Leicester City vs Manchester United. Zapowiedź ćwierćfinału Pucharu Anglii
» 20 marca 2021, 11:13 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl, BBC Sport
Manchester United w niedzielę zmierzy się na wyjeździe z Leicester City w ćwierćfinale Pucharu Anglii. Będzie to ostatnie spotkanie Czerwonych Diabłów w tym miesiącu.
» Manchester United w ćwierćfinale Pucharu Anglii zmierzy się z Leicester City
Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera do rywalizacji na King Power Stadium przystąpią w dobrych humorach, bo w ostatni czwartek wyeliminowali AC Milan w 1/8 finału Ligi Europy. Czerwone Diabły zrobią więc wszystko, aby podtrzymać dobrą pucharową serię w tym tygodniu.
Kto? Leicester City vs Manchester United Kiedy? 21.03.2021, 18:00 Gdzie? King Power Stadium Sędzia? Craig Pawson Transmisja? Eleven Sports 1
Manchester United i Leicester City po raz ostatni spotkały się ze sobą w Boxing Day. Drużyny stworzyły wówczas na King Power Stadium dobre widowisko, a mecz zakończył się podziałem punktów (2:2). W niedzielę stawka spotkania będzie dużo większa niż ligowe punkty – zwycięzca pojedzie na Wembley.
Oba zespoły są na dobrej drodze, aby ukończyć sezon 2020/2021 w TOP 4 Premier League. Zdobycie Pucharu Anglii byłoby więc idealnym ukoronowaniem ich wysiłków w tym roku. O żadnym odpuszczaniu rozgrywek nie może być mowy, a zatem czeka nas niezwykle emocjonujące starcie.
Sytuacja kadrowa: Ole Gunnar Solskjaer do ostatniej chwili nie będzie wiedział, jaką kadrę zabierze na mecz z Leicester City. W spotkaniu z Milanem do gry wrócił Paul Pogba, ale Francuz nie jest jeszcze gotowy do rywalizacji przez 90 minut. W Mediolanie boisko przedwcześnie opuścił Marcus Rashford, który znów poczuł ból w kostce.
Pod znakiem zapytania stoi także występ napastników. Uraz biodra leczy Anthony Martial, a nie w pełni sił jest Edinson Cavani. Tej dwójki także może zabraknąć na King Power Stadium. Kontuzje doskwierają też Juanowi Macie i Erikowi Bailly’emu.
W drużynie Leicester City lista nieobecności też nie jest krótka. Kontuzje wyeliminowały z gry następujących zawodników: West Morgan, James Maddison, James Justin, Harvey Barnes i Ricardo Pereira. Brendan Rodger wystawi jednak do gry najsilniejszy skład, tym bardziej, że Lisy nie grały żadnego meczu w środku tygodnia.
Manchester United: Henderson – Shaw, Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka – McTominay, Fred – Pogba, Fernandes, James – Greenwood
Przedmeczowe wypowiedzi:
Ostatnie 5 meczów pomiędzy Manchesterem United a Leicester:
Data
Spotkanie
Wynik
10.08.2018
Premier League: Manchester United - Leicester City
2:1
03.02.2019
Premier League: Leicester City - Manchester United
0:1
14.09.2019
Premier League: Manchester United - Leicester City
1:0
26.07.2020
Premier League: Leicester City - Manchester United
0:2
26.12.2020
Premier League: Leicester City - Manchester United
2:2
Przedmeczowe ciekawostki: – Leicester City nie ma dobrego bilansu z Manchesterem United. Lisy jedyne zwycięstwo w ostatnich 25 spotkaniach zanotowały we wrześniu 2014 roku, pokonując Czerwone Diabły 5:3 na King Power Stadium.
– W Pucharze Anglii obie drużyny rywalizowały ze sobą dwukrotnie. Manchester United wygrał dwa mecze, 3:1 w finale FA Cup w 1963 roku i 2:1 na wyjeździe w V rundzie FA Cup w 1976 roku.
– Leicester City po raz ostatni awansował do półfinału Pucharu Anglii w 1982 roku. Lisy od tamtego czasu przegrały pięć ćwierćfinałów, a trzy z nich przeciwko Chelsea (2012, 2018, 2020).
– Zespół Brendana Rodgersa w tym sezonie strzelił osiem goli w FA Cup. Każdą bramkę zdobył inny piłkarz Leicester City.
– Lisy w tym sezonie przegrały 7 z 16 meczów rozgrywanych na King Power Stadium. W 2021 roku poprawiły jednak tę statystykę i wygrały 5 z 7 ostatnich spotkań.
– Brendan Rodgers jako menadżer przegrał 11 z 14 meczów z Manchesterem United. Irlandzki szkoleniowiec nie odniósł zwycięstwa w żadnym z ostatnich siedmiu spotkań przeciwko Czerwonym Diabłom.
– Manchester United w rozgrywkach krajowych nie przegrał żadnego z 29 ostatnich wyjazdowych meczów (21 zwycięstw, 8 remisów).
– Czerwone Diabły w swojej historii sięgały po Puchar Anglii 12 razy. Lepszym wynikiem może pochwalić się jedynie Arsenal, który wygrywał FA Cup 14 razy.
– Manchester United ma szansę po raz 31. awansować do półfinału Pucharu Anglii. Czerwone Diabły mogą pod tym względem przeskoczyć Arsenal.
– Czerwone Diabły w ćwierćfinale Pucharu Anglii grają już siódmy sezon z rzędu. To rekordowa seria klubu z Old Trafford.
Spotkanie Leicester City vs Manchester United rozpocznie się w niedzielę 21 marca o godzinie 18:00. Mecz będzie transmitowany na Eleven Sports 1. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.
Glory1878: Myślałem, że powalczą jeszcze, teraz przewaga jest duża. Jakoś im kibicuje, ze względu na Ronaldo, nie wiem w sumie dlaczego, ale chłopa szanuje
mensajero: Strona kibiców Arsenalu nie działa od czasu głośnego pożaru w serwerowni ovh, bo byli tam hostowani. Admini kanonierzy mieli backup z zeszłego roku, ale ovh udało się odzyskać jakąś kopię z lutego i strona przez kilka dni działała, ale teraz znowu nie działa. Nie wiem dlaczego.
obiektywny91: Mimo, ze jestem kibicem arsenalu to od poczatku bylem przeciwnikiem tego zoltodzioba. Przez to tez polecialem z kilku grup arsenalu. Strasznie ułomny ma arsenal fanbase w polsce.
Batigol222: Oglądam sobie Villareal któryś raz w tym sezonie i ten zespół naprawdę kapitalnie operuje piłką. No i mają kilku mega grajków, zwłaszcza Triguerosa, Moreno i tego młodego Chukwueze. Dać im takiego Bruno i jak dla mnie mają skład na 1/2 LM.
Batigol222: Pau Torres to akurat przehajpowany grajek. Zacząłem oglądać Villareal właśnie dla niego(akurat dzisiaj nie gra) i za bardzo nie rozumiem, skąd takie zainteresowanie tym stoperem, zwłaszcza, że Villareal ma naprawdę kapitalnych piłkarzy w ofensywie. O Gerardzie Moreno mówią, że to na ten moment najlepszy hiszpański piłkarz i ja się z tym w pełni zgadzam.
Pawlo: Manchester chyba ma jakieś haki na Moyes'a, bo z nami po prostu oddał mecz ostatnio, a także w pucharze zagrali, jakby w ogóle nie chcieli wygrać, a z innymi potrafią zagrać świetny futbol. Brawo "Młoty", oby było top 4.
