Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Liga Mistrzów: Villarreal vs Manchester United. Zapowiedź 5. kolejki Champions League

» 22 listopada 2021, 13:09 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Futbol nie znosi próżni i po weekendowych zawirowaniach Manchester United wraca do gry. We wtorek Czerwone Diabły zmierzą się na wyjeździe z Villarrealem w ramach 5. kolejki Ligi Mistrzów.
Liga Mistrzów: Villarreal vs Manchester United. Zapowiedź 5. kolejki Champions League
» Manchester United we wtorek zmierzy się z Villarrealem w 5. kolejce Ligi Mistrzów
Czy Manchester United zapewni sobie awans do fazy pucharowej Ligi Mistrzów w meczu z Villarrealem?
Manchester United w sobotę przegrał z Watfordem (1:4) na Vicarage Road. Porażka z Szerszeniami przesądziła o losie Ole Gunnara Solskjaera na Old Trafford. Klub rozstał się z Norwegiem po niemal trzech latach, a we wtorek drużynę poprowadzi Michael Carrick, dotychczasowy asystent Solskajera.

Kto? Villarreal vs Manchester United
Kiedy? 23.11.2021, 18:45
Gdzie? EL Madrigal
Sędzia? Felix Brych (Niemcy)
Transmisja? Polsat Sport Premium 2


Manchester United w niedzielę rozpoczął poszukiwania tymczasowego menadżera. Zanim w Teatrze Marzeń pojawi się nowy szkoleniowiec wszystko będzie „po staremu”. W zespole Czerwonych Diabłów pozostali wszyscy dotychczasowi członkowie sztabu szkoleniowego Solskjaera.

Stawka meczu z Villarrealem jest wysoka. Jeśli Manchester United pokona na El Madrigal hiszpański zespół, to zapewni sobie udział w fazie pucharowej Ligi Mistrzów. Czy nowy-stary sztab odmieni grę Czerwonych Diabłów? Przekonamy się we wtorkowy wieczór.

Sytuacja kadrowa:
Harry Maguire w meczu z Watfordem obejrzał czerwoną kartkę, ale będzie dostępny na spotkanie z Villarrealem, bo zawieszenie nie obejmuje europejskich pucharów. Michael Carrick może zdecydować się na duet Victor Lindelof – Eric Bailly, który będzie miał okazję sprawdzić się przed starciem z Chelsea.

Pod znakiem zapytania stoi występ Luke’a Shawa. Anglik z powodu urazu głowy przedwcześnie opuścił murawę na Vicarage Road. Z Watfordem z dobrej strony pokazał się Donny van de Beek i może zagrać z Villarrealem od początku. Urazy w dalszym ciągu leczą Paul Pogba, Raphael Varane i Edinson Cavani. Pozytywny wynik testu na obecność koronawirusa miał ostatnio Mason Greenwood.

Przewidywane składy:

Villarreal: Rulli – Pedraza, Torres, Albiol, Foyth – Coquelin, Capoue, Parejo – Danjuma, Dia, Pino

Manchester United: De Gea – Telles, Lindelof, Bailly, Wan-Bissaka – Fred, Van de Beek – Lingard, Fernandes, Sancho – Ronaldo

Przedmeczowe wypowiedzi:

Harry Maguire – Byliśmy w tym razem, zrobiliśmy wszystko, co mogliśmy. Dajemy z siebie wszystko, chcemy osiągnąć sukces. Menadżer przyszedł i porozmawiał z nami. Emocjonujący dzień. Był legendą klubu, pozostanie nią. Życzył nam powodzenia, będzie nas wspierał. Chce, abyśmy wygrali każdy mecz.


Michael Carrick – Po pierwsze, to bardzo szczególny czas dla każdego w klubie. Pracowałem z Ole przez trzy lata, a znam go dużo dłużej. Wiem jaką jest osobą, wiem jakie ma wartości, jak traktuje ludzi. Strata przez niego pracy była dla mnie trudna, podobnie jak dla wielu ludzi w klubie.


Historia spotkań pomiędzy Manchesterem United a Villarrealem:
DataSpotkanieWynik
14.09.2005Liga Mistrzów: Villarreal - Manchester United0:0
22.11.2005Liga Mistrzów: Manchester United - Villarreal0:0
17.09.2008Liga Mistrzów: Manchester United - Villarreal0:0
25.11.2008Liga Mistrzów: Villarreal - Manchester United0:0
27.05.2021Liga Europy: Villarreal - Manchester United1:1 (k. 11:10)
29.09.2021Liga Mistrzów: Manchester United - Villarreal2:1


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United w 2. kolejce Ligi Mistrzów pokonał Villarreal (2:1) dzięki bramce Cristiano Ronaldo w doliczonym czasie gry. Po raz pierwszy historii starcie pomiędzy Manchesterem United a Villarrealem nie zakończyło się remisem.

– Manchester United awansuje do fazy pucharowej Ligi Mistrzów jeśli pokona Villarreal lub jeśli oba spotkania w grupie F zakończą się we wtorek remisem.

– Manchester United grał dwa razy z Villarrealem na El Madrigal i oba spotkania zakończyły się bezbramkowymi remisami.

– Villarreal wygrał 4 z 9 spotkań u siebie z zespołami z Premier League. Jedyna porażka miała miejsce z Manchesterem City (0:3) w fazie grupowej Ligi Mistrzów w sezonie 2011/2012.

– Villarreal w ostatni weekend zremisował z Celtą Vigo 1:1. Żółta Łódź Podwodna w tabeli La Liga zajmuje dopiero dwunaste miejsce. Piłkarze Unaia Emery’ego wygrali 2 z ostatnich 6 meczów we wszystkich rozgrywkach.

– Arbitrem wtorkowego meczu będzie Felix Brych. 46-latek w swojej karierze sędziował dziesięć spotkań z udziałem Manchesteru United. Niemiecki arbiter po raz ostatni prowadził mecz Czerwonych Diabłów z AS Romą (2:3) w maju 2021 roku w ramach półfinału Ligi Europy.

Spotkanie Villarreal vs Manchester United rozpocznie się we wtorek 23 listopada o godzinie 18:45. Mecz będzie transmitowany na Polsat Sport Premium 2. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Ronaldo o zwolnieniu Solskjaera: Powodzenia, mój przyjacielu!
Następny news »
Dobre i złe statystyki Solskjaera w Manchesterze United

Najchętniej komentowane




Aby móc komentować newsy musisz być zalogowany!

Komentarze (202)


nowakman85: DDG
AWB LINDELOF BAILLY SHAW
FRED MATIC
VDB
FERNANDES RASHFORD
RONALDO
» 23 listopada 2021, 17:36 #202
Diabelski97: Bruno and Rashford dropped.

United XI: De Gea - Wan-Bissaka, LindelĂśf, Maguire, Telles - McTominay, Fred - Sancho, Donny, Martial - Ronaldo.
» 23 listopada 2021, 17:31 #201
DjTED: Po 3 punkty ! Chociaz powalczyc w tej LM
» 23 listopada 2021, 17:30 #200
zbyszek7: Nigdy tak nie czekalem na sklad hehe
Shaw, Maguire, McTom, Fred i Bruno ława Carrick pokaza ze masz jaja
» 23 listopada 2021, 17:26 #199
Lisan: Breaking news: Maurico wylądował już w Manchesterze
» 23 listopada 2021, 17:22 #198
majk: chyba w microsoft flight simulator
» 23 listopada 2021, 17:24 #197
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2021 17:29

Source : Dude trust me


A nie przepraszam. Jutro mają wyjazd na Etihad więc całkiem możliwe
» 23 listopada 2021, 17:27 #196
AUDIoooo: Majk

Dziś wylądowali w Manchesterze, PSG gra jutro z City w LM ;)
» 23 listopada 2021, 17:35 #195
majk: xd a mnie złapaliście
» 23 listopada 2021, 17:38 #194
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2021 17:19

Donny w podstawie Bruno lawka tak mowi dobre zrodlo zobaczymy
» 23 listopada 2021, 17:19 #193
lukJakubowski: Szarim, bo głupi jestem
» 23 listopada 2021, 17:18 #192
SzarimMusty: Po co skopiowałeś całą stronę? O.o
» 23 listopada 2021, 17:16 #191
Diabelski97: Michael Carrick's preparing some big changes for Manchester United starting XI vs Villarreal. Also, Donny van de Beek finally expected to start. #MUFC

Fabrizio
» 23 listopada 2021, 17:06 #190
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2021 17:05

Michael Carrick’s preparing some big changes for Manchester United starting XI vs Villarreal. Also, Donny van de Beek finally expected to start. - co ciekawe to news Romano
» 23 listopada 2021, 17:05 #189
mikiartur: #mufc stars expect Mauricio Pochettino to be their next boss - Pochettino taking charge is already the talk of the dressing room at Old Trafford among all of the players and they fully expect him to be the successor to Ole Gunnar SolskjĂŚr. [
@johncrossmirror
]
» 23 listopada 2021, 17:00 #188
Bylak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2021 17:02

