Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United - Leicester City 3:0. Co za bramki! Van Nistelrooy melduje wykonanie zadania

» 10 listopada 2024, 16:57 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Leicester City 3:0 (2:0) w 11. kolejce Premier League w ostatnim meczu przed listopadową przerwą na kadrę. Po raz kolejny drużyną umiejętnie pokierował Ruud van Nistelrooy. W poniedziałek na Old Trafford rozpocznie się era Rubena Amorima.
Manchester United - Leicester City 3:0. Co za bramki! Van Nistelrooy melduje wykonanie zadania
» Ruud van Nistelrooy w niedzielę po raz ostatni poprowadził Manchesteru United jako tymczasowy szkoleniowiec | Fot. Press Focus
Oceń zawodników:
Andre Onana
Noussair Mazraoui
Matthijs de Ligt
Lisandro Martinez
Diogo Dalot
Manuel Ugarte
Casemiro
Amad Diallo
Bruno Fernandes
Marcus Rashford
Rasmus Hojlund
Jonny Evans
Alejandro Garnacho
Joshua Zirkzee
Christian Eriksen

Oddano 59 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Ruud van Nistelrooy w swoim ostatnim spotkaniu w roli tymczasowego szkoleniowca Manchesteru United dokonał tylko drobnych korekt w składzie Czerwonych Diabłów w porównaniu do starcia z PAOK-iem. Na środek defensywy wrócili Lisandro Martinez i Matthijs de Ligt, a Marcus Rashford zagrał od początku kosztem Alejandro Garnacho.

Spotkanie z Leicester City było jubileuszowym występem Bruno Fernandesa w barwach Manchesteru United, który po raz 250. założył diabelską koszulkę. Portugalczyk już w 17. minucie uświetnił tę okazję ładną bramką. Czerwone Diabły miały rzut z autu z lewej strony. Noussair Mazraoui zagrał do Fernandesa, ten podał do Amada Diallo, który odegrał mu piętką. Kapitan United zdecydował się na strzał z linii szesnastu metrów po długim rogu i po chwili cieszył się z bramki!

Manchester United po objęciu prowadzenia kontrolował przebieg boiskowych wydarzeń, ale w 28. minucie gospodarze przysnęli w defensywie. Facundo Buonanotte zagrał precyzyjną piłkę nad linią obrony, w polu karnym opanował ją Wilfried Ndidi, ale przegrał pojedynek jeden na jednego z Andre Onaną. Kilka minut później celny strzał na swoim koncie zapisał Harry Winks.

Niewykorzystane sytuacje zemściły się na Leicester City w 38. minucie. Dobrą wrzutkę w pole karne gości posłał Noussair Mazraoui. Na futbolówkę nabiegł Bruno Fernandes, dotknął ją udem, a piłka odbiła się od Victora Kristiansena i wpadła do siatki.

Prowadzenie Manchesteru United w pierwszej połowie mogło być wyższe. W ostatniej akcji przed przerwą z dobrej strony pokazał się Amad Diallo. Iworyjczk popisał się indywidualnym atakiem, oddał groźny strzał na bramkę Madsa Hermansena, ale duński golkiper zdołał odbić piłkę przed siebie.

Po zmianie stron Manchester United nie atakował bramki Leicester City za wszelką cenę. W 57. minucie Ruud van Nistelrooy postanowił wnieść trochę świeżych sił i na boisku pojawili się Alejandro Garnacho oraz Jonny Evans. Argentyńczyk zmienił słabo spisującego się Marcusa Rashforda, a Irlandczyk wszedł za Diogo Dalota.

Im dłużej trwało spotkanie, tym coraz bliżej gola kontaktowego był Leicester City. W 69. minucie kąśliwe uderzenie w krótki róg oddał Jordan Ayew, ale czujność w bramce zachował Andre Onana, który końcówkami palców trącił futbolówkę.

Manchester United nie forsował tempa, ale w 82. minucie postawił kropkę nad „i”. Akcję sprytnym podaniem zainicjował Christian Eriksen. Piłkę pod pole karne Leicester City podciągnął Bruno Fernandes, zagrał do Alejandro Garnacho, który popisał się efektownym uderzeniem zza pola karnego. Czerwone Diabły zyskały trzybramkową przewagę.

W poniedziałek w Manchesterze United rozpocznie się nowa era. Pracę na Old Trafford oficjalnie rozpocznie Ruben Amorim. Czerwone Diabły kolejne spotkanie rozegrają po listopadowej przerwie na kadrę – 24 listopada z Ipswich Town.

Manchester United – Leicester City 3:0 (2:0)
Bramki: Bruno Fernandes 17’, Victor Kristiansen (sam.) 38’, Alejandro Garnacho 82’

Manchester United: Onana – Mazraoui, De Ligt, Martinez, Dalot (Evans 57') – Casemiro (Eriksen 79'), Ugarte – Amad, Fernandes, Rashford (Garnacho 57') – Hojlund (Zirkzee 75')

Leicester City:Hermansen – Justin (McAteer 84'), Faes, Vestergaard, Kristiansen – Soumare, Ndidi (El Khannouss 70'), Winks – Fatawu, Ayew (Edouard 88'), Buonanotte


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Leicester City. 11. kolejka Premier League
Następny news »
Manchester United - Leicester City 3:0. Zobacz efektowne gole Fernandesa i Garnacho [WIDEO]

Najchętniej komentowane




Aby móc komentować newsy musisz być zalogowany!

Komentarze (268)


boro: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.11.2024 18:40

Amorim przybył ze swoją i tak już dużą ekipą. Nie ma miejsca dla gościa którego i tak nie znają. Kiedyś pewnie wróci jako numer jeden
» 11 listopada 2024, 18:40 #268
axel52: Oby nie, dość już byłych piłkarzy w roli trenerów.
» 11 listopada 2024, 18:41 #267
Frosty: No tak Zidane czy Guardiola trenujący kluby w których grali też popierają tą tezę
» 11 listopada 2024, 19:02 #266
axel52: Wyjątki potwierdzające regułę.
» 11 listopada 2024, 19:08 #265
Frosty: Takie gadanie z wami … Alonso jak pójdzie do realu też będzie wyjątkiem? Simeone grał w Atletico też ich trenuje z powodzeniem. Piłkarze będą trenerami nadal bo wielu po karierze robi kursy i chce pracować w środowisku które zna najlepiej
» 11 listopada 2024, 20:17 #264
MikiManUtd2004: Amorim już zwiedził całe Carrington
» 11 listopada 2024, 18:22 #263
Frosty: Ruud odchodzi , decyzja podjęta. Ciekawe jak wyglądała ta rozmowa z Amorimem. Może Ruud kiedyś wróci
» 11 listopada 2024, 18:05 #262
MiSt: Pewnie Ruud ma ambicje na zostanie menedżerem, a nie asystentem. Moim zdaniem to dobrze dla obu stron.
» 11 listopada 2024, 18:32 #261
Freddie: Amorim bierze caly swoj sztab, wiec RVN bylby piatym kolem u wozu. Nie moglby byc glownym asystentem.
» 11 listopada 2024, 18:37 #260
Cwr91: Amorim ma swój sztab. Ruud jasno powiedział że chętnie zostanie i odpowiada mu rola asystenta
» 11 listopada 2024, 18:38 #259
axel52: Asystenta nr 4?
Nie sądzę.
» 11 listopada 2024, 18:42 #258
Cwr91: Nie interesuje mnie co sądzisz. Ruud powiedział oficjalnie że rolę asystenta zaakceptuje i chce zostać. Skoro nie został to znaczy że Amorim go nie widział w swojej ekipie. Czegoś jeszcze nie rozumiesz?
» 11 listopada 2024, 19:07 #257
axel52: Asystenta którego dopytam bo nie rozumiesz.
Amorim ma swoich i Ruud sobie może chcieć być asystentem ale nie wskoczy przed żadnego z tych których ma Amorim.
Więc po co mu to?
» 11 listopada 2024, 19:10 #256
skylark11: ?? Ekrem Konur: Joshua Zirkzee może zostać wypożyczony do Milanu! ??
» 11 listopada 2024, 17:40 #255
Pyra: I to jest chyba najlepsze rozwiązanie, w drugą stronę też będzie trzeba rozejrzeć się za jakimś sensownym wypożyczeniem.
» 11 listopada 2024, 17:58 #254
awe: Taa, juz wypozyczaja pilkarza sciagnietego 3 miesiace temu ...
» 11 listopada 2024, 18:26 #253
smiechy: OFICJALNIE: David Coote został ZAWIESZONY ze skutkiem natychmiastowym do czasu przeprowadzenia pełnego dochodzenia. PGMOL poinformowało, że do momentu zakończenia postępowania nie będzie udzielać żadnych komentarzy.
» 11 listopada 2024, 16:44 #252
smiechy: Wszystko w związku z wyciekiem nagrania gdzie nazywa Liverpool "g*wnem", a samego Kloppa "ci*ą" XD
» 11 listopada 2024, 16:46 #251
axel52: No nie wiem, czy sędzia by takie coś gadał wiedząc ze jest nagrywany?
» 11 listopada 2024, 17:22 #250
kckMU: Cholera wie, ale wykluczyć nie można.

