Manchester United vs Tottenham Hotspur. Zapowiedź 6. kolejki Premier League

» 27 września 2024, 12:59 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl, BBC Sport
Manchester United w niedzielę zmierzy się z Tottenhamem Hotspur w 6. kolejce Premier League. Spotkanie na Old Trafford będzie meczem ligowych sąsiadów w tabeli, którzy mają dużo wyższe ambicje niż ich obecna pozycja.
Manchester United vs Tottenham Hotspur. Zapowiedź 6. kolejki Premier League
» Bruno Fernandes nadal czeka na swojego pierwszego gola w Premier League w sezonie 2024/2025.
Ile bramek padnie Twoim zdaniem w meczu Manchester United vs Tottenham Hotspur w 6. kolejce Premier League?
Manchester United i Tottenham Hotspur sezon 2024/2025 w Premier League rozpoczęły podobnie. Czerwone Diabły i Koguty po pięciu kolejkach mają na swoim koncie po 2 zwycięstwa, 2 porażki i 1 remisie. Londyńczycy wyprzedzają United w tabeli dzięki lepszemu bilansowi bramkowemu (+4).

Kto? Manchester United vs Tottenham Hotspur
Kiedy? 29.09.2024, 17:30
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Chris Kavanagh
Transmisja? Viaplay


Piłkarze Erika ten Haga do starcia z Kogutami przystąpią po remisach z Crystal Palace (0:0) i Twente (1:1). Holenderski menadżer doskonale zdaje sobie sprawę, że jego zawodnicy w meczu z londyńczykami muszą poprawić skuteczność, która mocno szwankuje na początku sezonu.

Manchester United musi zgarnąć komplet punktów w starciu z Tottenhamem, bo inaczej presja na Eriku ten Hagu z każdym tygodniem będzie coraz większa. Stawką niedzielnego szlagieru będą więc nie tylko trzy punkty, ale i spokój holenderskiego menadżera.

Sytuacja kadrowa
Po spotkaniu z Twente w zespole Manchesteru United nie pojawiły się żadne nowe urazy, a to oznacza, że Erik ten Hag będzie dysponował taką samą kadrą w najbliższy weekend, co w ostatnią środę. Długotrwałe urazy w zespole Czerwonych Diabłów leczą Leny Yoro i Tyrell Malacia. Blisko powrotu są natomiast Luke Shaw i Victor Lindelof.

W drużynie Ange Postecoglou problemy zdrowotne mają Richarlison i Wilson Odobert. Londyńczycy będą mieli 24 godziny mniej na zregenerowanie sił po europejskich pucharach od Manchesteru United. Tottenham w czwartek rywalizował z Karabachem Agdam i choć wygrał 3:0, to niemal całe spotkanie grał w osłabieniu po czerwonej kartce Radu Dragusina z 7. minuty.

Przewidywane składy:

Manchester United: Onana – Dalot, Martinez, De Ligt, Mazraoui – Eriksen, Mainoo – Garnacho, Fernandes, Diallo – Zirkzee

Tottenham: Vicario – Udogie, Van de Ven, Romero, Porro – Maddison, Bentancur, Kulusevski – Son, Solanke, Johnson

Ostatnie 5 meczów pomiędzy Manchesterem United a Tottenhamem:
DataSpotkanieWynik
12.03.2022Premier League: Manchester United – Tottenham3:2
19.10.2022Premier League: Manchester United – Tottenham2:0
27.04.2023Premier League: Tottenham – Manchester United2:2
19.08.2023Premier League: Tottenham - Manchester United2:0
14.01.2024Premier League: Manchester United - Tottenham2:2


Przedmeczowe wypowiedzi:
Erik ten Hag– Każdy przeciwnik ma swoje silne i słabe strony. Mocną stroną Tottenhamu jest ich filozofia. Jest bardzo wyraźna. Są bardzo ofensywni, ale to zostawia też przestrzenie na boisku. Musimy wziąć to pod uwagę, co może nam pomóc. Przede wszystkim trzeba zagrać bardzo dobrze przeciwko Tottenhamowi. Chcemy kontrolować mecz i potrzeba występu na wysokim poziomie. Znów będzie kreować sobie okazje, ale trzeba je wykorzystać.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United zagra z Tottenhamem w Premier League po raz 65. w historii. Bilans jest korzystny dla Czerwonych Diabłów: 39 zwycięstw, 14 remisów i 11 porażek.

– Tottenham Hotspur w Premier League na Old Trafford zanotował tylko 4 zwycięstwa. Ostatnia wygrana Spurs w Teatrze Marzeń to październik 2020 roku, kiedy to londyńczycy robili ekipę Czerwonych Diabłów aż 6:1.

– Manchester United wygrał z Tottenhamem 24 spotkania w Premier League na własnym stadionie. Tylko Arsenal pokonywał jednego rywala częściej na swoim obiekcie (25 zwycięstw z Evertonem).

– Tottenham Hotspur nie przegrał żadnego z ostatnich trzech ligowych meczów z Manchesterem United (1 zwycięstwa, 2 remisy).

– Manchester United przegrał 7 z ostatnich 19 meczów Premier League na Old Trafford (9 zwycięstw, 3 remisy). Wcześniej Czerwone Diabły miały serię 20 meczów bez porażki w Teatrze Marzeń (17 zwycięstw, 3 remisy).

– Od początku sezonu 2023/2024 tylko Manchester City (31) zdobył więcej punktów w lidze, gdy musiał odrabiać straty, niż Tottenham Hotspur (28). Koguty po raz ostatni skutecznie odrobiły straty w meczu z Brentfordem (3:1).

– Manchester United w ostatnich 6 spotkaniach Premier League zachował 4 czyste konta. To lepszy wynik niż w poprzednich 24 spotkaniach (3 czyste konta).

– Manchester United musi poprawić skuteczność. Czerwone Diabły zajmują trzecie miejsce w Premier League pod względem oczekiwanych goli (9,6 xG), ale do tej pory zdobyły tylko 5 bramek.

– Bruno Fernandes nadal czeka na swojego pierwszego gola w tym sezonie Premier League. Portugalczyk oddał już 17 strzałów, ale nie przyniosły one pożądanego efektu.

Mecz Manchester United vs Tottenham Hotspur rozpocznie się w niedzielę 29 września o godzinie 17:30. Spotkanie będzie transmitowane na platformie Viaplay. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
„Manuel Ugarte ma serce lwa, a kibice uwielbiają takich piłkarzy”
Następny news »
Hake o pracy w Manchesterze United: Nawet wielcy piłkarze to po prostu ludzie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (377)


Fafky19: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.09.2024 16:15

Do usunięcia
» 29 września 2024, 16:12 #375
Pochmurny: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.09.2024 16:16

A nie 1:15?
» 29 września 2024, 16:15 #374
lipeklukas: Koreańczyk wypada spurs dzisiaj.
» 29 września 2024, 16:05 #373
zbyszek7: Ale brama Watkinsa! Ciekawe czy Zirkzee albo Hojlund kiedys taka strzela?
» 29 września 2024, 15:53 #372
pbskarpy: Zirkzee raczej nie, on się skupia na poruszaniu.
» 29 września 2024, 15:58 #371
Paps: Zirkzee się fajnie porusza. On powinien w "you can dance" występować, a nie tutaj. A tak na poważnie, to ani jeden, ani tym bardziej drugi, który się łamie jak zapałka nie zagwarantuje bramek. Gramy bez dobrego napastnika.
» 29 września 2024, 16:00 #370
SonofSparda: Ipswich Mckenny gra fajną piłkę, podoba mi się jak budują akcje.
» 29 września 2024, 15:47 #369
PiesekLeszek: Wiem, że na devilpage i nie tylko panuje tendencja do krytyki poszczególnych zawodników, trenera, zarządu, stadionu i trawy, bo u sąsiada bardziej zielona.
Ja się trochę od tego odcinam. Kibicuję mimo wszystko od 25 lat jednej druzynie i to nie ulegnie zmianie.
Jedynie przestałem się tak nakręcać, pompować balonika bo szkoda zdrowia na przeżywanie negatywnych emocji z powodu słabych wyników.
Czasem owszem nie da się powstrzymać od krytyki.

Tymczasem psy zawsze szczekały i szczekać będą, a karawana jedzie dalej o ile ma obrany jakiś cel, z tym celem trochę cienko od 12 lat, ale wszystko ma kiedyś swój koniec, lata radości i posuchy również.
» 29 września 2024, 15:09 #368
Trombocyt: Mamy dużo gagatków, trolli którzy tylko czekają na potknięcie, by zalogować i wylać żółć.
Projekt w końcu wydaje się być prowadzony w odpowiednim kierunku, pozostaje czekać na efekty.
» 29 września 2024, 15:49 #367
Fido: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.09.2024 15:54

Po ostatnich meczach to nie jestem pewny czy projekt zmierza we właściwym kierunku, szczególnie jeśli chodzi o obsadę trenera. Oczywiście chciałbym abyśmy wygrali, ale będzie ciężko.
» 29 września 2024, 15:53 #366
Paps: Tak, tak. Nikt o niczym innym nie myśli tylko jakby tu dopiec United. Każdy myśli o 8 drużynie w tabeli zeszłego sezonu. Będzie lepsza gra to ta mityczna tendencja się zmieni i będą same ochy i achy, a trener będzie wywalony pod niebiosa.
» 29 września 2024, 15:58 #365
Garnacho: Nawet jak będzie lepsza gra nie skończy się tylko na och czy ach jak ładnie grają bo człowiek człowiekowi wilkiem i zawsze znajdzie się powód do narzekania. :d
Jak widzisz paps nawet na Twój logiczny komentarz można ponarzekać. :)
» 29 września 2024, 16:14 #364
Paps: No dobra, to będą PRAWIE same pozytywne komentarze :D
» 29 września 2024, 16:22 #363
Freddie: A wiecie ze van de Beek w debiucie w Gironie zaliczyl asyste? Narazie gra ogony ale asyste ma :D
» 29 września 2024, 14:59 #362
Gintoki: Dobrze ze gramy dzis i że dość pózno, zepsuja mi tylko niedzielny wieczor zamiast calego weekendu :D
» 29 września 2024, 14:31 #361
Hoodys: Jeszcze cały tydzień kolejny tobie/nam zepsują
» 29 września 2024, 15:00 #360
skowron32: Wczoraj oglądałem na żywo w akcji Naszego zawodnika w barwach Legii i moim zdaniem jeden z lepszych na boisku obok Morishiti. Wiem, że to tylko LEGIA ale mimo wszystko uważam, że nie gra gorzej niż nasze orły
» 29 września 2024, 14:23 #359
Paps: W polskiej lidze najgorszy ogorek z 4 ligi hiszpanskiej moze byc gwiazda i gniesc lige, bo bedzie troche lepszy technicznie od polskich drwali. Badzmy powazni :D
» 29 września 2024, 14:26 #358
awe: Az mi sie przypomnialo jak byl tutaj taki magiczny ekspert co chcial zeby dziure na prawym skrzydle za czasow kiedy gral tutaj Nani wypelni Zahorski z Górnika zabrze.
» 29 września 2024, 14:50 #357
skowron32: Paps
Nie no ja wiem ale mimo wszystko wyglądał wczoraj dobrze. No jak sytuację , że kiwał po 3 naraz dobrze odbierał pilke no ale to Polskie kartofliska i trzeba brać po prawkę na to. Lecz Nie ukrywam, że fajnie oglądało się byłego Diabełka :)
» 29 września 2024, 15:09 #356
Paps: Spoko loko. Też mu życzę dobrze, niech sobie chłopak gra jak najlepiej ;)
» 29 września 2024, 15:20 #355
skowron32: Totki są słabe jak siki węża , ale UNITED jeszcze słabszy więc dziś przeczuwam lekka wygrana kogutów niestety. Nasi według ERIKA nie są jeszcze na odpowiednim poziomie. Mental WIELKIE ZERO,zaangażowanie tak samo. Więc czego szukać w tym meczu? Może karnego z kapelusza u liczyć na nieskuteczność kogutów.
» 29 września 2024, 14:19 #354
Paps: Liverpool po odejściu jurgena ponoć miał się kończyć. Cóż, pierwsze miejsce w lidze, prócz wpadki z Nottingham same wygrane w tym u nas 3-0. W lidze mistrzów ograli sobie luźno Milan na San Siro. Ciekawe czemu tam proces nie trwa 3 lata?A no tak, klopp mu zbudował samograja, a Erik nie ma wsparcia.
» 29 września 2024, 13:10 #353
boro: Erik zdobył z United dwa trofea nie zapomnij :) oni jeszcze nie hehe
» 29 września 2024, 13:36 #352
Paps: W sumie racja, daremny ten Slot. Pewnie bedzie sie bil o lige mistrzow i mistrzostwo, a Erik myk i kolejny carabao wleci do gabloty. Ma łeb nasz trener.
» 29 września 2024, 14:19 #351
Leh: Jeszcze bym nie oceniał. Slot ma zaskakująco dobry początek ale różnie się to może skończyć.
Natomiast faktem jest, że my za Erika nie zagraliśmy ani razu tak dobrej piłki, jaką Liverpool gra od początku sezonu...
» 29 września 2024, 14:36 #350
Paps: No to znaczy, ze moge ocenic poczatek sezonu, start ktory jest wazny? Zapewne gdyby Liverpool byl na 11 miejscu i przegral z United 3-0 na anfield to byloby "cieniutki slot i koniec liverpoolu". Za to Erik by dostal boosta i bylby "tym trenerem". Badzmy obiektywni.
» 29 września 2024, 14:39 #349
Leh: Nie no, pełna zgoda Paps. Chyba źle mnie zrozumiałeś albo ja się źle wyraziłem. Nie oceniam procesu Slota bo to ocenimy po tym czy wygra ligę i czy jego koncepcja się sprawdzi. Na razie wygląda super ale jak będzie dalej- zobaczymy.
A zupełnie inna kwestia jest Erik któremu nie idzie i już nie pójdzie. Tak jak napisałem- nie wiem jak Slot skonczy, ale w Erika uderza potwornie to, że my przez 3 lata nie zagraismy ani razu tak, jak Liverpool gra od początku za Slota...
» 29 września 2024, 14:49 #348
Trombocyt: Nie chciałbym umniejszać pracy Slota, ani bronić ETH, ale jest różnica kiedy przejmujesz topowy klub (pod względem gry i walki o trofea) a klub wielki z nazwy i historii. Nie ma co pompować balonika jak w przypadku Totków. Zobaczymy z czasem czy nauki Kloppa nie wyparują.
» 29 września 2024, 15:43 #347
Paps: No pewnie leh. Też im nie przyznaje potrójnej korony. Zresztą, mam nadzieję, że nic nie wygrają, ale trzeba przyznać, że Liverpool ma się dobrze i nawet nie czuć, że nie ma tam Kloppa.
» 29 września 2024, 15:50 #346
brazylianwisnia: Slota należy mierzyć tym co przejął. Zobaczymy czy zrobi progres względem Jurgena bo zastał silna drużynę i jego zadaniem jest podnieść ja jeszcze wyżej.
» 29 września 2024, 16:16 #345
Paps: O widzisz brazylian! I to ma sens, szkoda, że u nas nie ma takich wysokich standardów. Trener ma robić postępy z drużyną, a nie wygrywać śmieciowe puchary i wciskać ciemnotę o tym, że to wielkie osiągnięcie, a zespół wygląda super.
» 29 września 2024, 16:24 #344
MaciasDevil: Ostatnie 4 mecze między Spurs i United:
2022 United-Spurs 2:0
2023 Spurs-United 2:2
2023 Spurs-United 2:0
2024 United-Spurs 2:2
Dzis Spurs-United 0:2?

