Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Puchar Anglii: Manchester United - Derby 2:0. Lingard i Lukaku dają Diabłom awans!

» 5 stycznia 2018, 22:53 - Autor: Bart - Źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał 2:0 Derby County w meczu III rundy FA Cup i zapewnił sobie awans do kolejnej fazy rozgrywek. Chociaż przewaga Czerwonych Diabłów była ogromna, to bramki padły dopiero w ostatnich minutach spotkania.
Puchar Anglii: Manchester United - Derby 2:0. Lingard i Lukaku dają Diabłom awans!
» Manchester United pokonał Derby County 2:0 w III rundzie FA Cup
Oceń zawodników:
Sergio Romero
Victor Lindelof
Chris Smalling
Daley Blind
Luke Shaw
Ander Herrera
Paul Pogba
Juan Mata
Jesse Lingard
Henrich Mychitarian
Marcus Rashford
Romelu Lukaku
Anthony Martial
Marouane Fellaini

Oddano 72 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Pierwszy strzał United miał miejsce już 3. minucie. Lingard uderzał po dryblingu Paula Pogby w polu karnym. Anglik uderzył jednak wysoko ponad poprzeczką. Pogba natomiast uderzał na bramkę Derby County w 4. i 8. minucie. Dwukrotnie goalkeeper Baranów bronił bez większych problemów.

Po 18. minutach gry na niespodziewany strzał z dystansu zdecydował się Marcus Rashford. Anglik niestety nie trafił w światło bramki. Marcus dwie minuty później wypracował sobie jeszcze lepszą okazję. Mijając 2 rywali otworzył sobie drogę do bramki wewnątrz pola karnego. Rashford włożył jednak za dużo siły w uderzenie i piłka przeleciała nad bramką.

Kolejna dobra okazja nadarzyła się w 21. minucie. Z rzutu wolnego sprzed linii pola karnego strzelał Juan Mata. Piłka zmierzała prosto w okienko bramki, ale fenomenalnie na korner wybił ją Carson.

35. minuta to kolejna dobra akcja Manchesteru United, która zakończyła się na słupku bramki Carsona. Z narożnika pola karnego lekko wrzucał Mychitarian, a przed bramką piłkę głową trącił Marcus Rashford. Zabrakło niestety kilku centymetrów, aby futbolówka wpadła do siatki po odbiciu się od słupka.

W 42. minucie kibice ponownie na chwilę wstrzymali oddech, kiedy Paul Pogba strzelał bezpośrednio z rzutu wolnego. Również tym razem bohaterem okazał się Carson, który fantastycznie wyciągnął piłkę zmierzającą w kierunku okienka.

Po zmianie stron na murawie w miejsce Mychitariana zameldował się Romelu Lukaku. Pierwsze zagrożenie w drugiej odsłonie meczu wypracowali jednak goście. Po strzale Toma Huddlestone’a byliśmy bliski obejrzenia samobója w wykonaniu Shawa. Piłka odbiła się od jego głowy i przeleciała tuż obok słupka bramki Romero.

W 54. minucie zza pola karnego lewą nogą mocno uderzył Juan Mata. Hiszpan skierował piłkę prosto w Carsona, który skutecznie sparował futbolówkę pięściami. Akcje po chwili próbował jeszcze poprawić Paul Pogba. Francuz jednak nie trafił w światło bramki.

Ekipa Baranów co jakiś czas dawała o sobie znać i również kreowała groźne sytuacje. W 59. minucie Lawrence uderzył mocno zza pola karnego po szybkim rajdzie. Romero zdołał sparować ten strzał na rzut rożny. W odpowiedzi Manchester United, a dokładniej Paul Pogba, posłał potężną bombę zza pola karnego. Trafił w środkową strefie bramki, czym ułatwił Carsonowi interwencję.

Pogba ponownie próbował szczęścia w 69. minucie. Francuz strzelał technicznie po podaniu od Lindelofa z prawe flanki. Piłka praktycznie otarła się o słupek bramki po zewnętrznej jego stronie.

Sekundy później Rashford podwójnie obszedł się smakiem. Najpierw jego uderzenie sparował Carson, a w drugiej akcji Marcus potężnie huknął i trafił po raz drugi w słupek. Anglikowi wyraźnie brakowało w tym spotkaniu odrobiny szczęścia.

Słupek numer trzy gracze Mourinho ustrzelili w 75. minucie spotkania. Po delikatnej podcince Martiala, głową uderzył Romelu Lukaku. Po strzale sędzia boczny wskazał jednak na spalonego Belga. Pech United jednak trwał nadal.

Długo wyczekiwana bramka dla Manchesteru United padła w końcu w 84. minucie. Jesse Lingard dostał piłkę w okolicy linii pola karnego, po czym z miejsca uderzył przepięknie w okienko bramki Derby County. Carson tym razem nie miał żadnych szans.

Miażdżącą przewagę w cały meczu Manchester United przypieczętował w 90. minucie. Po nerwowym wybiciu Pogby spod własnej bramki, Lukaku opanował wysoką piłkę przy linii środkowej i ruszył z atakiem. Po chwili podał do Martial, otrzymał odegranie i uderzeniem z wewnątrz pola karnego pokonał bramkarza Derby County.

Manchester United 2:0 (0:0) Derby County
Bramki: Jesse Lingard 84’, Romelu Lukaku 90’

Manchester United: Romero – Lindelof, Smalling, Blind, Shaw – Herrera, Pogba, Mata (Martial 67') – Lingard, Mychitarian (Lukaku 46'), Rashford (Fellaini 80')

Derby County: Carson – Wisdom, Pearce, Keogh, Olsson – Weimann, Thorne, Huddlestone, Russell (Hanson 78') – Lawrence (Bennett 81') – Winnall (Vydra 67')

« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Derby County
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Derby County 2:0


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (370)


Me89: Liga się teraz odmieni trochę. Do tej pory majstra wygrywało się wygrywając z drużynami słabszymi. Teraz majstra będzie się wygrywać meczami z Topem, bo z ogórkami City czy United po transferach po prostu muszą wygrywać.
» 8 stycznia 2018, 13:50 #370
dzilu96: Majstra wygrywa się mając więcej punktów od drugiej drużyny - z kim je zdobyć, to właściwie bez znaczenia
» 8 stycznia 2018, 13:54 #369
Me89: Poleciałeś bardzo prostotą ale ok. Jest to oczywisty fakt.

Tyle, że pokonując słabsze drużyny tak samo konkurencyjnie jak City, będzie miało znaczenie, czy zdobywasz punkty z topem.
» 8 stycznia 2018, 14:16 #368
walentos: Me89 paradoksalnie City swoje punkty stracilo w meczu z Evertonem i Crystal Palace które niedawno odbiło się od strefy spadkowej :)
» 8 stycznia 2018, 14:31 #367
dzilu96: Me89, jak dla mnie niewiele się zmieniło w naszej lidze nawet po aktualnej dominacji City - tu wciąż każdy może wygrać z każdym
» 8 stycznia 2018, 16:14 #366
Jasnowidz: Przeciez jak do city trafi teraz Sanchez, to reszta PL ma pozamiatane. Nie rozumiem dlaczego MU nie robi nic szybko w oknie transferowym, tylko jak zwykle zbiera szrot na sam koniec, czyli pozostałości, a raczej tych ktorych nikt nie chciał.
» 8 stycznia 2018, 13:19 #365
Me89: Ja to jestem ciekawe kto siądzie na ławę u nich. Sane czy Sterling, ale biorać pod uwagę bramki Sterlinga, to pewnie Sane. Bernardo już totalnie pójdzie w odstawkę :)
» 8 stycznia 2018, 13:49 #364
celny: Przeciez jak Malcom i Griezmann trafia do nas, to reszta PL ma pozamiatane :)
» 8 stycznia 2018, 15:00 #363
Bylak: Szkoda że my się nie interesujemy Sanchezem
» 8 stycznia 2018, 13:05 #362
mateusz194: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.01.2018 12:56

Ploty chodzą że david luiz do wypożyczenia z opcją pierwokupu manchester zainteresowany szczerze w końcu dobry obrońca
» 8 stycznia 2018, 12:55 #361
KSPR2017: Ma 30 lat, a my mamy 5 środkowych obrońców na dobrym poziomie i kupiliśmy jednego w lato za duży hajs.
» 8 stycznia 2018, 13:04 #360
EmilCioran: Dobry to on był w poprzednim sezonie. Jak sobie przypomne co on grał wcześniej w PSG czy w pierwszym podejściu w Chelsea to śmiać się chce. On jak miał swój dzień to był nie do przejście. Tylko że on swój dzień to miał 7-8 razy w sezonie. Z 10 meczów średnio zagrał a resztę bardzo słabo albo tragicznie. Jeden świetny sezon nie robi z niego dobrego obrońcy. Dla mnie to jeden z najbardziej przereklamowanych piłkarzy na świecie.
» 8 stycznia 2018, 13:09 #359
mateusz194: rojo i blinda i darmiana sprzedać i tyle
» 8 stycznia 2018, 13:18 #358
RuudVN: a nikt nie pomyślał, że może grać na pozycji Maticia (gdzie moim skromnym zdaniem radził sobie najlepiej i uderzenie też ma świetne)
zdarzają się nam mecze z Blindem na ŚO to kadra nie funkcjonuje jak trzeba
jeżeli ma przyjść w zastępstwie dla Carricka (rezerwowy DMF) + zastępstwo dla ŚO jestem na tak
» 8 stycznia 2018, 13:49 #357
RuudVN: Malcom i Lucas trafią do PL i oby choć jeden do nas
ja bym się nie obraził jakby przyszli we dwóch i zastąpili Mikiegi i np. Matę (mogę uzasadnić jak ktoś ma pytania)
» 8 stycznia 2018, 12:49 #356
KSPR2017: No uzasadnij Lucasa argumentem innym od "y no bo jest doświadczony w dużym klubie to u nas napiwno będzie grał dobrze"
» 8 stycznia 2018, 13:58 #355
RuudVN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.01.2018 15:04

uzasadnić mogę odejście Maty
nowy zakup = ryzyko, 2x zakup na tą samą pozycję = mniejsze ryzyko
żeby nie było, Mata to świetny gracz ale do City czy do Barcelony, w naszej taktyce jest zupełnie zbędny
» 8 stycznia 2018, 15:02 #354
EmilCioran: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.01.2018 12:36

http: //transfery.info/109622,usain-bolt-rozmawialem-z-fergusonem-o-grze-w-united

