Fulham vs Manchester United. Zapowiedź 16. kolejki Premier League

» 12 listopada 2022, 09:53 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl, BBC Sport
Manchester United w niedzielę rozegra swój ostatni mecz przed przerwą na mistrzostwa świata. Czerwone Diabły zmierzą się na wyjeździe z Fulham.
Fulham vs Manchester United. Zapowiedź 16. kolejki Premier League
» Manchester United w ostatnim meczu przed przerwą na mundial zmierzy się na wyjeździe z Fulham
Jak Twoim zdaniem zakończy się spotkanie Fulham vs Manchester United?
Piłkarze Erika ten Haga w miniony czwartek zafundowali kibicom emocjonalny rollercoaster. Manchester United w pucharowym starciu z Aston Villą dwukrotnie musiał odrabiać straty, ale ostatecznie wygrał 4:2 i zameldował się w IV rundzie Pucharu Ligi.

Kto? Fulham vs Manchester United
Kiedy? 13.11.2022, 17:30
Gdzie? Craven Cottage
Sędzia? Paul Tierney
Transmisja? ViaPlay, Canal+ Sport


Czerwone Diabły przed tygodniem niespodziewanie straciły punkty w ligowym starciu z Aston Villą (1:3), więc w niedzielę muszą wrócić na zwycięską ścieżkę w Premier League. Tylko wygrana pozwoli drużynie udać się na mundialową przerwę w dobrych humorach.

Fulham w tym sezonie tylko raz przegrał na Craven Cottage. Piłkarze Marco Silvy niedawno postraszyli też Manchester City (1:2), wypuszczając cenny remis dopiero w doliczonym czasie gry. Starcie z The Cottagers zapowiada się więc na niezwykle zacięty pojedynek.

Sytuacja kadrowa
Erik ten Hag w spotkaniu z Fulham będzie zmuszony dokonać zmiany na prawej strony obrony. Za pięć żółtych kartek pauzować musi Diogo Dalot, który zaczynał każdy mecz w wyjściowym składzie Manchesteru United. Szansy na Craven Cottage nie dostanie jednak ani Aaron Wan-Bissaka, ani Brandon Williams. Obrońcy w dalszym ciągu są kontuzjowani. Do Londynu nie pojedzie również Raphael Varane. Pod znakiem zapytania stoi udział w meczu Cristiano Ronaldo, Jadona Sancho i Antony’ego.

Ekipa Fulham ma swoje problemy. Wielkim nieobecnym będzie Aleksandar Mitrović, który zmaga się z urazem stopy. Za pięć żółtych kartek pauzować muszą Harrison Reed i Kenny Tete.

Przewidywane składy

Fulham: Leno – Robinson, Ream, Diop, Cordova-Reid – Palhinha, Chalobah – Willian, Pereira, Wilson – Vinicius

Manchester United: De Gea – Shaw, Martinez, Maguire, Lindelof – Eriksen, Casemiro – Garnacho, Fernandes, Rashford – Martial

Przedmeczowe wypowiedzi
Erik ten Hag– Myślę, że wszyscy piłkarze są świadomi wagi meczu przeciwko Fulham. Nie myślę w ogóle o mundialu w tym kontekście. Zagramy naszym najlepszym zespołem. Do niedzieli liczy się interes Manchesteru United i tylko interes Manchesteru United.


Ostatnie 5 meczów pomiędzy Manchesterem United a Fulham:
DataSpotkanieWynik
09.02.2014Premier League: Manchester United - Fulham 2:2
08.12.2018Premier League: Manchester United - Fulham4:1
09.02.2019Premier League: Fulham - Manchester United0:3
20.01.2021Premier League: Fulham - Manchester United1:2
18.05.2021Premier League: Manchester United - Fulham1:1


Przedmeczowe ciekawostki
– Manchester United i Fulham mierzyli się w Premier League 30 razy. Czerwone Diabły mają na swoim koncie 21 zwycięstw, 6 remisów i 3 porażki.

– Fulham nie wygrał z Manchesterem United od 14 spotkań we wszystkich rozgrywkach. Po raz ostatni The Cottagers wygrali z Czerwonymi Diabłami w grudniu 2009 roku (3:0 na Craven Cottage w Premier League).

– Cztery z pięciu ligowych porażek Fulham w tym sezonie miało miejsce, które plasowały się w TOP 4. Manchester United przed 16. kolejką gier zajmuje piąte miejsce.

– Andreas Pereira był zaangażowany w sześć bramek w 14 meczach w barwach Fulham w Premier League. Brazylijczyk taki sam dorobek miał w Manchesterze United po 45 spotkaniach.

– Manchester United przegrał 11 z 33 meczów w Premier League w 2022 roku. To największa liczba w roku kalendarzowym od 1990 roku, gdy zostali pokonali 12 razy.

– Manchester United przegrał tylko 1 z ostatnich 18 spotkań przeciwko beniaminkom Premier League. Miało to miejsce w 2021 roku z Watfordem. Było to ostatnie starcie Ole Gunnara Solskjaera w roli menadżera Czerwonych Diabłów.

– Bruno Fernandes ma na swoim koncie 99 występów w Premier League. Portugalczyk zanotował w nich 38 bramek i 26 asyst.

Spotkanie Fulham vs Manchester United rozpocznie się w niedzielę 13 listopada o godzinie 17:30. Mecz będzie transmitowany na Viaplay i Canal+ Sport. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Erik ten Hag planuje pozbyć się 2 zawodników Manchesteru United
Następny news »
Amad Diallo błyszczy w Sunderlandzie. Gol i asysta Iworyjczyka

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (261)


damian182838: Typowy Rashford marnuje akcje za akcja, kiedy ktoś to zauważy eh...m
» 13 listopada 2022, 17:52 #259
Witcheraard: Czy ktoś pamięta jakikolwiek mecz, który sędziował ten baran Kavanagh i żeby nie zrobił jakiegoś wałka?
To co on dzisiaj wyczyniał w meczu Villi z Brighton się nadaje na komisje dyscyplinarną.
» 13 listopada 2022, 17:03 #258
Reagan: Zima przyjdzie Gakpo na dobry początek. Może grać na skrzydle ewentualnie na 9. Prawdziwą 9 kupią w lecie. Ciekawy artykuł przeczytałem w MEN. Mamy się zasadzać na wolnych agentów. W grę wchodzą: Skriniar, Tielemans, Trossard, Dembele, Thuram, Moukoko, Depay, Rabiot, Aouar i Laimer.
» 13 listopada 2022, 16:23 #257
Abstrahujacy: W artykule o Gakpo pada, że ma w planach skończyć ten sezon w PSV i zmienić klub przed kolejnym sezonem.
» 13 listopada 2022, 16:27 #256
Reagan: Szkoda jesli to prawda. Ale to i tak nie zmienia faktu, że gość jest już praktycznie nasz po swoich ostatnich wypowiedziach.
» 13 listopada 2022, 16:39 #255
Seba0619: De Gea, Malacia, Lindelof, Martinez, Shaw, Casemiro, Eriksen, Bruno Fernandes, Elanga, Martial, Rashford

El Capitano na ławce, nie licząc Elangi taki skald jak się spodziewałem.
» 13 listopada 2022, 16:23 #254
Seba0619: Garnacho dziś zaczyna na ławce. Elanga za to na ławce nie ma więc najprawdopodobniej Szwed rozpocznie dziś w pierwszej 11.
» 13 listopada 2022, 16:22 #253
Reagan: Drągowski... masakra. Szkoda chłopa.
» 13 listopada 2022, 16:03 #252
Krzysiek198920: Nie pograłby i tak.
» 13 listopada 2022, 16:22 #251
marcino186: Widzę ze wyrażanie swojego zdania na tej stronie to jest samobójstwo . Szkoda bo czasami dało się pogadać z niektórymi i wymieniać zdania na różne tematy . No ale tak pokolenie się zmienia . Pozdrawiam prawdziwych
» 13 listopada 2022, 15:22 #250
brazylianwisnia: Myślę że wyrażanie własnego zdania jest jak najbardziej ok. Co innego sianie defetyzmu bo myślenie że przegramy to właśnie to. Nie ma zbyt wiele argumentów za wygraną Fulham. Co nie znaczy że im się nie uda ale my w ostatnich 10 spotkaniach mamy lepsze wyniki, lepsza kadrę, lepszego manago.
» 13 listopada 2022, 15:34 #249
BNK: Jak nie brednie o przegranych, to płacz... Pokolenie się zmienia...
» 13 listopada 2022, 16:12 #248
Abstrahujacy: Co to za określenie "to samobójstwo" w kontekście krytyki Twoich defetystycznych teorii? Jeżeli liczyłeś na klakę a zostałeś zadworowany to może czas przemyśleć swoje podejście a nie hiperbolizować. Napisz rzeczowy komentarz a wielu się ustosunkuje, co jest tu równie normalne jak obśmiewanie malkontentów.
» 13 listopada 2022, 16:13 #247
Seba0619: Jeżeli Martial się dziś nie połamie to jestem dobrej myśli. Dzisiaj te trzy punkty są bardzo ważne bo inaczej odskoczy nam czwórka a tuż za nami jest Liverpool i Chelsea, teraz może mają dołek ale po mundialu może się wszystko zmienić o 180 stopnim
» 13 listopada 2022, 15:15 #246
waletpl: Nieee, dzisiaj się nie połamie. Za dużo czasu na dojście do siebie. Myślę, że w okolicach wigilii ;)
» 13 listopada 2022, 16:27 #245
CoachMark: Strasznie przesadzacie z krytyką Rashforda. Ok, nie jest to gracz klasy światowej, przynajmniej nie dla mnie, ewidentnie brakuje mu tego genu robienia różnicy, a właściwie to go zaprzepaścił. Niemniej z dna się odbił bardzo i nie jest już ciężarem drużyny i nawet wyraźnym walorem. Świat nie dzieli się tylko na mistrzów i niedorajdy, są jeszcze gracze pomiędzy tymi skrajnymi. Rashford jest zdecydowanie w górnej połówce. Piszę, to jako zagorzały krytyk gościa przez jakieś ostatnie 2 lata z okładem, natomiast jak się sytuacja zmienia, to wypadałoby i swoje zdanie zmienić.
» 13 listopada 2022, 15:07 #244
Dodge: Problemem jest środkowy napastnik. Rashford na skrzydle gra na ten moment tak, ze spokojnie może wychodzić w 1 składzie. Tylko jak nasze skrzydła maja funkcjonować z tak grającym Ronaldo
» 13 listopada 2022, 15:10 #243
Piotrek1991d: Tutaj potrzebny jest napastnik z prawdziwego zdarzenia,jesli nadal bedziemy opierac nasz atak na Rashfordzie i Martialu to daleko nie zajedziemy.Kiedys mielismy Rooneya,Van Nisterlooya,Teveza czy Van Persiego i wlasnie ktos taki jest teraz potrzebny
» 13 listopada 2022, 15:35 #242
brazylianwisnia: Rashford to nie jest środkowy napastnik i narazie gra tam z musu. Martial też jest spoko na ławkę jeśli utrzyma zdrowie. Problem właśnie z podstawowym napastnikiem.
» 13 listopada 2022, 15:38 #241
SportowyEkspert: Dodge
Ronaldo myślami w inny klubie już chyba jest, obraził się na Man United.
» 13 listopada 2022, 16:15 #240
Abstrahujacy: Czy jest niezbędnym posiadanie 9-tki w czasach gdy nasi sąsiedzi od kilku lat trzęsą ligą a środkowego światowej klasy zakupili w tym sezonie i nie są na czele? Kloppy też nie budowały drużyny na sztywnej 9 a raczej na wielu Rashfordopodobnych Jotach, Salahach itd.
» 13 listopada 2022, 16:31 #239
jankodzbanko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.11.2022 16:41

