Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United wrócił do treningów w Carrington

» 20 maja 2020, 18:58 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
W środę piłkarze Manchesteru United po raz pierwszy od ponad dwóch miesięcy mieli możliwość ćwiczyć w ośrodku treningowym Czerwonych Diabłów w Carrington.
Manchester United wrócił do treningów w Carrington
» Piłkarze Manchesteru United w środę trenowali w Carrington po raz pierwszy od ponad dwóch miesięcy
Na początku obecnego tygodnia kluby Premier League podjęły jednogłośną decyzję o powrocie do treningów w małych grupach, z zachowaniem zasad dystansu społecznego. Wszyscy piłkarze angielskiej ekstraklasy zostali w weekend przebadani na obecność koronawirusa.

Ośrodek treningowy Manchesteru United w Carrington pozostawał zamknięty dla zawodników od połowy marca. Piłkarze w swoich domach realizowali indywidualny plan treningowy ułożony dla nich przez sztab szkoleniowy.

W środę zawodnicy Czerwonych Diabłów znów mogli pojawić się w Aon Training Complex w Carrington. – Świetnie jest móc wrócić i być znów wśród chłopaków, choć oczywiście przestrzegamy zasad dystansu społecznego i innych zaleceń – stwierdził Harry Maguire, kapitan United.

– Fajnie, że znów można przekroczyć bramy Carrington, wyjść na boiska, założyć buty i docenić w jak świetnym stanie jest murawa – dodaje Maguire.

Powrót do treningów w małych grupach to pierwszy z kroków „Projektu Restart”, który ma umożliwić wznowienie sezonu 2019/2020 w Premier League.








TAGI


« Poprzedni news
Manchester United chce zatrzymać Dalota
Następny news »
Maguire: Pierwsza sesja treningowa była ciężka

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (85)


Kilerek7: Co sadzicie o graczu AZ Alkmaar Koopermajster czy jakoś tak na spd:-)
» 23 maja 2020, 03:04 #81
BajtiMU: Patrząc na Rashforda to on chyba mógłby osiągnąć lepsze warunki do boiskowego killera niż sam Cristiano Ronaldo.Da się również zauważyć,ze posiada jakąś mentalną część jak C.Ronaldo,do tego prawdziwy diabeł.Jestem niesamowicie ciekaw jego kariery i ciesze się,że będę mógł tak w pełni świadomy przechodzić ją na równi z nim.
» 22 maja 2020, 20:38 #80
ferdas: ppe.pl/news/146042/manchester-united-pozew-football-manager.html

widzieliście ?
» 22 maja 2020, 20:37 #79
Magik1990MU: fajnie, United wygra pieniądze od Segi i będzie na Sancho
» 22 maja 2020, 20:40 #78
ferdas: Moim zdaniem akurat taka postawa jest trochę kretyńska... Tymbardziej że ludzie piszą że w grze jest ManUnt czy jakoś tak a nie pełna nazwa. Ale tego nie jestem 100% pewny bo nie grałem w te odsłone
» 22 maja 2020, 20:43 #77
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2020 20:51

to był żart z mojej strony :)

Czy United przesadza? Od dawna nie mam do czynienia z produktami Segi (poza serią Yakuza), ale znam trochę historię tej firmy i to już nie pierwszy raz, kiedy pakują się w kłopoty przez brak właściwej oceny sytuacji. Cóż, pewnie chodzi o to, że od EA United dostało i dostaje kasę za używanie znaków towarowych, a skośnoocy z Segi znów próbowali być mądrzejsi.
» 22 maja 2020, 20:49 #76
brylantowy: Jakie to piękne uczucie zobaczyć naszych zawodników po tylu tygodniach, wspólnie trenujących. Po twarzach widzę entuzjazm i niech ta pozytywna energia przełoży się na waleczność na boisku po wznowieniu rozgrywek i jak najlepsze wyniki.
» 22 maja 2020, 15:59 #75
Magik1990MU: Ktoś pod innym newsem zasugerował, że kupując Sancho moglibyśmy zbić cenę, włączając Gomesa. Pomijając fakt, że sama operacja nie ma szans powodzenia, bo Angelowi się kończy kontrakt, ale przyszła mi do głowy inna myśl:

Czysto teoretycznie (bo i tak Edek przecież tego nie przeczyta), to co byście powiedzieli na deal z udziałem Greenwooda? Mam na myśli podobny schemat, jak w przypadku Haalanda, gdzie w ramach umowy można by go opchnąć powiedzmy za 40 mln z klauzulą wykupu 70-80 baniek (aktywną dopiero za dwa lata) i jednocześnie opcją pierwokupu? Wiem, trochę to karkołomne, ale słuchając ekspertów można się spodziewać tego lata wielu transakcji wiązanych, więc czemu i nie takiej?
» 22 maja 2020, 15:16 #74
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2020 15:33

