Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United vs Brighton & Hove Albion. Zapowiedź 23. kolejki Premier League

» 18 stycznia 2019, 11:51 - Autor: matheo - Źródło: DevilPage.pl, goal.com
Manchester United w 23. kolejce Premier League podejmie na własnym stadionie Brighton & Hove Albion. Czerwone Diabły stoją przed szansą odniesienia szóstego zwycięstwa w lidze z rzędu.
Manchester United vs Brighton & Hove Albion. Zapowiedź 23. kolejki Premier League
» Manchester United w 23. kolejce podejmie Brighton & Hove Albion
Ile bramek padnie w meczu Manchester United vs Brighton?
Piłkarze Manchesteru United po ważnym zwycięstwie z Tottenhamem Hotspur (1:0) na Wembley będą zdeterminowani, aby wygrać kolejne spotkanie pod wodzą Ole Gunnara Solskjaera. Czerwone Diabły muszą walczyć o pełną pulę, bo w weekend dojdzie do spotkania Arsenalu z Chelsea, a to oznacza, że ktoś z bezpośrednich rywali straci punkty.

Kto? Manchester United vs Brighton & Hove Albion
Kiedy? 19.01.2019, 16:00
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Paul Tierney
Transmisja? brak transmisji w TV


Nastroje w Manchesterze United po ostatnich meczach są bardzo dobre. Ole Gunnar Solskjaer nie tylko przywrócił ofensywny futbol na Old Trafford, ale zespół zaczął także lepiej spisywać się w defensywie. Czerwone Diabły w trzech ostatnich spotkaniach z rzędu zanotowały czyste konto.

Manchester United w starciu z Brighton będzie chciał zrewanżować się Mewom za porażkę na Amex Stadium z pierwszej części sezonu. Czerwone Diabły w sierpniu przegrały 2:3. Teraz każdy inny wynik, niż pewne zwycięstwo, będzie przyjęty na Old Trafford z dużym zaskoczeniem i rozczarowaniem.

Sytuacja kadrowa:
W spotkaniu z Brighton wykluczony jest występ Marouane’a Fellainiego, który leczy uraz łydki. Do gry powinien wrócić natomiast Alexis Sanchez. Chilijczykowi w meczu z Reading odnowiła się kontuzja ścięgna udowego. Zawodnik trenował jednak z pierwszym zespołem przez cały tydzień.

Do pełnej sprawności dochodzą jeszcze Chris Smalling i Marcos Rojo. Po zawieszeniu za czerwoną kartkę wraca natomiast Eric Bailly.

W drużynie Brighton nie zagrają Mathew Ryan i Alireza Jahanbakhsh, którzy wyjechali na Puchar Azji. Uraz kolana leczy natomiast Jose Izquierdo, a pod znakiem zapytania stoi występ Yvesa Bissoumy.

Przewidywane składy:

Manchester United: De Gea – Shaw, Jones, Lindelof, Young – Herrera, Matić, Pogba – Martial, Rashford, Lingard

Brighton: Button – Bong, Duffy, Dunk, Montoya – Locadia, Proepper, Stephens, March – Gross – Murray

Przedmeczowe wypowiedzi:

Ole Gunnar Solskjaer – Przesadna pewność siebie? Nie można być nigdy za bardzo pewnym siebie. Nie można popadać w samozachwyt. Chcę, aby piłkarze byli pewni siebie, ale nigdy zadowoleni. Nie mogą ściągać nogi z gazu, bo dla mnie to duża różnica. Trzeba walczyć z przeciwnikiem, biegać, podawać do przodu. O to w tym wszystkim chodzi.


Chris Hughton – Aktualna forma Manchesteru United wynika ze stylu gry, który pozwala im wykorzystać swoją jakość i szybkość. Są agresywni w pressingu i grają naprawdę dobrze. To sprawia, że nasze zadanie będzie trudne.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United nigdy nie przegrał meczu u siebie z Brighton we wszystkich rozgrywkach (8 wygranych, 2 remisy). Czerwone Diabły wygrały z Mewami cztery ostatnie spotkania i nie straciły w nich ani jednej bramki.

– Brighton wygrało dwa ostatnie mecze z Manchesterem United w Premier League. Wcześniej Mewy wygrały tylko raz w 18 spotkaniach z Czerwonymi Diabłami we wszystkich rozgrywkach (5 remisów, 12 porażek).

– Manchester United stoi przed szansą zdobycia na Old Trafford przynajmniej trzech goli w czterech ligowych spotkaniach z rzędu po raz pierwszy od września 2011 roku.