Mamy klasowego napastnika, który bardzo rzadko ma kontuzje i jest topową tylko zdarzyło się tak że z powodów zdrowotnych jest parę tygodni mocno pod formą a do tego trener średnio ma wizję jak z niego skorzystać. Nazywa się Ronaldo, jeśli większość już zapomniała.
» 13 listopada 2022, 16:40 #238
Bylak: Kogo byscie chcieli latem? Do obsadzenia mamy znowu pol pozycji. Poczawszy od GK,PO,ŚO ŚP,N.
BR-Costa z Porto
Po-Aarons/
ŚO-Timber/Bastoni/Gvardiol
ŚP-Bellingham/Barella/Neves/Caicedo/Enzo Fernandez
N-Mitrović/Kane/Martinez/Toney/David/Osimhen.

Wiadomo, że kazda z tych pozycji wymaga wzmocnienia ale raczej to jest nie realne, zwlaszcza że teraz za byle kogo trzeba dac 50+mln, a za takiego Osimhena czy Kane ponad 100....
» 13 listopada 2022, 14:55 #237
Aln555: na teraz jest potrzebny Napastnik i Śo, fajnie gdyby się udało jeszcze śp, Reszta pozycji jest do ulepszenia latem według mnie
» 13 listopada 2022, 15:00 #236
damian182838: Gakpo Toney brzmi spoko, ogólnie napad obowiązkowo bo chłopaki nie mają komu podać.
» 13 listopada 2022, 15:05 #235
jankodzbanko: Szkoda, że Martial jest taki kontuzjogenny bo jeśli Ronaldo by się dogadał z Glazerami i został jeszcze rok mając w perspektywie LM to atak mielibyśmy bezpieczny. No ale obie rzeczy to duży znak zapytania.
» 13 listopada 2022, 15:07 #234
CRtheSaviour: Podatny na kontuzje.
» 13 listopada 2022, 15:11 #233
brazylianwisnia: Ronaldo i Martial i bezpieczny atak?
Kogo bym widział latem?
Toney
Timber
De Jong
Frimpong
» 13 listopada 2022, 15:25 #232
jankodzbanko: No z zastrzeżeniem że Martial jest częściej dostępny niż nie jest tak. Ronaldo w formie i cyklu meczowym, bez problemów psychicznych (depresja) i umiejętnie wykorzystany przez trenera to nadal lekko top5/10 napastników świata.
» 13 listopada 2022, 16:00 #231
sirtomas: Let's get ready to rumble. !!
» 13 listopada 2022, 14:47 #230
damian182838: Chciałbym żeby wygrali, niestety patrząc na obronę poza Martinezem to będą gole w plecy to pewne. Obrona w z tymi ludźmi jest mega niepewna i nerwowa. Martinez się do nich dostosuje bo sam tego nie ogarnie. Dodatkowo Rashford w pomocy to stracone miejsce w składzie. United nie może się podnieść od wielu lat dlatego właśnie że jest klubem ciągłej szansy, liczenie w nieskończoność że nas gwiazdor zacznie strzelać kończy się miejscem poza liga mistrzów i tak będzie w tym sezonie jak go nie odstawia od składu i innych mctominayow itp
» 13 listopada 2022, 14:43 #229
brazylianwisnia: Co Ty masz do Rashforda? Gość na lewej gra na przyzwoitym poziomie. Jeden z czołowych LS w EPL. Strzela i asystuje ponad przeciętnie jak na tą pozycje.
» 13 listopada 2022, 15:26 #228
skowron32: Moim zdaniem klub robi naprawdę wielkie postępy pod wodzą ETH, dziś liczę na 1-3 dla Nas. Bramki RASH Bruno Cr/Granacho dla nich Mitrovic. Musimy takie mecze wygrywać. Kapiszony pewnie się po nowym roku zesraja więc jest szansa
» 13 listopada 2022, 13:11 #227
sztejner: Kapiszony nie wyglądają na drużynę która zaraz miałaby się "zesrać",zesrać to sie my możemy ze szczęścia jak po 6 latach uda nam się dorzucić do gabloty potężne Kukuryku CUP.
Otwórzcie oczy,Arsenal w tym momencie jest jedyną drużyną w Anglii która jest w stanie rzucić rękawice potężnemu City.

U nas raczej normalka bez zmian. Miejsca 4-6 (jak co roku) , 0 trofeum wygranych (jak co roku)
Parę fajnych meczy z Arsenalem Chelsea Liverpoolem Tottenhamem (jak co roku) I jakieś baty od Leeds Norwich Wolves Brentford (jak co roku)
» 13 listopada 2022, 13:17 #226
kamilpe: Mitrovic ma kontuzję
» 13 listopada 2022, 13:19 #225
Oskar062: Ciekawi mnie ta teoria o tym, że Arsenal się "zesra", rozwiń proszę na jakiej podstawie tak myślisz?
» 13 listopada 2022, 13:20 #224
rvn10: Oskar062 - Arsenal nie ma takiej jakości składu jak City. Żeby wygrać tytuł musisz mieć dobrą ławkę a Arsenal jest liderem dopiero po 14 kolejkach a zostało ich 24.
» 13 listopada 2022, 13:27 #223
Oskar062: No dobra, to City rozumiem, że już puchnie? Bo ostatnio gra dużo słabiej, a kadre ma dobra.
» 13 listopada 2022, 13:29 #222
rvn10: Dalej faworytem do tytułu jest City a Arsenal jak będzie w top3 to będzie dla nich sukces.
» 13 listopada 2022, 13:30 #221
ALLADYN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.11.2022 13:32

Po tym jak Leicester zdobyło tytuł w 2016 roku to już nic nigdy nie powinno nikogo dziwić.
Oni grali 13 piłkarzami cały sezon i też nie mieli ławki.

Więc mnie już nic nie zaskoczy, nawet Newcastle na 3 miejscu a Arsenal na 2. A cała śmietanka z Live, Chelesa i Utd będzie grać w LE.
» 13 listopada 2022, 13:31 #220
Oskar062: Ale ja nie mówię, że nie jest, tylko chce sensowne argumenty dlaczego po mistrzostwach Arsenal spuchnie. Prawie nikt z Arsenalu nie jedzie na nie, a Ci co jadą nie grają pierwszych składów w swoich kadrach i dlatego się zastanawiam skąd ta pewność.
» 13 listopada 2022, 13:34 #219
karassas: Druga część sezonu zawsze jest trudniejsza od pierwszej. Często jest więcej spotkań, a w większości musisz grać o to żeby wygrać. Macie bardzo wąską kadrę i może się to odbić czkawką. Do tego na ten moment gracie bez presji. Jeśli przyjdzie gorszy okres i City się zbliży to może być problem. Drużyna Guardioli potrafi zdobywać mistrzostwa, dla nich to kolejny dzień w pracy. Dla was nie i presja może okazać się zbyt duża. Oczywiście są też argumenty za tym, że uda się wam zdobyć mistrzostwo. Choćby przykład Lisów, albo fakt, że City będzie prawdopodobnie bardziej zmęczone po mistrzostwach. Według mnie na pewno powalczycie, ale ostatecznie czegoś braknie. Choć chcę się mylić bo ostatecznie lepszy Arsenal niż drużyna szejków bez historii, a tym bardziej lepszy Arsenal niż Liverpool.
» 13 listopada 2022, 15:06 #218
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.11.2022 15:21

ALLADYN,,Oni grali 13 piłkarzami cały sezon i też nie mieli ławki.''

Tylko, że oni nie grali wtedy w europejskich pucharach. Poza tym tamten sezon był bardzo specyficzny, bo praktycznie cała topka była wyjątkowo słaba, co wykorzystały Lisy.

Oskar062,
,,Ciekawi mnie ta teoria o tym, że Arsenal się "zesra", rozwiń proszę na jakiej podstawie tak myślisz?''

Odpowiem za niego, akurat jako kibic Arsenalu powinieneś pamiętać o doświadczeniach z poprzednich lat... Pamiętam sezon 2013/14, gdzie Arsenal był liderem od 5 do 24 kolejki(bez jednej kolejki) by ostatecznie skończyć ligę na 4 miejscu. W poprzednim sezonie też gra w LM dla Arsenalu wydawała się niemal pewna, a skończyło się LE. Nie mówię, że tym razem skończy się tak samo, jednak na tą chwilę większym prawdopodobienstwem jest, że to Arsenal w pewnym momencie spuchnie niż utrzyma takie tempo do końca sezonu. Kluczowe mogą tu się okazać bezpośrednie mecze z City, a w nich Arsenal wypada tragicznie, notując w ostatnich latach same porażki.
» 13 listopada 2022, 15:14 #217
Oskar062: Więc tak, pierwsza rzecz, ja nie twierdze, że Arsenal zdobędzie mistrzostwo, twierdze, że jest to inna drużyna niż kiedyś i porażki będą, zawsze są, ale nie można tego porównywać do poprzednich lat bo to inna drużyna.

