Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pogba zdeterminowany do powrotu: W głowie mam swoje cele

» 3 maja 2020, 09:59 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Paul Pogba na łamach oficjalnej strony internetowej Manchesteru United przekonuje kibiców, że jest zdeterminowany do powrotu na boisko.
Pogba zdeterminowany do powrotu: W głowie mam swoje cele
» Paul Pogba przyznaje, że jest zdeterminowany, aby wrócić do gry tak szybko, jak będzie to możliwe
Francuski pomocnik swoje ostatnie spotkanie w barwach Czerwonych Diabłów rozegrał w grudniu 2019 roku. Później poddał się operacji kostki. Wstrzymanie rozgrywek w sezonie 2019/2020 sprawiło, że zawodnik musi odłożyć plany odnośnie swojego powrotu na bliżej nieokreśloną przyszłość.

Pogba, podobnie jak pozostali piłkarze Manchesteru United, trenuje obecnie w swoim domu. Francuz przyznaje, że stara się jak najlepiej spożytkować ten czas.

– Mam małą siłownię w swoim domu. Mogę tam trenować, biegać, mam też rowerek treningowy. Wychodzę również na zewnątrz, aby poćwiczyć z piłką. Staram się, aby mój plan dnia był wypełniony i robię wszystko, aby być zdrowym – mówi Pogba.

– Trzeba być zmotywowanym, nie ma innego wyjścia. Nie wiemy do kiedy będzie trwał ten okres. W swojej głowie wciąż mam swoje cele i mam nadzieję, że pewnego dnia pandemia ustąpi.

– Później będziemy mogli wrócić na boisko, więc musimy być przygotowani. Sam jestem poza grą od długiego czasu, więc po prostu chcę wrócić do gry w piłkę.

Pogba ma szczęście, że w swoim domu dysponuje sprzętem niezbędnym do ćwiczeń. Francuz pytany o swoją radę dla młodych adeptów piłki nożnej, którzy nie mają takich możliwości, odpowiada: – Moja najważniejsza rada jest taka, abyśmy pozostali bezpieczni, pozostali w domu i ćwiczyli.

– Zawsze jest jakiś sposób na ćwiczenia. Można trenować przy użyciu przedmiotów, które masz pod ręką. Można też robić przysiady, czy pompki. Do ćwiczeń mięśnia brzucha czy mięśni posturalnych nie trzeba ciężarów. Trzeba po prostu ćwiczyć.

Pogba dodaje, że pozostaje w ciągłym kontakcie z piłkarzami Manchesteru United. – Rozmawiam z Erikiem, Andreasem, Victorem, Jessem. Wszyscy ze sobą gadamy, wysyłamy sobie wiadomości. Utrzymujemy kontakt i widujemy się na ekranach naszych telefonów. Jeśli musiałbym z kimś spędzać kwarantannę, to kto by to był? Eric Bailly, na pewno. Potrafi mnie rozśmieszać całymi dniami! – przyznaje Pogba.


TAGI


« Poprzedni news
Ince: Manchester United powinien rozbić bank dla Sancho
Następny news »
AS Roma zainteresowana transferem Sancheza

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (91)


