Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

9 piłkarzy opuści Manchester United w letnim oknie transferowym?

» 30 lipca 2020, 11:00 - Autor: matheo - źródło: The Mirror
W letnim oknie transferowym może dojść do sporego wietrzenia szatni w Manchesterze United. Według informacji The Mirror, drużynę Czerwonych Diabłów może opuścić nawet 9 zawodników.
9 piłkarzy opuści Manchester United w letnim oknie transferowym?
» Ole Gunnar Solskjaer w letnim oknie transferowym planuje kolejne zmiany w składzie Manchesteru United
Pierwszym piłkarzem, który może zostać sprzedany latem przez Manchester United jest Alexis Sanchez. Chilijczyka w swoich szeregach chce widzieć Inter Mediolan. Włoski klub dogadał się podobno z zawodnikiem odnośnie kontraktu indywidualnego i teraz musi uzgodnić kwotę odstępnego z Czerwonymi Diabłami.

W Serie A może pozostać także Chris Smalling. Anglik sezon 2019/2020 spędza na wypożyczeniu w Romie. Stołeczny klub chciałby zatrzymać zawodnika, ale nie wiadomo, czy dogada się z Manchesterem United odnośnie płatności za zawodnika. Zainteresowanie piłkarzem przejawia również Napoli.

Z Old Trafford może pożegnać się latem Andreas Pereira. Brazylijczyk spadł w hierarchii pomocników po transferze Bruno Fernandesa w styczniowym oknie transferowym. Czerwone Diabły mogą rozważyć sprzedaż pomocnika, jeśli do klubu wpłynie korzystna oferta.

W sezonie 2019/2020 na wypożyczeniu był także Marcos Rojo. Argentyńczyk drugą część rozgrywek spędził w Estudiantes, ale z powodu kontuzji zanotował tam tylko 1 występ. Czerwone Diabły chętnie skreślą zawodnika ze swojej listy płac.

Wielką przyszłość na Old Trafford miał mieć Diogo Dalot, lecz Portugalczyk nie odgrywał ważnej roli w drużynie Ole Gunnara Solskjaera w sezonie 2019/2020. Media spekulują, że norweski menadżer latem zamierza rozejrzeć się za kolejnym boczny obrońcą, co może jeszcze bardziej skomplikować sytuację młodego defensora.

Piłkarzem z najdłuższym stażem w Manchesterze United jest Phil Jones. Wkrótce może się to natomiast zmienić. Angielski defensor w tym sezonie nie odgrywał znaczącej roli w zespole Solskjaera, a dodatkowo zmagał się z kontuzjami. Solskjaer w letnim oknie transferowym planuje także ściągnąć nowego środkowego obrońcę.

W letnim oknie transferowym możemy mieć także zmiany w szeregach bramkarzy. Na Old Trafford może wrócić Dean Henderson, który spisywał się świetnie na wypożyczeniu w Sheffield United. Jeśli Anglik wróci na Old Trafford, to z klubem może pożegnać Sergio Romero.

Niepewna wydaje się także przyszłość Jessego Lingarda w Manchesterze United. Anglik po restarcie sezonu 2019/2020 rzadko pojawiał się w kadrze meczowej Czerwonych Diabłów. Lingard w styczniu zatrudnił w roli swojego agenta Mino Raiolę, co może sugerować, że latem zmieni barwy klubowe. Zainteresowanie Lingardem przejawiają Newcastle United, AS Roma i Borussia Moenchengladbach.

Według The Mirror, na wypożyczenie w sezonie 2020/2021 może udać się James Garner. Młody pomocnik jest ceniony na Old Trafford, ale potrzebuje regularnej gry. O Anglika pytają kluby z Championship.


TAGI


« Poprzedni news
Jak wygląda sierpniowy „rozkład jazdy” Manchesteru United?
Następny news »
Solskjaer będzie chciał zatrzymać Sancheza na Old Trafford?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (231)


UrbannLegend: Dalota imho najlepiej byłoby wypożyczyć, szkoda jeszcze z niego rezygnować. Podobnie na wypożyczeniu bym na razie pozostawił Hendersona (niech się dalej ogrywa) i nie puszczał nigdzie Romero, który jest genialnym drugim bramkarzem. Gdyby DDG jeszcze mocniej zjechał z formą i byłby to stan permanentny, to pomyślałbym tu nad jakąś roszadą.

Resztę można be żalu sprzedać. Trochę szok, że facetem z najdłuższym stażem w teamie jest Phil Jones...
» 2 sierpnia 2020, 17:27 #229
Vip15: Ostatnio naszła mnie taka myśl, że my zastąpiliśmy tottenham w ligowej tabeli. Pamiętam ta ekipa obok liv i city była najmocniejsza. A totki kręcą się w okolicach ligi europy ciekawa podmiana :)
Oczywiście nasz skład potrzebuje wzmocnień ale na ten moment mamy duże szanse dogonić liv może w przyszłym sezonie a może za 2 lata.
Zobaczymy jakie będą transfery.
» 1 sierpnia 2020, 09:33 #228
PogbaKingOfMANU: Sancho był (jest? wiadomo na pewno o czasie przeszłym - gdy był nastolatkiem) kibicem Chelsea, najbardziej ciekaw jestem właśnie tego transferu jak to się potoczy. Czy pyknie, czy jak z Pogbą, news na newsie, a i tak nic nie wyszło.
» 1 sierpnia 2020, 01:50 #227
Grzesiek: Shaw tez jest kibicem Chelsea a jakoś gra i daje z siebie wszystko
» 1 sierpnia 2020, 02:05 #226
PogbaKingOfMANU: Oo serio? No to nieźle, nie wiedziałem
» 1 sierpnia 2020, 02:17 #225
MaciejusManUtd1: Widać, że dużo rzeczy nie wiesz.
» 1 sierpnia 2020, 03:28 #224
tomekwietniu: A Sterling był kibicem United :p
» 1 sierpnia 2020, 08:10 #223
pictor: Steven Gerard za młodu też był chyba
» 1 sierpnia 2020, 08:18 #222
KanjoUnited: Hej,
Pamieta ktos jeszcze tego ziomka z Ligi Francuskiej co poszedł do Barcelony i przepadł? Malcolm czy jakos tak, gdzie on teraz gra?
» 1 sierpnia 2020, 00:58 #221
Kamil01GGMU: Wpisz w google to będziesz wiedział;)
» 1 sierpnia 2020, 00:59 #220
PiesekLeszek: Gdzieś do ruskich poszedl ten Malcom.
» 1 sierpnia 2020, 01:01 #219
Reico100: Chyba w Zenicie jest.
» 1 sierpnia 2020, 01:47 #218
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2020 23:25

Dużo z wymienionych zawodników to ludzie którzy od kilku sezonów powinni reprezentować inne kluby. Osobiście nie wierzę że tego lata uda nam się ich wszystkich wytransferować ale i tak dobrze że w końcu są robione porządki.
» 31 lipca 2020, 23:24 #217
Tomek19950307: panowie sory ale jeśli Napoli płaci 70 mln za gościa w mojej ocenie poziom gorszego niż Sancho to jeśli my nie wyciagniemy nawet więcej na niego ile będzie trzeba to będę grzecznie mówiąc załamany
» 31 lipca 2020, 22:50 #216
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2020 22:26

Taka mała ciekawostka.
% of goals scored by players 26 or younger:

Man Utd: 94%
Villa: 80
Everton: 73
Brighton: 62
Chelsea: 52
Leicester: 49
Wolves: 49
Sheff Utd: 49
City: 47
Looserpool: 12
» 31 lipca 2020, 22:25 #215
MaciejusManUtd1: Nasz procent mnie nie dziwi, ale Chelsea??
» 31 lipca 2020, 22:30 #214
Klimaa: Mount i Abraham sporo zaniżyli u Smerfów
» 31 lipca 2020, 23:26 #213
Strzelec: Raphael Honigstein: "#mufc are still saying they are just in talks [for Sancho]. It's a bit murky where both sides will try to get the best possible deal. There's a lot of poker and double-bluffing going on but it's now down to United to say 'here's the money'." #mulive [sky]