Jestem przekonany, że dzisiaj i tak zobaczymy : Maguire, Shaw, Bruno - czyli 3 najbardziej zajechanych zawodników którzy są pod formą od kilku spotkań. Na ich miejsce powinni zagrać Bailly, Telles i Lingard.
Taki sklad widze:
DDG
AWB LINDELOF BAILLY TELLES
VDB MCT
SANCHO LINGARD RASHFORD
RONALDO
» 23 listopada 2021, 16:57 #187
klepan3439: Ja bym chciał zobaczyć mctomineya na obronie w bloku 3 obrońców obok lindelofa i Erica na wahadłach prawe mocno ofensywne dalot lewe Alex na dm matic obok donny przed nimi lingard albo mata z przodu marcus/jadon ronaldo. Ciekawe co by z tego wyszło. Trzeba dać odpocząć haremu i bruno bo są w kiepskiej formie
» 23 listopada 2021, 16:51 #186
tygrys26: Co? Znowu ta marna taktyka na 5 obrońców? Serio? Nigdy to nie wychodziło, raz sie udało z tragicznym Tottenhamem i znowu mamy do tego wrócić?
» 23 listopada 2021, 16:55 #185
H2O1994: Tygrys z PSG też się udało ale wszystkie inne mecze z 5 obrońcami w składzie to dramat.
» 23 listopada 2021, 17:28 #184
KlejnotNilu: Nasz zarząd źle wydaje pieniądze i tyle. Zamiast angielskiego kloca za 80 mln, mozna bylo zostawić Smallinga ktory prezentuje podobny poziom do Harrego i dokupic za 40 mln jakiegos kozaka z portugalii czy hiszpanii. Byl w tamtym czasie do wyjęcia Ruben Dias. Najsmieszniejsze, ze cale devilpage go chcialo. Kazdy tutaj wiedzial, ze ten gosc wypali w naszej lidze, co udowadnia teraz w City.
Ale oczywiscie nie nasz zarząd. Oni tradycyjnie woleli wywalic hajs w błoto i kupic nowego schneiderlina do linii obrony.
Zarzadzanie w tym klubue jest tragiczne i tyle. Od paru lat brakuje tutaj kozaka na CDM. Po 7 latach kupilismy dopiero RW (ktory częsciej grywa na LW xD)
Ten klub jest przeklęty. A klątwą tego klubu jest zarząd.
» 23 listopada 2021, 16:29 #183
tygrys26: Nawet Schneiderlin n byl tak tragiczny w pomocy jak Maglajer w obronie
» 23 listopada 2021, 16:31 #182
mcscotyy: Mysle ze jakby DP było odpowiedzialne za transfery to lepiej byśmy na tym wyszli xD

Oczywiście mowie o realnych transferach ;)
» 23 listopada 2021, 16:35 #181
MiSt: Łatwo krytykować kogoś kompletnie bez formy. W poprzednim sezonie grał bardzo dobrze i jestem pewien, że przy odpowiednim fachowcu wróci na właściwe tory. Wtedy będziecie go wielbić :)
» 23 listopada 2021, 16:56 #180
mycka86: Jak na początku roku zachowywaliśmy czyste konto w co drugim meczu, to Harry był najlepszym ŚO od czasu Vidica i Rio. Teraz cała drużyna gra fatalnie, więc najbardziej obywa się jej liderom. Naturalna sprawa.
» 23 listopada 2021, 17:03 #179
Anhel: Jeśli Pochetinno będzie nasz to czy nie będzie jedynym trenerem w historii który miał pod sobą messiego i Ronaldo ?haha
» 23 listopada 2021, 16:26 #178
Pops918: W sumie, jeśli to Zidane faktycznie zastąpi Pochettino w PSG to będzie ich dwóch.
» 23 listopada 2021, 16:31 #177
Anhel: W sumie racja, nie wpadłem na to hehe
» 23 listopada 2021, 16:38 #176
mikiartur: Obaj w tym samym momencie xd
» 23 listopada 2021, 17:01 #175
soldier: Dobrze jeśli rzeczywiście Maguire nie zagra dziś, ale Bruno też powinien usiąść.
» 23 listopada 2021, 16:21 #174
bebe69: Obydwoje zagrają, Scott, AWB również. Carrick nic nie zmieni bo przecież ma podobne spojrzenie co Solsza
» 23 listopada 2021, 16:23 #173
Glory1878: Ja tam tylko dzisiaj liczę, że zobaczymy Donnego w podstawie, szkoda byłoby stracić takiego zawodnika, kosztem McFreda. Na razie nie ma się co dziwić chłopakowi, że chce odejść, miejmy nadzieje, że dostanie swoje szanse, udowodni wartość i zostanie z nami. Bo cyrk z Pawełkiem będzie trwał i trwał
» 23 listopada 2021, 16:15 #172
mcscotyy: Pogbdance oby odszedł, za mało wnosi do gry jak na jego hype oraz utrzymanie, jedynie xo trzyma to kontrakt z adidasem co dla klubu jest pewnie czymś dobrym.
Ja trzymam kciuki za Donnego bo to fajny pracowity i skromny piłkarz i ma papiery na top piłkarza
» 23 listopada 2021, 16:19 #171
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2021 16:09

Pochettino przyleciał dziś do Manchesteru. Jest już po rozmowie




Z obsługą lotniska i kieruje się do hotelu, później będzie kierował treningiem który odbędą zawodnicy PSG przed meczem z City w LM ;)
» 23 listopada 2021, 16:08 #170
OldFasion: Pochetino pasuje do United. Ma warsztat i doświadczenie na odpowiednim poziomie.
» 23 listopada 2021, 16:06 #169
mikiartur: A tymczasem gratulacje dla naszego zespołu u19 który wygrał dziś 2-1 na wyjeździe z Villareal :D - bardzo dobry wynik. Gole strzelili McNeil i Mather.

To zwycięstwo oznacza że nasz zespół u19 wyszedł na prowadzenie w grupie młodzieżowej lm przed ostatnią kolejką z YB Berno u siebie. Jeśli wygrają to awansują z 1 miejsca w grupie :D
» 23 listopada 2021, 15:57 #168
Diabelski97: Charlie McNeill to będzie nasza dziewiątka na lata.
» 23 listopada 2021, 16:02 #167
mikiartur: Oj baaardzo bym tego chciał za kilka lat :D
» 23 listopada 2021, 16:21 #166
mikiartur: Paradoksalnie przez tą całą sytuację z menedżerem, nie czuje u siebie tego napięcia dzisiejszym meczem. Liczę że zagramy po prostu dobry mecz. Jednak niezależnie od dzisiejszego meczu, liczę że nie będzie to miało wpływu na dalsze decyzje zarządu.

A skład taki widze:
DDG
AWB Bailly Lindelof Telles
Donny Matić
Sancho Lingard Rashford
Ronaldo
» 23 listopada 2021, 15:54 #165
Diabelski97: Luke Shaw on Mauricio Pochettino in 2017: “He used to call me his son, That's how good our relationship was. I've had lots of ups and downs, but when I was with Pochettino it was only ever up, up, up.” [@MirrorFootball]
» 23 listopada 2021, 15:11 #164
KazuK: Czytam komentarze i zastanawiam się na co Panowie i Panie liczycie ? Że nagle wyjdzie skład którego chyba każdy by oczekiwał ? VDB w podstawie z Lingardem i Sancho? Sandro na lewej ? i Baillym z Victorem ? Wątpię w to szczerze. Kibicuje klubowi od wielu lat, widzę co się dzieje. Dopingowałem Ole od samego początku, wraz z każdym poprzednim managerem. Bo finalnie chodzi o dobro klubu, ale z całym szacunkiem do Carricka, ale powątpiewam że wyjdzie z tak dużymi zmianami, albo co więcej posadzi Bruno czy Maguire. Nie widzę tego, gdyby chciał takie zmiany robić to zapewne już dawno sugerowałby je Olę, ale tego nie robił, więc nie liczyłbym na cuda. Dodam jeszcze tylko że wiele osób powątpiewa w Pochettino, ale chyba na te chwile nie ma drugiego zamiennika dla niego. Wszyscy tutaj rzucają na prawo i lewo Ten Haga, który osobiście mi się bardzo podoba, ale wierzycie w garbate aniołki ? wierzycie że ten zarząd w ogóle nawiązał z nim kontakt? bo ja powątpiewam. Dopóki jakieś rzetelne źródło tego nie wrzuci, to nie wierzę w żadne słowo odnośnie Ten Haga, który na 1000% nie odejdzie w takim momencie z Ajaxu który fenomenalnie zbudował. Sam widzi co się u nas dzieje, więc może mieć opory, bo po co zmieniać coś co działa, na coś w czym można się mocno przejechać ? Tak czy inaczej wierzę że dzisiaj nasi Panowie wygrają nie ważne jakim składem wyjdą GG UNITED !
» 23 listopada 2021, 15:05 #163
mikiartur: Paris Saint-Germain have been made aware that Zinedine Zidane is keen to take over as their head coach should Mauricio Pochettino leave for #mufc. [
@JBurtTelegraph
]
» 23 listopada 2021, 14:57 #162
SickRabbit: Ech druga zmiana mi wypadła i nie obejrzę.
Smuteczek.
» 23 listopada 2021, 14:49 #161
atotrikos: Ale bym zobaczył dziś takiego McFreda z takim Maguirem to szok, stęskniłem się.
» 23 listopada 2021, 14:26 #160
Pyra: Weź mnie nawet nie denerwuj
» 23 listopada 2021, 14:31 #159
rreddevilss: Skasuj bo jeszcze Carrick zobaczy i znowu oczy beda krwawic XD
» 23 listopada 2021, 14:33 #158
pilchu: Jeśli Maguire wyjdzie dziś w podstawie to Carrick powinien zostać zwolniony.
» 23 listopada 2021, 14:41 #157
atotrikos: No, to byłoby mocne, po Watfordzie Solsza, po Villareal Carras, potem kolejno:

CFC, Phelan
Arsenal, Fletcher
» 23 listopada 2021, 14:44 #156
SIERPU: I za kazdym razem gralibyśmy tym samym składem xD
» 23 listopada 2021, 15:09 #155
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2021 15:20

