Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Premier League: Mecz Manchesteru United z Crystal Palace odwołany

» 9 września 2022, 12:40 - Autor: matheo - źródło: premierleague.com
Manchester United nie rozegra wyjazdowego meczu z Crystal Palace, który był zaplanowany na niedzielę 11 września na Selhurst Park. Wszystkie spotkania 7. kolejki Premier League zostały odwołane. Wielka Brytania pogrążona jest w żałobie po śmierci królowej Elżbiety II.
Premier League: Mecz Manchesteru United z Crystal Palace odwołany
» Manchester United w najbliższy weekend nie zmierzy się z Crystal Palace na Selhurst Park
Jej Królewska Mość zmarła w czwartek 8 września w wieku 96 lat. Na brytyjskim tronie zasiadała przez 70 lat.

Władze Premier League w piątkowe popołudnie opublikowały krótki komunikat. – Aby uhonorować niezwykłe życie królowej Elżbiety II i jej wkład w naród, a także na znak szacunku, mecze Premier League w najbliższy weekend zostaną przełożone, wliczając w to także poniedziałkowe spotkanie – głosi oświadczenie Premier League.

Decyzje dotyczące kolejnych meczów w angielskiej ekstraklasie zostaną podjęte w późniejszym terminie.

Manchester United w czwartkowy wieczór zdążył rozegrać spotkanie Ligi Europy z Realem Sociedad (0:1). Przed meczem na Old Trafford zarządzono minutę ciszy, a piłkarze zagrali z czarnymi opaskami na ramionach. Czerwone Diabły odwołały konferencję prasową Erika ten Haga, a piłkarze nie udzielali pomeczowych wywiadów.

Manchester United po śmierci królowej Elżbiety II wydał krótkie oświadczenie, w którym wyraził wyrazy współczucia z powodu odejścia monarchini i przekazał kondolencje rodzinie królewskiej.

Manchester United na 15 września ma zaplanowane wyjazdowe spotkanie z Sheriffem Tyraspol w Lidze Europy. Mecz ten odbędzie się zgodnie z planem, co Czerwone Diabły potwierdziły w krótkim komunikacie w piątkowy wieczór.


TAGI


« Poprzedni news
Oficjalnie: Kovar podpisał nowy kontrakt i udaje się na wypożyczenie
Następny news »
Cristiano Ronaldo pożegnał królową Elżbietę II

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (326)


SickRabbit: Włączyłem Romę z tej bidy i Dybala z 2 metrów w słupek ładuje :D
» 12 września 2022, 20:54 #326
SickRabbit: No i zrehabilitował się
golazo :p
» 12 września 2022, 21:04 #325
Schelo: Też niezłe jaja, że Arsenal mecz czwartkowy w LE przełożony, a Liverpool (wtorek) City i Chelsea (środa) w LM grają normalnie.
» 12 września 2022, 20:09 #324
wider: Arsenal w czwartek mecz przełożony a w weekend mają grać normalnie
» 12 września 2022, 20:14 #323
gohome: Wytłumaczy mi ktoś dlaczego niektóre mecze PL będą normalnie a niektóre jak np. United z Leeds już nie. Co to za podwójne standardy? To jest skandal co się dzieje z tymi meczami. Czy tam w zarządzie ligi siedzą ludzie o IQ niższym od Forresta Gumpa? Żenada...
» 12 września 2022, 20:37 #322
NoLogo: LM i LE nie są zależne od FA. Mecz Chelsea najprawdopodobniej się odbędzie, bo środa, bo nie ma co się oszukiwać ogromna kasa itd., ale czwartkowy mecz w Londynie to już raczej odgórnie zakaz poszedł ze szczebli rządowych, że nie ma bata, wszystkie siły są rzucane na przygotowanie i zabezpieczenie uroczystości, gdzie impreza na kilkadziesiąt tysięcy ludzi mocno by to komplikowała.

A do tego ujadającego płaczka - Wystarczy mieć IQ wyższe niż kamień, żeby wiedzieć, że (pomijając dyskusyjne kwestie wprowadzonej żałoby) mecz United z Leeds jest od zawsze meczem podwyższonego ryzyka i z automatu dostaje większą obstawę. A w momencie gdzie do kraju zlatują się oficjele z całego świata i stolica musi być przeładowana służbami porządkowymi itp. to normalne, że będą tam ściągać mundurowych z całego kraju. Jak taki najprostszy tok rozumowania cię przerasta to współczuję.
» 12 września 2022, 20:58 #321
gohome: NoLogo
"mecz United z Leeds jest od zawsze meczem podwyższonego ryzyka i z automatu dostaje większą obstawę. A w momencie gdzie do kraju zlatują się oficjele z całego świata i stolica musi być przeładowana służbami porządkowymi itp. to normalne, że będą tam ściągać mundurowych z całego kraju"
Zgadza się ale i tak głupie jest to że inne mecze przynajmniej na razie mają się odbyć a drugie nie i to jest durne i niesprawiedliwe.
PS. Nie moja wina że nie potrafisz się wysłowić i powstał taki bajzel że nie wiadomo co do kogo jest. Popracuj nad sobą.
» 12 września 2022, 22:05 #320
NoLogo: Wpis podzielony, czytelnie i bez zagmatwania, nawet zaznaczone, która część do ciebie, specjalnie żeby ci łatwiej było, bo widziałem twoje dotychczasowe wpisy, a ty i tam masz z tym problem i próbujesz durnego tłumaczenia, nie moja wina, że masz problemy z czytaniem.
» 12 września 2022, 22:11 #319
SickRabbit: Czyli 6 drużyn będzie mieć gorzej od innych i akurat MU jest wśród nich...
» 12 września 2022, 19:51 #318
Schelo: Fani z całego świata czekają na mecz swojej ukochanej drużyny. Szkoda mi tych, którzy stracą pieniądze na loty, noclegi itd tylko po to, żeby zobaczyć pusty stadion z zewnątrz.
» 12 września 2022, 19:32 #317
PogbaKingOfMANU: Po twitterze latały screeny rozmów, gdzie grupa pl kibiców umawiała się na wyjazd na mecz z Crystal Palace i jeden z nich zażartował w stylu "co może pójść nie tak, chyba nie umrze królowa". Resztę historii znamy ;)
» 12 września 2022, 19:44 #316
PogbaKingOfMANU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2022 19:15

Właśnie kilka minut temu poszło oficjalne info, że i mecz z Leeds przełożony.
» 12 września 2022, 19:15 #315
wider: orientuje się ktoś czy w LM angielskie zespoły zagrają normalnie ? (Live,Cfc i city grają u siebie) bo w LE arsenalowi mają przełożyć mecz
» 12 września 2022, 19:10 #314
Seba0619: Bardzo jestem ciekawy kiedy zagramy te dwa zaległe mecze skoro terminarz już teraz jest jak dla robotów a nie ludzi.
» 12 września 2022, 19:07 #313
wider: podobno czwartkowy mecz Arsenalu w LE ma zostać odwołany
» 12 września 2022, 15:23 #312
CRtheSaviour: Niech już odwołają cały sezon i ustawią nową poprzeczkę absurdu.
» 12 września 2022, 15:32 #311
wider: wystarczyło by tylko żeby pierwszy mecz arsenal zagrał na wyjeździe. Dobrze że przynajmniej MU gra na wyjeździe. Ligowe spotkania też nie wszystko mają się odbyć ze względu że brakuje policji to zabezpieczenia spotkań
» 12 września 2022, 15:35 #310
gohome: Żenada...
» 12 września 2022, 16:43 #309
wider: znalezione na jakiejś grupce o MU
"Najbliższy mecz, który mieliśmy rozegrać z Leeds został przełożony i rozegramy go w innym terminie. Mecz Cfc vs Liverpool również zostanie przełożony"
» 12 września 2022, 19:01 #308
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2022 14:07

Mecz Manchesteru United z Leeds United ma być odwołany ze względów bezpieczeństwa
» 12 września 2022, 14:07 #307
Pyra: Casillas w reprezentacji ma 101 czystych kont o_O
» 12 września 2022, 12:52 #306
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2022 12:30

Co do tej całej sytuacji z Cristiano Ronaldo zarówno teraz, jak i wcześniej.
Dla mnie sprawa jest oczywista. Nie chcę oceniać na podstawie szczątkowych informacji i plotek, ponieważ nie znam człowieka i nie znam prawdy z tym wszystkim związanej. To tylko przypuszczenia i konstruktywne myślenie. Co mi się nie podoba? I dlaczego uważam, że rzeczywiście chciał odejść? Otóż:
- brak jakiegokolwiek oświadczenia w momencie kiedy rozpoczęła się spirala tego wszystkiego. CR mógł śmiało zamieścić jakikolwiek krótki wpis bądź dać komunikat do mediów zważywszy na jego popularność. Musiał wiedzieć, że w całej Anglii (i nie tylko) aż huczy od spekulacji. Nie zrobił tego. Dlaczego? Nawet jeśli się nie liczy z mediami, nawet jeśli miał dość tych plotek, nawet jeśli potrzebował się odizolować - powinien był to zrobić ze względu na kibiców i kolegów z drużyny. Nie zrobił tego. Był w stanie wrzucić zdjęcie z indywidualnej sesji treningowej na siłowni, a nie był w stanie wydać krótkiego oświadczenia? Kierując się tym faktem, a także logiką, jedyne co mi przychodzi do głowy, to że CR chciał odejść. Nie wydał żadnego komunikatu, ponieważ nie wiedział czy odejdzie, czy zostanie na Old Trafford. Nie chciał się w żaden sposób narażać kłamstwami. Gdyby powiedział, że chce odejść, ale jednak nie odszedłby, to podpadłby. Gdyby powiedział, że nie chce odejść, ale jednak odszedłby, także by podpadł.
Więc uznał, że najlepszym dla niego będzie milczenie.

W każdym razie i tak podpadł. Zatem CR stracił na tej całej aferze. To słodkie pierdzenie w mediach na jego temat przez kolegów i menedżera, no cóż, wymuszony PR. Taka marka jak Manchester United musi o ten PR dbać, nie ma wyboru.
» 12 września 2022, 12:28 #305
sasu: Przecież to oczywiste, jedyni ludzie, którzy nie przyjmują tego do wiadomości i nie dodają dwa do dwóch, to zapatrzeni fanatycy kriszcziano
» 12 września 2022, 17:48 #304
sisinho: Apropo żałoby, czemu wczoraj i w sobotę angielska liga w rugby grała normalnie ale piłkarska liga już nie mogła wystartować? Tak samo jak wyścigi konne czy golf. Rozumiem że są rowni i równiejsi?
» 12 września 2022, 12:14 #303
Rakusz: Głównie chodzi o zapewnienie bezpieczeństwa. Za mało policji jest teraz dostępnej, żeby pilnować meczów piłki.
» 12 września 2022, 12:19 #302
sisinho: @Rakusz

Ale albo blokujemy wszystkie sporty albo żadnego. W dodatku w trakcie Covida nie było kibiców i teraz też ich by nie musiało być na tej jednej czy dwóch kolejkach. Nic nie stało na przeszkodzie.
» 12 września 2022, 12:20 #301
Rakusz: Poza tym decyzje o odwołaniu meczów podjęła FA.
» 12 września 2022, 12:21 #300
Rakusz: Blokujemy? Ty coś blokujesz?

Decyzje podjęła FA, nikt inny. A było to podyktowane miedzy innymi względami bezpieczeństwa. I już widzę zadowolenie klubów, że znów mają mieć puste stadiony, tylko po to, żeby taki kibic w kapciach sobie mecz w tv obejrzał.
» 12 września 2022, 12:23 #299
sisinho: @Rakusz

Decyzje podjeła FA bo angielska władza nie chciała podejmować decyzji żeby nie być tymi złymi. Jak widać reszta sportów gra normalnie i to z kibicami (4-5tys ludzi na stadionach rugby).

