Manchester United vs LASK Linz. Zapowiedź rewanżowego meczu 1/8 finału Ligi Europy

» 3 sierpnia 2020, 16:02 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United po niemal pięciu miesiącach przerwy wznawia rywalizację w Lidze Europy w sezonie 2019/2020. Czerwone Diabły w środę podejmą LASK Linz w rewanżowym meczu 1/8 finału.
Manchester United vs LASK Linz. Zapowiedź rewanżowego meczu 1/8 finału Ligi Europy
» Manchester United w pierwszym meczu 1/8 finału Ligi Europy pokonał LASK Linz aż 5:0
Ile bramek padnie w meczu Manchester United vs LASK Linz?
Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera zdążyli zagrać z LASK Linz przed wstrzymaniem europejskich rozgrywek. Zaliczka 5:0 przywieziona z Austrii sprawia, że Manchester United może już myśleć o dalszej fazie turnieju. Na Old Trafford trzeba tylko dopełnić formalności.

Kto? Manchester United vs LASK Linz
Kiedy? 05.08.2020, 21:00
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Anastasios Sidiropoulos
Transmisja? POLSAT Sport Premium 1


Liga Europy, ze względu na tegoroczne okoliczności, przyjmie nieco inną formułę. Od fazy ćwierćfinałowej mecze będą rozgrywane w Niemczech. UEFA zrezygnowała z rewanżów, więc zwycięzca będzie grał dalej, a przegrany uda się do domu.

W ćwierćfinale (10 sierpnia) na Manchester United czeka zwycięzca rywalizacji Istanbul Basaksehir vs FC Kopenhaga. Turcy mają jednobramkową zaliczkę z pierwszego meczu (1:0), ale w środę zmierzą się z Duńczykami na wyjeździe.

Jeśli Czerwone Diabły awansują do półfinału, to mogą trafić na Olympiakos, Wolverhampton, Sevillę lub AS Romę. Półfinał odbędzie się 16 sierpnia w Kolonii. Finał rozgrywek LE zaplanowano na 21 sierpnia.

Zawodnicy Ole Gunnara Solskjaera w sezonie 2019/2020 potencjalnie mogą rozegrać jeszcze 4 spotkania. Czerwone Diabły są już pewne udziału w kolejnej edycji Ligi Mistrzów, ale dzięki wygranej w LE mogą zapewnić sobie rozstawienie z pierwszego koszyka i teoretycznie słabszą grupę eliminacyjną w Champions League.

Sytuacja kadrowa:
Ole Gunnar Solskjaer po meczu z Leicester City (2:0) dał swoim zawodnikom niemal tydzień wolnego. Niektórzy piłkarze spędzili ten okres na zagranicznych urlopach. Od soboty Czerwone Diabły zaczęły meldować się w centrum treningowym w Carrington i gracze rozpoczęli przygotowania do starcia z LASK Linz.

Mecz z Austriakami będzie dla Solskjaera doskonałą okazją, aby dać szansę gry piłkarzom, którzy nie wybiegali na boisko regularnie w napiętej końcówce ligowego sezonu 2019/2020. Norweg w Premier League stawiał na sprawdzony skład, w środę będzie mógł pozwolić sobie na eksperymenty.

W zespole Czerwonych Diabłów kontuzjowanych jest trzech zawodników. Od wznowienia rozgrywek na boisku nie pojawili się jeszcze Phil Jones i Axel Tuanzebe. Kontuzję kostki po meczu z Southampton leczy Luke Shaw. Anglik ma wrócić do gry dopiero we wrześniu.

W ekipie LASK Linz kontuzjowani są Markus Wostry, Thomas Goiginger oraz Marvin Potzmann. Austriacy dokonali już kilku wzmocnień przed startem sezonu 2020/2021, ale żaden z nowych zawodników nie będzie do dyspozycji trenera Dominika Thalhammera.

Przewidywane składy:

Manchester United: Romero – Williams, Maguire, Bailly, Dalot – Fred, McTominay – Chong, Lingard, James – Ighalo

LASK Linz: Schlager – Filipović, Trauner, Wiesinger – Renner, Michorl, Holland, Ranftl – Balić, Raguz, Frieser

Przedmeczowe wypowiedzi:

Ole Gunnar Solskjaer – Piłkarze chcą grać, nie chcą przerwy. Nie jest łatwo powiedzieć: „Nie zagrasz, będziesz odpoczywał”. Mam nadzieję, że piłkarze czują potrzebę zwycięstwa tak jak ja. Przystępujemy do tego turnieju z zawodnikami, którzy chcą wygrać. Nie będziemy dawać im odpoczynku.


Bruno Fernandes – Trzeba się skupić na tym, aby pokonać każdego. Moim zdaniem po pierwsze trzeba pokonać LASK Linz. Nie ma znaczenia, czy masz 5 goli zaliczki z pierwszego meczu wyjazdowego. Znów musimy ich pokonać i strzelić kolejne 5 goli. Pierwszy wynik nie ma znaczenia, w piłce nożnej chodzi o wygrywanie meczów.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United w pierwszym meczu pokonał LASK Linz 5:0. Bramki w Austrii zdobyli Odion Ighalo, Daniel James, Juan Mata, Mason Greenwood i Andreas Pereira. Spotkanie na Linzer Stadion było dla Czerwonych Diabłów pierwszym, które w sezonie 2019/2020 rozegrały bez udziału publiczności.

– W LASK Linz od meczu z Manchesterem United zaszły spore zmiany. Austriacy zanotowali kiepską końcówkę ligowego sezonu i po 6 porażkach w ostatnich 10 meczach zdecydowali się zwolnić trenera Valeriena Ismaela. Zastąpił go Dominik Thalhammer, który wcześniej prowadził kobiecą reprezentację Austrii.

– Mecz z Manchesterem United będzie dla Thalhammera pierwszym spotkaniem o stawkę w barwach LASK Linz.

– LASK Linz, przystępując do meczu z Manchesterem United, zajmował drugie miejsce w tabeli austriackiej ekstraklasy. Ostatecznie sezon 2019/2020 ukończył na 4. pozycji.

– LASK ostatnie spotkanie o punkty rozegrał 5 lipca. Zespół przegrał u siebie z RB Salzburg 0:3.

– Manchester United jest niepokonany w ostatnich 13 spotkaniach Ligi Europy, które były rozgrywane na Old Trafford. Czerwone Diabły w tym sezonie wygrały 4 spotkania na Old Trafford w Lidze Europy, strzelając rywalom 13 goli i nie tracąc ani jednej bramki.

– Czerwone Diabły z LASK Linz mierzyły się do tej pory tylko raz w historii. Ogólnie bilans Manchesteru United z austriackimi zespołami jest korzystny. Do tej pory rozegrano 9 takich meczów w europejskich pucharach. Czerwone Diabły wygrały 8 z nich i raz zremisowały.

– Manchester United zawsze awansował do kolejnej fazy (17 razy), jeśli wygrał pierwsze spotkanie na wyjeździe. Czerwone Diabły nigdy w swojej historii nie wygrały wcześniej pierwszego meczu wyjazdowego 5:0.

– Manchester United jest obok Sevilli jedynym klubem, który w przeszłości triumfował w rozgrywkach Ligi Europy i wciąż walczy o puchar w sezonie 2019/2020.

Spotkanie Manchester United vs LASK Linz rozpocznie się w środę 5 sierpnia o godzinie 21:00. Mecz będzie transmitowany na kanale POLSAT Sport Premium 1. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Oficjalnie: Alexis Sánchez zgłoszony do Ligi Europy przez Inter
Następny news »
Rozmowy na temat Sancho na „zaawansowanym etapie”

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (435)


CornerBoy: Skład:

pbs.twimg.com/ad_img/1291067359994748928/3bznzLoQ?format=png&name=small
» 5 sierpnia 2020, 19:54 #385
Magik1990MU: Słyszeliście jakie jaja w Arsenalu? Zwolnić zamierzają 55 osób, głównie z działu skautingu. Podobno z powodu oszczędności :D Dodatkowo niejaki Kia Copacabana (czy jak mu tam było) nawiązuje coraz większe relacje z zarządem. Ten typ to agent pokroju Raioli, z tym, że mający u siebie mniejsze nazwiska.
» 5 sierpnia 2020, 19:45 #384
Glory1878: Maguire dokładnie rok temu do nas trafił. Jak oceniacie transfer?

Moim zdaniem na plus. Pierwszy sezon razem z AWB, mimo to obrona wyglądała bardzo dobrze. Teraz tylko będzie lepiej bo chłopaki mają lepsze zgranie.

Można mówić, że przepłacony, ale wreszcie mamy kapitana i liderów na boisku ( Harry, Bruno, Rash )
» 5 sierpnia 2020, 19:27 #383
Magik1990MU: 9/10. Kilka razy się nie popisał, ale poza tym bezbłedny. Dodatkowo charakter jakich mało. Ruch kapitalny.
» 5 sierpnia 2020, 19:29 #382
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.08.2020 19:34

Gdyby grał Smaldini to byśmy się bili z Arsenalem o środek tabeli.
» 5 sierpnia 2020, 19:31 #381
Glory1878: Gdyby grał najlepszy obrońca Serie A byśmy sie bili o mistrzostwo
» 5 sierpnia 2020, 19:34 #380
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.08.2020 19:37

a gdyby u jego boku występował Phil "Skała" Jones, to dorzucilbyśmy puchar LM.
» 5 sierpnia 2020, 19:37 #379
FetraiNarrator: Gdyby babka miała...

Wracając do Maguire to myśle ze transfer na duży plus.
» 5 sierpnia 2020, 19:39 #378
MiSt: Bardzo dobry transfer. Nie będę mu wypominał kwoty transferu, bo to nie jego wina. Według mnie i tak warto było ściągnąć tu jednego z najlepszych obrońców ligi, a do tego charakter godny piłkarza United.
Za te wszystkie poświęcenia w tym sezonie zasługuje na ogromny szacunek.

Najbardziej cieszy to, że odbudowę zaczęliśmy od obrony :)
» 5 sierpnia 2020, 19:41 #377
kungfury: Transfer na pewno na plus, pomimo kilku baboli, które popełnił (kto ich nie popełnia?)
Czy był wart aż takiej kasy? Pewnie nie, w końcu od najdroższego obrońcy na świecie oczekuje się, żeby był też najlepszy. Harry nr 1 na świecie nie jest, ale to nie jest najważniejsze.
Najważniejsze są fakty:
W zeszłym sezonie straciliśmy 54 bramki, w tym - 36. Rok temu mieliśmy tylko 7 czystych kont, w tym mieliśmy ich aż 13. Harry do spółki z Wan Bissaką odmienili naszą obronę na lepszą i to jest fakt.
» 5 sierpnia 2020, 19:51 #376
Abstrahujacy: Padła pierwsza bramka w europejskich pucharach po wznowieniu! FC Kopenhaga 1:0
Co ciekawe asystę przy niej miał Guillermo Varela, któremu wróżono u nas przyszłość :)
» 5 sierpnia 2020, 19:22 #375
R3dSidePower: Ja na miejscu MU zadbałbym o to , żeby w oficjalnych wiadomosciach jak juz dojdzie do transferu pojawiła się jak najmniejsza kwota, myśle ze dogadanie z BVB nie byłoby problemem w tej kwestii ,a jedna presja mniej
» 5 sierpnia 2020, 19:20 #374
SzarimMusty: Wygrana w LE będzie fajnym zwieńczeniem sezonu ale... oglądanie młodych, perspektywicznych naszych wychowanków byłoby dla mnie również pięknym zwieńczeniem sezonu. Jeżeli tym młodym udałoby się wygrać LE to mój mózg by eksplodował od ekscytacji.
» 5 sierpnia 2020, 19:15 #373
hraboNX: Gael Clichy szykował się już na United, a tu może być jeden wielki szok ;)
» 5 sierpnia 2020, 19:03 #372
Cziro: Nam jest Sancho niepotrzebny. Prawda jest taka, że MU potrzebuje na teraz dwa transfery do podstawowej 11-tki, jest to Harry Kane i bardzo dobry środkowy obrońca. Bez gościa, który strzela po 20-25 goli minimum na sezon i kogoś na równym poziomie do pary z Harrym Maguirem nie będzie najważniejszych trofeów.

Jeśli jest możliwość kupna Kane'a za 150 mln, to United nie powinno się zastanawiać. On już od dwóch sezonów powinien być u nas.

Z czwórką dzieciaków, bądź niedojrzałych jeszcze piłkarz, czyli Rashford-Martial-Greenwood-Sancho nie będzie wygrywania ważnych meczów.

A piłkarze z Borussii działają tylko w Borussii. 8 na 10 po odejściu z Dortmundu nic nie osiąga.
» 5 sierpnia 2020, 18:42 #371
Julius: Pozwolę sobie skomentować ten post używając ogólnie przeciętnego skrótu, na który składa się dwudziesta czwarta litera alfabetu łacińskiego, którą graficznie przedstawia się jako "X" oraz czwartą litera alfabetu, którą graficznie przedstawia się jako "D", celem wyrażenia mojego rozbawienia treścią, z którą się właśnie zapoznałem.
» 5 sierpnia 2020, 18:47 #370
Magik1990MU: a ja tego nie będę komentować... cholera, a jednak skomentowałem :/
» 5 sierpnia 2020, 18:51 #369
hraboNX: Pierwszy raz nie wiem, co odpisać. Nadal zbieram szczękę z podłogi.
» 5 sierpnia 2020, 18:54 #368
DaredevilUtd: On się chyba specjalnie zarejestrował, żeby to napisać. Kane I to za 150 baniek nam potrzebny XD
» 5 sierpnia 2020, 18:57 #367
Cziro: Możecie myśleć, że Sancho zbawi United, ale to będzie kolejny po Kagawie, Mychitarianie, Sahinie, Dembele, Goetze, Perisiciu i wielu innych, którzy po odejściu z Borussii kariery wielkiej nie zrobili. A United nadal jest klubem, któremu dużo brakuje. Jeśli większość myśli, że nastolatek nas pociągnie na szczyt, to gratuluje poczucia humoru.
» 5 sierpnia 2020, 18:58 #366
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.08.2020 19:01

8 dni w serwisie i to był pierwszy komentarz tego użytkownika

Co tu dużo komentować :D

Jasnowidz z szklaną kulą :D

Poproszę numery lotka na PW

Dziękuje
» 5 sierpnia 2020, 19:00 #365
Strzelec: Cziro
Dni w serwisie: 8


Rorsh czy to ty?
» 5 sierpnia 2020, 19:02 #364
Cziro: To już nie można zostać nowym użytkownikiem w 2020 roku?
Możecie pamiętać mój nick, zresztą od teraz będę pisał komentarze, ale pamiętać możecie i wam mówię, że z tym atakiem + Sancho za 120 baniek nic wielkiego nie osiągniemy. A jarać się możecie filmikami na Youtubie z Sancho, bo jestem pewny, że max 10% oglądało go regularnie w tv.
» 5 sierpnia 2020, 19:14 #363
Mariano88: A ja zgadzam się z Cziro, potrzebujemy doświadczonych. Do Kane'a dorzucilbym Ronaldo i Messiego, całość powinna się zamknąć w 500 mln
» 5 sierpnia 2020, 19:15 #362
FetraiNarrator: Jak już będziecie robić zakupy z Cziro to nie zapomnijcie o Mbappe i kogoś doświadczonego żeby miał go na oku....

