Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United zajmie stanowisko w sprawie Greenwooda przed startem sezonu

» 6 lipca 2023, 13:33 - Autor: matheo - źródło: The Athletic
W czwartek pierwsza grupa zawodników Manchesteru United zameldowała się na treningu po wakacyjnej przerwie. Wśród piłkarzy nie było jednak Masona Greenwooda, którego przyszłość nadal jest niewyjaśniona przez klub. Ostateczna decyzja w tej sprawie ma zapaść przed startem sezonu 2023/2024.
Manchester United zajmie stanowisko w sprawie Greenwooda przed startem sezonu
» Mason Greenwood ostatni mecz w Manchesterze United rozegrał w styczniu 2022 roku | Fot. Press Focus
Czy Twoim zdaniem Manchester United przywróci Masona Greenwooda do gry?
Greenwood pozostaje zawieszony w prawach zawodnika Manchesteru United i nie może korzystać z obiektów treningowych Czerwonych Diabłów. Anglik ostatni mecz rozegrał w styczniu 2022 roku.

Choć oskarżyciel publiczny w lutym tego roku wycofał zarzuty wobec Greenwooda, który był podejrzewany o próbę gwałtu i napaść, to klub z Old Trafford nie zakończył wewnętrznego postępowania dotyczącego Anglika.

Portal The Athletic informuje, że sprawa Masona Greenwooda ma zostać wyjaśniona przed startem sezonu 2023/2024. Manchester United pierwsze spotkanie nowego ligowego sezonu rozegra z Wolverhampton już 14 sierpnia.

Czerwone Diabły są coraz bliższe decyzji, aby nie rozwiązywać kontraktu Masona Greenwooda. Anglik miałby więc dwa wyjścia – albo zostanie przywrócony do gry w klubie, albo trafi na wypożyczenie do innej drużyny.

Według informacji The Athletic, w obozie Manchesteru United panuje podział pomiędzy tym, czego chce departament futbolowych operacji, a opinią działu odpowiadającego za komercyjną działalność Czerwonych Diabłów.

Erik ten Hag jest podobno otwarty na powrót Greenwooda do składu na pewnym etapie najbliższego sezonu. Decyzja Holendra będzie zależeć od wyników wewnętrznego postępowania, ale z piłkarskiego punktu widzenia chciałby on mieć 21-latka w swoim składzie.

Według The Athletic ostateczna decyzja w sprawie Greenwooda będzie należeć do prezesa klubu Richarda Arnolda oraz rodziny Glazerów.

Greenwood od kilku miesięcy trenuje indywidualnie, a Manchester United ma wgląd do jego wyników. Choć zawodnik ostatnie spotkanie rozegrał w styczniu 2022 roku, to panuje przekonanie, że będzie w stanie szybko wrócić do formy meczowej.


TAGI


« Poprzedni news
Mount: Wiem, co mogę wnieść do Manchesteru United
Następny news »
Manchester United liczy na pokaźną kwotę za Anthony’ego Elangę

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (56)


KarbOn: Klub mu nie daj gra, a właśnie przeczytałem że on będzie ślub brał z tą typiarą przez którą jest zawieszony. No niezła komedia xD
» 7 lipca 2023, 10:34 #55
twr: Dziwi mnie wasza krótkowzroczność? Myślenie tunelowe? Nie wiem jak to nazwać. Ta sprawa nie jest biała albo czarna. Mason może i ma oddalone zarzuty ale PRowo ta sprawa śmierdzi. UTD oprócz marketingu w Anglii robi go na całym świecie i ma sponsorów, którzy mogą być przeciwni przywróceniu Masona. Gdzieś w komentarzach latał twitt, że to dział marketingu blokuje powrót Masona. Bojkot środowisk lewicowych i jakieś problemy, które za tym mogą iść to raczej coś czego klub w tym momencie nie potrzebuje.
» 7 lipca 2023, 09:17 #54
brazylianwisnia: Co to za krotkowzrocznosc. Dosc czasu bylo sie zastanowic. Dziś juz powinna byc dawno decyzja sprzedac czy przywrocic.
» 7 lipca 2023, 09:32 #53
twr: Analiza trendów, rynku i opinii społecznej potrafi trwać bardzo długo. Zakładam, że badane aspekty są wielowątkowe ale przede wszystkim badają aspekt finansowy i ile mogą na przywróceniu stracić. Jak dobrze wiesz pion sportowy chce Mansona z powrotem dlatego to nie jest decyzja typu sprzedać albo przywrócić.
» 7 lipca 2023, 10:03 #52
vieeeri: Bierzmy tego Hojlunda, a Atalancie dajmy na rok Greenwooda. Lepszego rozwiązania tej sprawy nie znajdziemy.
» 7 lipca 2023, 08:27 #51
flt32705: Do następnego sezonu niech poczekają z decyzją... Żenada
» 7 lipca 2023, 06:55 #50
Klierek7: gorący kartofel
» 7 lipca 2023, 06:15 #49
afcrichmondfan: Dla mnie powinni go sprzedać do klubu Prison FC. Może też jak Ronaldinho zagra turniej o świnie w wiezieniu.
» 6 lipca 2023, 23:34 #48
Batigol222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2023 22:51

