Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Derby Manchesteru: Manchester United - Manchester City 1:2

» 10 września 2016, 15:28 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United przegrał z Manchesterem City 1:2 (1:2) w 4. kolejce Premier League. W 172. derbach Manchesteru było sporo emocji, ale niewiele dobrej gry ze strony Czerwonych Diabłów. Jose Mourinho może być zwłaszcza rozczarowany fatalną pierwszą połową w wykonaniu swoich zawodników.
Derby Manchesteru: Manchester United - Manchester City 1:2
» Manchester United przegrał z Manchesterem City 1:2
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Daley Blind
Eric Bailly
Luke Shaw
Marouane Fellaini
Paul Pogba
Henrich Mychitarian
Wayne Rooney
Jesse Lingard
Zlatan Ibrahimović
Anthony Martial
Ander Herrera
Marcus Rashford

Oddano 217 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Jose Mourinho w porównaniu do ostatniego meczu z Hull City (1:0) dokonał dwóch zmian w wyjściowym składzie Manchesteru United. W podstawowej jedenastce spotkanie zaczęli Jesse Lingard i Henrich Mychitarian, którzy zastąpili Juana Matę i Anthony'ego Martiala. Szybko okazało się, że nie był to najlepszy pomysł.

Mecz na Old Trafford dużo lepiej rozpoczęli gracze Manchesteru City, którzy od początku narzucili gospodarzom swój styl gry i kontrolowali przebieg boiskowych wydarzeń. Nie zmieniło tego groźne uderzenie Paula Pogby z 6. minuty zza pola karnego, kiedy piłka poszybowała nad poprzeczką bramki Claudio Bravo.

W 15. minucie The Citizens otworzyli wynik spotkania. Daleką piłkę spod własnego pola karnego zagrał Aleksandar Kolarov, pojedynek główkowy z Kelechim Iheanacho przegrał Eric Bailly, a po chwili katastrofalny błąd popełnił Daley Blind, który nie dopadł do piłki, dał się w dziecinny sposób ubiec Kevinowi De Bruyne. Belg przymierzył z szesnastu metrów tuż przy słupku i nie pozostawił De Gei żadnych szans.

Z każda minutą rosła przewaga Manchesteru City. W pewnych momentach goście utrzymywali się przy piłce przez aż 70% czasu gry. Manchester United nie miał pomysłu na grę. Fatalnie funkcjonowały skrzydła, a jedynym jasnym punktem w ekipie Jose Mourinho był Marouane Fellaini.

W 36. minucie Manchester City zadał kolejny cios gospodarzom. W polu karnym defensywę Untied ośmieszył De Bruyne. Belg nawinął jak chciał Blinda i Lingarda, oddał strzał, ale trafił piłką w słupek. Piłkarze Czerwonych Diabłów przyglądali się, gdzie wypadnie futbolówka, a ta trafiła pod nogi Iheanacho, który z bliskiej odległości trafił na 2:0.

Pod koniec pierwszej połowy do piłkarzy Manchesteru United uśmiechnęło się szczęście. Przy linii bocznej boiska faulowany był Antonio Valencia. Wayne Rooney wrzucił z rzutu wolnego piłkę na dalszy słupek, tam fatalny błąd popełnił Claudio Bravo, wypuścił piłkę z rąk, a tę błyskawicznie posłał wolejem do bramki Zlatan Ibrahimović.

Zdobyty przez United gol sprawił, że w kolejnych minutach obie drużyny poszły na wymianę ciosów. Niewiele brakowało, aby po chwili Zlatan zdobył swoją drugą bramkę, po strzale głową z ostrego kąta i znakomitym dośrodkowaniu.

W przerwie meczu Jose Mourinho nie próżnował i od razu wymienił dwóch zawodników, którzy zawiedli na całej rozciągłości. Z boiska zeszli Henrich Mychitarian i Jesse Lingard, a ich miejsce zajęli Ander Herrera i Marcus Rashford.

Rashford błyskawiczne odnalazł się na boisku i już w swojej pierwszej akcji mógł zanotować asystę. Anglik popisał się świetnym indywidualnym rajdem, zszedł pod linię końcową, dograł do Zlatana, ale Szwed przy asyście obrońcy nie oddał dobrego strzału.

W kolejnych minutach na boisku iskrzyło, sypały się żółte kartki, ale klarownych sytuacji podbramkowych nie było. Strzały z dystansu oddawali Wayne Rooney i Zlatan Ibrahimović, lecz piłka latała obok bramki.

W 70. minucie kibice Manchesteru United poderwali się z krzesełek, bo piłkę do siatki wpakował Marcus Rashford. Radość była jednak krótka, bo przy strzale Anglika na pozycji spalonej był Zlatan Ibrahimović, od którego po drodze odbiła się jeszcze futbolówka i zmyliła Bravo. Clattenburg słusznie więc bramki nie uznał.

Zespoły poszły na wymianę ciosów. W 75. minucie Sane znakomicie zauważył De Bruyne w polu karnym, ten strzelił błyskawicznie w krótki róg i po raz drugi w sobotnim meczu trafił piłką w słupek.

W ostatnim kwadransie gry nie było szaleńczych ataków, nie było dalekich piłek w pole karne i nie było też bramek. Jedyną szansę miał Zlatan Ibrahimović, ale został zablokowany. W 172. derbach Manchesteru zwycięstwo odniósł więc Manchester City, a piłkarze United doznali pierwszej oficjalnej porażki pod rządami Jose Mourinho.

Manchester United – Manchester City 1:2 (1:2)
Bramki: Zlatan Ibrahimović 43' – Kevin De Bruyne 15', Kelechi Iheanacho 36'

Manchester United: De Gea - Valencia, Bailly, Blind, Shaw (Martial 81') - Fellaini, Pogba - Mychitarian (Herrera 46'), Rooney, Lingard (Rashford 46') – Ibrahimović

Manchester City: Bravo - Sagna, Otamendi, Stones, Kolarov - Fernandinho, De Bruyne (Zabaleta 90'), Silva - Sterling (Sane 60'), Nolito, Iheanacho (Fernando 52')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Manchester City
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Manchester City 1:2

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (367)


Klimaa: Szkoda że Mourinho nie trafił z wyjściowym składem. Gdybyśmy grali od początku z takim zaangażowaniem jak po straconych bramkach to wynik byłby inny. Obaj skrzydłowi zagrali słabo a Portugalczyk dobrze zrobił robiąc szybko dwie zmiany. Szkoda derbów bo porażka boli a sytuacje były.
» 12 września 2016, 13:00 #219
welllone: Przegraliśmy bo graliśmy 9 na 11 w pierwszej połowie.
O ile Lingard ma jakieś doświadczenie z BPL tak wpuszczanie pionka z Niemiec przeważyło.
Do spółki z Liniestą do 13 minuty mieli 8 strat to powinno posłużyć za komentarz odnośnie tego meczu.
Ciała dał Mou, liczył na zaskoczenie rywala i sie przeliczył.
» 12 września 2016, 12:24 #218
tomekwietniu: Niestety nie miałem jak oglądać na żywo meczu. Obejrzałem powtórkę całej rozgrywki i choć wiedziałem jaki jest rezultat to i tak przeżywałem to prawie jak na żywo...
Nie rozumiem stwierdzenia City zagrało bardzo dobry mecz.. jak dla mnie to pierwszy fakt... Pep nauczył ich dobrego pressingu i to było widać, drugi ogromny plus to De Bruyne, zagrał świetnie i to ona stwarzał zagrożenie, jak coś się działo to dzięki niemu. Może miał coś do udowodnienia Mou... i na tym plusy się kończą. To że obywatele będą przy piłce było pewne, Katalończyk ma chopla na tym punkcie. City wygrało dzięki naszym błędom. Ten mecz mógł się spokojnie skończyć 2-2. Wejście Bravo wyprostowaną nogą w polu karnym i brak karnego, w ogóle jego wszystkie błędy...
City wygrało bo:
W przeciwieństwie do nas wykorzystali błędy rywali to raz. Dwa mieli w tym meczu Belga. Osobiście uważam, że nie ma co się obawiać City...Mou na Barce Pepa znalazł sposób, znajdzie i na City. Pierwszy mecz przegrał Realem 5...a później już się im nie dawał...
» 12 września 2016, 10:31 #217
mrk: "Teraz już wszyscy wiemy dlaczego Miki nie grał za dużo wcześniej. Ormianin nie radzi sobie nadal w PL i mam dziwne obawy, że sobie nie poradzi wgl. Henryk przypomina mi Kagawę póki co; umiejętności ma, ale psycha strasznie słaba. Oby to zmienił szybko, bo potem Mata nie odda mu miejsca w podstawie."

Czyli sugerujesz, że nie grał dużo wcześniej bo prezentował się kiepsko na treningach, jednak mimo wszystko Mourinho wystawił go w pierwszym składzie na mecz derbowy z City? Czy po to, żeby inni się o tym przekonali? Pomyślał, że może jakoś to będzie?

Gość prezentował się ok kiedy wchodził z ławki, zwłaszcza w meczu z Hull. Dodatkowo pojawiły się plotki, że nie był do końca zdrowy i w niedzielę po meczu miał mieć rezonans kolana
» 12 września 2016, 11:17 #216
piter100000: Ty umieć polski? czy nie chcieć do szkoła chodzić?
» 12 września 2016, 09:04 #215
RedRevolta: Pep Guardiola po meczu " To jak zagrał dzisiaj Claudio Bravo, było jednym z najlepszych występów bramkarskich jakie kiedykolwiek widziałem" - on chyba mocno upadł na głowę.
» 11 września 2016, 21:26 #214
jassaj: Serio tak powiedział czy takiego luznego trolla puściłeś ? Sory, że sie dziwie ale jedyny komentarz na takie słowa jaki przychodzi mi do głowy to: hahahahahah :D
» 11 września 2016, 21:37 #213
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2016 21:40

Poważnie tak powiedział, poplułem monitor jak zobaczyłem tą wypowiedz.
» 11 września 2016, 21:38 #212
jassaj: Dobra, teraz już wierze bo sam na to trafiłem i pozwole sobie przytoczyć tą wypowiedz dla tych którzy również boją się uwierzyć :D "To jak zagrał dzisiaj Claudio Bravo, było jednym z najlepszych występów bramkarskich jakie kiedykolwiek widziałem. Lubię bramkarzy, którzy grają wysoko, a Claudio mimo utraty gola wciąż pomagał kolegom w rozgrywaniu, posyłając długie piłki i wychodząc z bramki by asekurować obrońców".
Pep- ty krejzolu :D
» 11 września 2016, 21:44 #211
RedRevolta: Kiedyś wypowiadał się, że Mandzukic to najlepszy napastnik na świecie :D jak dla mnie chłop ma coś nie tak z głową... hahaha
» 11 września 2016, 21:46 #210
jassaj: Chłop chyba pomylił "najlepsze gadki motywacyjne dla trenerów futbolu" " z baśniami Andersena" rozumiem wziąć zawodnika w obrone po tak słabym meczu ale to.... :D
Poczekajmy jeszcze pare spotkań może dowiemy się że Bravo to bramkarz wszechczasów tylko narazie jeszcze mu szkoda kolegów po fachu i tego nie pokazuje żeby im przykro nie było
» 11 września 2016, 21:50 #209
RedRevolta: LyseqMU no co ty nie powiesz? chyba proste, że o to mu chodziło, śmiejemy się tylko jak to śmieszne ujął, nie wymądrzaj się.
» 11 września 2016, 23:01 #208
vanderToki: Po mojemu to nie chodziło tylko o zdjęcie presji, lecz również o to, że Bravo nie podłamał się po zawaleniu bramki (no, prawie, bo pod koniec pierwszej połowy jeszcze namieszał), tylko dalej grał tak, jak od niego trener oczekiwał. Co w nieco zabawny sposób pokazuje, jakich bramkarzy Guardiola lubi, o czym zresztą sam wspomniał. Mam nadzieję, że nie pójdzie to w stronę zupełnego szaleństwa i ludzie nie będą mówić o kimś "no tak tak, bronić to on nie umie, trzy szmaty puścił... ale jak wychodzi i jak gra nogami!" ;p
» 12 września 2016, 00:09 #207
utdpunx: Ale tragedia z typerem u mnie w tej kolejce...
» 11 września 2016, 20:29 #206
miloszek5555: u mnie tez, az 1 pkt narazie ;p a jestem w top8 wiec spadne mocno w dol ;/
» 11 września 2016, 22:34 #205
piter100000: ja też poszalałem. 4pkt póki co :)
» 12 września 2016, 09:02 #204
RedDevils4life: Szkoda, że tylko remis.
» 11 września 2016, 18:53 #203
ejrikoo: ehhh costa co przewrotka :/
» 11 września 2016, 18:39 #202
kckMU: Szkoda, że Legia nie trafiła do grupy A/B/C/D, bo będą grać zawsze równolegle z Leicester i Tottenhamem. No ale można już poświęcić mecze angielskich klubów, w końcu czekaliśmy te 20 lat.

