Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Liverpool - Manchester United 0:0. Szachy w Bitwie o Anglię

» 14 października 2017, 15:22 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United zremisował w wyjazdowym starciu z Liverpoolem 0:0. Victor Lindelof zaliczył swój debiut w Premier League.
Liverpool - Manchester United 0:0. Szachy w Bitwie o Anglię
» Manchester United zremisował z Liverpoolem 0:0
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Phil Jones
Chris Smalling
Matteo Darmian
Ander Herrera
Nemanja Matić
Ashley Young
Henrich Mychitarian
Anthony Martial
Romelu Lukaku
Jesse Lingard
Marcus Rashford
Victor Lindelof

Oddano 93 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Pierwsza połowa meczu na Anfield pomiędzy Liverpoolem a Manchesterem United zdecydowanie należała do gospodarzy. Podopieczni Jurgena Kloppa przez większość czasu kontrolowali grę i stwarzali więcej zagrożeń pod bramką Davida De Gei.

W 10. minucie byliśmy świadkami mocnego strzału z dystansu Matipa po indywidualnym rajdzie gracza Liverpoolu. Uderzenie na szczęście United poleciało wysoko ponad bramką. Chwilę potem Wijnaldum strzelał z dużej odległości lewą nogą po zmyleniu jednego defensora united. De Gea złapał skutecznie piłkę tuż przy ziemi.

Po pół godziny gry, Matic był bliski zaskoczenia wszystkich pięknym wolejem sprzed pola karnego po złym wybiciu Lovrena. Serb chybił jednak o około pół metra. To mogła być przepiękna bramka pomocnika Manchesteru United.

Kilka minut później to Liverpool był bliski świętowania zdobytej bramki. Firminho zwiódł rywali przy linii bocznej i zagrał do Matipa. Ten uderzył z bliskiej odległości, ale De Gea instynktownie obronił strzał lewą stopą. Dobijać próbował jeszcze Salah, ale Egipcjanin strzelił tuż obok słupka bramki Hiszpana.

W końcówce pierwszej połowy Manchester United był bliski niespodziewanego wyjścia na prowadzenie. Po pięknej klepce Anthony'ego Martiala i Henricha Mychitariana, piłkę w polu karnym otrzymał Romelu Lukaku. Belg oddał mocny i celny strzał prawą nogą, ale Mignolet skutecznie sparował strzał rękami do boku i oddalił zagrożenie.

Po przerwie obraz gry nie zmienił się diametralnie. Liverpool nadal był dominującą stroną. W 56. minucie Emre Can znalazł się w doskonałej pozycji do oddania strzału sama na sam w polu karnym De Gei po wrzutce Gomeza, ale uderzenie reprezentanta Niemiec było bardzo niecelne.

Jose Mourinho dosyć wcześniej zdecydował się wprowadzić zmiany, aby nieco odświeżyć kadrę Czerwonych Diabłów. Na murawie pojawili się Jesse Lingard oraz Marcus Rashford. Anglicy zastąpili Mychitariana i Martiala.

W 84. minucie bardzo szybki rajd zaprezentował nam Emre Can. Pomocnik Liverpoolu przebiegł całą połowę boiska, po czym oddał strzał lewą nogą na długi słupek bramki De Gei. Hiszpan jednak spokojnie złapał turlającą się po ziemi piłkę.

W doliczonym czasie gry Jose Mourinho zdecydował się sprezentować ligowy debiut Victorowi Lindelofowi. Szwed zastąpił Anshleya Younga. Defensor wziął udział tylko w jednej akcji defensywnej Czerwonych Diabłów po rzucie rożnym. Po tej sytuacji, arbiter zakończył spotkanie na Anfield.

Liverpool 0:0 Manchester United


Liverpool FC: Mignolet - Gomez, Matip, Lovren, Moreno - Henderson, Wijnaldum, Can, Salah (Oxlade-Chamberlain 78'), Coutinho (Sturridge 78') - Firmino (Solanke 87')

Manchester United: De Gea - Valencia, Jones, Smalling, Darmian - Herrera, Matić - Young (Lindelof 90'), Mychitarian (Lingard 63'), Martial (Rashford 65') - Lukaku


TAGI


« Poprzedni news
Mourinho tłumaczy nieobecność Bailly'ego
Następny news »
Statystyki: Liverpool FC - Manchester United 0:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (300)


JacekB: Czy ty wierzysz w to co piszesz? Klawiatura mi opada jak czytam takie brednie. Co ty myślałeś, że zagramy afrykańską piłkę. Liverpool na papierze zjadał nas w środku pola. Całe szczęście , że Mane nie było. Myślałeś że pomocą bez pary Matic, Pogba zagramy wielki mecz. Ten wynik brałem w ciemno po przerwie na reprezentacje. Psychologicznie nie mogło być lepiej. Zero z tyłu, remis na zawsze piekielnie trudnym terenie i do tego remis z Herrerą, który na obecną chwilę jest cieniem samego siebie. Nasza siła w środku to Pogba i Matic. Wystarczy brak jednego i mechanizm Mou się wali. Nie mają godnych następców i jeszcze chory Podsiadło, który zaskakuje w tym sezonie nie jednego w tym oczywiście mnie. Całe szczęście, że mamy jak na razie najlepszą obronę w lidze a od obrony się przecież buduje wielkie zespoły. Przyjechaliśmy z obecną kadrą po remis i mamy remis. Mi to w zupełności wystarcza
» 16 października 2017, 20:34 #220
JacekB: Litości przeczytałem trzy komentarze i spadam stąd bo .... wieje
» 16 października 2017, 00:01 #219
PogromcaTroli: Zawsze możesz sie zalogować na stronie twojego klubu, LFC.pl
» 16 października 2017, 01:38 #218
PauloKuhan: tymczasem perreira strzela dla valenci
» 15 października 2017, 23:31 #217
PogromcaTroli: Ale że co?!Że ten gol da mu wyjściową 11 w United?
» 16 października 2017, 01:42 #216
Fugas: Chyba sobie jaja robisz. Remisy się nam przydadzą? W zeszłym sezonie nadrobiliśmy za dekadę. Dobry wynik? Może dla ciebie bo ja przed meczem liczyłem na 3 pkt. Nie płacze z tego powodu bo potknięcia się zdarzają, Ale pisanie że to dobry wynik to gruba przesada.
» 15 października 2017, 22:48 #215
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.10.2017 00:03

Przydarza, porazki zreszta tez, wynik jest ok.
Zreszta co zrobila Chelsea i Arsenal w tej kolejce.
» 16 października 2017, 00:01 #214
Wave: Nie da sie tylko wygrywac, nikomu sie to jeszcze nie udalo
» 16 października 2017, 00:04 #213
PogromcaTroli: Jęczydupy tego nie zrozumieją Wave
» 16 października 2017, 01:39 #212
Kalina: Dopiero drugi remis a juz steka jakby to byl 10-ty
» 16 października 2017, 08:07 #211
dlabigt23: ktos wie ile potrwa w ogole przerwa Bailly'ego ? miejmy nadzieje ze wroci na Benfice albo chociaz na mecz ligowy...
» 15 października 2017, 22:14 #210
Gallacher: Jeśli City zagra tak jak ze Stoke to my nawet cofnięci do defensywy dostaniemy gole bo nie da się przez 90 minut głęboko bronić bo zawsze jakiś błąd obrońca popełni.Prawdziwa weryfikacja naszej siły nadejdzie wkrótce z silnymi ekipami,ale jeśli z Liverpoolem nie potrafimy strzelić gola to nie wygląda to zbyt fajnie.
» 15 października 2017, 21:20 #209
Martwica: Ja pierd.... jeden mecz zremisowany na trudnym terenie a już MOU OUT!! :D Co za dziecinada :D
» 15 października 2017, 19:52 #208
ferdas: to jest wlasnie devilpage :D za to uwielbiam te strone, ten portal tetni zyciem zawsze sa jakies klotnie i nie ma nudy
» 15 października 2017, 20:28 #207
Fugas: Ale tłumaczenie, nie powinno być trudnych terenów dla Manchesteru United. Oczywiście potknięcia się trafiają i tak trzeba na to patrzeć, bo ja mam nadzieję że to wina gorszej dyspozycji kilku piłkarzy po przerwie reprezentacyjnej.
» 15 października 2017, 20:44 #206
w124amg: giant.gfycat.com/WastefulDecimalJuliabutterfly.webm

