Manchester United vs Sheffield United. Zapowiedź 20. kolejki Premier League

» 26 stycznia 2021, 16:25 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United po emocjach związanych z pucharowym starciem z Liverpoolem wraca do ligowego grania. W środę Czerwone Diabły podejmą Sheffield United w 20. kolejce Premier League.
Manchester United vs Sheffield United. Zapowiedź 20. kolejki Premier League
» Manchester United w 20. kolejce Premier League zagra z Sheffield United
Ilu zmian w wyjściowym składzie Manchesteru United spodziewasz się w meczu z Sheffield w porównaniu do ostatniego spotkania z Liverpoolem?
Na Old Trafford dojdzie do starcia lidera z „czerwoną latarnią” ligi. Czerwone Diabły nie mogą jednak potraktować tego spotkania ulgowo. Sheffield United przyjedzie do Teatru Marzeń mocno osłabione, ale zlekceważenie rywala może mieć fatalne skutki dla zawodników Ole Gunnara Solskjaera.

Kto? Manchester United vs Sheffield United
Kiedy? 27.01.2021, 21:15
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Peter Bankes
Transmisja? Canal+ Sport 2


Manchester United w pierwszej części sezonu pokonał Sheffield United 3:2. Mecz na Bramall Lane miał bardzo emocjonujący przebieg i niewiele brakowało, aby zakończył się podziałem punktów po szaleńczej szarży Szabli w końcówce spotkania. Ole Gunnar Solskjaer powtórki takiego scenariusza wolałby z pewnością uniknąć.

Ekipa Szabli w styczniu odniosła pierwsze zwycięstwo w sezonie 2020/2021 w Premier League. Zawodnicy Chrisa Wildera pokonali na własnym stadionie Newcastle United (1:0). W ostatni weekend wygrali natomiast z Plymouth Argyle i zameldowali się w piątej rundzie Pucharu Anglii. W środę zrobią więc wszystko, aby popsuć humory ekipie Czerwonych Diabłów.

Sytuacja kadrowa:
W meczu z Liverpoolem drobnego urazu kolana nabawił się Marcus Rashford. Na szczęście kontuzja nie okazała się poważna i Anglik będzie do dyspozycji Ole Gunnara Solskjaera na mecz z Sheffield United. Do wyjściowego składu Czerwonych Diabłów prawdopodobnie wróci Eric Bailly.

Dużo większe problemy kadrowe ma Sheffield United. Chris Wilder zapowiedział, że potencjalnie na Old Trafford może zabraknąć aż dziewięciu zawodników. Szable mają poważne problemy z kontuzjami. Za czerwoną kartkę pauzować musi natomiast John Egan.

Przewidywane składy:

Manchester United: De Gea – Telles, Maguire Bailly, Wan-Bissaka – Matić, Fred – Martial, Fernandes, Greenwood – Cavani

Sheffield United: Ramsdale – Bryan, Ampadu, Basham – Stevens, Fleck, Norwood, Lundstram, Bogle – Sharp, McGoldrick

Przedmeczowe wypowiedzi:
Ole Gunnar Solskjaer – Mówiłem wielokrotnie, że mecze u siebie i na wyjeździe nie mają już takiego znaczenia. Nie ma 12 zawodnika w postaci kibiców. Chcemy, aby wrócili. Nasza forma wynika z treningów i pracy wykonywanej przez zawodników. Mieliśmy kilka trudnych meczów na początku sezonu i okoliczności były naprawdę trudne. Teraz nasza forma jest dobra, nasza pewność siebie jest dobra, jesteśmy w dobrym momencie i trzeba się cieszyć.


Chris Wilder – Trudno uniknąć formy Manchesteru United oraz piłkarzy, którymi dysponuje ta drużyna. Ja to widziałem, wszyscy to widzieli. Nasi fani z pewnością widzieli grę Czerwonych Diabłów. Możemy kontrolować tylko swój zespół i nasze nastawienie. Jeśli United zagrają na swoim najwyższym poziomie, to czeka nas bardzo trudny wieczór. Mamy nadzieję, że tak się nie stanie i że to my pokażemy optymalną formę. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, żeby tak się stało.


Ostatnie 5 meczów pomiędzy Manchesterem United a Sheffield United:

DataSpotkanieWynik
17.04.2007Premier League: Manchester United – Sheffield United2:0
09.01.2016Puchar Anglii: Manchester United - Sheffield United1:0
24.11.2019Premier League: Sheffield United - Manchester United3:3
24.06.2020Premier League: Manchester United - Sheffield United3:0
17.12.2020Premier League: Sheffield United – Manchester United United2:3


Przedmeczowe ciekawostki:
– Dla Manchesteru United i Sheffield United będzie to już 97 bezpośrednie spotkanie we wszystkich rozgrywkach. Czerwone Diabły mają na swoim koncie 46 zwycięstw, 16 remisów i 34 porażki.

– W Premier League zespoły spotykały się ze sobą 9 razy. Manchester United wygrał 7 meczów, 1 zremisował i 1 przegrał.

– Manchester United ma bardzo dobry bilans meczów z Sheffield United w Premier League na Old Trafford. Czerwone Diabły wygrały wszystkie 4 spotkania, strzelając 10 bramek i tracąc tylko 1 gola.

– Niedawne mecze Manchesteru United z Sheffield United obfitowały w bramki. W trzech ostatnich spotkaniach padło łącznie aż 14 goli.

– Chris Wilder ma powody do zmartwień przed środowym meczem. Jego piłkarze przegrali 19 z ostatnich 22 meczów w Premier League. Manchester United w angielskiej ekstraklasie jest natomiast niepokonany od 13 meczów.

– Manchester United w trzech ostatnich meczach z Sheffield United w Premier League na Old Trafford zachowywał czyste konto.

– Marcus Rashford lubi spotkania z Sheffield United w Premier League. W ostatnich 3 meczach Anglik był bezpośrednio zaangażowany w sześć goli dla Manchesteru United (3 bramki, 3 asysty).

– Manchester United ma w ligowej tabeli aż 35 punktów przewagi nad Sheffield United. Czerwone Diabły wygrały tylko 1 z ostatnich 6 meczów w Premier League, gdy nad rywalami miały taką przewagę. United przegrali 2 z 3 takich ostatnich meczów na Old Trafford – z West Bromwich (0:1 w kwietniu 2018, 50 punktów przewagi) i z Cardiff City (0:2 w maju 2019 roku, 35 punktów przewagi).

– Manchester United w obecnym sezonie strzela w Premier League średnio 1,89 bramki na mecz. W przypadku Sheffield United średnia wynosi zaledwie 0,53.

– Sędzią spotkania będzie Peter Bankes, który w sezonie 2020/2021 poprowadził do tej pory 7 meczów w Premier League. Nie sędziował natomiast spotkania z udziałem Czerwonych Diabłów.

Spotkanie Manchester United vs Sheffield United rozpocznie się w środę 27 stycznia o godzinie 21:15. Mecz będzie transmitowany na Canal+ Sport 2. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Sytuacja kadrowa przed meczem z Sheffield United
Następny news »
Brown: Bailly przyprawił Solskjaera o pozytywny ból głowy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (367)


mcscotyy: chelsea taki atak potężny, że Chilwell jest największy zagrożeniem dla rywala
» 27 stycznia 2021, 20:23 #355
mikiartur: Mi tam wystarczy nawet 1-0. Wygrana to wygrana i tyle
» 27 stycznia 2021, 19:51 #354
Abstrahujacy: Sheffield choć punktów nie zbiera, to nie gra fatalnie. Z nikim wiecej niż 3 bramkami nie przegrali a większość jedną bramką.
Zachowałbym umiarkowany spokój i wziął 2:1 po straconej bramce w pierwszych minutach.
» 27 stycznia 2021, 19:53 #353
Muzyk07: Cieżko mi uwierzyć że wygramy 6 0 . Po prostu zgarnijmy 3 pkt i tyle. Musimy wrócić na nasze 1 miejsce.
» 27 stycznia 2021, 19:54 #352
mikiartur: Havertz gra na swojej nominalnej pozycji i poki co to jego najlepszu mecz w barwach Chelsea. Czy mnie to dziwi? niezbyt
» 27 stycznia 2021, 19:33 #351
DjTED: Ja tam nadal widzę dno dna... tak samo zyjech
» 27 stycznia 2021, 19:46 #350
mikiartur: Przede wszystkim Havertz nie gra już na korzyść drużyny przeciwnej. Nie traci głupio piłek itd. A to już jest jakiś postęp.
» 27 stycznia 2021, 19:49 #349
DjTED: Ale gra wszystko do najbliższego, w bok , albo do tylu. Wszystko do przodu niecelnie.
» 27 stycznia 2021, 19:51 #348
mikiartur: Nie podaje do przeciwnika xd nie traci piłki na swojej połowie boiska. Krok po kroku hahah
» 27 stycznia 2021, 20:10 #347
karolmanu3: Ze Ziyech nawet żółtej nie dostał za ta nakładkę na kolano to żart jakiś
» 27 stycznia 2021, 19:24 #346
Abstrahujacy: Nie ma co robić przykrości panu Tuchelowi, bo dopiero zastąpił angielski diament trenerski.
» 27 stycznia 2021, 19:48 #345
RedRevolta: 26 podań w 12 minut Wilków, ale zjazd tej drużyny w porównaniu do poprzednich sezonów, chelsea dziś ich raczej zje, plus efekt nowej miotły zrobi swoje.
» 27 stycznia 2021, 19:19 #344
Klierek7: Kibice tutaj mądrze pisali o godnym porzegnaniu ighalo. Może dać mu szansę za oddanie i poświęcenie dla klubu ?
A jak już żegnamy Ighalo to pożegnajmy również Rojo i Lingarda. Fajnie by było dać im szansę. Do pierwszego składu dał bym też Dżonsa bo nie wiadomo czy kiedyś jeszcze wróci ze szpitala, najwyżej się go potem przywita.
» 27 stycznia 2021, 19:00 #343
vieeeri: Tak, na porzegnanie zasługują wszyscy wymienieni
» 27 stycznia 2021, 19:21 #342
mcscotyy: dokładnie, zegnać to można grając na jakimś tourne w Pakistanie, teraz nie ma czasu na takie coś trzeba punktować i iść do przodu.
» 27 stycznia 2021, 19:25 #341
mikon70: Tez jestem za takim pożegnaniem wszystkich wymienionych. Najlepiej w jednym meczu i w lidze. Myślę, że drużyna przeciwna zagra dobry mecz kończąc wynikiem 4:0.
» 27 stycznia 2021, 19:55 #340
Klierek7: Mikon wynik to drugorzędna sprawa.
» 27 stycznia 2021, 20:03 #339
Lisan: Piłkarze ktorzy wykopali Lampsa: Rudiger i Jorghinio od razu w podstawie. Oplacalo sie? Opłacało :D
» 27 stycznia 2021, 18:39 #338
Muzyk07: hahahah
» 27 stycznia 2021, 19:34 #337
xarsfanx: Magik
Nawiązując do wczorajszej dyskusji. Skoro wczoraj WBA przegrało mecz już w szatni, dziś shefield również powinno być wytłumaczone po 45 min ?
» 27 stycznia 2021, 18:36 #336
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2021 19:30

jeśli będą stać na boisku i udawać, że grają... to tak :)

Edit.

