Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Liga Europy: Manchester United - Partizan 3:0. Pewne zwycięstwo i awans Czerwonych Diabłów!

» 7 listopada 2019, 22:52 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Czerwone Diabły w bardzo dobrym stylu pokonały Partizana Belgrad 3:0 (2:0) w 4. kolejce Ligi Europy. Ekipa Ole Gunnara Solskjaera tym samym zapewniła sobie awans do fazy pucharowej. Na listę strzelców wpisali się Mason Greenwood, Anthony Martial oraz Marcus Rashford.
Liga Europy: Manchester United - Partizan 3:0. Pewne zwycięstwo i awans Czerwonych Diabłów!
» Martial zdobył piękną bramkę po indywidualnej akcji w meczu z Partizanem
Oceń zawodników:
Sergio Romero
Aaron Wan-Bissaka
Harry Maguire
Marcos Rojo
Ashley Young
Scott McTominay
Fred
Mason Greenwood
Juan Mata
Marcus Rashford
Anthony Martial
James Garner
Andreas Pereira
Jesse Lingard

Oddano 49 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Manchester United podszedł do spotkania z Partizanem z bardzo ofensywnym nastawieniem, co było można zaobserwować od pierwszych minut na murawie. Już w po kilkudziesięciu sekundach Anthony Martial wpakował piłkę do siatki Stojkovicia. Francuz niestety w chwili podania zza linii obrońców od Rashforda był na pozycji spalonej.

W odpowiedzi Partizan przeprowadził podobną akcję, gdzie po strzale Sadiqa i interwencji wślizgiem Marcosa Rojo, futbolówka przeleciała nad Romero. Napastnik gości również znalazł się na spalonym i gola słusznie nie uznano. W akcji tej nie można jednak było pochwalić zachowania Maguire’a, którego kiepskie podanie zapoczątkowało całą sytuację.

Marcus Rasfhord dał o sobie znać strzałem w 7. minucie po kontrataku i podaniu od Aarona Wana-Bissaki z prawej flanki. Skrzydłowy United oddał mocny strzał z woleja z 11. metrów, ale ten minął światło bramki Partizana.

9. minuta to już kolejna próba Rashforda. Anglik uderzał spod linii końcowej po bardzo efektownym zwodzie i podaniu od Juana Maty. Niestety trafił prosto w Stojkovicia.

Na kolejną próbę Marcusa czekaliśmy zaledwie do 16. minuty. Młody snajper złożył się do mocnego woleja, ale tym razem wysoko przestrzelił. W lepszej formie Anglik cieszyły się już z hat-tricka!

Strzelecką niemoc Manchesteru United przełamał w 22. minucie Mason Greenwood. Marcus Rashford podał świetnie w poprzek pola karnego między kilkoma obrońcami, Mason prostym zwodem przerzucił piłkę na lewą nogę i uderzył pewnie przy krótkim słupku. Bramkarz Partizana był bez szans.

Anthony Martial również rozgrywał świetne zawody. Swój ogromny talent potwierdził szybkim i błyskotliwym indywidualnym atakiem w 33. minucie spotkania. Po przejęciu futbolówki przed polem karnym minął 3 rywali i delikatnym kopnięciem wpakował piłkę pomiędzy bramkarza a słupek bramki, podwyższając wynik spotkania na 2:0.

Francuski napastnik Manchesteru United mógł szybko poprawić swój strzelecki dorobek. W 35. minucie znalazł się w sytuacji sam na sam po idealnym podaniu w tempo od Rashforda. Tony zdecydował się na próbę przelobowania golkipera. Przyłożył jednak zbyt dużą siłę do piłki i ta poszybowała nad poprzeczką.

Podobną sytuację, jeszcze przed końcem pierwszej połowy, wypracował sobie Rashford. Marcus też próbował przelobować Stojkovicia, ale ten tym razem szybciej zareagował i Anglik trafił prosto w bramkarza.

Drugą połowę Manchester United rozpoczął koncertowo. Swoje niepowodzenia z pierwszej części spotkania na pięknego gola zamienił Marcus Rashforda. Anglik otrzymał podanie spod linii końcowej od Younga i huknął z pierwszej piłki prosto w okienko bramki Partizana, podwyższając prowadzenie United.

52. minuta to strzał Ashleya Younga z rzutu wolnego. Futbolówka uderzona mocno, technicznie, ale otarła się tylko o siatkę boczną bramki gości.

Dalsza faza meczu była znacznie wolniejsza. Mając wysokie prowadzenie ekipa Manchesteru United zmieniła strategię meczu. Ole Gunnar Solskjaer dokonał również szybko trzech zmian, dając wystąpić Garnerowi, Lingardowi oraz Pereirze.

Przed niezłą okazją w 80. minucie stanął Anthony Martial. Francuz był już na pozycji sam na sam i składał się do oddania zabójczego strzału, gdy zza pleców czystym wślizgiem piłkę spod nóg wytrącił mu Zoran Tosić.

Pomimo doliczenia jeszcze 3 minut do regulaminowego czasu gry, nic emocjonującego na Old Trafford się już nie zadziało. Po końcowym gwizdku Manchester United mógł cieszyć się z zapewnienia sobie awansu do fazy pucharowej Ligi Europy.

Wcześniejszy awans oznacza, że Ole Gunnar Solskjaer będzie mógł dać pograć zmiennikom w meczach z Astaną i AZ Alkmaar.