Chciałbyś oddać nasza perełkę za pół darmo? Jak przyjdzie Sancho, to Greenwood w nastepnym sezonie ustrzeli dwa razy więcej bramek, przy jego asystach. Kompletnie głupi pomysł, z ta jego sprzedaża taniej I kupieniem później za 2x więcej.
» 22 maja 2020, 15:32 #73
Magik1990MU: Czytaj uważnie - sprzedaż z klauzulą i opcją pierwokupu. W ten sposób byśmy zapewnili sobie opcję odzyskania Masona, który po powrocie byłby zapewne już piłkarzem klasy światowej. Cena wydaje mi się, że jest adekwatna patrząc na realia i wciąż nie za duże doświadczenie Greenwooda.
» 22 maja 2020, 15:41 #72
Dejfmi: W przypadku Masona w życiu bym tego nie robił. Chłopak to nasza przyszłość i po prostu musi się ogrywać w tej lidze i czuć się pewnie w klubie oraz otoczeniu. O ile w przypadku Chonga/Gomesa, Garnera czy innego rokującego na przyszłość młodzika bym to zrobił to akurat Mason jest już postrzegany jako ważny członek pierwszego zespołu.
» 22 maja 2020, 15:56 #71
Magik1990MU: @Dejfmi

masz rację, że jest ważnym członkiem drużyny, jednak mało który klub potrafi tak dobrze jak Borussia szlifować młode talenty. Pomysł może dziwny, ale ja zawsze staram się patrzeć na młodych długofalowo. Mason tak szybko postacią pierwszoplanową nie stanie się w United, a w Borussii byłby. Osobiście widziałbym go jako zastępstwo dla Martiala, ale nie wcześniej niż za dwa lata. Jeśli byśmy dodatkowo zatrzymali Ighalo na trochę dłużej, to w sam wszystko by się zgrało w czasie. Mimo wszystko liczę jednak, że uda się kupić Jadona w normalny sposób.
» 22 maja 2020, 16:04 #70
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2020 16:36

Czytaj uważnie, po co go sprzedawać i wykupywać po roku czy dwoch za dwa razy więcej to raczej duża cena za wyszkolenie zawodnika. Jedyna opcja to wypożyczenie, ale ja sądzę, że chłopak jest za dobry, a my mamy za mało dobrych zawodników by go wypożyczać.
» 22 maja 2020, 16:30 #69
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2020 16:57

Nigdy nie oddałbym Greenwooda, już teraz wykręca świetne liczby a jest dopiero wprowadzany w zespół. W przyszłym sezonie mam nadzieję, że odegra jeszcze ważniejszą rolę. Gdybym miał wybierać między Sancho a Greenwoodem to bez chwili zastanowienia wybieram Greenwooda.

PS. Tak swoją drogą gdyby faktycznie udało się wyciągnąć Sancho to możemy mieć Angielskie trio Rashford - Greenwood - Sancho które jest przyszłością reprezentacji.
» 22 maja 2020, 16:56 #68
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2020 16:57

"Czytaj uważnie, po co go sprzedawać i wykupywać po roku czy dwoch za dwa razy więcej to raczej duża cena za wyszkolenie zawodnika"

Po to, by zbić cenę za Sancho? W końcu mamy szansę po latach na prawdziwe prawe skrzydło w zespole i może się okazać, że wymagania Borussii będą nie do zaakceptowania.
» 22 maja 2020, 16:57 #67
BajtiMU: Jak dla mnie bez sensu.On nie musi grać trzech meczów w tygodniu.Najważniesze aby regularnie robił postępy a jeżeli cała drużyna będzie to on tak samo aż w końcu wskoczy na pełnych obrotach do pierwszego zespołu.
» 22 maja 2020, 20:44 #66
ruffnecky: takie kombinacje to nie przechodzą chyba nawet w football managerze, masakra :D
» 23 maja 2020, 19:33 #65
NoName222: Powrót ligi planowany jest na 20 czerwca. 48 godzin temu wykonaliśmy testy i prawda jest taka, że cały zespół miał wynik negatywny - powiedział Ceballos.

K.com
» 22 maja 2020, 10:25 #64
mordynator: Kurde to i tak długo jeszcze według zapowiedzi Prem miał być to chyba 8 czerwca czy coś takiego.
» 22 maja 2020, 10:47 #63
sturmik: Jessie Lingard uczy matematyki :)

bbc.co.uk/bitesize/articles/zrwdqp3
» 22 maja 2020, 07:55 #62
szubik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2020 07:25

Dzisiaj 74 urodziny by obchodziła Legenda United czyli George Best! Szkoda, że nie miałem okazji, oglądać tej ganianej pijaczyny jak grał. Jedno zdanie (nie mam pojęcia czyje, ale jest genialne):
Maradona good, Pele better, George Best!
» 22 maja 2020, 07:24 #61
Klimaa: Chyba każdy z naszych zawodników jest szczęśliwy że znowu może trenować codziennie w ośrodku. Na pewno im tego brakowało.
» 21 maja 2020, 23:05 #60
Diabelski97: Z Polskiego FP Newcastle :