zobacz sobie co Wedt Brrom zrobił przy golu na 0-2. Brawo dla tych patałachów.
» 27 stycznia 2021, 19:25 #335
kamil2257: Chelsea jeszcze meczu nie zaczęła s już krytykują Tuchela za skład...
» 27 stycznia 2021, 18:19 #334
kckMU: Tak patrzę na ten skład i nic szczególnego nie widzę. Każdy piłkarz na swoim miejscu, formacja klasyczna. Niech se piszą co chcą.
» 27 stycznia 2021, 18:33 #333
Kryptospiderman: Diallo jeśli będzie na ławce wejdzie przy +2 na 15 tak sadze. Za dużo pochwał od zespołu i sztabu. Bruno myśle pewniak a rasha myśle zamieni z martialem. Stawiam ze fred i mcterminator zagrają a pogba siądzie telles pewniak na ten mecz. Zobaczymy mam nadzieje na baillego i lindelofa w końcu w środku pola bo moim zdaniem to powinien być nasz środek
» 27 stycznia 2021, 17:33 #332
GraanManU: Diallo nie wejdzie. Bailly nie zagra. Pogba nie usiądzie.
» 27 stycznia 2021, 17:42 #331
daniodaniodanio: Niektorzy widze to juz najchetniej na dzisiejszy mecz polowe rezerw by wstawili. Ostatnia nasza dobra passa i wygrana 3-2 z Liverpoolem chyba przymknela oczy niektorym... w Anglii nie ma łatwych meczów niezaleznie czy grasz z druzyna 1,3,15 czy 17. Zawsze trzeba wybierac mozliwie najmocniejszy sklad, oczywiscie pewne roszady sa nieuniknione bo calego sezonu nie rozegrasz ta sama 11 ale nie popadajmy w hurra optymizm. W Anglii gra sie ciezko i o kazde 3 punkty trzeba mocno walczyc. Pogba na pewno zagra. To do tego pana co odstawia go na dzisiejszy mecz
» 27 stycznia 2021, 18:46 #330
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2021 17:26

Oglądam powtórki goli Solskiera. Najbliżej do niego ma chyba Greenwood z tą łatwością strzelania. Niemniej jednak widać, że to inny typ zawodnika. Ciekawe, czy doczekamy się drugiego takiego co z zimna krwią będzie tak strzelal.
» 27 stycznia 2021, 17:25 #329
RyannMistrz: Był już taki Pan z Meksyku
» 27 stycznia 2021, 17:45 #328
kckMU: Javier to był AS, piłkarz Man United. Ale nie mam pretensji do van Gaala - takiego zawodnika tylko Ferguson mógł wykorzystywać.
» 27 stycznia 2021, 18:05 #327
MaciejusManUtd1: Co do Nintendo switch. Poczytałem i na początku tego roku prawdopodobnie zobaczymy nowszą wersję Pro z oledowem ekranem i możliwością gry w 4k.
Też chciałem zakupić go teraz ale lepiej po takich informacjach poczekać.
Zelda w 4k hmmm. Czekam!!
» 27 stycznia 2021, 17:21 #326
karassas: Te 4k niewiele Ci da jeśli będziesz grał w formie przenośnej, mała przekątna ekranu. Nawet laptopy które mają 15 cali rzadko kiedy mają 4k. Inna sprawa jeśli chcesz grać na telewizorze, ale jeśli szukasz stacjonarnej konsoli to Xbox series x i ps5 są lepsze. Mówi to posiadacz switcha
» 27 stycznia 2021, 18:56 #325
MaciejusManUtd1: Obstawiam na wysoki środek pomocy pt.Matić, McTerminator i Pogba.

Ciekawe czy kolejny mecz z rzędu zagra Cavani i Nasza perełka Greenwood.

Telles mógłby też dostać czas na boisku, ale na 10 zagra raczej Bruno. Holender dostał swoje minuty i kolejny raz chwyci je w meczu z Młotami. Tak mi się wydaje.
» 27 stycznia 2021, 17:18 #324
Glory1878: facebook.com/OlekzUnited/photos/a.1521758157845529/3810058279015494/
» 27 stycznia 2021, 16:49 #323
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2021 17:04

Dobre :) a gdzie Klopp? ;)
» 27 stycznia 2021, 17:03 #322
Filips11: Pod ziemia ;)
» 27 stycznia 2021, 17:28 #321
Fido: Zajebista strona byczku
» 27 stycznia 2021, 18:36 #320
RooneyOmatko: Błagam, nie promujcie tu strony tego idioty śliwy.
» 27 stycznia 2021, 19:02 #319
AUDIoooo: Czekam niecierpliwie na debiut Diallo, oby dziś złapał jakieś minuty.
» 27 stycznia 2021, 16:08 #318
AUDIoooo: Ahhh nie zauważyłem ze kolega niżej napisał ze Diallo nie ma w kadrze na mecz z szablami :(
» 27 stycznia 2021, 16:16 #317
mcscotyy: Ole mówił kiedyś, że prędzej zagra w U-23 ale zobaczymy, na debiut jeszcze trochę czasu jest, szkoda go wpuszczać na takich drwali.
» 27 stycznia 2021, 16:23 #316
Magik1990MU: Jest w hotelu, w którym mają się spotkać piłkarze i sztab
» 27 stycznia 2021, 16:46 #315
Anhel: A to on został kupiony do antyramy czy gry w piłkę? Śmieszy mnie to wprowadzanie gościa do kadry już 3 tydzień. Jak to Ole powiedział - dobrzy piłkarze nie potrzebują aklimatyzacji. Jeśli jest chociaż w połowie tak dobry jak z opowiadań to powinien już dawno zadebiutować w PL chociaż pare minut. Potrzebujemy go na rewanże z top6 wiec niech już się oswaja z gra w PL właśnie z takimi drwalami a potem będzie mu latwiej
» 27 stycznia 2021, 17:07 #314
Muzyk07: Ja teraz się zasatanawiam jakim głupkiem był klopp że przez połowe sezonu nie grał fabinho w pierwszym jego sezonie, a tu nie którzy chcą jeszcze bądź co bądź nie ukształtowanego piłkarza żeby grał.
» 27 stycznia 2021, 17:11 #313
Litosci: Chłop ma 19 lat i pół sezonu w piłkę nie grał, a ty oczekujesz, ze wejdzie z buta, bo tak?
» 27 stycznia 2021, 17:12 #312
Chestnut: @Anhel, tu nie chodzi o aklimatyzacje, Diallo nie jest jeszcze gotowy, bo praktycznie nie grał w tej Atalancie. Rozegrał 35 minut w tym sezonie.
» 27 stycznia 2021, 17:14 #311
jassaj: @Anhel czyli generalnie mówisz, że np. smieszy cie Ferguson, który powiedział Ole lata temu że pierwsze pół roku spędzi w United w rezerwach (potem to wyszło inaczej ale to z powodu kontuzji czyli zdarzeń losowych)
Śmieszne to są takie komentarze, 18 latek z obcego państwa, grający dotychczas w innej lidze, w najlepszej lidze świata i jednym z największych klubów - no wiadomo że albo wchodzi z miejsca albo "następny proszę"...
» 27 stycznia 2021, 17:25 #310
PiesekLeszek: Powrócił jassaj po latach :)
» 27 stycznia 2021, 19:18 #309
Anhel: Nie musimy się zgadzać we wszystkim , ja bym młodego już ogrywał- Ty nie. Szanuje Twoje zdanie
» 27 stycznia 2021, 20:08 #308
mcscotyy: Barcelona winna jeszcze zapłacenia 43mln za Coutinho, 40mln za de Jonga i 50mln za Pjanicia, słabo to widzę Messi u schyłku kariery, ten klub upadnie gorzej niż Milan.
» 27 stycznia 2021, 16:02 #307
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2021 16:11

Niech upada... nie mam nic przeciwko :) Przydałoby się im kilkanaście lat posuchy :)
» 27 stycznia 2021, 16:09 #306
Chestnut: Ja nie życzę tego nikomu, klub z taką historią...
» 27 stycznia 2021, 17:16 #305
RyannMistrz: Oj tam zaraz nikomu. Prześcieradło np by się przydało
» 27 stycznia 2021, 17:47 #304
UnitedFan07: Barcelona powinna właśnie odcierpieć tak z 10 lat marazmu i przeciętności za te lata symulek Basquetsa wpływania na decyzje sedziow jak i plebiscytow piłkarskich FIFA (chociazby 2010) ich kibicom to się przyda jak teraz przezyją to samo co United po 2013 niewspominając już o Liverpoolu przed 2020 plus do tego mega zadłużenie.
» 27 stycznia 2021, 18:12 #303
mcscotyy: mi tam ich nie żal, nie lubię tego klubu, głównie za ich styl grania, ciągłe symulki i dzbanów takich jak Alba, Busquets, Alves, Suarez
» 27 stycznia 2021, 18:12 #302
ReDevil07: Stawiam dzisiaj nas środek Matic- Pogba - Bruno. Rash usiądzie na ławce, na lewej Martial, Cavani i Greenwood lub James. Mason potrzebuje jak najwięcej gry, musi wrócić do formy, bo mam wrażenie że odegra sporą rolę w drugiej części sezonu.
» 27 stycznia 2021, 15:52 #301
Lingardiho9: Masz takie wrażenie bo tak na konferencji powiedział Ole ? :)
» 27 stycznia 2021, 15:58 #300
mcscotyy: ahh Ci devilpejdżowi znawcy footballu i taktycy xD
» 27 stycznia 2021, 16:05 #299
ReDevil07: Ole powiedział ze zagra Matic? Próbujesz być fajny czy śmieszny? Czy zwyczajnie szukasz zaczepki? Widzę, że coraz więcej chamstwa szerzy się na tej stronie. Wyraziłem swoją opinię i mam nadzieję że tak się stanie. A Ty mcscotyy czepiaj się ludzi którzy piszą tutaj cały czas i komentują różne rzeczy w ogóle bez ładu i składu. Sio dziady.
» 27 stycznia 2021, 16:12 #298
ReDevil07: Przytoczyłem słowa o Masonie bo całkowicie się z tym zgadzam i nie widzę w tym nic złego.
» 27 stycznia 2021, 16:15 #297
Lingardiho9: "Przytoczyłem słowa o Masonie bo całkowicie się z tym zgadzam i nie widzę w tym nic złego."

Więc napisz , że zgadzasz się z Ole a nie próbujesz kreować się na znawcę i eksperta.
» 27 stycznia 2021, 16:18 #296
KalinaRIP: +1 lingardinho
» 27 stycznia 2021, 16:34 #295
awe: Gdzie on probuje sie robic na znawece i eksperta? Podzieli zdanie, zabrzmialo tak samo jak z wywiadu Ole i co ? Dopiero co sie oburzyles na dole, jak wyskoczyles z porowanimie pizzy Hawajskiej i ktos Ci napisal, ze robisz to jak jakis Lech, a chwile pozniej masz o to samo problem do innego usera !?
» 27 stycznia 2021, 16:39 #294
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2021 15:51

Choć dziś gramy o pełną pulę, to jednak spodziewam się pewnych zmian w składzie (znaczy nie wystawiamy od pierwszej minuty tego, co w United najlepsze). W najbliższym czasie mamy na rozkładzie trudniejsze pojedynki (Arsenal, Southampton, Everton), dlatego dziś mamy okazję na dokonanie pożytecznej rotacji (np. by Victor mógł doleczyć plecy, a Rash odciążył nieco to swoje kolano). Wyznaję zasadę, że lepiej chuchać na zimne.

