West Bromwich Albion vs Manchester United. Zapowiedź 24. kolejki Premier League

» 12 lutego 2021, 16:37 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United w 24. kolejce Premier League zmierzy się na wyjeździe z West Bromwich Albion. Czerwone Diabły nie mogą pozwolić sobie na stratę punktów na The Hawthorns, jeśli chcą wywierać presję na pierwszym w tabeli Manchesterze City i trzymać dystans nad goniącymi ich rywalami.
West Bromwich Albion vs Manchester United. Zapowiedź 24. kolejki Premier League
» Manchester United w pierwszej części sezonu pokonał West Bromwich Albion 1:0 na Old Trafford
Ile bramek padnie Twoim zdaniem w meczu West Bromwich vs Manchester United?
Piłkarze Manchesteru United we wtorek pokonali West Ham United (1:0) w Pucharze Anglii, ale zespół Ole Gunnara Solskjaera z pewnością ma jeszcze w pamięci stratę dwóch punktów w ostatnim ligowym starciu z Evertonem (3:3). Kolejna wpadka na ligowych boiskach nie zostałaby dobrze przyjęta na Old Trafford.

Kto? West Bromwich vs Manchester United
Kiedy? 14.02.2021, 15:00
Gdzie? The Hawthorns
Sędzia? Craig Pawson
Transmisja? CANAL+ Premium


Manchester United w ostatnich 4 meczach w Premier League wywalczył tylko 5 na 12 możliwych do zdobycia punktów. To wynik zdecydowanie poniżej poziomu, do którego Czerwone Diabły przyzwyczaiły nas w tym sezonie.

W 24. kolejce Premier League dojdzie do pojedynków Manchesteru City z Tottenhamem Hotspur i Leicester City z Liverpoolem. Niektórzy bezpośredni rywale Czerwonych Diabłów o czołowe lokaty pogubią więc punkty. Piłkarzom Ole Gunnara Solskjaera nie pozostaje więc nic innego, jak tylko w pełni wykorzystać nadarzającą się okazję.

Sytuacja kadrowa:
Zawodnicy Manchesteru United przed spotkaniem z West Bromwich mają się dobrze. Treningi z pierwszym zespołem wznowił Eric Bailly, który pauzował ostatnio z powodu drobnego urazu. Jedynymi nieobecnymi w drużynie Ole Gunnara Solskjaera pozostają Paul Pogba (uraz uda) i Phil Jones (uraz kolana).

W tym tygodniu treningi z pierwszym składem Manchesteru United rozpoczęło dwóch młodzieżowców. Do tzw. bańki pierwszego zespołu włączeni zostali Shola Shoretire i Hannibal Mejbri. Żaden z nich raczej nie zostanie włączony do kadry zespołu na mecz na The Hawthorns. Być może na ławce rezerwowych usiądzie Amad Diallo.

Sam Allardyce również nie ma dużo zmartwień kadrowych przed spotkaniem z Manchesterem United. Jedyny znak zapytania stoi przy nazwisku Grady’ego Diangany.

Przewidywane składy:

West Bromwich: Johnstone – Gibbs, Bartley, Ajayi, Furlong – Gallagher, Maitland-Niles, Yokuslu, Snodgrass – Pereira – Diagne

Manchester United: De Gea – Shaw, Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka – McTominay, Fred – Rashford, Fernandes, Greenwood – Cavani

Przedmeczowe wypowiedzi:
Sam Allardyce – Za każdym razem, gdy gramy z Manchesterem United, to jest to wyzwanie. Nasi piłkarze muszą być w najlepszej formie i pokazali to w meczach z Liverpoolem i Manchesterem City. Razem stać nas na bardzo efektywny występ. Mam nadzieję, że chłopcy mają wystarczającą pewność siebie i są w stanie zaprezentować to w meczu z Manchesterem United. Jeśli Czerwone Diabły nie będą miały swojego dnia, a my pokażemy się z jak najlepszej strony, to mamy szansę ich pokonać. Tak jak Sheffield United zrobiło to kilka tygodni temu. Trzeba zrobić, co możemy i musi to skutkować zwycięstwami


Ole Gunnar Solskjaer – Oczywiście, że spotkanie w ten weekend jest dla nas bardzo ważne. To istotny okres. Z każdym odhaczonym spotkaniem masz coraz mniej okazji na to, aby nadrobić punkty do zespołów znajdujących się przed tobą. To chcemy robić i po to tu jesteśmy. Niedziela jest pod tym względem dla nas ważna, bo musimy wrócić na zwycięską ścieżkę. Dwa punkty, które zgubiliśmy z Evertonem były rozczarowaniem, bo stało się to po ostatnim kopnięciu piłki w meczu. Wróciliśmy natomiast do gry z West Hamem, awansowaliśmy i gramy w ćwierćfinale. To krok w dobrym kierunku. Kolejne czyste konto.


Ostatnie 5 meczów pomiędzy Manchesterem United a West Bromwich:
DataSpotkanieWynik
17.12.2016Premier League: West Bromwich - Manchester United0:2
01.04.2017Premier League: Manchester United - West Bromwich0:0
17.12.2017Premier League: West Bromwich - Manchester United1:2
15.04.2018Premier League: Manchester United - West Bromwich0:1
21.11.2020Premier League: Manchester United – West Bromwich1:0


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United ma znakomity bilans spotkań z West Bromwich w Premier League na wyjeździe. Czerwone Diabły wygrały 9 z 12 meczów z The Baggies (2 remisy, 1 porażka).

– Czerwone Diabły mogą zanotować ligowy dublet z West Bromwich po raz pierwszy od sezonu 2011/2012.

– West Bromwich jest ostatnio w kiepskiej ligowej formie. The Baggies wygrali zaledwie 1 z ostatnich 13 meczów w Premier League (3 remisy, 9 porażek).

– West Brom w tym sezonie ma na swoim koncie tylko jedno zwycięstwo u siebie. Miało to miejsce w listopadzie, gdy The Baggies pokonali Sheffield United (1:0).

– West Bromwich nie strzelił gola w 4 z ostatnich 5 meczów, które odbyły się na The Hawthorns.

– The Baggies w tym sezonie stracili na własnym stadionie aż 31 bramek w lidze. To najgorszy wynik w najwyższej klasie rozgrywkowej na tym etapie sezonu od sezonu 1960/1961, gdy podobnym „wyczynem” mogła pochwalić się Chelsea.

– Manchester United zanotował tylko jedną porażkę w ostatnich 17 meczach Premier League (11 zwycięstw, 5 remisów).

– Czerwone Diabły na The Hawthorns spróbują wyśrubować klubowy rekord wyjazdowych meczów bez porażki w Premier League. Manchester United nie przegrał żadnego z ostatnich 18 spotkań w lidze (13 zwycięstw, 5 remisów). Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera są jedynym zespołem, który w tym sezonie jeszcze nie przegrał na wyjeździe.

– Piłkarzem Manchesteru United, który lubi grać na wyjazdach w tym sezonie jest Marcus Rashford. 6 z 8 goli Anglika w obecnych rozgrywkach Premier League zostało strzelonych na wyjazdach. Rashford w delegacjach dorzucił także 5 asyst.

– Bruno Fernandes może zostać czwartym piłkarzem w historii Premier League, który w jednym sezonie zanotował dwucyfrowy wynik, jeśli chodzi o bramki i asysty (13 goli, 9 asyst).

Spotkanie West Bromwich vs Manchester United rozpocznie się w niedzielę 14 lutego o godzinie 15:00. Mecz będzie transmitowany na Canal+ Premium. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Konferencja Solskjaera: Te decyzje są poza naszą kontrolą
Następny news »
Allardyce: Jeśli nie możemy wygrać meczu, to go nie przegrajmy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (386)


SkilledHydra16: Upamecano oficjalnie w Bayernie
» 14 lutego 2021, 13:43 #378
BartoszP: No i fajnie
» 14 lutego 2021, 13:44 #377
BartoszP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.02.2021 13:41

Kiedy Jimenez wraca?

P.S przy takiej grze wilków jest szansa wyciągnąć od nich Nevesa
» 14 lutego 2021, 13:37 #376
Filips11: Powinien jeszcze zagrac w tym sezonie
» 14 lutego 2021, 13:45 #375
Murad: I juz punkty za Ingsa lecą ;)
» 14 lutego 2021, 13:36 #374
SzarimMusty: Neves totalnie bez formy... Ings był przy nim w akcji bramkowej, potem zrobił 3 kroki i wyszedł na czystą pozycję. Nie tak dawno chciałem Rubena w MU ale obecnie nie jestem już tego taki pewny.
» 14 lutego 2021, 13:27 #373
sirtomas: Dobra jade do pracy odpalam tableta i jedziemy z West Bromem Glory!Glory!
» 14 lutego 2021, 12:46 #372
41009267: Panie mamwsiowd co do City to racja że są w gazie i na chwilę obecną najlepsza drużyna w PL ale co do LM to mają takie widzimisię że potrafią przegrać mecz nie do przegrania.
» 14 lutego 2021, 12:29 #371
mamwsiowd: Niestety widzi mi się, że Manchester City idzie po poczwórną koronę. W Premier League idą po mistrzostwo, w FA Cup są w grze, w Pucharze Ligi finał z Tottenhamem (wczoraj było jasne, kto jest górą), w Lidze Mistrzów ćwierćfinał po wygranej z Borussią Moenchengladbach to formalność. Niestety hałaśliwi sąsiedzi zrobią to jako pierwsi w historii.
» 14 lutego 2021, 12:22 #370
Fido: Najlepiej idź im jeszcze kibicować
» 14 lutego 2021, 12:40 #369
HarryBrown: Być może w Anglii wygrają wszystko ale w LM na bank dostaną po 4 literach. Chociaż w FA Cup jeśli w końcu trafią na nas, to jestem jakoś spokojny o rezultat. Bruno & company ich wyjaśnią.
» 14 lutego 2021, 12:53 #368
DEPE: ci co sa pod wrazeniem Bayernu, nie rozumieja specyfiki tamtej ligi i ogolnie Niemiec.
dla tych co nie wiedzą: Bayern wygral wiecej razy mistrzstwo krajowe niz wszystkie inne druzyny razem wzięte. Ta druzyna nie ma zadnego rywala w lidze. Zadnego. Ani sportowo ani finansowo ani marketingowo. W zasadzie raczej niemozliwe jest znalezc inną tego typu lige w Europie. Dlatego co w tym dziwnego ze oni sa tak "dobrze" zarzadzni jesli spijają z tortu o nazwie Bundesliga 90% dochodow i praktycznie rządzą ta ligą. Biora kazdego kogo chcą z tej ligi, o ile nie zglosi sie rywal w postaci dwoch klubow hiszpanskich lub kogos z topu UK. Ale nawet wtedy jesli mowimy o Niemcu lub kims zakorzenionym, ciezko jest wyrwac takiego gracza.
Powtorzenie profilu Bayernu jest niemozliwe, bo to kim są zawdzieczają nie ostatniemu rokowi czy osttaniej dekadzie, ale dziesiątkom lat. w zasadzie to lata 70te naznaczyly historie ligi niemieckiej.
» 14 lutego 2021, 11:57 #367
Pochmurny: Nie do końca mogę się z tym zgodzić. Co z tego, iż drużyna jest zarządzana świetnie od lat przez co mogą sobię pozwolić na więcej? Mimo wszystko przez wiele lat wstecz starali się nie wydawać zbyt wielkiej kasy na zawodników. PSG dominuje od lat na swoim podwórku i ma kasy ile chce, a mimo wszystko nadal nie wszystko idzie im po ich myśli. Barcelona i Real jak i my byliśmy przez lata hegemonami w swoich ligach, i to na nie gorszych zasadach niż Bayern. Jedyne czym się różniły kluby to tym, iż Bayern zawszę liczył pieniądze i zatrudniał tylko tych którzy według nich długofalowo przyniosą korzyść. Przez to właśnie są stabilniejsi od reszty stawki i u nich nie widać co jakiś czas totalnego regresu. Nikt nie zabrania BVB zmienić polityki transferowej, nikt nie każe Barcelonie czy Realowi zaciągać kolejnych długów. Bayern nie ma jakiejś mega fantastycznej kadry, ale dzięki temu, iż są zarządzani wzorowo to mogą uzupełnić braki w każdej chwili. Nikt im nie będzie mówił, że mają zapłacić tyle czy tyle za zawodnika lub jego kontrakt. Jeśli uważają, że ktoś im pomoże się rozwijać to nie będą się bawić tylko otworzą walizkę i tyle. Nasz klub potrafił wszystko spier..., wszystkie te lata rozwoju i dominacji nic nie wniosły. Zamiast dalej się rozwijać i mieć jakiś plan to wyszło, że United jechało w większości na kilku wyjątkowych ludziach, a reszta to było zarządzanie, ala pierwszy lepszy Kowalski. Skoro jest dobrze to jest dobrze, a jak będzie źle to coś zrobimy. Zero myślenia długofalowego. Gdy człowiek patrzył na historię klubu i wypowiedzi starych działaczy którzy tworzyli tego molocha, to zastanawia się co poszło nie tak, że z klubu który rozwijał się tak niesamowicie, iż nikt nie mógł im się równać na tamte czasy, nagle nikt nie wie o co biega. Za samo granie w swoją grę Bayern zasługuje na szacunek. Na koniec podam przykład Lisów, jakoś oni potrafili w kilka lat zadomowić się się w czołówce, to dlaczego drużyny ligi niemieckiej nie potrafią? Najważniejsze to jest się rozwijać i mieć plan. Borussia kupuje aby sprzedać i im to pasuje. Liepzg stara się niby stworzyć coś ciekawego, ale oni mają podejście, że jak wyjdzie to super, a jak nie to i tak reklama będzie i kasę przytulimy. Skoro ambicji nie ma to i wyników nie będzie.
» 14 lutego 2021, 13:32 #366
cvx: Pochmurny, wyciągasz błędne wnioski na podstawie widocznych objawów. DEPE dobrze mówi, Bayern na totalna dominację w bundeslidze od pół wieku, to jest cesarz a reszta klubów to tymczasowi przeciwnicy. Dysproporcja finansowa jest kolosalna. Everton wydaje więcej hajsu niż BVB czy Wolfsburg. Benjaminki premier league przez redystrybucję przychodów potrafią wydać na transfery więcej niż top 3 bundesligi razem wzięte. Narzekasz że Man Utd jest źle zarządzany, tymczasem w lidze angielskiej są 4 zespoły że zbliżonymi zasobami finansowymi do MU plus kolejne 4 zespołów z dużym hajsem, które nie oddadzą swoich najlepszych zawodników za grosze. Tymczasem Bayern monopolozuje ligę. BVB nie puści Lewandowskiego? Spoko, za rok przyjdzie za darmo. RB Lipsk nje miał nic do gadania i w połowie sezonu okazało się że stracił najleoezego obrońcę. Bayern może sobie pozwalać na takie sztuczki co sezon. MU miał kryzys przywództwa po 20 latach rządów SAF-a plus przeciwników o zbliżonym poziomie, nie ma porównania z Bayernem. Z juventusem co najwyżej, chociaż i tu przewaga finansowa jest znaczna, plus reszta klubów popadła w degrengoladę na własne życzenie
» 14 lutego 2021, 14:05 #365
kckMU: WBA jest strasznie rzadkie. Cudu Big Sama nie będzie.