Robert3344: Może jesse na prawdę był w wielkiej formie, ale Fernandes blokował miejsce w składzie. To ciekawe jak dużo znaczy presja w klubie i pomysł trenera na zawodnika, przecież to w ogóle inny gracz jest niż u nas
rizx: No tak, Barca, która nie była w stanie podpisać Depaya i ma kolosalne długi z pewnością szarpnie się na kolejne 100 milionów, żeby ściągnąć Haalanda
AmerikanoPseudo: Zaraz sprzedają część praw do Barca Corporate za 300 baniek i już siano mają, a jeszcze maja posprzedawac zawodników, wiec kasa będzie a z tymi długami to każdy klub je ma, MU ma ich powyżej milarda.
mikon70: Śmiechem żartem, ale to naprawdę statysta jest. Po znajomosci został tam trenerem bez żadnego doświadczenia. Gdyby to był trener z zewnątrz, to za taki cyrk wyleciałby już po meczu z porto.
augen: Canal+ ładnie pocielo w kulki. Po meczu ligi hiszpańskiej, który się przedłużył, musieli puścić jeszcze reklamy i kilka minut po 16.00 zaczęli transmisję i jest opoznienie :D
augen: Wchodzę na livescora sprawdzić coś ( oglądając WHU-Arsenal) i przy stanie 0:0 widzę, że jest już 2:0... Mam nadzieję, że wejdą na liva po przerwie.
Batigol222: Btw, jak ktoś tutaj pisze, że Haaland nie pójdzie do Realu, bo tam jest Benzema: Zidane od jakiegoś czasu gra na dwóch ŚN. Poza tym, Benzema to elastyczny napastnik: potrafił dostosować się do Cristiano, to dostosuje się też do Norwega.
Mariano88: Mnie zastanawia z kolei skąd u Was w ogóle nadzieja, że norweski napastnik o imieniu Haaland i ksywie Halland ma do nas przyjść? Staram się być na bieżąco i szczerze nie widziałem ani jednego wiarygodnego źródła, które potwierdzałoby, że planujemy ścigać się z innymi klubami w lecie.
Przewijał się Sancho na PP, Aarons na PO oraz stoperzy: Kounde, Milenkovic i Torres. Natomiast nic o Haalandzie. Czy ja coś pominąłem czy po prostu użytkownicy devilpage się rozmarzyli? :)
Lisan:Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2021 14:46
Zakladaja ze skoro obaj sa Norwegami to Ole załatwi nam transfer. Niestety, jezeli Ole nie zalatwil go wcześniej to raczej nikła szansa ze zrobi to teraz gdy jegp wartość skoczyla 10x wyzej. Skoro sie znali z Molde, tansfer trzeba bylo dograc po cichu jak jeszcze byl w Salzburgu.
Ps. Raczej w Barsie go nie widze: raz ze nie maja kasy, dwa ze Messi moze
nie zatwierdzic tego transferu. Najgorsza opcja dla nas to wybór City.
JebikMUTD95: Dokładnie wartość Haalanda, która ma zapisana w kontakcie z BVB, które w kontakcie zapisało klauzule odejscia o wartości tych 75 MLN, które bądźmy szczerzy patrząc na poczynania zawodnika w tak młodym wieku i jak Haaland się rozwija, a jeszcze przed sobą ma kilka dobrych latek rozwijania się "pilkarsko" i szlifowania umiejętności by stać się jeszcze większą maszyna do zdobywania bramek od tej jaka juz jest w tym momencie... Lewandowski jest większym "POTWOREM" dla bramkarzy w Bundeslidze od Haalanda, który i tak pokazal w barwach BVB, że staje się takim "POTWOREM" i choć trochę ominęło go z powodu kontuzji i na boisku nie ma kolegów na "POZIOMIE" tych jakich w BVB ma Robert i nie obsluguja go piłkami pilkarze klasy Kimicha, Mullera czy Gortezki, a mimo to w ilości strzelonych goli jest takim "MNIEJSZYM POTWORKIEM" którego przysłania Robert. I z pewnością Haaland w BVB mialby więcej bramek na koncie niż strzelił w BVB, ale przez to stał się "KASKIEM NR1" dla TOPOWOYCH ZESPOŁÓW w Europie, ktore doskonale zdają sobie sprawę, że transakcja z BVB niesie za sobą ogromne wydatki, ale jest to inwestycja na DLUGIE LATA by obsadzic w drużynie pozycje "9" napastnikiem, których w dzisiejszych czasach jest jak na "LEKARSTWO" na które "CHETNYCH" bedzie KOLEJKA.
Klauzula wykupu za 75 MLN wejdzie w życie, ale nie po zakończeniu tego sezonu lecz dopiero po zakończeniu przyszłego sezonu... BVB doskonale wie, że Haaland jest warty znacznie wieksza gotówkę od tej zapisanej w "KLAUZULI" ktora po wejściu w zycie za takiego napastnika jak Haaland powiedzmy szczerze byłaby "PROMOCJA" na ktora z pewnością NAJWIEKSZE KLUBY chcace mieć w swoim zespole na SRODKU ATAKU HAALANDA nie będą zwlekać do przyszłego lata, aż klauzulą wejdzie w życie z uwagi na inne kluby zainteresowane Haalandem, którym zainteresowało by się znacznie więcej zespołu po aktywacji kwoty transferu zapisanej w kontrakcie. I doskonale sobie z tego zdaje sprawę zapewne same BVB, która z pewnością chętnie sprzeda go tego lata jeśli pojawi się na stole oferta z kwota wyzsza od tej zapisanej w umowie, żeby zarobic na sprzedaży Haalanda jak najwięcej tego lata bo za rok, gdy klauzulą bedzie aktywna i kwota tranferu Haalanda bedzie rowna 75 MLN odejście Haalanda z BVB bedzie bardziej niż "PEWNE" z czego zapewne w samym BVB zdaja sobie doskonale sprawę...
Wiec w letnim okienku tylko czekać aż w BVB pojawi się jakas konkretna oferta z jakiegoś Klubu, którego bedzie stać na wydatek kasy na transfer Haalanda opiewający z pewnością na kwotę nie mniejsza niż 100 MLN..
Fakt, że na taki wydatek niewiele klubów bedzie mogło sobie pozwolić w dzisiejszych czasach, ale na Haalanda wśród najlepszych marek piłkarskich w Europie jest dużo "PARCIE" chociażby podobno w Realu, w którym Perez chce mieć Haalanda i kilka źródeł niedawno pisało, że wiekssa czesc funduszy na Haalanda w Realu będą chcieli uzyskać na "Rynku Transferowym" w którym Real pozegna sie z kilkoma piłkarzami. A podobno sam Perez jest zdeterminowany na sprowadzenie jednego z dwójki Haaland/Mbappe w takim stopniu, że na zebranie funduszy potrzebnych na transfer jest skłonny poświęcić piłkarza z pierwszej JEDENASTKI i sprzedać Varane'a, który nie zalicza się do grona "emerytow" i na tym piłkarzu Real może zyskać spora część potrzebna na transakcje jednego z wyżej wymienionej dwójki...
PS.
Wczoraj czytałem, ale nie pamiętam jakie źródła pisały, ze GRUBAS miał zacząć pracować nad transferem do Realu jednego ze swoich klientów, a konkretnie właśnie transferem HAALANDA do REALU....
Bylak: Większość pisze tutaj o pewnym młodym norwegu który aktualnie gra w Borussi. Jedno pytanie możecie się w końcu nauczyć pisać poprawnie jego nazwisko? Kto to jest halland?
DEPE: Co do Haalanda napiszę moje zdanie.
Haaland moze odejsc tylko do kilku klubow na swiecie.