Już widzę to zadowolenie klubów i piłkarzy gdzie po zmęczonym sezonie będą musieli dogrywać jeszcze 2 kolejki i to pewnie gdzieś w tygodniu. Zapewne zarobią więcej na nich niż w weekend.
» 12 września 2022, 12:28 #298
Rakusz: Jeśli nie rozróżniasz 5 tys. kibiców rugby, wyścigów konnych, czy tenisa od 50 tys. kibiców piłki to masz coś z głową.
I tak, kluby w środku tygodnia zarobią na meczu więcej nawet z w połowie zapełnionym stadionem, niż w weekend z pustym.
» 12 września 2022, 12:34 #297
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2022 13:51

Oglądaj ligę włoska, niemiecka jaka kolwiek inna, jak ci nie pasuje. Takie to proste. Nic tylko szukac dziury.
» 12 września 2022, 13:50 #296
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2022 11:04

Póki co ciesze sie ze Frenkie do nas nie trafil -a zamiast niego przyszedl Casemiro.
Brazylijczyk:
- nie traktowal nas jak smieci w przeszlosci -co Frenkiemu zdarzalo sie nagminnie, nie namawial kolegów aby do nas nie przychodzili, itd. Teraz tez Barcelona ma z nim problem, niezadowolony ze nie gra, próbowal wymusic na nich zalegle wyplaty przez rozmowy z nami. Niestety nawet w swojej druzynie wyparli go mlodzi, wiec znów takim geniuszem futbolu nie jest.
- placimy mu te 360k na tydzien -ale Frenkie chcialby pewnie z 450k+ a w dodatku pewnie zalatwilby nas swoimi klauzulami w nastepne lata jak to zrobil Barcelonie. W dodatku pewnie skonczyloby sie dodatkowo na tym ze to my bysmy splacali holenderskiemu królewiczowi te 17 mln ,które mu Barcelona zalegala.
- nie ma takiej sztamy z ETH jak jego zlote holenderskie dziecko z Barcelony. Przez to Casemiro bedzie musial zasuwac bez taryfy ulgowej.
- jakosciowo jak sie rozegra nie powinien byc duzo gorszy niz Frenkie a w gablotce ma duzo wiecej niz Holender. Brazylijczyk to mentalny zwyciezca, a przy tym chyba duzo milszy czlowiek niz zadufany Holender.
» 12 września 2022, 11:03 #295
brazylianwisnia: O czym ty bredzisz?jakimi klauzulami? Przecież te zostały dodane na prośbę Barcelony. Chlop zgodził się dwa sezony grać za 1/3 wypłaty w zamian za to że po tych dwóch latach te 2/3 będą mu oddawane w wyższym wynagrodzeniu.
W życiu nie dostałby takiej tygodniówki. 300k to max.
Myślę że jest duża szansa że FDJ trafi tu za rok. Eriksen i Casemiro najmłodsi nie są więc kupno FDJ za rok, taniej(bo mniej gra i ciąży Barcelonie) może być super decyzja.
» 12 września 2022, 11:22 #294
Rakusz: 1. Casemiro i de Jong to dwie różne pozycje.
2. Barcelona nic nie zalegała i nie zalega de Jongowi. Po prostu kontrakt ma taki, że jego roczna pensja od tego sezonu niebotycznie wzrosła, w porównaniu do dwóch poprzednich sezonów.
3. Nie wiesz ile chciałby zarabiać de Jong w United.
4. Czyli uważasz ETH za trenera, który wystawia piłkarzy po znajomości.
5. Nie znasz ani Casemiro, ani de Jonga, nie zamieniłeś z żadnym ani słowa, więc nie wiem skąd ocena, że Holender jest mniej miły i zadufany w sobie.

Generalnie cały Twój wpis to jeden wielki stek bzdur, które Ci się wydają za prawdę objawioną.
» 12 września 2022, 11:26 #293
Rakusz: Według The Times część meczów nadchodzącej kolejki jest zagrożonych. W tym Manchester United vs Leeds i Chelsea vs Liverpool. Głównie chodzi o zbyt duże obłożenie policji.
» 12 września 2022, 11:00 #292
Piwal: Skoro Martial był taki wylewny co do Mourinho i Solskjaera to wypadałoby żeby teraz Ci Panowie przedstawili swój punkt widzenia i opowiedzieli nieco o Martialu. Myśle że gdyby to zrobili a Martial w tym sezonie nie odpali to będzie już skreślony.
» 12 września 2022, 08:56 #291
tygrys26: I tak jak wróci pp kontuzji to będzie musiał się pokazywac z takiej strony jak na Tournee. Po drugie, jak nie będzie dostawal.szans to sam bdzi3 chciał odejść tylko kwestia tego kto spełni jego oczekiwania finansowe i oczekiwania klubu co do kwoty za którą go puści:)
» 12 września 2022, 09:04 #290
dlabigt23: Jakoś w 2023roku kończy mu się kontrakt z tego co kojarzę ? Nie jestem pewien. Tak czy siak 2023 czy 2024 to jest jego ostatni sezon na pokazanie się. Tym bardziej po tych jego wypowiedziach powinien udowodnić swoją wartość. Sam sobie założył presję i ciekawe jak teraz sobie z tym poradzi i czy pokaże odpowiednie nastawienie.
» 12 września 2022, 10:16 #289
Piwal: w czerwcu 2024 konczy sie kontrakt, wiec do konca sezonu ma czas sie pokazac a jak nie to latem najwyzszy czas go sprzedac
» 12 września 2022, 10:26 #288
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2022 10:43

Piwal to nie bedzie takie proste. Tym bardziej jak ten sezon mu tez zbytnio nie wyjdzie... Z taką tygodniówką raczej nikt go nie bedzie chciał kupić. Odejdzie co najwyżej za darmo w 2024. No chyba ze sam obniży swoje żądania finansowe. Ja tam jednak po cichu na niego liczę. Skoro wypowiedział sie tak dość krytycznie o swoich byłych menadżerach to raczej współpraca z Erikiem może mu wyjdzie na dobre i sam to czuje. Takich słów nie rzuca się bez przyczyny.
» 12 września 2022, 10:42 #287
Lisan: Pełna zgoda gość jest toksyczny co widać po wywiadach/ zachowaniu
» 12 września 2022, 11:20 #286
brazylianwisnia: Martial powinien zostać. Tyle że przedłużka powinna być max 150k na tydzień. Rezerwę też trzeba jakąś mieć.
» 12 września 2022, 11:24 #285
Piwal: a po co Ci rezerwowy ktory nawet grajac w pierwszym skladzie nie jest szczesliwy? Na rezerwe to albo ktoś dużo młodszy kto sie rozwinie albo ktoś sporo starszy kto nie bedzie marudził o grzanie ławy.
» 12 września 2022, 15:49 #284
shadow17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2022 18:21

i tak trzeba wywalić Martiala, może to on był jednym z tych „kret” w szatni.
» 12 września 2022, 18:18 #283
tygrys26: Jaka cisza i spokój na tej stronie jak nie są rozgrywane żadne mecze
» 12 września 2022, 08:53 #282
Ariell: Pogrążamy się w zadumie kolejny dzień, tak jak chcą niektórzy użytkownicy tej strony, a potem będziemy oglądać maratony wymęczonych piłkarzy ÂŻ_(ツ)_/ÂŻ
» 12 września 2022, 09:04 #281
Tomczo: W meczach jest do dyspozycji 5 zmian. Kazdy ma do dyspozycji bodjaze 22 kadrę. Być może wydłużą sezon, nikt nie wiem jakie będą podjęte kroki. Natomiast to takie typowo polskie że trzeba ponarzekać.
» 12 września 2022, 10:01 #280
sisinho: @Tomczo

I co z tego że każdy ma jak obie 11tki nie są równe? Oglądać piachjak w meczu z Sociedad nie zamierzam, a w wielu drużynach jest masa kontuzji więc mecze nie będą tak atrakcyjne jak w podstawowych składach.
» 12 września 2022, 10:45 #279
VersorWhite: youtube.com/shorts/UXgc1dSBfOo?feature=share , obczajcie
» 12 września 2022, 02:56 #278
zbyszek7: Bramka Milika alunowana a czerwona zostaje? Troche to dziwne bo gdyby nie ta bramka to by nie sciagnal koszulki i nie wylapal drugiej zoltej
» 12 września 2022, 00:03 #277
wider: Widać że sędziowie w SerieA też w formie.
Co do Milika to co trzeba mieć w głowie żeby mając żółta kartkę na koncie ściągać koszulkę wiedząc że za to jest żółta kartka
» 12 września 2022, 05:12 #276
Rakusz: Wszystko było zgodne z przepisami.
» 12 września 2022, 06:42 #275
Pyra: Nie ważne kiedy i jak zdejmiesz koszulkę, jak jesteś na boisku to żółta z automatu.
No chyba tego nie trzeba nikomu tłumaczyć.
» 12 września 2022, 07:26 #274
Rakusz: Pyra

No jak widzisz najwyraźniej trzeba takie podstawy tłumaczyć. Panowie niby sie piłką interesują, a podstawowych przepisów nie znają.
» 12 września 2022, 07:51 #273
sisinho: @Pyra

Szkoda że za złamanie nogi komuś czy zerwanie więzadeł nie ma kartek - patrz przykład VVD i anulowanie faulu bo spalony.
» 12 września 2022, 10:47 #272
Pyra: Faul można anulować a zamiast czerwonej dać np. 6 miesięcy zawieszenia.
Suarez za gryzienie czy Witsel za faul na Wasylu dostali solidne kary, wszystko kwestia weryfikacji czy to było zamierzone czy nie.
» 12 września 2022, 11:58 #271
sisinho: @Pyra

Można czy nie to jak na razie żadna opcja nie jest w regulaminie więc w takich sytuacjach cierpią tylko zawodnicy.
» 12 września 2022, 12:06 #270
Pyra: Ale w regulaminie jest żółta za zdjęcie koszulki więc z czym tu dyskutować?
Tu akurat przepis jest tak napisany, że można ją zdjąć albo nie 0, 1. Oczywistość.
» 12 września 2022, 12:49 #269
colazeroo: Dobrze, ze dzisiaj siatą wieczorem, bo normalnie usiedzieć nie można bez kolejki....
» 11 września 2022, 13:46 #268
Lisan: Ja już obracam czwarta kolejkę i jeszcze siedzie
» 11 września 2022, 14:47 #267
SickRabbit: Co się odwlecze to nie uciecze. Kiedyś trzeba będzie nadrobić te 2 kolejki i zespoły z wąską ławką/kadrą będą miały pod górkę.
» 11 września 2022, 16:11 #266
devildevil: E tam o 12 Polacy grali w Eurobaskecie teraz polska liga nawet dobry poziom lech pogon i wieczorem Polska wiadomo to nie premier ale zawsze coś
» 11 września 2022, 16:45 #265
TomekLKR: Ja czekam na żużlowy mecz o złoty medal PGE Ekstraligi
» 11 września 2022, 17:45 #264
pawelisto2: @TomekLKR jestem załamany obecnymi standardami żużla, bo kto wygra start i pierwszy łuk zgarnia wszystko.
To absolutnie nie jest ściganie.
Zawody w Anglii, czy Szwecji ogląda się zdecydowanie lepiej, a u nas w "najlepszej żużlowej świata" jeden paproch kurzu na torze zaraz będzie skutkować przekładaniem meczów, bo złe warunki torowe.
Coraz mniej ścigania, coraz mniej emocji. Mam nadzieję, że jak wróci Emil, Artiom i Wadim to zacznie się coś dziać, bo kto jak kto, ale oni walczą o każdy cal toru.
» 11 września 2022, 22:44 #263
Bylak: Przydalby sie nam teraz Rooney w swoim Prime. Dla mnie najlepszy napastnik na swiecie, kompletny. Jego agresja, pracowitosc, siła , wykonczenie, potrafil strzelic z kazdej czesci ciala, pozycji. Po prostu król.
» 11 września 2022, 11:59 #262
Domin31: Rooney tak naprawdę jako 9 zagrał tylko jeden sezon 2009/2010
» 11 września 2022, 12:33 #261
Piotrek1991d: No tak,wtedy po odejsciu Ronaldo to na nim glownie opieral sie nasz atak
» 11 września 2022, 13:58 #260
H2O1994: Właśnie sezon 2009/10 był chyba najlepszym sezonem Rooneya.
» 11 września 2022, 18:34 #259
Genek: 2011/12 też był kosmiczny.
» 11 września 2022, 18:41 #258
devilek777: Mój ulubiony piłkarz, uważałem go w pewnym momencie za najlepszego na świecie.
» 11 września 2022, 23:43 #257
Piwal: Domin, transfermarkt podaje 251 meczów na szpicy
» 12 września 2022, 08:24 #256
JustDoIt: @Piwal Może i zagrał. Ale jak sam mówił, nie czuł się na tej pozycji dobrze, preferował grę niżej.
» 12 września 2022, 10:25 #255
Piwal: - Zawsze mówiłem, że napastnik to moja ulubiona pozycja - podkreślił Rooney w rozmowie z "Daily Telegraph"
» 12 września 2022, 12:07 #254
Lisan: Ubolewam że czasy SAFa minęły bezpowrotnie. Piłkarz po takich słowach jak Martial o zdradzie dostałby zapewne od bossa butem w łeb jak Beckham w przerwie meczu.
W tym czasie ETH powinien szukać gościowi nowego klubu a jego miejsce powinno być co najwyżej w juniorach.
» 11 września 2022, 08:58 #253
ArktoS: Dlaczego?
» 11 września 2022, 09:19 #252
SzarimMusty: Troszkę wybiórczo łapiesz słowa - zabranie 9 było jak zdrada, tu odnosił się do swego odczucia. Oczywiście moim zdaniem powinien to przemilczeć ale... wybiegasz za daleko.

Odnośnie czasów SAFa to chyba zapominasz na ile pozwalał RvN czy Ronaldo. Portugalczyk przyklaskiwał nazywaniem go "współczesnym niewolnikiem" i nie stracił miejsca w drużynie, ba ciągle mieliśmy ustawioną grę by CR7 mógł błyszczeć.

