Manchester United vs AC Milan. Zapowiedź meczu 1/8 finału Ligi Europy

» 10 marca 2021, 15:40 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United nie może liczyć na taryfę ulgową w europejskich pucharach w tym sezonie. Czerwone Diabły w czwartek zmierzą się z AC Milanem w pierwszym meczu 1/8 finału Ligi Europy.
Manchester United vs AC Milan. Zapowiedź meczu 1/8 finału Ligi Europy
» Manchester United w 1/8 finału Ligi Europy zagra z Milanem
Jak daleko zajdzie Twoim zdaniem Manchester United w tegorocznej edycji Ligi Europy?
Los nie rozpieszcza Manchesteru United. W poprzedniej rundzie piłkarze Ole Gunnara Solskjaera trafili na Real Sociedad. Dwumecz z Baskami zapowiadał się niezwykle ciężko, ale Czerwone Diabły poradziły sobie koncertowo. Teraz czeka ich starcie z AC Milanem.

Kto? Manchester United vs AC Milan
Kiedy? 11.03.2021, 18:55
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Slavko Vinčić (Słowenia)
Transmisja? Polsat Sport Premium 1


Mecz Manchesteru United z Milanem był zapowiadany jako wielki powrót Zlatana Ibrahimovicia na Old Trafford. Szwedzki napastnik w niedawnym spotkaniu z Romą nabawił się urazu uda i do Anglii nie przyleci. Nie wiadomo też, czy zdąży wykurować się na rewanżowe spotkanie. Szansę na występ w Teatrze Marzeń ma natomiast Diogo Dalot, który do końca sezonu jest wypożyczony do ekipy Rossonerich.

Spotkania Manchesteru United z Milanem w europejskich pucharach zawsze były gwarantem wielkiego spektaklu. Choć tym razem drużyny spotykają się w Lidze Europy, to należy oczekiwać ligomistrzowych emocji. Zespoły dobrze radzą sobie w swoich ligach i z pewnością żaden z nich nie odpuści dwumeczu, którego stawką jest awans do najlepszej ósemki turnieju.

Sytuacja kadrowa:
Ole Gunnar Solskjaer będzie dysponował podobną kadrą, co w spotkaniu z Manchesterem City. Na mecz z Milanem nie wykuruje się Marcus Rashford. Anglik na Etihad Stadium doznał kontuzji kostki. Prześwietlenie nie wykazało urazu więzadeł, ale kostka zawodnika jest mocno opuchnięta. Na czwartkowe starcie nie wrócą też Paul Pogba, Donny van de Beek i Edinson Cavani. Między słupkami znów zobaczymy Deana Hendersona.

Duży ból głowy przed meczem z Manchesterem United ma Stefano Pioli. Włoski szkoleniowiec nie będzie mógł skorzystać z wielu zawodników. Oprócz wspominanego Zlatana Ibrahimovicia na Old Trafford nie zagrają: Ismael Bennacer, Mario Mandżukić, Hakan Calhanoglu, Ante Rebić i Theo Hernandez.

Przewidywane składy:

Manchester United: Henderson – Telles, Maguire, Bailly, Wan-Bissaka – Fred, McTominay – James, Fernandes, Greenwood – Martial

AC Milan: Donnarumma – Dalot, Romagnoli, Tomori, Kalulu – Kessie, Meite – Castillejo, Krunić, Saelemaekers – Leao

Przedmeczowe wypowiedzi:
Ole Gunnar Solskjaer – Kiedy wygrywasz puchar, coś się zmienia. Kiedy kończyłem karierę piłkarską, sir Alex Ferguson budował nową drużynę. Zdobycie Carling Cup było pierwszym trofeum dla Nemanji Vidicia czy Patrice'a Evry. To pozwoliło zespołowi się rozpędzić w następnym sezonie. Ja również czuję, że to może być sygnał do czegoś większego. Kiedy grasz w Lidze Europy, chcesz zajść do samego końca. Rok temu przegraliśmy w półfinale, co było gorzką pigułką do przełknięcia.


Stefano Pioli – Nie sądzę, by był to finał. W turnieju wciąż pozostało wiele bardzo dobrych klubów. Oczywiście, czeka nas bardzo prestiżowa konfrontacja. Spotkają się ze sobą da zespoły, za którymi stoi sporo tradycji oraz historii w europejskich pucharach. Chcemy ciężko pracować, żeby osiągnąć swoje marzenia.


Ostatnie 5 meczów pomiędzy Manchesterem United a AC Milanem:
DataSpotkanieWynik
08.03.2005Liga Mistrzów: AC Milan - Manchester United1:0
24.04.2007Liga Mistrzów: Manchester United - AC Milan3:2
02.05.2007Liga Mistrzów: AC Milan - Manchester United3:0
15.02.2010Liga Mistrzów: AC Milan - Manchester United2:3
10.03.2010Liga Mistrzów: Manchester United - AC Milan4:0


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United i AC Milan mierzyły się ze sobą 10 razy w europejskich pucharach. Obie drużyny mają na swoim koncie po 5 zwycięstw.

– Po raz ostatni drużyny grały ze sobą 11 lat temu w ramach 1/8 finału Ligi Mistrzów. Czerwone Diabły wygrały pamiętny dwumecz, dzięki wygranej na San Siro (3:2) i pogromowi na Old Trafford (4:0).

– Manchester United wygrał 4 z 5 meczów z Milanem, które odbyły się do tej pory na Old Trafford.

– Manchester United po raz ostatni z zespołem z Włoch rywalizował w sezonie 2018/2019. Czerwone Diabły w fazie grupowej Ligi Mistrzów zmierzyły się z Juventusem. Czerwone Diabły przegrały u siebie 0:1 i wygrały na wyjeździe 2:1.

– AC Milan z drużyną z Anglii po raz ostatni grał w sezonie 2017/2018. Rossoneri w 1/8 finału Ligi Europy rywalizowali z Arsenalem, z którym przegrali w dwumeczu 1:5.

– Łączny bilans Manchesteru United z włoskimi zespołami w europejskich pucharach to 18 zwycięstw, 5 remisów i 14 porażek. AC Milan z angielskimi zespołami grał 36 razy (11 wygranych, 11 remisów i 14 porażek).

– Milan do 1/8 finału Ligi Europy awansował po zaciętym boju z Crveną Zvezdą. Włosi zremisowali w Belgradzie 2:2, a u siebie 1:1. Przepustkę do kolejnej rundy uzyskali dzięki większej liczbie bramek zdobytej na wyjeździe.

– Najmilsze wspomnienie AC Milanu z Old Trafford to rok 2003. Rossoneri pokonali wówczas Juventus w finale Ligi Mistrzów. Mecz po dogrywce wciąż był nierozstrzygnięty (0:0) i sędzia zarządził konkurs jedenastek. Karne lepiej wykonywali gracze Milanu (3:2).

– Manchester United w 1/8 finału Ligi Europy rywalizował do tej pory czterokrotnie. Czerwone Diabły na typ etapie były dwukrotnie eliminowane (przez Athletic Bilbao w sezonie 2011/2012 i przez Liverpool FC w sezonie 2015/2016). United na tym etapie pokonali natomiast FK Rostów (2016/2017) i LASK Linz (2019/2020).

– Manchester United jest niepokonany w ostatnich 15 meczach Ligi Europy, które odbyły się na Old Trafford (12 zwycięstw, 3 remisy).

– AC Milan w sezonie 2020/2021 nie przegrał jeszcze na wyjeździe w europejskich pucharach (3 wygrane, 3 remisy).

– Starcie Manchesteru United z Milanem to jedyny dwumecz w 1/8 finału Ligi Europy, w którym mierzą się ze sobą zdobywcy Pucharu Europy.

– Alex Telles ma szansę na swój 50. występ w europejskich pucharach.

Spotkanie Manchester United vs AC Milan rozpocznie się w czwartek 11 marca o godzinie 18:55. Mecz będzie transmitowany na Polsat Sport Premium 1. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Maguire: W dzieciństwie często oglądałem mecze Milanu
Następny news »
Pioli: Jedziemy na Old Trafford świadomi własnych atutów

