Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Lista 60 piłkarzy, którzy ostatnio byli łączeni z Manchesterem United

» 3 czerwca 2019, 15:17 - Autor: matheo - źródło: MEN
Letnie okno transferowe otworzyło się w Anglii 17 maja. Od tego czasu Manchester United był łączony z przynajmniej 60 różnymi zawodnikami.
Lista 60 piłkarzy, którzy ostatnio byli łączeni z Manchesterem United
» Bruno Fernandes jest jednym z piłkarzy przymierzanych do Manchesteru United
Listę piłkarzy przymierzanych do Manchesteru United przedstawili dziennikarze Manchester Evening News. Znaleźli się na niej zawodnicy, których nazwisko w ostatnich tygodniach padało przynajmniej raz w kontekście Czerwonych Diabłów.

Kalidou Koulibaly
Środkowy obrońca Napoli, jeden z głównych celów transferowych.

Jadon Sancho
Manchester United chciałby angielskiego skrzydłowego, ale transfer wydaje się mało prawdopodobny.

Declan Rice
Pomocnik West Hamu United wydaje się atrakcyjną propozycją dla Manchesteru United.

Nicolas Pepe
Skuteczny skrzydłowy Lille.

Daniel James
Zdaniem prasy ma być to pierwszy transfer Ole Gunnara Solskjaera. Manchester United miał już uzgodnić warunki transferu z Walijczykiem.

Bruno Fernandes
Skuteczny ofensywny pomocnik Sportingu Lizbona.

Joao Felix
Kolejne „cudowne dziecko” portugalskiego futbolu. Gracz Benfiki jest także łączony z Manchesterem City.

Ruben Dias
Kolejny gracz Benfiki, środkowy obrońca.

Aaron Wan-Bissaka
Przymierzany na prawą stronę obrony Manchesteru United. Wycena Crystal Palace może natomiast odstraszyć United.

Thomas Meunier
Prawy obrońca Paris Saint-Germain. Wymieniany jako alternatywa dla Wana-Bissaki.

Kieran Trippier
Był łączony z Manchesterem United, choć gracz Tottenhamu wydaje się być bliżej Napoli.

Harry Maguire
Obrońcy Leicester City nie udało się pozyskać ostatniego lata. Teraz temat transferu powrócił.

Paulo Dybala
Juventus jest podobno skłonny sprzedać utalentowanego Argentyńczyka.

Matthijs de Ligt
Środkowy obrońca Ajaxu, który jest wymarzonym celem transferowym dla wielu kibiców Manchesteru United.

Sean Longstaff
Nieoczekiwany kandydat z Newcastle United do gry na środku pomocy Manchesteru United.

Ryan Sessegnon
Spadł z ligi z Fulham. Ma dopiero 19 lat i spory potencjał.

Wilfried Zaha
Jego nazwisko pojawiało się w kontekście Manchesteru United, ale powrót na Old Trafford wydaje się mało prawdopodobny.

Patrick van Aanholt
Byłby rezerwową opcją na lewej obronie Czerwonych Diabłów.

Gareth Bale
Łączony z Manchesterem United praktycznie każdego lata.

Antoine Griezmann
Ogłosił, że odchodzi z Atletico Madryt. Faworytem do pozyskania Francuza jest Barcelona.

Richarlison
Sam twierdzi, że chętnie zostanie w Evertonie.

Pedro
Napastnik Fluminense, wyceniany na około 20 milionów funtów

Adrien Rabiot
Manchester United od dawna monitoruje sytuację Francuza w Paris Saint-Germain. Jego kontrakt wygasa z ostatnim dniem czerwca.

Tanguy Ndombele
Zainteresowanie tym zawodnikiem może być spore. Francuz dobrze współpracuje z Paulem Pogbą w reprezentacji.

Callum Hudson-Odoi
Wydawało się, że może być celem transferowym, lecz doznał kontuzji. Chelsea ma też zakaz transferów, więc jego odejście wydaje się mało prawdopodobne.

Moussa Dembele
Napastnik Celticu jest wyceniany na około 40 milionów funtów.

Youri Tielemans
Prawdopodobnie opuści Monaco tego lata. Zakontraktować chce go Leicester City, gdzie piłkarz występował na wypożyczeniu.

Thomas Partey
Jego agent namawia go na transfer do Manchesteru United lub Arsenalu.

Idrissa Gueye
Everton chciałby otrzymać pokaźną kwotę za 29-latka.

Wilfried Ndidi
Leicester City wysoko wycenia swojego zawodnika i jego transfer nie jest prawdopodobny.

Andre Onana
Wymieniany jako potencjalny następca Davida de Gei.

Jasper Cillessen
Tak jak Onana. Barcelona wyceniła swojego bramkarza na 52 miliony funtów, co może skutecznie odstraszyć Manchester United.

Jan Oblak
Na celowniku Manchesteru United znajduje się od dawna. Bramkarz Atletico to chyba najlepszy kandydat do ewentualnego zastąpienia De Gei.

Keylor Navas
Jego nazwisko pada w kontekście negocjacji Realu Madryt z Manchesterem United na temat transferu Paula Pogby.

Robert Lewandowski
Temat, który co jakiś czas powraca na łamach mediów. Polski napastnik raczej zostanie w Bayernie.

Christian Eriksen
Jego kontrakt z Tottenhamem wygasa w przyszłym roku. Ma wielu adoratorów wśród największych klubów w Europie.

Ivan Rakitić
Przymierzany do pomocy Manchesteru United. Ma już jednak 31 lat i chyba najlepszy okres za sobą.

Phillipe Coutinho
Nie potrafił odnaleźć się na Camp Nou po transferze z Liverpoolu. Teraz znów jest łączony z powrotem do Premier League.

Mauro Icardi
Romelu Lukaku jest przymierzany do Interu, a Mauro Icardi do Manchesteru United.

James Rodriguez
Nazwisko Rodrigueza padało wielokrotnie w kontekście transferu do Czerwonych Diabłów.

Joao Cancelo
Prawy obrońca Juventusu. Jest niemal pewne, że zostanie w ekipie Starej Damy.

Hirving Lozano
Skrzydłowy PSV Eindhoven jest łączony z kilkoma wielkimi klubami w Europie.

Jerome Boateng
Manchester United był bliski zakontraktowania zawodnika przed rokiem. Teraz Boateng znów jest przymierzany do Czerwonych Diabłów.

Niklas Sule
Kolejny środkowy obrońca Bayernu Monachium.

Edinson Cavani
Może opuścić PSG tego lata, a jednym z potencjalnych kierunków jest Manchester United.

Segio Ramos
Był łączony z Manchesterem United, raczej pozostanie w Realu Madryt.

David Neres
Piłkarz Ajaxu Amsterdam może zmienić klub po bardzo udanym sezonie w Lidze Mistrzów.

Hakim Ziyech
Podobna sytuacja jak z Neresem.

Reece James
Obrońca Chelsea, który zbierał bardzo dobre recenzje za swoje występy na wypożyczeniu w Wigan.

Toby Alderweireld
Będzie mógł opuścić Tottenham Hotspur za 25 milionów funtów tego lata.

Saul Niguez
Utalentowany pomocnik Atletico. Trudno będzie go jednak kupić z madryckiego klubu.

Mario Fernandes
Prawy obrońca CSKA Moskwa jest wyceniany na 22 miliony funtów.

Toni Kroos
Zanim uzgodnił nowy kontrakt z Realem Madryt, był przymierzany do Manchesteru United.

Isco
W prasie pojawiały się spekulacje, że Isco może opuścić Madryt. Jednym z potencjalnych kierunków miał być Manchester.

James Maddison
Utalentowany gracz Leicester City, ale prawdopodobnie poza zasięgiem Manchesteru United.

Ruben Neves
Ma za sobą znakomity sezon z Wilkami w Premier League.

Abdoulaye Doucoure
Nieustannie przymierzany do Paris Saint-Germain, Manchester United i innych większych klubów.

Nathan Collins
18-letni środkowy obrońca Stoke City.

Dillon Hoogewerf
Młody napastnik Ajaxu od przyszłego sezonu będzie reprezentował barwy Manchesteru United.

Mohamed Salah
Chyba najdziwniejsza plotka transferowa, którą podały hiszpańskie media. Salah jest przymierzany m.in. do Manchesteru United, Realu Madryt i Bayernu Monachium.


TAGI


« Poprzedni news
Nani: Piłkarze United muszą zmienić swoje podejście
Następny news »
United skontaktowali się z przedstawicielami Jamesa Maddisona

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (304)


dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2019 11:51

Dobrze ze dopieli ten transfer.Witamy w @MUFC James :)
» 6 czerwca 2019, 11:50 #287
Klierek7: szczerze to gdybym ja był piłkarzem bez ukochanego klubu a chciało by mnie pół europy ostatnim wyborem był by United. Czy możecie mi napisać, który z piłkarzy Czerwonych Diabłów na przestrzeni ostatnich 5 lat zrobił wyraźny progres?
» 6 czerwca 2019, 11:48 #286
OldFasion: Shaw się fajnie odbudował po kontuzji.
» 6 czerwca 2019, 12:54 #285
bartoszjan: Dodajmy do tego Messiego i Ronaldo a na koniec i tak ściągniemy szrot, którego nikt nie chcę...
» 6 czerwca 2019, 11:42 #284
Ciechanek: Ty nie chcesz czy nikt nie chce?
» 6 czerwca 2019, 11:54 #283
LearningtoFly: czy James może grać również na PS?
» 6 czerwca 2019, 10:50 #282
Veron: dla niego to ryba, z piłką jest szybszy od obrońców
» 6 czerwca 2019, 10:53 #281
bani: od biedy może tam grać, ale nie jest to prawy skrzydłowy z prawdziwego zdarzenia
wciąż liczę na transfer Nicolasa Pepe i tylko najlepszą formę Erica Bailly'ego :p
» 6 czerwca 2019, 10:54 #280
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2019 11:26

Nie, nie może. To jest zawodnik lewej strony boiska, tam gra większość meczów i praktycznie wszystkie bramki i asysty są z tamtej strony boiska. Kupmy w końcu jakiegoś prawdziwego prawego skrzydłowego i nie grajmy dalej półśrodkami jak Lingard czy Mata. (gdzie oboje się nie nadają na tę pozycję)
» 6 czerwca 2019, 11:16 #279
LearningtoFly: no właśnie obawiam się, że James będzie tym "skrzydłowym"
» 6 czerwca 2019, 11:51 #278
bani: No to mamy 1szy oficjalny transfer :)
» 6 czerwca 2019, 10:47 #277
Olo13: James będzie miał testy medyczne, no to co? Maszyna ruszyła? XD
» 6 czerwca 2019, 10:39 #276
kamilpe: Daniel James - pierwszy Nasz letni transfer. Wiele źródeł podaje, że w dniu dzisiejszym będzie przechodził testy medyczne.
» 6 czerwca 2019, 10:37 #275
Amycus: Potwierdził to też fotograf klubowy.
» 6 czerwca 2019, 10:41 #274
primasort: De Ligt na 95 % w Live.
» 6 czerwca 2019, 10:20 #273
OldFasion: Bzdura. De Ligt nie był i nie jest priorytetem Kloppa na to okienko.
Z informacji które pojawiają się obecnie, De Ligt będzie wybierał pomiędzy PSG i Barceloną.
» 6 czerwca 2019, 10:28 #272
GGMUN6: Nie lepiej sie teraz skupic na Rubenie Diasie, który jest naprawde dobrym obrońcą, skoro de Ligt i Koulibaly do nas napewno nie trafią to może lepiej kupić właśnie Portugalczyka.
» 6 czerwca 2019, 09:52 #271
GGMUN6: Breaking breaking !!
Sky informuje, że James ma dzisiaj testy medyczne w United.
» 6 czerwca 2019, 09:41 #270
LearningtoFly: Weźmiemy chociaż tego Jamesa xD?
» 6 czerwca 2019, 09:07 #269
CeTe: LvG twierdzi że właściwie jest niemożliwe coś stworzyć teraz z United. Opowiada że przy swoim zatrudnieniu nikt z nim nie rozmawiał na temat tego jak drużyna ma być prowadzona co przy swojej długoletniej karierze zdarzyło się pierwszy raz. Dodatkowo opowiada że nie dostał tych zawodników co chciał. Za przyczynę obwinia Eda i to że najbogatszy klub nie jest e stanie wyłożyć odpowiedniej sumy, a sam Ed nie zna się na piłce co sprawia ogromne problemy.