Diabelred
Już jak o Lisach zacząłeś to trochę śmiech, jak taka stereotypowa kobieta "Bo to inna sytuacja była", akurat wtedy to wszyscy słabi i dlatego wygrali. Nie, wygrali bo w tym roku byli najlepsi i tyle, jak Arsenal by jednak wygrał mistrza to też powiesz, że bo akurat Liverpool, Chelsea, United to byli słabi i gdyby byli mocniejsi, to byłoby inaczej.

Druga rzecz, jeżeli dla Ciebie rok temu Arsenal już miał zapewnioną ligę mistrzów praktycznie, to ja nie wiem jak bardzo naiwny byłeś, ja będąc kibicem Arsenalu wiedziałem, że to trzeba grać do końca, bo jeszcze różnie może być, każdy mecz jest naprawdę trudny w tej lidze i nic nie można przewidzieć. Super też jest ten argument o sezonie 13/14, "bo kiedyś 8 lat temu to prowadzili i się nie udało", faktycznie bo to przecież Ci sami zawodnicy są.

Ostatnia i najważniejsza rzecz, ja tylko powiedziałem, że pewnie nie spuchną po nowym roku bo czemu by mieli, mogą to zrobić w marcu/kwietniu, nie mówie, że będą mistrzami, tłumaczę tylko, że to nie jest ta drużyna co kiedyś i mental jest zupełnie inny.
» 13 listopada 2022, 15:34 #216
brazylianwisnia: Największy problem Aresenalu to mistrzostwa. Ich zawodnicy będą w podstawie kadr i mogą wrócić przemęczeni.
» 13 listopada 2022, 15:37 #215
Oskar062: Kto będzie w podstawie? Na kadre jadą:
Ramsdale - pewnie bedzie ława
Tomiyasu - pierwszy skład
White - ława
Saliba - ława
Partey - pierwszy skład
Xhaka - pierwszy skład
Saka - pierwszy skład
Jesus i Martienlli - ława
Reszta nie jedzie, więc patrząc obiektywnie to 4 piłkarzy zagra 3 mecze bo wydaje mi się, że tylko Brazylia i Anglia mogą skoczyć do dalszych faz.
» 13 listopada 2022, 15:46 #214
Diabelred: ,,Nie, wygrali bo w tym roku byli najlepsi i tyle, jak Arsenal by jednak wygrał mistrza to też powiesz, że bo akurat Liverpool, Chelsea, United to byli słabi i gdyby byli mocniejsi, to byłoby inaczej.''

Akurat, to że topka była wtedy bardzo słaba, to akurat zwykly fakt. Jak pisałem wcześniej tamten sezon był specyficzny, bo CALA topka była po prostu tragiczna. W tym sezonie City i Arsenal trzyma świetny poziom i jeśli Arsenal wygra majstra i zakręci wokół 90 pkt walcząc do końca z City, to mistrzostwo jak najbardziej będzie w pełni zasluzone.

Czy obecny Arsenal, to juz inna mentalnie drużyna, to już kluczowa, druga część sezonu pokaże.
» 13 listopada 2022, 16:11 #213
Lisan: Guardian donosi że Maguire i Fred lądują na liście transferowej w styczniu!

Brawo ETH prowadz królu po trofea.

Pozbycie się dwóch symboli upadku i degrengolady United w ostatnich latach będzie sukcesem
» 13 listopada 2022, 13:07 #212
sztejner: Brzmi jak wczesne Mikołajki
» 13 listopada 2022, 13:12 #211
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.11.2022 13:22

Ciągle za mało choć przecież nierealne.
Kto kupi Maquire z takimi życzeniami finansowymi?
W ciembo zakładam, że posiedzi do końca kontraktu.
» 13 listopada 2022, 13:22 #210
SzarimMusty: Jeżeli nie przedłużymy umowy Freda to ten będzie mógł się dogadywać za naszymi plecami na temat potencjalnego odejścia po sezonie za darmo.
» 13 listopada 2022, 13:30 #209
NoLogo: devilpage.pl/index/news/komentarze/74167/erik-ten-hag-planuje-pozbyc-sie-2-zawodnikow-manchesteru-united/
» 13 listopada 2022, 14:25 #208
damian182838: Symbolem upadku tego klubu jest Rashford, wielką nadzieja i gwiazdor United.
» 13 listopada 2022, 14:36 #207
Kortney: Apropo miejsc w Lidze Mistrzów to po reformie rozgrywek, która ruszy za 2 lata. Anglia będzie mieć najprawdopodobniej "co sezon" 5 drużyn w rozgrywkach. Po zwiększeniu liczby z 32 na 36 drużyn dwoma dodatkowymi będą po drużynie z dwóch federacji które zdobędą najwięcej punktów w rankingu. W praktyce w ostatnich latach takimi federacjami były angielska i hiszpańska. Więc PL i La Liga będą mieć zazwyczaj po 5 klubów.

Druga rzecz jak ktoś wcześniej zauważył to Premier League sama w sobie robi się superligą. Coraz lepsi piłkarze, najlepsi trenerzy, większa konkurencja. To powoduje, że zespoły zgarniają więcej pieniędzy bo telewizje chcą więcej płacić by pokazywać takie rozgrywki.

Dajmy na to la liga.
W przybliżeniu za tamten sezon.
Real i Barca zgarnęły około po 160 mln euro za sezon.
Atletico około 120 mln.
Średniaki ligi zgarniały po około 60-70 mln
Slabeusze ligi zgarniały po około 30-50 mln

W Premier League
Zespoły z top 6 dostały każdy od 150-170 mln euro.
Zespół który dostał najmniej w całej lidze to kwota około 110 mln euro czyli na poziomie mniej więcej Atletico, które jest 3 siłą LaLiga.

Do tego frekwencja na stadionach, gdzie każdy jest wypełniany po brzegi. Po skończeniu rozbudowy Anfield i ostatniej trybuny na Etihad będzie 6 stadionów z ponad 60 tys pojemności. (top6 zamiast Chelsea jest West Ham). Nowy stadion Evertonu na ponad 50 tys, rozbudowa stadionu Villi na blisko 50 tys., Newcastle na 52 tys. Do tego wiele stadionów na 30 i 40 tys. W planach rozbudowy Fulham, Leicester. Crystal Palace. Wszystkie te stadiony wypełniają się nawet jak grają średniaki ze średniakami.
Wiem, że w Hiszpanii są duże stadiony Atleti, Valencii, Betisu, Bilbao i Sevilli, ale te stadiony wypełniają się tylko przy hitach. Jak grają ze średniakami to na stadiony przychodzi coraz mniej widzów. Do tego bodajże wszystkie kluby z Hiszpanii prócz Realu podpisały umowy z CVC gdzie za duży zastrzyk gotówki sprzedały część swoich praw telewizyjnych na ponad 20lat.

O Serie A nie wspomnę bo tam zespoły które dostały najwięcej kasy z praw telewizyjnych otrzymały kwoty w wysokości około 60 mln euro więc połowę tego co dostał zespół z PL, który dostał najmniej.

Panowie i Panie historia dzieje się na naszych oczach. Premier League staje się Superligą. Jest coraz większą rywalizacja. Coraz więcej kasy. Za jakiś czas kasa z telewizji za Premier League będzie wyższa od tej z Ligi Mistrzów.

Kluby z Anglii są jedynymi wygranymi w sytuacji gdy Superliga Pereza i Agneliego nie powstała.
» 13 listopada 2022, 12:32 #206
brazylianwisnia: No ale o tym że EPL będzie stawać się piłkarska NBA wiedzieliśmy ponad 10 lat temu więc to żadna nowość. Barca jak teraz polegnie z odbudowa to wszystkie inne ligii będą mieć max 1 drużynę na poziomie top 8 europy.
» 13 listopada 2022, 12:39 #205
majk: Wg mnie Serie A pomału będzie wyprzedzać La Ligę, bo tam jest większa konkurencja, a drużyny z miejsc pomiędzy 3-8 miejscem nie sprzedają tak łatwo za grosze swoich kluczowych zawodników, więc finansowo też tam lepiej stoją najwyraźniej.
» 13 listopada 2022, 13:27 #204
CoachMark: Poza tym, niewielu lubi pozyskiwać graczy z włoskiego rynku, bo zwykle tam ukształtowani gracze działają tylko w ich drużynach. Niewiele było tych wyjątków. Również się zgadzam co do tego, że Włoska za moment wyprzedzi Hiszpanów. Z resztą do i oglądania samych meczów i śledzenia, to obok EPL jest to druga bardzo równa i bardzo ciekawa liga. Inna charakterystyka gry, ale jak to Zlatan mówił tam jest niesamowita pasja do tego sportu w całym kraju. Zgadzam się również, że to EPL niebawem będzie tą superligą, powiedziałbym że z 2-3 lata temu to zacząłem dostrzegać.
» 13 listopada 2022, 15:03 #203
marcino186: Wydaje mi się ze przegramy ten mecz dzisiaj . Swoją droga wie ktoś co z Antonym ?
» 13 listopada 2022, 12:10 #202
sztejner: Powiedział trenerowi ze nie chce wystąpić w meczu który Przegramy
» 13 listopada 2022, 12:12 #201
grzesiek696: Złoto hahaha
» 13 listopada 2022, 12:54 #200
Martial2003: @marcino186 co mecz piszesz, że Ci się wydaje, że przegramy...
» 13 listopada 2022, 12:59 #199
roche: A co ma pisać skoro tak mu się wydaje?
» 13 listopada 2022, 14:25 #198
marcino186: Co mecz tak pisze ? Napisałem to
Tylko raz w przegranym meczu z AV . Pisze to tylko dlatego ze widzę ilu zawodników jest niedostępnych . Ale oczywiście chciałbym żeby nasi wygrali i mam nadzieje ze tak będzie .
» 13 listopada 2022, 15:20 #197
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.11.2022 12:10

