Brentford zaakceptował ofertę Manchesteru United za Bryana Mbeumo

» 18 lipca 2025, 14:14 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Transferowa saga z udziałem Bryana Mbeumo dobiega końca. Brentford zaakceptował ofertę Manchesteru United za swojego zawodnika.
Brentford zaakceptował ofertę Manchesteru United za Bryana Mbeumo
» Bryan Mbeumo zostanie piłkarzem Manchesteru United | Fot. Press Focus
Który z piłkarzy będzie Twoim zdaniem większym wzmocnieniem Manchesteru United?
Sky Sports informuje, że Manchester United osiągnął pełne porozumienie z Brentfordem w sprawie transferu Mbeumo. W czwartek Czerwone Diabły wysłały propozycję opiewającą na 65 milionów funtów kwoty gwarantowanej i 6 milionów funtów w formie dodatków. Oferta została zaakceptowana.

Portal The Athletic dodaje, że płatność za Bryana Mbeumo zostanie rozłożona na cztery raty. Struktura płatności była jednym z elementów, który sprawił, że negocjacje wydawały się trwać w nieskończoność.

Poprzednia propozycja Manchesteru United opiewała na 55 milionów funtów kwoty gwarantowanej i 7,5 mln funtów w formie bonusów. Brentford od początku negocjacji nalegał na gwarantowaną kwotę przekraczającą 62,5 mln funtów, czyli tyle, ile Czerwone Diabły zapłaciły za Matheusa Cunhę.

Manchester United ma nadzieję, że formalności związane z transferem uda się dopiąć przed 22 lipca. Wtedy Mbeumo poleciałby ze składem Czerwonych Diabłów na przedsezonowe tournée do Stanów Zjednoczonych.

Manchester United transfer Mbeumo negocjował od ponad miesiąca. Piłkarz od początku był zainteresowany przenosinami do klubu z Old Trafford. Uzgodnienie umowy indywidualnej nie będzie więc problemem.

Mbeumo ma za sobą najlepszy sezon w karierze. Napastnik Brentfordu w Premier League zdobył 20 bramek. Teraz Kameruńczyk swoją strzelecką formą ma cieszyć kibiców Czerwonych Diabłów.


TAGI


« Poprzedni news
Rehabilitacja Lisandro Martineza przebiega zgodnie z planem
Następny news »
Manchester United wyjawił numer na koszulce Diego Leona

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (273)


adrimag: Spoko ale nie za 65 mln funtów... Ludzie przecież nadal robią z nas frajerów...
» 21 lipca 2025, 02:16 #273
Frosty: Barcelona advancing on deal to sign Marcus Rashford from Man Utd. Offer via intermediaries loan + buy option. #MUFC have agreed - not done but final stages. Flick approves 27yo England int’l; suits #FCBarcelona on football/financial level
@TheAthleticFC
» 19 lipca 2025, 14:49 #272
Queue13: Pierwsza jedenastka na Leeds:

Bayindir
Mazraoui
De Ligt
Shaw
Amad
Casemiro
Collyer
Leon
Fernandes (c)
Cunha
Obi
» 19 lipca 2025, 13:52 #271
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.07.2025 13:46

Joe Hugill wypożyczony do League One, nie wiem co jest 21 lat widać że gościu nawet nie trenuje z 1 drużyną, buja się po wypożyczeniach. Nie lepiej go sprzedać za 3-4 miliony do drużyny ze środka tabeli z Hiszpanii np ?
» 19 lipca 2025, 13:46 #270
Frosty: Przepraszam, do League Two xDDDDD
» 19 lipca 2025, 13:52 #269
Kasztaniak: Dzisiaj na tktoku widzialen filmik jak Rashford trenuje wspólnie z Greenwoodem i trochę parsknąłem śmiechem bo jakis czas temu była wiadomość że inny członek klubu tez z nim trenuje
I teraz wychodzi na to, że tak naprawdę to klub zrobil z siebie cyrk (wielki cyrk) wywalając go z klubu, a dlaczego?
Bo okazało się, że kobita wycofała oskarżenia i mają dwójkę dzieci czy tam drugiego się spodziewają, koledzy z klubu dalej utrzymują z nim kontakt, a klub? Klub oddał największy talent od dawna za czapkę gruszek.
Zamiast przydomka "Czerwone Diabły" to powinna być "Amatorszczyzna"...
» 19 lipca 2025, 13:07 #268
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.07.2025 13:12

Ciekawy czy jakby nie był milionerem to też tak łatwo by mu wybaczyła. A poza tym jakoś nie widać wielkich kolejek po niego.
» 19 lipca 2025, 13:11 #267
Kasztaniak: Ahh
No tak samo jak u nas nie ma kolejek po tych wspaniałych zawodników typu Rashford, Antony Maglajer itp.
» 19 lipca 2025, 13:20 #266
zuk: TROLL ALERT!
Polecam poczytac jego ostatnie 10 komentarzy. Stan na wczoraj byl taki, ze mial 8/10 jeczenia buly na Ratcliffe'a. Ciagle, wygladajace sztucznie, hejtowanie. Nie brzmi jak sensowna krytyka.
Polecam omijac jego komentarze
» 19 lipca 2025, 13:21 #265
Kasztaniak: A więc co jest według Ciebie sensowną krytyką?
Ratcliff przychodząc obiecywał wielkie zmiany itp.
A co mamy?
Mamy dalej taki sam bałagan w klubie jak wcześniej, płacimy za zawodników tyle ile sprzedający sobie wołają (stare, znałem)
Siedzimy przy stole przez miesiąc zeby zapłacić koniec końców tyle ile chce właśnie klub sprzedający zawodnika...
Jedyne co się zmieniło, że może nie kupimy kolejnego Antonego czy Magaljera za horrendalną sumę i to tyle...
Nie potrafią się pozbyć niechcianych zawodników, w City jak Guardiola kogoś nie chciał to raz dwa był na wylocie z klubu, w Liverpoolu to samo.
Czego jeszcze oczekujesz jako sensowną krytykę?
Zawodnicy? Przecież u nas nie ma napastnika i bramkarza, a środek obrony opiera się na Martinezie, De Ligcie i Yoro gdzie dwaj co chwila mają kontuzje a jeden dopiero się uczy grać (chocisz i tak ma wysoki poziom) Maglajer to drewno i udowadniał to nie raz i jeszcze Heaven tak samo jak Yoro...
» 19 lipca 2025, 13:34 #264
zuk: Nie rozmawiam z takim zerem. Bez odbioru
» 19 lipca 2025, 13:36 #263
Agent32: Oby obaj nie pudłowali , aż żenada
» 19 lipca 2025, 12:23 #262
boro: Szykuje nam się w miarę fajna/mocna pierwsza jedenastka. Ale tak sobie myślę jak ona będzie wyglądać np w meczu pucharowym, jak nasze mocne skrzydła cunha/ Mbeumo będą odpoczywać a dojdzie do transferu Antonego rasha czy garnacho
» 19 lipca 2025, 12:22 #261
LeoPepsi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.07.2025 12:41

Skrzydła będą nieobsadzone, bo w nasza taktyka nie przewiduje skrzydłowych, ale jeśli chodzi tobie o zawodników grających za napastnikiem to tutaj wybór jest dosyć spory, Diallo, Mainoo, Fernandes noi Zirkzee też zagra od biedy
» 19 lipca 2025, 12:40 #260
boro: Dokładnie chodziło mi kto wejdzie w miejsce Cunhy czy Mbeumo. Amad jak najbardziej ale maino już nie. Nie ta pozycja
» 19 lipca 2025, 12:42 #259
LeoPepsi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.07.2025 12:49

po wypowiedziach Amorima można łatwo wywnioskować, że Mainoo będzie grac za napastnikiem
» 19 lipca 2025, 12:49 #258
skylark11: Trzeba pamiętać że nie gramy w Europie będzie dużo mniej meczów do rozegrania większość czasu będziemy grali jeden mecz w tygodniu
» 19 lipca 2025, 12:52 #257
Michu02: No właśnie Mainoo już grał na tej pozycji u Rubena. Gdy Mbeumo i Cunha będą odpoczywać to robi się miejsce dla Kobbiego i Mounta, zakładając, że Bruno i Amad też będą odpoczywać. Ogólnie to dużo ludzi mówi, że mamy przepych na tej pozycji, ale biorąc pod uwagę prawdopodobne przesunięcie Bruno na ŚP i Amada na wahadło już nie ma tam takiego dobrobytu. Zirkzee od biedy też tam może grać.
» 19 lipca 2025, 12:56 #256
LeoPepsi: Ale jeśli sytuacja będzie wymagała tego żeby Bruno albo Diallo zagrali na 10 to raczej nie będzie to problem, nie zapomną jak się tam gra
» 19 lipca 2025, 13:04 #255
dr03: No to nasze amatory wracają do gry, jestem ciekawy czy po tym meczu będzie "idziemy po mistrza" albo "to tylko sparing nieważne, że przegrali liczą się minuty w nogach"
» 19 lipca 2025, 12:15 #254
skylark11: To tylko sparing wynik się nie liczy.
» 19 lipca 2025, 12:18 #253
Frosty: Gdzie można obejrzeć dzisiejszy mecz?
» 19 lipca 2025, 11:51 #252
nazarek123: MUTV.com
» 19 lipca 2025, 12:01 #251
Anhel: Nottingham chce Sancho maja nadzieje ze przebędzie on podobną drogę co Elanga.
» 19 lipca 2025, 11:44 #250
Freddie: Oby. Może jakieś 25-30 mln funtów wpadnie.
» 19 lipca 2025, 12:02 #249
skylark11: NEW: Juventus are considering a SWAP deal involving Rasmus Højlund in exchange for midfielder Douglas Luiz.

[via Tuttosport]
» 19 lipca 2025, 11:23 #248
skylark11: With Cunha and Mbeumo signed, Bruno Fernandes is expected to drop into one of the two deeper midfield roles but Amorim feels he is still short in that area of the pitch.

United would have loved to add a player like Éderson but Atalanta made it clear months ago that he was not for sale and not to waste their time trying. #MUFC [@TelegraphDucker]
» 19 lipca 2025, 11:37 #247
boro: Chyba jest to najlepsza opcja na wzmocnienie środka pola. W sensie że najprostsza bo juve również ma cele u nas
» 19 lipca 2025, 12:19 #246
dlabigt23: Ja się dziwię że nie chcemy wymiany. My pomocnika przecież potrzebujemy i to jest dla nas dobra opcja. A tak będziemy musieli wydać z 50-60 mln xD
» 19 lipca 2025, 12:50 #245
BajtiMU: A pomyślałeś, że może musimy go sprzedać za daną kwotę aby finansowo przynajmniej wyjść na 0? Ja rozumiem, że My sobie możemy pisać aby zrobić tak i tak. Wydać tyle i tyle bo sam tak czasem pisze ale w praktyce jest to wszystko trochę trudniejsze.
» 19 lipca 2025, 13:13 #244
StewieGriffin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.07.2025 11:18

Szczerze powiedziawszy patrząc na to jak skończyliśmy sezon to transfery jak na razie są bardzo dobre. Jakiejś wielkiej rewolucji się nie spodziewałem i nie spodziewam, bo ciężko jest przebudować kadrę w jedno okienko, szczególnie po tej "spuściźnie" Ten Haga. Myślę, że kilka pozycji, które powinny być wzmocnione ( np. bramkarz) w tym okienku może zostać pominięte na rzecz tych, które wymagają wzmocnień jeszcze bardziej. Moim zdaniem po transferze Mbeumo priorytetem powinny być jeszcze dwie pozycje - lewe wahadło i napastnik. Środek pola myślę, że jest ok. Tutaj najważniejszym pytaniem jest, czy Amorimowi uda się odbudować Ugarte bo to może być główny czynnik tego jak będzie wyglądał nasz środek w przyszłym sezonie. Na dzień dzisiejszy wydaje się raczej pewne, że Brundo zostanie cofnięty pięterko niżej. Na 99% na pozycjach dwóch dziesiątek będą grali Cunha i Mbeumo. Fernandes niżej oznacza zdjęcie z drugiego środkowego ciężaru rozgrywania piłki. Nie oszukujmy się, to Portugalczyk będzie reżyserem i patrzać na jego jakość, raczej dużej pomocy w tym potrzebować nie będzie, myślę że mając ogarniętych kolegów wyżej będzie sam w stanie regulować tempo gry. To były duży plus w przypadku Ugarte no bo delikatnie mówiąc, wirtuozem to on nie jest. Wydaje się to więc idealnym układem dla Urugwajcyzka bo wtedy on musiałby się skupić tylko i wyłącznie na tym, w czym teoretycznie jest najlepszy czyli typowy defensywnych zadaniach w środku pola. Czyli Bruno taka bardziej ofensywna szóstka, podłączająca się pod atak a Ugarte taka typowo defensywna wspierająca obronę. Do tego jako zmiennicy - Mainoo jako zmiennik Bruno a do rotacji z Ugarte - Casemiro i Collyer. Do tego mówi się, że ten Kone ma dostać szanse w tym sezonie. Nie jest to oczywiście idealny środek, ale tak jak pisałem wcześniej - są pozycje, które bardziej wymagają interwencji i patrząc na to, że będziemy grali raz w tygodniu to powinno starczyć.

