Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United vs Charlton Athletic. Zapowiedź ćwierćfinału Pucharu Ligi

» 9 stycznia 2023, 11:58 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United we wtorek może zrobić kolejny krok w stronę pierwszego pucharu za kadencji Erika ten Haga. Czerwone Diabły zmierzą się z Charltonem Athletic w ćwierćfinale Pucharu Ligi.
Manchester United vs Charlton Athletic. Zapowiedź ćwierćfinału Pucharu Ligi
» Manchester United w ćwierćfinale Pucharu Ligi zmierzy się z Charltonem Athletic
Jak rozstrzygnie się mecz Manchesteru United z Charltonem Athletic?
W terminarzu Manchesteru United nie ma chwili wytchnienia. Czerwone Diabły w piątek pokonały Everton (3:1) w Pucharze Anglii, a teraz drużynę czeka starcie w innych pucharowych rozgrywkach – Carabao Cup.

Kto? Manchester United vs Charlton Athletic
Kiedy? 10.01.2023, 21:00
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Jarred Gillett
Transmisja? Viaplay


Erik ten Hag nie ukrywa, że traktuje Puchar Ligi bardzo poważnie. Choć na Old Trafford przyjedzie zespół występujący w League One, a więc na trzecim poziomie rozgrywkowym, to holenderski menadżer z pewnością nie potraktuje ulgowo wtorkowego meczu.

Manchester United wygrał siedem ostatnich spotkań i imponującą serię będzie chciał przedłużyć we wtorek. Wygrana z Charltonem da nie tylko przepustkę do półfinału Carabao Cup, ale dobrze nastroi zespół przed szlagierowymi starciem z Manchesterem City, które odbędzie się na Old Trafford już w sobotę 14 stycznia.

Sytuacja kadrowa
Erik ten Hag z pewnością dokona kilku roszad w składzie Manchesteru United, ale przeciwko trzecioligowcowi należy spodziewać się solidnej jedenastki. Mecz z trybun obejrzy Bruno Fernandes. Portugalczyk musi pauzować jedno spotkanie z powodu żółtych kartek.

Miejsce Fernandesa zająłby pewnie Donny van de Beek, ale Holender w starciu z Bournemouth doznał poważnego urazu kolana. Manchester United cały czas czeka na dokładną diagnozę, lecz pomocnika prawdopodobnie czeka długa przerwa w grze. Z zespołem nadal nie trenuje Jadon Sancho.

W drużynie Charltonu Athletic w bramce nie zagra Joseph Wollacott, który leczy kontuzję palca.

Przewidywane składy

Manchester United: Butland – Malacia, Lindelof, Maguire, Wan-Bissaka – Fred, Casemiro – Garnacho, Eriksen, Elanga – Martial

Charlton: MacGillivray – Sessegnon, Ness, Inniss, Clare – Fraser, Dobson, Morgan – Blackett-Taylor, Leaburn, Rak-Sakyi

Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United po raz ostatni mierzył się z Charltonem 16 lat temu. Czerwone Diabły wygrały wówczas na Old Trafford w Premier League 2:0.

– Manchester United i Charlton w swojej historii grały ze sobą 59 razy. Czerwone Diabły mają na koncie 38 wygranych, 11 remisów i 10 porażek.

– Bilans meczów Manchesteru United z Charltonem na Old Trafford to 23 wygrane, 5 remisów i 3 porażki.

– W Pucharze Ligi drużyny rywalizowały ze sobą tylko raz. Miało to miejsce we wrześniu 1974 roku. Czerwone Diabły rozbiły wówczas rywala na Old Trafford aż 5:1.

– Charlton Athletic zajmuje obecnie 12. pozycję w League One, czyli trzecim poziomie rozgrywkowym w Anglii.

– Zespół Deana Holdena wygrał dwa ostatnie spotkania. The Addicks pokonali a wyjeździe Portsmouth (3:1) i wygrali przed własną publicznością z Lincoln City (2:1).

– Charlton swoją przygodę z Pucharem Ligi w sezonie 2022/2023 zaczął od wyeliminowania Queens Park Rangers po serii rzutów karnych (5:3). W drugiej rundzie drużyna pokonała na wyjeździe Walsall (1:0), a w trzeciej znów okazała się lepsza w serii jedenastek, tym razem pokonując Stevenage (5:4). The Addicks o awans do ćwierćfinału walczyli z Brighton & Hove Albion. Spotkanie zakończyło się remisem 0:0, ale gracze Charltonu lepiej wykonywali rzuty karne (4:3).

– W pozostałych ćwierćfinałach Pucharu Ligi o przepustkę do najlepszej czwórki rozgrywek będą rywalizować: Newcastle United vs Leicester City, Nottingham Forest vs Wolverhampton, Southampton vs Manchester City.

– Sędzią wtorkowego spotkania będzie Jarred Gillett. Australijczyk do tej pory nigdy nie prowadził meczu z udziałem Manchesteru United.

– W ćwierćfinale Pucharu Ligi nie ma dogrywek. Jeśli wtorkowe spotkanie nie przyniesie rozstrzygnięcia po 90 minutach, to sędzia zarządzi konkurs rzutów karnych.

Spotkanie Manchester United vs Charlton rozpocznie się we wtorek 10 stycznia o godzinie 21:00. Mecz będzie transmitowany na Viaplay. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United podjął decyzję w sprawie młodego napastnika
Następny news »
Besiktas odrzucił pierwszą ofertę Manchesteru United za Weghorsta

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (224)


siwy32: Bardzo ryzykowny skład, ale trzeba dać odpocząć piłkarzom na kolejne trudne mecze, nawet kosztem odpadnięcia z turnieju w którym mamy teoretycznie największe szanse na wygraną. Teoretycznie bo półfinał lub finał z City ;/
» 10 stycznia 2023, 19:58 #207
axel52: Minie jeszcze dobra dekada albo dwie zanim MU przestanie być klubem "wiecznych szans".
Zaczątkiem tego musi być wymiana właścicieli, a zaraz po nich Moutroughy i ska.
» 10 stycznia 2023, 21:07 #206
stilgar: Kobbie Mainoo is set to START for #mufc tonight.
» 10 stycznia 2023, 19:47 #205
SickRabbit: Kto??
» 10 stycznia 2023, 19:49 #204
stilgar: 17letnia perelka z akademii
» 10 stycznia 2023, 19:52 #203
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2023 19:53

Kobbie Mainoo 17 lat midfielder
» 10 stycznia 2023, 19:52 #202
RyannMistrz: Kto się pyta chłop xd
» 10 stycznia 2023, 19:58 #201
deiks: BREAKING: #mufc have reached full agreement to sign Wout Weghorst on loan from Burnley, via
@FabrizioRomano

Excl: United have reached full, verbal agreement to sign Wout Weghorst! Understand deal will cost around €3m to Besiktas — Weghorst will join on loan from Burnley. 🚨🔴 #MUFC

Final step needed: Besiktas will only approve the deal if they find the right replacement. #CarabaoCup
» 10 stycznia 2023, 19:16 #200
essaEdek: Here we go!
» 10 stycznia 2023, 19:36 #199
deiks: Oby się potwierdziło! :-)
» 10 stycznia 2023, 19:56 #198
M4S73R: Weghorst uzgodnił warunki z United. Teraz tylko czekać na zgodę Besiktasu
» 10 stycznia 2023, 19:08 #197
m4ci3k: W półfinale EFL Cup jest dalej dwumecz?
» 10 stycznia 2023, 18:47 #196
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2023 19:32

Tak, dwumecz. Ćwierćfinał znowu 90 min i karne jeżeli sie nie mylę.
» 10 stycznia 2023, 19:30 #195
Anhel: Romano napisał ze przed wypożyczeniem Felix przedłuży kontrakt z Atletico do 2027 haha niezle ich Hiszpanie oskubali z siana.
» 10 stycznia 2023, 18:33 #194
mycka86: Coś mu się pokręciło. Felix przychodząc do Atletico w 2019, podpisał 7 lub 8 letni kontrakt.
» 10 stycznia 2023, 18:56 #193
Anhel: Użył słowa ze odnawia kontrakt być może ja zle napisałem, może są tym kryje się jakaś obniżka bądź podwyżka wynagrodzenia- nie mam poekcia
» 10 stycznia 2023, 19:14 #192
Abstrahujacy: Na anglojęzycznych stronach można przeczytać, że AM zaproponowali Portugalczykowi przedłużenie o rok (z 2026 do 2027) chcąc w międzyczasie go odbudować na angielskich boiskach.
» 10 stycznia 2023, 20:13 #191
Apocalypse: Tak czytam was i nie wierzę, cieszycie się że nie daliśmy się niby wycyckać altetico itp. A zaraz będziecie narzekać, że po boisku biega jakiś elanga albo inny średniak.
Po drugie, pochwalacie to że ten haag chce jakieś tam limity płacowe wprowadzić po czym chcecie żeby do nas kupili kane. Myślicie że chłop przyjdzie grać za 200tys tygodniowo? Raczej wątpię.
Przejmujecie się tymi pieniędzmi jakby to z waszej kieszeni wszystko szło, a jak przychodzi co do czego to narzekacie że w drużynie nie ma wartościowych zmienników
» 10 stycznia 2023, 18:14 #190
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2023 18:25

