Crystal Palace vs Manchester United. Zapowiedź 38. kolejki Premier League

» 20 maja 2022, 11:53 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United w niedzielę rozegra ostatni mecz w sezonie 2021/2022 w Premier League. Czerwone Diabły po spotkaniu z Crystal Palace dowiedzą się, czy zagrają w Lidze Europy czy też przyjdzie im po raz pierwszy wystąpić w Lidze Konferencji.
Crystal Palace vs Manchester United. Zapowiedź 38. kolejki Premier League
» Manchester United w ostatnim meczu sezonu 2021/2022 zmierzy się z Crystal Palace
Które miejsce zajmie Manchester United na koniec sezonu 2021/2022 w Premier League?
Kibice Manchesteru United już dawno nie wyczekiwali końca sezonu tak jak w tym roku. Czerwone Diabły mają za sobą fatalną edycję w Premier League i skończą ją z najgorszym dorobkiem punktowym odkąd w 1992 roku zreformowano angielską ekstraklasę.

Kto? Crystal Palace vs Manchester United
Kiedy? 22.05.2022, 17:00
Gdzie? Selhurst Park
Sędzia? Martin Atkinson
Transmisja? CANAL+ SPORT (Multi Liga), Canal+ Online


Zespół Ralfa Rangnicka przed spotkaniem z Crystal Palace zajmuje szóste miejsce. Potknięcie na Selhurst Park i wygrana West Hamu, który gra na wyjeździe z Brighton & Hove Albion, będzie oznaczać spadek na siódmą pozycję i grę w Lidze Konferencji. To scenariusz, do którego Czerwone Diabły nie będą chciały dopuścić.

Mecz z Crystal Palace spina klamrą okres rządów Ralfa Rangnicka na Old Trafford. To właśnie w spotkaniu z Orłami (1:0) niemiecki szkoleniowiec debiutował w roli tymczasowego menadżera. 63-latek nie może być zadowolony ze swojej kadencji. Manchester United pod wodzą Rangnicka wygrał 11 spotkań, 9 zremisował, a 8 przegrał. Nawet efektowna wygrana w najbliższą niedzielę nie zatrze złego wrażenia, ale pozwoli udać się zawodnikom na urlopy w nieco lepszych humorach.

Sytuacja kadrowa:
Ralf Rangnick na przedmeczowej konferencji poinformował, że w jego zespole jest kilka znaków zapytania. W piątek treningu nie ukończyli Jadon Sancho i Phil Jones. W Londynie może zabraknąć Luke’a Shawa, który po raz drugi został ojcem. W ostatnich dniach chorował Alejandro Garnacho i nie wiadomo, czy młody Argentyńczyk znajdzie się w kadrze na niedzielne starcie. W sobotę pojawiły się doniesienia, że z Crystal Palace nie zagra Cristiano Ronaldo.

Crystal Palace ostatnie ligowe spotkanie rozegrał w czwartek z Evertonem (2:3). Do dyspozycji Patricka Vieiry w ostatnim meczu sezonu nie będą Nathan Ferguson i Michael Olise. Znaki zapytania stoją przy nazwiskach Jamesa McArthura i Jamesa Tomkinsa.

Przewidywane składy:

Crystal Palace: Butland – Mitchell, Guehi, Andersen, Clyne – Schlupp, Milivojević, Gallagher – Zaha, Mateta, Ayew

Manchester United: De Gea – Telles, Maguire, Varane, Wan-Bissaka – Fernandes, Matić, Fred – Rashford, Cavani, Elanga

Przedmeczowe wypowiedzi:

Nemanja Matić– Chciałbym podziękować za fantastyczne wsparcie. Wiemy, że mieliśmy kilka trudnych sezonów, ale chcę, aby kibice wiedzieli, że na treningach robimy wszystko, co w naszej mocy. Manchester United wróci do gry, to pewne.


Ralf Rangnick– Jestem optymistą, że będziemy mieć mocną jedenastkę i zakończymy sezon mocnym akcentem. Pozytywem jest to, że piłkarze chcą uporządkować pewne kwestie. Wolą też grać w Lidze Europy niż w Lidze Konferencji.


Ostatnie 5 meczów pomiędzy Man Utd a Crystal Palace:
DataSpotkanieWynik
24.08.2019Premier League: Manchester United - Crystal Palace1:2
16.07.2020Premier League: Crystal Palace - Manchester United0:2
19.09.2020Premier League: Manchester United - Crystal Palace1:3
03.03.2021Premier League: Crystal Palace vs Manchester United0:0
15.12.2021Premier League: Manchester United - Crystal Palace1:0


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United mierzył się z Crystal Palace 25 razy w historii Premier League. Czerwone Diabły mają na swoim koncie 18 zwycięstw, 5 remisów i 2 porażki.

– Bilans Manchesteru United na Selhurst Park w meczach Premier League to 8 wgranych, 4 remisy i ani jednej porażki.

– Po raz ostatni Czerwone Diabły grały na Selhurst Park o ligowe punkty w marcu 2021 roku. Spotkanie zakończyło się wówczas bezbramkowym remisem.

– Najwięcej bramek w ligowym meczu pomiędzy Manchesterem United a Crystal Palace padło w Premier League w grudniu 2004 roku. Czerwone Diabły pokonały londyńczyków 5:2 na własnym stadionie.

– Manchester United przed 38. kolejką ma dwa punkty przewagi nad drugim w tabeli West Hamem. Jeśli Czerwone Diabły zremisują swoje spotkanie, a Młoty zgarną trzy punkty w starciu z Brighton, to szóste miejsce w tabeli przypadnie londyńczykom. W przypadku tej samej liczby punktów w pierwszej kolejności brany jest bilans bramkowy, a ten przemawia na korzyść West Hamu (+1 vs +11).

– Manchester United na Selhurst Park będzie chciał przerwać fatalną wyjazdową serię w Premier League. Czerwone Diabły przegrały ostatnie 5 meczów w delegacjach. To najgorsza seria klubu od sezonu 1980/1981.

– Crystal Palace zachował czyste konto w ostatnich 4 meczach w Premier League na własnym stadionie.

– Jeśli David de Gea wystąpi na Selhurst Park to po raz trzeci w karierze wystąpi w każdym ligowym meczu Manchesteru United w sezonie. Wcześniej dokonał tego w sezonie 2018/2019 i 2019/2020.

– Na trybunach stadionu Crystal Palace zasiądzie Erik ten Hag, który od poniedziałku pracuje już w Manchesterze United. Holender nie miał jednak żadnego wpływu na przygotowania drużyny do meczu.

– Patrick Vieira, menadżer Crystal Palace, jako piłkarz rozegrał przeciwko Manchesterowi United 28 spotkań (10 zwycięstw, 6 remisów, 12 porażek). Francuz wbił Czerwonym Diabłom 2 gole, ra obejrzał czerwoną kartkę.

– Sędzią spotkania będzie Martin Atkinson, który po sezonie 2021/2022 przechodzi na emeryturę.

Spotkanie Crystal Palace vs Manchester United rozpocznie się w niedzielę 22 maja o godzinie 17:00. Mecz będzie transmitowany na CANAL+ Online. Zapraszamy do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Pogba zmienił zdanie na temat transferu do Manchesteru City ze względu na kibiców
Następny news »
Ten Hag podjął decyzję w sprawie Wana-Bissaki i Dalota

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (300)


CRtheSaviour: Jest w pytę.
» 22 maja 2022, 17:42 #292
MiSt: Mejbri w pierwszym składzie :)
» 22 maja 2022, 16:00 #291
Piotr: Widzew gratulacje szkoda ,ze Wisła spadla nie to ,że byłem ich fanem ,ale skończyła sie pewna era niestety.
» 22 maja 2022, 15:52 #290
Michal88: Proszę wybaczyć że nie ma temat ale chciałabym wszystkimi wam pogratulować awansu Widzewa do ekstraklasy:)
» 22 maja 2022, 15:46 #289
kamilpe: Widzew i Ruch! Gratulacje!
» 22 maja 2022, 15:48 #288
Bonku07: To 3:0 dla naszych ;))))
Gdzie transmitują meczyk?
» 22 maja 2022, 15:44 #287
Piotr: Dzis wygramy 4:0 3 gole Rashforda i 1 gol Cavaniego.Do boju Diabły
» 22 maja 2022, 15:43 #286
Gallacher: Real ma pretensje do PSG odnośnie Kyliana, a co Perez robił przez ten cały czas by poprawić stan futbolu i zająć się UEFA ? Kylian może dostać tyle ile PSG im da bo to są pieniądze szejków a UEFA nic nie zrobi bo jest na pasku bogaczy i jeśli zacznie za bardzo szczekać to wyjdą brudy jak w FIFA.
» 22 maja 2022, 15:27 #285
DaredevilUtd: La Liga wniosła skargę do UEFA o brak fair play w PSG.
» 22 maja 2022, 15:34 #284
Gallacher: Jakoś wcześniej nikt żadnej skargi nie wnosił do UEFA i teraz nagle się wszyscy buntują.
» 22 maja 2022, 15:44 #283
skowron32: wygramy dziś drodzy kibice?
» 22 maja 2022, 15:26 #282
kamilpe: Darwin Nunez nie odrzucił Manchesteru ani Newcastle. Ambicją gracza jest ruch w Premier League i nic nie zostało jeszcze przesądzone.
@jac_talbot #MUFC
» 22 maja 2022, 15:13 #281
Piotr: Dybala pewnie zostanie we Włoszech tylko nie wiadomo ,gdzie najpierw mowia o Interze,teraz mowi sie o Romie bo tam bylby gwiazda nr.1.
» 22 maja 2022, 15:05 #280
milsco: Niech idzie so Romy jakiś poziom podniesie
» 22 maja 2022, 15:06 #279
DEPE: Ciekawe kto bedzie w wyscigu o podpis Mbappe w 2025.

Anglia - jest sporo znakow zapytania. Czy Pep bedzie trenerem City? Bo jesli nie, to City odpada(small club). Czy Klopp ulozy druzyne bez Salaha i Mane-dwoch pilkarzach ktorzy stanowili oś sukcesow LFC. Co bedzie z Chelsea? No i pytanie ktore tyczy sie tutejszych fanow: gdzie w 2025 roku bedzie United. Bo jesli bedzie szedl do góry to na moje oko ma z UK najwieksze szasne. Arsenalu oczywiscie nie licze bo oni beda sie bic o trofeum ligowe w postaci miejsca numer 6.
W Hiszpanii, Klub-Panstwo z Madrutu nie. Ale Barcelona juz moze tak, bo taki transfer bylby dla nich spektakularny biorac pod uwage wszystko co sie wydarzylo wczoraj gdy Żolw zostal ochszczony przez madrycką propagande zdrajcą (sic! kogo on u licha zdradzil? im sie juz totalnie pomieszalo w tych pyszałkowatych możdżkach). Poza tym nowe CN ma byc oddane w 2025.
Niemcy - tu Bayern bez szans.
Wlochy. Znowu: gdzie bedzie wowczas Milan i Juve. I czy beda miec odpowiedni budzet co tez watpliwe. Inter klub o mniejszy prestizu, bez szans.
» 22 maja 2022, 14:43 #278
brazylianwisnia: Zostanie w PSG. Swój kraj, góra kasy, topowy klub
» 22 maja 2022, 14:48 #277
mikiartur: Ino liga słaba w porównaniu z hiszpanią czy Agnlią poki co
» 22 maja 2022, 14:51 #276
Radomirus: Niezależnie od tego, że w Anglii jest największa kasa na rynku - wyobrażasz sobie jakiś klub w Anglii, który, zapłaci jakiemuś zawodnikowi 100 mln za sezon? Plus dwa razy tyle za podpis?

Nawet szejkowie z City by pewnie stwierdzili, że to jednak trochę absurdalne. Glazerzy pewnie mieliby do tego podobne podejście, niezależnie ile kasy dotąd przepalili na zbyt wysokie tygodniówki piłkarzy...

Nie wspominając, że gracz z taką pensją jest przed końcem kontraktu właściwe niesprzedawalny. Niezależnie jaki piach by grał, nie ma opcji by się go pozbyć bo cena za gracza z takim kontraktem to nie jest 15 mln. A zawsze jest możliwość wtopy. Że przypomnę Torresa, który w Live strzelał bramki co 100 minut a w Chelsea co 10 meczy. A wydawał się bezpiecznym transferem.
» 22 maja 2022, 15:06 #275
DEPE: brazylianwisnia: wrozenie z fusow ale wydaje mi sie ze kontrakt podpisany tylko na 3 lata raczej wskazuje ze KM nie planuje calej kariery w Paryzu. Poprzedni kontrakt był 5letni. Oczywiscie moze zaistniec sytuacja ze PSG stanie sie ogromną potegą pilkarska w ciagu tych trzech lat, ale jesli to sie nie wydarzy to wlasnie po to podpisal tylko na 3 lata - co jest niespotakjnie niskim kontraktem gdy mowimy o pilkarzy z tej półki - aby moc w wieku lat 27 decydowac o dalszej karierze.
» 22 maja 2022, 15:15 #274
kamilpe: Boubacar Kamara leaves Olympique Marseille on a free transfer: I've now decided to leave OM and join a new league. #TeamOM You'll know my new club soon, Kamara told Telefoot. [Fabrizio]

Szkoda, że nie ściągneliśmy tak dobrego gracza za darmo.
» 22 maja 2022, 13:54 #273
mikiartur: A wiadomo gdzie on przechodzi?
» 22 maja 2022, 14:00 #272
kamilpe: Każde poważniejsze źródło mówiło o transferze do Atletico.
» 22 maja 2022, 14:05 #271
JudgeOUT: Zobaczycie, że odpuszczenie tego transferu będzie gigantycznym błędem jak rok temu Camavingi.
» 22 maja 2022, 14:21 #270
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2022 14:23

@judgeout
A co jeśli United odpóściło ten transfer, bo ETH nie chce go?
» 22 maja 2022, 14:23 #269
mikiartur: To my odpuściliśmy Camavinge?
A nie on nas?
» 22 maja 2022, 14:44 #268
Dario88: No tak racje ma
» 22 maja 2022, 13:37 #267
milsco: Nie udało się z Mbappe to może przyjdą po Rasha :D

Trzymam kciuki
» 22 maja 2022, 13:36 #266
Domin31: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2022 14:05

Prędzej po 37 letniego Ronaldo przyjdą niż Rasha
» 22 maja 2022, 14:05 #265
JudgeOUT: Ameryki nie odkryje, ale dlaczego jesteśmy 2-3 półki niżej od City czy LFC?

