Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Huddersfield – Man Utd 2:1. Beniaminek wykorzystał błędy United

» 21 października 2017, 17:53 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United przegrał z Huddersfield 1:2 (0:2) w 9. kolejce Premier League. Czerwone Diabły doznały pierwszej porażki w aktualnym ligowym sezonie. Zespół Jose Mourinho zapłacił drogo za indywidualne błędy, które popełnił w starciu z beniaminkiem.
Huddersfield – Man Utd 2:1. Beniaminek wykorzystał błędy United
» Manchester United przegrał z Huddersfield Town 1:2
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Phil Jones
Chris Smalling
Ashley Young
Ander Herrera
Juan Mata
Jesse Lingard
Anthony Martial
Nemanja Matić
Romelu Lukaku
Henrich Mychitarian
Marcus Rashford
Victor Lindelof

Oddano 202 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Jose Mourinho dokonał czterech zmian w wyjściowej jedenastce Manchesteru United w porównaniu do starcia z Benfiką Lizbona. Do podstawowego składu powrócił m.in. Phil Jones, choć jak się później okazało nie na długo.

Manchester United od początku starał się narzucić swoje tempo gry na John Smith’s Stadium. Choć Czerwone Diabły utrzymywały się przy piłce, to nie stwarzały jednak groźnych sytuacji podbramkowych. Zaraz na początku meczu na bramkę Jonasa Lössla uderzył Romelu Lukaku, ale później bramkarz gospodarzy nie był zmuszany do wysiłku.

W 23. minucie plac gry z powodu kontuzji opuścił Phil Jones. Miejsce Anglika na środku defensywy zajął Victor Lindelof. Wejście Szweda miało duży wpływ na przebieg sobotniego spotkania.

W 28. minucie David de Gea skapitulować po raz trzeci w sezonie 2017/2018 w Premier League. Stratę na środku boiska zanotował Juan Mata. Gospodarze ruszyli z szybką kontrą, którą wyprowadził Aaron Mooy. Podał piłkę do rozpędzonego Toma Ince’a, którego strzał obronił De Gea. Hiszpan przy dobitce Mooya z bliskiej odległości był już jednak bez szans.

Pięć minut później gracze Manchesteru United zostali skarceni za kolejny indywidualny błąd. Bramkarz Huddersfield wykopał piłkę mocno z pola karnego, z futbolówką na swojej połowie minął się Lindelof. Z prezentu natychmiastowo skorzystał Laurent Depoitre, ograł De Geę i wpakował piłkę do pustej siatki.

Po objęciu dwubramkowego prowadzenia Huddersfield skoncentrowało się na grze w defensywie. Manchester United był przy piłce przez ponad 75% czasu gry, ale nie oddawał strzałów na bramkę The Terriers. W doliczonym czasie gry pierwszej części mocne uderzenie zza pola karnego, w sporym zamieszaniu, zanotował Nemanja Matić. Serb został zablokowany.

W przerwie Jose Mourinho wykorzystał dwie zmiany – miejsce Juana Maty i Anthony’ego Martiala zajęli Henrich Mychitarian i Marcus Rashford. Pierwszą akcję zakończoną strzałem po zmianie stron Czerwone Diabły przeprowadziły dopiero w 53. minucie. Niecelnie zza pola karnego uderzał Ashley Young.

Minuty mijały, a Manchester United nie potrafił zanotować celnego strzału na bramkę Huddersfield. Gospodarze znakomicie organizowali się w defensywie, a Czerwonym Diabłom ewidentnie brakowało pomysłu na rozmontowanie przeciwnika.

Lössl po raz pierwszy interweniować musiał w 75. minucie. Dobrą wrzutkę w pole karne posłał Young, futbolówkę głową trącił Herrera, ale golkiper Huddersfield instynktownie odbił piłkę lecącą w długi róg.

W 77. minucie Manchester United złapał kontakt. Na lewej stronie świetnie pokazał się Lukaku, który poszedł za piłką do samego końca. Belg dograł futbolówkę na piąty metr, gdzie głową do bramki wpakował ją Rashford.

W końcówce spotkania posiadanie piłki Manchesteru United wynosiło 86%. Huddersfield postanowiło się cofnąć jeszcze głębiej, aby bronić korzystnego wyniku. Czerwonym Diabłom brakowało pomysłu na zdobycie wyrównującej bramki. W doliczonym czasie gry bliski bramki na 2:2 był Chris Smalling, ale jego strzał zablokował gracz gospodarzy. W efekcie zespół Jose Mourinho doznał pierwszej porażki w sezonie 2017/2018 Premier League.

Huddersfield Town – Manchester United 2:1 (2:0)
Bramki: Aaron Mooy 28', Laurent Depoitre 34' - Marcus Rashford 77'

Huddersfield Town: Lössl - Löwe, Schindler, Zanka, Smith - Hogg, Williams - Ince (Malone 90'), Mooy, Kachunga (van La Parra 39') - Depoitre

Manchester United: De Gea - Valencia, Jones (Lindelof 23'), Smalling, Young - Herrera, Matić - Mata (Mychitarian 46'), Lingard, Martial (Rashford 46') - Lukaku


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Huddersfield Town vs Manchester United
Następny news »
Statystyki: Huddersfield Town - Manchester United 2:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (423)


SickRabbit: Jeszcze tylko brakuje kontuzji Maticia i skład się rozsypie. Bardzo brakuje Pogby i Fellainiego, nie wspomne już o dwóch stoperach i panu z kucykiem.
Listopad może być bardzo przykry dla drużyny i kibiców :(
» 23 października 2017, 16:55 #262
dlabigt23: Jak zagraja Bailly,Rojo lub Jones wroci jeszcze Fellaini bo raczej w Pogbe to jeszcze watpie to mozemy cos ugrac
» 23 października 2017, 17:08 #261
AFC07: Oficjalnie : Koeman zwolniony z Evertonu
» 23 października 2017, 14:58 #260
kckMU: On przez całe wakacje był myślami w Barcelonie znając życie i niepocieszenie trzyma go do teraz. To niemożliwe, żeby grać taki syf, gdy w lato - dodatkowo po niezłym poprzednim sezonie - ściągnęło się jeszcze tak grającego Keane'a z Burnley, Sigurdssona i Klaassena.
» 23 października 2017, 15:20 #259
dawidlp92: Potrzeba grajka na prawe skrzydło bo tam się nic nie dzieje
» 23 października 2017, 13:04 #258
Po6BOOM: Rashford na prawe, Tony na lewe. Proste.

Rashford gra na prawym w reprezentacji i gra najlepiej z całego teamu. A my nie nożemy chociaż raz spróbować tylko męczymy się z Matą.
» 23 października 2017, 16:57 #257
BajtiMU: Tez tego nie rozumiem,dlaczego nie możemy spróbować takiego wariantu.Szczegolnie właśnie jeśli Mata i Lingard grają poniżej oczekiwań.
» 23 października 2017, 21:40 #256
tomekwietniu: Mam pytanko ma ktoś fajną sprawdzoną stronkę z meczykami, gdzie można zapłacić np za miesiąc z góry i będzie jakoś hd? Coś jak kiedyś futbolhd
» 23 października 2017, 08:52 #255
tomekwietniu: Tak na szybko jaki koszt? ;)
» 23 października 2017, 10:49 #254
nexilus: Jak to wszystko się zmienia. Po pierwszych meczach, że Mou poukładał zespół i widać efekty itp. Teraz, że Poch by nas uzdrowił. Jak Herrera wygrał Nam mecz z Chelsea w zeszłym sezonie, to było że diabeł z krwi i kości, a teraz na sprzedaż.... ahhh Ci kibice zawsze dumni i wierni ;D Czytanie komentarzy czasami wygląda jak czytanie wypowiedzi naszych polityków. Zależy jak wieje tak się chorągiewka ustawia.
» 23 października 2017, 06:38 #253
Hoodys: I co z tego że Herrera nam wygrał mecz z Chelsea?
To było pół roku temu. Sezon się zaczął w sierpniu u od tego momentu nie zagrał żadnego dobrego meczu
» 23 października 2017, 07:03 #252
Kalina: Hoodys jakby ci to wytlumaczyc..... a chyba sie nie da. Co do jego gry w tym sezonie to czego sie spodziewales? Matic go zastapil, malo gral i trudno sie spodziewac zeby bez rytmu meczowego zaczal grac to co w zeszlym sezonie
» 23 października 2017, 08:36 #251
Carlitozz: Nie oszukyjmy sie Herrera to nie poziom United, byl najlepszym zawodnikiem zeszlego sezonu, bo cala druzyna grala kupe .
» 23 października 2017, 08:59 #250
BajtiMU: Zagraliśmy ten mecz od pierwszej minuty totalnie bez charakteru,bez zaangażowania,po prostu bez jaj.To co się dzieje w środku to jest to jakieś nieporozumienie.Matic sam meczu nie wygra a Herrera? No właśnie.. myślałem,ze kiedy kontuzje dostał Paul to Nasz środek będzie tragiczny ale ku zaskoczeniu szło Nam nawet dobrze w środku pola z Fellainim,nie graliśmy jakos pięknie ale skutecznie ale jak kontuzje niestety złapał rownież Fellaini to My po prostu nie mamy kim rozgrywać piłek a bez środka to sobie możemy.Sory,nie mozemy dosłownie nic,nie ma środka to automatycznie nie mamy juz tej Naszej siły ofensywnej.Co do bramek po indywidualnych błędach to.. no cóż,zdarzają sie i każdy je popełnia.Cała drużyna dała ciała bo My ten mecz powinnismy kontrolować od pierwszej do ostatniej minuty.Brakuje Nam jeszcze paru zawodników i jest to widoczne gołym okiem.Kupic sprawdzonego LO,PP a także kogoś kreatywnego który zagra za plecami Lukaku i bedzie potrafił pociągnąć Naszą grę w przodzie bo Miki to zagra jeden dobry mecz na pięć,to stanowczo za mało to co daje Nam teraz w ofensywie.Przegralismy dopiero jeden mecz w lidze,wiec nie ma tez co panikować.Sezon długi i każdy jeszcze pogubi punkty,martwi teraz fakt,ze przychodzą Nam ważne i bardzo trudne mecze a My mamy wciąż kontuzjowanych,nie mogący grać zawodników przez co najbliższe Nasze mecze bedą piekielnie trudne.
» 23 października 2017, 01:31 #249
BajtiMU: Wróci Bailly,Felek,Pogba to Nasza gra się diametralnie zmieni.
» 23 października 2017, 01:42 #248
FetraiNarrator: Uważam że Herrera to hamulec United,przeciętniak jakich wiele. Mou zrobi już z nim porządek.
» 22 października 2017, 23:57 #247
Klimaa: Za nami najgorszy mecz sezonu. Trzeba zrobić wszystko aby jak najszybciej powrócić do zwycięskiej formy. Kolejny ligowy mecz będzie niesamowicie ciężki także ważny tydzień przed chłopakami.
» 22 października 2017, 23:14 #246
Kilerek7: #mufc are pushing to complete a 30m deal for Carlos Soler (Valencia) before the summer transfer window opens [mail]
» 22 października 2017, 22:41 #245
Kilerek7: Tylko podaje newsy, nie mówię czy są prawdziwe czy nie.
» 23 października 2017, 00:24 #244
Vamp: Ciekawe ile dostaniemy za tydzień od Tottenhamu. Obyśmy jakiegoś rekordu nie pobili. 0:3 biorę w ciemno:D
» 22 października 2017, 22:18 #243
Domelo: Od Tottenhamu, a potem od Chelsea.
» 22 października 2017, 22:22 #242
Kobeman25: Wyjdź i nie wracaj jak masz tak mowic...Ty się nazywasz kibicem United ? Manchester zawsze był jest i będzie czerwony i nic tego nie zmieni żaden hejter...po jednym przegranym meczu już się podajesz jakby tak robił Manchester już by grali w Conference mogę się założyć że wygrają z Tottenhamem zresztą sam stawiam na ten mecz 1000 gbp także nie widzę innej opcji niż zwycięstwo kibicem trzeba być a nie bywać...
» 22 października 2017, 22:30 #241
Kobeman25: W sezonie 98/99 W finale na Camp Nou to pewnie w 90 minucie już byłbyś kibicem Bayernu a w Czerwone Diabły zawsze trzeba wierzyć zawsze graliśmy do końca przebilismy w tym Niemców i to wróci z czasem nie da się mieć wszystkiego od razu spójrz na inne kluby jak przegrywają i z kim Chelsea Tottenham Real Juve Bayern itd ...
» 22 października 2017, 22:33 #240
Hoodys: Zamiast wyzywać i poddawać w wątpliwość wiarę glorymufc zastanów się czy mourinho przyjedzie tam w celach wygranej czy zaparkowania autobusu ... I grania na remis
» 22 października 2017, 23:05 #239
Vamp: Kobeman25 - sry ale nie wiem jak to inaczej nazwać więc gratuluje głupoty, chyba ze jesteś tak bogaty ze nie masz co z kasą robić. Można być kibicem MU i liczyć po cichu na cud, ale jak często cuda się zdążają? Ja jestem po prostu realista i będę modlił się o najniższy wymiar kary dla tych biedaków... Nie wiem czy pamiętacie ale mamy na ten moment tylko 2 kreatywnych zawodników którzy nie mogą zagrać razem, i którzy i tak graja w kratkę.
» 22 października 2017, 23:33 #238
dawid27154: Kobenam z chęcią zobaczę ten kuponik na tysiąca fuli, czekam.
» 23 października 2017, 02:06 #237
Carlitozz: haha na pewno postawi 1k , juz to widze .
» 23 października 2017, 09:01 #236
Domelo: Mauricio Pochettino to jest prawdziwy nowoczesny trener, pogrom 4:1, a nie jak my i granie na 0:0 co nic nie daje.
» 22 października 2017, 21:53 #235
kckMU: Swoją drogą to możemy teraz kręcić bekę z Di Marii. Tak bardzo szczur chciał przepełzać do Paryża, a teraz grzeje ławę bo Neymar i Mbappe to naturalnie są i będą pierwsze wybory niezależnie kto jest i będzie trenerem.
» 22 października 2017, 20:46 #234
Sheep: Son to Koreańczyk.
» 22 października 2017, 22:16 #233
10wazzar10: A gramy u siebie, nie w Londynie
» 22 października 2017, 22:55 #232
manutdfan92: Nasza sytuacja nie jest za przyjemna, ale zawsze można się pokrzepić Liverpoolem. Klopp jest tak samo naiwny, jak w tej reklamie Opla - "O co im chodzi. Przecież wciąż jest jasno." A potem na konferencji - "O co wam chodzi. Przecież wciąż atakujemy i robię ofensywne zmiany" itp.
» 22 października 2017, 20:05 #231
ferdas: Wiem że jesteśmy teraz również w fatalnej formie i nie ma się z czego cieszyć, ale nie mogłem się powstrzymać żeby nie zamieścić tutaj perełki z LFC.PL :
"Ku pokrzepieniu... Lepiej przegrać raz trzema bramkami niż trzy razy jedną bramką. Mam wrażenie, że nasz trener dzisiaj coś zrozumiał. Tak przynajmniej wyglądała jego mina pod koniec meczu."
To samo jest u nich po każdym meczu, wczesniej pisali po meczu z city że lepiej przegrać raz pięcioma bramkami niż 5 razy po 1:0 :D beka
» 22 października 2017, 19:55 #230
ferdas: a z realem byłoby jeszcze trudniej bo gralibyśmy 11 vs. 12 (real + sędzia)
» 22 października 2017, 19:51 #229
mufc17: Patrząc na dzisiejszy mecz totków z loserpoolem doszedłem do wniosku że Lovren i Lindelof tworzyli by razem świetną linię obrony, mur nie do przejścia. A tak na serio to obaj powinni siedzieć w pace za udawanie piłkarzy.
» 22 października 2017, 19:42 #228
SweetDarkness: Mam nadzieję, że ta wczorajsza porażka będzie takim zimnym prysznicem jak zeszłoroczne 4:0 z Chelsea. Po nim była długa seria bez porażek, choć z kupą niepotrzebnych remisów, które teraz trza wyeliminować). As simple as that... :/
» 22 października 2017, 19:25 #227
Carlitozz: I sink you are nuts.
» 22 października 2017, 19:26 #226
Sideswipe: Yes, you go sink Carlitozz english trudna język
» 22 października 2017, 19:35 #225
Carlitozz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.10.2017 19:46

