Manchester United w piątek wraca do gry po styczniowej przerwie. Czerwone Diabły zmierzą się na Old Trafford z Middlesbrough w ramach IV rundy Pucharu Anglii.
» Manchester United w IV rundzie Pucharu Anglii zagra z Middlesbrough
Piłkarze Ralfa Rangnicka na początku stycznia pokonali Aston Villę (1:0) i zapewnili sobie przepustkę do kolejnej rundy rozgrywek. Mecz z The Villans nie należał do najlepszych w wykonaniu Czerwonych Diabłów, ale dzięki bramce Scotta McTominaya i fenomenalnej postawie Davida de Gei drużyna nadal ma szansę na zdobycie pucharu w sezonie 2021/2022 na krajowym podwórku.
Kto? Manchester United vs Middlesbrough Kiedy? 04.02.2022, 21:00 Gdzie? Old Trafford Sędzia? Anthony Taylor Transmisja? Eleven Sports 1
Ralf Rangnick nie zamierza traktować ulgowo rozgrywek o Puchar Anglii, bo to jedyne krajowe rozgrywki, w których w tym sezonie Czerwone Diabły mają szansę na trofeum. Zawodnicy do meczu z Middlesbrough przystąpią wypoczęci – niemiecki szkoleniowiec dał swoim piłkarzom tydzień wolnego. Niektórzy gracze przerwę w rozgrywkach spędzali w ciepłych krajach, a inni bronili w tym czasie barw narodowych swoich reprezentacji (Edinson Cavani, Fred, Alex Telles, Eric Bailly). W piątek będą jednak gotowi do gry.
Dla Middlesbrough będzie to pierwsza wizyta na Old Trafford od 2016 roku. Klub z Riverside Stadium występuje obecnie w Championship, w której zajmuje 7. miejsce. Zespół Chrisa Wildera w poprzedniej rundzie FA Cup rozprawił się z Mansfield Town (3:2). Mecz miał dramatyczny przebieg, bo decydujący gol dla Middlesbrough padł w piątej minucie doliczonego czasu gry. Samobójcze trafienie zanotował Elliott Hewitt. W piątek emocji na Old Trafford również nie powinno zabraknąć!
Sytuacja kadrowa: Swój pierwszy mecz od listopada w barwach Manchesteru United może rozegrać Paul Pogba. Francuz doszedł już do siebie po kontuzji ścięgna udowego, której nabawił się na zgrupowaniu reprezentacji Francji. Do siebie doszli również Aaron Wan-Bissaka i Luke Shaw, którzy opuścili ostatnie spotkania Manchesteru United.
W ostatnich dniach w zgrupowaniach swoich reprezentacji udział brali Edinson Cavani, Alex Telles i Fred. Cavani poprosił Ralfa Rangnicka o dodatkowe dwa dni wolnego, dlatego nie znajdzie się w kadrze na piątkowe spotkanie.
Z Middlesbrough nie wystąpią Victor Lindelof, Jesse Lingard i Eric Bailly. Szwed z powodu choroby nie trenował przez cały tydzień. Lingard dostał kilka dni wolnego, aby odpocząć po nerwowej końcówce zimowego okienka transferowego. Eric Bailly narzeka na uraz kostki.
Ostatnie 5 meczów pomiędzy Manchesterem United a Middlesbrough:
Data
Spotkanie
Wynik
29.12.2008
Premier League: Manchester United – Middlesbrough
1:0
02.05.2009
Premier League: Middlesbrough – Manchester United
0:2
28.10.2015
Puchar Ligi: Manchester United – Middlesbrough
0:0
31.12.2016
Premier League: Manchester United – Middlesbrough
2:1
19.03.2017
Premier League: Middlesbrough – Manchester United
1:3
Przedmeczowe ciekawostki: – Manchester United i Middlesbrough łącznie mierzyły się ze sobą 126 razy. Bilans jest korzystny dla Czerwonych Diabłów: 64 zwycięstwa, 28 remisów, 34 porażki.
– W Pucharze Anglii drużyny rywalizowały ze sobą 14 razy. Manchester United wygrał 7 spotkań, 4 zremisował i 3 przegrał.
– Manchester United nie zaznał porażki z Middlesbrough w ostatnich 13 spotkaniach we wszystkich rozgrywkach.
– Po raz ostatni Manchester United grał z Middlesbrough w FA Cup w 2007 roku. Czerwone Diabły w powtórce ćwierćfinału pokonały drużynę prowadzoną przez Garetha Southgate’a po golu Cristiano Ronaldo (1:0). Pierwsze spotkanie zakończyło się remisem 2:2.
– Ostatnie pucharowe starcie Manchesteru United z Middlesbrough miało miejsce w 2015 rok w ramach Pucharu Ligi. Spotkanie IV rundy na Old Trafford zakończyło się remisem (0:0), a rzuty karne lepiej strzelali goście (3:1) i Czerwone Diabły pożegnały się z rozgrywkami.
– Manchester United w meczu z Middlesbrough będzie chciał podtrzymać dobrą serię w FA Cup na Old Trafford. Czerwone Diabły wygrały dziesięć ostatnich spotkań Pucharu Anglii, które odbywały się w Teatrze Marzeń. Seria klubu trwa od stycznia 2017 roku.
– Mecz z Manchesterem United będzie miał szczególne znaczenie dla Paddy’ego McNaira, byłego obrońcy Czerwonych Diabłów. Irlandczyk gra regularnie w ekipie Chrisa Wildera, który z powodzeniem stosuje ustawienie z trzema środkowymi obrońcami.
– Middlesbrough w każdym z ostatnich 3 meczów w Pucharze Anglii traciło po przynajmniej 2 bramki.
– W IV rundzie Pucharu Anglii nie ma powtórek. Jeśli spotkanie zakończy się remisem po 90 minutach, to sędzia zarządzi dogrywkę i ewentualne rzuty karne.
Spotkanie Manchester United vs Middlesbrough rozpocznie się w piątek 4 lutego o godzinie 21:00. Mecz będzie transmitowany na Eleven Sports 1. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.
Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.
Komentarze (217)
seju: Zawsze jakoś fajnie wspomina mi się Middlesbrough. Pamiętam genialny mecz jak grali bodajże z Lazio w Pucharze UEFA a w Middlesbrough na skrzydle szalał Stewart Downing. W ataku grał u nich Mark Viduka. Świetny mecz wtedy zagrali. Downing wyglądał jak Giggs w najlepszej formie.
Manmanchesrer: Cały czas nie mogę tego przełknąć, że w taki sposób tracimy Masona :( gość 20 lat, papiery na MEGA KOZAKA w przyszłości (kozakiem już jest), a My tak go straciliśmy... Naprawdę jakas klątwa tkwi na tym klubie.
Najpierw niech RR oczyści stajnię Augiasza. Później przyjdą czasy zakupów.
Szczerze to City już nam odskoczyło w ostatnich paru latach i nie ma, co zakłamywać rzeczywistości.
United to marka, historia, ale żyjemy przeszłością i nie ma, co ukrywać, że jest inaczej...
Trzeba mieć nadzieję, że mozolna budowa składu w końcu zaowocuje, ale nie oczekuje szybkich sukcesów. Niestety PL stała się niezwykle konkurencyjna. Stała się superligą i może nadejść taki czas, że o tytuł, co roku będzie się bić 7-8 klubów.