Odnośnie akcji z Beckhamem to było przypadkowe wydarzenie - ot wkurzony SAF kopnął kapcia i trafił Davida czego się nawet nie spodziewał o czym wielokrotnie wspominał.
» 11 września 2022, 09:56 #251
majk: A co takiego strasznego powiedział?
» 11 września 2022, 15:37 #250
majk: Dobra, przeczytałem. On się na klub nie skarży, tylko na Olka. Opowiedział jak to wyglądało z jego punktu widzenia, bardzo bezwzględne i bezduszne traktowanie ze strony trenera.
» 11 września 2022, 15:48 #249
Alex45: Pewnie ETH chciałby wymienić pół kadry ale wiadomo nie ma kogo kupić nie którzy odmawiają nie którzy za drodzy teraz wydali 200 mln więc pewnie w zimie i lato będzie posucha .
» 11 września 2022, 18:19 #248
JahKowalski: Miał rację, odebranie mu numeru dla Zlatana było mega słabe
» 11 września 2022, 19:40 #247
majk: A co ma do tego Zlatan jak on o covidowym sezonie mówił? Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
» 11 września 2022, 20:14 #246
SzarimMusty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2022 21:02

Jego pełna wypowiedź dotyczyła tego - że Jose odebrał mu numer. Problem w tym, że Portugalczyk napisał do niego reklamując mu zamianę 9 na 11, a gdy Martial odrzucił propozycję to zamieniono mu numer bez jego wiedzy - ot dowiedział się w dniu powrotu z urlopu.
Drugie narzekanie to te z okresu Covidowego kiedy to grał z kontuzją i jego zdaniem z tego powodu nie mógł przyspieszać. Potem kontuzja się pogłębiła i musiał pauzować i nie wrócił już do składu. Ot "poświęcał się a potem wszyscy się od niego odwrócili". Natomiast trener nie raczył w mediach naprostować sytuacji z nim - ot przyznać, że Tony grał jakiś czas z kontuzją.
No i trzecia część to ten fragment już wrzucony jako artykuł na devilpage.
» 11 września 2022, 21:01 #245
JahKowalski: Tej majk, chciałeś błysnąć a wyszło jak zwykle XD
» 13 września 2022, 19:54 #244
Pawelko17: Czy tutaj jest jakiś administrator? Jak długo będziemy czytać te obraźliwe i żenujące komentarze gohome? Naprawdę za jedno przekleństwo można dostać bana a za obrażanie innych już nie?
» 11 września 2022, 07:03 #243
Paps: Cenzura ci się marzy?Takich jak ty powinno się usuwać co chcieliby innych ustawiać i mówić co wolno,a czego nie.Przez ludzi o twojej mentalności świat zmierza tam gdzie zmierza,czyli jedynie słuszna opcja,a reszta ma być cicho.
» 11 września 2022, 08:38 #242
JasnaLiryka: Wolność! Wszystkim i wszystkiemu! Nie ma granic :D ta jest. Można obrażać, można siać ferment bo to przecież zdanie, z którym trzeba się liczyć bo jak nie to jesteś nietolerancyjny i do usunięcia :D po co w ogóle jakieś zasady...to jest takie nienowoczesne. Z taką mentalnością czekam na Armageddon :) mógłby już nastąpić bo Świat i Ludzie to jeden wielki śmietnik :)
» 11 września 2022, 09:25 #241
tyber28: Gdybyś go usunął to by była cenzura, coś tam bredziles o hipokryzji wcześniej... strzel se chłopie już te piwka,co miałeś na mecz i może ci sie polepszy.hahaha
» 11 września 2022, 09:37 #240
Paps: Widzę,że twój świat kręci się wokół piwa,ale nie każdy tak ma
» 11 września 2022, 09:40 #239
Paps: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2022 09:43

Nie wszystkim i wszystkiemu,ale cenzura jest jeszcze gorsza.Najsmieszniejsze jest to,że najwięcej o tolerancji mówią ci,co chcieli by innym zamykać usta,nowocześni,których tu przytaczasz.Teraz napisanie komuś kilku mniej przychylnych słów to hejt,wszystko wszystkich obraża :D
» 11 września 2022, 09:41 #238
Pawelko17: Widzę ktoś tutaj myli cenzurę z chamstwem i obrażaniem innych. No cóż przykre to, ale rodzice nie nauczyli to nikt już nie nauczy
» 11 września 2022, 11:48 #237
Braks: Przyszła kolejka też odwolana
» 11 września 2022, 00:17 #236
Braks: Pogrzeb jest w poniedziałek 19 września to chyba nie będą grać w weekend
» 11 września 2022, 00:37 #235
Genek: Co do Cristiano mam do niego ogromny szacunek, zawsze będzie naszą legendą, ale musi zrozumieć, że wieku już nie oszuka, taka jest kolej rzeczy trzeba się z tym pogodzić, to samo działo się z rooneyem, rio, vidiciem, keanem, czy z rudem którego fergi sprzedał, żeby zrobić miejsce dla no właśnie młodych cr7 i wazzy, także albo pogodzi się z rolą super suba, albo będzie musiał odejść w styczniu.
» 10 września 2022, 22:53 #234
JustDoIt: Jak czytam, że Ronaldo jest nasza legendą, to nóż mi się w kieszeni otwiera. Wybił się w naszym klubie, potem wymuszał transfer twierdząc że jest niewolnikiem, następnie będąc w realu groził odejściem do nas tylko po to żeby dostać podwyżke, a jak wrócił do naszego klubu na starość to miesza. Szanuje go, ale nigdy legendą go nie nazwę.
» 10 września 2022, 23:24 #233
Kamil1343: @JustDoIt +1 Ludzię nie potrafią zrozumieć, że to jest legenda Realu, a nie United. W United był jednym z wielu dobrych graczy na tamte czasy.
» 10 września 2022, 23:30 #232
Genek: Ale jednak, wygrał z nami 3 razy PL, wygrał LM, wygrał złotą piłkę, napewno były większe legendy od niego w United, ale ja bym go jednak nazwał.
» 10 września 2022, 23:34 #231
SzarimMusty: Za płacz do mediów przy pierwszym odejściu oraz nieudany płacz w tym roku... moim zdaniem on nie zasługuje na tytuł legendy. Świetnym piłkarzem był przy pierwszej wizycie ale tylko tyle - świetny piłkarz.

Druga sprawa to co w końcu z tym głośno zapowiadanym wywiadem? Czyżby CR7 zrobił pod siebie po rozmowie z ETH? Zrozumiał może, że jak będzie odwalał zamiast ciężko pracować to straci miejsce w drużynie i nie dostanie powołania na mundial.
» 10 września 2022, 23:41 #230
sturmik: Legendą United był np Rooney.
Christano zawsze na pierwszym miejscu przekładał swój interes i swoje zachcianki. To że do nas wrócił to oznaczało tylko, że czuł iż w Juve sami by go popędzili.
» 10 września 2022, 23:45 #229
gohome: CR7 to legenda 2 klubów United i Realu! SUUU!
» 11 września 2022, 01:37 #228
awe: W United byl najlepszym graczem wtedy, Cantotan tez jakos jest uznwany za legende United a co soba prezentowal jak osoba to chyba nie trzeba mowic
» 11 września 2022, 10:25 #227
Shoiden: Rooney z kolei chciał pójść do City i go przekonała duża tygodniówka
» 11 września 2022, 12:31 #226
majk: Rooney do City? Chyba według największych szmatławców.
» 11 września 2022, 15:51 #225
brazylianwisnia: @JustDoit
Klub umieścił go w sekcji legend więc napisz do klubu. Jak go stamtąd usuną to przestaniemy go nazywać legenda. Narazie jest to zgodne ze stanem faktycznym.
Oprócz tego gość zdobył u nas złota piłkę i nastrzelal ponad 100 goli. Ilu zawodników z naszej historii ma takie osiągnięcia? Zdecydowanie jest legenda o zasługach większych niż Beckham czy Cantona.
» 11 września 2022, 16:15 #224
Kamil1343: W tym wszystkim widze jeden plus. Martial porządnie się wyleczy i będzie do grania przez resztę sezonu. Nie będziemy musieli oglądać Ronaldo, a Rashford, Sancho i Antony będą mogli pograć w piłkę.
» 10 września 2022, 22:00 #223
artix206: To już trochę tak jakby wierzyć, ze Jones bedzie zdrowy do końca sezonu.. Martialowi juz niedaleko..
» 10 września 2022, 22:09 #222
Glory1878: Martial jest tu bodajze 7 sezon, a dobrych miał jeden. Liczycie na goscia, bo zagrał kilka dobrych spotkan z ogórkami w meczach przedsezonowych. Serio? Zaraz sie znowu polamie i tyle z niego bedzie
» 10 września 2022, 22:10 #221
Genek: Jak tony będzie zdrowy to raczej pewne, że będzie pierwszym wyborem na 9.
» 10 września 2022, 22:16 #220
Kamil1343: Przecież zdrowy Tony ma 100% skład, bo jest kozakiem w link-up play, co przy Antonym i Sancho, a nawet Rashfordzie jest kluczem xD. Ronaldo może zbierać ziemniaki na Białorusi czy coś, bo do grania się nie nadaje, co zreszta pokazał w czwartek.
» 10 września 2022, 22:40 #219
Genek: Jak dla mnie i ale co najważniejsze dla erika tony i rash na pewno w pierwszym składzie, i pewnie sancho dopóki antony sie nie zaklimatyzuje, ale tak czy siak będzie rotacja bo dużo meczów będzie.
» 10 września 2022, 22:48 #218
DjTED: Niezwykłe wieści z Londynu. Nowi szefowie Chelsea Todd Boehly i Behdad Eghbali najwyraźniej nie najlepiej znają się na piłce. Według informacji "The Athletic" na jednym ze spotkań z Thomasem Tuchelem zaproponowali skład w formacji 4-4-3, czyli z dwunastoma piłkarzami na placu gry. Ha ha ha
» 10 września 2022, 21:41 #217
kckMU: Mogą z tego wybrnąć, w końcu Kante robi za dwóch.
» 10 września 2022, 22:04 #216
ferdas: Przede wszystkim: szacunek dla Królowej Elżbiety , wielka postać

Ale ja w innej sprawie: u mnie w robocie śmichy i chichy mamy z krystynki i jego ostatnich perypetii a ja z dumą mówie: Ja to mówiłem już 10 lat temu :)
» 10 września 2022, 21:17 #215
Glory1878: he he he :) ty to kozak jesteś, wszystko potrafisz przewidzieć, zazdro
» 10 września 2022, 21:40 #214
gohome: ferdas
Niby co mówiłeś 10 lat temu? Że Ronaldo to "primadonna"? jak często bywa nazywany na tej stronie, o to chodzi? Ale słabe chciałeś zabłysnąć a wyszło żałośnie, ale spoko jeśli czujesz się po tym lepiej i w taki sposób potrafisz się dowartościować to cóż...
» 10 września 2022, 21:51 #213
majk: gohome a ty co mówiłeś 15 kont temu w lutym?
» 11 września 2022, 15:54 #212
CRtheSaviour: Tak sobie patrzę, że Marsylia całkiem fajną pakę uzbierała na ten sezon.
» 10 września 2022, 21:10 #211
DjTED: Szacunek dla bramkarza za ta akcje z defibrylatorem
» 10 września 2022, 20:22 #210
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2022 20:00

Macie zapięte pasy i siedzicie głęboko w fotelach?

To dobrze bo primadonna w najnowszym wywiadzie oskarża klub o...zdradę.
Tak po 5 latach dawania mu szans, wystawiania na różnych pozycjach i głaskania padają takie słowa.
Dodam jeszcze że Martial to gość który brał czynny udział w zwolnieniu conajmniej dwóch menago. Dodatkowo wciąż pobiera horrendalna tygodniówke w wysokości 250 tys funtów. Widzę że jest mu ciężko. Ktoś wie gdzie można przesłać mu jakiś datek? ;)
» 10 września 2022, 19:59 #209
Himen: "Dodam jeszcze że Martial to gość który brał czynny udział w zwolnieniu conajmniej dwóch menago. D"

Co to za pierdoły pociskasz wyssane z palca? Żadnych dowodów czy sensownych przesłanek nawet co do takiego Pogby, ale Hur dur komuś nie idzie to niebieski przycisk "gra/graja na zwolnienie"
A co do Martiala to pod względem umiejętności jeden z najlepszych jak nie najlepszy nasz gracz, miał pecha w karierze że nie trafił na bardziej ogarniętych managerów/zespół. Antony fajnie skiller i wgl ale niech pokaże chociaż tyle co Martial w Anglii
» 10 września 2022, 20:09 #208
SzarimMusty: Kiedy Ole leciał to Martial stracił miejsce w składzie.
Kiedy leciał Jose był najlepszym naszym zawodnikiem.