UK: United, City
Francja: PSG
Hiszpania: Barcelona, Real
Wlochy: Juventus
Niemcy: Bayern
Teraz zadajmy sobie pierwsze pytanie: w ktorym z tych klubow Haaland ma od razu pewne miejsce. Dlaczego o tym pisze? Ano dlatego ze to nie jest pilkarz ktory bedzie rywalizował ze swiatowej klasy napastnikiem, nie zaryzukuje trafienia na ławke rezerwowych.
Odpowiedz: United, City, PSG, Barcelona, Juventus. W tych klubach ma pewny plac. Odpada Bayern(Lewy), i Real(Benzema). Haaland nie pojdzie do rywalizacji z tak dobrymi napastnikami a i w tych klubach nikt nie posadzi ani Lewego ani Benzema na lawie.
Pytanie drugie: prestiz klubu/ligi.
Wg mnie Haaland nie pojdzie grac ani do Wloch ani do Francji. Jego cel to albo ESP albo UK.
Zatem zostają: United, City, Barcelona. I wg mnie tylko z tych trzech klubow moze Haaland dzis wybierac.
rubin: Barcelona odpada bo są goli, My raczej odpadniemy bo nie gwarantujemy gry o najwyższe cele, zostaje MC i ewentualnie
PSG jeśli sprzedadzą Neymara, ale kto go kupi?
mordynator: Myślisz że tonąca w zadłużeniach Barcelona zdecyduje sie na kolejny wielki transfer? Klauzula Hallanda to z tego co pamietam 75mln+ trzeba doliczyć prowizje dla Mino czyli pewnie koło 20mln.Czyli calość transakcji będzie wynosić zapewne ok 100mln+pensja Norwega.Więc wątpie że zadłużona Barcelona która oszczędza teraz na czym sie da wyłoży 100baniek.
DEPE:Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2021 13:30
podalem argumentacje z ktorych wynika do jakich klubow moze latem odejsc Haaland.
Gdyby brac pod uwage koszt to ani Bayern(pomijac to ze ma Lewego) ani Real (pomijac to ze ma Benzeme) tez by nie bylyby w stanie wylozyc 100mln bo pierwszy klub takich pieniedzy nigdy nie wylozy a drugi jest utopiony w 900mln dlugu i nie ma kasy nawet na zakup koszykarza do swojej sekcji, a co mowic o pilkarzu za 100mln.
Natomiast racjonalnie przedstawiona argumentacja mowi mi ze tylko do 3 klubow Haaland moze odejsc latem aby tam grac od razu w 1.skladzie w powaznej lidze w powaznym klubie.
Anhel: Odnośnie Halanda to od niego samego zależy w która stronę będzie chciał pójść wybierając nas lub City , czy do klubu w przebudowie, gdzie zaczyna się coś rodzic, skład jest młody, byłby gwiazda tego zespołu czy do drużyny gdzie jest trener z topu, biją się rok w rok o majstra, skład jest lepszy no i grał tam jego ojciec. Zobaczymy co zrobi. Ale my jako klub musimy tez zareagować bo przyjmijmy scenariusz w którym Haland idzie do nas to co wtedy z Martialem? Ławki rezerwowych nie zaakceptuje a na skrzydle gra jak za karę gdzie w sumie tez mamy Rashforda i Amada a może może jeszcze ten Sancho. Dla mnie idealnym zagraniem ze strony Edka byłoby kupno Sancho a w rozliczeniu za Halanda właśnie pocisnąć Martiala plus gotówkę
manegarrincha:Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2021 11:25
Powiem Wam że trochę odetchnołem.
Przed meczem z CP zajrzałem w terminarz 'analizując' go do przerwy na kadrę. W oczy rzucał się natłok ważnych spotkań, co przy jednoczesnym piętrzeniu się mikrourazow i zmęczenia w naszym zespole, mogło zwiastować problemy. Te 6 meczów naprawdę mogło zdefiniować sezon negatywnie.
Odpadnięcie z pucharów na tak wczesnym etapie i porażki z City czy Młotami (rywal do top4, przynajmniej na tamten moment) mogły fatalnie wpłynąć na atmosferę wokół klubu. Kontuzje Pogby, VDB, Cavaniego, Martiala oznaczały że na dwóch pozycjach wypadła nam opcja numer 1 i numer 2. Z drobnymi urazami zmagał się w tym okresie Rashford i Matic, kontuzjowany był Mata - nasza głębia składu w ataku i pomocy wyglądała bardzo biednie.
Był to typowy scenariusz pod kryzys, który w tym sezonie dotyka prawie wszystkich. Co się okazało ? 7 pkt zdobyte w meczach z CP, Szejkami i Młotami zgodnie uznajemy za bardzo dobry wynik, Milan (przecież nie ogórki) też już wyeliminowany. Dziś przekonamy się czy z tego bardzo trudnego okresu wyjdziemy niemal perfekcyjnie wynikowo.
Następnie jest przerwa na repre i wejdziemy w decydującą fazę sezonu. Kilku piłkarzy doleczy swoje urazy, taki AWB załaduje akumulator a i presją związana z obawą przed 'kompromitacją' będzie już przeszłością. Jeśli wszyscy wrócą w komplecie zdrowi, a Rashford, Shaw i Bruno nie będą mieli w nogach kolejnych 270 minut, to perspektywy rysują się znacznie optymistyczniej.
Dziś nie będzie łatwo, zakończymy ten skomplikowany okres zwycięstwem. Awans będzie wisienką na torcie ostatnich tygodni.
mordynator: Zgadzam sie z tobą w 100%.
Przed tym okresem stawiałem że dobrym wynikiem będzie to 7/9 pkt w lidze czyli praktycznie już bycie spokojnym o TOP 4 w tym sezonie i przynajmniej być nadal w grze w jednym z pucharów LE/FA Cup i ten cel też został już osiągniety a wisienką na torcie bedzie jeszcze dzisiejsze wyeliminowanie Lisów, oczywiście jak dzisaj odpadniemy to wg mnie i tez jakieś wielkiej tragedii z tego nie powinniśmy robić w końcu to Leicester które ma tylko 1pkt mniej od nas w lidze i do tego mieli cały tydzień przygotowań do tego spotkania gdzie nasi ledwie 2dni temu z Włoch wrócili ale oczywiście wszystkie ręce na pokład i gramy o awans!
SzarimMusty: Przed nami jeszcze 3 mecze o 6 punktów - Tottenham, Liverpool i Leicester. Tych 3 meczy nie możemy przegrać, a najlepiej jakbyśmy wygrali więc... jeszcze długa droga przed nami jeżeli chcemy sezon zakończyć w ogóle w top4.
mikiartur: Ten mecz z tottenhamem najważniejszy i z Liverpoolem też będzie ważny choć jest szansa że wtedy już będziemy o krok od zapewnienia sobie top4. Natomiast z Leicester duża szansa że zmierzymy się w momencie gdy będzie większość rzeczy jasnych. W ogóle jakby udało nam się wygrać wszystkie mecze to byśmy zdobyli 84 pkt. Czyli wynik nawet lepszy niz z sezonu z Mourinho. Miejmy nadzieję że tak będzie :D
mordynator: @SzarimMusty @mikiartur
Nie rozumiem czemu tak rozpatrujecie ten mecz z Tottenhamem jako taki kluczowy,przypominam tylko że jeśli dzisaj przegrają bądź zremisują z AV to będa mieli do nas 12/11pkt straty na 9 kolejek przed końcem.Więc jeśli oni by nas mieli dogonić to musielibyśmy odwalić jeszcze gorszą końcówkę niż w sezonie 11/12.Wiadomo trzeba grać w tych meczach o zwycięstwo ale nie rozpatrywał bym ich jako nasze być albo nie być.
