Arsenal vs Manchester United. Zapowiedź 21. kolejki Premier League

» 29 stycznia 2021, 15:01 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United nie ma zbyt wiele czasu na rozpamiętywanie sensacyjnej porażki z Sheffield United (1:2) na Old Trafford. W sobotę Czerwone Diabły zmierzą się na wyjeździe z Arsenalem w hicie 21. kolejki Premier League.
Arsenal vs Manchester United. Zapowiedź 21. kolejki Premier League
» Manchester United w 21. kolejce Premier League zmierzy się z Arsenalem
Ile bramek padnie Twoim zdaniem w meczu Arsenal vs Manchester United?
Mecze Manchesteru United z Arsenalem nie mają już takiej rangi jak za czasów sir Alexa Fergusona i Arsene’a Wengera, ale to wciąż ligowy klasyk. Oba zespoły w sobotę będą mieć coś do udowodnienia.

Kto? Arsenal vs Manchester United
Kiedy? 30.01.2021, 18:30
Gdzie? Emirates Stadium
Sędzia? Michael Oliver
Transmisja? Canal+ Sport 2


Manchester United na Emirates Stadium będzie chciał zrehabilitować się nie tylko za porażkę z Sheffield United, lecz także odegrać się na Kanonierach za listopadową porażkę na Old Trafford. Zespół Mikela Artety spróbuje natomiast potwierdzić, że ostatnie lepsze wyniki to nie tylko chwilowa zwyżka formy.

Czerwone Diabły w Londynie muszą mierzyć w komplet punktów, jeśli chcą utrzymywać dystans do pierwszego w tabeli Manchesteru City. Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera w sobotę będą walczyć też o klubowy rekord. Zespół United jest niepokonany w ostatnich 17 wyjazdowych meczach w Premier League.

Sytuacja kadrowa:
Ole Gunnar Solskjaer będzie miał do dyspozycji cały skład na spotkanie z Arsenalem. W meczu z Sheffield United drobnego urazu barku nabawił się Anthony Martial, ale Francuz w piątek normalnie trenował z zespołem. Do siebie doszedł także Eric Bailly, który na początku tygodnia mocno poobijał się na treningu.

W zespole Arsenalu może zabraknąć Pierre’a-Emericka Aubameyanga, który nie grał ostatnio z powodów osobistych. Do dyspozycji Mikela Artety będzie natomiast Martin Odegaard. Norweg został wypożyczony do końca sezonu z Realu Madryt.

Przewidywane składy:

Arsenal: Leno – Tierney, Luiz, Holding, Soares – Xhaka, Partey – Pepe, Smith Rowe, Saka – Lacazette

Manchester United: De Gea – Shaw, Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka – McTominay, Fred – Pogba, Fernandes, Rashford – Cavani

Przedmeczowe wypowiedzi:
Mikel Arteta – Wiemy, że będzie naprawdę ciężko. Manchester United jest w wysokiej formie. Byli na pierwszym miejscu w tabeli, grali naprawdę dobrze. Wiemy, że są poważnym zagrożeniem i będziemy musieli zagrać najlepiej jak potrafimy, aby pokonać ich w sobotę.


Ole Gunnar Solskjaer – Ostatnio prezentują imponującą formę, odwrócili niekorzystna sytuację. Od meczu z Chelsea notują naprawdę dobre wyniki. Mecze z Arsenalem to zawsze świetna sprawa. Te zespoły rozgrywały ze sobą naprawdę niezłe klasyki.


Ostatnie 5 meczów pomiędzy Man Utd a Arsenalem:
DataSpotkanieWynik
25.01.2019Puchar Anglii: Arsenal - Manchester United1:3
10.03.2019Premier League: Arsenal - Manchester United2:0
30.09.2019Premier League: Manchester United - Arsenal1:1
01.01.2020Premier League: Arsenal - Manchester United2:0
01.11.2021Premier League: Manchester United - Arsenal0:1


Przedmeczowe ciekawostki:
– Bilans ostatnich meczów Manchesteru United z Arsenalem w Premier League nie jest korzystny. Czerwone Diabły wygrały tylko 1 z ostatnich 4 spotkań (3 porażki, 1 remis).

– Manchester United może przegrać trzy mecze z rzędu z Arsenalem w najwyższej klasie rozgrywkowej po raz pierwszy od 1991 roku.

– Manchester United wygrał 17 ostatnich meczów wyjazdowych w Premier League i wyrównał tym samym klubowy rekord.

– Czerwone Diabły w sezonie 2020/2021 są królami comebacków. Piłkarze United na wyjazdach wygrali 7 ligowych meczów, choć jako pierwsi tracili bramkę.

– Kibice Manchesteru United z pewnością będą liczyć na dobry występ Marcusa Rashforda. 6 z 7 goli Anglika w tym sezonie Premier League to bramki zdobywane na stadionach rywali.

– Rashford ma miłe wspomnienia związane z Arsenalem, bo to właśnie przeciwko tej drużynie debiutował w Premier League. Anglik w lutym 2016 roku zdobył dwie bramki w meczu z Kanonierami.

– Bruno Fernandes w czterech ostatnich ligowych meczach Manchesteru United nie zanotował asysty i bramki. To najgorsza seria Portugalczyka odkąd dołączył do klubu w styczniu 2020 roku.

– Arsenal do meczu z Manchesterem United przystąpi podbudowany dobrą ligową formą. Kanonierzy wygrali 5 z ostatnich 6 meczów w Premier League (1 remis). W tych spotkaniach piłkarze Artety zdobyli 14 bramek.

– Arsenal w ostatnich trzech meczach na Emirates Stadium we wszystkich rozgrywkach zanotował trzy czyste konta. Poprzednio Kanonierzy potrzebowali 19 meczów, aby osiągnąć taki wynik.

– Mikel Arteta ma szansę zostać pierwszym menadżerem Arsenalu, który w pierwszych trzech ligowych meczach pokona Manchester United.

Spotkanie Arsenal vs Manchester United rozpocznie się w sobotę 30 stycznia o godzinie 18:30. Mecz będzie transmitowany na Canal+ Sport 2. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Konferencja Solskjaera: Mecze z Arsenalem to zawsze świetna sprawa
Następny news »
Amad Diallo zadebiutuje w ten weekend w Manchesterze United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (237)


DavvidUnited88: Szkoda Bielika, na noszach opuszcza boisko ze łzami w oczach. :(
» 30 stycznia 2021, 17:27 #230
jerzy6661: A kiedy kupujemy tego Sneidera w końcu ?
» 30 stycznia 2021, 17:25 #229
tygrys26: Razem z Gaitanem
» 30 stycznia 2021, 17:29 #228
is200second: Wiedziałem że się będą męczyć z Shefield, zawsze jakiś farfocel się przepchnie. Szkoda. Patrzymy na siebie.
» 30 stycznia 2021, 17:21 #227
Czerwony123: Ogladam mecz, lysy tam rotuje skladem bo wie, ze wazne mecze przed nimi. Tez licze na farfocla w 90min.
» 30 stycznia 2021, 17:29 #226
Diabelski97: Maguire-Lindelof
Pogba-Scott-Fred
Cavani

Oni zaczynają.
» 30 stycznia 2021, 17:20 #225
United45: Szkoda ze nie Eric
» 30 stycznia 2021, 17:29 #224
NexaT: Jak nie wyjdziemy obsrani na ten mecz to wygramy. Zawsze się pieścimy z tym TOP 6 a przecież mamy często mocniejszy albo równy skład w porównaniu z nimi.
No i ważne żeby nie było wielkiego trio, Manchesterskiego MSN czyli Martial - Greenwood - Rashford bo to jest tragiczne zestawienie, chyba gorszego nie można wymyślić. Ole chyba liczył ostatnio na ich szybkość i kreatywność, ale no niestety. Trzech jeźdźców bez głowy i tak naprawdę gramy bez napadu.
Musowo Cavani i Rashford, bo mimo że ten drugi jest nieskuteczny i ostatnio bez formy, to i tak stwarza więcej zagrożenia od pozostałej dwójki.
» 30 stycznia 2021, 17:12 #223
Cieniu: Ziemniaczku Arsenal to aktualnie top 10.
» 30 stycznia 2021, 17:15 #222
jerzy6661: A ja bym Rashforda posadził na ławce , zawsze może wejść po przerwie. Ostatnio gra taki sam piach jak Martial ale większość czepia się tylko Francuza, może to przez te jego fochy. Greenwood w najlepszej formie z tej trójki , Cavani musi od początku zagrać
» 30 stycznia 2021, 17:24 #221
Diabelski97: Krystian Bielik w trwającym meczu Derby County z Bristol City we łzach opuszcza boisko na noszach i nie dokończy meczu. Dziennikarze, którzy oglądają spotkanie na żywo piszą, że kontuzja może okazać się bardzo poważna.