Jeżeli chodzi o pozycje, które moim zdaniem trzeba wzmocnić na już to tak ja wcześniej pisałem jak dla mnie jednym z priorytetów powinno być lewe wahadło. Tutaj jest tylko nieopierzony Dorgu i totalna niewiadoma w postaci tego Leona, którego moim zdaniem powinniśmy wypożyczyć gdzieś do Championship albo jakiegoś beniaminka PL, żeby " liznął" trochę angielskiej piłki. Jeżeli ktoś traktuje Shawa jako realną opcję to zazdroszczę życiowego optymizmu. Zostaje więc Dorgu, który w poprzednim sezonie furory nie zrobił i moim zdaniem powoli powinien być wprowadzany do zespołu. Tutaj jak dla mnie marzeniem jest Robinson z Fulham. Gość w zeszłym sezonie w 36 meczach ligowych wykręcił 10 asyst, grając głównie jako boczny obrońca. Dla porównanie, jednym zawodnikiem, który u nas miał dwucyfrową liczbę asyst był Bruno, pozostali, nawet ci stricte ofensywni, nie zakręcili się nawet koło tego. Zaraz będzie miał 28 lat, więc jest zawodnikiem " na już" a przy nim będzie można spokojnie rozwijac Dorgu czy Leona. Dodatkowo jest kontynuacją polityki transferowej ściągania zawodników "Premier League proven", która mi osobiście bardzo się podoba

Kolejna pozycja to zdecydowanie napastnik. Nasi "napastnicy" łącznie w lidze strzelili 7 bramek. Przecież to już nawet śmieszne nie jest. Tutaj nie ukrywam, że moim marzeniem był Gyokeres, ale wybór Szweda raczej mnie nie dziwi. Wzmocniliśmy już super ofensywę, ale moim zdaniem dobry napastnik przed Cunhą i Mbeumo to i tak priorytet. Nie wyobrażam sobie mieć takie 2 dziesiątki i zepsuć to wszystko Hojlundem, który nie umie przyjąć piłki. Ostatnio tutaj ktoś napisał fajną analizę/podsumowanie ( sorry zapomniałem nicka, ale pozdrawiam) że patrząc na nasze liczby to w lidze straciliśmy tylko:

13 więcej bramek niż Liverpool
10 niż City
11 niz Chelsea
7 niz Aston Villa

Jedynie porównując z Arenalem ta różnica wygląda bardziej okzale bo aż 20 bramek, ale akurat wiemy jak szczelną defensywe mają The Gunners
Czyli nie biorąc pod uwagę Arsenalu średnio starliśmy tylko nieco ponad 10 bramek w porównaniu z drużynami, które skończyły sezon w top5. Straciliśmy tylko 13 bramek więcej niz mistrz.

Natomiast gdy spojrzymy na bramki strzelone no to tutaj już zaczyna się zabawa:

42 bramki (!!) mniej niz Liverpool
25 niż Arsenal
28 niż City
20 niż Chelsea
24 niż Aston villa

Żeby było sprawiedliwie to tutaj też najlepszej drużyny nie weźmiemy to i tak daje średnio ponad 24 bramki mniej zdobyte. Czyli straconych tylko około 10, zdobytych 24. Tylko 13 mniej bramek zdobytych niż mistrz ale aż 42 mniej zdobyte. To właśnie pokłosie posiadania w ataku asów pokroju Hojlunda i Zrirkzee. Innymy słowy napastnik potrzebny na już

Wtedy pozostaje już tylko 3 osobowy blok defensywny. Tutaj wiadomo, że głównym wyznacznikiem będa kontuzje. Jeżeli chociaż w miarę udało by sie ich unikać to podstawowa trójka Martinez - De Ligt - Yoro wygląda naprawdę nieźle. Do tego do rotacji Heaven - Maguire -Mazraoui. Jako LŚO może też zagrać Shaw, oczywiście akurat w tych 3 meczach, w których nie będzie połamany.
» 19 lipca 2025, 11:14 #243
bani: Na lewym wahadle może też zagrać Dalot, także nie nastawialbym sie na transfer wahadlowego :) Jako napastnik będzie wystepowal Zirkzee docelowo. Będzie nasza falszywa 9, która będzie wypuszczac dwie nowe 10tki :) Danny zarzadowi gotowac, wiedza co robią
» 19 lipca 2025, 11:33 #242
StewieGriffin: Ja jednak nadal liczę. Wahadła to w sumie podstawa drużyna Amorima a nasze w poprzednim sezonie wyglądały tragicznie.
» 19 lipca 2025, 11:41 #241
NoName: Akurat to czy potrzebujemy na już ŚN zależy od taktyki i kto ma grać wokół napastnika. Być może po to Amorim chciał 2 bramkostrzelnych skrzydłowych, żeby strzelanie goli nie skupiało się na klasycznej '9'. W takim układzie np Zirkzee mógłby pełnić funkcję, jak Firmino w Live, albo Benzema w Realu i nie musiałby strzelić 20+ goli w lidze, bo 10+ by wystarczyło.
» 19 lipca 2025, 12:58 #240
wrobel1992: Ja uważam, że mimo wszystko to środek pola musimy wzmocnić. W wielu meczach było widać jak umiejętności Bruno przepadają kiedy gra niżej. Potrzebujemy kogoś kto odbierze, ale i rozegra. Nikt już nie bazuje na typowych przecinkach. Ściągając niżej Bruno marnujemy jego potencjał, żeby Ugarte tylko przecinał. Jedną pozycję mamy obsadzać dwoma graczami?? Dla mnie absurd…
» 19 lipca 2025, 13:15 #239
Kasztaniak: Tak przypomniałem sobie nasze ostatnie sezony w ataku i zaczęło mi brakować trójki Rashford Martial i Lingard...
Może byli eniwi ale lrzynajmniej mieli umiejętności, a zamieniliśmy ich na Hojlunda, Antonego i inne drewna...
» 19 lipca 2025, 10:02 #238
IntruZ9: Serio takich ludzi tobie brakuje?
Mam trochę inne spojrzenie, może z racji wieku....
Rvn, Rvp, Roo

Ktokolwiek z tej trójki byłby teraz zbawieniem
» 19 lipca 2025, 10:13 #237
Paps: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.07.2025 10:30

Proszę Cię kasztaniak, to, że jest gorzej to nie znaczy, że wtedy było dobrze. Naprawdę są w życiu inne wybory niż tylko między złym i bardzo złym. Nie musimy się cieszyć ani z hojlunda ani z martiala.
» 19 lipca 2025, 10:29 #236
mycka86: Może byli leniwi, ale przynajmniej dostali kosmiczne tygodniówki i nic z nim nie wygraliśmy i akceptowanie przez lata takich standardów pociągnęły klub na dno.
» 19 lipca 2025, 10:51 #235
Leh: Z Lingardem pojechałeś:) ale na pewno Rashford, Martial i Greenwood to był najlepszy atak od odejścia Fergusona.
Przy czym Mbeumo i Cunha są na jeszcze lepszym poziomie, a i głowy maja lepsze. Brakuje trzeciego do kolekcji- albo Josh to ogarnie albo pójdziemy po kogoś innego. Ale już sami Cunha, Mbeumo, Bruno i Amad powinni sprawić, że będzie się to oglądało z taką przyjemnością jak za Ole
» 19 lipca 2025, 10:51 #234
Kasztaniak: Co do tygodniówek
Patrząc na tych drewniaków to mimo to, że mają "niskie" tyogndiowki to nadal są za wysokie względem ich umiejętności.
Tak brakuje mi Martiala który wiedział jak wykończyć sytuację, Rashforda który miał petardę w nodze.
Pisałem o ostatnich kilku latach a nie kilkunastu...
Skład gdzie grali RVP, Rooney był o kilka poziomów wyżej od tego co teraz mamy na każdej pozycji...
» 19 lipca 2025, 11:06 #233
Michu02: Z ery po Fergusonie to ja lubię czasem popatrzeć jak grało United w momencie, gdy mieliśmy w drużynie Bruno, Pogbę, Cavaniego, Greenwooda, Rashforda i Martiala. Był taki moment, gdy wszyscy byli w formie i wyglądało to świetnie. Najlepiej chyba w LE, którą potem zepsuli w finale.
» 19 lipca 2025, 12:59 #232
NoName: Leh
W pełni zgadzam się, że Rash, Martial, Greenwood to był nasz najlepszy atak od odejścia Bossa. A jak jeszcze do tego doszedł Cavani, to dalej fajnie to śmigało. Szkoda, że w miejsce Urugwajczyka postanowiono ściągnąć Ronaldo. Na szczęście (a przynajmniej na to wygląda i taką mam nadzieję) wraz z odejściem Woodwarda skończyło się kupowanie piłkarzy wyłącznie pod marketing.
» 19 lipca 2025, 13:05 #231
MUFI: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.07.2025 09:56

Oglądam Brentford od 3 sezonów dość często i jedno co mi się podoba w Mbeumo to coś co ma też Salah oczywiście zachowując wszystkie proporcje, Mo to maszyna ale oboje potrafią w meczu gdzie są niewidoczni strzelić dwie bramki. Co odróżnia go od takiego Garnacho Rashforda, jak widzi trochę miejsca to strzela bez kalkulacji, max jeden drybling na uwolnienie i strzał, gdzie nasi kopacze by przekładali piłkę 3 razy aby fajna kombilacja na YT wyszła. W tym sezonie dużo mu po prostu "siadało" ale w poprzednich sezonach gdzie staty miał słabsze robił to samo, po prostu miał brak szczęścia czy bramkarz włączył tryb De Gea vs Arsenal.
Moim zdaniem będzie fajna balans z lewej Cunha który woli poprowadzić piłkę a z prawej Mbeumo który jest typowym egzekutorem :) taka moja luźna opinia
» 19 lipca 2025, 09:56 #230
GreenGOD: nazywanie Mbeumo typowym egzekutorem to troche krzywdzace dla niego. Mial najwyzszy wspolczynnik oczekiwanych asyst w calej premier league. Nie jest tak samolubnym zawodnikiem jak Cunha ktory czesto nie widzi kolegow i jak zaprogramuje sie na strzal to nie ma juz innej opcji
» 19 lipca 2025, 10:03 #229
Anhel: To jeszcze podkraść Kanonierom potężnego Szweda oczywiście w 4 ratach po 20 mln i te prognozowane składy z przed otwarcia okienka zaczną być prawdopodobne xD
» 19 lipca 2025, 09:28 #228
Braks: Co za czasy już nawet mecze sparingowe są platne
» 19 lipca 2025, 09:20 #227
kamilpe: Subskrypcja mutv to 30zł na rok, to chyba nie duży wydatek?
» 19 lipca 2025, 09:40 #226
pawdanek: I korzystasz z niej 3 razy w roku :D
» 19 lipca 2025, 09:46 #225
skylark11: Młodzieżowe można tam oglądać. A poza tym często są promocje można za połowę ceny wykupić roczną subskrybcje
» 19 lipca 2025, 10:31 #224
kamilpe: Benfica are weighing up a mission in Brazil for Richard Rios deal.

