Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pogba zostanie w Manchesterze United i podpisze nowy kontrakt?

» 11 marca 2020, 09:49 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Paul Pogba miał odejść z Manchesteru United w letnim oknie transferowym. Dziennik Daily Mail twierdzi, że piłkarz może jednak zostać na Old Trafford i przedłużyć swój kontrakt z Czerwonymi Diabłami.
Pogba zostanie w Manchesterze United i podpisze nowy kontrakt?
» Paul Pogba, zdaniem dziennika Daily Mail, może zostać w Manchesterze United na kolejne lata
Czy Manchester United powinien zaproponować Paulowi Pogbie nowy kontrakt?
Francuski pomocnik od wielu miesięcy jest łączony z transferem do Realu Madryt i Juventusu. Do zmiany barw klubowych po zakończeniu sezonu 2019/2020 może jednak nie dojść.

Jak informuje Daily Mail, Pogba widzi swoją długoterminową przyszłość w Manchesterze United i chętnie zostanie na Old Trafford.

Duży wpływ na przyszłość Pogby będzie miał finisz obecnego sezonu i zakończenie rozgrywek na miejscu dającym prawo startu w następnej edycji Ligi Mistrzów.

Pogba jest obecnie jednym z najlepiej opłacanych piłkarzy Manchesteru United i zarabia około 300 tysięcy funtów tygodniowo. Nowa umowa miałaby zagwarantować zawodnikowi tygodniówkę w wysokości 400 tysięcy funtów.

Obecny kontrakt Pogby z Manchesterem United obowiązuje do czerwca 2021 roku. Klub ma natomiast możliwość przedłużenia umowy o dodatkowy sezon.


TAGI


« Poprzedni news
U-18: Festiwal bramek i trzy punkty Manchesteru United
Następny news »
Shearer: Fernandes ma arogancję, której United potrzebują

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (70)


ManCr7united: Do widzenia człowieku ja jusz myślał że jusz Juve dostało numer konta gdzie przelać kasę
» 11 marca 2020, 22:21 #67
Zelas12: Nie żebym go nie lubił :) ale zapomniałem że taki koleś u nas gra. Z jednej strony bym go sprzedał ,ale z drugiej dałbym mu szanse :)
» 11 marca 2020, 20:51 #66
Miki1980: JM miał w jednym rację, wirus out. To jest cholerna chorągiew jak jest dobrze i na fali to MU a jak lekko siadzie to Real i Zizu. Pogba z Lingardem musi odejść i spaslak raz na zawsze.
» 11 marca 2020, 20:05 #65
Sonji: Wyssane z palca... Solskier wprowadził odpowiednia politykę zarobkową i na 100 % nikt nawet nie pomyśli o przedłożeniu kontraktu Pogbie z zarobkami 400 tys tygodniowo - za taka kwotę można mieć 5 piłkarzy na poziomie Fred - James i jeszcze kupę siana w kieszeni... :)
» 11 marca 2020, 20:04 #64
AstonMartin: Można mieć też 2 graczy na poziomie Bruno lub wchodzących pod ten poziom. Moim zdaniem jak Pogba dostanie kontrakt to z mniejszymi pieniędzmi.
» 11 marca 2020, 21:06 #63
BrunoNajlepszy: Jak ma zostać to może fajny duet stworzyć z Bruno i mogą robić fajne podania i asystować. Już widzę ich wspolprace.

Jak ma odejść to sprzedajmy go za te 100 mln max. no i te pieniądze przeznaczymy na Sancho, Maddisona, Wernera.
» 11 marca 2020, 19:56 #62
pmrwow: Sprzedac Pogbe i juz beda srodki na Sancho.
» 11 marca 2020, 19:45 #61
BrunoNajlepszy: Środków to my mamy multum ;)
» 11 marca 2020, 19:53 #60
Marlon: Nie ważne kto to napisał, jak drużynie nie szło to było mu źle, teraz jak drużyna zaczyna grać lepiej to nagle może by został. Nie ma tu dla niego miejsca, nie jest diabłem i nie pomoże tej drużynie.
» 11 marca 2020, 18:20 #59
AstonMartin: Moim zdaniem Pogbę należy sprzedać dla dobra klubu. Pytanie - czy ktoś go kupi?

Kluby, które potencjalnie stać na Pogbę to: Real Madryt, FC Barcelona, PSG, a może jeszcze Juventus i Inter.

