Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Niespodziewany telefon Beckhama do Maguire’a. „To pokazuje jego klasę”

» 11 października 2023, 09:46 - Autor: matheo - źródło: ESPN
Harry Maguire, który przebywa obecnie na zgrupowaniu reprezentacji Anglii, wyjawił, że po wrześniowym meczu ze Szkocją (3:1) otrzymał niespodziewany telefon od Davida Beckhama, byłego pomocnika Manchesteru United.
Niespodziewany telefon Beckhama do Maguire’a. „To pokazuje jego klasę”
» Harry Maguire docenia wsparcie Davida Beckhama | Fot. Press Focus
Maguire nie ma miłych wspomnień z meczu ze Szkocją. Obrońca Czerwonych Diabłów pojawił się na murawie Hampden Park w drugiej połowie i każdy jego kontakt z piłką powodował ironiczną radość miejscowych kibiców. Na domiar złego w 67. minucie Maguire wpakował futbolówkę do własnej bramki.

Sytuacja, kiedy Maguire był obiektem ataków kibiców, zdarzyła się nie po raz pierwszy. Podobnie było podczas ligowego spotkania z Arsenalem (1:3) na Emirates Stadium. Anglik musi też mierzyć się z nieustannie wylewającym się hejtem pod jego adresem w mediach społecznościowych.

O tym jak czuje się Harry Maguire doskonale wie David Beckham, który w trakcie swojej piłkarskiej kariery również przeżywał trudne chwile. Gwałtowną reakcję kibiców spowodowała czerwona kartka Beckhama w spotkaniu MŚ 1998 z Argentyną. Anglik otrzymywał wówczas wiadomości z pogróżkami.

Maguire pytany o rozmowę z telefoniczną z Beckhamem, odpowiedział: – To wiele dla mnie znaczyło. Mówiłem wielokrotnie, że David Beckham był kimś, kogo zawsze podziwiałem jako młody chłopak.

– Niestety nie skończyłem na prawym skrzydle tak jak on i nie zanotowałem tylu asyst oraz bramek, co on. Ale był dla mnie wielkim wzorem do naśladowania. To pokazuje jego klasę, że zdecydował się ze mną skontaktować. Naprawdę to doceniam. To było wzruszające.

– Nie chcę za bardzo zagłębiać się w szczegóły, ale głównie przypomniał mi o karierze, którą do tej pory miałem i wielkich momentach, których doświadczyłem. Kiedy przechodzisz trudne chwile, to musisz sobie przypomnieć, jak daleko zaszedłeś w karierze i przez co musiałeś przejść.

– Każda kariera ma wzloty i upadki, zwłaszcza jeśli osiągniesz to, co ja osiągnąłem, jeśli chodzi o bycie kapitanem największego klubu na świecie przez 3,5 roku. David był w takiej pozycji i wie, jak to wygląda.

– Obejrzałem dokument o Davidzie Beckhamie i nie mogłem uwierzyć przez co przeszedł w tamtym czasie. W filmie Gary Neville mówi o niezłomności, którą David posiada jako człowiek. Był wzorem do naśladowania dla wielu piłkarzy z mojej generacji – dodaje Maguire.


TAGI


« Poprzedni news
4 obrońców na transferowej liście życzeń Manchesteru United
Następny news »
„Nawet Casemiro gra bardziej ofensywnie niż Mount”

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (194)


Kieraa: A co jeśli zadaniem Glazerow jest utrzymywanie klubu w mierności i stagnacji? Wyprowadzanie kasy to wiadomo
O tym nikt nie pomyślał.
» 15 października 2023, 09:10 #191
skowron32: Pisze to już enty raz, GLAZEROWIE mają gdzies UNITED! Oni z pewnością nie oglądają nawet meczy i nie mają pojęcia kto gra i jak? Ich obchodzi kasiora kasiora i forsa! Stadion się może zawalić im to lata luźnym kalafiorem.
» 15 października 2023, 11:19 #190
skowron32: Poczekajcie jak bez pucharów zostaniemy w najbliższych 2-3 sezonach pieniążków nie będzie to Pijawki się obudzą ze sprzedażą. Ich nie interesuje dobro klubu tylko ich DOBRO! Jakby kochali klub i by im zależało na sukcesach MU to dla jego dobra oddali by go w lepsze ręce. Ale jest jak jest i nic się nie poradzi.
» 15 października 2023, 08:37 #189
Kieraa: 15.10 ostateczny upadek klubu za sprawą Glazerow. Marazm trwa
» 15 października 2023, 07:49 #188
Kilerek7: Najgorszy news dnia, ukochany klub mógł mieć zero długów, super stadion, akademie, transfery, ludzi od tego, wszystko na tip top, niemal na skróty zrównać się z City, a tak odjadą nam nam dekady, z Newcastle i być może innym klubem kupionym przez Jassima. Nie daj Boże wszystkie osiągnięcia SAFa z czasem przestaną robić wrażenie jak sąsiad nastuka tytułów za tytułami. Ten cały Ratcliffe to Glazer 2.0 w dodatku 70 lat ma, w Nice nie zrobił niczego wielkiego. Szczerze? Skoro miałby przejąć MU, to powinien zrobić to wszystko co szejk, inaczej na taczkach go kibice powinni wywieźć. Ten rak będzie nas sączył jeszcze długo, dojdą nowe napisy typu Ratcliffe Out! I tylko bojkot kibiców, puste trybuny, albo spadek z PL co groziło by zawałem SAFa pewnie, ale tylko to by może te pijawy pognało. Szejk miał być wybawicielem, dał uczciwą cenę i słusznie zrezygnował aby nie dać się doić jakimś biednym pseudomiliarderom.
» 15 października 2023, 05:16 #187
MrCygan: Patrząc na ostatnie 10 lat i jaki tutaj jest ciągle cyrk, to pozostanie Glazerów jest dla mnie obojętne. Po prostu wiem, że w klubie się nic nie zmieni, będzie nadal maszynką to tłuczenia kasy, dopóki kibice będą jechać ciągle na sentymencie. Szkoda, że nie będzie u nad szejka, ale ile można płaszczyć się przed kimś, oferować komuś niebotyczne pieniądze za coś, czego nie kupili nawet za swoje pieniądze. Mam jedynie nadzieję, że się na tym przejadą. Dla mnie osobiście mogą spać i do angielskiego odpowiednika okręgówki, chociaż nie wiem czy to by coś zmieniło.
» 15 października 2023, 06:04 #186
Michal10: Nadzieja umarła.
» 15 października 2023, 02:13 #185
Pete1S: Wygląda na to, że jedyną opcją na jakieś zmiany w klubie będzie spadek do Championship jeszcze zanim popłynie kasa z nowej umowy telewizyjnej. Smutne acz nic innego raczej nie zadziała jak otrzeźwienie.
» 15 października 2023, 02:00 #184
dominikMU: Wiecie co się teraz zmieni? :) nie dogadali się do sprzedaży całego klubu, to dogadali się z Rattclifem, że będą teraz razem z nim doić klub. Słabo to widzę.
» 14 października 2023, 23:17 #183
JoMoridnio: Co do Bruno to on jest tragiczny
» 14 października 2023, 22:57 #182
GingerFan: Acha, ponieważ?
» 14 października 2023, 23:22 #181
JoMoridnio: Beczy krzyczy piszczy
» 14 października 2023, 23:49 #180
Rashy10: Lecz się.

Bruno Fernandes w kwalifikacjach Euro 2024:
Najwięcej stworzonych okazji (29)
Najwięcej bramek + asyst (11)
Stworzono najwięcej dużych szans (9)
Najwięcej asyst (7)
» 15 października 2023, 02:04 #179
KubaUtd: Kurde może nie będzie tak źle Panowie trzeba być dobrej myśli a nie wszystko skreślać na starcie.
» 14 października 2023, 22:56 #178
ermac: Ratcliff 70 lat i chłop chce wykupić 25% udziałów i przez kolejne lata resztę?
Przecież on może nie dożyć wykupu reszty akcji, a później kto to przejmie? Znowu 10 spadkobierców, którzy będą mieli odmienne wizje na temat United? To już będziemy mieli 2 Glazerów i kolejne osoby tym razem obce sobie. Nie wygląda to optymistycznie.
» 14 października 2023, 22:18 #177
uzio: nie mogę się doczekać komentów Radomirusa jakie to Glazery dobre biznesmeny i teraz mają kase na inwestycje i ewolucje klubu....
» 14 października 2023, 22:16 #176
GingerFan: Biedny ty
» 14 października 2023, 22:29 #175
KubaUtd: To co szejki biorą Totki czy Liverpool? Jak
Myślicie ?
» 14 października 2023, 20:47 #174
skowron32: Kupią kogoś na 100%! I Zrobią z danej ekipy drużynę lepsza od MU a my dalej 100 lat za murzynami
» 14 października 2023, 21:02 #173
Pete1S: Liverpoolu nie wezmą, oni mają tam podobnych właścicieli do naszych. Pewno w coś mniejszego zainwestują, może Brighton?
» 14 października 2023, 21:58 #172
uzio: kupia jakieś Stoke i będa nas klepać za 2 lata
» 14 października 2023, 22:14 #171
Kieraa: Ja tam wszystko rozumiem ale żeby chociaz woda na głowę z dachu nie ciekła kibica.