Serio Martial ma sporo za uszami ale on nigdy nie działał przeciwko trenerowi.
» 10 września 2022, 23:13 #207
devilek777: Ktoś tu chyba czytać ze zrozumieniem nie potrafi.
» 10 września 2022, 23:52 #206
Himen: Devilek hahah jakaś ukryta ironia tam jest? Proszę oświeć nas zatem co autor miał na myśli, pokaż mi ten ukryty intelekt
» 11 września 2022, 06:01 #205
devilek777: "Byłem proszony o poświęcenie dla zespołu, a otrzymałem zwolnienie z gry. Dla mnie to JAK zdrada. Nienawidzę czegoś takiego" Odnosiłem się do tego.
» 11 września 2022, 13:54 #204
Himen: Oki dzięki myślałem że twój komentarz odnosił się do jednego z odpowiadających mnie np, teraz wszystko jasne
» 11 września 2022, 17:37 #203
devilek777: Funkcja odpowiedzi mogłaby być nieco lepiej zrobiona :)
» 11 września 2022, 23:46 #202
PastaDoCiasta: Diego Torres z El Pais: Szefowie Liverpoolu przyznają po ocenie dokonanej z trenerami, że zapłacenie 100 mln euro za Darwina Nuneza było nonsensem, gdy weźmie się pod uwagę jego postawę na treningach i w meczach.

Oceniania po 6 kolejkach ciąg dalszy xd
» 10 września 2022, 19:16 #201
wedel242: Przecież tu nie trzeba być ekspertem żeby zobaczyć, że Nunez to biały lukaku xD zerowa technika i przyjęcie na 10 metrów,
» 10 września 2022, 19:27 #200
DjTED: Jak się rozstrzela to będzie nie do zatrzymania
» 10 września 2022, 19:29 #199
brazylianwisnia: To tak jak martial. Tylko czekać aż Anthony się rozstrzela.
» 10 września 2022, 22:00 #198
wider: Takie pytanie które mnie ciekawi
Jak MU straci punkty ze słabszymi drużynami to wszędzie w necie się z nas śmieją i jest o tym pełno memów
Dziś Bayern Monachium zalicza 3 remis z rzędu w lidze i jakoś cisza w internetach
» 10 września 2022, 19:07 #197
kckMU: Bez Lewego Bayern stracił w polskim internecie. Oni nie mają pozycji klubów angielskich czy Realu z Barcą.
» 10 września 2022, 19:16 #196
wider: z nas się śmieją na zagranicznych stronach/grupach, a właśnie o BM ani wzmianki
» 10 września 2022, 19:18 #195
kckMU: No i najlepiej widzisz jakiego kalibru jest ten klub, mimo że od 9 lat nie zahaczyliśmy nawet o tytuł mistrzowski.
» 10 września 2022, 19:23 #194
awe: Roznica jest taka ze Bayern i tak zdobedzie mistrza, a w United gra w LM to ogromny sukces
» 11 września 2022, 10:30 #193
Masta: Polska guuurom !
» 10 września 2022, 18:42 #192
JasnaLiryka: Proszę Cię...bo mi oczy wypaliło
Brawo Biało Czerwoni, walka do końca :)
Mały Rycerz
» 10 września 2022, 20:56 #191
Seba0619: „Regularnie grałem kontuzjowany. Ludzie tego nie wiedzą, nie mogłem przyśpieszać przez blisko cztery miesiące w trakcie trwania sezonu covidowego. Menadżer powiedział mi, że jestem mu potrzebny więc grałem. Dostawałem minuty na boisku, kiedy nie mogłem przyśpieszyć, stawało się to skomplikowaną sprawą. Media i ludzie spisali mnie na straty. Trener nigdy nie zadał sobie trudu, by powiedzieć o tym mediom. Oczywiście wszystko skończyło się kontuzją na dobre. Kiedy wróciłem po urazie – wszystko przepadło. Więcej już szans nie otrzymywałem. Bardzo źle to zniosłem. Miałem poczucie niesprawiedliwości. Byłem proszony o poświęcenie dla zespołu, a otrzymałem zwolnienie z gry. Dla mnie to jak zdrada. Nienawidzę czegoś takiego" - Anthony Martial

UU martial nie gryzł się w język i mocno poleciał o Ole
» 10 września 2022, 15:22 #190
Himen: Przyszedł nowy grający manager Ronaldo to nic dziwnego że już nie miał gdzie wracać Martial, primadonna musi grać, a Ole marionetka zarządu się grzecznie słuchał. Pewnie był świadomy że to gwóźdź do jego trumny ale co sobie wcześniej popracował w United to jego
» 10 września 2022, 16:30 #189
Glory1878: Za Mourinho chłop też nie mógł przyspieszać? Dajcie spokój, leń i tyle
» 10 września 2022, 16:40 #188
SzarimMusty: No to Tony ma teraz coś do udowodnienia ale mu to nie idzie bo.. jest kontuzjowany. Jeżeli Martial chce coś powiedzieć to niech to powie na boisku, a nie do mediów. Bardzo nie lubię takiego plucia jadem do mediów, oj Tony, Tony, Tony.
» 10 września 2022, 17:22 #187
Lisan: Biedny pokrzywdzony Martial odcinek 245
» 10 września 2022, 19:17 #186
MrCygan: Mi meczu z tym Sociedad jest najzwyczajniej w świecie przykro. Nic wielkiego nie grali, a jednak dzięki pomocy sędziego wywieźli 3 punkty. Boję się, że z Sheriffem może być podobna niemoc sportowa
» 10 września 2022, 14:42 #185
wider: w tym sezonie z tymi teoretycznie słabszymi zespołami mamy taka niemoc sportową
» 10 września 2022, 15:05 #184
Shoiden: W Polsce po śmierci papieża i po Smoleńsku odwołano mecze? Już nie pamiętam jak to było
» 10 września 2022, 14:10 #183
Lisan: Po Smoleńsku była żałoba 10 dni i odwołane wszystkie wydarzenia sportowe. Po śmierci papieża nie pamiętam ale wydaje mi się że na pewno jakiś mecz był przerwany jak nadeszła informacja z Watykanu
» 10 września 2022, 14:20 #182
Rakusz: Po śmierci Papieża było wszystko odwołane. Do tego przez ileś dni nie mogłeś alkoholu kupić i wszystkie bary były zamknięte. Po Smoleńsku wszystko odwołali na 10 dni.
» 10 września 2022, 15:08 #181
Shoiden: W takim układzie nie ma co się dziwić Brytyjczykom
» 10 września 2022, 16:10 #180
Rakusz: Shoiden

Pewnie, że nie ma co się dziwić.
» 10 września 2022, 16:36 #179
Blackjack: No nie ma. Ale płaczki z devilpage się burzą bo nie mogą meczu obejrzeć XD Kto wie, może rząd brytyjski wchodzi tu czasem i sugeruje się komentarzami. Może jeszcze odwołają żałobę. Wgl najbardziej w tych znawcach śmieszą mnie komentarze typu ,,wygraliśmy/przegraliśmy/kupimy/trzeba zakontraktować tego". To ich ,,my" XD. Siedzą na dupie przed komputerem kilka godzin dziennie, ale no tak, to przecież ,,MY WYGRALIŚMY" oni tam biegali i grali XD
» 10 września 2022, 19:43 #178
SickRabbit: Ludzie w dzień jej śmierci pokazali, że wolą iść na mecz niż opłakiwać królową bo umarła ze starości. Naturalna kolej rzeczy. Jedynie w dniu pogrzebu powinno być wszystko odwołane i tyle. Śmieszą mnie obrońcy decyzji władz PL bo stadiony byłyby pełniutkie dzisiaj. Tyle z pitolenia szpeców z DP.
Gdyby zginęła tragicznie jak Diana to wiadomo...
» 10 września 2022, 14:01 #177
Paps: Otóż to;).Ale wiadomo,hipokryzja ludzka nie zna granic,na zewnątrz pokazówka raz na jakiś czas,a na codzien kawał prącia.
» 10 września 2022, 14:39 #176
NoName: Lepsze to, niż prącie zamiast mózgu na co dzień.
» 10 września 2022, 18:55 #175
Paps: No to przykro mi,że cierpisz na taką przypadłości
» 10 września 2022, 20:24 #174
ArktoS: Znacie jakiegoś aktywnego piłkarza, który w jakimś stopniu przypomina stylem i techniką Berbatova? Jak ja go miło wspominam. Przydałby się nam taki magik. Nie chodzi mi tutaj o Benzeme czy Lewego, tylko jakieś mniej głośne nazwiska.
» 10 września 2022, 13:09 #173
JajoJe: Nie kojarzę...napastnik z taką techniką i naturalnością...chyba aktualnie brak na rynku takiego grajka.
Trzeba powiedzieć, że miał w sobie to coś. Nie był typem dynamicznego zawodnika ale technikę i zmysł piłkarski miał na światowym poziomie
» 10 września 2022, 13:21 #172
Shoiden: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2022 13:33

W Palmeiras wyrasta młody talent- Endrick ale pewnie zgarnie go Real lub Barca
» 10 września 2022, 13:32 #171
ArktoS: Berba to jeden z moich ulubionych piłkarzy u nas. Zawsze jak pada hasło magic touch to pierwszy przychodzi mi na myśl. Może ten McNeill coś by w sobie miał z niego? Co myślicie?
» 10 września 2022, 16:03 #170
kckMU: Tylko Benzema, ale też nie na co dzień, przychodzi mi do głowy. Nie ma takiego człowieka w aktualnej piłce, nawet w ligach nie mainstreamowych.
» 10 września 2022, 16:59 #169
b4u2h0: m. Cunha z Atleti trochę mi przypomina Berbe, ale tylko trochę
» 11 września 2022, 22:10 #168
devildevil: W Smerfach podobno poszło o Ronaldo nowy właściciel go bardzo chciał a Tuchel powiedział że nie ma takiej opcji i poróżnili się jeśli chodzi o transfery bo ten uparł się na Aubameyanga. Ciekawe info
» 10 września 2022, 12:37 #167
Freddie: Pogba przeszedl operacje i nie zagra na MS. Karma :)
» 10 września 2022, 12:08 #166
tygrys26: Karma? W tym momencie to nie do końca mogl być pewien że będzie w składzie. Patrząc na to jak graja inni francuscy pomocnicy.
» 10 września 2022, 12:13 #165
SzarimMusty: Karma? Fakt że jest kontuzjowany to karma? To, że odszedł za darmo to wina naszego zarządu, który nie potrafi w transfery. Kupujemy drogo a sprzedajemy tanio/oddajemy za darmo. Boli mnie to, że Paul odszedł 2 razy za darmo ale tu winni są tylko Ci, którzy dali mu taką szansę.
» 10 września 2022, 12:21 #164
brazylianwisnia: Pogba odszedł za darmo bo nie był zainteresowany transferem rok wcześniej. Nie zgadzam się że nie umiemy sprzedawać. poprostu sprzedajemy przewartościowany szrot. Jestem pewien że gdybyśmy w lato 21 sprzedawali Bruno i Greewooda to byśmy przytulili rekordowe kwoty w historii naszego klubu.
» 10 września 2022, 13:06 #163
NoLogo: Juve przed startem sezonu - paul zrób operację, nie trać czasu.
pogba wolał rehabilitację i w świetle ostatnich newsów, pewnie sesje z szamanem.

Nie ma Mino, nie ma kto kołka ze rękę prowadzić, przynajmniej w końcu ciszej będzie, bez sztucznego pompowania tego przereklamowanego celebryty.
» 10 września 2022, 13:31 #162
Janik017: Pogba to śmieć. Oby do końca kariery kontuzje go niszczyły. Ten leszcz napluł na nasz Klub.
» 10 września 2022, 13:55 #161
SzarimMusty: @brazylianwisnia z tego co pamiętam to on był mocno zainteresowany odejściem z Manchesteru od dwóch albo i od trzech lat...
» 10 września 2022, 17:25 #160
Chudiniowy: Polecam obejrzeć najnowszy odcinek Fabrizio Romano, wyjaśnia sytuacje z Ronaldo i obala pewne mity, które niektórzy użytkownicy łykają jak pelikany bez pomyślenia.
» 10 września 2022, 12:06 #159
SzarimMusty: Ronaldo miał po zamknięciu okienka dać obszerny wywiad i co się stało z tym wywiadem? Otóż nie ma wywiadu bo Portugalczyk się przeliczył i myślał, że odejdzie. Wtedy mógłby stworzyć swoją narrację odejścia. Teraz nie chce głośno dementować plotek bo zaraz pojawi się któryś z rządnych chwały menadżerów drużyn piłkarskich i zawoła "ale przecież mi zaoferowano usługi Ronaldo".
» 10 września 2022, 12:25 #158
Chudiniowy: Może i tak, chciał odejść i okej, ale dla mnie dużo znaczy to, że nigdy nie robił żadnych problemów, momentami nie można się mu dziwić, że chce/chciał odejść.
» 10 września 2022, 12:39 #157
sasu: Nie robił żadnych problemów? Chłop dosłownie olał tournee przedsezonowe
» 10 września 2022, 17:52 #156
Bourdain: Pytanie kierowane do kibiców mieszkających na wyspach już od dłuższego czasu, czy deszczowa i pochmurna pogoda w Wielkiej Brytanii to rzeczywiście częste zjawisko, czy może jest to jeden z wielu mitów funkcjonujących w społeczeństwie? Pytanie nasunęło mi się na skutek wewnętrznych refleksji nad zdumiewającym życiem Elżbiety II, w kontekście tego, jak pochmurna i ponura pogoda może wpływać na ludzkie samopoczucie, niezależnie od tytułów czy apanaży.
» 10 września 2022, 11:48 #155
Chudiniowy: Przedwczoraj wracałem pociągiem i akurat jechałem w przedziale z kobietą co 18 lat mieszka w Anglii i w skrócie obaliła ten mit, pada dużo ale nie aż tak jak ludzie mówią.
"Średnia obszarowa suma opadów w Polsce w 2020 roku wynosiła 645,4 mm i była o 6% wyższa od normy klimatologicznej."
"W ciągu roku, średnie opady wynoszą 1047 mm." - Anglia
» 10 września 2022, 12:03 #154
sagnol32: Mieszkam w UK od 2012, od kilku lat latam ciężarówką z dostawami po całym Uk , z moich obserwacji na południu pogoda jest lepsza niż w Polsce, lato szczególnie jest piękne. Północ bardziej deszczowa i wietrzna. Ja wyjeżdżam z Yorkshire i często jest tak że jak dojadę np. do Sussex jest zupełnie inna pogoda i jakieś + 5-10 stopni więcej. Z koleji jak jadę na Szkocję to w drugą stronę
» 10 września 2022, 13:21 #153
radlu: W Manchesterze deszcz pada 265 dni w roku. W sensie nie cały czas, ale co najmniej raz dziennie.
» 10 września 2022, 15:56 #152
Klierek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2022 10:50