Szkoda chłopaka.
» 30 stycznia 2021, 17:02 #220
piotrek19: Gdyby nie te kontuzje byłby dziś w innym miejscu. Kawał piłkarza, mega szkoda chłopaka
» 30 stycznia 2021, 17:11 #219
redman123: kłopoty kłopoty Realu Madryt hahaha
» 30 stycznia 2021, 16:49 #218
piotrek19: Spokojnie z tym Diallo super że strzelał jest pewny siebie, ale U23 a PL to przepaść niestety . Chciałbym go zobaczyć jak radzi siebie na tle takim Burnley. Talent chłopak z pewnością ma, wszyscy chcemy mieć w końcu prawe skrzydło. Miejmy nadzieję ,że się odpali. Mieliśmy ogromne talenty które były gwiazdami w u 23 a przepadały w PL . Nawet taki Januzaj z super wejściem do pierwszej drużyny nie robi takiej kariery jak nie jeden mu wróżył, a w pierwszym sezonie prezentował się świetnie. Miejmy nadzieję że odpali, ale z jego j oceną trzeba poczekać do, seniorskich występów
» 30 stycznia 2021, 16:38 #217
kamilpe: Tylko musisz wziąć pod uwagę to, że Diallo nie przechodzi kolejnych szczegółów w akademii Manchesteru, on został kupiony z Atalanty gdzie przez długi okres czasu trenował z pierwszą drużyną. Na czas aklimatyzacji swoje mecze rozgrywa w U23. To jest inna sprawa niż to co piszesz.
» 30 stycznia 2021, 16:44 #216
piotrek19: Chodzi mi o to , że nie zagrał jeszcze żadnego meczu w seniorskiej piłce , nie licząc jakiś pojedynczych minut. Może odpalić ale nie musi. Zobaczymy czy poradzi sobie z przeskokiem na dorosła piłkę z meczami o stawkę. Okaże się czy udźwignie presję z jaka przyjedzie mu się zmierzyć. Telnet z pewnością jest, ale zobaczymy czy reszta zagra
» 30 stycznia 2021, 16:59 #215
Vilen: To ze nie gral regularnie, nie znaczy ze NIE ZAGRAL ZADNEGO....Sezon temu strzelil bramke w Serie A wchodzac na jakis 10-15minutowy ogon. W tym sezonie zagral bodajze koncowki 2 meczow w ktorych dochodzil do sytuacji, dobrze sie poruszal i mogl nawet miec jakies asysty. Mysle ze gdybysmy nie klepneli tego dealu latem, to gralby wiecej w Atalancie w podstawie. Sancho przed przejsciem do Borussi tez nie mial zadnego meczu w seniorskiej pilce a wszedl z bomby do skladu i wkrecal pol ligi, dokladajac do tego bramki i asysty (oczywiscie nie ma co porownywac 'mocarnej' Bundes i PL....)
» 30 stycznia 2021, 17:19 #214
Dexxter: Ktoś tu jakis czas temu pisal, ze Arsenal nie jest dla nas zagrożeniem w walce o pozycje w lidze.
Jeśli dzisiejszy mecz wygramy lub zremisujemy to tak rzeczywiscie będzie, bo przewaga będzie duza.
Natomiast jeśli przegramy, Arsenal zbliży się na 7 pkt do nas i wejdą jeszcze do gry.
Ale ten sezon jest szalony.
Tutaj 2-3 kolejki zmieniają wszystko.
» 30 stycznia 2021, 16:38 #213
Diabelski97: Ziomek, ty tylko o Arsenalu piszesz, ujawnij się w końcu.
» 30 stycznia 2021, 16:52 #212
Dexxter: Japitole... Ty i Magik jesteście uczuleni na słowo "Arsenal" macie jakąś obsesje i dziwne teorie.
Ostatnio pisałem o tottenhamie i SHU. Wtedy siedziałeś cicho..
A zresztą guzik mnie to interesuje co Ty myślisz;)
Ziomek ... pozdrawiam :)
» 30 stycznia 2021, 17:21 #211
Litosci: Mam nadzieje ze kiedyś w końcu city bramkę straci.
» 30 stycznia 2021, 16:36 #210
mcscotyy: Laporte i Dias jak mur, szkoda że nie sciągneliśmy jednego z nich
» 30 stycznia 2021, 16:37 #209
REDARMY10: Fajnie jakby Hugilla przenieśli do pierwszego składu mógłby dużo skorzystać na wspólnych treningach z Cavanim a może zaliczyłby wejscie do zespołu podobne do Greenwooda
» 30 stycznia 2021, 16:22 #208
mcscotyy: chłop ma 17 lat i wygląda jak patyczak, przepadłby w EPL z drwalami pokroju obrońców Shiefield czy innych Burnleyów
» 30 stycznia 2021, 16:30 #207
HarryBrown: Giggs w wieku 17 lat też nie wyglądał nawet jak ćwierć-gladiator. Jak będzie zwinny i szybki to drwale raczej nie dadzą rady.
» 30 stycznia 2021, 16:41 #206
mcscotyy: w tym problem ;) on nie jest zwinny i szybki, zobacz na jego mecze, gość ma chyba z 190+ cm
» 30 stycznia 2021, 16:42 #205
skowron32: Witam nie wiem jak Wy ale ja nie moge doczekac sie meczu dzisiaj jakos powiem szczerze jestem spokojny o wynik nie bedzie dużo bramek ale licze na 2-0 dla Nas oczywiście Bruno i Cavani
» 30 stycznia 2021, 16:22 #204
mikon70: Szybko tu niektórym psycha siada:D. Tydzień temu jeszcze większość komentarzy była hurraoptymistyczna, a teraz strach i zgrzytanie zębami, bo JAK MOŻNA PRZEGRAĆ Z NAJGORSZĄ DRUŻYNĄ W TABELI. Jeszcze żeby było śmieszniej, to ten strach jest przed meczem z Arsenalem, który jest tu ze wszystkich klubów chyba największym obiektem drwin. Sytuacja na dp jest bardzo dynamiczna.
» 30 stycznia 2021, 16:20 #203
mcscotyy: niektórzy mają klapy na oczach i widzą tylko do przodu, cały miesiąc jedziemy na sporym szczęściu, i Shefield się skończyło to, Rash i Martial są słabi i to "dzięki" tej dwójce ciężko nam o kreowanie akcji, jeden ciągle na spalonym a drugi ciągle obrażony i leniwy
» 30 stycznia 2021, 16:23 #202
mikon70: Jeden i drugi od początku sezonu nie są w dobrej dyspozycji. Rashforda bronią niektóre mecze, a Martial wrócił do dyspozycji sprzed lockdownu.
» 30 stycznia 2021, 16:25 #201
mcscotyy: coraz więcej ludzi widzi, że Rash nie robi postępów, stoi w miejscu od 2 sezonów, od czasu do czasu wyjdzie mu jakiś mecz jak średniakowi, szkoda że nie udało się ściągnąć Grealisha
» 30 stycznia 2021, 16:29 #200
Litosci: Chciałbym żeby więcej takich średniaków jak rashford u nas grało.
» 30 stycznia 2021, 16:33 #199
mcscotyy: wole żeby takich nie było, po ostatnim meczu mi wystarczy wrażeń
» 30 stycznia 2021, 16:40 #198
Anhel: 10 minut ... city już prowadzi, ktoś obsral zbroje już w szatni-nowe nie znałem
» 30 stycznia 2021, 16:13 #197
mcscotyy: co ty gadasz, City wychodzi na boisko i robi swoje, a my lekceważymy przeciwnika i wychodzimy Rashem i Martialem więc o czym my tu gadamy, zmienimy tych dwóch grajków i może coś ruszy z przodu, bo pomoc mamy genialną w postaci Bruno, Pogby, VDB, Scotta i Freda
» 30 stycznia 2021, 16:19 #196
klusek0128: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.01.2021 16:29

