Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pogba: Chcemy, aby Solskjaer został menadżerem Manchesteru United na stałe

» 20 marca 2019, 12:37 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Paul Pogba popiera pomysł zatrudnienia Ole Gunnara Solskjaera na stałe w roli menadżera Manchesteru United.
Pogba: Chcemy, aby Solskjaer został menadżerem Manchesteru United na stałe
» Paul Pogba chwali sobie współpracę z Ole Gunnarem Solskjaerem
Francuski pomocnik w ostatnim wywiadzie dla telewizji Sky Sports przyznaje, że znakomicie współpracuje mu się z norweskim szkoleniowcem. Manchester United pod wodzą Solskjaera wygrał 14 z 19 meczów.

– Oczywiście, że chcemy, aby został. Wyniki były znakomite. Mam z nim świetne relacje, a on ma świetne relacje z zawodnikami. Kiedy piłkarz jest szczęśliwy, to chce nadal być zadowolony – mówi Pogba.

– Ole całkowicie na to zasługuje. Jest byłym zawodnikiem Manchesteru United. Zna ten klub, wie o nim wszystko.

– To naprawdę pogodny trener i przekazał tę pewność siebie zawodnikom. Dał nam swobodę gry i pozwolił znów cieszyć się futbolem. Być może straciliśmy to przez wyniki, które notowaliśmy wcześniej.

Pogba pytany o przyczyny niepowodzeń w tym sezonie za czasów Jose Mourinho odpowiada:

– Być może straciliśmy pewność siebie, może sprawy potoczyły się źle. Dużo mówiło się o nas na zewnątrz, nie byliśmy do tego przyzwyczajeni. Nie lubię natomiast mówić o przeszłości. Wolę mówić o teraźniejszości i przyszłości, bo to się liczy. A teraz spisujemy się lepiej, wyniki są wspaniałe. Wróciliśmy do TOP 4


TAGI


« Poprzedni news
Matić dołącza do grona kontuzjowanych kadrowiczów
Następny news »
Ferdinand: Dwie porażki nic nie zmieniają w przypadku Solskjaera

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (122)


Me89v2: Weekend bez United to jak nie weekend.
» 22 marca 2019, 08:35 #121
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.03.2019 00:24

Holandia ograła Białoruś 4:0 a udział przy wszystkich golach miał Memphis Depay (2 trafienia i 2 asysty) Nadal uważacie że ten zawodnik jest za słaby na United? Prawda jest taka że został zbyt szybko skreślony. Najpierw Van Buc rzucał go po różnych pozycjach a potem Mourinho zrobił z niego kozła ofiarnego. Mam nadzieję że tu wróci i udowodni wszystkim że się mylili i że zasługuje na koszulkę z numerem "7". No bo kto jak nie on?
» 22 marca 2019, 00:23 #120
DevoMartinez: Nikt go nie rzucal po pozycjach, gral na skrzydle. Jedynym ktorego van Gaal rzucal to ADM o ile pamietam. A Depay mial slabe przyspieszenie, klocek z niego był i tyle. I sam to mowil w wiywiadzie ktoryms, ze pracuje nad przyspieszeniem bo na skrzydle to daje przewage. Do tego mimo dobrej budowy fizycznej przegrywal starcia i przepychanki z angielskimi obroncami więc nie robmy z niego jakiegos pokrzywdzonego. A wyciaganie wnioskow o jego swietnosci po meczu z Bialorusia to tak jak ocenianie jego gry w ManUtd po meczu z Midtjylland.
» 22 marca 2019, 00:34 #119
CeTe: Pamiętam że on miał duże problemy z dryblowaniem i tym że piłke wypuszczał daleko. Dla mnie ten był gość nie wiadoma bo przyszedł do nas i jakby zapomniał o swojej technice z której słyną. Może rzeczywiście teraz by mu lepiej wychodziło w United tylko gdzie
» 22 marca 2019, 06:37 #118
Dejfmi: Hehe Ci nasi kibice to mają krótką pamięć :)
» 22 marca 2019, 07:10 #117
Diablo2018: Chłopie to była Białoruś... oni dostaliby baty od Cardiff nie mówiąc już o Huddersfield.
» 22 marca 2019, 07:58 #116
kckMU: twitter.com/Maciej_Iwanow/status/1108767504787226625
» 21 marca 2019, 22:37 #115
Magik1990MU: Ciekawa wypowiedź, choć prowadząca do smutnej refleksji, że w obecnej piłce liczy się tylko kasa. Szejki z City nie są takie złe w porównaniu do tych z PSG, bo tamci to dopiero sobie kpią z futbolu. Nie oznacza to jednak, że Pepik z bogatymi tatusiami nie kupili sobie majstra. Może i sumy nie były kosmiczne na pojedynczych grajków, ale jak to zliczyć to się robi niezła kwota. Różnica jednak między nimi a nami jest taka, że jak Edek wtopi, to potem klub musi za to pocierpieć, a u sąsiada żadnych negatywnych skutków. Przecież jakby nie patrzeć, to trochę niewypałów było, ale City nic sobie z tego nie robi, bo zawsze słabe ogniwo można wymienić. Niestety, ale jeśli UEFA nie zrobi z tym w końcu porządku, to z każdym kolejnym rokiem dystans będzie się powiększał. U nas, podobnie jak u innych, aby dostać się na ten sam poziom, co City, to trzeba jeszcze z co najmniej 500 baniek na transfery przeznaczyć. I to w założeniu, że wszystkie nowe nabytki spełnią swoją rolę.
» 21 marca 2019, 22:54 #114
Gallacher: Już nawet szejkowie z City którzy są zarządzani przez miliarderów bodajże z ZEA,śmieją się z szejków z Arabii Saudyjskiej którzy mają kontrolę nad PSG że ten klub ponosi porażki w Europie.
@magik1990MU
A co ma UEFA do tego ? jeśli prawidłowości są prowadzone poprawnie i UEFA niczego się nie doszukała,to czemu ma cokolwiek robić w ich sprawie ? a może kiedyś kończy się tzw.neverending story i trzeba pogodzić się z rzeczywistością ? jak my mieliśmy 20 lat panowania u sterów Fergusona to jakoś nikt nie miał takiego bólu tyłka jak kibice United.Ja nie utożsamiam się z tymi co mają sraczkę na punkcie tego co robi City,bo co ma być to będzie,i my jako kibice nic nie jesteśmy wstanie zrobić,co najwyżej - wierzyć,że kiedyś sukces nadejdzie.Pamiętaj że inne kluby też mają głód na sukcesy zresztą co jak co,ale City skrupulatnie buduję silną ekipę od lat.Poza tym piszesz "jak UEFA nic z tym nie zrobi" to pokazujesz troszkę że liczysz chyba na "pomoc" UEFA co jest po prostu śmieszne.Na mistrza musimy sobie zasłużyć a póki co na niego nie zasługiwaliśmy.Wiesz gdzie leży problem ? w polityce długofalowej.W tym klubie nie ma stabilizacjo nawet trenera ,a więc o czym mamy pisać ?! żeby walczyć jak równy z City,musimy albo wydać sporo kasy na piłkarzy i nadrobienie wielu lat zaniedbania,albo szukać utalentowanych graczy i ich ogrywać,ale chyba nikt tutaj nie chce filozofii szkolenia graczy jak Arsenal,bo United słynie z sukcesów a my je potrzebujemy na "już".
» 22 marca 2019, 00:27 #113
RedsFan: Gallacher sęk w tym, że żeby się doszukać trzeba najpierw zacząć to robić. Niestety, ale City i PSG pokazują że jak sie ma pieniądze to wszystkich mozna przekupic. Przy tylu i takich transferach jak oba kluby robily wątpię, że ich finansowe Fairplay było utrzymywane. Dlaczego Chelsea dostala bana na transfery, a city nie? Oba kluby robiły tak samo przy mlodych grajkach, a narazie tylko jedni dostali po tyłku.
» 22 marca 2019, 06:27 #112
CeTe: Zgodze sie z Gallacher City juz od lat budowali dobrą ekipe tylko przyszedł Pep, który jeszcze ogarnął obronę i zgadzam się z tym że walić szejkow na dzien dzisiejszy United nie zasluguje na majstra gramy znacznie gorzej ale trzeba trzymać za nich kciuki. Mi też brakuje tej dlugofalowosci. Dlatego chcialbym dyrektora sportowego zeby to wszystko utrzymać. Wydaje mi się ze gdyby taki dyrektor byl 2 lata przed odejściem Fergiego to inaczej by to wszystko sie potoczylo
» 22 marca 2019, 06:42 #111
Gallacher: @RedsFan
Myślisz że taki Mbappe czy Neymar chcą gry w PSG ? Oni tam poszli by być liderami,tyle że każdy jak słyszy Real czy Barcelona to tam chce iść,a więc nawet załóżmy hipotetycznie ze PSG i CITY mają sporo siana,ale nie każdy tam pójdzie poza tym to ze szejki mają kasę nie musi oznaczać że będą notorycznie wygrywać i drogą logiki powinniśmy odsunąć od piłki Abramowicza,Chińskie koncerny finansowe które pompują sporo kasy we włoskie kluby i dlaczego każdy piszę o tych szejkach jak mamy oligarchów z Rosji czy z Chin potężny inwestorów.Może zabrzmi to teraz bardzo,ale bardzo kontrowersyjnie,ale nie mam nic przeciwko temu kto i jaki klub kupuję i ile w niego wkłada.Glazerowie przecież też nie są biedni i mają wpływy finansowe,zresztą kibice UNITED powinni wiedzieć że my pierwsi zostaliśmy przejęci przez obce ręce z potężnymi pieniędzmi, a po nas CITY i PSG gdzie szejkowie kupili sobie oba kluby.Patrzmy na siebie a nie na innych,bo jak na razie jest narzekanie i marudzenie że CITY i PSG i kasa od szejków a naszym klubem nie steruję byle kto,bo rodzina Glazerów która jak wiemy posiada potężne wpływy z USA.
» 22 marca 2019, 15:13 #110
olek1143: Ta nasza reprezentacja to taka ekstraklasa. Zero ruchu, niedokładne podania. Zero niczego
» 21 marca 2019, 21:31 #109
DjTED: Coś tam jest... Olbrzymi krater w środku pola
» 21 marca 2019, 22:10 #108
wrobel1992: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2019 20:05

