Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United – Wolves 1:0. Czerwone Diabły odgryzły się Wilkom, Mata daje awans!

» 15 stycznia 2020, 22:35 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Wolverhampton Wanderers 1:0 (0:0) w powtórkowym meczu III rundy Pucharu Anglii, który w środowy wieczór odbył się na Old Trafford. Bramkę na wagę awansu zdobył Juan Mata.
Manchester United – Wolves 1:0. Czerwone Diabły odgryzły się Wilkom, Mata daje awans!
» Manchester United pokonał Wolverhampton 1:0 w powtórzonym meczu IV rundy Pucharu Anglii
Oceń zawodników:
Sergio Romero
Aaron Wan-Bissaka
Victor Lindelöf
Harry Maguire
Brandon Williams
Nemanja Matić
Fred
Mason Greenwood
Juan Mata
Daniel James
Anthony Martial
Marcus Rashford
Jesse Lingard
Andreas Pereira

Oddano 69 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Pierwsze spotkanie na Molienux, które nie przyniosło rozstrzygnięcia, długimi okresami nużyło kibiców. Mecz na Old Trafford mógł natomiast zacząć się od mocnego uderzenia Manchesteru United. W 3. minucie kapitalną piłkę nad linią obrońców Wolves posłał Juan Mata. Dopadł do niej Daniel James, chciał minąć Johna Ruddy’ego, ale angielski bramkarz Wilków wygrał ten pojedynek.

Goście odpowiedzieli świetną indywidualną akcją Raula Jimeneza. Piłkę w pole karne dorzucił Adama Traore. Jimenez efektownym zwodem zgubił Harry’ego Maguire’a i Brandona Williamsa. Meksykanin uderzył jednak za lekko, aby zaskoczyć Sergio Romero.

W 10. minucie Wolverhampton cieszyło się z trafienia otwierającego mecz. Błąd przy wznowieniu gry popełnił Fred, który mocnym wolejem trafił Nemanję Maticia. Piłkę przejął Jimenez, wyłożył ją do Pedro Neto, który pokonał Romero. Gol został sprawdzony przez VAR i sędzia Kevin Friend nie uznał bramki, bo Jimenez przed zagraniem piłki do Neto dotknął jej ręką.

W 14. minucie swoją szansę miał Martial. Manchester United znów otworzył defensywę Wilków dalekim zagraniem nad linią obrony. Mason Greenwood szybko odegrał piłkę do Martiala, ten strzelił z pierwszej piłki, lecz bardzo niecelnie.

Po intensywnym kwadransie na Old Trafford mecz zaczął przypominać spotkanie na Molineux. Na kolejną dobrą akcję przyszło czekać dopiero do 28. minuty. Szybką kontrę strzałem zakończył Juan Mata. W bramce Wilków pewnie interweniował Ruddy.

Golkiper Wilków był bezapelacyjnie najlepszym graczem pierwszej połowy. W 42. minucie daleką piłkę nad defensywą gości zagrał Fred. Futbolówkę dobrze przyjął James, strzelił z lewej nogi, ale trafił w Ruddy’ego. W efekcie drużyny zeszły do szatni z bezbramkowym remisem.

Manchester United drugą połowę zaczął nieźle, od strzału Juana Maty zza pola karnego. W 52. minucie Daniel James stworzył dobrą akcję z Brandonem Williamsem. Walijczyk wpadł w pole karne Wilków, uderzył mocno z lewej strony w długi róg, piłka nieznacznie minęła jednak bramkę Ruddy’ego.

W kolejnych minutach na murawie Old Trafford nie działo się wiele, dlatego Ole Gunnar Solskjaer w 64. minucie dokonał podwójnej zmiany – Marcus Rashford zmienił Daniela Jamesa, a Andreas Pereira zastąpił Masona Greenwooda.

Zmiana na boisku przyszła szybko, bo wynik spotkania udało się otworzyć w 67. minucie. Akcję dalekim wykopem zainicjował Maguire. Piłkę przejął Martial i znakomicie podał ją do rozpędzonego Juana Maty. Hiszpan stanął oko w oko z Ruddym, wyczekał angielskiego golkipera do samego końca i techniczną podcinką przerzucił nad nim piłkę.

Po dobrej wiadomości dla Czerwonych Diabłów szybko nadeszła zła. W 79. minucie boisko z powodu kontuzji opuścił Marcus Rashford. Anglik nabawił się urazu w starciu z rywalem i choć próbował wrócić do gry, to szybko zrezygnował z tego pomysłu. Zmienił go Jesse Lingard.

W końcówce regulaminowego czasu gry inicjatywa należała do Wolverhampton, które szukało wyrównującego trafienia. Defensywa Czerwonych Diabłów prezentowała się solidnie i nie dopuszczała do wielu okazji dla rywali. W 82. minucie mocno zza pola karnego uderzył Ruben Neves. Piłka na szczęście przeleciała nad poprzeczką bramki Romero.

Manchester United korzystny wynik utrzymał do samego końca i w IV rundzie zagra na wyjeździe ze zwycięzcą rywalizacji Tranmere - Watford.

Manchester United – Wolverhampton Wanderers 1:0 (0:0)
Bramki: Juan Mata 67’

Manchester United: Romero – Wan-Bissaka, Lindelof, Maguire, Williams – Matić, Fred – Greenwood (Pereira 64'), Mata, James (Rashford 64' (Lingard 80')) – Martial

Wolverhampton: Ruddy – Saiss, Coady, Dendoncker – Castro (Vinagre 75'), Neves, Moutinho, Doherty – Neto (Gibbs-White 71'), Jimenez, Adama (Burr 88')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Wolverhampton. Powtórka III rundy Pucharu Anglii
Następny news »
Statystyki: Manchester United vs Wolverhampton 1:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (204)


artix206: Edek zbiera grosza na Bruno. Young oficjalnie w Interze, kwota transferu 1.5 mln funtów.
» 16 stycznia 2020, 20:38 #203
kamilpe: Tak oficjalnie jak Bruno w Manchesterze
» 16 stycznia 2020, 20:42 #202
artix206: Internet explorer.
» 16 stycznia 2020, 20:50 #201
braku: Fajnie by były jakby dalot coś pokazał w końcu po coś tu przyszedł.
» 16 stycznia 2020, 20:31 #200
kamilpe: Jeśli w styczniu rzeczywiście przyjdzie i Bruno Fernandes i Boubakary Soumare to w letnim okienku będziemy musieli rozbić bank dla Jadona Sanchon bo gość statystyki, mimo wieku, ma fantatystyczne - 24 mecze / 12 bramek / 13 asyst na wszystkich płaszczyznach. Możemy wypożyczyć również jakiegoś napastnika z prawdziwego zdarzenia i dawać ogrywać się Greenwodowi. Dodatkowo sprzedać graczy, którzy dawno już powinno opuścić Manchester i myślę, że skład byłby kompletny.
» 16 stycznia 2020, 20:30 #199
Glory1878: Young umiejętnościowo nie ten poziom już niestety, ale trzeba pamiętać, że był to skrzydłowy i zrobiono z niego bocznego obrońcę. Nadrabiał charakterem i walką, najbardziej chyba zapamiętam jego brameczki z Arsenalem 8:2 :D
» 16 stycznia 2020, 20:18 #198
kckMU: Forever Young!

Niech mu się wiedzie.
» 16 stycznia 2020, 19:59 #197
Diabelski97: Jakoś mi tak wewnętrznie smutno.. Ashley wieczny szacunek.
» 16 stycznia 2020, 19:48 #196
Rebxie: Ashley Young to Inter, here we go! Total agreement with Man United for €1,5M. Medicals on next days.
» 16 stycznia 2020, 19:25 #195
GGMUN6: Żegnaj Ashley. Stara gwardia odchodzi..
» 16 stycznia 2020, 19:42 #194
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.01.2020 18:53

Jak potwierdzimy Bruno to fajnie byloby kogos wypożyczyć i sprawdzić tego kogoś np tego Marcosa Llorente a nóż wypali , nic nie tracimy praktycznie . Mysle ze lepszego transferu nie ogarniemy typu Boubakary Soumare czy van de Beek bo dopiero zdecydują o tym latem a do tego jest duza konkurencja na tych zawodnikow wiec bedzie bardzo ciężko .
» 16 stycznia 2020, 18:53 #193
Noowak: Co z Rashfordem?
» 16 stycznia 2020, 16:17 #192
Diabelski97: Matt Judge przyjechał dziś do Carrington. Jest to człowiek, który pomaga Edowi dopiąć transfery."
» 16 stycznia 2020, 16:10 #191
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.01.2020 16:16