-Tam się bierze piłkarzy pasujących do taktyki, nie dla lajków
-Tam rządzi trener, nie obrażeni piłkarze
-Tam na sowitą tygodniówkę trzeba zasłużyć, a nie że młodziak typu Elanga zaraz dostanie tyle, ile nikt nie zarabia w takim WHU czy Leicester
-Tam wywala się tych, którzy nie dali sobie rady, u nas taki Dalot, Maguire, Shaw, Martial, Rashford, McTominay, Pereira zostaną mimo ze są na poziomie Burnley. Tu się toleruje zawodników typu Shaw, jeden dobry sezon na 8 rozegranych, a może jednak wypali!? :)

Tak czy siak, United w sercu, ale w ciężkich czasach przyszło żyć :)
» 22 maja 2022, 13:27 #264
milsco: Pierwszy raz się chyba zgodzę z tył co napisałeś
» 22 maja 2022, 13:34 #263
mikiartur: Jeśli miałbym strzelać to w ciągu ostatniego miesiąca napisałeś z kilka lub kilkadziesiąt komentarzy o zbliżonej narracji.

Jeśli liczysz na zmiany itd - to nie krytykuj klubu za to samo w ciągu jednego miesiąca. Bo bagno które powstalo przez 9 lat nie zmieni się w 1 miesiąc.

Narazie trzeba liczyć że nadchodzące zmiany wyjdą na plus i tyle. Ale nie na plus na przestrzeni kilku najbliższych tygodni/miesięcy ale na przestrzeni kilku następnych lat.

Trzeba cieszyć że przynajmniej coś się zmienia:
- odejście Woodwarda
- odejście Judge
-zmiana trenera stałego na Ten Haga
- odejście głównego szefu działu skautingu i kogoś jeszcze wysoko tam postawionego
- odejście (chyba) jakiegoś szefa z działu finansowego (czy jakoś tak)
- odejście gościa z działu komunikacyjnego
- odejście min. 6 zawodników którym kończą się kontrakty - w tym Pogby i Lingarda którzy są trochę symbolem rozczarowującego okresu MU przez ostatnie 9 lat.
- odejście Neila Wooda z u23.
- zapowiadanie sporych zmian kadrowych także w u23 i u18 gdzie ma pewna częśc graczy odejść.

Coś się zmienia więc liczmy że będą to zmiany na dobre i tyle. Tylko nie oceniać tego we wrześniu czy październiku tego roku. Najwcześniej oceniać to po zakończeniu przyszłego sezonu
» 22 maja 2022, 13:35 #262
JudgeOUT: Będzie lepiej, bo dwóch największych hamulcowych odeszło z klubu. Teraz dać władze Erikowi i Ralfowi, a nie wciskać pilkarzy pod marketing Glazerów/Arnolda
» 22 maja 2022, 13:48 #261
Diabelred: Widzę, że jednak Mbappe zostaje PSG. Jak dla mnie to dobre info. Im więcej dobrych dobrych klubów tym lepiej dla piłki. Nie rozumiem tego zarzucania Mbappe braku ambicji. Może właśnie jego ambicją jest poprowadzenie PSG do wygrania LM? Mbappe to Francuz, a do tego Paryżanin, także taki cel jest jak najbardziej możliwy. Matka Francuza mówiła, że oferty były takie same, także i w Realu na brak hajsu by nie narzekał. Tak jak przypuszczałem kontrakt jest tylko na 3 lata, także po tym okresie bądź za 2 lata, wciąż może jeszcze spokojnie spróbować sił w kolejnym klubie.

Czytam sobie ten ogromny bol czterech liter kibiców Realu(jak sie czyta te wszystkie wyzwiska w jego stronę to możnaby odnieść wrażenie jakby Francuz był ich piłkarzem i przeszedł do Barcy...) i to jest miód na moje oczy. hehe :D Marzył im się Mbappe i Haaland w jednym składzie, a zostali z ręką w nocniku... :) Kibice Realu powinni zaakceptować fakt, że skończyły się już czasy, że wchodzili sobie do klubów jak do Biedronki i brali kogo chcieli.
» 22 maja 2022, 13:13 #260
mikiartur: Ja tam bym wolał Mbappe w Realu niż PSG. I tyle
» 22 maja 2022, 13:25 #259
PogbaKingOfMANU: +1 Diabelred. Zgadzam się z każdym słowem. Boli, boli i ma boleć! Simpowali do niego przez kilka lat jakby był jakąś ich legendą, a Mapet nie zagrał w ich barwach nawet minuty. Takiego wała jak Polska cała hehe :D Beka z Realu, ich kibiców, pro-madryckich mediów, Pereza, do tego komiczne wpisy piłkarzyków z wczoraj w social mediach. Coś pięknego. Życzę im by za tydzień jeszcze przegrali finał LM, a płacz z Madrytu będzie słychać w Tokio.
» 22 maja 2022, 14:23 #258
DEPE: Ronaldowski: jego marzeniem byla gra z CR, na reial ma wywalone. To urodzony Paryzanin, woli PSG od zlodzieja z madrytu. I slysznie.
» 22 maja 2022, 14:30 #257
brazylianwisnia: Piszecie ze woli mamonę jakby nas wybrał zamiast Realu. Został w klubie który jest najlepszy po City i Liverpoolu, jego miasto. Myślę że szybciej PSG wygrał LM niż Real.
» 22 maja 2022, 14:53 #256
mikiartur: nie wiem z jakich powodów dajesz PSG w top3.
Przewalili z Realem dwumecz. W lidze większośc meczów wyglądało bardzo przeciętnie i to powie Ci wielu ludzi co na bieżąco ogląda ligue1. Często przegrywali w tych meczach by indywidualnościami je przechylać na swoją stronę.

W tym sezonie wg mnie od PSG zespoły lepsze to: City, Liverpool, Real Madryt, Chelsea, Bayern
W takim dwumeczu na pewno z nimi mieliby szanse: Inter, Milan, Tottenham, Ajax, Napoli z początku sezonu, czy Arsenal z początku tego roku.
Lecz na pewno obecniej jest 5 ekip od nich lepszych niezależńie od okresu.
» 22 maja 2022, 15:03 #255
Dario88: Halland też rozdol prezenty i odszedł
» 22 maja 2022, 12:48 #254
tygrys26: Jest na rzeczy tyle ze Barca chce go sprzedać a de jong nie chce odchodzić. Pewnie jak odejdzie do innego klubu to będzie spadająca gwiazda i tyle
» 22 maja 2022, 12:43 #253
JudgeOUT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2022 13:01

Olać ten temat i iść po innych. Za 80mln to my mamy 2-3 fajnych zawodników. Szanujmy się. Już raz mieliśmy piłkarza, który chciał zostać w swoim klubie a do United przyszedł tylko dlatego, że został wypchany. Angel mu na imię :)
» 22 maja 2022, 13:00 #252
Lisan: Nie chce u nas grać? Tak.
Trzeba będzie mu dać wysoka pensje? Tak.
Chce grać w LM? Tak.
Woli słoneczna Hiszpanie od deszczowej Anglii? Tak.

Rzeczywiście spełnia wszystkie warunki transferu do nas
» 22 maja 2022, 13:00 #251
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2022 13:10

Był filmik jak rozdaje. Do mnie też ten transfer nie przemawia z niewolnika nie ma pracownika.
» 22 maja 2022, 13:09 #250
mikiartur: Wg the athletic Real chce ściągnąć kogoś z trójki Mane, Salah, Richarlison

Niech biorą Egipcjanina i tyle. Liverpoolowi już nie potrzebny
» 22 maja 2022, 11:56 #249
wedel242: wciśnijmy im jakims cudem dobrodzieja za 100 mln xD
» 22 maja 2022, 12:32 #248
brazylianwisnia: Salah jest nie do wyjęcia. Z tej trójki to tylko Richarlisona mogą kupić.
» 22 maja 2022, 14:54 #247
tygrys26: Ogolnie nie wiem czemu az tak bardzo jest tu jechane po kibicach Realu za to ze jadą po mbappe.
Zawodnik złamał umowę gentlemanska z Realem, bo wybrał.kase. po drugie właśnie wybral kasę a nie jakieś wyniki sportowe chociażby wygranie LM czy jakiejs lepszej ligi niż Francuska. Chocoaz i tu z tego co pamiętam w ostatnim sezonie nie byli najlepsi.
Pokazał po prostu ze nie ma.ambicji i honoru za grosz. Wybrał tam gdzie graja jego koledzy, szkoda że Pogba tam nie poszedł. Dopiero by był cyrk na kółkach. Do tej pory ten twór nie stał obok klubu piłkarskiego, a co dopiero teraz gdzie wszystkim będą zarządzać piłkarze. Utemperowali juz sobie Pochettino który w Tottenhamie raczej miał twarda rękę do zawodników, a teraz siedzi potulnie jak myszka.
Podsumowując kibice Realu po prostu nie boją się napisać prawdy o tej gwiazdeczce i tyle.jak dla mnie to zmarnował sobie w tym momencie karierę sportową.
» 22 maja 2022, 11:13 #246
KubaUtd: Poczekaj jak za dwa lata będą się biły kluby o niego wybrał hajs jak 95% piłkarzy na świecie.
» 22 maja 2022, 11:40 #245
mikiartur: Ja się zastanawiam czy on kiedykolwiek odejdzie z PSG.
Skoro 2 raz Real Madryt czyli jeden z największych i jeden z bogatszych klubów na świecie został 2 razy przebity i pokonany w walce o tego grajka. Za 2 lata prawdopodobnie w klubie nie będzie już Messiego i pewnie Neymara. Zespół będzie budowany wokół Mbappe. Jeśli nie straci kompletnie formy albo nie dojdzie do jakiegoś rozłamu i tornada w klubie gdzie PSG z Mbappe mega się pożrą, to nie ma szans na jego transfer gotówkowy. Więc jedynie w 2025 roku byłaby szansa go pozyskania znów za darmo. Zakładam że jego oczekiwania finansowe mogą być jeszcze większe niż teraz. Obstawiam, że PSG znów mu zaproponuje jakiś kosmiczny kontrakt albo dojdą do jakiegoś półfinału/finału lm i znów mu obiecują że teraz już tak blisko wygrania lm itd - że musi tutaj zostać itd.

Obawiam się że on z PSG już może nie odejść.
» 22 maja 2022, 11:54 #244
rizx: Złamał umowę dżentelmeńską? A skąd wiesz, że jakąkolwiek miał? Wybrał kasę? No tak, przecież Real oferował mu 20tys euro tygodniowo, według doniesień pod względem finansowym obydwie oferty były bardzo podobne. Wybrał grę z kolegami? Jak tak można, straszna zbrodnia, splamił swój honor, że odmówił boskiemu Realowi, a przecież Realowi się nie odmawia, prawda? Swoją drogą to żałosne jak kibice zmienili całkowicie narrację o 180 stopni i Mbappe z najlepszego zawodnika na świecie stał się wyrobnikiem bez ambicji, którego "Vini zjada na śniadanie" itd.
» 22 maja 2022, 12:04 #243
tygrys26: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2022 12:14

Ja tam nigdy nie uważałem go za najlepszego czy teraz ze Vini jest lepszy od niego. We francuskiej lidze łatwo wykręcić takoe liczby jak ma Imppapi.
Malo razy mowil ze marzy o grze dla Realu? Pokazywał zdjęcia jakim to jest ich fanem itp.
A.na sam.koniec gdy mial.oferte Realu gdzie albo by osiągnął wszystko, albo by nie wypalił bo by go zjadl stres to odrzucił taka możliwość. Dzieciak jest śmieszny i tyle, pokazal ile dla niego znaczą ambicje. Real na spokojnie sobje poradzi pewnie bez niego, a czy on z PSG wygra cos po za Francja? Śmiem wątpić ;)
P.s.
A po drugie gdzie to wielkie finansowe Fair Play gdzie każdy musi tego przestrzegać takie kluby właśnie jak real, Juve, United czy parę innych A szejkowskie twory sypia kasąna lewo i prawo?
Ktoś niżej napisał ze na pensje Mbappe z samego dochodu klubu im nie wystarczy A gdzie do tego wypłata Messiego czy Neymara?
Mam nadzieje ze ktos wreszcie będzie miał jaja i się wezmie za te burde*e u szejków
» 22 maja 2022, 12:12 #242
mikiartur: rizx to powiedziała jego matka że oferty były identyczne - ale obstawiam (jak wielu dziennikarzy i ogólnie ludzi co to śledzili itd.), że to raczej bujdy. Chciała chronić własnego syna aby nie mówili ciągle że poszedł za kasą.