Znowu wrócił temat Bolta. Po przeczytaniu tego artykułu powiem tak: wszystko pięknie, ładnie. Gość jest szalenie ambitny, chce spełniać swoje marzenia ale on ma 31 lat i jest biegaczem, sprinterem a nie zawodowym piłkarzem. Może z 6 - 7 lat temu jakby się na to zdecydował to kto wie. On chyba myśli że ot tak sobie wyjdzie na boisko PL czy Bundesligi i bedzie kozakiem. Nie widzę tego.
» 8 stycznia 2018, 12:34 #353
querk: Może zagrać w jakimś sparingu, jako maskotka.
» 8 stycznia 2018, 12:37 #352
KSPR2017: >Rozpoczynanie kariery piłkarza w wieku 31 lat
» 8 stycznia 2018, 12:41 #351
EmilCioran: Zaczynać kariere piłkarską to może i w wieku 40 lat. Niech gra jak mu to sprawia przyjemność ale jego interesuję tylko gra z najlepszymi. Dostawał już propozycję ze słabszych klubów i nie był zainteresowany. On coś nawet mówił o wygraniu LM. Nie można mu zabronić marzyć i odbierać pasji ale marzenia z rzeczywistością często się mijają.
» 8 stycznia 2018, 12:56 #350
Romek1981: Jeśli udowodni to co mówił na treningach to czemu nie...
» 8 stycznia 2018, 14:01 #349
Me89: Liverpool jak i liga dużo stracili na odejściu Cou. Mam nadzieję, że latem dołączą inne, duże gwiazdy do BPL :)

My w styczniu możemy pokusic się conajwyżej o Lucasa, ale to na pewno by nas wzmocniło na resztę sezonu.
» 8 stycznia 2018, 08:26 #348
walentos: Ja bym się dodatkowo pokusił o Ozila. Jak ja bym chciał tę dwójkę zobaczyć na OT.
» 8 stycznia 2018, 08:45 #347
Kalina: Jak gwiazde to moze wymiana. Coutinho z Anglii do Hiszpanii a w druga strone Grizi (do MU oczywiscie).
» 8 stycznia 2018, 09:11 #346
69eyes: W BPL najlepsze jest to, że sama kreuje nowe gwiazdy światowego futbolu, jak Cou, Hazard, De Gea, i wielu innych.
» 8 stycznia 2018, 11:30 #345
DEPE: 69eyes czyli jak kazda inna liga, nic wyjatkowego. smiem nawet twierdzic ze angileska kreuje najmniej gwiazd.
» 8 stycznia 2018, 11:33 #344
69eyes: Tu bym polemizował, mówiąc o topowych gwiazdach sprzedawanych za wór pieniędzy jak C. Ronaldo czy Suarez, którzy osiągneli swój status właśnie w Anglii.
» 8 stycznia 2018, 11:52 #343
pilchu: Panowie Barclays już nie jest sponsorem głównym Premier League więc skrót BPL jest nieaktualny :)
» 8 stycznia 2018, 11:54 #342
RedRevolta: Podobno działacze City ze względu na kontuzje Jesusa będą chcieli pozyskać Sancheza w tym okienku, afc chce za niego 35mln a city stara się tą kwote obniżyć, nie wierze, że Arsenal z Wengerem na czele to zrobią, tak się osłabić w połowie sezonu! chociaż z drugiej strony z niewolnika nie ma pracownika.
» 7 stycznia 2018, 22:10 #341
Daro1336: I tak już o nic nie walczą praktycznie, to i zawodnicy sami będą naciskać na transfery po tym jak dzisiaj odpadli :D
» 7 stycznia 2018, 22:56 #340
RedRevolta: No tu troche przesadziłeś, jak o nic nie walczą? le + walka o top4 to nic?!
» 7 stycznia 2018, 23:35 #339
Daro1336: Dla zawodników z TOPu jak Sanchez to walka o TOP4 czy LE to chyba szczyt marzeń nie jest :) z FA Cup odpadli więc myślę że będą chcieli odejść :)
Ale fakt, trochę przesadziłem, że nie walczą o nic :)
» 8 stycznia 2018, 00:29 #338
CzerwonyWariat: Sanchez ponoć już o krok od City.Cena 35mln funtów
» 7 stycznia 2018, 22:08 #337
CzerwonyWariat: Czytam właśnie w prasie,że staramy się o transfer Davida Luiza z Chelasea.
» 7 stycznia 2018, 21:47 #336
rreddevilss: W jakiej prasie?
» 7 stycznia 2018, 22:04 #335
CzerwonyWariat: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.01.2018 22:07

Mirror i Daily Express.To nie są jednak media o wysokiej wiarygodności
» 7 stycznia 2018, 22:06 #334
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.01.2018 22:10

Ale czy nam jest potrzebny ŚO ? raczej na ta pozycje mamy w tym momencie Jonesa, Smallinga , Rojo , Lindelofa , Blinda i jeszcze kontuzjowany jest Eric Bailly ... Co prawda to swietny obronca i dobrze rozprowadza gre z obrony . Na ten moment potrzebny nam ktos do ofensywy i bedzie to prawo skrzydlowy , ewentualnie ŚP do pary z Maticiem czy Herrera
» 7 stycznia 2018, 22:08 #333
cinek26: Co z transmisja Premier League w sezonie 19/20 nadal Canal+ czy Eleven?
» 7 stycznia 2018, 20:52 #332
Gary1920: Co prawda mam Eleven, ale jak C+odda ligę angielską to nie wytrzymam
» 7 stycznia 2018, 22:26 #331
dawid27154: Po plotkach na temat Mahreza w kontekście LFC, pomyślałem Sb o nim w kontekście naszego prawego skrzydła. Wcześniej nie byłem zwolennikiem jego transferu ale na chłodno myśląc, szybki, gra obiema nogami, potrafi uderzyć i technicznie i z dalszej odległości, dobry drybling, potrafi ściąć do środka i zejść do lini końcowej, notuje dużo asyst strzela dużo goli, sprawdzony w lidze, naprawdę nie ma się zbytnio do czego przyczepić cena jak na obecne realia też nie powinna być odstraszająca. Myślę, że byłby dobrym kandydatem na prawe skrzydło, ciekaw jestem opinii innych użytkowników :)
» 7 stycznia 2018, 20:35 #330
pilchu: Mahrez to dobry zawodnik, napewno na prawym skrzydle duzo lepszy od Maty. Potrafi wejsc na duzej szybkosci w pole karne z dryblingiem, czego nie potrafi Mata. Juan to zdecydowanie pozycja nr 10, przyjac pilke, podniesc glowe i zagrac na nos za plecy, a nie sciagac sie z obroncami na skrzydle. Szkoda, ze po wygranym przez Lisy tytule nasz zarzad nie sciagnal go, bo problem prawej strony mielibysmy z glowy od dluzszego czasu.
» 7 stycznia 2018, 20:48 #329
lopekk: Tylko nie umie grać w obronie. Bardzo dużo akcji pko Leicester leci właśnie prawa strona. Mahrez jest świetny w kreacji, ma niezwykłe spektrum e ofensywie, ale to za mało na takie firmy jak MANU. Dlatego żaden wielki klub o nim nie pomyslal do tej pory , zostaje mu co najwyżej średniak typu LFC...
» 7 stycznia 2018, 20:51 #328
dawid27154: Pilchu-> dobrze gadasz, ja tylko dopowiem, że jak dobrze Mata by nie zgrał, niektórych założeń taktycznych nie jesteśmy w stanie z nim zrealizować np rozciągnąć gry czy zagrać długie podanie na dobieg na skrzydło by mógł zostać z obrońcą sam na sam i próbować gry jeden na jeden, do tego jedynie co może zrobić to ścinać do środka i szukać odegrania...
lopekk-> to również często mnie u niego nie przekonuje, jednak np z trójką w środku jak ostatnio Pogba-Matić-Herrera, Hiszpan grający bardziej po prawej stronie, jesteśmy w stanie ten problem rozwiązać, do tego Valencia jest naprawdę ciężki do przejścia a Mata też w obronie nie bryluje chociaż fakt, że czasami potrafi popracować.
» 7 stycznia 2018, 21:33 #327
pilchu: Mahrez ma to cos co ostatnio sprawa, ze Lingard robi furore. Potrafi wejsc na pelnej szybkosci i uderzyc, bez poprawiania pilki 20 razy. Nam brakuje skrzydel, bo Martial to tez nie jest skrzydlowy, Rashford radzi sobie troche lepiej, ale tez nie jest to ten profil zawodnika. Popatrzcie troche wiecej meczow, nie tylko liga angielska. U nas brak akcji typu przerzut pilki do boku na 40m i w pelnym biegu wjazd w pole karne, gdzie za akcja biegnie 4-5 zawodnikow i jest opcja dogrania/dorzucenia pilki na strzal noga/glowa. U nas jest pilka do boku, piec stempli na pilke, klepa, klepa, klepa, klepa, pilka wraca na to samo skrzydlo, wrzuta na pierwszego stopera/za mocna na ostatniego zawodnika. My mamy OGROMNY problem z wrzuceniem dokladnej pilki, czego ostatnio najlepszym przykladem jest Shaw...
» 7 stycznia 2018, 21:53 #326
dawid27154: Dobrze wiedzieć, że ma ktoś podobne zdanie odnośnie np Martiala czy Rashforda, ze zaden z nich nie jest skrzydłowym z krwi i kości. Brakuje nam takiego zawodnika na skrzydło o charakterystyce Mahreza.
» 8 stycznia 2018, 02:53 #325
pilchu: Martial to bardzo dobry zawodnik, ale nie w takim ustawieniu. Widać, że lepiej się czuje na skraju pola karnego, bo ma drybling z piłka bardzo blisko stopy. Moim zdaniem lepiej by się sprawdził w 433 w drużynie tylu Barca, gdzie może poklepac na małym polu i wejść dryblingiem w pole karne. My takiej piłki nie gramy, Mou z braku opcji zasadza Martiala na skrzydle, a to nie ten profil zawodnika. Nam potrzeba zawodnika typu Giggs/Nani. Szybki zawodnik, który lubi rajdy od połowy z mocna wrzutka.
» 8 stycznia 2018, 12:03 #324
creo21: Kiedy losowanie kolejnej rundy pucharu?
» 7 stycznia 2018, 19:20 #323
ferdas: Jutro
» 7 stycznia 2018, 19:24 #322
creo21: dzieki za info
» 7 stycznia 2018, 19:32 #321
Ciechanek: Kolejny genialny filmik na instagramie Pogby :/
Brak słów
» 7 stycznia 2018, 19:12 #320
rreddevilss: Co znowu zrobił ? XD
» 7 stycznia 2018, 19:26 #319
BiIIyKid: Schodzi ze schodów i się giba jak nie powiem kto
» 7 stycznia 2018, 20:32 #318
Romek1981: I co w związku z tym? To że wy siedzicie przywiązani do krzeseł to nie znaczy, że inni ludzie muszą tak robić. Gość ma 24 lata i się bawi. To jest zwykły chłopak, nie widzę problemu w tym aby tak robił. Jeśli wy w tym widzicie coś złego to polecam jakiegoś dobrego lekarza.
» 7 stycznia 2018, 20:47 #317
Ariell: Jak ja nagrywałem z kumplami w gim. głupie filmy to się zaraz usuwało bo wstyd, a teraz się wrzuca do sieci i podnieca tym, jak jakiś typek schodzi po schodach, ech
» 7 stycznia 2018, 22:01 #316
Fugas: Ten transfermarkt jest śmieszny. Benzema jest wart tyle co DDG lub Rash.
» 7 stycznia 2018, 18:16 #315
marjo: chyba tylko dlatego że gra w realu
» 7 stycznia 2018, 18:47 #314
CzerwonyWariat: Też uważam,że Benzema jest więcej wart od Rasha
» 7 stycznia 2018, 22:00 #313
kckMU: Patrzy ktoś Arsenal? Na ławce swoich strzelb nie mają; mecz wyjazdowy więc sytuacja nie do pozazdroszczenia. Czyżby królowie FA Cup odpadli już w 1/32?
» 7 stycznia 2018, 17:54 #312
Wave: Patrze, te z nizszych lig zawsze zadziorne siebie, ale tez wyszli mocna rezerwa
» 7 stycznia 2018, 18:11 #311
kckMU: Taka mentalność na wyspach. To jest piękne. W CDR Barca jedzie sobie na wyjazd 3 składem, a rywale i tak myślą tylko o autografach.
» 7 stycznia 2018, 18:14 #310
Wave: Dokladnie, 3-1, wydaje sie pozamiatane :)
ale tez sporo sil kosztuja te sozony na wyspach i wychodzi to potem w lm, czy mundialach
» 7 stycznia 2018, 18:26 #309
Wave: Cytujac Hajte Championship 8 najbogatsza liga w Europie
» 7 stycznia 2018, 18:29 #308
kckMU: No to druga sprawa, ale to nie jest wina już FA Cup czy pucharu ligi a meczów ligowych. 38 kolejek trzeba grać na pełnych obrotach, pomijając te max 2-3 kolejki, w których wejdziesz grubo w mecz i przez kilkanaście minut możesz zwolnić tempo. Ale wtedy najczęściej tracisz przynajmniej jedną bramkę i robi się, umownie mówiąc, nerwowo.

