Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

8 piłkarzy na liście życzeń Manchesteru United

» 17 listopada 2019, 09:11 - Autor: matheo - źródło: The Mirror
Ole Gunnar Solskjaer przygotował skróconą listę ośmiu zawodników, których chętnie zobaczyłby w Manchesterze United – czytamy w dzienniku The Mirror.
8 piłkarzy na liście życzeń Manchesteru United
» James Maddison od dawna jest przymierzany do Manchesteru United
Norweski menadżer wzmocnień chciałby dokonać w styczniowym okienku, choć wiadomo, że o transfery czołowych zawodników będzie wtedy niezwykle trudno.

Angielska prasa w ostatnich tygodniach sporo spekuluje na temat transferu Mario Mandzukicia z Juventusu. Chorwat miałby wzmocnić siłę ofensywną Manchesteru United, po tym jak klub nie znalazł latem następców Romelu Lukaku i Alexisa Sancheza.

Na liście życzeń Czerwonych Diabłów znajdują się także Jadon Sancho z Borussii Dortmund i Erling Haaland z RB Salzburg. Na tych piłkarzy Manchester United ma przeznaczyć około 200 milionów funtów.

Priorytetem dla Ole Gunnara Solskjaera jest pozyskiwanie młodych i utalentowanych zawodników. To dlatego klub z Old Trafford obserwuje Jamesa Maddisona z Leicester City oraz Declana Rice’a z West Hamu United.

Z klubem z Old Trafford łączony jest także Moussa Dembele z Lyonu oraz nieco bardziej doświadczony Callum Wilson z Bournemouth. Czerwone Diabły mają także uważnie obserwować Johna McGinna i Jacka Grealisha z Aston Villi.

Wspominani zawodnicy są „długofalowymi” celami transferowymi Manchesteru United. Jeśli jednak któryś piłkarz będzie dostępny zimą, to Czerwone Diabły chętnie dobiją targu już w styczniowym oknie transferowym.

CELE TRANSFEROWE MANCHESTERU UNITED:
Jadon Sancho (Borussia Dortmund) – 100 milionów funtów
Erling Haaland (Red Bull Salzburg) – 80 milionów funtów
James Maddison (Leicester) – 60 milionów funtów
Declan Rice (West Ham) – 45 milionów funtów
Callum Wilson (Bournemouth) – 30 milionów funtów
Moussa Dembele (Olympique Lyon) – 40 milionów funtów
John McGinn (Aston Villa) – 20 milionów funtów
Jack Grealish (Aston Villa) – 40 milionów funtów


TAGI


« Poprzedni news
Real Madryt chce dobić targu z Manchesterem United w sprawie Bale’a i Pogby
Następny news »
Williams ostrą grą zaimponował doświadczonym piłkarzom United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (181)


Strzelec: Gdy Mou robił transfery i grały fatalnie to wszyscy pisali, że to nie transfery Mourinho tylko Eda teraz Ole zrobił fenomenalne transfery to oczywiście to nie są jego transfery.
» 20 listopada 2019, 14:36 #176
kckMU: Obiektywnie - chciał Maguire'a i Perisica, dostał Freda.

Ole dostał 3 która na pewno chciał, w tym właśnie Harry'ego. I nawet nie miał problemu z wywaleniem Roma i Alexisa, więc widać że Ed działa naprawdę mocno dla Solszy.
» 20 listopada 2019, 14:51 #175
rizx: Mam nadzieję, że Jose zostanie ciepło przywitany na OT, ale kibice pokażą, że to Ole teraz rządzi w Manchesterze i to jego nazwisko będzie skandowane
» 20 listopada 2019, 13:47 #174
Paps: Bardzo jestem ciekaw czy Mou szybko odcisnie swoj styl na Totkach i koguty zaczna grac dosc defensywna pilke :P Swoja droga fajnie,ze wrocil,doda to jeszcze wiecej uroku tej lidze,bo jednak Jose to gosc z jajami i charyzma :)
» 20 listopada 2019, 12:07 #173
trance: To samo pomyślałem gdy tylko wieść obiegła świat :) Zobaczymy :)
» 20 listopada 2019, 12:32 #172
kckMU: Tottenham zainauguruje kolejkę na stadionie West Hamu o 13:30. Nie można przegapić :D
» 20 listopada 2019, 11:51 #171
KacperskyMu: Koniecznie trzeba zobaczyć
» 20 listopada 2019, 14:43 #170
GGMUN6: Mówicie, że Mou zrobi wszystko aby pokinać nas na OT.
A właśnie nasi też zrobią wszystko by zwyciężyć z Jose. Nawet Pogba jak zagra, to gość coś mi się wydaję, że da maksa z siebie w tym meczu.
» 20 listopada 2019, 11:35 #169
Muzyk07: Powiem tak mogę się założyć że Mou zdobędzie ligę mistrzów lub mistrza ale też mogę się założyć o to że za 3 lub 2 lata znowu wyleci tak jak to miało w każdym jego klubie
» 20 listopada 2019, 11:11 #168
mycka86: Jeśli Poche nie obejmie teraz Bayernu, to ja nic z tego wszystkiego nie rozumiem.
» 20 listopada 2019, 11:00 #167
Glory1878: Życzę Mourinho powodzenia, nawet wygrania ligi w tym sezonie liverpul niech poczeka na swój sezon.
» 20 listopada 2019, 10:15 #166
Ybov: Jose Mourinho 2015
"I could never manage Tottenham... I love Chelsea fans to mouch!".