Ludzie z devilpage oburzają się, że Wielka Brytania decyduje o sposobie pożegnania ważnej persony zarządzając żałobę xdddd bo Premier ma się przejmować napiętym kalendarzem ligi a nie śmiercią Królowej xddd. Widocznie za wysoko was oceniałem. Proszę nie kompromitujcie się już i zamilczcie bo niektóre sprawy was widocznie przerastają.
» 10 września 2022, 10:50 #151
mervel: Nie ‚wielka brytania’ a premier League, bo rząd nie wymuszal żałoby. Ludzie się dziwią bo co ma dać odwoływanie? Inni ludzie musza iść do pracy i takie zmuszanie do żałoby jest nielogiczne
» 10 września 2022, 10:53 #150
Ariell: Hej, patrzcie ELŻBIETA UMARŁA! Czemu nie patrzycie!? Wiedzieliście, że lubiła wieczorem wypić Malibu z truskawkami albo że miała pieprzyk na prawej pięcie? Co? Jakie rozgrywki? Nie będziecie spędzać czasu, jak chcecie, tylko pogrążać się w zadumie. W tym czasie my - eksperci z Devilpage - pochwalimy się swoim fakultetem z rodziny królewskiej i TRADYCYJNYMI WARTOŚCIAMI, chociaż nasza wiedza to dwa artykuły z Onetu i nie umiemy stawiać przecinków. Jakieś pytania?
» 10 września 2022, 11:04 #149
Paps: No i jest! Najtęższy z umysłów na devilpejdz - kilerek.Milczec i czytać,bo tu sama wiedza,której przeciętny użytkownik nie ogarnie,tylko on jeden;).Wpisałeś się już do internetowej księgi kondolencyjnej??
» 10 września 2022, 11:05 #148
Klierek7: Dziękuję za komplementy, może to wynika z tego że sporo podróżuję, mam szacunek dla innych kultur w związku z tym umysł jest otwarty.
» 10 września 2022, 16:18 #147
mervel: to jeszcze mi wytłumcz skoro taki otwarty umysł masz- czemu inne sporty w UK grają normalnie (krykiet, rugby) a piłka nożna jest wybrana i tylko ona żałobę przechodzi ;]
» 11 września 2022, 09:55 #146
PogbaNaBramce: nie gramy to nie przegramy
» 10 września 2022, 10:24 #145
Ariell: Wymiana banknotów, znaczków... Nawet teksty modlitw i przysiąg będą zmieniane, a musieli jeszcze namieszać w PL i to w tak specyficznym sezonie, a do tego jeszcze nowokoronowani eksperci od rodziny królewskiej wyzywają od gawiedzi każdego, kto woli mecz, niż 150 newsa o ulubionych daniach Elżbiety XD
» 10 września 2022, 09:23 #144
Paps: Na wp właśnie ukazał się artykuł ,że królowa wyszła z ochroniarzem i spotkała turystów,rozmawiali i zrobili sobie zdjęcia,a oni nie wiedzieli,że to królowa:D.Co za historia, wstrząsające.Elzbieta powiedziała,że ciekaw jest ich reakcji jak się dowiedzą kim ona jest :D
» 10 września 2022, 09:57 #143
Ariell: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2022 10:02

O, a ja dzisiaj w serii freaky news widziałem film, jak książę Harry przegląda smartfona w samolocie i pretensje w komentarzach, że ma czelność nie płakać i nie rozpaczać tylko PRZEGLĄDAĆ SMARTFONA! :D Skandal - smartfony też trzeba odwołać, bo gawiedź nie umie się zachować
» 10 września 2022, 10:01 #142
Paps: Skandal,no i jest też news,że śmierć królowej jest niezwykła,bo...zmarła że starości :o
» 10 września 2022, 10:07 #141
SzarimMusty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2022 10:20

Szczerze? To nieźle się Brytole zrobili. Dopiero co wymieniałem stare 20 i 50 funtówki na nowe, 10 funtów też niedawno straciło wartość. Taka wymiana to koszt też dla WB, a wychodzi na to, że jedna wymiana walut jeszcze się nie skończyła a zaczyna się kolejna.

Tradycja, tradycją - szanuję, ale od strony ekonomicznej to te tradycje mocno odbiją się na zwykłych mieszkańcach. Zwłaszcza, że Karol ma 74 lata... i kondycyjnie nie wygląda lepiej niż królowa Elżbieta rok czy tam dwa lata temu.
» 10 września 2022, 10:19 #140
JajoJe: Wymiana banknotów będzie trwała latami. Stare będą w obiegu. Nie tracą wartości
» 10 września 2022, 13:24 #139
Rakusz: Widzę wysyp znawcóFFF w tematyce brytyjskiej monarchii. Szkoda tylko, że ci znaFFFcy nie wiedzą o czym piszą. Może zamiast pisać bzdury najpierw poczytajcie o obowiązkach członków monarchii, o kosztach utrzymania rodziny królewskiej, a przede wszystkim o tym, jakie zyski dla Zjednoczonego Królestwa generuje ta rodzina.

I tak na przykład za danymi renomowanej agencji Brand Finance w 2017 roku rodzina królewska kosztowała Brytyjczyków 42,8 miliona funtów. A dzięki tej rodzinie gospodarka brytyjska w tym samym roku zarobiła 1,144 miliarda funtów. Ale cóż taki na przykład rvn10 wie zapewne lepiej
» 10 września 2022, 09:15 #138
DjTED: Ja Ci napisze lepiej. Nawet jakby nie generowali z tego pieniędzy to jest pierwsza odpowiedź jak ktoś spyta z czym ci się kojarzy Wielka Brytania. Monarchia. Tradycja. Zostało parę państw na świecie z taka tradycja. Szkoda, że u nas już nie ma króla. Z taka historia, aż wstyd.
» 10 września 2022, 09:28 #137
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2022 09:30

Nie dziw się. W podstawówce nie doszłi jeszcze do omawiania monarchii :) więc nie wiedzą że generują więcej przychodów niż wynoszą koszty ich utrzymania.
Paradoksalnie lepiej utrzymywać "królów" niż np nasz rząd który przejada więcej kasy a i tak nic z tego nie mamy
» 10 września 2022, 09:29 #136
rvn10: Dalej podtrzymuje, że rodzina Królewska to największe lenie na świecie.
» 10 września 2022, 09:46 #135
sturmik: @DjTED "Szkoda, że u nas już nie ma króla"

A zostaw ty Jarosława w spokoju.
» 10 września 2022, 10:19 #134
SzarimMusty: @DjTED właśnie przy naszej historii to ciężko by był król... Monarchia elekcyjna coś mówi? Potem wiele lat okupacji z krótkimi przerwami. Serio skąd ty byś chciał wytrzasnąć króla?
» 10 września 2022, 10:23 #133
tygrys26: youtu.be/2PhcR1JcZTw
Ja to tylko zostawię, miłego weekendu
» 10 września 2022, 08:52 #132
SzarimMusty: Chyba co tydzień linkujesz podobne filmiki. Skończ waść bo to już się nudne robi.
» 10 września 2022, 10:24 #131
tygrys26: E tam, ostatni taki filmik wstawiony przez moją osobę to jakieś parę miesięcy temu.
» 10 września 2022, 12:15 #130
SzarimMusty: To przepraszam, ale kojarzę ten że ten filmik często tu na stronie wisi. Po prostu skojarzyłem te wrzutki z tobą. Przepraszam.
» 10 września 2022, 12:27 #129
tygrys26: Dużo się tu takich przewija, no ale niestety smutne nest to ze z byłego naszego czołowego obrońcy az tyle kiksów można nagrać i zrobić składankę
» 10 września 2022, 12:53 #128
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2022 06:30

Zmarła ikona, chyba jedna z najbardziej rozpoznawalnych osób na świecie a gawiedź lamentuje i rozpacza ponieważ zabrali jej rozrywkę: mecz gdzie chłopy biegają za piłką.
Serio nie macie żadnych innych zainteresowań?
Proponuję jechać pod OT i domagać się rozegrania meczu bo Was nie obchodzi ich tradycja xD
» 10 września 2022, 06:30 #127
Paps: Jestes zbyt płytki żeby ogarnąć że nikomu tu strikte o przełożony mecz czy udajesz głupa?Doskonale wszyscy wiedzą,że mają taką tradycje i chcą tak upamiętnić itd itp.Jak chcą to mogą sobie nawet całe rozgrywki zawiesić na rok,bo czemu tylko na tak krótko?Za 10 dni już luzik.Niektórzy najzwyczajniej w świecie uważają to za niepotrzebny ruch,bo można w inny sposób uczcić śmierć ważnej persony nie robiąc przy tym cyrku.Zaden brak szacunku czy lament z powodu braku meczu tu nie ma nic do rzeczy.
» 10 września 2022, 06:42 #126
tyber28: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2022 07:10

No to uszanuj ich tradycję i przestań beczec.
» 10 września 2022, 07:10 #125
Paps: A ty zacznij,bo zmarła "królowa" :D.
» 10 września 2022, 07:30 #124
Lisan: Beczeć to będziesz jak tata wróci z wywiadówki :)
» 10 września 2022, 07:38 #123
Himen: Żałoba żałobą ale akurat nic dziwnego że akurat taki troll jak lisan umniejsza wagę kibicowania United i sprowadza to do jakichś tam chłopów ganiających za szmaciana kulka
» 10 września 2022, 07:58 #122
Pawelko17: Nie rozumiem czemu piszesz „królowa” skoro prawnie ona nią była to tylko świadczy o twoim IQ
» 10 września 2022, 08:23 #121
Lisan: Home możesz jęczeć nazywać mnie trolem ale to raczej nie sprawi że mecz się odbędzie :)
» 10 września 2022, 08:39 #120
Paps: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2022 08:45

Raczej to świadczy o Twoim IQ (chyba niskim)skoro nie rozumiesz czemu "królowa". Pomogę,może zaskoczysz.Dlatego dałem to w cudzysłowie,bo to tylko tytuł,jakiś król czy królowa nim zostaje,bo po prostu tak się urodził/urodziła,a to żaden sukces.To są zwykli ludzie,tylko jedni zawsze pragną się wywyższać nad innymi,którzy lubią mieć wodza nad sobą i go czcić.Ale na szczęście na koniec wszyscy idą do piachu,zarówno król jak i biedak ;).Rozumie już?
» 10 września 2022, 08:43 #119
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2022 08:55

