Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Melbourne Victory vs Manchester United. Egzotyczny przeciwnik i stary znajomy

» 14 lipca 2022, 14:33 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United po krótkim pobycie w Tajlandii przeniósł się do Australii. W piątek Czerwone Diabły rozegrają swój drugi przedsezonowy sparing. Rywalem piłkarzy Erika ten Haga będzie Melbourne Victory.
Melbourne Victory vs Manchester United. Egzotyczny przeciwnik i stary znajomy
» Manchester United w piątek zmierzy się z Melbourne Victory
Choć do wyników towarzyskich spotkań nie należy przykładać zbytniej wagi, to efektowna wygrana z Liverpoolem (4:0) korzystnie wpłynęła na nastroje zawodników Czerwonych Diabłów, którzy przygotowują się do startu sezonu 2022/2023.

– To mecze przedsezonowe, ale w piłce gra się po to, aby wygrywać. Ostatecznie to zawsze bardzo ważne, aby wygrywać. Na tym obozie musimy również rozwinąć nasz zespół, więc to też istotny cel na mecz – stwierdził Erik ten Hag, gdy zapytano go o najbliższe spotkanie z Melbourne Victory.

Australijski zespół to najbardziej egzotyczny przeciwnik Manchesteru United na tegorocznym tournée. To czterokrotny mistrz Australii i drugi najlepszy zespół A-League z ostatniego sezonu. Niedawno szeregi klubu z Wiktorii zasilił Nani, były skrzydłowy Czerwonych Diabłów. 35-latek w piątek będzie mógł zagrać przeciwko swojemu byłemu klubowi.

Erik ten Hag w spotkaniu z Liverpoolem skorzystał z 23 zawodników Manchesteru United. W piątek swoją szansę mogą otrzymać kolejni piłkarze Czerwonych Diabłów. Treningi z drużyną wznowił już Harry Maguire. Minuty przeciwko Melbourne Victory mogą również otrzymać James Garner i Hannibal Mejbri, którzy nie zagrali przeciwko The Reds. Pod znakiem zapytania stoi występ Davida de Gei, który we wtorek doznał drobnego urazu.

Manchester United w Australii zostanie do końca przyszłego tygodnia. Czerwone Diabły po meczu z Melbourne Victory czeka kilka dni treningów i spotkanie z Crystal Palace (19 lipca). Później drużyna przeniesie się na zachód Australii, gdzie w Perth zagra z Aston Villą (23 lipca). Dla zawodników Manchesteru United będzie to miła odmiana od azjatyckich upałów, bo w Australii panuje obecnie zima, a temperatury w Melbourne i Perth oscylują w granicach 15-20 stopni Celsjusza.

Spotkanie Melbourne Victory vs Manchester United będzie można obejrzeć bezpłatnie w klubowej telewizji MUTV, która jest dostępna przez oficjalną aplikację mobilną Czerwonych Diabłów. Początek spotkania na Melbourne Cricket Ground w piątek 15 lipca o godzinie 12:05 czasu polskiego.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United planuje testy medyczne Lisandro Martineza
Następny news »
De Gea: Ten Hag wie dokładnie, jak chce grać

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (184)


Domin31: Przydałby się ktoś do przodu jeszcze. Dembele i Gnabry mają rok do końca kontraktu i nie zły ostatni sezon.
» 15 lipca 2022, 10:45 #184
rizx: Z Zinchenką jest jeden kluczowy problem, który go dyskwalifikuje. Zamiast grać na LO, gdzie wygląda nieźle chłopak bardzo chce grać na środku pomocy (podobno przekazał swojemu menedżerowi, że to jedno z kryteriów transferu), a tam zarówno w kadrze jak i piłce klubowej wygląda mocno przeciętnie.
» 15 lipca 2022, 10:40 #183
Genzo: zgadzam się w 100%. Ale zdaje się, że trenerzy też to widzą, dlatego wątpię, że pójdzie gdzieś grać na ŚP. Gdzie nie pójdzie to będą go wystawiać na LO. na ŚO co najwyżej jako zapchajdziura
» 15 lipca 2022, 10:59 #182
milsco: Bacardi Zinchenke to bym nawet za darmo tu nie chciał widzieć, marny grajek i ogolnie irytujący swoim zachowaniem
» 15 lipca 2022, 10:32 #181
Himen: Nadejszla wiekopomna chwila i zgadzam się z milsco 100%
» 15 lipca 2022, 10:45 #180
Lisan: 10:06 here we go
10:11 Bacardi już krytycznie ocenia transfer.

Niech kupuje kogo chce. Będzie później z tego rozliczany personalnie. Ma chyba takie prawo?
» 15 lipca 2022, 10:18 #179
OldFasion: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2022 10:26

Umiejętności ma ogromne, mental fantastyczny ale centymetrów brakuje.
Czy okaże się wzmocnieniem bedziemy mogli ocenić po sezonie.
» 15 lipca 2022, 10:25 #178
DevoMartinez: CM są ważne głównie przy stałych fragmentach. To już nie te czasu, że skrzydłowi to byli skrzydłowi i wrzucali piłki w pole karne. Teraz to głównie ścinający do środka napastnicy. Warto popatrzeć jaki % bramek pada po centrach i strzałach głową. Nie ma co demonizować.
» 15 lipca 2022, 10:44 #177
OldFasion: @DevoMartinez
"CM są ważne głównie przy stałych fragmentach."

Nieprawda.
» 15 lipca 2022, 10:52 #176
Bacardi: Z tym Martinezem to nas niezle porobił Arsenal, który tam negocjował cene to było maks 40 mln i dalej już odpuścił, a od nas wyciągnęli 55 mln i teraz Arsenal se kupi tańszego Zinchenke, który jest ograny w lidze. W tym klubie już się nic nie zmieni.
» 15 lipca 2022, 10:11 #175
sztejner: aż żal wdawać się z Tobą w dyskusje...
» 15 lipca 2022, 10:12 #174
Pezet: Zinchenke …ręce opadają.Będzie komu płakać.Serio uważasz ze jest lepszy niż Martinez ?
» 15 lipca 2022, 10:13 #173
luki779: W jakim bębnie musi być arsenal skoro chciał so a biorą lo
» 15 lipca 2022, 10:13 #172
V3x: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2022 10:19

Dlaczego wszędzie widzisz minusy? :) Ściągamy gościa, którego chciał Ten Hag, kupiliby kogoś innego, to byś płakał, że ściągają gracza nie pod menadżera, tylko pod marketing :) . Skończcie z tym płaczem i tekstami 'ograny w lidze'. Maguaire też był ograny w lidze i w tamtym sezonie 'ogrywany' na potęgę,a tu dalej jakieś zwierzaki wymyślają bzdury XD
» 15 lipca 2022, 10:14 #171
IntruZ9: Kto bogatemu zabroni?
» 15 lipca 2022, 10:16 #170
Lingardiho9: Idź zobacz czy nie ma Cię gdzieś indziej
» 15 lipca 2022, 10:18 #169
GraanManU: NIE JĘCZ.
» 15 lipca 2022, 10:19 #168
Genzo: luki779 po co im SO jak wskakuje im teraz Saliba a mają White i Gabriela?
Oni Martineza chcieli raczej przerobić na LO.
» 15 lipca 2022, 10:26 #167
wielkifanMU: Tacy jak Bacardi i Pezet utwierdzają mnie w przekonaniu, że należałoby nieco zmodyfikować nazwę serwisu, konkretnie zamienić literkę ,,V" na ,,B"
Pezet - jak można pisać takie pierdoły, czy ktoś jest lepszy od kogoś innego, skoro grają na innych pozycjach? Jprdl.
» 15 lipca 2022, 10:26 #166
Rashy10: xD co ty marudzisz gościu. 55 mln za takiego obrońcę to jest w miarę rozsądna cena w obecnych czasach, Zinchenka to inna pozycja (Martineza też armaty chciały na LO ściągnąć ale on tam się nie nadaje), z resztą ten Zinchenko wybitny nie jest.
» 15 lipca 2022, 10:34 #165
luki779: Genzo a z Artety chcą zrobić trenera
» 15 lipca 2022, 10:39 #164
Genzo: Luki779 Nie da się ukryć. Każdy klub tego próbował. Arteta, Ole, Lampart, Zidane, Guardiola. I można tak wymieniać. Niektórym się udało. Ale trzeba przyznać, że Arteta ma ogromny kredyt zaufania. W każdym innym klubie już dawno by poleciał.
» 15 lipca 2022, 10:56 #163
Blau: Moim zdaniem Ateta mimo wszystko tamtym sezonem pokazał, że coś z niego może być. Jeśli w tym sezonie znowu będzie progres i Arsenal załapie się do top4 to nie widzę powodów dla których mieliby go zwolnić.
» 15 lipca 2022, 10:59 #162
GraanManU: HERE WE GO od Romano - mamy Martineza !!
» 15 lipca 2022, 10:08 #161
sztejner: Romano dosłownie przed sekundą
Lisandro Martinez to Manchester United HERE WE GO !
» 15 lipca 2022, 10:06 #160
deksoo11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2022 10:06