"Forbes pisze, że Premier League zatwierdziło kupno Newcastle United !!"
» 21 maja 2020, 21:37 #59
sinedd91: pewnie nie powinienem :P ale akurat lubie Newcastle :D chyba glownie dlatego ze mam ziomka, który jest wielkim fanem :)
» 21 maja 2020, 21:44 #58
Diabelski97: Duży klub z tradycjami, życzę im dobrze byle nie wchodzili nam w drogę.
» 21 maja 2020, 21:56 #57
sturmik: Może by kupili paru naszych ''świetnych '' graczy.
#Sanchezmusisz
» 22 maja 2020, 07:57 #56
DaredevilUtd: Bardzo mnie śmieszą opinię kibicow innych klubów, krążące po necie na temat przejścia Sancho do nas. Są świecie przekonani, że zniszczy sobie karierę w United. Mam cicha nadzieję, że nasz klub z nim w składzie (o ile dojdzie do transferu) zamknie im wszystkim pychole w nastepnym sezonie. Żałosna jest ich arogancja, zaślepienie i brak wiedzy na to co u nas się właśnie dzieje. Przebudowa idzie we właściwym kierunku i co by nie mówić jest progres. Oni wciąż z nas szydza I ignorują. My nie jesteśmy jak źle zarządzany 4senal. Mieliśmy swoje suche lata, ale właśnie wraca nasz wielki Manchester United!
» 21 maja 2020, 19:11 #55
GoForWin: To dobrze, to znaczy, że zaczynają się nas bać.
» 21 maja 2020, 19:52 #54
sinedd91: Z tym niszczeniem kariery to może przesadzają :)
Ale stwierdzenia, że wraca wielkie United i że jesteśmy klubem lepiej zarządzanym niż Arsenal to trochę nadużycia moim zdaniem.
Moim zdaniem powrót na szczyt to proces, który jeszcze chwilę potrwa.... mamy luki.... nie mamy porządnej ławki rezerwowych... i transfer 2-3 piłkarzy tego nie załatwi.... Lewa obrona kuluje... Shaw i Williams to dobrzy piłkarze ... ale moim zdaniem daleko im do czołowych lewych obrońców :) Williams to w ogóle jeszcze melodia przyszłości....
atakujący tercet Rash Martial Sancho może być jednym z najlepszych w Anglii i może nawet w europie :) ale hmm gdzie ławka... Greenwood ok jest dobry ale cały czas brakuje jeszcze jednego skrzydłowego z prawdziwego zdarzenia :P
Środek pola: Bruno, Scott, Fred.... zakładając, że Pogba zostanie brakuje jednego zawodnika,,,, jeżeli odejdzie brakuje 2 przynajmniej....
Środek obrony... Lindelof i Maguire ok super.... ale caly czas brakuje ławki... Jones i Baily to raczej szpital niż ławka :)

Teraz co do Arsenalu: Arsenal popłynął na tym, że nie chciał być rozrzutny... co za owocowało tym, że bdb zawodnicy odchodzili a dobrzy nie chcieli przyjść... więc Arsenal długo grał młodymi, którzy nie koniecznie robili postępy z małymi wyjątkami, które odchodziły :)
Czy my wypadamy na tym tle lepiej? Po odejściu SAFa zatrudnilismy Moyesa.... i ok możemy mówić, że 7 miejsce, że go to przerosło.... ale czy on dostał takie solidne wsparcie jak jego następcy... dwa transfery z czego jeden na ostatnia chwilę a jeden na ratunek....
Potem przyszedł LvG który dostał pieniądze pokupował przeciętniaków.... tylko jeden Herrera się uchował jako gracz momentami podstawowy. no i Shaw ale to pomysł poprzednika... nie będe juz mówił o wydaniu mnóstwa pieniedzy na wypożyczenie będącego po kontuzji Falcao...
Potem przyszedł Mou... i wydaje mi się, że zarząd oczekiwał sukcesu jutro rano... a okazało się, że trzeba dać więcej i że no to już słabo .... do tego Mou sam sobie grób wykopał i to nie tyle stylem co podejściem do zawodników....
I można powiedzieć, że dopiero teraz za Ole jesteśmy dobrze prowadzeni... ale mam wrażenie, że to wynika też z tego, że Ole nie chce gruszek na wierzbie jako transferów :)