sturmik: Nigdy nie byłem świadomy, że na Transfermarkt nasza drużyna kosztuje tyle co połowa Manchesteru City albo Liverpoolu. Nasze tuzy i ''world classy'' mają się w wartości rynkowej nijak do ich piłkarzy. Wszystkie gazety przejmują się co dzień humorem nasego Pawełka gdy tymczasem kosztujący więcej od niego Leroy Sane przeskoczy pewnie do Bayernu bez żadnego szumu. Drożsi lub równi marketingowo Pogbie w PL:
Mane 108 mln, Salah 108mln , Alexander Arnold 89 mln, Virgil 72mln, Sterling 115 mln (?!?), Kevin BD 108mln, Sane 72 mln, Silva 72 mln, Kane 108 mln, Kante 72 mln. Nasze ''perelki'': Martial 43mln, Rashford 57 mln, |Bruno 43 mln,AWB 28 mln maja jeszcze mnóstwo do udowodnienia aby być na poziomie powyższych. Wiadomo , że Transfermarkt nie jest wiernym oznacznikiem prawdziwej sytuacji, ale powinniśmy całować Woodwarda po piętach , że mając 5ty co do wartości skład w Anglii potrafi wykręcać najlepsze z nich wyniki finansowe. Bo póki co wyglądamy trochę jak Milan we Włoszech - zamierzchłe lata świetności, coś próbują pomrukiwać jak uśpiony tygrys, a tymczasem liga włoska gra sobie kompletnie nie zawracając sobie głowy ich roszczeniami.
» 5 maja 2020, 07:59 #88
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.05.2020 08:34

No naszymi roszczeniami liga angielska nie może sobie nie zawracać głowy, bo jak przychodzi mecz z czołówką, to dziwnym trafem każdy (poza LFC) dostaje od nas łomot :) Porównanie z Milanem całkowicie bezsensowne, ponieważ Włosi utknęli na dnie i ciagle kopią, aby znaleźć się niżej.

Co do Transfermarktu, to na wartość piłkarzy składa się wiele czynników i cena rzadko ma odzwierciedlenie w rzeczywistości. Wystarczy zauważyć, że taki Szterling ma większą wartość od KdB. Absurd. Szczerze powiedziawszy, to nie wiem jak oni liczą, bo nasz Bruno w październiku zeszłego roku miał wyższą wartość niż obecnie.
» 5 maja 2020, 08:32 #87
mikon70: Tez mnie to na początku zaskakiwało, ale z drugiej strony jeśli ma to iść w taką stronę w jaka już idzie od lutego, to nie mam nic przeciwko. Ole w końcu złapał regularność i to za sprawa jednego piłkarza. To pokazuje, ze brakuje jeszcze kilku piłkarzy do układanki i kilku stad musi wylecieć. Rashford jak będzie dalej tak grać jak przed kontuzja to będzie wart więcej niż 100 milionów
» 5 maja 2020, 09:32 #86
NoName222: Sugerowanie się wycenami z Ttansfermarktu... Ostatnio jak tam zaglądałem, to Fred był wyceniany na 17 milionów Euro.
» 5 maja 2020, 10:40 #85
Pops918: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2020 21:57