Padło Here We Go, Martinez w United
€55m, kontrakt do 2027
» 15 lipca 2022, 10:06 #159
Bylak: Bedzie dzisiejszy mecz dostepny za free na mutv?
» 15 lipca 2022, 10:01 #158
Blau: Tak, będzie za darmo.
» 15 lipca 2022, 10:04 #157
Pezet: Właśnie miałem pytać.Mieszkam w Uk i jak odpalam apke to przekierowuje mnie automatycznie żeby wykupić subskrypcje a ponoć miało być za darmo ?
» 15 lipca 2022, 10:09 #156
nieeeeeeee: Jest za darmo tylko w niektórych miejscach na świecie np. z tego co czytałem w Indiach też trzeba wykupić subskrypcje.
» 15 lipca 2022, 10:16 #155
pilchu: Ciekawe. Viaplay i Canal+ podpisały umowę o współpracy. Serwis streamingowy będzie dostępny dla klientów platformy Canal+ z pakietem premium.

Z kolei platforma zyska sublicencję na pokazywanie wybranych meczów Premier League przez kolejne trzy sezony. Dwa mecze w kolejce.
Takie info podał Tomasz Włodarczyk na TT.

Dla nas, kibiców United dwa mecze w kolejce oznaczają, że i tam potrzebujemy ViaPlay. Dwa topowe mecze to w większości spotkania City i LFC. Pewnie spotkania pomiędzy Big6 i tak będą pokazywać, ale z 38 kolejek przypadnie nam z 10-12 spotkań w sezonie max.
» 15 lipca 2022, 09:33 #154
Klimaa: Chyba nie ma wyjścia jak nabyć Viaplay. Co prawda koszt wydania 34 zł miesięcznie na streaming którego jakość pozostawia wiele do życzenia to nie mało a niestety wątpliwe jest aby nagle miało się poprawić.
» 15 lipca 2022, 09:38 #153
sisinho: Mam za darmo w pakiecie UPC. Lepsze to niz wydawanie 30 zł na C+, które poza premier league to juz nic ciekawego nie miała.
» 15 lipca 2022, 10:47 #152
Valeroso: Kolego, a czemu nie skorzystasz z szybkich kodow?? Ja od dwoch miesiecy ogladam Viaplay za 20zl miesiecznie.
» 15 lipca 2022, 10:48 #151
Skora96: Mam pytanko, wiecie czy na mutv można obejrzeć powtórkę dzisiejszego meczu?
» 15 lipca 2022, 09:22 #150
matheo: O godzinie 21:30 czasu polskiego będzie powtórka na MUTV - manutd.com/en/mutv
» 15 lipca 2022, 09:55 #149
Skora96: Dzięki za info
» 15 lipca 2022, 10:16 #148
Domin31: 2 topowe mecze PL w każdej kolejce będą transmitowane w Canal+, który nabył sublicencje od Viaplay.
» 15 lipca 2022, 09:03 #147
Domin31: Twitter Canal+Sport
» 15 lipca 2022, 09:14 #146
Stanior: Ciekawe czy Viaplay będzie dublowalo spotkania z Canal+ bo jesli nie to będzie oznaczało, że Manchester będzie leciał raz tu raz tu czyli trzeba będzie mieć konta na wszystkich platformach. To by była dopiero żenada.
» 15 lipca 2022, 09:16 #145
JakubekManU: 2 topowe mecze... Czyli city i liverpool....
» 15 lipca 2022, 09:21 #144
levy181: Myślę że te spotkania zostaną dla Viaplay
» 15 lipca 2022, 09:35 #143
Klimaa: Chcesz mieć pewność że obejrzysz każdy mecz United - trzeba wziąć subskrypcje Viaplay.
» 15 lipca 2022, 09:39 #142
Piotrek1991d: Tez mi sie wydaje ze akurat mecze naszej druzyny rzadko bedzie mozna zobaczyc na Canal plus
» 15 lipca 2022, 09:39 #141
Jakub2344: Viaplay będzie transmitować wszystkie mecze w trakcie kolejki, tak samo jak w przypadku Bundesligi czy LE/LKE. Wystarczy wejść na Viaplay i tam w odpowiedniej zakładce będzie dostęp do wszystkich spotkań w trakcie kolejki. Niektóre słabsze mecze mają klimat, ponieważ nie posiadają komentarza a sam dźwięk stadionowy. Zatem nie będzie sytuacji gdzie mecz będzie raz tu a raz tam. Viaplay pokazuje wszystkie mecze w trakcie sezonu
» 15 lipca 2022, 09:42 #140
PiesekLeszek: Czyli wkrótce ogłoszenie transferu Martineza oraz podpisanie Eriksena.
Mimo wszystko większość i tak czeka na De Jonga bo to gracz klasy światowej, a ta saga jest męcząca.
» 15 lipca 2022, 08:50 #139
zbyszek7: Jesli podpiszemy tych trzech graczy to bedzie mozna powiedziec ze jest to udane okienko dla nas. Chyba tylko glupiec myslal ze Haaland albo Nunez przyjda do United
» 15 lipca 2022, 09:02 #138
Piwal: Haaland to rozumiem ze mogl uznac ze transfer do United nie bedzie dla niego krokiem w przod ale Nunez? Kim ten gosc niby jest ze tak uwazasz? Rozegral raptem jeden fenomenalny sezon w benfice i co juz United to dla niego za słaby klub? Gdyby Liverpool nie włączył sie do gry to nie było na niego innych chętnych i pewnie skończyłby u nas.
» 15 lipca 2022, 09:10 #137
Blau: Ale Nunez nigdy nie powiedział, że United nie byłoby krokiem w przód. MIał ofertę od nas i od Live, wybrał Live i tyle. Ot, cała filozofia.
» 15 lipca 2022, 09:19 #136
Piwal: Blau, nie powiedział ? "Chyba tylko glupiec myslal ze Haaland albo Nunez przyjda do United "
» 15 lipca 2022, 09:29 #135
Klimaa: Wspomniane 3 transfery są dobre. Ale nadal nasza pomoc krwawi i potrzebny nam na gwałt ktoś do destrukcji. Jeśli romans z De Jongiem nie powiedzie się trzeba pilnie szukać rezerwowej opcji.
» 15 lipca 2022, 09:40 #134
Blau: Panowie, pensja De Jonga została ODROCZONA, a nie obniżona. Gdyby została obniżona to tematu by nie było, bo to bardzo prosty zabieg i zawodnik, jeśli się zgadza na coś takiego to później nie może mieć żadnych roszczeń. (to przecież to samo co podwyżka, tylko mniej popularna i działająca w drugą stronę). Skoro pensja została odroczona to oznacza, że sam zawodnik zarabia dokładnie tyle ile powinien, ale zgadza się, żeby pracodawca uregulował płatności w innym terminie.

A teraz zobaczmy jak wygląda mniej więcej kontrakt De Jonga:

Kwota początkowa - 14 mlionów euro
Awans do finału LM - 0,7 miliona euro
Wygranie LM - milion euro
Mistrzostwo - 0,75 miliona euro
Puchar króla - 0,25 miliona euro
Zagranie 60% meczów w sezonie - 2 miliony euro

Tak mniej więcej wyglądał kontrakt De Jonga w momencie podpisywania, ale już w pierwszym sezonie Barcelona odroczyła mu 12% pensji. Pandemia dalej niestety trwała i Barca musiała zacząć negocjować ODROCZENIE pensji z De Jongiem i resztą piłkarzy, W sezonie 20/21 FDJ dostał tylko 3 miliony, a w sezonie 21/22 tylko 9 milionów. Oznacza to, że Barca odroczyła mu całkiem sporo pieniędzy i przez następne 4 seozny mieli mu to rekompensować.

