Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United - Leicester City 5:2. Radość z piłki wróciła na Old Trafford

» 30 października 2024, 22:39 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pewnie pokonał Leicester City (5:2) i zameldował się w ćwierćfinale rozgrywek o Puchar Ligi. Udany debiut w roli tymczasowego menadżera Czerwonych Diabłów zanotował Ruud van Nistelrooy.
Manchester United - Leicester City 5:2. Radość z piłki wróciła na Old Trafford
» Alejandro Garnacho wpisał się na listę strzelców w meczu z Leicester City w Pucharze Ligi | Fot. Press Focus
Oceń zawodników:
Altay Bayindir
Diogo Dalot
Matthijs de Ligt
Victor Lindelof
Lisandro Martinez
Casemiro
Manuel Ugarte
Marcus Rashford
Bruno Fernandes
Alejandro Garnacho
Joshua Zirkzee
Noussair Mazraoui
Amad Diallo
Jonny Evans
Rasmus Hojlund
Ethan Wheatley

Oddano 55 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Van Nistelrooy nie mógł dokonać rewolucji w wyjściowym składzie Manchesteru United w krótkim czasie i ograniczył się tylko drobnych korekt względem meczu z West Hamem United (1:2). Szansę od pierwszych minut dostali Altay Bayindir, Victor Lindelof i Joshua Zirkzee.

Manchester United w środowym meczu rozkręcał się powoli, ale po kwadransie Czerwone Diabły objęły prowadzenie. Kapitalnym uderzeniem zza pola karnego popisał się Casemiro. Akcja zaczęła się od przerzutu Lisandro Martineza do Alejandro Garnacho na lewej skrzydło. Argentyńczyk zagrał w kierunku Bruno Fernandesa, ten przepuścił futbolówkę między nogami, a po chwili atomowym uderzeniem popisał się Casemiro!

Manchester United chciał iść za ciosem i dopiął swego w 28. minucie. Gospodarze przeprowadzili szybki atak. Casemiro uruchomił Diogo Dalota na prawym skrzydle, ten zagrał na dalszy słupek do lepiej ustawionego Alejandro Garnacho, który z dużym spokojem wykończył akcję.
Pięć minut później grający w mocno rezerwowym składzie Leicester City złapał kontakt. Nieudane piąstkowanie we własnym polu karnym zanotował Altay Bayindir. Do piłki dopadł Bilala El Khannoussa, strzelił z półwoleja i zaskoczył tureckiego golkipera.

Nie był to koniec emocji w pierwszej połowie na Old Trafford. Manchester United dwubramkowe prowadzenie odzyskał w 36. minucie. Czerwone Diabły miały rzut wolny po faulu na Alejandro Garnacho. Piłkę na osiemnastym metrze ustawił Bruno Fernandes, strzelił mocno, a piłka po rykoszecie wpadła do bramki!

Trzy minuty później było już 4:1 dla Manchesteru United! Dośrodkowanie w pole karne posłał Marcus Rashford, Casemiro najpierw skierował piłkę głową na słupek, a po chwili ponownie wpisał się na listę strzelców. Kilka minut później Brazylijczyk mógł skompletować hat-tricka, ale pomylił się o centymetry.

W szeregi Manchesteru United wkradła się zbyt duża pewność siebie, bo w doliczonym czasie gry błąd w szesnastce popełnił Diogo Dalot. Piłka dość niefortunnie spadła pod nogi Conora Coady’ego, który z bliskiej odległości zmniejszył straty Leicester City do dwóch goli.

Po zmianie stron to Leicester City sprawiało początkowo lepsze wrażenie. Piłkarze Steve’a Coopera szukali gola kontaktowego na Old Trafford, a zadanie ułatwiała im obrona Manchesteru United, która pozwalała gościom stosunkowo łatwo przedostawać się pod bramkę Bayindira.

Manchester United w drugiej połowie ciekawą akcję przeprowadził dopiero w 58. minucie. Mocne uderzenie zza pola karnego oddał Joshua Zirkzee, lecz holenderski napastnik posłał piłkę w środek bramki.

Chwilę później Czerwone Diabły cieszyły się z kolejnego gola! Caleb Okoli popełnił błąd pod własną bramką i źle wycofał piłkę do własnego bramkarza. Futbolówkę przejął Bruno Fernandes, minął wychodzącego z bramki Danny’ego Warda i z dużym spokojem wpakował ją do siatki!

Leicester City mimo trzech goli straty nie rezygnowało. W 67. minucie Boubakary Soumare zmusił do poważnego wysiłku Altaya Bayindira. Turecki golkiper końcówkami palców strącił futbolówkę na poprzeczkę.

Manchester United w końcówce spotkania nie atakował już tak zaciekle, ale kreował sobie sytuacje podbramkowe. W 82. minucie bliski skompletowania hat-tricka był Bruno Fernandes. Portugalczyk dostał dobre podanie od Casemiro, uderzył sytuacyjnie z pierwszej piłki, ale nad poprzeczką.

Czerwone Diabły dzięki wygranej z Leicester City zapewniły sobie nie tylko miejsce w ćwierćfinale Pucharu Ligi, ale również dobrze nastroiły się przed szlagierowym starciem z Chelsea, które już w niedzielę odbędzie się na Old Trafford.

Manchester United – Leicester City 5:2 (4:2)
Bramki: Casemiro 15’. Alejandro Garnacho 28’ Bruno Fernandes 36’, Casemiro 39’, Bruno Fernandes 59’ – Bilal El Khannouss 33', Conor Coady 45’

Manchester United: Bayindir – Dalot, De Ligt (Evans 72'), Lindelof, Martinez (Mazraoui 62') – Casemiro, Ugarte – Rashford (Amad 62'), Fernandes, Garnacho (Hojlund 72') – Zirkzee (Wheatley 85')

Leicester City: Ward – Justin, Coady, Okoli (Vestergaard 71'), Thomas – Soumare, Skipp – McAteer (Mavididi 71'), El Khannouss (Alves 71'), De Cordova-Reid – Ayew


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Leicester City. IV runda Pucharu Ligi
Następny news »
Zobacz pięknego gola Casemiro i pozostałe bramki z meczu z Leicester City [WIDEO]

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (272)


grzesiek696: Od 11 listopada zaczyna robotę w zakładzie pracy chronionej xD, ale tak na poważnie, podobnie do zatrudnienia EtH, dużo ludzi mówi że to najlepszy wybór itd. oby nie skończyło się w ten sam sposób, prowadź wodzu!
» 1 listopada 2024, 13:08 #272
pbskarpy: Jest oficjalka
» 1 listopada 2024, 13:01 #271
szmexy: Słaby materiał Cwiakaly, wiecej gadania ogólnych rzeczy niż analizy taktycznej. Jednak fajnie gdyby zamiast tylko wspominać o statystykach to dodał wymienność pozycji, atak pozycyjny…..

Brakuje w polsce dobrego dziennikarza, chyba że ja go po prostu nie znam. Polecicie kogoś kto analizuje też taktykę?
» 1 listopada 2024, 12:40 #270
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.11.2024 13:03

Krzywego obejrzyj,akurat materiał o Eriku i Amorimie ma top
Na pewno w tym temacie mówi więcej i lepiej od Ćwiąkały.
W końcu Krzywy to kibic United ;)
» 1 listopada 2024, 13:02 #269
mikon70: Kim jest Krzywy?
» 1 listopada 2024, 13:08 #268
sztejner: Wpiszcie "piłkarzyki" w YouTube
Godzinny odcinek
» 1 listopada 2024, 13:09 #267
Borsky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.11.2024 12:12

U T.Ćwiąkały na kanale YT wleciał film o United, ETH i Amorim. Polecam zobaczy, czy tam posłuchać;)
» 1 listopada 2024, 12:07 #266
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.11.2024 12:13

Ooo może poświęcę chwilę,ze swojej strony mogę polecić Krzywego w "piłkarzykach",wczoraj obejrzałem jego godzinny odcinek i byłem pod wrażeniem,pierwsze 30 minut o Eriku,drugie o Amorimie,ale polecam obejrzeć o Eriku,świetnie tam opisuje jak cofnął tą drużynę,oraz jak wpłynął (negatywnie) na poszczególnych zawodników
» 1 listopada 2024, 12:13 #265
grzesiek696: To jak umniejsza pucharowi Anglii jest bardzo słabe, wszyscy odpuszczają puchar i dlatego MU go wygrał.. o matko
» 1 listopada 2024, 12:30 #264
Celt15: Po tych dwóch filmach oczywiście zacząłem się jarać nowym trenerem chociaż starałem się zostawać sceptyczny nauczony brutalnymi doświadczeniami. Ale serce kibica swoje :)
» 1 listopada 2024, 12:33 #263
sztejner: Obejrzałem Pana Ćwiąkałe,spoko,ale uważam że monolog Krzywego był bardziej konkretny
» 1 listopada 2024, 12:48 #262
Stanior: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.11.2024 10:58

Tak teraz sobie wspominam okres gdy Erik przychodził do nas i pojawiały się newsy z Rangnickiem, który oferował pomoc Holendrowi.
Ciekawe czy Erik przedstawiał mu swoją listę potencjalnych transferów i jeśli tak, jak zareagował Ralf na tych ananasów.
Jestem przekonany, że to był pierwszy poważny błąd Erika, już na dzień dobry, że odrzucił pomoc Niemca.
Ralf może wielkiej kariery menedżerskiej na Old Trafford nie zrobił, ale perfekcyjnie zdiagnozował choroby klubu i jeśli plotki o jego celach transferowych to była jednak prawda to Erik wychodzi po czasie na zacietrzewionego ignoranta. Sądzę, że ten projekt, gdzie to Ralf pomaga w restrukturyzacji i pomaga kupować a Erik bawi się tymi zabawkami które mu dadzą miałby realną szansę na sukces.
Skończyło się tak, że lysy pogonil Ralfa, jednocześnie stając się alfą i Omega w klubie.
Uważam to za ogromne nieszczęście dla nas bo nie tylko zmarnowaliśmy kupę szmalu co niesie konsekwencje w niekorzystnej pozycji na rynku przy finansowych fair play to jeszcze zmarnowaliśmy szmat czasu i podejrzewam, że jesteśmy dziś w gorszym położeniu niż 3-4 lata temu.
» 1 listopada 2024, 10:57 #261
Martelink: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.11.2024 12:48

Gdzieś kiedyś krążyła lista zawodników których Ragnick polecał United.
Pamiętam, że na 100% był tam Alvarez zanim jeszcze trafił do City, więc patrząc na nasze problemy z napastnikami w ostatnich latach to Ragnick "coś" tam wiedział.

Ok znalazłem...
Ragnick nie odkrył Ameryki chcąc w United Hallanda czy Vlahovicia, Alvarez grał tylko w Argentynie podobnie jak Enzo Fernandez. Gvardiol, Nkunku, Leimar stanowili już o sile Lipska.
Taka ta lista Ragnicka średnio oczywista i większość skautów na świecie znała już tych graczy.
Gdyby nam polecił Lukebe czy Sesko zanim Ci trafili do grupy RB to inna sprawa, tylko gdybanie.
» 1 listopada 2024, 12:46 #260
skylark11: Rúben Amorim wants to sign a left-back for Manchester United and Rayan Aït-Nouri may be his first signing of the new era at Old Trafford. #MUFC (@GiveMeSport)
» 1 listopada 2024, 08:58 #259
Krystiano98: Dzieki za informacje, jestes dla nas tier 1
» 1 listopada 2024, 09:19 #258
mycka86: Weź pod uwagę, że nasz budżet transferowy w zimę wynosi równe 0. Świadczy o tym to, że nawet ETH wspomniał, że musieliśmy sprzedać McT żeby spiać inne transfery. Więc traktuje ten news jako 100% klikbajt i polecam tak traktować wszelkie wzmianki o zimowych wzmocnieniach. W grę wchodzą jedynie jakieś wypożyczenia.