:D
» 15 października 2017, 19:47 #205
ferdas: O 20:45 Inter - AC Milan, we Włoszech i w Hiszpanii z resztą też hity są wieczorem, dlaczego to właśnie w angielskiej lidze są tak kretyńskie terminarze? I tak fatalny poziom sędziowania, a niby to najlepsza liga świata. Dla mnie to paranoja.
» 15 października 2017, 19:09 #204
Kilerek7: W wywiadzie dla Francuzów, Mourinho powiedział ponoć, że nie zostanie w MU na lata i kusi go PSG. W sumie nie dziwota jak tam Neymar, Mbappe, PSG stać wyrwać każdego a u nas Ed się męczył z takim Perisiciem.
» 15 października 2017, 18:32 #203
Gallacher: @GloryMufc
A skąd taka teza że nie będą chcieli ? Myślisz że jeśli mieliby mieć wybór między Emerym a wolnym MOurinho to nie kusiłoby ich zatrudnić Portugalczyka ? On już bym wiedział jak zrobić ofensywny autobus :D
» 15 października 2017, 18:50 #202
wider: zima raczej nie ale latem Mou powinien poszukać kogoś w miejsce mikiego. Niestety ale koleś często gra piach i znika na większą część spotkania.
Nie wiem dlaczego ale kto by u nas nie grał na ataku zawsze marnuje 100% sytuacje ...
Szkoda wczorajszego meczu Live nic nie grało, a i tak my się ciągle broniliśmy
» 15 października 2017, 17:37 #201
DjTED: MatiasXD: ale sevilla ma środek pola, a nam akurat na ten mecz wypadł Felle. też zremisowali a więc porównanie z doopy. Mecz meczowi nie równy , akurat w ten weszliśmy fatalnie. Nie ma co smęcić. Bedziemy smęcic po porażkach. Mamy dobrą drużynę i świetnego trenera i na razie świetną passe bez porażki. Po paru meczach widać, że raczej tylko Manchestery w tym roku w lidze
» 15 października 2017, 17:35 #200
Martwica: Chciał bym tylko przypomnieć że w tamtym sezonie city na początku sezonu też już miało mistrza w kieszeni, a jak się to skończyło? Pozdrawiam kibiców MU!!
» 15 października 2017, 19:56 #199
JasnaLiryka: @MatiasXD
Rozumiem że Twoja wypowiedź jest głównie wynikiem mega frustracji postawa ofensywa United. Trudno nie zgodzić się z pewnymi przykładami argumentami z Twojej strony jednakowo wydaje mi się, że przez część wypowiedzi przemawia zbyt wiele goryczy.
Styl Mourinho każdy zna. Jedni będą go skreślac na każdym kroku remisu i tym bardziej przegranej inni będą ufać w wybór zarządu i będzie dla nich ważny wynik ostateczny. Ja np.należę do tych drugich. Najważniejszy jest klub dla mnie i jego wyniki. Bo może krwa prowadzić ten klub i T. HAJTO ale jak będzie osiągnięty w ostatecznym rozrachunku wynik godny United będzie to dla mnie najważniejsze. Nie mówię, że skacze z radości po tym meczu bo byliśmy słabsi jednak to jest punkt i wolę punkt z autobusu niż 0 z pincet sytuacjami i przegrana. Bo jak dla mnie chłopaki pokazali że umieją sobie stwarzać sytuację a wykończenie też się poprawiło.
Jeżeli chodzi o sam Liverpool to wcale nie jest mocarny, wydaje mi się bardziej że Mourinho nie chciał przede wszystkim przegrać tych "derbow" i G. Go obchodziło jakim stylem. Co do porównania z Sevilla to trochę słabo bo to inne rozgrywki inne nastawienie i w ogóle wszystko inne także ie trafione porównanie dla mnie.
Aczkolwiek wypowiedz dojrzała i ma w sobie prawdę w paru aspektach.
Pozdrawiam.
» 15 października 2017, 20:54 #198
Alaan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.10.2017 21:39

Próbujesz obalić tezę, że Anfield nie jest trudnym terenem w Premier League, argumentując swoją wypowiedź jednym meczem z Sevillą w Lidze Mistrzów. W poprzednim sezonie Liverpool u siebie zremisował 1:1 z Chelsea, wygrał 2:0 z Tottenhamem, 1:0 z Manchesterem City, 3:1 z Arsenalem, bezbramkowo zremisował z Czerwonymi Diabłami i ponownie ograł 3:1 Everton. Na 18 punktów możliwych do zdobycia z drużynami TOP7 (miejsca premiujące grę w europejskich pucharach) zdobyli tych oczek aż czternaście, notując rekord 4-2-0 i bilans bramek 10-2, no na prawdę - przeciętne wyniki. The Reds, w "małej tabeli TOP6", zdobyli łącznie aż 20 punktów, zostawiając daleko za plecami zespoły z podium. Myślę, że pierwszą część Twojej wypowiedzi zakopałem w piach :)

Tak jak wspominałem już wcześniej - piłka nożna to nie konkurs piękności tylko sport, i nie liczy się styl tylko ilość punktów i rezultat końcowy. Dodatkowo North-West Derby, jak każde inne, rządzą się swoimi prawami, wyjątkowa atmosfera oraz pewnego rodzaju mistycyzm wpływa mobilizująco na zawodników lub odwrotnie, dlatego każdy wynik jest możliwy, nawet w przypadku, gdy jedna z drużyn spisuje się przeciętnie w danym roku. Jeżeli uważasz, że ciężko wywalczony punkt to cios dla kibiców, to chyba kibicujemy innemu zespołowi.

Zachwycanie się City, które standardowo złapie zadyszkę zimą i wypadnie poza grę o mistrzostwo? Przecież to bzdura... Jesteśmy zespołem, który od kilku sezonów oscyluje w granicy 4-7 miejsca, więc nawet wicemistrzostwo to będzie sukces! Za bardzo przyzwyczailiście się do regularnych sukcesów za czasów Fergusona, który nawet w mistrzowskich sezonach miał kosmiczne wpadki, przy których nasz wczorajszy remis na Anfield to mały ułamek.

Końcówki nie komentuję, bo Mourinho to taktyk z najwyższej półki, a we wczorajszym spotkaniu nie mieliśmy po prostu charakteru, którego nie da się wypracować na treningach. Mamy odpowiednich ludzi na odpowiednim miejscu, dobrych piłkarzy i atmosferę, ale nie od razu Rzym zbudowano, ledwo udało się awansować do Ligi Mistrzów a Ty chcesz gnieść najtrudniejszy zespół z TOP6 na ich stadionie, no błagam...
» 15 października 2017, 21:37 #197
man1717: Mnie Miki zawodzi strasznie.... Koleś powinien przed 16 metrem piły dawać a tu nic...
Jest szansa zima na Uzila, bo ludzi od destrukcji mamy. I Miki wtedy definitywnie tylko jako skrzydło. Nie widzę jak to inaczej rozwiązać.
» 15 października 2017, 14:56 #196
man1717: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.10.2017 15:23

------------------Lukaku------Zlatan
-----------------------Uzil/Miki
Rasford/Martial----Matic---Pogba---Valencia
----------Rojo-----Bailly------Jones/Smol
---------------------De gea
3-4-1-2
» 15 października 2017, 15:12 #195
kckMU: @Glorymufc

Skończysz marnie trollować?

"Może Ozil nie jest cudnowy,ale i tak znacznie lepszy niz Miki,który wczoraj wywiesił biały ręcznik"

Ozil wywiesza biały ręcznik nawet na Watford czy WBA, nie mówiąc o zwykłym bieganiu za piłką, co jest obowiązkiem każdego piłkarza oprócz Messiego i Ronaldo.
» 15 października 2017, 15:29 #194
Domelo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.10.2017 14:13

Nasz następny mecz w Premier League raczej nie poleci w TV :/
» 15 października 2017, 14:12 #193
kckMU: United na stadionie Huddersfield to ciekawszy mecz niż Burnley na Etihad. Stawiam, że będziemy w TV.
» 15 października 2017, 14:21 #192
Domelo: Miejmy nadzieję, że tak wybiorą, oby nie sugerowali się niebotyczną formą City.
» 15 października 2017, 17:48 #191
RuudVN: tak oglądałem sobie skrót meczu City i skład Fernandinho - De Bruye, Silva - Sane, Jesus, Sterling robi wrażenie, ostatnia bramka i w akcji widzę Yaya Toure, Gundogana i Bernardo Silvę, a jeszcze Aguero na L4
De Bruyne to chyba najbardziej kompletny zawodnik w lidze
my nie mamy nawet pół prawoskrzydłowego, jak Pogba doznał kontuzji, nikt nie posyła dobrych piłek za obronę rywala
musimy kogoś kupić na prawe skrzydło, nie ma innej opcji, sam Valencia nie pociągnie tego wózka
» 15 października 2017, 13:15 #190
Balo45: Racja. Mecze z Chelsea i Liverpoolem to żaden sprawdzian.
» 15 października 2017, 13:58 #189
Domelo: Na City nie ma mocnych w tym sezonie. Ich mecze to można się zastanawiać ile goli strzelą 4, 5 a może 7?
» 15 października 2017, 14:12 #188
ArktoS: City skończy jak odpadnie im De Bruyne. Tak się dzieje za każdym razem.
» 15 października 2017, 12:56 #187
Romek1981: Gdzie o tym pisałeś?
» 15 października 2017, 13:03 #186
ArktoS: Ehhhh.. oglądałem właśnie skrót meczu City ze Stoke. De Bruyne to prawdopodobnie na chwilę obecną najlepszy pomocnik na świecie. Mimo, że to nasz rywal to jego podania są na kosmicznym poziomie.
» 15 października 2017, 11:26 #185
ArktoS: Nie jest mój. Podoba mi się jego gra i podania. To wszystko ;)
» 15 października 2017, 12:50 #184
Balo45: Co wy ludzie gadacie. Dlaczego nie potraficie docenić klasy piłkarza rywala? De Bruyne w pojedynke dał dwa sezony temu awans do półfinału LM w dwumeczu z PSG. Z Liverpoolem zagrał kapitalne zawody. Poprzednie spotkanie z Chelsea strzelił niesamowitą bramkę dającą 3 punkty. Trochę obiektywizmu, bo to zapatrzenie we własny klub lasuje mózgi. Sport ma jednoczyć, a nie zmuszać do psioczenia na innych. A i bym zapomniał - w zeszłym sezonie to właśnie De Bruyne strzelił gola na Old Trafford i to po jego strzale dobijał piłkę Iheanacho do pustej bramki jak piłka odbiła się od słupka. Pozdrawiam.
» 15 października 2017, 13:08 #183
Balo45: Nigdzie go tak nie nazwałem, ale umniejszanie jego umiejętności to kpina.
» 15 października 2017, 13:15 #182
DEPE: De Bruyne to tego smiesznego Modricia zjada na sniadanie bez popijania mlekiem. Tak samo Isco. Te modricie i isca sa dobre ale tylko wtedy gdy maja swoich sedziow w hiszpanii.
» 15 października 2017, 13:22 #181
ferdas: a ja zgadzam sie z DEPE
» 15 października 2017, 19:55 #180
Mariusz199012: Ludzie opanujcie sie .to ze zagralismy słabo wczoraj to nie znaczy ze nie mamy szans o walke o tytuł . sezon jest długi i to był mecz po Reprezentacjach wiec wiadomo jak to jest piłkarze wracali poobijani .szkoda czytac takie hejty tutaj po jednym słabym meczu odrazu krytyka .spokojnie w nastepnym meczu wrocimy na własciwe tory jak z początku sezonu
» 15 października 2017, 10:55 #179
dzilu96: Piłkarze z reprezentacji wracają bardziej poobijani niż gdyby grali w tym czasie mecze ligowe i pucharowe? Nie sądzę. Oglądaliśmy realizację założeń taktycznych trenera, tak według mnie.
» 15 października 2017, 12:31 #178
Ciechanek: A dlaczego po meczach reprezentacji City może wygrać 7-2?
» 15 października 2017, 12:49 #177
Ciechanek: Chciałbym więc zobaczyć żeby Nasze United wygrało w ciągu najbliższego roku czy dwóch też 7-2 z KIMKOLWIEK KIEDYKOLWIEK... nawet z 3cio ligowcem już nigdy tyle nie wygramy
» 15 października 2017, 20:25 #176
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.10.2017 10:19