Manchester United 3:0 (2:0) Partizan Belgrad
Bramki: Greenwood 22’, Martial 33’, Rashford 49’

Manchester United: Romero – Wan-Bissaka, Maguire, Rojo, Young – McTominay (Lingard 75'), Fred (Garner 63') – Greenwood, Mata, Rashford (Pereira 67') – Martial

Partizan Belgrad: Stojković – Miletić, Ostojić, Pavlović, Urosević – Natcho (Tosić 60'), Zdjelar, Scekić, Asano (F. Stevanović 69') – Soumah, Sadiq (Ivanović 86’)

Szukasz koszulek Manchesteru United? Stroje Czerwonych Diabłów są dostępne w sklepie naszego partnera – PodStadionem.pl. Sprawdź »


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Partizan Belgrad. 4. kolejka Ligi Europy
Następny news »
Statystyki: Manchester United vs Partizan Belgrad 3:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (124)


NoName222: Póki nie możemy grać Pogbą na 10, kogo tam widzicie, jak już jesteśmy w temacie? Między trójką naszych wirtuozów środka pola ciężko kogoś wybrać. Co sądzicie?
» 8 listopada 2019, 22:05 #116
vanantygaal: Nikogo, pogba też się na 10 nie nadaje, wiele razy tam grał i wyglądał tam standardowo czyli przeciętnie. Dlatego nie wiem jak można było nie kupić nikogo na tę pozycję. Mimo wszystko z obecnego składu wystawiłbym tam Matę. Pereira i Lingard powinni usiąść na trybunach bo są granice tolerancji.
» 8 listopada 2019, 22:23 #115
GandiGanda: No niestety szkoda było hajsu wydać na Bruno to gramy tam Lingardem czy Pereira. Zrozumialbym to przy zakupie kogoś na PP lub chociaż jakiś DM ale jednak nie rozumiem
» 8 listopada 2019, 22:59 #114
RememberMe: Juan Mata zagrał w tym sezonie 593 minuty i zanotował zawrotne zero goli oraz zero asyst. Ale nie obrywa, bo się nie wyróżnia z tłumu i daje kase na cele charytatywne.
» 8 listopada 2019, 21:45 #113
9imar9: A może dlatego, że ma już swoje lata, i nikt nie oczekuje od niego cudów? Hm. :)
» 8 listopada 2019, 21:46 #112
RememberMe: 31 lat - dla porównania
Messi 32
Ronaldo 34
Aguero 31
David Silva 33
Benzema 32
Mertens 32
Fernandinho 34
Vardy 32
Milner 33
» 8 listopada 2019, 21:50 #111
Snowball: Porównujesz mate z ronaldo? aha
» 8 listopada 2019, 22:13 #110
vanantygaal: Pisze super bloga... ale obecnie i tak chyba lepiej jego wystawić niż pereire czy młodego wilczka
» 8 listopada 2019, 22:25 #109
Veron: za brak LM mają -25%
» 8 listopada 2019, 20:24 #108
GandiGanda: Na tle słabego rywala widać że schematy wypracowane na treningach zaczynają działać.
Teraz czas żeby zrobić porządek. Musimy zrobić wkoncu transfery które przyniosą jakość, bo jeśli spojrzymy na ławkę to jest to niestety istne Championship. Taki Peireira i Lingard max ławka a jak się nie podoba to OUT.
Matic do odstrzału odrazu w zimę.
Tutaj potrzeba po 3 transfery w 2 okienka aby walczyć o wyższe cele... chociażby top4.

Jeszcze jest jedna sprawa z Jones'em, wiem że dużo zostało powiedziane a on sam był moim ulubieńcem przez wiele lat jeszcze od czasów Ferguson'a, ale za te słowa 'sacked in the morning' to on powinien se pograć w rezerwach a sam Fergie kiedyś to by mu wystrzelił z wirującej pięty w skroń a na zajutrz grał by już w jakimś Birmingham.

Myślę że najpierw trzeba zmontować Pomoc w tym nasze legendarne prawe skrzydło do tego napadzior i obrońca za Smole i Jonesa.
Tylko kto by wzniósł najwięcej jakości...? Temat rzeka
» 8 listopada 2019, 18:38 #107
NoName222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.11.2019 19:33

Odnośnie sytuacji z Jones'em.
devilpage.pl/index/news/komentarze/61870/ed-woodward-wyjasnil-sytuacje-z-udzialem-phila-jonesa/
» 8 listopada 2019, 19:33 #106
GandiGanda: Dzięki musiało mi to umknąć. Ciekawe czy rzeczywiście jego słowa były skierowane w stronę sędziego. Może nie potrzebnie odgrzewam temat, ale nadal myślę że przydał by się jakiś mocny obrońca. Ciężko myśleć o przyszłości mając nie pewnych defensorów.
» 8 listopada 2019, 20:05 #105
MixEx: Zastanawia mnie jak to Jose zrobił, że ten Lingard swego czasu był nawet użyteczny.
» 8 listopada 2019, 18:19 #104
Dejfmi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.11.2019 18:20

Do usunięcia
» 8 listopada 2019, 18:20 #103
kckMU: Bo Jose to trener klasy Premium. Minimum Premium.
» 8 listopada 2019, 20:29 #102
PauloKuhan: jese miał przeszkadzać rywalowi to jest wybiegany grajek ale u solskiera mu się nie chce pamiętam chyba za czasów mou to on miał najwięcej kilometrow na mecz w klubie i w lidze tez był top
» 8 listopada 2019, 20:31 #101
awe: Jest porownanie pracy Nevilla w Valencji, a Ole w MU i Gary wypada lepiej 1 zwysciestwo wiecej/1porazka mniej hmm
» 8 listopada 2019, 17:39 #100
Dejfmi: Niedawno też było porównanie z Kloppem ale pewnie jakimś przypadkiem nie chciałeś o nim wspomnieć :)
» 8 listopada 2019, 18:21 #99
QsQs: Dejfmi bo Neville i Solskjear to "trenerzy" na tym samym poziomie. Porównywanie Solskjeara z Kloppem to nieśmieszny żart.
» 8 listopada 2019, 19:15 #98
pelzebiusz: Porównanie Ogsa do Kloppa to jak VW do Porsche, nie ma jak tego porównać inna półka przykro mi o tym pisać ale Ogs to trener na miarę Championschip z przeblyskami
» 8 listopada 2019, 19:36 #97
mikon70: Bardzo fiata do porshe
» 8 listopada 2019, 21:36 #96
pawelisto2: Ciężko oceniać taki mecz, bo klasa przeciwnika była dość oczywista już przed meczem. Jedno co jednak cieszy to fakt, że po wejściu zmienników był odczuwalny spadek poziomu. To powoli klaruje nam jacy zawodnicy są odpowiedni żeby zostać, a jacy odejść czy to definitywnie czy jako wypożyczenie - o ile jeśli faktycznie Ole jest w stanie tego dokonać, a nie tylko pełni role marionetki zarządu.
I generalnie pokazuje to też Olkowi w jakim kierunku powinien iść zespół, jacy zawodnicy się ze sobą najlepiej rozumieją.
» 8 listopada 2019, 16:33 #95
Veron: łatwo ocenić taki mecz, graliśmy z bolkami i dostali zasłużony oklep
» 8 listopada 2019, 17:31 #94
zbyszek7: W tym sezonie trzeba sie cieszyc z kazdej wygranej, tyle w temacie a jak ktos musi ponarzekac to niech to robi wkoncu najlepiej nam to wychodzi ;)
» 8 listopada 2019, 15:15 #93
PiesekLeszek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.11.2019 13:38

