Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Czerwone Diabły w reprezentacjach: Kto? Gdzie? Kiedy?

» 10 października 2018, 10:59 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Manchester United kolejne spotkanie rozegra dopiero 20 października z Chelsea. W najbliższych dniach zawodnicy Czerwonych Diabłów będą bronić barw swoich reprezentacji. Na zgrupowania wyjechało 13 zawodników United.
Czerwone Diabły w reprezentacjach: Kto? Gdzie? Kiedy?
» Reprezentacja Francji w najbliższych dniach zagra z Islandią i Niemcami
Piłkarzy Czerwonych Diabłów jeszcze przed pierwszym gwizdkiem meczów międzypaństwowych dopadł tzw. wirus FIFA. Z powodu urazów zgrupowania opuścili Luke Shaw i Nemanja Matić. Obaj wrócili do Carrington, aby tutaj kontynuować rehabilitację.

Na chwilę obecną szansę gry w meczach swoich reprezentacji ma 11 zawodników Manchesteru United.

ARGENTYNA
Jedynym przedstawicielem Manchesteru United będzie Sergio Romero. Marcos Rojo jest kontuzjowany i nie dostał powołania. Argentyńczycy zmierzą się w Arabii Saudyjskiej z Irakiem i Brazylią.

BELGIA
W kadrze Belgów mamy Romelu Lukaku i Marouane’a Fellainiego. Czerwone Diabły zagrają w Lidze Narodów ze Szwajcarią, a później towarzysko zmierzą się z Holandią. Występ Fellainiego stoi pod znakiem zapytania, gdyż piłkarz opuścił wtorkowy trening kadry.

CHILE
Do reprezentacji Chile wrócił Alexis Sanchez. Piłkarz Manchesteru United ma szansę poprawić swój dorobek występów w kadrze (120 meczów). Chilijczycy zmierzą się towarzysko z USA i Meksykiem.

BRAZYLIA
Kolejne powołanie do kadry otrzymał Fred. Brazylijczycy zagrają towarzysko z Arabią Saudyjską i Argentyną.

ANGLIA
Kontuzja Luke’a Shawa sprawiła, że Marcus Rashford będzie jedynym przedstawicielem Manchesteru United na zgrupowaniu Anglików. Synowie Albionu zmierzą się z Chorwacją i Hiszpanią.

FRANCJA
Francja z Paulem Pogbą w składzie zagra towarzysko z Islandią, a następnie zmierzy się z Niemcami w ramach Ligi Narodów.

WYBRZEŻE KOŚCI SŁONIOWEJ
Szanse na występ w kwalifikacjach do Pucharu Narodów Afryki ma Eric Bailly. Wybrzeże Kości Słoniowej zagra dwumecz z Republiką Środkowoafrykańską.

SZKOCJA
Scott McTominay ponownie dostał powołanie do Alexa McLeisha na zgrupowanie reprezentacji Szkocji. Tartan Army zmierzy się z Izraelem w Lidze Narodów, a następnie zagra towarzysko z Portugaliaią.

HISZPANIA
Hiszpanie w sparingu zmierzą się z Walią, a następnie zagrają z Anglikami. Między słupkami Hiszpanów stanie David de Gea.

SZWECJA
Kolejne powołanie na swoim koncie zanotował Victor Lindelof. Szwedzi pojadą do Kaliningradu, aby zmierzyć się z Rosją, a następnie zagrają towarzysko z Turcją.

TERMINARZ MECZÓW Z UDZIAŁEM CZERWONYCH DIABŁÓW

CZWARTEK, 11 PAŹDZIERNIKA
Irak vs Argentyna (Romero) 20:00
Izrael vs Szkocja (McTominay) 20:45
Rosja vs Szwecja (Lindelof) 20:45
Walia vs Hiszpania (De Gea) 20:45
Francja (Pogba) vs Islandia 21:00

PIĄTEK, 12 PAŹDZIERNIKA
Wybrzeże Kości Słoniowej (Bailly) vs Republika Środkowoafrykańska 19:00
Arabia Saudyjska vs Brazylia (Fred) 19:45
Belgia (Fellaini, Lukaku) vs Szwajcaria 20:45
Chorwacja vs Anglia (Rashford) 20:45