Sneijder
» 5 sierpnia 2020, 19:27 #361
SzarimMusty: Martial sam się broni. Co 155 minut w lidze strzela bramki. Gorszy wynik niż w przypadku Kane, który strzela gole co 144 minuty. Tylko... jeżeli zabierzemy Anglikowi karne to... jest gorszy niż Tony - który nie strzelił ani jednego ligowego karnego - miał jeden strzał. Bez karnych to Kane strzela co 162 minuty.
» 5 sierpnia 2020, 19:27 #360
Glory1878: Z czwórką dzieciaków, bądź niedojrzałych jeszcze piłkarz, czyli Rashford-Martial-Greenwood-Sancho nie będzie wygrywania ważnych meczów.

Ktoś już kiedyś powiedział, że z tymi dzieciakami nic nie wygrasz. Reszta to już historia ;)
» 5 sierpnia 2020, 19:29 #359
Kamil01GGMU: There is still hope of a breakthrough in negotiations for Jadon Sancho. A source says "#mufc have had enough of bowing to everyone else's demands" #mulive [b/r]
» 5 sierpnia 2020, 16:51 #358
MiSt: Źródło: dude, trust me.

Dopóki Romano nie powie nic na ten temat to nie ma co się cieszyć/panikować.
» 5 sierpnia 2020, 17:01 #357
Magik1990MU: dokładnie, coraz ciekawsze źródła podajecie. Romano dziś lub jutro walnie update'a i będziemy coś więcej wiedzieć.
» 5 sierpnia 2020, 17:08 #356
MiSt: Dzisiaj raczej nic takiego nie wypłynie. To ma być bomba PRowa, a podczas dnia meczowego ta bomba może mieć mniejszy zasięg.
Nie miałbym jednak nic przeciwko by Romano zrobił nam miłą niespodziankę :)
» 5 sierpnia 2020, 18:03 #355
Diabelski97: Panowie wiecie o której będzie powtórka meczu na którymś Polsat Sport Premium?
Nie mam możliwości sprawdzić.
» 5 sierpnia 2020, 16:18 #354
Diabelski97: Od 1 w nocy +
» 5 sierpnia 2020, 16:18 #353
raaby6: Z tego co widzę, to jest o 04:00 na Polsat Sport Premium 2 i jutro o 13:00 na Polsat Sport Premium 1
» 5 sierpnia 2020, 17:35 #352
Diabelski97: Dzięki wielkie
» 5 sierpnia 2020, 18:15 #351
manutdfan89: Liczę na skromne lecz pewne zwycięstwo United. Nie ma się tu co rozpisywać. 2-0 i jedziemy z Turkami a nie powiedziane, że z Duńczykami.
» 5 sierpnia 2020, 16:08 #350
rizx: Ktoś jest w stanie opisać, co tam było :D?
» 5 sierpnia 2020, 17:17 #349
OrangeSatan: ...
~Dylan Levitt 2020
» 5 sierpnia 2020, 19:29 #348
MiSt: Jak to dobrze, że możemy dzisiaj wieczorem odpocząć od tych transferów i obejrzeć jakiś mecz United :)
Liczę na pierwsze trofeum Ole jako menedżera United!
» 5 sierpnia 2020, 15:56 #347
Hoccu: Podium to i tak sukces. ;]
» 5 sierpnia 2020, 17:40 #346
FetraiNarrator: Dostał już ten samolot z Sancho pozwolenie na lądowanie?
» 5 sierpnia 2020, 15:40 #345
Abstrahujacy: Wszyscy z pokładu są w dwutygodniowej kwarantannie. Oficjalna prezentacja ok. 15.08.2020
» 5 sierpnia 2020, 16:00 #344
Magik1990MU: nie, krążą wokół Manchesteru razem z boeingiem na pokładzie którego jest Sneijder.
» 5 sierpnia 2020, 17:10 #343
artix206: Nadal krąży, brak zgody na lądowanie w ciągu najblizszych 48h.
» 5 sierpnia 2020, 18:19 #342
Widziwoj: Sancho, który zapewne dołączy do United narobił medialnie dużo większego syfu, gdy odchodził z City. Dostało się nawet Guardioli. Chłopak chciał gwarancji miejsca w pierwszym składzie, co raczej niezbyt mądrze o nim świadczyło, zważywszy na kadrę City. Reasumując Sancho to dopiero ma rozbudowane ego. Przyrównać go można do Dembele w tym obszarze
» 5 sierpnia 2020, 18:21 #341
Abstrahujacy: Dzisiaj wielki mecz Lingz vs Linz!
» 5 sierpnia 2020, 14:56 #340
kamilpe: Media piszą o kwocie 30mln za Tellesa, patrząc na jego grę i statystyki to bardzo atrakcyjna kwota nad którą warto się zastanowić
» 5 sierpnia 2020, 14:20 #339
Ghostpl: Nie znam tego gracza. Coś więcej ?
» 5 sierpnia 2020, 14:44 #338
Iro95: Z tego co widzę po statystykach i yt to mega do przodu grający obronca, na filmikach głównie jego dryblingi i wrzutki, a niewiele pokazane jak czyści.
Jest dobry ale myślę że są inne priorytety zakupowe na to okno.
» 5 sierpnia 2020, 14:56 #337
Dodge: Lewy obrońca Porto z przyzwoitymi liczbami, ale to liga portugalska.
Pytanie czy jest lepszy od Shawa.
» 5 sierpnia 2020, 14:57 #336
kckMU: Przed meczem rewanżowym z Liverpoolem powiedział: "Wszyscy kibice Porto mogą stawiać na nasze zwycięstwo. Rozwalimy ich. Jeśli nie, zwrócę wszystko ze swojej pensji"

Oczywiście trzeba przymrużyć na to oczka, ale spoko charakter :D
» 5 sierpnia 2020, 15:01 #335
kamilpe: @Dodge "ale to liga portugalska" - Bruno jest najlepszym przykładem na to, że te liczby bez problemu można przenieść do PL
» 5 sierpnia 2020, 15:27 #334
Bylak: Podobno Sancho uczy się grać na fortepianie, dlatego są opóźnienia bo ciężko mu idzie.
» 5 sierpnia 2020, 14:10 #333
Kamil01GGMU: Zabawne.
» 5 sierpnia 2020, 14:17 #332
Dejfmi: Śmiechom nie było końca
» 5 sierpnia 2020, 14:21 #331
rizx: Tym fortepianem był Albert Einstein
» 5 sierpnia 2020, 15:19 #330
Dejfmi: Wariaty zapodajcie coś o Snajderze albo Gaitanie to dopiero jaja hehehehebbebe
» 5 sierpnia 2020, 18:09 #329
Diabelski97: Jeśli nie sprzedamy Smallinga to możemy mieć z niego sporo pożytku. Chris zawsze trzymał pewny poziom i w tak długim sezonie z pewnością by się przydał, ma dopiero 30 lat, świetne warunki fizyczne (194 cm) i rozegrał swietny sezon w serie a, gdzie wielu stawia go jako jednego z najlepszych obrońców sezonu 19/20. Chrisa cechuje również to, że zawsze jakieś bramki w sezonie strzeli, w tym sezonie zdobył trzy bramki i zaliczył dwie asysty.
30 lat to bardzo dobry wiek dla zawodnika i ja z chęcią zostawiłbym Chrisa na przyszły sezon.
No chyba, że dostaniemy ofertę nie do odrzucenia.

A Wy co uważacie na ten temat?
» 5 sierpnia 2020, 13:26 #328
ponczok: dla samego doświadczenia okej, ale przypominam o występach Younga, Alexisa czy chociażby Lukaku. Jestem zdziwiony jaka różnica jest między Premier League a Serie A. Chris i Lindelof graliby na podobnym poziomie.
» 5 sierpnia 2020, 13:32 #327
Diabelski97: Z pewnością Serie A to nie Premier League i trzeba mieć to na uwadze, ale tak jak piszesz, to doświadczenie Chrisa mogłoby się nam przydać. Sezon długi i z pewnością dostałby swoje szanse.
» 5 sierpnia 2020, 13:36 #326
hraboNX: Cóż, wszystko zależy od sytuacji z innymi stoperami. Jeśli Axel będzie zdrowy, Mengi będzie się dobrze rozwijał, jeśli zakupimy nowego zawodnika ma środek obrony. A jest jeszcze Eric. Zatem wychodzi na to, iż MU musi pozbyć się niektórych obrońców, a prawda jest taka, że Chrisa będzie najłatwiej sprzedać, bo ma za sobą udany sezon. Myślę, że Smalling jest w takim wieku, że oczekuje regularnej gry, a w United raczej będzie o nią trudno. Ja bym sprzedał Chrisa i przytulił trochę grosza z tego tytułu. Chyba najlepsze wyjście zarówno dla klubu, jak i zawodnika.
» 5 sierpnia 2020, 13:39 #325
manutdfan89: Co oni gadają, Ci powyżej. Chris to doświadczony obrońca i bardzo chętnie bym go zatrzymał i mam nadzieję, że Ole myśli tak samo. Tuanzebe czy inny młodziak na tak poważne rozgrywki ? Oni są nie poważni i mają chyba po 11 lat. Mam nadzieję, że Smalling zostanie i być może będzie się mieścił do pierwszej jedenastki United.
» 5 sierpnia 2020, 13:52 #324
hraboNX: @manutdfan89 Każdy ma prawo do własnego zdania na ten czy inny temat. Jeśli cyferka w nicku odnosi się do daty urodzenia, no to jestem starszy od Ciebie. Powtórzę, podobno kupujemy nowego stopera, który pasuje do koncepcji Ole. Jest też Eric. Niekoniecznie trzeba rotować w pierwszej opcji młodziakami.
» 5 sierpnia 2020, 14:02 #323
Magik1990MU: Ja uważam, że Smallinga trzeba czym prędzej gdzieś opchąć. Mike miał już swoje pięć minut na OT (które trwało kilka lat) i pokazywał, że jest zwykłym średniakiem. Dodatkowo chłop nie umie kompletnie rozgrywać, więc tylko będzie zawadzać na boisku. Wolę młodego Gabriela, z którego może coś być niż odpowiednika Perreiry czy Jamesa.
» 5 sierpnia 2020, 14:06 #322
Diabelski97: Manchester United zamierza złożyć ofertę na mocy której do Borussi trafi 80mln z góry, a dodatkowe 40mln w ratach/bonusach. Jadon Sancho zaczął żegnać się z kolegami z drużyny. ~SportBILD, Toni Cantona"
» 5 sierpnia 2020, 13:07 #321
kamil2257: Sancho is Red
» 5 sierpnia 2020, 13:08 #320
Magik1990MU: Kto to jest ten Toni Cantona? Erica znam, ale tego nie.
» 5 sierpnia 2020, 13:10 #319
Diabelski97: Gościu na Twitterze wrzuca informacje dotyczące BVB.
» 5 sierpnia 2020, 13:14 #318
Normalnyfan: A wiarygodne są te informacje?
» 5 sierpnia 2020, 13:23 #317
kamil2257: Słyszałem że najbardziej wiarygodne w Niemczech
» 5 sierpnia 2020, 13:52 #316
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.08.2020 12:34

Odswieżyłem sobie nieco newsy ze stycznia odnośnie Bruno i wyglądało to tak:

1. United zainteresowanie Fernandesem
2. United intesyfikuje rozmowy
3. Agent Rio wita Portugalczyka
4. United i Sporting dalekie od porozumienia.
5. Negocjacje upadają.
6. United porozumiało się z Sportingiem
7. Bruno przechodzi do MU.

Póki co więc jesteśmy na punkcie 4 :) W styczniu między tym punktem a 6 minęło ledwie kilka dni. Tym razem dodatkowo mamy zapewnienia Romano, że wszystko idzie zgodnie z planem. Moim zdaniem w poniedziałek najdalej będzie oficjalne info, a prezentacja kilka dni później.
» 5 sierpnia 2020, 12:33 #315
Diabelski97: Ja również podchodzę optymistycznie i ze spokojem. Za dużo przeżyłem takich negocjacji z naszej strony.
» 5 sierpnia 2020, 12:38 #314
piter100000: Te wszystkie informacje, przeciąganie w czasie to bardzo często jest nic innego tylko budowanie napięcia i gra na marketing, że się tak wyrażę. Trzymanie w niepewności, budowanie napię ua nagłe zwroty akci, a później szczęśliwe zakończenie i kibice z całego świata z mokrymi majtkami rzucają się na koszulki z nazwiskiem Sancho. Tak to wygląda
» 5 sierpnia 2020, 12:42 #313
Magik1990MU: Ja również. Przede wszystkim trzeba myśleć logicznie. Zarówno BVB, jak i United chcą dojść do porozumienia. Gdyby Borussia chciała za wszelką cenę zatrzymać Sancho, to Zorc i spółka nie odpowiadaliby wymijająco na każde pytanie o Anglika. Z kolei Edek wie dobrze, że za rok kolejka ustawi się konkretna i wyciągnięcie go z SIP będzie bardzo ciężkie. Wiadomo jednak, że takich negocjacji nie przeprowadza się szybko i bezproblemowo. Z Maguire'em były jaja, z Brunem to samo, więc naturalną koleją rzeczy jest to, że i tutaj musi być zamieszanie. Możliwe, że BBC dostało od United kontrolowany przeciek o skomplikowaniu się negocjacji, bo dziwnym trafem wczoraj Romano pisał, aby w te informacje nie wierzyć, zanim one się dopiero pojawiły. Innymi słowy: trzeba czekać.
» 5 sierpnia 2020, 12:47 #312
Diabelski97: Nadszedł ten dzień.. Jest mi niezmiernie przykro i nie wiem jak w ogóle o tym napisać, otóż dzisiaj.. Pierwszy raz nie obejrzę meczu :(
Ostatni taki przypadek to chyba druga część 2018 roku, a tak wszystkie mecze przedsezonowe, ligowe z pucharowe zaliczone.
» 5 sierpnia 2020, 12:21 #311
Dejfmi: Przestań się mazać, chłopaki nie płaczą ;)
» 5 sierpnia 2020, 12:26 #310
kckMU: "Ostatni taki przypadek to chyba druga część 2018 roku, a tak wszystkie mecze przedsezonowe, ligowe z pucharowe zaliczone."