Tak to ma wyglądać w tym sezonie, jeśli zostanie:

Kwota początkowa - 18 mlionów euro
Awans do finału LM - 1,2 miliona euro
Wygranie LM - milion euro
Mistrzostwo - 0,75 miliona euro
Puchar króla - 0,25 miliona euro
Zagranie 60% meczów w sezonie - 2 miliony euro
Premia lojalnościowa - 2,88 miliona

Oznacza to, że Frankie zgarnie minimum ~23 miliony euro, a to tylko w przypadku, gdy nie spełniony zostanie żaden inny bonus. Myślę, że zagranie 60% meczów byłoby w jego zasięgu, więc finalnie ta pensja wynosiłaby już ~25 milionów euro. (To by go uczyniło drugim najlepiej opłacanym piłkarzem w La Liga zaraz po Hazardzie)

Jeszcze ciekawiej robi się w kolejnym sezonie czyli 23/24:

Kwota początkowa - 18 mlionów euro
Awans do finału LM - 1,2 miliona euro
Wygranie LM - milion euro
Mistrzostwo - 0,75 miliona euro
Puchar króla - 0,25 miliona euro
Zagranie 60% meczów w sezonie - 2 miliony euro
Premia lojalnościowa - 9,7 miliona

Tutaj minimum co Frankie może wyciągnąć to aż ~28 milionów euro i to tylko w przypadku, gdy nie zostanie spełniony żaden z bonusów. Ponownie uważam, że 60% meczów byłoby bardzo realne, więc mamy już kwotę opiewającą na ~30 milionów. (W top5 lig więcej od niego zarabiałby wtedy tylko Messi, Neymar, Mbappe, Hazard i Ronaldo)

I tutaj pies jest pogrzebany. Barca chce go sprzedać, bo będzie teraz zarabił ogromnie pieniądze. Z drugiej strony De Jong nie chce odchodzić, bo wciąż nie otrzymał swoich pieniędzy i nie wiadomo jak Barca chce to rozwiązać.
» 15 lipca 2022, 07:24 #133
DaredevilUtd: Oddadza pokaźną sumke ze sprzedaży samemu zawodnikowi. Takie troche XD
» 15 lipca 2022, 07:29 #132
levy181: Osobiście tylko bum chciał aby zawodnicy przychodzili do klubu nie dla hajsu a po to że chcą tu grać ale z tym trochę ciężko.
» 15 lipca 2022, 07:58 #131
OldFasion: Fajnie rozpisane.

Jedno pytanie.
Jeśli FDJ chce odzyskać kasę, to z jakiego powodu nie oświadczy, że zgodzi się na transfer do United jeśli odzyska odroczone w Barcelonie zarobki?

Zamiast tego obóz FDJ stoi na stanowisku, że piłkarz nie odejdzie z Barcelony do Manchesteru United.
» 15 lipca 2022, 08:22 #130
vanantgaal: Jakich argumentów by nie używać efekt jest ciągle ten sam. Szopka trwa w najlepsze a MU nie ma skompletowanego składu. Ewentualny główne wzmocnienie będzie o kilka tygodni za późno. MU w sumie najmniej winne w tej sytuacji, nie potrafi tylko stanowczo postawić swoich warunków.
» 15 lipca 2022, 08:22 #129
pbskarpy: Powtórze to co pisałem już kiedys: A co go to interesuje jak Barca chce to rozwiązać. Skoro są mu dłużni hajs to może iść z nimi do sądu i windykować należność. Chyba że ma zapis w kontrakcie, że jak odejdzie to cały skradziony hajs mu przepada. ;)
» 15 lipca 2022, 08:38 #128
Blau: OldFashion

Nie wiem, zapiski w kontrakcie jasno określają w jakich terminach ma być zwracana odroczona pensja, ale nigdzie nie ma napisane (a przynajmnie nie podane do informacji publicznej) czy istnieje inny sposób, żeby to odyzskać. (Właśnie w przypadku ewentualnego transferu)

Na pewno nie kupuje tego, że Frankie chce zostać, bo to jego wymarzony klub z dzieciństwa, gdyby tak rzeczywiście było to przecież Barca podała mu na jak na tacy co zrobić, aby zostać - wystarczyło "tylko" obniżyć swoje wynagrodzenie. Wiem, że problemy finansowe Barcy mogą nic nie obchodzić De Jonga, a on ma święte prawo odrzucić propozycje obniżki i domagać się płacenia pełnej kwoty, ale tak raczej nie zachowuje się osoba, która po prostu chce zostać w klubie, bo go kocha.

vanantgaal

Zgadzam się z tobą. Sam chce De Jonga w United tylko i wyłącznie dlatego, bo Erik ewidetnie się na niego mocno napalił, skoro ta szopka ciągnie się tak długo. Jeśli to rzeczywiście ma być kluczowy element jego układanki to niech tu przychodzi za wszelką cene, ale w każdym innym wypadku ten transfer powinien zostać przez nas odpuszczony po tygodniu, albo i wcześniej.