To Jose gdy mowi ,,think" .

A o mój angielski nie powinieneś się martwić bo jest spot on , pretty much fluent.
» 22 października 2017, 19:43 #224
Kalina: Szto ty gawarisz?
» 22 października 2017, 22:16 #223
ferdas: haha dzieki ze mi przypomniales jutro w robocie bede mial co czytac :D
» 22 października 2017, 19:14 #222
DjTED: Pierwszy raz jestem u nich na stronie i muszę stwierdzić, że jest bardziej przejrzysta niż nasza... I mogą na niej przeklinać a to jest +
» 22 października 2017, 19:24 #221
ferdas: dla mnie osobiście ich strona nie ma startu nawet do DP, jest odpychająca i nie chodzi mi tutaj o osobiste pobudki spowodowane sympatią ale ten design jakiś jest dla mnie toporny
» 22 października 2017, 19:27 #220
Hoodys: Ehh, co ja bym dał za takiego menedżera jak Pochettinho. Świetnie ułożona defensywa i kosmiczny atak. Żadnych długich lak, nie ma w kółko wrzutek z bocznego sektora
» 22 października 2017, 18:55 #219
sensi: No a Jakby Ferguson nie odszedł to wczoraj były by 3pk a nie 0.

Jakby... lol
» 22 października 2017, 19:00 #218
sensi: To że prezentujemy pasywny futbol nie jest niczym dziwnym, i każdy powinien sobie zdawać z tego sprawę, skoro Mourinho prowadzi nasz zespół to od początku było wiadome że bedzie ten zespół prowadzony pod kontry, bedzie defensywnie układał drużyne... I nie ma co oczekiwać że będzie inaczej.
» 22 października 2017, 19:08 #217
DjTED: Potchetino już miał Shawa i u niego gral świetnie
» 22 października 2017, 19:26 #216
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.10.2017 18:54

Herrera po wypowiedzi w udzielonym wywiadzie, jest już skreślony u Mourinho... nawet jakby błyszczał, to Mourinho takich rzeczy nie odpuszcza, a najlepszym przykładem jest Casillas
i to jak Mourinho go wygnał z realu, bo ten powiedział coś nie tak.

Niech mu agent szuka już nowego klubu, bo będzie w rezerwach grał tylko.
» 22 października 2017, 18:53 #215
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.10.2017 19:00

Herrera to juz mu podpadl na poczatku sezonu bo cos tam odwalil wiec dlatego juz go tak niewpuszczal na boisko . Teraz gra poprostu bo nie ma kim grac i tyle i jakos niepotrafi nadal przekonywac a gra juz 3 mecz z rzedu i gra wielka kaszane .... Dziwne ? nie sadze . W tym momencie masz racje i podzielam twoja opinie ze na bank juz mu podpadl i po sezonie sie z nim pozegnamy i przyjdzie juz nowy pomocnik nawet zima . Ale naszczescie juz wraca Fellaini i moze Pogba niebawem wroci jeszcze w tym miesiacu .
» 22 października 2017, 18:59 #214
dlabigt23: Ja bym sprobowal dac Blinda moze na SPD i by bylo o wiele lepiej ... i to moznaby sprobowac od meczu ze Swansea w pucharze Ligowym . A tak ogolnie co jest z CArrickiem ? wiadomo kiedy wroci ?
» 22 października 2017, 19:04 #213
sensi: Blind to z natury Defensywny pomocnik, tylkofilozof VanGaal zaczął nim kombinować i testować na różnych pozycjach i tak już zostało...

Ja tez jestem zdania że Blind na DM dawał by dużo więcej niż w lini obrony.
» 22 października 2017, 19:12 #212
dlabigt23: To wiem ze wlasnie tam grywal ale jednak widac Mourinho nie postawi go na tej pozycji a wydaje mi sie ze radzilby sobie napewno lepiej niz Herrera i czasem by mogl tam sobie pograc
» 22 października 2017, 19:14 #211
sensi: Przecież Blind w Ajaxie przez 90% swoich wszystkich meczy był Defensywnym pomocnikiem, w reprezentacji tak samo, wiec nie wiem o CH************** chodzi.
» 22 października 2017, 19:25 #210
jedrek28: Co prawda meczu nie widziałem, lecz moim zdaniem to naturalne, że kiedyś musiała przydarzyć się porażka. Nie można cały czas wygrywać, to niemożliwe. A że przegraliśmy z beniaminkiem? Taka jest Premiership, tu każdy może wygrać z każdym, nie ma chyba bardziej wyrównanej ligi. Słabszy dzień może się przydarzyć każdemu, to są tylko ludzie, a sezon jest długi.
» 22 października 2017, 18:49 #209
Devil88: Trzy mecze pod zad zagrali slabo, wedlug Ciebie to jest slabszy dzien?
» 22 października 2017, 18:53 #208
jedrek28: Ja się domyślałem, że po piorunującym początku musi przyjść obniżenie formy i tak się stało. Sezon jest długi, jeszcze wiele może się wydarzyć.
» 22 października 2017, 19:05 #207
ferdas: Kane kontuzja :/
» 22 października 2017, 18:47 #206
Kalina: jakas powazna?
» 22 października 2017, 18:51 #205
ferdas: nie wiem , raczej nie , zszedl o wlasnych silach wiec raczej nic groznego
» 22 października 2017, 18:52 #204
RedRevolta: Trzymał się za dwugłowy uda, coś podobnego jak u Pogby chyba, ale przeczuwam, że i tak zagra, pewnie nic poważnego.
» 22 października 2017, 18:54 #203
Devil88: Poprostu te druzyny z topu potrafia rozmontowac kiepska obrone loserpoolu w przeciwienstwie do nas.
» 22 października 2017, 18:45 #202
dlabigt23: zobaczcie jaki dym w ofensywie ma Tottenham a nawet Arsenal jak graja z przodu :) u nas niestety brakuje Prawego skrzydla i ofensywnego pomocnika ... Jak wroci Pogba bedzie okej ale przyda sie ktos jeszcze bo Mata i Miki totalnie bez formy a juz nie mowie o Herrerze czy Lingardzie bo tu nie ma czym straszyc jak narazie. O City to sie nawet nie wypowiadam bo narazie to u nich mjut malina
» 22 października 2017, 18:45 #201
HDMIMOD: Ciekawe czy znajda jelenia na Lindelofa ?
Bo , ze juz nie zagra to prawie pewne.
» 22 października 2017, 18:41 #200
ferdas: Stal Mielec przyjmie go z otwartymi ramionami
» 22 października 2017, 18:43 #199
ferdas: Niektórych interwencji Llorisa nawet sam De Gea by się nie powstydził
» 22 października 2017, 18:38 #198
RyannMistrz: Chociaż z drugiej strony to lloris może pomarzyć o tym żeby wskoczyć na poziom Dr Gei
» 22 października 2017, 18:57 #197
ferdas: Which ship has never docked in liverpool? Premiership
» 22 października 2017, 18:35 #196
Xchrisx7: Świetnie ogląda się mecze Tottenhamu. Pochettino zbudował coś niesamowitego
» 22 października 2017, 18:27 #195
chali2na: Tak poza tematem: Depay walnął 2 brameczki.









Będzie jak z Pogbą ?:>:P
» 22 października 2017, 18:26 #194
Devil88: Depay ma juz 3 brameczki
» 22 października 2017, 18:44 #193
Carlitozz: Triple deck :P
» 22 października 2017, 18:43 #192
janpal1: Co myślicie o Mahrezie? Może warto byłoby powalczyć o niego w zimę? Myślę, że właśnie potrzebny jest nam prawy skrzydłowy, a nie 10 jak Ozil. Według mnie cofniętym napastnikiem powinien być Griezmann.
» 22 października 2017, 18:21 #191
RyannMistrz: Mahrez dla nas za dobry. Podobno jeszcze na lotnisku czeka na samolot do Barcelony
» 22 października 2017, 18:30 #190
Carlitozz: Grając w piłkę tak się wygrywa :P
» 22 października 2017, 18:22 #189
ferdas: A Mourinho pewnie nawet na OT bedzie z lollerpoolem murował
» 22 października 2017, 18:19 #188
Carlitozz: Teraz to już wiadomo że na wymianę ciosów i w miarę otwartej gry nie zobaczymy w meczu ze Spurs . I sink nine strikers not gonna be enough .
» 22 października 2017, 18:18 #187
vanderToki: No dobra, obawiałem się, ale teraz to nawet Tottenham na Wembley nie jest chyba w stanie tego wypuścić.
» 22 października 2017, 18:16 #186
DolphZiggler: tak to się robi Kane jest niezawodny
» 22 października 2017, 18:15 #185
RyannMistrz: No nie jest zły, ale rudzkiego to już czasem nie da się słuchać. Pewnie wali konia pod stołem jak Tottenhamem ogląda a w Kane-ie to się chyba zakochał
» 22 października 2017, 18:34 #184
Carlitozz: Rudzki nie jest fanem spurs , a to że Kane robi robotę to inna sprawa .
» 22 października 2017, 18:40 #183
RyannMistrz: Fanem może i nie jest, ale już drugi sezon się nad nimi spuszcza.
» 22 października 2017, 18:59 #182
ferdas: Hahaha 4-1 jak tam walentos twoj liverpool? :D
» 22 października 2017, 18:15 #181
Carlitozz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.10.2017 17:43

walentos

Nikt się nie zachwyca , ale żeby nie było powodów do tego drużyna przeciwna musi stawiać ciężkie warunki (czyt. Wychodząc z akcjami, szybkimi , skladnymi) nie myśląc że może się uda strzelić raz przez 90min , co by nie mówić Spurs ms większy repertuar zagrań niż Liverpool . Zresztą zobaczysz za tydzień.