Mówiłem, że typ już nie zagra w United. Anulowanie procesu sądowego to jedno, ale TO już pozostanie w necie na zawsze: twitter.com/Lethabo4991/status/1487722487114780673

facebook.com/yesmattersuk/videos/trigger-warning-audiothis-is-mason-greenwood-of-manchester-united-in-this-audio-/417123946876849/
» 6 lipca 2023, 22:49 #47
shadow17: drugi Dele Alli.
» 6 lipca 2023, 22:25 #46
spartan1: Decyzja powinna zostać podjęta co do Grenwooda przed dzisiejszym dniem kiedy zaczynają się przygotowania do nowego sezonu, jak można tak długo prowadzić jakieś postępowanie to brak słów, dlatego jest w United tak jak jest jeśli klubem żądza amatorzy i partacze
» 6 lipca 2023, 22:15 #45
jesse: Którego?
» 6 lipca 2023, 20:33 #44
Pochmurny: Wasz zawodnik i wasza odpowiedzialność? Niezwykle dziwne są te ciągłe komentarze o braku decyzji czy domaganiu się powrotu Masona. Klub będzie rozstrzygał tę sprawę tak długo aż będą mieć pewność co do decyzji. Najwidoczniej to nie takie proste aby rozstrzygnąć czy jego obecność w drużynie jest warta konsekwencji jakie mogą się pojawić z różnych stron. Chłopak ma talent, ale czy nam potrzebny jest mentalny dzieciak jak Balotelli? Do zarządzania tym klubem można się przyczepić w wielu aspektach, ale akurat w tym gadnie oczymkolwiek negatywnym, jest upośledzone. Jeśli ktoś z was prowadzi postępowanie w klubie to proszę o szczegóły, a jeśli nie to warto się w końcu zatkać, a nie biadolić o czymś o czym się nie ma bladego pojęcia.
» 6 lipca 2023, 19:22 #43
HarryBrown: Sprzedaż trwa i końca nie widać. Wewn. śledztwo w sprawie Masona trwa i końca nie widać. EdG should stay or should go i końca nie widać. I tak ze wszystkim.
» 6 lipca 2023, 19:11 #42
atos1987: W naszym klubie nie może być nic załatwione sprawnie i szybko. Tu wszystko musi być przeciągane miesiącami.
» 6 lipca 2023, 18:17 #41
Furio: Wiecie jak to powinno być rozwiązane? Prosty komunikat, Greenwood zostaje przywrócony do drużyny. Koniec tematu, żadnego tłumaczenia. Masz wtedy pewność, że klub stoi po stronie zawodnika, a tym swoim wahaniem oni sami nadal nakręcają syf, który już kilka miesięcy temu mógł zostać zamieciony pod dywan.