Nawet Alvaro Fernandez nie damy rady w zimę ściągnąć z powrotem. Chyba, że Benfica się zgodzi na wypożyczenie z obowiązkiem wykupu po sezonie. Aczkolwiek nie widzę powodu dla którego mieliby się pozbywać podstawowego LO w połowie sezonu.
» 1 listopada 2024, 10:28 #257
skylark11: Saudi Clubs are monitoring Antony situation at Manchester United, they are ready to offer him huge wages and up to £30m to United for him. #MUFC [@GoalBR]
» 1 listopada 2024, 08:57 #256
brazylianwisnia: Brzmi jak sci-fi. Byłoby jednak pięknie.
» 1 listopada 2024, 10:25 #255
skylark11: Rúben Amorim's imminent arrival could increase Alvaro Fernandez's chances of returning to United. [DeanJonesSoccer]
» 1 listopada 2024, 08:53 #254
skylark11: There is growing confidence behind the scenes that Harry Amass will have a better chance of breaking through under the incoming coach as he is likely to be given even more scope to evolve. [DeanJonesSoccer]
» 1 listopada 2024, 08:53 #253
sauerlandevent7: David De Ga już w TOP 4 i czyste konto . Brawa dla naszej legendy.
» 31 października 2024, 20:14 #252
SickRabbit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2024 20:24

I co to ma wspólnego z Amorimem?
» 31 października 2024, 20:23 #251
Herek: A czemu miałoby mieć? Jak już się czepiasz to chociaż z sensem, "news" jest i meczu z lisami
» 31 października 2024, 20:25 #250
kmsJ: I jaką kapitalną obroną w końcówce popisał się, stary kot jak to komentatorzy powiedzieli :)
» 31 października 2024, 20:30 #249
M4S73R: David radzi sobie rewelacyjnie. Cieszy mnie to. Mam nadzieję że jak Amorim obejmie stery to jak najszybciej pozbędzie się tego Kameruńskiego partacza.
» 31 października 2024, 23:25 #248
KlejnotNilu: ale czemu miałby się pozbywać dobrego bramkarza?
» 31 października 2024, 23:59 #247
Herek: Jest co najwyżej przeciętny, przez pajacowanie łysego oslabilismy nawet te dobrze obsadzone pozycje. Mógł jeszcze Bruno wykopać kosztem jakiegoś ogora po znajomości
» 1 listopada 2024, 03:24 #246
Spadkobierca: Onana to nasz najjaśniejszy punkt w tym sezonie, a Ty wyzywasz go od partaczy? Właśnie powiedziałeś, że nie oglądałeś naszych meczów nie mówiąc, że nie oglądałeś naszych meczów.
» 1 listopada 2024, 07:37 #245
Dodge: Chciał wywalić Bruno. Dlatego sprowadził Mounta. Niestety 3 mecze z rzędu do zagrania to za dużo dla tej gwiazdy.
» 1 listopada 2024, 08:02 #244
mikon70: Ci co się dalej nie pogodzili z tym, że de Gei nie ma tak mają. Będą o tym powtarzać mimo, że minęło 1,5 roku i będą mieli paranoję na punkcie Onany.
» 1 listopada 2024, 08:23 #243
awe: Kolejna perelka EtH, wywalone 50 mln i zero poprawy na tej pozycji, praktycznie jak z Antonym na skrzydle.
» 1 listopada 2024, 09:05 #242
mycka86: #Dodge Ty naprawdę uważasz, że ETH chciał wywalić Bruno i dlatego ściągnął Mounta czy nie możesz się powstrzymać od trollowania ?
» 1 listopada 2024, 10:30 #241
Leh: Ja Was nie kumam. David gra super, Onana gra super. Czemu tak ciężko to przyznać? Trzeba być team David albo team Andre?
» 1 listopada 2024, 10:35 #240
Leh: Co najciekawsze - Andre gra lepiej niż przed przyjściem. Jest lepszy na linii niż w Interze, pewniejszy.

Chłop rozwinął się w Manchesterze United - to jest naprawdę ewenement :)
» 1 listopada 2024, 10:38 #239
awe: Niech sie rozwija, bo nie chce tutaj brmakrza co jak wyciagnie jakas pilke w meczu to jest wielka podnieta, na 9 meczy 11 goli wpuszczonych w jego prime...
» 1 listopada 2024, 11:10 #238
Leh: Awe - ocenimy go w dobrze grającej drużynie. Póki co jest najlepszym piłkarzem słabo grającej ekipy. Ja kojarzę jedna bramkę zawalona w tym sezonie z Live, później był już top.
» 1 listopada 2024, 11:28 #237
awe: Na cierpliwie czekam na ten jego rozwoj, poki co to mnie nie przekonuje, dobre parady ma kazdy bramkarz, nawet z ligi nizej, zeby nie bylo tak ze teraz dobrze wyglada na tle slabej druzyny, ze jak druzyna bedzie dobrze grac to slabym punktem bedzie bramka.
» 1 listopada 2024, 12:48 #236
loczek1986: Człowiek był pierwszy raz na meczu, może i ostatni, kto wie a tu taka brama Case i jeszcze miejsce za bramką miałem, no nie ukrywam piękne przeżycie dla fana United;)
» 31 października 2024, 19:20 #235
Arvanis: A pomyśl sobie jakie byś miał wspomnienia, gdyby Casemiro przestrzelił i trafił w Ciebie. To by dopiero była opowieść dla wnuków.
» 31 października 2024, 19:38 #234
RedRevolta: Zazdroszczę może i ja kiedyś doczekam się takiego momentu ;) pozdrawiam.
» 31 października 2024, 19:38 #233
loczek1986: Polecam, generalnie i tak za długo czekałem ale teraz trafiły się miejsca i lot też fajnie się zgrał także po kosztach ;) nie ma na co czekać ! Pozdrawiam również
» 1 listopada 2024, 13:20 #232
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2024 19:00

Myślę, że nie każdemu klubowi nawet z tych topowych udało by się w trakcie nawet nie połowy sezonu wyrwać z idącego obecnie na mistrza klubowi z Portugali wyciągnąć menadżera ja generalnie jestem w szoku jak popracował nasza zarząd i brawa dla nich czas pokaże na ile to był dobry wybór ryzyko zawsze jest ale wybór chyba jeden z najlepszych możliwych przy realnie obecnie dostępnych menadżerach.
» 31 października 2024, 18:59 #231
Leh: Hm, fajnie się ten mecz Sportingu zapowiada z City. Bardzo ciekawe jak Amorim wypadnie w starciu z Guardiola. Dobry występ by mu pomógł pewnie
» 31 października 2024, 18:56 #230
brazylianwisnia: Tak można by oceniac by Amorim miał równy skład, np prowadził Real. Porażka jest wynikiem domyślnym.
» 31 października 2024, 19:45 #229
Leh: Wiesz jak jest- ja czy Ty nie będziemy oceniać ale jak dostanie w tylek natychmiast media się na niego rzuca
» 31 października 2024, 21:01 #228
atos1987: Oczywiście że nie ma się co podniecać po wczorajszym meczu ponieważ Leicester grali drugim składem ALE!? My kibice, potrzebujemy nawet takiego widowiska jak to wczoraj. Po tej miernocie która mieliśmy jak stery przejął łysy manipulant to na prawdę miło mi się wczoraj to oglądało. I owszem może to miało trochę taki piknikowy charakter, nie było tam większych składni taktycznych ale brameczki były dla kibica fajne. Tak jak już pisałem, cieszył mnie widok RVN cieszącego się po golach jako manager. I nie ważne że tymczasowy.
Co do Amorima? Oczywiście, nie ma tutaj co bić piany bo jak przechodził do nas łysy bajerant to były identyczne nastroje jednak tak samo jak wtedy, dziś też jest w nas wszystkich nadzieja na lepsze czasy a Ruben Amorim na pewno wprowadzi coś o wiele lepszego do naszej drużyny niż ta kreatura z Niderlandów.
» 31 października 2024, 18:40 #227
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2024 18:20

Patrzyłem sobie ma rozpiski trenerów od czasów odejścia Sir Alexa Fergusona,patrzę a David Moyes z nami Tarcze Wspólnoty wygrał - totalnie mi to umknęło
» 31 października 2024, 18:20 #226
sauerlandevent7: 2-0 z Wigan bodajże
» 31 października 2024, 18:52 #225
Fafky19: Wiele osób twierdzi, że piłkarze grali na zwolnienie trenera. To nie jest tak do końca. Kiedy piłkarze widzą, że zamysł trenera mimo długotrwałych prób i wysiłków się nie sprawdza to zaczynają sami tracić wiarę, w siebie, w taktykę, w trenera.
» 31 października 2024, 17:22 #224
Stanior: To po co im trener skoro wiedzą lepiej co się sprawdza?
» 31 października 2024, 17:39 #223
Leh: Ja w ogóle tego nie kumam. Myśmy w niczym nie zagrali wczoraj lepiej niż wcześniej w tym sezonie. Było więcej szczęścia w wykończeniu, a przeciwnik był na poziomie Championship. Było już 3:0 że świętymi i 7:0 z Barnsley.
Mankamenty były te co zawsze, po prostu z tym przeciwnikiem przegrać się nie dało.

Muszą się chłopaki dużo bardziej spiąć na Chelsea. Trzymam za Ruuda kciuki
» 31 października 2024, 17:44 #222
Spadkobierca: Ten Hag wyglądał na wypalonego i pozbawionego pomysłu jak to wszystko ratować. Paradoksalnie to zwolnienie i urlop może pomóc mu bardziej niż nam zmiana menedżera.
» 1 listopada 2024, 07:39 #221
MANmanyUTD: CIEKAWOSTKA:
C.Ronaldo na swoim kanale YT mówił że ETH powinien słuchać co Ruud ma do powiedzenia, ponieważ zna on doskonale MU i może pomóc. Ruud po zwolnieniu ETH i wcielenie się w rolę tymczasowego trenera wygrywa z Lisami 5:2 :D CR wyrocznia :D
» 31 października 2024, 16:51 #220
DevoMartinez: Wyglądali na tak szczęśliwych, że oni by ten mecz wygrali bez trenera na ławce. ;)
» 31 października 2024, 18:03 #219
brazylianwisnia: Z ETH wygrali 7:0..czego to niby dowodzi? Grali tak samo jak zwykle tylko szczęście sprzyjało przy strzałach.
» 31 października 2024, 19:46 #218
Spadkobierca: Może CR7 liczy na kontrakt po znajomości. Liga arabska to jednak nie ten sam prestiż co Premier League.
» 1 listopada 2024, 07:40 #217
Krystiano98: Też ciekawe swoją drogą, czy ten płot ten Hagowi zdążyli wybudować zanim wyleciał xD
» 31 października 2024, 16:42 #216
Litosci: Dostał 16,8 mln odprawy plus materiał na płot i ekipę
» 31 października 2024, 17:48 #215
Krystiano98: Budowa płotu to też jest proces
» 31 października 2024, 20:47 #214
Krystiano98: Kogo widzicie za 2 lata jak już Amoremijo sie nie sprawdzi? :D Dotychczas z każdym nowym menedzerem sie ekscytowałem że może coś ruszy. Teraz już tylko mam nadzieje, ale ekscytacji żadnej. Mam nadzieje że nie będzie znowu gadek w stylu rok aklimatyzacji bla bla bla tylko wyniki, bo kadra zła nie jest.
» 31 października 2024, 16:38 #213
Herek: Dobra też nie jest
» 31 października 2024, 17:12 #212
BinioBill: @Krystiano98: rozumiem, że uporządkowałeś już dzisiaj kilka potrzebujących tego grobów, zanim zasiadłeś do pisania głupot?
» 31 października 2024, 17:43 #211
Krystiano98: Binio spróbuj wytrzezwiec zanim włączysz transmisje danych
» 31 października 2024, 19:36 #210
mycka86: Ciekawostka.