pbskarpy

Otwarta wojna z Barceloną może się źle dla niego skończyć. Nie wiem na ile Barca jest zawistna, ale skoro już pojawiają się plotki, że De Jong może zostać odsunięty od składu na tournee jeśli nie zgodzi się na transfer, to może być dla niego nieciekawie. Perspektywa siedzenia na trybunach raczej nie jest kusząca, a jeśli on rzeczywiście nie pojedzie na tournee to scernariusz z trybunami wcale nie wydaje się taki nierealny. (żeby go zimiękczyć i pogonić w zimę)
» 15 lipca 2022, 08:52 #127
pbskarpy: Mam na myśli sytyacje, gdy fdj przechodzi do MU i komornik windykuje należne wynagrodzenie. Bo na razie każdy na to patrzy tak, że on nie da rady. Skoro mu się należy to musi to dostać inaczej można to nazwać kradzieżą. Skoro mu się należy to czy będzie u nich czy u nas czy będzie miał 50 lat mu się należy. Komornik i tyle.
» 15 lipca 2022, 10:50 #126
PiesekLeszek: Co do Eriksena here we go padło, ale wciąż czekamy na potwierdzenie.
Ciekawe czy chodzi o testy zdrowotne lub nadal negocjacje stawki wynagrodzenia.
» 14 lipca 2022, 23:59 #125
Diabelski97: W tym tygodniu miał mieć testy medyczne.
» 15 lipca 2022, 05:47 #124
LisandroUnited: To piłkarz, który jeszcze rok temu przez pare minut dosłownie był martwy. Naprawdę trochę cierpliwości, bo w jego przypadku proces badań jest znacznie bardziej rozległy.
» 15 lipca 2022, 07:53 #123
rizx: Uważam, że nasz zarząd bardzo dobrze spisuje się w tym okienku. Zanim zaczniecie krzyczeć, że gdzie są nowi zawodnicy, przeanalizujmy nasze "cele".
Zacznijmy od Timbera, wszystko szło jak po sznurku, aż do momentu gróźb LvG, że nie pojedzie na mistrzostwa i się transfer wykoleił (to raczej nie jest nasza wina). Następnie mamy Malacie, sporo było plotek o różnych obrońcach, Tyrell był klepnięty przez Lyon i w ostatniej chwili sprawne przejęcie zawodnika z naszej strony - błyskawiczna, skuteczna transakcja. Eriksen - fajny zawodnik, za darmo, z pewnością przyda się i plus dla nas, że udało się przekonać go do opuszczenia Londynu. Antony? Złożyliśmy bardzo dobrą ofertę, wycena Ajaxu na 80 milionów jest z kosmosu, dobrze że się z tego wycofaliśmy. Pozostając w Amsterdamie mamy sprawę Lisandro. Przebita oferta Arsenalu, trochę negocjacji i wykorzystanie przychylności Edwina, ale w końcu go mamy. Tanio nie jest, ale skoro to był top na liście Erika, to możemy się jedynie cieszyć, szczególnie że zawodnik sam bardzo chciał tu przyjść. No i na koniec największa saga tego okienka - Frenkie de Jong. Osobiście uważam, że z naszej strony zostało zrobione wszystko co się dało. Może trochę zbyt długo się z tym ociągaliśmy, ale poszła dobra oferta, zresztą zaakceptowana. Za bałagan po stronie Katalończyków raczej Murtough i Arnold nie odpowiadają. Podsumowując (i pomijając dziesiątki wyssanych z palca plotek), to jest naprawdę dobrze prowadzone okienko z naszej strony. Oczywiście, że fajnie byłoby mieć już wszystkich na miejscu, ale nie wszystko da się przewidzieć. Kto mógł spodziewać się, że nam Filozof będzie sabotował obrońcę, że wpadniemy w sam środek finansowego bagna płacowego Barcelony? (Eriksena nie liczę, to oczywiste, że transfer się przeciąga, w takiej sytuacji bardzo dokładne badania to będzie podstawa). Nie było w tym okienku żadnego zawodnika, z którym byliśmy mocno łączeni i którego nie ma/nie będzie u nas przez naszą nieudolność/błędy w negocjacjach, co patrząc na ostatnie kilka lat jest ogromnym postępem (zanim ktoś ich wytknie - nie, Haaland nie był nigdy realnym transferem i nie był nami zainteresowany, nie, Nunez nie chciał tu trafić)
» 14 lipca 2022, 23:50 #122
devilek777: Jestem tego samego zdania + stosunkowo mało plotek, z małą ilością graczy na poważnie byliśmy łączeni. Było zapowiadane, że będziemy więcej działać za kulisami i się sprawdziło.
» 14 lipca 2022, 23:54 #121
Pepe1994: Głos rozsądku, dobry komentarz.
Ja dodałbym jeszcze do tego temat pozbycia się niepotrzebnych, przepłacanych piłkarzy.
Fajnie opisałeś transfery z klubu, ale warto też pochwalić to, że schodzimy z listy płac z piłkarzy, którzy nie powinni już tu grać.
Nieprzedłużenie kontraktu z Matą, Maticiem, Lingardem, Pogbą, Cavanim.
Sprzedaż Andreasa Pereiry za 10 mln funtów to w ogóle majstersztyk.
Myślę, że jeszcze do końca okienka uda się kogoś wypchnąć i coś zarobić na niepotrzebnych piłkarzach (obstawiam głównie obronę - myślę, że pozbędziemy się dwóch stoperów: Tuanzebe + ktoś z dwójki Bailly/Jones).
» 15 lipca 2022, 08:25 #120
Rashy10: you tu.be/wWiIK OYEkww
Jest rygor na treningach i karne pompki za skuchę nawet przy publice i kamerach.
» 14 lipca 2022, 23:35 #119
brazylianwisnia: Thanks captain obvious.
» 14 lipca 2022, 23:12 #118
kielbasior: "Here we go is coming" w sprawie Martineza:
streamff.com/v/3b83d6
No i mamy kolejny transfer, powodzenia.
» 14 lipca 2022, 22:55 #117
milsco: Ferran Torres pewnie zmieni numer bo na i sta dodał #FT21 a 21 to numer FDJ
» 14 lipca 2022, 22:50 #116
zylkos1988: Pamiętam jak DeGea po sezonie powiedział, że zostać powinni tylko Ci, którzy chcą dobrze dla tego klubu a reszta won. Fajnie jakbyśmy szli tym tropem. Ronaldo się wypiął na nas, olał okres przygotowawczy, nie zdementowal ani jednej informacji dlatego teraz powinien być odsunięty. To samo FdJ, skoro on kosi taka kasiore w Barcelonie to myślicie że przyjdzie tu grać za 250-300k? 400k to jest minimum. Tak jak wielu tutaj zwróciło uwagę, mógł się zgodzić na naszą ofertę i pójść na drogę sądową z Barca to nie. Kasa kasa kasa. Nie chce do United bo to dla niego krok w tył. Problem w tym że nie ma wyjścia i Barca sprzeda go nam bo tylko my dajemy się tak dym.. żeby płacić 85 baniek za grajka, który jest wyrzucany z klubu. Mam nadzieję że ETH jakoś ogarnie ten burdel panujący w klubie
» 14 lipca 2022, 22:43 #115
IntruZ9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2022 22:47

Burdel to macie w głowach jeden z drugim,wam to się tak łatwo pisze ...a pójść do sądu odzyskać 17baniek,taki kontrakt zawodnika jest pewnie obwarowany dziesiątkami aneksów,punktów podpunktów ale dla większości ekspertów z dp to przecież jak wyjście do sklepu po bułki,(to samo tyczy się transferów)
» 14 lipca 2022, 22:46 #114
Abstrahujacy: Wszyscy wiedzą tyle samo z nagłówków ale zylkos to jednak wie więcej.
» 14 lipca 2022, 22:56 #113
vanantgaal: Dużo osób tutaj pisze, że Barcelona wisi kasę FDJ. Poprawcie mnie jeśli źle rozumiem sytuację. On się zgodził na obniżkę wynagrodzenia w zamian za to, że w następnych latach będzie więcej zarabiał. Teraz Barcelona chce się go pozbyć. Jeśli ma ma zapisane, że w następnym sezonie ma podnieść odpowiednio wynagrodzenie to na ten moment mu nic nie wisi. Jak odejdzie teraz nic nie dostanie. Musi zostać żeby dostać większą kasę. Jeśli mu zależy na kasie to jesteście pewni, że odejdzie? Przecież Barcelona jeśli nie musi to nie będzie mu nic płacić.
» 14 lipca 2022, 22:36 #112
ermac: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2022 22:46

Właśnie, dlatego FDJ chce od nich pieniądze za poprzednie sezony. Został jawnie przekręcony.

Najprościej tłumacząc.

Szef prosi Cię raz o obniżkę zarobków, a Ty się godzisz.
Drugi raz mówi Ci, że musisz renegocjować kontrakt i hajs będzie Ci spłacany od 3roku Twojej umowy, ale nagle przed 3rokiem mówi Ci, że musisz odejść z firmy. Dwa lata szedłeś na ugody i zmniejszałeś zarobki, żeby przed latami zwrotów dowiedzieć się, że jednak nie, bo jesteś ciężarem. Dołóż do tego fakt, że nie możesz iść do innej firmy ani flirtować z żadną bo utracisz premie lojalnościową oraz zaległe pieniądze.

FDJ jest między młotem a kowadłem.
» 14 lipca 2022, 22:45 #111
vanantgaal: No ale jeśli jest tak to on nie ma wielu argumentów żeby dostać tę kasę. Musi zostać w Barcelonie, w przeciwnym wypadku Barcelona nic mu nie da bo nie musi.
» 14 lipca 2022, 22:47 #110
ermac: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2022 22:53

Musi nie musi. Barcelona chce się go pozbyć, żeby zmniejszyć koszt całego kontraktu czyli np. skrócić go o 3lata. Myślę, że właśnie o to toczy się teraz gra za kulisami. FDJ chce odzyskać zaległe pieniądze za pierwsze dwa sezony w których poszedł na ugody plus premie lojalnościowe i wtedy będzie gotowy odejść, a Barcelona zaoszczędzi wykreślając go z listy płac na której w normalnych warunkach byłby do 2026, ale ogólnie Barca by chciała, żeby odszedł tak jak stoi.
» 14 lipca 2022, 22:51 #109
vanantgaal: Sytuacja jest patowa ale z tego wynika (choć pewnie nikt nie zna pełnych zapisów umowy) że Barcelona nie ma obowiązku wypłaty tzw. zaległości i mówienie, że mu wisi kilkanaście mln euro to spore nadużycie
» 14 lipca 2022, 23:04 #108
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2022 00:15

Barcelona jest mu winna siano, bo on de facto tej pensji nie obniżył tylko ją odroczył. To oznacza, że cały ten czas zarabiał tyle samo ile miał pierwotnie zapisane w kontrakcie, ale pozwolił, żeby Barcelona przelewała mu mniej pieniędzy. Odroczyć to jednak nie to samo co obniżyć i prędzej czy później Barcelona musi mu ten hajs oddać. Umówili się tak, że począwszy od przyszłego sezonu będą mu stopniowo zwiększać pensje, aby oddać to co mu są winni. Mówienie, że są mu winni kasę to nie jest w żadnych wypadku nadużycie, tylko czysta prawda.
» 15 lipca 2022, 00:13 #107
Blau: Ronaldo wstawił dzisiaj pierwsze zdjęcie na Instagrama od 2 lipca. Na fotografii widać ćwiczącego Ronaldo z podpisem "Hard work". Co ciekawe - Cris na na sobie spodenki United.
» 14 lipca 2022, 22:28 #106
vanantgaal: Olały go wszystkie zespoły to teraz będzie kampania ocieplania wizerunku
» 14 lipca 2022, 22:37 #105
milsco: Jeśli De Jonga straszą odsunięciem od składu a on nadal nie chce uciec z tego cyrku do nas to on będzie gorszym najemnikiem niż Pogba
» 14 lipca 2022, 22:13 #104
BartoszP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2022 22:25

Nie, nie będzie najemnikiem. On chce swoje 20mln
Gdyby twój pracodawca był ci winny 30k odpuścił byś?
A co dopiero 20 mln
» 14 lipca 2022, 22:23 #103
SzarimMusty: Nie wiem co musi się stać by niektórzy w końcu przejrzeli na oczy - on nie chce u nas grać. Nie ważne jakie argumenty są podawane, on nie chce podpisać z nami kontraktu.

