Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Składy: Luton Town vs Manchester United. III runda Pucharu Ligi

» 22 września 2020, 20:16 - Autor: matheo - źródło: twitter.com
Manchester United w III rundzie Pucharu Ligi zmierzy się na wyjeździe z Luton Town. Poznaliśmy wyjściowe składy, które wybiegną na murawę Kenilworth Road. Początek meczu o godzinie 21:15.
Składy: Luton Town vs Manchester United. III runda Pucharu Ligi
» Manchester United w III rundzie Pucharu Ligi zmierzy się z Luton Town
Spotkanie z Luton Town od pierwszych minut zacznie Dean Henderson, dla którego to oficjalny debiut w seniorskim składzie Manchesteru United. Od początku mecz zaczyna także Donny van de Beek.

Man Utd vs Luton Town: Relacja na Żywo



Ole Gunnar Solskjaer łącznie dokonał 10. zmian w wyjściowym składzie Manchesteru United. W porównaniu do meczu z Crystal Palace (1:3) miejsce w jedenastce zachował jedynie Harry Maguire.

Luton Town: Shea – Kioso, Lockyer, Bradley, Norrington-Davies – Clark, Tunnicliffe, Moncur – LuaLua, Hylton, Shinnie

Rezerwa: Sluga, Cranie, Pearson, Cornick, Lee, Mpanza, Collins

Manchester United: Henderson – Wan-Bissaka, Bailly, Maguire, Williams – Matić, Fred – Mata, van de Beek, Lingard – Ighalo

Rezerwa: Grant, Dalot, Mengi, Fernandes, Greenwood, James, Rashford


TAGI


« Poprzedni news
Jones: Nie ma dobrego momentu na mecz z United
Następny news »
Luton Town - Manchester United 0:3. Czerwone Diabły meldują się w IV rundzie Pucharu Ligi

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (0)


CzteroListny: Wynik lepszy niż gra
» 22 września 2020, 23:09 #381
H2O1994: To samo miałem napisać, liczę jednak, że się rozkręcimy tak jak w tamtym sezonie
» 22 września 2020, 23:10 #380
SzarimMusty: Strzelcy:
Mata, Rashford, murawa. Mason więcej szczęścia niż mógł sobie wymarzyć.
» 22 września 2020, 23:09 #379
HarryBrown: Pozytywy z dzisiejszego meczu to Henderson i Greenwood. Niech grają jak najwięcej i najczęściej.
» 22 września 2020, 23:09 #378
Puchaty: Hehe, realizator jaki śmieszek:D
Ole, Ole, Ole :D
» 22 września 2020, 23:08 #377
jassaj: Patrząc na nasze gwiazdy, nawet przez raptem 15 minut człowiekowi aż cieplutko się na serduszku robi, szczególnie po wcześniejszych "czasach mroku"
Wygrali i to jest ważne, ale pracy jeszcze sporo
» 22 września 2020, 23:07 #376
Puchaty: Wow, Greenwood.
» 22 września 2020, 23:07 #375
Tomek19950307: Greenwood przypomina mi młodego Ronaldo sprzed x lat ;)
» 22 września 2020, 23:07 #374
robertbham: Kurde nie ma co dawno tak nikt nie kończył akcji jak greenwood, chyba czasy van nistelroya i rooneya.
» 22 września 2020, 23:06 #373
H2O1994: Aż zatęsknił człowiek za Van Nisterloyem:)
» 22 września 2020, 23:08 #372
Reico100: Ole jakiś smutny.
» 22 września 2020, 23:06 #371
RedsFan: Powinno podanie pójść do Greenwooda leciał jak strzała na prawa. Ooo I strzelil sam heh
» 22 września 2020, 23:06 #370
SkilledHydra16: Jak zobaczyłem ile ma miejsca żeby zejść na lewą to wiedziałem ze wpadnie.
» 22 września 2020, 23:06 #369
BNK: Greenwood pieknie
» 22 września 2020, 23:06 #368
united30: Mason !!
» 22 września 2020, 23:06 #367
Michux3: Młody 3-0
» 22 września 2020, 23:05 #366
kamilpe: I po co Nam Sancho?
» 22 września 2020, 23:05 #365
rizx: Po to, żeby Masona nie zajechać po 10 meczach
» 22 września 2020, 23:06 #364
H2O1994: Sam Greenwood nie wystarczy na prawą pomoc, Maty i Lingarda nawet nie liczę xd
» 22 września 2020, 23:07 #363
Reico100: Greenwood!
» 22 września 2020, 23:05 #362
mordynator: Masonik jeszcze
» 22 września 2020, 23:05 #361
seju: Jedyne co wiadomo po dzisiejszym meczu to, że nasza ławką rezerwowa jest na poziomie Luton.
» 22 września 2020, 23:05 #360
SIERPU: Lindgard ladnie dzisiaj
» 22 września 2020, 23:04 #359
Lookasinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.09.2020 23:04

Rashford z Martialem zamienili się rolami najwidoczniej. Nie pamiętam kiedy Rash ostatnio cieszył się po bramce, chyba po tej z PSG.
» 22 września 2020, 23:04 #358
H2O1994: 3:0 Greenwood
» 22 września 2020, 23:05 #357
SmerfCFC: Henderson zawodnik meczu.
» 22 września 2020, 23:03 #356
Magik1990MU: no raczej ten cały Shea...
» 22 września 2020, 23:04 #355
Kiharitony: Jednak Greenwood
» 22 września 2020, 23:06 #354
Puchaty: No i spoko.
» 22 września 2020, 23:02 #353
H2O1994: W końcu dobra kombinacyjna akcja, greenwood świetna asysta.
» 22 września 2020, 23:02 #352
RedsFan: Wkoncu prosto bez kombinacji.
» 22 września 2020, 23:02 #351
jassaj: Tak piłka powinna chodzić, na jeden kontakt ze zrozumieniem a nie 10 przyjęć, 3 poprawki i dopiero podanie. To są właśnie te detale jakby klasyk powiedział
» 22 września 2020, 23:02 #350
MixEx: Słaba technika to nie są detale :D
» 22 września 2020, 23:04 #349
jassaj: No nie mogłem się powstrzymać, żeby Tomusia nie zacytować, ale w sumie to się zgadzam. To jest przepaść pomiędzy tym kiedy na boisku są liderzy a kiedy ich nie ma. To oczywiste, że zmiennicy nie zagrają na poziomie podstaw ale dysproporcja jest ogromna. A ta akcja na 2-0 to wręcz mi się kosmiczna wydawała po oglądaniu szczególnie 1 połowy
» 22 września 2020, 23:05 #348
rizx: Widać, że gra w ataku ożyła po zmianach, świetna akcja Bruno, Masona i oczywiście Marcusa
» 22 września 2020, 23:02 #347
Michux3: Rashy :)
» 22 września 2020, 23:01 #346
mordynator: W końcu normalny gol z gry brawo Rashy!
» 22 września 2020, 23:01 #345
GGMUN6: Marcus !!
» 22 września 2020, 23:01 #344
H2O1994: Rashford!
» 22 września 2020, 23:01 #343
ReDevil07: Nie widzę podstaw aby na mecz z mewami na ławce usiadł Eric a w jego miejsce zagrał Viktor. Po prostu swoim dzisiejszym występem zasługuje na pierwszy skład.
» 22 września 2020, 22:59 #342
MixEx: Zagra Lindelof na 99%
» 22 września 2020, 23:01 #341
jassaj: Mam wrażenie, że odkąd Ole zrobił zmiany, to zobaczyliśmy w 5 minut więcej dynamiki niż przez 70 wcześniejszych. To pokazuje, że dużo jeszcze pracy przed nami
» 22 września 2020, 22:58 #340
SmerfCFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.09.2020 22:57