Trzeba ich ograć bez wielkich nerwów i strzelić ze 2-3 bramki.
» 14 lutego 2021, 11:16 #364
HarryBrown: Przed meczem z Szablami było całe mnóstwo komentarzy jak Twój. Zamiast takich komentarzy to chyba lepiej jakąś litanie walnąć do św. Judy Tadeusza ;)
» 14 lutego 2021, 12:55 #363
mordynator: Przynajmniej już nie ma takiego dojenia MU jak za kadencji LVG czy Mou.
» 14 lutego 2021, 10:49 #362
sisinho: No tak, w końcu OGS trafił na promocję przy kupnie mało zwrotnego drewnianego obrońcę za 80 mln :)
» 14 lutego 2021, 11:40 #361
DaredevilUtd: Upamecano chciał iść do nich tak więc trafił. Nie ma co się spinać. Ja myślę, że my też ściągniemy kogoś fajnego.
» 14 lutego 2021, 11:54 #360
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.02.2021 12:08

sisinhio
Wolę Harrego za 80 baniek który prezentuje jakiś poziom niż ściąganie szrotu za łączną kwotę o koło 120mln w postaci Schnerdelina,Blinda, emeryta Schweinsteigera i nie wypału w postaci Depaya.Harry już zrobił więcej dla Untied niż ta 4 razem wzięta.
Edit:A jeszcze zapomniałem o wypożyczeniu Falcao za bodajże 10mln i Rojo który poza pierwszym sezonem nic u nas nie pokazał.
» 14 lutego 2021, 12:02 #359
Spadkobierca: @mordynator

Depay i Blind przychodzili tu jako gwiazdy Erevisie. Ryzyko jak ryzyko, ale raczej mało kto spodziewał się, że to będą niewypały transferowe.
» 14 lutego 2021, 13:46 #358
H2O1994: Ale z Wilków się przeciętna drużyna zrobiła, w ostatnich sezonach tak solidnie grali. Trzeba w lecie powalczyć o Rubena Nevesa, on się tam nie rozwinie i pewnie chce odejść, jak go nie kupimy to zgarnie go ktoś inny. Wiem że będzie ciężko go wyjąć bo ma umowę do 2023 roku ale spróbować warto.
» 14 lutego 2021, 10:35 #357
Filips11: To wszystko przez sprzedaż joty i kontuzje jimeneza, przez większość sezonu grali z nieoszlifowanym silvą w ataku, przy okazji strasznie zaciął sie traore i stracili większość atutów w ofensywie
» 14 lutego 2021, 13:21 #356
Fredzio118: Ja bym osobiście spoglądał na Pedro Neto dodatkowo :D
» 14 lutego 2021, 13:23 #355
rodjaevel: https:/www .vg.no/sport/fotball/i/vAwn8L/solskjaer-med-naadeloes-beskjed-vil-du-vaere-den-store-fisken-er-det-kanskje-paa-tide-aa-dra

Super artykuł, bezpośredni wywiad gazety
VG z Ole. Polecam, nawet przez Google translate
» 14 lutego 2021, 10:05 #354
united30: Skoro dzisiaj Edinson ma urodziny to nie pozostaje nic innego jak tylko strzelic cos i poprowadzic United do zwyciestwa :) Wszystkiego Najlepszego El Matador !!
» 14 lutego 2021, 09:33 #353
0listonoszpat: Dla Bayernu szacunek. Pokazali Alabie gdzie są drzwi i w sumie mają już zastępstwo. I to jakie
» 14 lutego 2021, 08:25 #352
vieeeri: I pójdzie do Realu opartego na emerytach w postaci Marcelo, Ramos, Modric, Benzema
» 14 lutego 2021, 10:19 #351
H2O1994: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.02.2021 10:27

Vieeeri ale kasa się będzie zgadzać
» 14 lutego 2021, 10:24 #350
IntruZ9: A tam kasa,goni marzenia :D
» 14 lutego 2021, 10:46 #349
UnitedFan07: Bayern to najlepiej zarządzany klub na swiecie obecnie nic tylko sie wzorować panie Woodward
» 14 lutego 2021, 10:47 #348
klusek0128: Szacunek ?? Bayern ośmiesza Bundesligę pokazując że czuje się tam jak ryba w wodzie, jak na promocji w markecie... W Niemczech jest jakaś nieformalna zmowa gdzie każdy zawodnik może odejść do Bayernu niczym lewy jako najlepszy snajper za DARMO...! albo czapkę drobnych
Nigdzie indziej takiego czegoś nie ma ale nikogo to nie dziwi ??
Czekam na czasy gdzie Bayern będzie miał problem kupić z BvB czy innego Lipska zawodnika niczym MU, City, Lfc, Tottenham, Chelsea od takiej Villi bo o zakupach między sobą nawet nie wspominam...
» 14 lutego 2021, 11:55 #347
Konradex97: Ta "nieformalna zmowa" jest powszechnie znana jako wygaśnięcie kontraktu ;) zawodnicy sami decydują się nie przedłużać i przejść do Bayernu
» 14 lutego 2021, 12:10 #346
NoName: No i przynajmniej szefowie Bayernu potrafią wykorzystać swoją pozycję, nie tylko do bycia hegemonem na własnym podwórku, ale i potęgą globalną i poniżej pewnego poziomu nie schodzą. My tez byliśmy nr1 na świecie i po odejściu Bossa przez złe zarządzanie popadliśmy w przeciętność, jeszcze gorzej stało się z Milanem. Zrozumcie ludzie, że umieć wykorzystać pool position, to też sztuka i umniejszanie komuś, bo miał nieco łatwiej na starcie jest głupie.
» 14 lutego 2021, 12:43 #345
HarryBrown: Ale też Bayern pomaga potrzebującym jak są w padaczkowej sytuacji. Prawda jest taka, że Bayern jest znakomicie zarządzany. Pewnie gdyby takie ekipy jak Bayer Leverkusem, Schalke czy BvB miały podobny poziom zarządzania, to dominacja Bayernu nie byłaby taka oczywista. W wielu niemieckich klubach potrafią bezmyślnie przepalić kupę kasy. Myślę, że za jakiś czas Bayern wróci do wielkiej rywalizacji z lat 70ych kiedy to musieli ciężko walczyć z Borussią ale tą z Moenchengladbach, która ładnie się odbudowuje i jest bardzo rozsądnie zarządzana. Ciekawe jak dalej rozwinie się projekt w Lipsku. Tam na pewno o kasę nie muszą się martwić.
» 14 lutego 2021, 13:06 #344
Piotrek1991d: Fajnie byloby zdobyc chociaz jedno trofeum w tym sezonie tym bardziej ze czekamy na nie od 2017 roku
» 14 lutego 2021, 08:19 #343
0listonoszpat: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.02.2021 08:23

Jest dobrze, a jak skończymy na 2-gim miejscu to będzie bardzo dobrze. Chelsea już prawie wywaliła Liverpool z top4 i będzie nam deptać po piętach do tego nieobliczalne lisy. Być może to Everton będzie rządził w Liverpoolu.
Co do United to:
Gdzie ten dyrektor sportowy ? Szumnie zapowiadany, potrzebujemy wzmocnień i kto to będzie załatwiał ?
Obrona nie dojeżdża, potrzeba TOPa do środka i zmiennika na prawą.
Trzeba się rozglądnąć za zastępstwem dla Maticia
Prawe skrzydło?
No i atak, w ciągu dwóch sezonów musimy ogarnąć jak to mówił Zibi TOP napastnika, trzeba robić podchody obserwować i nie dopuścić by gość którego chcemy podpisywał kontrakt na 5 lat i zaraz po tym my go kupimy za 100 baniek. Trzeba robić tak jak Bayern.
Będzie Halland do wyciągnięcia np.
Ogólnie dobre porządki kadrowe
Trzeba nauczyć się sprzedawać niepotrzebnych graczy za konkretny pieniądz,a nie zgnoić takiego chłopaka i oddać za paczkę fajek.
Bramka, co tu grać jak tutaj kombinować. Degea jest niesprzedawalny w obecnej formie, ma jeszcze 3 lata kontraktu. Henderson musi grać i trzeba go wypożyczyć lub sprzedać z klauzulą, lub postawić na niego.
» 14 lutego 2021, 08:17 #342
Lisan: Skupmy sie na LE i FA, beda przynajmniej dwa puchary i sezon nie stracony. City czołg, a kto pamieta pozniej II miejsca?
» 14 lutego 2021, 07:58 #341
0listonoszpat: Kwalifikacja do LM jest z praktycznego punktu widzenia cenniejsza niż Puchar Anglii. W naszej sytuacji trzeba cisnąć o ten puchar a w LE ogrywać rezerwowych
» 14 lutego 2021, 08:21 #340
Freddie: City mistrzem. 15 meczow im zostalo a musza przegrac minimum 3 mecze abysmy ich przegonili. 3 mecze!
» 14 lutego 2021, 07:10 #339
Ciechanek: Wszyscy przy takich wyliczeniach zakładają, że my zdobędziemy komplet punktów do końca sezonu. Bierzcie też to pod uwagę :)
» 14 lutego 2021, 09:23 #338
Freddie: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.02.2021 10:10

dlatego napisalem MINIMUM 3 mecze. a przy naszych potknieciach to z 5 meczow. czyli co 3 mecz musieliby teraz przegrywac.
» 14 lutego 2021, 10:09 #337
UnitedFan07: Był już taki sezon 11/12 gdzie MU też zmierzał do kolejnego mistrzostwa jak się skonczyło wszyscy pamietamy.... oby teraz historia zatoczyla kolo na korzyść MU
» 14 lutego 2021, 12:33 #336
SkilledHydra16: Polecam zobaczyć bramki Messiego z dzisiejszego meczu. Fenomen.
» 13 lutego 2021, 23:14 #335
GraanManU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2021 23:20

Messi KRÓL, uroni się łezkę jak skończy karierę
FENEMENO
» 13 lutego 2021, 23:19 #334
SickRabbit: Pff Lewy z Wolfsburgiem lesze strzelał :p
» 14 lutego 2021, 00:31 #333
AUDIoooo: Chyba na plejstejszyn :)
» 14 lutego 2021, 00:44 #332
Kamil1343: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.02.2021 01:19

No i? Pierwsza bramka, no fajnie, odbiła się od słupka, ostatnio CR7 strzelił z Romą z podobnej odległości spod jajka i też wpadła. Nic specjalnego. Druga już lepsza, pomijając, że 20 obrońców stoi w linii i nie interesuję się piłką, a bramkarz jest wspaniale ustawiony to jest git.
» 14 lutego 2021, 01:19 #331
GraanManU: Ilaix Moriba, 18lat, bardzo dobre warunki fizyczne, notuje asystę i ogólnie zagrał bardzo dobre spotkanie z Deportivo. Ogólnie nie macie wrażenia, że np. taki Mejbri też 18lat wszedłby na taki mecz z Burnley albo Leeds i mógłby zostac brutalnie zweryfikowany ale nie przez swoje umiejętności tylko przez słaby rozwój fizyczny. Z drugiej strony Pedri (odwołuje się do Barcelony bo jestem po ich meczu) też nie zachwyca warunkami fizycznymi a gra w podstawowym składzie. Zmierzam do tego, że chętnie zobaczył bym w pucharach albo w lidze Europy chłopaków którzy są przyszłością tego klubu. Niech poczują i oswajają się z dorosła piłką. Bo jakby nie było oprócz Brandona i Greenwooda to OGS nie szaleje z wprowadzaniem młodzików. Ooo kolejny przykład Wirtz z Leverkusen, chłopak 02 rocznik bodajże a gra większość meczów wpodstawie i gra na prawdę dobrze. Jeslli są to takie wielkie talenty to niech to udowodnią ;)
» 13 lutego 2021, 23:05 #330
DEPE: Koeman dokonuje zmiany pokoleniowej, wchodzi mnostwo mlodych zawodnikow, wydaje sie ze to o czym piszesz w United juz bylo, dzis zeby wprowadzac 18letnich chlopcow musisz miec akceptacje wladz, bo gra tak mlodym skadem sprawia ryzyko wypadnienia np. poza LM.
» 13 lutego 2021, 23:21 #329
mikiartur: Pamiętaj o sytuacji kadrowej. My obecnie na każdej pozycji gdzie mamy perspektywicznych młodych w juniorach mamy po kilku na jedno miejsce. Mejbri na śpo ma Bruno i De Beeka do rywalizacji a niżej Scotta, Pogbe, Freda Maticia i ew. tu też Donnyego. Shoretire'a ma Rashforda Jamesa i ew. Martiala, Na tą chwilę moim zdaniem jedyne szanse, że np. dany zawodnik dostanie szanse w jakimś meczu zadebiutować itd to oprócz Amada Hugill. W napadzie mamy Cavaniego i Martiala noi jeszcze ew. Mason. I jakby jakaś kontuzja się pojawiła to mialby szanse się pojawić.
A Barca obecnie nie ma na tyle szerokiej kadry. W środku do gry mają Busuqetsa Pjanicia i De Jonga. Plus grając 4-3-3 mają 3 miejsca dla takich pomocników. Dlatego nie może dziwić występy czy Pedriego czy Puiga. Natomiast Moriba dzisiaj zaliczył debiut w la liga więc poczekajmy czy to nie był jednorazowy wyskok.

A co do OGSa to za jego kadencji zadebiutowali niezależnie od tego ile obecnie grają lub grali to zadebiutowali: Dean, Williams, Mengi, Garner, Chong, Greenwood. Oczywiście nie liczę tego meczu z Astaną gdzie pojechał cały rezerwowy skład. Do tego dał szansę powrotu po długiej kontuzji zarówno Tuanzebe jak i Fosu Mensahowi.

