Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

ICC 2018: Man Utd - Real Madryt 2:1. Diabły poprawiły sobie humory na koniec tournée po USA

» 1 sierpnia 2018, 04:04 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Real Madryt 2:1 (2:1) w towarzyskim turnieju International Champions Cup. Dla Czerwonych Diabłów było to ostatnie spotkanie na tournée po USA przed startem sezonu 2018/2019.
ICC 2018: Man Utd - Real Madryt 2:1. Diabły poprawiły sobie humory na koniec tournée po USA
» Alexis Sanchez rozegrał bardzo dobre zawody przeciwko Realowi Madryt
Spotkanie na Hard Rock Stadium zaczęło się od zdecydowanych ataków Manchesteru United. Wyglądało to tak, jakby towarzyska porażka z Liverpoolem (1:4) mocno uraziła dumę zawodników Czerwonych Diabłów. Już w 5. minucie groźny strzał na bramkę Królewskich oddał Juan Mata. Rywale odpowiedzieli oskrzydlającą Garetha Bale’a i Álvaro Odriozoli, którą niecelnym strzałem zakończył Karim Bezema.

Bardzo dobrze od początku meczu wyglądała współpraca Alexisa Sancheza i Juana Maty. Chilijczyk z Hiszpanem, dzięki regularnej grze i trochę z braku innych opcji, wypracowali nić porozumienia na tym tournée, która może zaprocentować w trakcie sezonu. W 10. minucie Sanchez uruchomił Matę sprytnym podaniem nad linią obrońców, ale ten uderzył za lekko, by zaskoczyć Kiko Casillę.

W 18. minucie dobra gra Manchesteru United znalazła odzwierciedlenie w wyniku. Ander Herrera zagrał piłkę na obieg do Matteo Darmiana. Włoski defensor, kto wie czy nie rozgrywający swój ostatni mecz w United, precyzyjnie dograł piłkę na 11 metr do Sancheza, a ten płaskim strzałem po ziemi wpakował futbolówkę do siatki.

Czerwone Diabły chciały iść za ciosem i udało im się to w 27. minucie. Juan Mata po raz kolejny znalazł Alexisa Sancheza, dorzucił piłkę w szesnastkę, a Chilijczyk sprytnie strącił ją głową do Andera Herrery. Hiszpan nie zastanawiał się długo i mocnym strzałem z lewej nogi podwyższył na 2:0.

Dwie stracone bramki mocno podrażniły Real Madryt. Chwilę po golu Herrery swoją szansę miał Gareth Bale. Walijczyk w swoim stylu zszedł ze skrzydła do środka i ustawił sobie piłkę na lewej nodze. Spod opieki obrońców uwolnił się wzorowo, ale strzelił bardzo niecelnie.

Kiedy wydawało się, że piłkarze Manchesteru United zejdą do szatni z dwubramkowym prowadzeniem, nastąpił moment lekkiego rozprężenia. Piłkę z lewej strony boiska na piąty metr dorzucił Theo Hernández, Eric Bailly nie upilnował Karima Beznemy, który z bliskiej odległości pokonał De Geę.

Real Madryt rozgrywał w Miami swój pierwszy mecz kontrolny przed startem sezonu 2018/2019, dlatego w przerwie spotkania Julen Lopetegui zdecydował się na aż cztery zmiany. Jose Mourinho pozostał przy tej samej jedenastce, co w pierwszej części meczu.

Po zmianie stron większą inicjatywę przejawiali piłkarze Królewskich. Aktywny pod bramką De Gei był Borja Mayoral. W 52. minucie dobrą interwencję po strzale Hiszpana zanotował bramkarz Manchesteru United. Gol jednak i tak nie byłby uznany, bo chwilę wcześniej sędzia odgwizdał faul Martina Ødegaarda na Fredzie.

W 58. minucie Real Madryt miał znakomitą okazję na doprowadzenie do remisu. Po szybkiej wymianie podań w doskonałej sytuacji w polu karnym znalazł się Ødegaard. Norweg miał tyle swobody, że mógł zapytać De Geę, w który róg bramki posłać futbolówkę. Zdecydował się na uderzenie z pierwszej piłki, a ta poszybowała wysoko nad poprzeczką.

Manchester United w drugiej połowie wyglądał jak zespół, który chciał przećwiczyć grę w formacji obronnej. Czerwone Diabły pozwalały swobodnie rozgrywać piłkę drużynie z Madrytu, a same bardzo rzadko gościły pod polem karnym przeciwnika. Akcje nie były też kończone strzałami. W 74. minucie dobrą interwencję zanotował De Gea. Hiszpan pewnie wypiąstkował piłkę po kąśliwym uderzeniu Ødegaarda z rzutu wolnego z lewej strony boiska. Kilka minut później doskonałą sytuację zmarnował Raul De Tomas, który fatalnie spudłował z bliskiej odległości, a w końcówce bliski wyrównania był Nacho.

Czerwone Diabły do końcowego gwizdka skutecznie broniły jednobramkowego prowadzenia i zanotowały pierwsze zwycięstwo w trakcie przygotowań do sezonu 2018/2019. Manchester United w ostatnim meczu kontrolnym zmierzy się 5 sierpnia z Bayernem w Monachium (20:15).

Manchester United – Real Madryt 2:1 (2:1)
Bramki:
Alexis Sanchez 18’, Ander Herrera 27’ – Karim Benzema 45’

Manchester United: De Gea – Darmian, Bailly, Fosu-Mensah, Shaw – Fred (Tuanzebe 68’), Herrera, McTominay (Mitchell 78’), Pereira – Mata (Garner 82’) – Sanchez

Real Madryt: Casilla (Łunin 46’) – Odriozola (De Tomás 61’), Vallejo (Nacho 77’), Javi Sánchez, Theo (Reguilón 46’) – Llorente (Asensio 77’), Valverde (Isco 77’), Ceballos (López 61’) – Bale (Ødegaard 46’ [Kroos 77’]), Benzema (Mayoral 46’), Vinícius (Óscar 61’)


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Real Madryt
Następny news »
Statystyki: Manchester United vs Real Madryt 2:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (279)


LearningtoFly: Kolejny dzień I kolejne nic. Ja akurat w pierwszej kolejności rozpadu tego klubu winie Woodwarda. Kolejne popisowe okienko z jego strony. Przecież Mourinho mu daje listę piłkarzy przed okienkiem, jakich chce, a Ed po raz kolejny pokazuje że jest slabym negocjatorem. Jak Raiola mu czegoś nie upchnie to boi się dac 10 melonow wiecej. Ja w ogole sie dziwie ze zal mu sypac kasa skoro budżet mamy ponoć największy w Anglii. Przy obecnych cenach dawanie 50, 70 baniek za solidnych graczy to norma. Niech postępuje tak dalej, to kolejny sezon będzie w plecy...
» 3 sierpnia 2018, 18:53 #272
Wirus: zgadzam sie z Tobą, Ed to powinien jako 1-szy wylecieć
» 3 sierpnia 2018, 19:00 #271
Hoodys: Masz sporo racji, ale Mourinho też nie jest bez winy. Wypowiedział się dosłownie 3,4 dni temu że miesiąc temu dał Woodwardowi kartke z nazwiskami. Miesiąc temu ( czyli sam koniec czerwca), czemu tak późno. Nie wiem jak jest w innych klubach ale wydaje mi sie że takie informacje zarządowi podaje sie pewnie w okolicach kwietnia, maja najpóźniej. Inna sprawa jest taka że po części też rozumiem Eda. Wspierać trenera jasne, ale wydawanie ok. 70 mln za Perisicia który zaraz ma 30 lat? A statystyk też nie ma jakichś wybitnych jak na tak słabą ligę
» 3 sierpnia 2018, 20:27 #270
lastalexever: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.08.2018 18:16

Szybkie pytanie, czy my nie mamy czasem klauzuli wykupu za Zahe?
» 3 sierpnia 2018, 18:15 #269
rizx: Tylko po co nam ten Zaha. Gdyby przyszedł do nas, bardzo szybko skończyłby jak Martial
» 3 sierpnia 2018, 19:43 #268
lastalexever: Bo jest na Prawe skrzydło? Plus jeśli nie odpowiadasz na pytanie twój komentarz nic nie wnosi.
» 3 sierpnia 2018, 23:34 #267
RememberMe: Spójrzcie sobie na skład Realu:
pomoc: Kroos, Casemiro, Modrić i Ceballos, Llorente, Kovacić
atak: Asensio, Benzema, Isco i Vinicius, Mayoral, Vasquez
Jeśli byłby Bale, to trzeba by wyjąć Isco, a ten jest ulubieńcem Lopeteguiego. Jedyne gdzie mógłby grać, to atak, ale jeśli trener miałby taki zamiar, to przecież w sparingu Gareth by zagrał na tej pozycji. Mówcie co chcecie, ale ja widzę bombę na koniec tego okienka.
» 3 sierpnia 2018, 16:04 #266
BajtiMU: Ja od początku okienka czekam,wierze i liczę na bombę transferową i będę czekał do ostatniego dnia.Wtedy przyjdzie czas na podsumowanie.
» 3 sierpnia 2018, 16:21 #265
RememberMe: I wydaje mi się, że pod koniec sierpnia sprzedamy Matę, bo narazie jeszcze Lingard wypada więc kompletnie nie ma kim grać.
» 3 sierpnia 2018, 16:48 #264
mycka86: Gdyby Bale miał do nas przyjść do stałoby się to miesiąc temu. A Isco rok remu podpisał długoterminowy kontrakt z klauzulą 700mln i Real wiąże z nim wielkie nadzieje, więc tutaj nie ma o czym mówić.
» 3 sierpnia 2018, 18:06 #263
RememberMe: @mycka86
Nikt nie mówi o transferze Isco
» 3 sierpnia 2018, 18:37 #262
RuudVN: LM 2018/19 wikipedia.org/wiki/Liga_Mistrz%C3%B3w_UEFA_(2018/2019)
chyba jedna z najmocniejszych od lat, będzie się działo
» 3 sierpnia 2018, 12:10 #261
ArktoS: Czyli jednak Toby ;)
» 3 sierpnia 2018, 08:38 #260
Kilerek7: Info ?
» 3 sierpnia 2018, 08:54 #259
ArktoS: "Mirror"
» 3 sierpnia 2018, 09:23 #258
Tymczasowo: Gorszego od Mirrora źródła chyba nie ma.
» 3 sierpnia 2018, 10:59 #257
Wawrzu: The Sun
» 3 sierpnia 2018, 16:39 #256
zbyj: Ludzie dlaczego wy pretensje o brak transferów obwiniacie trenera?. Edek dostał kartkę z pozycjami i nazwiskami do ściągnięcia i co zrobił?, Część zrobił a reszta na razie leżę. Problemem jest ze za dużo kasy leży w piłce teraz i nikt nie chce sprzedawać zawodników. Bo nagle każdy stwierdził że powalczą o tytuły. Piłka się zmieniła w ostatnim roku zwłaszcza. A wy dalej o czasach zamierzchłych. Nagorsze jest to że mentalność zawodników się zmieniła i zaczęli wybrzydzać. A jaki sens jest iść do Manchesteru jak klimat ciulowy i co to za miasto w porównaniu do Londynu Paryża czy klimatu innych ligi hiszpańskiej włoskiej. Chcial mou perisica w zeszłym sezonie to Edek się kłócił o 10 baniek i upadlo a dziś większość by go brała ale trzecia zaplacic więcej a gość starszy i rok. Chciwość nie popłaca. Mówicie że już mamy pakę w takim razie po co city kupuję skoro wygrali ligę z taką przewagą ? Albo inwestujesz albo odpadasz a Liverpoolu ile kasy wydał. A wy tu zektos za drogi i po co. Czy nie taka droga poszła Chelsea rok temu ? Liverpool przez lata ?
» 3 sierpnia 2018, 07:37 #255
Kilerek7: Owszem to wina Eda, ale kto wie jacy piłkarze byli na tej liście, pewnie Bale, Kroos itd. Więc na logikę gracze nie do wyjęcia. Mourinho jest uparty i nie widzi innych opcji. Malcom, Dembele, Pulisic, ale po co? Lepiej kupić 30 letniego Perisicia.
» 3 sierpnia 2018, 08:05 #254
RuudVN: zawsze byłem za Perisiciem
Mina, Maguire zdecydowane NIE dla tych panów
teraz trzeba uratować to okienko jakimś PS, dobrze że mało czasu zostało i wszystko szybko się wyjaśni
jest jeszcze jedna kwestia, my już zamkniemy okienko a mogą nam kogoś podkupić
» 3 sierpnia 2018, 08:09 #253
zbyj: Piszesz jakbyś wiedział co było na liscie, gdzieś była publikowana o były po 2 nazwisk i zawsze była alternatywam. Tym bardziej że taki perisic czy wilian był i jest do wyciągnięcia. Tylko trzeba daćbi tyle bo akurat na tych pozycjach nie mamy nikogo. Jakoś inni dali żeby tylko mieć kogo trzeba. Na luksus wybrzydzania możemy sobie pozwolc jak będziemy mieć dobrze obsadzone pozycję tak jak teraz city wystarczylo kupić jak się coś ciekawego trafilo
» 3 sierpnia 2018, 08:12 #252
dlabigt23: a moglismy Mahreza wyciągnąć , Shaquiriego , Gelsona Martinsa i to za darmo . Nie trzeba by bylo duzo placic za tych zawodnikow a teraz zostaniemy pewnie z niczym . Jest jeszcze do wyciagniecia Zaha i Willian wiec jest jeszcze o co walczyć . Chociaz Willian pewnie zostanie w CFC . Pulisicia raczej nie sciagniemy bo Mourinho napewno go nie bedzie chcial bo jest za mlody a po 2 mamy juz zle wspomnienia z transferow z BVB
» 3 sierpnia 2018, 08:25 #251
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.08.2018 08:27

Nie trzeba być jasnowidzem, że Mourinho chciał Kroosa czy Bale, tylko transfer Ronaldo oraz nowego trenera wszystko rozwalił. Gdyby Zidane został i CR to Bale grałby u nas, a teraz będzie w Realu największą gwiazdą. Nawet alternatywy były chyba z kosmosu, skoro z desperacji interesujemy się Miną.
» 3 sierpnia 2018, 08:26 #250
SimplyJack: Czemu nie było żadnej informacji o transferze Łukasza Bejgera tak w ogóle? Może za 2-3 lata przebije się chłopak do seniorów i będziemy mieć Polaka w składzie (y)
» 3 sierpnia 2018, 06:23 #249
RyannMistrz: Bylo info. Warto czasem sprawdzić przed napisaniem posta...
» 3 sierpnia 2018, 18:39 #248
kckMU: W półfinale eliminacji LM mamy parę Benfica - Fenerbahce, a potem w LM występuje m.in. Maribor czy Zilina, które kończą grupę z całym niczym.