Jak podaje OptaJoe, na 85 ostatnich spotkań w których występował Rodri, tylko jedno zakończyło się przegraną drużyny, w której występował. Tego wyczynu dokonały Czerwone Diabły Erika ten Haga w finale Pucharu Anglii.
» 31 października 2024, 15:12 #209
Amycus: [AMORIM/SZTAB]

Wraz z asystentami Carlosem Fernandesem (asystent 29l.), Adéliem Cândido (asystent, 28l.) i Jorge’em Vitalem (trener bramkarzy, 63l.), do Rúbena Amorima w Manchesterze United dołączą także naukowcy sportowi Paulo Barreira i Emanuel Ferro [Alex Crook (talkSPORT)]

Manchester United osiągnęło PEŁNE POROZUMIENIE z Rubenem Amorimem oraz jego asystentami, Carlosem Fernandesem i Adéliem Cândido [Foot Mercato]
» 31 października 2024, 15:06 #208
kamilpe: Fajna młodzież wkracza do akcji, może tego Nam potrzeba?
» 31 października 2024, 15:31 #207
ryudo3: Coś nowego. Nowa świeża krew. Czekamy z niecierpliwością
» 31 października 2024, 19:53 #206
awe: Niektorzy moga nawet 30stki tutaj nie dotrwac.
» 1 listopada 2024, 09:07 #205
Sandor: Mam nadzieję że nikt z was nie dał się nabrać ?. I nagle za dotknięciem całującej różdżki nagle MU gra znakomicie, guzik prawda dalej grali słabo pomimo tego że Leicester nie dojechało na OT. Zabawne są pewne kwestie że tymczasowo trener walczy o posadę to teraz piłkarze będą walczyć- rozumiecie to.
» 31 października 2024, 14:59 #204
Biniek: Ale niby na co mieliśmy się nabrać? Na dobry wynik że słabym przeciwnikiem, pod wodzą tymczasowego trenera.
Każdy tu się, że za chwilę stery przejmie Amorim i nie wiadomo nawet, w jakim systemie będziemy grać, więc powiedz, na co mielibyśmy się nabrać, po meczu z Leicester?
» 31 października 2024, 15:16 #203
OkuratnyCzlek: Trudno powiedzieć przed czym Sandor nas ostrzega. Może przed szarlatanami, którzy sprzedają luksusowe garnki czy pościel z Chin za 5 koła a może przed zjedzeniem czegoś nieświeżego. Jest jeszcze opcja, że przed magią, bo coś czarodziejskich różdżkach pisze :)
» 31 października 2024, 15:37 #202
Garnacho: Przed wyborami nasza minister zdrowia mówiła że wszystko odmieni za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, jak jest wszyscy widzą upadek służby zdrowia. Głosowało na nich ponad 30% społeczeństwa więc nie przeceniaj Polaków bo można ich szybko oczarować.
Zabawne jest że nasi piłkarze koleiny raz grali na zwolnienie trenera, to jest żałosne co oni wyprawiają z naszym klubem.
» 31 października 2024, 16:05 #201
Biniek: Jest kolejny magik, który wierzy w grę na zwolnienie trenera. Tym bardziej śmieszne, że sam ETH sobie praktycznie cały skład ściągnął, a potem potrafił z tym zrobić tyle, że stykało na Barnsley.
» 31 października 2024, 16:11 #200
Paps: Jeszcze ta teoria trzymala by sie kupy gdyby nie to, ze Erik wiekszosci starej ekipy sie pozbyl. Erik zwolnil sie sam, mial swoich zawodnikow, na ktorych nie mial zadnego pomyslu, a ci odplacili mu sie tragiczna gra. Wreszcie Erik zwolnil sie sam, bo byl uparty jak osiol i stawial na kilku zawodnikow mimo, ze ci byli gleboko pod forma ;)
» 31 października 2024, 16:43 #199
Garnacho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2024 18:16

Ja rozumiem że można zagrać fatalnie parę meczy i budować powoli formę tym bardziej że są to piłkarze zawodowi a nie zbieranina co gra na orliku. Chłopie grać kaszane 2 sezony to jednak jest coś nie tak z piłkarzami i z trenerem. Widać między nimi nie żarło od dawna. Byli pod formą bo mieli go gdzieś i nie chcieli się rozwijać pod jego butem.
» 31 października 2024, 18:15 #198
ryudo3: Jak powiedzieć że jesteś fanem wertykalnego totalnego futbolu nie mówiąc że jesteś fanem wertykalnego totalnego futbolu
» 31 października 2024, 19:53 #197
MikiManUtd2004: Rúben Amorim: “I like everything about the Premier League!”.

“Man United? Tomorrow after the game I will tell you everything, I will clarify my situation. Now let’s focus on the game”.

The agreement is 100% done as Rúben Amorim will become Man Utd manager from Nov 11. ??
» 31 października 2024, 14:58 #196
pbskarpy: "Jeśli widzisz że wszystko idzie dobrze, to najwyższy czas, aby zmienić trenera."

Takie powinny być nasze działania i tak powinno brzmieć nasze motto.
» 31 października 2024, 14:11 #195
NicPozytywnego: Czyli 14 miejsce, gra na którą nie da się patrzeć to dla Ciebie dobrze ? Zajebiste standardy jak na 20 krotnego mistrza Anglii.
» 31 października 2024, 14:26 #194
Luck: Eryczka już nie ma, a fanboye zostały
» 31 października 2024, 15:13 #193
ryudo3: Kolejny fan Totalnego wertykalnego futbolu
» 31 października 2024, 19:55 #192
Widmo: Taka ciekawostka dla ludzi pewnych ze po przyjsciu Amori pozegna sie z RVN bo ma swoich asystentów. Tak dokładnie to ma ich 3 (2 assystentow o trener bramakrzy) ktorzy przeszli z nim do Sportongu i jest to 1/3 obsady trenerskiej tam. Z Amorim przechodzi 4z9 osb pracujących w klubie, ale w United jest juz troche innaczej bo tych stanowisk pomocniczych jest 30. Więc śmiało można stwierdzić ze miejsce dla Holendra sie znajdzie zwlasza ze kazdemu trenerowi przyda sie na początku łącznik między nim a piłkarzami.
Jedynym problemem jest ambicja Ruuda i jak on widzi sie spowrotem w roli trenera napastników bo chyba nie ma wątpliwości, ze nawet za ETH odpowiadał za cos więcej. Ze strony Amoriego nie widze powodów by pozbywać sie Holendra a nawet dostrzegam powody dla których mógłbym chciec go zatrzymać. RvN nie jest jedyny w sztabie i jego nazwisko raczej jest daleko na liscie ludzi do pozbycia czy zastapienia. Najbardziej ucieszyłbym sie jednak gdyby Portuglaczyk ogarnął nam nowy sztab medyczny.
» 31 października 2024, 14:10 #191
brazylianwisnia: Ale to Ruud będzie chciał odejść a nie odwrotnie. Gość przyszedł do nas jako asystent managera mają oferty aby być głównym w innych drużynach. Pójdzie pracować gdzie indziej.
» 31 października 2024, 14:57 #190
Widmo: Wisnia bardzo mozliwe, ale przeczytałem juz sporo komentarzy tutaj na DP ,ze Amori ma swoich asystentów i po co mu Ruud
» 31 października 2024, 16:03 #189
Biniek: Ruud już powiedział, po meczu z Leicester że zostanie i będzie pomagał klubowi, bez względu na to, jaką rolę dla niego klub przewiduje.
» 31 października 2024, 16:12 #188
LukasReDdeviL: RVN rozpoczął przygodę jak nasz Norweski Oli Joker ! Fajnie graliśmy ofensywnie tylko brak bramek naszych napadziorów to już duża KAKA
» 31 października 2024, 13:46 #187
brazylianwisnia: Rashford za to kolejne spotkanie z mega długim podaniem wystawiającym okazję bramkową. Tym razem na głowę Casemiro. Jak takie piłki będzie grał to nie mam problemu by nie strzelał.
Graliśmy tak naprawdę to samo co cały czas za ETH tylko piłka chciała wpadać do siatki.
» 31 października 2024, 14:58 #186
SickRabbit: Nawet w takim meczu nie potrafił strzelić - jest ciałem obcym w tej drużynie i to widać jak na dłoni.
» 31 października 2024, 13:26 #185
Pyra: chodzi ci o Altaya?
» 31 października 2024, 14:10 #184
Trombocyt: Obsesji holenderskiej ciąg dalszy.
» 31 października 2024, 14:40 #183
sztejner: Trombocyt

Jak Zirkzee zacznie grać jak napastnik,to i obsesja się skończy,owszem cała drużyna gra tragicznie,ale przebłyski miał Rashford,DeLigt,Amad czy nawet Hojlund,a Zirkzee w każdym meczu wygląda tak samo i regularnie jest jednym z najgorszych zawodników na boisku
» 31 października 2024, 14:59 #182
awe: Moze o Rashforda, bo to kolejny co w meczu gdzie obrona przeciwnika nie istniala, nasza super gwiazda nie wygladala jakby go indiwidulanie kryl Sergio Ramos w duecie z Van Dijkiem.
» 1 listopada 2024, 09:11 #181
StewieGriffin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2024 12:48

Onana
Yoro De Ligt Martinez
Frimpong Ugarte Mainoo Davies
Bruno
Hojlund Gyokeres

Tak to widzę w nastepnym sezonie. Biorę po 200 od każdej drużyny i słucham państwa
» 31 października 2024, 12:48 #180
Erwin: Frimpong nie przyjdzie, na te pozycje sa Dalot i Mazraoui,
Davies marzenie, ale wg mnie nierealne,
Amorim gra dwoma AM (inwertującymi szkrydlowymi) i jednym CF, wiec Gyokeres na pewno nie przyjdzie bo na te pozycje mamy 2 opcje.
LAM Bruno / Garnacho, RAM Garnacho / Diallo / Rashford
Reszta wygląda jak najbardziej realnie
» 31 października 2024, 12:55 #179
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2024 12:56

Stewie

Dopłacam kolejne 200 i poproszę taki sklad.
» 31 października 2024, 12:56 #178
kamilpe: W formacji 3-4-3 potrzeba skrzydłowych, których nie wymieniłeś. Zgadzam się z tym, że Dalota trzeba na Frimponga wymienić w pierwszej kolejności.
» 31 października 2024, 12:57 #177
zuk: Tylko czy Ugarte + Mainoo to nie jest troche za malo mobilny srodek? Zebysmy nie skonczyli tak, jak z parami Casemiro + Mainoo czy Casemiro + Eriksen
» 31 października 2024, 13:00 #176
sweetboy777: zuk
Odpowiedziałem na twój komentarz, ale do tej pory się nie ustosunkowałeś. Rozumiem to w taki sposób, że dalej optujesz przy swoim i nie widzisz w sobie żadnej winny...cóż...żałosne. To brak klasy z twojej strony. Pozostaje mi, tylko rozłożyć ręce i ironicznie się uśmiechnąć XD
» 31 października 2024, 13:20 #175
StewieGriffin: Erwin - może Amorim pójdzie na jakieś delikatnie ustępstwo i zamieni 3-4-3 na 3-4-1-2 XD Wszak mówi się głównie o tym, że upiera się przy trójce stoperów, może dalsze formację są do przedyskutowania...
Co do Mazraoui, ja bym go chętnie przetestował jako jednego z "półśrodkowych" nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że by się odnalazł.
» 31 października 2024, 13:26 #174
Pyra: Przecież on w fazie ataku gra bardziej 3-2-5 i ci skrzydłowi operują bliżej środka boiska zostawiając całe skrzydła wahadłowym.
W takim układzie nawet Bruno z Mountem mogą tam grać.
Ja jestem ciekaw czy Amorim spróbuje Antonego na lewym wahadle bo chłop co by nie mówić jest wybiegany i może jeszcze się przydać.
» 31 października 2024, 13:40 #173
zuk: Sweetboy, ale cie piecze, bo biegasz od artykulu do artykulu za mna. Ale to dobrze. Moze kiedys pojmiesz, ze nie przystoi obrazac innych ludzi. Wiecej w tym temacie ci odpowiadac nie bede. Buziaczek na droge :*
» 31 października 2024, 13:41 #172
StewieGriffin: zuk - Ugarte to akurat sprawia wrażenie zawodnika dużo biegającego, chyba że miałeś coś innego pisząc "mobilny". Mainoo faktycznie trochę człapak, ale jest jeszcze młody, wszystko jest do wypracowania
» 31 października 2024, 13:54 #171
zuk: StewieGriffin, mialem na mysli szybkosc i przyspieszenie. Ze Ugarte jest walczakiem, to bylo widac wczoraj, ale nie wydaje mi sie, zeby byl w stanie scigac sie z kazdym w lidze. Mainoo to wiadomo, raczej wolniejszy zawodnik. Wydaje mi sie, ze trudno mu bedzie to poprawic
» 31 października 2024, 13:59 #170
zuk: No ale zobaczymy. Moze to bedzie jednak dzialac
» 31 października 2024, 13:59 #169
StewieGriffin: No wiesz, na pewno jest szybszy niż Casemiro haha
Tak na dobrą sprawę patrząc na drużyny w czubie tabeli to w sumie w żadnym z klubów, wśród pivotów jakiegoś sprintera nie widzę. W City Gundogan, Kovacić, w Live Gravenberch i Mac Allister, Arsenal Partey, Jorghino, Rice. Nie wydaje mi się, żeby Ugarte czy Mainoo jakos strasznie szybkościowo od nich odstawali, więc chyba nie o szybkość tu chodzi. A przynajmniej nie o szybkosc biegania, moze bardziej o szybkośc myślenia na boisku.
» 31 października 2024, 14:04 #168
zuk: Tez prawda. No nic, trzymam kciuki, zeby Amorim to poukladal i zamaskowal wszelkie wady oraz uwypuklil zalety
» 31 października 2024, 14:11 #167
sweetboy777: zuk
Kogo piecze tego piecze, to nie ja się spłakałem z powodu urażenia ukochanego trenera. Wyczuwam tu psychofana Eryczka, fanboystwo wychodzi z ciebie. Gdyby chodziło chociaż o fanboystwo względem Alexa Fergusona, to bym jeszcze zrozumiał, bo to wielki trener był. Ale na punkcie wuefista, który był bliżej spuszczenia nas do Championship, niż pierwszego miejsca? Wstyd! Śmieszysz mnie XD
» 31 października 2024, 14:12 #166
Leh: Z Martinezem i DeLigtem nic nie zdziałamy. Branthwaite na środek.