SOBOTA, 13 PAŹDZIERNIKA
Peru vs Chile (Alexis) 02:30

NIEDZIELA, 14 PAŹDZIERNIKA
Szkocja (McTominay) vs Portugalia 18:00

PONIEDZIAŁEK, 15 PAŹDZIERNIKA
Hiszpania (De Gea) vs Anglia (Rashford) 20:45

WTOREK, 16 PAŹDZIERNIKA
Republika Środkowoafrykańska vs Wybrzeże Kości Słoniowej (Bailly) 16:00
Brazylia (Fred) vs Argentyna (Romero) 19:45
Belgia (Fellaini, Lukaku) vs Holandia 20:45
Francja (Pogba) vs Niemcy 20:45
Szwecja (Lindelof) vs Słowacja 20:45

ŚRODA, 17 PAŹDZIERNIKA
Meksyk vs Chile (Alexis) 03:30


TAGI


« Poprzedni news
Fred: Wszyscy pomagają mi w aklimatyzacji
Następny news »
Zlatan: Mourinho to odpowiedni trener dla Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (56)


Xchrisx7: Dla tych którzy nadal uważają, że Hazard grał na zwolenienie Mourinho:

goal.com/en-gb/news/hazard-i-want-to-work-with-mourinho-again/13ofrp7xnfgq011gehw02m5trq
» 13 października 2018, 10:40 #56
ReDevil07: Ten nasz Rashford jest naprawdę mierny... Ja pierdziele... Ślepy by to strzelił co on teraz miał...
» 12 października 2018, 22:00 #55
Paps: Lukaku nie lepszy,pusta bramka,a on swiece w trybuny ..:|
» 12 października 2018, 22:28 #54
Paps: Odkupil winy na szczescie :P
» 12 października 2018, 22:30 #53
RedsFan: Lukaku kolejne 2 gole dla reprezentacji, a w klubie nic.
» 12 października 2018, 22:48 #52
Spadkobierca: Rashford to jakaś porażka. Trzeba go wysłać na wypożyczenie, żeby spróbował się odbudować i pokazał, że nie jest następnym Welbeckiem.
» 13 października 2018, 07:17 #51
RuudVN: Głupie myślenie.
Najpierw Rashford musiałby być kiedyś na poziomie, żeby się odbudować, on od debiutu gra dokładnie tak samo, wtedy mu kilka bramek wpadło i każdy myślał, że będzie Messim.

Teraz taki mały quiz: kto mi określi pozycje Martiala czy Rashforda na boisku? Bo skrzydłowymi ich nazwać nikt nie może jak lepsze dośrodkowania Jones robi.
» 13 października 2018, 10:42 #50
Spadkobierca: Z nich tacy sami skrzydłowi jak i z Mbappe. Trzeba przywyknąć, że dzisiaj gra trójką z przodu to już nie są skrzydłowi i napastnik, a raczej środkowy napastnik i dwójka zbiegających z boków. Dośrodkowaniami zajmują się teraz boczni obrońcy, futbol to niekończąca się ewolucja.
» 13 października 2018, 11:05 #49
PanEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.10.2018 21:35

Witam wszystkich fanów United.

Jak już pewnie wiecie Ramsey nie przedłuży kontraktu z Arsenalem i latem 2019 roku będzie do wzięcia za free. Jeśli chcecie aby walijski wirtuoz środka pola zawitał na Old Trafford to piszcie śmiało. Zobaczę co da się zrobić. Głos kibiców jest dla mnie bardzo ważny.