A tam, bywa gorzej. W tym sezonie przegapiłem wyjazdowe 3-0 z Aston Villą i to był pierwszy mecz od 2014 :)
» 5 sierpnia 2020, 12:28 #309
Diabelski97: To piękną serie miałeś.
» 5 sierpnia 2020, 12:31 #308
kckMU: To fakt. Najgorzej, że przegapiłem świetny mecz. Zamieniłbym go na jeden za LvG, przy których zęby wypadały.
» 5 sierpnia 2020, 12:50 #307
Widziwoj: @ Diabelski97 Jak zaczniesz pracować, to nieraz nie zobaczysz meczu. No chyba, że będziesz miał szczęście pracować od poniedziałku do piątku i to- od rana do godzin wczesnopopoludniowych. Jako pracownik w systemie zmianowym już się przyzwyczaiłem, że nie każdy mecz da się zobaczyć. Wielu ludzi tak pracuje, a ktoś musi robić nocki i weekendy by ktoś inny mógł m.in. spokojnie wtedy oglądać mecze
» 5 sierpnia 2020, 14:05 #306
Diabelski97: Ciągle pracuje plus obowiązki życia codziennego, jednak dziś nastąpi ten nieszczęsny dzień.
» 5 sierpnia 2020, 14:24 #305
rreddevilss: Podpinam się ktoś wie kiedy terminarz?

P. S ja tam jestem spokojny ze Sancho u nas będzie, Fernandesa byłem nie pewny i się bałem a tutaj Borussia prędzej czy później się ugnie i zaakceptuje to co na stole, cierpliwości będzie nasz :)
» 5 sierpnia 2020, 11:58 #304
hraboNX: Z Sancho, jak z Bruno. Chłopie on jest już w Londynie. Koguty uzgodniły kontrakt. Transfer do United upadł, po ptokach mówię ci - jedni dziennikarze pisali. Drudzy prosili o cierpliwość i chłodne głowy. Wtedy też był pojedynek BBC vs. Sky. Dwa diametralnie odmienne scenariusze wydarzeń. Widocznie już tak z transferami do United musi być. MU to największy klub na świecie i wszelkie ploteczki transferowe klikają się jak złoto. Przy Bruno pan Kamyk też już zaczynał mieszać fakty z mitami, a niby taki dobry, wiarygodny dziennikarz w tematach dotyczących United. Ktoś po prostu robi chaos, bo to się opłaca.
» 5 sierpnia 2020, 11:25 #303
Bourdain: Tylko, że w doniesieniach na temat Bruno każdy miał po części rację, bo do transferu ostatecznie doszło dopiero zimą, więc należy się liczyć z każdym dziennikarzem, który cieszy się dobrą reputacją, bo jak głosi stare przysłowie, w każdej plotce jest ziarnko prawdy.
» 5 sierpnia 2020, 11:48 #302
RedsFan: Oprucz the sun, tam są same bzdury :D
» 5 sierpnia 2020, 12:06 #301
Puszek2100PL: Z całym szacunkiem ale jak ktoś porównuje lige hiszpańską do angielskiej to chce mi się śmiać. W Anglii drużyna z 19 miejsca jest w stanie grać dobrze z 2 lub 3 drużyna. A w Hiszpanii? Jest barca real i dlugo długo nic. Czasem ladnie zagra AM, czasem Villarreal . Anglia na 1 miejscu a Hiszpania moim zdaniem na 4, po bundeslidze i serie A
» 5 sierpnia 2020, 11:06 #300
primasort: Ok,wszyscy się z tym zgadzamy ...
» 5 sierpnia 2020, 11:12 #299
Mariano88: Oj Puszek poleciales :) zdania która liga jest mocniejsza, angielska czy hiszpańska są podzielone, ale bundesliga i serie a to jednak poziom nizej
» 5 sierpnia 2020, 11:15 #298
RedsFan: La liga jest średnia, tam jest 3 mocne druzyny w porywach do 4. Bundesliga ma 2 może 3. Poziom między nimi jest podobny, jak ktoś się wykłóca, że Hiszpanie a Niemcy to przepaść, musi mieć nierówno pod sufitem :D
» 5 sierpnia 2020, 11:49 #297
miocinho2: Wiadomo kiedy będzie nowy terminarz PL?
» 5 sierpnia 2020, 10:14 #296
kamilpe: Manchester United have identified Porto left-back Alex Telles as a transfer target - as Portuguese publication A Bola reports.

The Red Devils want the 27-year-old to come in and provide competition for Luke Shaw, who is currently sidelined through injury.

Chelsea have also been linked with Telles, who only has one year left to run on his existing contract at Porto.

Wiem, że to kiepskie źródło ale co sądzicie o tym potencjalnym ruchu transferowym?
» 5 sierpnia 2020, 10:08 #295
Dejfmi: Sądziłem, że raczej będziemy celować w kogoś na prawą obronę ale jestem jak najbardziej za.
» 5 sierpnia 2020, 10:21 #294
klb9k: Jakby nie patrzeć to Brandon naturalny prawy obrońca, który z konieczności zaczął grać na lewej w młodzieżowym zespole. Może Ole widzi w nim uniwersalny backup dla AWB a tak naprawdę będzie potrzeba alternetywą na lewa stronę?
» 5 sierpnia 2020, 10:45 #293
tomekwietniu: Według mnie my teraz nikogo takiego nie potrzebujemy.
Jest AWB, Shaw i Williams który może zagrać na dwóch stronach. To powinno wystarczyć. Natomiast w obwodzie jest TFM i Dalot.
» 5 sierpnia 2020, 10:48 #292
hraboNX: Dalot pewnie jest już na wylocie, ale jest Laird, który może grać na obu stronach defensywy.
» 5 sierpnia 2020, 11:04 #291
primasort: Hazard znowu kontuzjowany wygląda na to,że te pare sezonów w Anglii odbiło się na jego zdrowiu.
» 5 sierpnia 2020, 10:03 #290
RedsFan: Będzie siedział w szpitalu jak Bale.
» 5 sierpnia 2020, 11:50 #289
Bukajowaty: Przerywając na moment spekulacje transferowe
Romero-Dalot-Bailly-Mengi-Fosu Mensah-McTominay-Fred-Chong-Lingard-James-Ighalo

Chciałbym w drugiej połowie zobaczyć Garnera i paru młodych z akademii.
» 5 sierpnia 2020, 09:06 #288
tomekwietniu: Ułożyłbym taką samą 11
Tylko Dalot na LO, a Fosu na PO
» 5 sierpnia 2020, 09:40 #287
WeAreManUtd: Myślę, że Mata zagra od początku
» 5 sierpnia 2020, 09:57 #286
kamtor: Tellas brać i nie czekac
» 5 sierpnia 2020, 07:50 #285
Kamil01GGMU: still the same situation my friend! No deadline, clubs in talks, Jadon wants to join and agreed personal terms. Need to wait and see what will happen between Man Utd and BVB. - Romano 3 godz temu w odp na pytanie co z Sancho pod postem o Ake.
» 5 sierpnia 2020, 07:36 #284
Dejfmi: No to co, teraz Sancho nie stawia się na trening.......
» 5 sierpnia 2020, 06:13 #283
MiSt: Już był nawet w samolocie ;)
» 5 sierpnia 2020, 06:21 #282
sturmik: ''Manchester City are set to collect about 15m if Jadon Sancho's transfer from Borussia Dortmund to Manchester United goes ahead thanks to a sell-on clause in the deal that took him to Germany.''
zrodlo - The Times

Gdyby to byla prawda to:
- nie dziwne ze Sancho kosztuje 120 mln euro,
- nie zdziwie sie jak City nie podbierze go nam w ostatniej chwili zostawiajac Edka z otwarta buzia i reka w nocniku skoro i tak dostaliby kase z powrotem.
» 5 sierpnia 2020, 03:54 #281
ess: Przecież City kupiła właśnie Ferrana Torresa
» 5 sierpnia 2020, 07:46 #280
RedsFan: No tak bo city jest w stanie zapłacić za zawodnika 120mil :D
» 5 sierpnia 2020, 08:45 #279
Kilerek7: Solskjaer has considered signing a striker, an attacking midfielder and possibly a centre-back in addition to Jadon Sancho #mulive [times]
» 5 sierpnia 2020, 02:30 #278
Kilerek7: Portuguese media: Manchester United to advance' pursuit of FC Porto's Alex Telles
» 5 sierpnia 2020, 00:48 #277
Magik1990MU: Tak coś czułem, że sprawa transferu Sancho będzie zawierać sprzeczne informacje. Z jednej strony mamy Romano, Falka i Edwarda, z drugiej Stone'a, Ornsteina i Duckera. Obie grupy przedstawiają totalnie sprzeczne informacje. Nie macie poczucia, że to ma jakieś drugie dno? Dlaczego tego samego dnia taki Kamyk informuje, że jest daleko od porozumienia, a kilka godzin później Romano zapewnia, że wszystko idzie zgodnie z planem? Dlaczego dziś rano Fabrizio poinformował, aby nie wierzyć w negatywne informacje... które dopiero po południu się pojawiły? Coś mi się wydaje, że to jest celowe, bo nie przypominam sobie sytuacji, aby były takie rozbieżności wśród było nie było najrzetelniejszych źródeł (w przypadku Bruna był konflikt informacji pomiędzy BBC i Sky Sports, a więc różnymi tierami).
» 5 sierpnia 2020, 00:17 #276
Diabelski97: Ja pamiętam, że na kilka dni/tydzień przed transferem Maguire BBC zrobiło podobną akcję, że się nie dogadujemy co o kwotę transferu.
Wydaje mi się, że w piątek dopiero będą konkrety.
» 5 sierpnia 2020, 00:25 #275
prochuuu: "równie dobrego grajka co Sancho"
34 mecze, 5 goli, 4 asysty.
» 5 sierpnia 2020, 00:17 #274
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.08.2020 00:21

Gościu pewnie nawet nie widział żadnego jego meczu a pisze, że równie dobrego grajka co Sancho.

Zejdź na ziemię mordo albo bierz mniej.
» 5 sierpnia 2020, 00:21 #273
Magik1990MU: Tomek Ćwiąkała się ostatnio wypowiedział na temat Torresa. Powiedział, że ma potencjał, ale jeszcze nie jest na poziomie tych najlepszych. Nie mam pojęcia jak można go równać z Sancho.
» 5 sierpnia 2020, 00:22 #272
Camorrista: A właśnie że można, biorąc pod uwagę, że staty Sancho są zawyżone dwukrotnie (liga niemiecka - wspolczynnik strzelanych goli i asyst jest najwyższy spośród 5 najlepszych lig swiata). Tam nawet Błaszczykowski walil asysty i bramy aż miło. Zobaczycie, że Torres będzie obskakiwał rywali jak pchła. To jest zawodnik z ligi hiszpanskiej, porównywalnej poziomem do angielskiej. Nie z niemieckiej ligi farmerów, gdzie obroncy grają jakby mieli lagi na mózgu. Każdy kto przychodzi z hiszpanii lub portugalii do anglii, przystosowuje się błyskawicznie.
» 5 sierpnia 2020, 00:39 #271
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.08.2020 00:58

Heh, cały piłkarski świat jest zachwycony Jadonem, Neymara niedawno powiedział, że grał i gra z wieloma kozakami, ale tacy jak Jadon trafiają się raz na dziesięć/dwadzieścia lat. Świetne występy w Bundeslidze, lidze mistrzów i reprezentacji Anglii, od sezonu 18/19 tylko Messi wykręcił więcej asyst i wycena na transfermarkt Jadona, to 117 milionów, ale tak, Ferran Torress (34 mecze, 5 goli, 4 asysty) to podobny poziom.
Dobrze zgadzamy się z Tobą.
» 5 sierpnia 2020, 00:55 #270
hraboNX: Aż chce się chrupać popcorn i śledzić ten wątek :D
» 5 sierpnia 2020, 01:03 #269
sztejner: To tak jakby ktoś z City napisał rok temu
"My się będziemy całe okno transferowe targować o Sancho,a United umie w transfery i za 15 mln ściąga równie dobrego Daniela Jamesa"
» 5 sierpnia 2020, 10:29 #268
JebikMUTD95: Jeśli Ferran Torres jest równie dobry jak Jadon to równie dobrze można stwierdzić, że niepotrzebny był transfer Bruna, który poziomem równy jest Lingardowi
» 5 sierpnia 2020, 11:21 #267
Diabelski97: Taka sama saga jak z Maguire i AWB.
Ale rozumiem to, transfer takiego gracza i za takie pieniądze to poważna sprawa.
» 5 sierpnia 2020, 00:06 #266
MaciejusManUtd1: Co do Gomesa.
Nie wierzę, że to była jego decyzja. Został namówiony przez agenta i tyle. Dzisiaj oni potrafią zrobić taki młynek z głowy piłkarza, że są Oni zdolni do robienia właśnie takich rzeczy jak odejście od ukochanego klubu.
Teraz Angel się obudził??
Łep został przeorany jakimiś obietnicami, a skończyło się na Lille i wypożyczeniu. Teraz chłopak wie, że jak by został też został by wypożyczony i miał nadal szanse na przyszłość w United.

Piszecie, że ma 160cm i kikt w niego nie wierzył.

To czemu Ole miał nadzieję na pozostanie Gomesa na Old Trafford??

To po co dawaliśmy mu nowa umowę??

Zburaczyl, słuchając agenta i tyle.