Na wahadlach stawiałbym na Garnacho i kogoś z pary Mazraoui/ Dalot, zobaczymy jak Amass.

Gyokeres marzenie, za Hojlunda.
» 31 października 2024, 17:37 #165
awe: Garnach na wahadle haha, nie wierze :D
» 1 listopada 2024, 09:26 #164
Cwr91: Nie wiem czy dobrze rozumiem te teksty o zwalnianiu trenera przez piłkarzy. Czy naprawdę sądzicie, że piłkarze się zmawiają po cichu żeby słabo grać po to żeby wywalili trenera? Że zawodowy piłkarz który ma 100% sytuacje specjalnie nie trafi bo może trener się zmieni? Np na takiego który nie będzie na niego stawiał albo go sprzeda? Wydaje mi się to bardzo naciągane. Piłkarze to sportowcy i w większości żeby grać na najwyższym poziomie potrzebna jest ambicja (oczywiście są wyjątki typu supertalenty z sianem w głowie). I piłkarze chcą grać jak najlepiej, napastnicy chcą strzelać gole, obrońcy chcą notować udane interwencje i każdemu piłkarzowi (prawie) zależy na tym żeby zagrać jak najlepiej i schodzić z boiska z podniesioną głową i wygrywać. Tojest ich praca, i na najwyższy poziom doprowadziły ich dobre występy i trzymanie formy a nie granie źle jak trener nie pasuje. Cała ta koncepcja jest mocno odklejona i choć mogła mieć miejsce to wydaje mi się bardzo mało prawdopodobna
» 31 października 2024, 12:47 #163
DjTED: I jeszcze piłkarze których sprowadzał :D
» 31 października 2024, 12:49 #162
Queue13: @Cwr91
Ale chyba każdy wie, że tego się nie bierze dosłownie, że specjalnie tak grali, żeby zwolnić trenera.
Bardziej w tym twierdzeniu chodzi o taką grę z brakiem już większej motywacji i wiary w trenera, bez kompletnej koncentracji. Bo ile razy już było u nas, że tuż po zwolnieniu trenera nagle przez jakiś czas jakoś nie ma problemów z wykańczaniem akcji, piłeczka chodzi i jakoś piłkarzom bardziej się chce.

Kibice oczekują takiej motywacji przez cały okres gry w United, a nie tylko, gdy akurat leci trener i trzeba się pokazać.
» 31 października 2024, 13:03 #161
zuk: "Zwalnianie trenera przez pilkarzy" rozumiem tak, ze tworza sie rozne podzialy, wystepuja animozje. Czesc pilkarzy ma juz dosc trenera z roznych powodow i tak troche podswiadomie w trakcie meczu zaczynaja coraz czesciej olewac zalozenia taktyczne, bo "ja wiem lepiej", co rozwala pomysl trenera na gre.
Drugi aspekt to spadek motywacji do wkladania 100% swoich umiejetnosci w gre. Raczej nie zakladam, ze celowo zle podaja lub zle strzelaja
» 31 października 2024, 13:04 #160
zuk: A jak ci niezadowoleni graja na pol gwizdka, to u szanujacych trenera rosnie niezadowolenie na kolegow z druzyny, bo raczej nikt nie lubi, gdy sie wklada cale serducho, a wspolpracownicy sie opierniczaja
» 31 października 2024, 13:06 #159
zento: Chyba żeście zapomnieli z kim żeśmy wczoraj grali Nie dość żeli co są słabe jak diabli To jeszcze właściwie rezerwowy skład a przez pierwsze 20 minut ten mecz wyglądał jakbym muchy w smole latały tak samo początek drugiej połowy był beznadziejny w naszym wykonaniu z taką grą to w niedzielę Chelsea nas rozjedzie na miazgę
» 31 października 2024, 12:14 #158
PoProstuMariusz: Rozjechać nas miało już porto, AV, Brentford, fenerbahce...
» 31 października 2024, 12:39 #157
sztejner: PoProstuMariusz

No my w tym sezonie póki co to rozjechaliśmy trzecioligowe Barnsley i rezerwowy skład Leicester także ten....
» 31 października 2024, 12:47 #156
Cwr91: Ciekawe jak to będzie wyglądało z Chelsea, mam nadzieję że ich zlejemy u siebie. No i ciekawe czy nasz były niedoszły gwiazdor załapie się chociaż na ławkę
» 31 października 2024, 11:27 #155
wider: jeśli chodzi Ci o sancho to skoro jest tam wypożyczony to pewnie nie może zagrać w tym meczu
» 31 października 2024, 11:42 #154
StewieGriffin: wider - niekoniecznie, to nie jest standardowa procedura, to kwestia dogadania się miedzy klubami i odpowiedniego zapisu w kontrakcie. Z racji tego, że Sancho został wypożyczony z praktycznie 100% obowiązkiem wykupu to nie zdziwię się, jeżeli będzie mógł zagrać. Oczywiście o ile załapie sie do składu bo z tego co czytałem to raczej z tym ciężko ostatnio :)
» 31 października 2024, 12:15 #153
sweetboy777: Chelsea jest mocno nieprzewidywalna w tym sezonie, trochę jak rzut kostką. Nie wiadomo jaka wersja Chelsea wyjdzie na Old Trafford.
» 31 października 2024, 12:41 #152
Puchaty: Co jeśli Ruud wygra wszystkie mecze do czasu przyjścia Portugalczyka?
» 31 października 2024, 11:17 #151
Adrian0007: To wtedy Amorim będzie miał więcej punktów na start.
» 31 października 2024, 11:18 #150
Cwr91: To będą spekulacje co by było gdyby został Ruud. Ale nie zostanie
» 31 października 2024, 11:21 #149
Luck: A jakie to ma znaczenie jeśli amorim bedzie miał kontrakt podpisany ?zadne.
» 31 października 2024, 11:35 #148
waletpl: No co? To łatwiej będzie Ruudowi o nową robotę.
» 31 października 2024, 12:00 #147
StewieGriffin: Puchaty - najprawdopodobniej Amorim dostanie wypowiedzenie w dniu podpisania kontraktu, wypłacimy mu odszkodowanie ( a co tam stać nas) a Ruud dostanie kontrakt
Boże, co za durne pytanie
» 31 października 2024, 12:23 #146
Puchaty: Chodziło mi bardziej o opinie fanów na devilpage. Załóżmy, że Amorim przegrywa dotkliwie w swoim debiucie i przerywa serię Ruuda.
Jak długo czasu potrzebują kibice aby wzywać do wywalenia portugalskiego bajeranta?
» 31 października 2024, 12:53 #145
AUDIoooo: Puchaty

Bierz DP z przymrużeniem oka, szkoda zdrowia. Opinie na tej stronie nie mają wpływu na to co się wydarzy w klubie.
» 31 października 2024, 13:02 #144
StewieGriffin: To już akurat kwestia subiektywna. Tak samo jak było z Ten Hagiem - jedni zwalniali go już na początku drugiego sezonu, są pewnie jeszcze tacy co nadal widzieliby go w roli trenera. Każdy ma inną cierpliwość. Ja na przykład do końca sezonu nie mam wobec Amorima żadnych oczekiwań bo po pierwsze - okres adaptacji, po drugi - syf jaki przejmuje po swoim poprzedniku.
» 31 października 2024, 14:08 #143
Celt15: Spoko, akurat nasi potrafią pod tymczasowym pierwsze 4 mecze zagrać dobrze, więc idealnie się zgrywa to z przyjściem Amoriego.
» 31 października 2024, 11:03 #142
DjTED: Najgroźniejsze United to z trenerem tymczasowym
» 31 października 2024, 12:51 #141
kamilpe: Ruben Amorim zacznie pracę w Manchesterze United podczas przerwy reprezentacyjnej.

Wszystkie dokumenty mają zostać podpisane w tym tygodniu. Szefostwo United zapłaci 10 milionów euro za wykupienie Amorima i dodatkowy milion za jego sztab.

Kontrakt do 2027 roku [Fabrizio Romano]
» 31 października 2024, 11:02 #140
vieeeri: To teraz tylko przydałoby się, aby jak najwięcej zawodników zostało w klubie. Jak sobie pomyślę, że oni zjadą się ze zgrupowań, pierwszy trening odbędą w czwartek, a w niedzielę mają wyjść na Ipswich trójką stoperów i wahadłami to aż mi łeb pęka :D
» 31 października 2024, 12:26 #139
sztejner: vieeeri

patrząc na to ilu dostaje powołania,to większość kadry zostanie w Manchesterze bo albo są kontuzjowani albo bez formy
» 31 października 2024, 12:30 #138
dabro90: Dobrze ze ETH zwolnili, ewidentnie był problemem. Warto ufać tym graczom, że zawsze dają z siebie wszystko, Ruud miał czas z nimi popracować i odmienić całe zło popełnione przez "holenderskiego oszusta"
» 31 października 2024, 10:56 #137
Kobi: Moyes,LVG,Ole,Ragnick,Mourinho,ETH byli problemem. Tylko nasi utalentowani piłkarze nie są niczemu winni :D
» 31 października 2024, 11:18 #136
izbinho: Każdy Z nich miał okienka transferowe i kupę siana żeby ich wymienić. Jeśli wszyscy są za słabi to każdy z managerów popelnial te same błędy
» 31 października 2024, 12:02 #135
Erwin: "Ewidentnie" - Ewidentne na podstawie jednego meczu z rezerwami Leicester
"Zawsze dają z siebie wszystko" - jeżeli śledzisz MU od tego meczu, to masz racje.
"Ruud miał czas z nimi popracować" - Tak, 1 trening, wiec miał czas wybudować wszystko od zera.
"odmienić całe zło popełnione przez "holenderskiego oszusta" - podoba mi się twoja obiektywność, masz papiery na sędziego konstytucyjnego.
» 31 października 2024, 12:49 #134
Stanior: Erwin, no chyba nie do końca tak było jak mówisz. Niedawno był wywiad z Pogba, który otwarcie przyznał, że chciał odejść ale bodajże Woodward to zablokował. Ilu jeszcze takich zawodników miało odejść/zostac sprzedanymi itd z inicjatywy zawodnika lub trenera to się nie dowiemy pewnie. W każdym razie tamten wywiad rzucił światło na to, że istniała tam jeszcze jakaś niewidzialna ręka.
» 31 października 2024, 13:18 #133
M4S73R: Sporting ma ogłosić DZISIAJ, że osiągnęli pełne porozumienie, aby pozwolić Rubenowi Amorimowi odejść i zostać nowym głównym trenerem #mufc!

Oczekuje się również ogłoszenia w ramach porozumienia, że Amorim pozostanie odpowiedzialny za Sporting przez kolejne trzy mecze i dołączy do United podczas listopadowej przerwy międzynarodowej.
» 31 października 2024, 10:53 #132
Queue13: Czyli z Chelsea, PAOK i Leicester jeszcze z Ruudem
» 31 października 2024, 10:45 #131
MikiManUtd2004: Wyczuwam informacje dzisiaj o przyjściu Amorima
» 31 października 2024, 10:40 #130
Kometa92: No niby spoko bo win, ale spokojnie spokojnie. Już kilka tygodni temu pokonaliśmy 7-0 Barnsley, by potem z normalnym przeciwnikiem w lidze - Crystal Palace zaliczyć potężne 0-0 na wyjeździe. Teraz ograliśmy drugi skład Leicester po prostu. Niech zagrają solidnie z Chelsea, a później zaliczą 4-5 wyjazdów z rzędu z 3 ptk to pogadamy że ta drużyna jest coś warta. A nie jest i za Eryka byśmy ograli słąbiutkie Leicester.
Mecz do zapomnienia, liczy się liga a tam cieniujemy jak cholera. Zobaczymy co zrobi Amorin, a do roboty ma tu sporo bo szrotu na boisku nadal jest zbyt dużo.
» 31 października 2024, 10:38 #129
MikiManUtd2004: Manchester United have reached an agreement with Sporting Lisbon over the hire of Ruben Amorim as head coach.

The Athletic
» 31 października 2024, 10:37 #128
MANmanyUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2024 10:36

Jarać to się można jak wejdzie jakas ładna ligowa seria zwycięstw gdzie pobijemy jeszcze po drodze kogoś z topki.
Po 5:2 w Carabao Cup to nie wiadomo co myśleć. No bo to nagle MU jest takie wybitne czy w sumie Lisy zagrały od niechcenia? A jakby lisy przycisly mocniej? A czy na si umia jeszcze bardziej dokręcić śrubę? Za dużo pytań ...
» 31 października 2024, 10:34 #127
sztejner: Dla mnie w sumie mecz do zapomnienia,Lisy wystawiły rezerwy,my dość mocny skład,była dużo lepsza sktueczność,ale sama gra nie wiele się różniła - odbębnione,fajnie że wygrane bo zwycięstw w tym sezonie brakuje i to w sumie tyle
» 31 października 2024, 10:21 #126
dlabigt23: Dobra wszystko fajnie, pięknie. Zobaczymy jak z tym Leicester pokażemy się na OT 10 listopada. Na pewno to będzie całkiem inny mecz. Żeby nie było jak z Crystal Pałace w zeszłym sezonie. W Pucharze pewne 3:0 a w lidze za chwilę 2:1 chyba w tyte.
» 31 października 2024, 10:18 #125
Erwin: Cieszy wygrana! Dopisało nam dużo szczęścia, ale było sporo błędów, na Chelsea coś takiego nie wystarczy. Rezerwa lisów był sprzyjający przeciwnik na odbudowanie mentalności.