– Brighton przegrało wszystkie osiem meczów wyjazdowych w Premier League w starciach z TOP 6. Jedynego gola Mewy zdobyły w meczu z Manchesterem City w maju 2018 roku.

– Manchester United może wygrać szósty mecz z rzędu w Premier League. Czerwone Diabły po raz ostatni taką serię miały w styczniu 2017 roku.

– Manchester United w dwóch ostatnich meczach ligowych zanotował czyste konto. W pierwszych 20 meczach tego sezonu Premier League, Czerwone Diabły nie straciły bramki tylko w 2 meczach.

– Ole Gunnar Solskjaer może zostać pierwszym menadżerem w historii Manchesteru United, który wygrał pierwszych sześć ligowych meczów z rzędu w roli szkoleniowca Czerwonych Diabłów.

– Marcus Rashford może zanotować swój 150. występ w barwach Manchesteru United we wszystkich rozgrywkach. Anglik od debiutu strzelił już 40 goli dla klubu z Old Trafford.

Spotkanie Manchester United vs Brighton & Hove Albion rozpocznie się w sobotę 19 stycznia o godzinie 16:00. Mecz nie będzie transmitowany na żywo w żadnej polskiej telewizji. Zapraszamy do śledzenia naszej tekstowej relacji na Live.DevilPage.pl.

« Poprzedni news
Solskjaera czeka rozmowa kwalifikacyjna z zarządem
Następny news »
Herrera: Zawsze staram się pomagać drużynie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (105)


SickRabbit: Teraz oglądam wilki z lisami na wiz1.net. Co tam się dzieje - meczycho.
» 19 stycznia 2019, 15:00 #105
davidrts1910: 3-3 :D
» 19 stycznia 2019, 15:14 #104
mikon70: Najlepiej jak dzisiaj w meczu derbowym padnie remis. Zarówno Chelsea jak i arsenal są w średniej formie ostatnio. Dzisiaj celuje w 5 miejsce dla nas, a zaraz dopadnięcie Chelsea. Potem może tottenham? Kto wie... Najpierw trzeba się z tymi dwoma klubami obrobić
» 19 stycznia 2019, 14:58 #103
SickRabbit: Chelsea w dobrej formie imo
» 19 stycznia 2019, 15:05 #102
Blau: Brighton to nie są chłopcy do bicia. Z nami już wygrali, z Arsenalem ugrali remis, Totki i Chelsea wymęczyły 2-1, Liverpool tylko 1-0 i jedynie City wygrało więcej niż jedną bramką. (2-0) Ja obstawiam, że będzie murarka totalna i ciężko będzie wsadzić więcej niż dwa gole. (ale chciałbym się przyjemnie zaskoczyć :)
» 19 stycznia 2019, 14:43 #101
CostaRedDevil: Ole Gunnar Solskjaer powinien w końcu zagrać dwoma napastnikami...Rashford razem z Lukaku.
Idealny moment by zagrać takim wariantem z przodu... Glory Glory Man United!!
» 19 stycznia 2019, 14:03 #100
Veron: Pogba nie nadaje się do gry dwójką w środku
» 19 stycznia 2019, 14:05 #99
vieeeri: Zgadzam się, my nie mamy dwóch skrzydłowych do grania w 4-4-2, a pożytku więcej myśle jest przy samowolce Pogby niż wprowadzenie dodatkowego napastnika
» 19 stycznia 2019, 14:09 #98
Veron: orać 4-3-3 aż się zatnie, nie ma co kombinować jak top 4 tuż tuż
» 19 stycznia 2019, 14:20 #97
davidrts1910: Leicester 9 sytuacji bramkowych 0 goli , a Wolves 3 akcje i dwie bramki :D
» 19 stycznia 2019, 13:58 #96
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.01.2019 14:15

Taka jest piłka panie;)
» 19 stycznia 2019, 14:14 #95
brylantowy: Dobrze czytać takie pozytywne komentarze kolegów niżej, którzy wierzą podobnie jak ja w wysoką wygraną naszej drużyny!
» 19 stycznia 2019, 13:52 #94
BajtiMU: Jak dla mnie troszkę tacy kibice sukcesu,no ale tak dla mnie tylko ;)