Zero official bids so far as Rios gave priority to Roma; but Roma still can’t agree terms with Palmeiras as bid didn’t match €30m fix request.

Benfica will only bid if they feel they can really get Rios [Romano Fabrizio]

Enderson musisz!
» 19 lipca 2025, 09:09 #223
boro: My będziemy się starać za 2 lata jak cena będzie 100 mln, nie teraz jak 30;)
» 19 lipca 2025, 09:42 #222
kamtor: Ciekawe czy Amorim będzie się trzymaj swojej formacji czy coś zmieni
» 19 lipca 2025, 08:19 #221
sztejner: W wielu wywiadach mówił że nie zmieni swojego spojrzenia,więc będzie się trzymał swojej wizji i miejmy nadzieję że będzie ją rozwijać w odpowiednim kierunku
» 19 lipca 2025, 08:23 #220
Pawlak: A jak by tak zrobił formację 5-1-3-1 bo w poprzednim sezonie 5 defensorów i 2 defensywnych pomocników pilnowało czyli razem 7 zawodników a i tak dużo bramek się straciło bo szaman wyczarował, czyli i tak bramkarza trzeba kupić
Dalot - de Ligt - Maguire - Yoro - Dorgu
--- Ugarte---
Mbeumo - Bruno - Cunha
Zirkzee
» 19 lipca 2025, 12:27 #219
Pawlak: Tak patrzę na Fluminense i mają na ŚPD Martinelli 23 lat wartość 10 milionów
Gdyby dało radę jakoś Casemiro sprzedać
» 19 lipca 2025, 06:09 #218
skylark11: A widziałeś go w meczu czy tylko cenę na Transfermarkt sprawdziłeś
» 19 lipca 2025, 08:48 #217
mycka86: Wartość 10 milionów. Ale jak dla nas to 60.
» 19 lipca 2025, 10:52 #216
Pawlak: Patrząc na Mazraoui to nie wiem czy na prawym wachadle będzie grał czy w środku obrony ale jak by co to może by dało się sprzedać albo Dalot albo de Ligt (tylko opcjonalnie dlatego żeby pieniądze były na jakiś transfer bo nie wiem czy któryś z tej trójki Rashford, Sancho i Antony jednak odejdzie ) albo Lisandro Martinez (chociaż wiem że kontuzja lecz może w zimowym by się udało go sprzedać) na prawym wachadle to Amad może przecież jeszcze grać bo jednak już miejsca nie będzie z przodu a Mazra na środkowy prawy obrońca. Niezły ścisk i naprawdę szeroki skład z przodu i trochę o Amada się martwię bo się obrażą z trenejro że za mało minut dostaje dlatego chyba będzie musiał się polubić z prawym wachadłem inaczej z przodu nie wygryzie Bruno, Brajanka i Kuny
» 19 lipca 2025, 05:50 #215
GS8GS: Jest 5 zmian w meczu, jeśli chcemy oglądać ofensywe potrzebna nam żelazna defensywa, a w ofensywie możemy zmieniać 4-5 zawodników. Do tego potrzeban jest wyrównana i jakościowa kadra.

Przed tym sezonem jest dużo więcej odpowiedzi co z Shawem, Martinezem.

Nie kminie dlaczego chcesz oddać deLigta,

Docelowo na prawej obronie będzie grał Yoro bo chłopak na tej pozycji wygląda najlepiej, po lewej stronie grał troche z konieczności. A u deLigta podoba mi się ta walka i nieustępliwość. Może po rozwodzie wejdzie w ten sezon z czystą głową i będziemy oglądali jego najlepszą wersje.

Takich zawodników jak Mazrauri potrzebujemy bo można nim załatać całą obrone, wahadła czy nawet grał wyżej. W składzie potrzebny jest właśnie ktoś taki. Wystarczy popatrzeć jakie możliwości w Realu dawali Camavinga czy Valverde gdy dopadała ich plaga kontuzji.

Dle mnie jeśli nie ma senswonego napastnika gotowego do gry na już. Powinniśy popatrzeć w kierunku lewej 6tki i lewego środkowego obrońcy. Z zawodników łączonych z nami Ederson i Inacio to moje typy.
» 19 lipca 2025, 07:08 #214
smutny87: Dlaczego niby ma kogoś z tej trójki nie wygryźć? Co oni przyspawani do pierwszego składu? Zakładanie, że obaj odpalą z miejsca to też lekka naiwność.
» 19 lipca 2025, 07:27 #213
cyprian: Sprzedać de Ligta? Przecież z klubu właśnie odeszli Evans i Lindelof. Dodatkowo Martinez z poważną kontuzją i pewnie jeszcze przez kilka miesięcy go na boisku nie zobaczymy, o ile w ogóle się pozbiera, bo ostatnio coś za często mu te groźne urazy się zdarzają. Ja się zastanawiam kim my będziemy grali w obronie, jak wyleci nam jeszcze ze 2 zawodników przez kontuzje, albo kartki w trakcie sezonu, co jest bardzo prawdopodobne.
» 19 lipca 2025, 07:40 #212
brazylianwisnia: Wcale nie mamy jakos wiele solidnych obrońców. Yoro, De Ligt, Martinez, Mazraoui, Maguire. 5 na 3 pozycje a u nas środkowi wypadają seriami. Sprzedaż kogoś z tych byłaby bez sensu. Nie bardzo też wieże miejsce na zakup kogoś na 6 i 8 bo tam teraz jest Bruno, Mainoo, Casemiro, Ugarte, Collyer
» 19 lipca 2025, 07:42 #211
Kasztaniak: Maglajer nie jest porządnym zawodnikiem xD
» 19 lipca 2025, 10:04 #210
Leh: W obronie kluczową jest dostępność, tam się mega liczy zgranie. Dla mnie najlepsza 3 to Licha-Yoro-Mazraoui, ale wolałbym trio Heaven-Maguire-DeLigt jeśli mogliby rozegrać razem 30 meczów po 90 minut.
A u nas tylko Mazra rozegrał powyżej 30 meczów,a powyżej 20 tylko deLigt. To jest kluczowy problem tej defensywy
» 19 lipca 2025, 11:03 #209
Pawlak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.07.2025 12:06

Z de Ligt chodziło mi o to że nie wiadomo czy ktokolwiek zgodzi się odejść czyli Rashford, Sancho, Antony i ten tani jak barszcz Malacia a skądś za kogoś trzeba pozyskać środki by zrobić jakiś transfer do nas dlatego napisałem jasno i wyraźnie że de Ligt "tylko opcjonalnie" jak by nie było kogo sprzedać i zarobić konkretnej kwoty bo za Maguire, Bayindir czy nawet ten nieszczęsny Shaw to ile dadzą? Też małą kwotę i prawie nic do budżetu nie dołoży na jakiś ciekawszy transfer do nas, jedynie wychowanek da zarobek byśmy mogli zrobić jakiś ciekawy transfer, nie wiem ile mamy jeszcze możliwość wydać na transfer innego zawodnika ale skoro już jeden jest a drugi już testy medyczne i podpis czeka w ciągu dwóch dni tj. dziś i jutro no to teraz żeby chyba kolejnego kupić to musimy sprzedawać, a właśnie kogoś innego by łatwo było sprzedać ale też wiem że defensywy lepiej by było nie ruszać tylko no... Kto nam budżet podreperuje przed finansowym fsp (czy jak to się tam nazywało z tą kontrolą wydatków) by móc kupić kolejnego zawodnika
» 19 lipca 2025, 11:59 #208
Pawlak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.07.2025 12:15

Kto by mógł nam dać zastrzyk gotówki by znów zrobić jakiś transfer do nas? No tylko wychowanek Garnek i Mainoo (jego wolałbym zostawić jednak) bo reszta mało warta po kiepskim sezonie. Przydało by się kupić napastnika ale najpierw sprzedaż śniętej trójcy która wolno idzie jak ślimak no i bramkarz w kwocie nie więcej niż 25/30 milionów ale onaniusz musiałby iść gdzie indziej, po wypożyczeniu hojlunda i transferze do nas napastnika i bramkarza można zamykać okno transferowe no chyba że jakiś pomocnik jeszcze ale co jeśli nie damy rady wszystkich panchów, antków i rashów sprzedać których wypychamy?
» 19 lipca 2025, 12:09 #207
Leh: Jest dokładnie odwrotnie, Pawlak. Dużo bardziej opłaca się sprzedać Magiure'a niż DeLigta.
Wszystkie transfery są robione na raty. Jak kupujesz grajka za 34 mln i rozkładasz na 4 lata, to płacisz co rok 8,5 mln. Czyli za DeLigta trzeba wciąż zapłacić Bayernowi 25,5 mln.
Podobnie to wygląda z perspektywy finansowego Fair Play. To tak, jakbyś kupił używaną furę za 20 koła, sprzedałbyś za 15, ale wciąż 15 miałbyś do spłaty. Jesteś na zero.
Natomiast Maguire jest spłacony w pełni i liczy się jak wychowanek.
Więc sprzedając Maguire'a za 15 mln mamy 15 mln na wydatki, a sprzedając DeLigta za 25 mamy okrągłe zero. Tak to działa, niestety.
» 19 lipca 2025, 13:55 #206
wagor88: Sonda jest najlepsza ! Kto jest większym wzmocnieniem ? Mbo czy cena czy obaj będą szaleć aż miło? Pamietacie ile Antony miał mieć asyst aż miło. Ile Sancho miał miec miniętych rywali aż milo.poco pompować balon ?
» 19 lipca 2025, 04:58 #205
cyprian: Różnica między Mbeumo i Cunhą, a Antonym i Sancho jest taka, że ci pierwsi już pokazali, że nadają się do gry w lidze angielskiej. Skoro potrafili w zeszłym sezonie strzelać gole innym ekipom z Premier League, jest duża szansa, że u nas będą to kontynuowali. Pewności oczywiście nigdy nie ma i czas pokaże jak będzie... Tak to już jest, że kibice się jarają nowymi transferami i nie widzę w tym nic złego ;)
» 19 lipca 2025, 08:06 #204
jamaj05: Cyprian
Pamiętaj, że był sezon gdzie Rash i Martial też mieli po 20 bramek strzelonych, też w lidze angielskiej ;)
» 19 lipca 2025, 08:26 #203
brazylianwisnia: Nie było takiego sezonu dla żadnego z nich. Rashford to wciąż dobry gracz tylko bez formy. W La Liga czy serie A znów mógłby grać świetnie.
» 19 lipca 2025, 08:59 #202
cyprian: Martial akurat gdyby nie kontuzje byłby mega piłkarzem, ale masz racje. Pewności nigdy nie ma, zwłaszcza jeżeli chodzi o transfery United... Jednak trzeba przyznać, że mniejszym ryzykiem jest kupić zawodnika który strzela kilkanaście bramek w Anglii, niż kogoś kto strzela tyle samo w Holandii (nie wiem ile bramek strzelał Antony w Ajaxie i nie chce mi się tego sprawdzać, to tylko luźne porównanie lig).
» 19 lipca 2025, 09:02 #201
smutny87: Dla równowagi był też np. Alexis który był gwiazdą ligi a nie poradził sobie w ogóle.
» 19 lipca 2025, 09:39 #200
Pawlak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.07.2025 04:55