Tak btw. Te wszystkie kontuzje na kadrach wyglądają na jakąś zmowę dosłownie:D Wiem, że mamy niewielką rotację od przyjścia Ole, jednak jest to mocno zastanawiające! Jeśli to mały plan odpoczęvia i dojścia do siebie przed Barcą i końcówką Premier League to brawo nasi! :D
» 21 marca 2019, 20:05 #107
welllone: Za Fergusona piłkarze też na kadrę łapali lekkie urazy, przeziębienia itd. To doskonały czas na regenerację, a nie pogłębianie urazów w najlepszym wypadku męczenie organizmu. Nie zdziwię się jak połowa z nich na mecz w United będzie dostępna ;)
» 21 marca 2019, 20:30 #106
Gallacher: Grając w FM ,w United dyrektorem Man Utd jest... Paul Pogba :D
» 21 marca 2019, 20:00 #105
Hames: Ja bym wstrzymał się z entuzjazmem mimo wszystko. Solskjaer robi fantastyczną robotę, ale z takimi decyzjami poczekałbym mimo wszystko do końca sezonu. Jeśli uda mu się zrobić Top 4 to powinien zostać. Jeśli nie, to moim zdaniem powinniśmy poszukać trenera gdzie indziej.
» 21 marca 2019, 18:03 #104
Spawn23: O czym ty w ogóle gadasz? Po tym co zostawił Mou, wejście do top 4 graniczyło z cudem, a Ole i tak w miarę to ogarnął.
» 21 marca 2019, 19:37 #103
Lokator23: Przed 2 ostatnimi meczami OGS byl uwazany za Boga i kazdy chcial dac mu kontrakt po 2 porazkach ludzie juz maja watplowosci. Zalosne
» 21 marca 2019, 21:46 #102
Hames: @Spawn23

O tym że skoro ten klub ma wrócić kiedyś na szczyt to potrzebujemy trenera który będzie tutaj dlatego że zna się na swojej robocie a nie za zasługi bo hurr durr "jest legendą United". Ja tam lubię Solskjaera, podoba mi się jego nastawienie i szczerze mówiąc chciałbym żeby dalej był naszym menadżerem. Ale póki co jest on na razie tylko menadżerem tymczasowym i jeśli nie uda mu się zrobić miejsca w Top 4 to powinniśmy się rozejrzeć za kimś innym, krótka piłka.

@Lokator23

Żałośni to są ludzie, którzy po kilku meczach mają Solskjaera za Boga i autorytet nie do ruszenia. Wypisz wymaluj ten sam beton i typ ludzi którzy bronili tutaj Murarza. Ja patrzę na wszystko obiektywnie i z chłodną głową i mimo że chciałbym żeby Solskjaer został u nas na dłużej to moim zdaniem powinien pokazać coś więcej niż przejście P$G w 1/8 LM.
» 21 marca 2019, 22:43 #101
jassaj: No ale Ole pokazuje, że zna się na swojej robocie. 1 porażka w lidze i już? Koniec bajki ? Facet dostał zespół z burdelem w szatni takim, że tylko brakowało rury i tancerek. Trener strzelający fochy na zawodnika i rozmawiający z nim przez asystenta na treningu i zawodnik odpowiadający przez media. Strata do Top 4 taka, że wszyscy zgodnie uznali, że osiągnięcie tego to cud. Ogólna beka z nas, bilans bramkowy zbliżony do 0. Punkty jak za Moyesa i tylko ciągłe teksty o tym, że potrzeba kolejnych kwitów na grube $$$ żeby coś z tego było. Przychodzi Ole, zdobywa punkty seriami, dogonił czołówkę, wbił do Top 4 (obecnie nadal możemy mówić, że w niej jesteśmy bo jest to tak płynne, że pewnie jeszcze zobaczymy Chelsea na 4 , Arsenal na 5 i United na 6) szatnia jest za Norwegiem, nagle okazało się, że nie potrzeba aż tak dużo zielonych, żeby wyglądało to przynajmniej przyzwoicie, pokonał szejków mając praktycznie cały skład w szpitalu, powinęła mu się noga na Emirates a zaraz potem z Wilkami i już nie zasłużył.... Facet wyciągnął nas z szamba za uszy i jeżeli kiedyś zacznie nawiązywać do czasów Mou pierwszy powiem, żeby "spadał" bo to klub piłkarski a nie sentymentalny kącik niepoprawnych romantyków. Jeżeli zaś skończy sezon na 4 miejscu to mu ołtarzyk postawię bo to będzie cud i w tym kierunku należy myśleć a nie gadać, że to jego psi obowiązek- obowiązek byłby wtedy gdyby prowadził klub od początku sezonu. W tym przypadku wygląda to tak jakbyś mu na starcie sezonu skreślił -10 punktów względem wszystkich i potem powiedział, że to jego wina, że nie dogonił
» 21 marca 2019, 22:59 #100
Lokator23: #Hames Dla mnie Ole zrobil wystarczajaco. Czego Ty od niego oczekujesz?? Potrojnej korony?? Przeszlismy PSG w lidze mistrzow co mial byc niemozliwe w lidze mamy pkt czy 2 straty do top 4 gdzie 2 miesiace temy wydawalo sie to nie mozliwe. Druzyna znowu zaczyna wygladac jak Manchester United. Daj OGS pelen sezon ,ciekawe trasfery i napewno w przyszlym sezonie bedziemy walczyc o mistrza
» 22 marca 2019, 01:55 #99
KnabrnyGad: Super, że każdy chce, już od 3 miesięcy czytam codziennie, że Solskjaer powinien dostać kontrakt i wszyscy chcą, aby go dostał... paranoja totalna. Gość ładnie się uśmiecha, jest szczery, miły itp. Niech coś osiągnie z tą drużyną, a potem można myśleć o kontrakcie. Naprawdę, to aż burzy wiarę w ludzkość, gdy czyta się życzeniowe wpisy jakichś ekspertów piłkarskich. Edd jedyny mądry wstrzymuje się z kontraktem, bo gość przynajmniej ma jakieś pojęcie o zarządzaniu i nie bawi się we wróżbitę i nie wciąga się w sentymenty. Każdy coś chce, a dajcie takiemu poprowadzić klub, to rozleci się po tygodniu. Piłkarze też powinni mieć zakaz podlizywania się trenerowi w mediach, ich jedynym przekazem powinna być gra.
» 21 marca 2019, 17:43 #98
Vaxiu: Żeby coś osiągnąć z drużyną to trzeba mieć na to czas. Poprzednicy Ole nie dostali 'okresu peobnego' a kontrakty były, dlaczego do Ole podchodzisz inaczej? Chłop już teraz pokazał, że pomimo mizernego składu potrafi wyciągnąć z chłopaków więcej.
'Piłkarze też powinni mieć zakaz podlizywania się trenerowi w mediach, ich jedynym przekazem powinna być gra.'
Powiedziałbym to o kibicach, zamiast jeczec pod każdym newsem powinniście się skupić na kibicowaniu i wspieraniu naszych!
» 21 marca 2019, 21:09 #97
dev13: Szkoda ze odeszla cala trojka byli lepsi niz ci co teraz ;)
» 21 marca 2019, 15:47 #96
Wirus: Mi cały czas szkoda, że sprzedaliśmy Chicharito i Rafaela. Piłkarzy, którzy tak jak teraz Herrera z dumą nosili diabełka na piersi, którzy nie płakali jak siedzieli na ławce i zawsze zostawiali serce i płuca na boisku.