Wenger ma jeszcze półfinał COC przeciwko Chelsea i LE. Jeśli nie wygra żadnego pucharu, to nie wiem czy nawet i on nie poleci. Walka o mistrzostwo już Arsenalowi nie w głowie, a dzisiaj odpadają ze swojego ukochanego pucharu.
» 7 stycznia 2018, 18:29 #307
ferdas: Nasz dawny crack właśnie daje nadzieje Arsenalowi
» 7 stycznia 2018, 18:42 #306
Wave: 3-2 poczekajmy jeszcze
Wengera nie zwolnia w srodku sezonu, to pewne

Wyrownany poziom, 2 puchary, powtorki w fa, pogoda, na wyspach sa najciezsze sezony
» 7 stycznia 2018, 18:43 #305
Wave: ha ha 2 karny
» 7 stycznia 2018, 18:43 #304
ferdas: No i koniec nadziei Arsenalu chyba :)
» 7 stycznia 2018, 18:45 #303
VasperCFC: Ciekaw jestem jakie macie zdanie na temat waszego byłego zawodnika - Wilfrieda Zahy z Crystal Palace. Gość potrafi świetnie dryblować, ale czy transfer do lepszego klubu dałby mu możliwość wejścia na wyższy poziom, i grałby na poziomie takiego Sancheza? Jakie macie zdanie na temat tego zawodnika?
» 7 stycznia 2018, 17:10 #302
erni13: Zaha to rewelacja , swietny drybler, u nas dostał mało szans.
» 7 stycznia 2018, 17:13 #301
VasperCFC: Bo właśnie mam troche wrażenie, że to taki zawodnik pokroju Hazarda. U nas się narzeka troche na wykończenie Edena, i Zaha też potrafi świetnie dryblować jak Eden, ale chyba gorzej z wykańczaniem akcji.
» 7 stycznia 2018, 17:23 #300
erni13: Fakt faktem Zaha często sie błaźnił i potykał o wlasne nogi, Januzaj zjadał go dupą i kazdy myslal, ze mamy nastepce Giggsa xD
» 7 stycznia 2018, 17:27 #299
Ekspertinio: U nas jak dostawał szanse to wyglądał jak przestraszone dziecko i słusznie został sprzedany. Powrót do Crystal Palace dobrze mu zrobił i kto wie, może teraz jest gotowy na grę dla większego klubu.
» 7 stycznia 2018, 17:44 #298
Tom535: Zaha ma swietnie umiejetnosci, ale nie stety slaba glowe. Nie dal rady psychicznie. Presja go zjadla i nie potrafil pokazac wszystkiego co potrafii grajac u nas.
» 7 stycznia 2018, 18:04 #297
Tom535: Mysle, ze gdyby Jose byl wtedy trenerem to by zastrzepil mu pewnosc siebie i poczucie wlasnej wartosci i jego kariera na Old Trafford potoczyla by sie zgola odmiennie.
» 7 stycznia 2018, 18:10 #296
dawid27154: Gdyby jego trenerem był Ferguson, sytuacja wyglądałaby inaczej
» 7 stycznia 2018, 18:43 #295
Tom535: Nie koniecznie. Ferguson byl zwolennikiem zawodnikow z twarda psychika i charakterem.
» 7 stycznia 2018, 19:36 #294
dawid27154: Masz poniekąd rację ale różnica polega na tym, że SAF dalby mu szansę. Spójrzmy na klasę gorszego Obertana, zagrał 14 spotkań Ferguson dał mu szansę nie sprawdził się trudno odszedł i przepadł w Rosji. Zaha moim zdaniem takiej szansy nie dostał a gdyby trenerem był SAF miałby chociaż szansę się wykazać, to czy by się sprawdził czy nie to już inna kwestia.
» 7 stycznia 2018, 20:20 #293
VasperCFC: Sky zaprzeczyło transfer Mahreza do Liverpoolu, podobno Klopp szuka innego zawodnika. Ale swoją drogą jeśli pojawiło się zainteresowanie LFC Mahrezem, to dla mnie to trochę dziwne, bo to jest skrzydłowy, a oni potrzebują następcy Coutinho np Lemara. Ciekawe kogo przygarną w tym okienku.
» 7 stycznia 2018, 16:50 #292
ferdas: Ja słyszałem też ze niby Sancheza chcą kupić ale to chyba jakaś bajeczka, wątpię by Alexis chciał tam iść
» 7 stycznia 2018, 16:53 #291
VasperCFC: Na Sancheza to raczej nie mają szans. Podejrzewam, że jeśli Sanchez odejdzie to będzie to City. (niestety) Wolałbym go widzieć w innej lidze.
» 7 stycznia 2018, 16:59 #290
Alaanssie: Martial tylko 65 baniek? W każdym meczu po trzech go kryje, a on i tak wkręca ich w ziemię. Moim zdaniem nie jest gorszy od Dembele.
» 7 stycznia 2018, 16:00 #289
DjTED: Bez przesady strasznie nierówno gra Tony. Nie może grać od pierwszej minuty bo jest niewidoczny. Strasznie dużo gubi piłkę. Cena adekwatna
» 7 stycznia 2018, 16:13 #288
mateusz194: rashford 50 mln euro ładna wartośc za 20 latka
» 7 stycznia 2018, 15:17 #287
braku: Nowe wartosci na transfermarkt. Warto zobaczyc
» 7 stycznia 2018, 12:56 #286
KSPR2017: De Gea 50 m zawsze śmieszy.
» 7 stycznia 2018, 13:06 #285
Bylak: Przy takich cenach Harry Kane jest warty ponad 200mln.. ciekawe czy odejdzie z TH?
» 7 stycznia 2018, 11:17 #284
walentos: Nie chciałbym go oglądać w innej lidze niż PL... w ostatnich latach jest bez wątpienia ikoną ligi i wolałbym by w niej został. W Tottenhamie źle nie ma natomiast w Realu zepsuje się piłkarsko
» 7 stycznia 2018, 11:37 #283
VasperCFC: W Tottenhamie ma mega szacunek u fanów, ale nie oszukujmy się jeśli zależy mu na trofeach, to tam ich nie zdobędzie. Transfer do Realu może mu zaszkodzić, bo tam wystarczy zagrać 3 mecze gorsze, i kibice potrafią gwizdać na swoją gwiazdę - Ronaldo.. Kane to piłkarz wręcz stworzony do PL, jednak tak jak już wspomniałem w Spursach za dużo nie wygra.
» 7 stycznia 2018, 17:03 #282
Ekspertinio: Mimo że Harry gra dla naszego rywala to mam nadzieję, że zostanie i pobije rekord Shearera.
» 7 stycznia 2018, 17:47 #281
dev13: Sa inne ceny na wewnetrznym rynku niemieckim a jak zglasza sie klub z PL to cena od razu 300% w gore :P
» 7 stycznia 2018, 10:45 #280
EmilCioran: Goretzka już jedną nogą w Bayernie. Przyjdzie w lecie za darmo. A to nie koniec bo Bayern chce jeszcze Brandta z Leverkusen. I tutaj kwota jest szokująco niska. 12,5 mln euro bo tyle wynosi klauzula. Zastanawiam się kiedy w końcu Bayern zostanie wciągnięty w ten chory rynek transferowy i zacznie robić transferu za 50 baniek i więcej.
» 7 stycznia 2018, 10:42 #279
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.01.2018 11:13

Wtedy kiedy będzie chciał znów sięgnąć po LM. Do klepania ogórków na swoim podwórku mogą sobie pozwolić na czekanie na zawodnika przez pół sezonu bo nawet bez wzmocnień zima wygrają ligę na lekko. Jeśli jeszcze latem podkupują zawodników rywalom to tym bardziej.
» 7 stycznia 2018, 11:12 #278
EmilCioran: Bayern chce zrobić u siebie w klubie "FC Niemcy". Taka przyjeli polityke. A Niemcy teraz mają ze 30 piłkarzy na naprawdę wysokim poziomie i to w większości młodych, którzy mogą być jeszcze lepsi. Może być i tak że mając kadre w większości złożoną z graczy występujących w Bundeslidze mogą ugrac bardzo dużo nawet w Europie. Myślę że jeszcze długo nie zobaczymy wielomilionowych transferów Bayernu. Niemcy za często to nie wyjeżdżają za granice. Wolą zostać w kraju, podobnie jak Anglicy. Są wyjątki jak Draxler, Oezil, Kros, Khedira ale są nieliczne. A który klub niemiecki jak nie Bayern może coś ugrać w Europie? Nawet piłkarz Schalke chcę iść do Bayernu. A oba kluby i kibice za sobą nie przepadają. Bayern zawsze tak działał na rynku że zgarniał najlepszych Niemców. Dawało im to sukcesy i teraz może być podobnie bo niemcy mają piekielnie silne pokolenie.
» 7 stycznia 2018, 11:41 #277
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.01.2018 14:59