Jest to człowiek dzięki któremu w ostatnich latach nasza skuteczność na rynku transferowym wygląda jak wygląda...
» 16 stycznia 2020, 16:16 #190
DaredevilUtd: Dokladnie to jest prawa ręka Edda, która potrafi tylko jedno Edziowi zrobić i tu nie chodzi o transfery :P
» 16 stycznia 2020, 16:34 #189
GoForWin: @DaredevilUtd
Czasami żałuję, że mam tak dobrze rozwiniętą wyobraźnię.
» 16 stycznia 2020, 16:46 #188
EmilCioran: Spokojnie. Bruno po derbach Lizbony będzie nasz. Już to pisałem jakiś tydzień temu ale jakieś gimbo trolle wyskoczyły z tekstami: łykasz wszystko bla bla bla. Dzieciaki, trzeba oddzielać lipne newsy od tych wiarygodnych. A jak ktoś nadal tego nie umie to cóż poradzić? Trzeba się popisać "mądrymi" tekstami przed klasowymi kolegami. Nawet mi was nie żal. Ja jestem bardzo sceptycznie nastawiony do różnych transferowych newsów ale już mniej więcej nauczyłem się gdzie szukać prawdy. Powtórzę: Bruno po weekendzie będzie nasz. Kwestia max tygodnia od ostatniego meczu Sportingu. A wy nadal możecie sobie pisać o pelikanach itp, licząc na lajki.
» 16 stycznia 2020, 16:02 #187
Noowak: Bruno zagra z LFC? Jak dobrze pójdzie i faktycznie ostatni mecz gra w piątek to w sobotę rano już powinien mieć testy. Do kiedy można zgłaszać piłkarzy do meczu?
» 16 stycznia 2020, 15:25 #186
kckMU: Ty tak serio?
» 16 stycznia 2020, 15:29 #185
Noowak: Wiem że nie zagra ale chciałbym fachowe potwierdzenie
» 16 stycznia 2020, 15:33 #184
Magik1990MU: niestety takie komentarze pokazują poziom tej strony. Powinni podczas rejestracji wymagać zweryfikowania w jakiś sposób wieku.
» 16 stycznia 2020, 15:34 #183
GoForWin: @Magik1990MU
Nic by to nie dało. Niestety, ale głupota, nie zna wieku.
» 16 stycznia 2020, 15:35 #182
Magik1990MU: też prawda
» 16 stycznia 2020, 15:36 #181
Noowak: Wiem że nie zagra ludzie tylko ciekawi mnie czy TEORETYCZNIE gdyby przyszedł w sobotę to czy mógłby zagrać w niedzielę. Kadrę na mecz można chyba ogłosić do 24 h ale mogę się mylić
» 16 stycznia 2020, 16:10 #180
HXDC: Teoretycznie to mógłby zagrać, a w praktyce to pytanie nie ma sensu. To jest tylko jeden dzień przerwy między meczami. W sumie to nawet nie bo jak ktoś już tu pisał to ponoć testów medycznych nie robi się dzień po meczu bo są niemiarodajne. Także nawet w teorii to nie da rady. Takie rzeczy tylko w fifie.
» 16 stycznia 2020, 16:40 #179
matheo: Jeśli w sobotę rano miałby testy, to nie mógłby zagrać, bo zawodnik musi zostać zgłoszony w ostatni dzień roboczy przed meczem - w tym wypadku piątek. Więc nie jest to możliwe.
» 16 stycznia 2020, 16:58 #178
SickRabbit: Mojej siostry golden wabi się Bruno, przypadek?
» 16 stycznia 2020, 14:42 #177
GoForWin: Nie sądzę.
» 16 stycznia 2020, 14:51 #176
Dejfmi: Beagle mojego ojca też:D
» 16 stycznia 2020, 14:58 #175
DaredevilUtd: A ja jak słyszę pies i Bruno to odrazu przypomina mi się reklamą Pedigree, 'Bruno robi zdrową kupę' :D
» 16 stycznia 2020, 15:08 #174
Diabelski97: Bruno is Red..
» 16 stycznia 2020, 13:35 #173
kamilpe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.01.2020 13:19

All confirmed! Total agreement between #BrunoFernandes and #ManchesterUnited for a contract until 2025 (with a wages of â‚Ź6M a year). The deal will be closed after #Sporting's game against the big rival Benfica. All parts talking to finalize the transfer. #MUFC [Nicolo Schira]
» 16 stycznia 2020, 13:19 #172
olo31: O to ten rzetelny dziennikarz który całe letnie okienko pisał to samo że Bruno klepnięty. To że ten za przeproszeniem pajac tak napisał nic nie znaczy. Miłego dnia życzę.
» 16 stycznia 2020, 15:23 #171
Batigol222: Nie łapię, jak można dobrze oceniać grę Maticia? Nie dość, że 2 czy 3 tracił piłkę w środku, to na dodatek Traore wjeżdżał z dryblingami środkiem jak mu się podobało. Sorry, ale środkowi pomocnicy nie mają prawa pozwalać rywalowi na taką grę. Najlepszy był Mata. Skończył z golem ale powinien mieć jeszcze asystę po tym podaniu na początku do Jamesa. W sumie, gdyby gość się odbudował i zaczął regularnie grać na takim poziomie, to widziałbym go w ofensywie z Rashem i Martialem w systemie 4-3-3 a Bruno jako taki typowy ŚPO. Bramka Maty padła wczoraj właśnie po tym, gdy Ole przeszedł na 4-3-3 z Matą ustawionym wyżej a akcje rozegrali Mata i Martial.
» 16 stycznia 2020, 13:02 #170
Seszele: Myślę, że większość ocenia Maticia z perspektywy odbiorów oraz rozgrywania. Ja również uważam, że zagrał przyzwoite zawody. Nie jest to może zawodnik, na którym należy opierać środkową defensywę, ale do rotacji ze słabszymi drużynami będzie jak znalazł. Nadal jestem zdania, iż z racji wieku jego dni na OT są policzone, ale wszystkich od razu nie wytransferujemy, więc do tego czasu bardzo się przyda.

Nie zgadzam się z Matą w kwestii regularności. Mata jest świetny, ale powinien pełnić rolę jokera. Mógłby być wpuszczany na ostatnie 20-30 minut meczu w celu odwrócenia jego losów. Jego przegląd pola oraz zmysł mogą pozwolić na przełamanie obrony przeciwnika. Często wystarczy jedno podanie, jeden strzał. Nie oszukujmy się, w przypadku jego kondycji i wieku nie jest to piłkarz, który dawałby radę grać w każdym meczu, i na którym miałaby bazować ofensywa. My musimy szukać rozwiązań długoterminowych, zgrywać ofensywę młodymi zawodnikami, ponieważ to oni są naszą przyszłością. W przypadku Maty są to dwa, góra trzy sezony gry na podobnym poziomie. Nie twierdzę, że wystarczą Martial, Rashford, Greenwood i James. Konieczne jest pozyskanie jeszcze jednego gracza (AMF, takiego młodszego Maty), bardziej doświadczonego od nich, takiego, który pociągnie grę do przodu.
» 16 stycznia 2020, 14:23 #169
Batigol222: No przecież ja nie uważam, że na Macie można coś budować. Po prostu na chwilę obecną i w obecnej formie gość może sporo dać United. Wiadomo, że wolałbym do ofensywy młodego Chiesę a do drugiej linii Thiago.

Co do Maticia, to jednak te wjazdy Traore w środek boisko, i to czasami schodząc ze skrzydła... Z Liverpoolem gość musiał schodzić na skrzydło, bo w środku od razu opadali go pomocnicy Liverpoolu. Inna sprawa, że o ile Matic stanowił taką sobie przeszkodę dla Traore to Fred chyba nie stanowił żadnej przeszkody, bo dawał się mijać właściwie za każdym razem. Szkocki Robbie Savage jednak jest potrzebny w pierwszym składzie United, bo bez niego ta druga linia jest po prostu dziurawa.
» 16 stycznia 2020, 17:18 #168
OldFasion: Czytam komentarze przed niedzielnym meczem na Anfield i widać u Was duży rozrzut jeśli chodzi o prognozy.
Od "rozjedziemy Liverpool walcem" do "aby nie było wstydu".
Dla mnie zawsze są w sezonie dwa najważniejsze mecze, te z United. W tych spotkaniach miejsce w tabeli i liczba zdobytych punktów schodzi na plan dalszy. Dla mnie oczywiście faworytem jest Liverpool, ale jeśli miewam ostatnio obawy przed meczami, to ten z United jest zdecydowanie jednym z nich. Będzie walka, ale oby bez kontuzji.
» 16 stycznia 2020, 13:00 #167
Batigol222: Rozjechać Liverpool na Anfield to raczej fantazja... Ja tam liczę po prostu na dobry, intensywny mecz. Jak się uda zdobyć punkty to spoko, jak nie to nie za co się spinać, bo kto odebrał Liverpoolowi punkty w tym sezonie? Chciałbym zobaczyć Matę z przodu obok Martiala i Rasha. Same kontry na Liverpool to trochę mało, ale już piłki zagrywane górę w strefę Arnolda, kto wie.
» 16 stycznia 2020, 13:04 #166
DjTED: Ja noe licze na punkty, ale chcialbym zobaczyc dobra pilke... Jak przegramy to szczury powychodza z nor znowu i zrobia syf na stronie,tego sie obawiam ...
» 16 stycznia 2020, 13:26 #165
kckMU: Ja liczę na punkty bo kolejny sezon w LE przyprawia mnie o wymioty.
» 16 stycznia 2020, 13:43 #164
OldFasion: @Batigol222
Mam obawy czy to będzie dobry mecz. Solskjaer raczej ustawi zespół defensywnie a Klopp ma świadomość, że United jest najgroźniejsze z kontry. Jeśli szybko nie padnie bramka pewnie będziemy oglądać piłkarskie szachy.