Tak sobie czytałem wasze wnioski o formie Arsenalu i osobiście uważam, że coś drgnęło w tej drużynie i wygląda to lepiej niż jeszcze miesiąc lub dwa temu. Nie jestem tu od wystawiania laurek, bo to nie moja drużyna, ale widzę jakiś tam progres. Wczoraj Southampton zostało zniszczone fajnymi prostopadłymi podaniami i dokładnymi przerzutami z jednego skrzydła na drugie. Cedric robił robotę. Ole musi dobrze dobrać skład oraz taktykę na sobotni mecz. Spotkania z Fulham i Liverpoolem pokazały, że boczni obrońcy United czasem zaniedbują krycie rywali, a prostopadłe piłki mogą zaskoczyć naszych stoperów (dlatego wybrałbym do składu na ten mecz jakiegoś szybkiego ŚO). Wprawdzie Loftus-Cheek zmarnował swoją okazję, ale już Lookman i Salah zapakowali bramki po ładnych prostopadłych podaniach.
» 27 stycznia 2021, 15:48 #293
flt32705: Ja tutaj coraz zadziej się odzywam bo widzę że co dla niektórych co by nie napisać to i tak cię skrytykują i poprawia ,ale niektórzy muszą mieć nudne zycie
» 27 stycznia 2021, 17:35 #292
Kamil01GGMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2021 15:26

#mufc squad to face Sheffield United: De Gea, Henderson, Lindelof, Maguire, Shaw, Telles, Tuanzebe, Wan-Bissaka, Matic, Mata, McTominay, Fernandes, Fred, Pogba, Van de Beek, James, Martial, Cavani, Rashford, Greenwood #mulive [men]

Nie ma Diallo i Erica.
» 27 stycznia 2021, 15:26 #291
hraboNX: Cóż, szkoda.
» 27 stycznia 2021, 15:49 #290
BajtiMU: Oby Bailly był dostępny na Arsenal.
» 27 stycznia 2021, 16:18 #289
duxTomek: Fajnie by było mięc takiego Gnabryego na skrzydle gdy nasz Marsjan doluje. Oczywiscie musimy wierzyc w Amada Diallo bo chlopak ma talent i oby odpalil. Przydalby się jeszcze jakis PO na rotację z AWB, jakos SO zeby pomyslec o sprzedazy Lindeflopa i ktos bardzo dobry technicznie do srodka pola zeby w naszej grze troche pomyslu wiecej sie pojawilo i kombinajcyjnej gry. Na dzis plan prosty - skasowac 3 punkty, odrobic mecz bez kontuzji i skupic sie na kolejnym. Milego dnia diabelki.
» 27 stycznia 2021, 14:20 #288
mikiartur: Włoskie media opublikowały dokładny zapis wypowiedzi piłkarzy:

- Ibrahimović: Jesteś osłem
- Lukaku: Wejdźmy do środka su**, zobaczymy
- Ibrahimović: Zadzwoń do matki, Idź rób swoje gów***ne laleczki voodoo, mały osiołku
- Lukaku: Pier.... Ciebie i Twoją żonę, ty mały b....Chcesz porozmawiać o mojej matce, skur....? Strzelę ci w głowę".

Ciekawe że na fb i wielu forach drugą wypowiedź Lukaku wielu przypisowało Ibrze. Na twitterze taki zapis rozmowy znalazłem. Oboje przegięli ale Lukaku ewidentnie dał się podpuścić. Noi ja drugiej żółtej dla Ibry nie łączył z tym że on był zagotowany jeszcze na 2 połowie. Po prostu pewnie za mocny faul zrobił i tyle.
» 27 stycznia 2021, 14:15 #287
kckMU: Lukaku jest jak bawół, ale Ibra to szkolony zawodnik. Stawiałbym chyba na Szweda.
» 27 stycznia 2021, 14:21 #286
trakol: Z ta druga zolta dla Ibry to troche zart bo tamten pilkarz potknal sie na piłce, Ibra go w ogole nie dotknal
» 27 stycznia 2021, 14:25 #285
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2021 14:37

Ludzie Ibre szkalują z przyzwyczajenia, to tak jak kilku naszych zawodników. Widac było, że to Lukaku nabuzowany robił dużo szumu, a ludzie dopisali sobie resztę. Jak widać nie wyzywał jego matki, tylko jego. Lukaku od zawsze był jak duże dziecko,juz o tym były szkoleniowiec, czy to tam przezes Everton wspominał i u nas też niestety tak się zachował na koniec swojej kariery w United. Szkoda bo go lubialem, jednak psychika nie ta.
» 27 stycznia 2021, 14:36 #284
Lingardiho9: Ibra miał rację, Lukaku jest osłem
» 27 stycznia 2021, 15:36 #283
Tomwk1988: Oni razem trenowali wiec pewnie wiedza o sobie więcej, może przytyk o laleczkach Voodoo byl wlasnie wymierzony w matkę Lukaku ktory może coś Zlatanowi na ten temat powiedział. Nie nie zmienia te dywagacje bo i tak liczy sie ze to Lukaku z Interem przeszedl dalej a Ibra osłabił własną druzyne w glupi sposób.
» 27 stycznia 2021, 15:42 #282
mikiartur: tam chodziło Tomwk o jakiegoś szamana z afryki przez którego podobno nie przedłużył kontraktu z Evertonem ale to tylko według tam jakiś domysłów mediów
» 27 stycznia 2021, 16:25 #281
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2021 14:08

Arsenal właśnie potwierdził wypożyczenie Odeegarda. Ciekawie (jak zresztą zawsze) wypowiedział się o nim Tomek Ćwiąkała, który widzi go na Emirates jako ósemkę. Pytanie do kibiców Armatek (oprócz panów o91 i r14): jak widzicie teraz waszą linię pomocy?

ESR-Odeegard-Partey?

Wg mnie ciekawie to wygląda.
» 27 stycznia 2021, 14:06 #280
xarsfanx: Magik.
Ciekawie, ale Arteta pewnie wciśnie jeszcze do tego Xhake. Więc jestem ciekawy jak to ustawi z odegardem.
Co to znaczy ściąganie szrotu ?
» 27 stycznia 2021, 15:24 #279
Magik1990MU: @arsfan

może chodziło o Ceballosa? :)

Co do Xhaki - a po co on? Jego miejsce to ława.
» 27 stycznia 2021, 16:58 #278
xarsfanx: Mag
Wiem ale watpie by arteta grał na 1 defensywnego, parteya. Ceballos to wypozyczenie, jeszcze 3 mies. koledze raczej chodzi o grajków chelsea. Luiz ok, ale willian za free, nikt wtedy nie sadzil, ze zagra az taka padake.
» 27 stycznia 2021, 18:16 #277
DavvidUnited88: Szable przyjeżdzają dziś bez 9 zawodników. Trzeb to wykorzystać.
» 27 stycznia 2021, 13:47 #276
Lingardiho9: Brzmi to co najmniej jakby przyjeżdżał do nas Real Madryt.
Panie, to jest Sheffield United
» 27 stycznia 2021, 13:54 #275
sztejner: Real Madryt to właśnie poziom Sheffield w tym roku. Niecierpię tej kupy prześcieradeł
» 27 stycznia 2021, 13:58 #274
Magik1990MU: @sztejner

chciałbym aby tak było, ale niestety ci oszuści zawsze się wygrzebią z bagna.
» 27 stycznia 2021, 13:59 #273
Abstrahujacy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2021 14:06

Trochę szacunku dla rywali...
Sheffield wygrało zarówno z Bristol jak i Plymouth z League One w Pucharze Anglii. Proszę ich nie porównywać do jakiejś śmiesznej mizerii z ogórkowej ligi. Rywal trzecioligowy grając w 10 pokazał gdzie ich miejsce. Odkąd jest VAR w europejskich pucharach nic nie znaczą.
» 27 stycznia 2021, 14:05 #272
Magik1990MU: @Abstrahujący

technologia technologią, ale Real umie każdego kupić. Korupcja jest wpisana w ich DNA.
» 27 stycznia 2021, 14:09 #271
mikiartur: Ten sezon jest szalony a to kolejny przykład. Pierwsze ligowe starcie Totków z Liverpoolem to było starcie 1 i 2 drużyny w lidze. Jutro zmierzą się albo 5 i 6 drużyna ligi albo 6 i 7 drużyna ligi - to zależy czy dziś Everton wygra z Leicester.
» 27 stycznia 2021, 13:37 #270
sirtomas: Teraz nie ma miejsca na błedy trzeba ich i Arsenal zniszczyć by trzymać dystans w czubie tabeli
» 27 stycznia 2021, 13:35 #269
Lingardiho9: Jaka szkoda, że Zlatan nie skasował Olisadebe.
» 27 stycznia 2021, 13:13 #268
Xchrisx7: Dla mnie zlatan to zwykły prostak co wyżej sra niż d*pe ma.
» 27 stycznia 2021, 13:27 #267
Lingardiho9: Ze Zlatanem jest jak z pizza hawajską - Albo ją kochasz, albo nienawidzisz.
» 27 stycznia 2021, 13:45 #266
Chestnut: Tak, bo jakiś Leh wymyślił hawajską. XD
» 27 stycznia 2021, 15:14 #265
Tomwk1988: Srednia hawajska nie była czasem kiełbasa wyborcza "domino jachasia" z Kapitana Bomby jakieś 13 może 15 lat temu na 4fun tv?
» 27 stycznia 2021, 15:46 #264
Lingardiho9: Tomwk1988: Tak masz rację :) Jego hasłem było Hawajska dla wszystkich, które z resztą transmitowane było w telewizji TGF11 " Wybory na pełnej k**wie :)

Mi chodzi natomiast, że powiedzenie " jest jak pizza hawajska- albo ją kochasz albo nienawidzisz"
jest stare jak świat
» 27 stycznia 2021, 16:01 #263
RyannMistrz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2021 22:23

Chestnut a kto powiedział, że to właśnie on?
» 27 stycznia 2021, 22:23 #262
Glory18: Chciałbym żeby dzisiaj szansę dostali i Daniel James i Amad Diallo, bo chyba wszyscy nie możemy się doczekać jego debiutu. Moim zdaniem również powinniśmy wyjść z tyłu Erickiem i Harrym , bo to lepszy duet.
Mój skład
De Gea- Van Bissaka,Bailly,Maguaire,Shaw,Mc Tomminay,Pogba, Martial , Bruno,James,Cavani
Po Zwycięstwo Diabły!!
Stawiam 3:0
» 27 stycznia 2021, 12:14 #261
BNK: A ja bym chętnie zobaczył Erica i Victoria, zamiast Harrego.
» 27 stycznia 2021, 12:35 #260
Wirus: Dla mnie to może i Lingard na ataku zagrać, a w obronie Jones o kulach, tylko żeby wygrali. Takie mecz jak ten dzisiaj, to jest MUS żeby wygrać.
» 27 stycznia 2021, 12:44 #259
RobvanKlu5i: Nie wyobrażam sobie dziś innego scenariusza niż zwycięstwo, powinno być przynajmniej 2:0 lub 3:0 i to bez wymówek.
Punktowanie z dołem tabeli to wręcz obowiązek mając taką formę i taką głębię składu.
» 27 stycznia 2021, 11:43 #258
Lingardiho9: najlepiej 7:0
Stary, to nie Fifa. Drużyny pokroju Sheffield jak grają z United , City, Live czy Chelsea ,to są zmotywowani jak na finał mistrzostw świata. Do tego dochodzi walka o utrzymanie ato powoduje, że walczą jak lwy o każdy centymetr boiska, dlatego nigdy nie jest łatwo grać z drużynami z dołu.
Do tego d
» 27 stycznia 2021, 13:53 #257
Tomwk1988: Czyli WBA to nie jest druzyna pokroju Shefield czy jest tylko wyszła taka naładowana na City ze zapomniala jak gra się w piłkę przeciw takim klubom jak MU, City czy Live?
» 27 stycznia 2021, 15:48 #256
Wirus: Nigdy nie sądziłem, jak jeden transfer piłkarza może w drużynie tak szybko przynieść korzyści.
U nas to Bruno Fernandes, gdzie od pierwszego jego meczu było widać, że nasza gra jest lepsza. Cała pomoc stała sie lepsza o pare klas dzięki niemu i to w mgnieniu oka, szok.
Drugim takim piłkarzem jest Ruben Dias w Manchesterze City. Co gość odwala, to jego - ściana. Wraz z nim skreślony już John Stones stał sie tak samo ścianą.
Oj szkoda, że Ruben nie przyszedł do nas, wielka szkoda
» 27 stycznia 2021, 10:38 #255
Kilerek7: A propo Zlatana, wyszła chyba jego druga biografia pt: Ja Futbol, czytał ktoś? Ona jest kontynuacją z Ja Ibra, czyli PSG, MU, Galaxy, czy jednak jest cała kariera? Bo sie zastanawiam czy warto kupić, jak się przeczytało Ja Ibra.
» 27 stycznia 2021, 10:19 #254
vieeeri: Mam nadzieję, że zarząd widzi po formie City, że bilans bramkowy w tym sezonie może mieć duże znaczenie. Chciałbym, żeby przy wynikach 2:0, 3:0 mieli motywacje dokręcania jeszcze śruby. Bo przegrać mistrzostwo bramkami boli bardziej niż w bezpośrednim pojedynku.
» 27 stycznia 2021, 10:04 #253
Lahcimek93: Szczególnie, że już raz przegraliśmy właśnie z rywalami zza miedzy różnicą bramek... który to był sezon bo już nie pamietam 10/11?
» 27 stycznia 2021, 10:08 #252
mordynator: 11/12
» 27 stycznia 2021, 10:12 #251
RyannMistrz: Ten gol w ostatniej minucie?
» 27 stycznia 2021, 15:09 #250
Tomwk1988: Tak. Najpierw świętowanie a potem Aguero zgasił fanów United jak peta. Bolesne popołudnie.
» 27 stycznia 2021, 15:50 #249
DaredevilUtd: W tym Mediolanie to Lukaku biegal po boisku jak nabuzowany kogut. Wszyscy jadą po z latanie, a to Belg szukał problemów to je znalazł :D
» 27 stycznia 2021, 09:39 #248
brennt: tak je znalazl, ze zlatan wylecial z boiska, a on strzelil bramke i wygrali ;p
» 27 stycznia 2021, 12:12 #247
DinDjarin: Lecimy po zwycięstwo, City nas przegoniło, ale nic straconego. GGMU całym sercem.
» 27 stycznia 2021, 08:59 #246
Luke88: No i sami widzicie że wszystko co pisałem o wozie z węglem to prawda. Szkoda że Zlatan mu nie wypłacił kontrolnego liścia.
» 27 stycznia 2021, 08:39 #245
mordynator: Nie przepadałem za Romelu ale Zlatan sie mega słabo zachował jeśli faktycznie obrażał mamę Lukaku.Ja rozumiem emocje boiskowe itd ale takie teksty są poniżej pasa.
» 27 stycznia 2021, 09:38 #244
artifex: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2021 13:28