Raphael Honigstein: "The line in the sand that Dortmund have made both in terms of the valuation [for Sancho] and the deadline means it will be hard for them to back down from this stance. #mufc are going to have to go very far to meet those demands." #mulive [sky]
» 31 lipca 2020, 22:18 #212
mikiartur: Siemka
wróciłem ze wczasów i daaawno się nie udzielałem xd
Co tam słychać ciekawego ? bo w sumie tylko oglądałem mecze a poza tym nic.
Jakieś ciekawe pogłoski transferowe itd?
A co do postu Pieruna to licze że wygra Chelsea bo chce Wolves w europejskich pucharach bardziej niż Arsenal.
Poza tym jak myślicie kto awansuje do PL Brentford czy Fulham? Ja jestem za Brentfordem
» 31 lipca 2020, 22:17 #211
NoName222: Ominęły Cię suchary o zawodnikach United. Zescrolluj na dół, są takie głupie, że aż śmieszne.
» 31 lipca 2020, 23:00 #210
krzys93: Z tego co czytam to BVB jako następce Sancho widzi Depaya a z tego co w mediach piszą to my mamy prawo jego pierwokupu.Może być transakcja wiązana coś jak z chelsea gdy ci chcieli Pulisicia i mieli prawo pierwszeństwa przy kupnie Hazarda.
» 31 lipca 2020, 22:12 #209
Pierun: Kto wygra jutro FA Cup waszym zdaniem?
» 31 lipca 2020, 22:06 #208
Chestnut: Londyn
» 31 lipca 2020, 22:13 #207
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2020 22:17

Moim zdaniem Chelsea, jest tam kilku doświadczonych zawodników a doświadczenie jest istotne w takich meczach. I jakości również jest więcej po stronie Chelsea.
» 31 lipca 2020, 22:14 #206
kckMU: Arsenal za to w każdej chwili może błysnąć Aubameyangiem. I to nie jest przesadzone.

Faworytem Chelsea w każdym razie.
» 31 lipca 2020, 22:25 #205
MaciejusManUtd1: Chce odpisać do Chestnut ale odpowiadam do Pierun. Co za żal.
Matei czy jak tam masz weź to napraw bo to już nie pierwszy raz. Co do odpowiedźi.



Dobre hahhahah ładnie pomyślane.
» 31 lipca 2020, 22:34 #204
kamil2257: Mi się wydaję że Arsenal coś na farcie wciśnie.
» 31 lipca 2020, 22:46 #203
AUDIoooo: Chelsea wygra.
» 1 sierpnia 2020, 02:01 #202
WeAreManUtd: Wiecie może Diabły którego zagramy ćwierćfinał Ligi Europy .. 10 czy 11 ?
» 31 lipca 2020, 21:14 #201
grzesiek696: 10.08.2020
» 31 lipca 2020, 22:50 #200
MaciejusManUtd1: Będą mówić, że się nie nadaje bo jak go kupili to się cienko rozwinął xD hahahaha hahaha
Język cały czas się rozwija czy tego chcemy czy nie.
» 31 lipca 2020, 20:40 #199
izbinho: Co to znaczy "tier"?
» 31 lipca 2020, 20:48 #198
Reico100: Izbinho. Słowo ''tier''oznacza poziom. Jest to wyraz z języka angielskiego.
» 31 lipca 2020, 20:57 #197
Hektor2001: Ktoś tam podzielił wiarygodność dziennikarzy/ gazet na poziomy, im niższy tym lepszy. Więc jest Tier 1 Tier 2 itp
» 31 lipca 2020, 20:59 #196
DaredevilUtd: To z Angielskiego, a nie z gier. Co w tym ciężkiego. Przetłumacz sobie jak jest 1 to poziom najwyższej wiarygodności itp. I'm wyższa cyfra tym slabsze źródło.
» 31 lipca 2020, 21:01 #195
DaredevilUtd: Tu jest lista wiarygodnych źródeł.
manutdupdates.com/sources/
» 31 lipca 2020, 21:11 #194
RedsFan: I na szarym końcu tier 5 najmniej wiarygodne słoneczko, z dopiskiem The Sun (Banned – for being the Sun). A administracja tutaj co chwile wkleja jakie bzdety od nich :)
» 31 lipca 2020, 21:32 #193
Chestnut: Ok boomer. :)
» 31 lipca 2020, 21:46 #192
MaciejusManUtd1: To prawda, za szybko. Oram, przeoram sam tych słów kiedyś używałem z kolegami teraz są widoczne gołym okiem.

Elo elo 3.2.0 to jest moja kwestia,jak to moja córka mówi xD
» 31 lipca 2020, 22:37 #191
awe: DaredevilUtd - sa to slowa z jezyka angielskiego, ale wprowadzane sa z gier, nikt sobie idac ulica nie pomyslal, ze nagle bezie mowic "tier"
» 1 sierpnia 2020, 08:33 #190
Alkoparanoic: There has been no agreement for Jadon Sancho yet. Total amount will be around €120m. Negotiations ongoing over initial fee & instalments. It’s very likely that Sancho will leave Dortmund and that his next club will be Manchester United. [Jan Aage Fjortfoft]


Jak było to do usunięcia.
» 31 lipca 2020, 20:11 #189
Seny0: Który to tier?
» 31 lipca 2020, 20:22 #188
Alkoparanoic: Szczerze to nie wiem, ale zapewne nie z tych pewnych.
Pozdrawiam :)
» 31 lipca 2020, 20:41 #187
MaciejusManUtd1: Ma ktoś jakiś ciekawy felieton to przeczytania?
Oram te strony i nic.
Coś by człowiek poczytał ciekawego.
» 31 lipca 2020, 19:28 #186
Fumfel: Na newonce sport artykuł sprzed chyba 2 dni o Brentford. Bardzo mi się spodobał.
» 31 lipca 2020, 21:04 #185
Kamil01GGMU: The information from #mufc and Jadon Sancho's side is that a deal is more likely now than it was two to three weeks ago #mulive [sky]
» 31 lipca 2020, 18:53 #184
Pogba6: kto konkretnie to podal?
» 31 lipca 2020, 19:00 #183
Diabelski97: Czytałem właśnie na Utdreport.. Będzie nasz.
» 31 lipca 2020, 19:04 #182
Kamil01GGMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2020 19:07

@Diabelski97 stąd właśnie to mam, ni wszyscy mają tu Twittera dlatego daje to tu dalej;)

@Pogba6 niestety nie jestem w stanie tego stwierdzić, za niedługo pewnie będzie podane, pewnie jakiś dziennikarz na live to powiedział czy cos.
» 31 lipca 2020, 19:06 #181
rreddevilss: Rojo, Jones i Sanchez to absolutna podstawa by się ich pozbyć, następni w kolejce Lingard i Pereira oby lubie ale to nie ten poziom, Mata niebawem też powinien być out bo niewiele mam daje, Smalling zależy czy Ole go widzi, z Bailym mam potężny problem, jakiś poziom trzyma ale wiecznie połamany jest niestety bo bardzo go lubie, w zależności od tego czy Ole chce Smallinga, jesli nie to kupić kogos gotowego rywalizować z Harrym i Victorem
» 31 lipca 2020, 18:51 #180
piter100000: Ja z Baillym nie mam problemu. Trzeba go sprzedać. Wiecznie w szpitalu, a jak już gra to tak jakby mózg zostawił w domu. Wybaczcie za tak brutalne określenie, ale tak to niestety wygląda. Najlepszym tego podsumiwaniem był mecz z Chelsea w PA. Nie dość, że sam wysłał się do szpitala to jeszcze niewiele brakowało, żeby Harry pojechał razem z nim.
» 31 lipca 2020, 19:07 #179
Diabelski97: Dobrze, że wygraliśmy pierwszy mecz w LE 5-0, Nasi są teraz na wakacjach i można sobie pozwolić na fajną rotację na Old Trafford.
» 31 lipca 2020, 18:50 #178
kckMU: Na co dzień o tym zapominam, ale to są fakty i po przeczytaniu w newsie o Gabrielu, że "mamy 7 środkowych obrońców" znowu mi się gorąco zrobiło. No tutaj to naprawdę trzeba porządek zrobić.

Rojo i Jones to podstawa. Co tydzień leci kasa za totalne nic.
» 31 lipca 2020, 18:33 #177
Diabelski97: Na szczęście Solsza robi porządek i na każdego przyjdzie czas.
» 31 lipca 2020, 18:41 #176
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2020 18:47

Jones to bierze kasę za dwóch. Rojo na wypożyczeniu wiec chyba nie płacimy, Smola też. Faktem jednak jest, że poza podstawowym duetem wszyscy powinni wylecieć. Nawet szklany i elektryczny Eric. Nauczyli się trzymać niepotrzebnych ludzi pora coś z tym zrobić. Przydało by się optymalnie 4 ŚO do rotacji.
» 31 lipca 2020, 18:46 #175
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2020 17:45

No to jedziemy dalej.