Lekceważymy ?! Stary ty oglądałeś ten mecz ?? Taki skład i 0! wykreowanych sytuacji świadczy o lekceważeniu?? Tutaj masz dowód jak piłkarsko mocny jest United... oddasz im piłkę postaw zasieki i jesteś bezpieczny.
» 30 stycznia 2021, 16:24 #195
Anhel: No ja się z Tobą zgodzę , jak nie będziesz biegać z drużynami które murują to meczu nie wygrasz. City jest w ciągłym ruchu przy konstruowaniu akcji a u nas stojanow i kończy się to potem tak jak w zeszłej kolejce
» 30 stycznia 2021, 16:24 #194
Czerwony123: Spokojnie, to jescze nie koniec. Pogoda w Manchesterze chyba najgorsza od roku, wieje I pizga jak w kieleckiem. Sheffield nie mozna lekcewazyc.
» 30 stycznia 2021, 16:25 #193
mcscotyy: Pooglądajcie sobie powtórkę meczu i zobaczcie jak gra Martial i Rashford. Ten drugi jegomość również ładnie się popisał w defensywie gdzie rywal przebiegł obok niego a ten w bezruchu patrzył sobie jak przeciewnik strzelał na bramkę,
» 30 stycznia 2021, 16:27 #192
Anhel: A kto ich broni ? Brak zaangażowania możemy zarzucić całej formacji ofensywnej no może nie Bruno bo on akurat biega ale jest niechlujny i nie Cavani bo siedzi w polu karnym rywala i czeka na dobre dogranie
» 30 stycznia 2021, 16:30 #191
Advm: TONY MARTIAL!!
A nie, czekajcie...
» 30 stycznia 2021, 16:08 #190
Lingardiho9: Naszła mnie taka refleksja, że sędziowanie na naszą nie korzyść zaczęło się nie tylko od wypowiedzi Jurgena. Niestety zaraz po tej wypowiedzi kamery uchwyciły jak Pogba pokazuje do Luka Shaw, że ten powinien nurkować w polu karnym ( nie pamiętam z kim my wtedy graliśmy, z Aston ? )
Mam takie nie odparte wrażenie, że sędziowie w PL nie mają jaj i wystarczy , że taki Niemiaszek powie, że dostajemy karne z kapelusza i już tea time'y boją się posądzenia o stronniczość.
» 30 stycznia 2021, 16:00 #189
Chestnut: Zacznij oglądać wszystkie mecze, wtedy zobaczysz, że sędzia, to sędzia i każdemu coś zabierze...
» 30 stycznia 2021, 16:22 #188
ojciectomka: Zobaczymy jak MC poradzi sobie z Sheffield.
» 30 stycznia 2021, 16:00 #187
karol30: City już prowadzi... pewnie skończy się z 5 - 0
» 30 stycznia 2021, 16:10 #186
MrCygan: Właśnie wygrywają, nie męczą się jak nasi agenci.
» 30 stycznia 2021, 16:11 #185
HarryBrown: Już sobie dają radę. 1-0 dla MC.
» 30 stycznia 2021, 16:12 #184
Bylak: I cyk diallo 2 brsmy, hughill 4 bramy.
» 30 stycznia 2021, 15:55 #183
Kilerek7: Ale Mjelbri też gra dobrze, tylko niech zgoli tą grzywę bo go spowalnia, drugi Chong, co oni mają z tymi włosami, sprzedają na kg czy jak?
» 30 stycznia 2021, 15:55 #182
Cieniu: Wzorują się na swoim idolu, naszej byłej legendzie Fellaini.
» 30 stycznia 2021, 15:59 #181
Kilerek7: No tak, co to było by za MU, bez chociaż jednego Marułana. Mam tylko nadzieję, że inni gracze nie będą się wzorować na naszej żywej legendzie Martialu:D
» 30 stycznia 2021, 16:02 #180
Klierek7: Ten Diallo to jeszcze Mały kapselek od VVD się odbije rozplacze wyleci poza boisko i juz nie wróci.
» 30 stycznia 2021, 15:54 #179
Kilerek7: Messi też był kapselek, sory pchełka i nie przeszkodzilo mu to zdobyc 6 zlotych pilek.
» 30 stycznia 2021, 15:56 #178
Cieniu: Nie odbiję, bo go minię, strzeli gola i się wtedy zawinie.
» 30 stycznia 2021, 15:56 #177
Devil88: Myslalem ze dialo dzisiaj zaliczy minuty w pierwszej druzynie
» 30 stycznia 2021, 15:54 #176
SzarimMusty: Te trenejro zmieniaj Diallo bo za 2h ma mecz do zagrania...
» 30 stycznia 2021, 15:54 #175
jerzy6661: 0-0 albo przegramy , nie leży nam ostatnio Arsenal
» 30 stycznia 2021, 15:48 #174
Cieniu: Co Ty ziemniaczku gadasz, normalnie wygrywamy. Jesteśmy Manchester United i nie damy się nikomu.
» 30 stycznia 2021, 15:50 #173
jerzy6661: Tak na 4 ostatnie mecze remis i 3 porażki , no wygrywamy faktycznie
» 30 stycznia 2021, 16:18 #172
Kilerek7: Kwestia czasu, kiedy Diallo będzie śmigał u nas na prawym skrzydle. Nawet Greenwood jest pod wrażeniem jego umiejętności.
» 30 stycznia 2021, 15:46 #171
Cieniu: No normalnie, że tak. Jestem tego samego zdania.
» 30 stycznia 2021, 15:52 #170
SickRabbit: Wilson w składzie FPL, jest dobrze. Jeszcze Maupay może coś strzeli.
» 30 stycznia 2021, 15:45 #169
trojanc: Nie no jeszcze karnego podcinka strzelił. Niech go zdejmują z boiska to się może załapie na autobus do Londynu :D
» 30 stycznia 2021, 15:42 #168
Cieniu: Ubera bo niego niech wyślą. Gościu jest dobry ;)
» 30 stycznia 2021, 15:52 #167
Kilerek7: Diallo gra z mega komfortem i arogancją. Martial ucz się hah.
» 30 stycznia 2021, 15:41 #166
Lookasinho: Ale ich cisną pięknie.
» 30 stycznia 2021, 15:40 #165
devilek777: 6:2 haha Diallo, dawać go już do podstawy
» 30 stycznia 2021, 15:40 #164
Anhel: Niech on się tak z tymi chłopakami nie spoufala za bardzo bo mam nadzieje ze nie będzie ich często widywać
» 30 stycznia 2021, 15:41 #163
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.01.2021 15:40

Diallo panenka z karnego :D
2-6 Piekny wynik
» 30 stycznia 2021, 15:40 #162
Cieniu: Ale meczycho te U-23 :O Chłopaki dają radę!
» 30 stycznia 2021, 15:39 #161
Zaku: Diallo z drugą bramką
» 30 stycznia 2021, 15:38 #160
devilek777: Hugill 4 bramki przeciwko Liverpoolowi ;d
» 30 stycznia 2021, 15:38 #159
Kilerek7: Hugill nowy Haaland:-)
» 30 stycznia 2021, 15:37 #158
piotrek19: Ogląda ktoś U23 ? jeśli tak jak się prezentuje chłopak oprócz bramki ?
» 30 stycznia 2021, 15:26 #157
devilek777: Bardzo dobrze moim zdaniem, mocny technicznie, szybki
» 30 stycznia 2021, 15:29 #156
SzarimMusty: youtu.be/g4Zo8Wc24dg

Lepiej oglądać niż słuchać czyichś subiektywnych opinii. Na moje Diallo fajnie gra.
» 30 stycznia 2021, 15:30 #155
Batigol222: Wilson 10 bramka w sezonie ligowym. Konkretny napadzior i właściwie kompletny, bo tam jest wszystko: dynamika, drybling, gra głową, wykończenie, praca na boisku. Wymieniłbym go na Martiala i jeszcze dorzucił dwie zgrzewy piwa do tej wymiany...
» 30 stycznia 2021, 15:25 #154
Sancho: No nie wiem, marnował dziś sytuacje na potęgę niczym Martial i na koniec po kontrze udało mu się coś wcisnąć
» 30 stycznia 2021, 15:38 #153
trojanc: Ten Diallo tam się bawi z nimi
» 30 stycznia 2021, 15:22 #152
Anhel: Możesz napisać coś więcej ? Jego mocne strony ? Mniej więcej jak gra ?
» 30 stycznia 2021, 15:26 #151
Lookasinho: Szybkość, drybling, odważne decyzje. Naprawdę super się gościa póki co ogląda. Widać że to inny poziom.
» 30 stycznia 2021, 15:33 #150
trojanc: Kolega napisał praktycznie wszystko. Duża swoboda z piłką, zmysł do gry kombinacyjnej no i drybling.
» 30 stycznia 2021, 15:35 #149
HarryBrown: No to Bruce i jego chłopacy zagrali dla nas. Prowadzą już 2-0 z Evertonem.
» 30 stycznia 2021, 15:21 #148
pawelisto2: Ale Wilsonowi dzisiaj bramka należała się jak psu buda. Dryblował, odbierał, strzelał, rozgrywał, człowiek orkiestra.
» 30 stycznia 2021, 15:24 #147
devilek777: Diallo ładnie gra
» 30 stycznia 2021, 15:20 #146
devilek777: Udział przy bramce na 3:2
» 30 stycznia 2021, 15:22 #145
Lookasinho: Na yt jest
» 30 stycznia 2021, 14:53 #144
Zaku: Diallo z bramką w U23 z Liverpoolem
» 30 stycznia 2021, 14:19 #143
Michux3: Diallo 1-0 :D
» 30 stycznia 2021, 14:19 #142
awe: The Athletic podaje, ze Rojo przechodzi do Boca Juniors, transfer definitywny.
» 30 stycznia 2021, 14:00 #141
Michux3: Dobrze,trzeba pozbyć sie zawodników którzy biorą pensje a nie figurują w planach
» 30 stycznia 2021, 14:03 #140
dlabigt23: Szkoda ze Jonesa nie chcą tez tak wypchnąć z klubu . To jest ewenement . Gość chyba bedzie siedzial w United do końca kariery .
» 30 stycznia 2021, 14:16 #139
Diabelski97: Nahorny komentuje nasz dzisiejszy mecz, dramat. Kiedyś krytyka spadała na Przemka Rudzkiego, ale on zawsze był przygotowany i nie gadał głupot, Nahorny jeśli chodzi o ten aspekt, to totalny dramat. Dla mnie komentarz meczowy, to istotny element a Nahorny, żyje w swoim świecie.
Lubie komentatorów z Eleven, nowoczesny komentarz. Żeby nie było, w Canal + jest wielu świetnych komentatorów, Pełka, Rosłoń, Twaro, to moje ulubione trio.