@mordynator - jeśli na Lukaku wystarczy obrażanie jego matki to ma psychikę tak cienką jak sik pająka. Jeśli faktycznie Zlatan to robił to zachował się jak buc. Ale Lukaku startujący z pięściami za to poziom 8 latka i wyjasniania sobie spraw za szkołą po lekcjach.
» 27 stycznia 2021, 13:27 #243
AUDIoooo: Cienką psyche? Nie wiem jak ty ale jakby mi ktoś Matkę wyzywał to nie zostawiłbym tego tak sobie. Zidane coś coś o tym wie...
» 27 stycznia 2021, 13:36 #242
Atlantic: Tylko w którym momencie Zlatan obrażał jego matkę Lukaku? A Romelu mówiący o żonie Ibry, to już ok?
» 27 stycznia 2021, 13:56 #241
devilek777: Nie ok, ale chłop coś pisze o słabej psychice xd
» 27 stycznia 2021, 14:14 #240
Tomwk1988: Zwykla przepychanka jak to przy derbach w starym stylu a się tu podniecacie jakby ktoś komuś naprawdę co najmniej liscia wypłacił. Nie zesrajcie się.
» 27 stycznia 2021, 15:53 #239
ManUtd9097: Dlatego szkoda że najprawdopodobniej Bayern nas uprzedzi z Upamecano, on pasował by do Maguira , chyba że Bailly zrobił by się mniej szklany , ale w to wątpie.
» 27 stycznia 2021, 08:30 #238
BartoszP: Patrząc na bramki mamy 2 ofensywę PL (jedna bramka mniej od Live)
Ale takze 9 defensywe.
Tu jest problem. Tracimy za duzo i zbyt łatwo. Duża w tym wina Szweda
» 27 stycznia 2021, 08:13 #237
Mistrz1908: Straciliśmy 6 bramek z Totkami, i 3 z CP. Odlicz te mecze to spójrz z innej perspektywy :)
» 27 stycznia 2021, 08:27 #236
BartoszP: A spojz jak i kiedy tracimy. Ciągle te same błędy. Szwed unika pilki, harry wóz z węglem a Luke w kratkę. Jedynie szklany Eric trzyma poziom + aaron
» 27 stycznia 2021, 08:51 #235
ManUtd9097: To fakt Luke to jak na razie najlepszy na obrońca
» 27 stycznia 2021, 09:18 #234
Kiharitony: "Luke w kratkę" a Aaron trzyma poziom hahah ach ci eksperci
» 27 stycznia 2021, 11:15 #233
hraboNX: Jest odwrotnie - znaczy Aaron bardziej w kratkę (choć ostatnio ładnie objeżdżał Robertsona). Luke to teraz TOP. Wysoka, równa forma.
» 27 stycznia 2021, 13:23 #232
Lingardiho9: No no, widzę Bartuś, że jesteś w analitycznej formie.
Jedynie to trafiłeś z Lindelofem, ale dam Ci szansę.
Rozwiń proszę o co Ci chodzi z tym, że :
Harry wóz z węglem
Luke w kratkę
Jedynie szklany Eric trzyma poziom
+ aaron

W sumie to nawet z Lindelofem nie trafiłeś, on właśnie gra w kratkę , ale dobra zostawmy to :)
Dawaj objaśnij o co Ci chodzi.
Tylko w języku Polskim ,bardzo proszę.
» 27 stycznia 2021, 16:05 #231
ManUtd9097: A i wymarzony wynik na dziś 3,4-0 dla nas, z dołem tabeli trzeba strzelać dużo bramek.Tak jak City , to może mieć duże znaczenia. Glory
» 27 stycznia 2021, 06:42 #230
NoName: Wczoraj ogladalem wywiad z Bossem po 1:6 City i on po meczu powiedzial 'taka roznica bramek moze miec znaczenie na koniec sezonu'...
» 27 stycznia 2021, 06:56 #229
ManUtd9097: Dzisiaj najlepiej wyjaśnić Sheffield w 1 połowie, i w drugiej zagrać na luzie , bo widać że Arsenal złapał formę. Nie spodziewałem się że zwycięża nad Southampton tak łatwo.Dziś łatwe 3 pkt a w sobotę dobry mecz ,jak za starych dobrych czasów , i wygrana United oczywiście ;)
» 27 stycznia 2021, 06:37 #228
Batigol222: Generalnie uważam, że w tym sezonie jest dwóch kandydatów to tytułu: United i City. Liverpool moim zdaniem odpada przez brak Van Dijka. Obserwuje ich, i to nie jest tylko "absencja stopera": cały zespół gra inaczej, inaczej asekuruje prawe skrzydło i środek, obrona jest ustawiona niżej, nie ma już czegoś takiego, jak w dwóch poprzednich sezonach, że praktycznie w każdym spotkaniu Van Dijk-Gomez-Fabinho po kilka razy zostawali 3 na 3 z atakującymi przy kontrach przeciwników. Poza tym, ich ofensywę już chyba wszyscy przestudiowali i rolę się odwróciły. Wcześniej mieli sporo spotkań, gdzie grali na zero z tyłu, cisnęli przez 70-80 minut i w końcu coś wpadało. Teraz cisną, sami tracą bramki i mają problemy ze strzelaniem.

Natomiast co do United i City to mam takie spostrzeżenia:
1. City jest znacznie lepiej zbalansowane i zorganizowane taktycznie
2. United ma lepszy mental i częściej potrafi odwracać losy trudnych spotkań poprzez błyski poszczególnych graczy(głównie Bruno, ale też Rash i Pogba)

Ostatecznie to będzie kwestia rywalizacji pomiędzy organizacją taktyczną a siłą mentalną i zdolnościami poszczególnych graczy do kształtowania wyniku spotkań. Jak ktoś pisze, że City "musi się sprawdzić z kimś mocnym" to przecież w tym sezonie ograli już Chelsea, United, Arsenal plus remisy z United i Liverpoolem oraz przegrana z Tottenhamem, czyli raczej nieźle.
» 27 stycznia 2021, 03:23 #227
Prysta: Myślicie, że jutro Ole przy wyborze pierwszej 11 nas czymś zaskoczy? Sheffield mocno osłabione, a Bruno i Harry jeśli dostaną żółtą to zabraknie ich na Arsenal, z którym gra nam się ostatnio dość średnio. O ile VDB za Bruno to bardzo mozliwy scenariusz to większy dylemat stoi przy Harrym. Przychodzi mi do głowy kilka opcji, Bailly Lindelof, albo Lindelof Tuanzebe, gdzie ta druga opcja wydaje się rozsądniejsza, Bailly wiadomo jak podatny jest na kontuzje, a jednak wolałbym oglądać go w meczu z Arsenalem, z całą sympatią do Szweda, ale Iworyjczyk w formie jest moim zdaniem bardziej kompletnym obrońcą. Może ktoś ma jeszcze inne prawdopodobne scenariusze, pobawmy się w wróżkę ;)
» 27 stycznia 2021, 00:39 #226
Mariano88: A nie zwieksza się teraz limit żółtych kartek do 10?
» 27 stycznia 2021, 00:47 #225
rreddevilss: Od teraz liczymy do 10
» 27 stycznia 2021, 00:50 #224
hraboNX: Ano panowie powyżej słusznie zauważyli :)

A player who receives five yellow cards before the 19th match-week will be issued with a one-match ban. If a player has accumulated 10 yellow cards by match-week 32 they will be handed a two-match ban.
» 27 stycznia 2021, 00:52 #223
Prysta: Przegapiłem, faktycznie, dzięki za uświadomienie. To problem kartek rozwiązany, mimo to przewidujecie jakieś niespodzianki w składzie? Wiem, że to wróżenie z fusów, ale zgadując można poczuć Ole's mind ;)
» 27 stycznia 2021, 01:04 #222
69eyes: Za 3 dni mecz z Arsenalem więc może być parę zmian, stawiam w 1 kolejności na Tellesa, nie zdziwię się jak na prawej od początku zacznie James.
» 27 stycznia 2021, 02:54 #221
mikiartur: Derby Mediolanu a z tego to można zrobić z połowę składu byłch(obecnych) graczy MU. Ibra Lukaku Dalot, Darmian Sanchez, Young - 4/5 z nich to pewnie nie jeden mecz razem zagrało w naszych barwach.
» 27 stycznia 2021, 00:26 #220
Kilerek7: Nasze dwa ex diabełki jak dwa koguty, ciekawe który by wygrał, obstawiam Ibrę:D
» 27 stycznia 2021, 00:20 #219
mikiartur: Raczej Ibra bo się nie przestraszy wielkości Lukaku bo sam jest spory + ma czarny pas z karate czy taekwondo więc jakby mu smyrnał nogą to kto wie co by się działo. Ale pojedynek rodem z wagi ciężkiej. W ogóle wyobrażacie sobie taką spinę - Lukaku i Vidal vs Ibra i Mandzukic. Jeszcze mógłby się gdzieś Naingollan zapatoczyć a w Milanie patrząc na gabaryty to Kessie też by pasował.
» 27 stycznia 2021, 00:30 #218
AUDIoooo: Jesszcze do tego stara gwardia, Gattuso i Keane i dym pewny :)
» 27 stycznia 2021, 02:28 #217
damian3chrosto: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2021 10:10

