Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United - West Brom 1:0. Przełamanie na Old Trafford zrodzone w bólach

» 21 listopada 2020, 22:53 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United odniósł skromne zwycięstwo 1:0 z zespołem West Bromwich Albion w ramach 9. kolejki Premier League. Jedynego gola z rzutu karnego strzelił Bruno Fernandes. Jest to pierwsze ligowe zwycięstwo Czerwonych Diabłów na Old Trafford w obecnym sezonie.
Manchester United - West Brom 1:0. Przełamanie na Old Trafford zrodzone w bólach
» Manchester United pokonał West Bromwich Albion 1:0 w 9. kolejce Premier League
Oceń zawodników:
David de Gea
Aaron Wan-Bissaka
Victor Lindelöf
Harry Maguire
Alex Telles
Nemanja Matić
Fred
Juan Mata
Bruno Fernandes
Marcus Rashford
Anthony Martial
Edinson Cavani
Donny van de Beek
Scott McTominay

Oddano 63 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Pierwszy strzał Czerwone Diabły oddały już w 2. minucie spotkania. Martial trącił piłkę głową tyłem do bramki po wrzutce Juana Maty z rzutu wolnego. Sam Johnstone sparował skutecznie piłkę na rzut rożny.

Manchesteru United zanotował szybki kontratak w 13. minucie, z prawej flanki podawał Anthony Martial, wewnątrz pola karnego znalazł się Rashford, jednak jeden z defensorów WBA skutecznie uniemożliwił mu oddanie strzału z bliskiej odległości.

W 16. minucie Manchester United przeprowadził koronkową akcję, w której Bruno Fernandes pomimo dobrej pozycji strzeleckiej wystawił piłkę Martialowi na 11. metrze. Francuz uderzył z bardzo dogodnego miejsca, ale zbyt czytelnie i Johnstone zablokował uderzenie napastnika Czerwonych Diabłów.

Goście odpowiedzieli atakiem z 20. minuty. Podanie do uciekającego Karlana Granta. Ten po chwili posłał piłkę po ziemi w kierunku długiego słupka. De Gea rzucił się w kierunku piłki, ale ta musnęła piętę Victora Lindelofa i wyszła poza boisko kilkadziesiąt centymetrów obok słupka hiszpańskiego goalkeepera.

Po kilkunastominutowym przestoju w pole karne świetne podanie posłał Bruno Fernandes. Przy długim słupku Juan Mata zgrał piłkę do Anthony’ego Martial przed bramką, ale intencje Hiszpana wyczuł Sam Johnstone i przeciął kluczowe podanie.

Kilka minut przed przerwą zawodnicy West Bromu dwukrotnie zagrozili bramce Manchesteru United. Najpierw po długim rajdzie lewą nogą uderzał Diangana. Po rykoszecie piłka wyleciała poza linię końcową. Po wrzutce z narożnika boiska strzał głowa oddał Barkley. Piłka szczęśliwie spadła na górną siatkę bramki De Gei.

W 45. minucie Bruno Fernandes próbował złapać na wykroku bramkarza WBA i niespodziewanie uderzył z rzutu wolnego. Portugalczyk strzelił niestety niedostatecznie mocno, a bramkarz gości w porę zorientował się z zamiarach rywala i złapał nadlatującą futbolówkę.

Druga odsłona meczu mogła zacząć się bardzo niebezpiecznie dla Manchesteru United. Podczas ataku WBA, Bruno Fernandes uderzył Gallaghera w nogę podczas walki o piłkę wewnątrz pola karnego. Sędzia odgwizdał rzut karny, ale po protestach zawodników United i osobistym sprawdzeniu sytuacji za pomocą VAR arbiter główny zmienił swoją decyzję.

W 50. minucie Marcus Rashford oddał mocny, opadający strzał z granicy pola karnego. Sam Johnstone z trudem sparował futbolówkę poza linię końcową.

Odpowiedzią West Bromu był atak w 52. minucie. Po przerzuceniu piłki z prawej flanki na długim słupku niepilnowany znalazł się Conor Townsend. Piłkarz strzelił mocno prawą nogą z kilku metrów, ale David De Gea zdołał instynktownie obronić nogą.

W 53. minucie Juan Mata próbował zagrać dośrodkowanie na długi słupek, a na linii lotu piłki znalazła się ręką Furlonga. Sędzia bez wahania wskazał na jedenastkę. Do piłki podszedł Fernandes i w swoim stylu uderzył piłkę w swoją prawą stronę. Bramkarz WBA obronił karnego, ale w chwili uderzenia wyszedł z linii bramkowej. Sędzia nakazał powtórzenie jedenastki. Bruno nie pomylił się drugi raz i mocnym strzałem pokonał tym razem goalkeepera gości.

WBA było bliskie wyrównania w 65. minucie spotkania za sprawą zmiennika – Calluma Robinsona. Zawodnika gości dostał podanie na 16. metrze, przyjął, uderzył technicznie prawą nogą w kierunku okienka bramki De Gei i trafił w poprzeczkę.

67. minuta to atak trójką zawodników Manchesteru United. Bruno Fernandes podał do Rashforda na 6. metr, defensor WBA nie opanował piłki i dał czas Marcusowi na spokojne oddanie strzału. Anglik sprytnie próbował podnieść piłkę, ale robił to niedokładnie i futbolówka nie znalazła drogi do siatki.

Ataki Manchesteru United wzmagały się z minuty na minutę. Po kolejnym rzucie rożnym piłka spadła pod nogi niepilnowanego Maguire’a. Harry przyjął i uderzył mocno z niedużej odległości. Skuteczną interwencję ponownie zaliczył jednak Johnstone, który rozgrywał bardzo dobre zawody.

Pomimo mocnych nacisków do ostatnich minut, Czerwone Diabły nie zdołały już podwyższyć wyniku spotkania, chociaż bliski tego był Anthony Martial w doliczonym czasie gry. Francuz dostał piłkę, którą przepuścił Cavani. Wykonał prosty zwód, przełożył piłkę na lewą nogę i uderzył. Niestety został zablokowany.

Manchester United – West Bromwich Albion 1:0 (0:0)
Bramka: Bruno Fernandes 56’ (K)

Manchester United: De Gea – Wan-Bissaka, Lindelof, Maguire, Telles – Matić (McTominay 83'), Fred – Mata, Fernandes, Rashford (Van de Beek 79') – Martial (Cavani 62')

West Bromwich: Johnstone – Furlong, Ajayi, Bartley, Ivanović (Krovinović 79'), Townsend – Diangana (Robson-Kanu 62'), Gallagher, Sawyers, Pereira – Grant (Robinson 62')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs West Bromwich Albion. 9. kolejka Premier League
Następny news »
Statystyki: Manchester United - West Bromwich 1:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (420)


Camorrista: Ciekaw jestem jaki jest poziom motywacji naszych zawodników przed jutrzejszym meczem. Czy bedzie im sie chcialo biegac? Niech moze ten Greenwood zalatwi chlopakom po jednej pani na glowe, w nagrode za dobrze rozegrane zawody. Albo jessie zalatwi im krate dobrego piwska. Tutaj w 8 lidze polskiej chlopaki zapierdzielaja az sie kurzy, bo wiedza ze po meczu wjedzie krata piwa i kiełba z grilla ze swoeza buleczką. Graja za free, a czasami widze wiecej checi i zaangazowania niz u naszych człapaków z Manchesteru. Odnosze wrazenie, ze przez liczne ograniczenia i ogolnie przyjete restrykcyjne zasady poprawnego zachowania w profesjonalnej pilce trudniej jest zachowac pilkarzom wysoki poziom motywacji co tydzien. Normalne zachowania ludzkie sa czesto piętnowane. Ci ludzie maja prawo miec dość. 0 prywatnosci, kazde pierdnięcie jest komentowane i roztrząsane w prasie, jakby chlop co najmniej babe zabil na pasach (patrz hajto). A to tylko Greenwood zabalowal, a to tylko Jessie udawal stosunek z poduszka i nagral kilka smiesznych filmików, a to Rooney chcial pociupciać lub napic sie piwska. Ci ludzie chca zyc normalnie, ale im sie tego zabrania. I stąd chyba te klopoty z motywacją. Macie jakies inne pomysly? Bo że dla Luja czy Mou nie chcialo im sie grac, bo sa mięccy z charakteru, to rozumiem. Ale maja teraz przeciez dobrego wujka OGS'a, ktory glaska ich po glowach i stawia do porzygu na swoich pupilkow nawet jesli nie sa w formie. Więc powinni dla niego wypruwac żyły . A z nieznanych powodow dalej jest to samo i co rusz pojawiaja sie znizki formy i brak zaangazowania. Jakie jest wasze zdanie, co jest przyczyną.
» 23 listopada 2020, 17:27 #371
FreddyKruger: United wygra 4-0 rób screeny i nie płacz :D
» 23 listopada 2020, 18:38 #370
Batigol222: Porównując United do Liverpoolu i obecnego Tottenhamu mam wrażenie, że Ole po prostu musi sobie wymyślić ten zespół. Klopp wiadomo jak gra, Mourinho kapitalnie sobie wymyślił ten układ z cofniętym Kane'em i Sonem wbiegającym w pierwszą linię, plus pomocnicy, którzy potrafią rzucić fajną prostopadłą piłkę i ofensywni boczni obrońcy.

W United brakuje mi rozegrania z głębi pola, żeby Bruno nie musiał wracać się do linii środkowej, zamiast oscylować w okolicach ostatniej tercji boiska, gdzie jest najgroźniejszy. W sumie dalej uważam, że latem trzeba było iść po Thiago, zamiast VDB. Po drugie, przydałby się z przodu albo typowy skrzydłowy a la Coman albo lepsza i młodsza wersja Maty, np. Aouar. Martial niby ma fajne warunki z tą jego dynamiką i dryblingiem, ale to jednak jest chimeryczny zawodnik, który czasem wypali a czasami go nie ma, ergo nie gwarantuje stabilizacji w ofensywie. Rashford powinien grać na 9 na zmianę z Cavanim.
» 23 listopada 2020, 16:57 #369
devilek777: Będzie transmisja naszego meczu w tv?
» 23 listopada 2020, 16:06 #368
MiSt: Moim zdaniem najbardziej cierpimy przez brak odpowiednich charakterów. Nie pierwszy raz męczyliśmy się strasznie do momentu gdy padła pierwsza bramka. Nagle zaczynamy wtedy grać z odpowiednim tempem, często przejmujemy kontrolę nad spotkaniem. To musi być wina mentalności. Mamy naprawdę niewielu zawodników mentalnie przystosowanych do gry w tak ogromnym klubie. Nie bez powodu Ole chciałby sprowadzać tutaj zawodników pokroju Grealisha, który jest liderem swojej drużyny i wydaje się mieć mocny charakter. Szkoda, że zarząd nie daje Ole "narzędzi" o które prosi.
» 23 listopada 2020, 15:53 #367
MixEx: Aż mi się ten płaczący wzrok OGSa przypomniał jak przegrywamy. Jak sam trener siedzi na krzesełku ze łzami w oczach to jak drużyna ma mieć mentalność zwycięzców? Zobacz sobie jak reaguje Klopp, czy jak reagował sam Sir Alex na to, że drużynie nie idzie i przegrywa.
» 23 listopada 2020, 16:03 #366
devilek777: Każdy reaguje inaczej i co z tego? Co to w ogóle za porównania, Ronaldo płakał i jest najlepszy na świecie.
» 23 listopada 2020, 16:11 #365
MixEx: Ale czy Ronaldo jest trenerem czy zawodnikiem? Poza tym on płakał po przegranej czy w trakcie meczu? Pokazanie słabości w trakcie spotkania to najgorsze co może być bo dodaje naszym przeciwnikom wiatru w żagle. Kto zaszczepia drużynie mental? Trener. Na kogo patrzą się zawodnicy jak nie idzie? Bingo na trenera. A jak trener siedzi jak sierota i nic nie robi to co taki piłkarz jeden z drugim sobie pomyśli?
» 23 listopada 2020, 16:16 #364
DevoMartinez: Póki zdobywanie bramek w klubie będzie na barkach tylko chimerycznego Martiala i wychowanka Rashforda to nigdy nie będziemy mieli regularnośći. Do czego to doszło, żeby obecnie gre w ataku ciągnął ofensywny pomocnik. Gdzie te czasy kiedy Utdmiało 3-4 klasowych napastników i każdy jak wchodził to coś strzelał.
» 23 listopada 2020, 16:16 #363
MixEx: Ja rozumiem, że drużynie potrzeba charakteru i zawodnicy też coś wnoszą w tym aspekcie. Jeżeli ktoś mówi, że brakuje nam mentalu po czym cała odpowiedzialność spada na to, że nie mamy zawodników z charakterem a rola trenera jest w tym wszystkim pominięta gdzie moim zdaniem to właśnie trener jest w tym wszystkim najważniejszy to nie wiem w jakim świecie ta osoba żyje.
» 23 listopada 2020, 16:21 #362
devilek777: Mówię o samych emocjach, skoro mówisz o mentalności zwycięzcy.
» 23 listopada 2020, 17:27 #361
FreddyKruger: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2020 19:20