Poruszył też temat Di Marii i twierdzi że pytał się go gdzie chce grać dlatego w pierwszych meczach występował na lewej stronie. Wraz z marną grą Argentyńczyka LvG zaczął szukać mu pozycji bo zawodnik za 80mln nie może siedzieć na ławce.

Generalnie ten wywiad niestety nie sprawdziłem źródła uświadomił mnie w tym że nasz klub to na dzień dzisiejszy kabaret. Trochę boję się że skończy się United przez tych Glazerow
» 6 czerwca 2019, 07:20 #268
Dejfmi: Di Maria w swoich pierwszych meczach grał jako środkowy pomocnik z ofensywnymi obowiązkami :) sprawdźcie sobie. Pamiętam jak dziś :)
» 6 czerwca 2019, 08:04 #267
RedsFan: Fakt zarząd i właściciele mogli by się zmienić, ale nie na tych z Kataru. Co do Van Gala to on duzo gada, a sam swoich błędów nie widzi. Niestety to czlowiek który uważa sie za nie omylnego.
» 6 czerwca 2019, 08:28 #266
Veron: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2019 08:34

może było tak, że wszyscy sobie siedzieli na dupie a Ferguson ogarniał transfery, o jakąś wizję prowadzenia ekipy też nikt nie musiał pytać, bo była taka sama od 25lat i myśleli, że ktoś inny płynnie wejdzie w jego buty

jeszcze jedno, pozwolenie dla Moyesa na całkowitą przebudowę sztabu to był strzał nawet nie w kolano a w głowę
» 6 czerwca 2019, 08:33 #265
Dejfmi: Generalnie LvG to ciekawy człowiek ale jego obecne zachowanie i obsesja na punkcie naszego klubu jest żałosna
» 6 czerwca 2019, 09:14 #264
jassaj: Może i prawda, ale wkurza mnie to stronnicze podejście. Kurcze wywiad LvG- człowieka który poniósł klęskę (patrząc na jego nazwisko, oczekiwania a rzeczywistość) i cytujecie ślepo jego słowa, jakby okoliczność, że facet spróbuje się wybielić takimi tekstami wogóle nie przyszła do głowy. To jak porozmawiać z mordercą, on powie, że nie zabił, więc niewinny. Stan tego klubu to efekt inwalidztwa umysłowego i niekompetencji wielu osób, gdzie Ed ponosi cząstkową winę a nie całą a Mou i LvG to nie są owieczki poprowadzone na rzeź a tacy sami sprawcy jak Ed. Co ten LvG miał powiedzieć ? Dałem d... tyłka za talerz zupy ? Jestem starym dziadem z demencją i już nie ogarniam ? A może nie potrafiłem zapanować nad grupą młodych ludzi, których sam selekcjonowałem ? Może i ktoś z nim nie porozmawiał, może i nie kupił kogo chciał, ale nie było tak, że Holender na białym koniu siłą próbował odbić United z rąk potwora i poległ w heroicznej walce, kiedy dowiedział się, że monstrum jest nieśmiertelne... No c'mon
» 6 czerwca 2019, 09:18 #263
Dejfmi: Pełna zgoda z Jassajem.
» 6 czerwca 2019, 09:24 #262
kckMU: Jassaj napisał dobrze ale w ciemno. Tego całego wywiadu u nas nie było. On wcale się nie wybielał, ponadto pochwalił kibiców, mówił bardzo do rzeczy i zjechał eda.

Znajdź i przeczytaj. Zmienisz zdanie.
» 6 czerwca 2019, 09:44 #261
jassaj: jeżeli tak to ok, poczytam w wolnej chwili, odniosłem się do podanych słów a one brzmią jednoznacznie
» 6 czerwca 2019, 09:46 #260
kckMU: Wiem, dlatego napisałem. Na drugiej stronie masz.
» 6 czerwca 2019, 09:59 #259
Spiker2405: Hazard Oficjalnie zawodnikiem Realu.
» 6 czerwca 2019, 02:23 #258
iMarMU: Jeszcze nie oficjalnie ;)
» 6 czerwca 2019, 06:58 #257
Diabelski97: Dzięki Ronaldo wpadło półtora tysiąca na czysto :).. VIVA RONALDO
» 6 czerwca 2019, 01:44 #256
Diabelski97: VIVA JOHN TERRY ! :)
» 6 czerwca 2019, 02:00 #255
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2019 02:10

Viva la fhrans, viva zwei
» 6 czerwca 2019, 02:10 #254
iMarMU: Dziś Holandia. Depay :)
» 6 czerwca 2019, 06:58 #253
Alibaba1711: Andy Hunter na łamach twittera podaje iż Paul Pogba podał liste nazwisk która chciałby przywitac w klubie.Co ciekawe są to;Rafał Maserak,Stefano Terazzino,Agustin Egurrola,Robert Kochanek i Jan Kliment.
» 5 czerwca 2019, 23:45 #252
DjTED: No i Depay :D
» 6 czerwca 2019, 01:14 #251
Olo13: Francuskie radio RMC poinformowało ze jedynymi klubami liczącymi się w walce o de ligta są PSG i Barcelona:)
» 5 czerwca 2019, 23:34 #250
kckMU: Jak Barca znajdzie na tyle kasy, ile potrzeba, to nikt im nie przeszkodzi.
» 5 czerwca 2019, 23:45 #249
9imar9: Co wnosi ten artykuł? Absolutnie nic.

Nic nadzwyczajnego jest w tym, że media łączą zysk z zyskiem, bo o to w tym chodzi. W zasadzie Wy też to zrobiliście, przy czym Wasz rzeczony zysk proporcjonalnie jest znikomy.
Nawet jeśli autor, kryjący się pod tym osobliwym nickiem miał jakiś głębszy, ukryty zamiar, w dalszym ciągu ten artykuł jest chały warty. Z całym szacunkiem, nie bierz tego do siebie, bo jeśli tylko (aż, bo pewnie robisz to za gunwopieniądz) przetłumaczyłeś ten artykuł z MENa, to nie było warto.
» 5 czerwca 2019, 23:09 #248
artix206: Absolutnie nic nie wnosi również twoj komentarz.
» 5 czerwca 2019, 23:10 #247
9imar9: Zgodzę się z Tobą w 99%. Komentarz do nieistotnego artykułu nie może być istotny. Jak myślisz?
» 5 czerwca 2019, 23:13 #246
artix206: Myslę, ze jesli twoim zdaniem, artykul jest nieistotny to nie ma sensu dodawania jeszcze mniej istotnego komentarza.
» 5 czerwca 2019, 23:21 #245
artix206: Artykuł mnie zainteresował, więc przeczytałem, a gdyby nie to, to nie zobaczyl bym twojego nieistotnego komentarza. Więc co tu jest mniej istotne :D Dobranoc
» 5 czerwca 2019, 23:30 #244
9imar9: Biorąc pod uwagę fakt, że siedziałeś tu 9 minut, żeby dopisać drugi komentarz, nie mam nic więcej do dodania. Dobranoc
» 5 czerwca 2019, 23:32 #243
Snowball: Ale to prawda, co z tego że ci zawodnicy są łączni? Nie od dzisiaj tak jest i nie tylko w przypadku man utd
» 5 czerwca 2019, 23:35 #242
artix206: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2019 23:40

Czekalem na odpowiedź, ale chyba arumentow nie miales :p I musialeś czekać 19 minut, az pociągnę myśl po kolejnej porcji przeczytanych komentarzy.


Snowball
Prawda, ale kazdy normalny czyta to z przymrużeniem oka wszystko:)
» 5 czerwca 2019, 23:38 #241
Hammurabi: Mylisz sie. Jaki obłąkany mateo by nie był, tak uwazam że ten artykul jest bardzo wazny i ukazuje on upadek dzisiejszego dziennikarstwa. Zas matik z sarkazmem przedstawia owe realia. Ten temat powinien pozostac na glownej do konca okienka i powinien byc aktualizowany co tydzien, aby zobaczyc, jak bezwartosciowe sa informacje plynace z wszelkiej masci gazet. Podziekujcie Mateo i posypcie glowe popiolem, bo czesci z was ktora łyka wszystko co popadnie, przyda sie taki artykul na otrzeźwienie
» 5 czerwca 2019, 23:39 #240
9imar9: Zaistniała sytuacja wyłącznie upewniła mnie w tym, że wśród Użytkowników, którzy są tutaj zarejestrowani, znajdują się liczni (przepraszam za wyrażenie)..albo daruje sobie.

Z całym szacunkiem (ponownie), ale jeśli ktoś generuje artykuł, w którym wyłącznie wyliczani są zawodnicy, którzy są łączeni z klubem i wzbudza przy tym zachwyt innych, twierdzących, że twór ten jest nad wyraz istotny, wnoszący w ich mniemaniu same precjoza, wówczas Ci inni nie mogą być o zdrowych zmysłach.
Równie dobrze można by utworzyć podobne „dzieło”, wyliczając ilu to zawodników było łączonych od 2000 roku.

Równa się to z tym, że twór medialny powiela informacje innych tworów medialnych, które swe informacje często bierze z palca. Jestem ciekaw, co jest w tym wartościowego?
Idąc dalej tą drogą, warto byłoby zrealizować tekst, w którym wypiszecie kluby, z którymi byli łączeni piłkarze MU.