Kane wlasnie tyle zarabia w tym cienkim Tottenham teraz. Nie sądzę byśmy chcieli go sprowadzic to ewidentna zagrywka angielskich mediów. według mnie to nie jest zawodnik dla Ten Haga i oby omijali go szerokim łukiem :)
» 10 stycznia 2023, 18:24 #189
KalinkaRIP: Pół sezonu już ten "jakiś tam elanga" biega i co jakaś wielka katastrofa jest? Poszło ponad 200 mln latem więc czego ty oczekujesz po styczniowym oknie? Pobiega sobie dalej ten Bogu ducha winny Elanga, ty go powyzywasz a mimo to bardzo możliwe że skończymy w top3 i dodatkowo latem wjedzie Kane a nie jakieś wynalazki bo płaczkowi się tak zachciało
» 10 stycznia 2023, 18:27 #188
Apocalypse: Zakończymy w top 3 i w matsoenym sezonie w LM dalej będzie biegał Elanga i będzie wielkie zdziwienie jak nie wyjdziemy z grupy...
Wierzysz w to, że znowu sypną tak kasą?
Mourinho też w pierwszy okienku dostał dużo kasę na Pogbe, Mkhitaryana zlatan chyba za darmo był.
A później dostał Freda xD
» 10 stycznia 2023, 18:53 #187
Strzelec: Naszczęście w lecie Glazerów juz tu nie będzie.
» 10 stycznia 2023, 18:59 #186
DevoMartinez: Ja się cieszę, że nie wypożyczyliśmy Felixa i nie kupiliśmy Gapko. Nie będę narzekać.
» 10 stycznia 2023, 19:14 #185
awe: Teraz wiekszosc pisze, ze dobrze ze nie przyszedl, niepotrzebny, taki niepotrzebny to po co trener i zarzad sie o niego strali, to samo z Gakpo, jak trafiaja do innych druzyn to nagle zmiana zdania i dobrze, ze tutaj nie trafili. Problem jest wyciagnac nawet takiego Weghorsta, nieudolnosc na rynku transferowym po staremu.
» 10 stycznia 2023, 19:18 #184
Fido: Casemiro przyszedł teraz i dostał 300 k tygodniowo to i Kaneowi dadzą ile trzeba ale bez przesady że 400 czy 500. Wydaje mi się że chodzi o to by nie przekonywać piłkarza pieniędzmi, a samym projektem piłkarskim i możliwością gry w naszym klubie.
» 10 stycznia 2023, 19:21 #183
DevoMartinez: Ehe bo niektórzy patrzą dalej niż naziwsko i hype na zawodnika. Przychodzi Felix i co? Siedzi na ławę jako zmiennik? Nie bardzo. Wskakuje i sadza Martiala? Zaczynają się kwasy w drużynie, pewnie Martial zeche odejśc latem. Felix wraca do atleti. Gapko na 9tce to nie taki typ zawodnika jakiego potrzebujemy. No ale niektózy wystarczy, że przeczytaja Felix i mają mokro. Wypożyczyć zmiennika dla Martiala do lata. Latem kupić realne wzmocenienie na szpice. Patrzcie dalej niż do końca tego sezonu..
» 10 stycznia 2023, 19:21 #182
Apocalypse: I kogo kupimy jako realne wzmocnienie?
Dalej będziemy się uganiać za Felixem który wprci do Atletico po wypzoyczeniu? Kane wybijcie sobie z głowy chyba że kończy mu się kontrakt, bo Levy go na pewno nie puści.
» 10 stycznia 2023, 19:27 #181
cantona007: Wyobraź sobie, że właśnie niedługo kończy mu się kontrakt.
» 10 stycznia 2023, 19:28 #180
Apocalypse: Tak czy inaczej nie widzę go u nas ;)
Ale jak przyjdzie to za max 50mln
» 10 stycznia 2023, 19:46 #179
awe: Kane trasnfer top, myslalem, ze juz troche stracil na strzelaniu przez zrobienie z niego rozgrywajacego, nie podobala mi sie jego gra wtedy, ale w tym sezonie juz ma 15 goli w lidze, gdzie u nas taki Marcus w swoim prime ma ich 7.
» 10 stycznia 2023, 20:09 #178
brazylianwisnia: Chciałbym zauważyć że większość z was mocno chwaliła politykę pensji do 200tys więc Felixa też nie dało się zmieścić z tą wypłata w limicie.
» 10 stycznia 2023, 17:43 #177
DaredevilUtd: Za co temu Felciowi mielibyśmy placic ponad 200tysi?? Chlopak nic w karierze nie osiagnal, nie ma statystyk nic gość jest przehejpowany i tylko stwarza problemy.
» 10 stycznia 2023, 18:27 #176
cantona007: Zgadzam się z Rudzkim, że jeśli przyszedł by do nas w lato Harry Kane, to byłby absolutny sztos. W pomocy Eriksen, którego zna już dobrze ze Spurs, Bruno, Rashford w ataku i Casemiro w pomocy. Dwóch mistrzów świata na pozycji środkowego obrońcy. Dobrze to wygląda.
» 10 stycznia 2023, 15:09 #175
RememberMe: masz racje maguire jest takim mistrzem że należy go liczyć za dwóch
» 10 stycznia 2023, 16:37 #174
kamilpe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2023 16:53

No, no bardzo śmieszne @RememberMe
» 10 stycznia 2023, 16:53 #173
brazylianwisnia: To raczej oczywiste że byłby sztos. Przecież o tym od tygodni tutaj rozmawiamy. Gdzie indziej miałby iść?do Chelsea bez LM i z Londynu?za stary jest na to.
» 10 stycznia 2023, 17:38 #172
Szym1: teraz Weghorst a w lato KANE / G.RAMOS / MITROVIC
» 10 stycznia 2023, 14:56 #171
Mariano88: Takie same, sfrustrowane komentarze były po transferze Nigueza do Chelsea a wcześniej Reguilona do Tottenhamu. Mam przeczucie, że z Felixem będzie tak samo i komentarze na tej stronie się uspokoją. Zobaczymy gdzie mnie te wróżby zaprowadzą :)
» 10 stycznia 2023, 14:49 #170
karassas: I tak i nie. Felix ma ogromny potencjał do tego z Bruno mogliby całkiem nieźle współpracować. Pytanie tylko gdzie miałby grać. Na lewym skrzydle trochę lipa bo wtedy Rasha trzeba dać na 9 albo prawe skrzydło. Niby można, ale trochę marnowanie potencjału. Do tego jest Garnacho który musi grać żeby się rozwijać. Na 9 jest obawa o dublowanie pozycji Bruno. Do tego dochodzi fakt, że w Madrycie to chyba mocno przygrzało słoneczko komuś, że chcą taką kasę za półroczne wypożyczenie. Szkoda jeśli nie przyjdzie ale z drugiej strony na takich warunkach moim zdaniem nie warto. Gdyby to był definitywny transfer to wtedy te 80-90 mln IMO można dać ale podbić wartość gracza żeby Atletico zarobiło latem więcej jest bez sensu.
» 10 stycznia 2023, 14:58 #169
Piwal: Ja za to kompletnie nie rozumiem fenomenu Felixa. W samym Atletico jego transfer oceniany jest w kategorii niewypału. Lata lecą w tym roku skończy 24.lata. Nie ma liczb zdobyl 25 goli w 96 meczach, wielkiego wpływu na gre też nie widać. Nie pokazał sie z dobrej strony na żadnej imprezie piłkarskiej. Jedyne gdzie wyglada dobrze to media społecznosciowe gdzie publikuje filmiki na których robi sztuczki. Atletico wygląda tutaj na klub który uparcie trzyma się ceny żeby jak najwiecej odzyskać z tego co wtopili.
» 10 stycznia 2023, 16:47 #168
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2023 14:10

W wakacje sa do wziecia za darmo:
Moukoko z Dortmundu - ich nastepny ''wonderkid'' ;) (jesli chcemy sie jeszcze bawic w talenty Borussi )
Tielemans - przydalby sie jakby Eniksen zaczal nie wyrabiac - wtedy na pewno mozna by pozbyc sie Freda lub McTomka
Marcus Thuram (jak go wczesniej Chelsea nie wezmie) - za darmo w razie gdyby jednak Garnacho nie zostal
Evan Ndicka - obronca z Frankfurtu - 23 lata - Arsenal i Newcastle go niby chca
Messich, Benzemów, Skryniara, Zahe, Firminio, Gundogana, Jorginho i Ngolo Kante nie ma co wymieniac bo i tak nie przyjda.
» 10 stycznia 2023, 14:08 #167
vieeeri: Eriksen też myślałem, że nie przyjdzie, a on już 8 asyst na koncie
» 10 stycznia 2023, 14:25 #166
Apocalypse: Zaha taki by się przydał na skrzydło
» 10 stycznia 2023, 18:15 #165
PastaDoCiasta: Nasz zarząd znowu się skompromitował, nie wypożyczając na pół roku piłkarza na pozycję, którą mamy obsadzoną za kwotę około pół miliona funtów za mecz, czyli zarobki oscylujące w okolicy tych pobieranych swego czasu przez Sancheza. Błagam wprowadźmy tu jakąś granicę wieku do komentowania
» 10 stycznia 2023, 13:53 #164
PastaDoCiasta: A nie, przepraszam, za niespełna 18 mln funtów na 22 mecze (chyba, że przejdą Borussię w LM to 24, bo nie wierzę, że zajdą dalej), co daje ok. 810k funtów za mecz - czyli równowartość kasy jaką otrzymuje Messi czy Mbappe. Iksde
» 10 stycznia 2023, 14:02 #163
Apocalypse: No tak tak, mamy obsadzona zawodnikami którzy nic nie wnoszą na boisku. Sancho jak narazie nie ma Antony no nie oszukujmy się ale trochę przepłacony zawodnik, a jako trzeci jest Elanga o którym szkoda gadać
Pomijając to że Felix może grać jako napastnik, skrzydłowy i 10, ale no tak my mamy Freda na 10, a na skrzydłach we wszystkich meczach będzie grał rashford który jako jedyny coś gra.
» 10 stycznia 2023, 14:09 #162
Apocalypse: No tak tak, mamy obsadzona zawodnikami którzy nic nie wnoszą na boisku. Sancho jak narazie nie ma Antony no nie oszukujmy się ale trochę przepłacony zawodnik, a jako trzeci jest Elanga o którym szkoda gadać
Pomijając to że Felix może grać jako napastnik, skrzydłowy i 10, ale no tak my mamy Freda na 10, a na skrzydłach we wszystkich meczach będzie grał rashford który jako jedyny coś gra.
» 10 stycznia 2023, 14:10 #161
sturmik: Felix byl ok ,ale pieniadze zostaly wywindowane do kosmicznej kwoty wiec odpadl z tego powodu.
Mamy za dobra passe kilku ostatnich meczy zeby zarzad decydowal sie na taki rozbój w bialy dzien (i to jeszcze bez mozliwosci klauzuli odkupu co jest jak plaskacz w policzek, bo to Atletico powinno byc stepping stone a nie my zeby jak barany ogrywac ich zawodników )
» 10 stycznia 2023, 14:15 #160
is200second: Wszystko zgoda, ale bierzcie pod uwagę że odpadł na długi czas Beek.
» 10 stycznia 2023, 14:35 #159
brazylianwisnia: Skompromitowali się nie sprowadzając drogiego gościa na pozycję która mamy obsadzona?więc w czym problem? Nie ma co się sądzić. Nikt dobry nie jest dostępny na 9, top 4 dowieziemy a na mistrza nie ma szans. Lepiej oszczędzać kase na lato a teraz ściągnąć taniego Holendra
» 10 stycznia 2023, 17:41 #158
Bourdain: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2023 13:45