PL i FA jest bardzo cwane. Rozdziela fundusze sprawiedliwie, co nie pomaga budowie hegemonii, jak w La Lidze robi to Real czy Barcelona.
Kortney: City jak chce kogoś to bierze i robi szybki transfer, tak jak z Alvarezem. Jak chce nam sprzedać konia trojańskiego to się cacka i wysyła sygnały, że będzie ściągać a my wtedy się podpalamy i ściągamy ich rzekomy cel transferowy. Sanchez, Fred, Maguire, CR. Aż dziw, że w zimie nie zagięli parolu na Rice, bo już widzę jak nasze orły lecą z ofertą 80-90 mln żeby ściągnąć średniaka z WHU
skowron32: bo oni się nie pierdzielą chcą to dają odpowiednią ofertę i tyle nikt się nie pierd....w tańcu widzą potencjał w piłkarzu to chcą go mieć jeśli się będą mylić to pogonią za normalną kasę i tyle! u Nas ostatni transfer za normalne pieniądze to był Daniel James i tyle....
DaredevilUtd:Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.02.2022 18:36
No jasne... a ilu zawodnikow bylo co zrezygnowali z nich, bo byli za drodzy, lub mieli ku temu jakiś inny powód? Oczywiście wypisujecie tutaj tylko to co pasuje do waszej teorii. Pierwsze z brzegu, to ponoc chcieli Freda, czy CR7. Typowe bzdury by pasowały do własnej narracji.
motos8: Daniel James został sprzedany za normalne pieniądze ponieważ nikt go nie próbował konserwować. U nas tak się robi i potem wychodzą takie mumie jak Jones, Mata i reszta i nie wiadomo jak się pozbyć tych reliktów. Jeszcze chwila i włożymy sobie ich do klubowego muzeum xD
bla bla bla! Jasne, ty akurat siedziales w gabinecie i slyszales jak ludzie z zarzadu city rozmawiali, dobra dajemy oferte a United i tak go zgarnie :D Cudze chwalice a swego nie znacie :D
Blau: Z tym Lingardem to jednak troszkę poważniejsza sprawa niż myślałem na początku. W artykule odnośnie konferencji przedmeczowej na devilpage możemy wyczytać:
"Daliśmy też kilka dni wolnego Jessemu, aby przewietrzył głowę. Wróci do treningów w poniedziałek."
W rzeczywistości jednak Ralf na konferencji powiedział, że to Jesse go poprosił o kilka dni wolnego, a nie że klub sam mu dał wolne. Właśnie dlatego Lingard odpowiedział na tt mówiąc, że on nie prosił o żadne wolne i jest gotowy.
I komu tu teraz wierzyć? Z jednej strony nie widzę powodów, żeby Ralf miał kłamać. Z drugiej strony głupotą by było, gdyby Lingard rzeczywiście tak powiedział i chwilę później publicznie kłamał na twitterze, że tak nie wcale nie było.
skowron32: wydaje mi sie że to jest wina klubu?
a dlaczego? bo sobie na to pozwolił i nie ma żadnych konsekwencji jak takie rzeczy wypływają w media i stąd jest jak jest! w żadnym klubie żaden piłkarz się nie afiszuje z takimi problemami po social mediach! jak sie tak robi to ukarać piłkarza albo aut!
skowron32: u Nas w klubie nie wyciąga się konsekwencji z takich rzeczy właśnie typu nagłaśnianie w mediach :
"ooo jak Mi źle i nie dobrze, nie chcą mnie puścić gdzie indziej, nie chcą mi dać podwyżki, zastanawiam się czy zostać czy odejść no nie wiem no nie wiem" i innego typu pierdoły i duperele
skowron32: dla przykładu by jakaś kare zastosowali na jednym to by reszta nawet telefonów na treningi nie brała i bała się na social media wchodzić a tak to zachowują się jak dzieci w podstawówce!
"nie kupisz mi czegoś w sklepie to zacznę krzyczeć żeby wszyscy widzieli!"
skowron32: no szkoda ale zarząd u Nas ma rozruch jak disel w zimę to jak garażowany benzyniak -MC- szybszy to oni go łyknęli i tyle nie ma co nad rozlanym mlekiem płakać
sturmik: Info z pierwszej ręki: Greenwood dziś wstał, zjadł śniadanie, popykał na PSie do południa, zjadł lunch i zabrał się za nadrabianie zaległości na netflixie. Co jeszcze chciałbyś wiedzieć?
SzarimMusty:Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.02.2022 18:16
Lol.
Zbieranie dowodów, analiza pod kątem prawdziwości. Rozmowy poszkodowanej i oskarżonego z psychologiem. Przedstawienie dowodów i wyników badań prokuratorowi, obrońcy i sędzi. Pewnie dorzuci się do tego jakieś rozmowy z najbliższym otoczeniem tej dwójki itp, itd.
Taki proces może trwać nawet kilka miesięcy. W przypadku Masona pewnie potrwa do miesiąca czasu.
PS. Do tego czasu nic nowego nie wypłynie, no chyba, że laska będzie wiedziała jak odkręcić ten pozew i wysępi od Greenwooda jakąś kasę ale w to wątpię bo dowody i słowa jakie zostały wypowiedziane są za ciężkie i albo Mason za nie zostanie ukarany albo "poszkodowana" za fałszowanie dowodów i matactwo. Wszystko zależy czy to co wrzuciła to prawda czy też nie.
DaredevilUtd: Z całym moim szacunkiem m do Ole, to Ralf zrobil, to o czym Norweg tyllo mówił, czyli oczyścił szatnie. Mam nadzieję, że żaden Poche nie przyjdzie tego zepsuć, Jak Rangnick nie zostanie, to tylko widze jednego trenera na jego zastępstwo.
Czerwony123: Oczyscil? , to zbyt wygorowane slowa. Sa jescze Maty,Jonse, itd... Towarzystwo kolesi,ktorzy kiedys tam cos grali,a teraz sa w zazadzie,sztabach ,itp...
W tym klubie nie ma zadnej hierarchy
Manchester Utd ,to nie jest normalnie zarzadzany klub, bo w czasie meczu , taki fletcher jest asystentem Rancgnicka,a po meczu Flet6xher texhnicznie,staje sie szefem Rancgnicka... Ot ,wspanie zrazadzany klub...
DaredevilUtd:Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.02.2022 14:02
Mi właśnie chodzi o pozbywanie się ludzi, zbędnych, lub tych co nie graja i robia zamęt. Niestety Ole ich się nie pozbywał i to co się stało było nieuchronne. Zrobil tyle na ile mógł pozwolić sobie w zimowym oknie. Sporo osób odejdzie w lato, jak Mata, Matic, Lingard, teraz zwolniliśmy się z ich tygodniowke myślę, ze przyjdzie czas Jonesów itp.
Piwal: Ole też oczyścił szatnie ale z tych najbardziej pracowitych zawodników : Lukaku, Herrera, Valencia, Young, Smalling, Rojo, Fellaini.
Możecie mówić że część z nich była za słaba na ten klub ale czy taki Herrea był gorszy od Freda? Smalling od Maguire? Valencia od Wan Bissaki ? Fellaini od McTominaya/Matica ?