Jako fan piłki nożnej twierdzę, że trzeba umieć cieszyć się wygraną nawet z taką drużyną, szczególnie, że było to w dobrym stylu.
Ciesząc się tylko wygranymi szlagierami, nie mielibyśmy zbyt wiele okazji do tego.
» 8 listopada 2019, 13:34 #92
Daka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.11.2019 13:46

Ok fajnie, że wygraliśmy i można się z tego cieszyć, ale po takim meczu wyciągać wnioski i mówić kto się nadaje do gry a kto nie, albo że ten powinien grać w następnym meczu, bo dobrze zagrał to duża przesada. Natomiast tutaj co trzeci komentarz jest właśnie pisany w tym tonie. Jak Everette napisał, to był tylko zespół z Serbii i wyciąganie jakichkolwiek większych wniosków po tym meczu jest nie na miejscu.
» 8 listopada 2019, 13:45 #91
Magik1990MU: Takie mecze cieszą i powinny cieszyć chociażby dlatego, że poprawiają psychikę piłkarzy. Poza tym LE może być jedyną opcją na LM. A co do tracenia pkt z ogórkami pokroju Bournemouth, to jeszcze sporo potracimy. Przynajmniej do stycznia. Nie jest tajemnicą, że nie mamy pomocy, więc nie mamy też argumentów przeciw drużynom dobrze broniących. Generalnie pasuje punktować chociażby remisami. Na zbyt wiele bym się nie napalał.
» 8 listopada 2019, 13:56 #90
DailySmoker: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.11.2019 14:12

Everette a słysząc nazwę crvena zvezda coś Ci świta?
» 8 listopada 2019, 14:11 #89
Batigol222: Mówisz o meczu tej Borussi, która w poprzednim sezonie została z łatwością rozjechana przez Totki w LM i o tym Bayernie, który w ogóle nie postawił się Liverpoolowi? Liverpool-City to spotkanie nie tylko kolejki, ale pewnie całej rundy jesiennej, patrząc na obecny poziom Realu i Barcelony...
» 8 listopada 2019, 21:42 #88
pilchu: Wygrana i ciekawa gra w ofensywnie, choć rażąco nieskuteczna. Powinniśmy wygrać ten mecz dużo wyżej. Fajnie wyglądał Greenwood, dużo lepiej niż, Perreira. Mam nadzieję, że będzie grywał dużo częściej.
» 8 listopada 2019, 12:59 #87
Mattias: O rozwój Rashforda jestem spokojny. Nim się obejrzymy ten chłopak stanie się piłkarzem światowej klasy. Ma wszystko by wskoczyć na ten najwyższy poziom - warunki fizyczne, technikę, mental.

Pytanie tylko co z Manchesterem United? Jeśli klub nadal będzie się staczał i popadnie w ruinę to nie będziemy w stanie zatrzymać najlepszych graczy. Marcus może stąd uciec jak Cristiano jeśli nie zapewnimy mu walki o trofea. Nie możemy dopuscić do takiej sytuacji!
» 8 listopada 2019, 12:43 #86
pOLEw: Oglądamy się juz od kilku lat
» 8 listopada 2019, 12:45 #85
Diabelred: pOLEw,

Zabrzmialo to tak jakby Rasford mial juz ze 26-27 lat..., a przeciez on tydzien temu obchodzil dopiero 22 urodziny. Anglik ma jeszcze te 3-4 lata by wskoczyc na swiatowy poziom i miejmy nadzieje, ze tak sie wlasnie stanie, bo miec wychowanka topa do tego Anglika to bylby prawdziwy skarb dla klubu. Osobiscie ciagle mam nadzieje, ze jesli dostanie odpowiednie wsparcie od skrzydel i pomocnikow to stanie sie naszym Kane'm.
» 8 listopada 2019, 13:19 #84
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.11.2019 13:51

