Watford vs Manchester United. Zapowiedź 18. kolejki Premier League

» 20 grudnia 2019, 12:46 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United meczem z Watford w ramach 18. kolejki Premier League rozpoczyna swój świąteczno-noworoczny maraton. Czerwone Diabły na przestrzeni dwóch tygodni rozegrają aż pięć spotkań.
Watford vs Manchester United. Zapowiedź 18. kolejki Premier League
» Manchester United w 18. kolejce Premier League zmierzy się na wyjeździe z Watford
Czy Twoim zdaniem Mason Greenwood powinien zacząć mecz z Watford w wyjściowym składzie?
Stawką aż 4 z 5 meczów będą ligowe punkty. Manchester United zmierzy się kolejno z: Watford (wyjazd), Newcastle (dom), Burnley (wyjazd) i Arsenalem (wyjazd). Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera muszą w tych spotkaniach myśleć o pełnej puli, jeśli chcą liczyć się w walce o TOP 4.

Kto? Watford vs Manchester United
Kiedy? 22.12.2019, 15:00
Gdzie? Vicarage Road
Sędzia? Lee Mason
Transmisja? CANAL+ SPORT


Mecz z Watford jest „na papierze” najłatwiejszym starciem, które w trakcie świąteczno-noworocznego maratonu czeka zawodników Ole Gunnara Solskjaera. Szerszenie z dorobkiem tylko 9 punktów zamykają tabelę Premier League.

Watford w obecnym sezonie ma na swoim koncie zaledwie jedno ligowe zwycięstwo. Ekipy The Hornets nie można jednak lekceważyć, bo w obecnych rozgrywkach urwali już punkty Tottenhamowi (1:1) i Arsenalowi (2:2). Piłkarze Szerszeni na pewno będą chcieli się pokazać przed Nigelem Pearsonem, który w grudniu został zatrudniony na stanowisku menadżera. To już czwarty szkoleniowiec, wliczając tymczasowego trenera Haydena Mullinsa, który prowadzi ekipę Watford w tym sezonie.

Sytuacja kadrowa:
Ole Gunnar Solskjaer na piątkowej konferencji prasowej potwierdził, że sytuacja kadrowa jego zespołu nie zmieniła się względem ostatnich tygodni. Do dyspozycji Norwega w dalszym ciągu nie będzie Paul Pogba. Francuz ćwiczy z zespołem, ale jest jeszcze daleki od meczowej formy. Coraz bliższy powrotu do gry jest Diogo Dalot. Na liście kontuzjowanych pozostają: Eric Bailly, Timothy Fosu-Mensah i Marcos Rojo.

W ekipie Watford zabraknie Jose Holebasa, Toma Cleverleya i Danny’ego Welbecka. Od dawna kontuzjowani są Sebastian Proedl i Daryl Janmaat.

Przewidywane składy:

Watford: Foster – Femenia, Cathcart, Kabasele, Mariappa – Capoue, Hughes – Deloufeu, Doucoure, Sarr – Deeney

Manchester United: De Gea – Shaw, Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka – Fred, McTominay – Rashford, Lingard, James – Martial

Przedmeczowe wypowiedzi:

Nigel Pearson – Statystyki nie kłamią, jesteśmy w bardzo trudnej sytuacji. Musimy zacząć zdobywać punkty. To jest kluczowe. Dopóki utrzymanie będzie matematycznie możliwe, będziemy ciężko pracować. Zwycięstwo nad Manchesterem United byłoby wielkim osiągnięciem. Musimy pokazać odpowiednie nastawienie i zaangażowanie.


Ole Gunnar Solskjaer – Myślę, że nasz skład jest gotowy na okres świąteczny. Pod względem fizycznym jesteśmy gotowi. Mentalnie jesteśmy w dobrym momencie, bo zanotowaliśmy kilka dobrych wyników. Stan zdrowia wielu zawodników jest dobry. Niektórzy wracają i będziemy mieli coraz większą rywalizację w składzie. To bardzo ważne i dlatego też stosujemy rotację. Piłkarze wracają do treningów i mniej więcej mamy do dyspozycji cały skład. Dobrze to widzieć. Natomiast to, kto jest już gotowy do gry w meczu, a kto nie jest, to zupełnie inna sprawa.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United i Watford do tej pory spotykali się 12 razy w Premier League. Bilans jest niemal idealny dla Czerwonych Diabłów: 11 zwycięstw i tylko 1 porażka.

– Jedyna porażka Manchesteru United z Watford w Premier League miała miejsce 18 września 2016 roku. Czerwone Diabły pod wodzą Jose Mourinho przegrały wówczas na Vicarage Road 1:3.

– Łącznie oba kluby spotykały się ze sobą we wszystkich rozgrywkach 32 razy (22 zwycięstwa Manchesteru United, 5 remisów i 5 porażek).

– Historia rywalizacji Manchesteru United i Watford sięga sezonu 1949/1950. Czerwone Diabły w meczu IV rundy Pucharu Anglii pokonały wówczas ekipę Szerszeni na Vicarage Road 1:0.

– Tylko raz w meczu Manchesteru United z Watford padł bezbramkowy remis (sezon 1983/1984).

– Sędzią w meczu na Vicarage Road będzie Lee Mason. 48-letni arbiter w tym sezonie nie prowadził jeszcze spotkania z udziałem Manchesteru United. Arbitrem VAR będzie Martin Atkinson, a asystował będzie mu Stephen Child.

– Manchester United w weekend ma szansę nadrobić dystans do czołówki, bo w 18. kolejce dojdzie do meczu Manchesteru City z Leicester oraz Tottenhamu z Chelsea, czyli zespołów, które obecnie znajdują się wyżej w tabeli od Czerwonych Diabłów.

– Marcus Rashford w ostatnim meczu z Colchester United (3:0) w Pucharze Ligi wpisał się na listę strzelców po raz czternasty w tym sezonie. Anglik tym samym pobił swój dotychczasowy najlepszy wynik strzelecki w trakcie jednego sezonu.

Spotkanie Watford vs Manchester United rozpocznie się w niedzielę 22 grudnia o godzinie 15:00. Mecz będzie transmitowany na kanale CANAL+SPORT. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Solskjaer: Manchester United nie sprzeda Pogby w styczniu
Następny news »
Premier League: Zmiany w lutowym terminarzu Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (160)


jancziii: Szczerze nie wiem co wszyscy widzą w tym Maddisonie , w meczu z city zagrał conajmniej bardzo bardzo słabo . Oglądam już któryś mecz Lester , oprócz tego że gdy drużynie idzie dobrze to i on rzeczywiście gra dobrze - nie fantastycznie nie jak world Claas , jak solidny piłkarz .