SzarimMusty: @manegarrincha Nie powinniśmy liczyć na potknięcia przeciwników. Jeżeli się potkną to ułatwią nam pracę ale... my musimy zrobić swoje by nawet bez ich potknięć być na tym 2 miejscu. Wicemistrzostwo to piękny sygnał głoszący nasz powrót do czołówki ligi angielskiej na stałe.
manegarrincha:Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2021 13:01
Zgadzam się że powinniśmy skupić się na sobie. Po pierwsze to jedyna słuszna droga by się rozwijać, po drugie sukces będzie smakował lepiej gdy zostanie osiągnięty bez 'pomocy' rywali. Różnicą w bilansie z big sic, między tym sezonem a poprzednim, też woła o poprawę.
Jednak, gdy w tym momencie, sobie spekulujemy o miejscu na koniec tabeli, to upoważnione jest myślenie o potknięciach rywala :)
mikiartur: Mam jakieś przeczucie że Tottenham może teraz ponieść się honorem i zacząć punktować. Sięgnęli dna z Zagrzebiem. Nie mająjakiegoś trudnego terminarza. Pamiętacie nasz blamaż z Burnley 0-2. Zaraz przed przyjściem Bruno. Do końca sezonu już w lidze nie przegraliśmy. I to nie był tylko efekt Bruno. Wtedy nagle wszyscy zaczęli lepiej grać. I zakładam że teraz może być podobnie z spurs.
kckMU: Nawet jak skończymy sezon z 2 pucharami, to ten skład trzeba koniecznie wzmocnić. Ale za Ole naprawdę gramy o każde trofeum. Na razie powstrzymują nas półfinały, niemniej byliśmy w 1/2 wszędzie. FA Cup, Carabao, LE. Myślę, że gdyby nie brak cholernej skuteczności, to dawno byśmy coś wygrali. Obyśmy to zmienili tym razem.
H2O1994: Właśnie przeczyłem, że Haaland po wczorajszym meczu był wściekły na postawę swojej drużyny. Borussia strasznie słabo gra ostatnio, na bank będzie chciał odejść. Jak oceniacie szanse na pozyskanie Haalanda?
kckMU: O Norwega mogą się bić 3 kluby. Real, City, United. Benzema jest zbyt dobry, by go zmieniać, Bayern ma Lewego. Prawda jest taka, że jak City kogoś chce, to bez medialnych otoczek idzie i go bierze. Z nimi przegramy, ale kto go naprawdę chce i kto będzie wysyłać oferty, to się kowalski nie dowie.
Jakby zrobić czystki w United i obrać za cel duet Sancho&Haaland, to to nie jest marzenie jakoś mocno oderwane od rzeczywistości.
H2O1994: Też myślę, że jedyna sensowana opcją dla Haalanda to City i United. PSG też stać na niego ale to raczej nie jest zbyt dobry kierunek dla niego.
Pochmurny: Ehhh, ostatnio obejrzałem sobie kilka starych spotkań Naszej drużyny. Nie łapię jak to jest, że kiedyś każdy z chłopaków potrafił biegać za dwóch i nie bał się podjąć ryzyka, a dzisiaj piłka do jednego zawodnika i niech się dzieje wola nieba... Kolejna sprawa to brak u nas zawodnika który umie biegać i do tego dryblować. Czy tak trudno ściągnąć gracza który umie wchodzić w pojedynki i je wygrywać na sensownym procencie? U nas wszyscy zarządzający są na tyle nie napiszę już co, że nie widzą, iż taki gracz odciąża reszte sektorów i daje więcej możliwości oraz nieprzewidywalności? Nasi gracze albo w miarę szybko biegną albo w miarę drybluja i tyle, a jest ich niewielu i tak. Kiedyś był Cris, Nani, a teraz mamy Rasha który tak naprawdę nie potrafi dobrze kontrolować piłki (wydaję mi się, że gdy zaczynał u nas grać lepiej to robił), Martiala który niby ma kontrolę, ale jest przewidywalny bo robi cały czas to samo oraz Jamesa który w miarę szybko biega, ale wystarczy, że uda się go dogonić i odepchnąć. Dziwne jest to, że przez tyle lat nikt nie widzi, że każdy dobry zespół opiera się przynajmniej na jednej bestii z boku boiska. Mam nadzieję, iż w końcu w najbliższym okienku przyjdzie jakiś dobry skrzydłowy (Amad? Może jest takim grajkiem, ale to się okaże oraz jeden to nadal mało).
mycka86: Weź pod uwagę to, że wówczas byliśmy 20 lat pod rządami SAFa, kompletował kadrę dokładnie pod styl jaki chciał prezentować. OGS jest w klubie 2 lata i ma jeszcze masę bałaganu do posprzątania.
Wolę Rasha od Naniego. Ten drugi znikał gdy drużynie nie szło i też często notował bardzo słabe występy.
Nie każdy z tamtych piłkarzy SAFa był pracusiem. Był Berbatow, Carrick, Nani i jeszcze pewnie ktoś.
Adrian0007: Czytając komentarze na tej stronie zastanawia mnie tylko jedno. Mam tylko jedno pytanie. Dlaczego większość użytkowników tutaj wyzywa Rashford'a ? Czy nie o takich wychowanków klubu walczymy ? Chłopak złapał kilka kontuzji w swojej karierze. Ma kontuzje pleców o której wypowiadał się RVP że towarzyszy tobie przy całej karierze piłkarskiej jak i życiu, kontuzja barku czy kontuzja kostki. Rozumiem że dla niektórych to są słabe kontuzje, ale czy Rashford nie daje nam jako klubowi tego czego oczekujemy ? Jako LP oferuje nam statystyki gole jak i asysty. Mimo kontuzji zgłasza się do dyspozycji trenera . Nie oszukujmy się jest nam potrzebny jako zawodnik i nie udaje się na L4 a mógłby. Rashford zgłasza gotowość i stara się dać z siebie 110% zawsze. Czy nie o takiego wychowanka walczyliśmy ?
IntruZ9: Pięknie ujęte,nic dodać nic ująć!! Oby takich ludzi na tej stronie było więcej...niestety takie czasy,coraz więcej hejtu,ludzie są chorągiewkami,kibicują jak wiatr zawieje,ja wcale nie czuje się gorsszy bo nie ma trofeów,bo czasem styl kiepski,kibicuje united od czasów 96/97...pamiętam lata chwały i te chude,sam jestem z rocznika 86 a podejrzewam,że większości userow tej strony pewnie na świecie jeszcze nie było...na dzień dzisiejszy troche obinzylem wymagania,nie czuje się gorszy bo nie wygrywamy PL,nie czuje się gorszy bo nie wygrywamy LM..ale cieszę się jak dziecko każdym meczem który mam możliwość oglądać,niezależnie od stylu,wyniku...mogę być zły po porażce ale z taką samą iskrą czekam na następny mecz!
DaredevilUtd:Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2021 08:17
Problem w tym, że Rashford owszem daje z siebie ostatnio 100%, ale przez pół sezonu gral jakby miał zaciągnięty ręczny. Nie biegal, nie angażował się w 100%. Ja np nie mam mu za złe, że nie strzeli, chociaż zmarnowane 100% sytuację kola w oczy, najbardziej boli jak wychowanek człapie i nie widać w nim ambicji, by wygrać za wszelką cenę dla klubu, a był to częsty widok niestety. Teraz się to zmieniło, chyba ktoś mu powiedział, coś na ten temat, szkoda jednak Martiala, bo ten to nigdy się juz chyba nie obudzi. Co do hejtu na Rasha to był on uzasadniony u ludzi, ostatnio go jednak hejtuja z przyzwyczajenia, to tak jak z Fredem, czy Lindelofem, już zawsze będą, kozłami ofiarnymi nawet po idealnym meczu.