Po serii nagran "Sędziowie", można było się trochę do nich przekonać, a za chwilę tak opanowany i życiowo spokojny Frankowski, biega pijany ze znakiem drogowym dzień przed meczem w LM.
» 11 listopada 2024, 17:35 #249
Spadkobierca: Jeśli to nie deepfake to te nagrania śmigają już po twixerze.
» 11 listopada 2024, 18:44 #248
szymek1193: Już był jeden zbawiciel co próbował system 3-5-2 i niestety nie pykło, a był bardziej doświadczonynym trenerem.. Problem jest w tym, że przy tym systemie nie każdy się może odnaleźć i Casemiro na pewno odejdzie, bo jak ma grać ..
» 11 listopada 2024, 16:16 #247
skylark11: 3-5-2 a 3-4-3 to jest różnica
» 11 listopada 2024, 16:21 #246
szymek1193: Ale mi to różnica dodajesz z pomocy do ataku zawodnika XD
» 11 listopada 2024, 16:25 #245
kamilpe: Van Gal próbował 10 lat temu, z tamtego składu pozostał chyba tylko Shaw więc od tego czasu wiele się zmieniło.
» 11 listopada 2024, 16:30 #244
pawbuk6: Przecież kluczowe nie jest jakie na papierze ustawienie stosujesz, ale jak Ci gracze zachowują się na boisku.
» 11 listopada 2024, 16:31 #243
is200second: U van Gaala w pomocy grał Cleverley, a mimo to wygrał puchar angli. Luj od odejścia Safa miał najsłabszy sklad z trenerów będących jego następcami.
» 11 listopada 2024, 17:15 #242
mycka86: LvG po sukcesie z reprezentacją Holandii chciał też u nas na siłę wprowadzić 3-5-2 z wahadłowymi. Gdzie 90% naszej ówczesnej kadry nigdy w życiu nie grała podobnym systemem. To nie miało prawa się udać, a ktoś kto przeprowadzał z nim rozmowy kwalifikacyjne musiał zatwierdzić ten pomysł. To jeden z przykładów tego jak ten klub był fatalnie zarządzany przez ostatnią dekadę. LvG nigdy nie powinien dostać możliwości objęcia MU w tamtym czasie i forsowania takiej taktyki.

Teraz mamy zupełnie inną sytuację z wieloma bardzo uniwersalnymi piłkarzami.
» 11 listopada 2024, 17:48 #241
brazylianwisnia: No ale to, że Casemiro odejdzie to tylko dodatkowy plus. Nie musisz nas dodatkowo zachęcać do tej formacji.
» 11 listopada 2024, 18:24 #240
Komaros85: Wylądował zbawiciel!!
» 11 listopada 2024, 16:12 #239
M4S73R: Noussair Mazraoui wykonał NAJWIĘCEJ odbiorów w Premier League w tym sezonie.

Przy okazji, robi to w swoim pierwszym sezonie w lidze.
» 11 listopada 2024, 15:24 #238
Kamilutd90: Niech Ugarte złapie minut to go przebije
» 11 listopada 2024, 15:26 #237
is200second: Mazrałi to jest na dzień dzisiejszy najlepszy letni transfer. Ugarte się zaczyna bronić. W defensywie top. Rozgrywający kiepski.
» 11 listopada 2024, 15:59 #236
pawbuk6: Znacznie lepszy gracz niż Dalot - wielka szkoda, że Shaw i Malacia ciągle kontuzjowani, bo jakby byli w formie, to Diogo by nie powąchał murawy.
» 11 listopada 2024, 16:10 #235
smiechy: Wylądował :)
» 11 listopada 2024, 15:05 #234
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.11.2024 15:27

Jest i on.kolejna nadzieja po Van Gaalu Mourinho Solskjaerze i Ten Hagu,oby powiodło mu się lepiej niż poprzednikom.
Powodzenia !
» 11 listopada 2024, 15:27 #233
smiechy: I tak to się kręci. ;)
» 11 listopada 2024, 15:32 #232
skylark11: Amad now has more Premier League assists (4) than Antony (3). Amad has started 10 games in the tournament whilst Antony has started 38.

United’s best option. ??
[statman dave]
» 11 listopada 2024, 15:01 #231
simonw7: Te mecze nic nie pokazują, okaże się jak przyjdzie grać z prawdziwym przeciwnikiem i pod presją? Ruud nic nie tracił jak i piłkarze
» 11 listopada 2024, 14:31 #230
is200second: Tak samo jak nie umniejszaja. Wydaje mi się że się va Nistelrooy owi w przyszłości należy angaz jeśli będzie dostępny.
» 11 listopada 2024, 15:05 #229
szymek1193: Z obrony na pewno Lindelof i Maguier powinni odejść
» 11 listopada 2024, 13:18 #228
szmexy: jak już to jeden w letnim okienku, za Harrego przepłaciliśmy, kosi ładna kase. Jakby chciał zejść z pensji to na zmiennika idealny
» 11 listopada 2024, 13:29 #227
smiechy: Jakby Maguire się zgodził zejść do okolic 100k (nikt mu tyle nie da) to jako rezerwa, coś jak w tym sezonie Evans, byłby OK.
» 11 listopada 2024, 13:39 #226
DevoMartinez: On ma 31 lat i jeśli podpisze jakiś kontrakt to będzie to jego ostatni w karierze zapewne. Więc na ostatniej prostej to raczej przyceluje tam gdzie jeszcze może zarobić. Choć tez wolałbym jego niż Lindelofa.
» 11 listopada 2024, 14:21 #225
smiechy: Evans ma 36. :) Co mu zostaje? Arabia? Równie dobrze mógł zobaczyć jak wygląda rola Jonnego, pogadać z nim, zobaczyć, że może grać przez 3-4 lata w United jako rezerwowy bez nagminnego przeciążania się.
» 11 listopada 2024, 15:07 #224
Kamilutd90: Robercik kontuzja na kadrę, przypadek ? :D
» 11 listopada 2024, 13:12 #223
smiechy: I dobrze, że kombinują. Te przerwy na kadrę to żart.
» 11 listopada 2024, 13:40 #222
ryudo3: Do tego jeszcze klubowe mistrzostwa świata... lubię oglądać piłkę ale jest przesyt meczy. Tylko czekać aż wirus UEFA zaatakuje kluby u kontuzje zaczną się sypać
» 11 listopada 2024, 15:05 #221
Kamilutd90: Śmiechy- Godne reprezentowanie swojego kraju powinno być cechom każdego godnego przywódcy i kapitana
» 11 listopada 2024, 15:28 #220
pawbuk6: Znajomość ortografii powinna być cechą każdego patrioty…
» 11 listopada 2024, 16:13 #219
zuk: Kamilutd90, ty po polsku pisac nie umiesz, a masz jakies wymagania do Lewandowskiego, zeby godnie reprezentowal Polske :D
» 11 listopada 2024, 16:14 #218
Kamilutd90: Jeden błąd zrobiłem więc się nie zesraj
» 11 listopada 2024, 17:05 #217
Klierek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.11.2024 12:59

wstyd będzie jak się okaże, że Ericowi udało się zakończyć proces i na dzień przed świętem procesu został zwolniony a Amorim przyjdzie na gotowe i zliże śmietanę.
» 11 listopada 2024, 12:57 #216
kondzik: xD hahaha,ale ty jesteś głupi
» 11 listopada 2024, 13:06 #215
tygrys26: Myślę, że to raczej ironia była xD
Ale w sumie śmiesznie by to wyglądało xD
» 11 listopada 2024, 13:15 #214
JackDav: Ja się wcale nie zdziwię jak po kilku wygranych Erik da jakiś wywiad, gdzie stwierdzi, że to wszystko dzięki niemu xD
» 11 listopada 2024, 14:02 #213
ryudo3: Już Nisterlooy spija śmietankę po sukcesie ETH. Ja wam mówie. FDJ i drużyna kompletna.

Majster murowany
» 11 listopada 2024, 15:07 #212
blanco1987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.11.2024 11:45

Dziś pracę zaczyna nowy trener. No a teraz z kim może pracować.

Bramka
Onana - no coz jest z nami i będzie. Ja nie byłem za zmiana bramkarza. Jednak jest z nami i ostatnio naprawdę fajnie broni. Oby się rozkręci. Muszę przyznać że powoli podoba mi się jego rozprowadzenie piłki - tu różnica z Davidem widoczna (David zawsze podawał do najbliższego).

Obrona

Mazraoui, De Ligt, Martinez - ta trójka na ta chwilę tworzy nasz trzon obrony. Czy będziemy grać 3 czy 4 z tyłu, oni dają radę. Jest Yoro, ale on ma niecale 20 lat, więc trzeba zobaczyć.
Reszta niestety do wymiany.

Pomóc.
Bruno, Ugarte, Case, Eriksen - z nimi można pracować. Jest Mainoo, obecnei kontuzje, ale mam wrażenie że on jest caly czas tak mało zwrotny. Świetnie utrzymuje się przy piłce, no ale czegoś brakuje.
I jest Mount, którego nie powinno tu być, i ta 7...

Atak
Garnacho, Amad - na ta chwilę najlepsi atakujący. Jeden łapie formę a drugi jednak potrafi zrobić coś z niczego.
Reszta niestety do wymiany.

Na ta chwilę nie mamy nawet pełnej dobrej 11. Na transfery nie ma co liczyć w zimie.
Ale jak to z każdym nowym managerem było. Powodznie i obu zbudował coś dobrego.
» 11 listopada 2024, 11:41 #211
tygrys26: No ale jak to?
Przecież dla Ten Haga została przebudowana prawie całą kadra
» 11 listopada 2024, 12:12 #210
GS8GS: W większości się z tobą zgadzam.
Trochę dziwi mnie fakt że pominołeś Dalota.

Co do pomocy mam pewne obawy czy Casemiro I Eriksen dojadą motorycznie do wymagań Amorima. Przed nim trudne 8 miesięcy. Ale przynajmniej dostanie czas na ocenę zawodników pod kontem swojej wizji gry oraz zapoznanie się z intensywnością ligi i nie będzie zbyt pochopnych transferów.

Nie mniej ja jestem za sprowadzeniem Fernandeza z Benfiki już w zimie, bo nie widzę budowania lewej strony na Shawie, Malaci czy Rashfordzie. Gdzie ci dwaj pierwsi mieli długi rozbrat z grą, a ostatni wydaje się że zatrzymał się w rozwoju i stał się hamulcem w grze. Uważam że Alvaro to mało ryzykowny ruch zgadzając na klauzulę 20 mln euro, oraz fakt że chłopak ma warunki na grę na LO w 4 i 3 oraz na lewe wahadło.

Amorim zlozyl obietnice że w tym sezonie nie będzie sprowadzał zawodników że Sportingu. Tak więc Inacio który jest łączony z nami od 2 lat dołączyć może do nas dopiero w letnim oknie transferowym. Ale ja jakoś bardziej wolałbym młodego hiszpana.