Trzeba tutaj podkreślić, że oprócz dużej kwoty odstępnego sam piłkarz ma bardzo duże oczekiwania finansowe, a jest klasyfikowany jako bardzo problematyczny.

Jego status najłatwiej porównać obecnie do Icardiego, który jest do wzięcia za 60 mln euro... Gracz klasy Icardiego dostępny za 60 mln euro... chętnych brak. No tak, jest wypożyczony do PSG, ale klub z Paryża ma ciężko z Mbappe i Neymarem. Cegiełka Icardiego dla tej konstrukcji może być zbyt ciężka, bo Icardi to nie tylko on, ale także jego super żona agentka. W przypadku Paula to nie tylko on, ale jego super agent, brat... Żaden klub nie lubi bałaganu.

Nikt z nas nie wie co dzieje się w klubie. Być może nawet to klub odsunął Pogbę od składu? W każdym razie jego wartość bardzo zmalała. On nie dostanie już takiej kasy w Madrycie, Barcelonie, Paryżu, Turynie czy Mediolanie. Nikt mu nie da takich pieniędzy.
» 11 marca 2020, 18:00 #58
Miki1988: De Gea
Lindelof Maguier
Van Bissaka Shaw
Fred
Pogba Bruno
Rashford Martial Sancho

Out: Jones Lingard Pereira Rojo Sanchez
In :Smalling Sancho Grealish + napastnik (Callum Wilson lub Ings)
» 11 marca 2020, 17:38 #57
BrodaUTD: Miki a gdzie Scott?
» 11 marca 2020, 22:07 #56
brennt: bardzo dobrze, potrzebujemy takich pilkarzy
» 11 marca 2020, 16:41 #55
robertbaran: Absolutnie Pogba nie moze zostac w klubie. OGS kompletuje sklad bez niego i mam nadzieje, ze dobrze go sprzedadza. Pogba nie pasuje do tego klubu i Sir Alex dobrze o tym wiedzial. Trzeba sciagnac kogos rownie utalentowanego, ale z dobrym charakterem.
» 11 marca 2020, 15:39 #54
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2020 14:33

Jak pisalem wczoraj, jak dla mnie najbardziej realny scenariusz jest taki, ze zostanie na kolejny sezon, zeby sie odbudowac, potwierdzic swoja wartosc rynkowa i potem zdecyduje co dalej. Nie wierze, zeby Real, a tym bardziej biedne Juve po takim sezonie Francuza mialo zaplacic latem za niego 100 mln(za mniej z pewnoscia go nie sprzedamy biorac pod uwage, ze rok temu Ed chcial 150 mln). Watpie, zeby mial przedluzyc kontrakt, bo to definitywnie zakonczyloby jego marzenia o Realu. Patrzac jednak na historie Rooneya i De Gei, to byli oni jeszcze blizsi odejscia, gdzie jeden zlozyl nawet requesta, a drugiego minuty dzielily od transferu do Realu. Jak wiadomo obu udalo sie zatrzymac oraz po sadze z ich odejsciem przedluzyli swoje kontrakty. Takze w przypadku Pogby taki scenariusz, choc malo realny i takiego zakonczenia nie mozna wykluczyc.
» 11 marca 2020, 14:26 #53
BrodaUTD: Zobaczył że nabiera to wszystko kształtu to myśli o zostaniu. Przyda się tylko że kogo? Freda? Sam scott nie da rady jako defensywny pomocnik.
» 11 marca 2020, 14:20 #52
smutny87: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2020 15:13