Ahhh szkoda ze Havertz tak nie załapal wejścia jak wasz purtugalczyk
» 22 września 2020, 22:57 #339
MixEx: Jakby stał De Gea było by 1:1
» 22 września 2020, 22:57 #338
Puchaty: Jak na 7 ligę mongolską to nawet nieźleXDXD
» 22 września 2020, 22:56 #337
PogbaKingOfMANU: Mój Boże ahahah, no tym poprawiłeś mi humor xDD
» 22 września 2020, 22:58 #336
Santaveir: Jestem pewien, że DDG by to wpuścił
» 22 września 2020, 22:56 #335
awe: Ale parada
» 22 września 2020, 22:56 #334
RedsFan: Tak się broni krótkie slupki :)
» 22 września 2020, 22:55 #333
reggieynot: Nie jestem zwolennikiem sadzania na ławce De Gei, ale Brawo Henderson, świetna parada..
» 22 września 2020, 22:55 #332
robertbham: Ale wyciągnął!
» 22 września 2020, 22:55 #331
mordynator: Dean co wyjął :o
» 22 września 2020, 22:55 #330
SmerfCFC: O boże Hendersoooooon
» 22 września 2020, 22:54 #329
kamilpe: Henderson brawo!
» 22 września 2020, 22:54 #328
SmerfCFC: Oho jak patrzę na ten mecz to w sobotę chyba trzeba będzie postawić na Brighton, bo Chelsea to po strzale życia wygrała z nimi ten mecz, wysoki poziom prezentują mewy
» 22 września 2020, 22:52 #327
Tomek19950307: do soboty Edzio ogarnie ze 3 transfery i będzie dobrze
» 22 września 2020, 22:54 #326
reggieynot: O, są xD
» 22 września 2020, 22:52 #325
reggieynot: Solskjaer jak Smuda czeka ze zmianami.
Mógłby wejść Bruno i Rashford.
Przyznaję, że Lingard na plus, ale strzały pozostawiają do życzenia i brakuje tej kropki nad "i".
» 22 września 2020, 22:51 #324
H2O1994: Lingard dziś szaleje xd
» 22 września 2020, 22:51 #323
H2O1994: Podobno Luka Jovic chce odejść z Realu, można by go wypożyczyć, co myślicie?
» 22 września 2020, 22:50 #322
kamilpe: Jestem za, wypożyczenie jak najbardziej ale uwazam, że Mitrovic dałby więcej radości
» 22 września 2020, 22:51 #321
Magik1990MU: słabe. Znając Prześcieradła, to jeszcze ustaliliby obowiązkową klauzulę wykupu na poziomie 100 mln.
» 22 września 2020, 22:51 #320
BNK: Po co?
» 22 września 2020, 22:51 #319
H2O1994: Racja, Mitrovic to lepsza opcja.
» 22 września 2020, 22:57 #318
BNK: Fred jakie kąśliwe strzały na bramkę posyła:D
» 22 września 2020, 22:49 #317
Miki1980: Dobranoc, wymiękam Ogs niestety mam nadzieję że święta w Norwegii ogarnie
» 22 września 2020, 22:47 #316
Magik1990MU: Dobranoc
» 22 września 2020, 22:49 #315
pictor: pchły na noc
» 22 września 2020, 22:50 #314
Kiharitony: Wyśpij się
» 22 września 2020, 22:50 #313
Bylak: Zmiany Panie Solsza.
» 22 września 2020, 22:46 #312
Santaveir: Van De Beek próbuje z grą kombinacyjną, ale jest .... wolny . niestety
» 22 września 2020, 22:45 #311
arkusz: "Tak jakby wcisnal hamulec gazu" hahahaha
Coz za poziom komentatora z Eleven ;-)
» 22 września 2020, 22:45 #310
RedsFan: Typowy OGS, kopiemy się po czole od 70 min a, z mian jak nie było tak nie ma.
» 22 września 2020, 22:45 #309
ManUtd91: Lingard!
» 22 września 2020, 22:44 #308
Santaveir: Powinien dać szansę DALOTOWI
» 22 września 2020, 22:44 #307
MixEx: Ten Kioso to jak predator wyglada
» 22 września 2020, 22:44 #306
RedsFan: To samo wrażenie jak go zobaczyłem :D
» 22 września 2020, 22:44 #305
Puchaty: Komentator właśnie powiedział, że D. Beckham wszedł na światowy top dopiero w Realu...:/ Ponadto obaj zastanawiają się nad światową gwiazdą w historii United, twierdzą, że raczej nie było. Czy czasem CR7 to nie przydomek z czasów United? WTF?
» 22 września 2020, 22:43 #304
H2O1994: Scholes, Giggs, Rooney. A co do Beckhama, gdyby u nas został to byłby na poziomie Ronaldinho, Messiego czy Ronaldo, takiej techniki jak on to nikt nie miał.
» 22 września 2020, 22:47 #303
mordynator: A pan ze zdjęcia kolegi wyżej? @H2O1994
» 22 września 2020, 22:49 #302
Bylak: Kioso=predator
» 22 września 2020, 22:43 #301
Kiharitony: Czy ten komentator właśnie powiedział że Beckham osiągnął top dopiero w Realu? Matko boska.
» 22 września 2020, 22:41 #300
OkuratnyCzlek: Tak. Wcześniej powiedział też, że Ferguson był jak Sauron.
» 22 września 2020, 22:42 #299
Santaveir: tak i wymyślił nową kartkę : POMARAŃCZOWĄ
» 22 września 2020, 22:43 #298
Kiharitony: Zawsze to samo na Eleven/Polsat
» 22 września 2020, 22:43 #297
HarryBrown: W ogóle bredzą ci komentatorzy. Przez Man Utd czasów SAF przewinęła się cała armia wybitnych piłkarzy, w tym całkiem sporo wychowanków.
» 22 września 2020, 22:46 #296
Ronaldomanutd: Spójrzmy na WHU, spotkali o wiele niżej notowanego rywala - zagrali bdb mecz i wygrali 5-1. Zaś nasze diabły klepią się po czole z zespołem z Championship. Jestem ciekawy czy mecz z cp był tylko błędem czy jest coś na rzeczy. Nie należy jednak od razu pisać OLE OUT! Jeśli jednak będziemy grali słabo lub przegrywali w kilku następnych spotkaniach to należałoby wziąć niestety tą opcję pod uwagę
Woodward także. Obudzi się 4 października i sprowadzi zawodnika pokroju Ighalo czy innego szrotu byle by był. Wsm tu nie pomogą transfery tylko ktoś kto ogarnie ten burdel. Niektórzy piszą że to tylko "puchar myszki miki". A np. City które walczy o pl, fa cup i lm nie odpuszcza. Obecnie na inne trofeum niż Carabao nas nie stać, ewentualnie o fa cup powalczymy.
» 22 września 2020, 22:41 #295
Bylak: Nie wiedziałem , że w Luton Town gra predator.
» 22 września 2020, 22:40 #294
Bylak: Ighalo to dzisiaj gra ?
» 22 września 2020, 22:39 #293
jassaj: Szok- kto by pomyślał, że trochę ruchu i słabszy rywal zacznie mieć problemy
Sorry za sarkastyczny ton, ale jak widać czasem tak niewiele potrzeba, żeby jakkolwiek poprawić obraz gry
» 22 września 2020, 22:38 #292
H2O1994: Matic prawie...
» 22 września 2020, 22:37 #291
HarryBrown: Taka gra naszych chłopaków nie pozostawia nam już nic innego jak tylko wnoszenie modłów do św. Judy Tadeusza.
» 22 września 2020, 22:33 #290
OkuratnyCzlek: Zaśpiewajmy Arkę dla jego!
» 22 września 2020, 22:36 #289
H2O1994: Chłopaki wzięli pod uwagę Wasze uwagi, ten pressing teraz wygląda dużo lepiej.
» 22 września 2020, 22:32 #288
RedsFan: Ah ten świetny dzisiaj Lingard :D
» 22 września 2020, 22:31 #287
H2O1994: Może coś ustrzeli xd
» 22 września 2020, 22:33 #286
Tomek19950307: nie szalejmy. Dżesi strzela tylko w ważnych meczach i to na Wembley :D
» 22 września 2020, 22:34 #285
MixEx: No nie wytrzymam zaraz przecież te Luton to sobie rozgrywa w środku pola jak chce.
» 22 września 2020, 22:30 #284
Tomek19950307: nie mam pojęcia czy jakiekolwiek transfery są w stanie coś zmienić , bo tutaj cała 11 a może i 22 jest kompletnie nieprzygotowana do grania
» 22 września 2020, 22:28 #283
PogbaKingOfMANU: Jak są rzuty kamery na Ole, to wygląda na delikatnie mówiąc załamanego
» 22 września 2020, 22:25 #282
levy181: Ole praktycznie w każdym meczu tak wygląda. Czasami się uśmiecha ale zazwyczaj wygląda jakby chciało mu się płakać. Chciałbym go kiedyś zobaczuc przy lini bocznej wydzierającego się na zawodnikow.
» 22 września 2020, 22:30 #281
jassaj: Naprawdę mam nadzieję, że fatalna dyspozycja fizyczna United to efekt braku porządnego okresu przygotowawczego i poszatkowania kadry wirusami, kwarantannami, zgrupowaniami kadry i innymi wypadkowymi takimi jak krótka przerwa międzysezonowa. Ok, inne drużyny widać narazie, że poradziły sobie z tym od nas lepiej, ale ja wierzę, że Ole ma plan, tylko potrzebuje przepracować z drużyną porządnie na treningach i wyrobić z nimi odpowiednie przygotowanie fizyczne. Niżej też pisałem o tym, że razi mnie "nieprzygotowanie techniczn" niektórych ale tutaj to po prostu myślę, że całe szczęście, Ci którzy mają problem z opanowaniem piłki i podaniem bez poprawienia to Ci którzy akurat grać za dużo nie będą.
No mam nadzieję, że United jak taki stereotypowy diesel, rozpędza się powoli ale jak już pójdzie to konkretnie. Ameryki nie odkryję, że dzisiaj gra kilku piłkarzy, którzy powinni być wykorzystywani tylko wyjątkowo i tylko w takich meczach.
No nic, trzeba zacisnąć zęby i przeczekać, dać sobie jakiś czas na wyrobienie jakiegoś zdania w dłuższym okresie poprostu i liczyć, że tak czy inaczej, ładnie czy brzydko ale będziemy punktować
» 22 września 2020, 22:22 #280
jassaj: P.S bardzo chciałbym zeby United nabył taką mentalność "Bayernową". Oczywiście wyniki i styl to inna galaktyka, ale chciałbym widzieć jak w takim meczu rezerwowi gryzą trawę, szarpią, biegają, kombinują żeby pokazać się Ole, że są, że może powinni grać częściej cokolwiek, co ich wyróżni a nie zachowawczo, podania do najbliższego, wszystko schematycznie, jakby tylko żeby nie podpaść i nie zrobić błędu. No bądźmy też poważni, niektórzy są w takim położeniu, że gorzej być nie może
» 22 września 2020, 22:30 #279
Magik1990MU: Mecz jak 90% starć w pucharach myszki miki - nudny i zachowawczy. Powienienem sobie coś kołować na takie spotkania, bo idzie przysnąć. W sobotę natomiast będzie prawdziwy test, czy spotkanie z CP było jednorazowym falstartem, czy problem jest poważniejszy.
» 22 września 2020, 22:19 #278
Puchaty: Bez przesady, gra nie jest zła. Problemem jest zachowawczość w kończeniu akcji.
» 22 września 2020, 22:15 #277
MixEx: Gra nie jest zła a to dobre
» 22 września 2020, 22:18 #276
BNK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.09.2020 22:39