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (287)


uzio: Ofensywa Martial bez formy, Greenwood trochę lepiej niż w pierwszej części sezonu ale dalej nie ten poziom co w poprzednim sezonie, James jeżdzieć bez głowy ale przynajmniej sie stara i walczy, do tego żaden z nich nie potrafi grać jako środkowy napastnik.
Do tego włoskie drużyny stawiają na taktykę a Ole wielkim taktykiem nie jest do jego stylu gry potrzeba dobrych zawodników w formie więc szału raczej nie będzie.
Jedyny plus to fakt, że Milan ma problemy z kontuzjami.
» 11 marca 2021, 18:07 #286
mikiartur: A jednak się myliłem xd
» 11 marca 2021, 17:43 #285
mikiartur: A ja myślę że nie zdziwię się jak kogoś z trójki Martial James Greenwood Ole nie zostawi na ławce. Pamiętajmy że powrót na niedziele Rashforda jest raczej wątpliwy. Cavani tak samo po urazie nikt nie wie w jakiej on będzie formie. Dlatego wcale się nie zdziwię jak młody Diallo albo Shoretire nie dostanie szansy od pierwszej minuty. Bo pamiętajmy że kontuzja któregoś z trójki jeszcze bardziej zmniejszy nam wybór w ataku na weekend. A z Milanem zawsze jest remis. A z WHU to mecz 2 z 5 ekipą obecnie w sezonie. Bardzo ważny jeśli chcemy sobie wyrobić przewagę nad drużynami atakującymi pozycje top4. Ja nawet bym zostawił na ławce Bruno ale akurat na ten ruch wątpie, że Ole się zdecyduje więc raczej nad nim nie myślę. Jedyne czego raczej dziś jestem pewny z naszej 11stki to Deano w bramce i Telles na lo.
» 11 marca 2021, 17:34 #284
nieeeeeeee: podobno jesteśmy blisko zakontraktowania Kingsleya Comana chcielibyście takiego transferu
Ja nie
» 11 marca 2021, 15:36 #283
Replikant: nie mam nic do niego, ale mam dziwne przeczucie, że w PL to by był regularnym gościem w szpitalu obok Phila Jonesa
» 11 marca 2021, 15:51 #282
Chestnut: Podobno to kupiliśmy Sneijdera.
» 11 marca 2021, 15:52 #281
Strzelec: Źródło?
» 11 marca 2021, 15:58 #280
nieeeeeeee: Daily Maill
» 11 marca 2021, 16:17 #279
mikiartur: Nie ta strona. Dziwne że obecnie jest tylu wielu utalentowanych i zdolnych ls a brakuje porządnych urodzonych ps. Z Bayernu jedynie Gnabry to piłkarz którego bym pragnął. Noi Lewy ale o ile jeszcze na ściągnięcie Gnabryego mamy te 3,4 % szansy go ściągnąć to na Lewego zerowe. Noi ew. Kimmich lub Goretzka do środka pola to już raczej transfery podobne do Lewego.
» 11 marca 2021, 17:19 #278
mycka86: Czemu Bayern miałby sprzedawać swojego podstawowego piłkarza ? Kończy mu się kontrakt czy coś? Na brak kasy nie narzekają, więc żeby go wyciągnąć trzeba rozbić bank. Zwykła plotka imo.
» 11 marca 2021, 17:28 #277
nieeeeeeee: Odrzucił kontrakt który zaoferował mu Bayern nie dogadali się finansowo
» 11 marca 2021, 17:34 #276
Lisan: Zróbmy dzisiaj przysługę Milanowi aby mogli sie juz skupić tylko na lidze i walce o scudetto.
» 11 marca 2021, 14:10 #275
kckMU: Inter odpadł ze wszystkich rozgrywek wcześniej (spryciarze) i pewnie nie odda tytułu.
» 11 marca 2021, 17:00 #274
Pyra: ja obstawiam takie składy:
Dida - Cafu, Nesta, Stam, Maldini - Pirlo, Gattuso, Seedrof, Kaka - Szewczenko, Inzaghi
Howard - Neville, Ferdinand, Silvestre, Hainze - Keane, Scholes, Giggs, Ronaldo - Saha, Van Nistelrooy
» 11 marca 2021, 14:09 #273
Glory1878: Ktoś chyba cebulę u mnie kroi
» 11 marca 2021, 14:42 #272
Pyra: a na zwycięzcę pary czeka już
Lehmann - Lauren, Toure, Campbell, Cole - Gilberto, Vieria, Ljungberg, Pires - Bergkamp, Henry
Valdes - Puyol, Marquez, Oleguer, Van Bronckhorst - Xavi, Iniesta, Deco - Giuly, Ronaldinho, Eto'o
» 11 marca 2021, 14:50 #271
AUDIoooo: Ahhh! To były czasy i ekipy...
» 11 marca 2021, 15:04 #270
Chestnut: Ja ogólnie źle wspominam AC Milan przez 2005 i 2007. Trauma. Nienawidzę Milanu. :(
» 11 marca 2021, 15:10 #269
DailySmoker: Ja uwielbialem Milan pod koniec lat 80 jak grał tam jeszcze van basten, ancelotti czy maldini. Lepszy futbol był w tamtych czasach niż teraz
» 11 marca 2021, 15:52 #268
Mariano88: też pooglądałbym ekipy w latach 80-tych ale mama nie zainstalowała w brzuchu telewizora...
» 11 marca 2021, 16:11 #267
mikiartur: Ja akurat ten legendarny Milan akurat mniej pamiętam. To były moje początki w oglądaniu piłki i ten Milan z 2007 roku umknął mojej pamięci. Bardziej pamiętam ten Milan trochę później z Ronaldinho albo Beckhamem lub ten gdy z Allegrim ostatnie mistrzostwo zdobywał. Choć z włoskiej piłki z tamtych czasów najlepiej wspominam Inter Mourinhoo.
» 11 marca 2021, 17:22 #266
manegarrincha: Naszła mnie taką refleksję że dzisiejszy mecz może być duzą szansą dla Daniela Jamesa. Całkiem prawdopodobne że zagra od początku na swojej ulubionej pozycji. Jeśli rzeczywiście to Martial zagra na 9 a nie Greenwood to na Walijczyka spadnie dużo większa odpowiedzialność. Nie będzie Marcusa więc to on będzie musiał pokonywać te kilometry z piłką i napędzać nas w ataku. W końcu nie będzie tylko dodatkiem, taktycznym elementem ale będzie bardzo ważnym elementem ofensywy. Trochę obawiam się o spadek jakości współpracy z Shawem na lewej flance, lecz coś mówi mi że James zapisze dziś jakąś liczbę. Oby !

Podobną rzecz można powiedzieć o Greenwoodzie, oboje mogą dziś wiele zyskać.
» 11 marca 2021, 12:48 #265
Blau: Obawiam się, że Milan zaparkuje autobus, a wtedy James będzie praktycznie bezproduktywny.
» 11 marca 2021, 13:07 #264
Chestnut: Niech rywale go faulują, resztę zrobi Bruno. :)
» 11 marca 2021, 13:10 #263
manegarrincha: Ja myśle że nie będzie autobusu obie drużyny są bardzo osłabione, może być dużo kopania sie po czole. Mogą być szachy, może być otwarte spotkanie. Ja obstawiam że te zawody będą dość wyrównane a na boisku nie zobaczymy za dużo jakości. Mecz może być szrapany z dużą ilością walki w środku pola. Może zadecydują SFG ? Ciężko przed tym meczem zgadywać jego przebieg.

Jeśli masz rację i Włosi będą murować to tym bardziej James powinien chcieć coś udowodnić. Nikt nie chce być tylko opcją na podmęczonego rywala, czy być wariantem jedynie na grę z kontry. Nikt nie chce uchodzić za jeźdźca bez głowy.

Jeśli ma coś więcej niż tylko gazicho to dziś jest bardzo dobry mecz by to pokazał. Okoliczności są takie że może się wcielić w rolę lidera w ważnym, nie łatwym meczu. Czy da radę?
» 11 marca 2021, 13:19 #262
manegarrincha: Chestnut

Całkiem prawdopodobny scenariusz na który na pewno bym się nie obraził :)

W ostatnich meczach James leżący na ziemi, czy to po akcji defensywnej czy powalony przez rywali, to chyba najczęstszy obrazek.
» 11 marca 2021, 13:31 #261
Blau: Otóż to. Może to trochę naiwne z mojej strony, ale w tym spotkaniu praktycznie każdy z przodu ma coś do udowodnienia.

Brak Rashforda i Cavaniego jasno pokazuję, że to Martial będzie niekwestionowaną "gwiazdą" w ataku. To na nim będzie skupiona uwaga zarówno kibiców jak i przede wszystkim przeciwników. Jeśli chce udowodnić swoją wartość dla drużyny to lepszej okazji nie będzie miał.


James z Greenem będą za to walczyć o pierwszy skład. W końcu mają okazję pokazać się jednocześnie od samego początku. Dotychczas mógł grać tylko jeden z nich, a drugi był co najwyżej zmiennikiem.
» 11 marca 2021, 13:37 #260
manegarrincha: Zgadzam się. Nawet gdy Mason lub James grali od pierwszej minuty to na drugiej stronie biegał Rashford który brał odpowiedzialność na siebie. Dziś takiej wymówki nie będzie.
» 11 marca 2021, 13:40 #259
Prysta: Nie bałbym się współpracy z Shawem, na LO zapewne zagra dziś Telles. Nie wiem czego się spodziewać po tym meczu. Na pewno chciałbym, aby nasi zapewnili sobie komfort przed rewanżem, trzeba wykorzystać braki w ataku Milanu i nie pozwolić na stratę bramki. Oby mecz z City był prognostykiem formy i powrotu do regularnego wygrywania
» 11 marca 2021, 15:57 #258
manegarrincha: W sumie Luke w meczu z szejkami dawał sygnały że organizm ma problemy ze zmęczeniem. Z drugiej strony jest tyle ubytków że OGS nie będzie chciał osłabić nas w tym meczu jeszcze bardziej.
» 11 marca 2021, 16:09 #257
mikiartur: Ja się raczej bardziej spodziewam w meczu sporej ilości bramek. I raczej nie spodziewam się autobusu. Głównie dlatego że żeby tak grać trzeba mieć do tego niezłych wykonawców. A Milan zwłaszcza w dodatku osłabiony raczej nie ma do tego wybitnych piłkarzy. Poza tym duża liczba kontuzji po obu stronach może mocno wpłynąć na ten mecz. U nas to: Mata Pogba Rashford De Gea Donny i prawdopodobnie Cavani. A w Milanie to: Bennacer Calhanoglu Ibrahimovic, młody Maldini , Mandzukic, Rebic. Fakt że obie ekipy raczej najbardziej ucierpiały w ataku niż obronie ale obie ekipy jeszcze mają o co grać w lidze (zwłaszcza Milan) więc nie spodziewam się że wystawią swoje pierwsze garnitury. Milan ma mecz z Napoli w niedziele. My z West Hamem. Można powiedzieć że te mecze mają dla obu ekip większe znaczenie niż dzisiejszy mecz bezpośredni. Dlatego obstawiam bardziej rezerwowe składy. Co przyniesie nam ciekawszy mecz moim zdaniem.
» 11 marca 2021, 17:30 #256
SkilledHydra16: Wie ktoś czemu Cavani nie zagra?
» 11 marca 2021, 12:17 #255
is200second: Podobno postanowił skorzystać z brexitu, wkoncu święta za pasem.
» 11 marca 2021, 14:13 #254
duxTomek: Solsza zapytany o Milan, odpowiada: wiele jakosci, bogata historia, bardzo dobra druzyna.