Chelsea z potężnym Palace przegrywa, podobnie Arsenal z Watfordem, brak Pogby, Felka, Rojo, Ibry, Bailly'ego, Carricka - z czego 3 z nich to kluczowi zawodnicy + w tym meczu Fellaini a nawet Carrick na uspokojnie by się bardzo przydali, bez fromy Herrera i Mychitarian, trudny teren z bardzo dobrą ofensywą, a tak naprawdę mieli może 2 groźne okazje. Trzeba przyjąć ten punkt bo w obecnej sytuacji mogło być gorzej, zamurować też trzeba umieć.
» 15 października 2017, 10:17 #175
Sideswipe: czyli nie masz pojęcia
» 15 października 2017, 11:45 #174
Sideswipe: No jeśli sądzisz, że prawie dwumetrowy chłop (w dobrej formie ostatnio z resztą) nic by więcej nie zrobił, gdzie naszym jedynym sposobem na wyjście z własnej połowy była laga De Gei na Lukaku to nie wiem co mam Ci więcej powiedzieć. A radziłbym myśleć przy tym co się czyta bo o uspokojeniu odnosiłem się do Carricka a nie do Fellainiego.
» 15 października 2017, 13:17 #173
JasnaLiryka: Ten mecz pokazał Nam po raz kolejny jak wiele chorągiewek jest na stronie DP. Jeżeli skreślasz swoją drużynę po jednym spotkaniu bo chciałbyś żeby non stop tylko wygrywała i nie doceniasz punktu na trudnym terenie to jestes dla mnie właśnie taką chorągiewka na wietrze. Za tydzień United wygra i połowa obróci się z komentarzami, że idziemy po finał ligi mistrzów..... Ręce opadają. Żeby to było w połowie sezonu to może byś miał rację ale po 8 kolejkach stwierdzić że top 4 nie dla Nas.... No to musiałeś mocno oberwac w głowę
» 15 października 2017, 08:51 #172
mycka86: Nie żartuj, patrząc na siłę przeciwników powinniśmy bić się o mistrza z City i miejsce poza top2 będzie porażką. Chelsea i Live nie są tak mocni jak przed rokiem, Arsenal jest równie słaby (z Wengerem na ławce nie wrócą do top4), a Tottenham stracił atut własnego boiska. Wystarczy, że nie będziemy rozdawać masowo punktów jak w poprzednich sezonach.
» 15 października 2017, 09:12 #171
Extratime: Mamy się cieszyć z jednego punktu z liverpoolem? Idąc tą drogą będziemy cieszyć się z nieznacznej porażki z city tottenhamem i chelsea...
» 15 października 2017, 04:50 #170
Kalina: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.10.2017 08:14

Ciezkie umysly niektorzy maja. Wystarczy docenic, rozbijac reale barcelony po 5:0 to sobie mozesz w grze video

Jesli pisales do uzytkownika DjTED to bylo dac "odpowiedz", nie wiadomo o co chodzi przez to
» 15 października 2017, 08:11 #169
mycka86: Tak mamy się cieszyć, bo na koniec sezonu jak spojrzysz w terminarz, to uznasz że to był bardzo dobry wynik.

Porażki z City czy Tottenhamem należałoby się cieszyć tak samo jak z porażki z Live, czyli wcale. Bo byłby to zły wynik.
» 15 października 2017, 09:18 #168
pszemuh: Nie cieszysz się z punktu? Bo ja bardzo.
Patrząc na grę nie zasłużyliśmy na nic.

Nie cieszył bym się wtedy gdybyśmy to my ich cały czas cisnęli a było całkiem odwrotnie.
» 15 października 2017, 12:29 #167
DjTED: Po co Wy to wszystko piszecie? Zamiast się cieszyć z zdobytego punktu na gorącym terenie to piszecie jakieś brednie. Zyskaliśmy punkt nad Arsenalem i Chelsea. Trzeba się cieszyć... Jeszcze nie raz przegramy w tym sezonie. City zresztą też ....
» 15 października 2017, 02:07 #166
Martwica: Po reprezentacjach drugi raz nam bardzo słabo wychodzi gra (ze Stoke też to nie był ten MU) ten punkt jest bardzo ważny, a do końca sezonu długa droga ważne że nie przegraliśmy tej "Bitwy o Anglię" wtedy morale w drużynie zapikowały by w dół a szczerze mówiąc nie mamy lidera w drużynie żeby pobudzić zespół wiec cieszmy się z tego co jest i odbudujmy się na Benfice! GGMU
» 15 października 2017, 01:35 #165
pszemuh: Zamiast się cieszyć z jednego punktu bo nie powinniśmy mieć żadnego to jeszcze jakieś żale hejterzy wylewają.
Żenada.
» 15 października 2017, 00:09 #164
Nubeq: Łomot?
» 15 października 2017, 07:34 #163
Sideswipe: O, i wrócił. Oni zawsze wracają. Przy zwycięstwach niestety nie są już tacy rozgadani.
» 15 października 2017, 09:43 #162
piter100000: Tak na chłodno. Gniot jak jasna cholera. Ci co śmieją się z meczów Barcelona-Real niech posypią głowę popiołem. Szkoda straty 2pkt bo te miernoty były do ogrania. Jose zrobił to samo co rok temu. Byle nie przegrać. Wielka szkoda, bo jakością zjadamy Liverpool. Jednak pewne nawyki nigdy się nie zmienią. Kolejny mecz wygramy i nie ma innej opcji
» 14 października 2017, 23:02 #161
Niko99: Też bym chciał żeby Manchester wygrała ale mamy remis i nie ma co narzekać . Sezon jest bardzo długi i jeszcze dużo punktów do zdobyć , żeby nas omijały te koszmarne kontuzje to będzie dobrze . Zlatan wróci i będzie miał duży wpływ na pozytywną atmosferę.
» 14 października 2017, 22:44 #160
piter100000: Zlatan im później wróci tym lepiej. W najważniejszych neczach Jose pewnie jego będzie wystawiał, a to jak strzał w kolano
» 14 października 2017, 23:04 #159
WiecieLepiej: Trzeba było ściągnąć prawdziwego napastnika, a nie średniaka!
Jak przypomnę sobie jak grał Van persie a co reprezentuje Lukaku to się płakać chce....
» 15 października 2017, 04:19 #158
Kilerek7: Patrząc na to co gra City, kolejny raz widać, że potężny atak wygrywa nad silną obroną. Guardiola znowu zrobił potwora. Mają mega bogactwo w ataku, w dodatku boki obrony poprawione. Nie zdziwiłbym się jakby finał LM w tym roku byłby City - PSG. Reasumując. U nas sam Lukaku cudów nie zwojuje, to wszystko może się zmienić, jeśli wróci Ibra, przyjdzie Griezmann w styczniu, wyleczy się Pogba, bo narazie to jest takie liczenie na Belga, długimi lagami.
» 14 października 2017, 22:21 #157
Alaan: No dobra, wszystkim tym, którzy urodzili się wczoraj i nie przeżyli nigdy pełnego sezonu Premier League postaram się wytłumaczyć parę elementarnych spraw, bo jak czytam, na przykład, wypowiedzi o przesądzonym mistrzostwie po ośmiu kolejkach to łapię się za głowę i z niedowierzaniem przecieram oczy, nie będę nawet sięgał daleko wstecz.

Rok temu po 8. ligowej kolejce pozycję lidera piastował Manchester City a Chelsea, która ostatecznie zdobyła mistrzostwo, była dopiero piąta. Ostatecznie Obywatele spadli na trzecią pozycję. Dwa lata temu, również po takiej liczbie rozegranych spotkań, kto był pierwszy w tabeli? Tak! Manchester City! Ale zaraz zaraz... W tym samym momencie mistrzowie z Leicester byli na której pozycji? Dokładnie - na piątej, a zespół, któremu dzisiaj przyznajecie puchar zakończył zmagania ligowe na ostatnim miejscu premiującym grę w Champions League. Mam nadzieję, że nie muszę za nikogo wyciągać wniosków.