Nie wierzę że Real zaproponowałby mu 1,5 mln tygodniowo netto. Rozwaliliby szatnie w Realu
» 22 maja 2022, 12:15 #241
rizx: Jaka jest prawda i jaka była oferta Realu? Tego się raczjs nigdy nie dowiemy. Równie dobrze można powiedzieć, że teraz Real kreuje narrację, że wybrał pieniądze, a nie olał ich klub. (Tak samo jak sporo było głosów, że Real też miałby iść mu na duże ustępstwa i odda całość praw do wizerunku, czego nigdy nie robi)
» 22 maja 2022, 12:22 #240
GuteFrage: Kto się będzie bił o niego,który klub jest w stanie zaoferować 90 milionów netto za rok gry?Mbappe wybrał złotą klatkę szejków.
» 22 maja 2022, 12:42 #239
mikiartur: rizx ale spójrz na to z boku.
PSG tracąc Mbappe traci gościa który im w tym sezonie zrobił 39 goli i 26 asyst. Tracą gościa na którym mogliby oprzeć swój długoletni sportowy projekt. Obecnie poza nim prawdopodobnie nie mają nikogo takiego innego. Messi już jest za stary i pewnie z max. 2 sezony tam będzie. Neymar ma regularnie kontuzaje i także już przekroczył 30tkę więc także nie jest on zawodnikiem przyszłościowym na którym można ten klub zbudować. Na ogół w każdym klubie - zespół buduje się wokół graczy ofensywnych. PSG nie ma nikogo poza nim na którym mogliby obecnie oprzeć ten projekt.

Real nawet bez Mbappe ma Viniciusa, Rodrygo + kilku młodych z wielkim potencjale w pomocy - Valverde i Camavinga np.
PSG w pomocy ma Verrattiego 30letniego mającego wiecznie kontujzje. Wijnalduma w podobnym wieku, Herrere,Gueye,Danilo,Paredesa którzy także są graczami albo w swoim prime albo już z niego wychodzącymi. Nie są to zawodnicy przyszłościowi a także raczej nie na poziom zespołu walczącego o zwycięstwo w lm.

Obecnie jedynymi takimi piłkarzami z wielkim potencjałem i dość młodymi + grającymi już dość regularnie w PSG są: Donnaruma,Mbappe, Hakimi, Mendes

W Realu to Vinicius,Rodrygo, Camavinga, Valverde, Mendy
W Realu to pozycje skrzydłowych, środka pola i jeden boczny obrońca

W PSG to jeden atakujący, bramkarz i dwaj boczni obrońcy.
Pomoc to klucz i podstawa każdego projektu sportowego w piłce. Nie muszą być to wirtuozi piłki. Muszą być do piłkarze odpowiednio dopasowani i wyselekcjonowani w taki sposób aby łączyli całą drużynę w jedną całość.

Real ma obecnie już podstawy przyszłej przemiany w linii pomocy która zastąpi trio Modrić, Kroos Casemiro. Czy legendarnego trio które prawdopodbnie każdego obecnego pomocnika PSG w prime zjadaliby na śniadanie. Ew. poza zdrowym Verrattim.


Więc podsumowując i przechodząc do sedna. To PSG było bardziej pod ścianą niż Real. Tracąc Mbappe musieliby cały projekt i skład budować od nowa. W dodatku mieliby problem z gwiazdami 30+ których pozbycie się z klubu nie byłoby łatwe. Teraz może być łatwiejsze bo Mbappe będzie twarzą główną projektu i oni jeśli zostaną rzuceni na 2 tor - możliwe że będą chcieli odejść.

Natomiast Real może ubolewać że Mbappe nie ściągnie. Ale to nie będzie dla nich tragiedią bo mają w większości formacjach perpsektywicznych gości na których mogą budować pdstawy tego zespołu na następne lata. W dodatku dawanie płacy piłkarzowi 22 letniemu - z 2 razy wyższą od najwyższej płacy w klubie - to mogłoby zniszczyć szatnię. Zwłaszcza że dla takich piłkarzy jak Benzema, Modric,Casemiro, itd - to Mbappe w piłce klubowej za wiele nie osiągnął.

Choćby przykład transferu Sancheza u nas. Który spowodował, że nagle połowa graczy szła do Woodwarda prosząc o podwyżkę.

Podobnie mogłoby być w Realu jeśli dostałby takie zarobki o jakich mówi się że dostanie w PSG.

Dlatego twierdzę że Real będąc w lepszej sytuacji niż PSG - nie był tak zdesperowany aby takie mu zarobki dawać
» 22 maja 2022, 12:56 #238
Radomirus: Ku swojemu zdziwieniu zgadzam się z GuteFrage. Za trzy lata nikt nie weźmie Mbappe bo pieniądze jakie musiałby za niego wyłożyć musiałyby być kosmiczne. A Katarczycy i tak dadzą pewnie jeszcze więcej. Wybrał złotą klatkę i raczej nikogo już nie będzie stać, by go z niej wydostać.
» 22 maja 2022, 13:21 #237
brazylianwisnia: Mbappe jest graczem PSG, przedłużył kontrakt ze swoim klubem. Przecież to żałosne ze kibice innego klubu biją o to pianę. PSG nie jest na niższym poziomie sportowym niż Real więc nie jest tak że wybral gorszy klub dla kasy.
» 22 maja 2022, 14:56 #236
GraanManU: Przedstawiciele Jurriena TImbera przebywają obecnie w Anglii, aby poznać plany Manchesteru United.

@Manchester United PL
» 22 maja 2022, 11:10 #235
tygrys26: Wiadomo ze kolo Varana będzie podstawowym obrońca, a Lindelof pewnie jako zmiennik dla obu
» 22 maja 2022, 11:15 #234
GraanManU: A Harry Maglaja?
» 22 maja 2022, 11:31 #233
tygrys26: A no ta zapomniałem o nim, ogolnke to powinien siedzieć w tartaku i podcinać sobie korzenie. Albo otworzyć cyrk i być główna atrakcją.
Znajac życie to i tak będzie w podstawie i będzie machał gałęziami jak ktoś mu ucieknie albo go minie
» 22 maja 2022, 11:38 #232
Lisan: Leonardo zwolniony z PSG. Widać że Mbappe już robi czystki
» 22 maja 2022, 10:15 #231
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2022 09:04

Dzisiaj zapowiadają się spore emocje we Anglii i w Italii.
Liczę na City i Milan w walce Scudetto.
Dlaczego City?
Nie można dopuścić by LVP zdobył poczwórną koronę a mają już dwa puchary co za tym idzie mogą nas wyprzedzić i stać się najbardziej utytułowanym angielskim klubem w historii.
» 22 maja 2022, 09:03 #230
GuteFrage: Nie można dopuścić?A niby jak XD.Wygra lepszy i tyle.
» 22 maja 2022, 09:09 #229
brazylianwisnia: Nie ma takiego czegoś jak poczwórna korona. Albo zdobywasz potrojna(EPL, Ucl I FA) albo nie. Możesz wygrać nawet 6 pucharów w sezonie i nie mieć potrójnej korony.
» 22 maja 2022, 09:12 #228
Lisan: Gute my jako Manchester już na to wpływu co prawda nie mamy ale można wspierać dana drużynę bardziej
» 22 maja 2022, 09:14 #227
GuteFrage: Piszą,że Mbappe dostanie 300 milionów premii i 90 netto za sezon.Jeśli to prawda to grubo.Patrząc na pochodzenie Mbappe typ zapewne straci wszelkie ambicje sportowe i stanie się drugim Neymarem.
» 22 maja 2022, 08:58 #226
brazylianwisnia: Został w klubie który jest w top 3 Europy. Nie wiem w czym problem.
» 22 maja 2022, 09:13 #225
Smola0015: Dokładnie,ludzie sraja się jakby on poszedł z Jakiegoś Borussi miał do wyboru Real i Newcastle i poszedł do Newcastle..
» 22 maja 2022, 10:14 #224
mikiartur: PSG to nie top3 Europy. Może w topqp bym ich zmieścił ale nie top3
» 22 maja 2022, 10:27 #223
GuteFrage: Mi nie chodzi o to,że został w PSG tylko o te kwoty i jak one się przełożą na dalsze ambicje sportowe w kolejnych latach jego kariery.
» 22 maja 2022, 10:40 #222
mikiartur: top10* miałem na myśli
» 22 maja 2022, 11:46 #221
skowron32: To co dziś jedziemy z Palace?:P miałoby było zakończyć sezon wygraną i chociaż w tej LE grac, może tam się uda wygrać?
» 22 maja 2022, 08:50 #220
Lisan: Legendy Liverpooly: Legendy Manchesteru 3:1.
Saha po 15 minutach zszedł z kontuzją jak za starych dobrych czasów
» 22 maja 2022, 08:44 #219
Smola0015: Pięknie się wylał na Kyliana,Kibice Realu którzy go kochali znów pokazali jakimi patafianami są.Co tu się w sumie dziwić ze chłopak został miał wybrać klub który go może zweryfikować i wypluć? Tak jak to było z Hazardem,Snjaderem,Robbenem i wieloma innymi widocznie Mbappe wie ze jeszcze mentalnie nie jest na to gotów,a dodatkowo media oraz ludzie pompowali niesamowicie ten Balonik,kolejna kwestia jest ze w Paryżu może być kimś kto da im Lm kimś jedynym w swoim rodzaju,a w Realu? Jakby wypalił to kolejna gwiazda z wielu która pod koniec kariery zostanie wygwizdana Jak Cr7,Casillas czy Raul.
» 22 maja 2022, 08:07 #218
brazylianwisnia: No naprawdę ich zweryfikował jak sneijder a szczególnie później Robben był później topem. Real to specyficzna, chora mentalność. Nie dziwi mnie ze jak ktoś nie jest poludniowcem to często nie pasuje.
» 22 maja 2022, 09:15 #217
Pepe1994: Dobrze widzę, że naszego meczu canal plus nie transmituje, tylko razem z innymi jako multilige?
Co w takim wypadku wybierzecie?
Ruski stream i obejrzenie całego meczu United czy multilige na canal plus, gdzie będą pokazywać wszystkie mecze jednocześnie? Nie wiem która opcja lepsza w sumie i co wybrać.
» 22 maja 2022, 07:50 #216
Lisan: Ja stream ale nie ruski
» 22 maja 2022, 08:01 #215
69eyes: Oczywiście, że multiliga. Za dużo się dzieje żeby wybrać inaczej, potem mecz United można obejrzeć z odtworzenia albo chociaż obszerny skrót.
» 22 maja 2022, 11:24 #214
kckMU: Brak Mbappe w Realu to spory plus dla Premier League. Żeby nie powiedzieć ogromny.

Problem jest z drugiej strony. Zabieg, który wykonano, żeby został w Paryżu, będzie mieć negatywny wpływ na rynek w dłuższej perspektywie. To już nie są tylko "wielkie pieniądze". Francja odleciała za mocno. I to nie jest historia na mem, ona przeraża.
» 22 maja 2022, 06:31 #213
Czerwony123: Ja mam znow beke ,bo ten Perez potrzebowal nauczki. Skonczyly sie czasy ,ze robi co chce,bierze kogo chce. Dla mnie la liga ,to ulica sezamkowa,a bedzie jescze gorzej. To Perez jest odpowiedzialny za super lige I kombinowanie. Oczywiscie,ze Real jest Realem,ale bez przesady,bo oni sie maja za swiety gral pilki noznej. Za 3 lata Mbape trafi do premierleague I wszystko na to wskazuje. Premierleague tylko zyskuje z kazdym dniem. Pozdro brachu.
» 22 maja 2022, 09:55 #212
mikiartur: Co do Mbappe

Jestem po prostu smutny. Liga francuska nigdy nie dorośnie i nie doścignie Premier League czy La ligi. Nie zrobi tego w najbliższych 10-15 latach na pewno.
Głównie dlatego że poza PSG tam po prostu nie ma nikt kasy, choćby na poziomie takiej hiszpańskiej Sevilli czy angielskiego West Hamu czy Leicester
Może Monaco ale oni inną drogę trochę obrali .

Dlatego pozostanie Mbappe w takiej lidze jak Ligue1 uważam za marnotrawstwo Juliana pod względem marketingowym jak i sportowym. Wciąż uważam że jako postać sportowa - celebryta nigdy nie wejdzie na takim poziom jako piłkarz PSG, niż jakby przeszedł do Realu.

Natomiast sportowo także go to może nie podnieść jeszcze wyżej.
Przykład Neymara. Gdy odchodził z Barcelony byl postrzegany jako 3 najlepszy po Messim i Ronaldo. To przejście miało go zbliżyć do Złotej piłki. A zrobiło wręcz odwrotnie. Teraz prawdopodobnie nawet nie jest w top10 najlepszych na świecie a o złotą piłkę będzie mu coraz trudniej.

I naprawdę będę zdziwiony, jeśli Real Madryt go ściągnie do siebie kiedyś. A przynajmniej do momentu gdy Perez jest prezydentem Realu. Wątpię by spróbował pójść po gracza po raz trzeci, gdy już 2 razy zostali odrzuceni.
» 22 maja 2022, 02:30 #211
is200second: Juliana? Juliana Draxlera?
» 22 maja 2022, 08:19 #210
brazylianwisnia: Neymar był uważany za top 3 bo grał w Barcy. Wiadomo że zawodnicy Barcy i Realu są niesprawiedliwie promowani.
Zresztą jaka jest różnica między La Liga a Ligue 1?w Hiszpanii jeden mocny klub, 2-3 średnie. We Francji jest podobnie tylko te 2-3 średnie są ciut słabsze. Większą różnica jest między EPL a La Liga.
» 22 maja 2022, 09:18 #209
mikiartur: Na dole widziałem dyskusje odnośnie składu w historii jaki był najlepszy itd i jak do tych składów mają się obecny Liverpool i Man City.

Więc dla mnie to tak wygląda.