A osobiście lubię jak trenerzy dają młodym szansę itd. Ale często jestem zdania że dzieje się to za wcześnie. Bo taki młody który od powiedzmy wieku 17-19 lat gra regularnie na bardzo solidnym poziomie + ciągle się rozwija oraz z czasem przechodzi do coraz lepszych klubów i podnosi poziom to wielu nie było. Za takich piłkarzy uznaję największych: Ronaldo, Messiego Neymara, Lewego, Ramosa, Benzeme, Ibre, Cavaniego - z grających oczywiście mówie. Do takiego grona pewnie dołączy Mbappe. A takto było wielu młodych którzy potem gdzieś przepadli, przestali się rozwijać albo nie zrobili po prostu takich karier jak większość się spodziewała. Od nas takim przykładem jest Ravel Morrisson, Welbeck, Smalling, Januzaj, Macheda, Depay. I paru jeszcze by się znalazło.
A jest także wielu którzy trochę później olśnili i wskoczyli na odpowiedni poziom itd. Np. do dziś nie wierzę że SAF wypuściłby Pique gdyby przewidywali że w ciągu 2 lat może tak sie wybić. Może i powrót do Barcelony go mega kusił ale SAF znalazłby sposób by go przekonać moim zdaniem.
» 14 lutego 2021, 02:30 #328
SkilledHydra16: Jako ciekawostke podam, że Najman przegrał z taxi złotówą
» 13 lutego 2021, 22:41 #327
trader7: Najman jednak nie zawiódł XDDDDD
» 13 lutego 2021, 22:43 #326
SickRabbit: Ciekawostka to by była jakby wygrał :p
» 13 lutego 2021, 22:47 #325
artix206: Nie wiem czy ktoś myślał, że będzie inaczej..
» 13 lutego 2021, 23:04 #324
HarryBrown: No to Najman będzie tak długo organizował pożegnalną walkę aż w końcu wygra. Może powinien zakontraktować jakiegoś 12-latka?
» 13 lutego 2021, 23:12 #323
QUEBON: @artix206: Taxi myślał, że będzie trudniej :P
» 14 lutego 2021, 00:14 #322
marjo: A kogo interesuje ten przychlast?
» 14 lutego 2021, 01:54 #321
SickRabbit: Milan zaraz mi uwali kupon :/
» 13 lutego 2021, 22:25 #320
Filips11: No i uwalił
» 13 lutego 2021, 22:46 #319
SickRabbit: Jutro będzie lepiej
» 13 lutego 2021, 22:48 #318
Filips11: Obyś miał rację
» 13 lutego 2021, 22:56 #317
HarryBrown: Ale poziom coraz większej ilości meczów EPL zaczyna równać do tego co grają w naszej tzw. ekstraklasie. To już mecze championship są bardziej pasjonujące.
» 13 lutego 2021, 21:47 #316
pawelisto2: Martinez interwencja kolejki, miesiąca, a może nawet i sezonu, ale się wyciągnął!
» 13 lutego 2021, 21:40 #315
levy181: Niestety City nabrało wiatru w żagle i chyba jadą po mistrzostwo. Tylko cud sprawi że tytul w tej kampanii zdabedzie inny zespół.
» 13 lutego 2021, 21:30 #314
getryscholesa: Tylko Liverpool kadrowo jest na poziomie City, ale wypadnięcie VVD, Fabinho, Matipa i w ogóle 5 sezon Kloppa załatwiło sprawę. My w tej walce jednak nie mieliśmy szans. Nie z tą obroną.
» 13 lutego 2021, 22:16 #313
Batigol222: City jest masakryczne: grali bez De Bruyne i jeszcze Rubena a Tottenham i tak był całkowicie bezradny od 1 do 90 minuty. Mimo wszystko jeszcze bym nie rzucał rękawic. Na pewno City ma lepszą obronę i na pewno gra lepszy atak pozycyjny, niż United. Ale mam wrażenie, że United w tym sezonie jest nieobliczalne i jest przy tym mental. Jedno i drugie robią w sobie trzy postaci: Bruno, Scott i Cavani. Jak jeszcze wróci Pogba a Cavani z czasem będzie coraz lepiej zgrywać się z zespołem, to kto wie. Tylko obawiam się, na ile w ostatecznym rozrachunku istotne będą błędy obrony, bo można było strzelić 3 świetne bramki mocnemu Evertonowi i w tym samym spotkaniu stracić 3 bramki frajerskie, zdobywając tylko punkt. Tego już Bruno z Cavanim i Pogbą nie ogarną...
» 13 lutego 2021, 20:47 #312
Tomwk1988: 8punktow do odrobienia w 15 meczach. Nie chcę mówić ze nie ma szans ale... nie ma.
» 14 lutego 2021, 02:52 #311
SkilledHydra16: Gundogan co gra w tym sezonie to ja po prostu nie mam pytań
» 13 lutego 2021, 20:42 #310
Batigol222: W sumie dopiero teraz Pep wystawia go wyżej, zamiast jako typowego śp i okazuje się, że gość jest stworzony właśnie do takiej gry. W poprzednim sezonie czasami Gundogan grało jako jedyna 6 czasami jako druga 6 obok Rodriego, ale nigdy nie grał wysoko w środku pola, bo to było miejsce dla De Bruyne i Fodena/Silvy.
» 13 lutego 2021, 20:49 #309
manegarrincha: Z tym że Niemiec jest ustawiony niżej niż De Bruyne, Silva czy Foden. Natomiast ewidentnie ma polecenie częstego wbiegania do pierwszej lini z głębi pola. Mctominay grał podobnie w meczu z Leeds. Z tym że u Pepa Niemiec wybiega ze swojej strefy najczęściej w momencie gdy na jego miejsce w środku pola zjawia się boczny obrońca. Trzeba przyznać że w tym sezonie dopracowali te nowatorskie rozwiązania i wygląda to strasznie ciekawie i imponująco. Jak do tej pory rywale sobie z tym nie radzą
» 14 lutego 2021, 03:19 #308
Czerwony123: Wow , Guardiola ogarnal zespil wysmienicie. Rozciagaja boisko majac pilke, skurczaja boisko gdy przeciwnik jest przy pilce.
Jak widze Stonesa I Laporte czy Diasa, jak oni sie ustawiaja. W wiekszosci stoja zawsze bokiem do pilki. W ten sposob wlasnie maja rowny start z napastnikami. Zastanawiam sie czy Olek jest w stanie nauczyc tego Harego lub Lindelofa? . Mozna ich nie lubic, ale czapki z glow .
» 13 lutego 2021, 20:30 #307
DevoMartinez: Ole to nie wizjoner, nic nowego póki co nie wymyślił. Raczej kopiuje to co robił SAF. Nasi chłopcy maja na boisku wyrażać siebie i biegać więcej od rywali. Głównie założenia. :)
» 13 lutego 2021, 22:26 #306
HarryBrown: Zaraz mecz z udziałem gracza, który od nowego sezonu będzie cieszyć nas kibiców swoją grą w barwach Man Utd.
» 13 lutego 2021, 20:30 #305
piter100000: Karbownik?
» 13 lutego 2021, 20:31 #304
HarryBrown: A to on w ogóle gra?
» 13 lutego 2021, 20:32 #303
vieeeri: Veltman
» 13 lutego 2021, 20:33 #302
Fido: Oświeć nas mordko:)
» 13 lutego 2021, 20:33 #301
piter100000: Ostatnio w PA nawet nieźle się pokazał, ale nie wiem czy Potter będzie ryzykował wystawiając jego i Modera dopóki Brighton nie będzie pewne utrzymania. Ale sam fakt, że Polacy zaczynają w ogóle się pojawiać w PL to już coś. Kiedyś poza bramkarzami to mogliśmy pomarzyć o graczach z pola w angielskiej ekstraklasie.
» 13 lutego 2021, 20:34 #300
HarryBrown: Jack Grealish
» 13 lutego 2021, 20:35 #299
HarryBrown: @piter10000
Fakt, że mamy w końcu w EPL kilku graczy z pola a nie tylko bramkarzy. Ciekawe czy zrobią taką karierę jak Klich czy jak Kapustka. Trzymam za chłopaków kciuki szczególnie za tego Modera bo ostatni rok miał nawet niezły.
» 13 lutego 2021, 20:37 #298
Fido: Obyś miał rację, z nim jestem pewny że włączamy się na dobre o walkę o mistrza i najwyższe cele, włacznie z LM. To prawdziwy lider.
» 13 lutego 2021, 20:41 #297
ReDevil07: Chyba mu chodziło o Jacka
» 13 lutego 2021, 21:15 #296
piter100000: @HarryBrown lepiej, żeby poszli drogą Klicha :) czasami oprócz ciężkiej pracy i odrobiny pokory czego moim zdaniem zabrakło w przypadku Kapustki jest potrzebny zespół, styl i menedżer, który zaufa danemu zawodnikowi. Tak właśnie jest w Leeds w przyoadku Klicha. Bielsa i styl gry zespołu jest idealnie dopasowany po naszego rodaka i w tym momencie jest to ifealny zespół dla niego, bo z całym szacunkiem wyżej d... nie podskoczy. Dlatego jestem też ciekaw jak potoczą się losy Modera i Karbownika, bo może na poziomie TOP6 nie będą, ale w samej PL mogą spokonie się zadomowić
» 13 lutego 2021, 21:24 #295
0listonoszpat: Klich zmarnował 3/4 kariery. Mam nadzieję że chłopaki z Brighton pójdą inną drogą,ale dorównają Klichowi w Leeds.
» 14 lutego 2021, 07:40 #294
BartoszP: Kosmiczny futbol grają. Ręce składają się do oklasków.
» 13 lutego 2021, 20:18 #293
piter100000: Są na fali i na tą chwile wydaje się, że nic ich nie zatrzyma. Sam fakt, że chociaż próbujemy rzucić im rękawice do walki to już coś. A jak przegramy tytuł z tak grającym City to żaden wstyd. Oni mają drużynę budiwaną i kupowaną od prawie 5 lat, my dopiero jesteśmy w połowie tej drogi. Niedługo karta się odwróci, ale tego sezonu też nie spisujmy na straty. Cieszmy się każdym meczem i zobaczymy gdzie nas to zaprowadzi
» 13 lutego 2021, 20:29 #292
MaciasDevil: Niech mnie kule biją. A miałem dać Gundogana na trippel... City ostro cisna, raczej poza zasięgiem w tym roku. A Liverpool i Tottenham też w sumie bez formy.
» 13 lutego 2021, 20:17 #291
SickRabbit: A ja dałem Sterlinga na kapitana bo 2 mecze grają. Normalnie to Bruno od początku miałem. Gundogana też mam i Cancelo od nich. Sterling wskoczył mi do składu tylko na tą kolejkę, później wylatuje :p
» 13 lutego 2021, 20:21 #290
MaciasDevil: Ja zazwyczaj mam właśnie Bruno, ale że od 3 meczów miał straszny zjazd to brałem Calverta. I tak chodziło mi po głowie żeby zrobić tripple na Gundogana i teraz żałuję ajaj :)
» 13 lutego 2021, 20:50 #289
SickRabbit: Przecież na ostatnie 3 mecze tylko z arsenalem nie zapunktował no i to najlepszy obecnie piłkarz w Fantasy - 169pkt... Ty tak serio?
» 13 lutego 2021, 21:01 #288
Murad: Ja w tej kolejce mam Rasha na kapitanie, niestety jeszcze nie kupilem Gundogana... Ogolnie czesto zmieniam kapitanow zaleznie od kolejki, a Bruno mam od poczatku w skladzie i wierze ze bede go mial przez caly sezon jako jedynego :)
» 14 lutego 2021, 00:36 #287
MaciasDevil: SickRabbit chodziło mi o Fulham, Sheffield i Arsenal gdzie koło 9 punktów zdobył w 3 kolejki. Nie było tragedii, ale zawsze. Że Świętymi było już idealnie.
» 14 lutego 2021, 00:53 #286
RedStreamer: City to teraz prawdopodobnie najlepsza ekipa na świecie. Obronę na 100% mają najlepszą.
» 13 lutego 2021, 20:15 #285
mcscotyy: City nie w naszym zasięgu niestety, chyba już mistrz znany
» 13 lutego 2021, 20:12 #284
BartoszP: Raczej tak, chyba że zaczną wszystko przegrywać a my wygrywać.
» 13 lutego 2021, 20:14 #283
mordynator: Nie no jeszcze za wcześnie na takie dywagacje.Jako przykład dam nasz zespół który w sezonie 11/12 miał 8pkt przewagi nad City po 30 kolejkach a wszyscy wiemy jak sie to skończyło i chyba nie chcemy do tego wracać.Aczkolwiek nie ma co ukrywać City w obecnej formie wygląda na drużyne nie do powstrzymania.
» 13 lutego 2021, 20:17 #282
Anhel: W sumie to pamietam jak pisaliśmy tutaj komentarze ze City będzie miało taki natłok spotkań zaległych , europejskich pucharów , pucharów i ligi ze im braknie paliwa a tutaj wręcz przeciwnie obi z każdym meczem się nakręcają w dodatku bez KDB , bez Aguero - wielki szacunek
» 13 lutego 2021, 20:09 #281
Gallacher: Ponoć Mourinho zaczyna tracić szatnię Tottenhamu.
» 13 lutego 2021, 20:07 #280
swees: No raczej jego dni są policzone, szatnia prawdopodobnie już jest podzielona - klasyczna przygoda Mourinho z ostatnich lat
» 13 lutego 2021, 23:48 #279
BartoszP: Ale City ma ławkę...
» 13 lutego 2021, 20:06 #278
HarryBrown: Ciekawe czy Kane po tym sezonie zdecyduje się opuścić Spurs. On w tym klubie nic wygra.
» 13 lutego 2021, 20:06 #277
BartoszP: Niestety my też nie dajemy tej gwarancji, jedynie taką że u nas ma pierwszy skład i większe szanse na trofea niż kuraki.
» 13 lutego 2021, 20:13 #276
Anhel: Wygra puchar ligi po jakiejś murarce i bramce z kontry i powie ze i tak jest najlepszym szkoleniowcem totenhamu w ostatnich latach haha
» 13 lutego 2021, 20:05 #275
RyannMistrz: To jest definitywny już koniec Jose.
» 13 lutego 2021, 20:02 #274
BartoszP: $ity raczej majster - są bezbledni.
Mają mocną ławkę i raczej łatwo tego nie puszczą. Ech szkoda, że nie jesteśmy na ich miejscu.
» 13 lutego 2021, 20:01 #273
Lisan: Mieć takiego Gundogana w składzie. Robi gość robotę za to mamy w Freda ze strzałem z kapciem w nodze.
My to w ogóle mamy pecha z transferami, pamiętam do dziś nicki osób które śmiały się z LVP gdy my kupiliśmy Mkhitariana z BVB a oni Mane :D
» 13 lutego 2021, 19:58 #272
Glory1878: Może nie tyle pecha co po prostu nieudolność skautingu. Z Monaco wzięliśmy Martiala, sezon później odpalił Mbappe. Z Benfici wzięliśmy Lindelofa, City Diasa
» 13 lutego 2021, 20:04 #271
BartoszP: Bo gdyby Edek podzielił się władzą i zatrudnił dyrektora ds sportowych to by lepiej to wyglądało.
» 13 lutego 2021, 20:04 #270
Lisan: Glory1878 właśnie to miałem na myśli. Zawsze bierzemy gorszą opcje/wersje. LVP bierze VDJ my jeszcze drożej Maguire :D później zostajemy z takimi kwiatkami na boisku
» 13 lutego 2021, 20:08 #269
BartoszP: My na razie trafiliśmy z Bruno i oby z Amadem. Ale ogólnie boli to w jakim miejscu jesteśmy my i oni.
» 13 lutego 2021, 20:11 #268
0listonoszpat: Gundogan gónwo grał, dopiero w tym sezonie coś pokazuje, poza tym szklanka.
» 14 lutego 2021, 07:43 #267
SickRabbit: Sanchez jeszcze głową próbował blokować :D
» 13 lutego 2021, 19:58 #266
SickRabbit: Koszmarem to był Mou dla Pepa w Hiszpanii. Ostatnio też wygrał 2:0 w lidze listopad 2020
» 13 lutego 2021, 19:59 #265
GraanManU: Fabian trochę przekoloryzowal
» 13 lutego 2021, 20:03 #264
kolokolo98: No nie wiem, gdy obaj panowie byli w Hiszpanii, to Mou wygrał z Pepem tylko dwa razy. Pep ograł Mourinho w słynnym 5:0 na Camp Nou i w półfinale LM 2011.
» 13 lutego 2021, 20:06 #263
SickRabbit: Nom, to Pep uciekł z Hiszpanii po słynnym sezonie Realu 11/12 a te 5:0 to było bodajże w pierwszym sezonie prowadzenia królewskich
» 13 lutego 2021, 20:12 #262
kolokolo98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2021 20:32