Dodatkowo nie chce - a raczej agent mu doradza - by nie powiedział wprost coś podobnego do Haalanda.
» 14 lipca 2022, 22:27 #102
Himen: A a płatki na śniadanie też wiesz jakie chce? Ah ci znawcy
» 14 lipca 2022, 22:32 #101
SzarimMusty: Od dobrego miesiąca wszystkie media trąbią wszem i wobec, że De Jong nie chce odchodzić do MU. Było wiele argumentów od brak LM poprzez chęć pozostania w Barcy bo ją uwielbia po sprawy finansowe.

Ale Himen wie, że to są wymysły znawcy. Jak pisałem, niektórzy nie ważne co się dzieje to udają, że pada deszcz. Chociaż... też są tacy, którzy wierzą w ten deszcz.
» 14 lipca 2022, 23:02 #100
brazylianwisnia: Szarim Ty nie pouczaj ludzi bo sam sobie dopowiadasz i kręcisz na swoją strone. To że wolałby zostać w Barcelonie nie jest nawet blisko stwierdzenia "nie chce grać dla United". To że wolałbym Ferrari nie oznacza że nie chciałbym mieć Bugatti.
» 14 lipca 2022, 23:16 #99
Himen: Ah media trąbią no tak że tez nie wpadłem na to. I dziwić się że krajem rządzą idioci skoro ludem tak łatwo sterować
» 15 lipca 2022, 06:00 #98
reddevil10: Panowie, wytłumaczcie mi, jak to było z tym Nanim? Van Gaal się go pozbył , sam odszedł czy po prostu był już bez formy? Przecież ma dopiero 34 lata to spokojnie mógł by grać u nas włącznie do sezonu 2018/19
» 14 lipca 2022, 22:05 #97
Himen: lol 26 lat mial wtedy, tymbardziej szkoda, jeden z moich ulubionych zawodnikow :/
» 14 lipca 2022, 22:08 #96
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2022 22:13

Sam chciał odejść bo mało grał i nie miał stabilnej firmy.
Moyes najpierw zablokował transfer a później trzymał go na ławce. Potem wypożyczenie do Sportingu po którym nastąpił transfer. Dodatkowo na devilpage był non stop ciśnięty od samolubów, egoistów itp. Czas pokazał że po kolejnych asach które tu grały to Nani naprawdę był gwiazda z umiejętnościami
» 14 lipca 2022, 22:12 #95
Abstrahujacy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2022 23:01

Woleliśmy Depaya a ten nie pokazał nic poza sodówką. Czas uwidocznił, że egoizm Naniego to było nic wobec mistrza wszechświata i okolic z Holandii.

Nani odszedł tydzień po przyjściu wspomnianego Memphisa.
» 14 lipca 2022, 22:59 #94
brazylianwisnia: Nani kopał się po czole. Grał beznadziejnie. Ciężko się na to patrzyło. Z perspektywy czasu James dawał nam więcej.
» 14 lipca 2022, 23:17 #93
mycka86: Pamiętam tamten okres. Naniego fajnie się ogląda na kompilacjach na youtubie. Ale w większość meczów kiwał się w miejscu lub wszerz boiska bez celu i oddawał strzały z 30 metrów wysoko w trybuny. Czasami błysnął, ale to było bardzo rzadkie. Nie pracował w defensywie i słabo sobie radził w ataku pozycyjnym. Naprawdę wiele osób go przecenia.
» 15 lipca 2022, 00:18 #92
wider: nie znam się na tym więc zapytam. Czemu taki FDJ po ewentualnym transferze do MU nie zaskarży barcelony o wypłacenie mu zaległej pensji. Czy chodzi tutaj o jakieś zapiski w kontrakcie czy co ?
» 14 lipca 2022, 22:05 #91
boro: Dokładnie o tym samym pomyślałem. Grał by sobie dla United a barse wołam do sądu. Umowa jest jaka jest, obie strony podpisały więc pewnie skończyło by się na jego korzyść
» 14 lipca 2022, 22:08 #90
brazylianwisnia: Bo jemu Barcelona nie zalega z pensja. Zgodził się na obniżkę pensji w dobrej wierze ze odzyska ta kase na podwyżce później. Zmniejszył zgadzając się na 3mln zamiast 12 za to że od sezonu 2022/23 dostanie 20mln zamiast 12. FDJ nie ma podstaw prawnych do pozwu bo Barca mu nic nie zalega. Gdyby jednak wiedział że Barca będzie go wypychac to przecież by się nie zgodził na obnizke. Dlatego jedyna opcja jest brać ich szantażem.
» 14 lipca 2022, 23:23 #89
siwy32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2022 21:37

Nie przekonuje mnie ten de jong i prawdopodobnie druga opcja tielemans. W ogóle jest taka bieda jeśli chodzi o najwyższą półkę pomocników, jest ich bardzo mało, a jak są dostępni to nie mamy szans bo lepsze kluby szybko dopinają transfer z recji deficytu właśnie, w tym roku tchoumani, za rok tez nam juz odpada bellingham i jesz rok temu odpadl camavinga
» 14 lipca 2022, 21:36 #88
DaredevilUtd: Mnie tez holender nie przekonuje, jeżeli rzeczywiście nie chce tu grac, a nie jest to tylko zagrywka pod Barcelonę. Co do tilemansa tez kiepska opcja, gosc jest bardziej ofensywny, nie potrzeba nam kolejnego takiego musimy miec kogos na ŚPD.
» 14 lipca 2022, 21:55 #87
devilek777: Nie chce tu grać, dlatego Ten Hag tyle czasu próbuje go sprowadzić, weźcie się puknijcie w główkę.
» 14 lipca 2022, 21:56 #86
AllUnited88: Reshad Rahman ✆
@ReshadRahman_
¡
Jul 14, 2022
🚨 Barça briefing to local press (SER, Catalunya Radio, etc) re Frenkie De Jong — suggesting the club’s told the player he HAS to leave, this is the decision and that exit will be necessary as to register Kessie and Christensen. #Transfers 🇳🇱
Reshad Rahman ✆
@ReshadRahman_
¡
Follow
❗️More: “The club has already communicated this to the player, who is aware that he is fighting against a rock. Barça has to transfer him, despite his reluctance, and will have to accept. He could even be left out of pre-season if he refuses to leave” from @ferrancorreas.
» 14 lipca 2022, 21:06 #85
OldFasion: Nigdy nie widziałem, żeby Barcelona przykładała swojemu piłkarzowi pistolet do głowy i zmuszała do odejścia pod groźbą izolacji od drużyny podczas przygotowań do sezonu.
Mocne to jest.
» 14 lipca 2022, 21:14 #84
atotrikos: Za rok będzie najlepiej zarabiającym piłkarzem FCB i skrobiniarze chcą go wypchnąć jak najszybciej xdd
» 14 lipca 2022, 21:18 #83
VersorWhite: Wracając do tematu transferu De Jonga. Sam wolę żeby został w Barcelonie lub wracał do Eredivisie (tam jego poziom). Może ten siusiak chce zostać w Blaugranie ze względu na transfer Lewego? ;)
» 14 lipca 2022, 20:56 #82
atotrikos: FC Barcelona have told Frenkie De Jong to leave now.He must accept Manchester United's offer YES or YES, the club is clear.
@ferrancorreas
» 14 lipca 2022, 21:04 #81
PogbaKingOfMANU: Czysto hipotetycznie - gość ma ważny kontrakt, klub mu wisi potężną kasę, a poza tym z roku na rok wynagrodzenie ma podobno mu rosnąć. Jak powie "nie", to kto mu co zrobi? Ma po swojej stronie całkiem sporo kart. Oczywiście najlepiej jakby się dogadali i ta cała szopka się skończyła. Niemniej i tak wszystko to zohydziło mi jego transfer.
» 14 lipca 2022, 21:15 #80
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2022 21:30