Idąc tą ścieżka wyników dziś powinno być 2:0 dla Diabłów :) Oby wpadł komplet punktów. GGMU!
» 29 września 2024, 11:41 #343
PoProstuMariusz: Możemy wygrać, nasz zespół gra lepiej, gdy przeciwnik zostawia dużo miejsca. A wiadomo, że totki prą do przodu, więc z tyłu będzie luzniej
» 29 września 2024, 12:16 #342
Abstrahujacy: Szanse są według tej rozpiski również takie, że może być dzisiaj Spurs-United 2:0, jeśli wzór powtarza się z uwzględnieniem zwycięstw gospodarzy jak 1/X/1/X/1.
» 29 września 2024, 13:59 #341
MaciasDevil: Mój błąd, dziś gramy u siebie :)
» 29 września 2024, 14:43 #340
brazylianwisnia: Można stawiać domy na parzysta liczbe goli ;)
» 29 września 2024, 16:18 #339
EvdS: Totki potrafią ograć faworytów, a także wyłożyć się na ogórkach, dlatego czuje, że dzisiaj się wyłoży i wygramy 2:1
» 29 września 2024, 11:32 #338
klusek0128: W końcu z ogórkami grają ;)
» 29 września 2024, 11:36 #337
dReddowski97: Oby sobota bardziej udana niż poprzednia. Piwko do lodówki i widzimy się po piątej ;)
» 29 września 2024, 11:31 #336
damian2987: Kolego nie chcę Ci psuć zabawy.. ale dzisiaj niedziela ;)
» 29 września 2024, 12:07 #335
dReddowski97: Nic się nie dzieje, od psucia zabawy są nasi :D oby nie dzisiaj!
» 29 września 2024, 12:38 #334
MANmanyUTD: Nie wiem jak jest naprawdę, ale mi wygląda na to że do układanki brakuje już tylko trenera.
Przed przyjściem INEOS, myślałem że mamy trenera a nie mamy zarządu i że to tu może coś nie gra. No ale zarząd nie biega po murawie... przyszedł INEOS i nie powiem, czytało się fajnie o ich pracy i o tym kogo zwerbowali. Następnie nawet fajne okienko zrobili. Mam wrażenie (może mylne) że "góra" w miarę się poukładała. Jest solidny fundament żeby budować zespół. Ale trener chyba nie dojeżdża. Dalej ma jednak możliwość mieszania w tych transferach i nie wiem czy transfery nie wyglądałyby inaczej gdyby to zależało tylko od INEOS. Szło poczytać niby o jakiś blokadach ETH w tym okienku (ale nie wiadomo czy to prawda). Mimo tego wszystkiego co pisałem o ETH: że mu kibicuje i chcialem żeby zostal, to jednak widząc co się dzieje, spróbował bym z innym trenerem. Trenerem który wybrał INEOS pod swoją koncepcję (Ale nie Southgate .___.)
» 29 września 2024, 11:09 #333
KubaUtd: Dlatego pisałem to już kiedyś najgorszym transferem INEOS jest pozostawienie łysego na stołku :)
» 29 września 2024, 11:15 #332
MANmanyUTD: Może być tak że INEOS czeka na odpowiedni moment żeby zwolnić ETH. Może coś z kimś dogadują. Ale nie wiem czy ta teoria nie jest przekombinowana :D może po prostu czekają na jeszcze gorsza sytuację w lidze :)
» 29 września 2024, 11:23 #331
Leh: Pytanie: co Ineos chce grać? Bo od tego zależy dobór trenera. Patrząc na transfery - napastni, dobry przede wszystkim w rozegraniu, defensywny pomocnik tylko od rozbijania akcji + obrońcy dobrze grający wysoko i czujący się w rozegraniu - można się w sumie zastanawiać. Mi to wygląda na ekipę, która ma wciągnąć przeciwnika głęboko, rozegrać w oparciu o obronę, wykorzystać napastnika w rozegraniu, szukam bramek że skrzydeł, zabezpieczyć środek typowym przecinakiem, iść wysoko za atakiem. I to jest wizja która proponuję Erik - rozegraniu, kontratak, kontrpresing.
Mi się ta wizją bardzo podoba, tylko Erik nie umie jej wdrożyć, na pewno nie na tym poziomie.
Kto gra taką piłkę i się w niej dobrze czuje? To będzie pewnie kryterium doboru trenera. Ja nie wiem kto wycisnął maksa z tych grajków w tym systemie. Southgate wydaje się naturalnym kierunkiem, ale mam tu więcej obaw niż entuzjazmu....
» 29 września 2024, 14:44 #330
Luke88: jakby co to Moyes bez roboty
» 29 września 2024, 11:02 #329
KurziPany: Ostatnio obstawiałem łatwe 4:0 w meczu z Twente, więc dzisiaj 1:1 po męczarniach
» 29 września 2024, 10:59 #328
wefme: czy jest dobrze czy troche gorzej i tak nie przestajemy kibicowac, dzis idziemy po 3 pkt :)
» 29 września 2024, 10:52 #327
wayne10th: widzę że sancho nie gra tak źle. Nie wiem czy to był taki dobry ruch zarządu. Oddaliśmy za frytki piłkarza 1szego składu do ligowego rywala, jednocześnie wzmocniliśmy arsenal solidnym zmiennikiem...
» 29 września 2024, 10:49 #326
KurziPany: Pierwszego składu, chyba Borussii Dortmund, u nas byłby 4 skrzydłowym. Jak mnie drażnią takie komentarze, chłop maże nawet złotą piłkę zdobyć, a u nas nie chciało mu się na treningi przyjeżdżać, spluwam za każdym razem jak go widzę w akcji
» 29 września 2024, 10:59 #325
wayne10th: no ale w chelsea gra w podstawie. tylko mówię że lepiej go było sprzedać do bvb lub gdziekolwiek indziej bo wzmacniamy swoich rywali
» 29 września 2024, 11:12 #324
brazylianwisnia: Nikt poza Chelsea nie był nim zainteresowany.
» 29 września 2024, 16:20 #323
NikS000: Nie wiem jak wy, ale jestem strasznie zmieszany tym wszystkim co sie dzieje. Mówiłem sobie, że okej niech ma jeszcze ten sezon ETH dajmy mu szanse patrząc ile miał problemów ze składem w zeszłym sezonie i dobrze wiemy, ze zmiany trenerów średnio co 2 sezony nigdy nam nic dobrego nie przynosiło... Po tych kilku meczach to już sam nie wiem co myśleć bo z jednej strony człowiek chce by klub wygrywał takie mecze jak z totkami, a z drugiej strony może porażka by uświadomiła, że ETH to nie jest ten trener.
Uważam, że teraz te 3 mecze które nam zostały do przerwy na reprezentacje są kluczowe dla przyszłości ETH bo jeśli nie zobaczymy dobrych wyników to raczej przyjdzie ktoś inny.
» 29 września 2024, 10:39 #322
wrobel1992: Jak dla mnie już jest po Eriku. Nic go nie broni po takim początku sezonu, a ciężko oczekiwać, że nagle wszystko się odmieni.
Oczywiście wolałabym się mylić jednak o nadzieję już bardzo trudno.
» 29 września 2024, 12:23 #321
blanco1987: A teraz zobaczcie, że piłka nożna mimo że sport drużynowy, jest zależna od indywidualności.

City beż KDB i Rodriego 2 mecze remis. Nie jest to wyznacznikiem całego sezonu. Ale jednak punkty uciekły. Jeszcze jakaś porażka im się trafi a my 2 wygrane i tracimy tyłku punkt do nich.

Nie mamy najlepszego składu ale ie jest on najgorszy. Rashford w formie, Bruno z trafnymi podaniami i wykorzystywane sytuacje zmieniłyby obraz naszej gry.

Wiadomo czcze gadanie, ale nastawienie się że dziś przegramy nic nie da. Trzeba kibicować i nieważne czy ktoś jest tu rok czy 20 lat.

Czekamy na serię zwycięstw, najlepiej 20 w lidze.
» 29 września 2024, 10:19 #320
axel52: Rashford w formie? Liczysz znowu na to?
» 29 września 2024, 11:00 #319
blanco1987: Axel, tak jest to dobry i mam nadzieję że wróci do formy, która już kiedyś pokazal.
» 29 września 2024, 11:04 #318
Kobi: no tak, pech z Brighton bo tam mogliśmy spokojnie wygrać, mecz z Crystal też powininen zostać wygrany i nastroje by były całkiem inne no ale cóz- liczą się 3pkt
» 29 września 2024, 11:55 #317
Bananas: Dzisiaj przegrana pytanie tylko ile, wyjdzie to na dobre bo może w końcu Ten Hag zostanie zwolniony.
» 29 września 2024, 10:17 #316
Frosty: Ja rozumiem że w waszych oczach przegramy z totkami ale sorry 90% użytkowników którzy piszą komentarze twierdzi że przegramy już przed meczem. Ja trzymam kciuki żebyśmy jakoś przepchnęli ten mecz i wygrali. Rozumiem frustrację ale dajcie im zagrać, pierwszy będę pisał na minus jeśli źle zagrają ale dajcie im najpierw zagrać
» 29 września 2024, 09:58 #315
sztejner: Ja również trzymam kciuki,co nie zmienia faktu że zagramy pewnie 15/20 i albo to będzie czas od 1 do 20 minuty,albo oddamy im piłkę w pierwszych minutach i spróbujemy ugryzc między 30 a 45 minutą.
Druga połowa wiadomo,bronimy wyniku obojętnie jaki będzie
» 29 września 2024, 10:01 #314
dlabigt23: Frosty jasne przepchnijmy ten mecz, i co dalej? Podejrzewam że pomimo takiego hejtu i złego nastawienia tak się wydarzy. Erik ma nóż na gardle dlatego spodziewam się wygranej 2/3:1 po dość dobrej grze. Jednak to nie zamydli mi oczu bo w kolejnym meczu znów wrócimy na swój poziom.
» 29 września 2024, 10:07 #313
Frosty: Wszystko zależy od skuteczności naszych orłów , Zirkzee musi zacząć więcej uderzać na bramkę to samo skrzydłowi, jeśli Bruno nie będzie grał padaki jak ostatnio może będzie dobrze
» 29 września 2024, 10:30 #312
axel52: Zawsze mówicie, ze MU musi wykorzystywac sytuacje bo robi to fatalnie.
A z drugiej strony jakie byłyby dotychczasowe wyniki gdyby rywale wykorzystywali to co partaczą z nami?
Rzeź by była, i tak zdaję sobie sprawę ze MU jest na czele statystyk partolenia ale działa to w dwie strony.
» 29 września 2024, 11:06 #311
Komaros85: Flick to świetny trener przyjął 4 od Osasuny Pampeluny.
» 29 września 2024, 09:49 #310
KubaUtd: Zobacz średnią wieku składu Barcelony na ten mecz!!
» 29 września 2024, 10:15 #309
atos1987: Obejrzałem wczoraj wyrywkowo mecz Arsenalu oraz Chelsea. Tam aż miło patrzeć na boisko i nie piszę tego tylko w kontekście tych dwóch drużyn które wymieniłem na początku.
Cały czas próbuję sobie jakoś racjonalnie tłumaczyć dlaczego MU gra piach kolejny sezon. Tyle zmian w sztabie, tylu managerów, skład praktycznie przebudowany i dalej stoimy w miejscu.
O tym łysym ignorancie to nawet nie ma już co pisać bo dziś po meczu zapewne x raz będziemy słyszeć że to proces, że on widzi poprawę gry ale brakuje skuteczności. Kolejna dzień meczowy kiedy czekasz na spotkanie ale to nie to samo co dawniej, dziś czekasz tylko po to by ewentualnie być czymś zaskoczony pozytywnie?
Patrząc realnie na naszą grę to my teraz nawet będziemy mieli problem o miejsca 10-5 w ligowej tabeli.
» 29 września 2024, 09:16 #308
Kobi: Dzisiaj tylko wygrana wchodzi w grę jeśli mamy się liczyć jeszcze w grze o mistrzostwo :D
» 29 września 2024, 09:10 #307
cnk: ten Hag srednio nam pomogl i niezbyt poki co odczarowal druzyne, ale czy kolejna zmiana trenera cokolwiek da? na przestrzeni lat widzimy,ze nie wiele to zmienia
» 29 września 2024, 08:19 #306
sztejner: Wróć z tym pytaniem o 19 xD
» 29 września 2024, 08:25 #305
cnk: Nie widze roznicy czy pytanie zadam teraz czy po meczu. Zmiana menadzera to kolejne kupowanie czasu u kibicow, kolejne gadki o wdrozeniach, czasie filozofi i procesach. Tylko co niby mozna innego zrobic zeby wrocic na szczyt. Smielismy sie kiedys z liverpoolu, arsenalu a jestesmy teraz dokladnie w tym samym miejscu w ktorym oni juz byli. Czy z tym menadzerem czy innym jak Ci ludzie wewnatrz jako sklad, druzyna nie zalapia tego trybiku wygrywania i bycia najlepszym to sie nic nie zmieni. Tylko jaki menadzer jest wstanie tak dobrac pilkarzy zeby to wszystko odpalilo? Ja nie wiem bo juz wielu probowalo a budzet na to poszed astronomiczny
» 29 września 2024, 10:11 #304
cyprian: Gość mówi na konferencji, że takie mecze jak z Twente zdarzają się, kiedy rozgrywasz 60 spotkań w sezonie. Panie Ten Hag, my rozegraliśmy jak na razie 8 i już 4 razy nam się zdarzyły...