Ps a mówisz to jakby Liverpool nie tlamsil United w ostatnim meczu .
» 22 października 2017, 17:42 #180
Carlitozz: Oczywiście że dla nich ten mecz mogli traktować jak porażkę tym bardziej że stamsili United a nic nie strzelili, ale czy Cię to zadowala? Przyjechał Manchester United na Merseyside czy Newcastle United?
» 22 października 2017, 17:52 #179
ferdas: do mnie pijesz? ja po prostu sie cieszylem ze Spurs prowadzi bo nienawidze lfc, no i polemizowalbym ze Wembley to stadion Tottkow ...
» 22 października 2017, 17:44 #178
Kalina: Teraz nagle Ozil taki dobry bo sie otrzasnal w meczu z Evertonem? :D A wczesniej to na niego najezdzano. Teraz mowicie (niektorzy) ze jest taki dobry tylko dlatego ze nasi zawodnicy graja slabiej. Wtedy sra sie na wlasne gniazda a u sasiada nawet trawa jest lepsza
» 22 października 2017, 17:23 #177
Carlitozz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.10.2017 17:31

Według Ciebie Lindelof miałby kozakiem , więc nie bądź złośliwy.

Ps Kalina , Ozil może być leniem ale taki Herrera to może jedynie szczeka bo to taki ujadajacy piesek , dość przeciętny nie sądzę że to poziom United .
» 22 października 2017, 17:25 #176
Kalina: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.10.2017 17:31

Ludzie o czym wy mowicie? WIEM, WIDZE, ROZUMIEM ze niektorzy nasi gracze sie nie nadaja na miare skladu MU(akurat o Lindelofie nie mowie, koles dopiero zaczyna, to juz jest szczyt wyzywac sie na kims takim) tylko co mi to da ze bede pisal nic niewnoszace, ublizajace zawodnikom komentarze? Poznalem juz wasze zdanie na temat niektorych zawodnikow, znam je bardzo dobrze, rozumiem frustracje ale po co walkowac to samo?
» 22 października 2017, 17:30 #175
ferdas: you'll never wank alone :D
» 22 października 2017, 17:21 #174
RedRevolta: Brawo Tottenham! tak się bije średniaków ligowych w 12 minut, będzie ciężko z nimi za tydzień, ale mecz już teraz zapowiada się świetnie.
» 22 października 2017, 17:19 #173
ferdas: Haha euforia :) wiem że zrównają sie punktami z nami jak wygrają ale porażki liverpoolu to dla mnie jak zwycięstwa United taka sama radosc
» 22 października 2017, 17:13 #172
DolphZiggler: Tottenham pokazuje nam jak się wali na pyrke średniaków ligowych
» 22 października 2017, 17:13 #171
Carlitozz: Jose widząc to co się dzieje na wembley nie pozwoli im wyjść z połowy żeby nie narazić się na kompromitacje.
» 22 października 2017, 17:12 #170
ferdas: GOOOOL KANE :]
» 22 października 2017, 17:05 #169
Carlitozz: Kane I ekipa zje marna taktykę Jose .
» 22 października 2017, 17:06 #168
ferdas: zastanawiam sie czy tam nie bylo minimalnego spalonego? ale nawet jesli to nie mam nic przeciwko temu :)
» 22 października 2017, 17:08 #167
Carlitozz: Gomez zaspał nie było mowy o spalonym .
» 22 października 2017, 17:11 #166
Carlitozz: Mistrzostwo czego? :P
» 22 października 2017, 17:15 #165
ferdas: Jak mozna sie nie cieszyc ze Spurs jadą z liverpoolem ?
» 22 października 2017, 17:17 #164
Carlitozz: Niech sobie jadą ile wlezie , zobaczysz co będzie jak Jose wyjdzie na mecz z nimi .
» 22 października 2017, 17:22 #163
ferdas: no ja wiem ze bedzie ciezko
» 22 października 2017, 17:25 #162
Carlitozz: Mało powiedziane ferdasie , gra nie będzie otwarta jak w tym meczu co leci teraz , a będzie pewnie jednostronna z nadzieją na jeden cios .
» 22 października 2017, 17:29 #161
Domelo: Przegraliśmy jednak z jakimś Huddersfield 2:1.
» 22 października 2017, 16:35 #160
ferdas: Arsenal grał na Goodison , w obecnej dyspozycji nie zdobylibyśmy tam nawet bramki
» 22 października 2017, 16:41 #159
kckMU: Nie znam statystyk od początku PL, ale wydaje mi się, że Arsenal jest jedną z tych drużyn, które dominują Everton. Odkąd pamiętam to trzepią ich regularnie z nielicznymi wpadkami.

A tak duży wynik to już kumulacja beznadziejności Koemana i kota Sancheza.
» 22 października 2017, 17:04 #158
AFC07: Patrząc po twarzach właścicieli Evertonu to Koeman dzisiaj poleci ze stołka
» 22 października 2017, 16:29 #157
ferdas: tez mi sie wydaje ze poleci ze stołka
» 22 października 2017, 16:40 #156
ferdas: Cech jaki babol, ale i tak pojechali z nimi, Sanchez to przekot jak dla mnie
» 22 października 2017, 16:25 #155
Assault: Brakuje nam takiego topowego ŚO, Jones Bailly to dobra para ale nie mamy takiego Ramosa, Pique, Godina itp.
No i w środku pola też kulejemy kiedy nie ma Pogby i Feli widać to gołym okiem herrera jest dobry ale to nie Modric, trzeba czekać i oglądać dalej jak to będzie wyglądało
» 22 października 2017, 16:23 #154
ferdas: No to po Evertonie
» 22 października 2017, 15:57 #153
ferdas: Trzeba bylo kupic tego Laccazzetta :D
» 22 października 2017, 16:03 #152
dev13: Everton nie stawia zbyt ciezkich warunkow to i gra sie latwiej ;)
» 22 października 2017, 15:50 #151
ferdas: ogolnie jak widze dobry mecz zaluje ze dopiero od drugiej polowy ogladam
» 22 października 2017, 15:52 #150
ferdas: Ozil wlasnie gola zdobyl, my pewnie z Evertonem bedziemy murować
» 22 października 2017, 15:42 #149
dlabigt23: na wyjezdzie pewnie joo bo na tak ciezkim terenie 1 pkt jest na wage złota :D
» 22 października 2017, 15:44 #148
ferdas: mnie to irytuje , za SAFa nie bylo czegos takiego i to rywale czuli przed nami respekt a teraz Mourinho powoli robi z MU posmiewisko, wiem ze za wczesnie troche by oceniac to ale powoli tak sie dzieje, nadal mam mu za złe to co zrobil na anfield .. jesli osiagnie cos to bedzie trzeba posypac glowy popiolem ale jesli skonczy sie porazka to bedzie on drugim Moyesem i Van Gaalem
» 22 października 2017, 15:46 #147
dlabigt23: Ja ten mecz na Anfield jestem w stanie zrozumiec . Z Benfika bylo troszke lepiej i udalo nam sie strzelic tez odszczekalem ale jak juz w takim meczu jak ten wczoraj gramy znow tragicznie to juz powinnismy sie martwic bo troszke zlapalismy zadyszke . Ja naprawde zadowole sie w tym sezonie nawet tym 2-3 miejscem w lidze i dojsciem do 1/4 LM . W przyszlym sezonie juz musi byc lepiej i czekam na lepszych pilkarzy i wywaleniu tych ktorzy nam sa zbedni
» 22 października 2017, 15:49 #146
ferdas: ja troche nie akceptuje tego, lfc ma obrone dziurawą jak sito i nawet nie probowalismy tego wykorzystac i wyszlismy jak bysmy mieli grac z zespolem kilka klas lepszym, wygladalo to jak pojedynek Dawida z Goliatem, druga sprawa że specjalnie wzialem sobie wolne w pracy zeby ogladac cos takiego..
» 22 października 2017, 15:53 #145
Diabelred: ferdas,

Patrzac na nasze braki kadrowe, slaba forme grajkow z ofesnywy, to jak dla mnie to dobrze, ze nie poszlismy z nimi na wymiane ciosow, bo to by sie moglo skonczyc podobnym wynikiem co z Chelsea na SB. W trakcie meczu i po nim rowniez mialem zal do Mourinho, ze postawil autobus, jednak patrzac z perspektywy dwoch ostatnich spotkan i tego jak zalosnie wyglada nasza ofensywa to ten jeden punkt zdobyty na ciezkim terenie, mysle, ze trzeba uszanowac.
» 22 października 2017, 16:14 #144
dlabigt23: Ogladam tak Arsenal niby smiechy z nich sa ale tak naprawde w ofensywie to oni graja duzo lepiej od nas :)
» 22 października 2017, 15:15 #143
dlabigt23: tak tak tylko ogladales nasz mecz z Evertonem ? szkoda ze my tak niepotrafilismy wbiegac w ich pole karne ....
» 22 października 2017, 15:25 #142
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.10.2017 15:29

dokladnie u nas procz Lukaku i Rashforda to jest dramat . Martial gra strasznie w kratke nadal powinien chyba grzac lawe i nie dziwie sie Mourinho ze trzyma go na ławce i wpuszcza dopiero pozniej ... Mata to juz nie ten poziom co kiedys trzeba tutaj wprowadzic cos nowego . Wszyscy gadali ze Perisic nam niepotrzebny i w ogole a tak naprawde teraz taki ktos za Mate i Martiala nam by sie przydal i by troche rozbujal nasza ofensywna gre . A jesli chodzi o Ozila to faktycznie jak ma przejsc do nas za darmo albo za 10-15 mln to nic na tym niestracimy naprawde juz gorzej zagrac nie mozna od Lingarda czy Maty
» 22 października 2017, 15:28 #141
Gallacher: Zawsze byłem za tym by za takie wstydliwe wynik obcinać pensje i niech się nauczą.Można przegrać z City,Chelsea,ale bądźmy szczerzy,porażka z beniaminkiem to śmiech i nie wyjeżdżajcie mi tutaj z zespołami pokroju Real czy Barcelona że też ponoszą porażki bo my powinniśmy patrzeć na siebie.Każde wytłumaczenie jest dziecinne bo to pokazuję że gracze Wagnera mieli więcej ambicji niż nasi gracze.
» 22 października 2017, 15:02 #140
ferdas: obciecie pensji to nie jest jakas mega kara dla nich, oni i tak spia na pieniadzach
» 22 października 2017, 15:48 #139
Gallacher: @Tykariew
Jak przegrasz z City,zespołem który ma ogromnie silny zespół to żadnego wstydu nie będzie,a jak przegrywasz z ogórkami które awansowały z Championship to jest to wstyd.Jeśli Tb takie porażki pasują to gratuluję,bo przez takie mecze i straty punktów może wiele zaważyć na koniec sezonu.Kto tutaj piszę o Ronaldo :D ? nie musimy mieć CR,Neymara,Messiego ale jeśli takiemu Stoke czy innemu sadzili po 4 gole to nie mogli ograć beniaminka i chociaż zremisować :D ?
» 22 października 2017, 15:52 #138
ferdas: Gallacher, obydwie porażki są ciężkie do zaakceptowania i wiem co masz na myśli, ale ja osobiście równiez wole przegrać z Huddersfield niż City, jesli jestes kibicem Man Utd powinieneś wiedzieć dlaczego :)
» 22 października 2017, 15:58 #137
Gallacher: Wiem dlaczego każdy woli porażki z beniaminkiem niż rywalem zza miedzy bo chodzi o prestiż i jak to mówią"derby rzecz święta"
» 22 października 2017, 16:47 #136
Sideswipe: ładnie sieknął.
» 22 października 2017, 14:51 #135
kondzik: Roooooooooney ! wróć :)
» 22 października 2017, 14:43 #134
arczibald: Co ten Rooney :D ale bramka
» 22 października 2017, 14:42 #133
Domelo: Do wczoraj było pięknie, ale piękny sen szybko się skończył i czołówka nas dopadła, a City uciekło. Teraz ciężkie mecze z Tottenhamem i Chelsea i jeżeli z taką grą zdobędziemy w nich jakiekolwiek punkty to będzie wielki sukces.
» 22 października 2017, 14:23 #132
Hoodys: Czerwonydabel1 dobrze napisał o bonusach.
Martial kosztuje 50+10+10+10. Spełnił na razie tylko 1 warunek z 3, czyli 25 goli. Następny warunek jest chyba związany z meczami w reprze a ostatniego nie pamiętam
» 22 października 2017, 13:49 #131
man1717: Co jak co ale przyjechaliśmy nastawieni na wyniki 0;1 0;2 , przy takich brakach kadrowych i meczu LM.
Miało być na zero z tyłu i spokojne czekanie co zrobi rywal. Tylko oczywiście zawodniki o imieniu Phill musiał rozpieprzyć cały plan. Ten koleś nie ogarnia że prawie połowa składu wypadła? Odpierdala jakieś jasełki przed bramka i potem szklanka. Pisałem za ten mecz powinien oberwać najwięcej Jones. Jak Bailly wróci to widzę tylko go z Smallingiem a na LM Lindelof. A Jones niech zagra z 3/4 mecze w rezerwach...
Macie też takie wrażenie że Jones nie wyleci bo jeszcze to jest pupilek SAFa?? Mi się wydaje, że za sprawą Alexa jeszcze tutaj trzymany bo niby miał być taki zajebisty Angol i jeszcze obrońca a to się ciągnie już latami i ciężko pępowinę odciąć.
» 22 października 2017, 13:25 #130
ArktoS: Tytuły DDG w Manchesterze United:
- Mistrz Anglii 2013
- Puchar Anglii 2016
- Puchar Ligi Angielskiej 2017
- Liga Europy 2017
- 3 razy Superpuchar Anglii

Nie licząc indywidualnych osiągnięć De Gea może się jednak popisać jakimiś tytułami, a takie nieuzasadnione sprowadzania wszystkiego do najgorszego, upadlania i dodawania niepotwierdzonych rzeczy ma swoje podłoże w chorobach psychologicznych.