Ale tylko wtedy, kiedy wpada do mnie twoja mama:D. To było do rudego ale widzę, że już naskarzyl i cenzura zadzialala
» 22 września 2020, 22:37 #275
manegarrincha: Moja mama nie jest lesbijką cioto
» 22 września 2020, 22:38 #274
manegarrincha: Hahaha ale jesteś zalosny
» 22 września 2020, 22:39 #273
BNK: Nie kiedy wpada do mnie:D
» 22 września 2020, 22:40 #272
manegarrincha: Przecież wtedy masz rudy meszek na cipce. Rozumiem że tata cie wali w dupe i masz problemy z orientacja
» 22 września 2020, 22:42 #271
BNK: No mam, twojej mamy. Twój tata do mnie nie wpada. Twoja mama mówi, że woli z tobą spędzać czas:D
» 22 września 2020, 22:45 #270
manegarrincha: Wiem że mój tata do Ciebie wpada, mowil ze lubi se podubczyc młodą zdzire
» 22 września 2020, 22:48 #269
BNK: N, czasem mu daje się pobawić z twoją mamą jak już przyjdzie ale żeby zaraz ją młodą nazywać? To przesada:D
» 22 września 2020, 22:50 #268
DevoMartinez: Na tle takiego rywala serio nie ma sensu oceniac indywiduywalnie zawodników. Troszke mi się smiać za to chce z naszych nieudolnych prób presingu. Serio prowizorka totalna na zasadzie pospolitego ruszenia. Mam nadzieje, że Ole da pograć Bailemu kilka meczy z rzędu bo to obrońca jakiego potrzebuje Harry do pary. Szybki, silny, skoczny kot do tego nie boi się wyprowadzac piłki i robi to przecież nie gorzej od Lindelofoa.
» 22 września 2020, 22:15 #267
Kilerek7: U Baillego nie podoba mi się jego cwaniactwo, jak ma piłkę to trochę lekceważąco z nią operuje, chciałbym zobaczyć Mengiego.
» 22 września 2020, 22:16 #266
DevoMartinez: E tam, jak przyszedł do nas to właśnie ta arogancja z piłką przy nodze się ludziom podobała bo to było coś nowego w porówaniu z naszymi obrońcami Smoła, Evansem czy Jonesem. Fajnie, że jest odważny przynajmniej z presingu wychodzimy. Póki nie tracimy przez to bramek ofc :D
» 22 września 2020, 22:20 #265
Ronaldomanutd: I znowu oglądamy kopanie się po czole z drugoligowym zespołem. Na plus Jesse, Mata i VdB. Ciekawe co pokażą w drugiej połowie. Takie city to rezerwowym składem ograłoby ich z 5 : 0.
» 22 września 2020, 22:14 #264
Santaveir: Gra fatalna ... Nie rozumiem , dlaczego nie potrafimy zrobić różnicy w środku pola ? z tak słabym przeciwnikiem.
» 22 września 2020, 22:13 #263
Kilerek7: Powinni mieć zakaz wycofywania piłki, non stop piruety i wsteczny.
» 22 września 2020, 22:12 #262
hraboNX: Te pierwsze mecze w wykonaniu MU są jak sparingi przedsezonowe. Oni dopiero łapią minuty normalnej gry. Owszem, może sztab Ole przesadził z dokręcaniem śruby w treningach, bo jeszcze tak odczuwalnie brakuje biegania, ale chyba jakoś to będzie. Lingard biega, pokazuje się do gry i raczej na plus. Donny, Brandon też pokazują zalążki dobrej gry. Oby to jakoś szło małymi krokami do przodu i United wróciło na właściwe tory.
» 22 września 2020, 22:12 #261
manegarrincha: Dokladnie. Ole przed meczem mowil 4-5 meczy. Trzy tygodnie
» 22 września 2020, 22:14 #260
legenda: Też jestem tego samego zdania :)
» 22 września 2020, 22:15 #259
DjTED: Jak tam grają nasze oreły z amatorami?
» 22 września 2020, 22:12 #258
Magik1990MU: nie wiem, ja tam polskiej piłki nie śledzę...
» 22 września 2020, 22:14 #257
morrgan: Drużynę z Championship nazywasz amatorami? To jedna z najbogatszych lig świata mimo, że drugi poziom ligowy w Anglii. To jak dopiero nazwać drużyny z Polski, Czech czy Ukrainy...
» 22 września 2020, 22:15 #256
RedsFan: Zależy kogo masz na myśli pisząc "nasze", "amatorzy", bo trochę nasi wyglądają jak amatorzy :p
» 22 września 2020, 22:17 #255
legenda: Witam . A ja myślę ze się jeszcze rozkręca , brak okresu przygotowawczego ..
» 22 września 2020, 22:12 #254
Kilerek7: AWB mało widoczny, a Bailly i Maguire nie wyglądają na mur nie do przejścia.
» 22 września 2020, 22:11 #253
RedsFan: AWB jest samotny na prawej i gramy tylko lewa. Nie dziwi, że go nie widać jak tam pilki brak.
» 22 września 2020, 22:15 #252
Kiharitony: Chciałbym zobaczyć w drugiej połowie Greenwooda na 9
» 22 września 2020, 22:11 #251
Diabel76: Jessie Donny i Brandon na duży + reszta gra styl Pogbeusza
Oby coś jeszcze ukłuli bo 1:0 trochę słabo wygląda...
» 22 września 2020, 22:10 #250
manegarrincha: Może wyglądać nawet fatalnie, na tym etapie nie ma to żadnego znaczenia
» 22 września 2020, 22:13 #249
RedsFan: Brandon miał sporo pomyłek na początku, źle podania itp. Przeciwnicy wykorzystują też jego braki w budowie ciała, co skutkuje częste granie na jego stronę i mocne pojedynki fizyczne, które chlopak przegrywa. Niemniej jednak teraz gra dobrze i widać, że chce wypaść jak najlepiej. Powinien potrenować na siłce jak Green.
» 22 września 2020, 22:14 #248
marmur6: Jeżeli Lingard jest najlepszym zawodnikiem to jaki poziom dzisiaj prezentuje MU.
» 22 września 2020, 22:10 #247
manegarrincha: Pamiętajmy co mówił Ole. 4-5 meczy by wejść na optymalny poziom. Trzy tygodnie. Tam nie ma miejsca na amtorke, wszystko jest obliczone. Do tego czasu ciulac jak najwięcej punktów. Ciulac bo będziemy cierpieć, psychofizyczne przygotowanie, co widać gołym okiem jest na wczesnym etapie. Wiedziałem że lingz będzie się tu wyróżniał. Mam nadzieję że VDB oprócz tych piątek ciagle dołoży coś po przerwie
» 22 września 2020, 22:09 #246
ruffnecky: i to mi się spina, tyle, że Mourinho też mówił, że brak okresu przygotowawczego, że tylko 3 piłkarzy na zgrupowaniu, że mundial, a później durnee tournee, którego pazerny Edek nie mógł sobie odpuścić.
do tego brak transferów i w zimie Mou out... wygląda znajomo?
» 22 września 2020, 22:12 #245
JohnyKukurydza: Oni już zaczęli ciułać w meczu z CP