To jest zły system. Oczywiście złożony z wielu czynników, ale zły.
» 3 sierpnia 2018, 02:26 #247
Kilerek7: Fenerbahce i Benfica też skończą z niczym.
» 3 sierpnia 2018, 03:13 #246
RuudVN: i tak jest już lepiej jak połowa zespołów to 4 najlepsze ligi
a taki Maribor czy "Legia" też chcą mieć jakąkolwiek szansę na LM
jest dobrze, tylko niech nie zwiększają ilości drużyn
» 3 sierpnia 2018, 08:03 #245
Kalina: kckMU pisal o grupie, kilerek twierdzisz ze Fenerbahce czy Benfica nie ugraliby nawet 1 punktu?
» 3 sierpnia 2018, 10:33 #244
kckMU: W ostatnim sezonie Benfica skończyła z bilansem 0-0-6 i 1:14 w bramkach. Niemniej, umówmy się...

Jasnym jest to, że jeśli w grupie w poprzednim sezonie byłby 7, 8 i 9 mecz, to dalej każdy miałby ten zespół za bardzo mocnego rywala europejskiej klasy.
» 3 sierpnia 2018, 14:16 #243
Mastin: Dzisiaj do treningów wraca Lukaku, Jones i Rashford.
» 3 sierpnia 2018, 00:23 #242
miki3999: Z tego co mowi The Sun Martial za Lewego XD
» 2 sierpnia 2018, 23:28 #241
Michux3: The sun i wszystko jasne
» 2 sierpnia 2018, 23:29 #240
DevoMartinez: Trzeba się cieszyć, że tu nikt tego newsa nie wrzucił. Moze w końcu odpuscimy sobie "newsy" tego szmatławca.
» 3 sierpnia 2018, 00:50 #239
Kilerek7: W mediach jest dyskusja o Isco w MU.
» 2 sierpnia 2018, 23:06 #238
dlabigt23: tak i moze frytki do tego ?:D teraz to bedziemy łączeni z kazdym piłkarzem . Obysmy tylko zrobili te dwa transfery czyli Mina i Willian i bedzie w miare okej ale cos czuje ze i o to bedzie ciezko .
» 2 sierpnia 2018, 23:10 #237
Kilerek7: Też raczej w to wątpie, chociaż ciężko mi uwierzyć w to, że MU tyle czasu nic nie robiło, może były jakieś negocjacje. Martial plus gotówka nie byłoby złym posunięciem za Isco.
» 2 sierpnia 2018, 23:12 #236
mycka86: Isco, dobre. 250mln to byłoby mało, o ile sam chciałby w ogóle odejść.
» 3 sierpnia 2018, 00:02 #235
Kilerek7: Utd heavily linked with Mina but everything I’m being told is “put your money on Alderweireld not Mina”
Info z Tweetera.
» 2 sierpnia 2018, 23:03 #234
dlabigt23: Przeciez tutaj bedzie jeszcze duzo informacji a transfer to moze jeden zrobimy . Cos czuje ze Prawego skrzydla to nadal u nas nie zobaczymy i bedziemy meczyc bułe tam Martialem albo Matą co w jego przypadku tez sie obrywa za gre , ale jesli nie gra na swoje pozycji to nic dziwnego . Mamy naprawde ciekawy sklad tylko potrzeba nam odpowiednich graczy ale zeby grali na swoich odpowiednich pozycjach .
» 2 sierpnia 2018, 23:08 #233
7DEVIL7: Przeciez i tak bedziemy grac dwojka napadaczy, Sanchez, Kukaku plus wahadla.
» 3 sierpnia 2018, 00:13 #232
WloskiDynamit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2018 22:41

Mina? A niech go biorą. Zbliża się trzeci sezon Mourinho więc ten klub niebawem wyleci w powietrze.
» 2 sierpnia 2018, 22:40 #231
primasort: W ostatnim sezonie było pisane o nowym kontrakcie dla TSO,podpisał go?
» 2 sierpnia 2018, 22:30 #230
Matys13R: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2018 21:52

[link usunięty]
dla tych którzy chcą sprzedaży Martiala
» 2 sierpnia 2018, 21:51 #229
Amilslin: daj jeszcze raz linka bo mnie zaciekawiłeś xd
» 2 sierpnia 2018, 22:13 #228
cinek26: Nie ma linku. Co z tym Martialem?
» 2 sierpnia 2018, 22:31 #227
Amilslin: Też się właśnie zastanawiam
» 2 sierpnia 2018, 22:32 #226
celny: Tytul przez wiekszosc jest juz przyznawany City lub Liverpoolowi. To na nich ciazy najwieksza presja, gdyz pierwsza z tych druzyn ma sklad kompletny, natomiast Liverpool zrobil duzo transferów. W walce o mistrzostwo jestesmy juz skreslani, a jeszcze sie liga nie rozpoczela!
Mam nadzieje, ze Fred bedzie brakujacym ogniwem do srodka pomocy i uda nam sie sciagnac kogos na prawe skrzydlo. Uwazam, ze wtedy jestesmy w stanie powaznie powalczyc o tytul.
Moze o to wlasnie chodzi Mourinho? 0 presji na naszych pilkarzach, wszystkie media skupione na 2 w.w klubach a tymczasem to MY zajmiemy 1 miejsce ;>
» 2 sierpnia 2018, 21:36 #225
AnotheReDevil7: Powracając do tematu Fellainiego: chyba wyszła na to , że moje przewidywania okazały się trafne , i wbrew temu co tutaj mówiono - czyli że blokuje przyjście nowego lepszego pomocnika - mimo dużych możliwości finansowych mamy problemy ze ściągnięciem zawodników . Więc kogo proponuje teraz za Felle , klasowego , wszechstronnego i nie drwala za małe pieniądze ?
» 2 sierpnia 2018, 21:35 #224
Kilerek7: Gdyby nie Fellaini, pewnie grałby u nas Milinkovic Savic.
» 2 sierpnia 2018, 21:42 #223
dlabigt23: Mateo Kovacic bylby najlepszym rozwiazaniem . Mogłby byc jeszcze Rabiot ktory jest dostepny albo Witsel .
» 2 sierpnia 2018, 22:27 #222
AnotheReDevil7: Ta jasne. Ściągnięto Freda zręby grał w pierwszym . Nigdzie by nie grał a byłby problem z zmiennikiem , jak z prawym skrzydłem
» 2 sierpnia 2018, 22:29 #221
wider: tylko zeby nie bylo tak ze na koniec okienka beda kupowac tylko po to by kupic
» 2 sierpnia 2018, 20:49 #220
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2018 20:31

Rebić blisko Sevilli czyli kolejny do skreślenia.
» 2 sierpnia 2018, 20:30 #219
Wave: i dobrze
» 2 sierpnia 2018, 20:32 #218
Kilerek7: Tottenham wysłucha ofert za Alderweirelda, Rose i Dembele wg Sky Sports. Powinniśmy kupić Aldera i Rose w pakiecie, wtedy SO i LO załatwione.
» 2 sierpnia 2018, 20:24 #217
Wave: Rose to moze Youngowi buty czyscic, jak lewego obronce sprowadzac to tylko Sandro, ale sa wazniejsze pozycje
» 2 sierpnia 2018, 20:31 #216
Spadkobierca: Dembele i Alderweireld mogą być faktycznie stratą, ale Rose już dawno stracił miejsce w składzie na rzecz dużo lepiej grającego Daviesa. A że nie nadaje się nawet do rotacji wahadłowych, którą tak uwielbia Pochettino, to płakać za nim nie będą.
» 2 sierpnia 2018, 21:38 #215
mrk: Dobrym posunięciem mogłaby być wymiana Martiala na Demble z Barcelony z dopłatą z naszej strony. Oni mają za dużo prawych skrzydłowych my lewych.
» 2 sierpnia 2018, 19:59 #214
DjTED: Jeszcze by kontuzje dostał przy podpisywaniu kontraktu
» 2 sierpnia 2018, 20:21 #213
mordynator: Myślicie że Mina da rade u nas? bo to chyba jedyny realny transfer w tym okienku. :/
» 2 sierpnia 2018, 18:33 #212
Tomi71Wro: Pozostał tydzień. Większość z nas czeka na PP oraz ŚO. Mam nadzieje, że Zarząd szykuje jakiś super transfer, o którym w mediach cicho... Co do Miny, nie wypowiadam się bo jego mecze widziałem tylko na MŚ. Teraz tylko pozostaje pytanie, czy rzeczywiście jest na tyle dobry żeby u Nas grać i wnieść coś do składu, czy to akt desperacji i uzupełnienie składu po ewentualnym odejściu Rojo ?
» 2 sierpnia 2018, 18:06 #211
LearningtoFly: To się czuje nie doczekamy
» 2 sierpnia 2018, 18:24 #210
braku: Farsa wyciąga vidala z Bawarii więc pogba zostaje
» 2 sierpnia 2018, 17:25 #209
Wave: zawsze chcialem Vidala u nas
» 2 sierpnia 2018, 18:46 #208
RememberMe: Potwierdzone informacje transferowe:
- trafi do Nas Alderweireld lub żaden inny środkowy obrońca
- trafi do Nas Bale lub żaden inny prawy skrzydłowy
- może trafić do Nas Perisić/Mandżukić/Arnautović pod warunkiem, że sprzedamy Martiala
- nie trafią do Nas: Mina, Maguire, Willian
» 2 sierpnia 2018, 17:16 #207
KMWTW: Ale masz dar.
» 2 sierpnia 2018, 19:12 #206
RedsFan: Proroczo :D skąd te info?
» 2 sierpnia 2018, 21:21 #205
LearningtoFly: Nie no my się chyba o nikogo nie staramy, jakas paranoja. A rojo I Darmian sobie tutaj zostaną do emerytury
» 2 sierpnia 2018, 17:10 #204
tom93: Jak zwykle 95 procent transferów przeprowadzonych będzie na hurra w ostatnich godzinach ostatniego dnia okienka. A potem płaczą, że nie przekonali finansowo albo że faks nie doszedł. Tyle mają czasu, ale przecie trzeba na ostatnią chwilę. Szkoda, że my też w tym uczestniczymy.
» 2 sierpnia 2018, 16:46 #203
RedsFan: Ale ile przy tym później historii ciekawych i anegdot się tworzy :)
» 2 sierpnia 2018, 17:05 #202
ArktoS: Dobra już mogliby nie przedłużać i klepnąć tego Williana i Mine.
» 2 sierpnia 2018, 15:48 #201
braku: Stara historia mowi że hitowy transfer zawsze by w ostatnim dniu okienka
» 2 sierpnia 2018, 15:13 #200
is200second: Kupic albo wypozyczyc Rabiota z opcja pierwokupu do tego Mina i naprawde jest kimw grac.


Martial. Lukaku. Sanchez
Rabiot. Pogba. Fred
» 2 sierpnia 2018, 15:00 #199
RememberMe: to fajny Matić bez którego nas nie ma
» 2 sierpnia 2018, 15:49 #198
Mattias: Kolejny który ustawia Alexisa na prawym skrzydle. Zrozumcie ludzie - on nigdy tam grać nie będzie!
» 2 sierpnia 2018, 16:36 #197
mycka86: I obowiązkowo Martial w podstawie :)
» 2 sierpnia 2018, 16:54 #196
Wave: ha ha martial, dobry zart
» 3 sierpnia 2018, 15:08 #195
Kilerek7: Darmian zostanie bo za mało dają, Rojo też to za duża tygodniówka. Przyjdzie Mina i tyle okna będzie
» 2 sierpnia 2018, 13:39 #194
Spadkobierca: Zostanie i dostanie podwyżkę jak Fellaini. Zamiast przyznać się, że to wtopa transferowa i nie przedłużać kontraktów, to my dajemy jełopom podwyżki, bo nikt inny nie chce spełnić ich wymogów.
» 2 sierpnia 2018, 21:40 #193
Gallacher: Krąży plotka ( być może wkrótce prawdziwa ) że Higuain zostanie wypożyczony do AC Milan.
» 2 sierpnia 2018, 13:01 #192
mikon70: Przecież to jest już oficjalnie potwierdzone
» 2 sierpnia 2018, 13:03 #191
Gallacher: Teraz już tak,wcześniej pisali,ale oficjalnie nic nie było,być może za późno o tym się dowiedziałem w każdym bądź razie dziwne posunięcie moim zdaniem bo czemu Higuain a nie Mandzukić czy Dybala ?
» 2 sierpnia 2018, 13:44 #190
welllone: Bo na ataku gra CR więc ile spotkań i minut byłoby dla Igły?
» 2 sierpnia 2018, 14:44 #189
sisinho: Bo Higuain stary i juz dużo nie daje (chyba ze kilogramów), Dybala to przyszłosć a Mandzukić moze zagrac wszedzie, nawet na skrzydle.
» 2 sierpnia 2018, 15:04 #188
LearningtoFly: 6 dni do końca okna transferowego A u nas cisza jak makiem zasiał. Jeśli albo nikogo nie kupimy albo przyjdą goście w stylu Miny, to czeka nas nieuchronnie powtórka z sezonu Moyesa,gdzie słono zapłaciliśmy brakiem wzmocnień.
» 2 sierpnia 2018, 12:36 #187
Gallacher: Czym się martwisz,nie ty za to zapłacisz tylko Mourinho posadą.Ludzie na tym portalu już są obsrani i narzekają bo brak transferów itd,nie zaczął się nawet sezon a już lamenty i narzekania.
» 2 sierpnia 2018, 13:03 #186
Hoodys: Sezon zaczyna się dzień po końcu okienka także są lamenty bo ani prawe skrzydło nie zostało wzmocnione, ani środek obrony, tylko śp
» 2 sierpnia 2018, 13:36 #185
LearningtoFly: Martwię się bo ciezkie to dla mnie oglądać kolejny slaby, frajerski, bezjajeczny sezon tego klubu. Sorry ale od lat 6 nie mogę się pogodzić co się z tym klubem rok w rok dzieje....
» 2 sierpnia 2018, 13:46 #184
kckMU: 6 lat temu to zaczynaliśmy sezon 12/13, w którym zjedliśmy ligę i byliśmy skazani na wysoką fazę w LM gdyby nie mafia z madrytu.