22.12.2019 - Mecz Tottkow u siebie z Chelsea XDD
» 20 listopada 2019, 09:51 #165
jassaj: z jednej strony to tylko futbol i każdy przeciętnie rozwinięty intelektualnie człowiek zrozumie, że taka praca, jeżeli dostał dobrą ofertę a Chelsea się go pozbyła no to....
Ale z drugiej strony nigdy nie zrozumiem po co oni pieprzą takie kocopoły. Ok PR i wgl. Ale wystarczyłoby się nic nie odzywać, przemilczeć temat, niż teraz wychodzić na głupiego
» 20 listopada 2019, 09:59 #164
sprite1080: Football bloody hell...
» 20 listopada 2019, 11:02 #163
pOLEw: Najgorsze jest to że OGS po długiej serii beznadziejnych wyników ma chwilowo lepszy okres i nikt go teraz nie zwolni na Pochettino trafi do innego klubu. Szkoda że tak się to potoczyło.
» 20 listopada 2019, 09:04 #162
Blau: Zgadzam się częściowo z tobą, bo co jak co, ale Poche to według mnie top3 jeśli chodzi o menadżerów stricte z umiejętnościami prowadzenia zespołów. (może i nic nie wygrał, ale z przeciętnego klubu zrobił topową drużynę i to przy niewielkim nakładzie finansowym)

Z drugiej strony Ole broni się transferami, a i ostatnio pokazuje, że taktycznie jednak też coś potrafi (chociażby mecz z Live, albo Chelsea)

Ja bym dał mu jeszcze chociaż 1-2 okienka transferowe. Na razie sobie średnio radzi, ale sytuacja kadrowa w żaden sposób mu nie pomaga. Jeśli pomimo kolejnych transferów, gdzie będzie mógł sprowadzić "swoich zawodników" nie będzie w dalszym ciągu widać znaczącej poprawy wtedy można podjąć jakieś kroki jeśli chodzi o zmianę trenera.
» 20 listopada 2019, 09:41 #161
UnitedFan07: Zobaczymy na koniec sezonu jakie miejsce zajmie United w tabeli, moim zdaniem Pochettino narazie będzie czekał na oferty bo nie sądzę że ktoś go zatrudni już w styczniu tym bardziej że Bayern ogłosił że Flick będzie trenerem do końca sezonu.

Trzeba czekać na koniec sezonu;
» 20 listopada 2019, 09:55 #160
Olo13: Transfery? Kto by się spodziewał ze Harry i AWB wypala.. DJ to transfer Giggsa.
» 20 listopada 2019, 10:00 #159
pOLEw: Harry i ABW byli na celowniku Mourinho ale Edek nie dograł tematu.
» 20 listopada 2019, 10:08 #158
Magik1990MU: oho. polew się uaktywnił. gdzie byłeś w ostatnim czasie, pseudokibicu? Co, nie było się specjalnie do czego przyczepić, więc postanowiłeś się nie odzywać? No ale teraz, jak Poche poleciał, to wylazłeś z nory, bo jest powód do ekhm "komentowania"?
» 20 listopada 2019, 12:06 #157
pOLEw: Dłuższa delegacja w Azji, miej na uwadze to że niektórzy zajmują się w życiu czyms wiecej niż kopaniem rowów i siedzeniem na DP. Przyczepić się zawsze jest do czego ale nie bede rozliczał zespołu gdy ten wygrywa. Tobie jak widać dwa mecze wystarczyly by obrosnąć w piórka :) Przypomnę tylko że lider ma 2x więcej punktów od nas wiec wciąż jest kiepsko.
» 20 listopada 2019, 12:41 #156
RedsFan: Wydelegowali go do kopania rowów w Azji. Swoją droga chłop sie tu co chwile wywyzsza, a z komentarzy to zwykly burak. Szkoda mi takich ludzi co myślą, że od innych sa lepsi :/
» 20 listopada 2019, 12:54 #155
pOLEw: Ciągle wywyższa ? Pisząc że mam w życiu rzeczy ważniejsze niż DP ? Widze ze swoj swojego broni . Weźcie nieroby znajdzcie sobie w życiu jakies zajęcie bo macie chyba za duzo wolnego czasu i wam sie w głowach poprzewracało. Poźniej taki narzeka że mu w życiu źle i krzywo patrzy na kogoś komu sie powodzi.
» 20 listopada 2019, 13:25 #154
DailySmoker: Ale macie problemy haha
» 20 listopada 2019, 14:23 #153
Veron: Miałem pisać, że Mou zgodzi się na pracę w Tottenhamie pod pewnymi warunkami i chyba one zostały spełnione.
Pierwszym z nich są kontrakty dla 2 Belgów w obronie, bez tego ta ekipa posypie się do końca, a tak poza tym to gracze są skrojeni idealnie pod niego, Sissoko, Alli, Ndombele, Winks, Son, Lucas, Kane.
Eriksena pewnie będzie trudniej przekonać, ale zobaczymy jak sytuacja się rozwinie.
» 20 listopada 2019, 08:14 #152
MixEx: Aż strach pomyśleć co Jose może osiągnąć z tym składem jaki ma w Totkach
» 20 listopada 2019, 08:11 #151
JasnaLiryka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2019 08:21