Już więcej Aston Villi daje Jack Grealish , gdzie i nas pokarał pięknym strzałem , on walczy odbiera podaje strzela , potrzeba kogoś takiego . Maddison niech zostanie w Lester . W Lester świetnie to gra Ndidi i chillwell a o Vardym nie trzeba mówić .

Proponuję obejrzeć mecze Lester i zobaczyć czy naprawdę warto rozbić bank za maddisona , wolałbym ndidiego ok
» 22 grudnia 2019, 13:54 #157
QsQs: Według mni Maddison to jest typ zawodnika w stylu Eriksena i Pogby. Sam nie za bardzo pociągnie zespół kiedy nie idze, ale jak cała drużyna dobrze funkcjonuje to on potrafi błyszczeć.
» 22 grudnia 2019, 14:05 #156
Diabelski97: Cały tydzień czekania na ten dzień, proszę o trzy punkty w ładnym stylu pod choinkę :)
» 22 grudnia 2019, 13:21 #155
RyanScholes1878: Pogby dzis nie bedzie nawet na rezerwie a we wtorek bedzie news ze ma kolejny tydzien przerwy bo mu ość utkwiła w przełyku XD
» 22 grudnia 2019, 13:15 #154
mordynator: Oby Pogba był przynajmniej na ławce
» 22 grudnia 2019, 12:26 #153
NoName222: Norwich i Brighton potrafiliśmy strzelić 3 bramki, to dlaczego mamy tego nie powtórzyć z jeszcse słabszym Watfordem? Dziś jakieś skromne 3-1 i wracamy do gry.
» 22 grudnia 2019, 12:18 #152
GGMUN6: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2019 10:31

Mam nadzieję, że dzisiaj nie będziemy się bawić w Robin Hooda i zgarniemy 3 punkty.
» 22 grudnia 2019, 10:29 #151
dlabigt23: Mandzukić podobno do Kataru . Wcale mnie to nie dziwi . Gość nie grał pół roku i wiadomo ze jest pod formą a do tego juz ma 33 lata . Szkoda ze nie zakupilismy go latem bo jeszcze wtedy chociaz trenował i był w jakimś rytmie po sezonie z Allegrim . Troche szkoda bo moglby jeszcze z rok czy dwa pograć w jakims dobrym klubie a potem odejść gdzieś do MLS albo Kataru .
» 22 grudnia 2019, 10:18 #150
Klierek7: I snajdera
» 22 grudnia 2019, 13:31 #149
Kkacper102: Świetna kolejna piłkarska niedziela:
12:30 - Atalanta - Milan
15:00 - Nasz Manchester, gra z Watfordem
17:30 - Lazio - Juve/derby Londynu
20:45 - Napoli - Sassuolo
» 22 grudnia 2019, 10:11 #148
Lingardiho9: Pięknie Atalanta gwałci Milan
» 22 grudnia 2019, 13:58 #147
Mattias: Niestety on już nie wróci. Mentalnie już nie jest piłkarzem United. Symuluje uraz i czeka aż otworzy się okienko by zwiać jak szczur tylnimi drzwiami. Wszyscy dobrze wiemy o kim mowa.
» 22 grudnia 2019, 09:48 #146
dlabigt23: Myslisz ze ktos go kupi w styczniu i wyda przynajmiej 100 mln ? watpie w to . Dlatego musi być dobra mina do złej gry . Niby wroci szczesliwy i nadal bedzie chcial tutaj grać , Solskjaer dalej bedzie go wychwalał jaki to jest wspaniały . Byle wytrzymać do lata bo juz latem nie ma innej opcji ale musi odejść nawet za te 100 mln . Liczy sie dobro klubu juz nie chodzi o pieniądze .
» 22 grudnia 2019, 10:00 #145
Diabelski97: Ciekawe czy Pogba jutro w podstawowym, pewnej wejdzie jak coś w drugiej połowie.
» 21 grudnia 2019, 21:07 #144
Lookasinho: Raczej wejdzie w końcówce
» 21 grudnia 2019, 21:19 #143
Damian5221: albo w ogóle nie zagra
» 21 grudnia 2019, 23:34 #142
Diabelski97: Myślę że nie zagra od początku a wejdzie w drugiej połowie jak będziemy męczyć bułę. Chyba że tak naprawdę jest już gotowy i zobaczymy Pawełka od początku.
» 21 grudnia 2019, 23:36 #141
GGMUN6: Mówi się, że Paweł trenuje tak na 100% dopiero od dwóch dni, więc wątpie, że zagra od początku.
» 21 grudnia 2019, 23:49 #140
Me89v2: Jeśli będzie dobry wynik to w ogóle niech nie wchodzi i nie ryzykuje. Jeśli watford będzie prowadził i zmusi nas do pozycyjnego to Pogba się przyda
» 22 grudnia 2019, 08:34 #139
Lookasinho: Live pogra jeszcze z 2 lata i znowu zaczną się platać w okolicach 4 miejsca :) nic nie trwa wiecznie szczególnie w tej drużynie. Co do mistrzostwa kiedyś wkoncu musieli je zdobyć. Do końca sezonu jeszcze daleko, ale trudno przypuszczać żeby to odpuścili i kto jak nie my może im wyrwać te "panowanie"z rąk? Już raz to zrobiliśmy
» 21 grudnia 2019, 20:46 #138
awe: to sie nazywa ból pupy... skad ty mozesz wiedziec co oni beda grac za dwa lata ? nawet jesli beda grac tak jak piszesz to pewnie beda nadal lepsi od nas w tym samym czasie... raczej nie jestes z tych co patrza na siebie tylko z tych co oceniaja do okoła
» 21 grudnia 2019, 21:00 #137
Lookasinho: Mam prawo wyrazić swoją opinię na temat każdego klubu jak i każdego użytkownika tej strony i widząc Twój komentarz wnioskuje żebyś przeniósł się na lfc pl. Żegnam i tęsknił nie będę:)
» 21 grudnia 2019, 21:05 #136
Batigol222: To chyba zależy od tego, jak długo będzie pracował u nich Klopp oraz jak będzie działał ich zarząd. W tej chwili mają właściwie kapitalną sytuację, żeby położyć podwaliny pod przyszłą potęgę klubu. Żaden z ich kluczowych piłkarzy nie ma więcej, niż 28 la(Van Dijk), mają kasę i sportowo są na szczycie. Nawet jeżeli Klopp odejdzie to raz, że pewnie będą mogli skusić jakiegoś naprawdę klasowego trenera a dwa, że nawet sprzedając jedną czy dwie swoje gwiazdy zarobią kosmiczną kasę. To już gorsza jest sytuacja City, bo oni naprawdę będą szybko potrzebować wartościowych następców dla Aguero, Silvy i Fernandihno oraz wzmocnienia obrony. Gdyby w krótkim czasie stracili np. i Guardiolę i De Bruyne to mieliby problemy, żeby to jakoś załatać.