Tak tak Giardiola też krzyczał przy linii w meczu z Totkami a Mou siedział wygodnie o się śmiał :D
» 23 listopada 2020, 19:19 #360
huxx2: Ousumane Dembele rozegrał swój 75 mecz w Baecelonie, w związku z czym kolejne 5 mil powędrowało na konto Borussi. Dembele złapał kontuzję.
:D
Pozdrawiam cieplutko wszystkich którzy latem widzieli go u nas, w te święta życzę wam aby nie ominął was dar rozumu :)
» 23 listopada 2020, 12:58 #359
Diabelski97: Z tego co czytałem, to ma być dostępny już na najbliższy mecz.
» 23 listopada 2020, 13:01 #358
DaredevilUtd: Ludzie tutaj chcieli tylko wypożyczenia. Myślę, że dał by nam do tej pory znacznie więcej, niż Mata, James, czy martial i Rashford na tej pozycji.
» 23 listopada 2020, 14:27 #357
DavvidUnited88: Jeśli by w pierwszej minucie się nie połamał o swoje nogi to pewnie by tak było jak piszesz.
» 23 listopada 2020, 14:30 #356
Strzelec: Ed Woodward may leave Man Utd. #mufc [@AaronJStokes]

Marzenia...
» 23 listopada 2020, 12:11 #355
ManUfan222: Dawno nie widziałem tak słabego meczu Manchesteru. Poza Fernandesem i Rashfordem reszta gra mega piach w ataku. Mam dosyć już patrzenia na Martiala, który marnuje kolejne setki. To nie jest zawodnik na pozycję 9, a bardziej na lewe skrzydło. Powinniśmy grać od początku z Cavanim na szpicy. Dodatkowo nasza linia pomocy też jest fatalna, Fred i Matić nie wnoszą nic kreatywnego. Wydaje mi się, że w tym roku z taką grą nie znajdziemy się w top 4.
» 23 listopada 2020, 11:33 #354
mikiartur: A czy w pomocy muszą być tylko piłkarze kreatywni. O ile odnośnie Martiala w większości się zgadzam że zbyt wiele akcji marnuje to akurat odnośnie pomocy mam inne zdanie. Spójrz na to inaczej. W każdej drużynie jest potrzebny pomocnik stricte defensywny - każda drużyna w PL takiego ma. Liverpool ma Hendersona lub Gabinho, Tottenham Hojbjerga albo Sissoko, Chelsea ma Kante, Arsenal ma Xhake, Leicester ma Ndidiego lub Mendyego, Man City ma Rodriego, Everton ma Allana, WHU ma Rice'a itd.
My mamy ogólnie stricte 3 defensywnych(Matić, Fred,McTominay) i 3 ofensywnych pomocników(Bruno,Donny, Pogba) + Mata który też jako pomocnik raczej jest liczony. Też byłbym przeciwko wystawianiu 2 defensywnych - Maticia i Freda w takim meczu. Ale pamiętaj o tym że oni graja co 3 dni, Bruno,Donny,Pogba i Scott grali w repce a Fred i Matić byli świeżsi. W dodatku Donny i Scott grali jeszcze mecz w środę wieczorem. Pogba nabawił się jakiegoś urazu we wtorek. OGS nie mógł patrzeć tylko na to jak na papierze najlepiej zagrać z WBA. On musi szacować siłami zawodników. Racja że Matić zagrał słabo ale lepiej by on zagrał niż za chwile mieć zajechanego Scotta, Donnyego narazie widać nie chce wystawiać głębiej. Najważniejsza jest wygrana w tym meczu. Mamy 13 pkt, 7pkt straty do lidera i jeden mecz zaległy. Nie jest tak źle jak się wydaje. W końcu udało nam się wygrać 2 mecze z rzędu, w tym mecz w lidze na OT. Jutro czeka nas bardzo ważny mecz z Basaksehirem w którym trzeba wygrać jeśli marzymy o fazie pucharowej. Zarówno liczę na Scotta i Freda w podstawie bo oni nam gwarantują że środek pola wygramy i Bruno będzie miał więcej swobody. A do końca sezonu jeszcze baaardzo daleko więc trrzeba być cierpliwym i spokojnym
» 23 listopada 2020, 11:51 #353
robertbham: Do Wirus. Takie mecze się zdążały nawet za Szafą ale u nas to jak się taki nie zdaży to jest dobrze i tu jest problem
» 23 listopada 2020, 09:49 #352
Lingardiho9: Ciekaw jestem jak rozwiąże się sprawa z Greenwoodem, bo to, że są z nim problemy wychowawcze to nie ulega już żadnej dyskusji.
Obawiam się , że z nim sytuacja może się skończyć jak z naszym Dawidem Janczykiem.
Byłaby to wielka strata dla światowej piłki nożnej ale ten scenariusz staje się co raz to bardziej realny.
» 23 listopada 2020, 08:59 #351
mikon70: Chleje jak już*. Ja uważam, ze Masonowi zabrakło ostatnio odpowiedniego skupienia. Ale to młody chłopak więc myśle, ze sobie z tym poradzi i zaraz będzie znowu bardzo dobrze grać.
» 23 listopada 2020, 09:34 #350
Lingardiho9: To , że chleje to są tylko i wyłącznie moje domysły i .
Natomiast przed chwilą przeczytałem w komentarzach pod innym newsem, że stracił bliskiego kumpla.

Może być też tak, że ten nagły szum wokół jego osoby, polowanie na jego głowę przez media i do tego utrata przyjaciela, to jest to zwyczajnie zbyt wiele dla tak młodego człowieka.

Być może jak trochę odpocznie od footballu to wszystko sobie w głowie poukłada i będzie dobrze.

Trzymam za niego kciuki
» 23 listopada 2020, 09:49 #349
ax1d: Jak już, to najpierw sprawdź: sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/chlac;9791.html
» 23 listopada 2020, 11:21 #348
mikiartur: Po jego bardzo dobrym okresie na początku roku i po lockdownie możliwe że kłądziemy na niego zbyt dużą presję. Trzeca dać chłopakowi przestrzeni. Ma 19 lat. Swoje jeszcze pogra na pewno. To nie on ma ciągnąć ten zespół. Jeszcze nie pora na to. On ma się przede wszystkim rozwija i krok po kroku iść do przodu. Od ciągnięcia drużyny mamy innych graczy. Jeśli ma jakieś problemy nie związane z piłką to trzeba dać mu czas by sobie wszystko poukładał. Jestem pewny że sobie poradzi.
» 23 listopada 2020, 11:35 #347
Wirus: Mecz z kategorii 3x Z.
Zagrać, Zwyciężyć, Zapomnieć.

Takie mecze zawsze sie zdarzały, nawet za SAF'a. Wynik jest, ale gra to szkoda komentować.
» 23 listopada 2020, 08:58 #346
Caspa: Wow DDG . Trzeci raz w życiu wyszedł na 25m. Brawo brawo i jeszcze raz brawo.
Ten gość naprawdę się rozwija
Ps zauważalne też nowe zagranie . Piłkę z ziemni podaje szeroko na lewą lub prawą (prawie zawsze lewą) w okolicy środka boiska .
» 23 listopada 2020, 07:44 #345
redmitch: Kurczę...
Aż przyjemnie was czasem poczytać.
Ciekawe opinie, spokojna polemika, mało chamstwa [wiem, wiem że mecz w miarę wam wyszedł :)]
Najlepsza kultura kibicowska wsród polskich społeczności.
I piszę to jako wieloletni fan najbardziej konkurencyjnego klubu.
» 23 listopada 2020, 01:38 #344
BNK: Chyba rzadko tu zaglądasz.
» 23 listopada 2020, 08:04 #343
mikon70: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2020 09:36

To musiałeś trafić na spokojny moment. Ja uważam, ze nie ma w tym kraju żadnej strony prezentującej najlepszą kulturę kibicowską. No chyba, ze jest to strona jakiegoś klubu mniej znanego, gdzie pod postem jest 7 komentarzy.
» 23 listopada 2020, 09:35 #342
NoName: To tylko pozory. Adminom po prostu poprawnosc polityczna weszla zbyt mocno i nawet za slowo pe... tzn nozna dzwignia gazu/sprzegla w samochodzie, komentarze sa kasowane, a autor dostaje ostrzezenie.
» 23 listopada 2020, 10:58 #341
ax1d: Haha, wyborne. Przychodzi tu gość z "konkurencji" i chwali naszą stronę za poziom dyskusji, ale i tak znajdzie się kilku typów, którzy muszą powiedzieć "Ej, nie! To tylko pozory! My też jesteśmy chamy i buraki!" :D
» 23 listopada 2020, 11:25 #340
NoName: No dobra, wyobraz sobie, ze nie ma na tej stronie restrykcji, jakie sa. Sadzisz, ze dalej bylaby tu taka kultura? Jezyk na tej stronie faktycznie jest poziom nad pozostalymi portalami, ale nie wynika on z poziomu uzytkownikow, a obowiazujacego regulaminu.
» 23 listopada 2020, 12:11 #339
Blau: Nie wiem na ile poważnie był pisany ten komentarz, a na ile to była ironia, ale moim zdaniem nie wypadamy aż tak źle.

Wiadomo, że nie jest idealnie, ale nigdy tak nie będzie - za duży przestrzał jeśli chodzi o wiek czy poglądy na dany temat.

Moim zdaniem największy plus naszej strony jest taki, że tematyka komentarzy cały czas skupia się na piłce nożnej. Aktualnie pod tym artykułem jest już prawie 400 komentarzy z czego niemal wszystkie odnoszą się stricte do United plus sytuacji w innych klubach z PL czy innych lig. (Ale ich i tak jest mało, głównie skupiamy się tu na United)

Z kulturą bywa tutaj różnie, czasami ktoś się zapomni, ale wulgarne komentarze są usuwane na bieżąco. Czasami przytrafią się osoby, które lubią (aż za mocno) powbijać szpileczeki w konkurencję, ale to się niestety dzieje na każdej fanowskiej stronie.