Liczę, że świat pójdzie do przodu i będą opcje oglądania meczów bez komentarza, tylko dźwięk Trybun, piękna sprawa.
» 30 stycznia 2021, 13:47 #138
mordynator: Dla mnie pan Dumanowski z Eleven to na ten moment top1 wśród komentatorów super sie go słucha.
» 30 stycznia 2021, 13:49 #137
Diabelski97: Bardzo dobry komentator.
» 30 stycznia 2021, 13:51 #136
Anhel: Nahorny dzisiaj na bank przypomni który w kolejce do zwolnienia według bukmacherów jest Ole
» 30 stycznia 2021, 14:00 #135
mordynator: Anhel
To jest pewniak,ale jeszcze napewno Boukayo Sake nazwie Bacarym Saką:)
» 30 stycznia 2021, 14:02 #134
NoLogo: Nowoczesny komentarz eleven, no właśnie nowoczesny ale nie prawdziwy, klasyczny komentarz, tam polega to na tym, że spotka się dwóch typków i sobie gadają o wszystkim i o niczym, a komentarz meczu jest dodatkiem. Spoko jak ktoś rzuci ciekawostkę raz na jakieś 5 minut w trakcie komentowania ale nie odwrotnie jak to ma miejsce na wspomnianym eleven, co za dużo to niezdrowo.
Jest mecz i w tle non stop zbędne ględzenie, dlatego u mnie jak jest mecz na eleven to zawsze przegrywają z angielskim serwisem.
» 30 stycznia 2021, 14:04 #133
mordynator: NoLogo
No właśnie to Nahorny cały czas rzuca co ciekawostkami przez co słuchać się go już nie da.Tez dużo zależy do tempa meczu jest ciekawy to tych ciekawostek nawet nie ma za bardzo kiedy opowiedzieć a jak nudy na pufy i nic się nie dzieje to opowiadają je dużo częściej.
» 30 stycznia 2021, 14:09 #132
Zaku: Nahorny pewnie też powie o tym, że gdyby mecz trwał 45 minut to United by było przy strefie spadkowej
» 30 stycznia 2021, 14:26 #131
Diabelski97: O tak, te jego statystyki GDYBY.
» 30 stycznia 2021, 14:32 #130
NoLogo: Tylko że Nahorny nigdy nie jest "głównym" komentatorem, raczej jako ten dodatek i czasem ględzi, na eleven to jest jakby obaj komentatorzy byli tym dodatkiem.
» 30 stycznia 2021, 14:33 #129
QsQs: Po części się zgadzam w Eleven taki Dumanowski, Guziak, Kowalski, Chabiniak to najwyższa klasa. Ale taki Święcicki (stara się używać jakichs wyszukanych słów jak jakiś oszołom), Kapica (pieprzący głupoty i też silący się na jakieś głębokie przemyślenia) i Grzywacz z Zielińskim mnie w ogóle nie przekonują. Tak samo w Canal+ są goście jak Wolski, Pełka, Rosłoń, Twaro, Cwiakala, Orłowski nawet Rudzki (który może jest kibicem Chelsea ale zawsze przygotowany z dużą wiedzą o PL). Ale są też Nahorny pieprzący czasem głupoty, o takim Jagodzie nie wspominając bo to dno dna jeśli chodzi o komentarz.
» 30 stycznia 2021, 14:33 #128
kujawa: Nie wiem co wy macie z tym eleven, ja zawsze zasypiałem przy ich komentatorach i dlatego też zrezygnowałem z eleven bo żadnego meczu nie dałem rady obejrzeć
» 30 stycznia 2021, 14:48 #127
Pakol: Ja od dłuższego czasu jak oglądam mecz to wyciszam telewizor, włączam głośnik i włączam jakaś muzykę o wiele lepiej się to wszystko ogląda :D
» 30 stycznia 2021, 16:20 #126
trojanc: Gdzie można obejrzeć mecz U23? Gdzieś ktoś pisał ale nie mogę tego znaleźć
» 30 stycznia 2021, 13:47 #125
kamil2257: Jak myślicie Cavani dzisiaj od pierwszej minuty.Ja osobiście bardzo bym chciał
» 30 stycznia 2021, 13:39 #124
awe: Dla mnie obowiązkowo, w ogole chcialbym zobaczyc z przodu Rashford-Cavani-Greenwood
» 30 stycznia 2021, 14:02 #123
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.01.2021 13:07

Apropo Lingarda . Wywiad z Ole Gunnarem Solskjaerem przed meczem z Arsenalem: mamy nadzieję, że wszystko będzie dobrze i latem wróci do nas ten sam Jesse Lingard . Oczywiscie to tylko nagłowek wypowiedzi bo niechcialo mi sie wklejać wszystkiego z wywiadu . Wszyscy mysla ze Jesse od nas odszedl i juz mu zycza powodzenia w nowym klubie ale jak sie okazuje to tylko wypozyczenie wiec nie bralbym tego ze przeszedl juz definitywnie do WHU bo po sezonie tak jak mi sie wydawalo wczesniej raczej tutaj wróci . Tak samo moze byc z Pereira . Dopóki nie sprzedamy oto tych zawodnikow to niestety ale nie bedzie mogli pozwolic sobie na kupno nowych .
» 30 stycznia 2021, 13:06 #122
mikiartur: Ja bym nic nie miał do ich pozostania w składzie jakby coś dobrego do niego wnosili. Jak się odbudują, przede wszystkim mam Lingarda na myśli bo odbudowaniu w lidze Włoskiej ja do końca nie wierzę xd ale jak np. Jesse wejdzie do 11stki WHU z buta i zagra świetną drugą część sezonu to ja tam chętnie go bym do składu przywitał. Albo ew. sprzedał za niezłe pieniądze.
» 30 stycznia 2021, 13:14 #121
Seszele: Drogi Panie, a myślał Pan, że co OGS powie mediom? Przecież to oczywiste, że każdy chciałby, aby piłkarz zaprezentował się jak najlepiej na wypożyczeniu. Po pierwsze, motywuje gracza do lepszej gry dając mu nadzieję. Po drugie, im lepsza gra, tym więcej chętnych na jego wykupienie, w tym samego WHU, gdyby rzeczywiście mieli z niego dużo pociechy. Poza tym, na logikę, mówiąc w mediach otwarcie, że nie ma dla niego drogi powrotu zainteresowani mieliby dużo lepszą pozycję negocjacyjną.

Skoro został wypożyczony, a nie sprzedany, to najwidoczniej nie było chętnych albo za mało pieniędzy leżało na stole. W takiej sytuacji się zawodnika wypożycza z nadzieją, że po regularnej i dobrze grze sprzedaż będzie dużo łatwiejsza. Kto by miał go kupować, skoro Jesse od wielu miesięcy w ogóle nie gra?
» 30 stycznia 2021, 13:25 #120
Czerwony123: Jakos mam dobre przeczucie przed dzisiejszym meczem. Arsenal bez Tierney, Auby, Parteya , jest szansa. 1- 2 dla Utd. Dzis jednak nie stawiam, Sheffield odbilo mi sie czkawka. Stawiam na babola Luiza w dzisiejszym meczu, plus nasza wyjazdowa forma. Cytrynowka na spirytusie I miodzie juz sie mrozi, KFC zamowione!
» 30 stycznia 2021, 13:01 #119
mikiartur: A skąd wiadomo że ich nie będzie? Bo na Kanonierach nic nie mówią na ten temat by Parteya lub ESRa miało nie być a na livescorze piszą tylko że występ wątpliwy ale to tam wiele aż tak nie znaczy.
Poza tym ja uważam że mamy taki potencjał w składzie że jesteśmy w stanie każdy zespół Arsenalu możliwy pokonać.
» 30 stycznia 2021, 13:12 #118
Czerwony123: Tierney kontuzja, auba mial problemy rodzinne, matka byla chora wiec byl chyba ja odwiedzic co wiaze sie z kwarantanna. Partey jakis uraz, cos wspominali na ESPN I BT sport. Ale moge sie mylic...
» 30 stycznia 2021, 13:19 #117
ojciectomka: Czerwony123: pozwole się z tobą nie zgodzić, tylko gin z tonicem i cytrynka
» 30 stycznia 2021, 14:50 #116
mikon70: Trochę więcej wiary panowie. Nie mówię, ze uda się na pewno wygrać, bo nie jestem jasnowidzem, ale przypomnijcie sobie, ze za Ole United po wpadkach potrafi szybko się pozbierać.
» 30 stycznia 2021, 12:02 #115
is200second: Taa Zwłaszcza w LM gdzie najpierw przegrał mecz o pierwsze miejsce w grupie z cienkimi Turkami, potem rewanż z PSG a na końcu z Lipskiem o awans. Do tego któryś półfinał z rzędu i tak naprawdę podreperował grę z zespołami teoretycznie słabszymi.
» 30 stycznia 2021, 12:09 #114
mikon70: Oczywiście. Mam dalej żal o mecz z Lipskiem, bo to był dramat. To samo o psg i czekanie ze zmiana Freda, gdzie zaczynali grać lepiej od psg. Jednak zauważ, ze to jest fenomen być na takim miejscu w tabeli, gdzie 3 napastników nie jest w formie, a dwóch z nich ma tylko jakieś przebłyski. Obok jest Cavani, który musi dzisiaj zagrać, bo będzie nieciekawie.
» 30 stycznia 2021, 12:11 #113
is200second: A czego to jest wynikiem to miejsce w tabeli? Bo dla mnie wystarczy dać Liverpool z zeszłego sezonu i city z przed dwóch. I zrobiłaby się kolejna dziura punktowa między pierwszym a kolejnym miejscem czyli nami. Owszem jest poprawa gry bo punktujemy tych słabszych, ale też trzeba zauważyć że city miało dołek na początku live obecnie. Jeśli city wygra zaległe spotkanie odkoczy na cztery punkty, jeśli przegramy z Arsenalem to się z tego już zrobi siedem. Oczywiście może być też odwrotnie.

Ja natomiast uważam że ten zespół nie jest jeszcze na tyle mocny żeby bić się o mistrza.