Skończcie z tym lamentowaniem na temat niedoszłego transferu Felixa, błagam was drodzy kibice, przecież to jeden z największych transferowych niewypałów ostatnich lat, Martial mu w niczym nie ustępuje, a jeszcze te horrendalne warunki Atletico, no cóż, tylko niebiescy frajerzy mogli się na to nabrać, całe szczęście, że nas zarząd najwyraźniej zmądrzał, zobaczycie, że w perspektywie czasu dużo lepiej na tym wyjdziemy.
» 10 stycznia 2023, 13:44 #157
karassas: W taktyce Atletico to i Messi byłby niewypałem. Felix ma ogromny potencjał do gry ofensywnej ale płacić tak chore pieniądze za półroczne wypożyczenie to głupota.
» 10 stycznia 2023, 15:04 #156
is200second: Ale ten neville jest rzadki. Nic chłopu nie pasuje.
» 10 stycznia 2023, 13:39 #155
sturmik: Musi na cos narzekac - co miesiac pobiera za to pieniadze od sky sports.
» 10 stycznia 2023, 13:57 #154
DaredevilUtd: Ptzyganiał kocioł, garnkowi :D
» 11 stycznia 2023, 17:08 #153
Rashy10: Mało kto rozsądny chciał tutaj Felixa, zwłaszcza na takich warunkach jakie chciało kotletiko. Smerfy się sfrajerzyły w tej sytuacji.
» 10 stycznia 2023, 13:33 #152
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2023 13:37

Czemu smutny los ?
Za Felixa nie chcieliśmy przepłacać i odpuszczenie go było dobrą decyzją
Gakpo olaliśmy w lato bo skupiliśmy się na Antonym Santosie
Mi np. Wcale nie jest smutno z tego powodu
» 10 stycznia 2023, 13:37 #151
is200second: Wielka szkoda. Potencjał ogromny. Liczyłem, że przyjdzie.
» 10 stycznia 2023, 13:40 #150
Rashy10: Mi tylko szkoda Gapko, fajny utalentowany gracz za małe pieniądze, natomiast Felix na pół sezonu za 11 baniek + 100% płatności tygodniówki to przegięcie, zwłaszcza, że nie jest typową 9tką, a kolejną hybrydą.
» 10 stycznia 2023, 13:43 #149
kmsJ: Chyba twój.
» 10 stycznia 2023, 15:42 #148
Fenris: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2023 13:30

Joao Felix to Chelsea, here we go! Full verbal agreement reached, loan move on 11m Eur fee with 100% salary covered by Chelsea. #CFC

Before leaving, JF will extend contract with Atleti until 2027.

Joao will fly to London in the next hours to undergo medical tests and sign.

Chelsea płaci za wszystko i skoro Felix podpisuje nowy kontrakt to nie widzę powodów żeby został po sezonie w Chelsea No chyba że jakaś giga oplata.

Ruch wydawał by się dla nas dobry gdyby nie warunki athletico. W takim wypadku brawo zarząd.
» 10 stycznia 2023, 13:28 #147
Fenris: Źródło Fabrizio Romano.
» 10 stycznia 2023, 13:30 #146
shadow17: Czyli 20mln na około 20 meczów. bez opcji wykupu… not worth
» 10 stycznia 2023, 13:42 #145
Braks: Jak tam VDB? Zagra jeszcze w tym sezonie?
» 10 stycznia 2023, 11:02 #144
vieeeri: Na czym?
» 10 stycznia 2023, 11:07 #143
atotrikos: Na play'u, tam se karierę dokończy xd
» 10 stycznia 2023, 11:13 #142
sturmik: No niektórzy mysleli zeby nie sprzedawac VDB bo gorzej juz z nim byc nie moze.
Otóz Donny udowadnia ze moze.
» 10 stycznia 2023, 12:04 #141
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2023 12:24

Bardzo szkoda tej kontuzji. Chłopak się starał, ale bez wątpienia odbił się od MU i spokojnie mogliśmy go sprzedać, odzyskując część kwoty. A teraz nie wiadomo co z nim będzie. Pewnie gdy wróci to odejdzie za półdarmo.
» 10 stycznia 2023, 12:24 #140
atotrikos: Mówi się, że Simeone ma odejść po tym sezonie z AM a wtedy z miejsca będzie nr1 do zastąpienia Pottera w CFC XD

Piękna sprawa.
» 10 stycznia 2023, 10:41 #139
essaEdek: W takim razie Felix pewnie zostanie w AM po sezonie. ;)
» 10 stycznia 2023, 11:54 #138
atotrikos: Marcus Rashford & Harry Kane, wyobraźmy sobie ich współpracę, czy by wypaliło?
Tak jak Kane & Son wypaliło z tym, że Marcus ma większy potencjał.
» 10 stycznia 2023, 09:54 #137
vieeeri: Dlatego moim zdaniem trzeba sprawdzić, czy w ogóle Harry Kane jest zainteresowany przyjściem tu (wierzę, że tak). Jeżeli odpowiedź jego będzie pozytywna, a Levy przed oczami oblicze odejścia za rok Kane za darmo, trzeba poświęcić najbliższe miesiące na dopięcie tej sprawy. Bo jeżeli my do maja-czerwca nie będziemy mieli nic to trzeba plan B wdrażać. Głęboko wierzę w to, że my skończymy w top4, Tottenham poza i mimo wielkich chęci Levy nie będzie w stanie zatrzymać dłużej Harrego.
» 10 stycznia 2023, 10:31 #136
atotrikos: Kane chciał odejść do City ale wydaje mi się, że głównie z powodu dużego ratio do wygrania pucharów - Guardiola i ekipa.

Ale w chwili kiedy nasza forma rośnie w oczach, wszystko idzie w odpowiednim kierunku, zajmujemy powiedzmy top3 i wysoko w pucharach nie?
To nie kuszący jest projekt Manchester United ETH ?
Przecież musiałby być głąbem by nie widzieć kogo tam potrzeba - no właśnie jego.
Takie podejście jakie ma Erik serwuje nam w klubie też mu pasuje bo uwielbia go Conte a to dopiero zamordysta xd

Stadion, historia, rozmiar klubu i już realna szansa na sukcesy.
W City też byłby jednym z wielu w kolejnym mistrzostwie z rzędu prawie.
W United byłby uznawany za tego który przyniósł ten puchar.
» 10 stycznia 2023, 10:50 #135
vieeeri: No dobra, zgoda.
» 10 stycznia 2023, 11:06 #134
waletpl: Kaleson... Wiesz co to jest "obwód"?
» 10 stycznia 2023, 11:42 #133
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2023 11:59

Weghorst za słaby póki co na Burnley, a wy z wielkim przekonaniem twierdzicie, że ma byc zbawcą w MU niechby na pół roku tylko.
Dodam, że to ma być decydujące pół roku o albo LM, albo znowu czwartki wieczór.
Cóż bajajcie dalej.
» 10 stycznia 2023, 11:58 #132
waletpl: Axel... taki Mitrovic kopał się po czole w przeciętnym Newcastle, teraz pewnie większość by go u nas chciała choćby na te pół roku...
» 10 stycznia 2023, 12:20 #131
axel52: Co do Mitrovicia to mow za siebie, a nie za mityczną większość.
Oboje siebie warci, a wy chcecie z nimi iść po sukcesy?
» 10 stycznia 2023, 12:26 #130
mycka86: #axel52 na bezrybiu i rak ryba.
» 10 stycznia 2023, 12:26 #129
axel52: Moze i tak, ale pamiętaj o co klub gra i gdzie gra.
Tu juz nie ma czasu na jakieś pseudo wypożyczenia a'la Ighalo.
Ten klub i tak zmarnował dekadę.
» 10 stycznia 2023, 12:29 #128
atotrikos: Ja uważam, że obecnie Weghorst da więcej jak dałby Joao - bo my trzon już mamy, potrzeba egzekutora lub ściany żeby pomóc miała grać z nią.

Felix jest świetny ale np. w lato żeby miał okazję się zgrać z pomocą bo często tam schodzi i wymiany pozycji w systemie EtH.

W lato natomiast nadąży się sytuacja mam nadzieję pt. Harry Kane.

W takim układzie Anglik wygrywa.