DaredevilUtd:Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.02.2022 14:04
A co robil Ole? tylko mowil o tym niestety I trzymal ludzi. Co myślisz, że łatwo jest w zime pozbyc się zawodnikow zarabiających krocie jak Martial, VDB, którzy nic nie wnosza do składu? Pomysl czasami kasztanie XD
Czerwony123: Ole ,to byl luksus Glazerow,bo kazdy wiedzial,ze PL to za wysokie progi dla krola Molde. Jak mozna konkurowac, walczyc o mistrza,jak takie scousers maja.Klopa,city Guardiole.... Takim podejsciem to bedziemy w d... kolejna dekade, a moze wiecej.
Od paru lat standardy w tym klubie ,to bycie w top4 Nie mamy szans z takim city,bo lezymy na kazdej plaszyznie, od zarzadania do skautingu , facilitys,itd.
Zobacz na taki Liverpool, oni maja jescze gorszych wlascicieli. Roznica jest taka ,ze oni maja odpowiednich ludzi w klubie. Specjalistow,ktorzy robia co moga z ograniczonymi srodkami.
Ktos ,kto mieszka w Manchester to widzi,jaka dzieli w tym momentum przepac Utd do City, a bedzie jescze wieksza. Tam sie nie zatrzymuja z inwesrycjami ( on the pitch ,of the pitch) .
Zmarnowalismy cala dekade po odejsciu Fergiego. Zyjemy w jakims snie, pierdzielimy o jakims mitycznym DNA... zatrudniamy jakis bylych pilkarzy,ktorzy nie maja pojecia o modern footballu... Obraz nedzy I rozpaczy...
DevoMartinez: Coż klubem zarządzają piłkarscy dyletanci to i takie efekty. Marnotrawienie środków ogromne, rzucanie się na każde głośne nazwisko. Każdy trener od van Gaala po Ole dostał ogromne środki i zaufanie, że coś sami zbudują. Zadnemu się nie udało. Może w końcu z tym Ragnickiem jako doradca zacznie się odbudowa z głową, od podstaw a nie na zasadzie pudrowania trupa. Chociaż z tak autorytarnymi władzami klubu trochę watpię, że pozwolą specjaliście na decyzyjność. Raczej kolejna marionetka która będzie brała kase i siedziała cicho. Zobaczymy.
Czerwony123: Rancgick ,to bedzie kolejna ofiara,ktora zostala zatrudniona w postaci advaisora ,gdzie bedzie mozna wszystko na niego zrzucic w przypadku blednych decyzji. Wczesniej Od razu wszyscy obwiniali Wooda,teraz zrobili sobie zabezpieczenie.
Ole nie miał w sprawie Herrery nic do powiedzenia. Zarząd ociągał się z propozycją nowego kontraktu i dopiero jak się głośno zrobiło o tym, że PSG chce go zakontraktować to dopiero się obudzili.
Piwal: Jak to Ole nie miał nic do powiedzenia ? To on nie moze ponaglić zarządu mówiąc: Panowie, potrzebuje tego gościa, ogarnijcie na cito jego nowy kontrakt.
Czerwony123: Za 2 , 3 lata ,to top 4 bedzie marzeniem. Jezeli Newcastle sie utrzyma,to bedzie ciekawie na przestrzeni kolejnych lat. Aston Villa ma super wlasciciicieli, ktorzy maja aspiracje. West ham chce wrocic na nalezne mu miejsce, bo pare dni temu oferowali 100 baniek za Raphine I Philipsa. Southampton ma plany,oraz nowych wlasciciicieli . Nie mozna zapomniec o Leicester. Liga staje sie silniejsza. Nikt nie bedzie bral jencow w Pl . W tym momentum ,to Citeh ,Liverpool,Chelski sa po za naszym zasiegiem . Zostaje jedno miejsce w top 4, na ktore chrapke. beda mieli Arsenal, Villa ,west ham,Leicester,Totenham I Manchester Utd w nastepnychy sezonach. Przypomina mi sie tu Arsenal,ktory zawsze chcial byc w tym top 4, ktore gwarantowalo wyplate. Jak teraz oni maja ciezko wrocic do ligi mistrzow,to kazdy widzi. Tak samo moze byc z nami. Wszystko na to wskazuje. Obym sie mylil....
W tym momencie City, Liverpool i Chelsea są poza zasięgiem...
Ja bym powiedział, zgadzam się, że w tym momencie - przestrzelą 2-3 transfery (bo nieprawdopodobne jest by trafiać wszystkie na 100%), my trafimy z 2-3, które okażą się być realnym a nie papierowym wzmocnieniem i sytuacja może się odwrócić o 180 stopni.
A co do pozostałych, wymienionych drużyn, sytuacja jest identyczna. Więcej pieniędzy nie zawsze oznacza realne wzmocnienie. My tu jesteśmy dobrym przykładem bo "przepaliliśmy" naprawdę spore ilości gotówki. Ale po przekroczeniu pewnej granicy wydatków tak naprawdę pieniądze niewiele dają. Bo np. co z tego, że za 100 mln my kupiliśmy Pogbę, Chelsea Lukaku czy City Grealisha skoro żaden z nich nie grał/gra lepiej niż zawodnicy, których można sprowadzić za połowę tej ceny. West Ham, Newcastle, Arsenal czy Suthampton mogą szastać pieniędzmi na rynku transferowym ale efekt może być równie dobrze znakomity jak i beznadziejny.
Miejmy nadzieję, że nasz nowy zarząd zacznie od pracy od podstaw czyli stworzenia planu na drużynę, wybrania koncepcji gry, przeformatowania pionu scautingu, jasnego rozdziału kompetencji osób odpowiedzialnych za transfery. Bo na razie w tych obszarach był (jest?) w naszym klubie burdel. Wg mnie te wymienione tu ruchy mogą dać większe efekty niż dodatkowe 200 mln rocznie dodane do budżetu transferowego.
awe: Blau "Ole nie miał w sprawie Herrery nic do powiedzenia." jakos Jose powiedzial, ze chce Fellainiego zostawic w klubie i zostal, Ole nie chcial ani Herrery ani Lukaku.
Czerwony123: W tym momentum Manchester Utd to jest franczyzna. Absolutnie nie wierze w rzetelnosc I dobre zamysly wlascicieli I zarzadu. Mieszkam w Manchester juz 20 lat,od 2002 roku, z roczna przerwa na Leeds. Wczesniej bywalem w Manchester w latch 90tych,odwiedzajac kuzynostwo,rodzine,itd . Pamietam ,jak kiedys granie w akademii Man U,bylo prestizem dla kazdego mlodego chlopca, w calym dystykcie Manchesteru
Dzis? ,szkoda gadac,bo oddalismy caly scouting, mozliwosci lokalnemu rywalowi,ktory bedzie zbieral owoce naszego bledu.
Nie ma czasu na bledy w tych czasach,tym bardziej,ze rywal jest potezny, chce byc najlepszy,zrobi wszystko dla sukcesu. Kolejne 10 lat takiego bylejactwa,to lokalny rywal bedzie nam rowny pod wzgledem wielkosci, a kto wie moze nawet wiekszy...
is200second: A jakie to ma znaczenie? Od odejścia Fergusona wydaliśmy na transfery ponad miliard euro. Nie wygraliśmy praktycznie nic znaczącego, przepłacając za wynagrodzenia nawet dla Cleverleya. To jest dramat.
