Liga Mistrzów: RB Lipsk vs Manchester United. Mały wielki finał Czerwonych Diabłów

» 7 grudnia 2020, 15:34 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United w 6. kolejce Ligi Mistrzów zagra we wtorek na wyjeździe z RB Lipsk. Czerwone Diabły w Niemczech zagrają mały finał, po którym okaże się, czy na wiosnę nadal będą grać w Champions League, czy może czekają ich czwartkowe wieczory z Ligą Europy.
Liga Mistrzów: RB Lipsk vs Manchester United. Mały wielki finał Czerwonych Diabłów
» Manchester United rozgrywki grupowe w Lidze Mistrzów w sezonie 2020/2021 zakończy meczem z RB Lipsk
Na jakie ustawienie powinien zdecydować się Ole Gunnar Solskjaer w meczu z RB Lipsk?
Sytuacja w tabeli grupy H po pięciu kolejkach jest niezwykle ciekawa. Manchester United, Paris Saint-Germain i RB Lipsk przed ostatnią kolejką mają na swoim koncie po 9 punktów. Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera do awansu potrzebują przynajmniej remisu.

Kto? RB Lipsk vs Manchester United
Kiedy? 08.12.2020, 21:00
Gdzie? Red Bull Arena
Sędzia? Antonio Mateu Lahoz (Hiszpania)
Transmisja? Polsat Sport Premium 1


W najbardziej komfortowej sytuacji wydaje się Paris Saint-Germain. Paryżanie we wtorek podejmą u siebie Basaksehir. Jeśli pokonają mistrzów Turcji, to bez względu na wynik drugiego meczu awansują z grupy z pierwszego miejsca.

Manchester United, choć aktualnie jest liderem grupy H, to w przypadku tej samej liczby punktów, co Paris Saint-Germain znajdzie się na drugiej lokacie, bo paryżanie mecz na Old Trafford wygrali 3:1. Scenariuszy przed wtorkowym spotkaniem można rozpisać wiele. Sezon 2020/2021 udowodnił natomiast jedno – nikt i niczego nie może być pewien. Zapowiada się więc wieczór pełen ligomistrzowych emocji!

Sytuacja kadrowa:
Ole Gunnar Solskjaer w meczu z RB Lipsk nie będzie mógł skorzystać z trzech zawodników. Drobnych urazów w spotkaniu z West Hamem United (3:1) nabawili się Edinson Cavani i Anthony Martial. Za czerwoną kartkę pauzować musi natomiast Fred. Brazylijczyk wyleciał z boiska w starciu z Paris Saint-Germain.

Z drużyną do Niemiec polecieli David de Gea i Luke Shaw. Hiszpan leczył ostatnio uraz kolana, a Anglik powoli dochodzi do siebie po kontuzji ścięgna udowego.

W zespole RB Lipsk zabraknie natomiast Dayota Upamecano. Francuz musi pauzować za trzy żółte kartki, które obejrzał w fazie pucharowej Ligi Mistrzów. Niewielkie znaki zapytania stoją natomiast przy nazwiskach Lukasa Klostermanna i Benjamina Henrichsa.

Przewidywane składy:

RB Lipsk: Gulacsi – Angelino, Halstenberg, Konate, Mukiele – Kampl, Sabitzer – Nkunku, Forsberg, Olmo – Poulsen

Manchester United: De Gea – Telles, Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka – Pogba, Matić, McTominay – Fernandes – Rashford, Greenwood

Przedmeczowe wypowiedzi:

Julian Nagelsmann – Jesteśmy przygotowani na to, że Manchester United będzie mógł wrzucić wyższy bieg. Ta drużyna pokazała to wiele razy w tym sezonie. United potrafią odrabiać straty. To niebezpieczny rywal aż do ostatnich sekund gry. Spotkanie skończy się wtedy, kiedy sędzia zagwiżdże po raz ostatni.


Ole Gunnar Solskjaer – Forma na wyjazdach na pewno daje nam pewność siebie. Nie spodziewaliśmy się natomiast awansu przed ostatnią kolejką, gdy rozlosowano naszą grupę. To wspaniała sprawa, że nigdy się nie poddajemy. Ciężko pracujemy, aby ten komunikat przedostał się do głów rywali. Nigdy nie rezygnujemy.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United w historii swoich startów w Lidze Mistrzów tylko raz mierzył się z RB Lipsk i miało to miejsce w tym sezonie. Czerwone Diabły wygrały na własnym stadionie 5:0.

– Ostatnim angielskim zespołem, który grał z RB Lipsk na wyjeździe w europejskich pucharach był Tottenham. Koguty w marcu 2020 roku przegrały w Lipsku 0:3 i odpadły w 1/8 finału Ligi Mistrzów.

– Manchester United po raz ostatni mierzył się z niemieckimi zespołem na wyjeździe w sezonie 2015/2016. Czerwone Diabły przegrały wówczas z VfL Wolfsburg (2:3) w fazie grupowej Ligi Mistrzów.

– Manchester United z niemieckimi zespołami w rozgrywkach UEFA rywalizował 15 razy na wyjeździe. Czerwone Diabły wygrały 5 meczów, 4 zremisowały i doznały 6 porażek.

– RB Lipsk prezentuje niezłą formę na własnym stadionie w tym sezonie Ligi Mistrzów. Zespól Juliana Nagelsmanna pokonał Basaksehir 2:0 i wygrał 2:1 z Paris Saint-Germain.

– Ostatnie spotkanie RB Lipsk w Lidze Mistrzów miało dramatyczny przebieg. Niemcy zapewnili sobie zwycięstwo z Basaksehirem na wyjeździe dopiero w doliczonym czasie gry. Gola na 4:3 zdobył Alexander Sørloth.

– RB Lipsk do meczu z Manchesterem United przystąpi podbudowany remisem 3:3 z Bayernem Monachium w ostatniej ligowej kolejce. Czerwone Diabły w weekend zanotowały natomiast kolejny comeback. Choć zespół Solskjaera przegrywał do przerwy 0:1, to ostatecznie wygrał 3:1.

– Manchester United walczy o swój 19. awans do fazy pucharowej Ligi Mistrzów. Czerwone Diabły są pod tym względem rekordzistami wśród angielskich zespołów.

– Manchester United, dzięki wygranej z West Hamem, przedłużył do 9 imponującą serię zwycięskich ligowych meczów na wyjazdach. Czerwone Diabły w 7 z 9 spotkań strzelały przynajmniej 3 bramki.

Spotkanie RB Lipsk vs Manchester United rozpocznie się we wtorek 8 grudnia o godzinie 21:00. Mecz będzie transmitowany na kanale Polsat Sport Premium 1. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Występ 3 piłkarzy wykluczony w meczu z RB Lipsk
Następny news »
Manchester United potwierdził kadrę na mecz z RB Lipsk

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (382)


mikiartur: 3-4-1-2 wychodzimy
z Shawem w podstawie i z Maticiem oraz Scottem w środku
» 8 grudnia 2020, 19:53 #350
is200second: Jak ktoś odbiera astrę oprócz Hot Birda to na kanale 537 jest mecz. Oczywiście na platformie canal plus.
» 8 grudnia 2020, 19:50 #349
Averx: Dawać już ten mecz bo człowiek usiedzieć nie może. Siedzę jak na szpilkach
» 8 grudnia 2020, 19:45 #348
Ciechanek: No i pięknie. Wyjdziemy z drugiego miejsca i trafimy w 1/8 na Lazio ;)
» 8 grudnia 2020, 19:24 #347
Pops918: Jak dla mnie to nawet i na Bayern możemy trafić, byleby tylko wyjść z grupy i uniknąć Ligi Europy.
» 8 grudnia 2020, 19:32 #346
NoName222: Na nas wyższy kurs niż na Lipsk :O
» 8 grudnia 2020, 19:14 #345
Diabelski97: A jeszcze przed aferą z Raiolą, kursy były zupełnie odwrotne.
» 8 grudnia 2020, 19:23 #344
Magik1990MU: Obawiam się, że to może nam zaszkodzić :/ Oby piłkarze nie mieli tego w głowie podczas meczu. Gruba świnia wiedziała kiedy wybrać sobie moment.
» 8 grudnia 2020, 19:34 #343
karol100: Oczywiste, oni grają u siebie.

Jak mecz był u nas to było chyba coś 2 zł do 3,50
» 8 grudnia 2020, 19:50 #342
MiSt: Jak Camavinga prezentuje się jako defensywny pomocnik? Czy jest ktoś w stanie odpowiedzieć mi na to pytanie?
Na Transfermarkt jest napisane, że to jego słabsza pozycja. Chciałbym abyśmy kupili w końcu klasowego DP, bo Matić już się starzeje. Nie chciałbym za to kolejnej ósemki.
Eduardo wydaje się być fantastycznym talentem :)
» 8 grudnia 2020, 18:41 #341
Atlantic: Pytasz jak się prezentuje, a potem mówisz, że wydaje się być fantastycznym talentem. To po czym Ci się wydaje, jak nie wiesz jak gra?
» 8 grudnia 2020, 18:55 #340
MiSt: Obejrzałem kilka filmików na YouTube na jego temat. Takie filmiki jednak przekłamują rzeczywistość. Chciałbym wiedzieć jak sprawdza się na tak odpowiedzialnej pozycji ;)
» 8 grudnia 2020, 19:09 #339
Lisan: Niektorzy dosyć mocno sie stresuja, pamietajcie Liga mistrzów super sprawa ale Liga Europy tez ciekawa :D
» 8 grudnia 2020, 18:36 #338
ferdas: zwłaszcza że ostatnio wygraliśmy, powinniśmy więcej mieć ich zdobytych na tyle występów xD
» 8 grudnia 2020, 19:17 #337
tom93: W zasadzie to będę bardziej spokojny o naszą grę, gdy pogba nie wystąpi. Energia z jaką gra Lipsk versus ociężaly celebryta w srodku pola...to nie moze sie udać
» 8 grudnia 2020, 18:18 #336
Strzelec: Eduardo Camavinga is more than probably on Manchester United's list in the case of the departure of Paul Pogba next summer. Camavinga's agency is one of the reasons that this transfer could be possible. United are not the only club that want him. #MUFC [@sachatavolieri]
» 8 grudnia 2020, 18:13 #335
kckMU: Rennes odpadło z LM i nie wejdzie nawet do LE z 3 miejsca, więc można zaatakować w zimę.
» 8 grudnia 2020, 18:15 #334
Magik1990MU: Pytanie czy Real go nie przechwyci. Ruch byłby świetny gdyby udało się wypchnąć tancerza.
» 8 grudnia 2020, 18:26 #333
Strzelec: @Magik

Zidane jest wielkim fanem Pogbiarz. Napewno będzie naciskał Pereza na kupno Pawełka, wtedy byłaby szansa na sprowadzenie Camavingi. Pogba powędrowałby do Realu, Camavinga do United. Niestety mówi się o zwolnieniu Zidane'a z Realu.
» 8 grudnia 2020, 18:39 #332
Magik1990MU: @Strzelec

Podobno Bayern się jeszcze włączył do walki o Eduardo.
» 8 grudnia 2020, 18:55 #331
Strzelec: Nie chce mi się wierzyć, że Bayern wyda na Camavinge ponad 40 milionów.
» 8 grudnia 2020, 19:05 #330
Magik1990MU: A dlaczego nie? Bayern jest świetnie zarządzany i ich po prostu stać.
» 8 grudnia 2020, 19:38 #329
Strzelec: Bayern w ostatnich latach wydał sporo kasy na Hernandeza, Pavarda i Sane. Wątpie, aby wydawali 40 milionów na pomocnika w momencie w którym mają świetnie obsadzoną tą pozycje.
» 8 grudnia 2020, 19:51 #328
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2020 18:10

#mufc intend to sign Eduardo Camavinga from Rennes #mulive [as]

UTDReport podaje to info
» 8 grudnia 2020, 18:10 #327
is200second: Nie wie ktoś czy na platformie canal + (stare nc+) jest gdzieś ten kanal sport 1 (ger)?
» 8 grudnia 2020, 18:01 #326
is200second: O i proszę. Lewandowski jutro nie zagra to kurski zmienił zdanie i pokaże Gladbach z Realem.
» 8 grudnia 2020, 17:55 #325
Diabelski97: Paul Pogba nie bierze udziału w aktywnej rozgrzewce i treningu przed meczem z Lipskiem, co oznacza, że najprawdopodobniej Francuz NIE zagra od pierwszej minuty.

Źródło: Mike McGrath

("Manchester United Polska" FB)
» 8 grudnia 2020, 17:44 #324
Lisan: Gardze tym piłkarzem. W takim momencie wbił nóz w plecy klubowi dla własnych interesow
» 8 grudnia 2020, 17:51 #323
MiSt: No i pięknie. Mam tylko nadzieję, że cała ta sytuacja nie wpłynie zbytnio na morale naszych piłkarzy.
» 8 grudnia 2020, 18:10 #322
Fido: Dajcie spokój Pawełek nic nie wiedział, to nie jego wina. A tak poważnie to poprostu nie łapie się do składu bo jest bez formy. Pozbywamy się szrotu. GGMU!!
» 8 grudnia 2020, 18:18 #321
DaredevilUtd: Chwala ci Ole jeśli to prawda :D
» 8 grudnia 2020, 18:54 #320
Diabel76: Cóż za ulga hehe.
» 8 grudnia 2020, 18:54 #319
Braks: Jestem spokojny o wynik. Myślę że 3-0 wygramy
» 8 grudnia 2020, 17:39 #318
DavvidUnited88: Ja tam 0-0 biorę w ciemno. Mam pytanie. Czy ma znaczenie zajętych miejsc w grupie LM. Wiem, że po wyjściu drużyny z tego samego kraju nie mogą na siebie wpaść. Czy również drużynę które zajmą 1 miejsce maja taki sam przywilej.
» 8 grudnia 2020, 18:35 #317
DavvidUnited88: Ja tam 0-0 biorę w ciemno. Mam pytanie. Czy ma znaczenie zajętych miejsc w grupie LM. Wiem, że po wyjściu drużyny z tego samego kraju nie mogą na siebie wpaść. Czy również drużynę które zajmą 1 miejsce maja taki sam przywilej.
» 8 grudnia 2020, 18:36 #316
DavvidUnited88: Ja tam 0-0 biorę w ciemno. Mam pytanie. Czy ma znaczenie zajętych miejsc w grupie LM. Wiem, że po wyjściu drużyny z tego samego kraju nie mogą na siebie wpaść. Czy również drużynę które zajmą 1 miejsce maja taki sam przywilej.
» 8 grudnia 2020, 18:36 #315
RedRevolta: "#mufc's final training sessions before tonight's game against RB Leipzig did not include Paul Pogba in the line-up doing 'shape work'. He is not expected to start" bardzo mnie to cieszy, w tym momencie wolałbym już chyba bardziej Lingarda zobaczyć w składzi niż jego, niech dalej na instagramie porównuje fryzurki
» 8 grudnia 2020, 17:39 #314
Magik1990MU: super wiadomość!
» 8 grudnia 2020, 17:41 #313
Fido: Szkoda że nie porównał statystyk do Bruno, no ale to bardziej celebryta nie piłkarz.
» 8 grudnia 2020, 18:20 #312
rizx: Jessemu można wiele zarzucić, ale z pewnością nie brak przywiązania do barw klubowych. Nigdy takich akcji nie odstawiał
» 8 grudnia 2020, 18:21 #311
mordynator: Dziekanowski właśnie powiedział że Pogba jest jednym z naszych liderów a Bruno nawet nie wymienił haha
» 8 grudnia 2020, 17:39 #310
mordynator: I ten Lady Punk w studiu...eskperci od siedmiu boleści.Polsat to amatorka totalna od c+ dzielą ich lata świetlne.
» 8 grudnia 2020, 17:42 #309
ruffnecky: i jeszcze to gotowanie... mizeria wręcz :)
» 8 grudnia 2020, 18:44 #308
Muzyk07: Powiem wam tak czy dzisiaj zagra pogba czy nie. Nie jest to dla nie ważne ważny jest dla mnie awans drużyny. A nie to czy pogbe usadzi olek
» 8 grudnia 2020, 17:36 #307
Magik1990MU: Tak sobie myślę... skoro grubas powiedział co powiedział akurat w takim momencie, to powody mogą być tylko dwa:

1. Albo wie, że Edek to ciepłe kluchy i że nasz wilk z Wall Street będzie mimo jawnego plucia w twarz naciskał na dawanie szans fracuskiej gnidzie (wszak słupki w excelu to świętość).