Musimy zniwelować te 15-20 punktów do City I Liverpoolu(z wcześniejszych sezonów) a zaraz nawet i Arsenalu xD
Jak to jest ze wszystkie kluby mają wzloty i upadki tylko my od 6 lat stoimy w miejscu ??
» 13 listopada 2022, 12:10 #196
Lisan: U nas jest DNA i dawanie setnej szansy Martialowi, McTominayowi itd dlatego kręcimy się wokół własnego ogona
» 13 listopada 2022, 12:18 #195
Oskar062: Tak z mojego punktu widzenia United miało wzloty spokojnie, ale właśnie po takim wzlocie szybko przychodził upadek, brakowało takiego małego kroku żeby to utrzymać. Wydaje mi się, że największym problemem jest brak odpowiedniego trenera i może teraz ETH to przełamie. Też tak bym powiedział trochę pechowo, że kogo by United nie kupiło, to piłkarz gra top w poprzednim klubie, przychodzi tutaj i nagle nie potrafi piłki przyjąć, a transfer swoje kosztował.
» 13 listopada 2022, 12:29 #194
SzarimMusty: Zbyt wiele transferów pod publikę - Sancho, Varane, Ronaldo, Casemiro czy też Antony. Za mało piłkarzy realnie wzmacniających drużynę - w ostatnich latach to głównie Bruno i Martinez w obecnym sezonie, chociaż Argentyńczyka będzie można ocenić bardziej za rok kiedy ten okres nowej twarzy dla rywali się skończy. Harry też po przyjściu do nas wyglądał na fantastycznego stopera.
» 13 listopada 2022, 12:33 #193
sztejner: Wiecie... nikt mi nie wmówi że Arsenal na papierku ma lepszą kadrę od nas - bo nie ma.
Tylko oni mają druzyne,a my mamy nazwiska.
Arteta wygrał FA CUP i Community Shield w sezonie 19/20 a teraz wyrasta na najpoważniejszego kandydata do tytułu PL,tymczasem my od 2013 roku jesteśmy w przebudowie,ostatnie trofeum w 2017 roku,a jedyne co nas tak naprawdę interesuje to kolejne wielkie nazwisko ściągnięte w lato za 100 mln żeby za 2-3 lata oddać za darmo albo za zgrzewkę Galicjanki
» 13 listopada 2022, 12:33 #192
brazylianwisnia: Właśnie problem polega na tym że boisko zweryfikowało że Arsenal ma lepszą kadre. To że ktoś ma lepsze nazwisko nie oznacza że więcej realnie daje drużynie.
» 13 listopada 2022, 12:41 #191
Oskar062: Akurat ocenianie kadry po nazwiskach to głupota, przynajmniej z mojego punktu widzenia. Bo co z tego, że Sancho, Varane, Casemiro czy Ronaldo brzmią lepiej niż Saka, Saliba, Partey i Jesus, jak w tym momencie każdy z wymienionych piłkarzy Arsenalu jest w lepszej formie i można śmiało powiedz, że są aktualnie lepsi, to jak ocenic taką kadre w tej sytuacji? Patrząc na to, że ktoś może wrócić na swój poziom prime? To można też powiedzieć, że np Jesus może wejść na wyższy poziom i to takie wszystko gdybanie.
» 13 listopada 2022, 12:44 #190
marcino186: Te nasze bramki strzelone w tym sezonie to jest jakiś dramat. ciężko się patrzy na to .
» 13 listopada 2022, 11:40 #189
Seba0619: W kadrze ma dzisiejszy mecz znowu nie ma Jadona i Antonyego. Nie ma również Ronaldo. Brak Wan bissaki więc na prawej Malacia albo Lindelof.
» 13 listopada 2022, 11:09 #188
mycka86: Malacia na PO to bardziej niż pewne. AWB imo nie zagra już ani minuty u ETH. Musiał mu bardzo, ale to bardzo podpaść. Na 9 Martial. Nie wiem tylko kto na prawy skrzydle.
» 13 listopada 2022, 11:18 #187
Seba0619: Ja obstawiam, że Rasha z Garnacho na skrzydłach. Rash raczej prawa bo Garnacho jeszcze chyba nie grał na prawej stronie.
» 13 listopada 2022, 11:33 #186
brazylianwisnia: Oby nie Rash na prawej. To nic nie daje.
» 13 listopada 2022, 12:41 #185
Reagan: Jakaś masakra. Przeciętna Barcelona pyka sobie każdego w la liga. W Anglii walczyliby o miejsca 5-6. Jak ktoś chciał superlige to ma. Nie trzeba tworzyć nowej. Już jest top 7, a to prawie połowa ligi. Plus tego dochodzą takie teamy jak Brighton czy Brentford budowane z głową albo West Ham, Leeds czy AV które zawsze stawiają opór i sie teżzbroją. W Hiszpanii macie Girone, Almerię, Valladolid czy Espanyol. Bida aż piszczy.
» 13 listopada 2022, 10:47 #184
Bylak: Ale ta liga w tym sezonie zrobila sie mocna. Juz nie ma top6 tylko top7. Nie zdziwie sie jak na koniec sezonu to my bedziemy na 7 miejscu. Aktualnie jako jedyni z top7 mamy UJEMNY bilans brsmkowy. Sam Hohland ma wiecej bramek w lidze niż my. Z czym do ludzi ? Jedyna nadzieja to sprzedaż CR7 i zakup jakiegos napastnika po mundialu.
» 13 listopada 2022, 10:28 #183
deadredemption: 7 miejsce to najgorsze co może się zdarzyć, lepiej już by było skończyć na 8 miejscu. W standardowych warunkach oznacza to Ligę Konferencji która jest dla nas szkodliwa. Jej wygranie nie da absolutnie nic poza małym trofeum do gabloty. Liga Europy to przynajmniej dodatkowa ścieżka do LM. Liga Konferencja to większa szansa na naprawdę dalekie wyjazdy w środku tygodnia. Lepiej mieć jeden sezon bez takiego pucharu, gdzie można cały sezon skupić się na lidze i budowaniu silnej podstawowej 11.
» 13 listopada 2022, 10:38 #182
KubaUtd: Może kiedyś zrobią w PL że 5 drużyn awansuje do LM wtedy będzie łatwiej się dostać :)
» 13 listopada 2022, 10:45 #181
SzarimMusty: Jeżeli mowa o top to po grze widzę tylko 3 ekipy zasługujące na to miano, nie 7. City, Arsenal i Liverpool, który jak dwa lata temu musiał ogarnąć sytuacje w drużynie zanim zacznie grać swoją piłkę.

Tottenham gra paskudnie i mimo iż na razie punktują to bez odpalenia top formy Kane i Sona, kwestią czasu jest aż będą średniakami.
Chelsea bez wuja Władka to kolos na glinianych nogach. Zresztą zaraz połowa obrony pójdzie na emeryturę i dopiero zacznie się rozpaczliwa walka by się utrzymać w top10.
MU, o ile uwielbiam ten klub to... sorki ale Eriksen nie jest środkowym pomocnikiem, Martial i Varane są zbyt często na l4, a Dalot to zupełnie nie ten poziom. Jeżeli Nie wzmocnimy się to również będziemy tylko i wyłącznie ekipą należącą do zaplecza topki.
Newcastle natomiast to nowy twór i tu pojawia się pytanie czy szybciej pojawią się jakieś małe sukcesy czy szybciej właściciel się znudzi. Obecnie grają lepiej niż można by po nich oczekiwać ale nie wierzę by te "flow" trwało dłużej niż do 20 kolejki.
» 13 listopada 2022, 12:28 #180
lukJakubowski: Jeśli mam być szczery to, jeśli Arsenal zdobędzie mistrzostwo w jakiś sposób będę się cieszył.

Dla mnie to nie jest wrogi klub. Szanuje ich historię oraz sposób budowy zespołu.
Jedno mnie tylko będzie boleć. Barista udowodni światu, że cierpliwość to podstawa na najwyższym poziomie.

Mieliśmy Mou, z nim wcześniej czy później wrócilibyśmy na szczyt, gdyby zarząd popierał wizję trenera.
» 13 listopada 2022, 10:19 #179
vanantgaal: Nie wrócilibyśmy bo Mourinho niestety nie potrafi pracować wielu sezonów w jednym klubie. To nie był projekt długoterminowy. On tu przyszedł bo potrzebowaliśmy sukcesu na już. Na początku wyglądało obiecująco natomiast po 1,5 sezonu wszystko zaczęło się sypać a okno transferowe w wykonaniu Edka definitywnie sprawę zakończyło.
» 13 listopada 2022, 10:26 #178
BajtiMU: Klub szanuje ale kibiców nie,z dwojga złego wolałbym już aby City wygrał ligę.Moja osobista opinia.


Zwolnienie Mourinho bolało bo mimo,że nie graliśmy widowiskowo robił wyniki a to było dla Nas w tamtym momencie najważniejsze,to aby wrócić na szczyt i również uważam,że gdyby miał wolną rękę dokonał by tego ale czy byłoby to długotrwałe? Nie sądzę a z ETH natomiast jeżeli wejdziemy na ten szczyt to możemy tam zostać na dłużej.Żyjmy z nadzieją,że przykład z Mourinho był dla zarządu porządną lekcją.
» 13 listopada 2022, 10:32 #177
mycka86: Arsenal niesamowicie punktuje, ale mają w sobie od prawie 20 lat gen przegranego. Do końca sezonu jeszcze 24 kolejki. Prędzej czy później zaliczą duży zjazd i finalnie będą balansować na granicy TOP4.
» 13 listopada 2022, 11:20 #176
Oskar062: @mycka86
Takie komentarze jak Twój mnie bardzo bawią, "gen przegranego", tacy jak Ty zawsze sobie znajdą powód żeby Arsenal wyśmiewać co by się nie działo. Arsenal po prostu latami był słaby i nie jest to gen przegranego, tylko po prostu brak sensownych transferów, kadry i koncepcji trenera. Od momentu dołączenia Artety w Arsenalu zmieniło się niemal wszystko, można się śmiać, ale tutaj już nic nie bedzie takie samo. Pewnie też jesteś jedną z tych osób, które po początku sezonu mówiło, że Arsenal klepie tylko małych i test bedzie na top 6, a jak teraz klepnął prawie wszystkich oprócz właśnie United i jest samodzielnym liderem, to mówisz, że w sumie i tak spuchną, a City to nas zje.
» 13 listopada 2022, 11:39 #175
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.11.2022 09:55

Do sporej grupy fantastów.
Z cieniującym Ronaldo + Rashford + Martial z przodu to tak na oko nadajemy się do top 10.
Na jakiej podstawie i na jakich przesłankach twierdzicie, że MU zajmie miejsce w top 4 z taką ''paką'' z przodu?
Minusowe konto bramkowe po 13 kolejkach SZACUN.
Paralitycy którzy od lat są w klubie i raczej się nie przyczynili do poważnych sukcesów MU są w nim dalej i grają w pierwszym składzie.
Raczej ETH nie jest trenerem który sprawi, że Rash czy Martial zmienią się diametralnie aby z nimi z przodu MU nagle zaczął wygrywać POWAŻNE trofea.
Stajnia Augiasza dalej funkcjonuje lekko przypudrowana odejściem Pogby czy Lingarda, ale to dużo za mało.
To nie jest przypadek, że trójka trenerów przed ETH nie dała rady.
Żaden przypadek tylko za słabi piłkarze z tymi wymienionymi wyżej na czele.