Aczkolwiek jak Tottenham pojedzie do Moskwy to zagrają pewnie wcześniej, to chociaż jeden mecz się zobaczy na żywo.
» 11 września 2016, 18:28 #201
vanderToki: Z tego, co wiem, Tottenham gra z CSKA o 20:45 naszego czasu, czyli nic z tego.
» 11 września 2016, 18:41 #200
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2016 18:47

Właśnie widzę. Tylko z Leverkusen zagrają o 18:00. No cóż, bywa. Oby Legia aż tak mocno nie zawodziła, bo z miłą chęcią człowiek obejrzałby Tottenham, a już tym bardziej Lisy.
» 11 września 2016, 18:46 #199
RedDevils4life: Lisy póki co przebudzenie po pięknym śnie. Ciekawe jak w LM im pójdzie.
» 11 września 2016, 18:50 #198
pictor: 2:1 chelsea swansea
» 11 września 2016, 18:21 #197
RedDevils4life: Dla największych fanów footballu, rozpiska tygodnia:

Poniedziałek: Sunderland - Everton.
Wtorek: LM
Środa: LM *Legia* - dla tych co czekali na polski klub tyle lat.
Czwartek: LE *United*
Piątek: Chelsea - Liverpool
Sobota: PL
Niedziela: PL *United*

Cały tydzień coś leci. Jakby ktoś miał wolne wieczory to już wie co robić. :-)
» 11 września 2016, 18:16 #196
piter100000: na to czekałem całe dwa tygodnie. wreszcie koniec przerwy na reprezentacje i codziennie coś ciekawego można obejrzeć
» 11 września 2016, 18:18 #195
RedDevils4life: Akurat starcie tych dwóch ekip zawsze się dobrze zapowiada. Głównie teraz gdy Klopp poukładał atak co pokazał w ostatnim meczu i pierwszej kolejce z Arsenalem.
» 11 września 2016, 18:20 #194
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2016 18:20

ja będę za Chelsea. Liverpoolowi to kibicowałbym tylko jeśli ich wygrana dawałaby nam tytuł
» 11 września 2016, 18:20 #193
RedDevils4life: Ja raczej zostanę jak zazwyczaj w takich meczach neutralny.
» 11 września 2016, 18:21 #192
piter100000: kij z tym typerem :) ważne, że Chelsea przegrywa
» 11 września 2016, 18:22 #191
RedDevils4life: Costa jakie pudło.
» 11 września 2016, 17:44 #190
piter100000: obstawiłem 1:1, ale z moim szczęściem w tej kolejce to nie wierzę, że trafię :)
» 11 września 2016, 17:51 #189
RedDevils4life: W tej kolejce to w ogóle same trafienia w typerze na wzór tego co napisałem powyżej. :P
» 11 września 2016, 17:53 #188
RedDevils4life: I jest brameczka po karnym, ale ja dałem na Chelsea.
» 11 września 2016, 18:18 #187
piter100000: taki wynik może zostać :)
» 11 września 2016, 18:19 #186
RedDevils4life: Wow. Chelsea na łopatkach. :D
» 11 września 2016, 18:20 #185
vanderToki: Gdzie? ;)
» 11 września 2016, 18:41 #184
pawelisto2: Ta, tylko Rooneyowi coś nie wyjdzie(bardzo często ostatnio) i "Rooney ble to i tamto", Rooney strzeli bramkę i już się robi "Gdzie są hejterzy Rooney-a?"

Lepiej niech już gra, przynajmniej mniejsza draka jest, a wątpię, że specjalnie chce szkodzić drużynie :D
» 11 września 2016, 19:17 #183
Krystiano98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2016 17:27

Obejrzałem sobie obszerny skrót i nieźle dali się ojechać na pół z Baillym przy pierwszej, jeden nie wyskoczył, drugi w ogole stał jak słup
Do drugiej bramki to nie czepiałbym się Blinda jedynie, ale obu majstrów, którzy dali rudemu uderzyć.
Zlatan masakra, tyle okazji zawalić, ja bym dał Rashforda za niego, albo grał 4-4-2.
Pogba też przy czymś w czterech literach miał to, że ktoś mu uciekł w pole karne, ogólnie mecz błędów.
A, zapomniałbym, Bravo przy wejściu na Rooneya to jest 100% karny, gdyby był na stojąco nasz kapitan, to noga złamana. A drugi karny to nie wiem, gdzie widzieliście :P
No i najważniejsze: Szacun dla Rooneya, że podał pierwszy ręke temu prowokatorowi.
» 11 września 2016, 17:21 #182
piter100000: drugi karny to ręka Otamendiego w polu karnymc po dośrodkowaniu z prawej strony (nie pamiętam już kto dogrywał, ale ręka była)
» 11 września 2016, 17:39 #181
Sideswipe: Manchester United - Manchester City 1:2
FC Barcelona - Deportivo Alaves 1:2
To tak dla pocieszenia :) Zawsze mogło być gorzej.
» 11 września 2016, 15:08 #180
piter100000: za tydzień wygramy z Watfordem i wszystko wróci do normy
» 11 września 2016, 15:38 #179
kckMU: Sensacja w Manchesterze i niespodzianka w Barcelonie, tak bym to nazwał.
» 11 września 2016, 18:15 #178
Krystiano98: 1 punkt w typerze xD
» 11 września 2016, 15:07 #177
piter100000: mi typer w tej kolejce też nie poszedł. póki co 3pkt :)
» 11 września 2016, 15:36 #176
DjTED: piter100000 Mam identico
» 11 września 2016, 16:11 #175
RonaldoNaniBack: Widzę że już większość sezonowców odchodzi po przegranych derbah :) Ludzie Mourinho to najlepszy trener świata a Guardiola to farciaż raz mu się udało i tyle zawsze na gotowe przychodzi ;) Mówiłem że nie znam Baillego i jak ja o nim nie słyszałem to będzie słaby... Blind i Bailly to do sprzedaży w zimę dwóch nowych klasowych obrońców czyli Alaba i fajnie by było jednak tego Ramosa wyciągnąć ;) Najlepsi oczywiście Zlatan i Pogba... Ibra 9 bo strzelił i Pogba 8 bo dobrze grał. Nadal brakuje mi Depaya do tej paki mam nadzieję że tego drewno Lingarda zmieni w następnym meczu za Depaya oczywiście Lingard do sprzedaży :) GG MU
» 11 września 2016, 14:26 #174
piter100000: dobrze gada! polać mu
» 11 września 2016, 15:37 #173
DjTED: Myślę że możemy na środek powalczyć o Kompanego, a w atak to Messi i Ronaldo (ten pierwszy to już podstarzały to pewnie za 20 mln , a drugi stary to pewnie za darmo)
» 11 września 2016, 16:14 #172
Keravnos: @piter1000000 - on jest chyba za młody, żeby mu polewać... no chyba, że Piccolo
» 11 września 2016, 17:37 #171
piter100000: czasami się zastanawiam, czy on jest po prostu młody i głupi (to by wiele tłumaczyło), czy robi sobie jaja
» 11 września 2016, 17:50 #170
vanderToki: Ano, raz. Bodajże ósmy. Rzeczywiście, farciarz. ;)
» 12 września 2016, 00:13 #169
Sideswipe: Swoją drogą przy Mou zespół często wymienia się pozycjami i najczęściej Rooney pełni wtedy rolę skrzydłowego. W tym meczu z powodu wejścia Hererry Roo zagościł na skrzydle już na stałe, tak mi się wydaje.
» 11 września 2016, 13:57 #168
Sideswipe: Nie wiem właśnie co skłoniło Mou do wystawienia Lingarda i Mikiego w tak ważnym meczu, biorąc pod uwagę brak rytmu meczowego i dobrą formę Maty tym bardziej to była dosyć dziwna decyzja, no ale trudno.
» 11 września 2016, 14:01 #167
piter100000: zdecydowana większość jedzie po Lingardzie, albo Blindzie. przecież Pogba, Zlatan i Bailly są nietykalni. zresztą jak ktoś w normalny sposób skrytykuje to nie można mieć pretensji. przecież nie chodzi o to, żebyśmy wszyscy słodko sobie pierdzieli
» 11 września 2016, 12:02 #166
Slawek7: Lingard,Miki-zenada 0
Blind bardzo slabo 2
Reszta za pierwsza polowe 4 a za caly mecz jakies 5-6
Zlatan zagral slabo,ale tak jak pisalem nie tracil kazdej pilki i strzelil gola.
Baily popelnil blad bo nie wyskoczyl do gowki,ale zagral przyzwoicie.Pogba tez tragicznie nie zagral.Mial kilka skutecznych dryblingow i zastawien.
» 11 września 2016, 12:09 #165
Slawek7: Ile mial miec 65?To jest srodkowy pomocnik kilka rajdow to wystarczajaco.Byli gorsi na boisku jakby ci umknelo.Zagral slabo,ale nie tragicznie i nie byl najgorszy na boisku.
» 11 września 2016, 12:21 #164
piter100000: owszem Pogba nie jest skrzydłowym ani napastnikiem, ale ma dzielić i rządzić w środku pola. po to został kupiony. wczoraj tego nie zrobił. w takich meczach powinien być wiodącą postacią, a nie był. Zlatan strzelił gola, ale jego strzały z nieprzygotowanych pozycji były frustrujące. prawie każdy wczoraj coś zawalił dlatego niesprawiedliwym jest czepianie się dwóch czy trzech zawodników
» 11 września 2016, 13:06 #163
Slawek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2016 13:24