Słyszeli co zrobił Zaniolo? Nasze krezusy transferowe pewnie dodali go na listę życzeń, idealny do takiego klubu jak nasz xD nie zdziwiło by mnie jak by nasze tęgie głowy transferowe tego piłkarzynę by wzięli na turbulencje w szatni xD jak by mecz nie poszedł po naszej myśli to Amorim trzaska telewizorem a Zaniolo policzkuje dwóch młodych xD
» 19 lipca 2025, 04:52 #199
Zuga13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.07.2025 00:34

Aptekarze dostali na dziurę 5-1 Xd Ten Hag :)
» 19 lipca 2025, 00:33 #198
gorzky: dobrze, może niedługo panic buy Antony xd
» 19 lipca 2025, 11:18 #197
Ghostpl: Wydaje mi się że to niezły transfer będzie
» 19 lipca 2025, 00:29 #196
Szaman: Lwy prowadzone przez barana... to nie nie wyjdzie ;)
» 19 lipca 2025, 00:24 #195
Braks: Priorytet to środek pomocy
» 18 lipca 2025, 23:08 #194
Piwal: Mamy dwoch napastnikow ktorzy lacznie strzelili w lidze 7 goli i bramkarza na ktorym nie mozna polegac i ktorego niewymuszone błędy indywidualne kosztowały nas 9 punktów a Ty majaczysz cos o srodku pomocy który jeszcze jakos funkcjonuje.
» 18 lipca 2025, 23:26 #193
DevoMartinez: Srodek pomocy to u nas 2 zawodników. Z czego na jedną pozycje mamy Casemiro i Ugarte a na drugą pewnie przejdzie Bruno bo z przodu będą dynamiczniejsi zawodnicy. Do tego Mainoo też chyba musi się uczyć gry na 8mce.
» 18 lipca 2025, 23:48 #192
Piwal: Ugarte, Casemiro, Bruno, Mainoo a Collyer? a Mount na 8? Z tych 6 zawodnikow serio da się ułożyć jakos funkcjonujący środek pola. Wiem ze chcielibyscie widziec tu kogos innego w miejsce Casemiro i Mounta ale nie wzmocnimy wszystkich pozycji w jedno okienko a o środek martwic sie nie musimy. Kolejnego lata wygasa kontrakt Casemiro wiec mamy rok by spokojnie przygotowac sie do tego transferu.
» 18 lipca 2025, 23:59 #191
jamaj05: Piwal
A nie uważasz, że część straconych bramek padła właśnie po przegranych pozycjach w środku pola? Gdybyśmy tę strefę mieli bardziej szczelną, to nie dochodziłaby do tylu sytuacji podbramkowych.
Ja jestem team DP.


PS. Myślę, że skoro tyle wydaliśmy na transfer to sprzedaż zawodników jest pewniakiem, ciekawe kto pójdzie pierwszy? Sancho czy Antony/Rashford?
» 19 lipca 2025, 00:18 #190
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.07.2025 00:59

Nie uważam bo to mocno naciagana teza. Spojrz na tabele mielismy 54 bramki stracone takim wynikiem mogly sie pochwalic ekipy z miejsc 6-10 jesli odejmiesz od tego niewymuszone babole Onany (8-10 bramek) na ktore nie miala wplywu ani gra obrony ani pomocy to w najmniejszej ilosci straconych goli moglibysmy miec pewne miejsce wsrod najlepszej 6. Z kolei bramki zdobyte to jest dramat wyraznie gorsza od nas byla tylko strefa spadkowa a Everton i WHU mialy porownywalny wynik. Liverpool mial niemal 2x wiecej trafien od nas a druzyny top6 o srednio 20 goli wiecej od nas, bylismy bez podjazdu. Nawet gdyby Hojlund odnalazl forme z Atalanty a Zirkzee z Bologni to nadal moglibysmy miec problem z wejsciem do top 6. Oni sa po prostu za slabi a przy formie ktora pokazali wrecz nie powinno ich tu juz byc.
» 19 lipca 2025, 00:57 #189
GS8GS: Uważam że wiara w budowe zespołu na Casemiro to wiara że Shaw będzie jeszcze kandydatem do najlepszego LO w lidze.
Jeśli z przodu to wygląda już okej to nadal jest problem z tyłu.

Wiadomo że da sie ułożyć linie defensywy. Tylko czy da się budować zespół w perspektywie 2-3 sezonów na Casemiro?

Mainoo może być dzikiem w tym sezonie, w co bardzo wierze. Ale zarówno on jak i Collyer potrzebują czasu aby się otrzaskać w lidze.

Wzmocniliśmy w końcu atak. Wiec może warto popatrzeć w kierunku Edersona bądź Inacio.
Dla mnie nasza lewa defensywna połowa nie funkcjonowała dobrze. Raz przez brak motoryki u Casemiro, dwa przez brak nominalnego LO. Yoro dawał tam rade, ale grając na LO, był okrojony z ofenswymych atutów.

Jeśli udałoby się wypchąć z klubu 3 naszych skrzydłowych pomyślałbym o transferze Edersona czy Inacio. Aby nie traktować tego sezonu mocno przejściowo, a realnie włączyć sie do walki o top6/
» 19 lipca 2025, 04:41 #188
DevoMartinez: Chodziło mi o to, że nasza pomoc to jest raptem 2 zawodników ustawionych na 2 pozycjach. I mamy na ten sezon ich wystarczająco. Dla mnie priorytetem byłaby doświadczona 9tka ale pewnie bez sprzedaży paru asów cięzko będzie.
» 19 lipca 2025, 08:44 #187
cyprian: DevoMartinez największym problemem jest, że nie ma kogo kupić na "9" w tym momencie. Chodzi mi nie tylko o nasze finanse, które są ogromnym problemem, ale też o położenie naszego klubu. Najlepsi piłkarze nie chcą do nas przychodzić. Branie byle kogo nie ma większego sensu, my potrzebujemy snajpera z najwyższej półki na lata. Jak mamy płacić za kogoś, kto nie będzie w stanie strzelić 20+ bramek w lidze, to już lepiej wydać te pieniądze na wzmocnienie innych pozycji, np. bramkarza i za rok spróbować kupić kogoś sensownego i nawet przeznaczyć na to większość budżetu transferowego.
» 19 lipca 2025, 09:24 #186
Braks: Amorim obstawi środek pomocy mogę się założyć a napastnika chyba nie kupimy w tym roku. Na 9 jest młody Hojlund, Zirkzee może też tam zagrać Cunha,Amad,Bruno, Mbuemo a za Kazika kto wejdzie
» 19 lipca 2025, 09:25 #185
DevoMartinez: Za kazika Ugarte i młody Colyer?
» 19 lipca 2025, 10:55 #184
Piwal: Ty Braks jesteś niepoważny.

Mamy jednego napastnika w postaci Hojlunda który jest delikatnie mówiąc bez formy, drugi Zirkzee nie potrafi strzelać i lepiej odnajduje się w klepce za plecami 9 reszta która wymieniłeś to skrzydłowi/pomocnicy którzy mogą od biedy zagrać na 9 pare meczów lub wejść z ławki ale sezonu na tej pozycji nie uciągną.

Na pomocy mamy 6 zawodników na 2 pozycje, Casemiro, Ugarte, Colyer na defensywnym pomocniku, Bruno Mainoo i Mount na b2b. Tutaj na prawdę nie musimy sie spinac na wzmocnienia w tym sezonie.
» 19 lipca 2025, 21:28 #183
Marqin: Nareszcie klepnięty!
» 18 lipca 2025, 23:03 #182
MANmanyUTD: To co? Teraz atakujemy Etykiete z Farankfuterek na atak? Albo jednak potężny Dżakson :D nazwisko zobowiązuje do sławy więc może coś pokaże :D
» 18 lipca 2025, 22:31 #181
kamilpe: Watkins/Mateta w zupełności wystarczy
» 18 lipca 2025, 22:49 #180
Panoramix: Etikite chce do Liverpoolu. Za Jacksona Chelsea krzyknie sobie dużo kasy, podobnie jak Lipsk za Sesko. Bez sprzedaży słabo to widzę. Nikt nie chce
kupować naszych gwiazd. Chyba, że jakiś nieoczywisty wybór, ale gdzie taki znaleźć.
» 18 lipca 2025, 22:57 #179
grzesiek696: Jeżeli Pan komentator z C+ dziś mnie czyta(oglądam teraz Lecha z Cracovia) weź Pan sobie kolegę l, nie mówię w złej wierze. Ale PL wam się zbliża.. i wtedy będę miał pretensje.
» 18 lipca 2025, 22:31 #178
smiechy: Jutro testy medyczne Brajanka, niedziela podpisanie kontraktu.
» 18 lipca 2025, 21:51 #177
KubusUNITED: A miało to byc mies temu. Ale wazne ze jest. Teraz tylko pomocnik wahadelko napadzzior i mozna na luzie zaczynac szeon.
» 18 lipca 2025, 22:12 #176
pawdanek: A po co wahadło? Z jednej strony Dorgu i Leon, z drugiej Dalot i Amad
» 18 lipca 2025, 23:05 #175
KubusUNITED: Jednak wolalbym jeszcze jedną opcje.
» 18 lipca 2025, 23:25 #174
grzesiek696: MU kupiło Mbeumo i bardzo dobrze i, w końcu ktoś poszedł po rozum do głowy i zapłacił za jakość, a nie za nazwisko. Gość od lat pokazuje w Premier League, że potrafi robić różnicę, i to w drużynie, która nie gra o najwyższe cele. Techniczny, szybki, idealnie pasuje do stylu, który próbujemy budować.
Nie gramy w Lidze Mistrzów,ok, Trzeba się z tym pogodzić. Nie jesteśmy już tym samym klubem, co kiedyś, ale to nie znaczy, że mamy narzekać na wszystko. I tak mamy dużo więcej, niż większość.. GGMU!!
» 18 lipca 2025, 21:51 #173
Frosty: Flamengo U20 vs Bayer Leverkusen 5:1 Brawo Erik
» 18 lipca 2025, 21:44 #172
waletpl: Pośmiać się można, ale widziałeś skład Leverkusen? Większość u18, nawet szesnastolatek grał w wyjściowym. Ale tego to już Ci Livescore nie powiedział ;)
» 18 lipca 2025, 22:01 #171
skylark11: Dokładnie Flamengo U20 jest w trakcie sezonu Leverkusen rozegrało ostatni mecz w połowie maja. A ten skład co wystawił ETH to pewnie zagrał że sobą pierwszy i ostatni raz.
» 18 lipca 2025, 22:04 #170
Rabona: trochę zajmie wdrożenie futbolu wertykalnego
» 18 lipca 2025, 22:05 #169
smutny87: Ciekawe ile zajmie i czy w ogóle nasz nowy zbawca wdroży swój football.
» 18 lipca 2025, 22:14 #168
sturmik: No i bardzo dobrze - oby Leverkusen dostalo pare razy w pre-sezonie po tylku to ETH moze kupi swojego ''syna''.
» 18 lipca 2025, 22:27 #167
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2025 22:34

Fajnie że bronicie naszego byłego trenera :) miło szkoda że ostatnie pół godzinny grał 1 skład i jakoś nie dał rady odrobić na młodzież z Brazylii
» 18 lipca 2025, 22:33 #166
ElBicho: Frosty - Amen. Ten Hag to jeden z najbardziej przehajpowanych trenerów.
» 19 lipca 2025, 00:17 #165
Diabelski97: Dwa mocne transfery, jest światełko w tunelu.