Przypadek Neuera pokazał ze niemiaszek woli isc do Bayernu niz gdziekolwiek, jeśli ma oferte z FCB. Goretzka pewnie tez mial wiele ofert ale ma klapki na oczach i w jego głowie był tylko Bayern.
» 7 stycznia 2018, 14:59 #276
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.01.2018 10:28

Mahrez w Liverpoolu nie ma co Ed w transferach to jest cienias jakich malo :P
Dobry stoper do wyjecia City juz go namierzylo:
Manchester City chce Harry'ego Maguire'a z Leicester i jest gotowy na niesamowitą ofertę o wartości 50 milionów funtów.
Ed okop sie leniu :P
» 7 stycznia 2018, 10:23 #275
TinyScouser: to tylko nieoficjalne plotki... Równie dobrze można powiedzieć że Griezmann leci już do Manchesteru ;)
» 7 stycznia 2018, 10:27 #274
kondzik: Już oficjalnie dzisiaj testy
» 7 stycznia 2018, 10:39 #273
TinyScouser: Sky zaprzecza

skysports.com/football/news/11669/11198747/liverpool-not-interested-in-signing-riyad-mahrez
» 7 stycznia 2018, 12:01 #272
sisinho: Jesli Maguire jest dobrym stoperem, i to za 50 mln funtów to o czym my mówimy?
» 7 stycznia 2018, 14:59 #271
Daro1336: Sevilla wczoraj dała popis gry w obronie w derbach :)
» 7 stycznia 2018, 10:21 #270
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.01.2018 11:23

jak najbardziej sa do ogrania traca duzo bramek i mysle ze jak zagramy skutecznie w ataku to mozebyc juz tam pozamiatane po 1 meczu :) Tylko zebysmy wykorzystali swoje sytuacje to takie 3;0 dla nas jest juz mozliwe :) Mysle ze Mourinho bedzie chcial juz przewage zrobic po 1 meczu ze ten drugi zagrac na komforcie bo gramy z CFC i Liverpoolem wiec po 1 meczu dobrze byloby juz roztrzygnac
» 7 stycznia 2018, 11:22 #269
Daro1336: Zgadzam się :) Tylko, żeby wykorzystywali sytuacje, bo to ostatnio u Nas kuleje .. a nie mają co narzekać na ich brak :)
» 7 stycznia 2018, 12:23 #268
dawid27154: Ja nie zdziwiłbym się jakby Jose chciał przede wszystkim zagrać na zero z tyłu a z przodu jak coś wpadnie to ok jak nie to nie, a losy dwumeczu rozstrzygnąć na Old Trafford. Fakt że jednak ciężko wyczuć co siedzi w jego głowie, do tego meczu sporo czasu i zależy kto bedzie dostępny do gry czy w jakiej formie będziemy.
» 7 stycznia 2018, 14:44 #267
dlabigt23: ja nie wyobrazam sobie gry z Sevilla na typowy remis 1;1 czy 0;0 ...
» 7 stycznia 2018, 16:19 #266
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.01.2018 10:15

Do roboty Ed ty leniu :P
Tylko bys zyski liczyl ha ;)
» 7 stycznia 2018, 10:14 #265
WiemWszystko: Tak przy okazji transferów, znalazłem stary temat kiedy odchodził od nas Ronaldo i to co tam ludzie pisali to był hit sezonu, serio, jak ktoś chce się pośmiać to sobie poszukajcie tego tematu i zobaczcie co znawcy z DP kiedyś pisali, ktoś mówił że w ostatnich latach ta strona straciła poziom, jak czytałem te komentarze z 2009 to jednak chyba nigdy go nie miała, no ale ubaw pierwsza klasa. Niektórzy nawet dalej tutaj komentują i są na tej stronie. Macie kilka z nich!

b90: Szkoda chłopaka, a taka mu się kariera wróżyła. Daje 2 lata jak będzie po wszystkim. Ucichnie jak Ronaldinho.

Kyniu93: I dobrze że odszedł za taką kasę można kupić 3 zawodników wcale nie gorszych niż Ronaldo

mateyko44: Odszedl mowi sie trudno a jak wszyscy wiemy historia lubi sie powtarzac i Ronaldo skonczy w Realu na lawce np. van Nistelrooy, Heinze i Beckham takie jest zycie umarl krol niech zyje krol bedza nastepcy i to o wiele lepsi

kikson: Mnie też zdecydowanie bardziej żal Teveza.

fruzia9191: ronaldo pedaldo sie spier...w realu tego mu zycze tam i wszystkim gwiazdkom co tam przychodza dla sary
» 7 stycznia 2018, 07:06 #264
ferdas: Hehe też lubie sobie czasem takie stare newsy poczytać :) A co do ronaldo to ja się akurat nie dziwie ludziom że go hejtowali gdy odchodził , bo to zwykły judasz i dwulicowa menda jest
» 7 stycznia 2018, 10:48 #263
DEPE: dokladnie tak samo pisza dzis kibice liverpoolu.
» 7 stycznia 2018, 11:07 #262
dawid27154: Kyniu93 Akurat ma trochę racji bo za tą kasę z Ronaldo można było wyciągnąć może nie 3 ale 2 naprawdę kozak graczy. Oczywiście że byliby gorsi od niego ale 9 lat temu za 90 mln można było kupić dwóch świetnych następców. My kompletnie olaliśmy temat, powinniśmy wtedy zrobić to co teraz robi Barca po stracie Neymara. Gdzie w tamtym czasie za 30 mln do Realu szedł Di Maria, Beznema, Silva do City.
» 7 stycznia 2018, 15:01 #261
DjTED: "Mnie też zdecydowanie bardziej żal Teveza " abyś był teraz w tym miejscu co my jesteśmy :D
» 7 stycznia 2018, 15:55 #260
kckMU: Pogbuś to jednak taniocha był.

cdn.images.dailystar.co.uk/dynamic/58/photos/401000/620x/559ce3e8293ac_GettyImages477017860.jpg
» 7 stycznia 2018, 05:25 #259
dlabigt23: Najlepsze jest to ze taki Liverpool ma w tym momencie chyba 4 skrzydlowych a my tylko tak naprawde Martiala i tylko jednego na lewej i meczymy sklad Lingardami, Matą , Rashfordem raz po lewej raz prawej i jedyny to jest Martial ktorego mozna uznac za skrzydlowego bardziej niz ta wspomniana trojka :) Liverpool kupuje Mahreza i ja sie pytam na co my czekamy ? okaze sie wszystko w kwietniu jesli nasi zaczna lapac kontuzje a tu juz niebawem nas czeka i podejrzewam ten dramat juz nawet przed meczem z Sevilla bedziemy roztrzepani znajac nasze szczescie :)
» 6 stycznia 2018, 23:30 #258
dlabigt23: oczywiscie juz nie licze mikiego bo to skrzydlowy raczej nie jest i nie bedzie patrzac nawet po jego ostatnich meczach
» 6 stycznia 2018, 23:38 #257
Kuba1878MU: Powiem tak, Mou ogarnął skład w lecie kiedy jest to najkorzystniejsze. Fakt że prawdopodobnie chciał Jeszcze perisica,.
Ale o czym tu mówić, jak można porównywać nas i Lpool.. Nie ma takiej opcji że ktoś w styczniu wyciąga naszego najlepszego gracza.. My jesteśmy marka sama w sobie. A Liverpool nawet by okiem nie rzucił na mahreza gdyby nie odejście Cou. Nas stać na robienie w Ch.. Realu W LATO.. A oni muszą sprzedawane sorzedawac najlepszych.
Mou jak sam nie wygra to zrobi skład na przyszłość.
Więc luzik to nasza jest przyszłość
» 7 stycznia 2018, 00:38 #256
Spadkobierca: Kuba, co Ty pierniczysz pierniku? Można powiedzieć, że to Liverpool wydymał Coutinho i Barcelonę. Ten brazylijski dzieciak już w lato chciał iść do Barcelony, przez pół sezonu robiąc koło pióra Liverpoolu w mediach. Był zgłaszany do LM, teraz sobie do końca sezonu w niej nie zagra. Odpowiednio wydane pieniądze i nikt za nim tęsknił nie będzie na Anfield.
» 7 stycznia 2018, 00:42 #255
Kuba1878MU: Właśnie wydali 95 z tego na obrońcę, który nigdy nie był wybitny.. STONES CZY JONES są lepsi. A po drugie to pokazuje jak myślą ich piłkarze i działacze. W lato nie puścili to się zbuntuje i odejdę zimą. DE GEA się ogarnął nawet za Lvg i grać u nas będzie Jeszce długo. Więc nie mów mi że pieniądze coś zmieniają, bo nas ciągle będzie stać na transfery i będziemy w stanie ściągać najlepszych. A Liverpool mimo zarobionej kasy pokazuje chodźcie i kupujcie od nas, wypromujemy zawodnika i go sprzedamy, a sukcesy nam niepotrzebne
» 7 stycznia 2018, 01:26 #254
maticr7: Jak liverpool nie potrzebuje Mahreza.Bo po co im jak mają Salaha na tej pozycji.
» 7 stycznia 2018, 03:48 #253
Mietek1978: Kuba1878MU.Po pierwsze to 75 mln funtów kosztował ich Van Dijk.Jones to faktycznie lepszy ale w przesiadywaniu w gabinetach lekarskich.Stones to padlina.I wracaj do książek poćwicz pisanie
» 7 stycznia 2018, 08:29 #252
TinyScouser: van Dijk był od dawna wyborem numer 1 Klopp'a, który postawił na swoim ściągając Holendra za rekordową kwotę na Anfield.

Garśc ciekawych statystyk na jego temat: youtube.com/watch?v=FSf0prB9rAM

Zakup może i przepłacony, ale dla LFC i tak korzystny (solidny obrońca był niezbędny od zaraz).
» 7 stycznia 2018, 10:32 #251
Spadkobierca: Umiejętności Holendra było już widać w jego debiucie z Evertonem. Było po prostu widać różnicę. Klopp chciał, Klopp dostał, wszyscy są zadowoleni i mam wrażenie, że będą jeszcze bardziej.

Jones jest lepszy, gdy może grać, a gdy już gra wszyscy się boją, gdy upada na ziemię, bo się jeszcze połamie. Smutna prawda. Stones miał potencjał, za wcześnie odszedł z Evertonu.
» 7 stycznia 2018, 11:56 #250
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.01.2018 15:05

@Spadkobierca

Patrząc na to co dawali w lato za Cou i co dali teraz to wielkiej róznicy nie ma. O ile byłaby to opcja 140+40 mln funtów w bonusach to ok, ale z tego co wszedzie jest napisane to będzie 110 + 30 w bonusach. Z tego co pamiętam to w lecie dawali 120 mln łącznie więc jakiegoś wielkiego deala LFC nie zrobiło, zwłaszcza ze gra dalej w LM a Barcelona ligę ma już wygraną.