AC Milan 2005-2007
Barcelona 2009-2011
MU 2006-2009
Real Madryt za Mourinho
Real za pierwszej kadencji Zidane
Inter za Mourinho
Barcelona za Enrique
Bayern za Heynckesa i Bayern za Flicka
Man City 2017-2019 i 2021 do teraz
Liverpool od 2017-2018 z pominięciem poprzedniego sezonu

To są drużyny które zapisały się znacząco w historii i teraźniejszości piłki nożnej od początku tego wieku według mnie. Może tak właśnie od 2005 bo mniej więcej od tego czasu mogę ją sam w miarę oceniać.
Każdy z tych zespołów wygrać coś wielkiego, wypromował świetnych/genialnych graczy i zapisał się na różne sposoby w historii.

Jeśli z tych składów miałbym swoje subiektywne top3 zrobić to:

1.MU 2006-2009
2.Barcelona 2009- 2011 ex equo z Realem Madryt Zidane (zwłaszcza sezony 15/16 i 16/17)
3. Inter Mourinho

Co do Barcelony Guardioli. Fakt że trochę kontrowersji by było. Parę razy mega brzydko ich przepchnięto. Jednak prawda jest taka, że bez Guardioli i jego stylu jaki wprowadził w Barcelonie. Bez geniuszu w postaci Iniesty Xaviego Messiego. Futbol by stracił niezwykle wiele i prawdopodobnie wyglądałby zupełnie inaczej.
Odświeżył i unowocześnił system stosowany za Cruijfa, Wengera w Arsenalu czy Rijkarda.
Wprowadził filozofię posiadania piłki na zupełnie inny poziom.

Podobna rewolucja czy nowa aktualizacja tego stylu przyszła w Man City lecz jednak już nie tak potężna i nie odniosła aż takich sukcesów. Bo jednak zrobienie 3 mistrzostwa w 3 lata i 2lm + 1 półfinał lm w 3 sezony to coś wręcz kosmicznego.

MU cenie wyżej głównie dlatego że styl wtedy preferowany + zawodnicy oraz to że zacząłem dzięki tamtym grajkom kibicować i kochać MU - głównie dlatego daje ich na miejscu pierwszym. Jednak dla rozwoju futbolu Barca Guardioli pewnie zrobiła trochę więcej
» 22 maja 2022, 02:23 #208
GuteFrage: Chelsea za pierwszej kadencji Mourinho miała jeden z najlepszych składów w historii
» 22 maja 2022, 08:46 #207
mikiartur: O nich zapomniałem ale i tak bym ich tutaj nie zmieścił
» 22 maja 2022, 10:23 #206
GuteFrage: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2022 10:42

Jeśli jesteś obiektywny to byś zmieścił.
» 22 maja 2022, 10:41 #205
Cieniu: GlutenFragen Najbardziej obiektywny kibic Chelsea, który mówi innym jak to powinni być obiektywni. Cóż za piękny dzień.
» 22 maja 2022, 11:43 #204
Gallacher: Co do zostania Kyliana w PSG to nikt mi nie powie że tutaj nie zaingerowała polityka.PSG to klub który trzepie całą UEFA i nawet sam ostatnio Macron ostatnio wypowiadał się na temat tego by pozostał w PSG.Francuski klub ma monopol i tyle szmalu że może sobie pozwolić na taką kosmiczną pensje że nawet Real mu tyle nie da.Futbol stał się zakładnikiem bogaczy.
» 22 maja 2022, 00:34 #203
keribz: "że nawet Real mu tyle nie da" nie dali też nowego kontraktu Ronaldo, czy Ramosowi. A Modrić musiał obniżać pensję, bo inaczej też by skończył na śmietniku, jak każdy po 30-tce w wielkim Realu. Problemem Realu jest to, że oni cały czas myślą, że każdy chce tam grać, nawet za czapkę gruszek. Czasy się zmieniły i trzeba słono płacić.
» 22 maja 2022, 01:22 #202
Radomirus: Jeżeli plotki o nowym kontrakcie Mbappe w PSG chociaż krążą wokół prawdy to stwierdzenie "słono płacić" nabiera metafizycznego wręcz znaczenia.

On ma dostać pół miliarda Euro za 3 lata gry...

Pół miliarda... i to ponoć netto... to się w głowie nie mieści.

Dla porównania - klub, który wygra LM, zbierając po drodze wszelkie premie (za udział w fazie grupowej, zwycięstwa, remisy, udział w kolejnych rundach) zarabia na tej zabawie około 110-120 mln Euro. Zwycięzca...

Czyli nawet gdyby PSG wygrało Ligę Mistrzów - to zwycięstwo w tych rozgrywkach nie pokryje rocznej pensji Mbappe (500 mln/3 - ok. 166 mln rocznie)...

I o ile jestem liberałem i jak zawsze słyszę jakieś narzekania na czyje zarobki to stwierdzam, że jeżeli kogoś stać aby komuś tyle płacić to jest absolutnie jego sprawa - to muszę przyznać, że kontrakt Mbappe jest zwyczajnie chory.

Bo klubu jako takiego na to absolutnie nie stać (a już na przykładzie Barcy widać czym się kończy płacenie ponad stan)... poza tym żaden piłkarz... a już szczególnie grający w lidze francuskiej - nie jest wart tego by mu tyle płacić. Niezależnie od popularności piłkarzy - żaden z nich nie wygeneruje dla klubów takich przychodów. Messi, który po 12 latach kariery zarabiał w Barcie połowę tego, mimo nazwiska znanego chyba każdemu człowiekowi na ziemi - nie generował dla Barcy takich przychodów by zrównoważyły jego kontrakt (i dlatego zresztą klub znalazł się ponad miliard Euro na minusie). Mbappe, niezależnie od jego umiejętności - nie jest jeszcze nawet w 25% taką marketingową marką jaką był Messi czy Ronaldo w chwilach ich największej sławy.

I dlatego ten kontrakt jest zwyczajnie chory. Bo się nie kalkuluje finansowo z żadnej strony. Kalkuluje się tylko od tej strony, że kilku obrzydliwie bogatych szejków chciało go mieć za wszelką cenę... aż się człowiek zastanawia do jakiej sumy by doszli, gdyby Mbappe postanowił jeszcze się "zastanawiać" 2 tygodnie...
» 22 maja 2022, 04:13 #201
brazylianwisnia: Nie żeby coś ale Messi od Barcy dostawał 600mln euro za 3 lata gry..
» 22 maja 2022, 09:19 #200
Czerwony123: Akurat to ,ze Mbape zostaje w Paryzu dla premierleague jest najlepszym wyjsciem. Perez wlasnie zrobil w majty, bo la liga wlasnie stracila na atrakcyjności. Sam mowil ,ze jak Mbape trafi do hiszpanii,to bedzie mozna renegocjowac umowy telewizyjne dla calej la ligi. La liga lezy I kwiczy,a premierleague sie tylko umacnia. Nie wyszlo z super liga , nie wyszlo z Mbape. Nie ma Cr7 I Messiego. Nikt nie chce tego g... ogladac. Premierleague dzieli I rzadzi.
» 21 maja 2022, 23:34 #199
Batigol222: dlatego Real nie powinien wygrać LM
» 22 maja 2022, 00:33 #198
kckMU: To jest też wina samej ligi. Mają świetne wyszkolenie techniczne, a oglądając niektóre mecze, to rzygać się chce. Wieczne gadanie o "cierpieniu" na boisku i wszelakie podobne określenia pochodzące z hiszpańskiej poezji. W każdym meczu doliczana masa minut za rąbanie czasu.

Paradoks polega na tym, że Hiszpanie określają mecz piłkarski "dobrą zabawą", a na boisku, gdyby mogli, powstawialiby w bramki własne zwierzęta, budy i teściową, byleby to dobrze murować.
» 22 maja 2022, 01:07 #197
mikiartur: Ciekaw jaka będzie reakcja Realu
Czy spróbują kogoś ciekawego mocnego ściągnąć.
Jeśli chodzi o prawe skrzydło np. To jest taki jeden pan z Liverpoolu który dla reprezentacji Egiptu gra
» 22 maja 2022, 01:46 #196
waletpl: Na drugie skrzydło ściągneli jakiś czas temu równie utalentowanego pana z Premier League, w podobnym wieku, też z rocznym kontraktem, za 100 baniek. Będą chcieli manewr powtórzyć?
» 22 maja 2022, 05:45 #195
Batigol222: ale Monaco to sfrajerzyło...
» 21 maja 2022, 22:52 #194
CRtheSaviour: W czym masz problem, chłopcze? Mbappe został bo chciał, nikt go nie zmusił.
» 21 maja 2022, 22:39 #193
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2022 22:48

Nie chodzi o to czy chciał, a o to ile to kosztuje. 650mln na transfery, 300mln na podpis. Porównaj to teraz do Derby które nie ma na łapówkę i leci z ligi.

Ronaldowski, większość kibicuje City i Realowi bo większość nie kibicuje tu od sezonu czy dwóch i wie dlaczego liverpool zawsze trzeba j.....
» 21 maja 2022, 22:47 #192
GuteFrage: Może nie zmusił,ale zwyczajnie przekupił.
» 21 maja 2022, 22:53 #191
UnitedWeStand: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2022 23:01

@Ronaldowski
Nazywanie City czy PSG sztucznym tworem jest tak głupie, że nie będę tego dalej komentował.

Finansowe Fair Play miało pełnić dwa zadania. Pierwsze, to ograniczenie ryzyka bankructwa klubu gdy wycofa się z niego bogaty właściciel, a drugie, to ograniczenie konkurencji dla topowych klubów, które trzymają 'władzę' w piłce.

Jestem przeciwnikiem FFP, bo uważam że jak ktoś ma pieniądze i chce je pakować w klub, to powinien mieć prawo to zrobić i zbudować na szybko konkurencję dla innych klubów w sporcie.

Poza tym, chwalenie La Ligi czy Realu, które to są tymi sprawiedliwymi w kontekście Twojego bólu tyłka, jest równie głupie co pisanie o sztucznych tworach. Taka ciekawostka - Real nie raz i nie dwa otrzymywał ogromne pieniądze od hiszpańskiego rządu za: 'zasługi dla hiszpańskiej piłki nożnej'.

Jaka jest więc różnica między tym jak Real dostaje kasę od króla i sobie tym spłaca zadłużenia, a tym jak właściciel PSG pakuje sobie pieniądze w budżet?

Podwójne standardy?
» 21 maja 2022, 23:00 #190
Batigol222: to nie wszystko: Real był ulubionym klubem generała Franco. W trakcie rządów Franco Real zdobył jedynie 21 trofeów. Wtedy pojawiały się oskarżenia o zastraszanie sędziów oraz piłkarzy rywali ("słynne" 11:1 z Barceloną), korumpowanie całego środowiska, wpływanie na decyzje piłkarzy chcących zmienić klub i tak dalej. Pierwsze 5 Pucharów Europy Real zdobył w trakcie dyktatury Franco. Wcześniej to był klub ze skromnymi sukcesami: wcześniej mieli na koncie 2 mistrzostwa Hiszpanii
» 21 maja 2022, 23:22 #189
majk: Tak było, ale jest jedno ALE, Real jest klubem, który pomógł nam się odbudować po katastrofie monachiskiej, mimo całej mojej prywatnej antypatii dla klubu mam do nich spory szacunek za to i za osiągnięcia. Jeśli mam wybierać między szejkami, albo Liverpoolem, to zawsze wybiorę Real.
» 21 maja 2022, 23:30 #188
mikiartur: Ronaldowski że futbol nie istnieje od 10 lat
Przekręty i machlojki były, są obecnie i będą jeszcze bardzo długo jeśli nie zawsze.

PSG i Man City to sztuczne twory.
To samo co Chelsea, RB Lipsk
Newcastle także dostanie zaraz wielki zastrzyk od Arabów.
Jeśli chcesz zobaczyć piękny romantyczny futbol itd - to idź do siebie w mieście na orlik i zobacz jak chłopaki sobie grają nie dla pieniędzy ale dla własnej satysfakcji itd.

Jeśli jesteś w stanie jakiś to zdzierżyć albo w jakimś stopniu przymknąć na to oko, to kibicuj klubowi który masz w sercu itd.

I dlatego kibicuje City aby zdobyli mistrzostwo a nie Liverpool
» 22 maja 2022, 01:52 #187
essaEdek: Ronaldowski, gdybyś widział ile wałków jest robionych na różnych szczeblach piłki to byś chyba się popłakał. I nie mówię o jakiś B klasach, a o najwyższych klasach rozgrywkowych, w tym LM.
» 22 maja 2022, 03:09 #186
UnitedWeStand: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2022 04:23

@Ronaldowski
"Łał... po prostu łał jeśli ty porównujesz przejrzystość Realu i PSG."
W sensie, że właściciele PSG pompują sobie pieniądze w klub, a Perez robi machlojki z hiszpańskim rządem? Muszę Ci przyznać tutaj rację, bo PSG jest bardziej przejrzyste.

"No i co z tego że Real kiedyś tam w epoce kamienia łupanego robił jakieś machlojki to były inne czasy."
Domyślam się, że dla dziecka początek XXI w. może być epoką kamienia łupanego, ale to jest już raczej Twój problem braku wiedzy w tym zakresie.

Jeden z przykładów:
Real był okropnie zadłużony, to Perez sprzedał tereny należące do Realu za 501 mln euro władzom Madrytu. Władze Madrytu sprzedały nowe tereny Perezowi za bezcen, jeszcze dofinansowali budowę nowego ośrodku treningowego oraz oddali przetarg Perezowi na wybudowanie kilku wieżowców na tym terenie, który sprzedał im wcześniej za 501mln euro.

Perez nie dość, że niemal za darmo miał nowoczesne ośrodki treningowe, spłacił ogromne długi, to jeszcze za kasę z otrzymanych przetargów kupił takie gwiazdy jak Ronaldo, Beckhama i innych.