Kazdy mogl zagrac lepiej,ale obiektywnie mowiac tylko Lingard i Miki zagrali zenujaco.Reszta po prostu bardzo slabo, slabo lub srednio.Pogba mogl zagrac lepiej(nie rozgrzeszam go i nie bede sie osmieszal piszac,ze zagral kapitalnie)Zagral slabo jak wielu innych,ale stawianie go jak i innych na rowni z Mikim i Lingardem to dla mnie zart.
» 11 września 2016, 13:20 #162
piter100000: Lingarda to jakby nie było na boisku i tu się zgadzam, a Ormianin czego sie nie dotknął to spartolił i tu pełna zgoda, że ich występ to dramat. nie stawiam Pogby na równi z nimi, ale szkoda, że niektórzy nie widzą błędów pozostałych zawodników (i nie mówię tu akurat o Tobie Slawek)
» 11 września 2016, 13:31 #161
piter100000: emocje już troszke opadły. trzeba brać się w garść i wygrywać kolejne mecze. jednak ta porażka boli i kilka tygodni minie zanim przetrawie to na spokojnie. nie wszystko wyglądało źle, ale widać, że z wieloma elementami gry jesteśmy w proszku. najbardziej dziwią mnie beznadziejne stałe fragmenty. myslałem, że po przyjściu Mourinho to się zmieni, bo jego zespoły zawsze miały dobrze opracowany ten element gry. przecież rzuty rożne i wolne to najprostsza rzecz do wytrenowania w krótkim czasie.
» 11 września 2016, 11:43 #160
Alaan: Jedna jaskółka wiosny nie czyni. Byliśmy słabsi, ale bez przesady, zawodnicy zawiedli indywidualnie, kwestia złej dyspozycji w danym dniu. Trochę więcej szczęścia i lepsze decyzje arbitra, a trzy punkty bez problemu zostałyby na Old Trafford. Mourinho miał pomysł na mecz, ale z tak grającym Lingardem i Mychitarianem to nawet zespół w okręgówce czułby się jakby grał w dziewiątkę. Mistrzostwo wygrywa się z dołem tabeli, trzeba zakasać rękawy i grać dalej swoje :)
» 11 września 2016, 11:05 #159
AFC07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2016 10:53

Kościelny wczoraj zrobił ,, Zlatan style" :P
» 11 września 2016, 10:52 #158
AFC07: Szczęście sprzyja lepszym
» 11 września 2016, 13:24 #157
Sideswipe: Ze szczęściem jest jeszcze jedno przysłowie - "Głupi ma zawsze szczęście" hehe
» 11 września 2016, 14:00 #156
AFC07: Chanab

Hahaha dobry żart:D

Sideswipe

Mogę być głupi i mieć 1 miejsce, nie ma problemu:-)
» 11 września 2016, 14:48 #155
Sideswipe: żarty żartami ale nie będę miał nic przeciwko żeby Arsenal wygrał ligę, jeżeli nam się nie uda oczywiście. Jednak to mało prawdopodobne.
» 11 września 2016, 14:52 #154
DjTED: AFC07 wczoraj mieliśmy polemikę, ale dzisiaj Ci zaplusuję bo bramkę strzelił piękną. Raczej powinna być bramką kolejki, chociaż (o dziwo) bardzo dużo ładnych padało
» 11 września 2016, 16:21 #153
Ice: Bardzo dobry komentarz Matias w pełni sie z tobą zgadzam.
» 11 września 2016, 11:56 #152
Ice: W pewnym momencie ok 70min pokzali SIR ALEXA FERGUSONA na trynunach jak kiwał głową z niezadowolenia i miał mine tak wymiwną jak by chciał powiedziec Nie żle to nie tak złe ustawienie ja bym to zrobil zupełnie inaczej Nie tak powinniśmy grac. Co ja bym dał żeby Sir Alex powrócił na ławke albo chociaż służyl swoja niezastapiona wiedza i dordzał Murinho raz na jakiś czas.

Glory Glory Man United
» 11 września 2016, 10:24 #151
Slawek7: Pierwsza plowo poza ostatnimi minutami ZENUJACA.Wygladalo to jakby seniorzy grali z juniorami.Nieumiejetnosc utrzymania sie przy pilce porazajaca, dodatkowo to bezmyslne wybijanie w panice pilki.Gra bardzo szarpana,malo plynna,nie mielismy pomyslu jak zagrozic City albo nawet co gorsze utrzymac sie przy pilce.Lingard i Miki -ich wystepy oceniam na 0.Psuli kazda pilke nawet w prostych sytuacjach,tragiczne wystapy.Blind nastepny,ktory zawalil mecz,chociaz przy pierwszym golu Bailly nie wyskoczyl do gowki,reszta ogolnie slabo.Druga polowa lepsza,ale zagrozenie stwarzalismy glownie po dosrodkowaniach jak za tego o ktorym mowic nie wolno:-).Podnieslismy sie i bylo duzo lepiej co nie znaczy ze dobrze.Trzeba sie nauczyc grac bardziej kombinacyjnie i szybciej,musi byc wiecej ruchu.City bylo lepsze i zasluzenie wygral.GGMU!!
» 11 września 2016, 09:45 #150
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2016 09:38

Mecz przegraliśmy ale to był mecz do wygrania... pierwsza połowa wyglądała tak jak by Mourinho w szatni powiedział zawodnikom że są gorsi od City... wyglądali jak by się ich bali.
Odprawa przedmeczowa nie poszła tak jak powinna.
Dalej będę głosił że linia defensywy musi być zmieniona, a już napewno nie może w niej być blinda sztucznie modyfikowanego na ŚO w laboratorium VLuja.
» 11 września 2016, 09:38 #149
Sideswipe: Nie martw się chanab, on nawet będzie jęczał przy wygranej 5:0 bądź pisał komenty w stylu "za 200 baniek to i Moyes by wygrał ze średniakiem".
Typowy malkontent, by nie powiedzieć cebulak.
» 11 września 2016, 09:01 #148
Slawek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2016 09:50

Yondu:Pogba nie zagral rewelacyjnie,ale trzymal poziom.Mial kilka dobrych podan,przyspieszen,zastawien.Zagral poprawnie.Czepianie sie go jest troche slabe i jeszcze to wypominanie kwoty.Kupilismy jednego z najlepszych SP typu btb swiata w mlodym wieku.Kwota chora,ale trzeba sie cieszyc a nie czekac na jakis mecz i wypominac Pogbie,ze nie zagral genialnie.
» 11 września 2016, 09:50 #147
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2016 01:44

Ogólnie co tu dużo mówić, jest smutek i rozczarowanie, ale patrząc na wcześniejsze mecze City i nasze, to widać, że Citizens grali ładnie i szybko a my męczyliśmy się z takim Hull. Nie oczekujmy odrazu jakiegoś giga skoku jakości. Wiele rzeczy za LvG nadal jest zakorzenione w głowach naszych jak te desperackie wrzutki, my nie potrafimy grać piłką jak po sznurku bo nie mamy takich graczy, co nie znaczy, że nasi są źli. Chciałbym widzieć MU grającym stylem jak Lfc czy właśnie City, ale nam bliżej do dawnej Chelsea.

Obaj trenerzy zrobili już kawał dobrej roboty, wydaje mi się jednak, że Guardiola dokonał lepszych zakupów, a przedewszystkim więcej, odrazu skreślił słabe ogniwa a przyszli Nolito, Sane, G. Jesus czyli szybcy i kreatywni gracze, do tego De Bruyne, Sterling i Silva zaczeli grać jeszcze lepiej. Jak Gundogan wróci i będzie grał jak za najlepszych czasów BvB to pomoc mają wręcz masakrycznie mocną. W dodatku Stones jak narazie odnajduje się z Otamendim. W zasadzie tylko ten Bravo jest słabym ogniwem, co tylko pokazuje, że Hart powinien zostać w bramce. My z kolei kupiliśmy Zlatana, co jednak nie jest błyskawicą jak Suarez, to inny typ, Mkhitaryana co jak narazie gra tak sobie, Pogbę który gwiazdorzy, dużo się kiwa, ale jak wielu przypuszczało nie jest wart swojej ceny, oraz Baillego, który mimo dobrych meczów, nie jest jeszcze klasą światową. W dodatku Martial zgubił gdzieś formę, Fellaini ożył, ale on jest do roli defensywnej, co sprawia, że nasza pomoc wiele nie będzie kreować, sam Pogba tego nie uciągnie, a tym bardziej jak będzie grał tak jak dziś.

W dodatku Rooney który chodź charował dziś bardzo, to jego reakcją są bardzo wolne. Ibra i Wazza jakieś 5 lat wcześniej i może niechciany Bastian, to byłoby coś a dziś jest już ciężej. Skrzydła nasze też kuleją, bo Lingard jednak nie był i nie będzie super skrzydłowym, Depay bez formy. DDG też trochę broni słabiej niż w ostatnim sezonie. Najbardziej cieszy Antoś i Shaw, ale chyba najbardziej Rashford i bezprzecznie zasługuje na podstawę. Co do SO to Smalling był najlepszym graczem w poprzednim sezonie, Blind jest czasami jak profesor ale na ogórki, dzisiejszy mecz pokazał, że na zespoły z Topu, nie wystarczy przewidywanie, z niego nie będzie dobry obrońca, przesunięcie go na pomoc dałoby pewnie więcej korzyści. Zmiany po przerwie dały o wiele lepszego kopa, naprawdę mieliśmy dużo sytuacji, ale też dużo szczęścia. Najsprawiedliwszym wynikiem byłby remis, bo tak naprawdę przez głupi błąd straciliśmy pierwszego gola, pokazaliśmy jednak charakter i City nas nie zmiażdżyło i nie sądzę, że z Aguero byłoby to samo, poprostu mieliśmy pecha a i sędzia trochę nam na rękę nie poszedł, bo przynajmniej 1 karny mógłby odgwizdać.

Mam nadzieję, że w styczniu kupimy jakiegoś obrońce i skrzydłowego. Nie mamy złych zawodników ale o zupełnie innej charakterystyce, u nas wygląda to jak taka zlepka indywidualności, natomiast Pep dobrał gracz o podobnych cechach. Szkoda punktów i tego meczu, tym bardziej, że był u nas, ale życie toczy się dalej. Szkoda mi Jose, że ciągle z tym Guardiolą dostaje baty, tym bardziej mając Ibre, myślałem, że ten duet utrze nosa łysolowi, ale farselończyk z tym swoim tiki badziewiem ciągle jakoś wygrywa, chociaż uważam, że obecne City i tak dostało by łomot z takim Realem czy Barcą. Jeszcze wiele się może zmienić w trakcie sezonu. Na koniec, szkoda mi też Fergusona, bo był bardzo niezadowolony, pewnie miał w głowie myśli, że chciałem Pochettino, albo Guardiole a nie Mourinho heh. Z resztą futbol jest tak zmienny, że dam sobie rękę uciąć, że Pep jeszcze kiedyś będzie nas trenował, to młody trener. Jose popełnił błąd ze skrzydłami w tym meczu, jak sam przyznał, ale nikt nie jest jasnowidzem by wiedzieć jak kto zagra. Teraz już wie, że Rashford i Martial powinni mieć podstawę, może warto też popatrzyć na młodych i poszukać drugiego Marcusa? Kto wie.

Reasumując wielki mecz, wielkie widowisko ale jak tu ktoś pisał, nawet za 50 lat City nie przebije MU, jego historii, piłkarzy, tradycji, fanów, marki itd. Gdy MU było jedną z 4 najlepszych drużyn globu wraz z Milanem, Realem i Bayernem to gdzie było City? Nawet Barca była średnia. Szejki dały im kopa i grają jak grają, a my po erze Fergiego mamy przestój i musimy wrócić na ten poziom co dawniej. City nie będzie hegemonem jak Barca. Jeśli jednak dożyje czasów w których takie City przebije osiągniecia MU, to chyba skocze z mostu heh.
PS: miałem dziś imieniny, niestety prezent w postaci wygranej się nie udał, dostałem za to od partnerki biografie Zlatana:P będzie co poczytać, może to mi jakoś pozwoli ochłąnąć:) Sory za rozpisanie się, nie hejtujcie za mocno:P
» 11 września 2016, 01:42 #146
karpiu87: Blind po tym meczu dostał przepustkę na ławkę rezerwowych. Czas postawić na Smallinga! Lingard też nie na swojej nominalnej pozycji. Miki jakby zagubiony w tym. Pewnie Mou żałuje po tym meczu że nie został z Mata i Martialem od początku. Eksperyment nie wypalił. Mistrzostwo zdobywa się wygranymi że średniakami!
» 11 września 2016, 01:05 #145
Gallacher: Muszę przyznać że zachowanie Blinda po stracie pierwszej bramki dla City to po prostu majstersztyk.Gracz nie może się zachowywać w taki sposób na poziomie zawodowym i to jeszcze w takiej lidze.Póki co,to 4 mecz i pierwsza jak dotychczas porażka i szkoda że z City,ale jest jeszcze sporo meczy chociaż oglądając ten mecz i graczy City byłem nieco zmartwiony postawą graczy i mam nadzieje że na kolejne mecze ligowe(w tym z Live itd) zespół będzie grać znacznie lepiej a teraz nie ma co panikować i trzeba skupić się na reszcie meczy.
» 11 września 2016, 00:25 #144
Domelo: Liverpool wygrał, Arsenal też. Zła kolejka :/
» 10 września 2016, 23:11 #143
CoachMark: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2016 22:52

Generalnie bardzo dobry mecz. Natomiast moim zdaniem poszło frycowe podobnie jak Kazachstan Polska. Kto śpi ten traci gole. Orły spały 15 minut a 35. Można grać słabo ale nie można dosłownie patrzeć jak gra rywal.