Moyes nawet ze wzmocnieniami nic by nie zrobił. Strach w oczach był zbyt ogromny.
» 2 sierpnia 2018, 14:13 #183
Ryba10: Witam. Ma do Was pytanie nie związane z MU tylko z FM. Czy wiecie może jak zagrać online z kolegą. Kolegą założył grę lecz ja nie mogłem odszukać serwera. Wiecie w czym problem. Z góry dzięki.
» 2 sierpnia 2018, 11:38 #182
Me89v2: Ja nie mogę zrozumieć czemu takiego Malcolm A nie kupiliśmy. Chłopak w sparingu z Romą grał miodzio. Świetny w lidze francuskiej. Oczywiście dobry na barce ale za słaby dla siwego. United przegapia od lat skrzydłowych. Fergie ciągle sciagal mlodych skrzydłowych bo te pozycje robią robotę w ofensywie.
» 2 sierpnia 2018, 07:26 #181
Stringer: Ja bardziej nie mogę zrozumieć czemu nie wzięliśmy Shaqiriego. Gość do wzięcia za grosze, ograny w lidze, nawet jakby nie był wybitny to i tak z miejsca byłby najlepszym PP w klubie i ewentualnie za rok można by poszukać kolejnego PP, a Shaqiri byłby do rotacji.
» 2 sierpnia 2018, 09:54 #180
superplus: Shaquiri to wąż bez szacunku do miejsca w którym pracuje nie chcemy tu takich Liverpool to odpowiednie miejsce dla takiego typu ludzi
» 2 sierpnia 2018, 10:42 #179
Blau: Me89v2
Odpowiedź jest prosta i większości znana - Malcom to zawodnik podobny do Martiala, nastawiony na ofensywę, a nie na defensywę, więc Siwy go nie chciał.
» 2 sierpnia 2018, 10:44 #178
Ekspertinio: @superplus
Nie chce nic mówić, ale Michael Owen, Robin van Persie...
» 2 sierpnia 2018, 10:47 #177
superplus: @ekspertinio, Mam szacunek do graczy druzyny przeciwnej, nawet do zwaśnionych drużyn chodzi o zachowanie karła w stosunku di Stoke i reprezentacji Szwajcarii której wraz ze swoim kumplem Xhaka napluł w twarz.
» 2 sierpnia 2018, 10:52 #176
Ekspertinio: "Liverpool to odpowiednie miejsce dla takiego typu ludzi"
Głównie o to mi chodzi. Dla nas niestety same aniołki nie grały.
» 2 sierpnia 2018, 10:55 #175
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2018 10:58

Blau - w sumie po co do ofensywy pilkarz nastawiony na ofensywę :D ale u mou to się zgadza chociaż logiki zero. 9 na 10 managerów wie i chce żeby skrzydła blyszczaly w ofensywie i napędzaly im ataki. A ten jeden z tych 10 trenuje United :)
» 2 sierpnia 2018, 10:56 #174
matizek92: I z pewnością dlatego Mourinho chce skrzydłowego, aby bronił...Podawanie Martiala jako przykład to głupota, bo ten gościu ma coś nie tak pod sufitem.
» 2 sierpnia 2018, 11:00 #173
Carlitozz: To moze Hazard jako przyklad, ktory byl wrecz przyspawany do linii i tylko poruszac sie gora dol.
» 2 sierpnia 2018, 12:02 #172
Me89v2: Martial to ewenement. Ale taki Malcolm też jest zadziorny i dałby radę. Nawet mata wraca więc nie wiem skąd u mou strach przed takimi transferami
» 2 sierpnia 2018, 12:20 #171
matizek92: No jak ktoś jest skrzydłowym to porusza się w bocznej strefie boiska...nie wiem co w tym dziwnego :) Jeśli chodzi o transfery to jest ogólny dramat i cięzko stwierdzić czemu kimś się nie interesowaliśmy, tym bardziej, że Mou prawego skrzydłowego chce.
» 2 sierpnia 2018, 12:27 #170
SimplyJack: Nie wiem jak z dystansem do samego siebie u De Gei, ale Asensio to niezły cwaniaczek, wołając na De Gee Karius. Widać, że w szatni Realu dalej mają bekę z Kariusa za podarowany puchar i że nadali De Gei po wpadce na MŚ niefajną łatkę. Nie mam nic do Realu i bardzo szanuje ich za ostatnie osiągnięcia, ale chyba za bardzo obrośli w piórka ostatnimi czasy i mam nadzieję, że w tym sezonie w końcu ktoś sprowadzi ich na ziemię.
» 2 sierpnia 2018, 07:18 #169
mikon70: Asensio niech pilnuje się bo podobno wziął 7 w Realu. Żeby tylko nie narobił w majtki jak poczuje jaka presja na nim ciąży
» 2 sierpnia 2018, 08:40 #168
zrarum: Ja też nie mam nic do Realu. Nawet szacunku.
» 2 sierpnia 2018, 12:22 #167
Me89v2: Ważne żeby w tym sezonie być w top4. A jak dalej to będzie taki marazm to bankowo za rok będzie nowy menago miejmy nadzieję z ofensywnym usposobieniem. A wtedy ten team wzmocniony o nowych pilkarzy będzie z pewnością dużo lepszy na boisku
» 2 sierpnia 2018, 07:03 #166
tomekwietniu: Ważne żeby do tego czasu tacy piłkarze jak Rashford, Martial i Pogba nie pouciekali.
» 2 sierpnia 2018, 07:08 #165
Me89v2: Racja :)
» 2 sierpnia 2018, 07:21 #164
olek1143: No jestem ciekawy kto miałby przyjść.. Chyba Nawałka..
» 2 sierpnia 2018, 23:09 #163
RememberMe: Coś czuje, że Arsenal będzie tak samo śmieszny jak był. Mój typ na ten sezon to Arsenal i Tottenham poza TOP4. Natomiast pierwsza 4 będzie bardzo wyrównana i silna. Jako, że Sarri jest dopiero od teraz trenerem CFC to daję ich na 4 miejsce. Podsumowując:
1.
2. Liverpool
3. Manchester City
4. Chelsea
5. Arsenal
6. Tottenham
» 1 sierpnia 2018, 21:49 #162
rizx: Słaby bait
» 1 sierpnia 2018, 22:11 #161
LearningtoFly: Rozumiem że skoro zostawiłeś to pierwsze puste to stawiasz na jakąś niespodziankę w stylu Leicester, czyli może jakiś West ham, albo lepiej Fulham/Wolverhampton :)?
BTW: United po za 6 całkiem możliwe :)
» 1 sierpnia 2018, 22:16 #160
RememberMe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2018 22:18

rizx ?? wiesz co oznacza słowo "bait"?
» 1 sierpnia 2018, 22:18 #159
Tymczasowo: Moje typy:
1.Arsenal
2.City
3.Liverpool
4.Chelsea
5.United
6.Totki

Arsenal najlepiej przygotowany do sezonu majacy w tym momencie wszystkich pilkarzy i dwa bardzo wazne pojedynki z oslabionymi rywalalami na poczatek. Jesli beda punktowac ze slabszymi rywalami to sukces w zasiegu reki zwracajac uwage na brak LM.

City. Nadal wielkie i z bardzo szeroka kadra. IMHO Pep bedzie chcial teraz za wszelka cene pokazac, ze nadal cos umie w ta LM i wtopi przez to lige.

LIverpool. Potencjal ogromny, ale wydaje mi sie, ze bedzie nieregularny jak w ostatnim sezonie i pogubi mase punktow przez glupie remisy

Chelsea. Sarri jest swietny, Hazard raczej zostaje, powinni sie zameldowac w TOP4

United. Zmiana Mou przyjdzie za pozno i nowy trener nie uratuje TOP4

Tottenham.Jak sie nie rozwijasz to czynisz regres. Tak jest w ostatnich latach w PL. Sorki

PS. A tak realnie nie patrzac na ten Arsenal z perspektywy kibicowania
1.City
2.LFC
3.Arsenal
4.Chelsea
5.United
6.Totki
» 1 sierpnia 2018, 23:40 #158
rizx: Specjalnie dla Ciebie wykorzystam brzydki, polski odpowiednik - "zarzutka".
» 2 sierpnia 2018, 00:26 #157
DevoMartinez: O top3 dla Utd jestem spokojny. Poprawilismy znacznie konsekwencje w grze w stosunku do sezonu 1 i masy remisów. W zeszłym sezonie bolączką był wolny statyczny środek pola i te nieszczęsne prawe skrzydło. W tym sezonie licze na Freda i Pogbe. Jesli kupimy kogos na PS to mozna realnie myslec o walce o majstra, jesli nie to będzie znów droga przez męke.
» 2 sierpnia 2018, 01:15 #156
Magik1990MU: @Kanonier

ten Arsenal na pierwszym to żart, prawda?
» 2 sierpnia 2018, 01:56 #155
Spadkobierca: Priorytetem Tottenhamu na to okienko było zatrzymanie kluczowych piłkarzy. Pensje poszły w górę, najlepsi zostają, stadion praktycznie gotowy, to jest jak na Tottenham progres, bo przeważnie byli rozkupywani jak świeże bułeczki.
» 2 sierpnia 2018, 05:43 #154
superplus: To fantastyczne jak kibice United na fanowskiej dtronie United do mistrzostwa typuja Arsenal, City i Liverpool.... żałosne
» 2 sierpnia 2018, 08:39 #153
Magik1990MU: sęk w tym, że to nie są kibice United
» 2 sierpnia 2018, 08:49 #152
Alfonzo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2018 09:01

LOL, po prostu jestesmy realistami. Kto o zdrowych zmysłach typuje na mistrza Man Utd pod wodzą murarza? przeciez ten człowiek nawet FA Cup ze słabiutką chelsea nie był w stanie wygrać ani przejść słabiutkiej sevilli.. Pod wodzą murarza TOP4 to będzie sukces niestety
» 2 sierpnia 2018, 09:00 #151
Magik1990MU: no tak, lepiej typować wyżej Liverpool. O ile City jestem jeszcze w stanie zrozumieć, bo to obecni mistrzowie Anglii, ale LFC? Zespół, który NIC pod wodzą Kloppa nie wygrał? Takich jaj nie ma nawet na innych stronach. I ty się nazywasz kibicem United?
» 2 sierpnia 2018, 09:15 #150
Tymczasowo: @Magik

Oczywiscie. Nizej masz tabele patrzac czysto na sklady, trenerow, transfery.

United nie jest kandydatem do mistrzostwa na ten moment, a do bicia sie o TOP4. Mou jest typowany przez bukmacherow na tego, ktory najszybciej straci prace. Ostatnio podobny kurs mial De Boer. Jestem wrecz pewny, ze z tym czlowiekiem nie osiagniecie TOP4. Jezeli zmiana nastapi dosc szybko to jak najbardziej TOP4 w zasiegu, ale o mistrzostwo nie powalczycie bo raczej najblizszy termin zwolnienia to 10 kolejka.

Liverpool jest duzo, ale to duzo mocniejszy. Pojawia sie tylko pytanie czy bedzie regularniejszy. Strzelam, ze nie, ale to wrozenie z fusow.

Szczerze powiedziawszy to Arsenal pod katem przygotowania i natezenia rozgrywek ma najwiekszego farta z calego TOP6. Wszyscy pilkarze trenuja, a poczatek sezonu to wazne mecze z oslabionymi rywalami. Brak LM w decydujacej fazie sezonu. Mysle, ze TOP4 w zasiegu reki.