Mcgajwer napewno dzisiaj zagra, wkoncu w lidze bedzie mial przymusowe wolne.
» 23 listopada 2021, 15:19 #154
Celt15: Jak zobaczę Harrego w składzie z opaską kapitańską to nawet nie śledzę wyniku. :D
» 23 listopada 2021, 15:53 #153
pilchu: @atotrikos
Masz na myśli Fletchera który jest dyrektorem technicznym czy McKenna, asystenta Ole? Oni są bardzo podobni i mam wrażenie, że ludzie ich mylą.
» 23 listopada 2021, 17:32 #152
SIERPU: A może by tak Panowie zrobić reaktywację sławnych duetów Magdof i MCFred
» 23 listopada 2021, 14:19 #151
Diabelski97: Nie ważne, że Maguire będzie pauzował w lidze, Carrick powinien postawić na duet Bailly-Lindelof.
Do tego VdB w podstawie. Lingard również zasługuje żeby wyjść w pierwszym składzie, ale będzie to chyba niemożliwe.
Dawno nie wyczekiwałem tak meczu jak dziś.
» 23 listopada 2021, 14:19 #150
Wirus: Moim marzeniem jest jeszcze pozbycie sie Maguire'a. Sprzedaż, wypożyczenie na 10 lat, oddanie komuś z dopłatą, obojętne, ważne tylko żeby sie go pozbyć z Manchesteru.
Największa pomyłka transferowa w dziejach Manchesteru United.
» 23 listopada 2021, 14:14 #149
Pyra: I jeszcze Pogba, nie zapominaj o Pogbie.
To są 2 elementy, które będą krytykowane aż opuszczą ten klub, Shawa czy Bissakę da się jeszcze uratować, tamtych nie.
» 23 listopada 2021, 14:30 #148
d3zet: Wirus, to ty chyba kibicujesz 2 tygodnie. Gość nam w tamtym sezonie spinał obronę, a Pogba od 5 lat nie robi nic.
» 23 listopada 2021, 14:34 #147
boro: Może i bym go przełknął jak by kosztował 18 mln, ale nie 80
» 23 listopada 2021, 14:38 #146
Wirus: d3zet: Przy takiej cenie za jaką za niego dano, to powinien to być obrońca jak skała, coś jak VVD. On jest tragiczny, w tamtym sezonie też miał babole. Każdy z naszych ŚO (nawet Jones) byłby lepszy od niego na dłuższą mete w zespole.
» 23 listopada 2021, 14:44 #145
Pops918: Przez to całe zamieszanie z Pochettino dopiero teraz się zorientowałem, że gramy dzisiaj o 18:45. W sumie jestem ciekaw co Carrick wymyśli na to spotkanie. Pięknej piłki się, ani znaczącej zmiany stylu gry się nie spodziewam, ale może chociaż zaskoczy nas zestawienie wyjściowej jedenastki.
» 23 listopada 2021, 14:13 #144
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2021 14:03

Harry Redknapp:

"Czy Mauricio Pochettino opuściłby teraz PSG dla Manchesteru United? Absolutnie, jestem pewien, że by to zrobił. Bez wątpienia."

Sky Sports
» 23 listopada 2021, 14:02 #143
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2021 13:55

Ja sobie to przemyslalem i jesli Pochettino by przyszedl bylbym zadowolony :

Gra systemem 4-3-3 co idealnie pasuje do naszej druzyny, umie wyciagac maxa z zawodnikow jak i znalesc perelki w akademii, nie bedzie to naduzycie jesli napisze ze to on stworzyl Kane i pod jego wodza tylko swietnie gral Alli, do tego z tego co czytalem jest wielkim fanem Van De Beeka co pozwolilby napewno go zatrzymać u nas, Totenham przed jego przyjściem chyba raz byl w top 4 a po jego przyjsciu na 5 sezonów tylko raz byl po za top 4 , gra ofensywna pilke i umir ogarnąć swietny presing, pamietam meczu jego Tottenhamu z naszym klubem za Mourinho, doslownie miazdzyli nas czasami, ale przegrali 2 takie mecze przez absolutnego pecha i brak skuteczności
» 23 listopada 2021, 13:55 #142
Anhel: Interesuje mnie wasza opinia kto jest lepszy z dwójki Ander Herrera vs Fred ? Być może Pochetino będzie chciał sprowadzić Baska ponownie na Old Trafford
» 23 listopada 2021, 13:53 #141
rreddevilss: Gdybym byl trenerem wolalbym Herrere miec w składzie
» 23 listopada 2021, 14:11 #140
brazylianwisnia: Zdecydowanie Fred
» 23 listopada 2021, 14:11 #139
United45: Oboje to średnia półka. Andera ludzie dobrze wspominają z perspektywy czasu, gdy był u nas wieszano na nim psy tak samo jak teraz na Fredzie
» 23 listopada 2021, 14:15 #138
majk: Ander czasem nie był raz piłkarzem sezonu?
» 23 listopada 2021, 14:22 #137
d3zet: Herrera dozgonny szacunek za mele na herb City.
» 23 listopada 2021, 14:36 #136
Celt15: O czym Ty mówisz, Herrerę każdy kibic uwielbiał, bo był z charakteru prawdziwym diabłem. Zjada Freda na śniadanie i nawet nie popija.
» 23 listopada 2021, 15:54 #135
rreddevilss: DDG

Bissaka Lindelof Bailly Telles

Fred Van De Beek

Sancho Lingard Rashford

Ronaldo



Tak bym to widzial
» 23 listopada 2021, 13:39 #134
AUDIoooo: Fajny składzik
» 23 listopada 2021, 13:41 #133
SIERPU: Ja chciałbym taki sam ale w 4/3/3 z Fredem cofnietym
» 23 listopada 2021, 14:06 #132
atotrikos: cofnięty to on jest XD
» 23 listopada 2021, 14:24 #131
Celt15: Matić, a nie Fred na DP, dajcie już mu spokój xD
» 23 listopada 2021, 15:55 #130
mikiartur: A wiadomo kiedy pochettino ma przedmeczową konferencję dzisiaj?
» 23 listopada 2021, 13:33 #129
kamilpe: Ale co to zmieni? Przecież nie powie na konferencji, że toczy rozmowy z United ani nic w ten deseń.
» 23 listopada 2021, 13:50 #128
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2021 13:16

De Gea, Telles, Lindelof, Bailly, Wan-Bissaka, Fred, Van de Beek, Lingard, Fernandes, Sancho, Ronaldo


Fajny ten przewidywany skład. Ewentualnie Matic za Freda.
» 23 listopada 2021, 13:16 #127
mcscotyy: Fred *emotikon wymiotowania*
» 23 listopada 2021, 13:17 #126
MiSt: Matić ostatnio zagrał chyba nawet gorzej niż Harry. Mimo wszystko Fred jest w lepszej formie od Scotta i Maticia.
» 23 listopada 2021, 13:43 #125
KalinaRIP: Ale on nie lubi i koniec, ciul że Fred wcale nie jest taki zły, stracił pięć razy piłkę przed polem karnym rywal no i koniec, jest cienki (:
» 23 listopada 2021, 13:45 #124
atotrikos: @MiSt Fred gra elektrycznie i wprowadza niepokój w naszą kluczową dla obrazu gry pozycję. Matić w tym aspekcie jest profesorem a że ostatnio zagrał źle (bo kto zagrał git ?) nie znaczy, że tak zagra i dziś. Musi dziś wyjść i pokazać jak powinno się grać na tej pozycji a obok niego ruchliwy VdB.
» 23 listopada 2021, 13:53 #123
Anhel: Ktokolwiek przyjdzie to mam nadzieje ze nie będzie mamił nas znowu bajeczkami o procesie , o czasie na budowę itp. Kadra jest gotowa, jeśli jakis trener ma pomysł na tych grajków a nie ze potrzebuje teraz 10 nowych do swojej koncepcji to bierzmy tego ktory powie ze ma plan na nasza kadrę.
» 23 listopada 2021, 13:08 #122
mcscotyy: Dokładnie został na transfer CDM bo McFred to pośmiewisko ligi i koniec wymówek, pożegnać się z kilkoma zawodnikami i pora na walkę o majstra
» 23 listopada 2021, 13:09 #121
jesse: Mamy jednego ŚO (Varane) i żadnego ŚPD, czyli jeszcze nie gotowy, ale z prawie nieograniczoną siłą w ataku.
» 23 listopada 2021, 13:23 #120
Leh: Kadra jest gotowa, ale sezon ligowy stracony. Najniższy pułap, który dał mistrzostwo w ostatnich 5 latach to 86 punktów. Żeby doszusować do tego wyniku, musielibyśmy wygrać 23 z 26 meczów. Nierealne.
Po sezonie odejdzie kilku zawodników, więc ta maszyna dziś jest gotowa, ale bez realnych szans na sukces a latem będzie wymagała przebudowy.
» 23 listopada 2021, 13:29 #119
Piwal: Tak długo pisaleś odpowiedź że moderatorzy zdążyli usunać poprzednie odpowiedzi a mimo to i tak nie potrafisz poprawnie zacytować zjadąc całe słowa.

Kolejny raz próbujesz bawic się w wszechwiedzącego snując jakieś durne domysły dla kogo tu jestem a tak naprawde nic nie wiesz a swoimi tekstami wychodzisz na prymitywnego buca. Odpowiedz na Twoje pytanie jest prostsza niż myslisz, kibicuje klubowi który pokochałem za jego tożsamość, waleczność do ostatnich minut, charakterność i szacunek jaki budził wśród rywali przyjeżdzających na Old Trafford.