Czekam na tę lekturę z niecierpliwością.
Łączę pozdrowienia
» 6 czerwca 2019, 15:42 #239
artix206: Zrobiłem screena i natychmiastowo wysylam załącznik bezposrednio do Pana EW oraz Pana OGS. Dziękujemy!
» 5 czerwca 2019, 22:53 #238
helupa: piątek jest cienki.
» 5 czerwca 2019, 22:58 #237
helupa: okej, przepraszam.
» 5 czerwca 2019, 23:28 #236
Kilerek7: Fernandes i Felix szału nie robili a kosztują krocie.
» 5 czerwca 2019, 22:45 #235
helupa: ahh czekałem na to, pan kilerek właśnie zobaczył pierwszy mecz bruno i felixa - mecz był przeciętny, co robi w takim razie kilerek? pisze bezsensowny komentarz.
» 5 czerwca 2019, 22:54 #234
blue7one: w ostatnim sezonie wszyscy ogłaszali ze Milinkovic-Savic to nowy, "lepszy" Pogba
» 5 czerwca 2019, 23:02 #233
Kilerek7: Nie oceniam po jednym meczu, ale nie sądzę, że taki Felix jest wart 120 baniek.
» 5 czerwca 2019, 23:04 #232
karol100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2019 23:32

Ja oceniam , ze drazni mnie jego twarz ;-) Poza tym, debiut, nowi koledzy, otoczenie. Mozna mu wybaczyc.
» 5 czerwca 2019, 23:30 #231
DjTED: Felix to jest kozak. Co on zrobił z Eintrachtem to jest szok. 3 bramki i chyba 2 asysty na takim poziomie. Poskładał ich równo. Lepiej dac teraz 120 niz za rok jeczec ze nia dało sie takich groszy za najwiekszy talent
» 6 czerwca 2019, 01:19 #230
artix206: Już widze skreślanie i ocenianie zawodnikow przez specow Devilpage po obejrzeniu jednego meczu danego zawodnika bo w Tvp pokazali :D
» 5 czerwca 2019, 22:45 #229
Lopak5: Fernandes kiepsko zagrał ale może to gorszy mecz. Natomiast Neves to jest profesor i powinnismy o niego powalczyć.
» 5 czerwca 2019, 22:44 #228
primasort: Ten cały Fernandes mega przereklamowany gdzie on do Anglii.
» 5 czerwca 2019, 22:41 #227
helupa: primasort jesteś dla mnie najlepszy, raz hajpujesz jego transfer i już nie możesz się go doczekać, a po pierwszym obejrzanym meczu z nim nazywasz go przereklamowanym.
» 5 czerwca 2019, 22:56 #226
Kamil01GGMU: Haha nie no ten teraz rozwalił
» 5 czerwca 2019, 23:05 #225
karolmanu3: Ruben neves to jest gość.. a Ronaldo wiadomo, profesor. Mimo ze portugalia nic nie gra. Wysatrczy 1-2 akcje. Kosmos
» 5 czerwca 2019, 22:34 #224
nani3210: Ronaldo to Bóg
» 5 czerwca 2019, 22:33 #223
karol100: Kiedys, teraz tylko pojedyncze mecze gra na wysokim poziomie.
» 5 czerwca 2019, 22:36 #222
DjTED: Karol: czyli jak kazdy zawodnik z topki ...
» 5 czerwca 2019, 22:37 #221
karol100: Przypominam ze Ronaldo kiedys walil po 60 goli w sezonie, teraz nie wiem czy ma 30
» 5 czerwca 2019, 22:42 #220
DjTED: Przypominam , ze on odszedł do całkowicie innej ligi. Dopiero sie rozkreca.
» 5 czerwca 2019, 22:45 #219
karol100: Ehe, juz. 34 czy 35 lat rozkreca....
» 5 czerwca 2019, 22:51 #218
karol100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2019 23:02

Ilu sie spalilo we wloszech? Prosze Cie. To jest cienka liga jak smok tam rzadza lub rzadzily takie tuzy Dzeko Higuain Lamela , a teraz krolem strzelcow zostal 36 letni quariallellelelelleaa. Poziom w cholere. Tam nawet Milik ktory nie potrafi trafic w pusta bramke jest wysoko bo nikogo lepszego nie ma. Juz widze jak Quarialelea zostaje krolem strzelcow Premierleague , Dzeko Higuain i Lamela juz zostali sprowadzeni na ziemie. Jedynie Salah mi teraz przychodzi do glowy , ktory sprawdzil sie w Anglii.
» 5 czerwca 2019, 22:59 #217
artix206: Hiszpanska -slaba
Ligue 1 - slaba
Niemiecka - slaba
Wloska - slaba
Ekstraklasa - dobra
tylko premier league sie liczy..
» 5 czerwca 2019, 23:03 #216
karol100: Napisz mi jeszcze tylko ilu tych pilkarzy spalilo sie we wloszech, bo tego jestem ciekaw.
» 5 czerwca 2019, 23:04 #215
DjTED: Podaj mi jakiegokolwiek piłkarza, który zmienił druzyne i lige i w pierwszym sezonie siknął 28 bramek i dał 8 asyst (i to wszystko w wieku 34 lat :D )
» 5 czerwca 2019, 23:05 #214
karol100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2019 23:17

Prosze bardzo. Pierwszy z brzegu. Zlatan Ibravimowic Psg 35 goli 17 asyst.


Zmienil druzyne i lige? Na co niby? Chyba tylko medialnie.
Wygrali w koncu lige mistrzow? Nie
Pobili rekord punktow w lidze? Nie
Moze chociaz strzelieli najwiecej goli w lidze w ostatnich kilku latach ? Nie
Nawet pucharu wloch nie wygrali.

Wiec co zmienil w druzynie i lidze?
» 5 czerwca 2019, 23:13 #213
DjTED: Karol sorry nie chce Cie tu obrazac i nazywać Cie dzbanami bo to nie jest do tego miejsce , ale nie januszuj. Ibra poszedł do ligi ogórków . Nie takich max ogórkow jak ekstraklapa ale z z 5 razy słabszej niz Serie A. Jak ja bym tam grał to na bank spadła by mi piłka w polu karnym..... Dlaczego Messi nie zmieni druzyny? Zobaczymy ile pyknie brameczek w takim MU :D A tak zupełnie serio proszę Ciebie byś oklaskiwał i Messiego i Ronaldo bo juz za zycia mozesz nie zobaczyc takich piłkarzy
» 6 czerwca 2019, 01:26 #212
karol100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2019 09:10

Ty nie januszuj i nie podniecaj się gościem tylko dlatego zevkiedys był świetny. Liga włoska to taka sama liga ogórków jak francuska. Cristiano ma przeciętne statystyki jak na siebie. Higuain jak przechodził do Napoli pewnie miał podobne....bóg. Haha. Argumenty kolego , argumenty. Masz chociaż jeden? Czy bedziemy rozmawiać on tym co ci się wydaje i co bylo kiedys?

Zresztą Ronaldo to gwałciciel i gaciaz , wstyd mi o nim pisać bo jeszcze ktoś zobaczy.
» 6 czerwca 2019, 09:05 #211
DjTED: Brac tego Ronaldo za 150 !!
» 5 czerwca 2019, 22:32 #210
Blau: I jak ten Bruno akcie radzi, lepiej niż Pogba?
» 5 czerwca 2019, 22:30 #209
Muzyk07: nie słabo gra
» 5 czerwca 2019, 22:33 #208
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2019 22:31

Stawiajcie domy ze Szwajcaria zagra w finale edit (jak zwykle na odwrót) he he
» 5 czerwca 2019, 22:30 #207
Me89v2: Ta Portugalia taki skład A zero prowadzenia gry i jakosci.
» 5 czerwca 2019, 22:29 #206
IntruZ9: Andrzej helwet Niedzielan..póki co Portugalia 1:1 reprezentacja helwetów..coś czuję że jutro powstanie dużo memow
» 5 czerwca 2019, 22:18 #205
DjTED: To było dobre :D Miał byc karny dla Portugalii, a on sprawdził poprzednia i uczciwie dał karnego Szwajcarom
» 5 czerwca 2019, 21:59 #204
tomekwietniu: Najśmieszniejsze jest to że Janusze i komentatorzy piszą jak za to można gwizdnąć karnego. Nie wiedzą co to oznacza jak biegniesz i zostaniesz wybity z równowagi... bo przecież lekko go dotknął. Masakra
Sędzia super się zachował, zrobił to tak jak powinno się zrobić.
» 5 czerwca 2019, 22:15 #203
DjTED: No sprytnie lekko dotknął. Lepiej to na zywo wygladało niz na powtórce. Dlatego sedzia dał sobie w zwolnionym , a pozniej sprawdził normalnie i był juz pewien. Ten na Silvie tez bym dał bo typ połozył mu sie pod nogi i zasłonił piłkę
» 5 czerwca 2019, 22:26 #202
tomekwietniu: Oczywiście dla Portugalii też bym gwizdnął. Wydaje mi się że sędzia po tym faulu na Bernardo miał już taką decyzję głowie, ale sprawdził i okazało się że wcześniej też był faul.
» 5 czerwca 2019, 22:31 #201
dlabigt23: Ściągnąć Bruno Fernandesa doda nam duzo jakości w ofensywie jak i srodku pola . Powinniśmy dużo szperać w Lidze Portugalskiej i ściągać własnie z tamtej Ligii zawodników . Tymbardziej ze zawsze z Ligii Portugalskiej dobrze nam wychodziły transfery . Szkoda ze z 2 lata temu nie udało nam sie ściągnąc Pepe do nas na obrone . Naprawde moglby dać dużo doświadczenia naszym defensorom tymbardziej ze był do ściagniecia za nie duze pieniadze ...
» 5 czerwca 2019, 21:51 #200
artix206: Ta to Vidić i Ferdinand rownie dobrze mogliby dalej grać :D A co do transferow z portugalskiej.. Hm Bebe? Anderson?
» 5 czerwca 2019, 22:38 #199
Bylak: BF - Bruno Fernandes przejdzie do nas czy nie?
» 5 czerwca 2019, 21:45 #198
DjTED: B Silva to jest kocur
» 5 czerwca 2019, 21:22 #197
Kamil01GGMU: Widać, że Bruno nie gra na swojej nominalnej pozycji, taki zagubiony trochę się wydaje
» 5 czerwca 2019, 21:21 #196
Dejfmi: gra na swojej :)
» 5 czerwca 2019, 21:24 #195
DjTED: No to on nie istnieje dzisiaj na tle solidnych Szwajcarów.... Az boje sie jak wyjdzie na wyrabane w kosmos City, albo Live
» 5 czerwca 2019, 21:33 #194
Dejfmi: Nie jest do końca tak jak piszesz. Trzeba wziąć pod uwagę, że Portugalia wcale nie prowadzi gry a sam mecz jest wyrównany. Ja tam poza niedokładnymi wrzutkami nie widzę większych błędów z jego strony, pare razy ładnie uruchomił. Podoba mi się, że jest zadziorny a zdecydowanie tego potrzebujemy
» 5 czerwca 2019, 21:38 #193
QsQs: Dejfmi a united prowadzi grę?
» 5 czerwca 2019, 22:11 #192
DjTED: W punkt... My potrzebujemy graczy , ktorzy na start pociagna druzyne i z niczego zrobia coś, a nie uzaleznionych od druzyny
» 5 czerwca 2019, 22:15 #191
trakol: Bruno Fernandes cos za często fauluje, chyba juz myślami w United :D
» 5 czerwca 2019, 21:06 #190
Gallacher: Wyprowadzenie UNITED na drogę sukcesów to niemal science fiction albo nawrócenie psychopatę na normalnego człowieka.
» 5 czerwca 2019, 20:52 #189
Dejfmi: niekoniecznie :) popatrz gdzie taki Liverpool był parę lat temu :)
» 5 czerwca 2019, 20:54 #188
Gallacher: Popatrz też na zarząd jaki mają i jakiego trenera :)
» 5 czerwca 2019, 21:39 #187
Dejfmi: Jak tam? Będziecie obczajać dzisiaj Bruno? :)
» 5 czerwca 2019, 20:32 #186
karpiu87: Oczywiście i Felixa też :-D
» 5 czerwca 2019, 20:35 #185
Kamil01GGMU: Owszem:)
» 5 czerwca 2019, 20:42 #184
Dejfmi: Jako, że interesuje się w 98% angielską piłką szczerze mówiąc pierwszy raz będę miał okazję go widzieć na przestrzeni całego meczu. Zobaczymy co pokaże:)
» 5 czerwca 2019, 20:46 #183
karpiu87: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2019 20:48