City kadra tak szeroka, ze mozna dwa sklady na luzie wystawiac, a Totki wypadaja w tym roku z zabawy. Pol pilkarzy na wakacjach z transferami nic sie nie rusza. Son wypada an Asia Cup.
» 2 sierpnia 2018, 09:27 #149
superplus: Niemożliwe że niechęć do Mourinho przesłania wam to jakie wyniki osiąga, i przestańcie pieprzyć o tym stylu bo biadolenie o stylu Mourinho jest już tak samo legendarne jak proces Van Gaala, pragnę poinformować że ten dużo DUŻO DUŻO O JEZU JAK DUŻO mocniejszy i piekniej grający Liverpool ze świetnym trenerem który powinien się nazywać Adaś Miauczyńskim bez Salaha w zeszlłym sezonie grał jak Legia, i ten prześwietny skądinąd trener wygrał całe zero pucharów to się nazywa sukces!
» 2 sierpnia 2018, 09:36 #148
Ekspertinio: @superplus
To już nie można być obiektywnym w piłce nożnej? Co roku trzeba typować Manchester United na mistrza? Ludzie mają swoje zdanie i trzeba je uszanować. To że ktoś typuje City czy Liverpool na mistrza nie znaczy, że tego chce.
» 2 sierpnia 2018, 09:50 #147
superplus: Pragnę zauważyć że kibicowanie jakiemuś zespołowi nie jest obiektywne, obiektywne to są chorągiewki ;) ja w każdym sezonie wierzę że United zdobędzie triple, i nie biadokę aaa bo styl nie ten, aaa bo nie ma transferów, aaaa bo w sumie to dziadki, aaaa bo ci mlodzi to niedoswiadczeni, aaaa bo Mourinho to murarz, ale jak ktoś inny zagra defensywnie to taktyczny geniusz (patrz wielbiony tutaj przez wielu Simeone) wy sami nie wiecie czego chcecie i nie zdajecie sobie sprawy jak skompkikowane jest prowadzenie klubu pilkarskiego, i nie dopuszczacie do swojej swiadomosci w ogóle czynnika ludzkiego, ale co ja tam wiem w końcu jestem z United na dobre i na złe co ze mnie za ,,nieobiektywny, i utopijny kibic''
» 2 sierpnia 2018, 09:56 #146
Ekspertinio: Nie nazwałem Cię nieobiektywnym kibicem. Stawiasz, że mistrzem będzie Manchester United i masz do tego prawo, ale jeżeli ktoś uważa, że Manchester City czy Liverpool ma większe szanse na pierwsze miejsce to moim zdaniem nie powinien pisać wbrew sobie, że mistrz dla nas.
» 2 sierpnia 2018, 10:07 #145
RememberMe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2018 10:15

Sory ale to co tu sie dzieje to powinny lecieć bany a nie za jakieś przekleństwa czy nie wiem co. Wiecie że każdy KIBIC Huddersfield, Southampton, Watford wierzy, że ich zespół wygra Premier League? Myślicie, że jeśli oglądają mecz z City to tylko czekają aż im wpakują bramy i elo? Jeśli typujecie City czy Liverpool na mistrza to po prostu nie jesteście kibicami Man United, bo u kibica Man United wiara przewyższa racjonalność.
» 2 sierpnia 2018, 10:14 #144
Alfonzo: RememberMe, nie przesadzaj. Sorry ale jak kocham MU już tyle lat tak nie jestem sobie w stanie wyobrazić murarza wygrywającego z United coś znaczącego. Po prostu nie jestem. Ta trenerzyna to przeżytek, wypalony partacz i nic więcej. Gdyby został Van Gaal prędzej byśmy coś ugrali. Przypominam że Van Gaal także dostał się do LM i w odróżnieniu od murarza potrafić zdobyć FA Cup.
» 2 sierpnia 2018, 10:18 #143
superplus: RememberMe nie przesadza, United ma pełne prawo do bycia mistrzem Anglii i to tutaj powinno się to mocno akcentować, a nie ma ani jednego komentarza ANI JEDNEGO gdzie ktoś hy stawiał United w roli faworyta, ba KIBICE PRAWDZIWI PRÓBUJĄ MI WMÓWIĆ ŻE UNITED TO MAX TOP 4. Chorągiewy nie kibice.
» 2 sierpnia 2018, 10:38 #142
Alfonzo: superplus nie pogrążaj się, tak samo jak Polska miała zdobyć MŚ :) Wszyscy widzą że mourinho to pomyłka i nieporozumienie i mało kto wierzy w mistrza, jesteśmy realistami. skoro murarz nie potrafił przejść słabiutkiej Sevilli ani nawet zdobyć FA Cup to o czym tu mowa? Tak samo ja mogę sobie wmawiać że w wieku 30 lat zostane jeszcze światowej sławy piłkarzem, mogę sobie wmawiać ale po co jaki to ma sens oszukiwanie samego siebie?
» 2 sierpnia 2018, 10:41 #141
Tymczasowo: @superplus

Kibice ktorzy realnie patrza na kadre. Oczywiscie, ze chcesz zeby twoj ulubiony klub byl najlepszy i wygral lige, ale jak przychodzi typowanie to robisz to obiektywnie i na surowo. Gdyby kazdy popadal w typowaniu w emocje to jeszcze City na 20 miejscu bo przeciez jako kibic United musisz ich hejtowac, a zaraz przed nimi na miejscu 19 LFC. Zenada
» 2 sierpnia 2018, 10:43 #140
superplus: Alfonzo wobec tego proponuje się udać na the Kop i sobie śpiewać piosenki które nje mają pokrycia z rzeczywostością.
» 2 sierpnia 2018, 10:44 #139
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2018 10:46

No wlasnie i taki jegomosc wlasnie pokazuje, ze nie jest kibicem, bo kibic wspiera klub trenera zawodnikow. Jak kogos kto obraza menagera mozna nazwac kibicem? Mozna kogos lubic albo nie ale szacunek sie kazdemu nalezy a juz na pewno komus kto prowadzi United, kto wywalczył dla nas cwicemisztarza i zrobił najlepzszy wynik w lidzie od odejscia SAFa. Waliłbym bany az by sie plackom znudziło nowe konta zakładac. Sympatycy klubu ktorzy pewnie grosza na klub nie wydali, meczy ogladaja na stremach, OT widzili na filimiku z yt a do ciśnięcia pierwsi. Tfu

ps. a przeciez ten Tymczaoswy to kibic arsenalu więc co tu się podniecać jego typami.
» 2 sierpnia 2018, 10:44 #138
superplus: @tymczasowo city lfc i a4 mogą być w top4 zajmując lokaty 2-4 odpowiednio za Manchesterem United.
» 2 sierpnia 2018, 10:49 #137
Alfonzo: DevoMartinez no pochwal się na ilu meczach ty byłeś. Pochwal się ile masz koszulek (ja mam 3 i 2 szaliki) ty pewnie masz cały pokój tego :> (już to widze). A murzarz to jest szkodnik nie trener więc jego szanować nigdy nie będę, jego czas w klubie nieubłaganie dobiega końca i zobaczysz że dotrwa co najwyżej do końca roku kalendarzowego na swoim stanowisku. Pewnie za Moyesa też ganiłeś jego hejterów i go popierałeś? Mourinho to drugi Moyes
» 2 sierpnia 2018, 10:51 #136
Ekspertinio: @DevoMartinez
"kibic wspiera klub trenera zawodnikow. Jak kogos kto obraza menagera mozna nazwac kibicem? Mozna kogos lubic albo nie ale szacunek sie kazdemu nalezy"

No cóż, po tym klubie i zawodnikach jedzie sam trener (odpadanie w 1/8 LM to nic nowego dla MU, nie warto płacić by oglądać mecze MU) więc może po prostu biorą z niego przykład.
» 2 sierpnia 2018, 11:14 #135
Alfonzo: A wogóle to zacznijmy od tego że wielce prawdopodobnym jest że murarz to kret z chelsea i specjalnie podłożył się w finale żeby jego chelsea zdobyła puchar. jego wypowiedzi, styl gry i transfery również na to wskazują
» 2 sierpnia 2018, 11:18 #134
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2018 11:24

Nie stawiaj znaku rownosci miedzy epitetami a tym, ze trener mowi, ze to nic nowego odpsac z LM bo to akurat była prawda. I dotyczy przeciez kazdego klubu. To, ze dla mediow odpadniecie z Sevilla bylo pozywka to tez fakt. Jakos takiego larum nie bylo jak nie wychdozilismy z grupy, czy odpadalismy z hiszpanskimi ogorkami za Safa.

Alfonzo a to wszystko juz jasne. Jednak masz cos z głowa. :)
» 2 sierpnia 2018, 11:23 #133
Alfonzo: Wiesz czemu nie było rabanu jak SAF odpadał w fazie grupowej? Bo on regularnie zdobywał mistrzostwa Anglii czyli coś co jest jedynie mokrym snem mourinho i tylko szaleńcy wierzą że mu się to uda
» 2 sierpnia 2018, 11:26 #132
DevoMartinez: Dla twojej informacji SAF nie zdobywał regulanrie mistorzstw a poczatki w Utd miał trudne, gdyby go zwalaniano jak teraz Mou po 2 sezonach to nie byłoby teraz wielkiego SAFa.
» 2 sierpnia 2018, 11:33 #131
Alfonzo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2018 11:37

Nie udawaj greka . Mówimy o czasach kiedy nie wychodził z grupy LM a to nie były jego początki, więc nie mowimy o początkach.
2003, 2007, 2008, 2009, 2011, 2013 - to nie jest regularne zdobywanie mistrzostw? (pomijam jeszcze wczesniejsze lata gdzie także zdobywał tytuła nawet raz the treble) murarz nawet jednym mistrzostwem z MU nie może się pochwalić to tak jakbyś porównywał łajno do złota
» 2 sierpnia 2018, 11:36 #130
DevoMartinez: Skoro bierzesz pod uwage tylko te sezony to zdobył w tych latach 6 mistrzostw a nie zdobył w 5 więc to raczej nie jest regularne zdobywanie mistrza co? Nie mowiac o tym, ze w 3 latach pod rząd mistrza tez nie bylo.
» 2 sierpnia 2018, 11:47 #129
Alfonzo: nie łap za słówka, murarza nie wybronisz bo nawet za nim nie przemawiają żadne argumenty, co trzeba mieć w głowie żeby umniejszać legendarnemu SAF przy okazji wybielajac takiego partacza i parodyste jak Mou ?? SAF był gwarancją walki o tytuł w niemal każdym sezonie, a Mou to gwarancja autobusu, żałosnego stylu i kompromitacji
» 2 sierpnia 2018, 11:48 #128
DevoMartinez: Nie lap za słowka? Ile ty masz lat? Pokazuje CI jak krowie na rowie, żę bzdury gadasz a twoja jedyna odp to nie łap za słowka. Skoro dla cb 55% to synonim regularnosci to wracaj do szkoły. Sprawdz sobie ile razy nasz SAF z murarzem wygrywał jeszcze bo widze, ze pamięc mocno wybiurcza.
» 2 sierpnia 2018, 11:55 #127
Alfonzo: Lol jakie to ma znaczenie że murarzowi udało się pokonać SAFa? Liczy się tu i teraz. Montella i wielu innych trenerów żółtodziobów wyjaśniło murarza w zeszłym sezonie ale dla ciebie najważniejsze że on kiedyś pokonał pare razy SAFa, dlatego niech będzie na stanowisku MU do końca zycia nawet jak spadnie z ligi, lol co za logika. Obudź się człowieku, murarz kiedyś był dobrym trenerem teraz jest cieniem samego siebie i bliżej mu do Moyesa niż SAFa. SAF nieregularnie zdobywał mistrza? To w takim razie murarz bardzo regularnie zdobywa :) Aż 0 razy z United zdobył mistrzostwo, to dopiero regularność
» 2 sierpnia 2018, 11:59 #126
querk: Jeszcze pół roku i Mou wylatuje, po co ta dyskusja skoro to sezon przejściowy
» 2 sierpnia 2018, 12:07 #125
DevoMartinez: Serio masz problemy z logicznym myslenie chłopie i fakty do cb nie trafiają. W utd po Safie nikt regularnie nie zdobywał mistrzostwa ale najblizej bylismy wlasnie za tego znienawdzinego przez ciebie murarza. Zaczął wydobywac nas z syfu zostawionego przez poprzedników. Moze keidys przejrzysz na oczy.
» 2 sierpnia 2018, 12:10 #124
Magik1990MU: Doprawdy nie wiem, czy się śmiać, czy płakać, jak widzę opinie o "megasilnym" Liverpoolu. Drodzy eksperci od czerwonek - napiszcie proszę, od kiedy to Liverpool jest faworytem do majstra? Od ściągnięcia Fabinho i Keity, którzy jeszcze niczego w PL nie pokazali? Od ściągnięcia gwiazdy Stoke? A może od wygranej z United w SPARINGU?

@Tymczasowo

Ciebie już nawet nie chce mi się komentować, bo już dawno miałeś opuścić tę stronę, a wróciłeś pod innym nickiem. Pal licho, gdybyś pisał rzeczowe komentarze, ale wszędzie da się wyczuć te twoje chore przekonanie, że Arsenal to poziom United (a teraz jeszcze wyższy). Napiszę ci to jeszcze raz: ARSENAL TO ŚREDNIAK LIGOWY! Jak się odkują po kompromitującym sezonie to wtedy pogadamy. Póki co stawianie Arsenalu wyżej w jakiejkolwiek tabeli to obrażanie kibiców United. Dotarło?
» 2 sierpnia 2018, 12:20 #123
Tymczasowo: @DevoMartinez

Najblizej mistrzostwa byliscie w sezonie 15/16 za Van Gaala. Traciliscie do lidera 15 oczek. W tym sezonie liczba ta wynosila 19 punktow, a sezon wczesniej 24 PUNKTY. Nigdy wczesniej nie byliscie tak daleko punktowo od mistrzostwa niz za Fergusona.
» 2 sierpnia 2018, 12:21 #122
DevoMartinez: Tymczasowo: tylko, ze z tymi punktami z zeszłego sezonu mielibysmy majstra w paru poprzenich seonach więc o kant d twoje wywody. Drugie miejsce to jednak lepsza pozycja niz 4 czy 5. I to są fakty.
» 2 sierpnia 2018, 12:33 #121
rizx: @Tymczasowo

Co to jest 19 punktów, w porównaniu do 37 punktów straty Arsenalu ;)?
» 2 sierpnia 2018, 12:34 #120
Tymczasowo: "ARSENAL TO ŚREDNIAK LIGOWY! Jak się odkują po kompromitującym sezonie to wtedy pogadamy. Póki co stawianie Arsenalu wyżej w jakiejkolwiek tabeli to obrażanie kibiców United. Dotarło?"