Pozdrawiam.
» 22 października 2017, 13:24 #129
ArktoS: Ty chyba musisz mieć jakieś kompleksy, albo wyobrażenie, że za kasę można mieć wszystko. Przyszedł jeden ze słabszych momentów sezonu i już wielka rozpacz się zaczyna. Trzeba cieszyć się z tego co jest i trzymać kciuki, że będzie lepiej, bo przecież nie mamy otwartego okna transferowego przez cały sezon, a w zimie ta liga praktycznie nie robi zakupów. Mamy bardzo silny zespół, który będzie liczył się w walce o najwyższe cele w tym sezonie. Poczekajmy po prostu na powrót podstawowych zawodników i wszystko wróci do normy.
» 22 października 2017, 14:07 #128
brylantowy: Witam kolegów i koleżanki, dawno mnie nie było ale postanowiłem coś od siebie dodać. Ten nasz wczorajszy występ, można śmiało zaliczyć do tych mniej udanych, ale trzeba tutaj wziąć pod uwagę kilka aspektów. Brak naszego silnika napędowego Turbo Czyli Pogby, po 2 wyeksploatowanie innych piłkarzy mocnym początkiem sezonu. Ten mecz pokazał dobitnie, ze nie można lekceważyć potencjalne słabszych od nas drużyn. Cieszy fakt, ze rywale tez się podkładali. Zobaczymy co Totki zrobią. Mam nadzieję, że wyciągnięte zostaną wnioski na przyszłość i niedługo zobaczymy taki MU jak na początku sezonu. Cieszy dobra postawa w LM Ale Liga to jednak też ważna rzecz. Wierzę w swój zespól i tak jak kibicuje im od ponad 20 lat tak będę to czynił nadal z dumą i honorem w sercu!
» 22 października 2017, 12:37 #127
dlabigt23: a co jest w ogole z Carrickiem ? nie ma go w kontuzjowanych na stronie ... ma jakas kontuzje ?
» 22 października 2017, 12:22 #126
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.10.2017 11:37

nowy na Devilpage ? :D tutejsza spolecznosc jest bardzo wymagajaca co do klubu :D
» 22 października 2017, 11:35 #125
ferdas: Mam nadzieje ze Spurs wygraja dzisiaj na poprawe humoru. Dobry mecz sie szykuje na Wembley
» 22 października 2017, 10:40 #124
dlabigt23: niech bedzie remis .
» 22 października 2017, 11:11 #123
ferdas: no w sumie to masz racje dla nas najlepiej to remis, bo w przypadku wygranej Tottków zrownaja sie z nami punktami. ale jeśli pokonają lfc to płakał nie będę
» 22 października 2017, 11:14 #122
dlabigt23: no to napewno jesli choodzi o zwyciestwo to wolalbym juz zeby Tottki wygraly
» 22 października 2017, 11:21 #121
arczibald: Ten mecz pokazał że nie jesteśmy gotowi mentalnie i psychicznie do walki o mistrza. Można również zauważyć jak duże braki mamy na kilku pozycjach i ile to wymaga jeszcze wzmocnień. Na porażkę złożyło się kilka rzeczy, od złego wyboru personalnego pierwszego składu, złej taktyki czy zmian w przerwie meczu po słaba dyspozycję piłkarzy czy zlekcewazenie rywali. Nie spodziewałem się sukcesu w tym sezonie bo jesteśmy za słabi mentalnie jak i kadrowo do walki o mistrza. W tym sezonie miejsce w top 3 będzie naprawdę dobrym rezultatem. Nam potrzeba wzmocnień, prawe skrzydło nie istnieje, lewa obrona również. Chcąc walczyć o mistrzostwo PL, nie wspominając już o LM, musimy przestać czekać i mieć nadzieję że Shaw wróci do formy, środkowy obrońca z prawdziwego zdarzenia tez by się przydał. Daleka droga przed nami aby znowu stać się wielkim klubem i zacząć poważnie myśleć o wygraniu PL i LM.
» 22 października 2017, 10:35 #120
qlop: No i proszę... Raz pajac lingard zagrał w pierwszym składzie i mamy oto taki piękny wynik po pięknej grze. Brawo Jose.
» 22 października 2017, 10:10 #119
Cavron: Teraz, gdy emocje już nieco opadły można podejść do meczu na chłodno:
Ewidentnie mamy spadek formy, świadczą o tym 3 ostatnie mecze, pozostaje mieć nadzieję, że Jose szybko coś wykombinuje żeby City nie odleciało nam jeszcze bardziej i przede wszystkim żebyśmy nie spadli w tabeli.
Bez Bailly'ego obrona nie wygląda pewnie, a Lindelof to na razie powinien być ostatni wybór Mou, ewentualnie niech ogrywa się w Carabao Cup. Miejmy jeszcze nadzieję na szybki powrót Rojo do dawnej dyspozycji, bo Jones, choć dobry, to niewiara mu przez kontuzje.
» 22 października 2017, 09:53 #118
manooch: A czy nasz obecny trener zbudował gdziekolwiek drużynę na lata? ;D
» 22 października 2017, 13:32 #117
jamaj05: Mecz zagrany z dedykacją dla największych płaczków i trolli na tej stronie

Jak dany piłkarz zagra dobry mecz, to siedzą w swoich dziuplach
Gdy drużyna przegra, to sobie mogą poużywać bijąc oczywiście rekordy komentarzy
A najbardziej rozwalają nowe porządki, jakie wprowadziliby w MU

A korzystając z okazji, że piszę komentarz chciałbym poruszyć dwie kwiestie

Pierwsza, to mam nadzieję, że Ozil do nas nie przejdzie. Po co brać typa, który jest kompletnie bez formy od dłuższego czasu? On chce do United chyba dlatego, że wie, ile płacimy tygodniówki
Po drugie co z tym Jonesem? Ile można trzymać taki szpital? Może i jest najlepszym ŚO w United, gdy jest zdrowy, ale wiekszość sezonu od lat spedza w gabinetach lekarskich. Chyba pora rozglądać się za kolejnym ŚO z wyższej półki, a z Philem się żegnać póki jeszcze coś tam gra w piłę i ktoś (jakiś desperat) go będzie chciał kupić
» 22 października 2017, 06:48 #116
jamaj05: 3. to była ironia. serio. jeśli nie użyłem twojego ulubionego xd to nie znaczy, że pisałem śmiertelnie poważnie. nie wiem ile masz lat, ale pasowałoby wyczuwać taką cyniczność
1. a czy ja pisałem, że szczena mi opadła, jak Jones doznał konttuzji? nie, po prostu uważam, że lato to ostatni dzwonek, żeby zrobić przewietrzenie w obronie, póki co trzeba trzymać kciuki za Rojo, żeby szybko wrócił do formy
2. także nie twierdze, ze nie potrzebujemy 10tki, ale dlaczego Ozil? dlaczego znowu chcemy zawodnika, który w obecnym klubie jest bez formy? jest wielu innych rozgrywających, którzy wznieśliby United na wyższy poziom, niż Niemiec, no tutaj to sie chyba ze mna zgodzisz? jeśli mamy wzmacniać sie na tej pozycji, to rozbijmy bank i nie bierzmy półśrodków
» 22 października 2017, 08:56 #115
jamaj05: 3. to była ironia. serio. jeśli nie użyłem twojego ulubionego xd to nie znaczy, że pisałem śmiertelnie poważnie. nie wiem ile masz lat, ale pasowałoby wyczuwać taką cyniczność
1. a czy ja pisałem, że szczena mi opadła, jak Jones doznał konttuzji? nie, po prostu uważam, że lato to ostatni dzwonek, żeby zrobić przewietrzenie w obronie, póki co trzeba trzymać kciuki za Rojo, żeby szybko wrócił do formy
2. także nie twierdze, ze nie potrzebujemy 10tki, ale dlaczego Ozil? dlaczego znowu chcemy zawodnika, który w obecnym klubie jest bez formy? jest wielu innych rozgrywających, którzy wznieśliby United na wyższy poziom, niż Niemiec, no tutaj to sie chyba ze mna zgodzisz? jeśli mamy wzmacniać sie na tej pozycji, to rozbijmy bank i nie bierzmy półśrodków
» 22 października 2017, 08:56 #114
DevoMartinez: Po pierwszych 30 min wiedzialem, ze nei bedzie dobrze. Gralismy mega wolno, a mecz mial sie wygrac sam na stojąco. Nie wiem jaka byla przyczyna, czy zmeczenie czy zlekcewazenie beniaminka.
» 22 października 2017, 04:43 #113
Wafelek100: Nie ma to jak obstawic kupon za 200 zł... pójść na wesele... wrócić sprawdzić wyniki i tylko United nie wchodzi...chyba nie ma gorszego uczucia... rozumiem np z Arsenalem lub nawet evertonem ale nie z jakimś hudersfield bez komentarza
» 22 października 2017, 03:55 #112
84cantona7: Kolego pierwsza zasada mówi , żeby nigdy nie stawiać na swoją drużynę.
» 22 października 2017, 08:41 #111
Wafelek100: Jak to się mówi patriotyzm to glupotyzm hehe xD wydawało mi sie mega pewne że wygrają a tu taka niespodzianka niestety xD
» 22 października 2017, 11:06 #110
karpiu87: Dla mnie osobiście Marco Silva to wybitny i nowoczesny trener. Szczerze mu kibicuje. Nie miałbym nic przeciwko gdyby za parę lat zastąpił obecnego portugalczyka.
» 22 października 2017, 02:07 #109
LukaPawlo: Najlepszy dzisiaj byl Mourinho zaraz po nim dwie zmiany ktore zrobil... zeby wygryac mecz ktory sie do przerwy przegrywa to trzeba wszystko na jedna karte postawic i wposcic ofensywnych graczy, a przedewszystkim dac juz spokoj grania niektorymi zawodnikami... powiniem wkoncu zagrac Rashem i Martialem na skrzydlach a nie ich wymieniac.... tylko pozostalo nak czekanie kiedy to Martial bedzie chcial odejsc, i obojetnie gdzie odejdzie bedzie gwiazda w zespole bo chlop ma takie warunki grania ofensywnego futbolu a u Mou sie tylko marnuje bo ten mu kaze grac bardziej defensywnie dzieki za uwage i pozdro
» 22 października 2017, 01:56 #108
karpiu87: W piatek WHU, w sobote MU. Dwa błędy naszych i tak to się kończy. Wstyd! Ale że Mata przy swojej technice takiego babola zrobił to jestem w szoku. A nasz szwedzki obrońca chyba przestraszył się piłki... Wzbudza niepewność.
» 22 października 2017, 00:09 #107
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.10.2017 00:22

Teraz nas czeka naprawde ciezki maraton i to juz nie ma zartow :D Ogolnie niewierze w 6 pkt w tych 2 meczach PL :)
» 22 października 2017, 00:21 #106
Domelo: Tak słabego zawodnika jak Lingard nie ma w całej lidze.
» 22 października 2017, 00:03 #105
sensi: A Martial do Realu przymierzany... :D na podstawowego rezerw .. hue hue
» 22 października 2017, 00:00 #104
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2017 23:57

Remis z Liverpoolem potrafilem zrozumiec ciezki teren , terminarz nie narzekam zbytnio na takie cos . Mecz z Benfika ? okej troche lepiej gralismy szkoda tylko ze z akcji nie strzelilismy bramki bo znowu jakos mi uderzalo do glowy ze cos jest nie tak z nasza gra w ofensywie . Mecz dzisiajszy ? tego juz nie moge przelknac bo gramy z ogorkami i takie mecze powinnismy wygrywac a my znow w ofensywie nic i jakas brudna pilke gramy . Prawda jest taka ze nie mamy ławki Herrera, Lingard , Lindelof , Mata to nie sa zawodnicyy ktorzy beda ciagnac nasza gre i taka jest niestety prawda ... Tutaj trzeba cos zmienic bo jak widac zawodnicy wiecznie sa kontuzjowani a nie mamy nawet solidnych graczy zeby ich zmienic .. Miki , Valencia oni graja strzasznie w kratke dlatego tak jest jak jest . Lukaku i Martial sami nic nie zrobia. Szkoda strzepi ryja zobaczymy co nasz trener zrobi w meczach z Totkami i Chelsea bo tutaj juz napewno 6 pkt nie zdobedziemy i to bylo wiadome wiec jestem ciekawy jak zareaguje na taka wpadke ... niewiem jak wy ale moze rowniez zauwazyliscie to ze my niepotrafimy lub niewiemy co zrobic w pilka jak jestem w okolicach albo w polu karnym rywala ... odbyjamy sie jak od sciany .
» 21 października 2017, 23:50 #103
manooch: No masz sporo racji. Nie gramy nic. Ja tam za Mou nigdy nie byłem. Jedyne za co mu dziękuje to sprowadzenie na prawdę kilku klasowych nazwisk jak Ibra, Lukaku czy Baily. Dalej jest już tylko źle...