Pozdrawiam [Ed Woodward]
» 12 października 2018, 21:34 #48
rizx: No to konkretna lekcja futbolu dla Giggsy'ego
» 11 października 2018, 22:41 #47
RedsFan: Ten tego, to ten wczorajszy ofensywny walijski styl? Ile to bylo 1:4?
» 12 października 2018, 12:03 #46
Quahadron: Ale Ty jesteś przykry RedsFan.. już nie będę wyjeżdżał z argumentami typu Hiszpania > Walia, czy sam fakt, że Ryana powinno się wspierać. Po prostu widać, że hejt czy szydzenie płynie Ci we krwi.
» 12 października 2018, 16:01 #45
ArktoS: Manchester United też powinno się wspierać, a jak jest na tej stronie to każdy wie.. ;)
» 12 października 2018, 18:59 #44
RedsFan: Dokladnie Arktos ludzie tu sa niekonsekwentni :) jednych hejtuja chocby nie wiem co, a innych wychwalaja. Fakt jest taki, ze jakby Giggs przyszedl i po 10 kolejkach by mu nie szlo, wiekszosc z tych co go tu pragna wywalili by go odrazu :) Giggs jeszcze sporo potrzebuje czasu na lawce trenerskiej i moze byc naprawde swietny, ale to jeszcze nie jego czas.
» 12 października 2018, 20:40 #43
rizx: Dokładnie, nie ma co się za bardzo spieszyć, bo skończy jak Inzaghi w Milanie albo Gary w Valencii. Może się okazać, że będzie drugim Guardiolą/Zizou, a może drugim Maradoną. Powierzenie mu teraz United w takiej sytuacji z zamysłem, że gorzej i tak nie będzie, a przynajmniej swój chłop to jak proszenie się o ostateczny upadek klubu
» 13 października 2018, 00:58 #42
VaultBoy96: Fajna ta nasza reprezentacja. Taka nie za mocna.
» 11 października 2018, 21:56 #41
dlabigt23: Dlaczego my nie moglismy sciagnac Cancelo ? a nadal gramy starym Valencia i Youngiem . Nasza kadra to jest dramat tak szczerze mowiąc . Edek tez jest winny calej sytuacji bo nadal tutaj mamy graczy ktorzy w ogole tutaj byc nie powinni .
» 11 października 2018, 21:35 #40
gaucho2015: Bo to Woodward, tego nie zrozumiesz, ale spokojnie, nikt Ci się nie dziwi. Jego nie rozumie 3/4 kibiców.
» 12 października 2018, 07:53 #39
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.10.2018 09:41

Widać ze dla niego liczy sie tylko hajs . Ściągniecie Sancheza bylo błędem bo te pozycje mielismy dobrze obsadzone . Druga sprawa jest taka ze po przyjsciu Sancheza zaczeły sie własnie konflikty i zaszkodziło to atmosferze w szatni . Gdyby jeszcze cos pokazywał u nas ale jak narazie to chyba nasz jeden z najgorszych zawodników na boisku . Były pozycje ktore byly bardziej potrzebne do wzmocnienia . Moglismy sciagnąć Moure na PS ale po co ? przeciez dla niego 30 mln wydac bylo zbyt duzo ...
» 12 października 2018, 09:40 #38
Diabelred: dlabigt23,

,,Dlaczego my nie moglismy sciagnac Cancelo ? a nadal gramy starym Valencia i Youngiem . "

Bo kupilismy juz za nie mala kase Dalota, ktory docelowo ma byc nastepca Valencii za rok/2 lata.

,,Moglismy sciagnąć Moure na PS ale po co ? przeciez dla niego 30 mln wydac bylo zbyt duzo ..."

Nie sadze, aby Mourinho w ogole bral go pod uwage. Niestety, ale u Portugalczyka skrzydlowy musi praktycznie grac jako wahadlowy, a malo ktory pilkarz grajacy na tej pozycji spelnia ten wymog. Czemu Hazard zaczal grac na zwolnienie Mourinho? Czemu Martialowi jest nie po drodze z Portugalczykiem? Czemu Mourinho tak bardzo chcial Perisicia i Sancheza? Odpowiedz na te pytania jest jedna, a mianowicie gra w obronie.
» 12 października 2018, 18:59 #37
dlabigt23: Diabelred , Dalot spoko ale Valencia powinien juz teraz miec kogos na swoje zastepstwo a nie dopiero za 2 lata . Takim tepem to my daleko nie zajedziemy . Tutaj trzeba gosci ktorzy odrazu zrobią to "coś " a nie pomalutku sie wgrywać . Narazie Dalot to tylko bedzire wystawiany na Puchar Anglii . Watpie ze Mourinho da mu szanse w LM i Lidze gdzie nie moze za duzo eksperymentowac .
» 12 października 2018, 20:51 #36
DelPiero: Witajcie. Nie wiecie moze czy mozna kupic gdzies jeszcze koszulke Davida de Gei? Czarną z długim rękawem z zeszlego sezonu. Moze byc replika :P
» 11 października 2018, 20:25 #35
Brontozaur: Panowie mam pytanie, orientuje się ktoś, czy i jaki limit wagowy bagażu bd miał przejeżdżając przez granicę z Niemcami? Jadę wynajętym busem, mam napchaną wielką walizkę, plecak i torbę sportową, nie chce niespodzianek dlatego pytam tu i tam :).
» 11 października 2018, 16:45 #34
stasiu669: Nigdy mi się nie zdarzyło, żeby były jakieś problemy. Plecak pod nogi, a torbę i walizkę, jakiekolwiek by nie były to upchają w bagażniku ;)
» 11 października 2018, 16:50 #33
artix206: Żadnego problemu nie będzie :)
» 11 października 2018, 21:41 #32
Sancho: Z tego co kojarzę jak kiedyś jeździłem po Unii to 25 kg, ale nikt tego nie sprawdza. Raz po przekroczeniu granicy Czech złapała nas ichniejsza straż graniczna ale tylko popatrzyli i nic, może czegoś szukali. Limitem nikt się nie przejmuje
» 12 października 2018, 07:16 #31
Gallacher: Co jak co,ale te baby są okrutne.Tam gdzie gruba kasa od faceta tam zawsze baba posądzi człowieka o gwałt.Czemu wiele lat temu ta prymitywna panienka nie posądziła go tylko teraz ?! nigdy nie mogę pojąć tego.
» 10 października 2018, 23:27 #30
Luke88: Kobiety są znacznie bardziej prymitywne od mężczyzn.