Solsza zapytany o Sociedad, odpowiada: wiele jakosci, bogata historia, bardzo dobra druzyna.

Solsza zapytany o Sunderland, odpowiada: wiele jakosci, bogata historia, bardzo dobra druzyna.

Solsza zapytany o Coco Jambo Warszawa, odpowiada: wiele jakosci, bogata historia, bardzo dobra druzyna.

Co jest nie tak z ludzmi ze teraz trzeba kazdemu slodzic i udawac wielki szacunek? Rozumiem historia spoko ale czemu panuje taki trend ze nie mozna powiedziec ze od nastu lat zbyt duzo nie osiagneli? Dlaczego nie mozna naszym chlopakom ze strony menago dac takiego kopa na poziomie psychologicznym? Nauczyc ich ze jedziemy tam wygrac i tyle. Z sociedadem tez miala byc tragedia a sociedad to chyba by mialo problem w polskiej lidze. I jeszcze to gadanie ze maguire ogladal kiedys mecze milanu a matic nostalgicznie wspomina lata 90 XD prosze was niech ci ludzie sie zachowuja jak mezczyzni i robia biznes a nie usciskiwanie sie. To samo po meczu ktory zagramy tragicznie 1 strzal na bramke czyli w naszym przypadku upokorzenie a nasi ida zadowoleni sie poprzytulac z rywalem, Ole leci z usmiechem wysciskac przeciwnikow. Tragedia, mentalnosc mierna
» 11 marca 2021, 12:13 #253
VaultBoy96: Akurat my nie powinniśmy się z innych śmiać i wytykać błędy czy ewentualne braki, bo od kilku lat gramy padake.
» 11 marca 2021, 12:17 #252
Chestnut: Mylisz konferencję prasową, z gadką motywacyjną w szatni...
» 11 marca 2021, 12:18 #251
MrCygan: Ty tak na poważnie? To co miał powiedzieć na konferencji prasowej? "No kiedyś tam coś grali, teraz to fartem są na drugim miejscu Serie A i jedziemy im wklepać, a najlepiej to mogliby dać walkower"... Litości. Co trener powie w szatni, a podczas konferencji prasowej to są diametralnie dwie różne rzeczy. Po meczu gorszym mają pójść i się bić, bo nie wygrali albo poszło gorzej? A co gdybyśmy przegrali? "Tacy mieli być łatwi, a nam wklepali - no nie wiem jak to się stało...". Pomyśl czasami zanim coś napiszesz.
» 11 marca 2021, 12:20 #250
BNK: A ten znowu płacze:D
» 11 marca 2021, 12:42 #249
duxTomek: No tak wedlug was najlepiej nadstawic dupe i tak cale zycie a jak jakis inny trener cos powie dobitnie to OO TAKI BY SIE PRZYDAL
» 11 marca 2021, 12:49 #248
BNK: Pij dużo wody, bo się przez ten płacz odwodnisz biedaku.
» 11 marca 2021, 12:54 #247
manegarrincha: Jak Klopp wychodzi po za te kurtuazyjne schematy to ludzie też po nim jadą.
» 11 marca 2021, 13:34 #246
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2021 14:02

Po części masz racje. Ale czego oczekujesz od drużyny która klęka przed meczem w imie chorej poprawności politycznej i która nosi tęczowe opaski LPG w ramach wsparcia dla jakiejś mniejszościowej grupy? Takie czasy
» 11 marca 2021, 14:02 #245
RedsFan: Poda mu ktoś chusteczki?
» 11 marca 2021, 14:27 #244
Filips11: ej ale akurat Sunderland ma w miarę bogatą historię
» 11 marca 2021, 16:16 #243
Wirus: Powoli sie kończy piękna era Cristiano Ronaldo i Lionela Messiego. Teraz pewnie nastanie era Kyliana Mbappe i Erlinga Haalanda.
» 11 marca 2021, 12:13 #242
QUEBON: i Marcusa Rashforda.
» 11 marca 2021, 12:17 #241
Michal12371: Zapomniałeś o Lingardzie
» 11 marca 2021, 12:37 #240
QUEBON: Ciekawostka:
» 11 marca 2021, 12:11 #239
nieeeeeeee: Kurde nie wiedziałem tego dzięki.
» 11 marca 2021, 12:13 #238
Filips11: Fajna ciekawostka, dzięki
» 11 marca 2021, 15:22 #237
duxTomek: Niestety Haaland do nas nie przyjdzie.
» 11 marca 2021, 12:06 #236
Pezet: Dzięki za info
» 11 marca 2021, 12:08 #235
NoName: Do Was czyli do kogo?
» 11 marca 2021, 12:12 #234
BNK: Mama Tomka zapraszała go na Wielkanoc. Miał już niestety plany.
» 11 marca 2021, 12:42 #233
kerston: w ogóle to chciałbym powitać wszystkich kibiców :D jestem fanem od wielu lat, ale dopiero dziś założyłem konto. do tej pory unikałem tego bo nie lubię wdawać się w polemikę z napinczami, a zdążyłem zauważyć, że takich tu wielu :D także ggmu , czekamy na wieczór z milanem :)
» 11 marca 2021, 11:54 #232
Chestnut: Data rejestracji: 26-08-2020
Nieźle balujesz. :)
» 11 marca 2021, 12:20 #231
kerston: chodziło mi o to, że dziś pierwszy komentarz zamieściłem :) ale fakt, wygląda jakby mi dobrze wjechało :D
» 11 marca 2021, 12:33 #230
tomekwietniu: Wiadomo to nie FIFA, ale ciekawe czy BVB poszłaby na coś takiego: 140mln euro + Martial za Sancho (70mln e - jeden rok kontraktu) i Haaland(70mln plus Martial to łącznie daje jakieś 120). Anthony to cały czas dobry i młody napastnik, od razu by wypełnił lukę po Norwegu, a w takiej niemieckiej lidze, przy zaufaniu trenera ładowałby te 20 bramek.
» 11 marca 2021, 10:48 #229
is200second: Hahahahhaa Martial jest lepszym piłkarzem od zachwalanego wiecznie Rashforda. Niech go Ole wystawia tam gdzie być powinien czyli fałszywy lewoskrzydłowy schodzący do środka. Tylko na Mbappe zamieniłbym Martiala.
» 11 marca 2021, 10:55 #228
Pezet: Odleciales kolego . Martial nie ma podjazdu do Rashforda
» 11 marca 2021, 11:04 #227
kerston: ale mimo wszystko rashford ma zajebisty potencjał i wątpię, żeby produkt końcowy był gorszy od martiala. poza tym rashford co by nie było pizga po boisku jak zły częściej niż martial, który biega nie raz mniej od obrońców. nawet mimo wahań formy obu martiala i rashforda to jednak nawet w liczbach rashford jest o wiele skuteczniejszy, przynajmniej w tym sezonie. a co do tego wyżej sancho+haaland za hajs i martiala to chyba wymarzony scenariusz wszystkich fanów united. najprawdopodobniej manchester byłby wtedy maszynką ole taką, jaką chciał. no może poza wymianą jeszcze jednego z obrońców i zastąpieniem matica jakimś rice, czy nevesem i konkurencją dla awb w postaci aaronsa.
» 11 marca 2021, 11:07 #226
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2021 11:09

Rashford miażdży Martiala, statystykami i zaangażowaniem. Martial nie ma odpowiedniej mentalności, żeby grać w topowym klubie. Zbyt szybko siada na laurach.
» 11 marca 2021, 11:09 #225
tomekwietniu: Kolega chyba dawno nie widział Martiala na lewym skrzydle, powrót który przykładowo wykonał Marcus w meczu z City, który okupił kontuzją to Tonemu nie przyszedłby do głowy.
Jedne w czym Martial jest lepszy od Marcusa to wykończenie, choć i to ostatnio u niego szwankuje. Co nie zmienia faktu, że dalej uważam go za dobrego napastnika.
Podsumowując Marcus daje nieporównywalnie więcej niż Tony...
» 11 marca 2021, 11:10 #224
RedsFan: Hahaha martial lepszym zawodnikiem hahaha :)
» 11 marca 2021, 11:33 #223
is200second: Martial ma lepszą technikę użytkową. A poza tym gra jest robiona pod Rashforda.
» 11 marca 2021, 11:33 #222
tomekwietniu: To Marcus robi grę... inaczej na pewno nie robi jej Tony...
Mieć technikę użytkową, a jej mądrze i dobrze używać to dwa zagadnienia...
» 11 marca 2021, 11:37 #221
mikiartur: Martial miał tyle możliwości i okazji by pokazać swoją klasę itd w tym sezonie że trudno teraz dyskutować o tym. Obecnie Martial jest słabszy od Rashforda a na pewno ma gorszą formę od niego. I dlatego więcej siedzi na ławce niż Rashford
» 11 marca 2021, 11:41 #220
is200second: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2021 11:48

Przecież Rashford jest tragiczny. To co on marnuje to żaden piłkarz na świecie nie ma gorszych pod tym względem statystyk. Ja będę bronił Martiala, Marcus nie zagra przynajmniej w dwóch meczach. Czas na Martiala na skrzydle!