Żeby WC wyremontowali i infrastrukture mówił o tym Ronaldo......
» 14 października 2023, 20:40 #170
skowron32: Ale po co mają inwestowac? Kasa się zgadza po co kombinować? W tyłku mają klub!
» 14 października 2023, 21:01 #169
Diabelred: Ze slowami Ronaldo podchodzilbym z duzym dystansem. Gosc ewidentnie gadal wszystko co najgorsze by jak najbardziej uderzyc w klub i trenera. Swoj cel osiagnal. Klub rozwiazal z nim kontrakt, a Portugalczyk mogl podpisac rekordowy kontrakt z Arabami.

Co do samych inwestycji, to sorry ale ciezko mi uwierzyc w to, ze placimy przez ponad 10 lat grube miliony na kontrakt Jonesa, ktory przez 80% kariery u nas siedzi na L4. Placimy kolejne grube milionow na nolnejmow, czy dajemy tygodniowki jakbysmy mieli same najwieksze gwiazdy ligi. I co Glazerowie mieliby zydzic kase na zrobienie remontu czy unowoczesnienie chociaz raz na kilka lat?

Nawet jesli bylaby to prawda, ze infrastruktura klubu jakies silownie itd. sa mocno zaniedbane, przestarzale to ja predzej bym tu obwinial ludzi typu Arnold, Fletcher itd. ktorzy bezposrednio zarzadzaja klubem w tym i finansami (i to oni decyduja na co wydac kase) niz Glazerow.
» 14 października 2023, 22:18 #168
skowron32: I prawda jest taka, że nic się nie zmieni dopóki doputy będą Glazery. Szejk by tu zrobił porządek, wyremontował to potrzeba zrobil transfery na MIARĘ MU! Ale nie Glazery! Oni mają gdzieś wyniki sportowe ich nie obchodzi co się dzieje w klubie na boisku i szatni. Oni nawet pewnie połowy piłkarzy nie znają. Mają gdzieś co się dzieje ich obchodzi jeden wynik FINANSOWY!
» 14 października 2023, 20:31 #167
Milo: Jedyna droga do trofeum prowadzi przez szejki
» 14 października 2023, 20:23 #166
Kieraa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2023 20:13

Transfery który wedle mojej oceny nas odmienia. Stawiam na walczaków i ludzi chstakternych a nie lalusiów...

Milan Rasica
Siergiej Milinkowic Savic
Openda
» 14 października 2023, 20:12 #165
sztejner: Milinković-Savić ??
Ta supergwiazda Lazio po którą przez 8 lat ustawiał się Real City Barcelona Bayern United I PSG i nikt go nigdy nie kupił,więc poszedł się rozwijać w Al-Hilal ??
» 15 października 2023, 07:37 #164
Kilerek7: Z Szejkiem zero długów, infrastruktura, transfery, powrót na szczyt, ale nie! Pijawy chcą zostać, plus nowy wysysacz. Kibice powinni zrobić bojkot i nie chodzić na mecze.
» 14 października 2023, 20:09 #163
RedRevolta: Kolejna pijawka która przyczepi się do glazerów i będą razem ciągnąć zyski z tego klubu, faktycznie jest się z czego cieszyć, masakra czym ten klub się staje z lejącym się wodą dziurawym Old Trafford na głowy kibiców.
» 14 października 2023, 19:51 #162
nani3210: kibice powinni zrobic akcje ,jak przed meczem z liverpoolem
» 14 października 2023, 19:38 #161
Halbrand: Ja sie cieszę, ze nas Szejki nie kupią.
» 14 października 2023, 19:37 #160
Leh: Wynajmowanie stadionu piłkarskiego jest bardzo skomplikowane i nie stanowi znaczącego dochodu właścicieli. Jedyny okres w którym możesz go wynajmować to okres wakacyjny, gdy nie ma grania.
» 14 października 2023, 21:00 #159
Leh: Jopciu - problem polega na tym że masz ścisłe terminy kiedy możesz wynająć stadion i to są terminy tylko gdy klub gra na wyjeździe. Ale poznajesz te terminy dopiero gdy liga ogłasza kalendarz, a to jest już dość późno dla organizatorów trasy koncertowej. Takie problemy występowały w polskich klubach - ciężko wynająć stadion w innym terminie niż de facto przerwa w rozgrywkach, czyli lipiec -sierpien.
Ale może tam to wygląda inaczej, nie wiem w sumie.
» 15 października 2023, 00:14 #158
BobikSaiyan: â--? W ciągu ostatnich kilku dni szejk Jassim prowadził dalsze, ostateczne rozmowy i negocjacje z rodziną Glazerów w sprawie zakupu 100% Manchesteru United.

â--? Oferta szejka Jassima po raz kolejny NIE odpowiada wycenie rodziny Glazerów.

â--? Zespół szejka Jassima odmawia oficjalnego komentarza w tej sprawie, powołując się na ograniczenia dotyczące poufności, ale potwierdził, że zamierza wycofać się z procesu.

â--? Szejk Jassim przeznaczył dodatkową początkową kwotę ponad 1,5 miliarda dolarów dla Klubu (a nie sprzedawców) na sfinansowanie planów nowych stadionów, a także nowych obiektów w centrach treningowych, zakupu zawodników oraz projektów rewitalizacji miasta/społeczności).

â--? W wyniku tych rozmów i ponownego odrzucenia propozycji szejka Jassima - szejk Jassim w ciągu ostatnich kilku dni poinformował Glazers, że ma zamiar wycofać się z procesu.

â--? Szejk Jassim wierzy, że byłby posiadaczem marzeń - w pełni gotówkowa oferta, spłacająca wszystkie stare długi i zero nowych długów, za 100% klubu.

â--? Jassim miał niezwykle ambitne plany dotyczące projektów Klubu i społeczności w całym mieście. Jest jedynym oferentem, który zaoferował kupno 100% Manchesteru United.

â--? Każdy inwestor mniejszościowy - na przykład najnowsza propozycja Jima Ratcliffe'a dotycząca zakupu mniejszościowych udziałów w klubie - pozostawiłby Glazerów w klubie, co nigdy nie było częścią wizji szejka Jassima.

â--? Przypominamy również, że oferent mniejszościowy ma ten luksus, że wycenia klub wyżej, ponieważ kupuje tylko niewielki udział w klubie (a nie 100%).

â--? Czas pokaże, czy Glazers po planowanej decyzji szejka Jassima pójdą za mniejszościową ofertą Ratcliffe'a.
» 14 października 2023, 19:15 #157
deksoo11: Koniec marzeń o lepszym jutrze, nowych właścicielach, zmianie infrastruktry z tej sprzed 20 lat na poziomie championship na poziom klubów z CL, koniec marzeń o nowym stadionie ala Bernabeu. W tym klubie nic się nie zmieni przez najblizsze lata, 25% udzialów SJR tymbardziej
» 14 października 2023, 19:15 #156
dlabigt23: No niestety. Takie są fakty. Brytyjczyk przejmie 25% udziałów i cyrk dalej będzie ten sam. Ten klub nigdy nie stanie na nogi i ja juz się nie łudze na lepsze jutro. Erik miał wszystko odmienić a nadal jest to samo.
» 14 października 2023, 19:22 #155
Kieraa: Kylian Mbappe ależ to jest zawodnik. Dla niego można rozbić bank, to co wyprawia przechodzi wszystko.

Spakować te nasze wynalazki Antonego, Sancho i Martiala i oddać za Mbappe
» 14 października 2023, 08:22 #154
dlabigt23: Taa i dalej róbmy kominy płacowe. Na takiego Mbappe myślę że mało by było 300 tys tygodniowo jakby miał trafić do nas. Dodatkowo sam transfer kosztowałby minimum 150 mln. Przecież nie chcemy już ściągać takich piłkarzy i trzeba koniecznie zmienić podejście.
» 14 października 2023, 08:43 #153
Leh: 300 tygodniowo?! Przecież on zarabia ponad milion tygodniowo w PSG...

Chłopak jest geniuszem, ale jest zepsuty. Zresztą, jedyne o czym on myśli to Real więc nie ma tematu
» 14 października 2023, 09:12 #152
Biniek: Leh to jego zepsucie nie przeszkadza mu na boisku, więc to nie problem.
Ale tu faktycznie chyba tylko Real wchodzi w grę.
» 14 października 2023, 11:27 #151
Pyra: Bruno 4 gole i 7 asyst w eliminacjach
Najlepszy w kanadyjce
» 14 października 2023, 07:27 #150
JoMoridnio: Szkoda że u nas 10% gry z kadry nie przekłada na naszą gre
» 14 października 2023, 09:46 #149
Leh: Jo - on z jakiegoś powodu nie gra z Hojlundem. Wypracowuje sytuację Rashfordowi, Casemiro, ale nie Hojlundowi. Nie wiem, może młody nie umie dobrze wyjść na pozycję, ale nie wydaje mi się - w końcu Rashford jakoś go znajduje.
Bruno musi zacząć szukać innych opcji na boisku, więcej grać z Mountem i Hojlundem. Nie wiem z czego to wynika ale on się nie zgrał z tą nową ekipa
» 14 października 2023, 11:05 #148
Domin31: Nie przekłada gre w kadrze na grę u nas bo Portugalia mierzy się w eliminacjach z reprezentacjami o 2 klasy słabszymi od siebie wiec sobie nabijaja bramki. My obecnie patrząc na skład którym dysponujemy i forme zawodników jesteśy średniakiem ligowym więc trudno notować dobre liczby.
» 14 października 2023, 11:13 #147
jackbam: Leh - on ciągle szuka Ronaldo, dlatego nie szuka Hojlunda i Mounta.
» 14 października 2023, 12:14 #146
awe: Reprezetnacja to dwa poziomy nizej, druga spraw, ze gra w United to udreka...
» 14 października 2023, 13:13 #145
SzarimMusty: Legendarne nie szukanie Mounta i Hojlunda. Gdyby piłkarze ich szukali to bylibyśmy już mistrzami.
Hojlund na mecz ma 12-14 kontaktów z piłką więc sorry ale typa trzeba mocno szukać - stąd nie mam pretensji do Bruno o pomijanie go w rozegraniu.