Nie mówiąc juz o przepłaceniu za średniego ŚO (75 mln funtów) gdzie Bailly przechodził za 2krotnie niższą kwotę a jest zdecydowanie lepszy.
» 7 stycznia 2018, 15:04 #249
maticr7: Barca zapłaci 120 + 40 mln zmiennych.Potwierdzone info.
» 7 stycznia 2018, 15:21 #248
sisinho: A wczesniej mieli dostać 140~ ze zmiennymi. Nie za wielka róznica, zwłaszcza ze te zmienne to wygranie LM, awans do LM w najblizszych 2 latach, 100 rozegranych spotkań itp.
» 7 stycznia 2018, 20:48 #247
is200second: Cou poszedl do Barcy a Liverpool finalizuje transfer Mahreza. Malcom zaczal sie podobno uczyc angielskiego. Czyzby bylo cos na rzeczy?
» 6 stycznia 2018, 23:25 #246
UnitedFan1985: O Malcolma to się starały 4 kluby z Uk-Totki,Arsenal my i ktoś jeszcze.A oficjalnie to chyba tylko KFC złozyło prpozycje
» 6 stycznia 2018, 23:28 #245
UnitedFan1985: Riyad Mahrez ponoć idzie do LFC za 55mln
» 6 stycznia 2018, 23:24 #244
kriss2802: źródło: beIN Sports
» 6 stycznia 2018, 23:25 #243
dawid27154: Jeśli to prawda to przy panujących cenach Live robi naprawdę niezły interes, ogólnie ich ruchy transferowe ostatnio są niezłe Salah, Mane czy sprzedaż Coutinho za taki hajs, Van Dijk przeplacony ale zobaczymy co pokaże może się obroni gra.
» 7 stycznia 2018, 00:13 #242
maticr7: No już strzelił w debiucie.Z Mahrezem to plota.Mam nadzieje że przejdzie do nas.Bardzo bym tego chciał.
» 7 stycznia 2018, 03:43 #241
Mietek1978: Raczej wątpliwe z tym Mahrezem.
» 7 stycznia 2018, 08:35 #240
DelPiero: barca kupuje kutinio za 160 mln, a w Afryce dalej lepią domy z krowiego gówna
Boże widzisz, a nie grzmisz. Dokąd zmierza ten świat? Świat który oszalał na punkcie pieniądza.
» 6 stycznia 2018, 22:40 #239
Luke88: Ludzie mają gorzej, ja np. mam go w składzie FPL i co teraz
» 6 stycznia 2018, 22:45 #238
Sancho: Jesteś lewakiem ? A co lepiej im rozdać kasę żeby się podtarli ? Jak chcą poprawić swój los niech wezmą sprawy w swoje ręce
» 6 stycznia 2018, 23:08 #237
KSPR2017: dawno nie widziałem tak głupiego komentarza
» 6 stycznia 2018, 23:19 #236
vanderToki: Najlepiej pozwolić szejkom śpiącym na pieniądzach organizować mundial - niech zatrudnią za psi pieniądz ludzi, którym każą pracować bez zabezpieczenia na wysokościach i gnieździć się wraz z karaluchami w norach po trzydzieści osób, a do tego będą ich karać za napicie się wody bez zgody przełożonego oraz izolować od rodzin. BHP czy prawa pracownika to przecież, TFU! lewactwo.
Aha, no i słusznym jest również twierdzenie, że ludzie powinni brać los w swoje ręce - a kiedy już wezmą i przyjadą do Europy, narzekanie, że olaboga imigranty robotę nam zabierają, chleb nasz powszedni.
» 6 stycznia 2018, 23:39 #235
dawid27154: VanderTaki A no jest narzekanie ze Imigranci przyjeżdżają do Europy bo o ile nie mam nic np do uczciwego Egipcjanina czy innego Turka który Sb przyjedzie do Polski otworzy budkę z kebabem żyje w miarę według zasad panujących w tym kraju liznal trochę języka i jako tako się asymiluje o tyle do tych podludzi którzy zalewają Francję czy Niemcy nie mam żadnego szacunku, wysiada takie ścierwo ludzkie z łódki obwieszony złotem z iPhonem w łapie i liczy ze wszystko dostanie na tacy mieszkanie i socjal żeby robić nie musiał gdzie po roku i tak zrobi chlew z tego mieszkania bo po co szanować jak nie jego i zgłosi się po nowe bo tam nie ma warunków dla swojej 5 dzieci co by socjal był większy...
» 7 stycznia 2018, 00:07 #234
WiemWszystko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.01.2018 08:00

Sancho - nie wiesz o czym mówisz.

Spróbuj żyć w klimacie afrykańskim. Codziennie masz 30-40 stopni albo i więcej, w jednej połowie jest bardzo wilgotno i duszno, a w drugiej jest bardzo sucho, co potęguje gorąco. W niektórych zakątkach masz pory suche i pory deszczowe, gdzie deszcz pada przez kilka miesięcy, i to nie jest taki deszcz jak u nas, kojarzysz największe wichury w Polsce? Mniej więcej tak tam jest przez kilka miesięcy. Chciałbym zobaczyć jak "bierzesz sprawy w swoje ręce" w takich warunkach.

I błagam, nie gadaj mi o tym że oni są przystosowani, tylko dlatego że genetycznie mają pewne cechy, które pozwalają im przeżyć, nie znaczy że są przystosowani. Nie są, do takich warunków nikt nie jest przystosowany, oni po prostu przeżyją w takim klimacie, ale to nie zmienia faktu, że przy takich upałach, czy to murzyn, czy to białas, nie jest w stanie pracować. W takich warunkach wilgotnych choroby roznoszą się jak epidemia. Oni jak złamią nogę, czy po prostu rozwalą sobie jakąś część ciała, nie mają tak jak ty, w miarę czystego, chłodnego szpitala, nie, oni ciągle mają 30-40 stopni, brak lekarstw, brak lekarzy, fatalne brudne warunki. To nie jest ich wina, tylko wina klimatu który nie pozwala pracować i utrzymywać wysokiej jakości i czystości.

Jedyne co można robić w takich warunkach, to iść po wodę, wiązać szałasy i wieczorem tańczyć. Dodatkowo przez lata, i ciągle do dzisiaj Afryka jest plądrowana przez białasów, którzy mądrują na prawo i lewo, tak jak ty. Przypłynęli wygodną łódką, przejęli wszystkie surowce, okradli afrykę i udają że nic się nie stało, a i jeszcze z czarnych zrobili niewolników, którzy w tych ciężkich warunkach budowali wszystko za białasów.

Oczywiście zaraz pewnie wypalisz - mogli się postawić. Yhym, mogli. Białasy miały broń palną, armaty i wszystko, a Afrykanie mieli dzidy i tarcze z drewna. W takim klimacie można przeżyć, ale nie można żyć normalnie, to nie jest ich wina.

Zobacz jak traktowani są czarni w Europie, o których tutaj koledzy wyżej też gadają bzdury, powtarzają slogany debili z Polskiego rządu. Większość tych którzy przyjechali nie dostało pracy. Uwierzcie mi, jest wielu czarnoskórych, którzy mają duży potencjał, gdyby byli biali, już dawno pracowaliby w poważnych firmach, ale nie dostają pracy. Jedyną pracę jaką im się oferuje to taka niewolnicza, na magazynach, sprzątanie ulic, i nie wszyscy chcą to robić, jeżeli masz jakiś talent, umiesz coś robić, ale nie dostajesz pracy, bo przyszło 2 innych białasów, no to trudno o chęci do tego by pracować jak niewolnik na 3-zmianowej robocie.

Życie nie jest czaro białe, jak to próbują nas przekonać ludzie z PiS. Nie wszyscy są źli i leniwi, nie wszyscy są cudowni, ale czy my jesteśmy cudowni? Jeżeli nawet 20% tych obcokrajowców jest zła, to czy u nas jest inaczej? Jesteśmy tacy sami, tylko jesteśmy "u siebie" i uważamy że należy nam się więcej, a to jest akurat bzdura.

Jak wyjeżdżasz ze swojego kraju, to liczysz że gdzie indziej będzie lepiej. Jeżeli typ z afryki wbija do Europy, gdzie liczy na godne traktowanie i godne życie, a dostaje pracę 3-zmianową, jak niewolnik w wielkiej firmie, dodatkowo stać go jedynie na mieszkanie w którym wszystko się sypie, to trudno żeby im się chciało, mają to samo co w afryce, z tą różnicą że tutaj jest normalny klimat, ale za to z drugiej strony tutaj padają ofiarą rasizmu. Z deszczu pod rynnę.
» 7 stycznia 2018, 07:57 #233
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.01.2018 09:52

WiemWszystko sporo masz racjii ale ja mieszkajac juz troche w Anglii widzac jak murzyni pracuja mam porownanie no i musze przyznac ze jeszcze nie widzialem pracowitego ani jednego. Wszyscy jak do tej pory to lenie i malo ktory na dluzej zostaje wiekszosc liczy ze sobie pogada zamiast robic lub idzie po benefit'y do panstwa. Ps nie oceniajac ich jako ludzi tylko pracownikow sa beznadziejni no ale trzeba powiedziec ze biora przyklad z rdzennych Anglikow ktorzy do pracy podchodza identycznie :)
» 7 stycznia 2018, 09:48 #232
Lokator23: @Wiem Wszystko czlowieku taki stek bzdur jak Ty napisales to nawet Tusk by czegos takiego nie wymyslil. Tylko leser i nieudacznik bedzie mowil ze nie mozna czegos zrobic bo to i tamto jak sie chce to sie to robi. Murzyni sa leniwi i tyle przez 13 lat mieszkania w UK spotkalem jednego pracowitego murzyna. Sa leniwi i tyle wola liczyc ze rzad im da socjal. Dlatego tez uwazam ze ta fala emigrantow ktora zalewa europe trzeba ich cofac z powrltem do siebie. Oni nic nie wnosza do naszej kultury a do tego jeszcze chca wprowadzenia swooch religi i innych dziwnych zwyczajow
» 7 stycznia 2018, 12:47 #231
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.01.2018 12:58

@ Dawid27154 - owszem, tacy, którzy mają postawę roszczeniową i kombinują tylko, jak się nie narobić, również są i są do tego irytujący.
@ WiemWszystko - mam w pracy niemało chłopaków z Afryki i wcale nie wykonują niewolniczej roboty, pracują dokładnie tak, jak inni. Ibrahim na dniach oczekuje awansu na naprawdę poważane u nas stanowisko (a ma też za sobą epizod aktorski, można go zobaczyć tutaj: youtube.com/watch?v=bKS-eivrVzQ). Z Emmanuelem często dyskutuję o Manchesterze United (na facebooku dopisał sobie do nazwiska "Hernandez de Gea" ;]), bywa też na meczach piłkarskiej reprezentacji Polski. Miguel przeprowadził się do Gdańska i pracuje teraz tam, ale kiedy wróciłem do Polski i zacząłem Co prawda część mieszka tu od lat, tutaj studiowali i świetnie mówią po polsku. Są też np. Ukraińcy, Hindusi.

