Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Zlatan Ibrahimović zawieszony na trzy spotkania

» 7 marca 2017, 17:10 - Autor: Rio5fan - źródło: ManUtd.com
The Football Association wystosowała oficjalne oświadczenie przesądzające o zawieszeniu Zlatana Ibrahimovicia na trzy najbliższe mecze Manchesteru United.
Zlatan Ibrahimović zawieszony na trzy spotkania
» The Football Association wystosowała oficjalne oświadczenie przesądzające o zawieszeniu Zlatana Ibrahimovicia na trzy najbliższe mecze Manchesteru United. Wszystko ma związek z zachowaniem szwedzkiego napastnika w meczu ligowym przeciwko Bournemouth, gdy 35-latek uderzył łokciem w twarz obrońcy Tyrone‘a Mingsa.
Wszystko ma związek z zachowaniem szwedzkiego napastnika w meczu ligowym przeciwko Bournemouth, gdy 35-latek uderzył łokciem Tyrone‘a Mingsa.

- Zlatan Ibrahimović odbędzie karę zawieszenia na trzy mecze po przyznaniu się do zarzutów postawionych przez FA oraz zaakceptowaniu standardowej kary. Sprawa ma związek z incydentem z 44. minuty meczu pomiędzy Manchesterem United i Bournemouth w sobotę 4 marca 2017 roku. Niewłaściwe zachowanie nie zostało zauważone przez sędziów, lecz zostało utrwalone na wideo - czytamy w oświadczeniu.

Zlatan Ibrahimović nie będzie zatem mógł wziąć udziału w nadchodzących starciach Czerwonych Diabłów z Chelsea (Puchar Anglii), Middlesbrough oraz West Bromwich Albion (Premier League). Szwed będzie mógł wrócić do gry na konfrontację z Evertonem, którą zaplanowano na czwartego kwietnia.


TAGI


« Poprzedni news
Stonewall partnerem Manchesteru United
Następny news »
Daniliants: Mamy problem z murawą

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (255)


vanderToki: OK, nawet Mascherano przyznał, że faulował di Marię i że to oczywiste. Przy czym twierdzi, że nie miało to wpływu na wynik meczu. No nie wiem, jasne, że karny to jeszcze nie gol, ale gdyby wpadł, byłoby 3:2 i trzeba by czterech bramek do awansu. No ale tam. Awansowali.
» 9 marca 2017, 10:58 #193
fworyt: Barcelona na siłe przepchnięta i to nie dziwi.PSG samo jest sobie winne,zamiast kupić porządnego napastnika zostali z Cabanim i to ich udupiło.Co stego,że dużo strzela skoro drugie tyle marnuje.Co ma być to będzie i tak nic z tego nie mamy.
» 9 marca 2017, 03:32 #192
fworyt: Chciałbym zwrócić uwagę na jeden aspekt ciekawej wymiany zdań poniżej.Zgodzę się,że większość klubów prubóje wyciągnąć maksimum z kazdej okazji ale to już norma ale chore jest to,że sędziowie umyślnie dają to czego chcą piłkarze.
» 9 marca 2017, 03:27 #191
czajatoo: 'MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2017 18:31

Polecam dzisiaj obejrzeć mecz Barcelona vs PSG. Mogą być niezłe jaja. Sędziowie z UEFA zrobią wszystko żeby przepchać dalej Katalońców. Pewnie będą sypać czerwonymi kartkami i wyciągać karne z kapelusza. Miejmy jednak nadzieję że zwycięży sprawiedliwość.'
» 9 marca 2017, 03:11 #190
czajatoo: 'MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2017 18:31

Polecam dzisiaj obejrzeć mecz Barcelona vs PSG. Mogą być niezłe jaja. Sędziowie z UEFA zrobią wszystko żeby przepchać dalej Katalońców. Pewnie będą sypać czerwonymi kartkami i wyciągać karne z kapelusza. Miejmy jednak nadzieję że zwycięży sprawiedliwość.'
» 9 marca 2017, 03:10 #189
Gale: Szacunek dla Matiasa.
» 9 marca 2017, 03:20 #188
DEPE: najwiekszy bol dupska po wczorjaszym meczu maja kibice zlodziejskiego realu madryt, ktorzy zapomnieli juz jak w finale LM ich pupilki strzelili gola ze spalonego a ramos powinien ze dwa razy wyleciec z boiska :)

mecz w barcelonie niesamowity, nie do zapomnienia na dlugo. pilka to piekny sport.

dzis w skysposrt gerrard, rio ferdinand i owen cieszyli sie jak dzieci po golu roberto :)
» 9 marca 2017, 01:38 #187
DEPE: twoj problem polega na tym ze nie mozesz zniesc brutalnego faktu ze od dekady w pilce rzadza inne kluby niz united. glownie kluby hiszpanskie opierajace swoja gra na niebywalej technice i szybkosci w grze.
uwierz mi, ojczulku, pilkarze united wywracali sie i wywracaja dokladnie tak samo jak wszyscy na calym swiecie, wystarczy przypomnij sobie nurka stulecia, cristiano ronaldo grajacego w anglii, a jak sobie przypomne chocby mecz legi z united w latach 90tych jako kibic legi trafial mnie szlag gdy co chwile ci goscie z angli lezeleli na glebie i biegali do sedziego z pretensjami. wtedy nie bylo powtorek tak szczegolowych jak dzis, ale nawet w tamtym przekazie nerwy czlowiekowi puszczaly. a samo nurkowanie w futbolu wzielo sie od wlochow z lat 80tych, oni to wymyslili i doskonalisli przez wszystkie lata. anglicy, hsizpanie, francuzi , polacy chetnie zaczeli z tego korzystac bo dawalo to efekty w postaci wyniku.
» 9 marca 2017, 02:49 #186
Kilerek7: Nie ma co odbierać Barcelonie umiejętności, ale rozumiem też Gale, że męczące jest już oglądanie tego wyścigu między Barcą a Realem, czy Messim a Ronaldo. Oba te zespoły mają bardzo silny atak i to daje korzyści. Więc jeśli i my marzymy o tym by dorównać grze Hiszpańskim gigantom a przynajmniej nie być daleko w tyle, to takim graczom jak Fellaini, Young, Blind, Lingard trzeba podziękować i atak nasz musi być bardzo silny. Alexis i Griezmann jak najbardziej daliby kopa:)
» 9 marca 2017, 02:59 #185
Gale: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2017 03:12