Zgadzam się z tobą że nie mamy jakiejś mega 11, ale w tych facetach jest duży potencjał, Mazrauri,Yoro,Zirkzee to mogą być zawodnicy który świetnie odnajdą się pod Amorimem przez ich łączenie roli na kilku pozycjach.

Chyba największym problemem będzie wąska lista pomocników oraz brak zdrowego konia na lewej obronie który będzie w stanie grać regularnie.

Wierzę że Portugalczyk odbuduje naszych napastników, ale nie wierzę że zrobi z Rashforda zawodnika pod swój styl gry.
» 11 listopada 2024, 12:27 #209
blanco1987: GS8GS,nie powinien Cie dziwić fakt pominięcia Dalota. Ja po prostu uważam, że z nim na obronie jestemy o wiele mnie pewni. 4 która skończyła mecz, była dla mnie o wiele pewniejsza. Ja jestem za szukaniem kogoś innego.
» 11 listopada 2024, 12:36 #208
GS8GS: Dla mnie Dalot to materiał na wahadło, ma zmysł do gry kombinacyjnej, fakt że w obronie robi błędy, ale cześć błędów wybika z braku powrotów bo prawa strona praktycznie do pojawienia się Diallo u nas w podstawie kulała.

Z obrony bardziej martwi mnie ustawianie Martineza na LO w trójce. Ja go tam osobiście nie widzę.
» 11 listopada 2024, 15:54 #207
Freddie: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.11.2024 11:38

Szkoda tego meczu z Chelsea, wtedy mielibyśmy 17 pkt a 3 wtedy Arsenal 19 i w 2 pkt bylibyśmy.

Dobra robota RVN.
» 11 listopada 2024, 11:38 #206
Kobi: Szkoda to przedewszystkim meczów z Crystal Palace i West Hamem bo tam powinny być 3pkt. w obu meczach.Nic tam nie chciało wpaść w bramkę
» 11 listopada 2024, 11:58 #205
Dodge: West ham wyrzucił Erica, wiec tego meczu nie szkoda :D
» 11 listopada 2024, 12:00 #204
Fafky19: Amorim już w klubie?
» 11 listopada 2024, 11:30 #203
MikiManUtd2004: Dzisiaj ma być w Carrington. Treningów nie może prowadzić, bo jakieś tam formalności jeszcze zostały, a poza tym zawodnicy i tak dostali kilka dni wolnego
» 11 listopada 2024, 11:33 #202
SzarimMusty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.11.2024 11:37

W klubie jest ale też mamy przerwę na repry więc za wiele nie zdziała z pierwszą drużyną. Chociaż Ci co nie zostali powołani sobie potrenują z nim.
» 11 listopada 2024, 11:36 #201
szmexy: Na początku sezonu Zirkzee dostawał dużo piłek, miał swoje okazje których nie wykorzystywał. Mamy dalej ogromny problem z napastnikami, a znając życie któryś z nich złapie formę i dostanie kontuzji…
» 11 listopada 2024, 10:52 #200
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.11.2024 10:50

Jak wróci któryś LO to mam nadzieję że Mazri na prawą a Dalot na głęboką ławkę rezerwowych
» 11 listopada 2024, 10:48 #199
Biniek: A mi się Mazraoui na lewej bardzo podoba, bardziej niż na prawej.
» 11 listopada 2024, 11:40 #198
Dodge: A może przy obecnej formie skrzydłowych zrobić z Dalota pomocnika xd gorzej niż Rash i Antony nie zagra chyba.
» 11 listopada 2024, 12:02 #197
skylark11: I znowu nie trafi z 5m do pustej bramki? Ja podziękuję za takiego pomocnika
» 11 listopada 2024, 15:03 #196
ryudo3: Ja w ogóle jestem fanem Mazrauiego. Przyszedł za śmieszne pieniądze a to (moim zdaniem) najlepiej trafiony transfer zeszłego okna, jak nie nawet dwóch
» 11 listopada 2024, 15:09 #195
Yokowal89: Mimo słabego sezonu do tej pory mamy 4 pkt do top4. Dobry punkt wyjścia dla Amorima.

Wczoraj kilku piłkarzy dobrze się pokazało, ale Rashford to w styczniu na listę transferowa powinien trafić. Wygląda jak 35 latek który zaraz zawiesi buty na kołku. Zero chęci, zero zaangażowania.

Hojlund się mega meczy przy naszym obecnym stylu i rozgrywaniu, pewnie każdy napastnik by się męczył. Oby nowy menago tu coś poczarowal.
» 11 listopada 2024, 08:23 #194
szmexy: tym bardziej szkoda remisu z Crystal, porażki z West Hamem
» 11 listopada 2024, 09:23 #193
is200second: Hojlund się męczy. A zirkzee nie? Wogole nie dostaje podań. Nie ma chemii między napastnika i a skrzydłowym. Wszystko sobie. I gdzieś tam po klepią pograją jak jest Bruno w okolicy taka prawda.

A Rashford to jest dramat. W tej chwili to on szkodzi sam sobie nie klubowi, bo klub go puści dalej l, a on do żadnego lepszego bądź podobnego poziomem klubu nie trafi z taką grą.
» 11 listopada 2024, 09:23 #192
lukaszzasko: męczą się ale zarazem jak dostają piłkę to odbija się od nich jak od drewna. Już lepiej było by dać tam jakąś drugą 10 skoro i tak gramy bez napastnika
» 11 listopada 2024, 10:02 #191
brazylianwisnia: Na ten moment problem jest taki, że mamy napastnika typu target Man/egzekutor/"dobijacz" ale nie dostaje piłek ani na głowę, ani na dołożenie nogi ani na uliczkę bo wszyscy nasi skrzydłowi są bardziej zainteresowani wyjściem na pozycję strzelecka. Jeśli taki będzie plan gry to nie ma sensu mieć taki typ napastnika i lepiej przerzucić się na kogoś w typie Firmino co będzie się cofał i robił miejsce tym skrzydłowym. Jak natomiast chcemy grać z target manaem to skrzydłowi muszą grać inaczej. Zobaczymy jak to będzie wyglądało w nowej formacji i założeniach Amorima.
» 11 listopada 2024, 11:21 #190
GS8GS: Wiśnia ale takim time jest właśnie Zirkzee który świetnie operuje w przestrzeni za napastnikiem, tylko że u Erika nikt nie atakował tych wolnych przestrzeni.

Myślę że u Amorima będzie on sprawdzany pod kątem tej drugiej 10 obok Bruno. Ma chłopak doskok do pressingu, I przegląd gry. Pasuje tylko aby lepiej kontrolował piłkę i zaczął używać swojej siły a nie odbija się od rywali.

A przez brak pomocników takim nieczywisyym jokerem może okazać się Zirkzee na 10, Mazrauri lub Yoro na wahadle. A na 6 graliby Mainoo, Ugarte ,Casemiro.
» 11 listopada 2024, 12:34 #189
blanco1987: Nasz nowy trener chyba jednak potrafi zmotywować zawodników. Bo wygrali 4:2 na wyjeździe. Więc chyba nie myślał o nas tylko o tym by pozostawić swoją była druzyne na czele tabeli.
» 11 listopada 2024, 08:22 #188
ziomboy777: Jak dla mnie, na chwilę obecną Rash powinien stracić miejsce w pierwszej 11 na koszt Garnacho. Trochę kopie się po czole, zwalnia akcję, traci piłkę, w obronie jak zawsze - pracują wszyscy tylko nie on
» 11 listopada 2024, 07:59 #187
Alibaba: Jeden i drugi może stracić miejsce jak zostanie zmieniona taktyka.
» 11 listopada 2024, 09:43 #186
FanGarnacho7: Rashford na sprzedaż! 2 sezony temu miał dobry sezon.
» 11 listopada 2024, 10:28 #185
Erwin: Gdyby była większa konkurencja na skrzydłach, Rashford by pewnie nawet nie wchodził z ławki, tak samo jak Antony. Rozumiem, że czasami komuś nie idzie – Bruno był bez formy, Dalot popełnia błędy, Casemiro robi błędy, Garnacho marnuje okazje – ale u każdego z nich widać chęć walki. Rashford jest bez formy, psuje i ma wywalone.
» 11 listopada 2024, 10:47 #184
brazylianwisnia: Garnacho wczoraj poza bramka wyglądał też słabo. Nie wiem też czy on będzie się nadawał do gry centralnie czyli w sytuacji gdy nie ma przestrzeni na boku. Z pewnoscia potrzebujemy dwóch skrzydłowych żeby rzucili rekawice obecnym.
» 11 listopada 2024, 11:22 #183
Cieniu: Dzień dobry. Z przykrością oglądało się chłopaków, którzy walczyli o każdą piłkę, 3 ptk, czyste konto. Czego oczekiwać więcej. Może jedynie, żeby nasi napastnicy,zaczęli strzelać gole. Ale wydaje mi się, że po sezonie młody H odejdzie. Bardzo dobry mecz, oglądać naszą legendę jako menadżera, to była przyjemność! Mam nadzieję, że za parę lat wróci tutaj jako stały menadżer.
» 11 listopada 2024, 06:52 #182
zbyszek7: Ruud dzieki za te 4 mecze i ogolnie za to ze wrociles ale teraz czas na nowy rozdzial! Na nowoczesna portugalska mysl szkoleniowa z nowym zarzadem ktory juz ogarnal o co tutaj chodzi! Nigdy wiecej holendrow na stanowisku trenera Man United!! I mam nadzieje ze po sezonie Rashford, Antony, Mount i wszyscy ci co nie beda dawac z siebie absolutnie nic OUT do swojego łysego koleszki! Dobranoc
» 11 listopada 2024, 01:13 #181
Klierek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.11.2024 07:34

dziękuję za wsparcie i słowa otuchy, wróciłem dla was kochani kibice. pozdrawiam serdecznie. Jestem przekonany że nowy rozdział o którym piszesz będzie owocny i pełen sukcesów.
» 11 listopada 2024, 07:33 #180
Braks: Ale dojechali Brage. Jak z Amorinem nie wypali to chyba będziemy jeszcze bardzo długo czekac
» 11 listopada 2024, 01:01 #179
Braks: O której pierwszy trening
» 11 listopada 2024, 00:59 #178
MikiManUtd2004: Chyba dostali wolne na kilka dni
» 11 listopada 2024, 10:03 #177
4uKrychu: Czas rozpocząć nową historię. Oby tym razem skuteczną.
» 11 listopada 2024, 00:48 #176
Braks: Anulowali bramkę i cały świat o tym piszę. Dobra reklama i śmieszne czasy
» 11 listopada 2024, 00:42 #175
Frosty: Jak Conrad Harder będzie tak dalej grał to naszego Hojlunda przykuje do ławki, bardzo dobrze niech Hojlund czuje presję i niech się rozwija szybciej
» 11 listopada 2024, 00:40 #174
Braks: Real Barca i tak od 110 lat
» 11 listopada 2024, 00:37 #173
Luck: Elegancko barcelona w biały dzień okradziona. Jak var ma tak działać,to już lepiej by go nie było.
» 11 listopada 2024, 00:12 #172
Braks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.11.2024 00:37