Domin31: Swoją drogą ostatni tytuł zdobyliśmy z Cleverleyem i Carrickiem na środku pomocy a ich łączne tygodniówki nie zbliżały się nawet do tygodniówki Pogby
mikiartur: Oby go włączył dziś a wyłączy go w czerwcu. Wtedy może skorzysta na tym klub, on i kibice.
klub dojdzie daleko w lm + do top4 w lidze
on dostanie mocne argumenty na wymarzony lukratywny kontrakt w dowolnym klubie
a kibice dostaną emocje gry na wysokim poziomie w późnych fazach lm i w lidze do ostatniej kolejki
is200second: Jeśli ma zagrac Pogba to ja nie widzę miejsca dla Mctomineya w skaldzie. Bo jeśli RR zrezygnuje ze skrzydeł kosztem asekuracji obrońców. To ja się pytam po co nam był Varane? Piłkarze tej klasy powinni ogarnąć tyły nawet przy samym fredzie.
No chyba że powie tak. Ani Rash ani Sancho nie są w formie, nie gramy nimi w jednym składzie. To ja widzę Ronaldo jako fałszywy napastnik biegający po lewej, a Cavani na szpicy.
Mamy tyle jakości w zespole. Musi to wkoncu zaskoczyć.
Lisan:Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.02.2022 10:49
Pan Trener Ralf Rangnick
Kłąb żmij, wataha zdradziecka, zaatakowała go i złapała pod szyję
Zarzuty, przecieki z szatni, trudne pytania - kamery wymierzyli niczym działo
Na konferencje wyszedł dumnie, z odwagą
głosząc że zero żmij w klubie się ostało.
Wystąpili przeciwko niemu jawnie jak zranieni żołnierze
zapomnieli jednak że Pan Trener jeńców nie bierze
Martiale, Pogby i Lingardy - parobków tu nawet nie zliczę
Słychać właśnie głośno ich krzyk i raduje się moje oblicze.
O trenerze! Rządz, czyń swoją powinność i rób porządki
Nawet jeśli są to poranki i to jeszcze w piątki
W Tobie jedyna nadzieja na sukces i z parobków oczyszczenie
I nie zamydli nam oczu udawane Lingarda cierpienie.
axel52: Mówta co chceta, ale mimo braku jakiegokolwiek transferu to jestem happy.
Przy RR doczekałem chwili, że się szatnia oczyszcza z bagna powoli.
Nigdy nie było tak blisko aby człapaki Martialo, Pogbo, czy inni w końcu odeszli.
Jakiś cud się stał, że dalej nie przedłużono umów w.w typom.
No niebywałe.
Niech zgadnę przy OGS i Woodwardzie co by było?
Na bank nikt by nie został nawet wypożyczony no może Donny by wymusił i tyle.
Jest ok, byle następny trener kontynuował dzieło RR w czyszczeniu chlewu jakim stała się szatnia MU.
A tu mam wątpliwości przyznam.
axel52: Wydaje mi się, że go nie zostawią na stanowisku nawet gdyby było top 4.
RR pasuje do całego MU jego lalusiowatości, przygłupich decyzji, bredniach o DNA i innych pato działaniach jak pięść do nosa.
Zaraz się przestraszą, że będzie chciał odpalić Rasha czy Magłajera co by się przydało, ale zarządowi takie akcje nie spodobałyby się.
atotrikos: Niestety masz rację, Rangnick chciałby mieć władzę jaką miał SAF, jaką chciał LvG, Mourinho a tutaj zarząd nie da tego nikomu bo to mogłoby się skończyć np. szybką sprzedażą jakiegoś zawodnika - np Pogby wcześniej, Martiala...etc.
Przyjdzie Pochetino, zagrają chwilę fajnie później po 3 latach marazmu go wyoutują..
majk: Rangnick ma jedną przewagę w stosunku do poprzednich menadżerów, nie boi się że go zwolnią i może dzięki temu sprzątać dowoli, wedle swojego uznania :)
majk: Klub akurat obecnie, w końcu, całkiem mądrze postępuje. Wolą przeczekać, zobaczyć co będzie z trenerem od przyszłego sezonu, jakie będzie miał plany itp
axel52: Klub? Sam z siebie tak nie postępuje, a piłkarzyki Martialo, Pogby nie chcą przedłużyć bo albo siano za małe, albo pojawił się w klubie ktoś kto im dobitnie pokazał, że koniec sielanki Solskjaera.
,, a piłkarzyki Martialo, Pogby nie chcą przedłużyć bo albo siano za małe, albo pojawił się w klubie ktoś kto im dobitnie pokazał, że koniec sielanki Solskjaera.,''
Czemu zawsze wszystko sprowadzacie do kasy? xd Martial chce odejść( co mnie ani trochę nie dziwi) bo chce mieć szansę na regularną grę. Transfery Ronaldo i Sancho praktycznie przekreśliły jego dalszą karierę u nas. Z kolei Pogba chce odejść( co mnie też specjalnie nie dziwi, bo jak pisałem już kiedyś on już nie ma tych 23-25 lat, że może jeszcze poczekać na sukcesy u nas), bo najprawdopodobniej chce jeszcze w tych już ostatnich latach kariery moc realnie powalczyć o wygranie LM.
DevoMartinez: Po to są oni. Większość tych tzw wycieków to wyssane z palca bzdury pozyskane od tego mitycznego tajemnicznego informatorem na którego każda dziennikarska pani lekkich obyczajów może się powołać.
Tomczo: Pisaliśmy, że Ole robił czystki. A mam wrażenie że prawdziwe czystki robi dopiero teraz RR. Pogba dostanie ostatnia szanse. Jak nic nie pokaże do końca sezonu to pewnie też poleci. Podoba mi się to co widzę w ostatnim czasie. Juz same plotki o jonsie i baily 'm sugerują że te tematy też są poruszane.
skowron32: Sam już czasem nie wiem co by się musiało stać w MU żeby to jakoś zaczęło trybic ?
Nie ma tygodnia w którym by coś nie wychodziło złego na wierzch? gdzie tak jest w innym klubie? pytam się gdzie? ja osobiście chyba nie znam takiego klubu? baaa co tydzień tu co drugi dzień coś sie dzieje złego jakieś żale pretensje itp? kur chłopie Jesteś piłkarzem trener jest twoim szefem to się słuchaj a nie rządzić chcą kto kiedy i ile zagra i czy będzie mu się chciało czy coś ? ludzie gdzie tak jest?? To jest ich praca nie podoba sie to do widzenia i tyle. Jak w życiu praca nie odpowiada to ją zmieniam a nie robię kipiszu na całe miasto że praca mi nie odpowiada
Robert3344: IMO ten sezon może być takim sezonem przejściowym. Szykuje się czyszczenie kadry i wywalanie zawodników, którzy nie chcą tu być i mam nadzieję tu na nowe otwarcie z dobrym trenerem pokroju Poche lub Ten Haag oraz RR jako poważnym doradcą. Dość już kolesiostwa, granie za nic i robienia kominów płacowych dla graczy, którzy na to nie zasługują. Oby nowa krew wprowadziła nam odpowiednią kulturę gry opartą na ciężkiej pracy i jakość, która nas popchnie do przodu. Mam nadzieję, że RR weźmie za mordy ten amatorski zarząd i w końcu zrobi z nas klub, którym powinniśmy być.
skowron32: wiesz mam taką nadzieje bo to już się przykre robi jak wchodzisz na neta i pierwsze co się rzuca to jakieś szambo o MU. Wyśmiewanie Nas przez rywali, gdy u Nich naprawdę wszystko działa. Mam nadzieje że lata posuchy sie kończą i wrócimy do realnej walki o mistrza.