Może nie byli i nie są i nie będą wybitnymi piłkarzami, ale mieli to "coś" co każdy kibic Manchesteru ich kochał.

Wielka szkoda
» 21 marca 2019, 15:35 #95
HXDC: Racja, ciągle nie mogę się pogodzić że Rafael odszedł, bądź też musiał odejść bo różne wersje historii jego odejścia można znaleźć.
» 21 marca 2019, 19:00 #94
NexaT: Przecież Rafael był non stop kontuzjowany. Wracał z leczenia, pokopał kilka razy na treningu i znowu kontuzja. Dobrze, że został sprzedany.

Hernandez też miał tragiczną formę wtedy.
» 21 marca 2019, 20:49 #93
dareknt: Paranoja żeby jakiś tam pilkarzyna mówił kogo chce na managera. Za to siano które dostaje nie powinien nic gadać tylko zapier......czy to u mou, Ole czy kogoś innego. Dlatego właśnie ten pan nigdy nie zostanie najlepszym piłkarzem świata, tak samo jak Neymar.......brakuje cohones, pasji i tego czegoś co definiuje najlepszych zawodników świata.....ten typ nigdy nie zbliży się do ich poziomu mimo iż jest świetny techniczny, potrafi kopać piłkę, jednak do PIŁKARZA mu daleko
» 21 marca 2019, 15:05 #92
Dejfmi: Dokładnie
» 21 marca 2019, 15:27 #91
Me89v2: Gdzieś tam w necie pisze, że United próbuje też zakontraktować Rabiota. Jak za free to czemu nie.
» 21 marca 2019, 14:19 #90
QsQs: Chciałbym tu poruszyć dwie kwestie omawiane pod tym artykułem jak i pod innymi.

Kwestia 1
Tak wielu pisz o Realu, że nie szanuje legend bo Casillas, bo Raul. Ale oni sami chcieli odejść na ostatniej prostej kariery żeby grać. Zresztą Raul miał mecz pożegnalny na Bernabeu po jakimś czasie. Mięli ambicje grać a nie siedzieć na ławce jak Carrick czy Giggs. Z drugiej strony jak to jest złe traktowanie legend to jak MU potraktował ROONEYA, Evre, Vidicia czy Ferdinanda, żle też potraktowali legendy w Barcelonie (Iniesta i Xavi), bo też obydwaj odeszli. Przydało by się większości wam obiektywizmu bo za grosz go nie macie co poniektórzy.

2 kwestia i czepianie się Pogby.
Wolę jego szczere wypowiedzi, czasem bolesne niż podlizywanie się kibicom przy każdej okazji jak Mata czy Herrera i udawanie, że są przywiązani do klubu. To jest takie sztuczne, że aż żałosne. Pewnie jakby dostali ofertę od Realu lub Barcy to by polecieli podjarani pierwszym samolotem.

Polecam trochę przemyśleć pierwsze co się pisze.
» 21 marca 2019, 12:54 #89
Blau: O czym ty w ogóle piszesz w tym pierwszym punkcie. To, że ktoś odchodzi z klubu nie oznacza, że się go źle potraktowało. Iniesta źle potraktowany? Przecież jemu chcieli nawet dać dożywotni kontrakt, ale ten odmówił. Widziałeś w ogóle jak wyglądało pożegnanie Xaviego? Całe Camp Nou wypełnione po brzegi sluchało z płaczem w oczach jego przemówienia, wszyscy piłkarze ubrali specjalne koszulki z jego numerem, cały stadion hymn Barcy zaśpiewał dla niego. Takiego pożegnania nawet król Hiszpanii nie będzie miał.

A teraz porównaj to sobie do sytuacji Casillasa. Nazwany kretem przez trenera, wygwizdany przez kibiców po jednej złej interwencji, posadzony na ławce i ostatecznie siłą sprzedany mimo że ewidentnie chciał zostać.
» 21 marca 2019, 13:17 #88
QsQs: Dobra przytoczyłeś tylko Barcelonę a dlaczego nie odniosłeś się do Rooneya, Evry, Ferdinanda czy Vidicia? Casillas kretem został nazwany przez trenera, który w klubach robi syf i to gwizdanie kibiców to również jego zasługa. A Casillas sam chciał odejść by grać bo Ancelotti nie gwarantował mu miejsca w 1 składzie. Pasowało by trochę doczytać.
» 21 marca 2019, 13:20 #87
Blau: "Casillas: Pewnego dnia opowiem, dlaczego musiałem odejść w taki sposób"

"Nadszedł taki moment, w którym musiałem zdecydować między pozostaniem tutaj i pełnieniu roli pacynki, w którą ludzie lubią wbijać szpilki, jak w laleczkę wudu albo odejściem i możliwością złapania oddechu. Wybrałem drugą opcję, żeby móc żyć spokojnie."

Jednak myliłem się, Casillas nie został sprzedany na siłę, tylko sam chciał odejść, bo miał dość hejtu ze strony własnych kibiców. To chyba nawet gorzej niż zostać sprzedanyn na siłę.