Budujemy dekadę? Serio, z panami w.w którym niedługo stuknie dekada w MU budujemy następną dekadę?
» 13 listopada 2022, 09:51 #174
brazylianwisnia: Ale my nie gramy o poważne trofea w tym czy przyszłym sezonie więc spokojnie można kupić kogoś na 9 i LS jeśli będzie taka potrzeba.
» 13 listopada 2022, 12:43 #173
Lisan: Tabela na koniec sezonu która zakłada wyliczenia robota algorytmu wg. którego drużyny po mundialu będę punktować podobnie jak przed.

Mistrzem Arsenal który zbliży się do magicznej granicy 100 pkt. U nas po staremu Liga Europy

1) Arsenal 99 pkt
2) Manchester City 92 pkt
3) Totenham 84 pkt
4) Newcastle 81 pkt
5) Manchester United 79 pkt
» 13 listopada 2022, 08:56 #172
Glory1878: nie to w to to nie uwierze xd
» 13 listopada 2022, 09:29 #171
Majek: Masz rację, że nie wierzysz. Ten algorytm przede wszystkim wylicza to na podstawie dotychczasowych wyników w tym sezonie. Logicznym jest, że wynik końcowy będzie podobny...
» 13 listopada 2022, 11:05 #170
brazylianwisnia: 79pkt to byłby bardzo dobry wynik punktowy. Licze na to magiczne 2pkt na mecz bo to już byłby mega skok względem Ole + RR.
» 13 listopada 2022, 12:44 #169
Paps: Szykują się dzisiaj ciężary.Fulham gra świetny sezon i nie boją się nikogo.Pamietam jak jeszcze w naszych lepszych czasach dostaliśmy na craven cottage 3-0,a bramkę przewrotką strzelił nam...Zoltan Gera.Oby dziś były 3 punkty,bo topka odjeżdża.
» 13 listopada 2022, 07:16 #168
DaredevilUtd: Same wróżbity Macieje tutaj XD
» 13 listopada 2022, 06:51 #167
ReddeviL1987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.11.2022 10:35

Powiaaadam Wam... nim słońce schowa się za horyzont, a góry oświetli blask księżyca... Fulham prowadzić będzie 3 do 0. Więc róbcie screeny i czym prędzej wybierajcie się do Aptek po Melisy, zioła nieczyste, gdyż czekać będą nas mroczne i ciemne dni w nicości. ~ Diabellus VII
» 13 listopada 2022, 10:33 #166
Pady: Jeszcze nie połowa sezonu ale pozwolę sobie na takie podsumowanie, Newcastle Top4 po roku szejków w klubie , City potrzebowało chyba 3 sezony , a my budujemy drużynę dekadę , wygląda to niepokojąco LFC w gazie, Koguty nie odpuszczą i nawet jeśli będą najgorsza drużyna w meczach z TOP6, to nie zdziwię się jak ukończą przed nami, a Arsenal prowadzi w walce o mistrzostwo i jeśli ominą ich kontuzje, wątpię żeby oddali te miejsce do końca.
1/2 Arsenal,City
3/4 LFC KFC NU Manchester United
7.Chelsea ciekawe czy Potter utrzyma stanowisko do końca sezonu.
» 13 listopada 2022, 06:46 #165
Pady: Poza tym dzisiaj tylko zwycięstwo, inaczej możemy mieć problem z ukończeniem Top4 jak takie mecze będziemy oddawać. 1:2 Mitrovic, Rashford, Martial
» 13 listopada 2022, 06:50 #164
pablomu: Napisane wyżej: Mitrovic kontuzja
» 13 listopada 2022, 07:48 #163
brazylianwisnia: My budujemy dekadę?dziwne bo nie zauważyłem tu niczego zbudowanego w zeszłym sezonie.
Wydaje mi się że top 3 jest zarezerwowane wręcz dla City, Arsenalu i Liverpoolu. O 4te miejsce walczymy my,Newcastle, Tottenham i Chelsea. Jasne że będzie ciężko.
» 13 listopada 2022, 08:18 #162
rreddevilss: Arsenal idzie po mistrza i to nie jest juz zart super wyglądają, a z nami Wolves wygra po swietach tak jak Villa zapewne gdzie kazdy ja lał a nami podloge wytarli życie :)
» 12 listopada 2022, 22:43 #161
Braks: Nie uwierzę dopóki nie zobaczę
» 12 listopada 2022, 23:13 #160
rvn10: City dalej jest faworytem do tytułu ale ciekawa będzie wiosna w PL.
» 12 listopada 2022, 23:19 #159
essaEdek: Chłop se 1 kwietnia zrobił XD ARSENAL NA MISTRZA XD
» 13 listopada 2022, 00:21 #158
Batigol222: 14 kolejek to jednak trochę mało, żeby mieć jakąś pewność. Jeśli po 28 kolejkach będą mieli parę punktów przewagi na drugim miejscem, to pogadamy.
» 13 listopada 2022, 02:57 #157
devilek777: Traktuje go ktoś tutaj jeszcze poważnie?
» 13 listopada 2022, 03:49 #156
KlejnotNilu: Braks, w kościele też tak mówisz ? :D
» 13 listopada 2022, 04:24 #155
brazylianwisnia: Arsenal ogólnie gra super ale nie byłoby ich tu gdzie są gdyby zwolnili Artete za brak top 4 w pierwszym sezonie. Gość dostał czas, zarząd też się spisał i są efekty.
» 13 listopada 2022, 08:19 #154
Dexxter: Wolves lapie oklep od każdego, ale zmienili trenera, jest przerwa na mundial i świeżo po mundialu Gramy z nimi... znając życie odrodzą się i będzie z nimi ciezko.
» 12 listopada 2022, 22:34 #153
zbyszek7: Angole beda ocierac lzy po odpadnieciu, Wilki sie w tym czasie zgraja i dostaniemy od nich oklep
» 13 listopada 2022, 00:43 #152
brazylianwisnia: Ale co my mamy do Angoli jak 1-2 podstawowych graczy od nas może tam pogra?
» 13 listopada 2022, 08:20 #151
Genek: Jak jest wasza wyjściowa 11 anglików na mundial ?
Moja jest taka:
Pope-Tripper-Stones-Maguire-Shaw-Belingham-Rice-Foden-Rash-Kane-Saka
» 12 listopada 2022, 21:55 #150
sztejner: Obojetnie jaka,byleby z grupy nie wyszli
» 12 listopada 2022, 22:01 #149
deadredemption: Wieloletni Paradoks Premier League - uwielbiasz ligę, nie trawisz Anglików :)
» 12 listopada 2022, 22:17 #148
brazylianwisnia: Najlepiej jakby Rashford nie grał, Shaw wychaczyl agresywne czerwo po wyjściu z grupy a Anglia gra do końca bo to by osłabiało naszych rywali.
» 12 listopada 2022, 22:20 #147
boro: Foden albo Sterling za Rasha a na 10 Maddison( o ile będzie zdrowy)
Ale daleko nie zajdą z Magiem i Stonem
» 12 listopada 2022, 22:38 #146
Genek: boro
Rash jest w lepszej formie niż sterling, a foden jest za wolny na skrzydło jak chcesz grać na kontry.
» 12 listopada 2022, 23:44 #145
Litosci: Tak grające wolverhampton to by miało problem w championship aie utrzymać
» 12 listopada 2022, 21:27 #144
kamilpe: Może w końcu uda Nam się kupić tego Nevesa za grosze jak spadną
» 12 listopada 2022, 21:35 #143
Genek: Ta tylko przychodzi tam laptopkolegi i zrobi tam robotę, PL powoli zmienia się w super lige, plus jeszcze bielsa do wisienek może wpaść.
» 12 listopada 2022, 21:50 #142
CRtheSaviour: Ale ten Gabriel Jesus to jest łak :)
» 12 listopada 2022, 21:24 #141
Genek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.11.2022 21:53

Też tak uważam niezły grajek, ma swoje walory, ale napewno nie jest to strzelanie bramek (:
» 12 listopada 2022, 21:51 #140
Gallacher: Ja tam życzę Newcastle mistrzostwa, a co do samego zespołu to zobaczcie na ich wynik strzelonych goli oraz United, przepaść na dodatek Eddie Howe jest stosunkowo dłużej od Erik, ale widać że NUFC ma kadrowo gorszy skład od UNITED a grają o wiele lepiej od Nas.
» 12 listopada 2022, 21:22 #139
brazylianwisnia: Grają lepiej to czemu byli zgniecieni u siebie przez nas. Im się łatwiej gra z średniakami i mają swoje walory. Newcastle nie zagrało jeszcze tak dobrze w tym sezonie jak my z nimi. Trzeba mieć do nich jednak szacunek bo oni bardzo mądrze budują klub.
» 12 listopada 2022, 22:22 #138
CRtheSaviour: Nie przekonuje mnie ten Arsenal. Klepią po obiegu, jak Barcelona i pewnie tyle samo wygrają w tym sezonie.
» 12 listopada 2022, 21:21 #137
RozbawionyPepit: Arteta już pewnie w duchu świętował, że w połowie sezonu prowadzi z 5 punktami w tabeli. Ale niestety, trochę się pospieszył, bo CRtheSaviour nie jest przekonany.
» 12 listopada 2022, 23:01 #136
Sorata: Xhaka schodzi, chyba jakiś uraz - ciekawe jak teraz Armatki będą wyglądały, bo u nich w środku pola jakakolwiek zmiana to jest duży spadek jakości.
» 12 listopada 2022, 21:04 #135
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.11.2022 21:08