:D
» 22 września 2020, 22:12 #244
manegarrincha: Jose nigdy nie dal mi tyle frajdy z ogladania diabelkow. 5 meczy to też nie jest czekanie na wiosnę.
» 22 września 2020, 22:17 #243
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.09.2020 23:30

a mnie dał: sierpień - wrzesień 2017

Manchester United 4 : 0 West Ham United
Swansea City 0 :4 Manchester United
Manchester United 2 : 0 Leicester City
Stoke City 2 : 2 Manchester United
Manchester United 4 : 0 Everton
Southampton 0 : 1 Manchester United
Manchester United 4 : 0 Crystal Palace

- w 7u meczach 21 bramek zdobytych i tylko dwie stracone
» 22 września 2020, 23:29 #242
Kilerek7: Jak gra ze sobą Lingard i VDB to widać szybkość, a jak w to się miesza Matić, Mata, Ighalo to mamy żółwia.
» 22 września 2020, 22:08 #241
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.09.2020 22:11

Problem w tym, że oni wszyscy stoją w jednym miejscu. Zamiast się rozstawić na boisku, to każdy stoi 2 metry od siebie w środku pola. Tam gdzie piłka tam każdy leci jak muchy...
» 22 września 2020, 22:10 #240
rvn10: Tak się zastanawiam co się dzieje z United..Skład nie jest może na poziomie City czy Liverpoolu ale grać potrafią. Wnioski są dwa, albo nie jesteśmy w żadnym elemencie przygotowani do sezonu albo nasz trener trochę się pogubił...
» 22 września 2020, 22:07 #239
manegarrincha: Jak chcesz sie wypowiadać o trenerze to najpierw posłuchaj co on mówi a nie że słuchasz tylko swoich ulubieńców.
» 22 września 2020, 22:12 #238
rvn10: Coś ci się pomyliło:)
» 22 września 2020, 22:15 #237
manegarrincha: Może mi powiesz co ?
» 22 września 2020, 22:22 #236
OkuratnyCzlek: Zzzzzwyyyyyyycięęęęęęsssssttttwwwwwoooooooo!!
» 22 września 2020, 22:06 #235
JanuszCebula: Boje sie meczu z Brighton

katastrofa dzis jest
» 22 września 2020, 22:05 #234
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.09.2020 22:05

VDB i Lingard na plus. Dobrze powiedzieli komentatorzy, że tak jak z CP idziemy w pole karne i obrysowujemy obronę a to z jednej a to z drugiej, nie ma przyśpieszenia, nie ma ryzyka, żadnych akcji, a rywale kontrują i są groźni, jeszcze nam te Luie Luie Lutną.
» 22 września 2020, 22:05 #233
AyaseSaiyajiN: Dosłownie zaraz obok VDB to ten cały młodziak Lingard gra najlepiej z całego zespołu. Widać że mu się chcę i chociaż próbuje.
» 22 września 2020, 22:04 #232
RedsFan: Ciężko się to ogląda. Co się spodziewać jak gramy wolno, a nasi skrzydłowi to środkowi pomocnicy, którzy przyzwyczajeni są do biegania w środku pola.
» 22 września 2020, 22:04 #231
BNK: Twoje czepianie się Freda jest nam tak potrzebne, jak Fred drużynie.
» 22 września 2020, 22:05 #230
awe: BNK haha, az nie wiem jak to skomentowac
» 22 września 2020, 22:11 #229
Jelreg: Nie do końca, bo nie grają na Old Trafford :P
» 22 września 2020, 22:13 #228
BNK: Oglądam ale jedym okiem patrzę na archiwalne odcinki agrobiznesu, żeby się trochę odmulić, bo gra nie powala.
Awe. Sprytnie, co?:D
» 22 września 2020, 22:15 #227
awe: Bardzo, nikt jeszcze nie napisal Stoperdo, ze ma juz dosc wspominania o Ferdzie jednoczesnie przyznajac mu racje :D
» 22 września 2020, 22:22 #226
ruffnecky: bardzo ładnie powyjmował kilka piłek. generalnie wg mnie bardzo na plus, zwłaszcza przy mało ruchliwym Maticiu i Macie
» 22 września 2020, 23:22 #225
wazzowski: przykro się na to patrzy
» 22 września 2020, 22:04 #224
jerzy6661: Karny oczywisty, jak nie za faul to za rękę , może pójdzie trochę łatwiej po przerwie
» 22 września 2020, 22:03 #223
Puchaty: Jak widać Luton nie jest słabą drużyną i nie pisałbym , że Lingard gra dobrze, bo słaby przeciwnik itp. Aktualnie jest w dobrej dyspozycji i może to jakaś opcja aby wchodził choćby w drugiej połowie.
» 22 września 2020, 22:03 #222
BNK: Z CP dalby drużynie pewnie więcej niż Rash.
» 22 września 2020, 22:04 #221
Puchaty: Właściwie to chciałem napisać, że mógłby wychodzić w 1 składzie za Rashforda, ale pomyślałem, że to zbyt kontrowersyjne:)
» 22 września 2020, 22:13 #220
Lookasinho: Zdziwisz się, ale na plus Lingard
» 22 września 2020, 22:03 #219
rizx: nudy, nic ciekawego United nie pokazuje, powiedziałbym, że Luton gra szybciej i potrafi być bardziej niebezpieczne. Na + napewno Donny i niespodzianka - Jesse
» 22 września 2020, 22:04 #218
MaciasDevil: VdB wygląda świetnie, ale za mało na niego grają. Naprawdę dobry transfer się zapowiada :)
» 22 września 2020, 22:04 #217
RedsFan: Nasi nie widzą vdB jak wychodzi na czysta pozycje to ci, akurat patrza w inna stronę, brak wizji co się dzieje na boisku to duży u nas problem, fajnie by się om z Bruno mógł zgrać.
» 22 września 2020, 22:08 #216
MaciasDevil: Luton zostawia im tyle miejsca przed polem karnym że aż szok że nic z dystansu nie strzelaja... Fajnie że prowadzą, ale naprawdę smutna ta gra.
» 22 września 2020, 22:02 #215
ruffnecky: też mnie to zastanawia, że Matić i Fred mają blokadę na strzelanie.
» 22 września 2020, 22:08 #214
jassaj: No to ja zacznę pierwszy:
Varchester tylko z karnych potrafi
A tak pozatym nie odkryję Ameryki ale widać, że my mamy takie braki w tempie na które składają się brak szybkości i braki techniczne, że szok. Mam nadzieję, że kondycyjnie kto ma wypracować to wypracuje a Ci co mają braki techniczne i muszą na 3 razy poprawiać sobie piłkę po podaniu za dużo nie pograją :/
» 22 września 2020, 22:02 #213
JanuszCebula: Tam sa braki we wszystkim,transfery na juz!
» 22 września 2020, 22:03 #212
xarsfanx: dzis varu nie ma:)
» 22 września 2020, 22:04 #211
Magik1990MU: Matic, Ighalo, Fred, Mata... jak przy takim składzie ma być szybka gra? Nawet Dżesi do demonów szybkości nie należy. Jest taki jeden w BVB, co śmiga jak passat po niemieckich autostradach, ale... my bidoki, my liczymy na promocję.
» 22 września 2020, 22:05 #210
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.09.2020 22:10

Passat po niemieckich autostradach? śmiga? obosz :) chyba nigdy nie doświadczyłeś jakie bryki śmigają po niemieckich autostradach - na pewno nie passatero ;)
» 22 września 2020, 22:09 #209
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.09.2020 22:12