Ciekaw jestem czy taka taktyka, na oddanie piłki była i zamirzeona i właściwa. Bo jeśli to był plan to oznacza to czego pewnie niektórym się nie będzie podobało, ale po prostu odstają od topowych drużyn zwyczajnie piłkarskim rzemiosłem i muszą grać bardziej cofnięci w takich meczach by się zbytnio nie odsłonić na takiego rywala.

Nie myślałem, że doczekam meczu w którym Fellaini będzie najlepszym graczem mojej ulubionej ekipy.

Shaw totalnie ograniczone zadanie miał do grania w destrukcji, co moim zdaniem nie było dobrym planem. Z tyłu dobrze

Valencia w drugiej połowie coś tam troszkę podciągnął, ale to podobnie jak kolega z drugiej flanki. Z tyłu też ok jak kolega wyżej.
Bailly przyzwoicie ale jest tak samo winien pierwszej bramki jak Blind, a może nawet i bardziej bo złamał linie a nawet nie podjął interwencji tylko zostawił dziurę.

Blind przy pierwszej bramce błąd ale był tylko jednym z winnych, natomiast przy drugiej bramce to już ewidentnie zbyt pasywnie, zagrał do tego momentu tak samo słabo jak cała drużyna, tylko że w przypadku jego pozycji to się równało ze stratą gola.

Fellaini jak dla mnie świetnie, ciekawy to przypadek bo przecież w Evertonie on miał więcej zadań ofensywnych i to wywiązywał się z nich dobrze. W z kolei im więcej ma konstruować a nie rozbrajać tym gorzej.

Pogba jednak ma mentalność gwiazdy i nie podoba mi się to wcale. Nie wydaje się gościem który zerwie w pogoni za rywalem by łatać po koledze, ani też nie widziałem go z taką pozytywną złością na wynik co by poprawiło jego granie. Przeszedł koło meczu, nic wielkiego nie zagrał, do tego mega przesadza z przetrzymywaniem piłki. Co z tego, że pociągnie 20 metrów , jak da się bezsensownie zfaulować zamiast oddać piłkę i przyspieszyć atak.

Mkhitaryan być może po prostu nie ma rytmu meczowego ale to był po prostu bardzo kiepski występ.

Lingard .............................to był jakiś dramat. Wyszło to co zawsze w nim widziałem, jego techniczny skill jest na niesamowicie niskim poziomie. Przyjęcie piłki zwykle ma lepsze niż to dzisiejsze drewno, ale jego skill w dryblingu czy nawet w przyjęciu kierunkowym w skali 0-10 wynosi -1. Do tego jest słaby fizycznie, co chwile leży, gdyby nie parę ważnych bramek i przy tym ładnych to jego kariera byłaby jak zeszłoroczny śnieg, ani ciekawa, ani uprawniająca do gry w tych barwach. Przyłożyć go do porównania z powiedzmy Silvą, KDB, czy nawet takim Nolito. Ten gość nawet nie może mieć w statystykach wygranych pojedynków, bo on ich nie pojdemuje, nawet nie wie jak spróbować, bo on ma tylko bieg forward jako drybling.

Wazza - do 35 minuty tylko Lingard go przebijał w pokraczności. Cała masa straconych piłek, wrzutek na pałę mimo że metr przed nim stoi rywal do bloku. Znów wolne myślenie na tyle, że nawet nie dostrzegał jak mu kradną piłkę spod nogi. Oddać trzeba że poprawił się wyraźnie w momencie gdy reszta też coś zaczęła ciągnąć.

Zlatan - Zdecydowanie imo najgorszy mecz Ibry. Gol ładny, ale co z tego skoro przy no właściwie setce chwilę później spudłuwał, miał okazji parę, ale wykorzystał jedną. Do tego bardzo kiepsko dziś podawał co dziwne dla niego.


Warto dodać, że zmiany były bardzo trafione bo i Ander i Marcus ładnie działali, Martial grał krótko więc ciężko coś powiedzieć o nim.

Puenta z meczu płynie taka, że w dzisiejszym meczu zabrakło serca. Nawet jak już sobie przypomniało jaki jest wynik to nie było tej gry co w pierwszych 3 kolejkach. Z Hull atakowali wręcz wściekle byle tylko zabrać punkty. Tutaj nie czułem zupełnie, że jest to w ich głowach jakiś mecz podwyższonego tonu.
No i jeszcze warto dodać, że przykro się robi gdy wciąż bazuje na graniu sercem a zaniedbuje się mocno skilla. Nie wiem jak można wystawić w 4:2:3:1 za plecami napastnika aż dwóch zawodników którzy dysponują totalnym brakiem dryblingu.
Dla kontrastu widzę jak w takim LFC idzie jak po sznurku, przecież jakby lingard próbował asysty w stylu Sturridge'a to by sobie złamał nogę.

Nie ma co jednak się załamywać bo moim zdaniem przede wszystkim Mou wyciągnie nauczkę. Bo z pewnosćią jest zaskoczony nastawieniem na początku. Popracuje nad ich głowami, może teżtaktycznie coś poprawi, a moim zdanie skończy na pozycji 1-3.
» 10 września 2016, 22:51 #142
aldehyd: Po dzisiejszym meczu już wiemy dlaczego Mkhitaryan siedział w większości meczy na ławie. A po dzisiejszym fenomenalnym występie prędko znów jej nie powącha.
» 10 września 2016, 22:47 #141
Domelo: Mam nadzieję, że Lingard również.
» 10 września 2016, 23:40 #140
AndrzejBezDucha: Brakowało dziś naszych nowych grajkow w gazie. Pogba bardzo przeciętnie, Bailly w porównaniu do poprzednich meczy bez szału, a Zlatanowi można zarzucić brak wykorzystania sytuacji. Na plus boki obrony, Roo, Fella i Dawidek.
» 10 września 2016, 20:33 #139
pawelisto2: Swoją drogą...pamiętam jak Mourinho mówił, że mamy wielu piłkarzy na pozycję "6" - Morgan, Ander, Carrick, Fella. Wielu na pozycję "10", lecz brakuje nam kogoś takiego jak Pogba na pozycję "8"

Kogo miał na myśli mówiąc o pozycji "10"? Na "10" póki co widzę tylko Mate, ale nie dostał dzisiaj szansy. Środek pola dzisiaj został całkowicie zdemolowany przez De Bruyne, Silve i Fernando przez własnie brak osoby, która wie co zrobić z piłką zaraz po przyjęciu.
» 10 września 2016, 20:01 #138
piter100000: dobrze powiedziane. idąc tokiem myślenia pewnych osób należy posadzić też na ławce Zlata, Baillyego i Pogbę, a Miki nie powinien do końca roku zagrać w podstawie. najlepsze jest to, że większość domagała się Ormianina w podstawie, a teraz po nim jadą
» 10 września 2016, 20:35 #137
MU1212: No i kto dalej uważa że Blind powinien dalej grać w podstawowym składzie ?
» 10 września 2016, 18:49 #136
kckMU: Wolę mieć taki pozytywny ból głowy, że raz nie gra Blind, raz Smalling a niekiedy Bailly, niż tłuc 3-5-2 z nimi wszystkimi.
» 10 września 2016, 19:08 #135
Sideswipe: Ja dalej uważam, no i co? Będziesz mnie bił?
» 10 września 2016, 19:11 #134
utdpunx: Zacznijmy od tego gdzie powinien w tym składzie grać, na pewno nie w obronie
» 10 września 2016, 19:39 #133
JasnaLiryka: Wg mnie zle dobrana wyjsciowa 11 i festwial blednych podan oraz strat :/
Brawo za walke widoczna w drugiej polowie, zabraklo szczescia.
» 10 września 2016, 18:35 #132
Mazi1989: Pierwsza połowa była dramatycznie słaba w naszym wykonaniu, w dużym stopniu zaważyła na wyniku. Po przerwie mogliśmy odwrócić losy meczu, dzięki dobrym zmianom i zupełnie innym nastawieniu zawodników. Jednak zabrakło trochę szczęścia. Poza tym należał nam się rzut karny i czerwona kartka dla Bravo. Chłopaki podnieśli się i walczyli do samego końca, ale nie udało się wyszarpać choćby remisu. Mimo, że to dopiero początek sezonu, to już można zaobserwować jak duży postęp zrobiła nasza drużyna w porównaniu do poprzednich rozgrywek.
» 10 września 2016, 18:31 #131
Wave: coz, poskladene mysli jak tylko idzie, ale dzieki za wpis pzdr
» 10 września 2016, 18:22 #130
Kuntakinte: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2016 18:30

lubie to sie bawie jak bravo dzis
» 10 września 2016, 18:28 #129
kckMU: Ta porażka może zaboleć i to nie tyle przez sam fakt straty punktów, ale rangi tego meczu i zwycięstwa Guardioli nad Mourinho. Mimo to, dla mniej doświadczonych kibiców (młodszych) jest potrzebna rada, aby to wszystko spokojnie przetrwać. Rozgłos będzie spory, lecz rewanż nadejdzie w niedługim czasie.

Byliśmy lepsi od City. Nie rusza mnie ich gra piłką i jej posiadanie. Mieliśmy więcej pomysłu na grę i to da skutek w przyszłości. Problemem był Rooney i tragiczny występ Mikiego. Lingard to genialne wzmocnienie niebieskich, dobrze, że został zmieniony.

Wszystko rąbnęło po pierwszym golu, gdzie zero zasługi gości. Pierw beznadziejnie zagrał Bailly, a potem jeszcze "lepiej" Blind. Przegraliśmy sami ze sobą, zdarza się. Jesteśmy nadal głównymi kandydatami do mistrzostwa kraju i mamy na to ogromne szanse. Pech i szczęście się równoważą, więc teraz to drugie będzie dopisywać nam.

Guardiola wie o ewidentnym - przynajmniej jednym, po faulu Bravo - karnym. Wie też, że bez Fernando nie dowieźliby zwycięstwa, a to objaw respektu dla siły United. Był również przejęty brakiem skuteczności w kontrach, gdzie na dobrą sprawę powinni strzelić kilka goli, ale mieli tylko strzał de Bruyne. To pokazuje, jak dobrze graliśmy 1v1, gdy takie sytuacje miały miejsce. Jesteśmy najlepszą drużyną w lidze i udowodnimy to, jeżeli dopisze nam zdrowie. Bądźcie cierpliwi - to zawsze popłaca.
» 10 września 2016, 18:01 #128
Kuntakinte: Problemem był Rooney " - jakbys oglądał mecz to byś widział ,że Roo zapierd... nie odpuszczał może problemem był słaby Pogba dziś ?
» 10 września 2016, 18:23 #127
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2016 18:29

Nie lubię się czepiać zawodników dla zasady. Nie mam nawet pretensji do Blinda, a muszę powiedzieć, że po tym, jak podobnie zawalił mecz z West Hamem który zdecydował o braku LM, mógłbym go powiesić za jaja drugiego dnia. Apeluje po prostu o wyrozumienie i cierpliwość, i to nie względem poprawy gry drużyny, a po to, byście się przekonali o naszej wielkości.