Czerwone Diabły rozegrały dzisiaj spotkanie, o które martwiłem się od początku sezonu - ciężka praca w defensywie i jedna sytuacja stuprocentowa, którą trzeba będzie wykorzystać. Stało się jak się stało, z perspektywy 90. minut możemy być zadowoleni z tego jednego punktu. Liverpool zdominował nas w środku pola, mieli także bardziej efektywne skrzydła, Mourinho nie miał wyboru - przy jakimkolwiek większym odkryciu się rywale by nas wypunktowali, ale nie ukrywam, liczyłem w drugiej połowie na wprowadzenie chociażby Maty za Herrerę, ponieważ Ander grający w środku obok Maticia to całkowite zabicie kreatywności. Zawodnicy Manchesteru United byli jakby przemęczeni, problem z wymienieniem kilku podań, duża niedokładność, jedyny pomysł na ofensywę to długa piłka na Lukaku, który będąc osamotnionym napastnikiem, ustawionym tyłem do bramki, po prostu musiał ją tracić. Zapachniało trochę reprezentacją Polski sprzed paru lat :)

W pewnym sensie pękł balonik pompowany od początku sezonu, ale to dobrze, zawodnicy będą teraz bardziej skupieni a w ostatecznym rozrachunku jeden punkt wywieziony z Anfield to akceptowalny wynik. Byliśmy dzisiaj bardzo słabi jeżeli chodzi o indywidualności, wyłączając z tej tezy oczywiście Davida de Geę, który standardowo zanotował fantastyczną interwencję, dobrze, że mieliśmy szczęście i po tym wybiciu Jonesa nie padła bramka.

Sezon jest jeszcze długi, do zdobycia zostało 90 punktów, a do lidera tracimy zaledwie dwa - spokojnie, dawno Czerwone Diabły nie spisywały się tak wyśmienicie, a remis z Liverpoolem to nie tragedia, tylko cenne punkty, przypomnę tylko, że Arsenal dostał tam, nie tak dawno, czwórkę do zera.

Ten sezon będzie wyjątkowy, nie bądźcie chorągiewkami :) GG MU!
» 14 października 2017, 20:34 #156
kolor: Wszystko to prawda ale dodam jedną, małą uwagę. W zeszłym sezonie wszystkie spotkania z TOPEM zagraliśmy bardzo asekuracyjnie i w tym z Liverpoolem zagraliśmy tak samo. Tak się mistrzostwa nie da wywalczyć.
» 14 października 2017, 21:02 #155
84cantona7: Mistrzostwo wygrywa się ogrywając ogóry ze środka i dołu tabeli, z którymi w zeszłym sezonie notorycznie remisowaliśmy, a których teraz lejemy do zera.
» 14 października 2017, 21:16 #154
Alaan: Zgadzam się, ale po odejściu sir Alexa Fergusona zajmowaliśmy w tabeli miejsca odpowiednio 7, 4, 5 i 6, więc nawet wywalczenie wicemistrzostwa będzie sukcesem, a głód mamy na pierwszą pozycję, która jest jak najbardziej możliwa. Mamy aktualnie zdecydowanie najlepszą defensywę w Premier League, a w poprzednim sezonie w spotkaniach z TOP6, o ironio, najlepiej radził sobie Liverpool, mieli bilans 5-5-0, więc ten remis na Anfield to dobry wynik. My, grając asekuracyjnie i teoretycznie słabo, zanotowaliśmy dziesięć punktów i rekord 2-4-4, a więc lepiej niż Arsenal i tak samo jak City :)
» 14 października 2017, 21:20 #153
Extratime: Zgadzam się ze wszystkim, ale trochę mi przykro w takim razie, że nie jesteśmy na piątym miejscu... :(
» 15 października 2017, 04:55 #152
pawelisto2: Trochę smuci ten kiepski poziom sędziowania w Anglii. W zeszłym sezonie tak nas okradli z wielu punktów, dzisiaj Arsenal(podziwiam sędziego za tego karnego), sędziowie raczej nie mają żadnego ulubionego klubu - są po prostu kiepscy i oby na nas to się kiedyś ponownie nie zemściło.
» 14 października 2017, 20:31 #151
AFC07: Dobrze że ktoś to zauważył. Może przestaniecie w końcu mówić że sędziowie to nam zawsze pomagają. Jak widać jednak nie ( choć nie zmienia to faktu że zagraliśmy słabiutko) :P
» 14 października 2017, 20:42 #150
Hipokryci: To, że sędziowie nie pomagają wam (United i Arsenalowi) w każdej sytuacji, nie oznacza, że w ogóle nie dyktują pod was. W zeszłym sezonie to mieliście tyle sytuacji podarowanych, że wstyd słyszeć takie coś od ciebie pawelisto
» 21 października 2017, 18:25 #149
kckMU: Mamy problemy w pomocy, a nasz były drugi Scholes marnuje się w Watfordzie.
» 14 października 2017, 20:25 #148
RedRevolta: hahah kto by pomyślał, że Cleverley pogrąży Afc!
» 14 października 2017, 20:23 #147
SvenVicky: Tooom! Bravo! :D
» 14 października 2017, 20:22 #146
jassaj: Kurde, nasza "legenda" niszczy Arsenal, parafrazując Pereza z Realu- halo Watford, ile za tego Cleverleya :D
» 14 października 2017, 20:22 #145
jassaj: Przyznaje, liczyłem na więcej, ale jeden pkt też przyjmuje z szacunkiem. Może kiedyś się okaże, że ten 1 pkt będzie bardzo cenny w walce o coś. Szkoda trochę, że nie udało się wygrać bo radość byłaby, że hej, ale z 2 strony dramatu nie ma. Co mnie ciekawi i zarazem jak zwykle powoduje ciary na samą myśl o PL to fakt, że jeszcze parę tygodni temu modne było ciśnięcie beki z Arsenalu a zachwalanie Chelsea jako 3 klub obok Manchesterów w walce o mistrza a dzisiaj mamy już sytuację, że jak Kanonierzy dowiozą nawet ten remis z Watford to szok- ale będą nad Chelsea :D To jest PL, witamy w świecie, gdzie wszystko się może zdarzyć, a do końca sezonu jeszcze się wszyscy 3 razy wymieszają
» 14 października 2017, 20:06 #144
rizx: Fajny prezent od Chelsea
» 14 października 2017, 19:56 #143
DjTED: Zaraz bedzie drugi od Arsenalu
» 14 października 2017, 20:07 #142
DjTED: A nie mówiłem. Claverley
» 14 października 2017, 20:22 #141
Paps: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2017 19:22