Od strony prawnej ten temat już nie istnieje i takie są fakty.
» 6 lipca 2023, 18:11 #40
Furio: Czyli go nie chcą. Po prostu czekają co wydarzy się z kupnem napastnika i dopiero jak nikogo nie uda się ściągnąć to Greenwood wróci. Oby gdziekolwiek odzyskał formę, a potem niech idzie do City lub Liverpoolu. Memczester nie zasługuje na niego.
» 6 lipca 2023, 17:59 #39
cyprian: Ja nie potrafię zrozumieć tej całej szopki... Albo dogadujemy się i zostawiamy chłopaka, który zaczyna treningi od JUTRA! albo sprzedajemy i zwiększamy budżet transferowy na nowego napastnika. To co się dzieje w tym momencie, to jest jakiś sabotaż klubu. Cyrk...
» 6 lipca 2023, 17:00 #38
DevoMartinez: To nie sabotaż tylko drżenie o kase, wizerunek i sponsorów. Chłopak to mega talent, powiedziałbym że takiego finishera w anglii nie widziałem od lat, obu nożnego w tak błodym wieku. Skreślen ie go i sprzedaż to by dopiero był sabotaż. Może i go wypożyczną i poczekają aż sprawa przycichnie.
» 6 lipca 2023, 17:10 #37
Furio: Real i Barca miały gdzieś wizerunek jak wyszły na jaw grube przekręty podatkowe Messiego i Ronaldo. Po prostu Memczesterem zarządzają od strony sportowej matoły innego wytłumaczenia nie ma.
» 6 lipca 2023, 18:03 #36
Lokator23: Przekret podatkowy a gwalt to dwa rozne swiaty
» 6 lipca 2023, 21:12 #35
KaczorDaffy: Faktyczny przekręt podatkowy a wyimaginowany gwałt to faktycznie dwa różne światy, jak widać są równi i równiejsi
» 7 lipca 2023, 06:25 #34
cyprian: DevoMartinez zgadzam się z Tobą co do talentu i umiejętności Greenwooda, ale powinniśmy podjąć decyzję co do jego przyszłości, co najmniej kilka miesięcy temu. Nie wiemy co się dzieje wewnątrz klubu, być może sam zawodnik nie chce już dla nas grać (była taka wypowiedź Masona, nie wiadomo czy prawdziwa). Mi chodzi o to, że brak zdecydowanej reakcji i konkretnej decyzji ze strony klubu działa na naszą niekorzyść. Lepiej sprzedać i zarobić, niż odsuwać go w nieskończoność od treningów, bo to jest zdecydowanie sabotaż, czyż nie?
» 8 lipca 2023, 01:49 #33
devilek777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2023 16:18

Taki cyrk tylko w United. Za bezpodstawne blokowanie kariery Greenwooda należy się srogie odszkodowanie.
» 6 lipca 2023, 16:18 #32
morrgan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2023 16:37

Każdy taki "pozew" United wygrałoby na 100%. Dlaczego? Bo piłkarze mają w kontraktach klauzule o nie działaniu na szkodę wizerunku klubu w którym grają. To że ostatecznie prokuratura wycofała oskarżenie nie oznacza, że takowe szkody nie wystąpiły. Wszystkie sondaże pokazują, że około połowa kibiców United nie chce jego powrotu. A sponsorzy? Pewnie podobnie. Koledzy z drużyny? Też pewnie tak jak cała baza kibiców są podzieleni w tej sprawie. Obóz Greenwooda nigdy nie zaprzeczył autentyczności nagrań które znalazły się w Internecie co sugeruje, że są prawdziwe. Jedynym powodem dla którego Mason nie poniósł surowszych konsekwencji jest to, że jego dziewczyna odmówiła składania zeznań, bo gdyby to zrobiła to miałby on poważniejsze problemy na głowie niż to czy zagra jeszcze dla United.

Edit: Z innej perspektywy to wśród "elity" o wiele częściej ludzie nie ponoszą konsekwencji swoich złych zachowań. Przykładowo większość z nas po zrobieniu tego, co np. zrobił Tomasz Hajto na przejściu dla pieszych by poszła do więzienia. To samo z jazdą po pijanemu - to że Cię nie złapali nie oznacza, że masz czyste sumienie i że nie zrobiłeś czegoś głupiego. Greenwood czystego sumienia to on za bardzo nie ma. Po tym co zrobił na zgrupowaniu reprezentacji razem z Fodenem to Phil kajał się, przepraszał i obiecywał że się poprawi i faktycznie dorósł mentalnie. Greenwood wręcz przeciwnie. Tak naprawdę to nawet można powiedzieć, że się czuł pokrzywdzony, że ktoś o coś do niego miał pretensje. To też o czymś świadczy.
» 6 lipca 2023, 16:27 #31
Lokator23: Morgan widze jeden z niewielu sensownie myslacych na temat Greenwooda.
» 6 lipca 2023, 16:59 #30
Furio: morrgan zapominasz w tym wszystkim o tym, że on już został ukarany będąc odsuniętym przez 1,5 sezonu od gry. Myślisz, że to go niczego nie nauczyło? Nie bardzo wiem, co on by jeszcze miał zrobić, skoro od strony prawnej temat jest martwy.
» 6 lipca 2023, 18:20 #29
morrgan: Każda ze stron musi myśleć co jest najlepsze dla nich. United to wielki klub i nie można rozpatrywać przywrócenia Masona tylko z sportowego aspektu, ale również z finansowego. Czy ewentualne korzyści pokryją straty? Nawet jeżeli Greenwood wróciłby do dobrej formy piłkarskiej to co z kibicami? Ilu się odwróci od klubu? Ilu sponsorów może zrezygnować ze współpracy nie chcąc być kojarzonymi z tego typu aferami? Jak wpłynie to na ceny akcji?

