Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pierwsza rocznica pracy Ole Gunnara Solskjaera w Manchesterze United

» 28 marca 2020, 10:57 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
28 marca przypada pierwsza rocznica pracy Ole Gunnara Solskjaera w roli etatowego menadżera Manchesteru United.
Pierwsza rocznica pracy Ole Gunnara Solskjaera w Manchesterze United
» Ole Gunnar Solskjaer 28 marca 2019 roku podpisał z Manchesterem United trzyletni kontrakt
Jak oceniasz pierwszy rok pracy Ole Gunnara Solskjaera w Manchesterze United?
Norweg objął Manchester United tymczasowo w grudniu 2018 roku, zastępując zwolnionego Jose Mourinho. Imponująca forma Czerwonych Diabłów w kolejnych miesiącach zaowocowała trzyletnim kontraktem dla Solskjaera, który ten podpisał 28 marca.

– To jest praca, o której zawsze marzyłem. Jestem więcej niż podekscytowany, że dostałem szansę prowadzenia tego klubu w dłuższym okresie – mówił Solskjaer po podpisaniu umowy na stałe.

Manchester United po zakontraktowaniu Solskjaera złapał zadyszkę i sezonu 2018/2019 nie kończył w dobrych humorach. Szerokim echem odbiła się zwłaszcza porażka z Evertonem (0:4) na Goodison Park. Norweg mówił później, że był to najgorszy występ jego zawodników za jego kadencji.

Sezon 2019/2020 zaczął się dla Solskjaera znakomicie, bo jego zespół rozbił na inaugurację ligi Chelsea aż 4:0. Później zespół notował wpadki, a w mediach zaczęły pojawiać się sugestie, że norweski menadżer może stracić swoje stanowisko.

Nad Solskjaerem kłębiły się burzowe chmury, ale sprawy zaczęły przybierać nieco lepszy obrót od efektownego zwycięstwa z Tranmere Rovers (6:0) w Pucharze Anglii pod koniec stycznia. Obecnie Czerwone Diabły są niepokonane w ostatnich 10 spotkaniach. Po drodze drużyna dwukrotnie pokonała Manchester City oraz zanotowała ważne wyjazdowe zwycięstwo z Chelsea.

Pierwszy rok pracy Solskjaera w roli etatowego menadżera był także naznaczony odważnym stawianiem na wychowanków Manchesteru United. W sezonie 2019/2020 w Premier League swoje szanse dostało 11 graczy Akademii United. Czerwone Diabły mogły też pochwalić się najmłodszą podstawową jedenastką w całej ekstraklasie.

Do tej pory Solskjaer w roli etatowego menadżera Manchesteru United poprowadził zespół w 57 oficjalnych spotkaniach. Czerwone Diabły wygrały 27 meczów, zremisowały 14, a 16 przegrały.


TAGI


« Poprzedni news
Rashford o swojej walce z kontuzją: Teraz jest 10 razy lepiej
Następny news »
Manchester United chce dokończenia sezonu 2019/2020

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (253)


tom93: Synki, szejki nas kupily🤢. No to swiat upadl. Skonczy się gadka o tym jakim to jestesmy klubem z tradycjami.
» 1 kwietnia 2020, 07:34 #242
DaredevilUtd: Wyróżone z fusów, czy posiadasz jakieś pożądane info, nie The Sun itp?
» 1 kwietnia 2020, 07:45 #241
Cavron: Pamiętajcie, że dzisiaj 1 kwietnia ;)
» 1 kwietnia 2020, 08:00 #240
DaredevilUtd: Ale sie dałem nabrać :D dobre
» 1 kwietnia 2020, 08:37 #239
Miro: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.03.2020 22:43

Krąży plotka że Pogba za deLighta. Szkoda że to tylko przecieki a nic oficjalnego...Jakby Edek zrobił taka wymianę to wybaczyłbym mu wszystkie jego babole. Pozbył by się problemu a obrona na lata...
» 31 marca 2020, 22:36 #238
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.03.2020 23:14

"Zamienił stryjek siekierkę na kijek" nie dzięki! kolejny klient raioli, ty serio chciałbyś takiej wymiany?! wolne żarty, niech grubas pozbędzie się lingarda z tego klubu i więcej nie chce go tutaj widzieć, największe zło tego klubu to właśnie mino.
» 31 marca 2020, 23:13 #237
Diabelred: ,,a obrona na lata...''

Jak dla mnie, to 2-3 lata pogra w Juve i na 99% wyladuje w Barcelonie jako nastepca Pique.
» 1 kwietnia 2020, 01:50 #236
DaredevilUtd: Nie ma takiej opcji, to jakiś kolejny wymysl pismakow. Już widzę, jak mlodycpo 1 sezonie przechodzi do nas. Zreszta nie chcemy tutaj więcej klientów od grubaska.
» 1 kwietnia 2020, 07:00 #235
Magik1990MU: Taka mnie refleksja naszła w tym momencie:

United może najmniej stracić na epidemi koronawirusa, a nawet zyskać w kontekście transferów. Dlaczego? Bo mamy Edka. Jakkolwiek by to nie brzmiało dziwnie, ale nie prowokuję: Woodward może i o piłce nie ma zielonego pojęcia, ale finansistą jest genialnym. Tym samym obecne chude miesiące mogą pozwolić mu się wykazać i tam, gdzie inni będą szukać cięć na wszelkie sposoby, to nasz di Caprio tylko umocni United na płaszczyźnie finansowej.

Weźmy na przykład transfer Sancho. Cokolwiek by Watzke nie gadał w mediach, to jestem pewien, że z każdym tygodniem Borussia będzie coraz bardziej zdesperowana, aby sprzedać młodego Anglika. Oczywiście za odpowiednio dużą kwotę... i tu znów się może dla nas pojawić spory plus. Jeszcze do niedawna mówiło się, że kolejka chętnych po Jadona będzie spora, ale czy koronawirus nie wywróci tego stanu rzeczy do góry nogami? Oczywiście, że tak. Odpadną na pewno takie kluby jak Barcelona, które już teraz odczuwają skutki swojej beznadziejnej polityki biznesowej. W ślad za nimi pójdą inne wielkie marki, które nie przystąpią do licytacji z ceną wywoławczą 120 mln. Może się okazać, że tylko my i Szejki zostaniemy na placu boju, ale patrząc na problemy zarówno City, jaki i PSG z FFP, to może być tak, jak z Harrym. Tak samo w kwestii Grealisha: czy taką Aston Villę stać będzie na odrzucanie ofert za Jacka? Czy będą grymasić? Koniec końców United jeszcze długo może sobie radzić dobrze w dobie tego cholerstwa, bo akurat od strony finansowej nadal jesteśmy potęgą (i kto wie, czy nie największą).
» 31 marca 2020, 17:52 #234
Noowak: Najmniej straci to Arsenal który nie ważne czy sezon zostanie dokończony czy anulowany i tak jest w du#ie. United akurat może w LM nie grać przez tego wirusa więc średnio dobra opcja. O Sancho będzie można dyskutować jak już go United kupi. Spekulacje takie to nonsens.
» 31 marca 2020, 18:17 #233
Magik1990MU: aha, ok
» 31 marca 2020, 20:27 #232
zagor21: Z jednej strony można się zgodzić z wieloma twoimi tezami, ale z drugiej strony to właśnie najbogatsi maja największe straty z powodu krachu w gospodarkach. Narazie nie musimy ciąć wynagrodzeń dla pracowników itd, ale niewiadomo jeszcze jak to będzie za miesiąc czy dwa.
» 31 marca 2020, 22:37 #231
AFC07: Czy najmniej to bym nie powiedział bo jeśli sezon zostanie anulowany to automatycznie będą się liczyły wyniki z ubiegłego sezonu a przy założeniu że City ma bana na Ligę Mistrzów ... No właśnie xd
» 31 marca 2020, 22:39 #230
tomekwietniu: AFC07
Automatycznie będą się liczyć wyniki z poprzedniego sezonu? A ban ma dać Wam LM? Mam nadzieję, że po prostu sobie żartujesz... bo tak śmiesznego i roszczeniowego założenia nikt o zdrowych zmysłach by wymyślił...
» 31 marca 2020, 23:39 #229
jassaj: W sumie nie do końca jest mi w smak, że przy aktualnej tabeli United mogliby wejść do LM tylnymi drzwiami(uproszczenie, bo tak, wiem, sezonu jeszcze nie anulowali, City jeszcze się odwołuje i pozostała kwestia Sheffield), bo pomijając"słuszność" bana dla City jest to po prostu trochę upokarzające dla klubu z taką tradycją liczyć na to, że kogoś wykluczą żeby móc zagrać a co dopiero, gdybym musiał zaakceptować sytuację w której jestem zmuszony liczyć na wykluczenie innej drużyny, przyjęcie za oficjalne historycznych wyników i mieć świadomość, że tak naprawdę, naprawdę "moja" drużyna przez pół sezonu tułała się w okolicach 9 miejsca i na tej podstawie gra w LM. Czułbym się zażenowany a nie zadowolony, bo pomijając fakt, że nikt przy zdrowych zmysłach nie odpuścił by LM (to jednak kasa) to jako szary kibic, chciałbym być dumny z tego, że moi ulubieńcy coś osiągnęli, w skutek czego czeka ich nagroda i kolejna przygoda a nie,że ktoś się wywalił, coś się złożyło, moja drużyna ni w ząb nie wygląda nawet na zdolną do wygrania LE a ma grać w LM....Poza tym, po ewentualnym wylosowaniu Bayernu skala flashbacków przyjęłaby taką skalę, że "oh my god"
I tak, jest to szpilka, chyba nawet ślepy by ją zauważył, ale serio uważam, że wejście do LM w taki sposób z natury rzeczy będzie rodzić politowanie u sympatyków innych drużyn i serio głupio bym się czuł, gdyby United mieli tak awansować, nawet gdyby cały świat tłumaczył, że sprawa była otwarta, że kwestia kilku punktów, że patrząc na obecną formę i tabelę to była kwestia czasu aż weszlibyśmy do 4, bo po prostu w niej nie jesteśmy i to jest ten sam kazus co Liverpool. Więc fanom Arsenalu też się radzę zastanowić czy jest się z czego cieszyć bo obecna sytuacja jest trudna i trzeba ją jakkolwiek rozwiązać, ale ja mam poczucie, że to miejsce po City to takie "kukułcze jajo", które po prostu na kogoś spadnie (o ile utrzymają im zakaz) i będzie trzeba z nim żyć, licząc, że zespół będzie grał po mistrzowsku, po każda porażka będzie rodzić salwę beki i kolejnych przytyków
» 1 kwietnia 2020, 00:14 #228
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2020 01:16

Innymi słowy: NIE dla Arsenalu w LM. Za wysokie progi :)

PS. czy ja wiem, czy najbogatsi zawsze tracą najwięcej? Raczej ci najbogatsi często umieją dobrze zabezpieczyć. Zobacz sobie na nasz kraj i kto traci na tym najbadziej.
» 1 kwietnia 2020, 01:13 #227
jassaj: no to też, ale serio... nie byłoby Wam tak po prostu głupio, że nie awansowaliśmy sami, tylko dostaliśmy coś przy zielonym stoliku ? Ja wiem, że pewnie szybko utrwaliłaby się linia obronna, że właśnie przy takiej grze TOP 4 dla United to formalność, City za nic bana nie dostało, ale mimo wszystko, cały czas przyklejona by była taka łatka "odmieńca". I jeszcze w przypadku, gdyby na tym skorzystało Sheffield, to tworzy się ładna historia, który swoją ciężką pracą i konsekwencją wypracowywał sobie wszystko kroczek po kroczku i w końcu zaowocowała mu ta uczciwa praca nieoczekiwanym sukcesem po tym jak jeden z opasłych baronów wyłożył się i okazało się, że cała jego "magia" to bujda. No wtedy to pewnie jeszcze pół Europy by im kibicowało, no ale w przypadku takich klubów jak United czy Arsenal, to jak sięganie po miedziaki z ulicy kiedy przez tyle lat szczyciło się mianem arystokraty opływającego w luksusach. I o ile jeszcze (może to efekt psychologiczny, że fan United wybiela United) myślę, że United obroniliby się i nie byłoby z tego takiej sensacji (choć umówmy się podśmiechujki byłyby napewno) to z Arsenalu będzie pełna pompa, bo zaraz się okaże że oprócz już wskazanych warunków będą musieli o północy na Emirates złożyć ofiarę z pukla włosów Wengera i odprawić rytuał przywołania ducha Henry'ego i wtedy jeżeli wróbel zaćwierka dokładnie o wschodzie słońca to łysy (A teraz to już w sumie jakiś kudłaty chyba rządzi) z UEFA zapewni im awans do LM
» 1 kwietnia 2020, 01:27 #226
DaredevilUtd: Myślę, że właśnie AFC07 na to liczy, ale jak już tu inni napisali w tym momencie na lige mistrzów, są zbyt slabi, a w lato po oddaniu Auby będą jeszcze słabsi.
» 1 kwietnia 2020, 07:05 #225
NoName: Niektórzy mówili, żeby zakończyć sezon i przyjąć obecną tabelę za końcową. I w takim układzie przy utrzymaniu bana dla City, to my jesteśmy na 5 miejscu i gramy w LM. No ale tak myślałem sobie o Sheffield i gdybyśmy to my zagrali w LM z 5 miejsca, a Szablom by nie pozwolono rozegrać zaległego meczu, to czułbym niesmak, o którym mówisz. AFC cieszy się na myśl o wejściu do LM, choćby i kanałem ściekowym, byle tam być. Taka mentalność Arsenalu, szanowałem ich, gdy walczyli z nami o majstra, ale poza tym to nie potrafię.
» 1 kwietnia 2020, 09:55 #224
Magik1990MU: Mnie natomiast zastanawia jedna rzecz: po co Arsenalowi w ogóle liga mistrzów? Odnośnie nas, Chelsea czy City, to wiadomo, że chodzi o piłkarzy, bo niektóre nazwiska faktycznie gra w LM może pomóc ściągnąć. Poza tym patrząc na poprzedni sezon i sukces Tottenhamu, to przy dobrym losowaniu finał byłby w zasięgu również i naszym (oczywiście przy przewnych założeniach).