Jeśli jednak widzę crying face Norwega który od 3 lat nie potrafi ułożyć gry zespołu i minimum raz w miesiącu kompromituje ten klub przegrywajac z zespołem słabszym o kilka klas lub dostając srogie lanie od zespołów porównywalnych do naszego to nie bede tak jak Ty wmawiał sobie że jest git. Nie wspominając już o tym że Teatru Marzeń pozostawił tylko nazwę bo obraz tego stadionu przypomina raczej Teatr Wstydu bo więcej musieliśmy się na tym obiekcie wstydzić ostatnimi laty niż marzeń zostało tu spełnionych.
» 23 listopada 2021, 16:42 #118
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2021 15:21

nie tu
» 23 listopada 2021, 15:20 #117
KalinaRIP: "My tu jesteśmy klubu a nie trenera"

Kolejny który rozgranicza te dwie rzeczy. Jesteś tu pewnie też dla Ronaldo, Sancho i Bruno. lingard to już tak pewnie mehh a lindelof to już w gl out co? Sorry możecie się czepiać i pisać głupoty że wyznaczam jakieś granice czy definicje ale to jest po prostu fakt - takie osoby to shitty "supporters" i tyle. Nawet z tym nie handluj piwalku, napij się piwa i wywalaj kolejnych trenerów, wszak trener to już nie klub. Komu zatem kibicujesz? Poszczególnym jednostkom? Czy może organizacji, tabelkom w excelu?
» 23 listopada 2021, 15:26 #116
atotrikos: Generalnie to kolejny trener który zaufał Pogbie, jego mitycznemu potencjałowi z kosmosu i został zwolniony przez ten błąd a klaun nawet nie wspomniał nic na swoim instagramku XD Zlewka hehe.
Co by nie gadać social media to ważna rzecz i większość naszych graczy coś wspomniała o zwolnieniu trenera ale gwiazdor, pupil woli wspierać Serene Williams.
» 23 listopada 2021, 12:58 #115
larryfisherman: Ale Pogba podziękował w relacji dodał wydarzenie
» 23 listopada 2021, 12:59 #114
majk: Pogba podziękował z Dubaju?
» 23 listopada 2021, 13:01 #113
larryfisherman: Nie ważne skad ale podziękował sam nie chce tutaj pogby ale dorabianie nie prawdziwej teorii i wprowadzenie w innych błąd tez nje jest okej
» 23 listopada 2021, 13:14 #112
mcscotyy: Atotrikos a Donny, Eric, Jesse pożegnali? :D
» 23 listopada 2021, 13:15 #111
atotrikos: @mscotty z pewnością xD
» 23 listopada 2021, 13:31 #110
jesse: Ja myślę, że albo w umowie Pogby, albo w kontrakcie z Adidasem jest zapis, że on ma grać. Nasz klub w ostatnich latach np. kupił Alexisa, czy podpisał nowy kontrakt z Martialem - więc mówiąc delikatnie dokonał dziwnych ruchów. Tu sprawa może wyglądać podobnie. Pogba zagrał 8-10 dobrych spotkań od kiedy tu przyszedł. Przez taki czas to i ja bym kilka goli strzelił i asyst zaliczył grając regularnie (chociaż mam dwie lewe nogi do kopanej)!
» 23 listopada 2021, 13:33 #109
Diabelski97: PSG wie, że marzeniem Mauricio Pochettino zawsze było być menedżerem Manchesteru United. Ed Woodward i Richard Arnold są jego największymi fanami.

[@LaurensJulien, @talkSPORT]
» 23 listopada 2021, 12:56 #108
Kain: PSG dostanie w papę od City, to przyspieszy transfer mauricio
» 23 listopada 2021, 12:53 #107
Lisan: Maurico w United!
Manchester aktywował klauzule wykupu trenera PSG wynoszaca 10 mln euro.
» 23 listopada 2021, 12:47 #106
Shoiden: Źródło?
» 23 listopada 2021, 12:52 #105
majk: trust me bro
» 23 listopada 2021, 13:01 #104
mcscotyy: Z Piątnicy no bo skąd
» 23 listopada 2021, 13:22 #103
Luke88: źródło szatniarz na Old Trafford
» 23 listopada 2021, 14:12 #102
boro: Z ost chwili: MU są pewni że kolejnym stałym menedżerem United będzie Poche. Można czekać na oficjalke
» 23 listopada 2021, 12:42 #101
Diabelski97: PSG are preparing for an approach from #mufc for Pochettino. He is ready to take over immediately.

[@talkSPORT]
» 23 listopada 2021, 12:37 #100
Pyra: Ja tam się cieszę, że pogonili Olka i czekamy na nowe otwarcie, czy to będzie Hag czy Pochettino nie ważne, ważne że ruszymy z tego 3-letniego marazmu gdzie kibice Liverpoolu czy City życzyli nam Olka na stanowisku jak najdłużej, bo z nim nie byliśmy zagrożeniem.

Mamy naprawdę dobry skład i ew. małe poprawki nie będą zbyt kosztowne, po drugi i chyba najważniejsze Hag i Mauricio bardzo lubią stawiać na młodych zawodników a u nas szkółka dostarcza co roku kilku ciekawych zawodników.
» 23 listopada 2021, 12:31 #99
Diabelski97: Mauricio Pochettino before Tottenham played Ajax in 2019:

"Van de Beek. Nobody talks much about him. But he has a dynamic in the game. … The example of the operation of this Ajax is Van de Beek. I like very much."
» 23 listopada 2021, 12:31 #98
mcscotyy: Oby zrobił z niego topowego grajka jak przyjdzie, Donny to świetny piłkarz
» 23 listopada 2021, 13:22 #97
Shoiden: Wziąć Ragnicka do końca sezonu a w lato się zobaczy
» 23 listopada 2021, 12:26 #96
Lorenzo92: Gasperiniego chętnie bym widział ;)
» 23 listopada 2021, 12:20 #95
Dh97: Zaczyna się marudzenie i liczenie pieniędzy klubu jakbyście się na tym znali
» 23 listopada 2021, 12:16 #94
United45: o toto
» 23 listopada 2021, 12:18 #93
IntruZ9: No teksty typu,kupimy,zapłacimy nie możemy sobie pozwolić,nie stać nas,powinniśmy :D
» 23 listopada 2021, 12:32 #92
hraboNX: Jeśli jest szansa pozyskać Pochettino, to myślę, że warto z niej skorzystać. Trochę poszperałem w różnych źródłach i wychodzi na to, iż to całkiem spoko opcja dla United. Ofensywne granie, dużo biegania, wysoki pressing, gra z bezpośrednimi podaniami, systemy taktyczne z 4 obrońcami. Zresztą chyba zgodzimy się, że w Southampton i Spurs wykręcał wyniki ponad możliwości kadrowe. Jeśli mnie pamięć nie myli, to w Tottenhamie przez długi czas nie dostawał kasy na transfery. Maurycy podobno potrafi budować rodzinną atmosferę, ale też stawia jasne granice i nie ma taryfy ulgowej na treningach. Wszystko mi się układa pod United - znaczy pasuje do tego co chcemy aby funkcjonowało w naszym klubie, łącznie z wprowadzaniem młodzieży do pierwszego zespołu. Maurycy pewnie nie jest ideałem, aczkolwiek to trener który zna realia ligi angielskiej i jeśli trafi na dobrą grupę ludzi (chcąca słuchać poleceń, chcąca się rozwijać), to są tego dobre efekty. W PSG ma w ofensywie czterech graczy, którzy tylko chcą bramek nastrzelac i być ten najbardziej jedwabisty, a ich bieganie do pressingu to kabaret. Nie twierdzę, że Pochettino da nam trofea, ale chyba żaden z trenerów - dostępnych dla United - ich nie zagwarantuje, przecież wiadomo, że realia PL to po prostu piłkarski kosmos, jeśli chodzi o rywalizację i jakość, moc rywali.

Ogólnie jestem zwolennikiem aby już teraz starać się o stałego managera, tym samym podzielam opinie dziennikarzy polskich i angielskich. Zabawa w tymczasowego trenera to stracone pół roku. Niech przyjdzie ktoś nowy, ale na normalnych warunkach i układa klocki pod kolejne sezony. Robi przegląd kadr i testuje różne rzeczy. Wtedy już z gotowym, jasnym planem wkroczymy w letni okres przygotowawczy. A tak dopiero to wszystko będzie się rozkręcało w czerwcu lub lipcu.
» 23 listopada 2021, 12:14 #91
zeetkaes: Jakiś piłkarz się wypowiadał o Pochettino ze na treningach zapier...co sprawia ze go nienawidzisz ale w niedzielę jesteś mu wdzięczny bo to działa
» 23 listopada 2021, 12:21 #90
dzilu96: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2021 12:49

Problem w tym, że gwiazdeczki w naszym klubie nie lubią dużo biegać i zakładać pressingu. Czy Poche ich do tego przekona, czy to oni pogonią jego? A może trener będzie miał na tyle jaj żeby posadzić gwiazdy na ławce?
» 23 listopada 2021, 12:49 #89
artrad9448: Dla tych co mają wątpliwości czy Pochettino to dobry wybór i chcą czekać na Ten Haga (wczoraj też tak miałem) proponuje przeczytać o jego trenerskiej karierze przed Totenhamem. Argentyńczyk zaczynał w Espaniolu i na dzień dobry dał o sobie znać Guardioli najpierw po dwóch dniach treningu z nową drużyną w debiucie remisując 0:0 w pucharze hiszpani a następnie w lidze pokonując 2:1 na Camp Nou, co nie udało się Espaniolowi ponad 20 lat . Uratował tych mniejszych z Barcelony przed spadkiem, a najlepszy ich wynik który wykręcił to 8 miejsce.
Southampton też wyciągnął na wyżyny, pokonywał zespoły z Bix Six i doprowadził świętych do 8 miejsca.
To on odkrył zawodników takich jak kane, son, ali, dier czy eriksen. Lubił zawsze dawać szansę młodym z akademii
Zawsze preferował ofensywne 4-3-3 i wysoki pressing czyli to czego kibice chcą
To może wypalić
» 23 listopada 2021, 12:06 #88
KubaUtd: To musi wypalić dawać go tu od razu po meczu z city!
» 23 listopada 2021, 12:41 #87
Rashy10: A. Wziąć Ragnicka na tymczasowego do końca sezonu, a później przenieść go na stanowisko zarządzające w strukturach klubu tak jak to robi aktualnie i wziąć Ten Haga na menago.