Z punktu widzenia piłkarza też nie jest to jednoznaczne. Czy dla niego powrót do United będzie pozytywny? Jak zniesie buczenie na stadionach? Nawet na Old Trafford należy spodziewać się buczenia na Masona, a co dopiero na stadionach rywali z Premier League. Czy pomoże mu to mentalnie w powrocie do formy?

Tak czy siak nie można patrzeć na jego powrót zero jedynkowo, ale w szerszym aspekcie. Jego powrót spowoduje wiele problemów nie tylko dla klubu, ale również dla samego Masona. Ludzie którzy w ogóle o tym nie myślą, albo są po prostu "głupi", albo żyją zupełnie w swoim świecie i nie wiedzą o tym, że w życiu są konsekwencje podejmowanych decyzji (zarówno te negatywne jak i pozytywne). W przypadku jego powrotu do United widzę wiele potencjalnych negatywów, a tylko jeden ewentualny pozytyw (dodatkowego zawodnika). Poza tym jak duża szansa jest na to, że Greenwood nagle znowu będzie dla United dobrym zawodnikiem zwłaszcza po takiej przerwie. Wg. mnie szansa na jego powrót do wielkiej formy jest nieporównywalnie mniejsza niż szansa na to, że jego powrót spowoduje wiele problemów dla klubu.
» 6 lipca 2023, 18:41 #28
devilek777: Wy chyba zapominacie ile było takich skandali, ilu w tym czasie grało w piłkę i ilu nadal gra.
» 6 lipca 2023, 18:52 #27
morrgan: A ile było takich skandali w ostatnich latach? W czasach wszechobecnych mediów społecznościowych, w czasach "woke", "believe women", "me too" itd. Każda firma musi brać pod uwagę czasy w których żyjemy, bo naprawdę jeden błąd może kosztować wiele. Poza tym jest różnica pomiędzy tym jak zostajesz "nagrany" podczas robienia pewnych rzeczy, a tym jak Cię ktoś po prostu oskarży bez żadnych dowodów. Były przypadki piłkarzy którzy prawdopodobnie byli naprawdę niewinnymi, ale i tak woleli zapłacić, aby sprawa ucichła jak najszybciej. Im słynniejszy jest sportowiec tym więcej może stracić wizerunkowo nawet jeżeli jest to coś "wymyślonego".
» 6 lipca 2023, 19:15 #26
devilek777: No zobacz, a Partey w Arsenalu w tym samym czasie sobie normalnie kopał piłkę ;)
» 6 lipca 2023, 23:35 #25
Klimaa: Sprawa ciągnie się zdecydowanie za długo. Nieporadność władz klubu w tej kwestii jest przerażająca..
» 6 lipca 2023, 15:48 #24
KlejnotNilu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2023 15:40

Zarząd tego klubu stanowią sabotażyści. Szkodliwe działania w postaci sprzedaży takich piłkarzy jak Laird czy Iqubal za mniej niż milion funtów, nieprzywracanie do składu Greenwooda i ciągłe blokowanie jego kariery. Brak prac remontowych klubowej infrastruktury. Brak inwestycji w młodzież, akademie (jesteśmy lata świetlne w tym temacie za City)
Nienormalni ludzie rządzą tym klubem.
» 6 lipca 2023, 15:38 #23
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2023 17:46

Nienormalne by bylo gdyby bawili sie w sprawe z Greenwoodem kiedy sa w grze 5-6 mld funtów za klub. Nie zrobia nic co mogloby negatywnie wplynac na cene akcji i spowodowac niezadowolenie przyszlego wlasciciela. Nawet za cene posadzenia Greenwooda w domu jeszcze pól roku. Potem i tak ktos inny bedzie sie tym martwic.