Do tego jesteśmy w miarę tolerancyjni jeśli chodzi o kibiców innych klubów - są tutaj tacy użytkownicy, którzy deklarują sympatię z rywalizującymi z nami zespołami i raczej nie są przez to w żaden sposób szykanowani. (Oczywiście dopóki jawnie nie naśmiewają się z United) Prowadzą często dyskusje z innymi użytkownikami i często rzucają na jakiś temat trochę obiektywniejszą opinię. (Wiadomo, że jako fani United możemy mieć troszkę wypaczone myślenie jeśli chodzi o postrzeganie jakiś sytuacji związanych właśnie z diabełkami)
» 23 listopada 2020, 12:51 #338
ax1d: Panowie, ale nie musicie mi tłumaczyć, naprawdę. Ja moderuję te komentarze i staram się, jak potrafię, żeby z jednej strony były na jako-takim poziomie, a z drugiej żeby jednak toczyła się dyskusja. A czasem wypadałoby usunąć wszystko i rozdać bany ;)
Natomiast wydał mi się zabawny fakt, że gość nas chwali, bez względu na przyczyny, ale ze względu na efekt, którym jest jako-taki poziom komentarzy i dyskusji, a kilka głosów i tak musi być "na odwrót" ;)
Mnie osobiście taka opinia cieszy, bo to też poniekąd potwierdza, że ta "poprawność polityczna" i jak to tam jeszcze nazwiecie, daje rezultaty. Oczywiście regularnie trafia się użytkownik, dla którego ostrzeżenie jest powodem do pyskówki zamiast przemyślenia, czemu je dostał. Ale w ogólnym rozrachunku jednak działa i więcej ludzi raczej kuma :)
» 23 listopada 2020, 13:56 #337
Abstrahujacy: ax1d, cytując Kevina Duranta "You da real MVP".
Dobra robota moderacji i efekt jest godny pochwał nawet od przeciwników :)
» 23 listopada 2020, 14:20 #336
NoName: Przyłapałeś mnie.
To widocznie się pomyliłem, musiało to być inne słowo. W każdym razie nie był to wulgaryzm.
» 23 listopada 2020, 15:53 #335
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2020 21:03

axid, dość powiedzieć, że moderator DevilPage, które ma w regulaminie zapisane jak byk dawanie ostrzeżeń za obrażanie piłkarzy United, sam obraźliwie przekręca ich nazwiska, prawda axid vel Kulaku? ;) ja rozumiem, że "Ego autem sum humani", ale kurcze nie wypinałbym piersi do orderów, bo fan poolu chwali ;)
» 23 listopada 2020, 21:01 #334
Batigol222: Mam wrażenie, że te kontuzje tylko podkręciły mental Liverpoolowi. Inna sprawa, że powinien być karny dla Leicester a ich stoperzy zagrali, jak ostatnie sieroty. Evans to powinien mieć dublet, i to w jakichś zupełnie absurdalnych sytuacjach, gdzie mógł właściwie zrobić cokolwiek. Ten Fofana czy jak mu tam był objeżdżany, jak pachołek treningowy.

I tak wydaje się, że najlepszy zespół na Tottenham: brak słabych punktów, wybór w pomocy, Son-Kane i trzech możliwych graczy do tercetu z nimi. Ciekawi mnie, czy Jose zimą jednak nie będzie chciał pójść na całość i np. ściągnąć Skriniara, bo to chyba jest właśnie ten sezon, gdzie nie trzeba będzie prawie 100 pkt do mistrza a rywale albo obniżyli loty albo są zdziesiątkowani przez kontuzje. Niby jest jeszcze Chelsea, ale akurat oni jakoś nie robią na mnie takiego wrażenia. Jednak nie mają w ofensywie takiej mocy, jaką dają Kane z Sonem. Reszta bardzo okej i nawet ten Zouma zaczyna wyglądać na klasowego stopera, ale w wielu meczach o wyniku decydują pojedyczne akcje ofensywnych zawodników. Tottenham ma duet, który potrafi robić wynik, Chelsea ma Wernera, który potrzebuje 5 setek, żeby strzelić 1 bramkę.
» 23 listopada 2020, 00:16 #333
mikiartur: Dla mnie wciąż Tottenham na tą chwile najlepszy w PL. W meczu z Chelsea będą faworytem dla mnie. Chelsea będzie musiała mega zagrać mega mecz by wygrać w dodatku na ich nie korzyść działa to że we wtorek grają w lm i pewnie wyjdą pierwszym składem a Totki pewnie w czwartek wystawią drugi garnitur. Dodatkowo na nie korzyść Chelsea działa to że maja wolnych obrońców i jednak (mimo że ostatnio widać tam dużą poprawę) są elektryczni. Jeśli Silva nie zagra to wątpie by ktoś trzymał i dowodził tą obroną. Dodatkowo Tottenham nie ma szans by się otworzył i na pewną wpuszczą głębiej Chelsea. W sumie jeden z pierwszych poważnych testów przed Chelsea, bo z Liverpoolem grali na samym początku gdzie jeszcze większość się zgrywała itd. Teraz są stosunkowo poukładani i mało kontuzji. Za kim będę? Albo remis albo Chelsea. Będzie to lepsze dla nas. Możliwe że przez utratę Alderweirelda na jakiś czas będą trochę słabsi. No ale zobaczymy jak się to potoczy. A co do Liverpoolu to brawa dla nich że z tyloma kontuzjami udało im się tak zdecydowanie wygrać. Ale teraz ich problemem jest wąski skład i jeśłi będą grali w tym ustawieniu teraz często to za 3,4 mecze zauważymy że będą grali po prostu słabiej. No ale to nie do końca ich wina. Ale zapowiada się że za 2-3 kolejki może się wykrystalizować Liverpool i Tottenham na czele z lekką przewagą a za nimi cała ogromna grupa pościgowa - pewnie z 8-10 drużyn. Pomiędzy 15 a 3 drużyną jest 7pkt różnicy xd coś niesamowitego. A Brighton 16 traci 9pkjt, dopiero po nich jest większa różnica. Oj mega ciekawy to będzie sezon.
» 23 listopada 2020, 00:30 #332
Batigol222: No właśnie nie jestem pewien, czy ten skład Liverpoolu faktycznie jest aż taki wąski: wchodzi Milner na PO i jest jednym z najlepszych graczy na boisku. Ten młody co grał za Hendersona też dawał radę. Jak im wrócą właśnie Henderson, Thiago, Salah i TAA to zostaje w sumie tylko środek obrony.

Co do Chelsea, to mogą mieć ciężko. Akurat Zouma nie jest aż taki wolny, ale ani on ani Thiago Silva nie będą w stanie ścigać się z Sonem, zwłaszcza przy tych podaniach z głębi pola. Poza tym, Chelsea stara się grać ofensywnie, co z obecnym Tottenhamem wydaje się średnim pomysłem. To już bardziej wierzę w Arsenal, bo Arteta pewnie ustawi zespół specjalnie pod Totki i będzie próbować neutralizować ich atuty.
» 23 listopada 2020, 00:40 #331
mikiartur: Thiago i TAA zbyt szybko nie wrocą. Z Hendersonem to nie wiem jak jest do końca. Milner pamiętaj że swoje lata ma więc co 3 dni na takim poziomie raczej nie będzie ciągle grał. Plus też nigdy ciągle zdrowy nie był. A na środku to zobaczymy. Bo nie wiem kiedy ostatni raz Matip zagrał z 5/6 meczów z rzędu. Z przodu póki co będzie stabilnie i to jest ich największa siła. Arsenal może i pod względem taktycznym może się lepiej trzymać niż Totki ale pamiętajmy że obecnie największą siłą Totków jest ich mordercza skuteczność. A zobacz ile dziś akcji stworzyli sobie gracze Leeds. Noi wbrew pozorom to Totki mają ludzi do gry kombinacyjnej wiec z jedną bramkę im raczej wbiją. Ndombele może się coraz bardziej podobać. Bo po prostu zaczyna kumać czacze w grze jaką preferuje Mou. I teraz widać powoli te miliony jakie na niego wydano. Trochę mi szczerze przypomina Modricia za kadencji Jose. Też na początku mało grał i wchodził głownie z ławki a potem coraz więcej i wiecej aż się stał liderem zespołu. Dla mnie jedyną ekipą która jest w stanie pokonać w takiej formie jak w sobotę Tottenham to tylko Liverpool, Aston Villa jak zagra tak jak z Arsenalem, noi dość niespodziewanie dodam do tego grona Wolves jeśli będą trochę formę podciągną. Ale patrząc na ich styl gry to Tottki będą mieli z nimi problem bo oni mają dość solidną obronę noi kilku niezwykle szybkich zawodników, noi to nie jest ekipa która dominuje w spotkaniu, bardziej grają z kontry. No ale w tym sezonie wszystko szybko się zmienia więc zobaczymy jak będzie
» 23 listopada 2020, 01:08 #330
Magik1990MU: Dopiero teraz zobaczyłem to "uderzenie głową" Pepe. Zdarzenie podobne do sytuacji Martiala z meczu z Tottenhamem. To jest chore, że za takie coś jest czerwo z miejsca, a kolejny symulant nie dostaje żadnej kary, tylko odchodzi (a w zasadzie upada jak rażony piorunem) z satysfakcją. Niestety przez tak głupie przepisy ten sport jest coraz bardziej.... tęczowy. Jak grzyby po deszczu wyrastają panienki w męskiej skórze, bo to się po prostu opłaca.
» 22 listopada 2020, 23:14 #329
Abstrahujacy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2020 00:05

Puszczają Ci nerwy i nie potrafisz na boisku zgodnie z zasadami udowodnić przewagi, to spadasz do szatni. To łatwo uregulować.
Jak uznać, że poszkodowany dostał wystarczająco mocno albo niedostatecznie go zabolało?
» 23 listopada 2020, 00:01 #328
Oskar062: Podbijam kolegę wyżej. Chcąc nie chcąc takie są fakty ze musisz trzymać nerwy na wodzy, możemy się z tym nie zgadzać ale czerwona kartka to jedyna słuszna decyzja.
» 23 listopada 2020, 00:09 #327
mikiartur: Magik musiałbyś tez zobaczyć kilka sekund wcześniej całe zajście gdy w trakcie gry oboje a zwłaszcza Pepe ciągnęli sie za koszulkę, szarpali się niby w ferworze gry ale było w tym coś nie przyjemnego a potem Pepe pęknął i tyle. Martial zanim go capnął ręką i to jeszcze otwartą ręką, to został uderzony łokciem. A tu gracz Leeds niczym poza grą go nie sprowokował.
» 23 listopada 2020, 00:17 #326
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2020 20:53

Ian Wright slams Nicolas Pepe over red card
Arteta: "His [Pepe] behaviour is unnaceptable"
prawdziwy mężczyzna ani różu ani tęczy się nie boi Michasiu magiczku chemiczku bondezie hoodzie ;) a jak chcesz oglądać lanie się po pyskach to przełącz na boks, klatki itd.
» 23 listopada 2020, 20:52 #325
Pezet: Zlatan to fenomen aż szkoda ze zszedł z kontuzja .
» 22 listopada 2020, 23:03 #324
rzeznik89: @Diabelski

Uff, uspokoiłeś mnie. To jednak lisy słabe a nie Liv znowu gniecie ;)
» 22 listopada 2020, 23:01 #323
Diabelski97: Ja tam im nie ujmuje, te kontuzje mogą im jeszcze wyjść na dobre, bo niektórzy młodzi złapią doświadczenia i mogą się wybić.
» 22 listopada 2020, 23:22 #322
rzeznik89: Oby nie wyszły, ale fakt faktem, pokazują że dalej są mocni, mimo „pomoru” udowodnili, że dalej są w grze.
» 22 listopada 2020, 23:41 #321
is200second: To jest jakaś paranoja. Piłka całym obwodem przekracza linie i jakimś minimalnym skrawkiem materialu dotyka Lini i nie ma gola o_O kto pisze te przepisy?
» 22 listopada 2020, 22:56 #320
Puszek2100PL: Przepisy są normalne. Całym obwodem przekroczy linie to znaczy całym obwodem a nie w 99%. Nie ma się na co wkurzać
» 22 listopada 2020, 23:02 #319
Glory1878: Pierwsza bramka Milanu to jest idealny przykład tego, czego na brakuje - bramek z niczego.