Szaka wypada, kapiszony tracą na jakości ;)
» 12 listopada 2022, 21:07 #134
PauloKuhan: dziwne ze titinho nie wział tego jeolintona do kadry tylko jakiś typków z ligi brazylijskiej
» 12 listopada 2022, 20:41 #133
AUDIoooo: Będą jaja ja Newcastle zdobędzie majstra ;)
» 12 listopada 2022, 20:39 #132
Lisan: Jaja to będą jak Arsenal zdobędzie
» 12 listopada 2022, 20:40 #131
AUDIoooo: Dla mnie, to nie będą jaja tylko wydmuszki. ;)
» 12 listopada 2022, 20:59 #130
Freddie: Gdybysmy mieli rasowa 9 na kilkanascie goli to bysmy byli w top 3 juz teraz. Brakuje kogos jak RVN czy cos.
» 12 listopada 2022, 20:32 #129
Genek: Takie klasy napadziora jak RVN to nie ma na rynku, ba takich nawet nie prodokują już.
» 12 listopada 2022, 20:34 #128
Fido: Ciekawe czy taki gość jak Cristiano zdaję sobie z tego sprawę jak zawodzi w tym sezonie. Czy np. ma tak wywalone ego, że takie słowo jak pokora jest mu obce i za aktualną formę wini wszystko i wszystkich tylko nie siebie. Jestem fanem jego talentu, a raczej tytanicznej pracy dzięki której tyle osiągnął. Jednak obecnie to cień piłkarza. Wszyscy chcielibyśmy aby wkońcu się przełamał pykną ze 2 bramki i wygrał nam mecz. Niestety to już chyba nie nastąpi. Tak czy inaczej zgadzam się z przedmówcą że z klasowym napastnikiem mielibyśmy już podium. Pozdrawiam i czekamy na mecz.
» 12 listopada 2022, 21:09 #127
Litosci: Hahaha Arni jak odepchnął pulisica. Sedzia tak może?
» 12 listopada 2022, 20:31 #126
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.11.2022 20:30

Chciałbym zauważyć że Chelsea od remisu z nami przerżneła w lidze już czwarty mecz z rzędu.

Tym bardziej szkoda odpału McTomka. Właśnie by nie tracić punktów w ten sposób trzeba pozbywać się że składu takich średniaków jak on
» 12 listopada 2022, 20:30 #125
AUDIoooo: A ja uważam, że się mylisz i McTerminator powinien zostać. Moim zdaniem jest solidnym walczakiem.
» 12 listopada 2022, 20:38 #124
SportowyEkspert: Poprawka 3 z rzędu a przed 3 porażkami 2 razy zremisowała. Od 5 spotkań ligowych nie mogą wygrać.
» 12 listopada 2022, 20:40 #123
Litosci: Cucurella ma w tym meczu tyle strat co Sanchez u nas chyba w najgorszym meczu
» 12 listopada 2022, 20:21 #122
nowakman85: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.11.2022 20:13

Jeśli z Ten Hagiem zajmiemy 4 miejsce w lidze to będzie on godnym następcą Fergusona a zadanie ma mega trudne
» 12 listopada 2022, 20:12 #121
brazylianwisnia: Ja tam nie wymagam tego w pierwszym sezonie. Gość jest tu najkrócej z wszystkich, silnych ekip jest 7. Uważam jednak że jest w stanie to osiągnąć.
» 12 listopada 2022, 20:14 #120
wedel242: No jasne, takie Newcastle walczy o top 4, Arsenal o mistrzostwo ale ty nie wymagasz od Ten Haga miejsca w 4 xD prosze zmień klub jak cie zadowala przeciętność
» 12 listopada 2022, 20:31 #119
brazylianwisnia: W Arsenalu trener jest już nty sezon. Artete(jak i Kloppa) byście tutaj zwolnili. Jak siejesz tak zbierasz. Arsenal zasiał i zbiera. Liverpool zasiał i zbierał/zbiera.
Newcastle robiło mądre ruchy, ma mniejszą presję i było w znacznie lepszym miejscu w zeszłym sezonie niż my bo oni w drugiej połowie sezonu byli na mega fali wznoszącej, wdrażali plan gry i grają bez presji oczekiwan.
Najlepiej zwalniać trenerów zanim wysprzątana stajnie z kału. Każdy będzie tylko brodził w syfie a klub nigdzie nie zajdzie.
» 12 listopada 2022, 20:56 #118
brazylianwisnia: Mnie interesuje United dominujące ligę, wygrywające 5 tytułów w 10 lat a nie top 4,sporadyczny puchar i zmiany trenerow co 2 lata. To są dwie różne drogi. Można iść drogą Chelsea i ciągle być w bagnie mimo pojedynczych sukcesow a można iść drogą City, Arsenalu czy Liverpoolu.
» 12 listopada 2022, 21:00 #117
Gallacher: Newcastle mistrzem a Arsenal wice i będzie super xD
» 12 listopada 2022, 20:06 #116
Halbrand: To byłoby ciekawe.
» 12 listopada 2022, 20:32 #115
AUDIoooo: Gallacher

Już od dłuższego czasu, przechodzą mi takie myśli w głowie ;)
» 12 listopada 2022, 20:40 #114
deadredemption: Jutro koniecznie trzeba wygrać. Jeśli nie będzie 3 punktów to czołówka zacznie odjeżdżać, a za plecami będzie przewaga tylko jednego oczka. W dodatku Brighton ma szansę na wyprzedzenie nas w tabeli.

Jesteśmy wysoko, ale tabela jest ciągle strasznie płaska i 2 słabsze mecze mogą nas nawet zepchnąć w okolice 10 miejsca.
» 12 listopada 2022, 20:01 #113
Litosci: Newcastle top
» 12 listopada 2022, 19:58 #112
brazylianwisnia: To czemu był taki płacz po remisie na wyjeździe gdzie ich zgnietlismy?
» 12 listopada 2022, 20:12 #111
Litosci: Mi się nie pytaj. Ja po poprzednim sezonie nie mam żadnych oczekiwań i każdy zalążek dobrej gry mnie cieszy, a do porażek już się zdążyłem przyzwyczaić, jakkolwiek brutalnie to nie zabrzmi
» 12 listopada 2022, 20:24 #110
SportowyEkspert: brazylianwisnia
Graliśmy u siebie i wcale ich nie zgnietliśmy, nasz przewaga była tylko optyczna. Ok mieliśmy 2-3 świetne okazje w drugiej połowie, ale oni tez mieli w pierwszej 2-3 sety. Trzeba przyznać że sędzia nas też trochę skrzywdził w tym meczu nie dając 2-3 karnych, ale im też się należał co najmniej 1 karny jako pierwszym, ale sędzia się pomylił na naszą korzyść.
» 12 listopada 2022, 20:25 #109
Litosci: Nie dać 2/3 karnych to nie jest trochę nas skrzywdził xd
» 12 listopada 2022, 20:28 #108
SportowyEkspert: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.11.2022 20:36

Litosci
2 należały się nam jak nic, 3 byłby trochę lekki ale i Newcastle też miało 1 karny, mieli tez jak my jeszcze jednego takiego naciąganego, jak by go im uznać to nam wtedy tego 3 też powinni dać i wtedy powinno być 3 karne dla nas i 2 dla nich.
PS Chodź nas bardziej skrzywdzili bo czerwoną kartkę powinien dostać piłkarz Newcastle plus nie uznali prawidłowo zdobytej bramki Ronaldo i Newcastle powinno dostać więcej żółtych kartek co pewnie mogło by mieć przełożenie na późniejszy obraz gry na naszą korzyść.
» 12 listopada 2022, 20:33 #107
Litosci: Zacznijmy od tego ze gdyby choć jeden karny został podyktowany to te inne sytuacje nie miałyby w ogóle miejsca. A jednak nasze panienki jak strzela szybko gola to potrafią grać . Co innego jak długo nie mogą strzelić i się frustrują
» 12 listopada 2022, 20:35 #106
SportowyEkspert: Litosci
Poniekąd masz racje.
» 12 listopada 2022, 20:37 #105
Lisan: Żadnym klubem tak nie gardzę jak Farsa.
Już są plotki że robią podchody pod Garnacho bo zaczyna się wybiijac. Oczywiście transfer wałek z pogwałceniem wszystkich praw
» 12 listopada 2022, 19:51 #104
brazylianwisnia: To raczej my ich okradamy z młodzików niż oni nas. Media piszą bzdury.
» 12 listopada 2022, 19:58 #103
Seba0619: Barcelona chce pozyskać Alejandro Garnacho za darmo i próbuje przekonać go do odrzucenia wszelkich ofert jakie przedstawi mu Manchester United.
[Fichajes]
» 12 listopada 2022, 19:23 #102
Genek: Niestety problem jest taki, że on jest hiszpanem z argeńtyńskimi korzeniami, także nie zdziwiłbym się jak by odszedł do hiszpanii.
» 12 listopada 2022, 19:26 #101
mikiartur: To słabe źródło

I wątpię by do Barcelony chciał odejść
Rywalizacja tam skrzydłach jeszcze większą niż u nas
A kasa Barca nas nie przeskoczy. Szybciej wybralby inny klub.