Natomiast Mount zagrał jeden dobry mecz i wszyscy wieszczą go jako zbawiciela. Huk, że w reszcie meczy był hamulcowym, jeden raz się udało więc jest geniuszem.

PS. Hojlund zastąpił Martiala, Mount Freda i to jest powodem, że w tym roku wszyscy będą się nad nimi rozpuszczać. Za rok powtórzycie moje uwagi w stosunku do nich a za dwa lata będzie ich atakować. Naturalna kolej rzeczy. Tak było z Sancho, Antonym czy wcześniej z Fredem czy też Dalotem.
» 14 października 2023, 16:35 #144
JustDoIt: Może nie asystuje Hojlundowi, bo wolał abyśmy zakontraktowali Goncalo Ramosa.
» 14 października 2023, 16:42 #143
Manmanchester: Ronaldo ma 38 lat i non stop ładuje bramy w reprezentacji. Czy kiedykolwiek był jakiś piłkarz który grał i strzelał tyle bramek w czołowej europejskiej reprezentacji będąc w jego wieku? Serio pytam bo jestem ciekaw.
» 13 października 2023, 22:52 #142
sztejner: Nie mam pojecia,ale piłkarsko TOP,uwielbiam gościa i zawsze wolałem go niż Messiego. Rok temu w główce był error Ale grajek wybitny
» 13 października 2023, 22:58 #141
Pete1S: Niby tak, ale z drugiej strony jaką grupę ma Portugalia? Bośnia i Islandia, które od kilku lat są w kryzysie a do tego Słowacja, Luksemburg, który obecnie jest trzeci (co tylko pokazuje słabość tej grupy) oraz Lichtenstein. Nie ma więc jakiś wymagających rywali.
» 15 października 2023, 01:24 #140
kmsJ: Bruno asysta.
» 13 października 2023, 21:09 #139
Seba0619: Ma i drugą
» 13 października 2023, 22:19 #138
Leh: Daily Mail też o tym pisał, konkretnie Mike Keegan. Dobrze, obydwa działy wymagają zmian
» 13 października 2023, 21:02 #137
zbyszek7: Piekna brama! Az sie van Persie przypomnial! Czyli przez 10 lat nie bylo takiej bramy, kiedy to zlecialo??
» 13 października 2023, 16:48 #136
JoMoridnio: Gdyby nie Eva to by go tam nie było
» 14 października 2023, 00:12 #135
Pyra: Ajax 15pkt straty do 4 miejsca w lidze, coś ten samograj nie potrafi samograjować
» 13 października 2023, 14:38 #134
wider: ale Ty zdajesz sobie sprawę że obecny skład ajaxu ma się nijak do tego składu który miał ETH ?
» 13 października 2023, 16:14 #133
axel52: Zapewniam cię, że ten koleś nie zdaje sobie z tego sprawy.
Ot klepie w klawiaturę, nawet znalazł poklask którego szukał.
» 13 października 2023, 17:18 #132
kleks: Haha bo ten Hag to nie musiał w ciągu 4 czy ilu tam lat dwa razy budować zespołu bo też mu wykupowali najlepszych graczy. Z logiką to wasza dwójka pewnie niewiele wspólnego ma.
» 13 października 2023, 17:34 #131
sisinho: @kleks

No własnie nie musiał budować zadnego nowego zespołu. Pierw odeszła 3ka (Ziyech, Donny i Dest) a później jedynie Neres, który nie był jakimś ważnym ogniwem.

Po odejściu ETH w dwa lata odeszli - Antony, Martinez, Haller, Tagliafico, Onana i Mazraqui i Gravenberch (pierwszy sezon) oraz Kudus, Timber, Alvarez, Bassey, Daramy (w tym oknie) więc to już 3/4 jego składu.
» 13 października 2023, 18:09 #130
olestay: de Ligt, FDJ , Van de beek i Onana (zawieszenie)??
» 13 października 2023, 19:14 #129
Pyra: W 2019 De Jong i De Ligt
To tak jakby od nas odeszli Varane i Bruno i masz zastąpić ich za grosze
Powodzenia
» 13 października 2023, 19:17 #128
kleks: Ciiii, to już nie pasuje do narracji
» 13 października 2023, 20:24 #127
UnitedWeStand: @Pyra
Z Ajaxu został dyscyplinarnie wyrzucony Overmars, który był tam dyrektorem sportowym. to on był odpowiedzialny za budowę zespołu, tzn. zatrudnienie managera oraz wzmacnianie składu.

To nie ETH był uważany w Ajaxie za najważniejszą osobę, a właśnie Marc, którego odejście było bardzo bolesne dla klubu.

Aktualnie holenderski klub jest w trakcie solidnej przebudowy i już pomijając wymianę składu rodem z podręcznika Boehly'iego, to zapowiada się na 4 managera w ciągu kilkunastu miesięcy. Powinno to mówić samo za siebie w jakim stanie ten klub obecnie jest.

Swoją drogą, to Overmars pracuje od roku w Royal Antwerps.
Pierwsze co zrobił, to ściągnął tam swojego kumpla na ławkę trenerską i przemeblował skład, a efektem tego jest pierwsze mistrzostwo Belgii od 66 lat.

Ale spoko, ETH to cudotwórca który stworzył Ajax i teraz pewną ręką buduje United, bo od tego jest manager..
» 14 października 2023, 00:12 #126
Pyra: To brać tego Overmarsa i niech u nas działa.
PS. Wiem co odwalił jak coś.
» 14 października 2023, 15:34 #125
jayjay2: McTominay z typa, którego trzeba natychmiast sprzedać, w 5 minut stał się nowym zbawcą na devilpage. Nieźle. Teraz tylko czekać na słaby występ z Sheffield United i powrót do rzeczywistości.
» 13 października 2023, 10:48 #124
vanantgaal: McTominay na atak, Onana na prawe skrzydło i ofensywę mamy obstawioną na kilka lat
» 13 października 2023, 11:24 #123
DevoMartinez: Solidny zawodnik, niezły zadaniowiec. Gdyby chciał grać w rotacji z ławki to jak najbardziej bym go zostawił. Ale ma ambicje, żeby grać a nie być rezerwowym więc raczej odejdzie.
» 13 października 2023, 11:47 #122
NexaT: Fajnie jakby miał ambicję do biegania jeszcze.
» 13 października 2023, 12:34 #121
StewieGriffin: Jopciu - z tym Rashfordem grającym w kratkę to żart tak?

Ostatnie 5 lat ( pełne sezony bez obecnego) w samej lidze

Sezon 18/19 - 10 bramek i 8 asyst
Sezon 19/20 - 17 bramek i 9 asyst
Sezon 20/21 - 11 bramek i 11 asyst
Sezon 21/22 - 4 bramki i 2 asysty
Sezon 22/23 17 bramek i 5 asyst

Przypominam, że jest to skrzydłowy - więc można powiedzieć śmiało 4 bardzo dobre sezony i jeden bardzo słaby. Faktycznie gra w kratkę. Ile ja bym dał, żeby w tym klubie był chociaż jeszcze jeden skrzydłowy wykręcający takie liczby. 20+ w kanadyjce w 3/5 sezonach. Ludzie, zacznijcie weryfikować to co piszecie.
» 13 października 2023, 12:55 #120
DevoMartinez: NexaT: No. W jednym meczu nie biegał i już powstała narracja, że chłop nie biega. Typowe devilpage :)
» 13 października 2023, 13:02 #119
StewieGriffin: Nie, nic mu nie pododawałem :) Dane za transfermarkt. Przecież Ty napisałeś wyraźnie " jeden sezon dobry, jeden zły" a ja Ci udowodniłem że o na ostatnich 5 sezonów 4 miał bardzo dobre, więc o czym Ty piszesz? Większość piłkarzy ma różne etapy w sezonie i momenty "zacięcia" jednak najlepiej oceniać na podstawie całego sezonu ( co sam napisałeś) a na podstawie całych sezonów widać, że Rash w ostatnich latach obok Bruno jest naszym najlepszym piłkarzem. Tak jak napisałem wcześniej - niech będzie chociaż jeden skrzydłowy dający takie liczby.
» 13 października 2023, 13:25 #118
Leh: Jopciu - obecnie ma 1/3 (2 asysty w LM, 1 w lidze). Swoją drogą, jest jedynym naszym piłkarzem, który zalicza asysty do Hojlunda :-)
» 13 października 2023, 13:33 #117
69eyes: transfermarkt dodaje asysty za wywalczone karne, co najwyżej są to asysty fantasy.
» 13 października 2023, 13:39 #116
GandiGanda: Wczoraj pisałem juz o Rashfordzie pod innym newsem, mocno go chłopaki cisniecie, a z Bruno jest najlepszym naszym piłkarzem. No nic, może kiedyś się czegoś nauczycie o futbolu zamiast marudzić
» 13 października 2023, 13:40 #115
StewieGriffin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.10.2023 13:44