Z Joao to była fajna opcja ale nie za takie hajsu i nie na noże.
Holender przypłynie tu w pontonie to jak będzie trzeba to i przetrąci kogoś za wyniki zespołu - to ważne.
» 10 stycznia 2023, 12:34 #127
NoLogo: Son gracz mega drużynowy, pierwsze co to szuka dobrego rozwiązania i patrzy czy ktoś jest lepiej ustawiony.
Rashford, pierwsze co to samolubny bieg do linii, w obrońców, w stronę bramki, jak już się zapędzi i jednak nie da się strzelić to może poda, na szczęście póki co robi statystyki indywidualne.
» 10 stycznia 2023, 12:38 #126
brazylianwisnia: Ile Burnley było wstanie zagrać wrzutek w pole karne w trakcie meczu i czy jakości Eriksena czy Bruno? Przecież robimy wyniki bez nikogo. Nawet bez Holendra będziemy w Top 4 na luzie.
» 10 stycznia 2023, 17:48 #125
sztejner: Marcus Rashford to obecnie największy „game-changer” w ofensywie Manchesteru United. Niezależnie czy Erik ten Hag ustawi go na prawym lub lewym skrzydle 25-latek nieustannie wchodzi w drybling, napędza akcje prowadzeniem piłki i wygrywa pojedynki z obrońcami. Jest bardzo dobrze przygotowany fizycznie, co najlepiej było widać w meczu z Wolves, kiedy wpadając w pole karne nic sobie nie robił z bliskiej obecności przeciwnika. 25-latek zachwyca głównie dryblingami czy przyspieszeniem na pierwszych metrach, ale potrafi też napędzić akcję podaniem spod linii bocznej. Jest najważniejszym zawodnikiem zespołu zarówno w kontratakach, jak i grze pozycyjnej. Imponuje wszystkimi cechami, które przez lata przypisywaliśmy mu, kiedy tylko był w formie.
» 10 stycznia 2023, 08:44 #124
Piwal: sztejner, na dobrą dyspozycje Rashroda sklada sie duzo czynników. Porównaj sobie nasz początek sezonu , kopiącego sie po czole Maguire, Shawa który miał juz nigdy nie powąchać murawy po transferze Malacii i płacz ze nie mamy prawego obrońcy. Narzekanie na duet McFred ktory popełniał duzo błędów w obronie nie dajac wiele w ofensywie. Do tego wieczne wytykanie napastnikom tego że nie sa zaanganzowani w wsparcie obrony.

Jak to wygląda obecnie? Shaw i Dalot są w zyciowej formie i oprócz świetnej gry w obronie dają bardzo duzo w ofensywie. Maguire trafi na ławke, para Varane Martinez wykonuje świetną prace. Casemiro doskonale łata dziury w defensywie podczas gdy Eriksen skupia sie na przeniesieniu piłki do przodu. Przy tak pracującej obronie i drugiej linii formacja ofensywna nie musi już tak bardzo angazowac sie w gre obronną i może skupić sie na ofensywie. Rashford wiele na tym korzysta ale jesli przyjrzeć sie blizej jego grze to nie różni się ona wiele od tego co prezentował wczesniej.
» 10 stycznia 2023, 09:45 #123
pbskarpy: @Piwal
Moim zdaniem Shaw zawsze był bardzo dobry. Stosunek słabej formy i dobrej oceniłbym na 20/80, pomijając brak gry po złamanej formy. Nigdy tego Malacii nie odbierałem jako osoby, która miała posadzić na ławce Shawa. Shaw jest tak dobry, że gra na lewej, na środku i gra w reprezentacji.
» 10 stycznia 2023, 09:51 #122
sztejner: 2016 : Januzaj,Rashford,Martial,Depay,Rooney - nikt nie wygryzł Marcusa
2017 :
Januzaj,Rashford,Martial,Depay,Rooney,Ibrahimović - nadal Rashford w pierwszym składzie
2018 : Rashford,Sanchez,Lukaku,Ibrahimović Martial Rooney Mkhitaryan - Rashford podstawa
2019 :
Rashford,Greenwood,Martial,Lukaku,Sanchez - Rashi nr.1
2020
Rashford Martial Greenwood Ighalo,Dan James i Martial
2021 :
Elanga,Rashford,James,Martial,Cavani,Ighalo,Greenwood - Rash pierwszym wyborem


I jakoś od tych 7/8 lat zawsze pierwszym wyborem był Marcus i nikt nie był w stanie go wygryzc
Niesamowite drewno ten Marcus
Nawet mając Jadona Sancho Ronaldo Elange Antonego i uczącego się gry na najwyższym poziomie Garnacho nadal stawiamy na Marcusa w ofensywie
Od lat trójkę z przodu zaczynamy od Marcusa.

Jak ktoś pisze ze to Welbeck 2.0 to mnie krew zalewa
» 10 stycznia 2023, 09:54 #121
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2023 10:13

sztejner, znów kolorujesz, to że grał nie znaczy że był pierwszym wyborem i ze od niego zaczynamy budowanie składu. Nie wydaje mi sie tez by zawodnik od którego według Ciebie zaczynamy budowanie skladu jest zwykle tak rzucany po pozycjach jak Rashford. On pełnił tu przez lata role zapchajdziury grajac na różnych pozycjach gdy akurat tam brakowało kogoś na pozycji, nie bez powodu występował na lewym skrzydle, prawym skrzydle i szpicy. Gdyby od niego zaczynano budowanie skladu to grałby tam gdzie lubi najbardziej.

w 2017 pierwszym wyborem i najlepszym strzelcem był Ibra
w 2018: pierwszym wyborem i najlepszym skrzelecem był Lukaku
w 2019: pierwszym wyborem do połowy sezomu Lukaku, od połowy Rashford/Martial a i tak Lukaku wykręcił lepsze liczby niz koledzy
2020: tu w końcu masz racje, Rashford był numerem 1
2021: tutaj Rashford grał najwiecej ale numerem 1 w klubie był zdecydowanie Fernandes
2022: pierwszym wyborem i najlepszym strzelcem był Ronaldo

W ubiegłym sezonie gdy Rashford nie miał formy bez problemu został wygryziony z składu przez Cavaniego Ronaldo Sancho i Elange.
» 10 stycznia 2023, 10:08 #120
Domestos: Sztejner, a to nie jest tak, że w wyjściowym składzie musi grać przynajmniej jeden wychowanek? Poza tym Rashford to Wellbeck 3.0, bo na miano 2.0 zasługuje Elanga.
» 10 stycznia 2023, 10:12 #119
sztejner: Sancho który zaczął grać w piłkę w marcu
i Cavani który w kwietniu wyszedł ze szpitala
Sztos wygryzienie
» 10 stycznia 2023, 10:26 #118
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2023 11:43

aaa czyli jesli Rashford gra bo z uwagi na kontuzje lub brak formy nie ma innych opcji to przyjmujemy narracje że "Rashford jest pierwszym wyborem" ale jesli ktos wraca i sadza go na ławce na kilka miesięcy to wtedy" Sztos wygryzienie "bo za krótko tak ? Niezła logika.

Badzmy szczerzy , Cavani gdy tylko był dostępny prezentował sie duzo lepiej od Rashforda , Sancho w ubiegłym sezonie to był ten sam poziom z tą różnicą że on nie miał rytmu meczowego dlatego dawał nadzieje na to że zaprezentuje sie lepiej gdy dostanie wiecej szans, Rashford cały sezon kopał sie po czole i grał tylko i wyłącznie za nazwisko bo nawet Lingard dałby nam wiecej na boisku.
» 10 stycznia 2023, 11:37 #117
waletpl: Lingard też był długo pierwszym wyborem ;)
» 10 stycznia 2023, 11:55 #116
Piwal: według logiki sztejnera to zawodnikami od których zaczynalismy ukladanie składu byli również Fred, McTominay a wczesniej nawet Fellaini.
» 10 stycznia 2023, 12:46 #115
karassas: Rash to przede wszystkim zyskał na tym, że w końcu mamy dwa skrzydła. Może Antony nie robi takich liczb na jakie wielu liczyło, ale sprawia, że mamy prawą stronę. Teraz zamurowanie lewej strony i jakoś to będzie już nie działa. Jak Rash złapie dołek to wtedy pewnie Antony zacznie robić liczby bo Rash będzie wykonywał analogiczną robotę na lewej. Do tego nawet jak Rash idzie na prawo to wtedy dalej jest Garnacho więc dalej mamy dwa groźne skrzydła
» 10 stycznia 2023, 15:22 #114
Litosci: Co ty Piwal porównujesz Ibre i Lukaku z Rashem, który gra na lewym skrzydle xd. Uczepiłes się Rashforda jak Stoperan Freda. W zeszłym sezonie grał jak patałach to grzał ławę, proste. A to, ze jest rzucany po pozycjach to pokazuje tylko, ze w każdej chwili może zrobić coś z niczego dlatego lepiej go mieć na boisku. Zreszta bruno tez jest rzucany po pozycjach i chyba mi nie powiesz, ze jest ktoś lepszy od niego.
» 10 stycznia 2023, 18:01 #113
Piwal: ja porównuje Rashforda do Ibry i Lukaku? Przeciez to sam autor komentarza wymienił ich jako tych którzy nie potrafili wygryźć Rashforda z składu. Dziwne nie ?
» 11 stycznia 2023, 08:25 #112
skowron32: Wiem że to nie portal smerfów, ale ile oni tych transferów przeprowadzają to jestem lekko w szoku. Fakt takie chaotyczne i bardziej biorą za nazwiska niż na pozycję które faktycznie wymagają wzmocnien. Tak trochę przypomina to kadencję Ole.
Co do Werghosta to moim zdaniem nic nie tracimy zawsze można go spróbować. Moim zdaniem parę goli dla Nas strzeli. A tego Nam potrzeba. Co nie zmienia faktu, iż w lato trzeba kupić klasowego napastnika typowa 9 nie jakąś dziewiątko-dziesiatke która może być i bramkarzem :-D tylko napastnika z krwi i kość, mało takowych na rynku ale ETH kogoś musi wyhaczyc ;-)
» 10 stycznia 2023, 07:08 #111
DaredevilUtd: Tam maja burdel poczawszy od wlasciciela, ktory kupil klub czasta kasa, a nie wie jakie ruchy powinien robic XD zwolnil trenera, ktory im dal LM i sie zaczelo kupowanie na pałę. Tam bedzie wiekszy syf jak my mielismy po odejsciu safa. U nas szlo stopniowo, tam jest bum odrazu.
» 10 stycznia 2023, 07:14 #110
skowron32: Nie no masz rację, tam burdel na kółkach. Dlatego napisałem, że przypomina mi to sytuację z Ole, kupowanie graczy coś w stylu kupić dla samego kupienia a dalej sie pomyśli. Potter też pewnie długo tam nie zabawi jak będzie miał wyniki takie jakie ma obecnie. Chyba, że nowi włodarze dadzą mu czas, ale nie sądzę by mieli cierpliwość czekać na awans smefrow już nie mówię o LM ale o jakiś wogole pucharach. O ich zdobywaniu już nie wspomnę.
» 10 stycznia 2023, 07:19 #109
Pyra: Ja nie jestem tego taki pewien, u nas już w 2015r z kadry zostali usunięci:
Javer Hernandez, Evans, Rafael, Fabio, Van Perisie, Nani, Ferdinand, Vidić, Evra, Anderson, Welbeck, Giggs i Scholes pomagający w 2013r.