Noooo normalnie gęsią skórka...
Zaczęło się
Teraz pianie bo Mou w Tottenhamie.
I na zmianę pisanie , wywalić Ole dawać Poche, Mou zniszczy Manchester tym składem.
Co to będzie?
» 20 listopada 2019, 08:16 #150
mcscotyy: W realu miał podbić cały świat a wiadomo jak skończył, wypalony toksyczny gość...
» 20 listopada 2019, 08:17 #149
Muzyk07: A za 2 lub 3 lata nie daje mu więcej znowu ujrzymy tytuł mou zwolniony tym razem z Tottenhamu
» 20 listopada 2019, 08:34 #148
Me89v2: Tak też będzie :)
» 20 listopada 2019, 09:10 #147
slaff: zobaczymy bo po tylu latach grania ofensywnie nagle bedą stali w 10 na swojej połowie grając przeciwko Burnley hehe a na poważnie to zobaczymy obstawiam scenariousz United, przez rok bedzie ok a potem się zacznie obwinianie wszystkich w kolo
» 20 listopada 2019, 11:43 #146
Dejfmi: no to Tottki w końcu cokolwiek zdobędą ;)
» 20 listopada 2019, 07:58 #145
mikon70: W szoku jestem, ale życzę Jose jak najlepiej. Byle nie 4 grudnia;)
» 20 listopada 2019, 07:58 #144
Olo13: To czekamy aż JM zniszczy taktyczne WIELKIEGO OGSa i nagle każdy będzie #OleOut
» 20 listopada 2019, 07:54 #143
mcscotyy: Taktyka Mou to obrona i granie na jakiegos drwala wiec słabo to widzę
» 20 listopada 2019, 08:00 #142
mcscotyy: Może fellaini wróci do EPL w takim razie
» 20 listopada 2019, 08:00 #141
MixEx: Ale co słabo widzisz? Kurczaki się zamkną i oddadza nam piłkę. To wystarczy żeby z nami wygrać.
» 20 listopada 2019, 08:03 #140
mikon70: W Realu tez grał pewnie murarka jak strzelili ponad 100 goli co? Może w końcu byście zrozumieli, ze granie murarka jest spowodowane niezbyt duża jakością z przodu, a jednak koguty mają tam większa sile rażenia, niż United.
» 20 listopada 2019, 08:38 #139
EmilCioran: Mou trenerem Kogutów czyli pOLEw (czytaj: walentos) zaczyna kibicować Tottenhamowi. Może na dobre odejdzie z tej strony. Cieszmy się i radujmy.
» 20 listopada 2019, 07:50 #138
pOLEw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2019 08:39

W Twoim zacofaniu umysłowym nie widzę wielu powodów do radości. Wszyscy Ci tu współczujemy. Nie mam sily powtarzać Ci juz ze nie jestem żadnym Walentosem. Ja zostaję tu.

Ciekawe jest również to że ostatnio jestem na tej stronie znacznie mniej aktywny a co wieksze trolle jak widać i tak o mnie pamiętają i próbują wbijać szpile. Kompleksy jakies masz? W sumie to tyle razy Cie zaorałem że nie dziwi mnie fakt że z takim napięciem czekałeś na nowy klub Mourinho by to napisać.
» 20 listopada 2019, 08:37 #137
FetraiNarrator: Przygarniał kocioł garnkowi.
» 20 listopada 2019, 14:00 #136
mcscotyy: Mou u kurczaków, trzeba ich zlać teraz i pokazać miejsce w szeregu
» 20 listopada 2019, 07:50 #135
Olo13: Mou w tottenhamie. Wow
» 20 listopada 2019, 07:44 #134
Lopak5: Mou w totkach
» 20 listopada 2019, 07:37 #133
Magik1990MU: No Matteo. Dawać na główną, że Giggsy zabiera Walię na ME!
» 19 listopada 2019, 23:44 #132
kckMU: Popieram. Mega wiadomość że nasza obecna i przyszła legenda (oby) zawalcza o ME.

Druga ekipa do kibicowania po naszej reprezentacji.
» 20 listopada 2019, 00:13 #131
Michux3: Brawo Giggsy ,Brawo DJ
» 19 listopada 2019, 23:18 #130
GGMUN6: Haha
Media piszą, że Jose coraz bliżej Spurs.
Nie jestem w stanie sobie wyobrazić Mou na OT prowadzącego Koguty...
» 19 listopada 2019, 23:11 #129
rizx: To samo mówili kibice Chelsea o Jose na Stamford Bridge. Jeśli faktycznie by przeszedł do Spurs, to zapewne bardzo szybko relacja Jose-fani MU by się zaogniła, portugalczyk nie leci na sentymentach :)
» 19 listopada 2019, 23:38 #128
bureqqq: Wygra bez problemów i pokaże wielkiemu Ole jak się ustawia zespół
» 20 listopada 2019, 01:16 #127
Lokator23: Burak ulzylo?? Idz sobie zrob dobrze bo jeczysz pod kazdym postem to samo. Juz ten twoj trenerek tak pouklada zespol ze wypierd.... go z Tottenhamu w ten sam sposob co wylecial z Realu, Chelsea i United a pozniej taki pol mozg bedzie widzial winne wszedzie tylko nie u Mourinho
» 20 listopada 2019, 10:27 #126
MiSt: Haha już niektórzy się podjarali zwolnieniem Pochettino i chcą jego zamiast Ole. Albo najlepsze - Ole na dyrektora sportowego, a Poche na ławkę. DevilPage jak zawsze poprawia humor :D

Fajnie się dzisiaj oglądało Jamesa. Potrzebujemy kogoś o charakterystyce Góralskiego - silny, świetny w odbiorze, dobrze się ustawia i potrafi mądrze podać.

Polska!
» 19 listopada 2019, 22:59 #125
DjTED: Brawo Giggs !!
» 19 listopada 2019, 22:35 #124
Glory1878: No to teraz się dopiero zacznie jak wtopimy jakiś mecz... Brać pochettino póki wolny :v
» 19 listopada 2019, 22:18 #123
brylantowy: Pozwole sobie to powiedzieć ostatni raz: ŁUUUUUUUUUUUUUKAAAAAASZ PIIIIISZCZEK A TYMCZASEM SŁOWEŃCY