Dla mnie to żadna ikona. Rodzina Królewska żyje na garnuszku państwa. Zastanawialiście się kiedyś jakim cudem tak długo żyją? Tam prawie każdy dobija 100 lat a no dlatego że całe życie nic nie robią. Tylko piją herbatkę o 7 rano.
» 10 września 2022, 08:55 #118
Paps: Mają po prostu najlepszą opiekę i wszystko poddane pod nos.Zadnych trosk i zmartwień więc sobie żyją jak królowie:D.
» 10 września 2022, 09:15 #117
Pawelko17: Paps - to to jednak głupi jesteś :) jak ci się nie podoba dowolna kolejka to oglądaj Widzew z Polskiej ligi :)
» 10 września 2022, 09:19 #116
Paps: Będę oglądał co mi się podoba,a tobie wiesz co do tego ;)
» 10 września 2022, 09:47 #115
tyber28: Jakie trzeba mieć nudne życie, żeby rozpaczac z powodu przełożenia meczu i w dodatku cisnąć po najważniejszej osobie w UK.
Typy płaczą, bo 3-4 browarkow nie strzela przy meczu.
» 10 września 2022, 03:26 #114
DjTED: Dokładnie. Drużyna jest angielska. Liga jest angielska. W każdym kraju byłaby żałoba. Akurat w tym przypadku ta kobieta była tym czymś czym dla nas był papiez
» 10 września 2022, 04:28 #113
Pawelko17: No cóż to tylko świadczy o dojrzałości i empatii. Jest tutaj tez trochę trolli rzecz jasna, ale myśle ze zdecydowana większość komentarzy typu: - ale żenada, nie gramy bo zmarła jakaś babcia, to komentarze dzieciaków, których rodzice nie maja pojęcia co ich dzieci wypisują w internecie. I aż się boje bo sam jestem ojcem i być może to samo mnie czeka za jakiś czas - choć mam nadzieje ze lepiej wychowam córkę.
» 10 września 2022, 08:27 #112
Pawelko17: Dodatkowo to jest Manchester United, klub z północnej części Anglii z miasta Manchester - no jak nic sumuje mi się to w jedno. Jeśli to angielski klub to uszanujmy zasady panujące w Anglii. Skoro maja żałobę to nie gramy dziękuje i do widzenia. Ktoś tutaj napisał, ze te sytuacje można porównać do spierdoli JP2 i ja się z tym zgadzam
» 10 września 2022, 08:29 #111
Pawelko17: Jak się komuś to nie podoba to niech kibicuje Legii czy innemu klubo-czemuś podobnego :)
» 10 września 2022, 08:30 #110
gohome: Pawelko17
Daruj sobie mówienie o empatii, rodzina, popkultura i religia wmówiła ci że tak trzeba i tyle.
» 10 września 2022, 14:17 #109
TitoMosquito: Po pierwsze to bardzo dobra decyzja, żeby odwołać rozgrywki i każdy kto myśli inaczej ma małe pojęcie o UK. Po drugie akurat naszej drużynie po porażce z Realem taka dłuższa przerwa od gry w piłke sie przyda. CR7 trochę bez formy, Casemiro nie zaaklimatyzował się w ogóle, a póki co komunikacja na boisku Dalota z Antonym jest średnia. Marcus coś ma z dwugłowym, a w meczy z Arsenalem fajnie się pokazał więc może te kilka dodatkowych dni pozwoli na zaleczenie drobnych urazów i fajne zgranie się nowych nabytków. A politycznie w UK jest teraz nie małe zamieszanie po zmianie premiera i śmierci królowej więc wątpie, aby te dwie kolejki cieszyły się zainteresowaniem wśród brytyjczyków
» 10 września 2022, 00:40 #108
seth: "Naród, który nie szanuje swej przeszłości nie zasługuje na szacunek teraźniejszości i nie ma prawa do przyszłości”

Jakże aktualne są dziś słowa Marszałka. Żeby w pełni zrozumieć decyzję o odwołaniu meczów trzeba mieć jakiekolwiek pijęcue czym dla Brytyjczyków jest monarchia i jak kluczowym czynnikiem umacmiania jej wizerunku byly 70-letnie rządy Elżbiety II. W kraju o tak wątłej odpowiedzialności za samostanowienie jak Polska krytyka sposobu, w jaki tutaj (mieszkam w UK od 6 lat) opłakuje sie śmierć Królowej wcale mnie nie dziwi, ale smuci okrutnie.
» 9 września 2022, 23:44 #107
TitoMosquito: Jako Naród jesteśmy totalnymi ignorantami, ale nie wiedziałem że aż takimi dopóki nie wszedłem w komentarze pod tym postem. Spodziewałem się zrozumienia i raczej pochlebnych słów na temat tej decyzji, a nie rzucania mięsem, bo w niedzielę nie będzie meczu xd
» 10 września 2022, 00:44 #106
Pawelko17: Widzę, że śmierć ikony Wielkie Brytanii nie jest tak ważna jak jakieś dwie durne kolejki PL. Ludzie to tylko piłka nożna często w życiu są ważniejsze rzeczy. Dziś Wielka Brytania jest pogrążona w żałobie i nie ma miejsca na granie w piłkę i chlania piwska na trybunach. Naprawdę niektórych tutaj to aż smutno się czyta.

Trochę szacunku do zmarłej osoby - niezależnie kim ona by była.

Pozdrawiam
» 9 września 2022, 21:29 #105
Paps: A kto powiedzial,ze nie jest wazna?Mozna zawsze uczcic w inny godny sposob smierc "ikony" ,niekoniecznie przekladajac kolejke,bo co to niby spowoduje?Jak grasz w pilke to juz jest brak szacunku,to idzmy dalej,moze nie wolno tez zjesc w ten dzien :D ?A skad wiadomo,czy akurat krolowa Elzbieta miala by cos przeciwko?Jak dla mnie to moga i 10 kolejek przelozyc,mam to w 4 literach,po prostu to jest smieszne,ale niech robia co chca angole.Kazdy ma swoje zdanie ;).

Najlepsze jest zdanie "niezaleznie kim ona była".Czyli rozumiem,ze jak umrze Wladimir Putin to rowniez trzeba okazac szacunek,bo nie wazne kim on był? :D
» 9 września 2022, 21:39 #104
gohome: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2022 21:43

Pawelko17

Kompletnie nie podzielam twoich poglądów, mecze powinny być normalnie rozegrane. I co z tego że królowa zmarła? Życie...
» 9 września 2022, 21:43 #103
trezegram: Gohome dokładnie, cyrk.
» 9 września 2022, 22:00 #102
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2022 22:27

Odwołano imprezy masowe, flagi spuszczone do połowy masztów, standardowa procedura, wyjdźcie ludzie spod kamienia
» 9 września 2022, 22:22 #101
JajoJe: Gohome- na szczęście są ludzie, którzy nie myślą jak Ty. Jak Kiedyś kopniesz w kalendarz to Twoje dzieci pójdą na koncert a później do klubu walić piwsko i bawić się z przyjaciółmi...powiedzą stary dzisiaj zszedł...trydno...życie
Ot taka sytuacja. Oczywiście życzę zdrowia
» 9 września 2022, 22:54 #100
JahKowalski: Nie porównuj głowy państwa do jakiegoś internetowego nołnejma
» 9 września 2022, 22:59 #99
gohome: JahKowalski
Bardziej mi żal jakiegoś nieznanego, czyli tak jak powiedziałeś "nołnejmama" jak np. głodne dziecko z Afryki, niż jakiejś prawie stuletniej babci, która żyła w obrzydliwym luksusie i nic wielkiego nie zrobiła. O a tak w ogóle Kowalski, widzę że ważniejsze zamiast równe jest dla ciebie życie jakiegoś polityka od zwykłego obywatela, jesteś fanem kultu jednostki? Robisz coming out jako totalitarysta? To ja wiem na jaką partie głosujesz.
» 9 września 2022, 23:20 #98
Paps: Haha, dokładnie gohome,nic dodać nic ująć :D Gość dodatkowo bierze sytuację jeden do jednego jak zabawa Twojej rodziny przy Twojej śmierci do tego,że piłkarze nie grają w piłkę,bo zmarła 96 letnia "królowa" której nawet w 99 % nikt jej na oczy nie widział i nie zna:D.A poza tym z tym jakby się ktoś z mojej rodziny napił nie miałbym nic przeciwko gdybym umarł,jest takie coś jak stypa i ludzie sobie piją czasami i wspominają i żaden brak szacunku z tego nie wynika:)
» 10 września 2022, 06:32 #97
q4444: Tak. Brytole powinni zmienić swoją tradycję, bo Marian z Polski chce oglądać 22 chłopa biegających za piłką .
» 10 września 2022, 11:23 #96
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2022 19:19

Gohome nie pisz po ćpaniu XD
» 11 września 2022, 19:18 #95
Genek: Jaka jest według was najsilniejsza 11 na ten moment?
» 9 września 2022, 20:58 #94
Masta: De gea
Dalot varane martinez malacia
Bruno eriksen scott
Antony rash martial(gdyby nie wypadł)
» 9 września 2022, 21:08 #93
Fido: Ewentualnie Sancho za Martiala, czyli wychodzi na to że nasz Boss wstawia najsilniejszy skład.
» 9 września 2022, 21:47 #92
devildevil: Tu głównie chodzi o to że będzie ciężko rozegrać mecze bedzie problem z dojazdami ulice będą zablokowane. Ludzie z całego świata będą przyjeżdżać na uroczystości pod względem logistycznym mecze nie będą mogły się odbyć.
» 9 września 2022, 20:38 #91
NexaT: Co Ty pleciesz...
» 9 września 2022, 22:04 #90
Stanior: Ja widzę, że powód do kłótni na devilpage zawsze się znajdzie.
» 9 września 2022, 19:24 #89
tygrys26: A ja myślałem ze po wczorajszej porażce to United juz nie idzie na majstra, połowa zawodników do zwolnienia i #ETHOut
» 9 września 2022, 19:35 #88
Sideswipe: Akcja odwołana, jednak grają na wyspach bo dzieci z devilpage są sfrustrowane, że nie mogą obejrzeć meczu, dlatego wyzywają królową i nie potrafią okazać choć trochę szacunku. Co najlepsze nie mają pojęcia kim ta osoba była, co znaczy dla ich narodu, dla tej kultury. Dobrze, że wiecie lepiej.
» 9 września 2022, 19:22 #87
tygrys26: Z jednej strony ze fajnie chcą uczcić śmierć wielkiej osoby. Ale po chwili trzeźwego spojrzenia to kiedy będą nadrabiać 2 kolejki które będą odwołane? Bo pewnie w czasie pogrzebu tez nie będą grać.
Według mnie powinno być uczczone minuta ciszy i to by w zupełności wystarczało i normalni ludzie bo to zrozumieli ;)
» 9 września 2022, 19:30 #86
Paps: Za to ty masz jak zwykle o wszystkim najwieksze pojecie.
» 9 września 2022, 21:17 #85
Pady: Jakie 2 kolejki ? Nie zobaczysz jedynie meczu z Crystal Palace ale z Sherifem już grają 15 a później 18 z Leeds. Jedna kolejka przełożona.
» 9 września 2022, 21:28 #84
0listonoszpat: Dzisiejsi Brytyjczycy bardzo dużo zawdzięczają przodkom Królowej Elżbiety i nie nam oceniać jak mają zachowywać się w tej sytuacji. My oglądając Premier League w sumie też. Trochę szacunku.
» 9 września 2022, 18:37 #83
JajoJe: Otóż to. Tylko tyle i aż tyle.
» 9 września 2022, 19:01 #82
SiYamabushi: Co tu w ogóle tłumaczyć pokoleniu bez zasad bez szacunku do nikogo i niczego, 90% tych chłopaczków chciałbym w latach 80 na podwórku zobaczyć to może mieli by dziś jakieś zasady i szacunek. A tak same pizdusie na pompowane i wyzelowane lub knury siedzące całymi dniami przed PC na utrzymaniu rodziców, żenada.
» 9 września 2022, 19:14 #81
karassas: Szacunek to jedno ale w tej sytuacji jest inny problem. My to tam pal sześć, te mecze i tak się odbędą prędzej czy później tylko no właśnie. Ten sezon już i tak był trudny biorąc pod uwagę mistrzostwa świata w połowie sezonu, a teraz dojdą kolejne mecze w tygodniu. Ja osobiście mam tylko nadzieję, że zawodnicy mieli cokolwiek do powiedzenia w tej kwestii, choć szczerze w to wątpię. Szacunek i żałoba należą się królowej Anglii ale pytanie czy ta żałoba nie będzie okupiona zdrowiem zawodników. Raczej nikt nie chce powtórki z sytuacji z Eriksenem.
» 9 września 2022, 19:41 #80
Paps: Hahah SiYambushi podsumowal randomowych typow ze stronki,ktorych nie zna.Potezny samiec alfa z zasadami uczy innych szacunku,jak powinni zyc i komu wspolczuc :D
» 9 września 2022, 21:33 #79
radlu: Przynajmniej wiadomo dlaczego Ronaldo nie chciał grać w LE. Wiedział, że to dla niego za wysoki poziom.
» 9 września 2022, 18:30 #78
Tomczo: Po prostu przejechał się na swoim samozachwycie. Myślał, że ogaranie, a tu bez okresu przygotowawczego ssie pałke.
» 9 września 2022, 18:55 #77
tygrys26: Juz nie przesadzajcie tak z.tym jechaniem po Ronaldo... w tamtym sezonie był wiodącą postacią w drużynie. To ze nie wie kiedy zejść ze sceny i ma ego wielkie jak nie wiadomo co to wiadomo od paru lat.
Nie oszukujmy się Ale było trzech gorszzych na boisku od niego, a mianowicie Fred i naszych dwóch środkowych defensorów.
Po drugie Elanga tez jakos świetnie się noe pokazał i nie mówmy ze ma jeszcze czas z tego co kojarzę to już ma 22 lata a w tym wieku juz powinien się pokazywać z czegoś wiecej niż z biegania. Jakiś drybling, strzały podania a on tylko wyśmienicie biega :)
» 9 września 2022, 19:34 #76
Litosci: A co niby nasi defensorzy takiego zrobili ze po nich jedziesz skoro nie licząc karnego doopska to nic nie odwalili
» 9 września 2022, 19:48 #75
tygrys26: Jakbys nie zauważył to byli dosyć elektryczni :)
» 9 września 2022, 20:02 #74
karassas: Jakbyś nie zauważył Ronaldo był wiodącą postacią tylko dlatego, że wszyscy musieli grać piłki do niego żeby tylko się nie obraził. Nie dziwne, że nikt nie biegał skoro i tak wszystko miało być grane do Ronaldo. Żeby jeszcze był skuteczny, ale on już w zeszłym roku dużo sytuacji marnował
» 9 września 2022, 20:21 #73
Litosci: Maguire o dziwo grał bardzo dobrze w porównaniu do ostatnich meczów. Lindelof dopiero na PO zaczął grać jak pipka
» 9 września 2022, 21:32 #72
Genek: Jak dla mnie w tej chwili najlepsza trójka z przodu to rash-tony-antony/sancho, ale koniecznie musi przyjść typową 9, w następnym okienku
» 9 września 2022, 16:55 #71
VersorWhite: Ok, Królowa, 70 lat panowania ale można ogłosić żałobę narodową. Wstrzymać się z IMPREZAMI ale czy mecz, sport to impreza? To praca dla wielu osób. Ciekawe czy zwykły Johnson lub Williams też dostanie wolne na prawie 2 tygodnie. Ludzie normalnie będą zapierdzielać do roboty, w tym osoby pracujące na obiektach sportowych.