Ale przyznam rację że miejsce jest naprawdę zaskakująco dobre jak na tak nierówno grających napastników.
» 30 stycznia 2021, 12:25 #112
KalinaRIP: No tak bo przeciez w kazdym sezonie musi byc ktos kto nabija 100+ punktow wlidze. Po co takie idiotyczne teksty o wstawianiu kogos z poporzedniegeo sezonu? Wstaw sobie mu z 99 i wygrywamy wszystko geniuszu
» 30 stycznia 2021, 13:08 #111
mikiartur: is200second zeszły sezon itd to już przeszłość. Obecnie liczy się tylko ten sezon. Poza tym spójrz na wcześniejsze sezony i na to ile pkt miał mistrz w lidze. Wyniki z ostatnich 3 sezonów to można powiedzieć że w jakimś sensie była to anomalia. Bo owszem zdarzały się wyniki koło 90pkt ale były one rzadkością. A teraz poziom w PL się wyrównuje. Jest wiele drużyn mających argumenty by powalczyć o zwycięstwa z big6 itd.
Może masz rację że na mistrza mamy jeszcze trochę za słaby zespół. Ale trzeba wierzyć. I niezależnie czy dziś wygramy albo nie daj boże zremisujemy albo przegramy, to nadal będę wierzyć w dobry nasz ostateczny rezultat. Bo ten zespół ma duży potencjał. Poza tym skoro City albo Liverpool albo Chelsea mają lub mieli dołek w pewnym momencie to i możliwe że taki doznamy. Oby nie ale tak po prostu bywa czasem. Wierzę całym sercem w dzisiejsze zwycięstwo, ale nawet jak dziś nie damy rady to to nic dla nas nie zmienia. Nadal nasi mają o co grać. Świat się nie kończy. Druga połowa sezonu jest przed nami. A jestem pewny że tych chłopaków stać na zwycięstwo z każdym na świecie. Arsenal jest na fali ale jest do pokonania jak każdy. Po prostu trzeba mieć wiarę jak pisze Mikon70 i tyle. Mecz za 5 godzin. I niezależnie jaki wynik będzie za 7 godzin to liczę że wiara w ten zespół nadal będzie.
» 30 stycznia 2021, 13:09 #110
Lingardiho9: is200
My też mieliśmy kiepski start sezonu jakby co
» 30 stycznia 2021, 16:09 #109
sirtomas: Ciężki mecz będzie, armatki dobrą serie mają
» 30 stycznia 2021, 11:57 #108
is200second: Ludzie piszcie pełnymi zdaniami. Bardzo dużo komentarzy właśnie brzmi podobnie bez sensu. Dzisiaj jest sobota a wieczorem będzie ciemno :D
» 30 stycznia 2021, 12:05 #107
SzpakUtd: Liczę na przełamanie Solskjaera z Arsenalem i 3 punkty po końcowym gwizdku. GGMU
» 30 stycznia 2021, 11:31 #106
is200second: Arsenal gra bez Auby, smith rowe'a, tierneya, parteya, ceballosa i podobno kontuzje ma Oddgard. Nie będzie łatwo ale z takimi brakami jakie mają jak z nimi nie wygramy to znaczy że jest jakiś problem w drużynie i te wyszarpane wyniki nie były ostatnio przypadkiem.
» 30 stycznia 2021, 11:29 #105
SzpakUtd: Szable przyjechały na OT mając kontuzjowanych bodajże 8 zawodników. Co się stało sami wiemy. Tak wiem to inna drużyna, inne nastawienie oraz odmienny styl gry ale osobiście nie skupiam się na brakach Arsenalu.
» 30 stycznia 2021, 11:41 #104
is200second: Tamten mecz to było zwykle zlekceważenie Shefield. Brak zaangażowania i determinacji. Nie widziałem statystyk przebiegniętych kilometrów ale mogę się założyć że różnica byłaby spora. I w tym problem. I do tego jak dodamy notoryczne niechlujstwo fernandesa, ospałość Martiala i totalna murarke Shefield. Mamy tego rezultat. O Tuanzebe już nie będę się pastwil, miał facet pecha.
» 30 stycznia 2021, 11:48 #103
KUBENS10: DDG - Wan-Bissaka, Bailly, Maguire, Shaw - Pogba, Fred , McTomminay - Fernandes - Rashford, Cavani

Tak to widzę.
» 30 stycznia 2021, 11:19 #102
is200second: Dajmy temu Fredowi szanse gry. Jemu tak potrzebny McT do szczęścia jak Sity Aguero. Bez wynalazków w obronie jak Tuanzebe brazol spokojnie da radę.
» 30 stycznia 2021, 11:35 #101
Domelo: Takie City już widzę jak dziś rozwali Sheffield, które nas ośmieszyło.
» 30 stycznia 2021, 11:16 #100
is200second: Rozwali? Oni się będą męczyć z nimi tyle że dla nich gra na posiadanie to chleb powszedni. Zobaczycie.
» 30 stycznia 2021, 11:50 #99
Domelo: 5:0 minimum.
» 30 stycznia 2021, 13:16 #98
Lingardiho9: właśnie widać jak się męczą
» 30 stycznia 2021, 16:10 #97
mikon70: Nie rozumiem dlaczego uważacie, ze limit szczęścia się wyczerpał i United w końcu się doigralo. Przegrali z Sheffield to przegrali. Trudno. Rzeczywiście mogę zarzucić OGSowi, ze znowu się spóźnił ze zmianami jak w meczu z PSG na przykład, ale czy to powód, żeby już umniejszać tej drużynie. Co do tego limitu szczęścia. Jak Liverpool w tamtym sezonie wygrywał mecze? Tez się zdarzały tam wymęczone spotkania i potrzeba było jedynie wyrachowania. Tak, tez wyobraźcie sobie były wtedy przebłyski indywidualności, jak w przypadku takiego Mane. United za sir Alexa? Czy to był walec w każdym spotkaniu? Nie był. Tez były wymęczone zwycięstwa, ale tak właśnie buduje się mentalność wygrywania. Jakby ktoś mi na początku listopada powiedział, ze United na koniec stycznia będzie drugie. Liderując wcześniej zresztą, to bym nie uwierzył. Przestańcie zwalać to na słabsza dyspozycję Liverpoolu i city. Bo można to szybko odwrócić i powiedzieć, ze United w tamtym sezonie grać musiało szczególnie w pierwszej połowie sezonu Lingardami i Pereirami. Kto wie ile punktów, United miałoby jeśli Bruno przyszedł już w lecie 2019 roku. W żadnym klubie nie ma piłkarzy robotów i City z Liverpoolem nie będą dominować bez przerwy. Tak jak United zakończyło hegemonię w 2013. Wyobraźcie sobie, ze nie jestem z tych kibiców, co nie przyjmują krytyki pod względem United. Bo jeśli trzeba, jesli widzę, ze coś mi nie pasuje, to to wyrażam. Spierałem się z kibicami, którzy nic negatywnego nie potrafili dostrzec w grze United. Wiec nie uważam się za kibica niemyślącego racjonalnie. Przepraszam z góry za składnie i możliwe literówki , ale pisałem to na tak zwanej szybkości.
» 30 stycznia 2021, 11:14 #96
Diabelski97: Kompletnie nie czuję klimatu przed dzisiejszym meczem.

Co do meczu, to chciałbym zobaczyć wymianę ciosów, coś jak pucharowy mecz z Liverpoolem. I oczywiście trzy punkty dla United.
» 30 stycznia 2021, 11:06 #95
devilek777: Byłem pewny, że mecz jest jutro.. już chciałem Cię poprawiać xd
Przynajmniej nie trzeba tyle czekać
» 30 stycznia 2021, 11:10 #94
DaredevilUtd: Tez jakoś tego nie widzę. Nie wiem może gdzieś z tyłu głowy nie wierzę w nasza wygrana. Jakos nie gra się nam z nimi dobrze. Mam nadzieję, że mnie nasze Diabły mile zaskoczą.
» 30 stycznia 2021, 11:10 #93
Diabelski97: Jeszcze w czwartek również byłem przekonany, że mecz jest w niedzielę.


Jeśli o klimat, to nie miałem na myśli kwestii sportowych itp. Po prostu podchodzę do tego meczu jak do meczu z Burnley lub Fulham, albo z jeszcze mniejszymi emocjami.
Co się wydarzy na boisku, to ciężko przewidzieć.
» 30 stycznia 2021, 11:23 #92
BajtiMU: Mam dokładnie tak samo.Kompletnie nie czuję klimatu przed tym meczem.Niebo a ziemia w porównaniu do meczu z Liverpoolem i nie chodzi o to w jakiej obecnie dany klub jest w formie.Emocje jak przez większość spotkań w Premier League.Ta cała otoczka przed meczem z Live w dużej mierze jeszcze została,z City również to inny mecz ale z Arsenalem tego kompletnie już nie czuje.
» 30 stycznia 2021, 12:08 #91
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.01.2021 10:53