No nie dotarlo bo nie ma to nic wspolnego z rzeczywistoscia. Nikt nie stawial United jako ligowego sredniaka po zajeciu osmego miejsca i krzatania sie po miejscach 4-8 bo to nie byla prawda. Tak samo jak nie jest prawda, ze Arsenal jest sredniakiem. Jest jednym z najwiekszych klubow w Anglii baaa za United ma najwiecej kibicow z PL, a gdy nie bierzemy pod uwage Indii to te statystyki kibicowskie sa bardzo wyrownane. Jest nawet fajny wykresik na necie (jak znajde to Ci podrzuce) o tym kto w jakim kraju komu kibicuje.

Bazuje to na fanach na twitterze, facebooku,instagramie, zapelnianiu stadionow i ludzi na stadionach na poszcegolnych tournee i jest wyliczana usredniona liczba procentowa i prawie we wszystkich krajach ponad 20% kibcujacych PL to kibice Arsenalu lub United (Manchester miazdzy konkurencje w Indiach gdzie ma prawie 60% "udzialow" kibicowskich co daje ogromna przewage nad reszta)

Stawianie Arsenalu wyzej to nie obraza United, a trzezwe spojrzenie na sytuacje. Kadrowo oba zespoly sa na podobnym poziomie, a Pogba czy Matic omina pierwsze kolejki i raczej z miejsca nie wroca do formy fizycznej prezentowanej w tamtym sezonie. Do tego dochodzi LM w ktorej raczej United bedzie chcial cos ugrac i to pierwszy sklad bedzie decydowal o tym czy przejda dalej czy nie. Oczywiscie jest jeszcze 3 decydujacy aspekt czyli Mourinho. Jego 3 sezony to totalny dramat, nie bez powodu jest typowany jako glowny kandydat to spadniecia ze swojej posady posrod wszystkich menadzerow w PL.

Z toba sie nie da rzeczowo bo nie potrafisz uargumentowac swojego stanowiska. Napiszesz Arsenal to sredniak bo w tamtym sezonie byli 6. Ot cala twoja wiarygodnosc i argumentacja.
» 2 sierpnia 2018, 12:37 #119
LearningtoFly: Tak swoją drogą to ten cały DevoMatrinez pachnie mi na drugie konto walentosa, podobne bzdury I zaskakująco zbliżony i znany styl pisania.
Po co się z nimi kłócicie?, skoro ci ludzie nie wiedza co to realizm. Dajcie im żyć w swojej utopii, oni Ci powiedzą że nawet jak Mou by spadł do Championship to byłby to wypadek przy pracy i juz za rok zobaczymy wielki Manchester....
Zero obiektywizmu. Ludzenie sie ze pilkarze Ala Lingard, Smalling, Jones czy McTominey odpala I będą gwiazdami ligi xD.
» 2 sierpnia 2018, 12:46 #118
Tymczasowo: @Fly

Wlasnie nie lubie jak ktos ma takie utopijne poglady w stosunku do swojego klubu. Sparodiowalem to i pokazalem jak to idiotycznie wyglada, a Ci ludzie zaczeli mnie cisnac, ze gdzie ARSENAL NA PIERWSZYM robiac taka sama glupote stawiajac 3 sezon Mou jako ten mistrzowski.

Realnie Arsenal i United maja szanse powalczyc o TOP4. Reszta to kibicowska wiara, ale jak patrzymy na sprawe obiektywnie to nie umieszczajmy United na pierwszym miejscu pliis.
» 2 sierpnia 2018, 12:55 #117
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2018 12:58

LearningtoFly: Z bzdurami, hipokryzją i brakiem obiektywizmu właśnie staram się walczyć. I to moje jedyne konto Sherlocku. Nieraz krytykowąłem decyzjie Mou ale rzucanie epitetami w jego kierunku czy piłkarzy to dla takich ludzi mam jedynie srodkowy palec.
» 2 sierpnia 2018, 12:57 #116
rizx: Arsenal ma tak podobną kadrę, że w obecnej chwili United poza prawym skrzydłem ma lepszego zawodnika na każej pozycji..
» 2 sierpnia 2018, 13:19 #115
Tymczasowo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2018 14:15

De Gea>Leno
Valencia>Bellerin (chociaz Lichy jest lepszy od obydwu. Pytanie tylko w jakiej wroci formie fizycznej)
Smalling>Mustafi
YoungXhaka
Torreira>Fred (sory, ale jedenastka sezonu i swietne wystepy na mundialu na ten moment czynia go lepszym)
Lingardjakis wasz prawoskrzydlowy bo na razie nie ma takiego goscia
Auba>Sanchez
LacaShaw
Lichy>Dalot
Koscielny>Jones
Iwobi

edit. Nevermind. Ta strona jest jakas chora i wysypuje cale zycie jak chcesz porownac wiecej niz 4 pilkarzy
» 2 sierpnia 2018, 14:14 #114
welllone: Kadrowo podobne, kolejny raz farmazony piszesz.
DDG
Valencia
Young
Matic
Pogba
Sanchez
Lukaku
Rashford

Gdy w formie
Martial, Bailly.
To są piłkarze United od których lepszych w Arsenalu nie znajdziesz i nie zaklinaj rzeczywistości.
Niewiadome:
Shaw, Lindelof, Fred.
Jedynym piłkarzem z całego składu jaki mógłby dać coś United jest Auba. Jednym jedynym. Nikogo innego realnie byśmy tu nie chcieli chyba, ze na uzupełnienie składu.

Kibice Arsenalu robiliby po gaciach gdyby doszło do transferu któregoś z takich piłkarzy jak Pogba, Matic, Lukaku, DDG, a nawet Martial więc o czym ta rozkmina to nie wiem.
» 2 sierpnia 2018, 14:40 #113
Tymczasowo: Zobaczymy w tym sezonie jak te kadry wygladaja i zrozumiecie dlaczego uwazam, ze sa podobne ;)

@Well

Prosze Cie z tym Sanchezem bo to az zbyt smiesznie wyglada. Auba go zjada na tym skrzydle, a jego dwie bramki w pre-seasonie nie zmienia tego, ze wygladal fatalnie przez caly tamten sezon
» 2 sierpnia 2018, 14:48 #112
rizx: DDG > Leno, Cech
Young > Kolasinac
Bailly > Mustafi
Lindelof ?? Sokrstis
Valencia > Bellerin (Lichsteiner to niewiadoma)
Matić > Xhaka (Torreira to również niewiadoma)
Pogba > Özil
Herrera ?? Wilshere (obydwaj bardzo różna forma, Freda nie liczę)
Sanchez = Auba (choć kibice Arsenalu po transferze najprawdopodobniej zapomnieli ile razy im tyłek ratował przez ostatnie 2 lata)
Lukaku > Lacazette
Lingard ?? Miki (obydwaj miewają wahania formy i to bardzo duże)

W obwodzie zostaje Romero, Jones, Smalling, Shaw, Martial, Fred (zapewne Herrera będzie na ławce), Rashford, a nawet Fellaini jako zadaniowiec.

:)
» 2 sierpnia 2018, 14:51 #111
welllone: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2018 15:01

Auba rozumiem gra na skrzydle w Arsenalu, że do Sancheza porównujesz? Porównaj go do Lukaku i potem przeproś oraz schowaj się tam skąd wyłazisz.
Napisałem, że Auba to jedyny piłkarz który może coś wnieść do United, bo jest zupełnie innym typem zawodnika niż obecnie mamy.
Dla Ciebie Auba >= Sanchez więc kadrowo Arsenal = United.
Logic by Arsenal fan
» 2 sierpnia 2018, 14:57 #110
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2018 15:21

Jprd panuje tu taka atmosfera jakbyśmy w poprzednim sezonie ledwo zajęli 6te miejsce, w lato odeszło kilku kluczowych zawodników i teraz czeka nas walka o środek tabeli. A tymczasem w poprzednim sezonie tą kadrą zajęliśmy 2gie miejsce z liczbą ptk. która w niektórych sezonach dawałaby mistrza. Nikt nie odszedł (Nie liczę Carrick i Blinda, bo w poprzednim sezonie w ogóle nie grali), a przyszedł Fred, które realnie wzmocnił środek pola, a z wypożyczenia wrócił Pereira i Fosu, którzy dają dodatkowe opcje przy wyborze optymalnego składu. Matic i Valencia wrócą we wrześniu, a reszta mundialowiczów opuści 1 góra 2 kolejki. Głowa do góry.
» 2 sierpnia 2018, 15:19 #109
Magik1990MU: @tymczasowo

ja ci o możliwościach zespołu, a ty mi o bazie fanów. WTF? Co ma piernik do wiatraka? Arsenal ma od lat horrendalnie drogie bilety na Emirates, a na transfery ciągle brak kasy. Baza fanów nic nie znaczy, jeśli właściciel nie potrafi odpowiednio tego wykorzystać. Milan i Inter też mają dużą.

Co do tych porównań zawodników to tak napaćkałeś, że niczego z tego nie rozumiem. Tzn prawie, bo to śmiechowe porównanie Auby z Sanchezem akurat rozczytałem. Co do miejsc United we WCZEŚNIEJSZYCH sezonach, to nie chce mi się ci powtarzać, że liczy się to co tu i teraz. A teraz Arsenal to średniak ligowy, który stracił 37 oczek do City. Stawianie wyżej Arsenalu od United to obraza i robisz to z premedytacją, nie mając ku temu żadnych sensowych powodow.
» 2 sierpnia 2018, 16:31 #108
rizx: Okej, czyli Laca idzie na ławkę, albo zagrają na 2 napastników. Nawet po takiej zmianie uważam, że Lukaku jest lepszy od Auby, a Sanchez od Lacazette (choć porównanie skrzydłowego do napastnika jest lekko mówiąc dziwne, ale oszczędzę kibicom Arsenalu wrzucania Iwobiego do porównania)
» 2 sierpnia 2018, 16:33 #107
Spadkobierca: Parafrazując jedną z bardziej znaczących postaci w historii Stanów Zjednoczonych Ameryki... Nie można być tak zaślepionym przez miłość, żeby nie widzieć słabości. Miłość to nie jest ślepa wiara i klepanie po plecach, miłość to też ten moment, kiedy solidnie uderzasz pięścią w łeb krzycząc "zbudź się, bo suniesz w przepaść!".
» 2 sierpnia 2018, 21:48 #106
Gale: A jednak bait pierwsza klasa
» 3 sierpnia 2018, 03:37 #105
vanderToki: FC Basel (18. miejsce w rankingu, 71.000 pkt.) na dobrą sprawę już poza Ligą Mistrzów. To oznacza, że Roma na pewno będzie losowana z drugiego koszyka - a zatem United na ten zespół w fazie grupowej nie wpadną.
Jeśli odpadnie jeszcze Benfica (w III rundzie grają przeciwko Fenerbahce), to z drugiego koszyka będzie losowany także Liverpool.
» 1 sierpnia 2018, 21:45 #104
LearningtoFly: Na liverpool i tak byśmy nie trafili, a po za tym co to za różnica na kogo trafimy?, w zeszłym roku wyjaśniła nas byle Sevilla, więc całkiem możliwe, że w tym roku może to być nawet i Fenerbache.
» 1 sierpnia 2018, 22:17 #103
vanderToki: To było czysto do wiadomości. Mnie tam ciekawi, kto z kim zagra. Liverpool w trzecim koszyku to możliwość całkiem niezłej grupy, np. z Romą i Atletico, albo PSG i Borussią - zupełnie teoretycznie, oczywiście. Poza nimi takich naprawdę mocnych zespołów tam nie ma: Schalke, Monaco, Lyon, CSKA...
Jest jeszcze jedna sprawa, Liverpool ma tyle samo punktów, co Schalke i Dynamo. Nie wiem, z jakiej przyczyny angielski klub jest mimo wszystko sklasyfikowany wyżej od Górników. W rankingu ligowym za lata 2012-2017 Niemcy są wyżej. Dlatego ciężko mi powiedzieć, czy Dynamo też nie musi odpaść, żeby LFC się przesunął. Ale zakładam, że nie.
» 1 sierpnia 2018, 22:34 #102
Spadkobierca: Koszyki i teoretyzowanie, tak jak w poprzednim sezonie Tottenham mający wylecieć z hukiem po porażkach z Realem i BVB w grupie. Wiecie gdzie sobie można wsadzić to teoretyzowanie?
» 2 sierpnia 2018, 05:45 #101
jassaj: A czy ty czytasz, co vander pisze czy się srasz tylko po to, żeby śmierdziało ? Ziomek pisze ciekawostki, jak to na ten moment wygląda, warianty możliwe do spełnienia bez żadnego siania defetyzmu czy hura optymizmu. tak może być i tyle ale zawsze znajdzie sie ktoś kto musi się dowalić, bo to już jest kombinowanie.... Lol
» 2 sierpnia 2018, 10:40 #100
BajtiMU: Morata widzę bez zmian.
» 1 sierpnia 2018, 21:19 #99
Carlitozz: Chelsea za to z dużą zmiana, aż mnie to zaskakuje jak szybko zaczynają grać to co Sarri chce.
» 1 sierpnia 2018, 21:23 #98
BajtiMU: A gdzie tu jak Hazard jeszcze znajdzie się w składzie.Przekonamy się już niebawem jak to będzie wyglądać na dłuższą metę.Jeżeli natomiast chodzi o Arsenal to myślę,że wciąż będą średniakiem i ciężko im będzie powalczyć o swoją ulubioną pozycję,oni potrzebowali dużo lepszych wzmocnień ale wiadomo jak to u nich wygląda z transferami.Co z tego,że zrobili dużo transferów? gdzie każdy ten transfer to średni piłkarz ale wszystko zweryfikuje cały sezon.Wydarzyć się tak naprawdę może wszystko,nic nie jest pewne.
» 1 sierpnia 2018, 21:43 #97
Carlitozz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2018 21:55