Wszystko rozumiem,defensywna taktyka i checi wywiezienia punktu/ów z trudnego terenu,ale zeby taka paka nie potrafila zrobic kilku fajnych skladnych kontr?Zero zagrozenia z naszej strony procz doslownie 1 akcji z Lukaku.Zastanawiam sie,kiedy w koncu z czolowka zagramy otwarty dobry futbol grajac na wyjezdzie.Przeciez ten Liverpool nie jest w jakiejs niesamowitej formie i grali bez Mane w dodatku i zeby nie pokusic sie o chociazby odrobine ryzyka?Wstyd.
» 14 października 2017, 19:22 #140
Domelo: Bez Pogby nie ma gry, nie ma kreacji, brzydki mecz.
» 14 października 2017, 19:20 #139
Kuntakinte: Lukaku 22 kontakty z piłką przez całe spotkanie więcej od niego mieli nawet De Gea i Mignolet ....
» 14 października 2017, 19:16 #138
United45: To jego wina że obrońcy wybijają każdą piłę na oślep do przodu gdzie Lukaku był sam na 5? Dla mnie te 22 kontakty to i tak dużo jak na realia wczorajszego meczu
» 15 października 2017, 08:31 #137
bulka1986: Po tym co dzisiaj zobaczyłem obawiam się City na wyjeździe... Ogólnie City widać, że idzie po majstra... Co do dzisiejszego meczu - nie pamiętam żeby kiedykolwiek w ten sposób Ferguson grał na wyjeździe z Liverpoolem. Ciężko się to oglądało. No ale cóż te czasy już nie wrócą...
» 14 października 2017, 19:15 #136
DevoMartinez: Oni grali w piłke, my biegalismy za piłką. Maksymalne zwalnianie gry, długie piłki do przodu, zero ryzyka w atakach zeby sie nie odkryc. Skoro takie byly zalozenia na mecz to ok, jest punkt ale ogladalo sie to koszmarnie.
» 14 października 2017, 19:10 #135
Kuntakinte: Nie wiem czy Wy też to widzicie, Darmian gra bardzo nie wiele w 70 minucie łapią go skurcze ja pierdziele co za typ, byłem przeciwny żeby do nas przyszedł i swoją grą jak niedacznik próbuje coś rzeźbic ....
» 14 października 2017, 18:50 #134
DjTED: W obronie gra w miare ok (jak na to, że gra od 2 lat nie na swojej pozycji) co nie zmienia fakty, że albo Shaw sie ogarnie, albo szukamy LO
» 14 października 2017, 19:13 #133
Kuntakinte: trzeba szukać i PO i LO Valencia też ma swoje lata, nie na swojej pozycji widocznie nie dojeżdża do klubu jakim jest United ...
» 14 października 2017, 19:15 #132
DjTED: GloryMufc jakie plotki?
» 14 października 2017, 20:11 #131
ferdas: ale Arsenal to ty szanuj :)
» 14 października 2017, 18:38 #130
JasnaLiryka: Poza porównaniem z Canem , zgodzę się z Tobą. Mecz po prostu do zapomnienia. Nie można być ślepym - byliśmy słabszym zespołem. Tak jak wielu przewidywało Mou nastawił na 0 z tyłu i z dużym szczęsciem ( chwała dla dla de Gei ) WYWIEŹLIŚMY 1 pkt :)
Zapominamy i jedziemy dalej
» 14 października 2017, 18:47 #129
chojnas95: Mecz do zapomnienia, lecimy dalej diabły :D
» 14 października 2017, 18:07 #128
DjTED: Zarobiliśmy 1 punkt do Chelsea i straciliśmy 2 do Shity
» 14 października 2017, 17:54 #127
celny: Hehehe, hejterzy maja swoje 5 minut. Po wygranej z Crystal Palace, pisanie ze to sredniak, a takie Chelsea z nimi przegrywa HAHA
» 14 października 2017, 17:53 #126
DjTED: Ostatnia drużyna ligi ciśnie mistrza. To jest właśnie PL !!
» 14 października 2017, 17:40 #125
Luke88: Mój pierwszy mecz na kuponie i już w dupę xD
» 14 października 2017, 17:41 #124
bedajaja: właśnie jest taka różnica jak kiedyś Hazard powiedział, że Messi czy Ronaldo zawsze mają głód bramek a on strzeli jedną i nie może wykrzesać takiego czegoś żeby strzelić jak najwięcej. Czasem uda mu się strzelić więcej ale to jest wyjątek od reguły. To nie liga hiszpańska jest słaba że Barca czy Real bija wszystkich praktycznie jak chcą, oni mają taką mentalność że zawsze wysoko chcą wygrywać. A w PL i innych ligach kluby z czuba chcą wygrywać czasem najmniejszym nakładem sił albo nie podchodzą w 100% na poważnie do takiego rywala z końca ligi i kończy jak się kończy.
» 14 października 2017, 18:03 #123
Andrew07: Powoli mozna uznac mit o silnych sredniakach w anglii za obalony. Wystarczy troche kreatywnosci, trenera z jajami (przeciwienstwo mou) i wpadają kosmiczne wyniki.
» 14 października 2017, 17:39 #122
DjTED: Wystarczy 300 mln na obrone, 100 na atak i z 300 na pomoc.... a i 40 na bramkarza . Też mógłbym wziąć tą drużynę i zrobić z nich mistrza
» 14 października 2017, 17:44 #121
Andrew07: Jakos mou nie moze
» 14 października 2017, 17:44 #120
DjTED: Ty jesteś jakiś chory czy masz horom curke? Chlopie City jest budowana już od przynajmniej 5 lat. Od paru sezonów są przed nami. Mają fantastycznego napastnika. (światowy poziom) Od 5 lat robią lepsze od nas transfery . U nas dopiero Mou to układa po destruktorze
» 14 października 2017, 17:49 #119
Andrew07: Obaj przejeli kluby w tym samym sezonie. Po tym czasie widac kto ma wizje gry a kto bedzie klekal przed przeciwnikiem w kazdym wymagajacym meczu. Uwazasz ze lukaku, miki, rash, martial, mata, valencia itd nie mogliby zagrac z takim polotem jak city? Oczywiscie ze by mogli tylko strateg im wiąże nogi swoim murowaniem.
» 14 października 2017, 17:52 #118
DjTED: Arsenal też wyszedł ofensywnie na Anfield...
» 14 października 2017, 17:55 #117
Andrew07: Ale brednie, tak stoke pokazalo sile angielskich sredniaków przyjmując 7 bramek w plecy. POTĘGA
"To jest normalne." Bardziej by do Ciebie pasował nick "Nieczegoniewiem".
» 14 października 2017, 18:47 #116
Andrew07: Skoncz bredzic prosze. Dostanie 3,4 juz nie mowiac o 7 bramkach nigdy nie jest normalne. Swiadczy to tylko o zalosnej grze w obronie.
» 14 października 2017, 22:38 #115
pszemuh: Gdyby nie Internet to bym nie widział że jest tylu bezrozumnych yeti na tej stronie.

Aż wstyd się czasem przyznać ze względu na komentarze że kibicuje Diabłom już prawie 20 lat.
» 14 października 2017, 17:38 #114
Devil88: Wezcie sie ogarnijcie poczatek sezonu a co niektorzy juz wreczaja majstra city , jak tacy pewni jestescie zagrajcie u bukmachera stawiajac caly swoj majatek....
» 14 października 2017, 17:37 #113
Rakusz: O... skradłeś mój tekst ;)
» 14 października 2017, 17:49 #112
RobvanKlu5i: Patrząc na grę City można dojść do wniosku, że raczej odjadą wszystkim w tym sezonie

Co do naszego meczu wystarczy powiedzieć tyle - Ander Herrera w rozegraniu piłki do totalne DNO...jego ocena za dzisiejszy mecz to calutkie 0
» 14 października 2017, 17:32 #111
Luke88: Ale city nakurwia, 28 bramek w 8 meczach. Ech będą z nimi problemy
» 14 października 2017, 17:22 #110
kondzik: W tamtym roku też mieli świetny start a jak skończyli ?
» 14 października 2017, 17:23 #109
Andrew07: Lepiej od nas
» 14 października 2017, 17:26 #108
Luke88: Wyżej niż my. A tamten sezon to tamten sezon, w tym mieliśmy się liczyć głównie my i city, a city mimo wszystko odjeżdża.
» 14 października 2017, 17:26 #107
kckMU: "w tym mieliśmy się liczyć głównie my i city, a city mimo wszystko odjeżdża."