Jeszcze jest Ruben Dias. CR7 mógłby powiedzieć dobre słówko o Nas :-P
» 5 czerwca 2019, 20:47 #182
DjTED: A gdzie ten mecz ?
» 5 czerwca 2019, 20:54 #181
Dejfmi: tvp1 np
» 5 czerwca 2019, 20:55 #180
Mattias: Buffon oficjalnie opuszcza PSG. No to teraz się zacznie telenowela pod tytułem: De Gea w Paryżu.
» 5 czerwca 2019, 18:44 #179
Kamil01GGMU: Do PSG chyba wraca Trapp z wypożyczenia a radził tam sobie całkiem dobrze ale znając życie newsy o De Gei też będą
» 5 czerwca 2019, 19:08 #178
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2019 16:55

Real to ładnie skomplementował skład . Mają już Jovicia , Hazard tez ma być zaraz oficjalnie potwierdzony i Mendy . Jeszcze pewnie z 2-3 dokupia w tym Eriksena albo Pogbe i bedą wymiatać . Moment powrócą na szczyt . U nas narazie niewiadomo nawet kto odejdzie . Tyle co Edek ma do roboty to głowa mała i ja nierozumiem czemu on wczesniej nie zaczął robić jakiś kroków zeby miec wiecej czasu teraz na transfery . A tak bedzie wszystko robione panicznie i to moze sie źle skonczyć . Niewiadomo co z Lukaku i czy chcemy go zatrzymać , co z Mata , De GEa , Pogba i Sanchezem . A jeszcze szrot typu Darmian , Jones czy Rojo . Duzo roboty z transferami nie tylko do klubu ale rownież z klubu i ja niewiem jak oni to wszystko ogarną . Zastanawiam sie czy tam jest jakis konkretnie plan kto ma zostać , odeść a kto zawitać . Raczej tych ktorych probuja sciagnąć są pewnie poza zasięgiem i Edzio niedlugo bedzie panikował i nie kupi takich zawodników jakich chce Ole . Przeciez moment sie nie obejrzymy i w lipcu juz Tournee a na okres przygotowawczy fajnie byloby mieć jakiś konkretny skład jakim bedziemy grali w przyszlym sezonie .
» 5 czerwca 2019, 16:53 #177
sinedd91: spokojnie :) oficjalnie maja tylko jovica z hazardem i resztą to mogą więcej o tym mówić jak jest to zgodne z prawdą :) jeszcze się okno dobrze nie otworzyło :) a co do reguły to najpierw się kupuje potem sprzedaje.... nie wiadomo czy ktoś klasowy do nas przyjdzie i jak sprzedamy takiego Jonesa itp itd to albo zostajemy z luka w obronie albo ściągamy zawodników pokroju roberta hutha a to żadna zmiana na lepsze :)
» 5 czerwca 2019, 17:06 #176
RedRevolta: Na razie w sumie nie ma co panikować w kwesti transferów, na real akurat nie ma co patrzeć to inna liga niestety, tyle narzekają kibice madryckiego klubu na Pereza a chłop potrafi odpowiednio zarządzać zasobami i samym klubem, Edek kompletnie nie ma pojęcia o futbolu i dopóki on będzie zajmował się kwestią transferów dopóty taki chaos zawsze będzie panował, to bankier jak go doskonale podsumował LVG a transfery przyjdą w swoim czasie, ktoś przyjdzie ale kto, tego nie wie nawet edek.
» 5 czerwca 2019, 17:06 #175
Eryw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2019 20:00

@MUACM łap może zmienić obiekt nienawiści :D

devilpage.pl/biafra/blog/komentarze/37656/jak-real-madryt-pomogl-odbudowac-manchester-united/
» 5 czerwca 2019, 20:00 #174
Hammurabi: Kto usuwa moje genialne pelne elokwencji wpisy? Precz z uciskaniem maluczkich! Precz z cenzurą i dyktaturą możnych władcow tej strony!
» 5 czerwca 2019, 16:09 #173
klb9k: Nie ma co, cała karuzela się zacznie po lidze narodów. Fajne mecze w tv, można pooglądać nasze rzekome cely transferowe. Dziś Fernandes, Ruben Dias i być może Felix.
» 5 czerwca 2019, 14:44 #172
pies: Jeszcze po Copa America zacznie się sajgon jak jakiś no name wystrzeli.
» 5 czerwca 2019, 15:13 #171
pelzebiusz: Zgadzam się , nic wiecej nie dodam bo już mnie straszą banem. Ten wspaniały trener Ogs jest najlepszym taktykiem i aż się boje kto tu przyjdzie bo aż 60 piłkarzy wyraziło chęć i uznanie temu szanownemu Ogs
» 5 czerwca 2019, 13:57 #170
OkuratnyCzlek: I dobrze, że straszą!
» 5 czerwca 2019, 14:21 #169
GGMUN6: I co?
Portugalskie i Angielskie media piszą, że przedstawiciele United jadą do Lizbony zamknąć transfer Bruno Fernandesa.
To dziś oglądamy przyszłego diabła.
» 5 czerwca 2019, 13:18 #168
LearningtoFly: Kto pisze xD?, daily record, metro czy The Sun?
» 5 czerwca 2019, 13:20 #167
Dejfmi: Głos Parzeczewa
» 5 czerwca 2019, 13:22 #166
OkuratnyCzlek: Widzę GGMUN6 kolejny dobrze poinformowany człowiek Boży i wie, że okienko dla transferów spoza wysp otwiera się 11 czerwca. Bo dziś mamy 11 i dziś już będziem oglądać.
» 5 czerwca 2019, 14:20 #165
sinedd91: okienko międzynarodowe się otwiera 11... nie tylko dla anglii ... cały system... a Realowi jakos to nie przeszkodzilo w ogłoszeniu Jovica ... ups .... ludzie wtedy piłkarze po prostu oficjalnie dołączają do klubów transfer można przyklepać nawet w marcu
» 5 czerwca 2019, 15:01 #164
GGMUN6: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2019 18:28

OkrutnyCzlek ty widze, że jestes jakis niedorozwiniety, gościu transfery mozna sobie zaklepywac z z kilkumiesiecznym wyprzedzeniem ale jak sie nie znasz na pilce to co sie dziwić.
Ps. Dzis go bedziemy ogladac w barwach Portugalii ty ... a sie nie wypowiem.
» 5 czerwca 2019, 18:26 #163
JestemNumerem9: Bierzemy Madissona.
Gościu jest Hazardem środka pola.
Jest chyba najlepszym technicznie wyszkolony piłkarzem angielskim( lub jednym z lepszych)
» 5 czerwca 2019, 12:54 #162
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2019 13:13

Czemu jak wybieramy piłkarzy to patrzymy tylko pod kątem techniki? W piłce nie tylko to się liczy. Ważna jest również siła, dynamika, wytrzymałość a nawet mentalność gracza. Mata to wybitny technika a na boisku nie ma z niego wiele pożytku.
» 5 czerwca 2019, 13:13 #161
helupa: Maddison akurat dynamikę i wytrzymałość ma, siły może nie za dużo ale ma też sporo odbiorów.
» 5 czerwca 2019, 14:20 #160
JestemNumerem9: Na siłę patrzyliamy mając felle, pogbe matica i Mc tomineya w pomocy.
City się skupia na aspekcie technicznym i nie narzekają. Zrezdta, jak kolega napisał. Madissonowi nic nie brakuje prócz może właśnie siły.
» 5 czerwca 2019, 15:02 #159
bambuczan: "• Manchester United have requested a meeting with Sporting to try and reach an agreement for Bruno Fernandes - could be held this week. United want to secure him as soon as possible and are willing to pay €70-€80m "
» 5 czerwca 2019, 12:35 #158
Joachimek: Eriksen powiedział że chce wykonać krok naprzód.. ciekawe tylko w która stronę..
» 5 czerwca 2019, 12:04 #157
kckMU: Lub bardziej wprost - zapowiedział odejście. Do United nie przyjdzie. Poczuł smak finału LM, półfinału FA Cup i do pewnego momentu ścigał się w lidze. Chce wygrywać. Raczej wyjedzie z Anglii, prócz City nie ma wyboru, a tam przepych.
» 5 czerwca 2019, 12:29 #156
CHRCH: jeśli miał na myśli przód to nie do nas, bo do nas jest w tył ;-) Niemniej jednak mam nadzieję na ten transfer, kolejny dobry zawodnik do pomocy.
» 5 czerwca 2019, 14:02 #155
dev13: No to czekamy przekonacie sie jak to Ed preznie dziala :P
» 5 czerwca 2019, 10:44 #154
bani: Żaden klub z Premier League nie zrobił jeszcze transferu do klubu (poza tymi, którym kończą się kontrakty). Dlatego dla dobra nas wszystkich proszę Was - uzbrójcie się w cierpliwość. Nasz klub na pewno pracuję nad wieloma transferami i jestem niemalże pewny, że do końca czerwca zakontraktujemy przynajmniej 3 zawodników.
Miłego dnia!
» 5 czerwca 2019, 10:21 #153
Diabelski97: Każdy normalny to wie ale niektórzy tutaj żyją w swoim świecie.
» 5 czerwca 2019, 10:30 #152
dev13: ManUtdFan94: to szczegoly chronologiczne wazne ze zle sie dzieje wszyscy to widza kibice, byli pilkarze tylko nie zarzad kiepsko spadamy w dol jak lawina :)
» 5 czerwca 2019, 10:20 #151
jassaj: Szczegół chronologiczny... Glazerowie przejęli klub w 2005. Ok okazało się że go kupili za jego własną kasę, ok, okazało się, że zrobił się dług, ok nieciekawa sytuacja. Ale od 2005 roku wygraliśmy jeszcze kilka mistrzostw, LM, inne Puchary, być może drużyna old boyów jakiś puchar sołtysa jeszcze dołożyła. Do 2013 roku, nie było problemu, były spięcia, ale SAF z Gillem i Glazerami współpracowali i karuzela się kręciła
2013- 8, OSIEM lat później odchodzi SAF, Gill i zaczyna się syf. I tak samo na Eda wylewa się kubeł ścieku, być może trochę słusznie, ale nikt nie widzi, że jakoś prawie 900 baniek od odejścia SAFa popłynęło i nic to nie dało
Więc kurcze, walisz populizmy, nawet nie próbujesz obiektywnie podejść do tematu, to wszystko co nas otacza to wypadkowa błędów Eda, trenerów, piłkarzy. Od Glazerów to w sumie nie wiem co ty chcesz jak na dobrą sprawę o nich najmniej słychać i oni chyba najmniej się w tym klubie rządzą
» 5 czerwca 2019, 11:05 #150
Veron: z 300M na zawodnikach też zarobiliśmy to po raz

nie jesteśmy Ajaxem czy Benficą, że sprzedajemy swoje "gwiazdy" po jednym dobrym sezonie
wyobraź sobie, że za Rashforda dostalibyśmy 100M z pocałowaniem ręki, Januzaj po super sezonie też mógł iść za 40-50M ale my nie jesteśmy akademią innych klubów

kupujemy często też zawodników gotowych w wieku 26-30lat za grube miliony, żeby grali u nas na odpowiednim poziomie aż wyeksploatowani są warci tyle co koszyk piłek (Vidić, Ferdinand, Evra, Rooney, Nani, Van Persie itd.)

