Manchester United w czwartek zmierzy się z Granadą w rewanżowym meczu ćwierćfinałowym Ligi Europy. Czerwone Diabły na Old Trafford muszą tylko dopełnić formalności.
» Manchester United w czwartek będzie bronił dwubramkowej zaliczki z pierwszego meczu ćwierćfinałowego Ligi Europy z Granadą
Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera z Hiszpanii przywieźli bardzo dobrą zaliczkę (2:0). Bramki Marcusa Rashforda i Bruno Fernandesa stawiają w bardzo komfortowej sytuacji ekipę Czerwonych Diabłów.
Kto? Manchester United vs Granada CF Kiedy? 15.04.2021, 21:00 Gdzie? Old Trafford Sędzia? István Kovács (Rumunia) Transmisja? Polsat Sport Premium 3
Choć zawodnicy Manchesteru United mogą czuć, że jedną nogą są już w półfinale Ligi Europy, to na pewno nie odpuszczą czwartkowego spotkania. Ole Gunnar Solskjaer zamierza wystawić mocny skład i w dobrym stylu uzyskać przepustkę do najlepszej czwórki turnieju.
Kibice Manchesteru United w czwartkowy wieczór będą też nasłuchiwać wieści z Rzymu, gdzie AS Roma podejmie Ajax Amsterdam. Jeśli Czerwone Diabły awansują dalej, to zmierzą się ze zwycięzcą tego dwumeczu. Włosi przed tygodniem wygrali na wyjeździe 2:1 i to oni są bliżsi awansu do półfinału.
Sytuacja kadrowa: Ole Gunnar Solskjaer będzie zmuszony dokonać kilku zmian w składzie Manchesteru United w rewanżowym starciu z Granadą. Z powodu przekroczenia limitu żółtych kartek pauzować muszą Harry Maguire, Scott McTominay i Luke Shaw.
Oprócz wykartkowanych zawodników w starciu z Hiszpanami nie będą mogli zagrać Anthony Martial i Eric Bailly. Francuz nadal leczy uraz kolana, a Iworyjczyk długo był poza Anglią z powodu pozytywnego wyniku testu na obecność koronawirusa. Choć wrócił już do Manchesteru, to nie trenował jeszcze z zespołem.
Solskjaer prawdopodobnie oszczędzi Marcusa Rashforda. Anglik w środę nie trenował z pierwszym zespołem. Szansę od pierwszych minut na prawym skrzydle może dostać Daniel James lub Amad Diallo.
W drużynie Granady za kartki pauzować będą Yan Eteki i Domingos Duarte. Z powodu kontuzji nie zagrają Neyder Lozano i Luis Milla.
Przewidywane składy:
Manchester United: De Gea – Telles, Lindelof, Tuanzebe, Wan-Bissaka – Matić, Fred – Pogba, Van de Beek, Diallo – Greenwood
Przedmeczowe ciekawostki: – Ubiegłotygodniowe spotkanie pomiędzy Granadą a Manchesterem United było dla obu zespołów pierwszym bezpośrednim starciem w europejskich pucharach.
– Manchester United ma spore szanse na to, aby drugi sezon z rzędu zagrać w półfinale Ligi Europy. W poprzednim sezonie Czerwone Diabły pokonały w ćwierćfinale FC Kopenhagę (1:0), ale w półfinale przegrały z Sevillą (1:2).
– Manchester United przed tygodniem zanotował dopiero swoje 5 wyjazdowe zwycięstwo z drużyną z Hiszpanii w europejskich rozgrywkach.
– Czerwone Diabły stoją przed szansą podreperowania bilansu z hiszpańskimi zespołami w meczach u siebie. Do tej pory Manchester United grał z Hiszpanami przed własną publicznością 27 razy, ale zanotował zaledwie 9 zwycięstw.
– Manchester United w rozgrywkach Ligi Europy dwa razy grał w ćwierćfinałach i dwa razy przechodził dalej. Tak było w sezonie 2016/2017 (vs Anderlecht, 1:1 wyjazd, 2:1 dom) i w sezonie 2019/2020 (vs FC Kopenhaga, 1:0 jeden mecz na neutralnym terenie).
– Manchester United jest niepokonany w ostatnich 16 meczach Ligi Europy, które odbyły się na Old Trafford (12 zwycięstw, 4 remisy). Czerwone Diabły od czasu porażki z Athletikiem Bilbao (2:3) w sezonie 2011/2012, nie straciły na własnym stadionie więcej niż jednego gola w meczach LE.
– Manchester United i Granada mają za sobą udany weekend. Czerwone Diabły pokonały w lidze Tottenham Hotspur (3:1), a Andaluzyjczycy wygrali z Realem Valladolid (2:1).
– Jeśli Marcus Rashford pojawi się na boisku w czwartkowym meczu, to będzie to jego 50. występ w klubowych rozgrywkach UEFA. Edinson Cavani potrzebuje natomiast jednego gola, aby cieszyć się z 50. trafienia w europejskich pucharach.
– Manchester United jest jedynym klubem spośród obecnych ćwierćfinalistów Ligi Europy, który sięgał po puchar za zwycięstwo w całym turnieju. Triumf w rozgrywkach, nazywanych wówczas Puchar UEFA, ma też Ajax Amsterdam (1992).
– W meczu z Granadą na żółte kartki musi uważać Victor Lindelof. Szwed nie zagra w półfinale, jeśli zostanie upomniany kartką w czwartkowym spotkaniu. Po ćwierćfinałach żółte kartki są „zerowane”.
Spotkanie Manchester United vs Granada CF rozpocznie się w czwartek 15 kwietnia o godzinie 21:00. Mecz będzie transmitowany na Polsat Sport Premium 3. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.
H2O1994:Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2021 17:31
Lewandowski:)
Nie no tak poważnie to nie mam pomysłu kto by mógł to być oprócz Haalanda, jakiś czas temu myślałem o Mitroviciu lub Joviciu ale jednak za słabi na taki klub, potrzebujemy kogoś z topu na 9.
Edit: zapomniałem o Kane, jedyna chyba słuszna opcja.
Strzelec: Jedyną realną opcją i w miare rozsądną byłby Andre Silva. Mówi się, że Eintracht byłby skłonny go sprzedać za 40 milionów, jednakże wydaje mi się, że transferu nowego napastnika możemy spodziewać się dopiero latem 2022 roku.
RyannMistrz:Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2021 17:44
Ja to widzę tak, że skoro każdy z trójki martial, rashford, Greenwood może tam grać to nie powinniśmy na to miejsce nikogo kupować. Mogą grać wszyscy w tym samym meczu, rotować między pozycjami a i zwolniło by się miejsce dla diallo i pellestriego w wielu przypadkach. A nawet van de beek mógłby na tym skorzystać przy ciągłych zmianach pozycji podczas meczu.
Tak, wiem, że żaden z wymienionej trójki to nie 9 i dziewiątka nie będzie, ale mamy inne pozycje do wzmocnienia i myślę, że akurat atak da sobie radę z tym co mamy.
mcscotyy:Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2021 17:51
Ryan co Ty gadasz?
Martial i Rashford którzy w ogóle nie mają instynktu napastnika mają tam grać jeden psuje 3/4 sytuacje a drugi ma 7? bramek w sezonie.
Jedyny potencjał ma Greenwood który potrafi zachować zimną głowę i załądować bramkę ale ma dopiero 19 lat więc nie można na nim polegać.
Dla mnie marzeniem jest Kane, sprawdzony w lidze i strzela jak na zawołanie
H2O1994: Greenwooda na siłę na skrzydło wciskają, on powinien grać na 9 na razie a lepiej kupić śpd i śo a w następnej kolejności prawego pomocnika, Ryann ma rację.
RyannMistrz: Widzisz tylko ten sezon a zapomniałeś, że w poprzednim to nie wyglądało tak źle. Trochę jednak martial nastrzelal wtedy. No ale nie ważne. Nie o to w tym chodzi. Chodzi o to, że atak jest całkiem dobrze obsadzony i musimy skupić się na tej bardziej kreatywnej i defensywnej części zespołu.