2. Albo dogadał się z kimś za plecami i już się nastawił na wytransferowanie swojego bękarta zimą.

Chciałbym widzieć opcję numer 2. Pawełek, mimo, iż jest niepełnosprawny umysłowo, to wartość marketingową ma i na pewno chętni się znajdą. Liczę na wymianę z Juve na CR7, ale deal z Szejkami z Paryża też mógłby być. W Real natomiast nie wierzę w ogóle. Perez to inteligenty gość i mając szansę na Camavingę nie będzie brał jego upośledzonego rodaka, bo fajne fryzury se robi.
» 8 grudnia 2020, 17:33 #306
mikiartur: Perez moim zdaniem szybciej będzie chciał wziąć kogoś typu Rashford albo Bruno albo Greenwooda niż Pogbę. Pogba ma 27 lat więc powoli ostatnia szansa na jakiś mega wysoki kontrakt. Choć w żaden z tych transferów nie wierzę bo Real raczej rzadko anglików sprowadza + na miejsce Bruno mają paru w składzie.
» 8 grudnia 2020, 17:38 #305
AllUnited88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2020 17:32

Jeżeli mamy to sprzedać za pół darmo go posadzic dziada na rok na ławce i niech odejdzie za darmo
» 8 grudnia 2020, 17:32 #304
Pawelko17: Nie wiem jak Wy ale ja już nie mogę się doczekać tego meczu, boje się jak cholera ale już bym chciał go mieć za sobą i wiedzieć co dalej...
co do pogby - szkoda gadać na razie trzeba się skupić na LM
» 8 grudnia 2020, 17:29 #303
Magik1990MU: hahahaha
» 8 grudnia 2020, 17:28 #302
gajtan: Jest sobie studio ligi mistrzów a oni gadają o reprezentacji ja wychodzę...
» 8 grudnia 2020, 17:25 #301
Diabelski97: Mówisz i masz, teraz jest kuchnia mistrzów.
» 8 grudnia 2020, 17:27 #300
gajtan: Niech wraca do canal plus
» 8 grudnia 2020, 17:28 #299
PogbaKingOfMANU: Typowe myślenie urażonego kibicka dyktowane emocjami, chęcią zemsty. Zapominasz jednak ze to nie jest drużyna na orliku z przedszkolakami, a profesjonalny klub i potężne pieniądze. Zadna ze stron o ile myśli choć trochę logicznie, nie pozwoli sobie na straty finansowe, organizacyjne i wizerunkowe.
» 8 grudnia 2020, 17:36 #298
mikiartur: Na De Laurentisa bym nie patrzył bo jakby patrzył trochę bardziej obiektywnie to sprzedałby Koulibalyego za ok. 100mln, Milika za 30/40 mln, I do tego jeszcze paru się wyróżniających. Teraz nie ma sensu co stawiać jakieś mega wysokiej ceny. Można teraz wysnuć tezę że Pogba a zwłaszcza Raiola robi większą szkodę kiedy jest w klubie niż jakby go nie było. To 50mln to trochę mało ale lepsze to niż jak odejdzie w 2022 za darmo kiedy do tego momentu nic nie będzie grać. A pamiętajmy że Pogba sporo zarabia więc i tu by się płaca zwolniła.
» 8 grudnia 2020, 17:44 #297
NoName: Niby stać, ale za właściciela nie mamy ekscentryka, ani Arabów, dla których kasa nic nie znaczy, tylko Żydów dla których kasa jest wszystkim. Tak o odmówią sobie kilkudziesięciu, albo nawet 100mln (tyle nikt za niego nie da, ale jak dodamy półtorej roku jego pensji, to może być około 100 baniek)? Wątpliwe.
» 8 grudnia 2020, 17:53 #296
kckMU: Jezu, ale ja nie chce znowu grać w te zakichane czwartki. Zróbmy dzisiaj swoje, błagam wręcz...
» 8 grudnia 2020, 16:59 #295
zgrzycistopa: Mecz w którym trzeba będzie sporo biegać? Matic i Pogba na środek. Co złego może się stać...
» 8 grudnia 2020, 16:48 #294
SkilledHydra16: Raul Jimenez po operacji czaszki został dzisiaj wypuszczony ze szpitala. Jest teraz w domu i odpoczywa z rodziną.
» 8 grudnia 2020, 16:48 #293
vieeeri: Co wg Was powinien zrobić dziś Ole - postawić na Pogbę, czy posadzić i ukarać za słowa agenta? Niegrającego Pogbe bedzie ciężko sprzedać, ale z drugiej strony no nie ukrywam, że się męczył i wlurzał będę dziś oglądając go na boisku.
» 8 grudnia 2020, 16:42 #292
DaredevilUtd: Posadzić panicza na trybunie, znając życie będzie grał od pierwszej.
» 8 grudnia 2020, 16:48 #291
PogbaKingOfMANU: Serio bierzesz to pod uwagę? Marzenie ściętej głowy :D Jakoś nie widać by przez te 2 lata ktokolwiek Pogbę karał. Wszyscy z druzyny mówią o nim w samych superlatywach, trener tez go broni, ludzie którym United jest bliski sercu (Evra) tak samo, a i z samym Raiolą nadal chcą współpracować najlepsi gracze. Dlaczego miałoby się coś zmienić w tej materii?
» 8 grudnia 2020, 17:03 #290
AgEnT: "...a i z samym Raiolą nadal chcą współpracować najlepsi gracze"

Informacja nieprawdziwa, Lingard nie chce.
» 8 grudnia 2020, 17:32 #289
PogbaKingOfMANU: Lingard poczytał sobie dp i po wiadrze pomyj jakie się na niego wylało za agenta, zmienił zdanie i zwolnił tłuściocha z szacunku do klubu.
» 8 grudnia 2020, 18:18 #288
tom93: Podoba mi się akcja z pogbensem. Że juve nie stać, bo są bidni.. czyli jest to ukartowane, żeby pilkarz i jego agencina uprzykrzyli nam na tyle zycie, by w koncu United zeszlo z ceny i pozbylo sie go za czapke gruszek
» 8 grudnia 2020, 16:13 #287
is200second: Taa a w tym Juve taki piłkarz o bądź co bądź tak wielkim nazwisku będzie za tą czapkę gruszek grał. Podejrzewam że oni złożyli by ofertę tylko pod warunkiem sprzedaży zarówno Ronaldo jak i Dybali. A kto kupi Dybale za cene która rzuci Juve? Przecież ten piłkarz to cień samego siebie. Notoryczny lawkowicz i do tego co dziwne nikt nie potrafi mu znaleźć pozycji na której czuł by się dobrze. Czemu do kadry jest tak rzadko powoływany? Już chyba nawet cienki Bernardeschi ma więcej minut od niego. Komu jak komu ale to właśnie Dybali dobrze by zrobiła zmiana otoczenia ale na nie włoska ligę. Na Real się on nie nadaje bo ma podobny styl do Jamesa, w Barcie jest Messi to mu nie znajda pozycji odpowiedniej zresztą widać jak się tam męczy Griezmann. Na moje to on by się świetnie u Ancelottiego odbudował no ale już takiego piłkarza mają w postaci Jamesa Rodrigueza.
» 8 grudnia 2020, 16:46 #286
zbyszek7: Jak zagramy w pierwszej polowie tak jak z West Ham to bedzie po meczu
» 8 grudnia 2020, 15:37 #285
is200second: Jak widziałem urywkowo bo urywkowo mecz z Bayernem to jeśli ostro nie wezmą się za bieganie w tym meczu to ich lipsk rozjedzie.

Oni mają tylko dziwny problem z ustabilizowaniem formy na wyjazdach bo motorycznie kasują nie tylko wybieganiem ale i ustawieniem mocniejsze formacje od siebie. To jest właśnie ciekawe że Julek gra otwarta piłkę. I tu widzę nasza szanse.
» 8 grudnia 2020, 16:36 #284
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2020 16:46

@is200second
Mówisz że jak nie sie weźniemy za bieganie to Lipsk nas rozjedzie a chciałeś w podstawie Maticia,Pogbę i Mate.Czyli pomocników którzy biegają najmniej szczególnie pan P.Gdzie tu logika?
» 8 grudnia 2020, 16:45 #283
is200second: Chyba bardziej ta udana drugą połowa się sugerowałem.
» 8 grudnia 2020, 16:47 #282
mordynator: Chyba tak.Dla mnie najbardziej optymalny środek przez brak Freda to Mctominay-Donny-Bruno.Bo przez brak Cavaniego i Martiala czuje że zagramy 3 z tyłu Maguire-Lindelof-Shaw/Tuanzebe/Bailly(nie mam pojecia kto tu zagra) na wahadłach AWB z Tellesem i wysunięci Mason i Marcus.Bo nie chce mi sie wierzyć że Ole postawi na słabego James'a bądź mało mobilnego Mate na taką drużynę jaką jest Lipsk.Ewentualnie Ole może postawic na jeszcze większe zabezpieczenie środka czyli za VDB wskakuje Matić.Pogby w pierwszym składzie sobie nie wyobrażam po wczorajszej wiadomości jego agenta.
» 8 grudnia 2020, 16:57 #281
is200second: Podobno Bayern już pytał w sprawie transferu Camavingi. Po cichu jednak liczyłem i nadal liczę na ten transfer. I tutaj główna rolę mógłby odegrać Pogba. Środek Bruno, Pogba, Camavinga.
» 8 grudnia 2020, 15:07 #280
Strzelec: Pogba? Kolejny raz ktoś z jego otoczenia mówi, że nie chce grać w Manchesterze Unitedz, a ty dalej widzisz go w United. Moim zdaniem Pogbiarz powinien zostać posadzony na trybunach do momentu w którym nie zostanie sprzedany.
» 8 grudnia 2020, 15:16 #279
kamilpe: Perez już zakasał rękawy po tego zawodnika, mimo, że jestem fanem jego talentu to transfer jest nierealny. Ktoś z dwójki Ndidi/Neves i będę bardzo zadowolony
» 8 grudnia 2020, 15:17 #278
levy181: Dajmy spokoj z Pogba. Dla wszystkich bedzie najlepiej niech odejdzie. Za dużo szumu wokół jego osoby jest od dawna.
» 8 grudnia 2020, 15:27 #277
tom93: Posadzmy go do lata, to moze gamoń nie zostanie powolany na euro
» 8 grudnia 2020, 16:11 #276
Alibaba: A co do dzisiejszego meczu to już nie mogę się doczekać bardzo ciekawy tydzień mamy teraz w UNITED.;)
» 8 grudnia 2020, 14:24 #275
Alibaba: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2020 14:23

Dobrze było by sprzedać pogbe w styczniu i kupić w jego miejsce jakiegoś PP i ŚO. Tylko problem jest w tym ze raczej nikt nie będzie chciał za niego płacić dużo bo każdy widzi jaka jest z nim sytuacja. Ale jak odejdzie to w końcu da nam coś od siebie.
» 8 grudnia 2020, 14:22 #274
levy181: Dokladnie. A właśnie ta cala szopka jest tylko po to aby zejść z ceny i oddać za grosze. Wymuszaja tak transfer. Pogba nigdy sam nie zabiera głosu tylko mowi jego świnia.
» 8 grudnia 2020, 15:29 #273
MU4everMU: Jaki wynik dziś obstawiacie?
Wg mnie będzie 3:2 dla Utd
» 8 grudnia 2020, 14:19 #272
cymGiggs11: 2 : 0
3 : 1
Oczywiście dla NAS
» 8 grudnia 2020, 14:47 #271
Puszek2100PL: 2-0 dla nas
» 8 grudnia 2020, 15:31 #270
awe: Wydaje sie zwyciestwo, ale mentalalnie druzyna nastawiona na remis, moze jakies 1-1
» 8 grudnia 2020, 17:52 #269
cymGiggs11: Tylko Zwycięstwo. Wierzę w nasze Diabły.
» 8 grudnia 2020, 14:10 #268
SickRabbit: Sprzedać w końcu Pogbę i dołożyć na Sancho. Jedyny słuszny scenariusz dla mnie.
» 8 grudnia 2020, 14:03 #267
Puszek2100PL: Szczerze nie przekonuje mnie transfer sancho. Poszukał bym kogoś innego. Szczerze to lepiej postarać się o mbappe
» 8 grudnia 2020, 15:32 #266
NoName: Ponoć Lipsk jest skłonny sprzedać Upamecano już w styczniu. Jeśli my awansujemy dalej w LM, a Niemcy nie, to może byłaby szansa na ten transfer.
» 8 grudnia 2020, 18:23 #265
Wirus: Tydzień prawdy dla naszych piłkarzy.
Jeśli przynajmniej zremisują z Lipskiem (co da nam awans) i wygrają z City w weekend, to czuje, że da nam to niezłego kopa, a jeśli odpadną z LM i przegrają z City, to będzie koniec OGS i dalej kopanie sie po czole ...
» 8 grudnia 2020, 13:59 #264
Batigol222: Nawet przegrana z City przy jednym zaległym spotkaniu to w lidze nie będzie żadna katastrofa i nie za bardzo widzę powód, żeby zwalniać Ole po odpadnięciu z najtrudniejszej grupy w LM. Inna sprawa, że prawdziwa Liga Mistrzów zaczyna się od fazy pucharowej i faktycznie średnio sobie wyobrażam, że United mogłoby tam zabraknąć.
» 8 grudnia 2020, 14:04 #263
Batigol222: Oglądałem sobie ostatnio sporo spotkań z innych lig i naszła mnie taka refleksja taktyczna: być może optymalne ustawienie dla United to w tej chwili 4-1-3-2, czyli
De Gea
Wan Bissaka Lindelof Maguire Telles
Scott
VDB Bruno Fred
Cavani Rashford