problem leży chyba w zbyt dużych oczekiwaniach, żaden trener nie dostał prawdziwej szansy na wyczyszczenie składu po poprzednikach

liga też zrobiła się 6 zespołowa a nie jak kiedyś Arsenal, Chelsea, United i długo, długo nic z przebłyskami Liverpoolu

kiedyś jak mieliśmy słaby sezon to było miejsce 3, teraz jest 6
» 5 czerwca 2019, 12:10 #149
Lisan: Jak widać żadnych oficjalek u nas nie ma. Tak tylko przypomnę że OKIENKO TRANSFEROWE JUŻ TRWA.
Dla tych co myśleli że jeszcze się nie rozpoczęło :P Smutne że klub który potrzebuje ogromnej przebudowy nie jest w stanie wykorzystać nawet impassu transferowego De Ligta z Barsą.

Defensywa na inauguracje sezonu:

Young(C) Smailing Lindelof Shaw
McTominay Fred
» 5 czerwca 2019, 09:41 #148
OkuratnyCzlek: Widzę, że temat ogarnięty masz okuratnie. Zapomniałeś tylko, że okno na transfery zza granicy jest otwarte 11 czerwca i do tego momentu nie będzie żadnej oficjalki spoza wysp. No ale codzienna porcja jęczydupstwa musi być, co nie Lisan?
» 5 czerwca 2019, 09:50 #147
mikon70: Oooooo widz szkolnej 17!! Witam i fajnie ze nareszcie ktoś się znalazł
» 5 czerwca 2019, 10:30 #146
Olo13: Żadnej oficjalni spoza wysp? To nie tak ze bayern kupił już np obrońcę z atletico, a Real jovica
» 5 czerwca 2019, 13:48 #145
OkuratnyCzlek: Pozdrawiam mikon70, ogółem spaniały widz!

@Olo13 a to Atletico czy Real grają w Premiership? Poziom dzbaństwa widzę idzie do góry.
» 5 czerwca 2019, 14:18 #144
Olo13: A co to za roznica?
» 5 czerwca 2019, 14:54 #143
Me89v2: Mamy tyle siana że po takiego Pepe czy Nevesa powinniśmy wjechać z buta. A Edd ma problem z dopiskiem transfery Daniela Jamesa. I nie chodzi o smierc rodzica. Dalej warunki z klubem piłkarza nie są dograne.
» 5 czerwca 2019, 09:35 #142
OkuratnyCzlek: Ty tam akurat wiesz o co chodzi.
» 5 czerwca 2019, 09:48 #141
mikon70: Okuratnyczlek czegoś takiego na pewno nie było cytując wojownika z bombasu
» 5 czerwca 2019, 10:31 #140
Bylak: Nadal cisza z oficjalkami.
» 5 czerwca 2019, 09:26 #139
sisinho: Mnie to kompletnie nie dziwi, jestem przygotowany na max transfer Jamesa i jakiegoś "mega talenta" pokroju pana Długiej Laski i tyle, nie oczekuje że się wzmocnimy w tym oknie.
» 5 czerwca 2019, 09:34 #138
sisinho: Sturridge i Moreno do wzięcia za darmo!! Brać i się nie zastanawiać, kolejne dwa "świetne transfery" i problem z głowy :)
» 5 czerwca 2019, 09:15 #137
mikon70: Hehehehehehe smiechlem
» 5 czerwca 2019, 10:32 #136
Veron: De Rossi do wzięcia za darmo, niby 36lat zaraz skończy ale rok można przetrzymać po stracie Herrery
i te panienki by w szatni trochę poustawiał
» 5 czerwca 2019, 08:50 #135
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2019 08:14

Wszystko zaczelo sie walic jak odszedl David Giil potem sprzedano klub Glazerom odszedl sie Alex i na koniec dano całą wladze Edowi i mamy co mamy ;)
» 5 czerwca 2019, 08:13 #134
ManUtdFan94: Chyba masz kiepską wiedzę. David Gil odszedł razem z Fergusonem, Glazerowie dużo dłużej rządzą klubem i ta dwójka już z nimi współpracowała.
» 5 czerwca 2019, 08:20 #133
jamaj05: Ndombele
Alderweireld
Tielemans
Wan-Bissaka
Pepe
I ewentualnie Oblak za DeGee

Odejść powinni Rojo, Darmian, Jones, Mata, Sanchez, De Gea i Pogba tez, jeśli chca, Valencia juz wiadomo że pkt

Plac LE, skupić się na lidze i pucharach krajowych
» 5 czerwca 2019, 04:56 #132
MixEx: Nie masz się o co martwić nasz nowy dyrektor sportowy już ostro działa. Ahh dobrze, że zatrudniliśmy go przed okienkiem bo by było krucho.
» 5 czerwca 2019, 05:29 #131
pies: Nikt nie zrobił sobie krzywdy jak pojawiły się ploty że LFC wkracza po de Ligta? (:
» 5 czerwca 2019, 00:55 #130
QsQs: No ponoć chcą de Ligta. Przed finałem LM już pojawiły się informacje ale klub z Liverpoolu zdementowal to nie chcąc rozpraszać zawodników przed finałem. Teraz pojawiły się kolejne informacje łączące lfc z młodym Holendrem. Nie ciekawie to w wygląda z punktu widzenia kibica Red Devils.
» 5 czerwca 2019, 04:12 #129
Blau: Moim zdaniem Live nie przebije oferty Barcy, ani United. U nich Salah po jednym z najlepszych indywidualnie sezonu w historii futbolu dostał podwyżkę do "tylko" 200 tysięcy. U nas de Ligt może dostać tyle na sam start, albo nawet więcej.
» 5 czerwca 2019, 07:35 #128
Blau: Niby czemu? Manchester United to dalej top3 jeśli chodzi o samą markę w świecie futbolu. U nas de Ligt będzie z miejsca jedną z najważniejszych osób w składzie. W Live i Barcelonie będzie "jednym z wielu" (z tego powodu odszedł między innymi Neymar z Barsy) Bycie twarzą "odbudowy" United też wydaje się kuszącą propozycją szczególnie, że nie wrócimy na szczyt bez ściągania takich zawodników i sami gracze zdają sobie z tego sprawę. Oczywiście nie można całkowicie pominąć kwestii finansowych, bo to w dalszym ciągu najważniejsza kwestia w piłce. Zresztą de Ligt jest jeszcze młody i myślę, że zdaje sobie sprawę z tego, że nawet jak mu u nas nie wyjdzie to za 2-3 lata będzie dalej bardzo młody i wtedy będzie mógł iść gdzie indziej.

Oczywiście nie oznacza to, że musi do nas przyjść, bo jesteśmy jedyną właściwą opcją, ale jak czytam, że aktualnie mamy do zaoferowania tylko pieniądze to mi się rzygać chce.
» 5 czerwca 2019, 08:41 #127
OldFasion: Dla kibica Liverpoolu możliwość zakontraktowania De Ligta jest pięknym snem, z którego nie chce się budzić. Dokupienie De Ligta do Van Dijka, to jak mając w ataku Ronaldo dokupić do pary Mbappe. Biorąc pod uwagę siłę boków obrony Robertson - TAA zestawianie wyglądałoby na papierze na najsilniejszy blok obronny na świecie. A za nimi jeszcze Allison.
Z drugiej strony wygląda jednak na to, że Klopp szuka klasowego zmiennika dla trójki z przodu. Obrona nie będzie więc priorytetem w tym okienku.
» 5 czerwca 2019, 08:41 #126
Alibaba1711: Po co UTD transfery?Po co ja sie pytam?De Gea-swietny bramkarz,Smalling-skała,Jones-skala ktora czesto sie kruszy,wybitny Lindelof wiec sie nie dziwie ze Rojo i Bailly nie wachaja murawy skoro takie tuzy graja na ŚO.Wiecznie młody Young jeszcze z 10 lat pogra na PO,Shaw-znakomity.Matic-rewelacja.Te jego odbiory,przechwyty.Zwinny jak ciezarna kotka.Pogbus-dlugo bym mogl sie o nim rozpisywac.Dwoma krokami salsy potrafi przejsc kazdego.Jessica podobnie.Dwa new yorki z cha chy i juz jest pod bramka przeciwnika.Martial-te jego czlapanie potrafi uspic przeciwnika.gra bez pilki,machanie lapkami na najwyzszym poziomie.Rashford-stale fragmenty niczym Żulinio Pernambucano.Nikt temu nie zaprzeczy
» 4 czerwca 2019, 23:53 #125
JasnaLiryka: Poziom ironii i irytacji 1000000000% xD
» 5 czerwca 2019, 08:51 #124
PauloKuhan: o ile pamiętam real przegral więcej razy niż MU ale w tej lidzie nawet jak grasz padake to masz hagemonie na lige mistrzow stajemy się ofiarami najbardziej opłacalnej ligi na swiecie zaraz kolejne zespoly wskoczą o top 4 a miejsc mało tu trzeba reform ligi mistrzow w fazie grupowej graja ogorki wieje nuda a topowe zespoly graja w lidze europy
» 4 czerwca 2019, 23:02 #123
primasort: Jovic w Realu,zaraz klepną Hazarda i Mendego,Tak się uskutecznia transfery.
» 4 czerwca 2019, 22:55 #122
MU1212: I oczywiście żodyn nie przyjdzie bo Ligi Mistrzów ni ma panie Premierze jak żyć ?
» 4 czerwca 2019, 21:33 #121
dlabigt23: Tutaj niechodzi o to ze nie ma Ligii Mistrzów . Nasz zarząd chyba jest słaby w kwestii transferow a jak juz sciagają to kompletnie nie używają głowy . Mamy problem na bokach obrony jak i na środku od dawna tak samo nie posiadamy Prawoskrzydlowego i podejrzewam ze nadal po tym okienku nikt tutaj na prawa strone do nas nie zawita . Skoro przedłużają dalej kontrakty z Youngami i Jonesami to widać ze nie idzie w dobrym kierunku .
» 4 czerwca 2019, 21:43 #120
Gallacher: To będzie "najgorętsze" letnie okienko transferowe UNITED.
» 4 czerwca 2019, 20:26 #119
RedRevolta: No jest gorąco faktycznie, cały tydzień ma być taki ciepły.
» 4 czerwca 2019, 20:30 #118
kckMU: A fakt. Jak się kibic wk..... to jest mu gorąco.
» 4 czerwca 2019, 20:33 #117
is200second: Przeczytajcie sobie na goal.com wywiad z Fellainim. Mimo wszystko respect dla gościa.
» 4 czerwca 2019, 19:47 #116
Carlitozz: Może go nie poznałeś na zdjęciu, ale tutaj tez jest ten wywiad.
» 4 czerwca 2019, 20:33 #115
CeTe: Nie zamierzam psioczyc o brak transferów na dzień dzisiejszy wole poczekać do końca okna ale Real i Bayern wywarł na mnie ogromne wrażenie. Parę dni temu przeczytałem że do końca tego tygodnia w Realu ma być Hazard, Mandy i Jovic. Dwóch z trzech już jest trzeci pewnie nadejdzie lada moment. Nieprawdopodobne jak szybko i z jakim impetem można dogadać transfery. Oby United 11 czerwca też weszło z buta
» 4 czerwca 2019, 19:23 #114
levy181: Trzeba też pamiętać że wielu piłkarzy chce grać w Madrycie i jest łatwiej o transfery. Na tą chwilę tylko kasę MU jest w stanie zaoferować.
» 4 czerwca 2019, 20:18 #113
CeTe: Tylko ja nie wymagam nie wiadomo jakich gwiazd. Mnie ucieszą wzmocnienia w postaci perspektywicznych zawodników
» 4 czerwca 2019, 21:00 #112
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2019 18:54