Quahadron: Atak nie jest dobrze obsadzony. Nie mamy prawego skrzydła i to od lat. Jedyny prawoskrzydłowym jest Amad w tej chwili. Mlodego Urugwajczyka nawet nie liczę. Ani Rashford, ani Martial, ani Greenwood to nie są prawoskrzyłowi. Grają tam bo ktoś grać tam musi. I tak jest co okno "Tam może grać ten i tamten, skupmy się na innych transferach." I tak to nam lecą kolejne lata bez prawego skrzydła. Chyba Valencia ostatni tam grał z powodzeniem.. ale też jeden sezon :D
PastaDoCiasta: Jako że mogło chodzić raczej tylko o nas, City i Chelsea to teoretycznie jesteśmy najmniej chętni do szastania kasą i robienia kominów płacowych. Z drugiej strony jeśli to prawda i mielibyśmy płacić Haalandowi 600 czy 800k na tydzień to serio byście go chcieli? I pytam jako ogromny fan jego talentu
DjTED: Ma 20 lat. Wahania formy. Gra w lidze farmerskiej i jeszcze nie zamiata tej ligi. Od 7 spotkań bez bramki. Wczoraj niewidoczny na boisku. Sodowka uderzyła do glowy. Chciałby zarabiać najlepiej na świecie to niech tak gra
SickRabbit: Myślę, że my nawet sobie nim głowy nie zaprzątamy tylko media łączą nas zawsze z każdym.
Raiola kuje żelazo póki gorące bo nie wiadomo czy będzie 10 lat grał na wysokim poziomie czy skończy jak Piątek.
Tylko Jadon nas powinien interesować z BVB bo on strzeli gola i co najważniejsze wykreuje/zaliczy asystę i zrobi przewagę. Mam obsesję na punkcie Sancho, przyznaję :D
kckMU:Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2021 18:02
Na pewno chłopak krzyczałby takie kwoty dla klubów. Kto tyle jeszcze zarabia? Messi? Raiola wie jaki produkt ma w rękach. De Bruyne sam usiadł do rozmów z City i przygotował analizę pokazującą, że ma pozytywny wpływ na grę. Dostał podwyżkę. I co Ty chcesz mi wmówić, że dzieciak z Borussi krzyczy o ~pół miliona tygodniowo sam z siebie?
Raiola to lata po całej Europie i szuka frajerów, a nie "odpowiedniego projektu sportowego". Jak ich nie znajdzie, to na pewno zejdą ze swoich chorych wymagań.
Robert3344: Gimenez nie do wyjęcia. Varane to trochę nasycony kot, ciekawe czy będzie chciał walczyć dla klubu i ciekawe jaka cena. mam nadzieję, że nie pójdziemy po żadnego z nich
Zdzichu1: nie ma graczy nie do wyjęcia a 40-60 mln za Gimeneza to według mnie nie jest zły pomysł zważywszy na to , że podobno na Gimeneza chętne byłoby również Chelsea/Liv to nie jestem taki skłonny zeby im go oddawać bez próby zachęcenia go do transferu tutaj
Strzelec: Varane'owi wygasa kontakt w 2022 roku. Plotki o transferze do United to tylko próba wywarcia presji na zarządzie Realu. Chce dostać wyższą tygodniówke i wykorzystuje do tego United.
PastaDoCiasta: Ole na dzisiejszej konferencji w kontekście słabszych wyników na Old Trafford: "Niektórzy zawodnicy wspominali, że przy podejmowaniu decyzji, sprawdzając kątem oka, czy gdzieś z boku jest kolega z drużyny lub nie, czerwona koszulka rozmywała się na czerwonym tle z czerwonymi krzesełkami. Wraz z nową kampanią antyrasistowską, zmieniliśmy banery. Teraz już nie ma żadnych czerwonego koloru".
Rozumiem, że pewnie szukał wymówki żeby ściągnąć presję z zawodników czy coś, a może nawet coś w tym jest (SAF kiedyś chyba kazał zmienił zawodnikom stroje w przerwie), ale trzeba uczciwie przyznać, że gdyby tak powiedział Klopp to pół strony już by miało ubaw ;)
AUDIoooo:Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2021 14:47
Czytałem o tym wczoraj na Daily mail. Możliwe, że tak było i jednak czerwone tło przeszkadzało zawodnikom w szybkim zlokalizowaniu kolegi z drużyny. Nie wykluczam opcji która wymieniłeś Pasta.
DaredevilUtd: Coś w tym jest. Ole, akurat nigdy głupich wymówek jak Klopp po przegranej nie mial. Słyszałeś kiedyś od OGS, że wiatr wiał I piłka do bramki nie leciała, albo, że gra na boisku, które wygląda jak treningowe?:D
matheo: Z tego cytatu pominąłeś ważną część, czyli zdanie: "Tak naprawdę nie może być żadnych wymówek.". Także ja bym raczej nie traktował dosłownie tych słów. Skoro go zapytali o przyczynę słabszych występów na Old Trafford, a wiadomo, że na to nie składa się tylko jeden element, to dla żartu wybrał taki "powód" i dziennikarze się ucieszyli, bo Ole zrobił im nagłówki :)
Z kolei czujni kibice wyłapią analogię do koszulek za kadencji SAF-a i tak to się kręci :) Druga sprawa, to menadżerowie na tym etapie sezonu na pewno są już trochę zmęczeni gdy konferencja jest co drugi dzień i słyszą te same pytania. Polecam obejrzeć lutową konferencję Seana Dyche'a, który w porównaniu do tych krzesełek dopiero "odjechał", ale przy tym dobrze się bawił - i on i dziennikarze :)
Seszele:Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2021 13:32
Henderson / ??
Wan-Bissaka / NEW
Maguire / Lindelof
NEW / Tuanzebe
NEW / Matić
+ Fred, McTominay
Pogba
Bruno
Sancho (NEW) / Greenwood
Rashford / James
NEW / Greenwood
Teoretycznie potrzebujemy 5-tkę graczy, aby powalczyć o coś więcej niż czołówkę.
Brak zastępcy dla Pogby i Bruno, ale technicznie rzecz biorąc można zmieniać ustawienie - w zależności od sytuacji - mając w obwodzie Freda i McTominaya. Ofensywni zastępcy potrzebni, ale w jednym sezonie nie da się aż takiej sagi transferowej ogarnąć. Matić jeszcze ostatni rok gry, potem powrót Garnera. Greenwood wymieniony dwukrotnie, ponieważ w zależności od sytuacji prawa i lewa flanka bądź środek ataku. Wan-Bissaka potrzebuje zmiennika, ale takiego zmiennika, który będzie wywierał presję i będzie realną alternatywą, tak jak Alex Telles wobec Shawa.
Można sprzedać: de Gea, Bailly, Jones, Dalot, Pereira, Lingard, Martial, Mata (koniec kontraktu), Romero (koniec kontraktu).
Szkoda mi bardzo Cavaniego, ale wydaje mi się, że nie zostanie z nami na kolejny sezon. Martial gra jak gra. Potrzebujemy środkowego napastnika.
Wiem, że to tylko teoria, bo w praktyce bywa dużo trudniej.
motos8: Odnośnie składu to wydaje mi się, że nie wystąpi Diallo od pierwszej. Raczej Cavani i obok z prawej Greenwood. Plan jest pewnie by pyknac z dwie do przerwy a potem ściągnąć tych co już nie muszą.
mikiartur: A ja czuje i liczę na niespodzianki w innych meczach oczywiście. Villareal w sumie jest do ogrania. Oglądałem ten ich mecz z Osasuną i naprawdę dziw że oni są w 1/4 jak oni są w stanie tak słabo grać. A z Arsenalem trudno powiedzieć. Z nimi żaden mecz nie pewny. Raz zagrają świetny mecz z Tottenhamem by za chwile zagrać beznadziejnie z Liverpoolem i chwile wcześniej z Olympiacosem.
Dlatego obstawię że w półfinale będą MU Roma, Slavia i Dinamo.
DaredevilUtd:Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2021 11:12
To nie decyzja tylko Lingza, klub powinien się określić, czy go chce sprzedać, czy trzymać na ławie, gdzie bez regularności jego forma wróci do "normalnosci". Champion, a co myślisz, że wygryzły Bruno?
ax1d: Ja tam bym nie narzekał na powrót Jesse'ego. W swoich najgorszych czasach i tak dawał więcej niż Donny dotąd. A wypadałoby wziąć pod uwagę, że przez dobrych kilka sezonów nie grał na swojej pozycji ani nawet na swojej stronie, tylko najczęściej był zapchajdziurą na prawej. Moim zdaniem to dobry zawodnik na ławkę do nas. Nie będę rwał włosów z głowy, jak odejdzie, ale nie będę też płakał, jak wróci.
mycka86: Nie widzę jego powrotu do nas. Gra i styl WHU pasuje mu idealnie i tam może pokazać swoje największe atuty. WHU prawie w żadnym nie meczu nie jest drużyną, która długo utrzymuje się przy piłce i za zwyczaj grają z kontry lub idą na wymianę ciosów. Rzadko są ekipą, która musi przycisnąć i grać atakiem pozycyjnym. U nas jest odwrotnie. Nasi rywale zazwyczaj zaczynają głęboko i musi konstruować ataki pozycyjny. Lingz w czymś takim się nie odnajduje.