Natomiast Arsenal? Piłkarzy dobrych i tak LM im nie da, bo oprócz LM należy też mieć po prostu na nich kasę, a na Emirates to dopiero jest festiwal żydzenia. Z tym klubem nie bez powodu łączy się głównie no-name'ów. Może więc chodzi o Aubę? No ale poważnie myślicie, że ktoś taki jak Obama zechce podpisać nowy kontrakt, jakby Arsenalowi udało się dostać tylnymi drzwiami do rozgrywek, w których i tak nic nie osiągną? Bo trzecia i finalna rzecz: wejście do LM to będzie dopiero szansa na kompromitację. Z Olympiacosem sobie nie poradzili, a z typowymi klubami już mają? Znów się skończy srogim łomotem i 8 golami jak przeciwko Bayernowi.


Oczywiście te dywagacje mają wymiar czysto teoretyczny, bo nawet przy uznaniu tabeli z zeszłego sezonu Arsenal się nie załapie, bo City zdążyło złożyć odwołanie - więc ich kara jest zawieszona.
» 1 kwietnia 2020, 10:45 #223
AFC07: I o to chodziło... Rzucić temat i uprażyć popcorn czytając te wypociny xd
» 2 kwietnia 2020, 23:47 #222
Kamil01GGMU: #mufc are continuing negotiations with clubs and representatives of potential signings amid the coronavirus pandemic #mulive [men]

Aż niepodobne do Edka, czekamy na rezultaty :D
» 31 marca 2020, 16:12 #221
Magik1990MU: Edek w ostatnim czasie drastycznie zmienił swoją politykę. Faktycznie ciężkie to do zrozumienia, ale może po prostu zrozumiał, że wcześniejsze działania tylko działały na szkodę United? A może jednak Ole jest pierwszym od SAF-a trenerem, z którym się liczy? Co zabawne, to na cel wzięliśmy niesamowicie drogiego chłopaka, który gra na pozycji.... przez lata olewanej przez naszych włodarzy.
» 31 marca 2020, 17:27 #220
Magik1990MU: całkiem możliwe. Jose od momentu opuszczenia Porto zawsze błyszczał tam gdzie nie musiał budować drużyny, tylko mógł korzystać z obecnego materiału. Van Gaala karierę jakoś niespecjalnie śledziłem, ale tu problemem na pewno była jego wizja gry i samo zachowanie Holendra. U niego już wcześniej wielu zawodników traciło chęć do swojej pracy. Wystarczy poczytać o charakterze i zwyczajach Ludwiczka.
» 31 marca 2020, 20:38 #219
Glory1878: Dlaczego Noowak nie ma jeszcze bana?
» 31 marca 2020, 15:50 #218
Noowak: Dlaczego ty i Magik mnie tak bardzo nienawidzicie? Nie ważne co napiszę zawsze musicie mnie obrazić.
» 31 marca 2020, 16:13 #217
Diabelski97: Nowak bo jesteś trollem i nikt Cie nie szanuje, gdybyś przyszedł tutaj jako kibic Liverpoolu i pisał jako ich kibic to byłbyś normalnie traktowany, każdy podjąłby z Tobą normalny dialog.
A tak robisz z siebie idiote.
» 31 marca 2020, 16:17 #216
Noowak: Nie prawda są osoby które mnie szanują plus nie jestem trollem. To że ktoś ma inne zdanie nie znaczy że trolluje. Troll to ktoś kto włazi na stronę i pisze komentarz by sprowokować innych obrażając ich. Dla mnie większe trolle to osoby które po meczu z Burnley 3 miesiące temu wyzywali Ole od najgorszych a dzisiaj zachwalają się nim jak Bogiem. Nie mam nic do Ole ale nie lubię hipokrytów
» 31 marca 2020, 16:23 #215
Magik1990MU: bla bla bla... ile ty masz lat, drogi Nowaku? bo stawiam, że 15 to max.
» 31 marca 2020, 17:24 #214
Joker77: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.03.2020 18:09

Noowak

Troll nigdy się nie przyzna do bycia trollem,twoje trollowanie jest już nudne i słabe...każdy cie rozszyfrował i olewa,nie ma nawet już beki, wiec wróć pod nowym nickiem i wymysł coś nowego bo to już nie działa.
» 31 marca 2020, 18:06 #213
Noowak: Joker77 no jakbym miał na celu oszukiwanie takie to bym tak zrobił ale ja jestem uczciwy
» 31 marca 2020, 18:13 #212
awe: takie nudne te trollowanie ze wiecznie pod jego komentarzem jest po 10 odpowiedzi
Diabelski97 gdybyś przyszedł tutaj jako kibic Liverpoolu i pisał jako ich kibic to byłbyś normalnie traktowany, każdy podjąłby z Tobą normalny dialog. - tu dowaliles wtedy by jeszcze wiec szczekaczy wyskoczylo, ci co wchodza na konta Arsenalu najwiecej maja potem do powiedzenia, banow domagaja sie, wyrzucaja ze strony, ktora uwazaja za swoja, czy najlepsze, napisac, ze jest dzieciakiem, a jak dzieciak odpisuje mu pod kazdym komentarzem bo jego doroslosc i dojrzalosc nie pozwala przejsc obok... zeby on jeszcze cos zlego pisal...
» 31 marca 2020, 18:54 #211
Joker77: Owszem są odpowiedzi,ale jakie? Dające mu do zrozumienia ze jest trollem i tyle :d
» 31 marca 2020, 19:14 #210
Scarface80: Nie przejmuj się krytyką, ja dla przykładu gdy mam zły humor, wchodzę tutaj i czytam Twoje elaboraty.
» 31 marca 2020, 19:36 #209
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2020 07:42

Awe bzdury piszesz. Są tu normalni kibice jak OldFasion, czy AFC07, z którymi można normalnie pogadać. Jak wchodzi tu trol z Liverpool czy innego klubu piszacy po przegranym naszym meczu '"My" to jesteśmy do niczego, ale za to klopp jest Bogiem', a jak wygrywamy od mięsiaca to nie potrafi wejść i napisać czegos pozytywnego na temat meczu, to się nie ma co dziwić, że takie osoby są jechane. Zreszta co się dziwić, jak w tych czasach ludzie mają świeczkę w glowie przez media i I politykę, w tych czasach politycy robią to samo, zamiast mówić co oni zrobili dobrego to potrafią mówić co inni złego zrobili, a ludzie łykaja i sieją ten hejt dalej. To się nazywa PROPAGANDA i ludzie zaczynają to w życiu brać jako coś normalnego, bo tak im od małego wpajano, przykre, ale lepiej już nie będzie. Grunt to oglupic i kierować jak kukielkami.
» 1 kwietnia 2020, 07:37 #208
Noowak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.03.2020 13:54

Kogo sprzedajemy w lecie z tej stójki?
Romero
De Gea
Henderson
Któryś napewno odejdzie niestety. Może oddajmy BVB De Gea w zamian za Sancho. Oni mają problem z dobrym bramkarzem a my mamy ich za dużo.
» 31 marca 2020, 13:52 #207
vanantgaal: Kwarantanna na Ciebie źle działa...
» 31 marca 2020, 14:12 #206
miocinho2: Ja myślę że pomysł Nowaka jest całkiem ciekawy.
» 31 marca 2020, 14:34 #205
Dejfmi: a pytałeś Davida czy będzie chciał tam przejść ?
» 31 marca 2020, 14:41 #204
Magik1990MU: de Gea w BVB... z jego zarobkami i mentalnością... aha, to pomysł Nowaka. Zapomniałem.
» 31 marca 2020, 14:45 #203
Noowak: Przecież BVB to fajny bogaty klub. LM co sezon pewna przynajmniej nie to jak w Premier League
» 31 marca 2020, 15:14 #202
Noowak: Magik1990MU równie dobrze mógłbym napisać że 2+2=4 to i tak byś napisał że to Nowak więc gada głupoty zwykły troll. Tak piszesz pod każdym moim postem
» 31 marca 2020, 15:32 #201
tyber28: Noowak ty jesteś gorszy ode mnie...
» 31 marca 2020, 17:01 #200
Magik1990MU: panie tyber, skąd u pana aż tak duża doza samokrytyki?
» 31 marca 2020, 17:53 #199
Kapitan1230: @Magik

Jest moment żeby się podlizać to łapie okazje.
» 31 marca 2020, 18:12 #198
Magik1990MU: @,kapitan

ktoś ty?
» 31 marca 2020, 18:54 #197
Kapitan1230: Odpowiedziałem tobie na temat samokrytyki tybera28,jest szansa ze nie jest tym najgorszym to bierze okazje :)
» 31 marca 2020, 19:07 #196
Magik1990MU: @Kapitan

mój błąd, sorry. Myślałem wpierw że to było o mnie :)
» 31 marca 2020, 19:41 #195
Joker77: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.03.2020 19:50

Noowak to primasort
» 31 marca 2020, 19:50 #194
Noowak: Joker77 teorie spiskowe niezłe tworzysz widzę
» 31 marca 2020, 19:57 #193
Kapitan1230: @ Magik

Spoko spoko domyśliłem się
» 31 marca 2020, 19:57 #192
tyber28: A komu ja mam się podlizać, tobie? Sobie? Czy komu? Widać, że nie przemyslales swojego komentarza, chciałeś we mnie uderzyć, ale ci się nie udało, próbuj dalej chłopak!
» 31 marca 2020, 22:43 #191
Miro: Sancho i Grealish i ofensywna formacja jest ok. Że środkowym napastnikiem wstrzymalbym się ze względu na Greenwooda (chyba za sprzedajemy Martiala). Że środkowych obrońców warto rozważyć zakup Chorwata Caleta-Car. Harry, Caleta, Bailly, Lindeloef, Tuanzebe, Mengi spokojnie wytrzymaliby sezon. Resztę SO sprzedac. Potrzeba jeszcze kogoś na środek pomocy np. Neves albo Ndidi ewentualnie Tonali. Te cztery transfery to mus i wracamy do walki o mistrza.
» 31 marca 2020, 12:33 #190
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.03.2020 10:54

Na początku nie byłem zwolennikiem transferu Sancho na Old Trafford, teraz jednak myślę że bardzo potrzebujemy tego transferu. Bardzo cenię Daniela Jamesa i uważam że pełni on o wiele większą rolę w zespole niż wszyscy zakładaliśmy, chłopak ma najwięcej asyst w całej drużynie i walczy od 1 do 90 minuty. Potrzebujemy jednak kogoś z topu na tą pozycję, Martial i Rashford to wspaniali zawodnicy, uzdolnieni technicznie i potrzebujemy kogoś o zbliżonym profilu. Mamy Greenwooda która niebawem stanie się topowym zawodnikiem (tak uważam, śledzę jego karierę od kilku ładnych lat, od początku wszyscy w Anglii się nad nim zachwycali i uważali go jako perełkę). Uważam również że Martial to odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu, Francuz gdy tylko ma podania to potrafi zrobić coś z niczego, w akcji 1 vs 1 jest fenomenalny i kończy akcje z pełnym spokojem, widać że zależy mu na grze w tyn klubie, bardzo go szanuję. Kolejny aspekt, uważam że Pogba zostanie w drużynie i uważam że on tego po prostu chce, nie udźwignął roli lidera a teraz takowego mamy (czytaj Bruno Fernandes) i razem w środku polu mogą stworzyć potężny tercet, bo nie wyobrażam sobie żeby Fred nie był podstawowym zawodnikiem mimo że bardzo lubię Scotta i serce mi pęka jak myślę że mógłby grzać ławę.

Podsumowując, jeśli sprowadzimy Sancho mamy kompletną jedenastkę, widziałbym jeszcze w tyn składzie Grealisha, swietny zawodnik i charakterny grajek. (nie piszcie mi proszę o plotkach związanych z jego wypadkiem bo to o niczym nie świadczy, Wazza również nie był święty)
» 31 marca 2020, 10:52 #189
balongg: To już nie są plotki, bo sam piłkarz przeprosił, ale mimo to chciałbym tego transferu, tylko nie wiem gdzie mógłby grać jeśli Pogba zostanie
» 31 marca 2020, 11:05 #188
H2O1994: Pogba nie będzie grał, jest Bruno i inni, którym zależy na grze.
» 31 marca 2020, 11:39 #187
Noowak: Sancho z tego co kojarzę grał w City więc szacunku do barw klubowych raczej mieć nie będzie i jak zjaw się oferta od giganta z hiszpanii to zaraz ucieknie. Średnia opcja najlepiej to kupić tego Grealisha bo on to raczej nie ucieknie i Lewego bo drogi przez wiek nie będzie a nastrzela spokojnie ze 100 goli w ciągu 3 sezonów.
» 31 marca 2020, 11:46 #186
Diabelski97: Przeczytałem pierw komentarz a później zobaczyłem że to Noowak.
Ja głupi
» 31 marca 2020, 11:49 #185
Lookasinho: "-Dzień po przegranym meczu z Manchesterem City Sir Alex powiesił w szatni zdjęcia dwóch piłkarzy, którzy wyszli w nocy po porażce. Powiedział całej drużynie: "Chłopcy, jeśli nie wygramy ligi, to z powodu tych dwóch dupków, którzy zdecydowali się wyjść na miasto" - wspomina Van Persie.