Diament średnio wygląda, bo tam jednak trzeba rozgrywać piłkę w środku pola, ergo jeden kreatywny Bruno nie wystarczy, zwłaszcza, że on jest wystawiany wyżej. No i ostatnio ofensywnie w United gra tylko LO. To 4-1-3-2 mogłoby być fajne dlatego, że w tym systemie jest jeden ŚPD plus trzech box to box. W tej roli Bruno spokojnie sobie poradzi, VDB jest chyba wręcz stworzony do takiej gry a Fred też ma fajną szybkość, drybling no i ustawiony wyżej nie będzie tracił piłek na 40 metrze od własnej bramki, co jednak często mu się zdarza. Do tego w kadrze de facto jest obecnie 4 napastników, a jedyny typowy skrzydłowy to James. Próbuje sobie przypomnieć jakiś zespół, który grał w ten sposób i na pewno pamiętam Chelsea z ustawieniem:
Essien
Ballack Lampard Deco
Malouda Drobga

Z tego, co pamiętam to konkretnie to wtedy wyglądało. Jedyna wątpliwość, jaką mam odnośnie tego ustawienie to tylko jeden pomocnik bezpośrednio przed stoperami. Plus Scott jednak nie jest jakimś asem odbiorów i przechwytów, to raczej walczak, który gra twardo, plus sporo i całkiem szybko biega. Z drugiej strony, skoro przy Tellesie Wan Bissaka gra zdecydowanie bardziej ofensywnie to może tych dwóch ŚPD wcale nie jest niezbędnych.

Ciekawe jest też obecne ustawienie Lyonu 4-1-2-3 z jednym ŚPD, przed nim Paqueta i Aouar a z przodu 3 napastników z Depayem, który tam sobie dowolnie zmienia pozycję w ataku(tak mógłby grać Rashford a dwóch ofensywnych ŚP to Bruno i VDB).

Co o tym myślicie?
» 8 grudnia 2020, 13:20 #262
Atlantic: Myślę, że zapisałeś formację diamentu inaczej rozkladajac cyferki.
» 8 grudnia 2020, 16:24 #261
Batigol222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2020 17:14

No chyba nie, bo "diament" to ustawienie:
ŚPD
PŚP LŚP
ŚPO

I zresztą właśnie stad nazwa. 4-1-3-2 to inne ustawienie:
youtube.com/watch?v=EH70ThR5qCQ

youtube.com/watch?v=YyPy0sruK1Y
» 8 grudnia 2020, 17:11 #260
Atlantic: Obejrzałem te filmy i oba są o diamencie, a w żadnym nie było nic o tym 4-1-3-2. Bruno to 10tka i nie bardzo rozumiem co by miało oznaczać to 4-1-3-2. Cała trójka grałaby tak wysoko jak Bruno, a z tyłu byłby sam McTominay, który jest bardziej b2b niż dm? Czy cała trójka grała by nisko, a jeszcze za plecami mieliby Scotta? Jak wystawisz ich na papierze tak jak napisałeś to niczym się to nie będzie w grze różniło od diamentu 442 (czy tam 41212), bo Ci zawodnicy nadal będą mieli zadania na boisku dopasowane do umiejętności i potrzeb. Bruno jest 10tką i nie ma co tutaj wydziwiać i utrudniać mu życia.
» 8 grudnia 2020, 18:52 #259
MiSt: youtu.be/oDQrA8BhSzk

W takich sytuacjach warto wrzucić słowa prawdy od samego Bossa - na poprawę humoru :)
» 8 grudnia 2020, 13:15 #258
DaredevilUtd: No i miał rację od samego początku :)
» 8 grudnia 2020, 14:11 #257
Lisan: Mino Raiola o Solskjaerze:
- Haaland jest jak Ibra, kiedy miał 20 lat. Solskjaer to dobry człowiek, ale mylił się, kiedy mówił, że Erling przypomina mu Lukaku. Byłoby lepiej, gdyby Solskjaer pomyślał o znalezieniu sposobu, aby Pogba grał jak mistrz świata, zamiast rozmawiać o Haalandzie.

xD
» 8 grudnia 2020, 13:10 #256
MiSt: Mam nadzieję, że Ole nie da się wciągnąć w jakąkolwiek wymianę zdań z tym cwaniakiem.
» 8 grudnia 2020, 13:14 #255
mikiartur: Może niech Pogba znajdzie sposób by dawać z siebie 100% dla klubu a nie grać tam gdzie mu wygodnie. O Mourinho można powiedzieć wiele złego np. jak wprowadza konflikty często do szatni ale jedna rzecz dobra o nim potwierdzi każdy. Nie znosi obiboków i człapaków. Balotellego odsunął od składu Interu bo się opierdzielał. Allego także teraz odsunął bo się gościu nie przykłada. Pogbe swego czasu też chciał odsunąć co się skończyło jego zwolnieniem. Trener to nie cudotwórca i nie będzie układał drużynę pod gracza który robi sceny, człapie albo gra jeden super mecz na 10 słabych. Może to niech Ole nie szuka dla niego miejsca na boisku albo pozycji tylko niech może Pogba się podporządkuje i niech gra tak jak chce tego trener.
» 8 grudnia 2020, 13:19 #254
PogbaKingOfMANU: Mino jedzie po bandzie, ojj ale tam za kulisami na linii piłkarz - klub musi się dziać, skoro wytacza najcięższe działa włączając w to innych graczy (Halland, Ibra). Obawiam się sytuacji, gdzie "geniusze" z zarządu dalej obstawiają za przedłużeniem kontraktu nawet kosztem oddania Pogby za darmo, dlatego Raiola będzie maksymalnie naciskał na szybszy transfer, chciał wkurzyć władze klubu, wbijał szpileczki, by dopiąć swego, robiąc medialną presję. Pomijając, ze generalnie ten facet to showman, ale nie bez powodu ma pod swoimi skrzydłami topowych graczy. Zna się na robocie jak nikt. Będzie się działo!
» 8 grudnia 2020, 13:31 #253
SkilledHydra16: Jaki skład dzisiaj widzicie?
» 8 grudnia 2020, 13:10 #252
PozdiRed: Ten mecz kojarzy mi się z ostatnim meczem z Leicester, gramy na wyjezdzie o wszystko i wystarczy nam remis. Oby rezultat tez byl podobny :p
» 8 grudnia 2020, 12:58 #251
MiSt: Coś w tym jest :) Jeśli nam się nie powiedzie to niby nie będzie koniec świata, ale nie wyobrażam sobie powrotu do LE... Mam nadzieję, że sytuacja z Pogbą nie zatruje nam szatni i wyjdziemy odpowiednio zmotywowani. Czuję, że Rash dzisiaj porządnie postraszy obronę Lipska :)
» 8 grudnia 2020, 13:08 #250
johnnyblaze: Witam wszystkich. Podpowie ktoś może gdzie można obejrzeć dzisiejszy mecz? Czy jest jakaś opcja żeby wykupić gdzieś transmisję na jeden mecz / dzień żebym nie musiał płacić z góry np. za cały miesiąc? Dzięki wielkie za odpowiedzi.
» 8 grudnia 2020, 12:40 #249
mordynator: W Polsce takiej opcji chyba nie ma że na 1 mecz lub dzień ale z tego co kojarze to chyba w Sky albo BT można wykupić transmisje na pojedyńczy mecz.
» 8 grudnia 2020, 12:46 #248
Tomwk1988: Chyba można wykupić u nich na jeden mecz ale wołają sobie chyba dość sporo, z tego co kojarzę to około 15 euro chyba
» 8 grudnia 2020, 12:48 #247
mordynator: To chyba już lepiej dać te 40 zł Solorzowi
» 8 grudnia 2020, 12:53 #246
johnnyblaze: Czyli jedyna opcja to Ipla i wykupienie na cały miesiąc ?
» 8 grudnia 2020, 13:13 #245
johnnyblaze: Dzięki wielkie!
» 8 grudnia 2020, 15:41 #244
mikiartur: Jest gdzieś cały wywiad z Raiolą bo on chyba dziś miał się pokazać ?
» 8 grudnia 2020, 12:29 #243
NoName: https://w ww.tuttosport.com/news/calcio/calciomercato/2020/12/08-77169122/le_bombe_di_raiola_pogba_infelice_e_lascer_lo_united_magari_sar_juve
» 8 grudnia 2020, 13:46 #242
nieeeeeeee: Mino Raiola powiedział że Zlatan powinnien pujść do Juve i zostawić Milan. On jest agentem zlatana co on ostatnio wyrabia to ręce opadają
» 8 grudnia 2020, 11:54 #241
NoName: 'Rather this summer, when he was free, everyone was wrong not to take him, including Juve. He would have been the ideal man to team up with Cristiano Ronaldo and go together to storm the Champions League.'

Nie żebym bronił tego jegomościa, ale jeśli o tą wypowiedź chodzi, to on mówi, że każdy zrobił błąd nie biorąc Ibry za darmo, gdy była okazja, a nie że powinien teraz gdzieś tam iść.
» 8 grudnia 2020, 13:58 #240
mcscotyy: Kibice BVB mogą również już się denerwować jak my o te wypowiedzi Raioli na temat Halanda i Realu.
» 8 grudnia 2020, 12:39 #239
Rebxie: Oświadczenia Mino Raioli kompletnie zepsuły nastrój drużyny przed meczem z RB Lipskiem i derbowym meczem z Manchesterem City. Panuje frustracja z powodu momentu, w którym Raiola się wypowiedział. Przed wypowiedzią swojego agenta, Paul Pogba miał bardzo duże szanse na zaczęcie dzisiejszego meczu w podstawowej 11.
» 8 grudnia 2020, 11:19 #238
NoName222: Na flashscorze jest inforamcja że mecz na TVP1, tutaj też,ale sprawdzam na stronie TVP i nic nie ma o tym. Wie ktoś coś?
» 8 grudnia 2020, 11:18 #237
is200second: Byłoby fajnie, ale raczej to zwykły błąd i poleci planowana leśniczowka :D
» 8 grudnia 2020, 11:25 #236
NoName222: Dzięki, raczej nie będzie, bo nie przypominam sobie, żeby TVP emitowałi mecze LM we wtorki.
» 8 grudnia 2020, 11:54 #235
uzil25: Dokładnie miałem tą samą zawłostkę ale sprawdziłem i wkradł się tutaj błąd. Oczywiście LM w TVP będzie transmitowany w środę - Bayern z Lokomotivem (dwóch Polaków).
» 8 grudnia 2020, 12:38 #234
is200second: Hulk jest wolny. Może by tak do konca sezonu na prawe skrzydło?
» 8 grudnia 2020, 10:40 #233
kckMU: Oglądałem często Shanghai SIPG. On trochę zdziadział. To nie byłby drugi, nawet przydatny Carrasco.
» 8 grudnia 2020, 11:03 #232
DaredevilUtd: On idzie tam gdzie dają więcej. Szkoda kasy na takiego gościa. Totalnie nie wpasowuje się w nasze standardy i nie ma sensu wprowadzać do klubu kolejne zgniłe jajo.
» 8 grudnia 2020, 11:15 #231
is200second: Odniosłem wlasnie inne wrażenie. Wręcz bym powiedział że ma się równie dobrze jak za czasów gry w Porto.
» 8 grudnia 2020, 11:22 #230
pictor: mecz może być w tvp
» 8 grudnia 2020, 12:47 #229
mordynator: Nadszedł dzień dzisjejszy jak to Grosicki mawiał.Najważniejszy mecz od meczu z Leciester o LM w ostatniej kolejce poprzedniego sezonu,oby dzisaj był tak sam wynik.
» 8 grudnia 2020, 09:47 #228
mcscotyy: kurdee ale szkoda tego meczu z Turkami, mogliśmy już świętować awans a tak dziś dalej napinka
» 8 grudnia 2020, 09:47 #227
Freddie: remis z Turkami nic nie dawal. wygrana tak - bilans bramkowy dawalby poczucie awansu na wyciagniecie reki.
» 8 grudnia 2020, 10:13 #226
Tomwk1988: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2020 12:52

Szkoda to ze Fred nie zszedł w połowie meczu z PSG dzis byloby z górki a Paryz w LE
» 8 grudnia 2020, 12:52 #225
Magik1990MU: Dzień dobry, czy Pogba został już wyrzucony z klubu?
» 8 grudnia 2020, 09:38 #224
mordynator: Odliczamy dni :)
» 8 grudnia 2020, 09:46 #223
Magik1990MU: ok, to jutro wrócę z tym samym pytaniem.
» 8 grudnia 2020, 09:47 #222
Pyra: Taa teraz 90% mówi, że zawsze wiedzieli jaki Pogba jest itd.
Ja doskonale pamiętam jak zwolnili Mou, Pogba coś tam strzelał i asystował 9 pierwszych meczów, 8 goli, 5 asyst i był wychwalany tu pod niebiosa.
Ale ludzie mają pamięć złotej rybki i są przeważnie chorągiewkami.
» 8 grudnia 2020, 09:30 #221
DaredevilUtd: Ja tam go nie lubiłem przed zwolnieniem Mourinho. Widac było, że oboje powinni wylecieć z klubu.
» 8 grudnia 2020, 11:10 #220
Pyra: Mou powinien wylecieć, bo piłkarze już nie byli za nim.
Pogba powinien wylecieć bo po prostu mało daje w środku pola.
Ole powinien wylecieć jak w tym sezonie nie będzie progresu.