Mysle ze nie wyslali go jeszcze na roczne wypozyczenie gdzies do Wloch bo ciagle nie mamy jeszcze kupionego napastnika. Podobna sytuacja jak z Davidem De Gea - ciagle mozemy z nim porozmawiac - póki nie oglasza ''here we go'' dla Onany.
Greenwood zyskalby na pol rocznym/rocznym wypozyczeniu do Romy - Jose by mu krzywdy nie zrobil, odzyskalby forme i pewnosc siebie, a i sprawa sprzedazy klubu doczekalaby sie finalizacji.
» 6 lipca 2023, 17:45 #22
flt32705: Przypomnę aby że właścicielami są glazery więc o co ci chodzi??
» 7 lipca 2023, 06:59 #21
Pogba6: Mark Goldbridge powiedzial ze ta decyzja oznacza ze jego szansa na zagranie w tym sezonie w United spadla do 0% i gdyby byl w planach klubu to by go wlaczyli do skladu juz.

Najbardziej prawdopodobne jest jego wypozyczenie
» 6 lipca 2023, 15:19 #20
uzio: problemem jest to, że mają decydować Glazery i ich pupilek Arnold, a teraz mają wieksze problemy pod tytułem jak wydoić więcej kasy od Kataru, Arnold jeszcze transferami się zajmuje, więc jest jak jest.
Tylko klub i Greenwood na tym tracą.
Mogliby go wypożyczyć niech się ogrywa i wraca do formy meczowej gdzieś indziej. Do tego kwestia medialna w taki sposób też by się uspokoiła.
» 6 lipca 2023, 15:38 #19
sturmik: Tak , gdyby ktos inny zaryzykowal pierwsze i dal mu pograc to my po prostu kontynuowalibysmy ten proces tyle ze u nas. Czesc oddzwieku na przywrocenie przeszlaby bokiem podczas wypozyczenia.
Druga sprawa - nie wyobrazam sobie jakiejkolwiek akcji w sprawie Greenwooda bez wyjasnienia w mediach co sie stalo/przeprosin/ wywiadu.... czegokolwiek.
» 6 lipca 2023, 17:49 #18
kacpersky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2023 15:21

Nie można NIE CHCIEĆ tego chłopaka w składzie. Pokazał, że można na niego realnie liczyć, brał odpowiedzialność za grę na swoje plecy, kiedy Rashford dochodził do siebie po operacji pleców, ma torpedy w obu piętach i dryg z piłką przy nodze.

Natomiast z punktu widzenia PRowego jest to bomba, którą należy mądrze rozbroić i rozumiem dlaczego klub ociąga się z decyzją. Żaden kibic nie powinien chcieć mieć w swoim zespole damskiego boksera, toksycznego dzieciaka, który znęcał się nad swoją partnerką i usiłował zmusić ją do stosunku. To jest karygodne, daje zły przykład juniorom i zabija dobre imię drużyny i całego klubu.

Niestety - mleko się rozlało i może należy wykorzystać sytuację Greenwooda jako przykład zamiast zmuszać do banicji? Dogłębnie zbadać sprawę, uzyskać opinię psychologa, piłkarza wysłać na psychoterapię, przywrócić zaniedbane na czas procesu umiejętności i parametry fizyczne dając tym samym młodym dzieciakom znać, że raz popełniony błąd i psucie wizerunku klubu wymaga odkupienia i wytężonej, jeszcze większej pracy nad sobą? Wypożyczenie, na którym ma udowodnić, że wciąż zależy mu na grze i jest skruszony? Może to jest właśnie jakaś nauczka, która z tego płynie?

Chciałbym jeszcze zobaczyć odbudowanego Greenwooda walczącego o pierwszy skład z Anthonym, chciałbym też zobaczyć skruchę w jego oczach i usłyszeć - jako kibic - wywiad, w którym próbuje uchylić rąbka i oczyścić atmosferę wokół siebie. Byłby to nieco gorzki, ale jednak, happy end.
» 6 lipca 2023, 15:18 #17
Mistrz1908: Podobno w 2033 wyjaśni się przyszłość Masona
» 6 lipca 2023, 15:10 #16
swees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2023 14:32

Hmmm, a może przyszłość Greenwooda zależy od tego kto kupi klub, obecny zarząd go nie chce a nowy może mieć zupełnie inne podejście do sprawy i dlatego sprawa jest tak przeciągana? Czysta polemizacja. Poza tym nie było coś mówione, że Mason ma dać wywiadu, w którym wyjaśni całą sprawę?
» 6 lipca 2023, 14:30 #15
SickRabbit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2023 14:27