Nigdy nie powiedziałem, że piłkarze United nie nurkują, nawet powiedziałem że teraz wszyscy napastnicy leżą w polu karnym zamiast starać się oddać strzał. Co do techniki czy szybkości gry to może właśnie widziałbym ją lepiej gdyby każdy większy mecz nie miał aż takiej kontrowersji w postaci gola ze spalonego, czerwonej kartki czy karnego z kapelusza. Oczywiście Fergie (dziwi mnie że o nim nie wspomniałeś) wpływał na sędziego jak nikt inny ale teraz idziemy w kierunku gdzie oprócz w Premier League (tutaj jakoś piłkarze aż tak nie otaczają biednego sędziego, złe decyzje umie podejmować samodzielnie) w składzie topowych klubów znajduje się 11 Fergusonów. Co do twojej lekcji historii to ciekawy fakt z tym meczem Legii i United, ja takich czasów nie pamiętam ale pamiętam 2009 rok i mecz przeciwko Chelsea.
» 9 marca 2017, 03:09 #184
Gale: Po prostu nie chce żeby po każdym gwizdku sędziego była awantura na boisku i płacz oraz żeby zawodnicy ponosili konsekwencje za cwaniakowanie i nurkowanie, tyle. Wtedy jeżeli rzeczywiście jestem w 100% subiektywny i Barcelona i tak będzie miażdżyła to przynajmniej nie będę miał argumentów.
» 9 marca 2017, 03:16 #183
braku: Sędzia ani razu się nie pomylił na niekorzyść farsy zatoki na korzyść nie zlicze ile
» 9 marca 2017, 00:49 #182
reggieynot: Tymczasem Obrońca Bournemouth Tyrone Mings został zawieszony na pięć spotkań za nastąpienie na głowę Zlatana Ibrahimovica. No i prawidłowo. Może nauczy się trzymać nerwy na wodzy.
» 9 marca 2017, 00:32 #181
Domelo: A my nie potrafimy wygrać z Bournemouth, to tylko pokazuje jak daleko jesteśmy w tyle.
» 9 marca 2017, 00:19 #180
Gale: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2017 02:38

To ja dostarczę: xD! A tak poważniej, to chyba żebyśmy wygrali mecz z Barceloną dzisiejszą to musielibyśmy grać o wiele lepiej, ale przede wszystkim sprowadzić Fergiego z emerytury z dziesięciokrotną mocą bo chyba nawet on nie umiał tak wpływać na sędziów jak piłkarze topowych klubów dzisiaj.
» 9 marca 2017, 02:36 #179
Domelo: 10 remisów, to jest chore. 6 miejsce, minimalnie lepiej jak za Moyesa.
» 9 marca 2017, 11:43 #178
Michal12371: Sędzia popełniał błędy co do tego nie ma wątpliwości, ale w Anglii to sędziowanie wcale nie stoi na lepszym poziomie, co mecz widać podobne sytuacje i trzeba z tym żyć.. To co mi się najbardziej podobało to ze nie poddali się po tej straconej bramce, większość drużyn pewnie już by odpuściła a oni wiedzieli ze muszą coś udowodnić i dopięli swego, takie mecze zapadają w pamięci na całe życie. Nigdy nie przepadałem za Barceloną i to nurkowanie Neymara powinno skutkować zawieszeniem, ale to co odwaliło PSG to jest po prostu frajerstwo.. Oni po prostu zostali zmiażdżeni, i nie wiem czy to wina trenera czy samych zawodników którzy byli zbyt pewni siebie uwierzyli ze to tylko formalność, ale po takim czymś mi by było wstyd do domu wracać.
» 9 marca 2017, 00:15 #177
Gale: Można mówić wiele o beznadziejnym angielskim sędziowaniu, ale ono nigdy aż w takim stopniu nie przegrywa komuś gry i spójrz na jeden szczegół (wczoraj i dzisiaj). Sędzia ZMIENIA swoją decyzję po tym jak Barcelonka/Bayren otacza sędziego. W Premier League złe decyzję są podejmowane, ale przynajmniej są podejmowane przez sędziego a nie piłkarzy.
» 9 marca 2017, 02:34 #176
Gale: To nie przejdzie jeśli ci co by mieli ucinać są kontrolowani przez tych co kłamią.
» 9 marca 2017, 02:39 #175
dusik600: Może ktoś powiedzieć co tam się w Barcelonie działo? Widziałem tylko pierwszego (moim zdaniem to jeszcze mogło przejść) i drugiego (XD -nic dodać, nic ująć) karnego. Było jeszcze coś ciekawego ze strony sędziów?
» 9 marca 2017, 00:08 #174
Gallacher: Tytuł powinien brzmieć " Zamach na Paryż " :D byłem całym sercem za PSG bo to 3 mój klub który darzę sympatią,pierwszy wiadomo(miłość _ UNITED) a drugi to Celtic,ale już nawet nie mówię o tym ile bramek wsadziła Barcelona,ale o żenującą grę w obronie PSG.Roztopić 4 bramkową przewagę to czyste frajerstwo i tak to trzeba mówić po imieniu.
» 9 marca 2017, 00:01 #173
olek1143: Jest Cicho bo sam powinien wylecieć z boiska. Bo z tego co wiem za faul na pseudo Urugwajczyku powinien dostać 2 żółtko.
» 9 marca 2017, 00:04 #172
olek1143: Ja to samo, byłem bardzo przeciwny temu pomysłowi ale jak widzę poziom sędziowania to myślę że powinni wprowadzić.
» 8 marca 2017, 23:52 #171
Gale: Jeśli nie powtórki wideo to ja chce zasadę, że za nawet najmniejsze kwestionowanie decyzji sędziego dostajesz żółtą kartkę albo w ogóle za podejście do niego...
» 9 marca 2017, 02:43 #170
JacekB: Zaznaczam, że to nie mój wpis ale warto go przeczytać
Wczoraj karny dla Bayernu po spalonym Roberta. Dziś 2 karne z kapelusza dla Barcy gdy jedyny karny powinien być za faul na Di Marii oraz bramka na 4-0 Aubameyanga z Benficą ze spalonego. Za dużo pomyłek sędziów na tym etapie rozgrywek. I jak tu nie wierzyć w korupcje w futbolu. Wiadomo,że Barca i BVB atrakcyjniejsze marketingowo niż PSG i Benfica. Dla mnie SKANDAL a nie powrót Barcy. Powrót to był Man Utd. w finale LM z Bayernem z 0-1 na 2-1. To co dziś było to jest oszustwo a jestem osoba, która kibicowała cały mecz Barcie i jest mi wstyd.
» 8 marca 2017, 23:32 #169
olek1143: Już te czasy nie wrócą. Aż przykro patrzeć, gdzie zmierza współczesna piłka..
» 8 marca 2017, 23:37 #168
RedRevolta: Nawet przy tej "niby" pomocy sędziów roztrwonienie takiej przewagi przez psg jest frajerstwem roku, stało co się stało płakać nie będe.
» 8 marca 2017, 23:47 #167
RedRevolta: Na koniec meczu barca-psg najbardziej śmiać mi się chciało ze szczura który po golu Cavaniego uciszał kibiców, chociaż tyle dobrego! :V
» 8 marca 2017, 23:22 #166
RedRevolta: Jak każdy chyba kibic United lubiłem go do czasu, potem okazał się słabym psychicznie zawodnikiem i te liczne komentarze jego po odejściu jak mu tu biedakowi zle byłooo, i podkreślał, że miał w pierwszej kolejności trafić do psg ale jednak poszedł do United...
» 8 marca 2017, 23:32 #165
PogromcaTroli: Naprawde? A co ma blog do gry na boisku?
» 8 marca 2017, 23:32 #164
bedajaja: a mi druga sytuacja z Barcą przychodzi do głowy, jak ich oszukali w 1/2 w obu meczach z Interem Mourinho, czemu o tym nikt tu nie wspomni?
» 8 marca 2017, 23:30 #163
soldier: Inter awansował bez pomocy sędziego. Nawet sędzia im przeszkadzał (bodajże czerwona kartka dla Chivu).
» 8 marca 2017, 23:33 #162
JacekB: Dobra kij z tą Barceloną najważniejsze dzisiejsze wydarzenie CITY zremisowało z ogórkami ze Stoke.
» 8 marca 2017, 23:18 #161
2Fast4You: Już się nie zesrajcie z tym drukowaniem, PSG sfrajerzyło po całej linii, mówiłem że Cavani to najgorszy i najbardziej przehajpowany napastnik świata, po bramce na 3;1 od razu miał sytuacje sam na sam i powinno być 3:2 i po meczu, nasz kochany cygan też pod koniec miał setkę i nie wiem co on zrobił więc pzdr
» 8 marca 2017, 23:18 #160
soldier: Psychika w footballu ma znaczenie. Drugi karny był kluczowy.
» 8 marca 2017, 23:34 #159
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2017 23:42