Mou wygrał ligę w 11/12 i Copa del Rey pokonując Barce w finale, ale Pep wygrał ligę w 10/11 i LM pokonując Real w półfinale. LM>Copa del Rey, a do tego bilans meczów bezpośrednich był na konto Pepa (do tego wygrał jeszcze Superpuchar z Realem). Może nie było miażdżącej przewagi, ale gdyby wskazać zwycięzcę rywalizacji, to byłby Pep, a 5:0 to jej symbol.
» 13 lutego 2021, 20:31 #261
SickRabbit: hhah 5:0 to jej symbol zaraz po objęciu Realu przez Mou
Symbolem to jest 100pkt realu i 121 goli w sezonie 11/12 po którym Pep uciekł z Hiszpanii.
» 13 lutego 2021, 21:05 #260
Matys13R: Można już ogłosić City mistrzem, są w takiej formie że raczej nikt ich nie zatrzyma
» 13 lutego 2021, 19:56 #259
Anhel: Jak tak dalej pójdzie to gindogan zgarnie 5 statuetek najlepszego zawodnika miesiąca
» 13 lutego 2021, 19:56 #258
GraanManU: Sanchez XDDD
Ahahahaha
» 13 lutego 2021, 19:56 #257
Daniel90: Ale śmiechłem :D
» 13 lutego 2021, 19:57 #256
GraanManU: Poprawił mi humor :D
» 13 lutego 2021, 20:04 #255
jayjay2: Ederson ma już więcej asyst niż Fred
» 13 lutego 2021, 19:56 #254
swees: A te nie liczone asysty 2-giego stopnia to już nie istotne są? Tak samo przechwyty i wyprowadzanie piłek do kolegów z ofensywy?
» 13 lutego 2021, 23:52 #253
manegarrincha: Davinson :D
» 13 lutego 2021, 19:56 #252
colazeroo: Ciekawe czy można powalczyć o tego Mane. Chłop raczej neutralny dla nas a grać potrafi.
» 13 lutego 2021, 19:46 #251
H2O1994: Na lewej mamy Matriala i Rasha, trzeba skupić się na prawej stronie ataku.
» 13 lutego 2021, 19:53 #250
H2O1994: Gundogan się rozstrzelał ostatnio.
» 13 lutego 2021, 19:42 #249
0listonoszpat: Jak to niemiec
» 14 lutego 2021, 07:46 #248
GraanManU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2021 19:42

Ciekawe czy siwy już spakowany. Tragiczne te kurczaki.
» 13 lutego 2021, 19:42 #247
Matys13R: Prawda jest taka że dzisiaj tottenham nie istnieje
» 13 lutego 2021, 19:41 #246
mordynator: No to po sprawie chyba.2-0
» 13 lutego 2021, 19:39 #245
Strzelec: Manchester City w 2021 roku w Premier League:
23 strzelone bramki
2 stracone bramki

Świetny wynik. My strzeliliśmy 18 bramek, a straciliśmy 7, z czego każdy po wylewie któregoś z obrońców.
» 13 lutego 2021, 19:24 #244
Piotrek1991d: Oby Mourinho cos wymyslil w przerwie bo narazie slabo to wyglada
» 13 lutego 2021, 19:14 #243
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2021 19:14

Proszę, Tierney chłopie, pójdź za przykładem Dean'a i daj sobie spokój z sędziowaniem.

Psuje to po prostu widowisko.
» 13 lutego 2021, 19:12 #242
Romek1981: Masakra, przy takich technologiach itp sędziowie robią takie błędy, że ręce opadają.
» 13 lutego 2021, 19:15 #241
vieeeri: Ilekroć widzę Lamele to nie mogę się doczekać meczu z Tottenhamem.
» 13 lutego 2021, 19:12 #240
Fido: Dokładnie zemścić się za to frajerskie zachowanie...
» 13 lutego 2021, 19:13 #239
PogromcaTroli: Co masz na myśli pisząc zemścić się? Kolejna czerwona dla zawodnika United? Bo inaczej pewnie by nie wyszło przy symulowaniu Pameli :)
» 13 lutego 2021, 19:23 #238
redman123: A tak się wszyscy zachwycali tym Hojbiergiem a gość daje City gola i pewnie też zwycięstwo
» 13 lutego 2021, 19:00 #237
SickRabbit: Kontakt po stracie piłki ale karny.
» 13 lutego 2021, 18:59 #236
Lisan: Mistrzostwo super sprawa ale zajac drugie miejsce tez ciekawa
» 13 lutego 2021, 18:57 #235
HarryBrown: No to już po meczu. City dobiją do 3-0 a może i nawet 4-0.
» 13 lutego 2021, 18:56 #234
RedStreamer: Taa do 8 od razu. W tym meczu mogą się jeszcze dziać cuda.
» 13 lutego 2021, 18:58 #233
HarryBrown: Cuda to w niedziele w kościele.
» 13 lutego 2021, 19:05 #232
PogromcaTroli: Wstrzymaj się z tym 4-0 jeszcze 45 min zostało
» 13 lutego 2021, 19:25 #231
HarryBrown: Już 3-0 a jeszcze mają 25 min plus to co sędzia doliczy. Turek może walnie hat-tricka.
» 13 lutego 2021, 19:56 #230
PogromcaTroli: No dobra, przeliczyłem się naiwny ja :)
» 13 lutego 2021, 19:59 #229
Kryptospiderman: No to majster trochę przesadzony
» 13 lutego 2021, 18:56 #228
mcscotyy: eh oby jutro De Gea nie popisał się interwencjami jak koledzy po fachu
» 13 lutego 2021, 18:55 #227
RafixBlue: ja mam nadzieję że jutro go w bramce nie zobaczymy
» 13 lutego 2021, 19:06 #226
mcscotyy: mało prawdopodobne, oby Martial i Fred ława bo będziemy grać w 9
» 13 lutego 2021, 19:09 #225
Lisan: Siedli na józka jak piesna kune
» 13 lutego 2021, 18:49 #224
RedStreamer: Milimetry od gola kolejki.
» 13 lutego 2021, 18:47 #223
wedel242: Jakby to wpadło....
» 13 lutego 2021, 18:45 #222
rizx: Roy Keane założył instagrama - to będzie ciekawe zjawisko :D
» 13 lutego 2021, 18:32 #221
91nc99: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2021 18:29

No dobra- niemal 2/3 sezonu za nami, ale Liverpool ma tylko iluzoryczne szansę na obronę mistrzostwa, z wcale nie pewnymi szansami na ligue mistrzów.

I to jest różnica między SAFem a Jurkiem. Klopp to generał idealny aby wygrać bitwę, kampanię, może nawet i wojnę- ale wiele czasu minie, aż nauczy się (o ile w ogóle) jak zbudować imperium
» 13 lutego 2021, 18:27 #220
SickRabbit: Burnley dzisiaj zagrało dla Arsenalu zwiększając szanse tych drugich na top 10. No co, stwierdzam fakty.
» 13 lutego 2021, 18:21 #219
colazeroo: Raczej bliżej do 17 miejsca :)
» 13 lutego 2021, 19:50 #218
Glory1878: Ziajok podobno chce Chelsea opuścić, super transfer xD
» 13 lutego 2021, 18:20 #217
lukJakubowski: Klopp zajechał Borussię i zajedzie Liverpool, ale...
Pozostaje to wielkie ale. Zrobił z tymi klubami fantastyczne wyniki. Widocznie już taki ma styl.
Szybko, jak kometa świeci i gaśnie. Możliwe, że za jakiś czas znowu stworzy potwora. Może w Madrycie?
» 13 lutego 2021, 18:16 #216
Braks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2021 17:36

Ale jestem w dobry humorze dzisiaj. Nie sądziłem że Liverpool tak szybko się skończy. Martwiłem się że złamasy będą poza naszym zasięgiem jeszcze parę sezonów ale na szczęście to tylko Jurgen Klopp
» 13 lutego 2021, 17:36 #215
Mariano88: Co masz na myśli "to tylko Jurgen Klopp" ? Bez niego Borussia i Liverpool nigdy nie miałyby tytułów mistrzowskich
» 13 lutego 2021, 18:09 #214
Braks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2021 18:50

Poczytaj sobie komentarze na LFC. Lubię to
» 13 lutego 2021, 18:50 #213
GGMUN6: Panowie żarty żartami, ale to trochę jeat smutne..

twitter.com/LFCNxsir/status/1360615481107972096
» 13 lutego 2021, 17:20 #212
kckMU: Jurgen ma ciężkie dni i piłkarze nie dali mu dzisiaj powodu do chwili radości.
» 13 lutego 2021, 17:31 #211
SickRabbit: Nie powinien mówić takich rzeczy publicznie, empatii nie ma co w to mieszać.
» 13 lutego 2021, 18:16 #210
Lisan: Alisson po chuk ty wychodziłes z tej bramki :D
» 13 lutego 2021, 17:18 #209
Freddie: podobnie zrobil Szczesny na MS.
» 13 lutego 2021, 18:30 #208
Anhel: Chciałbym zobaczyć minę Zorca czy jak to się tam pisze jak oddają nam w lato Sancho i Hallanda za 100 mln gdzie wcześniej wołali 120 za samego Jadona heheh no ale cóż jakoś trzeb będzie latać dziurę budżetowa za brak LM
» 13 lutego 2021, 16:44 #207
Mariano88: Trochę się rozmarzyłes, ale nie mam nic przeciwko Twojemu "a nie mówiłem" :)
» 13 lutego 2021, 18:06 #206
Piotrek1991d: Jaka szkoda ze my nie potrafilismy wykorzystac slabosci Liverpoolu w meczu z nimi
» 13 lutego 2021, 16:23 #205
UnitedFan07: Spokojne jeszcze duzo kolejek do konca wszystko moze sie zdarzyc oby dzisiaj Spurs urwali punkty City a jest to mozliwe bo Mourinho to cwany lis w konfrontacjach z Pepem a najlepiej 3 pkt dla Tottkow.

Co do liverpoolu to oby im tak dalej szło ich porazki to miód na serce kibiców United.
» 13 lutego 2021, 18:10 #204
SkilledHydra16: Myślicie, że Bruno jest w stanie walnąć 20 bramek i 20 asyst w tym sezonie pl? Jakby ktoś nie wiedział tylko Messi i Henry zdołali to zrobić w XXI wieku.
» 13 lutego 2021, 16:17 #203
RedStreamer: Mając Rashforda i Martiala z przodu z asystami może być trudno.
» 13 lutego 2021, 16:22 #202
Michal12371: 2 piłkarzy w XXIw. przekroczyło barierę 20bramek i 20asyst w sezonie? z bravosport te statystyki czy skąd?
» 13 lutego 2021, 16:33 #201
mikiartur: 20 goli ma w sumie szanse zdobyć ale z asystami może być trudno ale wykluczyć póki co nie można.
» 13 lutego 2021, 16:35 #200
SkilledHydra16: Michal12371
Chodzi o sezon ligowy
» 13 lutego 2021, 16:53 #199
Mariano88: Tylko Messi i Henry? A Sancho nie miał takiego wyniku w poprzednim sezonie?
» 13 lutego 2021, 18:11 #198
kolokolo98: Henry 02/03 - 24 gole, 20 asyst
Messi 19/20 - 25 goli, 21 asyst
Sancho miał ponad 20/20 we wszystkich rozgrywkach, ale w Bundeslidze już mniej.
» 13 lutego 2021, 18:21 #197
SzarimMusty: @Mariano88 miał ale we wszystkich rozegranych meczach, nie w samej lidze (tu miał 17-17)
» 13 lutego 2021, 18:22 #196
colazeroo: Trójkę spadkowiczów już znamy i mistrza. Nudna liga
» 13 lutego 2021, 16:15 #195
RyannMistrz: Najgorsza
» 13 lutego 2021, 17:49 #194
RedStreamer: Liverpool kupuje obrońcę od najgorszej drużyny Bundesligi
Obrońca okazuje się paralitykiem
Liverpool: Zdziwiony Pikachu.
» 13 lutego 2021, 16:08 #193
wedel242: nawet mi ich nie szkoda, nie można wiecznie robić transferów za grosze i liczyć, że one odpalą, niech spadają na samo dno
» 13 lutego 2021, 16:56 #192
TevezC: Niektórzy bronią Kloppa, że to nie jego wina, że tyle kontuzji w obronie. Tylko dlaczego przystąpił do ligi z 3 środkowymi obrońcami? Van Dijk, Gomez i Matip, który znany był z częstych urazów i nagle zdziwienie, że na ŚO mają dziurę? Mieli cały styczeń, żeby ściągnąć stopera z prawdziwego zdarzenia, a kupili gościa z Championship, który jeszcze dwa lata temu nie łapał się na ławkę i stopera z Schalke, które ma najwięcej goli straconych w Bundeslidze. Co mogło pójść nie tak? Wystarczyło wyłożyć trochę siana i kupić kogoś, kto gwarantowałby poziom Premier League, a teraz płacz, bo kontuzje.
» 13 lutego 2021, 16:07 #191
kckMU: Skąd wiadomo kogo chciał Klopp i jego sztab? Nienauczony jeszcze Edem i jego przydupasem, że nie wszystko jest winą trenera?
» 13 lutego 2021, 16:17 #190
wedel242: Oczywiście, że to wina trenera. Już raz zajechał skład w borussi a teraz czas na lpool
» 13 lutego 2021, 16:59 #189
kckMU: Jest rozmowa o braku obrońców i braku transferu niezłego nazwiska do tej formacji. Co tu mają do rzeczy metody szkoleniowe Kloppa? To nie one połamały Van Dijka.
» 13 lutego 2021, 17:16 #188
PogromcaTroli: Ładnie Rogersy pojechały Jurgenów :)
» 13 lutego 2021, 15:43 #187
sirtomas: Chyba Liverpoolowi psychs siadła całkiem
» 13 lutego 2021, 15:35 #186
obiektywny91: Moyes w 2014 z UTD mial tyle samo punktow po 24 meczach co teraz Klopp :D
» 13 lutego 2021, 15:34 #185
mordynator: Źródło?
Bo wydaje mi sie że jednak Liverpool ma więcej niż wtedy MU Moyesa.
» 13 lutego 2021, 15:37 #184
Radomirus: Aż sprawdziłem (na oficjalnej stronie Premier League).
Sezon 13/14
Bilans MU po 24 meczach: 12W 4D 8L, Gole: 39/29 (+10) - 40 pkt
» 13 lutego 2021, 16:19 #183
Crainer: MU w sezonie 13/14 zdobyło 40 pkt po meczu z Cardiff (23 kolejka). Następny mecz ze Stoke przegraliśmy. Więc to się zgadza, po 24 meczach Live ma tyle samo pkt co my mieliśmy 7 lat temu. Z tą różnicą, że zajmowaliśmy wtedy 7 miejsce w tabeli
» 13 lutego 2021, 16:27 #182
Radomirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2021 16:41

Crainer
Sezon sezonowi nierówny - z drugiej strony Leicester City z 46 punktami byłoby w tamtym sezonie po 24 kolejkach... 5-te.