To całe zawieszenie wszelkich wydarzeń publicznych ma pokazać zwykłym ludziom że należy klękać przed władcami. Tak było od zawsze.
» 9 września 2022, 16:51 #70
JajoJe: Przepraszam a kto ma wolne? Brak meczu nie oznacza wolnego...treningi itp mogą być. Otóż mecz to impreza, widowisko dla kibiców. Nie zamieszanie tylko protokoły...taka tradycja...trzeba uszanować
» 9 września 2022, 17:04 #69
JahKowalski: Dokładnie, mecz to impreza masowa, versorwhite skąd ty się typie urwałeś?
» 9 września 2022, 22:25 #68
awe: Koniec swiata, polish onion probuje uczyc zasad kultury Wielka Brytanie
» 11 września 2022, 10:34 #67
JajoJe: Sam mecz pod materiał szkoleniowy jak nie grać i do zapomnienia. Wiemy dlaczego nie grają w pierwszym składzie niektórzy nasi piłkarze. Po serii wygranych nadeszła porażka...śmiem stwierdzić, że w odpowiednim momencie. Jest czas na poprawę i wyciągnięcie wniosków. Czeka nas teraz przerwa a później jeszcze bardziej nabity terminarz...co zrobić są sprawy ważniejsze od piłki w tym momencie. Mam nadzieję, że ETH to mądrze wykorzysta.
» 9 września 2022, 16:45 #66
tygrys26: Ogolnie co do wczorajszego meczu to, Fred pokazał dlaczego nie powinien być wystawiany w podstawie, a przy transferze jakiegoś środkowego pomocnika box2box to nawet na ławie nie powinno być dla niego miejsca. Obrona w zestawieniu Lindelof Maglajer jest drewniana, pierwszy boi się piłki i starć, a drugi próbuje rozgrywać piłkę czego całkowicie nie potrafi (ogolnie jest tragiczny).
Co do Ronaldo to się nie wypowiadam, ja tam mam do niego szacunek tyle ze on sam nie wie kiedy zejść ze sceny. Wieku nie oszuka ale to on pracuje na swoje imię w przyszłości.
Elanga to typ Lingardv2 No może jest trochę lepszy ale max. Na zmiennika cos w stylu Freda, jak przyjdzie inny skrzydłowy to Szwed nawet nie powinien siedzieć na ławce.
» 9 września 2022, 15:58 #65
gohome: Co za...nie powiem co, żeby mecz przekładać z takiego powodu, mając jeszcze na uwadze że jest taki ścisk w terminarzu, jak przełożą 1 kolejkę to jeszcze ujdzie może, ale jak 2 to jestem ciekaw jak oni to upchną.
» 9 września 2022, 15:22 #64
rizx: Chyba nie rozumiesz jak wielkie znaczenie ma to wydarzenie dla funkcjonowania Wielkiej Brytanii jako kraju oraz samych Brytyjczyków jako społeczeństwa
» 9 września 2022, 15:41 #63
SickRabbit: Takie, że wczoraj kibice woleli oglądać mecz na stadionie niż obchodzić żałobę a większość i tak ma karnety ;)
» 9 września 2022, 15:55 #62
sturmik: @rizx Niby tak -choc do pracy w UK i tak trzeba isc - wiec nie rozumiem czemu pilkarze nie mogliby pracowac grajac mecze. Oczywiscie jakis banerek czy cos dla upamietnienia i opaski ale bez przesady - kobieta miala 96 lat i byla bez watpienia najbogatszym czlowiekiem na ziemi.

Niby nawet nie byla bilionerem ale cala jej rodzina jest mistrzami w ukrywaniu kasy po rajach podatkowych, wykupywania polowy Szkocji poprzez korzystanie ze swego statusu , ustalania praw pod siebie. Królowa miala lasy + zwierzyne w lasach, cale dno morskie (?!?) wokól Wielkiej Brytanii - wiec wydobycie ropy i elektrownie wiatrowe placily jej jakis procent, polowe obrazów w londynskich muzeach, czesc budynków w scislym centrum Londynu i tyle zamków i posiadlosci ze nikt pewnie nie wie do konca ile tego jest. Przy tym nigdy ona ani jej rodzina nie zaplacila od tego grama podatku - wrecz przeciwnie - na bezczelnego pobierali od podatników coroczne kwoty na utrzymanie. Nikt nigdy nie wie ile wynosil jej majatek bo nie podadza tego do opini publicznej aby nie wzbudzac oburzenia wsrod szarego tlumu.
Podobnie jej syn -teraz król - slawna jest sprawa ustanowienia przez niego lenna w Walii kilkadziesiat lat temu. Ludzie zyli sobie w kilkunastu wioskach cale zycie i nagle okazalo sie ze wioska nalezy do ksiecia bo tak sobie ustalili -wiec musza mu placic odpowiednia oplate za mieszkanie na jego wlosciach :)
Tak ze królowa byla dobra jako atrakcja turystyczna - niezmienna jak Tower of London czy Big Ben. Szalenie droga i nostalgiczna wizytówka Londynu.
» 9 września 2022, 16:07 #61
JajoJe: Większych bredni nie czytałem. Była władcą Wielkiej Brytanii...owszem na utrzymaniu społeczeństwa...tak funkcjonuje monarchia. Przez tyle lat rządów należy jej się szacunek i godne upamiętnienie...co wiąże się z odwołaniem imprez masowych itp. To była nadal jedna z ważniejszych osób na Świecie. Więc wybaczcie ale cały świat teraz kręci się wokół wydarzeń związanych z Jej śmiercią a nie meczami Premier League. Cały kraj w dniu jej pogrzebu będzie miał wolne. Jeżeli tego nie ogarniacie to dzieciaki z was i tyle w temacie. Można mieć różne zdania na dany temat ale szacunek i pamięć należy się tej Pani w szczególności , tyle jako zwykły obywatel Polski jesteś w stanie zrobić...a nie biadolić, że meczu nie będzie.
» 9 września 2022, 16:39 #60
q4444: Jednak atmosfera od początku meczu była dosyć smutna
» 9 września 2022, 17:11 #59
gohome: JajoJe
"Można mieć różne zdania na dany temat ale szacunek i pamięć należy się tej Pani w szczególności , tyle jako zwykły obywatel Polski jesteś w stanie zrobić...a nie biadolić, że meczu nie będzie."
Nie kupuje tego.
» 9 września 2022, 17:24 #58
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2022 18:29

Królowa była znana z tego że przez 70 lat swojego panowania się nie wychylała i żyła sobie w swoim archaicznym świecie pijąc herbatki z misiem Paddingtonem i rozmnażając konie i psy. Półbogowie gardzący motłochem i zwykłymi ludźmi. Płaczcie za nimi i za dziećmi w Afryce.
» 9 września 2022, 18:19 #57
Blackjack: To jest tylko piłka nożna.
» 9 września 2022, 18:59 #56
Paps: Brawo sturmik, w punkt ;)
» 9 września 2022, 21:20 #55
gohome: sturmik
Świetnie ujęte.
» 9 września 2022, 21:44 #54
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2022 22:34

Monarcha w UK pełni rolę reprezentacyjną, ale wyobraź sobie sturmik, że w przeszłości do króla Anglii należała cała Anglia XD
Ta "pani" wzięła saudyjskiego władcę na przejażdżkę samochodem sportowym, aby udowodnić mu, że owszem kobiety mogą prowadzić pojazdy, jakiś czas później dopuszczono w tym kraju kobiety do egzaminów na prawo jazdy. Robiła ile mogla a ty sturmik najwyraźniej mało wiesz o monarchii i tylko próbujesz błysnąć radykalnym hasłem
» 9 września 2022, 22:32 #53
JahKowalski: A najbogatszym człowiekiem na ziemi, choć nieoficjalnie jest Putin
» 9 września 2022, 22:36 #52
kckMU: Na jednej kolejce się skończy, tak mi się wydaje.
» 9 września 2022, 14:46 #51
mervel: w momencie gdy pogrzeb ma być w przyszły weekend? Marna szansa
» 9 września 2022, 14:51 #50
ro7: Nie ma żadnej szansy. Jak był pogrzeb księżnej Diany, nie grali w tamten weekend. Tym bardziej teraz. A później przerwa reprezentacyjna. Premier League wraca dopiero 1. października.
» 9 września 2022, 15:36 #49
sturmik: Podobno pogrzeb za ok 10-11 dni.
» 9 września 2022, 16:10 #48
kckMU: Pisałem to bezwiednie, no to odpada.
» 9 września 2022, 17:27 #47
atotrikos: Dla tych którzy uważają, że wczorajszy mecz to był NIE WAŻNY, ŻE TEN PUCHAR JEST NIE WAŻNY:

twitter.com/RealSociedad/status/1567996032373633027?t=9KHA3O1lY5SIldUUnh-e8g&s=19
» 9 września 2022, 14:37 #46
morrgan: Ale co w związku z tym postem? Kibice United którzy uważają, że ten mecz/puchar był bez znaczenia to przecież nie zmieni zdania po tekście "Manchester jest niebieski..." Nie oszukujmy się, ale obecnie tak jest. Jesteśmy daleko w tyle za City obecnie i to nie tylko poprzez słabsze wyniki sportowe, ale również infrastrukturalnie (boiska, stadion, szkółka itd.). I nawet jakbyśmy wygrali wczoraj, nawet jakbyśmy wygrali finał tego pucharu to nie zmieni to naszej sytuacji. Obecnie jesteśmy jakieś 10 lat za City tak naprawdę, bo przez ostatnie 10 lat, gdy United paliło w piecu zarabiane pieniądze (dzięki nieudolnemu zarządzaniu) to City robiło rozsądne inwestycje na przyszłość.

Poza tym nawet jak byśmy grali w elicie czyli w Lidze Mistrzów to i tak część kibiców wolałaby żeby United skupiło się na Premier League. Każdy ma prawo samemu ocenić co dla niego jest ważniejszym trofeum i szczerze mówiąc to Liga Europy jest mniej wartościowym trofeum w gablocie niż np. FA Cup. Jedyny jej pozytyw to to, że można zakwalifikować się do LM, ale jestem marzycielem i uważam, że klub taki jak United nie powinien dostawać się do LM tylnymi drzwiami, ale poprzez Premier League. Nawet z obecnym składem powinniśmy być w Top 4.
» 9 września 2022, 15:32 #45
atotrikos: Odpowiedź jest bardzo prosta:
nie dawać pretekstów do takich postów, głupich zaczepek.
» 9 września 2022, 15:41 #44
84cantona7: Ogólnie w samym Manchesterze większość kibiców jest i była za City. Nawet wtedy gdy błąkali się po 2 lidze, a United był na szczycie. City to klub miejski, a United robotniczy z obrzeży i sami mieszkańcy bardziej się utożsamiają z niebieskimi.
» 9 września 2022, 15:59 #43
gohome: atotrikos
Ten puchar jest ważny, zwłaszcza dla OBECNEGO United, ale sam mecz już nie aż tak, z grupy tak czy siak wyjdziemy zapewne. A w LE poważne granie to zaczyna się dopiero od ćwierćfinału. Prędzej nikt tym się w ogóle nie ekscytuje, oprócz kibiców i drużyn na poziomie właśnie Realu Sociedad itp.
» 9 września 2022, 16:22 #42
gohome: 84cantona7
Nie wiem czy widziałeś moją odpowiedz wczoraj w sprawie H. Magłaji, myślałem że piszesz na poważnie, że VD i Maguire to ten sam poziom, ale potem zobaczyłem twoją wypowiedz gdzie tłumaczysz że to ironia, więc zwracam honor.
» 9 września 2022, 16:26 #41
Himen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2022 17:42

"Nie" z przymiotnikami, przyimkami piszemy łącznie
» 9 września 2022, 17:42 #40
Himen: Tfu, przymiotnikami, przysłówkami*
» 9 września 2022, 17:44 #39
wider: mam nadzieję że ETH znajdzie jakiś złoty środek na granie z teoretycznie słabszymi zespołami. Bo jak na razie granie z nimi strasznie słabo wygląda.
Antony i potem Sancho też bardzo słabo zagrali. Antony to po za jednym bardzo słabym strzałem to w ofensywie nic nie zaoferował. Wygrał jakiś pojedynek 1vs1 aby zrobić przewagę ? bo chyba nie. Sancho jak wszedł to kompletnie nie widoczny
» 9 września 2022, 14:25 #38
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2022 13:55

David Silva na swoim istagramie:

Zdjęcie jego strzału po którym karny i podpis- "Jeszcze raz" i niebieskie serduszko.