Na razie trudno powiedzieć, jak będzie wyglądać polityka Liverpoolu. W tym sezonie nie zrobili żadnych transferów i póki co wygląda trochę na to, jak gdyby ich zarząd w ogóle nie zastanawiał się nad tym, co będzie po Kloppie i ewentualnym odejściu Mane czy Salaha.
» 21 grudnia 2019, 22:59 #135
OldFasion: Ja to nawet rozumiem rozgoryczenie, zazdrość i marzenia Lookasinho. ;)
» 21 grudnia 2019, 23:04 #134
GGMUN6: No wiem, że rozumiesz. Ty to przez kilka lat tak miałeś.
» 21 grudnia 2019, 23:19 #133
OldFasion: Dłuużej.
Dlatego teraz, gdy Liverpool wstawia trofea do gabloty jedno za drugim, moja radość jest tak wielka.
» 21 grudnia 2019, 23:31 #132
Diabelski97: Panowie po co się kłócić o takie rzeczy.. To jest futbol, cieszmy się nim.
Święta niebawem :)
» 21 grudnia 2019, 23:34 #131
Kilerek7: A ja też uważam, że Liverpool długo nie pociągnie i to nie zadna zazdrosc, bo obecnie mają swietną ekipe, a zwykła przyszłość. Żaden klub nie zdominuje ligi na lata, nie w tych czasach, w kazdej chwili taki Salah, Mane, Van Dijk czy Firmino mogą odejść do innych, gdy zgłosi się po nich Real czy Barca to wątpie by sie nie skusili, lata lecą, forma bywa różna, transfery mogą być trafione albo i nie, to zawsze jest loteria, kto wiedzial, że dany pilkarz wypali? U nas sytuacja wygląda lepiej, bo mamy młodą ekipe, swietną atmosferę. Nie robmy z Liverpoolu potęgi a z Kloppa bossa bossów, bo Guardiola miał być dominatorem a City w tym sezonie szału nie robi. Wielki Real wygrał 3xLM, a dziś z Zidanem są cieniem tego zespołu. Dla nas nastały ciężkie czasy ale znowu los sie odmieni, poczekajcie.
» 22 grudnia 2019, 01:28 #130
OldFasion: Kilerek7:

"uważam, że Liverpool długo nie pociągnie"

Zabrzmiało jakby za chwilę z Liverpoolu miało odejść pół drużyny, kasa świeciła pustkami, klub był na granicy bankructwa i degradacji do Championship.
Pisanie, że Liverpool długo nie pociągnie w sytuacji, gdy dwa lata pod rząd jest w finale LM, wygrywa trzy trofea w tym LM, drugi sezon z kolei walczy o mistrzostwo, kasa się zgadza, klub podpisuje najbardziej lukratywny kontrakt reklamowy w Anglii z Nike, ma jednego z najlepszych menadżerów na świecie, który właśnie podpisał nowy kontrakt a najbardziej interesujący, młodzi piłkarze marzą o tym by grać u Kloppa na Anfield, jest delikatnie mówiąc pochopne.
» 22 grudnia 2019, 10:51 #129
Batigol222: Kilerek7

Niby racja, ale weź pod uwagę, jaką kasę w tej chwili kosztowałby np. Van Dijk albo Mane. W tej chwili są również na absolutnym szczycie, więc pewnie mogliby ściągać nawet naprawdę topowych zawodników. Na pewno odejście Kloppa, które prędzej czy później nastąpi, to będzie dla nich cios, ale w tej chwili mają de facto idealną sytuację, żeby zapewnić sobie ciągłość na lata. Dlatego ta ich absencja na rynku transferowym jest tak dziwna. Jeżeli mają okazję brać takiego np. Sancho to w ogóle nie powinni się zastanawiać, a coś czuję, że on pójdzie gdzieś indziej, niż do Liverpoolu. Poza Arnoldem jakiejś zdolnej młodzieży też tam nie widać, więc albo ich zarząd zacznie wykładać kasę na mądre wzmacnianie kadry młodymi piłkarzami, albo faktycznie po odejściu Kloppa mogą znaleźć się trochę w pupie, ale niezupełnie, bo nawet jak stracą np. Mane i Salaha w jednym okienku, to dalej mają Alissona, Robertsona, Arnolda, Van Dijka, Fabinho, Firmino, czyli całkiem spoko ekipę, na pewno dużo lepszą, niż np. obecna kadra Arsenalu.
» 22 grudnia 2019, 13:27 #128
awe: mocno naduzywasz to prawo wyrazania opini, ale co zrobic... powinno ci byc wstyd pisac ale tacy ludzie zawsze beda, odsylasz mnie do strony LFC bo ? Nic zycze ci tylko zeby magia swiat cie sporwiadzila na ziemie tyle ;D
» 22 grudnia 2019, 14:09 #127
lukJakubowski: Jak ja nie lubię Liverpoolu.
» 21 grudnia 2019, 20:41 #126
trakol: Podobno u Daleya Blinda wykryto jakas powazna chorobe serca?? Ktos wie cos wiecej??
» 21 grudnia 2019, 20:27 #125
Lookasinho: Zapalenie mięśnia sercowego.
» 21 grudnia 2019, 20:40 #124
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2019 09:23

Uu słabo, dlugo sie po tym dochodzi do siebie, minimum 6 miesiecyno i szybko sie czlowiek meczy. Oby wrócił do zdrowia jak najszybciej, bo to nie przyjemne chorobsko.
» 22 grudnia 2019, 09:22 #123
mcscotyy: kurcze jutro trzeba wygrać najlepiej kilkoma bramkami, strasznie ciasno się robi w tabeli, a gole mogą przesądzić o miejscu...
» 21 grudnia 2019, 20:19 #122
Celt15: - Evans
- Smalling
- Blind

To ciekawe jak obrońcy, którzy u nas wyglądali jak kompletnie przeciętni, grają na topowym poziomie po odejściu z klubu. Kogoś do tej listy byście dodali?
» 21 grudnia 2019, 19:59 #121
Michal12371: Michael Keane
» 21 grudnia 2019, 20:05 #120
RememberMe: darmian
» 21 grudnia 2019, 20:09 #119
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2019 20:15

Smalling zawsze dobrze bronił. Ole nie chce go w drużynie bo jest tragiczny w wyprowadzaniu piłki. Blind z kolei odwrotnie.