- Znam nazwiska, ale nie mogę ich ujawnić. Trener ich prawie zabił. To było niesamowite. pokazał zdjęcia dokumentujące ich zachowanie o drugiej nad ranem, o trzeciej, o czwartej. Aby podkreślić, jak bardzo byli głupi. Nie poprzestał na tym. Ostrzegł, że jeśli usłyszy o wyjściu na miasto któregoś z nas, zanim wygramy ligę, taka osoba opuści zespół - dodał Holender.

- Był bezlitosny, mówiąc: "Nie obchodzi mnie, kim jesteście ani ile trofeów wygraliście. Jeśli wyjdziecie przed końcem sezonu, sprzedam was." Po tym wystąpieniu odbyłem dwa najcięższe treningi, jakie miałem kiedykolwiek w życiu. Udało nam się zdobyć tytuł. Trener musi wiedzieć, kiedy być twardym, a kiedy zdjąć z piłkarzy presję."
» 31 marca 2020, 07:26 #184
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.03.2020 09:21

Kocham czytać takie wspomnienia o metodach mistrza.

W grze z mediami też był geniuszem. Pamiętam do dziś jak w 2010 po przegranym dwumeczu z Bayernem (chociaż lepiej brzmi - po stracie awansu na ich rzecz) wyszedł do mediów i zrugał Bayern, że jedyne co potrafili to wywierać presję na 19-letnim Rafaelu.

I ta klasyka, gdzie po wymęczonym remisie i meczu, w którym rywale mogli na luzie wygrać, często wystrzelał: 'mogliśmy strzelić 15 goli!'
» 31 marca 2020, 09:19 #183
mikon70: Sir Alex się nie cackał. Ciekawe jakby taka sytuacja wyglądała w takim PSG. Tomasz Smokowski kiedyś opowiadał o tym, ze Tuchel po przyjściu do Paryża, poprosił o numery telefonu właścicieli najlepszych klubów nocnych w stolicy Francji. Wszystko po to, aby go informowali o tym, czy jakiś piłkarz tam nie przesiaduje.
» 31 marca 2020, 09:22 #182
RedDan: Wiadomo o kim mowa? Wydaje mi się że w biografii było coś wspomniane o Rooneyu, ale mogę się mylić.
» 31 marca 2020, 09:26 #181
kckMU: @mikon

Nawet jeśli to prawda, to w PSG takich zasad i tak z wiadomych przyczyn nie wprowadzi.
» 31 marca 2020, 09:32 #180
mikon70: kckMU tez niestety prawda. Tam jest jedna wielka anarchia
» 31 marca 2020, 09:52 #179
MiSt: Coś na pewno jest na rzeczy. W komentarzach do tego tweeta Romano mówił także, że trudniej będzie osiągnąć porozumienie z BVB niż z samym zawodnikiem.
Myślę, że jesteśmy w lepszej pozycji od Chelsea, która kupiła już prawoskrzydłowego.

Najbardziej cieszy fakt, iż szukamy wzmocnień już teraz, a nie czekamy na ostatni moment.
Sancho, Grealish, jakiś DP, kupno Ighalo - jeśli uda się zrobić takie transfery to będę wniebowzięty :)
» 31 marca 2020, 00:54 #178
MrCygan: W świetle tego, że Grealish nagrał i udostępnił wideo w którym przeprasza za swoje zachowanie, jakie są wasze przemyślenia w sprawie potencjalnego transferu?
» 30 marca 2020, 20:12 #177
kamilpe: W sprawie potencjalnego transferu osobiście nie mam nic do gadki
» 30 marca 2020, 20:40 #176
kckMU: Prawda jest taka, że gdyby na początku XXI wieku świat stał social mediami i siecią tak jak teraz, to wiele gwiazd United nie schodziłoby z czołówek internetu dzień po dniu. Jak by kto tego nie odbierał, to takie są fakty.

Jeśli Ole nadal będzie widział u nas Jacka, to Jack się tutaj nadaje. Tym tropem trzeba iść.
» 30 marca 2020, 22:24 #175
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.03.2020 00:27

no popełnił chłopak błąd, ale jeżeli wyciągnął wnioski, szczerze przeprosił to nie można go skreślać. Myślę, że dużo prostszą sytuacją byłaby ta, gdyby on już, teraz był naszym zawodnikiem, bo można by go zweryfikować na gorąco. Można by było zobaczyć jak zareaguje na norweską wersję suszarki Ole, jak to wpłynie na jego grę itp. itd. W sytuacji, gdy dopiero starasz się o transfer jest to bardziej niewygodne bo zawsze rodzi się pytanie, czy jeżeli on w AV odstawia cyrki to czy w MU mu szajba nie odbije jeszcze bardziej i czy trener nad nim zapanuje
Ale tu znowu, jak zazwyczaj muszę się zgodzić z kckMU, że gdyby chcieć tak "z bomby" oceniać wszystkich piłkarzy to United byłby w 3 lidze z powodu braku zawodników bo pewnie nie jednego kwiatka SAF musiał odpowiednio wypielęgnować. Naturalnie zastanawia mnie ile ma za uszami Rooney, z historii o których nie wiemy bo przy jego temperamencie na pewno ma. Ale również w latach 90 i na początku wieku i to dopiero teraz wychodzą historie, gdzie piłkarze już post factum przyznają się do swoich grzeszków. Boruc w jednym wywiadzie przyznał, że zdarzyło mu się grać "na bombie" a na kacu trenował lepiej niż normalnie bo chciał wypocić wczorajszą imprezę. Jakiś tam włoski piłkarz też podobno grał lepiej jak sobie od czasu do czasu w balet poszedł. Kwestia wyciągnięcia wniosków i podejścia do gry na boisku. Jak dla mnie to oni mogą zabawiać się z 20 panienkami na dobę, wciągać chińską metę zmieszaną trutką na szczury jeżeli im smakuje, popijać to wóda i rozbijać co zakręt (o ile nie zrobią przy tym nikomu krzywdy), jeżeli będę miał gwarancję, że przyjdzie mecz i zobaczę człowieka, który odmieni grę, doprowadzi do zdobycia tytułu i będzie trzymał formę przez kilka ładnych sezonów. Nic poza tym mnie nie interesuje. Jasne, ktoś się doczepi, że są twarzami United i wzorem dla dzieci, ale ja już dzieckiem nie jestem, mam inne wzory do naśladowania, więc skoro mnie to nie dotyczy a moje zdanie nic nie znaczy, to jest mi wszystko jedno co robią poza boiskiem, byle na boisku było cacy
» 31 marca 2020, 00:25 #174
jacusinski: Solskjaer zasługuje na cierpliwoś.Nie zapominajmy ze on gra bardzo wąskim, w dodatku najmłodszym składem w BPL, z którego odeszło więcej piłkarzy niż przyszło. Poprawił grę większości piłkarzy (tylko Lingard i Jones grają gorzej za Solskjaera), ciągnie na wszystkich frontach,
z wieloma kontuzjami kluczowych i ważnych zawodników; Rashford, Martial, 2× McTomminay, Pogba, Baily, Tuanzebe. Jak uzupełni braki, poszerzy ławkę i skończy szpital to skończą się wtopy i remisy z Burnley i Crystal Palace.
» 30 marca 2020, 18:36 #173
jassaj: Ole przede wszystkim ma pomysł na zbudowanie tego składu. Wszystkie jego transfery na razie się sprawdziły. Kupuje w sposób przemyślany i za, nazwijmy to "średnie" kwoty jak na obecny rynek (no dobra Harry to był transfer za krocie, ale chyba się sprawdza co nie ?). Skład jest młody, będzie popełniał błędy, ale wyłapywane są sukcesywnie słabe ogniwa i wymieniane na porządne wzmocnienia. Ole jako pierwszy przestał mówić o czyszczeniu szatni a rzeczywiście to zrobił. Wywalanie balastu i świętych krów w zamian za jakościowych chłopaków. Dla mnie ma to przyszłość a jak się zgra to będzie banglać latami, ale to nie Fifa, że dało się to zrobić w jedno okienko. Niecierpliwie czekam na przyszły sezon bo jak ma to wyglądać jak końcówka obecnego to może być dobrze
» 30 marca 2020, 19:11 #172
Kamil01GGMU: Every quiet word coming out of #mufc is that Jadon Sancho has already unofficially confirmed he will join Manchester United #mulive [independent]

Rashford has told SolskjĂŚr that Jadon Sancho is decent, dependable and very much likes the idea of what the manager has been putting together #mulive [independent]

Jadon Sancho has been promised #mufc's no.7 shirt. The belief is that he will join the club even without Champions League qualification #mullive [independent]
Z twiettera, wiadomo nie ma meczy to muszą o czymś pisać, ale miło by było jakby okazało się to prawdą bo Sancho to marzenie.
» 30 marca 2020, 14:47 #171
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.03.2020 15:12

Oj tak, długo nie byłem przekonany co do niego, ale od jakiegoś czasu to mój wymarzony transfer. Ciężko będzie go kupić, ale jeśli tylko by się udało, to skrzydła mamy na lata.
» 30 marca 2020, 15:11 #170
DaredevilUtd: Fajnie by to wyglądało, Rashford, Martial, Sancho. No i na rezerwie James, Ighalo, Greenwood.
» 30 marca 2020, 17:09 #169
Magik1990MU: kto by pomyślał, że pod koniec marca tylko jednego piłkarza będzie nam potrzeba, by domknąć kwestię pierwszej linii.
» 30 marca 2020, 17:28 #168
H2O1994: Tysiące piłkarzy pomagają dzieciom i nie tylko
» 30 marca 2020, 14:32 #167
MiSt: Co nie zmienia faktu, że Marcus oprócz bycia dobrym piłkarzem jest też dobrym człowiekiem. Szacunek dla każdej osoby, która pomaga innym w tych trudnych czasach.
» 30 marca 2020, 17:09 #166
RedsFan: Tez coś o tym dzisiaj w Radio słyszałem :)
» 30 marca 2020, 17:10 #165
Noowak: Wszyscy tak gadają o anulowaniu pewnego mistrza LFC ale ja się teraz zastanawiam jak to będzie z trofeami City. Jak anulują w Anglii sezon to muszą chyba wszystko anulować nawet rozgrywki które się zakończyły jak puchar ligi. W przeciwnym razie to będzie idiotyczne. Albo odwołujemy wszystko albo nic. W takim wypadku City będzie musiało oddać swoje trofeum za puchar ligi zdobyte niedawno? Ale to by było głupie i zabawne
» 30 marca 2020, 14:05 #164
Kapitan1230: Zadzwoń na Etihad
» 30 marca 2020, 14:47 #163
RedsFan: Ale głupoty piszesz. Jakim prawem maja anulować coś, co się legalnie i w czas się skończyło i wyłonił zwycięzcę? Jak nie widzisz różnicy między zawodami nie dokonczonymi i tymi dokonczonymi to przykro mi z tego powodu.
» 30 marca 2020, 17:13 #162
H2O1994: On cały czas bzdury pisze, robi to celowo, lepiej ignorować jego komentarze
» 30 marca 2020, 17:49 #161
rizx: Tarcze Wspólnoty też oddawać złodzieje!!1
» 30 marca 2020, 18:02 #160
rreddevilss: Marcus dostał zielone światło ,szkoda że na tą chwilę niemożliwym jest zobaczyć naszych diabełków ,bardzo za tym tęsknię
» 30 marca 2020, 13:03 #159
miocinho2: W porównaniu do przypalow Rooneya Grealish to jeszcze świętoszek.wiem że to dziwnie zabrzmi,ale skandaliści to zawsze byli nasi najlepsi piłkarze.teraz wiem że Jack na pewno pasuje do naszego klubu.
» 30 marca 2020, 12:07 #158
mcscotyy: masz racje ale czasy się trochę zmieniły, Roo odwalał jak był w życiowej formie a Jack? jeden dobry sezon dopiero, skąd wiesz co będzie za rok?
» 30 marca 2020, 12:26 #157
trakol: O jakim skandalu mowa? O tym zmyslonym fake info ze niby samochod rozbil??
» 30 marca 2020, 14:46 #156
mcscotyy: Ale hipokryzja ze strony Jacka, oby nie trafił do Mu bo plotki coraz głośniejsze były, skupić się na Maddisonie, wydaje mi się, ze szybko by się wpasował w nasze szeregi.
» 30 marca 2020, 11:57 #155
H2O1994: W sumie mamy Bruno to bez sensu na ten moment kopować drugiego śpo, lepiej za wszelką cenę wyciągnąć Sancho i spróbować kupić Nevesa, pasowałby obok McTominaya
» 30 marca 2020, 14:29 #154
mcscotyy: Neves najlepiej by teraz pasował i do tego Sancho
» 30 marca 2020, 17:31 #153
nani17801: Nie zapominajcie o Fredzie ;)
» 30 marca 2020, 21:55 #152
H2O1994: Fred do rotacji, bo Matic słaby
» 30 marca 2020, 23:09 #151
nani17801: Fred jest zawsze jednym z najlepszych zawodników na boisku i ma być tylko do rotacji ?
» 31 marca 2020, 01:11 #150
H2O1994: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.03.2020 10:22