Radzę trochę doczytać panie QsQs, bo nie widzę tutaj niczego o tym, że odszedł, bo nie miał gwarantowanego pierwszego składu.
» 21 marca 2019, 13:28 #86
QsQs: Opowiedz o odejściu Rooneya, Evry, Ferdinanda i Vidicia? Zostali potraktowani jak legendy? No?? Proszę?? Postępowanie United niczym się nie różniło od postępowania realu
» 21 marca 2019, 14:08 #85
jassaj: Punkt 2 też jest genialny
Jeżeli ktoś mówi "cierpkie" słowa to znaczy, że zawsze jest szczery. Jeżeli ktoś mówi "pochlebstwa" to znaczy, że zawsze kłamie. Przecież nie może być tak, że Pogba wije się jak wąż bo pilnuje swój interes a Mata jest szczery. Wcale Hiszpan nigdy nie pokazywał swoim zachowaniem, że prawilny z niego chłop. A tak pozatym to po obejrzeniu ich na ruskim strimie jesteśmy w stanie ocenić na 99 % charakter człowieka. Kontakt osobisty i np rozmowa to przeżytek. Wejdź na DP to Ci ludzie powiedzą kto jest wporzo a kto nie
» 21 marca 2019, 14:20 #84
kckMU: Trzeba mieć siano we łbie, żeby porównywać zachowania Man United jako klubu do realu. Nieważne w jakiej kwestii.
» 21 marca 2019, 14:24 #83
QsQs: kckMU nie obrażaj. Po prostu nie widzę większej różnicy pomiędzy zachowaniem MU w stosunku do Rooneya, Evry, Vidicia i Ferdinanda czy Realu w stosunku do Casillasa, Raula czy Morientesa.
» 21 marca 2019, 15:06 #82
Veron: ja widzę różnicę jak piłkarz ma pożegnalną przemowę przy całym stadionie jak Vidić do wyjścia kuchennymi drzwiami Casillasa czy Raula
zobaczysz, że odejście Marcelo, Benzemy czy Ramosa będzie podobne do tego Ronaldo, wykreślają go ze swoich zdjęć, gdzie bez niego może 1 LM by zdobyli
pomimo tego wszystkiego i tak jeszcze bardziej nie lubię Barcelony
» 21 marca 2019, 15:39 #81
kckMU: Poza tym, Rio, Vidę i Evrę łączy jedno - wszyscy odeszli po feralnym sezonie Moyesa. Klub był w rozsypce i nie wszystko zagrało jak powinno. Nadal to jednak nie ma porównania do tamtych.

Nie widzisz różnicy w niczym. Nie widzisz jej między klubem sportowym a bezduszną mafią.
» 21 marca 2019, 16:13 #80
dawid27154: Jassaj w punkt. Ja naprawdę nie rozumiem i chyba nigdy nie zrozumiem jak na podstawie wypowiedzi piłkarza przed kamerami ktoś ocenia jakim jest człowiekiem, co jest dla niego najważniejsze , czego pragnie czy jakimi wartościami się kieruje.
» 21 marca 2019, 17:28 #79
pawelisto2: Ale przecież Evra sam chciał odejść, Van Gaal wspominał, że bardzo chciał zostawić go w składzie, rozmawiał z nim, ale ten zdecydował się odejść, więc trochę słabo, żeby klub miał się prosić o zostanie zawodnika w składzie i jeszcze urządzać mu huczną imprezę pożegnalną.

Vidic? Nie bardzo rozumiem, co miał zrobić klub, żeby zaspokoić Twoje oczekiwania godnego pożegnania? Pożegnalny triatlon? Film ku jego pamięci?
Miał przemowę na stadionie, miał mnóstwo czasu, żeby móc powiedzieć wszystko co czuje, podziękować każdemu, wyprowadzić swoje dzieciaki na boisko - podobnie jak Terry w Chelsea, Gerrard w Live czy Carrick u nas.

Rooney/ Rok wcześniej, czy tam na początku sezonu w którym odchodził miał mecz benefisowy, przemowy nie miał - trochę smutno, ale z klubu nie został wydalony na zasadzie "wynocha stąd" podejrzewam, że miałby szansę pograć jeszcze u nas gdyby określił się co chce robić dalej w swoim życiu, bo raz jazda po pijaku, potem boks u szwagra czy tam kogoś - afera goniła aferę. Warto dodać, że z okazji 250 gola otrzymał pokaźne trofeum z rąk Charltona.

Czemu przytaczasz tylko te argumenty, które są Tobie wygodne? Czemu nie wspomnisz o Carricku, który dostał mecz benefisowy rok wcześniej na rzecz jego fundacji - która jest wspierana przez Manchester, w ostatnim meczu na Old Trafford wyprowadził na boisko swoje dzieciaki, dostał mowę pożegnalną.
Giggs dostał mowę pożegnalną, stanowisko asystenta.
Valencia również dostanie fajny gest jeśli wyzdrowieje w postaci wyprowadzenia zawodników na boisko w ostatnim meczu na Old Trafford.

"Mięli ambicje grać a nie siedzieć na ławce jak Carrick czy Giggs."

No tak, a może z tymi ambicjami właśnie klubowi było nie po drodze? Kiedy było wszystko fajnie, wygodnie i Sir Alex miał poukładane było cacy, a kiedy przyszedł kryzys to nagle zniknęli i pomimo próśb ze strony trenera, klubu, który chciał dać Evrze opaskę kapitana on odszedł pod pretekstem "nowych wyzwań". Prawdziwe legendy znają swój autorytet i wagę swojego głosu w szatni i wiedzą ile dla młodych osób może znaczyć ich zdanie, ich opinia - wystarczy popatrzeć jak zafascynowany był Rashford Ibrahimowiciem kiedy u nas był.


Tak jak oni mieli ambicje szukać nowych wyzwań kiedy klub był w kryzysie tak klub ma ambicje nagradzać najbardziej tych co zostają tu do końca.

Nie chcę odbierać wszystkich zasług Vidicia czy Evry dla klubu, bo w całej historii Premier League Vidic i Terry to moi ulubieni obrońcy, a Evra sporo dobrego zrobił dla nas, lecz jak widać mało kto miał jakieś niegodne pożegnanie w stylu Casillasa, czy Ronaldo, który jest całkowicie wykreślany z historii klubu, a osoby, które były tu do końca zasłużyły najwidoczniej na specjalne pożegnania.
» 21 marca 2019, 17:41 #78
NoLogo: QsQs co chwilę jakimś komentarzem chcesz przekonać innych, że poziom Twojego IQ równa do poziomu temperatury ciała?
Real od zawsze zlewa na swoich wieloletnich zawodników, zwykłe zarządzanie w stylu korpo, pracownik był i odszedł koniec tematu. Ich polityka i spoko, wisi mi ten klub ale porównywanie tego do poczynań United to trzeba serio być mocno spaczonym. Wymieniasz nazwiska, że niby źle potraktowanych przez United. Roo chciał grać w podstawie dostał wolną rękę odnośnie transferu i do tego kwestia jego wynagrodzenia. Czy któryś z nich odchodził z przymusu?! Mieli godne zakończenie bogatych karier i do tego pełen szacunek okazany przez klub i kibiców.
Z Realu odchodzą, po czym w mediach wypływają kolejne brudy itd., z United odchodzą i ..... praktycznie każdy wypowiada się w samych pozytywach, działają jako ambasadorowie klubu, w mniejszym lub większym stopniu związani są z klubem (patrz reakcje byłych zawodników w społecznościówkach po meczu z PSG). Samo odejście z klubu nie wiąże się ze złym traktowaniem, jakim grzbietem trzeba być, żeby tego nie widzieć.

Co do drugiej kwestii... już wspominane chyba było ale powtórzę. pogba to cacy i szczery, a Mata i Herrera to małe fałszywce, skąd pewność, że nie jest odwrotnie? stary, serio dawkę leków skonsultuj z lekarzem. Może z czaszki wypadła ci informacja, że jednym i drugim Hiszpanem interesowała się Barcelona, a oni grzecznie odpowiadali, że są piłkarzami United i dobrze się tu czują. I tyle. Bez zbędnego pie... w stylu pogby.
» 21 marca 2019, 18:29 #77
Blau: Tak sobie myślę o tym Pogbie i widzę, że kolejny raz potwierdza się moja teza na jego temat. Jakby wsadzić francuza do drużyny składającej się z samych wybitnych piłkarzy, to on może być tam najlepszy, ale jak będzie grał w przeciętnej drużynie, to poziomem się do nich dostosuje, albo będzie nawet gorszy.

Wydaję mi się, że to nie jest zawodnik na którym możemy zbudować trzon drużyny, a przynajmniej nie bez potężnych wzmocnień.

Pogba od momentu zwolnienia Mourinho grał tak dobrze, że śmiało można było go nazwać aktualnie najlepszym pomocnikiem na świecie, ale w tym samym czasie cała drużyna była w świtnej formie z życiówką Rashforda na czele. Później wypadł Herrera, wypadł Matić, Rashoford grał ciągle z kontuzją i nagle Pogba znacząco obniżył loty. Znowu zaczęły się głupie straty i spowalnianie akcji.