Lisan: RR chyba zobaczył w co sie wpakował: Martiale, Grenwwody, Pogby i Lingardy. Efekt tego że piłkarze rządzili klubem. Lingard nie wytrzymał i sam wydał na siebie wyrok. Zostaje jeszcze Pogba ale to kwestia czasu
skowron32: tak jest jak trener jest kolegą a nie szefem... wszystko się kupy trzymało jak Ole był nie dopuszczał On do wylewów w mediach i fochów piłkarzy bo poklepał obiecał że będzie ok otarł łzy dał premie i było ok! a jak przyszedł koleś który jest szefem nie kolegom to wylewy są i jeszcze pewnie będą , znaczy mam nadzieje że tylko Pogby wylew jeszcze będzie
atotrikos: Hehe, ja osobiście czuje satysfakcję z tego, że od dłuższego czasu widzę jak na tacyu te nasze "zgniłe jabłka".
Szkoda, że nie zaufaliśmy Mourinho by już wtedy zrobił czystki, co w dłuższej perspektywie wyszło by na dobre. Nadal, niezmiennie, te same osoby sieją ferment, gwiazdy wielkie. Taki Lingard, którego uważam za cienkiego gracza powinien już dawno być sprzedany a takiej okazji jak rok temu już się nie będzie więc odejdzie za naszą ulubioną kwotę transferową "ZA DARMO" XD
No i właśnie, tutaj jest piękna logika dewilpejdżowych księgowych, których wypocin nie chce mi się wyszukiwać, coś w stylu "dobrze, niech płacą 30-40mln" za Jessiego, haha.
Oni pamiętam jak chcieliby sprzedawać za kwoty które sobie wymyślają tylko dlatego, że OD nas chcą zwykle więcej niż od innych ekip. Może po prostu byliśmy takimi nowicjuszami, z tym Woodwardem kretynem co ? Nie, tutaj po odejściu gość ma szacun, tylko ZA CO !?
Lingard śmiało mógł odejść za jakieś 20mln co jest adekwatną kwotą co do jego mierności - to był uśmiech od losu, ta jego eksplozja formy, wręcz idealny moment na sprzedaż.
Juventus Turyn potrafi kupować za darmo.
Manchester United potrafi sprzedawać za darmo.
motos8: Calkowicie się z Tobą zgadzam, dlatego nie wierzę w to, że zawodnicy nie zwolnili wtedy Mourinho. Tak wiele zbiegów okoliczności było. Nagle gdy Ole przejął stery to nabili jakąś dobrą serie bez porażki. Przypomnieli sobie jak się gra. Dziś Rangnick na dobrą sprawę nie robi czegoś innego niż Mourinho. Tutaj liczy zaangażowanie, pressing, kontrola meczu czyli tzw futbol skuteczny. Zero mamrotania o jakimś "wyrażaniu siebie na boisku". Według mnie wyrażanie siebie to nic innego jak "chłopaki, nie znam się na schematach, pokażcie co umiecie i to grajmy" czyli taka Yoga Bonito. Takie granie może się sprawdzić co najwyżej na orliku. Na najwyższych szczeblach rozgrywki musisz mieć plan, a zawodnicy powinni się sztywno go trzymać. Jak Witalij Klitschko, nie wdawał się wymiany jak jego młodszy brat lecz sztywniutko trzymał się planu i dlatego deklasowal konkurencję w swoim prime. Ja tam wolałem grę za Mourinho niż Ole mimo że była mniej przyjemna dla oka. Może Portugalczyk powinien być mniej kontrowersyjny to by dłużej popracował i ludzi nie zraził.
atotrikos: Mourinho...jedni go kochają, drudzy nienawidzą. Nie wszyscy bowiem potrafią sobie poradzić czasem z brutalną prawdą lub komentarzem pod swoim adresem. Jak wiemy mamy bandę panienek które są twardzi w socialach a na boisku foszek i dreptanie więc mamy, jak mamy.
majk: Za Mourinho mieliśmy największe sukcesy od odejścia SAFa.
Taka prawda, zwolnienie Mourinho było punktem zwrotnym w historii United, złota zasada została złamana.
Żaden piłkarz miał nie być większy od klubu.
Dzisiaj połowa kadry tak uważa. Klub przez 3 lata zrobił wszystko żeby utrzymać gwiazdeczki zadowolone. Bajka o DNA się skończyła, witamy z rzeczywistością.
atotrikos: @majk Zaraz będzie, że "nowoczesny" manager to dostosowuje się pod zawodników, że Mourinho to zwykły cham, prostak i że się juSZ nie nadaje bo nie NADANŻA za czasami.
ŻE TAKI GUARDIOLA to jest dobry chłop a dominują jego ekipy dlatego, że umie podejść do zawodników XD hehe
YHY, klasyk - Sit Down, Nobody Talk!
youtube.com/watch?v=4ufbyxCxmCk
I jak nie pasi to wyjazd z klubu a u nas wyjazd zrobiłby manager.
Robert3344: Serio są tu jeszcze fajni Mourinho? :D Przecież gościu był totalnie toksyczny wobec wszystkich w tym klubie, atmosfera wokół była gęsta, a sam Mou zdawał się tracić płomień w oczach i jechał po piłkarzach bez mydła. Gość obwiniał wszystkich dookoła, a nigdy nie widział swoich wad i błędów. Graliśmy toporną piłkę, która nie przekonała chyba nikogo w klubie. Zarząd to też jedno, bo zrobili mu świństwo wpychając freda po wicemistrzostwie, ale to raczej nie było też tak, że każdy piłkarz na świecie chciał grać dla klubu, który gra taki brzydki futbol i ma za menedżera gościa, który wyżywa się na graczach. Jego czas słusznie przeminął w premier league, bo jest już dinozaurem, który nie chce dopasować się do nowych czasów, nowoczesnej piłki i nowego pokolenia.
majk: Mourinho został kozłem ofiarnym, zarząd wypiął się na trenera, pokazał zawodnikom że to oni rządzą klubem, zatrudnił pozoranta na 3 lata, który zamiatał wszystko pod dywan i służył jako tarcza medialna.
Dzisiaj widać efekty.
dziobko: FC Hollywood - miano które dotyczyło klubu z Monachium zaczyna dobrze odzwierciedlać to co się dzieje w naszym United.
Mam nadzieje że twarda łapa Ragnicka i dobry wybór opiekuna po sezonie pomoże klubowi w ogarnięciu burdelu który powstał lub aktualnie jest w trakcie powstawania.
DEPE: FC Hollywood w Monachium nie tyczy sie tego co - jak to piszesz - dzieje sie w United. FC Hollywood w Monachium to po prostu "druzyna gwiazd" a nie "druzyna pseudo gwiazd" jak ma to miejsce w United.