Erik twierdzi, że naszym największym problemem jest skuteczność. Dokładnie tak samo jak rok i dwa lata temu. No kto by się tego spodziewał? I właśnie dlatego kupił napastnika, który nie grzeszy skutecznością, a jego rolą na boisku nie jest zdobywanie bramek. Przecież to jest logiczne, czego wy nie rozumiecie?

Szczerze nie mam żadnych oczekiwań co do tego meczu, bo już po prostu nie wierzę w tą drużynę. Nawet jak zagramy świetny mecz i wygramy, to jestem przekonany, że chwilę później będzie powtórka z Twente. Nie życzę nam porażki, ale mam nadzieję, że Holender wyleci z Old Trafford jak najszybciej.
» 29 września 2024, 01:01 #303
Fanik: Popieram w stu procentach, ja niestety nie wierzę w ten projekt od 3 kolejki tamtego sezonu. Ten Hag nie wzniesie nas na wyższy poziom i pokazały to już mecze w tamtym sezonie i teraz po dobrym okienku transferowym nic się nie zmieniło. Myślę że zarząd to widzi i to tylko kwestia czasu aż go zwolnią, pytanie czy szansę dostanie Ruud czy inny trener.
» 29 września 2024, 02:37 #302
Pady: Dla mnie to mecz o posadę, porażka to powinno być zwolnienie.
» 29 września 2024, 00:01 #301
Pady: Dodam tylko ze Chelsea ma nowego trenera i nikt mi nie wmówi o 3 letniej procesie. My możemy po 3 latach nie być mistrzem nawet po 4 ale nie kopać się po czole.
» 29 września 2024, 00:05 #300
Martelink: Wyjmij z tej drużyny Palmera i zobaczymy co będzie.
W 3 lata wydali 2 razy więcej niż United, mają 5 trenera (Tuchel, Potter, Lampard, Poch, Maresca), w tym czasie raz byli przed nami w lidze co dalo im LK, bo United zrobiło FA Cup i LE...

Przez 2 lata kopali się po czole bardziej niż my, z 60% gry uzależnione jest od dyspozycji Palmera, który jak im wypadnie to będzie dramat... poczekamy do grudnia i wtedy oceniajmy który klub gdzie jest.
» 29 września 2024, 11:40 #299
lipeklukas: Martelink
To tak jak u nas, wszystko uzależnione jest od Bruno. Wymieniali trenerów, aby w końcu trafić z odpowiednim, który pasuje do ich klubu.
» 29 września 2024, 13:16 #298
Carlitozz: Polecam oglądanie innych meczu w PL poza naszymi, to zrozumiesz Martelnik, dlaczego inni mają troche wyższe standardy, niż ty.
» 29 września 2024, 15:54 #297
ryudo3: Nasze patałachy powinny przed meczem obejrzeć powtórkę Osasuna-Barca oraz wziąć przykład z zaangażowania i chęci graczy Osasuny. Coś niespotykanego dla kibica United
» 28 września 2024, 23:13 #296
Manmanchester: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2024 22:46

Jutro czuję 3-0 w papę, swoją drogą po przepięknej grze, a na domiar złego Mason trzaśnie hat tricka wieczorem, oj to wtedy devilpage wręcz zapłonie. Będzie się działo, trzeba szykować chrupki.


PS. Barcelona jak zgwałcona, macie swojego Flicka.
» 28 września 2024, 22:40 #295
Paps: Czyli 3-0 przegramy i hattrick Masona? Znaczy się Mount będzie walił samobóje? :D
» 28 września 2024, 22:45 #294
Freddie: Mason w Marsylii
» 28 września 2024, 22:47 #293
Manmanchester: My gramy po południu. Wieczorem gra inny Mason.
» 28 września 2024, 22:48 #292
Paps: Aha, ok. Eee tak aż źle nie będzie. Totki aż takie dobre nie są żeby nas ogolić na OT 3-0. Może wygrają, ale nie sądzę żeby w takim rozmiarze.
» 28 września 2024, 22:54 #291
Gintoki: Manmanchester - tez nie lubie Barcelony ale nie rozumiem co ty piedzielisz, pierwsza strata punktów w lidze a ty wyalisz tekstami "macie swojego flicka". Ja bym oddal wszystko zeby po 8 kolejkach MU mialo 7 zwyciestw i tylko jedna porazke. ROznica miedzy nami a nimi jest taka ze im czasami zdazaja sie porazki, a nam czasami zdarzaja sie wygrane.
» 28 września 2024, 22:59 #290
Manmanchester: Bardziej chodziło mi o to że gawiedz tutaj zrobiła z niego Boga, a jak widać takowym nie jest. Teraz zobaczymy dopiero ile Hansi jest warty, bo do tej pory jechał na mitycznej miotle.
» 28 września 2024, 23:07 #289
wider: MU przy pladze kontuzji - tak nie da się pracować, nie ma co oceniać bo przegrywamy przez kontuzje
Barca Flica - gra małolatami przez kontuzje, a przez problemy z kasą nie mogą nawet kontraktować nowych graczy. Bilans w lidze 7W 1L 25goli - umniejszanie mu przez 1 porażkę
» 29 września 2024, 00:20 #288
Herek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.09.2024 03:52

Wider

Tutaj ludzie nie potrafili docenić Pochettino czy Pottera/de Zerbiego więc nie wymagaj zbyt wiele. W końcu tottki czy Brighton to potentaci wydający po 500mln rocznie. Ale nie wygrali TrOfEuFfF!!1!
» 29 września 2024, 03:51 #287
klusek0128: Fajnie ale Barca wyszła rezerwami bo w Lm przegrali przez czerwoną kartkę i chcą zdobyć 3 PTK.
Nie przeszło ci przez gardło podanie tego "szczegółu" ?!
» 29 września 2024, 08:38 #286
awe: Wider jedno to jest la liga, nie widze sesnu tego prownywac, ale juz na wlasnym podworku mozna sporzejc jak dzieije w Chelsea czy LFC nowi trenerzy i nie ma wymowek.
» 29 września 2024, 10:46 #285
Freddie: Sancho na WhoScored 7,37 czyli wyzej od calego naszego skladu. 15 w lidze. 3 asysty - 5 w lidze.

Wejscie ma bdb ciekawe na jak dlugo. Jak zrobi 10+ G/A to bedzie slabo.
» 28 września 2024, 22:07 #284
Paps: U nas każdy zapomina jak się gra w piłkę. Nie zdziwię się jak Garnek będzie chciał odejść. Po co ma tu się męczyć i grać o 8 miejsce w lidze ? Chłopak ma wielkie umiejętności i tylko trzeba kogoś kto go oszlifuje. U nas może popaść w marazm jak reszta. Ja bym na jego miejscu stąd wiał.
» 28 września 2024, 22:16 #283
Frosty: Te jego asysty sobie zobacz na yt chłop podaje długą piłkę a całą robotę robi strzelec, myślę że mógłbyś podobnie „zaasystowac” , nie ma czym się zachwycać narazie
» 29 września 2024, 00:27 #282
Frosty: Ciekawostka, kluby z Premier League zgodziły się i okienko transferowe 2025/2026 będzie zamknięte 15 sierpnia
» 28 września 2024, 21:48 #281
wider: jak dla mnie to trochę głupia decyzja
» 28 września 2024, 22:04 #280
Tomczo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2024 22:22

A ja uważam że dobrze. Więcej lig powinno pójść w tym kierunku. Więcej czasu dla managerów na zgranie pełnego składu. Brak możliwości dokupienia gracza po rozpoczętym sezonie powinien spowodować bardziej przemyślane zakupy i mniej panicznych ruchów.
Takiego antonego wówczas by u nas nie było..
» 28 września 2024, 22:21 #279
wider: gdyby wszystkie ligi zrobily tak samo to jak najbardziej jestem za. Natomiast jeśli tylko ma to być w PL to trochę słabo
» 28 września 2024, 22:35 #278
cyprian: Ja też uważam, że jest to bezsensowny ruch. Jeżeli klub jest dobrze zarządzany i robi przemyślane transfery, to nie ma dla niego znaczenia do kiedy otwarte jest okienko. Paniczne ruchy transferowe były i będą nadal, tylko parę dni wcześniej niż zwykle. A za takiego Antonego możliwe, że zapłacilibyśmy jeszcze więcej, bo to United byłoby pod ścianą, a Ajax mógłby stwierdzić, że ma jeszcze dużo czasu na sprzedaż Brazylijczyka do innego klubu.
» 29 września 2024, 00:27 #277
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2024 21:44

Widzieliście, ze ostatnio Mctominey jak strzelił bramkę to całował herb Napoli :D
» 28 września 2024, 21:44 #276
SonofSparda: Zawsze grał na 100%, a klub wyrzucił go jak psa. Rashford sobie spaceruje po boisku i dostaje podwyżki. Także ja się Szkotowi nie dziwię.
» 28 września 2024, 21:47 #275
HarryBrown: Nie zauważyłem żeby całował. A nawet jakby całował to po tym jak został w sumie zmuszony do odejścia, to nie dziwiłbym mu się. A przy okazji widać, że Conte ma na niego pomysł. Od razu zrobił z niego gracza, który głównie ma się skupić na ofensywie.
» 29 września 2024, 00:31 #274
Paps: Jutro sądny dzień dla Erika. Jeśli przegra to już go chyba sam Bóg nie wybroni.
» 28 września 2024, 21:34 #273
pbskarpy: Nie ma bogów.
» 29 września 2024, 00:52 #272
Freddie: Jak jutro stracimy pkt to do top4 strata bedzie juz 5-6 pkt. Duzo. Juz nie mowiac o bilansie bramek.
» 28 września 2024, 21:33 #271
zbyszek7: Ktos tu ostatnio pisal ze strata 5,6pkt do top 4 po 6 meczach to nic i da sie to szybko nadrobic… zapomnial tylko ze po 12 meczach bedziemy miec 10-12pkt straty
» 28 września 2024, 22:11 #270
DevoMartinez: Tak na serio to czego nam brakuje? Brakmostrzelnego przodu formacji. Nasi skrzydłowi zawodzą ale obiektywnie to Garnacho i Dialo to jeszcze dzieciaki dopiero wchodzą do dorosłej piłki. Po za tym Bruno który trochę obsiadł z bramkami i Rashford który i poprzedniego sezonu dobrego nie miał. Zirkzee dopiero wchodzi do zespołu a Hojlund wiecznie jakieś urazy. Tył wygląda dobrze, pomoc też przyzwoicie ale to z przodu jest bieda. Nikt tego ataku obecnie nie ciągnie, nikt się nie wyróżnia na tle kolegów. Nie wątpie, że zaczna strzelać ale na razie nie widać gracza który by gwarantował regularne bramki. Imo poza Hojlundem jak będzie zdrowy i wejdzie w rytm meczowy.
» 28 września 2024, 21:17 #269
Paps: Pomoc wygląda dobrze? Rzeczywiście. Wystarczy oddać nam piłkę, zorganizować się w obronie i drużyna ten Haga się kopie po czole. Atak nie zdobywa bramek, a defensywa z lepszym rywalem pęka. Jedynie Onana wygląda dobrze i to tyle z plusów.
» 28 września 2024, 21:32 #268
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2024 21:49