Zawodnik po lewej stronie boiska, wydaje się, że sytuacja nie groźna, cyk - zwykła wrzutka i gol. A u nas? Już widze Shawa w takiej akcji, zatrzymałby, odwrócił i cofnął piłke do Harrego, czy też pomocnika

A wszystko to bierze się od napastnika, którego nie mamy. Martial to sie nadaje do tarcia chrzanu, za każdym razem chce chyba wejść z piłką do bramki, brak w nim agresji, pressingu, no zwykły pionek, który ma technike i przychodzi sobie poklepać piłeczke jak na orliku, żeby sie nie zmęczyć. Boże Cavani licze na Ciebie
» 22 listopada 2020, 22:19 #318
Anhel: Mógłbym się zgodzić z częścią tej wypowiedzi ale z drugiej strony mieliśmy takiego zawodnika jak Lukaku to tez nie było jakoś mega dużo wyrzutek na jego głowę , raczej próba klepki , zejście Belga uderzenie lewa noga itp. Nie wiem może to jest spowodowane tym ze my nie mamy określonego stylu gry jak to było chociażby za Moyesa ze piłka do boku i wrzuta w pole karne. Teraz raczej tak jak napisałeś próbujemy wjeżdżać do bramki przeciwnika już nawet nie oddajemy strzałów z dystansu. A ostatnim graczem którego atuty wykorzystywaliśmy był Fellaini , jak on grał to było widome ze laga na przedłużenie albo centra w pole karne i kilka bramek Afro tak strzelił
» 22 listopada 2020, 22:28 #317
Diabelski97: Mamy najlepszego kreatora w lidze i gdyby Cavani wychodził w podstawie, to jestem pewny, że mielibyśmy o wiele więcej takich "brzydkich" bramek, bo Cavani to prawdziwa dziewiątka, wie jak się ustawiać i jest bardzo inteligenty w polu karnym. Oby Edi zaczął z turkami..
» 22 listopada 2020, 22:33 #316
Glory1878: Może dlatego, że wrzucał Young xD
a jego wrzutki chyba każdy pamięta

Wierzę w Tellesa mocno
» 22 listopada 2020, 22:34 #315
Anhel: Będę się upierał przy tym wciąż ze Martial to nie jest 9. Nie potrafi grać tyłem do bramki , nie potrafi się zastawić bo KAZDY obrońca przestawia go jak pachołek, główkę to wygra bardzo rzadko, skuteczność ma na niskim poziomie, brzydkich bramek nie potrafi strzelać itd.
Halland, Lukaku, Zlatan, Abraham, Kane, Lewandowski, Vardy itd ... przy nich to Martial jest skrzydłowym a nie napastnikiem. Jeśli mogę dodać trochę prywaty to moim zdaniem jeśli szukamy kogoś w typie Hallanda to musimy skupić się na pozyskaniu Darwina Nuneza z Benfici bo ten chłopak za rok lub dwa będzie na tym samym poziomie a warunki fizyczne i szybkość już ma taka sama jak Norweg
» 22 listopada 2020, 22:43 #314
DjTED: Co tam sie odwaliło :D Mem sezonu
» 22 listopada 2020, 21:49 #313
duxTomek: A po drugie powinno kupic Grealisha - jak juz ktos wczesniej na stronie zauwazyl "pan pilkarz" :) Niestety AVL nie wykorzystala szans z Brighton i 1:2. I powinni kupic takze chlopaka Lampteya - tak jak chlopak lata po skrzydle, kiwa i kreuje gre to zaden z naszych nie potrafi. Moze w koncu przestalibysmy grac Matą na szkrzydle i kupimy kogos zanim bedzie cena wynosila 120 MLN EURO albo zanim kupi go city albo live i bedą zachwyty "no no a ten to gra, przydalby sie u nas". Czekam na hejt
» 22 listopada 2020, 21:49 #312
devilek777: Najpierw sie naucz formułować wypowiedzi
» 22 listopada 2020, 22:17 #311
UnitedFan07: duxTomek
Nie przy tym zarządzie niestety pewnie całe następne okienko będzie sie ciągneła saga z Upamecano plus straty klubu w okresie covid
» 22 listopada 2020, 22:44 #310
duxTomek: Jesli ktos nadal wierzy w Ole to zostawie to bez komentarza. Znowu VDB dostal 10 minut. Nie zdziwie sie jak chlopak z mega talentem odejdzie gdzie i zacznie grac 90 min a my bedziemy sie slinic. Od wielu lat UTD jest miejscem gdzie marnuje sie talenty i hamuje rozwoj zawodnikow. Co do trenera to powinno go zmienic a nie patrzec na to, ze w Premier League jest zmierzch wielkich.
» 22 listopada 2020, 21:44 #309
sisinho: @BillClinton

Kluczem jest top 4? Czyli co, te wszystkie transfery były po to by być moze walczyć znowu o top 4? Myślałem ze robimy kolejny krok w przód a nie dwa w tył.
» 22 listopada 2020, 22:26 #308
rzeznik89: @Bill
Zgoda, potrzebujemy kilku transferów, choć dalej uważam, że powinniśmy mimo wszystko być lepsza drużyną, bardziej zaangażowaną, nie wiem gdzie leży problem bo nie mamy złej ekipy na papierze, aaa gdzieś ciagle czegoś brakuje.
» 22 listopada 2020, 23:15 #307
sisinho: Spurs startowało z 6 miejsca z trenerem "dinozaurem", którego nie chciało tu 75% użytkowników i nagle ktoś mi mówi że Spurs jest silniejsze? Czyli Mourinho w pół roku ogarnął Spursy a OGS nie potrafi w 1,5 roku ogarnąć United?
» 24 listopada 2020, 23:03 #306
mordynator: Liverpool kolejna kontuzja-Naby Keita.
» 22 listopada 2020, 21:26 #305
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2020 22:29

W Leicester nie ma Ndidiego, Soyuncu, Pereiry, West Ham też pojechał ich 3-0, jeszcze na wyjeździe.
» 22 listopada 2020, 22:28 #304
Manmanchesrer: I gość ma 39 lat, nie mam pytań tylko się kłaniam...
» 22 listopada 2020, 21:12 #303
devilek777: Lewy lider ha ha dobre
» 22 listopada 2020, 22:20 #302
Diabelski97: Ibra kolejny gol, dawać Milan na mistrza.
» 22 listopada 2020, 21:09 #301
Anhel: Podoba mi się to w Liverpoolu ze mimo tych wszystkich kontuzji z tylu gdzie każda inna drużyna byłaby mega elektryczna oni grają jak gdyby nigdy nic , nie nastawili się na kontry , nie boją się wyjść z pod pressingu itd. To pokazuje jaki maja w sobie mental zwycięzcy.
» 22 listopada 2020, 21:01 #300
SzarimMusty: Jak brakuje Ci defensywy to nie bronisz się bo to najsłabsze twoje ogniwo. Robisz wszystko by gra opierała się na twoim najmocniejszym ogniwie, w przypadku Liverpoolu - ofensywie.
» 22 listopada 2020, 21:10 #299
Anhel: Słuszna uwaga , zapytam inaczej czy wyobrażasz sobie nasza grę w takiej sytuacji?
» 22 listopada 2020, 21:27 #298
klb9k: Chyba graliśmy jeden taki mecz, z pewna drużyna z Paryża i nawet udało się awansować
» 22 listopada 2020, 21:32 #297
Anhel: Czyli u nas zawodzi przygotowanie fizyczne ? Skoro nie potrafimy 90 minut grać na takiej intensywności
» 22 listopada 2020, 21:59 #296
rzeznik89: Myśle, że tutaj bardziej chodzi o mental, Klopp potrafi świetnie motywować zawodników, to jest właśnie ten szczegół.
» 22 listopada 2020, 23:31 #295
RedStreamer: Liverpool to może grać bez obrony, bo i tak nikt nie jest w stanie im zagrozić. Klopp to jest dobry szkoleniowiec w przeciwieństwie do przereklamowanego Guardioli.
» 22 listopada 2020, 21:01 #294
mikifiki: Guardiola nie jest przereklamowany tylko, że maksymalnie eksploatuje prowadzone przez siebie drużyny, dlatego nie może zbyt długo pracować w jednym miejscu. Pod tym względem jest podobny do Mou. Coś mi się zdaje, że przedłużenie z nim kontraktu było błędem ze strony włodarzy City.
» 22 listopada 2020, 21:16 #293
ReDevil07: Szkoda tego Joty.. Mega grajek
» 22 listopada 2020, 20:59 #292
DjTED: Świetny mecz na razie. Najlepszy z calego weekendu w PL
» 22 listopada 2020, 20:50 #291
DjTED: Evans ukyta opcja Liverpoolska.
» 22 listopada 2020, 20:38 #290
gregorvts: Evans co odwalił szok...
» 22 listopada 2020, 20:37 #289
Glory1878: Karny dla lisów powinien być. Może QsQs wypowiesz się coś na ten temat?
» 22 listopada 2020, 20:21 #288
mordynator: chyba 7
» 22 listopada 2020, 19:39 #287
Diabelski97: Teraz jeśli wygramy zaległy mecz, to tracimy cztery punkty do lidera.
» 22 listopada 2020, 19:41 #286
Jelreg: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2020 20:15

15 punktów.
[link usunięty]
» 22 listopada 2020, 20:14 #285
Jelreg: W 9 kolejce podejmowaliśmy Liverpool. Wynik 1-1
» 22 listopada 2020, 20:18 #284
geslysy: Manchester
» 22 listopada 2020, 19:36 #283
geslysy: Idziemy na mistrza
» 22 listopada 2020, 19:34 #282
SickRabbit: Jeszcze Jota i Vardy i zamykam tą kolejkę FPL. Na razie tylko i aż 58 pkt patrząc na średnią ale wielu ma pewnie Salaha na kapitanie a u mnie Bruno ofc.
» 22 listopada 2020, 19:32 #281
mordynator: U mnie 61 póki co ale został tylko Robertson więc raczej dużo w góre nie pójde.
» 22 listopada 2020, 19:36 #280
Murad: Ja mam Jamesa Rodrigueza na kapitanie i zawiodl tym razem, a myslalem ze z Fulham nabije sporo pkt...na ten moment 49 pkt ale wciaz w grze Robertson, a jutro Bednarek, Mitchell i Townsend
» 22 listopada 2020, 21:21 #279
mordynator: Leeds same sobie winne mieli ogrom sytuacji i żadnej nie wykorzystali.Jak to było z tą ręką obrońcy Leeds po strzale Auby? Karny czy raczej nie? Bo akurat w kuchni byłem i nie widziałem sytuacji.
» 22 listopada 2020, 19:30 #278
mikiartur: też własnie tego nie widziałem. Ale masz rację. Te drużyny z United w nazwie mają problem z skutecznością mega.
» 22 listopada 2020, 19:33 #277
RedRevolta: Ależ farci ten Arsenal, szkoda bo pewnie zakończy się tylko remisem, nich tu przyjdzie i napisze jeszcze raz jakiś kibic armatek , że United to nic tylko farcą.
» 22 listopada 2020, 19:15 #276
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2020 19:21

i super, że zakończy się remisem. niech wszystkie mecze naszych rywali kończą się remisami. niech gubią punkty.
» 22 listopada 2020, 19:18 #275
MaciasDevil: Mecz meczem, ale jakim cudem Saka jest w top 10 talentow, a Greenwood nie? Byłem oburzony jak zobaczyłem ranking golden boy. Haaland bezapelacyjnie zjadł konkurencję. Kilku z tych gości spokojnie możnaby zamienić na Greenwooda. Wolne żarty.
» 22 listopada 2020, 19:13 #274
awe: skad ten cytat ?
» 22 listopada 2020, 21:07 #273
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2020 19:11

Mocno psuje to widowisko.
Tak jak już wczoraj pisałem, VAR nie zmienia nic, to dalej jest subiektywna decyzja sędziego co zrobić i jedni kibice dalej mogą mówić: „Ale tym wczoraj za cośĂ‚ takiego podyktował karnego”, a inni: „Ale jak to przecież ostatnio im za to nie podyktował karnego”

Tak cofając się o parę sezonów nie przypominam sobie, żeby m po każdej kolejce był tak sfrustrowany decyzjami sędziowskimi i zeby media ażÂ tak huczały od kontrowersji co teraz
» 22 listopada 2020, 19:10 #272
Spadkobierca: Ogólnej te przepisy są już tak pojechane, że momentami sam nie wiem o co chodzi arbitrom.
» 22 listopada 2020, 19:12 #271
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2020 19:09

Nie żebym kibicował Arsenalowi, ale jeśli to nie będzie ręka to nie wiem czy jest sens oglądać dalej tę ligę...