Ragnar90: Wiadomo panowie że media też dodają 3 grosze do swoich artykułów ale rzygać się chce jak się czyta co się dzieje w tym klubie od paru lat. Ja Kocham Manchester United a nie tych parodystów, dzbanów i primadonny co dostają takie niebotyczne pieniądze. Dużo tego ale na pierwszy plan przypomina się wypowiedź Pogby bodajże po zajęciu 6 miejsca że czas na zasłużony urlop czy w tamtym roku dostając kontuzje wyjechał sobie do Dubaju, kur.. też tak chce, zachoruje sobie albo złamie nogę to sobie pojadę do Dubaju a co... Pewnie niektórzy napiszą to jedź... Mi chodzi o profesjonalizm, oni takimi wypowiedziami czy czynami plują kibicowi i klubowi w twarz.
Do tego ostatnia wypowiedź Lingarda ze musi odpocząć... Szkoda że za takie zachowania nie ma odcięcia od tygodniówek i jakieś kary, najlepiej cielesne haha (żart chociaż to nie jest najgorszy pomysł) :)
Taki klub mem się zrobił niestety, dno DNA
ojciectomka: Dostał kilka dni na oczyszczenie umysłu - widocznie był ku temu jakiś powód ( pewnie jego zachowanie spowodowane brakiem transferu ). Jak widzimy po jego wpisach odpoczynek jest potrzebny - zamiast siedzieć cicho i powrócić do drużyny to wylewa swoje żale i pewnie dlatego będzie cały czas ( do końca sezonu ) wiecznym rezerwowym.
Fido: To wszystko trochę naciągane, kłamstwa tam nie ma. Rangnick mówił że Lingard musi "oczyścić głowę". Dalej będzie marudził że nie gra... Wylewanie żali na IG jest mało profesjonalne.
co ciekawe taka sama para jest w ostatniej rundzie afrykańskich kwalifikacji do MŚ 2022 co oznacza że Mane albo Salah nie pojadą na mundial. Ciekawe czy do jakiś zgrzytów między nimi nie dojdzie.
mordynator: Ale powiem ci że tak fatalnych karnych w wykonaniu jednej drużyny to chyba jeszcze nie widzialem.2 razy strzał "idealny" dla Bramkarza a trzeci to wogole w brame nie trafił.
mordynator:Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2022 23:17
No wiadomo ze presja duża i wogóle, no ale jak zgłaszasz cheć do wykonania karnego(chyba że to trener ustał kto strzela z góry ale raczej wątpie) to musisz ten karny chociaż jakoś uderzyć.Dla przykładu dałbym tu karnego Sancho z finału Euro który co prawda został wybroniony ale nie został wykonany jakoś tragicznie przez Jadona bo przynajmniej poszukał tego rogu.A tu każdy strzał był lekki i na idealnej wysokości dla bramkarza no a trzeci to wogole w bramke nie trafił.Tak samo karny Rasha z finału euro czy Juanfrana z finalu LM 2016 nie trafili do końca czysto w piłe no i obu panom piła zeszła na słupek no ale przynajmniej mieli jakiś plan na wykonanie tego karnego a tu Kameruńczycy podeszli do tego w taki sposób żeby mieć to jak najszybciej z głowy.No ja rozumiem że troche gorsi niż ten TOP ale to nadal zawodowi piłkarze na przyzwoitym poziomie.
RedFox:Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.02.2022 09:16
Dobra dobra, ale w finale trzeba już trzymać kciuki za Senegal! Nawet jeśli jest tam Mane z Liverpoolu (którego i tak lubię za skromne podejście do życia), to jest tam także parę innych ciekawych grajków jak Ismaila Sarr, Kalidou Koulibaly, Edouard Mendy (świetny bramkarz, chyba jedyny z graczy Chelsea, za którym przepadam) no i inny Mendy, gracz Leicester. A po drugiej stronie? Salah, Elneny, Trezeguet (nie ten Francuz xD). Osobiście trzymam kciuki za Senegal, tym bardziej że dotąd ani razu nie zwyciężyli w PNA, a Egipt już z 7 razy... Tak więc do boju Lwy Terangi!
mikiartur: The club advised me to have time off due to personal reasons! But my headspace is clear and I'll always be professional when called upon and give 100 percent - tweet Lingarda
Ciekawe odnośnie wypowiedzi Rangnicka. Z drugiej strony jeśli klub daje Ci przerwę ze względów osobistych to głównie po to by nic z życia prywatnego w trenowaniu i graniu Cię nie rozpraszało - czyli po części tzw. oczyszczenie głowy xd
pawelisto2: Wymarzony scenariusz to chyba taki, jaki aktualnie mamy w tabeli Championship, czyli Fulham, Blackburn wchodzą do Premier League, a z trzeciego miejsca po barażach Bournemouth ze Scottem Parkerem na czele.
WBA zwolnieniem Slavena Bilicia w ubiegłym sezonie sobie przegrało u mnie.
Ten klub według mnie sam nie wie czego chce.
DaredevilUtd: A jak tam wasza dopłata dla Auby, żeby sobie poszedl? Nieźle wam interesy idą. Wy to nie macie wcale burdel w tym Londynie, lepiej się ponabijać z innych XD
I prawdopodobnie znowu oddadzą za darmo. Witamy w świecie Eda Woodwarda, którego niby już nie ma, ale syf będzie się ciągnąć latami. Jakby 9 lat to jeszcze było mało.
Śmialiśmy się z 30 lat Liverpoolu. My już 11 mamy za sobą, szybko leci.
mikiartur: ja to nie rozumiem
arsfan normalny inofrmujący post dał a wy już chcecie dokopać Arsenalowi.
Poczekajcie chociaż do ich meczu i ew. porażki a niee
A co do transferów to Łeb do interesów mamy i my i oni.
skowron32: pierwsze 3 mecze powinniśmy przejść w miarę łatwo potem Brighton i Leeds solidne drużyny będzie ciężko , no i Atletico murarka i toporna gra ciekawe mam nadzieje że z tych 6 meczy wyciągniemy 13-15 pkt i korzystny wynik z Atletico w Madrycie
mikiartur: Rangnick tells club media Mejbri will be in the squad tomorrow. #mufc - Lukhurst dość solidne źródło choć jest parę lepszych.
I to jest wiadomość na którą w sumie liczyłem. Bo jeśli będzie w składzie to nie wierzę że nie dostanie Mejbri kilku minut. Bo akurat w jego grę od 1 minuty nie wierzę. Ale chociaż żeby te 15-20 minut dostał :D
mikiartur: a tutaj wypowiedzi Rangnicka o nim które chwile temu na tt się pojawiły:
Rangnick: We have Hannibal included in the squad. He will, from now on, regularly train with us and be a regular member of the squad. He will also be part of the squad for tomorrow's cup game. [MU]
Rangnick: I saw him [Hannibal] play in the [Arab Cup] final and, from what I've seen so far, I think he's a promising talent. He deserves to be part of the group for the rest of the season and also part of the group for tomorrow's game. [MU]
mikiartur: W sumie PSV za wiele razy nie widziałem w grze więc trudno mi coś powiedzieć. Choć trzeba przyznać że PSV po Ajaxie to najlepszy klub w Holandii. Jednak wątpię by był brany pod uwagę obecnie.
flt32705: Tak psioczycie ze Poche nie bo w sg nawet rady nie daje, a wg mnie tam nikt rady nie da, toen klub to sztuczny twór i dopóki będzie tam przyzwolenie aby gwiazdy rządziły szatnia doputy żaden trener nie da tam rady, nawet SAF w życiowej formie nic by tam nie dał, pokrzyczał by, piłkarze zarzucili by focha i SAF out
kckMU: Niektórzy zapominają, że sir Alex był przede wszystkim szefem. Kto dzisiaj może tak o sobie powiedzieć w swoim klubie? Może Pep przy użyciu Tixiego, ale to maksimum a i tak niewspółmierny przykład.
mikiartur: Więc po konfie Rangnicka wiemy tyle:
- Cavani,Lindelof,Lingard,Bailly poza kadrą
- Telles nie będzie w 1 składzie, zagra Shaw
- możliwy występ pogby.