Ocena RVN:

LEPSZA SKUTECZNOŚĆ
– Muszę przyznać, że w meczach z Fenerbahce i West Hamem United, a także przeciwko Crystal Palace, stworzyliśmy sobie więcej jeszcze lepszych sytuacji niż dziś. Mieliśmy szczęście ze słupkami i dobitkami. Czasami tego potrzebujesz. To sprawia, że momentami futbol jest okrutny. Tak jak mówiłem, tworzyliśmy sobie lepsze okazje w poprzednich spotkaniach, więc szczęście się odwróciło i możemy budować na tej wygranej.
» 31 października 2024, 10:02 #124
blanco1987: Nadal uważam że Dalot nie powinien grać e naszym klubie.
» 31 października 2024, 09:46 #123
Piwal: Ja uważam że zanim sprzedamy Dalota powinniśmy się pozbyć:
Malaci, Shawa, Mounta, Antonego, Zirkzee, Rashforda, Onany w tej kolejnośći. Jeśli Ty najwiekszy problem widzisz mimo wszystko w Dalocie który jest naszym najlepiej ocenianym obrońcą od 2 sezonów to chyba nie życzysz za dobrze temu zespołowi.
» 31 października 2024, 09:52 #122
mancunian: W systemie Amorima Dalot sprawdzi się lepiej niż w grze 4 z tyłu.
» 31 października 2024, 10:24 #121
szmexy: Piwal - Malacia zanim wróci po kontuzji to można przed sprzedażą dać mu szansę. Może to jeden poważny uraz, ale nie będzie szklanka


Zirkzee? Ok narazie nie porywa ale jest tu 3 miesiące, nie po to go sprowadziliśmy ostatnio żeby od razu sprzedawać. Cały zespół grał piach, może pod Amorim wypali.

Onane? Naszego najlepszego piłkarza w tym sezonie? Rozumiem sentyment do DDG ale jego czas w klubie już minął, a kameruńczyk od dłuższego czasu prezentuje się solidnie.

Co do reszty się zgadzam, jak Zirkzee/Malaci można dać szansę tak Mountowi nawet nie będzie kiedy bo ciągle L4.
» 31 października 2024, 10:25 #120
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2024 11:23

Malacii nie ma na boisku od 2 lat i nadal nie wiemy kiedy wróci. Nie zapominajmy też że on nawet gdy grał to nie był jakiś wybitny więc po powrocie po takiej kontuzji z pewnością błyszczał nie będzie. Z dwójki Shaw/Malacia wolałbym by to Shaw został w klubie bo on gdy ostatnio był zdrowy był w topce lewych obrońców w lidze a w razie potrzeby potrafił też zagrać jako stoper.

Zirkzee nie daje żadnego argumentu by obecnie grać w wyjsciowej 11, nie ma bramek, nie potrafi podawać, biega w slow motion, nawet z przestawieniem go nie mają problemu. Nie mówie że musimy sprzedać go już ale jeśli do końca sezonu będzie wyglądał tak jak teraz to latem powinniśmy się go pozbyc.

Onana nie jest nawet w piątce najlepiej ocenianych zawodników tego sezonu w klubie. Obecnie najlepszymi piłkarzami tego sezonu wg whoscored są Dalot, Bruno, Mazraoiu, Casemiro i Diallo. Na tle ligi również nie błyszczy bo jest na 8 miejscu jeśli chodzi o najwyżej ocenianych bramkarzy. W ubiegłym sezonie pisano tu że ma najwiecej roboty i dużo wpuszczonych goli bo rywale oddaja na jego bramkę najwięcej strzałów. W tym sezonie Gość ma obronionych 22 strzały i 11 wpuszczonych goli. Oznacza to mniej wiecej tyle że co trzeci strzał który minie obrońców i leci w światło bramki wpada do niej. Dodam jeszcze że jeśli chodzi o ilość obron jest na miejscu 15 więc w tym sezonie nie ma za wiele roboty w porównaniu z innymi.

Nie rozumiem ostatniej części wypowiedzi bo Malacia swoj ostatni mecz rozegrał w sezonie 22/23 z kolei Mount rozegrał 20 meczów w sezonie 23/24 i 5 meczów w obecnej kampanii wiec po czym stwierdzasz że Mountowi nie bedzie kiedy dać szansy a Malacii będzie ?
» 31 października 2024, 11:22 #119
szmexy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2024 11:33

Dlatego że Mount zagra jeden mecz, wejdzie z ławki w drugim i od razu schodzi z urazem. Wysoka tygodniówka oraz kwota transferu od razu daje znać, że może ktoś uda się na niego nabrać jak my. Różnica z Malacia jest taka, że ma małą tygodniówkę, więc jego sprzedaż nie będzie ciężka. Na pewno zgłosi się po niego jakiś klub z holenderskiej lub hiszpański, a jest szansa że będziemy mieli solidnego zmiennika. Shaw za to jest topowym obrońcom, ale co z tego skoro większość czasu go nie ma. Potrzebujemy podstawowego lewego obrońcy/ wahadłowego (zależy od stylu Amorima) na wczoraj. możemy mieć głębię na tą pozycję pokroju Malaci, narazie Amassa + jest też Licha który może zagrać na LO, jednak brakuje nam klasowego lewego defensora.


Co do Onany to 6 z tych bramek wpadło po dużych błędach naszych zawodników jak np. w meczu z Live, ze Spurs w 10 wpadły 2, czy też karny z West Hamem. Nie jest to bramkarz pokroju Thibo czy Manuela Neuera, ale jest stabilnym punktem, który z pewnością się jeszcze rozwinie
» 31 października 2024, 11:30 #118
brazylianwisnia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2024 12:14

Onana w tym sezonie ma wpuszczone bramki ponad -3(statystyczne wpuścić o 3 mniej niż z sytuacji powinno wpaść). To lepszy wynik niż Alisona, Edersona i Raya - bramkarzy naszych rywali.
Jeśli do odpalu jest Rashford to przed nim wiecznie marnujacy Garnacho i nic nie wnoszący Diallo.
Zirkzee nie jest zawodnikiem podstawowego składu więc nic dziwnego, że nie ma argumentów by grał w pierwszej 11.
» 31 października 2024, 12:13 #117
blanco1987: Piwal nie wiem czemu się czepiasz. Ale dla mnie nie był. To nigdy dobry zawodnik z ktoś z przymusu.

Jak chcesz możesz go lubić ją jednak wolałbym kogoś innego.
» 31 października 2024, 13:24 #116
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2024 15:08

No ale przynajmniej Mount co jakis czas się pokaże i zagra. Z kolei Malacia od 2 lat jest poza grą i nawet nie pamiętam już jak wygląda. Kto CI takiego kupi? On ma kontrakt do 2026. Ciekawe czy wykuruje sie przed końcem.

Co do bramkarzy:
Onana wpuścił 11 bramek, obronił 22 strzały - co trzeci strzał na bramkę który przejdzie przez obrońców to gol
Alisson wpuścił 5 goli ale obronił 15 strzałów czyli co czwarty wpada
Ederson wpuścił 9 goli ale obronił 19 - wynik porównywalny do Onany
Raya wpuścił 10 bramek obronił 29 też co czwarty wpada
Nawet nasz ex rezerwowy Henderson w Crystal Palace które ociera się o strefę spadkowa ma wpuszczonych 11 goli czyli tyle co Onana ale obronionych 30 strzałów i poszukajcie sobie w sieci jakie to sa parady. Mozna powiedzieć że Henderson utrzymuje CP w lidze.

Owszem Onana znacznie poprawił się względem poprzedniego sezonu, nie popełnia baboli i miał kilka ładnych interwencji ale to nadal poziom ligowego średniaka i owszem można powiedzieć że nie odstaje od Edersona jeśli chodzi o obrony ale Ederson nadrabia świetną grą nogami z skutecznością podań na poziomie 86%, Onana miał również oferować lepsze podania i gre nogami tymczasem jego wynik to 77% czyli tyle samo ile De Gea ma w barwach Fiorentiny więc nie widzę tu progresu w rej kwestii.
» 31 października 2024, 15:01 #115
mancunian: Radosny futbol? Z takim nie mamy szans w lidze. To, co wyprawiały defensywy obu drużyn wyglądało raczej na futbol podwórkowy, gdzie wszyscy chcą grać w ataku a nikomu nie chce się bronić. Lindelof to była parodia obrońcy, Casemiro pod bramką rywali świetnie, ale pod swoją dywersant, de Ligt w każdym meczu robi błędy i wczoraj nie było inaczej. Co do Bayandira, podtrzymuje naszą tradycję bramkarzy przyprawiających swoich kibiców o zawał.
» 31 października 2024, 09:38 #114
jean6: Vieeeri, na szczęście był Dalot i wszystko ogarnął , dzięki niemu wpadły tylko 2 bramki.
» 31 października 2024, 09:47 #113
NexaT: No nie ma co się dziwić. Fala tych pozytywnych komentarzy raczej nie z faktu, że rzeczywiście zagraliśmy dobre spotkanie, a po prostu dlatego, że nie ma ETH. Jak dla mnie gra wczoraj też nie porwała. Przy ETH u sterach mogę z doświadczenia zakładać, że raczej wynik byłby deprecjonowany ze względu, że to tylko Leicester, i to w dodatku rezerwy. Nie mówiąc już o grze, bo uważam, że świetnie że wygraliśmy tyloma bramkami, ale sama gra nie wyglądała totalnie inaczej. Uważam, że rozegraliśmy z CP, Brendtford i WHU lepsze spotkania dla oka, gdzie brakowało wykończenia.
» 31 października 2024, 09:54 #112
wrobel1992: NexaT dokładnie. Wynik do przerwy względem gry to odlot jakiś. W meczach gdzie mieliśmy dużo większą kontrolę potrafiło nic nie wpadać. Oczywiście cieszę się, że te gole padły. Jednak w pierwszej połowie chyba ani razu nie potrafiliśmy spokojnie przejść z linii obrony do pomocy bez dłuższego wybicia…
» 31 października 2024, 10:56 #111
ryudo3: Ile byśmy nie chcieli chwalić drużyny to musimy pamiętać że to był mecz ze słabymi Lisami.

W niedzielę można jakieś wnioski wyciągać czy zawodnicy zaczynają oddychać po odejściu ETH.

Po przyjściu Amorima znów zacznie się karuzela z transferami. Jacyś wahadłowi dostępni? Nowy zaciąg portugalski? Trafione transfery? Czy kasa w błoto?