Nie gramy w ogóle piłką. Napoli, Totki czy nawet Valencia potrafią grać ofensywnie. A My jak te ogórki kopanina w środku polu. Nic nie jest kreowane, szybsi ani sprytniejsi od rywali też nie jesteśmy. Wszystko dzięki takim nazwiskom jak wymieniłeś. Herrera czy Lingard to jakaś pomyłka, za wolni, przewidywalni i bez energii. Mata z ławki się akurat nada a Lindelof nie oceniam bo dopiero przyszedł.

Wychodzi na to, że NIE grają dobrzy gracze (w formie) tylko nazwiska, które liżą każdy wie co trenerowi. Lingard gra bo co,jest wychowankiem czy trzyma się z Pogbą ? No i głośno chwali trenera więc w pierwszeństwie jest taki Lingard a nie Martial, któremu "wiecznie" coś nie pasuje. Mourihno tworzy jakieś obozy wzajemnej adoracji wyrzucając z kręgu piłkarzy jak Shaw tłumacząc prasie, że przecież to Shaw nie umie słuchać się taktycznie. (pewnie chce grać ofensywnie ;D)

I zmienić to trzeba trenera, bo ten Pan to w PL nas nigdzie nie doprowadził. Każdy wyjazd to męczarnia i jakaś taktyka oddawania inicjatywy. Ten autobus niech sobie stawia w Dijon albo Piaście Gliwice. To jest Manchester United i on nie ma tylko wygrywać, on ma atakować i wywierać przez 90 minut na rywalu presję dając rywalowi do zrozumienia z kim gra. Jak nie będzie ładnej gry to nigdy nic nie osiągniemy, bo przyjdzie odważniejszy zespół i nas zje.

Liverpool, największy rywal, ale trenera im zazdroszczę. Nie obchodzi go klepanie na własnej połowie, tylko atak i ciśnięcie. Może i czasem przegrywa przez słabą defensywę ale sama gra potrafi porwać czego o United powiedzieć już nie możemy... W meczu z nami to tylko zabrakło skuteczności Liverpoolowi, nie wiem czy jedna dobra kontra z "taktyki" Mourihno wyszła.

Dzisiejszy mecz i wynik to już tylko potwierdzenie słabej gry United od kilku meczy. Gdyby tak ten nasz trener zrobił tak, że grał by 4-3-3, jak Real czy Barca. Z przodu Martial, Rash i Lukaku. Niżej Pogba Matic i Miki a od prawej Valencia, Baily Jones i Blind, ewentualnie Young, to może by coś było.

ALE TO JEST TAKI KASZTAN, ŻE TU WIELKI TRENERZYNA MA KONCEPCJE I WSTAWI LINGARDA Z MARTIALEM A MIKI NA ŁAWCE BO WEJDZIE FELLAINI ALBO INNY HERRERA, BO JEDEN TO JEGO FREND I NA SIŁĘ MUSZĘ WSZYSTKIM POKAZAĆ JAKI ON JEST DOBRY A JA MAM WSPANIAŁEGO NOSA DO PIŁKARZY I WY SIĘ NIE ZNACIE A JA BARDZO, A DRUGI TO KUMPEL POGDY I PAUL NIE MOŻE SIĘ OBRAZIĆ. DO TEGO JA ZABEZPIECZAM ŚRODEK POLA DLATEGO STAWIAM 3 DREWNA W ŚRODKU A PRZECIEŻ MAM RASHFORDA TO KOPCIE DO NIEGO, ON COŚ ZROBI. i bez kitu tak to widzę - . -
» 22 października 2017, 00:30 #102
robertbham: Marcial zszedł w przerwie zamiast spóścić younga i do tego został wieszak lingard ktoremu piłka się odbijała jak na stole bilardowym. Tragedia, gonimy wynik z 2-0 a ten robi zmiany na tych samych pozycjach, a gada na klopa a co on pokazał? Takich meczy nie można tak przegrywać. Przecież nawet 10 sytuacji sobie nie stworzyliśmy.
» 21 października 2017, 23:35 #101
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.10.2017 00:06

A Ty jestes normalny...? Gdzie grał Martial, a gdzie Young? Miał ściągać wahadłowecho na rzecz Martiala? przy wyniku 0:2? Ty ćpałeś grzyby czy Cie ojciec młotkiem bił do czternastego roku zycia?
» 22 października 2017, 00:05 #100
kckMU: Trzeba rozróżnić - teoretycznie słabszy - mecz, ale grany z charakterem i jasnym celem (vide Liverpool), od zwykłego cyrku i szajsu jak dzisiaj. Pierwszy mecz za kadencji Mourinho, w którym w każdej jednej zasranej akcji miałem ochotę go spytać: co my uskuteczniamy?

Pisałem o tym przed meczem. Remis z Liverpoolem czy kimkolwiek innym z czołówki ma ogromną wartość wtedy, gdy potwierdzisz go zwycięstwem w następnym meczu. Wtenczas mamy 100% wykonanej roboty, inaczej to zwykła żenada.

Na Stoke parodię odstawili Jones i Bailly, dzisiaj Mata i Lindelof. Daje nam to w rezultacie -5 punktów do lidera i to tylko z naszej winy. Kolejno: Jones krył powietrze, Bailly się wyrżnął przy kryciu, Mata stracił piłkę, a już Lindelof to bez komentarza.

Tej straty w tabeli nie odrobimy już tym, co Mourinho umie najlepiej. Niestety, ale piłkarze których mamy nie prezentują na ten moment takiej regularności w defensywie jak ci, których Jose miał w Chelsea. W związku z tym trzeba grać va bank i próbować wygrać z każdym i wszędzie, a od Tottenhamu zacząć.
» 21 października 2017, 23:17 #99
levy181: Nie ma co pierdzielić zdarzyła się porażka trudno szkoda że z takim w sumie nie za mocnym przeciwnikiem. Widać brak kogoś kto zdominuje środek i będzie kierował tą grę czyli Pogba. Miki jakoś bez formy teraz a sezon zaczął pięknie. Nie można wymagać od Martiala że sam pociągnie grę i szkoda że zdjął bo zamiast Martiala. Uważam i to od początku że brakuje tutaj kogoś na prawe skrzydło. Nie będę pisał o tym że trzeba wymieniać cały skład czy coś. Brakuje Erica brakuje Felli i Pogby.

Nie mam pojęcia czy Victor się odnajdzie czy bedzie to transfer typu Depay. Póki co bardzo ale bardzo źle to wygląda może jest dobrym graczem ale nie był to czas na ten transfer.