Kolejna kwestia, to gdzie miałby grać. Na 10 jest Bruno nie do ruszenia. W obwodzie jest Donny. Na PP jest Greenwood i w jakimś celu kupiliśmy Diallo. Powoli go wprowadzamy, żeby w następnym sezonie był gotowy do walki o pierwszy skład. Nie ma raczej dla niego miejsca, a bycie zapchajdziurą Lingzowi widocznie nie służy. On potrzebuje regularnej gry. U nas jej nie dostanie.
Blau: Myślę podobnie. Styl gry West Hamu wydaje się kluczowym aspektem w tej sytuacji. Wystarczy spojrzeć na wszystkie bramki i asysty jakie on dotychczas zaliczył na wypożyczeniu - 90% jak nie 100% to są sytuacje po kontrataku, czyli coś co my możemy stosować jedynie z City i Live, bo bo w pozostałych spotkaniach rywale zazwyczaj oddają nam piłkę i trzeba wtedy grać atakiem pozycyjnym.
SiYamabushi: Tak naszła mnie myśl, że co niektórzy piszą tu kompletne bzdury. Można wywnioskować, że United w przyszłym sezonie 100% mistrz a jeszcze LM, wszyscy do ogrania, nawet teraz te cztery drużyny w półfinale, Manchester United wciąga nosem. Prawda jest taka, że mamy dwa Man Utd, bez Bruno, United nic nie grało, Ole ciągle zwalniany, i z Bruno który odmienił całkowicie grę zespołu wpływając na wyniki. W przyszłym sezonie Liverpool pewnie znowu będzie bardzo mocny, City z pewnością też, Chelsea Tuchela będzie bardzo mocna zobaczycie, jeśli Cygan zostanie a z nim Kean i Son i kupią lidera obrony, to drugi pełny sezon Cygana może być dobry. Dlatego potrzeba w United solidnych transferów, aby mieć dwie dobre 11, a wtedy będzie można walczyć o najwyższe trofea.
DaredevilUtd: Przeskrolowalem i jedna dosłownie osoba napisała, że "Manchester będzie się tłuk" o majstra, a ty wszystkich wrzuciłeś do wora i na tej podstawie zrobiłeś nowy komentarz XD
mikiartur: "Jurgen Klopp 5 sezonów w The Reds. Wydane ponad 530 mln. 1 Mistrzostwo i 1 Liga Mistrzów. Czy tylko ja mam wrażenie, że to trochę mało, w porównaniu do hype'u na tego szkoleniowca?" - tweet Maćka Kruka.
Nawet nie wiedziałem że Liverpool przez te 5 sezonów 530 mln wydał. Myślałem że trochę mniej
piter100000:Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2021 12:45
Podanie czystych wydatków ma sens. Tu nie chodzi o bilans dla księgowego co prowadzi rachunkowość Liverpoolu tylko same wydatki na wzmocnienia. Jeśli bilans z zarobkami byłby na plus to co to znaczy, że wszystkie wzmocnienia za darmo zrobili i jeszcze im dopłacali? W Liverpoolu był bajzel taki jak u nas kiedy Klopp przychodził, tylko on lracuje tam.już 5 sezon i zmiany jakie tam.zachidzą są dziełem.jednego szklleniowca, a nie tak jak u nas. Klopp jak przychidził to u nas panował mościpan Luj van tiki-flaka, potem był Mourinho z kompletnie innym spojrzeniem na futbol, dopiero za Ole mamy jakiś sensowny kierunek, w.którym zmierza klub. Dajmy Ole wydać 550mln i wtedy zobaczymy czy efekt będzie taki jak w Live
mikiartur: Ale nie o to mówiłem ile zarobił itd.
Bo w sumie poza odejściem Coutinho to na nikim innym wiele nie zarobili.
Chodzi mi o sam fakt że 530 mln. Bo nie wiedziałem że to tyle kosztowało. Choć jak teraz patrzę to poza Arnoldem Gomezem to wszyscy kupieni poza jeszcze Hendersonem który był wcześniej i Milnerem który chyba też był wcześnie.
A tak to Mane Salah Allison, Van Dijk, Matip, Firmino, Fabinho, Wijnaldum, Robertson, Shaqiri, Oxlade - Chamberlain, ostatnio thiago i Kabak. O i jeszcze Jota
A z obecnego składu naszego to za Ole przyszli Bruno James Maguire AWB Telles Cavani Donny . Diallo i Pellistriego póki co nie liczę bo nawet w PL nie zadebiutowali. A w Liverpool każdy kogo wyminiłem to conajmniej 20 meczów albo nawet więcej dla Liverpoolu rozegrał (poza Kabakiem ale on gra regularnie obecnie). A u nas w sumie regularnie gra 3 a James Telles rotacyjnie tak jak Donny który pechowo trochę mniej. Zakładam że Pep wydał na swój skład trochę więcej, ale wiele się nie różnią. Obaj sobie kupili 11stki i wznieśli ich na inny poziom. A Ole trochę inaczej idzie póki co + mniej czasu niż oni są. jest u nas. Ale jednak o wiele więcej wychowanków. Mason Marcus Scott, Pogba w sumie tez xd w zeszłym sezonie więcej grał Williams, O Pereirze i Lingardzie nie wspominając.
Ale osobiście liczę że nie będziemy jak City albo Liverpool. Jednak liczę na większą ilość regularnie grających wychowanków. A w City obecnie jest tylko Foden a w Liverpoolu Arnold Jones i ew. Phillips choć nie pamiętam czy on jest wychowankiem czy go ściągnęli nie dawno. A mamy jako taki potencjał.
mikiartur: Według badan CIES w premier league odgwizduje się najmniej fauli biorąc pod uwagę wszystkie ligi w państwach zrzeszonych w UEFA (najwyższe poziomy rozgrywkowe + 2 poziomowy w ligach top5) oraz dodając jeszcze lm i le.
vieeeri: Dla mnie Torres, Ndidi i Sancho + utrzymanie Pogby to sztos sztosów.
Jakby jeszcze kadra została odświeżona o odejście Romero, De Gei*, Jonesa, Dalota, Pereiry, Lingarda czy Maty to ogromny szacun dla władz.
PastaDoCiasta: W takiej sytuacji na N dalej mielibyśmy tylko Martiala i Greenwooda, więc wątpię byśmy zawojowali świat ;) Potrzebujemy wzmocnić 4 pozycje klasowymi graczami - ŚO, ŚPD, PP i N. Jeśli odejdzie Pogba to jeszcze kogoś na 8. No i nie mamy też gwarancji, że każdy z nich wypali. Do zbudowania składu na poziomie Bayernu, PSG czy Liverpoolu z czasów świetności jeszcze nam trochę brakuje
szczecinianin: 1) Milenkovic/Torres/Varane (w ostatniego najmniej wierze)
2) Sancho
3) może jakiś młodziak do środka pola do 10mln (tak jak rok temu Facu czy Amad)
mikiartur: jeśli Cavani zostanie to napastnika nie trzeba ściągać, chyba że ew. do rotacji ale raczej nie będzie wielkiego sensu.
Obawiam się że nie ma szansa na 3 takie transfery jak vieri podał w jednym okienku i do tego jeszcze utrzymać Pogbe. Tamta trójka razem kosztowałaby między 160-200 mln a samo podpisanie kontraktu z Pogbą to dodatkowe kilka milionów. Nawet przy tej wyprzedaży zawodników to może okazać się za mało.