Można mieć różne zdanie na temat Pogby, ale obserwując tutejsze komentarze to większość z nich wydaje się być napisana byle by tylko się po nim przejechać, zarzucić brak ambicji i nazwać wirusem. Facet przyszedł z wygrywającego puchary, ułożonego Juventusu. Tam był otoczony gwiazdami, był jednym z wielu zawodników na poziomie klasy światowej w klubie. Zdecydował się jednak na powrót do nas, klubu oblężonego średniakami z paroma wyjątkami pokroju de Gei. Paul miał wtedy 24 lata. Myślicie, że głównym powodem przeprowadzki w tym wieku było "pajacowanie" z Lingardem w mediach społecznościowych i wychodzenie na boisko tylko po to żeby potańczyć, trochę poczłapać i zgarnąć wysoką tygodniówkę? Zapytajcie kibiców Juve czy przeszkadzała im aktywność Pogby na Instagramach itp. Młody chłopak, obyty w social mediach, zbudował sobie na tym solidną markę, nie publikował żadnych kontrowersyjnych materiałów, nie imprezował i nie miał problemów z prawem jak pożądany, przez niektórych tutaj Grealish. Chłop oczekiwał pewnie, że po paru latach zacznie w końcu z United walczyć o najwyższe cele, a tymczasem wyszła niekompetencja naszego zarządu, nieudane transfery, fatalny styl gry, konflikty piłkarzy z Mourinho i kolejna zmiana trenera. Tak minęły Pogbie 3 lata w United, grając w Lidze Europy, w klubie, który co sezon rozpaczliwie walczył o możliwość gry w Lidze Mistrzów. Nic nie zapowiadało, aby miało być lepiej i nie ma nawet co wspominać o 2 miejscu w lidze za Mourinho, bo to nie zasługa poprawy stylu gry, tylko w głównej mierze geniuszowi de Gei, który miał kosmiczny sezon. Odszedł Ibra, który miał być chwilowym rozwiązaniem. Klub się nie wzmocnił, Siwy poleciał i odbudowa klubu zaczęła po raz kolejny się od nowa. Dla mnie to oczywiste, że mając tak ogromny potencjał jaki ma Pogba, mając na karku 27 lat, będącym najlepszym okresem dla piłkarza, Francuzowi zapaliła się czerwona lampka i zaczął myśleć o przeprowadzce gdzie indziej. Przyszedł tu po trofea, klub stał w miejscu, a jego lata leciały. Ole w końcu zaczął ogarniać temat, przeprowadzamy przemyślane transfery i klub idzie w dobrym kierunku i co? I Raiola nagle zaczął nawet wspominać o nowym kontrakcie, Pogba jak nie pojawiał się w klubowych mediach, tak nagle pojawił się wysyp materiałów z jego udziałem. Ponadto raczej obecna sytuacja z koronawirusem mocno ogranicza możliwości transferu Pogby. Myślę, że Francuz przychylniej teraz patrzy na opcję pozostania na Old Trafford. Ja bardzo bym chciał żeby został, bo wbrew temu co można tu przeczytać to prezentował się u nas bardzo dobrze, nawet w tych kilku występach w tym sezonie. Jeśli jednak odejdzie to ja nie będę miał mu tego za złe. Prezentował się dobrze, każdy w klubie wypowiada się o nim przychylnie i chwali jego wpływ na zespół na boisku jak i poza nim, a jedyne co tutaj, dla niektórych zostawi w przypadku odejścia to historie o tym jak kupiony za rekordowe pieniądze wirus psuł atmosferę w szatni i nie potrafił w pojedynkę pociągnąć zespołu z wątpliwą klasą zawodników i ułomnym zarządem do walki o najwyższe cele.
» 4 maja 2020, 21:55 #84
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2020 22:40

Dokładnie, gość ma jedno życie, jedną karierę i swoje ambicje, a na koniec za krew pot i kontuzje parakibice nazwą go wirusem czy jeszcze lepiej - szrotem.
Dla mnie to nie są kibice United, to kibice sukcesu.
Żenada, polecam Last dance na Netflix, co prawda dotyczy Jordana, ale może niektórym otworzy oczy...
» 4 maja 2020, 22:40 #83
H2O1994: Przecież gołym okiem widać że to wirus, w ogóle gościowi na grze nie zależy.
» 4 maja 2020, 23:54 #82
nexilus: Czyli ogolnie skoro nie idzie to mozna olac i nic nie dac od siebie. Zawodnikowi placi sie za to zeby gral z pelnym zaangazowaniem. A u Pogby tego nie widac.
» 5 maja 2020, 01:13 #81
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.05.2020 02:41