Do tego tyle luzu i miejsca co dają obrońcy Rashford owi to aż się za głowę można złapać ile on tego marnuje. Martial co mecz indywidualne krycie lub podwajany. Już o notorycznym kopaniu po kostkach nie wspomnę.
» 11 marca 2021, 11:46 #219
Pezet: Co znaczy dają mu obrońcy ? Chłopie . Sam sobie to wypracowuje . Mimo problemów ze skutecznością to nasz najlepszy ofensywny piłkarz zarZ po Bruno . Spojrz na statsy a ponoć jest bez formy . Przecież tu nawet nie ma co porównywać.
» 11 marca 2021, 11:51 #218
NoName: 'To co on marnuje to żaden piłkarz na świecie nie ma gorszych pod tym względem statystyk.'
To moze przedstawisz te statystyki, co? Albo moze linka do nich dasz? Albo chociaz podasz nazwe strony, skad masz takie informacje? Czy moze podajesz jakies dane bez pokrycia z wlasnej glowy?
» 11 marca 2021, 12:19 #217
Sideswipe: jedynym argumentem fanów Martiala jest słabsza gra Rashforda czy Cavaniego w innych meczach i tyle, ani statystykami, ani zaangażowaniem ani niczym innym nie da się go już wybronić, technika użytkowa i kopanie po kostkach, dobre sobie.
» 11 marca 2021, 12:55 #216
QsQs: is200second przecież ma odrobinę racji. Martial nie marnuje tylu setek ile Rashford. Anglika można porównać do Dembele z Barcy. Nie napiszę, że Tony jest lepszy od Rashforda ale nie napiszę też, że Rashford jest lepszy. Obydwaj zatrzymali się w miejscu jeżeli chodzi o rozwój. Wielu to broni Rashforda bo to wychowanek, gość w wielu meczach kiwa się sam za sobą o marnowanych sytuacjach nie mówiąc. Tak naprawdę jakiś pożytek jest z niego jak zespół ma okazję grać z kontry, w ataku pozycyjnym jest tak samo pożyteczny na pozycji LS jak Dembele w Barcelonie.
» 11 marca 2021, 14:16 #215
RedsFan: Przeczytaj i zapamiętaj słowa naszego nowego dyrektora sportowego "Myślę, że sam talent bez ciężkiej pracy jest niczym."
Możesz tam wstawić Martiala, który ma tylko talent i zero ciężkiej pracy by go rozwinąć. Ten chłop gra u nas jak za karę :)
» 11 marca 2021, 14:31 #214
NoName: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2021 16:09

Rashford ma w tym sezonie 18 goli i 12 asyst. Pytanie do tych, ktorzy mowia, ze jest tragiczny w tym sezonie. Bylibyscie bardziej z niego zadowoleni, gdyby nie marnowal setek (czytaj wogole do nich nie dochodzil), tracil mniej pilek i ogolnie wygladal lepiej optycznie, ale za to mial np 7 goli i 4 asysty?
» 11 marca 2021, 16:07 #213
H2O1994: Wczoraj minęło 11 lat od wygranej z Milanem 4:0 w 1/8 Ligi Mistrzów.
» 11 marca 2021, 10:18 #212
FergusonHistory: Fajna ciekawostka,dzięki
» 11 marca 2021, 11:05 #211
jassaj: no i mi uświadomiłeś, że jestem stary
dzięki
:D
kurde pamiętam, że to było w wesołych czasach gimbazy kiedy miałem kolegę w klasie, który był strasznym "pyszałkiem" i generalnie lubował się w podkreślaniu swoich racji a w momencie jak już sobie poużywał gadając mi na każdym kroku czemu Milan rozwali United to przyszedł dzień chwały kiedy jakoś tak dziwnie, nie w swoim stylu prawie wogóle słowa nie wypowiedział...
Piękne czasy :D
» 11 marca 2021, 11:55 #210
RyannMistrz: @jassaj ty kiedyś podawałeś link do swojego kanału YT? Jeśli tak to ty obok kogoś starego to nawet nie stałeś ;p
» 11 marca 2021, 16:02 #209
mcscotyy: Oglądając to PSG miałem wrażenie ze Mbappe strasznie prywaci, w ogóle jakby sam grał
» 11 marca 2021, 10:04 #208
is200second: Ewidentnie widać że ego ma wielkie. Choćby ta z pozoru wymiana koszulki z Pedrim po meczu.

A zachowanie Messiego? Skromny, pogodzony z rzeczywistością, nie naburmuszony normalny gość. Ja go nie lubię ale przyznaje ze to piłkarz z klasą.
» 11 marca 2021, 10:43 #207
Pyra: Messi piłkarz z klasą xD
Z klasą to był Puyol czy Maldini
» 11 marca 2021, 10:45 #206
trakol: Messi i klasa? Ja tam pamietam kopniecie pilka w kibicow gdy pilka wychodzila na aut
» 11 marca 2021, 11:27 #205
HXDC: Messi i klasa? Kogo on tam zdzielił z łokcia w meczu superpucharu z Atletic?
» 11 marca 2021, 13:46 #204
RyannMistrz: Co tam z tą koszulką się wydarzyło?
» 11 marca 2021, 16:04 #203
NoName: Ale daremne i bezjajeczne bylo wczoraj PSG. Nie wiem czy tylko ja tak mialem, ale od samego poczatku meczu do okolo 85 minuty mialem poczucie, ze Barca zaraz ich rozjedzie, wchodzili w pole karne PSG jak do swojego lozka. Jak bym mial ten mecz do bojki przyrownac to Francuzi wczoraj byli gosciem, ktory jeszcze przed rozpoczynajacym gongiem polozyl sie w rogu, skulil i czekal az czas zleci, nie probujac nawet wyprowadzic ciosu. Ich szczescie polegalo jedynie na nieskutecznosci Katalonczykow.
Ktos powie 'a ma jak gramy przeciwko City, Liverpoolowi?', tylko ze to jest duza roznica. My grajac z mocnymi ekipami nastawiamy sie na zelazna obrone i gra glownie z kontr i ten cel realizujemy. Nie pozwalamy przeciwnikom na zbyt wiele, a sami kreujemy znacznie wiecej zagrozenia (mimo mniejszego posiadania i mniejszej ilosci strzalow). PSG mieli zamiar sie bronic, a dopuscili Barcelone do tylu okazji, ze spokojnie moglo sie skonczyc 1:6.
» 11 marca 2021, 09:49 #202
mikiartur: Szczerze to często jest tak, że jak drużyna wygra pierwszy mecz wysoko to w drugim mimo wszystko gra o wiele słabiej niz w 1 meczu. I wiele przykładów z przeszłości:
Remontada Barcelony słynne 6-1.
Powrót Liverpoolu w półfinale z Barceloną,
Borussia jak w `1 meczu wygrała 4-0 z Realem gdzie Lewy szalał to w 2 meczu 2-0 dla Realu się skończyło jeśli mnie pamięć nie myli.
Przypomina mi się taki słynny dwumecz między Arsenalem i MIlanem (1 okres Ibry w Milanie). Gdzie Arsenal w jedną połowę odrobił prawie całą stratę jaką mieli po pierwszym meczu.
Juve gdy pierwszy raz ograło Barce 3-0 potem remisuje po bezbarwnym meczu 0-0.
Powrót Juve w dwumeczu z Atletico gdzie Ronaldo ich wtedy podniósł strzelając hat tricka.

I jeszcze wiele wiele byłoby wymieniać, choćby nasz dwumecz z Sociedad. Pierwszy mecz 4-0 dla nas a w 2 0-0 z lekkim wskazaniem na Sociedad
» 11 marca 2021, 10:00 #201
NoName: Ja rozumiem, ze jak sie wygra 4:0 pierwszy mecz, to ciezko drugi tak samo rozegrac. Chodzi mi o to, ze PSG wyszlo na ten mecz, jakby juz z pelnymi gaciami i obawami, zeby tylko historia znowu sie nie powtorzyla i o to, ze jak nastawia sie na bronienie, to podstawa jest dobre bronienie sie. Jesli w takiej sytuacji pada 0:0 po nudnym meczu, tzn ze zwyciezcy 1 meczu kontrolowali wydarzenia na boisku. PSG nie mieli kontroli nad niczym i awansowali dzieki szczesciu.
» 11 marca 2021, 10:50 #200
is200second: Pojedziwmy z nimi jak z City w niedzielę. Liczę na lekko trzy z przodu zero z tyłu i Mediolanu na wakacje.
» 11 marca 2021, 09:41 #199
mat90: Dlaczego Dalot może grać ? wyjaśni ktoś?
» 11 marca 2021, 09:15 #198
REDBOSS: Ponieważ United wyraził zgodę na jego grę w tym meczu.
» 11 marca 2021, 09:18 #197
vieeeri: Tak było, nie kłamie.
» 11 marca 2021, 10:00 #196
mat90: dziwne....
» 11 marca 2021, 10:53 #195
Grzesiek: Ponieważ klub nie umieścił w umówię wypożyczenia klauzuli zabraniającej grać zawodnikowi. Możliwe ze klub nie spodziewał się ze będziemy z nimi grali ,bądź są jakieś przepisy o których nie wiem.
» 11 marca 2021, 11:05 #194
QUEBON: Ponieważ oficjalnie wydałem zgodę na jego udział w tym meczu.
» 11 marca 2021, 11:38 #193
wrobel1992: Zakaz gry przeciw macierzystemu klubowi obowiązuje tylko w PL jeśli chodzi o wypożyczenia.
» 11 marca 2021, 13:20 #192
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2021 09:07