Ilość kuriozalnych decyzji nawet nie w ciągu sezonu, ale w ciągu jednej kolejki, jednego meczu jest po prostu absurdalna
» 22 listopada 2020, 19:08 #270
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2020 19:32

Piłka odbiła się pierw od nogi, zresztą obrońca Leeds upadał na ziemię i był to naturalny odruch.
» 22 listopada 2020, 19:28 #269
Freddie: no i reka opadala a nie podnosila sie - to tez jest zapisane w regulach gry.
» 22 listopada 2020, 19:33 #268
klb9k: Ale to Leeds się przyjemnie ogląda, ciekawe co Bielsa zrobiłby z zespołem mając lepszych piłkarzy
» 22 listopada 2020, 19:01 #267
Spadkobierca: Nie wiem, nie wiem. Ta jego "przyjemnie" grająca ekipa nie potrafi wbić bramki cienkim jak sik pająka Kanonierom.
» 22 listopada 2020, 19:11 #266
Strzelec: Tymczasem Manchester United u23 wygrywa do przerwy z rezerwami Tottenhamu 3-1. Gole dla United strzelali Shoretire (po asyście Pellistriego) i 2 razy Puigmal. Asyste na swoim koncie ma Łukasz Bejger.
» 22 listopada 2020, 18:55 #265
Matys13R: Z tego co pamiętam to chyba 80 mln rozłożone na raty
» 22 listopada 2020, 18:46 #264
Anhel: Tylko ze Pepe to Iworyjczyk kolego
» 22 listopada 2020, 20:06 #263
mcscotyy: To byłby biały jeśli pochodzenia Francuskiego XD
» 23 listopada 2020, 09:36 #262
MaciasDevil: Pepe... No półmózg, szkoda gadać. To teraz jazda Panie Bamford bo punkty w FPL same się nie nabija :)
» 22 listopada 2020, 18:40 #261
SickRabbit: Było brać Calverta-Lewina. Oby Leeds to wygrało.
» 22 listopada 2020, 18:41 #260
mordynator: SickRabbit
Dlatego wziąłem obu :)
» 22 listopada 2020, 18:42 #259
mikiartur: Też go razem z Klichem ma w składzie i liczę na jakieś punkty bo inaczej będę żałował że jakiś cxas temu Calverta-Levina sprzedałem
» 22 listopada 2020, 18:42 #258
MaciasDevil: Akurat mam obu haha :)
» 22 listopada 2020, 18:56 #257
mikiartur: Siła ciosu jak policzek Martiala, gościu z Leeds trochę przyaktorzył. Tyle że Martial został sprowokowany i uderzony z łokcia jeśli mnie pamięć nie myli a Pepe nie był niczym sprowokowany. Czerwo jak najbardziej słuszne
» 22 listopada 2020, 18:39 #256
Matys13R: Hahaha ale ten Pepe to jest dzban, dobrze że go Man Utd nie kupiło
» 22 listopada 2020, 18:38 #255
mordynator: Pepe dzban.
» 22 listopada 2020, 18:38 #254
Pops918: To się Pepe popisał.
» 22 listopada 2020, 18:38 #253
Glory1878: Ale mnie boli, że przegraliśmy z tymi dziadami z Arsenalu, boże oglądam ich teraz to grają taką padakę, że szok, masa podań w trybuny
» 22 listopada 2020, 18:22 #252
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2020 18:28

My z wczorajszą formą vs Arsenal z dzisiejszą mogłoby przebić nawet szlagier Sheffield UTD vs Burnley.

A przegraliśmy wtedy z Arsenalem, no cóż, ich środek pola zagrał wówczas mecz wybitny, żeby potem zagrać kaszanę. Podobnie jak my z Lipskiem drugą połowę zagraliśmy wybitnie, żeby potem wrócić do rzeczywistości, niestety jedziemy na tym samym wózku co oni.
» 22 listopada 2020, 18:27 #251
JaknieOletoKto: Ja mam tak samo. Zagadka sezonu jak do tego doszło.
» 22 listopada 2020, 18:27 #250
HarryBrown: Zaraz cię tutaj kilkunastu miłośników kunsztu Artety wyjaśni. Przegraliśmy bo niestety Pogba w tamtym meczu grał dla Arsenalu.
» 22 listopada 2020, 18:29 #249
mikiartur: Bo słabo gramy w ataku pozycyjnym. A Arsenal ostatnio zamyka się mocno na własnej połowie. Pytanie czym to spowodowane. Tak chciał Arteta? Jego gracze olewają jego założenia? Czy po prostu widać brak Parteya i Elnenyego. Bo w środku Arsenalu to dziś jakby nikt nie grał. Ale nie mówmy hop bo jednak wciaż jest 0-0. A i jeszcze trafiliśmy na taki mecz gdzie Elneny z Parteyem świetnie zagrali. Ale nie ma co rozpamiętywać naszego meczu z nimi pomimo że może to boleć. Było minęło a na tą chwilę jesteśmy wyżej od nich i to się liczy.
» 22 listopada 2020, 18:32 #248
obiektywny91: Jak widzicie dzisiaj ostatni mecz? Lisy naklepia liverpoolowi?
» 22 listopada 2020, 17:40 #247
FreddyKruger: Jak padnie remis to będę zadowolony.
» 22 listopada 2020, 18:07 #246
mikiartur: dla nas najlepszy byłby albo remis albo wygrana Lisów. Ale trudno się spodziewać jak mecz będzie wyglądał. Może być wysoki wynik. No ale lepiej by Liverpool tracił te pkt dopóki mają problemy kadrowe bo jednak jak się większość wyleczy i wyzdrowieje to wciąż są faworytem do wygrania ligi. Nawet pomimo absencji Van Dijka.
» 22 listopada 2020, 18:07 #245
mordynator: Ceballos 2 podania na out z rzędu xD
» 22 listopada 2020, 17:38 #244
Diabelski97: Baller.
» 22 listopada 2020, 18:13 #243
kamilpe: Wykreowane sytuacje bramkowe w obecnym sezonie Premier League
(26) Bruno Fernandes
(23) Kevin De Bruyne
(21) Jack Grealish oraz Mohamed Salah
» 22 listopada 2020, 17:27 #242
HillsHaveEyes: No ciekawe ile dzis Klich im wsadzi ;)
» 22 listopada 2020, 17:01 #241
HillsHaveEyes: im mniej grozni tym lepiej mi sie spi
» 22 listopada 2020, 17:31 #240
zylkos1988: Ten słaby skład wystarczył żeby nas wyjaśnić
» 22 listopada 2020, 18:03 #239
FreddyKruger: No rzeczywiście nas miażdżyli, karny i wymęczone 0-1
» 22 listopada 2020, 18:09 #238
zylkos1988: Oglądałeś mecz ? Nie mieliśmy nic do powiedzenia, 2-3 podania i oddanie piłki do przeciwnika. Tak nas wyjaśnił ten słaby Arsenal jak to mowicie
» 22 listopada 2020, 21:32 #237
HillsHaveEyes: Lukaku to jest maszyna, lowca bramek.

Martial to mu moze buty czyscic a Rashford torbe nosic.
» 22 listopada 2020, 16:49 #236
PiesekLeszek: Sanchez to maszyna strzelił gola.
» 22 listopada 2020, 17:05 #235
HillsHaveEyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2020 17:09

Tak,maszynka do robienia pieniedzy ;D Raz na rok to i ja w B klasie z przewrotki strzelam ;D
» 22 listopada 2020, 17:08 #234
Strzelec: @BillClinton
Lukaku w top 5 napastników to drobna przesada.
» 22 listopada 2020, 17:16 #233
Magik1990MU: Martial nie jest 9 więc butów czyścić Lukaku nie może. To jak porównywać Sancho z Haalandem.
» 22 listopada 2020, 17:17 #232
Magik1990MU: Augero, Auba, Werner (jeśli liczyć go jako 9), Ibra... i jeszcze kilku by się znalazło
» 22 listopada 2020, 17:23 #231
SzarimMusty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2020 17:50

Na pustą z metra trafił, noooooo to jest napadzior pierwsza klasa.

edit. Cavani niech troszkę pogra i będzie ten sam poziom... No i mniej klocowaty jest.
» 22 listopada 2020, 17:49 #230
Strzelec: Cavani w formie zjada Belga na śniadanie. Śmiem twierdzić, że gdyby Urugwajczyk był wczoraj na miejscu Martiala to wyszli byśmy na prowadzenie już w pierwszej połowie.
» 22 listopada 2020, 17:55 #229
sisinho: To skoro Martial nie jest 9tką to kim jest skoro jest tam wystawiany? Z 7 metrów ma problem by strzelić bramkę i to nie pierwszy raz.
» 22 listopada 2020, 18:32 #228
OldMUTrafford: Ktoś tam niżej zwalniał Conte?
» 22 listopada 2020, 16:46 #227
tom93: Zajmujac top3 robudzily sie po 7 latach moje oczekiwania wzgledem tej druzyny. Zaczynalo to juz jakos wygladac. Natomiast to co sie odwala juz po 9 kolejkach, gdzie dalej sie tłumaczą ze szukają formy. Jak juz 2 miesiace gry za nami, niedlugo swieta, a Ci nadal szukają. Wyglada na to, ze nasze miejce dalej jest to 5-7 i takie zapewne bedzie, jesli nie wezma sie w koncu do roboty. Gdzie to, zeby w takim klubie zawodnicy odpowiedzalni za strzelanie goli mieli ich mniej od ofensywnego pomocnika, ktory wykonuje karne? Przeciez to kabaret.
» 22 listopada 2020, 16:32 #226
KalinaRIP: Ale o ch ci czlowieku chodzi? Wygrany mecz, sa 3 punkty, mamy zalegly mecz, strata do lidera jest naprawde nieduza czego wy jeszcze chcecie? Zeby gole jeszcze d00pami strzelali? D00pa z pol obrotu z polowy boiska, najlepiej obronca bo co to k00rwa za obronca co tylko broni.
» 22 listopada 2020, 16:53 #225
Anhel: Zobaczymy jak będziesz śpiewał kiedy zagramy mecze z top5 i ile wtedy będziemy mieli straty do lidera a w końcu to będzie dopiero 18 kolejka.
» 22 listopada 2020, 17:00 #224
KalinaRIP: No to zagramy, przegramy wygramy ch wie co bedzie. Nie umiecie cierpliwie w ciszy po prostu obserwowac? Tylko srac na wszystko nawet wtedy kiedy nie ma ku temu powodow? Miekkie faje wiecznie placzace
» 22 listopada 2020, 17:06 #223
HillsHaveEyes: Kalina

no wlasnie skutecznosc w tym meczu byla taka jakby wlasnie strzelali tymi d00pami a mecz zalegly najpierw trzeba wygrac a poprawy nie widac.
» 22 listopada 2020, 17:07 #222
KalinaRIP: Porażająca jest ludzka krótkowzroczność i wszelkiego rodzaju ograniczenia. Nagonka na Martiala bo marnuje, ma gorszy okres ewidentnie zgodze sie ale co w tym dziwnego? Nie strzelil dzisiaj strzeli jutro, to profesjonalisci. Koniec koncow mamy trzy punkty wiec po co plakac o zmarnowane sytuacje, sa 3/3 punkty. Idealnie to zostalo podsumowane, mecz absolutnie do zapomnienia, robota wykonana. Nastepnym razem trzeba sie bardziej skupic to wszystko. Nie widac poprawy? Pierwszy raz w tym seezonie wygralismy 2 mecze z rzedu. Slaba "seria" ale jednak. Czekam na dalsze bezsensowne placze, latwo sie takich punktuje tylko ze to wszystko na darmo bo sieroty bez jajek dalej swoje.
» 22 listopada 2020, 17:16 #221
HarryBrown: No i KalinaRIP pięknie wyjaśnił płaczków, zwalniaczy, wiecznie niezadowolonych znaffców i innej maści ekspertów od siedmiu boleści.
» 22 listopada 2020, 18:26 #220
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2020 18:35

Martial to ciągle ma ten gorszy "okres". Jedyny dobry to miał chwilę po przyjsciu i połowę tamtego sezonu, reszta to ten "gorszy okres".