O Walcottcie czy Lingardzie też się tak mówiło. Obawiam się, że za 4-5 lat będzie podobnie. Wiek wiekiem, ale Marcus od dłuższego czasu nie robi wielkiego wrażenia. I tu nie chodzi o statystyki, bo pomocy to my niestety nie mamy, ale mentalność. Jak Ole go wystawił jako centralnego napastnika, to młody od razu się spalił. Ja po prostu nie widzę u niego tej zadziorności i arogancji, co u innych w jego wieku (Mbappe, CR7, Roo itd).
» 8 listopada 2019, 13:50 #83
CHRCH: Weźcie pod uwagę, że w united jest taka atmosfera co obniża loty największym gwiazdom. Także np w takim Juve czy realu czy nawet psg, rashford mógłby wypalić.
» 8 listopada 2019, 17:29 #82
is200second: Trzy szlagiery w weekend. Sobota Bayern-Dortmund, niedziela City-Liverpool, Juve-Milan:D
» 8 listopada 2019, 11:42 #81
Veron: Juve - Milan, szlagier
wybierz jedno
» 8 listopada 2019, 11:51 #80
Cisco: No i jeszcze Gran Derbi w niedzielę: Real Betis - Sevilla.
» 8 listopada 2019, 13:15 #79
kolokolo98: Leicester-Arsenal będzie interesujący
» 8 listopada 2019, 13:24 #78
Kkacper102: Angielskiej ligi nie śledzę już od 3 lat, oglądam tylko mecze MU, bo moim zdaniem liga jest bardzo mało atrakcyjna. Bayern - Borussia to mecz weekendu i zdecydowanie najwięcej o tym meczu piszą światowe media. Upadający Milan grający z Juve który powoli wchodzi na poziom Sarrizmo, też będzie ciekawszym meczem od liverpool city.
» 8 listopada 2019, 15:06 #77
is200second: Ben Arfa jest wolnym agentem. Może warto spojrzeć w tym kierunku w kontekście sezonu wszak piłkarzem jest nadal świetnym.
» 8 listopada 2019, 11:20 #76
Xchrisx7: Rojo powinien grać obok Maguire'a w podstawowej XI.
» 8 listopada 2019, 10:45 #75
9imar9: tak, no, jest tak bardzo sprawdzony z lepszymi druzynami.
» 8 listopada 2019, 22:15 #74
Paps: Lekki i latwy mecz,bo to tylko Partizan,wiec poziom gry tez w sumie ciezko ocenic.W lidze wystarczy ciut lepiej zorganizowana druzyna i jest lipa,wiec nie ma sie czym podniecac.Zobaczymy jak to bedzie wygladalo z Brighton i pozniej z Tottenhamem.
» 8 listopada 2019, 10:44 #73
JestemNumerem9: Rojo mimo swoich wad, to całkiem dobry obrońca.
Nie pomagaja mu kontuzje, ale zawsze gdy gra to widać ten charakter i zawzietosc.
Lindelof trochę za miekki i niezdecydowanych jest.
Marcos natomiast od początku m3czu pokazuje obrońcy, ze ten nie będzie miec dzis łatwo.
» 8 listopada 2019, 10:37 #72
Muzyk07: Widzę że znowu po wygranej komentarze typu "nie potrzebujemy już pogby".
» 8 listopada 2019, 09:03 #71
DevoMartinez: Potrzbujemy kogos kto potrafi zagrac prostopadłą piłkę, ogólnie dobrze podającego pomocnika i dużo widzącego. Czy to będzie Pogba czy ktoś inny. U nas pare razy Rash wybiegał za plecy obronców i nie było szans, ze ktos mu wtedy poda przy obecniej pomocy.
» 8 listopada 2019, 10:31 #70
ax1d: Dodatkowo to, co powiedział Scholesy - pomocnik musi dawać coś od siebie i z przodu, i z tyłu. Pogba jest zbyt jednowymiarowy, a granie nim oznacza, że potrzebuje co najmniej dwóch, jeśli nie trzech konkretnych zawodników, którzy będą grali "na niego" i "za niego" z tyłu. I teraz pojawia się pytanie - czy dotąd Pogba dawał nam tyle z przodu, żeby to się opłacało? Moim zdaniem zdecydowanie nie.
» 8 listopada 2019, 10:34 #69
vanantygaal: Oczywiście, że nie potrzebujemy pogby. To jest jasne i poza dyskusją. Potrzebujemy kilku transferów do środka pola, że ta formacja mogła wypracowywać akcje dla naszego ataku a przy tym była jakimkolwiek wsparciem dla obrony.
» 8 listopada 2019, 10:52 #68
is200second: Heheh, Pogba jednowymiarowy:D. Byl okres jak przyszedł Solskjear że co mecz lądował bramę za asysta i to był prawdziwy Pogba! Może jest grupa piłkarzy którzy potrzebują dodatkowej motywacji i gdy widzi że klub stoi w miejscu non stop i nie rozwija się, traci zaangażowanie. Człowiek jest tylko człowiekiem. Natomiast jedno jest pewne gość dla mnie jest najlepszym środkowym pomocnikiem na świecie i taki klub musi zagwarantować mu wsparcie na poziomie światowym nie międzynarodowym.
» 8 listopada 2019, 11:18 #67
Blau: No ale co nam po pomocniku, który teoretycznie jest najlepszy (a nawet jeśli nie jest, to ze swoimi warunkami fizycznymi i umiejętnościami technicznymi powinien być) skoro to tylko teoria i w praktyce tak nie gra?

Pierwsze dwa miesiące drugiego sezonu Mou i pierwsze dwa miesiące u Ole - daje nam to 4 miechy gry, gdzie Pogba rzeczywiście pokazywał, dlaczego wydaliśmy za niego tyle siana. Pozostały czas spędzony na OT to już tylko kaszana z przebłyskami.

Pogba zamiast pomagać drużynie to ją wręcz hamuje. Na przykład taki McTominay z Pogbą i bez Pogby to dwaj zupełnie inni gracze. Nie ma co budować składu wokół jednego zawodnika, bo to nigdy nie kończy się dobrze.

Osobiście jestem za sprzedażą Francuza i przeznaczeniem pozyskanej kwoty na 2 zawodników, którzy indywidualnie mogą być trochę słabsi, ale za to będą więcej dawać drużynie.
» 8 listopada 2019, 12:43 #66
NoLogo: Chyba nie ogarniasz znaczenia słowa jednowymiarowy, oczywiście, że takim jest pogba, bo prócz sporadycznych akcji ofensywnych zazwyczaj nic innego nie prezentuje ale widzę, że nie ma większego sensu tłumaczyć tego komuś kto uważa tego typa za najlepszego śr. pomocnika na świecie, komentarze wyżej już wystarczająco podsumowały grę celebryty.
» 8 listopada 2019, 12:44 #65
vanantygaal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.11.2019 13:00

Przypomnę tylko, że przez ponad 3 lata zagrał jedną połowę na światowym poziomie, kilka meczów bardzo dobrych, kilka dobrych. Reszta to występy przeciętne z żenującymi. Faktycznie najlepszy na świecie.