Ma znaczenie i dlatego równie dobrze można by powiedzieć, że gol Cavaniego był kluczowy. Przecież to już powinno być pozamiatane. A nawet kiedy z tymi karnymi było 5:1, to przecież zostało raptem parę minut gry i wystarczyło nie dać sobie strzelić bramki.
PS Cavaniemu bardzo daleko do najgorszych czy nawet słabych napastników. A niewykorzystane sytuacje trafiają się Suarezom i Lewandowskim czy innym Ronaldo. Podobno nie strzela w ważnych meczach - w tym dwumeczu trafił dwa razy.
» 8 marca 2017, 23:41 #158
Gary1920: Pohybel , przepraszam.
» 8 marca 2017, 23:11 #157
Gary1920: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2017 23:10

A ja się zajebiście cieszę, szkoda tylko , że nie pokazali ryja garbatego nosa po ostatnim gwizdku. na pohybel dimaryji
» 8 marca 2017, 23:06 #156
johnnyblaze: Od dzisiaj przestaje tracić czas na oglądanie LM.
» 8 marca 2017, 23:05 #155
JacekB: A ja wręcz przeciwnie będę kibicował każdej drużynie, która będzie grała przeciwko Barcelonie. Nawet Realowi i Bayernowi. Nie wierzę, że to napisałem
» 8 marca 2017, 23:08 #154
johnnyblaze: Wyniki będę sprawdzał, ale ileż można patrzeć na drukowane mecze. Mam nadzieję, że na tym etapie Barcelona zakończy LM nieważne z kim będzie grała.
» 8 marca 2017, 23:11 #153
JacekB: Dlatego dopóki powtórki video podczas meczów nie zawitają w świecie najbardziej skorumpowanego sportu zespołowego będziemy świadkami niejednego jeszcze przekrętu.
» 8 marca 2017, 23:15 #152
johnnyblaze: Jest mi obojętne kto wygra LM mam tylko nadzieję, że nie będzie to ani Barcelona ani Real. Bo jednego ani drugiego po prostu nie zdzierżę.
» 8 marca 2017, 23:20 #151
PogromcaTroli: Nie wierzysz?Przecież ty lubisz Liverpool a kibicujesz United.
» 8 marca 2017, 23:34 #150
JacekB: Ale jakie to ma znaczenie?
» 8 marca 2017, 23:39 #149
JacekB: 8 marca dzień wstydu piłki nożnej. Jak można tak oszukiwać na oczach całego świata. Wstyd
» 8 marca 2017, 23:04 #148
olek1143: Straciłem wiarę w piłkę nożną..
Zrzuta dla sędziego. Budujemy pomnik.
» 8 marca 2017, 23:02 #147
krzysiek1239: fc klubik psg BRAWO!
» 8 marca 2017, 23:01 #146
Gallacher: Mecz Barcelony z PSG powinien być po lupą CBA(odpowiedni co do UEFA) hahaha :D
» 8 marca 2017, 23:01 #145
rubin: Wiem ze omawialismy to sto razy ale juz zapomnialem - jesli MC wygra LM to 5ta druzyna PL ma El LM?
» 8 marca 2017, 23:01 #144
PogromcaTroli: Nie ma!
» 8 marca 2017, 23:36 #143
Wave: dokladnie, dlatego powtorek nie ma i nie bedzie w pilce noznej
» 8 marca 2017, 23:10 #142
piter100000: City remisuje, a frajerami stulecia zostaje PSG. ciekawy wieczór :)
» 8 marca 2017, 22:58 #141
kuba25: ja to nie wierze z kolegami ahhaha
» 8 marca 2017, 22:53 #140
10wazzar10: Mimo wszystko sędzia z karnego na Nemyarze śmiało się wybroni, zresztą oglądałem cały mecz i raczej nie mogę powiedzieć, że sędzia był stronniczy
» 8 marca 2017, 22:55 #139
vanderToki: W jaki sposób się wybroni? Że nie mógł widzieć, czy że miał rację? Tę akurat sytuację widziałem i wyglądało to dla mnie, jakby Neymar po prostu wbiegł w padającego obrońcę, wykorzystał kontakt i padł - bez żadnej intencji ze strony tegoż.
Inna rzecz, że gdyby nie kalectwo obrony PSG, to tej sytuacji by w ogóle nie było, bo facet by się nie wyłożył przed Brazylijczykiem, więc też ma siebie o co winić.
» 8 marca 2017, 22:59 #138
bedajaja: ale to nie jest obiektywne, tu każdy nienawidzi Barcy bo 2 razy nas ograli w finale i byli zdecydowanie lepsi, większości z ludzi tu obecnych to boli i temu takie gadki, karny na Suarezie trochę naciągany ale spokojnie sędzia się wybroni, a co do karnego na Neymarze zwyczajny karny, obrońca popełnia błąd zostawia nogę, to napastnik zawsze to wykorzysta, jak było ostatnio z meczu z Wisienkami po faulu Jonesa, tu nie było nogi a całe ciało obrońcy, ale płacz zawsze tu musi być, sorry ale na ten moment to nie mamy startu do Barcy.
» 8 marca 2017, 23:00 #137
Wave: 2 mocno watpliwe karne i pare zoltych za nurkowania ucieklo, ale sedzia nie byl stronniczy :d
» 8 marca 2017, 23:01 #136
vanderToki: @ bedajaja - z tym że on tutaj nie było tak, że on "zostawił" ciało, on nie bardzo miał co zrobić w tej sytuacji, wygruził się chłop i tyle.
» 8 marca 2017, 23:20 #135
10wazzar10: Meunier przewracając się wytrącił z biegu Neymara, który wykorzystał do maksimum jego ciężar ciała i fakt przywrócenia się. Tak jak napisałem, sędzia się z tej decyzji wybroni jak najbardziej. Było wiele kontrowersji jeśli chodzi o inne przewinienia, ale taka jest piłka..
» 8 marca 2017, 23:26 #134
vanantygaal: tymczasem bękarty pepa straciły dwa punkty
» 8 marca 2017, 22:52 #133
soldier: Brawo UEFAlona. 2 karne z d..., brak czerwonej dla Suareza. Ile razy jeszcze sędziowie będą przepychać farsę?
» 8 marca 2017, 22:50 #132
ManUtdFan94: Nie ma co zwalać na sędziów. Zastanów się lepiej jak PSG wypuściło 4 bramkową zaliczkę, na dodatek dając sobie strzelić 6 bramek ? ;)
» 8 marca 2017, 22:53 #131
soldier: Jak nie ma co zwalać, jak popełnili co najmniej 3 rażące błędy, które były kluczowe w kontekście tej rywalizacji?!
» 8 marca 2017, 22:54 #130
Gallacher: + niewykorzystane sytuację.
» 8 marca 2017, 22:55 #129
ManUtdFan94: Po pierwsze dla mnie była tylko jedna kontrowersja, mam na myśli ten karny na Suarezie, po drugie PSG jest samo sobie winne. Jak klasowa drużyna może dać sobie wbić 6 bramek w tym 3 w ostatniu 7 minutach bodajże? Po trzecie PSG mogło już dawno ten mecz skończyć gdyby Cavani trafił sam na sam i Di Maryśka, który zmarnował setkę tak jak u Nas w meczu z Arsenalem na Emirates. PSG są frajerami za przeproszeniem i tyle koniec tematu, nie ma co zwalać na sędziego.
» 8 marca 2017, 23:01 #128
Gallacher: Ktoś kto postawił na awans Barcelony sporo kasy to musiał zostać bogaty :D
PSG Frajerzy.Wybaczcie,ale mieć 4 bramkową przewagę i ją rozwalić to już nie pojmuję tego :|
» 8 marca 2017, 22:49 #127
soldier: Sędzia postawił.
» 8 marca 2017, 22:52 #126
soldier: Sędzia postawił.
» 8 marca 2017, 22:53 #125
vanderToki: Frajerzy frajerami, ale Barcelona zrobiła coś niesamowitego. Można pisać o sędziach, ale przy stanie 3:1 powinni się posypać, a udało im się jeszcze wcisnąć trzy gole. Chyba żaden klub na całym świecie nie jest przeze mnie tak nielubiany, jak Barcelona, ale obiektywnie mówiąc - naprawdę osiągnęli coś wielkiego.