Co zaś do do takiego gadania... widzisz tu wychodzi taka hipokryzja bo przez lata śmialiśmy się w podobny sposób, że zawodnicy idący do CFC czy Realu zniszczą sobie kariery :)
» 21 maja 2020, 19:55 #53
Diabelski97: Każdy kto racjonalnie podchodzi do tematu wie, że brakuje nam niewiele aby walczyć o najwyższe cele, po transferze Bruno mamy już kompletny zespół co pokazywały wyniki. Trzeba zakończyć sezon w top 4 i zobaczymy czy w przyszłym sezonie będą tak szczekać.
» 21 maja 2020, 21:32 #52
sinedd91: każdy kto racjonalnie podchodzi do tematu wie, że tytuły wygrywa się ławką rezerwowych :)
ja nie twierdze, że nam dużo brakuje :) ale brakuje nam jakościowych zmienników na kilku pozycjach....
Oczywiście mam nadzieję, że będzie tak jak mówisz, ale jeżeli w przyszłym sezonie zmieścimy się spokojnie na podium Premier League i dojdziemy do ćwierćfinału LM (o ile tam zagramy) odpadając choćby w takim stylu jak z Bayernem z Moyesa czyli po nawiązanej walce to myślę, że każdy z nas będzie zadowolony i będzie z optymizmem patrzył w przyszłość :)
» 21 maja 2020, 21:56 #51
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2020 07:54

Ja tu nie napisałem, że odrazu będziemy wygrywać wszystko. My powoli wracamy do gry i brakuje nam już kilku podstawowych graczy, żeby nawiązać walkę do najlepszych. Arsenal jest w totalnym dołku, nie jest rozrzutny, a 80mil na Pepe to mało? Zrobili beznadziejne nie przemyślane zakupy, a klub tak jak to się działo u nas słucha zawodników I pozwala na ignorowanie przez nich Menagera. Tam w tej chwili maja taki burdel, że długo będą go sprzątać. Ławka rezerwowych przyjdzie z czasem. Liverpool też nie mial ławki, też brakowało im kilku podstawowych jeszcze kilka lat temu, kupili brakujące ogniwo w postaci bramkarza i VVD. Teraz graja jak z nut i ich omijają kontuzje. City np nękały kontuzje jak nas, a ich ławka jest potężna też nie potrafili się pozbierać w tym roku. My mieliśmy takiego pecha, że oprócz braków w podstawie, to jeszcze połowa ważnych graczow nam pokoleji wypadała. Będzie solidna odstawą to i ławkę zaczniemy wzmacniać. Mamy sporo młodych talentów na ten moment i oni z chęcią tworzą nasza ławkę. Niech się ogrywają. Wszystko małymi kroczkami i będzie dobrze, a ta ignorancja że strony innych kibicow, czkawką im się zacznie odbijać.
» 22 maja 2020, 07:24 #50
sinedd91: To nie jest atak na Ciebie w tej chwili czy coś :)
ale przypominam, że my tutaj też bardzo chcieliśmy Pepe :) To bardziej pech, że ten transfer okazał się fiaskiem :)
Bardziej chodziło mi o taką długotrwałą politykę Arsenalu również :P Świat się zbroił a Arsenal tak sobie :) bo nie chciał wydawać i nie chciał dawać dużych pensji i no są teraz w dołku :)
» 22 maja 2020, 13:26 #49
Magik1990MU: Jako, że ktoś porównał syt. Arsenalu z naszą, to poczułem się wręcz wywołany do tablicy :)

A więc: różnica pomiędzy nami a Kanonierami jest przede wszystkim w sposobie zarządzania. Nasi włodzarze robią dużo błędów, ale nie można powiedzieć, aby skąpili jakoś wybitnie siana. Tymczasem Arsenal to przykład klubu, który od lat żyje wyłącznie z tego, co sam zarobi... i efekty widać bardzo dobrze.

Wszystko przez pewnego jegomościa nazwiskiem Kroenke, który w 2011 roku przejął pakiet większościowy akcji Arsenalu. Gość generalnie to jeden z najbogatszych ludzi w świecie piłki, który steruje również innymi klubami w innych sportach. Arsenal jednak nie jest jego oczkiem w głowie, więc pan kwoboj ma gdzieś aspekt sportowy i inwestycje.

Wspominany Pepe to transfer rekordowy w przypadku Arsenalu, lecz wiele o kondycji tej ekipy świadczy fakt, że kwota 70 mln euro została rozbita na... 4 lata. Winny jest temu śmiesznie niski budżet jak na warunki piłki, który oscyluje w granicach kilkudziesięciu mln na rok. Inne transfery? Xhaka, Mustafi, Torreira itd. też kosztowali niemało, ale to były drugie, trzecie i dalsze wybory. Ostatnio Arsenal idzie jeszcze dalej i zaczął gustować w odpadach pokroju Luiza czy Kolasinaca. Chociaż nie, ostatnio to się biorą za wypożyczenia jakiś kołków i gdy my się cieszyliśmy z transferu Bruna, oni brali czasowo jakiegoś nołnejma z Argentyny.

To oczywiście prowadzi do sytuacji, że gdy jakimś piłkarzem Arsenalu zaczyna się interesować duży klub, to zawodnik robi wszystko, by uciec z Emirates. RvP, Sanchez, Vermalen, Koscielny, a teraz Auba.