Evans gra chyba pierwszy dobry sezon odkąd od nas odszedł. Przez ostatnie lata nikt o nim nie pamiętał. Nie przesadzajmy.
» 21 grudnia 2019, 20:12 #118
kolokolo98: Chris Smalling w tym sezonie jest najlepszym stoperem w Europie na podstawie statystyk WhoScored. Jego ocena wynosi 7.48. Dalsze miejsca:
2. Virgil Van Dijk 7.39
3. Caglar Soyuncu 7.22
4. Thiago Silva 7.20
(Dane zawodników, którzy rozegrali więcej niż 9 meczów).
» 21 grudnia 2019, 19:34 #117
Nubeq: Fajna ciekawostką ale statystycznie to i Mustafi wyglądał lepiej niż Virgil van Dijk.
» 21 grudnia 2019, 19:39 #116
kolokolo98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2019 19:49

Nubeq ta statystyka była bardzo tendencyjna i specjalnie chciała w zabawny sposób pokazać van Dijka w gorszym świetle niż Mustafiego. WhoScored to już bardzo rozbudowana i obiektywna baza danych, chociaż wiadomo że statystyki nie oddają zawsze wszystkiego.
» 21 grudnia 2019, 19:43 #115
Strzelec: Fajna ciekawostka. Nie wzorowałbym kto jest lepszy tymi statystykami.
» 21 grudnia 2019, 19:58 #114
kolokolo98: Strzelec ja też nie, chociaż ciekawe, ze Smalling którego wiekszosc z nas chciała się pozbyć, notuje taki dobry sezon.
» 21 grudnia 2019, 20:03 #113
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2019 20:23

Smalling u nas dobrze grał. W Romie dobrze rozumie się z Mancinim. Serie A jest troche mniej wymagająca. Dobrze czuje się w Rzymie. Niektórzy piłkarze potrzebują zmiany by grać lepiej.
» 21 grudnia 2019, 20:18 #112
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2019 19:13

Ważne by jutro pomoc zagrała dobrze. Z Brighton jakoś udało nam się wygrać 3-1. Jeśli pomoc zagra dobrze, a Rash i Martial nie będą wszystkich okazji marnować to może coś strzelimy. Jeśli kupimy tego Haalanda to może po dośrodkowaniach będziemy coś strzelać.
» 21 grudnia 2019, 19:12 #111
GGMUN6: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2019 19:04

Chilwell bardzo zawodnik, bije od niego pewność siebie.
» 21 grudnia 2019, 19:04 #110
GGMUN6: *Bardzo fajny zawodnik
» 21 grudnia 2019, 19:09 #109
mcscotyy: chilwella chciałbym w MU dobry zawodnik który umie strzelić oraz dobrze podać, kupić w zestawie z Maddisonem ;)
» 21 grudnia 2019, 20:17 #108
Diabelski97: Pięknie Leicester !

Pierwsza kontra i gol :)
» 21 grudnia 2019, 18:54 #107
Michux3: Vardy :)
» 21 grudnia 2019, 18:52 #106
pilchu: City jest w dołku, kontuzje ich wykończyły. Niby ławka rezerwowych na tyle mocna, że druga jedenastkę można zrobić i walczyć o puchary w PL, ale coś tam się popsuło. Widać brak Sane, który był bardzo mocnym punktem w zeszłym sezonie. Stoperze złapali kontuzje, Fernandinho musi grać za stopera i druga linia nie jest już monolitem.
» 21 grudnia 2019, 18:55 #105
LowcaBramek: City w dołku xDDD 13 sytuacji bramkowych 8 strzalow celnych, Leicester wychwalane w tym sezonie nie istnieje na boisku.
Problemem city jest defensywa. Ciagle zmiany na pozycji LO, kontuzja Laporte'a, slaba forma Otamendiego i Stonesa.
Gdyby nie to City pewnie mialoby straty do Liverpoolu ale moze rzedu 5-6pkt.
Ogolnie to uwazam ze walka o mistrzostwo wcale sie jeszcze nie skonczyla
» 21 grudnia 2019, 19:24 #104
pilchu: City gra zauważalnie słabiej niż w dwóch poprzednich sezonach. Nie twierdzę, że są słabi i odpadli z walki o tytuł. Pokazali, zwłaszcza w drugiej części poprzedniego sezonu, że potrafią grać kapitalne i niszczyć przeciwników. Byli przy tym świetni w defensywie. W tym sezonie grają słabo zwłaszcza w obronie, a w ataku potrzebują więcej sytuacji żeby strzelić gola.
» 21 grudnia 2019, 23:53 #103
Lookasinho: Co oglądacie? Flamengo Live czy City Leicester
» 21 grudnia 2019, 18:36 #102
GGMUN6: City Leicester
» 21 grudnia 2019, 18:37 #101
Lookasinho: Flamengo postawiło się Live. Dawno nie widziałem drużyny która z nimi tak elegancko gra piłka. Może coś z tego wyjdzie :)
» 21 grudnia 2019, 19:02 #100
GGMUN6: Kadra na Watford:

De Gea, Romero, Grant

Shaw, Wan-Bissaka, Young, Lindelof, Williams, Tuanzebe, Maguire

Lingard, Pogba, Fred, McTominay, Pereira, Matic

James, Greenwood, Martial, Rashford
» 21 grudnia 2019, 18:32 #99
marchewa11: Jak tego nie wygrają to mogą się pożegnać z top 4 i będą walczyć o top 6 ale jak będę zaliczać remisy to też będzie ciężko.
» 21 grudnia 2019, 18:25 #98
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2019 17:56