Zauważyłem dziwny trend na tej stronie, że jak komuś się udowodni błąd, albo po prostu że pisze głupoty, to zaraz dany użytkownik zmienia swoją narrację. Najpierw wyraźnie piszesz, że " Rashford gra w kratkę seden sezon dobry drugi zły". Jasno sugerując że Marcus przeplata dobre sezony słabymi. Jak udowadniam, że wcale tak nie jest i 4/5 sezonów bardzo dobrych to nagle sie okazuję, że Ci jednak chodziło o przekrój sezonu - że raz strzela, potem nie strzela i ma gorsze momenty w sezonie. Na koniec jednak sie okazuje że te liczby wcale nieważne a chodziło o współpracę z lewym obrońcą i napastnikiem. No nie wiem, dla mnie zawodnik ofensywny ma przede wszystkim dawać liczby a Rash je daje. Dodatkowo uważam że jego współpraca z Shawem , ale masz racje zostawmy że każdy ma swoje zdanie :)
» 13 października 2023, 13:43 #114
Leh: Jopciu - ja tam Cię nie szufladkuję :-) Zgadzam się że Rash gra mocno w kratkę i obecnie jest bez formy. Ale też polecam zwrócić uwagę na ten aspekt gry o którym pisałem: Rash jest jedynym naszym zawodnikiem, który regularnie szuka Hojlunda i stwarza mu najlepsze sytuacje. W tym widzę też szansę na dodanie nowego wymiaru do jego gry.
» 13 października 2023, 14:15 #113
mycka86: 'Jesteś tak dobry jak Twój ostatni mecz' :)
» 13 października 2023, 14:34 #112
JajoJe: Rash to bardzo dobry zawodnik. Według większości stron jest klasyfikowany jako lewy napastnik. Dla mnie jest takim ani skrzydłowym ani napastnikiem. Potrafi zagrać świetnie a zaraz potem nie ma chłopa przez kilka spotkań. Serię po 4, 5 czy 6 meczów bez bramki w poprzednich sezonach to norma. Ostatni sezon ekstra i tak powinien grać co roku przez kilka lat wtedy zasłużyłby na miano zawodnika klasy światowej...przynajmniej dla mnie. W United się wyróżnia...jednak czy to jest coś wyjątkowego? Podejrzewam, że w czołówce PL nikt nie zamienilby swojego podstawowego skrzydłowego na Rasha.

Odnośnie Scotta, zawsze był dobrym zamiennikiem. Taka rola dla niego mi w United pasuje. Charakterze, waleczny, oddany zespołowi, takich graczy potrzeba na ławce i do rotacji.
» 13 października 2023, 20:02 #111
GandiGanda: "Podejrzewam, że w czołówce PL nikt nie zamienilby swojego podstawowego skrzydłowego na Rasha."

No jeśli tak mówisz...
Martinelli strzelił w ostatnich 5 sezonach w PL 28 goli. Taki przykład, za Mitome też bym się nie zamienił. Za Grealisha też bym się nie zamienił na miejscu Eth, który wspominał w lutym że Marcus to jeden z najlepszych napastników w UE. Jakoś wątpię żeby to była zwykla kurtuazja...
A nawet jeśli to liczby bronią Rashforda.

Jack Grealish plays the position Midfield, is 28 years old and 175cm tall, weights 68kg. In the current club Manchester City played 4 seasons, during this time he played 113 matches and scored 11 goals.

Według mnie to nie jest kontrowersja a suche statystyki, nie chce się przyczepiać, ogólnie się z tobą zgadzam względem Scotta. Wczoraj chyba gadaliśmy, możemy się nie zgadzać czy Rash to World Class czy nie, według mnie szacunek się należy bo przez lata jest lepszy niż inni skrzydłowi Premier League.
» 13 października 2023, 21:15 #110
JajoJe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.10.2023 21:41

Szacunek dla Rasha oczywiście mam. To nasz czołowy zawodnik i wygląda na ułożonego faceta.
Martinelli i Grealish dają drużynie coś czego Rash nie da. Zadziorność i waleczność. Brakuje mi tego u Rasha. Całościowo jednak, rzeczywiście Rash jako skrzydłowy jest lepszy od tych Panów. Nie jakoś wybitnie ale lepszy. Poprostu brakuje mi u Rasha charyzmy boiskowe.
Obecnie Mitoma wygląda o niebo lepiej. Technika, przegląd pola, waleczność. Zobaczymy czy utrzyma formę.
» 13 października 2023, 21:37 #109
GandiGanda: Mitoma raczej nie wygląda o niebo lepiej ale to znowu nasza subiektywna opinia. W dwóch sezonach w PL 11 goli...
» 13 października 2023, 22:03 #108
GandiGanda: Tak w ogóle Rashford strzelił w tamtym sezonie 30 bramek. To lepiej niż kilku napastników klasy światowej, a to skrzydłowy.

O Czym my gadamy ?
» 13 października 2023, 22:23 #107
JajoJe: Gole nie są jedyną wartością dla drużyny. Mitoma miał chyba też 11 asyst. Bardziej doceniam w nim to właśnie czego Rash nie ma...drybling, przegląd pola, kondycja i waleczność. Rash zbyt często odpuszcza i człapie co jest irytujące. Poprzedni sezon miał bardzo dobry. Skończmy też z tym, że to typowy skrzydłowy bo tak nie jest.
Owszem Mitoma w tym sezonie wygląda o niebo lepiej, Rash to cień samego siebie i nie ma co się oszukiwać. Musi wrócić do optymalnej formy a jak na razie daleko mu do tego. Zresztą jak i całemu zespołowi.
To kolejny mankament Rasha...jal zespół gra źle to on też...nie ma tego czegoś by zapalić iskrę i dać sygnał.
» 14 października 2023, 13:41 #106
Seszele: Robi się zabawnie.
Od lat mieliśmy problem z napastnikami, tymczasem może się okazać, że jeden taki cały czas grał dla nas, ale nie na swojej pozycji. Nie wiem jak to skomentować. Wystawić do pary z Hojlundem i nam nastukają kilkadziesiąt bramek.

(pół żartem, pół serio).
» 13 października 2023, 08:54 #105
Leh: Drużyna potrzebuje dziś bramek a Scott zdaje się mieć te bramki w sobie. Więc powinien grać. Ma mankamenty, ale chwilowo nie ma komu strzelać więc chyba nie bardzo mamy inne wyjście niż próbować grać Scottem.
» 13 października 2023, 14:55 #104
Litosci: Scott się naoglądał materiału o DB7
» 13 października 2023, 06:00 #103
MANmanyUTD: A może ten Mctominay na szpicy w rotacji z Hojlundem to by był strzał w 10 i to czego szukamy a mamy pod nosem? Może to jest bardzo możliwa transformacja? On ma jakiś ciąg na bramkę i potrafi strzelać. Ja bym próbował, co szkodzi.
» 12 października 2023, 22:51 #102
atotrikos: Mój pomysł na projekt - "McTominay aka Striker" nie jest wyciągnięty z tyłka:


youtu.be/tf3bdILYx8g?si=ouf_tsxc6HXrXAXS

Nic nie szkodzi w kilku meczach dać mu kilkanaście minut na koniec, gdzieś koło szpicy, tylko nie jako jedyny a w duecie.
» 13 października 2023, 08:16 #101
SIERPU: Wycofana bramka Mctominaya, ale to ile chłop strzela to nie mam pytań
» 12 października 2023, 22:10 #100
Seba0619: McTominay z kolejną bramką, dzisiaj w meczu z Hiszpanią. Niesamowita forma strzelecka w ostatnim czasie
» 12 października 2023, 22:08 #99
Seba0619: Jednak cofka, szkoda
» 12 października 2023, 22:10 #98
Leh: Ja już w żaden z tych newsów nie wierzę, ale wklejam:

BREAKING!