B. Brać od razu Pochettino jeśli rzeczywiście jest opcja go wyciągnąć już teraz, jak donoszą media.
» 23 listopada 2021, 12:01 #86
Diabelski97: Pochettino chce do Nas dołączyć już teraz, PSG domaga się 10 milionów funtów.
Najlepsze źródła piszą, że to może się wydarzyć.
» 23 listopada 2021, 11:54 #85
mikiartur: Powiedzmy sobie szczerze, obecnie ani Ten Hag ani Pochettino nie gwarantują, że zespół na pewno będzie osiągał sukcesy.Największe szanse na sukces wg mnie byłyby z Enrique. Ale wyciągnięcie Enrique przed MŚ jest prawdopodobnie niemożliwe. Zidane nie jest chętny. A reszta realnych możliwości nawet latem to nie jest pewne że jest lepszą oipcją od Pochettino. Sam on nie byłby moim wyborem nr 1 - ale żaden mój realny nr1 nie jest pewnikiem trofeów sukcesów itd. A skoro podobno Poche ma wielką chcice przyjść nawet teraz. To ja jestem za. Wyjście z wygodnego dość PSG do natrudniejszej ligi świata w momencie gdy zespół ma mega problemy, budzi szacunek.
» 23 listopada 2021, 12:00 #84
zeetkaes: Oby zapłacili im szybciej tym wieksze szanse na powrót do top 4 i uratowanie LM które zrekompensuje te 10 mln
» 23 listopada 2021, 12:00 #83
zeetkaes: W dodatku Poche rezygnuje z zaklepanego już trofeum zwycięstwa ligi
» 23 listopada 2021, 12:03 #82
Radomirus: Ciekawe kogo ściągnęłoby PSG na miejsce Poche (jeżeli prawdą jest wymieniona tu klauzula, united by ją zapłaciło a Poche faktycznie by przyszedł). Bo jeżeli Zidane np. stwierdziłby, że na tą chwilę nie chce obejmować żadnego klubu bo woli poczekać na ewentualne objęcie reprezentacji (jeżeli obejmie PSG to o reprezentacji może przynajmniej do 2024r. zapomnieć) to PSG stanęłoby przed niezłym problemem ze znalezieniem odpowiedniego trenera ;)

Może wzięliby wtedy Ole? ;)
» 23 listopada 2021, 12:05 #81
mikiartur: Też racja. Ale nawet nie sama szansa top4 mnie nie przekonuje. A to że Pochettino chce przejść teraz. Bo jest też możliwy scenariusz, że teraz będzie tymczasowy a potem i tak on przyjdzie latem. Więc po co czekać. A pół roku więcej, to czas gdzie można przepracować z obecną kadrą. Za miesiąc około zimowe okienko gdzie ew. można spróbować coś sprowadzić albo kogoś dać na wypożyczenie albo kogoś sprzedać - w skrócie zrobić jakieś porządki. Noi nie musiałby od lata poznawać zachowań itd. swych graczy, tyylko zz konkretnym planem ruszyć na okno transferowe i szukać wzmocnień. Jest wiele plusów przejęcia go teraz. A 10mln to też nie zaporowa cena, zwłaszcza gdy jest wielka chęć z drugiej strony.
» 23 listopada 2021, 12:06 #80
mikiartur: Radomirus - myślę że właśnie to jest największy warunek przejścia Poche teraz. Choć w sumie jeśli faktycznie istnieje ta klauzula to sytuacja PSG jest trochę gorsza. Bo myślę że przejście Poche do nas jest uzależnione od decyzji Zidane. Lecz powiedzmy sobie szczerze. Zidane jest jeszcze dość młodym trenerem. Najszybciej mógłby zostać selekcjonerem Francji dopiero po MŚ 2022 czyli w styczniu 2023. A jak np. Deschamps np. obroni mistrza świata albo dojdzie do półfinału znów to wg mnie rozstawanie się z takim trenerem na rzecz gościa który nigdy nie był selekcjonerem jest dość dziwne. Poza tym Zidane kiedyś zostanie selekcjonerem Francji. Ale czy to musi nastąpić akurat od razu po Deschampie. Wyobrażam sobie taki scenariusz. Zidane zostaje trenerem PSG teraz. Podpisuje kontrakt do 2024 roku. Próbuje zrobić co się da z obecną kadrą PSG która za 2 lata pewnie będzie już zupełnie inaczej wyglądać. Następnie po zdobyciu jakichś trofeów odchodzi i po EURO 2024 przejmuje rep. Francji i budują ją wokół Mbappe i młodych Francuzów. Bo zakładam że po Euro 2024 to odejdzie Benzema, Lloris, role Pogby Varane'a Griezmanna Kante mogą być o wiele mniejsze i możliwe że będzie potrzebna przebudowa.
I wg mnie może to być dość realne.
» 23 listopada 2021, 12:15 #79
Diabelski97: It is felt Mauricio Pochettino could be recruited now if #mufc pushed for him given his unease at the structure around him at PSG #mulive

Simon Stone - tier 1


Robi się ciekawie
» 23 listopada 2021, 11:49 #78
mikiartur: #mufc are confident of hiring Mauricio Pochettino as their next permanent manager. [Samuel Luckhurst, MEN]
» 23 listopada 2021, 11:47 #77
mikiartur: PSG are understood to be demanding ÂŁ10million in compensation for Mauricio Pochettino, who wants to join #mufc straightaway. [Samuel Luckhurst, MEN]

Jeśli Pochettino bardzo chce tego? Proszę bardzo. Dla mnie jedyną równie dobrą alternatywą obecnie dla tego ruchu jest zatrudnienie jako tymczasowego Rangnicka a później przeniesienie go do szczebla zarządzającego i zatrudnienie Ten Haga, Enrique albo nw, Spalettiego Pottera Rodgersa Pochettino albo kogoś innego. Ale jeśli jeden gość chce opuścić PSG nie do końca z powodów sportowych a raczej z powodów osobistych + mówi się że marzy o tej posadzie, to może warto spróbowac.
» 23 listopada 2021, 11:55 #76
Diabelski97: Ciekawe jaki skład wystawi Carrick. To inteligentny facet, i nie powinien powielać błędów które robił Ole.
» 23 listopada 2021, 11:41 #75
niewiempoco: Przecież oni konsultowali skład 3 lata.
» 23 listopada 2021, 12:19 #74
RedFox: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2021 11:28

Ale co niektórzy są męczący z tym Ten Hagiem. Tak, jasne, świetny trener ale przestańcie się łudzić że on przyjdzie do Manchesteru w połowie sezonu, nawet gdyby zarząd chciał go wykupić. On teraz NIE przyjdzie. Po co miałby? Z Ajaxem może być w tym roku czarnym koniem w LM, w lidze radzi sobie doskonale i pewnie znów wygra z nimi mistrzostwo, ma pełne poparcie zarządu... i miałby to wszystko teraz wyrzucić, bo Manchester United go o to prosi? Powiecie argument kasy. Otóż nie zawsze zadziała. Jak się nie ma wizji, drużyna jest w rozsypce, a do tego w składzie jest pełno leniuchów (Mr Pogba czy Martialek) to nawet taki mistrz jak Sir Ferguson by miał spore problemy. Ten Hag od paru lat trenuje zespół prowadzony z wizją i pomysłem. W United tego nie ma. Po co więc miałby ryzykować swoją karierą trenera?

Jedyną możliwą opcją wydaje się ściągnięcie tego Ten Haga po sezonie. Tyle tylko że do tego czasu Manchesteru może już nie być w LM w przyszłym sezonie. I na ten moment wydaje się to naprawdę realna możliwość. A to może odbić się na decyzji trenera, czy chce mu się odbudowywać zespół od początku. Więc naprawdę nie róbcie sobie teraz złudnych nadziei że przyjdzie Ten Hag, bo po pierwsze jest to niemal nierealne na tą chwilę, a po drugie jako trenerowi który dotąd trenował w większości tylko w Holandii (więc nie ma super doświadczenia w prowadzeniu zespołów z innych lig) ciężko będzie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki zmienić grę całego zespołu na lepsze w 1, 2 miesiące, kiedy w Ajaxie ma do czynienia z reguły z młodszymi zawodnikami którzy się go słuchają i nie mają takiej chęci do bycia liderem na boisku i poza nim jak Ronaldo czy Bruno.