-Dariusz Szpakowski
» 19 listopada 2019, 22:06 #122
rvn10: Oby Szpaku skończył z komentowaniem bo widać że odlatuje.
» 19 listopada 2019, 22:07 #121
Ybov: Gość zapewnia pewien klimat gdy komentuje mecze reprezentacji. Mimo wielu błędów wole takiego Szpakowskiego niż Hajto itd. Szpaku to ikona, i zawsze będzie mi się go słuchało z przyjemnością.
» 19 listopada 2019, 23:05 #120
ax1d: Ja bym wolał zagęszczarkę płytową i młot pneumatyczny niż Hajto.
» 20 listopada 2019, 08:46 #119
Kkacper102: Wole Szpakowskiego słuchać niż Wichniarka który myśli, że Reca z Ilicicem gra w jednym zespole. Niż Nahornego i Twarowskiego, którzy są jednostronni w swoim komentowaniu.
» 20 listopada 2019, 10:16 #118
DjTED: Zielinski to jest oferma....
» 19 listopada 2019, 22:05 #117
RedStreamer: No jest, ale za to Góralski ładnie chodzi.
» 19 listopada 2019, 22:40 #116
rvn10: Ole ma misje w United i jest nie do zwolnienia.
» 19 listopada 2019, 22:02 #115
bureqqq: Misje Championship?
» 20 listopada 2019, 01:17 #114
Blau: Ciekawe gdzie teraz trafi Argentyńczyk. Myślę, że Bayern to całkiem dobry kierunek - Poche już przyzwyczajony do skąpstwa właścicieli, a tam chociaż ma realne szanse na mistrzostwo.
» 19 listopada 2019, 21:43 #113
Olo13: #OleOut #PochIn i lecimy
» 19 listopada 2019, 21:39 #112
kamil2257: Olo13 out
» 19 listopada 2019, 21:42 #111
pelzebiusz: Powiem w to co sam bym nie uwierzył 2 miesiące wcześniej, oby Ogs został!!
» 19 listopada 2019, 21:36 #110
kamilpe: Zeby wszyscy byli zadowoleni to Ole na dyrektora a Pochettino na trenera!
» 19 listopada 2019, 21:35 #109
RedStreamer: Ja osobiście popieram ten pomysł.
» 19 listopada 2019, 21:36 #108
KacperskyMu: To by nie było głupie
» 19 listopada 2019, 21:37 #107
lukJakubowski: ?......
» 19 listopada 2019, 22:24 #106
KacperskyMu: Kurde nie spodziewałem się że zwolnią poche
» 19 listopada 2019, 21:32 #105
pelzebiusz: Ponoć w Totkach mega konflikt w szatni, ponoć Vertongen puknął żonę Eriksena i szatnia aż trzeszczy a Poche nie radzi sobie z tym ponoć drużyna podzielona. Takie ploty dotarły do mnie z Londka od kibiców kogutów
» 19 listopada 2019, 21:23 #104
kckMU: Może to dlatego wyleciał teraz a nie w poprzednim tygodniu.
» 19 listopada 2019, 21:28 #103
RedStreamer: Fajna ta żonka Eriksena.
» 19 listopada 2019, 21:33 #102
HXDC: Eriksen na Twitterze pisał, że to bullshit. Ale wiadomo, że nikt by się otwarcie do takich rzeczy nie przyznał xd
» 19 listopada 2019, 23:21 #101
Magik1990MU: Stało się to, co musiało się stać. Poche nie miał nic na swoją obronę. Skład finalisty LM, który kadrowo deklasuje m.in. nasz, a dodatkowo w lato przychodzą kolejni ciekawi piłkarze. Zastanawia mnie natomiast co sprawiło, że Kuraki aż tak się opuściły? U nas wiadomo co, ale w Tottenhamie?
» 19 listopada 2019, 21:19 #100
zbyszek7: Nie wiem czy zauwazyles ale w wielu meczach Eriksen ciagnal Tottenham za uszy i sam wygrywal mecze strzelajac decydujace gole w koncowkach. Teraz Eriksen na wywalone na gre bo wie ze i tak odejdzie. Od poczatku sezonu przechodzi obok meczow bardziej jak Pogba. Widocznie znudzil mu sie Tottenham. Do tego dwoch srodkowych czolowych obronco Jan i Toby tez koncza kontrakty i nie wiadomo czy cala trojka podpisze juz z kima innym w styczniu to by dopiero bylo. Alii jest cieniem samego siebie, na PO nie ma juz Trippiera ktory byl swietny w ofensywie. Jedynie Son gra jak world class bo nawet Harry obnizyl loty ale to tez dlatego ze pomoc gra slabo. Przypomne jeszcze ze Spurs przegrali w tamtym sezonie 13spotkan!! To cud ze byli na 3 miejscu. Mam nadzieje ze dobrze wyjasnilem lol
» 20 listopada 2019, 03:34 #99
GGMUN6: kckMU