Ps. Rozumiem że Brzęczka też tak rozliczasz za te 3 pkt, za awans, za utrzymanie się w trudnej grupie Ligi Narodów :)
» 22 listopada 2020, 18:34 #219
dildayo: KailinaRIP
Nie zgadzam się z Tobą. 3pkt to nie wszystko, szczególnie w takim stylu w jakim wygrywamy mecze. Cieszę się z tych punktów, dobrze, że mimo słabej gry je zdobywamy ale prawda jest taka, że wiecznie na farta liczyć nie możemy. Przez 75-80 minut w wielu meczach w tym sezonie (nie mówię, że we wszystkich) gramy piach. Udaje się nam strzelić bramkę i cieszymy się jak uda się nam to dociągnąć do końca. Już nie wiem ile razy czytałem słowa OGS żebyśmy zapomnieli o słabym meczu i idziemy dalej do przodu. Nie, nie powinniśmy zapomnieć a w końcu wyciągnąć jakieś wnioski i żebyśmy zauważyli jakiś progres a nie to samo mecz w mecz. W końcu szczęście się skończy i wtedy będziemy płakać. Nie lubię się porównywać do innych klubów ale kurcze, aż coś mi się dzieje jak widzę, że np Chelsea mimo sprowadzenia mnóstwo nowych piłkarzy i tak samo jak my braku okresu przygotowawczego potrafi z meczu na mecz się poprawiać i nie tylko wygrywać mecze ale i dominować spotkania. Powinniśmy robić to samo a mecze są nie raz na granicy - po prostu uważam, że kiedyś odbije się nam to czkawką
» 22 listopada 2020, 18:46 #218
KalinaRIP: Nie, gorszy okres ma teraz gdy faktycznie mało strzela (ale daje inne rzeczy jak np karne), piszesz ze ten gorszy okres jest ciagle bo jestes wlasnie takim krotkowzrocznym malkontentem. Hur dur nie trafil na pusta powiesic za jaja i na latarnie, dajcie mi najlepiej pilke to walne z polowy. Serio taki jestes zaslepiony ze nie widzisz innych aspektow i walorow jakie ten zawodnik posiada? Technike lepsza ma chyba tylko Pogba, panowanie nad pilka, prowadzenie jej pod presja przeciwnikow nieraz na poziomie Messiego. Ale ostatni mecz nie wyszedl to zabic najlepiej.
» 22 listopada 2020, 18:48 #217
Lukkey24: Mam pytanie leżeli tak zwane "wykupiłem" canal+ przez internet kanały sportowe one już powinny być czy muszę trochę poczekać jak to jest?
» 22 listopada 2020, 16:27 #216
OldMUTrafford: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2020 16:30

Czasem ludziom wskakuje po jednym dniu, a czasem od razu. Nie ma tu logiki żadnej.
» 22 listopada 2020, 16:29 #215
kckMU: Zaraz Conte będzie bezrobotny, a wydawało się, że ten Inter może być bardzo mocny.
» 22 listopada 2020, 16:23 #214
AUDIoooo: To tak jak w United z Ole..... nikt nie wie co sie wydarzy, Inter 5 punktów straty do lidera na ten moment i nic jeszcze nie jest przesądzone. Tutaj to samo, 7 pkt do Totków i zaległy mecz, jeszcze będą niespodzianki.
» 22 listopada 2020, 16:34 #213
kckMU: W przypadku Interu Conte trzeba brać pod uwagę, że on może drugi raz nie wyjść z grupy LM. To nie jest przypadek. Z Juve też raz nie wyszedł, a tamta grupa była... no, ewidentnie do przymusowego awansu.
» 22 listopada 2020, 16:41 #212
FreddyKruger: Dziś Arsenal w czapę i wbijam do Magika na melanż :D
» 22 listopada 2020, 15:37 #211
Magik1990MU: hahahaha, ale nie z pustymi rękami :p
» 22 listopada 2020, 16:14 #210
mikiartur: Everton mógł zamknąć ten mecz w 1 połowie a teraz bliżej jest do wyrównania przez Fulham niż do podwyższenia prowadzenia przez Everton. Jak widać nie tylko my mamy problem z skutecznością
» 22 listopada 2020, 14:39 #209
Lingardiho9: Ależ przedziwny jest ten sezon 😊
Jak żyje 31 lat na tym świecie, takiego sezonu w PL nie pamiętam.
» 22 listopada 2020, 14:29 #208
is200second: Wiem że to już się staje nudne ale James to jest piłkarz klasowy czy ktoś go lubi czy nie.
» 22 listopada 2020, 14:00 #207
janpal1: Szkoda, że nie Daniel.
» 22 listopada 2020, 14:02 #206
Lingardiho9: Lukas Digne ,to jest klasowy zawodnik
» 22 listopada 2020, 14:05 #205
pawelisto2: Chciałbym zobaczyć statystykę celności dośrodkowań Digne’a, bo co oglądam Everton to tam większość znajduje się u celu.
» 22 listopada 2020, 14:27 #204
Mistrz1908: Mata to jest gracz a nie tam James.
» 22 listopada 2020, 14:30 #203
Strzelec: Calvert-Lewin strzelił już 10 bramek w Premier League. Po przyjściu Ancelottiego stał się maszyną do strzelania bramek.
» 22 listopada 2020, 13:52 #202
Stachunited: Bycie nad city zawsze cieszy xD
» 22 listopada 2020, 13:24 #201
Diabelski97: Nie jestem zadowolony z wczorajszego meczu, natomiast wiele osób zdecydowanie przesadza.
Oddaliśmy 17 strzałów, w tym 7 celnych. Zabrakło wczoraj skuteczności i największe pretensje można mieć do Martiala. Gdyby Tony strzelił pierwszą setkę na początku meczu, to gralibyśmy na luzie i WBA musiałby się otworzyć, co moglibyśmy wykorzystać.
W ostatniej kolejce Tottenham zdobył zwycięskiego gola z WBA, w 88 minucie i cały mecz się męczyli, Chelsea dostała od nich trzy bramki i w doliczonym czasie udało im się wyrównać. Dodatkowo nasza drużyna trenował tylko dwa dni i na pewno miało to negatywny wpływ. Trzeba się cieszyć z trzech punktów, takie mecze też trzeba umieć wygrywać.
» 22 listopada 2020, 13:17 #200
NoName: Dodam jeszcze, że jak Mou wygrywa takie mecze, to fanbaza się podnieca, że takimi meczami wygrywa się mistrzostwo.
» 22 listopada 2020, 13:27 #199
Diabelski97: Martwiłbym się gdybyśmy nie stwarzali sobie sytuacji.
» 22 listopada 2020, 13:30 #198
pawelisto2: Problem w tym jak liczone są te sytuacje.
Wczoraj City też miało około 20 oddanych strzałów, ale nikt nie ma wątpliwości, że żaden z tych strzałów zbytnio nie tworzył zagrożenia. Akcja Sona gdy dziubnął piłkę przed Edersonem nie została policzona jako sytuacja bramkowa.

Możemy nabijać statystyki coby znowu na koniec sezonu można było mówić przeciwnikom Ole: „Ale przecieżÂ mieliśmy trzecią najlepszą defensywę w lidze, więc nie potrzeba wzmocnień na środek, a Harry podniósł jakość defensywy”, ale nikt chyba nie ma wątpliwości, że pomimo tych statystyk ta obrona to straszna patologia(co zauważył nawet uwielbiany Ole blokując dostęp do tej fatalnej defensywy dwoma defensywnymi pomocnikami). Wczoraj też jeśli spojrzymy na statystyki to owszem, przeciwnicy Ole mogą się schować, ale jakie to były strzały, jakie to były sytuacje? Poza dwiema klarownymi Martiala te strzały sytuacje nie tworzyły nadto żadnego zagrożenia. To powinno martwić, zwłaszcza, że nasze mecze w większości w tym sezonie stoją poziomem zaangażowania, zainteresowaniem obok Burnley czy Sheffield(oni też oddająÂ strzały na bramkę, bez zagrożenia, ale oddają).
Jedynym punktem obrony powinno być to, że wróciliśmy dopiero po meczach reprezentacji, nic więcej.
» 22 listopada 2020, 13:46 #197
Diabelski97: Pewnie, pełna zgoda. Natomiast kiedyś klepaliśmy piłkę i nie było żadnych konkretów, teraz do konkretów dochodzimy i wszystko jest uzależnione od naszej skuteczności. Zobaczymy co pokażemy we wtorek, Turki pewnie zaparkują busa i będziemy musieli się wykazać.
» 22 listopada 2020, 13:55 #196
pawelisto2: A, zapomniałem dopisać jeszcze jeden pozytyw.

Od jakiegoś czasu Maguire coraz częściej dochodzi do sytuacji strzeleckich, zarówno w reprezentacji jak i w klubie, wczoraj chyba 2 strzały(co prawda zablokowane), a przeciwko Irlandii chyba pięciokrotnie nękał bramkarza
» 22 listopada 2020, 14:06 #195
Diabelski97: Maguire ogólnie w bardzo dobrej formie.
» 22 listopada 2020, 14:10 #194
awe: NoName z tym Mourinho to cie ponioslo, przeciez wiecznie byl placz, ze tylko 1-0 beznadzizejna gra mimo, ze wyniki byly, a Ty uzywasz tego jako argument, do bornienia tego slabego spotaknia z WBA....
» 22 listopada 2020, 15:36 #193
NoName: Raczej nawiązuję do tego co jest teraz. Jak Totki wymęczyły wygraną z WBA, to wiele osób pisało, że przynajmniej mają 3 punkty, że klasowa drużyna wygrywa nawet jak nie ma swojego dnia itp.
» 22 listopada 2020, 17:07 #192
awe: Druga strona wyglada tak, ze cieszymy sie z tego z czego za Mou narzekalismy, a topowa druzyna to my od lat nie jestesmy
» 22 listopada 2020, 21:11 #191
robertbham: Zrobił się u nas niestety internetowy klub. Zamiast zapierniczac to im w głowie insty i inne tego typu rzeczy z wyjątkiem niektórych którym się chce grać
» 22 listopada 2020, 12:53 #190
RedStreamer: Wiadomo, ten mecz wczoraj był okropny. Trzeba wziąć pod uwagę, że oni mieli przewagę liczebną, bo Martial, Rash, Mata i Matic byli bezużyteczni.
» 22 listopada 2020, 12:49 #189
DaredevilUtd: Indeed.
» 22 listopada 2020, 12:58 #188
zeetkaes: Bruno jedyny któremu się chce grać, reszta szkoda komentować
» 22 listopada 2020, 12:42 #187
Saftmi: De Gea? Telles? Fred?
» 22 listopada 2020, 13:46 #186
NoName: Nie rozumiem tych narzekań na nasz styl we wczorajszym meczu. Oczywiście nie zagraliśmy idealnie, ale ten mecz prawie wyglądał tak jak powinien wyglądać mecz ze słabszą drużyną - od początku atakowaliśmy, stwarzaliśmy sobie sytuacje, nie pozwalaliśmy przy tym na zbyt wiele przeciwnikowi, po strzelonym golu dalej atakowaliśmy. Prawie, bo jedyne czego tu tak na prawdę zabrakło to skuteczności. Gdyby Martial strzelił na początku meczu i jeszcze potem by coś wpadło, to o tym samym meczu większość osób by mówiła 'dobrze kontrolowaliśmy grę' + to co napisałem wyżej.
» 22 listopada 2020, 12:33 #185
kckMU: To porównywanie Ole do Brzęczka to mi łeb ryje.
» 22 listopada 2020, 12:32 #184
NoName: To sobie wyobraź jak już poryte łby mają ci, którzy już tak myślą...
» 22 listopada 2020, 12:33 #183
pawelisto2: Mi generalnie ta Brzęczkomania łeb ryje. Gdyby Mati Borek i reszta „dziennikarskiej” kliki nic by nie mówiła co drugi dzień na temat Brzęczka to mało kto chciałby jego zwolnienia.
» 22 listopada 2020, 12:43 #182
Lingardiho9: pawelisto2 :
Ja się nie sugeruję opinią Pana Borka czy innych Stanowskich , ale za Brzęczka , nasza kadra cofnęła się o kilkanaście lat wstecz. Do tego on jest idiotą do potęgi entej , coś jak Smuda. Myślę, że gdyby w kadrze obecny był Boruc, to nazwałby Wuje , Dyzma vol. 2
» 22 listopada 2020, 14:36 #181
loczek1986: Ważne 3 punkty. Styl słaby. Fura szczęścia. Fajnie Fred chodził. Ciekawe jak będzie z Turkami. Martwi trochę postawa Marcusa, wygląda na zmęczonego, zrezygnowanego, dziwne to.
» 22 listopada 2020, 12:16 #180
belgart: Czy nie macie wrażenia że Ole i Brzęczek są w identycznej sytuacji? Teoretycznie wyniki ich bronią , ale większości meczy się nie da oglądać i raz na jakiś czas trafi się mecz który jest jednak udany. I ciekawa sprawa o ile większość chce zwolnienia Brzęczka to OGS może liczyć na rzesze wiernych wyznawców. I co ciekawe w obu przypadkach po 2 latach dalej słychać argument " Potrzebuje więcej czasu".
» 22 listopada 2020, 11:55 #179
OldMUTrafford: Gdzie te rzesze? Zajrzyj na angielskie fora i policz te tysiące za Solskjaerem.
No chyba, że chodzi ci o DP.
» 22 listopada 2020, 12:17 #178
HarryBrown: A to masz nadzieję, że przy takiej dyspozycji części piłkarzy to zmiana na stanowisku menedżera spowoduje, że w 30 sekund odzyskają formę, zaangażowanie i miłość do wykonywania zawodu piłkarza?
» 22 listopada 2020, 12:26 #177
OldMUTrafford: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2020 12:35