Inna ciekawostka:
Perez ma firmę 'Grupo ACS', która jest właścicielem innej firmy - 'CIMIC' , a ta jest właścicielem innej firmy - 'CPB Contractors' i ta ostatnio przegrała kilka procesów m.in. odnośnie oszustwa wyceny zmian projekcie, które były o 3000% wyższe niż powinny wynosić.

Perez ma szerokie plecy w Hiszpanii i pod jego firmą działa mnóstwo małych firm, które są slupami przyjmującymi na siebie pozwy za wszelkie krzywe akcje, a tam: 'nikt nic nie wie, nikt nic nie widział'. Pozwy odnośnie kupowania gruntów za o wiele niższą cenę niż powinna wynosić, pozwy za manipulowanie cenami akcji, pozwy za niesłusznie wygrane przetargi - można wymieniać i wymieniać.

Kumam, że wg Ciebie - Perez ok, Real ok, a PSG już nie ok, bo szejkowie..
Może wyrośniesz z podwójnych standardów i jak już będziesz miał ból tyłka z powodu jednej strony, to zaczniesz mieć identyczny w stosunku do drugiej.

Zresztą, PSG było jednym z pierwszych, które się sprzeciwiły powstaniu SuperLigi, która to spowodowałaby jedynie zwiększenie przepaści finansowej między chociażby Realem Madryt, a innymi klubami, które zostałyby odcięte od ogromnych pieniędzy. Czyj był pomysł SuperLigi? A, no tak, Pereza, który jest przecież ok..

Zanim przyjdzie Ci do głowy pisanie, że popieram szejków, to nie, nie robię tego, ale też w przeciwieństwie do Ciebie to nie płaczę, że PSG oszukuje na FFP, które to swoją drogą ma chronić m.in. Real, a ten jest finansowany z krzywych akcji z hiszpańskimi władzami.
» 22 maja 2022, 04:11 #185
pbskarpy: Stary, głupoty piszesz straszne. Uważasz, że jeśli właściciel lfc jest biedniejszy od szejków to jest lepszy? On i tak jest obrzydliwie bogaty wiec zastanawiam się gdzie dla ciebie jest granica? Dopóki właścicielami w znacznej części nie będą kibice to bez różnicy który bogacz będzie bawił się klubem.
» 22 maja 2022, 06:16 #184
brazylianwisnia: No ale czyja to wina że La Liga ma regulamin jaki ma i Barca ma problem? Napewno nie PSG. Finansowe Fair Play dotyczy tylko pucharów.
» 22 maja 2022, 09:21 #183
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2022 22:03

"Następstwem wypowiedzi prezesa LaLigi jest oświadczenie wydane przez organizatora hiszpańskiej ekstraklasy. Możemy przeczytać w nim, że organ zamierza pozwać PSG do kilku instytucji, w tym UEFA." zapewne jak zwykle nic z tego nie będzie, PSG jest bezkarne, a ten ich prezes skorumpowany ma powiązania w Fifa XD

Maja uzasadnione pretensje, bo PSG miał duże straty, fifnsowe ostatnimi czasy, a wydaje chore pieniądze i nic sobie z tego nie robia.
» 21 maja 2022, 22:01 #182
Lisan: "Barcelona Pepa to jest największy żart w historii piłki nożnej przepychana przez sędziów i UEFA". Też nie lubię Barsy ale to nie taki żart bo dwa razy potraktowali nas dosyć brutalnie w finałach Ligi Mistrzów. Szczególnie ten jeden finał gdzie kompletnie daliśmy się zdominować i nawet Fergie nie pomógł
» 21 maja 2022, 22:00 #181
CRtheSaviour: Tyle, że w jednym z tych finałów nie powinno ich być, bo sędzia odstawiał takie cyrki, że aż go zawiesili.
» 21 maja 2022, 22:38 #180
DjTED: Mieszkam 20 km od Freiburga ;)
» 21 maja 2022, 21:36 #179
artix206: Ja 850 :D
» 21 maja 2022, 21:38 #178
GuteFrage: Nie ma się czym chwalić Niemcy już dawno przestały być atrakcyjne.
» 21 maja 2022, 21:52 #177
DjTED: Poza Szwardzwaldem ktory jest bardzo spoko ;) Do Basel mam 10 km a do Francji 100 metrow
» 21 maja 2022, 22:11 #176
brazylianwisnia: Freiburg kojarzy mi się tylko z farmami szparagów na które jeździli znajomi
» 22 maja 2022, 09:22 #175
artix206: Ogladam finał pucharu Niemiec.. pachnie tak ekstraklasą, fatalny mecz.

Mukiele swietnie sie u nas wpasuje. Prosta pilka, przyjęcie odskakuje na 4 metry, zostal sfaulowany, rozgrywka szybko wolnego i podaje w aut.
» 21 maja 2022, 21:32 #174
DEPE: Jestem teraz w Neapolu, nagle cos hukneło! Buuuuum! Buuuuum! Buuuuum! Mysle co jest?? Wezuwiusz wybuchł czy jak?! Czekają mnie wspolczesne Pompeje??!! Na miły Bog, chcę jeszcze życ! Rzuciłem się na podłoge, nerowowo zakryłem rekoma głowe.... czekam czekam, nic... cisza, nagle znowu: buuuum! buuuum! buuuuuuuuum! Szyby w okiennicach sie zatzresły. Po dluzszej chwili pomyslalem, ze podczołgam sie do ściany, uchylilem okna, i .. poczułem to. Nawet nie widziałem, poczułem i juz wiedzialem co to jest... To huk trzaskajacego odbytu kibicow reialu i wydobywajacy sie wszechobecny potworny odór jaki generuje ten caly klub! Fuj fuj fuj!

Brawo Franzuziku! Tak to sie robi!

Kontrakt do roku 2025. Wtedy lat 27, najlepszy wiek dla pilkarza, oj bedzie walka o jego podpis. Madryt odpada bo jak dzis sie dowiedzielismy Francuzik tak grac nie chce (wbrw temu czym raczyla nas tamtejsza propaganda)

Brawo Franzuciku!
» 21 maja 2022, 21:24 #173
essaEdek: Raczej rok przed kontraktem jeszcze go sprzedadzą, więc 26.
» 22 maja 2022, 03:12 #172
brazylianwisnia: Teraz go sprzedali? Real nie wytrzyma finansowego wyścigu. Mbappe albo zostanie w PSG albo EPL
» 22 maja 2022, 09:23 #171
Pezet: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2022 21:23

Jakis czas temu kilku użytkowników uświadamialo mnie jak to słowo ma znaczenie,romantyzm w futbolu dżentelmeńskie umowy itd.No to widzicie ile to znaczy w obliczu setek milionów.Dziś już nie robią takich piłkarzy jak Totti Del Piero Scholes Giggs itd.Tez nad tym ubolewam i te sprzedajne chłopaki i chore pieniądze zabijają mi trochę przyjemność z oglądania pilki ale tak już jest.Niestety
» 21 maja 2022, 21:23 #170
brazylianwisnia: No chlop został w swoim klubie. To chyba dobrze? To że stosował ostre negocjacje kontraktowe znaczy że ma leb na karku.
» 22 maja 2022, 09:24 #169
wider: Jak zapatrujecie się na nowy kontrakt dla Mbappe, a dokładnie to że podobno piłkarz ma mieć władzę w klubie na temat wyboru trenera i transferów ?
» 21 maja 2022, 21:20 #168
DEPE: jak bedziesz wierzyl w madrycka propagande to niedlugo uwierzysz w to ze oni nie chcieli Mbappe :) Bo i taki przekaz lada chwila z tego siedliska propagandy rodem z PRLu sie pojawi :)
» 21 maja 2022, 21:27 #167
Rafaelvom: Patologia za Petrodolary

Ps. Ponoć kontrakt zawiera również dostarczanie codziennie z rana świeżej kozy przez samego prezes El Kutafiego
» 21 maja 2022, 21:35 #166
GuteFrage: Szok.Jednak złamali Mbappe.Szejkowie,Macrone i jego matka XD
» 21 maja 2022, 20:09 #165
artix206: Ze ciebie nikt nie zlamal jeszcze..
» 21 maja 2022, 20:30 #164
Cieniu: GlutenaFragena może jedynie złamać zwolninie jego ulubieńca Tuchela i słabsza forma jego drużyny.
» 21 maja 2022, 20:35 #163
Batigol222: Wiem, że pytanie z kategorii tych kontrowersyjnych, ale tak czysto piłkarsko: komu życzycie LM w tym sezonie? Dla mnie dwie kwestie nie ulegają wątpliwości:
1. Real nie gra żadnego "wielkiego futbolu", jak jęczą komentatory z eleven; mają wielkiego napastnika, wielkiego bramkarza, furę szczęścia i niesamowity mental, ale to nie jest żaden wielki zespół
2. Liverpool jest piłkarsko lepszy, ale też nie jest wielkim zespołem. Żaden z dwóch finalistów nie może równać się np. z Barceloną Pepa, Realem z CR7 czy Milanem Ancelottiego (pamiętam tamten Milan).

Mam taką zasadę, że jeśli chodzi o kluby (lub reprezentacje), które są mi obojętne, to na ogół życzę lepiej tym, którzy grają lepszy futbol. W tym wypadku byłby to Liverpool, chociaż na mój gust ten zespół ma zbyt dużo defektów, aby można było go uznawać za jeden z najlepszych teamów w historii futbolu klubowego, nawet jeśli wygrają LM po raz drugi.

I ciekawostka: obecny Liverpool vs United z sezonu 2007/2008? Dla mnie tamto United było o wiele bardziej kompletne i miało więcej jakości w składzie. Były tam zapchajdziury typu Brown, ale z obecnego Liverpoolu na pierwszy skład w tamtym United liczyć mogliby pewnie tylko Salah i opcjonalnie Van Dijk, myślę, że nawet Thiago by się nie przebił do tego środka, gdzie byli Scholes i Carrick, a Jota czy Firmino też są gorsi, niż był Tevez (uwielbiałem tego grajka, btw).
» 21 maja 2022, 19:22 #162
majk: Zdecydowanie Real.
Co do ciekawostki, Salah znalazł by miejsce za Teveza, Van Dijk by nie wygryzł ani Vidica, ani Rio. Thiago w formie < Scholes bez formy. W tamtym okresie graliśmy często w ustawieniu 4 - 3 - 3, więc za takiego Hargreavesa spokojnie mógłby wskoczyć każdy z pomocników Liverpoolu.
» 21 maja 2022, 19:32 #161
wedel242: Real miał na drodze Chelsea psg i city a Liverpool inter benfice i villareal, proszę skończmy te bzdury o aspekcie piłkarskim i farcie XD
» 21 maja 2022, 19:37 #160
majk: Barca Pepa była przepychana, ale to najlepsza drużyna w historii dla mnie. Nie było na nich bata, jak mieli swój dzień.
Liverpool obecnie to bardzo dobra drużyna, top 3 w Europie zdecydowanie, ale nie potrafią wygrać na krajowym podórku mistrzostwa, więc to nie ta para kaloszy, co inne wielkie zespoły. 1 mistrzostwo to malutko, jak na tak przehajpowaną ekipe. Drabinka w LM mieli najłatwiejszą z możliwych poza Interem, który w europejskich pucharach gra beznadziejnie. W skrócie nakopali mocno średnim ekipom i pompują balonik. Możliwe że łykną Real, ale Hiszpanie mieli najtrudniejszą możliwą drabinke odkąd pamiętam. Fartem nie wygrywa się tyle meczy, tylko jakością.
» 21 maja 2022, 19:47 #159
Makaron94: Guardiola wielokrotnie mówił, że obecny Liverpool to najlepszy przeciwnik z jakim się mierzył. Wiec coś w tym musi być. Ten zespół nie osiągnął jeszcze swojego sufitu.

Bayern Juppa też był potężny swoją drogą.
» 21 maja 2022, 20:44 #158
welllone: W tym finale wolę Real. W LM i tak długo będzie niedościgniony. To niemal ich rozgrywki.
Bliżej mi do tego aby Liverpool nie wygrał, niż kibicowania Realowi.
Oba kluby są w finale, jakoś tam dotarły i całokształt sezonu jest mniej dla mnie ważny. Liczyć się będzie pomysł i forma tylko tego spotkania. Dobrze aby Liverpool po prostu nie wygrał.
» 21 maja 2022, 20:52 #157
majk: Pep to bardzo miły gość, a przynajmniej takiego dobrze udaje i lubi posłodzić przeciwnikom. Dla niego narracja, że Liverpool to najlepsza ekipa przeciwko której grał jest dobra, bo wtedy seryjnie zdobywane przez niego mistrzostwa Anglii mają mocniejszy wydźwięk. Real Mourinho był trudniejszym przeciwnikiem wg mnie, mimo braku wygranej w LM, ale udało im się zrzucić kosmiczną Barcelone Pepa z piedestału w Hiszpanii i poniekąd zniechęcić Guardiola do kontynuowania kariery w Katalonii, co wtedy było kosmicznym wyczynem. 100 pkt zdobytych, 120 bramek strzelonych i przewaga 9 pkt nad Barceloną. W Bundeslidze Bayern i tak nie miał nigdy zbyt dużej konkurencji, więc tam ciężko o dobrego przeciwnika.
» 21 maja 2022, 21:02 #156
Makaron94: Liverpool to ogólnie dziwna drużyna. Niby bez wielkich nazwisk gdy ich porównać do wielkich timów ale panuje tam ogromna synergia. najwieksza jaką kiedykolwiek widziałem. Jeśli wygrają jutro to po raz kolejny przekroczą te mistyczne 90pkt. Seryjnie są w stanie to robić i to robi wrażenie.
» 21 maja 2022, 21:26 #155
Batigol222: Ustawiacz992

sam tutaj wrzucałem te filmiki, ale pamiętam też Barcelonę Pepa i to był kosmos. Nie było i nie będzie w historii futbolu drugiego zespołu, który potrafi operować piłką na takim poziomie

wedel242

A gdyby Liverpol miał na swojej drodze Barcelonę, Inter i Bayern (a wcześniej jeszcze Altetico i Milan) to co? Nikt im nie losował tych zespołów: grali z nimi, ponieważ wcześniej eliminowane były większe firmy.
» 21 maja 2022, 21:48 #154
Batigol222: aż sobie z ciekawości odświeżyłem ten dwumecz Arsenalu z Barceloną: youtube.com/watch?v=gqqC2J4CT_w

druga żółta faktycznie dziwna (chociaż do wybronienia), ale przecież w pierwszym meczu przy 1:0 dla Barcelony sędzia im tam zabrał prawidłowo zdobytą bramkę. To nie jest ten case, co dwumecz z Chelsea
» 21 maja 2022, 21:58 #153
Batigol222: chociaż cofam: czerwo absurdalne, chociaż strzelał już parę sekund po gwizdku
» 21 maja 2022, 22:07 #152
wedel242: @Batigol222 mówisz, że czysto piłkarsko kibicowałbyś Liverpoolowi, a Real miał na swojej drodze City Chelsea i PSG i dodatkowo wygrał ligę, Liverpool natomiast przegrał ligę, a w LM na swojej drodze miał o klasę/dwie klasy gorszych przeciwników.
» 21 maja 2022, 22:43 #151
Batigol222: grali z rywalami, którzy eliminowali Bayern, Juventus czy Barcelonę, plus z mistrzem Włoch. Real na te 6 dwumeczów był lepszy tylko w jednym: z Chelsea na wyjeździe. Ten zespół ma potężne problemy z wychodzeniem spod pressingu, elektrycznych obrońców i marny atak pozycyjny. Liverpool w całej obecnej edycji LM zaliczył 1 porażkę, na dodatek czasami grając rezerwami. Real przegrał 3 spotkania tylko w fazie pucharowej.