Bellerina to chyba za dużo tych pokazów mody odwiedza bo coraz wolniejszy się robi, ten młody Odoi robi z niego wiatrak. Hazard, Kante, Willian mogą być groźni.
» 1 sierpnia 2018, 21:55 #96
RememberMe: Rojo out czyli przyjdzie Alder a wtedy jeszcze Jones out
» 1 sierpnia 2018, 19:17 #95
DjTED: Mou za Chiny nie odda Rojo. Jednego z niewielu prawdziwych czerwonych diabłów
» 1 sierpnia 2018, 19:49 #94
RememberMe: idziesz o flache?
» 1 sierpnia 2018, 19:56 #93
DjTED: RememberMe: Ty akurat juz chyba bys kazdemu po zgrzewce wisiał....
» 1 sierpnia 2018, 20:03 #92
KINGofDP: Jak Rojo ma byc czerwonym diabłem to ja dziekuje za takich grajków .
» 1 sierpnia 2018, 20:10 #91
RememberMe: DjTED akurat pierwszy raz coś takiego piszę
» 1 sierpnia 2018, 20:12 #90
celny: Rojo w Evertonie :(
» 1 sierpnia 2018, 18:58 #89
Kamcio01: Martial napisał na oficjalnym fb : Thank you all for your support. My baby Swan is ok, for the mum it was more difficult but thanks to god she is well now. Sorry but my family will always come first...
Back to Manchester tomorrow 💪🏾
» 1 sierpnia 2018, 18:53 #88
DjTED: To co on kur.. telefonu nie ma? Musiał dostac kare by sie odezwac. Olewka totalna. By zadzwonił i powiedzial ze sa problemy to na bank klub by nie miał przeciwskazan do dłuzszego urlopu.....
» 1 sierpnia 2018, 19:41 #87
AFC07: A to czasem Mou czegoś nie chlapnął jak to w zwyczaju ?
» 1 sierpnia 2018, 23:13 #86
QsQs: Pewnego dnia do jednego z barów weszła kaczka. Usiadła na krześle przy barze i poprosiła o browar. Barman (właściciel lokalu) wybauszył oczy a kaczka do niego grubym głosem :
- jestem Stefan, jestem murarzem, pracujemy na takiej budowie 2 przecznice stąd, będę tu w przerwie w robocie wpadał na jakieś jedzenie i piwko.
Barman oczywiście się zgodził. Wyszedł na zaplecze i dzwoni do zaprzyjaźnionego dyrektora cyrku:
- stary, nie uwierzysz, mamy tu gadającą kaczkę, myślę że u Ciebie w cyrku mógłby to być gwóźdź programu:
Dyrektor oczywiście się podjarał i umówił się z barmanem, że przyjedzie zaproponować kaczce etat,
Następnego dnia oczywiście dyrektor przyjechał do baru a tam już siedziała kaczka przy barze i popijala piwo, od razu podszedl do niej i zagaja:
- dzień dobry jestem dyrektorem cyrku i chciałbym panu zaproponować pracę w moim cyrku,
Kaczka na to :
- a czy cyrk to taki namiot rozbity na metalowej konstrukcji?
- tak , odpowiedział dyrektor
- a czy tam jest też poustawianych drewnianych ławek do okoła?
- tak
- i jest tam na środku okrągła arena wyścielona słomą i trocinami?
- tak
- TO PO *UJ WAM TAM MURARZ?!


Tu w klubie mamy niestety taki paradoks,
bo mamy i cyrk i murarza
» 1 sierpnia 2018, 18:53 #85
cps530: Wiem że to jego pierwszy mecz, ale mimo wszystko, Fred według mnie zrobi sporą różnicę w tym sezonie. Bardzo pewnie stoi na nogach, zwinnie i z pomysłem porusza się pomiędzy rywalami. Jestem nim mega pozytywnie zaskoczony.
» 1 sierpnia 2018, 18:52 #84
DelPiero: Niesamowite. Mamy już 1 sierpnia, a o wzmocnieniu na prawe skrzydlo wieści nadal brak. Kto tutaj ostro zawiódł bo znów czeka nas walka o miejsca 2-4
» 1 sierpnia 2018, 18:31 #83
RememberMe: Del Piero ponoć ma wznowić karierę i zagrać u nas na prawym skrzydle
» 1 sierpnia 2018, 18:36 #82
BajtiMU: Dosłownie uwielbiam to mówienie które zajmiemy miejsce gdzie nawet nie zagraliśmy ani JEDNEGO ligowego meczu.Jak i też mówienie już jakieś 2 tyg temu,że obecne okienko transferowe to nasze najgorsze okienko od lat (to nic,że zostało jeszcze 3 tyg).Opanujcie się ludzie,okienko będziemy podsumować kiedy ono się zakończy a trenera na koniec sezonu,czy chociażby po zagraniu kilkunastu meczy.
» 1 sierpnia 2018, 21:27 #81
DelPiero: Dobrze czekam na wasze placze w grudniu jak liga bedzie juz praktycznie przegrana to wspomnicie moje slowa
» 1 sierpnia 2018, 23:33 #80
DjTED: Kolejny szczur ucieka. Mógł powiedziec wprost, ze chce odejsc i nie wróci a odwala maniane na boku. Odwraca sie plecami do klubu i kibicow
» 1 sierpnia 2018, 17:23 #79
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2018 16:52

No teraz miejmy nadzieje ze ruszy cos przy transferach po torune. Martial musi odejsc i nie widze innej opcji po tym jak potraktował sobie nasz klub . Trzeba kupic kogos za niego albo poprostu sie wymienic za Williana , Pulisicia czy Perisicia . Brakuje nam Prawego skrzydla i jak Martial odejdzie to kolejnego do ofensywy . W obronie w sumie tez sporo szumu bo narazie Bially wyglada blado , Rojo kontuzja , Smalling to Smalling a Lindelof wyglada najbardziej obiecująco po Mistrzostwach . Jeszcze niewiadomo co z Pogba wiec moze czekac nas naprawde ciekawa koncowka okienka transferowego .
» 1 sierpnia 2018, 16:52 #78
kociak153: Jak ten Vinicius się wczoraj ruszał :o A u nas? Jedyny Alexis i Fred byli choć trochę zwinni, reszta to jakieś słupy.
» 1 sierpnia 2018, 15:04 #77
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2018 12:42

Marca podaje, że MU złożyło ofertę 60 mln euro za Kovacica, ale on sam nie chce grać u nas z powodu stylu. Może Pogba faktycznie chce odejść?
» 1 sierpnia 2018, 12:39 #76
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2018 12:47

Na 2-3 (zależnie od formacji) pozycje w środku pomocy mamy obecnie 7 piłkarzy (Matic, Pogba, Fred, Herrera, Fella, McTom, Pereira). Niech to wystarczy jako odpowiedź czy jest sens sprowadzać kolejnego ŚP i ile prawdy jest w tym co pisze Marca.
» 1 sierpnia 2018, 12:47 #75
Slawek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2018 12:53

Mamy 7,ale jakichy?Jedynie Matic,Pogba i mam nadzieje Fred to poziom MU,reszta to poziom Evertonu lub nizej.JAKOSC nie ilosc.
» 1 sierpnia 2018, 12:52 #74
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2018 12:57

Barca namawia Pogbę, więc może Jose chce się zabezpieczyć, może też chcieć wypożyczyć Mctominaya i Pereire, więc byłoby tylko 5 z czego 3 grało by w podstawie, może też przesunąć Maticia do obrony. To już lepiej Sergieja kupić.
» 1 sierpnia 2018, 12:57 #73
Carlitozz: Savic mówił ze zostaje w Lazio, wiec ten kierunek chyba jest spalony w tym roku.
» 1 sierpnia 2018, 13:46 #72
dlabigt23: Bez sensu znow wypozyczac Pereire . Chlopak sie stara i jest to pomocnik bardzo kreatywny cos jak Fred wiec przyda sie taki ktos do rotacji . A co do Pogby to jesli chce odejsc niech odejdzie ale w miare szybko to wtedy znajdziemy jakies zastepstwo . Ale podejrzewam ze to tylko plotki
» 1 sierpnia 2018, 16:47 #71
LearningtoFly: Chyba tu niektórym wynik uderzył do głowie. Fakt wygralismy, ale to co ujrzałem między 2, a 4 W nocy to niestety tragedia I pośmiewisko. W meczu gralismy cos przez 20 minut, efekt 2 bramki po ładnych kontrach. Szkoda że na tyle bylo stać wielki Manchester United. Późniejsza gra to popisy młodzików Realu, które wymusiły na nas murarke, aby bronić wyniku xD. Odniosłem wrażenie że jeden Sanchez cos sie tam starał, a reszta przeszła obok meczu, lub po prostu pokazała Jose ze jest za slaba nawet na juniorkow Realu. Mówię szczególnie o II połowie I sytuacji gdzie real gral sama swoją młodzieżą z kapitanem Llorente. Niestety ma ich tle wypadliśmy piorunjaco slabo, a chyba powinno być odwrotnie gdy zespół jest już po 3 tygodniach przygotowań A drugi dopiero wchodzi w ta fazę. Cos tam pokazał Fred, ale odniosłem wrażenie że on raczej woli szybko pilka pograc a nie w statycznym żółwim tempie.
Ten mecz tez pokazał że piłkarze tacy jak Darmian(asysta, ale też zapamiętałem jego fatalne przyjęcie piłki xD) Shaw, McTominey, Pereira, Fosu Mensah sa zwyczajnie w świecie za slabi na ten klub I nie powinno tu być dla nich miejsca. Mitchell to samo. Ah I jeszcze plusik dla Herrery ktory bardzo solidnie w odbiorze i próbował cos powalczyć.
Niestety obraz tragiczny, ślepcy zaslonia wynikiem, więc znowu będą się puszyc I pisac dyrdymały o wielkim Manchesterze.
» 1 sierpnia 2018, 12:33 #70
DevoMartinez: W sumie nie wiem kto tu jest slepy. W meczu nie gra kręgosłup MU czyli Pogba, Matic, Lukaku ale wygraliśmy więc koniec świata. A nie sorry...
» 1 sierpnia 2018, 15:21 #69
medaliku22: Fantasy Premier League podaję kod do mojej prywatnej
ligi zapraszam 23987-5958
» 1 sierpnia 2018, 12:15 #68
AgentBartezz: To tournee, nie ma sensu ani się podniecać ani załamywać. Co mnie jednak cieszy to Fred. Dla niego to był drugi występ w nowym klubie, zaraz po urlopie i pokazał kilka ciekawych zagrań. Co mnie irytuje to to jak pasywnie zachowywali się pozostali, kiedy Fred walczył z pięcioma graczami Realu - nikt nie kwapił się by wyjść na pozycję. Skoro kilku graczy skupia się na walce z jednym przeciwnikiem, to oznacza, że gdzie indziej powstają luki, które trzeba wykorzystać. Idąc dalej, mamy na prawdę bardzo fajną ofensywę. Z obecnego składu marzy mi się takie zestawienie: Pogba-Matić-Fred|Martial-Lukaku-Sanchez. I do tego piękna ofensywna gra z polotem, bo każdy z tych graczy by się dobrze w niej odnalazł. Mając w "zapasie" Rashforda, Matę, Herrerę, Ligarda wygląda to całkiem dobrze. To nie żadne marzenie z Fify i założę się, że wielu z Was pomyślało o tym samym. Ale naszym trenerem jest Jose i nie ma co na to liczyć, tym bardziej w meczach z najlepszymi zespołami. Broniłem Jose, bo niewątpliwie za przeszłość zasługuje na szacunek. Ale piłka się rozwija - nawet włoska już zrywa powoli z łatką catenaccio (powoli), nawet Guardiola wydawać by się mogło zakochany i skupiony na jednej wizji futbolu w pewnym momencie zrozumiał, że coś trzeba zmienić. U Mourinho nie zmienia się nic. Zwycięstwa i trofea ponad wszystko, ale o ile kiedyś to przynosiło efekty to dzisiaj niestety ich już nie ma. Zdobycie pucharu ligi i ligi europy to nie ten efekt, bo o ile na pierwszy sezon pracy to mogło wystarczyć, o tyle po dwóch gdzie w kompromitującym stylu odpadliśmy z LM z Sevilllą (z Sevillą!!) i nasza gra w większości meczów wołała o pomstę do nieba, to jest zdecydowanie za mało. Może to co napiszę teraz będzie kontrowersyjne ale wolałem patrzeć na naszą grę za czasów Van Gaala - strzałów było tyle samo, ale chociaż to my dominowaliśmy, a nie patrzyliśmy jak inni robią co chcą na boisku. Statystyki z meczów z Liverpoolem i Realem na prawdę wyglądają tragicznie i nie jest usprawiedliwieniem, że to nawet nie jest 30% drużyny.
Wracając do składu, nie mam zamiaru patrzeć na to jak jest zespół ustawiony na papierze - czy to jest 4-3-3, czy 7-0-3 - to nie ma najmniejszego znaczenia, dlatego też nie rozumiem tych ciągłych dyskusji czy dla nas lepsze to pierwsze czy to drugie. Owszem jeśli wystawia się 3 stoperów to logiczne, że żaden z nich nie będzie biegał po skrzydle czy grał na "9". Ale zrozumcie, że ważne jest to jakie piłkarze mają zadania na boisku, a nie czy jest na grafice 4-2-3-1 czy 4-3-3. Tym bardziej, że nowoczesny futbol opiera się na zmianach ustawienia w zależności od tego czy się atakuje, czy się broni, co się na boisku dzieje. Oczywiście nowoczesność, jak już wcześniej wspomniałem, to nie jest cecha Mourinho, ale jak on sam mówił "Pogba to pomocnik" itd. Obawiam się po prostu, że ten potencjał ofensywny będzie zabity i Pogba zamiast grać przed Maticiem razem z Fredem będzie grał w linii z Maticiem, a przed nimi Fred (albo w ogóle Pogba i Fred nie będą razem grali). Do tego dochodzą przecież inne problemy - Martial to jedna wielka niewiadoma i choć kibicuje mu odkąd się tutaj pojawił to martwi mnie to co się z nim dzieje (nie wierzę plotkom, bo nie chodzę na treningi, nie wiem czy to prawda, że się Martial nie stara - to, że wujcio Józio z jednej gazety tak usłyszał i przekazał cioci Krysi z drugiej to nie znaczy, że tak jest.. Na pewno jest jakiś zgrzyt bo to widać gołym okiem, po zachowaniu Mourinho i Martiala wobec siebie, a kumulacją wkurzenia były pierwsze mecze poprzedniego sezonu, gdy grał świetnie na tournee, a potem i tak siedział na ławie), do tego Alexis, który też jest właściwie niewiadomą, bo walczy i walczy ale nie może znaleźć dawnej formy i jeśli jej nie znajdzie to też z tej jego walki nam niewiele wyjdzie.. Do tego Mourinho upiera się by grał on na lewym skrzydle co blokuje miejsce dla Rashforda i Martiala i tworzy dziurę na prawej stronie (może Mata?). W dodatku to narzekanie Mourinho, że nie ma składu, że to tournee jest bez sensu. Przygotowania tak czy siak musiałby przeprowadzać, nie miałby teraz pełnego składu obojętnie czy przygotowywałby drużynę w Anglii czy na Syberii. Z kolei gdyby przesunąć start ligi, to potem narzekałby, że jest za dużo meczów w krótkim czasie. Zawsze coś jest nie tak. Nie wiem jak Was, ale mnie to już męczy, że wszyscy naokoło są winni tylko nie Mourinho. Przecież takimi wypowiedziami nie tylko może niszczyć atmosferę w klubie ale też zniechęcać potencjalnych nowych zawodników do przyjścia do nas. Dlatego tak bardzo zazdroszczę Liverpoolowi Kloppa, bo on nie tylko robi dobrą robotę na boisku ale też i poza nim.
Taka jest moja opinia - szacunek za przeszłość, ale Mourinho nie powinien nadal być tutaj trenerem.
» 1 sierpnia 2018, 12:12 #67
Bastekkkk: Uważam dokładnie tak samo jak Ty napisałeś.
» 1 sierpnia 2018, 13:07 #66
querk: Mou zawsze był kontrowersyjny, ale kiedyś piłkarze za niego umierali a teraz każdy po 3 latach ma go dosyć. Zobaczcie jakie relacje ma z pilkarzami z pierwszej przygody z chelsea czy interm. Lampard nie raz się wypowiadał o nim jak o przyjacielu, słyszeliście w ostatnich latach żeby któryś zawodnik tak go określił ?
» 1 sierpnia 2018, 13:53 #65
DevoMartinez: Moim zdnaiem Pogba i Fred będa grali w linii a za nimi Matic. Pogba to pomocnik i to własnie wyraz nowoczesnego futbolu bo go JM nie klasyfikuje jako ofensywnego czy DMa. Zadania pomocnika sie zmieniają zaleznie czy atakujemy czy bronimy. Wyniki na turnee mi latają. Gramy bez kręgosłupa druzyny Pogby Lukaku Matica do tego bez wielu podstawowych zawodników. Martial raczej juz jest skreslony z planow Jose. Za van Gaala gralismy duzo gorzej, oczy krwawiły od tego klepania w poprzek na wlasnej połowie. Bramek strzelalismy mniej, więcej tracislimy nie wiem co tu porównywać. Jedynie z czym sie zgodze to, ze Mou ma trudny charakter ale póki będzie miał wyniki i nie zaliczy regresu to nie widze nikogo na jego miejsce póki co.
» 1 sierpnia 2018, 15:30 #64
AgentBartezz: Sam Van Gaal powiedział, że nie dano mu dokończyć pracy. Być może taki sposób grania to był okres przejściowy i w kolejnym sezonie byłoby lepiej? Guardiola potrzebował dwóch sezonów żeby MC grało tak jak on chciał, może Van Gaal potrzebował trzech? Tym bardziej, że zbierał zespół z totalnego dna. Nie pochwalam jego wszystkich decyzji, jego stylu bycia, pracy itd. ale patrząc na to co się dzieje dzisiaj, ciężko mi dojść do wniosku, że Mourinho zrobił jakiś postęp, że gdyby Van Gaal dalej tutaj pracował to na pewno nie byłoby lepiej. To wszystko gdybanie, więc nie mam zamiaru o tym debatować, bo i tak nigdy się nie dowiemy jakby było.