Na pewno nie mam nadziei, że OGS to spowoduje skoro nawet Mou nie poradził sobie z Martialo Pogbo podobnymi.
Jedyna szansa na lepsze jutro to jak najszybsze pozbycie się takich graczy.
A OGS ogłosił swego czasu, że na Pogbie zbuduje drużynę czy coś w ten deseń.
No to powodzenia.
» 22 listopada 2020, 12:32 #176
OldMUTrafford: Nie ważne kiedy, wtedy wiedział o Pogbie wsio i może nawet więcej.
Wiedział jak gra, co odwala itp. itd.
Chciał mu tatusiować od początku?
Takie coś się może udać na chwilę co najwyżej.
» 22 listopada 2020, 12:45 #175
BNK: No niby styl marny, niby 1:0 po karnym to słaby wynik, ale tak całkiem fatalnie to nie było. Coś tam atakowaliśmy, bramkarz WBA miał sporo roboty wczoraj. Jakby na prawym skrzydle był skrzydłowy, a nie Mata to myślę, że dziś nikt by nie narzekał po tym meczu. No i Martial na lewe skrzydło, bo tam wygląda dużo lepiej.
» 22 listopada 2020, 11:43 #174
Vip15: Są 3 pkt ale po wielkich bólach. Czemu wystawiliśmy dwóch defensywnych pomocników na 18 drużynę w lidze? Wszystko to jest jakiś fart, szczęście. Liczymy w zasadzie na indywidualności bruna cavaniego itd.
No niestety tak to nie działa i daleko nie zajedziemy grając tak. Od końcówki zeszłego sezonu do dziś nie ma żadnego progresu, drużyna stoi w miejscu.
Wywalenie piłek, bronienie wyniku przed WBA?
Ja juz straciłem wiarę w OGS i czekam już na następnego trenera np. Pochetino.
Oczywiście wiem, że zarzad itd i ze znów przychodzi trener z nową filozofią.
Jednakże, gdyby przyszedł tu poche to wydaje mi się, że on korzystał by z tych pilkarzy których ma i nie byłoby wielkiej rewolucji transferowej. On prostu by to kontynował i wniósłby naszą grę na inny poziom, rozwinął by młodych piłkarzy.
Nie byłoby takiej wymiany kadry jaką po części zrobił OGS. Tylko dokładanie pilkarzy do już dobrze wyglądającej kadry.
I na koniec wiem, że był tu wielki taktyk LVG i JM, ale teraz w moim przekonaniu mamy lepsza kadrę niż mieli oni, i potrzeba tu trenera z waszej półki.
A i według mnie OGS to jeden z najlepszych menago ( jak nie najlepszy) po SAF, jednakże nie powinniśmy przegapić tak świetnego menedżera jakim jest poche.
» 22 listopada 2020, 11:41 #173
NoName: Moim zdaniem Ole wystawia 2 defensywnych pomocników, bo nasza obrona nie jest pewna, a żadna z naszych '6' nie jest wystarczająco dobra, aby samemu to ogarnąć. Niby to słabszy przeciwnik te WBA, ale w wielu spotkaniach (nawet w tym sezonie) widzieliśmy ile problemów nam sprawiają szybkie kontry, jeśli nasz defensywny pomocnik zapuści się nieco do przodu. Gdyby Matić był w życiowej formie, ale Fred wskoczył na taki poziom, albo chociaż gdyby nasi obrońcy byli pewni, to pewnie gralibyśmy jedną '6', ale jest jak jest i musimy grać takim ustawieniem jakim gramy.
» 22 listopada 2020, 12:40 #172
kamtor: Z Turkami chciałbym zobaczyć na PP facundo pelistri
» 22 listopada 2020, 11:38 #171
OldMUTrafford: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2020 11:32

Patologii ciąg dalszy, a Mou póki co daje radę.
No, ale u totków piłkarze jakby bardziej zaangażowani niż np. Martial.
Tak tak wiem to dopiero początek sezonu jak twierdzą obrońcy OGS.
» 22 listopada 2020, 11:31 #170
Lukkey24: A co nas obchodzi już Jose? Nadal myślisz że jest naszym trenerem? Zaraz przyjdzie słabszy okres i znów bedzie ale ten Jose jest słaby itp. Co za chorągiewki
» 22 listopada 2020, 11:54 #169
OldMUTrafford: Może przyjdzie, może nie. Póki co MU to ma cały czas taki okres.
Moja wypowiedź bardziej szła w kwestię zaangażowania grajków.
Szkoda, że nie skumałeś i jedyne co ci przyszło do łba to przyebać się.
Norma na DP.
» 22 listopada 2020, 12:40 #168
Lukkey24: Dobra przepraszam. Trochę się zirytowałem bo czytałem komentarze "kibiców" Man Utd wtedy na temat meczu a to nie jest łatwe się uspokoić co gamonie piszą. Pozdrawiam mam nadzieje że w jakims stopniu Cie nie uraziłem.
» 22 listopada 2020, 13:34 #167
duxTomek: To jest dramat *****. Broncie dalej wuefisty i maty na skrzydle
» 22 listopada 2020, 11:13 #166
Lukkey24: Ja bedę bronił i co?
» 22 listopada 2020, 11:55 #165
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2020 13:06

Daleki jestem od wyzywani Solskjaera i nazywanja go wuefistom, chociaż mi też nie podobają się jego niektóre wybory. Co do pytania Roxyx to powinno brzmieć inaczej, czy tylko systemem ze skrzydłowymi możemy grać? Jak nie mamy kogo tam wystawić to taktykę można zmienić. Bezproduktywny i wolny mata, VdB czy Pogba nie dadzą nam nic na PP.
» 22 listopada 2020, 13:05 #164
duxTomek: @Lukkey24 to moze czas wybrac sie do poradni o otworzyc oczy i zobaczyc jak inne zespoly graja
» 22 listopada 2020, 13:57 #163
Lukkey24: duxTomek tak to opowiedz mi o nich i podaj jakieś sensowne argumenty czekam :)
» 22 listopada 2020, 15:00 #162
HarryBrown: Z twoimi komentarzami jest jeszcze gorzej. Bo o ile u Ole słabe mecze czasami się faktycznie zdarzają, to poziom twoich komentarzy jest permanentnie bzdetny i to bez cienia szansy nawet na minimalną poprawę.
» 22 listopada 2020, 12:34 #161
vieeeri: Odblokujmy te prawe skrzydło wreszcie, bo aż krew zalewa patrząc na przewidywalność ataków United. Skoro my prawym skrzydłem idziemy jedynie AWB, to rywale mogliby sobie odpuszczać ustawianie skrzydłowego, bo ich lewy obrońca wystarczy na Aarona. Zero obiegów, czegoś co jako tako, ale funkcjonuje na lewej.
» 22 listopada 2020, 10:55 #160
Mistrz1908: Pamiętacie złota serię w poprzednim sezonie? Tak, Bruno był świetny, ale..

Matic... To był nasz najlepszy zawodnik. Świetne rozgrywanie piłki do przodu, masa odbiorow dzięki czemu graliśmy kontra, z której słyniemy.

Naszym problemem jest brak klasowego defenywnego pomocnika.

Interesuje się też Chelsea, bo brat jest kibicem. Skąd wyniki i czyste konta? Kante.. Ten koleś jest wszędzie.
» 22 listopada 2020, 10:54 #159
Seny0: Tylko kogo byś chciał kupić? Ja bym wybierał pomiędzy Ndidi, Zakaria i Nevesem.
» 22 listopada 2020, 11:29 #158
Mistrz1908: Nawet Mendy w Leicester robi robotę, wystarczy pracuś, który biega jak Szatan.

Nddidi marzenie. Mało małych zdolnych jest? :) Zakaria jest opcja idealna.
» 22 listopada 2020, 14:00 #157
VaultBoy96: Styl gry (a właściwie jego brak) był fatalny. Nie można zrzucać winy na przerwę reprezentacyjna. Inne zespoły też ją miały, a mimo to potrafiły zagrać dobry mecz. Cieszą 3 punkty, ale ja się boję co będzie w następnych meczach.
» 22 listopada 2020, 10:52 #156
Quahadron: Zgodzę się, ze to nie był najlepszy mecz Bruno. Jednakże gdyby Martial wykorzystał setkę, a w drugiej połowie Rashford.. to miałby gola i dwie asysty, a wtedy nosilibyście go na rękach :)
» 22 listopada 2020, 10:47 #155
joyrider: GDYBY kilka rzeczy było inaczej to byśmy byli mistrzami...
» 22 listopada 2020, 11:06 #154
Quahadron: Ja nie mówię o kilku rzeczach :) mówię o tym, ze akurat ten piłkarz zrobił wczoraj wszystko co do niego należy.
» 22 listopada 2020, 12:56 #153
Diabelski97: Dobrze, że Greenwood będzie już dyspozycyjny, ten chłopak potrafi strzelić bramkę w ciężkiej sytuacji.

Rashford-Cavani-Greenwood, obyśmy tak wyszli na Turków.
» 22 listopada 2020, 10:03 #152
mcscotyy: Trenejro trzyma się potężnej taktyki z Martialem na czele, może wejdzie na Turków w 80 minucie
» 22 listopada 2020, 11:32 #151
Cieniu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2020 09:48

Dzień dobry, co do wyniku i przełamania klątwy "Teatru Marzeń" jestem zadowolony i pełen Optymizmu. Jednakowoż lękiem i niepokojem napawa mnie, tak jak to koledzy niżej zauważyli, upartość Ole w kwestii wystawiania Tonego jako nominalnej "9" Pamiętam i nie tylko pewnie ja, że znacznie lepiej szło mu schodzenie ze skrzydła do środka i pokonywanie bramkarzy przeciwnych drużyn. Moim zdaniem Ole powinien rotować Rashem, Tonym a Masonem na skrzydłach. A "9" zostawić Cavaniemu. Wiem, że to napastnik żyjący z podań, ale gdy druga linia będzie odpowiednio współpracować ze sobą, wraz ze skrzydłowymi. Będziemy tylko lepsi i skuteczniejsi. Ps jeszcze większym optymizmem napawa mnie wracająca stara forma naszego Davida, oby tak dalej! Życzę wszystkim miłego dnia. Właśnie wybieramy się z moją Żoną osobistą na spacer.
» 22 listopada 2020, 09:45 #150
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2020 09:43

Mam nadzieję że wczorajsza gra była spowodowana przerwa na reprezentację większość zawodników odbyła tylko 1 trening przed tym meczem więc Ole jakiegoś dużego pola manewru nie miał.A Blilic miał do dyspozycji cały skład na 2 tygodnie przed meczem i miał dużo czasu żeby się do tego meczu przygotować pod względem taktycznym.Wiec tym bardziej ważne są te 3pkt i w końcu przełamanie na OT mam nadzieję że już w meczu z Turkami i Świętymi chłopaki wejdą na obroty będą mieli już trochę więcej sesji treningowych na koncie i ta gra będzie płynniejsza.
» 22 listopada 2020, 09:41 #149
karol100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2020 09:41

Spróbowałbym z Mct w obronie w jakimś meczu i Cavani in.
» 22 listopada 2020, 09:40 #148
Robert3344: Upartość Ole w kwestii martiala na 9 doprowadzi go do jego zwolnienia. Nie rozumiem czemu rash nie może grać na prawym skrzydle, Ronaldo też kiedyś był prawym skrzydłowym i jakoś nie marudził, że przez to nie może zejść na prawą nogę i uderzyć na bramkę. w tych czasach dobry skrzydłowy powinien se radzić na obu skrzydłach, a robienie świętych krów z martiala i rasha nie doprowadzi ich do sukcesów.
» 22 listopada 2020, 09:21 #147
mcscotyy: Słowo klucz „dobry skrzydłowy”, Rash ma przebłyski ale widać ze ciagle czegoś brakuje, wczoraj powinien mieć przynajmniej jedna bramke a on co zrobił? Próbuje lobować bramkarza i mu to nie wychodzi
» 22 listopada 2020, 11:33 #146
kckMU: Martial na skrzydle nie tylko daje więcej drużynie, ale ma też lepszą skuteczność, a sytuacje często trudniejsze. Tak jakby grając na 9 wiedział, że musi strzelić tę jedną piłkę, która do niego trafi. I może to go blokuje. A grając na skrzydle, nie miał problemu z tym, żeby wykorzystać okazje (czasami nawet jedną na mecz, do czego zmierzam). Czuje się może luźniej, a u tego typu zawodników to najważniejsza kwestia.