Pozdro
» 18 lipca 2025, 21:37 #164
skylark11: Ponoć United zaczęło starania o Kalimuendo cena 35mln.
» 18 lipca 2025, 20:28 #163
sauerlandevent7: I bardzo dobrze , zdolny chłopak , fakt ze niski ale szukajmy talentu , szukajmy szybkości , a nóż coś z tego wyjdzie.
» 18 lipca 2025, 21:04 #162
MikiManUtd2004: Źródło?
» 18 lipca 2025, 21:19 #161
grzesiek696: Kali kochać, Kali urosnąć o 10cm
» 18 lipca 2025, 21:26 #160
skylark11: MikiManUtd2004 To była jakaś francuska gazeta jak znajdę to dodam komentarz.
» 18 lipca 2025, 21:57 #159
grzesiek696: Póki nie spalona to szukaj!
» 18 lipca 2025, 21:58 #158
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2025 22:29

1.75m - juz nie szalejcie ze taki maly.
Aguero mial 1.73m
» 18 lipca 2025, 22:28 #157
BajtiMU: Gdyby ktoś powiedział, że po takim sezonie przyjdzie do Nas Cuhna jak i Mbeumo to zaledwie garstka by w to uwierzyła także zdecydowanie więcej optymizmu panie i panowie. Nie pamiętam jak to było z Cuhna dokładnie ale kwota za Mbeumo rozłożona na cztery raty w Naszej sytuacji to mimo wszystko majstersztyk. Warto było ostatecznie tak długo negocjować ten transfer. Lecimy dalej ;)
» 18 lipca 2025, 20:25 #156
BekaaZPL: Cunhe spłacimy w 3 ratach, więc też nieźle to wyszło :)
» 18 lipca 2025, 21:02 #155
atos1987: A w ogóle Panowie to jakieś źródełko jest gdzie będzie można meczyki oglądać w nowym sezonie?
» 18 lipca 2025, 20:16 #154
smiechy: Canal+
» 18 lipca 2025, 20:17 #153
MikiManUtd2004: Jeśli tak te mecze będą pokazywane jak dziś mecz Lecha z Cracovią to niech te Viaplay wraca
» 18 lipca 2025, 21:21 #152
grzesiek696: W sensie że minuta opóźnienia? Czy Pan Jagoda był problemem? Bo jak dla mnie to obie kwestie.
» 18 lipca 2025, 21:28 #151
smiechy: Opóźnienie w C+ to żenada
» 18 lipca 2025, 21:52 #150
skylark11: Manchester United are considering making a formal bid for SK Brann defender Eivind Helland. #MUFC [@Danny_Rust10, @DeanJonesSoccer]
» 18 lipca 2025, 19:47 #149
sturmik: Zainwestowac ponownie te 7mln z Elangi w obronce - 20lat, Norweg, 1.96m...
» 18 lipca 2025, 22:32 #148
Anhel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2025 19:47

2 minuta debiutu EtH i już w tytkę 1:0 xD

Już 2:0


Z Flamengo U21….

Ale spoko nie śmieje się my też ostatnio dostaliśmy od pasterzy z Indonezji xD
» 18 lipca 2025, 19:45 #147
GreenGOD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2025 19:58

ten hag oczywiscie przygotowuje w ten sposób zespol na 2 czesc sezonu
» 18 lipca 2025, 19:58 #146
Piwal: I to bez Onany :)
» 18 lipca 2025, 20:08 #145
trzyo: pięknie sie przywitałem z Leverkusen, do przerwy 4:0
» 18 lipca 2025, 20:41 #144
BekaaZPL: Flamengo U21, a Leverkusen U18 (7 zawodników), nic dziwnego że przegrywają
» 18 lipca 2025, 21:12 #143
sturmik: Takie Flamengo U21 by nas zabiegalo i roznioslo.
» 18 lipca 2025, 22:33 #142
Kasztaniak: Nicolas Jackson w United xD
Beka
Chyba ratcliff chce otworzyć cyrk
» 18 lipca 2025, 19:42 #141
RedRevolta: cyrk to my mamy obecnie z hojlundem w ataku
» 18 lipca 2025, 19:57 #140
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2025 20:02

Na pewno gorszy by nie był od Duńczyka xD. Myślę że nie ma co się łudzić na napastnika z topu. Prawda jest taka że nawet Vardy mógłby podnieść naszą beznadziejną skuteczność w ataku i byłoby to wzmocnienie chociaż na jeden sezon.
» 18 lipca 2025, 20:01 #139
smiechy: Przestań czytać szmatławce. Żadnego Jacksona w United nie będzie.
» 18 lipca 2025, 20:08 #138
GS8GS: Ogólnie możemy grać bez mominalnej 9tki. Z Zirkzee jako tym łączącym 9 i 10. Coś jak fałszywy napastnik. Mbuemo potrafi zabireać ze sobą obrońców i robiś przestrzeń pomiędzy dwójką stoperów.
» 18 lipca 2025, 20:14 #137
MUFI: W przyszłym sezonie nie będzie nudny, wiadomo że nie w każdym meczu ale będą się zdarzały takie w których w pierwszym składzie na boisku będzie Cunha Mbeumo Amad Bruno i Zirkzee(bądź inny nowy napastnik) coś czuję że możemy widzieć bardzo WESOŁY FUTBOL, każdy woli oglądać mecz gdzie wynik to 4:3 niż męczone 1:0, myślę że może być trochę jak za Ole, dużo traciliśmy ale jeszcze więcej udawało się strzelić
» 18 lipca 2025, 19:07 #136
smiechy: Chelsea podobno dawała Sancho 180k ale dla niego i tak było to za mało. XD
» 18 lipca 2025, 18:52 #135
wayne10th: Czytałem o tym ale jakoś nie chcę mi się w to wierzyć xd Po pierwsze że mu tyle dali, a po drugie że mógł to odrzucić. Aczkolwiek Sancho w sumie im się przydał przy zawieszeniu Mudryka jak oglądałem mecze to jakoś fatalnie nie grał i czasami miał asystę. Te 5 baniek kary to niezły deal dla obu stron.
» 18 lipca 2025, 19:08 #134
Inferi: Gratuluję wam transferu. Oba transfery to kozaki.

Śmigło mi gdzieś, że Tottenham daje £50mln za Rashforda, ale możliwe, że to było śmietnikowe źródło.
» 18 lipca 2025, 18:41 #133
MUFI: Napewno śmietnikowe ;)
» 18 lipca 2025, 19:04 #132
PiesekLeszek: Teraz postarać się o Edersona, lub kogoś wybieganego na pozycji b2b.
Napastnik przyjdzie prawdopodobnie po odejściu kilku z naszych tuzów typu Rashford czy inny leń Sancho.
» 18 lipca 2025, 18:20 #131
trzyo: Crystal Palace jeszcze sie nie wyprzedali, a może Adam Wharton?
» 18 lipca 2025, 18:39 #130
Leh: Nie wiem skąd się tu wziął ten Ederson, jakoś nie kojarzę, żeby ktokolwiek z sensownych dziennikarzy o nim wspominał.
trzyo - no Wharton to byłoby marzenie i na pewno transfer w stylu Ineos, ale... ile Palace za niego krzyknie? 80 baniek?
» 18 lipca 2025, 18:57 #129
PiesekLeszek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2025 19:16

Ederson był wspominany w poprzednim sezonie, plus słabsze źródła w obecnym.. Chodzii bardziej o styl jego gry (dynamika, której nam obecnie brakuje w środku pola).
Wharton w pakiecie z Matetą czemu nie.
Czas zacząć sprzedawać i wchodzić na graczy o mocnym mentalu.
» 18 lipca 2025, 19:11 #128
Leh: Jasne, styl fajny.
Wharton i Mateta - ja jestem na tak całym sobą, no ale pewnie ze 120 baniek trzeba by na nich, a póki co to my dostaniemy 12 mln za Sancho i pewnie talon na pizzę za Antonyego... ;-)
» 18 lipca 2025, 19:41 #127
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2025 20:11

Ta a później cały sezon dziwić się ze mamy ujemny bilans bramek bo Hojlund nie strzela a Onana nie broni, b2b to obecnie czwarta w kolejce pozycja do wzmocnienia po napastniku, bramkarzu i stoperze.
» 18 lipca 2025, 20:10 #126
GS8GS: Dla mnie Edreson to byłby Kazik z pierwszego sezonu u nas. Mi w tym zawodniku pasuje wszystko.
Jeśli faktycznie byłby do wyjęcia za te 60mln euro. A udało się sprzedać Rasha, Antonego i Sancho nie zastanawiałbym się.
Wniósłby dynamike i rozegranie w defenswynej dwójce pomocników czy to z Ugarte czy z Bruno.
» 18 lipca 2025, 20:17 #125
skylark11: Diego León is set to be given the chance to secure a place in the Manchester United first team squad for the forthcoming season.

Well-placed sources say coaching staff have been impressed by León. #MUFC [@samuelluckhurst]
» 18 lipca 2025, 17:51 #124
Paczek: Super! Liczę że gość będzie solidny z tej lewej strony, wygląda na walczaka.
» 18 lipca 2025, 18:08 #123
Ad1son: Byłoby super gdyby wszedł z buta do pierwszej drużyny. Mógłby obstawić lewe wahadło z Amassem i Shawem a na prawej Amad i Dorgu. Wtedy United mogłoby się pozbyć Dalota. Powinno być łatwiej go sprzedać niż Luka.
» 18 lipca 2025, 19:09 #122
cyprian: Shaw to kaleka i już dawno temu powinien zakończyć karierę dla własnego dobra. Wklejanie go w jakiekolwiek konfiguracje w składzie, jest pozbawione sensu delikatnie ujmując.
» 19 lipca 2025, 08:27 #121
flt32705: Brawo, w końcu.
» 18 lipca 2025, 17:31 #120
SickRabbit: 70 baniek za Kameruńczyka z rocznym kontraktem, tak tylko MU potrafi XD
Kolejny, który zapomni jak się gra w piłkę? - nie zdziwiłbym się ani trochę, bo przykłady można mnożyć.
» 18 lipca 2025, 17:29 #119
skylark11: 1+1 Brentford miało opcje przedłużenia. Tak ciężko to sprawdzić przed pisaniem głupiego komentarza ?
» 18 lipca 2025, 17:32 #118
Veyron86: 2lata kontraktu raczej, juz tyle razy ten temat był wałkowany ... Brentford ma opcje przedluzenia kontraktu a to byłoby oczywiste zeby tyko nie odszedł za darmo ... co niezmienia faktu ze duzo kasy za niego ale niestety 20g strzelonych w slabym zespole + podatek od MU robi swoje...
» 18 lipca 2025, 17:32 #117
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2025 17:36

Większej głupoty i jęczy d...y to dzisiaj już chyba nie przeczytam.
Poczytajcie sobie wypowiedz Thomasa Franka jaki to jest piłkarz na treningach i poza boiskiem, przepatrzcie sobie jego statystyki z poprzednich sezonów, nawet już nie mówie o tym gdzie to wygląda kosmicznie.
» 18 lipca 2025, 17:33 #116
Muzyk07: Czyli lepszym dealem jest elanga za 55 baniek który zdobył 6 goli i 11 asyst w porównaniu z Kameruńczykiem walącym 20 bramek?
» 18 lipca 2025, 17:43 #115
Vader: Już Ci poprzednio jeleniu pisali że 2lata ale widac ciezko masz z przyswajaniem prostych informacji i musisz powtarzać swoje bzdury
» 18 lipca 2025, 18:00 #114
Ad1son: Realnie 2 lata kontraktu. Brentford nie musiało się go pozbywać a United był niezbędny. Nie ma drugiego sprawdzonego w PL i z takimi statami gracza do wyjęcia na ten moment. Wszystkie Kudusy i Elangi mogą się schować. United w jednym okienku ściągnęło dwóch najciekawszych atakujących w lidze, którzy byli na rynku transferowym.
» 18 lipca 2025, 19:12 #113
cyprian: Warto też dodać, że z sezonu na sezon gra coraz lepiej, co bardzo dobrze o nim świadczy i dobrze rokuje na przyszłość.
» 19 lipca 2025, 08:34 #112
skylark11: Sékou Kone impressed first-team staff in training during the week, as he did at the back-end of last season.

Current expectation is that he will be included in the first-team squad for the US tour. The best option for his development will be assessed following its completion.