Ja liczę na jeden bardzo mocny transfer i dwa conajmniej solidne. I ogólnie mówi się o wzmocnieniu 4/5 pozycji: śo,śp/śpd, ps i z klubu idą informacje że będzie ściągnięty do rywalizacji na po dla AWB. a 4 pozycje wymienione wcześniej to wszystko jest zależne od tego kto zostanie a kto odejdzie. Bo możliwe odejście przynajmniej jednego gracza jest możliwe na każdej wymienionej pozycji. Jeśli ze stopera odejdzie Bailly to na pewno trzeba będzie kupić mocnego śo. na śp/śpd z możliwym odejściem są Matić i Pogba. Odejście obu pewnie spowoduje transfer jednego mocnego pomocnika. Dużo tu zwłaszcza od kwestii Pogby zależy. Na napadzie pewnie będziemy szukać 9tki tylko w sytuacji gdy odchodzi Cavani. Odejścia Martiala teraz się nie spodziewam więc tutaj wszystko zależy od Tabareza. Kto wie czy ostatnie wieści o tym że Tabarez(selekcjoner Urugwaju) podobno zachęcał go do zostania w Europie nie spowodują że Edi zostanie. A do ps to wszystko zależy od tego co myśli Ole ze sztabem. Niemniej ogólnie to okienko zapowiada się niezwykle ciekawie.
ax1d: Swoją drogą, smutny czas nastał. Chyba pierwszy raz doszło do sytuacji, że w półfinale są same kluby-zabawki, w które pompowane są gigantyczne pieniądze niekoniecznie z futbolu. Chel$ki, $ity, P$G i Real. Wielka szkoda, bo dotąd w miarę rozsądnie prowadzone pod względem finansowym, jako-tako respektujące FFP kluby, takie jak Bayern, Barcelona, Atletico, Juve czy Liverpool, jeszcze stawiały odpór temu zalewowi petrodolarów. W tym roku wszyscy polegli niestety. Wydaje mi się, że to będzie też zły prognostyk, bo jeśli w końcu zaczęło działać, to liczba takich klubów może się sukcesywnie zwiększać...
is200second: Real jest własnością socios z długoletnia tradycja. I swego rodzaju fenomenem. Nie ma już Ronaldo, kluczowi piłkarze już mocno podstarzali, a dalej są na świecie może dwa trzy kluby które mogą z nimi zagrać jak równy z równym.
Barcelona, Juve ffp? Pierwsi na kupili gwiazd za prawie pół miliarda co nic nie grają, a drudzy żyją ponad stan i teraz biadolenie bo trzeba coś sprzedać. Ciągnie się kupno pipity za ponad 90 mln gdzie piłkarz nie spłacił się nawet w 1/4.
Ty myslisz że szejki mają tylko kasę? Koncern red bulla mógłby sobie spokojnie pozwolić na piłkarza za 100 mln ale żaden ich klub to nie top.
ax1d: Koncern Red Bulla to właśnie doskonały przykład, jak należy to robić. Do klubów RB nie trafiają lewe pieniądze. Nie ściągają topowych zawodników z najlepszych klubów, tylko wychowują swoich (których potem kupuje od nich na przykład taka Chel$ki). Mówię tu oczywiście o Europie, bo MLS mnie nie obchodzi. City obecnie mniej, ale za czasów Manciniego rzucali workami pieniędzy i kogo trafili, ten przychodził. Teraz robią mniej spektakularne transfery, ale nadal poza zasięgiem większości. Chelsea wiadomo, przed ruskim byli chłopcami do bicia nawet w Londynie. PSG też niewiele znaczyło nawet na krajowym podwórku przed wejściem petrodolarów.
Oprócz Realu, który też ma swoje za uszami i nie bez przyczyny od 20 lat miał już kilka pokoleń galacticos jako klub królewski dotowany hojnie przez koronę Hiszpanii, pozostałe trzy kluby to już są typowe zabawki, wydmuszki, które stały się wielkie, BO mają pieniądze, a nie mają pieniądze, BO były wielkie.
mikiartur: Także za Realem jestem. Jeden klub może obok Barcelony i eh ew. Liverpoolu który historią i osiągnięciami i wielkością klubu nam dorównują. Poza tym można Real nie mówić ale nie doceniać klasy Pereza, tym jak zarządza tym klubem to naprawdę trzeba mieć szacunek.
Nie daje sobie wejść na głowe, jak trzeba to umie zrobić porządne transfery. Tylko w ostatnim czasie nie dał sobie wejść na głowę Casillasowi, Ronaldo, A trofea wciąż zdobywa.
NoName: 'są na świecie może dwa trzy kluby które mogą z nimi zagrać jak równy z równym.'
Masz na myśli rezerwy Szachtara i Alcoyano? Kto ewentualny trzeci?
Pyra: Zinedine Zidane
Prowadzi Real 4 stycznia 2016 - 31 maja 2018 i 11 marca 2019 - obecnie (w sumie ok. 3,5 roku) przez ten czas zdobył:
Mistrzostwo Hiszpanii: 2016/17, 2019/20
Superpuchar Hiszpanii: 2017, 2020
Liga Mistrzów UEFA: 2015/16, 2016/17, 2017/18
Superpuchar Europy UEFA: 2016, 2017
Klubowe mistrzostwo świata: 2016, 2017
Jest jeszcze w grze o La Liga 2020/21 i LM 2020/21
Można mu wiele zarzucić, czasami brzydką grę, ale jak on potrafi zbudować mentalnie zespół to jest ten sam poziom co Ferguson. Jak oglądałem pierwszy mecz Real - Liverpool i jak Salah strzelił na 1-2 gdzie Liverpool wcześniej nie miał nawet pół szansy na bramkę to co zrobił Real? NIC! grali dokładnie tak samo, jakby tego gola nie było, wyszli na murawę z wpojoną myślą taktyczną, którą muszą realizować od 1 do 90minuty bez względu na wynik, słuchają się go bezgranicznie a wiecie czemu? Bo to przynosi rezultaty.
Nawet potrafił utemperować CR7, gdzie ten chciał grać wszystko i wszędzie (rywalizacja z Messim), Ronaldo grał mniej, strzelał mniej a wygrywał seryjnie nagrody indywidualne.
Zidane TOP w każdym piłkarski aspekcie, jeżeli popatrzeć na piłkę ogólnie na przestrzeni historii, na zawodników i trenerów to on jest no 1, bezsprzecznie.
Jak wygra jeszcze coś z reprezentacją w przyszłości to chyba nikt jego osiągnięć nie pobije.
vieeeri: Moim zdaniem Zidane powinien robić zawijkę z Realu po sezonie, gdyż takie pokolenie Francuzów jak mają teraz długo się może nie powtórzyć. Za rok mundial i ew. zwycięstwo tam sprawi, że będzie wymieniany w linii z najlepszymi trenerami. Pep nawet jak weźmie Hiszpanie kiedyś to dużo wody jeszcze w rzece musi upłynąć nim będą mieli znów mega kadre.
Dejfmi: No póki co osiągnięcia imponujące, trafił też na drużynę mistrzów także ciekawe czy potrafiłby powtórzyć ten sukces w innym, nawet wielkim klubie :)
Pyra: transfermarkt.pl/frankreich-u21/startseite/verein/9323
u21 - wartość zawodników porównywalna z.... nami xD
Francji nigdy nie zabraknie talentów, trzeba tylko to wszystko poukładać
mikiartur: Tylko zastanawia mnie jedno odnośnie Zidane. Co się stanie w Realu (zakładając że tu zostanie jakiś czas jeszcze) jeśli Benzema i Modric po kończą kariery itd. Zwłaszcza o Chorwata mi chodzi.
Braks: Już nie mogę się doczekać ja manchester united będzie będzie tłuk wszystkich w przyszłej LM. Jak tak patrzę to spokojnie można to wygrać. Nawet dzisiaj w półfinałach nie obawiał bym się żadnej drużyny.
jarekj23: Witam. Tuanzebe jutro nie, błagam cię OLE ok. On i jego gra = kłopoty. Pamiętacie co się stało za jego przyczyną,co nie .Nie chcemy powtórki. Pozdrawiam Was. Wierny kibic MU.
szczecinianin:Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2021 07:57
Niestety prawdopodobnie zagra Axel, czyli nasz zły talizman (Sheffield, Basaksehir, Everton). Axel ma 24 lata, wg mnie to kolejny szrot w zespole. Nie żyjmy tylko o wyłącznie jednym meczem z PSG, Axel jest niestety przeciętniakiem.
damian3chrosto: Jeszcze ten "przecietniak" pokaze klase nie raz a wy "sedziowie" bedziecie odszczekiwac. Chłop nie dostał prawdziwej szansy a wy już wydaliscie wyrok. Zenada
mikiartur: Fajnie że zagrał 130 minut w lidze xd Przesadzacie odnośnie jego. A co do mecxu z Basaksehirem to przepraszam bardzo ale tam wszyscy zagrali ciulowo nie tylko on. Może poza Deanem tam winny był każdy. A naprawdę was nie rozumiem skoro wolicie Fisha w debiucie do 1 składu wrzucić na rewanżowy mecz w 1/4 le. Przecież z takim młodym utalentowanym graczem trzeba delikatnie się obchodzić. A nie wrzucać na głęboką wodę i jakoś to będzie. Wystarczy jeden błąd młodego i jego pewność siebie może całkowicie stanąć na włosku.