Tyle naszego co sobie popiszemy mnie interesuje co innego jaka jest przyczyna przespanych okien transferowych mysle za zaczelo sie to od czasu gdy David Gill odszedl ze stanowiska i zastapil go wlasnie Ed Woodward ;)
Za Davida Gilla przychodzili tu rozni gracze lepsi gorsi ale w wiekszosci byly to super zakupy :)
» 4 czerwca 2019, 18:52 #111
Sancho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2019 18:22

Cisza jak makiem zasiał. Jak mówiłem, będzie bardzo dobrze jak do połowy czerwca Edowi uda się chociaż zakontraktować tego Jamesa. Inne kluby też są w kryzysie, a próbują od razu wrócić na piedestał, można tylko patrzeć i zazdrościć Realowi Pereza. Wzmocniona obrona, do ataku dziś doszedł Jović a zaraz dojdzie i Hazard
» 4 czerwca 2019, 18:16 #110
slaff: a w sierpniu skonczy się na kolejnym "panic buy" - Oezil, Towsend i na obronę wielki powrót Evansa :P
» 4 czerwca 2019, 18:06 #109
Blau: W mordę jerza, panie Edku, dawaj Pan w końcu jakąś oficjalke. Najlepiej de Ligt, albo na przykład Pepe, ale takim Danielem Jamesem też nie pogardzę.
» 4 czerwca 2019, 17:43 #108
dev13: Pożyjemy zobaczymy...
» 4 czerwca 2019, 16:09 #107
Walnuts: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2019 16:03

Woodward dzwoni do agenta i mówi że jest zainteresowany jego klientem. Po chwili agent zdaje sobie sprawę, że to nie City, tylko United, ten cyrk na kółkach gdzie menedżerem jest wuefista, a na horyzoncie widać kolejne lata kompromitacji. W słuchawce słychać śmiech, po chwili agent dodaje 300tyś tygodniówki i to minimum. Woodward odpowiada, że może dać 200. Agent odkłada słuchawkę. Halo? halo?

Tak to wygląda.
» 4 czerwca 2019, 16:03 #106
Diabelski97: Diablo weź leki i wyjdź na dwór.
» 4 czerwca 2019, 16:08 #105
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2019 16:09

Walnuts rozwaliłeś tym komentarzem ale może być coś na rzeczy:-D
» 4 czerwca 2019, 16:08 #104
GGMUN6: PRZESTAŃCIE ZRZĘDZIĆ, ZARA PRZYJDZIE DO NAS BRUNO, RABIOT I W TYM TYGODNIU DOWIEMY SIĘ CZY DE LIGT TRAFI DO NAS CZY NIE, JA JESTEM OPTYMISTĄ I MAM NADZIEJE, ŻE TAK.
» 4 czerwca 2019, 16:02 #103
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2019 15:57

Okienko transferowe na transfery spoza Anglii zaczyna się dopiero 11 czerwca a zamyka się 8 sierpnia ale ekipa żalu z DevilPage już wydała wyrok na zarząd, trenera i wszystkich decyzyjnych Manchesteru United..
Dajcie sobie na wstrzymanie do lipca na te żale bo nic Wam nie pasuję a to że łączą z nami tylu piłkarzy jest czymś naturalnym bo jesteśmy prawie największym klubem na świecie i każdy wie że czeka Nas gorące i pracowite okienko..
» 4 czerwca 2019, 15:56 #102
LearningtoFly: Zakłamuj dalej rzeczywistość xD
» 4 czerwca 2019, 16:00 #101
MixEx: 11 czerwca coś takiego xDDD
» 4 czerwca 2019, 16:04 #100
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2019 15:49

To w Realu ruszyła lawina. Na dniach pewnie Hazard i Mendy też potwierdzenie a pod koniec okienka Pogba albo Eriksen
» 4 czerwca 2019, 15:47 #99
LearningtoFly: Tam nad tym czuwa gość, dla którego projekt sportowy > kasa. Chłop potrafi zwolnić dwóch trenerów w rok, byle to wszystko przyniosło zamierzony efekt. Po wygraniu 3 LM nadal jest głodnym sukcesów - coś fenomenalnego. Niestety u nas w zarządzie siedzi finansista, a naszym trenerem jest gość, całkowicie uległy Edowi i Zarządowi. Przyjdzie ktoś to przyjdzie, nie to będę grał Jangiem na PO - ot taka subtelna różnica. Był tu jeszcze niedawno ktoś kto miał odwagę przeciwstawić się zarządowi, ale został wygnany...
» 4 czerwca 2019, 15:59 #98
OldFasion: Bild dziś napisał, że De Ligt może być kolejnym "trofeum" Kloppa. Duet z Van Dijkiem? Można lepiej?
» 4 czerwca 2019, 15:45 #97
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2019 15:49

Zawsze może być gorzej i zawsze może być lepiej.

Na DevilPage jednak długo nie będzie lepiej, bo masz nadal 0/5.
» 4 czerwca 2019, 15:49 #96
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2019 15:54

kickMU ale o co ci chodzi. Gość jest kibicem innej drużyny i tyle. Chyba nie łamie regulaminu, nie obraża, nie prowokuje tylko podaje informacje. Bardziej irytujący jest ten pseudofan ogórków z katalonii, RoniBarca czy jakoś tak (gość ma chyba już 3 lub 4 konto).
» 4 czerwca 2019, 15:50 #95
QsQs: LearningtoFly trochę szacunku. Gość ma dłużej konto od Ciebie. Zachowujesz się jak dziecko.
» 4 czerwca 2019, 15:55 #94
kckMU: Sam Qs napisałeś coś w stylu 'Ale ty irytujesz kibiców MU' i edytowales po sekundzie >.<

Regulaminu nie łamie, bo nie używa capsa i wulgaryzmów. Na innych stronach potrafią jednak zbanowac kibiców innych drużyn którzy robią sobie żarciki. DP to już działa jak United pod Edem.
» 4 czerwca 2019, 16:07 #93
QsQs: kckMU napisałem, bo irytuje część kibiców którzy są strasznie nerwowi.
Gość nie widzę, żeby tu robił jakieś żarciki za to napisał jakąś tam informację transferową
» 4 czerwca 2019, 16:25 #92
kckMU: Przestudiuj większość jego postów. Wczoraj ktoś go ładnie wypunktował.
» 4 czerwca 2019, 16:34 #91
HXDC: kckMU też wczoraj czytałem właśnie ten komentarz, niech pakuja razem z ronim i nara z tej strony. Nie da się czytać ich komentarzy..
» 4 czerwca 2019, 16:46 #90
ax1d: Marzy mi się, żeby na DP byli też kibice innych drużyn, którzy okazują szacunek United i dyskutują na tematy piłkarskie kulturalnie i spokojnie. Uwierzcie, że chętnie wymieniłbym kilku zażartych "fanów" na tej stronie na takich właśnie kibiców.
Co do OldFasion, nie zauważyłem, żeby robił coś wykraczającego poza reguły, w przeciwieństwie do wielu "stałych bywalców" na 5 czy 8 koncie (czyt. po 25 czy 40 ostrzeżeniach).
» 5 czerwca 2019, 08:06 #89
Wirus: Nienawidzę Realu, ale oni w przeciwieństwie do nas działają szybko.
Mówiło sie u nich o Jovicu, Hazardzie, Mendym i już z w/w piłkarzy mają Jovica, a Hazard i Mendy pewnie w ciągu tygodnia będą klepnięci. Przed rozpoczęciem okienka pozyskali Edera Militao i chyba jakiegoś brazylijczyka, ale moge sie mylić.
Czyli dajmy na to połowa czerwca i 5 transferów w tym mega gwiazda Hazard.

A u nas ? Lista 60 piłkarzy i zero konkretów.