Trudno jest się pogodzić z takim meczem. To w tej chwili najważniejsze derby miasta w piłce nożnej. Jesteśmy ludźmi Mourinho, idziemy za nim, więc wiem jak duże jest teraz rozczarowanie. Pokonanie jednocześnie City, a przy okazji - a może nawet przede wszystkim - Guardioli, było czymś, co napędzało cały czerwony Manchester od poznania terminarzu. To się jednak nie udało i 10.09 wygrali z nami mecz. Nie wygrali jednak mistrzostwa i nie zrobią tego też na wiosnę. Ono będzie nasze.
» 10 września 2016, 18:28 #126
JacekB: Dokładnie Kuntakinte akurat Roo był dzisiaj jednym z najlepszych naszych zawodników dzisiaj. Bolała to anonimowość Pogby i brak skrzydeł. Bo Lindgard i Miki zagrali fatalnie.
» 10 września 2016, 19:58 #125
szabo1878: przegralismy bo Mourinho zle dobral pierwszy sklad. takie moje zdanie. no ale w tej sytuacji mozna mu wybaczyc, bo jest w klubie od niedawna, 3 miesiace to malo, zeby dobrze poznac swoich graczy.

co do zawodnikow...

na minus:
Blind - chyba wiadomo dlaczego. dobrze, ze chociaz w drugiej polowie sie ogarnal
Bailly - niby solidny ale w kluczowych momentach robi karygodne bledy. przy pierwszej bramce nawet nie powalczyl o ta gorna pilke, przy drugiej bramce jakos tak koslawo wybil ta pilke, ze i tak zostala w naszym polu karnym, no i padl gol. srodkowy obronca wlasnie w takich sytuacjach musi byc bezbledny.
Lingard, Miki-matko bosko kochano tak slabych skrzydel to nie widzialem juz dawno, a moze nawet nigdy. zadnych dryblingow, glupie straty, niedokladne przyjecia, niedokladne podania. Tragedia.
Zlatan - moze i gola strzelil, ale zmarnowal dobre sytuacje, no i mial maly wplyw na gre.

na plus:
Rooney - nie byl perfekcyjny, ale w koncu mial pozytywny wplyw na nasza gre przez caly mecz, a nie tylko jakies przeblyski
Rashford - pokazal calej naszej ofensywie, jak powinien grac atakujacy. dryblingi, strzaly, praktycznie za kazdym razem jak dostawal pilke, to obracal sie z nia w strone bramki przeciwnika. zdecydowanie powinien miec podstawowy sklad w nastepnym meczu.
Valencia, Shaw - jak na bocznych obroncow przystalo.
Fellaini - wypelnial swoje zadania bardzo dobrze.

co do Pogby to mam mieszane uczucia. dobre zagrania przeplatal slabymi, czasem znikal.

moze mecz nie byl najlepszy, ale jedno mi sie podobalo: po pierwszej slabej polowie, na druga wyszlismy kompletnie odmienieni. za Moyesa czy Van Gaala jak gralismy slabo to od 1 do 90 minuty, a tutaj wkoncu moglismy zobaczyc, ze trener jakos potrafi wplynac na druzyne. to duuzy plus.
» 10 września 2016, 18:00 #124
DjTED: Ale sedzia druknął Arsenalowi
» 10 września 2016, 17:59 #123
AFC07: Tylko że karny się należał, zarówno przez faul na Giroud jak i przez faul na Kościelnym
» 10 września 2016, 18:06 #122
DjTED: Kościelny dostał z buta pod oko. Fakt. Nawet dałbym tam sam karnego gdyby... No wlaśnie. Gdyby nie to , że miał głowę na wysokości nóg innych graczy. Sam się podłożył. Walka. To jest Anglia. No ale karny w 92 min za ciągnięcie za koszulkę.... Serio.. W każdej akcji to się dzieje... W drugą stronę by tego nie gwizdnął. Taka prawda
» 10 września 2016, 18:23 #121
AFC07: To raczej było za podkladanie nóg przez co Giroud się wywrócił niż za koszulkę ale ok jak wolisz:-)
» 10 września 2016, 18:30 #120
Polot666: Tak, szczególnie geniusz taktyczny Guardioli można było oglądać przez ostatnie 3 lata w lidze mistrzów, jak zbierał baty od drużyn z Hiszpani.
» 10 września 2016, 21:01 #119
dev13: Niestety pomimo glosnych transferow nadal nie gramy dobrze ograny ŚO niezbedny zima bo Bailly na mocnych rywali to za slaba opcja. Niestety Roo gra coraz gorzej i moim zdaniem nie daje rady juz w PL .Smutnuy jestem ze przyszla porazka w derbach i to na Old Trafford. Zawiodly dzis gwiazdy najbardziej Pogba ;)
» 10 września 2016, 17:54 #118
soldier: A kiedyś on grał w Ligue1?
» 10 września 2016, 17:53 #117
Nubeq: No w sumie mógł zapomnieć, że to nie jest "Ligue 1". Skubany a tak wymiatał w tej "Ligue 1"...
» 10 września 2016, 18:00 #116
soldier: Tak bym ocenił naszych graczy:

David De Gea: 7 - Pewne interwencje naszego goalkeepera. Nie miał szans przy traconych bramkach.

Antonio Valencia: 8 - chyba jedyny nasz gracz z pola, który grał równie dobrze w pierwszej jak i drugiej połowie
Daley Blind: 3 -przedszkolny błąd przy pierwszej bramce i kolejny przy drugiej, gdy nie upilnował linii spalonego
Bailly:7 - dużo pewniejszy od swojego kolegi na środku obrony
Luke Shaw:7,5 - charował zarówno w obronie jak i w ofensywie

Fellaini:8 - był równorzędnym przeciwnikiem dla środkowych pomocników City.
Pogba:7,5 - próbował zagrażać obywatelom swoimi podaniami i pojedynkami powietrznymi

Lingard:3 - pod koniec pierwszej połowy zapracował na asystę (Ibra niestety nie strzelił wtedy gola), do tego momentu jednak był zupełnie niewidoczny i wyraźnie pogubiony na boisku
Rooney:6 - grał chimerycznie. W pewnych momentach wyglądał na lidera zespołu, by po chwili podejmować błędne decyzje
Mkhitaryan: 3 - widać było że jest jeszcze niezgrany z resztą zespołu

Zlatan Ibrahimovic: 7 - strzelił bramkę i stanowił przez resztę meczu zagrożenie dla City, ale też stanowczo zbyt często niecelnie podawał

Zmiennicy:

Marcus Rashford: 7,5 - pobudził nasze skrzydła do walki
Ander Herrera: 7 - także ożywił naszą grę
Martial- grał zbyt krótko by ocenić
» 10 września 2016, 17:29 #115
GraanManU: Moim zdaniem zamiast Blinda powinnien Mou wpuścić Smalling'a, nadal martwi mnie Miki, jego dyspozycja jest komiczna, a o Lingardzie to nawet nie chce mi się wspominać, jego brak zaangażowania był nadto widoczny
» 10 września 2016, 17:23 #114
Szilk: Wszyscy obwiniają Blinda, ale przy pierwszej bramce dla City to tak naprawdę zawinił Bailly, który nie skoczył do główki w środku pola, a Blind już nic nie mógł zrobić, bo Belg był w pełnym gazie i miał bliżej do piłki, którą jak tylko dotknął to wyszedł na czystą pozycję.
» 10 września 2016, 17:39 #113
soldier: Chyba sobie żarty robisz.
» 10 września 2016, 17:55 #112
RedDevil30: Za pierwszy gol odpowiada Bailly. Długa piła na 60 metrów a on nawet nie odrywa nóg od ziemi... pięknie co? Tak... takie powinno być zachowanie środkowego obrońcy. Wzorowo.
Blind mógł się zachować lepiej, ale Bailly ? ... i tu się ugryzę w język.

GGMU!
» 10 września 2016, 19:02 #111
flt32705: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2016 19:08

Blind byl na wykroku i zostalo mu juz tylko to co zrobil czyli popatrzec jak Belg biegnie po gola
» 10 września 2016, 19:07 #110
Szilk: Taktyka grania tylko na Ibre jest zła i łatwa do rozpracowania. Ibra wywiera duży wpływ na zespół, żądając ostatnich podań, ale popełnia też błędy , a co najgorsze jest wolny. Zaspał przy akcji Rashforda zostając na spalonym - dlaczego ? - bo oczekiwał podania, a młody miał inną koncepcję i słusznie, bo element zaskoczenia jest bardzo ważny. Nie wiem dlaczego nie zagrał Mata i Carrick - ale jeżeli są zdrowi , to jest to trochę niezrozumiałe. Brakowało spokoju w drugiej linii i mocnych decydujących podań. Jest czas, trener musi wyciągnąć wnioski, bo taktyką i doborem zawodników przegrał dziś z Guardiolą.
» 10 września 2016, 17:14 #109
manutdfan92: A ja do Fellainiego nigdy nie miałem przekonania i nie mam go nadal, ale teraz nikt nie pozwala na niego złego słowa powiedzieć, bo się trochę poprawił z formą i Mourinho na niego stawia. Fakt, że prezentuje teraz swoją najlepszą formę w United nie oznacza, że jest to czołówka defensywnych pomocników w lidze. Jako partnera Pogby w środku pola potrzeba kogoś zdecydowanie szybszego, szybciej myślącego i bardziej uniwersalnego.
» 10 września 2016, 17:11 #108
Matejko: Dlatego twoje zdanie jest g*wno warte:) Nie patrzysz na zawodnika i jak sie prezentuje, tylko na nazwisko. Fellaini dzisiaj byl najlepszym pilkarzem United na boisku i to Pogba po tym spotkaniu powinien czyscic mu buty.
» 10 września 2016, 17:17 #107
GraanManU: A ja Fellainiego bardzo szanuję, walczy w środku jak mało kto, pokazuje się w akcjach offensywnych jak i wraca do deffensywy, nie boi się starć i na prawdę dzisiaj zagrał dobry mecz
» 10 września 2016, 17:25 #106
manutdfan92: Bycie najlepszym zawodnikiem w przegranym meczu to nie taka znowu sztuka i chwała. A środkowy pomocnik powinien zaliczać nie tylko dobre indywidualne występy, ale także przyczyniać się do lepszej gry całego zespołu i poszczególnych piłkarzy (dlatego Carrick był równocześnie ważny i mocno niedoceniany, bo sam się z tłumu nie wyróżniał).
A Fellaini ani nie pomoże rozegrać środkowym obrońcom, ani sam po przejęciu nie uruchomi akcji, bo moment decyzyjny ma na poziomie gracza szachowego. Przejąć owszem potrafi, ale też częściej kiedy przeciwnik rozgrywa atak pozycyjny, a więc przechwytywane podania rzadziej są kluczowe. W przypadku szybkich ataków rywala gość zawsze jest 15 metrów za akcją, bo przed chwilą popisywał się swoim wzrostem w ataku z którego to wzrostu i tak nic nie wynika. Paradoksalnie za słaby występ Pogby też obwiniam trochę Fellainiego, który zaburza podział obowiązków w środku pola, a domyślam się, że Francuz nie został kupiony po to żeby być "asystentem" drugiego pomocnika ze środka pola.
Oczywiście jeśli Mourinho stawia na Fellainiego to ma swoje powody i nie wypada zbytnio protestować, zwłaszcza, że i tak wyciska z Belga co się da. Mam jednak nadzieję, że Fellaini jest wg Mourinho najlepszą opcją tylko na teraz, a nie na długoterminową przyszłość.
» 10 września 2016, 17:36 #105
szabo1878: tak jak zawsze narzekalem na Fellainiego, tak teraz musze go bronic :P

fakt, chlop nie jest w czolowce najlepszych DP w lidze, ale w koncu gra dobrze! nie fauluje glupio, nie wymachuje lokciami, nie daje sie przejsc jak dziecko. moim zdaniem na ten sezon spokojnie moze byc partnerem Pogby, jezeli utrzyma ta forme.