Ciekawe tylko jak mocno Barcelona będzie upierać się przy sprzedaży zawodnika. Ogólnie bardzo niezdrowa sytuacja. De Jong fajny gracz jednak martwi po prostu to czy jeśli dojdzie do transferu będzie widział United jako klub który chce reprezentować przez wiele następnych lat bo najemników już nie chcemy.
» 14 lipca 2022, 21:29 #79
swees: Barcelona nie wisi FdJ kasy, on się zgodził na obniżkę płacy w poprzednich sezonach i od przyszłego sezonu mial dostac bonus/podwyzke ktora mu to miala zrekompensowac. Tymczasem Barca chce sie go pozbyć. To jest zasadnicza różnica. Barca po prostu chce go zrobić w balona i pewnie im sie to uda.
» 14 lipca 2022, 21:36 #78
atotrikos: FDJ'a niby mają odsunąć przed startem sezonu jeśli się nie zgodzi.

Prawie oficjalnie zatem że będzie u nas ale i tak jakoś niesmak fchu. Mam wielką nadzieję, że eksploduje jego talent u nas za sprawą sportowej złości i chęci udowodnienia jako błąd popełniła FCB. Bo popełniła gość to maestro.
» 14 lipca 2022, 20:36 #77
brazylianwisnia: Barcelona nie robi błędu. Ich nie stać na jego usługi. Bankructwo albo FDJ. wybór prosty.
» 14 lipca 2022, 23:27 #76
cris342: Tottenham zaczyna poważne ruchy po Spence’a, trochę szkoda, bo myślę, że gość ma spory potencjał. Był wyróżniającym się graczem w drużynie, która awansowała do PL i do tego fan United..
» 14 lipca 2022, 20:15 #75
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2022 20:11

Ferran Torres may have taken Frenkie de Jong’s Barcelona No.21 shirt, as his Instagram has been updated and his bio says #FT21. #MUFC [via @carpetasFCB]

Ciekawe
» 14 lipca 2022, 20:08 #74
Diabelski97: Ferran Torres wpisał w biogramie
"FT21"

Numer 21 w Barcelonie nosił.. FdJ
» 14 lipca 2022, 20:24 #73
OldFasion: Który środkowy obrońca kupiony w ostatnich latach najbardziej spełnił Wasze oczekiwania?
21/22 - Raphael Varane
19/20 - Harry Maguire
17/18 - Victor Lindelof
16/17 - Eric Bailly
15/16 - Marcos Rojo
» 14 lipca 2022, 19:04 #72
decykos: Zdecydowanie Lindelof. Kosztował nie za wiele a jest najrówniejszy ze wszystkich wymienionych.
» 14 lipca 2022, 19:06 #71
Tomczo: Niekupiony a najlepszy i sprzedany. Smalling.
» 14 lipca 2022, 19:41 #70
Fido: Żaden, niestety...
» 14 lipca 2022, 19:49 #69
is200second: A ja bym postawił na Rojo. Miał te swoje sanki ale jeden na jeden był bardzo ciężki do przejścia. Trzymał linie i dobrze główkował.

Gdyby nie to że Bailly jest taki szklany to by był on. Miał naprawdę papiery na topowego obrońcę.
» 14 lipca 2022, 19:49 #68
mikiartur: Tomczo
Smalling w 2010 roku kosztował nas 8 milionów euro
Wykupiliśmy go z Fulham
» 14 lipca 2022, 19:57 #67
Alibaba: Według mnie Jonas mial najstabilniejszy formę
» 14 lipca 2022, 20:29 #66
is200second: Dokładnie tak :D Jones miał najstabilniejsza formę wśród kontuzji.
» 14 lipca 2022, 20:37 #65
Pezet: Rojo to był elektryczny rzeźnik i robił mase głupich błędów.Tak naprawdę od duetu Rio Vidic jest u nas słabo na SO
» 14 lipca 2022, 20:38 #64
Chris425: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2022 20:43

Zdecydowanie Rojo
Gość nie bał się wjechać wślizgiem, trudny do przejścia w grze 1 vs 1, potrafił celnie dośrodkować, lewa nogą ładnie ułożona, grywał na LO a z Bailly'm dopóki nie zaczęli się łamać wyrastali na najlepszy duet ŚO w lidze, agresywny, szybki, mobilny, nie bał się wyskakiwać do główek nawet z największymi tuzami. Dawał z siebie wszystko. Gdyby nie kontuzje, Shawa już dawno mogłoby tu nie być.

Pod względem rozegranych spotkań i kwoty- Lindelof. Nie gra źle, nie gra też wybitnie ale przynajmniej jest zawsze dostępny zdrowy i można na niego liczyć. Pamiętam jak zajebiście wyprowadzał piłkę od obrony do ataku i te jego podania z połowy do graczy ofensywnych piękne na centymetry (Benfika). Nie bał się brać odpowiedzialności na siebie. Teraz gdzieś to zatracił jak większość tu przychodzących (swoje atuty). Może to kwestia pewności siebie? Nie wiem.
» 14 lipca 2022, 20:41 #63
is200second: Bo Shawa już tu dawno powinno nie być. Trzymają tych Angoli chyba z żalu. Jak to jest możliwe że taki Jones nie grał dwa lata w piłkę i dalej jest w klubie.
» 14 lipca 2022, 20:46 #62
Tomczo: Faktycznie. Zapomniałem ;) ale gościa szanowałem
» 14 lipca 2022, 20:56 #61
VersorWhite: Moim zdaniem najlepszy jest Bailly ale te kontuzje i głupie czerwone kartki przekreślają jego pobyt na OT.
» 14 lipca 2022, 20:58 #60
DailySmoker: Ja najbardziej bym chciał zobaczyć jak Bailly rozegra pełny sezon. Od początku o tym marzę, ale jak jest każdy widzi niestety. Nawet teraz mam taką cichą nadzieję, że pod nowym trenerem, gdy treningi prowadzone są bardziej profesjonalnie to chłopakowi odnowi się zdrowie a nie kontuzja jakaś tym razem. Dla mnie jest kotem i chociaż pokazał już się wiele razy z dobrej strony to niszczą go kontuzje. Nowy trener, nowy sztab, zmiany w strukturach i całej otoczce zawodników, może poprawią ich przygotowanie do fizyczności ligii. Do tego odpowiednie dysponowanie ich siłami może to wszystko poprawić i bardzo mocno na to liczę, bo do tej pory zajeżdżamy był jeden skład i nie ma się co dziwić, że zeszły sezon był jaki był i że każdy zjechał z formy. Mamy cały okres przygotowawczy i może to przynieść odpowiednią, zbilansowaną formę. To tak samo jak trening sportów siłowych, walisz non stop mniejsze ciężary w dużej intensywności, po to by walnąć raz na jakiś czas nowy rekord. Tak też widzę ich treningi jak są jakieś przebitki. Lecą intensywnie, ale z głową, dlatego liczę że będzie to miało wpływ na zdrowie i kondycję naszych, a co za tym idzie, tacy zawodnicy jak Bailly czy nawet Jones mogą się odbudować
» 14 lipca 2022, 21:15 #59
0listonoszpat: Jak pierwszy raz zobaczyłem nowe koszulki to spodobały mi się, dziś mogę powiedzieć że to najlepsze koszulki od bardzo dawna. Są super.
» 14 lipca 2022, 19:02 #58
is200second: Najlepsze koszulki zawsze szyła Najka.