W tej la liga to jest tyle emocji prawie co nic to jakoś muszą zamieszac
» 11 listopada 2024, 00:36 #171
pbskarpy: Ja bym Ruuda na prezesa klubu dał.
» 10 listopada 2024, 23:58 #170
MikiManUtd2004: Aktualnie mamy na tej pozycji porządnego człowieka
» 11 listopada 2024, 00:43 #169
Muzyk07: Widzieliście sytuacje Lewego z spalonym? To jest jawna kradzież punktów
» 10 listopada 2024, 23:51 #168
SonofSparda: Wszystkim mogą anulować, tylko nie twojemu bożkowi?
» 10 listopada 2024, 23:56 #167
Muzyk07: Jakiemu bożkowi xd ?
» 11 listopada 2024, 00:01 #166
kamilllo777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2024 23:30

W podsumowaniu łącznych występów klubowych w tym sezonie:
McT 3G 2A 798min
Hojlund i Zirkzee 3G 2A 1338min
» 10 listopada 2024, 23:29 #165
Konyo33: Hojlund i zirkzee w serie A też by więcej ustrzelili
» 11 listopada 2024, 01:51 #164
awe: Jakos tam grali i tez ich skutecznosc mocno kulala ...
» 11 listopada 2024, 10:34 #163
Klierek7: ktoś niżej pisał że brakuje nam mentalu, zgadzam się z tym w 100%. najgorsze że w tej grupie mental porażki został powszechnie wpojony i ciężko będzie przestawić wjache. Jak masz grupę zwycięzców to zwyciężają, grupa przegranych zawsze będzie miała deficyt pragnienia bycia najlepszym za wszelką cenę.
» 10 listopada 2024, 23:01 #162
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2024 23:00

Oo Barcelona zero strzałów na bramkę :)
» 10 listopada 2024, 23:00 #161
Klierek7: w końcu proces ETH zaczął działać !
» 10 listopada 2024, 22:49 #160
dawidwlo: Amorim nadal bez pozwolenia na pracę.
» 10 listopada 2024, 22:29 #159
MikiManUtd2004: Ciekawe czy to prawda czy pismaki wymyśliły aby się klikało
» 10 listopada 2024, 22:41 #158
SheikhBisht: Kto po brexit przechodził przez proces pozwolenia na pracę w UK ten w cyrku się nie śmieje
» 10 listopada 2024, 23:08 #157
rreddevilss: Alvaro Carreras z bramka przeciwko Porto ,dobrze że mamy opcje wykupu za 20 mln zdaje się
» 10 listopada 2024, 22:18 #156
boro: Tylko, że jeszcze on musi preferować powrót do nas a na to się nie zapowiada
» 10 listopada 2024, 22:55 #155
FanGarnacho7: Tak. Ale trzeba przyznać ładną bramkę strzelił
» 11 listopada 2024, 10:30 #154
Mistrz1908: Brawo za szybkie zmiany Dalota i Rasha . U Łysego zeszliby w 80 min przy wyniku 2-2 , to są te detale
» 10 listopada 2024, 22:17 #153
radlu: Bramka Garnacho miała 0,03 xG. To dziwne, bo przecież dosyć często prawonożni zawodnicy strzelają z tego miejsca bramki.
» 10 listopada 2024, 22:10 #152
Abstrahujacy: Zatrzymaj sobie kadr zza pleców w momencie strzału i zwróć uwagę jak musiał podwinąć w górę piłkę przez dwóch obrońców blokujących całym obrysem ciała. Jednocześnie nie przestrzelił w trybuny a to było nie lada osiągnięcie.
» 11 listopada 2024, 02:05 #151
SonofSparda: Może dałoby się tego Mctominaya zawrócić?
» 10 listopada 2024, 21:55 #150
Adrian0007: A na jakiej pozycji bys go widział?
» 10 listopada 2024, 22:07 #149
dlabigt23: Za Hojlunda na przykład.
» 10 listopada 2024, 22:11 #148
SonofSparda: Na jego nominalnej pozycji, czyli ŚP.
» 10 listopada 2024, 22:11 #147
boro: Na jakiej by pozycji nie zagrał to napewno strzelił by więcej goli od hujlanda
» 10 listopada 2024, 22:56 #146
Frosty: Super reakcja Amorima, wszystkie zrobione przez niego zmiany wpłynęły na comeback zespołu jak nie golami to asystami lub dominacja w środku pola. Super mental zawodników, nawet po strzelonej na 3:2 parli do przodu . Mega mecz
» 10 listopada 2024, 21:49 #145
kckMU: Oby nie żałował. Jego Sporting od lat jest tak piękny do oglądania. Ani najlepsza wersja Porto ani Benfici (za mojego życia) nie zbliżyła się do tej drużyny.

Powodzenia dla niego, chociaż jak absurdalne wyzwania go tu czekają, to już inna sprawa.
» 10 listopada 2024, 21:47 #144
Rabona: podjął się najtrudniejszego wyzwania jakiego mógł, nie zbuduje swojej legendy siedząc całe życie w Portugali. cieszmy się bo mamy z czego i wyczekujmy pierwszych rezultatów
» 10 listopada 2024, 21:50 #143
kckMU: Do tej pory najtrudniejszym wyzwaniem wydawało mi się podniesienie Realu w erze wielkiej Barcy. Zrobił to Jose w swoim stylu.

U nas Jose wymiękł i ja mu wierzę, że "srebro" było jednym z największych jego osiągnięć w takich warunkach pracy.
» 10 listopada 2024, 22:05 #142
Dodge: Wymiękli właściciele, którzy woleli liczyć kasę z za koszulki gwiazdeczek niż podnieść poziom sportowy.
» 10 listopada 2024, 23:05 #141
smutny87: "Jose wymiękł". Dobry herbatnik jesteś.
» 10 listopada 2024, 23:22 #140
kckMU: Wymiękł przy Edzie i reszcie jego debili. Nie trudno się domyslic sensu.
» 11 listopada 2024, 01:48 #139
Herek: No niestety, szybko zostałeś okraszony "herbatnikiem" haha
» 11 listopada 2024, 06:50 #138
awe: Nawet sie uśmiałem ;D
» 11 listopada 2024, 12:28 #137
Queue13: Wgl widział ktoś sytuacje ze "spalonym" w meczu Barcelony?

Przez tę sytuację ja zwątpiłem trochę w dokładność tego systemu automatycznego mierzenia spalonego. Bo ja dalej nie wiem jak oni to tam wyrysowali, że znaleźli but Lewandowskiego.
» 10 listopada 2024, 21:44 #136
Natanael: Właśnie czytam, że ten cały półautomat wyrysował linię spalonego od stopy obrońcy zamiast od stopy Lewego.
» 10 listopada 2024, 23:05 #135
Rabona: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2024 21:41

ale comeback Sportingu, było widać że każdemu z nich zależy na zwycięstwie, u nas właśnie tego brakuje czyli mentalu i to jest największe wyzwanie dla Amorima, żeby wycisnąć to z naszych a wierzę że jest z kogo
» 10 listopada 2024, 21:41 #134
skylark11: 2-4 ale maszynę zmontował
» 10 listopada 2024, 21:43 #133
Garnacho: Ruben jednak pożegna się z przytupem, same zwyciestwa to jest mental brawo.
» 10 listopada 2024, 21:39 #132
LeoPepsi: 4-1 z city, z 0:2 na 3:2 z Braga, no no oczekiwania cały czas rosną
» 10 listopada 2024, 21:38 #131
SonofSparda: Tam się skończyło 2-4.
» 10 listopada 2024, 22:13 #130
Skalniak1989: Amorim piękne pożegnanie haha
» 10 listopada 2024, 21:38 #129
szakurek: Powiem wam, że nie mogę się doczekać Rubena u nas. Odwrócili 2:0 na wyjeździe
» 10 listopada 2024, 21:38 #128
pawbuk6: Widać korekty taktyczne RvN w stosunku do tego, co grał ETH - w pressingu i szybkim ataku idziemy do przodu 5 zawodnikami, a nie 6 - być może negatywnie to wpływa na kreowanie szans (choć nie zauważyłem), ale na pewno zdecydowanie lepiej zabezpiecza to nasze tyły w momencie przechwytu piłki przez rywala.

Może zmiana związana z kontuzją Mainoo i wystawianiem obok siebie dwóch defensywnych pomocników, ale wydaje się, że dzięki temu rywale nie mają tyle swobody podczas kontrataków na naszą bramkę.

RvN nie naprawił natomiast problemu z naszym środkowym napastnikiem - widać, że Hojlund nie potrafi jeszcze grać "na ścianę", nie ma odpowiedniej techniki przyjęcia piłki pod mocną presją rywala i umiejętności dynamicznego zastawiania się ciałem, a mimo wszystko gramy takim schematem. Zazwyczaj kończy się to stratą piłki. W tej taktyce praktycznie nie wykorzystujemy środkowego napastnika, co ułatwia zadanie rywalom.