PS. Może koledzy, przyjaciele? Nie wiem, ake widać, że zaluje tej decyzji podyktowana złą podpowiedzią.
» 4 sierpnia 2020, 23:31 #265
hraboNX: Pełna zgoda. Angel razem z swoim obozem doradców przeszarżował i tyle. Myślę, że to wstępne zainteresowanie ze strony Chelsea trochę namieszało w ich głowach. Miały być kokosy, a historia, jak na razie, ma swój finał w średniaku z ligi portugalskiej (prawdopodobne wypożyczenie z Lille) Rly?! Nie dało się zaakceptować oferty od United i później poprosić o wypożyczenie do jakiegoś klubu? Zawsze chłopak miałby furtkę do gry na Old Trafford. Trochę gry w seniorskiej piłce, nabranie pewnej tężyzny fizycznej i Gomes wraca do MU za rok lub dwa lata. Widać było, że Ole liczył na podpisanie nowego kontraktu przez Angela. Ktoś powie, to czemu Norweg nie dał poważnej szansy chłopakowi. Trudno żeby Boss ogrywał zawodnika, któremu kończy się umowa i dodatkowo ów gracz nie kwapi się do określenia swojej przyszłości, tylko przeciąga negocjacje (chyba do końca licząc, że United w akcie desperacji, niejako rzutem na taśmę rzuci mu sutą podwyżkę).
» 5 sierpnia 2020, 00:20 #264
SuperRedDevil: Fulham już z pewnym awansem do Premier League
» 4 sierpnia 2020, 23:14 #263
kckMU: Fulham wraca!
» 4 sierpnia 2020, 23:12 #262
mycka86: Serio ktoś myślał, że dogadamy transfer w kilka dni :)

To wasza pierwsza saga transferowa ? Trochę to potrwa. Będzie masa newsów, że już wszystko dogadane, że Sancho jest tuż tuż, zostały ostatnie szczegóły etc. Po czym pojawią się newsy, że nic z tego, daleka droga jeszcze i tak kilka razy.
» 4 sierpnia 2020, 23:04 #261
Normalnyfan: I komu tu wierzyć z informacjami o Sancho?
» 4 sierpnia 2020, 23:00 #260
Viral: Brentford ma 15 min by odrobic
» 4 sierpnia 2020, 22:58 #259
SuperRedDevil: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.08.2020 22:59

Ładne trafienie w meczu Fulham Brentford z rzutu wolnego Joe Bryan
» 4 sierpnia 2020, 22:58 #258
Kamil01GGMU: Personal terms are agreed with Jadon Sancho. The clubs are still in advanced talks trying to find an agreement #mulive [@FabrizioRomano]


:DDD
KOCHAM OKIENKA TRANSFEROWE, tyle emocji
» 4 sierpnia 2020, 22:40 #257
Pierun: I komu tu wierzyć :D
» 4 sierpnia 2020, 22:45 #256
Kilerek7: Jak to komu Fabrizio i Falkowi, jeśli by się mylili to by poszlo im na reputacje.
» 4 sierpnia 2020, 22:46 #255
MrCygan: Poza tym pamiętajcie co napisał Romano bodajże wczoraj - negatywne aktualizacje nie są prawdziwe ;) Mi się wydaje, że to zwykła zagrywka medialna
Co do pensji, uważam że nie ma co wierzyć Bildowi, bo już się popisali ze "złożoną ofertą", a stawka będzie zbliżona do MR i AM. Pozdrawiam i chłodnej głowy do oficjalnych ogłoszeń :)
» 4 sierpnia 2020, 22:53 #254
MrCygan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.08.2020 22:38

nothing to explain. Personal terms are ok until 2025.
Clubs are in talks and trying to find an agreement - advanced stage as I said. Still not agreed about add ons and installments.
I never spoke about any deadline or something similar. It's a negotiations and talks are on
[@FabrizioRomano] 22:32
» 4 sierpnia 2020, 22:35 #253
Dejfmi: To potrwa jeszcze długo :)
» 4 sierpnia 2020, 22:41 #252
MiSt: Nie panikujcie. To wygląda na celowy przeciek ze strony Borussii by wywrzeć presję na United. Możliwe, że chcą ugrać dodatkowe kilka milionów.

Jak widać Zorc jest dobry w te medialne gierki :)
» 4 sierpnia 2020, 22:30 #251
hansolo: BVB to trudny negocjator - wystarczy sobie przypomnieć ile wyssali z Barcelony za Dembele. Barca też próbowała poruszyć niebo i ziemię a BVB nie zeszło ani centa ze swojej ustalonej kwoty. Obawiam się więc, że jeśli nie zgodzimy się na te 120 mln to może być ciężko...
» 4 sierpnia 2020, 22:28 #250
primasort: Bild pisze, że Sancho będzie kasował 350k tyg.
» 4 sierpnia 2020, 22:26 #249
QsQs: Jak tyle będzie inkasował to się syf w szatni porobi. Patrząc nawet na to ile bierze Bruno
» 4 sierpnia 2020, 22:40 #248
RedsFan: Narazie jedyny syf to wy tutaj robicie.
» 4 sierpnia 2020, 22:48 #247
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.08.2020 22:28

Jeśli MU rzeczywiście patrzy na alternatywy:

[MEN] Manchester United have submitted an offer for Fiorentina winger Federico Chiesa - according to reports. La Nazione claim Chiesa future remains unclear with Fiorentina and suggest United have lodged a 55million euro offer for the Italian. MEN Sport understand Chiesa is not a priority target for United as they are focused on signing Jadon Sancho.

W temacie Gabriela:
Arsenal are the latest team to be linked with a move for Lille defender Gabriel Magalhaes. United have been heavily linked with the Brazilian centre-back this week and Ole Gunnar Solskjaer refused to rule out a move for a new central-defender on Tuesday. However, according to France Bleu Nord, Arsenal have now entered the race and are in a position to land the 22-year-old.
» 4 sierpnia 2020, 22:26 #246
kckMU: Sami sobie nie dajecie żyć tymi plotkami. Wiadomo, że Sancho i United to będzie najgłośniejszy temat tego okienka bo Barca&Real i Neymar&Mbappe na razie zgasło przez wirusa. Codziennie będzie lawina wpisów informacyjnych, newsów, analiz... wszystkiego. Po prostu czekajmy.

Równie dobrze każdy może mieć trochę racji. Ile to transferów toczyło się w taki sposób, że można by o nich nawet i mała książkę napisać?
» 4 sierpnia 2020, 22:25 #245
tomekwietniu: David Ornstein z tego co kojarzę to dziennikarz w tematyce Arsenalu, a jego trafność nie jest jakaś dobra...
» 4 sierpnia 2020, 22:21 #244
hansolo: No a skoro Ornstein tak pisze to nic dobrego to nie wróży.

@David_Ornstein
-No fee agreed - #MUFC and #BVB quite far apart on valuation
-Personal terms not agreed - Man Utd wary of damaging squad harmony
-Aug 10 an unrealistic deadline - quick resolution unlikely
-Other options if can't be done
» 4 sierpnia 2020, 22:11 #243
MiSt: To samo było z Bruno, więc to nic nie zmienia. W każdym razie dopiero gdy Romano napisze "here we go" to można się cieszyć. Teraz nie ma jednak powodu do niepokoju. Takie zagrywki medialne podczas negocjacji to normalka.
» 4 sierpnia 2020, 22:20 #242
MrCygan: I teraz niewiadomo komu wierzyć - Romano z Tieru 1 czy Ornsteinowi z Tieru 2. Ja mam nadzieję, że rację ma Romano, tym bardziej, że wspominał iż kontrakt nie będzie problemem.
» 4 sierpnia 2020, 22:21 #241
piter100000: Ja mam deja vu normalnie. Identycznie jak z Bruno. Codziennie co innego. Ale nie ma się czym podniecać. Trzeba czekać. Ja tam bardziej czekam na turniej finałowy LE niż tego Sancho
» 4 sierpnia 2020, 22:21 #240
GGMUN6: Tylko tutaj również Ducker, Stone i Peach to potwierdzają, więc póki co to nie wiadomo kto ma rację Romano czy tamta trójka.
» 4 sierpnia 2020, 22:24 #239
hansolo: wychodzi na to, że Romana pisał głupoty skoro najświeższe informacje mówią, że nie uzgodniliśmy nic, nawet kontraktu indywidualnego, a kwocie odstępnego nie wspominając. Z tego wynika, że jeśli do 10.08 nie dogadamy się z BVB to możemy odpuścić Sancho.
» 4 sierpnia 2020, 22:26 #238
hansolo: Nie jest dobrze...

#MUFC have warned Dortmund they're willing to walk away from Sancho unless they get realistic on price. Covid-19 crisis has cost United over 150m in lost income & expenditure & they feel Dortmund's 120 price is divorced from reality in current climate

Simon Peach # Not what I hoped to be writing tonight but the noises out of #MUFC are that there remains a way to go in Jadon Sancho negotiations - Dortmund's asking price a key sticking point. Utd prepared to pursue alternatives if a deal can't eventually be reached *turns off notifications*

szlag mnie trafi jak to upadnie!!
» 4 sierpnia 2020, 22:06 #237
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.08.2020 21:53

#mufc do want to make a director of football appointment, just not the wrong appointment #mulive [@David_Ornstein, @TifoFootball_]


Any director of football appointment at #mufc will not be some sort of 'transfer supremo' as the club are confident in their vision and structure around transfers #mulive [@David_Ornstein, @TifoFootball_]
» 4 sierpnia 2020, 21:53 #236
adibdg: Czy moge Was prosić o zjednoczenie na rzecz United?
» 4 sierpnia 2020, 21:48 #235
giermeq: W sensie co, spotkać się i trzymając się za ręce w kółku, wygłosić hymn naszego klubu?
» 4 sierpnia 2020, 21:59 #234
adibdg: W każdym bądz że pozytywnym
» 4 sierpnia 2020, 22:28 #233
Advm: Adi, wtorek wieczór a Ty już imprezujesz? Do piątku daleko ;)
» 5 sierpnia 2020, 00:40 #232
Pierun: Christian Falk: Update - Sancho have an agreement on a contract til 2025. the Player gets a mega salary. but: Dortmund still insists on 120 million euros Transfer fee.
» 4 sierpnia 2020, 21:47 #231
RedRevolta: To niezły update.
» 4 sierpnia 2020, 21:56 #230
adibdg: Proszę was wiecej optymizmu wiem ze Polska jest jaka jest ale united to united
» 4 sierpnia 2020, 21:45 #229
adibdg: To jest coś pięknego co sie dzieje;-)
» 4 sierpnia 2020, 21:38 #228
Anhel: Mam pytanie dla tych którzy interesują się Championship, co mają oznaczać te dziwne szlaczki przy nazwiskach na koszulkach drużyn z tej ligi
» 4 sierpnia 2020, 21:27 #227
mcscotyy: Mówi się ze Jadon ma dostać 145tys a kwota ma rosnąć raz z upływem czasu i bonusami do 250tys
» 4 sierpnia 2020, 21:11 #226
QsQs: Wszystko fajnie. Transfer bardzo dobrego i młodego grajka. Wreszcie ktoś na prawą stronę kto powinien spełnić oczekiwania.

Martwi tylko jedno. Ta gigantyczna pensja dla 20latka (i to nie licząc bonusów) . Przecież Greenwood, Williams czy McTomek to mają 10 albo prawie 10 razy mniej tygodniowo. Żeby się nie porobiły jakieś kwasy niepotrzebne. Rashford i Bruno też dużo niższe gaże.

Prócz tej pensji wszystko zapowiada i układa się idealnie. Aż za bardzo idealnie.
» 4 sierpnia 2020, 20:12 #225
BartoszP: Marcus ma ok 200k
Jadon na dzień dobry ma dostać 120k z różnymi podwyżkami dojdzie do ok 250k
» 4 sierpnia 2020, 20:28 #224
Diabelski97: Są rzeczy na które nikt nic nie poradzi, chcesz mieć topowego zawodnika to musisz mu godziwie zapłacić, naturalna kolej rzeczy.
To tyczy się wszystkich klubów, nie tylko Nas.
Dla przykładu, dużo mniej wyceniany Werner zarabia tyle co ma dostać Sancho plus dostał 11 milionów za podpis.
» 4 sierpnia 2020, 20:32 #223
QsQs: No ja czytałem, że ma dostać 250-300k na tydzień i to bez bonusów. Przecież to jest prawie 3 razy więcej niż ma Bruno. Gdzie tu logika. Ale czasami jak chcesz jakiś gorący towar na rynku to trzeba płacić.

Martwi się tylko by nie porobiły się kwasy
» 4 sierpnia 2020, 20:38 #222
DaredevilUtd: Qs długo cie tu nie było i tak długo myślałeś co by tu napisać, że jest źle :D no i w każdą bzdurę wierzysz, nawet jeszcze go oficjalnie nie podali, a ty już wiesz ile ma zarabiać.
» 4 sierpnia 2020, 20:45 #221
Abstrahujacy: Dokładnie, co źródło to inne wymyślone zarobki. No ale trzeba się było chwycić tych najwyższych :)
Po prostu złapałeś się na clickbaita.
» 4 sierpnia 2020, 21:27 #220
awe: Z drugiej strony czego by sie nie zlapac to wychodzi, ze te 200tys Ł tygodniowo to takie minimum, do tego rekord transferowy ligi, na pewno bedzie duzo negatywnych emocji w okol tego z którym klub i sam pilkarz beda musieli sobie poradzic, ale to juz trzeba wpisac w koszty wielkiego transferu.
» 5 sierpnia 2020, 15:39 #219
FriendlyHand: Parafrazując klasyka - wygra zespół, który strzeli więcej bramek
» 4 sierpnia 2020, 20:11 #218
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.08.2020 20:23

Ja bym chciał zobaczyć Brentford w PL. Awansuje drużyna, która będzie dziś w lepszej dyspozycji.
» 4 sierpnia 2020, 20:22 #217
manegarrincha: Stoperdo

No niekoniecznie.

Za to z pewnością wygra zespół który strzeli więcej goli albo okaże się skuteczniejszy w konkursie jedenastek
» 4 sierpnia 2020, 21:13 #216
Abstrahujacy: @manegarrincha Pro tip: właśnie to decyduje który zespół jest danego dnia lepszy.
» 4 sierpnia 2020, 21:29 #215
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.08.2020 21:48

W sensie skuteczniejszy = lepszy ? Nie mogę powiedzieć że Twoje słowa nie sa prawdziwe ale ja zostaje przy swoim. Moim zdaniem można przegrać mecz będąc duzo lepszym. To konflikt natury filozoficznej.
» 4 sierpnia 2020, 21:47 #214
Puchaty: Prawdę mówiąc to obawiam się tego transferu. W takim sensie się obawiam, iż może mieć on zły wpływ na szatnię. Mamy tam już kilka gwiazd i kilka wschodzących gwiazd.
Oby się tylko nie zrobiło zbyt ciasno w takim gwiazdozbiorze.
Mam nadzieję, że Sancho nie będzie chciał za wszelką cenę przyćmić Bruno i Pogbę i pomimo swoich umiejętności i wiary w siebie zechce grać drużynowo.
» 4 sierpnia 2020, 19:27 #213
Szym1: taa lepiej grać lingardem na prawej flance i dopierniczac densy w szatni zeby byla super atmosfera, chłopie o czym ty piszesz.. sancho ma potencjal Neymara.. w wieku 20lat jest dzikiem o którym marzy kazdy klub a przychodzi do nas i chwała mu za to dzięki temu jestem najszczesliwszym czlowiekiem na swiecie. Kocham ten klub i cieszy mnie niezmiernie ,że taki zawodni przychodzi do nas. Nie moge się doczekac jak bedzie wkrecal w ziemie cała tą lige pozdro !
» 4 sierpnia 2020, 19:31 #212
Puchaty: Chodzi mi o to, że źle jest kupować gościa, któremu jeszcze przed podpisaniem kontraktu ustawia się status supergwiazdy.
» 4 sierpnia 2020, 19:34 #211
Glory1878: Jak kupimy Ronaldo to też będzie źle, że ustawia sie mu status supergwiazdy?
» 4 sierpnia 2020, 19:37 #210
MiSt: Ole wyboera TYLKO zawodników o odpowiedniej mentalności. Jeśli kupujemy Sancho to znaczy, że taką mentalność posiada.