Pogba jest w kadrze meczowej, oj przydałby się..
» 21 grudnia 2019, 17:56 #97
izbinho: Gdzie info o kadrze ?
» 21 grudnia 2019, 18:00 #96
Diabelski97: W necie przeczytałem, źródło MEN
» 21 grudnia 2019, 18:00 #95
rreddevilss: Grealish w styczniu powinien sie u nas zameldowac
» 21 grudnia 2019, 17:53 #94
SickRabbit: razem z Ingsem :p
» 21 grudnia 2019, 18:24 #93
SickRabbit: Może by tak się zainteresowali Ingsem bo ma 27 lat i byłby idealny do rotacji z Martialem.
» 21 grudnia 2019, 17:51 #92
MattAlves: Watford strzelił na swoim stadionie zaledwie 4 bramki w 8 meczach.
Czerwone Diabły nie zachowały czystego konta na wyjeździe w PL od meczu z Fulham 0:3 (9 luty) czyli od 13 spotkań.
» 21 grudnia 2019, 16:40 #91
Diabelski97: Z Liverpoolem mogli spokojnie strzelić kilka bramek ale to co robili przy wykończeniu to kabaret. Ja nie nastawiam się na spacerek bo zapewne staną całym zespołem w swoim polu karnym i będzie męczenie buły.
Chciałbym jednak być pozytywnie zaskoczony.
» 21 grudnia 2019, 16:52 #90
MattAlves: Więc pewnie nam coś strzelą. Pearson to dobry trener i myślę że wyciągnie ich ze strefy spadkowej. Skończy się jakoś męczarnią w stylu 1:2, 2:3. Najważniejsze to nie dać plamy jak tydzień temu bo jest szansa podgonić Chelsea.
» 21 grudnia 2019, 17:25 #89
Diabelred: Mourinho w Tottenhamie, Ancelotti w Evertonie jeszcze 4-5 lat temu takie informacje mozna by bylo potraktowac jako primaaprilisowy zart badz chec podbicia klikalnosci gazety, a to jest rzeczywistosc. :O
» 21 grudnia 2019, 15:24 #88
Veron: a który klub z SA czy LL stać na opłacenie ich pensji i zachcianki transferowe?
własne taki Everton potrafi wydać w okienko tyle co Juve czy Atletico, tylko wyników nie było

bardzo dobrze dla ligi, że właściciele zaczynają teraz budować zespoły od trenerów a nie od wydawania kasy na pałę
» 21 grudnia 2019, 16:17 #87
GGMUN6: Ten Duncan Ferguson to śmieszny gość.
Teraz wędka Tosuna i za niego Kean.
» 21 grudnia 2019, 15:08 #86
Diabelski97: Co za okropny mecz, myślałem że gorszego widowiska od meczu West Ham-Arsenal nie zobaczę, a jednak.
» 21 grudnia 2019, 14:21 #85
GGMUN6: No masakra. Ale nie ma co się dziwić, grają dzisiaj dwie fatalne drużyny.
» 21 grudnia 2019, 14:24 #84
Diabelski97: Everton w meczu z Chelsea i z Nami wyglądał o niebo lepiej, chyba presja ich zabija bo wiedzą że Carlo siedzi na trybunach.
» 21 grudnia 2019, 14:26 #83
awe: a czy ty nie dawno nie pisales, ze Everton z nami nic nie gral i byl slaby i nieslusznie Untied stracilo pkt ? ;D
» 21 grudnia 2019, 14:28 #82
GGMUN6: Z nami zagrali bardzo bardzo słabo. Punkt wywalczyli, jedną akcją i to bardzo kontrowersyjną.
» 21 grudnia 2019, 14:29 #81
Diabelski97: Nie.
Pisałem że ten remis boli przez decyzję sędziego na varze.
» 21 grudnia 2019, 14:30 #80
Diabelski97: Porównując dzisiejszy Everton do Evertonu w meczu z Nami to jest moim zdaniem przepaść. Straszny chaos dzisiaj panuje.
» 21 grudnia 2019, 14:31 #79
Strzelec: Może by tak na10 sprowadzić Lorenzo Pellegriniego z Romy. Całkiem nieźle radzi sobie w tym sezonie.
» 21 grudnia 2019, 13:58 #78
Bylak: Miałem go w FM19, dobry grajek.
» 21 grudnia 2019, 15:43 #77
Kkacper102: Arsenal to mem roku. Aubameyang kapitanem, który krytykuje wszystko co związane z Arsenalem. Carletto w Evertonie i co... Oni liczą że Carletto po znajomości ściągnie im kogoś? Za to jak potraktowali Fergusona powinni wylecieć z hukiem z tej ligi. Ancelotti tu nic nie w skóra.
» 21 grudnia 2019, 13:36 #76
awe: o co chodzi z sir Alexem Fergusonem?
» 21 grudnia 2019, 14:30 #75
Dexxter: Awe błagam Cię... serio?
» 21 grudnia 2019, 14:31 #74
awe: Serio... Chyba ze to chodzi o syna Fergusona i to takie wielkie poruszenie to sorry, nie zyje takimi rzeczami
» 21 grudnia 2019, 14:57 #73
Strzelec: @Awe
Duncan Ferguson to nie syn Sir Alexa
» 21 grudnia 2019, 15:08 #72
awe: to juz w ogole meksyk ;D
» 21 grudnia 2019, 15:49 #71
Ciechanek: "Nie w skóra"
AAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
» 21 grudnia 2019, 16:34 #70
is200second: Carlo w Evertonie. Świat się kończy. Trener z takimi papierami idzie ratować klub przed spadkiem zamiast grać o najwyższe cele.
» 21 grudnia 2019, 12:48 #69
Diabelski97: Przed rozpoczęciem sezonu ludzie stawiali Everton jako kandydata do top 6, kadrę mają dobrą a Everton jako klub to wielka marka, Manchester United - Liverpool-Arsenal-Everton (według kolejności) to kluby z największą ilością zdobytych mistrzostw w Anglii.
» 21 grudnia 2019, 13:15 #68
Spadkobierca: A ja z kolei mam przeczucie, że Carlo to już przeszłość, a Everton będzie wciąż pikował w dół z nim.
» 21 grudnia 2019, 13:20 #67
MadUTD: Po pierwsze to idzie za nie mala kase, 9 mln funtow na rok i z wlascicielami gotowymi wylozyc kase na transfery, plus do tego nowa infrastruktura.
» 21 grudnia 2019, 13:28 #66
pawelisto2: Akurat to jest duży błąd. Duncan powinien zostać w Evertonie, tam jest potrzeby ktoś z jajami, bo piłkarze mają umiejętości, ale poza Richarlisonem i ewentualnie młodziutkim Daviesem brakuje tam charakteru. Duncan takowy mógłby wpoić, Ancelotti poza nazwiskiem aktualnie nie ma tej iskry - według mnie oczywiście.

Co do Arsenalu to oni się dziwią, że tam jest taki burdel skoro Mustafi po kilku dobrych meczach dalej jest niżej w hierarchii niż Luiz przez którego stracili już spokojnie z 9 punktów.
Lacazette, najlepszy piłkarz zeszłego sezonu na ławce kosztem Smitha na którego nawet ja rozkładam ręce sprzed telewizora, bo co kontakt to strata.