Tym samym ich nie można porównać w żaden sposób z nami, bo chociaż United nie szło w ostatnich latach najlepiej, to jednak dążyliśmy do poprawy. W Arsenalu natomiast wygląda to tak, jakby Londyńczycy ratowali się jedynie przed jeszcze większym upadkiem. Jak był Arsene, to jeszcze jakoś trzymał ich w ryzach, ale teraz to oni już nawet nie są wiecznie czwartymi. Wynalazki pokroju Emerego i teraz Artety w połączeniu z brakiem dużych funduszy spychają ten klub ku środkowi tabeli i.. trochę szkoda ich, patrząc na wcześniejsze dokonania Arsenalu.
» 22 maja 2020, 15:37 #48
ruffnecky: wywołany do tablicy, haha dobre :D
» 23 maja 2020, 19:34 #47
Anhel: W necie krąży info ze ta stronka co podaje prawdopodobne koszulki na przyszły sezon napisała że nasze koszulki meczowe nie będą wyglądać jak w tych wszystkich przeciekach (chodzi o koszulki domowe). Źródła nie znam, przeczytałem gdzieś taka informacje poprostu.
» 21 maja 2020, 17:00 #46
Zaku: Z ciekawości sprawdziłem to niby mają mieć wzór jak wyjazdowe Francji z ostatniego Mundialu
» 21 maja 2020, 18:38 #45
zagor21: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2020 14:30

youtu.be/4gXVr60j3TQ

Polecam sobie suskrybowac jego kanal. Gosc robi chyba najlepsze klipy o United jakie mozna znalezc w internecie.

o Bruno tez fajny - youtu.be/0hYoaFqYke8
» 21 maja 2020, 14:28 #44
zagor21: Skoro podobaly sie te filmiki do dorzuce "truskawke na torcie"

youtu.be/Qq3etU-3X5o

Trzeba sie hypowac na wznowienie rozgrywek (lub kolejny sezon)
» 21 maja 2020, 19:21 #43
rizx: 'I'd rather have a hole in the squad than an a***hole.'

Ole się nie patyczkuje, chyba podczas przerwy miał telefoniczne lekcje od SAFa :D
» 21 maja 2020, 13:11 #42
miminka: A mi się wydaje że on od początku taki był..

Morderca o twarzy dziecka :)
» 21 maja 2020, 14:03 #41
rizx: Być może, ale najwyraźniej nabrał pewności siebie, pokazuje, że nie jest potulnym barankiem, na jakiego kreują go media - i bardzo dobrze!
» 21 maja 2020, 16:48 #40
miminka: Na takiego trenera czekaliśmy ;) z miłością do klubu i twardym charakterem :)
» 21 maja 2020, 20:56 #39
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2020 21:27

no i z potężnymi szkockimi plecami :)
» 21 maja 2020, 21:26 #38
miminka: raczej z edukacją pobieraną od najlepszego :)
» 22 maja 2020, 08:58 #37
karol100: Jednocześnie Ole Gunnar Solskjaer dość ostro wypowiedział się na temat zawodników, których sprzedał, ponieważ ich zachowanie było nieakceptowalne. – Charakter zawodnika jest bardzo ważny. Jesteśmy drużyną, więc trzeba się podporządkować do różnych zasad. Wiadomo, że każdy piłkarz chce grać, ale jednocześnie musi zrozumieć, że jeśli zespół wygrywa, musi poczekać na swoją szansę. Zawodnicy ze zbyt dużym ego, którzy nie potrafią tego zrozumieć i nie patrzą w pierwszej kolejności na dobro zespołu, nie będą dłużej przeze mnie tolerowani. Dziś już nie mamy ani jednego „zgniłego jabłka”. Wolę mieć dziurę w składzie, niż takich graczy
» 21 maja 2020, 10:18 #36
Blau: No to Pogbens może się zacząć pakować.
» 21 maja 2020, 13:07 #35
karol100: Wręcz przeciwnie.

"Dziś już nie mamy ani jednego zgniłego jabłka"
» 21 maja 2020, 17:39 #34
artix206: @karol100

A co miał powiedzieć?
"Został jeszcze Pogba"
» 21 maja 2020, 20:13 #33
Saftmi: Mógł nie mówić nic na ten temat ;)
» 22 maja 2020, 10:46 #32
Diabelski97: Dokładnie 12 lat temu pokonaliśmy Chelsea w finale ligi mistrzów.. Ale ten czas zasuwa, pamiętam to bicie serducha przy karnych do dziś pomimo młodego wieku wtedy.