To nie zaliczanie regresu to jest dość błędne myślenie - bo to, że nie zaliczy regresu nie oznacza, że zaliczy progres. A bez progresu stoisz w miejscu. A jak stoisz w miejscu to.. się cofasz. Wyników też nie ma, nie oszukujmy się. To drugie miejsce w zeszłym sezonie, bez żadnego trofeum, klapa w LM, brak stylu.. to nie są wyniki na tak wielki klub jakim jest Manchester United. Owszem mnie też lata to tournee i zobaczymy co będziemy prezentować w sezonie - tylko pamiętajcie żeby nie oceniać sezonu po dwóch tygodniach, jak i tak połowa składu będzie bez formy, po urlopach. Obym się mylił, ale ten sezon może znów wyglądać tak, że będziemy się rozbijać o średniaków, bo nie będziemy mieć pomysłu na grę jak nam oddadzą piłkę, tylko liczyć na indywidualne przebłyski Pogby, Freda czy Sancheza, a jak dojdzie do meczów z TOP6 czy w fazie pucharowej LM to ledwo piłkę powąchamy i taktyka to będzie "laga na Lukaku". Obym się mylił...
» 1 sierpnia 2018, 17:24 #63
SiYamabushi: Piszą, że Martial nie dostanie kasy za dwa tygodnie czyli 180 000 ÂŁ za swoje nie profesionalne podejście, i został wystawiony na sprzedaż za 70mln ÂŁ.
» 1 sierpnia 2018, 12:00 #62
RuudVN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2018 12:03

będzie kasa na PS
edit:
Martial też dopnie swego
» 1 sierpnia 2018, 12:02 #61
RememberMe: Źródło?
» 1 sierpnia 2018, 12:03 #60
mycka86: Już jest news na ten temat. Imo to jego koniec w MU.
» 1 sierpnia 2018, 12:25 #59
mordynator: to bedzie sezon Sancheza widać że potrzebował odpoczynku bo takiego nie miał od 3-4 lat tylko ciągle jakies copa america z Chile,i inne imprezy miedzynarodowe.
» 1 sierpnia 2018, 11:29 #58
mordynator: Po prostu mam nadzieje że bedzie pełnił jedna z głównych rół w tym sezonie ;)
» 1 sierpnia 2018, 17:17 #57
Amycus: Czy ktoś śledzi Barcelonę i jest coś w stanie więcej powiedzieć o obrońcy Yerry Mina? Podobno jesteśmy nim zainteresowani jeśli odejdzie Rojo. Nie chcę sugerować się filmikami z yt bo wiadomo jak to jest. Z góry dzięki za odpowiedź
» 1 sierpnia 2018, 10:27 #56
RoniR10: Przyszłość Yerry'ego Miny może wyjaśnić się już w ciągu najbliższego tygodnia. Po wczorajszym spotkaniu Barcelony z Tottenhamem Ernesto Valverde przyznał, że wciąż liczy na Kolumbijczyka, choć wszystko wskazuje na to, że wkrótce odejdzie on z klubu. Po transferze Clementa Lengleta w kadrze znajduje się aż pięciu środkowych obrońców, a udany mundial w wykonaniu Miny sprawił, że pojawiło się wiele klubów chętnych na jego zakup, mimo że cena zawodnika Barçy poszybowała w górę.

Największe zainteresowanie Miną pochodzi z Premier League, gdzie okienko transferowe kończy się już 9 sierpnia, dlatego w najbliższych dniach wiele klubów będzie starać się o ostatnie wzmocnienia przed nowym sezonem. Jako pierwszy ofertę za stopera Blaugrany złożył Everton, jednak ostatnio do walki niespodziewanie włączył się Manchester United. JosĂŠ Mourinho traktuje Minę jako drugi wybór, gdyby na Old Trafford nie udało się sprowadzić Harry'ego Maguire'a. Anglik również pokazał się z dobrej strony podczas mistrzostw świata, ale Leicester nie zamierza pozbywać się tego zawodnika, dlatego pod presją czasu Czerwone Diabły mogą wkrótce złożyć ofertę za Minę.

Manchester United oferuje Leicester 50 milionów euro za Maguire'a, jednak mistrzowie Anglii z 2016 roku chceliby zarobić przynajmniej 70 milionów. Yerry Mina byłby znacznie tańszą opcją, ponieważ FC Barcelona wyceniła swojego stopera na 40 milionów euro. Gdyby jednak Leicester ostatecznie sprzedało reprezentanta Anglii do Manchesteru, to właśnie klub z King Power Stadium może zgłosić się po zawodnika Barcelony, mając na koncie świeżo pozyskane środki. Otoczenie Miny wciąż nie wyklucza też transferu do Evertonu, chociaż wydaje się, że The Toffees musieliby zwiększyć swoją ostatnią ofertę opiewającą na 30 milionów euro, żeby móc konkurować z bogatszym rywalem z Manchesteru.
» 1 sierpnia 2018, 10:59 #55
Fenek: Przynajmniej jakiś pozytyw na zakończeni tournee. jeszcze tylko mecz z BM i jadziem z PL!
» 1 sierpnia 2018, 10:15 #54
Po6BOOM: Nie miałem niestety okazji obejrzeć meczu. Pewnie to pytanie padło dziś wiele razy, ale czy mógłby ktoś krótko opisać jak spisał się Fred?
» 1 sierpnia 2018, 10:08 #53
mycka86: Hejterzy mają ciężko poranek, bo nie za bardzo można cisnąć po starym dinozaurze, Darmianie i Alexisie, który zabiera miejsce biednemu cudownemu Martialowi.

Początek sezonu na pewno będzie ciężki, bo wielu piłkarzy nie będzie dostępnych, ale o mistrza na pewno powalczymy, a w LM też zajdziemy dalej niż 1/8.
» 1 sierpnia 2018, 09:51 #52
Cielii: Niewiem ale wiekszoasc traconych goli jest od strony Bailly'ego Meczu nie ogladalem z realem. ale w skrocie tez wszystko co real oddawalstrzaly to Bailly przysypial.. ;/
» 1 sierpnia 2018, 09:49 #51
Foster: Z tego Freda to mogą mieć wiele pożytku tylko przykre jest to, że widać przyzwyczajony jest do szybkiej kreatywnej gry, a w tym naszym zespole zabija się wielu piłkarzy.

Gdybym był zawodnikiem osobiście nie chciałbym grać w tym zespole.
» 1 sierpnia 2018, 09:36 #50
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2018 09:50

Na całe szczęście nie jesteś piłkarzem...brakuje nam prawego skrzydła i wtedy gra z pewnością by przyśpieszyła. To jest brakujące ogniwo.
» 1 sierpnia 2018, 09:49 #49
Pogbens6: Dlatego go chciał pep, widać że to zwykle podkradniecie a nie transfer pod taktykę, hahaha
» 1 sierpnia 2018, 09:51 #48
RoniR10: hehehe a pisałem że Barca, MU >>> biali ^^ brawo United! brawo
» 1 sierpnia 2018, 08:32 #47
primasort: Nawet wygrana z młodzieżą trzykrotnego triumfatora LM cieszy.
» 1 sierpnia 2018, 08:10 #46
ArktoS: Wie ktoś gdzie można zobaczyć powtórkę meczu, bo 3 budziki nie przekonały mnie do pobudki... ?
» 1 sierpnia 2018, 07:37 #45
karol100: Za 7 minut na tvp sportsport, potem koloe 16 tez bedzie, sprawdz w programie
» 1 sierpnia 2018, 07:52 #44
Dejfmi: Wasz lider defensywy i nasz najlepszy stoper Eric Bailly spieprzył już na tym tourne 4 czy 5 bramek? :)
» 1 sierpnia 2018, 07:08 #43
Quahadron: I to powód do uśmiechu, tak?
» 1 sierpnia 2018, 08:23 #42
Dejfmi: Oczywiście , że nie. Chciałem tylko wytknąć psychofanim Bailliego, że wcale nie jest taki cudowny jak się wydaje. Smalling wciąga go na śniadanko
» 1 sierpnia 2018, 10:26 #41
Quahadron: Chyba się czegoś nawciągałeś. Fakt Bailly zawodzi obecnie, ale nie przypominam sobie by wcześniej dawał jakieś powody do wątpienia w jego umiejętności. Nawet jeśli idzie mu źle to idzie mu źle teraz.. a nie cały czas. Chis miał swoje pięć minut i jest graczem jedynie na ławke.. nie zachowuj się jakbyś kibicował United od wczoraj. Chris od pięciu lat próbuje wciągać każdego nosem i udało mu się chyba tylko podczas jednego sezonu u Van Galla.
» 1 sierpnia 2018, 10:38 #40
Dejfmi: Zdanie mam odmienne, Chris moim zdaniem jest dużo bardziej stabilny i to tyle. Chyba mam prawo do własnej opini?
» 2 sierpnia 2018, 09:39 #39
Foster: Obejrzałem właśnie pierwszą połowę - ja nie wiem co my robimy na treningach.