PS Jest u nas jeden typ, który jest po prostu leniem śmierdzącym, a co gorsza narobił zamieszania w kadrach, że niby nie dają mu odpowiedzialnych zadań i nie chcą awansować, bo jest czarny. A prawda jest taka, że po prostu wałuje, zamiast normalnie pracować. Pomijając już to, że zdarzało mu się po prostu nie pojawić bez żadnego wytłumaczenia - zdarzało, ponieważ od kilku tygodni wcale nie raczył przyjść. Powinien wylecieć, ale pewnie wszyscy mają pełne gacie, że zostaną nazwani rasistami. Aha, no i pewnego razu poszedł ze skargą do szefa koleżanki, która w jego obecności użyła określenia "czarna magia". Które to określenie, na ile mi wiadomo, z czarnym jako kolorem skóry nie ma wiele wspólnego.
Ale ten facet jest wyjątkowy. O pozostałych złego słowa nie powiem. A najwięksi leserzy, jakich w życiu spotkałem, byli z Portugalii, Hiszpanii, Włoch i Grecji.
» 7 stycznia 2018, 12:51 #230
Carlitozz: wiemwszystko

dorzuc jeszcze biedna Roze Thun do wszystkiego i mamy komplet .
» 8 stycznia 2018, 12:15 #229
Walnuts: Barca radzi sobie bardzo dobrze w tym sezonie, a mimo to wzmacniają skład, by utrzymać się na topie. Cou i Dembele jak się zgrają z resztą, to zapomną o Neymarze.

Czemu Manchester tak nie może? Jakości i szybkości w ofensywie cały czas brakuje. Rashford może być na ławkę, Mkhitaryan zawodzi, Ibra się skończył. Dawać Griezmanna i Dybalę.
» 6 stycznia 2018, 22:02 #228
vanderToki: Dybala wrócił do formy sprzed Świąt, znowu prawie nic nie pokazał i złapał jakąś kontuzję.
» 6 stycznia 2018, 22:33 #227
Spadkobierca: Gorzej, gdy Coutinho skończy jako kolejny Brazylijczyk w Barcelonie.,, Jeszcze się obrazi, że nie może wyjść z cienia Messiego, albo zacznie imprezować jak Ronaldinho.
» 7 stycznia 2018, 00:44 #226
karol100: Pasuje, transfer Coutinho stwarza duze szanse ze Griezmann wyladuje u nas, a plotki z Dybala to tylko zaslona dymna
» 6 stycznia 2018, 21:40 #225
UnitedFan1985: A co ma jeden wspólnego z drugim?
» 6 stycznia 2018, 21:45 #224
Lookasinho: Powie mi ktoś, czy jest jakaś strona gdzie sprawdze czy Rooney dostał czerwoną kartke w którymś z meczów w Lidze Mistrzów w sezonach 2005-2007?
» 6 stycznia 2018, 21:37 #223
walentos: dostał :) w meczu z Villarealem
soccerbase.com/players/player.sd?player_id=30921&season_id=135
» 6 stycznia 2018, 21:46 #222
Lookasinho: o dzieki wielkie
» 6 stycznia 2018, 22:31 #221
VasperCFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.01.2018 21:37

– Słowa Mourinho? Tak naprawdę ciężko na to jakoś odpowiedzieć. Takie słowa mają na celu obrazić drugą osobę, a człowiek, który je wypowiada jest malutkim człowiekiem. To jednak coś normalnego u Mourinho, nic nowego. To żadna niespodzianka. On był małym człowiekiem w przeszłości, jest teraz i nim będzie w przyszłości.


Hahah, Conte szybko odpowiedział na słowa Mou. Bez spiny Panowie jak coś, bo ta "mini wojenka" między Mou a Conte dodaje troche smaczku do rywalizacji w lidze i całkiem przyjemnie się to czyta :D Ta liga w szczególności bez Wengera i Mou byłaby już nie taka sama.
» 6 stycznia 2018, 21:35 #220
ferdas: Skoro on jest "małym człowiekiem" to jak nazwiesz mnie, siebie, wszystkich użytkowników ?
» 6 stycznia 2018, 21:37 #219
VasperCFC: Ale to są słowa Conte a nie moje jak coś. Zapomniałem dopisać, zaraz edytuje. Trwa między nimi mała wojenka.
» 6 stycznia 2018, 21:38 #218
karol100: Hahaha Conte ma racje bo ma 178 cm a Mourinho 174 cm i to jedyna rzecz w ktorej Conte jest wiekszy haha.
» 6 stycznia 2018, 21:43 #217
ferdas: Serio Conte tak powiedział? Coś nie chcę mi się w to wierzyć, pismaki pewnie podgrzewają atmosferę bo są w swoim żywiole w takich chwilach. Ja nie lubię czegoś takiego za bardzo, szukanie afery na siłe co powoduje właśnie takie wojenki i niezdrową atmosferę.
» 6 stycznia 2018, 21:45 #216
VasperCFC: ferdas

Możliwe, że pismaki dodały też coś od siebie, bo skopiowałem tą wypowiedź ze strony CFC. A co do wojenki to jak widać trwa ona w najlepsze między Mou a Conte.
» 6 stycznia 2018, 21:47 #215
DjTED: Conte to małpa. Niech osiągnie połowę tego co Mou to wtedy może sobie fikać....
» 6 stycznia 2018, 21:54 #214
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.01.2018 21:56

@VasperCFC,
Muszą o czymś pisać, masz racje że dodaje to smaczku w lidze, ale teraz prowokuje niepotrzebne konflikty. Z drugiej strony lepiej poczytać o tych ich waśniach niż spekulacjach typu Coutinho w Bacelonie, które na szczęście dzisiaj już się zakończyły.
» 6 stycznia 2018, 21:55 #213
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.01.2018 21:56

Conte nie ma nawet połowy tylu sukcesów co Mourinho i nie jest odpowiednią osobą do wygłaszania tego typu komentarzy zwłaszcza że do dziś leci składem którego kręgosłup zbudował Jose. Czy Mourinho go jakoś obraził? Myślę że raczej stwierdził fakt skoro Conte był za to zawieszony.

Co do wojenki to wszystko rozdmuchały media. Mourinho na pytanie o jego pasje do pilki zwyczajnie powiedział że nie bedzie zachowywał się jak klaun ale mimo wszystko jest w to zaangażowany. Media od razu powiązały to z Conte, trudno sie temu dziwic.
» 6 stycznia 2018, 21:55 #212
VasperCFC: Ale tak szczerze to ciekawie się to czyta. Wcześniej często Mou z Wengerem się ripostowali, a teraz Conte z Mou. Do tego można dodać ciągły płacz Wengera o sędziowanie, i można się całkiem pośmiać.
» 6 stycznia 2018, 21:59 #211
ferdas: Czyta się ciekawie, ale ciekawe czy sam Conte wie że to powiedział :)
» 6 stycznia 2018, 22:01 #210
sisinho: Chłop z umoczonego korupcją klubu nie powinien nawet wypowiadać się o tym czy ktoś jest "małym człowiekiem". Oczywiście nic nie wiedział, w koncu to nie jego klub kupił mistrza :>
» 7 stycznia 2018, 15:08 #209
84cantona7: Barcelona dostała 220 za Neymara, więc teraz Liverpool wyciąga z Barcy 120-160 bo wie ,że ich stać. Teraz Live zostanie wydojone za np. takiego Lemara, bo wszyscy wiedzą , że ich stać (chociaż oni już zostali wydojeni a konto kupując V V Dijka). Piłko dokąd zmierzasz??
» 6 stycznia 2018, 21:30 #208
zbyszek7: Nie zapominaj ze Barca dala 140 za Dembele wiec z kasy za Neymara zosatlotylko 80
» 6 stycznia 2018, 21:31 #207
dawid27154: Co nie zmienia faktu że Barca nie olała sprawy po sprzedaży Neymara tak jak my po sprzedaży Ronaldo. Moim zdaniem Coutinho i Dembele w zamian za Neymara to dobre transfery nawet jak na dołożenie hajsu do tego interesu.
» 7 stycznia 2018, 00:19 #206
Romek1981: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.01.2018 20:58

Tak btw Chelsea remis 0:0
» 6 stycznia 2018, 20:58 #205
ferdas: No i dobrze, czeka ich rewanż w takim razie :)
» 6 stycznia 2018, 20:59 #204
kckMU: Ja bym się tego pozbył, to jest totalny bezsens. Ok, dzisiaj trafiło na Leicester czy Chelsea, ale to bez znaczenia; spotka to każdego.

Nie chce poruszać tematu jakiejkolwiek przerwy zimowej, bo na tym FA buduje potęgę ligi, ale takie zasady jak rewanż w FA przy remisie mogliby zmienić.
» 6 stycznia 2018, 21:04 #203
ferdas: To prawda, też tak od dawna uważam
» 6 stycznia 2018, 21:20 #202
karol100: No fakt, karne i do domu. No ale Puchar Anglii to najstarsze rozgrywki swiata. Dla wielu Angloli pewnie wazniejsze od PL. Zreszta wywiad z chyba Scholesem to potwierdzil.
» 6 stycznia 2018, 21:29 #201
Tom535: Cala Polska kocha Kamila Stocha! :D Cieszmy sie dzisiaj wszystkie Orly Biale. Wyjatkowy dzien. :D
» 6 stycznia 2018, 20:52 #200
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.01.2018 20:43

Neymar 200mln funtów, Coutinho 142, Dembele 135, i dopiero Pogba 89 mln funtów, nasz zakup wygląda jak promocja jakby nie patrzeć bo medialny Paul jest i to bardzo, masakra, teraz bariera 100mln wydaje się normą za zawodnika z topu co za czasy nastały.
» 6 stycznia 2018, 20:41 #199
tom93: No nie? A jak Mou mówił, że to wcale nie jest drogo i przewidział, że w najbliższym czasie kwoty stransznie podrosną, to jednak patrzono na niego jak na wariata. Wydaje mi się, że po "nowych" cenach Paul kosztowałby coś w granicach 135-160 mln.
» 6 stycznia 2018, 20:54 #198
karol100: Wtedy sie wszyscy smiali z Mou, a on jak zwykle mial racje. Mamy szczescie ze on jest naszym menago. Szanujmy go, bo po jego odejsciu bedziemy zalowac
» 6 stycznia 2018, 21:31 #197
tom93: Rozwala mnie to jak barca robi konszachty z piłkarzami w stylu: dorzuć nam się do swojego transferu, a my Ci potem oddamy. Fabregas też się piątaka dorzucał, co wtedy mało nie było. Szczerze to nie zaobserwowałem takiej praktyki u innych klubów. Podobnie dziwne jest to, że dogadują się z piłkarzem danego klubu poza plecami jego przełożonego, na czym ostatnio ich ktoś przyłapał. Chyba tak Griezmanna kusili. Dembele w Dortmundzie też zbuntowali, by odmówił grania i strzelił focha, to go puszczą do barcy. Troszkę niesportowe zachowanie działaczy Blaugrany. Mi się to nie podoba. Takie cwaniackie ruchy z buntowaniem i dorzucaniem się na własny transfer to powinny być surowo karane wg mnie.
» 6 stycznia 2018, 20:11 #196
kckMU: "Takie cwaniackie ruchy z buntowaniem i dorzucaniem się na własny transfer to powinny być surowo karane wg mnie."