Ktoś musi, jak McTominay i Fred kontuzje złapią to kogo tam dasz? Trzeba kupić śpd koniecznie.
» 31 marca 2020, 10:21 #149
nani17801: To do rotacji może być zawodnik z akademii na przykład Garner ;)
» 31 marca 2020, 14:51 #148
mordynator: Oho Grealish podobno niezłą zadymę dzisaj zrobił
» 30 marca 2020, 11:23 #147
rizx: To było wczoraj, dodatkowo w aucie ja fotelach znaleziono ślady "białego proszku"
» 30 marca 2020, 11:24 #146
Joker77: Pewnie z pralni wracał.
» 30 marca 2020, 12:09 #145
miocinho2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.03.2020 12:11

Widocznie Grealish tym proszkiem chce poprawić swoja szybkość.a my chcemy grać szybkimi zawodnikami.czyzby oczko w stronę United?
» 30 marca 2020, 12:10 #144
NoName: O ile to faktycznie byl on.
» 30 marca 2020, 13:06 #143
sisinho: Grealish o 4 nad ranem rozwalił swoją brykę i 3 inne. To chyba nie jest typ dla naszego klubu...
» 30 marca 2020, 11:11 #142
trakol: Przeciez to fake, ludzie xD
» 30 marca 2020, 14:47 #141
Klimaa: Facet robi co może ze składem który ma. Poprawił atmosferę w drużynie, zaczął pozbywać się zawodników których od dawna być tu nie powinno, zaczął stawiać na wychowanków. Geniuszem nie jest - nadal się uczy więc wierzę że w przyszłości będzie jeszcze lepszych fachowcem. Ufam że poprowadzi nas ku sukcesom jeśli dostanie odpowiednie wsparcie ze strony przede wszystkim zarządu.
» 30 marca 2020, 09:30 #140
rizx: Zastanawia mnie jak ta cała sytuacja wpłynie na rynek transferowy. O ile najwięksi przetrwają, to nie wydaje mi się, by kluby "średnie" w obliczu znacznego zmniejszenia przychodów mogły dalej rzucać zaporowe ceny za zawodników (np taka Aston Villa i przypadek JG)
» 30 marca 2020, 00:58 #139
brylantowy: Widzę duży progres w grze zespołu. Powoli zaczyna to wyglądać na drużynę, która włączy się ponownie w walce o najwyższe cele. Myślę, że jeszcze jedno okienko. Sprzedać zbędnych piłkarzy nie pasujących do wizji trenera. Dokupić prawoskrzydłowego. Pomocnika do środka za Pogbe. I będzie to zespół bijący się o mistrzostwo.
» 29 marca 2020, 23:16 #138
primasort: Rok za nami,ale progresu nadal nie widać.
» 29 marca 2020, 22:21 #137
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.03.2020 22:24

Dokladnie rok minął, a ty wciąż taki sam 'typie' ;)
» 29 marca 2020, 22:24 #136
IntruZ9: #freePRIMASZROT
» 29 marca 2020, 22:26 #135
Joker77: @primasort

Powiedz nam,jak to jest być trollem? Jak wyglada wasze codzienne życie ?
» 29 marca 2020, 22:46 #134
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.03.2020 22:50

Ostatnio można zauważyć, że jeśli primasort i inne trolle coś napiszą to są to jeszcze większe bzdury niż wcześniej. Co jak co, ale trolle zaliczyły spory progres.
» 29 marca 2020, 22:49 #133
Kapitan1230: Mutują się ,maja odporność,wiec wracają silniejsi.
» 29 marca 2020, 22:55 #132
jassaj: moim zdaniem to właśnie regres. Dobry trolling jest wtedy, kiedy ludzie się kłócą o to czy ktoś jest trollem czy nie, nie mają pewności, bo niby to co piszesz jest absurdalne, ale jakkolwiek da się to uzasadnić doprowadzając do białej gorączki naiwniaków, którzy próbują Ci na siłę wytłumaczyć, że białe jest białe. Kiedy napiszesz "ale ten Manchester United jest żałosny" po wygranych derbach to wychodzisz nie na trolla, tylko życiowego frustrata, człowieka ze słabą psychą albo problemami z osobowością. Nikt tego nie weźmie na poważnie i tylko się zbłaźnisz, ale jak napiszesz, że np. United jest lepsze od City na stronie ich fanów i oni się będą rzucać, że popatrz na tabelę, kto jest mistrzem itd. a ty będziesz w kółko powtarzał, że derby wygrane 3 razy w sezonie to może ktoś się nabierze i serio się zdenerwuje czyli trolling udany
PS. tak wiem, City nie ma kibiców :D
PS2. tutaj główny post jest przykładem pierwszego zjawiska które opisałem :/
» 29 marca 2020, 22:59 #131
H2O1994: Może primasort i Noowak to ta sama osoba? Nie zdziwiłbym się.
» 29 marca 2020, 23:07 #130
primasort: Jeżeli uważacie,że zajmowane 5 miejsce to progres,to nawet mi was nie żal...
» 30 marca 2020, 00:14 #129
Magik1990MU: Nie tylko City jest lepsze od nas (niestety), ale i taki Arsenal. Wyniki meczów bezpośrednich mówią wszystko :/
» 30 marca 2020, 01:13 #128
GoForWin: @primasort
Niech będzie i nakarmię trolla. Załóżmy, że nie ma pandemii i sezon trwał i trwa. Naprawdę sądzisz, że zajmowalibyśmy na ten moment 5 miejsce? Nie wiesz, ja nie wiem... nikt nie wie.
» 30 marca 2020, 05:33 #127
awe: Odkad jest Bruno w United to można nawet sie pokosić o stwierdzenie ze jest porogres w grze, bo wcześniej tego nie bylo, a na pewno jest progres w szatni, gwiazdeczki schodza na bok...
Co do tego miejsca to dopiero po sezonie mozna to ocenic, poczatek roku byl dobry i realne wydawalo sie top4, ale moglbo by byc jak w zeszlym sezonie, ze United z kazdym zacznie tracic pkt i mimo ze rywale sie wykladaja i bylo chyba z 7 okazji zeby wejsc do top4 to i tak okaze sie, ze to za malo
» 30 marca 2020, 17:54 #126
Glory1878: Borek
- Rozmawiałem na jego temat z kilkoma zawodnikami. To jest trener, który pracuje fantastycznie i rozumie piłkę doskonale, do tego ma swój pomysł, ale też to jest szkoleniowiec, który niesamowicie drenuje organizmy. Mijają dwa lata i piłkarze są zmęczeni

Chodzi o Klopa. Czyli liverpul w przyszłym sezonie albo spadek z ligi albo dopalacze. Trzeba będzie sie temu przyjrzeć
» 29 marca 2020, 21:49 #125
mikon70: Btw lubie jak Mati się wypowiada. Jeden z moich ulubionych dziennikarzy.
» 29 marca 2020, 22:09 #124
Diabelski97: Dla mnie Borek to najlepszy Polski dziennikarz, nie jest ograniczony i potrafi ciekawie opowiadać na dany temat.

Wyobraźcie sobie duet Twarowski-Borek albo Ćwiąkała-Borek w meczach Manchesteru.. Coś pięknego.
» 29 marca 2020, 22:20 #123
mikon70: Twarowski z Borkiem nie pasują bo są tymi tak zwanymi komentatorami aktywnymi, ale już z Tomaszem Cwiakala którego się bardzo dobrze słucha jak najbardziej
» 29 marca 2020, 22:32 #122
jassaj: Borek ma w sobie coś takiego, że potrafi w jednym momencie wejść w skórę "profesora"- analityka, który będzie wypowiadał się, posługując się przy tym kwiecistymi sformułowaniami, jednocześnie punktując dokładnie wszystko co należy wypunktować, "komentatora" czyli człowieka, który przytrzyma uwagę słuchacza, nie zamuli go i "dobrego ziomka", który opowie zabawną anegdotkę, przyśmieszkuje. Zawsze ma coś do powiedzenia, ma moim zdaniem niesamowitą kulturę wypowiedzi, charyzmę, jest bardzo profesjonalny a odkąd go słucham na yt to widzę tego, jak on sam mówi "chłopaka z Dębicy" z którym chciało by się pójść na piwo, czy tanie winko jak w jednej z jego studenckich opowieści.
Zdecydowanie mój ulubiony komentator
» 29 marca 2020, 22:36 #121
UnitedFan07: Borek ma racje pamietam jak w ostatnim sezonie gdy Klopp prowadził Dortmund po rundzie jesiennej Borussia była na ostatnim miejscu w tabeli Bundesligi także z czegoś to wynikało
» 29 marca 2020, 23:26 #120
cycu95: pozostaje mieć nadzieję na anulowanie sezonu :D ale byłyby jaja gdyby tak Liverpool następny sezon skończył gdzieś daleko daleko , a mistrzostwo dla United :D podejrzewam że rozwiązali by klub :D
» 30 marca 2020, 00:14 #119
NoName: Ja tam np Borka nie lubie i z wieloma jego twierdzeniami sie nie zgadzam, ale uwazam ze koles jest inteligentny i jak ogladalem czasami misj3 fotbol, to zdarzalo sie, ze Pol ze Szpakiem gadali o jakichs banalach, a Borek potrafil spojrzec na sprawe z drugiej strony, rzucic na nia nowe swiatlo. Tak ze nawet jak sie z nim nie zgadzalo, to mialo sie takie 'no faktycznie, o tym nie pomyslalem'.
» 30 marca 2020, 08:52 #118
helupa: twitter.com/Dwalcottkro/status/1244232087001083904
oj Jack, to może mu bardzo zaszkodzić wizerunkowo i nie wiadomo czy zdecydujemy się go kupić...
» 29 marca 2020, 20:04 #117
RedsFan: Po pierwsze to gdzie ty tam widzisz jego zdjęcie, a po drugie to ludzie tam piszą, że Grealish ma czarne auto z czerwonym środkiem, oraz to, że ta wiadomość to Fake news.
» 30 marca 2020, 07:11 #116
Tom535: Dlaczego administratorzy usuwaja moje kawaly o Liverpoolu? Nie mozna juz sie posmiac i rozweselic w tych trudnych czasach?
» 29 marca 2020, 19:05 #115
Diabelski97: "Jak donosi „Daily Mirror”, władze Manchesteru City uważają, że to Arsenal stoi za paktem przeciwko ich klubowi, które zawarły zespoły z Premier League."

Hah..
» 29 marca 2020, 18:56 #114
rizx: No cóż, w sytuacji gdy City dostaje bana i odwołują sezon (do LM wyniki z zeszłego roku), to właśnie Arsenal wchodzi do LM ;)
» 29 marca 2020, 20:43 #113
Diabelski97: Wiem o tym.
» 29 marca 2020, 20:50 #112
H2O1994: Na polsat sport premium1 leci właśnie mecz Juventus-Manchester United, faza grupowa LM 2018/19. Ale byliśmy wtedy słabi, ciężko się to ogląda. Zwolnienie Mourinho to najlepsze co spotkało ten klub w ostatnich latach.
» 29 marca 2020, 18:22 #111
Glory1878: Bez przesady z tym Mourinho. Tragedii takiej nie było. Gorzej wspominam czas van Gaala, który naściągał tyle szrotu, że do tej pory nie możemy sie pozbyć. Jose próbował, ściągał przynajmniej klasowych zawodników, nie wyszło trudno. Teraz trzeba wspierać Ole i wierzyć, że będzie tylko lepiej
» 29 marca 2020, 18:56 #110
mikon70: Otóż to. To filozof tu zrobił ostry bajzel a na koniec chciał wszystko obrócić tak ze to on stał się ofiara klubu.
» 29 marca 2020, 22:11 #109
Luke88: W jakims turnieju Fosu-Mensah przegrał w fifę z Cantwellem z Norwich. A jednak gdzieś grają.
» 29 marca 2020, 17:57 #108
hot: Po roku jesteśmy w tym samym miejscu co rok temu. Jedyna różnica to Fernandes, który daje promyk nadziei
» 29 marca 2020, 16:34 #107
H2O1994: Nie przesadzaj, zrobiliśmy postęp.
» 29 marca 2020, 16:41 #106
Magik1990MU: Zrobiliśmy postęp ogromny. To już nie jest efekt nowej miotły napędzany przez ambicję pana Piłkarza, aby pokazać jaki to Jose był be (bo ambicji sportowej u Pawełka nie stwierdzono), a porządna i coraz bardziej poukładana gra oraz bardzo fajny skład (i to bez głównej armaty - oczywiście Rasha).
» 29 marca 2020, 16:58 #105
BajtiMU: Dokładnie panie Magik a do tego pozbyliśmy/pozbywamy się zawodników którzy swoje najlepsze lata mają za sobą czy są też po prostu przeciętnymi piłkarzami.
» 29 marca 2020, 17:04 #104
H2O1994: Jeśli się nie mylę to mamy najmłodszy skład w lidze, pottzebujemy tylko trochę czasu i kilku transferów żeby wrócić na szczyt.
» 29 marca 2020, 17:18 #103
GGMUN6: W tym samym miejscu?
Nie powiedziałbym. Mamy wreszcie stabilną obronę, ktorą dowodzi Harry.
Świetny McTomek, następnie Fred który udowadnia, że opłacało się nawet dac za niego 50 mln.
Dalej. Niesamowity Rashofrd, przybycie Bruno, który posadził na dobre Lingarda i Pereire na trybuny czy ławkę.
I Ole, który wie co robić z tą druzyna, wie jakich chce zawodnikow i co najwazniejsze sam Edek daje mu wolna reke.
Czy tak naprawdę ciężko to zauważyć?
» 29 marca 2020, 17:22 #102
SzarimMusty: Fred udowadnia? Co on udowadnia?
Według średniej ocen w Premier League jest 4 środkowym pomocnikiem naszej drużyny. Ma gorszą średnią ocen niż odrzucony Matć czy McTominay, który wrócił po kontuzji i musiał poprawić swoją formę. Ba lepsze noty też zebrał Pan piłkarz Pogba.