#MUFC [@UtdFrenzy]
» 18 lipca 2025, 17:29 #111
Veyron86: Oby oby ... wtedy bysmy mieli nowego Heavena w pomocy ... bo Casemiro i Ugarte nie wróżą dobrze ... a śmiem wątpić że ściągną kogoś pokroju Edersona...
» 18 lipca 2025, 17:34 #110
Litosci: Fajne w transferze cunhy i mbeumo jest to że jak Amorim się odbije(mimo, że chcę żeby mu wyszło) to mamy mocno obsadzone skrzydła
» 18 lipca 2025, 17:28 #109
Veyron86: Jeśli oni będą grać dobrze to raczej Amorim moze byc spokojny w najblizszym czasie o stołek bo oni będą dostarczać goli/pkt ... no chyba ze bedzie szpital w obronie a Szaman będzie puszczał coraz wiecej baboli ... dlatego licze ze sciagną jakąś perełkę jak chocby tego z Belgii/Antwerpii... mała kasa a wydaje sie ze ma chłopak potencjał i pewnie byłby lepszy niż obecni bramkarze...
» 18 lipca 2025, 17:31 #108
Celt15: Jak myślicie, kogo pierwszego uda nam się pozbyć? Sancho, Antony, Rash czy Garnacho?
» 18 lipca 2025, 17:15 #107
Veyron86: Najwiecej pisza o Sancho ... Antony nastepny, pozniej Rash a prawie w ogole nic o Garnacho z którego powinien klub najwiecej zarobić ...
» 18 lipca 2025, 17:17 #106
RedRevolta: Jest jeszcze Malacia na sprzedaż, ale jeśli z tej całej 5 zostanie Garnacho to nie będę zły uważam, że jeśli tam nie ma jakiegoś poważniejszego zgrzytu z jego strony to będzie dobrze jak mimo wszystko zostanie.
» 18 lipca 2025, 17:21 #105
Veyron86: Jako uzupelnienie skladu Garnacho tez uwazam ze moglby zostać, ale watpie zeby on dobrze znosil bycie rezerwowym a do tego chyba jego relacje z Amorim sa podobne do relacji z Rashfordem... a jeśli tak to chłop juz nie pogra ... tak naprawde duzo pokaze czy Garnacho załapie się na tournee jesli tak to jest szansa ze zostanie a jesli nie pojedzie to bedzie pewnie wypychany jak reszta
» 18 lipca 2025, 17:28 #104
wayne10th: Dokładnie. Wywalić tych z gigantycznymi pensjami, a Garnacho zostawić i zacząć płacić normalnie nowym zawodnikom. Ciekaw jestem czy jakieś wnioski zostały wyciągnięte i jakie pensje otrzymali Cunha i Mbeumo.
» 18 lipca 2025, 17:28 #103
Celt15: Malacia to chyba będzie maksymalnie 5 milionów, więc nawet nie ma co go liczyć. Też myślę że Freedom albo Spiner pójdą na pierwszy ogień, Rash to myślę że to końca okienka będzie się kisił i pójdzie na jakieś wypożyczenie. Garnacho jak nie zapłacą ile trzeba to zostawić i próbować przerobić na lewe wahadło :)
» 18 lipca 2025, 17:29 #102
Ad1son: Może też wchodzić za Cunhe czy Mbeumo. Mount często na L4, Zirkzee być może będzie grał na szpicy, więc jakaś rezerwa i chwila odpoczynku dla nowych nabytków musi być.
» 18 lipca 2025, 19:16 #101
Celt15: Wspaniałe wieści, jakby ktoś po przegranej w finale LE powiedział mi, że jeszcze przed turnee ściągniemy Cunhe i Mbuemo to bym nie uwierzył.

Teraz jeszcze solidny napastnik, ktoś do środka pola, jak się wystarczy kasy to lewy wahadłowy i o top 6 można walczyć.
» 18 lipca 2025, 17:11 #100
skylark11: ?? JUST IN: Manchester United have started working on a new striker already. They have made some calls in recent days and weeks to be informed on different situations.

#MUFC [@FabrizioRomano]
» 18 lipca 2025, 16:53 #99
wider: niby "nie mamy napastnika" ale mając obecnie w składzie Cunhe i Mbeumo to nie wiem czy nie lepiej teraz poszukać wahadłowych z prawdziwego zdarzenia skoro Amorim na nich też chce się opierać
» 18 lipca 2025, 17:06 #98
skylark11: O Wahadłach cisza jak na razie dużo piszą że następne transfery to napastnik i pomocnik
» 18 lipca 2025, 17:11 #97
wider: i trochę mnie to martwi bo skoro Amorim preferuje takie ustawienie to wypadało by mieć w zespole wahadłowych, a nie robić z kogoś na siłę wahadłowego i potem się dziwić że on sie tam nie sprawdza
» 18 lipca 2025, 17:13 #96
skylark11: Na Lewe wahadło to i tak nikogo nie ściągną bo zimą kupili Dorgu jest Shaw i ten młody Leon a na prawej bieda były jakieś plotki o Fernandesie z Bragi ale to z 2 miesiące temu
» 18 lipca 2025, 17:17 #95
Veyron86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2025 17:24

Nie pozbywając się chociaż jednego z pary Zirzkee/Hojlund to wg. mnie trzymanie pozniej 3 napastników oprócz tej dwójki (+ Obi) na ławce, to troche przesada ... ja jestem zdania ze jesli ktoś przyjdzie to tylko jako uzupełnienie ... jesli to prawda ze transfery teraz beda zalezec od sprzedazy naszych gwiazdorów to raczej watpie zeby udalo sie zebrac szybko/albo w ogole srodki na kogoś konkretnego... a ten napastnik nie jest niezbedny jesli nowe skrzydla beda grac na poziomie jaki reprezentowali w swoich bylych klubach ... lepiej wzmocnic wahadla/srodek/bramkarz cos z tego bo tez watpie zeby byla kasa i czas na sciagniecie kilku wartosciowych graczy
» 18 lipca 2025, 17:22 #94
mycka86: LW to nasza najgorzej obsadzona pozycja i koniecznie kogoś potrzebujemy.

Dorgu ma potencjał, ale jeszcze nie jest gotowy do gry w pierwszym składzie.

Shawa przez ostatnie 2 sezony nie było przez 90% czasu i liczenie na niego jest niedorzeczne.

A Leon to młody kajtek z 30 występami w profesjonalnej piłce. Może za 2 lata będzie opcją.
» 18 lipca 2025, 17:35 #93
GS8GS: Niestety Shaw jest raczej niesprzedawalny. I raczej ciężko będzie sprowadzić wahadłowego bez pozbycia się anglika, chyba że ten zacznie grać swój najlepszy sezon.

Zobaczymy ile nowy sezon wyciśnie z Leona i Dorgu. Brakuje zawownika gotowego na już do gry na lewym wahadle.

Osobiście gdym miał wybierać kolejne transfery poszedłbym po Edersona, następnie może Inacio.

Troche przestałem wierzyć w transfer topowego napastnika, skoro Gyokeres skłania sie w kierunku Arsenalu. Nie stać nas na ryzyki sprowadzania kolejnej 9tki z potencjałem.
» 18 lipca 2025, 20:32 #92
kondzik: Czas sprzedawać!

Freedom
Rash
Onana
Shaw
Casemiro
Højlund
» 18 lipca 2025, 16:12 #91
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2025 16:19

Onana z kontuzją łakomy kąsek.
Casemiro rok kontraktu nikt mu nie da takiej tygodniówki jaką ma w United a latem odejdzie gdzie chce.
Shaw kontrakt do 2027 prawdopodobnie jest to jedno ostatni tak wysokoki kontrakt też pewnie zostanie do końca.
» 18 lipca 2025, 16:14 #90
korcznoj: Luke jest niesprzedawalny
» 18 lipca 2025, 16:24 #89
skylark11: Jego*
» 18 lipca 2025, 16:25 #88
Piwal: Casemiro bym zostawił, on ma jeszcze pozytywny wpływ na wyniki a przy zdolnościach i tempie transferow naszego klubu nie damy rady sprowadzić sensownego zastępstwa. Z resztą się zgadzam, dorzuciłbym jeszcze Antonego.
» 18 lipca 2025, 16:27 #87
Leh: Casemiro powiedział, że nigdzie nie odchodzi, więc tu pozostaje trzymać kciuki, żeby mu się chciało zapierniczać.
Biorąc pod uwagę, że Bruno jest nietykalny, to tak naprawdę jest jedno miejsce do obsadzenia w pomocy, na które chętni są Case, Ugarte i Mainoo. Może dlatego mówi się, że jednak idziemy po kolejnego napastnika a nie pomocnika?
» 18 lipca 2025, 16:48 #86
skylark11: Harry Amass left out of Manchester United’s squad for tomorrow’s game vs Leeds in Sweden and won’t go to USA.

Decision made for him to go on loan and play matches this season. There is lots of interest in him.

[@sistoney67]
» 18 lipca 2025, 16:09 #85
MikiManUtd2004: ?? Bryan Mbeumo expected to undergo medical this weekend ahead of completing transfer from Brentford to Manchester United. Agreement reached between #MUFC & #BrentfordFC today after weeks of negotiations - deal for 25yo worth maximum of £71m @TheAthleticFC

Na tournee będzie, teraz fajnie byłoby mieć napastnika, pomocnika i może bramkarza na start PL
» 18 lipca 2025, 16:05 #84
MUFI: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2025 16:03

Manchester United plan to sign new striker in the next weeks as main target after Bryan Mbeumo deal done.
Outgoings will be key for budget as Garnacho, Sancho, Rashford, Antony remain among players set to leave.
(Fabrizio Romano)

Nie wiem czemu ale wśród tych wszystkich Sesków Keanów czy nawet Watkinsa chociaż z niego bym się jeszcze cieszył to najbardziej chciałbym zobaczyć Matete u nas na ataku, szczególnie że zna dobrze już system 3421 i dobrze się w nim czuje grając w Anglii
» 18 lipca 2025, 16:03 #83
Skalniak1989: Mateta idealnie pasuje do Amorima to prawda
» 18 lipca 2025, 16:05 #82
mancunian: Ufff... koniec sagi. No to do roboty teraz. Uwijać się z testami medycznymi i niech dołączy jak najszybciej do trenujących.
» 18 lipca 2025, 16:00 #81
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2025 16:00

Osimhen blisko Galatasaray, kluby dogadane na 75 platne w dwóch ratach 40mln w tym roku i 35 w kolejnym. Szkoda ze w tym klubie nikt nie ma jaj zaproponowac takich samych warunkow Napoli bo sam zawodnik wybralby pewnie Premier League. Napoli ma juz dogadanego napastnika z Udinese ktory uzupelni skład wiec nie robiloby problemu.
» 18 lipca 2025, 15:56 #80
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2025 16:03

Fabrizio podawał że kluby s PL odpuściły go ze względu na pensje.
» 18 lipca 2025, 15:59 #79
Skalniak1989: Ale ten skład by wyglądał z Oshimenem nawet nie chce o tym myśleć....
» 18 lipca 2025, 15:59 #78
Piwal: Osimhen/Gyokeres + nowy bramkarz i moglibysmy byc czarnym koniem nadchodzącego sezonu.
» 18 lipca 2025, 16:11 #77
skylark11: Nowego bramkarza nie będzie dopóki jest Onana.
» 18 lipca 2025, 16:15 #76
Veyron86: Dlaczego ? Bo nie może siedzieć na ławce z taką pensją ? Raszford znacznie wiecej zarabia a został odstawiony więcej niż na ławkę ;)
» 18 lipca 2025, 16:20 #75
skylark11: Ja nie wiem dlaczego Fabrizio tak podawał i Ornstein że United pójdzie po bramkarza jedynie w przypadku odejścia Onany
» 18 lipca 2025, 16:27 #74
Queue13: "Manchester United planuje pozyskać w najbliższych tygodniach nowego napastnika" [Fabrizio Romano]

Jakieś typy? Bo niby ostatnio ludzie coś pisali o Sesko lub Watkinsie. Ale jakoś mi się nie chce w te nazwiska wierzyć, głównie przez ich cenę.