Z pozytywów ostatnich meczów - coraz lepiej wygląda gra w obronie, choć dla mnie obecność Dalota w składzie jest nadal nieporozumieniem. Zmniejszyliśmy odległości pomiędzy formacjami podczas fazy obronnej, częściej nasi defensorzy dublują swoje pozycje, podwajają krycie przeciwników. Nasz blok obronny to nie jest jeszcze monolit, ale wydaje się, że za ETH było to kompletnie skopane.
» 10 listopada 2024, 21:38 #127
skylark11: Sporting gra do końca
» 10 listopada 2024, 21:37 #126
Kobi: Dobry mecz Inter-napoli, i McTominay z bramką.
» 10 listopada 2024, 21:37 #125
LisandroUnited: Morten Hjulmand ze Sportingu, równie ciekawą opcja, co Gyokeres dla nas. Taki spd który bardzo dobrze operuje piłka. Teraz piękny gol z dystansu z Braga.
» 10 listopada 2024, 21:30 #124
sweetboy777: W końcu jakieś pozytywy w tym Man United się dzieją. Brawo!
» 10 listopada 2024, 21:24 #123
rreddevilss: Bruno 170 meczów w United

56 goli
44 asysty


Ogromny wpływ na grę United ,aż się boje pomyśleć jakie miałby liczby gdyby miał lepszych partnerów ,legenda a pomyśleć że byli tacy co nie tak dawno temu chcieli go wywalić z klubu
» 10 listopada 2024, 21:24 #122
Panoramix: Nie miałby lepszych statystyk. Przez te sezony był głównym grajkiem, wszystko szło przez niego więc nabił asyst i goli.
Podobna sytuacja z Grelishem. W Aston Villi wszystko szło przez niego więc nabił asyst i goli. Poszedł do City (czyli mial lepszych partnerów wokół siebie) i statystyki robił na poziomie poniżej 10G+A w lidze.
» 10 listopada 2024, 22:20 #121
Litosci: Grealish nawet w Aston Villa misl cienkie staty
» 11 listopada 2024, 02:18 #120
Natanael: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2024 21:24

Albo zwariowałem po naszym zwycięstwie i nie ogarniam albo właśnie przekręcili Barcę i Lewego.

Edyta podpowiada, że pokazali tę linię spalonego. Hm.
» 10 listopada 2024, 21:18 #119
DoktorFootballu: Dobrze Ci Edyta podpowiedziała bo był czubek puta Lewego wysunięty.
» 10 listopada 2024, 21:31 #118
StewieGriffin: Przyznam szczerze, że już trochę zaczyna mnie drażnić usprawiedliwianie Hojlunda. Dzisiaj kończymy mecz z wynikiem 3:0 a Hojlund zalicza kolejny totalnie anonimowy występ. Dosłownie nie jestem wstanie przypomnieć ani jednej dobrej rzeczy zrobionej przez niego w tym meczu. Ja jak najbardziej rozumiem, że bycie napastnikiem Manchesteru United to nie jest zadanie należące do najłatwiejszych ale czy my naprawdę nie mamy prawa wymagać CZEGOKOLWIEK od zawodnika, za którego zapłacono 75 milionów? Ciągle mówione jest, że on nie ma odpowiedniej obsługi - do cholery jasnej on gra w zespole z jednym z najlepszych obecnie ŚPO na świecie. Naprawdę chcecie mi wmówić, że Fernandes nie potrafił by obsłużyć napastnika? Przecież Bruno jest pewnie w topce ligi, jeżeli chodzi o wykreowane szansę od momentu transferu Hojlunda i co akurat Duńczyka nie potrafi obsłużyć? Może to Hojlund swoim ustawianiem, czytaniem gry nie stwarza sobie szans... do stwarzania mu szans
Kolejny argument na obronę Rasmusa to wiek. Okej, rozumiem, że on jest stosunkowo młody, ale przestanmy udawać że mamy 2005 rok kiedy to 21 letni zawodnik to jest jakiś totalny młokos. Dla przykładu: jest rok młodszy od Palmera, który rok temu trząsł całą ligą, jest kilka lat starszy od Yamala, który jest ważnym ogniwem Barcelony, co w jego wieku robił w PL np Saka? Jestem przekonany że byłbym w stanie jeszcze na luzie wymienić 5-10 przykładów zawodników którzy w wieku Rasmusa grali już na bardzo wysokim poziomie. Kiedy mu się skończy ten parasol ochronny? Albo to masz albo tego nie masz...
» 10 listopada 2024, 21:16 #117
NexaT: Przytoczeni przez ciebie zawodnicy to zupełnie inny typ niż Hojlund. Sam nie uważam go za jakiegoś super zawodnika, bo na razie nie pokazał praktycznie nic, ale wystarczy sobie odpowiedzieć na pytanie, jak wyglądają nasze spotkania? Ja najczęściej przypominam sobie grę skrzydłami, czyli tutaj głównie zaangażowani są Dalot, Mazraoui, Rashford, Garnacho/Diallo.

Rashford ani Garnacho nie szukają kolegów w polu karnym. W tym sezonie Rashford jeszcze jako tako próbuje czasami kogoś znaleźć, ale Garnacho pałuje na bramkę wszystkie sytuacje. Nie dość, że my tych bramek nie strzelamy dużo, to jak już jest dogodna sytuacja, to zamiast szukać lepiej ustawionego kolegi, to u nas walą wszystko na bramkę.

Hojlund mógłby na pewno w pewnych sytuacjach odnaleźć się lepiej i mieć te kilka bramek, ale to co my gramy z napastnikiem to jest totalna mizeria. W tamtym sezonie te bramki Hojlunda, to też duża część wypracowana tylko przez niego samego, nie przez super dogranie na główkę albo wystawienie na pustaka.
» 10 listopada 2024, 21:24 #116
StewieGriffin: NexaT - ale co zmienia, że przytoczeni przeze mnie zawodnicy to inny typ piłkarza? Mi chodziło tylko o wiek. Równie dobrze mogłem tutaj podać 21 letnich obrońców bo chodzi mi tylko o tłumaczenie słabej gry wiekiem. Można być młodym a jednocześnie być ważnym elementem zespołu, mającym wpływ na grę. Nieważne czy jesteś bramkarzem, obrońca czy napastnikiem.
Gramy skrzydłami bo nie mamy napastnika. Jesteśmy poniekąd do tego zmuszeni. Powtórzę pytanie , uważasz że Bruno nie potrafiłby obsłużyć napastnika? Na siłę szuka skrzydłowych mimo tego, że mógłby grać na Hojlunda? No bez jaj. Mając takich asów jak Zirkzee czy Hojlund trzeba szukać innych sposobów na zdobycie bramki.
» 10 listopada 2024, 21:53 #115
Herek: Stewie w punkt, widzę że desperacko próbujesz przekazać logikę ale logicznego myślenia od fanbojow łysego i jego useless wynalazków jak Hojlud właśnie czy tym bardziej Antony to ty nie wymagaj.
» 11 listopada 2024, 06:55 #114
zbyszek7: Bezjajeczna ta niedziela :D pilka to emocja a tu jakos tak spokojnie i cicho a jakby byl Erik to moze by dzis przegral albo zremisowal fartem i wtedy by sie dzialo hehe
» 10 listopada 2024, 21:08 #113
brazylianwisnia: .. imgflip. com/i/99wkgt

Tak z przymrużeniem oka ;)
» 10 listopada 2024, 20:58 #112
Queue13: Ja widzę, co Ty robisz Amorim. Specjalnie przegrywasz z Bragą, żeby obniżyć oczekiwania kibiców po City. Sprytnie ;P
» 10 listopada 2024, 20:54 #111
brazylianwisnia: Andre Onana bardzo dobre statystyki obronionych strzałów, uratował zespół przed kilkoma golami, na czele klasyfikacji czystych kont. Oby tak dalej :)
» 10 listopada 2024, 20:53 #110
tomek999: Zacząłem kibicować United w 2003 Ruud był wtedy jednym z najlepszych zawodników naszego zespołu i tak go zapamiętałem i dzięki mu że dalej będę go tak pamiętał, to jest czerwony diabeł, mam nadzieję że kiedyś wróci tu jako menadżer na stałe. Dzięki van gol
» 10 listopada 2024, 20:41 #109
MikiManUtd2004: Amorim już myślami w Carrington bo jak na razie do przerwy przegrywa 2:0 z Bragą
» 10 listopada 2024, 20:34 #108
braku: Już 2:1 ale Braga top
» 10 listopada 2024, 21:19 #107
MikiManUtd2004: Jak dla mnie przyjście Amorima jest zupełnie nowym rozdaniem. Nowy zarząd, nowy trener, nowe cele. W końcu mamy ludzi w zarządzie którzy się znają w fachu. Trener, który jest kompletnie inny niż poprzednicy. Ma charakter (owszem Mourinho też miał) i czuć u niego spokój. Do tego dochodzi całkiem nowy system 3-4-2-1. Patrząc na nasze cele to według mnie w tym sezonie powinniśmy mierzyć wysoko. Tabela jest płaska i różnice punktowe są niewielkie
» 10 listopada 2024, 20:33 #106
kacpersky: Cieszą ostatnie 4 spotkania, zmiana nieco nastawienia. Gra nie jest dużo lepsza, lepiej zorganizowana czy atrakcyjniejsza, ale na pewno skuteczniejsza. Tego brakowało. Dobrze, że piłkarze wchodzą z dobrymi humorami w przerwę i później na treningi z nowym managerem i sztabem. Znacznie trudniej byłoby Amorimowi ogarnąć drużynę, gdybyśmy ostatnie 4 mecze grali kompletną padaczkę.