Tuanzebe na pewno zagra w tym spotkaniu i trudno mieć do tego jakieś wątpliwości. Zwłaszcza że nie ma Baillego w kadrze. Fish pewnie będzie na ławce więc nie wykluczone że wejdzie jakby coś się działo itd.
Swoją drogą gościu spoko wygląda jak na obrońce. Dość wysoki ale wydaje mi się że będzie szybszy od Lindelofa albo zwłaszcza Maguire'a
PastaDoCiasta: Ja walę, gość schował Mbappe do kieszeni, grał całkiem przyzwoicie potem, zaliczył jeden słabszy mecz, a następnie "końcówkę życia" z Evertonem i już dzieci z DP płaczą żeby go sprzedać
NoName: Ci, co teraz najbardziej hejtują Tuanzebe, po meczu w Paryżu pewnie byli tymi, którzy pierwsi i najgłośniej krzyczeli 'Axel to podstawy za Maguire'a!!'.
Radomirus: Zabawnie by było gdyby w finale LM zagrały Chelsea i PSG.
I Tuchel odprawiłby PSG w finale. Taki mały prztyczek dla zarządu z Paryża za trochę bezsensowne zwolnienie ;)
sztejner: Jak ja nie lubię tego biednego Realu...
Możecie mnie zwyzywać ale wolę trzymać kciuki za kluby z Anglii niż za PSG lub prześcieradła... Niech finał będzie City - Chelsea.
W LE Arsenal - United i oba puchary zostają w Manchesterze tak jak na to najmocniejsza liga wskazuje. 1. City (LM) 2.United (LE)
Wiem wiem City szejki,ale Aguero powiedział że odejdzie jak zdobędą LM. Może to ten sezon ? Dla niego to jak dla Lewego - ukoronowanie kariery.
NoName:Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2021 23:12
Szczerze to mam tak samo jak Ty, szkoda tylko, ze gdyby wygrali LM, omineloby to Davida Silve, ktorego bardzo lubie.
Poza tym Guardiola by pozamykal geby niektorym. Nie powiedzialbym, ze jakos specjalnie za nim przepadam (ciezko majac w pamieci finaly LM z 2009 i 2011), ale bardzo go szanuje i cenie jako trenera.
Poza tym wszystkich pozostalych druzyn nie lubie bardziej niz City.
DaredevilUtd:Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2021 23:32
Dla mnie nie ma już klubu za który mógłbym trzymać kciuki w LM. Realu, PSG=City, Chelsea nie trawie, w tej dokladnie kolejności. Aguero to w ogóle zagral w jakimś meczu LM w tym roku? City to akurat nie może zdobyć w tym roku LM za dużo by mieli pucharów i osiągnięć.
SickRabbit:Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2021 23:31
Ostatnia drużyna, której bym kibicował to City bo lfc już odpadł. Z dwojga złego mam nadzieje, że psg awansuje.
Ciekawe na kogo trafimy w meczu o superpuchar Europy :p
mikiartur: Jeśli miałbym teraz kogoś wybierać to Real, po nich już City, następnie PSG a na końcu Chelsea. Real z mojej strony to będzie najmniej szkodliwy. City jakby wygralo to by było trochę szaleństwa w mediach itd że w końcu się Pepowi udało itd. na jakiś czas pewnie byśmy zeszli w cień. Choć wizja superpucharu Europy MU vs MC brzmi ciekawie. PSG nieee bo już mamy wtedy praktycznie złota piłkę rozstrzygnięta bo nie ma szans by france football dał komuś innemu złota piłkę niż Mbappe. Noi znów Kolinsii będzie w fbh gfybal choćby było jakbyśmy go zatrudnili w trakcie sezonu itd.
A Chelsea to Chelsea xd ich po prostu oo Liverpoolu nie lubię xd
Batigol222: Czyli bez niespodzianek. Oglądałem głównie Liverpool, i jak dla mnie City i PSG zjadają ten Real. Przełączam się na chwilę na BVB-City a tam przy 1:1 City klepie piłeczkę jak chce, rożny, piłka do Fodena, 2;1, a potem znowu klepią sobie piłeczkę.
PogbaKingOfMANU: No i peszek z tym BVB, Emre Dzban sabotuje grę nie pierwszy raz. A Liverpool celność niczym wczoraj PSG, już w pierwszej połowie mogli to wygrywać, też szkoda, chętniej bym ich zobaczył dalej niż Real.
DjTED: Pierwsze to grają bez najlepszego obrońcy świata ( który sam wygrywa mecze) , a po drugie grali z Barcelona w weekend. Real też miał swoje szanse
Lingardiho9: Też mam takie odczucia w stosunku do Haalanda.
Wydaje mi się, że cały ten szum wokół jego osoby + pazerność Ojca i agenta spowodują, że koleś za 2-3 sezony będzie się kopał po czole w jakimś Schalke.
Ileż to już było takich brylantów, którym pycha i chciwość bliskich osób zniszczyła kariery?
Kilerek7: Harry a co wierzysz jeszcze w wygranie ligi? :D Ta przeciętna obrona PSG poradziła sobie z nawałnicami Bayernu, za to obrona Bayernu w drugim meczu mogła dostać ładny łomot. Neymar i Mbappe to się bawili.
HarryBrown: Trzeba grać do końca. Nie taki rzeczy już w lidze się działy.
PSG niby przetrwało ale mieli wielkie szczęście, że w pierwszym meczu nie mógł zagrać Lewy. Z Lewym Bayern by ich wtedy rozniósł w pył. Wczoraj było lepiej bo też gracze Bayernu wyszli chyba już bez wiary w awans.
Dejfmi: 150 mln to moim zdaniem nikt nie jest obecnie warty.
Trzeba mieć z tyłu głowy, że Haaland to jeszcze nie jest gotowy produkt, to młody piłkarz który będzie miał wzloty i upadki. Potencjał jest na top3 graczy w przyszłości. Koleś ewidentnie jest wyjątkowy
tygrys26: Ten sędzia w meczu real Liverpool to jakiś śmieszek, w pierwszej minucie milnerowi nic nie dał za wjazd prosto w nogę, a Casemiro od razu żółta...
Cyrk na kółkach
PogromcaTroli:Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2021 20:54
Ja obstawiałem, że Klopp będzie dziś biegał po meczu jak wściekły byk z pianą w ustach i zaparowanymi szkłami od okularów :) albo w trakcie meczu, kto wie.
DaredevilUtd:Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2021 20:29
To ci sami co się uważają za najbardziej kulturalnych :D Już o tym nie raz pisałem, że oni mają przewagę jak są kibice na trybunach, bo ci robią wszystko, by przeciwnika wybic z rytmu, od gwizdów, po wyzwiska i krzyki :)
PogromcaTroli: Zburzyć i zaorać Anfield. Wybudować więzienie i użyć do budowy siły roboczej w postaci tych dzbanów z Liverpoolu. Później ich tam po kolei umieszczać :)
NoName: Akurat te wyzwiska i krzyki to normalka w Anglii. Szczesny opowiadal, ze jak byl na wypozyczeniu w nizszej lidze (chyba Brentford), to raz na meczu widzial, ze sedzia idzie w kierunku jego bramki i... zdjal z siatki butelke po piwie. Tak ze wyzwiska to nic takiego, o ile mieszcza sie w granicach rozumu i godnosci czlowieka.