Wielkie brawa dla naszego zarządu. Tak jak wypowiadał sie ostatnio Van Gaal, że Ed nie ma pojęcia o piłce i dopóki on będzie u nas rządził, dopóty będzie jedna wielka bieda i śmiech z Manchesteru United
» 4 czerwca 2019, 14:57 #88
Eryw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2019 15:06

Ten młody Brazylijczyk to Rodrygo z Santosu (45 mln euro)

Swoją drogą po porażce z Neymarem Perez skupuje każdą brazylijska perełkę. Rok temu dołączył Vinicius Junior (18 lat. W Realu 36 meczy, 7 bramek, 13 asyst) a teraz Rodrygo
» 4 czerwca 2019, 15:02 #87
TuhajBej: Ja szczerze mówiąc nie pamiętam już kiedy ostatnio nasz klub miał zaklepanego zawodnika przed okienkiem. Najgorsze jest to że obecnie transfery są konieczne NA JUŻ a zarząd najwidoczniej śpi. Im bliżej do tournee tym bardziej będą zdesperowani aby pozystkać piłkarzy co albo skończy się na jakiś panicznych zakupach albo na przepłacaniu byle jakich zawodników.
» 4 czerwca 2019, 15:03 #86
eragon30971: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2019 15:08

Jeszcze warto zwrócić uwagę na ceny tych piłkarzy. Każdy wie, że Real w tym roku zamierza przebudować swój skład i na brak kasy nie narzekają, a mimo to kwoty są jak najbardziej do przełknięcia(może poza tym Rodrygo, ale Santos zawsze wysoko wyceniał swoje młode gwiazdy). A my kupujemy Fredów za 50 mln funtów o którym praktycznie nikt nie słyszał.
» 4 czerwca 2019, 15:06 #85
kckMU: Raz Fellaini (z pozdrowieniami dla tego wielkiego zawodnika), raz Fred... ciekawe kogo teraz dostanie Ole na odwal się? Gueye? Cafu z Legii?
» 4 czerwca 2019, 15:23 #84
LearningtoFly: Real najprawdopodobniej domknie na godzinach/dniach transfer Mendyego - ten jest już po badaniach. Z Hazardem może być znacznie dłuższa saga, gdyż nie wiadomo co z banem dla Chelsea. Aczkolwiek myślę, że dopną swego i Belg będzie grał dla Realu. Zmiennik jakościowy dla Benzemy - już jest, następca Marcelo - będzie. Wiatr na skrzydle - całkiem prawdopodobne,że będzie nim Hazard. Ponadto są już młodzi utalentowani, Brazylijczycy w postaci Rodrigo i Viniciusa. Myślę, że pójdą jeszcze po pomocnika tu przewijają się głównie dwa nazwiska: Pogba/Eriksen z nastawieniem na Duńczyka, choć niewykluczone, że Real zaskoczy i sięgnie po nieco tańszego ale piekielnie zdolnego Ndombele. Finalizując wszystko będzie to wyglądało mniej więcej tak:
Thibo - Carvajal/Odriozola, Varane - Ramos - Mendy, Modric, Ndombele/Eriksen Kroos, Hazard - Vinicius - Jovic/Benzema. Tak się robi transfery. Nie zapominajmy o takich piłkarzach na ławce jak Isco, czy Ascencio potrafiących zrobić różnicę. Perez już zaczyna przebudowę, za rok pewnie będzie chciał wzmocnić środek pola ze względu na coraz bardziej wiekowy duet Kroos - Modric, plus możliwe, że pokusi się o klasowgo zmiennika dla Viniciusa. Brać przykład z pana Florentino.
» 4 czerwca 2019, 15:44 #83
Walnuts: kckMU Solskjaer niech się modli, by ktokolwiek chciał dla niego przyjść. Poważnym ludziom nie wystarczy rzucić piłki i powiedzieć grajcie. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że gdyby sezon jeszcze trwał, to po kompromitującej serii wuefisty już by pewnie okupowali strefy spadkowe.
» 4 czerwca 2019, 15:46 #82
Bylak: Kaj te oficjalki?
» 4 czerwca 2019, 14:30 #81
LearningtoFly: Oficjalnie: Mata z przedłużeniem kontraktu, Young kapitanem !
» 4 czerwca 2019, 14:49 #80
eragon30971: News dnia: Ashley Young jeszcze dziś zastąpi Solskjaera i zostanie grającym trenerem Manchesteru United!
» 4 czerwca 2019, 15:02 #79
artifex: W sumie niedziwne, że tyle plotek transferowych. Agenci tylko prześcigają się w rozsiewaniu takich plotek i wysyłaniu swoich ofert zawodników do Eda. Wiadomo, że United teraz wyda grubą sałatę na transfery więc akwizytorzy wchodzą nam przez okno nawet. Tym bardziej powinniśmy być ostrożni, żeby nie nakupić szrotu za 250 mln. Osobiście 3-5 jakościowych transferów usatysfakcjonuje mnie zupełnie. W jedno okno nie ma szans wrócić do walki o majstra i trzeba przestać fantazjować o ściągnięciu wszystkich cracków z Lizbony i Amsterdamu.
» 4 czerwca 2019, 14:26 #78
eragon30971: 3 a 5 to dość duża różnica.
» 4 czerwca 2019, 15:00 #77
Blau: Piątek by się u nas nie sprawdził, bo to typowy lis pola karnego - jak mu podasz w polu karnym to strzeli, ale samemu coś wykreować już trochę ciężej. Gdybyśmy mieli dobre skrzydła i kreatywną pomoc to jak najbardziej, ale niestety nie mamy ani tego ani tego.
» 4 czerwca 2019, 14:21 #76
Strzelec: Daj czas Rashfordowi. Może jego talent wystrzeli w następnym sezonie... Rok temu nie słyszałem o Luka Joviciu a dziś jest w Realu. Jeśli Rash ma być topowym napastnikiem to Ole mu w tym pomoże. W końcu on był napastnikiem. Strzelił nawet gola w meczu legend, więc ma jeszcze to coś...
» 4 czerwca 2019, 14:41 #75
GGMU1991: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2019 14:16

Brawo Real tak sie przeprowadza transfery szybko i skutecznie
» 4 czerwca 2019, 14:15 #74
Me89v2: Real już z Jovicem oficjalnie. Machina powoli rusza.
» 4 czerwca 2019, 14:06 #73
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2019 14:06

Manchester United zaoferował 80 milionów euro za Bruno Fernandesa. Oferta jest bardzo kusząca dla Sportingu. [Jornal de notĂ­cias via sportwitness]"
(55 milionów z góry + 25 milionów jako bonusy)
» 4 czerwca 2019, 14:06 #72
Me89v2: Wjedzie CIty, da 80 z góry i nara :D
» 4 czerwca 2019, 14:25 #71
Diabelski97: Była informacja że ogłoszenie jakiegoś transferu do 7 dni od finału ligi mistrzów jest mało prawdopodobne.
» 4 czerwca 2019, 14:04 #70
Olo13: Widziałem ze ktoś pisał ze Real się nie wzmacnia, no to właśnie kupili jovica
» 4 czerwca 2019, 13:50 #69
LearningtoFly: Mnie osobiscie tylko ciekawi czy tam jest jakikolwiek plan A, B, C, D lub byl. Wydaje mi sie ze standardowo Woodward palnął ze mamy duzo kasy do wydania i kazdy klub w stosunku do nas zawyżył oferte o 10/15 mln. Ed pewnie jezdzi po swiecie i jak żebrak pyta sie po ile ten pilkarz - po czym stwierdza za drogo, za drogo. Tak chyba bedzie do konca lipca. Po czym w ostatnim tygodniu bedzie ruszał po super duet Maguire, Maddisona gdzie usłyszy 160 za 2 i bedzie negocjował caly bity tydzien, aby skonczyc z niczym. Jedyne faktyczne wzmocnienie to ten James, moze ten Longstaff - gdyz sa mlodzi, niedrodzy w sam raz na zapchaj dziurę. Wrócą Fosu i Tuanzebe z wypożyczenia to bede te transfery do obrony. Oczywiscie nikt nie odejdzie, na dodatek 10.08 na konfe wyjdzie Ole i powie, ze jest zadowolony ze skladu i walczymy o TOP 4.
» 4 czerwca 2019, 13:00 #68
Hammurabi: Niesamowite, że Real i Bayern, czyli kluby ktore są w niby 'kryzysie', kompletują już swoj sklad, a my tkwiąc w glebokim bagnie, nie zaczelismy jeszcze sprzedawac niechcianych graczy. Brawo Woodward. Jestes niesamowity!
» 4 czerwca 2019, 12:40 #67
Dejfmi: Kogo Real skompletował?
» 4 czerwca 2019, 12:56 #66
RedsFan: Dokladnie nikogo Real nie kupil jeszcze :)
» 4 czerwca 2019, 13:12 #65
Veron: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2019 13:24

Militao, Rodrygo - kupieni
Mendy - już po badaniach medycznych
Hazard - raczej tylko formalności zostały
no tak nikt nie przyszedł
» 4 czerwca 2019, 13:23 #64
Joachimek: Luka Jovic własnie został piłkarzem Realu
» 4 czerwca 2019, 13:44 #63
Veron: czyli już można napisać tak:
Militao, Rodrygo, Jović - kupieni
Mendy - już po badaniach medycznych
Hazard - raczej tylko formalności zostały
» 4 czerwca 2019, 14:05 #62
cymGiggs11: smutne to....
» 4 czerwca 2019, 12:43 #61
Hammurabi: A to jutro ma nastapic koniec swiata? Odjadą to odjadą, najwazniejsze abysmy my powrocili do formy z ery SAF'a. Wtedy nie bedziemy musieli patrzec na innych i odrobimy straty w oka mgnieniu
» 4 czerwca 2019, 12:47 #60
Veron: jezu jakie to smutne, przychodzi jakiś lepszy rywal w LM i wiem, że zagramy na 20% posiadania piłki i rozpaczliwe kontry, w lidze marzenie o top4
z takim budżetem to żałosne

Mourinho gdzie nie był to zdobywał mistrzostwo
Porto, Chelsea, Inter, Real, Chelsea a u nas dostał Freda jako wzmocnienie i atak na top1, kpina
łachy z loosepolu gniją na każdym kroku

zapaść w śpiączkę do czasu aż coś drgnie
» 4 czerwca 2019, 12:02 #59
Walnuts: Poza Pogbą na którego rzeczywiście wydano w tamtym czasie rekordową sumę, to Manchester przepłaca na Fredach i innych pokemonach, wartych 1/4 tego co zapłacili.

Są jednak najemnicy, na których warto byłoby przepłacić, bo wniosą jakość od razu. Transfer nierealny np Neymar, 250-300mln dla PSG, milion tygodniówki i jego stary już by siadał do rozmów. Masz jednego gracza do imprezowania z Pogbą, ale w formie zrobiłby różnicę natychmiastową.

A tak skupią szrot z Newcastle, czy Swansea, a potem zaskoczenie, że dalej bija się o top6.
» 4 czerwca 2019, 12:17 #58
Veron: tu nawet o nazwiska nie chodzi
Borussia na początku okienka Brandt + T.Hazard za łączną sumę 50M Euro gdzie w składzie mają Sancho i Reusa
u nas Mata, Lingard, Martial i elegancko, panie i panowie jedziemy po mistrza
» 4 czerwca 2019, 13:02 #57
cinek26: Umowa sponsorska z Chevroletem wygasa za rok, mam nadzieję na zobaczenie nowego logo na koszulkach United. Chevrolet slaba marka samochodów do tego oszpeca koszulki meczowe tak wielkiego klubu.
» 4 czerwca 2019, 12:01 #56
Dejfmi: Audi by Ci odpowiadało?
» 4 czerwca 2019, 12:05 #55
cinek26: To nie konkurs marek samochodów jako potencjalnych sponsorów. Logo 'Aon' wyglądało zdecydowanie lepiej.
» 4 czerwca 2019, 12:08 #54
ManUtdFan94: Ale to nie ma wyglądać tylko hajs ma się zgadzać ;)
» 4 czerwca 2019, 12:10 #53
Dejfmi: To również nie konkurs pt. Które logo wyglada ładniej na koszulce
» 4 czerwca 2019, 12:10 #52
cinek26: Moim zdaniem od czasu podpisania umowy sponsorskiej z Chevroletem gramy coraz gorzej, tak się złożyło, że w tym czasie odchodził Sir Alex. Dla mnie osobiście koszulki z tym logo kojarzą się źle, ale chajs się zgadza na kontach właścicieli więc umowa raczej zostanie przedłużona.
» 4 czerwca 2019, 12:17 #51
Dejfmi: Myślę, że mamy większe zmartwienia na głowie niż jakieś loga na koszulkach.