Jak popatrzymy na te nazwiska to każdy ma przed oczami mistrza 2013 czy prawie mistrza 2012. U nas dwóch trenerów wywaliło praktycznie cały mistrzowski skład i nie wzmocnili nikim szczególnym.

Fellaini, Mata, Herrera, Shaw, Rojo, Di Maria na sezon, Blind, Depay, Darmian, Schweinstenger, Schneiderlin, Martial

To był zwykły sabotaż, najpierw ciamajda Moyes nie potrafił kupić nikogo z górnej półki a później LVG naściągał szrotu z którym walczymy nawet do dziś.

Chelsea kupuje zawodników zdecydowanie lepszych i nawet jak zmienią trenera to ten na start obejmie kadrę 3x lepszą niż np. Mou w 2016r.
» 10 stycznia 2023, 07:37 #108
Czerwony123: 400 baniek wydane przez Chelsea w tym sezonie. 900 baniek od zatrudnienia Lamparda. Mercenaries fc.
» 10 stycznia 2023, 00:04 #107
kckMU: Gdy myślisz, że przebicie rządów Woodwarda jest niemożliwe... ja pierdziele.
» 10 stycznia 2023, 00:21 #106
Czerwony123: Maja rozmach. Maja trzech zawodnikow, ktorzy sa do siebie podobni. Felix, Maunt, Havertz. Nie kumam tego, ze Felix wybiera Chelsea, gdzie mogl isc do Arsenalu. Arsenalu, ktory daje szanse w walce o mistrza.
» 10 stycznia 2023, 00:33 #105
kckMU: Felix to już chciał iść gdziekolwiek, gdzie kopią piłkę do przodu.
» 10 stycznia 2023, 00:50 #104
mycka86: Ich kadra to obecnie 28 (bez Felixa) piłkarzy pierwszego składu. Wszyscy aspirują do gry w kadrach swoich krajów i chcieliby grać jak najwięcej. Nie przypominam sobie tak szerokiej kadry w żadnym zespole. W szatni na pewno nie jest wesoło, skoro dla połowy brakuje minut.

Na pewno do końca okienka kogoś jeszcze sprzedadzą lub wypożyczą. Ale strasznie się tam pogubili po odejściu Romka, nawet o LE może być u nich ciężko.
» 10 stycznia 2023, 01:14 #103
Batigol222: od zatrudnienia Lamparda wygrali LM i Superpuchar Europy, więc porównywanie ich do United nie ma sensu, zwłaszcza, że oni też sporo sprzedawali: transfermarkt.pl/fc-chelsea/alletransfers/verein/631

Licząc od sezonu 19/20 (umowny okres) są na minusie mniej więcej 400 milionów. Wygrali LM. United za ten sam okres jest na minusie na ok. 500 milionów. Największy sukces: 2 miejsce w lidze i finał śmiesznej Ligii Europy po odpadnięciu w fazie grupowej LM.
» 10 stycznia 2023, 02:11 #102
Genek: Dobra ale to jest polityka chelesa od zawsze, wydawać wydawać i jeszcze raz wydawać, oni nigdy nie byli na szczycie przez dłuższy okres, mieli momenty, wygrali lige mistrzów potem 2-3 lata słabutko, potem liga za jose, sezon poźniej 10 miesjce, potem za conte wygrali i znowu zjazd i wiadomo potem tuchel i liga mistrzów i teraz znowu zjazd, tak się u nich kreci karuzela od zawsze, mają taki politykę klubu, my musieliśmy być najlpesi na świecie żeby wygrywać wszystko i utrzymywaliśmy się na szczycie, przez długi czas, oby teraz z erikiem i nowymi właścielami to u nas wróciło.
» 10 stycznia 2023, 02:35 #101
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2023 07:20

Batigol niezly troll tralalal. Pomyliles strony chlopczyku :) Jak ktos nie chce widziec jaki burdel w Chelsea sie zrobil od przejecia nowego wlasciciela, to musi byc psycho fanem tego klubu :D
Swoja droga jak mozna zwolnic od tak Menagera, który zdobyl im LM, to juz pokazuje jak niekompetentny jest nowy wlasciciel.
» 10 stycznia 2023, 07:17 #100
Batigol222: to są fakty, dzieciaczku. Nawet jeśli ostatnio za dużo wydają, to w perspektywie paru sezonów i tak szastali kasą mniej, niż United
» 10 stycznia 2023, 08:07 #99
arusm: Trochę to smutne, że kibicie Chelsea muszą ganiać po stronach innych klubów bo na ich fanpagach pustki.
» 10 stycznia 2023, 13:02 #98
Stanior: Serio jestem zdziwiony, że wielu z was liczyło na transfer Felixa, który tak naprawdę nie wiadomo kim jest na boisku. Gdyby ten transfer naprawdę nastąpił to pomyślałbym, że go Erikowi wcisnęli i całkiem Holender stracił już panowanie nad tym kto przychodzi jednocześnie oznaczałoby powrót demonów z przeszłości czyli komercjalizacja a wyniki i jakość na drugim miejscu.
» 9 stycznia 2023, 23:07 #97
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2023 23:14

Może dlatego, że Felix dobrze współpracuje z Bruno i wielu liczyło, że i w klubie ta współpraca będzie miała miejsce.
Ale rzeczywiście to taki zawodnik w stylu Dybali czyli ni to napastnik, ni to pomocnik, taki grajek między 10 a 9 a nawet skrzydłowym, bardziej taki wolny elektron, w taktyce Erika mógłby wypalić bo podobną rolę zajmował u niego Tadić w Ajaxie, ale raczej szukamy na ten moment kogoś w stylu Hallera czyli 9 z prawdziwego zdarzenia.
» 9 stycznia 2023, 23:13 #96
GS8GS: Tylko u nas masz Eriksena, który aktualnie ma większy wpływ na naszą gre niż Bruno. Wiem że to zabrzmi surowo, ale mam wrażenie że portugalczyk jeszcze do nas nie dojechał z Kataru.
I troche obawiam się tych jego strat, złych wyborów i za lekkich podań w meczach z City czy Arsenalem którzy takich okazji nie marnują do kontrowania.
Mam cichą nadzieje że w meczu z Charlton zacznie grać jak przed MŚ.

Felixa będzie ciężko wkomponować w naszą kadre, i to jest największy problem w jego kandydaturze, w wielu aspektach jest wręcz klonem Bruno. Sprowadzimy go i będzie zmiennikiem? Rozumie sens wypożyczenia aby nie twopić z potencjalnym transferem, ale moim zdaniem to Fenix playmaker- dużo strzelający, a nie jest typ silnego napatnika którego nam potrzeba.
» 9 stycznia 2023, 23:39 #95
NoLogo: GS8GS - Mecz z trybun obejrzy Bruno Fernandes. Portugalczyk musi pauzować jedno spotkanie z powodu żółtych kartek.
» 10 stycznia 2023, 01:53 #94
Kicek999: Mnie ten felix nie przekonuje zupelnie, bardzo ladnie to napisale:) nie wiadomo jaka to pozycja . Ja dziekuje za niego, lepiej poczekac a teraz typowego napastnika wypożyczyć
» 10 stycznia 2023, 09:29 #93
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2023 23:04

Nie ma co oczekiwać transferów w styczniu, wszystkie potencjalne cele już nam uciekają, skończymy z Weghorstem/Depayem i oby spełnili swoje zadanie jako zabezpieczenie na pozycji nr 9.
Za Glazerów tak naprawdę to tylko raz zaszaleliśmy w styczniu ściągając Bruno i co by nie mówić powinno to im dać do zrozumienia, że jednak warto czasami zaryzykować w mniej sprzyjających okolicznościach, bo może się to opłacić - transfer Bruno dał nam wtedy upragnione top 4 i można powiedzieć że stał się jakimś punktem zwrotnym w ostatnim czasie w United bo to właśnie Bruno najbardziej odmienił nasz zespół.
Miejmy nadzieję, że to już ostatnie okienko transferowe czy zimowe, czy letnie w historii Glazerów w naszym klubie, Erik zasługuje na solidne wsparcie, widać że to facet z głową na karku i praktycznie sam tutaj naprawia wszystko od A do Z, trafnie ocenił i rozwiązuje największe problemy United w erze po Fergusonie - ściąganie niewłaściwych piłkarzy, dawanie zbyt wysokich tygodniówek, kominy płacowe, toksyczna atmosfera, brak dyscypliny w zespole no i kolosalna dziura w środku pola po odejściu Scholesa i Carricka nigdy nie załatana aż do przyjścia Casemiro i Eriksena, czyli graczy których ściągnął sobie nasz łysy Holender - dlatego trzeba stać za nim murem, nie tylko gdy nam idzie, ale nawet gdy trafi się gorszy okres, bo tak naprawdę to jedyny trener w erze po Fergusonie, który potrafił naprawić tak wiele w tak krótkim czasie.
» 9 stycznia 2023, 23:03 #92
brazylianwisnia: Mysle ze Glazerowie daliby zielone swiatlo na wydanie kasy w styczniu ale tej kasy zwyczajnie nie ma w kasie. Caly budzet zostal wydany latem a kupowanie zawodnikow na kredyt jest zakazane.
» 10 stycznia 2023, 07:43 #91
M4S73R: Wout Weghorst jest gotowy zapłacić opłatę odszkodowawczą z własnej kieszeni, jeśli Besiktas nie pozwoli mu dolaczyc do Manchester United w najbliższych dniach.