Dodam jeszcze, że był okres że faktycznie w poprzednim sezonie strzelał bramki, tyle że z karnych marnując przy tym nie jedną jedenastkę
» 8 listopada 2019, 12:58 #64
ax1d: Greenwood zagrał doskonale (mówię to od 16 miesięcy - to będzie diament). Martial bardzo ładnie, nawet chciało mu się pressing zakładać, pograł kilka klepek, a bramka piękna. Rojo świetny mecz, w zasadzie bez żadnego błędu i bardzo pewnie. Mata zagrał świetnie, jak za najlepszych swoich czasów. Właśnie nim powinniśmy wychodzić na drużyny, które bronią niskim blokiem. Rashford zmarnował kilka sytuacji (chociaż bramkarz rywali też ładnie pracował), ale samo to, że znajduje się w tych sytuacjach, już dobrze świadczy. Zmienia swoją grę i to widać. Inaczej biega, inaczej się ustawia, musi tylko ostudzić głowę i zamiast walenia na siłę czasem użyć techniki do minięcia bramkarza. Na plus też boki AWB i Young - mieli grać wysoko i tak grali, obaj w zasadzie bez większych błędów, w ataku nic nie dali, ale próbowali. Szczególnie AWB kilka ładnych pojedynków zakończonych krosami. No i debiutujący Garner grający na poziomie dużo starszego i bardziej doświadczonego zawodnika, za którego zapłaciliśmy +50 baniek, to też spory plus.

Na minus na pewno Maguire - chyba najsłabszy jego mecz w United, dużo strat, bez zrozumienia z pomocą, złe ustawianie. Być może było to wynikiem tego ustawienia, ale wyglądał najgorzej w linii obrony. Pomoc kiepsko. Fred mnie przyzwyczaił, Scott słabszy mecz, sporo niedokładnych podań, Pereira i Lingard weszli i... zeszli. Ogólnie wyglądało to dobrze.
Potrzebujemy zawodnika pokroju Maty do pierwszego składu, który będzie kreatywny na 10, a do tego bardziej wartościowego i mocniejszego fizycznie zmiennika dla Freda. Greenwood musi grać więcej minut. No i Pogba powinien być sprzedany i zastąpiony typowym box-2-box.
» 8 listopada 2019, 08:58 #63
dareknt: Gdyby to był pierwszy miesiąc pracy Ole to możnaby powiedzieć że idzie to w dobrym kierunku a tak to wiemy że nic nie wiemy. Mecz niezly na tle słabego Partizana, coraz lepsza gra środka pola - Fred + Tomek, martwią głupie straty Freda gdy przyjmuje ,zagrywa piłkę odwrócony tyłem do bramki przeciwnika
» 8 listopada 2019, 08:20 #62
RoniBarca: brawo panowie!
» 8 listopada 2019, 07:23 #61
Seszele: No pięknie.
Przejechali się po Partizanie niczym walec.
Bardzo dobrze, że po porażkach wyciągają wnioski i są zmotywowani, aby świecić tryumfy.

Wracamy na właściwe tory. Drobnym kroczkiem.
Brawo!
» 8 listopada 2019, 07:18 #60
Klimaa: Wczoraj widzieliśmy zupełnie inny mecz niż ten weekendowy gdzie ledwo dało się patrzeć na to co robią nasi zawodnicy. Takich występów jak wczoraj chcemy więcej - wiadomo że Partizan to nie zespół z europejskiej czołówki ale wczoraj widać było pomysł i chęci.
» 8 listopada 2019, 07:18 #59
DailySmoker: Coraz więcej jest meczów, w których widać, że coś "kliknęło" i zaczyna to powoli jakoś wyglądać
» 8 listopada 2019, 09:11 #58
gregorvts: Mecz fajny szczególnie pierwsza połowa. Maguire trochę słabo ale cieszy 0 z tyłu. Fred i Mactominay coraz lepsza współpraca. Mecz się skończył w naszym wykonaniu po wejściu lingarda i pereiry... Ja wiem że oni nie grają regularnie no ale ich gra poprostu irytuje.
» 8 listopada 2019, 05:36 #57
uzio: Z jednej strony padły ładne bramki po ładnych akcjach, z drugiej to właściwie tylko ostatnia bramka była faktycznie wykreowana bez jakichś szczęśliwych zbiegów okoliczności jak dwie poprzednie.
» 8 listopada 2019, 02:26 #56
Lokator23: Pierwsza bramka to ladne podanie od Rashforda , druga bramka to zaden zbieg okolicznosci tylko pressing Greenwooda a to co zrobil Martial to bylo piekne. Widac ze Martial i Rash z meczu na mecz graja lepiej. Nie dokonca rozmiem wyjscia Romero bo 2 bramki moglby miec na swoim koncie.
» 8 listopada 2019, 02:38 #55
DevoMartinez: Wygrana to był obowiązek, ale myśle, że Ole ma teraz coniemiara do myślenia. Taki jak przez większosć meczu raziła mnie nonszalancja w operowaniu piłką, masa grożnych podan w poprzek boiska tak przy 3-0 raziło całkowity brak szanowania piłki, masa strat w bocznych sektorach boiska i oddawanie piłki przeciwnikowi za darmo. Mentalnei ten zespół zupełnie jest niedojrzały i nieprofesionalny. Zamiast grac pilka i kontrlowac mecz narżamy się na niepotrzebne ataki i niepotrzebven bieganie za piłką. Cieszy bramka Rashforda zwłaszcza, że lewą nogą. Za to skutecznośc słaba, widać ze nie ma tego instyntku do wykańczania co Ole czy klasyczna 9tka. Martial fajnie. Pan strata Fred oczywiscie nie byłby sobą jakb nie oddał rywalowi piłkeczki na kontre. Pisze to co mecz bo i on takie akcje odwala co mecz. Maguaier słabo dzisiaj, kilka groznych strat i w ogole jakas ułanska fantazja mu sie dzis włączyła z piłka przy nodze. MacTomminay też troche niedoladnych podan za duzo ale nadrabiał pracą w srodku pola. Greenwoodowi troche brakuje szybkosci na skrzydlo ale przynajmniej sobie pograł i brameczka ładna. Mata całkiem dobry mecz, jeden z lepszych na boisku. Rojo też dobrze. Young przyzwoicie, miał troche miejsca na rajdy chociaz tez cos tam groznie stracił. AWB bez szalenenst ale przyzwoity mecz i ładną centre miał na Rahsforda.
» 7 listopada 2019, 23:54 #54
Abstrahujacy: Można Rashfordowi wiele zarzucić, ale jak na młokosa musi nosić ogromny ciężar na swoich barkach. Skuteczność słaba, bo 0.5 gola na mecz, ale finalnie 8 bramek w 3 miesiące czyli 3 więcej niż G.Jesus będący w jego wieku i mający dużo lepszą pomoc za sobą. Jeśli Rash utrzyma ilość zdobywanych bramek albo poprawi poprzez wykorzystywanie karnych, to skończy sezon z 25-30 golami a to nie byłby zły wynik. Dobrze, że leniuszek Martial wnosi co nie co do naszego ataku i nie idzie mu źle.
» 8 listopada 2019, 01:30 #53
DevoMartinez: Oczywiscie, ze musi nosic wielki ciezar na swoich barkach razem z Martialem ale to Ole taką decyzje podjął, że to oni będa nam gwarantować bramki od tego sezonu. Ja jednak pesymistycznie do tego podchodzę, obawiam się ze obaj nie strzelą 30 bramek w lidze ale kto wie może ta maszyna kiedyś ruszy.
» 8 listopada 2019, 09:48 #52
Oficer: Rash fatalna skutecznosc dzisiaj ale mimo to piekny gol i napędzanie akcji United
Pereira zagral kilka minut a pokazal tym wystepem ze na rezerwy United sie nie nadaje. Straty zle przyjecia to na tyle co dzis pokazal. Fajnie Martial zagral ale to tylko Partizan. Oby w PL pokazali taka dominacje jak dzis.
» 7 listopada 2019, 23:41 #51
PiesekLeszek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2019 23:42