Już sam nie wiem co o tym myśleć. Z jednej strony jeśli uda się zrobić trafne wzmocnienia w lecie to z Pogbą w składzie możemy walczyć o wszystko, bo ma kosmiczne umiejętności, ale z drugiej strony jeśli znowu coś nie wypali z transferami to on dalej będzie się kopać po czole. To nie jest typ piłkarza jak Ronaldo, Messi czy chociażby Gerrad, lub Lampard, którzy w pojedynkę potrafi ciągnąć drużynę gdy im nie szło.
» 21 marca 2019, 12:17 #76
Veron: we Francji akurat grał z najlepszymi piłkarzami i na ich tle często wygląda jak u nas
2 mecze dobre i 5 słabych
jak go sprzedamy a w jego miejsce kupimy np. Coutinho (któremu LL nie leży) to nawet się ucieszę
lepiej mieć w składzie najemnika niż ukrytego najemnika, który jedno mówi a drugie robi
» 21 marca 2019, 12:34 #75
QsQs: Wiesz może mówi prawdę, o Realu itp. a nie jak Herrera, Mata czy inny który fałszywie słodzi a przy pierwszej lepszej ofercie od Barcelony czy Realu leciałby podjarany by tam przejść. Pogba przynajmniej jest szczery
» 21 marca 2019, 12:46 #74
BajtiMU: Skąd wiesz,ze Ander jak i Mata nie są szczerzy i mówią prawdę? Znasz ich osobisicie? To są wyłącznie Twoje przypuszczenia.Rozumiem Cię ale nie rozumiem dlaczego idziesz tylko w jedną stronę.Mogą rzeczywiście kłamać słodząc ładnie ale mogą tez i rzeczywiście mówić prawdę,nie wiemy tego.
» 21 marca 2019, 13:41 #73
Me89v2: Zróbmy z Lingarda PO :D Ten klub lubi cofać pomocników do obrony :) Dynamika w miarę jest, podłączanie się do akcji zapewnione, kopać po kostkach rywali lubi :D
» 21 marca 2019, 11:07 #72
Diablo2018: Nasze wymarzone okno transferowe wyglądałoby tak: Lozano, Sancho, Bruno Fernandes/Ruben Neves, Alderweireld - ale to się nie uda. Bayern desperacja, Real desperacja, City pewnie dokona pare transferów, Ed swoimi umiejętnościami z nimi nie wygra.
» 21 marca 2019, 08:59 #71
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2019 09:26

JEdnak pozostaje jeszcze PO . Musimy wzmocnic napewno jakas strone i mysle ze powinna to być Prawa Obrona . Valencia i Darmian odchodza i w sumie dobrze bo juz nie daja nam jakości i czas sie pozegnac a szczegolnie z tym drugim . Young juz swoj wiek ma wiec sezon jeszcze pogra ale widzialbym go tylko jako opcje rezerwową . Shaw sam nie da rady ciagle na lewej wiec moze za niego Young wskakiwać a na PO mamy Dalota ktory jest jeszcze młody i blizej mu chyba do PS niż PO tam bardziej imponuje .
» 21 marca 2019, 09:25 #70
kamilpe: Pepe/Sancho
Wan-Bissaka
Bruno Fernandes
Skriniar

Moje wymarzone okienko
» 21 marca 2019, 09:56 #69
SajminatoR: Ja osobiście widzę to tak, potrzebny jest prawy obrońca i to taki ukształtowany który z miejsca wskoczy do pierwszego składu. Środkowych obrońców widziałbym dwóch nowych, myślę ze Toby to spoko opcja szczególnie za takie drobne ale mimo wszystko myślę że potrzeba jeszcze jednego obrońcy kogoś absolutnie top jak skrinar który jest marzeniem ale pewnie nie do wyjęcia. Osobiście nie przemawia do mnie kolubaly uważam że bazuje głównie na swojej sile i jakoś nie pasuje mi do PL a Napoli chce za niego ogromnych pieniędzy. Przydałby się też mimo wszystko ktoś do srodka, mimo że my tu dużo zawodników to kreatora gry za bardzo nie ma, jest Pogba ale jak to z nim każdy wie i trzeba mieć też innych zawodników potrafiących dać coś więcej od siebie. No i oczywiście jeden z priorytetów czyli PS. Tutaj widzę dwie opcje Sancho lub Lozano i myślę że powinniśmy zrobić wszystko żeby któregoś z nich sprowodzic. Osobiście jestem bardziej za Sancho ale pewnie też jest trudniejszy do wyjęcia i drozszy. Jest niby też opcja z Grizmanem ostatnio się przewinęło że chce odejść z Madrytu i wsumie pamiętam jeszcze jak chyba dwa lata temu jedną nogą był już u nas i bardzo go wtedy chciałem i mimo że to zawodnik z topu to chyba teraz już wolałbym kogoś z młodziaków chociażby ze względu na to że ich tygodniówki na pewno będą mniejsze niż właśnie Francuza
» 21 marca 2019, 09:59 #68
Me89v2: DDG
Bissaka(50) Skrinar(100) Lindelof Shaw
Bruno Fernandes(70) Herrera Pogba
Lozano(40) Lukaku Martial

Ławka: Rashford, Lingard, Matic, Fred, Smalling, Young, Romero

Ale to takie tylko marzenie. Zapewne skończymy:

DDG
Young Toby Lindelof Shaw
Herrera Matic Pogba
lozano Rashford Martial

...
» 21 marca 2019, 11:11 #67
SajminatoR: Panowie powiedzcie tak szczerze co myślicie o naszej gwieździe Pogbie? Mnie osobiście irytuje coraz bardziej, doceniam i szanuje jego umiejętności piłkarskie ale jego zachowanie, styl bycia i te głupie wypowiedzi w mediach irytują tak mocno że nieraz chciałbym żeby tak ktoś publicznie podszedł i najnormalniejsze w świecie liścia mu sprzedał na ogarnięcie się. No bo po co te gadki o tym że jest tu szczęśliwy ze Manchester to jego dom i wgl jak potem gada że Real toarzenie każdego piłkarza i zobaczymy co przyszłość przyniesie.... Tak jak mówię piłkarz super ( chociaż z tym też różnie bo zagra kilka meczów wybitnych żeby potem na kilka męczy zniknąć albo głupio się kiwać i tracić piłkę) ale jako człowiek to mało inteligentny jak na moje.
» 21 marca 2019, 08:51 #66
BajtiMU: Ja go zacząłem brać na dystans wraz z odejściem Mourinho i nie płakał bym jeżeli by odszedł.Uważam nawet,ze moglibyśmy być nawet lepszą drużyną bez niego w składzie a to dlatego ponieważ wszystko toczy się wokół niego a on nie prezentuje wysokiego poziomu,ma przebłyski jak fenomenalne podanie czy przytrzymanie piłki nawet z trzema piłkarzami.Sprzedał bym go jeżeli w jego miejsce udało by się ściągnąć piłkarza pokroju Verratti,Modric czy świetną boiskową dziesiątkę jak na przykład Eriksen.Mourinho słusznie odstawił piłkarzy od składu w pewnych momencie takich jak Martial,Pogba czy Shaw.Tylko ten ostatni nie płakał tylko wziął się w garść a w nagrodę dostał podstawowy skład bo zwyczajnie na to zasługiwał,ten drugi natomiast wolał narzekać i strzelać fochy rozmawiając na boku na ten temat z innymi piłkarzami w drużynie.Dostał wcześniej opaskę kapitańską i tak samo słusznie mu ją odebrano.Ciekawe jakie duże jaja będzie miał Ole jeżeli Pogba będzie się źle spisywał kilka meczów z rzędu.Moja opinia nie zmienia tego,ze życzę mu dobrze,to w końcu piłkarz United.Bardzo możliwe,ze po przyjściu kogoś nowego do środka pola,zmieni się tez gra Paula i ogólnie jego osobowość.
» 21 marca 2019, 11:48 #65
awe: Pogba to ten sam pilkarz co za czasow Mourinho, tylko duzo osob zapomnialo o tym po tym jak rozegral kilka naprawde dopbrych spotkan i kilka slabych, ale z bramka/asysta, wirus to wirus ;)
» 21 marca 2019, 18:44 #64
Tomi71Wro: Tegoroczne letnie okienko transferowe będzie chyba najgorętszym od lat. Bayern zapowiada odmłodzenie składu i największa inwestycje w historii. Do Realu wrócił Zidan i wiadomo, że Perez sypnie pieniędzmi, żeby kupić dla niego zawodników. Jak co roku PSG kupi kogoś za gruby hajs. Do tego dochodzi Manchester United, który (zapewne) będzie chciał kupić zawodników do filozofii Ole. Jak dodamy do tego Barcelonę, która szuka wzmocnień formacji obronnej i nie tylko. City, które jak co roku sprowadzi kogoś wartościowego, Milan, Inter i Juventus, każdy z tych zespołów też będzie robił ciekawe transfery. Oj będzie się działo. Rekord wydanych pieniędzy za zawodników w letnim okienku padnie jak nic. Sam jestem bardzo ciekaw roszad, które nastąpią. Ale to dopiero latem :) Trzymam bardzo mocno kciuki żeby Manchester United dokonał przemyślanych i trafionych wzmocnień, pozbył się zbędnych i wiecznie kontuzjowanych zawodników i w końcu włączył się w walkę o wygranie PL i CL!