Chyba zapomniałeś, że Marcus w ubiegłym roku zmagał się ze złamaniem kręgów kręgosłupa. To nie jest zwykła kontuzja. Po czymś takim długo dochodzi się do siebie plus na pewno w głowie coś takiego też długo siedzi.
damian3chrosto:Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2021 00:46
Na Newonce sport fajny artykuł jest o mlodziutkich talentach wyszukiwanych przez kluby. Dowiedziałem się z tego o takim chłopaku z Australii Rhain Davis, jest tam filmik. Młody ladnie kiwal i grał, był u nas od 2007 do 2013, złamał noge i później marnie skończył a szkoda bo jak patrzyłem na tym filmiku to ładnie panował nad piłka. Jakie to życie przewrotne, nigdy nie wiesz co bedzie. Dlatego zycze wam i sobie cierpliwości do Ole i sztabu bo może trofeów narazie nie ma ale gra bedziesz coraz lepszej jakości, wierzę w to. Glory Man United !!
artix206: Zawsze miał ogromny potencjał, było widać że ma umiejętności, ale kontuzje zabrały mu sporo kariery. Teraz od dłuższego czasu jest zdrowy i pokazuje na co go stać.
HarryBrown: Gundogan swoją postawą w polu karnym bardzo przypomina Scholsiego, który też często wchodził z drugiej linii i strzelał sporo bramek jak na pomocnika.
is200second: Sevilla jest bez formy od miesiąca i dumnie dzierży miano dzbana po oddaniu dwubramkowego prowadzenie przeciwko Barcy w drugim meczu i nie strzeleniu karnego. Postawić teraz na nich to duże ryzyko.
Litosci:Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2021 22:22
Kuuurde gdybyśmy mieli szerszy skład to takie wypożyczenie do brighton by było mega doświadczeniem dla Greenwooda. Mega piłkę grają, brighton przydałby się taki napastnik No i przeciwko brighton się tak nie murują.
Czerwony123: Zaczyna sie robic ciekawie z tym quadruple dla citeh. Znam osobiscie kogos kto postawil 50f na ich domestic w tym sezonie 90 do 1.
Oraz quadruple 50f gdzie bylo 150-1 ...
Juz w tym momencie moze sie wycofac I dostac 2600f za domestic... Mozna niezle zarobic na takim harcore...
MrCygan: Najpierw to wygrajmy z Leicester, później będziemy się martwić losowaniem. Nie miałbym nic przeciwko, gdyby chociaż raz nam sprzyjało szczęście i moglibyśmy trafić na Southampton, a nie na (prawdopodobnie) Chelsea/City. Ile można?!
UnitedFan07: Oby Moderowi udało się zaistnieć w PL tak jak Bednarkowi fajnie ze mamy coraz wiecej Polakow na boiskach w Anglii a pomyslec jeszcze 10 lat wstecz oprocz bramkarzy nie bylo nikogo z pilkarzy z pola
Pawlo: Chciałem dziś postawić dwa gole Lewandowskiego(2.25), Dwa gole Halaanda(3.0) i gol Weghorsta(2.20), ale jak zobaczyłem, że do wygrania było 120zł za dyszkę jak na taki wariacki kupon to odpuściłem. Ostatecznie dałem dwie bramki Lewego, dwa gole Dortmund i Wolsfburg powyżej 1.5 ogólnie w meczu i 160 za 40, ale i tak połowa poszła na kupony. Jutro mam nadzieję, że nasi dadzą zarobić :)
Lisan: Lewandowski. Mieć takiego napadziora to skarb - konczy kazda akcje, klasa. Tym bardziej ze nie ma wiele większej tygodniówki niż nasza gwiaza Pan leniuszek Martial.
MrCygan: Póki co, to Real musi mieć kasę, żeby kupić takiego zawodnika. Nie zapominaj, że oni wydali ogrom kasy na przebudowę stadionu + brak kibiców i wywalona kasa na Hazarda. Nie wierzę w kierunek Real. Według mnie batalia o jego podpis będzie między nami i City. Chociaż nie zdziwię się, jak City weźmie Kane'a bo jeżeli zostanie w klubie to chyba nic nie zdobędzie w piłce klubowej.
rizx: Argument o Odeegardzie jest bez sensu, bo idąc tym tokiem, będzie wolał United, bo rodak jest jego trenerem i na dodatek już razem pracowali z bardzo dobrym skutkiem. Dodatkowo wcale nie jest pewne, że Odegaard będzie za rok w Realu, podobno chce zostać w Arsenalu i rozmawia z menedżerem o transferze
Spiker2405: Real ma 900 mln długu w euro. Odegaard chce zostać w Arsenalu, ostatnio nawet Romano o tym wspominał. Byłby głupi jeśli zostałby w Realu. Imo Halland pójdzie do City w ślady ojca.
Batigol222: A to Pep ma jakiś "najsilniejszy skład"? Jak dla mnie to niezbędni są tam Rodri i De Bruyne, cała reszta może być wymieniana bez uszczerbku dla jakości gry.
manegarrincha: Wiecie że w tabeli xg Brighton ma aż 21 punktów więcej ? Niezły wynik. Jeśli gdzieś na gwałt potrzebują bramkostrzelnego snajpera to właśnie tam.
Batigol222: To jest całkiem fajny zespół i to widać, kiedy się ich ogląda. Ten Potter to ciekawy szkoleniowiec, niektóre warianty wyglądają tam naprawdę interesująco, np. ofensywne wejścia i dośrodkowania LŚO, sposób w jaki w defensywie gra trójka obrońców, no i schematy rozgrywania piłki wyglądają o wiele lepiej, niż w United, pomimo, że tam przecież nie ma aż tak dobrych piłkarzy.
manegarrincha:Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2021 17:21
Rywale grają z nimi otwartą piłkę no i nie przesadzałbym z tymi schematami rozegrania. Owszem da się znaleść pewne smaczki ale ich okazję to też efekt ofensywnej gry, podjętego ryzyka przy jednoczesnym braku autobusu u rywali. Żeby nie było, chętnie zobaczyłbym Pottera w lepszym klubie.
mcscotyy:Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2021 12:02
Czarnoskórym się chyba już w głowach przewraca, strach przeciwko nim grać bo ze wszystkiego mogą obrócić w rasizm, jeśli by się okazało ze piłkarz Slavi mówi prawdę to tamten powinien dostać rok zawieszenia
Chestnut: Jakbyś przez ostatnie wieki był niewolnikiem, a teraz od razu uważany za przestępcę [pomijając już inne stereotypy].