Stoperan dalej cię trzyma?nie nudzi się? że niby za Freda ma grać? przecież on nawet połowy tego nie przebiegnie co brazylijczyk a straty piłki nie wiem czy nawet częściej mu się nie zdarzały róznica jest taka,że Fred zaraz wraca a francuzik rozkłada ręce.
» 11 marca 2020, 15:09 #51
devilek777: Hahahaha cały swiat, jak na razie nikt go nie chce. Jest warty tyle ile za niego zapłacą, aktualnie 0.
» 12 marca 2020, 02:03 #50
marjo: Jak to było? Pogba nie ma z kim grać? haha przyszedł Bruno i jakoś nie narzeka..
» 11 marca 2020, 13:39 #49
welllone: No 400 000 za siedzenie na ławce i wydziwianie. Dostał 300 000 i ewidentnie pokazał, że nie zasługuje na taką tygodniówkę. Z jakiej racji ta podwyżka? Tak na logikę podwyżkę dostaje się za lepsze wyniki, conajmniej utrzymanie wyników jeśli były bardzo dobre, za rozwój, za powiększenie swoich obowiązków itd.
Co Paul robi teraz lepiej niż robił w Juve? Biega więcej? Więcej asystuje? Więcej godzin na boisku? Więcej bramek? Więcej przechwytów?
Otóż nie. Jedyne czego jest więcej to kupoburzy w jego obozie. Rozumiem, że za to 100 tysi podwyżki się należy.
» 11 marca 2020, 13:38 #48
SirMagic: Niech spada sobie do tego juve
» 11 marca 2020, 13:37 #47
karol100: Niech zmieni agenta. Wtedy będzie jasne że zostaje
» 11 marca 2020, 13:36 #46
Olo: Chciałbym żeby wrócił i zebysmy zobaczyli na jakim jest poziomie. Bo na razie to gdybanie w ciemno trochę.
» 11 marca 2020, 13:07 #45
levy181: Nie no to nawet nie jest już śmieszne. Zobaczymy jak szybko odejdzie.
» 11 marca 2020, 12:29 #44
DevoMartinez: Kibicie mają jego, jego agenta i brata Pogby dość. Jeśli dalej to oni mają dyktować warunki klubowi to ja bym szukał na niego kupca. Gość jest nielojalny, otwarcie mówił latem, że chce odejść, nie można na nim polegać a w tym sezonie pożytek z niego zerowy. Do tego w tak dużo biegającym zespole musiałby zmienić podejśce do gry i francuz bo tu dreptać nie można już.
» 11 marca 2020, 12:25 #43
tomek096: Najlepszym wyjściem byłaby zmiana agenta jeśli chciałby tu zostać i odkupić winy.
» 11 marca 2020, 12:17 #42
Puszek2100PL: Na pewno nie 400k. Albo tyle samo albo mniej
» 11 marca 2020, 12:15 #41
devilek777: Jak chce grać to niech mu zmniejszą płace. A jak nie to niech spada za darmo.
» 11 marca 2020, 11:42 #40
mycka86: Tu jest największy problem, bo do tanga trzeba dwojga. Moim zdaniem transfer Pogby obecnie są w stanie udźwignąć 4 kluby na świecie. Juve, PSG, Barca i Real. Udźwignąć czyli: zapłacić 100-120mln za transfer, 15-20mln prowizji i 300-400k tygodniówki. Z czego...

Juve prowadzi ciekawą politykę transferową, więc ich stać i kuleje u nich środek pola. na pewno byliby chętni. Tylko czy Pogba byłby zainteresowany powrotem do Włoch? Śmiem wątpić, w końcu z jakiegoś powodu chce opuścić MU (szukać nowych wyzwań). Raczej nie po to żeby wracać do słabszej ligi.

PSG, tu podobnie jak z Juve, ostatnio nie szaleli z transferami. Słabsza liga, mniejszy fejm, ale to Francja, jego dom.

Barca tu nie wiem dokładnie. Może ktoś znający lepiej realia by się wypowiedział. Sportowo na pewno by chcieli, ale po ostatnich latach fatalnych transferów i stworzenia wielkiego komina płacowego nie wiem czy by chcieli kolejnego dużego tranferu. Pewnie w rozliczeniu by próbowali nam wepchnąć Rakitica lub Vidala.