Szkoda, bo Arsenal akurat to naprawdę zespół, którego ciężko nie darzyć szacunkiem za te wszystkie batalie z Wegnerem.
» 21 grudnia 2019, 13:34 #65
Wave: Nizej niz teraz Evertonowi sie juz nie da, my z van Gaalem, Mou przechodzilismy juz przez wielkie nazwiska na lawce trenerskiej, oczekiwania sa duze potem rzeczywistosc weryfikuje , ten Ferguson nie wyglada u nich zle
» 21 grudnia 2019, 13:38 #64
awe: Spadkobierca Carlo to nie przeszlosc, ale Everton tak... ciezko mu bedzie, tam w ogole jakes jakis rozpierdziel, dziwne transfery dziwana polityka
» 21 grudnia 2019, 15:50 #63
Magik1990MU: OFFTOP:

potrzebuję porady: chcę wrzucić do kuponu Everton-Arsenal i chcę zagrać albo BTS (obie strzelą), albo Everton lub remis. Co lepsze?
» 21 grudnia 2019, 12:35 #62
is200second: Ja bym dał obie strzela. Obie drużyny maja świeżo nowych trenerów. Może być ciekawie.
» 21 grudnia 2019, 12:46 #61
Kkacper102: Świeżo nowych którzy nie siedzą na ławce nawet.
» 21 grudnia 2019, 13:37 #60
kamtor: A moze draxler z psg na srodek pola i za nie duzo kwote mozna by bylo go wyciagnac z paryza
» 20 grudnia 2019, 21:58 #59
Klierek7: Brał bym pogbe tez spoko grajek do środka
» 21 grudnia 2019, 03:18 #58
Blau: Rashford - dużo do poprawy, ale w końcu zaczyna przypominać zawodnika aspirującego do światowego topu.

McTominay - lider środka pola, zawodnik, który w niecały rok został niemal najważniejszym piłkarzem w drużynie.

Wan-Bissaka - w ofensywie dużo do poprawy, ale w defensywie jest jednym z najlepszych na świecie. Jeśli chodzi o pojedynki 1v1 zaryzykuje stwierdzeniem, że najlepszy.

Maguire - wniósł spokój do naszej defensywy. Nie jest bezbłędny, ale w końcu nie dostaję ataku paniki jak widzę akcje przeciwnika. Świetnie wyprowadza piłkę z własnej połowy.

Myślę, że na dzień dzisiejszy jest to absolutny trzon drużyny. Każdy z tych piłkarzy z powodzeniem mógłby walczyć o pierwszy skład w większości klubów na świecie.

De Gea - z najlepszego bramkarza na świecie stał się "tylko" bardzo dobrym. Wciąż genialny na lini bramkowej, ale oprócz słabej gry na przedpolu doszły mu okazyjne babole.

Lindelof - zawodnik bardzo nierówny. Potrafi zagrać świetnie spotkanie, by w następnym zrobić babola i przyczynić się do straty bramki. Niemniej jednak jego długich podań nie powstydziłby się sam Pirlo.

Martial - widać poprawę względem poprzednich sezonów, ale to wciąż nie tego od niego oczekujemy. Raz zagra dobrze, raz tragicznie.

James - wielka niespodzianka. Szybko przyzwyczaił się do gry na prawym skrzydle i mimo że statystyki ma kiepskie to i tak w każdym meczu się wyróżnia.

To taka moja mała opinia na temat poszczególnych zawodników. To właśnie w nich upatruje kandydatów na budowę nowego United. Brakuje jeszcze paru elementów, ale Ole z pewnością ma już podwaliny na naprawdę fajną drużynę.
» 20 grudnia 2019, 21:46 #57
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2019 21:57

Zgadzam się w większość aczkolwiek Lindelof poza pierwszymi meczami w sezonie trzyma teraz równy, dobry poziom, James 3 gole plus 5 asyst w Premier League a nie ma jeszcze połowy sezonu, jak na pierwszy sezon to chłopak świetnie sobie radzi, zwłaszcza że chłopak zasuwa pełne 90 minut i gdyby koledzy z boiska lepiej wykorzystywali swoje szanse to jego asysty byłyby na jeszcze lepszym poziomie.
» 20 grudnia 2019, 21:55 #56
Diabelski97: W większości *
» 20 grudnia 2019, 21:58 #55
Viral: Nie wiem moze zostane zjechany i zmieniony w gruz przez devilpage ale uwazam ze gdyby nie hejt na jonesa to byl by aktualnie jednym z najlepszych angielskich obrońców
» 20 grudnia 2019, 18:37 #54
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2019 18:47