Swoją drogą to straszne, ja tam nie oceniam jego urody, ale dla jakiejś tam ilości kobiet Ronaldo jest mega przystojny. I za każdym razem jak chce/chciał zaciągnąć jakąś do łóżka musi się liczyć z tym, że to może skończyć się dla niego tragicznie. Pewnie z 95% tych "gwałtów" dokonywanych przez celebrytów nigdy nie miało miejsca. Przypadek Tysona do dziś jest dla mnie niepojęty. Bycie sławnym to klątwa.
» 10 października 2018, 23:46 #29
Kortney: Ja jakbym był sławny to przed każdym pójściem do łóżka z laską kazałbym jej najpierw podpisać "dokument o wyrazeniu zgody na ciupcianie" w obecności świadków, przygotowany wcześniej przez prawnika.
» 11 października 2018, 07:55 #28
welllone: Show biznes taki jest. Każdy z każdy, za coś, po coś, ale jak przyjdzie co do czego to gwałt, molestowanie, mobbing.
Prawda jest jednak taka, że cała masa aktorek i prezenterek gdyby nie kilometry pewnych czynów nie byłaby tam gdzie jest. Zwykłe modelki nie znajdą się na wybiegu, bo zanim na niego trafią muszą rozłożyć się przed kilkoma dobrymi fotografami, potem są agenci i gdzieś tam dalej domy mody. Również z wygłodniałymi pracownikami oczekującymi gratyfikacji za załatwienie czegoś.
Kobiety od zarania dziejów rywalizują i osiągają swoje w sporej mierze ciałem. Teraz takie czasy, że mają szansę się wykazać umysłem. Ile kobiet jest na politechnice w kierunkach nowoczesnych inżynierii, a ile na aktorstwie, marketingu czy dziennikarstwie?
Potem się dziwią, że mniej płacą albo trzeba rozkładać. No jak wybrało się pracę gdzie narzędziem jest ciało to o co ten płacz?
» 11 października 2018, 10:08 #27
DailySmoker: Pisemna zgoda na ciupcianie hahaha xd
» 11 października 2018, 12:55 #26
Magik1990MU: Co śmieszniejsze, to tego typu doniesienia, po chwili zastanowienia (albo i bez), można łatwo obalić metodą logiki. W końcu taki Ronaldo - człowiek należący do grona przystojnych facetów - może mieć wiele panienek, a jak dołożymy do tego sławę i miliony na koncie to nie przesadzę jak napiszę, że większość kobiet na świecie chciałaby mieć takiego partnera - chociażby na jedną noc. Chłop może wybierać jak chce i miałby się posunąć do gwałtu?! Kto w takie brednie uwierzy? Moim zdaniem te wszystkie cwaniary powinny zostać zlinczowane zwłaszcza przez inne kobiety, bo fajne świadectwo wystawiają swojej płci. Gdzie są te wiecznie wojujące feministki?
» 11 października 2018, 15:19 #25
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2018 17:08

Magik1990MU,

,,Chłop może wybierać jak chce i miałby się posunąć do gwałtu?!"