Adaś jest do bólu taki powtarzalny. Jak Niemcy jak Bayern. Taki jednolity.
» 14 lipca 2022, 19:52 #57
levy181: Fakt nike robiło najlepsze stroje. Mam wrażenie że już PUMA zrobiłaby coś lepszego
» 14 lipca 2022, 20:49 #56
gawlo4: Ohh Nani - to dopiero byl skrzydlowy.
» 14 lipca 2022, 17:47 #55
Diabelski97: Dokładnie.
Pamiętam jak za dzieciaka strzelaliśmy rzuty wolne, to z kolegą na zmianę się wymieniliśmy, raz się było Nani'm, a raz CR7.
To były czasy.. teraz już nie ma czasów.
» 14 lipca 2022, 20:10 #54
DailySmoker: Widziałem jego asystę do Rooneya na żywo, aż ciężko to określić słowami i nigdy nic na mnie takiego wrażenia na meczu nie zrobiło. Normalnie gacie przez głowę chciałem zdjąć:D
» 14 lipca 2022, 20:55 #53
VersorWhite: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2022 21:02

@DailySmoker byłeś na derbach gdzie Rooney strzelił bramkę "matko boska, co za bramka, przecież to jest w ogóle niepojete"? Zazdro :)
» 14 lipca 2022, 21:02 #52
DailySmoker: Na pierwszym meczu byłem z dziadkiem gdy grał u nas... Denis Law:D więc trochę tych bramek widziałem ładnych
» 14 lipca 2022, 21:20 #51
nieeeeeeee: Ja cały czas nie mogę wybaczyć Van Gaalowi że nie dał Naniemu szansy. I go tak o lekką ręką oddał za grosze.
» 14 lipca 2022, 21:58 #50
Seba0619: De jong, De jongiem ale mnie interesuje jak wygląda sytuacja z Ronaldo, chętnych jak narazie brak, przynajmniej według doniesień mediów, a daty dołączenia na zgrupowanie też nie widać. Się okaże, że będzie musiał zostać a ominie całe zgrupowanie przygotowawcze i pierwszy trening pod nowym trenerem odbędzie z tydzień przed startem ligi.
» 14 lipca 2022, 17:37 #49
DevoMartinez: On nigdzie nie dołączy raczej. Pewnie zacznie treningi w Carrington po powrocie chłopaków z tourne. To cr7, on wchodzi z miejsca w skład ;)
» 14 lipca 2022, 18:59 #48
decykos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2022 19:09

Dokładnie tak. Wchodzi z miejsca w skład i zaczyna rządzić. Wszystko musi być grane na niego, musi grać całe mecze, nie może być zdjęty przed końcem bo się obrazi i zacznie machać rękoma. Broń boże mu pensję obniżać bo wtedy obrazi się na śmierć.
» 14 lipca 2022, 19:08 #47
pbskarpy: To jest przede wszystkim snajper wyborowy. MU nie znajdzie teraz lepszego.
» 14 lipca 2022, 19:15 #46
VelDan: wchodzi z miejsca do skladu, bo jako jedyny wykazuje 100% zaangażowania i zapierdala od pierwszej do ostatniej minuty. Pod kogo chcesz budować skład? Jak tu nawet napastnika nie ma. Pod Rasha co potrzebuje 20 sytuacji żeby jedna piłka dobiła się w końcu od bramkarza do siatki?

Nadal nie widze, żeby ściągnęli kogoś do przodu. A my w składzie mamy samych skrzydłowych bez formy, zero napastników. Chyba, że Martial znowu na szpicy ma gówno grać. Albo co, Sancho może tam spróbujmy, a co tam.
» 14 lipca 2022, 19:17 #45
DailySmoker: A nikt nie pomyślał, że te sprawy rodzinne mogą wynikać z utraty dziecka? Macie dzieci? Wiecie jak to wpływa na człowieka? W szczególności na kobietę? CR jest bardzo rodzinnym człowiekiem i może zajmuje się partnerką, bo ma jakieś załamanie?? Ma to do cholery na insta wrzucić?
» 14 lipca 2022, 21:00 #44
pbskarpy: Tak może być. Mendes jeździ po Europie, bo po prostu rozpoczęły się wakacje.
» 14 lipca 2022, 22:38 #43
Freddie: Taki kom od Miecha :)

Zanim zacznie się wylewanie pomyj na United, to warto przeczytać :)

1. De Jong chce opuścić Barcę, ponieważ Xavi powiedział mu, że nie będzie grał kosztem Busquetsa, a zarówno Pedri, jak i Gavi są preferowani w środku pola bardziej niż Holender.

2. Frenkie de Jong nie może wyjść i powiedzieć, że chce odejść z Barcy do Man United, ponieważ ma prawo do premii lojalnościowej w wysokości 20 milionów euro. Jeśli wymusi transfer, straci premię lojalnościową, podczas gdy jeśli Barca go zmusi, będą mu winni sumę 20 milionów euro premii lojalnościowej, co jest powodem, dla którego prezes Barcy Joan Laporta wielokrotnie pojawia się w prasie, mówiąc, że klub nie zmusza De Jonga do odejścia. zamiast tego chcą zatrzymać go w klubie.

3. W sezonie 2019-20 Barca była dotknięta problemami ekonomicznymi i musiała obniżyć wynagrodzenie na odroczonych warunkach wszystkim swoim zawodnikom. Frenkie de Jong otrzymał odroczoną obniżkę wynagrodzenia o 70% na trzy sezony, a Barca jest mu winna około 19 milionów euro odroczonej pensji. Frenkie de Jong i jego agent chcą, aby odroczona pensja została wypłacona, zanim uzgodni osobiste warunki z Man United. Barca na razie nie ma pieniędzy, aby mu zapłacić.

Frenkie de Jong nie będzie zawodnikiem Barcy w przyszłym sezonie, nawet jeśli Barca chce, nie może utrzymać jego miejsca w składzie z powodów finansowych. Zgodnie z kontraktem de Jonga jego pensja będzie rosła co sezon o 50 tys. euro tygodniowo, a także ma prawo do rocznej premii w wysokości 5 mln euro, co oznacza, że jeśli zostanie w Barcy, zarobi 400 tys. euro tygodniowo, a także otrzyma 19 mln euro odroczonej pensji plus 20 mln euro premii lojalnościowej plus 5 mln euro rocznej premii, co równa się aż 62,3 mln euro, które Barca będzie musiała wydać na niego w przyszłym sezonie. a klub nie może sobie na to pozwolić, istnieje możliwość ogłoszenia bankructwa Barcy, jeśli de Jong pozostanie w Barcy.

4. Manchester United jest spokojny o sytuację, nie chce się spieszyć i przepłacać za tę transakcję. Erik ten Hag codziennie rozmawia z Frenkie de Jongiem, gracz jest podekscytowany i gotowy do ponownego spotkania z Ten Hagiem, ale nie może otwarcie przyznać się do tego z powodów wymienionych powyżej. Man United jest przekonany, że transakcja dojdzie do skutku, ale może to potrwać jeszcze kilka dni.

5. Barca aktywuje drugą dźwignię ekonomiczną 12 lipca, sprzedając 49% swoich praw do produktów i licencji amerykańskiej firmie Fanatics, za pośrednictwem której otrzyma 400 milionów euro na zbilansowanie swoich kont i wykorzystanie 20% tego kapitału na wypłatę odroczonych wynagrodzeń graczy. Frenkie de Jong czeka, aż Barca wypłaci mu odroczoną pensję, po czym omówi warunki osobiste z Man United, a transakcja zostanie sfinalizowana.

6. Frenkie de Jong będzie zawodnikiem Manchesteru United w przyszłym sezonie, istnieje umowa między Man United i Barcą, to tylko kwestia czasu, zanim Barca zapłaci to, co są winni De Jongowi i umowa osiągnie ostatni etap.

UWAGA - BARCELONA NIE MA INNEGO WYJŚCIA, JAK TYLKO SPRZEDAĆ DE JONGA. JEST ICH NAJLEPIEJ OPŁACANYM GRACZEM, A KLUB BĘDZIE MUSIAŁ WYDAĆ NA NIEGO 63 MILIONY EURO W PRZYSZŁYM SEZONIE, JEŚLI CHCĄ GO ZATRZYMAĆ, CO NIE JEST MOŻLIWE ZGODNIE Z ICH BILANSAMI.