wiadomo, ze znalazlo by sie kilku grajkow na rynku, ktorymi mozna by zastapic Felle, ale z drugiej strony nie widze powodu, zeby teraz takie debaty prowadzic. powinnismy raczej dyskutowac o Mkchytarianie, albo naszych srodkowych obroncach.
» 10 września 2016, 17:45 #104
manutdfan92: Ale umówmy się, że dzisiaj to przegraliśmy w środku pola tą pierwszą połowę, kiedy nas klepali jak chcieli na 35 metrze od naszej bramki. Czy to tylko wina Pogby? Nie sądzę. Fakt, że Mourinho pytał o Kante czy Matuidiego wskazuje na to, że on sam zdaje sobie sprawę, że przydałoby się trochę mobilności w tym sektorze. Fellaini niewątpliwie się przyda nie raz i nie dwa. Zresztą nie ma go sensu sprzedawać, bo i tak nic na nim nie zarobimy. Jednak nie jestem pewien czy to jest zawodnik na granie o mistrzostwo, na granie z tak technicznymi zespołami jak City czy wojaże w Europie.
I wg mnie to kwestia środka pola jest najtrudniejszą zagwozdką do rozwiązania (dochodzi do tego problem Rooneya, który teoretycznie mógłby pomagać w pomocy, ale wtedy Ibra zostaje sam w ataku).
» 10 września 2016, 18:06 #103
Maxwell: Co jak co ale czemu Mou nie zmienił Fellainiego to ja nie rozumiem... nie wracał do obrony, przegrywał pojedynki główkowe, zero kontroli boiska, zero dokładnych podań... Przypomniało mu się chyba jak grał za Moyesa.... Herrera z Rashfordem zrobili więcej w 20 min niż Miki i Lingard przez 45 minut... Blind i Bailly jacyś przyspani byli, gdy City kontrowało byli ciągle w sytuacjach 6 na 4.... Dramat do oglądania... Rooney powinien dostać czerwoną ze faul w końcówce na Bravo... City wygrało zasłużenie, bronili się mądrze, atakowali z taką łatwością że aż szok, byli po prostu lepsi od MU i tyle... Jeśli miałbym szukać winnych tej porażki to w szczególności Blind i Fellaini.... Daley niski i nie zwrotny zawalił 2 bramki a Fella wysoki nie zwrotny wgl nie umiał się odnaleźć w tym meczu.... Szkoda że Mou tak bardzo jest zakochany w wysokich defensywnych pomocnikach.... szkoda tylko że Fella to takie drewno co udowodnił w tym meczu
» 10 września 2016, 17:01 #102
Davidoza: Końcówka wyglądała jak za czasów Moyesa - laga do przodu i Fella (teraz jeszcze Ibra i Pogba) skacz! Szkoda, że nigdy takie rozwiązanie nie przyniosło wymiernych rezultatów a nadal bywa stosowane.
» 10 września 2016, 17:08 #101
Marti24: Dla przypomnienia - wszyscy chcieli Mikiego w pierwszym składzie po Hull.
Grunt, że ta drużyna ma inny charakter.
» 10 września 2016, 16:56 #100
Dczerny: Co jak co ale w drugiej połowie to był United na który mogę patrzeć, pomijam wynik meczu bo i tak go nie zmienimy, nawet gadaniem że powinny być dwa karne. United to United i mi ten mecz podobał się dlatego że po jak dla mnie beznadziejnej pierwszej połowie w drugiej potrafiliśmy pokazać że United będzie bił się z CITY o MISTRZA!....mistrz na 100% będzie w Manchesterze tylko pytanie czy w niebieskiej części czy czerwonej
» 10 września 2016, 16:55 #99
soldier: Pierwsza połowa słaba, Mourinho jednak nie trafił ze składem. W drugiej po zmianach graliśmy już DUŻO lepiej.
» 10 września 2016, 16:55 #98
RyanScholes1878: Szkoda ze w MU podstawa to angielskie nazwisko takie jak np Lingard....
» 10 września 2016, 16:42 #97
RobvanKlu5i: Głowy do góry! 1 połowa słaba ale tu widać progres i chęć atakowania, drużyna się zgra, Mourinho wyciśnie z nich to co najlepsze! To początek sezonu, jeszcze nie jednej drużynie zlejemy tyłek w tym sezonie, łącznie z City! :)
» 10 września 2016, 16:38 #96
soldier: Sterling się sam wyłącza.
» 10 września 2016, 16:52 #95
Misiek87: Jak nam strzelili na 2-0 to przez chwilkę widniało mi widmo wysokich klęsk za Moyesa czy tej bolesnej 6-1 po której dalej boli mnie dupsko, ale Ibra strzelił, końcówka pierwszej połowy dużo lepsza, a druga połowa była bardzo wyrównana, o niebo lepsza, mało tego wydaje mi się że byliśmy lepsi. Przede wszystkim Jose wyciągnął wnioski, wymienił minusy na plusy, City zaczęło się bronić, Pep zaczął ściągać ofensywnych graczy na rzecz obrońców, Rashford strzelił by tego gola, ale pech że Zlatan musnął piłę, De Bruyne słupek, Silva grozny strzał. Mógł być remis 2-2, winę za przegraną z żucił bym niestety na Blinda, przysnął przy obu golach, przy drugim nie zrobił kroku do przodu...i poniekąd mecz się ustawił pod Gaurdiolę.

Ale w sumie jestem dobrej myśli, początek sezonu, wszystko idzie w dobrym kierunku, gra się podoba, nie jest nudna, są emocje, nasi grają do końca w każdym meczu, jest lepiej, jest na pewno progres, dziś brakło po prostu szczęścia.
» 10 września 2016, 16:23 #94
SpirolS: To nie liga niemiecka czy hiszpańska więc nie wiem o czym mówisz. W poprzednim sezonie City również punktowało na początku.
Naszym problemem były skrzydła i nieskuteczność.
Można dostrzec +, może dzięki temu meczowi Rash wskoczy do podstawowej 11 i wreszcie zobaczymy duet Baily-Smalling :). Liczę na Martiala że odzyska formę bo brakuje jego szybkości i zwinności.

Tak na marginesie:
"poza nimi każdego w tej lidze możemy ograć" - ich też ogramy w kolejnych derbach :).
» 10 września 2016, 16:32 #93
zbyszek7: City bylo bardzo slabe po przerwie I ten mecz powinien sie skonczyc wynikiem 2-2 conajmniej. Bravo gral fatalnie przez pierwsze 10 min obrona city czekala zebysmy im strzelili okazje mieli tylko po kontrach kiedy nasi w koncowce nie mieli juz sil na walke I powroty. Nie mozna winic sedziego. Trzabyli cos strzelic a wtedy napewno bysmy nie przegrali
» 10 września 2016, 16:50 #92
Dczerny: Rooney jak prawdziwy kapitan, kiedy nie szło walczył za trzech, a potem stabilnie bez większych błędów, Rashford mnie pozytywnie niszczy uwielbiam tego kolesia
» 10 września 2016, 16:17 #91
Ave88: To bylo do przewidzenia ze przy pierwszej porażce ludzie tutaj juz zaczną skreślać Mou i po nim cisnąc masakra :). Derby to derby rządzą się swoimi prawami dzisiaj my przegralismy nastepnie przegrają oni spokojnie. Niepotrzebnie od razu po urazach wystawial Lingarda i Mikiego ale trener też czlowiek popelnil bląd okej zrobił zmiany gra sie odmienila na plus. I tak jest ogromny progress do ostatnich sezonów a niedowiarkom polecam wiecej cierpliwosci bo to dopiero początek sezonu :)
» 10 września 2016, 16:16 #90
dami95: Zgodzę się z SoupierTuber01. Komentarze są komiczne. Zgadzam się z tym, że Mourinho popełnił błąd wystawiając w pierwszej połowie Lingarda i Mhikitariana, i że nasza gra do 40 min wyglądała źle. Ale od tego czasu gra wyglądała naprawdę dobrze. Brakło po prostu skuteczności i szczęścia. A co do City to oglądałem wiele spotkań drużyn pod wodzą Guardioli i pierwszy raz widziałem żeby jego zespół został tak zdominowany. Jest to dobry prognostyk dla reszty zespołów PL.
» 10 września 2016, 16:12 #89
Kortney: City zostało zdominowane ? Weź się nie kompromituj. Zostali przycisnieci tylko od momentu jak weszli rashford i herreara do czasu aż u nich nie wszedł fernando
» 10 września 2016, 16:16 #88
pawbuk6: Kiedy został zdominowany? Przez większosć czasu kontrolowali spotkanie.

Szkoda trochę zmarnowanych okazji Zlatana, mam wrażenie, że Szwed czasem gra zbyt nonszalancko niestety zamiast się przyłożyć...