Dziennikarz TF1 podaje, że United rozmawia z Monaco na temat pozyskania 19-letyniego stopera Benoita Badiashile'a. W grze jest też Bayer, ale ich oferta opiewająca na 15 mln euro została odrzucona.

Eh, ta karuzela z transferami. To już nie jest normalne. United zaraz kupi każdego...
» 31 lipca 2020, 17:45 #174
Kilerek7: A z drugiej strony piszą, że chcemy Gabriela i Torresa, trzeba czekać bo póki co jest burdel.
» 31 lipca 2020, 18:05 #173
awe: Dni spędzone w top4:
Leicester - 325
Chelsea - 282
Arsenal - 39
Manchester United - 22
» 31 lipca 2020, 17:31 #172
Strzelec: Ile dni spędził Liverpool i City?
» 31 lipca 2020, 17:34 #171
awe: Nie wiem nawet, wzialem to z obrazka na którym było takie zestawienie, nawet Arsenal sie znalazl dla porownania ;)
» 31 lipca 2020, 18:10 #170
kckMU: Leicester to dało tyłka totalnie. Takiej przewagi nie można na boga zepsuć. I jeszcze w ostatniej kolejce mieli wszystko w swoich rękach.
» 31 lipca 2020, 18:13 #169
DaredevilUtd: Potwierdza się powiedzenie, Nie ważne jak zaczynasz, ważne jak kończysz :) Mnie to Leicester szkoda, oczywiście nie kosztem nas, ale chelsea mogli by się w top 4 znaleźć. Mieli sporo pecha, bo wypadło nich dużo podstawowych graczy pod koniec.
» 31 lipca 2020, 18:23 #168
MaciejusManUtd1: Tak na marginesie.

Stal Mielec awansowała do Ekstraklasy i zwolnili trenera.
Takie rzeczy tylko w naszym pięknym kraju.
Kraj piękny, ale tylu baranów to chyba nigdzie nie widziałem,a trochę zjeżdżone mam.
» 31 lipca 2020, 17:23 #167
hraboNX: Po prostu w Polsce nie ma długofalowego planu na budowę drużyny, klubu. Przychodzi latem 2020 trener "na lata" i jest zwalniany przed końcem bieżącego roku albo jeszcze prędzej. W takich warunkach to Ole pewnie wyleciałby po pierwszym gorszym momencie w sezonie.
» 31 lipca 2020, 17:31 #166
UnitedFan07: Chociaż ostatnio ta karuzela trenerska w Polsce mocno zwolniła także jest jakiś tam postęp. Jak dla mnie i tak jest już jakiś mały postęp choćby nowa akademia Legii, Lecha i tam chyba 2 klubow jeszcze. ESA powinna być ligą eksportową dla piłkarzy na zachód tak jak Dania, Szwecja czy Holandia.
» 31 lipca 2020, 18:39 #165
PogbaKingOfMANU: @hraboNX, to nie dziwi mnie już, dlaczego i tu na polskiej stronie 3/4 użytkowników zwalniało Ole przy pierwszym kryzysie hehe, "polska myśl szkoleniowa" jak widać udziela się nie tylko tym u góry, ale i kibicom.
» 1 sierpnia 2020, 01:31 #164
pilchu: Ake w City. Jeden kandydat na SO odpada.
» 31 lipca 2020, 17:21 #163
RyannMistrz: Całe szczęście. Boże broń od takich wynalazków
» 31 lipca 2020, 23:51 #162
MaciejusManUtd1: Porno dziadek wydał około 60mln na napastnika z Lille więc o podpis Gabriela zostajemy My i Everton.
» 31 lipca 2020, 17:14 #161
rizx: Osimhen oficjalnie w Napoli
» 31 lipca 2020, 17:04 #160
RyannMistrz: No i co z tego? Kogo to obchodzi?
» 31 lipca 2020, 23:52 #159
Kilerek7: Czyli prawdopodobnie Gabriel a nie Pau Torres? A myślałem, że Hiszpan bardziej by pasował.
» 31 lipca 2020, 16:29 #158
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2020 16:55

Bardzo dobrze, Gabriel to dobry oberońca czytałem wiele dobrego o nim, widziałem też mecz z jego udziałem, oby faktycznie wylądował u nas.
» 31 lipca 2020, 16:55 #157
Blau: Mam mieszane uczucia. Może gdyby to był 2-3 transfer (a już na pewno po Sancho) to bym na to inaczej patrzył, ale w tej sytuacji to moim zdaniem zbędny wydatek. Fakty są takie, że straciliśmy tylko o 3 bramki więcej od Liverpoolu, którego obrona i bramkarz są postrzegani jako jedni z najlepszych na świecie.
» 31 lipca 2020, 16:28 #156
MiSt: Mamy strasznie szklanych obrońców i do tego żaden nie jest lewonożny. Są jakieś powody do kupna zmiennika(choć wolałbym, by był to transfer do pierwszego składu).
» 31 lipca 2020, 16:51 #155
DaredevilUtd: Oprócz 2 podstawowych obrońców, mamy samych panów co lubią siedzieć na L4, więc do rotacji i walki o podstawowy skład, jak najbardziej ŚO potrzebny.
» 31 lipca 2020, 17:16 #154
MaciejusManUtd1: Blau jaka różnica, który pierwszy będzie o ile będą xD?
» 31 lipca 2020, 17:18 #153
hraboNX: Wypowiedź Gabriela z końcówki czerwca:
"– Gdybym wiedział, co się stanie, nie kłamałbym. Ale nie wiem, więc czekam. Też o tym rozmyślam. To bardzo satysfakcjonujące, ponieważ wiele klubów o mnie rozmawia. Chcę osiągnąć jak najwięcej, po to przyjechałem do Europy – stwierdził Brazylijczyk.

– Gdziekolwiek pójdę, będę grać w topowej lidze, na najwyższym poziomie. Moim celem jest transfer do zespołu, który zapewni mi grę w reprezentacji Brazylii. To moje marzenie. Mam nadzieję, że wkrótce tam będę – dodał.

No to chłopie nie masz innej opcji, dzwoń szybko do agenta. Tylko United. Żaden Everton czy inny Arsenal (podobno też jest zainteresowanie ze strony Londyńczyków). Gra na najwyższym poziomie i Liga Mistrzów. Perspektywa rozwoju :)

A tak zupełnie serio, ciekawe co chłopak wybierze.
» 31 lipca 2020, 16:20 #152
MiSt: I cyk, Upamecano przedłużył kontrakt. Pewnie i tak będzie się pojawiał w zestawieniu wielu lokalnych marzycieli transferowych :)

Swoją drogą ciekawe czy faktycznie jesteśmy w grze o tego Gabriela. Ktoś wie czy jest szybkim obrońcą? Brakuje nam prędkości z tyłu.
» 31 lipca 2020, 16:06 #151
Kamil01GGMU: Szybszy od Victora nie jest, porównywalnie do niego.
» 31 lipca 2020, 16:09 #150
MiSt: To transfer według mnie trochę bez sensu. Jedyne co mógby wnieść to grę lewą nogą, ale to za mało. Być może będzie to tylko zawodnik do szerokiego składu - mamy w końcu strasznie szklanych obrońców.
Brakuje nam odpowiedniego partnera dla Harrego - tak, by nasi obrońcy się uzupełniali. Niestety Lindelof jest zbyt wolny, a szkoda, bo to bardzo dobry obrońca.

To oczywiście moje bieda-eksperckie opinie. Wierzę w to co robi Ole i jeśli uzna, że potrzebujemy takiego zawodnika to mam nadzieję, że go dostanie.
» 31 lipca 2020, 16:34 #149
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2020 16:48

Cóż, nie będę zdziwiony, jeśli Ole poprosi o transfer stopera. Wszak mamy pecha z piłkarzami na tę pozycję, bo prawie każdy się łamie i w kryzysowej sytuacji nie ma kim rotować. Harry musi grać na środkach przeciwbólowych, z drobnymi urazami (tak było przed prezerwą spowodowaną wirusem).