Poczekaj do (nie daj Boże) dwóch/trzech przegranych z rzędu.
» 19 stycznia 2019, 14:56 #93
porfavor: 6:0. Trzeba pokazać dominację. Żeby się nas bał i Londyn i Paryż.
» 19 stycznia 2019, 13:42 #92
mikon70: Myśle ze już zaczęli. PSG zawsze pompuje balonik a teraz ogarneli, ze po zwolnieniu Mourinho nie będzie spacerku z nami
» 19 stycznia 2019, 14:56 #91
BajtiMU: 10:0! A co! To nic,ze cała topka strasznie sie męczyła i wygrywała z nimi z przewagą zaledwie jednej bramki.
» 19 stycznia 2019, 14:58 #90
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.01.2019 13:35

Typuje 4 - 0 dla United i wywarcia presji na drużynach z Londynu. United ma wszystko by zająć miejsce 3-4 na koniec sezonu. Do boju Diabły!
» 19 stycznia 2019, 13:34 #89
Magik1990MU: Jak myślicie? Arsenal da radę Chelsea? Fatalna defensywa zatrzyma drużynę bez napastnika? Ja bym stawiał na Kanonierów, bo dla nich to ostatni dzwonek, by o coś powalczyć. W przypadku naszej bardzo prawdopodobnej wygranej z Brighton chłopcy Emerego spadliby na 6 lokatę, więc nie mogą sobie pozwolić na kolejną wtopę. Poza tym szans bym upatrywał w fakcie, że na Emirates dalej im nieźle idzie. Z naszego punktu widzenia dobrze by było, jakby Arsenal zgarnął całą pulę, ponieważ ich jakoś nie wydaje mi się, aby można było się obawiać, tymczasem Chelsea to Chelsea: oni zawsze na koniec sezonu są w stanie coś wyszarpać.
» 19 stycznia 2019, 12:42 #88
RememberMe: Jeśli CFC ma tracić punkty, to właśnie teraz, jeśli pokonamy Brighton u siebie różnicą minimum 3 bramek, co jest jak najbardziej możliwe to już byśmy przeskoczyli ten Arsenal, lepiej mieć to już za sobą, a 3 punkty do Chelsea to już kwestia jednego meczu więc wszystko jest możliwe. Byle tylko nie kupili napastnika
» 19 stycznia 2019, 12:46 #87
Janek: Kanonierów mamy już w garści, przy naszym terminarzu raczej nie widzę innej opcji niż to, że ich wkrótce wyprzedzimy, więc ja jak najbardziej jestem dzisiaj za ich zwycięstwem, tyle, że niestety czarno to widzę.
» 19 stycznia 2019, 12:47 #86
brylantowy: Najlepiej jakby zremisowali. Ewentualnie skromna wygrana Arsenalu. Jesteśmy w tym miejscu, gdzie są oni na wyciągnięcie ręki. A jako, że jesteśmy MU to aspirujemy do zdobycia nawet i 3 miejsca a jak się uda to wyżej.
» 19 stycznia 2019, 13:16 #85
Magik1990MU: Dlatego ja liczę, że atut własnego boiska da o sobie znać, bo przecież w poprzednich wielkich derbach Londynu z Tottenhamem Kanonierki wygrały. Remis nie byłby zły dla nas, ale pamiętajmy, że Chelsea ma znacznie lepszą różnicę bramek, więc każdy pkt się może liczyć. Osobną kwestią jest to, że The Blues mają dużo mocniejszą kadrę od Arsenalu i sam Hazard im zapewni pewnie jeszcze z kilkanaście punktów do końca sezonu. Tymczasem Arsenal nawet na tle słabszych ekip wygląda niespecjalnie. Auba? Ok, ten jest dobry, ale to napastnik i bez piłek niewiele zrobi. A im w dalej w tył, tym gorzej, bo nie zanosi się na to, aby Xhaka czy Guendozi dominowali w środku pola, a Lichy z wypalonym Kościelnym ogarnęli destrukcję.
» 19 stycznia 2019, 13:43 #84
RememberMe: De Gea - Shaw, Jones, Lindelof, Dalot - Pogba, Matić, Herrera - Mata, Lukaku, Martial
» 19 stycznia 2019, 12:42 #83
WiciAA28: Nie wie ktoś gdzie można oglądnąć ten mecz na zagranicznych ewentualnie kanałach?
» 19 stycznia 2019, 12:14 #82
tracer11: a do jakich to kanałów zagranicznych premium masz dostęp?
» 19 stycznia 2019, 13:50 #81
Veron: Lewy Bayern
Milik Napoli
Piątek Milan