Zobaczymy, może taki zimny prysznic na początku sezonu zaprocentuje w przyszłości - sezon jest długi, a mistrzostwo wygrywa się na słabszych przeciwnikach. LvG miał w końcu bardzo dobry bilans z tymi najlepszymi drużynami, a dostawał od przeciętniaków.
» 10 września 2016, 16:21 #87
niedoniebieski: Z dużej przewagi wzrostu (Fellaini, Ibra, Pogba, Baily) kompletnie nic nie wynikało.
» 10 września 2016, 16:03 #86
b7hunter: Guardiola szkoda słow kradziej pilek
» 10 września 2016, 16:02 #85
qbsonUTD: Przegraliśmy? Trudno :) każda porażka boli, ale dzisiaj trzeba przyznać, że City zasłużyło na to zwycięstwo. W porównaniu do poprzednich lat poczyniliśmy spory progres, ale musimy być świadomi, że nasza drużyna nie jest jeszcze w pełni uformowana. Mimo wszystko pozytywnie patrzę na rozwój sytuacji w tym sezonie.
» 10 września 2016, 16:02 #84
b7hunter: Guardiola znowu pokazuje swoją bufonade. Wszyscy do niego wyciagaja rece witajac go w Premier League, Mou nawet go winem chce czestowac a ten powtarza motyw z gran derbi kradnac pilke i wdajac sie w przepychanki z Rooneyem tak jak kiedys z Ronaldo. To nie jest pierwszy raz wielkiego filozofa.
» 10 września 2016, 16:02 #83
Misiek87: słusznie to zauważyłeś, dlatego nie lubię "probierza"
» 10 września 2016, 16:10 #82
kujawa: Mourinho sam przegrał ten mecz, chciał dobrze ale pierwsza połowę gral w 9.
» 10 września 2016, 15:57 #81
mgs: Pogba nieporozumienie? LOL. Facet jako jedyny wychodził spod pressingu w pierwszej połowie.
» 10 września 2016, 15:58 #80
utdpunx: Jak Mr.5zlotych
» 10 września 2016, 15:54 #79
Kuntakinte: bardzo ale to bardzo przeciętnie zero piłek do przodu i na boki wszystko w tył , bardzo słaby występ 100
» 10 września 2016, 15:54 #78
Sideswipe: jednym słowem - słabiutko.
» 10 września 2016, 15:54 #77
piter100000: próbował, ale niewiele mu wychodziło. inna sprawa, że nie miał za wiele wsparcia w swoich próbach
» 10 września 2016, 15:57 #76
Kuntakinte: 6 dla Pogby w skali 10 ? chyba inny mecz oglądałes
» 10 września 2016, 16:01 #75
manutdfan92: Wynik sprawiedliwy i tu nie ma wątpliwości, ale nie jestem jakoś megapesymistycznie nastawiony co do naszej przyszłości. Przy zatrudnianiu Mourinho dobrze wiadomo było na jaki styl się piszemy i że z tak grającymi zespołami jak City będzie ciężko nam się mierzyć, a nawet bardzo ciężko co było widać w pierwszej połowie. Ale Mourinho pokazał swoje atuty i widać, że zrobił dobrą robotę w przerwie, przede wszystkim w kontekście motywacji zawodników. Dziwi mnie trochę to kręcenie głową Fergusona, bo za jego kadencji dostalibyśmy jeszcze trójkę po przerwie. Blind nie pierwszy raz pokazał, że przy ostrzejszych natarciach rywali się gubi, natomiast o Bailly'iego bym się nie martwił, bo przy bramce to był jego pół/ćwierć błąd, a poza tym prezentuje cały czas równą formę.
Dużo "ciał obcych" było natomiast w środku pola. Pogba narazie szuka sobie miejsca na boisku,a w duecie z Fellainim nie widać żadnego zgrania. Rooney (pomimo że dzisiaj zanotował pozytywny występ) w połączeniu z Ibrą to zbyt dużo statyczności w ataku. Na ten moment nie mamy też klasycznych skrzydeł, dlatego Rashford z taką formą powinien tam grać od pierwszej minuty. Jest dużo rzeczy do poprawy i dobrze ze możliwie szybko trafił nam się mecz, który to wszystko wytłuścił.
» 10 września 2016, 15:52 #74
piter100000: myślę, że Zlatan grałby lepiej, jakby miał mniejsze przekonanie o własnej boskości. to nie liga francuska, tu wszystko co kopnie nie wpadnie do bramki
» 10 września 2016, 15:55 #73
janpodgorski: Kolego odnośnie punktu 3 odnośnie Rooneya to wybryk Twojej fantazji ? Totalnie nie ma możliwości za dzisiejszy mecz się do niego przywalić. Takiego Rooneya dawno nie widziałem. To wciąż jedyny który kosi murawę na całej jej długości. Dziś zadziorny wkur...y i takiego lubię go najbardziej. Znajdź innych do krytyki bo nawet mimo gola Ibry to Szwed po prostu był dziś blady.
» 10 września 2016, 15:57 #72
Ghostpl: Dokładnie ibrachimovic. Nie najlepiej gral
» 10 września 2016, 16:01 #71
DjTED: A ja odnośnie 4. Gral fatalnie, ale wyłożył 100 Ibrze na 2:2
Nie powinien grać od 1 min i mam wrażenie, że na prawej gra lepiej
» 10 września 2016, 16:02 #70
janpodgorski: Dobrze prawisz. Gol Rashforda Z Hull to mimo wszystko dzieło Rooneya. Z 11 na boisku tamtego spotkania to właśnie ten zły, wolny, fatalny Rooney bierze obrońce na bary do linii i wykłada piłkę jak na talerzu.
» 10 września 2016, 16:03 #69
Waldas: Bledem było wystawienie Lingarda iMichitariana w pierwszej połowie druga ok i mysle że to dobry znak.Ten mecz jeszcze o niczym nie decyduje a City zaczynają tak zawsze
Liczy się kto w połowie maja będzie pierwszy
» 10 września 2016, 15:48 #68
miloszek5555: Mourinho out hejty za 3,2,1 strart:
» 10 września 2016, 15:48 #67
RedRevolta: Jose chyba sam sobie będzie pluł w twarz, za wystawienie Mikiego i Lingarda, to mogło nam przegrać mecz, może nawet taki Mata był by lepszy w tym spotkaniu, wprowadził by trochę spokoju,a tak, drewno Lingard jedyne co wniósł to straty i nic więcej, Miki jeszcze próbował coś robić do niego żalu nie mam, to jego pierwsze spotkanie od początkowych minut w lidzę i do tego z takim mocnym przeciwnikiem. Fellaini dzisiaj lepiej wyglądał od Pogby, o wiele, Pogba nie dojechał na mecz, trochę pobiegał, ale nic szczególnego, spotkanie wygrało City, zasłużenie, grali lepiej, dobrze poukładana drużyna.
» 10 września 2016, 15:47 #66
janpodgorski: Eeee tam nie ma co płakać. Meczyk pierwsza klasa. Zrzucanie tego na pierwsza polowe to śmiech na sali ... Bo ostatnie jej minuty mogły dać spokojnie 3-2 United. Druga połowa inna bajka co było do przewidzenia. Była walka były szanse - czasem się wygrywa czasem nie. Wole tak grający Manchester niż ten marazm LVG. Każdy widział ze ten mecz można było wygrać - przegrać tez. Daleki jestem od stawiania ocen zawodnikom bo nigdy w to się nie bawię. Z pozycji fotela krytyka przychodzi ludziom tak łatwo. Fajnie tylko jak ktoś zwrócił uwagę Zlatanowi ze nie tylko on musi strzelać. Upór w kopiowani gola z pierwszej połowy aż nadto widoczny i bezsensowny. Za tydzień 3 punkty - mistrzostwo jak najbardziej realne i wierze ze tak bedzie. GG Man Utd!
» 10 września 2016, 15:47 #65
Bossicky: Zlatan gdyby pod koniec 1 połowy nie zachował się nonszalancko to byłoby zupełnie inaczej. Fatalni Lingard i Miki.
» 10 września 2016, 15:47 #64
Rotx: CO do meczu to moim zdaniem

1) Manchester pokazuje że przestał być średniakiem , pod względem odwagi trenera i chęci otwartej gry Mourinho pobił Van Gaala już w tunelu.

2) Dzisiaj United zmierzyli się nie tyle z Manchesterem City jak z drużyną Pepa Guardioli które imponują
wymiennością pozycji w ofensywie, chęcią kontrolowania gry oraz tempem rozegrania piłki i dlatego uważam ze Mourinho nie ma się czego wstydzić , ponieważ w końcu w drugiej połowie podjął rękawicę
i pokazał że jego drużyna też coś potrafi a w meczu wyrównanych drużyn często decydują detale jak złe ustawienie, za krótkie podanie do bramkarza czy nieporozumienia między obrońcami.

Mimo przegranej druga połowa wynagrodziła mi to prawie dwutygodniowe wyczekiwanie.
» 10 września 2016, 15:47 #63
Misiek87: Blind - tragedia dzisiaj, obie bramki nam zawalił, przy pierwszej zasnął a przy drugiej w sumie też, nie chciało się zrobić kroku do przodu.
Lingard - dzisiaj nie istniał, mało tego gubił piłki jak jakiś rekrut z ulicy.
Miki - szału nie było, o ile z Hull mógł się podobać to dzisiaj nie bardzo.

Ibra - prawdziwy czarodziej, strzelił fantastycznego gola, ale przeszkodził przy nie uznanym golu Rashforda, gdyby tej piłki nie musnął, przecież było by 2-2.
Pogba - za zawodnika który kosztował ponad 100 baniek nie którzy pewnie by wymagali hat tricków w każdym meczu, ale Paul gra jako def pomocnik, więc poniekąd ma inne zadanie na boisku, a z swojego zadania wywiązywał się dziś całkiem dobrze, choć wierzyłem do końca że odda jakiś magiczny strzał w stronę bramki City.

no i wreszcie Marcus, ale ten chłopak ma talent, mógł strzelić gola, po prostu pech że Zlatan musnął piłkę, jaka zmiana gry nastąpiła po jego wejściu, do w spółki oczywiście z Herrerą.
» 10 września 2016, 15:45 #62
Waldas: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 10 września 2016, 15:45 #61
Kuntakinte: Wytlumaczcie mi dlaczego Blind przy pierwszej stracie nawet nie ruszył do Rudego by próbować przeszkodzić ?? Gram w V lidze okręgowej i trener i ja sam od siebie wymagamy tego żeby za wszelką cene przerwać taką akcję a on stanął jakby to był mecz charytatywny a strzeli sobie to strzeli nawet go nie pogonił ..... druga sytuacja 2,5 moze 3 metry za linia obrony ?? życze mu ławki do końca sezonu Smalling back please.
» 10 września 2016, 15:44 #60
Paps: Tez sie nad tym zastanawialem , jego mina i postawa sugerowala "aaa tam,mam w..bane,strzeli to strzeli "
» 10 września 2016, 15:46 #59
Sideswipe: A wytłumacz mi czemu Bailly przy główce Iheanacho do Kevina właśnie nawet nie ruszył do niego?
» 10 września 2016, 15:46 #58
Kuntakinte: bo stał 5 metrów od Blinda i ten miał bliżej ? Shaw zapierda.. prawie zdążył "prawie" lepiej Kujawiaczka tańczyk jak Blind
» 10 września 2016, 15:49 #57
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2016 15:52

Że co? Jakie bliżej? Jak masz zamiar sobie wymyślać jakieś niestworzone historie dalej to powiedz od razu, wtedy skończę dyskusję bo nie ma to najmniejszego sensu.
I nie mam zamiaru bronić Blinda, bo zawalił. Ale śmieszne jest to, że Bailly robiąc równie głupi błąd jest nietykalny.
» 10 września 2016, 15:50 #56
Kuntakinte: http: // sportowememy.pl/img/10086/kevin-de-bruyne-wyprowadza-manchester-city-na-prowadzenie-wideo