Nie jesteśmy jakimś PSG gdzie gwiazdki rządzą klubem i szatnią.

Nie wiem czy Sancho odpali tak jak wszyscy chcą, bo oczekiwania są ogromne. Cieszę się jednak, bo ten transfer pokazuje, że poważnie myślimy o powrocie na szczyt.
» 4 sierpnia 2020, 19:49 #209
FetraiNarrator: Ale Sancho to nie Ronaldo a Ronaldo jest supergwiazdą.
» 4 sierpnia 2020, 21:30 #208
Magik1990MU: No i gdzie ten Sancho? Bo tylko nabijam Matheo liczbę odsłon.
» 4 sierpnia 2020, 18:21 #207
MiSt: Mnie to już palec boli od odświeżania Twittera.

W międzyczasie chociaż poszło "Here we go" dotyczące Sancheza i Interu :D
» 4 sierpnia 2020, 19:08 #206
artix206: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.08.2020 19:43

W samolocie, wlaśnie śledzę radar nad Wielka Brytanią prywatnych odrzutowców. Jeden krąży od zeszłego tygodnia.
» 4 sierpnia 2020, 19:42 #205
Magik1990MU: @artix

znam tę metodę. ale niestety ten jeden co krąży, to nie od tygodnia, ale trochę dłużej. Na jego pokładzie jest Sneijder i wciąż cała załoga czeka na pozwolenie na lądowanie.
» 4 sierpnia 2020, 20:11 #204
artix206: Nie, nie kolego. Wlasnie wrzucili zdjęcie Sancho z pokładu.
» 4 sierpnia 2020, 21:00 #203
Dejfmi: Szkoda go troche. Miałem wielkie nadzieje jak przychodził, dorzucał takie piły, że głowa mała ale niestety zamiast się rozwijać to na chwilę obecną się cofa. Fajnie by go było wypożyczyć na rok-dwa w miejsce gdzie miałby pewne miejsce w składzie.
» 4 sierpnia 2020, 18:10 #202
MiSt: Chodzą słuchy, że Gomes trafił do Lille. Na pewno miałby tam szansę na regularną grę.
» 4 sierpnia 2020, 17:41 #201
awe: Podpisał kontrakt z Lille, ale od razu ma zostać wypożyczony do portugalskiego Boavista.
» 4 sierpnia 2020, 18:21 #200
Zaku: Mają go wypożyczyć do Portugalii podobno
» 4 sierpnia 2020, 18:21 #199
Abstrahujacy: Dodał długiego posta pożegnalnego na Instagramie, dziękując wszystkim za wszystko. instagram.com/p/CDeKjSzJa1z
» 4 sierpnia 2020, 18:42 #198
MiSt: W sumie dziwne, bo równie dobrze mógł zostać u nas i też byśmy go wypożyczyli.
» 4 sierpnia 2020, 19:09 #197
hraboNX: [MEN] Crystal Palace will reportedly be willing to sell Wilfried Zaha for 30million GBP. The Sun claim the Eagles are ready to slash their asking price in half as a result of the financial implications of the coronavirus pandemic.Chelsea, Arsenal and Everton are believed to be interested. United have a sell-on fee included in Zaha's contract and would benefit from his exit. (klauzula 25% od transferu)

Wiadomo Słoneczko, ale może wpadnie nam trochę grosza. Jakoś nie wierzę w to 30 mln. Ale news może zwiastować to, że CP nie wrzuci zaporowej ceny.
» 4 sierpnia 2020, 17:07 #196
mycka86: Zaha sam chce odejść i zapowiedział to wszem i wobec. Z niewolnika nie ma pracownika, a w czasach postwirusowych gdzie kluby mają ograniczone budżety. CP nie dostanie za niego tyle ile by chciało (około 50mln Ł). Muszą zejść z ceną do 30-40mln.
» 4 sierpnia 2020, 17:39 #195
Normalnyfan: Myślicie, że lepiej kupić teraz nową koszulkę z Bruno na plecach, czy poczekać i kupić z Sancho?
» 4 sierpnia 2020, 17:02 #194
Pezet: Kup z Jesse póki wciąż tu jest
» 4 sierpnia 2020, 17:07 #193
BartoszP: Będzie legendarna, za parę lat może się okazać, ze masz jedyną na świecie.
Lingard - Eddie Orzeł Eddwards piłki noznej
» 4 sierpnia 2020, 17:11 #192
Normalnyfan: Nie zasługuję na koszulkę takiej legendy jak Jesse:)
» 4 sierpnia 2020, 17:20 #191
Zaku: Kup sobie ich dwóch
» 4 sierpnia 2020, 17:36 #190
DolphZiggler: Greenwoodzika bierz
» 4 sierpnia 2020, 17:54 #189
Abstrahujacy: Może wciąż można dostać koszulkę Gomesa, wówczas byłbyś tym który wierzył, że będzie jak...
» 4 sierpnia 2020, 18:44 #188
Kamil01GGMU: Brandon Williams' new contract at #mufc is worth up to 65,000-a-week #mulive [@lauriewhitwell]
» 4 sierpnia 2020, 16:17 #187
is200second: Ponad bańkę złotych za miesiąc. 19 lat. Medness.
» 4 sierpnia 2020, 16:50 #186
RedStreamer: Tyle że on nie mieszka w Polsce.
» 4 sierpnia 2020, 19:01 #185
Kamil01GGMU: Brandon Williams has signed a new contract at #mufc until 2024 + the option for an extra year #mulive [@RobDawsonESPN]
» 4 sierpnia 2020, 15:53 #184
Reico100: Świetna wiadomość.
» 4 sierpnia 2020, 15:57 #183
Vip15: I to jest bardzo dobra wiadomość. Wiadomo,że narazie Shaw jest od niego lepszy, ale jako zawodnik do rotacji to naprawde super opcja no i jest wychowankiem.
W pewnym momencie tego sezonu Wiliams nawet wygryzł ze składu Shawa,ale po lockdownie trochę obniżył loty. Kilka bramek zawalił jak np. z Chelsea, ale to młokos i dlatego myślę,że będą z niego ludzie. :)
» 4 sierpnia 2020, 15:58 #182
hraboNX: Dobre świadectwo dla innych młodziaków. Jeśli ciężko pracujesz, to masz szansę przebić się do seniorskiego zespołu i zagrać tam sporo meczów od pierwszej minuty. Podobna historia z Masonem. Takie postępowanie ułatwi MU ściąganie utalentowanych dzieciaków do siebie.
» 4 sierpnia 2020, 16:19 #181
Kamil01GGMU: #mufc, around Ed Woodward and Matt Judge, have been using a broker group for the Jadon Sancho deal since Sunday. they are tinkering with the mega offer, which should arrive at Borussia Dortmund later this week #mulive [sport1]
» 4 sierpnia 2020, 15:44 #180
Lingardiho9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.08.2020 15:34

Powiem Wam, że też bardzo wyczekuję tego transferu, ale mam pewne obawy co do tego zawodnika.
My jakoś nie mamy szczęścia do zawodników kupowanych od Borussii Dortmund , to raz.
Dwa- często było tak, że jak przychodził do nas zawodnik ze statusem gwiazdy, to mięliśmy wielkie oczekiwania wobec niego i z reguły ich nie spełniał.

Z drugiej strony, wchodzi do zespołu, gdzie ma kilku kumpli, co na pewno pomoże mu dźwignąć presję.
Mamy znakomitego trenera pod względem budowania mentalnego zawodników.
Mamy zespół, który sprawia wrażenie wychodzącego z kryzysu i ostatnie miesiące pokazały, że stawiamy na ofensywny futbol, dzięki czemu go nie przyhamujemy - Przy the special one to ten transfer nie miałby najmniejszego sensu.

Reasumując, mam nadzieje, że moje obawy są niesłuszne i wszyscy tutaj będziemy się zachwycać Jadonem, ale też nie ma co popadać w hurraoptymizm i zakładać, że w ciągu 1 roku pozyskamy kolejnego Bruno :)
» 4 sierpnia 2020, 15:33 #179
MiSt: To co najbardziej powinno nas cieszyć to fakt, że Sancho będzie "tylko" jednym z wielu świetnych i perspektywicznych zawodników.
Zyskamy wiele, ale sam Sancho nie wystarczy do gry o wyższe cele. Będzie to jednak jasny znak, że United poważnie myśli o powrocie na szczyt :)
» 4 sierpnia 2020, 15:45 #178
Lingardiho9: Tu masz rację.
Na pewno nie jest to transfer pokroju Pogby , gdzie przyszedł do zespołu pełnego średniaków i każdy nagle od niego wymagał, że sam odbierze piłkę , poda i strzeli i to w każdej akcji :)
Mam nadzieję, że nasz obecny skład jest na takim etapie pewności siebie , że przyjdzie Sancho a koledzy mu powiedzą :
" Ok stary, jesteś dobry i to nawet bardzo ale my też i jeżeli chcesz coś osiągnąć to musisz być lepszy każdego dnia ". Wówczas spirala się nakręci sama, każdy będzie ze sobą rywalizować i to w pozytywnym sensie tego słowa znaczeniu. Nie wątpliwie cieszy fakt, że mając w obwodzie takich zawodników jak Rash, Martial, Greenwood, Pogba czy Bruno , Jadon zyska i zespół zyska na Jadonie.
No cóż, zobaczymy co nam czas pokaże :)
» 4 sierpnia 2020, 15:53 #177
wrobel1992: Podzielam obawy...chłopakb wykręcił liczby w Niemczech, skąd były już niewypały transferowe. Mnie jeszcze rozbraja fakt, że tu na forach pisze się jak to Sancho z miejsca będzie niewiarygodnym wzmocnieniem. O Greenwoodzie z kolei pisze się, że jest młody i będzie miał wahania formy, a pomiędzy nimi jest trochę ponad rok różnicy... Także widzę podwójne standardy w stylu, że u sąsiada trawa bardziej zielona. Na pewno transfer z ogromnymi nadziejami, jednak z fetowaniem zaraz po ewentualnym podpisaniu kontraktu to bym się wstrzymał...
» 4 sierpnia 2020, 15:58 #176
Lingardiho9: Myślę że Greenwood w Dortmundzie spokojnie wykręciłby podobne liczby co Sancho.
Liga Niemiecka jest o półkę niższa co Angielska - to raz
Dwa - Sancho rozegrał w sumie 2 sezony jako podstawowy zawodnik Borussii , Greenwood w zasadzie pół sezonu. Jakie liczby ma Greenwood a jakie Jadon ? uwzględniając liczby spędzone na boisku i dzieląc przez poziom ligi to Mason w mojej ocenie wypada lepiej.
Nie mniej jednak , JEŚLI ten transfer dojdzie do skutku będzie to niewątpliwie bardzo duże wzmocnienie dla naszego ukochanego United
» 4 sierpnia 2020, 16:09 #175
MiSt: Poziom umiejętności Jadona jest oczywisty - to jeden z największych talentów na świecie. Jeśli już to obawiałbym się takich rzeczy jak mentalność, pracowitość itp.
Oczywiście, że Greenwood miałby świetne statystyki - w końcu to także jeden z najlepszych talentów na świecie. Jadon jednak przez te dwa lata udowodnił, że nie jest "one season wonder'em".

Wiadomo, Premier League to jednak półka wyżej, ale chłopak ma wszystko by być jednym z najlepszych na świecie.
» 4 sierpnia 2020, 16:59 #174
MiSt: Sancho będzie zarabiał tyle co Rash. Moim zdaniem to akceptowalna tygodniówka. Na pewno nie ma powodów do narzekania.

Transfer za 100mln + 20mln bonusów wygląda trochę gorzej, ale to inwestycja w przyszłość.

W sumie to nie ma co patrzeć na pieniądze. Gdyby rok temu ktoś powiedział, że będziemy w stanie przekonać Sancho do gry w United to bym go wyśmiał. Grunt, że widać ogromne postępy w naszym ukochanym klubie :)
» 4 sierpnia 2020, 15:29 #173
Lingardiho9: Najpierw go kupmy, później twierdźmy ile będzie zarabiał. Poza tym, jeśli będzie grał jak z nut to dla mnie to on może zarabiać tyle co Sanchez :) to nie moje pieniądze
» 4 sierpnia 2020, 15:36 #172
Vip15: Ja widziałem chyba Bild podawał (albo coś innego nie pamiętam),że nasza oferta to 63 mln teraz za rok 27 i za dwa lata 18.
Jeżeli to prawda to bardzo dobre rozwiązanie.
Nie chce mi się wierzyć,że zapłacimy stówę od razu.
» 4 sierpnia 2020, 15:53 #171
Diabelski97: Jadon Sancho będzie zarabiał około 250 tysięcy funtów tygodniowo w Manchesterze United!

Źrodlo:Fabrizio Romano"
» 4 sierpnia 2020, 15:27 #170
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.08.2020 15:37

Bardzo dobra stawka.
W BVB zarabia 206 tysięcy Euro.
» 4 sierpnia 2020, 15:36 #169
miocinho2: Media podają ze Sancho będzie zarabiał 265k a niektóre nawet mówią o 350k FUNTÓW tygodniowo
To jest jakaś kpina.Powrot do czasów Mourinho.Boje się ze ten chłopak przychodzi tu tylko dla pieniędzy.Zeby się nam tylko ten Sancho czkawka nie odbijał jak Sanchez
» 4 sierpnia 2020, 14:57 #168
MrCygan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.08.2020 15:02

Spokojnie, jak dla mnie po ostatnim info o "rzekomej ofercie" podanych przez Bild, do podanych szczegółów kontraktu Sancho - również Bild - należy podchodzić z przymrużeniem oka. Poczekajmy co powie Romano i dopiero wtedy będziemy wiedzieć na 100%
» 4 sierpnia 2020, 15:01 #167
Diabelski97: Sancho w BVB zarabia 200 tysięcy tygodniowo.
Werner który jest o wiele mniej wyceniany dostał 15.5 miliona rocznie nie licząc premii + dostał za podpis 11 milionów.

Według transfermarkt:
Werner- wyceniony na 64 miliony
Sancho - 117 milionów.