Jaka jest szansa na transfer Erlinga Haalanda do United..Piłkarz marzenie gdyby nas zasilił i tak sobie wczoraj pomyślałem jakie mamy szanse żeby właśnie do nas dołączył i jeśli wybierze kierunek Hiszpania lub Anglia to moim zdaniem jesteśmy na 3 miejscu w kolejce do niego. Real Madryt, Man City te kluby wybrałby w pierwszej kolejności. Barcelona, Atletico, Chelsea czy Liverpool osobiście nie widzę tego żeby trafił do któregoś z tych klubów no chyba że wybierze kierunek PSG a tam wiadomo kasa się znajdzie na niego. Kolejnym problemem jest jego agent, który lekko mówiąc nie przepada za naszym klubem. A wy jak myślicie jest jakaś szansa na transfer Norwega?
» 11 marca 2021, 09:06 #191
MrCygan: Ja z kolei uważam, że bitwa o podpis Haalanda rozegra się pomiędzy nami i City. Real? Wiem, że zabrzmi to stronniczo, ale sezon dwa i tam według mnie kadra posypie się totalnie. Sądzę, że u nas trzeba uzupełniać pojedyncze pozycje na boisku, tam będzie trzeba budować cały skład od nowa, więc mam nadzieję że będziemy dla niego lepszym kierunkiem + "Ole musisz"
» 11 marca 2021, 10:26 #190
mycka86: Raczej nie wielkie. Wiele klubów go chce i trzeba będzie się licytować na wysokość tygodniówki. Przykłady Alexisa i DDG chyba skutecznie nauczyły nas zarząd aby nie tworzyć kominów płacowych i zwyczaj np. Real czy City łatwo nas będzie mogło przelicytować.

Z listy klubów, którą wymieniłeś imo odpada Barca (długi, jeszcze przez kilka lat nie zrobią dużego transferu) i PSG (Haaland odchodzi z BvB bo chce grać w mocniejszej lidze i klubie z większymi szansami na zdobycie LM)
» 11 marca 2021, 10:31 #189
Grzesiek: Według mnie transfer Norwega rozegra się między 4 klubami (nami City PSG i Realowi) Wątpię by inne drużyny sięgały tak głęboko do portfela na odstępne i jego wypłatę
» 11 marca 2021, 11:07 #188
Lisan: Ole, wybacze Ci wszystko jak tylko pogadasz swojego rodaka Haalanda do MU.
Znaja sie z Molde, nie wierze że od razu do nas nie trafił
» 11 marca 2021, 08:58 #187
NoName: Seszele mowil, ze Ole po treningach zamyka sie w szafce w szatni i zastanawia sie czym Ci podpadl. Na szczescie juz przeczytal Twoj komentarz i teraz wie co zrobic, aby poprawic Wasze relacje. A ze ma niczym mu tak nie zalezy, to Haaland juz wlasciwie jest u nas.
» 11 marca 2021, 09:29 #186
Manmanchesrer: Mi się wydaje, że Ole nie pogada swojego rodaka do MU.
» 11 marca 2021, 09:45 #185
BNK: Tylko mu tego Lisan nie odpuszczaj. Albo Haaland albo foch!
» 11 marca 2021, 12:44 #184
QUEBON: Wielki Upamecano został obkręcony przez Salaszka?? To jednak on nie jest world-class jak twierdzili tu niektórzy??
» 11 marca 2021, 08:23 #183
Pyra: Wczoraj rzuciła mi się jedna rzecz w oczy
Mingueza - szybka żółta, krycie Mbappe, następny faul na pograniczu = zmiana w przerwie
Kurzawa - szybka żółta, faul na pograniczu drugiej = zmiana w przerwie

Fred - żółta, ze 3 faule po niej, brak zmiany w przerwie, czerwona = United w LE zamiast w LM

to najbardziej boli mnie do dziś
» 11 marca 2021, 08:18 #182
Mariano88: Faktycznie to była dziwna decyzja Ole ale to nie zmienia faktu, że przegraliśmy z Basaksehirem, który w tym sezonie broni się przed spadkiem
» 11 marca 2021, 08:51 #181
Pezet: Tak Ole zawalił ten mecz .
Natomiast tak jak kolega wyżej uważam ze Lm przegraliśmy w Turcji
» 11 marca 2021, 08:58 #180
Pyra: Każdemu może zdarzyć się słabszy mecz, w LM błędy taktyczne są niewybaczalne.
Przypomnijcie sobie pierwszą bramkę w meczu z turkami, tak tak, ich napastnik był niekryty przy naszym rzucie rożnym i przebiegł sam 50 metrów.
Te dwa błędy kosztowały nas przynajmniej 2pkt i awans.
» 11 marca 2021, 09:09 #179
Jaro9107: Czy tylko ja uważam że Upamecano jest trochę przereklamowany? Na OT nasi kręcili nim jak karuzelą a dzisiaj Salach ograł go jak dziecko. Nie mówię że jest słaby ale czy aż tak dobry jak wszyscy mówią?
» 10 marca 2021, 23:30 #178
is200second: Zacznijmy od tego że Salah jest piłkarzem światowej klasy...
» 11 marca 2021, 00:18 #177
Seszele: Bez przesady.
Wan-Bissaka też robił ze Sterlingiem co chciał w pamiętnym meczu, ale nie można powiedzieć, że Sterling jest przereklamowany.
» 11 marca 2021, 06:53 #176
RedsFan: Tez mam podobne zdanie. Przy tym jaka kasę za niego krzyczeli to moze 1/4 jest tego wart. Gość jest dobry, ale nie róbmy z niego nie wiadomo jakiego world class piłkarza za furę pieniędzy. Więc tak jest przereklamowany :)
» 11 marca 2021, 07:33 #175
ax1d: Wan-Bissaka robi ze Sterlingiem co chce w każdym meczu ;)
» 11 marca 2021, 08:01 #174
Pyra: Sterling nawet przed przyjściem Bissaki kopała się z nami po czole
» 11 marca 2021, 08:11 #173
Rainbow: Gość jest dobry.Jeśli się sie jeszcze rozwinie to wtedy może być jednym z najlepszych na swojej pozycji
» 11 marca 2021, 08:32 #172
kamilpe: @RedsFan jaka kasę krzyczeli? Jak Bayern zapłacił za niego tylko 42.5mln, jakbyśmy to my zrobili taki interes to każdy nie mógłby spać w nocy ale z racji tego, że idzie do innej drużyny to już przereklamowany gość. Masakra.
» 11 marca 2021, 08:56 #171
BNK: Wg. Stretford Paddock, Solskjear potwierdził, że klub prowadzi rozmowy z Haalandem w sprawie latniego transferu. Może klub szykuje jakąś bombę na przywitanie nowego dyrektora sportowego...
» 10 marca 2021, 22:51 #170
MrCygan: Można widzieć czy ta informacja została podana za pomocą filmu na ich kanale, czy innych mediów społecznościowych? Chętnie bym sobie obejrzał :)
» 10 marca 2021, 23:16 #169
Strzelec: Chodziło o to, że Ole na konferencji powiedział "Brakuje już komplementów pod adresem Haalanda. Jeśli będę chciał coś dodać, to powiem to osobiście Erlingowi". To był clickbait.

OGS ma prywatny kontakt z Norwegiem, więc może jest jakaś szansa, że przekona go do transferu do United. Jednak nie nastawiałbym się na ten transfer.

Fajnie jakby John Murtough zaczął swoją prace od bomby transferowej i sprowadził Sancho przed otwarciem okna. Jeśli mamy zrobić w lecie jakiś głośny transfer to obstawiałbym Anglika.
» 10 marca 2021, 23:38 #168
RedDan: Erling i Jadon to były by istne bomby. Biedakami nie jesteśmy, a gdyby po sezonie zwolniły się tygodniówki maty, cavaniego, romero, + kasa z liniesty, to z palcem w nosie by to pokryły.
Tylko że nam potrzeba coś niecoś do obrony bardziej (chociaż prawe skrzydło również), a wtedy wszystkiego się nie kupi.
Osobiście nie wierzę w Haalanda u nas, ale nie pogardziłbym oczywiście.
» 10 marca 2021, 23:39 #167
BNK: No właśnie jak włączyłem ich kanał to już było w połowie dyskusji i tylko z nagłówka wyczytałem. Jeśli jest tak jak napisał Strzelec, to trochę słabo ze strony chłopaków.
» 10 marca 2021, 23:44 #166
MrCygan: Dzięki wielkie za wyjaśnienie :)
» 10 marca 2021, 23:56 #165
AllUnited88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2021 06:43

Ja myślę że oferta za haalanda plus sancho w wysokości około 150-170 milionów mogła by teraz przekonać Borussie do sprzedaży sami mówił i że mają duże straty finansowe
» 11 marca 2021, 06:42 #164
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2021 08:14

Ostatnio czytałem, że za samego Sancho wciąż oczekują 120mil więc te 170 to lekko mówiąc za mało :D
Swoją drogą ciekawe jakie będą prawdziwe ceny, których oczekują od kupca, jeżeli nie zmniejsza wymagań, to ich dziura w budżecie tylko się pogłębi. Realnie to Haaland myślę max 100mil na te czasy.
» 11 marca 2021, 08:13 #163
RedStreamer: Barca już oddycha rękawami. Pewnie PSG pod koniec ich jeszcze przyciśnie.
» 10 marca 2021, 22:27 #162
is200second: A ja myślę wręcz przeciwnie któryś mecz już oglądam z udziałem Barcy i uważam że mocno się dźwignęli i to zwłaszcza w lidze. Gdyby w pierwszym meczu ich obrona nie stała tak wysoko wiedząc że po drugiej stronie Poche gra zazwyczaj z kontry i ma Mbappe to tu mogłoby być różnie.