Viva John Terry!
» 21 maja 2020, 07:46 #31
HXDC: Też pamiętam te emocje i Szpakowskiego przy karnych. Aż chce się przeżyć to jeszcze raz. Terry to z Gerardem zawsze w jednej drużynie powinni grać.
» 21 maja 2020, 09:24 #30
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2020 12:14

Nigdy nie zapomne tego wieczoru, przez cały mecz taki stres że tylko szklanke wody wypiłem. Mało brakowało a judasz by spartaczył i przekreślił cały sukces. Na szczęście Giggsy, VdS i spółka oraz oczywiście John Terry nam dopomogli. Było to bodajże 50 lecie tragedii monachijskiej i są teorie że duch którejś z legend United złapał go za noge. Geniusz Van der Sara sobie przypomniałem jeszcze raz... Jak zniszczył psychicznie Anelke i wskazywał mu róg w który ma strzelić, rzucając się w przeciwległy.
» 21 maja 2020, 12:12 #29
DjTED: Mam nadzieje , ze Paul poukładał juz sobie wszystko w głowie. Tak naprawde poza "czas na zmiany" z przed roku to nie powiedział nic negatywnego . Potrzebujemy go w formie na koncowke sezonu
» 21 maja 2020, 02:35 #28
Chestnut: Jego agent się wypowiada za niego w sposób negatywny, więc poniekąd i on sam, bo agent reprezentuje gracza.
» 21 maja 2020, 08:36 #27
kckMU: Prawdopodobnie każdy po tej przeczytaniu tej informacji wyglądał jak Dan James :)
» 21 maja 2020, 01:33 #26
Chestnut: James to taki drugi Chicharito, chodzi ciągle uśmiechnięty. Brakowało kogoś takiego.
» 21 maja 2020, 08:38 #25
kolokolo98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2020 21:46

Pod poprzednim newsem rozgorzała się dyskusja na temat Giggsa i jego wielokrotnego zdradzania własnej żony (z którą ma dwójkę dzieci) z żoną brata. Z ciekawości postanowiłem poszukać w Google informacji na ten temat i znalazłem wywiad z jego ojcem. Dwa lata temu, po ogłoszeniu Ryana Giggsa trenerem reprezentacji Walii, jego ojciec powiedział mocne słowa - że nie zasłużył na stanowisko trenera reprezentacji, bo na takim stanowisku powinna być osoba szanowana i dająca przykład, że wciąż się za niego wstydzi i że wyłącza telewizor gdy widzi go w telewizji. Nie chciał nawet wymawiac jego imienia i mówił że zwraca się do niego tylko jako były piłkarz, bo Ryan myśli tylko o sobie i nawet nie przeprosił za to co zrobił. Co o tym sądzicie?
Mnie osobiście nie interesuje życie prywatne piłkarzy tylko ich gra na boisku, ale to co zrobił Giggs to już jednak przegięcie i skaza na wizerunku legendy.
» 20 maja 2020, 21:39 #24
zagor21: Sorry. Nie mam nic do Ciebie, ale co to "plotek"? Giggs miał swoje skandale jak niejeden sławny człowiek, ale w sumie co z tego? I tak jest legendą tego klubu.
» 20 maja 2020, 21:44 #23
Dejfmi: Nie wiem, nie obchodzi mnie jego prywatne życie
» 20 maja 2020, 21:45 #22
kolokolo98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2020 22:06

Pewnie, że jest legendą, ja sam bardzo go lubiłem za dzieciaka i wciąż mam sentyment. Pytam z ciekawości, bo na głównych newsach często są dyskusje nieco poza tematem, a i tak teraz nie ma piłki i nic się dzieje.
» 20 maja 2020, 22:04 #21
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2020 22:10

Ja też życia prywatnego Giggsa nie śledzę (jak i innych piłkarzy), więc wiem tylko o samym skandalu - a jakie były osobiste konsekwencje, to już mnie nie obchodzi. Tym samym pierwszy raz czytam tę wypowiedź i zabawne, że sam w podobym tonie pisałem pod jednym z newsów.

Generalnie ludzie sobie chyba nie zdają sprawy z tego, że konsekwencje ten czyn będzie niósł również sportowe. Tak jak zauważył staruszek Ryana - na stanowisku selekcjonera powinna być osoba szanowana i wzbudzająca respekt. Giggs takim człowiekiem nie jest, ale w codziennej pracy mu to jeszcze nie przeszkadza... JESZCZE. Trener reprezentacji jakiejkowiek to nie to samo, co trener drużyny piłkarskiej, który często musi być niczym ojciec dla piłkarzy. Jak Ryan obejmie jakiś poważny klub z poważnymi aspiracjami, to się dopiero zaczną schody. Taki choćby przykład z brzegu: ilu piłkarzy popada w noce życie? Ilu popełnia masę innych prywatnych błędów, które potem odbijają się negatywnie na formie bądź wizerunku? I kto wówczas takiego piłkarza ma zbesztać i przywołać do porządku? Ogrodnik klubowy? Kucharz? Nie, oczywiście trener. I teraz wyobraźcie sobie Ryana przeprowadzającego moralizatorską rozmowę z piłkarzem. Kto człowieka bez moralności odbierze wówczas poważnie?