Dalot, Casemiro, Rashford. To są moim zdaniem 3 wrażliwe elementy pierwszego zespołu. Każdy z nich potrafi pokazać się dobrze w kilku meczach (Rashy zagrał dobrze nawet pół sezonu 22/23 - wow, wow), ale co z tego jak oni później w kolejnych 10 meczach kopią się po czołach? W ostatnich spotkaniach od dna odbił się Casemiro, a Dalot odwrotnie: ma duże trudności z ustawieniem w obronie i czuciem gry z przodu, pomimo rozgrania dobrego zeszłego sezonu. Taki brak stabilności - na poziomie do jakiego aspirujemy - nie może się zwyczajnie zdarzać, kiedy na ławce nie masz mega rezerwowych na tę pozycję. Kropka. Jak zaczyna iść jednemu, to dwóch pozostałych akurat łapie dołek.

Rashford generalnie to jest ciekawy temat. W swoich kiepskich występach jest zupełnie zbędny, nie ma z niego żadnego pożytku, jest bezproduktywny. Natomiast taki Garnacho - w występach, w których gra źle można mu co najwyżej zarzucić, że nie trafił w doskonałej sytuacji do bramki, albo nie podał na czas do kolegi. To jest KOLOSALNA różnica. Argentyńczyk szuka gry i piłki, prowokuje sytuacje, miesza się w nie, a Marcus od roku ma duże problemy nie tylko z koncentracją ale i z braniem odpowiedzialności za grę. No brainerem na teraz jest dla mnie Garna i to na niego powinniśmy stawiać.

Co mnie martwi - i co powinno być moim zdaniem priorytetem dla nowego trenera na ten sezon - to jest właśnie ustanowienie nowych hierarchi w zespole, dalej wypchanie z klubu złogów (Casemiro, Antony, Maguire), pomyślenie nad przyszłością Rashforda (ewentualnie odblokowanie go) oraz odblokowanie Hojlunda. I jestem w stanie na luzie znieść gorszą grę, grę w kratkę, kiepskie wyniki, ale chciałbym żebyśmy w przyszły sezon weszli z takim świeżym, entuzjastycznym i wolnym od jakiegoś fermentu składem, w których każdy będzie trzymał wzgędną formę. Wówczas wyniki przyjdą same.
» 10 listopada 2024, 20:32 #105
Panoramix: Rashford, Hojlund i Zirkzee to totalna porażka. Ich poziom to Brentford, Southampton albo inne Leicester a nie taki duży klub jak Manchester United.

Apropo Amorina to Ten Hag też robił cuda w Ajaxie a tu zderzył się że ścianą.
» 10 listopada 2024, 20:28 #104
IntruZ9: Ok dzięki
» 10 listopada 2024, 20:30 #103
braku: Na mnie zrobiło wrażenie 4:1 sportingu z shity
» 10 listopada 2024, 20:32 #102
Tomczo: Rashford owszem. Pozostali są nowi i potrzebują czasu aby się pokazać. Nie skreślałbym.
» 10 listopada 2024, 20:33 #101
HillsHaveEyes: Panoramix

napisz cos nowego, bo to juz nie modne.
» 10 listopada 2024, 20:37 #100
kacpersky: Problem jest taki, że Hojlund gra jako odgrywający, którym nie jest. On w Atalancie mieć zagrywane za plecy obrońców - u nas to się nie sprawdza, bo mamy wiecznie kombinującego z piłką Bruno oraz pazernych skrzydłowych. W pierwszej kolejności trzeba zacząć grać piłką do przodu i na dużym tempie, a nie grać na ścianę i po kole.

Moim zdaniem akurat on jest w typie Gyokeresa. Jak będzie w przyszłych miesiącach odpowiednio przygotowywany do meczów, a taktyka zmieni się na bardziej bezpośrednią to możemy mieć z niego uciechę. W zeszłym sezonie przypomnę, że w dużych meczach z Galatasaray (szczególnie w tym w Stambule) miał okazję pokazać co potrafi, bo właśnie było to spotkanie od pola karnego, do pola karnego. I tam się spisał rewelacyjnie. To, że nie potrafimy go wykorzystać to jest problem trenera i sztabu, a nie zawodnika.
» 10 listopada 2024, 20:40 #99
SickRabbit: A kurczaki już 5 porażek w PL, zaraz Levy straci cierpliwość :p
Idealny wynik w Londynie btw, choć bardziej wesoło by było po wygranej smerfów.
» 10 listopada 2024, 20:12 #98
Cwr91: Nie mogłem dziś obejrzeć meczu i zastanawiam się jak to wyglądało. Na flashscore widzę że wykręciliśmy potężne xg na poziomie 0,75. Czyli wygląda na to że kolejny mecz jesteśmy skuteczniejsi niż powinniśmy. Jak to wyglądało waszym okiem?
» 10 listopada 2024, 20:11 #97
Litosci: XG to jest statystyka z czapy
» 10 listopada 2024, 20:14 #96
IntruZ9: Teraz mecze ocenia się poprzez xG

Co za czasy
» 10 listopada 2024, 20:31 #95
Blau: Cwr91

Nasza pierwsza i druga bramka, to były strzały zza pola karnego, dlatego xG nie oceniał ich mocno wysoko. Rzeczywiście brakowało po naszej stronie klarownych setek, ale Leicester oprócz jednej akcji też nie miało nic konkretnego.

Szczerze mówiąc xG w tym przypadku kompletnie nie oddaje obrazu dzisiejszego meczu. Moim zdaniem ten mecz jeśli chodzi o ligę oglądało się najspokojniej ze wszystkich dotychczas - od początku do końca wszystko kontrolowaliśmy.
» 10 listopada 2024, 20:34 #94
brazylianwisnia: xG absolutnie nie jest z czapy. Jest to logiczna i zawsze potwierdzającą się statystyka. To nie jest statystyka, która ocenia się jeden strzał czy mecz. Na przestrzeni stu spotkań, 1000 strzałów przez różnych zawodników EPL xG I strzelone bramki będą bardzo blisko siebie.
» 10 listopada 2024, 20:49 #93
Herek: Co to za bełkot xd
» 10 listopada 2024, 20:55 #92
Litosci: Oczywiście, że jest z czapy jeśli ludzie oceniają mecz na podstawie xG nawet go nie oglądając
» 10 listopada 2024, 21:02 #91
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2024 20:00

Manchester United have won the race to sign top U15 grassroots midfielder Emmanuel Ziro from Cre8tive Football Academy, beating off interest from Arsenal and Chelsea.

The youngster is considered one of the best players in his age at grassroots level!
» 10 listopada 2024, 20:00 #90
nowakman85: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2024 19:57

Masakra że brakuje 4 pkt do 3 miejsca pomijając bilans bramkowy po tak słabym początku sezonu przy słabej grze skrzydłowych i napastników
» 10 listopada 2024, 19:56 #89
Cwr91: Bardzo się wypłaszczyła tabela. Wyrównała nam się liga na to wyglada
» 10 listopada 2024, 20:12 #88
UnitedWeStand: W tym sezonie, świetnie grający nogami Onana ma 0 asyst, a słabo grający nogami De Gea ma 1 asystę.

David w dzisiejszym meczu, to przy golu wykonał 99% roboty. Praktycznie wyłożenie piłki na pustaka. Belg mógłby się wiele od niego nauczyć.

Ten Kameruńczyk grający w United też.
» 10 listopada 2024, 19:50 #87
84cantona7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2024 20:00

Rzeczywiście statystyki mające kolosalne znaczenie. Dosłownie przepaść. Nie ma jak to na siłę szukać argumentów potwierdzających swoją teorię. W tym sezonie mimo ogromnej padaki United jest jedną z najmniej tracących bramki ekipą w lidze.
» 10 listopada 2024, 19:59 #86
skylark11: Dajcie spokój z tym De Geą miał kontrakt na stole i grał na zwłokę a jak już się zgodził to było za późno. Ja tam czuje większy spokój z Andre między słupkami szczególnie w rozegraniu i wychodzeniu z pod pressingu
» 10 listopada 2024, 20:03 #85
mikon70: To jest już jakiś obłęd czy jak? Onana ma przepraszać was za to, że został do tego klubu sprowadzony? Teraz będzie na tej stronie panować żałoba przez kilka lat, bo de Gei już tu nie ma? Nawet jak Kameruńczyk ustabilizował formę, to i tak tu jest ciągle traktowany jak coś najgorszego. Pewnie gdyby nie przyszedł, to by United zdobyło rok temu ligę, a Rashford strzelałby ciągle po 30 goli.
» 10 listopada 2024, 20:15 #84
Litosci: Gdyby garnacho i reszta nie potykało się o własne nogi to onana miałby już kilka asyst
» 10 listopada 2024, 20:32 #83
HillsHaveEyes: ale desperacja w tym kom, wow David mial asyste, no i? kup se jego plakat
» 10 listopada 2024, 20:32 #82
UnitedWeStand: Zapomniałem przez chwilę jaki to portal i nawiązując do popularnych docinek w stronę Onany, to chciałem wyśmiać to całe uwielbienie dla Hiszpana, które to jeszcze bardziej wzrosło po jego dzisiejszej asyście.