Swoją drogą Ibra, Keane, Gattuso grali w tym samym długim czasie razem w pilke A teraz tylko Zlatan został z nich. Jak ten czas leci....
» 27 stycznia 2021, 10:09 #216
Abstrahujacy: West Ham jest w gazie. Wygrali ostatnie 4 spotkania i wskoczyli do TOP4 (nie mają zaległych spotkań).
W niedziele grają z Liverpoolem i może pójdą naszym szlakiem.
» 27 stycznia 2021, 00:02 #215
PastaDoCiasta: Nie rozumiem czemu powszechnie ogłoszono tutaj koniec kryzysu Arsenalu i ich świetną formę, bo wygrali 3:1 z Southampton? No fajnie, 3 dni temu to samo Southampton ich wyrzuciło za burtę FA Cup. Owszem, w lidze mocno się poprawili (choć z drugiej strony dziwne gdyby tego nie zrobili i na serio spadli do Championship), choć nieco ponad tydzień temu też potrafili zremisować po kaszanie z Crystal Palace. Broń Boże nie odbierajcie tego jako lekceważenie Kanonierów, bo uważam, że mecz z nimi będzie dużym wyzwaniem, ale też nie rozumiem, skąd zachwyty co najmniej jakbym o City słuchał :D
» 26 stycznia 2021, 23:42 #214
kckMU: Bo ich ostatnie 6 spotkań ligowych to 5 zwycięstw i 1 remis.
» 26 stycznia 2021, 23:51 #213
kckMU: Za późno na edycje to dodam coś. Ja bym tego w ogóle nie nazywał wcześniej kryzysem a teraz końcem kryzysu. Arsenal jest w zaawansowanej fazie przejściowej. Zresztą, nie on jeden jako klub. Ludzie zmieniają zdanie co kilka tygodni, ba, tygodni... co kilka dni i bramkę strzeloną/straconą i walą te farmazony jeden po drugim.
» 27 stycznia 2021, 00:00 #212
Oskar062: Myśle ze może zachwytów jakiś większych nie ma przynajmniej na tej stornie nie są tak widoczne tylko ludzie stwierdzili, ze Arsenal jest w formie. Generlanie warto po prostu spojrzeć na to co robi Arteta nie tylko na boisku ale poza nim, stad tez zmieniło się myślenie wielu ludzi bo to zaczyna ładnie wyglądać. Oby tak było dalej :)
» 27 stycznia 2021, 00:46 #211
NoName: Ole byl juz tyle razy zwalniany, a mimo to dalej u nas jest i prowadzi w dobra strone. Arteta tez juz wydawal sie byc 1 porazke od zwolnienia, zarzad nie spanikowal i jakies swiatelko tunelu widac. Chelsea pierwszy wiekszy kryzys i Lampard out. Moze w dzisiejszych czasach to wlasnie cierpliwosc jest kluczem do sukcesu na rowni z kompetencjami.
» 27 stycznia 2021, 04:37 #210
lipeklukas: Ja też sądzę, że Arsenal nie uporał się z kryzysem. Statystyki z wczorajszego meczu są na korzyść świętych, trzeba pamiętać, że zmagają się oni z plagą kontuzji. Tak na prawdę to od następnej kolejki zacznie się prawdziwy sprawdzian dla kanonierów i maraton 6 ciężkich meczy. Według mnie jeśli ugrają w nich 8/9 pkt to będzie ok.
» 27 stycznia 2021, 13:16 #209
mikiartur: Widać że Arteta zażegnał kryzys obecnie w Arsenalu. Choć też trzeba przyznać że poza Chelsea i dziesiejszego meczu z Sou - za rywali mieli WBA, Brighton , Crystal Palace, Newcastle. Ale i tak trzeba potrafić wygrywać z takimi zespołami. A my na razie nie myślmy o meczu z Arsenalem. Jutro trzeba zrobić swoje. Na tą chwile zapowiada się trudny wieczór w sobotę. W lutym natomiast Arsenal ma na rozkładzie: Wolves, AVL , Leeds, Man City oraz Leicester w lidze. Czyli w sumie przed nimi teraz licząc z naszym meczem 6 trudnych meczy. Moim zdaniem jeśli Arsenal chce marzyć o top4 musi zdobyć 12-13/18 pkt Czy są to w stanie zrobić? Miesiąc temu powiedziałbym że nie, teraz tak bym oceniał szanse 50/50. My natomiast po meczu z Arsenalem w lutym mamy: Southampton, Everton, West Brom, Newcastle, Chelsea. Jeśli marzymy o mistrzostwie to
15-16/18 pkt conajmniej trzeba zdobyć. Mamy trochę myslę trudniejszy terminarz. Ale po prostu róbmy swoje i grajmy na naszym optymalnym najlepszym poziomie a damy radę. Arsenal teraz jest na fali. Ale my też raczej możemy powiedzieć że jesteśmy na fali. Arsenal może się pochwalić - że od 6 meczów w lidze nie przegrali. My nie przegraliśmy w lidze od 13 póki co (jutro może się to zmienić). Nie obawiajmy się że Arsenal ma formę. Niczym się nie martwmy bo nie mamy o co. Po prostu trzeba zrobić robotę: jutro z Sheffield a w sobotę z Arsenalem i tyle.
» 26 stycznia 2021, 23:22 #208
rvn10: Arsenal na bank nie będzie w top4. Tak naprawdę nie ma co skupiać się na rywalach tylko robić swoje, jutro 3pkt to obowiązek.
» 27 stycznia 2021, 00:35 #207
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2021 02:35

Pewnie pacjenci konkurencyjnej strony liczą już punkty do top 4, ale nic dziwnego, bo tylko wariat może zakładać, że Kanonierzy są w stanie zająć miejsce w czołowej czwórce. W sumie wszystko kończy pytanie: czy Arsenal da radę wykopać z czuba tabeli takie firmy jak United, City, Tottki, Liverpool czy Lester? Odpowiedzcie sobie sami. Natomiast Armatki mają szansę powtórzyć ubiegłoroczny sukces w postaci 8 miejsca.
» 27 stycznia 2021, 02:34 #206
roshen14: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2021 07:08

tak, liczymy punkty do 4 miejsca i wynoszą one aż 5 punktów, do was aż 11 punktów a w sobotę mamy bezpośredni pojedynek. W przypadku wygranej Arsenalu różnica punktów wyniesie 8. Co to za różnica w PL? wy jesteście w najlepszej formie od lat, a my w najgorszej w historii klubu a mimo wszystko różnica nie wynosi 30 punktów.
Widzę kubeł zimnej wody by się przydał bo jak na razie waszym sukcesem jest odpadnięcie z fazy grupowej Ligi Mistrzów i przegrana z City w półfinale, jak w każdym zresztą.
» 27 stycznia 2021, 07:07 #205
Muzyk07: Kolega chyba zapomniał dodać że macie 11 pkt starty ale macie jeden mecz rozegrany więcej jak wygra dziś united to mamy przewagi 14 pkt nad wami
» 27 stycznia 2021, 08:49 #204
Vilen: Czy wy naprawdę liczycie te punkty do top 4 patrząc na West Ham? A dobra zresztą....Tak, tak chłopaki będzie top 4 na koniec sezonu go gunners czy jak tam xd
» 27 stycznia 2021, 08:58 #203
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2021 10:39

@Vilen

ano zapomniałem, West Ham też jest w genialnej formie. Jednak chłopakom nie przeszkadza to wszystko, by bujać w obłokach. Wiadomo, że Arsenal ma potencjał, aby zakończyć sezon w górnej połowie tabeli, ale że w czwórce? Kosztem zespołów, które albo grają lepiej od Kanonierów, albo niszczą ich kadrą... albo i to, i to?

@roshen

wam żaden kubeł zimnej wody jak widać nie pomaga. To już się stało żałosne, że swoje chore marzenia przenosicie nawet tutaj. Jeszcze do nas punkty liczycie, to już jest hit :D
» 27 stycznia 2021, 10:37 #202
BajtiMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2021 12:07

roshen14.

Szanse realne na top4 może i macie ale pod warunkiem jeżeli będziecie wygrywać dosłownie z każdym a zespoły nad Wami będą zaliczać notoryczne wpadki.Teoretycznie to możliwe ale patrząc realistycznie to cholernie trudno o to będzie ale na tym etapie nie można powiedzieć,że niemozliwe a w wiarę w to jak najbardziej rozumiem.Co do tej Naszej a Waszej formy to mimo wszystko głupota jakich mało.Masz bardzo krótką pamięć,że nie pamiętasz jak fatalnie zaczęliśmy sezon.Gdybyśmy byli w takiej formie od początku sezonu jak przez ostatnie 12 meczów a Wy cały czas w takiej jakiej byliście zajmując 15 miejsce to wtedy mielibyśmy przewagi 30 pkt i to lekko ;) Co do LM to pochwal się kiedy Wy mieliście okazje w niej ostatnio zagrać i jak daleko zaszliście oraz kiedy mieliście okazje oglądać takie mecze jak np z PSG,czyli z zeszłorocznym finalistą Ligi Mistrzów.Obecne sukcesy,czyli półfinał Pucharu Ligi,wyeliminowanie Liverpoolu w FA Cup i lider po 19 kolejkach to i tak sukces niebo a ziemia w porównaniu do Waszych obecnie sukcesów.
» 27 stycznia 2021, 12:05 #201
Magik1990MU: roshen to typowy prowokator spod sztandaru k.pl. Wepchał się do dyskusji, do której nikt go nie zapraszał na stronę, na którą nikt go nie zapraszał. Typowe dla pacjentów k.pl.
» 27 stycznia 2021, 12:41 #200
84cantona7: Z Arsenalem to często było na odwrót. Ostatnio jak United było faworytem to przegrało. Jak van Gaal jechał na pożarcie z dzieciakami przez plage kontuzji to wygrali. O pamiętnym 8:2 gdzie w pierwszym składzie byli Smalling, Jones, Evans, Anderson, Cleverley czy Wellbeck nie wspomnę. Teraz oba zespoły wydają się być na fali więc może być bardzo ciekawie.
» 26 stycznia 2021, 23:19 #199
Klierek7: Przecież przed chwilą razem grali w United:D co za głąby
» 26 stycznia 2021, 23:07 #198
Dexxter: To są emocje boiskowe.
Na orliku tez czlowiek potrafi skoczyć do gardła kolegi a po meczu piwko razem...
» 26 stycznia 2021, 23:12 #197
obiektywny91: Tak jak dexx mowi. W niedzielke nawet bylem swiadkiem podobnej akcji. Wazne zeby to co na boisku zostalo na boisku.
» 26 stycznia 2021, 23:17 #196
awe: Nie glaby tylko dwa wielkie charaktery, Ibra to Ibra, ale Luakaku tez nie dal sobie nigdy w kaszel dmuchac
» 26 stycznia 2021, 23:19 #195
RedDan: Dokładnie, mecze rządzą się swoimi prawami. Dotąd nie zapomnę jak w technikum wjechałem nauczycielowi z bara aż nim zachwiało, a chłop nie w kij dmuchał, a ja raczej z tych bezproblemowych i wiadomo z wuefistami zawsze dobry kontakt. Ale emocje to emocje :E.
Chłop w porządku, rozumiał to, ale po meczu coś tam napomknął żeby trzymać nerwy na wodzy.
» 26 stycznia 2021, 23:24 #194
rreddevilss: Arsenal dzis zwycieski, bedzie piekne meczycho w sobote
» 26 stycznia 2021, 23:04 #193
mcscotyy: to Ibra się popisał w derbach xD prowokator dostał za swoje
» 26 stycznia 2021, 22:52 #192
Litosci: Arsenał akurat łapie formę na mecz z nami.
» 26 stycznia 2021, 22:50 #191
maticr7: Kiedy z nami wygrywali to nie mieli formy.
» 26 stycznia 2021, 22:51 #190
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.01.2021 22:55

przed ostatnim meczem United-Arsenal byl totalnie bez formy, a wygrali. Generalnie dla nas dobrze, bo może zagrają otwartą piłkę z nami.