(Źródło: tw/gkhndinc)
» 9 stycznia 2023, 22:58 #90
Spiker2405: Oby Arsenal się zarsenalił. Mam nadzieję, że zaczną od Tottenhamu.
» 9 stycznia 2023, 22:37 #89
AFC07: Po polsku napisz XD
» 9 stycznia 2023, 23:43 #88
miloszek5555: Masz plusa, widać że weekend się przedłużył.
» 10 stycznia 2023, 00:05 #87
Majek: Udają że nie rozumieją. :-)
» 10 stycznia 2023, 08:03 #86
Majek: Zamiast się cieszyć, że brak szaleństw na rynku transferowym może być zwiastunem wyczekiwanego pożegnania się z Glazerami to wy biadolicie.

Ewidentnie klub szuka uzupełnienia składu jak najtańszym kosztem. Jeśli faktycznie United interesowało się Gakpo, Felixem i Thuramem to brak transferu tych piłkarzy nie musi oznaczać, że przegraliśmy z kimś rywalizację. Po prostu ewentualny transfer nie zmieściłby się w przewidzianym budżecie.

Dlatego kombinują z tymi wypożyczeniami.
» 9 stycznia 2023, 22:18 #85
Masta: Jeszcze nam Chelsea Felixa podwędzi :D
» 9 stycznia 2023, 22:17 #84
DaredevilUtd: Chyba, tobie. Nikt nirmalny go tu nie chce, szczególnie za taka kase.
» 9 stycznia 2023, 22:35 #83
brazylianwisnia: Weghorst może być bardzo dobra opcja na te kilka miesięcy. Obecnie mamy Rasha, Martiala,Anotnego, Sancho czyli zawodników którzy potrzebują przestrzeni żeby pokazać swój potencjał. Najlepiej podania za plecy. Dlatego wiele słabszych zespołów woli się z nami murować w polu karnym żeby uniemożliwić zagrania za plecy. Dzięki Holendrowi będziemy mieć opcje by Eriksen, Bruno i Casemiro dogrywali mu pilki w ten gąszcz graczy a taki byk niejedna piłke sięgnie. W Burnley ani nie miał takich podających ani Burnley nie jest w stanie tak zamykać rywali w polu karnym. Jak by udało mu się strzelić 2 bramki z główki to może zadziałać efekt psychologiczny i rywale nie będą tak chętnie już grać głęboko a to znowu otworzy przestrzenie dla reszty... Może oczywiście też wyjsc lipa ale myślę że warto go wziąć do lata i mieć taką opcje.
» 9 stycznia 2023, 22:04 #82
Batigol222: Problem w tym, że Weghorst to drewno. To nie jest taki wysoki napastnik w stylu Zlatana, Żiru czy nawet Mitrovica, którzy są przydatni w grze kombinacyjnej. Gdyby jeszcze przy tym był chociaż szybki, tak jak np. Lukaku, to pół biedy, ale biegać to on też specjalnie nie biega. Z wymienionych zawodników United to tylko Rashford i Martial potrafią coś sensownego zrobić z wolną przestrzenią: Antony nie idzie w drybling nawet jeśli ma na przeciwko siebie tylko bocznego obrońcę stojącego gdzieś na 30 metrze, a Sancho też nie należy do szybkich skrzydłowych. I to wcale nie musi działać tak, że jeśli United będzie miało w składzie Weghorsta, to rywale automatycznie zaczną grać wyżej. Na Haalanda większość zespołów tak czy inaczej wychodzi w nisko ustawionym bloku i czasami to sprawia City potężne problemy, chyba nawet większe, niż w czasach, kiedy grali bez klasycznej "9", a Weghorst to taki Haaland bez szybkości, z gorszą techniką, dużo gorszym wykończeniem i bez umiejętności urywania się obrońcom.

Optymalna sytuacja dla United to byłby albo taki napastnik, na którego rywale zawsze muszą bardzo uważać w polu karnym (Ings), albo ktoś w rodzaju Firmino, kto będzie grał na pozycji 9,5, robiąc za swoimi plecami miejsce dla skrzydłowych.
» 9 stycznia 2023, 22:30 #81
Piwal: Optymalnym napastnikiem dla United byłby ktoś silny kto potrafi strzelac gole. Nie musi byc szybki, wystarczyłby Benzema który albo cos ustrzeli z niczego albo skupi na sobie dwóch obrońców i zrobi miejsce kolegom z skrzydeł. Nawet Lukaku z swoją szybkością musiałby byc pilnowany przez dwoch rywali. Co do Weghorsta obawiam sie ze nie zda egzaminu.
» 10 stycznia 2023, 11:42 #80
zbyszek7: Narazie Oxford sie trzyma, przydalaby sie Arsenalowi powtorka przed meczem z Nami
» 9 stycznia 2023, 21:45 #79
sztejner: Mogliby zakończyć mecz takim wynikiem
Nie życzę Arsenalowi porażki Ale jakby im tak dodać kolejny meczyk to by było elegancko
» 9 stycznia 2023, 21:49 #78
DjTED: Wielki lider PL w podstawowym składzie męczy się z amatorami
» 9 stycznia 2023, 21:43 #77
Ordzik: ?? Coo jeżeli Arsenal gra ludzie są zdrowi to podstawowa 11
Ramsdale- white-Gabriel-Saliba-Zinchenko-Partey-Xhaka-Oddegard-Saka-jesus-Martinelli
Czyli 3, nie wiem czy ogladasz ale już z karnego zostali okradzeni, o faulach nie wspominam
Ale faktem jest ze widac ze z tym środkiem boiska Arsenal gra bardzo słabo
» 9 stycznia 2023, 22:10 #76
DaredevilUtd: Ordzik nawet nie ukrywa, ze kibic armatek 90% komentarzy o nich. Zgobiles sie szukajac strony kanonierow??
» 9 stycznia 2023, 22:38 #75
Genek: Ale oxford gra, wow arsenal bezradny, pytanie na ile im wystarczy sił.
» 9 stycznia 2023, 21:39 #74
Batigol222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2023 21:20

Nie wiem, czy ten Weghorst to może być jakieś realne wzmocnienie. W Burnley wyglądał marnie: nie strzelał i ogólnie niewiele dawał zespołowi (chociaż pamiętam, jak zgrabnie objechał Maguire'a: youtube.com/watch?v=xgEBhj-5B1c, ale który ofensywny piłkarz w Premier League nigdy nie nawinął Maguire'a?). A gadanie, że niby Burnley gra tak defensywnie i napastnik nie mógł tam niczego zrobić to bzdura: Chris Wood strzelał po 10-14 bramek w PL, grając dla tego samego zespołu.

Inna sprawa, że i Gakpo, i Felix też wydają się raczej przeciętnymi opcjami na ŚN. Mój typ to Danny Ings. Niby AV myśli o tym, żeby go sprzedać, a gość jednak zawsze miał smykałkę do strzelania bramek, nawet jeśli nie był specjalnie regularny. No i grając w takim Sotton potrafił strzelić 22 bramki w sezonie ligowym Premier League, co jednak świadczy o pewnym potencjale.
» 9 stycznia 2023, 21:19 #73
Genek: Wszystko fajnie, tylko niewiem czy wiesz nie mamy hajsu i nie bedziemy nikogo kupować tylko wypożyczenia, więc wątpie żeby villa chciała nam wypożyczać ingsa na pół roku.
» 9 stycznia 2023, 21:40 #72
brazylianwisnia: Czy tego Ingsa da się pozyskać za 10mln?
» 9 stycznia 2023, 21:55 #71
Batigol222: Ings ma kontrakt do czerwca 2024, więc może, może wypożyczenie na pół roku plus opcja wykupu wchodziłyby w grę. Podobno Emery przymierza się do sprowadzenia innego napastnika, a Watkins raczej ma tam mocną pozycję, więc kto wie. I patrząc na kadrę AV to mogliby się skusić na któregoś z grajków, którzy w United są zbyteczni, np. Lindelofa czy Freda.
» 9 stycznia 2023, 22:18 #70
SickRabbit: Zaraz włączę The United Stand i zobaczę jak Goldbridge toczy pianę, że Felixa nie ściągnęli.
» 9 stycznia 2023, 20:50 #69
DaredevilUtd: I pewnie w komentarzach bedzie przytakujacy Autotrikos XD
» 9 stycznia 2023, 21:25 #68
Majek: Chelsea nie umie dobrze zagospodarować Havartza, a bierze Felixa.
» 9 stycznia 2023, 20:34 #67
M4S73R: Chelsea pracuje nad osiągnięciem porozumienia i podpisania umowy z napastnikiem Gladbach Marcusem Thuramem.

Źródło: Times Sport

Chelsea teraz chce podpisać wszystkich byleby uprzedzić rywali a później ? A później zobaczymy jak to wszystko zagra
» 9 stycznia 2023, 20:16 #66
Apocalypse: Z jednej strony.masz rację, że kupują wszystko co popadnie. Ale zobacz jak szeroką kadrę będą mieli i każdy z tych zawodników coś wniesie do gry. Taki thuram mimo wszystko to dwa albo trzy poziomy wyżej od Elangi.
Z jednej strony nie ma co zazdrościć ale jak u nas będą zabierali się do transferów dalej jak pies do jeża to będziemy zawsze brać odpadki i tyle.
Z Case się udało , chociaż real i tak zbil na nim fortunę. Antony przyszedł za 100mln, i nie oszukujmy się to jakieś mimo wszystko 50mln za dużo. Nie śmiejmy się z Chelsea tylkompatrzmy co u nas się dzieje, bo nie zdziwię się jak po sezonie Chelsea zgarnie Felixa a by Weghorsta
» 9 stycznia 2023, 20:48 #65
brazylianwisnia: My i tak nie mamy kasy oraz nie ma żadnego docelowego napastnika do kupienia dziś więc nie mamy problemu. Nadmiar piłkarzy którzy chcą grać w podstawie bo przyszli do klubu jako ktoś to też problem bo będą kwasy.
» 9 stycznia 2023, 21:04 #64
Apocalypse: To zależy od zawodnika, zobac, u nas Maglajera. Koleś jest słaby, a widać po nim i jego wypowiedziach że oczekuje gru w podstawie
» 9 stycznia 2023, 21:08 #63
Majek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2023 21:20

Apocalypse, do niedawna my tak kupowaliśmy piłkarzy i jeszcze w poprzednim sezonie mieliśmy bardzo szeroką kadrę. Jak na tym wychodziliśmy? Krótka jest pamięć "kibica"
» 9 stycznia 2023, 21:20 #62
Apocalypse: Nie jest krótka pamięć, ale porównywać thurama do perreiry czy Lingarda to smiechu warte.
Co innego szeroką kadra z zawodnikami może I nie z topu ale z takimi co wnoszą coś do zespołu, a co innego jak było u nas że pełno szrotu i na dodatek połowa tego szrotu jeszcze jest czytm Fred, Maglajer, elanga...
» 9 stycznia 2023, 21:29 #61
brazylianwisnia: Właśnie o tym pisałem. Maguire kupiony za 80mln, gwiazda reprezentacji przyszedł jako pan ktoś i dlatego tak kręci nosem. Felix, Havertz, Mount, Lukaku nie będą chcieli siedzieć na ławce..
» 9 stycznia 2023, 21:56 #60
Majek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2023 22:05

A dlaczego mam porównywać Thurama do Pereiry? Przecież to zupełnie inna pozycja i nawet go w kadrze nie było tylko na wypożyczeniu.