a pomyśleć, że kiedyś człowiek podniecał się Żurawskim w Celticu czy Frankowskim w Championship
w topowych ligach mieliśmy tylko bramkarzy
» 19 stycznia 2019, 11:34 #80
kckMU: Celtic za czasów Zurawskiego i Boruca to był kawał drużyny w LM. Doskonale zresztą to pamiętamy.
» 19 stycznia 2019, 11:47 #79
GandiGanda: Bez porownania. Lewy zjada wiekszasc napastnikow w Europie a co dopiero zurawia.
Zgadzam sie mamy zlote pokolenie nic tylko sie cieszyc
» 19 stycznia 2019, 11:56 #78
tracer11: szkoda tylko, ze to niby złote pokolenie w kadrze gra syf jakich mało
» 19 stycznia 2019, 12:06 #77
Janek: Z trenerami z Ekstraklasy to ja bym na cuda w kadrze nie liczył.
» 19 stycznia 2019, 12:23 #76
Veron: akurat w tym sezonie co Żuraw coś grał nie weszli nawet do LM, sezon później była 1/8 ale on już był rezerwowym
» 19 stycznia 2019, 12:28 #75
Cisco: Przy obecnej formie oby dwóch drużyn ciężko liczyć na wygraną Arsenalu dzisiaj, no chyba że chłopaki naprawdę się postarają i zaskoczą wszystkich dobrą dyspozycją dnia. Stawiam że może być 1-2 lub 2-3 dla Chelsea.
» 19 stycznia 2019, 10:29 #74
karol100: Stawki sa w granisach 3.00 do 2.40
» 19 stycznia 2019, 10:35 #73
Magik1990MU: Ja bym stawiał dziś mimo wszystko na Arsenal. Na Emirates Kanonierzy są znacznie lepsi niż na wyjazdach, a podobno ma Ozil wystąpić. Poza tym oni nie raz pokazywali, że jak grają o wszystko (bo porażka znacznie by im utrudniła walkę o top 4), to potrafią się zmobilizować.
» 19 stycznia 2019, 12:35 #72
tracer11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.01.2019 10:28

Ludki poniżej.
Nie ma się co spinać, że kolejny raz C+ wybrał o 16,00 mecz Liverpoolu.
Zapewniam was, że nie tylko polski kanał tak robi.
Dawniej na 38 meczów United C+ dawał plus minus 34-36.
Podobnie stacje zagraniczne jak niemiecka Premiere [ kiedyś była taka platforma ] śmigajaca na pionierach 1530 jak tralala, hiszpański C+, podobnie francuski.
O nadawcach z mniejszych krajów nawet nie wspomnę bo albański Tring a dawniej DigitAlb non stop tez tylko United.
Na stronce Liveonsat z której korzystam od dawna żeby podpatrzeć kto i jaki mecz zapodaje też zawsze o 16 jak był mecz United to lista nadających spotkanie MU o 16 live była długa jak z Ziemi na Alfa Centauri.

A teraz?
Wystarczy spojrzeć

https:// liveonsat. com/uk-england-premier-league.php

Podziękujmy wszystkim [ ale to wszystkim ] panom mającym wpływ na pierwszy zespół MU od czasów SAF-a.
Jak by się dalej nic nie zmieniło w przeciągu następnych kilku lat i drużyna dalej by grała syf pałętając się na pozycjach 4-8 to stacje tv dalej by redukowały ilość meczów United o 16.
Dzieki bogu, że tylko czasem gra United o tej godzinie.
» 19 stycznia 2019, 10:24 #71
RedsFan: A ja mam nadzieje zobaczyć Baillyego w podstawie. Wciąż liczę na tego chłopaka nie jest gorszy od Jonsa który zawsze cos wyczaruje na naszą niekorzyść.
» 19 stycznia 2019, 09:37 #70
trakol: Ddg
dalot-lindelof-bejger-shaw
matic-herrera-pogba
sanchez-rashford-martial

:D
» 19 stycznia 2019, 05:10 #69
dawid27154: Widzę, że już mamy tego nowego długo wyczekiwanego stopera
» 19 stycznia 2019, 05:56 #68
DaroMistrz5: Jutro na rozgrzewkę wilki vs lisy potem danie główne A na deser derby Londynu. Gorąco wierzę że jutro tabela wygląda tak:
1......
2......
3 Tottenham +4
4 Chelsea +4
5 Manchester 0
6 Arsenal -2