» 8 marca 2017, 22:54 #124
sisinho: Znajomy postawił spory hajs ale kurs był 11.0. Ja w 82 minucie na bet się smiałem do niego że może bym postawił cos (kurs był 67.0) wracam do domu, patrzę a tu 6:1 :D
» 8 marca 2017, 22:56 #123
Wave: no tak osiagneli cos wielkiego, wywracali sie na potege i 2x oszukali
» 8 marca 2017, 23:12 #122
Sideswipe: W tym meczu Trapp < ręcznik
» 8 marca 2017, 22:49 #121
Kilerek7: Jak ja mam już dosyć tej Barcelony czy Realu. Myślałem, że PSG spokojnie utrzyma przewagę z pierwszego meczu. Poprostu nie wierzę, jak można wygrywając 4:0 przegrać potem 6:1. A PSG miało sam na sam akcje, ten gol Cavaniego myślałem, że załatwi sprawę, już nawet przy 5:1 sądziłem, że dociągną, ale nie no Farselona musi zawsze na styk przejść dalej. Ja już nie wiem czy Barca zagrała mecz życia czy PSG dno totalne. Niech wygra LM ktokolwiek tylko nie te Hiszpańskie badziewia, mam już tego dość, to się staje nudne.
» 8 marca 2017, 22:48 #120
krzysiek1239: Jak?!
» 8 marca 2017, 22:47 #119
dlabigt23: nie czaje tego kur** ... PSG musi byc slabe skoro majac taka przewage traca az 6 bramek to jest jakis zart albo mecz ustawiony bo poprostu niewierze ze tak sie da :)
» 8 marca 2017, 22:46 #118
PogromcaTroli: Masakra! UEFAlona!
» 8 marca 2017, 22:46 #117
Xchrisx7: Coś niesamowitego! Brawo Barca, mówcie co chcecie ale historia napisana na naszych oczach!
» 8 marca 2017, 22:46 #116
Michal12371: Nie ma co gadać, dokonali niemożliwego.
» 8 marca 2017, 22:47 #115
10wazzar10: Futbol, jasna cholera!!
Coś pięknego, cieszy mnie że Barca awansowała, mam dla nich więcej szacunku niż do pseudo klubu z Paryża, którego odbudowały arabskie pieniądze.
» 8 marca 2017, 22:45 #114
arczibald: A ja nie mam do nich żadnego szacunku. Jak zwykle pchani dalej, panienki i nureczki... zwłaszcza neymar i suarez. Neymar powinien dostać zawieszenie za to co on robi i symuluje. Mam nadzieje ze dostaną w następnej rundzie
» 8 marca 2017, 22:49 #113
Keravnos: To jest jakaś kpina... powinni doliczyć jeszcze z 15 minut i podyktować ze 3 karne z kapelusza, żeby nie było wątpliwości....
» 8 marca 2017, 22:45 #112
vanantygaal: nie oglądałem meczu barcelony i psg...sędziowe pomogli barcelonie czy zasłużenie przeszłą dalej??
» 8 marca 2017, 22:44 #111
Keravnos: 5 doliczonych minut i bardzo wątpliwy karny na 5:1 dla barszczelony
» 8 marca 2017, 22:46 #110
arczibald: 2 karne dla barcy były podyktowane z kapelusza. To co odwalilii sędziowie to masakra, powinni dostać dożywotni zakaz sędziowania... gorzej niż ekstraklass
» 8 marca 2017, 22:48 #109
vanantygaal: czyli standardowe podejście do barcelony...
swoją drogą z francuskimi klubami jest coś nie tak. Dzisiaj PSG daje sobie strzelic 6 bramek, tydzien temu monaco 5. Może powinni zatrudnić obrońców z ekstraklasy, może mniej bramek by tracili
» 8 marca 2017, 22:50 #108
Sheep: Już nie przesadzaj PSG sobie samo na to zasłużyło, mogli skonczyc ten mecz, seta cavaniego, seta szczura to było jeszcze przy wyniku 3:1.Nie traci sie 6 goli przez przypadek.
» 8 marca 2017, 22:51 #107
arczibald: Sheep racja, mogli strzelić 2 bramkę i by było po meczu. Tyle że jeżeli by strzelili ta bramkę, cavani czy Maria to bez żadnych wątpliwości co do jej prawidłowego zdobycia bo obie sytuacje były "czyste" i jasne. A 2 karne dla barcelony były takie jasne i oczywiste? Przynajmniej jednego gola z karnego powinno nie być bo to była zwykła symulka. Potrzebne są powtórki wideo i to od zaraz
» 8 marca 2017, 22:56 #106
mekeme321: nie mówiąc o tym, że przy stanie 1-0 PSG nie dostało 2 karnych
» 8 marca 2017, 23:04 #105
karpiu87: FIFA MAFIA!
» 8 marca 2017, 22:44 #104
arczibald: Haha, jak zwykle sędziowie pchneli barce dalej... no i po jaki uj oglądać takie "cos" ? Jak to jest gorsze niż ekstraklasa... żenada i tyle
» 8 marca 2017, 22:44 #103
kuba25: o pierdo%%%%%%%%%%%%%lona barca hahahaha
» 8 marca 2017, 22:44 #102
Michal12371: NIE WIERZE
» 8 marca 2017, 22:43 #101
stasiu669: No to Barcelona gra dalej...
» 8 marca 2017, 22:43 #100
arczibald: Boże.. jaka tragedia ci sędziowie....
» 8 marca 2017, 22:39 #99
fworyt: Ten mecz jest tylko sprawiedliwą(tym razem)repliką meczu z Chelsea.Każdy kto interesuje się piłką dużej niż 5 lat wie o co mi chodzi.Farsa zawsze była wspierana przez UEFA!
» 8 marca 2017, 22:38 #98
PogromcaTroli: No City oby tak dalej :d Może Stołk coś ukuje.
» 8 marca 2017, 22:29 #97
fworyt: justdudi:Przpomne tylko ci tylko 1/2 LM z Chelsea gdzie na 3-5 karnych dla The Blues nie został podyktowany zaden i to właśnie Chelsea była wtedy najlepsza a nie tak jak się utarło,że farsa jest nr 1.BURAKU!
» 8 marca 2017, 22:28 #96
PogromcaTroli: Czekałem na tą bramke :d
» 8 marca 2017, 22:26 #95
Michal12371: Żałosna jest ta Barcelona.
» 8 marca 2017, 22:16 #94
Bobson834: Hahah Suarez xDD
» 8 marca 2017, 22:16 #93
arczibald: Swoją drogą, tyle setek co marnuje Cavani to się w głowie nie mieści..
» 8 marca 2017, 22:15 #92
Diabelred: dzisiaj typowy Cavani...
» 8 marca 2017, 22:21 #91
szyderca1982: I pięknie. Sprawiedliwości stalo się zadość
» 8 marca 2017, 22:12 #90
Cavron: Wszyscy zajmujecie się Barceloną, a City tymczasem dalej nie strzeliło gola w meczu ze Stoke. Mogą stracić ważne punkty, a to nas chyba bardziej interesuje.
» 8 marca 2017, 22:11 #89
wedel242: No to niezłą pajacerke Neymar odstawił - co najlepsze sędzia to gwizdnął ahah
» 8 marca 2017, 22:04 #88
arczibald: Neymar - najgorszy pilkarzyna świata, bo piłkarzem go nazwać nie można. Jebana panienka, nurek pierdo**ny.. za takie nurkowanie powinny być zawieszenia
» 8 marca 2017, 22:03 #87
Michal12371: Trudno się nie zgodzić, przy każdej możliwej sytuacji próbuje wymusić faul, Suarez w sumie nie lepszy.
» 8 marca 2017, 22:05 #86
arczibald: Jak ja nienawidzę czegoś takiego, szlag mnie trafia.. Nie potrafi grać czysto tylko się kładzie po byle dotknięciu.. a niektórzy chcieli go w United. A to co robią sędziowie to masakra, powtórki wideo potrzebne jak nic.
» 8 marca 2017, 22:07 #85
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2017 21:30