No to druga sprawa, że dzisiaj grają zawodnicy, którzy poprostu demonami szybkości nie są, ale całokształtnie to wygląda miernie. Przyznaje, że mecz oglądam kątem oka, bo za bardzo czasu nie mam ale jak widzę, że piłkarzowi United przy przyjęciu piłka odbija się na wysokość klatki piersiowej albo, że przed podaniem musi sobie ze 2 razy poprawić no to no.... Tu akurat też oryginalny nie będę bo to komentator powiedział, że dzisiejsza piłka opiera się na szybkości i to cholernie widać, zanim my się zbierzemy do akcji to Luton już w 10 stoi pod polem karnym a potem zgrzytanie zębami, że ciężko się przebić. No ciężko się przebić jak cały zespół rywala jest ustawiony a my rozgrywamy z polotem słonia.
Całe szczęście jest ten promyk nadziej, że dziś nie gra trzon drużyny i mam cichą nadzieję, że naprawdę braki kondycyjne są do nadrobienia a wynikają one z pokręconego okresu przygotowawczego i Ole wie co zrobić, tylko musi to wypracować z chłopakami na treningu
» 22 września 2020, 22:11 #208
ruffnecky: jak chłopaka lubię, tak któreś przyjęcie i wybicie Bailly'ego skończę z zawałem.
» 22 września 2020, 22:15 #207
kamilpe: Nareszcie możemy murować teraz
» 22 września 2020, 22:02 #206
mordynator: Brandon to w końcu jest prawonożny czy lewo?
» 22 września 2020, 22:02 #205
tygrys26: Prawo
» 22 września 2020, 22:02 #204
NoName222: Ha, łatwo z nimi. Ez.
» 22 września 2020, 22:01 #203
Bylak: Czemu Chółan szczelał?
» 22 września 2020, 22:01 #202
rizx: A kto inny miał strzelać? Doświadczony zawodnik z długim stażem w drużynie i prawdopodobnie najlepszy specjalista od stałych fragmentów gry w całym United
» 22 września 2020, 22:02 #201
AgEnT: rizx z Twojego opisu to mi wychodzi Lingard xD
» 22 września 2020, 22:03 #200
Bylak: Ja bym dał szczelac naszemu młodzikowi Dżesiemu.
» 22 września 2020, 22:03 #199
rizx: no cóż chodziło mi o Pereire :<
» 22 września 2020, 22:05 #198
Magik1990MU: @JanuszCebula

Jak tam zakład na wygraną Luton?
» 22 września 2020, 22:01 #197
JanuszCebula: Magik

spokojnie,mecz sie jeszcze nie skonczyl
» 22 września 2020, 22:01 #196
Paps: Daj spokój,nic takiego nie zagrał tylko głupa pali.A jeśli tak to nawet lepiej,straci trochę hajsu.
» 22 września 2020, 22:04 #195
Puchaty: Karny powinien być za tę rękę, nie za faul.
» 22 września 2020, 22:01 #194
Kiharitony: Bardzo go lubię ale dzisiaj akurat średnio gra. 2x dał piłkę niedokładna do środka z czego była kontra. Ale młody chlopak, trzeba wybaczyć, od tego są takie mecze
» 22 września 2020, 22:09 #193
Litosci: Jedna szybka akcja pod polem karnym i już karny, skoro potrafią to czemu nie robią tego częściej?
» 22 września 2020, 22:00 #192
Kiharitony: Ruch bez piłki VdB załatwił tego karnego
» 22 września 2020, 22:13 #191
Blau: Dopiero włączyłem mecz - może ktoś napisać jak gra VDB i Lingard?
» 22 września 2020, 22:00 #190
kamilpe: Najlepsi na boisku
» 22 września 2020, 22:00 #189
Reico100: Beek chyba najlepiej z naszych.
Lingard- ok
» 22 września 2020, 22:01 #188
Tomek19950307: vdb nieźle. A Lingardowi jako jednemu z nielicznych w sumie chce się cokolwiek pokazać na boisku
» 22 września 2020, 22:01 #187
Magik1990MU: My wyszliśmy bez prawego skrzydła?

Edit.

ooo, karny.
» 22 września 2020, 22:00 #186
kamilpe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.09.2020 22:00

Chcieliście gola? No to Mata
» 22 września 2020, 21:59 #185
mordynator: Brawo Brandonik
» 22 września 2020, 21:59 #184
kamilpe: Karny!
» 22 września 2020, 21:59 #183
Tomek19950307: myślicie , że po odpadnięciu z takimi ogórami zapali się komuś czerwona lampka w końcu ?
» 22 września 2020, 21:59 #182
krysbe: Luton to nie ogórki. Mają komplet wygranych w Championship.
» 22 września 2020, 22:01 #181
tygrys26: Moze i by sie zapaliła, ale widać jak wiele Ole ma do zrobienia jeszcze w tym klubie, a przy takiej pomocy zarządu ti raczej za szybko z tym nie pojdzie.
Potrzebne na juz 4 transfery a pozniej jeszcze wartościowi zmiennicy
» 22 września 2020, 22:01 #180
BNK: OGS wygląda na bardzo zagubionego
» 22 września 2020, 21:58 #179
Glory1878: Spokojnie, wejdzie Bruno za takiego Lingarda i sie skończy 3:0
» 22 września 2020, 21:58 #178
BNK: Akurat Lingz póki co chyba najlepszy na boisku jest
» 22 września 2020, 21:59 #177
mordynator: Przecież Bruno ostatnio nic nie gra a Dżesi dzisiaj bardzo aktywny.
» 22 września 2020, 22:00 #176
Litosci: Ale tutaj lingarda będą cisnąć nawet jak karierę zakończy.
» 22 września 2020, 22:01 #175
ManUtd91: Trudno się ten mecz ogląda Wam powiem.
» 22 września 2020, 21:58 #174
JanuszCebula: Dlatego postawilem na Luton 500 stowek :D Oczy krwawia jak gra United.

napiszesz prawde a nagle zjawiaja sie adwokaci united,pozniej te same choragiewki jecza haha
» 22 września 2020, 21:58 #173
krysbe: 50 koła stawiasz na Luton, kozak.
» 22 września 2020, 21:59 #172
MadBuzzer: Będzie ból nieziemski jak wtopisz 50 000 PLN ;)
» 22 września 2020, 21:59 #171
Viral: hmmm gdzie tu wiarygodność. konto założone 7 dni temu.
» 22 września 2020, 22:02 #170
seju: Pora szykować cebulę na kolację :)
» 22 września 2020, 22:03 #169
RedRevolta: Wspaniały klub
» 22 września 2020, 21:57 #168
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.09.2020 21:59

Kolejny mecz, którego nie idzie oglądać. Nasi "skrzydłowi", Mata i Lingard poruszają się tylko po lewej i na srodku, po co nam oni jak nie trzymają pozycji, czy to takie ciężkie? Tylko AWB stoi jak kolek sam. Różny mata i Lingard na lewejj, a młody Wilczek głęboko na prawa wrzuca.
» 22 września 2020, 21:57 #167
BNK: Kuźwa przecież Lingard gra dziś na lewej, więc o co się go czepiasz?;)
» 22 września 2020, 22:03 #166
mordynator: Dżesi najlepszy z naszych obecnie,a przynajmniej najaktywniejszy.
» 22 września 2020, 21:57 #165
Paps: Wygląda na to,że rezerwowi Manchesteru United są poniżej poziomu Luton Town.
» 22 września 2020, 21:54 #164
kojothehe: Jakie rezerwy...min 5 z pierwszej 11 mozna powiedziec
» 22 września 2020, 21:57 #163
SzarimMusty: Fred "a nudy, usiądę se".
» 22 września 2020, 21:54 #162
kojothehe: Jakbyśmy grali w championship to jakby był awans to w bólach...
» 22 września 2020, 21:54 #161
vieeeri: Dysproporcja pomiedzy lewą i prawą flanką idealnie obrazuje dziś ustawianie się Matica. Ciągle dostaje piłki z lewej strony i choćby chciał huknąć to nie może, bo wiecznie ma ją na prawej nodze ...
» 22 września 2020, 21:54 #160
levy181: Na Elevenie stwierdzili chyba to samo co i ja widzę tzn ze nie ma pomysłu na grę ciągle do lewej strony pilka i koniec.
» 22 września 2020, 21:53 #159
MiSt: Podoba mi się to jak inteligentnie gra Van de Beek :)
Ależ ten Brandon się męczy na lewej stronie. Po prostu nie jest lewym obrońcą. Zawsze musi sobie przełożyć na prawą nogę, a jeśli zagrywa lewą to niecelnie.
» 22 września 2020, 21:53 #158
levy181: Dzisiaj mimo ze wszystko idzie lewa strona to tam nie ma w sumie nic co mogłoby zagrozić przeciwnikowi.
» 22 września 2020, 21:55 #157
Danutd11: Co za bieda z czym do ludzi . To jest jakiś żart co oni grają. Ja pierd.....
» 22 września 2020, 21:53 #156
Bylak: Na lewej sobie hasa mata z liniesta, A na prawej pusto.
» 22 września 2020, 21:53 #155
Tomek19950307: oni są kompletnie nieprzygotowani niczym zespół w jakiejś okręgówce albo A klasie
» 22 września 2020, 21:53 #154
HarryBrown: Luton to faktycznie gra w Championship?
» 22 września 2020, 21:52 #153
BNK: To pytanie z niedowierzaniem powinno brzmieć: United to naprawdę 3 drużyna PL?:D
» 22 września 2020, 21:53 #152
DanyDET: Dobrze że mam piwo
» 22 września 2020, 21:52 #151
mcscotyy: Fred na boisku i oczy krwawią jeszcze bardziej, pierwszy do pozbycia się z klubu
» 22 września 2020, 21:52 #150
krysbe: Haha... to posiadania w ciągu ostatnich 10 minut... 70-30 dla Luton. Boże widzisz i nie grzmisz
» 22 września 2020, 21:51 #149
BNK: No to może wygramy, bo z CP to my mieliśmy 70:D
» 22 września 2020, 21:52 #148
Lisan: Od kiedy mamy zakaz strzelania z dystansu?
» 22 września 2020, 21:51 #147
robertbham: Piach totalny. Zero pomysłu na grę. Co oni robią na treningach to ja nie wiem
» 22 września 2020, 21:51 #146
Snakus: ostatnie 10 minut: 70% do 30% posiadania piłki na korzyść Luton :D
» 22 września 2020, 21:50 #145
seju: Abstrachując od naszej gry to trzeba powiedzieć, że jak na 3 ligę to Luton ładnie operuje piłką. Szkoda, że nie mamy w środku żadnego playmakera.
» 22 września 2020, 21:50 #144
mikiartur: oni są w championship i ma 2 wygrane ligowe póki co
» 22 września 2020, 21:51 #143
Snakus: ekhm... Luton jest w Championship.
» 22 września 2020, 21:51 #142
seju: A to sorry. Gdzieś przeczytałem komentarz, że to 3 liga.
» 22 września 2020, 21:52 #141
Bylak: Dżesi I jego kołowrotek.
» 22 września 2020, 21:50 #140
MixEx: Hah co oni graja przecież to jest jakaś katastrofa
» 22 września 2020, 21:48 #139
tygrys26: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.09.2020 21:48