Oglądałeś w ogóle te spotkania Realu w obecnej LM? To, co grali z PSG na wyjeżdzie i u siebie do momentu błędu Donnarumy to żal. Z City na wyjeździe podobnie: wybijanie piłek pod pressingiem, bramki z niczego i ratujący ich Kurtuła.
» 21 maja 2022, 23:00 #150
Batigol222: btw, to logiki się uczyłeś chyba u Korwina:
Jeśli np. Villareal jest klasę/dwie klasy gorszy, niż np. Chelsea czy PSG, to siłą rzeczy gorszy o klasę musiałby być też chociażby Bayern. Nie neguję tego, że Real miał trudniejszą drabinkę. Mówię o prezentowanym przez nich futbolu. Liverpoolu, który nie oddaje celnego strzału na bramkę rywala przez 90 minut lub dostającego 0:3 na własnym stadionie jakoś sobie w tym sezonie LM nie przypominam.

I dlaczego do rywali obydwu klubów liczysz tylko zespoły z fazy pucharowej? Jeśli dobrze pamiętam, to w grupie Liverpool miał Milan czy Altetico, a Real Szachtar i Szeryfa Coś Tam.
» 21 maja 2022, 23:06 #149
majk: Jakby kogoś interesowało, właśnie leci finał LM kobiet, Barcelona vs Olimpique Lyon. Na youtubie jest stream.
» 21 maja 2022, 19:20 #148
milsco: Ciekaw czy Wisła się podniesie do spadku czy już będzie kolejny klub z historia co upadł i zostanie zapomniany
» 21 maja 2022, 19:16 #147
kamilpe: Cristiano Ronaldo ominie jutrzejszy mecz z Crystal Palace z powodu kłopotów z biodrem [The Athletic]
» 21 maja 2022, 17:40 #146
Piotrek1991d: To moze Cavani zacznie od pierwszej minuty
» 21 maja 2022, 17:48 #145
majk: Jeśli Mbappe zostaje w Paryżu, Nunez idzie do Realu. Róbcie screeny top tier 1 info. Pewne na 99%
» 21 maja 2022, 17:37 #144
JasnaLiryka: I co mam potem z tym screenem zrobić?
» 21 maja 2022, 17:42 #143
Batigol222: czy ja wiem? Mam taką dość ryzykowną teorię, że wpływ na decyzję Mbappe miała też bezpośrednia gra przeciwko Realowi: PSG było tam wyraźnie lepsze przez 150 minut dwumeczu, właściwie w każdym aspekcie. Wiadomo, że potem narobili w gacie, ale czysto piłkarsko Real wyglądał dobrze tylko w spotkaniu z Chelsea na wyjeździe. Ta cała magia Realu to fart i zdobywanie bramek w końcówkach (to oczywiście też ma ogromną wartość), ale jednak piłkarze widzą ten zespół i zapewne są w stanie oszacować jego siłę. Zmierzam do tego, że Real wcale nie musi takim magnesem na aspirujących zawodników, jak niektórzy sądzą. A La Liga jest już daleka od lat swojej świetności, mimo tego Villarealu w 1/2 LM.
» 21 maja 2022, 17:43 #142
majk: Zapisać na komputerze.
» 21 maja 2022, 17:44 #141
JudgeOUT: Nie chce mi się w to wierzyć, Nunez nie pójdzie grzać ławki a tam mają Boga na pozycji nr 9, aktualnie Benzema to najlepszy piłkarz na świecie. Jednakże jeśli nie Darwin to jest David, Osimhen, Ekitike, Kalimuendo, Moussa Dembele. Jest w czym wybierać. Nie możemy w przyszłym sezonie opierać całego ataku na CR7. Martial jest skończony a Greenwood to jedna wielka niewiadoma.
» 21 maja 2022, 18:04 #140
milsco: Gorzej jak trafi do Live
» 21 maja 2022, 18:25 #139
brazylianwisnia: Nunez będzie graczem Bayernu
» 21 maja 2022, 18:40 #138
majk: Spokojnie będą mogli grać w duecie z Benzemą, Mbappe mogli upchnąć to i Nuneza upchną. Peraz akurat mądrze zarządza klubem, Benzema swoje lata ma, trzeba znaleźć następce.
» 21 maja 2022, 18:41 #137
robertbham: A po co to komu? Pójdzie to pójdzie, nie to nie
» 21 maja 2022, 19:01 #136
Batigol222: Nunez to akurat jest taki mobilny rodzaj napastnika. Spokojnie mogliby go upchać i z Benzemą, i z Lukaku. W Realu problemem to byłby bardziej Viniciusa, bo Urugwajczyk lubi schodzić raczej do lewego skrzydła, no i po prostu jest prawonożny, a nominalny środkowy napastnik z prawą nogą grający na prawym skrzydle to raczej coś, co odpada. Mbappe to inna sprawa, bo gość ma w sobie więcej ze skrzydłowego, niż z "9".

Tak czy inaczej, jeśli to prawda, że definitywnie odrzucił United, to szkoda. Do Liverpoolu nie pójdzie, bo tam i tak mają urodzaj w ofensywie. Raczej ich pion sportowy będzie pracował nad środkiem pola, bo tam im brakuje jakości i dość często to widać, i to nawet pomimo tej specyficznej funkcji, jaką u Kloppa mają spełniać środkowi pomocnicy.
» 21 maja 2022, 19:26 #135
welllone: @Batigol222
Real to nie fart, a mentalność. Ma kilku liderów, którzy potrafią ciągnąć ten wózek i jakoś uzupełniani są przez młodszych zawodników. Niby nie wyglądali rewelacyjnie w większości spotkań LM, ale wyciągali wyniki.
Genialny sezon Benzemy, po odejściu CR wyrósł na prawdziwego lidera. W pomocy jak i obronie też mają po dwóch doświadczonych zawodników. Jakoś im się to kręci mimo, że hegemonami w tym sezonie nie byli.
» 21 maja 2022, 20:58 #134
Rashy10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2022 21:24

I co będzie buty wiązał benzemie w tym realu? A tak serio to pożyjemy zobaczymy, nie ma co ukrywać, że nie mamy najlepszej pozycji negocjacyjnej.
» 21 maja 2022, 21:20 #133
Batigol222: tylko mnie bawi ten gigantyczny ból pupy kibiców Realu po decyzji Mbappe? Typ po prostu zdecydował się pozostać w swoim aktualnym klubie, a oni zachowują się, jakby skrzywdził im matki. Serio, jak to czytam to mam jakąś taką nadzieję, że jeszcze na koniec Liverpool spuści im łomot w finale LM, i zostaną sobie z tymi wszystkimi gadkami o "wielkim futbolu", "mentalności Realu" i tak dalej
» 21 maja 2022, 17:31 #132
majk: My też mamy ból pupy o Nuneza, tylko u nas się ciśnie po klubie wtedy ;)
» 21 maja 2022, 17:40 #131
Batigol222: Real to chyba najbardziej irytujący klub z tą ich manią wielkości, tak samo, jak ich polscy kibice. Wolałbym rzecz jasna, żeby w finale LM uciszyło ich United, ale na to trzeba będzie ciutkę poczekać.
» 21 maja 2022, 17:46 #130
majk: Nie żeby kibice Liverpoolu cieszyli się po jednym mistrzostwie po 30 latach, jakby byli najlepszą drużyną w historii. Real przynajmniej regularnie wygrywa we wszystkich rozgrywkach. Zresztą, nic dziwnego że mają manię wielkości, nikt poza nimi nie wygrał 3 lata pod rząd LM i prawdopodbnie nikt tego nie powtórzy.
» 21 maja 2022, 17:52 #129
Batigol222: w sumie racja, ale jednak jak czytam czasami komentarze na stronie Liverpoolu, to widać, że jest tam trochę takich starszych kibiców, którzy tonują tę gimbazę i przypominają im, żeby nie jęczeli na obecną politykę transferową, bo jeszcze mają w pamięci Liverpool sprzed paru czy parunastu sezonów.
» 21 maja 2022, 19:28 #128
essaEdek: Kurs na CP to 3.0. Tak tylko mówię ;)
» 21 maja 2022, 17:19 #127
skowron32: Jutro Nasi powinni wygrać chociażby dlatego że ETH będzie na trybunach. Mogliby się pokazać z dobrej strony nowemu trenerowi i wygrać ze 3-0. Wiem, że potrafią ale czy to zrobią kto wie?
» 21 maja 2022, 17:10 #126
rizx: Komentarze po decyzji Mbappe - coś pięknego. A taki miał być fajny, w białej koszulce obok Benzemy i Viniego...
» 21 maja 2022, 16:50 #125
Piotr: A ja bym kupil Juanmi z Betisu.No mlody nie jest (ma 29 lat),ale jest niezlym strzelcem chociaz gra na Lewym skrzydle
» 21 maja 2022, 16:46 #124
KalinaRIP: faajnie
» 21 maja 2022, 17:01 #123
Lisan: Jeżeli Mbappe przyjdzie do nas i z naszymi ułomami strzeli 35 goli i zrobi 25 asyst to powinien dostać złota pilke
» 21 maja 2022, 16:40 #122
milsco: Mamy Rashforda nie trzeba nam gwiazd
Rash>Mbappe
» 21 maja 2022, 16:43 #121
dzilu96: Chyba w pici polo na małe bramki
» 21 maja 2022, 17:27 #120
tobby: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2022 16:36

Ogląda ktoś mecz legend Utd-Live? Neville, Valencia, Evra, biją zaangażowaniem w obronie Naszych parodystów
» 21 maja 2022, 16:34 #119
milsco: U nas w klubie wszystko leży, jak ktos ma być zaangażowany skoro dostaje na star 200tys, czy w pierwszym sezonie stajesz się kapitanem :D
Tez by mi się nie chciało jakby do roboty przyszedł chłopaczek po studiach i dostał taka sama wypłatę a umie polowe mniej ;)
» 21 maja 2022, 16:37 #118
milsco: Ale przepaść miedzy Norrisem a Ricciardo
» 21 maja 2022, 16:14 #117
milsco: Jednak dal radę
» 21 maja 2022, 16:19 #116
Glory1878: Znajdzie się cena dodaj trzy zera i mordeczka przestaje być szczera.
» 21 maja 2022, 16:06 #115
milsco: Płacić 100 baniek piłkarzowi żeby wygrał tylko Ligue1 i jakiś puchar ogórkowy? Kosmos :D
» 21 maja 2022, 16:05 #114
keribz: Jak Barca szybko się nie wzmocni, to puchar ogórkowy masz w Hiszpanii. Real od kilku tygodni nie ma o co grać, a mistrzostwo Hiszpanii mieli zapewnione miesiące temu.
» 21 maja 2022, 16:38 #113
brazylianwisnia: Barca wróciła na swoje miejsce. EPL to będzie piłkarskie NBA. Reszta lig wypada średnio.
» 21 maja 2022, 17:24 #112
Rafaelvom: Wy tak serio z tym PSG i pełną władzą Mbappe?
Przecież ten klub już kupił wszystko co było możliwe a z każdą edycją LM ośmieszają się coraz bardziej.
Młodemu od hajsu zakręciło się w głowie, ale tym zamknął sobie poważną karierę z jakimi kolwiek ważnymi tytułami.
» 21 maja 2022, 16:03 #111
KubaUtd: Spokojnie za dwa lata pójdzie do city
» 21 maja 2022, 16:28 #110
essaEdek: Chłop ma 23 lata. Zarobi sobie przez 2 lata 400mln, potem może iść zdobywać tytułu. Będzie miał 25 lat. Nadal będzie młody i będzie miał 10 lat grania przed sobą, a przyszłość już dawno zabezpieczoną.
» 21 maja 2022, 17:21 #109
brazylianwisnia: Przecież PSG grało lepiej od Realu. Można powiedzieć że od nich lepsze jest tylko City i Liverpool
» 21 maja 2022, 17:25 #108
welllone: Też uważam, że za 2 lata dalej będą go chciały wszystkie czołowe kluby świata. Aktualnie zawsze gra o mistrzostwo kraju, puchar krajowy oraz LM.
Zarobi pieniądze, których nigdzie by nie dostał. Może w końcu ugra z PSG LM i wtedy spokojnie może iść do wymarzonego klubu.
» 21 maja 2022, 21:02 #107
essaEdek: Here we go!
» 21 maja 2022, 16:01 #106
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2022 16:02

Mbappe se queda. Zawodnikowi obiecano, że jego głos będzie bardzo mocno brany pod uwagę przy wyborze nowego trenera i dyrektora sportowego.
» 21 maja 2022, 16:00 #105
milsco: Za rok będzie robił syf żeby wymusić transfer PSG :D
» 21 maja 2022, 16:02 #104
Freddie: Mbappe zostaje w PSG.