Pozdrawiam:)
» 21 marca 2019, 08:44 #63
manutdfan89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2019 07:34

Jeżeli w tym sezonie klub nie zakwalifikuje się do Ligi Mistrzów będzie ciężko zatrzymać Pogbę. . Wiadomo jak to jest.
» 21 marca 2019, 07:33 #62
BajtiMU: A kim on niby jest,co?
» 21 marca 2019, 10:05 #61
Veron: nikim
» 21 marca 2019, 10:42 #60
manutdfan89: BajtiMU - Pogba jest mistrzem świata i z pewnością jego celem jest gra w Lidze Mistrzów.
» 21 marca 2019, 11:10 #59
Sideswipe: niech zrobi wszystko by to osiągnąć to będzie grał. To piłkarz światowego formatu czy jakiś trzylatek że trzeba za rączkę prowadzić?
» 21 marca 2019, 11:42 #58
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2019 02:08

Ciekawi mnie ten wywiad. Na konfie powiedział takie słowa:

"- Real Madryt to jeden z największych klubów na świecie. Zawsze powtarzałem, że to wymarzony zespół dla każdego piłkarza - stwierdził Pogba cytowany przez BBC Sport.

- Aktualnie jestem szczęśliwy w Manchesterze United. Gram i mamy nowego trenera, z którym wszystko idzie dobrze. Nie wiadomo jednak, co przyniesie przyszłość - dodał francuski pomocnik.
"
» 21 marca 2019, 02:07 #57
Blau: Przygotowuje już wszystkich na ewentualny transfer. Wiadomo było, że ktoś takiego kalibru jak Pogba nie będzie długo siedział w klubie, który nie zapewni mu najważniejszych trofeów, a my niestety od kilku lat już ich nie zapewniamy. W to lato może jeszcze nie odejdzie, ale jak znowu wtopimy sezon to będę wręcz zdziwiony jeśli Pogba zostanie.
» 21 marca 2019, 07:23 #56
ArktoS: Pogba znowu z dostał opaskę kapitańską i znowu nie wie co przyniesie przyszłość.
» 21 marca 2019, 08:03 #55
joyrider: Tylko, że to Pogba miał zapewnić trofea, a nie klub Pogbie...
» 21 marca 2019, 09:39 #54
Blau: Zgadzam się z tym, że to Pogba powinien zapewniać trofea, ale dożyliśmy czasów w których piłkarze mają często dużo więcej do powiedzenia niż kluby. Myślę, że jeśli w przyszłym sezonie nie będziemy grać w LM i nie zdobędziemy mistrzostwa (albo przestaniemy się liczyć w walce już po dwóch-trzech miesiącach) to raczej ciężko będzie powstrzymać Francuza przed zmianą klubu.
» 21 marca 2019, 11:48 #53
CHRCH: Sam Pogba nie zapewni trofeów tak jak Messi nie zapewnia trofeów Argentynie. Pogba powiedział nie mniej nie więcej to, że kocha United i chciałby grać o najwyższe cele, ale jeśli nie zapewni mu się dobrych zawodników do współgry i klub nie będzie notował progresu to odejdzie by ratować swoją karierę. Jest to rozsądne działanie z jego strony, mam tylko nadzieje, że przyszły trener będzie to trener klasowy z ofensywnym stylem, który będzie ściągał piłkarzy z TOPu, a nie jakichś średniaków inaczej tkwić będziemy w błędnym kole.
» 21 marca 2019, 12:20 #52
Sideswipe: on by tak mógł mówić gdyby miał taki wpływ na grę zespołu jak ma właśnie Messi, Ronaldo czy inny Hazard. Teraz to on wyszedł na idiotę, jeśli myśli, że klub będzie płakać po jego odejściu to jest w błędzie.
» 21 marca 2019, 14:19 #51
CHRCH: Pogba nie gra tak wysoko jak ww, jak zostanie sprzedany to wykonamy krok wstecz a i tak jesteśmy już w du.. tyle :p
» 21 marca 2019, 22:00 #50
zbyszek7: Skoro odpuszczamy Pepe tzn ze Mbappe przychodzi do nas xDD
» 21 marca 2019, 00:13 #49
Advm: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2019 01:14

Ta, przyjdzie Kuba Błaszczykowski. Dla zarządu nie istnieje taki typ piłkarza jak prawo skrzydłowy.
» 21 marca 2019, 01:13 #48
Wirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2019 23:29

Bawiąc się w spekulacje transferowe z gazet + to co bym ja chciał, to widziałbym to tak:
Sprzedać Pogbe do Realu, a do nas Varane który podobno chce nowych wyzwań + dla nas 30 mln.
Sprzedać Mate ok 20 mln
Sprzedać Rojo ok 10 mln
Sprzedać Damiana ok 10 mln
Sprzedać Alexisa nawet za te ok 10 mln

Kupić Eriksena ok 150 mln
Kupić Lozano ok 50 mln
Kupić Ward-Prowse ok 40 mln
Kupić Wan-Bissaka ok 40 mln

Wtedy skład widziałbym taki:
Martial - Rashford - Lozano
Ward-Prowse - Eriksen - Herrera
Shaw - Varane - Lindelof - Wan-Bissaka
De Gea
» 20 marca 2019, 23:28 #47
Advm: Dzięki Bogu, że nie odpowiadasz za transfery.
» 21 marca 2019, 01:15 #46
DjTED: "Sprzedać Pogbe" i dalej nie czytam ... Pogba z formą zjada dunczyka na sniadanie... Zobacz ostatnie staty Pogby i porównaj je z Eriksenem... Dziękuję dobranoc
» 21 marca 2019, 01:47 #45
sisinho: To raczej Eriksen zjada Pogbe na śniadanie, przynajmniej nie jest tak chimeryczny jak francuz.
» 21 marca 2019, 02:04 #44
manutdfan89: Bardzo dobry żart, nawet mnie rozbawił ;)
» 21 marca 2019, 07:28 #43
Wirus: Advm Ja tylko napisałem co to gazety piszą + takie moje widzimisie, nie musisz od razu robić spiny :)

DjTED Pogba to jest duże dziecko, jak sie mu chce grać, to gra dobrze, a jak nie, to przechodzi obok meczu. A Eriksen cały czas trzyma poziom, biega, walczy, a podania i strzały ma nie gorsze od Pogby. W tym okienku Eriksen może odejść, pisze sie dużo o Realu i jeśli tam pójdzie, to zobaczysz jak on gra w lepszym zespole, bo wg mnie w Totkach sie troche już dusi
» 21 marca 2019, 10:02 #42
Advm: Mata 20 mln
Sanchez 10 MLN
Jak to wziac na powaznie? ;)
» 21 marca 2019, 11:50 #41
Wirus: Sancheza nikt nie bedzie chciał, bo wysoka tygodniówka, więc nawet za te ok 10 mln może by sie dało
A Mata ok 20 mln