Jones swego czasu był o wiele lepszy, był wtedy nawet podstawowym stoperem w reprezentacji, ogólnie szkoda że ludzie go tak hejtują.
» 20 grudnia 2019, 18:46 #53
SzarimMusty: Nope... Hejt hejtem ale kibice czy komentatorzy nie mają zbyt wiele wspólnego z jego częstymi kontuzjami.
» 20 grudnia 2019, 18:48 #52
Viral: Prawda ale hejt tez robi swoje
» 20 grudnia 2019, 18:49 #51
RedsFan: Szczerze to szkoda Jonsa bo kontuzje zniszczyły mu karierę, a przez swoje miny jest bardziej kojarzony z memami niz dobra gra. Pewnie jakby grał bez przerw na kontuzje bylby o klase lepszy.
» 20 grudnia 2019, 19:40 #50
mikon70: Jonesa zniszczyły kontuzje to po pierwsze. Po drugie grając na takim poziomie, w takim klubie i w takiej lidze musisz być gotowy na ogromną presję.
» 20 grudnia 2019, 20:01 #49
mycka86: Z pewnością to, że nie został topowym piłkarzem jest winą przypadkowych ludzi na randomowych forach. Oprócz tego winą należy obarczyc czarną magię i laleczki voodoo.
» 20 grudnia 2019, 21:28 #48
mikon70: Chemik zgadzam się z tobą w 100 procentach. Żal to może być Juana Maty, który niestety swoimi atutami nie może się popisać, kiedy w United ciagle się zmieniają koncepcje gry, a atak pozycyjny niestety od paru lat leży...
» 20 grudnia 2019, 22:17 #47
Sideswipe: Nic głupszego chyba nie przeczytam niż ten post virala do świąt
» 21 grudnia 2019, 01:22 #46
Bylak: Ten Halaand już wylądował?
» 20 grudnia 2019, 18:22 #45
Diabelski97: Chodzą plotki że wsiadł do tego samolotu co Bruno Fernandes
» 20 grudnia 2019, 18:26 #44
Sancho: Już jadą do Carrington razem z Sneijderem. Podobno podwozi ich Gaitan
» 20 grudnia 2019, 18:35 #43
Strzelec: Poleciał jeszcze do Dortmundu po Jadona Sancho
» 20 grudnia 2019, 18:51 #42
Kkacper102: Panowie z ostatniej chwili, Haaland wylądował już i jedzie do Carrington, a w samolocie lecącym wprost do Manchesteru znajduje się Kai Havertz
» 20 grudnia 2019, 19:19 #41
Bylak: Ty tak na serio?
» 20 grudnia 2019, 20:33 #40
N17: Pilotem samolotu jest Huntelaar
» 21 grudnia 2019, 12:40 #39
awe: Jeszcze Ronaldo przy glowce w osatnim meczu tak wysoko skoczyl, ze wskoczyl do tego samolotu
» 21 grudnia 2019, 14:32 #38
PogbaKingOfMANU: Mino Raiola potwierdził: "Pogba chce zostać w United!" :D
» 20 grudnia 2019, 16:08 #37
Strzelec: To nic nie znaczy. Powiedział tak, żeby nie leciał na Pogbe hejt.
» 20 grudnia 2019, 16:15 #36
vanantgaal: Niestety nikt za te pieniądze, które chcemy go nie kupi. Nikt nie da mu takich warunków jak ma w MU. Bardzo dobre pieniądze za nie robienie niczego. Raiola jest mendą ale nie jest głupi. Wie, że pogbuś nigdzie tak dobrze nie będzie miał.
» 20 grudnia 2019, 16:26 #35
zeetkaes: A może tak powiedział żeby podbić cenę
» 20 grudnia 2019, 16:32 #34
Kkacper102: Ahh te wasze teorie spiskowe...
» 20 grudnia 2019, 16:39 #33
is200second: No i co w tym dziwnego? Ten zespół naprawdę ma potencjał. Pogba z dobrze zabezpieczającym tyły defensywnym pomocnikiem i dycha o profilu takiego Coutinho, naprawdę może wiele jeszcze zaoferować. Ofensywa w postaci Rasha i Martiala a do nich dobry prawoskrzydlowy to może być świetna sprawa. Douglas Costa gra bardzo mało w Juve. Może warto ściągnąć kogoś o takim profilu z lewa noga.
» 20 grudnia 2019, 17:45 #32
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2019 18:07

Pogba jedyne co może zaoferować to pieniądze z jego sprzedaży.

Paul w czerwcu mówił, że "potrzebuje nowych wyzwań", w lipcu Raiola otwarcie powiedział, że "wszyscy w klubie wiedzą o chęciu odejścia Pogby".

Później po kilku meczach nowego sezonu przyszła mistyczna kontuzja kostki, która uniemożliwia mu grę przez 4 miesiące (?!).

W końcu Ole powiedział wprost, że w styczniu go nie sprzedadzą i nagle tego samego dnia pojawia się informacja jaki to Paul jest szczęśliwy w Manchesterze i czego to on z nami nie chce wygrać. Śmiech na sali.
» 20 grudnia 2019, 18:06 #31
SzarimMusty: Kontuzja stawu skokowego to nie fraszka ale dla mnie Paul skacząc na weselu tylko zaprzecza swojej kontuzji. Niestety i gra w kosza i taniec obciążają staw skokowy i kostkę. Oczywiście te czynności nie są tak niebezpieczne jak zwykły wślizg ale... także nie są wskazane.

PS. Bale przy podobnej kontuzji pauzował porównywalny czas.
» 20 grudnia 2019, 19:01 #30
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2019 21:37

2 miesiące miał nogę usztywniona w ortezie. Więc nie taka mistyczna. Aczkolwiek miesiąc temu wrzucał filmiki z gry w kosza czy jak robi sprint i skacze jak młoda sarenka po Dubaju, więc chyba mógł wrócić do treningów wcześniej niż... Kilka dni temu. Chyba Pogba i gruby zdali sobie sprawę, że transfer załatwia dopiero w lato, więc czas kończyć wakacje, bo niedługo nie będzie chętnych na zakup i powołania na euro też mogłoby zabraknac.
» 20 grudnia 2019, 21:34 #29
Batigol222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2019 16:03

To będzie trudny mecz. Prawda jest, że kiedy rywal się zamyka to gra United przypomina walenie głową w mur. Fakt, że z Liverpoolem Watford zagrał dosyć odważnie, ale co mieli do stracenia grając z maszyną Kloppa na Anfield? Myślę, że z United za wszelką cenę będą chcieli urwać chociaż jeden punkt, przez co zagrają inaczej. Jeżeli w tym sezonie ma być TOP4 to koniecznie już zimą musi przyjść ktoś kreatywny do ofensywy: Sancho albo młody Chiesa. Przydałby się jeszcze jakiś boczny obrońca, który zaliczy chociaż 5 asyst w sezonie. Wan Bissaka jest kapitalny w odbiorze, szybki i fajnie drybluje, ale te jego wrzutki to jest straszna nędza. Shaw to zawodnik nawet nie na Everton, bo taki Digne go wciąga nosem.

Niektórzy tutaj cieszą się tym Wernerem, ale w meczu z Borussią gość był całkowicie zneutralizowany dopóki rywal dobrze grał w obronie i zagęszczał pole gry. Lipsk grał bardzo podobnie a mimo tego Sancho kilka razy zdołał sobie zrobić trochę miejsca na boisku, nawinąć rywala nawet w środku pola, dobrze podać. Zawodnik o takim profilu jest obecnie potrzebny United plus oczywiście środkowy pomocnik z otwierającym podaniem i przeglądem pola.
» 20 grudnia 2019, 16:01 #28
Diabelski97: Z Shawem trochę Cię poniosło aczkolwiek chciałbym częściej widzieć Williamsa od początku.
» 20 grudnia 2019, 16:22 #27
IMMM: Kolejny który ma swoją agende do Shawa xD
Nie żeby w ostatnich dwóch meczach swoimi wślizgami nas ratował od utraty bramek...
» 20 grudnia 2019, 17:42 #26
Batigol222: Shaw w tym oraz poprzednim sezonie: 36 występów i 4 asysty
Wan Bissaka: 50 występów i 3 asysty
Roberston: 53 występy i 16 asyst
Arnold: 46 występów i 18 asyst