Widziałem też, że United podobno zamierza złożyć ofertę za LO Rayana Ait-Nouriego. Piłkarz ogrywany na poziomie Ligue 1, zaledwie 19-latek. Czy to prawda? Nie wiem, ale sensowny ruch, bo Brandon to jednak nominalnie prawy obrońca.
» 31 lipca 2020, 16:47 #148
MaciejusManUtd1: Z YouTube wynika, że nie jest to struś, ale na pierwszych metrach nic mu nie brakuje. Szybko myśli chłopak, nie zastanawia się tylko odbiera piłeczkę.
» 31 lipca 2020, 16:54 #147
Viral: Pytanie
Jakie są wasze ulubione trykoty utd?
Moje to albo z 1996 albo z 2004.
» 31 lipca 2020, 15:53 #146
hraboNX: 2007, 2012, ewentualnie 2014 - oby w przyszłym roku wybrali dobre logo w zastępstwie Chevroleta. Zawsze podobało mi się AON na koszulkach :)
» 31 lipca 2020, 16:11 #145
artix206: Moje ulubione sa z Vodafone, nie wiem dlaczego, ale mam do nich największy sentyment.
» 31 lipca 2020, 16:39 #144
MaciejusManUtd1: Sharp na klacie.

Następne mam nadzieję, że z Teslą będą :)
» 31 lipca 2020, 16:58 #143
Diabelski97: Przedstawiciele Gabriela są dziś w Anglii i rozmawiają z dwoma klubami na temat transferu.
Zainteresowani to Manchester United i Everton.

Sky sports
» 31 lipca 2020, 14:11 #142
Kamil01GGMU: Coś się dzieje, ciekawe chyba jednym minusem tego obrońcy jest szybkość no ale nie każdy może być szybki jak Varane, ale długie piły główki wślizgi i przede wszystkim ustawianie się ma na ciekawym poziomie, to tylko liga francuska więc nie ma co porównywać ale wygląda ciekawie. Po jego wypowiedziach w mediach też można wywnioskować, że w głowie ma poukładane.
» 31 lipca 2020, 14:37 #141
Strzelec: Czyżby Ed robił transfer Gabriela i Sancho w tym samym czasie.
» 31 lipca 2020, 14:40 #140
Diabelski97: Takim transferem wiele nie ryzykujemy a słyszałem wiele pozytywnych opinii na temat tego chłopaka.
Może wieczorem coś będziemy już wiedzieć.
» 31 lipca 2020, 14:47 #139
kamilpe: Wierzę mocno, że to nie będzie transfer pokroju Jamesa, dobre opinie, niska kwota, genialny początek i tyle
» 31 lipca 2020, 14:49 #138
Diabelski97: James do rotacji to dobra opcja, jeszcze będzie z niego dużo pożytku, aczkolwiek nie ma narazie jakości na pierwszy skład.
» 31 lipca 2020, 14:51 #137
Strzelec: Co było nie tak z transferem Jamesa? Kupiony za małe pieniądze, ściągnięty raczej z myślą, by wchodzić na podmęczonego rywala. W pierwszej jedenastce grał tylko ze względu na to, że nie było nikogo lepszego. Mimo, że ostatnio spisywał się nie najlepiej to sam transfer jest na plus.
» 31 lipca 2020, 14:56 #136
kamilpe: @Strzelec gdzie napisałem, że z transferem Jamesa było coś nie tak?
» 31 lipca 2020, 15:27 #135
Bourdain: Jutro pewnie będzie oficjalne info, że Everton osiągnął porozumienie w sprawie transferu Gabriela, a my nawet się nim nie interesowaliśmy, nie mówiąc już nawet o złożonej ofercie. To jest już klasyk jak "Ojciec Chrzestny" czy " Chłopcy z Ferajny".
» 31 lipca 2020, 15:28 #134
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2020 14:04

Tramsfermarkt zrobił letnią aktualizację i piłkarze Manchesteru United otrzymali największy wzrost wartości.

1. Bruno Fernandes +â‚Ź22m (â‚Ź70m)
2. Marcus Rashford +â‚Ź16m (â‚Ź80m)
3. Mason Greenwood +â‚Ź16m (â‚Ź45m)
4. Anthony Martial +â‚Ź10m (â‚Ź58m)
5. Aaron Wan-Bissaka +â‚Ź8m (â‚Ź40m)
Źródło: Transfermarkt"
» 31 lipca 2020, 14:00 #133
Diabelski97: Największy spadek wartości:
Pepe, Ndombele i Kepa.
» 31 lipca 2020, 14:06 #132
Kamil01GGMU: Lille właśnie sprowadzili nowego środkowego obrońcę, Gabriel ma podobno oferty z United, Napoli i Evertonu ale tylko my możemy mu dać grę w LM.
» 31 lipca 2020, 13:11 #131
Kamil01GGMU: O Manchester United fez uma proposta de € 30 milhões + bônus, por Gabriel Magalhães. Napoli e Everton também fizeram propostas de € 30 milhões + bônus. Agora o zagueiro vai decidir para que clube ele vai. [La Voix du Nord]
» 31 lipca 2020, 13:25 #130
Diabelski97: Ale u Nas zapewne dostanie najmniej minut i to może być kluczowe w jego wyborze.
No nic, zobaczymy.
» 31 lipca 2020, 13:30 #129
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2020 13:40

Swoją drogą, jeśli kupujemy nowego stopera, to raczej w klubie panuje przekonanie, że uda się sprzedać Smallinga, Rojo, a może nawet Jonesa. Zostają w zespole Eric, Axel i Mengi do rotacji.

@Diabelski97 Bazując na klasyku - taki pociąg jak United podjeżdża tylko raz w życiu ;) Myślę, że jeśli Gabriel utrzyma równą formę i będzie miał końskie zdrowie, to jest pierwszy w kolejce do rotacji. MU gra w sezonie bardzo dużą liczbę meczów. Gabriel może na spokojnie mieć 30 występów w sezonie. Tak jak piszesz, zobaczymy..
» 31 lipca 2020, 13:33 #128
mordynator: Ktoś powie o nim coś więcej? jest to bardziej typ obrońcy jak Bailly czyli dobra mobilność ale gorzej z resztą czy coś jak Victor czyli dobre ustawianie sie,wyprowadzenie piłki ale gorzej z mobilnością i zwrotnością.A patrząc że jest Brazylijczykiem to mam nadzieje że piłka przy nodze mu nie przeszkadza.
» 31 lipca 2020, 13:33 #127
Diabelski97: Zgadzam się hraboNX
» 31 lipca 2020, 13:45 #126
hraboNX: @mordynator To taki bardziej klasyczny stoper, silny, dobry w grze w powietrzu. Na filmikach potrafi ładnie i pewnie odbierać piłkę (czasami wchodzi w rywala jak dzik, ale czysto). Przestawia graczy drużyny przeciwnej po murawie. Nie jest to w moim odczuciu stoper do pięknego rozgrywania akcji, aczkolwiek piłka mu nie przeszkadza.
» 31 lipca 2020, 13:48 #125
mordynator: @hraboNX
Dzięki
» 31 lipca 2020, 15:39 #124
Diabelski97: Z FEJSA:

Manchester United złożył oferte Lille 30 milionów euro z bonusami za Gabriela Magalhaesa. Źródło-La voix du Nord czyli nieomylna gazeta w sprawach Lille "


Ciekawe ciekawe
» 31 lipca 2020, 12:31 #123
Strzelec: Jeśli to prawda to zaraz Simon Stone, Fabrizio Romano i inne poważne źródła zaczną o tym mówić.
» 31 lipca 2020, 12:48 #122
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2020 13:23

Ed naprawdę zaczyna ogarniać grę w transfery ;) Kupowanie dwóch graczy w tym samym czasie? Fiu, fiu. Efekt Ole udziela się również Edowi :D

Edit: Sky Sports podaje, że PSG też wyraża zainteresowanie Gabrielem.
» 31 lipca 2020, 13:17 #121
kamilpe: Upamenco z nowym kontaktem więc kolejną plotkę transferową można uznać za zamknięta
» 31 lipca 2020, 12:28 #120
kckMU: Jakby pięknie wyglądałby świat, gdyby media dawały tylko oficjalki :)
» 31 lipca 2020, 12:24 #119
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2020 12:16

Mam nadzieje że z tym Jimenezem to żarty płacić 60 czy 70 baniek za 29 latka? serio? Gość jest dobry ale nie jest topoziom np Van Persiego kiedy do nas przychodził(A przychodził w tym samym wieku i za 2 razy mniejszą kwotę)
Ogólnie gdzie go Ole by chciał umieścić jak chce grać 4-2-3-1 czy 4-3-3.
Dodam jeszcze że Van Persie przychodził jako król strzelców z 30 golami na koncie a Jimenez ile strzelil z 15,16?
» 31 lipca 2020, 12:14 #118
Zannah: Już zdementowane.
» 31 lipca 2020, 13:04 #117
mordynator: To dobrze.
» 31 lipca 2020, 13:27 #116
Zannah: Chociaż przed chwolą pojawiły się kolejne plotki. Bałagan godny lepszej sprawy.
» 31 lipca 2020, 15:04 #115
Error404PL: Tyrone Mings is among those on Manchester United's summer transfer shopping list.