Wszędzie napisałem około, więc wyluzuj człowieku :)
» 21 marca 2019, 12:10 #40
Advm: No ale 30, czy 40 mln to nie jest około 10, człowieku :D
» 21 marca 2019, 13:11 #39
Wirus: Myślisz, że ktoś nam da za Alexisa 30 mln / 40 mln jak to napisałeś i jeszcze ta jego tygodniówka ?
» 21 marca 2019, 13:45 #38
Blau: Ktoś się może orientuje na ile rzetelny jest "beIN Sports"? Podają, że Nicolas Pepe jest bardzo bliski przejścia do Bayernu Monachium.
» 20 marca 2019, 21:24 #37
BartkoGGMU: porównywalnie do Sky, czyli bardzo wiarygodne źródło
» 20 marca 2019, 21:42 #36
TrueDevil89: Agree with Paul.
» 20 marca 2019, 20:41 #35
uzio: i jednocześnie gra dla Realu u Zidana to spełnienie marzeń... ach ten Pogba...
» 20 marca 2019, 20:22 #34
BrodaUTD: Ten lozano to dobry jest? Nie kojarze goscia nic a nic
» 20 marca 2019, 19:49 #33
Kilerek7: Solskjær is confident he'll stay at #mufc beyond the current season and has immediately asked the club to sign Hirving Lozano. He has also made it clear he wants to 'see the back of Alexis Sánchez'. €40m is the price #mulive [calcionapoli24, @Sport_Witness]

#mufc are confident of signing Jadon Sancho this summer. The club are doing everything they can to sign him. ÂŁ80m+ bid is expected to be enough despite Dortmund's public stance on the player #mulive [evening standard]

SolskjĂŚr has told Ed Woodward that #mufc need signings in central defence, midfield and attack. Whilst he believes the squad needs experience, Sancho's performances have made him an ideal target #mulive [evening standard]

Lozano jest niezły, ale i tak Sancho chyba jest lepszą opcją, młodszy no i Anglik. Fajne sygnety zrobili Francuzom na pamiątkę wygranej w MŚ.
» 20 marca 2019, 18:00 #32
Michal12371: Lozano Gra na Lewej a Sancho na prawej;)
» 20 marca 2019, 19:43 #31
Kamil01GGMU: Lozano może grać na obydwu skrzydłach, z tego co zauważyłem oglądając mecze PSV częściej na prawym
» 20 marca 2019, 20:07 #30
Kilerek7: Patrząc na grę Martiala, to w sumie Lozano i Sancho byliby ok.
» 20 marca 2019, 21:41 #29
sisinho: Lozano w tym sezonie :

20 występów na prawym skrzydle: 13 goli 6 asyst
14 występów na lewym skrzydle: 6 goli 3 asysty
» 20 marca 2019, 22:42 #28
Adamo95: Lozano stylem mógłby wpasować się w united, gra w tym sezonie na lewej jak i prawej stronie do tego jeden mecz rozpoczął na środku- widziałbym go na prawej flance. W united pod wodzą Ole z przodu jest ciągła wymienność pozycji, jestem na tak!
» 20 marca 2019, 23:18 #27
Diablo2018: Bo City, Bayern, Barcelona, Real czy Juve są fenomenalnie zarządzane, a u nas? Edzio targuje się o 5mln, przez jego głupotę rok temu straciliśmy zaklepanych Alexa Sandro, Alderweirelda i Perisicia a kto wie czy tych nazwisk nie było więcej. Póki Ed jest w tym klubie to my City i innych nie dogonimy. Nawet LFC nas wyprzedził, co już było wręcz niemożliwe.
» 20 marca 2019, 16:46 #26
Qcu91: Skoro byli zaklepani to dlaczego do nas nie trafili?
» 20 marca 2019, 17:07 #25
pies: Alexa Sandro i Perisic to lepiej że nie trafili ;)
» 20 marca 2019, 17:52 #24
RedsFan: Hehe Bayern, Real, Juventus genialnie zarządzane. W pierwszym od kilku lat graja "dziadki", praktycznie zero topowych wzmocnień, dopiero teraz maja zamiar kupowac. W drugim same wyprzedaże żadnych pożądanych wzmocnień od kilku lat, same osoby ze szkółki lub tansze zamienniki, teraz Zizu ma zamiar kupować. Trzeci kupuje samych starszych żeby wkoncu od lat zdobyc lige mistrzow, tyllo jak nie teraz, czy za rok, to juz nie będą mieli z tym skladem szans. Wiec o jakim zarządzaniu mowa?
» 20 marca 2019, 20:12 #23
awe: RedsFan tak szkoda, ze te zespoly zdobywaja regularnie trofea i co LM wymienani w roli jenych z kandydatow nie wydajac nie wiadomo jakich pieniedzy, wiec raczej zle nie sa zarzadzani, a patrzac to United to faktycznie mozna napisac "genialnie"
» 20 marca 2019, 21:02 #22
DaroMistrz5: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2019 06:37

Awe i RedFans. Prawda leży po środku. Co do zarządzania to nie wypada się nie zgodzić ale nie do końca. Juve potrafi wykrzesać z gosci przed emeryturą to coś plus do tego bierze z Serie A kogo chcę. Tak samo wyglądają zakupy Bayernu w Bundeslidze. Jak ktoś nie chcę odchodzić z Niemiec a jest dobry to idzie do Bayernu, Real jest obiektem westchnień masy piłkarzy A mnie zastanawia czemu skoro klub i kibice nawet do legend nie mają szacunku. Faworytem są co roku bo jak nie brać za faworyta seryjnych mistrzów w swojej lidze (a te ligi uważane są za jedne z najsilniejszych w europie) mimo że ta liga niemal z góry ma już mistrza na starcie sezonu A real wygrywał LM 3 razy z rzędu. Problem leży po części w siłę PL. U nas rzadna drużyna nie gwarantuje mistrza co sezon. Ba czołowe kluby muszą mocno walczyć o to żeby grać w LM z ligi a jak nie to liczyć na LE. Poprostu jak chcesz grać w czołowym klubie z jakiegoś kraju to tylko w Anglii się zastanawiasz jaki to będzie klub w tym sezonie a nie jak we Francji, Włoszech czy Niemczech kto będzie wicemistrzem. Real kompletnie bez formy jest na 3 miejscu w La liga i o LM nie musi się martwić. Pokaż mi taką sytuację ktoś w PL że grasz dno A i Tak jesteś na pudle. A tak poza tym to w tym sezonie gdzie są ci faworyci? Bo mi się wydaję że tylko Juve gra dalej. I o zgrozo my. Dzięki dużej dawce szczęścia ale my jesteśmy w ćwierćfinale a Bayern czy Real nie
» 21 marca 2019, 06:25 #21
MajkelRoy: jak mamy taki słaby fax to ja się nie dziwie że my nic nie działamy...
» 20 marca 2019, 14:36 #20
Kilerek7: Pewnie ubrania piorą nadal we franii:D
» 20 marca 2019, 14:44 #19
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2019 14:34