Tak samo jeszcze jakis czas temu mozna by bylo powiedziec, ze zarabia co miesiac miliony i mialby oszukiwac urzad skarbowy? Wtedy tez na poczatku wypieral sie, ze nie robil jakichs machlojek, by po jakims czasie ostatecznie jednak przyznac sie do winy. Zakazany owoc smakuje najlepiej :). Byc moze on chcial, ona nie(to, ze jest przystojny, nie znaczy, ze zaraz kazda bedzie mu dawac, bo on akurat chce...) doszedl alkohol i jakos to wyszlo. Gosciowa raczej glupia nie jest i nie szlaby z nim na wojne bez jakichs mocnych dowodow, bo jesli to przegra, to Ronaldo majac najlepszych prawnikow zazadalby od niej pewnie wielu milionow odszkodowania, za straty wizerunkowe.
» 11 października 2018, 16:57 #24
DevoMartinez: W usa to jest plaga. Wystarczy posądzenie i już masz przewalone. Niedwno przekoanli się o tym chłopaki z polskiej kapeli Decapitated, pare miechów w kiciu. Tam na samice trzeba cholenrie uwazać, dużo ludzi zabezpiecza sie ukrytki kamerkami żeby mieć dowód w razie czego.
» 12 października 2018, 01:15 #23
Blau: Jestem spokojny o wynik z Chelsea, śniło mi się, że wygraliśmy 2-0 po bramkach Martiala i Sancheza. (obydwaj zagrali mecz życia) Bardzo rzadko śnią mi się mecze, w których widzę wynik i zazwyczaj wtedy się nie mylę. Mam nadzieję, że tym razem też tak będzie.
» 10 października 2018, 19:53 #22
DjTED: Dobra ludzie. Bez patrzenia na tabele. Kto jest na 4 miejscu ? ;)
» 10 października 2018, 19:48 #21
kckMU: To jest zbyt proste. I z drugiej strony już wcale niezabawne z naszego punktu widzenia...
» 10 października 2018, 20:12 #20
DaroMistrz5: Gdzie te czasy gdy pół wyjściowej jedenastki Angli było z United☚
» 10 października 2018, 13:24 #19
poster: W FMie lub Muzeum :)
» 10 października 2018, 23:08 #18
Gale: Jardim na wylocie z Monaco. Jeśli Mourinho nie wypali to bierzmy.
» 10 października 2018, 12:36 #17
Sancho: Szczerze Jardimem bym nie pogardził, wykonał tytaniczną pracę z zespołem, wprowadził młodych i zdetronizował psg. A że rusek ma problem z kasą przez żonę i monaco jest rozkupowane to on już nic na to nie poradzi
» 10 października 2018, 13:25 #16
UnitedWeStand: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2018 14:05

Na tej stronie, to są tak podwójne standardy, że szkoda gadać.

Jose nie wygrywa spotkania, to jest jego wina, bo nie potrafi ustawić zespołu, bo nie potrafi zrobić transferu, bo nie ma stylu, bo gra piłkarzami na dziwnych pozycjach, bo nie ma wzmocnień na skrzydłach, bo tylko muruje.

Zdobył w pierwszym sezonie 3 trofea?
Przecież to są śmieszne puchary, których nikogo nie obchodzą.

W drugim sezonie zdobył vice-mistrzostwo i doszedł do finału pucharu Anglii?
Wstyd i ośmieszenie z rekordową stratą do City, a puchar Anglii, to też jakieś śmieszny puchar. Od razu widać, że się wypalił, bo gdyby tak nie było, to United wygrałoby mistrzostwo z 38 zwycięstwami w Premier League!


Klopp, który jest specjalistą od przegrywania finałów, to znacznie lepsza opcja.
Pocchetino, który nic w swojej karierze nie wygrał, to znacznie lepsza opcja.
Jardim, którego pewnie zwolni Monaco, bo w tym sezonie na 12spotkan wygrał 1, to znacznie lepsza opcja. Poza tym, to Jardim przez te kilkanaście lat swojej kariery, to wygrał chyba mniej niż Mourinho w pierwszym sezonie z United, ale ma fajny ofensywny styl i to że Monaco jest w strefie spadkowej, to wina zarządu, a nie jego, bo to przecież nie Jose, który nic nie potrafi.