Szkoda ze teraz zadna druzyna nie boi sie Manchesteru United... każdy przychodzi jak po swoje w meczach z nami...
» 22 września 2020, 21:48 #138
Saftmi: Właśnie to jest Manchester United i każda drużyna gra z nami podwójne zmotywowana jak nie potrójnie
» 22 września 2020, 21:54 #137
Lookasinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.09.2020 21:57

Tak Ci sie tylko wydaje. Każda drużyna grająca z nami ma to w głowie, że gra z jednym z największych klubów na świecie. Różnica jest taka, że niektóre kluby poprostu potrafią grać swoją piłe nie ważne z kim grając. Przykład Celta w La Liga, niby tylko hiszpański średniak a Barca ZAWSZE ma z nimi problemy, nie mówiąc o grze na Celcie, bo tam regularnie piłkarzyny Barcelony dostawaja bęcki. I co myślisz, że Celta nie wie że gra z Barca? Poprostu grają swoje.
» 22 września 2020, 21:55 #136
Dexxter: MY się nastawiamy na kontry z Luton xD od 10 min wyszliśmy może raz z połowy.
» 22 września 2020, 21:47 #135
Bylak: Kiepścizna
» 22 września 2020, 21:47 #134
kamilpe: Jak tylko piłka leci w stronę Erica to boję się, że będzie strata albo kontuzja, Mengi obyś był zbawieniem
» 22 września 2020, 21:46 #133
Rochanv: zwrociliscie uwage na trubuny i makiety kibicow? fajny pomysl
» 22 września 2020, 21:41 #132
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.09.2020 21:44

fajna makieta była na meczu bodaj... City? Na trybunach zasiadł Osama Bin Laden we własnej osobie.
» 22 września 2020, 21:44 #131
Rochanv: przy rzucie roznym dla Luton zobaczylem makiete z koszulka United, taka stara
» 22 września 2020, 21:46 #130
BNK: W końcu gra przeciw drużynie na jego poziomie, więc wypada coś zagrać.
» 22 września 2020, 21:41 #129
SzarimMusty: No teraz genialna sztuczka techniczna... Luton ma rożny :P
» 22 września 2020, 21:42 #128
Lookasinho: Lingard to jest jakiś fenomen. Tyle razy był wypychany po za skład, mówiło się o tym, że jego odejście to kwestia czasu. Tymczasem mamy prawie 2021 rok, Jesse 27 lat na karku i dalej pyka sobie w pierwszym składzie.
» 22 września 2020, 21:36 #127
BNK: Przeciwko Luton, więc nie dramatyzuj;)
» 22 września 2020, 21:38 #126
Lookasinho: Nie ważne przeciwko komu. Mimo wszystko to 1 skład.
» 22 września 2020, 21:39 #125
Litosci: Daje więcej niż Rash aktualnie.
» 22 września 2020, 21:41 #124
pmax122: I niż James
» 22 września 2020, 21:43 #123
Lookasinho: Cytując klasyka - biega i stara się.
» 22 września 2020, 21:43 #122
HarryBrown: Ole chyba powinien zatrudnić okulistę. To chyba jedyna szansa na eliminację niecelnych podań. Drugi mecz w którym ilość niecelnych podań jest porażająca.
» 22 września 2020, 21:36 #121
Reico100: Beek świetnie wygląda.
» 22 września 2020, 21:36 #120
HarryBrown: Będą z niego ludzie. Mam nadzieję, że wypchnie Pogbę ze składu na stałe.
» 22 września 2020, 21:38 #119
kamilpe: Van De Beek wow, liczę na Ciebie!
» 22 września 2020, 21:36 #118
Advm: Ale kombinują...
» 22 września 2020, 21:34 #117
Miki1980: W końcu grają jak równy z równym, a Luton to w jakiej lidze?
» 22 września 2020, 21:34 #116
Puchaty: Lingard > Rashford
Przynajmniej na chwilę obecną.
» 22 września 2020, 21:33 #115
Magik1990MU: "Lingard widać, że jest w formie"

Halo? Bartomeu? Gdzie oferta?
» 22 września 2020, 21:32 #114
kamilpe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.09.2020 21:31

Van de Beek wykazuje dużą kreatywność
» 22 września 2020, 21:30 #113
SzarimMusty: Fred kolejne podanie w przeciwnika XD
» 22 września 2020, 21:29 #112
Anhel: Widać jak nasi nie nauczeni są kombinacyjnej gry , Beek ciagle wychodzi nieszablonowo na pozycje aby dostać jakieś nie konwencjonalne podanie a nasi sruu do tylu
» 22 września 2020, 21:26 #111
kamilpe: Podsumował mecz Harry tym strzałem
» 22 września 2020, 21:26 #110
Puchaty: Przecież odbiło się od obrońcy.
» 22 września 2020, 21:29 #109
Atlantic: Puchaty co Ty mówisz. Przecież Maguire podsumował tym strzałe już mecz w jego 10. minucie.
» 22 września 2020, 21:56 #108
Litosci: Jessie ale miesza.
» 22 września 2020, 21:25 #107
Dexxter: Komentatorzy z eleven mówią, że chcemy przedłużyć kontrakt z Lingardem, żeby za rok więcej zarobić Z jego sprzedaży.
Heeeee?
» 22 września 2020, 21:23 #106
Klierek7: Co w tym dziwnego?
» 22 września 2020, 21:27 #105
Magik1990MU: To tak jak z Pogbą. I podobna wartość marketingowa
» 22 września 2020, 21:27 #104
Dexxter: Nie ma chętnych za Lingarda teraz A jak będzie droższy to będą walić drzwiami i oknami?
Ps. Lingard i marketing ? Hahaha
Przecież jak on założył swoją markę ciuchów, to miał 200 tyś. Funtów straty po roku xDD takie miało wzięcie
» 22 września 2020, 21:32 #103
Magik1990MU: Oj tam, Gucci czy Prada też nie zaczynali od wielomionowych zysków.
» 22 września 2020, 21:35 #102
Klimaa: A miałem nadzieję że od 1 minuty wybiegnie Mengi; mam ogromną nadzieję że zobaczymy go w drugiej połowie. Do boju diabły - liczę na pewne zwycięstwo które choć trochę zmyje haniebną porażkę w weekend.
» 22 września 2020, 21:19 #101
Nordi14: Liczyłem na większą ilość młodzieży
» 22 września 2020, 21:16 #100
JanuszCebula: Postawilem na Luton 500

easy cash ;D
» 22 września 2020, 21:11 #99
Paps: Bogaty jestes,ze wywalasz 5 stow w bloto :D
» 22 września 2020, 21:15 #98
Puchaty: Chyba w Eurobiznesie.
» 22 września 2020, 21:17 #97
JanuszCebula: Paps okaze sie ;D

Puchaty graj dalej w gry planszowe a ja za wygrana z meczu kupie ci puzle ;D
» 22 września 2020, 21:24 #96
Magik1990MU: JanuszBiznesu a nie JanuszCebula.
» 22 września 2020, 21:28 #95
Lokator23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.09.2020 21:50