Za 3 lata też powiesz że Garnacho czy Diallo są młodzi i dopiero co weszli do dorosłej piłki ? Palmer ma 22 lata tyle samo co Diallo a Garnacho 20 lat. Myślę że wiek tutaj nie ma aż takiego znaczenia żeby strzelać gole i grać ładnie dla "oka". Borussia czy Ajax też wiecznie grali młodymi. Może nie zawsze zdobędzie się Puchary bo czasem ważne jest doświadczenie jednak to nie powinno mieć aż takiego odzwierciedlenia zeby grać coś konkretniejszego.
» 28 września 2024, 21:49 #267
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2024 21:57

Paps: A sprawdz sobie ilosć kreowanych sytuacji dobrze?
dlabigt23: Jasne ale u młodych zawodników najczęściej forma jest nierówna. Garnacho strzelać umie. Teraz mu nie wpada. Dialo podobnie. Jeden Palmer to za mało by to był przykład to raczej ewenement. Ja w pierwszym rzędzie oczekiwałbym bramek od Rashforda i Bruno a im też nie siedzi. Dla tego napisałem, że nikt nie wyróżnia się w ataku.
» 28 września 2024, 21:54 #266
Paps: Kreują sytuację gdy gra jest w miarę otwarta i przeciwko przeciętnym drużynom. Głównie po przechwycie lub stałym fragmencie gry (tutaj też jest poprawa). Natomiast sprawdzian naszej pomocy i kreacji wychodzi gdy gra jest zamknięta i rywal dobrze broni i trzeba grać szybko i budować akcje. Nie potrafimy tego, gra pozycyjna leży i widać to było gdy Twente zaczęło murować i crystal palace się cofnęło. Nabilismy goli ze świetymi, bo nie mieli już czego bronić i ogórkom w pucharze. Jutro paradoksalnie też możemy coś strzelić, bo totki grają dość odważnie.
» 28 września 2024, 22:00 #265
DevoMartinez: Czyli nie sprawdziłeś. Ok no to tak vs Twente mieliśmy 15 kluczowych podań i 19 strzałów z czego 10 celnych. Rywal 4 kluczowe podania 7 strzałów z czego 4 celne. Jak najbardziej kreowaliśmy dużo mimo, że rywal się cofał głęboko. To nie kreacja jest problemem a wykończenie.

Z Crystal Palace 15 strzałów z czego 9 celnych. 12 kluczowych podań. Rywal 8. Strzały 9 w tym 7 celnych. Tu również to my więcej kreowaliśmy i strzelaliśmy. Wniosek ten sam, kuleje wykończenie.
» 28 września 2024, 22:33 #264
Paps: Napisałem Ci na czym polega nasza kreacja, oczywiście to pominales i skupiles się na suchych liczbach. Spoko, można i tak.
» 28 września 2024, 22:48 #263
cyprian: 22 letni Diallo to dzieciak, ale jak ktoś w ekstraklasie nazwie jakiegoś 23 letniego Polaka młodym talentem, to wszyscy mają beke z tego... Wiadomo, że Amad i Garnacho to bardzo młodzi zawodnicy i mają całą karierę przed sobą, ale nie przesadzajmy w drugą stronę. To już nie są juniorzy i ich wiek nie powinien być żadną wymówką (Garnacho trochę młodszy, ale za to gra już 3 sezon w 1 drużynie). Palmer nie jest żadnym ewenementem, to jest raczej standard, że największe talenty piłkarskie w takim wieku grają na bardzo wysokim poziomie.
» 29 września 2024, 00:16 #262
DevoMartinez: Nie oglądam polskiej paraligii i nie wiem kogo tam nazywają młodym talentem. Młodzi zawodnicy najczęściej mają wahania formy i o tym pisałem. Garnacho stukęła 20stka dwa miesiące temu i nadal pamiętam, że on najwięcej robił wchodząc z ławki na podmęczonych obrońców. W podstawie już tak nie błyszczał. Dialo 22 urodzidzy dwa miesiące temu i dopiero wchodzi do zespołu na poważnie. Może będzie błyszczał a może zniknie. To nie od nich w pierwszym rzędzie wymagam ciągnięcia wyniku tylko do tych bardziej doświadczonych a oni zawodzą. O tym pisałem. Jeśli dla Cb gra Palmera to standard to ok. Tacy zawodnicy jak Palmer, Yamal czy swego czasu Greenwood czy nawet Fodden to rzadkość.
» 29 września 2024, 10:16 #261
Manmanchester: Kim byście chcieli zastąpić Erika? Chciał nie chciał, ale jeszcze 2 mecze i będziemy bez trenera, więc kogoś trzeba znaleźć. Według mnie jeżeli Tom Cleverley odmówi to skupilbym się na Gonclao Feio. Młody trener z "jajami" zaraz będzie bez pracy, bo Legia go wyrzuci. Język polski zna, więc czasami mógłby wejść na devilpage i coś smarnąć na uspokojenie sytuacji itd. Kandydat idealny, oczywiście zaraz po Tomie.
» 28 września 2024, 20:59 #260
Leh: Tych dwóch to marzenie, jeśli się nie uda to, to Maciej Skorża.
» 28 września 2024, 21:06 #259
DevoMartinez: Tomaszewski. Słyszałem, że powiedział stanowcze NIE Barcelonie.
» 28 września 2024, 21:11 #258
KlejnotNilu: Licze na powrót Solszy.
Teraz gdy nie ma Ronaldo, ktory zwolnił Norwega z klubu, na pewno wygramy the trebles.
» 28 września 2024, 21:12 #257
GS8GS: Nikim, I nie ze jestem fanatykiem.
Nasza gra wygląda lepiej dla oka, ale gubimy punkty. Jako kibic wolę oglądać ciekawe dla oka mecze niż nudne przepychanie wyników na 1-0 kontrując zza podwójnej gardy.

W końcu ruszyliśmy po młodych zawodników, a to jest naturalne że muszą okrzepnac Garnacho Diallo,Zirkee, Hojlund mają kreowane sytuację których jest na prawdę dużo ale brakuje im trochę cwaniactwa.

Ale ten skład w sezon dwa okrzepnie, I nabierze doświadczenia.

Nie sądzę aby zmiana trenera przyspieszyła ten proces. Jeśli już zmieniać trenera to po sezonie gdy będziemy mogli oceniać progress poszczególnych zawodników.

Jesteśmy w analogicznej sytuacji do Arsenalu objętego przez Artete więc cierpliwosci.
» 29 września 2024, 09:15 #256
MANmanyUTD: I co? Znowu nie jesteśmy faworytem... Ale jajca, co się porobiło :D
» 28 września 2024, 20:40 #255
Panoramix: Realnie patrząc zostaje w tym sezonie walka o top6. Smutne ale prawdziwe.
» 28 września 2024, 20:35 #254
Manmanchester: Swoją drogą to czuję że jakbyśmy wzięli Ewkę Pajor to by nastukala więcej bramek niż te nasze pożal się Boże wynalazki Ericzka.
» 28 września 2024, 20:31 #253
sztejner: Tylko Alisha Lehmann :D
» 28 września 2024, 20:35 #252
klusek0128: O ejrzyj akcje MU a pozostałych zespołów. Nasz są improwizowane i nie przygotowane. To z tego bierze się niska skuteczność.
» 28 września 2024, 20:45 #251
sirtomas: Wszyscy do przodu ,a my pewnie znowu dziadostwo jutro.....
» 28 września 2024, 20:28 #250
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2024 20:30

Ale będzie ciężko wbić się do Top8 w tym sezonie... Jeśli Erik ma zostać to powinien rzucić wszystkie siły na Ligę Europy bo to jedyna droga,chyba że dojdzie do zmiany trenera, ale liga bez szans na awans do LM
» 28 września 2024, 20:27 #249
klusek0128: Bez szans z tym trenerem. Z takim Flickiem byłoby o to o wiele prościej.
Ps. Ja wolę aby ten zespół poczynił postępy a nie szahermaherami dostawał się do LM żeby potem odpadać jako pierwszy.
» 28 września 2024, 20:33 #248
frznjr: Dziwnie się patrzy na Kompanego i Xabiego na ławce trenerskiej. Nie tak dawno oglądałem ich jeszcze na boisku.
» 28 września 2024, 20:14 #247
Dexxter: Przychodzi sobie jakiś Slot, co nikt go nie zna i wygrywa sobie mecze jak leci z Liverpoolem.
Czemu my tak nie możemy?
» 28 września 2024, 20:07 #246
ryudo3: Nie tego łysego Holendra wzięliśmy na trenera :/
» 28 września 2024, 20:14 #245
Manmanchester: Możemy, tylko trzeba zadzwonić do Toma Cleverleya i błagać na kolanach żeby porzucił Watford.
» 28 września 2024, 20:15 #244
Panoramix: Z ten hagiem najgorsze jest to, że wydał jeszcze kupę siana na szrot. Ci zawodnicy przypominają poziomem tych co ściągnął Van gaal. Mazouri to taki darmian. Martinez to taki Rojo, Ugarte Schnederlin, Depay jak Zirkzee a Hojlund jak Martial.
» 28 września 2024, 20:41 #243
Frosty: Już nad trenerem tottkow tak się zachwycaliście dajcie mu 1 sezon rozegrać
» 28 września 2024, 21:30 #242
DjTED: Co ten łysy pajac gwizdnął im tego karnego... Przecież takich sytuacji jest po kilka w meczu, a Jota nie miał szans na dojście do pilki
» 28 września 2024, 19:52 #241
Manmanchester: Liverpool widzę chyba bierze przykład z nas jeżeli chodzi o obronę.
» 28 września 2024, 19:48 #240
Celt15: Kompany, Maresca, Flick. Wszystko przykłady tego, że poważny trener wchodzi do drużyny i z miejsca narzuca swój styl gry deklasujacy rywali. Ale u nas dalej „to dopiero 3 sezon dajmy czas!”. Bez komentarza.
» 28 września 2024, 19:45 #239
tygrys26: Jeszcze trzeba dorzucić naszemu Ten hagowi kilka transferów bo kadra jest dalej w przebudowie
» 28 września 2024, 19:58 #238
Derp: chcesz powiedzieć, że ajax ten haga nie miał stylu?
» 28 września 2024, 20:04 #237
PoProstuMariusz: Tutaj na dp szybko zapominają. Pół roku temu nikt nie słyszał o maresce, a Kompany spadał z ligi.
» 28 września 2024, 20:38 #236
Leh: Derp - Ajax Erika miał styl, United Erika nie ma. Proste.
Nie ma sensu odbierać Erikowi tego co osiągnął wcześniej. Po prostu tutaj kompletnie sobie nie radzi
» 28 września 2024, 20:43 #235
Stink3r: Kompany - poważny trener. Bez komentarza.
» 28 września 2024, 20:55 #234
Manmanchester: Kibice Arsenalu cieszcie się dopóki jeszcze możecie, chociaż te cieszenie i podnietki i tak wam nic nie dają, bo co sezon jest podniecanie się, a finał każdy zna jaki jest. Jeszcze 2 mecze i mówimy papa naszemu Eryczkowi i wtedy wraca wasz wielki i potężny pogromca czyli Manchester United. I pyk 3.12.2024 Arsenal-Manchester United 2-8. Więc cieszcie się póki jeszcze możecie, bo tylko i wyłącznie to wam pozostało.
» 28 września 2024, 19:39 #233
ryudo3: Weź skończ... Jesteś bardziej toksyczny od nich. Nie kompromituj nas
» 28 września 2024, 19:48 #232
Manmanchester: Ok kończę.
» 28 września 2024, 19:50 #231
AFC07: Jeszcze nie graliście w ten kolejce a tu już ktoś podpity widzę
» 28 września 2024, 20:49 #230
dlabigt23: Bayern zmienił trenera i zaczęli grać zdecydowanie lepiej.
» 28 września 2024, 19:39 #229
Komaros85: Mega remis
» 28 września 2024, 20:30 #228
Leh: Nauczyłem się nie oceniać sezonu przed 10 kolejka, a tak naprawdę przed nowym rokiem. Ale widać już, że czwórka Liverpool, City, Arsenal i Villa będzie bardzo mocna. Nie wiem jak Chelsea, może być jak z Tottenhamem przed rokiem. Ale rywalizacja o Top4 będzie ekstremalnie trudna.
» 28 września 2024, 19:08 #227
DjTED: Liga nam uciekla. Dla nas walka juz nie o top 6 tylko top 8-10
» 28 września 2024, 19:17 #226
brazylianwisnia: Dla nas z pewnością najbliższe dwa spotkania będą kluczowe. Oba o 6pkt i ustawia nas w pozycji albo walki o top 4 albo daleko z tyłu i dużym pesymizmem.
» 28 września 2024, 19:25 #225
Garnacho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2024 18:56

Dzięki Matheo że możemy wrócić do normalności.
» 28 września 2024, 18:55 #224
Paps: Więc po co mu odpisujesz? Napiszę bzdurę, zobaczy że nie ma odzewu i sobie pójdzie.
» 28 września 2024, 18:56 #223
Garnacho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2024 19:00