Poza tym pomijając kwestie ambicjonalne,to Liverpool wcale nie musi tego meczu wygrywać.
Żeby zdobyć mistrzostwo w pozostałych 17 kolejkach może bez konsekwencji 5 razy zremisować i 2 razy przegrać lub 8 razy zremisować.
Czyli wystarczy nam 10 lub 9 (w drugim wariancie) zwycięstw do zdobycia mistrzostwa. Oczywiście przy założeniu, że City wygra wszystkie 16 spotkań do końca.

Pewnie w niedzielę na boisku nikt o tym pamiętać nie będzie, ale nikt na Anfield nie będzie robił z tego meczu pojedynku na śmierć i życie :).
» 16 stycznia 2020, 14:37 #163
Magik1990MU: OldFashion

czy przypadkiem nie pisałeś nie raz, że Klopp w każdym meczu gra o zwycięstwo? :)
» 16 stycznia 2020, 15:35 #162
OldFasion: @Magik1990MU
Tak, Klopp gra w każdym meczu o zwycięstwo. Wyniki są tego potwierdzeniem.
Jednak z liczbami nie ma co dyskutować. Mamy zapas kilkunastu punktów i ewentualny remis tragedią nie będzie.
» 16 stycznia 2020, 19:31 #161
Kkacper102: AWB to przeciwieństwo TAA, nasz zawodnik jest fenomenalny w defensywie, ale bezproduktywny w ataku. TAA ma wielkie braki z tyłu, ale z przodu wykręca niesamowite liczby. TAA nie jest i nigdy nie będzie najlepszym prawym obrońcom świata, jeżeli liverpool zacznie mieć problemu z konstrukcją akcji, będą szły kontry (co na razie wychodzi wszystkim klubom w PL beznadziejnie) to skończy się era Kloppa.
» 16 stycznia 2020, 12:56 #160
helupa: wy chyba z góry zakładacie, że Trent nie umie bronić. W obronie jest świetny, na pewno nie jest lepszy od AWB, ale aż tak nie odstaje.
» 16 stycznia 2020, 13:00 #159
Kkacper102: Polecam oglądać mecze, a nie czytać media. Obejrzyj sobie jak Vinagre bawił się z nim, robił co chciał.
» 16 stycznia 2020, 14:41 #158
QsQs: Kkacper102 przypomnij sobie jakie AWB walił babole w kilku meczach. Gość popełnia błędy w ustawieniu i czasem jest spóźniony co musi nadrabiać wślizgami. Jakby Alexander-Arnold był słaby w defensywie to by lfc tyle goli nie tracił. Obejrzyj więcej meczów lfc a nie tylko z Wolves czy 2 sezony temu z United gdzie go nawinął Rashford. Zdecydowana większość meczów dobra gra w defensywie. Przypomnij sobie jak chował Sane do kieszeni w meczach z City i w ostatnim jak schował Sterlinga. Do tego TAA jest otrzaskany w wielkich meczach i potrafi zagrać nieszablonowo (jak z Barceloną czy w Klubowych Mistrzostwach Świata).

AWB musi jeszcze dużo chlebusia zjeść by zbliżyć się do poziomu choćby Kyle Walkera czy Trippera nie mówiąc o TAA. Wolę zdecydowanie na PO Dalota (solidny w defensywie i wiele więcej daje w ataku), ale on za często łapie kontuzje.
» 16 stycznia 2020, 14:56 #157
Kkacper102: QsQs gość nie jest spóźniony, tylko w młodości nikt nie skupił się nad jego wadami, jakie są widoczne gołym okiem. Wytrenował grę wślizgiem do tego stopnia, że w większości jest to skuteczne. A pamiętasz lata świetlności Milanu i Jankulovskiego? Przy Nescie, Maldinim i Cafu wypracował sobie taką markę, że nikt nie zwracał uwagi na jego błędy, bo koledzy nadrabiali to. AWB dziś nie jest gorszy od Trippiera, który zapomniał jak się gra w ofensywie u Simeone, a Walker gra poprostu dobry sezon, chyba najlepszy w karierze. Przypomnij sobie Walkera z ubiegłego sezonu, lub z przed 2. Fatalne statystyki, dużo błędów, bardzo wolny, często spóźniony.
» 16 stycznia 2020, 15:07 #156
kolokolo98: youtu.be/NXeRGT7UlTo
Piękna kompilacja zagrań Lingarda.
» 16 stycznia 2020, 12:33 #155
kamilpe: Coś pokroju youtu.be/0qNZiLRw00o :D
» 16 stycznia 2020, 12:41 #154
GoForWin: Lingard jest absolutną personifikacją problemów United od kilku lat.
» 16 stycznia 2020, 14:17 #153
DaredevilUtd: On poprostu żadnej z tych pilek się nie spodziewał, nie wiedział, że to do niego lecą :D Chłopak jest lepszy od Lukaku w jego najgorszym sezonie.
» 17 stycznia 2020, 20:13 #152
flt32705: Martial się wczoraj usmiechal
» 16 stycznia 2020, 11:21 #151
Me89v2: Ole chyba się zorientował że lingard to dno. Ostatnio da się też odczuć że Perreira też już zaczyna go irytować. Dobrze jest :D
» 16 stycznia 2020, 10:19 #150
Magik1990MU: ostatnio? A kiedy Perreira nie irytował? Chyba tylko jak był na wypożyczeniach.
» 16 stycznia 2020, 10:34 #149
CirclePain: Irytowac Ogs, czytaj dokładnie. Nas denerwuje od x lat
» 16 stycznia 2020, 19:05 #148
Alibaba: Najpiękniejsza chwila w meczu jak mieliśmy dwóch wirtuozów w środku pola lingardinho , pereira :D
» 16 stycznia 2020, 09:18 #147
FetraiNarrator: Nad łóżkiem masz plakaty czy w łazience ?
» 16 stycznia 2020, 11:32 #146
Seszele: Zastanawiają mnie ludzie, którzy zarzucają klubowi, że targuje się o 5 bądź 10 milionów (o ile to jest prawda, bo ja nie wiem skąd oni takie informacje czerpią, a jeśli z prasy, to są niepoważni).
Ciekawi mnie, czy Ci sami ludzie nie targują się o takie 100 zł w życiu codziennym. Gdzie tam 100, niech będzie i 20 zł.