To prawda, tylko problem w tym, że tego typu zachowania nie były duszone od razu. Teraz to już codzienność; wymuszający transfer do nas Rojo jest tylko przykładem, że nie każdy musi być brazylijskim piłkarzykiem z fochami.

200 baniek za piłkarza i wieczne fochy. Takie są fakty na dzisiaj, a co będzie za rok, dwa i pięć? Strach sobie wyobrażać.
» 6 stycznia 2018, 20:30 #195
tom93: Zgadza się, to są zaniedbania z lat i powinno to zostać błyskawicznie ukrócone. Oficjalnie jakiś przepis jest, że nie wolno kontaktować się z piłkarzem drużyny przeciwnej z ważnym kontraktem i o to można sprawę sądową wytoczyć, ale Atletico albo się scykało, a kto wie, może Barca ich jakoś udobruchała. Przecie mają swoje "metody" hehe :D
Jose zwykł mawiać na konferencjach, że dany piłkarz (o którego transferze się spekuluje) jest piłkarzem ekipy przeciwnej i nie będzie się o nim wypowiadał i to jest wg mnie w porządku.
» 6 stycznia 2018, 20:40 #194
DEPE: Coutinho to pierwszy piłkarz Liverpoolu od 1990 który grając w tym klubie zdobędzie mistrzostwo kraju.
» 6 stycznia 2018, 19:33 #193
maticr7: Niby czemu.A Suarez?Jeszcze pewnie będzie Sterling.
» 7 stycznia 2018, 03:30 #192
karol100: Stoch... poszedl grubo
» 6 stycznia 2018, 19:01 #191
dawid27154: Kapitalny zawodnik. W tamtym roku obstawilem jego zwycięstwo w turnieju po kursie 8, w tym pluje Sb w brodę ze tego nie zrobiłem kurs 10... Stoch pisze piękny kawał histori. Mi jednak najbardziej imponuje jako człowiek i lider tej świetnej ekipy jak On dopinguje i trzyma kciuki za kolegów, Klasa przez duze K.
» 6 stycznia 2018, 19:17 #190
Romek1981: Szkoda tylko że kibic Liverpoolu :D
» 6 stycznia 2018, 19:29 #189
Sancho: No cóż, nikt nie jest doskonały
» 6 stycznia 2018, 19:30 #188
DiMaryja: Wcale się nie zdziwie jak zaraz ktoś na DP napisze, że miał fuksa i spóźnił odbicie w 2 serii w Innsbrucku.
» 6 stycznia 2018, 19:31 #187
ferdas: Fuksa miał i w dodatku spóźnił odbicie w drugiej serii...
» 6 stycznia 2018, 19:51 #186
ferdas: Na fcbarca.com fiesta a na lfc.pl lament i rozgoryczenie, chyba faktycznie tym razem to prawda, coraz to kolejne źródła potwierdzają ale oficjalki jeszcze nie ma.

"Żeby przyspieszyć operację, Coutinho zdecydował się zrezygnować z 15 milionów euro, które miał otrzymać jako premię od Barcelony. Dzięki zaoszczędzeniu takiej sumy klub będzie mógł zapłacić żądaną przez liverpoolczyków kwotę. Działacze „Barçy” są pod wielkim wrażeniem poświęcenia zawodnika, dlatego ten może spodziewać się odpowiedniego wynagrodzenia w późniejszym okresie.

„Przeprosić” zawodnika zamierza również Nike. Z racji że przedwczesne opublikowanie komunikatu przez firmę spowodowało poważne komplikacje w relacjach między klubami, Amerykanie chcą zaproponować piłkarzowi lepszy kontrakt sponsorski."

Ogólnie to jest mi to obojętne, a nawet w sumie lepiej że LFC się osłabi, ale ta sytuacja przypomina mi pewnego judasza z United który też się palił do odejścia na rzecz jednego z hiszpańskich gigantów.
» 6 stycznia 2018, 18:45 #185
karol100: Coutinho jest cienki jak pudding. 140 mln wyrzucone w bloto. Jedni stracili czolowego pilkarza, inni zyskali rezerwowego, a Coutinho zatstopowal sobie kariere. Jednym slowem transfer porazka
» 6 stycznia 2018, 19:04 #184
dawid27154: Ja uważam, że Coutinho to naprawdę super gracz, kiedy jest w swojej optymalnej dyspozycji potrafi zrobić różnice. Ciekawe jak potoczą się jego losy, ale jak Coutinho i Dembele odpala to Barca naprawdę ma mega pake przodu. Swoją drogą ciekawe co teraz z Griezmannem...
» 6 stycznia 2018, 19:21 #183
Kalina: Nie no mysle ze teraz troche przesadzasz. Ponad 100 mln za rezerwowego?
» 6 stycznia 2018, 19:25 #182
karol100: Nie no nie mowie ze z miejsca bedzie rezerwowym. Zagra piekne dwa miesiace potem usiadzie na lawie i tak juz zostanie. Tak to widze
» 6 stycznia 2018, 19:33 #181
Mietek1978: To pewnie jakiś troll.Cienki jak pudding...Co za gamoń
» 6 stycznia 2018, 19:48 #180
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.01.2018 20:05

Oficjalnie potwierdzono już :) A więc to prawda :) Kibice LFC w żałobie.
» 6 stycznia 2018, 20:05 #179
Romek1981: Dokładnie :) o 20 oficjalna poszła. Szkoda ze przed meczem z City poszedł...
» 6 stycznia 2018, 20:10 #178
ferdas: Dlaczego szkoda? Dobrze przecież, mniejsze szanse ma LFC a chyba już nie czekamy na potknięcia city w kontekście walki o majstra tylko raczej na potknięcia reszty ekip walczących o miejsca 2-4.
» 6 stycznia 2018, 20:13 #177
tom93: Nie wiem, czemu kibice LFC są tak zaskoczeni i zbulwersowani. Ja byłem stuprocentowo pewny od roku, że tam przejdzie. W ostatnie okienko, to nawet się rozryczał, jak okazało się, że LFC odrzuciło ofertę za 135 mln.
» 6 stycznia 2018, 20:13 #176
Romek1981: @ferdas nie chodzi już o to chociaż ja nadal mam nadzieję i jeśli są matematyczne szanse nadal będę ją miał. Bardziej o to żeby nie skończyli sezonu bez potknięcia. Nie ważne kto ich powstrzyma ważne aby tak się stało.
» 6 stycznia 2018, 20:47 #175
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.01.2018 18:37

No raczej Griezmanmn nie trafi do United Dybala tez jak to zwykle z duzej chmury maly deszcz potem Mou powie ze jest zadowolony ze skladu i nie przedluzy kontraktu ;)
» 6 stycznia 2018, 18:36 #174
dev13: City dominuje w PL natomiast po transferze Coutinho Barcelona bedzie nie do zatrzymania nawet przez Real ;)
» 6 stycznia 2018, 18:20 #173
UnitedFan1985: A jak jeszcze w lecie przyjdzie tam Griezmann. Chyba stworzy się prawdziwy pilkarski hegemon
» 6 stycznia 2018, 18:22 #172
kckMU: Jak kupią Cou to już Grizu nie przyjdzie.
» 6 stycznia 2018, 18:23 #171
dlabigt23: kckMU tez mi sie tak wydaje to moze my wrocimy po Griezzmana ?:D mysle ze jest do wyjecia bo Atletico ma Coste i Torresa
» 6 stycznia 2018, 18:25 #170
UnitedFan1985: Bo?Bo tak myślisz? Acha
» 6 stycznia 2018, 18:25 #169
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.01.2018 18:28

dev13: mylisz sie, to jest tylko sport, nie ma nie bylo i nie bedzie nigdy druzyn nie do zatrzymania.
» 6 stycznia 2018, 18:27 #168
kckMU: "Bo?Bo tak myślisz? Acha"

No, bo tak myślę. Z reguły powinniśmy pisać to co myślimy.

Jakbyś nie pamiętał, to Barca ma jeszcze Dembele który niedawno wrócił. Poza tym dwie takie grube bomby w pół roku? To nie szejki.
» 6 stycznia 2018, 18:45 #167
lukiton0589: No i Coutinho w Barcelonie. I dlatego LFC nigdy nie będzie topowym klubem. Tam kto się wybije to zaraz ucieka. Ten klub to tylko przystanek dla dobrych piłkarzy. Następni w kolejce do odejścia to Salah i Mane.
» 6 stycznia 2018, 18:17 #166
ferdas: No ciekawe czy rzeczywiście przechodzi, niby ma być jutro oficjalka ale przypominam że w lato już pare razy też taki pewniak był. Ja nie uwierze dopóki nie będzie oficjalnego info.
» 6 stycznia 2018, 18:28 #165
WiemWszystko: Teraz dokładnie widzicie czym City nas tak dominuje. W United takie piłki genialne dogrywa tylko jedna osoba, jest to Pogba, w City robią to 3 osoby, Gundogan, De Bruyne i Silva. My mówimy że Mata ostatnio gra dobrze, no to zobaczcie co zrobił De Bruyne w 15 minut. Ile genialnych piłek dograł? 4-5? Mata jak dogra jedną na mecz, to się jaramy przez tydzień. No i skrzydłowi, na lewym skrzydle mamy swoich kozaków Martial/Rashford, ale z prawej strony nie mamy nikogo, biega tam Miki i Mata obaj są tam beznadziejni, zobaczcie co Sterling tam robi, jak napędza akcje. To nas różni, różni nas te 200 mln mniej wydane. Gdyby u Nas biegał na prawej Bale, a na 10 Dybala, to wtedy byśmy mogli się z nimi bić, a tak to możemy sobie walczyć o drugie miejsce.