Jeśli jest realna szansa na transfer Grizu to kupować i jeśli Mesut jest do wzięcia to też brać.
» 21 października 2017, 23:14 #98
United12: Całe lato modliłem się żeby nie sprowadzili Perisicia , dzisiaj zaczynam żałować że nie ma u nas kogoś z jajami który w tak trudnym momencie złapie drużynę za pysk i powie Gramy dalej. Brakuje mi tu roli kapitana odkąd jest nieciekawie przez te 3 mecze ostatnie. ale nie chce się znęcać nad Antkiem bo mi on nie przeszkadza w roli kapitana. po prostu brakuje mi kogoś kto by się wyróżniał w tym aspekcie. widzimy że Ander coś próbuje pokrzyczeć,ale przy tej padace którą gra, też nie jest to dobrze odbierane. Mata nie daje argumentów od początku, Miki dno,Martial i Rash to właściwie ciężko coś napisać dlaczego tak się im układa. i o czym myślą. bo ich gra to tak wygląda jakby byli w ogóle nie obecni na stadionie. O obronę się nie martwię. wróci profesor Baily i kto by z nim nie grał na środku to będzie ok. Dziwi mnie tylko to ilu zawodników po dobrym starcie sezonu nagle złapało w tym samym momencie poważny dołek. wyglądamy jakbyśmy grali co dwa dni ważny mecz. wróci Pogba,Bailly i będzie ok. City też złapie dołek,choć patrząc na ich grę to naprawdę jest futbol totalny obecnie.
GGMU
» 21 października 2017, 23:05 #97
Kobeman25: Dlaczego tutaj jest tyle komentarzy po przegranym meczu a po wygranej 2 lub 3 razy mniej? Wy się nazywacie kibicami ? Jesteście dla mnie zwykłymi hejterami i dzieciakami robicie z tej strony dzieciarnie jeśli macie choć odrobinę honoru to opuśćcie ta stronę raz na zawsze...Mieszkałem w Manchesterze i chodziłem na mecze i od 19 lat jestem wiernym kibicem ale nie wzywam naszych zawodników za niepowodzenia.Ludzie przegraliśmy 1 z kilkunastu meczy każdy kiedyś przegrywa spójrzcie ile Real meczy już przegrał Bayern Juve itd wy myślicie że United będzie tylko wygrywać?? Zawsze są gorsze momenty i tym zawodnikom jest potrzebne wtedy wsparcie prawdziwych kibiców a nie hejt. Spójrzcie na masz piękny stadion od 4 lat nic nie osiągamy a on jest dalej zapelniony prawie po brzegi to jest miłość do klubu.Jakbym był tu moderatorem to większej połowie usunalbym konta bo to jest porażka.Za Fergiego nie przegraliśmy nigdy rozumiem? Jeden mecz od początku sezonu przegraliśmy a wy panikujecie proszę o spokój i mądre wypowiedzi bo każdy może mieć zły dzień smialismy się z Chelsea jak u siebie przegrali z Burnley więc skończcie pier...
» 21 października 2017, 21:29 #96
Kobeman25: Fakt Herrera od fellainiego jest lepszy technicznie i jest szybszy ale wie gdzie gra i chyba spoczął na laurach bo gra koszmarnie jego strzały nigdy nie były wybitne ale podania owszem a teraz od 2 lat niestety jego podania są do najbliższego kolegi z obrony lub pomocy jak dostaje piłkę od razu się jej pozbywa nie potrafię tego pojąć boi się czegoś? Kiedyś United grał ryzykowne i to się opłacało a teraz grają na alibi a Herrera musi się ogarnąć bo jest głównym twórcą tej gry niestety...
» 21 października 2017, 21:41 #95
tom93: Ludzie! To dopiero pierwsza porażka. Pierwsza. Przegraliśmy 1 na 9 meczy ligowych. Wstydliwa co prawda, bo z beniaminkiem, ale wiele klasowych zespołów w Europie również zaliczyło już podobne wtopy i to z o wiele słabszymi zespołami. Huddersfield zasłużenie dziś wygrało i to też jest piękne, bo włożyli w to kawał serca (z resztą widać, jak się cieszyli - jakby ligę wygrali). Trzeba to przyjąć na klatę i iść dalej. City też straci punkty i to szybciej niż myślicie. Nie ma klubu, który wygrywa wszystko bez choćby niewielkiej zadyszki. Szanse na majstra mamy dalej olbrzymie.
» 21 października 2017, 20:45 #94
PauloKuhan: lindelof nie trafił glowka przez wiatr kto zna się na pilce ten wie jak się zachowje pilka kopnieta przez bramkarza w wichure
» 21 października 2017, 20:45 #93
Pietryno: Nie oglądałem dzisiejszego spotkania (studia zaoczne), oglądałem ostatnie dwa. MOIM zdaniem przyczyna jest prosta, tak słabej postawy. Nie ma łącznika między defensywą, a ofensywą. Naturalnie takim jest Pogba, albo Felo. W ostatnich spotkaniach tego nie było.
» 21 października 2017, 20:46 #92
tomekwietniu: Gość ma minutę chwały, bo przegraliśmy pierwszy mecz po 12 kolejnych meczach... wielki prorok którego wiedza o footballu się sprawdza... daj se siana.
Owszem mamy pewne braki i jest grosza forma, która wynika z kontuzji... a akurat mało kto chwalił Matę czy Victora. Pierwszy gra bo nie mamy tam innej opcji, drugi jest póki co daleko za poziomem United, ale to wie każdy.
Powiem inaczej jak glorymufc z paroma rzeczoma mogę się z Tobą zgodzić, ale muszę przyznać, że ogólnie głupio prawisz.
» 21 października 2017, 20:56 #91
Kobeman25: Dla mnie jesteś głupi bo hejrujesz naszych zawodników którym kibicujemy.Pozatym nie zgadzam się z jedną rzeczą jeśli chodzi o Lukaku mówisz że powinien stworzyć coś z niczego ale to jest typowy snajper jak Van Nistelrooy i jemu trzeba dobrać piłkę a u nas odgrywają pilki rylko obroncom niestetu dlatego Lukaku nke otrzymuje podan Ruud otrzymywal ich mnóstwo taka różnica...
» 21 października 2017, 21:45 #90
Kobeman25: A Ty jesteś nauczycielem że mamy wyciągać wnioski Z Twoich lekcji? Ok jesteś wyvredny rozumiem ale powtarzam że naszych zawodników trzeba zawsze wspierać rozmawialem.na żywo z kilkoma i też kiedyś grałem w piłkę jako pomocnik także wiem że są lepsze i gorsze momenty przypomnij sobie finał na Camp Nou z Bayernem wszyscy wierzyli że strzela a oni strzelili 2 w doliczonym to jest wiara s nie żeby po.przegranym meczu się załamywać wyzywać itd . Nie mówię o Tobie teraz ale co do Lukaku nadal się nie zgadzam pozdro
» 21 października 2017, 21:57 #89
Gallacher: Mam rozumieć że jesteśmy kandydatem do walki o tytuł przegrywając z beniaminkiem ?!
» 21 października 2017, 20:06 #88
vanderToki: Ano, tak samo, jak w sezonie 2012/13 (Norwich przypominam), jak City w sezonie 2011/12 (Swansea) oraz 2013/14 (Cardiff). Remisy też bywają, od razu powiem, jak w wypadku Chelsea nie tak dawno temu czy United 2010/11 (po remisie z każdym z beniaminków, w tym jeden na Old Trafford).
» 21 października 2017, 20:38 #87
Kobeman25: Tak powinieneś to rozumieć ale Twoja wola spójrz z kim przegrała najlepsza drużyna świata Real i to nie raz w tym sezonie ... plis Bayern czy Juve także nasza porażka nie oznacza niczego to początek sezonu i pierwsza porażka od kilkunastu meczy...nie da się zawsze wygrywać kiedyś trzeba przegrać teraz będzie tylko lepiej pozdro
» 21 października 2017, 22:07 #86
Gallacher: Owszem nie da się,ale zaliczyć porażkę w lidze z zespołem który awansował do PL to jest to trochę wstyd nie uważacie ?
» 21 października 2017, 22:18 #85
wilek84: Po małej katastrofie jaką była postawa naszej pomocy w ofensywie przyszła większa czyli postawa naszych obrońców, pomocników w sumie też ale w defensywie. Wartościowej ławki, ławki z formą przynajmniej solidną w tej chwili nie mamy i takie są efekty. Patrząc na postawę poszczególnych zawodników i ich wkład w grę to kolejna kontuzja w zespole takiego na przykład Matića rozłoży naszą grę zupełnie. Duchami których nie widać meczów wygrywać nie będziemy. Plus za walkę i bramkę w drugiej połowie, aż się zdziwiłem że potrafili wstać z kolan.
» 21 października 2017, 20:05 #84
Pietryno: Nie oglądałem dzisiejszego spotkania (studia zaoczne), oglądałem ostatnie dwa. MOIM zdaniem przyczyna jest prosta, tak słabej postawy. Nie ma łącznika między defensywą, a ofensywą. Naturalnie takim jest Pogba, albo Felo. W ostatnich spotkaniach tego nie było.
» 21 października 2017, 20:02 #83
sensi: Martial jest bez sensu jak Depay... gośc jest słaby i tyle
Lingard-=-
Lindelof jest tu z przypadku
Young, mam nadzieje że to ostatni sezon tego gościa w czerwonych barwach
Mikhitaryan i powtarzalność, to dwa różne kontynenty
Mata gra tylko wtedy dobrze jak cały zespół gra dobrze.
Bez 3,4 konkretnych wzmocnień nie mamy czego szukać na topowym poziomie ;]
» 21 października 2017, 19:55 #82
soldier: Co ma brak wzmocnień do porażki z Huddersfield? Chyba nie uważasz że nie mamy wystarczająco dobrego składu na wygraną z takim zespołem?
» 21 października 2017, 20:32 #81
Ariell: Nie wystarczająco dobrego, ale "optymalnego" przez kontuzje pana P i pana F, których się nie dało przewidzieć - tylko przypomnę, że nikt tu w okno nie pomyślał na DP o rozgrywającym, wszyscy chcieli skrzydło i LO. Tymczasem ludzie wieszają psy na United, że nie ma rozegrania, a kto, u diabła, mógł to przewidzieć w sierpniu?
» 21 października 2017, 20:54 #80
nitiX: Mnie zastanawia dlaczego Mou nie sprowadził prawego pomocnika. Przecież widać ewidentny brak piłkarza na tej pozycji. Od odejścia Di Marii nie mamy tam nikogo tak naprawdę.
» 21 października 2017, 19:37 #79
man1717: Już to kiedyś pisałem dlatego że mamy Waldka na prawej stronie. Po co mam koleś który biega od krechy do krechy tylko by przeszkadzał Waldkowi....
» 21 października 2017, 19:49 #78
dev13: Zima i latem wietrzenie szatni przyjdą Griezman,Ozil,Fabinho,Dendocker,Milinkovic-Savic i bedzie klopot bogactawa :)
» 21 października 2017, 19:24 #77
man1717: Mata gorzej wyglądał niż Lingardinia
» 21 października 2017, 19:18 #76
OldTrafford1988: Bardzo widoczny brak lewego obrońcy i prawego pomocnika!!

O Lindelofie raczej nic nie napiszę bo każdy widzi jak gra, jaki prąd!
» 21 października 2017, 19:14 #75
dev13: Dobrze ze nie ogladalem calego meczu tylko ostatnie kilkanascie minut oszczedzilem sobie nerwow ;) Oj suszarka Sir.Alexa by sie bardzo przydała :D
» 21 października 2017, 19:14 #74
mikon70: Co do lindelofa. Jak można być w tym klubie któryś miesiąc i nadal być takim obsranym? Kiedy on zagra nareszcie spokojny mecz. Bo każdy jego mecz wyglada jakby go ktoś podpalił
» 21 października 2017, 19:08 #73
mikon70: Dlaczego ten człowiek pod tytułem lingard nadal gra w tym klubie? Każdy piłkarz ekstraklasy lepiej by zagral od niego. Mourinho jest pijany lub niespełna rozumu ze po ponad roku nie ogarnął, ze lingard jest słabeuszem. Chociaż ja już miernotę lingarda widziałem za lvg
» 21 października 2017, 19:04 #72
barnaba1987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2017 19:14

Jest kumplem Rasha
» 21 października 2017, 19:13 #71
N17: Chyba już oficjalnie mamy swojego Lovrena.
» 21 października 2017, 18:57 #70
ferdas: Lindelof, Mata i Lingard byli na liście Schindlera
» 21 października 2017, 18:57 #69
is200second: Ludzie juz tak pomijajac pewne kwestie ale nie zaczynajcie nowego zdania od kolejnego akapitu nie konczac watku. Naprawde zle sie to czyta.
» 21 października 2017, 18:57 #68
romario11: Bardzo słaby mecz aż w oczy kole brak prawdziwego playmakera. Miki się nie sprawdza.... Lindelof chyba pomylił ligi a Martial zapomniał jaki ma potencjał. Szkoda bo już City nam zaczyna dojeżdżać. Oni mają na każdą pozycję 2 graczy światowej klasy a my... musimy grać lingardinho.
» 21 października 2017, 18:48 #67
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2017 18:44

My w tylek z beniaminkiem, a tymczasem City po raz kolejny bez problemu 3-0 z Burney... Strasznie zazdrosze im tego De Bruyne(najlepszy pomocnik ligi jak dla mnie) i Sane. Mocno sie zdziwie jesli w tym sezonie nie wygraja majstra, patrzac na ich potencjal w ofensywie i obrone, ktora spisuje sie lepiej niz chyba kazdy mogl sie spodziewac.

Zle to zaczyna wygladac, bo to juz 3 z rzedu bardzo slaby mecz. Niestety, ale z tak chimerycznymi pomocnikami jak Mata, Miki, czy skrzydlowymi jak Rash, Martial, ktorzy graja 1 dobry mecz, by w nastepnych 3/4 grac totalny piach, to my ligi nie wygramy. Do tego Lukaku, ktory jesli nie dostanie dobrej pilki do wykonczenia to sam z niczego nie strzeli, bo to tylko dobry napastnik, a nie wybitny jak RVP w pierwszym sezonie u nas. Po przyjsciu Maticia Herrera wyglada na totalnie zagubionego, jakby przez to siedzenie na lawce zapomnial jak sie gra na poziomie... Lindelof jak na razie wyglada jakby niestety mial byc kolejnym Mangala, a nie Pepe, no ale moze jeszcze sie ogarnie. O tyle dobrze, ze jak na razie z topki jedynie City trzyma bardzo wysoki poziom, dzieki czemu chociaz to 2/3 miejsce jest jeszcze na ta chwile w miare bezpieczne.

Czekam na powrot Pogby, Ibry, Baillego i Rojo bo oni zdrowi, moga dac druzynie nowy impuls i przede wszystkim jakosc.
» 21 października 2017, 18:41 #66
jamaj05: To, że będziemy tracić punkty w tym sezonie było i jest pewne
To, że przegramy jakieś mecze w tym sezonie było i jest pewne
To, że nie wygramy LM w tym sezonie było i jest pewne

Taka jest piłka nożna, a już w szczególności liga angielska, że można wygrać z liderem tabeli a przegrać z beniaminkiem

Oby ta porażka to był kubeł zimnej wody, oby te 2 stracone bramki podziałały jak płachta na byka, oby to było odbicie się i marsz w górę

Jeden gorszy mecz nie czyni z tego zespołu bandy patałachów, tak samo jak jeden cudowny mecz nie uczyni z nas najlepszej drużyny na świecie

To jest właśnie proces, i tak gramy lepiej niż przez ostatnie 3 lata, widać poprawę, prawdziwi kibice będą trzymać dalej kciuki, sezonowcy odejdą i to jest duży plus

PS. Mam nadzieję, że Lindelof nie popełni już w życiu podobnego błędu z wybiciem piłki
» 21 października 2017, 18:39 #65
ferdas: Ja mam natomiast nadzieje ze Lindelof nie przywdzieje juz trykotu Man Utd, wiem ze to nierealne i zaraz zostane zjedzony ze hejtuje go za slabszy wystep ale to nie pierwszy raz i chyba kazdy zdazyl zauwazyc ze ten zawodnik to kompletna pomylka
» 21 października 2017, 18:40 #64
jamaj05: Z Lindelofem to jeszcze bym się wstrzymał i po 3 miesiącach nie skreślał (po roku takiej gry to ok)

Bardziej denerwuje mnie sytuacja z Jonesem. Niby obok Baillego najlepszy ŚO, ale co z tego skoro łapie non stop kontuzje. W perspektywie nawet na rezerwowego sie nie nadaje bo pewnie i tak bedzie kontuzjowany kiedy trzeba zagrać
Obyśmy dali sobie spokój z tym szpitalem w letnim okienku transferowym, bo na to się już nie da patrzeć