Various options are being considered by the Red Devils in their bid to bring in another defender, with AC Milan star Alessio Romagnoli also a possible target.

(Source: ESPN)
» 31 lipca 2020, 11:50 #114
Diabelski97: Bardzo chciałem Mingsa, idealny do rotacji. Ciekawe ile Aston Villa by krzyknęła.
» 31 lipca 2020, 12:01 #113
klb9k: Mings jest przeciętny, strasznie przypomina mi Caulkera, którego dużo osób chciało jako uzupełnienie bo niby dzik i talent (pomijając fakt, że spuścił Cardiff i QPR z ligi). Liverpool się skusił i co mecz kopał się po czole, teraz pasie kozy w Turcji na peryferiach futbolu
» 31 lipca 2020, 12:12 #112
Diabelski97: Dla mnie Mings to dobry obrońca, zdecydowanie widzę w nim więcej niż w Ake. Do tego świetne warunki fizyczne, 195 cm. U nas mógłby wskoczyć na jeszcze wyższy poziom, do rotacji jak najbardziej bym go widział.
» 31 lipca 2020, 12:22 #111
WeAreManUtd: Jak słyszę Mings to przed oczami od razu widze walke z Ibrą.
» 31 lipca 2020, 12:26 #110
Diabelski97: Może ten Gabriel z Lille to dobra opcja, niestety nie widziałem go w akcji ale słyszałem dobre opinie o nim.
» 31 lipca 2020, 12:26 #109
kondzik: Szkoda Romero dobry zmiennik
» 31 lipca 2020, 11:36 #108
Viral: Chciałbym zobaczyć tutaj Mattyego Casha. Zmiennik dla AWB idealny.
» 31 lipca 2020, 11:25 #107
OldFasion: Wygląda na to, że Sancho czeka, jak się potoczy sprawa Salaha w PSG. Jeśli PSG się szarpnie i położy na stole 150-180 mln, to Liverpool nie będzie robił problemów. Pierwszy kandydat Kloppa do zastąpienia Egipcjanina to właśnie Sancho. Młody Anglik już ponoć wyraził wstępną chęć dołączenia do LFC. Nieoficjalnymi pośrednikami w tej akcji są ponoć TAA i Gomez.
» 31 lipca 2020, 09:59 #106
IntruZ9: Większych bredni nie czytałem,zrobiłeś mi piątek :D
» 31 lipca 2020, 10:07 #105
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2020 10:14

@OldFashion

po kim jak po kim, ale po Tobie takich bredni się nie spodziewałem. Wszystkie poważne źródła informują bez przerwy, że to Borussia, a nie Jadon jest problemem. Gdyby nie wygórowane żądania Niemców, to ten transfer już dawno zostałby załatwiony. To, że sobie TAA coś tam napisał nic nie znaczy, bo Sancho kolegów z repry ma również w Chelsea i Tottenhamie. Poza tym... Salah w PSG? Skąd Ty to wstrzasnąłeś? I gdzie Jadon wyraził chęć dołączenia do Liverpoolu?
» 31 lipca 2020, 10:13 #104
Diabelski97: Serio? :D :D :D
» 31 lipca 2020, 10:15 #103
GGMUN6: Widać, że chłop dalej świętuje:)
» 31 lipca 2020, 10:15 #102
OldFasion: @Magik1990MU
Żeby było jasne. Nie uważam, że Sancho trafi na Anfield. Uważam, że taka opcja ciągle wchodzi w grę. Dużo zależy od PSG i decyzji w sprawie Salaha.

Sancho chciałby grać u Kloppa i mówił o tym otwarcie.
" The German magazine Kicker today write that there is a rumor in Germany that Sancho would rather go to Liverpool than Manchester United because of Liverpool’s bigger chance to win the title."
» 31 lipca 2020, 10:54 #101
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2020 11:04

Przecież to, co podałeś to fragment dziennikarskiego newsa, a nie wypowiedź Jadona! Aczkolwiek nie wykluczam, że Sancho chciałby dołączyć do Liverpoolu, bo kto nie chciałby być częścią mistrzowskiej drużyny i pracować z Kloppem? Niemniej był taki jeden, który publicznie flirtował z LFC (Sancho tego nie robił).. a potem poszedł do Chelsea. Powinieneś jednak wiedzieć, że doniesienia prasowe a rzeczywistość to dwie różne rzeczy.

Bardziej mnie jednak ciekawi skąd sobie wziąłeś to, że Salah może pójść do PSG? Po pierwsze to byłby ogromny krok w tył w jego karierze, a ponadto gdzie szejki miałyby go wcisnąć? Neymar i Mbappe są nie do ruszenia, a Icardiego nikt chyba nie kupił do grzania ławy. Aha, poważnie wierzysz, że Klopp puści kogokolwiek ze swojego złotego tercetu?
» 31 lipca 2020, 11:01 #100
MrCygan: Po pierwsze żaden klub nie gwarantuje trofeów i równie dobrze w przyszłym sezonie Liverpool może mieć zastój, albo będą zajechani fizycznie podobnie jak w przypadku Borussi Dortmund.
Po drugie już mówiłem, że Romano potwierdził chęć dołączenia do nas, a on słów na wiatr nie rzuca.
Po trzecie skąd rewelacje o Salahu w PSG? Źródło własne?
» 31 lipca 2020, 11:04 #99
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2020 11:07

Śmiechłem :) To tak jak Wernerem było. Po co w PSG nowy PP jak mają Mbappe, musieliby go sprzedać, albo przesunąć na ŚN.
» 31 lipca 2020, 11:05 #98
miocinho2: OldFasion podałeś cytat z Kickera,który w sprawie transferów jest słabo poinformowany.gdzie jest ten cytat o którym mówiłeś,w którym Sancho otwarcie mówił o chęci dołączenia do LFC.Bo na to ze Sancho flirtuje z United jest jyz kilka dowodów.
» 31 lipca 2020, 11:22 #97
UnitedFan07: A co na tak nagle kibice liverpoolu zaczeli interesować się transferami United całe fora na ich stronie o nas.... a to o Sancho a wcześniej o Bruno. Prawda jest taka że United obok Realu, PSG czy City stać na każdego piłkarza na świecie a liverpoolu po prostu nie i tyle w temacie.
» 31 lipca 2020, 12:58 #96
Blau: Edek to fajtłapa, jemu po prostu brakuje podstawowych umiejętności negocjacyjnych. Nie od dziś wiadomo, że jak się jedzie w interesach, to trzeba flaszkę wziąć, kwiatki dla małżonki kupić. Przy stole po kilku głębszych załatwiliby to w jeden dzień.
» 31 lipca 2020, 09:39 #95
Dejfmi: Dokładnie. Powinien zaproponować kontahentom jakiegoś grilla, nawalić ich i podsunać umowę. Prawdziwi biznesmeni tak to robią ale Ed to amator
» 31 lipca 2020, 09:45 #94
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2020 09:59

śmiejcie się, ale mam kumpla, który jest dyrektorem w wielkiej firmie (nie będę pisać jaka, ale to wręcz koncern) i jak negocjuje wielomilonowe deale to zawsze przy wódce i zawsze do upicia kontrahentów :)
» 31 lipca 2020, 09:58 #93
klusek0128: Ktoś już o tym wspominał że doczekalismy czasow kiedy ludzi majacy dostep do internetu i mogący komentować bezkarnie wszystko i wszędzie będą ukazywać "rozwój" w 21wieku. Doktor, profesor czy zwykly fachowiec w swoim zawodzie nie będą postrzegani za wyznacznik, natomiast jutuber z 100tys sub. już tak.
» 31 lipca 2020, 09:58 #92
mycka86: Eksperci od negocjacji się odezwali :) Ed od ponad 10 lat jako dyrektor MU, zatwierdził setki milionowych umów, ale z pewnością chętnie posłucha złotych rad kogoś kogo największy zakup to konsola lub tel. za 1000 zł.
» 31 lipca 2020, 10:01 #91
Blau: klusek0128
Zgadzam się z tobą, ale twój komentarz ma się nijak do tego o czym pisaliśmy tutaj.

mycka86

Mój komentarz (i pozostałych dwóch osób) miały charakter humorystyczny. Nikt tu nie zamierzał pouczać Edka na poważnie w kwestiach negocjacyjnych, bo jak sam stwierdziłeś, nikt tu się na tym specjalnie nie zna.