Bo przecież 5 milionów to tak niewiele.
Czytam i nie dowierzam.
» 16 stycznia 2020, 08:45 #145
Dejfmi: Wiesz ja np w FMie 5 milionów nie żydze :D
» 16 stycznia 2020, 08:49 #144
DailySmoker: Najłatwiej wydawać nie swoje pieniadze:) sam mam dość duże 2 firmy i przy każdym kontrakcie 1000zl w jedną czy druga stronę robi różnicę,ale do tego trzeba mieć łeb na karku by to rozumieć.
» 16 stycznia 2020, 08:52 #143
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.01.2020 08:57

Dokładnie. Przecież rzekome 50 milionów funtów to jest adekwatna cena jak za Bruno (to jest prawie 60 milionów euro). Co innego jakbyśmy proponowali przykładowo 30 milionów i wtedy skąpili kolejnych 5-10 milionów.
» 16 stycznia 2020, 08:56 #142
jassaj: Ci sami ludzie potem burzą się, że taki Rojo ma tygodniówkę na poziomie Van Dijka. "Jak tak można, to kryminał, prokurator dla człowieka który to wymyślił i który to podpisał". To już nawet nie kwestia nieświadomości wartości pieniądza i konsekwencji jego wydawania na prawo i lewo tylko wieczna oportunistyczna postawa przejawiająca się podejściem "ze skrajności w skrajność". Robimy transfery- " to się nie uda, ci piłkarze to najemnicy, wysokie pensje, wysokie mniemanie o sobie, celebryci z instagrama", nie robimy transferów, wprowadzamy wychowanków, próbujemy zbić lekko komin i zerwać z wizerunkiem dojnej krowy "no i gdzie te transfery, partacze nie potrafią zapłacić tych kilku milionów za takiego zawodnika"
Daje sobię obciąć 2 ręce, że jeżeli trafi do nas Bruno (czego jestem najmniej pewny w całej historii którą chce opisać) to po krótkim okresie w klubie będzie miał gorszy okres (mimo wszystko przerzucenie się z gry w Portugalii na Anglię, intensywność spotkań, dosyć ciężki kalendarz, duże oczekiwania, ja jestem pewny, że facet zejdzie z poziomu na chwilę już nie mówiąc- co powinno być oczywiste, że nie będzie miał Sportingowych statystyk) i wtedy te same osoby, które tak lekko chciały płacić nawet 100 baniek- bo to BRUNO, zbawca, powie "kurde, znowu partacz wywalił wagon siana na przeciętne drewno z jakiejś Portugalii- za tyle to by Isco z Realu kupił, ten chociaż coś wygrał w życiu"
Mnie już przykład Lukaku i innych nauczył jak to działa.
Styczeń 2019- Lukaku to wóz z węglem, kto kupił takiego darmozjada
Styczeń 2020- kurde, ale taki Lukaku to taki primasort napastnik jest
» 16 stycznia 2020, 09:34 #141
Dejfmi: Jak wiadomo we wszystkim można znaleść minusy i powody do narzekania. Ciekawi mnie tylko czemu tacy ludzie muszą się tym cały czas stymulować.
» 16 stycznia 2020, 10:10 #140
Magik1990MU: @Dejfmi

duża ich część to dzieci, które ani nie wiedzą jak funkcjonuje biznes, ani jak to z rynkiem piłkarskim bywa. Ja też kiedyś taki byłem. Pamiętam jak się jarałem sagą ze Sneijderem i łykałem bzdety z goal.com (który niemal codziennie wówczas produkował doniesienia z Mediolanu) niczym pelikan. A teraz, po latach, mnie już nic nie rusza w tej kwestii.
» 16 stycznia 2020, 10:38 #139
fiszbin: DailySmoker, jak 1000 zł w ta czy w ta, to duża różnica, to nie mów że masz duże firmy. Każdy jak przystępuje do negocjacji wie ile może wydać i ile straci jeśli do transakcji nie dojdzie.
» 16 stycznia 2020, 10:43 #138
DailySmoker: Fiszbin to był tylko przykład chłopie, a Ty juz lapiesz za słówka... Nie jest to strona do tego, a tym bardziej nie mam zamiaru się tu rozpisywać ile zarabiam, bo to nie Twój zasrany interes
» 16 stycznia 2020, 11:07 #137
fiszbin: DailySmoker, daj chłopie na luz. Nie obchodzi mnie ile zarabiasz, bo jak wiadomo zawsze będzie za mało;) Tylko zawsze mnie interesuje jak ktoś tak pisze, że w kontrakcie liczy każdą złotówkę.
» 16 stycznia 2020, 11:26 #136
HarryBrown: @fiszbin
Znaczy się mało o biznesie wiesz a na ludziach to się w ogóle nie znasz. Ludzie majętni to i przysłowiową głupią złotówkę będą się targować. Czasami ze sknerstwa a czasami tak dla zasady.
» 16 stycznia 2020, 11:28 #135
Dejfmi: Jak to czytałem w jednej książce: ludzie majętni są majętni dlatego, że szanują pieniądze. Sam jestem handlowcem i też targuje się dla zasady. Zawsze można wycisnąć coś na swoją korzyść także dlaczego tego nie robić? Jest to również powszechnie szanowane, ludzie którzy potrafią powalczyć o swoje mają większe poważanie od wiecznie ulegających
» 16 stycznia 2020, 11:40 #134
Tomwk1988: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.01.2020 11:51

DailySmoker Czyli jak masz duze zlecenie od klienta, potencjalnie sporo mozesz zarobić to jednak z ceny nie spuscisz tylko pozwalasz innej firmie wygrac przetarg za 1000zl taniej i dac jej zarobić 15 kola za zlecenie, dobrze rozumiem?
» 16 stycznia 2020, 11:49 #133
Vaxiu: @Tomwk1988, targowanie dziala w obie strony. Czasem warto spuscic aby np. wejsc w dlugofalowa wspolprace, a czasem nawet zawyzyc cene bo wiesz, ze i tak wezma.
Powyzej to tylko przyklady, ze pieniadz trzeba szanowac.
» 16 stycznia 2020, 12:10 #132
fiszbin: @HarryBrown, ludzie którzy mają naprawdę pieniądze, nie tracą czasu na targowanie się. Znają cenę towaru, jego wartość dla nich i szybko podejmują decyzję. Ci którzy liczą złotówki nigdy nie dorobili się prawdziwej kasy bo marnują czas na nic nie warte zbijanie ceny. Jeżeli chcesz mieć kasę to nie zaczyna się od oszczędzania tylko od zwiększenia zysku, co niestety w po PRLowskiej rzeczywistości nie działa. Nadal będą się targować o 1 zł, tracąc naprawdę dużą kasę.
» 16 stycznia 2020, 12:54 #131
izbinho: Tlomwk1988 mylisz pojęcia negocjacji a odpuszczania. A jeśli chodzi o 1000zl, to nawet w umowach na ponad 300 tysięcy ten jeden tysiąc to może być granicą której nie można odpuścić dla zasady, żeby nie psuć rynku.
» 16 stycznia 2020, 12:56 #130
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.01.2020 13:14

sorry ale nie wystarczy napisać, że cena to pojęcie względne będące wypadkową :dostępności towaru, zapotrzebowaniem na niego i chęci sprzedaży ? Teraz to już trochę pierdzielicie chłopaki wymyślając sobie kazusy, żeby przekonać do swojego zdania. Raz flaszka wódki może być warta 20 zł a raz (np. w święta jak sklepy są pozamykane) ten jeden pan Wiesio z monopola może policzyć sobie 40 zł. W zależności co chcesz osiągnąć stosujesz inną metodę i wiadomo, że jakby Ronaldo miał tu przyjść za 100 mln to nikt nie będzie targował się o milion, żeby uzyskać wizualnie ładniejszą kwotę, ale jak masz okazję kupić kogoś za 10 milionów i wiesz, że możesz docisnąć drugą stronę do ściany na zasadzie "albo teraz 10 albo potem nic" no to...
» 16 stycznia 2020, 13:13 #129
fiszbin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.01.2020 13:19

Poprostu podam wam przykład, jak to wygląda wyżej. Firma konkurencja i my policzyliśmy usługę na 10 mln. Oni dają ofertę 10 mln ja daję 16 mln. Ja podczas rozmowy daje momentalnie do zrozumienia że opuszczę i stajemy na 13 mln po 5 min rozmowy Konkurencja ma wszystko zliczone i może opuścić 1000 zł po 10 dniach namysłu. Menadżerowie wybierają mnie bo mają 10 procent od zaoszdzenej kwoty w premii czyli 300 tys a ja mam 3 banki czystego zysku. Nawet przy kryterium cena i tak odrzuci się konkurencję bo cena będzie uważać się za raząco nisko. I tak jest samo w piłkarskim biznesie. Trzeba działać szybko i bez rozciągania rozmów. Siadając do stołu trzeba mieć pełną wiedzą na co stać konkurencję, klienta itp. Ed nie podrabiał tych lekcji i dlatego zamiast Bruno powiedzieć dziendobry United 1 stycznia nadal wygrzewa się w Portugalii
» 16 stycznia 2020, 13:15 #128
DailySmoker: Sory fiszbin źle odebrałem Twój komentarz i nerwowy dzień mam, mam nadzieję że mi wybaczysz:) mój komentarz odnosił się do tego, że United targuje się o 5mln tyle czasu, bo to nie małe pieniądze, a ludzie piszą tak jakby to było 5zl. U siebie w firmie patrzę na to, że np utargowane 10 tys przy zakupie materiałów zwraca mi chociażby koszta poniesione przy zawieraniu umowy itd. Wiadomo, że też czasem opuszczam swoje ceny dla dobra interesu, ale zawsze robię tak by to w moją stronę najwięcej przychodów było i myślę że to nic dziwnego. Poprostu jak się czyta komentarze, w których z wielkim zdziwieniem ludzie piszą dlaczego to tak się przeciąga to widzę, że poprostu nie rozumieją pewnych kwestii. Inaczej by gadali jakby z ich kieszeni miało iść te targowane np 5mln
» 16 stycznia 2020, 14:26 #127
fiszbin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.01.2020 14:36