usuń dwie spację Bailly pogonił chociaż rudego a co zrobił Blind ??
» 10 września 2016, 15:52 #55
Sideswipe: Boże, ja o chlebie, Ty o niebie. Bez sensu rozmowa.
» 10 września 2016, 15:54 #54
Kuntakinte: dlaczego edytowałes po fakcie swoja wypowiedź bo Ci głupio i nie umiesz sie przyznac do błędu ?
» 10 września 2016, 15:55 #53
Sideswipe: Edytowałem by dodać to zdanie - "I nie mam zamiaru bronić Blinda, bo zawalił. Ale śmieszne jest to, że Bailly robiąc równie głupi błąd jest nietykalny."
Faktycznie, głupio mi ale z innego powodu :)
» 10 września 2016, 15:58 #52
piter100000: przy pierwszym golu Felek odpuścił krycie w środku pola, a Bailly nie wyskoczył do główki z Ikeanacho, ale najlepiej winić Lingarda albo Blinda
» 10 września 2016, 15:44 #51
Kuntakinte: a czemu nie pobiegł nawet za Rudym tylko stanął sobie ręce na biodra i Kujawiaczka tańczył??
» 10 września 2016, 15:46 #50
piter100000: może dlatego, że Rudy był w pełnym biegu i nie miał szans, żeby mu przeszkodzić?
» 10 września 2016, 15:52 #49
Kuntakinte: w pełnym biegu chłopie w Okręgówce gryziesz trawe żeby przerwać taka akcję a Blind dał dwa prezenty City i wynik przez niego
» 10 września 2016, 15:56 #48
zbyszek7: Co se Pep bramkarza sprowadzil haha mysle ze bedziemy miec z niego niezly ubaw ;)
» 10 września 2016, 15:42 #47
ElectroRD: Prestiżowa bitwa przegrana, ale do zakończenia wojny brakuje 34 kolejek. Jak każdy team City przygaśnie w pewnym okresie, a my musimy teraz wracać z tarczą. Dzisiaj brakło niewiele, Bravo robił błędy miłe dla oka, szkoda, że Ibra nie wykorzystał więcej... No i bramki Rashforda też szkoda...
Do tego dochodzi błąd Blinda z Baillym... i ze szczęściem na 0. 2 słupki De Bruyne'a, po jednym gol, po drugim bez...
Fajnie by było zobaczyć asymetryczne 4-3-1-2, skoro nie rezygnujemy z Roo. Ander z Rashfordem dali dobre zmiany.
No ale... byle wygrywać teraz z każdym, a City niech dostanie od jakichś leszczy ;)
» 10 września 2016, 15:42 #46
Kuntakinte: Wracaj już Smalling krew mnie zalewa jak widze tą sierote Blinda na środku obrony dwa gole przez niego ogólnie słabo nasz środek obrony
» 10 września 2016, 15:41 #45
szyderca1982: Zaskakująco dobry mecz herrery.
» 10 września 2016, 15:40 #44
Kuntakinte: BLIND DNO POGBA DNO, dwa gole Blinda obok meczu Pogba Miki Ligard
» 10 września 2016, 15:40 #43
Kuntakinte: co takiego dobrego zrobił Pogba ?
» 10 września 2016, 15:44 #42
zbyszek7: Chyba ogladalismy inne mecze 100mln zagral fatalnie zadnego dobrego zagrania na skrzydla nie wspomniajac do przodu. Kilka dryblingo gdzie przewaznie tracil. Bardzo slaby wystep, nie wiem dlaczego :(
» 10 września 2016, 15:45 #41
szyderca1982: Co do pogby to racja. Z lepszą drużyną sobie nie poradził. Taka kasa poszła... XIX wieczni handlarze niewolników sie w grobach przewracają
» 10 września 2016, 15:45 #40
Kuntakinte: pora otworzyć oczy, Pogba w Serie A miał mnóstwo takich meczy na 30 meczy błyszczał w 4, typowy średni występ bez walki z jego strony
» 10 września 2016, 15:47 #39
DjTED: Mylisz sie. Blind
» 10 września 2016, 15:40 #38
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2016 15:42

Wszyscy się mylicie. Ten mecz przegrali wszyscy.
» 10 września 2016, 15:41 #37
DiMaryja: Masakra, Pogba bardzo, bardzo słabo. Nie wiem do końca na jakiejj pozycji on dzisiaj grał, ani to defensywny pomocnik ani to attacking midfielder. Ot, pląsał sobie po murawie. Wyglądał na ociężałego, nie krył jak należy... mam nadzieje, że się ogarnie bo na zawodnika wartego sto baniek dziś nie wyglądał oj nie nie
» 10 września 2016, 15:38 #36
piter100000: niestety, ale grę w środku pola przegraliśmy na całej linii
» 10 września 2016, 15:40 #35
RobvanKlu5i: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2016 15:39

Sprawa wygląda tak - przegraliśmy po błędach a nie po pięknych akcjach City

Tak samo my strzeliliśmy gola po błędzie

Nie wykorzystaliśmy atutu własnego stadionu, Lingard i Michi to nieporozumienie w I połowie. Graliśmy jakby w "dziewiątkę". Mourinho tymi zmianami strzelił sobie w kolano. No i niestety ten Blind. Dwie bramki jego robota...

Druga połowa o niebo lepsza i widać w tym wszystkim sporo pozytywów. To dopiero 4 kolejka więc jeszcze kawał czasu na zgranie się i wyklarowanie optymalnego zwycięskiego składu.

I jeszcze jeden wniosek - niestety Rooney powoli musi się żegnać z Old Trafford - niech jeszcze pobije rekord SBCh w liczbie strzelonych goli i trzeba się pożegnać. Nie ta dynamika, nie ten przegląd pola. Lata lecą, licznik bije nieubłaganie, metryki nie oszuka.
» 10 września 2016, 15:37 #34
Kilerek7: Co tu gadać, szkoda mi MU, nie nawidzę jak wygrywa City a jeszcze do tego jak łysy prowadzi. Nie wiem co ten Hiszpan robi, że te jego kluby są takie zorganizowane. Nie można odmówić naszym, że walczyli i to jest duża różnica w porównaniu z LvG. Gdyby nie błąd Blinda mecz pewnie skończyłby się remisem, uważam sprawiedliwym. Sędziowanie Clatta też mi się nie podobało dziś, przynajmniej 1 karny powinien być. Otamendi super w obronie, aż żałuje, że go kiedyś nie chcieliśmy. Najlepszy gracz moim zdaniem Fellaini, najgorszy chyba Pogba. Dzisiejszy mecz pokazał to co wielu mówiło, że on nie jest wart swojej ceny.
» 10 września 2016, 15:35 #33
inek10: To nie jest prawda, że Pogba zagrał słabo.
» 10 września 2016, 15:36 #32
Paps: Uwazasz,ze remis bylby tutaj sprawiedliwy?
» 10 września 2016, 15:37 #31
MarekOdbyt: Jak dla mnie Lingard był dzisiaj najgorszy.
» 10 września 2016, 15:39 #30
DjTED: "Nie wiem co ten Hiszpan robi, że te jego kluby są takie zorganizowane"
akurat City to jest juz zorganizowane od paru lat (półfinalista LM)
» 10 września 2016, 15:43 #29
piter100000: ku... w minute spaliłem papierosa. pierwsza połowa dramat. za drugą należą im się brawa. próbowali. po prostu nie wyszło. ręka Otamendiego ewidentna. należał nam się karny. jest dużo do poprawki, ale chłopaki dali siebie wszystko
» 10 września 2016, 15:34 #28
Ronal: Super mecz, kurde było czuć emocje. Walczyli jak lwy. Serio, to jeden z lepszych meczów United na przestrzeni ostatnich 2 lat. Nie udało się wygrać, City jednak od 3 sezonów jest drużyną lepszą i trzeba to zaakceptować, ale coś czuję że jeszcze ich dogonimy, chociaż będzie ciężko.
» 10 września 2016, 15:33 #27
inek10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2016 15:35

Bardzo dobry mecz, szczególnie druga połowa a dla tych którzy narzekają to są poprostu tacy pseudo eskperci którzy piłkę widzą tylko na kompilacjach na youtubie albo w Fifie.
Rooney dziś świetnie to samo Valencia, niestety tak jak myślałem, mecz z lepszym przeciwnikiem pokazuje słabość Blinda jako ŚO, od następnego meczu mam nadzieje Smalling z Baillym.
Pozdrawiam prawdziwych kibiców MU jak i pasjonatów piłki nożnej :)
» 10 września 2016, 15:33 #26
RedDevils4life: Guardiola dziś ograł Mourinho i pokazał jakim jest trenerem. Najgorsze, że to 10 porażka u siebie dla Mourinho wiec bilans juz taki wspaniały nie jest. Co do spotkania to przegraliśmy pierwszą połowę i ciężko było ograć Obywateli mimo, że mogliśmy nawet wygrać. Szkoda gadać ogólnie... nienawidzę takich porażek, bo cały dzień zepsuty później. Cały mecz bardzo dobry do oglądania. Walka, zaciętość i agresja dały się we znaki. Ale co z tego skoro przegraliśmy derby?
» 10 września 2016, 15:32 #25
qwas333: Mourinho jest trenerem-dinozaurem za 3....2....1...
» 10 września 2016, 15:32 #24
AgEnT: Jeśli Blind lub Lingard dostanie od kogokolwiek lepszą ocenę niż 1 za ten mecz to powinien się iść leczyć.
» 10 września 2016, 15:31 #23
UnitedWeStand: Blind miał drugą połowę na swoim normalnym poziomie, więc na 1 nie zasługuje
» 10 września 2016, 15:38 #22
AgEnT: ale mecz trwa minut 90, a nie 45 i jeśli w przegranym meczu grasz jako środkowy obrońca i zawalasz obie bramki, które stracił zespół to nie zasługujesz na większą notę niż 1-2
» 10 września 2016, 15:54 #21
Domelo: No to już wiadomo kto będzie mistrzem Anglii. Na Pepa nie ma mocnych.
» 10 września 2016, 15:31 #20
MarekOdbyt: Za wcześnie jest żeby już ogłaszać mistrza.
» 10 września 2016, 15:35 #19
Domelo: Bardzo ciężko się gra przeciwko City, nie wiem kto im może punkty zabrać.
» 10 września 2016, 15:37 #18
Domelo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2016 15:47

Widziałem ligowe poczynania Pepa w poprzednich klubach i to wystarczy.
» 10 września 2016, 15:47 #17
vanantygaal: domelo
widze, ze jesteś kolejnym jasnowidzem. Powiedz jeszcze kto za rok wygra
» 10 września 2016, 21:26 #16
Domelo: Za rok wygra City Pepa.
» 10 września 2016, 23:16 #15
Paps: Ten mecz pokazal jak wiele pracy czeka ta druzyne.City nas zmiazdzylo w 1 polowie,a w drugiej juz odpuscili i wygrali.
Blad Mourinho w doborze 11,Rashford powinien grac od poczatku,a nie Lingard.Poodobnie Mchitarjan.
» 10 września 2016, 15:31 #14
romario11: błąd w wyborze pierwszego składu i ponownie środek obrony powoduje że mecz nam się nie układa.
» 10 września 2016, 15:31 #13
mik99: wynik totalnie niesprawiedliwy !! City mieli kupę szczęścia i tyle i ten cały clattenburg sędziował dla City

niestety przegrana ale napewno nie jest to zasłużony wynik
» 10 września 2016, 15:31 #12
Fenek: Fatalny mecz, pierwsza połowa to dno kompletne. Druga to tysiąc dośrodkowań i wrzutek, zupełnie jak na vG. Nawet Fella grał jako CN.

Jedyna nadzieja w tym, że za nami równie beznadziejne jak dzisiejszy mecz 3 lata. Ale niestety do poprawy sporo.
» 10 września 2016, 15:30 #11
Domestos: Graliśmy jak nam City zagrało i tyle. Pierwsza i druga połowa to ten sam poziom. Jedynie w pierwszej, pod koniec coś zaczęło się dziać.
» 10 września 2016, 15:35 #10
vanderToki: "pojedynek główkowy z Kelechim Iheanacho przegrał Eric Bailly" - sęk w tym, że tam nawet pojedynku na dobrą sprawę nie było... ;]
» 10 września 2016, 15:30 #9
ircio1878: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 10 września 2016, 15:30 #8
Sideswipe: No cóż, trudno. Nie było źle, Mou zaryzykował składem i się nie opłaciło. Szkoda, że Pogba tak słabo. Mogliśmy wygrać, były dobre okazje, ale Ibra dzisiaj jakoś przygaszony.
» 10 września 2016, 15:30 #7
Fenek: Nie było źle? W pierwszej połowie nas nie a a w drugiej gramy jak za vG, długa świeca w pole karne.
» 10 września 2016, 15:33 #6
Domestos: Pogba słabo grał jak na swoje możliwości.
» 10 września 2016, 15:34 #5
Sideswipe: Według mnie słabo, miał przebłyski ale przedryblowanie 2-3 zawodników od czasu do czasu to za mało na zawodnika tej klasy. Koniec końców nic nie dał w ofensywie, w defensywie też nie, w tym aspekcie bardziej można pochwalić Felka.
» 10 września 2016, 15:35 #4
Xchrisx7: Proszę cię... Nie szukajmy dziury w całym
» 10 września 2016, 15:32 #3
Sancho: Nawet całość składa się z maleńkich dziur
» 10 września 2016, 15:34 #2
aldehyd: Tak słabego sędziowania dawno nie widziałem, Tomsi - do podobnego spostrzeżenia doszedłem w trakcie meczu
» 10 września 2016, 22:35 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.