No nic, może gdyby którekolwiek z was sprawdziło to spotkanie Fiorentiny, to nie musielibyście płakać o coś, co nie miało tutaj w ogóle miejsca.
» 10 listopada 2024, 20:49 #81
Herek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2024 20:51

Mistrzostwa by nie było ale można byłoby zrobić ku niemu jakiś krok, zamiast się cofać. Patrz spożytkowanie 60 mln(a najlepiej jeszcze dodatkowych 100(sic)) z Antoniego) na jakieś sensowne transfery
» 10 listopada 2024, 20:51 #80
awe: Wiadomo, ze nie ma szans zastapic De Gea, nie ten poziom, ale mleko sie juz rozlalo, juz nie puszcza kazdej szmaty lecacej w jego strone wiec jest dobrze.
» 11 listopada 2024, 16:02 #79
Yokowal89: Cieszę się na zmianę taktyki bo po Fergusonie każdy grał 4231 niemal ciągle i tyle lat jesteśmy w tyłku. Może Amorin i jego system dadzą nam w końcu coś ekstra. Oby.
» 10 listopada 2024, 19:48 #78
Active07: To nie jest Ruben Amorin tylko AmoriM!
» 10 listopada 2024, 20:09 #77
ryudo3: Anorim
» 10 listopada 2024, 20:43 #76
Yokowal89: Ten sędzia olivier to niesamowity pet który nie powinien dostawać meczów szlagierowych nie sądzicie?
» 10 listopada 2024, 19:28 #75
Cwr91: Jedna z większych kanalii
» 10 listopada 2024, 19:44 #74
robertbham: Jak nie największa kanalia
» 10 listopada 2024, 20:30 #73
HillsHaveEyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2024 19:26

Pokor4, pokor4 i jeszcze raz pokora!
» 10 listopada 2024, 19:25 #72
Cwr91: Czuć top4
» 10 listopada 2024, 19:12 #71
Neral: United w "najgorszym sezonie w historii" ma tylko 4 punkty straty do "mistrza jesieni" Arsenalu. Jakie to życie potrafi być przewrotne :)
» 10 listopada 2024, 19:10 #70
Pyra: Amorim: "nie kupimy żadnego zawodnika Sportingu zimą, a latem? Kto wie."
Czyli wiadomo gdzie uderzymy.
» 10 listopada 2024, 18:45 #69
braku: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2024 18:37

Przewiduje że Amorim moze zatrudni Ruuda do końca sezonu i takie rozwiązanie by mi się podobalo
» 10 listopada 2024, 18:36 #68
Frosty: Amorim nie ma nic do gadania, zarząd decyduje i Ruud czy Ruud zostanie dalej. Jedyne na co Amorim ma wpływ w tej sytuacji to fakt czy panowie będą się dogadywać i czy Ruud sam nie odejdzie :)
» 10 listopada 2024, 18:43 #67
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2024 19:45

No to poleciałeś.
Owszem zarząd decyduje, ale na bank Amorim nie pozwoli sobie na wsadzenie Ruuda na siłę do sztabu.
Zresztą ta sprawa jest pewnie dogadana kiedy Ashford byl na rozmowach.
Amorim jak jest poważny to nikogo sobie nie da wsadzić na chama.
» 10 listopada 2024, 19:44 #66
Frosty: No poleciałem poleciałem bo Amorim to nie Manager tylko Head Coach a to techniczna różnica.
» 10 listopada 2024, 21:18 #65
Pyra: Oby remis i mamy 4 pkt do 3 miejsca, oprócz Liverpoolu nikt nie ma jakiejś wybitnej formy i Amorim ma naprawdę ten sezon do uratowania.
Dzięki Ruud za te 4 spotkania, obyś został bo widać, że możesz pomóc.
» 10 listopada 2024, 18:36 #64
cezgal: Piękna przygoda Ruuda dobiega końca, personalnie dla
mnie smutno, wszak po odejściu Beckhama był to mój idol w latach młodzieńczych. Nostalagia człowieka łapie w listopadowe wieczory. Nie mniej, statystycznie nasz najlepszy trener od czasów Carricka. Teraz jakby w derbach Londynu padł remis to okazuje się, że nie jest tak źle, jak to wyglądało - 4 pkt do podium w PL
» 10 listopada 2024, 17:56 #63
emil1986xx: Ugarte 6.95? Ludzie Wy ogladaliście mecz? Koleś zagrał super!! dużo odbiorów, kontrola piłki, piękne zagranie do Garnacho plus bardzo wiele fajnych przerzutów....6.95 to dużo za mało :P a dla Dalota to nawet 2 by było o wiele za mało
» 10 listopada 2024, 17:53 #62
kamilllo777: Zagrał poprawnie ale naprzeciw siebie miał średniaków. Wykonał jedynie swoją robotę jednak jeśli zagrałby tak samo mając naprzeciw siebie KDB czy Odegaarda dostałby 8.5. Nie widzę tu większej sensacji.
» 10 listopada 2024, 17:59 #61
szmexy: kamilllo777 to co mial poloneza zatańczyć? zagraliśmy na zero z tyłu, odbierał piłki + szarpał do przodu. to jest mecz dla mnie 8/10
» 10 listopada 2024, 18:01 #60
kamilllo777: Przypomnij sobie jak wyglądał kiedy poprzeczka była wyżej zawieszona np z Chelsea.
Należy pamiętać z jakim przeciwnikiem masz do czynienia i na ile on ci pozwala. A ocena 7na10 to bardzo dobra ocena i Ugarte zagrał tak jak powinien. Ja wiem że po czasach ETH każdy chciałby się teraz jarać czymkolwiek ale bez przesady
» 10 listopada 2024, 18:05 #59
DevoMartinez: Cały zespół zagrał przeciwko średniakom więc oceny powinny być tak samo relatywne w stosunku do wszystkich graczy. ;)
» 10 listopada 2024, 18:05 #58
sisinho: @emil1986xx

Chyba nie widziałeś wszystkiego. Przy 2-3 akcjach gdy było 0:0 dał się ograć jak dziecko (nie tylko on) ale na szczęście akcja kończyła się na naszej obronie a i parę podań do przodu miał niecelnych, po których szły kontry lewą stroną.
» 10 listopada 2024, 19:08 #57
Pyra: Sam mu się przyglądałem i w tym meczu robił dokładnie to czego od niego oczekiwałem, w obronie był dosłownie wszędzie, masa odbiorów. Casemiro przy nim też gra dużo lepiej.
» 10 listopada 2024, 19:09 #56
mikon70: Brawa dla Ruuda. Dobrze udało się przeprowadzić drużynę przez ten okres. Fajerwerków nie było, ale też czy ktoś się spodziewał niewiadomo czego po wcześniejszych problemach? Najważniejsze że za jego krótkiej kadencji udało się awansować w pucharze, ruszyć w końcu w lidze Europy i poprawić sytuację ligową. Cieszy więcej bramek i poprawa gry w obronie. Dzisiaj właściwie Leicester głównie kreowało okazje przez nonszalanckie podania piłkarzy United. Poza tym dobrze się prezentowali w defensywnie.
» 10 listopada 2024, 17:36 #55
dReddowski97: Hojlund do sprzedania za paczkę fajek. W każdym meczu ktoś musi za niego ogarniać jego robotę. Typ totalnie bezużyteczny. Wynik bardzo cieszy.
» 10 listopada 2024, 17:33 #54
Jong: Lepiej stawiać póki co na Zirkzee bo gość jak nie strzeli to przynajmniej można liczyć że zagra jakaś fajna piłkę. Dobrze że hojlund jest młody to jakaś nadzieja jest, chociaż ciężko być optymistą patrząc na to co wyprawia
» 10 listopada 2024, 17:59 #53
Piwal: To jak to leciało fanboje Ten Haga? „Kto za niego? Nie ma lepszej opcji” :D
» 10 listopada 2024, 17:32 #52
Frosty: FFP też się liczy, nie było lepszej opcji wolnej, Amorima wyrwali siłą i kasą co odbije się na zimowym okienku (odprawa ETH i 10 baniek dla Sportingu plus kasa na nowych asystentów), próbowali zaoszczędzić kasę ale wyniki zaskoczyły wszystkich i ich też
» 10 listopada 2024, 18:30 #51
ryudo3: Amroim jeszcze meczu nie rozegrał. Nie jestem fanbojem ETH, wręcz przeciwnie, czekałem na jego zwolnienie ale może wstrzymajmy szampany po kilku meczach z nowym trenerem
» 10 listopada 2024, 20:45 #50
Piwal: ale przecież tu nawet tymczasowy Van Nisterlooy robi lepsze wyniki i gra wygląda ciekawiej
» 11 listopada 2024, 09:06 #49
przemosx: Dzięki Legendo. Z Chelsea zabrakło szczęścia i byłby 100% win ratio.
» 10 listopada 2024, 17:31 #48
wrobel1992: Dla mnie wniosek po meczu jest taki: Zirkzee to ofensywny pomocnik. Gość nie potrzebnie jest uważany za „9”, on może być świetnym graczem, ale nie napastnikiem. Widać, jak on chcę piłkę, jak chce od razu ją rozegrać.
Myślę, że u Amorima może być baaardzo pożyteczny.
» 10 listopada 2024, 17:24 #47
piter100000: To było wiadomo od początku, że Holender nie jest typową 9 i zawodnikiem co strzeli 30 goli w sezonie. On jest dobry do gry kombinacyjnej, z pierwszej piłki, potrafi jednym zagraniem uruchomić boczne sektory boiska, ale trzeba go odpowiednio wykorzystać. Bo granie nim typowo na szpicy jest bez sensu. Ani on nie jest szybki, ani silny... Nie powinno się go rozliczać w kategorii napastnika
» 10 listopada 2024, 17:35 #46
wrobel1992: Dokładnie, dlatego uważam, że wystawianie go na 9 to nieporozumienie.
» 10 listopada 2024, 17:48 #45
mancunian: Jest lepiej, ale nie ma co wpadać w zachwyt, dziś graliśmy z ogórkami, w czwartek też.
» 10 listopada 2024, 17:24 #44
HillsHaveEyes: wlasnie z takimi ogorkami zbiera sie pkt i walczy o top4 albo majstra, od wczoraj ogladasz PL?
» 10 listopada 2024, 17:50 #43
M4S73R: To co teraz remis dwóch drużyn z Londynu ?
» 10 listopada 2024, 17:23 #42
ryudo3: Zaczarował
» 10 listopada 2024, 20:46 #41
Pady: 4 pkt do 3 miejsca, spokojnie można sezon uratować i skończyć w lidze mistrzów, lub wygrać ligę europy :) kurcze człowiek kiedyś zawsze marzył o zdobyciu ligi mistrzów, a teraz mierzymy żeby się zakwalifikować.
Fajnie jakby RVN został ale jeśli nasz nowy trener zechce inaczej to trzymam kciuki żeby Rud dostał posadę w Premier league
» 10 listopada 2024, 17:21 #40
Fido: Powoli, powoli wszystko zaczyna wracać do normy. Brawo United!!
» 10 listopada 2024, 17:21 #39
lukaszzasko: widać, że Hojlund zakolegował się z Rashfordem, mowa ciała już identyczna, straty identyczne, przydatność na boisku identyczna.
» 10 listopada 2024, 17:18 #38
damian2987: Mówię wam w grudniu będziemy w top4 i przed Arsenalem!
» 10 listopada 2024, 17:14 #37
szmexy: Ipswich, Bodo, Everton i Varsenal - nie widzę innego wyjścia niż 12/12.
» 10 listopada 2024, 17:14 #36
Kobeman49: Ewidentnie widać zmianę na lepsze po odejściu Ten Haga.W czterech meczach RVN 11:3 w bramkach więc zaczęli strzelać w końcu średnia prawie 3 bramki na mecz.3 zwycięstwa jeden remis z Chelsea.Dziś zagraliśmy najlepszy mecz z tych czterech, dawno nie widziałem takiej walki o każdą piłkę i mocnego pressingu jedynie Hojlund mnie zadziwia on nawet nie ma ochoty skakać do główki żeby walczyć o piłkę tylko lekko skacze i się przewraca...Najlepsi dla mnie Bruno,Amad,Mazraoui i Ugarte, ale to standard zwłaszcza Amad i Mazraoui a najgorsi jak zwykle Rashford,Hojlund.
» 10 listopada 2024, 17:13 #35
zbyszek7: De Ligt czyścił wszystko i byl wszedzie w obronie + walczyl za dwoch wiec tez na duzy plus
» 10 listopada 2024, 17:46 #34
LisandroUnited: Brawa dla Ruuda. Wzorowo poprowadził zespół przez ten okres. Fajnie jakby został, ale szczerze mówiąc dla jego kariery najlepiej jak zostanie gdzieś pierwszym trenerem. Papiery na to ma.