300 mln za podpis i 100 mln za sezon. KOSMOS.
» 21 maja 2022, 15:54 #103
DaredevilUtd: idiotyzm XD
» 21 maja 2022, 16:25 #102
keribz: Pięknie Mbappe wydymał Real. I śmieszne jest gadanie, że na ZP i wygranie LM ma szansę tylko w Hiszpanii. Prawda jest taka, że wygrana czegokolwiek z Realem nie zrobi z niego żadnej legendy. Byłby tam tylko jedną z setek gwiazd jakie przewinęły się przez klub. Jak się zacznie starzeć, to dostanie kopa w dupę jak Ronaldo i reszta. Jeśli ugra LM z PSG, to bardziej zapisze się w historii.
» 21 maja 2022, 14:54 #101
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2022 15:48

XD no tak bo w PSG nie jest jedną gwiazda z wielu i w Paryżu napewno ma więcej szans na ugranie czegoś wartościowego :) Nie trawie Realu, ale według mnie miałby tam więcej szans na trofea i sławę, zwazywszy, że kibice w PSG już mają dość swoich gwiazdek.
» 21 maja 2022, 15:48 #100
keribz: Zobacz jakie on miał liczby w tym sezonie. 36 goli i 26 asyst. Gdyby wygrali LM byłby głównym kandydatem do ZP. Mbappe już udowodnił, że to on jest nr 1 w PSG. Kibice gwizdali na Neymara i Messiego bo to głównie oni zawodzili. Mbappe jest tam ulubieńcem. I jeszcze raz podkreślę, zobacz jak wielki Real żegna swoje gwiazdy.
» 21 maja 2022, 16:05 #99
DaredevilUtd: W ogórkowej lidze, gdzie kompletnie nie ma konkurencji to i milion bramek moglby mieć :)
Ja jeszcze Raz podkreślę nie na widze Realu, ale to nie zmienia faktu, że Mbbape jakby miał ambicje poszedl by do jakiego kolwiek innego dużego klubu, a on poprostu wybrał Hajs.
» 21 maja 2022, 16:28 #98
Radomirus: Z pewnością w jakiś sposób złamał jakąś dżentelmeńską umowę między nim a Realem ale prawdę mówiąc ciekawe jest też to co się pisze o tej części umowy wg której Mbappe stałby się czymś w rodzaju viceprezesa PSG. Ma mieć wpływ na wybór trenera, sztabu, transferów... itp. itd.

Wg mnie to kompletny idiotyzm, który udowadnia, że gdyby Mbappe zażądał od szejków, aby wybrali się do Mekki i tam publicznie zjedli wieprzowinę - to by to zrobili. By tylko go zatrzymać.

Bo niezależnie od genialności piłkarza, nie powinien mieć takiej władzy w klubie. A już na pewno nie piłkarz, który tak prawdę mówiąc, jest dopiero na początku swojej kariery.

A wracając do samego odrzucenia propozycji Pereza to wydaje mi się, że Mbappe będzie piłkarzem, który może i zasłynie z rekordowych kontraktów w swojej karierze ale zostając w PSG nigdy nie będzie miał tego czego, co powoduje, że piłkarze stają się światową legendą. Nie zostaje się legendą footballu grając w tak słabej jak francuska lidze. Choćby miał zdobyć z PSG nawet 15 mistrzostw kraju, 15 razy zdobywał tytuł króla strzelców i nawet gdyby PSG kiedyś zdobył tą upragnioną w Paryżu Ligę Mistrzów
» 21 maja 2022, 16:51 #97
majk: Nie ma szans na złoto piłke, chyba że wygra Mundial, albo Euro conajmniej i konkurencja będzie równie cienka co teraz.
» 21 maja 2022, 17:18 #96
Seba0619: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2022 14:25

Co jak co ale Juve na Pogbie to niezły interes zrobiło. Wzięli go za darmo, potem opchneli do tego samego klubu za 100 mln a na koniec znowu biorą go za free.
» 21 maja 2022, 14:25 #95
Lisan: Wydutkali nas razem z tym osłem.
Miał nosa Fergie
» 21 maja 2022, 15:13 #94
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2022 15:22

Do czego? Do tego, że chciał aby Paweł został? Przecież SAF był wkurzony jak się dowiedział, że Pogba odchodzi.
» 21 maja 2022, 15:22 #93
brazylianwisnia: No dokładnie. Evra na prośbę SAFa prosił Pogbe o pozostanie. United marketingowo też zrobiło świetny biznes na Pogbie. Nie ma co płakać.
» 21 maja 2022, 17:27 #92
Strzelec: #mufc players are in line for a 25% reduction on salaries for their failure to qualify for the Champions League. [@lauriewhitwell]
» 21 maja 2022, 14:12 #91
welllone: Ciekawe czy faktyczne mają coś takiego w swoich kontraktach.
» 21 maja 2022, 21:04 #90
essaEdek: Zaraz się okaże, że Mbappe jednak nie dla Realu. ;)
» 21 maja 2022, 13:55 #89
JudgeOUT: Już Di Marzio przed chwilą to podał :) Mbappe stay! Wielka chwila w piłce nożnej. Nikt wcześniej nie miał i nie będzie miał takiej kasy i władzy w klubie jak Mbappe. Tam w sumie zarząd czy trener nie jest potrzebny, bo Kylian możne PODOBNO mówić, kogo kupić, kogo sprzedać, kosmos na ziemi :)
» 21 maja 2022, 14:03 #88
majk: Jednym słowem: Patola.
» 21 maja 2022, 14:33 #87
Piotr: Co myslicie o Ethan Laird?moim zdaniem swietnie gral w Bournemouth.prawy obronca na lata
» 21 maja 2022, 13:32 #86
KubaUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2022 13:48

Chyba chciałeś napisać że świetnie grał w Swansea bo w Borno dużo nie pograł.Moze być z niego dobry grajek
» 21 maja 2022, 13:47 #85
JudgeOUT: Forster blisko Kogutów, fajny zmiennik dla Llorisa (za free). Kluby zaczynają działać, teraz czas na MU. Koniec gadania o zmianach, trzeba zacząć je dokonywać. Od poniedziałku Erik zaczyna pracę, liczę że w ciągu 2tyg w końcu ruszymy na rynek.
» 21 maja 2022, 12:41 #84
DaredevilUtd: Przestan bełkotać, malkontencie. Masakra jak można być wiecznie niezadowolonym.
» 21 maja 2022, 12:47 #83
JudgeOUT: A mi się wydaje, że masz delikatny problem ze wzrokiem, współczuje zatem ;) napisałem, że pora iść na rynek bo czas najwyższy. Zapomniałem jednak, że nie można się tu odzywać bo ten, kto choć delikatnie poruszy kwestie zarządu, ten jest obrażany. Tacy już my jesteśmy, lepsi nie będziemy, a demokracja to już historia.

Ja chociaż zachowam resztę klasy i Ci miłego weekendu życzę ;)
» 21 maja 2022, 14:01 #82
Lisan: No to się okaże czy ETH ma cochones.
Juz wiemy że Lokomtowiv to nie Manchester. Oby się to nie sprawdzilo w przypadku Ajaxu.
Jeżeli uslysze znowu że zawodnicy typu McTomany,Martial,Lingard mają czysta kartę i kolejna szanse bo nowy trener to zwatpie w przyszłość tego klubu
» 21 maja 2022, 12:31 #81
Smola0015: Świetny,ale ma roczny kontrakt,40mln maks
» 21 maja 2022, 11:45 #80
RedDan: Dorzuciłoby się Jonesa i git gut transfer.
» 21 maja 2022, 12:07 #79
OldFasion: Real ma Benzemę, Barca pracuje nad Lewandowskim, City kupiło Haalanda, Juve ma Vlahovica.
Wygląda na to, że o Darwina Nuneza powalczą United, Chelsea, PSG, Liverpool i Bayern.
Chłopak jest najlepszym dostępnym napastnikiem na rynku więc walka będzi ostra.
» 21 maja 2022, 10:34 #78
Smola0015: Chelsea odpada,Werner i Lukaku plus Havertz tam grywał,myśle ze nie kupią kolejnego napadziora,Bayern niby ma Musiala,ale racja United,Liverpool(chociaz niby jota Mane świetnie tam sobie radzą),Psg.Według mnie będzie walka Psg,United,Bayern.Jeżeli w jakims cudem lubił utd to przyjdzie jezeli nie to czysto sportowo raczej nas oleje,chyba ze będziemy w next sezonie w top4.
» 21 maja 2022, 10:52 #77
RedFox: W ogóle dopiero zdałem sobie sprawę że do Juve w przyszłym sezonie pójdzie najprawdopodobniej nie tylko Pogba, ale i też Di Maria z PSG. Dwóch bardzo nielubianych piłkarzy w United teraz być może w jednym klubie. Mój brak sympatii do Juventusu na pewno wzrośnie, ale ciekawe czy transfer lenia i szczura nie odbije się Starej Damie czkawką.
» 21 maja 2022, 08:24 #76
karolmanu3: Jeżeli chodzi o di marie to powienien podnieść poziom sportowy na sezon czy dwa. A Pogba.. cóż, marketingowo na pewno. To nie te samo juve z marchisio vidalem i pirlo. Na chwile obecna Pogba miałby taka sama pozycje co w United. Wiec dziwi mnie ze chcą tak niezdyscyplinowanego gracza. Wtedy Pogba mógł sobie człapał i tracić piłkę ile chce, a teraz? Locatelli miretti rabiot... to nie ta sama ekipa co w latach 2014-2016. Natomiast druga sprawa to jest to serie a, o wiele wolniejsza i o wiele gorsza liga niż pl wiec jakimś cudem pogbus będzie mógł tam swobodnie hasać.. kto wie
» 21 maja 2022, 09:37 #75
d3v: Mam pytanie nie związane z newsem. Wybieram się do Rzymu z żoną na przedłużony weekend za tydzień. W środę jest final ligi konferencji i moje pytanie. Czy ktoś interesuje się AS Roma na tyle, że jest w stanie odpowiedzieć mi na pytanie, czy jest ewentualnie jakaś feta w piątek czy sobotę przewidziana (oczywiście jeśli Roma wygra)? , bo chętnie bym wziął udział w takiej fecie :)
» 21 maja 2022, 00:57 #74
Blau: Oni ostatnie trofeum zdobyli w 2008 roku, więc jest więcej niż prawdopodobne, że wyjdą na ulice.
» 21 maja 2022, 08:58 #73
Rashy10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2022 23:42

Coraz więcej pojawia się informacji, że Pogba już podpisany w Juve. Adios
» 20 maja 2022, 23:42 #72
PogBooom: Faktycznie nie za mądre...wzieli pilkarza za darmo, sprzedali za 105mln, teraz znowu biorą za darmo. Moze sie sprawdzi ( w koncu mistrz swiata) a jak nie to sie sprzeda za 50...:-)
» 21 maja 2022, 05:04 #71
DaredevilUtd: Masakra ile tu psycho fanów Pogby XD
» 21 maja 2022, 07:59 #70
majk: Jeszcze chwila i poznikają ;)
» 21 maja 2022, 12:19 #69
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2022 21:38

Przypomnieć należy że fakt ze Shaw dostał podwyżkę rzędu 190 tys funtów co na devilpage argumentowano wszak tym że takiego zawodnika może łatwo wykupić City lub Real. Po pierwszym dobrym sezonie od 5 lat xD
No to teraz przynajmniej nikt go nie wykupi
» 20 maja 2022, 21:37 #68
Kilerek7: Dokładnie, Maguire i Shaw powinni polecieć dawno, a odejdzie AWB i Jones. Tak samo nie rozumiem pozostawienia Dalota przez ETH.
» 20 maja 2022, 22:04 #67
kckMU: Nie wiem jaka by musiała być rewolucja, żeby Jones odszedł?
» 20 maja 2022, 22:43 #66
Lisan: Najlepsze było jak Jones nie chciał oddać Varanowi swojego numeru 4, potem zagrał jeden mecz. I to były te dwa razy kiedy o nim słyszałem
» 20 maja 2022, 22:46 #65
rizx: Pozwólmy ETH pracować, skoro ma zostać, to może widzi w nim to, co zobaczył jakiś czas temu Jose ściągając go z Portugalii praktycznie bez żadnego doświadczenia w dorosłej piłce. Niech przepracuje tournee, jak uzna, że jest do odstrzelenia, to to zrobi ;)
» 20 maja 2022, 23:17 #64
SzarimMusty: Shaw dostał podwyżkę rzędu 30k. Obecnie zarabia 180k czy tam te 190k. Jest to bardzo duża kwota ale po tragicznym sezonie (w sumie w trakcie sezonu) Bruno co najmniej podwojono pensje.
» 21 maja 2022, 07:31 #63
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2022 08:05

Po najtragiczniejszym sezonie, gdzie cala druzyna zagrała mega kaszane, Bruno jest najlepszym kreatorem ligi i ma 10goli i 14 assyst, co czyni go najlepszym asystentem i drugim strzelcem w klubie, a jest pomocnikiem nie skrzydłowym, ani napastnikiem.
» 21 maja 2022, 08:04 #62
Smola0015: No właśnie Ciężko określić kim bruno jest,nie jest on napastnikiem i nie jest tez pomocnkiem,w drużynie Ole mialbyc on wolnym elektorem,widać go często w środku,na bokach oraz w głębi pola,bruno to taki nasz kdb i tyle myśle ze u ETH nie dużo się zmieni natomiast KDB bardzo dużo daje w presingu i odbiorze piłki,bruno tez zapierpaier ale jest dużo mniej skuteczny niż Belg.Ciężko oceniać Bruno bo liczy go bronią,plus fakt ze gdyby nasi nie walili akcji to miałby tych asyst nawet 20+
» 21 maja 2022, 10:06 #61
Dario88: Powiem więcej nawet bez dwóch by zagrał hehe
» 20 maja 2022, 20:05 #60
zbyszek7: I tak to jest z Lukiem - kontuzja, bez formy, chory, chwile pogra znowu kontuzja i bez formy a teraz 2 dziecko sie rodzi pozniej bedzie trzecie i tak od X lat. Dlatego takim pilkarzom powinnismy podziekowac i pokazac gdzie sa drzwi. Evra gral wszystkie mecze w sezonie nawet bez nogi by zagral
» 20 maja 2022, 19:01 #59
KalinaRIP: Chestnut cię wyjaśni zaraz
» 20 maja 2022, 19:18 #58
Chestnut: Pomidor.
» 20 maja 2022, 19:28 #57
kckMU: Evra to kurczaki w buty wkładał byle zapierdzielać na boisku.