DailySmoker, nie ma sprawy. Grunt, żeby nasz klub się rozwijał. Zdrowia życzę i powodzenia w biznesie;) Żeby kasa portfela naszych nie omijała.
» 16 stycznia 2020, 14:34 #126
Luk: Liczę na Romero na bramce w następnym meczu. Niestety nie wierzę że tak się stanie, czy jest ktoś ma tyle obeznany żeby mi wytłumaczyć czemu ewidentnie lepszy bramkarz u nas gra ogony a broni gość przez którego straciliśmy kilka jak nie kilkanaście punktów i gołym widać że jest bez formy.
» 16 stycznia 2020, 08:40 #125
Wafelek100: Też nie wierzę w to i też mam nadzieję na niego w bramce w następnym meczu
» 16 stycznia 2020, 09:11 #124
Kruszon: Rash, wracaj jak najszybciej do zdrowia.
» 16 stycznia 2020, 08:01 #123
Glory1878: Świetne zagranie taktyczne Ole z tym Rashfordem. Czekam tylko na wiadomośc, że wypada na około 2 miesiące i jestem pewny, że wyjdzie w pierwszym składzie na liverpul. Klopik nie będzie wiedział co się dzieję i sytuacja będzie podobna jak z City na wyjeździe, 2 ciosy i po meczu, ale jestem pewny że z 5 jeszcze dostaną. Już nie mogę się doczekać
» 16 stycznia 2020, 02:10 #122
donmielon: Co ty będziesz?
» 16 stycznia 2020, 05:30 #121
levy181: Wybacz mu gość ma ponad 140 lat zdarza się.
» 16 stycznia 2020, 07:28 #120
Bylak: Wnioskujqc po Tobie levy181 Ty masz ponad 1800 lat
» 16 stycznia 2020, 09:23 #119
Damian5221: Czyli ja mam -3201 fajnie wiedzieć 😃
» 16 stycznia 2020, 11:12 #118
ziomboy777: Btw... Kolejne spostrzeżenie... Czy nie macie wrażenia, że AWB jest o tyle kapitalny z tyłu... Co mega beznadziejny w ofensywie?.. Nie wiem czy pod tym aspektem nie jest najgorszym PO w ostatnich 30 latach historii naszego klubu (może poza G. Nevillem który również był totalnym beztalenciem w ofensywie)
» 16 stycznia 2020, 00:06 #117
augen: Ogólnie jest "styl gry" i poruszania się jest dziwny :D o ile w defensywie czyści i tutaj raczej nie możemy mieć zarzutów do niego, o tyle w ofensywie wygląda to dosyć dziwnie. Jak już uda mu się dosrodkowac piłkę to albo robi to na pół wślizgu, albo zrobi piruet po kopnieciu futbolowki :D

Same liczby " z przodu" pokazują, ze jakiś tam problem w grze ofensywnej jest. Problemem może być to, ze z ofensywnego zawodnika możesz zrobić obronce ( Piszczek, Young itp) , zaś jeżeli gość nie ma "tego czegoś" w grze do przodu, to tego talentu, tego ciągu na bramkę nie nabyjesz treningiem od tak.

Plus jest taki, ze Aaron jest młodym zawodnikiem. Musi poprawić wrzutki, musi odpowiednio włączać się do przodu, żeby napsuc trochę krwii przeciwnikowi ( świetnie to pokazuje młody Williams)
» 16 stycznia 2020, 00:15 #116
DjTED: Czyli cały czas potrzebujemy kozaka na prawe skrzydło. Moze Jardon by to rozkrecił... i by sie zgrał z AWB
» 16 stycznia 2020, 00:49 #115
JebikMUTD95: No na prawej mógłby fajny duet tworzyć razem z Sancho, który latem jest do wyciągnięcia z BVB i klub sie nim interesuje. Z tym, że w klubie potrzeba dyrektora sportowego to wiadomo od dawna, ale do transferu Sancho myślę, że dyrektor sportowy jest jeszcze bardziej potrzebny. Pewne juz jest, że latem BVB opuści Sancho i jest do wyciągnięcia po wyłożeniu dobrej gotówki na stół BVB. Nie od dzisiaj wiadomo, że ED przeciaga negocjacje tym swoim targowaniem o kasę 5 czy 10mln, a w przypadku negocjacji z BVB transferu Sancho przy takim targowaniu i przeciąganiu transferu może tylko wkurzyc działaczy BVB, którzy beda chcieli po sprzedaży miec czas, zeby znaleźć następcę Sancho, którym interesuja się również City, Liverpool, Real czy PSG czyli kluby, w których nie przeciągają negocjacji tym bardziej przy transferach pilkarzy, którzy są bardzo młodzi i posiadają ogromny potencjał tak jak właśnie Sancho. Jak ED będzie przedłużal to wjedzie takie City, PSG czy Real godząc się zapłacić taka kasę jaka będą chcieli w Borussi i znowu inny klub sprzatnie nam pilkarza sprzed nosa bo ED sie targowal, żeby zaoszczędzić 5 czy 10mln...
» 16 stycznia 2020, 01:52 #114
dlabigt23: Dlatego potrzebny nam prawoskrzydłowy szybki z dobrą technika i podaniem .
» 16 stycznia 2020, 06:18 #113
Klierek7: .... myślę....że....jest....jeszcze....mldy...i....ma...czas...się....wyrobic....
» 16 stycznia 2020, 08:01 #112
soldier: Gary beztalenicem w ofensywie? Ja myślę, że centrował on lepiej niż każdy z naszych obecnych skrzydłowych
» 16 stycznia 2020, 08:52 #111
Ta3k: Neville beztalenciem w ofensywie? No chyba sobie żartujesz...
» 16 stycznia 2020, 09:06 #110
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.01.2020 23:59

mobile.twitter.com/marky_carter/status/1217563480817049600

Nasz młody Williams.
» 15 stycznia 2020, 23:59 #109
ruffnecky: walczak :) oby tylko nie przypłacił tego kontuzjami.
» 16 stycznia 2020, 00:02 #108
RedDan: Takich młodzików chce u nas widzieć.
» 16 stycznia 2020, 00:37 #107
levy181: Jest młody i ciągle może być lepszy. Oby tylko dobrze kierowano jego rozwojem to może być dla nas takim zawodnikiem jak Arnold dla Live. Chłopak wjechał do pierwszego składu z buta i tylko trzymać za niego kciuki. Mam też nadzieję że posadzi Shawa na ławce (tzn będzie pierwszym wyborem lecz wiadomo że będzie potrzebował rotacji).
» 16 stycznia 2020, 07:38 #106
Wiciubope: Przecież on jest pierwszym wyborem. I takim zostanie. Na chwilę obecną potrzeba nam kogoś w miejsce Freda. Taki Neves pasowałby idealnie. Szkoda że nie wykazuje y zainteresowania tym graczem. Świetny ŚPD. Lepszy byłby tylko Kante. 😁😁😁😁
» 16 stycznia 2020, 08:01 #105
Pilosz: Za Nevesa Wilki krzyczały 100 mln gdy City nim się interesowało. Myślę, że nasz brak zainteresowania nim może być tym spowodowany.
» 16 stycznia 2020, 14:27 #104
Noowak: Nie rozumiem czasami myślenia kibiców. Przed meczem z LFC na OT każdy tutaj pisał, że będzie pogrom, Live pewnie wygra. Nie rozumiałem tego bo oni zawsze w lidze na OT mieli problemy niezależnie od formy i remis mnie osobiście nie zdziwił. Teraz dużo osób serio myśli że my na anfield wygramy choć tam gra się nam dużo gorzej. Ja się pytam gdzie tu logika?
» 15 stycznia 2020, 23:38 #103
kckMU: Zawsze rozchodzi się o to, kto pisze. Wiem że nierealnym jest grupowanie 300 nickow, dlatego latwiej jest nie uogolniac.

Podejrzewam, ze pesymisci jesienią są pesymistami i teraz. Optymiści na odwrót i wtedy i teraz.
» 15 stycznia 2020, 23:47 #102
NoLogo: Komentowanie fajne było - Lindelof, Lindeluf, Lindeloef i inne warianty, zdrowego wykrętu dostają przy nazwisku Szweda i nie mogą się zdecydować na ostateczną wersję.