Ile do wyciagniecia jak mozna wiedziec??
» 22 września 2020, 21:46 #94
Atlantic: Albo troll, albo bogaty, albo głupi.
» 22 września 2020, 21:57 #93
jerzy6661: Podobno Lingard dzisiaj coś strzeli , tak gadają
» 22 września 2020, 21:10 #92
levy181: Chryste dlaczego Liniesta jest nadal w tym klubie. Co musi się stać aby go wywalili sprzedali nie wiem.
» 22 września 2020, 21:09 #91
Klimaa: Musi znaleźć się chętny :)
» 22 września 2020, 21:21 #90
manegarrincha: Cieszy mnie to że moderacja kasuje wpisy troli i hejterow. Panowie wsparcie ! Po 90 minutach podyskutujemy trochę luźniej.
» 22 września 2020, 21:07 #89
BNK: Zawsze się jakiś rudy znajdzie co lubi donieść i cieszy się z cenzury:D
» 22 września 2020, 21:08 #88
jassaj: Tak samo jak zawsze się znajdzie jakiś prawilniak co to ma swoje postrzeganie co wolno a czego nie wolno i nie potrafi się dostosować do obowiązujących reguł :D
PDW, dobre chłopaki oglądają świat zza krat
#WolneDP
» 22 września 2020, 21:11 #87
Puchaty: #jassaj Wydaje mi się, że jedna zza krat świat oglądają ci co się nie potrafią dostosować do obowiązujących reguł...
» 22 września 2020, 21:16 #86
BNK: Cenzura to największa zaraza naszych czasów. To i społeczniaki:D
» 22 września 2020, 21:16 #85
jassaj: ironie mistrzu, ironia
» 22 września 2020, 21:16 #84
manegarrincha: To nie polityka tylko fanowska strona, dobrze że usuwają hejterow.
» 22 września 2020, 21:19 #83
BNK: Rudy, gdzie ty tu polityke widzisz?:D
» 22 września 2020, 21:21 #82
Magik1990MU: I pisze to gość, któremu jak się coś wytknie, to nagle zaczyna wyzywać
» 22 września 2020, 21:29 #81
Magik1990MU: Rudy? A który to? Bo ja się w tym grypsowaniu znów gubię :D
» 22 września 2020, 21:33 #80
BNK: Magik ja się z tobą nieraz kłócę ale może zamiast tego, też powinniśmy swoje komentarze zgłaszać? Świat byłby wtedy piękniejszy, taki bez emocji i tylko same mile rzeczy. Rudy tak lubi:D
» 22 września 2020, 21:34 #79
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.09.2020 21:40

@BNK

ja baaaardzo rzadko zgłaszam czyjeś komentarze, ale chyba dlatego, że większość, nawet jak ma inne poglądy, potrafi zachować kulturę podczas swoich wypowiedzi i nie wyzywa. Przykładowo z QsQsem czy sisinho prawie nigdy się nie zgadzamy, ale jakoś poza dogryzaniem rozmowa nie przeradza się w coś gorszego :)
» 22 września 2020, 21:39 #78
BNK: Magik no i to jest zdrowe podejście, a nie placz o hejt, jak się z czymś nie zgadzasz. Ja się z malo z kim zgadzam, taki już mam charakter ale lubię czytać komentarze. Nawet te, w których jestem wyzywany:D
» 22 września 2020, 21:44 #77
Lisan: Odpuścić ten Barabao Kap. I tak go nie wygramy a potem po połowie sezonu oddychają rękawami bo nie ma ławki
» 22 września 2020, 21:07 #76
BNK: 2 mecz sezonu, a my juz mamy cokolwiek odpuszczać? Niektórzy to chyba powinno sobie odpuścić kibicowanie.
» 22 września 2020, 21:08 #75
Puchaty: Jak można krytykować Ole za wystawienie Bailego? Mamy dobrego obrońce i ma nie grać, bo może mieć kontuzję? Nie za bardzo rozumiem...
» 22 września 2020, 21:00 #74
MikeMU: leci to gdzies?
» 22 września 2020, 20:56 #73
jassaj: Eleven 1
» 22 września 2020, 21:01 #72
RedRevolta: Mata, Lingard hahaha aż kipi kreatywnością!
» 22 września 2020, 20:53 #71
manegarrincha: Co jak co ale Mata kreatywność ma na mega poziomie, gorzej z dynamika
» 22 września 2020, 20:56 #70
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.09.2020 21:04

Tylko musi mieć do tego odpowiednich ludzi . Niedawno zauwazylem ze z Bruno świetnie się dogadywał na boisku noi moze van de beek jeszcze mu troszke pomoże .
» 22 września 2020, 21:03 #69
smutny87: Mata to akurat jeden z bardziej kreatywnych zawodników no ale czego wymagać od takich ekspertów.
» 22 września 2020, 21:08 #68
manegarrincha: Mata potrafi zrobić coś z niczego jednak pewnej intensywności już nie przeskoczy. Niech biegają mu na wolne korytarze to będzie dobrze
» 22 września 2020, 21:09 #67
Puchaty: Właściwie to powinniśmy sprzedać de Geę. Czelsa szuka dobrego bramkarza. Opchnąć go im za 100 mln i cyk, kasa na Sancho nastukana;)
» 22 września 2020, 20:52 #66
Rochanv: za 100mnl mozna miec milion razy lepszego Oblaka ;)
» 22 września 2020, 20:55 #65
Lokator23: Szkoda ze kibicow z devilpage nie mozna sprzedawac. Bo spora lista by sie tu nazbierala
» 22 września 2020, 20:57 #64
Lookasinho: Ja bym kilku oddał za darmo
» 22 września 2020, 21:00 #63
Puchaty: Słuchajcie, Henderson to bardzo dobry bramkarz, który z powodzeniem może Davida zastąpić. Nie widzę sensu w trzymaniu de Gey i płacenia mu horrendalnych pieniędzy za jako taką tulko grę.
» 22 września 2020, 21:03 #62
manegarrincha: Dobrze ze to od razu wytlumaczyles. Właśnie tak się traktuje legendy. Największą w kadrze.
» 22 września 2020, 21:05 #61
smutny87: Lubię DDG ale co on takiego legendarnego zrobił?
» 22 września 2020, 21:10 #60
Puchaty: Co takiego? A jakie w zeszłym sezonie odstawiał dramy z odejściem, nie pamiętacie? A jak było za van Ghala, gdzie David już witał się z Realem, a musiał obejść się smakiem bo się los Blancos wycofali ostatecznie?
Legenda?
» 22 września 2020, 21:10 #59
manegarrincha: kilka razy z rzędu uznawany za najlepszego piłkarza sezonu, dziesiątki punktów prawie w pojedynkę ale to Nic, to jakiś pajac i sezonowiec chyba.
» 22 września 2020, 21:17 #58
BNK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.09.2020 21:25

Puchaty ty widziałeś kiedyś Henderson a w bramce United, że już nim chcesz DeGee zastępować? Głupota kibiców na tej stronie nie przestaje mnie zadziwiać:D
» 22 września 2020, 21:24 #57
Lokator23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.09.2020 21:42

Co tamiego zrobil David?? Od odejscia SAF tylko David byl w takiej formie ze z miejscq mogl grac w kazdym topowym klubie z europy. To ze w ostatnim sezonie popelnil 8 bledow ktore skonczyly sie utrata bramki nie sprawi ze prawdziwi kibice zapomna co David wybronil. Wielki sukces ktorym chwali sie Mourinho czyli wicemistrzostwo to zasluga Davida. I od siebie dodam ze krew mnie zalewa jak czytam ze jakis pajac wyzywa go od recznikow itp i stawia go nizej od Hendersona ktory poki co nie zrobil NIC dla tego klubu
» 22 września 2020, 21:41 #56
Puchaty: A to Henderson musi grać w I składzie i I drużynie aby ocenić go, że jest b. dobry?
» 22 września 2020, 21:43 #55
BNK: Nie Puchaty. Może grać w 7 składzie w lidze mongolskiej, bo jest moda wśród pajaców na sprzedawanie DDG:D
» 22 września 2020, 21:47 #54
Puchaty: Co za głupota. "Prawdziwi" kibice pamiętają jak de Gea bronił za Mou i dlatego nie należy go sprzedać... Droga prosto do zwycięstwa XD
Gdyby w tym okienku Real albo Barca odezwaliby się po de Geę, stawiam 1000 zł, że sekundy by się nie zastanawiał.
» 22 września 2020, 21:51 #53
Puchaty: BNK nie wiem jaka moda jest wśród pajaców, przypuszczam, że na 7 ligę mongolską.
» 22 września 2020, 21:57 #52
MiSt: Moim zdaniem to zły skład. Powinniśmy wystawić najmocniejszy skład, bo ewidentnie brakuje nam minut na boisku. Kolejny mecz dopiero za pięć dni, więc nie rozumiem takiej decyzji Ole. No i to ciągłe wystawianie Harrego w każdym możliwym meczu...