Karny juz powinien być dla P$G. Farsa odrobi
» 8 marca 2017, 21:30 #84
Rwkk8: Jesli Zlatan chce byc nr.1 w Angli to w meczu liderem nie moze Go brakowac . Mysle ze byl swiadomy tego co robi lecz nie myslal konsekwencjach.Moze Jose zobaczy ze na rezerwie ma Rooney ,ktory w waznych meczach daje 110%
» 8 marca 2017, 21:23 #83
PogromcaTroli: Barca tego nie odrobi! Czekam na bramke PSG :d
» 8 marca 2017, 21:15 #82
kuba25: ja oglądam ten mecz do przerwy, jeśli barca nie będzie prowadziła dwoma bramkami to przełączam się na drugą połowę na bvb benfica
» 8 marca 2017, 18:38 #81
bedajaja: to jest śmieszne na tej stronie, bo tu mało kto jest obiektywny, tu tylko Manchester jest najlepszy i Ronaldo, reszta to patałachy z wyjątkiem tych którymi się Diabły interesują, oni są przeciętni. Manchester jest zawsze pokrzywdzony przez sędziów a każdemu innemu sędziowie pomagają. Tak w skrócie można opisać 90% użytkowników tej strony. A co do sędziowania Barcelonie, to co sędzia dał im w meczu z Chelsea bo pewnie każdy do tego pije, zabrał im z dwumeczu z Interem, ale o tym już nikt nie powie bo po co. To samo z nami, że teraz sędziowie częściej mylą się na naszą niekorzyść, nikt nie zwracał uwagi jak było za sir Alexa, wtedy jakoś częściej trafiały nam się prezenty, wtedy nikt nie narzekał. W ogólnym rozrachunku sędziowie tyle samo zabiorą co dają, ale my widzimy tylko co chcemy zauważyć.
» 8 marca 2017, 19:54 #80
wedel242: miałes racje :/ to są jakieś żarty
» 8 marca 2017, 22:02 #79
BajtiMU: Zapomniałem juz o tym.
» 8 marca 2017, 21:27 #78
RedRevolta: Mings zawieszony na 5 meczy.
» 8 marca 2017, 18:15 #77
Tom535: Jezeli Zlatan dostal 3 mecze zawieszenia to ten lamus Mings powinien dostac conajmniej 10. Do tego jeszcze raz sie powtorze jakby sedzia nie mial oczu w dupie to by Mings dostal czerwien a Ibra nie byl by sfrstrowany brakiem sprawiedliwosci i nie mial by sie na kim odegrec, bo tego braka juz by nie bylo na boisku.
» 8 marca 2017, 16:14 #76
tyber28: Zlatan nie jest od wymierzania sprawiedliwości na boisku, tyle w temacie.
» 8 marca 2017, 20:57 #75
Pete1S: To nie FA zawiesiła Zlatana tylko Zlatan postanowił sobie odpocząć ;)
» 8 marca 2017, 15:39 #74
Ave88: Wszystkiego Najlepszego dla Wszystkich Diablic:) oby ich liczba ciągle rosla:)!
» 8 marca 2017, 10:24 #73
demektczew: Ahh dziekuje wam bardzo chlopaki bardzo milo z waszej strony az sie wzruszylam
» 8 marca 2017, 15:39 #72
Ave88: zwlaszcza zmianą płci ale takie czasy ze trzeba byc tolerancyjnym:)
» 8 marca 2017, 16:00 #71
ro7: A ten drugi? Za próbę zabójstwa Mings powinien dostać z 10 lat w więzieniu.
» 8 marca 2017, 09:49 #70
dawidlp92: Nie wiem jak to jest że Fergi potrafił wygrywać mistrza takimi zawodnikami jak Anderson Evans Buttner Gibson itp... można by wymieniać wielu a my mając taką pake nie potrafimy wejść do top 4
» 8 marca 2017, 09:48 #69
BajtiMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2017 10:18