Kolejne imponujące wejście Lingarda, przez 14 min. przebywania na placu miał dwa kontakty z piłką, podanie głową do przeciwnika i wysoki lob za siebie do obrońców przeciwnika.
Jego pojawianie się na murawie to jak gwiazdka z nieba dla wszystkich drużyn przeciwnych i ich kibiców.
» 15 stycznia 2020, 23:24 #101
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.01.2020 23:32

Ja często słyszałem jak wymawiaja Lindelef, chyba tak jest poprawnie. Niech ktoś mnie poprawi jak sie mylę.
» 15 stycznia 2020, 23:31 #100
Krzyk: To powinno być coś w stylu "oe".
» 15 stycznia 2020, 23:36 #99
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.01.2020 23:40

w sumie nieco inaczej niż umlauty w niemieckim, bliżej do o niż do e

www. youtube.com / watch?v=RKL_Y4Un3Io
» 15 stycznia 2020, 23:38 #98
NoLogo: W zasadzie to nie chodzi o to czy wymowa poprawna tylko, żeby przyjąć jeden wariant i się tego trzymać, a tamci rzeźbią coś innego co chwilę.

Co do poprawności wymowy... są nacje gdzie mają kompletnie wywalone czy wymawiają poprawnie tylko lecą tak jak w ich języku to brzmi i nie mam nic przeciwko takiemu podejściu.
» 15 stycznia 2020, 23:50 #97
ruffnecky: w sumie racja
» 16 stycznia 2020, 00:00 #96
GGMUN6: SolskjĂŚr: "I didn't want to play him [Rashford]. He got a knock to his knee and his back. He has been struggling for a little while. That's why we kept him away. But we needed the win. It backfired. We will do anything we can to get him fit for Sunday."
» 15 stycznia 2020, 23:18 #95
komaros1985: Jorge Mendes który pomaga przy transferze Bruno był dzisiaj na trybunach, czyli negocjacje trwają.
» 15 stycznia 2020, 23:14 #94
RedRevolta: Czyli negocjacje trwają? zakładasz tak tylko dlatego bo Mendes był na trybunach? no litośći.
» 15 stycznia 2020, 23:16 #93
GGMUN6: Mógł być na stadionie, ale też dlatego, że to on ma całą gwardie w Wolves.
» 15 stycznia 2020, 23:19 #92
DjTED: I to jaką ma ;) Kazdy z nich u nas na start w 1 składzie
» 15 stycznia 2020, 23:32 #91
mikon70: Nie ze cos ale w wolves gra wielu portugalczykow ktorzy pewnie sa jego klientami. To samo sie tyczy Santo
» 15 stycznia 2020, 23:47 #90
Strzelec: Tak całkiem przypadkiem wpadł obejrzeć mecz. To, że pomaga przy transferze Bruno to przypadek.
» 16 stycznia 2020, 00:05 #89
Klimaa: Może skoro był widziany na trybunach dopinamy transfer Nevesa? :)
» 16 stycznia 2020, 06:25 #88
MattAlves: Sergio Romero 53 mecze - 34 czyste konta. Niesamowite co ten koleś wyprawia na bramce.
» 15 stycznia 2020, 23:13 #87
DaredevilUtd: Dla mnie numer 1 dzisiaj znowu to udowodnil.
» 15 stycznia 2020, 23:20 #86
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.01.2020 23:13

Wielu szans nie mieliśmy - w 1 połowie James powinien trafić do siatki a poza tym spokój do akcji Maty. Najważniejsza jest wygrana. Mam nadzieje że z Rashfordem nic poważnego się nie stało i będzie gotowy na derby.
Na plus jak to zwykle bywa Williams który naprawdę ma charakter diabła - chłopak nie odpuszcza.
» 15 stycznia 2020, 23:12 #85
GGMUN6: mobile.twitter.com/MarcusRashford/status/1217567398984933376

Uwielbiam chłopaka, prawdziwy diabeł.
» 15 stycznia 2020, 23:08 #84
mikiartur: Mecz cała druzyna zagrała na 6.5/10, fajnie ze awans, szkoda ze kontuzja Rasha, oby nic poważnego. Matić i Fred (nie licząc pierwszych 20 min) to dobry mecz a Matic nawet lepiej niż dobry. Mata mvp, i widać że forma idzie do góry, ale niezależnie od tego transfer Bruno potrzebny United niczym tlen dla człowieka. W ostatnich meczach jest tendencja ze najgorsze jest pierwsze 20 min. Jak z Liverpoolem przeżyjemy ten okres może będzie ciekawie. Dziś mecz także pokazal jak nam bardzo brakuje ps. Bo jednak to nie jest zarówno pozycja Greenwooda i Jamesa. Trzeba kupić jakiegoś ps na wysokim poziomie i wprowadzać jakiegoś młodziaka z tje pozycji z rezerw (niekoniecznie Chong, choć nie wiem kto tam procz niego z akademii na tej pozycji gra). Noi jeszcze któs do ataku na szpica potrzebny by rotacja była bez tracenia jakości ( nie wszyscy są za tym ale ja bym chętnie tu Milika zobaczył) a jak nie on to może jakiś utalentowany gościu z bpl poza top6, np. Pukki, Jimenez, Barnes z Burnley , a jak z innych lig to może Osimhen lub Muriel
» 15 stycznia 2020, 22:59 #83
KevoresUnited: Mecz raczej bez polotu. Pierwsza polowa zwyczajnie nie zachwycała, druga lepsza, no już momentami coś sie działo. Na plus, jak dla mnie AWB, klasycznie bardzo solidny w defensywie, obecnie prawdopodobnie najsniejszy punkt naszej obrony, w ofensywie już mniej dokładny, choc miał kilka przebłysków. James również niewielki plusik za wybieganie do piłek i ogólne czucie gry. Gdyby połączyć wykończenie Rasha z przyspieszeniem i zwinnością Daniela to byłoby super. Zdecydowanie wykończenie do poprawy. Williams dzis mi zaimponował, w ostatnich meczach gra lepiej niz Shaw, który to jednak częściej jest w startowej 11.Na minus Fred, w pierwszej połowie knocił w defensywie, w drugiej niewidoczny. Martwi mnie uraz Rasha, bez niego z LFC nie ma opcji zremisowania, o wygranej nie mowie.
» 15 stycznia 2020, 22:52 #82
maticr7: Najpewniejszy w obronie to jest Kapitan.Czyli Maguire.I nie mam co do tego żadnych wątpliwości.Bissaka troszeczkę zdjazd.
» 15 stycznia 2020, 22:56 #81
HarryBrown: Faktycznie Harry dziś bardzo zacnie czytał grę i był zawsze tam gdzie być powinien. AWB też przyzwoicie. Generalnie w defensywie zagrali całkiem spoko. Natomiast Fred był dziś jakiś elektryczny szczególnie w pierwszej połowie. Greenwood niewidoczny. Za to James gdyby się nie podpalał to min. 2 brameczki powinien mieć na koncie.
» 15 stycznia 2020, 23:16 #80
KevoresUnited: Maguire jest solidny, ale częściej popełnia błędy w defensywie niz Aaron. Nie w każdym meczu daje nam pewne tyły. Na pochwałe jednak to jak wyprowadza piłki, zwykle podaje celnie i ma pomysly na gre. Myślę ze można by bylo bardziej to wykorzystywać. Tez zdaje sobie sprawę, że Maguire grałby jeszcze lepiej gdby mial obok siebie kogoś lepszego niż Lindelof. Z Lindelofem jest tak, że raz totalna pewnosc siebie i bardzo spokojna skuteczna gra, a raz totalna kaszana. Czekam na powrót Baily'ego, może i człowiek szpital, ale jak juz grał to się sprawdzał. Wracając do Bissaki w każdym meczu przynajmniej solidny, daje pewność na prawej stronie. Abstrahując już od różnicy w cenach obu zawodnikow, Bissaka to spokój z tyłu. Jest nagonka na to, że często gra wslizgiem, że ciagle naprawia w ten sposob błędy. Ale na litość boską, to samo robił w Crystal Palace, a wątpię żeby United wydało 40mln funtów na kogos kto ciagle musi poprawiac własne błędy. Tako jest styl gry AWB i tyle. Do opoprawy ewentualnie zachowanie w ofensywie, bo trzeba przyznać, często wali dośrodkowanie na oślep i gra dosyć nerwowo, ale cóż może cos sie w tym aspekcie z czasem zmieni. Jeśli chce byc światowym topem to fakt, dużo trzeba zmienic w grze z przodu, obecni boczni obrońcy muszą być mega wszechstronni. Pozdrawiam!
» 15 stycznia 2020, 23:16 #79
QsQs: Dokładnie maticr7. Wan Bissaka jest trochę przehajpowany tutaj.
» 15 stycznia 2020, 23:17 #78
DjTED: Magłajer miał byc kupowany do solidnego Lindeloffa , a tu tymczasem Szwed zaraz bedzie pakowac mandzur...
» 15 stycznia 2020, 22:50 #77
szesze12345: Dałem lubie to przypadkiem (Lindeloff jest kozakiem i to udowadnia)
» 15 stycznia 2020, 22:52 #76
maticr7: Mam takie wrażenie,jakby lindelofowi nie pasowało to,że po transferze Maguirea musiał przesunąć się na prawą strone.Od tego momentu zauważalnie gra słabiej...
» 15 stycznia 2020, 22:54 #75
DjTED: Lindeloff był kozakiem przez pół zeszłego sezonu. Teraz jest zamieszany w połowe wpuszczonych przez nas goli w tym sezonie.. a to sie poslizgnie, a to sie schyli, a to piłka mu sie odbije, a to da asyste z bani, a to przegra przebitke główka...itd
» 15 stycznia 2020, 22:59 #74
Diabelski97: Napisałeś to w najgorszym momencie, przecież Lindelof dzisiaj perfekcyjnie, nawet komentatorzy przyznali pod koniec meczu że idelany wieczór Lindelofa.
Duet Harry-Linde wygląda naprawdę dobrze a będzie jeszcze lepiej.
» 15 stycznia 2020, 23:00 #73
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.01.2020 23:04