Walia coraz bliżej ME :)
» 19 listopada 2019, 21:18 #98
Magik1990MU: Przy obecnych wynikach Walia ma awans? Dobrze rozumiem?
» 19 listopada 2019, 21:22 #97
GGMUN6: Zgadza się
» 19 listopada 2019, 21:24 #96
Magik1990MU: super!
» 19 listopada 2019, 21:30 #95
primasort: Bukmacherzy obstawiali jako pierwszych do zwolnienia dwóch wue.... świeżaków OGSa i Lamparda,a tu taka niespodzianka.No to teraz presja na wesołym norwegu.
» 19 listopada 2019, 21:14 #94
Strzelec: Wcześniej jeszcze zostanie zwolniony Emery.
» 19 listopada 2019, 21:15 #93
GGMUN6: Nie będzie presji, bo Poche pójdzie zapewne do Bayernu.
» 19 listopada 2019, 21:16 #92
Strzelec: OGS niech robi swoje! Jeszcze przed meczem z Liverpoolem zamieniłbym Ole na Poche. Ale ostatnio gramy lepiej i widać, że coś tam ruszyło.
» 19 listopada 2019, 21:13 #91
bureqqq: Bo graliśmy na słabych rywali. Teraz są mecze z Sheffield, Aston Villą, Tottenhamem i City. W tych meczach Ole ugra 1 punkt
» 20 listopada 2019, 01:19 #90
sprite1080: No pytanie jednak czemu tak mu w tym sezonie nie idzie i skad az taka chyba jednak zbyt szybka decyzja
» 19 listopada 2019, 21:17 #89
eragon30971: Przecież to by było wizerunkowe samobójstwo. Trzeba było zwalniać przed meczem z Liverpoolem, teraz to nie ma sensu.
» 19 listopada 2019, 21:48 #88
welllone: Ktoś taki czyli Moyes v2? Trener któremu udało się z solidnego średniaka zrobić top 4-6. Bez trofeów. Inna presja, inne oczekiwania, inny rozmiar klubu.
Szanuję jak Moyesa.
» 19 listopada 2019, 22:07 #87
Assault: To pewnie na złość tottenhamowi Poche przejmie 4rsenal xD
» 19 listopada 2019, 21:02 #86
Magik1990MU: Co tam się stało na WHL? Why Poche? Why?
» 19 listopada 2019, 21:00 #85
eragon30971: Oni nadal grają na white hart Lane?
» 19 listopada 2019, 21:46 #84
HXDC: Nie już nie grają.
» 19 listopada 2019, 23:25 #83
Abstrahujacy: Nie byłoby kłamstwem napisać, że nic i nigdzie ostatnimi czasy nie grają.
» 20 listopada 2019, 02:14 #82
Assault: No to teraz wyciągać Kane póki nie stygnie
» 19 listopada 2019, 20:59 #81
kckMU: Jose przyjedzie z Tottenhamem na Old Trafford? :D
» 19 listopada 2019, 20:51 #80
sprite1080: Pochettino poleciał przed OGS niezle
» 19 listopada 2019, 20:47 #79
UnitedFan07: No niespodziewałem się że będzie to tak wczesnie ciekawe jaka będzie jego przyszłość;
» 19 listopada 2019, 20:48 #78
Magik1990MU: Ole nigdzie się nie wybiera. Za nim murem stoją ultrasi.
» 19 listopada 2019, 21:01 #77
Assault: No to ciekawe czy będziemy żałować Poche jak Guardioli
» 19 listopada 2019, 20:47 #76
Diabelski97: Pochettino nie jest już menadżerem Tottenhamu.
» 19 listopada 2019, 20:45 #75
Magik1990MU: Ja tam żałuję Kloppa, a nie Guradioli. Nie sztuką jest zrobić maszynę do wygrywania ze świetnie zarządzanego klubu.
» 19 listopada 2019, 21:02 #74
manutdfan92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.11.2019 20:19

Mandzukića to w zasadzie możemy uznać za transfer tegorocznego letniego okienka, który nie doszedł do skutku tylko przez nieudolność Eda, który robił transfery jeden po drugim i zabrakło czasu na Chorwata. Oprócz tego nie liczyłbym na więcej niż jeden transfer w zimie, bo wiadomo, że nikt w trakcie sezonu nie odda chętnie swoich najlepszych zawodników. Z tej listy w pierwszej kolejności najchętniej zobaczyłbym u nas McGinna. W środku pola mamy wyrwę, a Szkot wygląda na dobrego kandydata na naturalnego następcę Herrery. Wtedy Pogba mógłby przesunąć się wyżej. Chyba, że według Ole miejsce Pogby jest na pozycji numer 8 - wtedy można powalczyć o porządną dziesiątkę. Mój faworyt to Bruno, który potrafi naprawdę nieszablonowo rozgrywać. Dziwią mnie trochę zachwyty nad Maddisonem, bo gość może jest niezły i ograny w PL, ale żadnego błysku w jego grze nie widać. Większość wykreowanych przez niego sytuacji to te ze stojącej piłki, a ze stojącej piłki to i nasz Perreira jest niezły.
Nie dziwi mnie natomiast, że media łączą nas z napastnikiem i lewym obrońcą, bo wydaje mi się, że w dłuższej perspektywie czasu Shaw i Martial opuszczą nasz klub. Ale to temat na dłuższą dyskusję.
PS. Sancho i Haaland to są chłopaki do intensywnej obserwacji i ewentualnej walki o nich latem. U Anglika kontroli wymaga stan jego mentalności, natomiast co do Norwega trzeba się upewnić, że jest w stanie powtórzyć swoje wyczyny w następnych latach w najmocniejszej lidze świata.
» 19 listopada 2019, 20:14 #73
kckMU: Polsat Sport Premium 1. Cmon Giggsy&Dan!
» 19 listopada 2019, 20:05 #72
Blau: Napastnik jest potrzebny, ale chyba nie do podstawy. Jakoś nie widzę tego, żeby któryś z dwójki Haaland-Martial siedział na ławce, a przecież transfer tego pierwszego właśnie to oznacza.