Rok temu do trójki w ataku aspirowali Rashford, Martial, Ronaldo, Sancho, Cavani, Greenwood, Elanga, Mata i Lingard. Chociaż ten ostatni bardziej jako zmiennik Bruno.

Thuram to na razie przeciętny grajek z potencjałem. W wieku 25 lat nikim jeszcze wielkim nie jest w Bundeslidze, a Ty robisz z niego niewiadomo kogo. Nie można go porównywać z Lingardem, bo to jeszcze nie ten poziom co Anglik?
» 9 stycznia 2023, 22:04 #59
M4S73R: Właściciele PSG, Qatar Sports Investments rozważają pełne przejęcie lub zainwestowanie akcji w Manchester United

Źródło: tw/biznes
» 9 stycznia 2023, 19:48 #58
rizx: Eh, to jest news na który można patrzeć w miarę optymistycznie tylko w przypadku, gdyby całkowicie zrezygnowali z PSG i przerzucili się na Anglię, w prowadzenie 2 klubów na takim poziomie nie wierzę
» 9 stycznia 2023, 19:55 #57
NoLogo: Plotki ploteczki i inne wymysły, co portal to będą inne, wczoraj było, że mają chrapkę na Totki.
» 9 stycznia 2023, 20:01 #56
rizx: Podobno rozważają zainwestowanie w jeden z klubów (lub kupno całości): United/Liverpool/Spurs
» 9 stycznia 2023, 20:04 #55
GS8GS: Jeśli już inwestor z krajów arabskich to z Arabi Saudyjskiej, oni robią grunt pod mundial u siebie bo chcą się pokazać światu, już rozwiązali jeden nasz problem.
Wcale nie wykluczone że jakiś fundusz inwestycyjny tam powstały będzie szukał klubu w top5 lig Europy.
Ale nie wydaje mi się aby Glazerowie sprzedawali klub gdy będą mogli zaciągnąć na niego kolejne kredyty pod budowe Centrów handlowy w Arabi, nad którymi pracują.
» 9 stycznia 2023, 20:28 #54
Majek: W miarę optymistycznie? Nie wierzę w to co czytam. To będzie dramat jak kupią Manchester United.
» 9 stycznia 2023, 20:32 #53
shadow17: szkoda Felixa ale do chelsea? to oczywiste panic loan, przecież to 1:1 Havertz albo trochę Mount xD
» 9 stycznia 2023, 18:21 #52
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2023 17:58

Zobaczymy jak sobie poradzi Joao w Anglii. Szkoda, że nie do nas ale może zaraz powie że woli zostać w Madrycie i będzie śmiesznie.
» 9 stycznia 2023, 17:58 #51
Gwiazda: Cash na celowniku Chelsea .ciekawe
» 9 stycznia 2023, 17:56 #50
atotrikos: Te co są snajperzy xddd wszystkich wykupią haha
» 9 stycznia 2023, 17:57 #49
Braks: Z felixa taki sam napastnik jak z pozostalych w united. Całe szczęście Erik myśli po swojemu a nie jak dzieci które grają w fife
» 9 stycznia 2023, 17:55 #48
Anhel: Felixa tak przekonał projekt Chelsea ze aż chce tam iść na pol roku grać, Niebiescy go nie wykupią po sezonie ponieważ Inter ma wywalone na Lukaku i ten będzie musiał wrócić do Chelsea. A tak wgl to powiedział ktoś Felixowi żeby spojrzał w tabele bo tam do top4 jest daleka droga.
» 9 stycznia 2023, 17:54 #47
kamilpe: Lepiej zbierać pieniądze na transfer Kane w lato niż wykładać teraz dużą kasę na Felixa. Nie chce do Nas to nie, trudno - i tak nie byłem za tym transferem. Wolę już Wouta, który deklaruje, że chce grać dla Nas i Erika. Felixa przekonał projekt Chelsea a ma być podobno to tylko wypożyczenie bez opcji wykupu więc jaki to projekt na 6 miesięcy? Niech idzie gdzie chce.
» 9 stycznia 2023, 17:37 #46
kamilpe: Dokładnie. Podobne transfery przeprowadzał Ferguson więc też jestem dobrej myśli. Musimy mieć graczy z jajami a Wout napewno do takich należy. Jestem ciekawy jak to się rozwinie wszystko.
» 9 stycznia 2023, 17:44 #45
Edek23: Dokładnie Sir nie kupował zawodników wielkich ukształtowanych oni stawali się wielcy dopiero u nas
» 9 stycznia 2023, 19:11 #44
karassas: No wiesz co ma powiedzieć Felix? Tak uczciwie chłopak nie ma najmniejszej ochoty zostać w Atletico, a jedyna drużyna, która chce zaspokoić chore oczekiwania Atletico to Chelsea. W tym momencie to pewnie każdy klub w Anglii wydaje mu się lepszą opcją niż zostać w Atletico. Wout podobnie deklaruje, ale co ma zrobić? Ma szansę na to żeby pograć w dobrym klubie to robi wszystko żeby to się udało. I nie mówię, że to coś złego bo to jest całkowicie normalne zachowanie. No cóż na ten moment każdy transfer EtH się broni i mam przeczucie, że ktokolwiek przyjdzie to my kibice będziemy mieć pociechę
» 9 stycznia 2023, 20:31 #43
PastaDoCiasta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2023 17:16

Chelsea zapłaci za pół roku gry Felixa 20 mln. Sorry, ale nie można jechać po naszym zarządzie, że ich nie przelicytowali
» 9 stycznia 2023, 17:16 #42
Apocalypse: Ale czemu? My się będziemy kopać po czole w razie co z Elanga. 20mln? Nie przesadzajmy że to dużo...
» 9 stycznia 2023, 17:22 #41
zbyszek7: Dokladnie bo na dp to jest tak:
- robic transfery po cichu i za male pieniedze
- placic pilkarza jak najmniej a ci co maja duzo to poobcinac pensje
A jak nasi rywale kupuja kogos za wielka kase to wtedy:
- jestemsy nieudacznikami
- wywalic caly zarzad
- nie nadajemy sie teansfery
» 9 stycznia 2023, 17:22 #40
brazylianwisnia: Zbyszek, tak to właśnie jest bo kibic oczekuje tanio, z małą pensja i zaalwsze skutecznie xD
» 9 stycznia 2023, 17:28 #39
Apocalypse: Nie wiem jak wy ale ja jako kibic oczekuje zwycięstwo i ciekawej gry, a nie kopiących się po czole średniaków bo takim się mało.placi itp.
» 9 stycznia 2023, 17:30 #38
KalinkaRIP: Apocalypse prosta recepta, przerzuc się na PSG albo inny Bayern. Sorry ale inaczej osobnika twojego pokroju nie da się skomentować. No ale ty masz wymagania przecież
» 9 stycznia 2023, 18:50 #37
brazylianwisnia: Apocalypse i jak ci się podoba transfer Lukaku, Falcao, Di Maria, pogba? Tak jak lubisz - duża kasa, znane nazwisko?
Felix dogada się z Chelsea i będzie grał dla drużyny spoza top 4? Niech się dogaduje. Narazie mowa o wypożyczeniu. Jako że się nie sprawdzi w EPL wątpię by ktoś dał za niego te 120mln. Nie mając kasy trzeba zadowolić się Weghorstem. Nie widzę innych klasycznych 9tek do wyjęcia dziś.
» 9 stycznia 2023, 21:09 #36
DevoMartinez: Patrzycie przez pryzmat nazwiska, kasy i fajnych umiejętnosci technicznych ale nie patrzycie jak chce grać Ten Hag i jakiego zawodnika pod to szuka. Techników magików mamy niemało, za to pracowitej mocnej 9tki nie mamy. U nas żaden napastnik nie umie wziąć obrońcy na plecy, poprzepychać się, przytrzymać piłki i dać czas podłączyć się kolegom. Martial to typowy atakujący holujący, Rashford biegacz zawsze przodem do bramki a Antony czy Sancho technicy dryblerzy. Czasem do układanki pasuje ktoś tańszy z pożądanymi umiejętnościami niż mega gwiazda za 100 baniek która tych konkretnych umiejętności nie ma (za to ma inne).
» 9 stycznia 2023, 21:28 #35
Rvn1001: Wychodzi że my nie mamy kasy na transfery...Jednak letnie okienko zrobiło swoje. W grę wchodzi tylko wypożyczenie jakiegoś napastnika i tyle.
» 9 stycznia 2023, 17:14 #34
brazylianwisnia: Przecież wiadomo o tym od miesiacy
» 9 stycznia 2023, 17:29 #33
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2023 17:14

Kolejny który nie widzi co pisze
10 mln za wypożyczenie + opłacanie całej pensji + brak opcji wykupu uważasz że u nas byłoby dobrym dealem??
Przecież nam się to obecnie zupełnie nie opłaca,mimo że lubię tego zawodnika to Kotletico postawiło warunki dla nas obecnie absurdalne.
Brawa dla Erika,Mourtagha i Arnolda za twarde stąpanie po ziemi i konkretne decyzje.
» 9 stycznia 2023, 17:08 #32
brazylianwisnia: Jak ci wstyd to zrob sobie przerwę i się schowaj Kaleson. Nie potrzebujemy zmiennika dla Bruno i Rashforda za work kasy.
» 9 stycznia 2023, 17:30 #31
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2023 17:39