Tak, jak napisałem - to tylko pierwszy przykład z brzegu. Można podać jeszcze kilka innych. Dlatego nawet jakbyśmy nie mieli Ole, to wolałbym Poche od Giggsa. Takie moje zdanie.
» 20 maja 2020, 22:08 #20
Magik1990MU: Ps. każdy ma coś na sumieniu, ale nie takie rzeczy. Zresztą utrata pewnego tytułu szlacheckiego nie następuje za pierdołę.
» 20 maja 2020, 22:12 #19
jassaj: Ja się mogę odnieść do zagadnienia in abstracto bo uważam, że in concreto co do osoby Giggsa nikt z nas nie ma moralnego prawa oceniać czy potępiać drugiego człowieka, szczególnie znając cały kontekst jedynie z 10 ręki z mediów. Uważam, że sam fakt zdrady własnej żony to już jest świństwo za które należy się porządny strzał w twarz. Może jestem staroświecki ale dla mnie związek to nie tylko przywileje ale również odpowiedzialność, w tym odpowiedzialność za drugą osobę i wzajemne dążenie do pomagania sobie a nie krzywdzenia. Dla mnie zdrada jest rzeczą niewybaczalną i już na tym poziomie ogólności ją potępiam. Jeżeli dodamy do tego czynnik "trzeci" w postaci brata, który jest dodatkową ofiarą całej sytuacji jest to sku........banie do kwadratu. Skrzywdzenie własnej żony, własnego brata, poniekąd również reszty rodziny która staje pomiędzy młotem a kowadłem i musi zmierzyć się z rozpadem więzi mimo własnej woli i winy. Moim zdaniem mężczyzna tak się nie zachowuje, nie krzywdzi swoich najbliższych. Jeżeli jest już wypalony w związku w sensie wie, że z obecną partnerką nic go nie łączy i pomimo starań uratowania małżeństwa no po prostu coś się skończyło, to można z przyzwoitości i szacunku zakończyć jedną relację a potem zaangażować się w inną. Oczywiście nie z żoną brata....
Tak jak mówię, przedstawiam swoje stanowisko co do tematyki nie samego Ryana. To, że ktoś to naturalnie połączy z jego osobą to jego sprawa. Ja nie wiem jak to wyglądało, gdzie leży wina, jakie były okoliczności. Nie uznaje się też za moralny autorytet władny osądzać innych
» 20 maja 2020, 22:44 #18
KalinaRIP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2020 11:07

Nigdy nie wiesz co przyniesie przyszłość. Może zrobimy kiedyś bliskiej osobie coś znacznie gorszego niż zrobił Giggs. Zgadzam się z tym że to co zrobił było ZŁE ale na tym poprzestaje, na jednym słowie. Nie wnikam, nie krytykuje, nie moralizuje bo jeszcze kawał życia przede mną (chyba) i nie chciałbym paść ofiarą własnych słów. Tak ciężko przejść z obojętnością i patrzeć na jedyne na to co nas powinno interesować czyli w tym przypadku czyli piłka nożna? Co do jego ojca, co jest takiego sensacyjnego w jego słowach? To jest najbliższa rodzina, syn go zawiódł więc ma prawo do takich wypowiedzi. Gdyby ktoś bliski zrobił mi coś potwornego też zareagowałbym w taki sposób, oceniał tak jak wy oceniacie w komentarzach, ale fakty są takie, że jest mi to kompletnie obca osoba i się nie wypowiadam bo najzwyczajniej w świecie jest mi to obojętne co zrobił. To było po prostu ZŁE.
» 21 maja 2020, 11:06 #17
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2020 12:37

@KalinaRIP

Wybacz, ale to, co zrobił Giggs nie jest jakimś pechowym przypadkiem, a celowym działaniem. W taki sposób, w jaki Ty piszesz, to można i rozgrzeszać księdza pedofila albo gwałciciela. Mam podobne zdanie co jassaj w tym temacie i również gardzę tym, co zrobił Ryan. Gardzę nim i takimi ludźmi jak on. Właściwych słów opisujących Walijczyka nie użyje, bo bym dostał ostrzeżenie, ale jego czyn nie był tylko ZŁY. To daleko posunięty eufemizm. Jednocześnie nadal go szanuję za osiągnięcia sportowe i nadal jest dla mnie jedną z największych legend United. Ale dość o prywatnej opinii, bo ona nie ma żadnego znaczenia w kontekście dalszych losów sportowych Giggsa.