Nie mówiąc o komercyjności.
» 4 sierpnia 2020, 15:06 #166
SickRabbit: Porównywanie Sancho i Sancheza :D
» 4 sierpnia 2020, 15:12 #165
MiSt: Romano podaje, że 250k, więc nie panikujmy. Ważne by dobrze grał dla United :)
» 4 sierpnia 2020, 15:16 #164
miocinho2: Liczyłem ze skończyły się czasy najemników którzy przychodzą tu tylko po pieniądze.czytalem ze Sancho jest podekscytowany tym ze będzie grał dla MU.Ale on jest chyba podekscytowany tymi pieniędzmi.mam nadzieje ze odszczekam te słowa ale ja jestem sceptycznie nastawiony
» 4 sierpnia 2020, 15:17 #163
DEPE: MiSt: romano podaje netto. 250k funtow tygodnio netto to 13mln funtow rocznie, czyli jakies 15mln euro rocznie.
» 4 sierpnia 2020, 15:19 #162
miocinho2: Sickrabbit co jest takiego śmiesznego w tym?
Sanchez jak do nas przychodził to podnieta byla taka sama albo nawet większa gościu razem z Hazardem byli o klasę lepsi niż jakikolwiek inny piłkarz w tej lidze.tez były teksty o brakującym ogniwie o gejm czejndzerach itp.
» 4 sierpnia 2020, 15:20 #161
miocinho2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.08.2020 15:27

250k to chyba spoko nie zaburzyłoby to równowagi płacowej chyba.sprawdze sobie ile Martial i Rash zarabiaja
Edit
Rash 220k
Martial 250k
Czyli 250k dla JS to uczciwa kwota
» 4 sierpnia 2020, 15:23 #160
SzarimMusty: Moim zdaniem nie powinien dostać więcej od Rashforda ale... to moim zdaniem.
» 4 sierpnia 2020, 15:57 #159
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.08.2020 14:15

Kwota po opodatkowaniu 160 tysięcy tygodniowo.

Fulltimeddevils"
» 4 sierpnia 2020, 14:13 #158
Diabelski97: Nie wiem ile w tym prawdy, wydaje mi się że wyjdzie więcej, za mało jak na tak komercyjnego i dobrego zawodnika.
» 4 sierpnia 2020, 14:19 #157
Seszele: Jadą Sancho !
Sancho Pansa !

"... ależ proszę Państwa dłuuuugie podanie Pogby, przyjmuje Marcus Rashford, Bruno Fernandes, ponownie Rashford, dobiega Martial, zabawa trwa w najlepsze, Rashford niespodziewanie decyduje się przerzucić na drugie skrzydło, Sancho jeszcze bardziej niespodziewanie uderza z woleja, aj Jezus Maria, cóż to za bramka proszę Państwa, coś niesamowitego, prościuteńko w okienko, Ederson po raz piąty w dzisiejszym spotkaniu wyciąga piłkę z siatki, he he he, cóż to za mecz..."
» 4 sierpnia 2020, 14:01 #156
Dejfmi: Chryste ale te nasze skrzydła będą chodzić. Ufff
» 4 sierpnia 2020, 13:44 #155
Seszele: Czujecie to...?
» 4 sierpnia 2020, 13:30 #154
Magik1990MU: A co? Jadon się nie wykąpał przed wizytą w Carrington? :)
» 4 sierpnia 2020, 13:32 #153
Seszele: No właśnie. Trafił kolega w sedno.
Tuż, tuż...
» 4 sierpnia 2020, 13:33 #152
Diabelski97: five-year contract signed with #mufc and will earn 17.6m per year"

Agent Edward
» 4 sierpnia 2020, 13:23 #151
Daka: To wychodzi grubo ponad 300tys tygodniowo. Dziwne bo nikt inny takich kwot nie podawał, raczej było mówione, że będzie się kręcić w okolicach 200tys.
» 4 sierpnia 2020, 13:42 #150
Strzelec: 17,6 miliona rocznie? Rashford (wychowanek, od wielu lat w klubie w dodatku przed przyjściem Fernandesa to on ciągnął United) zarabia 10,4 miliona, a Pogba 16 milionów. Te 17 milionów to chyba trochę za dużo.
» 4 sierpnia 2020, 13:44 #149
Diabelski97: Nie wiem czy to nie jest przed opodatkowaniem to po pierwsze, po drugie, trzeba mieć świadomość jakiego transferu dokonujemy. Mbappe i Sancho to dwie największe gwiazdy młodego formatu na świecie. Sancho w BVB zarabia 200 tysięcy tygodniowo.
» 4 sierpnia 2020, 13:55 #148
NoName: Nie zarabia, 190 tysięcy było na kontrakcie, który odrzucił. Chociaż to zależy z jakiego źródła info bierzesz.
» 4 sierpnia 2020, 14:42 #147
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.08.2020 15:13

Jeden z najdrożej wycenianych piłkarzy świata - Jadon Sancho dostał gigantyczną podwyżkę od szefów Borussii Dortmund. 19-latek zarabia teraz 190 tys. funtów (207 tys. euro) tygodniowo."

Sierpień 2019
» 4 sierpnia 2020, 15:12 #146
Michux3: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.08.2020 12:52

twitter.com/rioferdy5/status/1290593756278906880
Agent Rio
» 4 sierpnia 2020, 12:51 #145
MiSt: youtu.be/Hj00RrhHMc8

Mengi zapowiada się na świetnego obrońcę. Szybki, silny, potrafi rozegrać a nawet strzelić, dobry w grze głową, nie boi się podejść do napastnika i odebrać piłki(jak np. Lindelof). Jest do tego kapitanem w młodzieżówce. Wygląda na idealnego partnera dla Harrego. Niech łapie doświadczenie(choćby jutro) i być może będziemy mieli z niego pociechę.

W sumie jedyne co nie pasuje to fakt, że nie jest lewonożny. Jeden z ciekawszych talentów w naszej akademii :)
» 4 sierpnia 2020, 12:31 #144
kckMU: Co Wy macie z tymi lewonożnymi ostatnio? Z 50 komentarzy na ten temat widziałem.
» 4 sierpnia 2020, 12:57 #143
jassaj: Bo komentatorzy podczas jednego z ostatnich ligowych spotkań powiedzieli, że szukamy lewonożnego obrońcy, więc teraz nie lewonożny to już ma przerąbane...
» 4 sierpnia 2020, 13:16 #142
kckMU: Jeszcze powiedz ze Nahorny, który wchodzi na DP i cytuje później na mikrofonie newsy z The Sun?

Żeby było jasne - jego duet z Twaro na zawsze pozostanie legendarnym, ale on sam, przynajmniej w mojej opinii, jest irytującym do granic populistą.
» 4 sierpnia 2020, 13:26 #141
jassaj: a nie wiem, nie pamiętam który to dokładnie mecz i kto komentował ale mniej więcej od tego czasu zaczęło się gloryfikowanie lewonożnych stoperów
» 4 sierpnia 2020, 13:33 #140
MiSt: Spokojnie Panowie - nie skreślam zawodnika za to, że jest prawonożny :D

Ale jeśli Ole naprawdę chce lewonożnego obrońcę to mam nadzieję, że go dostanie. W każdym razie chciałbym zobaczyć Mengiego w akcji już jutro :)
» 4 sierpnia 2020, 13:36 #139
Diabelski97: Across the top 5 leagues in the 2019-20 season, 5 players under the age of 25 scored 17+ league goals:

Timo Werner
Kylian Mbappe
Antony Martial
Marcus Rashford
Jadon Sancho *

Check the last 3 names this is scary. "
» 4 sierpnia 2020, 12:02 #138
hraboNX: Prawda, takie trio u niejednego defensora wywoła atak paniki. Obrońcy drużyny przeciwnej będą musieli zażywać środki uspokajające i regulujące pracę jelit ;D
» 4 sierpnia 2020, 12:29 #137
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.08.2020 12:38

To na pewno :D
Ale nie zdziwię się jeśli to Greenwood wykręci najlepsze cyferki w przyszłym sezonie. Jest opcja w ataku a to najważniejsze.
» 4 sierpnia 2020, 12:33 #136
kckMU: Ile można wspominać Rooneya, Ronaldo, Teveza i Naniego? Chcemy podobnej magii w nowej odsłonie!
» 4 sierpnia 2020, 12:40 #135
MiSt: Najważniejsze jest to, że w razie kontuzji(odpukać) jednego z nich nadal będziemy mieli świetną ofensywę. Poza tym pozwoli to oszczędzić siły każdemu z nich poprzez rotację. Nie będą musieli oddychać rękawami na koniec sezonu :)

Z pewnością będziemy mieli w lidze więcej bramek niż te marne 66 :D
» 4 sierpnia 2020, 12:41 #134
Kamil01GGMU: work in progress. Negative updates are not true. Simply work in progress. #Sancho -Romano
» 4 sierpnia 2020, 12:01 #133
Diabelski97: youtu.be/4Qnn7RHhd_o

Polecam ciekawy materiał w którym Andrzej Twarowski wypowiada się czy dany transfer był hitem czy kitem, z naszych zawodników znajduje się tam Pogba i Maguire.
» 4 sierpnia 2020, 11:39 #132
MiSt: Jan Aage Fjortoft - dobry dziennikarz skupiający się na niemieckiej lidze napisał "Number Seven" na twitterze. Wiadomo o kogo chodzi :)
» 4 sierpnia 2020, 10:50 #131
MiSt: Najgorsze koszulki to te z sezonu 18/19. Te nowe są całkiem niezłe. Ciekawe jak będą prezentować się z resztą stroju. Sancho będzie pasował do tej koszulki :)
» 4 sierpnia 2020, 10:22 #130
Kamil01GGMU: Official: #mufc will wear the new home kit for the first time against LASK on Wednesday #mulive
» 4 sierpnia 2020, 10:22 #129
klb9k: Nowe koszulki są, tygodniówka po Sanchezie zwolniona , numer 7 zwolniony teraz pozostaje czekać na Here we go!
» 4 sierpnia 2020, 10:16 #128
brylantowy: Z całym szacunkiem, ale te nasze nowe koszulki na przyszły sezon wyglądają jak obicia od foteli w PKP.
» 4 sierpnia 2020, 10:14 #127
MikeMU: na pewno ludzie, którzy je projektowali spędzili dużo czasu w polskim PKS
» 4 sierpnia 2020, 10:57 #126
NoName222: Fajne te nowe koszulki, nieźle się prezentują. Dla mnie takie 7/10
» 4 sierpnia 2020, 10:11 #125
MiSt: Cieszy to, że potrafimy w końcu działać jak wielki klub - na kilku frontach. Sancho, Sanchez, Gabriel, Smalling i pewnie jeszcze kilku by się znalazło. Jeszcze dwa lata temu nie byliśmy w stanie robić takich rzeczy.

Z pewnością dużym usprawnieniem tych procesów byłoby zatrudnienie dyrektora sportowego. Ciekawe czy kiedykolwiek tego doczekamy :D
» 4 sierpnia 2020, 09:21 #124
Seny0: Widział bym Van Der Sara jako dyrektora sportowego.
» 4 sierpnia 2020, 10:19 #123
rizx: Edwin ma super pozycję w Ajaxie i bardzo dobrze sobie tam radzi, na chwile obecną nie ma co liczyć, że się będzie przenosił:)
» 4 sierpnia 2020, 10:39 #122
Seny0: Szkoda, ale pomarzyć można.
» 4 sierpnia 2020, 10:49 #121
klb9k: to konto akurat to fejk Fabrizio Romano
» 4 sierpnia 2020, 08:09 #120
DjTED: Smerfy nie chca dać Willianowi kontraktu na wiecej niz rok (zrozumiala decyzja). Jest to 31 letni skrzydłowy. Wiadomo ze za rok czy 2 bedzie jechac na łeb szyje. Teraz najlepsze. Pewien klub daje mu 3 lata kontraktu. Tylko desperat sciaga odpady z Chelsea. Kto zgadnie jaki klub leci z wywieszonym jezorem (chociaz nie raz przejechał sie na transferach z smerfami) ?
» 4 sierpnia 2020, 02:38 #119
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.08.2020 02:50

Przecież Willianowi zależy tak na trzy rocznym kontrakcie bo on i jego rodzina są szczęśliwi w Londynie, dodatkowo prowadzi jakąś restaurację. Willian wie, że sportowo czeka go już raczej regres a i jego ambicje sportowe chyba zeszły na dalszy plan.
Na miejscu Arsenalu wolałbym ogrywać jakiegoś młodego, obiecującego zawodnika ze szkółki, albo ściągnąć jakiegoś młodego i perspektywicznego zawodnika który to doceni i będzie walczył za klub.

Edit. Teraz sprawdziłem i wspólną restaurację ma razem z Luizem :D :D
» 4 sierpnia 2020, 02:45 #118
Seszele: Tak to jest.
Cali Brazylijczycy...
Cały Arsenal...

Cóż tutaj dodawać.
» 4 sierpnia 2020, 06:56 #117
Oskar062: Zakłamuj dalej rzeczywistość...
Chelsea chciała mu dać dwa lata kontraktu a On chciał 3 i stad nieporozumienie z klubem. Willian odpadem? To niezle ze gość który robił grę Chelsea w tym sezonie to odpad :)
Tak na marginesie to Arteta już pokazał do tej pory ze wie co robi.
» 4 sierpnia 2020, 09:02 #116
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.08.2020 02:31

Grałem z i przeciwko wielu utalentowanym piłkarzom, ale tacy jak Jadon Sancho pojawiają się co dziesięć, dwadzieścia lat."