Ale liczę że to się nie stanie
» 12 listopada 2022, 19:30 #100
Genek: Nie mówie strikte o tym źrodle, bo tak faktycznie słabutikie, ale nie zdziwiłbym się jak by faktycznie chciał kiedyś odejść.
» 12 listopada 2022, 19:32 #99
Kamil1343: Problem jest taki, że to zawodnik latynowski, urodzony w Madrycie. A ich zawsze ciągnie do La liga(Realu/Barcy). Mam nadzieję, że jak już to przynajmniej go puścimy za duża kasę. I oby nikt nie wpadł na jakąś głupią wymianę Garnacho do transferu De Jonga.
» 12 listopada 2022, 19:45 #98
marcino186: Jak możecie mówić ze conte pasuje do nas ? Chcecie oglądać ta toporna piłkę ? Bo ja ani trochę
» 12 listopada 2022, 19:11 #97
Sorata: Pewnie dlatego, że poprzedni sezon skończyli nad nami, w tym są nad nami a do tego zaliczyli parę comebacków. Ja sam uważam, że ETH ma dużo większy potencjał, i zwyczajnie gra bardziej nowoczesny - proaktywny football, stąd jest dużo lepszą opcją, nawet jeżeli w tym sezonie będziemy poniżej Tottenhamu (co uważam, że się nie stanie - przegonimy ich w drugiej części sezonu)
» 12 listopada 2022, 19:14 #96
Genek: Dokładnie, my jesteśmy man united, oczywiście liczą się tylko zwycięstwa, ale gra dla oka też musi być dobra, mamy to zakorzenione od czasów sir matta do sir alexa, odeszliśmy od tego zatrudniając LVG czy Jose ale naszczęscie w końcu zatrudniliśmy odpowiedniego człowieka.
» 12 listopada 2022, 19:25 #95
Sorata: Dokładnie. Już nie mówiąc, że zatrudnianie tylu szkoleniowców o kompletnie różnych stylach spowodowało, że do czasu Erica nie było w United żadnej tożsamości i playbooka. Erik widać, że chce grać w określony sposób i w końcu wypracowuje pewną, nową tożsamość United, co na pewno zaowocuje w przyszłości.
» 12 listopada 2022, 19:29 #94
Genek: No dla mnie jedynie według mnie, za Ole graliśmy fajnie dla oka, dużo bramek padało, graliśmy na 1-2 kontakty, fajnie piłeczka chodziła, ale wiadomo zabrakło pucharów plus czasami jakby brakowało pomysłu, ale i tak za Ole najlepiej się oglądało United od czasów Bossa.
» 12 listopada 2022, 19:31 #93
Sorata: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.11.2022 19:36

Za Ole moim zdaniem były momenty, do tego jak graliśmy szybką trójką z przodu to wyglądało to fajnie. Problemem było z tego co można przeczytać złe zarządzanie ludźmi - obiecywał, że będą grać po czym nie grali. Do tego brak decyzji o odstawieniu kogoś bez formy, no i chyba nie potrafił dopisać kolejnych stron "jak grać" po wypracowaniu tych podstaw czyli gry z kontry. Szkoda, że to wszystko się tak skończyło - moim zdaniem gdyby Ole miał lepszych asystentów, to też byłoby inaczej. Brakowało takiego Queiroza, który za SAFa stworzył fajny system. Niestety Phelan został piłkarsko 2 dekady temu, a Carrick jeszcze był za mało doświadczony i wydaje się jakby nie miał zbyt wielkiego posłuchu. Tylko ten McKenna (chyba tak mu było?) który jak pamiętam był uważany za spory trenerski talent był dobrą opcją, pytanie czy tak jak Carrick nie miał zbyt małego wpływu.
» 12 listopada 2022, 19:35 #92
SportowyEkspert: Genek
"my jesteśmy man united, oczywiście liczą się tylko zwycięstwa, ale gra dla oka też musi być dobra"
Gdyby to była prawda to by zatrudniali trenerów grających podobny futbol co Ferguson a tak nie było, bo np. Mourinho zatrudnili, który z futbolem prezentowanym przez Sir Alexa nie ma nic wspólnego. United już dawno odszedł od swojej filozofii gry. Tylko Barcelona usilnie trzyma się swojej tiki taki. Niewiele jest klubów, które mają określony sposób gry i się go trzymają i dobierają trenerów o podobnej filozofii gry. United do nich nie należy.
» 12 listopada 2022, 19:56 #91
brazylianwisnia: Mourinho był aktem desperacji. Nieofensywny trener by się tu nie utrzymał w dłuższej perspektywie.
» 12 listopada 2022, 19:59 #90
SportowyEkspert: brazylianwisnia
Mourinho nie był aktem desperacji. Przecie on rozpoczął pracę 1 lipca a że będzie trenerem było wiadomo prędzej. Gdyby go zatrudnili na już w trakcie sezonu można by było mówić o akcie desperacji ale tak nie było.
» 12 listopada 2022, 20:17 #89
Sorata: SportowyEkspert - ale właśnie to jest to, do tej pory mieliśmy miszmasz i całkowicie zatraciliśmy tożsamość/styl. ETH widać, że pierwsze co chce zrobić to zbudować tę właśnie i cały system. To nam się odpłaci w przyszłości.
» 12 listopada 2022, 20:51 #88
marcino186: Ten tottenham to mnie zaczyna irytować
» 12 listopada 2022, 19:09 #87
Lisan: To Sancho za Madissona
» 12 listopada 2022, 19:04 #86
SportowyEkspert: Conte jest lepszym trenerem od ETH i to znacznie, fakt nie opinia. Szkoda że go nie wzięli w zeszłym sezonie jak była okazja, było by parę kompromitacji mniej oraz być może LM, w momencie zatrudniania Conte nasza sytuacja była podobna, albo nawet lepsza od Tottenhamu. A Conte udało się załapać do top 4 z Totkami.
» 12 listopada 2022, 18:29 #85
Lisan: To oczywiste i bardziej utytułowanym.
Ale ETH jest na początku drogi więc może go przegonić
» 12 listopada 2022, 18:41 #84
wider: u nas Conte nie dał by rady. Dlaczego ?
Conte potrzebuje zawodników którzy będą harować na boisku, a gdzie tam nasze panienki miały by się spocić w tamtym okresie ? Zanim Conte wymienił by cały skład pod siebie to szybciej by go panienki zwolniły
» 12 listopada 2022, 18:43 #83
Genek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.11.2022 18:47

Nie no nawet nie żartujcie z tym conte, to nie jest trener dla nas i nigdy nie będzie, mamy erika i niezamieniłbym go na nikogo innego.
» 12 listopada 2022, 18:45 #82
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.11.2022 19:06

Na jakiej podstawie sądzisz że Conte byłby lepszym trenerem MU od Erika?
» 12 listopada 2022, 19:06 #81
Sorata: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.11.2022 19:10

United grające catenaccio... nie, nie widzę tego. Już nie mówiąc o tym, że Totki tego wspaniałego Conte zostały kompletnie zneutralizowane i nie potrafiły niczego zrobić w starciu z United tego słabszego Erika, który pracuje tu dużo krócej. Tak to tylko tutaj zostawię do przemyśleń.
» 12 listopada 2022, 19:09 #80
swees: Zatrudnianie Conte w tamtym momencie z tymi piłkarzami to jak włożenie kija w mrowisko.
» 12 listopada 2022, 19:13 #79
M4S73R: Może i jest lepszy i ma większe doświadczenie ale często robi kwas w drużynie. Na razie trzeba dać trochę więcej czasu Erikowi zobaczymy co z tego wyjdzie.
» 12 listopada 2022, 19:15 #78
brazylianwisnia: Rywalizacja trwa. Zobaczymy kto zgarnie więcej punktów. Moim zdaniem Conte jest cienki przez to że nie jest w stanie nigdzie zbudować nic trwałego a my nie szukamy 1 trofeum i powrót do 10 lat bez niczego. My szukamy gościa który zbuduje drużynę regularna jak City.
» 12 listopada 2022, 19:54 #77
Lisan: To Antonio porobił.

Jego drużyny mają mental i cochones
» 12 listopada 2022, 18:18 #76
Genek: Jedyne co maja to farta, wkońcu sie to skończy.
» 12 listopada 2022, 18:47 #75
wilek84: Mają mental koguty. Może super mocnego składu czy widowiskowej gry tam nie ma ale uciekaja spod topora rewelka
» 12 listopada 2022, 18:14 #74
Seba0619: Totki dziś najprawdopodobniej stracą punkty, City straciło, ktoś z dwójki Chelsea, Newcastle też straci, pięknie było by jutro zdobyć 3 punkty i wbić się do top 4 przed przerwą.
» 12 listopada 2022, 17:37 #73
CRtheSaviour: Conte to zbyt dobry trener, żeby pozwolił sobie na stratę punktów w takim meczu.
» 12 listopada 2022, 17:41 #72
Seba0619: Bentancur XD szybko poszło
» 12 listopada 2022, 17:41 #71
kamilpe: Chyba Totki nie stracą punktów
» 12 listopada 2022, 17:42 #70
Seba0619: Niesamowite jak Totki przepychają te mecze ostatnio, zaczynają grać od 80 minuty i często to właśnie Bentancur ich ratuje
» 12 listopada 2022, 17:43 #69
devilek777: Jakie top 4 jak mamy 4 pkt straty do Newcastle.
» 12 listopada 2022, 18:21 #68
crycha66: "Cook jak to Cook - upiekło mu się. Przepraszam za ten niskiej wartości żart"

Rozbawiło XD
» 12 listopada 2022, 16:51 #67
Genek: Maddison kontuzja, mundial zagrożony.
» 12 listopada 2022, 16:41 #66
zbyszek7: Jesse pojedzie musil tylko dzisiaj bramke strzelic albo asyste dac ;P
» 12 listopada 2022, 17:22 #65
zbyszek7: Jak to mozliwe z Lampard dalej jest na stolku to ja nie wiem
» 12 listopada 2022, 16:37 #64
Genek: Poleci za chwile, gerrard już na niego czeka z kawką.
» 12 listopada 2022, 16:39 #63
Kralik077: Może kibice dostaną prezent na święta i poleci w grudniu
» 12 listopada 2022, 16:53 #62
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.11.2022 16:20

Mam nadzieje m, że efekt nowej miotły zadziała i Święci pojadą Jurgenów ;)

Conte już puszcza dym uszami ;)
» 12 listopada 2022, 16:19 #61
Sorata: Niestety, Darwin się odnalazł :/ 2-1, ale oby Southampton odrobiło równie szybko jak przy 1-0.
» 12 listopada 2022, 16:23 #60
AUDIoooo: Ajjjjjjjj :/

Oby ;)
» 12 listopada 2022, 16:25 #59
Sorata: Eh i niestety, 3-1 koniec :( ale i tak widać, że nowy trener dał nową energię Świętym - Hassenhutl jest bardzo dobrym trenerem, ale tam już chyba było mocne zmęczenie psychiczne każdej ze stron.
» 12 listopada 2022, 17:59 #58
Sorata: Ależ teraz blisko było aby Lingardinho miał gola.
» 12 listopada 2022, 16:16 #57
CRtheSaviour: Conte Top.
» 12 listopada 2022, 16:15 #56
Litosci: Jak już pogonią awb, harrego i Jonesa i oby donnego, to dla równowagi Anglików w składzie mogliby takiego maddisona ściągnąć.
» 12 listopada 2022, 16:14 #55
Kralik077: Jakby faktycznie poleciał VDB i Fred to taki Tielemans i Madison byłoby do wyjęcia, myślę że gorsi nie będą
» 12 listopada 2022, 16:15 #54
Kralik077: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.11.2022 16:14