Ja swojego zdania nie zmieniam, jak wygramy PL to będę tylko się cieszył, że się pomyliłem co do Ole.
» 8 grudnia 2020, 11:50 #219
Klimaa: Mam nadzieje że nie zamkniemy się na swojej połowie. Choć i tak będziemy liczyć głównie na kontry. Ofensywnie mamy okrojony skład także wielkiego pola manewru w tej formacji nie mamy.
» 8 grudnia 2020, 09:16 #218
skowron32: Wydaje mi sie że niestety lipsk zmotywowany po remisie z Lewym, ale czesto gubią sie po stracie bramki a MY zaś odwrotnie ;P co pokazują mecze ligowe:P
» 8 grudnia 2020, 08:43 #217
DaredevilUtd: Zapominając już o wirusach w klubie i na świecie myślę, że dzisiejszy mecz będzie dla nas ciezki. Uważam że Lipsk przygotuję się odpowiednio, a nam brakuje kilku podstawowych graczy, którzy robią różnice. Cóż nie będzie mi chyba dane dzisiaj tego obejrzeć (pierwszy taki mecz w sezonie), a szkoda bo liczę na mocna walkę do końca.
» 8 grudnia 2020, 08:27 #216
skowron32: Moim zdaniem Pogba nie komponuje sie do Naszego zespołu uważa sie za nie wiadomo kogo a niestety a może stety są lepsi od niego u Nas;)
» 8 grudnia 2020, 08:17 #215
Lisan: [POGBA]

Paul Pogba nie jest zadowolony z roli jaką odgrywa i rozumie się, że chciałby odgrywać taką rolę w zespole jak Bruno Fernandes.

(Źródło:James Ducker)

Strzelil pierwsza od pol roku bramke i chyba mysli ze jest Zidanem
» 8 grudnia 2020, 08:12 #214
Ta3k: lol, jak Pogba przychodził to każdy myślał, że da choć połowę tego, co Bruno po swoim transferze. Co więcej pod Bruno nie musi być ustawiany zespół i taktyka by mógł błyszczeć i taki Pogba zastanawia się, czemu to Bruno jest ważniejszy?
» 8 grudnia 2020, 09:30 #213
ax1d: Jakby miał taki wkład w zespół jak Bruno Fernandes, to odgrywałby taką rolę. Idealny przykład dzisiejszej młodzieży - od siebie nie dam nic, ale mnie dajcie wszystko, bo mi się należy...
» 8 grudnia 2020, 10:21 #212
DaredevilUtd: Strzelil bramkę, a później focha :) Cały Pawełek!
» 8 grudnia 2020, 11:13 #211
Tomwk1988: Na samym początku gdy przyszedl to się nawet zapowiadało, że ta połowę tego co daje Bruno będzie spokojnie w stanie wykręcić. Pamiętam jak brakowało mu troche szczęścia jakieś słupki poprezczki a do tego sporo marnowanych okazji wypracowanych przez niego dla naszych atakujących. Potem nagle jakby z dnia na dzień zapomnial jak się gra i juz pozostała mu tylko walka z Mou ktory tez to widział ze Pogba przestal grac.
» 8 grudnia 2020, 15:17 #210
skowron32: Drodzy Kibice dziś tylko WIN nie ma innej możliwosc albo bierzemy wszystko albo nic! wygrywamy awans z 1 miejsca remis 2 lokata porażka LE jedziemy z Nemeszkami:)
» 8 grudnia 2020, 08:11 #209
dawid27154: Głównie w komentarzach króluje temat Pogby i jego agenta, to że Raiola mąci i kręci niemal przy każdym transferze ciężko się nie zgodzić. Tak mi się nasunęła na myśl sytuacja z Lingardem którego nawet Raiola nie jest w stanie ruszyć z United z jego lukratywnym kontraktem... Ten Włoch chyba serio nas nie lubi. Wiadomo z dystansem :)
» 8 grudnia 2020, 04:52 #208
Reico100: To już dziś Panie i Panowie! Mecz o pozostanie w LM. Chyba najważniejsze spotkanie dotychczas w tym sezonie. Oby Ole i piłkarze się dobrze wyspali, bo będzie bardzo trudny mecz. Chciałbym napisać, że zwycięstwo to nasz cel, ale jak PSG jakimś cudem przegra z Turkami, to remis będzie jeszcze lepszy ;)
» 8 grudnia 2020, 00:25 #207
artix206: Jak myślicie, ile bedzie trzeba wylozyc za Pogbe? Chciałbym, zebysmy chociaz 50mln otrzymali, ale myślę że może byc ciężko.
» 8 grudnia 2020, 00:20 #206
BajtiMU: Co jak co ale pod tym względem potrafimy być nieugięci i nie sądzę,że się wydymamy.W obecnej sytuacji ciężko Juve będzie wydać jakąś dużą sumę,wiec bardzo możliwe,że będą chcieli do danej kwoty dać któregoś z zawodników.
» 8 grudnia 2020, 10:59 #205
PastaDoCiasta: Na oficjalnej stronie Manchesteru United na Facebooku właśnie pojawiła się grafika z cytatem Pogby, że Nadchodzące mecze z Lipskiem i City są bardzo ważne ale musimy wygrać, bo takie jest United, z podpisem że super nastawienie Paul XD Ja już nic tu nie rozumiem, może serio to jakiś blef, a jutro się okaże, że tytuł celowo taki był z a w środku, że dni Pogby policzone, bo teraz nadchodzi Pogba V2 który podpisal nowy kontrakt i będzie umierał za klub, nie wiem :D
» 8 grudnia 2020, 00:05 #204
ruffnecky: na moje oko Raiola walczy o zbicie ceny za Pogbę, robi to po bandzie ale najwyraźniej skutecznie
» 8 grudnia 2020, 00:12 #203
DaredevilUtd: Serrrrio... :/
» 8 grudnia 2020, 08:32 #202
91nc99: Abstrahując od wypowiedzi grubego, ja bym zagrał....Bez klasycznej, czy jakiejkolwiek 9. W takim ustawieniu, najbardziej wysuniętym graczem byłby Donny lub Pogba, w formie wolnego elektronu. Chodziłoby o to, aby wyciągnąć obrońców do przodu, tworząc przestrzenie dla Rasha lub Greenwooda. A z drugiej strony, zagęszczamy środek pola. Pamiętajmy, że Pogba potrafi kapitalnie grać z główki lub uderzyć z dystansu
» 8 grudnia 2020, 00:04 #201
Batigol222: Fajnie, ale po pierwsze United za Ole nigdy nie próbowało takiego wariantu. Po drugie, ten fałszywy napastnik to też musi być zawodnik o odpowiedniej charakterystyce. Na przykład Guardioli kapitalnie to wyszło w pierwszym meczu z Realem w poprzednim sezonie, ale tam na fałszywej 9 grał De Bruyne. Pogba jest na coś takiego zbyt statyczny, VDB? Nie sposób powiedzieć. Poza tym, taki manewr nie działa na każdą na obronę. Guardiola z Realem wyszedł bardzo ryzykownie, bo de facto 4-2-4 i właśnie dlatego Ramos z Varanem mieli tam tak ogromne problemy, bo 4 ofensywnych piłkarzy cały czas zmieniało pozycje w ataku, ale taka gra to wystawianie się na kontry.
» 8 grudnia 2020, 07:36 #200
91nc99: Celnie. Istotnie tak nigdy nie graliśmy, ale mamy duże braki w napadzie. Może Mata na prawym i MG na szpicy?

Ponadto opisany przeze mnie wariant to poniekąd diament- tylko z najbardziej wysuniętym Pogbą.
» 8 grudnia 2020, 11:04 #199
mikiartur: Mamy taką kadrę:
bramka: DDG, Dean , Lee, Romero
prawa obrona: AWB
śo: Maguire, Lindelof, Tuanzebe, Bailly, Rojo, Jones Mengi
lo: Shaw, Telles
uniwersalni boczni obrońcy: Williams, TFM
śp(6tka i 8mka): Matić,Fred, Scott, Donny, Pogba,
10tka: Bruno, ew. Mata, Lingard
lewe skrzydło: Rashford James, ew. Martial
prawe skrzydło: Pellistri i zaraz Amad
Szpica: Cavani Ighalo
uniwersalny atakujący: Greenwood(ps i n)
Nie licząc wypożyczeń taką mamy całą kadrę. Skoro teraz mowa o Pogbie i o zimowym okienku to widzę to tak: Romero sprzedać bo szkoda by się tu marnował no chyba że chce zostać do końca kontraktu, Ighalo na 99% także odchodzi, Mamy 3/4 śo którzy kompletnie nie grają. Warto z 2 z nich sprzedać. O ile wątpie by ktoś się pokusił na Jonesa to może uda się Baillego i Rojo wytransferować. Bailly to solidny śo ale za dużo ma kontuzji a obecnie Lindelof i Maguire grają dość solidnie więc trudno byłoby ich teraz wygryźć. A Tuanzebe wyrósł na 3 obrońcę. TFM albo sprzedać(wypożyczyć) albo wypożyczamy Brandona bo szkoda by on się marnował tu, powinien grać. Osobiście nie chcialbym by Dean szedł na wypożyczenie ale wiem że może się na to zdecydować z powodu Euro. Pogba wg dzisiejszych wieści prawdopodbnie odejdzie. Więc oznacza tak że mamy jedną nominalną 6tkę i raczej trzy 8mki, ew. Fred jako 6tka ale tak średnio. Scottowi także bliżej do 8mki. Donny to typowa ofensywna 8mka. Więc teraz pytanie co jeśli sprzedamy Pogbę. Albo zimą spróbujemy kupić kogoś mocnego choć wątpie by ktoś chciałby się pozbyć ważnego gracza w tym momencie. Albo uzupełniamy tam gdzie mamy luki. Osobiście jestem za tym by zimowe okienko przeczekać. Po sezonie wróci Garner więc możliwe że wejdzie w rotacje. Poza tym jest młody Galbraight który już został promowany przez paru ludzi że powinien niedługo zaliczyć debiut. Więc uważam że warto go wykorzystać w paru meczach. Bo w optymalnym ustawieniu 4-2-3-1 mamy 4 graczy na 2 pozycje więc to raczej powinno wystarczyć choć na pewno jeden dodatkowy jeszcze nie zaszkodzi. Jest jeszcze problem z atakiem. Bo zostają nam Cavani i Mason który prawie w ogóle mało grał na tej pozycji + Martial który lepiej gra na skrzydle. Tutaj chyba lepiej kogoś kupić ale pytanie czy ktoś chce przyjść na to by grać raz na ruski rok. Ighalo sie zgodził ale przyszedł w momencie gdy nie było Cavaniego a Rash miał kontuzje. Można spróbować kogoś z młodych - Elanga gra najwięcej na 9tce ale ogólnie jego nominalną pozycją jest ls. A na Hugilla albo McNeila jest raczej o wiele za wcześnie. Więc może trzeba kupić jakąś 9tke podobnego do Ighalo. Ale nie wiem kto by mógł być kimś takim i coś wnieść. Szczerze kupiłbym Welbecka na taką rolę ale mu chyba jeszcze chce się odgrywać większe role.
Noi warto ściągnąć zmiennika dla Bruno bo Mata dopóki nie mamy sprawdzonego prawego skrzydła raczej będzie tam grać częściej. A Donny lepiej się pokazuje na 8mce niż 10tce póki co. Ten Calhanoglu może być dobrym pomysłem. Ale dopoki kogoś nie kupimy to Lingard nie może odejść. Bo ostatecznie on może wejść choć praktycznie nic nie grał. W ogóle uważam że Ole powinien dać mu pograć jakąś końcówkę albo w rezerwach byśmy zobaczyli w jakiej jest formie i żeby ew. zachęcić jakieś zespoły do kupna.

A co do jutrzejszego meczu to po prostu nie możemy się bać i po prostu zagrać swój mecz. I przede wszystkim musimy być skuteczni !! Bez tego ani rusz. Bo okazje na pewno jakieś będą.
GGMU
» 7 grudnia 2020, 23:44 #198
Batigol222: Może w końcu dotrze, że piłkarzy United po prostu trudno jest "wytransferować"? Taki Rojo nie gra nie wiadomo od kiedy, pobiera potężną tygodniówkę i na dodatek klub nie sprzeda go za 5 milionów. Kto i po co miałby go kupować, zwłaszcza w sytuacji, kiedy kluby tną wydatki na transfery? Jones to już w ogóle szkoda gadać i nie wyobrażam sobie, żeby ktoś chciał dać za niego nawet te 5 milionów.