Tak czy inaczej szykuje się porządne spotkanie.
» 26 stycznia 2021, 22:52 #189
Litosci: A to nie było tak ze właśnie to oni byli w formie?
» 26 stycznia 2021, 22:55 #188
HarryBrown: Owszem wtedy Arsenal był na fali ale potrzebowali pomocy ze strony Pogby bo inaczej byłby remis.
» 26 stycznia 2021, 23:02 #187
mikiartur: Litosci - my byliśmy po wygranej z Newcastle remisie z Chelsea i wygranej 5-0 z Lipskiem. Arsenal był po 2 porażkach w lidze z Man City i Leicester oraz po wygranej z Dundalk w le. Można po wynikach się sugerować że to my jesteśmy w o wiele lepszej formie.
» 26 stycznia 2021, 23:03 #186
Magik1990MU: @miki

ubiegłeś mnie :) właśnie miałem pisać to samo :)
» 26 stycznia 2021, 23:05 #185
maticr7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.01.2021 23:07

Litości Jak oni juz wtedy mieli swoją żałosną forme.Akurat z United mieli dobry dzień.Wtedy Arteta przechytrzył Ole.
» 26 stycznia 2021, 23:06 #184
Magik1990MU: @matic

to prawda, Ole nie trafił totalnie z taktyką, a 3 pkt pozwolił Arsenalowi wywieźć Pogba. Generalnie to był jeden z naszych najsłabszych meczów w sezonie.
» 26 stycznia 2021, 23:08 #183
BNK: Nie tyle Arsenal miał wtedy dobry mecz, co my zagraliśmy fatalnie.
» 26 stycznia 2021, 23:24 #182
mikiartur: Klasyfikacja top5 naszych najsłabszych meczów w lidze w tym sezonie moim zdaniem:
1.Tottenham
2.Arsenal
3.Crystal Palace
4.Brighton
5.WBA

mecz z Arsenalem nad CP głównie dlatego że jednak z CP bylismy kompletnie z tyłu z okresem przygotowawczym. A w meczu z Arsenalem byliśmy w lepszej formie, a nasi zagrali tak że w szoku byłem. Nie dość że nic nie stworzyliśmy to stworzyliśmy najlepszą okazję Arsenalowi.
» 26 stycznia 2021, 23:25 #181
Litosci: No to sorry. W każdym bądź razie arsenał nam za Ole nie leży wiec będzie ciężko
» 26 stycznia 2021, 23:28 #180
rafax17: Trzeba dojechać arsenal w sobotę Bruno wiesz co robić
» 26 stycznia 2021, 22:50 #179
SkilledHydra16: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.01.2021 22:49

Arsenal podniósł się z dołka jak narazie na to wychodzi. Southampton to nie jest łatwy przeciwnik. Idą po 6 wygraną z ostatnich 5 meczy, co też nie jest byle wyczynem.
» 26 stycznia 2021, 22:49 #178
maticr7: Idą po 6 wygraną z ostatnich 5 meczy?Że co?xd
» 26 stycznia 2021, 22:50 #177
Jelreg: Chyba chodziło o to, że wygrali 5 spotkań i mogą wygrać szósty mecz. Ale nie jestem pewien.
» 26 stycznia 2021, 23:02 #176
84cantona7: Wygrali 5 w 6 meczach. Remis z Cristal mieli.
» 26 stycznia 2021, 23:05 #175
SkilledHydra16: Maticr7
Walnąłem sie. Chodzilo o 5 wygraną z ostatnich 6. XD
» 26 stycznia 2021, 23:07 #174
kckMU: To byłoby słabe, gdyby Ibra naprawdę obraził mamę Lukaku.
» 26 stycznia 2021, 22:44 #173
Abstrahujacy: Zwłaszcza, że Lukaku wielokrotnie powtarzał jak ważna to osoba dla niego. Jak było biednie kiedyś itd itd.
» 26 stycznia 2021, 22:52 #172
kckMU: Nawet jakby była, za przeproszeniem, kobietą lekkich obyczajów, to takie teksty są poniżej dna. Ibra powinien schować swoje medialne ego (w tym przypadku nie charyzmatyczną twarz) i publicznie przeprosić.

Oczywiście, o ile jest to prawda. Trzeba to zaznaczyć.
» 26 stycznia 2021, 22:56 #171
GraanManU: Jak rapuje Paluch "Nawet jeśli mamy kose, nie obrażamy matki"
Nie ma takiej sytuacji w której można obrazić czyjąś rodzinę. Jeśli tak powiedział to karma wróciła i to dosyć szybko :)
» 26 stycznia 2021, 22:57 #170
Predator: Jak jest beef to nie ma granic, jedzie sie po wszystkim.

ten typek jeszcze cytuje jakiegoś wafla palucha XD my god
» 27 stycznia 2021, 00:18 #169
GraanManU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2021 00:33

Zajebiste podejście i "WAFLA PALUCHA" XDDD
Nie mamy o czym dyskutować xdd
» 27 stycznia 2021, 00:32 #168
Michux3: Eriksen z wolnego i 2-1 Inter
» 26 stycznia 2021, 22:42 #167
84cantona7: West Brom ma duże szanse stracić 100 bramek do końca sezonu. Szkoda, bo liczyłem na Big Sama.
» 26 stycznia 2021, 22:33 #166
Michux3: Kontuzja sedziego w Derbach mediolanu
» 26 stycznia 2021, 22:20 #165
Michux3: Karny dla Interu
» 26 stycznia 2021, 22:15 #164
rizx: Strasznie koślawy ten rozbieg miał :D
» 26 stycznia 2021, 22:20 #163
maticr7: Ledwo trafił,a komentatorzy się zachwycali tym strzałem jakby to był jakiś imponujący strzał.
» 26 stycznia 2021, 23:09 #162
Puchaty: Zlatan i Lukaku to się musieli tutaj naprawdę lubić:D
» 26 stycznia 2021, 22:10 #161
rvn10: City niczym walec rozjechało WBA...ale było to do przewidzenia:)
» 26 stycznia 2021, 22:08 #160
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.01.2021 22:09

Co zrobił Ibra? Tzn za co dokładnie czerwo?
» 26 stycznia 2021, 22:07 #159
nysa94: Sfaulował mając żółtą, na moje faul naciągany bo chyba nawet nie dotknął, no ale cóż.
» 26 stycznia 2021, 22:12 #158
AUDIoooo: Dzięki
» 26 stycznia 2021, 22:30 #157
redman123: Cieżki będzie wyjazdowy mecz z Arsenalem, można się z nich śmiać ale mają na nas ostatnimi czasy patent.
» 26 stycznia 2021, 22:06 #156
hraboNX: Dobrze napisane :) To ekipa z potencjałem. Trzeba uważać na nich. Jeszcze teraz Arteta dołoży brakujący puzzel (Odegaard na rozegranie).
» 26 stycznia 2021, 22:12 #155
HarryBrown: Drzewiej miewali 10x lepszych graczy i dawaliśmy sobie z nimi radę.
» 26 stycznia 2021, 22:31 #154
HarryBrown: I kto ma kaszankę zamiast mózgu? Zlatanik bezmyślnie się zachował.
» 26 stycznia 2021, 22:04 #153
AUDIoooo: Kaszankę to ma Lukaku ale w innym miejscu :)
» 26 stycznia 2021, 22:07 #152
mordynator: Ibra czerwo ajajaj
» 26 stycznia 2021, 22:04 #151
Michux3: Ibra czerwo
» 26 stycznia 2021, 22:04 #150
Dexxter: Mogliśmy kupić Sake, a nie cale okienko czaić się a Sancho. Aktualnie pewnie cena Saki jest już wyższa niż Sancho.
» 26 stycznia 2021, 22:00 #149
Magik1990MU: Dobre, dobre :D
» 26 stycznia 2021, 22:01 #148
RedRevolta: dobry żart xd
» 26 stycznia 2021, 22:03 #147
Zaku: Masz racje, lewy skrzydłowy idealnie pasuje, bo na prawej to ho ho trudno się zdecydować na kogo stawiać
» 26 stycznia 2021, 22:15 #146
Dexxter: Śmiejcie się dalej... a Saka dorzuca do gola, asyste w meczu
» 26 stycznia 2021, 22:52 #145
Magik1990MU: @Dexxter

ty to na poważnie pisałeś? :D :D
» 26 stycznia 2021, 22:53 #144
AUDIoooo: Gundogan widzę też ostatnio szaleje tak jak kiedyś.
» 26 stycznia 2021, 21:59 #143
maticr7: Jak gość jest lepszy niż De Bruyne w tym momencie.
» 26 stycznia 2021, 23:11 #142
Michal88: Oglądam derby Mediolanu gdzie jest kilku naszysz byłych i jeden wypożyczony i jak na razie dużo nie tracimy ze nie graja już u nas
» 26 stycznia 2021, 21:57 #141
AUDIoooo: Saka się rozkręca
» 26 stycznia 2021, 21:55 #140
Magik1990MU: Ładnie to zrobił Saka.
» 26 stycznia 2021, 21:55 #139
Dexxter: My się w takich meczach męczymy po 1:0, 2:1
A City jak walec...
Ale w sumie 3 pkt , to 3 pkt.
» 26 stycznia 2021, 21:51 #138
marcB: Dokładnie. Walcują przeciwnika
» 26 stycznia 2021, 21:54 #137
Pogba6: Dlatego różnica klas jest ogromna. Nie mamy żadnych szans z City. 2 miejsce to max
» 26 stycznia 2021, 21:56 #136
Magik1990MU: @Pogba

to się przerzuć na kibicowanie innemu klubowi.
» 26 stycznia 2021, 22:02 #135
HXDC: Taa, jeszcze niedawno City u siebie z WBA 1:1
» 26 stycznia 2021, 22:04 #134
Pogba6: @magik1990MU bo? Czemu uważasz że musze kibicowac najlepszej druzynie? W tym roku mamy duza szanse na wice z czego mozna sie cieszyc i trzeba zapomniec o mistrzostwie.
» 26 stycznia 2021, 22:11 #133
mordynator: Pogba6
Aha czyli mamy zapomnieć o mistrzostwie bo ty tak napisałeś? ok
Ja bede wierzył do końca póki to będzie możliwe a nie jak ty który w połowie sezonu już wie że nie zdobędziemy mistrzostwa.Z takim mentalem to nie tutaj kolego.
» 26 stycznia 2021, 22:18 #132
Magik1990MU: A numery totka podasz? Albo lepiej: dokładne wyniki do końca sezonu? Bo widać wiesz więcej niż inni.
» 26 stycznia 2021, 22:18 #131
Chestnut: Jaki piłkarz taki użytkownik. Pogba robi Pogbę, a nie sorry, weź zrób drugie konto jako swojego agenta i dopiero się wypowiadaj. :D
» 26 stycznia 2021, 22:47 #130
xarsfanx: City wygląda jakby dopiero wjeżdżało na autostrade, z każdym meczem coraz mocniejsze.
» 26 stycznia 2021, 21:49 #129
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.01.2021 21:52

zobaczymy jak zagrają z kimś lepszym (Villa się ładnie postawiła). West Brom to żaden wyznacznik.
» 26 stycznia 2021, 21:51 #128
xarsfanx: Fakt, żaden wyznacznik, więc jest już 3 do 0
» 26 stycznia 2021, 21:53 #127
Magik1990MU: Czasami tak jest, że ogórek przegrywa mecz już w szatni...
» 26 stycznia 2021, 21:56 #126
xarsfanx: Czyli jak ? City leci na farcie, Nie zasłużenie są w górze tabeli ? Co mają jeszcze zrobić z WBA w 1 połowie ? Bo nie kumam już ;)
» 26 stycznia 2021, 22:00 #125
swees: oboje macie racje :p
» 26 stycznia 2021, 22:03 #124
Magik1990MU: A gdzie ja napisałem, że leci na farcie? Po prostu West Brom się położył i nawet nie próbuje walczyć.
» 26 stycznia 2021, 22:05 #123
xarsfanx: Nie wiem nie oglądam akurat tego meczu. Po bramkach widzę że WBA w paraliżu, nie sądzę że przez nazwę City czy tego łysego pana na ławce.
» 26 stycznia 2021, 22:16 #122
Magik1990MU: pierwszy mecz tych drużyn to wynik 1-1. Dało się? Dało. No ale dziś rozłożyli nogi przed szejkami.
» 26 stycznia 2021, 22:17 #121
xarsfanx: Rozumiem, że mecz 2 miesiące temu wg Ciebie ma jakieś odniesienie do dzisiejszego. Czyli Arsenal ostatnio "dało się" to 30 też da się ? :)
» 26 stycznia 2021, 22:28 #120
Magik1990MU: @arsfan

niewykluczone, kwestia podejścia do meczu. West Brom kompletnie się położyło przed City, obejrzyj sobie choćby sam początek to zobaczysz.
» 26 stycznia 2021, 22:30 #119
xarsfanx: Magik Wierzę Ci, ale nie bierzesz pod uwagę, przygotowania do tego meczu ?, Taktyki, ustawienia, przecież to też jest istotne, i przekłada się na takie np mecze.
» 26 stycznia 2021, 22:39 #118
Magik1990MU: no to właśnie o tym pisałem wcześniej: West Brom już w szatni przegrało. Jak tracisz 4 gole do przerwy, a potem kolejne to inaczej tego nie nazwiesz.
» 26 stycznia 2021, 22:40 #117
Freddie: Zlatan wyprowadzil z rownowagi Grubcia :) znaczy sie Lukaku
» 26 stycznia 2021, 21:48 #116
Litosci: Ehhh to city. Pewnie znowu z czystym kontem skończą
» 26 stycznia 2021, 21:47 #115
Magik1990MU: West Brom widzę rozkłada się jak doświadczona prostytutka.
» 26 stycznia 2021, 21:49 #114
maticr7: Ostatnio te mecze derbowe mediolanu robią wrażenie.Dzisiaj mecz mega warty uwagi.To są dopiero derby mediolanu!
» 26 stycznia 2021, 21:42 #113
Ziyo23: Dokładnie czuć ciśnienie. Szkoda tylko, że kibiców brak
» 26 stycznia 2021, 21:44 #112
rvn10: Ibra>Lukaku 4ever;)
» 26 stycznia 2021, 21:42 #111
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.01.2021 21:42

Zlatan pewnie przypomniał Grubemu jak musiał na prawe skrzydło przechodzić żeby zrobić mu miejsce :D
» 26 stycznia 2021, 21:42 #110
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.01.2021 21:42

Trzeba poczekać aż City trafi na kogoś, kto się im nie wypnie przed pierwszym gwizdkiem. Najgorsze, że już się zaczyna spuszczanie nad tym sztucznym tworem.