Nie wiesz? To jest prosta odpowiedz.Tym zawodnikom brakowało umiejętności piłkarskich ale nadrabiali to walecznością i mentalnością którą wpajał im Ferguson.Wiadomo,ze Mou nie ma takiej samej mentalności oraz takiego charakterku ale to tez jest trener z charakterem i ja wierze w dobre wyniki i w powrót MU na szczyt,tylko przecież nie zrobi tego od razu.Ferguson tez potrzebował na to czasu,duzo czasu.
» 8 marca 2017, 10:17 #68
DevoMartinez: A o tym, że poziom ligi poszedł w góręi składy się jakościowo wyrównały dzięki mega pieniądzom pompowanym do angielskiej premiership nie pomyślałeś? W tamtych czasach MU mogło sobie kupić każdego z ligii a spróbuj teraz kogoś wyciągnąć z arsenalu, totków, czelsi czy city. Piłka w anglii się zmieniła mocno dzięki kasie i układ sił też.
» 8 marca 2017, 14:30 #67
uzil25: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2017 17:44

Tylko Ferguson potrzebował czterech lat by z czymkolwiek ruszyć... od Jose wymagasz cudów po paru miesiącach...

Czasy się zmieniają ale jedno się nie zmienia. Potrzeba czasu... odrazu Warszawy nie odbudowano, krok po kroku...
Daj Mou czas to już w kolejnym sezonie polecimy. Poza tym przecież jest okej... gdyby tak nasi strzelali więcej o jedną bramkę w kilku meczach przy 20-30 sytuacjach to obliczono, że walczylibyśmy z Chelsea o mistrza, przegrywając różnicą bramek... a gramy jeśli chodzi o styl rzecz jasna, naprawdę dobrze.

Ogramy się teraz i za rok polecimy.
» 8 marca 2017, 17:42 #66
sauerlandevent7: Problemów Arsenal ma kilka a le zaczął bym od zarządu

- Mało ambitny , zadowala sie byle czym , nie ma na myśli inwestycji w drużynę i jeżeli chcą rozbudować stadion póżniej wszystko odbija się na zespole bo jest wówczas oszczędnośc na transferach. Duże znaczenie ma w tym wszysktim zapewne fakt że ich zarząd składa się z wielu akcjonariuszy miliarderów jak Usmanow czy Kroenke gdzie każdy rządzi jak mu się podoba bo w końcu chodzi o wypłatę dewidend , nie o inwestowanie bo jak to się mówi
- Na klubie piłkarskim nie da się zarobić
To rozrywka dla bogatych a jak widać zarząd Arsenalu nie chce się w to bawić

Trener

W 2003 roku były sukcesy ponieważ byli wielcy piłkarze , natomiast dziś Wenger mysli .że jak naściąga szrotu jak Perez,Chamberlain,Walcott którego dawno nie powinno być, Mertesackery i inne
Podolskie ,Arshavin,Welbeck> YES,YES,YES,YES!!

Pamiętam jak w książce Fergusona ten wyśmiewał transfery Arsenalu twierdząc że Problem Wengera to ściąganie słabych zawodników po jednym sezonie, a wszystko to spowoduje że
Arsenal będzie regularnie konczył sezon za Tottenhamem.

Tam potrzeba gruntownych zmian ale mam wrażenie że nikt nie chce ich przeprowadzać skoro Wenger sam musi zrezygnować z pracy.
» 8 marca 2017, 07:39 #65
asart: Piłkarze na podstawie wideo są karani zawieszeniem, dlaczego na podstawie wideo w razie spalonego nie zalicza się bramki?
» 8 marca 2017, 07:25 #64
asart: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 8 marca 2017, 07:24 #63
RedRevolta: facebook.com/BleacherReportUK/videos/1410941985634933/ Śmiechłem skisłem xDDD
» 8 marca 2017, 00:27 #62
DjTED: Papcio wenger musi zostać... Dla wszystkich lepiej
» 8 marca 2017, 00:00 #61
AFC07: Prawie wszystkich ;)
» 8 marca 2017, 01:45 #60
dawidlp92: Alexis Sanchez goes to...........
» 7 marca 2017, 23:53 #59
jassaj: Właśnie apropo Sancheza i Wengera ciekawi mnie sytuacja tego 1- niedawno wypłyneło, że ma konflikt z trenerem, potem niby podali sobie ręce itd ale ja nie wierze w takie gest pojednania. Piłkarze mają mocne charaktery a trenerzy, szczególnie z takim stażem nie pozwalają sobie zeby piłkarz skakał wyżej niż ma tyłek i czasem dla zasady dalej nie odpuszczają. Fakt że Sanchez dzisiaj zagrał- no niby ucina plotki ale dla mnie nie do końca. Rysy na monolicie można zatuszować ale one są i zawsze się pogłebiają. 2 sprawa podgrzewająca domysły to już raczej pewne myśląc logicznie odejście Arsena- w tym przypadku Sanchez może nie chcieć odejść bo nowy trener- nowa miotła ale status gwiazdy pozostaje i problem naturalnie umiera. Oj mają tam zagwozdki mają. A jeżeli Sanchez miałby odejść- nie pogardziłyby jakby poszedł do nas ale tam myśle, że szykuja sie grubsze zmiany. Od kibiców Arsenalu słyszałem narzekanie na Ozila- niby gra, niby dobrze ale zarzucają mu zbytnią stateczność, braki w zaangażowaniu, sprawy pressingu i takiego ogólnie większego poświęcenia. Zresztą pojawiały sie też plotki o odejściu Niemca. Myśle, że Arsenal czeka spora przebudowa, która nie ukrywajmy jest konieczna. Gdyby pojawił sie nowy trener to naturalny jest nowy porządek a do tego też takie rodzynki jak Welbeck- szkoda mi go bo był diabłem ale od transferu on więcej siedzi w gabinecie u lekarza niż Jones a dzisiaj znów "zmarnował" szanse. Niezazdroszcze położenia bo my też to przerabialiśmy i Arsenalowi albo grozi mega świeżosć i nowe życie albo podzielenie naszego losu
» 8 marca 2017, 00:23 #58
AFC07: Goes to PSG/ Juventus
» 8 marca 2017, 01:47 #57
DjTED: Jak mówiłem ze 4senal sie sypie to sie smialiście. A propo 5-1 = ?
» 7 marca 2017, 23:52 #56
Xchrisx7: I bardzo dobrze, głównie ich podśmiechujki mam w pamięci po tym jak przejął nas Moyes. Wszyscy wiemy z jakim skutkiem.
Coś czuje że po odejściu Wengera mogą mieć jeszcze większe problemy niż my aby wrócić na szczyt. W ich przypadku to 4 miejsce.
» 8 marca 2017, 00:02 #55
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2017 00:26