Ja pisze o zezonie, a nie o 1 meczu. Oceniac bedziemy po całym sezonie, a na razie po połmetku jest fatalnie... Dzisiaj Matic pozamiatał środek pola dlatego srodkowi nie mieli za duzo do roboty. Harry nawet w atak wbiegał
» 15 stycznia 2020, 23:02 #72
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.01.2020 23:04

bardziej to mnie denerwował Greenwood, którego praca w obronie była żadna, takie dobiegi na pół gwizdka a'la Lingard. Już nawet Martial harował przy linii pola karnego a młodziak nic... zresztą, póki co Greenwood dobry na jokera, nie widziałem jeszcze dobrego meczu w jego wykonaniu, który zaczynał wychodząc w pierwszej jedenastce
» 15 stycznia 2020, 23:03 #71
DevoMartinez: Tu sie zgodze, w pierwszej polowie nasz atak zupelnie nie wspomagal zespolu w bronieniu. Ani Greenwood ani Martial :(
» 15 stycznia 2020, 23:05 #70
Krzyk: Martial to akurat w ostatnim czasie robi za tytana pracy. Chyba najbardziej pracowity z naszej ofensywy w ostatnich kilku meczach. A co do Greenwooda to faktycznie, kolejny już raz pokazuje dość znikome zaangażowanie zwłaszcza jak na młodzika dopiero przebijającego się do skladu
» 15 stycznia 2020, 23:07 #69
hraboNX: Dlatego tak bardzo potrzeba nam drugiego dobrego CDM, by zmieniał się z Maticiem (wszystkich meczów nie da się grać na wysokim poziomie). Wtedy stoperzy będą mieli łatwiej na boisku i popełnią mniej głupich błędów. Myślę, że Viktor nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. Początki Vidicia też były trudne. Czekam też na powrót Axela, bo to realna konkurencja (taka mobilizująca) dla Victora.
» 15 stycznia 2020, 23:14 #68
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.01.2020 23:28

Jak można czepiać się młodego Greenwooda, który gra swój pierwszy sezon i jest obiawieniem tego roku. Fakt nie zagrał dobrze dzisiaj, ale na litość Boska to dopiero dzieciak i chwała mu za to jak się nam rozwija! Zresztą młody gra na skrzydlach, a to typowa 9 i tak gra jak 9 czyli bez angażowania się w powroty i defensywie.
» 15 stycznia 2020, 23:26 #67
Krzyk: Martialowi można nieustannie wypominać brak zaangażowania i udziału w grze w destrukcji, ale nasz młody talent to już nie do ruszenia...
Nikt nie mówi, że jest słaby. Wiadomo, że jest młody i ma jeszcze czas, ale jak sobie zasłuży to krytyka się należy. W życiu trzeba mieć twarda dupę. A młodemu zawodnikowi mozna wiele wybaczać, ale nie brak zaangażowania
» 15 stycznia 2020, 23:34 #66
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.01.2020 23:35

owszem można się czepiać Greenwooda - skoro Martial gra na szpicy to raczej Greenwood powinien zasuwać przy naszym polu karnym a nie Antek. Młody jest, można wybaczyć mu błędy ale nie brak zaangażowania jak celnie napisał Krzyk.
Analogicznie można a nawet trzeba czepiać się Angela Gomeza z podobnymi niestety tendencjami (wejdę w 70ej minucie, wchodząc puszczę oczko do Martiala i sobie podrepczę zamiast zasuwać w obronie)
» 15 stycznia 2020, 23:34 #65
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.01.2020 22:52

Stara gwardia pokazuje że ma się dobrze, Matic, Mata dobra forma, defensywa idealnie, ogólnie na plus poza.. No własnej, oby Marcus był cały.

Dobranoc Diabły.
» 15 stycznia 2020, 22:50 #64
Pops918: Ogólnie niezły mecz w naszym wykonaniu, choć niesamowicie nudny. Matić dla mnie MOTM.
» 15 stycznia 2020, 22:48 #63
RedRevolta: I taki Pereija stanowi o sile Manchesteru United, Matko Bosko Częstochowsko.
» 15 stycznia 2020, 22:47 #62
QsQs: Zwycięstwo okupione kontuzją Marjanusza. Oby nie wypadł na dłużej bo bez niego to jest kopanie się po czole.
» 15 stycznia 2020, 22:47 #61
dmx169: Widzieliście to ??

https:// footyroom.co/articles/kalidou-koulibaly-transfer-to-manchester-united-is-a-done-deal-5e1eea2ff6cd50bca5778fa5
» 15 stycznia 2020, 22:46 #60
ziomboy777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.01.2020 22:52

a wierzysz w duchy?... takich newsów było już tysiące a jak wiemy, Senegalczyk dalej gra w serie A

Aczkolwiek wiadomo... wolałbym żebym to ja się mylił
» 15 stycznia 2020, 22:50 #59
dmx169: Po prostu źródło mi się wydaje pewniejsze jako, że to Włoskie radio podaje.
» 15 stycznia 2020, 22:54 #58
ziomboy777: Oby, oby... Jak będziesz miał rację, to wiszę piwo,... Wyślę poczta czy przez RioFun, dogadamy się :P
» 16 stycznia 2020, 00:03 #57
kamilpe: Proszę w tym okienku o transfer Bruna i Cavaniego
» 15 stycznia 2020, 22:46 #56
ziomboy777: nie chce siać fermentu... ale czy wam również rzuca się w oczy fakt, ze jakby z Romero w bramce, United jest jakby stabilniejsze z tyłu?..