Nie wiem czemu niektórzy uparli się, że Fred to super grajek. Genialny w destrukcji i konstrukcji - skąd to się wzięło nie wiem chociaż się domyślam (wszedł w miejsce znienawidzonego Pogby)!!
» 29 marca 2020, 19:59 #101
Strzelec: @SzarimMusty

Średnia pomocników według WhoScored:
Fred - 7.06
Pogba - 6.98
Matić - 7.16
Mctominay - 7.09

Fred ma lepszą średnią od Kante czy Fabinho. Te średnie za wiele nie dają. Nie należy wyciągać z nich wniosków kto jest lepszya kto gorszy tak jak ty to robisz.
» 29 marca 2020, 21:00 #100
hot: postęp? dobre, na koniec zeszłego sezonu mieliśmy 32pkt straty do City 31pkt straty do Liverpoolu, Obecne, po 29 kolejkach mamy 37 pkt straty do lidera. O jakim postępie wy tu mówicie?

dalej mamy w składzie pseudo gwiazdeczki w postaci np Lingarda, zamiast Hallanda wypożyczamy Ighalo, Sancho zapewne też do nas nie przyjdzie.
Bardzo słabo to wszystko wygląda, co w naszym składzie robią tacy zawodnicy jak Jones, Fred, Matic, Pereira, czy też Mata, z całym szacunkiem, ale to zawodnicy nie na poziom Manchesteru United tylko angielskiego średniaka
» 29 marca 2020, 21:07 #99
Kapitan1230: Fred i Matić grają ostatnio dobrze i może być lepiej, wiec nie wiem jakie United oglądałeś ? Może Newcastle :d
» 29 marca 2020, 21:33 #98
Strzelec: @hot

Starasz się udowodnić jak to United ciągle stoi w tym samym miejscu co rok temu przytaczając nic nie warte argumenty. Mamy 37 pkt straty do Liverpoolu, który ma sezon życia, ten Liverpool jest drużyną kompletną, tam nie ma przebudowy. Z United odszedł Lukaku, Darmian, Young. Na wypożyczenie odeszli Rojo, Smalling, Sanchez. W drużynie dalej jest wiele szrotu, który tylko zalega, a nie będzie łatwo się ich pozbyć. Myślisz, że kto chciałby kupić Lingarda czy Jonesa z tak dużą tygodniówką? Zapominasz też, że agentem Haalanda jest Raiola. Po tym jak chciał sprzedać Pogbe w lecie co się nie udało prawdopodobnie przez United, które dało za niego zaporową cene Raiola napewno wolał, aby Norweg poszedł do klubu nastawionego na sprzedaż zawodników z zyskiem takiego jak Borussia.
» 29 marca 2020, 21:49 #97
SzarimMusty: Masz rację mój błąd. Sorry.
Odnosiłem się do samego poziomu w Premier League. No ale z powodu mojego niedopowiedzenia odpuszczę sobie już polemikę.
» 29 marca 2020, 22:24 #96
H2O1994: Co się w Barcelonie dzieje, piłkarze nadal nie zgadzają się na obniżki pensji, cała Europa się śmieje.
» 29 marca 2020, 16:05 #95
kckMU: W Juve Sarri i piłkarze się zgodzili, dzięki czemu za marzec, kwiecień, maj i czerwiec Juve ma zaoszczędzić ~90 milionów. To tylko pokazuje, ile w trakcie sezonu płaci się pierwszej drużynie na tym poziomie.

Ale do Bilbao i tak nikt nie ma podejścia :)
» 29 marca 2020, 16:15 #94
PogbaKingOfMANU: Pierwsza i oby nie ostatnia! :)
» 29 marca 2020, 15:56 #93
mrk: Oglądam właśnie na C+ powtórkę meczu Real-Barcelona z maja 2009 roku. Tuż przed finałem z MU w Rzymie. Rozgrywany na Santiago Bernabue skończył się wygraną 2-6 Barcelony. Ależ to była drużyna, obecna się do niej nie umywa. Szkoda, że nasz szczyt z lat 2007-2011 z zbiegły się akurat z takim okresem i legendarnym składem Barcelony. Gdyby nie to mielibyśmy pewnie co najmniej jeden puchar LM więcej.
» 29 marca 2020, 13:00 #92
kolokolo98: Sam SAF w autobiografii przyznał, ze nigdy nie grał przeciwko lepszej drużynie. Szkoda tych LM, ale w finałach byli poza zasięgiem.
» 29 marca 2020, 14:03 #91
Magik1990MU: z wielkim SAF-em nie można się nie zgodzić, ale nawet jakbym nie wiedział, że tak powiedział... to i tak uważałbym identycznie. Pamiętam doskonale tamtą drużynę i przeciwko nim nie dało się po prostu grać. Już pomijając decyzje sędziowskie na ich korzyść, ale pisząc o samej grze, to jedyną opcją była obrona Częstochowy. Pomoc dowodzona przez dwóch geniuszy Xaviego i Iniestę, atak złożony z kosmity Messiego, którego przecież świetnie wspierał Villa (nawet Pedro coś dawał), a obronę trzymał w ryzach Puyol, do którego van Dijka nie można nawet porównać. Kosmiczna drużyna.
» 29 marca 2020, 14:29 #90
NoName: Pamietam, ze w tamtym czasie Barca byla jedyna druzyna, ktorej sie obawialem, przed kazdym innym meczem bylem spokojny o nasza wygrana, wiadomo - nie zawsze sie wygrywalo, ale przed kazdym meczem zakladalem nasza wygrana i mialem poczucie, ze jestesmy lepsi od przeciwnikow... kazdym poza Barca.
» 29 marca 2020, 15:34 #89
H2O1994: Pamiętam jak dziś finały z 2009 i 2011 roku, w 2009 zagraliśmy dość niezły mecz ale w 2011 nie istnieliśmy, Barca ładnie klepała.
» 29 marca 2020, 15:41 #88
kckMU: 2011 bez szans, jednak to było już następstwo wcześniejszych wydarzeń.

Kto wie, jak potoczyłaby się piłka, gdyby w 2009 Ovrebo podyktował tego karnego? Może aż takiej Barcy nigdy by świat później nie zobaczył? Drugi finał United z Chelsea byłby niesamowity w podteksty.
» 29 marca 2020, 15:44 #87
Luke88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.03.2020 16:19

To niezła potęga barcelona, co od 2006 do nawet nie wiem, 2013(?) przez tyle lat nie potrafili przejść jednego ćwierćfinału LM bez skandalu. Bo platini dostawał przedwczesnego orgazmu na myśl o el clasico w finale LM, szóstym w sezonie.
» 29 marca 2020, 16:18 #86
H2O1994: Co ciekawe Real z Barcą w ostatnich 10 latach tylko raz trafili na siebie w LM, w półfinale zagrali chyba w 2011 roku.
» 29 marca 2020, 16:39 #85
UnitedFan07: Szkoda też sezonu 09/10 kiedy pechowo w ćwierćfinale odpadliśmy z Bayernem (choć do przerwy powinno być 5:1 dla United) gdyby nie to to byłby półfinał z Olympique Lyonem z którym byśmy się raczej uporali a później finał w Madrycie z Interem i pojedynek SAF z Mourinho kto wie może wtedy United wygrałoby czwarty Puchar LM.
» 29 marca 2020, 17:48 #84
H2O1994: 7 kwietnia minie dokładnie 10 lat od rewanżu z Bayernem, szkoda bo mieliśmy po prostu troszkę słabszy czas wtedy, finał z Interem byłby ciekawy, Inter wtedy był praktycznie nie do przejścia.
» 29 marca 2020, 18:03 #83
UnitedFan07: Masz racje byłoby piekielnie cięzko z Interem wtedy zwłaszcza z ich obroną która funkcjonowała perfekcyjnie to był sezon Mourinho
» 29 marca 2020, 18:18 #82
BartoszP: IMO Ciekawym rozwiązaniem bylo by anulowanie sezonu, zagranie przyszłego sezonu z 23 zespolami a że strony UEFA anulacja LM i LE w sezonie 2020/2021
Są ME i to wystarczy. Wszystkie kluby ukrzywdzone po równo.
» 29 marca 2020, 11:24 #81
Pyra: nie wiem czy wiesz, ale UEFA na LM zarabia ogromne pieniądze
jeżeli jest choć 1% szansy na rozegranie tych rozgrywek to oni to zrobią
» 29 marca 2020, 11:57 #80
RememberMe: Jeśli miałyby awansować 3 zespoły z Championship to z logicznego punktu widzenia - Liverpool mistrzem Anglii
» 29 marca 2020, 12:39 #79
BartoszP: Ok, może być. Ale tylko w wypadku anulowania LM
Wiem, że UEFA to mafia. Tutaj nie ma dobrego rozwiązania. Ale anulowanie przyszłorocznych rozgrywek jest najbardziej sprawiedliwe. Wtedy nawet transfery są neutralne
» 29 marca 2020, 15:42 #78
panlemon: Bardzo pozytywny rok pracy. Wrzuciliśmy od wodzą Ole piąty bieg w ostatnim czasie. Tym bardziej żal,że jesteśmy w momencie, w którym nie wiadomo, co dalej, kiedy i jak?
Zdrowia wszystkich fanów Diabełków i fanów angielskiej piłki.
Niech wróci piłka nożna, wtedy wróci normalność!
» 29 marca 2020, 11:19 #77
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.03.2020 09:02

Wyczytałem, że na czas 4 miesięcy zawodnicy i Trener Juventusu zrzekli się pensji. Ciekawy jestem, który z naszych zawodników by tak uczynił, tzn napewno sporo z nich, by nie miało z tym problemu, ale napewno nie każdy :) Ps. Wtakiej Barcelonie to nie do pomyślenia, tam się nie zgodzili na obniżkę wynagrodzenia krytykując zarząd o złe prowadzenie klubu (z tą krytyka, akurat maja rację).
» 29 marca 2020, 09:01 #76
H2O1994: Taki Pogba za nic by się nie zrzekł.
» 29 marca 2020, 12:17 #75
RedsFan: Ilość troli na stronie, drastycznie maleje. Tylko 30 się zadeklarowało, jak narazie :D
» 29 marca 2020, 08:45 #74
OldMUTrafford: trollem i to czołowym jesteś ty.
» 29 marca 2020, 09:02 #73
RedsFan: Uderz w stół... :)
» 29 marca 2020, 09:04 #72
RedsFan: Ja to wiem Roxyx, dlatego się śmieje, że tak mało. Nie każdy zresztą musi się też zgadzać z wizja Ole, tak to trochę wysmiewczo napisałem, bo jest dość duża przepaść w głosowaniu. Kibicom z innych drużyn, oraz typowym trola nie chce się tu teraz logować, by powyzywac i dobrze,ale wciąż się znajdują wyjątki :)
» 29 marca 2020, 09:09 #71
OldMUTrafford: Ogrom twoich wypocin o tym samym wyraźnie świadczy kim jesteś.
Tego nie zmienisz bo wystarczy poczytać twoje dyrdymały.
» 29 marca 2020, 11:07 #70
AgEnT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.03.2020 23:03

Do administracji:
Zróbcie większy odstęp między zdjęciem i ankietą z lewej strony, a tekstem, bo prawie nachodzą na siebie i źle się czyta.
» 28 marca 2020, 23:03 #69
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.03.2020 08:50

Najgorsze jest przeglądanie na telefonie (może tylko jak tak mam), ale jak chce napisać odpowiedź na czyjś komentarz, to czesto zaczynają mi się nakładać jeden na drugi i jest tak, że czasami pisze w niewłaściwym miejscu. Niestety, ale strona posiada dość dużo błędów i rzeczywiście przydało by się, żeby przeszła odświeżenie.
» 29 marca 2020, 08:49 #68
giermeq: Roxyx, widać, że jesteś na tej stronie od niedawna ;)
DevilPage miało porządny lifting z 3 lata temu, teraz jest całkiem znośnie, a projektowanie przemyślanego, działającego layoutu kosztuje więc no.