Jestem przerażony, że muszę tłumaczyć tak oczywiście rzeczy.
» 31 lipca 2020, 10:30 #90
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2020 20:25

buhahahha wielomilionowe kontrakty klepane po wódce? :D może z Rosjanami od biedy ale i oni nie upiją się do odcięcia. Za dużo filmów Michaś :D
wódkę się pije albo na wieczorku zapoznawczym albo jak już jest wszystko klepnięte.
» 31 lipca 2020, 20:25 #89
DaredevilUtd: Ma ktoś już jakieś oficjalki z The Sun, lub innego, As'a? :D
» 31 lipca 2020, 08:14 #88
pictor: Ja mam info ze ma dostać 7
» 31 lipca 2020, 08:29 #87
jaratkow: Sneider przychodzi... ;-)
» 31 lipca 2020, 09:23 #86
Magik1990MU: chciałeś to masz newsy, dwa są już na stronie :)
» 31 lipca 2020, 09:58 #85
Mistrz1908: Jakos spokojny jestem o Sancho tak samo jak o Bruno latem :)
» 31 lipca 2020, 07:21 #84
kamilpe: Ale Bruno już jest
» 31 lipca 2020, 07:22 #83
rizx: Czyli Sancho dopiero w zimie? :/
» 31 lipca 2020, 08:39 #82
Mistrz1908: No zapewne na mediach się skończy :)
» 31 lipca 2020, 11:35 #81
Dejfmi: Angel Gomes podobno będzie naturalnym następcą Silvy w City a następnie Messiego w Barcelonie
» 31 lipca 2020, 07:05 #80
Dejfmi: Czytałem ostatnio, że chcemy kupić tego młodego Sancho z Borussi? Co o nim myślicie? :)
» 31 lipca 2020, 05:52 #79
IntruZ9: Póki co noname,młody,Podobno perspektywiczny,można uda się go kupić do rotacji za niewielkie pieniądze...
» 31 lipca 2020, 07:29 #78
sturmik: Ufff... Araby wycofaly sie z kupna Newcastle. Dla nas to dobrze, bo Newcastle mialo zostac najbogatszym klubem na swiecie (wlasciciele byliby 15x bogatsi niz szejki z Manchesteru city.... i ponad 30x bogatsi niz Roman Abrachimowicz). Mowiono o zatrudnieniu Jose za 20 mln na sezon + sprowadzeniu europejskich gwiazd.
» 31 lipca 2020, 04:58 #77
Dejfmi: E tam
» 31 lipca 2020, 05:38 #76
zbyszek7: Akurat Jose to mogliby se zatrudnic :D
» 31 lipca 2020, 05:50 #75
Kilerek7: AS podaje, że Jimenez jest blisko nie nas a Juve! Ale cena jest śmieszna, bo Wolves chce niby 80 m euro:) z innej beczki ponoć Inter chce dać za Messiego 260 m euro. Haha pismaki jadą na ostro:D
» 30 lipca 2020, 22:49 #74
Mariano88: Jak Jimenez pójdzie do Juve to gdzie idzie Milik? Chyba zastąpi Messiego w Barcelonie :)
» 30 lipca 2020, 23:01 #73
DaredevilUtd: Każda gazeta co godzinę co innego, a wy to lykacie :D
» 30 lipca 2020, 23:36 #72
klb9k: Not sure situation re Sancho has changed much. Utd want him. BVB know what they want for him. - Simone Stone BBC

Chyba trzeba się uzbroić w cierpliwość bo może trochę to potrwać
» 30 lipca 2020, 22:45 #71
RedRevolta: "Not sure situation re Sancho has changed much. Utd want him. BVB know what they want for him." Simon Stone do spania, jutro kolejna dawka ploteczek na temat Sancho.
» 30 lipca 2020, 22:45 #70
Kilerek7: #mufc want to take their time for Jadon Sancho to explore whether the threshold at Borussia Dortmund is really €120m even during the coronavirus pandemic #mulive [bild]

Michael Zorc (Dortmund sporting director): "Jadon [Sancho] is an outstanding footballer. With his age he has a quota of goal participations that I have never seen before. I would be glad if he stayed with us this season. And he also has a contract!" #mulive [bild]
» 30 lipca 2020, 22:44 #69
Kilerek7: Memphis Depay has been brought into the conversation for Borussia Dortmund as a Jadon Sancho replacement #mulive [bild]
» 30 lipca 2020, 22:27 #68
kamilpe: Luke Shaw wróci do treningów najwcześniej na początku sezonu 20/21. Zerwanie więzadeł stawu skokowego. #MUFC

Bardzo zła wiadomość.. Brandon musisz!
» 30 lipca 2020, 22:23 #67
is200second: O kurde aż tak?
» 30 lipca 2020, 22:33 #66
kamilpe: Tak podają media, trzeba poczekać na stanowisko Manchesteru w tej sprawie ale nie wygląda to dobrze
» 30 lipca 2020, 22:38 #65
Seny0: Myślałem że skręcił kostkę.
» 30 lipca 2020, 22:40 #64
Mariano88: Jeśli wróci do treningów na początku sezonu to czym się martwicie?
» 30 lipca 2020, 22:42 #63
kamilpe: Tym, że ominie go cały okres przygotowawczy do sezonu
» 31 lipca 2020, 06:57 #62
tomekwietniu: Dla tych co piszą, że Marcus i Jadon wrzucił myśl, że grają w jednej drużynie i domysły, że póki co chodzi o firmę odzieżową.
Pamiętacie jak Pogba przychodził do nas i była reklama Adidasa i hasła typu „bla, bla, bla...”? To wszystko było pod transfer robione.
Przy tych piłkarzach pracuje sztab ludzi, co w takich kwestiach mogą napisać. Jadon wiedział co pisze i miał na myśli United. Nike nie sponsorują United, ale to nie znaczy, że nie mogą na ich piłkarzach kasy dorobić, a mogą to zrobić właśnie w takiej sytuacji...
» 30 lipca 2020, 22:13 #61
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 22:25

Też tak uważam. DEPE i inni mają trochę racji, że Nike chce w taki sposób zyskać rozgłos swojej akcji, ale... pomyślcie: czy taki szum pomaga klubom? Czy przypadkiem transfery nie lubią ciszy? To rodzi najważniejsze pytanie: czy wobec tego wszystkiego oba kluby (a zwłaszcza United) zgodziłyby się na umieszczenie przez ich piłkarzy w social mediach takich a nie innych zdjęć i podpisów? Tego typu akcje są zawsze nastawione na jakiś efekt i wątpliwe, aby obecny efekt (czyli podgrzanie spekulacji) nie był wcześniej planowany.
» 30 lipca 2020, 22:22 #60
rizx: Ja trochę ostudzę entuzjazm związany z reklamami i przypomnę, że gdy wszyscy byli pewni, że Griezmann zagra na Old Trafford Huawei też puściło reklamę z Antoine, w której dzwoni do niego "ktoś" imieniem Jose ;).
» 30 lipca 2020, 22:23 #59
9imar9: Drobna uwaga. Tych postów nawet nie pisze Sancho.
» 30 lipca 2020, 22:27 #58
Magik1990MU: @rizx