Ja to widzę inaczej: Wciąż opcja Ten Haga jest warta rozważenia, ale będzie możliwa dopiero po tym sezonie. Do tego czasu trzeba zatrudnić innego, tymczasowego trenera. Czy to Pochettino, czy to Blanc, czy Lopetegui (ważne żeby był to trener z doświadczeniem jak wyciągać drużyny z kryzysu, który odniósł już sukcesy na skali międzynarodowej) - dać ULTIMATUM temu trenerowi tymczasowemu do końca tego sezonu musi być w TOP 4 i jeśli tego nie spełni, to od czerwca można zacząć szukać nowego trenera. Ale jeśli jednak to spełni i będzie widać wyraźną poprawę w jakości i grze, to wtedy zastanowić się nad przyszłością jak rozwinąć zespół i jeśli ten plan będzie realny, to podpisać dłuższy z nim kontrakt. Tak osobiście bym to widział.
» 23 listopada 2021, 11:25 #73
AUDIoooo: RedFox

To samo pisałem o Rodgersie, wiedziałem na 100% że tutaj nie przyjdzie ( i dobrze) ale wielu już było przekonanych, że dołączy do United :D
» 23 listopada 2021, 12:28 #72
pawelisto2: Nie wiem czy ktoś już to pisał/wstawiał, więc z góry przepraszam.

W trakcie przerwy meczu z Leicester Solskajer zapytał zawodników: „Co jest nie tak? Co nie działa?”, po dłuższym milczeniu wstał Eric Bailly, który zapytał dlaczego w pierwszym składzie gra Harry Maguire bez żadnego treningu po kontuzji. Wówczas Ole odparł, że decyzje co do składu podejmuje wyłącznie on.

Źródło było bodajże Sunday albo The Times.
» 23 listopada 2021, 11:24 #71
is200second: Dlatego ja nie jestem za pochettino, nie chce żeby przyszła kolejna Kukiełka stawiająca na anglika.
» 23 listopada 2021, 11:34 #70
mcscotyy: Pochettino to główny kandydat bo to tez dobry kolega i spokojny, nasz zarząd nie lubi mocnych charakterów wiec nie liczmy na Rangnicka, Ten Haga czy Klopopodobnych trenerów
» 23 listopada 2021, 11:40 #69
Kiharitony: Wyobraźcie sobie jakby nagle Carrick wygrał LM lub premier league i dostałby kontrakt na stałe po czym na asystenta ściągnąłby OGS
» 23 listopada 2021, 11:23 #68
Himself: Nic takiego się nie stanie
» 23 listopada 2021, 12:04 #67
Kiharitony: Wiadomo że nie, z przymruzeniem oka to napisałem
» 23 listopada 2021, 16:56 #66
zeetkaes: Dla tych co piszą że wcisnęli Solskjaerowi Ronaldo

Ole Gunnar Solskjaer miał być zwolennikiem powrotu Cristiano Ronaldo i to on przekonał zarząd do transferu. Norweg zdecydował się również zadzwonić do Portugalczyka w tej sprawie. - Romano.
» 23 listopada 2021, 11:08 #65
JasnaLiryka: Ciekawe co byście pisali jakby poszedł do City albo innej drużyny...
Jest jak jest, po co to roztrząsać. Było kuwa minęło. Tak samo jak jęki o Conte..o jejku jejku.
Gdyby babcia miała wąsy to by była dziadkiem.
Jest w United czy to za sprawą Ole , Fergusona czy kogo tam jeszcze można w to wplątać. Trzeba myśleć o najlepszym możliwym wyborze na trenera w chwili obecnej :)
Mnie osobiście pogłoski o Pochetino nie przekonują ale prawdopodobnie wszystko się sprowadzi do tego, że to on przejmie stery :/
» 23 listopada 2021, 11:32 #64
zeetkaes: Dla jasności ja się cieszę że jest tutaj Ronaldo i mam nadzieję że przyjdzie tu Pochettino. Nauczy ich pressować i schematów w ataku.
» 23 listopada 2021, 11:53 #63
Blau: Patrząc na okoliczności to szykuje się najciekawszy mecz jak dotychczas.

Myślę, że nie ma co liczyć na jakieś spektakularne roszady w składzie typu Bailly i Telles kosztem Harrego i Shawa. Za ważny mecz żeby Carrick miał odwagę tak zaryzykować.

Z drugiej strony dotychczasowe mecze były katorgą zarówno dla piłkarzy jak i przede wszystkim sztabu. Ole i spółka musieli być psychicznie wykończeni wizją tego, że praktycznie co mecz grają posadę. Carrick ma o tyle komfort, że jego już to nie dotyczy, więc może na chłodno podejść do tego meczu.

Ole był jaki był, ale na obecną sytuację złożyło się więcej kwestii niż tylko jego braki w warsztacie. Moim zdaniem miał ogromnego pecha, że pod formą znalazło się jednocześnie 3-4 kluczowych piłkarzy (Maguire, Shaw, Bruno albo Rashford) czy chociażby kontuzje Varana. Wiadomo że trzeba było wtedy zacząć używać zmienników, ale tak jak pisałem wcześniej - praktycznie każdy mecz był walką o posadę, a w takich chwilach ciężko jest wyjść ze strefy komfortu i zacząć ryzykować.

Mam nadzieję, że dzisiaj ujrzymy inny Manchester. Nie nastawiam się na niewiadomo jakie warianty taktyczne czy wymianę połowy pierwszej jedenastki. Uważam jednak, że piłkarze zagrają z ogromnym zaangażowaniem i walecznością. Zachowanie Bruno i Dawida po ostatnim meczu jasno wskazywało na to, że piłkarze zdawali sobie sprawę, że są współwinni całej tej sytuacji.

Zwolnienie Ole powinno dać im trochę do myślenia przed tym meczem. Może wezmą część odpowiedzialności na barki i zagrają w końcu tak jak przystało na ich możliwości. Grają o wyjście z grupy LM, więc to powinna być kolejna motywacja do dobrego występu. Chce wierzyć, że tak będzie, ale zobaczymy dzisiaj jak to w rzeczywistości będzie wyglądać.
» 23 listopada 2021, 11:07 #62
Wirus: OGS to legenda klubu jako piłkarz i nic tego nie zmieni. Niestety nie każdy piłkarz musi być dobrym trenerem, zwłaszcza dla takiego klubu jakim jest Manchester United.
Dobór nowego trenera to musi być podyktowany rozważnie, bo nie możemy sobie pozwolić już na danie plamy.
Trzy cechy wg mnie muszą być takie spełnione:
1. Trener mający taktyczne podejście i umiejący "czytać" gre.
2. Trener posiadający "cohones", gdzie w szatni będzie on rządził a nie piłkarze.
3. Trener, który ma już doświadczenie na arenie międzynarodowej i mający zdobyte puchary.


Dużo sie pisze o Mauricio Pochettino i Erik'u ten Hag'u.
Ani jeden ani drugi nie są na tą chwile na naszego trenera dobrymi kandydatami.

Mauricio Pochettino - to trener na typowe średniaki, które wypromuje. W PSG teraz to widać, że już chce uciekać, bo tam szatnia ma wielkie ego, na którym nie jest w stanie zapanować. Wypromował Tottenham jak kiedyś Moyes Everton, a jak sie skończyło każdy wie.

Erik ten Hag - każdemu sie podoba jak gra Ajax, ale to Ajax promuje gwiazdy, tam są głównie piłkarze młodzi. Ten Hag nie pracował nigdzie w wielkim klubie z 5 najlepszych lig, więc to taki duży znak zapytania. W Holandii liczy sie Ajax, PSV i Feyenoord, a reszta to poziom 2 czy 3 ligi Angielskiej. Tam to Norwich by sie biło o TOP 3.

Tak bardzo mi szkoda odpuszczenie Antonio Conte, bo to świetny trener. Ludzie go nie lubią, bo "skacze jak małpa". To bardzo dobrze, że tak reaguje na wydarzenia na boisku, żyje meczem i tym co sie dzieje. Ma swoją taktyke, której sie trzyma i która pomogła mu zdobyć m.in. mistrzostwa w Anglii i we Włoszech, on rządzi w szatni, nie daje sobie w "kasze dmuchać".
» 23 listopada 2021, 10:46 #61
tygrys26: Oj juz nie przesadzaj z tymi pucharami...
Trener mający cochones w dzisiejszej piłce szybciej wyleci posady niż się tam dostal. Piłkarze mają za duży wpływ na zwolnienie trenera. Widac to było zza czasów Mou gdzie im nie pasował wlasbie trener z jajami.
Po drugie na tej moment lepszego nie będzie niż Pochettino
» 23 listopada 2021, 10:48 #60
Smola0015: Ziomek zmień dilera albo bierz 1/4..
Porównanie Moyesa do poche i skończyłem czytać.
» 23 listopada 2021, 10:48 #59
bani: Szkoda, nie mozna dawac minusow, bo za wypisywanie takich glupot nic innego mi nie przychodzi na mysl
» 23 listopada 2021, 10:50 #58
Mariano88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2021 11:23

A ja się odniosę i nawet przeczytałem :) 1) Tottenham Pochettino dotarł do finału LM i w ogóle to były najlepsze lata dla tej drużyny a Moyes oglądal od zawsze te rozgrywki w telewizji.
2) Ten Hag jest uznawany za jednego z najzdolniejszych trenerów.
3) Conte jest już w Tottenhamie, więc po co płakać nad rozlanym mlekiem?
4) Mamy więcej dobrych atakujących niż stoperow czy wahadlowych, więc Conte wymagałby wielu kolejnych transferów.
» 23 listopada 2021, 11:17 #57
tygrys26: Nie oczekuje jakichś cudów w tym meczu, dalej jest ktoś ze środowiska Ole jako główny więc pewnie dalej będzie kopanie się po czole.
Zmian będzie można oczekiwać jak będzie jakis trener z prawdziwego zdarzenia
» 23 listopada 2021, 10:45 #56
ax1d: youtube. com/watch?v=EuxFqMBt018