P.S. Tottenham tylko +4 bo jutro nie graja
» 19 stycznia 2019, 02:48 #67
Michux3: Idealny scenariusz ,na to liczymy
» 19 stycznia 2019, 04:57 #66
karol100: Kazdy wynik bedzie dobry, ale najlepiej gdyby chelsea stracila punkty
» 19 stycznia 2019, 06:33 #65
kckMU: Nadal podtrzymuje, że idealny scenariusz to jednak wygrana Arsenalu. Ich się nie ma co bać, a zawsze to punkt mniej do Chelsea. Nie chodzi nam przecież o ściganie się z Kanonierami, docelowo patrzymy na 2 pozycje wyżej.
» 19 stycznia 2019, 06:49 #64
karol100: KckMU fakt
» 19 stycznia 2019, 10:23 #63
pilchu: Arsenal musi wygrać. Nas interesuje minimum 4 miejsce więc to 4 miejsce musi trafić pkt. Arsenal ma coś do udowodnienia po ostatnich wynikach i liczę, że dzisiaj mocno się spręża na smerfy.
» 19 stycznia 2019, 11:35 #62
cymGiggs11: też licze na wygraną arsenalu bo wtedy już bedziemy dreptac chelsea po nogach a arsenal kto wie może i dziś pod względem bramek prześnigniemy
» 19 stycznia 2019, 13:21 #61
zbyszek7: Po 7 zwyciestwo z rzedu prowadzi Ole! Dziekuje czesc
» 19 stycznia 2019, 02:20 #60
MRG: Retransmisja hehe dajcie spokój oglądajcie na żywo livetv. sx/pl
» 19 stycznia 2019, 00:25 #59
geslysy: jest retransmisja o 20 40
» 18 stycznia 2019, 22:07 #58
DexterDevil: To już mecz Liverpoolu transmitują , a Manchesteru United nie ? Jezu , do czego ten świat schodzi ? Czy telewizja ma podpisaną jakąś umowę , że musi transmitować mecze aktualnego lidera Premier League ?
» 18 stycznia 2019, 21:32 #57
Lolhaha123: Powinni manutd puścić na canal plus sport a na 2 liv lub na canal plus . Ale po co
» 18 stycznia 2019, 21:35 #56
kckMU: Pomyślałeś @lolhaha123, że nie mogą?
» 18 stycznia 2019, 22:48 #55
Lolhaha123: Chlopie wlasnie ze moga ! Chyba masz nc + od roku albo krocej
» 18 stycznia 2019, 22:53 #54
Kkacper102: Ludzie ale my nie będziemy myśleć za ludzi z nc+... Po co puścić 2 mecze na raz, skoro można puścić Getafe Alaves powtórke.
» 19 stycznia 2019, 09:38 #53
Spadkobierca: Jestem posiadaczem nc+ i nie żałuję, a także ich rozumiem. Mają prawda do najlepszych lig w Europie i trzeba to jakoś pogodzić, niestety. Liverpool w tej chwili jest liderem i jedną z najchętniej oglądanych przez postronnych kibiców ekip póki co, a Crystal Palace może zadziwić.

A my? My dzisiaj wygramy i będzie to jednostronne widowisko. Zobaczycie. :)
» 19 stycznia 2019, 09:48 #52
Hoodys: kiedyś wyjaśniane było, że o 16 ogą puścić tylko 1 mecz o 16, bez wględu na liczbę kanałów, bo tak jest umowa skonstruowana
» 19 stycznia 2019, 10:02 #51
tracer11: @lolhaha123
Doucz się u wujka goggle, że jest jeden mecz live dostepny dla nadawców z sat Astra i HB i nie bądź taki pewny tego co piszesz skoro nie masz żadnej wiedzy na ten temat.
» 19 stycznia 2019, 10:11 #50
Lolhaha123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.01.2019 11:06

@tracer11 Typie pisalem ze powinni puścić dwa mecze na raz i ze niekiedy tak bylo , wiec po co sie odzywasz
» 19 stycznia 2019, 11:04 #49
tracer11: nigdy tak nie było, bajer to sobie możesz dzieciom wiesz
» 19 stycznia 2019, 14:29 #48
Lolhaha123: Wie ktos czy Pogba bedzie jutro ?
» 18 stycznia 2019, 21:19 #47
karol100: Nie wiem, ale mysle ze tak. Sanchez tez niby ma byc
» 18 stycznia 2019, 21:22 #46
Lolhaha123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.01.2019 21:31