Jim Ratcliffe emerges as favorite to take over Manchester United, with his recently revised offer giving him the edge over rival Qatari proposal. Discussions with the Glazer family and their advisors are ongoing about the structure of a deal. [
@BloombergUK
] #MUFC
» 12 października 2023, 21:57 #97
MrCygan: Yhym... Kolejna pijawka do zestawu
» 13 października 2023, 06:11 #96
Seba0619: Hojlund wśród nominowanych do nagrody Golden Boy.
» 12 października 2023, 21:13 #95
Milo: Można już Judowi dać
» 12 października 2023, 21:15 #94
skowron32: Też tak myślę właśnie
» 12 października 2023, 21:26 #93
Milo: Kupować tego Szymańskiego żeby wprowadzać go za Bruno powoli :D
» 12 października 2023, 20:49 #92
Wirus: Można się śmiać, ale to najbardziej ogarnięty Polski piłkarz na ten moment, który w poprzednim sezonie w Holandii był jednym z najlepszych w lidze, jak i teraz w Turcji też wymiata. Za Eriksena w sam raz taka wymiana pokoleniowa.
» 12 października 2023, 20:57 #91
Milo: Fajnie by było widzieć Polaka po tylu latach w MU i to jeszcze w polu
» 12 października 2023, 20:58 #90
RedRevolta: It's the right time for somebody else to take over at Manchester United! Dla Ciebie to zdanie które wypowiedział Beckham jest tym co Ty napisałeś? że "nastąpi" czy raczej, że powinno nastąpić...
» 12 października 2023, 20:18 #89
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.10.2023 21:12

a wiesz co według mnie nastąpi, najwyżej wykupienie części udziałów przez Ratcliffa bo glazery są w podziale i nie chcą sprzedać całego udziału i o tyle toczy się to całe zamieszanie, czyli krótko mówiąc dalej ten klub będzie w bagnie po same uszy, dobranoc.
» 12 października 2023, 21:12 #88
MANmanyUTD: W dokumencie o Beckhamie odnosiłem wrażenie że pomimo sławy i wszystkich akcji wokół niego, to był normalny i poukładany gość, nie robił problemów i umiał przyjąć krytykę, znosić ją. Jako jeden z naprawdę nielicznych umiał to godzić z futbolem, nie dał się opętać. Wydaje mi się że SAF nie wierzył w to że Becks będzie potrafił umiał godzić te dwie rzeczy... a może twierdził że jakby odcial się od sławy to dopiero byłby potworem. Szkoda że nie zakończył kariery w ManUtd... bardzo szkoda... bardzo kochał ten klub nawet RM nie był dla niego ważniejszy i jakby nie decyzja SAFa to by został. Wszystko to działo się jak byłem dzieckiem i zaczynałem kibicować ManUtd. Jak odchodził to miałem wrażenie że media robią z niego super gwiazdę i on w ty ManUtd to nie będzie się słuchał. Taki obraz mi podano i taki też przyjąłem...
» 12 października 2023, 18:14 #87
NoName: W 'The class of '92' ktos mowil, ze Beckham, bedac w mlodziezowce, zbieral po meczach stroje zawodnikow pierwszego zespolu do kosza na pranie i mial z tego wielka radoche. W filmie tym Beckham (majac juz ze 40 lat) odniosl sie do tego z usmiechem na twarzy slowami w stylu 'to byly koszulki zawodnikow Manchesteru United, to byl zaszczyt, ze moglem je zbierac'. Ogolnie wszyscy mowili tam, ze slawa i hajs nigdy nie zmienily Becksa i ze zawsze do sprzataczek w klubie odnosil sie z takim samym szacunkiem, jak do prezesow klubu.
» 12 października 2023, 19:09 #86
Leh: To był mega pokorny i mega pracowity chłopak.
Niestety, nie dogadał się z Fergusonem, a kto się nie dogadywał z Fergusonem, ten wylatywał zanim zdążył się zorientować, że coś jest nie tak.
My way or the highway...
» 12 października 2023, 19:24 #85
skowron32: Pozwolę sobie zauważyć, że Becks całą karierę piłkarska jak i życie po piłce nożnej KOCHAL, KOCHA I KOCHAĆ BĘDZIE MU!
Tak samo byli piłkarze legendy klubu wypowiadają się z szacunkiem do całego MU. To są PRAWDZIWI PIŁKARZE ODDANI KLUBOWI! A teraz? Teraz to jest dramat! Piłkarz przyjdzie do MU gada jak to KOCHA ten klub marzył o graniu tu. Pogra sezon dwa i już kocha inny KLUB! Dramat
» 12 października 2023, 21:23 #84
Fido: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.10.2023 22:11

Dodam od siebie że na pogrzebie Królowej Elżbiety mógł skorzystać z kolejki VIP ale jednak wolał stać kilkanaście godzin w kolejce jak zwykli obywatele. Szacun. P.S pierwsza targowa replika zaraz po Cantonie .... reszta to już historia...
» 12 października 2023, 22:09 #83
Pyra: Ulubiona 11stka którą dane było mi oglądać:
VDS - Ferdinand, Vidić, Valencia, Evra - Keane, Scholes - CR (do 2009), Rooney, Giggs - RVN

druga:
DDG, Neville, Brown, O'Shea, Shaw, Carrick, Park, Bruno, Tevez, RVP, Rashford
» 12 października 2023, 14:14 #82
Biniek: Ja bardzo lubiłem też Alana Smitha. Nie był wybitnym pilkarzem, ale idealnie pasował do United z tamtego okresu.
» 12 października 2023, 14:44 #81
Piotrek1991d: Hargreaves w sezonie 2007/08 tez bardzo dobrze u nas wygladal.Szkoda ze potem kontuzje zniszczyly mu kariere
» 12 października 2023, 17:25 #80
MANmanyUTD: Berbatov i Louis Saha... lubiłem ich bardzo po prostu :)
» 12 października 2023, 17:59 #79
NoName: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.10.2023 19:13

Pyra
Ale zeby tak Beckhama pominac w obu 11...
Moja 11: De Gea, Shaw, Vidic, Ferdinand, G.Nevile, Scholes, Kean, Bruno, CR, Rooney, Beckham.
» 12 października 2023, 19:10 #78
Leh: U mnie w ataku byłby Ole - jeśli mówimy o ulubionej, niekoniecznie najlepszej jedenastce.
Natomiast postawienie na Valencię w miejsce Gary'ego Neville'a uważam za skandal! :-)
» 12 października 2023, 19:27 #77
Pyra: Beckhama oglądałem tylko rok, był to rok w którym kłócił się z trenerem, pod koniec siadał na ławce. Pamiętam jak był rewanż z Realem i mówili, że nie gra bo odejdzie i to pewnie do Realu. Ten wszedł w drugiej połowie i załadował 2 bramki. Tyle czasu a dalej pamiętam takie szczegóły.
» 12 października 2023, 20:37 #76
Leh: Też ten mecz pamiętam. I kocham Fergusona chyba nawet bardziej niż kocham United, ale tego Beckhama chyba nie umiem mu wybaczyć. Sposób załatwienia tego był znacznie gorszy niż sposób załatwienia sprawy z De Geą w tym sezonie.
» 12 października 2023, 21:41 #75
Pyra: Barcelona była wtedy w kryzysie i szukała gwiazdy na już, padł na Becksa, Perez ubiegł ich, następnie Laporta ruszył po Ranaldinho, który był po słowie z nami.
My kupiliśmy opcję B czyli CRa.

Jak to wszystko się układa, każdy chciał wtedy Beckhama a okazał się "najsłabszy" z tej trójki.
» 13 października 2023, 07:21 #74
ermac: W dokumencie o Becksie:

Steve Bruce:
Żeby grać dla SAF trzeba było mieć wielkie jaja.

SAF:

Bez głodu zwycięstwa nic nie osiągniesz.

Cantona:
Niepotrzebny mi ten cyrk(imprezy, tańce)skupiam się na piłce.

Jeśli nie trzymasz dyscypliny nie grasz na 100% to szybko tracisz formę.

Rzeźnik K:

W obronie Becksa tez potrafiliśmy dać w pape.

Każdy w tym dokumencie powtarza jak mantrę, że trzeba mieć absolutne skupienie na piłce i głód zwycięstwa, żeby wygrywać trofea.
To jak Ferguson bronił swoich piłkarzy to jak się opiekował Becksem po czerwonej kartce to jest majstersztyk. United kontra świat...jak to się brzydko zestarzało.

Gdzie to jest widoczne dzisiaj? Jakie dno mentalne prezentuje ten klub jako całość? Jak małpka tańczy,zeby zyski sie zgadzały bo własnej tożsamości juz nie ma za grosz. Jakimi ówno sprawami oni się zajmują?
Czytaliście teraz to spotkanie odnośnie żeńskiej sekcji? Czy to jest naprawdę ważny temat na ten moment? Co oni tam robią? Nic tu nie działa, a oni rozmawiają co tam u kobitek trzeba poprawić. Jasny wuj.

Jedno z pytań.

Czy klub wyrówna płace żeńskie z męskimi?

Co za jelenie tam są na różnych szczeblach bez podstawowej wiedzy, żeby pytać o takie coś, gdzie hajs z męskiej sekcji do raczkującej żeńskiej.

Naprawdę z roku na rok uświadamiam sobie ze tam pracuje banda durni bez żadnego pojęcia o piłce i prowadzeniu klubu. Przy zerowych znajomościach i kontaktach w piłkarskim świecie. To jak spuszczają ten klub do kibla przez ostatnią dekadę przechodzi ludzkie pojęcie. Jeszcze ten news że bracia Avram i Joel chcą pozostać w klubie, żeby doić dalej hajs mimo, że resztą rodzeństwa chce już sprzedać to jest wisienką na torcie czym jest United dzisiaj. Kura do znoszenia złotych jaj, która powoli zdycha.
» 12 października 2023, 10:16 #73
mycka86: "Bez głodu zwycięstwa nic nie osiągniesz."

W zasadzie u ETH jest podobnie.