Tutaj jest taki hejt na Jose, że tego nie da się w ogóle czytać i nic dziwnego, że sporo użytkowników w ogóle przestało się wypowiadać, a więc teraz widać głównie osoby plujące na naszego trenera i wychwalające wszystkich innych.
» 10 października 2018, 14:03 #15
BajtiMU: Dokładnie panie up,w sedno.
» 10 października 2018, 14:21 #14
Sancho: Nic nie jest takie proste z tego co mówisz. Akurat jak na dłoni widać że Jose już nic nie ugra z tym zespołem, nie umniejszając jego zasług w poprzednich sezonach. Ale my mamy patrzec w przód a nie wstecz. Osiągnięciem na ten sezon będzie LE,bo jak widać po grze naszych zawodników na LM nie ma co liczyć i zapowiada się tylko na gorsze, nie chce mi się tutaj rozwodzić co i jak bo widać to jak na dłoni. A co do monaco i Jardima to tak, wina zarządu. Polecam zapoznać się szczegółowo z sytuacją, to taka Borussia co rok rozkupywana przez Bayern, tylko z tragiczniejszym zarządem
» 10 października 2018, 14:27 #13
EmielRegis: Jose jakby nie patrzeć dostał masę kasy na zabawki i wielkiego postępu nie ma. Ja wiem, że pep dostał jeszcze więcej, ale to wcale nie znaczy, że mou dostał mało.
Co wcale nie znaczy, że jestem zwolennikiem zwalniania Jose. conajmniej do zimy powinien dostać czas, chyba żeby wyniki za kolejne 2 miesiące były równie tragiczne jak we wrześniu
» 10 października 2018, 14:46 #12
Gale: Jardim to dobry kandydat, dokonał cudu. Wygrał Ligue 1 z innym klubem niż PSG. Monaco to jest klub-akademia, tylko ktoś się wychyli dobry to już jest sprzedany, a i tak pokonali PSG które finansowo i futbolowo dominuje calutką ligę. Przy Jardimie utalentowani gracze ekspresowo wspinają się na wyżyny swoich możliwości, zobacz na Mbappe, na Martiala przed przyjściem Sancheza, o Lemarze ci wiele nie powiem bo nie śledzę La Ligi ale w Monaco śmigał.
» 10 października 2018, 14:54 #11
CeTe: Nie zgodzę się Jardim w tamtym sezonie miał genialnie dysponowany zespół. Posiadał doświadczonego obrońcę w postaci Glika. Dobrego bramkarza Subasic jednak daje radę. Doswiadocznego gracza w środku pola Moutino i Silve który ma talent. Lemar zagrał sezon życia bo do teraz nie gra jakoś niesamowicie. No i w napadzie Falcao też z sezonem życia i Mbappe młody zawodnik z nadprzecietnymi umiejętnościmi. Miał więc cały kręgosłup zespołu oraz fajny bilans doświadczonych zawodników do młodych. Do tego w lidze PSG nie było wtedy najlepsze.

Nie ujmuje mu umiejetnosci trenerskich bo takie posiada ale według mnie to nie jest trener, który jest nam potrzebny. Według mnie dopóki nie bedzie dyrektora sportowego to żaden trener nie ogarnie pracy u nas. Potrzebne sa zmiany w zarządzie bo burdel jest patrząc chociaż ns to że 9 zawodników traci kontrakty co jest niedopuszczalne
» 10 października 2018, 16:23 #10
Gale: Ale to przecież on sobie ten skład zbudował.
» 10 października 2018, 16:28 #9
TuhajBej: No tak :D Chłop który sam stworzył i wykreował takich piłkarzy jak Bernardo Silva, Lemar, Mbappe, Mendy, Bakayoko, Fabinho czy Sidibe, który z takim zespołem jak Monaco z sukcesami (jak na taki klub) dzielnie walczył w LM a w lidze przerwał długoletnią dominację PSG z potężnym budżetem i gwiazdami w składzie, który potrafi doskonale współpracować z młodzieżą i który prezentuję fajną, ofensywną i przede wszystkim skuteczną piłkę, nie jest odpowiednim kandydatem do MU xDDD Co z tego że jego skład został totalnie rozsprzedany i praktycznie ze starej ekipy, został tam jedynie Subasić, Glik, Falcao i Sidibe. Słaby jest i nie nadaje się xDD Za to Mourinho tak się mocno nadaje że ledwo co wygrywa u siebie z drużyną która kandyduje do spadku, piłkarze zaliczają regres a drużyna prezentuje brzydki i co gorsza nieskuteczny futbol, no boki zrywać. Jardim wykonał fantastyczną robotę w Monaco, a to że teraz notuje gorsze wyniki to nie do końca jego wina skoro rozsprzedali mu prawie cały jego skład a on gra w większości nieopierzonymi młodzikami. Tam prawie wszyscy kluczowi gracze odeszli i nie jest tak łatwo ich zastąpić. Co do Jardima to od dawna mi się marzy jako trener MU, wiem że nawet przy sporo niższym budżecie ogarnął by ten syf, ale znając życie pewnie jak zwykle zarząd będzie trzymał Mourinho do końca sezonu licząc na to że jakimś cudem uda się wejść do TOP 4 (bo na mistrza chyba nikt normalny już nie liczy) a skończy się tak że Jardima zgarnie jakiś inny klub a my albo zostaniemy dalej bez perspektyw z Mourinho albo przyjdzie tutaj kolejny Moyes 2.0.
» 10 października 2018, 17:17 #8
CeTe: Ja powiedziałem tylko że zmiana trenera nie jest klucza dopóki nie będzie zmian w zarządzie. A jeśli on jest takim geniuszem to czemu teraz są w strefie spadkowej? Co bo wyprzedali skład? Przecież ściągają też innych zawodników i jakoś nie idzie.