Doszukiwanie problemów z kreatywnością United tylko w środku pola albo ofensywie to błąd. Boczni obrońcy też są o wiele mniej produktywni, niż powinni być. Wan Bissaka jest młody i niewątpliwie ma ogromny potencjał, więc próby zastępowania go kimś innym nie miałyby sensu. Ale Shaw jak najbardziej mógłby odejść albo być rezerwowym.
» 20 grudnia 2019, 18:33 #25
Blau: Ludzie chyba zapominają, że Shaw jest wciąż młodym graczem. On ma 24 lata, więc jest starszy tylko o 2 lata od AWB.
» 20 grudnia 2019, 18:38 #24
Batigol222: Nawet taki Mendy w City w poprzednim sezonie zaliczył 5 asyst a zagrał w 10 meczach.
» 20 grudnia 2019, 18:38 #23
Batigol222: Arnold też jest młody, Robertson kilka miesięcy starszy, niż Shaw.
» 20 grudnia 2019, 18:42 #22
IMMM: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2019 15:58

Liverpool gra zupełnie innym ustawieniem niż my, ma zupełnie inną taktykę niż my, więc te porównania zupełnie z pupy. U nich gra się wysoki pressing i boczni obrońcy to są wręcz wahadłowi, grają baaardzo wysoko na boisku także nic dziwnego że nabijają lepsze statystyki. No i 36 występów nie jest równe 50/56. Wybacz ale takie suche patrzenie na football wyłącznie po statystykach sugeruje, że masz nikłe pojęcie o piłce.
» 21 grudnia 2019, 15:56 #21
IMMM: Masz rację co do tego, że problem z kreatywnością nie jest wynikiem tylko i wyłącznie środka pola, modern football wymaga żeby boczni obrońcy też mieli udział w ofensywie. Jednak to nie jest ich główne zadanie, oni mają przede wszystkim zniwelować zagrożenie że strony skrzydłowych przeciwnika. A później skupiać się na angażowaniu w ofensywę. Głównym naszym problemem jest brak kreatywnej "10".
Jasne że Shaw nie jest najlepszym piłkarzem na świecie na swojej pozycji, ale jest solidny, a w naszym klubie potrzeba wzmocnień jak na gwałt na innych pozycjach...
» 21 grudnia 2019, 16:04 #20
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2019 15:24

W niedzielę obowiązkowo trzy punkty, Watford zagrał dobre spotkanie z Liverpoolem i nie można ich lekceważyć. Idealnie gdyby Totki zremisował z Chelsea chociaż Totki pewnie wygrają.
» 20 grudnia 2019, 15:24 #19
kckMU: Nawet jak wygrają to dobrze. Wtedy będziemy mieć tylko po 1 punkcie i do nich i do Chelsea. O ile nie zrobimy sami 2:2 w naszym stylu.
» 20 grudnia 2019, 16:00 #18
sirtomas: Mam nadzieję, że Będą bici ,będą leżeć, będą płakać:)
» 20 grudnia 2019, 15:14 #17
Diabelski97: .. Kelnerzy.. ;)
» 20 grudnia 2019, 15:15 #16
GGMUN6: Widzieliście tą wypowiedź Raioli na temat Pogby i Manchesteru United?
» 20 grudnia 2019, 15:05 #15
Diabelski97: Nie, co znowu odwalił?
» 20 grudnia 2019, 15:13 #14
GGMUN6: transfery.info/aktualnosci/manchester-united-raiola-szczerze-o-sytuacji-pogby/131732
» 20 grudnia 2019, 15:18 #13
Strzelec: Powiedział, że Paul jest szczęśliwy w United i chce odnieść sukces z Man Utd. I dodał że Manchester United potrzebuje dyrektora sportowego.
» 20 grudnia 2019, 15:18 #12
Diabelski97: Ciekawe..
» 20 grudnia 2019, 15:20 #11
Blau: Szkoda, że Solskjaer zapewnił, że nie sprzeda go w styczniu. Mam nadzieję, że w lato obędzie się bez telenoweli i z początkiem lipca już Pogba będzie gdzie indziej.
» 20 grudnia 2019, 15:37 #10
PogbaKingOfMANU: Widziałem i to najpiękniejsze słowa na temat Pogby w ostatnim czasie. I to od kogoś z jego środowiska.
» 20 grudnia 2019, 16:10 #9
waletpl: Nie ma chętnych do wywalenia konkretnej kasy za PP, to co miał powiedzieć?
» 20 grudnia 2019, 17:04 #8
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2019 19:50

Brak klubu który by go wziął za duże pieniądze, plus brak checi United do sprzedaży, doprowadziły do tego, że trzeba teraz ocieplic wizerunk pana piłkarza. . Ciekawe co powie jeżeli dojdzie do transferu :)
» 20 grudnia 2019, 19:47 #7
Veron: czy tylko ja zauważyłem, że nasz zespół wygląda trochę tak:
4 obrońców, przed nimi 2 ŚPD, którzy mało grają na ryzyku, na 10 biega bez celu Lingard lub truchta Mata i 3 napastników do których jest jak najszybciej dostarczana piłka i niech oni się martwią?
nawet ten pozer by się obecnie przydał, a taki ktoś jak Eriksen, który połączy te wszystkie formacje to lek na całe zło
» 20 grudnia 2019, 13:20 #6
kckMU: Tak to właśnie wygląda. Ale jest jeden plus - Fred i McT wyglądają na duet, który da wolność światowej klasy ofensywnemu pomocnikowi.
» 20 grudnia 2019, 14:12 #5
oldfashioned: Pogba/pozer nie jest nawet gumowym czołgiem Pattona.
» 20 grudnia 2019, 14:19 #4
Batigol222: W spotkaniach z zespołami, które atakują i wystawiają się na kontry to całkiem fajnie wygląda, zwłaszcza jeżeli trener rywala wyłoży się ze składem tak, jak Guardiola w derbach. Problem w tym, że taka taktyka nie będzie działać z zespołami grającymi defensywnie. Fakt, Real Mourinho też nie za bardzo umiał w atak pozycyjny, ale to zupełnie inne realia, zwłaszcza, że oni te kontry bardzo często wyprowadzali odbierając piłkę już na połowie rywala.
» 20 grudnia 2019, 16:05 #3
Diabelski97: Po internecie lata ciekawa tabela która pokazuje że od przejęcia United przez Solskjaera tylko Liverpool, City i Leicester lepiej punktuje. Chyba nie najgorzej jak na klub w przebudowie.
» 20 grudnia 2019, 13:16 #2
Seszele: Zgadza się.
Podejrzewam, że z Kloppem albo Guardiolą i takim zarządem z genialną polityką transferową to by nawet więcej nie zdziałali.
» 20 grudnia 2019, 15:15 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.