Co do meczy, to dzisiaj prócz Bruno, bardzo podobał mi się Ugarte. Opanowany z piłką, kilka razy fajnie uruchomił akcję, udane przechwyty. Oby rozkręcał się tak dalej.
» 10 listopada 2024, 17:11 #33
NexaT: Ogólnie beka, że po tej degrengoladzie mamy obecnie 4 punkty straty do 2 miejsca
» 10 listopada 2024, 17:10 #32
Queue13: *3 miejsca
» 10 listopada 2024, 17:12 #31
Biniek: Priorytet to nowy napastnik.
» 10 listopada 2024, 17:10 #30
M4S73R: Casemiro od dłuższego czasu gra bardzo dobrze i bardzo dobre oceny zbiera.
» 10 listopada 2024, 17:10 #29
rizx: Trochę wydaje mi się, że to przez coraz lepszą dyspozycje Ugarte. Urugwajczyk robi dużo „niewidzialnej” roboty, dobrze zabezpiecza tyły i daje Casemiro więcej miejsca + dodatkowe zabezpieczenie w defensywie
» 10 listopada 2024, 17:30 #28
Queue13: Ale jest ścisk w tej tabeli. Niby tylko 13 miejsce, a do 3 miejsca brakuje tak naprawdę tylko 4 punktów (nie licząc jeszcze meczu Chelsea - Arsenal). Może być ciekawie.
» 10 listopada 2024, 17:10 #27
DevoMartinez: Ruud widać zrezygnował z wysokiego presingu zaraz po straci piłki. Rozsądnie bo oni się go nie nauczyli przez dwa lata. Bruno rocznicowo błysnął i to cieszy. Dialo nadal stwarza zagrożenie do tego potrafi utrzymać się przy piłce i fajnie się go ogląda. Obrona solidnie nie licząc Dalota który zszedł z zawrotami głowy. Rash chimerycznie przeszedł obok meczu. Stracił w jakiś sposób atut szybkości więc jest mniej groźny niż za Mourinho czy Ole. Oddaje ogólnie bardzo mało strzałów od dawna głównie dla tego, że nie potrafi się przebić ze skrzydła. Casemiro mógł się podobać bo średnia i niska linia obrony mu służy. Czyścił fajnie, za to standardowe niepotrzebne straty piłki. Hojlund słabo, jako odgrywający nie za bardzo zrobił dziś robotę. Onana też na plus, sytuacja z Ndidim mogło być 1-1 i kto wie jak by się potoczyło.
» 10 listopada 2024, 17:10 #26
Arturrodeldziko: Brawo Ruud! Poprawiłeś bilans, wyniki i nastroje przed przerwą i nadejściem nowego trenera. Obyś pozostał w sztabie, a w przyszłości być może został naszym głównym trenerem na lata, odnoszącym sukcesy!
» 10 listopada 2024, 17:08 #25
blanco1987: Oby bez Dalota w kolejnych meczach. Ugarte MOTM. Amad świetnie. Hojlund słabo. Rash słabo.
» 10 listopada 2024, 17:06 #24
SonofSparda: Bruno MOTM.
» 10 listopada 2024, 17:07 #23
damian2987: Dzięki Ruud za fajne chwilę!

O co chodziło z Garnacho, że tak słabo się cieszył po bramce i po gwizdku rozmowa z Bruno?
» 10 listopada 2024, 17:06 #22
szmexy: Jak na kapitana przystało, moze dostał rady od starszego kolegi z zespołu
» 10 listopada 2024, 17:07 #21
SickRabbit: Teraz czas na remis w Londynie, lub przegraną mistrzów marca.
» 10 listopada 2024, 17:05 #20
dlabigt23: Noi Super. Ruud dał radę przez te kilka kolejek nie przegrać i osiągnąć niezłe wyniki. Gra może nie była w każdym meczu aż tak satysfakcjonująca ale dla mnie liczy się wynik i punkty. Gdyby udało się pyknac Chelsea byłoby bardzo dobrze. Najważniejsze że zostawia drużynę Amorinowi mentalnie w dobrym położeniu. Ciekawe jak na dłuższą metę sprawdziłby się Holender. Może nie byłoby tak źle? na pewno nie gorzej niż za Erika... Jeszcze w tym sezonie wszystko jest możliwe. Różnica pomiędzy nami a 4 miejscem nie jest duża. Top6 możemy spokojnie ugrać.
» 10 listopada 2024, 17:04 #19
M4S73R: Spoko wynik. I piękna bramka Garnacho.

Jutro robotę zaczyna Ruben.
» 10 listopada 2024, 17:04 #18
Kilerek7: Ciekawe jakby United wyglądało dłużej przy RvN, jakby zdjął z nich ten kaganiec ETH, nadal gramy mało powalająco, ale obrona jest stabilniejsza, pomoc też. Skrzydła? Garnek i Amad czasami chaotycznie, zwłaszcza ten pierwszy, ale potrafią nawet jak im nie idzie zrobić coś z niczego, to dobry prognostyk, jakby utrzymali wysoki poziom 90 minut to będzie super. Rashford, Hojlund i Zirkzee póki co obce ciała, ale zobaczymy. Małe odświeżenie RvN i cóż czekamy na Amorima.
» 10 listopada 2024, 17:03 #17
klusek0128: Rashfors ma miejsce a nadal hamuje, cofa, zatrzymuje grę. Typ musi zostać zresetowany albo jego czas w PL dobiegnie końca.
» 10 listopada 2024, 17:01 #16
Stink3r: Przestańcie znowu na siłę ustalać sztab dla Amorima, niech bierze osoby z którymi się dogaduje, fajnie, że RVN się teraz pokazał, szacun, ale nie tędy droga.
» 10 listopada 2024, 17:01 #15
Paps: Mecz taki sobie, długimi fragmentami bardzo nudny. Brawo za skuteczność. Wynik wysoki na plus, to cieszy.
» 10 listopada 2024, 17:00 #14
Garnacho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2024 16:59

Miłe dni dla Rudda i dla Nas dzieki za dobrą niedziele.
Glory Manchester United.
» 10 listopada 2024, 16:59 #13
boro: Ruud musi zostać z nami jako asystent Amorima
» 10 listopada 2024, 16:59 #12
rizx: Z całym szacunkiem dla Ruuda, ale mam nadzieję że nowy zarząd nie będzie bawił się w takie gierki, tylko pozwoli nowemu menedżerowi wybrać sobie asystenta (przyznaje, że osobiście chętnie zobaczyłbym na tym stanowisku Ruuda :)
» 10 listopada 2024, 17:00 #11
Widmo: Ruud ma 2 lata kontraktu raczej nikt go rozwiązywać nie bedzie bo szkoda kasy na odprawe. Jesli Amorim nie bedzie go chciał dadza mu inna fuche
» 10 listopada 2024, 17:03 #10
cyprian: Nie musi, jeśli Amorim nie będzie tego chciał. Nie można nowemu trenerowi narzucać współpracowników. Jeżeli panowie się dogadają to ok, ale nic na siłę.
» 10 listopada 2024, 17:03 #9
SonofSparda: Ruud miodzio robótkę zrobił.
» 10 listopada 2024, 16:59 #8
arkusz: David de Gea z asystą.
Pozdrawiam
» 10 listopada 2024, 16:58 #7
Lokator23: De Gea legenda. Milo sie go oglada w tym sezonie. Szkoda ze lysy pozbyl sie Davida
» 10 listopada 2024, 17:05 #6
KlejnotNilu: Onana z czystym kontem, pozdrawiam :D
» 10 listopada 2024, 17:05 #5
Lokator23: David trzy razy pod rzad pilkarzem sezonu . Pozdrawiam:)
» 10 listopada 2024, 17:10 #4
Erwin: Schmeichel five Premier League titles, three FA Cups, and the Champions League in 1999, pozdrawiam.
» 10 listopada 2024, 17:23 #3
Lokator23: I tak David ma wiecej czystych kont:) a do tego nigdy nie zdrqdzil United jak przez Ciebie wymieniony Dunczyk.
» 10 listopada 2024, 17:26 #2
Freddie: Barthez z jedną sygnalizacją spalonego, pozdrawiam.
» 10 listopada 2024, 18:17 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.