PS. Oczywiście wiadomo, że DDG jest no.1 i szacun dla niego... ale jednak coś tutaj zaczyna mi lekko ćwierkać w głowie :P...
» 15 stycznia 2020, 22:43 #55
Krzyk: To było zauważalne od dawna. Praktycznie zawsze w pucharach gramy znacznie spokojniej i pewniej z tyłu. Oczywiście od kiedy Kowa o tym duecie
» 15 stycznia 2020, 22:45 #54
flt32705: Od jakiegos czasu tez mam takie wrazenie
» 15 stycznia 2020, 22:46 #53
MadUTD: odkad podpisal nowy kontrakt gra zauwazalnie slabiej, jak widac duzo pieniedzy nie daje pewnosci siebie
» 15 stycznia 2020, 22:46 #52
Jachyr: Też mam takie same odczucie
» 15 stycznia 2020, 22:46 #51
Pawlo: Co prawda w pucharach zazwyczaj z gorszymi rywalami, ale faktem jest, że zawsze jest spokojniej z Romero w bramce. Dla mnie ponad rok temu De Gea był bezsprzecznie najlepszym bramkarzem świata, ale nowy kontrakt okazuje się na razie klątwą dla nas i dla samego zawodnika.
» 15 stycznia 2020, 22:48 #50
DjTED: Pewnie , ze spokojniej z tyłu. Jak luzak stoi sobie na 11 metrze i robi takie cuda w bramce jak w ostatnim meczu to spokojniej. Po drugie to jest szczesciaz . Pechowy jest Lindeloff, a Romero jest w czepku urodzony...
» 15 stycznia 2020, 22:48 #49
Pops918: Przede wszystkim pewnie się czuje na przedpolu. Mnóstwo razy dzisiaj wychodził do piłki nawet przed pole karne.
» 15 stycznia 2020, 22:49 #48
Krzyk: Problem z de Gra od początku jego kariery jest taki że na kilka bramkarskich kluczowych charakterystyk on jest na plusie tylko w jednej. Gra wybitnie na linii (przy założeniu że jest w formie, z czym w ostatnich latach bywa różnie). Natomiast w grze nogami, grze na przedpolu, grze w powietrzu i w sterowaniu defensywa jest nawet nie tyle przeciętny co fatalny
» 15 stycznia 2020, 22:49 #47
MadUTD: Z taka gra to my rozjedziemy ten Liverpool
» 15 stycznia 2020, 22:43 #46
Kiharitony: Pewnie że :)
» 15 stycznia 2020, 22:50 #45
panlemon: Na pewno. Mam swoje źródła, znam jednego szatniarza na OT i mówił, że w klubie jest świetna atmosfera, bo wiedzą, że Liverpool położy się przed nami. To będzie nokaut. Powtórzycie moje słowa.
» 15 stycznia 2020, 22:50 #44
Seszele: Kolega szatniarz potwierdził.
Info telefoniczne.
» 16 stycznia 2020, 08:54 #43
dlabigt23: Romero i Williams bezapelacyjnie do podstawy . I mam nadzieję że rash będzie dostępny na niedziele . Liczę też na oficjalke Bruno w sobotę albo niedzielę .
» 15 stycznia 2020, 22:41 #42
kamtor: Jak w sobote bruno przejdzie testy medyczne to w niedziele z liverpoolem bedzie mogl zagrac a co myslicie o tym lorente z atletico madryt
» 15 stycznia 2020, 22:41 #41
UnitedFan07: Odnosnie Bruno to nie ma szans zeby zagrał już z Liverpoolem
» 15 stycznia 2020, 22:43 #40
KrolikUTD24: Mowa była o wypożyczeniu tego llorente z Atletico. Generalnie przyda się kolejny zawodnik w środku pola. Jak wiadomo dobrobytu tam u nas nie ma :)
» 15 stycznia 2020, 22:44 #39
izbinho: Jak w piątek zagra mecz to w sobotę na pewno nie będzie miał testów medycznych. Najwcześniej niedziela. Wyniki byłyby niemiarodajne.
» 15 stycznia 2020, 22:47 #38
UnitedFan07: W 4 rundzie Tranmere Rovers lub Watford raczej powinnismy przejsc do cwiercfinalu
» 15 stycznia 2020, 22:41 #37
QsQs: Przecież teraz będzie dopiero 1/16. Ćwierćfinały będą za 2 rundy
» 15 stycznia 2020, 22:44 #36
maticr7: Jak sobie przypominam Watford,to przypominam też sobie jakie koszmary miałem po ostatnim meczu z nimi.
» 15 stycznia 2020, 22:47 #35
UnitedFan07: A no tak pomylilem sie; ale powinnismy przejsc do 1/8
» 15 stycznia 2020, 22:48 #34
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.01.2020 22:42

Grunt, że wygrana. Ciężko było, ale takie mecze też trzeba umieć wygrywać. Pierwsza wygrana Ole nad Nuno. Mata i Matic pokazują, że jak już złapią rytm meczowy, to potrafią dać pozytywne akcenty drużynie. Jedziemy dalej. Oby tylko Rash wydobrzał :|
» 15 stycznia 2020, 22:41 #33
flt32705: Dziesiatek rozanca za Rashsa
» 15 stycznia 2020, 22:41 #32
Dejfmi: No i dobra
» 15 stycznia 2020, 22:40 #31
RedDevil86: Średni mecz.
Widać ,że bez Rashforda dużo słabszy ten atak.
Na plus Mata,Romero,Bissaka i Brandon.
Matić strasznie ociężały typ.
Cieszy ładna bramka.
Wolves wypompowane i bez tego Traore totalnie słabsza drużyna.
» 15 stycznia 2020, 22:40 #30
Lokator23: Wolves wypompowane a United to co?? Nasi pilkarze myslisz ze nie sa zmeczeni ?? Zagrali wiecej meczow niz Wolves. Wygramy i kazdy szuka gdzie by wbic szpile w OGS. Wygralismy gramy dalej i tyle . W niedziele derby Anglii
» 15 stycznia 2020, 22:46 #29
izbinho: Matic ociężały? Bardzo dobry jego mecz.
» 15 stycznia 2020, 22:48 #28
QsQs: Wolves zagrało tyle samo meczów w tym sezonie co United. Grali o 1 runde więcej w LE (eliminacje).
» 15 stycznia 2020, 22:49 #27
HXDC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.01.2020 23:03

My w pucharze ligi mamy 2 więcej rozegrane. Czyli by było po równo. Chyba
» 15 stycznia 2020, 23:02 #26
RedDevil86: Po Wolves bardziej widać było,że są zmęczeni.
Cały czas trzymam za Ole kciuki,bo czuję ,że wie co robi jeśli chodzi o przebudowę tego dziadostwa.
» 15 stycznia 2020, 23:05 #25
IMMM: Sapanie się na Pereire i Lingarda za 3..2..1..
» 15 stycznia 2020, 22:39 #24
mordynator: Oby z Marcusem było wszystko ok
» 15 stycznia 2020, 22:38 #23
BartoszP: Ciekawe co z marcusem...
» 15 stycznia 2020, 22:37 #22
RedDan: Teraz proszę o wygraną z Live.
» 15 stycznia 2020, 22:37 #21
mcscotyy: Tez jestem ciekaw co mówił pereirze
» 15 stycznia 2020, 22:37 #20
Siklen: Coś o ostatniej jego próbie zdaje się "the last one..." -zaczął
» 15 stycznia 2020, 22:39 #19
mordynator: Co? przecież Wolves w 2 połowie nie istniało poza pojedynczymi wypadami.
» 15 stycznia 2020, 22:37 #18
Blau: A z kim Live nie ma pewnej wygranej w tym sezonie?
» 15 stycznia 2020, 22:38 #17
KrolikUTD24: Z nami nie miało pewnej wygranej ;)
» 15 stycznia 2020, 22:40 #16
FetraiNarrator: Z nami na OT nie mieli
» 15 stycznia 2020, 22:40 #15
ziomboy777: ziomek... obejrzyj sobie mecze Live z Wilkami to może w końcu zrozumiesz o co chodzi w Premier League
» 15 stycznia 2020, 22:40 #14
DjTED: No z nami nie ma :D jako jedyni wyrwalismy im punkty, a powinniśmy wyrwać komplet...
» 15 stycznia 2020, 22:40 #13
MadUTD: Liverpool nic nie gra, rozjedziemy ich
» 15 stycznia 2020, 22:40 #12
Hubert23: Kolego oglądałeś może mecz Liverpoolu z wilkami ? Gdyby nie beznadziejny błąd Freda nie stworzyli by sobie żadnej dogodnej sytuacji , liczę co najmniej na remis , Liverpool nie gra porywająco . Pozdrawiam
» 15 stycznia 2020, 22:41 #11
DjTED: No właśnie.. wilki pogonily live
» 15 stycznia 2020, 22:41 #10
Lokator23: Kazdy mecz jest inny. A tymbardziej derby z Liverpoolem. Juz ostatnio mieli nas "rozjechac, zgwalcic, zmiazdzyc" dlugo bym wymienial a ledwo co ugrali remis
» 15 stycznia 2020, 22:48 #9
ziomboy777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.01.2020 22:54

btw.. shadow to troll, warto uważać na kolegę ;-) pozdro
» 15 stycznia 2020, 22:53 #8
Pops918: Romero na bramce i wiadomo, że będzie czyste konto.
» 15 stycznia 2020, 22:36 #7
Pawlo: Rzeczywiście, na przedpolu grał dziś jak profesor, a po sezonie jeszcze wraca obecnie najlepszy bramkarz półmetku sezonu, czyli Henderson.
» 15 stycznia 2020, 22:45 #6
Advm: Ktoś wyłapał co Ole Pereirze powiedział?
» 15 stycznia 2020, 22:36 #5
Salach: Że przez jego zagranie Rashford wypada na mecz z liverpoolem
» 15 stycznia 2020, 22:37 #4
Nordi14: Że zagrał na swoim poziomie i ogólnie dobry mecz ;)
» 15 stycznia 2020, 22:37 #3
Joker7: czyli zerowym poziomie jak zwykle
» 15 stycznia 2020, 22:38 #2
padre: wg mnie coś na temat ostatniej akcji "that one last shot" czy coś
» 15 stycznia 2020, 22:39 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.