Neymar
» 4 sierpnia 2020, 02:30 #115
Magik1990MU: Jakby kogoś interesowało, to Michał Pol na swoim kanale się wypowiedział o transferze Sancho. Oczywiście padły pytania i OCZYWIŚCIE jakiś fan BVB już stwierdził, że to krok w tył dla Jadona, Michał fajnie go wyjaśnił :)
» 4 sierpnia 2020, 01:17 #114
RedsFan: Przeciez, każdy wie, że BVB to przede wszystkim firma zarabiająca pieniądze i przystanek w drodze do kariery, tam sport jest na 2 planie. Jeżeli ktoś twierdzi, że opuszczenie tego klubu to krok w tył, to chyba o sporcie pojęcia nie ma.
» 4 sierpnia 2020, 07:13 #113
piter100000: A niech idzie ten Sanchez za darmo. Schodzimy z ogromnej tygodniówki, a osoby, które teraz marudzą, że nic na nim nie zarobimy od Interu to taki scenariysz jeszcze kilka miesięcy temu wzięłyby z pocałowaniem ręki
» 4 sierpnia 2020, 00:33 #112
rizx: Na jego kontrakcie zaoszczędzimy 60mln euro :)
» 4 sierpnia 2020, 09:01 #111
DaredevilUtd: Pisz za siebie :D
» 4 sierpnia 2020, 09:11 #110
Kamil01GGMU: Some of the add-ons being discussed for Jadon Sancho include payments based on Champions League glory and winning the Ballon d'Or #mulive [@TelegraphDucker]

Typowy Edek
» 3 sierpnia 2020, 23:21 #109
Kilerek7: Jak patrzę na yt na Sancho to wygląda on jak mix Ronaldo z Neymarem.
» 3 sierpnia 2020, 23:12 #108
Pogba6: Mi on wyglada na drugiego Sterlinga niestety. Co nie oznacza ze sie nie ciesze z jego transferu. Sterling to dobry pilkarz.
» 3 sierpnia 2020, 23:55 #107
miocinho2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.08.2020 00:02

Mi on przypomina Lingarda
» 4 sierpnia 2020, 00:02 #106
DaredevilUtd: Sterling w jego wieku był gorszym piłkarzem.
» 4 sierpnia 2020, 08:54 #105
dmx169: utd report na twitterze, tam się powołują natomiast na skysport.
» 3 sierpnia 2020, 23:00 #104
dmx169: "#mufc have reached an agreement in principle over a five-year contract for Jadon Sancho"
» 3 sierpnia 2020, 22:47 #103
dawidlp92: Mam nadzieje że Greenwood coś ukłuje w LE i pobije rekord bramek nastolatka United
» 3 sierpnia 2020, 22:38 #102
Himself: Sanchez w Interze za darmo xd ładnie nas wydymali
» 3 sierpnia 2020, 22:08 #101
Strzelec: Gianluca Di Marzio twierdzi, że Manchester United godząc się na odejście Sancheza za darmo zaoszczędził aż 60 mln euro na jego kontrakcie.
» 3 sierpnia 2020, 22:10 #100
RedsFan: Sanchez zarabiał 20mil rocznie, kontrakt 3 lata, dlatego te 60mil. Ja też uważam, że za darmo to przesada, zważywszy na to, że Inter będzie mu płacił o 13mil mniej niż my, więc mogli by coa nam na osłodę zapłacić.
» 3 sierpnia 2020, 22:17 #99
hraboNX: Kontrakt w MU miał do czerwca 2022 (tak przynajmniej podaje Transfermarkt) "Alexis contract 391,000 paunds a week with an extra 75,000 paunds for every game he plays" (tyle udało mi się wyszukać na szybko). Zatem jakby regularnie grał, to przytula prawie pół miliona funtów tygodniowo. Teraz ta kasa zostaje w budżecie United. I tak opłaca się nam deal z Interem, tylko że w ujęciu długoterminowym.
» 3 sierpnia 2020, 22:27 #98
jassaj: Oczywiście, że ten deal to policzek dla nas. Nie oszukujmy się, że jeżeli oddajesz piłkarza za darmo i to jeszcze w takiej narracji, żę to Inter nam robi łaskę, że go bierze to nic sympatycznego, ale na chwilę obecną jest to najmniejsze zło. Już wolę to ukłucie wstydu, że spotyka nas taka sytuacja ale zaraz po tym kojący dotyk myśli, że mimo wszystko znaczy to, że ten klub wychodzi na prostą i buduje zdrowe struktury, niż trzymać tu Sancheza na ławie jak niektórzy sugerowali za tygodniówkę za którą moglibyśmy 4-5 Greenwodów opłacić. No niestety nawarzyliśmy piwa jako klub i teraz trzeba je wziąć na klatę. Jak Real opchnie Bale'a za podobną kwotę to pewnie karuzela śmiechu przejdzie na Madryt. Tak się zdarza. Oby to była nauczka, na przyszłość, że nikt nie zasługuje na starcie na takie siano i tyle w temacie.
A tak btw. niech pierwszy rzuci kamieniem kibic klubu który nigdy nie pomylił się na rynku i nie zaliczył spektakularnej wtopy, bo ja bez zastanowienia do każdego "wielkiego" klubu Europy znajdę "kozaka" który rzuca cień na jego wizerunek więc....
» 3 sierpnia 2020, 23:00 #97
DjTED: Miki by dał wiecej niz pianista....
» 4 sierpnia 2020, 02:40 #96
DaredevilUtd: Miki to tak dał więcej w Arsenalu, jak i Sanchez u nas.
» 4 sierpnia 2020, 08:54 #95
awe: Co ciekawe niektóre zrodla podaja, ze moze zarabiac nawet 390 tys tygodniowo, wlasnie dzieki braku kwoty transferu, trzeba przyznac że jego agent odwala kawal dobrej roboty.
» 4 sierpnia 2020, 18:25 #94
hraboNX: W środę w meczu z LASK może się pokazać Mengi. Dziś dostał nowy numer - 43 (wcześniej 71). Życzę chłopakowi żeby odpalił tak jak Mason i Brandon. Zdrowych stoperów nigdy dość ;]
» 3 sierpnia 2020, 21:52 #93
Glory1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.08.2020 21:30

Weź się teraz przyzwyczaj do atakowania dwoma skrzydłami, po tylu latach grania tylko lewą stroną
» 3 sierpnia 2020, 21:28 #92
vieeeri: Jak Sancho zajedzie rywali przez większość meczu to i James wchodząc z ławki na podmęczonego może być nieoceniony. Liczę jeszcze na wzmocnienie obrony kosztem Jonesa, Smallinga i Rojo
» 3 sierpnia 2020, 21:56 #91
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.08.2020 22:22

Mnie to te gadki z Jamesem na podmeczonego rywala zaczynają meczyc. Liczyłem na tego chlopaka, ale im dłużej go oglądam to odnoszę wrażenie, że się w ogóle nie rozwija. Dobry start, a później mocno w dół. Nic podczas sezonu nie poprawił, począwszy od strzałów, a kończywszy na kontroli nad piłka. Nawet szybkość stracił było to widać w ostatnich meczach jakich gral, przeciwnicy go wyprzedzali.
» 3 sierpnia 2020, 22:20 #90
vieeeri: Ale to nie Ty się masz męczyć,
he he.
» 3 sierpnia 2020, 22:51 #89
karol100: Smalling wraca i bardzo fajnie. Można powiedzieć że to drmowy transfer jednego z najlepszych obrońców serie A.
» 3 sierpnia 2020, 21:27 #88
vieeeri: Wraca i nie zagra tu ani minuty. Pójdzie do opylenia nim się sierpień skończy.
» 3 sierpnia 2020, 21:29 #87
Glory1878: jednego z najlepszy obrońców Serie A i jednego z wielu średnich obrońców Premier League. Po prostu świetnie, że do nas wraca, robimy krok w przód
» 3 sierpnia 2020, 21:30 #86
karol100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.08.2020 21:36

Koulibailego lub Skrinara chcieliście. Smalling zagral w tym sezonie na ich poziomie. Skoro on nie, to nie widzę sensu kupowania nikogo z Serie A.

Być może macie rację i Serie A to nie ten poziom i tam każdy wygląda dobrze, ale tym bardziej w takim razie absurdem będzie kupowanie np Koulibailego za 100 baniek.
» 3 sierpnia 2020, 21:33 #85
Kilerek7: Jeśli dojdzie Gabriel jeszcze to mamy fajną pakę obrony.
» 3 sierpnia 2020, 21:35 #84
Glory1878: Daj spokój z tym Kulibalim. Płacić za jakiegoś starego kloca ponad 100 baniek jeszcze z piernikowej ligi. Śmiech na sali.

A już widzę jak Inter nam Skrinara oddaje, skauci z DevilPage sie na niego napalili i to tyle jeśli chodzi o ten transfer
» 3 sierpnia 2020, 21:36 #83
karol100: Glory to kogo byś tu widział? Koulibali nie,Skrinara nie , darmowy Smalling nie.

To kto?
» 3 sierpnia 2020, 21:39 #82
Glory1878: Osobiście to na ławke wziąłbym nawet kogoś ze spadkowiczów. Zawsze to lepsza opcja od szklanek w postaciach Baillego, Tuanzebe, wypożyczonego palacza Rojo czy najlepszego obrońcy potężnej Serie A Smalldiniego
» 3 sierpnia 2020, 21:41 #81
Kilerek7: Maguire to nasz kapitan i lider, Lindelof póki co dobrze go uzupełnia, ale w razie czego Smalling z Harrym może dobrze uzupełniać, a Gabriel jest młody i pewnie będzie dostawał szanse stopniowo, a Bailly więcej jest na L4 i tak, więc różnie z nim. 5 stoperów styka. Axel na wypożyczenie.
» 3 sierpnia 2020, 21:44 #80
mycka86: Smalling może i broni dobrze, ale bardzo słabo operuje piłkę. Przez co w koncepcji OGS, wyprowadzania każdej akcji od tyłu przez obrońców, jest bezużyteczny i zostanie sprzedany przy pierwszej okazji.
» 3 sierpnia 2020, 21:44 #79
vieeeri: Ja żałuje, że nie przyszedł Ake. Uważam, że fajnie mógłby się uzupełniać z Harrym a i ten wreszcie wróciłby na pozycje prawego środkowego. Jednak 40mln funtów za spadkowicza to lekka przeginka. Taką kwotę jedynie można byłoby zapłacić za Grealisha m, gdyby Villa spadła.

Co do wzmocnienia środka nie mam totalnie pomysłu kto i po części rozumiem Ole i jego wizje poszukiwania młodego, lewonożnego stopera.
» 3 sierpnia 2020, 21:52 #78
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.08.2020 21:23

Mam pytanie. Alexis Sanchez będzie mógł zagrać przeciwko United w LE?
» 3 sierpnia 2020, 21:23 #77
Kilerek7: #mufc have reached an agreement in principle over a five-year contract for Jadon Sancho #mulive [sky germany, @Sport_Witness

Official: Chris Smalling not included in AS Roma's squad for the final stages of the Europa League #mulive
» 3 sierpnia 2020, 21:18 #76
hraboNX: Ciekawe, gdzie teraz Chrisa sprzedamy. Juventus?
» 3 sierpnia 2020, 21:29 #75
manegarrincha: Roxyz

Opinia wygłoszona w nie najlepszym momencie ;)
» 4 sierpnia 2020, 03:10 #74
Pierun: W tym okienku najgorętsze nazwiska ściągają kluby z Premier League. I tak ma być, Premier League była, jest i będzie najlepszą ligą na świecie.
» 3 sierpnia 2020, 21:15 #73
karol100: Dokładnie, dlatego też w europejskich pucharach zawsze kibicuje angielskim drużyna. Lepszy swój wróg niż obcy przyjaciel.
» 3 sierpnia 2020, 21:29 #72
Kamil01GGMU: #mufc will save 60m (his salary on the remaining two years of his contract) by allowing Alexis Sanchez to join Inter Milan for free #mulive [@DiMarzio]
» 3 sierpnia 2020, 21:05 #71
hraboNX: Czyli co? Jak ten agent Edward wita Sancho w PL w koszulce Manchesteru, to już można otwierać szampana? Ma dość mało postów na FB, ale wszystkie dotyczące trafionych transferów, choćby z naszym Bruno. (chyba, że usuwa nietrafione informacje ;] )
» 3 sierpnia 2020, 20:59 #70
hraboNX: Eh, no to odkładam szampana do lodówki ;) Dzięki @Roxyx
» 3 sierpnia 2020, 21:04 #69
MiSt: Romano podaje, że kontrakt z Sancho jest już uzgodniony. Wydaje się, że transfer jest na ostatniej prostej :)
Dopóki jednak nie będzie słynnego "Here we go" od Romano lub "True" od Falka to nie ma co otwierać szampanów.

W każdym razie i tak uważam, że już nie ma odwrotu i Sancho trafi do United :)
» 3 sierpnia 2020, 21:07 #68
manegarrincha: O kontrakt to jesteśmy raczej spokojni. On chce tu grać. Wszystko zależy od tego czy zarząd Borussi się nie postawi. Ja nie wyobrażam sobie innej opcji ale nawet starając się być obiektywnym to ilość plotek z wiarygodnych źródeł i ciśnienie jakie mają wszyscy kibice każą przypuszczać że Edek wruci z tarczą.
» 4 sierpnia 2020, 03:14 #67
Magik1990MU: No to ładnie nas załatwił Inter. Biorą sobie Sancheza za darmo, a niektórzy tu pisali o wymianie na Skriniara + jakaś dopłata z naszej strony. Mówiłem, że z Włochami trzeba uważać, bo to cwaniaki jakich mało. Mimo wszystko należy się cieszyć, że do tego dochodzi, bo inaczej znów za strzelanie bramek dla Interu płacilibyśmy Alexisowi ponad bańkę miesięcznie. Cóż, oby błyszczał w barwach Nerazzurich. Sam do gościa nic nie mam, bo przynajmniej się starał. Ewidentnie ciążyła mu presja, widać latynosi tak już mają. Fajnie przynajmniej, że odnalazł miejsce, gdzie może grać w spokoju. Lepsze to niż gdyby miał grzać w United trybuny do końca kontraktu.
» 3 sierpnia 2020, 20:41 #66
MiSt: Trochę słabo wyszło z tymi negocjacjami z Interem, ale ważne, że stopniowo oczyszczamy szatnię. Swoją drogą podobno zaoszczędziliśmy 60mln euro z jego kontraktu, więc nie wygląda to aż tak źle ;)
» 3 sierpnia 2020, 21:01 #65
MiSt: No i zwalnia się nr 7... :)
» 3 sierpnia 2020, 21:02 #64
Mistrz1908: Panowie musicie zrozumiec, że nasza polityka transferowa była mega kijowa i teraz musimy posprzątać po sobie. Kto zapłaciłby tyle za 31 latka? 'który wiecznie kontuzjowany. Nikt, naprawdę ostatnie okno pokazało, że naprawiamy błędy i za rok już będziemy w pull position. Ostatni rok dymania.
» 3 sierpnia 2020, 21:09 #63
Wirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.08.2020 20:37

Piękne ujęcie
https:// pliki meczyki plpl/big/341/5f28242f36b10.jpg

Jak patrzę na to zdjęcie, to się bardzo cieszę, że widziałem ich mecze na żywo w TV, ale też smuce, że to już nie wróci :(
Ferdinand i Vidic na zawsze najlepszy duet ŚO!!
» 3 sierpnia 2020, 20:37 #62
MiSt: Sancho pasuje tutaj idealnie - młody Anglik, prawoskrzydłowy, który lubi wchodzić w pole karne(odwrotność Jamesa), świetny w grze kombinacyjnej, potrafi dryblować, strzelec i asystent, łatwiejsza aklimatyzacja w Anglii...
Można wymieniać niemal w nieskończoność.

Będziemy mieli jedną z najlepszych linii ofensywnych w lidze, a na pewno z największym potencjałem. Wan Bissaka zyska w końcu dobrego partnera na prawej flance. Jaram się niesamowicie, choć nie mam wygórowanych oczekiwań co do Sancho - Premier League to jednak inne wyzwanie. Statystyki na poziomie 10 goli/10 asyst były by zadowalające. Już tyle rzeczy przemawia za tym transferem, że musiałaby zdarzyć się katastrofa by do niego nie doszło.