Czasem warto postawić się w roli drugiej osoby i troszkę pomyśleć. Oczywiście niektóre osoby to wykorzystują na swoją korzyść, ktoś mi ostatnio przecież napisał, że tak wygląda świat, jest brutalny. :)
mikiartur:Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2021 15:04
chestnut ale powiedz mi dlaczego 90% większość ludzi musi płacić za błędy naszych przodków. Większość ludzi na tym świecie nie jest rasistami, ksenofobami albo antysemitami a za każde słowo, czasem wypowiedziane zupełnie przypadkiem albo wypowiedziane bez żadnego podtekstu mające na celu kogoś obrazić,zostajemy uznani za rasistów itd. . I ja rozumiem jak to by działało jeszcze w każdą stronę. A taki Marcus Thuram który opluł swojego przeciwnika dostał 3 mecze zawieszenia czyli tyle samo co Cavani piszący do swojego kumpla z Urugwaju gracias negrito gdzie w Urugwaju ma to określenie pozytywny oddzwięk. O ile sędzia w meczu Basaksehiru z PSG faktycznie niefortunnie się zachował to jednak karę dostał zbyt surową (zawieszenie do końca sezonu). Bo jednak wolałbym być nazwanym białym niż żeby ktoś mnie opluł. A jestem pewny że jakby to było odwrotnie i to afroamerykanin byłby opluty to z tego by zrobili taki dramat że masakra. Albo inna sytuacja co miałą miejsce w NBA w zeszłym sezonie. Gościu który udziela się we wszystkich akcjach przeciw rasizmowi itd i mówi jakie to złe i nie dobre, na meczu koszykówki używa wielu obelg względem białego koszykarza. I nawet upomnienia jeśli się nie mylę nie dostał. Albo gościu został wyrzucony z klubu bo jego żona wypowiedziała się na tt chyba nt. tych zamieszek w USA czy ogólnie o tej sytuacji. Poza tym Chestnut te osoby które tak często walczą i mówią o zwalczaniu rasizmu: 1. nigdy nie byli niewolnikami a jedynie wychowanie w uboższych albo mniejuboższych rodzinach (albo po prostu w zwykłych rodzinach) 2. Jestem ciekaw czy do końca znają znaczenie słowa rasizm, bo czasem mi się wydaje że uważają zachowanie za rasistowskie tylko wtedy gdy jest ono zwrócone przeciw czarnoskórym ludziom, a pewnie w odzywce (biały, białasie itd) nie widzą nic rasistowskiego.
GoForWin: Ci, którzy dzisiaj najwięcej krzyczą o rasizmie i nazywają innych rasistami, są prawdziwymi rasistami. Nie powiem dlaczego, bo nie! Masz mózg - użyj go. Umiesz myśleć - zrozumiesz dlaczego.
uzio: @GoForWin e tam, wszyscy SJW nie są od razu rasistami, po prostu nie mają nic do zaferowania światu to się wykazują jak mogą, żeby plusy złapać :P
A tak przy okazji to niedawno wyszedł film Coming to America 2, co ciekawe praktycznie cała obsada jest czarnoskóra, są dwie białe postacie, jedna to stereotypowy synek pana prezesa koksownik co dostał praca od tatusia a drugi to przebrany czarnoskóry za białego w sumie mają może ze 2 minuty w całym filmie.
Wspominam o tym dlatego bo jakby tak sytuacja była odwrotna to byłby najbardziej rasistowski film jaki wyszedł przez ostatnie 20 lat :D
Chestnut: "chestnut ale powiedz mi dlaczego 90% większość ludzi musi płacić za błędy naszych przodków."
Bo tacy są ludzie, nie zapominają i ciągle wracają do przeszłości i tu nawet nie chodzi tylko o sam rasizm, przecież Polacy nienawidzą Niemców i Rusków, znaczy Rusków to jeszcze rozumiem, bo tam się nic nie zmieniło od powstania tego kraju.
Walka o swoje prawa i szacunek jest zrozumiała, ale w to jaki sposób to robią, nie wydaje mi się, że to idzie w dobrą stronę. Przemoc rodzi przemoc, nieskończona pętla, ktoś musi odpuścić.
BNK: Zawsze mnie śmieszą ci, co tak krzyczą o rasizmie. Zwłaszcza w Polsce. I jeszcze ten argument o niewolnikach. Afryka to duży kontynent. Nie zauważyłem, że ci niewolnicy jakoś chętnie tam wracali, po zniesieniu niewolnictwa. Zostali tam gdzie byli, bo mieli lepsze warunki w Stanach, nich w swoich lepiankach z krowich placków.
BNK: Nie zauważyłem, czytając książki historyczne, oglądając filmy dokumentalne... Przepraszam za skrót myślowy. Nie powinienem zakładać, że każdy go odczyta. To było nie fair wobec tych mniej inteligentnych użytkowników strony. Jeszcze raz bardzo przepraszam.
NoLogo: W Stanach też jest śmieszność pod tym względem, protesty bo w więzieniach jest tak dużo 'afroamerykanów', kij w to, że popełniają przestępstwa (trafiają się niewinni ale to jest promil ogółu) to nie ma znaczenia dla tępych protestujących, liczy się tylko to, że tylu siedzi i tak nie powinno być.
Co chwila zamieszki gdy ginie jakiś bandyta z rąk policjanta ale tylko gdy ginie ciemnoskóry. Podane były statystyki, że w takich okolicznościach kilkukrotnie więcej ginie białych, ba nawet więcej latynosów, a czy z tego powodu robią zamieszki i dewastują miasta?
Większość powstałych ruchów, akcji itd., niby przeciwko rasizmowi itp., są zwyczajnym nawoływaniem do rasizmu tylko w drugą stronę, jak nie klękasz przed nimi znaczy jesteś naziolem i rasistą... Kiedyś zdanie idiotów było ignorowane, teraz możesz zostać oskarżony o obrażanie czyichś uczuć, jedząc kanapkę z szynką.
Chestnut:Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2021 18:08
Nie no zakładam, że rząd w tamtych czasach zrobił projekt AFRYKA+, gdzie pozwalał za darmo wrócić byłym niewolnikom do swoich ojczystych krajów. A nie czekaj. To nie jest takie proste jak Ci się wydaje, a jak już się osiedlili, to teraz też jest ich dom. Jak ktoś się przeprowadzi do Anglii i założy tam rodzinę, to raczej następne pokolenie nie ma obowiązku powrotu do kraju rodziców. Pytanie też ile informacji przekazywali rodzice swojemu potomstwu na temat swojego ojczystego pochodzenia. Ziemia należy do wszystkich jak ktoś ma ciemną karnację nie znaczy, że musi mieszkać w Afryce.
"W Stanach też jest śmieszność pod tym względem, protesty bo w więzieniach jest tak dużo 'afroamerykanów', kij w to, że popełniają przestępstwa (trafiają się niewinni ale to jest promil ogółu) to nie ma znaczenia dla tępych protestujących, liczy się tylko to, że tylu siedzi i tak nie powinno być.
Co chwila zamieszki gdy ginie jakiś bandyta z rąk policjanta ale tylko gdy ginie ciemnoskóry. Podane były statystyki, że w takich okolicznościach kilkukrotnie więcej ginie białych, ba nawet więcej latynosów, a czy z tego powodu robią zamieszki i dewastują miasta?"
"'afroamerykanów', latynosów" pisanie tego w cudzysłowie i z małej litery jest rasistowskie. :)
Jak powołujesz się na statystyki to je wrzucasz, a tak Twoja wypowiedz dla mnie ma wartość równą 0.
NoLogo:Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2021 18:16
Obowiązku nie ma żeby wracać do kraju przodków ale za to ma obowiązek stosować się do praw panujących w miejscu w którym przebywa. Wielu nie ma z tym kłopotu, problem jest w tym, że ci co mają z tym problem, mimo że to może być garstka, to przez syf jaki robią, są najbardziej widoczni.
Mieli wolność wyboru co do powrotu, poczytaj sobie o powstaniu Liberii, jakie mieli założenia i co z tego wyszło.
BNK:Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2021 18:15
Jak ktoś ma białą, to nie znaczy, że musi klękać przed czarnym, bo kiedyś ktoś czarnych używał jako niewolników. Nas też kiedyś niewolili i nie mam na myśli Niemców i Rosjan. Nami też handlowano, sprzedawano do arabskich krajów. Nasza historia jest pod tym względem równie dramatyczna. Z tą różnicą, że my poszliśmy do przodu, a czarni dalej jadą na wymuszaniu na nas poczucia winy. I jedna ciekawa rzecz. W RPA czar i mordują białych farmerów. Nie 100, czy 200 lat temu. Teraz. Może dla odmiany, pokrzycz teraz o rasizmie czarnych?