z tego, co pamiętam, to transfer Griezzmanna do United był wówczas na ostatniej prostej. Pisały o tym wszystkie poważne źródła. Nieoczekiwanie jednak Atleti dostało bana na transfery IN i Antek zdecydował się pozostać, by w tym trudnym momencie nie zostawiać drużyny na lodzie. Możliwe, że akcja o której piszesz miała być podobnym wstępem do transferu, jak u Pogby.
» 30 lipca 2020, 22:30 #57
DaredevilUtd: Tak jest tam napisane one team I są w koszulkach Anglii! Przestańcie się doszukiwać drugiego dna. Wszysyc wiedzą, że Jadon chce do nas jedynie kluby muszą się dogadać!
» 30 lipca 2020, 23:46 #56
DaredevilUtd: Żeby mocniej podsycić atmosferę, taki news. "Sky Sports” i coraz więcej rzetelnych źródeł podaje, że dopinane są ostatnie szczegóły w sprawie transferu Jadona Sancho do Manchesteru United :)
» 30 lipca 2020, 22:09 #55
kamil2257: Sancho na insta usunął informację że jest zawodnikiem Borussi
» 30 lipca 2020, 21:54 #54
RedRevolta: Nic nie usunął bo nic tam nie miał o Borussi, ludzie dajcie spokój xd
» 30 lipca 2020, 22:03 #53
JohnyKukurydza: Uffff! Już myślałem ze zagra z Lask :)
» 30 lipca 2020, 22:08 #52
kamil2257: Naczytałem się jakiś fake.... To. Aż musiałem napisać myślałem że serio..
» 30 lipca 2020, 23:39 #51
wazzowski: Sancho wstawił zdjęcie z Rashfordem na instagrama i napisal:Jeśli wszyscy jesteśmy w jednej drużynie, nigdy nie zostamy zostamy pokonani" i usunął BVB z biogramu
» 30 lipca 2020, 21:31 #50
Diabelski97: A miał wcześniej informację, że jest graczem BVB?
» 30 lipca 2020, 21:32 #49
KUBA06: Na logikę skoro usunął to miał.
» 30 lipca 2020, 21:43 #48
Diabelski97: Na logikę, jeśli nie miał to nie usunął..
» 30 lipca 2020, 21:47 #47
AUDIoooo: Jeżeli to prawda to raczej nie mógł usunąć czegoś czego nie było.
» 30 lipca 2020, 22:02 #46
Advm: Pies ma cztery nogi.
» 30 lipca 2020, 22:09 #45
JohnyKukurydza: Kij ma dwa końce
» 30 lipca 2020, 22:14 #44
Bourdain: Dla tych, którzy lubią snuć różnego typu insynuacje, podobno Sancho usunął z insta, że jest piłkarzem BVB.
» 30 lipca 2020, 20:39 #43
KUBA06: I 3 godziny temu wstawił fote z Rashfordem.
» 30 lipca 2020, 20:54 #42
Bourdain: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 21:00

Tak i dodatkowo podpisał, że gramy w jednej drużynie i nigdy nie będziemy pokonani, ale to akurat żadna wskazówka w kwestii transferu, bo chodzi o drużynę Nike i pewnie jest to aluzja do ostatnich problemów czarnej społeczności.
» 30 lipca 2020, 20:58 #41
Magik1990MU: A polajkował insta Sneijdera? Jeśli nie to nic to wszystko nie znaczy.
» 30 lipca 2020, 21:03 #40
Diabelski97: A czy miał wcześniej informację, że jest graczem BVB?
» 30 lipca 2020, 21:05 #39
Luk: Trzymamy kciuki za to żeby się udało. można mieć wątpliwości ewentualnie co Smalinga, Romero i Dalota ale nic specjalnego się nie stanie.
» 30 lipca 2020, 20:05 #38
Diabelski97: Piłkarze Manchesteru United z największym wzrostem wartości rynkowej w tym sezonie.

1. Bruno Fernandes +€22m (€70m)
2. Marcus Rashford +€16m (€80m)
3. Mason Greenwood +€16m (€45m)
4. Anthony Martial +€10m (€58m)
5. Aaron Wan-Bissaka +€8m (€40m)
Źródło: Transfermarkt"
» 30 lipca 2020, 20:04 #37
Pogba6: Dramat wciaz. Fati warty tyle co Martial i wiecej niz Greenwood XDDDDDDD
» 30 lipca 2020, 20:53 #36
Diabelski97: Parodia.
» 30 lipca 2020, 21:00 #35
Pogba6: Ludzie mysla ze to takie latwe pozbyc sie takich odpadów z takimi tygodniowkami. Jak polowe sie z nich pozbedziemy to bedzie sukces.
» 30 lipca 2020, 19:57 #34
jamaj05: Sanchez jak najbardziej out, szkoda tylko, że przy niższej pensji w Interze, będziemy musieli mu wyrównywać płacę na okres ważnego kontraktu w United

Jones i Rojo także powinni juz opuścić United, ale wtedy trzeba byłoby kupić przynajmniej 1 klasowego SO
Smallinga natomiast zostawiłbym jeszcze przynajmniej na 1 sezon

Dalot jest o tyle dobrą opcją, że może grać na obu bokach obrony, ale raczej nie rozwinie się za bardzo, siedząc wiekszość sezonu na ławce rezerwowych. Ja mimo wyszstko chciałbym, zeby został w klubie.

Romero trzeba ze wszystkich sił przekonać na pozostanie w klubie, to najlepszy rezerwowy bramkarz na świecie

Garner jak najbardziej na wypożyczenie, tak samo jak Chong.

Lingard i Pereira - ja bym jednego z nich pozostawił, bo to dalej dobre opcje rezerwowe, a jednego wypożyczył. Może akurat odpalą w innym klubie i wrócą dużo pewniejsi siebie.


Stawiam na to, że z 3 piłkarzy odejdzie definitywnie i ze 3 na wypożyczenie.
My sami potrzebujemy przynajmniej 3 transferów do klubu (SO, SP box2box i skrzydłowy)
» 30 lipca 2020, 19:54 #33
manegarrincha: To co piszesz o Alexisie to nie jest żaden wymóg prawny ale efekt negocjacji. Jeśli się damy tak wydmć to jesteśmy frajerami. Już lepiej go trzymać na ławie i płacić mu trochę więcej.
» 30 lipca 2020, 20:10 #32
zagor21: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 19:51

Rashford - When we’re playing for change, we’re all team-mates #YouCantStopUs #TeamNike @nike t.co/gk8zWuFHiV

Sancho - If we're all on the same team, we'll never be defeated. #YouCantStopUs #TeamNike @Nike t.co/7hgYdZ2doJ

Wiem, że to nic takiego, że kumple i obaj nike reprezentują, ale jednak podgrzewają atmosferę.
» 30 lipca 2020, 19:51 #31
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 19:57

kampania Nike, na tym polega biznes. teraz o tym mowi pol swiata pilkarskiego. a Nike zaciera rączki.
» 30 lipca 2020, 19:56 #30
MaciejusManUtd1: Pamiętacie jak podgrzewali atmosferę z Pogbą?
Będzie to samo. Tylko czekać na chłopaka aż założy koszulkę z diabłem na klacie.
» 30 lipca 2020, 22:06 #29
Diabelski97: Victor Lindelof jest jedynym środkowy obrońcą, który w Premier League w sezonie 19/20 nie został przedryblowany!"
» 30 lipca 2020, 19:49 #28
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 19:55

Ja go bardzo cenie i warto zwrócić uwagę że jest to typ obrońcy który do maksimum stara się opóźnić wejście w pojedynek. Według mnie dla stopera to bardzo dobra cecha - gwarantuje mniejsza ilość strzałów rywali z czystej pozycji
» 30 lipca 2020, 19:52 #27
Diabelski97: W sezonie 18/19 każdy jarał się Lindelofem, teraz pomimo dobrego sezonu większość chce nowego partnera dla Harrego, a to wszystko, przez niepewny początek w wykonaniu Szweda.
Ja jestem za tym aby nie zmieniać nikogo w defensywie a stopera kupić tylko do rotacji.
» 30 lipca 2020, 19:56 #26
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 20:07

Ja też nie widzę żadnej potrzeby zmieniać czegokolwiek jeśli Smoła zostanie.