No ale... u nas nic się nie zmienia. Martial czuje się najlepiej grając lewego napastnika/skrzydłowego, to samo Rashford, a na prawym skrzydle totalna bieda, zero konkretnego zawodnika.
» 22 listopada 2020, 08:27 #145
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2020 08:37

To dlaczego nasza jedyna 9 siedzi ciągle na ławce? :D Sorry jest jeszcze Ighalo, o którym już wszyscy zapomnieli bo nigdy nie dostał prawdziwej szansy, teraz to samo jest z Cavanim.
» 22 listopada 2020, 08:36 #144
kckMU: Brak gry Ighalo był jasnym sygnałem, że Martial jest pierwszym wyborem.

No nie da się grać bez napastnika na boisku, poza tym to byłby cyrk gdyby Martial z Rashem ciągle się dublowali w jednym miejscu. Pozostaje patrzeć, jak Tony się męczy.
» 22 listopada 2020, 08:51 #143
Celt15: Wejście Cavaniego na szpicę i zejście Martiala na skrzydło od razu odmieniło naszą grę na lepsze. Martial jako 9 to jest żart, myślę, że nawet w takim Evertonie nie byłby podstawowym napastnikiem.

Inna kwestia to fakt, że w takim meczu gra Matić zamiast VDB. Z 18 drużyną tabeli... u siebie...

Z drugiej strony staram się być wyrozumiały. Te przerwy reprezentacyjne to żart. Ledwo piłkarze wejdą w jakiś rytm jadą kopać się po czołach w meczach o pietruszkę. I jak tutaj wymagać od nich 200%?
» 22 listopada 2020, 08:04 #142
69eyes: Tak swoja drogą: Bruno 6 goli, Rashford 2, Martial 0, Greenwood 0 (wiem, że prawie nie gra). Fernandes nie wniesie sam tego klubu na plecach do top 4, ofensywne trio łącznie z 2 golami po 9 kolejkach to nieśmieszny żart. Czuć brak klasowej 9 tki, myślałem, że Martial dorósł do tej roli po zeszłym sezonie ale w tym jest brutalnie weryfikowany.
» 22 listopada 2020, 04:52 #141
Glory1878: Z Martiala taka 9 jak z Najmana bokser
» 22 listopada 2020, 06:37 #140
awe: Fajnie, ze Bruno dobrze gra, ze ma tyle bramek, ale ile on z gry strzelil 2 ? Daj gole z karnych pozostalej trojce i nagle okazalby sie, ze nie sa tacy zli, patrzac przez pryzmat statystyk
» 22 listopada 2020, 09:39 #139
mordynator: 3.Ale do tego również kilka asyst już dorzucił i chyba bezapelacyjnie jest naszym najlepszym ofensywnym zawodnikiem w tym sezonie póki co.
» 22 listopada 2020, 09:45 #138
0listonoszpat: Dziękujemy Davidowi że nam wybronił ten mecz.
» 22 listopada 2020, 01:46 #137
RedsFan: Co Racja, to racja, świetny występ Hiszpana.
» 22 listopada 2020, 08:37 #136
damian3chrosto: Jak dla mnie Fred najlepszy. Walczył o każdą piłkę A tak poza nim ciężko kogoś wyróżnić. De Gea klasa jeszcze
» 22 listopada 2020, 01:45 #135
pmax122: Poza tym że gość ma problemy z myśleniem. Kiedy trzeba uderzyć piłkę to on cuduje, jak trzeba pokombinować to ten na pałę strzela.
» 22 listopada 2020, 03:01 #134
HarryBrown: Fakt wczoraj miał dobrą pozycję do oddania strzału to niepotrzebnie podawał. Niemniej nie tylko Fred wczoraj czymś takim się popisał. Moim zdaniem to kwestia braku chęci wzięcia odpowiedzialności na siebie. Czyli to co jakiś czas temu któryś z byłych piłkarzy Man Utd podkreślał - nie ma w drużynie lidera/liderów.
» 22 listopada 2020, 09:56 #133
Matys13R: Powiem tak jeśli gra będzie tak dalej wyglądała i do tego dojdą niekorzystne dla nas wyniki to nie daje żadnych szans OGS na pozostanie na stanowisku menedżera MU
» 22 listopada 2020, 01:42 #132
FreddyKruger: Ameryki nie odkryłeś geniuszu :D Tak jak z Evertonem pewnie życzyłeś im porażki a dziś musiało ciebie w tyłku piec podwójnie

Glory!
» 22 listopada 2020, 01:50 #131
mikon70: W sumie się tak zastanawiam jaki był powód tak słabej gry. Albo mają nadal problem z ustabilizowaniem formy, albo jest to w jakiś sposób stopniowe oszczędzanie sił na kolejny maraton, który teraz czeka zespół. Mecz był beznadziejny i to jest fakt ale ważne, ze udało się wyszarpać te 3 punkty. Niemniej mam nadzieję na lepszą grę w przyszłości.
» 22 listopada 2020, 01:13 #130
CoachMark: United vs Wba czyli rosół podany na zimno.
Zwyczajnie nie tak ten mecz miał wyglądać.

Przed meczem [ a typuje też mecze i powiedzmy za czterocyfrowe sumy mi się zdarza] widziałem ten mecz jako rozsmarowanie rywala. Czemu? Ponieważ chyba tylko naiwniak mógł postrzegać mecz z Evertonem jako dobry występ. Tamten mecz był najwyżej ŚREDNI, z fartownym trafieniem Bruno i ogółem z bardzo źle dysponowanym Evertonem z paroma kluczowymi brakami. Za tamten mecz cała drużyna by dostała ode mnie 6.5/10, do tego na swoim stadionie do tej pory grali totalny piach, jeszcze się echo po blamażu w Turcji odbija, potrzeba i jakiejś demonstracji siły i punktów stąd oczekiwałem solidnie zmotywowanej, wściekle biegającej drużyny [jak w meczu z Newcastle].

Co zamiast tego zobaczyłem? Generalnie to mecz z przewidywalnie trudnym rywalem ALE, który zakusy na bramkę robił rzadko a praktycznie zawsze te ataki się kończyły totalnym brakiem kontroli i realnym zagrożeniem, środek pola jako neutralizacja BARDZO SŁABO. KOLEJNY RAZ WIDZIAŁEM DRUŻYNĘ POZBAWIONĄ ZACIĘTOŚCI I KOLEJNY RAZ WIDZIAŁEM NIESAMOWITĄ INDOLENCJE W ATAKU!

Ogółem to nie wiem, może się mylę ale czy kiedyś też tak United miało by skład był tak bardzo wąski? Wypada jeden Greenwood i w zasadzie na prawej stronie [swoją drogą gratuluję 4:2:3:1 ustawienia z prawoskrzydłowym o prędkości atrapy czołgu] nie ma kogo postawić. Trzeba odciążyć trochę MCT to wówczas w jego miejsce wchodzi Matic... który zwyczajnie jest za wolny i zbyt mało wydolny by kontrolować tą strefę. Jakby teraz Maguire miał jakiś uraz.... to chyba by Ole zawału dostał jakby widział co się dzieje pod bramką.

Dobra tam.... szybko jakieś tam oceny.

DDG - 7.5 Swoje obronił, świetnie obronił 3 pkt, przyzwoicie wyprowadzał piłkę, duży plus za darcie japy na olewających defensywne obowiązki graczy.

AWB - 6.5 Bardzo mało aktywny, w tyle poprawny

Telles - 7. 5 Zważywszy na brak rytmu meczowego to bardzo aktywny, nic w zasadzie nie odwalił, próbował, dośrodkowywał, szedł odważnie do przodu, trochę brakło tego "in product" ale tego nie ma co wymagać od niego tak z miejsca.

Lindelof - 5.5 Nic ponad przeciętność nie zrobił, poza liczbą bubli, raz się obciął i mogła z tego być bramka.

Maguire - 7.5 Z tyłu bardzo dobrze, co w górze to jego, jeden z nielicznych, który rozpoznał chyba gatunek meczu, ciągnął piłkę śmiało, miał strzały miał fajne podania progresywne, starał się ale koledzy nie przekuwali jego inicjatywy w coś więcej .

Matic - 4.5 Bardzo cienko, generalnie robił co to miał robić tylko słabo, zwyczajnie nie był w stanie zrealizować swoich założeń, jego braki w dynamice są przygnębiające

Fred - 6 To samo co kolega wyżej ale jednak lepiej, niestety pozycja nr 6 przy ustawieniu 4:2:3:1 zwykle wymaga największego biegania i Fred jest w stanie to zrobić, a Matic niestety odpowiednio ...no raczej nie.

Mata - 4, niczym kiedyś w pokemonach zespół R, można by okreslić Matę, że "znów"....no właśnie nie błysnął...trochę nie rozumiem jaki jest sens trzymania go w tym składzie w innym charakterze, niż uczestnika zmian na odpoczynek i zabezpieczenie wyniku i występów w jakimś carabao cup. Straty, jakości dodatniej nic, dynamika to wiadomo, niczym wóz z węglem.

Bruno - 7 nerwy utrzymał, bramkę strzelił, kilka dobrych podań, kilka bardzo dobrych, starał się i chyba był drugim z tych, którzy wiedzą jak bardzo potrzebne były 3 pkt.

Rashford - 7 Dziś zagrał jak pan piłkarz, świetnie używał techniki...jakbym był złośliwy to bym napisał że tego co się ma między uszami, nie biegł prosto w obrońców, nie strzelał też prosto w nich jak ostatni baran, licząc że się nagle rozstąpią. Jakby tak jeszcze tą setkę wykorzystał jak należy.... to bym go nagrodził brawami. Jeden z trzech, którzy zagrali na takim poziomie jak należało [z graczy z pola].

Martial - 4 Niżej nie dostał tylko za aktywność..... jakość jego pracy dzisiaj.....była po prostu jak to zwykle badziewna. Ja się będę jeszcze nie raz pewnie odwoływał do słów... zdaje się Scholesa, że on niektórych nabrał, że jest 9ką z prawdziwego zdarzenia.... nie, nie jest. Jeśli na tym gościu ma spoczywać robienie dorobku bramek ekipy United.... to życzę szczęścia Ole.
» 22 listopada 2020, 00:38 #129
mikiartur: Mimo że lubię Martiala to mają rację jego krytycy. Jak nie zacznie strzelać to po prostu trzeba ściągnąć napadziora albo Greenwooda nadłuższą mete już przestawić na środek ataku. Cavani to rozwiązanie jako takie na 2 sezony myślę więc go nie liczę. A jak i na skrzydle będzie mu słabo szło to Martiala będzie trzeba sprzedać. W sumie za niezłe pieniądze pójść może. Znaleźliby się chętni. W lidze włoskiej i hiszpańskiej mógłby się dobrze odnaleźć bo tam trochę wolniejsze tempo i więcej ma się miejsca. Ale ja jeszcze mam nadzieję że zacznie w końcu strzelać. Trzeba też powiedzieć że Johnstone świetnie zagrał. W ogóle w tym sezonie bramkarze drużyn przeciwnych w meczach z nami to tak grają jakby przed meczem sok z gumijagód wypili. Jeynym wyjątkiem chyba Pickford i Leno którego zbytnio nie przetestowaliśmy.
» 22 listopada 2020, 01:55