SuperKaleson
Czy ja gdzieś napisalem ze mamy zostać z Elangą i Martialem ?
Potrzebujemy wzmocnień Ale nie za chore pieniądze a takie warunki bez wątpienia postawiły paski z LaLigi
Szukamy opcji półrocznej,taniej,co dołoży kilka goli I pomoże nam w osiągnięciu celu jakim jest Top4 + jakiś puchar.
Wypożyczanie Felixa bo to Felix to czysty idiotyzm,szczególnie na takich warunkach.
To nie fifa że sobie ustawisz budżet na 150 miliardów i se kupisz 27 zawodników w jeden miesiąc

P.S
Gdzie Ty widzisz w Felixie opcje na przyszłość przy braku możliwości wykupu ?? XDDD
Zacznij czytać ze zrozumieniem
» 9 stycznia 2023, 17:36 #30
pbskarpy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2023 17:47

@ sztejner

Brawa dla Erika? Za co? A co on ma do gadania w sprawie transferów? Już Ci mówię - nic. Kiedyś jak odejdzie, to powie, że MU nie chciało z nim współpracować i tyle. Teraz to on może jedynie pracować dalej albo rozwiązać kontrakt z tego powodu ;) On mówi kogo chce, a decyzję i sensowność takiej zachcianki weryfikuje góra. ETH nie należy do "góry" jest pod nimi. Ale zgadzam się z tym, że taki deal to śmiech na sali.
» 9 stycznia 2023, 17:45 #29
pbskarpy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2023 18:17

@SuperKaleson

Myślisz, że to Erikowi nie jest miło czy bardziej Tobie? Być może w Twoim mniemaniu Erik to taki gracz w Fifę i jak zechce to może mieć kogo chce? Czytając Twoje komentarze można odnieść wrażenie, że to Ty bardzo już chcesz mieć kogoś zaklepanego "Chociaż niech tego Weghorsta zaklepiaw". Byle ktoś był. A tu na ziemi w ril lajfie jest trochę inaczej. ;)
» 9 stycznia 2023, 18:16 #28
brazylianwisnia: Inwestycja na przyszłość, na 4 miesiące do maja?
» 9 stycznia 2023, 21:11 #27
arusm: "Brawa dla Erika? Za co? A co on ma do gadania w sprawie transferów? Już Ci mówię - nic."
...
"On mówi kogo chce, a decyzję i sensowność takiej zachcianki weryfikuje góra."
No to w końcu ma coś do gadania czy nic?
» 10 stycznia 2023, 11:55 #26
Anhel: Ćwierkają ptaszki ze Chelsea bierze Felixa, oni kupuja każdego haha zaraz tam Potter cała 18 wymieni
» 9 stycznia 2023, 16:40 #25
AUDIoooo: Te ptaszki to pismaki, cały styczeń będzie ćwierkanie, jak zresztą co okienko ;)
» 9 stycznia 2023, 16:45 #24
gawlo4: Chelsea zaczyna wygladac jak projet typu: kupujemy wszystko, a potem zobaszy sie co z tego bedzie.
» 9 stycznia 2023, 16:57 #23
BNK: Gareth Bale przeszedł właśnie na emeryture
» 9 stycznia 2023, 16:33 #22
AUDIoooo: Swoje zarobił, gdyby nie kontuzje jeszcze by popykał. Wczesna emerytura, on ma 33 lata ;)
» 9 stycznia 2023, 16:42 #21
sztejner: Potężny był
Przewrotka w finale LM
Sprint z Bartrą
Tworzył jedno z najlepszych o Ile nie najlepsze trio Realu w historii.
Kozak
Masa fajnych wspomnień
Walia.Golf.Madryt - w tej kolejności
» 9 stycznia 2023, 16:45 #20
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2023 16:58

Nie zapomne jak Mourinho chciaał go do nas sprowadzić. Zapewne wydalibyśmy 100-120 mln a na tygodniiówkę 250-300 tys tygodniowo. Byłby to pewnie kolejny niewypał. Dobrze ze do tego nie doszło. Real wtedy zrobiłby deal życia. Akurat walijczyk zaliczaał solidny zjazd i inkasował u nich sporą tygodniówkę.
» 9 stycznia 2023, 16:57 #19
zbyszek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2023 17:27

33 lata ale od 3 lat gral w golfa zamiast w pilke! Krotka kariera ale pilkarzem byl moze nie wybitnym ale bardzo bardzo dobrym
» 9 stycznia 2023, 17:25 #18
brazylianwisnia: Jego chciał Moyes
» 9 stycznia 2023, 17:31 #17
Mateo: Zizu iqbal poproszę jutro w 11
» 9 stycznia 2023, 15:47 #16
Pochmurny: Jeśli chodzi o Weghorsta to wątpię aby był to transfer, a jedynie wypożyczenie, kolejne wypożyczenie. U Nas nie chcą wydawać pieniędzy w połowie sezonu, a chcą jakoś urozmaicić skład. Według mnie fajna opcja bo akurat jedyne czego nie posiadamy w składzie to zawodnika który potrafi być człowiekiem od brudnej roboty z przodu. Do tego można liczyć na zagrożenie w powietrzu. Jeśli będą broniły go liczby (wszelakie, nie tylko bramki) to zawszę warto rozpatrzeć na przyszłość jego pozyskanie.
» 9 stycznia 2023, 15:14 #15
brazylianwisnia: Old Fashion ale jakie można mieć realne opcje w styczniu przy pustej sakwie? Opcja jest dobra bo nie mamy takiego zawodnika a ktoś powinien straszyć z główki gdy rywale muruje całą drużyną. Kibice akceptują sytuację że teraz bierzemy takiego gościa a latem Kanea.
» 9 stycznia 2023, 17:40 #14
kamilpe: Besiktas official statement on Weghorst and Man Utd deal #MUFC "Claims that there's exit clause in Weghorst contract for €2.5m fee from Premier League clubs are completely fake. The decisions on Weghorst are only up to Besiktas. We will inform on more developments". [Romano Fabrizio]
» 9 stycznia 2023, 14:59 #13
atotrikos: No ryją Abubakara o powrót do Turcji- efekt domina bo nie mogą zostać bez napadu. Weghorst na prawdę im wystrzelił, najlepszy strzelec zespołu. MAJĄ PRAWO BYĆ PODGOTOWANI XD
Ale umówmy się - 30 lat, dzwoni United, dzwoni trener holenderski - nie możesz tego odmówić, praktycznie ostatnia szansa na wielki klub - życiowa szansa.
Zrobi wszystko by do nas dołączyć.
» 9 stycznia 2023, 15:10 #12
Damianinho1989: Zastanawia mnie, czy w ewentualnej umowie z Burnley znajdzie się opcją wykupu zawodnika. Jeśli się sprawdzi myślę, że to może być dobra i tania opcja jako zmiennika,
W lecie Martial out i idziemy po Kane'a.
» 9 stycznia 2023, 14:58 #11
GS8GS: podobno 8,5mln funtów mają zapisane turcy.
» 9 stycznia 2023, 16:31 #10
atotrikos: 30 lat to stary napastnik i w Burnley nie strzelał.
Tottenham ma napastnika który strzela bramki (ale już Kane nie jest stary)

Darwin Nunez strzela bramki XD


Eksperci SkySports trzymają poziom.

Pfff w Burnley nie strzelał XD haha aż wstydził bym się takie bzdury gadać. Gość gdzie nie grał to strzelał ale akurat w tym dziedzicu drewnianej gry po Stoke nie strzelał i serio to ma być pryzmat umiejętności? Jak ktoś pamięta ich skład składający się z:

Bramkarza, 7 obrońców, skrzydłowego i dwóch napastników typu - wieża to dziwne nie?

U nas sam Bruno ma najwięcej stworzonych sytuacji ale asyst brak bo mało kto kończy.
Casemiro też swojego rogala będzie miał.na kogo grać: klatę Wouta albo na wyjście Rashfordowi. Bardzo się cieszę, że go dogadujemy.
» 9 stycznia 2023, 14:03 #9
Pyra: Już nie muszę oglądać naszych spotkań, widzę oczami wyobraźni te akcje, dziękuję.
» 9 stycznia 2023, 14:19 #8
HarryBrown: Ja tam widzę postęp i odmłodzenie pozycji strikera. Jeszcze w listopadzie na tej pozycji mieliśmy typka, któremu bliżej 40-ki niż dalej.
» 9 stycznia 2023, 14:46 #7
MiSt: Angielscy eksperci po godzinach siedzą na DevilPage. Potwierdzone info.

Tak na serio to nie rozumiem krytyki ewentualnego kupna Weghorsta. Na pewno nie będzie podstawową dziewiątką, lecz "ławkowiczem" do rotacji. Przy obecnej formie Martiala może go wygryźć ze składu, ale docelowo będziemy pewnie szukać kogoś znacznie lepszego.
» 9 stycznia 2023, 15:03 #6
KalinkaRIP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2023 15:05

HarryBrown trafne spostrzeżenie
» 9 stycznia 2023, 15:04 #5
Domin31: Dali by dychnąć Casemiro.
» 9 stycznia 2023, 13:06 #4
kamilpe: Manchester United are working to find a solution with Besiktas and Burnley to get Wout Weghorst deal done — both player and club side are confident #MUFC Talks will continue as player has been very clear: he doesn’t want to miss this big chance, Erik ten Hag wants him. [Romano Fabrizio]
» 9 stycznia 2023, 12:41 #3
PastaDoCiasta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2023 12:44

Próbowałem to wkleić 15 razy, generalnie Devilpage na sprzętach od Apple działa bardzo dziwnie, oto co wyskakuje, gdy próbuję zrobić dwukropek :
» 9 stycznia 2023, 12:43 #2
PastaDoCiasta: O wow, naprawili xD
» 9 stycznia 2023, 12:45 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.