Bailly: on niby ma jakieś perspektywy ale United pewnie będzie chciało ze 20 milionów. 20 baniek za szklanego stopera, który zagrał w kilku spotkaniach na przestrzeni kilku miesięcy to też cena z sufitu. Za taką kasę to można sprowadzić będącego w dobrej formie stopera z La Liga czy Lique 1. Za Gabriela Arsenal dał 26 milionów
» 8 grudnia 2020, 07:42 #197
Tomczo: LvG wiedziałby co robić. Posadzilby Pogbensa na trynunach na resztę sezonu tak jak zrobił z DDG. No i papa by Pawełek powiedział do euro przyszłorocznego :)
» 7 grudnia 2020, 23:31 #196
NoName: Przyszloroczne EURO jest ojcem Pogby?! To dopiero informacja.
» 8 grudnia 2020, 04:25 #195
Tomczo: Nie wiem kolego o co ci chodzi, ale chyba godzina była za wczesną jak pisałeś komentarz :)
» 8 grudnia 2020, 07:24 #194
bartek392: Papa Euro posadziłby go tez na ławce tak jak LVG
» 8 grudnia 2020, 09:01 #193
mikon70: Po czym genialna taktyka sprawiłaby, ze dzisiejszym mecz zostałby przewalony3:1. Bramka dla United z karnego albo po rykoszecie na farcie.
» 8 grudnia 2020, 12:28 #192
NoName: Słowo 'papa' powszechnie oznacza 'tata'. Jeśli chodziło CI o pożegnanie to poprawnie byłoby 'pa pa' ;]
» 8 grudnia 2020, 12:45 #191
karassas: Do kolegów @bartek392 i @NoName, nie czepiacie się tak mało istotnych spraw, jeśli Wy również nie piszecie lepiej.
@NoName Po pierwsze nie wiem co znaczy wyraz przyszloroczne, możesz mi wytłumaczyć? Po drugie apostrofa to nie to samo co cudzysłów.
@bartek392 Tez? To słowo nie pasuje do zdania, zresztą teza wcale nie pasuje lepiej. Nie chodziło Ci o inne słowo.
Zamiast czepiać się nieistotnych szczegółów i być złośliwym odnoście się do treści komentarza, bo każdemu można wypominać takie czy inne błędy.
» 8 grudnia 2020, 15:03 #190
NoName: karassas
A Ty wytykając innym błędy, zamiast odnieść się do treści komentarza, właśnie dałeś popis hipokryzji, tylko po to, aby pokazać jaki obeznany jesteś. I zmieściłeś to wszystko w jednym komentarzu. Brawo!
A tak bardziej serio, to zalecam więcej dystansu.
» 8 grudnia 2020, 17:37 #189
Strzelec: Raiola zawsze musi odstawiać szopke. Pogba mógłby odejść normalnie, bez zbędnego szumu, ale oczywiście grubas musi iść do mediów. Tak jest z prawie każdym transferem przy którym macza palce Raiola. Mam nadzieję, że Pogba nie zagra już w koszulce United.
» 7 grudnia 2020, 23:19 #188
Tomczo: Przecież on się nigdzie nie wybiera.. to po prostu żenujące zagrywki mające na celu wymusić negocjacje nowego kontraktu.
To zbyt piękne by mógł on odejść..
» 7 grudnia 2020, 23:24 #187
wider: patrząc na to co pokazuje Pogba to nowy kontrakt jak by miał dostać to max 100k
» 7 grudnia 2020, 23:28 #186
rvn10: A po co miałby zostać?
» 7 grudnia 2020, 23:28 #185
Tomczo: Bo nikt go nie chce. Jakby chcieli to już dawno by się ktoś zgłosił, a ofert zero. Więc próbują ugrać ile się da w United.
» 7 grudnia 2020, 23:32 #184
rvn10: Niby tak ale może być jak z Sanchezem niby nikt go nie chciał ale ktoś się znalazł:)
» 8 grudnia 2020, 00:24 #183
Tomczo: Sanchez za darmo odszedł, to chyba dlatego go wzięli
» 8 grudnia 2020, 07:23 #182
wider: strata pogby to żadna strata. Zwolni się kasa z tygodniówki a i za sam transfer trochę kasy wpadnie ( ciekawe ile ) i z tych pieniędzy to można kupić na jego pozycję z 10 innych lepszych grajków.
» 7 grudnia 2020, 23:13 #181
mikiartur: raczej 10 lepszych którzy są po prostu rwać trawę. Bo niezależnie od tego czy Pogba chce tu grać, czy czuje się jak niewolnik czy innne niewiadomo jakie sprawy to Pogba w formie to jeden z najlepszych śp na świecie. Tylko szkoda że tej formy daaaaaaaaaaaaaaaaawnoo nie miał
» 7 grudnia 2020, 23:18 #180
wider: i dlatego że Pogba formy u nas nie ma praktycznie w 90-95% spotkań to każdy może być u nas od niego lepszy mimo że ktoś będzie miał mniejsze umiejętności od francuza
» 7 grudnia 2020, 23:27 #179
Batigol222: Nie sądzę, żeby Lipsk wychodził z Poulsenem. Raczej spodziewam się takiego ustawienia, jak w meczu z Bayernem, czyli trzech skrzydłowych, którzy będą zmieniać się na pozycji "9". Zła wiadomość jest taka, że w meczu z Bayernem to wyglądało naprawdę niebezpiecznie. Dobra wiadomość to brak Upamacecano oraz fakt, że Lipsk ogólnie traci sporo bramek, tylko tutaj przydałby się też Cavani. Mam nadzieję, że Ole tym razem nie wyjdzie diamentem, bo Lipsk łatwo potrafi zyskiwać przewagę i ogólnie zagęszczanie środka nie za bardzo na nich działa, co pokazał poprzedni sezon LM. Wolałbym ofensywne 4-2-1-3 z Bruno a przed nim Rash, Greenwood i może Telles jako lewoskrzydłowy a Shaw na LO?

Ogólnie, jeżeli United będzie atakować to stawiam raczej na United. Jeżeli jednak Ole będzie grał zachowawczo to wydaje mi się, że Lipsk może to wygrać.
» 7 grudnia 2020, 22:57 #178
prochuuu: Tak się zastanawiam, co teraz dzieje się u naszych zawodników i w sztabie po wypowiedzi Grubaska. Czy może wszyscy o tym wiedzieli już wcześniej i będzie spokojnie. Czy może wyjdą w ciągu kilku dni na jaw jakieś informacje odnośnie nowej "kontuzji" Pogby, po suplexie o Harrego. Hmmm
» 7 grudnia 2020, 22:34 #177
PogbaKingOfMANU: Szok ile w komentujących jakiegoś zaskoczenia, czy zamieszania, jakby powiedziano coś nowego. Stanowisko Pogby jest jedno i to samo - chce odejść. mówił o tym on i otoczenie nie raz, nie dwa. co niektórzy się dopiero obudziliście? nie przywykliście w ciągu 2 lat? ahahahahaha :D
» 7 grudnia 2020, 22:27 #176
devilek777: A czy kiedykolwiek powiedzieli wprost, że Pogba nie będzie już dla nas grał i w najbliższym okienku zostanie sprzedany?
» 7 grudnia 2020, 23:14 #175
grzesiek696: Przypomnij sobie co agent Pogby mówił w sierpniu.
» 7 grudnia 2020, 23:18 #174
NoName: 'Pora poszukac sobie nowych wyzwan.' Paul Pogba
Dokladnie to powiedzial Pogba, moze nie dokladnie takimi samymi slowami, ale przekaz chyba dosc jasny.
» 8 grudnia 2020, 04:29 #173
grzesiek696: "Myślę, że po tym sezonie i wszystkim, co stało się w tym sezonie, biorąc pod uwagę, że był to mój najlepszy sezon myślę sobie, że to dobry czas na to, aby podjąć nowe wyzwanie gdzieś indziej. Myślę o tym: nowym wyzwaniu w innym miejscu" a to Pogba mówił w czerwcu 2019r. I już wtedy miało go tu nie być. Ale ktoś postanowił inaczej i jest jak jest.
» 8 grudnia 2020, 05:14 #172
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2020 08:40

Jeszcze latem chcieli przedłużenia kontraktu, mówili jak to się pozmieniało jak to fajnie w klubie. Jak ma nie być szok, Jak ta dwójka co chwile zmienia zdanie? Kilka godzin przed wypowiedzią grubego, Francuz wypowiadał się jak to musimy być silni nie dać się Lipskowi, a 4h później booooom i znowu brązowa burza. Szokiem to są takie osoby jak ty, którzy są wyznawcami tego typa.
» 8 grudnia 2020, 08:38 #171
PogbaKingOfMANU: ale wy wiecie co oznacza słowo "they want"? XD "they"! nie "he wants"! tyczy się to klubu, nie Pogby. Ok, to jak lekcje angielskiego mamy już odrobioną, to resztę dodali przedmówcy. Pogba i jego środowisko od dwóch lat mówi jedno i to samo, jaśniej się juz nie da. United z resztą tez mówi jasno - budowanie druzyny wokół niego, chęci przedłuzenia kontraktu, itd. Od Pogby nigdy nie padły takie słowa. On chce odejść, klub chciał budować wokół niego skład, tego choćby stanąć na głowie nie da się pogodzić.
» 8 grudnia 2020, 12:15 #170
HillsHaveEyes: Jutro pOgba udowodni ze swiniak byl pijany gdy robil wywiad i majaczyl, Pogbens musi jutro zagrac mecz zycia bo doszly mnie sluchy ze pod OT budowana jest juz szubienica
» 7 grudnia 2020, 22:21 #169
PogbaKingOfMANU: Czy teraz klub pójdzie w końcu, po dwóch latach, po rozum do głowy i pozwoli mu odejść, czy dalej nie tylko wśród kibiców, ale i zarządu są "geniusze" nierozumiejący ze Pogba od bardzo długiego czasu nie chce tu być i z niewolnika nie ma pracownika? On nie chce tu grać i dobrze, ja mu kibicuję by poszedł do lepszej ekipy. ktokolwiek jeszcze ma wątpliwości jakie są stanowiska? to potwierdzi się tylko, ze kibic United w cyrku się nie śmieje, jeśli mogąc wyciągnąć hajs puszczą go po raz kolejny za free XD
» 7 grudnia 2020, 22:20 #168
SzarimMusty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2020 22:09

Gol Pogby nie powinien być zaliczony. Po podaniu Hendersona piłka wyszła na aut - według analiz BBC piłka była oddalona od linii o ok. pół metra.

Taaaak po czasie o golu kontaktowym z West Hamem ;P
» 7 grudnia 2020, 22:09 #167
kckMU: Dzięki tej bramce na pewno rozwiniemy zakres możliwości VAR.
» 7 grudnia 2020, 22:20 #166
DjTED: Mino Raiola: "najlepiej będzie sprzedać Pogbę w najbliższym oknie transferowym"
» 7 grudnia 2020, 21:59 #165
is200second: Nie wiedziałem ze w Tottenhamie w u23 gra Maurizio Pochetino :D

Mam nadzieje ze jutro Paul Pogba zamknie usta krytykom i wypychającym go z klubu kibicom.
» 7 grudnia 2020, 21:58 #164
prochuuu: Przecież Pogba od długiego czasu sam się wypycha z klubu. Dzisiejsza wypowiedź Raioli, ostatni wywiad podczas kadry, czy wypowiedź sprzed roku gdzie mówił, że może czas na nowe wyzwania. Takze to nie jest tak, że nienawidzimy go tylko za grę ;-) a to, że zagra dobry mecz w niczym nie pomoże, bo jego dni są policzone.
» 7 grudnia 2020, 22:04 #163
levy181: Jutro muszą zagrać naprawdę dobry mecz. LIPSK gra o pelna pule i nie można grac z nimi półśrodkami.
» 7 grudnia 2020, 21:51 #162
MiSt: W sumie nie tylko Ole powinien pokazać teraz jaja. Mam nadzieję, że sama szatnia odpowiednio na to zareagowała. Aż strach pomyśleć co by spotkało Pogbę piętnaście lat temu :)
Mam też nadzieję, że zarząd co nie co zrozumiał i będzie od tej pory wspierał menedżera, a nie pojedyncze gwiazdeczki. Nie ma gracza większego niż United.
» 7 grudnia 2020, 21:49 #161
PogbaKingOfMANU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2020 22:22

ale co ty piszesz? co mieli zareagować, skoro od 2 lat sytuacja jest jasna i niezmienna? - on chce transferu! to jakaś nowość, by były reakcje? XD
» 7 grudnia 2020, 22:22 #160
DjTED: Brighton zrzuca Arsenal w tabeli
» 7 grudnia 2020, 21:40 #159
QUEBON: juz nie
» 7 grudnia 2020, 21:45 #158
DjTED: + 8 min ? Co tam sie dzieje ?
» 7 grudnia 2020, 21:52 #157
AllUnited88: Raiola chce chyba stworzyć swój zespół w Juventus teraz widziałem artykuł w którym było napisane że grubas powiedział że ibra idealnie pasował by do Juventusu.
» 7 grudnia 2020, 21:37 #156
kckMU: Ibra ma charakter i świniak se może jedynie gadać. Milan to klub Zlatana.
» 7 grudnia 2020, 21:50 #155
Batigol222: Zlatan zaliczył już i Juve i Inter i Milan, więc...
» 7 grudnia 2020, 22:59 #154
kckMU: We Włoszech to wielu grało w każdym gigancie. Bardziej chodzi o to, że teraz w Milanie robi swoją misje i na pewno nie odejdzie do Juve.
» 8 grudnia 2020, 00:04 #153
H2O1994: Wirus out! To że odchodzi jest chyba najlepszą wiadomością dla nas od dłuższego czasu. Na bank jutro nie zagra ani minuty i bardzo dobrze.
» 7 grudnia 2020, 21:29 #152
MiSt: Mam nadzieję, że Ole osadzi go na ławce tak jak to robił do tej pory. To wyglądało jak próba sabotażu przed najważniejszym meczem sezonu. Ktoś zapomniał jednak, że nie jest już największą gwiazdką w klubie :)
» 7 grudnia 2020, 21:36 #151
MiSt: To, że Pogba jutro nie zagra jest niemal pewne. Pytanie tylko - czy klub jest w stanie olać go i wesprzeć w końcu menedżera? Mam nadzieję, że tym razem wirus zostanie usunięty z organizmu :)

To jeden z ostatnich piłkarzy, których Ole zapewne chciał się pozbyć. Pozostał jeszcze Rojo i Jones. Co jak co, ale czystki w składzie to Ole wychodzą świetnie.

Mam tylko nadzieję, że ta sytuacja nie wpłynie na jutrzejszą dyspozycję naszych piłkarzy.

PS. Tak szczerze mówiąc to zeszłoroczna kontuzja Pogby była conajmniej podejrzana. Czyżby próba zwolnienia trenera nie powiodła się? :)
» 7 grudnia 2020, 21:27 #150
DjTED: Mysle , ze on juz od dawna wie , ze ma sie pakować. Na bank Ole juz mu to powiedział, a gruby jak to gruby znalazl idealny moment na szum...
» 7 grudnia 2020, 21:19 #149
Diabelski97: "Fabrizio Romano: Paul Pogba nie może już zbyt długo być w Manchesterze. Czerwone diabły spróbują sprzedać Francuza już w styczniu. Dzisiejsze słowa jego agenta spowodowały zbyt "niesmaczną" atmosferę między piłkarzem, a klubem. "





"Paul Pogba nie jest zadowolony z roli jaką odgrywa i rozumie się, że chciałby odgrywać taką rolę w zespole jak Bruno Fernandes."