Na jego miejscu nie chciałbym już grać w tym klubie niezależnie od ich decyzji.
» 6 lipca 2023, 14:25 #14
Lokator23: Greenwood to powinien sie cieszyc ,ze nie siedzi za gwalt a nie jeszzcze jakies fochy walic. Ciekawe czy jakby ktos zrobilcos takiego Twojej siostrze/ corce tez bys mowil ze jest niewinny
» 6 lipca 2023, 17:02 #13
SickRabbit: No i ona spodziewa się jego dziecka. Wszystkie gwałcone mają pewnie syndrom sztokholmski, co nie?
Piałem już, gdyby wyszły na jaw grzeszki wszystkich grajków to tacy jak ty nie mieliby co oglądać bo i nie byłoby komu grać.
» 7 lipca 2023, 14:36 #12
SickRabbit: I w ogóle o jakim ty gwałcie mówisz jak nic takiego nie miało miejsca?
» 7 lipca 2023, 15:30 #11
Lokator23: Jeszcze dodaj ze pis to najlepszsze co spotkalo Polske
» 7 lipca 2023, 18:24 #10
Ghostpl: Jeśli Mason nie będzie u nas grał to będzie bardzo zła decyzja
» 6 lipca 2023, 14:18 #9
levy181: Sam Mason powinien naciskać na załatwienie sprawy. Myślę że chciałby jeszcze grać w piłkę i ma na to szanse jeśli im się nie podoba to sprzedać go raz dwa i na bank będzie ktoś chętny. Dla mnie to nie Rash byl najlepszym zawodnikiem z akademii a właśnie Mason. Oczywiście że byłoby Szkoda gdyby odszedł ale chciałbym jeszcze go zobaczyć na boisku jak on sobie z tą całą sprawa radzi. Chore podejście tego klubu.
» 6 lipca 2023, 13:55 #8
KaczorDaffy: Dla mnie to nie Rash byl najlepszym zawodnikiem z akademii a właśnie Mason.

nie tylko dla ciebie, oczywista oczywistosc
» 6 lipca 2023, 15:40 #7
ro7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2023 13:45

Ciekawe jest to, że gdyby nie czasy w których żyjemy nigdy byśmy o tej sprawie nie usłyszeli. Gdyby nie social-media konkretnie. Greenwood by grał jak gdyby nigdy nic.

Jego "ofiara" i on ciągle są razem, spodziewają się dziecka i mają brać ślub.

Gdyby nie Instagram i wrzucenie filmiku na parę godzin, to byłaby to wewnętrzna "kłótnia", o której nikt by się nie dowiedział. Bo ona nie poszła na policję. To prokuratora wszczęła śledztwo urzędu, bo ktoś podesłał filmik i nie mieli wyjścia, nawet jakby od razu powiedziała, że to był żart i tak musieli to sprawdzić i musiały być procedury. I może później powiedziała że to był żart i dlatego umorzyli śledztwo.
» 6 lipca 2023, 13:44 #6
sztejner: Kiedy 2 miesiące temu wstawiłeś post "Sprawa Greenwooda rozwiąże się przed startem sezonu" ale przez pierwszy i drugi miesiąc nic konkretnego nie podali więc wklejasz ten sam post poraz trzeci xd
» 6 lipca 2023, 13:44 #5
GokuMonsta: Dawać go na szpicę !
» 6 lipca 2023, 13:40 #4
vieeeri: Że na da. Albo odpalamy tego gościa albo dajemy mu grać. Ludzie minęło półtora roku odkąd koleś został zawieszony. Nie chce porównywać skali przestępstw (choć w przypadku Greenwooda w obliczu prawa przestępstwa nie było) taki Toney wiadomo było, że zostanie zawieszony, ale dopóki nie było oficjalnej decyzji to grał i ładował bramy. A tu każdy próbuje być świętszy od papieża i czekamy chyba na oświadczenie dopiero tego dziecka, które ma im się urodzić.
» 6 lipca 2023, 13:39 #3
levy181: Hahahah dobre. Zgadzam się. To też świadczy tylko o tym że klubowi zależy tylko i wyłącznie na zyskach i to nie tych które przynosi pilka
» 6 lipca 2023, 13:57 #2
Mistrz1908: Grenwood zostanie , ale po papiesku z myślą Angolow będzie przed każdym gwizdkiem klęczał
» 6 lipca 2023, 15:12 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.