Film jest sprzed roku. W trakcie ostatnich 12 miesięcy pewnie byłoby tego tyle samo, o ile nie więcej...
» 23 listopada 2021, 10:38 #55
DevoMartinez: Obiektywnie to jest tam upchane co się dało, tez kilka sytuacji gdzie błędów nie było a ktos na siłę chciał pokazać, że coś zrobił źle. Całego nawet nie oglądałem.
» 23 listopada 2021, 11:11 #54
ax1d: Oczywiście, że przesadzone, jak wszystkie tego typu filmiki, ale jednak dobrze pokazuje, że nasz "Lider" często nie robi fundamentalnych rzeczy, brak mu zaangażowania, a okazjonalnie ma go aż za dużo. Nie chce mi się tego składać, ale chętnie zobaczyłbym kompilację naszych straconych bramek w tym sezonie z wyszczególnieniem zachowania Maguire'a.
» 23 listopada 2021, 11:57 #53
Pyra: ax1d, kompilacja trwałaby z godzinę
» 23 listopada 2021, 12:33 #52
Lisan: Każdy inny skład będzie dowodem na to że Carick nie ma cochones i koontynuje dzieło które zaczął z Olkiem:

Ronaldo
Lingard Bruno Sancho
MT, Van de Beek
Telles, Lindelof, Bailly, Wan-Bissaka
De Gea
» 23 listopada 2021, 10:31 #51
mikon70: Ta Lingard na skrzydle. Żeby znowu wielu z nas psioczyło, ze gra słabo?
» 23 listopada 2021, 10:38 #50
Lisan: Ma jedną zalete: potrafi biegać. W przeciwieństwie do Rashforda i Pana Grenwooda
» 23 listopada 2021, 10:42 #49
tygrys26: Lingarda na SPO i Martiala na skrzydło ;)
» 23 listopada 2021, 10:46 #48
Radomirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2021 11:03

Jeżeli już zamieniamy piłkarzy którzy nie biegają na tych, którzy biegają - to zamieniłbym Ronaldo na Cavaniego ;)

Inna sprawa, że chyba nie wyobrażam sobie tego trzęsienia ziemi gdyby Carrick w swoim pierwszym meczu jako manager posadził na ławce Portugalczyka ;)

A gdyby jeszcze posadził na ławce Bruno i w to miejsce przesunął wyżej VDB (a w jego miejsce na środku linii dał np. Matica lub Freda) to tsunami, które zaczęłoby się na Wyspach Brytyjskich dotarłoby chyba do Falklandów :D
» 23 listopada 2021, 11:00 #47
Pyra: Tak na otuchę dodam, że na obecny skład Villarreal wydał 130M Euro, także mając 80M Maguire i 80M Sancho już ich pokonaliśmy :)
» 23 listopada 2021, 10:31 #46
KalinaRIP: I jak tam zapachy? Czujesz ulgę jak narobisz do własnego łóżka czy jakiś inny rodzaj masochizmu?
» 23 listopada 2021, 10:46 #45
Pyra: To jest raczej pstryczek w stronę zarządu, że ekipy budowanie na zawodnikach darmowych lub po 10-20M są nam równe.
No i oczywiście nie zobaczę już na ławce Ole, teraz chęć do oglądania United wróciła :)
» 23 listopada 2021, 10:59 #44
0listonoszpat: Możemy dziś przegrać cały sezon....
Jakoś to wszystko się ułoży, no nie?
» 23 listopada 2021, 10:23 #43
KubaUtd: Nie przegramy, dziś wygrywany ten mecz Bruno dziś strzela bramkę.
» 23 listopada 2021, 10:26 #42
Pyra: Carrick my son
you are coach now
you must chose
beautiful and clean VDB and Bailly or poor and weak Maguire and Tominay

Carrick.....
» 23 listopada 2021, 10:17 #41
Celt15: No i co, dziś w czapkę od Emerego i po sezonie? Może jednak cokolwiek u naszych zagra i zgarniemy chociaż punkt?
» 23 listopada 2021, 10:08 #40
lukaszzasko: Może to zabrzmi abstrakcyjnie ale nie wiem czy pamiętacie ale w 2010 u Alexa gdy wygrali LM to na prawej obronie gral Smalling. Później grali tam na zmianie z Jonesem. Obecnie Bailli wyglada na gościa, który ma mocne parcie na wyjścia do przodu i jest dosyć dynamiczny. Można by spróbować jego bo ja WB już nie mogę patrzeć, zreszta podobnie jak na Shawa, od ME nie daje nic ani w obronie ani w ataku. O Harrym to szkoda gadać, ja bym mu zabrał opaskę.
» 23 listopada 2021, 09:25 #39
United45: Masz racje, nasze zwycięstwo w LM w 2010 roku z Jonesem i Smallingiem na prawej obronie brzmi mocno abstrakcyjnie, co więcej nie ma nic wspólnego z prawdą
» 23 listopada 2021, 09:36 #38
lukaszzasko: Sory, faktycznie pomyliło mi sie (COVID i jestem przydżumiony). Oczywiście 08 i Brown na prawej obronie ale to tez przecież śr obrońca. Smalling z Jonesem grali tam w późniejszych sezonach, tez mistrzowskich
» 23 listopada 2021, 09:41 #37
United45: Masz racje ale czasy były trochę inne. Teraz od bocznego obrońcy oczekuje się że będzie dokładał liczby w ofensywie i świetnie bronił. Takiego typu obrońcy nie mamy, więc myślę że w zimowym oknie zapolujemy na Trippiera
» 23 listopada 2021, 09:52 #36
mcscotyy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2021 10:03

Jest rok 2021 nie 2008, piłka poszła do przodu, teraz boczni obrońcy kręcą liczby w jednym sezonie takie jak kręcili boczni w tamtych latach przez cała karierę
» 23 listopada 2021, 10:02 #35
lukaszzasko: Przypomnij mi liczby naszych obrońców w tym sezonie pliissss. Chociaż skoro nie atakują to niech chociaż bronią bo teraz ani to ani to
» 23 listopada 2021, 15:05 #34
Kralik077: Zawsze można mu dać szanse na start do końca sezonu i zobaczyć co zrobi na podstawie wyników albo dać mu szanse albo arivederczi i dawać kogoś innego np. Ten Haga czy Brzęczka
» 23 listopada 2021, 09:20 #33
lukaszzasko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2021 15:05

.edytowany
» 23 listopada 2021, 15:04 #32
waletpl: Tylko zwycięstwo.
» 23 listopada 2021, 09:04 #31
kckMU: Trzeba wyjść z tej grupy. Ci piłkarze muszą zareagować do cholery, ktokolwiek by na tej zasranej ławce miał nie siedzieć.

1/8 LM to zawsze dobra perspektywa. Nigdy nie wiadomo jaka będzie sytuacja w zespole w rundzie wiosennej.
» 23 listopada 2021, 09:02 #30
trojanc: Według informacji dziennika MARCA, piłkarze PSG są przekonani, że Mauricio Pochettino w najbliższym czasie odejdzie i trafi do Manchesteru United.
» 23 listopada 2021, 08:56 #29
DaredevilUtd: Jego przyjscie bedzie znaczylo jedno, brak Ten Haga u nas, co mnie martwi. Moim zdaniem znowu stracimy szanse na odpowiedniego Menagera.
» 23 listopada 2021, 09:00 #28
trojanc: Też chciałbym Ten Haga u nas ale Pochettino to też ciekawa opcja. Przede wszystkim to gość, który chce atakować wysoko pressingiem co u nas bardzo kuleje.
» 23 listopada 2021, 09:11 #27
Smola0015: Trochę przesadzasz DaredevilUtd z tym Ten Hagiem,nie mówię żebym go nie chciał,ale dla mnie poche to trochę taki kloop v2,najpierw ogarnął świętych bez budżetu,potem zdobił robotę w spurs,narodził delealiego,Kane,Son,Eriksen również bez większego budżetu,porównując tych dwóch panów to patrząc na ligi to właśnie Pochetino zrobił większa robotę na tle ze tak powiem skali trudności niż sam Erik Ten Hag.A szczegółem jest to ze Argentyńczyk pokonał wiadomo w jakich okolicznościach Holendra w Meczu o finał ligi mistrzów.
» 23 listopada 2021, 09:53 #26
Advm: Jako przerywnik od plotek, czy United przejmie Pochettino, Franz Smuda, czy Anna Lewandowska, proponuję dyskusję na temat tego, kiedy piłkarz staje się legendą klubu. Weźmy za przykład naszego Davida.

Liczba występów:
Rooney: 559
Keane: 471
Carras: 464
---
DDG: 457
---
Ferdinand: 455
Beckham: 388
Evra: 379
Solskjaer: 365

David ma 31 lat i jeżeli wciąż będzie podstawowym bramkarzem, to na dogonienie Rooney'a potrzebuje 2 i pół sezonu. W wieku 33 lat zakręci się w okolicy liczby występów Wayne'a.

Chłop gra odkąd tutaj przyszedł, nie jest to jakiś ławkowicz, który tylko zbiera liczbę występów. Czy można więc uznać już DDG za legendę Manchesteru United i stawiać go na równi z wielkimi?