Tylko City trzyma pi razy drzwi poziom z tamtego sezonu (no i my radzimy sobie oczywiście lepiej tak punktowo jak i co do zajmowanej pozycji)

Aczkolwiek wynik tej zabawy statystykami który daje mniej więcej, że Klopp w Liverpoolu = Moyes w United - jest co tu dużo mówić, zabawny :)
» 13 lutego 2021, 16:38 #181
mordynator: O kurde no to jestem w lekkim szoku nie powiem.
Crainer
Teoretycznie Liverpool może spaść nawet na 6 miejsce po tej kolejce jeśli Chelsea i WHU wygrają swoje mecze.A jeszcze trzeba pamietać że taki Everton czy AV mają rozegrane 3 kolejki mniej niż Liverpool a tracą odpowiednio 3 i 5 pkt do scouserów wiec oni również mogą ich wyprzedzić na luzie.
» 13 lutego 2021, 16:54 #180
ax1d: No i wszystko się zgadza. United wtedy zajmowało 7 pozycję w tabeli z 40 pkt. Przy założeniu, że Everton i Villa wygrają zaległe mecze, Liverpool z 40 pkt jest 6.
» 13 lutego 2021, 17:01 #179
obiektywny91: Mordynator Ty tak serio z tym zrodlem xD?
» 13 lutego 2021, 17:05 #178
mordynator: @ax1d
To wtedy Live może spaść nawet na 8 miejsce a nie 6 bo Chelsea i WHU nie rozegrały jeszcze 24 kolejki.
@obiektywny91
A co nie mogłem zapytać? :)
Po prostu brzmiało to dla mnie trochę nie realnie a nie przyszło mi do głowy żeby to sprawdzić na stronie PL.
» 13 lutego 2021, 17:14 #177
vieeeri: Ależ tydzień zalicza Allison. Oby De Gea go nie przebił.
» 13 lutego 2021, 15:34 #176
Gallacher: Chyba już nikt nie ma złudzeń, iż Klopp odlicza czas końca w Liverpoolu.
» 13 lutego 2021, 15:33 #175
Mariano88: Niby skąd ten wniosek? Klopp to najlepsze co im się przytrafiło a plaga kontuzji w obronie i słaba dyspozycja bramkarza musiała się na nich odbić. Chyba, że sam Klopp odejdzie ale nie bardzo wiem gdzie miałby iść, gdzue mu będzie lepiej.
» 13 lutego 2021, 15:48 #174
rvn10: Wniosek taki że Klopp nie ogrania i może nieogarnąć;)
» 13 lutego 2021, 15:55 #173
84cantona7: Przecież sytuacja z klepaniem od deski do deski jednym składem to kopiuj-wklej sytuacja z Dortmundu. Klop nie uczy się na błędach.
» 13 lutego 2021, 16:17 #172
SickRabbit: Brawo Lisy, uwielbiam was. Lfc kolejny wpierdziel. A ja się wściekałem o remis z Evertonem. W sumie to nadal jestem wściekły
» 13 lutego 2021, 15:33 #171
91nc99: Jakiś czas temu pisałem, że zanim Live wróci do walki o tytuł, będzie musiało odpierać ataki West Hamu o LM. Teraz wychodzi na to, że jeszcze 3 kolejki i będą bić się z ArsTENalem o miejsce w górnej połówce tabeli.
» 13 lutego 2021, 15:30 #170
91nc99: Niektórzy hejtuja Evansa jakby zapomnieli że to dzięki jego umiejętnościom mieliśmy w tym roku LM :/
» 13 lutego 2021, 15:28 #169
MiSt: On "tylko" sprawił, że Młody Wilczek mógł ich dobić na 2:0 :p Ale fakt, trochę nam w ttm pomógł.
» 13 lutego 2021, 15:30 #168
DEPE: formą kabaka moga byc tylko zdziwieni ci co znaja go jedynie z wirtualnego swiata gier.

natomiast w swecie rzeczywistym nalezal do najgorszych stoperow bundesligi tego sezonu(radze zerknac na noty kickera).
pisalem o tym gdy liverpool go kupowal. wiec mnie jego forma nie dziwi.
» 13 lutego 2021, 15:27 #167
duxTomek: Alison zimne stopy mial xddd
» 13 lutego 2021, 15:26 #166
Filips11: A co jeśli klopp dal alisonowi ocieplacze i teraz mial za ciepłe stopy?
» 13 lutego 2021, 15:33 #165
MiSt: Lisy pewnie jeszcze spuchną. Jeśli nie to mam nadzieję, że razem z nami zepchną Liverpool poza top4 :)

Swoją drogą warto obserwować młodego McNeil'a - dziś strzelił cztery bramki w derbach z City. Sporo jest ofensywnych talentów wśród naszej młodzieży :)
» 13 lutego 2021, 15:26 #164
Lisan: Klopp:szyny były złe i tory też były złe
» 13 lutego 2021, 15:25 #163
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2021 15:27

Zmarzły im stopy. Chyba logiczne
» 13 lutego 2021, 15:27 #162
kckMU: Jak ktoś tęskni za starym Stoke, to zaraz mecz Palace - Burnley. CP bez Zahy, za to z duetem Batshuayi - Benteke. Ale to będzie las i kopanina, aż miło.
» 13 lutego 2021, 15:24 #161
manegarrincha: Teraz na C+ leci Podbeskidzie - Cracovia. Na papierze też meczycho
» 13 lutego 2021, 15:35 #160
Anhel: Wiadomo ze Leicester spuchnie , wydaje mi się ze top4 na koniec sezonu będzie wyglądać następująco: City United Everton Chelsea
» 13 lutego 2021, 15:21 #159
Rainbow: Sezon sezonowi nie równy.
» 13 lutego 2021, 15:23 #158
RedStreamer: Leicester dużo mocniejsze od Evertonu. Zostaną w top4
» 13 lutego 2021, 15:24 #157
RedFox: @Anhel - Widzę, że nawet takie mecze z Liverpoolem niczego nie zmieniają. Wierzę i sądzę, że Lisy zostaną w TOP 4.
» 13 lutego 2021, 15:26 #156
Anhel: Być może troszkę stronniczo napisałem bo fakt lisy są mocne a chyba tez chciałbym zobaczyć Everton w LM, zaś w Chelsea widać efekt nowej miotły ale moga na tym objechać już do końca sezonu
» 13 lutego 2021, 15:37 #155
mikiartur: Ja obstawiam taką kolejność w top7 w tym sezonie na tą chwilę.
obiektywnie: City United Leicester Liverpool Everton Chelsea Tottenham
subiektywnie: United City Leicester Tottenham Everton Chelsea Liverpool :D

Wymieniam top7 bo pewnie te drużyny będą grać w europie.
» 13 lutego 2021, 16:32 #154
HarryBrown: Ciekawe jak długo w Leicester jeszcze pogra ten Barnes. Niezły skrzydłowy z niego jest.
» 13 lutego 2021, 15:21 #153
Paps: Oglądałem parę meczów Schalke i tego Kabaka i naprawdę nie wiem czym tu się zachwycać.To jest słabiutki obrońca.
» 13 lutego 2021, 15:19 #152
HarryBrown: Sądziłem, że po golu Maddisona będzie już koniec i wszyscy się zadowolą remisem. Ale widać defensywa The Reds nie była zadowolona z tego wyniku. Swoją cegiełkę dorzucił Salah. Ładna asysta drugiego stopnia ;)
» 13 lutego 2021, 15:18 #151
GoForWin: Ja to się nie mogę doczekać konferencji pomeczowej Kloppa :P
» 13 lutego 2021, 15:18 #150
RedStreamer: Ale Lisy im dokręciły śrubę O.o
» 13 lutego 2021, 15:18 #149
Anhel: Wszystko fajnie ale właśnie spadamy na 3 miejsce
» 13 lutego 2021, 15:15 #148
GoForWin: Oby tylko do jutra.
» 13 lutego 2021, 15:16 #147
RobvanKlu5i: "Wspaniały" ten transfer Kabaka ale nie popełnił więcej błędów niż para stoperów Maguire - Lindelof i nie kosztował tyle co oni ;)
» 13 lutego 2021, 15:15 #146
manegarrincha: Wyobrażacie sobie Liverpool bez ligi mistrzów ? :)
» 13 lutego 2021, 15:14 #145
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2021 15:17

oczywiście, że tak, jeszcze jakieś 5 lat temu nie łapali się do LM, regularnie.
» 13 lutego 2021, 15:15 #144
GoForWin: Tak jest.
» 13 lutego 2021, 15:15 #143
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2021 15:17

Piękna wizja :)
» 13 lutego 2021, 15:17 #142
RobvanKlu5i: Piękna wizja to będzie jak znowu jutro stracimy w głupi sposób punkty tak jak tydzień temu, gdy połowa dzieciarni z devilpage miała bekę z Arsenalu po czym wieczorem doszło do komediodramatu w wykonaniu defensywy United w meczu z Evertonem.
Więcej pokory, bo te głupkowate docinki tylko świadczą o "inteligencji" połowy userów tej strony.
» 13 lutego 2021, 15:20 #141
manegarrincha: Tak, też to pamiętam ale ostatnio tak obrośli w piórka że takie zejście na ziemię byłoby bardzo smaczne. Do tego brak kasy za lm w dobie Covida zapowiada wyprzedaż albo chociaż brak transferów
» 13 lutego 2021, 15:20 #140
manegarrincha: RobvanKlu5i
Sprawia Ci satysfakcję jak nasi obrońcy popełniają błąd ? Nie psuj humoru w tak bezsensowny sposób. Nikt tu nikogo teraz nie hejtuje a Ty wyjeżdżasz z takim czymś. Naprawdę słaby moment.
» 13 lutego 2021, 15:23 #139
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2021 15:27

@RobvanKlu5i
Przyszedł niszczyciel dobrego humoru, wielki pan "dorosły i dojrzały"... nie, nie jesteś. Zaparz sobie melisy jakiejś i wyluzuj, bo spinasz się jakby ci matkę od najgorszych K wyzywali.
» 13 lutego 2021, 15:24 #138
RobvanKlu5i: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2021 15:55

Jeżeli dla Was hejtowanie i wyśmiewanie przeciwnej drużyny to dobra zabawa to szczerze gratuluję.

A co do obrony United - z faktami nie powinno się dyskutować tym bardziej, że jak widać nie lubicie uczyć się na błędach i to nie tak dawnych gdy wyśmiewaliście Arsenal po czym kilka godzin później popis defensywy United pozbawił zespół pełnej puli punktowej.
Daleko mi do spinania się, wyrosłem z tego natomiast nauczyłem się tego by mieć trochę więcej pokory, bo karma potrafi wrócić ze zdwojoną siłą.

Śmiejmy się nadal z błędów obrony Liverpoolu natomiast nie dogonią United jeśli chodzi o liczbę frajersko straconych bramek w tym sezonie z winy defensywy co pozbawiło United mniej więcej około 10 dodatkowych punktów w tabeli.

Poczekajcie do jutra, mniej więcej godziny 17, bo jeżeli odpukać znowu United straci frajersko kolejne punkty to będziecie pierwszymi do wylewania pomyj w komentarzach.
» 13 lutego 2021, 15:53 #137
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2021 16:28

No racja. Słabo ostatnio w obronie gramy. Tracimy głupie gole. To znaczy że nie możemy się śmiać z błędów w obronie innych drużyn? Więcej luzu ziomek. Poza tym tak kuriozalnych bramek jak ostatnio Liverpool to my nie tracimy. Ostatnia taka to gol Sheffield w 1 meczu z nimi. My tracimy po błędach przy stałych fragmentach gry albo przy złym ustawianiu się itd.
Poza tym jeśli uważasz że ze wględu na to że nasi grają słabo mamy ni śmiać się z innych klubów itd to lepiej nie wchodź na żadną stronę internetową o piłce.

I racja że jak jutro puszczą jakiegos babola to większość będzie krytykować. Co w tym dziwnego i złego do jasnej ciasnej.
» 13 lutego 2021, 16:28 #136
damian3chrosto: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2021 18:45

Ja się zgadzam z Robem. Dziś haha a jutro beee. Dumni po wygranej, wierni po porazce GGMU auuuuu!!
» 13 lutego 2021, 18:44 #135
manegarrincha: Chyba kolego adresy pomyliłeś. Ja nie Ty by obrażać Naszych za błąd.
» 13 lutego 2021, 19:47 #134
damian3chrosto: manegarrincha Ty akurat nie ale dużo tu osób tak ma. Tylko Robvan tu dobrze powiedział, jak sie mozna z kogoś smiac? Troche nie hallo, tyle jest o wzajemnym szacunku wykładane a pierwsza lepsza okazja i o tym zapominamy.
» 13 lutego 2021, 21:41 #133
SkilledHydra16: Szybkie 3 i do domu
» 13 lutego 2021, 15:14 #132
GoForWin: Beka z Looserpoolu ciąg dalszy :D
» 13 lutego 2021, 15:13 #131
mordynator: Komentatorzy niby mówią że błąd Kabaka bardziej ale z drugiej strony czemu Alisson wybił tą piłke idealnie pod nogi Vardiego?
50/50 wg mnie
» 13 lutego 2021, 15:13 #130
Rainbow: To chyba Kabak ja wybijał.Tak też to wyglądało
» 13 lutego 2021, 15:14 #129
mordynator: Aha to jeśli tak to mają rację,ale z któreś kamery to wyglądało jakby Alisson podał pod nogi Vardiego.
» 13 lutego 2021, 15:15 #128
kolokolo98: Blad komunikacji między Alissonem, a Kabakiem, bramka na konto obu panów.
» 13 lutego 2021, 15:19 #127
trader7: Już 3 : 1 dla Lisów!
» 13 lutego 2021, 15:13 #126
RedRevolta: A tak zapowiadali, że o Kabaka biło i bije się tyle klubów, pomijając ten błąd przy bramce, kloc straszny
» 13 lutego 2021, 15:12 #125
VaultBoy96: Nie można oceniać go po jednym meczu, tym bardziej po przejściu z Bundesligi do PL. Co nie zmienia faktu, że po tym meczu może mieć problem z mentalem.
» 13 lutego 2021, 15:13 #124
VaultBoy96: Live w formie.
» 13 lutego 2021, 15:12 #123
MiSt: Co to było xD Cieszy mnie forma Alissona, nie powiem :)
» 13 lutego 2021, 15:11 #122
VaultBoy96: Ale to nie był błąd Alissona...
» 13 lutego 2021, 15:11 #121
Matys13R: Hahah ciekawe co teraz powie wielki klopp na konferencji hahahha
» 13 lutego 2021, 15:10 #120
Michux3: Trzeba sie nauczyć by nie stawiać na Liverpool
» 13 lutego 2021, 15:09 #119
RedRevolta: Alisson hahaha a wy narzekacie na De gea
» 13 lutego 2021, 15:09 #118
mordynator: hAHAHAH
Alisoon
» 13 lutego 2021, 15:09 #117
mordynator: Brawo Lisy!
Ale tam na pewno nie było spalonego? :D
» 13 lutego 2021, 15:07 #116
VaultBoy96: @RedFox, ale my dopiero jutro gramy
» 13 lutego 2021, 15:07 #115
RedFox: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2021 15:10

Ale za to jest gol! Co tu się dzieje? Haha a teraz drugi! Lis Vardy! Co za dzień!
» 13 lutego 2021, 15:06 #114
mordynator: Ten Amartey to pod względem technicznym poziom A-klasy
Straszne drewno i panikuje jak ma piłke.
» 13 lutego 2021, 14:59 #113
HarryBrown: Ale Firmino zatańczył w polu karnym. Szkoda że Lisy nie wykorzystały swoich okazji. Bo w tym meczu najlepszym wynikiem byłby remis.
» 13 lutego 2021, 14:59 #112
kolokolo98: Co do atutów Sona, to warto tez zwrócić uwagę na to, ze jest obunożny, co bardzo mu pomaga w wykończaniu akcji (w czym jest obecnie jednym z najlepszych na świecie). Zawsze bardzo ceniłem ten atut u piłkarzy, inne przykłady to Greenwood, Dembele z Barcy, Cazorla, Pedro, Nedved.
» 13 lutego 2021, 14:42 #111
RedRevolta: Sprzedaż Evansa była jedną z najlepszych decyzji jaką podjął United, tragiczny defensor.
» 13 lutego 2021, 14:15 #110
manegarrincha: A widziałeś co robi Soyuncu ? Evans popełnił jeden duży błąd. Turka widziałem 3 razy poza pozycją a patrzę na mecz jednym okiem.
» 13 lutego 2021, 14:25 #109
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2021 14:34

Ale mi nie chodzi tylko o ten mecz ;) o jego całokształt bo widziałem już pare meczów odkąd dołączył do lisów.
» 13 lutego 2021, 14:33 #108
RedFox: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2021 14:38