Real to chyba najbardziej realna opcja. Ale tu też musiałby się dużo wydarzyć żęby go sprzedać.
» 11 marca 2020, 13:17 #39
Batigol222: Barca odpada z miejsca: tam każdy transfer musi być przyklepany przez Messiego, a jakoś nie widzę tego, żeby Messi chciał mieć w zespole Pogbę. Zresztą, Barcelona chyba nawet nigdy nie wyrażała zainteresowania Pogbą. Real też odpada: akurat środek pola mają dobry, na dodatek pewnie po sezonie ściągną z wypożyczenia Odegaarda. Nikt w tej chwili nie zapłaci za Pogbę 100 ani pewnie nawet 80 milionów.
» 11 marca 2020, 15:48 #38
mycka86: Pogba to dobry piłkarz z przebłyskami. Klasa światowo, to ktoś kto w większości spotkań nie schodzi poniżej pewnego wysokiego poziomu, a niektóre spotkania potrafi wygrać niemal w pojedynkę. Teraz przypomnijcie sobie jak często Pogba przechodził obok meczu i grał zwyczajnie słabo. Nie średnio/przeciętnie, ale zwyczajnie słabo. Fajnie byłoby go mieć w składzie, ale nie należy budować w okół niego drużyny, bo jest zbyt nieregularny. I fajnie gdyby ktoś dał mu do zrozumienia, że nie jest świętą krową, tylko zawodnikiem równym z McTominayem, Bruno czy Fredem.
» 11 marca 2020, 11:24 #37
sneez: Tak naprawdę nie wiecie co będzie najlepsze dla United, nie jesteśmy wewnątrz tego klubu wiec zaufajmy OLE ,on zrobi najrozsądniej ;)
» 11 marca 2020, 11:15 #36
jaratkow: I to swierdzenie załatwia całość tematu. OGS i tylko on powinien rozstrzygnąć o przyszłości Pogby.
» 11 marca 2020, 11:28 #35
Lookasinho: Jestem mu w stanie wybaczyć wszystko, ale niech się gość wezmie w garść i pokaże na co go stać. Jeśli tak się nie stanie - do widzenia.
» 11 marca 2020, 11:07 #34
marc: Pogba to nie jest problem. Po niego zawsze sie ktoś zgłosi. Problemem jest wracający Sanchez którego nikt nie chce a kasy z united zabiera mnóstwo
» 11 marca 2020, 11:03 #33
Batigol222: Jak dla mnie bez niespodzianki. Z klubów, które mogły być nim zainteresowane został właściwie tylko Juventus, ale na dobrą sprawę nie wiadomo, czy dla nich Pogba to jakiś priorytet czy raczej opcja na zasadzie: ma problemy w United to damy im 50 mln plus Ramseya i zobaczymy. Może, moooże w grze byłby jeszcze Inter, ale akurat o zainteresowaniu z ich strony nic nie słychać.
» 11 marca 2020, 11:03 #32
flt32705: Jeśli zamierza biegać to niech zostanie a jeżeli zamierza człapać i rozkładać rece to adios amigo
» 11 marca 2020, 11:01 #31
kbck00: Panowie, to napisał Daily Mail. To taki nasz Fakt, niezbyt wiarygodne źródło.

Ale myśląc logicznie:
1. Paul chciał odejść, bo chce zdobywać trofea, a zespół marniał w ostatnich latach coraz bardziej. (Kto z nas na jego miejscu chciałby zostać w drużynie z pierwszej części sezonu).
2. Seria A zawieszona, kluby Włoskie tracą miliony, więc Juve nie będzie chciał wywalać 120 milionów za Pogbę, bo i tak ma mocny skład. Z kolei Real chyba ma zupełnie inne priorytety transferowe.
3. W United pojawia się iskra nadziei, przychodzi Bruno, jest szansa na LM i mocne transfery latem, które sprawią, że i United zacznie bić się o coś więcej.