youtube.com/watch?v=2beMm6fz99s

Pereira nie jest taki zły na YouTube.
» 7 listopada 2019, 23:38 #50
adi0220: Ogólnie cieszy wygrana ale przy bezbramkowym wyniku miałem wrażenie że każdy wypad Partizana pod naszą bramke smierdzial strata gola. Tak jakoś strasznie niepewnie wyglądamy z tyłu i lepszy rywal mógłby to wykorzystać. Trzeba poprawić pare rzeczy ale widać mały progres i oby tak dalej.
» 7 listopada 2019, 23:31 #49
grzesiek984: Gratulacje dla chłopaków
Dobrze wykonana robota
Ole jest w stanie stworzyć, odbudować potęgę Manchester United ale musi mieć czas i kase;)
» 7 listopada 2019, 23:20 #48
MiSt: Jestem zadowolony z dzisiejszego meczu. Dopóki Rash był na boisku to nasze akcje wyglądały świetnie.
Zmiany zabiły naszą grę z przodu. Rozumiem to jednak - niektórzy już dawno powinni odpocząć (np. Rash).

Bardzo dobre zawody zagrał Young. Widać, że nadal wiele potrafi, ale na Premier League jest zwyczajnie zbyt stary. Mimo wszystko szacunek mu się należy.

Znowu wszędzie nam idzie, tylko nie w lidze. Obyśmy wkrótce wrócili do walki o top6 :)
» 7 listopada 2019, 23:13 #47
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2019 23:41

Ogolnie Younga nie było wiecznie na lewej obronie, nawet jeden komentator na to zwrocil uwagę w jednej z kontr. Moim zdaniem bardzo slabo zagrał, nie dawal nam nic w ataku i mało w obronie. Dużo błędów w ustawieniu. Moim zdaniem emerytura mu sie należy. W ostatnich sezonach czesto go bronilem, ale to juz jest raczej jego max i powinien odejść.
» 7 listopada 2019, 23:40 #46
ax1d: W zasadzie graliśmy 2-4-1-3, stąd przy bronieniu po stracie często mieliśmy z tyłu tylko Maguire'a i Rojo. Ash i AWB byli ustawieni bardzo wysoko, w zasadzie w linii pomocy. Dlatego jeśli ktoś oczekiwał od Younga typowego bronienia boku, to można powiedzieć, że zagrał słabo, nawet bardzo, bo bardzo często nie dawał rady wracać. Niemniej nie wydaje mi się, żeby obaj przypadkowo stali tak wysoko. Tak był ustawiony zespół i tak to miało wyglądać. A skoro tak, to Young zagrał przyzwoicie. Nie nazwałbym tego "bardzo dobrymi zawodami", ale poprawnie jak najbardziej.
» 8 listopada 2019, 08:28 #45
Dawidlademann: Brameczki bardzo miłe dla oczu :)
» 7 listopada 2019, 23:09 #44
kamooll77: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2019 23:08