DjTED

Nie wiesz ile?
» 8 marca 2017, 00:26 #54
jassaj: Zal mi Arsenalu- współczuje piłkarzom a najbardziej kibicom- to już nawet nie było upokorzenie- 2:10 w dwumeczu to już jest naprawde poniżej krytyki. Daleko mi od żartowania bo naprawde po ludzku- współczuje a obraz goryczy dopełnia naprawde dobra 1 połowa Kanonierów po której- ok- sznanse na awans nadal były iluzoryczne ale naprawde można było pomyśleć, że Kanonierzy nawiążą równorzędna walke a może nawet wygrają gdzieś conajmniej 2 bramkami. Po czerwonej Koscielnego to wszystko tak siadło, że na miejscu piłkarzy na kolanach pod trybuną błagałbym kibiców o wybaczenie bo wyglądali jak dzieci we mgle a Bayern bawił sie bardziej niż na treningu
Na zakończenie może głupie pytanie ale tu licze na naszą encyklopedie Vander'a :D czy w ostatnim czasie albo wgl zdarzyło sie żeby w fazie pucharowej zespół przegrał tracąc 10 goli- pewnie były takie przypadki ale cięzko mi sobie przypomnieć- a gdybym miał strzelać to myśle o dwumeczu Barcelona-Leverkusen bo tam w jednym meczu siadło bodajże 7:0 więc mogła dwucyfrówka pęknąć
» 7 marca 2017, 22:51 #53
szubik: Nasze Diabelki kiedyś Rome wysoko ograly. Na Old Trafford bylo chyba 7:0
» 8 marca 2017, 06:22 #52
jassaj: 7:1 ale 1 mecz przegraliśmy 2:1 i w dwumeczu było 8:2- też wysoko ale dycha nie wpadła
» 8 marca 2017, 11:49 #51
10wazzar10: Naucz się stopniować ;)
» 7 marca 2017, 22:45 #50
tyber28: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2017 00:10

A co o Tobie mówi zdjęcie? Hehe pozdr
» 8 marca 2017, 00:08 #49
tyber28: Jak widać Twoje obserwacje są marne tak jak i Twoja odpowiedź, nie będę się z Tobą kłócić, że nie mam drugiego konta. Żyj sobie w błędzie, widocznie tak lubisz. Pozdr.
» 8 marca 2017, 06:00 #48
10wazzar10: Zapytaj Pana Fergusona nawet... 1-6... Taka jest piłka
» 7 marca 2017, 22:44 #47
tyber28: Mówiłeś coś o szacunku Wołodyjowski w tym przypadku komentarz 10wazzar10 uczy szacunku do rywala, sorry ale przegrać w derbach u siebie, a w LM to większy wstyd :-) poza tym jakiego szacunku oczekujesz? wyzwal Cie czy jak? Bo żeś się oburzyl jak dziecko hehe pozdr
» 8 marca 2017, 00:07 #46
Krystiano98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2017 19:07

Podpadł mu raz i teraz próbuje zabłysnąć, cisnąc przy każdej okazji swoją ofiare. Sam jednak popada w pułapke i wychodzi na idiote. Czytała Krystyna Czubówna.
» 8 marca 2017, 19:06 #45
Michal12371: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2017 22:37

Przecież to nie pierwszy sezon w którym Arsenal nic nie osiągnął, więc nie wiem czemu wy się wgl dziwicie tą przegraną.. Nie będzie zadnym zaskoczeniem jak Wenger zostanie na przyszły rok.
» 7 marca 2017, 22:37 #44
Gallacher: Wynik Arsenalu i dwu meczu z Bayernem jasno mówi że Wenger powinien sobie już odpuścić trenowanie i pójść na emeryturę.Za nim nie przemawiają żadne wyniki i sukcesy i jeszcze te porażki.Szkoda trochę tego człowieka,ale on już się totalnie wypalił.
» 7 marca 2017, 22:32 #43
piter100000: Arsenal daje rade
» 7 marca 2017, 22:26 #42
10wazzar10: Szkoda mi Arsenalu.... Żal ze taki klub jest we władaniu skąpców i nie jest w stanie pozbyć się Wengera - z całym szacunkiem dla niego
» 7 marca 2017, 22:23 #41
AFC07: taki mamy zarząd ...
» 7 marca 2017, 22:28 #40
jaratkow: @10wazzar10: Moim zdaniem nie Arsen Wenger jest problemem Arsenalu a... ich właściciele. Gdyby Francuz dysponował budżetem pozwalającym na wartościowe wzmocnienia drużyna mogłaby wyglądać inaczej.
» 7 marca 2017, 22:43 #39
10wazzar10: Nie wiemy, czy Wenger domaga się gotówki, czy po prostu uparcie idzie wedle swojej filozofii trenerskiej... Będzie to można potwierdzić lub znegować jeśli przyjdzie nowy trener
» 7 marca 2017, 22:49 #38
AFC07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2017 23:02

Raczej o kasę nie chodzi bo Wenger już teraz jest jednym z lepiej zarabiających trenerów w PL. Dla zarządu liczy się kasa a ta zgadza się jak co roku jest top 4 i awans do LM. Co jakiś czas rzucą trochę kasą żeby uspokoić kibiców i kupić gwiazdę ale to nie wystarczy....
» 7 marca 2017, 22:58 #37
10wazzar10: Miałem na myśli kasę na transfery
» 8 marca 2017, 06:42 #36
Michal12371: już 10:2
» 7 marca 2017, 22:30 #35
Diabelred: Zasluzenie, chamstwo trzeba karac bez wzgledu na to czy to nasz zawodnik czy nie. Swoja droga, to uczucie, gdy Ramos, srodkowy obronca, ma na ta chwile wiecej strzelonych bramek w sezonie niz Martial, Rashford, Rooney, Miki, Pogba czy Mata...
» 7 marca 2017, 22:19 #34
piter100000: to jest prawdziwy kapitan. zresztą nie po raz pierwszy Ramos ratuje Real, a w tym meczu im wybitnie nie szło. no i to uczucie, gdy widzisz ile znaczą stałe fragmenty i jakie są proste, a my mamy po kilkanaście w meczu i nie potrafimy nawet strzału oddać
» 7 marca 2017, 22:26 #33
BajtiMU: I to z takimi wysokimi zawodnikami...
» 8 marca 2017, 10:28 #32
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2017 22:16