Rozumiem, Ibra, Rojo, Pogba, takie kontuzje mogą przydażyć sie każdemu, ale jaki jest sens trzymania w zespole tych piłkarzy, którzy od x lat najwiecej pauzują z powodu urazów??
» 21 października 2017, 18:51 #63
ArktoS: Weźcie się ogarnijcie ludzie, bo robicie z tej strony takie pośmiewisko takie, że nawet specjalnie komentarze kopiują na inne strony, żeby się z was pośmiać. Porażka jak porażka, 38 spotkań w sezonie a ostatnio grubo ponad 10 lat temu udało się wygrać ligę zespołowi który nie przegrał żadnego spotkania w sezonie. Przy obecnie grających zespołach i budżecie każdego z nich, taki wynik nie jest możliwy. Nie gramy ostatnio piłki z polotem, bo nie mamy zawodników w formie. Jak wiadomo, Pogba może kreować sytuacje grając w pomocy, a w przypadku jego braku następną osobą jest Miki. Jako, że Miki jest bez formy to ta pomoc wygląda jak wygląda. Na co wy liczycie, że Herrera, który został przesunięty w zeszłym sezonie na defensywnego pomocnika zacznie strzelać gole i wyczyniać cuda z piłka.. Trzeba czekać na piłkarzy i grać tym co jest, co zresztą zawsze powtarza Mourinho.
» 21 października 2017, 18:34 #62
ferdas: To jest Devilpage i zawsze tutaj tak bedzie i to jest piekne w tej stronie, ma swoj klimat, btw jakie komentarze mozesz podac przyklady bo mnie to ciekawi ?
» 21 października 2017, 18:38 #61
ArktoS: Oj takie typowe, chociażby na kanonierach można spotkać. Lubię czasem poprzeglądać strony naszych rywali, żeby wiedzieć co sądzą o nas kibice innych zespołów. Szczerze powiedziawszy tam można spotkać większy szacunek dla naszego klubu niż tutaj i nie mówię tego ironicznie. Po prostu nie mogę pojąć jak to jest, że po jednym spotkaniu i świetnym początku sezonu już wszystko niektórzy odwracają do góry nogami ;p
» 21 października 2017, 18:42 #60
ferdas: Akurat na kanonierzy.com kiedy nie wejde to widze hejt na wlasnych pilkarzy i trenera (swoja droga sluszny ale jednak), wiec ta strona nie bylaby dla mnie wiarygodnym miernikiem poziomu :D
» 21 października 2017, 18:44 #59
ArktoS: Nie mówię o ich stosunku do klubu, tylko do naszego.
» 21 października 2017, 18:45 #58
ferdas: No dobra, ale akurat na ich stronie można równiez znalezc duzo takich perełek
» 21 października 2017, 18:46 #57
ArktoS: No nie twierdzę, że nie..
» 21 października 2017, 18:48 #56
uzil25: Zdarza się. Tak czy tak notujemy bardzo dobry początek sezonu. Dawno takiego nie było. Musimy się poprawić rzecz jasna bo po tej przerwie reprezentacyjnej wygląda to wszystko źle czy też bardzo źle. Nie ma w tym przypadku. Kolejny słaby mecz, kolejne złe wybory Jose do wyjściowej jedenastki jak te Lingarda. Kolejny zły mecz Lindelofa i Mikiego (jest totalnie bez formy). Mecz do zapomnienia.

Za SAFa też bardzo często graliśmy źle i paskudnie w takich meczach ale wygrywaliśmy różnicą tej jednej bramki bo mimo, że nie szło zawodnicy cieli się by wygrać. Odrabiali straty i 3 pkt lądowały na naszym koncie. Musimy się nauczyć lepiej reagować na niekorzystne sytuacje na boisku, nie zawsze pierwsi będziemy wychodzić na prowadzenie i dobijać rywala albo dowozić pozytywny wynik do końca.

Trzeba też wygrywać w takich sytuacjach gdy rywal prowadzi. Spokojnie prowadzić grę by przygotować pięć 100% sytuacji a nie grać na przysłowiową pałe i laga w pole karne.

Początek sezonu przypomina mi ten ostatni mistrzowski sezon SAFa. Tam też w okolicach 9 kolejki przegraliśmy z Norwich. Wówczas jednak nie było tak wielkiej rywalizacji bo nie było tyle pieniędzy w Anglii. Naszym nieszczęściem, problemem w obecnych rozgrywkach może być jednak City i Guardiola. Sąsiedzi wydają się być tak dobrze naoliwioną maszyną, że nie dadzą się dogonić ale, u każdego pojawia się coś takiego jak kryzys czy to u Barsy czy Realu. Trzeba będzie jednak pilnować by zbyt daleko nam nie odskoczyli i gdy nadarzy się odpowiednia chwila wykorzystać ją.

Bądźmy optymistycznie nastawieni bo dawno nie było tak dobrze choć wciąż daleko do ideału. GGMU!
» 21 października 2017, 18:34 #55
ferdas: Lindelof idzie na rekord najnizszej oceny na DP chyba :D
» 21 października 2017, 18:34 #54
vanderToki: No tak, lepiej 30-40 razy napisać ten sam żałosny oklepany tekst, który ma być niby zabawny. :) Skoro niektórzy odpisują na kilka-kilkanaście linijek (vide LTMek czy Nertiz parę wypowiedzi niżej), to widać ktoś czyta i ma nawet ochotę się do tego odnieść. No ale skoro widzisz tylko to, co Tobie do tezy pasuje...
» 21 października 2017, 18:49 #53
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2017 18:34

Szkoda gadać o naszej grze, Huddersfield nas wyjaśniło, Jose musi coś zmienić, bo może z Pogbą i resztą ta taktyka przyniosłaby skutek ale w takim składzie to mission impossible. Bardzo mnie bawi jak wszyscy usprawiedliwiają żenującą grę Martiala na wszelaki sposób, jego zmiana na Rashforda była jedynym pozytywem ze strony Mou bo fakty są takie, że Rashford gola strzelił i kropka.
Aha, i idę się napić, nie chcem, ale muszem.
» 21 października 2017, 18:33 #52
TurbokreciQ: Po pierwszej połowi można było powiedzieć tak DDG ( nie miał wiele pracy ale i tak rzucił jedną dobrą interwencję), Antek i 9 statystów. Kontuzja Jones'a i od razu padła defensywa. Druga połowa to posiadanie piłki i 15 minut zrywu ! Pada bramka i końcówka, która wyszła nam tak jak powinna wyjść przynajmniej cała druga połowa. Sporo zmarnowanych sytuacji, sporo nerwowości ale to pierwsza porażka w tym sezonie - a może i jedyna :). Wiadome było, że nie będziemy ciągle wygrywać. Raz na jakiś czas wpadnie wtopa - za SAF'a też takie były ( Boxing Day i Newcastle chociażby).
» 21 października 2017, 18:27 #51
LTMek: 1. Jak Ty chcesz grać szybko z gośćmi w środku pola typu Matić+Mata? Wybór takiego środka w zasadzie przesądził, że to nie będzie szybki futbol. Strzelać nie było komu, jedyny gość który ma jaja iść w drybling i zrobić coś samemu zostaje zdjęty po pierwszej połowie.

2. Agree, pytanie tylko czemu ten gość jest tak fatalnie przygotowany pod kątem fizycznym? Typ przegrywał dziś każdy pojedynek fizyczny, a może jeden gracz z Huddersfield był jakimś większym byczkiem.

3. Martial fatalnie zaczął spotkanie, to fakt, ale nie zdejmuje się jedynego gościa, któremu u nas może "włączyć się Messi". Wyobrażasz sobie rajd z dryblingiem zakończony bramką w wykonaniu innego piłkarza? Prawda jest taka, że reszta składu może w zasadzie tylko i wyłącznie samemu rozstrzygnąć losy spotkania jak uda im się strzelić bramkę sytuacyjną. Tak to sorry, ale bez team playa nic się nie ugra, nie mamy po prostu takich zawodników.

4. Podobnie jak HM bez formy, problem taki że gość jej nie ma od początku sezonu. W obecnej dyspozycji kompletnie nieprzydatny drużynie. Można było go zmienić i wpuścić kogoś z bardziej ofensywnym usposobieniem, skoro przegrywamy 0-2...

5. Do sędziego bym większych pretensji nie miał, nie wypaczył wyniku spotkania i nie miał jakiś większych błędów prócz braku kartki za faul na Rashfordzie. Auty to kwestia liniowych, sorry.

6. Problem jest taki, że jest to typ z podobną charakterystyką jak Zlatan. Brakuje nam alternatywy, pragnę przypomnieć, że najlepsze "ataki" mieliśmy zawsze w zestawieniu dwóch kontrastujących ze sobą piłkarzy, dzięki czemu szybko mogliśmy zmienić taktykę.
» 21 października 2017, 18:39 #50
LTMek: 1. Były celne i na tym należy skończyć ocenę defensywnego pomocnika w kontekście jego możliwości produkcyjnych w ataku. Niestety Matić w tym meczu nie był barierą nie do przejścia, Huddersfield wiele razy wychodziło z naprawdę groźnymi atakami.

3. Rashford ma przebłyski, HM za to zawsze ma syndrom "1 gość za daleko" i szczerze mówiąc nie pamiętam kiedy ostatnio popisał się takową akcją... Chyba w zeszłym sezonie...

4. Można było młodego McTominaya wpuścić albo przejść na jakąś bardziej ofensywną formację. Nawet w ostatnich minutach jak graliśmy "na aferę" odległości między linią ataku a obroną były jakieś chore.

5. No ale z kontekstu wypowiedzi wynika, że piszesz akurat o głównym, który był odpowiedzialny za główne decyzje. Imho puszczał grę dobrze parę razy, nie przyzwalał też na aktorstwo.
» 21 października 2017, 19:34 #49
LTMek: 1. Gry naszych "stoperów" nie skomentuje. Z drugiej strony chyba nikt już nie spodziewa się np. po Smallingu, że gość wskoczy na właściwy poziom. Gość ma zero koordynacji ruchowej, porusza się jak kłoda.

3. Ostatnie niesamowite przebłyski Rashforda pamietam za czasów LvG. Martial stosunkowo niedawno orał obronę Realu czy rozgrywał bdb mecz pucharowy. Imho Francuz ma po prostu większy potencjał.

4. Od 82 min naprawdę nie było sensu już kalkulować, albo się idzie all in, albo się przegrywa bez walki, a nasza końcówka to zaledwie jedna wypracowana sobie okazja. Zaskakuje też stosunkowo niegroźne egzekwowanie rzutów rożnych -> mając tak wysokich gości jak Matić czy Lukaku powinniśmy stwarzać realne zagrożenie przy stałych fragmentach gry.
5. Mam na myśli tu bardziej np. sytuację z faulem na Valencii
» 21 października 2017, 21:51 #48
vanderToki: Remis na Anfield jak to remis na Anfield, rzecz jak najbardziej do przyjęcia. Ferguson też tam za często nie wygrywał i przeważnie jedną bramką. Dzisiaj dopiero przyszła prawdziwa wpadka, i to wielkiego kalibru. Niżej notowana drużyna sprawnie wykorzystała błędy, a United dali pokaz bezsiły. Widać przy tym, jak krótka jest ławka. Wystarczą kontuzje czy słabsza forma podstawowych graczy, a nie ma na kim się oprzeć. Lindelof dał nieco nadziei występami w Lidze Mistrzów, by w Premier League potwierdzić, że póki co jest bodaj największym niewypałem od przyjścia Mourinho. Oby Mychitarian potrafił grać lepiej, kiedy wróci Pogba. Herrera niestety utwierdza się w roli rezerwowego. Zmiany - strach przed ryzykiem, może trzeba było np. wpuścić Ormianina za Baska, albo Rashforda za Matę (chociaż na prawe skrzydło to może nie najlepszy pomysł); a może w ogóle zaszaleć, zakombinować i np. dać Blinda bądź Martiala za Matę czy Herrerę, a Younga wrzucić na skrzydło?