Aż moje na chwilę pękło :(
» 9 września 2022, 13:52 #37
PogbaKingOfMANU: Anglia ich kraj ich decyzje, jako Polak nie będę mówić jak mają u siebie żyć. Czysto po ludzku tylko dziwię się podejściu ludzi, że są aż tak przywiązani do tej rodzinki. Przeżywanie narodzin jakiegoś dziecka, czy zgonu babuszki jako wielkie wydarzenia państwowe. Te całe "królestwo" to relikt przeszłości które całe społeczeństwo musi utrzymywać z podatków, a realnie takiemu zwykłemu Shmithowi czy Jonesowi nie daje nic.
» 9 września 2022, 13:48 #36
Widmo: Równie dobrze można napisać to o naszym rządzie, tyz nic nam nie dają (ani jedni ani drudzy) to po co ich utrzymywać?
Monarchia moim zdaniem jednak lepsza, bo dbają o swoje ziemię (wiele razy w historii np taka z Belgia jako Państwo musiało później odkupywać ziemię od Króla gdy zmieniał się ustrój).
UK też za panowania tej rodziny przeszło przez ciężkie czasy historyczne i w ich opinii zrobili to z obrona twarda ręka, tak więc nic dziwnego (w moje opini), że się z nimi utożsamiają.
Ty twierdzisz, że ich utrzymują a tak na prawdę jest to rodzina której przodkowie zarobili ta fortunę właśnie podbojami i polityka.
» 9 września 2022, 13:58 #35
PogbaKingOfMANU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2022 14:20

No ale rząd musi być, jak inaczej? Państwo musi funkcjonować. Lepiej już mieć na to jakiś wpływ (inna sprawa, że wybieramy nieodpowiednio), niż zadawać się na więzy krwi jednej rodziny. Z resztą przecież Anglia też ma rząd, królewska rodzina nie sprawuje żadnej władzy, więc idąc tym tokiem, mają tylko dodatkową bandę na utrzymaniu.
» 9 września 2022, 14:20 #34
joyrider: A jak u nas przeżywali śmierć JP2, który tuszował wiadomo co, to jest wszystko w normie. I utrzymywanie z podatków ojca dyktatora też spoko. To już z dwojga złego lepiej łożyć na taką rodzinkę...
» 9 września 2022, 14:21 #33
Widmo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2022 14:50

No nie do końca, według ich ustroju to nadal król jest władca i tylko odaje władze w ręce rady. Praktycznie jeśli znalazł by się śmiałek(nie bojący się buntu ludzi) może im te dwie izby wgl rozebrać. Tylko na logikę, gdyby zrobił coś takiego to pewnie by mu ta koronę zabrali. (innym wyjściem było by najpierw przekonać ludzi, że to dla ich dobra)
» 9 września 2022, 14:48 #32
pawel39: Niby zaczynasz o relatywizmie kulturowym ale potem już jedziesz jak przystało na statystycznego Polaka etnocentryzmem
» 9 września 2022, 14:59 #31
q4444: Widzisz , a ja bardziej rozumiem podejście Brytyjczyków do monarchii niż Polskie do JP2 .
» 9 września 2022, 15:04 #30
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2022 23:06

A wystarczyło obejrzeć serial o królowej na netfliksie jeden z drugim to byście farmazonów o babuszce nie pisali. Dość powiedzieć cymbały, że zmieni się tekst hymnu Anglii
» 9 września 2022, 23:04 #29
dr03: swoją drogą ciekawe co teraz musi czuć harry, wrócił do podstawy i przegrali, bez niego same wygrane z nim same przegrane, trochę to pewnie dołujące dla niego
» 9 września 2022, 13:48 #28
ro7: Ta kolejka odwołana. Następna też będzie odwołana bo pogrzeb. A później jest... PRZERWA REPREZENTACYJNA.
Więc kolejny raz Premier League zobaczymy 1 października.

Będzie ciekawie biorąc pod uwagę, że od ok. 12 listopada są zgrupowania reprezentacji przed MŚ.
» 9 września 2022, 13:45 #27
devildevil: Bez sensu zrozumiałbym jakby zmarła jakoś tragicznie lub w wieku 70 lat...miała prawie setkę i to normalna kolej rzeczy że ludzie umierają w tym wieku.
» 9 września 2022, 13:35 #26
JahKowalski: Jedno jest raczej pewne, po tobie dla odmiany nikt żałoby narodowej nie ogłosi ;)
» 9 września 2022, 22:38 #25
Wirus: Jak przełożyli tą kolejke, to następną pewnie też, bo wychodzi na to, że za tydzień w niedziele będzie pogrzeb.

Ja rozumiem, że to ktoś bardzo ważny umarł, ale w tak ściśniętym na maxa terminarzu przez irracjonalny termin mundialu przekładać 1 lub nawet 2 kolejki to będzie dramat.

P.S.
Ciekawe co z pucharami, przecież za tydzień gra LM, LE i LKE, a tam są kluby z Premier League i mecze rozgrywane w Anglii.
» 9 września 2022, 13:11 #24
Celt15: Dziwne zwyczaje, przecież nie ma nic piękniejszego niż uczczenie czyjegoś długiego życia dobrym widowiskiem sportowym.
» 9 września 2022, 13:01 #23
Paps: Nigdy nie zrozumiem tego typu decyzji.Co to ma niby dać?Przecież można uczcić minuta ciszy ,czy w jakiś piękny inny sposób śmierć królowej (swoją drogą te tytuły też mnie bawią,ale ok).Najciekawsze jest to,że w pucharach angielskie drużyny i tak będą kopać piłeczkę :D
» 9 września 2022, 12:49 #22
atotrikos: Ciiicho, bo zaraz będzie, że to brak szacunku. I taka ciekawostka w tym temacie:

Władimir Putin nie weźmie udziału w pogrzebie Elżbiety II - przekazał rzecznik Kremla.

Ah ten nasz świat.
» 9 września 2022, 12:53 #21
Pyra: Uprzedził cios skubany.
» 9 września 2022, 13:31 #20
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2022 13:37

Paps to jeden z tych gości którzy przychodzą kolorowo ubrani na pogrzeb i zastanawiaja sie czemu reszta na nich patrzy.

atotrikos - dziwisz sie ? Gdyby nawet zadeklarował chęć przyjazdu to mam poważne obawy że nie zostałby wpuszczony do UK.
» 9 września 2022, 13:35 #19
Paps: Na twoim gdybym cię znał bym nawet zatańczył.
» 9 września 2022, 13:38 #18
MikeMU: Nie musisz rozumieć, to liga angielska, a nie polska. Jeśli nie chcą grać ze względu na żałobę to proszę bardzo ich decyzja. liga cebularska w Polsce może grać dalej
» 9 września 2022, 13:39 #17
Paps: No to niech nawet nie oddychają tydzien.Pewnie chcieli by grać,ale idiotyczne decyzję z góry zapadają,jak z tym klekaniem(swoją drogą czemu przestali?Black lives już nie matters?).A cebularski to bardziej ty jesteś niż liga polska.
» 9 września 2022, 13:43 #16
sztejner: Paps
Z tego co podawali to piłkarze nadal muszą klękać,ale zostało to ograniczone do klękania tylko w pierwszym meczu danej kolejki. Więc jeśli United będzie zaczynać daną kolejkę o godzinie 13:30 to istnieje szansa że znów zobaczysz klękające Diabły
» 9 września 2022, 13:48 #15
Piwal: Ja myśle że nawet jeśli mają ochotę grać to rozumieją sytuacje i szanują tę decyzję, w przeciwieństwie do Ciebie. Idiotyczne to są Twoje teksty na miare rozpieszczonego dzieciaka ktoremu rodzice nie kupili zabawki. Zrozum człowieku ludzie mają wywalone w Ciebie i to że nie podoba Ci sie wstrzymanie rozgrywek. Nie chcesz nie ogądaj i cześć
» 9 września 2022, 13:50 #14
atotrikos: Piwal, obawiam że się mylisz i wpuścili by go - przecież dostał oficjalne zaproszenie od brytyjskiego rządu. Nie ziębi mnie to ani grzeje a jedynie pokazuje jakiś tam stosunek między najważniejszymi ludźmi.
» 9 września 2022, 14:00 #13
Paps: No co Ty powiesz Piwal,a ja myślałem,że że względu na moją opinię jednak zagrają ;).To jest moje zdanie i nikt nie musi się z nim zgadzać.Skomentowalem newsa i swój punkt widzenia,od tego jest sekcja komentarzy.Zapewne jak Ty napiszesz coś nt.United to wszyscy z zapartym tchem analizują w klubie twoje słowa.Smieszny jesteś gościu.Bez odbioru;)
» 9 września 2022, 14:06 #12
Piwal: Atotrikos To nawet jeśli kwestie wjazdu zostałyby rozwiązane to pozostają jeszcze kwestie bezpieczeństwa Putina który obecnie nie cieszy się najlepsza prasa. Jestem pewien ze w czasach pokoju Putin by tam poleciał.

Paps bo widzisz, tak samo jak Tobie wolno skomentować news i wyrazić swoją opinie na jego temat tak samo mi wolno wyrazić opinie na temat Twojego komentarza. Od tego jest możliwość dodawania odpowiedzi :) szach mat!
» 9 września 2022, 14:15 #11
Paps: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2022 14:27

Coś niecoś bym Ci mógł wytłumaczyć na temat tego jak np piłkarze rozumieją różne tego typu akcje jak wspieranie LGBT,opaski teczowe,klekanie i inne.Zyj jednak sobie ze swoimi tezami,że każdy może na luzie dokonywać wyboru,nie ma poprawności politycznej,ataków i ostracyzmu na osobę,która się wyłamie w danej kwestii,która jest narzucona przez "górę":).Ludzie dla świętego spokoju muszą robić pewne rzeczy,chyba że są ustawieni i mają charakter jak np Novak Djokovic.
» 9 września 2022, 14:23 #10
atotrikos: A ja jestem przekonany, że to kwestia dumy. I to, że wygonili oligarchów ruskich z wysp to i Putinos się odwrócił plecami do monarchii Wielkiej Brytanii. Teraz twarz ma skierowaną do cesarstwa Chin.
Ale dość już o polityce, dobrego dnia.
» 9 września 2022, 14:26 #9
Piwal: Miało być bez odbioru. Nie dzięki nie skorzystam z okazji bo nie masz o tym zielonego pojęcia a w dodatku z tematu żałoby po królowej przechodzisz na tematy ideologiczne. Mimo wszystko pozdrawiam i życzę smacznej kawusi.
» 9 września 2022, 14:42 #8
Paps: Temat jest ten sam,nie ważne czy chodzi o żałobę czy ideologię.Jest narzucony odgórnie przez władze i albo się dostosujesz albo ładujesz na aucie społecznym i dostajesz po 4 literach.Nikt piłkarzy się nie pyta czy im się dana akcja podoba.Wzajemnie, pozdrawiam.
» 9 września 2022, 14:47 #7
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2022 22:55

Paps tak to właśnie działa, po to społeczeństwa ewoluują, aby minimalizowalizować wpływ odchyłów na ogół. Rób co chcesz tylko bądź gotów ponieść konsekwencje swoich czynów. Proste
» 9 września 2022, 22:49 #6
Paps: Widzę,że świetnie byś się odnalazł w Chinach.Lubisz mieć widocznie bat nad sobą i słuchać Pana.Coz,w porządku;)
» 10 września 2022, 08:48 #5
JahKowalski: A ziemia jest pewnie płaska co? XD
Glupoty piszesz i tyle
» 11 września 2022, 19:24 #4
KibicManUtd: To było pewne. Kwestia tylko godziny o której miał został wydany komunikat.
» 9 września 2022, 12:46 #3
is200second: No to pooglądanie :/, a potem chyba mecze repry się zaczynają jeszcze we wrześniu?
» 9 września 2022, 12:44 #2
Lisan: Jedyna słuszna decyzja. A dla ETH więcej czasu na ogarnięcie i odstawienie od składu Freda itp.
» 9 września 2022, 12:42 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.