No bywa, ten jeden remis na Anfield był kluczowy. W tym sezonie skupmy się już na pozostałych rozgrywkach, a z City powalczymy w następnym roku.
» 14 października 2017, 17:34 #106
Luke88: Nie chodzi o punkty, tu się trzymamy, chodzi o ofensywę. Bez patrzenia im w terminarz, 2 w miarę ciężkie mecze za nimi, Chelsea na wyjeździe wygrali a liverpool rozstrzelali 5:0. Nawet jeśli będziemy mieć tyle samo punktów podczas derbów to jeżeli Mou będzie chciał zagrać na 0 z tyłu (a będzie chciał) to może się skończyć samobójstwem.
» 14 października 2017, 17:35 #105
Snakus: City jest przerażająco mocne.
» 14 października 2017, 17:20 #104
Himself: Bardzo slaba gra Utd dzisiaj,Liverpool totalnie zdominowal mecz,ze nie wygrali tego spotkania to cud,City strzela 3 bramki spokoj,traca dwie to nie opadaja im klapy i dokladaja kolejne dwa gole,nie widze nikogo kto im zagrozi w walce o mistrzostwo
» 14 października 2017, 17:19 #103
zbyszek7: Jak nie widzisz nikogo to wrecz im puchar juz dzis :)
» 14 października 2017, 17:33 #102
Andrew07: Jak tam remis na etihad?
» 14 października 2017, 17:19 #101
SweetDarkness: Dziś gra była asekuracyjna i na stojąco, ale obiektywnie patrząc LFC robiło dużo wiatru w środku pola ale oprócz jednej setki nie zagrozili poważnie bramce DDG. Na 8 meczy mamy 7 czystych kont i niezły bilans bramek to o czymś świadczy.
Więcej wiary ludzie!
» 14 października 2017, 17:15 #100
SweetDarkness: Od tego jest bramkarz żeby bronić.
"Ściągnij Messiego i wstaw innego pomocnika i będzie połowa mniej bramek dla Barcy."
Głupie gadanie.
» 14 października 2017, 17:23 #99
kckMU: To nasza wina, że mamy najlepszego bramkarza świata, a liverpool dwóch parodystów?
» 14 października 2017, 17:46 #98
DjTED: A te na ence znowu sie podniecają Smerfami ohy, ahy, królowa premierlig, a w tyte dostają....
» 14 października 2017, 17:10 #97
DjTED: Taka wspaniała drużyna a u siebie od Stoke 2 bramki dostali. Niektórzy kibice tutaj są żenujący
» 14 października 2017, 17:07 #96
kckMU: 4:2, jednak bogowie!
» 14 października 2017, 17:15 #95
Andrew07: 100 razy lepiej sie oglada taki mecz gdzie jest wynik 4:2 niz murowanie przez 90 minut
» 14 października 2017, 17:15 #94
sisinho: Ogląda się lepiej tylko co powiedzieć o obronie za 200 baniek skoro takie błędy popelniają?
» 14 października 2017, 17:18 #93
kckMU: Jakie 4, już 6! Jak dobiją do dyszki to chyba odśpiewam Blue Moon ku czci dla władców futbolu.
» 14 października 2017, 17:20 #92
Andrew07: Sisnho a po co wydawac 300 baniek na napastnikow skoro nie wychodzimy potem z wlasnej polowy?
» 14 października 2017, 17:21 #91
kujawa: co powiedziec o ataku za 200 baniek, ktory robi jedna akcje przez caly mecz
» 14 października 2017, 17:22 #90
lukiton0589: Juz wielkie wspaniałe cudowne genialne city ma 3-2 z Stoke. Ale jak to możliwe? W końcu to bogowie futbolu
» 14 października 2017, 17:07 #89
DjTED: Ha ha ha zaraz wspaniałe shity bedzie mialo remis
» 14 października 2017, 17:05 #88
Andrew07: Hehehheheeheheheh
» 14 października 2017, 17:40 #87
dawid27154: Przed meczem pisałem że dyspozycja Mikiego będzie kluczowa jeśli On zagra słabo to gra nie będzie się kleić, raczej mało kto przyznał mi rację, ale nie o tym mowa. Mecz do zapomnienia. Jednak kilka wniosków można wyciągnąć, nie pojechaliśmy tam żeby wygrać za wszelką cenę było to widać od pierwszego gwizdka. Na plus defensywa, na zero z tyłu tym bardziej ze Smallingiem, ofensywa na minus ale jak już mówiłem Miki tragedia. Jednak od początku było widać że jesteśmy mniej nabuzowani, napompowani na ten mecz, Live wykazywał więcej zaangażowania, zbierał więcej drugich piłek, np sytuacja z 60 min gdy Matić chce wyprowadzić piłkę a doskakuje do niego Firmino i gryzie go po kostkach walczy jak równy z równym, w efekcie końcowym zabiera piłkę Serbowi z pomocą kolegów, u nas tego brakowało. Następna rzecz to wyłączenie Martiala, kto uważnie oglądał ten wie że to nie kwestia słabej gry Francuza tylko dobrej organizacji Live, piłki do niego nie dochodziły a jak już doszły ten momentalnie podwajany i faulowany gdy tylko chciał się rozpędzić. Następna sprawa to zneutralizowanie Lukaku, myślę że to nie przypadek że w meczach z czołówka słabo wygląda, i stosunkowo łatwo rozprawili się z nim obrońcy, zneutralizowali go. Brak Pogba najbardziej widoczny jest w takich meczach gdy trzeba zrobić coś z niczego. Jestem zaskoczony dobrze zorganizowanym Liverpoolem taktycznie, reasumując 1 pkt na Anfield to nie jest zły wynik.
» 14 października 2017, 16:56 #86
RedRevolta: Niesamowite to jest jak na Tottenahm działa klątwa Wembley, zero klarownych sytuacji bramkowych narazie, jeszcze w tym sezonie nie wygrali u siebie.
» 14 października 2017, 16:47 #85
DjTED: Ale Zaha by ładnie u nas wyglądał....
» 14 października 2017, 16:45 #84
lukiton0589: Po co Zaha jak ma się Lingarda.
» 14 października 2017, 16:47 #83
DjTED: Bo nie grał, mi sie wydaje, że Dipey zagrał o wiele wiecej meczy(chociaz tez nie grał) niż Zaha. A Zaha od 2 lat jest w czołówce statystyki wygranych pojedynków
» 14 października 2017, 16:53 #82
dawid27154: WiemWszystko Nie, nie dlatego. Kto interesuje się Premier League ten wie że Zaha od jakiegoś czasu jest wyróżniającym się skrzydlowym w lidze.
» 14 października 2017, 16:59 #81
Sideswipe: i do roli wyróżniającego się gościa wsród przeciętniaków pasuje idealnie, większy klub dla niego to za wysokie progi, był już tutaj i nie zagrał nawet jednego dobrego meczu. Nie wiem czemu teraz miałby grać lepiej.
» 15 października 2017, 09:59 #80
Klimaa: Mourinho wykonał założenia swojego planu. Przyjechaliśmy do Liverpoolu po jeden punkt i tak się też stało.
» 14 października 2017, 16:37 #79
Andrew07: Wystarczy nie murowac tylko przycisnac troche rywala i 3 pkt wpadaja.
» 14 października 2017, 16:39 #78
lukiton0589: My tu jesteśmy sfrustrowani ze Jose nastawil zespół na remis a tymczasem Crystal Palace prowadzi z Chelsea. I niech jeszcze raz odezwa się Ci co uważają że mistrzostwa nie wygrywa się bijąc ogórków.
» 14 października 2017, 16:13 #77
Paps: Mistrzostwo zdobywa sie wygrywajac obojetnie z kim,3 pkt to 3 pkt :)
» 14 października 2017, 16:15 #76
EricKing: Już 1:1 :P
» 14 października 2017, 16:18 #75
lukiton0589: Dlatego szkoda ze Jose nastawil zespół tylko na remis. Wystarczyłoby przycisnąć z 15 minut i z przeciętnym LFC byśmy wbili a dopiero potem ćwiczyli obronę
» 14 października 2017, 16:19 #74
diabelek1: my możemy se bić ogórków ale City bije i ogórków i kozaków
» 14 października 2017, 16:42 #73
lukiton0589: Póki co.
» 14 października 2017, 16:46 #72
andrev1331: Chyba już nie
» 14 października 2017, 16:53 #71
Paps: Niby cenny punkt na wyjedzie,ale takich terenow jest mnostwo w Premierleague.Ja jestem zdania,ze lepiej czasami sprobowac wygrac mecz,bo to 3 pkt,na pewno ryzykujac kilka meczow przegramy,ale lepiej wygrac 2 niz 4 zremisowac prezentujac taka cienizne.Ty bardziej,ze mamy zawodnikow ktorzy w ofensywie cos potrafia :P
Zeby znowu sie nie okazalo,ze mamy w lidze 10-15 remisow,bo wtedy mistrza na pewno nie bedzie :P
» 14 października 2017, 16:11 #70
BajtiMU: Po pierwszej przerwie na reprezentacje - remis,po drugiej przerwie na reprezentacje - remis.Przypadek?
» 14 października 2017, 16:01 #69
United45: Nie jestem zły na poszczególnych zawodników, bardziej na taktykę Mou. Jego nastawienie do tego meczu od początku dawało do zrozumienia ze ofensywnie nie wyjdziemy a.jestem przekonany że gdybyśmy przez mały fragment meczu spressowali dwa kawałki drzewa w obronie Liverpoolu to skończyło by się 3 pkt. Żałosne nastawienie, żałosna gra. Jestem rozczarowany Panie Mourinho
» 14 października 2017, 15:58 #68
trochos: Bardzo szkoda, że nie wygraliśmy ale koniec końców chyba można przyjąć ten 1 punkt z tak wrogiego terenu jako nie najgorszą zdobycz.
» 14 października 2017, 15:57 #67
Andrew07: Po co sie pchac do tej ligi mistrzów jesli w meczach z topowymi zespolami bedziemy blagac o remis.
» 14 października 2017, 15:50 #66
dlabigt23: nie myl Premier League z LM bo tutaj masz tylko dwumecz i mozna na jednym terenie zagrac zachowawczo albo strzelic bramke ktora da ci przewage ... natomiast w Lidze mozna 1 mecz "odpuscic " oczywiscie majac wazny mecz np w Lidze mistrzow przed soba i zawsze mozna to odrobic i czekac nawet na potkniecie rywala co w PL jest akurat czestym przypadkiem
» 14 października 2017, 15:58 #65
United45: United w tym meczu nie istniało. Założenia Mou wypaliły ale czy takiego Manchesteru oczekujesz? Bo mi jest wstyd ze przez drugą połowę graliśmy piłkę al'a Stal Mielec
» 14 października 2017, 16:02 #64
msukiennik86: Pojechaliśmy po punkt i punkt przywozimy mam nadzieję że na koniec sezonu nie braknie tych dwóch odpuszczonych dzisiaj punktów. Mam wrażenie że przy lepszej organizacji gry i bardziej ofensywnym nastawieniu mogliśmy to wygrać. Nie daliśmy się wykazać Lovrenowi który ostatnio często dziwne babole robił.
» 14 października 2017, 15:50 #63
Devil88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2017 15:50

GloryMufc jestes zdradzieckim psem piszac koment w pazdzierniku z gratkami za majstra dla SZITY...
» 14 października 2017, 15:48 #62
DjTED: Bredzisz, remisowac z mocnymi i wygrywać z ogórami
» 14 października 2017, 15:48 #61
wilek84: Jest dokładnie odwrotnie - ważne, aby nie tracić deblilnych punktów z ogórkami w meczach wygranych. W meczach z top4, 5, 6 raz wygramy raz zremisujemy raz przegramy. I to trzeba przyjąć z pokorą kosząc punkty regularnie ze słabymi drużynami. Szczególnie cieszy punkt zdobyty na trudnym terenie, bez kluczowych graczy środka pola, najlepszego stopera i co tu dużo mówić z beznadziejną grą. Wiem, wiem - wszystkich nas oczy bolały
» 14 października 2017, 15:55 #60
DjTED: Playmeyker jak City dzisiaj przegra albo zremisuje to będziesz skamlal jak pies i odszczekiwal co napisales
» 14 października 2017, 15:59 #59
wilek84: chyba city brakuje kilkunastu tytułów do Nas :)
sztuką w sporcie, nie ważne jakim, jest zrobić przyzwoity rezultat nie kiedy jesteś w super w formie ale kiedy jesteś w słabszej lub zaledwie w normie...
» 14 października 2017, 15:59 #58
United45: Jeśli w każdym następnym meczu z lepszym rywalem będziemy grali w taki sposób to ja dziękuję za to Mistrzostwo. Chciałbym poczuć satysfakcję po meczu z City czy Chelsea gdzie United miażdży rywala
» 14 października 2017, 16:08 #57
Paps: Ciekawe jakby sedzia gwizdnal tego karniaka albo jakas jedna z sytuacji skonczyla by sie golem.Bylo by 0 pkt i 0 gry,a tak to taktyk geniusz Mourinho zdobyl 1 pkt z niesamowitym liverpoolem.
» 14 października 2017, 15:45 #56
Rakusz: Jakby babcia..............
» 14 października 2017, 15:48 #55
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2017 15:49