DaredevilUtd:Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2021 20:34
Jednostronna tolerancja i podwójne standardy, to coś co w tych czasach jest "normalne" Ostatnio czytałem ciekawa rzecz, otóż będzie film "atomówki" w roli jednej z nich będzie czarnoskóra kobieta, która obrzuca błotem w mediach społecznościowych białych mężczyzn. Piszę między innymi, że ich nienawidzi najlepiej by zatukla (użyła innych słów) i dużo gorsze rzeczy. Pytanie, co by zrobiono w odwrotnej sytuacji? Myślę, że aktorka już, by w życiu nie zagrała w żadnym filmie.
Chestnut:Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2021 20:51
Nie znam tej "Pani", nie wiem co przeszła jako dziecko, ale takie zachowanie mimo wszystko jest żałosne. Tylko nie rozumiem po co Tu to wrzucasz, skoro przykład ten kompletnie nie pasuje.
Rasizm, a zwykła agresja/pobicie, to dwie różne rzeczy. Co innego jakby ktoś został pobity tylko dlatego, bo ma inny odcień skóry, ale nie koleś po nim cisnął, wkurzył się i się doigrał.
kckMU: Czy to naprawdę trzeba pokazywać? 10 meczów za taki tekst? Walka z rasizmem, a strefa komfortu w którą weszli czarnoskórzy, to druga sprawa. Strefą komfortu określam zachowanie piłkarza Valencii, który - jak się niedługo później okazało - zrobił z siebie idiotę.
NoLogo: Co tu jest słabego? Bo chyba tylko to, że za słowa można dostać 10 spotkań, a za fizyczną napaść tylko 3. Mało tego, to też była napaść na tle rasistowskim ale na białego.
Kasztanek coś mocno Cię piecze jak są poruszane takie tematy tutaj i z dotychczasowych Twoich wpisów można zakładać, że przy odwrotnej sytuacji gdzie biały by się odegrał w tunelu, sypałbyś pomysłami na dożywotni zakaz gry.
vanantgaal: Słabe to akurat jest bronienie za wszelką cenę absurdalnych decyzji podejmowanych w imię poprawności politycznej. Ww.przykład idealnie wpasowuje się w absurdy dzisiejszego świata.
Chestnut: "Rozmawiamy tylko o sporcie, tego nie zaznaczyłem. I jeśli mowa tylko o tym, to nie trzeba nimi być. Wszystkie absurdy widać i słychać."
Jeżeli rozmawiamy tylko o sporcie, to faktycznie są momenty kiedy to idzie za daleko jak ten przerwany mecz PSG, przez "Black man". Ale czy 10 dniowa kara, to za dużo? Nie. Wyzywanie i rasizm da się kontrolować, więc takim sposobem, można coś zdziałać.
"Co tu jest słabego? Bo chyba tylko to, że za słowa można dostać 10 spotkań, a za fizyczną napaść tylko 3. Mało tego, to też była napaść na tle rasistowskim ale na białego.
Kasztanek coś mocno Cię piecze jak są poruszane takie tematy tutaj i z dotychczasowych Twoich wpisów można zakładać, że przy odwrotnej sytuacji gdzie biały by się odegrał w tunelu, sypałbyś pomysłami na dożywotni zakaz gry."
To sobie poczytaj polskie prawo karne czy jak to się zwie, zobaczysz jak wygląda rzeczywistość. Jasne jest to trochę dziwne, wręcz zabawne, ale wyzwiska i rasizm da się kontrolować, a jeżeli ktoś Cię mocno wkurzy, to raczej trudno się pohamować. Dlatego taka kara, wychowawcza.
"Mało tego, to też była napaść na tle rasistowskim ale na białego."
Niby gdzie?
Mocno mnie piecze, bo mam osobowość INFP. Z moich dotychczasowych wpisów możesz dojść do wniosku, że nie potrafisz czytać. :)
Jeżeli biały by się odegrał, bo został wyzywany, ludzka sprawa. Nie popieram. 3 dni kary.
Jeżeli biały by się odegrał, bo został wyzywany tylko dlatego że jest biały, ludzka sprawa. Nie popieram. 3 dni kary.
Jeżeli biały by się odegrał, bo został wyzywany tylko dlatego że jest biały, ale też by go wyzywał od małp. Żałosne. 10 dni kary.
kckMU: Mnie najbardziej irytuje akcja BLM na boiskach. Niektórzy czarnoskórzy przyznają, że to nie ma sensu i to nie jest metoda. Wszystko jest na pokaz, wszystko jest polityczne.
NoLogo: No jak gdzie, w tunelu :)
Wyobraź sobie, że takiego czynu dokonuje biały zawodnik, wszystkie media by się trzęsły nad tym wydarzeniem.
Tu już dawno poszła się kochać walka z rasizmem przeciw czarnoskórym, weszło pobłażanie tej grupie i przerodziło się w rasizm wymierzony w białych. Co miało dobre założenia, zwraca się i wzmaga na nowo niechęci. W latach 00-10 gdzie tak mocno zaczęto działać, miało to faktycznie na celu zacieranie różnic rasowych itd., ale teraz po tylu latach głaskania, masz grupy wychowane w przekonaniu, że za wszystko trzeba ich przepraszać, wszystko im wolno bo wystarczy, że zagrają sobie kartą "ty rasisto".
Dla mnie osobiście nie ma znaczenia płeć, pochodzenie itd., jeśli chcesz żebym cię szanował, to zachowuj się tak żeby na to zasługiwać, a nie z góry wymagania na podstawie rasy.... i jeszcze klękaj z tego powodu, no chyba ktoś zamienił głowę z inną częścią ciała.
Chestnut:Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2021 23:15
"To są ręce, ręce które opadają."
Czy ty naprawdę opierasz swoje argumenty na MEDIACH? Gdzie ich zadaniem jest zdobyć jak najwięcej kliknięć i wyświetleń? Naprawdę? Mam kompletnie gdzieś co robią media, staram się unikać, a jak już czytam/oglądam, TO MYŚLĘ, a nie łykam jak pelikan.
"ale teraz po tylu latach głaskania, masz grupy wychowane w przekonaniu, że za wszystko trzeba ich przepraszać, wszystko im wolno bo wystarczy, że zagrają sobie kartą "ty rasisto"."
Nie jesteś Czarnoskóry, czy znasz przynajmniej jednego, nie wiem. Myślisz, że te dzieci wychowały się bezstresowo, bez prześladowań? Nie masz pojęcia co przechodzą te dzieciaki, nawet ludzie dorośli, a się wypowiadasz. Oczywiście, że będą to wykorzystywać i cwaniakować, muszą przez to jakoś przejść.. Biali to myślisz, że nie naginają sobie wszystkiego pod siebie? RASA PANÓW. Widzisz jedno, a na drugie jesteś ślepy. Gratuluję.
DaredevilUtd:Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2021 23:24
Sek w tym, że doszło do rękoczynu i to mu udowodnią, a to co jeden drugiemu na ucho powiedział nie. Mają tylko słowo poszkodowanego, czyli brak dowodów, a jednak kara wyższa. Slabe to jest takie rozumowanie jak ty tutaj przedstawiłeś. Ja ci tylko dałem dowód na to, jak w tych czasach jest nieadekwatna kara do czynu.
NoLogo: Czemu rasisto zakładasz z góry, że nie jestem czarny? Nie wiesz co ja przechodziłem w dzieciństwie i umniejszasz wartości moim wypowiedziom. Zakładasz, że nie mam odpowiedniego odniesienia do sytuacji czym dyskryminujesz mnie. Zgłoszę Twój komentarz do dyrektora internetu, bandyto.
NoLogo:Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2021 03:13
A ty dalej swoje durne 'nie jesteś' 'nie przeżyłeś' 'nie możesz wiedzieć', to akurat ty nie możesz wiedzieć czy nie przeżyłem i to już dyskwalifikuje sensowność twoich komentarzy i tyle w temacie.
Non stop dajesz taki popis pod każdym tego typu tematem, do tej pory zlewałem to, teraz sobie popuściłem i wdałem się w jałową wymianę i póki co ponownie wrócę do zlewania.
Chestnut:Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2021 11:47
"A ty dalej swoje durne 'nie jesteś' 'nie przeżyłeś' 'nie możesz wiedzieć', to akurat ty nie możesz wiedzieć czy nie przeżyłem i to już dyskwalifikuje sensowność twoich komentarzy i tyle w temacie."