Sesko - Arsenal go ostatnio odpuścił, bo RB miał zbyt wysokie wymagania.
Watkins - Villa odrzuciła za niego w zimie 60 mln funtów.

A wielu ciekawych opcji na rynku obecnie nie ma. Jedyne nazwisko, które obecnie mi przychodzi do głowy, które pasowałoby też do tej polityki transferowej w tym okienku, czyli gości ogranych w PL to Mateta.
» 18 lipca 2025, 15:51 #73
skylark11: Watkins/Mateta najlepsze opcje ograni w PL.
Sesko jak dla mnie duża nie wiadoma za wielkie pieniądze.

Kean super poprzedni sezon ale nie wiadomo czy to był tylko jednorazowy wystrzał czy wskoczył na wyższy poziom
» 18 lipca 2025, 15:57 #72
Skalniak1989: Na 9 od lat nie było fajnych opcji oprócz tych z totalnego topu jak Oshimen np
» 18 lipca 2025, 15:59 #71
korcznoj: Inne pozycje są na ten moment ważniejsze, Zirkzee w tym systemie z nowymi wzmocnieniami może się odnaleźć, a Hojlund np z ławki lub Chido i zobaczyć jak to będzie wyglądało
» 18 lipca 2025, 16:03 #70
wider: ja na 9 to bym widział Matete. Przynajmniej ograny w PL
» 18 lipca 2025, 16:04 #69
RedButcher: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2025 16:08

Sesko pachnie jakimś Wernerem za grubszy szmal.
Watkins niby ograny w PL, ale poziom wykończenia na poziomie Garnacho/Rashforda.
Wynalazki typu Jackson, Kean czy DCL to byłby kolejny gwóźdź do trumny.

Z tej biedy to chyba Mateta...

Ogólnie jestem zdania, że ŚP to ważniejsza pozycja obecnie do wzmocnienia niż napastnik.
» 18 lipca 2025, 16:07 #68
ArktoS: Załóżmy, na razie czystko hipotetycznie, że do obecnego już Cunhy, dołącza Mbeumo i obaj biorą swoje dwie ulubione pozycje atakujące - lewy pomocnik ofensywny i prawy pomocnik ofensywny.
Obaj panowie w zeszłym sezonie wykręcili kosmiczne liczby, jeżeli spojrzymy na G/A.

Trzeba teraz zadać sobie pytanie, czy na ten sezon jest nam potrzebny napastnik typu Sesko, Gyokeres czy Osimhen? To są typy 9tke, które w klasycznym układzie skupiają na sobie rolę główną, jako zdobywcy największej liczby bramek.
Z uwagi na dwa transfery, które już prawie przeprowadziliśmy i biorąc pod uwagę ich zdolności, wydaje mi się, że skupimy się na bardziej technicznym napastniku. Jednego już mamy i jest nim Zirkzee. Uważam, że będzie odgrywał dużą rolę przy ustawieniu Cunha - Zirkzee - Mbeumo, skupiając na sobie zawodników i torując drogę do bramki innym zawodnikom, a nie tylko skupi się na strzelaniu. Do innej taktyki i owszem, potrzeba nam kogoś na zastępstwo Hojlunda, ale wydaje mi się, że jeżeli wszyscy będą zdrowi to on za dużo nie pogra i to paradoksalnie może mu pomoc w odbudowaniu zdrowia psychicznego. Może się sprawdzić jako rezerwowy zabijaka na końcówki.

Moim pierwszym wyborem byłby Ramos z PSG. Jeżeli tylko pojawiłaby się możliwość wypożyczenia z opcją wykupu to brałbym w ciemno. Inna opcja, niestety nierealna to bardzo drogi Ekitike, który jest uzdolniony technicznie i również wkomponowałby się w to co chcemy grać.

Obstawiam również, że jeżeli faktycznie było to zainteresowanie Gyokeresem było, ale było również podyktowane wyborem - albo on, albo Mbeumo, z uwagi na system gry.

Liczę na Ramosa, a mój mokry sen kibica, który nigdy się nie wydarzy to Lautaro Martinez.
» 18 lipca 2025, 16:20 #67
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2025 16:22

Goncalo Ramos z PSG, chlop marnuje sie w PSG grajac z lawki, ma rozegranych 1600 minut w ktorych strzelil 18 goli. Transfermarkt wycenia go na 40mln, PSG zaplacilo za niego 65 mln i kto wie moze sprzedaliby go za 45-55mln.

O ArktoS widze ze mamy podobne przemyślenia odnośnie napastnika :)
» 18 lipca 2025, 16:20 #66
Michu02: Jak dla mnie to również najlepsza opcja Mateta lub Ramos. Tak jak pisze Arktos też nie byłoby najgorzej, kupić kogoś na inną pozycję z uwagi na małą ilość rozsądnych 9tek na rynku. Mimo to wolałbym jednego z tej dwójki, Romano też podobno twierdzi, że teraz pójdziemy po napastnika. Oby tylko to nie był Ekitike za tak ogromną kwotę. Kean niby nie wypalił w Juve i Evertonie, ale i tak umieściłbym go jako nr 3 na liście.
» 18 lipca 2025, 16:50 #65
Litosci: Ja bym też brał ramosa na wypożyczenie z opcją wykupu za ile tam i spokój. Inne kluby nie mają problemu wypożyczać zawodników i dobrze na tym wychodzą.
» 18 lipca 2025, 17:30 #64
sztejner: Witamy na Titanicu Bryan !!
» 18 lipca 2025, 15:39 #63
Lecter: Napiję się dzisiaj z radości, jak księciuniu. Wasze zdrowie. Po lepsze jutro dla United! GGMU!
» 18 lipca 2025, 15:38 #62
Olek7777: Słyszałem, że kolejny to brakarz Lammens, później napastnik, jest opcja z Sesko, no nie wiadomo czy będzie chciał.
» 18 lipca 2025, 15:35 #61
arecik: Chcieć może chcieć ale ile Lipsk sobie za niego zawoła to już kolejna sprawa, transfemarkt wylicza go na 70 euro + pewnie jakieś 10-15 dla Lipska ekstra + 5-10 "podatek United"
» 18 lipca 2025, 15:59 #60
deadredemption: Z podatkiem United to o wiele więcej. Arsenal ponoć odbił się, bo Lipsk nie widział możliwości zejścia poniżej 90 milionów euro z większością kwoty płaconą od razu. Tygodniówka też miała być odpowiednia do ceny.
» 18 lipca 2025, 16:12 #59
Olek7777: Wtedy Mateta idealnie pasowałby, szczególnie w systemie Amorima
» 18 lipca 2025, 16:21 #58
IntruZ9: Fajnie jest to że ściągamy zawodników ogranych w PL, bo statystyki on jak i Cunha mają fenomenalne...

No i nie można ominąć faktu, że jeden jak i drugi po prostu chcieli grać w koszulce z diabełkiem na piersi... to cieszy!
» 18 lipca 2025, 15:34 #57
emil1986x: Idealnie
» 18 lipca 2025, 15:29 #56
Pady: Teraz pora posprzedawać i zobaczyć kogo jeszcze mozna sprowadzic, Pewniaki Rashford,Sancho,Garnacho,Antony,Malacia no i moze Hojlund lub Onana super by to było jakby poszli wszyscy i udało sie na nich sprawdzić napastnika,bramkarza,pomocnika i wahadło, potrzeba nam jeszcze jakieś konkrety bo nie możemy grac Cunha,Zirkzee,Mbeumo bo jedynie Amad moze z wahadła zejść do przodu w razie kontuzji ewentualnie Mount, ale on raczej do rotacji za Bruno, mam nadzieję ze zaczniemy cos sprzedawać, czym wiecej sprzedamy tym jest szansa jeszcze na dobry transfer.
» 18 lipca 2025, 15:28 #55
Nordi14: Oby tylko nie złapał go syndrom United i zapomniał jak się gra
» 18 lipca 2025, 15:27 #54
waingro: Gdzie w ankiecie opcja, że obaj zawiodą. To nie jest jakieś życzenie, a realna możliwość biorąc pod uwagę to co się dzieje z klubem od kilkunastu lat.
» 18 lipca 2025, 15:20 #53
M4S73R: Lepiej jednak być dobrej myśli
» 18 lipca 2025, 15:22 #52
RedRevolta: Pesymistów nie uwzględniono w ankiecie i bardzo dobrze.
» 18 lipca 2025, 15:22 #51
M4S73R: Ciekawe jaki numerek dostanie ? Jak obstawiacie ?
» 18 lipca 2025, 15:19 #50
RedRevolta: 19 wezmie pewnie
» 18 lipca 2025, 15:20 #49
Pawlak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.07.2025 05:32

Najlepiej coś na kształt bestii 66
» 19 lipca 2025, 05:31 #48
RedRevolta: Super sprawa, gdyby on sam nie chciał tylko do nas trafić, dzisiaj już na spokojnie mógłby być w innym klubie parę klubów z Premier League miało na niego chrapkę dobre poprawienie humoru przed weekendem już człowiek nie może doczekać się startu ligi!
» 18 lipca 2025, 15:19 #47
donmielon: Dziś znów zacząłem tęsknić za meczem United !
» 18 lipca 2025, 15:12 #46
Skalniak1989: Mamy to!! Większość z was nie zdaje sobie sprawy jak dobrym piłkarzem on jest i jak bardzo na niego nie zasługujemy
» 18 lipca 2025, 15:11 #45
Leh: Prawda :D aż się zaśmiałem przy tym "nie zaslugujemy" ale bardzo to celne :)
» 18 lipca 2025, 15:15 #44
smiechy: W końcu Bruno będzie miał z kim grać. Zirzkee też może grać na 9, nie jako typowy napastnik, a gość który gra dla drużyny, robi miejsce dla takich graczy jak Bryan czy Matheus, tym bardziej, że techniki nie można mu odmówić. Teraz sprzedać co się da i szukać uzupełnień składu na pozycji pomocnika, typowej 9, jak się uda to bramkarza.
» 18 lipca 2025, 15:07 #43
Leh: Jedynym problemem jest teraz system. Bo tu naturalne byłoby granie Cunha i Mbeumo na skrzydłach, fałszywa 9 (Zirkzee) między nimi i klasyczna 10 (Bruno) za nimi. To jest atak na 50 bramek w sezonie.
Ale z Bruno grającym na własnej połowie, Zirkzee udającym wysunięta 9 albo z Hojlundem zwyczajnie się to nie klei.
Zobaczymy, atak jest super, tylko kwestia zgrania i poukładania. Na zgranie będą 4 tygodnie, poukładanie to najważniejsze zadanie Rubena
» 18 lipca 2025, 15:14 #42
Dudi: 65 + 6 baniek, trochę dużo, ale oby to było tego warte.
» 18 lipca 2025, 15:05 #41
smiechy: Patrząc na rynek to promocja. Zobacz za ile poszedł Elanga.
» 18 lipca 2025, 15:05 #40
Dudi: Chętnie dam się pozytywnie zaskoczyć, ale po ostatnich naszych transferowych wybrykach jestem przewrażliiwony.
» 18 lipca 2025, 15:55 #39
szmexy: Dawno nie widziałem tyle zawiści w komentarzach na FB co pod transferem Mbeumo. Kanonierkom chyba pęka cos pod plecami.

Jak dla mnie narazie Ineos na +. Pomijam czas transferu, ale;

Mieliśmy braki w ataku - wzmacniamy dwoma ogranymi w PL zawodnikami którzy zrobili prawie 50 g/a.