Ilu znasz czarnych milionerów? Raperów z diamentami w uszach i bentleyami w garażach, aktorów, sportowców... Czarni mają taką samą możliwość odnieść sukces w dzisiejszym świecie, jak biali. Inna sprawa, że większość z nich woli krzyczeć, że matematyka jest rasistowska, bo jej nie ogarniają...
NoLogo: RPA sami na siebie bat ukręcili. Wygonili siłą białych rolników, rozkradziono ich ziemie i rozdano tubylczej ludności. Minęło trochę czasu i psikus, brak żywności. Prezydent który nawoływał najpierw do odebrania ziemi, najpierw prosił o powrót białych rolników, a później oferował za to kasę.
Chestnut: "Jak ktoś ma białą, to nie znaczy, że musi klękać przed czarnym, bo kiedyś ktoś czarnych używał jako niewolników. Nas też kiedyś niewolili i nie mam na myśli Niemców i Rosjan. Nami też handlowano, sprzedawano do arabskich krajów. Nasza historia jest pod tym względem równie dramatyczna. Z tą różnicą, że my poszliśmy do przodu, a czarni dalej jadą na wymuszaniu na nas poczucia winy. I jedna ciekawa rzecz. W RPA czar i mordują białych farmerów. Nie 100, czy 200 lat temu. Teraz. Może dla odmiany, pokrzycz teraz o rasizmie czarnych?"
Nikt nie każe Ci klękać, tak bardzo boli Cię odrobina szacunku dla drugiego człowieka? Jasne, handel ludzi istnieje od dawna, od początku. Nie wiem, ale w takim tępię i na taką skalę raczej się tego nie robiło. A my Polacy co robimy? Nie wymuszamy poczucia winy na Niemcach i Rosjanach? O sytuacji w RPA nie słyszałem, no cóż, jak już pisałem, w każdej grupie znajdują się źli ludzie.
BNK: Szacunek tak! Każdemu, kto na to zasługuje swoją postawą. Kolor skóry nie jest gwarancją szacunku. Bez względu na to, czy jest czarna, czy biała. Dlatego tak, boli mnie, że przed meczem muszę patrzeć na naszych piłkarzy, klęczących w geście upamiętniającym narkomana, notorycznego przestępcy, bijącego ciężarne kobiety, który zginął podczas interwencji policji. Gdyby był biały, nikt by dla niego dzisiaj nie klękał. U Niemców i Rosjan nie wywołujemy poczucia winy. Pamiętamy o krzywdach ale to wszystko. Nie liczę idiotów pokroju Jakiego i Macierewicza, bo nie rozmawiamy tu o patologii.
Chestnut: No nie, kolor skóry nie jest gwarancją szacunku, jednak mogli być w dzieciństwie prześladowani, teraz internet też nie pomaga, wszędzie hejt. Nie jestem psychologiem, ale mogą mieć lekką paranoję i nikomu nie ufać, do takich osób też należy wyciągnąć pomocną dłoń, nawet jak na początku będą do Ciebie niechętnie nastawieni. W dużej mierze to my sami tworzymy tych przestępców [no chyba, że ktoś urodzi się psychopatą], poprzez decyzje jakie podejmujemy.
Od niego się zaczęła ta akcja i nie potrzebnie ta akcja się toczy wokół jednej osoby, bo takich osób było, więcej z tego co pamiętam to widziałem 5-6 przykładów, z czego na pewno jedna to była kobieta i tu też jak dla mnie bardziej chodziło o tego jednego policjanta, u którego to chyba nie był pierwszy przypadek gdy zabił Afroamerykanina podczas rutynowej akcji. To że był narkomanem i przestępcą też nie daje prawa do zabicia go.
Rasizm nie minie jeżeli nie zaakceptujemy siebie takimi jacy jesteśmy, jeżeli kolor skóry jest dla Ciebie słabym punktem, to oczywiste jest, że ludzie będą tego używać by Cię wkurzyć, jeżeli nie będzie Cię to ruszało, to będą musieli znaleźć sobie inny sposób.
BNK: No nie, to nie my tworzymy tych kryminalistów. Zwłaszcza w czasach, gdzie to czarny ma przywileje. Zapytaj o to każdego, kto kiedykolwiek pracował z czarnymi. Znamienne jest to, że podczas protestów czarnych, w których chodziło niby o szacunek, w każdym mieście zostały splądrowane sklepy, auta, centra handlowe itd. Przez czarnych. Jeśli krzyczysz do mnie "moje życie ma znaczenie!" a za chwilę rzucasz cegłą w szybę i biegniesz po telewizor, to przykro mi, ale nie zdobędziesz mojego szacunku. I nie wmawiają mi, że robisz to, bo 200 lat temu ktoś tam był niewolnikiem.
Rasizm to zło. Nie ma tu o czym dyskutować. Dostrzeganie różnic rasowych/kulturowych/narodowościowych to nic innego, jak umiejętność postrzegania, analizowania i wyciągania wniosków. Niestety, dziś logika i fakty są politycznie niepoprawne. Dziś uwielbiamy zakłamywać rzeczywistość.
Chestnut: Tworzymy ich, tylko to się dzieje już od dziecka. Jeżeli jego rówieśnicy dołączą do gangu, zajmują się dilerką, jeżeli nie ma kogoś bliskiego, komu ufa i go od tego odciągnie, to będzie robił to samo. Jeżeli jakieś bogate małżeństwo, czy rodzice z uzależnieniem, kompletnie nie zajmuje się swoim dzieckiem przez co jest samotne. Prześladowany dzieciak tylko dlatego, że był grubszy, rudy, czy w jakiś sposób "inny".
Różni ludzie inaczej podchodzą do protestów, może kradzież i demolka to jest ich sposób na wyrażenie siebie na temat rasizmu, a inni po prostu mają kompletnie gdzieś całą sprawę z rasizmem i to wykorzystują, "gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta". Mimo ciężkiego początku, wyszła całkiem ciekawa dyskusja, za co dziękuję. :)
BNK: Większość z nas ma tutaj głupi zwyczaj rzucania się z zębami na każdego, kto ma inną opinie na jakikolwiek temat. Taki klimat DP. Fajnie, że udało nam się dziś tego uniknąć;)
Ale z tym Cię trochę poniosło: "Różni ludzie inaczej podchodzą do protestów, może kradzież i demolka to jest ich sposób na wyrażenie siebie na temat rasizmu..." :P
Chestnut: Nie napisałem, że to popieram, ale taka kumulacja emocji, które przez całe życie przytłaczałeś w sobie nigdy ich nie wypuszczając z siebie przynosi różne efekty, zazwyczaj te negatywne. Raczej to zwykle mężczyźni kończą jako przestępcy, przecież mężczyzna to musi być taki i taki, wychowany stereotypowo, faceci nie płaczą, nie ma że boli. Trzy razy więcej mężczyzn popełnia samobójstwo niż robią to kobiety.
"Wskaźnik samobójstw wśród mężczyzn jest trzy- lub czterokrotnie wyższy niż w przypadku kobiet. Co roku dochodzi do około 10-20 milionów prób samobójczych (czyli aktów nie kończących się śmiercią). Próby samobójcze podejmują częściej osoby młode oraz kobiety, podczas gdy samobójstwa częstsze są pośród osób starszych oraz mężczyzn" Wikipedia.
Po za tym jakby w Polsce byśmy znów o coś walczyli, to czy Sebiksy nie robiliby tego samego? Pełna rozwałka i kradzież.