Poza tym, to była stara szkoła. Tak jak sam opowiadał, oni nie chcieli psuć humoru Fergusonowi i mu podpaść. To samo byłoby z każdym innym trenerem. Dzisiaj piłkarzyki ich wybierają, zwalniają, robią z nich idiotów przed światem.
» 20 maja 2022, 19:42 #56
Dario88: Ja wiadomo że wygramy albo będą chcieć się pokazać bo hag na trybunach albo oleja już ostatnio kolejke
» 20 maja 2022, 18:14 #55
Bonku07: Chłopy, wygramy ;)?
» 20 maja 2022, 18:07 #54
majk: Pytasz, a wiesz ;)
» 20 maja 2022, 18:15 #53
MackoCR7: Crystal Palace jest wymeczone. Musimy to wykorzystac i ich rozniezc ;) Zakonczmy ten sezon z p************!! ;) Glory Glory Manchester United!!
» 20 maja 2022, 17:31 #52
majk: Ron777 dobrze prawi, znaczy się eeee ten tego, MackoCR7. Do boju United ! ;D
» 20 maja 2022, 17:34 #51
essaEdek: My zawsze trafiamy na wymęczonych przeciwników i dostajemy baty. :D
» 20 maja 2022, 18:01 #50
SzarimMusty: Wiecie oni są w ytmie meczowy a piłkarz MU nie...
» 20 maja 2022, 18:21 #49
majk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2022 18:32

W takim razie do boju Crystal Palace ! ;D
» 20 maja 2022, 18:32 #48
majk: Ale zwrot akcji, wygląda na to, że prawdziwy Ron777 włączył się do dyskusji.
» 20 maja 2022, 18:59 #47
KalinaRIP: Ron777: nawet z Ronaldo w składzie?
» 20 maja 2022, 19:00 #46
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2022 17:22

Full Time Devils podaje, że "TIMBER DEAL DONE! ". Nic tylko czekać na potwierdzenie przez Romano.
» 20 maja 2022, 17:22 #45
cantona007: Varane - Timber, to może się udać.
» 20 maja 2022, 18:07 #44
essaEdek: O ile Varane nie pójdzie na L4.
» 20 maja 2022, 18:26 #43
zbyszek7: Varane/Lindelof/Maguire - Timber
TO NIE MOZE SIE UDAC!!
» 20 maja 2022, 19:02 #42
essaEdek: Jak The Sun wyrzuci jakiś wysryw na temat piłkarzy to od razu główna, jak Pogba odchodzi do Juve i jest to praktycznie pewne to cisza. XD Admini DP w formie.
» 20 maja 2022, 15:52 #41
matheo: W ogóle nie było informacji o Pogbie i o Juve, w ogóle...

devilpage.pl/index/news/tag/1896/paul-pogba
» 20 maja 2022, 15:58 #40
essaEdek: Zwracam honor. Ale zdanie o adminach nie zmieniam.
» 20 maja 2022, 16:05 #39
majk: Pogba nigdzie nie idzie, mamy dżentelmeńską umowę z Juve.
» 20 maja 2022, 16:16 #38
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2022 16:22

To prawda. Fabrizio Romano nawet pisał na TT, że ma info z pierwszej ręki od Majkiego i Pogba uciął rozmowy :) Jak przez Ciebie Paweł zostanie w United to będę apelował o banicję. Pozdrawiam wraz z rodzinkom.
» 20 maja 2022, 16:21 #37
majk: Słuchaj, ja tylko powtarzam co chłopaki mówiły w komentarzach i co było w newsie. Ja mam rączki czyste.
» 20 maja 2022, 16:23 #36
essaEdek: Oho, mamy wybielanie. Prokuratura się już Tobą zajmie gagatku.
» 20 maja 2022, 16:24 #35
majk: No to już po mnie, Ziobro nie odpuści.
» 20 maja 2022, 16:33 #34
DjTED: Przywalac sie do administracji jednej z najnormalniejszych stron to juz jest szczyt
» 20 maja 2022, 16:34 #33
NoLogo: Po co na głównego wrzucać newsy o pogbie? Pozbyć się i zapomnieć o tej przereklamowanej, przepłaconej gnidzie.
» 20 maja 2022, 19:31 #32
Gallacher: Miałem koszmar że City się potknęła i Liverpool wygrał ligę oraz CL.
» 20 maja 2022, 15:41 #31
essaEdek: Nie mów tak.
» 20 maja 2022, 16:23 #30
PogbaKingOfMANU: Raczej "miałem sen, piękny sen..."
» 20 maja 2022, 16:52 #29
OldFasion: @Gallacher
Jeśli Twój sen okaże się proroczy to stawiam butelkę whisky.
» 20 maja 2022, 16:55 #28
lukJakubowski: A mi się śniło, że Real wygrał po błędzie sędziego. City się nie da.
» 21 maja 2022, 13:45 #27
Strzelec: Darwin Nunez has not rejected Manchester or Newcastle. The player's ambition is a Premier League move and nothing has been decided yet. [@jac_talbot] #MUFC
» 20 maja 2022, 15:37 #26
Genek: Jasne, że nas nie odrzucił bez przesady to nie jest jakiś mbappe czyli gwiazda światowa, że mógł by nas odrzucić bo nie jesteśmy w LM, darvin jest kot ale nie jest to jeszcze world class, musi wskoczyć na następny poziom.
» 20 maja 2022, 16:03 #25
is200second: Szkoda tego Darwina, liczyłem że tu przyjdzie. Choćby z powodu Ronaldo.
» 20 maja 2022, 15:28 #24
Krystiano98: Nie on, to ktoś inny
» 20 maja 2022, 15:31 #23
KubaUtd: Szkoda że nie puszcza całej transmisji meczu.
» 20 maja 2022, 15:13 #22
kckMU: Bardziej niż ten mecz interesuje mnie Brighton - West Ham.
» 20 maja 2022, 14:33 #21
RedFox: I jeszcze na Norwich-Tottenham czekam. Fajne mecze się zapowiadają
» 20 maja 2022, 14:53 #20
kckMU: Mnie interesuje Brighton, bo w rychłe zwycięstwo nierobów z United na boisku Palace nie bardzo chce mi się wierzyć. Ale zobaczymy.
» 20 maja 2022, 15:30 #19
Lisan: Rangnick za zasługi i wyniki to powinien mieć pożegnanie razem z Lingardem xd
» 20 maja 2022, 14:31 #18
Adrian0007: A co w tym złego że tak napisał na TT? Odniósł się do słów legendy Liverpoolu, która atakowała personalnie go i jego klub, odwiecznego rywala z miasta. Kibice United w mediach społecznościowych jak i tutaj na stronie też ośmieszają nasz klub swoimi komentarzami, tak samo jak piłkarze swoimi wyczynami na boisku. Chyba że twój komentarz nie sugeruje że nie powinien przychodzić do United po takiej wiadomości na TT to przepraszam najmocniej.
» 20 maja 2022, 13:50 #17
majk: My raczej szukamy potulnych zawodników, takie zadziorna chłopaki to nie u nas. Nawet trochę się przekonuje pomału do tego Richarlisona ;D
» 20 maja 2022, 14:02 #16
Adrian0007: Ludziom to nigdy się nie dogodzi niestety. Jak mamy takich zawodników jak Rash z których możemy czerpać same pozytywy w życiu codziennym to źle bo nie skupia się na piłce. Inni piłkarze są źli bo nie komentują każdego przecieku medialnego. Jeszcze inni są źli bo za dużo się udzielają. I tak oto nie ma piłkarza idealnego dla MU więc chyba powinniśmy zamknąć ten klub :D
» 20 maja 2022, 14:10 #15
piotrek19: Kurczę chłopaki tak oczywiście niech będzie zadziorny , ale na boisku.Richarlison obecnie jest słaby kładzie się co chwile jak panieneka nic w piłce nie osiągnął ,ma problem dobić do 10 bramek w sezonie w PL. Mam wrażenie , że to taki gość z przerośniętym ego chłop nic gra, ale wielce Pan piłkarz.Moim zadaniem mogły sobie darować buracakie odpowiedzi drugiemu burakowi i zacząć grać i włączyć .
Pozdrawiam
» 20 maja 2022, 14:12 #14
piotrek19: Nie wiem jak ty , ale ja nie chciał bym gościa który ma przerośnięte ego i nie potrafi przyjąć mimo wszystko konstrukcyjnej krytyki. Walczak to jest nasz Szkot który ma menatal na najwyższym poziomie . On po średnim ,a nawet słabym sezonie pozostawia bez komentarza wypowiedzi innym komentatorów, a zamiast tego weźmie się za trenowanie żeby być jak najlepszej formie przed przygotowaniami do następnego sezonu
» 20 maja 2022, 14:31 #13
majk: Z McTomka taki walczak, że pół meczu chowa się za plecami przeciwnika. Cała jego waleczność polega na kopaniu innych po nogach i opowiadaniu bajek, jak bardzo to niby żałuje że zawiódł kibiców po raz kolejny. Zresztą nie wiem po co ich w ogóle porównywać, z McTomka żaden wzór.
» 20 maja 2022, 14:37 #12
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2022 14:45

A no to złego panie Adrian, że trzeba mieć trochę klasy przy wypowiedzi, szczególnie jak się jest tak medialnym i rozpoznawalnym, a nie wylewać żółc i rozrzucać obelgi publicznie :) Nikt z naszych bylych lub aktualnych nie wypisuje "umyj mordę" ps no niestety z tym nurkowaniem to trafił w 10, prawda zabolała najbardziej :D
» 20 maja 2022, 14:44 #11
RedFox: Akurat w tym przypadku zgadzam się z Carragherem, Richarlison to jeden z największych bandytów w całej lidze, prowokantów, a przy tym symulantów. Niemal co mecz próbuje wymusić jakiś karny, brutalnie traktuje innych graczy (najlepszy przykład to faul na Thiago z Liverpoolu), a kiedy jest jakiś konflikt to zawsze jest pierwszy do głupich przepychanek, prowokacji i użycia siły. Osobiście obok Sterlinga to mój najbardziej znienawidzony gracz w całej lidze.
» 20 maja 2022, 14:50 #10
RedFox: Drogi Adrianie, on nie krytykował wcale Evertonu, a tylko jego symulanckie zachowania, które mają miejsce niemal co mecz. Często nie zgadzam się z Carragherem, ale tym razem absolutnie miał rację.
» 20 maja 2022, 14:51 #9
RedFox: majk pewnie że masz rację, ale w samej kwestii i sporu Carragher-Richarlison w moim odczuciu od razu wiadomo kto jak zwykle dowiódł swojej złej renomy
» 20 maja 2022, 15:24 #8
Piotr: Musimy wygrac.2:0 bedzie
» 20 maja 2022, 13:22 #7
majk: Miejmy nadzieję, że obecność ten Haga podziała motywująco na piłkarzy i zagrają na 100% swoich możliwości o zwycięstwo :)
» 20 maja 2022, 12:42 #6
milsco: Albo odwrotnie ostatni mecz RR i laba :D
» 20 maja 2022, 13:08 #5
Glory1878: Ostatni mecz graliśmy 7 maja, Crystal Palace od tego czasu zagrało jeszcze 2 mecze, w tym jeden wczoraj. Wyjdziemy wypoczęci, więc nic nie stanie nam na przeszkodzie aby bez problemu przegrać to spotkanie
» 20 maja 2022, 12:31 #4
SzarimMusty: - CP było w rytmie meczowym. My nie graliśmy blisko 20 dni i to zaważyło na wyniku. Dodatkowo zabrakło nam zaangażowania co jest spowodowane złym przygotowaniem do sezonu.
RR
» 20 maja 2022, 14:53 #3
AUDIoooo: Powodzenia i zdobyć te 3pkt oraz zakończyć ten kiepski sezon. Nowy sezon nowe rozdanie . . .
» 20 maja 2022, 12:30 #2
milsco: Nowy sezon stary Manchester
» 20 maja 2022, 12:36 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.