Jako fan Leicester, przyznam ci rację. Evans jest tragicznym obrońcą. I mówię o tym nie po raz pierwszy. Fakt że do Was poszedł Maguire, a do nas Evans, jest dla mnie, jako fana, druzgocący. Bo tu widać wyraźną różnicę poziomów. Soyuncu? Też czasem elektryczny, ale w miarę dobrze się spisuje. Ja jestem z niego zadowolony. Dla mnie zaś odkryciem tego sezonu w obronie jest Justin. Gość się naprawdę świetnie u nas spisuje i aż szkoda że go też dopadła kontuzja.
» 13 lutego 2021, 14:38 #107
manegarrincha: Ważne jak zagrał w ostatnim meczu poprzedniego sezonu ;) Ale szczerze ja się z Twaro i Ćwiąkała nie zgadzam. Według mnie Evans nie jest taki słaby. Jak dla mnie jest lepszy od Ceglara
» 13 lutego 2021, 14:39 #106
manegarrincha: No Justin super wejście do drużyny , szkoda go. Dodatkowo zabezpieczał obie flanki i może grać też na wahadłach. Z Castagne i Perreirą mieliście względny komfort
» 13 lutego 2021, 14:41 #105
RedFox: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2021 14:54

A teraz Castagne też kontuzjowany... Sprawdziłem sobie z ciekawości oba szpitale w Liverpoolu i Leicester i wraz z dzisiejszą kontuzją Milnera, mamy teraz prawie tylu samo kontuzjowanych. Nosz, kompletna masakra. Wkurza mnie to, bo przez tą całą nagonkę jest teraz znacznie więcej kontuzji niż być powinno. Wy akurat w United macie z tym szczęście. Teraz bez Pogby i Bailly'ego, ale to i tak niewielkie straty. Macie naprawdę wielkie szczęście, a wasi fizjoterapeuci wykonywać muszą świetną robotę. Nic tylko pogratulować
» 13 lutego 2021, 14:48 #104
manegarrincha: Kontuzja Milnera nie Hendersona. Liverpool nie miał kontuzji przez dwa lata więc jakimiś strasznym pechowcami nie są. U was na wahadle może grać jeszcze Albrighton. Ktoś jeszcze ? Czy musicie chuchac i dmuchać na niego i Perreire? Belg na długo wypadł ?
» 13 lutego 2021, 14:52 #103
RedFox: Faktycznie, mój błąd. Już poprawione. Dzięki za uwagę. Co do Castagne, Rogers mówił że to max 7-10 dni więc na szczęście niedługo wróci. Perreira to zawodnik do pierwszej 11, a poza tym? Nie za bardzo widzę opcje. Może Mendy, ale to spore ryzyko. Albrighton nie przekonuje. Tydzień jakoś wytrzymamy, a potem Castagne wraca. A my tymczasem przegrywamy... Ech, szkoda. Sami sobie utrudniamy sytuację.
» 13 lutego 2021, 14:58 #102
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2021 15:06

Może coś ze stałych fragmentów wciśnięcie bo jest ich coraz więcej. Za sezon dwa Vardy może tracić na szybkości, słychac już cóś o jakiś planach? To będzie dla Was duże wyzwanie.

Edt o wykrakałem chyba :D a nie jesnak Var, no zobaczymy
» 13 lutego 2021, 15:06 #101
NoName: RedFox
Jestes kibicem druzyny spoza big6 wiec zadam Ci pewne pytanie. Sporo jest dyskusji na temat stron fanowskich poszczegolnych klubow i tego co sie tam odbywa. Czy poza nasza strona odwiedzasz strony innych klubow? No i jesli tak, to jak bys porownal poziom tresci komentarzy? Osobiscie poza kanonierami (i to tez od swieta) nie bywam na innych fanpageach, ale w ciemno stawiam, ze wszedzie jest mniej wiecej to samo - troche ciekawych i madrych komentarzy, po trochu syfu i wszystkiego innego. Po komentarzach wydajesz sie byc rozsadna osoba, wiec ciekawi mnie Twoje zdanie. No chyba ze nie siedzisz na innych stronach, to nie bylo temat.
» 13 lutego 2021, 20:35 #100
RedFox: A tymczasem w Liverpoolu kolejna kontuzja...
» 13 lutego 2021, 13:49 #99
GoForWin: No i dobrze, niech im się wiedzie jak najgorzej.
Dla niezbyt mądrych: Nie, nie dobrze, że ktoś ma kontuzje, a dobrze, że Klopp ze swoim Liverpoolem ma problemy kadrowe.
» 13 lutego 2021, 13:55 #98
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2021 14:02

A to jak tragicznie gra Alcantara po wejściu to ręce opadają. Nie poznaje tego gracza, choć w sumie spodziewałem się że może mieć ciężko w PL a zwłaszcza u Kloppa
» 13 lutego 2021, 14:02 #97
Freddie: taka ciekawostka - jaki pilkarz ktory gral bdb w Bundeslidze po bezposrednim transferze gral tak samo dobrze w Anglii? ja nie pamietam :)
» 13 lutego 2021, 14:03 #96
Killgor: Son??
» 13 lutego 2021, 14:09 #95
manegarrincha: Może De Bruyne ? Może Schurle ? Jakbyś poszukał to pewnie byś znalazł. Ogólnie nie przekonują mnie takie argumenty. Ludzie są różni, piłkarze też. Bundesliga to nie jest bananowa liga by tak szyfladkować :)

Thiago to nie jest tytan pracy ani fizycznosci, szybkie tempo to nie jego środowisko. Liverpool nie przetrzymuje piłki w środku pola - można było się spodziewać że może być mu ciężko
» 13 lutego 2021, 14:09 #94
RedFox: @Freddie - Ilkay Gundogan z Man. City? Może nie od razu, ale z czasem stał się naprawdę ważnym elementem drużyny Pepa Guardioli. W tym sezonie choćby spisuje się znakomicie.
» 13 lutego 2021, 14:10 #93
Freddie: tak. 3. De Bruyne Son Gundogan, zas my jako MU mielismy pecha - Kagawa Miki itd.
» 13 lutego 2021, 14:12 #92
RedFox: @Manegarrincha - Dokładnie. W punkt
» 13 lutego 2021, 14:12 #91
manegarrincha: Freddi no chyba jest ich zdecydowanie więcej niż 3 :D

Dwie sekundy popatrzalem na listę transferów z Bundes do PL i patrzę Auba, Pulisic, Sane, Firmimo.. Dalej nie patrzyłem
» 13 lutego 2021, 14:29 #90
NoName: Thiago to wychowanek Barcelony, on malego byl szkolony do gry w jednym systemie, do ktorego z reszta jest stworzony. Do 1 zespolu wprowadzil go Guardiola, potem ten sam Guardiola sciagnal go do Bayernu i dalej Thiago gral to samo. Bayern po odejsciu Pepa i tak gra podobna pilke. No i teraz taki Thiago grajacy cale zycie w jednym systemie, zawsze pelnil ta sama role na boisku, mial te same zadania itd przenosi sie do nowej ligi, do trenera o kompletnie roznej filozofii i ktorego druzyny prezentuja calkowicie inny styl. Mysle, ze to stad wynika taki spadem formy i jest kwestia czasu, kiedy Hiszpan zacznie grac w Liverpoolu tam samo jak w Bayernie.
» 13 lutego 2021, 20:26 #89
Freddie: niby lepiej aby Leicester przegralo i moemy odskoczyc na 5 pkt od Liver/Leicester. ale w dalszej czesci sezonu Liver bedzie gonic a Leicester i tak zgubi pkt wiec remisik bylby ok.
» 13 lutego 2021, 13:39 #88
Batigol222: A propos Kounde w United i ogólnie Premier League to przypomniałem sobie takiego jednego stopera, co też miał 178 wzrostu i wszyscy go przeskakiwali: youtube.com/watch?v=adrCjqt3MEw
» 13 lutego 2021, 13:30 #87
wedel242: Wydaje mi się ze jak nie spełni się jeden z tych warunków to nie ma szans na transfer:
- kounde poprosi o transfer
-sevilla zanotuje jakieś duże straty finansowe
4 czy tam 5 lat kontraktu plus klauzula 80 mln nie wróżą dobrze
» 13 lutego 2021, 14:37 #86
jean6: Oby lisy poczuły się jak w kurniku
» 13 lutego 2021, 12:45 #85
redman123: Kursy na fortunie na dzisiejszy klasyk:
City 1,36 remis 5,65 Totki 8,8

Siwy z Totków ogrywał ostatnio Pepa, myślicie że da dziś rade?
» 13 lutego 2021, 12:41 #84
Piotrek1991d: Musimy w lato kupic srodkowego obronce.W tej chwili trzeba grac para Maguaire-Lindeloef bo nawet chocby Ole chcial cos zmienic to nie ma jak:Bailly ciagle kontuzje,Tuanzebe jest za slaby a Mengi jeszcze nie dostal powaznej szansy
» 13 lutego 2021, 11:34 #83
NoName222: Jest jeszcze Phil Jones ;)
» 13 lutego 2021, 13:50 #82
tygrys26: Odnośnie transferu Kounde, dużo komentarzy widze ze koles bedzie słaby bo ma tylko 1.78m wzrostu xD
Serio ludzie? Nie oglądacie meczy? Kounde moze i jest niski ale spokojnie przeskakuje Lindelofa i Maglajera... do tego jakby ktoś ogladal jego mecze to by wiedzial vo to znaczy dobrze wyprowadzać piłkę, a nie podniecacie się podaniami Maglajera do najbliższego.
Kounde to jeden z najpotrzebniejszych transferów do klubu, pozniej PP i można pomyśleć o drugim SO z prawdziwego zdarzenia ;)
» 13 lutego 2021, 11:28 #81
Batigol222: 178, czyli pewnie realnie 178,5 czy 178,6. "Niski" to może nie jest, bo przecież zdarzają się i stoperzy co mają po 181 wzrostu. Ważniejsze jest to, że Kounde jest po prostu bardzo skoczny, silny fizycznie i do tego szybki. Lindelof może mieć 187 ale szczerze wątpię, czy wygrywałby główki z Kounde. Maguire to jednak inna półka, bo gościa naprawdę trudno przeskoczyć.
» 13 lutego 2021, 13:20 #80
NoName222: Kiedy przerwa na mecze reprezentacji?
» 13 lutego 2021, 10:40 #79
Vip15: W marcu ale nie pamietam kiedy dokładnie.
» 13 lutego 2021, 11:21 #78
Hoccu: pod sam koniec marca, ostatnią kadrówkę gramy 31 marca. czyli ostatni tydzień trzeciego miesiąca będzie bez pl
» 13 lutego 2021, 11:38 #77
NoName222: Dzięki
» 13 lutego 2021, 13:51 #76
Pyra: Tak dla uzmysłowienia.
Jak teraz odbieracie Bruno? No każdy tak samo, bramki, asysty, ciągła gra do przodu, ryzyko.
Teraz porównajcie do niego Matę, Pogbę czy Lingarda na tej pozycji... no właśnie.
Podobnie ma się to do ataku, Cavaniemu brakuje jedynie szybkości, reszta na nieosiągalnym dla naszych inny napastników poziomie.
Dlatego nie bójcie się wyrzucić z głowy co to będzie jak przyjdzie ktoś do obrony, np. Ramos i wywali na trybuny Maguire, jakość sama się obroni a my mamy straszne wylewy na niektórych pozycjach.
ŚO, ŚPD, PP, LP.

Nikt nie jest większy od klubu i mam nadzieję, że Ole to pamięta i jak przyjdzie jakiś kozak do obrony to nie będzie bał wypróbować z nim wszystkich pozostałych, a nie jeden ma grę za nazwisko a reszta bije się o jedno miejsce.
» 13 lutego 2021, 09:08 #75
0listonoszpat: Ramos z gabinetu lekarskiego będzie miał trudno zaistnieć. Nawet jak przyjdzie to podstawowym stoperem będzie Maguire.
» 13 lutego 2021, 10:03 #74
dlabigt23: Dajmy sobie spokoj z takimi transferami . Ramos ktory rozegra jeden lub dwa sezony max . Juz lepiej poświecić kasę i kupić kogoś młodszego . Za chwile znow bedziemy szukać nowego obroncy . Atak nadal jest do wzmocnienia . Imo ze Cavani przyszedl to tez opcja tymczasowa i za chwile trzeba sie za kims rozgladać , zreszta mysle ze juz sie rozgladają a ja widzialbym najchetniej Haalanda . Prawe skrzydlo to nadal wielka niewiadoma ... James i Daillo narazie nie ma co brać pod uwage tych zawodnikow . A co do Ole to prawda . Zauwazylem ze czesto boi sie zaryzykować i postawić na kogos innego . Jak juz sie uprze to koniec . Maguire gra wszystko jak leci , tak samo w sumie Bruno czy Shaw. Teraz dochodzi Scott a pamietajmy ze rotacja jest tez ważna . Jesli ktos mysli ze w LE odpoczną to sie zdziwicie . Maguire i Bruno beda normalnie wychodzić w podstawie tak samo pewnie Shaw . Obysmy pozniej nie mieli zadyszki bo moze sie to zle skonczyc
» 13 lutego 2021, 10:12 #73
Piotrek1991d: Ciekawe czy Grosicki dostanie jeszcze szanse u naszych jutrzejszych rywali
» 13 lutego 2021, 09:06 #72
Klimaa: Tylko wygrana jutro się liczy. Przede wszystkim zagrajmy na zero z tyłu i bez rażących błędów bo to jest naszą bolączką w tym sezonie.
» 13 lutego 2021, 08:57 #71
Pyra: Salihamidzić to obecnie najlepszy dyrektor sportowy w piłce nożnej.
» 13 lutego 2021, 08:28 #70
Robert3344: Dlatego dest gra dla Barcelony, bo chłop zalowal 5 mln za grajka. gdyby nie niska klauzula upamaceno, to prawdopodobnie by go nie kupili. Dla mnie polityka Bayernu polega na bycie menda w świecie pilki, w większości przypadków czekają na rok przed końcem kontraktu i zachęcają graczy żeby nie podpisywali nowych umów w zamian za bonusy i to nie salihamidzic, tylko marka Bayern przyciąga graczy. Mam nadzieję, że w BL zaczną myśleć kluby i nie będą oddawały graczy do Bayernu za bezcen i sie w końcu skończy tamtejsza hegemonia jednego klubu
» 13 lutego 2021, 10:47 #69
NoName: Z tego co mówią dziennikarze zajmujący się Bundesligą, wynika, że Salihamidzić nie ma nic do gadania, a wszystkie kluczowe decyzje podejmuje tam Rummenige.
» 13 lutego 2021, 11:31 #68
H2O1994: Ogólnie Bayern jest chyba najlepiej zarządzanym klubem w Europie.
» 13 lutego 2021, 11:54 #67
Lendriu: Trzeba odnieść pewne zwycięstwo i na zero z tyłu bez głupich błędów w obronie.
» 13 lutego 2021, 08:21 #66
Celt15: Upamecano w Bayernie. Kogo poza Kounde, o którego zapowiada się walka z kilkoma topowymi klubami więc może być ciężko, wiedzielibyście na Old Trafford. Może znów zaciąg z ligi portugalskiej? Ostatnio często tam szukamy, a Dias pokazuje, że można wyrwać topowego obrońcę z tej ligi. Mi na myśl przychodzi ew. Akanji, który poczynił duże postępy w Borussii, ale chętnie poczytam opinię kolegów - może ktoś obserwuje mocno jakąś inną ligę i dostrzega kogoś ciekawego? Wczoraj natrafiłem jeszcze na plotki odnośnie Mingsa, ale mam spore wątpliwości czy byłby on lekiem na całe zło.
» 13 lutego 2021, 08:06 #65
manegarrincha: Jak dla mnie to tylko ktoś o uznanej marce i potwierdzonych bardzo wysokich umiejętnościach. Mamy 3 solidnych stoperów a chcielibyśmy podnieść poziom tej formacji a nie tylko zwiększyć jej liczebność. Potrzebujemy kogoś na naprawdę wysokim poziomie. W obliczu kontuzjogennośći Erica być może przydałby się 4 CB na 'tylko' solidnym poziomie, jednak moim zdaniem w tym momencie budowy kadry jeśli kogoś ściągać to tylko pewniaka. Nie potrzebne nam kolejne uzupełnienie, już wolałbym trzymać te miejsce dla któregoś z wychowanków - w końcu jesteśmy Manchesterem United. Jeśli jednak znalazłyby się odpowiednie środki to rozważałbym tylko najlepszych, którzy potwierdzają klasę przez lata. Kogo ? Może Marquinhos ? może Gimenez ? Ostatnio Marca pisała że w obliczu kończącego się kontraktu (2022) Real jest w stanie sprzedać Varana za 50 mln Euro. Pomimo słabszego okresu Francuza wolałbym taki transfer na tę pozycje niże jakieś niepewne uzupełnienie typu Mings czy Konate. Przykłady Gabriela czy Ake z ostatniego okienka pokazują że takie rozwiązania często nie podnoszą poziomu.
» 13 lutego 2021, 08:52 #64
Klimaa: Mings odpada - potrafi mieć fajne mecze ale przytrafiają mu się babole. Na pewno nie jest to typ zawodnika jakiego szukamy czyli kogoś kto wzmocni a nie tylko uzupełni skład.
» 13 lutego 2021, 08:59 #63
HarryBrown: Ciekawe czy sztab Ole w ogóle rozważa takiego obrońcę jak Jose Maria Gimenez. Urugwajscy obrońcy mają trzy idealne cechy, które predysponują ich do gry w Anglii znaczy: siła, odwaga i znakomite wyszkolenie techniczne.
» 13 lutego 2021, 09:59 #62
Celt15: Ah w pełni się z Wami zgadzam Panowie bo Gimenez z Atletico to mój "mokry sen" już od bardzo dawna. Tak naprawdę na rynku jest mocny deficyt klasowych defensorów, większość wydaje się nie do wyjęcia. Taki Gimenez właśnie czy Kimpembe lub Marquingos. Ale kto wie. Potrzebujemy na tej pozycji naprawdę klasowego zawodnika jeśli chcemy znów bić się o najwyższe cele.
» 13 lutego 2021, 10:36 #61
Batigol222: Kounde od dwóch sezonów gra świetnie, Varane ostatnio grał świetnie na MŚ, więc nie za bardzo rozumiem przedkładanie grajka Realu nad Kounde. I wreszcie: gość, który gra w czołowym zespole La Liga, wygrał Ligę Europy i gra w fazie pucharowej LM jednak już jakoś tam potwierdził swoje umiejętności, c'nie?