(Źródło:James Ducker)
» 7 grudnia 2020, 21:12 #148
Magik1990MU: Hahahaha, marzy się leniwej zakale rola lidera. Miał na to 2,5 roku, teraz już za późno. Bruno jest naszą chlubą, a ta łajza to zwykły domokrążca. Wyrzucić za drzwi intruza.
» 7 grudnia 2020, 21:18 #147
mikon70: A nawet 3,5 roku
» 7 grudnia 2020, 21:25 #146
DaredevilUtd: To nie koncert życzeń. Najpierw trzeba zasłużyć później można zadać, lub chcieć. Za darmo umarło panie Pawele i Pan się wkoncu o tym przekona.
» 7 grudnia 2020, 21:34 #145
Gallacher: Jamie Vardy po strzeleniu gola zwycięskiego podbiegając do narożnika kolorowego pokazał że nawet oni mają tego dość.
» 7 grudnia 2020, 21:10 #144
pilchu: Pogba powinien zabrać głos po takim wywiadzie swojego agenta. Potwierdzić bądź zaprzeczyć, ale zabrać głos. Brak wypowiedzi może zostać odebrany jako akceptację wywiadu Raioli, potwierdzenie chęci odejścia. Osobiście, nie mam z tym problemu, Pogba to piłkarz genialny kiedy jest w formie. Problem w tym, że w formie jest rzadko. Nie można budować wokół niego drużyny. Na zawodnika z ławki bądź mniej minut się nie zgodzi, a i pensja Francuza jest zbyt wysoka na takie rozwiązanie. Moim zdaniem, jeśli pojawi się ktoś kto położy 70-80 mln na stole to warto go sprzedać.
» 7 grudnia 2020, 20:53 #143
Fido: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2020 21:34

Genialny to jest Hary Keane, Lewandowski, Messi, CR7, i wielu jeszcze można wymienić a Pogba był bardzo dobry. Momentami miał genialne zagrania, ale jest strasznie nieregularny. Jeden dobry sezon w Juve i kilka meczy na sezon u nas to mało na World Class'a
» 7 grudnia 2020, 21:33 #142
prochuuu: Możemy być pewni, że Paul nie zabierze głosu, ma od tego swojego agenta, który z resztą długi czas już to robi. Po przeczytaniu biografii Zlatana, jestem pewien jednego - Mino nie zrobił tego ze swojego widzimisię. Dla swoich "najlepszych" zawodników potrafi zrobić bardzo dużo. Ma głęboko w poważaniu dobro innych. Najważniejsze żeby pitos się zgadzał i zawodnicy byli zadowoleni.
» 7 grudnia 2020, 22:21 #141
Strzelec: It is understood Paul Pogba would prefer the sort of playmaking role that Bruno Fernandes has made his own [@TelegraphDucker]
» 7 grudnia 2020, 20:47 #140
kielbasior: To mógł pokazywać ten swój wielki "talent" przed przyjściem bruno, miał na to aż 3 lata.
» 7 grudnia 2020, 20:53 #139
piter100000: Ta gruba menda zrobiła to specjalnie. A ta parszywa francuska g.nida śmie mówić nie dalej jak wczoraj czy przedwczoraj, że dla niego drużyna jest najważniejsza. On doskonale wiedział co zamierza tłuścioch i założę się, że nasze odpadnięcie z LM będzie im na rękę. Znowu grubas będzie mógł zacząć śpiewke jaki to Paul jest nieszczęśliwy i niespełniony w United. No nie mogę tego przeboleć. Co za łaj.zy
» 7 grudnia 2020, 20:35 #138
Alibaba: Po takich wypowiedziach agenta pogba powinien zostać odstawiony od składu nie powinien zabierać miejsca gracza którzy chce być częścią tego zespołu.
» 7 grudnia 2020, 20:30 #137
DjTED: Pogba do Arsenalu, a Partey do nas... Najlepiej zimą
» 7 grudnia 2020, 20:15 #136
Pyra: No ja aż tak źle Arsenalowi nie życzę
» 7 grudnia 2020, 20:47 #135
Reico100: Mam nadzieję, że Pogba już nie zagra w pierwszym składzie United. Już lepiej Lingarda wystawić czy jakiegoś młodzika niż tego Pana. Sprzedać gdzie się da i zapomnieć o tym najbardziej przereklamowanym piłkarzu ostatnich lat.
» 7 grudnia 2020, 19:54 #134
mikon70: Są pewnie granice. A taką granicą jest to, ze mimo wszystko lepiej postawić na Pogbe niż Lingarda.
» 7 grudnia 2020, 20:13 #133
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2020 20:14

Klub by się ośmieszył. Mam nadzieję, że jest już dogadany z innym klubem i do widzenia.
mikon70 - W tej sytuacji no nie.
» 7 grudnia 2020, 20:13 #132
kckMU: Jeśli Brighton dzisiaj wygra, to Arsenal spada na 16 miejsce. Oni po wygranej z nami chyba postanowili skończyć sezon.
» 7 grudnia 2020, 19:51 #131
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2020 19:58

Zdobyli po 14 latach OT czyli cel na sezon spełnili, więc mogą kończyć
» 7 grudnia 2020, 19:58 #130
mikiartur: Co do losowania dzisiejszego to trochę szczęścia i nieszczęścia. Bo na tą chwilę nie mamy podjazdu do Anglików ale chociaż na mecz do Polski przyjadą (oby wrzesień) to może warto się zmobilizować. Węgry i Albania to nie najłatwiejsi rywale ale mogło być gorzej. O San Marino i Andorze nie wspominam.

A co do wypowiedzi Raioli no to żenada że teraz przed mega ważnym meczem się wypowiada, ale to takie do niego podobne w sumie. Czy odejdzie w styczniu? Jeśli tak to wątpię by ktoś za niego przyszedł choć nie wykluczam. Jednak szybciej transferu się w lato spodziewam, bo może będzie chciał Pogba zagrać mocne Euro i Raiola dzięki temu podbije cenę. A nawet uważam że nie ma sensu w zimę kogoś sprowadzać na wypadek jego odejścia. Mamy Maticia, Scotta, Fredam Donnego i można np Galbraighta włączyć do pierwszego składu dzięki temu. Bo jakby nam 2 super transfer zimowy wyszedł z rzędu to byłby jakiś szok. A z nimi jest taka sinusoida. Raz taki Sanchez który okazał się klapą totalną a potem Beuno który może być strzałem w 10tke. Jeśli miałbym kogoś w styczniu sprowadzić to tylko jakiegoś zmiennika dla Bruno. Donny będzie docelowo grał jako 8mka więc zmiennik dla Bruno przyda się. Może ten Calhanoglu, albo jakaś inna 10tka która mogłaby jako zmiennik grać. Osobiście Mate by widział jako zmiennika ale dopoki nie mamy prawoskrzydłowego to jednak on tam się bardziej przyda.
» 7 grudnia 2020, 19:51 #129
PastaDoCiasta: Tak, tylko, że przy odejściu Pogby Bruno i VDB będą naszymi jedynymi kreatywnymi pomocnikami. McTomek, Fred i Matic to defensywni, w kreacji za dużo nie dają. A jak chcielibyśmy grać pomocą złożoną z kimś z tej trójki na 6, VDB na 8 i Bruno na 10 to powodzenia w graniu całego sezonu jednym składem
» 7 grudnia 2020, 20:38 #128
Cieniu: W ogóle mam niebieską koszulę w awatarze na stornie Czerwonych Diabłów. Ale ze mnie dekiel.
» 7 grudnia 2020, 19:42 #127
Saberem47: Dziękujemy za podzielenie się tą informacją xd
» 7 grudnia 2020, 19:54 #126
Cieniu: Zawsze do usług świadczonych przeze mnie.
» 7 grudnia 2020, 20:00 #125
JamesBond007: Pewnie jesteś jednym z ludzi szadoł wysłanych przez szpiegów z Chelsealive :D
» 7 grudnia 2020, 20:00 #124
mikon70: Jaja jak berety
» 7 grudnia 2020, 21:26 #123
Cieniu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2020 21:36

Kochaniutki kibicuje diabłom od 1998 czyli od 7 roku życia
kiedy mój kochany tata przełączył Polsat na którym leciał film "Miłość Szmaragd i krokodyl" I zobaczyłem po raz pierwszy naszych pięknych zawodników. Od tamtego czasu im kibicuje i jako 7-8 letni gówniarz prosiłem tatę i wujków, by mi jak najwięcej opowiedzieli o Tym wspaniałym klubie. I tak moja miłość i przywiązanie do klubu trwa już 22 lata. A mam lat 29. Nigdy nie zawahałem się w kibicowaniu i nie odwróciłem się. Może nie zawsze zgadzałem się z decyzjami o wizjamy trenerów. Ale kocham tych chłopaków i oddałbym wszystko, byle nasz klub wrócił na swoje miejsce. Czyli najlepszej drużyny piłkarskiej świata.
» 7 grudnia 2020, 21:31 #122
rvn10: Raiola i Pogba dobrze wiedzieli kiedy uderzyć w nasz klub. Dla mnie to świetna informacja bo Pogbuś nie jest nam potrzebny, rok temu pod względem sportowym liczyłem na niego no ale teraz... Gruby dobrze to wykombinował, ma na pieńku z naszym klubem i wbił szpile. Na szczęście nie za długą;)
» 7 grudnia 2020, 19:42 #121
Lester: Jak de gea będzie w bramce to przegrają
» 7 grudnia 2020, 19:42 #120
Cieniu: Sir Alex doskonale wiedział co robi, gdy nie blokował jego odejścia a wręcz pozwolił na oddanie go do Juventusu.
Tyle w temacie. Jak dla mnie sprawa zamknięta. Wysłać do rezerw i sprzedać, by chociaż trochę kasy odzyskać. I skupić się na najbliższych meczach.
» 7 grudnia 2020, 19:29 #119
JaknieOletoKto: Co ty chłopie wiesz co robił fergi żeby go zatrzymać.
» 7 grudnia 2020, 19:50 #118
smutny87: a co robił
» 7 grudnia 2020, 20:27 #117
Pops918: sportwitness.co.uk/leaked-messages-reveal-bruno-fernandes-telling-teammates-f-off-sporting/
Ciekawe co sobie Bruno myśli o takim Pogbie :)
» 7 grudnia 2020, 19:25 #116
GraanManU: Teraz powinien powiedzieć "FUCK OFF FROM UNITED!!"
» 7 grudnia 2020, 19:29 #115
RedRevolta: Wytłumaczcie mi coś bo nie ogarniam, jutro gramy jeden z ważniejszych meczów w sezonie jakby nie było, kwestia dalszej gry w LM, a dzisiaj wieczorem taka informacja od agenta Raioli o Pogbie, który jutro może wyjść w pierwszym składzie, coś tu nie gra i to strasznie, czy ktoś tam ma kontrolę na tym człowiekiem, czy on faktycznie może sobie peplać to i owo kiedy mu pasuje.. przecież to chore.
» 7 grudnia 2020, 19:22 #114
GraanManU: Chyba nikt z kibiców nie ogarnia tego. Najgorsza menda, bez cienia honoru mogła tak zrobić!
» 7 grudnia 2020, 19:32 #113
rvn10: Raiola i Pogbuś zrobili to z premedytacją.
» 7 grudnia 2020, 19:50 #112
SkilledHydra16: Chętnie zobaczę potężnego górala czyszczącego biednego rasha
» 7 grudnia 2020, 19:12 #111
mordynator: Chętnie zobacze jak Rash wkręca Bereśa/Kędziorę tak że sie już nie wykręcą :D
» 7 grudnia 2020, 19:16 #110
mordynator: Wiadomo kiedy te eliminacje sie zaczynają?
» 7 grudnia 2020, 19:04 #109
Pops918: Chyba jakoś w marcu będą pierwsze mecze.
» 7 grudnia 2020, 19:05 #108
mordynator: Fajnie jakbyśmy z Anglikami u siebie grali troche poźniej bo jak do razu w marcu to będzie lipa z biletami raczej przez covida.
» 7 grudnia 2020, 19:08 #107
rvn10: Dostaniemy w pupke od Anglików.
» 7 grudnia 2020, 19:03 #106
woxx1991: Anglicy to w tej grupie chyba z 50 bramek strzelą. Oni zazwyczaj w eliminacjach są mocno. Myślę, że Polacy uzbierają około 20 punktów
» 7 grudnia 2020, 18:51 #105
Ciechanek: Ale fart w losowaniu HAHA
» 7 grudnia 2020, 18:46 #104
DjTED: Gramy z Anglikami w eliminacjach do MS. Losuja dalej
» 7 grudnia 2020, 18:34 #103
Strzelec: I do tego z Węgrami.
» 7 grudnia 2020, 18:41 #102
UnitedFan07: Chyba nie ma zadnej reprezentacji w Europie ktora tak czesto grała z Anglia w eliminacjach
Zobaczymy
» 7 grudnia 2020, 18:55 #101
Magik1990MU: Dobra, pomarzmy o przyszłym sezonie

Rash-Cavani-CR7
Bruno-VdB
Fred
Shaw/Telles-Maguire-Upamecano-AWB
» 7 grudnia 2020, 18:33 #100
kckMU: CR7 po lewej, jako napastnik oczywiście.
» 7 grudnia 2020, 18:36 #99
Magik1990MU: a na prawej Rash? Trochę to słabo wygląda. Wiem, że u nas grał po lewej, ale tutaj mamy i Martiala, i Marcusa.
» 7 grudnia 2020, 18:37 #98
janpal1: Zamiast Freda defensywny pomocnik w stylu Ndidiego, jakby wyciągnąć Kante z Chelsea.
» 7 grudnia 2020, 18:38 #97
GraanManU: Kante, Ndidi, Zakaria, Neves, Partey - może już mu się odechciało grac w Londynie XDD, Rice, Kamara z OM. Wybór jest ogromny i możemy zrobić jeszcze tak, że stawiamy na Garnera, jestem fanem tego chłopaka. OGOLNIE OLE UFAM TOBIE - TY WIESZ NAJLEPIEJ :D
» 7 grudnia 2020, 19:03 #96
SzarimMusty: Wymarzony skład i Fred... Niektórzy nie przestaną mnie zaskakiwać swoimi wyborami.
» 7 grudnia 2020, 19:11 #95
Magik1990MU: pozbyć się go w zimie, wymienić na CR7
» 7 grudnia 2020, 18:34 #94
Magik1990MU: Jak najbardziej. Juve nie stać na pensje Cristiano.
» 7 grudnia 2020, 18:36 #93
Fido: Grubas dogadał nowy wysoki kontrakt dla Pogby i zbija cenę, przy tym wycierając se gębę naszym klubem. A ten deal z Ronaldo możliwy. Ponoć chevrolet ma dać kasę na transfer ale czy to prawda? czy plotki...
» 7 grudnia 2020, 18:49 #92
MaciejusManUtd1: Magika może nosi, ale jak popatrzeć na problemy finansowe Juventusu to taka wymiana mogła by mieć sens. Zaznaczam ponad 30mln euro na sezon gdzie Juve za te pianiadze może opłacić prawie połowę pierwszego składu. I mają swojego czlapaka.
» 7 grudnia 2020, 19:19 #91
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2020 18:33