Ole nic nie mowil zeby Pogby nie bylo . Mam nadzieje ze bedzie , Sanchez napewno bedzie ,bral udzial w treningu
» 18 stycznia 2019, 21:26 #45
RedRevolta: twitter.com/utdxtra/status/1086362298854313985/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Eembeddedtimeline%7Ctwterm%5Elikes%3AManUtd_PL&ref_url=https%3A%2F%2F [link usunięty]%2Flive%2F POGBA DOSTĘPNY.
» 18 stycznia 2019, 21:57 #44
Lolhaha123: Dzieki za info
Ale Younga nie ma , Dalot pewnie dostanie szanse
» 18 stycznia 2019, 22:06 #43
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.01.2019 21:01

Jutro z pozoru bardzo ważny mecz, albo oddalimy się od Arsenalu, albo dogoniny Chelsee jeśli zwyciężymy, w najbliższym czasie obaj nasi rywale jadą na Etihad, więc od nas samych zależy czy zblizymy się do top 4, BO Chelsea teraz odda trochę punktów myślę :)
» 18 stycznia 2019, 21:01 #42
jamaj05: Zmieniajac trochę temat, czy sledzicie poczynania naszych, ktorzy mieli kiedyś stanowic o sile United, ale cos nie wyszło np
Josh Harrop
Nick Powell
Januzaj
Paddy McNair i inni?

Jak myslicie, ktory z naszych obecnych pilkarzy dołączy do grona niespełnionych talentów?
McTominay, Tuenzebe, Fosu-Mensah, Pereira a moze Chong i Gomez?
» 18 stycznia 2019, 17:52 #41
vieeeri: McTominay jest na najlepszej drodze ku temu
» 18 stycznia 2019, 18:12 #40
DiMaryja: Łatwiej odpowiedzieć na pytanie "Który ma szansę się przebić?"
» 18 stycznia 2019, 18:34 #39
DelPiero: Ze sprzedanych tylko Zaha mógłby wrócić i powalczyć na PS o miejsce w składzie.
» 18 stycznia 2019, 19:31 #38
dawid27154: Ja osobiście widzę wśród nich McTominaya. Chong i Gomes dopiero raczkuja w dorosłej piłce. Zawsze uważałem, że Fosu ma duży talent i Axel też. Holender ostatnie wypożyczenie raczej do udanych nie należy. Uważam osobiście, że na dzień dzisiejszy z zawodników których podałeś to o Tuanzebe można śmiało powiedzieć, że się sprawdził w Championship, jest bardzo młody jak na stopera a u nas jest deficyt, uważam, że w przyszłym sezonie powinien zająć miejsce np Rojo w naszym składzie i kręcić się w okolicach 4 miejsca jeśli chodzi o hierarchie stoperow.
» 18 stycznia 2019, 19:38 #37
LeeGrant: Szkoda Januzaja, wiazalem z nim wielkie nadzieje
» 18 stycznia 2019, 20:01 #36
Magik1990MU: Prawda jest jedna i bardzo nieprzyjemna: my nie mamy szkółki. Jedynym wyjątkiem jest Rashford, reszta produktów ze szkółki to średniaki. Wystarczy popatrzeć gdzie grają nasi wychowankowie.
» 18 stycznia 2019, 20:28 #35
kckMU: Chłopcy z 92 wyczerpali limity do końca świata :D

Prawda jest jednak inna. Nigdy się nie dowiesz, ilu potencjalnych kotów przewinęło się przez akademie. O czymś takim - i to też nie w pełnym stopniu - może przekonać się Ajax i kluby z identyczną filozofią. Poniekąd są do tego zmuszeni, ale jakże jest to piękne.

Już nie mówiąc o zwykłym szczęściu sytuacyjnym. Czy mielibyśmy dzisiaj takiego Rashforda, gdyby Martial w g....meczu przeciwko Midtjylland nie połamał się na rozgrzewce?

Pomijając wszystko, myślę, że Pogba (tutaj naciągane, wiadomo), Rashford i Lingard to naprawdę super wynik.
» 18 stycznia 2019, 21:15 #34
Magik1990MU: a no tak, o Lingardzie zapomniałem. Pogbę pomijam, bo jego Juve w dużej mierze ukształtowało. Co do reszty, co można jeszcze listę rozwinąć o Cleverleya, Keane'a czy też Wilsona. Najgorsze jest u nas to, że wypożyczenia kompletnie nic nie dają. W najlepszym przypadku pozwalają na podbicie kwoty transferu o kilka baniek.
» 18 stycznia 2019, 22:01 #33
DaroMistrz5: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.01.2019 02:26