Jak dla mnie klub, który weźmie Kounde zrobi interes na lata. Gdyby go np. ściągnął Klopp do pary z Van Dijkiem albo Guardiola do pary z Diasem to duet Lindelof-Maguire wyglądałby już naprawdę biednie.
» 13 lutego 2021, 13:23 #60
manegarrincha: Tylko ja wspomniałem o Varanie więc chyba pijesz do mnie ? Celt15 pisał kto oprócz Kounde więc Twój post jest nie na miejscu : )

Inna sprawa że nie przesądzałbym jeszcze czy młodszy z Francuzów jest na 100 % lepszy. Staram się nie ulegać modzie a widziałem za mało meczów Kounde by mieć taką pewność. Ja i tak chyba najchętniej widziałbym u nas Marquinhosa.
» 13 lutego 2021, 13:32 #59
Celt15: Dokładnie, to, że 90% kibiców byłoby zadowolonych z Kounde to wiadomo. Pytam - a co jeśli nie on? Bo potem skończymy jak z Sancho na PP jeśli się nastawimy na jednego jedynego gracza na daną pozycję. A naprawdę, u nas na środku obrony to CO NAJMNIEJ jeden stoper jest obowiązkowym wzmocnieniem.
» 13 lutego 2021, 14:44 #58
BNK: Manchester United Jose Mourinho, ma jedną przewagę nad Manchesterem United Solskjeara. Ten pierwszy miał świetne wyniki przeciwko drużynom z top 6. Oby dziś Jose pokazał, że to była jego zasługa i rozjechał City.
» 13 lutego 2021, 08:04 #57
kckMU: No jego zasługa, ale obecny Tottenham to dramat. Też mam nadzieje, ale poza nią to mało argumentów.
» 13 lutego 2021, 08:22 #56
BNK: No mało ale Jose potrafi w takich meczach wygrywać. Nawet remis będzie super wynikiem dla nas.
» 13 lutego 2021, 08:29 #55
manegarrincha: Rozumiem że poprzedni sezon był dziwny, przerwany itp. ale żeby go całkowicie wymazać ?
» 13 lutego 2021, 09:01 #54
NoName: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2021 10:24

Zapomniałeś dodać, że Jose nie został zwolniony po porażce w kompromitującym stylu przeciwko drużynie z top6.
» 13 lutego 2021, 10:23 #53
BNK: Panowie z proponuję sobie porównać nasze występy przeciwko top 6 za Jose, a teraz. Przepaść. Nie zamieniłbym Norwega na Portugalczyka, bo strasznie mi oczy krwawiły jak za Mou oglądałem nasze mecze, ale akurat z topowymi drużynami szło nam bardzo dobrze wtedy.
» 13 lutego 2021, 10:31 #52
H2O1994: W poprzednim sezonie z top6 szło nam jeszcze lepiej.
» 13 lutego 2021, 11:55 #51
NoName: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2021 13:17

Bilans z top6:
Jose: 8-7-10, bramki 24-38
Ole: 6-9-5, bramki 18:22
Mowa o samych meczach ligowych.
Porownuje, porownuje i przepasci nie widze, a nawet przewage po stronie Norwega.
» 13 lutego 2021, 13:15 #50
diukdemaktub: Jak najbardziej do zrobienia, optymalny scenariusz na tę kolejkę:
wątrobiaki na remis z lisami i najlepiej po czerwonej kartce dla każdego zespołu (kontuzji nikomu nie życzę), Józek wygrywa z mistrzem Guardiolą, United jedzie WBA 3-0, Chelsea jakimś cudem gubi punkty, a Arsenal jak zwykle do papy.
» 13 lutego 2021, 03:56 #49
swees: Chyba szykuje się debiut Amad'a :)
» 13 lutego 2021, 03:20 #48
Averx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2021 01:31

W oczekiwaniu na nasz mecz zachęcam do podzielenia się swoimi odczuciami. Jak wartościujecie klubowe rozgrywki ? Co dla fanów United jest najcenniejsze? Dla mnie przedstawia się to tak:
1. Mistrzostwo Premier League,
2. Wygranie Ligi Mistrzów
3. Wygranie pucharu Anglii
4. Wygranie pucharu Ligi/ Ligi Europy
5. Wygranie Super Pucharu Europy
Dodatkowo pytanie o kluby z którymi sympatyzujecie w innych sportach? Żużel? Koszykówka? Piłka ręczna? Siatkówka?
Kto chętny zapraszam do odpowiedzi !
GGMU!
6. Puchar Ligi
» 13 lutego 2021, 01:31 #47
H2O1994: Dla mnie mistrzostwo PL i LM tak samo wartościowe, reszta tak jak u Ciebie.
» 13 lutego 2021, 01:54 #46
PogromcaTroli: LM
PL

Chicago Bulls już za czasów Jordana Rodmana oraz Pippena.
» 13 lutego 2021, 02:30 #45
kckMU: Mistrzostwo PL
LM
FA Cup / Liga Europy
Puchar ligi
» 13 lutego 2021, 06:44 #44
woxx1991: PL
LM
Żużel - Betard Sparta Wrocław
Koszykówka - San Antonio Spurs od czasu Duncana i Robinsona (Twin Tower)
Ręczna - Vive Kielce
Siatkówka - ZAKSA od czasu jak to był jeszcze Mostostal (Trio Świderski, Papke, Szczerbaniuk)
Dodam jeszcze od siebie hokej - New Jersey Devils - od 1999 roku
» 13 lutego 2021, 07:43 #43
Klimaa: Bez wątpienia dominacja w lidze jest najważniejsza więc mistrzostwo PL najważniejsze. Dopiero potem LM. Wolałbym abyśmy ligę wygrali 3 razy kosztem LM.
Puchar krajowy przydałby się w tym roku ale o FA Cup trzeba jeszcze powalczyć.
Z pozostałych sportów głównie ligi amerykańskie:
NBA - Chicago Bulls - dzięki Jordanowi i ekipie
NFL - Chicago Bears
NHL - New Yersey Devils - wspaniały Martin Brodeur
» 13 lutego 2021, 09:05 #42
redman123: Ja rozgrywki europejskie stawiam dość wysoko:
1. LM
2. Mistrzostwo kraju
3. LE
4. FA Cup
5. Carabao
6. Superpuchary
» 13 lutego 2021, 12:38 #41
Gallacher: Dla mnie te całe Euro powinno zostać odwołane i wiem że to są ogromne koszta, ale jednak terminarz jest napięty i gracze będą łapali kontuzje bo będzie trzeba w ciągu tygodnia grać po kilka meczy.Druga rzecz jakoś dziwnie będzie się odbywały ME gdzie za rok MŚ.Generalnie przez ten cały cyrk jaki jest na świecie,piłka straciła blask.Nie wiem jak wy,ale ja po ten całej sytuacji już nawet meczy nie oglądam jak kiedyś,a patrzę na wyniki na żywo.Coś się popsuło i boje się że to nie wróci,(przynajmniej nie prędko)
» 13 lutego 2021, 01:21 #40
H2O1994: Ja tylko czekam na takie turnieje jak Euro czy MŚ, rok temu byłem zawiedziony tym, że przełożyli Euro.
» 13 lutego 2021, 01:56 #39
BNK: Rozumiem odwołać ligę narodów, dożywotnio, ale Mistrzostwa Europy?
» 13 lutego 2021, 08:06 #38
JasnaLiryka: Tylko Tylko zwycięstwo :) !
» 12 lutego 2021, 21:40 #37
Xchrisx7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2021 21:22

Upamecano raczej już na pewno w Bayernie. Salihamidzic potwierdził. Szkoda...


No ale nie ma tego złego! Mamy Phila Jonesa!
» 12 lutego 2021, 21:21 #36
QUEBON: co wy widzicie w tym upamecano? zwykły elektryczny przeciętniak
» 12 lutego 2021, 21:38 #35
Xchrisx7: Oj byczq to samo tu pisali o VVD.
» 12 lutego 2021, 22:18 #34
Chestnut: O Jonesie też tak pisali, to znaczy, że jest następnym VVD? (:
» 12 lutego 2021, 22:50 #33
Strzelec: Upamecano regularnie ma wylewy. Typ jest przehajpowany. Ma talent, ale popełnia sporo błędów.
» 12 lutego 2021, 23:02 #32
manegarrincha: Ma wylewy bo za bardzo kozaczy, zgrywa bohatera i podejmuje często zbyt duże ryzyko. Gdy tak bardzo ktoś chce wchodzić wszędzie i zawsze w pojedynki to wiele z nich przegra a i tak najbardziej ucierpi na tym zespołowość, współpracą i zabezpieczenie strefy - ustawienie. Co koniec końców liczy się bardziej od indywidualnego skila. Gość ma jednak mega potencjał i jest na tyle młody by wyeliminować te nawyki i nauczyć się zachowania chłodnej głowy. Może być topką za 2-3 lata. Taki proces przechodzi teraz De Light w szkole catennacio prof. Chelliniego i Bonucciego. Pamiętacie go z Ajaxu ? Już teraz widać dużą zmianę. Całkowicie odmienny profil od nich ma Lindelof, grający zabezpieczenie a nie stopera wychodzącego, aż dziwne że w takim wieku gra jakby miał 30 parę lat, czasem nawet przesadza z opuznianiem momentu ataku na piłke. Sztuką jest znalęść się po środku tych biegunów, znalęść złoty środek. Jeśli dołozysz do tego świetną koordynacje, świetne możliwości fizyczne i przyzwoite atrybuty techniczne a także cechy wolicjonalne i koncentrację przez 90 minut to znajdziesz stopera idealnego.
» 13 lutego 2021, 00:24 #31
DjTED: 40 mln.... , a my za 80 mamy Magłajera.... Szkoda szczępic
» 13 lutego 2021, 00:40 #30
Batigol222: manegarrincha

Dokładnie, sporo osób nie widzi, że w systemie z 4 obrońców przeważnie jeden ŚO gra wyżej i wychodzi za napastnikami a drugi jest ustawiony niżej i trzyma linię spalonego. Chyba tylko w Liverpoolu to wyglądało tak, że Van Dijk robił i jedno i drugie, tj. kiedy widział, że powinien wyjść do przodu to wychodził ale bardzo często też był tą ostatnią instancją w obronie.

Upamecano przeważnie gra wysoko, ale moim zdaniem to niekoniecznie jest kwestia jego profilu(widziałem go w kadrze Francji) tylko taktyki Lipska. Maguire jest zbyt wolny na ostatniego obrońcę a poza tym czasami łamie linię spalonego, więc trzeba mu znaleźć kogoś odpowiednio szybkiego i ogarniętego taktycznie. Kounde jest mega, ale jak dla mnie raczej w parze z Baillym, niż Maguirem. Do tego ostatniego przydałby się taki stoper, jak Ramos, Ruben Dias czy Koulibaly
» 13 lutego 2021, 00:58 #29
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2021 02:39

Batigol

Mam chwilkę czasu więc postaram się wytłumaczyć dokładnie o co mi chodzi. Wydaje mi się że omawiany temat jest głębszym zagadnieniem którego nie powinno się szufladkować bez głębszej świadomośći. Dlatego się rozpisze, może kogoś innego też to zaciekawi.

Podstawą jest wiedza że środkowi obrońcy mogą być 'lepieni' przez szczegółowe polecenia taktyczne, indywidualne i drużynowe. Użyłem zwrotu lepieni' ponieważ to w młodych latach piłkarz nabiera nawyków i umiejętności którymi się charakteryzuje, później podczas całej kariery. Oczywiście jego styl może ewoluować, lub też można na niego wpływać właśnie poprzez polecenia taktyczne.

I tak jak piłkarz np. odpowiadający za ofensywny boczny sektor może być m.in. schodzącym napastnikiem, defensywnym skrzydłowym, schodzącym rozgrywającym czy klasycznym skrzydłowym tak środkowy obrońca może być stoperem (agresywnie wychodzący z linii) jak i grać zabezpieczenie (odprowadzanie rywala uniemożliwiając mu zdobycia przewagi). W nawiasach podałem tylko te największe różnice ale trzeba pamiętać że ten pierwszy typ zapewne jest zwinniejszy, szybszy i ma lepszy odbiór, drugi zaś powinien lepiej kryć, antycypować i ustawiać się sam jak i względem całego bloku. Pierwszy skasuje akcje już na jej początku ale później się pomyli i zdezorganizuje defensywę albo wręcz otworzy całą przestrzeń za linią obrony. Drugi zaś nigdy nie zostawi wolnych połaci terenu w swojej strefie i zawsze będzie tam gdzie być powinien co nie znaczy że zawsze zdoła skutecznie interweniować. Najlepsze taktyki defensywne zawsze opierają się na drugim typie a to dlatego że rywal (najczęściej lepszy piłkarsko) łatwiej oszuka zdezorganizowaną obronę, zwłaszcza gdy ich ofensywni gracze są dobrzy technicznie i pozycyjnie (współpraca) . Niestety przy takim podejściu ciężko o dominacje nad meczem , z tego powodu drużyny grające ofensywnie najczęściej mają na środku obrony stoperów.
Mówiąc bardzo ogólnie, wręcz ignorancko to gra niskim presingiem to gra na zabezpieczenie a gra wysokim presingiem to gra ze stoperami.