Wierzę w projekt Ole. Ewidentnie zmierzamy w dobrym kierunku :)
» 3 sierpnia 2020, 20:32 #61
xarsfanx: Jaka kwota oscyluje wokół tego transferu ?
» 3 sierpnia 2020, 21:07 #60
kamilpe: Manchester United oraz Inter Mediolan osiągnęły całkowite porozumienie w sprawie transferu Alexisa Sancheza.

Piłkarz odejdzie do Interu za darmo, jednak włoski klub przejmie obowiązek wypłaty jego pełnej pensji. Sanchez zarobi 7 milionów euro rocznie w ekipie Nerazzurri. Informację podaje Fabrizio Romano, potwierdza również Gianluca Di Marzio.
» 3 sierpnia 2020, 20:32 #59
Magik1990MU: Może to będzie nauczka na przyszłość dla zarządu, by nie obsypywać piłkarza złotem.
» 3 sierpnia 2020, 20:33 #58
xarsfanx: @Magik Poczekaj na transfer Sancho. Sprawdzimy nauke zarządu.
» 3 sierpnia 2020, 21:11 #57
Magik1990MU: @arsfan

w przypadku Sancho się mówi o zarobkach rzędu 180-200 tys, więc w granicach obecnej normy. Akurat słaby przykład.
» 3 sierpnia 2020, 21:25 #56
xarsfanx: funtów ?
» 3 sierpnia 2020, 21:28 #55
Magik1990MU: zgadza się
» 3 sierpnia 2020, 21:42 #54
Rebxie: Alexis Sanchez przejdzie do interu za darmo. Chociaż pozbędziemy się jego tygodniówki.
» 3 sierpnia 2020, 20:22 #53
xarsfanx: Z dwojga zlego, Arsenal lepiej wyszedł z mkhitaryanem w skaldzie niz Manu z Alexisem.
» 3 sierpnia 2020, 20:26 #52
SzarimMusty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.08.2020 20:45

@xarsfanx niby stwierdzenie Manu nie jest traktowane jako obraźliwe ale i tak prosiłbym o nie używanie tego skrótowca.
» 3 sierpnia 2020, 20:45 #51
xarsfanx: @Szarim Nie bardzo rozumiem?
» 3 sierpnia 2020, 20:56 #50
SzarimMusty: @xarsfanx
devilpage.pl/index/news/komentarze/26661/manu-kilka-liter-a-tyle-szumu/
» 3 sierpnia 2020, 21:05 #49
xarsfanx: @Roxyx Dzieki za cenne info. Będę o tym pamiętał.
» 3 sierpnia 2020, 21:13 #48
SzarimMusty: @xarsfanx
Dziękuję.
» 3 sierpnia 2020, 21:25 #47
Wirus: Jak już by przyszedł do nas Jadon Sancho (nie wiem czemu, ale jaram się nim bardzo) to jaki byłby najlepszy nr dla niego?
Wg mnie 7. Wiem, że to ciężki rozmiar kalibru (Best, Robson, Cantona, Beckham, Ronaldo), ale myślę, że z piłkarzami jakich mamy dałby radę i byłby godnym nosicielem legendarnego nr 7.
» 3 sierpnia 2020, 20:15 #46
MiSt: Ciężko powiedzieć. Wygląda to na transfer dekady, więc z marketingowego punktu widzenia najlepsza będzie siódemka. Ja jednak chciałbym by "powalczył" o ten numer z Greenwoodem.

A z resztą może grać nawet z numerem 77 byle prezentował się na miarę oczekiwań :)
» 3 sierpnia 2020, 20:20 #45
artix206: Na oficjalnej stronie adidasa, można kupić koszulkę z poprzedniego sezonu? Tak, ciężko wejść i sprawdzic, proszę o pomoc :D
» 3 sierpnia 2020, 20:03 #44
Diabelski97: Wspaniały jest to dzień, nie zapomnę go nigdy..
» 3 sierpnia 2020, 19:55 #43
Wirus: Odnośnie Jadona Sancho mam 2 przemyślenia.
1. Super transfer, zaangażowanie Jadona do bycia ostatnim trybikiem w drużynie OGS i sianie zniszczenia razem z Rashfordem, Martialem, Greenwoodem, Bruno i Pogbą w szeregach rywali.
2. Młody dzieciak co od kasy uderzy mu sodówa do głowy i będzie psuł atmosferę tak dobrze zbudowaną przez OGS i złe wyniki.

Mam nadzieję, że gdy do nas trafi (czuje, że Edek się postara i go kupi) i młody wybierze opcje nr 1 i będziemy mieli pakę na lata.
» 3 sierpnia 2020, 18:59 #42
Magik1990MU: Odnośnie opcji nr 2, to pamiętajmy, że w Niemczech chłopak nie grał za Bóg zapłać. Jakby mu miała odbić sodówa, to odbiłaby wcześniej, bo oprócz kasy Jadon dorobił się również wielkiej sławy.
» 3 sierpnia 2020, 19:10 #41
kckMU: Przy takim sztabie szkoleniowym + Rashfordzie (kumplu), nie zgłupieje.
» 3 sierpnia 2020, 19:15 #40
Tomczo: Tylko BVB to drużyna nastawiona na wyniki sportowe. U nas jest inaczej co podkreślał Herrera odchodząc. Pogna i Jessie mogą mu zryć beret. Oby nie.
» 3 sierpnia 2020, 19:18 #39
NoName222: @Tomczo Na co nastawiona? xDDDDD Ich taktyka to kupić tanio sprzedać drogo, jakby ich obchodziły wyniki sportowe, to nie sprzedawaliby co okienko wybijającego się zawodnika.
» 3 sierpnia 2020, 19:29 #38
Tomczo: @Noname222
Nie zgadzam się. Na wynik finansowy to nastawiony jest zarząd BVB. Piłkarze mają odpowiednią mentalność aby osiągać jak najlepsze wyniki, bo wiedza ze ten klub to odskocznia by wejść na wyższy poziom. Piłkarze są skoncentrowani.
U nas dla znacznej części piłkarzy liczą się pieniądze.
» 3 sierpnia 2020, 20:06 #37
Kilerek7: #mufc are close to agreeing a five-contract in principle with Jadon Sancho #mulive [sky]
» 3 sierpnia 2020, 18:38 #36
klb9k: Coś mi się wydaje, że info o osiągnięciu porozumienia jutro, a 7 sierpnia prezentacja z koszulką z numerem 7
» 3 sierpnia 2020, 18:23 #35
UnitedFan07: Na koszulkę z numerem 7 powinen sobie zasłużyć golami i asystami. CR też od razu nie dostał numeru 7 tylko swoimi liczbami zasłuzył na niego. O Di Maria czy Sanchezie nie pisze bo wszyscy pamiętamy jak to wyglądało.
» 3 sierpnia 2020, 19:36 #34
zbyszek7: CR nie dostal od razu 7? Pierwsze slysze
» 3 sierpnia 2020, 19:56 #33
NoName222: Coś czuję, że ogłoszą jednocześnie transfery Gabriela i Sancho oraz zaprezentują na nich nowe koszulki :D
» 3 sierpnia 2020, 18:14 #32
RedDevil86: Agent Edward się nie myli.

Witamy na pokładzie Sancho ^^
» 3 sierpnia 2020, 18:13 #31
Diabelski97: Jadon Sancho is confident of being a #mufc player by the end of the week, as negotiations about the Borussia Dortmund forward have accelerated in the last 24 hours [@Independent]

Sancho is Red..
» 3 sierpnia 2020, 18:03 #30
Diabelski97: Welcome to the premier league Jadon Sancho"

Agent Edward



Chyba mamy to..
» 3 sierpnia 2020, 18:00 #29
giermeq: Ja rozumiem, że devilpage to nie wikipedia, ale nauczcie się dawać źródła, szczególnie że 99% tych wszystkich super przecieków, informacji i plotek to fake.
» 3 sierpnia 2020, 18:03 #28
Diabelski97: Przecież masz źródło..
» 3 sierpnia 2020, 18:03 #27
giermeq: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.08.2020 18:06

Mam osobę która to powiedziała, nie źródło, a często pismaki, szczególnie brytyjskie, "cytują" niewypowiedziane wypowiedzi.

W sensie no ofense, nie mam nic do wrzucania wypowiedzi, po prostu później fake newsy wprowadzają zamieszanie ;)
» 3 sierpnia 2020, 18:05 #26
Diabelski97: Źródło z jego oficjalnego konta na fb.
» 3 sierpnia 2020, 18:07 #25
69eyes: Obserwuję Edwarda od lat, chyba nigdy się nie pomylił, 100% legit info.
» 3 sierpnia 2020, 18:13 #24
rizx: Pomylił się nie raz, kilka jego błędów już widziałem i zazwyczaj te posty bardzo szybko znikają
» 3 sierpnia 2020, 18:27 #23
Magik1990MU: To nie ma znaczenia, bo wszystkie źródła mówią już o tym transferze. Jak dzisiaj nie ogłaszą porozumienia, to zrobią to na dniach. Do 10 BVB chce mieć wszystko załatwione, więc wszystko spina się w piękną całość.
» 3 sierpnia 2020, 19:23 #22
hraboNX: Betfair have suspended betting on Manchester United to sign Jadon Sancho following a flurry of bets in the last hour. Punters were backing him at 1/10 to join Solskjaer's side before the market was suspended.

Czyli nawet bukmacherzy czekają już na oficjalne potwierdzenie ;)
» 3 sierpnia 2020, 17:48 #21
Magik1990MU: no i elegancko :) Wraca stare dobre odświeżanie strony w każdej wolnej chwili :)
» 3 sierpnia 2020, 18:00 #20
Ghostpl: Tak właśnie myślę że naj lepiej w środę zagrać tymi co mniej grają
» 3 sierpnia 2020, 17:16 #19
SzarimMusty: Według Flashscore to Wilki, a nie Koguty zagrają w europejskich pucharach. Ktoś wie czy jest jakieś uzasadnienie tego podejrzenia bądź czy jest to zwykły błąd na stronie, który za parę chwil zostanie naprawiony?
» 3 sierpnia 2020, 16:49 #18
Daka: Błąd, to Totki zagrają w LE.
» 3 sierpnia 2020, 16:59 #17
Magik1990MU: Myślę, że mało kto będzie komentował zbliżający się rewanż z LASKiem. Przy zaliczce 5-0 ten mecz można potraktować jako sparing. Ważniejsze rzeczy się dzieją poza boiskiem :) Wyliczmy rewelacje dnia:

1. Romano ćwierka o zaawansowanych rozmowach na linii United-BVB. Ponieważ obu klubom zależy na dojściu do porozumienia, to nawet najbliższe godziny (ale raczej dni) dadzą oficjalnie porozumienie.

2. Gabriel za niebawem też raczej zostanie Diabłem. Nie widziałem go w akcji, ale ufam, że będzie to piłkarz naciskający naszych podstawowych stoperów.

3. Alexis w kadrze Interu na LE! Oznacza to ni mniej ni więcej transfer definitywny naszej "gwiazdy" do słonecznego Mediolanu. Choć w mediach przewija się temat wymiany na Skriniara, to raczej wydaje się, że nastąpi sprzedaż bez wikłania innego piłkarza w transakcję.

4. Bruno z kolejną nagrodą piłkarza miesiąca!


I tu pytanie:

który news jest dla was najciekawszy?
» 3 sierpnia 2020, 16:44 #16
RedsFan: Zdecydowanie 5ty! :D
» 3 sierpnia 2020, 16:50 #15
deiks: 2. O kogo chodzi ? Gabriel..?
» 3 sierpnia 2020, 17:44 #14
MiSt: W sumie skoro kupimy(tak zakładam) Sancho w ratach to czemu nie zrobić tego samego z Grealishem? Płacimy 50mln euro + dodatki/raty i jesteśmy do przodu ze składem. Samo odejście Sancheza uwolni tygodniówkę dla Jadona i Jacka, więc o to nie trzeba się martwić.

Wygląda na to, że zaczniemy okienko z przytupem(Sancho). Na pewno zachęci to kolejnych zawodników do transferu :)
» 3 sierpnia 2020, 16:37 #13
hraboNX: Mi się wydaje, że kluby z PL raczej niechętnie sprzedają na raty. Dlatego zagadałbym do Edwina i szykował transfer van de Beeka. Zapewne wyjdzie taniej, a z Ajaxem ludzie z MU dogadają się szybciej :)
» 3 sierpnia 2020, 16:43 #12
Magik1990MU: Sprzedaż ratalna to ułatwienie dla kontrahenta i pewna forma porozumienia. AV nie ma interesu w ułatwianiu czegokolwiek United. Poza tym nie wiadomo w ogóle, czy Grealish byłby chętny na rolę ławkowicza.

Ps. Za Jacka wołają 80 mln funtów. Jest sens tyle płacić za zawodnika, który nie będzie wzmocnieniem podstawowego składu?
» 3 sierpnia 2020, 16:46 #11
Kilerek7: Rozkręca się z tym Sancho, obrońca też wydaje mi się prawie klepnięty, a na koniec będzie saga z Grealishem:D
» 3 sierpnia 2020, 16:21 #10
Reico100: Takie okienko to by był majstersztyk.
» 3 sierpnia 2020, 16:34 #9
rreddevilss: Fajnie ze mamy potężna zaliczkę i kilku zawodników dostanie szanse
» 3 sierpnia 2020, 16:13 #8
Kilerek7: Na tweeterze ćwierkają, że z obrońców chcemy Gabriela albo Badiashile. Tak na szybko to który lepszy waszym zdaniem?
» 3 sierpnia 2020, 16:10 #7
hraboNX: Gabriel wydaje się bardziej gotowy na grę w pierwszym składzie.
» 3 sierpnia 2020, 16:11 #6
RedRevolta: Gabriel bez dwóch zdań.
» 3 sierpnia 2020, 16:17 #5
Vip15: Gabriel jest dużo lepszy od badiashile. Badiashile ogólnie jest trochę wolny. Wiadomo że Gabriel też nie jest sprinterem,ale jest szybszy od Badiashile.
» 3 sierpnia 2020, 16:38 #4
kamilpe: Ostatnia publikacja na głównej świetna ale teraz szybciej zjeżdża się do pola z komentarzami :)
» 3 sierpnia 2020, 16:05 #3
rizx: Dajcie nam shoutbox! :D
» 3 sierpnia 2020, 16:17 #2
giermeq: Wydaje mi się, że jedyny problem jaki administracja miałaby z shoutboxem na stronie, to fakt, że ciężej go moderować niż komentarze, więc i więcej wulgaryzmów i więcej trolli by tam siedziało.

Ale może jakaś oficjalna grupa DevilPage na Telegramie? Apka oferuje chyba najlepszy system grupowych czatów na kilkaset osób ze wszystkich dużych komunikatorów na rynku, i nie trzeba by było całej dyskusji przeprowadzać w komentarzach. A i banować też się tam da.
» 3 sierpnia 2020, 18:10 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.