Myślę, że sprowadzenie doświadczonego napastnika na 1-2 sezony byłoby lepszym rozwiązaniem. Taki ktoś mógłby odciążyć Martiala w mniej ważnych meczach, albo grać w razie kontuzji. Tony też by się spokojnie mógł czegoś nauczyć od starego wyjadacza.
» 19 listopada 2019, 16:16 #71
Viral: A moze adama traore w man utd?
» 19 listopada 2019, 15:40 #70
Kkacper102: Ma on coś poza szybkością?
» 19 listopada 2019, 15:49 #69
trakol: On nie gra czasem na prawej obronie?
» 19 listopada 2019, 15:58 #68
kckMU: W Wolves zmuszony do gry na wahadle bo grają 3 obrońców.
» 19 listopada 2019, 17:07 #67
Strzelec: Traore poza szybkością nic niema
» 19 listopada 2019, 17:13 #66
artix206: Wieczny rezerwowy klubów ogona tabeli, jedyny atut szybkość. Nie ten poziom.
» 19 listopada 2019, 17:40 #65
HXDC: Ja zamiast niego wolałbym kogoś do środka i na prawe skrzydło. Fakt, że brakuje nam napadziora jednego, ale przyjdzie nowy i będzie blokada Rasha i Martiala i Greenwooda który już nawet ogonow nie będzie grał. I jakby przyszedł ktoś nowy to ktoś z powyższych by chyba musiał odejść .
» 19 listopada 2019, 23:32 #64
lukJakubowski: Z tej listy gora dwoch przyjdzie. Najbardziej odpowiednich. Z DNA United. Gwiazd insta raczej Ole nie bedzie sciagal. Tylko wojownikow. Bylem zwolenikiem Mou, ale Ole bardzo mi SAFa przypomina. Serio.
» 19 listopada 2019, 13:29 #63
awe: przeciez Ole chce wlasnie wrocic do prowadznia klubu jak Ferguson, to nie jest zadna wizja gry Ole czy cos podobnego
» 19 listopada 2019, 19:29 #62
RedDan: Dawać wszystkich.
» 19 listopada 2019, 13:07 #61
mycka86: Ceny chyba z FM wyciągnęli.
» 19 listopada 2019, 11:45 #60
Chestnut: Ceny w FM to są pomnożone przez 10.
» 19 listopada 2019, 12:38 #59
Kkacper102: Sancho. Czemu, dlaczego? Według mnie to jest zwykły bachor, który może skończyć jak Dembele w Barcelonie. Mamy Martiala, Rashforda, Jamesa, brakuje tu tylko Wernera i mamy bardiej perspektywiczny przód od Liverpoolu. Marzy mi się Zieliński i Witsel do środka pola, dodatkowo może jakiś Raphael Guerreiro, który zagra ci na każdej pozycji z lewej strony.
» 19 listopada 2019, 10:54 #58
marjo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.11.2019 11:37

może dlatego że to prawoskrzydłowy który potrzebny jest od kilku lat ? Anglik.. ogólnie wielki talent, może i ma tam jakieś problemy ale jak go ogarną to będzie latał jak Daniel. Tylko ta cena z kosmosu
» 19 listopada 2019, 11:33 #57
toughRoy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.11.2019 11:34

Dokladnie. Sancho ma ogromne problemy dyscyplinarne. W Manchesterze z ziomeczkami Pawelkiem i Lingarginho tancow moze nie byc konca... Madison to rowniez gosc sprawiajacyklopoty. Ci jegomoscie moga zgasnac w korporacji glazerkow i kasowac jedynie tluste wyplaty. Sa dziesiatki sensowniejszych i tanszych opcji.
» 19 listopada 2019, 11:33 #56
BajtiMU: Zieliński Ci się marzy?
» 19 listopada 2019, 11:34 #55
Sideswipe: Nie no litości, nie chcesz tu prawoskrzydlowego, bo mamy w klubie kilku graczy na lewe skrzydło? Jeszcze ten Zieliński. To szczyt marzeń? Nie lepiej powrót Cleverleya? Jak szaleć to szaleć.
» 19 listopada 2019, 13:07 #54
lukJakubowski: Masz racje Kkacper102
» 19 listopada 2019, 13:30 #53
Kkacper102: Sideswipe rozumiem że porównujesz Zielińskiego do Cleverleya? Wolę Zieliński teraz, od Eriksena, czy nawet jakiegoś Kroosa.
» 19 listopada 2019, 15:10 #52
MiSt: Nieważne kto przyjdzie. Jeśli nowe nabytki z miejsca odpalą tak jak trójka poprzednich to będę bardzo zadowolony.

Chciałbym zobaczyć jakieś wzmocnienie pomocy w zimowym okienku.
» 19 listopada 2019, 10:40 #51
levy181: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.11.2019 07:09

Ja w ciągu 3 okienek to chciałbym w zespole zobaczyć 2 piłkarzy Leicester czyli Maddisona oraz Chiwella natomiast McGinn z AV też byłby dobrym wzmocnieniem. Nie trzeba mówić o tym że ciągle potrzebujemy PP oraz napastnika ale tutaj nie mam żadnych pomysłów bo do Sancho to jestem sceptycznie nastawiony, mentalnie chyba jeszcze nie jest tam gdzie powinien a w przypadku pozostania Lingarda mógłby być kolejny do street dance.
» 19 listopada 2019, 07:08 #50
trakol: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.11.2019 09:19