Swojego czasu to jeszcze Showcroos bodaj że tak się pisze (później grał w Stoke i trochę w reprezentacji Anglii zagrał) ale potem jakoś zginął. Z tych których podałeś to wierzę w Tuanzebe i liczę po cichu ma Fosu i jeszcze ciszej na Pereira. Scott raczej przepadnie A gomes i chong to wielka nie wiadoma bo to młodzi chłopcy jak chociarz by Greenwood
» 19 stycznia 2019, 02:24 #32
DaroMistrz5: A i Zaha nie był wychowankiem bo o nich tu mowa
» 19 stycznia 2019, 02:36 #31
It5M4nk0oT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.01.2019 16:28

Tylko 3 punkty. Zespół musi kolejnymi zwycięstwami budować pewność siebie. Zwłaszcza, że "Mewy" są osłabione przez wyjazd Alirezy, a przede wszystkim Ryana. Fakt, że go nie ma otwiera przed linią ataku okazję do strzelenia 3-4 bramek i śrubowania bilansu.
Ole przychodząc tutaj, od razu wdrażając styl ofensywny styl gry zasiał we mnie duży spokój przed spotkaniami z rywalami podobnymi klasą do Brighton. Inny wynik niż wygrana będzie porażką.
» 18 stycznia 2019, 16:26 #30
kamil2257: Aplikacja Red Glory wszystkie mecze są
» 18 stycznia 2019, 16:22 #29
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.01.2019 15:05

Byle wpadło +2,5 ;D ale też nie ma co do tego spotkania podchodzić zbyt pewnie jak Pogba podkreślił w wywiadzie, Brighton to ekipa która może powalczyć, zresztą u nich przegraliśmy, teraz musimy się zrewanżować za tamte sptracone punkty.
» 18 stycznia 2019, 15:04 #28
Prysta: Co do pewności siebie w 100% się zgadzam. Lecz patrząc na formę, ostatnie wyniki na OT I co najważniejsze chęć strzelania bramek przez naszą drużynę mam odwagę stwierdzić, że będziemy chcieli dominować ten mecz i po zdobyciu pierwszej bramki na pewno nie cofniemy się do obrony. I najważniejsze dla naszych zawodników z obrony będzie zachowanie kolejnego czystego konta z rywalem ze środka tabeli
» 18 stycznia 2019, 15:10 #27
PiotrekJestem: Wg mnie takie skromne 100-0
» 18 stycznia 2019, 15:00 #26
Prysta: Diabły, jaki wynik meczu typujecie? Ja widzę tu zwycięstwo 4:0
» 18 stycznia 2019, 14:58 #25
cymGiggs11: Trzy, cztery, pięć bramek dla naszych co najwyżej jedna dla nich
» 18 stycznia 2019, 15:34 #24
Veron: czuję się trochę rozpieszczony i przynajmniej 3 bramki musimy zdobyć, najlepiej do zera
» 18 stycznia 2019, 13:20 #23
cymGiggs11: Podzielam twoje zdanie
» 18 stycznia 2019, 14:17 #22
Kkacper102: Czy to już w 100% pewne, że MU nie leci w tv?
» 18 stycznia 2019, 13:08 #21
karol100: Leci o 20 40
» 18 stycznia 2019, 13:16 #20
PrzemekGda: Na c+ (www) jest info ze o 20.40 powtórka Arsenalu. Mam nadzieję, że to pomylka:)
» 18 stycznia 2019, 13:35 #19
cymGiggs11: Na innych programach tv normalnie jest napisane że retransmisja tak ze spokojnie o 20 40
» 18 stycznia 2019, 14:16 #18
tracer11: Zalosne jest to, ze np. Teleman ma bardziej aktualny program C+ Sport niz oficjalna strona.
I tak jest zawsze
» 18 stycznia 2019, 14:47 #17
lukaszek9000: Czy istnieją jeszcze głosowania na wybór meczu na nc+ jak kiedyś? Jeśli tak to czemu nie są wrzucane na stronę? Chyba milej oglądać MU niż Live, Totki albo Chelsea
pzdr
» 18 stycznia 2019, 12:26 #16
matheo: Nie ma już takiego głosowania. Wyboru dokonuje redakcja C+.
» 18 stycznia 2019, 12:31 #15
lukaszek9000: ok dzięki
» 18 stycznia 2019, 12:39 #14
karol100: Bez sensu
» 18 stycznia 2019, 13:24 #13
cymGiggs11: Szkoda. Musimy znowu wejść jak w ostatniej porze na ścieżkę zwycięstw a wtedy będzie United w tv zawsze
» 18 stycznia 2019, 14:19 #12
jassaj: Trzeba trochę zrozumieć C+... No wiecie, tak czysto obiektywnie, United wyrobiło sobie opinię jaką wyrobiło. Dla nich liczy się oglądalność, jeżeli mogą pokazywać mistrza Anglii albo kandydata do tytułu, albo po prostu drużynę która gwarantuje dużo emocji w czasie spotkania, to dla nich korzystniejsza opcja niż "ślamazarne" United. Tak wiem- trochę to nieaktualne. Ale C+ nie oglądają tylko specjaliści od futbolu i kilka spotkań to trochę za mało, żeby zmienić sobie opinię która kształtowała się od jakiegoś czasu, więc trzeba jakoś przetrwać a jak utrzymamy taki styl do następnego sezonu to pewnie nie będzie już wątpliwości i ludzie nawrócą się na jedyną słuszną wiarę i United będzie zawsze i wszędzie
» 18 stycznia 2019, 14:36 #11
Kriss92: Od przyszłego sezonu nc+ ma mieć więcej meczów wykupionych więc jest duża szansa że o 16 często będą 2 mecze, jeśli będzie taka potrzeba.
» 18 stycznia 2019, 14:44 #10
tracer11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.01.2019 14:50