Ważne 3 ptk ale nie ma co się podniecać Partizan grał bardzo słabo. A my nie wykorzystaliśmy tego. Na zdecydowany plus Fred i Rojo, cała ofensywa zrobiła swoją robotę. Rash musi poprawić skuteczność bo nie strzela 2 setek A potem strzela taka bramę że szok. Zmiany - tragedia. Ale nie ma co narzekać mecz był fajny dla oka bo przewarzalismy zdecydowanie oby tak było do końca sezonu. Można spokojnie iść spać A nie jak to przyzwyczaili kłaść się zniesmaczonym nasza gra. Glory MU.
» 7 listopada 2019, 23:06 #43
RedsFan: Tutaj nie ma punktów, ale co do reszty opini zgadzam sie w zupełności.
» 7 listopada 2019, 23:12 #42
MaciejusManutd: Przeciwna drużyna gra tak jak na to pozwoli inna. Bardzo dobre zawody rozegrała cała drużyna United. Więc....
» 7 listopada 2019, 23:14 #41
KrolikUTD24: RedsFan, tutaj są punkty, przecież to jeszcze faza grupowa Ligi Europy.
» 7 listopada 2019, 23:16 #40
RedsFan: Przepraszam masz rację w takim razie w 100% sie zgadzam. Pomyliło mi sie z pucharem Carabao cup chyba :D
» 7 listopada 2019, 23:37 #39
HarryBrown: Bardzo dobre zawody szczególnie w pierwszej połowie. Indywidualnie to wyróżnili się Rojo i McTominay. Ten pierwszy czyścił wszystko, a ten drugi znowu wygrał wojnę w środku pola plus ciągnął grę do przodu (mam nadzieję, że ta dolegliwość to nic poważnego). Bardzo fajnie grała formacja ataku. Agresywnie i sporo gry z pierwszej piłki co zaowocowało sporą ilością sytuacji bramkowych. Oby tak teraz w każdym meczu było.
» 7 listopada 2019, 23:06 #38
MaciejusManutd: Co do naszych komentatorów. Nie da się tego słuchać. Polecam ripple.is angielski koment zasadniczo mało kiedy obiektywny
» 7 listopada 2019, 23:05 #37
9imar9: Czy może ktoś uprzejmy wytłumaczyć, o co chodzi w tej szarpaninie Martiala z Pereirą po meczu? Widziałem niestety aby przebitki.
» 7 listopada 2019, 23:02 #36
MiSt: Szarpanina? Ja tam tylko widziałem ja Martial opieprzał Pereirę za jakieś zagranie.
» 7 listopada 2019, 23:04 #35
RedsFan: Martial go zrugal za to, że Brazylijsko-Belgijski pomocnik, w ogóle wszedł na boisko ;P
» 7 listopada 2019, 23:07 #34
PiesekLeszek: Fred > Lingard+ Pereira
» 7 listopada 2019, 23:02 #33
RedsFan: Oprócz jednego, megaaaa złego zagrania, Fred naprawde ładnie gral. Oczywiście jego hejterzy maja inne zdanie.
» 7 listopada 2019, 23:03 #32
MaciejusManutd: Poprawił się chłopak od czasu kiedy ma w domu żonę. Czasami się trafiają dobre kobiety :)
» 7 listopada 2019, 23:07 #31
rvn10: Fred zasługuje po prostu na regularną grę. Lingard już "pokazał" w jakiej jest formie a Pereira to przeciętniak i za SAFa grałby co najwyżej w FC United of Manchester.
» 7 listopada 2019, 23:08 #30
RedsFan: No tak za to odbiorów przechwytow i ladnych podań to juz nie laska widzieć. Biorac pod uwagę całość grał ładna piłkę plus dużo sie angażował i z przodu i z tyłu.
» 7 listopada 2019, 23:11 #29
PiesekLeszek: Fred grając regularnie jest dość solidny, biorąc pod uwagę jego słabe warunki fizyczne, wygląda nieźle.
Pereira natomiast dostaje swoje szanse i zawsze zawodzi. Patrząc na niego jakieś umiejętności posiada, ale jest taki zagubiony.
Lingard irytuje od zawsze. Miał kilka przebłysków w karierze, ale gość ma 27 lat powinien wyglądać jak jeden z bardziej doświadczonych, a wygląda jak kurczak bez głowy.
» 7 listopada 2019, 23:32 #28
DevoMartinez: Perreira nie wyglądałby gorzej od Freda gdyby grał regularnie. :) Do tego nie traci tak łatwo piłki bo fizycznie jest troche mocniejszy. Co dał w tym meczu Fred? Przetaczanie piłki na boki, 1 dobry strzał z wolnego i 1 strata na piękną kontre. 0 kluczowych podan, 0 dryblingów, 0 przechwyconych piłek, 2 wslizgi. Tyle dał Fred. Jak wy sie jaracie taka grą kogos za 50 baniek to nie mam pytan. Aha wg whoscore najnizsza nota zawodnika z pola u nas.
» 8 listopada 2019, 00:10 #27
Vaxiu: Perreira gra regularnie, niestety z marnym skutkiem, a Fredem nikt sie nie jara a jedynie chlopy chwala ze wyglada lepiej, to zle? Tak, wedlug Devo :) Moze jakis uraz do ciemnej karnacji? :)
» 8 listopada 2019, 00:27 #26
DevoMartinez: W lidze Pereria z 1 asysta a Fred z iloma? Wole naszego brazylijczyka za darmo niz Freda za 50 mil który słuzy jedynie do przetaczania piłki na boki. Nie uraz do ciemnej karnacji tylko do marnych umiejętności za miliony.
» 8 listopada 2019, 08:39 #25
ax1d: Fred znów był jednym z najgorszych na boisku. Kilka ładnych strat (sam naliczyłem 6, a później już mi się nie chciało), część w ogóle niewymuszona, sporymi momentami złe ustawianie się albo cofanie (przy ataku). Zaliczył dobry strzał z wolnego (chociaż wydaje mi się, że nie leciał w światło), miał bodaj 2 czy 3 odbiory i to tyle. Moim zdaniem to jest poziom Lingarda czy Pereiry, tylko ci dwaj grali już tak dużo, nie dając żadnych cyferek, że są oceniani za gęby i nazwiska, a Fred jest ciągle "nierozegrany" i ciągle "się rozkręci". A tymczasem dostajemy za 50+ baniek 2-3 odbiory na mecz, dwa razy więcej strat i w zasadzie nic z przodu... Nie oglądałem poprzedniego meczu, gdzie według statystyk zagrał przyzwoicie, ale wczoraj znów mogłoby go nie być. Zagrał na takim samym poziomie co Garner. Czy jestem hejterem, bo oceniam to, co faktycznie robi i czego nie robi na boisku, a nie nazwisko? Może i tak. Lepiej napisać "Fred naprawde ładnie gral", nie podając w zasadzie żadnych argumentów.