Gra fajny i ofensywna piłkę? Ma 9 strzelonych goli i 13 straconych w samej lidze.

Czemu przez pryzmat jednego sezonu mamy oceniać jakiegoś trenera jako wybawiciela? Mou to wieloletnia gwarancja sukcesów i jakoś w United mu nie idzie.

Nie zauważyliście że to już jest 3 trener, który nie potrafi tego ogarnąć? Myślicie że to jest przypadek? Nie, mamy problemy w zarządzie. Ed jest biznesmenem nie osobą związana ze sportem. Jest bankowcem nie sportowcem. Mamy 9 zawodników bez kontraktu nie widzicie że tu jest burdel ? Były plotki co do dyrektora sportowego, a teraz to zniknęło nie wiadomo dlaczego
» 10 października 2018, 17:28 #7
Gale: Zgadzam się co do zarządu i przydałby się dyrektor sportowy ale nie zgadzam się co do Mourinho. Idzie mu tak samo jak w Chelsea i Realu. Pierwszy sezon okej, drugi sezon najlepsze wyniki, trzeci sezon skłócona szatnia i do widzenia. W poprzednim sezonie nie wygraliśmy ligi bo tego Manchesteru City się nie dało przebić, tak to Józek by coś wygrał, a co do trzeciego to jeszcze go nie wywalili ale start sezonu taki sam jak w tamtych klubach.
» 10 października 2018, 17:53 #6
TuhajBej: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2018 18:52

"Ja powiedziałem tylko że zmiana trenera nie jest klucza dopóki nie będzie zmian w zarządzie. "

I z tym się zgadzam. Nie uważam że w tym wszystkim winien jest tylko Mourinho. Moim zdaniem za obecną sytuację odpowiadają po trochu i zarząd i piłkarze i Mourinho. Jednak widać wyraźnie że ta współpraca na linii zarząd - Mourinho - piłkarze nie układa się najlepiej, więc moim zdaniem dalsze trzymanie trenera nie ma sensu i co więcej obawiam się że to przepis na katastrofę.

"A jeśli on jest takim geniuszem to czemu teraz są w strefie spadkowej? Co bo wyprzedali skład? Przecież ściągają też innych zawodników i jakoś nie idzie. "

Na razie ciężko o nim mówić jako geniuszu. Geniuszem był Ferguson który z przeciętniaków potrafił wyciągnąć 200% dzięki czemu byli w stanie rywalizować z piłkarzami klasy światowej. Na pewno jest to trener z ogromnym potencjałem i myślę że byłby idealnym kandydatem na trenera United. A są w strefie spadkowej dlatego bo pozbyli się prawie wszystkich kluczowych graczy. Kto tam ma ciągnąć grę? Tielemans? Gołowin? W porównaniu do składu Monaco sprzed 2 lat a obecnie różnica jest kolosalna. I tak, ściągnęli młodych graczy z potencjałem, ale potrzeba czasu aby oni się rozwinęli i wzięli ciężar gry na swoje barki. W składzie Monaco jest sporo podstarzałych graczy jak np Raggi ale także sporo piłkarzy z potencjałem jak wspomniani wcześniej Tielemans czy Gołowin. Do tego dochodzi praktycznie rewolucja kadrowa i masz już obraz dlaczego Monaco jest tak słabe w tym sezonie. Tam nawet Guardiola wraz z Kloppem niewiele by zrobili wobec tak dużych roszad w składzie. Zresztą w razie kontuzji oni nawet nie mają sensownych rezerwowych którzy mogliby wejść i zrobić różnice.