Po drugie czy ja dobrze widzę? Obwiniasz logo Chevroleta o naszą słabą grę? :D litości

W interesie klubu jest ciągnięcie jak największej ilości pieniędzy od sponsorów także jest to całkowicie naturalne. Na ich miejscu zrobiłbyś to samo no ale nie jesteś na ich miejscu także pozostaje Ci wymądrzanie się w sieci na tematy o których nie masz pojęcia :)
» 4 czerwca 2019, 12:28 #50
Hammurabi: Przedluzenia raczej nie bedzie, chyba ze przedstawia nowe warunki, zdecydowanie lepsze finansowo od obecnych. Glazerowie glupi nie sa i widza ze Real wyprzedzil nas z budżetem i wpływami. Szykuje sie albo zmiana sponsora, albo znaczna podwyzka ze strony chevka
» 4 czerwca 2019, 12:28 #49
Dejfmi: To oczywiste że jeżeli umowa sie kończy to dochodzi do kolejnego przetargu. Czy to będzie Chevrolet Dżilet czy Nivea nie ma żadnego znaczenia. Wygra ten kto najwięcej zapłaci
» 4 czerwca 2019, 12:37 #48
cinek26: Dejfmi. Czy ty potrafisz czytać ze zrozumieniem?
Ja wyrażam swoją opinię podkreślając, że jest to moje zdanie przy czym nie bawiąc się w eksperta.
Lata posuchy nakładające się ze sponsorowaniem przez Chevroleta kojarzą MI się źle. Czy to jest obwinianie sponsora?

Rozumiem, że tylko temat nowych transferów moze być obecnie poruszany? To są nasze zmartwienia wedlug Cb.

Przestań zachowywać się jak mały złośliwy chłopiec, bo ja osobiście szkołę podstawową mam dawno za sobą i tego typu docinki na twoim poziomie mnie nie bawią.
» 4 czerwca 2019, 12:44 #47
Dejfmi: Nie ma co się unosić :)

"Moim zdaniem od czasu podpisania umowy sponsorskiej z Chevroletem gramy coraz gorzej..." jak mozna inaczej to zinterpretować?

Jeżeli odebrałem to inaczej niż miałeś na myśli to przepraszam. Jestem wrażliwy na niektóre kwiestie po czytaniu większości komentarzy tutaj. Nie jestem jednym z wielu tutaj którzy będą się zapierać do nocy jak to oni mają rację a nie inni :) co złego to nie ja
» 4 czerwca 2019, 13:03 #46
pOLEw: Z takimi wynikami to spodziewałbym się na koszulkach Blachy Pruszyński
» 4 czerwca 2019, 14:15 #45
wrobel1992: Jakie podnoszenie kontraktów?? Jeśli nie odbijemy sportowo to kontrakty zaczną uciekać...magia Manchesteru United zanika, nowe generacje kibiców widzą Messiego, Lewego, Man City na szczycie czy Juve z CR. Pula kibiców zacznie za moment topnieć... Wtedy sumy kontraktów spadną i może pozbędziemy się Glazerów ze swoim skarbnikiem Woodwardem...
» 4 czerwca 2019, 20:15 #44
Walnuts: Poza piłkarzami ze słabych klubów i tych z lig 3-go świata, dla których United jest szansą żeby zaistnieć głównie medialnie, nikt poważny nie przyjdzie grać dla Solskjaera z warsztatem na miarę Molde i spuszczeniem Cardiff.
» 4 czerwca 2019, 11:48 #43
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2019 11:24

Do dzis to wyglada tak jakby w United nikt nie panowal sytuacja manager chcialby do tourne miec zamkniety sklad a tu zadnych ruchow z klubu i do klubu, Ed gdzies sie schowal bo krytykują go z lewa i z prawa dobrze to nie wyglada na przyszlośc ;)
» 4 czerwca 2019, 11:23 #42
Mattias: 60 nazwisk w 20 dni. A został jeszcze cały czerwiec i lipiec.
» 4 czerwca 2019, 11:07 #41
is200second: Za wszelką cenę kupić tego Felixa z Benficki. Gość ma takie papiery na grę że głowa mała.
» 4 czerwca 2019, 10:51 #40
closer888: Dzień dobry, poproszę Peppe, de Light i jeszcze pani mi dorzucić Maddisona. Dziękuję dowodzenia.
» 4 czerwca 2019, 09:28 #39
kamilpe: Jaki sos do tego?
» 4 czerwca 2019, 09:34 #38
closer888: Amerykański jak Glazerowie. I proszę zapakować. Ile płacę?
» 4 czerwca 2019, 09:39 #37
karpiu2201: *kamilpe - no przecież napisał, że sos "Light"
» 4 czerwca 2019, 09:59 #36
closer888: Tak to będzie lekki transfer jak widzę po moim wrzucenie "h". Panowie najważniejsze że ja płacę!
A tak na serio to uważam że to by były wzmocnienia na lata i potrzebne nam pozycję. Plus kogoś na PO i jest dobrze.
» 4 czerwca 2019, 10:21 #35
mycka86: Takiego speca od transferów nam potrzeba. W klubie na pewno nikt nie wpadł na to żeby wzmocnić najsłabsze pozycje, najlepiej piłkarzami, którzy pograją u nas lata na wysokim poziomie. Tylko gdyby wszystko było takie proste jak w FM...
» 4 czerwca 2019, 10:50 #34
closer888: No właśnie. Nie wiem jaka mamy politykę. Kupujemy Alexisa płacimy mu krocie gość nic nie gra podobnie z Pogba który gra poniżej oczekiwań. Czasami na młodych niespełnionych i walecznych.
» 4 czerwca 2019, 11:22 #33
WloskiDynamit: Ciekawe ilu z tych 60 piłkarzy którymi się interesujemy ostatecznie tu trafi. Stawiam że okrągłe zero.
» 4 czerwca 2019, 08:59 #32
Dejfmi: Postaw u buka :)
» 4 czerwca 2019, 09:17 #31
jassaj: no to już przegrałeś, bo 1 już trafił
Wilkiem z Wall Street to ty nie będziesz....
» 4 czerwca 2019, 09:44 #30
Endriu25: Do 100 dojdziemy :-)
» 4 czerwca 2019, 08:43 #29
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2019 06:14

Chory zarzad ktory nasciagal przcietniakow agenci pobrali milionowe prowizje i tyle teraz my sie bujamy oni sie smieja z naszej glupoty ;)
» 4 czerwca 2019, 06:13 #28
trance: Nie z naszej, a z głupoty żydków, im się jednak sianko zgadza.
» 4 czerwca 2019, 09:28 #27
BrutalAnal: Ruben Neves please
» 3 czerwca 2019, 23:41 #26
ro7: 60 transferów. Okienko transferowe otwarte zostało 17 dni temu :D To ponad 3.5 nowych nazwisk dziennie.
» 3 czerwca 2019, 23:12 #25
LearningtoFly: Dziś 20 dzień okienka.
» 4 czerwca 2019, 08:18 #24
Mateus03: Callum wilson i ryan Fraser oni powinni tu trafić znają ligę mają świetne statystyki a na pewno nie będą kosztować bardzo dużo
» 3 czerwca 2019, 19:38 #23
Fenek: Wilson ma ciągle kontuzje. Szkoda chłopa ale to kiepski pomysł. Fraser podobno jedną nogą w ars.
» 4 czerwca 2019, 07:50 #22
vegeto65: Jeśli dalej będzie to tak wyglądać ze zarząd zamiast wsiąść się za robotę sprowadzenia konkretnych celów transferowych, to przyszły sezon będzie wyglądał tak samo jak ten lub jeszcze gorzej. Niech dalej zwlekają a tacy fantastyczni piłkarze jak Fernandes, Sessegnon i inne młode jak i obiecujące talenty zasila inne kluby.
» 3 czerwca 2019, 18:24 #21
dlabigt23: Spokojnie w ostateczności mozemy z Mata przedlużyć kontrakt i mamy z głowy transfer Prawoskrzydlowego . Do tego na ŚO wróci Tuanzebe i Fosu na Prawa i klepniemy tego Jamesa i to tyle :D Po co wydawac hajs .
» 3 czerwca 2019, 18:35 #20
QsQs: Apropo spekulacji to ich nie czytam i omijam. Jedynie jak będą oficjalki. Tylko 2 miesiące i będzie jasne. Zleci to kiedy nie siedzi się w tym dzień w dzień, proste.
Przestańcie się pieklić jeden z drugim, będzie co będzie.
» 3 czerwca 2019, 18:21 #19
Snakus: to już 60... jak ten czas leci.
» 3 czerwca 2019, 17:58 #18
Mattias: To jest chore.
» 3 czerwca 2019, 17:38 #17
JudoHonor: kurde kusi żeby zgarniać przyszłe gwiazdy jak Felix, ale potrzebujemy piłkarzy na już.
» 3 czerwca 2019, 17:38 #16
MarChester: Benfica oficjalnie odrzuciła 80 mln plus 25 od United
» 3 czerwca 2019, 17:17 #15
helupa: "oficjalnie" według kogo?
» 3 czerwca 2019, 18:05 #14
MarChester: Według oficjalnej strony
» 3 czerwca 2019, 18:20 #13
helupa: nigdzie nie widzę info, daj jakiś link bo na razie widzę, żę coś przeczytałeś i łykasz wszystko jak pelikan.
» 3 czerwca 2019, 22:39 #12
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.06.2019 16:34

spekulacje i nic pozatym . Narazie nie ma co sie łudzić na żaden porzadny transfer . A czasu coraz mniej
» 3 czerwca 2019, 16:34 #11
arecik: Sneijder ? Gaitan ? Varane ?
» 3 czerwca 2019, 16:32 #10
Robert0404: Sneijder obowiązkowo musi być co roku :) Ciekawe, co będzie jak kiedyś skończy karierę :)
» 3 czerwca 2019, 17:25 #9
artix206: Chyba juz skończył?
» 3 czerwca 2019, 18:30 #8
Robert0404: Internety mówią, że kopie gdzieś w Katarze jeszcze :)
» 3 czerwca 2019, 19:00 #7
Klimaa: Bale to wzięcia łatwo jak nigdy dotąd - teraz albo nigdy.
» 3 czerwca 2019, 15:54 #6
joyrider: Nigdy
» 3 czerwca 2019, 16:17 #5
MarChester: Zobaczyłem Fernandesa i sobie pomyślałem "nareszcie!" Jadę na dół i jednak nie.....
» 3 czerwca 2019, 15:44 #4
kckMU: Wtedy byłby na głównej :)
» 3 czerwca 2019, 16:05 #3
Fenek: Hahaha dobre i smutne zarazem.
» 3 czerwca 2019, 15:29 #2
kckMU: W końcu coś z humorem. GJ matheo :D
» 3 czerwca 2019, 15:22 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.