Jedna sprawa jak dla mnie. Kto dał za Dembele i Griezmana prawie 300 mln euro to chyba nie może zasnąć.
» 10 marca 2021, 22:43 #161
DjTED: PSG przycisnie? Przecież oni nie wyszli na ten mecz
» 10 marca 2021, 22:45 #160
rizx: No popatrz, na mecz nie wyszli, a mają spokojny remis i w drugiej połowie Barca nic im nie może zrobić;)
» 10 marca 2021, 22:48 #159
DjTED: Ale nie pisz , że spokojny remis bo Barcelona mogła spokojnie ich przejść. Karny z kapelusza , karny nie strzelony przez Messiego do tego z 5 setek zwalonych przez tego mema ...
» 10 marca 2021, 22:59 #158
rizx: No jak mogła, to dlaczego tego nie zrobiła? Taki sam karny w drugą stronę był dla Barcy, Messi jedenastkę wykonał bardzo źle, w środku pola zero ruchu i hamulcowy Busquets (o Dembele to już sobie odpuszczę). Można mówić, że fajnie zagrali, agresywnie, kreowali szanse, tylko nie zapominajmy, że grali tak, bo w pierwszym meczu dostali w baniak cztery bramki i za bardzo nie mieli nic do stracenia
» 10 marca 2021, 23:27 #157
is200second: Mbappe z Haalandem plus może Sancho to obecnie najlepsza ofensywa świata w tej chwili.
» 10 marca 2021, 22:22 #156
Abstrahujacy: Mówisz tak, bo Charlie McNeil jeszcze nie miał okazji zagrać w Premier League :D
» 10 marca 2021, 22:25 #155
is200second: Nawet nie wiem kto to jest.
» 10 marca 2021, 22:37 #154
wider: to chyba jest ten młodzik która gra u nas i ma już na koncie 500 czy tam 600 bramek
» 10 marca 2021, 22:45 #153
kckMU: Jeśli Lipsk ma zostać bez bramki w dwumeczu z takim Liverpoolem, to to będzie spory kamień do ogródka.
» 10 marca 2021, 22:20 #152
Abstrahujacy: Red Bull jak każda drużyna raz zagra lepiej a raz gorzej co było w widać w przekroju spotkań z nami.
Wielki kamień to przywieźliśmy z Turcji i tam została nasza LM.
» 10 marca 2021, 22:24 #151
kckMU: Nie mam im za złe, że wyszli zamiast nas :) Ale trochę się zawiodłem nimi w tym dwumeczu.
» 10 marca 2021, 22:27 #150
Bylak: Witamy szczura na pokładzie
» 10 marca 2021, 22:18 #149
duxTomek: Gol Messiego to gol ktorego strzelenie nigdy nie grozi Lewnadowskiemu
» 10 marca 2021, 22:00 #148
emenems: i co próbujesz osiągnąć tym komentarzem bo ni uja nie wiem :D
» 10 marca 2021, 22:34 #147
DjTED: Niech Messi strzeli 5 bramek w 9 min to pogadamy ;)
» 10 marca 2021, 22:46 #146
HarryBrown: Bramki Lewego niezależnie czy pięknie czy brzydkie mają wpływ na kolejne sukcesy drużyny. Messi już strzela tylko i wyłącznie dla podbicia statystyk.
» 10 marca 2021, 23:01 #145
BNK: Za to jęczenia od ciebie Tomuś mogłaby uczyć się sama Sasha Grey. Jesteś w tym najlepszy.
» 10 marca 2021, 23:45 #144
MrCygan: Widzieliście gola Charliego McNeila w FA Youth? Przepiękna bramka młodzika, polecam obejrzeć. Zastanawiam się, jaki plan na niego ma klub
» 10 marca 2021, 21:54 #143
mcscotyy: To ten co 600 goli w juniorach strzelił?
» 10 marca 2021, 21:55 #142
GandiGanda: Gosciu ustrzelil ponad 500 goli a do u18. Plan moze byc.tylko jeden. Drugi Van persie
» 10 marca 2021, 21:55 #141
MrCygan: Dokładnie ten sam.
» 10 marca 2021, 21:58 #140
Michal12371: Kocur straszny, mam nadzieje że Ole od przyszłego sezonu zacznie wprowadzać go stopniowo do składu.
» 10 marca 2021, 22:04 #139
SzarimMusty: Ogólnie ciekawą ma już biografię na transfermarkt...
2014 transfer z MU do MC
2020 transfer z MC do MU

Czyli chyba zaczynał u nas... a może nie...
» 10 marca 2021, 22:28 #138
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2021 22:36

McNeill, Amad, Shoretire, Greenwood, Hugill, Garner, Mengi, Laird, Galbraith. Mamy świętną młodzież. Niech chociaż połowa z nich wykorzysta swój potencjał. Greenwood, McNeill i Garner będą topowymi zawodnikami.
» 10 marca 2021, 22:34 #137
Smiley: Już myślałem że im powtórzą jak bruno haha
» 10 marca 2021, 21:49 #136
matizek92: A gdzie 2 kartka?
» 10 marca 2021, 21:49 #135
MixEx: Araby posmarowały.
» 10 marca 2021, 21:51 #134
Pyra: Ale pytasz o kartkę dla tego Mungełoza z Barcelony?
» 11 marca 2021, 08:13 #133
ArktoS: Piękny wieczór ;) Mogłaby Barca dostać jeszcze ze 3 bramki w plecy.
» 10 marca 2021, 21:49 #132
rizx: Messi dzisiaj daje i odbiera :D
» 10 marca 2021, 21:48 #131
mcscotyy: Ahahhaah messi to jednak messi
» 10 marca 2021, 21:48 #130
rvn10: Messi hłe hłe
» 10 marca 2021, 21:48 #129
Gallacher: Czyżby ktoś coś drukował w tym meczu :D ?
» 10 marca 2021, 21:47 #128
DjTED: 15 strzałów 8 celnych w 1 połowie to jest gwałt normalnie. Taka drużyna nie powinna tutaj grac na tym poziomie... Jeszcze u siebie taka rzez
» 10 marca 2021, 21:47 #127
rvn10: Nie bo ważne są bramki.
» 10 marca 2021, 21:49 #126
Abstrahujacy: Dembele to był majstersztyk biznesowy ze strony Dortmundu. Kupić szybkiego jeźdźca bez głowy za 15 mln i sprzedać za 135 rok później po tym jak wszystkie ich akcje przechodziły przez niego w Bundeslidze. Statystyki 10 goli, 21 asyst wykręcił i poszedł w świat przynosząc ponad 100 baniek zysku.
» 10 marca 2021, 21:47 #125
Smiley: Oby historia nie zatoczyła koła i żeby sancho się takim nie okazał
» 10 marca 2021, 21:50 #124
GandiGanda: Sancho jest powtarzalny, to bylby strzal w 10. Bedzie jak z Bruno
» 10 marca 2021, 21:54 #123
Abstrahujacy: Zagrożenie z tej strony przypominam odkąd tu tłumy wołały, że warto wywalić 120 milionów w czasie pandemii na niego.
To niewykluczone zawodnik, który się sprawdzi znakomicie. Ryzyko jest niemałe i ponad 100 mln to zdecydowanie za dużo. Mkhitarian czy Kagawa też poza Dortmundem nie błyszczeli.
» 10 marca 2021, 21:56 #122
GandiGanda: Tak ale nie porownujmy Sancho do Kagawy czy Mikiego, jedynie Miki to podobna pozycja, lecz sancho to oczywiscie PP. Kagawa technik srodka pola.
» 10 marca 2021, 22:15 #121
nieeeeeeee: Karny dla Barcy
» 10 marca 2021, 21:46 #120
rvn10: Nie. Faul na Mbappe
» 10 marca 2021, 21:46 #119
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2021 21:44