No cóż, przełączam na Soton-Arsenal. Tam przynajmniej mierzą się dwie równorzędne drużyny.
» 26 stycznia 2021, 21:39 #109
Glory1878: Łatwy terminarz mają, trochę pewnie naklepia punktów do meczu z nami, same średniaki albo dół tabeli - Sheffield, Burnley, Liverpool, Arsenal no i z trudniejszych Tottenham po drodze
» 26 stycznia 2021, 21:41 #108
Magik1990MU: Może Burnley ich zatrzyma.
» 26 stycznia 2021, 21:43 #107
Glory1878: Szejki pewnie z 5 na luźno i to bez KDB ehh :/
» 26 stycznia 2021, 21:38 #106
Magik1990MU: West Brom pewnie kroczy po spadek.
» 26 stycznia 2021, 21:41 #105
mordynator: To po co ona tą chorągiewke unosiła?
» 26 stycznia 2021, 21:37 #104
maticr7: Ooo panie Lukaku vs Zlatan ostre dymy.W sumie to Lukaku zaczął.Ibra to wykorzystał i widać po Belgu że rozumem nie grzeszy i łatwo go z równowagi idzie wyprowadzić.
» 26 stycznia 2021, 21:37 #103
RedDan: Najlepsza akcja meczu i akurat nie patrzyłem. Wiadomo o co ten dym? Bukaku ładnie się zagotował.
» 26 stycznia 2021, 21:36 #102
Ziyo23: Coś mi się wydaje, że Zlatan musiał mu powiedzieć. Pewnie, że jest cienki
» 26 stycznia 2021, 21:37 #101
Magik1990MU: 2-0, można się rozejść
» 26 stycznia 2021, 21:36 #100
LisyUnited: Zlatan z Lukaku jakie spięcie hahaha
» 26 stycznia 2021, 21:34 #99
Ziyo23: Zlatan, Zlatan, Zlatan :)
» 26 stycznia 2021, 21:36 #98
Ziyo23: Coś mu musiał Zlatan powiedzieć, że zdenerwował to drewno hehe
» 26 stycznia 2021, 21:36 #97
is200second: Ogladacie derby Mediolanu? Zlatan vs lukaku :D
» 26 stycznia 2021, 21:34 #96
HXDC: No niezły dym
» 26 stycznia 2021, 21:35 #95
maticr7: A wydawało się że się szanują.
» 26 stycznia 2021, 21:38 #94
Borsky: Wie ktoś może czy Amad rozegrał już jakiś mecz w United? Rezerwy czy coś? Jak mu poszlo? Jest w ogóle co się go spodziewać na ławce czy na razie nie ma takiej opcji.
» 26 stycznia 2021, 21:29 #93
Anhel: Kupili go i wsadzili w antyramę
» 26 stycznia 2021, 21:46 #92
Abstrahujacy: Zobacz na konferencję OGSa.
Trenuje z pierwszym zespołem, odzyskuje formę po pół roku bez piłki i "It won't be too long, I feel, before I can bring him into the squad".
» 26 stycznia 2021, 21:47 #91
Magik1990MU: Poważnie liczyliście na tych dziadów z West Bromu?
» 26 stycznia 2021, 21:25 #90
kckMU: Do czasu 0-2 zawsze można.
» 26 stycznia 2021, 21:26 #89
Anhel: Liczyłem ze wytrzymają dłużej niż 10 minut
» 26 stycznia 2021, 21:26 #88
Killgor: Spokojnie,mecz sie dopiero zaczal,zaraz Ajayi strzeli i bronimy Czestochowy :v
» 26 stycznia 2021, 21:32 #87
Anhel: Czy tylko my nie damy sobie wyrwać pkt z City? Zauważyłem ze większość drużyn ma pełnego pampersa jeszcze przed gwizdkiem a jak grają z nami to się dzielnie bronią do 90 minuty
» 26 stycznia 2021, 21:22 #86
Michux3: Boli ten dodatkowy mecz City :/
» 26 stycznia 2021, 21:22 #85
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.01.2021 21:22

Szybko poszło, ledwo włączyłem a już przegrywają.
» 26 stycznia 2021, 21:21 #84
kckMU: Jeszcze szybciej było stracić dziady
» 26 stycznia 2021, 21:21 #83
mordynator: Kurde w obu meczach sie dużo dzieję a jeszcze Inter z Milanem za dużo tego jak na jedną godzinę :D
» 26 stycznia 2021, 21:21 #82
mordynator: Święci już wyjaśniają Arsenal :D
» 26 stycznia 2021, 21:19 #81
AFC07: Co robią?
» 26 stycznia 2021, 21:27 #80
Magik1990MU: @AFC

nie denerwuj się, po prostu mamy w pamięci ostatnie starcie Soton-Arsenal :)
» 26 stycznia 2021, 21:32 #79
ruffnecky: a nasze lipcowe z Soton masz, że tak się wywyższasz?
» 26 stycznia 2021, 21:58 #78
AUDIoooo: Święci prowadzą :)
» 26 stycznia 2021, 21:19 #77
Trombocyt: Arsenal już 1 w plecy
» 26 stycznia 2021, 21:19 #76
Trombocyt: Już 1:1
» 26 stycznia 2021, 21:24 #75
Abstrahujacy: No i Święci już prowadzą chcąc wejść znowu do czołówki
» 26 stycznia 2021, 21:19 #74
Michux3: Zlatan to zlatan :D
» 26 stycznia 2021, 21:18 #73
Anhel: Darmian, Lukaku, Alexis, Zlatan, Dalot jeszcze tylko Younga na boisku brakuje hehe
» 26 stycznia 2021, 21:01 #72
maticr7: Nie taki zły ten skład mieliśmy jak widać. :D
» 26 stycznia 2021, 21:35 #71
Glory1878: Jak Arsenal tym składem wygra to naprawdę brawa dla Artety. Przecież to jest skład na dół tabeli
» 26 stycznia 2021, 21:01 #70
obiektywny91: Co tam mowiles?
» 26 stycznia 2021, 22:47 #69
rizx: Wie ktoś na jakim kanale leci AC Milan - Inter ?
» 26 stycznia 2021, 20:48 #68
mordynator: tvp sport
» 26 stycznia 2021, 20:52 #67
BartoszP: Jeśli Kuraki wygrają Liverpool spada na 6 miejsce

Proszę o plusy :D
» 26 stycznia 2021, 20:35 #66
maticr7: Podobno McTominay miał w meczu z Liverpoolem więcej udanych dryblingów niż cały Liverpool.xd 4-3 dokładnie.
» 26 stycznia 2021, 20:18 #65
Luke88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.01.2021 20:03

Znając PL to zamiast łatwego spacerku jutro drżenie o wynik do ostatniej minuty xD
No i Tuchel, skończyła się beka z Czelsi.
» 26 stycznia 2021, 20:01 #64
Anhel: Zobaczycie ze Tuchel będzie jeszcze gorszy niż Lampard
» 26 stycznia 2021, 21:03 #63
Abstrahujacy: Oby, ale z Wernerem czy Havertzem to się dogada.
» 26 stycznia 2021, 21:16 #62
Magik1990MU: A może się latem postarać o Ryż? Co o tym sądzicie?
» 26 stycznia 2021, 20:01 #61
Chestnut: Nie lubię ryżu, wolę makaron. :(
» 26 stycznia 2021, 20:07 #60
hraboNX: Kupiłbym, nawet kosztem Upamecano. Pisałem o tym poniżej. Rice zagra na stoperze i defensywnym pomocniku. Na tę drugą pozycję mamy mało opcji w klubie. Stoper jest lepiej obsadzony - Victor, Eric, Axel, Mengi (wypisuję tych do duetu z kapitanem, który gra zawsze).
» 26 stycznia 2021, 20:17 #59
Strzelec: Jestem na tak. Młody Anglik grający jako defensywny pomocnik. W przypadku odejścia Maticia byłby idealnym zastępstwem. W czasach Fergusona w United grali najlepsi Brytyjscy piłkarze, mam nadzieje, że podobnie będzie u OGSa.
» 26 stycznia 2021, 20:41 #58
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.01.2021 19:47

W oczekiwaniu na mecz City można obejrzeć 1 połowę meczu na szczycie w 2 Bundeslidze, Fortuna - HSV. Kownacki od 1' u gospodarzy.

20:30 start jbc.
» 26 stycznia 2021, 19:47 #57
pawelisto2: Oglądasz dzisiaj City z WBA a nie Arsenal z Ralphem Hasenhutlem?
» 26 stycznia 2021, 19:53 #56
kckMU: Jakoś tak od rana jestem fanem Big Sama :)
» 26 stycznia 2021, 19:58 #55
pawelisto2: Ale mi żal poniekąd tych piłkarzy Newcastle.
Trener z arcyciekawą taktyką zatrudniony przez właściciela, żeby ten nie musiał się za dużo udzielać, sięgać do portfela, bo...no właśnie, od jakiegoś czasu nie udaje nawet, że zależy mu na tym klubie i piłkarzach. Nigdy nie patrzy się przyjemnie na przede wszystkim brak szacunku, a poza tym można sobie wyobrazić co by było gdyby np. Mnie w pracy spotkała taka sytuacja, na pewno nie pracowałoby się miło.
» 26 stycznia 2021, 19:43 #54
hraboNX: Skoro Bayern chce Upamecano, to niech bierze. Patrząc po Chelsea, kupowanie gwiazd BL, ściąganie ich do Anglii, to szalenie niepewna inwestycja. Ja bym wolał tego Rice'a. Sprawdzony w lidze angielskiej i można go ustawić jako stopera lub defensywnego pomocnika. Dobra cecha pod różne konfiguracje wyjściowej "11". Kiedyś się pisało, że Rice jest na liście Must Buy naszego Bossa.
» 26 stycznia 2021, 19:42 #53
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.01.2021 20:17

W punkt, panie Chestnut. Niepotrzebnie skupiłem się na teraźniejszości. Niemnie nadal wolę Rice'a. ;)
» 26 stycznia 2021, 20:13 #52
Chestnut: Też chyba wolę mimo wszystko Rice'a.
» 26 stycznia 2021, 20:23 #51
PiesekLeszek: Tuchel trenerem Chelsea. Osobiście nie znoszę gościa za jego zarozumiały wyraz twarzy.
» 26 stycznia 2021, 19:39 #50
Lisan: Soucek widziałbym go u nas
» 26 stycznia 2021, 19:39 #49
91nc99: Za trzy dni Arsenal, potem święci i Everton. To idealny mecz by zarotowac. A więc:
DDG-Williams,EB,HM,Telles-Fred-McT-Rash-Bruno-Mata-Martial. Z ławki Donny, Greenwood, Diallo, James (w zależności od wyniku)
» 26 stycznia 2021, 19:31 #48
kamtor: Soucek to kozak
» 26 stycznia 2021, 19:29 #47
mikiartur: Coś czuje że Soucek za długo w tym West Hamie nie pobędzie. Zaraz jakiś bogatszy/większy klub się po niego zgłosi. Bo to taki Fellaini v2.0 z lepszą grą z piłką przy nodze.
» 26 stycznia 2021, 19:28 #46
RedRevolta: Ten west ham wygląda coraz lepiej, łanie punktują ostatnio
» 26 stycznia 2021, 19:26 #45
Abstrahujacy: Ależ szkoda, że Antonio trafił w słupek... Pięknie poszedł i przycisnął po raz trzeci.
» 26 stycznia 2021, 19:28 #44
kamtor: Mam nadzieję że jutro na strzelamy trochę bramek żeby podreperować bilans bramkowy
» 26 stycznia 2021, 19:26 #43
GraanManU: Kicker: Bayern dokonał pierwszych rozmów z Dayotem Upamecano. Hansi Flick również rozmawiał z Francuzem.