Z tym, że kiedyś przyjdzie porażka, trzeba się było liczyć. Że akurat z Huddersfield - niekoniecznie. Lider odjechał, inni mogą doskoczyć. Pozostaje jednak to drugie miejsce i nie ma jeszcze co biadolić, że będzie walka o puchary. Wstrzymałbym się też z komentarzami, że "City nas rozniesie" itp. (ileż to razy już mieli roznieść, nawet dziś było "pięć wsadzą na bank" i cóż, nie wsadzili). Teksty, że trzeba 5-6 transferów, też mnie trochę bawią, bo to nierealne (tak samo było przed tym oknem, ja tam twierdziłem, że zdziwię się, jeśli będą więcej niż cztery zakupy). Trzeba zadbać o to, by taka wtopa się w tym sezonie nie powtórzyła.
» 21 października 2017, 18:19 #47
LTMek: Mychitarian na chwilę obecną jest zupełnie bez formy i wpuszczanie go na boisko to po prostu stracona zmiana. Wystarczyło popatrzeć na niego w meczu z Benfiką. To samo Herrera, ostatnie spotkanie wyjaśniają czemu był dopiero 3-cim wyborem na swojej pozycji.
Zmiany jak dla mnie w ogóle niepoważne, naciskamy pod koniec 1-wszej połowy i nagle bum, wychodzimy z Marcusem i HM. O ile wpuszczenie Rashforda jak najbardziej można uznać za pożyteczną decyzję, o tyle nie mogę zrozumieć zdjęcia Martiala. Powinniśmy przejść na grę dwoma napastnikami i w ten sposób próbować odwrócić losy meczu a nie kontynuować taktykę, która była zupełnie nietrafiona...
Young jest za wolny z kolei by grać na skrzydle, do tego technicznie niewiele oferuje, z jego dzisiejszych wrzutek może ze 2 były na jakimś poziomie, reszta fatalna.
Trzeba przyznać, że nie mamy skrzydłowego z prawdziwego zdarzenia i takie są obecnie fakty.
» 21 października 2017, 18:28 #46
vanderToki: A Martial od Ciebie dziesiątki nie dostanie? Dziwne...
» 21 października 2017, 18:21 #45
FergusonHistory: Mourinho po meczu:nie miałem ławki,Lindelof po meczu:nie przejmuję się tym co piszą w gazetach,Mata na blogu:musimy się podnieść i iść dalej.Lindelof za długo oddycha prostym nosem,o młodym wilczku nie wspomnę.
» 21 października 2017, 18:15 #44
Kuntakinte: gdzie byliście jak wygrywaliśmy ??
» 21 października 2017, 18:26 #43
pawelisto2: O właśnie.
Niepotrzebnie Mourinho wybija piłkarzy z rytmu. Mecz z Southampton był już na styku, ale jako, że napieraliśmy do przodu to jakość zadecydowała o naszym zwycięstwie.
Potem Mourinho na następny mecz ustawia się strasznie defensywnie i wybija to piłkarzy z rytmu - takie jest moje zdanie.
Zrobiliśmy tyle transferów, mamy na tyle zgrany skład, że powinniśmy bez kompleksów podejść do zespołów jak Liverpool, czy Benfica.
Nie podoba mi się taki styl gry, ale osoby, które obrażają tutaj piłkarzy, trenera i sam klub mają naprawdę problem.
» 21 października 2017, 18:17 #42
DanyDET: brawo :) ktos normaly.
» 21 października 2017, 18:13 #41
Fenek: Motywująco na kogo? Moim zdaniem to nie brak ambicji czy motywacji a brak umiejętności i dość przeciętny, żeby nie napisać słaby skład. Wydaliśmy kupę kasy a mimo wszystko ciężko zebrać 11-15 zawodników, którzy coś wniosą na boisko. Wielu piłkarzy MU po prostu się do tego klubu nie nadaje.
» 21 października 2017, 18:14 #40
tidde: Bo za czasow Fergusia by bylo tak ... Przerwa w meczu " dzesi ... Daje ci 5 min bo przerwie albo gryziesz trawe i latasz jsk boening + przestaniesz sie dziwic ...albo przez nastepne 5 meczy nie zobaczysz nawet herbu united na koszulce..." i tyle by bylo... A nie ze potem ( nie mieismy kadry) kur zapial ile razy SAF nie mial kadry a z lawki wchodzili jak wyglodnialr psy , jakby im ktos turbo zamontowac, mentalnosc sie zmienila tej druzyny ...
» 21 października 2017, 18:21 #39
Fenek: Cóż co do Jonesa to nie wiem sam co lepsze. Trzymać go i obchodzić się jak z jajkiem czy lepiej od razu wymienić go na kogoś innego. Co do reszty zawodników, to ok jest kilku przy których warto się dwa razy zastanowić zanim ich się skreśli np. Mata czy Herrera. Ale czy np. taki Lingard czy Young jest istotny? Ashley jest potrzebny tylko dlatego żeby łatać beznadziejne skrzydła i dawać zmianę Darmianowi, Luckowi czy Blindowi, dla mnie jednak cała 4 gra na podobnym słabym poziomie. Co gorsza Antek też szału już nie robi.
» 21 października 2017, 18:27 #38
beaavis: Myślę, że problem jest również taki, iż jak w połowie wspomniał komentator na SkySports , że drużyna Murinho w PL nigdy nie wygrała meczu mając dwu bramkową stratę. To też o czymś świadczy.
» 21 października 2017, 18:59 #37
Fenek: Beznadziejni byli, fatalnie to mało powiedziane. Żeby się dać ograć takim ogórasom. Wstyd!
» 21 października 2017, 18:09 #36
DjTED: Lindelof pa pa. To już chyba 2 kolejne olbrzymie błędy... Nie mamy czasu czekać
» 21 października 2017, 18:07 #35
ferdas: Blackett i McNair byli lepsi od niego a za nich nie dalismy nawet funta
» 21 października 2017, 18:09 #34
DjTED: Blackett grał w miare ok , ja nie wiem dlaczego sie go pozbyliśmy. Teraz nie mamy LO
» 21 października 2017, 18:13 #33
Magicole: Tracimy bramki po głupich bledach juz mecz z Benfica powinien dac do myślenia ze gra nam sie nie uklada
Martial sep lingard to poziom okregowki miki bez formy smaling i lingard powinni podac sobie rece i razem opuscic w styczniu utd czy united nie stac na dobrych obrońców czy zawsze jak przy pilce będzie smoling czy lindelof będziemy sie martwic
» 21 października 2017, 18:07 #32
Luke88: Swoją drogą, drugi tydzień pod rząd moja drużyna psuje mi kupon, w sumie niedużo, bo razem 200zł ale na roksę by było xD
» 21 października 2017, 18:06 #31
Luke88: Z taką grą drużyny to i Dżesi nie pomoże
» 21 października 2017, 18:08 #30
lukiton0589: Lingard to Pele angielskiej piłki. Najpierw wyprowadza kontrę. Po prawej ma 2 kolegów i 1 rywala po lewej ma 1 kolegę i 4 rywali. Oczywiście podaje na lewo do rywali. A te przyjęcie kolanem na 10 metrów to już kwintesencja jego umiejętności
» 21 października 2017, 18:05 #29
Sancho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2017 18:07

Nie zapomnijmy o pięknym prostopadłym podaniu piłki środkiem do bramkarza przeciwników co rozpoczęło stratę naszej drugiej bramki
» 21 października 2017, 18:07 #28
lukiton0589: I pamiętajmy jak na czworaka i na kleczkach na początku
meczu nieudolnie zastawial piłkę. Takiego dobrego klauna to nie jeden cyrk nam zazdrości.
» 21 października 2017, 18:10 #27
lukiton0589: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2017 18:20

Uuu chłopie nie porównuj go z Andersonem bo Brazylijczyk miał dobre mecze. Lingarda to można porównać z tym chińczykiem Dongiem czy jak mu tam było. Lingard to w polskiej lidze byłby przecietniakiem
» 21 października 2017, 18:19 #26
Sancho: Ja go porównuje ze słynnym Alim Dia i nie jest to porównanie na wyrost, umiejętności te same
» 21 października 2017, 18:22 #25
tidde: Fakt troche z Andersonem polecialem , moja wina hmm moze taki Clev... Chociaz on tez mial dobre mecze no coz no dziezko go do kogos porownac ... Taki Rasiak z nikim go nie pomylisz ;P
» 21 października 2017, 18:25 #24
Davide: Przekażcie użytkownikom jassaj i kckMU, żeby nie czekali do 21 na retransmisję w C+, po co mają psuć sobie wieczór. Pisałem już chyba po meczu z Southampton, że z taką grą zaraz skończy się punktowanie.
» 21 października 2017, 18:03 #23
ferdas: Zaraz do nich zadzwonie :D
» 21 października 2017, 18:05 #22
BartkoGGMU: Było to do przewidzenia. 3 mecz z rzędu gramy piach. Najstraszniejsze jest to, że po wydaniu takiej ilości pieniędzy dalej gramy długą piłką większość czasu. Trzeba spojrzeć prawdzie w oczy. Taki Mkhitaryan, Mata czy Herrera to w każdym innym klubie top 4 zeszłego sezonu grzaliby ławę. To szok, że w klubie dalej są tacy zawodnicy jak Lingard. Na tym poziomie takie braki techniczne to zatrważające. Mata biega jak oldboy, chociaż bardzo go lubię, to on się już po prostu nie nadaje. Na dokładkę Lindelof. Mam nadzieje, ze po tym meczu nie wyjdzie już do konća roku w pierwszym składzie. Kompletne nieporozumienie.
» 21 października 2017, 18:03 #21
ferdas: Lindelof bez komentarza , nawet chyba Blackett był lepszy albo McNair. Mata kolejny fatalny występ , ciekawe czy napisze coś na blogu na temat swojej dyspozycji. Moze to subiektywne odczucie ale najwiecej zaangazowania widzialem u Rashforda, to pocieszajace ze mamy kogos takiego w ekipie i to wychowanka, ktory ma przed soba swietlana przyszlosc. Kiedys ta pierwsza porazka musiala nastapic , nie sadzilem ze bedzie to wlasnie dzisiaj w meczu z beniaminkiem
» 21 października 2017, 18:03 #20
ArktoS: Nie oglądałem meczu. Czy mógłby mi ktoś w dwóch zdaniach opisać grę Martiala ?
» 21 października 2017, 18:02 #19
BartkoGGMU: Kata. Strofa.
» 21 października 2017, 18:04 #18
uzio: zagrał tak jak zawsze w tym sezonie gdy wychodził w podstawowym składzie
» 21 października 2017, 18:10 #17
RobvanKlu5i: Nikt teraz się nie pośmieje, bo fajnie jest się śmiać z innych nie patrząc przy tym na naszą komiczną grę.
Zapowiedzią fatalnego okresu był już mecz z Liverpoolem
» 21 października 2017, 18:04 #16
vanderToki: Tak, widzieliśmy. Napiszesz to jeszcze pięćdziesiąt razy czy dwadzieścia wystarczy?
» 21 października 2017, 18:02 #15
Luke88: Jose van Moyes wypad z klubu xD

Swoją drogą redakcja powinna się cieszyć, ruch na stronie po porażkach zawsze jest wysoki :)
» 21 października 2017, 18:00 #14
Kilerek7: Akcja Lukaku z Rashem na gola, bardzo ładna, tylko co z tego, jak to wszystko, tak to lagi długie i to tyle. Smalling miał piłkę meczu ale to Smalling więc normalne, że nie trafił.
» 21 października 2017, 18:00 #13
Kuntakinte: KPINA WSTYD ŻENADA!!
» 21 października 2017, 17:59 #12
lukiton0589: W pełni zasłużona wygrana Huddersfield. Ciężko jest wygrywać taśmowo jak cały mecz na boisku spędza ktoś taki jak Lingard Lindelof Young. Ktoś pisał że Young gra bo jako jedyny umie dosrodkowac. Chyba w trybuny... Jednak kadra City robi swoje. Ogarneli obronę a z przodu mają kosmos a u nas biega taki Lingard. W City to by nawet na ławkę się nie załapał.
» 21 października 2017, 17:59 #11
Domelo: W City to nawet na trybuny by się nie załapał.
» 21 października 2017, 18:01 #10
Kilerek7: Lewy krytykował Bayern za politykę transferową, ale chłop powiedział prawdę, czasy sentymentów, tradycji i historii się skończyły. Każdy krytykował jaką kasę City i PSG wywalały na graczy, tylko, że teraz to się spłaca i chodzą jak maszyny. Gdyby taki Guardiola do nas zawitał, to pewne jest, że z miejsca Lingardy, Fellki, Maty, Lindelofy poleciały by z klubu.
» 21 października 2017, 18:02 #9
beadraid: Czy aby na pewno by polecieli? przypomnij sobie pierwszy sezon pod wodzą Guardioli, jaki rozegrał Stones - walił babole aż miło i co? drugi sezon gra mecze większość od deski do deski i jest nie do przejścia: to tak apropo Lindelofa
» 21 października 2017, 18:08 #8
Carlitozz: Zapytaj Kaliny , on mówił w wakacje że to będzie kot.
» 21 października 2017, 18:04 #7
SimplyRed: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2017 18:21

...dać za kota 35 baniek..to dużo jak by nie było ;)
» 21 października 2017, 18:20 #6
Leeviutki: jak oni maja wygrac jak oni nic nie umia
» 21 października 2017, 17:59 #5
Devil88: Szkoda pisac na temat tej beznadziejnej gry. Trzeci mecz zagrali taka lipe ze szok...
» 21 października 2017, 17:58 #4
RedMops: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2017 17:57

Oby to był wypadek przy pracy! Lindelof załatwił nam mecz, co nie oznacz, że gdyby tego nie zrobił to byśmy wygrali ...
» 21 października 2017, 17:56 #3
Domelo: Z taką grą to my możemy spaść nawet z ligi. Ja się pytam co robią w tym klubie takie tuzy jak Lingard i Lindelof?
» 21 października 2017, 17:56 #2
cropps: Pogba, Fella, Bailly wracajcie...
» 21 października 2017, 17:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.