- Ja mając beznadziejne dzieciństwo i próbę samobójczą nie jestem w stanie powiedzieć przez co przechodzą te dzieciaki. Nie jestem Czarnoskórym, więc nie wiem, Ty też nie jesteś, więc skończ temat.
dlabigt23: Transfer Rice'a byłby ostro przepłacony . Coś w stylu Maguire'a . Oczywiscie nie mam nic do Harrego ale 80mln to napewno dużo a to co najwyzej dobry/solidny obrońca .
Kilerek7: Maguire przychodził jako drugi po VVD najlepszy obrońca ligi, a że był Anglikiem to jego cena była jaka była wtedy. Nie wiem kto robi te wyceny, ale tak to wygląda. Trzeba zadawać sobie proste pytanie, czy taki Kounde/Torres będą lepsi niż Lindelof, czy Rice będzie dużo lepszy niż MCT, czy Sancho będzie dużo lepszy niż Greenwood/Amad ( potencjał ) bo jeśli nie, to po co przepłacać jeśli mamy podobnych graczy?
Mariano88: Przy pytaniach o Kounde, Torresa i Rice'a mam wątpliwości, natomiast Sancho przewyższa Amada doświadczeniem a Greenwooda specjalizacja, w końcu Greenwood wiekszosc kariery był 9tka a Sancho był prawoskrzydlowym od zawsze
SickRabbit: Sancho to gotowy produkt ograny w klubie plus LM oraz w reprze czyli na najwyższym poziomie. Wbija do składu jak Bruno i go wzmacnia, oj wzmacnia :p
Amad to surowiec i na razie byłby jego zmiennikiem/jednym ze zmienników.
Nevesa również wolałbym od Rice'a a Greenwood - kolega wyżej wyjaśnił.
Bylak: Jak Rice jest warty 100 mln, to ile jest warty taki McT? Wg mnie są podobnymi średniakami, w takiej sytuacji ile warty jest Rashford? 200 mln? To że jest teraz beż formy, a kręci takie liczby i ma dopiero 22 lata.
awe: Nie jest wart 100mln tylko tyle chcialby za niego klub, a nawet nie wiadomo czy klub tyle chce tylko media tak pisza wieca daleko wartosc rynkowa od farmazonow dziennikarskich ;)
RafixBlue: Czy jest troszkę lepszy niż to co mamy? Pewnie jest przynajmniej w kontekście wsparcia defensywy Ale czy jest na tyle lepszy żeby na niego tyle wydać? Nie
nieeeeeeee: Jak dla mnie za te pieniądze 80 milionów to nie jest to wystarczający upgrade względem Scotta czy Freda na tę pozycje różnica umiejętności jest za mała żeby płacić 80 milionów Neves i Ndidi zdecydowanie bardziej mnie przekonują
Pyra: Sami przyczyniamy się do zepsucia rynku transferowego np.
Maguire 80M xD
Van Bissaka 50M po jednym sezonie w CP
I teraz te wszystkie Evertony chcą za zawodników astronomiczną kasę, jak taki Rice, Grealish czy Zaha całe życie będą grali w środku tabeli to może na przyszłość pomyślą z kim i na jak długo podpisują kontrakty.
tygrys26: Rice niczym szczególnym się nie wyróżnia, kolejny średniak w angielskiej piłce który jest pompowany i tyle. Jest na tym samym poziomie co Scott. A 80mln to chyba w snach chce WHU dostać od kogokolwiek za kogo
Mariano88: Moim zdaniem monitorujemy Rice'a ze względu na niepewna sytuacje Pogby. Jeśli Pogba zostanie to nikt do środka nie przyjdzie. Nie dlatego, że nie jest potrzebny, tylko przez brak funduszy.
PastaDoCiasta: Po przeczytaniu poniższej dyskusji o cenach sprzedaży naszych zawodników pragnę zaapelować do co poniektórych, żeby trochę zeszli na ziemię, bo rano czytałem, że jakie 80 mln za Sancho, teraz to max 60, a poniżej, że za Jonesa dostaniemy 10, 33-letniego Maticia 15, a Baillego z rokiem kontraktu 20. To nic innego, jak myślenie życzeniowe, a potem pół okienka się tu nie będzie dało wejść bo będą płaczę, że jak to dostaliśmy za nich w sumie z 10, nie umiemy sprzedawać, nowy dyrektor sportowy do zwolnienia
Mariano88: PastaDoCiasta, zarówno wartość za Sancho 60 mln oraz 10-15 za Jonesa, Maticia, to były pojedyncze wypowiedzi. Poza tym czemu odbierasz ludziom marzenia? :P
Dejfmi: Oj tam oj tam okno już coraz bliżej :D to tylko wstęp do felietonów na temat potencjalnych wzmocnień, analiz scautowskich oraz profesjonalnej wyceny poszczególnych jednostek z uwzględnieniem najmniejszych szczegółów.
Kiharitony: Jak gdy tylko widzę komentarze zaczynające się "w letnim okienku powinniśmy.." to od razu przewijam, nic w tym złego że ktoś o tym pisze natomiast w mojej opinii nic to nie wnosi bo jeden napisze że sprzedać Jonesa i kupić Mbappe a inny sprzedać Rashforda i kupić Wawrzyniaka, koniec końców nic z tego nie wynika.
kamilpe: Oficjalnie: Manchester United został ukarany przez UEFA grzywną w wysokości 7000 euro za niewłaściwe zachowanie drużyny podczas pierwszego ćwierćfinałowego meczu z Granadą w Lidze Europy.
Do decyzji o ukaraniu klubu przyczyniły się żółte kartki otrzymane przez piłkarzy (Pogba, Shaw, Maguire, McTominay, Matic).
Cieniu:Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2021 16:35
Dobrze byłoby dać odpocząć kilku podstawowym piłkarzom i wpuścić kilku młodych, niech się ogrywają. A ze względu na kartki i tak się pojawi ktoś młody. To będzie piękny wieczór pełen wrażeń i dobrych zawodów.
Kilerek7:Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2021 16:09
Pisaliście, że nie uzbieramy 100m na transfery, ale czy napewno? Jones, Pereira, Matić, Mata, Lingard, Bailly i prawie by stykło, a kto wie jak będzie z Martialem czy Pogbą. Ponadto nowy sponsor na koszulkach też doda swoje grosze, a gdybyśmy wygrali LE, to też trochę wpadnie, mieliśmy na Sancho 90 baniek, więc obstawiam, że tym razem udało by się go za to kupić, jednak wciąż trzeba kupić SO, SPD i N. Sądzę, że wymiana Bailly i kasa za Torresa jest jak najbardziej opłacalna i prostsza, bo Kounde jest za drogi, z kolei Rice i Lingard to samo. Jeśli by to wypaliło, to pozostanie kupno pewnie jakiegoś Ingsa czy innego taniego napastnika, aby doszlifował Greenwooda.
Glory1878: I ty myślisz że za tych zawodników 100 baniek dostaniemy? xD
Jedyny wartościowy to Lingard w obecnej formie, a Mata czy Matić to po jakieś 10
Kilerek7: Lingard 30 m, Mata 10m, Matić 15 m, Pereira 15m, Jones 10m, Bailly 20m i mamy 100 stówkę, a nawet jak byśmy dostali z 80 to już na Sancho jest, ale obstawiam, że Bailly i Lingard pójdą w rozliczeniu.
Glory1878: Kto za szklankę da Ci 10mln?
Pereira to dobrze będzie jak za darmo odejdzie, już widzę jak Lazio za chłopa który grzeje ławę płaci 15mln czy jakiś inny klub
Kilerek7: Lingard wart jest 30m bez dwóch zdań obecnie, Mata jest wciąż doświadczony i 10m powinno lekko się dostać, Matić o ile nie zostanie, wart jest z 15m bo to SPD, a jest duży deficyt, bądź co bądź to wciąż bardzo doświadczony gracz. Pereira ok może nie 15m ale te 10m napewno, bo to wciąż całkiem młody gracz. Jones sądzę, że za te 7 m pójdzie, bo to doświadczony stoper mimo kontuzji, w nie jednym średniaku będzie sobie radził. Bailly 20m moim zdaniem to uczciwa cena, bo to świetny stoper, jeśli omijają go kontuzje i wciąż młody. A i zapomniałem o Dalocie, tez z 15-20m wart patrząc na wiek i pozycję jaką gra.