Cunha ma dobre uderzenie z dystansu + technikę. Bruno może w końcu mieć przód na miarę swoich umiejętności do poklepania z Amadem, Mbeumo, Cunha i może Zirkzee. Na papierze jak co okienko - wygląda fajnie. Oby ten sezon był już pełny słońca nad Old Trafford
» 18 lipca 2025, 14:58 #38
smiechy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2025 14:55

W Canal+ zamiast studio w przerwach będą po prostu reklamy. Jeszcze do tego Rudzki, opóźnienia i mamy komplet... Nowa jakość wraca.
» 18 lipca 2025, 14:55 #37
grzesiek696: Jedyny pozytyw C+ to jakoś 4K i brak Żelaznego w studiu.
» 18 lipca 2025, 16:06 #36
axel52: 4K to za wiele nie będzie bo jest 1 kanał a pierwszeństwo ma ekstraklapa, a mecze się pokrywają vzasowo.
» 18 lipca 2025, 17:10 #35
boro: Ja nie myślę o kolejnym transferze narazie. Trzymam kciuki żeby udało się aby Mbeumo poleciał do USA
» 18 lipca 2025, 14:54 #34
szmexy: I tak trenował teraz w Brentford, najwyżej doleci do nas dzień dwa po
» 18 lipca 2025, 14:55 #33
MikiManUtd2004: Na jakiego napastnika teraz liczycie? Wiem, że to może zależeć od transferów wychodzących, ale kogo byście widzieli?
» 18 lipca 2025, 14:48 #32
Michu02: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2025 14:54

Z rozsądnych wyborów to Mateta, Kean, Ramos. Gyokeresa raczej już nie zgarniemy, a od Ekitike wolę tych 3 których wymieniłem. Watkins też byłby spoko, gdyby nie ta wycena rzędu 60m. Może też być tak, że pójdziemy po pomocnika/bramkarza, a na ataku będzie grał Zirkzee, coś a'la Firmino w Live. Z Mbeumo i Cunhą mogłoby to zadziałać. No albo Hojlund, ale mam nadzieję, że tak nie będzie.
» 18 lipca 2025, 14:51 #31
mycka86: Ja myślę, że to koniec ofensywnych transferów na ten moment.
» 18 lipca 2025, 14:54 #30
Martelink: Widząc jakie pokemony zostały na rynku to wolałbym:
- Riosa/Edersona do pomocy,
- Chevaliera/Carnesecchiego do bramki.
w tym momencie.
» 18 lipca 2025, 14:54 #29
bani: Sesko ewentualnie Watkins czy Ramos. Tylko w przypadku transferu Hojlunda. Fajnie też jakby Obi nie przepadł.
» 18 lipca 2025, 14:57 #28
RedButcher: No i git, jakieś ok. 20-25 dodatkowych bramek w dwóch transferach dołożone. Ale bez podniety, bo to United w końcu, wiadomo jak to się może skończyć ;)

To teraz musowo środkowy pomocnik i bramkarz.
» 18 lipca 2025, 14:46 #27
DevoMartinez: Niezły tłok się zrobi z przodu. Na 3 pozycje Cunha, Mbeumo, Hojlund, Zirkzee, Mount, Amad, Garnacho, wraca Rashford do tego Bruno jeśli nie pójdzie na 8mke. A zostają póki co również Antony i Sancho. Skończy się pewnie wypożyczeniami bo każdy klub wie, że jesteśmy na musiku by kogoś wypchnąć. Tylu zaowdników nie możemy mieć w składzie kiedy nie gramy pucharów. w tygodniu.
» 18 lipca 2025, 14:45 #26
bani: Na 9: Zirkzee, Hojlund + Obi
Na 10: Cunha, Mbeumo + Mount, Amad, Bruno
Na ŚP: Bruno, Mainoo + Mount
Na ŚPD: Ugarte, Casemiro
Prawe Wahadłlo: Amad, Dalot + Mazraoui
Lewe Wahadło: Dorgu, Leon + Dalot
Czy to taki tłok?
» 18 lipca 2025, 14:53 #25
84cantona7: Tym Dalotem trochę zniszczyłeś całkiem ładnie wyglądająca rozpiskę ;)
» 18 lipca 2025, 15:17 #24
DevoMartinez: bani: Na 4 pozycje ofensywne pomijając DM wymieniłeś 9 zawodników a zapomniałeś o Garnacho który byłby 10ty i już intencjolanie pomijam Rashforda Antonego i Sancho bo ich pewnie postaramy się gdzieś upchać. Pytanie czy nie sprowadzimy jeszcze jakiejś 9tki ale możliwe, że odpuszczą w tym sezonie. Moim zdaniem to będzie i tak tłok.
» 18 lipca 2025, 16:00 #23
bani: Devo, Garnacho, Rashford i Antony zostaną sprzedani. Jeżeli uda się też sprzedać Hojlunda to przyjdzie nowa 9tka.
Wychodzi mniej więcej 2 zawodników na jedną pozycję, czy według Ciebie to jest ścisk?
» 18 lipca 2025, 17:07 #22
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2025 14:44

Myślę że na ten moment to koniec transferów do klubu dopóki nie sprzedamy Antony'ego, Rasha, Sancho i Garnacho. Na moje Rash lub Garnacho mogliby zostać. Oczywiście tylko jeśli nie będzie możliwości sprzedania ich za rozsądne pieniądze lub jakieś propozycje śmieszne wypożyczenia...
» 18 lipca 2025, 14:43 #21
Michu02: Rashford i Garnacho są w otwartym sporze z Amorimem. Póki on tu jest to nie ma tu dla nich miejsca, lepiej żeby odeszli, bez sensu trzymać ludzi z taką pensją na trybunach.
» 18 lipca 2025, 14:45 #20
dlabigt23: A jeszcze bardzie bez sensu oddawać Garnacho np za 30-40 mln albo Rasha na wypożyczenie i opłacać część jego pensji. To już wolałbym żeby zostali
» 18 lipca 2025, 15:32 #19
Leh: Moim zdaniem, nikt (oprócz Liverpoolu) nie zrobił równie dobrych transferów ofensywnych jak my. Przy czym oni poszli po potencjał, my kupujemy dwóch gości, którzy z miejsca zrobią różnicę.
Atak mamy zabezpieczony: Cunha, Mbeumo, Bruno, Zirkzee, Amad.
Pytanie czy w planach są bramkarz i pomocnik? I czy jest na nich kasa?
Niemniej, jestem mega zadowolony - wolą dwa super transfery niż 4 średnie. Widać, że Ineos wyciągnęło wnioski z poprzedniego okna.
» 18 lipca 2025, 14:35 #18
Martelink: Rios/Ederson do pomocy.
Chevalier/Carnesecchi na bramkarza.

Z tym kto jest w składzie a kto został na rynku to może lepiej poczekać z napastnikiem do następnego lata.
Plus wolałbym nawet bardzo kolejnych wahadłowych jak Dumfries czy Estupinian niż napastnika za 100m€ jak Ekitike czy Sesko.
» 18 lipca 2025, 14:51 #17
Pady: Atak mamy zabezpieczony ty tak serio ? Zirkzee to dobry pilkarz do rotacji na 10 czy coś a nie na granie jako 9 cały sezon, mysle ze sprowadziliśmy dwóch piłkarzy którzy idealnie pasują do gry 3/4/3 jako skrzydłowi/rozgrywający i z Zirkzee bedzie klepane zamienianie pozycji, ale jednak będziemy potrzebować goladora i takiej osoby nam brakuje Gyokeres poszedł do Arsenalu więc nie mówmy ze oni zrobili gorsze okienko bo kupili jeszcze do rotacji na skrzydło Madueke i wzmocnili pomoc, my bedziemy grac na jednym wahadle Dorgu/Dalot albo Shaw, pozatym nie wierze ze nie zaczniemy sie interesować pomocnikiem bramkarzem czy napastnikiem a wtedy to mozemy zaczac rozmawiac kto mial lepszy/gorsze okienko. Liverpool szalał jak nigdy, jesli nie stracą Diaza to są faworytem i to bez Isaka.
Chelsea to w tym momencie ma 30 piłkarzy i moze rotować.
Newcastle i City stabilinie ale i tak bedzie ciezko kogos z nich przeskoczyć i skończyć na lepszym niż 6 miejscu.
» 18 lipca 2025, 15:01 #16
Leh: Oczywiście, że mamy, Pady. Cunha Mbeumo Zirkzee to jest atak na top4 i tu nie ma gadania ani wymówek.
Co do okienka - pisałem o ofensywie, nie całości. I wolę 10 razy Mbeumo i Cunhe od Gyokeresa.
Martelink - Ederson spoko, Rios to kot w worku. Ja bym myślał o takim Stillerze (choć nie wiem czy by chcial) albo Whartonie, choć tu pewnie Palace krzyknie 80 baniek.
Wolę żebyśmy nie kupowali niż kupowali półśrodki
» 18 lipca 2025, 15:09 #15
Kometa92: Arsenal: zubimendi, noordard, za chwile pewnie Sesko
Chelsea: Joao Pedro, Gittens, Delap

Pedro w Chelsea juz z miejsca zrobił różnicę - 3 bramki na KMŚ.

Oby Cunha i Mbeumo wypalili ale bez przesady z tymi najlepszymi transferami. Bo się możemy gorzko zdziwić.
» 18 lipca 2025, 15:54 #14
Ghostpl: Mam być szczery to nie wiem za wiele o nim a s widziałem tylko statystyki mam nadzieję że będzie +
» 18 lipca 2025, 14:33 #13
macias: do przewidzenia, ale dobre info na weekend ;)
» 18 lipca 2025, 14:26 #12
rreddevilss: No i pięknie to był mój wymarzony realny transfer w kwietniu/maju także pozostaje się cieszyć :)
» 18 lipca 2025, 14:25 #11
Pyra: Kupiliśmy dwóch zawodników z PL, którzy zrobili w kanadyjce w poprzedni sezonie ligowym 49 g/a.
I żaden z nich nie jest typową 9.
Jeżeli dodamy do tego Bruno i Amada to już jest czwórka zawodników, która może strzelać regularnie bramki.
» 18 lipca 2025, 14:21 #10
vieeeri: Jestem przekonany, że mając na boisku Cunhe, Mbeumo, Bruno i Amada to chcąc nie chcąc strzelą Hojlundem 10 goli kopiąc w niego
» 18 lipca 2025, 14:23 #9
Pyra: Hojlund miał bardzo mało strzałów przez cały sezon, skuteczność ma na poziomie pozostałych napastników tylko przez kolegów i przez niego samego xG ma strasznie niskie.
Jeżeli dostanie 2x więcej piłek pod nogi to strzeli 2x więcej goli.
Oby nowi rozruszali atak bo Garnacho, Antony czy Rashford byli już zatrzymywani na pamięć przez rywali, jedynie Amad potrafił dryblingiem wchodzić w pole bramkowe.
» 18 lipca 2025, 14:27 #8
Fafky19: Vieeeri, dobre to z Hojlundem! ??
» 18 lipca 2025, 14:28 #7
Leh: A ja mam nadzieję, że nie Hojlund tylko Zirkzee będzie grał między nimi - tu nie trzeba golleadora, a kogoś, kto poczuje grę z tymi skrzydłowymi. Mbeumo przychodzi, żeby być najlepszym strzelcem - reszta ma dorzucić swoje i dać mu grać.
» 18 lipca 2025, 14:37 #6
MUFI: NEW: Man Utd are set to ONLY pay Brentford £16.25m this summer for Bryan Mbeumo

Kwota bazowa rozłożona na 4 lata

Po sprzedaży niechcianych mamy skupić się na bramkarzu, pomocniku i napastniku
» 18 lipca 2025, 14:17 #5
Michu02: Może dlatego tyle to trwało. Ale koniec końców chyba warto było czekać.
» 18 lipca 2025, 14:19 #4
bani: Jak widać aktualny zarząd wie co robi, także mniej narzekania, a więcej wiary i cierpliwości :)
» 18 lipca 2025, 14:16 #3
Puchaty: Szok i niedowierzanie!
» 18 lipca 2025, 14:15 #2
ajal: Here we go od Romano. Wreszcie mamy to.
» 18 lipca 2025, 14:15 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.