(Jak ten czas leci :v)
» 29 marca 2020, 15:09 #67
Glory1878: Prezydent UEFA uważa, ze jeśli sezon w Anglii nie zostanie wznowiony przynamniej do końca czerwca, powinien zostać anulowany.

Tak patrząc na chłodno to tego liverpulu w ogóle mi nie szkoda.
» 28 marca 2020, 21:39 #66
kckMU: Mi tam ich trochę będzie szkoda przez pierwsze 2 godziny, bo jednak obecna sytuacja nie ma nic wspólnego z beką po popisie Gerrarda, ale dla mnie na pierwszym miejscu jest interes Man United. Ani Liverpool nie zapewnił sobie jeszcze mistrzostwa, ani my nie straciliśmy szans na LM (+kara City ewentualna), więc nie ma tematu.

Jeśli nie dograją to niech anulują i tyle.
» 28 marca 2020, 22:56 #65
rvn10: Fajnie jak w przypadku anulowania sezonu, Liverpool nic nie wygra.
» 28 marca 2020, 23:28 #64
jassaj: Jako postronny obserwator no to będzie mi szkoda piłkarzy, bo jednak to są ludzie, do których nic nie mam, włożyli tyle pracy i wysiłku, szli po coś historycznego a tu jeb... Ale z drugiej strony są piłkarzami Liverpoolu, klubu, który jako abstrakcyjny twór jest wrogiem numer 1 Manchesteru United i z tej perspektywy patrząc pohamuje się ze złośliwościami, ale płakał nie będę. No sorry, żyjemy w gładkich, wymuskanych czasach wzajemnej miłości i tolerancji, gdzie nie wolno głośno mówić, że cieszą Cię cudze porażki, ale w istocie tak jest, porażka Liverpoolu to satysfakcja United i na odwrót, możemy sobie to okazywać w sposób cywilizowany, bez złośliwości i chamstwa, ale nie oszukujmy się i nie oczekujmy, że lew zaprzyjaźni się z antylopą, bocian z żabą itp. Pozatym tak jak @kckMu zauważył, na anulowaniu sezonu my też tracimy, bo kto wie- 4 miejsce było bardzo realne, nie wiadomo jak może nawet z 3 a tak...
Koronawirus jest obecnie jak wojna a na wojnie zawsze ktoś cierpi. Zobaczycie, że za rok, jak emocje opadną to śmieszki z Liverpoolu i tego, że teraz to już nawet koniec świata im nie przeszkodzi i że ten sezon będzie ich, będą na porządku dziennym- i to nie tylko ze strony kibiców United, bo po prostu sytuacja jest tak niecodzienna a z ich perspektywy to już nawet absurdalna, że nie widzę innej opcji
Aczkolwiek chciałbym dograć ten sezon, wtedy niech każdy sięgnie po to, po co ma sięgnąć, niech już wygrają tę ligę, bo po ludzku zasługują, tyle, że na świecie i w rywalizacji nie ma takiego pojęcia jak "należy się" więc warunkiem jest dogranie sezonu. Nie ma sezonu- nie ma mistrza, bo nie można być mistrzem czegoś co się nie wydarzyło. No niestety. Obecnie świat ma inne priorytety niż urażone uczucia kibiców Liverpoolu czy kolejny sezon bez Manchesteru United w Lidze Mistrzów i czy komuś się to podoba czy nie musi się z tym pogodzić, bo sytuacja z dnia na dzień wygląda coraz bardziej nieciekawie zamiast coraz lepiej :/
» 29 marca 2020, 00:18 #63
RedStreamer: Dobrze, że Ole w końcu zaczął pokazywać charakter i uświadamia wszystkich, że jego przyjazny wygląd to tylko pozory. Czyści klub z odpadów, a tym którzy zostali nakazuje zwyczajnie zapie*dalać. Teraz kiedy ma swojego generała w postaci Bruno i jemu jako trenerowi będzie się lepiej pracowało.
» 28 marca 2020, 20:49 #62
Fido: Masz rację. Pozdrawiam
» 28 marca 2020, 22:16 #61
Delphi7: Jak bardzo patologicznie chorym i walniętym umysłowo trzeba być - żeby się cieszyć, że fajnie jest, bo przez Koronowirusa Liverpool być może nie zdobędzie mistrzostwa - to ja nie pojmuję i szczerze współczuję takiej umysłowej patologii.
» 28 marca 2020, 17:49 #60
jassaj: Nie mamy wpływu na wirusa. Gdybym mógł to oddałbym wszystkie pieniądze jakie mam (niewiele tego ale ok) za to,żeby znowu było normalnie. Jedyny plus dla mnie tej sytuacji to praca zdalna- możliwość wykonywania pracy w gaciach to naprawdę spoko opcja. Ale to raczej za mało, żeby cieszyć się z tego jak to wygląda. Po co to pisze ? Bo codziennie rano otwierając komputer w bokserkach jest mi mimo wszystko miło, miło, że nie muszę wstawać godzinę wcześniej, prasować ciuchów, lecieć na złamanie karku. Czy to źle, że cieszą mnie nawet najdrobniejsze pozytywy obecnej sytuacji ? Może to tak wyglądać, ale tak jak mówię, gdybym mógł "wziąłbym na solo tego wirusa i spuścił mu łomot" a że nie mogę to cieszę się pierdołami tak samo jak z pokorą znoszę zakazy. Jeżeli Live straci tytuł to nie oszukujmy się- jesteśmy kibicami United, ostatnie o czym pomyślę to wycieranie im łez z pod oczu. Będzie mi pewnie głupio bo jednak sezon mieli wybitny, ale nie będę płakał z tego powodu. Nie będę z nich się nabijał, bo też nie o to chodzi, ale powiedz mi, czy życie nie pisze właśnie największego piłkarskiego "mema" w historii ? Czekasz 30 lat na tytuł, jesteś, w sytuacji kiedy tylko koniec świata może Ci go zabrać- jeb koniec świata. Pechowiec Brian wersja sportowa, czegoś takiego świat nie widział
Myślę, że wiele osób ma to samo podejście, bo tylko totalne szajbusy, których pewnie aż tak wielu nie ma, ale najgłośniej ujadają, albo po prostu trollują, serio życzyliby sobie przedłużania w nieskończoność obecnej sytuacji a jednocześnie przedłużania aresztu domowego, życia w strachu, bez możliwości robienia podstawowych rzeczy jak wyjście na siłkę czy browara z kolegami, nie mówiąc już o tak wzniosłych wartościach jak zdrowie i życie ludzkie
» 28 marca 2020, 18:55 #59
BrodaUTD: W sedno! Życia i zdrowia się nie kupi jak nie musicie nie wychodzić z domu to w nim zostańcie. Zdrówka diabelki😈
» 28 marca 2020, 21:12 #58
Gallacher: Wyobraźcie sobie sytuacje że jesteście bliscy wybudowania pięknego domu na wsi.Mija 9 miesięcy pracy i dom prawie gotowy,a tutaj przychodzi katastrofa coś a la Tsunami albo coś innego i cały wysiłek w dom jaki człowiek włożył idzie w piach.Pewnie większość ludzi nie rozumiem sytuacji Liverpoolu bo nie jesteśmy na ich miejscu,ale dla mnie byłaby to tragedia gdyby zespół który jest bliski mistrza nagle dostał komunikat" z powodu COVID-19 sezon został anulowany".
» 28 marca 2020, 23:50 #57
jassaj: no spoko, tylko ten dom był "prawie wybudowany" a nie "wybudowany". Pozatym my się skupiamy na tym Liverpoolu a już któryś raz ja i kilka osób zwracają uwagę- nie o Liverpool tutaj chodzi. W Anglii jest jeszcze 19 drużyn, a jeżeli za podejmowanie decyzji weźmie się UEFA to mówimy o kilkudziesięciu klubach, które mają swoje racje. Trzeba to uszanować, bo dla takiego Bournemouth walka o utrzymanie to ich swoisty wyścig mistrzowski i jak nie dogramy sezonu to co ? "Fajnie, że mieliście tyle punktów co drużyna przed wami, ale Wam już dziękujemy, adios, widzimy się w Championship" ? A co z takim Sheffield, które ma mecz mniej, mogłoby być przed nami w tabeli ale nie jest bo nie zdążyło dograć swojej kolejki ? Co z Manchesterem United który mógł wejść spokojnie do TOP 4 ? Dlaczego Watford i West Ham mają się utrzymać mając taki sam wynik punktowy co wisienki ? Gdbyby to była sytuacja po 38 kolejce to luz... coś musi decydować, ale to jest sytuacja po 29, gdzie kluby miały prawo zakładać, że statystycznie mogą zdobyć jeszcze max 27 punktów i jest czas na przemyślenia, zwarcie szyków i podjęcie walki.
Wszędzie ten Liverpool i Liverpool, bo tyle czekają, jakby to było City to nikt by się nie burzył, bo przecież "i tak są mistrzami, nic im nie będzie". Możnaby dać tytuł Liverpoolowi i anulować sezon reszcie, ale czy to moralnie byłoby słuszne ? Równi i równiejsi ? Liverpool i reszta ? No właśnie... Nie ma dobrego wyjścia, ale jak nic się nie zmieni to trzeba wybierać mniejsze zło i tyle uwzględniając, iż interes każdego jest równoznaczny bo każdy toczy walkę o "mistrzostwo" jakie jest w jego zasięgu, czyli walka o utrzymanie,puchary i tytuł to ten sam gatunek i nie ma znaczenia, kto, ile i na co czeka
» 29 marca 2020, 00:29 #56
KalinaRIP: Delphi7

Patologicznie chorym i walnietym umyslowo? To ze ty jestes taki wielce empatyczny nie znaczy ze kazdy czlowiek tak ma. Ja ze swojego punktu widzenia powiem ze nic sie w moim zyciu nie zmienilo. W takim sensie ze nie odczuwam tych zmian, bo wiadomo przestrzega sie tych wszystkich obecnych "norm". Sa na tym swiecie tacy ludzie jak introwertycy, mozesz sobie wpisac w google. Najblizej mi do tego co napisal Jassaj. O tej pracy zwlaszcza haha mam bardzo podobnie
» 29 marca 2020, 13:43 #55
Diabelski97: Another report from The Times claims that Solskjaer decided that Lukaku wouldn't play for Manchester United again after he started complaining of injuries to avoid being played"
» 28 marca 2020, 16:45 #54
MiSt: I bardzo dobrze. Jedną z najważniejszych rzeczy dla managera jest pozbycie się zawodników, którzy nie chcą podążać za jego wizją. Tak to opisywał SAF w swojej biografii.
Widać, że Ole garściami czerpie z jego filozofii futbolu. Mam nadzieję, że uda mu się, podobnie do Bossa, wpoić piłkarzą chęć zdobywania trofeów. Na razie wygląda to obiecująco, ale jesteśmy dopiero na początku długiej drogi na szczyt.
» 28 marca 2020, 17:41 #53
RedsFan: Ano Ole słucha rad SAF'A. Nevil się wypowiadał już na ten temat, że popełnił błąd, jak mu Sir Alex mowil "Po prostu się ich pozbądź, synu. Chroń samego siebie. Zostaw tylko ludzi, którzy w szatni idą w tym samym kierunku, co ty”. Dlatego nie ma najmniejszego sensu trzymać POGBY w szatni, bo on ją rozwali, jak już raz to zrobil.
» 29 marca 2020, 08:57 #52
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.03.2020 16:05

Niedawno któryś z naszych piłkarzy (nie pamiętam który:)) powiedział, że Ole jest coraz lepszym trenerem i chyba rzeczywiście jest w tym dużo racji. To co mi brakuje to jeszcze przygotowanie drużyny (taktycznie) do trudnych meczów wyjazdowych, bo jednak tych wpadek na delegacjach było zbyt dużo. Ole to inteligenty gość. Wierzę, że ma wizje i ją wdraża w klub. Będzie dobrze.
» 28 marca 2020, 16:04 #51
zeetkaes: Ole Ole Ole Ole nie damy się bo Bruno i Ole jest!!
» 28 marca 2020, 13:56 #50
artix206: Tyle hejtu spłynęło na Ole na tej stronie, a mimo wszystko 95% odbiera pozytywnie jego pracę. Miłe zaskoczenie.
» 28 marca 2020, 13:16 #49
MiSt: Widać też odpływ hejterów na stronie po 10 meczach bez porażki ;)
» 28 marca 2020, 17:42 #48
H2O1994: MiSt to cieszy najbardziej
» 28 marca 2020, 19:34 #47
ruffnecky: nie odpływ a chorągiewy, poczekajcie do dwóch przegranych meczy z rzędu a prędzej czy później takowe się trafią
» 28 marca 2020, 19:50 #46
PiesekLeszek: Najlepsi dryblerzy w historii waszym zdaniem?

Wiem temat poruszany na meczykach, ale jak jest z diabelskiego punktu widzenia?