Gramy z Angolami w eliminacjach do Kataru :D
Ależ to będą starcia Lewego z poteżnym Maguierem
» 7 grudnia 2020, 18:31 #90
piter100000: Trzeba powalczyć o bilety na mecz w Polsce. Rash, Maguire, Greenwood, AWB, Henderson będzie szansa kogoś złowić nawet jak tylko Rash i Maguire przylecą to też dobrze
» 7 grudnia 2020, 18:34 #89
mordynator: piter
Oj trzeba bedzie powalczyć tylko oby wszystko wróciło do normy do tego czasu.
» 7 grudnia 2020, 18:40 #88
MixEx: Trzeba było tego Pogbe sprzedać w tym samym czasie w którym zwolniono Mourinho. Klub się tylko kompromituje z tym klaunem
» 7 grudnia 2020, 18:20 #87
tom93: Podejrzewam, że dużo na nim zarabiają z reklam Adasia, dlatego sie go tak uczepili
» 7 grudnia 2020, 18:25 #86
piter100000: Ja już pomijam fakt w jakim kiblu byliśmy kiedy Jose został zwolniony to uważałem tak wtedy i uważam tak teraz: Zanim zwolnili Mou powinni najpierw sprzedać Pogbe. Ewidentnie nasz klub ugiął się w tamtym czasie pod presją tego placka i jego toksycznego agenta. Właśnie przez tego "piłkarza" Mourinho u nas nie wyszło. Co nie zmienia faktu, że sam go chciał i zostaliśmy z tym dobrodziejstwem
» 7 grudnia 2020, 18:30 #85
PastaDoCiasta: Jeśli to prawda, że Pogba odchodzi i to w ogóle już w styczniu, to konieczny będzie jeszcze zakup środkowego pomocnika, ciekawe ile kasy dostaniemy
» 7 grudnia 2020, 18:13 #84
MiSt: Wystarczy dobry defensywny pomocnik. Na tej pozycji mamy tylko Maticia(ewentualnie Freda), a ósemek mamy pod dostatkiem.
W lato powalczyć o prawoskrzydłowego, środkowego obrońcę i mamy bardzo dobrą kadrę.
» 7 grudnia 2020, 18:16 #83
DjTED: Ja wiem gdzie gra fajny defensywny. Taki najlepszy z drużyny. U okupantów z 15 miejsca ;) Może da radę go od razu wyciagnac
» 7 grudnia 2020, 18:27 #82
rreddevilss: Pogba jutro nie zagra tego jestem już pewny
Wan Bissaka Lindelof Maguire Shaw Telles
Matić Scott
Bruno
Rashford Greenwood
» 7 grudnia 2020, 18:06 #81
rreddevilss: Ciekawe czy na konfie przed meczowej padnie pytanie o wypowiedz swiniaka
» 7 grudnia 2020, 18:02 #80
PastaDoCiasta: To że padnie to więcej niż pewne, zresztą tak samo jak to, że Ole udzieli zdawkowej wypowiedzi. Takich rzeczy nie roztrząsa się na konferencjach, pierwszym znakiem, który może nam coś pokazać będzie pozycja Pogby w jutrzejszym składzie
» 7 grudnia 2020, 18:04 #79
PastaDoCiasta: Mega dziwna jest ta sprawa z Pogbą. Z tydzień temu McTomek go bronił w mediach, wczoraj klubowa telewizja przeprowadziła z nim wywiad, w którym mówił, że dobro klubu jest najważniejsze a dziś nagle taka bomba od Rioli... To się po prostu nie trzyma kupy, skoro Pogba jest na wylocie to po co nasi gracze i klubowe media by się tak bardzo angażowali w robienie mu PR-u? Chodzi o podbicie ceny? Ale wątpię, by McTomek brał w tym udział ani od tego nie jest ani nie ma w tym interesu. W to, że Riola powiedział to bez wiedzy Pogby też nie wierzę, a do tego data, czyli dzień przed pierwszym "meczem sezonu". Ale tam musi teraz wrzeć w klubie, ktoś tu smieszkował że pracuje w szatni, to może opowie coś zza kulis? :D
» 7 grudnia 2020, 18:02 #78
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2020 18:07

RB Lipsk wynajął brata bliźniaka Raioli, aby ten zrobił zamieszanie w Manchesterze United. Tak było naprawde.
» 7 grudnia 2020, 18:06 #77
DjTED: Myślę, że Ole powiedział Pogbie , że ma pakować manatki
» 7 grudnia 2020, 18:30 #76
Caspa: Zamienić na Crystyne i ciach może będzie lepiej a jak coś to dołożyć 20ml
» 7 grudnia 2020, 18:01 #75
PastaDoCiasta: Juve ponoć ostro oberwało kryzysem pandemicznym i szukają oszczędności, więc tym bardziej dziwi mnie ze chcs wykładać wielką kasę na Pogbę i jego tygodniówkę
» 7 grudnia 2020, 18:03 #74
MixEx: Teraz powinna być jasna sprawa. Albo Pogba zwalnia agenta, albo powinien zostać zesłany do rezerw. OGS musi pokazać jaja w tej sytuacji. Nie będzie byle gruba parówa pluła na klub.
» 7 grudnia 2020, 17:56 #73
PastaDoCiasta: W ogóle to że słów Rioli najbardziej logicznie wynika to, że Pogba miałby odejść już w styczniu, więc to jak będą wyglądały całe 3 tygodnie miałoby akurat najmniejsze znaczenie
» 7 grudnia 2020, 18:06 #72
MaciejusManUtd1: Agent jest słowem piłkarza. Pogba to dzieciuch, który się boi takie rzeczy powiedzieć. Więc ma wujka grubego.

Jeśli Ole już go weźmie to powinien ktoś Pogbie przesunąć zegarek aby został w hotelu. Ja bym mu to odwalił jak bym miał taką możliwość jako zawodnik United.

Chce odejść to niech leci nikt tu zanim nie będzie płakać.
» 7 grudnia 2020, 17:51 #71
MiSt: Mam nadzieję, że Pogba posiedzi do końca kontraktu na trybunach i dojdzie w końcu do wniosku, że sam sobie zniszczył karierę(choć szczerze wątpię).

Jeśli jednak dostaniemy za niego solidną ofertę to chociaż po części się "zwróci". Jak widać Ole jednak ma ogromne jaja, bo posadził go na ławce. Całe szczęście, że za jego czasów zaczynamy sprowadzać profesjonalistów(Harry, Cavani, Bruno, Donny, Aaron, nawet James), a nie piłkarzy zainteresowanych tylko rozgłosem wokół swojej osoby. Nawet jeśli Ole nie osiągnie tu sportowego sukcesu to i tak ogromnym osiągnięciem będzie posprzątanie naszej kadry z tego typu zawodników.

Wstyd mi za to, że tak długo w niego wierzyłem.
» 7 grudnia 2020, 17:50 #70
MiSt: Jak sobie pomyślę, że większość mojego czasu jako fana United(kibicuję od LvG) poświęciłem na wiarę w to, że może w końcu wypali to jest mi po prostu smutno.
Mam nadzieję, że moment jego odejścia jeszcze bardziej oczyści naszą kadrę.
» 7 grudnia 2020, 17:55 #69
Puszek2100PL: Akurat droga redakcjo psg jest teraz na 2 miejscu. Wiec jeśli my wygramy i oni to my wyjdziemy z 1 miejsca. My mamy +6 a PSG + 3 bramki
» 7 grudnia 2020, 17:45 #68
Mariano88: Puszek, niestety nie masz racji, liczą się bezpośrednie mecze
» 7 grudnia 2020, 17:47 #67
MaciejusManUtd1: Nie masz racji. Jeśli PSG wygra i my z Lipskiem to będą się liczyć pojedynki między Nami a PSG. Więc PSG wyjdzie z pierwszego.
» 7 grudnia 2020, 17:48 #66
MrCygan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2020 17:49

Od kiedy, a nie strzelone bramki? O,o Rozumiem, jeśli taki sam bilans bramek, ale tak? Tym bardziej, że na tabeli Google Ligi Mistrzów jesteśmy na 1 miejscu
» 7 grudnia 2020, 17:48 #65
kolokolo98: Nie, bo liczy się bilans meczów bezpośrednich. Jak oni wygrają i United wygra, to oni wychodzą z pierwszego miejsca, bo wygrali 3-1 na Old Trafford, a my 2-1 u nich. Teraz jesteśmy na pierwszym, bo trzy drużyny mają tyle samo punktów i jest liczone inaczej, na podstawie małej tabeli z United, PSG i Lipskiem.
» 7 grudnia 2020, 17:49 #64
is200second: Nie wyjdziemy z pierwszego. Wygrana i przegrana. Bilans bramkowy MU 3-PSG 4.
Obecna tabela owszem pokazuje United jako lidera grupy, ale tylko dlatego że faza jest jeszcze w trakcie. Po jej zakończeniu w przypadku wygranych obu ekip Francuzi wyjdą z pierwszego miejsca.
» 7 grudnia 2020, 17:52 #63
awe: Pomimo, ze w tym sezonie nasze zwyciestwa sa malo przekonywujace, to jestem dziwnie spokojny o ten meczy i wierze, ze motywacja na ten mecz bedzie wystarczajaco duza, zeby ograc Lipska na ich stadionie.
» 7 grudnia 2020, 17:39 #62
kckMU: Jeśli to nie fejk, to świniak nie mógł sobie lepszego momentu wybrać. Akurat przed meczem o wszystko w LM i derbami z City.

Mam nadzieje, że ten pieprzony leń to ostatni piłkarz od niego.
» 7 grudnia 2020, 17:32 #61
is200second: W żadnym wywiadzie w żadnej wypowiedzi nie słyszałem od samego Pogby żeby chciał kiedykolwiek odejść. Zwykle robienie burzy w słoneczny dzień.
» 7 grudnia 2020, 17:37 #60
rvn10: Posłużył się agentem.
» 7 grudnia 2020, 17:39 #59
MiSt: No cóż, jeśli Pogba twierdzi inaczej od Raioli to czemu nie prostuje jego słów lub go nie zwalnia? Dla mnie to jednoznaczne z tym, że jest to głos samego Pogby, który widocznie woli rozgłos niż jakąkolwiek lojalność i profesjonalizm.

Mino ma jednak rację - to już koniec Pogby w naszym kochanym klubie.
» 7 grudnia 2020, 17:40 #58
acidfuji: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2020 17:42

Jutro jeszcze ma się ukazać jakiś wywiad z naszym wspaniałym pomocnikiem. To jest straszne robic taki gnoj przed meczem. Nie widzę opcji zeby ten gość byl w ogole w składzie na jutro.

Głęboko liczę że to prawda i koles zniknie z United.
» 7 grudnia 2020, 17:41 #57
MrCygan: @is200second Nie słyszałeś? A ostatnio na kadrze stwierdził, że chciałby spróbować nowych wyzwań. Zazwyczaj takie "wyznanie" to mowa o transferze. Ja osobiście mam go dość. Ma nasz klub gdzieś, zachowuje się jak drugi Paul Scholes, a nawet jego korków nie powinien dotknąć. Brat, agent i kto jeszcze ma się wypowiedzieć w podobnym tonie? Gadanie o "jego talencie" oraz że "potrzebuje lepszych piłkarzy" jest po prostu śmieszne. Przez 4 lata zagrał pojedyncze dobre mecze, nie potrafił utrzymać formy. "Kontuzje" trwające dziwnie długo kiedy klubowi nie szło. Tego wszystkiego jest po prostu za dużo. Nigdy żadnej wypowiedzi nie zaprzeczył Raioli, a oni nie działają bez "pozwolenia". Tym bardziej, że to nie jest pierwszy raz. Niech idzie, nie będę płakał za "księciem". Sprzedać/wymienić za Ronaldo i zapomnieć o wtopie transferowej.
» 7 grudnia 2020, 17:47 #56
is200second: No tak właśnie jest jak oczekujecie od niego że będzie napastnikiem rozgrywającym i defensywnym w jednym. Ile lat w tym klubie już trwa kryzys? Widać jak byk na przykładzie Barcy że nawet Messi nie jest w stanie sam nic zrobić jak drużyna jest pod forma.
» 7 grudnia 2020, 17:56 #55
MrCygan: Według mnie oczekiwać, umieć przyjąć piłkę, dobrze ją odegrać bez pięciu przyjęć, zastawić zamiast się wywracać i doprowadzać do kontr i grać z zaangażowaniem to niezbyt wygórowane wymagania.
» 7 grudnia 2020, 18:00 #54
acidfuji: @is200second nikt od niego nie oczekuje nic poza byciem pomocnikiem. Niestety nie robi tego dobrze i pojedyńcze przeblyski takie jak jedno super podanie czy gol nie sprawia ze podsumowanie jego pobytu w naszym klubie sie zmieni. Pomijając jego umiejętności i forme ktorej tak naprawde duzo nie bylo to człowiek medialnie razem ze swoim agentem zachowują nie poważnie. Przecież to jest logiczne ze on wiedział że Raiola to zrobi i zostalo to zaplanowane. Nie widzę naprawdę argumentów tutaj przemawiające ku jego obronie.
» 7 grudnia 2020, 18:53 #53
kamtor: Środek pomocy zapowiada się mega szybki z mega kombinacyjna gra
» 7 grudnia 2020, 17:23 #52
Kilerek7: Pogba's been offered to City and revelled in a United manager's sacking. Raiola has undermined Woodward, Solskjaer and now the club on the eve of a huge game. #mufc's indulgence of Pogba went against the club's ethos and he has wanted out for over two years. Has to be sold ASAP.

Samuel Luckhurst
» 7 grudnia 2020, 17:12 #51
is200second: Taa już uwierzę ze Pogba działa na niekorzyść klubu. Zwłaszcza że Ole stał zanim zawsze murem. Świniak robi aferę jak zwykł w tym klubie.
» 7 grudnia 2020, 17:34 #50
rvn10: Prosta sprawa, zagrać dobrze pierwszą połowe i będzie sukces. Lipsk napewno rzuci się na United a oni muszą to przetrzymać inaczej będzie nieciekawie .
» 7 grudnia 2020, 17:06 #49
Magik1990MU: Co myślcie o wymianie wirusa na CR7? Moim zdaniem dobry deal. Ronaldo nawet w tym wieku więcej by dał niż ta łajza Pogba.
» 7 grudnia 2020, 17:00 #48
H2O1994: Każdy sposób pozbycia się wirusa będzie dobry.
» 7 grudnia 2020, 17:02 #47
H2O1994: Nawet za darmo oddać, oszczędzimy na tygodniówce z kosmosu.
» 7 grudnia 2020, 17:05 #46
Pezet: Tu nawet nie ma co porównywać i się zastanawiać . Cr to wciąż gwarancja bramek przez kilka lat a czlapak ... szkoda strzępić ryja
» 7 grudnia 2020, 17:11 #45
Lisan: [POGBA]

Mino Raiola(agent Pogby):

"To koniec Paula Pogby w Manchesterze United."