Wcześniej starałem się odcinać od własnych osądów, bo chodziło o to, jak się potoczy jego kariera trenerska... i mogę się z każdym założyć już teraz, że Ryan jako szkoleniowiec nie odniesie wielkiego sukcesu - i to właśnie przez ten skandaliczny czyn. Od zawsze bardziej niż praca piłkarza interesowała mnie praca menadżera - czyli jaka jest tego natura, za co trener jest odpowiedzialny, a za co nie, z czym musi się mierzyć, w kogo musi się wcielać itd. I powiem Ci, że Giggsy może być nawet genialnym taktykiem, ale przegra w momencie, kiedy będzie musiał się wcielić w terapeutę. Tacy goście jak Klopp, Pep czy nasz SAF byli i są wielcy, bo łączą (w przypadku Fergiego łączyli) kilka funkcji znakomicie. Ryan już w jednej z najbardziej kluczowych jest spalony doszczętnie. Zwłaszcza w dzisiejszych czasach będzie musiał doświadczać konsekwencji, bo współcześni grajkowie to już mniej mężczyźni, a bardziej duże dzieci. Ich trzeba również wychowywać.
» 21 maja 2020, 12:26 #16
kolokolo98: Magik, zgadzam się, każdy kto przeczytał choć jedną z biografii Fergusona też powie, że czynnik psychologiczno-motywacyjny i bycie autorytetem są absolutnie kluczowe w pracy menadżera.
» 21 maja 2020, 13:27 #15
KalinaRIP: Ferguson go nie odrzucił, van gaal przyjął go na asystenta, są to ludzie starej daty więc poukładane w głowach mają. Nie wiem czemu ktoś nie chciałby dla niego grać, jeśli byłby dobry w swoim fachu. Niczego nie można być pewnym, ale skoro tak obstawiasz to są to tylko domysły, szanuję. Tylko w przypadku gdyby mu nie wyszło ciężko będzie stwierdzić jednoznacznie przyczynę. Niemniej życze mu samych sukcesów w świecie piłki.
» 21 maja 2020, 14:09 #14
sinedd91: akurat z tego co ja się orientuję to Giggs raczej nie miał najlepszych relacji z ojcem nigdy :)
Świadczy o tym dość dobitnie imo fakt, że nosi nazwisko panieńskie swojej matki a nie ojca :)
» 21 maja 2020, 16:18 #13
zagor21: Sledzilem glownie youtube i devilpage jesli chodzi o informacje na temat jak sie czuja, trenuja i maja nasi zawodnicy wiec nie wiem jak to jest w innych druzynach, ale patrzac na ich zaangazowanie przed wznowieniem treningow grupowych to jestem optymista. Jesli wznowia sezon to mam nadzieje, ze przejedziemy sie po Totkach jak walec :)

P.S. Ktos sprawdzal innych jak sie maja? Wiem, ze jest tu paru co "lazi" po stronach innych druzyn.
» 20 maja 2020, 21:36 #12
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2020 21:55

W Watfordzie dwóch członków sztabu i jeden zawodnik są zarażeni koronawirusem. Część zawodników odmówiła powrotu do treningów.
» 20 maja 2020, 21:55 #11
jassaj: No i już pojawia się zgrzyt. Bo pewnie rozgrywki wrócą, ale rozpatrując to na gruncie takim czysto ludzkim no to tak... Jedni powiedzą, że "XD" w tych graczy Watfordu, można uznać, że zarażenie to taka swoista kontuzja a nikt nie zawiesza rozgrywek przez kontuzje jednego czy dwóch piłkarzy. Drudzy powiedzą, że to są kwestie bezpieczeństwa i już. I tak samo kwestia samego klubu. Jeżeli piłkarze się zbuntują i nie będą chcieli grać to co ? Walkowery ? Niby formalnie i logicznie naturalna opcja ale z drugiej strony czy można kogoś karać za to, że w obawie o własne bezpieczeństwo odmówił powrotu do pracy ? Oczywiście pewnie piłkarze Watfordu się zreflektują i po namowach czy naciskach zaczną trenować, ale gdyby jednak nie to może pojawić się kolejne rozbudowane poletko do gorących dyskusji
» 20 maja 2020, 23:32 #10
Celt15: "czy można kogoś karać za to, że w obawie o własne bezpieczeństwo odmówił powrotu do pracy ?"

Tak, można. Tak jak szykanowani są medycy, którzy porzucili stanowiska. Jakby Pan kurier albo Pani kasjerka odmówili pracy raczej nie dostaliby L4. Mają podpisane umowy, jeśli nie chcą ich realizować to mogą zostać no. YouTuberem, bardzo bezpieczny zawód. :)
» 21 maja 2020, 06:56 #9
UnitedFan07: Fajnie że wrócili do treningów oby PL wznowiła rozgrywki 13 czerwca
» 20 maja 2020, 20:38 #8
mikon70: Jeszcze zobaczyć obrazek biegającego Rashforda na boisku i będzie doskonale.
» 20 maja 2020, 20:03 #7
Diabelski97: Cieszy mnie ten widok.
» 20 maja 2020, 19:37 #6
Oficer: Kto to jest ten znr 6?
» 20 maja 2020, 19:18 #5
Magik1990MU: on tutaj tylko czasowo trenuje...
» 20 maja 2020, 19:28 #4
artix206: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2020 19:33

Jackie Chan
» 20 maja 2020, 19:33 #3
Jelreg: Zawodnik testowany.
» 20 maja 2020, 21:20 #2
NoName222: Jeśli Tony jest uśmiechnięty, to musi być tam naprawdę wesoło :D
» 20 maja 2020, 19:14 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.