To jasne, że Paul w tej sytuacji będzie rozważał opcję pozostania również - nawet czysto teoretycznie jako zabezpieczenie. Jednak na pewno nie podpisze z United kontraktu po kilku dobrych meczach, bo może się skończyć tak jak rok temu. Raczej wróci na boisko, zobaczy jak się będzie zgrywał z Bruno, czy United awansuje do LM i czy ktoś jeszcze jest nim zainteresowany. Dopiero wtedy się ta przyszłość wyklaruje. Są też tego plusy - przez kolejne miesiące nikt z jego otoczenia nie będzie gadał.
» 11 marca 2020, 10:54 #30
smutny87: Czyli chciał uciec bo drużynie nie szło a teraz może by został bo zaczęło się zazębiać i jeszcze dodajesz,że kto z nas by tak nie zrobił.
» 11 marca 2020, 11:02 #29
jaratkow: Wyrażanie woli pozostania w United po tym, jak deklarował chęć odejscia gdy drużynie nie szło przypomina stwierdzenie "weźmy się i zróbcie"... Trudno oczekiwać, że Pogba nagle zechce gryźć trawę za Unitrd. A jeśli nawet to... do następnej porażki??
» 11 marca 2020, 11:10 #28
grzeho16: smutny pogódź się z faktem że piłkarze nie grają w zespołach z miłości do nich tylko po to żeby wygrywać trofea. Gdyby taki Maguire, Bruno czy jakiś inny gość którego kupiliśmy miał ofertę jeszcze z City, Liverpoolu, Bayernu i naszą to na pewno do nas by nie trafił.
Łykacie tą gadkę piłkarzy którzy mówią że za wszelką cenę chcą zostać w United, a tak na prawdę prawie każdy z nich by czmychnął do lepszego klubu, tylko dobrze sobie zdaje sprawę że nikt nie byłby nimi zainteresowany. Przykład? - chociażby Herrera.
» 11 marca 2020, 11:12 #27
devilek777: grzeho i tu się mylisz, bo właśnie piłkarze których wymieniłeś chcą grać dla tego klubu. Ighalo to też by poszedł gdzieś za lepszą kasę? Fred pewnie też, AWB też, Mct też.
» 11 marca 2020, 11:40 #26
87glasgow: Grzeho rozumiem, ze 16 a nicku oznacza Twoj wiek? Herrera to byl zawodnik oddany i zawsze walczyl, gryzl trawe i dawal z siebie wszystko. Nie przypominam sobie, zeby mowil o United, ze to jego wymazony klub i chce w nim przejsc na emeryture. Slowa zlego o nim powiedziec nie wypada, a pilkarze (zdecydowana wiekszosc) graja dla kasy , a nie trofeow. Pilkarz to zawod i wysokosc zarobkow liczy sie dla nich nie mniej niz dla nas
» 11 marca 2020, 11:43 #25
smutny87: grzecho ja tam z tym nie muszę się godzić bo jakoś strasznie głowy mi to nie zaprząta,jedni grają dla trofeów inni dla kasy a jeszcze inni z miłości do klubu.
» 11 marca 2020, 11:58 #24
kbck00: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2020 12:22

Bądźmy trzeźwi. Miłość do klubu jest jednym z ważniejszych czynników określających, czy piłkarze chcą tu grać, ale nie jedynym.

Weźmy np. Lingarda i Pereire, czyli 2 zawodników, którzy są ewidentnie fanami United. Czy chcą wygrywać trofea? Z pewnością tak. Jednak nie mająĂ‚ wystarczających umiejętności, by robić to w United, ani nie mają raczej perspektyw na grę w lepszym klubie.

Pogba dla odmiany jest zawodnikiem z topu, mistrzem świata, mogący grać dla dowolnego klubu. Czy jest fanem United? Gdy odchodził z Juve, miał ofertę z Realu, który był wówczas znacznie lepszy od nas. Jak myślicie dlaczego jednak poszedł do nas? Dla tygodniówki? Nie. On jest fanem United, a United miało jasną wizję "chcemy odbudować potęgę klubu, a Ty będziesz twarzą nowego projektu". Po czym mijają kolejne lata, a United sprowadzał jakiśĂ‚ szrot zamiast robić dobre transfery. Najlepsi chcą grać z najlepszymi, a nie z Pereirą! To było frustrujące i Paul mógł czuć się oszukany i nie wierzyć, że cośĂ‚ z tego będzie. Ja też jednak mam niesmak po pozwoleniu agentowi na obrażanie swojego klubu.

Ja jestem szczery sam ze sobą i nie muszę zakładać fanowskich masek. Nie potrafię być kibicem innego klubu, ale w ostatnich latach wiele razy wyłączałem ich mecze, bo mi się niedobrze robiło jak ich oglądałem. Gdybym był topowym zawodnikiem i ktoś mi powiedział, że United będzie grało taką padakę przez następne lata i nic nie zdobędzie to też bym odszedł, bo nienawidzę przegrywać.

Nie zgadzam się również, że Maguire, Fernandes, Wan Bissaka poszliby do City, albo LFC mając okazję. Oni wyraźnie są fanami United, są graczami jakich zawsze tu chcieliśmy.
» 11 marca 2020, 12:16 #23
SIERPU: A ja na przyklad dam Grealisha
Pokazuje ze to właśnie nam kibicuje co moze zamykac jego drogi do klubów typu Live, City a jednak sie z tym nie kryje
» 11 marca 2020, 13:36 #22
Diabelred: kbck00,