Moje typy : Ronaldinho, Ronaldo (Brazylia), Maradona, Zidane, Quaresma, Nani.
» 28 marca 2020, 12:22 #45
miocinho2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.03.2020 12:26

Messi i Hazard
» 28 marca 2020, 12:26 #44
pilchu: Jesli w tym gronie dodales Naniego, to ciezko nie podac C.Ronaldo.
Ronaldinho i Ronaldo (BR) to absolutna topka. Oni mieli to cos naturalnie, podobnie jak balans cialem Messiego. C.Ronaldo pol stopnia za nimi.
» 28 marca 2020, 12:34 #43
Noowak: Jeszcze Pepe brakuje tak to git
» 28 marca 2020, 12:44 #42
H2O1994: Noowak ale trollujesz
» 28 marca 2020, 12:46 #41
Noowak: Serio Pepe to średniak ogólnie ale drybluje najlepiej w lidze warto go wyróżnić moim zdaniem
» 28 marca 2020, 12:55 #40
Magik1990MU: @Nowak

on najczęściej przedryblowuje sam siebie :)
» 28 marca 2020, 14:30 #39
Luke88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.03.2020 15:42

Jay-Jay Okocha
» 28 marca 2020, 15:42 #38
Diabelski97: Pepe hah.. Drybling z którego nic nie wynika.
» 28 marca 2020, 16:42 #37
jassaj: a ja bym dodał.... Robinho. Jeżeli skupiamy się tylko na jednostkowych umiejętnościach a nie na całokształcie kariery to wydaje mi się, że Robinho też potrafił poczarować, ale jak to Brazylijczyk wolał czarować w nocnych klubach i chlać zamiast trenować. Uważam, że on też potrafił z piłką robić magię, nie będę się silił,żeby twierdzić że jest np. lepszy od Naniego a gorszy od Ronaldo, ale podkreślić nazwisko warto
» 28 marca 2020, 17:34 #36
ziomboy777: a gdzie Neymar?
» 28 marca 2020, 21:38 #35
JasnaLiryka: Jest, było i z pewnością jeszcze będzie paru takich, którzy swoją grą zapierać będą dech w piersiach. Każdemu należy się uznanie i oklaski za te umiejętności.

Hmmmm, jednak ja postanowiłem wymienić pierwszych takich, których powinno się znać uważam, tak jak znają na pewno ich Ci pilarze , których wymieniliście wyżej.
Moje typy to Garrincha i Rivelino :)
» 29 marca 2020, 09:14 #34
Diabelski97: Jestem naprawdę mile zaskoczony, Solsza buduję zespół wokół odpowiednich zawodników, każdy jego transfer to strzał w dziesiątkę. Każdy racjonalnie myślący człowiek wie, że na efekty trzeba czasu, efekt? Ole wzmocnił obronę i zaraz po PSG mamy najwięcej czystych kont we wszystkich rozgrywkach w Europie (Premier League > liga Francuska ale okej). Ściąga Jamesa za drobne który miał być do rotacji i ludzie wysmiewali ten transfer, efekt? James na najwięcej asyst w drużynie, biega i walczy przez 90 minut i odgrywa zdecydowanie większą rolę niż wszyscy zakładaliśmy. Ighalo z którego wszyscy "eksperci" szydzili, wchodzi jak po swoje i ładuje bramkę za bramką i pokazuje niesamowity charakter. I teraz gracz który był brakującym elementem układanki, Bruno Fernandes.. Człowiek który wzniósł naszą drużynę na zupełnie inny level, coś czego wszyscy oczekiwaliśmy od Pogby przez blisko trzy lata on zrobił w tak krótkim czasie, niesamowite.

Zauważcie, że Ole nie sprowadza zawodników tylko z odpowiednimi umiejętnościami, tylko również z odpowiednim charakterem i determinacją, każdy z tych zawodników chce walczyć za ten klub i to jest najpiękniejsze.
W zespole robione są czystki, w lecie już możemy się spodziewać odejścia kilku niechcianych piłkarzy i klub dawno nie zmierzał w tak dobrym kierunku.

Od zatrudnienia Ole tylko dwóch menadżerów zdobyło więcej punktów w lidze, Pep Guardiola i Jurgen Klopp, a jestem ciekawy jakby to wszystko wyglądało gdyby nie tyle kontuzji podstawowych piłkarzy.
Uważam że potrzebujemy jeszcze jednego okienka aby mieć drużynę kompletną i szczerze nie zamieniłbym w tym momencie Ole na nikogo.


Tyle ode mnie, pozdrawiam.
» 28 marca 2020, 12:05 #33
Noowak: Nie ma co oceniać Ighalo po kilkunastu meczach. Co do reszty transferów to wydają się być jak na razie bardzo trafie ale też z wyjątkiem Jamesa i Ighalo to każdy transfer sporo kosztował więc nic dziwnego że się sprawdziły. Brawa dla dyrektora sportowego się należą bardziej
» 28 marca 2020, 12:16 #32
Diabelski97: Po pierwsze, Ighalo w te kilka spotkań zrównał się (lub nawet strzelił więcej) ilością bramek z Sanchezem który był tutaj półtora roku.
Idąc twoim rozumowaniem to każdy drogi transfer to wyznacznik dobrej gry?, w tym momencie powinniśmy zakończyć dyskusję.

Brawa dla dyrektora sportowego powiadasz?, kolego ale my nie mamy dyrektora sportowego ;)
» 28 marca 2020, 12:27 #31
miocinho2: 45M za AWB to sporo w dzisiejszych czasach?55M za Bruno to sporo?
Sporo to dać 80 baniek za Nicolasa Pepe który ma takie same statystyki jak 17 letni Mason Greenwood(nie dawno 18 lat skończonych),mimo że młody Anglik ma pewnie z 2 razy mniej spędzonego czasu na boisku od skrzydłowego kanonierów
» 28 marca 2020, 12:33 #30
Noowak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.03.2020 12:39

45 M to sporo mimo wszystko jeżeli nie kupujesz piłkarza z reputacją wielką w europie. Transfer Pepe za 80 mln to było urojenie Arsenalu. Co do tego wyznacznika gry to trochę tak jest jak mówię. Tak samo jak kupujesz obiad za 50 złotych w restauracji to oczekujesz że będzie lepszy od tego za 10 zł i raczej tak jest. To co dobre sporo kosztuje dla mnie to nic dziwnego że Maguire gra solidnie czy AWB pomijając jego grę w ataku. Bruno jak narazie to niespodzianka bo gra duże lepiej niż solidnie ale to dopiero początek przygody
» 28 marca 2020, 12:37 #29
Magik1990MU: z tym dyr. sportowym to mnie rozbawiłeś :D autentycznie.
» 28 marca 2020, 14:29 #28
UnitedWeStand: @Magik1990MU
Najwidoczniej jemu nie przeszkadza, że Sporting śmiał się, że mogliśmy mieć Bruno przed sezonem za mniejsze pieniądze i koniec końców w zimę zapłaciliśmy tyle ile nikt inny nie chciał dać. Maguire najwidoczniej jest najdroższym obrońcą w historii. James chyba jest najdroższym drugoligowcem, a AWB w wieku 20-lat jednym z najdroższych piłkarzy na świecie.

Jestem pewien, że te 200mln dało się lepiej rozdysponować, ale też z drugiej strony, przynajmniej nasz zarząd nie kupił Pepe za 80mln, a było tak blisko, że chyba jedyne co im przeszkodziło, to nieporadność w prowadzeniu dwóch negocjacji jednocześnie.


Zresztą, jak czytam komentarze, to zaczynam sam wierzyć, że mamy kadrę, która za parę lat wygra ligę - a nie, czekaj.

Uważam nadal, że Ole to średniak, który sukces może odnieść w Norwegii, a nie w topowych ligach i wiem, że wiele osób ma mokro z powodu tego, że były piłkarz jest trenerem, a skład jest pełen młodych piłkarzy, bo takie osoby wolałyby Sancho od Messiego z racji, że Anglik jest młodszy i pogra w piłkę przez naście lat, więc liczy się przede wszystkim, że jest perspektywiczny. Jak ktoś myśli, że tacy piłkarze jak Rashford, Martial, Maguire, Williams, James czy AWB będą ciągnąć klub za parę lat, to powodzenia. Scousersi albo City kupią sobie kolejnych Aguero, Silvów czy innych Salahów i Van Dijków, a następnie będą zamiatać ligę gdy my będziemy jedyne czym świecić, to rekordowa ilość wychowanków oraz niska średnia wieku pierwszego składu. Z taką kadrą i trenerem, to stać nas co najwyżej na walkę o top 4 co roku, co biorąc pod uwagę ilość reprezentanów krajów oraz wydane na nich pieniądze, to porażką byłoby nie zakwlifikowanie się do europejskich pucharów.

Mamy tutaj drugi Arsenal, który ostatnie mistrzostwo zdobył w 2004 roku i tyle. Argument, że nie da się zbudować dobrego składu w jeden sezon możecie wyrzucić do śmieci i spojrzeć na Chelsea czy City, które jakoś potrafiły wymienić połowę piłkarzy w jedno okienko.
» 28 marca 2020, 15:40 #27
Magik1990MU: @UnitedWeStand

próbuję i próbuję, ale jakoś nie mogę doszukać w twojej wypowiedzi ironii. Źle szukam?
» 28 marca 2020, 16:03 #26
Diabelski97: Każdy ma prawo do swojego zdania, niemniej jednak dawno większych głupot nie czytałem niż te które zaserwował przed chwilą "UnitedWeStand".
» 28 marca 2020, 16:06 #25
MrCygan: Właśnie nie wiem, czy mam się śmiać, czy płakać, że są ludzie z takimi poglądami. Oczywiście, każdy ma prawo do takich poglądów, ale wspomnianie o Chelsea którą wymieniła połowę składu i jest tylko 3 punkty nad nami to nie wiem co powiedzieć. W takim razie proszę kibicować City, czy Chelsea skoro uważasz że United nie będzie się liczyło przez następne kilka lat. Typowy dzieciak nastawiony na szybkie trofea i bycie kibicem gdy jest dobrze. Szkoda, że "WF-ista Ole, norweski średniak" jest drugim w historii menadżerem który wygrał z Guardiolą 3 razy w sezonie, nie mówiąc o wielkim zbawcy Chelsea Lampardzie (którego mega szanuję za karierę piłkarza) którego pokonał za każdym możliwym razem. Aż się zdenerwowałem...
» 28 marca 2020, 16:45 #24
Strzelec: @UnitedWeStand

"bo takie osoby wolałyby Sancho od Messiego z racji, że Anglik jest młodszy i pogra w piłkę przez naście lat, więc liczy się przede wszystkim, że jest perspektywiczny."

Czyli wolałbyś wydać ponad 100 mln na Messiego, który będzie grał przez 2 sezony niż na młodszego zawodnika, który będzie w stanie zagrać więcej sezonów na najwyższym poziomie od Argentyńczyka?

"Jak ktoś myśli, że tacy piłkarze jak Rashford, Martial, Maguire, Williams, James czy AWB będą ciągnąć klub za parę lat, to powodzenia."

Rashford już ciągnie ten klub. Jest kluczowym zawodnikiem. Gdyby nie kontuzja to walczyłby teraz o króla strzelców. Od Jamesa nikk nie oczekiwał i nie oczekuje, że będzie ciągnął United. Ostatnio United traciło mało bramek. Głównie dzięki Harremu i AWB. Williams to melodia przyszłości i zobaczymy co zniego będzie, bo potencjał ma. Martial spisuje się całkiem nieźle.
» 28 marca 2020, 16:47 #23
pawelisto2: No przecież ironia jest jak byk!

Noowak pochwalił pracę dyrektora sportowego, a UnitedWeStand wypunktował ironicznie wpadki dyrektora sportowego z ostatnich lat - wpadki, które finalnie składają się na największą głupotę, czyli to, że nasi finansiści uważają, że znają się lepiej na futbolu niż trenerzy, których zatrudniają. Bo Mou już dawno chciał Maguire i jakiegoś rozgrywającego z prawdziwego zdarzenia, bo Ole też już od dawna trąbił o rozgrywającym, a dyrektorzy albo faktycznie uważali, że lepiej znają się od trenerów, albo targowali się o jakieś pieniądze gdzie każdy wie, że nas stać i Ed nagle obudził się, że wypadałoby może nie szastać tak pieniędzmi po tylu finansowych wpadkach jak Pogba, Sanchez, czy sprzedawani za grosze zawodnicy(Groszek, Rafael, Evans). Targowali, czy też odmawiali trenerom - koniec końców kupili tych zawodników za dużo wyższe kwoty po raz kolejny pokazując, że pieniądze to my mamy i targować się za cholere nie potrafimy!
O to chodziło UnitedWeStand w jego wypowiedzi - tak przynajmniej ja to odebrałem.
» 28 marca 2020, 16:50 #22
Joker77: Haha widzę ze efekt domino Noowaka działa dalej,on puści trola a reszta to ciągnie dalej :)
» 28 marca 2020, 18:17 #21
Noowak: Ciągle jestem sceptyczny do Ole. Teraz jest dobrze ale pamiętamy jak to przed przyjściem Bruno wyglądało. United Ole to taka jedna niewiadoma. Raz mają serię gdzie niszczą każdego, później dramat na boisku, a później znowu wielka forma. Jeżeli ligi mistrzów nie będzie w kolejnym sezonie to będzie to tylko wina Ole bo konkurencji poza LFC i City do top 4 nie było wielkiej. Oby kolejny sezon był bardziej stabilniejszy w dobrym znaczeniu
» 28 marca 2020, 12:03 #20
miocinho2: Przed przyjściem Bruno pamiętam 2 razy pokonanie City,2razy Chelsea,pokonanie Tottenhamu,kontuzje Rashforda,McT,Pogby,młody ofensywnie grający zespół przez co zdarzały się wpadki.rozumiesz że to jest zespół w budowie,a kontuzje kluczowych graczy sprawiały że Ole miał potencjał ludzki na poziomie Aston Villa?
» 28 marca 2020, 12:24 #19
Noowak: Ale ty gadasz głupoty. Potencjał nie był na pewno gorszym niż w takim Leicester. Po meczu z Burnley na OT każdy chciał jednogłośnie Ole zwolnić. Gra się poprawiła w ciągu miesiąca i nagle nikt nie pamięta o tym co było złe wcześniej a szkoda gadać z takimi jak ty.
» 28 marca 2020, 12:33 #18
miocinho2: Sprawdź moją historię jak mi nie wierzysz ale ja nawet przez moment nie chciałem zwolnienia OGS.wymyslasz sobie sam argumenty.
» 28 marca 2020, 13:15 #17
Noowak: Dobra ty może nie ale ja pamiętam osoby które po meczu z Burnley tak pisały a dzisiaj mordy szczęśliwe
» 28 marca 2020, 13:27 #16
miocinho2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.03.2020 13:35