Wielu z Was na pytanie: "Czy większą legendą jest Rio, czy DDG?" wybierze Anglika. Z jakiego powodu? Z powodu sukcesów? Nie jest bynajmniej winą Davida, że przed sobą miał takich orłów jak Smalling, czy Jones. Sam prezentował klasę światową i swego czasu był najlepszym bramkarzem na świecie. Premier League też wygrał. A może z powodu tego, że Rio to Angol i grał w Anglii?

Weźmy za przykład jako następnego Solskjaera. Nie jest Anglikiem, więc wyłamuje się z trendu narodowościowego. Na dzień dzisiejszy ma blisko 100 mniej występów od Davida. Czy Norweg nie jest legendą tego klubu? Nie musicie odpowiadać ;)

Jako ciekawostkę jeszcze dodam, że David ma więcej występów dla swojego klubu, niż jakikolwiek piłkarz Manchesteru City.

Dane z Transfermarkt.
» 23 listopada 2021, 00:25 #25
Radomirus: Przeczytałem ;)

Co do Legendy to trudno powiedzieć aby o jej statucie decydowała tylko liczba występów. Pewien zapach sukcesu też jest niezbędny.
Czy Cantona jest legendą? Wg. mnie jest. A ma na koncie zaledwie 144 mecze w united... więc nawet nie mieści się w twoim zestawieniu ale zdobył z United 4x mistrzostwo Premier League jako członek ekipy, która zapoczątkowała naszą wieloletnią dominację w Anglii...
...tak na marginesie - Pogba ma 146 mecze w barwach United (z czego 3 zanim odszedł do Juve) i chyba nikt go nie uzna legendą naszego klubu ;)

Z Davidem jest ewidentnie problem bo jest fantastycznym bramkarzem, spędził w klubie szmat czasu ale... ma tego pecha, że trafił na moment gdy sir Alex właśnie kończył karierę i zdobył tylko jedno mistrzostwo Premier League w ostatnim sezonie, gdy Szkot siedział na ławce trenerskiej.

Oczywiście trudno mu zarzucić, że nie przyszedł wcześniej bo po pierwsze i tak przyszedł jako gówniarz a po drugie wcześniej był Edwin van der Saar, który był absolutnie nie do ruszenia z bramki :)

Trudno to rozstrzygnąć ;)
» 23 listopada 2021, 00:48 #24
Kopec91: Dla mnie osobiście David bezsprzecznie legendą klubu jest. Czysto skillowo jest chyba najlepszym bramkarzem jakiego mieliśmy, a mieliśmy na tej pozycji tuzów footballu. Do tego kilkukrotnie wybierany Piłkarzem Sezonu. Oddany klubowi, zaangażowany, przez co w większości niedoceniany we własnym kraju, no bo jak może bronić ktoś nie z Realu czy Barcy. I Love this guy, no homo.
» 23 listopada 2021, 06:40 #23
Leh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2021 10:22

@Kopec91 - David jest świetny, ale czysto skillowo nie ma niestety podjazdu do van der Sara czy Schmeichela. Jest niestety jednowymiarowy - świetny na linii, średni w grze nogami, fatalny na przedpolu. Nie daje nawet cienia tej pewnosci, która dawali Peter czy Edwin. Jest świetny w ratowaniu zespołu, ale nie w zapobieganiu sytuacjom. I mimo że to świetny fachowiec to uważam, że obsada bramki jest jednym z naszych problemów. Choć oczywiście są poważniejsze :)
» 23 listopada 2021, 10:21 #22
Radomirus: Leh

Edwin był niesamowity :)
A jeszcze trzeba wziąć pod uwagę, że przyszedł do nas w wieku... 35 lat! I grał do 41 roku życia :)

A co do obsady bramki to uważam, że akurat ta pozycja jest chyba najlepiej obsadzona (w tej chwili) w klubie. Dawid nie jest idealny, choćby przez średnią grę na przedpolu ale jest bardzo dobrym bramkarzem, Henderson też jest bardzo dobrym bramkarzem i pewnie chcielibyśmy aby tego poziomu problemy dotyczyły innych pozycji ;)
» 23 listopada 2021, 10:52 #21
Leh: @radomirus - pewnie, bramka to nie jest nasze podstawowe zmartwienie. Ale mam poczucie, że bramkarz, który gra dobrze na przedpolu, czyta grę, rozstawia kolegów i odciąża z części zadań w walce o górne piłki i w rozegraniu byłby dla nas dużym wzmocnieniem. To taka pozycja, która wpływa na cały zespół i myślę, że przy całym szacunku dla Davida, o niej też trzeba będzie pomyśleć. Może to szukanie dziury w całym, ale mam poczucie, że obrona po prostu lepiej się czuła z Deanem, który jest słabszym bramkarzem niż David, ale bardziej wszechstronnym i obecnym w polu karnym.
» 23 listopada 2021, 11:24 #20
Batigol222: Parejo i Danjuma: tych grajków najbardziej trzeba się obawiać. Parejo to jest taki dziwny przykład kapitalnego pomocnika, który miał raczej cichą karierę (coś jak Bruno Soriano). Pamiętam typa jeszcze z Valencii, i to zawsze był mistrzowski poziom jeśli chodzi o przegląd pola, celność podań i panowanie nad piłką. No i wydaje mi się, że w pierwszym składzie jednak może wyjść też Chukwueze, zwłaszcza jeśli Shaw nie będzie dostępny.

Po poprzednim spotkaniu nie wyobrażam sobie VDB na ławce, gorzej będzie z konfiguracją obrony. Wan Bissaka gra nędzę, ale wystawianie znowu Dalota na Danjumę...
» 23 listopada 2021, 00:00 #19
Bonku07: Jak to koledzy jutro widzicie, szanse na 3 pkt mamy ;)?
» 22 listopada 2021, 21:19 #18
awe: Remis bez emocji, zadowalajacy obie strony.
» 22 listopada 2021, 22:22 #17
niewiempoco: W jaki sposób ktokolwiek grając z MU może liczyć na remis? Przecież są takie wyrwy w formacjach, że bramki padają z obu stron, a na pewno strony przeciwnika.
» 22 listopada 2021, 23:18 #16
ruffnecky: jakoś z Carrickiem u steru bardziej obawiam się o jutrzejszy wynik.
» 22 listopada 2021, 20:53 #15
rreddevilss: Jones polecial a nie zostal zgłoszony na faze grupowa, zeby nie bylo ze jeszcze walkowerem wtopimy XD
» 22 listopada 2021, 19:12 #14
SIERPU: Weź nawet nie mów że to mogłoby się stać xD
» 23 listopada 2021, 10:09 #13
SkuzikRedDevil0: To jutro najprawdopodobniej żegnamy sie z Ligą Mistrzów
» 22 listopada 2021, 18:45 #12
Moris87: Jak widze Harego M w składzie do odechciewa mi się oglądać meczu, czy wszyscy w tym sztabie chcą usilnie pokazać że on jest wart tej fury pieniędzy którą za niego przepłacili ?? jak będą dalej brnąć w to g... to za Olkiem będzie domino takich trenerów
» 22 listopada 2021, 18:41 #11
Piotrek1991d: Bruno powinien chyba usiasc na lawce w meczu z Villarreal.Ostatnio gra fatalnie,podania mu nie wychodza a gdy juz ma jakas szanse to pudluje.Moze przyda mu sie odpoczynek,tym bardziej ze Donny pokazal ze zasluguje na pierwszy sklad
» 22 listopada 2021, 18:14 #10
bani: Jeżeli jutro w pierwszym składzie wyjdzie Maguire to kompletnie nie zrozumiem tej decyzji - Bailly i Lindelof powinni sie zgrać przed mecze ligowym, więc jutro jest idealna okazja na dotarcie
» 22 listopada 2021, 14:03 #9
levy181: Dokladnie mam podobne zdanie a do tego widac że Harry nie jest w formie, popełnia masę szkolnych błędów.
» 22 listopada 2021, 16:06 #8
niewiempoco: A dlaczego ma nie wyjść. Na konferencji był z Carrickiem, jakby przyklepany że to ważna część zespołu. Carrick ma takie same podejście jak Ole, oni dyskutowali nad tym 3 lata.
» 22 listopada 2021, 17:08 #7
mikon70: Nie spodziewam się jutro niewiadomo czego, ale chciałbym, żeby w piłkarzach obudziła się w końcu sportowa złość. Żeby przypomnieli w końcu sobie czym jest pressing, bo ostatnim razem strasznie irytowało, jak Torres stał sobie z piłką i czekał aż ktoś łaskawie podbiegnie. Bez wybiegania zwycięstwa nie będzie, ewentualnie na farcie, jak się nadarzy jakaś sytuacja. Mecz trudny, bo jednym i drugim w tym sezonie nie idzie, ale Villareal pokazał już nie raz, jak dobrze umie się zmotywować na takich rywali.
» 22 listopada 2021, 13:52 #6
rreddevilss: Remis to absolutne minimum co musimy ugrac w tym meczu by miec los we wlasnych rekach przed 6 kolejka
» 22 listopada 2021, 13:52 #5
boro: Ło Panie…. Przewidywalne skody, szok. Nie poznaje jedenastki. Telles bailly lings, van de beek
» 22 listopada 2021, 13:40 #4
niewiempoco: Villarreal pamiętajmy, że świetnie gra skrzydłami. Jeśli tu ich nie przyblokujemy to kaplica. Znowu bym wyszedł 5 obrońcami.
» 22 listopada 2021, 13:29 #3
sztejner: Jak Maguire w środku to obstawiam 3:0/3:1 dla gospodarzy
» 22 listopada 2021, 13:24 #2
bakielit: Do boju Diably!!Pokazcie rogi!!
» 22 listopada 2021, 13:14 #1

REKLAMA

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.