Panowie jedna sprawa.. Nie kibicuje się Barcelonie.
» 10 marca 2021, 21:44 #118
HXDC: Otóż to
» 11 marca 2021, 14:03 #117
RedStreamer: Po grze PSG widać, że Pochettino niema jaj. Cieszę się, że on nie trenuje United.
» 10 marca 2021, 21:43 #116
MixEx: To znaczy?
» 10 marca 2021, 21:44 #115
RedStreamer: Grają u siebie z Barceloną na kontry. Samobójstwo.
» 10 marca 2021, 21:47 #114
MixEx: Kazdy inny trener by tak zagral. Ole na 100%.
» 10 marca 2021, 21:48 #113
RedStreamer: Nie z takim składem jak ma PSG. Z resztą widać, że gdyby nie nonszalancja, Barca już dawno zamknęła by ten mecz.
» 10 marca 2021, 21:51 #112
MixEx: Ja tam nie oceniam dopoki mecz sie nie zakonczy. Jak PSG przejdzie to bedzie to bardzo dobra taktyka. Po za tym granie otwarta pilke ze zmotywowana Barcelona to również samobójstwo.
» 10 marca 2021, 21:56 #111
DjTED: Ale to PSG jest beznadziejne. Przecież oni już w 1 połowie by mieli te remontade
» 10 marca 2021, 21:43 #110
Smiley: Jak tak patrzę na dembele to jednak cieszę się że mamy rasha
» 10 marca 2021, 21:42 #109
MixEx: Niby Barcelona ma kryzys a i tak jest co najmniej poziom nad United.
» 10 marca 2021, 21:42 #108
rvn10: Niezbyt. Barca gra dziś na dopalaczach.
» 10 marca 2021, 21:43 #107
RedStreamer: My jesteśmy dużo lepsi w graniu z kontry.
» 10 marca 2021, 21:44 #106
MixEx: W dwumeczu my vs Barcalona stawialbym na nich.
» 10 marca 2021, 21:47 #105
RedStreamer: Messi to jednak Messi.
» 10 marca 2021, 21:39 #104
rvn10: Pierwszy i ostatni gol Barcelony w tym meczu.
» 10 marca 2021, 21:39 #103
Kralik077: Messi wciąż to ma, co za braaaaama
» 10 marca 2021, 21:38 #102
mikon70: Messi stwierdził, ze nie ma co liczyć na Dembele i wziął sprawy w swoje ręce.
» 10 marca 2021, 21:38 #101
DjTED: Ale Messi zasadzil. Fajnie jakby ta słaba Barcelona ograła szejkow
» 10 marca 2021, 21:37 #100
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2021 21:40

Nie. Barca najgorsza, proszę jej nie kibicować.
» 10 marca 2021, 21:39 #99
Smiley: Messi, to jest klasa
» 10 marca 2021, 21:37 #98
nieeeeeeee: Messi ale gol
» 10 marca 2021, 21:36 #97
nieeeeeeee: Dembele to 5 bramek w tym meczu mógł mieć
» 10 marca 2021, 21:35 #96
matizek92: No faul byl, ale czy takie cos powinno się gwizdać hmm ani to celowe, ani napastnik nie miał szans dojścia do piłki. Oczywiście faul to faul, ale archaizm niektórych przepisów przeraża tym bardziej że to nie było celowe, wbiegł przed niego i po prostu go nadepnął.
» 10 marca 2021, 21:34 #95
Abstrahujacy: Icardi wbiegł przed Lengleta a ten od tyłu go zahaczył. Czemu nie gwizdać skoro obrońca nie był zainteresowany piłką a wyłączył całkowicie napastnika z akcji?
» 10 marca 2021, 21:36 #94
mikon70: No niestety. Na powtórce widać, ze go nie widział Lenglet. Ale co z tego, kiedy przyczynił się do upadku Icardiego jednak.
» 10 marca 2021, 21:36 #93
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2021 21:40

Tylko ciagle mówimy o gosciu który nie miał szans dojścia do piłki. To tak jak 1mm spalony bo ktoś ma dłuższego buta. To teraz też karny, bo skacze jak małpa z łokcia na twarz. I ciągle go nie widział, biegł a ten mu wbiegl przed twarz. Ok walczył o pozycje ale nie miał szans dojścia do piłki.
» 10 marca 2021, 21:39 #92
matizek92: I żeby nie było - faul byl, tylko czasem trzeba spojrzeć na wszystkie okolicznosci, tym bardziej że mówimy o kluczowym momencie w trakcie gry, a samo zahaczenie jest w momencie złapania piłki przez bramkarza.
» 10 marca 2021, 21:43 #91
mikon70: Barcelona mogła wygrywać 3:0 gdyby nie Dembele.
» 10 marca 2021, 21:33 #90
nieeeeeeee: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2021 21:32

Boli was wielki Lenglet
» 10 marca 2021, 21:32 #89
Michux3: Icardi daleko od piłki ale i tak go Lenglet sfaulował ,tak po prostu :D
» 10 marca 2021, 21:31 #88
RedsFan: "BVB ma nadzieję, że latem Anglika pozyska Manchester United za około 120 milionów euro."
Oni wciąż wieża, że ich wycena z przed roku jest aktualna i ktoś się na to skusi? :D
» 10 marca 2021, 21:30 #87
MrCygan: Bez przesady, chyba w innej rzeczywistości żyją. Tak w ogóle, to ile według Ciebie powinna wynosić cena? Według mnie 65/75 mln euro + jakieś bonusy. Uważam, że dla gracza z 2 letnim kontraktem to uczciwa cena.
» 10 marca 2021, 21:40 #86
colazeroo: Cyrk z karnym
» 10 marca 2021, 21:30 #85
RedStreamer: No tak, bo deptanie komuś po achillesach to normalna rzecz.
» 10 marca 2021, 21:32 #84
DjTED: Ha ha ha za co PSG dostało karnego :D
» 10 marca 2021, 21:30 #83
nieeeeeeee: Za faul na Icardim nie widziałeś
» 10 marca 2021, 21:30 #82
DjTED: Gdzie był Icardi gdzie piłką? Pilka już dawno w rękach bramkarza... Do tego całkowicie przypadkowe nadepniecie, które nie miało wpływu na akcje... Przekręt ostry. (Nie nie lubię farsy)
» 10 marca 2021, 21:33 #81
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2021 21:30

Lenglet to jednak najgorszy obrońca świata;)
» 10 marca 2021, 21:29 #80
nieeeeeeee: Wielki Lenglet
» 10 marca 2021, 21:29 #79
RedStreamer: Powinno być czerwo dla Minguezy.
» 10 marca 2021, 21:28 #78
MrCygan: Ale PSG nastawione na kontry i głęboko się bronią...
» 10 marca 2021, 21:20 #77
Kralik077: Czuję że jutro będzie debiutancka brameczka Diallo xd
» 10 marca 2021, 21:19 #76
dlabigt23: To Diogo Dalot moze z nami jutro zagrać ?
» 10 marca 2021, 20:56 #75
nieeeeeeee: Chyba tak
» 10 marca 2021, 21:02 #74
RedsFan: Tak może. Nie mial odpowiedniego zapisu w wypożyczeniu.
» 10 marca 2021, 21:08 #73
rvn10: Czy wiesz że... Lenglet to najgorszy obrońca świata.
» 10 marca 2021, 20:42 #72
colazeroo: Barcelona awansuje
» 10 marca 2021, 20:37 #71
rvn10: 3-0 dla PSG.
» 10 marca 2021, 20:43 #70
RedStreamer: 3:1 bo jak sędzia nie da karnego Barcelonce, to potem cały tydzień chodzi struty.
» 10 marca 2021, 20:58 #69
Gallacher: @colazeroo
Nie te czasy.Może kiedyś bym w to uwierzył.
» 10 marca 2021, 21:08 #68
HillsHaveEyes: City puchnie ;)
» 10 marca 2021, 20:26 #67
Litosci: Będzie 9?
» 10 marca 2021, 20:21 #66
nieeeeeeee: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2021 20:24

Raczej nie (Raczej) grają za dobrze na taki wyczyn
» 10 marca 2021, 20:23 #65
nieeeeeeee: Ale Soton jest beznadziejne w defensywie w ofensywie coś tam grają w obronie co 5 minut jakieś błędy
» 10 marca 2021, 20:16 #64
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2021 20:01

Ahh szkoda tych straconych punktów :( na dzień dzisiejszy byśmy mogli trzymać kroku City ,a tu klops.
» 10 marca 2021, 19:59 #63
Lisan: Każdy kibic MU powinien dać na msze w intencji by Messi nie dołaczył do City po zakończeniu kontraktu w czerwcu.
» 10 marca 2021, 19:56 #62
rizx: Lepiej się modlić, żeby tam Haaland nie wylądował
» 10 marca 2021, 19:58 #61
Glory1878: Atletico też duża przewage miało a z taką formą to sie nie zdziwie jak ich zaraz wyprzedzi Real czy Barcelona, gdzie te kluby są chyba najsłabsze od kilku lat
» 10 marca 2021, 19:46 #60
RedStreamer: Ja myślę, że Southampton strzeli im przynajmniej jeszcze jednego gola. To może być lepszy mecz niż dzisiejsze starcia w LM.
» 10 marca 2021, 19:44 #59
nieeeeeeee: No i miałeś racje 4-2
» 10 marca 2021, 20:17 #58
Mattias: Znowu te City na dopingu. Nie mogę na to patrzeć.
» 10 marca 2021, 19:39 #57
NoName: Na dopingu i to wysokoprocentowym, to Ty komentarze piszesz.
» 10 marca 2021, 19:43 #56
nieeeeeeee: Ci sędziowie są tragiczni po raz kolejny to pokazują Brak karnego dla City którego z marsa było widać
» 10 marca 2021, 19:36 #55
kckMU: Jakim cudem to nie był karny... tych sędziów trzeba leczyć.
» 10 marca 2021, 19:35 #54
Blau: Bez Rasha będzie piekielnie trudno. Milan nie będzie chciał grać piłką, będziemy pewnie zmuszeni grać w ataku pozycyjnym. W ataku wyjdzie zapewne James, Martial i Greenwood. Daniel nie nadaje się do ataku pozycyjnego, a Tony z Greenem są w beznadziejnej formie (szczególnie Martial)