SAF też zastał wielki grajdołek gdy przyszedł do klubu. 3 lata zajęło mu uporządkowanie szatni, spraw klubowcyh i dobranie odpowiednich zawodników. A w międzyczasie 99% kibiców zdążyła go zwolnić.
» 12 października 2023, 10:44 #72
Biniek: Jopciu to nie hejt, to normalna krytyka, oparta o to, co widzimy podczas meczu.
Oglądaliśmy na własne oczy, jak w klubie rozwijał się Scholes, Beckham, Neville, jak tworzył się mur z Every, Vidica, Ferdinanda...
Widzieliśmy jak do klubów przychodził Tevez, Ronaldo, Rooney, Berba, RvP i boski Ruud van Nistelrooy.
Widzieliśmy, jak nasi piłkarze podnosza do góry puchary, jak niszczą Liverpool, Arsenal, Chelsea, City...
Mamy inne oczekiwania, bo wychowaliśmy się na innym Manchesterze.
Jestem przeciwnikiem ETH, ale bardzo chce żeby gość to poskładał. To jest oczywiste, bo tylko tak ten klub może wrócić na szczyt.
Niestety, widzieliśmy wszyscy co się działo z Ole.
Był taki szal jak z ETH, a potem patrzyliśmy jak z meczu na mecz gaśnie. Bardzo nie chce, żeby to samo stało się teraz, ale mam przeczucie że tak właśnie będzie.
» 12 października 2023, 12:01 #71
Pyra: a ja pamiętam Verona, Forlana, Djamba Djemba, Carrola, Bartheza, Howarda, Klebersona itd.
jaki z tego morał? Zdarzają się gorsze transfery ale trzeba je zastępować, żyć dalej i czekać aż wszystko zatrybi.
Kto by pomyślał, że duet Evra - Vidić wprowadzi nas na inny poziom? Nikt.
Najważniejsze są standardy i ci co je obniżali muszą odejść.
» 12 października 2023, 12:17 #70
JajoJe: Również gracze jak Evra i Vidic miele delikatnie mówiąc słabe początki w klubie. Ich mentalność, charakter pozwoliła im wskoczyć na poziom, którego teraz oczekujemy.
» 12 października 2023, 12:25 #69
skowron32: Ja po obejrzeniu dokumentu o Beckhamie i patrząc na to co się dzieje teraz w klubie to jest różnica 180stopni. Ja wiem czasy inne i nie da się być 100 lat na Topie ale po 10 latach Nam kibicom należą się jakies sukcesy zbliżanie się do czołówki ligowej i Europejskiej a nie byc ogonami wszędzie i klaunami na każdej płaszczyźnie świata piłki nożnej.
» 12 października 2023, 12:41 #68
SzarimMusty: @Bieniek Nie rozumiem fascynacji RvN. Oczywiście typ niesamowicie dużo strzelał ale on nie grał z drużyną. Najlepszym dowodem jego indolencji jest to, że najlepszy okres United miało przed i po jego odejściu. Od powrotu CR7 do nas stawiałem między oboma panami znak równości. Prywata była ważniejsza niż drużyna, niż klub. Poszukaj sobie informacji o jego zachowaniu po wygranych i przegranych meczach. Po wygranym meczu gdzie nie strzelił bramki - wręcz płakał, wyładowywał złość na wszystkim, po porażce w której strzelił gola - promieniał i skakał z radości.

RvN był wirusowaty w tej wersji w United, aż zastanawia mnie czemu przez tyle lat go trzymaliśmy przy takich jego zachowaniach, bo obniżał poziom drużyny mimo, iż był wybitnym snajperem.
» 12 października 2023, 15:07 #67
Pyra: RVN był najlepszym snajperem w historii United więc trochę dziwnie mu umniejszać
a że był zafiksowany na punkcie strzelania? Tacy byli wtedy napastnicy
» 12 października 2023, 15:18 #66
Biniek: RvN był niesamowity. Reszta to w większości plotki.
Z Ruudem, który strzelił 150 bramek w 220 meczach, wygrywaliśmy praktycznie wszystko, oprócz LM, gdzie dochodziliśmy do finału. Typ 2 razy wygrał tytuł piłkarza sezonu...
Był za bardzo ambitny, co sam potem przyznał i żałował pewnych zachowań ale był też niesamowity i oglądało się go z wielką radością.
» 12 października 2023, 15:29 #65
SzarimMusty: @Bieniek Z RvN wygraliśmy w 5 lat 1 Mistrzostwo Premier League, przez 5 lat przed jego przyjściem wygraliśmy 4 krotnie ten tytuł. Przez 5 lat po odejściu RvN wygraliśmy 4 razy tytuł. Dorzucić trzeba też że 2 lata przed przyjściem RvN i 2 lata po jego odejściu zdobywaliśmy miano najlepszej drużyny europy... wygrywając LM.

Także trzeba mieć fisia na jego punkcie by nie widzieć, że RvN w te 5 lat dał niewiele drużynie, a już na pewno nie tyle co wielcy Manchesteru. Od razu dodam, że jak przychodził to w tym czasie swój prime mieli Giggs, Scholes, Keane czy też Irwin czy Silvestre a nawet Stam. Gdy odchodził były już u nas tuzy pokroju Ferdinanda czy Vidica także sorry ale on miał z kim grać i robił bramki ale reszta drużyny musiała tyrać na primadonne obrażającą się gdy mu coś nie wychodziło.

PS. Jak pisałem strzelcem był wybitnym ale jako kompozycja drużyny dno.
» 12 października 2023, 17:47 #64
DevoMartinez: Głód kasy. To ambicje większości dzisiaj. Znamienne ilu piłkarzy łapie formę kiedy walczą o przedłużenie u nas kontraktu...
» 12 października 2023, 18:40 #63
Kieraa: De Gea został zgubiony przez własną chciwosc.
Było zejść z tej horrendalnej tygodniówki 350k
» 12 października 2023, 09:48 #62
vieeeri: Ogólnie to była mega patowa sytuacja z tym De Gea. Pomyślcie sobie co by było, gdyby jakimś cudem De Gea dziś grał za 150k tygodniowo. Umówmy się, ale jeśli mamy kogokolwiek z ostatnich lat chociaż próbować wyciągnąć do miana legendy to byłby nim właśnie Hiszpan. I taki zasłużony De Gea ze swoimi 150k w portfelu patrzy na tego grajcara Sancho, który inkasuje 350k za NIC.

Ja nie ukrywam, że byłem #TeamOnana, bo chciałem zobaczyć po latach inne oblicze Utd. Natomiast trzeba zrozumieć De Gee, że jego diametralne zejście z zarobków postawiłoby go na liście płac wśród takich tuzów jak Lindelof czy van de Beek a ZA PLECAMI Antonego czy Maguire nie wspominając już o Martialu, Mouncie czy opisywanego wcześniej przeze mnie Sancho.
» 12 października 2023, 12:38 #61
mycka86: To wybrał tak, że obecnie jest wśród takich tuzów jak Lingard, Stanislas czy Townsend. Bez klubu i bez zarobków.

Oczywiście decyzje podejmował 1 Lipca i z pewnością nie podejrzewał, że tak się dla niego potoczy okienko trasnferowe.
» 12 października 2023, 15:16 #60
Pyra: Prawda stara jak świat, wygrywa się obroną.
Nie będzie stabilizacji w tej formacji to i nie będzie wyników.

Shaw - Varane - Martinez - Bissaka
Shaw - Varane - Martinez - Bissaka
Dalot - Varane - Martinez - Bissaka
Dalot - Martinez - Lindelof - Bissaka
Reguilon - Martinez - Lindelof - Dalot
Reguilon - Evans - Lindelof - Dalot
Amrabat - Lindelof - Varane - Dalot
Lindelof - Evans - Maguire - Dalot
» 12 października 2023, 07:54 #59
atotrikos: Ta prawda brzmi tak:

Atak wygrywa spotkania, obrona wygrywa trofea.
» 12 października 2023, 08:29 #58
pbskarpy: Najlepszą obroną jest atak.
» 12 października 2023, 08:39 #57
mycka86: Stabilizacja w obronie zdecydowanie nie pomaga, ale to nie tylko obrona jest winna słabej gry i traconych bramek. Od początku sezonu środek pola również wygląda słabo. Bayern czy Brighton, a momentami nawet Galatasaray potrafili 2 podaniami rozmontować całą naszą drugą linię i wystarczyło, że lekko przyśpieszali i byli już pod naszym polem karnym.
» 12 października 2023, 10:31 #56
brazylianwisnia: Najlepsza obrona jest atak a atak zaczyna sie od obrony.
» 12 października 2023, 11:56 #55
Andros: Najlepszy atak jest wtedy, kiedy obrona pozwala na większe ryzyko. Mam takie wrażenie, że w tym sezonie chłopaki w pomocy grają bardzo zachowawczo, żeby nie tracić piłki.
» 13 października 2023, 07:12 #54
skay21: Na meczykach znów o Nas piszą, że afera. Pracownicy chcą się zwalniać.
» 12 października 2023, 07:35 #53
vanantgaal: Oby sancho był w tej grupie
» 12 października 2023, 07:37 #52
Klierek7: już widzę jak Pani sprzątaczka pracująca od 15 lat albo greenkeepeer rzucają papierami bo im się piłkarz nie podoba. Pismaki mają fantazję.
» 12 października 2023, 07:46 #51
atotrikos: Memczyki?
» 12 października 2023, 08:25 #50
sztejner: Meczyki xdddd
toć to pudelek w tematyce piłki nożnej
» 12 października 2023, 08:44 #49
is200second: Pracowałem tam x lat. Kto im napędzal gospodarkę, i kto u nich wydawał zarobione tam pieniądze,niekiedy żyjąc w warunkach poniżej godności człowieka.