Dzisiaj patrzyłem na ich styl gry, i widziałem Manchester United Mourinho. Dominujący, mający piłkę przez 70% czasu, z tym że u nas nie ma prawego skrzydła i zawodnicy na 10 nie mają nawet podjazdu do tego co wyczynia De Bruyne i Silva. Bo co Nas od nich różni? Ten jeden moment w którym na prawym skrzydle zamiast Sterlinga jest Mata, Pogba dogrywa takie same genialne piłki, ale w City Sterling objeżdża obrońcę, a u nas Mata zwalnia akcję, czeka na Valencię, przeciwnik się już 3x ustawi i znowu jest powolne i mozolne szukanie dziury w ich ustawieniu. U nich Aguero gra na ataku, a u Nas to Lukaku dogrywa najlepsze prostopadłe piłki, no chyba że Pogba jest akurat na 10, to on też. Ja już czekam na przyszły sezon, mam nadzieję że Mourinho da radę kupić kozaków na wspomniane pozycje i za rok będziemy mieli 2 Manchestery grające na takim kosmicznym poziomie. Przyszły sezon może być najlepszym sezonem w historii Premier League. Jak sobie jeszcze pomyślę, że Klopp się zbroi, a i pewnie Chelsea też to zrobi.. to może być coś gigantycznego.
» 6 stycznia 2018, 18:05 #164
dlabigt23: no i zaloze sie ze tego skrzydla i tak zimą nawet nie pozyskamy, bo nas zarząd skąpi . A opcji jest duzoo i niewierze ze ciezko dopiac jakikolwiek transfer nawet zima
» 6 stycznia 2018, 18:17 #163
WiemWszystko: Pytanie brzmi czy warto na siłę kogoś kupić. Liga jest już praktycznie przegrana, ten skład powinien wystarczyć żeby być w TOP4. Patrząc na siłę rażenia City, PSG, Realu i Barcelony, trudno oczekiwać żeby wygramy CL, więc może lepiej poczekać i zobaczyć kto po sezonie będzie w formie. Przed nami mundial, a tam też często objawiają się nowe młode talenty.
» 6 stycznia 2018, 18:42 #162
Mietek1978: "Gdyby u Nas biegał na prawej Bale".On nie biega.Częściej to on leży
» 6 stycznia 2018, 18:54 #161
WiemWszystko: Chodzi mi raczej o klasę piłkarza, a nie o samo nazwisko. Bale w formie bez kontuzji jest lepszy od Sterlinga, taki piłkarz w United musi grać. To jest domena każdej wielkiej drużyny, dwa genialne i klasowe skrzydła, bez tego nie można grać pięknie i wygrywać.

Są dwie możliwości, albo gramy tak jak teraz i możemy wygrywać puchary, albo gramy tak jak Arsenal, ale jesteśmy na 6 miejscu i nie gramy w CL. Chyba zgodzimy się, że lepiej grać gorzej, ale mieć jakieś wyniki, niż odwrotnie.
» 6 stycznia 2018, 19:06 #160
Mietek1978: Bale bez kontuzji i w formie to cud.Sterling jest na chwile obecną lepszym piłkarzem
» 6 stycznia 2018, 19:44 #159
UnitedFan1985: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.01.2018 18:01

Coutinho w Barcelonie.Jutro ogłoszenie oficjalne.Za 142mln
» 6 stycznia 2018, 17:58 #158
bedajaja: to już pewne?
» 6 stycznia 2018, 18:04 #157
UnitedFan1985: Już chyba tak
» 6 stycznia 2018, 18:06 #156
karol100: Hehe, ale jelenie
» 6 stycznia 2018, 18:13 #155
Kalina: Nigdzie sie nie ruszy zima
» 6 stycznia 2018, 18:15 #154
maticr7: A jednak się ruszył. ;)
» 7 stycznia 2018, 03:24 #153
Alaanssie: Jedziemy do Dubaju!!
» 6 stycznia 2018, 17:54 #152
karol100: Noooo Ty jedziesz.....
» 6 stycznia 2018, 17:56 #151
Carlitozz: Poza świetnym miejscem do skokow spadochronowych jest to przereklamowane miejsce.
» 6 stycznia 2018, 18:21 #150
karol100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.01.2018 18:40

Mi sie podobalo, a spadochronu w zyciu na plecach nie mialem.
» 6 stycznia 2018, 18:39 #149
Carlitozz: Nie mówię że mi się nie podobalo, ale nie jest Dubaj wysoko na mojej liście :P
» 6 stycznia 2018, 18:46 #148
stasiu669: Jest szansa na Dubaj :D
» 6 stycznia 2018, 17:27 #147
karol100: Coventry 2 -1 Stoke.
» 6 stycznia 2018, 17:32 #146
celny: Mam nadzieje, ze City awansuje. Pasuje sie na nich zemscic w dalszej fazie juz w pelnym skladzie #Pogba ;)
» 6 stycznia 2018, 17:13 #145
ferdas: Ja miałem nadzieje że odpadną, ale właśnie wyrównali...
» 6 stycznia 2018, 17:14 #144
celny: No i pieknie, akurat 2 bramy iksde ;d
» 6 stycznia 2018, 17:15 #143
celny: ferdas, nie ma co liczyc na takie Burnley i innych. Sami musimy wygrac ten puchar!
» 6 stycznia 2018, 17:16 #142
KSPR2017: Stoke remisuje XDDD pojechane do dubaju
» 6 stycznia 2018, 17:11 #141
celny: O co chodzi z tym Dubajem?
» 6 stycznia 2018, 17:17 #140
karol100: Masz kilka newsow nizej. Wszystko opisane, ale zacytuje.

Czerwone Diabły wygrały swoje spotkanie z Derby County i uniknęły powtórzonego spotkania. Kolejny mecz, przeciwko Stoke, mają zaplanowany na 15 stycznia. Spotkanie zostanie jednak przesunięte na 13 stycznia, jeśli The Potters zremisują w FA Cup z Coventry City i będą musieli rozegrać powtórzony mecz.

– Kiedy lecimy? W poniedziałek, ale jeśli Stoke będzie miało remis, to nie jedziemy – dodaje Mourinho.
» 6 stycznia 2018, 17:28 #139
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.01.2018 17:01

w lidze hiszpanskiej gra pilkarz ktory wyglada jak mlody ronaldo z United. Guedes z Valenci. jesli PSG , z ktorego jest wypozyczony, sprzeda go za 35mln to bedzie deal wieku dla Valenci. bo juz dzis to pilkarz wart 100mln. te wszystkie Asensia, Ceballosy czy inne Dembela przy Guedesie to sa ogóry i to niedojrzale ogory.
» 6 stycznia 2018, 17:00 #138
DEPE: "te wszystkie Asensia, Ceballosy czy inne Dembela przy Guedesie to sa ogóry i to niedojrzale ogory" dodam dla jasnosci: przy tym jak prezentuje sie Guedes. chlopak jest najwiekszym objawieniem sezonuw Hiszpanii w praktycznie od poczatku sezonu w pojedynke potrafi rozerwac kazda obrone. jest jednym z nilicznych pilkarzy na swiecie ktory dominuje gre swojej druzyny, jak Messi czy Neymar.
» 6 stycznia 2018, 17:04 #137
rizx: Zamiast szukać objawień w lidze hiszpańskiej, poszukaj w słowniku ortograficznym, jak się pisze "sezonuw"
» 6 stycznia 2018, 17:10 #136
GandiGanda: Typowy missclick spacja mu nie weszla wiec to nie orto. Czytanie ze zrozumieniem sie klania.
A guedes spoko ale nie jestem przekonany czy to poziom na United
» 6 stycznia 2018, 17:14 #135
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.01.2018 17:16

napisalem sezonuw dlatego ze w skleilo mi sie w z sezonu. bystrzakiem to ty specjalnie nie jestes co nie?
» 6 stycznia 2018, 17:16 #134
stasiu669: Dobrze, że się nie przyczepił, że wcale nie jest podobny do Ronaldo... :D
» 6 stycznia 2018, 17:37 #133
EmilCioran: Guedesem już się interesowalismy. Prasa podawała że nawet złożyliśmy Benfice oferte podobną jak PSG ale Guedes wtedy wybrał Paryż.
» 6 stycznia 2018, 18:11 #132
rizx: Faktycznie, nie zauważyłem. Zwracam honor i przepraszam
» 6 stycznia 2018, 18:46 #131
maticr7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.01.2018 03:21

Widziałem na żywo tego ''Asensie'' i Guedesa w Gdyni,i tak szczerze to ten drugi przy tym pierwszym na prawdę bardzo blabo wypadł..
» 7 stycznia 2018, 03:21 #130
KSPR2017: Stoke przegrywa z Coventry xDDD jak zremisują to nici z Dubaju
» 6 stycznia 2018, 16:31 #129
zbyszek7: Stones xD
» 6 stycznia 2018, 16:26 #128
WiemWszystko: Jak to mówiło wielu na DP, Burnley ogórki, dlatego Guardiola wychodzi praktycznie pierwszym składem.
» 6 stycznia 2018, 16:04 #127
trezegram: I Bardzo pięknie Stones :)
» 6 stycznia 2018, 16:26 #126
NoLogo: Pierwsza połowa ładna, szukali gry kombinacyjnej,Herrera jednym z najlepszych, a druga z bramkami i tyle.
» 6 stycznia 2018, 15:09 #125
cropps: Diego Costa już czerwo wyłapał :D
» 6 stycznia 2018, 14:36 #124
maticr7: Ja mu się nie dziwie...
» 7 stycznia 2018, 03:14 #123
BajtiMU: Swoją drogą,to z Victora robi się niezły grajek.Wiadomo,ze w ofensywie nie zagrał super ale nie było tez na pewno tragedii.Dobrze czuje się mając piłkę przy nodze,wie co z nią zrobic oraz potrafi ładnie dograć,wyprowadzić piłkę.Może już mamy następcę Valencii? Hm...
» 6 stycznia 2018, 14:31 #122
KSPR2017: Następca Valencii może Fosu? Bo Lindelof to sie jednak bardziej nadaje na środek
» 6 stycznia 2018, 14:40 #121
UnitedFan1985: Lindelof następca Valenci?Serio?
» 6 stycznia 2018, 15:05 #120
BajtiMU: KSPR.Fosu to tez dobry pomysł,wiec moze byc Fosu - następcą,Lindelof - zastępcą :)
United.Nie chce mi się z Tobą dyskutować.
» 6 stycznia 2018, 15:11 #119
UnitedFan1985: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.01.2018 15:15

No jak się nie ma argumentów,to się fatycznie się nie chce:)
» 6 stycznia 2018, 15:13 #118
BajtiMU: Argumentów mam więcej niż ty IQ.Nie chce mi się dyskutować z osobą która odsyła Marcusa do u21,tyle.
» 6 stycznia 2018, 15:29 #117
limak0007: znalazlem w necie fajne zestawienie zawodnikow z najwieksza iloscia zmarnowanych setek:
1. Salah- 15
2. Morata- 14
3. Aguero- 12
4. Benteke- 11
5. Jesus- 11

NIe wiem dlaczego ludzie tak wieszaja psy na lukaku i wypominaja mu zmarnowane sytuacje
» 6 stycznia 2018, 13:21 #116
mateusz194: popatrz ile salah ma bramek strzelonych i asyst ;)
» 6 stycznia 2018, 13:36 #115
kckMU: Salah 17+5, Lukaku 10+4

Różnica jest, ale też nie ma co zapominać o tym, jakim stylem gra Liverpool a jakim my. Sezon życia Mo też swoje robi.
» 6 stycznia 2018, 13:50 #114