Więc na śo zagra dwójka z trójki Varane Maguire Jones
w ataku (nie licząc u23) zostaje nam Sacho Ronaldo Rashford i Elanga. Więc myślę że prawdopodobieństwo grania Ronaldo wzrasta od 1 minuty. I coraz mam większe przekonanie że wyjdziemy trójką Sancho Ronaldo Rashford. Elanga nie raz będzie bardzo pomocny i przydatny i na pewno będzie regularnie grał. Lecz mam wrażenie że będziemy chcieli wejść z wysokiego c. I wejdziemy atakiem najsilniejszym jakim mamy. W dodatku Sancho i Rashford potrzebują minut. Ale mam po prostu wrażenie że Ronaldo zagra.
Co do pomocy to tutaj będą chyba wszyscy możliwi dostęni i tu można ew. spodziewać się czegoś nowego. Ale myślę że w grę o skład wchodzi czwórka Matic Pogba Scott i Bruno. Fred grał w Brazylii obstawiam że nie zacznie od początku.
I na bramce Dean. Zdziwiłbym się jakby zagrał DDG albo Heaton. Dean potrzebuje startu, zwłaszcza, że zablokowaliśmy jego wypożyczenie.
izbinho: Orientuje się ktoś czy w Anglii takie sprawy jak Greenwooda są sprawdzane z urzędu czy musi go ktoś oskarżyć? Czytając wypowiedzi ojca pobitej to nie chcieli żeby to wyszło.
PogbaKingOfMANU: Z urzędu. Ktoś wklejał tu kiedyś linka z wyjaśnieniami: "Gwałt jest przestępstwem podlegającym oskarżeniu publicznemu. Oznacza to, że sprawa będzie rozpatrywana przez sąd koronny (Crown Court). Istotne jest, aby zapewnić sobie odpowiednią reprezentację, ponieważ za gwałt grozi wyrok skazujący, nawet dożywotni."
devilek777: Cała ta sytuacja z Greenwoodem jest dziwna. Nie ma żadnych zeznań, żadnego stanowiska obrony, żadnych wypowiedzi otoczenia. Jest tylko kilka zdjęć i urywek nagrania.
sturmik:Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2022 15:02
Raith Rovers z Championship ze Szkocji maja teraz podobna akcje.
Kupili w poniedzialek Davida Goodwillie, który okazalo sie w 2017 byl skazany za podobne sprawki o jakie oskarza sie Masona. Wykroczenie bylo w 2011, skazali go za winnego w 2017 -zaplacil lasce 100k odszkodowania.
Kupili go teraz i wywolalo niesamowita burze w gronie kibiców. Dwóch dyrektorów zrezygnowalo i klub sie wycofal z pomyslu grania takim zawodnikiem kiedykolwiek.
Jesli sledtwo Masona bedzie posuwalo sie w takim tempie to ma kilka lat z glowy -nawet gdyby byl niewinny. A jesli jest winny to nawet trenerem trampkarzy w podstawówce mu nikt nie pozwoli byc.
mikiartur: Zidane Iqbal and Charlie Savage waited 45 minutes to express their gratitude personally to Ralf Rangnick after making their debuts against Young Boys. The pair hovered outside Rangnick's office as the #mufc manager conducted post-match media duties. [
@lauriewhitwell
]
atotrikos: Też uważam@ArktoS że jutro strzelanina - im dłużej nie gramy ale trenujemy za kulisami pod nowym trenerem, tym stajemy się mocniejsi - bo sądze, że treningi są wreszcie na poziomie United.
ArktoS: Uważam, że Maurycy to dobry trener. Ma swoje metody, ale fakt, że pracuje w PSG to dla mnie trochę dziwna sytuacja. On się tam nie odnajduje. Dostał chyba najgorsze grono zawodników, którzy są samograjami. Wątpię, że ci zawodnicy robią dokładnie to co mówi im trener. U nas skład jest również mocny, ale patrząc na Ronaldo to zupełnie inna bajka. To ktoś na kim sam trener może polegać, patrząc na to jak się zachowuje na boisku i poza nim. Jest przykładem i nie mówię tutaj o aspekcie czysto piłkarskim. Tam po drugiej stronie stoi Messi do pary z Neymarem - wymarzony team do trenowania. ;)
Sięgając pamięcią na parę lat wstecz to powiem szczerze, że zawsze obawiałem się Totków. Zrobili tam team solidnych zawodników i Maurycy świetnie sobie z tym poradził.
Z chęcią zobaczyłbym go u nas w klubie, bo czuję, że on jest do naszego klubu stworzony jeżeli dostanie więcej czasu.
ax1d:Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2022 14:01
Wyobraźcie sobie taką czysto hipotetyczną sytuację. Macie robotę, dobrze płatna, nawet bardzo, ale chodzenie do niej to męka, ekipa nie taka i ogólnie nie sprawia wam to przyjemności. Nie bardzo też macie chęci się w tej firmie rozwijać.
Gościem z ww sytuacji może być... ktokolwiek.
Możesz po takim wstępie wrzucić dokładnie każdego piłkarza czy trenera i zwalić nieudolność na boisku czy na ławce albo brak wyników na to, że "ekipa nie taka i ogólnie nie sprawia wam to przyjemności". Absolutnie każdą sytuację można opatrzeć zdaniem "wyobraźcie sobie" i dorobić do niej historię pod tezę.
I skąd wniosek, że "raczej lubi pracę w jednym miejscu"? W Espanyolu i w S'oton był po półtora roku, w Spurs tylko był dłużej. Teraz w PSG znów prawdopodobnie skończy się na roku-dwóch.
mikiartur: W PSG ego w szatni jest olbrzymie. U nas w szatni ego jest niewiele mniejsze.
I to nieprawda że nikt sobie w PSG nie radzi odkąd mają taką szatnię. Tuchel miał bardzo podobną oprócz Messiego i Ramosa w sumie i za niego PSG grało o wiele lepiej poza tą rundą jesienną w 2020 roku. W swoim pełnym sezonie 18/19 z PSG zdobył 91pkt i wygrał ligę mając 16pkt przewagi. Do tego w następnym sezonie także pewnie zmierzał po mistrzostwo z wysokim wynikiem i gdyby nie pandemia tak by było + później zrobił finał lm. I były takie momenty gdzie tam naprawdę było widać drużynę. Choćby 2 mecz z nami w okresie w którym PSG słabo grało. Umieli się jednoczyć na wielkie mecze i pamiętam jak się z całym zaangażowaniem całą drużyną bronili.
Teraz tego nie widzę. Co pokazał 2 mecz z Man City. Gdy bronisz się w 7 w polu a 3 sobie spaceruje na 30/40 metrze nic nie zrobisz.
I martwię się że skoro trener nie radzi sobie z szatnią w PSG to z nami będzie podobnie.