Chillwell ma 22 lata, gdybysmy go sciagneli to na 100% shaw musialby odejsc bo Williams równiez prezentuje sie bardzo dobrze, ja bym z chillwellem poczekal az shaw sie wyleczy i pogra pare meczy (zeby zobaczyc czy nadal jest w formie), chillwell bedzie kosztowal lekko z 50mln, a az takiej biedy na tej pozycji nie mamy
» 19 listopada 2019, 09:19 #49
levy181: Oczywiście masz rację tylko właśnie co do Shawa nie wiemy co się stanie dalej i czy pokaże coś więcej niż do tej pory a z tym bywało różnie. Williams bardzo mi zaimponował agresją walką charakterem ale jedna jaskółka wiosny nie czyni. Chiwell to będzie dobra bestia. Ale oczywiście to tylko takie moje zdanie i jak słusznie zauważyłeś trzeba poczekać.
» 19 listopada 2019, 10:58 #48
Sideswipe: Ja bym tam Shawa bez żalu oddał
» 19 listopada 2019, 13:12 #47
Glory1878: Przedstawię Wam jak będzie wyglądało letnie okienko w naszym wykonaniu.
O dyrektorze sportowym w tym klubie się tylko mówi i robi z Nas idiotów, że kogoś poszukujemy, po czym temat się kończy.
Ole poda listę powiedzmy 5 kozackich grajków, których będzie chciał w klubie przed okresem przygotowawczym.
Edek ostatecznie kupi 2 może 3 w ostatnim tygodniu okienka.
Tymczasem cały czas będą plotki z Pawełkiem ( sam mam nadzieję, że odejdzie ALE tylko jeśli sprowadzimy kogoś konkretnego w jego miejsce)
Jedyny plus jest taki, że Ole pozbędzie się z klubu szrotu.
I tak to będzie sytuacja wyglądała do rozpoczęcia kolejnego sezonu
» 19 listopada 2019, 05:52 #46
OkuratnyCzlek: Zadaj sobie tylko jedno pytanie jeszcze. Czy te Twoje proroctwa kogokolwiek interesują?
» 19 listopada 2019, 06:07 #45
Glory1878: To czy kogoś to interesuje, czy nie to jego osobista sprawa. Taki komentarz można napisać pod każdym komentarzem, ale nie o to w tym chodzi.
» 19 listopada 2019, 07:44 #44
artix206: Masz pół iq czy o co chodzi? Wiadomo, jesli tak piszesz ze Ole da liste 5 kozaków, to Ed kupi 2-3, nie więcej. Nikt sobie nie pozwoli wydać 400 mln euro w jednym okienku. A tyle ci "kozacy" pewnie musieliby kosztowac.
» 19 listopada 2019, 09:57 #43
Glory1878: Ale kto mówi o wydawaniu takiej kwoty? Dla mnie kozackim transferem jest Daniel James dla przykładu. Nigdzie nie pisałem, że musimy ściągać w większości gwiazdy za kosmiczne kwoty. To Ty tak odebrałeś.
Jeśli Cie to interesuje to mam 1/4 iq
» 19 listopada 2019, 13:50 #42
uzio: heh, czyli the mirror zebrało dotychczasowe wzmianki i ploty na temat transferów i napisali jednego newsa... spoko
» 19 listopada 2019, 02:00 #41
rizx: Te kwoty to w niektórych przypadkach chyba raty. Maddison spokojnie będzie kosztował 100+ skoro za obrońcę zapłaciliśmy im ponad 80, Sancho to pewnie ~140, o McGinnie mówiło się, że AV nie sprzeda taniej niż za 50, Dembele spokojnie cena o połowę wyższa
» 18 listopada 2019, 23:11 #40
kckMU: Ciekawe za co Lindelof dostał żółtko na ławce?
» 18 listopada 2019, 22:34 #39
nani17801: Za Haalanda taka kwota jest żartem.
» 18 listopada 2019, 22:24 #38
Psikuta: Chodzi ci . ze za drogi ? Jeżeli tak to sie zgadzam , nie zagral jeszcze polowy dobrego sezonu a juz 100 milionów przewija sie w mediach. Na prawde nie chce mi sie wymirniac napastbikow 1 sezonu ktorzy mieli tu poparcie w komentarzach .
» 19 listopada 2019, 01:14 #37
awe: taki pudelkowy ten news, czyli nie majacy za duzo wspolego z rzeczywistoscia, ale chwytliwy ...
jak w zime przyjdzie chociaz jeden wartosciowy pilkarz to bedzie wyczyn ;)
» 18 listopada 2019, 22:01 #36
MikeMU: Może postaraj się przeczytać, powolutku bez pośpiechu, zauważysz wtedy słowo długoterminowe
» 19 listopada 2019, 00:06 #35
awe: to powolutku pomysl, ile tych transfrow sa w ogole realne, ile to totalny wymysl mediow, ale jak lubisz gdybac, czy ukladac sobie sklady z pilkarzy gdzie szanse na 3 z nich to jakies 5 % to fajnie masz ;D
» 19 listopada 2019, 19:34 #34
DevoMartinez: Spokojnie, nikogo z tej listy nie kupimy zimą. :)
» 18 listopada 2019, 21:49 #33
Bossicky: Zamiast Halanda Lewandowski i wracamy na tron!
» 18 listopada 2019, 21:48 #32
Kkacper102: Szczerze? Wolałbym zawodnika twardego typu Werghorst, który byłby zmiennikiem naszego trio. Marzą mi się transfery do środka pola typu Witsel i Zieliński.
» 19 listopada 2019, 10:51 #31
KacperskyMu: Oby chociaż 3 z nich tu trafiło
» 18 listopada 2019, 21:19 #30
GGMUN6: Brawo i szacunek dla selekcjonera rep. Szwecji. Dali odpocząć Lindelofowi, Szwecja jest już pewna awansu i gra z Wyspami Owczymi.
» 18 listopada 2019, 21:10 #29
Czarny82r: To tylko 400 milionów i kupujemy wszystkich :-) no może oprócz Calluma Wilsona. Żarcik :-)
» 18 listopada 2019, 11:49 #28
Charles: Myśle, ze to bzdury. Potrzebujemy na pewno Maddisona i skupilbym sie tutaj tez na Rubenie Nevesie z Wolves.
Jest młody, ograny juz i strzela niesamowite bramki. Z napastnikow dojdzie w zime Mandzukic,a dwojka wymieniona wczesniej na pewno dopiero w lato. Leicester nie odda istotnego gracza na ten sezon dla Lisów. Tak samo Wolverhampton musi miec dobrego rozgrywajacego. Ale w lato, moze sie uda ich pozyskac
» 18 listopada 2019, 11:37 #27
ro7: Na pewno za Norwega z ligi austriackiej ktoś rzuci 80 mln. A Red Bull Salzburg będzie miał budżet załatwiony na najbliższe 10 lat. Zawodnicy z 5-krotnie lepszej ligi holenderskiej typu Depay itp. nie chodzili nigdy za więcej niż 35 mln (po za De Ligtem i De Jongiem - ale to za pół-final LM i finał ligi europy sprzed dwóch lat). Realnie absolutny max to 30-35 mln, no chyba, że Red Bull będzie czarnym koniem LM na wiosnę.
» 18 listopada 2019, 01:23 #26
Pady: Madison i Dembele w zimę,
Sancho i Haaland w lato plus ŚO i ŚP.
» 17 listopada 2019, 19:35 #25
Kkacper102: Po co nam Sancho? Chłopak imponuje wiekiem, techniką, ale to jest zwykły bachor jeszcze. Borussia chce się go pozbyć jak Dembele.
» 19 listopada 2019, 10:52 #24
Remix81: A te ceny obok to kto wymyślił bo od Sancho zaczynając Dortmund gadali, że za mniej niż 120 milionów funtów nie sprzedadzą. Halland ma duże zainteresowanie i na 80 się nie skończy. Leicester mówiło, że za mniej niż dostali za Maguire czyli 80 nie sprzedadzą. Po za tym ceny rosną jeśli ma piłkarz iść do United. Pewnie jak znam życie to zimą nikogo konkretnego nie sprowadzą a i latem też nie będzie lepiej niestety te pokolenie piłkarzy przepłaca się bardzo a oni lubią przyjść na gotowe, czyli grać w LM od razu po przyjściu do United, a nie swoją własną świetną grą przyczynić się do lepszych wyników drużyny i wywalczyć awans do ligi mistrzów na boisku
» 17 listopada 2019, 18:36 #23
Kkacper102: 80 mln za Sancho to śmieszna cena. Prócz wieku, to niczym chłopak się nie wyróżnia.
» 17 listopada 2019, 19:24 #22
Lopak5: Co do Grealisha to czy tylko mnie denerwuje jak nosi getry?
» 17 listopada 2019, 15:13 #21
Saftmi: Jak przyjdzie do nas i będzie grał dobrze to mnie nie będzie interesowało co nosi i w jaki sposób
» 17 listopada 2019, 15:44 #20
karolmanu3: A co to za różnica? Na łyde jak Twoje udo to tak nosi
» 17 listopada 2019, 16:07 #19
jaratkow: Lusterko zapomniało napisać o Eriksenie
» 17 listopada 2019, 14:24 #18
Alibaba: Maddison , dembele ,Wilson albo King mogli by nam dać trochę świeżość w grze.
» 17 listopada 2019, 14:16 #17
Maniek2728: Ha ha ha ciekawe skąd te ceny chyba z Transfermarkt. Bo napewno ceny będą wyższe jak będziemy chcieć kupić tych zawodników.
» 17 listopada 2019, 14:10 #16
Kkacper102: Szczerze? Żaden z tych zawodników nie wzmocniłby naszej drużyny. Jedyne na co bym się z tej listy skusił to Dembele wchozdący z ławki
» 17 listopada 2019, 13:21 #15
waletpl: Kompilacja plotek transferowych wg The Mirror.
AKA "Lista Ole"...
» 17 listopada 2019, 12:20 #14
HarryBrown: Priorytety to Maddison i Rice i można puszczać Pogbę. I jeszcze kogoś na prawe skrzydło i napastnika najlepiej pokroju RvN.
» 17 listopada 2019, 11:37 #13
manutdfan89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.11.2019 12:25