Tyle pytań i tak mało odpowiedzi.
» 31 października 2024, 09:09 #110
axel52: Na dodatek słabe Lisy wystawiły 2 garnitur bo całe skupienie idzie na utrzymanie się w PL.
» 31 października 2024, 09:12 #109
IntruZ9: Sprawdzimy też ich w lidze:)

Dajcie chociaż chwilę nacieszyć się dobrym występem i kilkoma bramkami
» 31 października 2024, 09:35 #108
vieeeri: Ludzie.. zauważyć, że Leicester zrobiło zmiany to łatwo, ale to, że u nas w defensywie grały takie tuzy jak Bayindir czy Lindelof to już ciężko..
» 31 października 2024, 09:43 #107
Piwal: Kolejni którzy będą porówywać Lisy do Barnsley ? Dajcie spokój graliśmy z zespołem Premier League ma bezpieczną przewagę nad strefą spadkową i 2 punkty mniej od nas w tabeli. Przypomnę że u Ten Haga mecze z dołem tabeli to była męczarnia w tym sezonie remis z CP, w ubiegłym sezonie wymęczone zwycięstwa 1:0 lub remisy.
» 31 października 2024, 09:47 #106
Aksum: Zmiana była niezbędna ale trzeba być gotowym na rewolucję. Amorim gra zupełnie inną piłkę niż widzieliśmy do tej pory. Pomijam trójkę z tyłu i wahadłowych, ale w Sportingu napastnik często zbiega do bocznych sektorów robiąc miejsce dla CAM lub właśnie wahadłowego.
Minie sporo czasu zanim nauczy chłopaków tego systemu. Nie wspominając o wymianie ludzi, których będzie potrzebował do takiego grania.
» 31 października 2024, 09:50 #105
DevoMartinez: I to największa głupota, któą powtarzaliśmy w ostatnią dekadę. Ze mamy zmieniać system i zawodników bo przychodzi nowy trener. A jak odejdzie za pare lat to znów wymiana połowy składu. Oby ceo sportowy zablokował już takie akcje.
» 31 października 2024, 11:33 #104
sweetboy777: DevoMartinez
"to największa głupota"
Na pewno nie większa, niż twoja. Przecież ty niedawno w swoich komentarzach obwiniałeś Ronaldo za słabą formę kolegów XD Jak Rashfordowi piłka odskakiwała na 5 metrów po przyjęciu, to to była wina Ronaldo XDDD
» 31 października 2024, 12:39 #103
DevoMartinez: Głupota to masz na drugie imie sweet ziomuś. Bo czytać nie nauczyłeś się do dzisiaj. Tak, Ronaldo był tragiczny, przewracał się o własne nogi bo się nie przygotował do sezonu, Potem się spłakał. Tak Bruno usilnie szukał jego nie dostrzegajac innych i samemu nie podejmując prób strzałów. Także weź coś na pamięć bo na mądrośc już za późno.
» 31 października 2024, 13:34 #102
sweetboy777: DevoMartinez
Dalej się ośmieszasz, doskonale pamiętam co się wtedy działo, a ty piszesz takie bzdury, że się za głowę można złapać. Człowieku, jak mało bystrym trzeba być, aby dowalać się do Ronaldo za słabą postawę niektórych kolegów. W sezonie 21/22 mieliśmy pełno kontuzji i może, jeszcze teraz mi powiesz, że to też wina Ronaldo, bo kopał kolegów po kostkach na treningu XDDD Przecież to absurd! A ty piszesz to na serio, tak więc powiedz mi kto z nas ma naprawdę na drugie imię głupota? Bo na pewno nie ja. Przeczytaj swój komentarz, jeszcze raz na chłodno, to może dostrzeżesz, iż jest pełen bzdur, które polegają ma twoich niczym nieuzasadnionych domysłach, gdybaniach i uprzedzeniach do CR7 a nie faktach.
PS. A co do "Ronaldo był tragiczny, przewracał się o własne nogi" ja nie podważam słabej formy Ronaldo w początkowej fazie sezonu 22/23, kiedy w okolicach 1/3 sezonu poleciał. Mi chodzi o sezon 21/22.
» 31 października 2024, 14:39 #101
DevoMartinez: sweetboy777: Nie dość, że psychofan Ronaldo to jeszcze z logiki robi panią lekkich obyczajów. Ronaldo to było niepozorumienie żeby go tu ściągać. Podobnie jak Sancho. Zespół stracił z przodu szybkość na czym Ole bazował. Do tego więcej piłek było adresowane do 1 zawodnika niż wcześniej. Uzależnianie ataku od 1 zawodnika właśnie tak się kończy, że pozostali tracą pewność, do tego jak ten 1 zawodnik nie ma swojego dnia to zespół się męczy. Wyskoczyłeś z tym tematem jak klaun z pudełka. Serio twojego bożka już tu nie ma i nikogo on już tu nie grzeje ni ziębi.
» 31 października 2024, 15:51 #100
sweetboy777: DevoMartinez
Nie ja zacząłem ten watek, tylko się do niego przyłączyłem. A ty chyba w ogóle nie przeczytałeś mojego komentarza, bo nie odnosisz się to tego co tam napisałem. Był news na głównej w wtorek 29.10.2024r. o zwolnieniu Ten Haga I bodajże użytkownik o nicku Piwal zaczął wątek o Ronaldo. I wtedy ty zacząłeś pisać tam swoje "mądrości" takie jak to Ronaldo jest "zły", bo rzekomo wymógł strategie polegającą na graniu na siebie i przez to rzekomo taktyka miała być zbyt przewidywalna. I nawet tam do pewnego przyznałem ci racje, ale dodałem, żebyś przestał mieć pretensje do Ronaldo, tylko do trenera o to. Dalej wystosowałeś absurdalne stwierdzenie, iż to Ronaldo odpowiada za zjazd formy innych zawodników. A ja temu wszystkiemu zaprzeczyłem i powiedziałem dlaczego się nie zgadzam. A ty mnie zaatakowałeś.
Jeśli dalej masz taką opinie (błędną będącą wynikiem prawdopodobnie uprzedzeń względem CR7) o Ronaldo i nie masz dobrych argumentów, nie jesteś w stanie obalić moich, a temperatura dyskusji jak widzę, tylko wzrasta, to nie widzę sensu dalej jej prowadzić.
» 31 października 2024, 17:41 #99
DevoMartinez: Osoba Ronaldo w zespole zawsze bęzie nakładała presje na kolegów żeby mu podawać piłkę. I to było widać choćby w grze Bruno. Można o to mieć pretensje do Ole. Tylko tak czy siak skończyłoby się konfliktem na linii cr7 a trener. U Ten Haga było podobnie. Miał Ronaldo to grali na niego. To nie przez Ronaldo inni zawodnicy stracili formę i nigdzie czegoś takiego nie napisałem. Za to napisałem, ze jak masz rzadziej kontakt z piłkią bo zespół głównie innemu podaje to nie masz tej pewnosci, czucia piłki, bycia pod grą co wcześniej i tak, możesz wtedy marnować setki, może zrobić kiksa itd. Z Ronaldo był tez ten problem, że on głównie stał z przodu ew truchtał. Nie robił doskoku przy presingu bo to już nie ten wiek. I to nie pasowało Ten Hagowi jak i kolegom z boiska którzy musieli wykonywać swoją pracę. Nie przygotowanie się do sezonu to już był gwóżdz do trumny. I nikt w tym wątku nie pisał o Ronaldo. Ty zacząłeś komentując mój wpis o czymś zupełnie innym.
» 1 listopada 2024, 10:47 #98
sweetboy777: DevoMartinez
"Osoba Ronaldo w zespole zawsze bęzie nakładała presje na kolegów żeby mu podawać piłkę. I to było widać choćby w grze Bruno." I co w tym złego? Każdy zespół gra na swojego topowego zawodnika. W Juve Dybala, Cuadrado, Pjanić, Chiesa grali na CR7 w Realu Modrić, Kross, Ozil, Di Maria i to działało.
"Można o to mieć pretensje do Ole" A nawet należy mieć pretensje za to, iż miał tak wąski wachlarz taktyczny, który polegał na "laga na Ronaldo" i "coś tam chłopaki próbujcie". Ole był słabym trenerem po prostu i nie miał pomysłu (albo miał i mu nie wyszedł) na wdrożenie bardziej wydajnego systemu gry. Plus miał sabotażystę w zespole jak Maguire, do tego dochodziły kontuzje w zespole najlepszych graczy jak np. Cavani, Pogba i przez to wszystko wyglądało tak przeciętnie, albo wręcz słabo. Na pewno poniżej standardów tego klubu.
"tak czy siak skończyłoby się konfliktem na linii cr7 a trener." Dlaczego? Tak czy siak to jest gdybanie
"Strzelił 18 bramek w lidze tyle, że stało się to w 12 meczach, w pozostałych 15 w których grał nie strzelał" ale miał też parę asyst w meczach, których nie strzelał, plus nie strzelenie gola ≠ słaby mecz. A co z LM? Nie pamiętasz?
" To nie przez Ronaldo inni zawodnicy stracili formę i nigdzie czegoś takiego nie napisałem. Za to napisałem, ze jak masz rzadziej kontakt z piłkią bo zespół głównie innemu podaje to nie masz tej pewnosci, czucia piłki, bycia pod grą co wcześniej i tak, możesz wtedy marnować setki, może zrobić kiksa itd." Strasznie pokrętna logika, polegająca na "wydaje mi się" według twojej logiki mniejsza częstotliwość dotykania piłki = słaba forma...cóż dobrze, że Diego Simeone i jego Atletico o tym nie słyszało. Poza tym nie wiem dlaczego założyłeś, iż po przyjściu Ronaldo zawodnicy zaczeli rzadziej dotykać pilke, ale ok może widziałeś jakieś statystyki to potwierdzające, nie wiem.
"Z Ronaldo był tez ten problem, że on głównie stał z przodu ew truchtał. Nie robił doskoku przy presingu bo to już nie ten wiek. I to nie pasowało Ten Hagowi jak i kolegom z boiska którzy musieli wykonywać swoją pracę. Nie przygotowanie się do sezonu to już był gwóżdz do trumny."
Czy kolegom to nie wiem, a Ten Hagowi? Prawdopodobnie tak, ale ja nie pisze o początku sezonu 22/23 w którym CR7 poleciał, tylko 21/22. Sezon 22/23 to już osobny rozdział.
» 1 listopada 2024, 16:39 #97
Banan: Przyjemnie było oglądać taki futbol w naszym wykonaniu. Dużo radości, ciągłe ataki na bramkę przeciwnika, sztos forma Bruno. Widać po nich kto był największym problem w tej drużynie. Jedynie szkoda, że Ruud będzie musiał szukać nowej roboty. Osobiście zostawił bym go dalej jako asystenta.
» 31 października 2024, 08:49 #96
zielu2001: Tylko może chodzi o to, że Amorim woli swoich asystentów.
» 31 października 2024, 09:04 #95
Martelink: Jeśli Ruud i Amorim znaleźli by wspilny język to dlaczego nie mieli by dalej współpracować?
Ruud może zająć się szkoleniem napastników, Amorim ogólnym zarządzaniem drużyną.
Nikt nie mówi, że Portugalczyk nie sprowadzi swoich asystentów, ale Ruud też może się przydać.
» 31 października 2024, 09:49 #94
vieeeri: Ruud odejdzie, bo po prostu Amorim ma swoich asystentów i nie będzie patrzył czy Ruud to jest lubiany czy nie. To gość ze sztabu poprzedniego managera koniec kropka. Możemy sobie gdybać, ale tu będzie nowe rozdanie
» 31 października 2024, 10:53 #93
mikon70: Dobry występ. Fajnie że w końcu udało się wykorzystywać sytuacje, a Casemiro nawet strzelił pięknego gola. Podobno Ugarte grał dobry mecz z Fenerbahce, z czym się się nie nie zgadzam. Jednak z Leicester jego gra mi się podobała, odbierał i w końcu też solidnie wyglądał w podaniach. Cieszy też błysk Bruno i oby wracał do formy. Można dyskutować o poziomie rywala, ale uważam że poziomem nadal byli wyżej niż takie Twente. W tamtym meczu wiemy jak słabo się zaprezentowali. Do poprawy pewnie jest gra w obronie i czekamy na mecz z Chelsea. Jeszcze kilka dni jest na przygotowanie do meczu.
» 31 października 2024, 08:04 #92
skowron32: Ruud Podobno po przybyciu Amorina opuść szeregi sztabu United? Pisze podobno bo info nie potwierdzone. Mógłby zostać zawsze by się przydał i coś podpowiedział młodym. Szkoda by było jakby odszedł
» 31 października 2024, 07:50 #91
sztejner: Sir Dave Brailsford o transakcji Rubena Amorima. “Umowa zawarta”
» 31 października 2024, 07:07 #90
M4S73R: Sir Dave Brailsford potwierdza kibicom Manchesteru United, że umowa dla Rubena Amorima została uzgodniona.
» 31 października 2024, 06:51 #89
skowron32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2024 06:28