I chciałbym w koncu abyśmy wzięli jeśli już szukany nowego menagera kogoś dla kogo będziemy pierwszym takim szczytem w karierze. Nie kogoś kto już trenował Chelsea,Tottenham,Ajax,Bayern,Barcelone czy inne kluby.
Weźmy Ten Haga bo to trener mający bardzo ciekawy i bogaty warsztat trenerski. Stylem gry jest z podobnej szkoły co Rangnick i ogólnie niemiecka szkoła pressingu. Był trenerem rezerw Bayernu w czasie gdy trenerem Bayernu był Guardiola. Naprawdę gościu ma wielki potencjał.
I prędzej czy później ktoś go wyciągnie. Spróbujmy w końcu kogoś ubiec lub zrobić ruch oryginalny a nie powtórkę z rozrywki.
Oczywiście jeśli Pochettino przyjdzie to będę go wspierał. I ma na pewno pewne zalety. Ale po prostu bardziej do mnie przemawia Ten Hag albo ew. pozostanie Rangnicka jeśli będzie robił z nimi progress w trakcie sezonu.
Bo jednak zawsze jest spory sens gdy mianuje sie tymczasowego w wyniku dobrych wyników. Wiadomo pewnie wielu uważa że mianowanie Ole jest błędem. Jednak to są dwie różne sytuacje. Bo warsztat trenerski o wiele lepszy posiada Rangnick. A poza tym on już tu pracuje. Wie co tu sie dzieje. Powoli uswiadamia sobie czego tu brakuje a co już mamy itd.
Giggsy: @ax1d, we wstępie oczywiście jak mówisz, możesz sobie wstawić nie wiem.. Martiala, VdB czy kogokolwiek, ale bardziej chodziło mi o nakreslenie sytuacji Pochettino, że brak całkowitej dominacji i wgl może być tym podyktowane.
Co do wniosku o tym, że Poche to raczej trener trzymający się jednej pracy..
Fakt, w Espanyolu czy Soton nie zagrzal miejsca, ale to raczej kwestia spróbowania innej ligi czy przejścia to zespołu aspirujacego do TOP4, Soton --> Tottenham.
U Kogotow dość się ustabilizował. Wprowadził ich do topki, zagrał w finale LM, ale jak to w każdej ekipie poważniejszy kryzys musiał nastac, a że Levy nie należy do ludzi cierpliwych to Maurycy poleciał. O PSG nie będę długo pisał, bo tam zwyczajnie nikt długo pracy nie zagrzeje, chyba, że zmieni się trochę zarządzanie
DevoMartinez: Dla mnie niestety bajki. Sugerujesz, że Pochetino nie pracuje na 100% bo coś tam. Dla mnie jest oczywistym, że każdy megager ma ambicje zdobywnia trofełów. Trafiając do psg na pewno chce dopisać do swojego cv sukcesy i jesli nie wychodzi to niestety albo zawodnicy za słabi albo on za słaby.
Radomirus: W PSG problem jest nie tyle z ego piłkarzy (które pewnie jest na podobnym poziomie jak we wszystkich TOP-owych drużynach) ale przede wszystkim z motywacją. Siła, potencjał i umiejętności piłkarzy z PSG wyprzedzają zdecydowanie piłkarzy pozostałych drużyn z Ligue 1 więc największy problem to zmuszenie ich do zachowania koncentracji.
Gdyby PSG miało w lidze 2-3 rywali, którzy potrafiliby na nich permanentnie napierać to pewnie problem z prowadzeniem dla trenera tego klubu byłby mniejszy.
Bo co z tego, że Lilie zdobyło w zeszłym sezonie mistrzostwo jeżeli w tym sezonie bliżej im do strefy spadkowej (13 pkt.) niż do liderującego PSG (21 pkt.)
mikiartur: Henderson
AWB Varane Bailly Shaw
Bruno Matić Pogba
Sancho Ronaldo Lingard
Choć zastanawiam się czy Varane może nie powinien odpuścić bo jednak on ze zdrowiem nie pewny, ostatnio grał regularnie a jednak będą ważniejsze mecze w tym sezonie. Lecz z drugiej strony FA cup zyskuje na znaczeniu po przeciętnych wynikach w lidze i niepowodzeniu w efl cup - więc może jednak żeby większość podstawowych grało. Lingard myślę powinien zagrać dla zachęty za to że jednak zablokowano mu wypożyczenie. A faktycznie może mieć więcej czasu na grę bo jednak tych opcji w ataku jest mniej. I wątpię by grał w 1 składzie ciągle ale myślę że szanse grania z ławki częściej będzie dostawał.
A Ronaldo wg mnie powinien zagrać. Greenwooda nie ma a Cavani jest świeżo po grze w eliminacjach. Ew. przestawić Rasha na środek ataku i dać mu bo bokach Sancho i Lingarda/Elangę.
Ale uważam że Ronaldo powinien zagrać. Trzeba zgrywać ten atak i jego współpracę z pomocnikami. Poza tym może to zaskakujące ale mu też potrzeba z 1/2 goli by zyskał jeszcze większą pewność siebie. Bo potrzebujemy Ronaldo głodnego i naładowanego energią oraz przede wszystkim skutecznego. A z tą skutecznością różnie było.
Dawno nie graliśmy, a zważając na to, że rywal jest trochę słabszy uważam, że Ralf postawi na taki balans. Możliwe, że Lingard wystąpi za Bruno lub Sancho, a Pogba pewnie zacznie mecz na ławce rezerowych i wejdzie później. Możliwe też, że zobaczymy Mejbriego.
RedFox: Fajnie by było gdyby w takim meczu swoją szansę dostał Dean Henderson. Nie zrozumcie mnie źle, De Gea to jest obecnie najlepszy bramkarz w PL, ale i jemu przydałaby się chwila odpoczynku, tym bardziej że zaraz rusza z powrotem Premier League i Liga Mistrzów. A w pucharowym spotkaniu idealnie by pasowało wykorzystanie jego opcji rezerwowej.
kamilpe: Zgadzam się z tym, że powinien zagrać Dean ale mówienie o odpoczynku dla Davida, który ostatni mecz rozegrał 22 stycznia jest co namjmniej nietaktowne :D
majk: Nie głupi pomysł, kolejny któremu Ole naobiecywał gruszek na wierzbie, a teraz siedzi sfrustrowany na ławie. A można było zarobić jakieś pieniążki jak jeszcze ktoś o nim pamiętał.
KalinaRIP:Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2022 12:18
Gościu przecież Ole tu już nie ma, o czym ty mowisz? ole mówi kto ma zostać w drużynie innego trenera? Wszystko w porządku z tobą czy hejt już mózg wyżera?
Lingardiho9: Na pewno teraz siedzą i rwą włosy z głowy zanosząc się szlochem. Na 100% położą się na murawie na znak swojej dezapropady na takie występki lub nawet odmówią występu w tym meczu
ax1d: Chodzi o zamieszanie i fatalne światło, w jakim znalazł się Manchester United. Jeśli już wyłączyć kwestie czysto towarzyskie, bo jednak spędzali ze sobą mnóstwo czasu, to jednak są utożsamiani i kojarzeni z tą samą marką i tą samą koszulką.
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
Wiedziałeś? W kwietniu 2003 roku sir Alex Ferguson stwierdził, iż losowanie Ligi Mistrzów zostało ustawione. Za słowa te musiał zapłacić 10 tysięcy franków szwajcarskich.