Bayern prowadzi w wyścigu o podpis defensora!
» 26 stycznia 2021, 19:01 #42
GraanManU: angielskieespresso.pl/post/77734/2021/01/26/wiesci-z-obozu-chelsea-antonio-rudiger-gnebil-zawodnikow-z-akademii/
Jeśli to prawda to nieźle się tam dzieje...
» 26 stycznia 2021, 18:05 #41
QUEBON: Na instagramie Ruedigera też ładnie, spam wiadomości typu "leave the club"
» 27 stycznia 2021, 10:13 #40
Javi9203: Gruby agent udzielił kolejnego wywiadu w którym stwierdził że to koniec Pogby w United
Ale ten ,,,,, działa na nerwy
» 26 stycznia 2021, 17:58 #39
RedDan: A niech sobie będzie. Nie będę miał nic przeciwko jak swoją formą przyczyni się do zdobycia mistrzostwa i znalezieniu chętnych na transfer po lepszej kasie.
Nie tacy już odchodzili, a my przy okazji uwolnimy się od niżarłaka i jego zawoników.
» 26 stycznia 2021, 18:08 #38
rizx: Jak odejdzie to ściągniemy Grealisha :)
» 26 stycznia 2021, 18:24 #37
kielbasior: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.01.2021 18:30

Aktualna sytuacja Pogby, jak chora by nie była, jest nam nawet na rękę. Wiadomo, że po sezonie wirus stąd wylatuje, ale:
-w lato jest euro, więc jeśli będzie grał kiepsko, to na żaden turniej nie pojedzie
-jeżeli będzie grał padakę, to nie wstanie z ławki i nikt za niego nie da kwoty na jaką go wyceniamy, więc straci kolejny rok siedząc na ławce i grając ogony

Wniosek? Pogba musi się starać żeby zagrać na euro i znaleźć sobie nowy klub. Ole już mu raz pokazał, że ma jaja i posadzi go na ławkę za brak zaangażowania. Dla nas to sytuacja win-win. Pozbędziemy się wirusa za dobry hajs, a dodatkowo pomoże nam dokończyć sezon w dobrym stylu, bo chyba nikt nie powie, że Pogba w formie (i zaangażowany) to nie jest dobry piłkarz.
» 26 stycznia 2021, 18:29 #36
PastaDoCiasta: Macie jakieś źródło? Bo szukam i nic nie mogę takiego znaleźć
» 26 stycznia 2021, 18:36 #35
Michal12371: sprawdź na onecie.
» 26 stycznia 2021, 18:46 #34
KalinaRIP: Pastadociasta

Pewnie internet Explorer albo przeczytał pelikan na jakimś fp prowadzonego przez innego ćwierćinteligenta i masz gotową sensację :) i tak to się toczy ma tym świecie
» 26 stycznia 2021, 18:49 #33
ruffnecky: Słoneczko mocno grzeje, trzeba być bezczelnym, żeby tak wypaczać źródło: ekskluzywny wywiad dla Telegraph, który zaczyna się od słów

" Exclusive: Paul Pogba wants to stay at Manchester United - but he needs more support, says agent Mino Raiola"
» 26 stycznia 2021, 21:44 #32
SzpakUtd: Trzymajmy kciuki za West Brom dzisiaj. Ale przede wszystkim Diabły jutro nic innego jak 3 punkty, musowo :D
» 26 stycznia 2021, 17:46 #31
Sovvy: Te zdjęcie posta hahahaha
» 26 stycznia 2021, 17:42 #30
Manmanchesrer: Kolega wiedzę ma jakieś chyba "angielskie" poczucie humoru, bo Ja nic tu nie widzę w tym zdjęciu żeby było "HahaHahajhaha" no ale ok. Może to że mną coś jest nie tego, tzn z moim poczuciem humoru.
» 26 stycznia 2021, 18:12 #29
FetraiNarrator: Manmanchesrer

To zależy jaką kto ma wyobraźnie, bo ona odgrywa tutaj duża role. Np wyobraź sobie ze ta piłka na zdjęciu się zatrzymała w powietrzu i wszyscy patrzą z niedowierzaniem oraz czekają aż spadnie.

Pozdrawiam
» 26 stycznia 2021, 19:03 #28
OkuratnyCzlek: Albo jakiś dowcipniś wymalował siurka na tej piłce i akurat teraz jak leci ten siurek to wszyscy go widzą. To jest śmieszne dla jego!
» 26 stycznia 2021, 19:14 #27
Chestnut: Manmanchesrer smutne życie masz. :(

Patrzą na tę piłkę jak dziewczyny na welon na weselu. :D
» 26 stycznia 2021, 19:44 #26
Zaku: A sędzia nie jest przypadkiem Banks, a nie Bankes?
» 26 stycznia 2021, 17:28 #25
Abstrahujacy: Liczę na debiut Diallo w drugiej połowie!
» 26 stycznia 2021, 17:13 #24
Magik1990MU: ja też!
» 26 stycznia 2021, 17:15 #23
MiSt: Niech złapie chociaż 15 minut. Na podmęczonego rywala jak znalazł :D
» 26 stycznia 2021, 17:16 #22
Cieniu: Jutro będzie dobry dzień dla Manchesteru United.
» 26 stycznia 2021, 17:13 #21
loczek2: DDG
AVB EB HM AT
FRED
PP BF DVB
MG EC
tak to widzę :)
» 26 stycznia 2021, 17:08 #20
KalinaRIP: Avb? Jakiś Holender?
» 26 stycznia 2021, 17:58 #19
loczek2: hehe wan przez w jakoś nienaturalnie brzmi dla mnie i jak widać nie mogę się przyzwyczaić/nauczyć, brawo za wysublimowane poczucie humoru :)
» 26 stycznia 2021, 19:41 #18
Chestnut: Jak nienaturalnie? "W" czytasz jako "Ł" i nie ma w tym jakiejś wielkiej filozofii.
» 26 stycznia 2021, 19:49 #17
loczek2: jak całe zdanie mówię po angielsku to czytam nazwiska zawodników po angielsku, czyli łan i solsza, a jak mówię po polsku to czytam wan i solskjer. wszystkie angielskie nazwy i nazwiska po polsku czytam po polsku
» 26 stycznia 2021, 19:59 #16
Chestnut: Angielskie nazwiska czyta się po Angielsku, a Polskie po Polsku.
Ktoś się nazywa "Whitney White" i proszę nie pisz, że czytasz to po Polsku.
» 26 stycznia 2021, 20:10 #15
loczek2: a komputer osobisty to pecet czy pisi? albo np. bmw to beemwu, biemdablju czy biemwi?w każdym języku brzmi inaczej. nawet whitney white będzie spolszczona w polskim zdaniu a w angielskim będzie miała dodany angielski akcent i zabrzmi inaczej. może i masz trochę racji w tym co mówisz acz uważam, że ja też :) więc kiedy myślę po polsku wan bissaka sobie czytam po polsku i raczej nie będę robił z tego łan :) a że nazwisko czytane wan od kiedy miałem kilka lat pochodziło jak kolega wyżej zauważył z holandii i pisało się van to tak mi się myli. Brawko dla wszystkich, którzy nie mają takich problemów..
» 26 stycznia 2021, 20:23 #14
Chestnut: BMW jest niemieckie z tego co pamiętam. Nie znam niemieckiego, więc używam beemwu, ale to i w polskich reklamach chyba też tak mówią. :)
Na PC mówię "Pisi", na HBO mówię "Ejczbijo".
Ogólnie, to mów sobie jak chcesz, ja się widocznie tak przyzwyczaiłem, że już inaczej nie potrafię i sobie tego nie wyobrażam. :(
» 26 stycznia 2021, 20:35 #13
Chestnut: Rodzice nie obsługują komputera. ^^
Google mówię Gugel, a Amazon mówię amazon, bo tak się mówi. :D
» 26 stycznia 2021, 21:40 #12
mikiartur: W ogóle Ole dziś się wypowiedział odnośnie Pellistriego i zapowiedział, że możliwe że odejdzie na wypożyczenie. I jestem ciekaw waszej opinii. Czy lepiej go wypożyczyć do jakiejś niższej ligi angielskiej by się uczył tego angielskiego futbolu czy może do jakieś ligi zagranicznej (hiszpanii, portugalii, włoch, francji) ?
» 26 stycznia 2021, 16:54 #11
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.01.2021 17:13

moim zdaniem lepiej go ogrywać na angielskim gruncie, bo inaczej mam takie przeczucie, że skończy jak Perreira, który w Hiszpanii radził sobie całkiem nieźle, a potem wrócił do nas w charakterze balastu. W ogóle Pellistri niczym nie przekonuje póki co i obawiam się, że chłop potuła się na wypożyczaniach a potem i tak go gdzieś sprzedamy. Amad to inny kaliber, ale Facundo... hmm...
» 26 stycznia 2021, 17:13 #10
Chestnut: Pellistri niech idzie, tam gdzie będzie grał regularnie, bo to jest najważniejsze. Do jakiegoś klubu z TOP5 lig europejskich. :)
» 26 stycznia 2021, 19:52 #9
mikiartur: Ja liczę na ustawienie 4-2-3-1 ale tylko z jednym defensywnym, albo 4-3-1-2 także tylko z jednym defensywnym. W tym drugim składzie liczę na podobny skład jak z Evertonem w pucharze ligi.
» 26 stycznia 2021, 16:52 #8
SkilledHydra16: Fajnie jakby Donny znowu zagrał. Liczę też na Cavaniego.
» 26 stycznia 2021, 16:49 #7
hraboNX: Może odejdzie z MU duet Rojo - Lingard. Zawsze to jakiś plus w kontekście bieżącego okienka transferowego. Niemniej szkoda, że przycichł temat sprowadzenia prawego obrońcy (zero jakiś znaczących plotek). Zawsze to zabezpieczenie pozycji i konkurencja dla Aarona, która sama w sobie dokręca śrubę i zmusza zawodników do pełnej mobilizacji i zaangażowania.

PS. MEN donosi, że Amad nieustanie czaruje na treningach i robi naprawdę spore wrażenie na naszym sztabie szkoleniowym. Te jego zejścia na lewą nóżkę i dokręcanie piłki, to naprawdę coś fajnego (pod linkiem).
twitter.com/ManUtd/status/1354080905820659712
» 26 stycznia 2021, 16:42 #6
QUEBON: Walimy ich i nie ma że nie. Jazda.
» 26 stycznia 2021, 16:34 #5
BajtiMU: Ale kogo? Fulham czy Liverpool? ;D
» 26 stycznia 2021, 16:47 #4
Abstrahujacy: Wszystkich.
» 26 stycznia 2021, 17:10 #3
Magik1990MU: @Bajti

Burnley. Odpal explorera, teraz z nimi przecież gramy.
» 26 stycznia 2021, 17:14 #2
HarryBrown: Trzeba mieć nadzieję, że Big Sam i jego ekipa urwą punkty City. Spursi chyba też nie dadzą sobie wejść na głowę. No i liczymy na Świętych w starciu z Arsenalem ;) Ale przede wszystkim nasi muszą pokonać kolejnego przeciwnika żeby trzymać się pozycji lidera.
» 26 stycznia 2021, 16:32 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.