Nie ma ETH to chłopaki nawet mają uśmiech na twarzy.
Moim zdaniem jeśli nawet by był u Nas Jurgen Klop lub Pep a byłby kwas w szatni i toksyczna atmosfera to by nie było wyników, jeśli jest dobre atmosfera w sztani plus trener z pojęciem i pomysłem na drużynę to wyniki będą. Tak było z MC-Live. Mam nadzieję, że u Nas także
» 31 października 2024, 06:28 #88
Kicek999: Stary ale pupile ciągle sie obrażają więc nie miej nadziei że jak nowy trener przyjdzie będzie długo mega atmosfera. Przyciśnie ichni nadąsają się bo za dużo trzeba biegać, zobaczysz ile wtedy bedzie kontuzji XD
» 31 października 2024, 08:31 #87
piotreek87: Zawsze po zmianie trenera mówi się o efekcie nowej miotły. Rozumiem, że presja na trenerze odbijała się na całym zespole i teraz zawodnicy grają z "radością" bo poszedł sobie winowajca złych wyników. Myślę, że poraz kolejny zawodnicy zwalniają trenera, możliwe, że mieli dość jego gadania bo faktycznie nawet mnie już trochę mdliło jak EtH w koło gadał jaka to jest jedność w zespole. Natomiast sportowo wcale nie musiało być tak źle skoro ziomka nie ma dwa dni i potrafimy strzelić 5 bramek. Mam nadzieję, że nowy trener będzie miał twardą rękę i nie da sobie wejść na głowę tak jak poprzednik który miał twardą d*pe, co i tak pękła.
» 31 października 2024, 05:34 #86
wrobel1992: Strzeliliśmy 5 bramek, ale masa kłopotów została niestey.
» 31 października 2024, 07:19 #85
ReddeviL1987: Oprócz bardzo dobrego występu Bruno, Casemiro czy Garnacho, chciałbym pochwalić za występ Ugarte oraz Zirkzee. Pierwszy mimo kilku drobnych niedociągnięć zagrał naprawdę solidnie, a nasza dobra dyspozycja w tym meczu zależała w dużej mierze od Niego. Konsekwentny, zadziorny i ruchliwy w odbiorach, oraz często kluczowy w wyprowadzaniu piłek.
Zirkzee z początku kilka niezdarnych piłek w rozegraniu, sporo niedokładnych podań, ale w ogólnej ocenie uważam że wniósł sporo i dołożył cegiełkę do wygranej. Ogromne zaangażowanie w mecz, konsekwentny w pressingu, ruchliwy i zawsze wychodzący do gry. Kilka ciekawych zagrań do kolegów z drużyny, które mogły zakończyć się bramkami, a sam Zirkzee mógł zakończyć mecz przynajmniej z dwiema asystami.
» 31 października 2024, 04:26 #84
ryudo3: Z tym Zirkzee to Cię poniosło. Gość jakiś nieobecny. Złe podania, złe decyzje. Jeden z gorszych jak nie najgorszy na boisku
» 31 października 2024, 06:36 #83
flt32705: najgorszy
» 31 października 2024, 07:35 #82
mancunian: Pisałem już, Zirkzee się do PL nie nadaje. Za wolno biega, za wolno się rusza, za wolno myśli.
» 31 października 2024, 09:41 #81
ReddeviL1987: ryudo3

To moja opinia. Proponuję jednak obejrzeć jeszcze raz mecz, z nastawieniem na szczegółową obserwację Ugarte i Zirkzee, wtedy inaczej będziesz pisał.
» 31 października 2024, 12:48 #80
LisandroUnited: Co najbardziej mnie zdziwiło i usatysfakcjonowało to to, że pierwszy raz od dawna szliśmy z kontrami w ekspresowym tempie. Kilka szybkich, celnych podań i byliśmy pod bramką Leicester. Trochę to przypominało prime Solskjaera u nas. Za łysego w tych sytuacjach byśmy zwolnili, podali do tyłu, by finalnie Onana walnął lagę na 7 piętro. W końcu dobrze się to oglądało. A widzieć szczęście Ruuda bezcenne. Oby został w sztabie u Amorima.
» 31 października 2024, 03:37 #79
brazylianwisnia: Przecież za ETH nie brakowało szybkich przerzutów/wybić na skrzydło.
» 31 października 2024, 07:05 #78
Leh: Cieszę się ruuda szczęściem. Sam mecz spoko, ale... To były rezerwy Leicester, drużyna tylko nieco lepsza niż Burnsley. Nie widziałem odmiany, ale jak powiedział ruud po meczu: mieliśmy więcej szczęścia w wykończeniu
» 31 października 2024, 00:39 #77
Frosty: Arsenal grał z gorzej rozstawioną drużyną wygrał tylko 2:0, dlaczego nie machnęli 4/5 bramek skoro są maszyną od dwóch sezonów? Nie umniejszajmy wyniku 5 bramek zawsze robi wrażenie. Mnie tam cieszy reakcja po strzeleniu bramki że chcą i idą po więcej a po stracie bramki szybką chęć odpowiedzi
» 31 października 2024, 00:44 #76
cyprian: Serio nie widziałeś większego zaangażowania na boisku? Radości zawodników? Bardziej zespołowej gry w ofensywie? Nie zauważyłeś, że Bruno zagrał najlepszy mecz w tym sezonie?
» 31 października 2024, 00:55 #75
pbskarpy: No jak się ma tyczki do ominięcia to można grać najlepszy mecz.
» 31 października 2024, 07:05 #74
brazylianwisnia: Tak naprawdę okaże się w weekend co będą grać.
» 31 października 2024, 07:06 #73
Piwal: Ty serio rezerwy Leicester porównałeś do trzecioligowca? Bądźmy poważni oni grają w premier league i nawet jeśli to tylko rezerwy to nie są aż tak słabi.

Przecież oni strzelili nam dwie bramki, Barnsley nawet nie było blisko zdobycia gola.
» 31 października 2024, 07:54 #72
Leh: Piwal - właśnie to mnie martwi. Graliśmy z kolesiami, którzy nie łapią się do składu Leicester! I daliśmy im wbić dwa gole...
Z pozytywów - trochę rozgrzaliśmy Old Trafford przed Chelsea. Dobrze, bo będziemy go potrzebować.
» 31 października 2024, 10:27 #71
Frosty: Z trenerów młodego pokolenia według mnie najlepszy byłby Alonso i jego najbardziej widziałbym u nas (wiem że to niemożliwe ) , Amorim podobno jest strasznie wymagający i trzyma żelazną dyscyplinę niby spoko ale połowie naszych gwiazdek może się to nie spodobać. Ktoś ogląda regularnie Sportong i coś może powiedzieć o jego stylu oprócz formacji na 3 obrońców ? ?
» 31 października 2024, 00:34 #70
ReddeviL1987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2024 04:08

Do usunięcia.
» 31 października 2024, 04:06 #69
ReddeviL1987: [link usunięty]
Chłopak ciekawie objaśnia postać jaką jest Amorim oraz Jego styl grania itp. Polecam.
» 31 października 2024, 04:06 #68
ReddeviL1987: //youtu.be/AsxgI1BKzXE?si=YGXlqsqU7XbnBcQw
» 31 października 2024, 04:07 #67
brazylianwisnia: Kto by nie wolał Alonso? Tylko ten by na nas nawet nie spojrzał.
» 31 października 2024, 07:06 #66
EricC: Powiedz mi, a który trener nie jest wymagający? Od Ciebie pracodawca wymaga określonych rzeczy, czy poprostu ma wywalone i to ty robisz co ci się podoba w pracy?
To chyba chodzi o mental, atmosferę i przede wszystkim charyzmę, jeżeli obu stronom wykonywana praca sprawia radość, to powoduje też, że się rozwijasz a obowiązki zamieniają się w przyjemność. Jakbyś od 2 lat słuchał o procesie, a na konferencjach prasowych o wymówkach kontuzjami, i o potrzebie poprawy-to jest to mega smutne, że swoją pracę, brak wyników usprawiedliwiasz właśnie w taki sposób, mowimy tu o profesjonalnym klubie.
Wracając do meczu, tak, dało się zobaczyć i zaangażowanie i jakas radość na twarzach. Ale.
Naprawdę nie zaklamujmy rzeczywistości, to był Carabao Cup, Leicester bez 9 podstawowych zawodnikow. Granie zacznie się w lidze.
A wracając jeszcze do tego co powiedziałeś o Arsenalu. Naprawdę? Uwazasz, że jak wygrali na wyjeździe gładko 3-0, bez 8 podstawowych grajków to nie pokazuje w jakim miejscu są teraz a w jakim jest United?
» 31 października 2024, 07:56 #65
lukaszzasko: Rashford, mowa ciała na boisku bez zmian
» 31 października 2024, 00:26 #64
JanMatejko: Fajnie jakby Ruud dostal kiedyś szanse, niech idzie zbiera doświadczenie i jak Amorim sie wypali to milo by bylo zobaczyć Ruuuuda
» 31 października 2024, 00:24 #63
cyprian: Fajnie by było, jakby RVN został w klubie po zatrudnieniu Amorima, ale z drugiej strony nie ma sensu narzucać nowemu trenerowi współpracowników, albo na siłę kogoś dorzucać do sztabu, bo to może się źle skończyć.
» 31 października 2024, 00:35 #62
Rabona: dla ostudzenia graliśmy na drugi skład beniaminka, czyli nie umniejszając na takiego mocniejszego trzecioligowca, ale przynajmniej było widać zaangażowanie.
Ugarte dzisiaj odzyskał mnóstwo piłek miałem wrażenie.
ciekawe jaka będzie podstawowa para środkowych pomocników w taktyce Amorima
» 31 października 2024, 00:03 #61
Piwal: Od kiedy drugi skład beniaminka to poziom trzecioligowca? Jak to wyliczyłeś? Jest jakiś wzór ?
» 31 października 2024, 07:56 #60
Rabona: spodziewałem się takiego komentarza, to tyko moje obserwacje, oglądałeś mecz? wstyd dostać dwie bramki z tak słabo grającą drużyną jak wczorajsze rezerwy beniaminka
» 31 października 2024, 08:34 #59
Piwal: Oglądałem mecz widziałem Leicester które oddało 16 strzałów z czego 7 celnych, pojedyńcze zrywy w pierwszej połowie które zakończyły się nieco przypadkowymi bramkami na początku drugiej połowy troche na nas siedli ale się wyborniliśmy, reszta spotkania pod kontrolą. Czy zagrali dużo gorzej niż West Ham w ostatnim meczu z nami ? Nie wydaje mi się
» 31 października 2024, 09:26 #58
wazzowski: radość z piłki wróciła XDD do czasu aż wszystko wróci do normy, a będzie to szybciej niż się spodziewacie
» 30 października 2024, 23:56 #57
Rashy10: Lepiej żyć chwilą i mieć trochę radości tu i teraz niż wiecznie widzieć wszystko w pesymistycznych barwach
» 31 października 2024, 00:17 #56
pbskarpy: Tu nic oprócz trenera się nie zmieniło. Zawsze po wygranej ze slabiakiem jest komplet pozytywnych komentarzy. Sprawdźcie w historii.
» 30 października 2024, 23:43 #55
zbyszek7: To tylko Tottenham xD
» 30 października 2024, 23:43 #54
RedButcher: Totki na wyjeździe.
» 30 października 2024, 23:43 #53
BinioBill: Jednak z Tottenhamem na wyjeździe.
» 30 października 2024, 23:43 #52
cyprian: Ależ to się dobrze oglądało. Wiadomo, że to tylko słabe Leicester i to w rezerwowym składzie, ale nadal. Zaangażowanie, gra zespołowa, chęć zdobywania kolejnych bramek, czyli coś, czego brakowało od bardzo dawna w naszym zespole. Nagle Bruno i Casemiro odzyskują formę, dziwne nie?

Ciężko jest sprawiedliwie ocenić takie sytuacje, bo tak na prawdę nie wiemy co się działo w szatni. Piłkarze grali pod zwolnienie trenera? A może taktyka i sposób prowadzenia zespołu podcinał skrzydła zawodnikom? Pewnie nie dowiemy się tego nigdy, ale różnicę na boisku było widać gołym okiem i to po kilku dniach od zwolnienia Erika.

Zdaję sobie sprawę, że to efekt "nowej miotły", ale jednak da się wydobyć potencjał z tych zawodników. Ten mecz pokazuje, że zbyt długo zwlekaliśmy ze zwolnieniem Ten Haga. Oczywiście nie ma sensu się napalać, ani tym bardziej szykować nowego kontraktu dla RVN, bo uważam, że Amorim powinien zostać jak najszybciej zatrudniony, ale jest jakiś promyk nadziei na to, że uda się ten sezon jeszcze uratować. No i jest też jakaś alternatywa na ławce trenerskiej, w razie gdyby Portugalczyk się na nas wypiął.

Wymienić Turka na Onanę, Lindelofa na właściwie kogokolwiek z dostępnych stoperów, Dalota na Mazraoui, Zirkzee na Hojlunda i może to wyglądać na prawdę dobrze, nawet w starciach z mocniejszymi rywalami. Do tego jak wróci Shaw, to będziemy mieli rozwiązany problem z lewą obroną, oczywiście max na kilka tygodni, bo dłużej Luke bez urazu nie wytrzyma, ale zawsze coś.

Trzeba walczyć, bo jest jeszcze o co! Do końca sezonu daleko i nadal jesteśmy w grze we wszystkich rozgrywkach. Wiadomo, że w lidze pozostaje nam w najlepszym przypadku walka o top 4, ale w obecnej sytuacji byłby to niewątpliwie ogromny sukces naszej drużyny.
» 30 października 2024, 23:27 #51
BinioBill: @cyprian: jak wróci Shaw?? Człowiek chce być miły ale nie da się czytając takie coś. Shaw jest już skończony. Ogarnij się.
» 30 października 2024, 23:35 #50
cyprian: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2024 00:03

BinioBill Shaw wracał już nieraz i to po dłuższych kontuzjach i niemal zawsze pokazywał bardzo wysoką formę. Napisałem przecież, że jest to opcja krótkoterminowa, ale innej w tym momencie nie mamy i trzeba czekać na chłopa. Po sezonie lewy obrońca/wahadłowy to jest priorytet w okienku transferowym.