Holendrzy są mili jeśli im się okaże to samo. Sami od siebie są raczej stonowani i tacy chłodni. Nie można człowieka do człowieka porównywać. Jazdy jest inny. Ja mam o nich dobre zdanie. Porządni uczciwi ludzie zwłaszcza na prowincjach. Żyją tak samo jak my tu w Polsce. Ważna jest dla nich przede wszystkim rodzina. A co daje się zauważyć że są bardzo pracowici.

Wszędzie się trafi jakiś gad co będzie psuł atmosferę. A u nas tego nie ma? Jesteśmy uwazani za społeczeństwo wrogie i mało sympatyczne jako ludzie. Możemy się od nich wiele nauczyć.
» 12 października 2023, 07:57 #48
cyprian: Przez ostatnie 10 lat udał nam się jeden transfer. Taki w 100% opłacalny, z którym nikt nie dyskutuje i pewnie każdy się zgodzi, czyli Bruno. Setki milionów euro, a właściwie powinniśmy to już liczyć w miliardach i tylko jeden piłkarz o którym można powiedzieć "strzał w dziesiątkę". To jest przerażające. Przez nasz klub w ostatniej dekadzie przewinęło się sporo zawodników, którzy zepsuli sobie kariery przez przyjście na Old Trafford. Maguire jest jednym z nich. Być może za wysoko mierzył, ale prawda jest taka, że w United po odejściu Fergusona, żaden zawodnik sobie nie radzi, a byli tacy ze znacznie lepszym CV od Harrego.

Kibicuję United grubo ponad 20 lat i uważam, że żadne transfery, ani kolejne zmiany trenerów nic tutaj nie dadzą. Musi się zmienić właściciel/zarząd, wtedy jest szansa na wygrzebanie się z tego bagna.
» 12 października 2023, 03:14 #47
zbyszek7: Shaw to jest udany transfer do tego dodalbym kilka transferow Mourinho ktorzy dali nam LE jak Matic, Miki i Ibra + Blind (LvG) ktory trzymal forme przez caly pobyt
Niestety prawie wszystkie transfery LvG to byla porazka: Darmian, Rojo, Bastian, Schnaiderlin, Falcao i Di Maria
Transfery Ole tez nie wypalily wiec widzimy tutaj ze przez ostatnie 10 lat mielismy tutaj jednego fachowca na lawce ktory cos z tego ulepil a teraz mamy EtH ktory narazie wyglada tak samo jak LvG zarowno jesli chodzi o tronsfery jak i o gre na boisku
» 12 października 2023, 05:08 #46
Pyra: "Przez ostatnie 10 lat udał nam się jeden transfer. Taki w 100% opłacalny, z którym nikt nie dyskutuje i pewnie każdy się zgodzi, czyli"
Pogba? Martial?
» 12 października 2023, 07:28 #45
waletpl: Ja bym nawet dodał Zlatana i Romero (obaj za darmo) czy Herrere.
» 12 października 2023, 10:10 #44
mycka86: Lindelof, Dalot. Może nie są world class. Ale na pewno to solidni i wszechstronni zawodnicy. Nigdy nie narzekali gdy usiedli na ławce, ani nie kręcili afer. Do tego przyszli za stosunkowe nieduże pieniądze, są już w klubie wiele lat i kilka jeszcze zostaną.
» 12 października 2023, 10:38 #43
69eyes: Przez Zlatana United zajęło 6 miejsce w lidze, niesamowity transfer, miliard zmarnowanych setek i na koniec zerwane więzadła.
» 12 października 2023, 11:21 #42
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.10.2023 17:03

cyprian,

,,Przez ostatnie 10 lat udał nam się jeden transfer. Taki w 100% opłacalny, z którym nikt nie dyskutuje i pewnie każdy się zgodzi, czyli Bruno.''

Bez przesady... Tak by mozna bylo powiedziec, gdyby Portugalczyk przez caly czas u nas utrzymywal swoja kapitalna dyspozycje z lat 2019-2021. Ostatnie jednak dwa sezony w wykonaniu Portugalczyka byly srednie. W obecny tez wszedl dosyc slabo.

Udanych transferow oprocz Bruno bylo wiecej chocby dla przykladu Herrera, ktory wiele nie kosztowal, a w jednym z sezonow wygral u nas tytul pilkarza sezonu...

zbyszek7,

,,dodalbym kilka transferow Mourinho ktorzy dali nam LE jak Matic, Miki i Ibra''

Chyba pomyliles Maticia z Pogba. Serba jeszcze wtedy nawet nie bylo u unas. To Francuz strzelil kluczowa bramke w finale LE i byl wybrany najlepszym grajkiem tamtej edycji LE.

Jopciu,

Mount do tej pory jeszcze nic nie pokazal, takze jak niby mozna o nim mowic jako udanym transferze? Zobacz na takiego Maddisona przyszedl do Tottenhamu i z miejsca stal sie ich kluczowym grajkiem. Procentami bym sie nie sugerowal, bo kiedys tak samo mozna bylo myslec, ze Sancho czy Depay tez zaprocentuja w przyszlosci.
» 12 października 2023, 16:59 #41
rreddevilss: Za 10 dni Middlesbrough-Birmingham i starcie Carrick vs Rooney az sobie obejrze :) a nasz byly asystent Kieran McKenna pewnie zmierza do Premier League z Ipswich,poki co bilans 9-1-1
» 12 października 2023, 01:02 #40
deksoo11: Silva + Inacio to zdecydowanie najlepsze opcje na wzmocnienie obrony na lata, najlepsi dostępni mlodzi obrońcy na swoich pozycjach, koszt pewnie około 130mln, ale będzie to jasna odpowiedz na Gvardiola (90m) i ruchy Chelsea + trzeba wyprzedzić liverpool ktory jest też obojgiem zainteresowany. Oboje są tej samej narodowości co tylko może im pomóc
» 11 października 2023, 20:09 #39
trezegram: Nie masz sznas żeby to wypaliło w klubie w którym jest taka presja. Musi przyjść jeden obrońca z doświadczeniem, chyba ze jeszcze na kilka lat zostanie Varane ale niestety łapie zbyt często kontuzje.
» 11 października 2023, 20:42 #38
Michal10: Saliba najlepszym obrońcą w lidze?
» 11 października 2023, 21:31 #37
Manmanchester: Jopciu po raz kolejny udowadnia, że jest ostro odklejony. "Saliba najlepszy obrońca w lidze" dobreeeeee!!
» 11 października 2023, 21:38 #36
kamilpe: Inacio i Silva to marzenie ale to duet, który zapewni nam obronę na lata a transfery z ligi portugalskiej Nam wychodzą. Głęboko wierzę, że może to być środek obrony na miarę Rio i Vidicia ale kolejka na ich angaż będzie długa.
» 11 października 2023, 21:45 #35
kamilpe: Ale Ty mówisz, że to najlepszy obrońca a nie, że jest w top 5 a to duża różnica
» 11 października 2023, 23:10 #34
ALLADYN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2023 23:26

Dla mnie Ruben Dias jest najlepszym ŚO w tej lidze. Ale Saliba uczuciwie trzeba powiedzieć że obok top3 się na pewno kręci. Chłopak 2 razy grał na Haalanda i 2x Norweg miał xG na poziomie 0,00.
Community Shield i w niedzielę.
Do tego niesamowita dojrzałość i elegancja w grze. Praktycznie bez kartek.

Ferdinand i Neville się nim jarają. Tak samo jak Ricem. Ale na tej stronie piłkarze Liverpoolu i Arsenalu od zawsze mieli i będą mieć łatke przehajpowanych. Bo niektórzy mają mentalnie 13 lat i powiedzieć coś dobrego o przeciwniku to poniżej ich godności.
» 11 października 2023, 23:22 #33
Andros: Spoko Jopciu, ostatnio napisałem, na FB że Ronaldo to hamulcowy, dzieci z podstawówki mnie zlinczowały :). Tutaj niestety nie widzisz z kim w dyskusję wchodzisz, tam można wybrać zakończenie rozmowy.
» 13 października 2023, 07:20 #32
Milo: Jak już DDG się spotyka z piłkarzami to niech się spotka również z Onana i da mu jakieś wskazówki jak bronić :D
» 11 października 2023, 17:28 #31
Stanior: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2023 19:12

Po co? Onana został ściągnięty jako niby lepszy zawodnik. Gorszego puszczono bez żalu. Po co gorszy ma dawać rady lepszemu. To jakby student pouczał profesora na uniwerku.