Bo nikt nie będzie pluł na Mnie i na mój kochany Klub.
Jesteśmy różni Ja nie przymknę oczu i nie będę udawał że nic się nie dzieję. Bez urazy.
Nie nadstawiam drugiego policzka.
» 28 września 2024, 18:58 #222
Paps: Ale wiesz, że to nie ma sensu. Odnosisz odwrotny skutek, bo jeszcze bardziej typ się nakręca, bo wydaje mu się, że denerwuje tutaj ludzi.
» 28 września 2024, 18:59 #221
Garnacho: Parę pocisków przez parę minut nie zaszkodzi im na otrzezwienie zresztą Matheo zaraz wszystko wyczyści.
» 28 września 2024, 19:01 #220
Paps: No właśnie. Szkoda typowi dawać atencję, bo robi się burdel i on czuje się wtedy wygrany. A tak to zobaczyłby że każdy ma go wiadomo gdzie, a za jakiś czas Matheo wyczyści pozostałości po tym Januszu.
» 28 września 2024, 19:05 #219
Garnacho: Pewnie masz rację z tym dawaniem im atencji, tylko że z hejterami jest tak że będą pisać i pisać u nich nie działa przyzwoitość czy zwykła moralność i tak wypluja te swoje brudne myśli aż ich ktoś nie usunie z naszej strony.
» 28 września 2024, 19:14 #218
szymek1193: United by pasowało do ligi włoskiej też powolni wszystkie piłki do tyłu, najgorsza chyba liga to włoska jak Oni grają beznadziejnie
» 28 września 2024, 18:49 #217
Leh: Prawda. W ogóle jesteśmy najwolniej podająca drużyna w lidze. Przedostatnie jest Nottingham. Też ciekawe, dużo mówi o naszym sposobie rozgrywania akcji
» 28 września 2024, 19:07 #216
Garnacho: Nie powiem czasem fajnie jest się posprzeczać, porobić docinki ale to już jest choroba psychiczna a najgorsze jest to że on uważa się za normalnego co samo w sobie powinno go eliminować ze społeczeństwa.
» 28 września 2024, 18:48 #215
JoMoridnio: Cóż za piękne czasy Arsenal już nie ma 4 miejsca co rok tylko frajerzy się na parę kolejek przed końcem
» 28 września 2024, 18:46 #214
RozbawionyPepit: Z tego komentarza aż widać twoje łzy.
» 28 września 2024, 19:27 #213
KlejnotNilu: kogo obchodzi arsenal ?
» 28 września 2024, 19:32 #212
EvdS: Skipp dzisiaj czerwo, 3 żółte kartki i wyjazd z boiska... A nie, czekaj.

Swoją drogą bramkarz Leicester super interwencje
» 28 września 2024, 18:13 #211
Jimo12: Ciężko zrozumieć tych sędziów, za np: odkopanie piłki potrafią dać drugą żółtą, a za bandyckie wejścia nic, gdzie jest ryzyko kontuzji.
» 28 września 2024, 18:20 #210
Trombocyt: Może jakiś donos razem z komentatorami Viaplay? Oni naliczyli 4 żółte kartki. :)
» 29 września 2024, 15:46 #209
wider: Trzeba mieć strasznie nudne życie żeby zakładać nowe konto na stronie innej drużyny i pisać takie głupoty.
» 28 września 2024, 18:12 #208
Xchrisx7: "Zainwestujcie" w końcu w moderatorów na tej stronie.
Jest kilku użytkowników od lat, którzy mogliby to ogarnąć.
» 28 września 2024, 18:08 #207
lipeklukas: Można narzekać, że doliczyli im +7 minut, ale strzelili w 94. A w tej ostatniej 7’ dobili rywala.
U nas Martinez podawałby sobie z Deligtem i Onaną.
» 28 września 2024, 18:08 #206
AFC07: Sorry za tego Kubala czy jak on tam ma, wstyd XD ale zawsze znajdzie się jakiś odklejeniec xd
» 28 września 2024, 18:03 #205
Xchrisx7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2024 18:06

Arsenal Arsenalem, wiadomo... Jednak pozazdrościć jaki tam jest charakter i jaja. Aktualne United nie ma nawet 1% takiej woli walki co ten Arsenal Artety.
» 28 września 2024, 18:02 #204
brazylianwisnia: Wola walki myślę jest. Nie ma natomiast takich umiejętności.
» 28 września 2024, 18:11 #203
klusek0128: Umiejętności w zakresie taktyki bo to ona wyraźnie ogranicza ten zespół.
» 28 września 2024, 20:17 #202
Paps: 4-2 , dobre te mecze dziś.
» 28 września 2024, 18:00 #201
tygrys26: Co trzeba przyznać to, że każdy klub nawet ten Arsenal ma mental zwycięzców, a u nas?
Przeciez te nasze dziady to nie mają mentalu dziecka, a co dopiero zwycięzców...
» 28 września 2024, 17:59 #200
AFC07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2024 18:05

Tylko to trwało dobre kilka lat żeby ten mental zmienić. Właściwie zmienił się dopiero z całą wymianą składu xd
» 28 września 2024, 18:04 #199
Luck: Tylko że własnie united tez zmieniło połowe składu, a mentalności dalej nie ma. Pozazdrościc arsenalowi
» 28 września 2024, 18:27 #198
DjTED: No tak. Varsenal jak zwykle. 7 min doliczone.
» 28 września 2024, 17:58 #197
Batigol222: Śmiałbym się z haharsenalu, ale akurat przed tą kolejką wziąłem Gabriela i Salibę do Fantasy...Nigdy nie stawiać na te ofermy.
» 28 września 2024, 17:42 #196
Trombocyt: Doliczy z 10 minut i coś urwą.
» 28 września 2024, 17:49 #195
Batigol222: Dostali 7 i jeszcze tam teraz jęczą, chociaż w meczu z City sędzia powinien doliczyć z 12
» 28 września 2024, 17:53 #194
GS8GS: Oni mają 8 bramkarzy, któryś musi umieć bronić ;p

Tak pół żartem, pół serio ale z Jacksonem i Palmerem trafili w 10. Chłopaki ciągną ich grę drugi sezon.
» 28 września 2024, 17:28 #193
GS8GS: Jak Guardiola sprzedał tego Palmera?
» 28 września 2024, 17:27 #192
Paps: Tam jest ogromna rywalizacja i klopot bogactwa. Przecież pozbyli się nawet Juliana Alvareza, ktory też jest naprawdę niezłym grajkiem. Takie życie w najlepszych klubach.
» 28 września 2024, 17:35 #191
wider: Sprzedał go tak samo jak Mou sprzedał salaha czy de bruyne
» 28 września 2024, 18:14 #190
wezuwiusz: Palmer chciał odejść.Guardiola nikogo nie trzyma na sile
» 28 września 2024, 23:00 #189
Alibaba: Nie ważny jest wynik Chelsea. Najważniejsze że nasi ofensywni zawodnicy grają w pressing :D
» 28 września 2024, 17:20 #188
spartan1: Ten kto kupił mounta za taka kasę powinien za to odpowiedzieć i zaplacić za ten transfer z własnych pieniędzy
» 28 września 2024, 17:16 #187
tygrys26: Ja tam nie chce przypominać
Ale to Erik Ten hag naciskał na ten transfer bo widział Mounta jak tej grał gdzieś tam w Holandii xD
O ile Ten Hag juz powinien zapłacić za wyniki posada tak jeszcze musi doplacic do klubu
» 28 września 2024, 17:20 #186
tygrys26: Ciekawe jakie wytłumaczenie mają Ci co piszą, że Ten Hag to odpiwiednia osoba...
Chelsea rozwala sobie Brighton jak chce, a my remisujemy z Twente.
Jutro jeszcze baty od Tottenhamu i będzie znowu wysyp "pozytywnych" statystyk po meczu xD
» 28 września 2024, 17:15 #185
Paps: Chelsea ma świetną ofensywę, ale słabo z tyłu. Ich bramkarz Sanchez też nie jest pewny. Jak się poprawia z tyłu to będzie bardzo groźna drużyna w kontekście walki o mistrzostwo.
» 28 września 2024, 17:23 #184
tygrys26: No jak dla mnie to są bliżej do walki o mistrza czy TOP4 od nas.
O zgrozo tyle lat marnej gry Chelsea I United I to klub z Londynu szybciej się podnosi
» 28 września 2024, 17:28 #183
Paps: A to to na pewno. Żadna niespodzianka.
» 28 września 2024, 17:29 #182
Carlitozz: Można się było z nich śmiać, ale w tym ich chaosie od początku była wizja.
» 28 września 2024, 19:28 #181
Frosty: Jak w tamtym sezonie pisałem że widziałbym Palmera jako następcę Bruno to eksperci mnie „wyjaśniali „ właśnie cena Palmera skacze i za mniej niż 120 baniek go nie puszczą
» 28 września 2024, 17:10 #180
Paps: Nie przyszedł by do nas raczej. Wątpię by Chelsea chciała się pozbyć swojego najlepszego zawodnika i być może ligi na rzecz rywala w walce o puchary.
» 28 września 2024, 17:33 #179
Carlitozz: Chelsea nam sprzedała Mounta za 55 i kupili tego CRACKA za 40, pochlastam się chyba.
» 28 września 2024, 16:53 #178
klusek0128: I jeszcze za paczkę fajek odkupili gościa co umie w podania tylko trzeba taktycznie nie kastrować zespołu...
» 28 września 2024, 17:10 #177
SickRabbit: Ech, a ja Diaza dałem na kapitana w tej kolejce...
» 28 września 2024, 16:52 #176
Dexxter: Niestety, ale mocna Chelsea, to złe informacje dla nas...
Top 4 nam ucieka
» 28 września 2024, 16:51 #175
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2024 16:56

Ludzie... Nam już top4 odjechała. O czym wy marzycie? Top6 dla nas będzie wyzwaniem ale z Erikiem i to się nie uda.
» 28 września 2024, 16:56 #174
Gintoki: Jak łysy bedzie do kona sezonu u nas, to mysle ze zaliczy najgorsza ligowa pozycje od czasow Fergusona
» 28 września 2024, 17:15 #173
DjTED: To jakiś rekord nie jest?
» 28 września 2024, 16:44 #172
Carlitozz: Pierwszy piłkarz w historii PL, który strzelił 4 gole przed przerwą.
» 28 września 2024, 16:52 #171
DjTED: 4 bramki Palmera w 20 min. Asysta Sancho.
» 28 września 2024, 16:43 #170
Paps: Palmer 4 gole, asysta Sancho i wywalczony karny. A wszystko to w 1 połowie meczu z Brighton.
» 28 września 2024, 16:42 #169
Carlitozz: Sancho chyba co mecz ma asystę i gra całkiem fajnie.
» 28 września 2024, 16:54 #168
klusek0128: Sancho asysta.
» 28 września 2024, 16:42 #167
lipeklukas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2024 16:45

Sancho asysta, łysy jak tam tleniony?
» 28 września 2024, 16:42 #166
Marcos71: Bramka Arsenalu po faulu?
» 28 września 2024, 16:41 #165
Ravenwood: Widząc grę Chelsea, arsenalu, Liverpoolu i City to United nie ma najmniejszych szans na Top 4
» 28 września 2024, 16:38 #164
Ciechanek: To nie trzeba patrzeć na ich grę. Wystarczy widzieć naszą :)
» 28 września 2024, 16:41 #163
Marcos71: Niestety obiektywnie muszę to potwierdzić, to że Chelsea zacznie grać to była kwestia czasu, albo zwolnicie tego łysego bajeranta, albo top4 wam bezpowrotnie odpłynie.
» 28 września 2024, 16:42 #162
dlabigt23: Top4 ? Chyba top6. My nie aspirujemy na ten moment nawet do top6.. oO zgrozo
» 28 września 2024, 16:43 #161
SickRabbit: Optymista ;p
Ja myślę, że na top6 nie ma szans.