Fred tak bardzo nie ogarnia, że jak kibice oklaskiwali debiutującego na Old Trafford Garnera, jak to ma miejsce przy każdym wychowanku akademii, on myślał, że to owacje dla niego za świetny występ :D
» 8 listopada 2019, 08:41 #24
MaciejusManutd: Oby Ole dostał czas. Zimą wzmocnienia i w lato to samo i dopiero wtedy można go ocenić. Druga połowa po golu Marcusa siadla z wiadomych przyczyn. Wynik dobry więc po co biegać jak nienormalny. Piękny wieczór.
» 7 listopada 2019, 23:01 #23
RyanScholes1878: Dobry mecz, ciekawe tylko czemu po wejsciu na boisko naszych gwiazd pereirra lingardingo nic nie padlo XD
» 7 listopada 2019, 22:59 #22
grzesiek984: Gra padla ;)
» 7 listopada 2019, 23:18 #21
Zelas12: Wg mnie takie wahania odnośnie meczów będą. Graja mega nie równo. Jak myślisz ,że wjadą 3 pkt to grają padakę. A jak myślisz ,że będzie ciężko to graja ok. Dziś myślałem ,że będzie mega ciężko a tu taka niespodzianka. Dziś 3 to jak kolega poniżej wspomniał najniższy wymiar kary . Przy innych napastnikach byłoby z 6 do 0. Ale cieszmy się z tego co mamy. Brawo za walkę i za zwycięstwo. Oby tak dalej :)
» 7 listopada 2019, 22:59 #20
kenia86: Spotkanie na plus.ale to co reprezentuje pereira I lingard to skandal.jak oni wogule są brani pod uwagę żeby być w kadrze meczowej to przechodzi ludzkie pojęcie.juz rojo w ostatnich minutach wprowadzał piłkę jak klasowy pomocnik A ci to kur... szok.ktos tutaj pisał że oni się nadają na Championship.nie wiem czy by tam ich ktoś chciał.
» 7 listopada 2019, 22:59 #19
Chestnut: "przechodzi ludzkie pojęcie" to interpunkcja w tym zdaniu.
» 7 listopada 2019, 23:02 #18
MaciejusManutd: A mamy innych zawodników? Gra czym ma.
» 7 listopada 2019, 23:03 #17
Zelas12: Są brani ponieważ ławka nasza to kibel , dlatego grają .
» 7 listopada 2019, 23:03 #16
GandiGanda: Przyjdzie Maddison i jakiś PP to chłopaki nie powachaja murawy chyba że w carabao cup
» 7 listopada 2019, 23:10 #15
Abstrahujacy: Pewnie Maddison nie może się doczekać kiedy czmychnie z drużyny TOP3 do TOP10.
» 8 listopada 2019, 01:34 #14
GandiGanda: Pewnie nie może się doczekać podwyżki w Leicester z 50k na 90.
» 8 listopada 2019, 07:02 #13
eragon30971: Zmiany wprowadziły trochę chaosu, nikogo na skrzydłach wszyscy w środku, a Martialowi już odechciało się biegać.
» 7 listopada 2019, 22:58 #12
rvn10: Wygrana cieszy w końcu lepsze 3-0 niż 1-0 na OT;) Rash musi jednak poprawić skuteczność, bo pod bramką masa złych decyzji. Środek pola na plus i dalej widać niestety, że duet Pereira i Lingard nadaje się tylko na głęboką rezerwę.
» 7 listopada 2019, 22:57 #11
Chestnut: Po prostu Rashford nie spodziewał się tylu sytuacji i zgłupiał.
» 7 listopada 2019, 23:00 #10
pazur: Ja na mecz, w którym graliśmy w 10 na 12 to i wynik przyzwoity i trochę ruchu na świeżym powietrzu. Ot taka trochę dłuższa gierka treningowa.
» 7 listopada 2019, 22:57 #9
GandiGanda: Odbiegając od meczu straaasznie denerwował mnie ten drugi Komentator PSP...
Biorą takiego byłego piłkarza i mądrzy się jak Hajto ale żeby sklepac konstruktywnie 2-3 zdania to już problem. Już wolę wysłuchać skład kaiserslautern z meczu Schalke w 92
» 7 listopada 2019, 22:56 #8
Chestnut: Ja ich wyciszam i włączam muzykę. Polecam.
» 7 listopada 2019, 22:58 #7
RedsFan: Dlatego wolę Angielski komentarz :)
» 7 listopada 2019, 23:01 #6
RedsFan: Piekny mecz szczególnie 1 połowa, niestety zmiany zabiły totalnie to widowisko. Oczywiście dobrze, że Ole dał podstawowym zawodnikom odpocząć jednak martwi, że w obwodzie mamy tylko takich graczy jak Pereira czy Lingard. Niemniej jednak ładna gra i widać czego można sie spodziewać w przyszłości, fajnie, że po ostatnim meczu z nimi (gdzie graliśmy żałośnie) wyciagneliamy wnioski.
» 7 listopada 2019, 22:55 #5
Zelas12: Podstawowym czyli komu?
» 7 listopada 2019, 23:54 #4
ax1d: Zelas, dobre pytanie. Też jestem ciekaw. Chyba chodzi o pana De i pana Geę. To już para.
» 8 listopada 2019, 09:08 #3
CRfan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2019 22:56

Pereira i Lingard za to co pokazali po wejściu na boisko nie zaslugują nawet na zesłanie do rezerw.
Edit. Poza nimi lekki i przyjemny mecz, bardzo ładne bramki.
» 7 listopada 2019, 22:54 #2
cantona007: Najniższy wymiar kary
» 7 listopada 2019, 22:53 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.