"Czemu przez pryzmat jednego sezonu mamy oceniać jakiegoś trenera jako wybawiciela? Mou to wieloletnia gwarancja sukcesów i jakoś w United mu nie idzie."

Dlatego bo po pierwsze zrobił w Monaco genialną robotę, a po drugie Monaco to nie jest klub który może pozwolić sobie na zatrzymanie kluczowych graczy tak jak Tottenham. Jestem pewien, że gdyby udało im się zostawić kluczowych graczy w klubie, na pewno przerwaliby dominację PSG i notowali coraz większy progres w LM. Zresztą wystarczy sobie wyobrazić jakby grało United gdyby nagle odeszli De Gea, Martial, Pogba, Matić, Bailly, Valencia i Lukaku.

Mourinho nie jest i nigdy nie był wieloletnią gwarancją sukcesów. Nigdy nie zagrzał zbyt długo miejsca w jednym klubie. Co nie zmienia faktu że parę lat temu to była czołówka trenerów ale obecnie to już nie ten sam Jose. Inna sprawa że w takim Realu czy Chelsea miał o wiele lepszy skład niż w United więc jego defensywna taktyka odnosiła sukcesy. W United nie ma ani ofensywy, ani defensywy ani zabójczych kontr, ataku pozycyjnego, niczego a mija właśnie trzeci rok. Gra wygląda nawet gorzej od ostatniego sezonu z Van Gaalem. Mourinho moim zdaniem jest kompletnie wypalony i obecnie powinien poprowadzić jakiś mniejszy klub w którym gra defensywna zdałaby egzamin. W żadnym większym klubie to obecnie nie przejdzie.

"Nie zauważyliście że to już jest 3 trener, który nie potrafi tego ogarnąć? Myślicie że to jest przypadek? Nie, mamy problemy w zarządzie. Ed jest biznesmenem nie osobą związana ze sportem. Jest bankowcem nie sportowcem. Mamy 9 zawodników bez kontraktu nie widzicie że tu jest burdel ? Były plotki co do dyrektora sportowego, a teraz to zniknęło nie wiadomo dlaczego"

A z tym się zgadzam. Tylko trzeba zwrócić uwagę na pewne rzeczy. Moyes to nigdy nie był trener na miarę United a Van Gaal był już totalnie wypalony gdy przejął ster w klubie. Mourinho to taki van Gaal 2.0, czyli człowiek który dalej zatrzymał się taktycznie kilka lat temu i nie ma pomysłu na grę. W dodatku zamiast załagodzić konflikty on je jeszcze bardziej podkręca co w efekcie skutkuje tym że piłkarzom się nie chce i grają przeciwko niemu. Jego wypowiedzi na pewno w tym nie pomagają. Ja nie mówię że tylko Mourinho jest tutaj winny, ale fakt jest faktem że on sam tworzy sobie wrogów i podburza szatnie przeciwko niemu, co potem niestety odbija się i na nim i na naszej grze. Nie wierzę że nagle tacy piłkarze jak Sanchez, Pogba czy inny Bailly zaliczyli tak drastyczny spadek formy. Zresztą było to widać w ostatnim meczu. Jeśli chcą to potrafią. Tylko dlaczego tego nie robią?
» 10 października 2018, 18:49 #5
Magik1990MU: Z tym bezsensownym pluciem na Mourinho na tej stronie to święta racja. Niektórzy już sobie zakodowali w makówkach, że Mou to nieudacznik i każdy będzie od niego lepszy. Może być Pochettino, Zidane a teraz Jadrim, niebawem pewnie jeszcze Nawałka - każdy z nich w cudowny sposób sprawi, że Pogba przestanie błaznować, Marial zacznie latać po boisku z bananem na mordzie, Smoła nauczy się wyprowadzać piłkę, a w Jonesa się wleje adamantium i przestanie się w końcu łamać. Chwała nowym zbawicielom!
» 10 października 2018, 21:28 #4
Gale: Powiedz mi w którym komentarzu tutaj ktoś opluł Jose Mourinho.
» 10 października 2018, 21:56 #3
RoniAKAr10: Pogbinio dajesz! pobijcie niemaków! ! !
» 10 października 2018, 11:24 #2
Fenek: Cienko tylko 1 anglik w w kadrze z MU. Nawet gdyby Shaw był zdrowy to 2 to i tak wstyd.
» 10 października 2018, 11:09 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.