Milo przeczytac, ze sa jeszcze osoby na DP, ktore potrafia normalnie(bez zadnych szpilek, jadu, wyzwisk) i trzezwo wypowiedziec sie w temacie Francuza. :)
» 11 marca 2020, 14:44 #21
grzeho16: Co do Pogby, Pereiry i Lingarda zgadzam się z kbck.
87 Glasgow. Jak sobie nie przypominasz wypowiedzi Herrey o tym jak to kocha United to masz bardzo słabą pamięć. Ale idąc twoim tokiem rozumowania 87 to pewnie twój wiek a skleroza w tym wieku normalna sprawa.
Prawda jest taka że piłkarze nie grają dla hajsu. Piłkarze to w przeciwieństwie do ciebie ludzie z ambicjami. Nie mierz wszystkich swoją miarą. Może wśród zawodowych piłkarzy jest z 5% takich co grają dla pieniędzy, ale w większości grają już w Chinach czy katarze. To że dla ciebie najważniejszy jest hajs nie znaczy że dla wszystkich tak jest.
Piłkarze chcą grać w jak najlepszym klubach i wygrywać trofea.
Do czasu transferów OGSa, Pogba i DDG byli jedynymi graczami którzy mogli realnie myśleć o transferze do lepszego klubu. Reszta sobie zdawała sprawę że nic lepszego niż United ich w karierze nie czeka więc siedzieli cicho lub napomkneli coś czasem że kochają ten klub a kibice od razu podlapali. Owszem są gracze jak McT czy Rashford ale to wychowankowie. Dlatego teraz najtrudniejsza sprawa jest u nas dokonywanie odpowiednich transferów.
Gracz musi nie przychodzić tu dla kasy.
Skoro nie przychodzi to musi mieć ambicje na zdobywanie trofeów. Tylko najlepsi gracze o odpowiedniej jakości pójdą zazwyczaj do lepszych klubów gdzie na trofea mają większą szansę.
Stąd takie transfery - zawodnicy z klubow jak Sporting, CP, czy Leicester, dla których transfer do United to duży krok w przód a na dodatek nie mają na stole oferty z lepszych od nas klubów.
To nie jest takie proste ze kupujemy tych co są kibicami United i chcą tu grac. Co wy myślicie że jak skaut przedstawia raport to jest tam napisane komu zawodnik kibicuje? Czy przy podpisywaniu kontraktu pytają za kim jest?
» 11 marca 2020, 17:22 #20
ziomboy777: jak ma zostać to niech zostanie ale... podwyżka??... za co?
» 11 marca 2020, 10:53 #19
Pops918: Mam nadzieję, że zostanie.
» 11 marca 2020, 10:51 #18
MikeMU: Jasne zgadzam się że pogba to balast, ale mimo wszystko chciałbym go zobaczyć w duecie z Bruno to mógłby być najbardziej kreatywny środek pola w Anglii. Gdyby Pogbus wziął się w garść....
» 11 marca 2020, 10:45 #17
jaratkow: To chyba jakiś żart. Marny żart... Drużynie nie szło chciał odchodzić. Drużyna zaczęła dobrze grać i wygrywac "panu się zachciało"... Do kiedy? Do najbliższej przegranej? Precz z nim...
» 11 marca 2020, 10:43 #16
dlabigt23: Mieliśmy odchodzić od takich plac bo już dwóch mamy co zarabiają po prawie 400 . Jeśli to prawda to będziemy strasznie naiwni placac taki hajs gościowi który chciał odejść i robił tyle szumu w mediach
» 11 marca 2020, 10:38 #15
Fenek: Nie. Dawać tu grealisha. Pogbe sprzedać i zapomnieć o tym incydencie.
» 11 marca 2020, 10:27 #14
Batigol222: a kto go kupi?
» 11 marca 2020, 11:03 #13
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2020 10:32