Mariano88:Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2021 16:30
Mata ma kontrakt do czerwca i odejdzie za darmo, Jones to co najwyżej jak Sanchez trzeba kontrakt rozwiązać. Nie słyszałem aby ktoś się interesował Baillym, więc obstawiam, że zostanie do końca i odejdzie za darmo. Matic to samo, czemu miałby odejść i gdzie? Zostanie do końca a potem Garner go zastąpi. Dalot i Pereira jeśli odejdą to za mało kwotę, podobna do Smallinga. Jeśli chcesz kasę to za Lingarda i Pogbe. Inaczej tego nie widzę.
Kilerek7: Chyba, że mu przedłużą aby zarobić, mówię o Macie. z Jonesem będzie jak z Rojo, będzie się kisił aż ktoś coś sypnie za niego, a skoro się wyleczył ponoć, to może coś znajdzie w końcu. O zainteresowanie Baillym się nie martwie, bo napewno ktoś go zechce, bardziej obstawiam, że wepchniemy go w transakcje z Torresem do VIllarealu. Jak pisałem, nie wiem czy Matić by odszedł, bo to doświadczony SPD, ale gdyby chciał, to 15 spokojnie by się dostało. Garner to pójdzie jeszcze na wypożyczenie tak sądzę. Niepewne są też przyszłości Pogby, Martial i kto wie jak VDB zareaguje na brak gry.
getryscholesa: Kilerek, ty żyjesz chyba w jakimś własnym świecie XD
Lingard, za którego można te 30 wyciągnąć okej, ale reszta? Za Jonesa nikt nie da złamanego funta. Chłop nie gra w piłkę od ponad roku, a na dodatek ma gigantyczną tygodniówkę. Pereira? Typ się nie sprawdził w żadnym klubie w jakim był. Matić i Mata? Emeryci z ogromnymi zarobkami, na dodatek nie prezentujący już tego poziomu co kiedyś. Bailly to też niewiadoma, bo wątpię, że ktoś wyłoży 20 milionów za lepszego piłkarsko Philla Jonesa z kończącym się kontraktem.
Konkludując - Za Lingarda można wyciągnąć 30, a może nawet więcej, ale jeśli chodzi o pozostałych piłkarzy to cieszyłbym się, gdyby odeszli za darmo i zwolnili tygodniówki.
Kilerek7:Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2021 16:42
No nie wiem, ze Smallingiem i Romą były długie negocjacje o bodajże 2m, więc Edek tak łatwo nie odda za byle grosz, wyciągnął wnioski i nie daje się doić w jedną i drugą stronę to raz. Sprzedaż szrotu to jedno, ale nowa umowa sponsorska, cięcia tygodniówek, jak odejdzie kilku to się płaca zluzuje, ponoć najmniej ucierpieliśmy na pandemii, kasa na Sancho została, nadal mamy szanse wygrać LE, wciąż szukamy sponsora motoryzacyjnego, co też swoje grosze dorzuci, więc wydaje mi się, że kupno Sancho - Rice - Kounde/Torres wydaje się realne.
Getry zapominasz o Dalocie, sam Dalot i Lingard mogą z 50 baniek do kasy dołożyć, Bailly gdyby nie kontuzje byłby jednym z najlepszych stoperów w lidzę, gdzie on a gdzie Jones? Spokojnie 15m jest wart i sądzę, że Villareal przyjmie go z otwartymi ramionami. Jones czy Mata ok pewnie nic się z nich nie wyciśnie, ale za Maticia napewno coś by wpadło. Także wierzę w to, że z samych graczy te 60-70 baniek by się uzbierało. Ale to moja opinia
getryscholesa: Tak, Woodward tak ciągnął te negocjacje, że w końcu sprzedał Smallinga za tyle ile chciała Roma. Rojo oddał do Boca za darmo, a za Sancheza nawet dopłacił, żeby odszedł XD do tego sprzedał Fosu za oszałamiającą kwotę 1,7 mln euro.
Mariano88: Kilerek, patrząc na to co się działo w ostatnie okna transferowe to się wydaje zbyt piękne aby było prawdziwe aby za taką kasę ich sprzedać. Poza tym dopiero chciałeś aby połowę akademii włączyć do pierwszego składu bo tak Ci zaimponowali w u23 a teraz liczysz, że wydamy 200 mln w jedno okno transferowe? Czy tym sam za sobą nadazasz? :)
Kilerek7: Oczywiście, że jestem za tym, aby Shoretire, Amad czy Mjelbri grali częściej, ale skoro trąbi się, że i tak PP, N, SO i SPD trzeba kupić, to 100 m nie starczy to chyba logiczne? Wolałbym zamiast Sancho wydać te 100 baniek na 2 grajków, ale jeśli będą chcieli jednak kupić Jadona, to na resztę trzeba liczyć ze sprzedaży, bo nie przewiduje, że budżet w pandemii na transfery będzie większy niż 100m.
Mariano88: Nawet przed pandemią nie wydaliśmy 200 mln euro w jedno okno. Dwa razy nam się zdarzyło wydać tyle w dwa okienka (lato + zima). Nie chcę się odnosić do abstrakcji, więc nie wiem ile straciliśmy kasy na pustych trybunach ani ile dostaniemy kasy z team viewer. Patrząc po prostu na poprzednie okna zakładam, że kupienie i sprzedanie po takich kwotach co mówiłeś jest mało prawdopodobne. Po prostu z 4 pozycji, które są do kupienia wzmocnią w lecie 2, a pozostałe albo załatają akademią albo poszukają okazji jak z Cavanim czy Ighalo. Nie wykluczam, że kogoś sprowadzą w zimie jak kibice na jesieni wrócą na stadiony.
mycka86: Nieźle odleciałeś. Imo jeśli Ed w sumie za: Jonesa, Pereire, Matica i Matę wyciągnąłby 10 mln to powinien dostać medal.
Jones 2 lata poza grą. Ciągle kontuzjowany.
Pereira już 25 lat na karku, nic nie pokazał do tej pory. Rezerwowy w Lazio.
Mata już prawie 33 lata, w sezonie łącznie zagrał 500 minut. Za chwilę kończy mu się kontrakt.
Matic też zaraz kończy 33 lata, z wymienionych jako jedyny gra u nas w miarę regularnie.
Bailly max 10mln. Niedługo kończy mu się kontakt, którego raczej nie chce przedłużyć. Chociaż tu nie wiadomo na ile nie chce, a na ile media wymyślają klickbajtowe treści. 3 sezon z rzędu ciągle kontuzjowany, w tym czasie ilość dobrych meczów można policzyć na palcach. Jego potencjalny transfer to wielkie ryzyko dla każdego klubu.
Linagrd - zgoda, 30 mln można za niego teraz dostać.
Dodatkowo wszystkim cenę obniżają wysokie tygodniówki. Do tego mamy 2 sezon grany przy pustych trybunach. Każdy klub notuje straty i liczy każdy wydany grosz.
Moim zdaniem za wymienionych 6 graczy, trzeba liczyć 50 mln. Wszystko ponad będzie nieoczekiwanym bonusem.
PastaDoCiasta: Pisałem tu 20 minut elaborat o każdym z wymienionych przez Ciebie piłkarzy dlaczego Twoje kwoty są nierealne i kogo i za ile możemy kupić, ale serwis uznał że są tam niedozwolone słowa i tyle z tego wyszło xd
zbyszek7: Mowi sie ze pieniadze szczescia nie daja ale jak dzisiaj awansuje city tzn ze doczekalismy czasie kiedy srednie kluby ktore dostaly wielka kase zbudowanie swojej marki wkoncu wygraja LM. Teoche to dziwnie brzmi bo my tez dostalismy wielka kase tyle ze Man United wielkim klubem jest od zawsze a Chelsea, City i PSG od 10-20 lat
DaredevilUtd:Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2021 16:20
Trochę przesadzasz. Chelsea pierwsze mistrzostwo Angli 54/55, FA Cup 69/70 I jeszcze można by tak wypisywac. Nie można o nich powiedzie, że istnieją od 20 lat. Co innego City, czy PSG.
Zbyszek zapomina się czasem :) Tak samo jak z tym, że gdy zakończymy ligę na drugim miejscu, będzie to drugi raz z rzędu a przecież ostatnio było 3 miejsce :)
Mariano88: Zbyszek, pieniądze często dają ale nie jest to regułą. Bayern jakoś wygrał z PSG w finale? Wybaczcie przykład, ale polskie drużyny odpadają z pucharów z drużynami, które mają połowę ich budżetu i o których wcześniej nawet nie słyszeliśmy.
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.