Powiem tak Liverpool bardziej musial niz my i w czyms im zaszkodzilismy. Szkoda tylko ze nie strzelilismy im bramki majac takich zawodnikow swietnie grajacych ofensywnie . Nasz "styl" jesli mozna to w ogole tak okreslic bo dzisiaj go nie bylo ale prawda jest taka ze ugralismy 1pkt i niestracilismy bramki . Niechce rowniez sie tlumaczyc ale nagle wypadl nam Bailly co by napewno zagral lepiej niz Darmian albo Smalling ... rowniez zabraklo nam Pogby i Fellainiego i wystep slabego Herrery wlasnie podkreslil nasza gre w srodku pomocy bo sam Matic nie gra zbyt ofensywnie i sam nic by nie zdzialał . Mozna sie cieszyc z tego 1pkt ale oczywiscie na OT chce aby nasz zespol wygral z Liverpoolem i wtedy mozna ten pkt zaiczyc do udanych . Ciekawy jestem rowniez jak Liverpool zaprezentuje sie w meczu z Tottkami , jesli zagraja dobrze to znaczy ze jednak potrafia dobrze grac z czolowka i mozna dac do zapomnienia nasz mecz z nimi na Anfield ...A jeszcze do tych narzekajacych ! Mourinho sie wypowiadal ze czasami bedziemy musieli grac DEFENSYWNIE i tak to wlasnie bylo w tym meczu i tymbardziej ze niegralismy z jakimis ogorasami wiec 1pkt mozna brac w ciemno patrzac na nasze braki kadrowe . Teraz tylko wygrac z Benfika i chociaz w LM zrobi sie spokoj
» 14 października 2017, 15:42 #54
EmilCioran: Dopiero wróciłem z roboty i meczu nie widziałem ale po opisie widzę, że powtórki też nie ma co oglądać. Zostaje skrót. To będzie pierwszy mecz Diabłów w tym sezonie którego nie obejrze ale chyba nic nie strace.
» 14 października 2017, 15:41 #53
ferdas: niczego nie straciles, caly mecz to była nerwówka o strate bramki, irytacja z nieudanych zagrań i jeszcze raz nerwy. Ja wzialem wolne ale jakbym wiedzial ile nerwow mnie czeka to bym chyba poszedl do roboty jednak :D Nie zebym narzekal bo z wyniku w sumie sie ciesze i doceniam ze udalo sie chociaz 1pkt wywiezc, no ale styl gry wolal o pomste do nieba.
» 14 października 2017, 15:43 #52
Paps: W sumie na skrocie meczu bedziesz mial 1 akcje United niewykorzystana przez Lukaku i reszta to uz akcje wylacznie LFC.
» 14 października 2017, 15:43 #51
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2017 15:40

O ile mnie pamiec nie myli to rok temu tez padlo 0-0 na anfield ?? tez w pazdzierniku bodajze
» 14 października 2017, 15:40 #50
tom93: Hmm... nie wiadomo zbytnio co powiedzieć... Mecz bez historii...Bardzo ciężko się to oglądało.. Oczy krwawiły.. My jak my.. obejrzeliśmy sobie, ale żal kibiców, którzy kupili na to coś bilety... Tak jak podziwiam Mourinho, tak muszę go zjechać, że raczył zafundować takie widowisko w meczu, który poniekąd powinien promować Premier League. A potem się dziwić, że ludzie skaczą do gardeł i mówią, że ciekawsza LaLiga czy inna..

PS. Może już mniej pesymistycznie - Ten punkt trzeba szanować wiadomo, mecz wyjazdowy, świeżo po reprezentacjach i trzeba to uszanować i nie ma nad czym płakać. Natomiast lekki niedosyt jako kibic, bo nas w pewnien sposób oszukano i okradziono z zapowiadanego dobrego widowiska.
» 14 października 2017, 15:40 #49
wilek84: Niczego odkrywczego w tym meczu nie ujrzeliśmy. Mou to nie idiota i widział nasze braki w meczach z ogórkami jeśli chodzi o grę do przodu i prowadzenie spotkania. Kiedy zobaczyłem naszą 11stkę dokładnie takiego meczu się spodziewałem. Jedyne na co trener liczył że coś tam z przodu wpadnie i wpaść mogło w pierwszej połowie (baaa powinno!). Od momentu kontuzji Pogby widać, że nie ma kto tego wózka pchać do przodu, zostaliśmy zdominowani w pomocy, zmiany na skrzydłach niczego tu wniosą (nie ważne co powiedziano w wywiadach). Grał Miki ? W sumie grał (i nic więcej się powiedzieć nie da), wszedł Mata ? w sumie nie wszedł bo i po co? Żaden z tych piłkarzy w obecnej nie jest w stanie pociągnąć nam spotkania w środku pola mając naprzeciwko torped Kloppa. Mou dokładnie wiedział co się stanie i nie popełnił błędu Kanonierów którzy wyszli otwarci łapiąc worek bramek w dupę. To jest plus dla niego, wiedział że z pustego nie naleje. To jest 1 punkt wygrany, nie 2 stracone - i nikt o zdrowych zmysłach kto mecz widział nie zaprzeczy.
» 14 października 2017, 15:40 #48
DjTED: Jeden normalny komentarz. Genialny wynik na ciężkim terenie, drużyna bardzo osłabiona, kolejny punkt dla mnie wywalczony
» 14 października 2017, 15:44 #47
karol100: Potwierdzam, zalozeniem meczu bylo nie stracic a jak sie uda strzelic to super. Cel osiagniety 1 pkt wieziemy do domu
» 14 października 2017, 16:23 #46
Hoodys: Ta? A wiesz że taki trener o nazwisku Guardiola wyszedł otwartą piłką na te torpedy Kloppa i to gówno w obronie Kloppa i zmiażdył ich 5-0? Jeżeli taka taktyka ma być na inne mecze top6 czyli murowanie i może coś wpadnie to ja dziękuje, odchodzę od stołu. Wszyscy grają ofensywnie aż chce sie oglądać a my co? 15 letnia taktyka na murowanie się w 10 i długa piła do Lukaku. Do cholery !!
Jak ktoś chce oglądać takie coś to sobie West Brom włączy
» 14 października 2017, 18:13 #45
wilek84: Hoodys spójrz na nasz skład i ławkę którą trener miał do dyspozycji konkretnie w tym meczu. Kogo byś tam nie zestawił nic by z tego nie było. Mówił o tym Mou w wywiadzie po meczu, w końcu przeszło mu przez gardło że bez 3 pomocników ze środka jakich brakowało to Ander i Matić nie dali rady. Jeśli pamiętasz jak grał real za czasów Mourinho to wiesz że umie "torpedować" każdą drużynę. Dziś nie było kim, piszę od kilk spotkań że Pogba jest póki co nie do zastąpienia. I dlatego taka padaka.
Znam trenera o nazwisku Guardiola i wiem że jedną z cech jego drużyn jest to, że słabo punktują kiedy im nie idzie, kiedy są bez formy. My dziś zapunktowaliśmy grając tragicznie.
» 14 października 2017, 20:56 #44
Hoodys: Co to za wymówka że kogo bym nie zestawił to by nie było? Chłopie z kwartetem Martial, Mchitarjan, Mata i Lukaku a w obwodzie jeszcze Rashford to oni powinni grać jak z nut, tak jak gra drużyna Guardioli czy Tottenhamu. A póki co to jest syf, nie ma żadnych składnych akcji. Gole jakie strzelamy w 80% są bez żądnych wypracowanych schematów, tylko indywidualności piłkarzy. Mourinho nie pracuje to miesiąc, okres ochronny zacznie znikać, a granie długimi lagami na Lukaku na pewno nie przedłuży parasola nad jego głową.
To jak torpedował w Realu pamiętam, ale wiesz co? Niewiele mnie to akurat interesuje bo to nie jest Real Madryt i 2011 rok tylko Manchester United i 2017 rok. I ja nawet nie oczekuje, ja żądam ładnej gry z wypracowanymi schematami a nie piłki do Valencii i wrzuta na pole karne. Oczywiśćie górą, bo gramy w kosza
» 14 października 2017, 22:25 #43
karol100: Dobry wynik. Panowie bylismy na chyba najtrudniejszym mozliwym terenie przywozimy 1 pkt, kolejne czyste konto. Brawo
» 14 października 2017, 15:39 #42
triadevil: Nie taki trudny ten teren, skoro Liverpool od kilku lat nie potrafi tu z nami wygrać w lidze
» 14 października 2017, 16:08 #41
N17: Takie mecze uwielbiam. Mało kto docenia kunszt gry defensywnej, ja to uwielbiam. Wielki szacunek dla każdego, szegolnie dla Herrery który walczył tak, że padał częściej niż Najman.
» 14 października 2017, 15:39 #40
mario93: Ale gdzie był środek pola? Dobrze, że mamy jeszcze Pogbę
» 14 października 2017, 15:41 #39
N17: środek pola był w obronie, tak jak kazał Mou. Chyba nie liczyłeś że Herrera z Maticiem rozruszają pomoc?
» 14 października 2017, 15:54 #38
betrust: Prawdopodobnie taki plan nakreślił Mourinho. Widać to było nawet w kontrach, gdzie zaangażowanych było nie więcej jak 3 zawodników. Środek pola Matic - Herrera się nie sprawdza. Ander miał zadanie być cieniem dla Coutinho dzisiaj, więc w ofensywie nie wiele pokazał. Jego odbiory dzisiaj słabiutko, doskoki na raz, chyba brak ogrania meczowego.
» 14 października 2017, 15:38 #37
beadraid: bawią mnie takie niskie oceny, Jones 6.17, a Smoła 5.78 za świetny mecz w defensywie :D Darmian 5, gdzie grał bardzo solidnie cały mecz, Valencia 5.61 :D straciliśmy chociaż jednego gola dzisiaj? bo oceny są takie, jakbyśmy dostali przynajmniej 4 gole na wyjeździe, ogarnijcie się ludzie
» 14 października 2017, 15:35 #36
Sancho: Mhm Arsenalowi też nie chciała oddać punktów
» 14 października 2017, 15:39 #35
kckMU: Graliśmy na Anfield za Mourinho dwa mecze. Jak one wyglądały?