Napastnika pokroju RvN to mieliśmy chyba z czasów Cole-Yorke no może RvP, bo Zlatan to grał jak mu się chciało. CR7 to u nas często pomocnik był bardziej, jeszcze wtedy się uczył strzelania bramek. PS Berbatov był kapitalny zapomniałem.
» 17 listopada 2019, 12:24 #12
rgiggs11: nie wierze, zapomniales tez o najlepszym napastniku w historii klubu...
» 17 listopada 2019, 15:37 #11
GiGss98: Z tej grupki zawodników chciałbym zobaczyć w United: Sancho, Maddison i Grealish. Może jeszcze Wilson na ławkę.
» 17 listopada 2019, 11:20 #10
Kkacper102: Maddison rozumiem. Ale Sancho? Dlaczego go chcesz w naszym klubie? Grealisha nie widzę u nas, nie potrzebujemy takich zawodników.
» 17 listopada 2019, 13:22 #9
BoskiRio: GiGss98 i tutaj sie w pelni zgadzam z Toba
» 17 listopada 2019, 20:47 #8
manutdfan89: O Sancho to wydaje mi się, że możemy zapomnieć. Bardziej wierzę, że ktoś z tych młodych perspektywicznych do nas trafi, przynajmniej w styczniu tylko wydaje mi się, że potrzebujemy doświadczonego gracza, ale nie jestem managerem United jak niejeden z tej strony ;)
» 17 listopada 2019, 10:44 #7
SzarimMusty: Sancho to właśnie młody perspektywiczny... a że z miejsca mógłby rywalizować o wyjściowy skład to inna sprawa.
» 17 listopada 2019, 14:02 #6
Fenek: Do lata znów się 100 zbierze.
» 17 listopada 2019, 10:23 #5
MrCygan: Jeśli to są faktyczne cele transferowe, to wierzę że w końcu ktoś przejrzał na oczy i zobaczył, że w składzie znajdują się piłkarze którzy już dawno powinni stąd odejść. Miejmy nadzieję, że klub zacznie ruchy transferowe już w styczniu!
» 17 listopada 2019, 10:11 #4
mcscotyy: Jeśli Pogba odejdzie to Maddison i Rice to must have, ale liczę ze zostanie i z Maddisonem będziemy mieli bardzo kreatywny środek
» 17 listopada 2019, 09:54 #3
awe: Ale, ze ktory niby jest taki kreatywny z dwojki ktora wymieniles ? ;D
» 18 listopada 2019, 22:10 #2
indyk: Maddison, McGinn, Rice, Grealish do klubu, a z klubu Mata, Lingard, Matić. Przecież to by było spełnienie futbolowych marzeń. Młodzi i zadziorni brytole, do tego świetnie grający w futbol. Jeśli Ole doprowadzi do ich transferów, to będzie jasny sygnał w jaką stronę chcemy iść.
» 17 listopada 2019, 09:25 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.