On już miał swoją szansę i ja zaprzepascil. Jak ma zostać dla kasy, to niech zmywa się jak najszybciej. Zamiast pokazywać, że jest coś wart, to on pokazuje, że ma gdzieś klubowe barwy. Ps gość jak zawsze chce przyjść na gotowe. 1. W tym sezonie nic dla nas nie zrobil, a niby jednym z wymyslow pismakow jest LM, do której się nie przyczynił. Po 2 swoim zachowaniem i przedłużanie powrotu do gry, zasługuje na obniżkę pensji. 3 on potrafi jedynie grać jak inni robią za niego ciężka robotę. To tak jakby ktoś harowal przy remoncie, a na koniec przyszedl Paweł i założył listwy wykończeniowe, po czym zebrał całe pochwały za pracę. Nie, nie Panu już dziękujemy.
» 11 marca 2020, 10:24 #12
Maniek2728: Ta... Podwyżka na 400 tys... Chyba żart za co? Chce zostać ok, ale za 200 tys.
» 11 marca 2020, 10:23 #11
smutny87: To w klubie jest do zmiany,praktycznie każde przedłużenie umowy to podwyżka.
» 11 marca 2020, 10:32 #10
Blau: Lubię Pogbe. To naprawdę dobry człowiek, który może być liderem. W klubie zawsze o nim się ciepło wypowiadają, to samo w reprezentacji, gdzie Gryzak powiedział po wygranych mistrzostwach świata, że jak Pogba przemawia to wszyscy słuchają i nikt nawet nie myśli, żeby mu się wtrącić.


Mimo mojej sympatii do niego, to niestety za dużo się wydarzyło, żeby on teraz został. Jego agent zbyt wiele razy już się wypowiedział w jego imieniu na temat naszego klubu, brat francuza również.

Pogba niech odejdzie, my przytulmy za niego pieniądze i dobrze je wydajmy - to będzie najlepsze rozwiązanie.
» 11 marca 2020, 10:04 #9
ax1d: "To naprawdę dobry człowiek" - a co Twoim zdaniem o tym świadczy? Pytam poważnie, bo nie jestem z tych, co śledzą instagramy i inne twittery. Wiem tylko to, co dzieje się u nas w klubie, a tu ani swoim zachowaniem, ani grą, ani brakiem panowania nad agentem czy bratem, ani relacjami z poprzednim menedżerem nie pokazywał, że jest "naprawdę dobrym człowiekiem". Co sprawia, że tak uważasz?

"który może być liderem" - no właśnie udowodnił u nas, że nie może. On najwyraźniej czuje się dobrze, jak nie ma na sobie całej presji. Kiedy wymagaliśmy od niego bycia liderem, to chciał odejść i migał się od gry. Teraz widzi, że Bruno przyszedł i kieruje grą, to chce zostać. W Juve grał, bo presja kontrolowania gry spoczywała na Pirlo. Teraz spoczywa na Bruno i nagle Paul znów "widzi swoją długoterminową przyszłość w Manchesterze United"...

"W klubie zawsze o nim się ciepło wypowiadają" - wiadomo, bo bądź co bądź to jest nasz kapitał. Jak pójdzie na jego temat kiepska prasa od pracodawcy, to kolejny potencjalny pracodawca może się wahać, żeby go zatrudnić (czytaj kupić). Czyli jak United mu zbrudzi "papiery", to samo może na tym stracić.
» 11 marca 2020, 10:15 #8
NoName: Jak dla mnie moglby zostac po spelnieniu 3 warunkow.
1. Do konca obecnego sezonu musialby zasuwac na boisku na rowni z reszta zawodnikow i pokazac, ze na prawde mu zalezy.
2. Zerwanie kontaktu z Raiola.
3. Musialby wyjsc do kamer i powiedziec, ze nie mial nic wspolnego z tym, co gadali ludzie z jego otoczenia.
» 11 marca 2020, 10:29 #7
daniodaniodanio: Niech wylatuje stad na kopach. Mamy Zawodnikow ktorzy chca walczyc za klub a nie placzka jakas i gwiazdeczka. Na pewno Ole go nie chce. Badzmy spokojni
» 11 marca 2020, 10:03 #6
jean6: Tylko nie to. Łaskawca się znalazł. Tylko sprzedaż.
» 11 marca 2020, 09:58 #5
Pezet: Bruno przyszedł z Portugalii i robi to czego jaśnie pan nie mógł zrobić przez kilka lat . Chodzi o bycie liderem , dyrygentem .
A teraz trochę rura mięknie , i podwyżkę by chciał . Żenada . Mam nadzieje ze zarząd nie ns się nabrać i sprzeda go
» 11 marca 2020, 09:57 #4
olek1143: Chyba nie popełnimy takiego błędu :/
» 11 marca 2020, 09:57 #3
Redevil99: Teraz to się może cmoknąć w 4 litery.
» 11 marca 2020, 09:54 #2
Chestnut: Litości. :(
» 11 marca 2020, 09:53 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.