15/16 - De Gea broni strzał Coutinho, Ibra marnuje setkę i wywozimy punkt po 0-0.
16/17 - De Gea broni strzał Matipa, Lukaku marnuje setkę i wywozimy punkt po 0-0.

Znowu zagraliśmy identyczną taktyką i mecz wyglądał praktycznie tak samo. I jedyne o co można mieć pretensje, to o setki naszych napastników, a nie "autobusy" i inne brednie. Ludzie, zaparkowaliśmy autobus i mimo to ja nie byłem ani przez chwilę spokojny o to, że nie stracimy gola. I to nie z powodu słabej obrony, tylko tego, iż ofensywa Liverpoolu może zrobić wszystko. Grając otwartą gałę na Anfield to stawianie swojego losu na loterii, przy czym chce zauważyć, że dyktującym warunki losowania byłby Liverpool.

Punkt jest cenny, czyste konto i ponownie dobry występ De Gei (zresztą, co to za wyróżnienie), Jonesa (+brak kontuzji) oraz Younga bardzo cieszy.
» 14 października 2017, 15:35 #34
rizx: Czy wy ludzie zrozumiecie, że nie da się każdego meczu wygrać 7-0 grając piękna piłkę i strzelając bramki z przewrotek? Zrealizowaliśmy mecz a tutaj w komentarzach czytam, że apokalipsa nastała, Mou powinien wylecieć razem z Lukaku, a City już zostało medale za mistrzostwo (choć nawet połowy sezonu nie ma)...
» 14 października 2017, 15:34 #33
Andrew07: To nie wynik jest powodem tych komentarzy, tylko tchorzliwa i skandaliczna taktyka.
» 14 października 2017, 15:46 #32
andrev1331: Powinieneś zostać trenerem MU i wymyślić znakomitą taktykę aby dzisiaj rozwalić Liverpool
» 14 października 2017, 17:06 #31
RedRevolta: Rozpędz się w koło p....j się w czoło.
» 14 października 2017, 15:32 #30
ferdas: mi tez na dzien dzisiejszy sie wydaje ze to City raczej wygra lige, niestety, wiadomo ze sezon jest dlugi ale nie napalajcie sie na mistrza w tym w roku bo ten mecz potwierdzil ze MU jeszcze za wczesnie zeby moglo powaznie myslec o triumfie, takie moje zdanie...pewnie zhejtujecie mnie
» 14 października 2017, 15:33 #29
Rakusz: Jesteś miernotą.
» 14 października 2017, 15:35 #28
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2017 15:37

Nie, tutaj hejtuje się ludzi co p.... bez sensu, a ty przebiłeś wszystkich swoją głupotą.
» 14 października 2017, 15:37 #27
Devil88: Stary zejdz na ziemie ZAL!!dla Ciebie za ten koment... idz kibicowac the szitity takich kibicow nie potrzebujemy!!
» 14 października 2017, 15:42 #26
ferdas: Dawno takiego slabego MU nie widzialem, skoro przecietny liverfool byl w stanie nas tak zdominowac to boje zie co bedzie jak pojedziemy na Jihad Stadium
» 14 października 2017, 15:30 #25
Hoodys: Won Mourinho z taką grą. Żądam ofensywnej gry tak jak u Guardioli, a nie obsrana zbroja przed jakimś Liverpoolem albo innym Arsenalem. Do cholery jasnej dlaczego nie możemy wyjśćofensywniej
» 14 października 2017, 15:30 #24
sisinho: Kim ofensywniej? Na ławce z ofensywy zostali Lingard, Rashford i Mata. Cała 3 szału w tym sezonie nie robi a dodatkowo Marcus miał jakąś kontuzje po meczu repki.
» 14 października 2017, 15:32 #23
aldehyd: Jestem zniesmaczony i rozczarowany. Zrozumiałbym remis, ale przy walce. Tak bezzębnego i bezjajecznego zespołu nie widziałem od czasów VG, kompletnie nie rozumiem taktyki Mourinho, który sam siebie uważa za najlepszego szkoleniowca na świecie. Jak można nie podjąć walki z zespołem, który nie umie się bronić, mając jeden z lepszych, jak nie najlepszy atak w lidze. Ponadto jak można nastawić się tylko i wyłącznie na bronienie z zespołem, który ze strzelaniem goli też ma problemy... Jestem całym sercem a tym zespołem, ale z taką gra, a przede wszystkim z taką taktyką to my daleko nie zajedziemy.
» 14 października 2017, 15:30 #22
aldehyd: Tylko, że z city, cfc czy tottenhamem, poniekąd taką taktykę bym rozumiał. Natomiast z liverpoolem taka gra to dla mnie katastrofa.
» 14 października 2017, 15:31 #21
Carlitozz: Szachy to sa gdy obie drużyny grają zachowawczo a tutaj jedną drużyną robiła wiele żeby wygrać druga wszystko żeby nie przegrać.
» 14 października 2017, 15:29 #20
PauloKuhan: dla mnie to zwycięstwo remis na anfiled z live które powinno ten meczy wygrac to oni schodzą z niedosytem
» 14 października 2017, 15:29 #19
Andrew07: Futbol dla koneserów
» 14 października 2017, 15:29 #18
emil1986x: Przykro się to oglądało
» 14 października 2017, 15:29 #17
BajtiMU: Zawsze byłem i oczywiście zawsze będę za Naszymi diabłami i żaden mecz tego nie zmieni ale to co My dzisiaj zagraliśmy jest to po prostu nieprawdopodobne.Ja się wręcz bałem oglądać ten mecz.Bez Paula środek pola nie istnieje,Matic jedyny próbował coś kreować ale co on mógł zrobić jak bardziej musiał się skupiać na defensywie.No cóż,po takim meczu trzeba się cieszyć z jednego punktu,na który nawet nie zasłużyliśmy.Wyciągamy wnioski i walczymy dalej.
» 14 października 2017, 15:28 #16
Carlitozz: Tak kreowal że w obronie był na podobnym poziomie.
» 14 października 2017, 15:30 #15
Paps: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2017 15:32

Za taki mecz powinni dostac nie 1 pkt tylko -1pkt.Kompletnie odpuscili gre do przodu i murowali pelne 90 min,1 strzal na bramke z 1 akcji wartej odnotowania.Potem bedzie cos marudzil,ze zawsze gramy o 3pkt.

Z Barcelona na Camp Nou to ustawi wszystkich na linii bramkowej jesli dojdzie do takiego meczu w LM.
» 14 października 2017, 15:27 #14
welllone: Nie dało sie tego oglądać. Najgorszy mecz w sezonie. Totalnie bezbarwny i niekreatywny środek.
Ofensywa może dostała 6 podań w całym meczu. Słabo to wyglądało z mega przeciętnym LFC.
» 14 października 2017, 15:27 #13
Sancho: Punkt na wyjeździe na trudnym terenie.. nie jest źle. Mimo wszystko każdy oczekiwał więcej. Gorszy dzień Mikiego i Martiala, zmarnowana setka Lukaku. To nie napawa optymizmem jeśli chodzi o naszą ofensywę. Strasznie dużo niedokładności, błędnych przyjęć piłki, głupich strat, podań gdzie nikogo nie ma i do przeciwnika. Mecz pokazał też że Lukaku można dość łatwo zneutralizować.
» 14 października 2017, 15:26 #12
kondzik: Hejterom nie dogodzi ważne,że na 0 z tyłu nasza gra kuleje w ofensywie.Na co czekał JM i nie wpuścił Maty ? Mkhitaryan i Herrera słabo dzisiaj mecz do zapomnienia DDG men of te match.Widać braki Pogby nawet i Fela by się przydał mecz do zapomnienia
» 14 października 2017, 15:26 #11
Carlitozz: To ilu było tych piłkarzy meczu ?
» 14 października 2017, 15:32 #10
lukiton0589: Mógł Jose powiadomić kibiców ze jedzie po remis to nikt nie zawracalby sobie głowy tym meczem. Jedziesz do przeciętnego LFC i zamiast grać o zwycięstwo ćwiczysz obronę.
» 14 października 2017, 15:26 #9
mario93: To prawda, za dużo respektu dla przeciwnika, który ma fatalna defensywę..
» 14 października 2017, 15:28 #8
Sideswipe: Wola zwycięstwa została zamieniona na wolę przetrwania, wiadomo - otwarta piłka z nimi to samobójstwo ale takich tortur już dawno nie przeżywałem. Fellaini tęsknię mocno!
» 14 października 2017, 15:26 #7
RedDevils4life: Liczyłem, ze jednak bedzie cos innego niz rok temu. Ale niestety tak prawdopodobnie beda wygladaly mecze z Liverpoolem. Szkoda, bo brakuje mi bezposredniej walki z nimi.
» 14 października 2017, 15:25 #6
Sheep: Świetny mecz zabrakło szczescia, Liverpool nie istniał, nie potrafili nawet wymienić trzech podan na naszej połowie.
» 14 października 2017, 15:24 #5
Kalina: Sheep dobrze gada niech sie ciesza z tego punktu. Zblizyli sie choc troche do top4
» 14 października 2017, 15:26 #4
sisinho: Czego zabrakło? Ani LFC nie było mocne ani United. Taki przecietny mecz na 0:0 jak w polskiej lidze.
» 14 października 2017, 15:34 #3
brylantowy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2017 15:23

Hejterzy za 3...2...1! Start!
» 14 października 2017, 15:23 #2
PauloKuhan: zaczynam mou out! :D
» 14 października 2017, 15:23 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.