To tylko niektóre elementy taktycznej teorii. No właśnie słowo klucz teoria

Napisałeś że tylko VVD łączy te dwa elementy a jak dla mnie robi to każdy obrońca na ziemi :) Nie da się zagrać choćby połowy meczu bez agresywnego wyjścia do rywala tak jak i bez cofnięcia się by zabezpieczyć kluczową, newralgiczną strefę. Każdy obrońca w ciągu meczu musi w każdej akcji decydować jak się zachować. Musi potrafić przewidywać i antycypować. Tu dochodzimy do kolejnego bardzo istotnego elementu tego zagadnienia czyli do proporcji. Jak często dany zawodnik zachowuje się w stylu 'a' a jak często w stylu 'b'. Właśnie na tej zasadzie można określić profil danego CB. Napisałem wyżej że złotym środek to wypośrodkowanie tych zachowań, przegięcia w każdą ze stron są zjawiskiem negatywnym. Wspomniany VVD jest najlepszym przykładem tego balansu w podejmowanych decyzjach. On doskonale wyczuwa kiedy się zachować jak stoper a kiedy zagrać zabezpieczenie, dlatego jest najlepszym CB na świecie.

Zgodzisz się że ideałem AMR/L byłby gracz który potrafił by połączyć wszystkie style/cechy i wiedział kiedy jakiej broni użyć. Tak samo jest z CB

Co do mitycznego na tej stronie zagadnienia że parę stoperów kategorycznie musi tworzyć para szybki - silny to ja się z tym nie zgadzam. Przypomnę tylko że to było modne w 74 roku gdy Kazimierz Górski kierując się tą myślą ustawił parę Żmuda - Gorgoń. Mogę też śmiało napisać że charakterystyki większości najlepszych drużyn ostatniego 20 lecia przeczą tezie o konieczności tak zbudowanego duetu. Pierwsze pary co przychodzą cmi do głowy : Chillini - Bonucci/Barzagli, Humels/Dante - Boateng, Mascherano - Pique. Jest tam gdzieś sprinter ?

Natomiast musze przyznać ze coraz częściej skłaniam się do myśli że z piłkarzem takim jak Maguire pewnego poziomu nie przeskoczymy. Jestem zwolennikiem CB którzy nie są ułomni w jakieś sferze piłkarskiego rzemiosła a Harry niestety jest i to w bardzo istotnej. Jego charakter, cechy wolicjonalne i ustawianie się pozwalają to niwelować jednak na tym mistrzowskim poziomie nie ma raczej miejsca na tak skrajną ułomność jak jego szybkość i zwrotność. Jak dla mnie to nasz CB numer 3.
» 13 lutego 2021, 02:39 #28
Batigol222: Miałem na myśli raczej to, że Van Dijk w obu tych aspektach jest równie dobry i bardzo często korzysta z jednej i drugiej umiejętności. Można tu mówić o balansie, jak najbardziej, natomiast to jest też kwestia umiejętności: dobry stoper wychodzący do rywali musi być szybki i świetny w odbiorze, czyli to Van Dijk ma. Stoper grający niżej musi czytać grę, ustawiać się i asekurować partnerów "na ostatnią chwilę" i to Van Dijk też robił świetnie. Np. Skriniar to jest raczej taki typowy śo wychodzący do rywala, co widać szczególnie w systemie z trzema śo. Z drugiej strony taki Hummels raczej nigdy nie grał w ten sposób. Może najbardziej wyrazisty tego rodzaju podział było widać w duecie Ferdinand-Vidic. To nie znaczy, że Ferdinand nie potrafił grać wyżej, po prostu Vidic był akurat w tym aspekcie o wiele lepszy.

Z jednej strony to prawda, że piłkarz kształtuje się w bardzo młodym wieku, z drugiej nie zawsze. Np. były trener Celtiku w jakimś wywiadzie mówił, że Van Dijk zaczął naprawdę rozwijać się w momencie, gdy zaczął uważnie obserwować stoperów grających wysoko, na 30-35 metrze od bramki, a więc na pewno nie tych sławnych włoskich stoperów jak Nesta czy Maldini.

No i pewnie, że trener może narzucać piłkarzowi określone zadania taktyczne, ale to nie zawsze oznacza optymalne wykorzystanie umiejętności zawodnika. Gdyby przenieść Maguire'a do Sevilli i kazać mu grać tak wysoko i na takim ryzyku, jak Kounde, to mogłoby to kiepsko wyglądać.

Na pewno Maguire potrzebuje szybkiego stopera. Moim zdaniem to nie jest mit, zwłaszcza w realiach współczesnego futbolu. Jednak dzisiaj stoperzy coraz częściej biegają 34-35 km/h i to wynika po prostu z konieczności. Dlatego duet Maguire-Mings jednak widzi mi się tak sobie, mimo, że Mings nie jest aż tak wolny. Podajesz słynne pary stoperów sprzed 10 lub więcej lat. Od tego czasu właśnie śo wyraźnie ewoluują, zresztą tak samo, jak np. bramkarze, bo kiedyś golkiper, który potrafi rzucić dokładne podanie na 40 metrów to była rzadkość a obecnie w samej Premier League można spokojnie naliczyć paru bramkarzy, którzy naprawdę dobrze operują piłką.

I jeszcze w kwestii Maguire'a: gość kosztował 80 baniek i patrząc obiektywnie to nie zły obrońca. Ma poważny problem z dynamiką i zwrotnością, na dodatek ustawianie się i czytanie gry u niego to też nie jest poziom Alessandro Nesta. Tylko teraz trzeba mu kogoś dobrać, tak samo jako typowej, klasycznej "9" przeważnie trzeba dobierać skrzydłowych lub śpo, którzy potrafią otwierać grę podaniami. Obrońców jednak na ogół ocenia się surowiej, niż napastników: jak Lewandowski by nie strzelał, to dlatego, że "nie dostaje podań", a już w przypadku stopera mało kto myśli, że niedostateczna efektywność może być te kwestią gry oraz profilu innych zawodników.
» 13 lutego 2021, 03:43 #27
manegarrincha: Wymieniłem pary stoperów z okresów dalszych niż ostatnie 3 lata to prawda ale nie przesadzajmy że mówimy o czasach z przed ponad dekady. Przyznaje że istotnie widać iż na przestrzeni kilku ostatnich lat często w najlepszych klubach przynajmniej jeden z CB charakteryzuje się dużą szybkością. Pytanie brzmi czy wynika to z tego że trenerzy nagle znów uważają taki zestaw za mus ? Nie sądzę, to nie jest młoda idea, moim zdaniem bardziej istotnym czynnikiem jest tu ogólny rozwój piłki jako sportu zawodowego, gdzie dla piłkarzy bez odpowiedniego atletycznego przygotowania na najwyższym poziomie za nie długo zabraknie miejsca. Nie sądzę iż np. tali Sule dziś byłby tak ochoczo transferowany do Bayernu. Nie zapominajmy że aby mówić o jakimś stałym trendzie to potrzeba obserwować te zjawisko dłużej niż 2 - 3 lata.

Nie uważam że zestawienie pary szybki silny to coś złego, jest to jakieś rozwiązanie ja jednak w swojej drużynie wolałbym mieć obu o podobnej charakterystyce. Daje to kompaktowość. Albo dwóch stoperów albo dwóch grających na zabezpieczenie. Gdyby Maguire grał w parze z najszybszym stoperem świata w linii ustawionej wysoko to trener rywali ciągle jest w stanie to wykorzystać, np, każąc bardzo szybkiemu bocznemu napastnikowi grać bliżej osi boiska i wykorzystywać przestrzeń za plecami Anglika. Kolega Harrego choćby był Usainem Boltem nie zdąży go zaasekurować. Zresztą nie podoba mi się wizja że jeden stoper ma odpowiadać za piłkarzy na tej wysokości a drugi na innej, lepiej jest gdy mają wytyczoną szerokość do obrony.

Gdy przeciwnik zepchnie nas do obrony i próbuje znaleźć lukę a agresywnie wychodzący stoper nie przetnie podania lub przegra pojedynek to zostawi wyrwę w bloku obronnym i nawet taki Nesta dziś nie dałby rady zaasekurować całej tej przestrzeni.

Mając piłkarzy podobnych do siebie możesz ustawić tak zespół by wyeksponować ich atuty a nie minusy. Gdy gra Mings Maguire to nie karzesz im wychodzić wysoko tylko zalecasz pilnować newralgicznych stref i tego co mają za plecami. Nie musisz kazać im grać czegoś czego nie umieją, co stwarza zagrożenie dla Twojej drużyny. Zespól wie jak ma bronić a Ty dzięki takiemu zestawowi pozbywasz się ewentualnej słabości.

Dlatego uważam że lepszym rozwiązaniem jest podobna charakterystyka CB, takich piłkarzy łatwiej zgrać i w moim odczuciu drużyna broni lepiej jako całość.

Co do naszego kapitana to trzymam za niego kciuki i zawsze go broniłem jednak ten jego brak zwrotności i przyśpieszenia jest tak rażący że moim zdaniem pewnego poziomu z nim nie przeskoczymy. Obiektywnie patrząc ma wszystkie pozostałe potrzebne atrybuty na wysokim lub bardzo wysokim poziomie, jednak te wspomniane wcześniej ograniczać go będą już do końca kariery. Niestety są bardzo istotne, i możemy być pewni że rywale zawsze będą starać się to wykorzystać. Obraz mijanego i wyprzedzanego Harrego nie zniknie nigdy. Wole gdy obrońca nawet troszke gorzej blokuje, ustawia się czy współpracuje ale nie ma aż tak wielkiej 'ułomności' w jakimś aspekcie jak HM czy np. N.Ake (gra głową), D.Luiz (koncentracja).

Jeszcze jedna rzecz o której wspomniałeś to balans u Van Dijka i tu się zgadzam w 100 %. By być topowym CB trzeba go odnaleźć. Co to tak właściwie jest ? Moim zdaniem jest to umiejętność podjęcia odpowiedniej decyzji ; kiedy wyjść wyże a kiedy cofać się do zabezpieczenia. Jeśli dodatkowo oba te elementy potrafisz wykonać na odpowiednim poziomie to jesteś świetnym, kompletnym CB. Moim zdaniem właśnie tacy zawodnicy to przyszłość na tej pozycji, kompletni, uniwersalni. Futbol raczej nie będzie dążył do specjalizacji central backów. Takie jest moje zdanie.
» 13 lutego 2021, 08:35 #26
PastaDoCiasta: W kontekście naszych rywali z FA Cup, czyli Lester, to James Justin (ich LO) zerwał więzadła w kolanie
» 12 lutego 2021, 21:11 #25
Vip15: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2021 21:18

O w mordę. Dla kibiców lisów to jest fatalna wiadomość jak i piłkarza. Paskudna kontuzja, oby wszystkich omijała.
W zasadzie ma po sezonie wspołczuje mu, masakra.
» 12 lutego 2021, 21:18 #24
Michal12371: Diallo szykuje się na West Brom?
» 12 lutego 2021, 20:45 #23
Michux3: Pewnie tak
» 13 lutego 2021, 02:25 #22
Vip15: Oglada ktoś mecz z ars u 23?
Czemu zszedł mejbri? Kontuzja pewnie cn.
Szkoda by było ale trudno
» 12 lutego 2021, 20:36 #21
PogromcaTroli: Tak kontuzja
» 12 lutego 2021, 20:42 #20
MrCygan: Podczas jednej akcji obrońca na niego upadł i uderzył go w bark.
» 12 lutego 2021, 20:45 #19
Vip15: O dziki za info
» 12 lutego 2021, 21:18 #18
MrCygan: Loic Tanzi (RMC Sport - Tier 2) poinformował że Upamenaco będzie reprezentował barwy Bayernu Monachium.
Jeśli to wiarygodne źródło, to można jedynie pogratulować Bayernowi prowadzenia transferów. Po cichu, a dopiero jak zaczynają się wypowiadać o zawodniku to można być pewnym, że transfer zostanie przeprowadzony.
» 12 lutego 2021, 20:28 #17
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2021 20:10

U 23 United - Arsenal

United ma 3 rezerwowych na ławce w tym bramkarz

Edit Czerwień dla zawodnika Arsenalu w 8 min :)
» 12 lutego 2021, 20:06 #16
HillsHaveEyes: pewnie Luiz ;D
» 12 lutego 2021, 20:16 #15
QUEBON: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2021 19:11

Dzień dobry administracjo devilpage.pl. Chciałbym przeprosić za mój nieprzystosowany społecznie żart, który powinien zostać usunięty z tego serwisu. Liczę, iż nasi ulubieńcy zdobędą trzy punkty i przedłużą nadzieję na mistrzostwo. Zawsze trzeba wierzyć w końcowy triumf, bez znaczenia, w jakiej formie są Czerwone Diabły. Dziękuję. Glory Glory Man United!
» 12 lutego 2021, 19:10 #14
Piotrek1991d: Rashford i Wan Bissaka potrzebuja odpoczynku,bylo widac to w ostatnim meczu.Moze taki sklad:Henderson-Williams,Maguaire,Bailly,Shaw-McTominay,Van de Beek-Greenwood,Bruno,Martial-Cavani
» 12 lutego 2021, 17:53 #13
DailySmoker: Dziś mija dokładnie 10 lat od najlepszej bramki Rooneya :)
youtu.be/km_9ntw05pw
» 12 lutego 2021, 17:46 #12
Cieniu: Szykują się idealne walentynki z moją miłością życia czyli Manchesterem United.
» 12 lutego 2021, 17:30 #11
GoForWin: Tak jest, jedyna słuszna i prawdziwa miłość.
» 12 lutego 2021, 17:46 #10
jedi: No nie wiem... Ta miłość jest równie wkurzająca, co moja była. Ale bywa też równie ekscytująca... ;p
» 12 lutego 2021, 17:56 #9
GoForWin: Mimo to, ta Cię nie zdradzi i nigdy nie będzie Twoją "byłą". Chyba, że sam zechcesz ją opuścić, w co wątpię.
» 12 lutego 2021, 18:02 #8
Kryptospiderman: Druga połowa pierwsza na telefonie. W aucie muszę rodziców odwieść dramat... pierwszy raz od dwóch lat taka akcja ze mogę przegapić bramkę :(
» 12 lutego 2021, 17:24 #7
swees: Obawiam się tego meczu tak samo jak obawiałem się sheffield kilka tygodni temu
» 12 lutego 2021, 17:12 #6
Czarnik: Plan na walentynki?
Meczyk z dziewczyną i pizzunia :)
» 12 lutego 2021, 16:51 #5
Glory1878: Plan na walentynki?
Meczyk z browarami i pizzunia :)
» 12 lutego 2021, 17:03 #4
GoForWin: Singiel life 4 life! To jest życie.
» 12 lutego 2021, 17:03 #3
Slan: Plan na walentynki?
Meczyk z chłopakiem, browarami i pizzunia :)
» 12 lutego 2021, 22:23 #2
JamesBond007: Po 3 punkty! Ciekaw jestem składu.
» 12 lutego 2021, 16:49 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.