A tymczasem ESPN podaje, że Saul jest blisko City, sąsiedzi są blisko kupna świetnego pomocnika a my co sleeeepinnggg;D Coś tam się pisze o Dybali i Griezmannie czyli dwóch marzycieli o Barcelonie lub Realu, Griezmann to jeszcze jak go Pogba namówi to może wskoczy, ale wątpie.
» 20 marca 2019, 14:31 #18
JebikMUTD95: Barcelona może odpuścić pomysł sprowadzenia Griezmanna bo od dłuższego czasu mają problemy ze stoperami, którzy często wypadają z gry z powodu urazów. Latem mają głównie skupić się na sprowadzeniu stopera, a dokładniej spróbują zakontraktować De Ligta, którego chciałby latem mieć u siebie również Pep.
» 20 marca 2019, 14:54 #17
Kilerek7: Ale to byśmy musieli odpuścić Sancho, bo jakoś nie wierzę, że Sancho i Griezmann przyszliby obaj za 100 baniek każdy.
» 20 marca 2019, 15:01 #16
pies: BVB nie sprzeda Sancho taniej od Dembele a ten kosztował 115+ bonus. 120mln za Griezmanna to promocja tylko jego warunki mogą być gigantyczne bo teraz zarabia 25mln.
» 20 marca 2019, 15:22 #15
pies: Oczywiście patrząc co się dzieje z rynkiem bo jest szalony.
» 20 marca 2019, 15:22 #14
Veron: Bayern szykuje największe inwestycje w historii, odmłodzenia składu po całości
na pierwszy ogień idzie Nicolas Pepe (pewnie za 40M go kupią znając życie)
do obrony jest już zaklepany Lucas Hernandez za 80M
podobno też Pavard za ok. 40M
» 20 marca 2019, 13:56 #13
Kilerek7: Bayern zawsze miał świetną politykę transferową, za kulisami zaklepują graczy momentalnie, tak było chociażby z Renato Sanchesem, już miał być u nas a tu Bayern raz ciach i u nich. Nam coś czuje zostaną ochłapy, bo ED jest skąpcem. Przyklepie Alderwairelda bo tani, ewentualnie Manolasa i SO z głowy, o Wan Bissakę nawet się nie zgłosi, a nawet jeśli to da połowę tego co jest warty a chłop i tak wybierze inny klub. O Sancho będziemy się negocjować całe okno, będzie coś czuje duża saga, a i tak zostanie w BvB bo go nie puszczą koniec końców, więc kupimy Bergwijna zapewne, na pomoc przyjdzie jakiś weteran coś czuje, bo Ndombele za drogi, Neves też, wcale się też nie zdziwię jak nikogo nie kupią do pomocy no bo Pereira i Mctominay dali radę z PSG to po co inwestować. Ciekawe też co będzie z napastnikiem, jak Lukaku utrzyma formę to nie kupią, a jak znowu będzie miał kilka meczów bez gola to się zacznie. Ogólnie dużo graczy będzie, już jest łączonych z nami a na końcu i tak zawsze zostaje nic albo Fellaini:D
» 20 marca 2019, 14:16 #12
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2019 18:48

Kilerek7,

,,Bayern zawsze miał świetną politykę transferową, za kulisami zaklepują graczy momentalnie, tak było chociażby z Renato Sanchesem, już miał być u nas a tu Bayern raz ciach i u nich. Nam coś czuje zostaną ochłapy, bo ED jest skąpcem."

Tak chwalisz, ten Bayern, ale to wlasnie oni skapia kase w ostatnich latach, tak ze woleli ciagle przedluzac kontrakty Riberemu i Robbenowi(ktory wiecej sie leczy niz gra) zamiast kupic jakichs mlodszych konkretnych skrzydlowych. Efekt ich polityki trasferowej widzimy w tym sezonie, gdzie Bayern walczy jak rowny z rownym z BVB o majstra(gdzie chocby za czasow Guardioli o tej porze majstra mieli juz praktycznie pewnego), a w LM odpadli juz w 1/8 wygladajac na tle LFC jak jakis sredniak z Bundesligi, a nie wielokrotny mistrz Niemiec w ostatnich latach.

Nie wiem, skad sie utarlo przekonanie, ze Ed niby jest skapy. Najdrozszy pomocnik swiata, najdrozszy napatnik, najwieksza tygodniowka w historii ligi, patrzac na nasze wydatki w ostatnich 5 latach z pewnoscia jestesmy w top 3/4 w ilosci wydanej kasy. Skapy to jest Levy, Kroenke, Hoeness, ale na pewno nie Woodward.
» 20 marca 2019, 18:45 #11
Kilerek7: Dobra teraz Bayern widzi, że musi sypnąć więcej kasą, ale wcześniej kupowali tanio i mądrze, a to, że my zepsuliśmy rynek Pogbą, a potem PSG Neymarem to inna sprawa. Ich piłkarze się postarzeli ale niedawno jeszcze byli najlepsi na swoich pozycjach, Ribery był w trójce o złotego buta, w każdej drużynie przychodzi pora na zmianę warty u nas jest młody zespół, ale też będzie kiedyś stary. Skąd wiem, że ED jest skąpy, tak jak pisał wyżej Diablo, skąpił na Alderweirelda, Perisicia czy Sandro, ile trwają wogóle negocjacje, całe okienko były a skończyliśmy z Fredem, Dalotem i Grantem, to chyba wystarczy? ED jest dobry w negocjacjach reklamowych ale w transferach mu nie idzie. Pogbę kupił bo ten chciał wrócić, Ibra był za free, Sanchez wymieniony za Mikiego bezgotówkowo.
» 20 marca 2019, 21:47 #10
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2019 13:13

Pogba to bardzo wartościowy gracz ale to nie jest mózg drużyny. Gdyby trafił do nas taki veratti to wyglądałoby to pięknie. Musimy mieć kogoś kto od głębszej części boiska będzie dyrygowal.

Herrera jest świetny w uspokojaniu gry ale playmaker z niego żadnej. To samo Matic. Pogba potrzebuje kogoś aby odciążyć bo w budowaniu akcji.
» 20 marca 2019, 13:12 #9
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2019 13:19

Najbliżej Fredowi do tej funkcji bo ma to coś w sobie , ale skoro nie gra regularnie to niestety niemoze odnaleźć formy . Mysle ze to nasz najlepszy zawodnik pod wzgledem technicznym i ruchliwości w srodku pola na ten moment . Tylko taki gracz potrzebuje gry ! Jednak mysle ze kupimy jeszcze kogos innego .
» 20 marca 2019, 13:19 #8
wrobel1992: Po całym okresie przygotowawczym faktycznie Fred mógłby odpowiadać za rozgrywanie od samej obrony. Pokazał chłopak, że wie jak się piłkę odbiera, a i pomysłów mu nie brak!
» 20 marca 2019, 13:38 #7
Me89v2: Nie wiem czy zauważyliście że matic nie wygrywa główek. Nawet do nich nie skacze. Dla mnie na DP powinien grać waleczny Herrera lub Fred. A obok Pogba i drugi kreatywny pomocnik
» 20 marca 2019, 15:16 #6
Fenek: Drażni mnie to jak obecni piłkarze sobie managera wybierają.
» 20 marca 2019, 13:06 #5
kckMU: Wszędzie tak jest. Po odejściu Fergusona i Juppa, ostał się tylko Pep, który jest w swoich klubach nietykalny przez pojedynczych piłkarzy.
» 20 marca 2019, 13:13 #4
Diabelred: Guardiola jest gwarantem pucharow i swietnej technicznej pilki, takze nie dziwne, ze w jego druzynach nie ma buntow, To nie przypadek, ze nigdy nie zostal zwolniony, a kibice Barsy i Bayernu wciaz za nim tesknia.
» 20 marca 2019, 18:17 #3
Spawn23: Dał im taką swobodę, że Pogba gra kiedy ma dobry humor, a tak to przechodzi obok meczu.
» 20 marca 2019, 12:56 #2
dlabigt23: O to wlasnie chodzi . Zniżke formy mozna miec to wiadomo ale najgorsze jest to ze on moze nawet w trakcie meczu zagrac 2 piekne podania otwierajace droge do bramki albo strzelic bramke a reszte meczu to porażka . Strasznie gra nierowno i wydaje mi sie ze to w jego glowie wszystko tak wyglada dlatego tak sie dzieje :) . Zapewne zostanie z nami na nastepny sezon chociaz jakby odszedl niemialbym nic przeciwko bo na te pozycje jest duzo dobrych grajkow .
» 20 marca 2019, 13:13 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.