O ile w obronie widać niby poprawę, to z takimi tuzami jak Zirkzee z przodu jesteśmy bezzębni.
» 28 września 2024, 16:46 #160
brazylianwisnia: Znecasz się nad tym Zirkzee a ile klubów ma lepszego rezerwowego napastnika od niego? Chłopak jednak coś tam gra w piłke.
» 28 września 2024, 18:15 #159
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2024 16:38

Ale meczycho na Stamford :D
» 28 września 2024, 16:35 #158
Paps: Radosny futbol na Stanford bridge. Sanchez na bramce Chelsea chce chyba przegrać im mecz.
» 28 września 2024, 16:34 #157
MrMu: Łączę się w bólu z tymi, którzy dali Haalanda na kapitana zamiast Palmera xD
» 28 września 2024, 16:34 #156
Ciechanek: Nawet nie wiesz jak ja się łączę w bólu z tymi, którzy w ogóle poświęcili choć minutę na tę bzdurną grę :D Niesamowite. Cieszycie się z ustawienia kogoś kapitanem, bo kilka punktów więcej, albo wielki dramat jak ktoś ze składu Fantasy dostanie czerwoną. Hit :D
» 28 września 2024, 16:36 #155
NexaT: Oho, cześć januszCiechanek
» 28 września 2024, 16:43 #154
Ciechanek: Słabe nexa, słabe :)
» 28 września 2024, 16:45 #153
Batigol222: Ja niestety właśnie dałem Haalanda i do końca zastanawiałem się, czy on, czy właśnie Palmer (przed tą kolejką poszła Wild Card i dopiero od teraz mam w składzie Anglika)...
» 28 września 2024, 17:08 #152
DjTED: Palmer to znowu jest najlepszy piłkarz tej ligi. 3 bramki w 9 min
» 28 września 2024, 16:32 #151
Paps: Chłop ma wszystko. Aż miło się patrzy na niego.
» 28 września 2024, 16:33 #150
Paps: Ale Palmer winkiel wsadził z wolnego :D
» 28 września 2024, 16:32 #149
Hoodys: Krótko z Brightonem tak jak się powinno.
Ogólnie następne mecze szykują się dramatycznie (Totki, Porto, Aston Villa, Brentford) - jak z nich wyciągniemy 1 punkt to uznam to za duży sukces. Gramy tak samo słabo jak w tamtym roku, bilansu bramkowegododatniego się nie doczekałem dalej od czasów Ole.
» 28 września 2024, 16:31 #148
Ciechanek: Wszystkie mecze szykują się dramatycznie. Na takim jesteśmy poziomie. Jeśli mecze z Aston Villą i Brentford szykują się dla nas dramatycznie, to z kim my chcemy grać? Z Sandecją Nowy Sącz? (z całym szacunkiem do Sandecji)
» 28 września 2024, 16:33 #147
Paps: Dla estupiniana to powinno być czerwo.
» 28 września 2024, 16:30 #146
Paps: Chelsea tak jak sądziłem, grali już poprzedni sezon ciekawie, tylko brakowało tej kropki nad i. W tym sezonie powoli łapią już rytm na top4.
» 28 września 2024, 16:29 #145
lipeklukas: Ja tu ich, przed pierwszą kolejką, na równi z Liverpoolem dałem, wytypowałem na mistrza kraju.
» 28 września 2024, 16:33 #144
Paps: Ja do top4, raczej 4 miejsce. To jeszcze nie ten moment żeby ograli City,Arsenal czy Liverpool.
» 28 września 2024, 16:35 #143
rzagluwkaMUFC: Oglądając grę Jadona w Chelsea można łatwo wywnioskować że to jednak ETH jest największym problemem w United.
» 28 września 2024, 16:27 #142
dlabigt23: No teraz to widać. Wcześniej tak też było w BVB.
» 28 września 2024, 16:29 #141
DjTED: Tam z przodu może coś zrobić jak tam piłkarze grają szybka wymienna piłkę, a u nas stoją jak widły w gnoju
» 28 września 2024, 16:31 #140
Spadkobierca: I na treningach może udawać, że pracuje, bo w takim tłoku łatwo przeoczyć jednego lenia.
» 28 września 2024, 16:35 #139
brazylianwisnia: U nas nie grał nic nie tylko u ETH.
» 28 września 2024, 18:22 #138
Paps: Czyżby Sancho wywalczył karnego?
» 28 września 2024, 16:27 #137
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2024 16:28

Chelsea bardzo się odbudowała. I nawet Sancho strzela. Jednak trener jak widać może być Harrym Potterem i tchnąć zespół. To nie jest złośliwe, to są fakty. Jeśli jutro stracimy punkty to ja tego dalej nie widzę z Erikiem. No chyba że nasz zarząd znów chce skończyć Poza top6.
» 28 września 2024, 16:27 #136
Ciechanek: Czyli w obecnej chwili jeszcze to widzisz? Dopiero jutro ewentualnie przestaniesz to widzieć? Nawet jeśli wygramy to chyba nawet minimalnie ogarnięta osoba będzie miała świadomość, że to jednorazowy "wypadek".
» 28 września 2024, 16:31 #135
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2024 16:42

Bardziej chodziło mi o to co nasz zarząd zdecyduje po kolejnej wpadce. W to akurat nie uwierzę że nasza wygrana da nam nagle kolejne 6 pkt w następnych meczach.
» 28 września 2024, 16:40 #134
lipeklukas: Cyk karny na Sancho
» 28 września 2024, 16:27 #133
DjTED: Sancho szaleje w Chelsea. Świetny plan by dać im tlen.
» 28 września 2024, 16:26 #132
zbyszek7: Kiedys to by sie czlowiek cieszyl ze City stracilo pkt a teraz to sie smuci ze Newcastle zdobylo jeden :(
» 28 września 2024, 15:54 #131
Fafky19: Dokładnie coś w tym jest.
» 28 września 2024, 15:58 #130
Dh97: City się skończyło
» 28 września 2024, 15:45 #129
Fafky19: A przestań, nic się skończyło. Za darmo punktów nie rozdają, a już na pewno nie w meczu z Newcastle, którzy zostawili zdrowia dziś na boisku, zasuwali aż miło.
» 28 września 2024, 15:59 #128
Ghostpl: Mam nadzieję że wygrają bo musimy wygrać ten mecz to nam jest potrzebne jak tlen ...
Pytanko czy mecz z Brentford mogą jeszcze przestawić ?
» 28 września 2024, 15:34 #127
Fafky19: Fajnie będzie z West Hamem gramy mecz w niedzielę i we wtorek z Leicester :D trza jeszcze wincyj meczy w sezonie. Piłkarzy Newcastle łapią skurcze od 75 minuty meczu. Ciekawy może być ten sezon.
» 28 września 2024, 15:30 #126
Leh: Leicester mogą nam chyba przełożyć, nie ma godziny jeszcze. Ale tak czy siak, to jest puchar ligi z beniaminkiem, tam powinna wyjść w 100% inna jedenastka niż na West Ham.
Zresztą, wtedy już będzie nowy trener więc pewnie będzie rotował ;)
» 28 września 2024, 15:33 #125
lipeklukas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2024 15:52

W polsce tez graja szalone tygodnie. Taka Pogoń w ostatni weekend z Legią, we wtorek puchar wyjazd do Rzeszowa i wczoraj mecz wyjazd do Katowic. Że ekstraklasa meczu nie mogła im przełożyć np. Na niedzielę? Liczy się kasa z reklam i transmisji.
» 28 września 2024, 15:52 #124
Leh: My nie gramy nawet na 50% tego zaangażowania co City i Newcastle. Od Srok mamy ze dwa razy lepsza kadrę, ale co z tego?
City mi imponuje - to jak oni walczą, jak stawiają się fizycznie, rozpychają... U nas przy połowie tych akcji zawodnik by leżał i czekał na faul.
Tu wychodzi ręka trenera - jak bardzo potrafi zmobilizować zawodników. Spośród wszystkich elementów które u nas kuleją, charakter kuleje chyba najbardziej
» 28 września 2024, 15:26 #123
damian2987: Dokladnie. Widziałeś nogę Haalanda? Tak się walczy za drużyne, za trenera, za klub..
» 28 września 2024, 15:32 #122
Paps: Od Newcastle mamy 2 x lepsza kadrę? Chyba Cie trochę poniosło :D. Taki Isak, Guimaraes, Barnes czy Trippier to w niczym nie ustępują. A nawet lepsi są niż nasi. Ale tak jak mówisz, mentalnie są o wiele mocniejsi i nie odpuszczają.
» 28 września 2024, 15:32 #121
Leh: Paps - patrzę na całokształt. Wiadomo że mają kilku grajków, ale ostatecznie cała kadra mocniejsza jest zdecydowanie u nas. Tylko że nasza gra na 50% a ich na 150.
» 28 września 2024, 15:42 #120
Leh: Damian - właśnie o tym mówię, ale nie tylko o tym. Co chwilę miałem wrażenie że Golden albo Bernanrdo stracą piłkę, a oni się wciskają, odpychają, przepychając przeciwnik ich wytrąca z rytmu a oni nie tylko trzymają się na nogach ale jeszcze celnie odgrywają.
A potem patrzę na naszych walczaków i... No połowy tego nawet nie ma. Jest grymas na twarzy, machanie łapami, pretensje do sędziego.
» 28 września 2024, 15:44 #119
Paps: Nie zgodzę się. Myślę, że patrzysz na nazwiska i wydaje ci się, że jak ktoś słyszy Rashford czy casemiro i Mount i to jest super paka i każdy ma gęsią skórkę. No nie wydaje mi się, ale luz, każdy ma swoje zdanie.
» 28 września 2024, 15:46 #118
Leh: Paps, zupełnie nie myślałem o Casemiro czy Mouncie. Tych dwóch jak dla mnie może już tu nigdy nie zagrać, podobnie jak Antony czy Onana.
Ale jest u nas masa świetnych grajków którzy są kompletnie zblokowani
» 28 września 2024, 16:02 #117
Paps: A których z United uważasz za taki Word Class że mają być 2x lepsi od srok?
» 28 września 2024, 16:07 #116
Hoodys: Nigdy za ten Haga nie będziemy tak grać. Eddie howe musi tu przyjść
» 28 września 2024, 14:53 #115
Spadkobierca: W sumie gościa, który budował mu kadrę już podkupiono. Może teraz sztab jeszcze?
» 28 września 2024, 14:59 #114
Paps: Ależ Newcastle naładowane. Fajna męska walka. Lubię oglądać ich mecze z najlepszymi, bo zawsze się dzieje.
» 28 września 2024, 14:53 #113
lipeklukas: No, taki angielski futbol, sprzed 10, 20 lat i dalej. U nas przybijanie piąteczek przez Dalota czy Deligt, bez różnicy z kim grane jest.
» 28 września 2024, 15:30 #112
Paps: Dokładnie. Nawet jeśli gdzieś braknie umiejętności to oddadzą z serducha i płuc drugie tyle.
» 28 września 2024, 15:33 #111
Fafky19: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2024 14:52

Ale się pierą piłkarze City I Newcastle. Dużo złej krwi można powiedzieć, albo dużo walki i widać, że im zależy.
» 28 września 2024, 14:51 #110
frznjr: Karny jak nic.
» 28 września 2024, 14:45 #109
damian2987: City to jest maszyna nie ważne kto gra w pierwszym składzie...
No ale u nas też jest cały czas progres - raz na 6 msc zagramy dobre 15 min...
Co ja wogóle porównuje...albo i kogo..
» 28 września 2024, 14:16 #108
frznjr: Grają bez rudego bez Rodriego bez Fodena. Jak dominowali rywali tak dominują, ale to trzeba mieć odpowiedniego gościa na ławce trenerskiej.
» 28 września 2024, 14:20 #107
brazylianwisnia: No tak tylko takich jak Pep jest na świcie cały jeden.
» 28 września 2024, 14:24 #106
Fabian: czyli sugerujecie , że gdyby Guardiola tu przyszedł to byśmy zaczeli dominować inne zespoły ? Ja szczerze w to wątpię .
» 28 września 2024, 14:37 #105
klusek0128: Fabian, idź napisz to kibicom Barcelony ;)
Od trenera wszystko się zaczyna..
» 28 września 2024, 15:00 #104
axel52: Fabian
Po roku, dwóch tak by właśnie było.
Oczywiście pod warunkiem że Ratcliff nie robiłby problemów z pogonieniem 90% obecnego stanu posiadania piłkarskiego MU.
A to w zasadzie jedyny warunek aby Pep zbudował na OT to samo co w City.
» 28 września 2024, 15:09 #103
kacpersky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2024 14:14

Chciałbym zobaczyć wreszcie zespół bez Bruno i Rashforda. Ewentualnie z Bruno na prawej pomocy w roli odwróconego skrzydłowego, z Mazraouim za plecami; Garnacho na lewej stronie z Shawem do asekuracji; a w miejsce Bruno na środek boiska dałbym Zirkzeego w roli 8/10. W środku moglibyśmy wówczas zagrać trio Ugarte/Mainoo lub Casemiro/Zirkzee. Może trzeba nieco wstrząsnąć tym koktajlem, bo póki co gramy dobre 25-30 minut, a później bijemy głową w mur i dajemy sobie strzelić z kontry.

Wchodziłem w sezon z nadzieją, że wreszcie zacznie się wyłaniać z każdym meczem jakiś plan, piłkarze okrzepną w swoich rolach, dotrą się wspólnie i zaczniemy obserwować poprawę jakości. Ale póki co - nie potrafimy przekuć przewag w sporych okresach gry na gole. Brakuje tego stempla w postaci dwóch goli do szatni, które wielokrotnie mogliśmy rywalom zaserwować w dotychczasowych spotkaniach. Ogólnie byłem optymistycznie nastawiony na obecność EtH w zespole, ale jak obserwuję na zbliżeniach podczas transmisji naszych piłkarzy, to wielokrotnie (kiedy już zaczynają powoli opadać z sił w okolicy 60 minuty) idzie zaobserwować jakiś taki marazm, brak odwagi, brak wiary w sukces. EtH przy linii też nie daje tego impulsu, nie potrafi chyba zmotywować do lepszej gry. Daję czas do Świąt i podejrzewam, że tylko dwie porażki z rzędu dzielą Holendra od zwolnienia ze skutkiem natychmiastowym. Z drugiej strony gdyby poprawić skuteczność to mielibyśmy te 2 wygrane na koncie więcej i wówczas spora część sceptyków nie miałaby argumentów.