Nie bedzie 2 meczow o 16.
A dlaczego to poczytaj w necie.
» 18 stycznia 2019, 14:49 #9
lukaszek9000: @tracer11 dlaczego? jak wpisać w internet żeby znaleźć info?
» 18 stycznia 2019, 15:00 #8
Kriss92: Będę miał chwilę to poszukam dlaczego nie może być więcej o 16 na obecną chwilę. Wiem za to na pewno że będą pokazywać przynajmniej 32 mecze więcej niż tym sezonie. Na tą chwilę praktycznie pokazują każde mecze, które występują pojedynczo, więc naturalnie sądzę że wskoczą może jakieś pojedyncze mecze 2 wyboru o 16. Chyba że Premier League zamierza jakoś inaczej rozbić godziny od przyszłego sezonu itp., tym bardziej że wskakuję np. przerwa zimowa.
» 18 stycznia 2019, 15:07 #7
tracer11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.01.2019 19:52

Nie bedzie bo jest blokada od tysiąca lat dla nadawców z HB i Astry.
Polega ona na możliwości pokazania tylko 1 meczu live o 15,00 bez względu na kupiony pakiet.
I dlatego nawet jak NC+ kupiła trochę więcej meczów to tylko dlatego, że dochodzą mecze w soboty wieczorem i pewnie parę więcej pokażą jak sa kolejki w tygodniu.
A, ze w tych czasach jest ona bez sensu to cóż angole uwielbiają tradycjonalizm.
Tyle panowie
» 18 stycznia 2019, 19:48 #6
tbrady: 1. "– Manchester United może wygrać szósty mecz z rzędu w Premier League. Czerwone Diabły po raz ostatni taką serię miały w styczniu 2017 roku."

2. "– Ole Gunnar Solskjaer może zostać pierwszym menadżerem w historii Manchesteru United, który wygrał sześć ligowych meczów z rzędu."

To będzie to pierwszy przypadek czy nie?
» 18 stycznia 2019, 12:09 #5
arczibald: Pewnie miało być "wygrał sześć PIERWSZYCH ligowych meczów z rzedu"
» 18 stycznia 2019, 12:23 #4
tbrady: OK, pewnie tak.
» 18 stycznia 2019, 12:32 #3
matheo: Tak, dokładnie o to chodziło. Poprawiłem, żeby nie było już wątpliwości :)
» 18 stycznia 2019, 12:33 #2
brylantowy: Od bardzo dawna tak nie miałem, że wyczekuję każdego kolejnego meczu z eksykacją i podnieceniem. Właśnie to jest to piękno w futbolu. Ta magia. Wyczekujesz na mecz, oglądasz i przeżywasz wspaniałe 90 minut. Co do spotkania jest nad wyraz spokojny jak chodzi o przebieg i końcowy wynik. Poprzednie spotkania pokazały, ze wracamy na właściwe tory. trzeba jednak odnotować, że nie powinniśmy poddać w hurraoptymizm. I do każdego przeciwnika podchodzić indywidualnie i z szacunkiem.
» 18 stycznia 2019, 12:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.

Przejd> do góry strony