Czemu ta nasza drużyna boi się grać w piłkę i piłką - patrzę na tego Freda widać, że dobry zawodnik i nagle stoją w około niego samego kołki bez żadnego ruchu.

Strzeliliśmy te 2 bramki jakoś - drugiej połowy nie włączam szkoda na to czasu, czekam, aż wróci skład i zaczną grać w piłkę.
» 1 sierpnia 2018, 06:59 #38
Seszele: Pięknie!
Wygrana ze zdobywcą Champions League! Wielki Real dostał po dupie.
Teraz może być już tylko lepiej.
» 1 sierpnia 2018, 06:53 #37
Kilerek7: Taa Real w drugim garniaku.
» 1 sierpnia 2018, 07:02 #36
whyalwaysme01: @Seszele
Może i wygraliśmy z Realem, ale nasz styl pozostawiał wiele do życzenia.
» 1 sierpnia 2018, 07:25 #35
Tomwk1988: Kilerek a my to w pierwszym garniaku gralismy? Caly czas narzekanie- jak z Live przegrana tlumaczona ze gralismy rezerwami to odpowiedz ze Live tez I ma mocny sklad. Teraz jak nasze rezerwy ogrywaja real to znowu nie ma co sie podniecac Bo real gral rezerwami. Nie dogodzisz.
» 1 sierpnia 2018, 09:09 #34
Seszele: Dajcie sobie spokój, Panowie. Liczy się wygrana, nie szukajcie dziury we wszystkim. Zachowujecie się jak rozkapryszone bachory.
» 1 sierpnia 2018, 10:20 #33
Kilerek7: Smalling wg gazet zgodził się na transfer do Wolves, Rojo do Evertonu, jeśli to się sprawdzi to zostaniemy tylko z Baillym, Jonesem i Lindelofem, a Blind już też odszedł.
» 1 sierpnia 2018, 07:00 #32
asart: Oczywiście, zostaniemy z trzema stoperami, przecież do 343 więcej ich nie potrzeba, wiec o co chodzi?
» 1 sierpnia 2018, 07:32 #31
Kilerek7: Po pierwsze graliśmy 3 obroncami bo nie mieliśmy składu a po drugie 3 środkowych obrońców w kadrze to trochę mało.
» 1 sierpnia 2018, 07:34 #30
asart: Naprawdę, dlaczego?
» 1 sierpnia 2018, 17:21 #29
dlabigt23: Ciekaw jestem kto bedzie tym naszym ostatnim transferem . Czy przyjdzie ktos do ofensywy na skrzydlo czy jednak obrońca ? Jesli mialby przyjsc obronca to lepiej zeby to byl ktos lepszy niz Maguire i Mina . Stawiam ze to bedzie skrzydlowy ;) opcji jest wiele no chyba ze Ed znow nas zaskoczy czym w końcówce ;)
» 1 sierpnia 2018, 06:36 #28
Kilerek7: A ja wierzę, że po powrocie z USA, MU będzie mieć zabójczą końcówkę okna i kupi 4 grajków, tak wiem poniosła mnie fantazja, ale na logikę tak wychodzi, bo Smalling i Rojo mogą odejść a to by znaczyło, że musielibyśmy pozyskać 2 stoperów. Mina jest klepniety coś czuje, a Maguire czy Alderweireld to kwestia kilku baniek na które w koncu się zgodzimy, ponadto wydaje mi się, że Alex Sandro dojdzie do skutku, do PSG nie odszedł, mieliśmy z nim wszystko niby dogadane i kto wie czy też nie czeka na transfer. Shaw moze odejść do Wolves jak Smalling, więc mogłoby cos byc na rzeczy, na koniec prawy skrzydłowy. Też było dużo o Willianie i Perisiciu, wiedz to też jest możliwe, w końcu to podstawowa pozycja do obsadzenia, a tym bardziej jeśli odejdzie Martial.
» 1 sierpnia 2018, 06:58 #27
Wave: Smalling odejsc, skad to wytrzasnales?
» 1 sierpnia 2018, 12:12 #26
Gale: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2018 06:06

Wygrana w stylu Mourinho, gra nudna jak flaki z olejem ale wynik ugrany. Podobnie jak w poprzednich meczach, niezbyt umiem wyciągnąć jakiekolwiek wnioski z tych meczy przedsezonowych.
» 1 sierpnia 2018, 06:04 #25
WloskiDynamit: No i co krytycy Darmiana? Gdzie teraz jesteście? Wspaniały mecz Matteo okraszony przepiękną asystą do Alexisa. Real wyjaśniony.
» 1 sierpnia 2018, 05:58 #24
whyalwaysme01: No bardzo wyjaśniony, mimo że grał drugim garniakiem i to był pierwszy mecz, wyglądał lepiej niż nasi
» 1 sierpnia 2018, 07:28 #23
Carlitozz: Darmian to nie poziom na ten klub.
» 1 sierpnia 2018, 08:45 #22
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2018 05:53

Wynik cieszy, natomiast gra przeraża. Real nie dość, że grał w większości młodzieżą to przycisnął w 2 połowie aż żal było patrzeć. A to przecież oni wrócili tyle co z wakacji, mięli tylko parę treningów i to z nowym trenerem. Wymowne jest to, że my po wakacjach pierwszy swój mecz (taki trening do rozbiegania itp) gramy z jakimiś ogórkami z ligi MLS a real swój pierwszy mecz po wakacjach gra z United. Czyżby biali traktowali nas jak ogórki?
» 1 sierpnia 2018, 05:52 #21
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2018 05:32

Na prośbę Mourinho Lukaku, Rashford i Jones skrócili sobie wakacje, ponadto Jose po meczu spotkał się z Edkiem, więc może coś się ruszy z transferami.
» 1 sierpnia 2018, 05:32 #20
ManUtdFan94: Hejterzy nie lubią tego...
» 1 sierpnia 2018, 05:03 #19
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2018 04:30

Właśnie patrząc na grę Freda, zaczynam mieć nadzieję, że z Pogbą i Maticiem rozrusza ten środek. Alexis i Lukaku są w formie, więc brakuje tylko dobrego prawoskrzydłowego i powiem wam, że jak tak patrzyłem na młodych Realu to u nas też przydałby się dobry czarodziej na skrzydle, chciałbym Pulisicia, ale od biedy może być ten Perisić. Im mniej drewna tym lepiej, jakby tak wszyscy biegali jak Alexis to zdemolowalibyśmy każdego. Co do obrony to tutaj mogą być duże zmiany. Rojo prawdopodobnie odejdzie do Evertonu, Smallinga i Shawa chce Wolves. Więc wcale bym się nie zdziwił jakby po za Maguirem lub Alderwereildem przyszedł Mina, który kosztuje 35 baniek, a patrząc na te polubienia na instagramach piłkarzy MU, może to znaczyć, że jest klepniety. Moim jednak zdaniem kluczem do sukceu i rozruszania naszego teamu, są boczni obrońcy. Young i Valencia to już nie to samo, wierzę, że Dalot będzie wielki ale na LO przydałby się Sandro, może negocjacje utknęły, ale był on z nami łączony od mięsięcy, więc pewnie wiele zostało już zrobione, to samo tyczy się Williana, Perisicia czy Alderweirelda, sądze, że MU jeszcze walczy o zbicie cen, ale koncem koncow wyda te kase, jak tam były różnice bodajże 10 baniek.
» 1 sierpnia 2018, 04:28 #18
tyber28: Wygrana, ale narzekania ciąg dalszy hehe. To już się robi zalosne.
» 1 sierpnia 2018, 04:26 #17
ruffnecky: Taka mentalność. Niektorzy w wygranej w totka tez pewnie mieli by powód do narzekań
» 1 sierpnia 2018, 08:35 #16
kckMU: Jeszcze przemęczyć oczy w Monachium i jazda z ligą.

Miłego dnia wszystkim! Chociaż mało kto przeczyta to w tym momencie. W końcu wygraliśmy mecz, więc jest 5 komentarzy zamiast 150.
» 1 sierpnia 2018, 04:22 #15
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2018 04:27

spokojnie, do wieczora będzie z 15. Ewentualnie rozpiszą się inni tylko po to, by zwrócić uwagę, że to tylko mecz towarzyski i nic nie znaczy. Oczywiście to będą ci sami ludzie, co wieszczyli po porażce z LFC degradację do Championship.
» 1 sierpnia 2018, 04:25 #14
Carlitozz: A nie dlatego ze mecz był o 2 w nocy w środku tygodnia?
» 1 sierpnia 2018, 04:26 #13
Spadkobierca: Magik, o co kaman? Przecież sami cisnęliście buły po wtopach, że to tylko mecze towarzyskie? Cieszy mnie ten wynik, ale ciekawi mnie bardziej wypowiedź pomeczowa Jose. Naprawdę jestem ciekaw czy to już była "jego" drużyna.
» 1 sierpnia 2018, 05:35 #12
Carlitozz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2018 05:57

Hipokryzja poziom expert.

Sparing przegrany z Liverpoolem- to tylko sparing.
Sparing wygrant z Realem -idziemy po mistrza, hejterzy wyjasnieni.
» 1 sierpnia 2018, 05:56 #11
kckMU: I nadal to są mecze towarzyskie, ale nie każdy potrafi to zrozumieć. Wygrany ICC w pięknym stylu był złożony z meczów towarzyskich, to samo w przypadku porażek 1-4 z Borussią Dortmund czy Liverpoolem.

@Carlitozz

Tak, to jest hipokryzja level ekspert, ale widzisz tu takie stwierdzenia? Tylko i wyłącznie uderzamy w tych, którzy zwycięstwo - nawet w meczu towarzyskim - przyjmą do wiadomości i łaskawie zaakceptują, ale już w przypadku porażki wywalają jęzor, pienią się i walą głową w klawiaturę. A potem wychodzi, że Liverpool już jest mistrzem, bo nastukał obronie złożonej z Granta, Tuanzebe, Fosu-Mensaha, Mitchella i zmienników z akademii. Ofc samemu z przodu grając Mane, Salahem czy Shaqirim.

Tylko jedno w tej sytuacji przychodzi do głowy: youtube.com/watch?v=ujus7PznHn8
» 1 sierpnia 2018, 06:16 #10
Carlitozz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2018 07:09

Nie interesuje mnie zdanie ludzi ktorzy twierdza ze Liverpool wygral juz mistrzostwo, marudzisz na nich ale ciagle im odpisujesz, po co? Czy jesli cos byloby takiego oczywistego trzeba to bronic jak walentos za wszelka cene? To nie w pierwszej polowie Mane Salah robili z Nami co chcieli tylko w drugiej, gdy juz ich nie bylo a weszli pilkarze jak Grujic, Ojo, Gomes, Jones, Phillips, Woodburn, Kellher, Chrivella, czy tez Shaqiri i Sturridge ktory gral lidze tyle co Darmian, pierwsza polowa nie wygladala w porownaniu do drugiej tak tragicznie.
» 1 sierpnia 2018, 07:04 #9
kckMU: To wyglądało nawet nawet do czasu bramki na 1-2. Potem poszło i młodzież pod Kloppem sobie szalała.

Niemniej, to dalej nie zmienia faktu, że piłkarze tacy jak Mitchell, Tuanzebe, Fosu-Mensah czy Williams nie będą stanowić o sile defensywy United. I na tym problem się kończy.

Darmian to jest najwyżej poziom mistrzowskiej grupy ekstraklasy. I to nie ma być zabawne. Niech on zrobi jedną jedyną przysługę temu klubowi i pójdzie... daleko.
» 1 sierpnia 2018, 07:41 #8
Carlitozz: Grujic, Ojo, Gomes, Jones, Phillips, Woodburn, Kellher, Chrivella tez nie beda przynajmniej nie teraz, co do Darmiana sie zgadzam po prostu chcialem dac przyklad ile gral Sturridge w ostatnim sezonie.
» 1 sierpnia 2018, 08:47 #7
Cukinia: Bardzo Fajny Mecz. Opłacało się zarywać nockę.
» 1 sierpnia 2018, 04:20 #6
Averx: Ja to mam szczęście... na pierwsze 40 meczu zaspałem... reszte ogladalem do końca.... Cala druga połowa jak i końcówka pierwszej były nie do przyjęcia. Nie potrafiliśmy sie utrzymać dłużej przy piłce, duzo niedokładnych podań, gra defensywna na maxa! Autobus, Autobus i jeszcze raz AUTOBUS. Rozumiem ze to tylko towarzysko ale cala druga polowa to byl dramat dla oka... . Przez te chwile meczu udalo mi się popatrzec na Freda ( Zanim zszedł) i mam pozytywne odczucia. Bardzo ruchliwy, szybki, fajny technicznie ( tak sie wydaje po przyjeciach piłki i grze na malej przestrzeni gdzie trzeba sie umiejetnie ustawiac i przebierac girami ), szukal partnerow z przodu. :)
» 1 sierpnia 2018, 04:14 #5
Kilerek7: Druga połowa to obrona Częstochowy 30% do 80% na korzyść Realu.
» 1 sierpnia 2018, 04:08 #4
vinnie123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2018 04:17

Nie wiem, czy to sarkazm. Dla pewności to napiszę: tak będzie wyglądała nasza gra z dobrym wynikiem z kimkolwiek. Plus, Mourinho potrafi ustawić każdego.
» 1 sierpnia 2018, 04:15 #3
Carlitozz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2018 04:28

Po wygranej idziemy znów na mistrza, mecz z Liverpoolem przegrany to tylko sparing. Vinnie mało razy byliśmy skarceni pod koniec meczu za minimalizm? Lepiej zabić mecz,rzucić sie na przeciwnika niz cały mecz drzeć o wynik w lidze.
» 1 sierpnia 2018, 04:24 #2
vanantygaal: Pierwsza połowa w naszym wykonaniu dobra, drugą połowę najlepiej przemilczeć.
» 1 sierpnia 2018, 04:06 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.