Fajnie by było jakby taki Cavani dał do zrozumienia Solskjaerowi zeby ten poprostu odpuscil sobie Martiala i nawet go sprzedał . Mam nadzieje ze czasem odbywaja rozmowy i Cavani tez doda swoje zdanie na temat francuza . Jakos nie wyobrazam sobie ze nasz francuz pogodziłby sie z rolą zmiennika i wchodzil typowo z ławki . Widzialismy jak Mou posadził go na ławce to zaczal stroic fochy , ciagle byl obrazony noi po czasie pojawily sie informacje ze chcial odejsc . W sumie nawet patrze teraz na niego to cały czas stroi fochy i ma pretensje do wszystkich tylko nie do siebie . Nie no bez jaj ten typ mi tutaj nie pasuje . Jego mentalność i charakter kompletnie tutaj nie pasuja . Moim zdaniem powinnismy rozwazyc sprzedaż Martiala bo to żaden super zawodnik tylko typowy gość na ławke jako zmiennik .Mysle ze żaden klub pokroju Bayernu , Realu , Barcy czy City nie chcialby takiego zawodnika w składzie . Ewentualnie jakis Everton albo Napoli mogloby sie pokusić .
» 30 stycznia 2021, 10:51 #90
DevoMartinez: Raczej nie pogadają sobie. Edision nie umie po angielsku. Ale może gestami mu przekazać co myśli o zaangażowaniu i ruchliwości francuza. ;)
» 30 stycznia 2021, 11:06 #89
rvn10: Ja bym Martiala nie sprzedawał jeszcze, temat sprzedaży to kwestia rozmów Woodward - Ole. Cavani nie ma nic do tematu. Martialowi przydałaby się ława na dłuższy czas, może wtedy chłop się ogarnie.
» 30 stycznia 2021, 11:06 #88
kujawa: Nóż kuźwa ja to widzę problem w tym że napastnicy nie oddają zbyt dużo strzałów, znaczy może i oddają ale po podaniach a powinni więcej sytuacji sami wypracowywać i stanowić zagrożenie a nie tylko czekać na wykreowana sytuację, stanowić jakieś zagrożenie zarówno w polu karnym jak i w okolicach 16-20 metra.
» 30 stycznia 2021, 10:24 #87
mcscotyy: Problem ze nie mamy takich piłkarzy, jedynie Cavani ma ten instynkt napastnika który może strzelić z każdej pozycji, Rash jak i Martial tego nie posiadają, musza mieć wyłożona patelnie żeby coś strzelić, ale jeden i drugi nawet jak maja takie sytuacje partaczą i potem się dziwimy czemu nie możemy strzelić po 3 bramki w meczu
» 30 stycznia 2021, 10:26 #86
Pochmurny: Chłopaki, ale trudno jest coś wykreować i czy oddać strzał jeśli nasi ofensywni są pozostawieni sami sobie. Zazwyczaj sytuacja wygląda tak: 5 zawodników przeciwnika, naszych 3 ofensywnych miedzy nimi lub cofających się po piłkę bo nasz środek jest prawię przy Naszych obrońcach... Jedynie Bruno biega wszędzie no ale co sam Portugalczyk zrobi, nie będzie w końcu odgrywał sobie i biegł wystawić sie znowu. Nasi boczni obrońcy (prócz ostatnio Shawa) jedynie dobiegają troszkę pod linię obrony przeciwnika i dalej już świata nie widzą. Jeśli cała formacja bardziej się ściśnie to będzie więcej możliwości podania i gry na klepkę oraz wtedy trójka ofensywna będzie mogła wybiegać za obrońców czy po prostu być w polu karnym, a nie wszędzie tylko nie tam. Nie może być tak, że formacja ofensywna tylko atakuje, czyli masz chopie piłkę i biegnij przez 3 obrońców... Gdzie ruch kolegów z pomocy aby odciągnąć wzrok obrońcy czy żeby móc grać z klepki?
» 30 stycznia 2021, 10:50 #85
DevoMartinez: Mając takich podawaczy jak Pogba i Bruno to brak ruchu z przodu i wybiegania za linie obrońców to po prostu grzech. Już nie chce się pastwić nad tym Martialem ale on tego prawie nie robi wcale. Rash jak grywaliśmy na 2 napastników bez skrzydeł robił to często, był co prawda łapana na offsideach często ale przynajmiej próbował, Zabrakło timingu. Martial to zawodnik który czeka na piłkę do nogi. Nie utrudnia życia obrońcom ruchem bez piłki prawie w ogóle.
» 30 stycznia 2021, 11:09 #84
Anhel: po ograniu poprzedniego lidera tabeli , rozpędzone Szabelki dzisiaj biorą się za aktualnego lidera- czuje soczyste 3:0


Gindogan
Foden
Sterling
» 30 stycznia 2021, 09:28 #83
mcscotyy: City się rozpędza, takich ogórków rozjeżdżają aż miło dla oka, ale szkoda ze tak nie gra czerwona cześć Manchesteru
» 30 stycznia 2021, 11:05 #82
Klimaa: Po kuble zimnej wody w tygodniu jedynie wygrana z Arsenalem może zmyć z zawodników blamaż jakiego byliśmy świadkami.
» 30 stycznia 2021, 09:12 #81
vieeeri: Skrócono wypożyczenie Garnera - bardzo mądra decyzja. Nowy trener widocznie nie ma w planach stawiać na wypożyczonego. Mam nadzieję, że szybko znajdą mu nowy klub. Podobnie z Chongiem. Cieszy szybka reakcja klubu.
» 30 stycznia 2021, 08:50 #80
Ciechanek: Sporo razy widziałem na tej stronie jak to walka o mistrza w tym sezonie rozstrzygnie się pomiędzy nami a City. To dzisiaj zobaczycie o ile przed nami jest City, w starciu ich z Sheffield. Jak nie pojadą ich 3-0 to będę bardzo zaskoczony. Nam jeszcze do City a nawet do Liverpoolu duuuuużo brakuje. Nie zdobędziemy mistrza w tym roku nie ma mowy. City na bank nie będzie się męczyło z ogórasami tak jak my, bo ich po prostu zjedzą.
» 30 stycznia 2021, 08:34 #79
mikon70: To niezle porównania. Na podstawie poszczególnych rywali przeciwko, którym są mecze. To w takim razie Liverpool, który zremisował z Newcastle jest kilka poziomów niżej od United, bo tamci wysoko z nimi wygrali?
» 30 stycznia 2021, 09:36 #78
klusek0128: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.01.2021 09:59

Mikon70 ja oglądam wiele meczy i zgadzam się z Ciechanek że mistrza to tutaj za szybko nie będzie ale na tej stronie co nie których zaślepiła pozycja klubu i 3 ptk zdobyte niezależnie od okoliczności a tutaj wyniki były lepsze niż gra i to znacznie... aż doszło do meczu Shefielld gdzie 0 szczęście ukazało że kontra i to moim zdaniem daleka od ideału nie wystarczy. Oddali piłkę i się skończyło rumakowanie. A bramka na 2:1 i wszechobecna statyczna postawa byłą wisienką na torcie rzeczywistości.
» 30 stycznia 2021, 09:58 #77
xarsfanx: Mikon
Kolega mówi o wyniku jak i o obrazie gry. Nie porównuj padaki Utd z szablami to meczu Newcastle z Liverpoolem.
» 30 stycznia 2021, 10:20 #76
mikon70: Xarsfanx a oglądałeś mecz Liverpoolu z Newcastle? Liverpool z Thiago, Salahem, mane, Firmino i cała reszta 90 minut rozgrywali mecz na stojąco. Poziom zbliżony do United w meczu z Sheffield. Więc będę to porównywać.
» 30 stycznia 2021, 10:33 #75
Pochmurny: Zgadzam się i również piszę tak od dawna. Ludzie nawet nie starają się obiektywnie spojrzeć na to jak gramy my i reszta. Pojedyńcze przebłyski są dla nich już oznaką, iż Ole to Bóg, a nasza drużyna może wszystko... Nie, nie może. Samymi przebłyskami jednostek nawet Barcelona z Messim cieniuje. Jeżeli cały zespół nie będzie grał schematami które zażegnaja te wszystkie nieporozumienia w ataku jaki i defensywie to będziemy dalej walczyć o miejsca za drużynami które mają swój styl i pomysł na grę. Doceniam to, że w końcu nadeszły mocne zmiany kadrowe, ale nadal widzę, iż nasi zawodnicy nie mają żadnych instrukcji jak konstruować akcje nofensywne, gdzie podawać, jak się ruszać. Ostatni raz widziałem je w meczu z City gdzie była klarowana taktyka z lagą na Rasha i tyle. Jak zespół chcący celować w najwyższe miejsca może polegać jedynie na kilku zawodnikach, gdzie reszta nic kompletnie od siebie nie daje. To wszystko leży w gestii Ole i to on ma wpajać owym zawodnikom co mają robić na boisku. Jeśli pół sezonu dalej zawodnik nie pokazuje żadnych zmian i dostosowania się to ława i pogadamy później. Jednak jak już wielokrotnie pisałem to Ole i jego zespół będę mógł ocenic najbardziej obiektywnie w przyszłym sezonie kiedy to już w 100 procentach będzie jego zespół i nie będzie żadnych wymówek. Na razie możemy walczyć o zbliżenie się do najsilniejszych, a wszystko ponad to będzie zaskoczeniem.
» 30 stycznia 2021, 10:35 #74
xarsfanx: Mikon
Co do obrazu gry i sposobu nie będę wypowiadał się na tej stronie. Mam swój pogląd jak i wnioski, oczywiście okażą się negatywne dla większości użytkowników, jak i nie chce mi się oceniać OGSa ( kojarzy się to z prowokacja, tropem itd) Zauważyłem jednak że wielu trzeźwo myślących kibiców widzi podobnie jak ja. Pozdrawiam
» 30 stycznia 2021, 10:46 #73
xarsfanx: *trolem
» 30 stycznia 2021, 10:51 #72
Ciechanek: Zgadzam się z Pochmurnym w 100 procentach! Tylko szczerze mówiąc nie chciało mi się więcej pisać :) Trafione w punkt! Jesteśmy jeszcze daleeeko daleko za City i Liverpoolem.
» 30 stycznia 2021, 12:06 #71
damian2987: Bruno i Pogba...wszystko w ich nogach, mam nadzieję że forma jest. Bo nasza trójka z ataku...ehh i meh
» 30 stycznia 2021, 08:22 #70
Diabelski97: @SzarimMusty dopiero teraz przeczytałem odpowiedź do mojego komentarza.

Tutaj apropo pierwszego pytania:

devilpage.pl/index/news/komentarze/61506/glazerowie-licza-na-tytul-dopiero-od-sezonu-2021-2022/

Czytałem wtedy u jednego z lepszych dziennikarzy, nie chcę Cię skłamać ale był ktoś z tych lepiej doinformowanych. Na Twitterze się nie dokopię, de facto minęło już 2.5 roku.