Mam nadzieję, że Ole wie co robi i wyjdzie to nam na dobre. Teraz nie pozostaje mi nic innego jak trzymać kciuki za zwycięstwo :)
» 22 września 2020, 20:51 #51
Bourdain: To w końcu źle, że nie gramy podstawowym składem, czy źle, że gra Harry, który jest częścią podstawowego składu?
» 22 września 2020, 20:56 #50
Lokator23: Akurat tu sie zgadzam. Tez uwqzam ze powinna grqc podstawa. Potraktowac to jako typowy sparing.
» 22 września 2020, 20:58 #49
MiSt: Chodziło mi o to, że Harry gra nawet wtedy gdy wystawiamy rezerwy. Albo wystawiamy cały pierwszy skład, albo dajemy odpocząć CAŁEJ pierwszej jedenastce.
» 22 września 2020, 21:19 #48
Atlantic: @MiSt, być może faktycznie obecność Maguire jako kapitana/lidera ma kluczowy wpływ na zespół zdaniem Ole. Jeśli by mu groziło to kontuzją to by go nie wystawiali raczej, nic tylko się cieszyć, że mamy chociaż jednego obrońce, który nigdy się nie łamie.
» 22 września 2020, 22:03 #47
manegarrincha: Bruno gra zbyt intensywnie by grał każdy mecz po 90 minut. To nie jest mini sezon po lockdownie, ale gdyby wyglądało to źle to pewnie wejdzie
» 22 września 2020, 20:50 #46
pictor: młody wilczek znowu w akcji:)
» 22 września 2020, 20:43 #45
artix206: Może dlatego gra Matic? Zeby sie rozegral przed ligą?
» 22 września 2020, 20:44 #44
zbyszek7: Lindelof jest cienki i nie powinien grac w pierwszym skladzie a jak ty sie cieszysz z jego postawy to sie ciesz twoja sprawa
» 22 września 2020, 20:56 #43
manegarrincha: W fm-ie Ole też lubi grać diamentem.

Pamiętajcie co mówił. Tzn potrzebujemy 4-5 meczów by wskoczyć na swój poziom. Zwycięstwo jednak jest obowiązkiem, choć by po meczarniach.
» 22 września 2020, 20:42 #42
zaluda: Jest 2020 rok a my gramy Matą, Lingardem i Ighalo
» 22 września 2020, 20:41 #41
artix206: No widzisz, skład kompletny, transfery są zbedne.
» 22 września 2020, 20:43 #40
Puchaty: Co jest nie tak z Odionem?
» 22 września 2020, 20:49 #39
zaluda: Jest stary
» 22 września 2020, 21:33 #38
Puchaty: Stawiam, że Lingard strzeli co najmniej jedną bramkę.
» 22 września 2020, 20:41 #37
manegarrincha: Ja tez
» 22 września 2020, 20:42 #36
Magik1990MU: Van de beek na 10! Oglądamy!
» 22 września 2020, 20:40 #35
SickRabbit: Szkoda, ze z CP nie grał Matić i Fred...
» 22 września 2020, 20:39 #34
huxx2: Jak Bailly nie złapie kontuzji, strzeli ze 3 brameczki i obroni przed napadem staruszkę w przerwie meczu to może jest szansa, że wygryzie Lindelofa ze skladu, trzymamy kciuki
» 22 września 2020, 20:38 #33
manegarrincha: Czapki z głów dla tego co trafił że skladem
» 22 września 2020, 20:34 #32
jassaj: Skład ok, tylko ja bym dał w końcu trochę luzu temu Harry'emu :D no chłop gra wszystko od deski do deski. Dobrze, że mamy tak twardego kapitana, ale kiedyś wypadałoby mu dać spokojnie oddech złapać
» 22 września 2020, 20:33 #31
morrgan: Odpoczął sobie w Grecji i dzięki temu odpoczywał dalej, gdy było zgrupowanie reprezentacji Anglii, więc raczej nie powinien być zmęczony.
» 22 września 2020, 20:36 #30
pilchu: On sam chce grać od deski do deski, rekord minut chyba nawet pobił w poprzednim sezonie.
» 22 września 2020, 20:36 #29
Lisan: W 28min obstawiam kobtuzje Baiilego
» 22 września 2020, 20:29 #28
BNK: W 28 to on będzie w połowie drogi do Luster hospital:D
» 22 września 2020, 20:32 #27
Saftmi: Tosz to będzie jego sezon
» 22 września 2020, 20:36 #26
manegarrincha: Oj chyba Ole chce żeby mu boczni obrońcy oskrzydlali, niezmordowany i szybki AWB zamiast pozbawionego trochę dynamiki TFM i zdecydowanie ofensywniejszy Brandon za Shawa. Do tego teoretycznie skrzydlowi którzy lepiej odnajdują się w środku. Mniej jakosci wieksza liczebnosc ? Szkoda że Mason nie gra , minuty dla niego są bezcenne. Coś czuję że lingz się pokaże z dobrej strony, jeśli nie to może jak wejdzie za niego Bruno to zobaczymy trochę technicznej kombinacji z Matą choc raczej nie bo hiszpan pewnie jest typowany do zmiany. Cieszy Nemanja w podstawie, brakowało jego doświadczenia i spokoju.

No i najważniejsze VDB wychodzi jako lider !
» 22 września 2020, 20:29 #25
kamilpe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.09.2020 20:28

Ciekawe do której minuty pogra Eric i kogo znokautuje
» 22 września 2020, 20:28 #24
artix206: Siebie znokautuje.
» 22 września 2020, 20:36 #23
RedsFan: Poza Lingard'em fajny skład. Dobrze, że Rash I Martial odpoczną.
» 22 września 2020, 20:26 #22
mcscotyy: Trochę przerwy od kopania się po czole nie zaszkodzi, racja
» 22 września 2020, 20:40 #21
MattAlves: Debiut Hendersona w United!!
» 22 września 2020, 20:25 #20
9imar9: Chyba trochę ominąłeś.
» 22 września 2020, 20:51 #19
MattAlves: Nic nie ominęło. To jego pierwszy występ w drużynie w oficjalnym meczu.
» 22 września 2020, 21:27 #18
9imar9: Masz rację, mój błąd.
» 22 września 2020, 21:44 #17
Pawlo: Mam nadzieję, że współpraca na linii Maguire-Bailly zacznie kiełkować, bo jak będą tego drugiego omijać uraz to będzie naszą jedyną nadzieją, aby rzadziej oglądać Lindelofa. Ciekawy jestem występu Van de Beeka przy takim maraźmie jeżeli chodzi o kreatywność w dzisiejszym meczu.
» 22 września 2020, 20:24 #16
dlabigt23: Gramy chyba 4-4-2 w diamencie . Na ten moment to dla nas optymalne i najlepsze ustawienie patrzac na naszą kadre . Natomiast do tego potrzebny byłby nam ten Telles na lewą strone zeby coś rozruszać noi jakis Napastnik za Ighalo ktory odejdzie zimą .
» 22 września 2020, 20:23 #15
manegarrincha: Nie wierzę ale zgadzam się z Tobą. Everton pokazuje że można tak grać, mamy podobne profile piłkarzy do tego co proponuje Carlo ale znacznie lepszych więc mogloby to wypalic
» 22 września 2020, 20:32 #14
manegarrincha: Dokładnie
» 22 września 2020, 20:32 #13
lele1986: Szkoda nie Mengi od początku .
» 22 września 2020, 20:22 #12
BNK: Lingz na lewej, Mata na prawej. Będzie ogień:D
» 22 września 2020, 20:22 #11
Manmanchesrer: Szkoda ze Luton go ugasi.
» 22 września 2020, 20:29 #10
BNK: Z Luton do Milton Keynes to jakieś 20 minut. Oby historia się nie powtórzyla.
» 22 września 2020, 20:31 #9
Bourdain: Nawet w takim meczu musi grać ten Harry?? Kiedy będzie lepszy czas na wprowadzenie Mengiego...
» 22 września 2020, 20:19 #8
manegarrincha: Oby zaczął się tak od 60 minuty :)
» 22 września 2020, 20:21 #7
tygrys26: Yhym, znowu będzie ciekawie w ofensywie...
» 22 września 2020, 20:18 #6
Blau: O panie, praktycznie zerowa siła rażenia z przodu.
» 22 września 2020, 20:18 #5
SkilledHydra16: Czyli znowu bez skrzydeł gramy
» 22 września 2020, 20:18 #4
nexilus: A co nasze skrzydła zrobiły dobrego w meczu z CP?? James i Rash grają piach obecnie. Mając taki mocny środek moglibyśmy spróbować zagrać 4-3-1-2 albo 4-1-2-1-2
» 22 września 2020, 20:32 #3
SkilledHydra16: Jasne, ale chciałbym np zobaczyć DJ w końcu tam gdzie jest jego nominalna pozycja, czyli po lewej stronie.
» 22 września 2020, 20:35 #2
Bylak: Ino zwyciestwo
» 22 września 2020, 20:17 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.