Jeśli nie to trzeba zajrzeć jaka okazja jest na rynku i narzucić to na możliwości klubu. Jeśli znalazły by sie pieniążki na taką jakość jak Skriniar czy potencjał jak Dayot to why not. Jeśli nie to brałbym nawet tego Malange Sarra za free, ten Gabriel za 20 mln też brzmi przyjemnie. Na tym niższym/tańszym poziomie to ciężej powiedzieć bo żaden z nas nie ogląda 24 na dobę wszystkich meczy a na skrótach z yt to może Cie oczarować 3 ligowy azerski zmiennik.

edt
napewno nie chciałbym dużo płacić za środkowego obrońce nr 4/3 w hierarchii. To były transfery w stylu Moyesa i Van Gaala.
» 30 lipca 2020, 20:02 #25
awe: Fajnie pozbyc sie, ale w ich miesjce trzeba kupic i wprowadzic z rezerw pilkarzy w stosunku minimum 1 do 1
» 30 lipca 2020, 15:33 #24
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 19:22

To teraz zagadka. Ile razy wyżej wymienieni zagrali w tym sezonie? Oprucz Romero (on jest jedynym którego szkoda jakby odszedł), pewnie by za niego Dean został. Pereira I Lingard, za nich gra już Bruno. Dalot, Jones, Rojo ( ten ostatni na wypożyczeniu zagral, raz! Bo ma kontuzje) reszta też wieczne L4. Alexis i Chris są wypożyczeni. Wystarczyło by 3 transfery i ci wszyscy powyzej mogliby już odejść latem, resztę składu uzupełni się w kolejne okienka.
» 30 lipca 2020, 19:21 #23
awe: Nie od dzis wiadomo, że kadra jest wąska, wąska sam pewnie nie raz pisałeś, że potrzebna jest porządna ławka, Ci piłkarze nie sa typowani do odejscia tylko dlatego, bo jest za duzo piłkarzy (bo chyba tak sadzisz) tylko dlatego bo nie ma z nich pozytku, 3 obroncow na L4 trzeba wymienić na 3 obroncow, ktorzy beda mogli grac, zeby Maguire nie musial na sile grac mimo kontuzji, zalatany AWB mógł odpoczac, a Lindelof jesli bedzie gral slabo (tak jak na poczatku sezonu) to nie bedzie gral z musu bo nie ma zmiennika.
Bruno ktorym zastepujesz dowch pilakrzy Lingarda i Pererie niech gra wszystko lige, lige europu, puchary Anglii .... Byly takie czasy, ze nawet Sancheza brakowało, ale nie chodzi o samego Alexisa , a o goscia na jego pozycji, brakuje skrzydlowcyh, na prawej jest totalna dziura, Romero juz wymieniles 1do1.
Nie mozna pozbyc sie 9 pilarzy z kadry zastępując ich 3, takie rzeczy tylko w grach.
» 30 lipca 2020, 20:30 #22
karassas: Niby masz rację, ale spójrz ile ta 9 tak naprawdę grała. Realnie patrząc to poza Pereirą większość nie grała w naszej koszulce wcale. Skoro i tak nie grali to lepiej sprzedać i mieć więcej środków na uzupełnienie składu niż zostawić ich i mieć w kadrze np. Jonesa który niby może być zmiennikiem podstawowych obrońców ale w praktyce i tak nie zagra.
» 30 lipca 2020, 21:27 #21
awe: Ja ich nie chce zostawiac, wrecz przeciwnie pozegnac bez skropułów, tylko chcialem przypomniec, ze te luki trzeba wypelnic, bo wszyscy ochocza pisza o pozbywaniu sie pilkarzy, ale kadra musi liczyc 23 piłkarzy z czego minimum 18 to poziom pierwszego skladu
» 31 lipca 2020, 17:03 #20
Hames: Rojo, Jones, Pereira, Matić, Mata, Lingard out. Do tego sprzedać Smallinga do Romy i pozbyć się Sancheza z United.
» 30 lipca 2020, 13:00 #19
Krzybson: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 13:04

Matić?? No nieźle...
» 30 lipca 2020, 13:04 #18
Ice: Chyba mu sie cos pomylilo ale w przyszlym okienku klasowygracz za Matica to koniecznosc
» 30 lipca 2020, 14:06 #17
Seny0: Kiedyś napewno Ale nie w te lato jak już to w zimę lub za rok.
» 30 lipca 2020, 14:23 #16
elibre: Ake do City za 41 mln. Liczyłem po cichu na spadek wisienek żebyśmy ściągnęli go do siebie. Świetny obrońca przechodzi nam koło nosa, Rojo, Jones, Smalling, Bailly nie mają podjazdu do holendra, ale zapewne zostaniemy z 8 ŚO i będziemy grać tylko lindelof Maguire zamiast pozbyć się szrotu i kupować konkretnych obrońców...
» 30 lipca 2020, 12:54 #15
manegarrincha: No ja się nie zgodzę. Aje nie jest lepszy od Śniły czy Baillyego. Ewentualnie są na porównywalny poziomie. Holender niczego takie nie gra a obrona wisienek którą miał dowodzić była chyba 2 najgorsza w lidze.
» 30 lipca 2020, 13:57 #14
Ice: Wszystkich powinnismy sie pozbyc oprocz Romero szkoda ze ole nie dal mu zagrac w pucharach bo zawsze jak wchodzi spisuje sie dobrze !!
» 30 lipca 2020, 12:05 #13
Bylak: Jones, Lingard, Pereira, Alexis, Bailly, Rojo - musimy się ich pozbyć.
» 30 lipca 2020, 11:51 #12
sturmik: W tym okienku nie pozbędziemy się nna pewno wszystkich, bo nie miałby kto grać a czeka nas sezon z Ligą Mistrzów i pucharami. Z powyższych:
- Sanchez - mam nadzieję, że out, Włosi niby dogadali z nim kontrakt. Jednakże jesli ma on polegać na tym, że będziemy mieli następne 3 lata dopłacać po 350 tys funtow na tydzień to już lepiej niech gra u nas jako zmiennnik zamiast kupować Grealisha.
- Smalling - out, bez przyszłosci u nas;
- Pereira - out - wolę ogladać więcej szans dla Mc Tomka i Garnera,
- Rojo - out - człowiek widmo i pijawka;
- Dalot - zostawiłbym jeszcze rok- jest młody, chyba że ktoś da ze 20 mln coby odzyskać pieniądze,
- Jones - out, jaki waleczny taki szklany i głupi,
- Romero - zostawilbym bo nie wierzę że Henderson przyjdzie na ławkę,
- Jessie - mam odruchy wymiotne za każdym razem kiedy widzę go wchodzącego z ławki. Mam nadzieję że Mino Raiola uczyni cud i weźmie go gdzieś daleko.
- Garner - do składu zamiast powyższych. Jak zostaną to wypożyczenie.

PS: Czy możnaby czarodzieja Freda też gdzieś opchnąć a wziąć np van De Beeka??
» 30 lipca 2020, 11:50 #11
smutny87: PS :można by piszemy osobno a co do Freda to opchnąć można tylko,że teraz pewnie nie odzyskamy nawet połowy zainwestowanego hajsu.Wystarczy,że pchniemy tych co napisałeś i już będzie ok
» 30 lipca 2020, 12:36 #10
JamesBond007: Smutny

Zapomniałeś kropki na końcu zdania.
» 31 lipca 2020, 02:59 #9
smutny87: Dzięki wariacie.
» 31 lipca 2020, 10:19 #8
Tomwk1988: Jonesa i Lingaarda sprzedajemy w każdym okienku od kilku lat a oni na złość nam przedłużają swoje kontrakty zamiast je kończyć ;)
» 30 lipca 2020, 11:39 #7
Alibaba: Sprzedając tylu zawodników trzeba było by kupić minimum 4 nowych żeby było kim rotować podczas sezonu.
» 30 lipca 2020, 11:36 #6
Szym1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 11:40

Nie zapominajmy o naszej akademii :) Garner, Mengi, Levitt, Laird , Kovar , Mejbri.
» 30 lipca 2020, 11:39 #5
kojothehe: Tak naprawde tylko 2 było w kadrze meczowej. Pozbycie sie wszystkich to kadra za bardzo nie ucierpi
» 30 lipca 2020, 11:49 #4
Seszele: Wszystkie potencjalne opcje sprzedaży wydają się tak oczywiste...
Zastanawia mnie trochę Dalot. Ale jak sytuacja ma być podobna do przypadku Gomesa, a więc bez szans na grę, to raczej nie powinno dziwić. Portugalczyk dołączył do drużyny Mourinho, zatem istnieje duże prawdopodobieństwo, że OGS nie widzi dla niego miejsca.
» 30 lipca 2020, 11:26 #3
Szym1: Jakby udało się pozbyć tych wszystkich nazwisko byłoby super, wtedy można mówić o totalnych porządkach. Kupiłbym w tym okienku 1. Sancho 2. Grealisch 3. Skriniar i byłbym bardzo zadowolony GG MU
» 30 lipca 2020, 11:17 #2
Diabelski97: Solsza nowe porządki.
» 30 lipca 2020, 11:04 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.