Oczywiście ironia jakby ktoś nie załapał.
» 11 października 2023, 19:12 #30
cinek26: Końcówka poprzedniego sezonu większość DeGea out.
Początek obecnego czyli kompilacja baboli Onany większość krzyczy bring DeGea back.
Ja chciałbym zobaczyć bramkarza, który wybroni chociaż część strzałów lecących do bramki, a szczególnie tych w środek.
» 11 października 2023, 17:11 #29
Andros: No to część strzałów Onana broni, brakuje pewności przy niektórych babolach. Niestety ale te babole są najbardziej widoczne. Mam nadzieję, że uda się "czarnemu rzecznikowi" jak tutaj na niego wolałają, wyeliminować te błędy. Jeżeli tak się nie stanie, to trzeba szukać dalej.
» 13 października 2023, 08:20 #28
jayjay2: RENE MEULENSTEEN FEELS CASEMIRO AND RAPHAEL VARANE HOLDING MANCHESTER UNITED BACK

That is the big problem in midfield. They have no energy and that is how the defence gets into trouble. He (Ten Hag) wants to put a lot of pressure on, with a lot of intensity. Just like at Ajax.

But he doesn't have the players for that. The players don't have the mentality to constantly put pressure on. Casemiro, for example, can't handle it at all.


Haha, ale troll z tego Rene, jakby czytał devilpage wiedziałby, że Casemiro nie jest żadnym problemem i nie ma nic wspólnego z najgorszym startem w historii klubu.
» 11 października 2023, 16:21 #27
StewieGriffin: Nikogo nie chce bronić, ale u nas mniej więcej co sezon pojawia się gadka, że trener nie ma piłkarzy do grania określonym stylem jakim by chciał grać. Co sezon. Czy był LVG czy Jose, czy teraz Erik. Tylko pytanie kto tych piłkarzy kupuje bo przecież chociażby Casemiro to transfer Ten Haga.
» 11 października 2023, 16:28 #26
Leh: Wiadomo, że słaba forma Casemiro ma na nas kluczowy wpływ. Wszyscy o tym wiedzą. Wyglądamy obecnie jak bez Casemiro w zeszłym sezonie.
Różnica zdań dotyczy tego, czy to koniec Casemiro czy chwilowe załamanie formy.
A zarzut Muelensteena, dotyczący braku mentalu u Case, jest absurdalny.
» 11 października 2023, 16:29 #25
Leh: Stewie - Erik poszedł po rozwiązania krótkoterminowe, jak Casemiro czy Eriksen. Czemu? Bo musiał. Jakby nie dowiózł wyniku w pierwszym sezonie to pewnie już by go tu nie było. Niestety, to jest konflikt między presją na wynik a presją na długofalową strategię.
Jednocześnie, sięgnął po młodszych pomocników, tylko najpierw obydwaj byli kontuzjowani, a potem Amrabat musiał grać na lewej obronie.
Środek obrony na pewno byśmy uzupełnili, tylko ani Erik, ani klub, nie przewidzieli, że nie uda im się sprzedać takich piłkarzy jak Maguire czy McTominay i zabrakło kasy.
Więc wiadomo, że Erik wyznacza cele transferowe, ale tez nie jest to zero-jedynkowe.
» 11 października 2023, 16:31 #24
Biniek: Leh Casemiro jak i Varane kosztują klub ponad 70 baniek każdy. To nie są kwoty, jakie sie wydaje na rozwiązania tymczasowe. Za te pieniądze można już było poszukać rozwiązań, jeśli nie tańszych to na dłużej niż 2/3 sezonu.
» 11 października 2023, 16:51 #23
Michal10: Wtedy płakałbyś, że nie ma wyników. To jest problem Manchesteru, wyniki mają być na już.
» 11 października 2023, 17:02 #22
Biniek: Od 10 lat nie mamy wyników, więc o czym ty do mnie mówisz?
» 11 października 2023, 17:12 #21
Halbrand: Rene twierdził, że Lingard to angielski Iniesta, więc uważałbym z jego opiniami. :D
» 11 października 2023, 21:13 #20
Michal10: Może właśnie dlatego, że w każdym sezonie chcecie od razu walczyć o mistrza.
» 11 października 2023, 21:32 #19
Biniek: Bardzo wątpię, żeby sytuacja w tabeli była w którymś sezonie spowodowana nadzieją kibiców na tytuł.
» 11 października 2023, 23:17 #18
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2023 14:34

Richard Arnold spotkal się z pracownikami man utd. ws kobiecej sekcji Antonyego oraz Greenwooda
"Mason musiał odpowiedzieć za swoje czyny lecz rzuca to cień na klub"
» 11 października 2023, 14:34 #17
sztejner: P.S.
Udzielony wywiad trwał godzinę,mam nadzieję że zostanie wrzucony na tę stronę,nie chcę dostać piątego ostrzeżenia co równałoby się z banem,ale jest na spokojnie do znalezienia jeśli ktoś jest zainteresowany,ale tak jak piszę,podejrzewam że znajdzie się on również na naszej stronie
» 11 października 2023, 14:46 #16
uzio: To Antony i Greenwood maja własną sekcję kobiecą?
» 11 października 2023, 15:36 #15
sztejner: Mój błąd
Znaki interpunkcyjne mają znaczenie XD
"Odpowiedział na pytania dotyczące kobiecej sekcji,Antonyego oraz Greenwooda"

Szkolny błąd. Zdarza się
» 11 października 2023, 15:40 #14
SzarimMusty: A co te dziewczyny interesuje co tych dwóch chłopaków zrobiło... Przecież oni nie spędzają czasu z piłkarkami więc dziewczyny nie mają się czego obawiać. Ale jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo o co chodzi. Dziewoje chcą ugrać coś dla siebie.
» 11 października 2023, 20:02 #13
Pyra: Kieran McKenna wprowadził Ipswich do Championschip i po 11 kolejkach ma przewagę nad 3 zespołem w lidze 8pkt.
Carrick w Middlesbrough
Rooney w Birmingham

I tak powinno być, jak któryś chce kiedyś zostać dobrym trenerem to powinien wykazać się na zapleczu, wprowadzić zespół do PL i tam pokazać swój pomysł.
» 11 października 2023, 12:58 #12
MikeMU: Czego dowdem są najlepsi trenerzy jak KLOP Arteta, czy Gaurdiola xD Wylecz się z psychozy pod postacią jedyne słuszne rozwiązania.
» 11 października 2023, 14:23 #11
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2023 14:26

Chwila, chwila, bo coś mi nie gra.
Guardiola - rozumiem.
Klopp - rozumiem.

Ale Arteta?! Co takiego Ron Arteta wygrał nie licząc Mistrzostwa Jesieni Premier League?
» 11 października 2023, 14:26 #10
majk: Koleś wymienia wśród najlepszych trenerów Artete obok Kloppa i Guardioli, i jeszcze każe się komuś leczyć z psychozy. LoL.
» 11 października 2023, 14:34 #9
UnitedWeStand: @MikeMU
Guardiola zaczynał w czwartej lidze hiszpańskiej gdzie rezerwami Barcelony zmasakrował rywali.

Klopp zaczynał w drugiej lidze niemieckiej gdzie z Mainz wywalczył awans, a następnie po raz pierwszy w historii klubu, to zakwalifikował się do europejskich pucharów.

Trzeci raz udowadniasz odklejenie w swoim komentarzu gdy wymieniasz Artetę jako jednego z najlepszych trenerów.

@Seszele
Arteta wygrał Puchar Anglii oraz dwie Tarcze Wspólnoty.

Jest to więcej pucharów niż w United zdobyli łącznie Ole z Ten Hagiem.
» 11 października 2023, 15:15 #8
Seba0619: Bielik, Rooney - Reunited
» 11 października 2023, 12:51 #7
Seba0619: A debiut z Middlesbrough Carricka
» 11 października 2023, 13:05 #6
ALLADYN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2023 12:50

Onana ładnie zgrillowany w Piłkarskim Młynie. Że tak słabego bramkarza w tych pierwszych kolejkach to nigdzie nie widzieli. I wyliczanka baboli. Nokaut na Kalajdzicu w 1 kolejce. Bayern, Galatasaray, Że nie rzucił sie ani razu przy golach Nottingham. Dziwny rzut przy golu Joao Pedro ze złożonymi obiema rękami. Puszczony farcofel w środek bramki z Brentford. Że do tej pory praktycznie w każdym meczu ma coś na sumieniu.

Nahorny z Kapicą (kibic United) mieli używanie.
» 11 października 2023, 12:49 #5
Global83: Bronie ETH bo jakoś w niego wierzę ale coraz bardziej przeszkadza mi to że bierze graczy których zna bo kiedyś ich prowadził albo że są powiązani z pewnym menadżerem piłkarskim...
» 11 października 2023, 13:01 #4
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2023 19:04

De Geę też wszyscy zwalniali w pierwszym sezonie. I nie, wiek to nie wszystko
» 11 października 2023, 19:04 #3
Wirus: Mamy politykę transferową jaką mamy (kabaret), ale patrząc okiem Harry'ego to będzie miał co wspominać jak skończy kariere. Grać w Manchesterze United, bycie kapitanem jednego z największych klubów na świecie i jednego z największych w samej Anglii to zaszczyt.
» 11 października 2023, 10:00 #2
Global83: Masz rację ale z drugiej strony stare przysłowie jak świat mówi że człowieka pamięta się po tym jak kończy a on może skończyć bardzo słabo. Nawet od Zidana nie odlepila się jego akcja i zajechał z główki gościowi na boisku a jego kariera było delikatnie mówić nieco lepsza od naszego obrońcy
» 11 października 2023, 13:00 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.