Już rozwala MU przed meczem LM. POGBA PRZESTAŃ MI MANCHESTER PRZEŚLADOWAC
» 7 grudnia 2020, 16:36 #44
DaredevilUtd: Niech spada, więcej z nim problemu niż pożytku. Gość uważa siebie za bóg wie co.
» 7 grudnia 2020, 16:40 #43
Pezet: Skąd info ? To nie jakiś fejk ??
» 7 grudnia 2020, 16:42 #42
SikamNaPapugi: Fabrizio Romano cytuje
» 7 grudnia 2020, 16:46 #41
Magik1990MU: MACIE SWOJEGO POGBUSIA OBROŃCY.
» 7 grudnia 2020, 16:50 #40
Pezet: Również gardzę . W takim razie ta lajza nie powinna jutro zagrać . Gruby nic nie robi bez wiedzy swoich klientów . To jest coorva skandal żeby kolejny raz sobie mordę wycierali Manchesterem United . Tfu
» 7 grudnia 2020, 16:51 #39
Magik1990MU: A byłem jechany za nazywanie tej gnidy wirusem. Ciekawe co teraz obrońcy tej łajzy powiedzą? Pan piłkarz zhańbił tę koszulkę i ten klub
» 7 grudnia 2020, 16:52 #38
mordynator: No to Pogba nie ma prawa jutro wyjść w pierwszej 11 jak on już jedną nogą poza klubem.
» 7 grudnia 2020, 16:52 #37
Pezet: Takie słowa przed najważniejszym meczem sezonu na ten momwnt ?? Brak mi slow na te szuje . Pozbyć się tego odpadu jak najszybciej i z grubasem biznesów nie robić . Strzelił ładna bramkę i już ego ameby daje o sobie znać . Parodia człowieka
» 7 grudnia 2020, 16:54 #36
Magik1990MU: obaj z tego klubu WON!
» 7 grudnia 2020, 16:55 #35
GGMUN6: Dokładnie Pezet, też nie chce mi się wierzyć, że Pogba nic o tym nie wiedział. Niby kocha United, jak to mówił, a pozwala by jego spaślak obrażał klub, a teraz przed aktualnie najważniejszym meczem gada takie coś. Ja mam nadzieję, że Pogba już nie zagra ani minuty w barwach United.
» 7 grudnia 2020, 16:55 #34
rvn10: Kto tam będzie tęsnić za Pogbą.
» 7 grudnia 2020, 16:55 #33
H2O1994: On w ogóle nie powinien mieć prawa wychodzić w podstawowej 11, nie zasługuje.
» 7 grudnia 2020, 16:55 #32
Lisan: Alez ten transfer jest porazka. Cala kariera człapaka po powrocie do MU to ciagle ponizanie klubu i na koniec zrobił to samo.
» 7 grudnia 2020, 16:56 #31
Pezet: Wiedział bankowo . Sporo czytałem o Mino , zwłaszcza w biografii Zlatana poświecono mu sporo uwagi .
Z najważniejszymi klientami a takim jest Pogba gruby gada codziennie . Przyjaźni się z ich rodzinami . Każdy ruch dyskutują . Dla tego jestem pewien ze panicz strzelił wczoraj bramkę i znów odlecial i myśli ze jest Zidanem
» 7 grudnia 2020, 16:58 #30
Kilerek7: Dajcie spokój już z tym Pogbą, niech idzie stąd w pierony i zabierze Martiala ze sobą.
» 7 grudnia 2020, 17:00 #29
mikiartur: Mino Raiola to Tuttosport: I can say that it's over for Paul Pogba at Manchester United. Czerwone koło #MUFC #Pogba #transfers
Jak chce odejść niech odchodzi. W zeszłym roku lub 2 lata temu byłby problem z jego zastąpieniem ale obecnie nie jest tak dla nas ważny. Zespół już raczej nigdy nie będzie wokół niego budowany. Mamy Bruno Rashforda wokół których ten skład będzie raczej budowany. Bruno ma 26 lat, Rashford 23 , Donny 23 Martial 25 Greenwood 19 James 23 Scott 24(rocznikowo) Fred 27. Mamy zawodników którzy będą w najbliższych sezonach fundamentami tej ekipy. Do tego są jeszcze młodzi którzy mogą wypalić - choćby Amad lub Pellistri. Hugill, Elanga Galbraight Garner to także zawodnicy którzy mogą za jakiś czas o sile zespołu decydować. Jeśli Pogba chce odejść to proszę bardzo. Niech go sprzedadzą latem. Teraz jego pozycja w klubie nie jest taka mocna gdy odchodził Mourinho głównie przez kontuzje i przyjście Bruno. Zarząd nie będzie naciskał na jego pozostanie gdy będzie miał tak mocnych zarówno marketingowo jak i sportowe mocnych grajków jak Fernandes Rashford a możliwe że zaraz Donny. Pytanie czy się chętny na Pogbę znajdzie. Bo za 60-70 pewnie chłopak pójdzie jeśli będzie sprzedawany. A może fajnie w jakąś wymiane wejść. Jak juve? no to może Ronaldo xd choć Chiese także bym chętnie u nas widział. Jak Real to zależy jaką chcemy pozycje wzmocnić (Może Rodrygo na prawe skrzydło, jak do środka pola to Valverde) jak PSG to tylko gotówka bo raczej nikogo bym nie chciał poza Mbappe na którego nie ma szans. Ale podsumowując. Jeśli mu coś nie pasuje albo chce odejść to niech odejdzie - płąca kolejna wysoka się skasuje + wpadnie jakiś nowy piłkarz albo niezła kasa
» 7 grudnia 2020, 17:00 #28
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2020 17:03

Oby się wyjaśniło z nim jak najszybciej, bo wszyscy uważają, że to my go stopujemy w rozwoju. Gość odkąd przyszedl do nas to tylko zamieszanie potrafi robić, a jego gra jest lekko mówiąc poniżej oczekiwan. No ale przecież to Mourinho, pozycja na której gra, siedzenie na ławce, koledzy w koło są problemami, nie on. Myślę, że 50 to max, a znając życie to za mniej go będą chcieli kupić i znowu będzie problem.
» 7 grudnia 2020, 17:01 #27
Lisan: Brać za niego Grealisha i chyba kazdy bedzie zadowolony. Walczak z charakterem pasuje do koncepcji Ole w przeciwieństwie do wirusa
» 7 grudnia 2020, 17:13 #26
grzesiek696: Miał papiery na wielkiego piłkarza. Niestety w głowie głupoty a nie praca, i do tego ludzie z jego otoczenia też swoje zrobili. Raczej nikt płakać po nim nie będzie, ja na pewno nie.
» 7 grudnia 2020, 17:17 #25
GraanManU: NAJWIĘKSZY WRÓG MA WIECEJ PRZYZWOITOŚCI NIŻ TEN ŚWINIAK I POGBA. RZUCAĆ TAKIE SŁOWA DZIEŃ PRZED NAJWAŻNIEJSZYM MECZEM TO SIE W OGOLE W GŁOWIE NIE MIEŚCIE. GARDZE OKROPNIE!! I MAM NADZIEJE, ŻE JUZ NIE ZOBACZYMY GO W KOSZULCE UNITED. NIE PRZEPADAŁEM ZA NIM, ALE TERAZ TO TYPA NIENAWIDZE!! WON Z UNITED!!
» 7 grudnia 2020, 18:23 #24
is200second: A ja bym zagrał dokładnie to samo ustawienie co w drugiej połowie z WHU czyli Mata i zamiast Mctomineya Matic.

Rashford
Bruno Mata Greenwood
Pogba Matic
Telles Lindelof Maguier Bissaka
David
» 7 grudnia 2020, 16:33 #23
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2020 16:36

Pogba i Matić obok siebie to samobójstwo jak kompletnie nie są w formie.
» 7 grudnia 2020, 16:36 #22
Pezet: Tez uważam ze to słaby pomysł . Nie są zbyt mobilni
» 7 grudnia 2020, 16:43 #21
mordynator: Pezet
Do tego jakby Pogba zaś tak dreptał jak w ostatnim meczu to Lipsk nas po prostu zmiecie.Dziury w środku byłby ogromne.Ja najbardziej bym widział duet Mctomek-Donny obaj mają charakter obaj mobilni do tego Donny sam mówi że lepiej czuje sie na 8 ani jeżeli na 10.Jego odbiór może nie jest tak dobry jak Freda ale jakiś tragiczny też nie jest.
» 7 grudnia 2020, 16:48 #20
H2O1994: Zdecydowanie Donny powinien zagrać, pytanie tylko czy z Maticiem czy z McTominayem.
» 7 grudnia 2020, 16:58 #19
SikamNaPapugi: Mino Raiola: I can say that it's over for Paul Pogba at Manchester United. #muzone [Tuttosport]
» 7 grudnia 2020, 16:32 #18
MaciejusManUtd1: 3-4-1-2 i jedziemy z Nimi.

W sam raz ustawienie na Lipsk, w którym potrafimy grać i uprzykrzać życie wszystkim zespołom. Mason z Marcusem na szpicy, Bruno za nimi a obrońców rodkowych powinien na 100%byc MC. Ale kto koło niego zagra to już zagadka. Środek obrony i wahadla też zapewne znacie jak powinny wyglądać.
» 7 grudnia 2020, 16:17 #17
mikiartur: Oni muszą nas atakować a my możemy grać z kontry. 3-4-1-2 moim zdaniem to dobry pomysł zwłaszcza że nie ma Edinsona i Anthonego

DDG
Tuanzebe/Lindelof Maguire Lindelof/Shaw
AWB Scott Donny/Matić Telles
Bruno
Greenwood Rashford

2 nie wiadome moim zdaniem zakładając to ustawienie. Kto w trójce oprócz Harrego i Viktora i kto obok Scotta w pomocy. Ew. można zagrać 4-4-2 w diamencie
DDG
AWB Lindelof Maguire Telles
Scott Matić Donny/Pogba
Bruno
Greenwood Rashford

Ustawienie 4-2-3-1 oznacza że zagrałby ktoś z dwójki James lub Mata i jeśli obstawiamy to ustawienie to bym wolał Jamesa ze względu na kontry. Poza tym chciałbym że jeśli takie ustawienie to chcę Masona na szpicy a nie Marcusa. Marcus bardzo dużo traci grając na szpicy.
Ciekawe na co postawi Ole
» 7 grudnia 2020, 16:14 #16
MaciejusManUtd1: W 3-4 -1-2

Mozna usawic w obronie Bissake a na wahadle Williamsa.
» 7 grudnia 2020, 16:37 #15
mikiartur: AWB nie widzieliśmy jako półprawego to może lepiej nie ryzykować. Tuanzebe jako półprawy z PSG dobrze sie sprawił, Lindelof w zeszłym sezonie też się sprawdzał na tej pozycji
» 7 grudnia 2020, 16:45 #14
dlabigt23: Wyszedłbym w tym meczu bez Pogby . Zastanawiam jeszcze czy lepiej byloby zeby Ighalo wyszedl w tym meczu bo taki napastnik moglby sie przydać . Ja bym wystawił taki skład : DDG - AWB - Maguire - Lindelof - Telles - Matic - VDB - Mata - Bruno - Rash - Ighalo . Ewentualnie wyszedlbym jeszcze ustawieniem 4-3-3 : DDG - AWB - Linde - Maguire - Telles - Matic - VDB - Bruno - Rash - Ighalo - Greenwood .
» 7 grudnia 2020, 16:06 #13
MaciejusManUtd1: Odion nie pamiętam, kiedy zagrał ostatni mecz. Wątpię aby wyszedł w pierwszym garniturze.
» 7 grudnia 2020, 16:38 #12
uzio: "Mały wielki finał" heh do czego to doszło....
» 7 grudnia 2020, 16:05 #11
Mariano88: Hmm a może jednak Ighalo a Rash i Greenwood na skrzydla? Szalony jestem, wiem :)
» 7 grudnia 2020, 15:59 #10
Pyra: Lipa straszna z tym atakiem, dodatkowo nie ma Freda i Ole będzie musiał wymyślić coś nowego
może 3-4-1-2 z Bruno a przed nim Rash i Greenwood
» 7 grudnia 2020, 15:52 #9
uzio: nie wiem czy coś nowego, albo na skrzydle wyjdzie James albo zagrają trzema obrońcami Maguire Lindelof Shaw i Telles na skrzydle(wahadle), oba warianty już były więc nic nowego
» 7 grudnia 2020, 16:09 #8
Pyra: no zdecydowanie brak Freda to nowość, Ole jak gra typowo z kontry to zawsze wychodził Tominay- Fred
teraz musi inaczej ustawić zespół, bo Matić nie jest tak szybki i nie doskoczy do rywala a VdB i Pogba to zupełnie inna bajka
» 7 grudnia 2020, 16:14 #7
LisyUnited: Obawiam się że wyjdziemy na nich z pełnymi gaciami i będziemy próbowali grać na remis co finalnie może spowodować bramke w końcówce dla RB... Nie wyobrażam sobie wracać do Ligi Europy po tej końcówce sezonu w naszym wykonaniu.. było by tyle wysiłku na marne. Uważam że powinnyśmy wyjść 1 defensywnym pomocnikiem, VDB na 8 i Bruno na 10 żeby zachować płynność gry ale to sie zapewne nie wydarzy i wyjdziemy McTominayem i Maticiem.. No chyba że diament wchodzi w gre przy braku naszych napadziorów.. Ciekawe jak to Ole poukłada, wszystko jest w naszych nogach ale troche sie ich obawiam mimo wszystko ale to my będziemy na wiosne w LM. DO BOJU CZERWONE DIABŁY!!
» 7 grudnia 2020, 15:50 #6
Pyra: Pogba, Kagawa xD
» 7 grudnia 2020, 15:53 #5
Mariano88: Nie powiedziałbym aby Martial zasługiwał na gwiazdkę niz Maguire, reszta spoko. Rozumiem kryterium do neutralnych jest brak wysokich oczekiwań.
» 7 grudnia 2020, 15:58 #4
Magik1990MU: Pomijając, że to nie są w całości transfery dekady (niektórzy zostali sprowadzeni wcześniej), to.. z kilkoma nie idzie się zgodzić.

- Pogba na plus? Może jedynie w kwestii wartości marketingowej, bo piłkarsko to był i jest nadal niewypał. Ponad 100 baniek wyrzucone w błoto.

- Shinji Kagawa to też transfer na minus. Podobnie jak Henryk, tak i on zamieniając BVB na United kompletnie przepadł.

- Baillego dałbym do neutralnych. Mimo wszystko Eric miewał świetne mecze i gdyby nie jego podatność na kontuzje, to śmiało mógłby być w plusach.

- Smallinga dałbym do neutralnych. Pomimo tego ile był w United, to nigdy nie wskoczył (tzn poza drobnym okresem za van Gaala) na wysoki poziom. Taki tam przeciętniak, który dostał za dużo szans.

Tyle ode mnie.
» 7 grudnia 2020, 16:01 #3
marcinbblack: Mkhitaryana dałbym do grupy neutralnych, ponieważ dał sporo goli w Lidze Europy, strzelił bramkę w samym finale. W lidze nie szło mu tak dobrze, ale myślę, że gdyby został dłużej to zrobiłby robotę dużo lepszą niż najwieksza porazka transferowa - Alexis Sanchez (który przyszedł zresztą w wymianie za niego).
» 7 grudnia 2020, 16:39 #2
Mariano88: Chyba za wcześnie na Shawa i grę z trójką obrońców, a gra diamentem cos nam nie wychodzi. Chyba byłbym za standardowym 4-3-3 tylko zastanawiam się czy Mata/James to dobry pomysł. No nie zazdroszczę Ole.
» 7 grudnia 2020, 15:42 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.