Rządziły nimi emocje po meczu.to że dzieje się teraz lepiej w naszym klubie jest zasługą Ole,nie Bruno.Bruno jest najważniejszym elementem układanki,ale układankę stworzył Ole.wedlyg mnie Ole to inteligentny gość który wie co robi.tak naprawdę cały czas ma pod górkę czy to z kontuzjami czy to z mediami a i tak cały czas wychodzi z tego obronną ręką.umiejetnosc pokonywania kryzysow to tez cecha wielkich managerów.
» 28 marca 2020, 13:33 #15
Noowak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.03.2020 13:48

Nie wiem jaki jest Ole czy jaki jest jego plan ale o to są realia tego sezonu: United nie jest w top 4 mogą być nawet 6 jeżeli szabelki dograją zaległy mecz. Na liverpool nie ma sensu patrzeć. City ma swój kryzys ale przeważnie i tak wygrywali więc ich również pominę. Leicester miało swoje dwa miesiące kiedy to Vardy i Maddison im wyniki robili ale później to już nic wielkiego nie grają a są 3. Chelsea ma problem z wygraniem prostych meczy u siebie a są 4. Shieffield i Wolves które miało tragiczny start sezonu jeszcze bardziej potwierdzają moją tezę że sezon punktowo jest zły i nie ma na to żadnych wymówek bo kontuzje itd. Uznam Ole za wartego trenera tylko gdy to udowodni. 2 mecze wygrane z city w kryzysie mnie nie przekonują.
» 28 marca 2020, 13:47 #14
Spadkobierca: Pogba kluczowym piłkarzem, a to dobre.
» 28 marca 2020, 14:16 #13
Magik1990MU: @Nowak

ty chyba serio jesteś trollem, chociaż wolę myśleć, że nie masz pojęcia o tym, co piszesz. Porównujesz nasz z Lester? Cóż, Lester grało świetnie od początku sezonu, bo i Rodgers miał dokładnie taki skład, jakiego potrzebował. Potem z powodu kontuzji wypadł JEDEN piłkarz w postaci Ndidiego i gra Lisów się posypała. Zaczęło się masowe gubienie pkt i miejsce w top 4 nie było już takie pewne. Co ciekawe, tuż przed pandemią gra Lester znów się poprawiła... bo wrócił Ndidi.

Aż sobie to z ciekawości sprawdziłem: od momentu nabawienia się kontuzji przez Nigeryjczyka (początek stycznia) Lester zanotowało aż 3 porażki i 2 remisy (mowa o PL). Wygrało międzyczasie natomiast raz z WHU... kiedy to Nigeryjczyk grał 56 minut. Potem znów przerwa od gry i znów seria wtop. Nawet z Norwich przegrali, bo Ndidi, tuż po przebytym urazie, mógł jedynie ma końcówke meczu wejść.

Tymczasem United znacznie dłużej musiało sobie radzić bez Rasha, a dodatkowo kontuzje nie omiajały również Antka i McTomka.

Ps. jak gardzisz 2 meczami z City w takim "kryzysie", że jadą sobie do Madrytu i wygrywają... to szkoda mi już na ciebie palców.
» 28 marca 2020, 14:21 #12
Glory1878: Tak naprawde dopiero po przyjściu Bruno widać było nasz styl. Z zespołami silnieszymi potrafimy grać, punkty traciliśmy ze środkiem, dołem tabeli ale nic dziwnego, wystarczy że przeciwnik postawi autobus a nasi wirtuozi w postaci Lingarda czy Pereiry walą głową w mur. Aż szkoda myśleć ile przez nich punktów straciliśmy.

W letnim okienku trzeba sprowadzić kolejne elementy do tej układanki i maszyna ruszy. Ole na razie 5/5 trafionych transferów, więc jestem jakoś spokojny.
» 28 marca 2020, 11:57 #11
kckMU: I z pewnością nie ostatnia. Prowadź legendo.
» 28 marca 2020, 11:46 #10
GS8GS: Obiektywnie oceniając całkiem dobry rok w jego wykonaniu. Ugasił pożar w końcówce poprzedniego sezonu.
Ten jednak rozpoczął dość słabo ale złożyła się na to wąska ławka i kontuzje złapane przez zawodników na początku sezonu. I musiał rotować tymi których miał akurat zdrowych. Co po mimo słabych wyników nie wyglądało tak źle.

Jeśli chodzi o rotacje składem do Ole spisał się dość dobrze, dobrze zdefiniował braki kadrowe i na chwilę obecną same trafione transfery wnoszące więcej jakości do naszej gry.

Nurtuje mnie pytanie jak by wyglądała nasza gra gdybyśmy mieli od początku sezonu więcej opcji w pomocy w postaci dwóch nowych pomocników.
» 28 marca 2020, 11:32 #9
mikon70: Ostro zwątpiłem w Bilbo przez pierwszą cześć sezonu i to przyznaje bez bicia. Ale mimo wszystko chyba wie jednak co robi, choć czasem nie podoba mi się jego opieszałość ze zmianami. Suma Summarum jestem zadowolony, bo to chyba Ole będzie tym trenerem, który w końcu pozbędzie się wirtuozów kartoflisk jak Lingard, Pereira i Jones.
» 28 marca 2020, 11:32 #8
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.03.2020 11:54

A to nie bylo czasem tak ze gdyby Jose i inni faktycznie dostali wolną rączkę jak OGS i chcieli pozbyc sie tych co musza to myslisz ze taki Jones czy Lingard graliby u nas ? pomijam tez fakt ze za Jose Lingard bym pozytecznym zawodnikiem i sam bylem za tym zeby z nami został na ławke do rotacji bo nie oszukujmy sie nigdy nie widzialem w nim jakiegos wielkiego talentu no ale jak na ławke taki Lingard za Jose był jak złoto i do tego wychowanek . Myslisz ze jakbby trenerem był ktos inny to chcialby Lingarda czy Pereire teraz trzymać ? a moze to Ed wkoncu przejrzał na oczy ze jednak ci zawodnicy są słabi i trzeba faktycznie zrobic porządek z tymi piłkarzami i koniec z sentymentami . Jesli Ed by sie uparł jak wczesniej z innymi menagerami to Solskjaer nie dostał by za wiele pomocy i gralby tym co ma i zostalby pozniej zwolniony jak reszta ... Mysle ze jednak Ed przejrzał troszke na oczy i sam zauwazyl ze tutaj trzeba dac troche wolna reke trenerowi bo to jedyna droga do tego zeby wejść na szczyt . A że OGS to nasza legenda + Phelan i Carrick na ławce to juz duzy respekt jakby potraktował ich w ten sam sposob . Mysle ze Ed troche był pod presja i musial wkoncu spuścić z tonu , tymbardziej tym naszym prowadzącym kadre .
» 28 marca 2020, 11:52 #7
mikon70: Było jak było, ale to on będzie tym trenerem najprawdopodniej. Lingard u Jose miał jeden dobry sezon, jak ten średniak herrera (jak dobrze ze go tu już nie ma). Mimo wszystko dostał takich piłkarzy, jak Henryk czy Alexis, którzy mieli Lingarda zakopać głęboko na ławce, albo spakować i wywalić z klubu. Co do tego czy przejrzał na oczy. To jeszcze powstrzymuje się przed takimi stwierdzeniami. Wracając do Jose jeszcze. Wiele mu zawdzięczam, bo to były jego dwa dobre lata (pół roku ostatnie tragiczne). Było kilka pucharów, a i można było obejrzeć wiele dobrych spotkać.
» 28 marca 2020, 12:03 #6
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.03.2020 12:11

To ci powiem tak bo Mkhitaryan nie był pomyslem Jose tak jak nie był Fred . Wielu innych tez nie bylo pomyslem Van Gaala jak np Di Maria czy Falcao . To były transfery Eda . Juz nie mowie jak został potraktowany Moyes bo dostał tylko Fellainiego i to w ostatnim dniu okienka bodajze . Ed wszystko wczesniej sam planował i sprowadzal duzo piłkarzy nie tych co chcieli menagerowie ale po swojemu poprostu albo ściagał piłkarzy z drugiego czy trzeciego sortu bo za tych co ubiegali sie menagerowie szkoda bylo im kasy . Nie oszukujmy sie ale kazdy z naszym wczesniejszych menagerow nie miał tak dobrze jak ma teraz OGS . Wkoncu Ed przejrzał na oczy i lepiej pozno niz wcale i nie to ze mam cos do Solskjaera ale jestem poprostu obiektywny . Tak samo zarząd wciskał Jose Pereire wiec po co kupywac nowego pomocnika czy skrzydlowego ? Z Sanchezem to byla klapa Jose jak i Eda wiec tutaj wina stoi po jednej jak i po drugiej stronie . Mysle ze Jose chcial sobie uratowac "tylek" Sanchezem i myslal ze bedzie grał tak jak w Arsenalu i pociagnie nasz zespol jak Hazard Chelsea a Ed jak to Ed lubi takie wielkie transfery last minute i z wielka renomą . Tyle ze przez ten Burdel co sie wczesniej narobił Ed Solskjaer musiał przyjmować wszystko na klate i brał wszystko na siebie zeby zrobic porzadek noi Ed mu w tym narazie dobrze pomaga i to sie liczy .
» 28 marca 2020, 12:09 #5
mikon70: O Heńku nie sadzilem akurat ze to był pomysł Eda, ale jak mówisz najwidoczniej był. Mimo wszystko żal mi tylko Jose z powodu braku wsparcia. Moyes moim zdaniem nie miał tego czegoś żeby prowadzić taki klub (tak wiem ze za dużo to sobie nie popracował). Van Gaal myśle ze po mundialu w Brazylii się wypalił i faktycznie tez trochę brakowało mu wsparcia. Ale to on wymyślił żeby pozbyć się kilku piłkarzy jak Nani czy Chicharito zostając z dziura w kadrze. Od tamtego momentu zaczęło się granie Lingardami, Mata na skrzydle. Jego styl pracy i warsztat doprowadził do tego ze drużyna była pozbawiona przysłowiowych jaj. Zero podejmowania ryzyka i piłkarze jak roboty zaprogramowani na granie do boku i tylu. Już nie wspomnę o ilości strzałów oddawanych na bramkę rywala. Słabość składu to było jedno, ale dwa to ten beznadziejny jego styl który pogrążył klub w najłatwiejszej grupie lm jaka się chyba wtedy mogła trafić. Sory za brak regularnych przecinków ale pisze na tak zwanej szybkości.
» 28 marca 2020, 12:17 #4
dlabigt23: Ja nie twierdzę że byli to trenerzy idealni dla Manchesteru United bo tak raczej nie było . Dla mnie po Fergusonie idealny byłby Jose ale to tylko 2 sezony mógłby nas prowadzić , jeszcze wtedy miał to coś ale faktycznie później trochę się wypalił . A to co chciał van gaal to nie mogło wypalić , napewno nie przy takiej pomocy naszego Eda bo do tego trzeba było konkretnych piłkarzy których chciał nasz trener . Moyes zwyczajnie za słaby na nasz klub .
» 28 marca 2020, 13:00 #3
miocinho2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.03.2020 13:45

Mkhitaryan był pomysłem Raioli i dodatkiem do innych transferów z tamtego okienka ze stajni Włocha czyli Ibrahimovicia i Pogby.a to że Ole nie dał się Edowi i odsuwa Raiole od naszego klubu pokazuje że ma odpowiedni charakter na to stanowisko w przeciwieństwie do jego poprzedników.
» 28 marca 2020, 13:42 #2
Magik1990MU: O ile dobrze pamiętam, to Henryk miał być przystawką do głównego dania z Pogby. Nie jest tajemnicą, że obu panów reprezentował grubas, więc Edek chcąc mu zrobić dobrze i nakłonić do przehandlowania Pogby, wpierw kupił jego innego klienta.

Z resztą się zgodzę, ale dodam tylko 3 gorsze. Jakoś na początku sezonu pojawił się artykuł z Edkiem, gdzie nasz di Caprio powiedział, że w ostatnim czasie drastycznie zmieniono strukturę skautów... i to mi się wydaje mogło mieć kluczowy wpływ na ostatnie transfery.
» 28 marca 2020, 14:25 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.