A jak już musisz tak agresywnie odpowiadać na komentarze, to naucz się najpierw czytać ze zrozumieniem.
» 30 października 2024, 23:57 #49
zbyszek7: Nie ma ten Haga i City odrazu przegrywa hehe
» 30 października 2024, 23:20 #48
DevoMartinez: Miły dla oka meczyk bo rywal w tym składzie to był jak sparing partner. Chłopaki odzyskali energie, werwe i chęć do gry. Wróciła też radość co było widać po uśmiechajających się zawodnikach, nawet Rashfordzie mimo, że on skwaszony był od ponad roku. Nie zmieniły się błędy które są u nas te same. Zostawianie przestrzeni za plecami przy próbach presingu. Obrońcy nie podchodzą wyżej. Gdyby nie agresywne wyjścia Ugarte to by tam znów autostrada była w środku. Srodek pola Case i Ugarte i tak pewniejszy w obronie niż Eriksen Case.
Zirkzee bardzo słaby mecz. Na tle takiego rywala powinnien rozdawać piłki na lewo i prawo. Zobaczymy jak to się potoczy dalej. Teraz piłkarze pełni nadziei, ciekawe co będzie jak poznają wymagania i futbol nowego trenera.
» 30 października 2024, 23:15 #47
cyprian: Casemiro w defensywie to jest jakiś kryminał. W sumie tak to wygląda odkąd przyszedł na Old Trafford. I pomyśleć, że przychodził do nas jako potencjalny defensywny pomocnik... Im bliżej pola karnego rywali, tym lepiej wygląda jego gra. Myślę, że jeszcze da się z tego zawodnika wyciągnąć dużo dobrego dla zespołu, ale trzeba mu wymyślić pozycję na boisku, na której nie będzie miał zbyt dużo zadań defensywnych i będzie się trzymał z dala od naszego pola karnego.
» 30 października 2024, 23:50 #46
Erwin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2024 00:06

do usunięcia
» 31 października 2024, 00:05 #45
Erwin: @cyprian Jak można było myśleć, że. Casemiro przychodził do nas jako defensywny pomocnik….on się na tą pozycję nigdy nie nadawał. W Realu przecież zrobił sobie imię jako topową 10ka
» 31 października 2024, 00:08 #44
DevoMartinez: To, że dziś wyglądał jak McT pod bramką rywali nie znaczy, że on akurat powinnien często grać tak wysoko. Jest zbyt wolny by potem wracać i ktoś musi zamiast niego asekurować tył. Jak czasem wyjdzie to jeszcze ok. W parze z drugim bardziej mobilnym pomocnikiem może jakoś ogarnie te tyły, sam nie wiem. Na pewno nie z Eriksenem i nie wiem czy z Mainoo. Ugarte dużo energi wnosi do pomocy i wyglądało to fajnie imo.
» 31 października 2024, 09:46 #43
Arvanis: Byle nie było jak z OGS - obejmuje stery na chwilę, wszystko wygląda lepiej, a potem rypie się po całości i ma traumę na resztę kariery. Żal mi Olego, bo go lubię i mam nadzieję, że z Ruudem nie będzie podobnie, bo też gościa uwielbiam.
» 30 października 2024, 23:02 #42
mycka86: Wyciąganie daleko idących wniosków po tym meczu jest niedorzeczne.
» 30 października 2024, 23:24 #41
Arvanis: To nie są wnioski po meczu a luźna myśl
» 31 października 2024, 00:23 #40
TheGenerat: Przeciwnik nie najwyższych lotów ale od pierwszej minuty było widać, że ktoś w końcu puścił ich z hamulca ręcznego. Był luz, uśmiech, bez wyzywania jeden na drugiego i wszystko co szło to było do przodu, bez przesadzonego klepania między obrońcami. Bez ciśnienia.
Nawet w końcu w pucharze bez szamana na bramce i akcje szły jakoś płynniej i szybciej jak grane było przez Turka.

Fajny ból 4 liter przed meczem o Casemiro mieli niektórzy.
» 30 października 2024, 22:56 #39
sweetboy777: Brawo.
» 30 października 2024, 22:55 #38
Stanior: Zawsze gdy takie coś się dzieje, to zastanawiam się co stało na drodze by wcześniej tak grać, czy to na pewno wina trenera i jakichś hamulców taktycznych. Zaczynają do głowy wkradać się podejrzenia, że zawodnicy nie byli do końca lojalni. Po prostu nie umiem sobie tego wytłumaczyć, dlaczego wczesniej sie komuś nie chciało a teraz chce.
» 30 października 2024, 22:54 #37
szymek1193: Pokazówka i potem zjazd
» 30 października 2024, 22:55 #36
boro: Ale to jest przerażające. Jak im Amo nie spasuje po kilku miesiącach to znowu będzie strajk ? Tak można zwalniać W nieskończoność
» 30 października 2024, 22:56 #35
Rashy10: Moim zdaniem to kwestie psychiczne, po jakimś czasie zaczynaja się tarcia na lini piłkarze-trener i nie maja już takiej podświadomej motywacji i ekscytacji
» 30 października 2024, 22:57 #34
boro: Mecz cieszy tak samo jak ich gra dziś. Ale obrona musi się ogarnąć bo nam Chelsea sporo bramek wciśnie
» 30 października 2024, 22:52 #33
BinioBill: Wyczuwam Looserpool w ćwierćfinale. Losowanie po meczu Tottenhamu.
» 30 października 2024, 22:51 #32
MikiManUtd2004: Znowu w ćwierćfinale, może być ciekawie
» 30 października 2024, 22:53 #31
weider666: ....aż miło było oglądać.
» 30 października 2024, 22:51 #30
cezgal: Trzymamy teraz kciuki za Totki, a Ruuda Chelsea zweryfikuje.
» 30 października 2024, 22:51 #29
rreddevilss: Nie ma się czym jarać ,w lidze wrócą na swój stały poziom ,oni zawsze na te śmieszne puchary się spinają a potem zapominają jak się gra ,nie dam się nabrac
» 30 października 2024, 22:50 #28
brazylianwisnia: Poziom rywala zwyczajnie niski
» 30 października 2024, 23:18 #27
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.10.2024 22:50

Manchester United had never scored 5 goals against a Premier League opponent under Erik ten Hag.

Od początku grali na jego zwolnienie?
Dobrej nocy.
» 30 października 2024, 22:49 #26
Kilerek7: Pierwszy mecz po ETH i odrazu inna gra, abstrahując od tego, że Leicester było dziś cienkie, to jednak było widać dynamikę, szybkie tempo i brak hamulców, to wyglądało jakby potrafili ze sobą grać, a skoro potrafili, tzn. że wcześniej walili ściemę, ktoś powie efekt nowej miotły i ok było czuć jakby ktoś im zdjął kajdany, mecz z Chelsea pokaże czy to tylko chwilówka. Plus dla RvN za szanse dla Bayindira, ile to się naprosiliśmy ETH czemu nie da mu pograć chociaż w pucharach, a tutaj cyk i proszę, to samo z młodymi, mecz wygrany, wchodzi Wheatley, brawo! No i to na co wielu czekało czyli na boisku chodź krótko grał Hojlund a za plecami Zirkzee i takiego trenera chce widzieć, co daje szanse młodym, albo zmienia koncepcje jak coś nie idzie, a nie katuje tym samym bez przerwy i robi przewidywalne zmiany jak ETH ten za tego, ten za tamtego. Oby Amorim robił tak samo.
» 30 października 2024, 22:47 #25
mycka86: Bayindir grał też w poprzednim meczu CC.
» 30 października 2024, 22:50 #24
MadBuzzer: Mecz nie był jakiś wybitny w naszym wykonaniu. Przy dwóch bramkach mieliśmy szczęście. Momentami przyjemnie dla oka polka chodziła. Natomiast widać jak do tej pory nasza obrona nie jest zgrana. Leicester jak już było przed naszym polem brakowym to szło jak po swoje. Pressing po raz kolejny nie istniał. Każdy gdzieś głęboko pod naszym polem karnym i jedna osoba dobiega do przeciwnika. Wynik inny, problemy te same. Myślę, że przy City czy Liverpoolu nie byłoby tak kolorowo
» 30 października 2024, 22:46 #23
lipeklukas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.10.2024 22:46

To tylko rezerwy spadkowicza. Mecz fajny dla oka. Obrona nasza to dramat. Mimo kalectwa lisów, zdobyli 2 gole. Nasze bramki, prócz tej Garnacho, strasznie fartowne. Ale 5 z przodu i czekamy na losowanie.
» 30 października 2024, 22:45 #22
Rashy10: W ostatnich meczach to można było mieć wątpliwości czy z zespołami z ekstraklapy byśmy w ogóle wygrali, także mimo że rywal z nienajwyzszej półki to taki mecz był potrzebny dla kibiców i dla piłkarzy
» 30 października 2024, 22:48 #21
Rashy10: Kazik/Bruno motm. Dalot i Altay najsłabsi dzisiaj
» 30 października 2024, 22:45 #20
flt32705: dalotbi altay najslabsi ? To co powiesz o tym samolubie zirkzee przecież on z szatni wyjść nie powinien po przerwie co dostawał piłkę to kiwal ze strata lub zle podawał a strzały też beznadziejne takze nowy samolub w drużynie imo
» 31 października 2024, 07:39 #19
deren: ETH został zwolniony bo piłkarze nie trafiali z 4 metra do bramki.
» 30 października 2024, 22:44 #18
Sewer1989: prawda najwiecej niewykorzystanych sytuacji w lidze mowi samo za siebie
» 30 października 2024, 22:45 #17
klusek0128: Tej wertykalnej padliny nie dało się oglądać. 14 miejsce i 8 w zeszłym sezonie to przyczyną jego odejścia. Mocno na to zapracował.
» 30 października 2024, 22:48 #16
Rashy10: najwidoczniej morale z łysym za sterami leżały na glebie i albo podświadomie presja oraz kiepskie nastroje w szatni wpływały na ich psyche i skuteczność albo mieli go na tyle serdecznie dość, że chcieli go umyślnie zwolnić
» 30 października 2024, 22:52 #15
Sewer1989: Brawo dla RVN-a pokazał jak mozna na szkielecie taktycznym ETH dopracować pare elementów czyli bardziej agresywnie z przodu, więcej gry w powietrzu i mamy efekty.
» 30 października 2024, 22:44 #14
Blau: Cieszy wysokie zwycięstwo. Bramka Casermio przepiękna, wolny Bruno po rykoszecie, ale też ładny. Skuteczność w pierwszej połowie bardzo na plus. Druga połowa już trochę gorsza, szczególnie przez pierwsze 15-20 minut wyglądało to jakby już odpuścili mecz.

Awansowaliśmy w dobrym stylu i to najważniejsze. Lester zrotowało trochę składem, więc też mogło być przez to łatwiej. Mam nadzieję, że zdążą się w miarę zregenerować, bo w niedziele gramy z Chelsea.
» 30 października 2024, 22:44 #13
pbskarpy: Czy mi się wydawało, czy na trybunach byl Amorim?
» 30 października 2024, 22:43 #12
MikiManUtd2004: Też mi się wydawało, ale to nie był on
» 30 października 2024, 22:54 #11
kamilpe: Ugarte na duży plus dzisiaj. Przy taktyce 3-4-3 obowiązkiem będzie wymiana Dalota na Frimponga.
» 30 października 2024, 22:43 #10
DjTED: No i humor gitowa. Potrzebowałem jak tlenu takiego meczu
» 30 października 2024, 22:42 #9
Jong: Miło patrzeć na Ruuda przy linii bocznej zamiast tej łysej mendy
» 30 października 2024, 22:42 #8
Michal10: Niesamowite, panienkom zachciało się biegać.
» 30 października 2024, 22:42 #7
cezgal: Wiedzieli, że jak pograją bez odstępstw od wertykalnej taktyki to nie będą musieli biegać jutro o 6 rano.
» 30 października 2024, 22:46 #6
cezgal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.10.2024 22:42

Ruuuud!! Mecz w stylu wczesny OGS, przyjemny dla oka, nadziei lepiej sobie nie robić. Na plus Bruno jak za Norwega.
» 30 października 2024, 22:41 #5
4uKrychu: Efekt nowej miotły, odcinek 90210.
» 30 października 2024, 22:40 #4
Konyo33: Nie dla Dalota
» 30 października 2024, 22:46 #3
ManchesterUtd7: Chwilo trwaj❗ ??
» 30 października 2024, 22:40 #2
kamilpe: Dobrze wyciśnięty keczup dzisiaj
» 30 października 2024, 22:39 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.