[The Athletic]
» 14 lipca 2022, 16:58 #42
Seba0619: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2022 17:08

Przydałoby się przypiąć to gdzieś na samej górze sekcji komentarzy :) Wszystko zebrane przez jednym miejscu, może byłoby mniej bezsensownych dyskusji
» 14 lipca 2022, 17:08 #41
Freddie: Nie moje, znalezione w sieci. Chyba nie moge podac skad.
» 14 lipca 2022, 17:51 #40
Stanior: Czyli traktujemy to jako dogmat bo ktoś takie coś napisał i nie można z tym polemizować. Prawda?
» 14 lipca 2022, 19:16 #39
tomekwietniu: Czyli jak dobrze rozumiem Frankie czeka teraz na 20 mln pakietu lojalnościowego i 19mln zaległe wynagrodzenia? Czyli i tak muszą mu dać 39mln, a ta reszta około 24mln to potencjalnie przyszły sezon?
Albo prościej, jeżeli teraz ma odejść, co Barca musi mu zapłacić?
» 14 lipca 2022, 20:36 #38
devilek777: Odchodząc musi dostać zaległe wynagrodzenie + premię lojalnościową, jeśli nie powie, że chce odejść
» 14 lipca 2022, 21:29 #37
spartan1: De Jong nie chce grać w United z wielu powodów, (brak ligi Mistrzów, miasto pogoda , jego dziewczyna jest na nie, itp itd) zrozumcie to w koncu
» 14 lipca 2022, 16:56 #36
ermac: Ok dzięki za info.
» 14 lipca 2022, 17:22 #35
Rashy10: Sam to wymyśliłeś?
» 14 lipca 2022, 19:00 #34
Bylak: Najlepiej by bylo gdyby FDJ zostal se w tym smietniku i zeby zbankrutowali przez ta pazernosc.
» 14 lipca 2022, 16:39 #33
bacalinho: Man Utd in total agreement with Barcelona on €75m + €10m add-ons fee for Frenkie de Jong. Player side still unresolved in relation to personal terms with #MUFC & deferred wages with #FCBarcelona. W/
@lauriewhitwell

@TheAthleticUK
after
@FabrizioRomano
» 14 lipca 2022, 15:37 #32
nysa94: Czym bardziej widzę, że on nie chce tu grać, wszystko się przedłuża tym bardziej nie chce takiego najemnika w United co to szczęśliwy nie będzie no bo #VISCAELBARCA
» 14 lipca 2022, 16:16 #31
vieeeri: Wg mnie jakby nie chciał tu przyjść to już dawno by ETH ten transfer odpuścił. FdJ najzwyczajniej w świecie domaga się swoich zaległych 17 baniek, które mu się należą jak psu buda.
» 14 lipca 2022, 16:31 #30
VelDan: No no, nie chcesz najemnika. To będziemy grać wychowankami w takim razie.
» 14 lipca 2022, 20:04 #29
Jaro9107: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2022 15:36

Ja się boję że ta saga z De Jongiem może się ciągnąć nawet do końca okienka bo nawet jeśli on chce do nas trafić to nie odpuści tej kasy i będzie czekał na ruch Barcelony aż zdecyduje mu się to zapłacić. A są to na tyle duże pieniądze że Barca będzie pewnie przeciągała ile się da.
» 14 lipca 2022, 15:36 #28
DailySmoker: Są to na tyle duże pieniądze, że raczej nikt mu nie powinien tego mieć za złe. Ja bym bańki nie odpuścił, a gdzie dalej:) Barca to frajerstwo i tyle. Ja rozumiem, że chcą ratować klub, ale kosztem nas to niech się ciągną i życzę im jak najgorzej, niech upadną do końca, należy im się za to co zrobili z tym klubem
» 14 lipca 2022, 15:54 #27
Alibaba: Wyglada na to ze dokładamy do transferu żeby barca mogła spłacić FDJ i żeby mógł przyjść do nas jak najszybciej. Wygada na to ze do końca tygodnia saga może się zakończyć.
» 14 lipca 2022, 16:03 #26
Jaro9107: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2022 16:36

No dokladnie, zapisują mu w kontrakcie jakiś kosmiczny bonus i teraz są zdziwieni że muszą to zapłacić.
» 14 lipca 2022, 16:35 #25
SirKeano: Ale głupia gra. Ja mam 33.
» 14 lipca 2022, 14:53 #24
IntruZ9: Ale nikt ciebie nie pytał :)
» 14 lipca 2022, 15:55 #23
brazylianwisnia: Kurs na to gdzie będzie grał FDJ 1.09:
United 1.2
Barcelona 3.5

Bukmacherzy też nie wierza w pozostanie FDJ
» 14 lipca 2022, 14:45 #22
Seszele: DjTED - wyzywam Cię oficjalnie na pojedynek.
Zgodzisz się ze mną zagrać w grę przy świadkach?
Ostatnim razem albo nie zauważyłeś mojej propozycji, albo udawałeś, że nie widzisz - ze strachu.

To jak?
» 14 lipca 2022, 14:37 #21
IntruZ9: Zbroja mu pękła!
» 14 lipca 2022, 14:40 #20
SirKeano: Ja z chęcią zagram, ale o co chodzi?
» 14 lipca 2022, 14:40 #19
DjTED: Ty jesteś odklejony szatniarzu z Old Trafford. Ja nie traktuje Ciebie powaznie
» 14 lipca 2022, 14:42 #18
United45: Przepraszam ze zapytam, ile Wy macie lat chłopaki?
» 14 lipca 2022, 14:43 #17
Seszele: Nie rozumiem. Zaproponowałem uczciwą grę.
Przychodzi de Jong - ja zostaję, Ty znikasz.
Nie przychodzi de Jong - Ty zostajesz, ja znikam.

W czym problem?
Wszędzie walisz złośliwe komentarze o naiwności innych, więc jesteś pewny swego.
To jak? Nie odpowiedziałeś na pytanie.
» 14 lipca 2022, 14:44 #16
Seszele: Masz rację United45.
Troszeczkę odleciałem.
Za stary na to jestem.
Aczkolwiek - w każdym z nas jest trochę dziecka. Mniej bądź więcej.
» 14 lipca 2022, 14:47 #15
ermac: Dawaj Seszele jeszcze kilku wciągnij w ten zakład! DP stanie się lepszym miejscem. ;p
» 14 lipca 2022, 14:49 #14
devilek777: Przecież ten DjTED pisał, że De Jong się do nas zbliża xd
» 14 lipca 2022, 14:49 #13
Bacardi: Dzieciaki zamiast z wakacji korzystać to siedzą całymi dniami w domu i klikają w klawiaturę
» 14 lipca 2022, 14:53 #12
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2022 14:58

Bacardi - ależ pocisnął, doprawdy. Boli mnie.
Ty się pewnie za starszaka uważasz, ale z pisownią masz problemy jakbyś może i szkołę ukończył, lecz do świadectwa z paskiem zabrakło chociażby trójki z polskiego, więc nie fikaj.
» 14 lipca 2022, 14:57 #11
rizx: Zagrajcie sobie w haxballa (:
» 14 lipca 2022, 15:02 #10
Szym1: Ja mogę kolegę zastąpić. FDJ zostaje w Barcy . Klepiemy ?
» 14 lipca 2022, 15:16 #9
Lisan: Zróbcie sobie "derby" na kamerkach
» 14 lipca 2022, 15:40 #8
Chestnut: O kurde, haxball jeszcze istnieje? :O
» 14 lipca 2022, 15:48 #7
DailySmoker: Weźcie się po męsku na solówkę ustawcie i będzie git:D
» 14 lipca 2022, 15:57 #6
atotrikos: Załóżcie się o jakiś hajs - przyjemne z pożytecznym.
» 14 lipca 2022, 16:13 #5
PogromcaTroli: Haha Bacardi

Zerknij na swoje kom i sam dorośnij :D

DjTed

Przygarniał kocioł garnkowi :D
» 14 lipca 2022, 16:24 #4
Dejfmi: Seszele, Ermac jak chcecie lepszego miejsca to wiecie gdzie macie zawitać :D PastaDoCiasta, Ciebie też to dotyczy
» 14 lipca 2022, 20:01 #3
PastaDoCiasta: A dziękuje, coraz mocniej się ku temu skłaniam xd
» 14 lipca 2022, 22:10 #2
Sorata: rizx - ale mi teraz nostalgię odpaliłeś. Eh, te długie wieczory na teamspeaku i granie w haxballa, później jeszcze te wszystkie rzeczy typu curveball czy inne custom mapy - coś pięknego. Chętnie bym pograł, ale pewnie forma już nie ta :D
» 14 lipca 2022, 23:17 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.