BNK: Nie mam nic przeciwko takiemu obrazowi mężczyzny. Sam uważam, że facet powinien mieć pewne, przypisane płci cechy. Jestem mechanikiem samochodowym i jak widzę "facetów," którzy podjeżdżają do mnie autami, żeby wymienić żarówkę, bezpiecznik albo dolać płynu chłodzącego, to zawsze się zastanawiam, co poszło nie tak. Ale ja już mam swoje lata i moje poglądy są napewno odmienne od tych lansowanych dzisiaj w mediach.
Nie zgodzę się, z tymi sebixami. Dam za przykład marsz Niepodległości. Nie moja bajka, nie mój klimat ale mimo tego, że dzieją się tam różne rzeczy, nikt nie plądruje sklepów. Polska ma dość bogata historię, jeśli chodzi o strajki i protesty. Można śmiało powiedzieć, że jeśli wychodzimy na ulicę, to faktycznie po to, by walczyć o nasze prawa, wartości, czy przekonania. Nie łączy się to z chęcią posiadania nowych butów, czy sprzętu RTV/AGD.
Chestnut: "Nie mam nic przeciwko takiemu obrazowi mężczyzny. Sam uważam, że facet powinien mieć pewne, przypisane płci cechy. Jestem mechanikiem samochodowym i jak widzę "facetów," którzy podjeżdżają do mnie autami, żeby wymienić żarówkę, bezpiecznik albo dolać płynu chłodzącego, to zawsze się zastanawiam, co poszło nie tak. Ale ja już mam swoje lata i moje poglądy są napewno odmienne od tych lansowanych dzisiaj w mediach."
Nie chodziło mi o coś takiego, każdy jest inny, każdy ma swoje idee i poglądy, naturalne. Jakbyśmy wszyscy byli tacy sami świat byłby nudny. Ale to, że mężczyzna nie płacze, nie potrzebuje wsparcia emocjonalnego, nie potrzebuje rozmawiać o swoich problemach, ba przecież mężczyźni sami rozwiązują swoje problemy. Nie powinno się takich rzeczy wmawiać.
BNK: Oglądałeś Rambo- pierwsza krew? John Rambo płakał tam jak dziecko. Jeśli on może, to każdy facet od czasu do czasu też ma prawo. Chodzi tylko o to, żeby mimo wszystko być twardym jak John, a nie mietkim jak Rafalala.
PastaDoCiasta: La Lazio Siamo Noi donosi, że Lazio jest zainteresowane wykupieniem Perreiry, tylko za niższą kwotę niż wynosi klauzula (25 mln), a sam Andreas jest gotów obniżyć wymagania płacowe. Byłoby super gdyby udało się pozbyć Jessiego, Andreasa i Dalota za +- 60 mln, a jakby jeszcze Rooney od nas wziął Jonesa to już w ogóle cud miód :D Wtedy moglibyśmy mieć kasę na 2 klasowych graczy latem
vieeeri: Gdyby za Dalota udało się wyrwać 20, za Lingarda 15, za Pereire 10, a Jonesa po prostu pozbyć to byłby to transferowy majstersztyk. Niestety my nie umiemy w sprzedawanie. Zobaczcie taki Tomori nie grał w Chelsea, a zaraz go Milan za 30mln bedzie kupował jeżeli mu Tuchel gry nie zagwarantuje, podobnie Brewster odchodząc z Liverpoolu. U nas od lat jest raczej trend pozbywania się niż sprzedawania graczy.
manegarrincha:Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2021 12:35
Jessi, Andreas i Dalot to +/- 45 mln. Jak dla mnie realistyczniej. Dalot i Perreira nie są dla nikogo opcją must have. Jako uzupełnienienia kadry, za okazyjną cene ktoś może się skusić. Jeśli Hendo ma być jedynką i ktoś skusiłby się na DDG oraz Jonesa to zowolnimy trochę milionów do budżetu, nawet przy zapowaidanym podwojeniu tygodniówki dla Bruno.
Wtedy możemy mieć nadzieję na dwa klasowe wzmocnienia.
manegarrincha: Brewster czy Tomori dają nadzieje na fajny zarobek bo mają spory potencjał. Dalot i Andreas niestety już udowodnili potencjalnym kupcą że mają problem przebić sie do pierwszego składu w solidnym europejskim klubie.
Nie jestem przekonany czy Milan zapłaci te 30 mln. Pewnie bedą negocjować i kombinować. Prawdą jest natomiast to że coś kuleje u nas z planowaniem karier i ścieżek rozwoju dla tych najzdolniejszych. Często przegapiamy idealny moment na danie szansy, wypożyczenie, sprzedaż czy przedłużenie kontraktu. Mimo wszystko raz na jakiś czas kolejni zawodnicy się przebijają więc nie mamy prawą narzekać.
Dla przykładu u naszych sąsiadów, gdyby nie Foden, to można byłoby powiedzieć że cała kasa pompowania w akademię idzie z dymem. Nie zmienia to faktu że przy lepszym planowaniu moglibyśmy przynajmniej odzyskiwać więcej pieniędzy.
PastaDoCiasta: News główny się zmienił minutę po moim komentarzu, to pozwolę sobie przekleić:
Widzę, że dużo tu niezadowolenia z umowy sponsorskiej. Nie wiem skąd te doniesienia o tym, że 10 firm dawało więcej pieniędzy, ale tym bardziej nie wiem czemu wtedy mieliśmy odmówić - a możecie Eda nie lubić, twierdzić że sępi na transfery, że negocjuje 2 mln całe okienko - ale akurat w takich kwestiach gość jest geniuszem.
Wielu zapomina, że umowa dotyczy stricte loga na koszulkach - i tutaj dostaniemy najwięcej w całej Premier League. Chevrolet dawał więcej kasy, ale jego logo było też na krzesełkach, byli oficjalną marką samochodów itd - teraz klub może o takie rzeczy podpisać osobne umowy i niewykluczone, że wyjdziemy na tym jeszcze lepiej niż na Chevrolecie.
Jakby niektórzy stękacze nie zdążyli się na dodatek zorientować, to jesteśmy w środku pandemii gdzie nikt nie szasta kasą, a umowa z Chevroletem była podpisywana za czasów SAF-a, a nie kopania w Lidze Europy i walki o top4. Poza tym poprzedni deal (co poniekąd zrozumiałe) postawił oczekiwania bardzo wysoko, bo mieliśmy najlepszą umowę na świecie, deklasującą w ogóle resztę konkurencji. Poczekajmy na obrót wydarzeń, bo tak jak pisałem, możemy podpisać jeszcze umowy na inne rzeczy, które do tej pory w pakiecie miał Chevrolet, do tego kończy się też umowa z AoN na koszulki treningowe i żeby się nie okazało, że wyjdziemy na tym jeszcze lepiej
Vip15: Pełna zgoda. O finanse, marketing i ogólnie przychody to nie ma co się martwić. Tak ed w tych sprawach jest świetny, niech tylko skupi się na finansach a do transferów lepiej żeby się nie mieszał. Niestety to marzenie ściętej głowy, dopóki są tacy właściciele.
NoLogo: Prawie całej 'wypowiedzi' można przyklasnąć, prawie bo .... fragment z tym, że Ed jest geniuszem w tych kwestiach. Jakiś czas temu była tu wypowiedź Evry na tematy klubowe itp., i Pat tam jasno powiedział, że za pozyskiwanie sponsorów odpowiedzialny jest .... (wypadło mi z głowy, Andrew? Andrews?) i chłop świetnie z tym sobie radzi.
Po wypowiedziach niektórych ludzi związanych z klubem wychodzi, że Ed tam raczej jest od niczego i byle nic nie zepsuł, za transfery odpowiadał jego koleś, za sponsorów ktoś inny itd., a Ed jest wazeliną właścicieli, chłopcem na posyłki, który to nadzoruje (tak, tak wiem - zbytne uproszczenie i umniejszenie jego pracy).
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.