Chimeryczny to sezon do tej pory - chciałoby się widzieć w tym zespole jakieś dobre sygnały, ale na ten moment nie jestem w stanie się nawet spierać z przeciwnikami pozostania EtH, bo zwyczajnie nie ma wyników.
» 28 września 2024, 14:13 #102
brazylianwisnia: Miales spotkanie bez Rashforda. Jak narazie to Garnacho, Zirkzee i Bruno zmarnowali ogromną ilość świetnych okazji. Wiem, że wiele osób nie lubi tutaj statystyk ale jesteśmy na czele ligii(z przewagą) w ilości zmarnowanych świetnych okazji. Ten tercet mógł spokojnie wpakować 6-7 goli wiecej. Argentyńczyk jest mega rozczarowaniem w tym sezonie i prawda jest taka, że bez Hojlunda i Rashforda nie ma bramkostrzelnych graczy z przodu. Ta dwójka powinna grać.
» 28 września 2024, 14:22 #101
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2024 15:16

Ahaha co za brednie, bramko jaki Rash?
» 28 września 2024, 15:15 #100
brazylianwisnia: Rash miał 4 sezonu z 10+ bramek w lidze. garnacho narazie najlepszy sezon to 7. Jak na gracza na boku wali całkiem sporo. Jasne, nie gra w ostatnim czasie najlepiej ale w porównaniu do reszty asów w ofensywnej trójce to tylko Hojlund strzela jakies sensowniejsze ilości. No i 134 gole dla United to całkiem sporo. Jeszcze 30 bramek i będzie najskuteczniejszym bocznym w historii klubu.
» 28 września 2024, 18:20 #99
JackDav: Nasza drużyna u-18 to jest maszyna, przejeżdżają się po każdym, ależ tam jest potencjał. 5 meczy, 5 zwycięstw, bilans bramkowy 18-1. Niesamowici są. Mam nadzieję, że kilku uda się przebić do pierwszej drużyny.
» 28 września 2024, 13:05 #98
Leh: Świetna jest ta ekipa i to już drugi rok z rzędu. Może trzeba ich oglądać zamiast tej padaki? :)
» 28 września 2024, 13:32 #97
JackDav: Wygrali tylko 9-0, jestem rozczarowany :(
» 28 września 2024, 13:47 #96
Leh: Fakt, zwycięstwo niezbyt okazałe, ale przynajmniej jest progres - ostatnio wygraliśmy ledwie 4:0.
» 28 września 2024, 13:50 #95
damian2987: Może lepiej Adama Lawrencea do pierwszej ;)
» 28 września 2024, 14:19 #94
Freddie: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2024 12:50

-- Eriksen Mainoo
----- Rashford Zirkzee Diallo
------------------- Hojlund

Bruno Garnek Ugarte na 2 połowę.
» 28 września 2024, 12:49 #93
Leh: Jak niby chcesz zabezpieczyć środek, mając tam Mainoo i Eriksena? Do tego Rashforda po lewej?
Ugarte musi grać, nie pociągniemy bez defensywnego pomocnika, zwłaszcza grając na dwóch napastników, a właściwie 3 z Rashfordem...
» 28 września 2024, 13:08 #92
brazylianwisnia: Powinniśmy wyjsc w środku Mainoo, Casemiro, Ugarte. Bruno i Eriksen ławka.
» 28 września 2024, 14:23 #91
Lecter: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2024 08:41

------------- Zirkzee/Hojlund --------------------
-------- Garnacho/ Eriksen Diallo------------
---------- (Rashford) -----------------------------------
------------- Mainoo/ Ugarte -----------------------
------------ (Mount) ----------------------------------
--- Dalot/ Martinez DeLigt Mazraoui ----------
--- (Shaw) ---------------------------------------------
Onana

Tak to widzę.
» 28 września 2024, 08:36 #90
kamilpe: Chcesz zagrać dwunastoma zawodnikami?
» 28 września 2024, 08:53 #89
awe: kamilpe jaki jest plan na Tottki ? Na Twente miales rozpracowany, mowiles ze swietny mecz, ze planem bylo strzelic jednego gola zeby sil nie tracic i wyszlo, ze czytasz w myslach EtH gol padl i pilkarze juz nie tracili sil na ten mecz, jak bedzi z kogutami?
» 28 września 2024, 09:07 #88
boro: Ja naliczyłem 11-stu
» 28 września 2024, 10:29 #87
spaNkMUFC: @kamilpe nie radzisz sobie w szkole co?
» 28 września 2024, 10:59 #86
Fafky19: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2024 11:52

Jeśliby założyć, że ukośnik, który raz jest a raz nie ma. Ma oddzielać tylko piłkarzy, a nie podawać jako alternatywę- tu chyba rolą tego jest nawias. To wystawił do gry 12 zawodników...

Onana+ formacja 4-2-3-2...
» 28 września 2024, 11:52 #85
kamilpe: @awe pozwól, że nie skomentuje. Szukaj dalej atencji.

@boro w takim razie wróć do szkoły

@spaNkMUFC dlaczego? Potrafię liczyć a do szkoły już nie chodzę. To chyba Ty masz na bakier ze szkołą.

@Fafky19 dzięki za wyjaśnienie reszcie, widzę, że jeszcze są tutaj inteligentni ludzie, którzy potrafią myśleć a nie tylko hejtować
» 28 września 2024, 12:14 #84
awe: to ty szukasz atencj wrzeszczac w komentarzach jak male dziecko jaki to super fan jestes EtH jest super, super gramy, Maguire jest super transferem itd. ale caly czas dostajesz liscia od tego co bornisz, napisales kilkanascie komentarzy jaki to super mecz gramy z Twente i nie wiadomo o co tutaj sie ludzie czepiaja,a po koncowym gwizdku zniknales z sekcji komentarzy - hue hue
» 28 września 2024, 13:06 #83
kamilpe: @awe Ty się we mnie zakochałeś czy coś? Daj spokój gościu. Nie mam ochoty na dyskusję z Tobą bo gadasz głupoty. Nie będę zniżał się do Twojego poziomu bo ten komentarz nawet nie dotyczy tego o czym piszemy. Żegnam i bez odbioru.
» 28 września 2024, 13:29 #82
spaNkMUFC: @kamilpe No pokazałeś, najwidoczniej dużo uciekałeś z zajęć :D
» 28 września 2024, 17:25 #81
awe: kamilek często ucieka, madrzy sie dopóki nie dostanie kontry, potem kierunek wyjscie, fejkowo polajkowany post ktory, ma sztucznie wygladac, ze racja jest po jego stronie i tak sam siebie robi za glupka.
» 29 września 2024, 10:51 #80
skylark11: Real Madrid are poised to look closer at the possibility of signing Diogo Dalot if Alexander-Arnold signs a new deal at Liverpool. [GiveMeSport]
» 28 września 2024, 08:27 #79
kamtor: Ciekawe czy zmieni ustawienie tak jak zapowiadał
» 28 września 2024, 08:19 #78
Centy007: Zmieni. Będzie grał Evans zamiast Maguire'a i to na tyle byłoby że zmian
» 28 września 2024, 09:25 #77
Fafky19: Właśnie Evansa potrzebujemy na boisku :D zrobi różnice
» 28 września 2024, 13:36 #76
Manmanchester: No to jeszcze 2 mecze panie Erik i się żegnamy!
» 28 września 2024, 07:27 #75
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2024 07:09

Fonseca zwalniany przez kibiców a tu już 2 miejsce w lidze
» 28 września 2024, 07:07 #74
NikS000: Dla zainteresowanych karierą Rooneya jako trener. To póki co nawet niezły start ma w championship z Plymouth bo ma 2 wygrane , 2 remisy , 3 porażki. I patrząc na to jaką ekipę trenuje to jest to serio nawet niezły wynik i jeszcze sprawdzałem to w zeszłym sezonie ledwo utrzymali się w lidze. Ja tam trzymam za niego kciuki i licze, że kiedyś rozwinie się jako trener na tyle by trenować United.
» 28 września 2024, 01:28 #73
Martelink: Jedyny klub w którym dobrze sobie radził to Derby, od tego momentu minęło już trochę czasu.
Rooney piłki nożnej już nie zbawi, podobnie jak inni wielcy Pirlo itp.
» 28 września 2024, 04:51 #72
Cwr91: Z jednej strony jak NikS000 chciałbym żeby Rooney trafił na naszą ławkę i odnosił tu sukcesy. Z drugiej podzielam zdanie Martelink że raczej wielkiej kariery trenerskiej nie zrobi
» 28 września 2024, 08:09 #71
Leh: Wiedzieliście, że w naszym U-21 broni Polak, Hubert Graczyk? Nie miałem pojęcia, podobno przyszedł latem.
» 27 września 2024, 22:03 #70
AUDIoooo: Tak, słyszałem kiedyś, był wcześniej w Arsenalu i przeszedł do nas.
» 27 września 2024, 22:32 #69
brylaantowy: Ależ by człowiek chciał tak na tłuc tym kogutom ze 4:0....
» 27 września 2024, 21:45 #68
skowron32: 4 bramki to My strzelamy w 4 meczach. Nie robiłbym sobie nadziei , a jeśli wygramy to fajnie będę się cieszył jeśli nie to nie będzie zaskoczenia
» 27 września 2024, 21:48 #67
skowron32: Moim zdaniem jutro niezbyt upatruje szanse na zwycięstwo, boli to i jest człowiek sfrustrowany ale no trzeba być realista. W Naszej drużynie jest potencjał tylko ktoś musi odpowiednio go wykorzystać. Napewno nie jest to Erik, jego poziom to właśnie Ajax. Nie MU.
Jeśli ktoś by tu daj Boże przyszedł i miał pojęcie i pomysł na MU to naprawdę stworzymy fajna drużynę walcząca regularnie o Top 4. Z perspektywą na walkę o mistrza w ciągu 2 sezonów. Teraz to będzie walka o LK lub może LE
» 27 września 2024, 21:44 #66
DjTED: Jutro nie gramy
» 27 września 2024, 22:01 #65
boro: Mnóstwo dziś informacji odnośnie zmiany na stołku w United
Alegri Howe
» 27 września 2024, 19:03 #64
Frosty: Gdzie wy to czytacie ? Przewijam przewijam media i nic nie ma, zapodaj źródło
» 27 września 2024, 19:04 #63
HillsHaveEyes: Pewnie brawo sport, FB albo the sun

uwierze dopiero jak bedzie oficjalka
» 27 września 2024, 19:30 #62
boro: Nie, nie brawo sport. Poczytaj trochę zagraniczne media, a nie czekaj na wiadomości na Onecie. Ja powiedziałem że tylko pojawiły się informacje, a nie jakieś oficialki
» 27 września 2024, 20:57 #61
RobinVP: Boro ahaa zagraniczne media czyli The Sun?
» 27 września 2024, 21:51 #60
boro: Ty i z the sun miałabyś problem
» 28 września 2024, 06:40 #59
Lecter: Brawo girl xd
» 28 września 2024, 08:29 #58
RobinVP: Boro, tak mam problem z the Sun bo piszą bzdury tylko pod klikanie. Za to Ty lykasz wszystko jak pelikan.
» 28 września 2024, 09:34 #57
boro: No jak masz kliknąć cokolwiek, jak nie jest w języku polskim. Czekaj cierpliwie i odświeżaj wp
» 28 września 2024, 10:26 #56
PogBooom: Gary Neville mówi że wygramy a że przeważnie gada głupoty to znowu boję się o wynik...
» 27 września 2024, 18:49 #55
M4S73R: Jak tutaj będzie kuku w tym meczu to będę na prawdę zdziwiony jak dalej będą trzymać tego holenderskiego eksperta.
» 27 września 2024, 18:05 #54
LukasDudek7: Oby przegrali, bo zwycięstwo tylko przedłuży nasza agonię fundowaną przez łysego...
» 27 września 2024, 18:02 #53
grzesiek696: No i tutaj pojawia się dylemat kibica.. żaden kibic nie chce porażki swojej drużyny, ale żaden kibic nie chce bylejakości i jeżeli ta porażka ma przyspieszyć zmianę trenera to... No właśnie, mimo wszystko nie mogę się przełamać i życzyć porażki. A więc GGMU!! Jazda z kfc!!
» 27 września 2024, 19:59 #52
brazylianwisnia: Wyniki zostaną i tak rozliczone.
» 28 września 2024, 00:38 #51
wayne10th: czuję, że pewnie wygramy z tottkami. Liczę na Mounta w 1szym składzie
» 27 września 2024, 16:54 #50
StewieGriffin: Pytam z czystej ciekawości - czemu liczysz na Mount w pierwszym składzie? Co on pokazał, przez te +/- półtora roku pokazał, żeby czekać na niego w pierwszej jedenastce?
» 27 września 2024, 17:00 #49
wayne10th: dlatego że Bruno gra wszystko od deski do deski i to też nie jest dobre. Musi odpocząć w lidze europy też grał.

ponadto wcale nie gra dobrze i to też nie jest zdrowa sytuacja. W zespole powinna być rywalizacja. Grasz słabo - ława. A Mount zwyczajnie dobrze jakby się odbudował bo jest jeszcze młody i wiele pożytku może z niego być. Jak zagra słabo to zawsze można go zmienić w 45 lub 60 min.
» 27 września 2024, 17:18 #48
wider: A nie lepiej zamiast Mounta wystawić tam Eriksena który potrafi kreować albo Zirkzee który potrafi poklepać piłką i wtedy Hojlund na 9 ?
Mount po za presingiem nic nie daje
» 27 września 2024, 18:22 #47
SickRabbit: W sumie to Solanke i Tejni zostali sprzedani łącznie za 107mln ojro.
To mniej niż pewne dwa "talenty" z serie A, które razem to wydatek 115mln.
Jeden podobno dobrze się porusza po boisku, a drugi ma chroniczny uraz pleców...
» 27 września 2024, 15:37 #46
sztejner: a u Ciebie z tym czepianiem się Zirkzee to jaką chorobę wykryli ??
» 27 września 2024, 15:50 #45
brazylianwisnia: Może wpierw naucz się pisać nazwisko Twojego przehajpowanego napastnika.
» 27 września 2024, 15:52 #44
Martelink: U sąsiadów trawa zawsze bardziej zielona...