Bruno leci już na oparach, samemu ciężko będzie mu coś sklecić. Jak tak sobie myślę, to najgroźniejszy w ofensywnie może być Shaw. Trzeba trzymać kciuki za to, aby Martial się w którym przebudził.
» 10 marca 2021, 19:33 #53
kujawa: No nie wiem czemu Milan ma nie grać w piłkę, ostatnio widziałem ich dwa mecz w tym z Roma ponieważ miałem ich na kuponie i byłem w szoku jak Milan operuje teraz piłką...
» 10 marca 2021, 19:45 #52
Blau: W tamtym meczu grał Ibra, Hakan (ich mózg), Rebić i Hernandez czyli prawdopodobnie najlepsza czwórka w tym sezonie. Na mecz z nami nie pojedzie żaden z nich.
» 10 marca 2021, 19:58 #51
ruffnecky: na nasze szczęście
» 10 marca 2021, 20:38 #50
CHAMPIONS21: Jakiego chcielibyście przyszłego sponsora pod względem logo? Tesla, Rolex, Mercedes?
» 10 marca 2021, 17:47 #49
Michal12371: Biedronka
» 10 marca 2021, 17:48 #48
HarryBrown: wSieci albo Gazeta Polska.
» 10 marca 2021, 17:50 #47
Matys13R: Audi :D
» 10 marca 2021, 17:52 #46
RedDan: Coś nie tak szpetnego i żeby ładnie komponowało się z resztą.
» 10 marca 2021, 17:55 #45
Devilmane13: Jako sympatyk marki nie pogniewałbym się na Mercedesa, ale znając życie bedzie to jakas firma mało znana nam za to popularna w USA albo Azji.
» 10 marca 2021, 17:58 #44
AllUnited88: Pewnie że Tesla
» 10 marca 2021, 18:23 #43
RedStreamer: Durex
» 10 marca 2021, 18:24 #42
Chestnut: Nintendo myślę, że by spoczko wyglądało.
» 10 marca 2021, 18:34 #41
kckMU: AIG :)
» 10 marca 2021, 18:40 #40
Murad: Matys widze ze jestes fanem tej marki ;) piona brachu, ja rowniez! #auditeam. Masz moze samochod tej marki? Ja jestem szczesliwym posiadaczem Audi a3 8p
» 10 marca 2021, 18:46 #39
nieeeeeeee: DevilPage.Pl Może
» 10 marca 2021, 18:49 #38
Strzelec: Konami, Tesla, Huawei
» 10 marca 2021, 18:51 #37
BNK: Ja bym chciał Rokse
» 10 marca 2021, 19:18 #36
Mariooozioom: Jarajto
» 10 marca 2021, 19:22 #35
AUDIoooo: Matys , Murad


Audi :) a posiadam rs 4 2008
» 10 marca 2021, 19:55 #34
zagor21: Na Twitterze widziałem gdzieś jakaś plotkę że jest to jakiś rekordowy kontrakt z amerykańską firmą technologiczna/informatyczną. Nie znam wiele ale nasuwa się Microsoft lub Apple? Ma ktoś inny pomysł?
» 10 marca 2021, 20:14 #33
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2021 20:43

coś czuję, że ORACLE

Oracle jest drugim na świecie pod względem przychodów sprzedawcą oprogramowania, no i inwestują w stanach w sport
» 10 marca 2021, 20:41 #32
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2021 20:46

a i kolorystyka logo się spina - czerwone na białym tle i w kontrze białe na czerwonym tle
» 10 marca 2021, 20:44 #31
DjTED: Media cwierkaja, że obserwujemy Pulisicia. Co myslicie? Ja bym był za tym transferem
» 10 marca 2021, 17:42 #30
HarryBrown: Jeżeli nie trzeba za niego płacić sumy transferowej to można brać. Ale jeżeli by trzeba było wyłożyć konkretny pieniądz, to już chyba lepiej wydać na dwójkę z BvB.
» 10 marca 2021, 17:49 #29
Devilmane13: Myślę, ze Chelsea nie będzie chciała wzmacniać bezpośredniego rywala, jesli juz to za duza kasę. Moim zdaniem bez podjazdu do Sancho, jeśli moglibyśmy wybierać.
» 10 marca 2021, 17:50 #28
Mariano88: Pulisic za często łapie kontuzje, no chyba, że Jones potrzebuje kompana do konsoli to można kupic
» 10 marca 2021, 18:30 #27
Kiharitony: Błąd się chyba wkradł z tym Bonerą, chyba że dopiszcie u nas w absencjach że nie zagra Carrick
» 10 marca 2021, 17:37 #26
matheo: Poprawione, dzięki!
» 10 marca 2021, 18:02 #25
0listonoszpat: Szykuje się poważny mecz w którym będziemy faworytem. Dla takich meczy warto grać w tej lidze Europy, musimy zdobywać doświadczenie w fazach Play off bo może ono zaprocentować za rok w lidze mistrzów. Oczekuję że zdobędziemy w tym sezonie choć jeden puchar i może to być akurat ten.
» 10 marca 2021, 17:30 #24
Glory1878: Mam nadzieje, że nie będzie dzisiaj niespodzianki i Liverpul odpadnie
» 10 marca 2021, 16:59 #23
H2O1994: Mają dwubramkową przewagę ale w piłce nie takie rzeczy się działy.
» 10 marca 2021, 17:22 #22
Devilmane13: Tak poważnie osłabiony Milan powinniśmy wyjaśnić już w pierwszym meczu, ogólnie są do ogrania a bez kilku podstawowych zawodników z Ibra na czele, odpadniecie bedzie kompromitacja.
» 10 marca 2021, 16:33 #21
RedsFan: U nas też nie ma urodzaju w kadrze. Co będzie się zobaczy. Byleby było dobre meczycho.
» 10 marca 2021, 16:49 #20
HarryBrown: A ja szat rwać nie będę jak nasi odpadną w tej rundzie. Liga i Puchar Anglii są ważniejsze niż ten puchar trzeciej kategorii.
» 10 marca 2021, 17:24 #19
Devilmane13: Jeśli jest szansa na trofeum, to powinniśmy starać się je wygrać. Tym bardziej, że nie zostało wiele drużyn, które przynajmniej w teori stanowiłoby poważną przeszkodę. Myśle, że najgoroźniejsi przeciwnicy, to Ci których dobrze znamy z naszej ligi.
» 10 marca 2021, 17:55 #18
RedsFan: Wazniejsza Liga, gdzie mamy znikome szanse na dogonienie City? O tym mogliśmy myśleć wcześniej, teraz każdy puchar jest ważny.
» 10 marca 2021, 18:04 #17
NoName: Liga w sensie utrzymanie pozycji. Zespoly za nami nie maja duzej straty i trzeba bedzie miec sie na bacznosci. Pewnie o to chodzilo.
» 10 marca 2021, 19:40 #16
RyannMistrz: To kogo bierzecie na pierwszy ogień? Nie mogę się doczekać jakie dostaną ksywki John Murtough i Darren Fletcher.
» 10 marca 2021, 16:16 #15
Milanista: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2021 16:11

Dalot jeden z gorszych prawych obrońców w historii Milanu. Etatowy rezerwowy. Jak już gra to w 90% spotkań jest jednym z najgorszych. Kontuzja Theo więc sobie jutro zagra. Jego stroną będzie autostrada do bramki. Dobrze ze nikt w Milanie nie myśli o jego wykupie.
» 10 marca 2021, 16:11 #14
BNK: Chciało ci się, dla tego płaczu, konto u nas zakładać?
» 10 marca 2021, 16:14 #13
Milanista: Chce was uświadomić jak słaby jest to piłkarz.
» 10 marca 2021, 16:18 #12
RyannMistrz: My to wiemy. Uświadom lepiej prezesów swojego fenomenalnego milanu
» 10 marca 2021, 16:18 #11
BNK: Jakby był dobry to przecież byśmy go wam nie pożyczali, co nie?;)
» 10 marca 2021, 16:22 #10
dlabigt23: Dalot to nie moze chyba zagrać bo jest na wypozyczeniu ? jak to wyglada ?
» 10 marca 2021, 17:11 #9
HarryBrown: @Milanista
To jak bardzo słabi muszą być etatowi zawodnicy skoro ściągnięto z United słabego Dalota.
» 10 marca 2021, 17:23 #8
tygrys26: Ołł wait... czemu tu kazdy mowi ze Dalot jest słaby? XD
Przypominam wam ze nawet jak on jest słaby i jego strona będzie autostrada to my nie mamy skrzydeł by nimi atakować?
Ahhh No tak teraz cale DP zaślepione wygrana z City to już musimy ze wszystkimi wygrać. Ja raczej na luźno biorę ten mecz i nie zdziwię qie jak dostaniemy w pape od tego Milanu
» 10 marca 2021, 18:12 #7
Mariano88: Tygrys, może James i Greenwood dadzą mu jednak radę? :)
» 10 marca 2021, 18:33 #6
BNK: Oh tygrys, całe szczęście, że jesteś. Za długo już panowała tu fajna atmosfera:D
» 10 marca 2021, 18:45 #5
mat90: Lecimy z Nimi 3 albo 4 wrzucic i wystawic rezerwy na rewanż
» 10 marca 2021, 15:59 #4
RyannMistrz: Czyli dokładnie tak samo jak z Hiszpanami?
» 10 marca 2021, 16:19 #3
darjusz1986: Co jest z tym Pogba ? Ok kontuzja ale bez jaj ile może trwać a gościowi aż takiego nic się nie stało parodia
» 10 marca 2021, 15:46 #2
RyannMistrz: No wrażliwe chłop kostki ma
» 10 marca 2021, 16:17 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.