Odpowiedź na drugie pytanie:
Tak, chodziło o aktywną serię.
» 30 stycznia 2021, 00:13 #69
mordynator: Jesse był jaki był ale sezon 17/18 miał naprawde dobry.Szkoda że tylko ten jeden...
» 29 stycznia 2021, 23:49 #68
kolor: David Moyes i Jesse Lingard - to nie może się nie udać.
» 29 stycznia 2021, 23:28 #67
H2O1994: Ostatnio Arsenal nie jest zbyt wygodnym rywalem dla nas, oby tym razem dopisało nam szczęście.
» 29 stycznia 2021, 23:03 #66
Puchaty: Lingard w West Ham do końca sezonu.
» 29 stycznia 2021, 22:48 #65
Dh97: Chyba że Ole sam będzie grał na remis słabe by to było ale możliwe
» 29 stycznia 2021, 20:56 #64
Matys13R: Obawiam się że jutro nasi mogą przegrać ten mecz, obym się mylił GGMU!!
» 29 stycznia 2021, 20:56 #63
WisnioUnited: Niestety mam podobne odczucie, miejmy nadzieję że błędne.
» 29 stycznia 2021, 22:03 #62
CzerwonaCegla90: Chyba od dwóch lat nie wygraliśmy na ES... a OGS ma fatalny bilans z Arsenalem.
» 29 stycznia 2021, 20:37 #61
devilek777: Każda seria się kiedyś kończy.
» 29 stycznia 2021, 20:43 #60
Abstrahujacy: Niech zatem skończy się fart Arsenalu a nie nasza seria na wyjazdach. Glory!
» 29 stycznia 2021, 23:31 #59
devilek777: Nawet nie myślę kończyć wyjazdowej serii GGMU
» 29 stycznia 2021, 23:59 #58
mikon70: Nie ma co się tymi seriami przejmować. Arsenal miał pare dobrych lat problem, żeby wygrać z United na OT. Myślę, że jednak taką passę szybciej przerwie Manchester.
» 30 stycznia 2021, 09:41 #57
Dh97: Ole ma dylemat bo wie że to wybitny gracz i czeka aż odpali ale to wszystko dzieje się kosztem klubu niestety
» 29 stycznia 2021, 20:26 #56
RobvanKlu5i: Martial jutro powinien nawet ławki nie powąchać. Nawet Cavani ma już gościa dość i widać było w ostatnim meczu, że i nie rozumie jak facet oczywistych rzeczy w poruszaniu się na boisku i szukaniu sobie miejsca nie potrafi zrozumieć.
No chyba, że ma jakieś tajne taśmy na Ole i dlatego jest tak forsowany.

Tuanzebe powinien iść na wypożyczenie lub pograć w U23, bo w meczu z Leicester i z Sheffield to co grał to zwyczajny kryminał.

Nie wiem czy doczekam się United które od początku siądzie na rywalu i przejmie inicjatywę w spotkaniu na tyle by jak najszybciej ustawić wynik i mecz pod siebie.
» 29 stycznia 2021, 20:11 #55
Chestnut: Rashford, Martial i Greenwood bez formy, Martiala posadzisz na ławce i kompletnie nic to nie zmienia póki co.
» 29 stycznia 2021, 21:13 #54
robertbham: A ja mam jeszcze gorsze przeczucia i też obym się mylił.
» 29 stycznia 2021, 20:09 #53
Dh97: Obym się mylił ale obstawiam remis
» 29 stycznia 2021, 19:36 #52
pawelisto2: Swoją drogą nie wiem po co ELEVEN kupuje prawa do Championship skoro nie puszczają w piątek jednego z nielicznych meczów na jakimś wyższym poziomie i to nie byle jakiego meczu bo Reading z Bournemouth.
» 29 stycznia 2021, 19:16 #51
mcscotyy: No jestem ciekaw czy jutro dalej Martial wejdzie w pierwszym, jak tak to będziemy się kopać po czole do 80 minuty, atak na jutro Rash Cavani i Greenwood, może Rashford będzie lepiej wyglądał przy Edinsonie
» 29 stycznia 2021, 19:14 #50
devilek777: Rash na lewej z Shawem, inaczej kiepsko wygląda Rashford.
» 29 stycznia 2021, 19:32 #49
BartoszP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2021 19:03

Na live się mści krótka ławka.
Jeśli chodzi o mecz z Arsenałem to jeśli nie wyjdą z dobrym mentalem a zaczną jak z szablami to kanonierzy znowu nas wyjaśnią. Jak zewra pośladki to Arsenal jest bez szans. Mam nadzieję, że ich rozjedziemy a komentarze że strony k . pl muły i manure się skończą
» 29 stycznia 2021, 19:02 #48
vieeeri: Po jaką cholere było ściągać tego Pellistriego. Jak ma iść na wypożyczenie do La Liga to ani się jezyka nie nauczy ani angielskiego futbolu nie liźnie. Już stokroć bardziej wolałbym jego wypożyczenie do Championship
» 29 stycznia 2021, 18:44 #47
nieeeeeeee: W la liga wypożyczeni zawodnicy też się dobrze rozwijają np. Pereira
» 29 stycznia 2021, 18:55 #46
SzarimMusty: Bariera językowa jest głównym powodem by właśnie nie wysyłać go do Championship. Miałby tam problemy z kontaktowaniem się z innymi piłkarzami oraz trenerzy nie stawialiby na niego tylko z powodu braku możliwości dokładnego wyjaśnienia o co chodzi w taktyce na kolejny mecz.

Brak języka w drużynach poniżej Premier League to duży problem.
» 29 stycznia 2021, 19:27 #45
lukaszzasko: Pereira się rozwinął w laliga? :D
» 29 stycznia 2021, 19:28 #44
wrobel1992: Pereira w Hiszpanii jakoś źle nie grał. Nie jest topowym zawodnikiem, ale to po prostu z braku umiejętności, a nie złego wypożyczenia.
» 29 stycznia 2021, 20:37 #43
DaredevilUtd: Tak z innej beczki, pismaki mnie rozbrajają. Klopp mówi, że ciężko znaleźć ŚO pasującego do klubu i przy okazji takiego żeby było ich na to stać w zime, a tu juz ploteczki, że w lato kupią Mbappe za 200mil. Ha ha brzmi jak mission impossible, oni nie sprowadzają takich graczy, szczególnie w dobie covida i braków finansowych jakie maja. :D
» 29 stycznia 2021, 18:34 #42
joyrider: Możemy im Jonesa sprzedać. Te 20 baniek uzbierają jakoś:)
» 29 stycznia 2021, 18:45 #41
Mrs: A Ja ci napisze tak, Nike wraz z podpisaniem dało słowo ściągnięcia w przeciągu dwóch lat gwiazdę klasy swiatowej, najgłośniej się mówiło o Mbappe/Sancho, latem szykuje się u nas jedna wielka roszada i wietrzenie szatni, przyjdzie Ok 3/4 zawodników, ŚO - Boltman/Upamecano/Shuurs
ŚP - Bissouma/Sanchez/Aouar
Ofensywny - Mbappe(podobno bardzo skory do obniżenia pensji aby się tylko wyrwać z Paryża, podobno pieniędzy drugi rok są odkładane właśnie na niego, Nike ma opłacać prawie polowe gaży, podobnie ma wyglądać w razie W sytuacja z Sancho,
Typowa 9, czyli rotacja dla Firmino, tutaj mowa o zawodniku godzącym się na role rezerwowego
Szykuje się bardzo ciekawe lato, akurat nasi właściciele wiedza kiedy wyłożyć i na kogo kase co nie raz udowodnili, ten sezon będzie ciężki ale nie z przyczyn na które mamy tak naprawdę wpływ
» 29 stycznia 2021, 20:20 #40
Puchaty: @Mrs Nie wiem czy umiesz w dodawanie, ale transfery o których pisałeś w sumie mogą kosztować nawet 400 mln funtów.
Nawet jakby sam Jordan i połowa Nike się zrzucili to by wam się rachunek nie zgodził. Chyba, że działacie na zasadzie pralni pieniędzy, jak kiedyś Napoli z Maradoną.
» 29 stycznia 2021, 22:53 #39
AUDIoooo: Z tym Arsenalem to może być różnie, przed meczem z Szablami też był śpiew ze wygramy oraz ze musimy poprawić bilans bramkowy żeby dotrzymać kroku City.
» 29 stycznia 2021, 18:12 #38
RyannMistrz: Ale tak śpiewały tylko te osoby, które chyba nawet pół meczu United w tym sezonie nie obejrzały.
» 29 stycznia 2021, 23:38 #37
Jaras96: No to czekamy na meczyk który trzeba koniecznie wygrać.. Zobaczymy jak odpowiemy po porażce.. Swoją drogą zapraszam na grupę na Fb: Kibice United, ciekawe info i możliwość dyskusji :)
» 29 stycznia 2021, 18:03 #36
PiesekLeszek: Arsenal jest dla nas trudnym przeciwnikiem i jeśli wygramy to będzie przełamanie lodów.
» 29 stycznia 2021, 17:53 #35
DaredevilUtd: Niestety to prawda, jakoś nam się z nimi ciężko gra. Mam tylko nadzieję, że nasi zdają sobie sprawę z tego jak zepsuli ostatnie spotkanie i wygrają to za wszelką cenę.
» 29 stycznia 2021, 18:27 #34
wrobel1992: Generalnie po wymęczonych zwycięstwach ligowych i porażce z Sheffield mecz z Arsenalem zweryfikuje nasz niby silny mental. I skoro Ole szuka ludzi z charakterem musi przejrzeć na oczy i oprzeć grę o Cavaniego mimo jego wieku. Rasch czy Greenwood będą mieli mentora jak się patrzy.
» 29 stycznia 2021, 20:41 #33
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2021 17:23