W tym całym meczu żal mi naprawdę Sancheza.
Podobno Van Gaal miał ciężkie zadanie kiedy musiał ogarnąć skład po Moyesie, ale myślę, że w Arsenalu następca Wengera będzie miał dużo dużo cięższe zadanie.
Cały skład właściwie poza obroną do wymiany.
Dla nas niby to lepiej, ale nie potrafię śmiać się i cieszyć z porażek Arsenalu - właściwie to klęska jakiejkolwiek drużyny angielskiej na arenie europejskiej mnie nie cieszy, a Arsenalu tym bardziej za Invicibles, co to była za ekipa, co to był za sezon.
» 7 marca 2017, 22:15 #31
AFC07: nie przesadzajmy że wszyscy poza obroną ale faktycznie , 4-5 zawodników od razu do odstrzału się nadaje + trener
» 7 marca 2017, 22:21 #30
10wazzar10: Życzę Wam, żeby w tym roku Wenger poleciał i paru zawodników...
» 7 marca 2017, 22:24 #29
AFC07: dzięki, czekam na to z niecierpliwoscią
» 7 marca 2017, 22:29 #28
welllone: Jezeli Zlatan 3 to tamten idiota 9 powinien wyłapac.
» 7 marca 2017, 22:12 #27
Klimaa: Można było się tego spodziewać. Ciekawe czy Mings dostanie podobną karę..
» 7 marca 2017, 21:47 #26
vanantygaal: powinien dostać dużo większą
» 7 marca 2017, 22:14 #25
bedajaja: historia się powtarza, Arsenal zaczyna grać byle co w lidze od stycznia do pierwszego meczu w LM, cała Anglia z nich się śmieje, w pierwszym meczu 1/8 LM traci szanse na awans, w rewanżu gra pięknie i skutecznie i brak mu bramki albo dwóch do awansu, ale na bazie tego meczu, zdobywa miejsce w top 4 w lidze, tak będzie i w tym sezonie. To niestety problem dla nas.
» 7 marca 2017, 21:21 #24
AFC07: uwierz mi dla nas również
» 7 marca 2017, 21:58 #23
jassaj: No i dobrze Arsenal- ni to im kibicuje ni to wierze w ich awans ale miałem nadzieje na ciekawy mecz, że sie nie położą żeby tylko przetrwać a Bayern nie przedrepta meczu i na razie Arsenal daje mi satysfakcje jako postronnemu obserwatorowi
» 7 marca 2017, 21:07 #22
vanantygaal: trochę odpocznie, może mu to dobrze zrobi. Może tez na dobre wyjdzie całemu zespołowi. Jest tylko jeden warunek. Któraś z naszych gwiazdeczek musi wziąć na siebie ciężar gry i odpowiedzialność za wynik. Jak dotąd jeśli Zlatan nie sttrzela to praktycznie nie strzela nikt. Albo się to zmieni albo czekają nas mecze bez strzelonych bramek
» 7 marca 2017, 20:51 #21
Bossicky: Mam info z Manchesteru Siwy będzie grał Grubym w ataku.
» 7 marca 2017, 20:40 #20
EmilCioran: Jeśli Raschford dostanie szanse na szpicy to w sumie dobrze że Ibra dostał kare. Ja wiem że to troche kontrowersyjne co napisałem ale są plusy tej sytuacji. Raz: tak jak już napisałem Marcus może w końcu dostać prawdziwą szanse na środku ataku. Dwa: Zlatan w końcu sobie odpocznie. Młodzikiem już nie jest i przerwa mu się przyda. Oby tylko jego absencja nie odbiła się na zdobyczy punktowej.
» 7 marca 2017, 20:03 #19
Kuntakinte: wkońcu będziemy grali w 11, Zlatan może i strzela gole ale jego poruszanie sie po boisku i brak dynamiki to największy problem
» 7 marca 2017, 20:30 #18
Soczysty82: Kuntakinte....prosze Cie.Ten temat juiz byl poruszany tu wielokrotnie wiec sie nie kompropmituj
» 7 marca 2017, 20:48 #17
sisinho: Lepiej mądrze stać(Ibra) niz głupio biegać (Rashford). Ile to razy chłopak robił dryblingi gdzie tylko tracił piłkę?
» 7 marca 2017, 23:02 #16
Krystiano98: Będzie Mata jak Messi w Barcelonie kiedyś i ustawienie 4-6-0.
» 7 marca 2017, 19:44 #15
mikon70: No to poproszę młodego o dwie bramki z Chelsea jak z Arsenalem
» 7 marca 2017, 19:31 #14
wrobel1992: Nie ma co narzekać, kara w pełni zasłużona. Mam nadzieję, że Mourinho ustawi zespół tak, że będziemy w stanie coś ugrać w tych spotkaniach...chociaż taktyka nie wydaje się mocną stroną Jose w ostatnich latach...
» 7 marca 2017, 18:51 #13
dlabigt23: Ty naprawde wierzysz w to ze jestesmy w stanie z nimi wygrac? I jeszcze na wyjezdzie u nich ? Ja w to niewierze ale to i lepiej jeden puchar mniej ... Trzeba powalczyc w lidze i LE
» 7 marca 2017, 18:51 #12
wrobel1992: dlabigt23-Wiadomo, że z Chelsea będzie mega trudno, ale jaki sens ma kibicowanie skoro od razu nastawiasz się na porażkę?? Więcej wiary! :)
» 7 marca 2017, 18:56 #11
dlabigt23: wrobel - Poprostu patrze obiektywnie i realnie .Ale bardzo bym chcial zeby wygrali to chyba wystarczy :) Ale Chelsea niestety w tym sezonie jest poza naszym zasiegiem wiec stawiam 2;1 dla nich
» 8 marca 2017, 13:11 #10
karolmanu3: dobra okazja dla rasha i roo na szpicy. ciekawe jak gra bedzie wygladala bez ibry.
» 7 marca 2017, 18:27 #9
Marti24: Mings powinien dostać cztery. Mimo że cenię Ibrahimowicia, to powinien wiedzieć, co go spotka.
Niech w Rostowie gra na 300%
» 7 marca 2017, 18:15 #8
Krystiano98: Na 3 bramki i 3 asysty
» 7 marca 2017, 20:18 #7
Siklen: Niestety ale dwa mecze bez szansy na gola mogą oznaczać, że Ibra straci szansę na króla strzelców :(
» 7 marca 2017, 17:59 #6
Rwkk8: Co z tego ze masz krola strzelcow jak nie grasz w LM
» 8 marca 2017, 21:25 #5
dawidlp92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2017 17:43

Rashford
Martial Pogba Mkhitarian
» 7 marca 2017, 17:43 #4
Fenek: To dobra okazja aby dać rasha i Roo na zmianę na szpicy, a i Ibrze odpoczynek dobrze zrobi.
» 7 marca 2017, 17:19 #3
Kuntakinte: to itak mało. a ten Mings?
» 7 marca 2017, 17:10 #2
Kuntakinte: Wisienki się odwołały podobno od wyroku.
» 7 marca 2017, 20:30 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.