Tejni taki rozchwytywany, że trafił aż do Arabii bo żaden topowy klub go nie chciał za 40 milionów.
Solanke to niby dobry napastnik ale tak naprawdę ile miał dobrych sezonów w lidze?
3, 6 i 19 bramek na poziome PL, nowy Kane dosłownie.
Nie twierdzę, że Hojlund czy Zirkzee są lepsi ale na pewno młodsi i mają większy potencjał do rozwoju niż obaj anglicy.
» 27 września 2024, 15:53 #43
Biniek: Spokojnie, w kolejnym sezonie przebudowy nasz wspaniały taktyk dokupi trzeciego, który będzie strzelał i wtedy zobaczysz jak maszyna ruszy.
» 27 września 2024, 17:44 #42
SickRabbit: No ale wiecie, Tejni nie pressuje więc lepiej kupić "talent", który nie strzela goli, ale pasuje do filozofii...
Weghorst 2.0
» 27 września 2024, 19:47 #41
brazylianwisnia: Skoro dyrektor sportowy wybrał Zirkzee do swojego projektu to pewnie ma to lepszy długoterminowy sens. Toney za to ani nie presuje ani nie strzela goli. 4 bramki w 17 spotkaniach? Jeden sezon miał dobry ale jak porównać jego 2 ostanie sezony Rashford strzelił więcej bramek niż Toneya. Grając na skrzydle...
» 28 września 2024, 00:42 #40
Martelink: Rabbit tego Zirkzee chciało kilka klubów w tym Milan, wspaniałego Toneya który po powrocie z zawieszenia strzelił 4 bramki w 17 meczach jakoś nikt w Europie nie chciał.

Wątpię że któryś z tegorocznych transferów był pomysłem ETH, to zarząd wybierał i kupował a ETH tylko nie stawiał veta bo w sumie te transfery miały sens.
Brak nam jeszcze kilku zawodników jak LO, czy szerszy skład w pomocy albo skrzydłowy ale skład i tak wygląda lepiej niż rok temu patrząc że odeszli Martial i Varane a zastąpiono ich Zirkzee i De Ligtem/Yoro.
» 28 września 2024, 04:47 #39
szmexy: Niech Erik pokaże że ma jaja i zaryzykuje składem, dobrze wie że jego dni zdają się być policzone to niech spróbuje odwrócić karty
» 27 września 2024, 14:31 #38
Leh: On już nie ma co ryzykować. Stracił ten skład, nie wykrzesa z nich więcej. Może dowolnie rotować, nic to nie zmieni. Nie zmienisz dwóch lat błędnych decyzji jednym ruchem.
» 27 września 2024, 15:07 #37
vieeeri: Omg co za lament
» 27 września 2024, 15:18 #36
Biniek: Gdyby miał jaja to by ładnie przeprosił i wrócił do Holandii.
» 27 września 2024, 17:45 #35
szmexy: A może:
Onana
Mazraoui De ligt Lisandro Dalot
Ugarte, Case, Mainoo
Bruno
Garna Zirkzee
» 27 września 2024, 14:13 #34
vieeeri: A może bez Bruno
» 27 września 2024, 15:19 #33
GS8GS: Za Bruno Zirkzee a na szpicy Hojlund?
» 27 września 2024, 15:23 #32
brazylianwisnia: Przecież Garnacho, Bruno i Zirkzee to tercet winowajców dlaczego piłka nie wpada do siatki w tym sezonie. Tyle ile setek mieli na stopie to głowa mała.
» 27 września 2024, 15:53 #31
boro: Po tym meczu może dojść do zmiany trenera
» 27 września 2024, 14:07 #30
KubaUtd: Oby oby
» 27 września 2024, 14:36 #29
Pyra: Postecoglu czy ETH? Bo oba zespoły chcą być w top4 i oba mają po 7pkt.
» 27 września 2024, 14:58 #28
Bananas: Tottenham faworytem na old trafford. Słabe czasy dla nas nastały.
» 27 września 2024, 13:50 #27
Pyra: United 2,38
Remis 4,00
Tottenham 2,75

Ładny faworyt taki nieoczywisty
» 27 września 2024, 14:14 #26
tygrys26: Fajnie j3dnak czasem tu wejść i poczytać odklejki niektórych na temat, ze kiedys w końcu to wszystko odpali itp.
Podawanie statystyk ile to many strzałów itp. Ze brakuje nam tylko dokładności.
Bo tak wchodzi się w tabele PL i jakoś nie widzę tych "super" statystyk, patrze na wyniki meczu z Twente (jakis średniak nie oszukujmy się) i mamy remis, a co odwalił Eriksen w akcji bramkowej to jedna wielka patologia.
» 27 września 2024, 13:44 #25
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.09.2024 13:56

Statystyki przy naszej przegranej czy remisie nie przybliżają nas do top 4 tylko oddalają, liczy się pozycja w tabeli i progres, a nie ładna gra bez bramek, co z tego, że zagramy dobrze 1 połowę jak w drugiej schylamy się po mydło i brakuje planu B
Za ładną grę punktów nie dają, wracając do Eriksena, doświadczony zawodnik, a nie pomyślał żeby się odwrócić i sprawdzić czy nikt nie nadbiega z tyłu, tylko cyk na palę automatyczne do tyłu podaje, a tamten zabiera piłkę jak dzieciakowi i ośmiesza naszych na OT.
» 27 września 2024, 13:55 #24
brazylianwisnia: Aż przejechałem komentarze i nie wiem o czym mowisz. Skoro nie wierzysz, że kiedyś odpali to po co kibicować? W końcu trafimy odpowiedniego managera i sytuacje, że to odpali. Ja w to wierze.
» 27 września 2024, 14:00 #23
Biniek: Tu są jeszcze kibice, żyjący finałem FA Cup, więc co Ty się dziwisz Tygrys?
Drużyna obniża poziom, kibice niestety obniżają oczekiwania.
» 27 września 2024, 14:02 #22
Ciechanek: Ja się zastanawiam jak trzeba być naiwnym, żeby po 11 latach jeszcze w to wierzyć? Żeby chociaż coś poszło do przodu, a tu kupa, null, zero. Jak będziemy czekać na mistrza 20 lat, to zaczniecie mówić, że przecież nie jest źle, bo Liverpool czekał 30. Chciałbym wiedzieć co Was w końcu przekona w jakim czarnym dole jesteśmy obecnie. Ktoś "wierzy" że będzie lepiej, ok, ale wiara nic nie pomoże. Macie coś oprócz wiary? Bo taka wiara niestety jest niczym i w żaden sposób nie pomaga osiągnąć celu.
» 27 września 2024, 15:16 #21
brazylianwisnia: Jestem tylko kibicem. Ciężko żebym wyszedł na boisko i robil wyniki. No ale spróbować mogę jak będzie takie zainteresowanie :)
Dokładnie. Jak nie za 5 lat to za 10. Jak nie za 10 to za 20 lat. Próbować trzeba. Jak ktoś nie wierzy, że United za jego życia się pozbiera to po co tu być, kibicować, oglądać?
» 27 września 2024, 15:55 #20
Martelink: Liczę że może jednak w środku zagrają Ugarte, Mainoo (Mount) i Eriksen a Bruno dostanie trochę odpoczynku i z perspektywy ławki popatrzy co może zmienić w swojej grze.

Co do reszty to raczej najmocniejszy możliwy skład, pewnie od 1 minuty zagrają Rashford i Garnacho a Amad dostanie czas rotacji.
» 27 września 2024, 13:37 #19
AUDIoooo: Nie wierzę że łysy posadzi Bruno na ławce z Totkami, on jest jak uparty wół, to samo było z Rashfordem.
» 27 września 2024, 13:45 #18
sztejner: nie powiedziałbym,że jest uparty jak wół a przynajmniej nie w tym meczu
On po prostu musi ratować posadę więc Bruno Zirkzee Garnacho Rashford,możliwe że Casemiro zamiast Ugarte,defensywa to Onana-Dalot-DeLigt-Martinez-Mazraoui

Wyjdzie wszystkim "najlepszym" co ma,bo mecz o "ściętą głowę" to nie czas na eksperymenty z Mountem,Hojlundem,Antonym czym kimś tam innym
» 27 września 2024, 13:49 #17
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.09.2024 14:01

On ratuje swoją posadę prawie co każdy mecz, uparty też jest, pamiętam stawianie na kopiących się po czole gdzie mógł wstawić bardziej produktywnego zawodnika w meczach gdzie prowadziliśmy, a później nam urywali pkt.

Oczywiście rozumiem co masz na myśli, może Bruno brakować formy, a Hag myśli, a nóż coś wykreuje lub strzeli i mu uratuje tyłek.
» 27 września 2024, 14:00 #16
Biniek: Dopóki ETH jest pracownikiem United, możemy przegrać z każdym, jednocześnie ciężko będzie wygrać z kimkolwiek(nie licząc 3ligowcow).
» 27 września 2024, 13:23 #15
Martelink: No tak puchar za FA Cup City samo przyniosło nam do gabloty, tak w nagrodę za lata podkładania się.
» 27 września 2024, 13:28 #14
PiesekLeszek: Biniek daj numery lotka bo potrzebuję gotówki.
» 27 września 2024, 13:31 #13
Biniek: Weź się do roboty, zamiast liczyć na farta.

Łał FA Cup... Az mam ciarki z ekscytacji...
LM kompromitacja, PL kompromitacja, ale jak widać wystarczyło, żeby zadowolić tych mniej wymagających.
» 27 września 2024, 13:49 #12
Vader: Biniu ananasku sam byś się wziął za coś pożytecznego bo stary chłop a płaczesz ciagle w komentarzach i się mieczami stykasz z tygrysem a to dziecko jest.
» 27 września 2024, 18:24 #11
pbskarpy: Pociesza tylko to, że potrafimy się zmobilizować na mocnych rywali z czołówki. Tylko to.
» 27 września 2024, 13:21 #10
SmokuUtd: Mnie to nie pociesza. Ligę wygrywa się oklepujac drugą połowę tabeli. Na mocnych to się prężą średniacy, w sumie nimi jesteśmy...
» 27 września 2024, 13:30 #9
sztejner: Przeciwko City zmobilizowaliśmy się tylko na finał FA Cup,resztę meczów przegrywaliśmy,i od przyjścia Erika udało nam się z nimi wygrać tylko 14.01.2023 roku u siebie 2:1

Arsenal klepie nas regularnie,wyjątkiem było zwycięstwo 3:1 na początku przygody Erika i padła tam też debiutancka bramka Antony'ego - innych zwycięstw nad Arsenalem nie znajdziesz

Z Liverpoolem zaliczyliśmy przepiękny mecz w ćwierćfinale FA,poza tym mobilizacja na dwa remisy w lidze

Z Chelsea od sezonu 20/21 mamy z nimi bilans 5 remisów 1 porażkę i 2 zwycięstwa

także poza w miarę dobrym bilansem z Tottenhamem ciężko uznać to za "mobilizację na mocniejszych"
momentami fajne mecze,zagrane na styku,np. porażka z Arsenalem 3:2 czy 2:2 z Liverpoolem w lidze,ale to nie były mobilizację na miarę pogromów czy nawet prostych zwycięstw
» 27 września 2024, 13:33 #8
pbskarpy: Pisząc o mobilizacji nie mialem na myśli wygranych. To są zazwyczaj mecze walki, które przyjemniej się ogląda.
» 27 września 2024, 15:04 #7
Freddie: Jest foto jak Casemiro rozmawia z RVN nt taktyki w meczu z Twente kiedy bylo 1-1. Moze RVN bedzie mial lepsze dojscie do druzyny niz ETH? Wiekszy posłuch wsrod pilkarzy?

Hmmm
» 27 września 2024, 13:11 #6
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.09.2024 13:17

w trakcie meczu było też nagranie jak Erik dyskutuje i omawia taktykę z Garnacho przed wejściem na boisko,a sam Alejandro wyglądał na boisku na nakręconego,może ETH będzie miał lepsze dojście do drużyny niż Van Nisterlooy ?? Większy posłuch wśród piłkarzy ??
hmmmm.....

*pobawiłem się troszkę komentarzem,ale sugerowanie się fotką czy nagraniem to poziom delikatnie mówiąc gimbazjalny
» 27 września 2024, 13:14 #5
sztejner: Ostatnie 5 spotkań z Tottenhamem i żadnego zwycięstwa Kogutów....
*wygląda to dla nas bardzo nieciekawie jeśli chodzi o najbliższą niedzielę
» 27 września 2024, 13:07 #4
GreenGOD: tam jest blad. brakuje meczu na poczatku poprzedniego sezonu gdy wygrali z nami 2:0 po bramce Sarra i samobóju martineza
» 27 września 2024, 13:17 #3
sztejner: faktycznie,19.08.2023 roku

ufff to jestem spokojniejszy,jak raz z nami wygrali to może w niedziele i nam się uda
» 27 września 2024, 13:21 #2
Martelink: Ja pamiętam jak w pierwszym sezonie ETH nie istnieli w pierwszej połowie w meczu na OT, druga była już bardziej wyrównana ale i tak skończyło się 3:0, gdyby nasi grali tak co tydzień. .. można pomarzyć.
» 27 września 2024, 13:32 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.