Mimo ze sa na fali ostatnio to sa zwyklym sredniakiem, ktory w LM nie zagra poraz 5 z rzedu pewnie bo LE nie wygraja raczej i to nie te wojny co kiedyś za Vieiry i Keano , trzeba tam jechać bez jakichkolwiek kompleksow i wypunktowac ich oczywiście niewyobrazam sobie innego zestawienia jak to poniżej


DDG

Wan Bissaka Lindelof Maguire Shaw

Fred Pogba McT
Fernandes
Cavani Rashford
» 29 stycznia 2021, 17:23 #32
Litosci: A oglądałeś nasze mecze ostatnio przeciwko Arsenalowi??
» 29 stycznia 2021, 17:58 #31
redman123: Aż się nie chce wierzyć że ostatni mecz ligowy z Arsenalem wygraliśmy jeszcze za siwego.
Tak nie może być trzeba to jutro zmienić!
» 29 stycznia 2021, 17:01 #30
Batigol222: Odegaard to by się przydał w United. W ostatnim spotkaniu było widać, że dobrze ustawiona ofensywa dość łatwo potrafi wyłączyć Rashforda, Martiala i Greenwooda, bo to wszystko raczej gracze bazujący na dynamice i bez otwierającego podania. Jeżeli rywal gra ofensywnie i jest tyle miejsca, co np. w spotkaniu z Liverpoolem to spoko, gorzej kiedy cała drużyna przeciwnego zespołu broni się na 35 metrze od bramki...
» 29 stycznia 2021, 16:57 #29
KalinaRIP: Ale trzeba być ignorantem bez wyobraźni żeby krytykować de Gee za wybicie przy drugiej bramce. Czas reakcji zerowy, weź się postaw jeden z drugim w takiej sytuacji najpierw a nie drzesz japę w kapciach sprzed telewizora. "podanie" od Maguire z 1m odległości (w światło bramki w dodatku) ale barany myślą, że można to śmiało wybić jeszcze najlepiej do napastnika na sam na sam. Banda cymbałów
» 29 stycznia 2021, 16:49 #28
DaredevilUtd: Racja, przy drugiej bramce ja bym nie winił bramkarza, było dużo więcej innych o wiele bardziej zamieszanych w tego gola. Niestety, ale 1 bramka to pięta Achillesowa Davida :(
» 29 stycznia 2021, 16:52 #27
HarryBrown: A to on ją w ogóle wybił? Przecież on ją majestatycznie ledwo dotknął tą swoją arystokratyczną stópką, a powinien był wywalić poza boisko.
» 29 stycznia 2021, 19:01 #26
devilek777: Jutro Diallo zagra z Liverpoolem w U23. Myślałem, że jednak szybciej wbije się do pierwszego składu.
» 29 stycznia 2021, 16:42 #25
Bylak: Nie wiem czy juz ktos tutaj to pisal, ale Thiago Almada ma przejść do nas w letnie okienko.
» 29 stycznia 2021, 16:38 #24
lipeklukas: Jest 21 kolejka i chyba najwyższy czas, żeby nasza obrona w końcu zaczęła nie popełniać błędów, a napastnicy zaczęli strzelać. Bo jak do tej pory, to dzięki drugiej linii, jesteśmy tak wysoko. Wypadałoby wspomóc kolegów ze środka, właśnie w takim meczu. Bo obecnie to OLE według mnie jest geniuszem trenerskim, gdyż ma jedną z najgorszych defensyw w lidze i brak napastników, a bije się o mistrza.
» 29 stycznia 2021, 16:26 #23
devilek777: W ostatnim zdaniu wiele prawdy, praktycznie wszyscy obniżyli loty. Ciekawe jakby to wyglądało, jakby wszyscy zaczęli grać tak jak na nas przystało, przecież nikt by nie miał podjazdu..
» 29 stycznia 2021, 16:39 #22
awe: Czyli Ole ma wymienic tych obroncow i napastnikow czy jak ? Przeciez to jedni z najlepszych pilkarzy w lidze, a napisales to jakby nasz trener mial slabych pilkarzy do dyspozycji ...
» 29 stycznia 2021, 16:59 #21
lipeklukas: Ja to wiem, że jedni z najlepszych w lidze, ale obecny sezon, obrona jak i napastnicy grają dużo poniżej możliwości. Nie powiesz mi, że ilość bramek jakie straciliśmy w tym sezonie pokazuje, że mamy wyśmienitych obrońców? Tracimy bramek tyle co obecnie drużyny z dna tabeli. Napastnicy czy Ci co grali na tej pozycji jak Cavani, choć do niego nie mam pretensji, Rashford i o zgrozo Martial. To napastnicy takich tuż jak Leeds, Southampton, Newcastle maja więcej bramek od nich. Mimo to jesteśmy na drugim miejscu. Chcę po prostu, żeby napastnicy i obrońcy dorównali poziomem i zaangażowaniem drugiej linii. Wtedy będę pewny, że możemy pokonać każdą drużynę.
» 29 stycznia 2021, 17:56 #20
Celt15: Dokładnie, najwyższa pora, aby ktoś pomóc ciągnąć ten wózek. Bo jak na razie to lecimy na plecach Bruno, Pogby, Scotta, Cavaniego i Shawa. W sumie nawet nie pół składu. W tylu nie da się walczyć o najwyższe cele. Gdzie Rashford z najlepszych momentów? Gdzie Greenwood z poprzedniego sezonu? Gdzie AWB co jak Vidić wyglądał? O drugim francuzie nawet nie wspominam! Gdyby 11 grało tak jak tych 5 to bylibyśmy w jeszcze lepszym miejscu.
» 29 stycznia 2021, 18:56 #19
Cieniu: Co by nie było i tak będę kochał ten klub.
» 29 stycznia 2021, 16:21 #18
Glory1878: Co do meczu to mam nadzieje, że nie wyjdziemy na 2 dp - Fred i McTominay, poprzednio głównie przez to przegraliśmy mecz, kompletnie nas zneutralizowali w środku.

Nie wiem, szczerze to chciałbym zobaczyć na boisku razem Pogbe, Bruno VDB i Mate. Stworzyliby mega kreatyność w środku, tylko to byśmy musieli wyjść jakimś diamentem
» 29 stycznia 2021, 16:11 #17
xarsfanx: Czyli bez dp ?
» 29 stycznia 2021, 16:16 #16
Glory1878: Na dp jeden z dwójki Fred/McTominay a z przodu Cavani
» 29 stycznia 2021, 16:18 #15
HarryBrown: @Glory
Przegraliśmy przez kompromitujące zagranie Pogby. A ze Scottem i Fredem w składzie w większości spotkań raczej wygrywamy.
» 29 stycznia 2021, 19:06 #14
QUEBON: Must win takie mecze. Nie interesuje mnie, że gramy ze średniakiem ligowym, że możemy mieć problemy z koncentracją. Takich ogórów już musimy ogolić.
» 29 stycznia 2021, 16:06 #13
xarsfanx: No co Ty, w lidze angielskiej nie ma drużyn typu - "ogórow" No chyba że scheffield, ale oni to już pukają do championship.
» 29 stycznia 2021, 16:21 #12
devilek777: Chętnie zobaczyłbym mocno ofensywny skład, bez pół środków. Pressing, atak i brameczki.
» 29 stycznia 2021, 16:04 #11
duxTomek: 8:2 - nadal otrzymamy wynik 4 ;)
» 29 stycznia 2021, 15:41 #10
devilek777: Może po polsku?
» 29 stycznia 2021, 16:02 #9
QUEBON: Po wykonaniu działania 8 podzielić na 2 wychodzi nam liczba 4 - kojarzona z Arsenalem. Mam nadzieję że pomogłem.
» 29 stycznia 2021, 16:16 #8
Hoccu: mogłeś napisać to Capsem i dopisać POZDRAWIAM, WALDEK
» 29 stycznia 2021, 19:03 #7
VaultBoy96: Nie jestem wymagający. Szybkie 8:2 i wracamy do domu.
» 29 stycznia 2021, 15:32 #6
kckMU: United vs Arsenal na boisku i DP vs Kanonierzy w necie.

Co by się w tym meczu nie zdarzyło, to po zakończeniu lepiej zrobić se drinka i wrócić na stronę dzień później.
» 29 stycznia 2021, 15:21 #5
SmokuUtd: Chcąc nie chcąc będę na kuliku, także "drink" będzie i przed meczem ;). Szkoda, że nie obejrzę meczu, ale wynik będę śledzić. Na stronę wejdę jak piszesz w niedzielę...
» 29 stycznia 2021, 15:30 #4
DaredevilUtd: Takie rzeczy, a tu redaktorzy DP bratają się z kanonierami :P
» 29 stycznia 2021, 15:43 #3
awe: Ja tam nie odwiedzam strony kanonierow, odwiedzam ogolno sportowe strony, oczywiscie zawsze sa jakies glupie komentarze czy to tych co sa za MU czy inncyh druzyn ,ale nie zyje zadnymi takimi internetowymi wojenkami, bo to glupie i dziecinne jest przeciez :)
» 29 stycznia 2021, 16:20 #2
RedRevolta: Ja proponuję już zacząć pić xD
» 29 stycznia 2021, 17:50 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.