No to ładnie się zaczęło Totki już przegrywają a Live stracilo prowadzenie xd oczywiście city dodatkowo porażka no no
» 12 listopada 2022, 16:13 #53
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.11.2022 16:12

Ale bramka Firmino. Dawno takiej nie widzialem. A VVD to na ten moment jest gorszy niż Harry Maglaja
» 12 listopada 2022, 16:07 #52
brazylianwisnia: files. fm/f/784hxkvbu
Tabela ostatnich 10 spotkań wygląda całkiem dobrze. Ten beznadziejny start nas mocno spowolnił bo teraz powinno być top 3.
» 12 listopada 2022, 16:03 #51
Sorata: Kurczę, te Brentford z top6 to gra bardzo dobrze, z tych zespołów z dołu tabeli to chyba najtrudniejszy przeciwnik. Ciekawe ilu piłkarzy zostanie wykupionych po tym sezonie, i czy Thomas Frank zostanie, czy jednak jakiś lepszy klub go skusi.
» 12 listopada 2022, 15:52 #50
NexaT: Mistrzostwo dla Arsenalu? Ja jestem na tak. Klasowy zespół z historią, z ilością pucharów nas szybko nie przegonią, a fajnie byłoby jednak wstrzymać licznik dla City, bo koszą tę ligę rok w rok.
» 12 listopada 2022, 15:49 #49
Ciechanek: Ja również jestem na tak, ale zakładając, że nawet Arsenal wygra to jest tylko 5 pkt przewagi na 24 kolejki przed końcem :D O czym tu już rozmawiać w ogóle?
» 12 listopada 2022, 15:54 #48
kptWiaderko: No to pierwszy mecz na pewniaczka standardowo w tyte... xD
» 12 listopada 2022, 15:47 #47
SzarimMusty: Stawianie na pewniaczki to najpewniejszy sposób by przegrać.
» 12 listopada 2022, 16:32 #46
Bourdain: Ahhhhhhh Toney na ławce w FPL kosztem Pattersona, ale głupia decyzja...
» 12 listopada 2022, 15:34 #45
SickRabbit: U mnie tak samo ale powinien wskoczyć za Antonego bo raczej nie będzie go nawet na ławie z Fulham.
Tego brzydala z city na kapitanie mam :d
» 12 listopada 2022, 15:43 #44
Bourdain: No ja to samo, u mnie logika była taka, że Everton jest bardzo dobry w defensywie, więc mają szansę zachować czyste konto z beniaminkiem, z drugiej strony Brentford miało zostać totalnie zdominowane, oddając kilka niecelnych strzałów na bramkę City...
» 12 listopada 2022, 15:45 #43
SickRabbit: No raczej nikt się nie spodziewał przegranej city u siebie i to z brentford, które mocne jest ale na własnym podwórku.
» 12 listopada 2022, 15:49 #42
Halbrand: Ja tam mam Toneya w pierwszej 11. :)
» 12 listopada 2022, 19:05 #41
AUDIoooo: Toney w gazie! Pepik w tytkę ;)
» 12 listopada 2022, 15:31 #40
Litosci: Jak my mogliśmy z tymi patalachami z Manchesteru 6:3 przegrAc
» 12 listopada 2022, 15:30 #39
EvdS: Bo jesteśmy słabi? Chyba meczu nie oglądałeś
» 12 listopada 2022, 20:26 #38
Michux3: Bierzmy tego Toneya
» 12 listopada 2022, 15:30 #37
Litosci: 100mln pewnie
» 12 listopada 2022, 15:31 #36
Michux3: Nie no myśle że bardziej 50-60
» 12 listopada 2022, 15:32 #35
Litosci: 30 plus maguire i wsio
» 12 listopada 2022, 15:34 #34
klusek0128: Facet jest ok ale te bramki to zasluga zespolu a nie jednego zawodnika. W MU nie miałby takich i tylu okazji.
» 12 listopada 2022, 15:35 #33
Litosci: Ale na niego grasz piłkę i wiesz ze zgra głowa, przyjmie z obrońca na plecach i ogólnie sam tez sobie potrafi sytuacje stworzyć. Moim zdaniem lepsza wersja Lukaku.
» 12 listopada 2022, 15:38 #32
zbyszek7: Widze ze gramy az shity strzeli
» 12 listopada 2022, 15:29 #31
AUDIoooo: Coś słabo widzisz ;)
» 12 listopada 2022, 15:30 #30
CRtheSaviour: Boom a tu Brentford strzeliło. Łyso ci teraz?
» 12 listopada 2022, 15:31 #29
zbyszek7: Nie lyso tylko miłooo :D
» 12 listopada 2022, 15:32 #28
Litosci: Pudło w stylu Rasha ten ivan
» 12 listopada 2022, 15:24 #27
Lisan: City puchnie
» 12 listopada 2022, 15:24 #26
Braks: No to chyba wiem jakiego napastnika ETH będzie chcial
» 12 listopada 2022, 14:10 #25
majk: Jakiego?
» 12 listopada 2022, 15:18 #24
emenems: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.11.2022 15:21

dobrego! oby;)
» 12 listopada 2022, 15:20 #23
sirtomas: Oby tak zaczęli jak kończyli z West ham ,3 punkty to mussss
» 12 listopada 2022, 14:10 #22
SickRabbit: Jakim cudem Cancelo gra dziś skoro w zeszłej kolejce dostał czerwo? To już nie ma pauzowania po czerwonej kartce?
» 12 listopada 2022, 13:39 #21
SzarimMusty: Pauzował jeden mecz... a że wypadło na mecz pucharowy to już inna para kapci.
» 12 listopada 2022, 13:42 #20
SickRabbit: Myślałem, że to się nie łączy z PL.
» 12 listopada 2022, 13:44 #19
siwy117: Mi sie wydaje ze FA CUP a puchar ligi juz nie
» 12 listopada 2022, 16:20 #18
Halbrand: Mam nadzieję, że potężny Andreas Pereira będzie dla nas łaskawy.
» 12 listopada 2022, 13:25 #17
majk: Jeszcze nam pozamyka mordki.
» 12 listopada 2022, 15:18 #16
Piotrek1991d: Dokladnie,tam zadecydowal glupi faul w polu karnym.Z Liverpoolem za to zremisowali a i Arsenal mial z nimi ciezko
» 12 listopada 2022, 13:41 #15
Pochmurny: Dużo się mówi niby o tym Osimhenie, ale czy serio chłop jest taki dobry? Dla mnie to trochę taki Lukaku, ale po prostu dynamiczniejszy, jeszcze za czasów West Brom czy Evertonu. Wysoki, silny, waleczny, w miarę szybki, ale technika to bardziej na zasadzie - a może się uda, a jeśli nie to wyciągnę długą nogę i szczęśliwie zakryje mankamenty.

Ktoś coś bardziej może się wypowiedzieć?
» 12 listopada 2022, 12:25 #14
Bylak: Ogolnie to opisalbym go w ten sposób:
" trochę taki Lukaku, ale po prostu dynamiczniejszy, jeszcze za czasów West Brom czy Evertonu. Wysoki, silny, waleczny, w miarę szybki, ale technika to bardziej na zasadzie - a może się uda, a jeśli nie to wyciągnę długą nogę i szczęśliwie zakryje mankamenty."
» 12 listopada 2022, 12:33 #13
brazylianwisnia: Lukaku był zabójczo skuteczny(0,25 strzałów wpadało do siatki) więc dynamiczniejszy Lukaku by wyjaśniał.
» 12 listopada 2022, 16:01 #12
jdadaajwu: Widzę, że Ronaldo samoczynnie wziął sobie urlop przed MŚ, bo nie wierze, że nagle jakaś choroba go dopadła, to jest typ gościa, który chce grać w każdym meczu, a teraz nagle chory. Tak samo z Sancho gość chyba już odpuścił poważną piłę.
» 12 listopada 2022, 11:59 #11
Mistrz1908: Oby w styczniu odszedł do Napoli
» 12 listopada 2022, 12:01 #10
dlabigt23: Mistrzu prędzej do Sportingu wróci. Jedyny klub który może go zabrać.
» 12 listopada 2022, 12:04 #9
jdadaajwu: Napoli go nie wezmie, klub mądrze zarządzany zakupił 2 młodych utalentowanych napastników na których będą opierać grę w przyszłości po ewentualnym odejściu Osimhena, który w tym sezonie ma liczby i niejeden wielki klub będzie się o niego bił.
» 12 listopada 2022, 12:10 #8
Halbrand: Ale wiesz, że oni też są ludźmi? To nie roboty, tak jak my chorują...
» 12 listopada 2022, 12:56 #7
majk: Normalka u Ronaldo, rok temu też sobie wziął urlop na żądanie 2 razy z czapy.
» 12 listopada 2022, 14:57 #6
jankodzbanko: jdadaajwu
Hejt na Ronaldo już idzie w absurdalnym kierunku. Gość jest nie do zdarcia, wyrobił sobie renomę kogoś kto rzadko choruje/ma kontuzje/gra bardzo dużo na dużej intensywności i jak akurat jest chory/ma problem to od razu na DP teorie spiskowe że pewnie podpucha xD Ale jak innym coś doskwiera średnio raz na 2 tyg to już się z tego nie czyni zarzutu.
» 12 listopada 2022, 15:50 #5
Lisan: Prawie 2h od dodania newsa i zero komentarzy. Wszyscy żyją już mundialem?
» 12 listopada 2022, 11:27 #4
atotrikos: A kiedy jest?
» 12 listopada 2022, 11:33 #3
tygrys26: #atotrikos
Czyli nie tylko ja całkowicie nie zorientowany w temacie MŚ xD
Tak szczerze to jak dla mnie pilki reprezentacyjnej mogłoby nie być. Piłkarze i tak większość pieniędzy zarabiają w klubach, a reprezentacja to tylko ryzyka glupiej kontuzji i zawodnik jest wykluczony z gry dla klubu.
» 12 listopada 2022, 11:44 #2
Lisan: Za 180 godzin
» 12 listopada 2022, 12:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.