Mi też nie pasuje charakter Pogby, wolałbym aby był taki jak Fernandes, ale z drugiej strony spójrzcie na to innaczej, to wciąż młody chłopak, który ma po prostu inną mentalność. Jedni wolą pracować ciężko a inni wolą się wygłupiać na instagramie, ale czy to czyni z Pogby kogoś gorszego? Jakoś wygłupy i luzacki styl życia nie przeszkodził mu zostać mistrzem świata z Francją. Każdy na niego narzekał, ale gdy go nie było to bardzo długo był płacz, a gdy już grał, to zawsze zagrał coś magicznego, było widać różnice w środku. Spróbujcie też postawić się w roli Pogby, nie wiecie co takiemu chłopakowi siedziało w głowie. Wrócił z Juve do MU, dostał Ibrę czyli klasowego grajka obok, był Miki, być może myślał, że będzie obłożony tak dobrymi graczami jak w Juve, wtedy mógł grać swoje i nie przejmować się łatką lidera, a tymczasem przez kwotę i oczekiwania zrobiono z niego na siłę lidera, każdy jego błąd, złe zagranie czy słaby mecz był krytykowany, chłopak robił dobrą minę do złej gry, starał się nie zwracać na to uwagi, chodź zapewne mocno go to tknęło, czy wy na jego miejscu gralibyście gdybyście dostawali hejty? Zobaczcie jak dziś się uwielbia Fernandesa, zagra z 10 meczów źle i nadal będzie lubiany, podczas gdy Pogba nie, bo jest po za boiskiem cwaniakiem, ale to jest jego życie i może być kim chce. Best chlał, Cantona był jeszcze gorszy a na boisku byli świetni. Pogba może nie jest taki, ale i tak w pomocy dawał nam jakość o wiele większą niż wszyscy, to nie jest typ co biega od pola karnego do drugiego, co ma super szybkość, to raczej taki Patrick Vieira zmieszany z Pirlo, może nie pasuje do naszej koncepcji, ale nie można mu odbierać umiejętności i to, że zawsze z pokorą grał jak potrafił. Nawet po dobrych meczach tez dostawał krytykę, a przecież nic złego na MU nie powiedział. Uważam, że hejt na Pogbę jest trochę za duży, narzucono mu za duży ciężar, a to nie kadra Francji, z resztą z kim on mógł grać z Pereirą? Nawet Fernandes z początku odczuwał różnicę jakości, to się teraz podciągają. I nie wierzę w to, że Pogba był wirusem, wszyscy gracze mówią o nim, że jest w szatni bardzo dobry i koleżeński. Mam wrażenie, że media zrobiły z niego kozła ofiarnego, a chłop po prostu już nie wie jak się przed tym bronić, a i co ma też mówić? Że kocha MU i chce tu zostać? Może by chciał, ale po co ma deklarować coś, gdy klub, kibice mają go gdzieś, a gdy Ronaldo o Realu mówił, że to jego marzenie to każdy i tak się cieszył, że wciąż gra, mimo, że głową był w Realu. Reasumując, jeśli Pogba odejdzie to życzę mu jak najlepiej, a jeśli zostanie, to jestem pewny, że przy Fernandesie będzie w końcu grał.
» 5 maja 2020, 02:40 #80
jaratkow: @Pops918
Bardzo interesujący wywód. Chciałbym zwrócić uwagę na kilka aspektów. Posiadający ogromny potencjał Pogba przechodzi z odnoszącego sukcesy i naszpikowanego gwiazdami Juve do znajdującego się w fazie przebudowy United. Zmiany trenerów negatywnie wpłynęły na morale zawodnika, do tego spadła na niego krytyka kibiców co spowodowało, że zapragnął szukać szczęścia (sukcesów) w innym środowisku. Jeszcze trochę a zacząłbym współczuć Paueukowi... ;-) Ten niedobry klub nie spełnia oczekiwań "gwiazdora" a do tego jeszcze ci brzydcy kibice hejtują biedaka...
Jak piszesz, przechodząc do United miał 24 lata i tego samego agenta. Przynajmniej z poziomu kalendarza był dorosły i powiniem rozumieć, czego oczekują od niego na Old Trafford. Agent chyba zbyt skupił się na liczeniu kasy a IQ piłkarza nie objęło chyba całego tematu... Nawet jeśli inne mogą być wymagania (jak zdajesz się sugerować) w drużynie pełnej gwiazd i odnoszącej sukcesy a w drużynie dopiero budowanej to jest jedno co łączy oba te "bieguny": zawodnikom płaci się sporo kasy za to by grali na jak najwyższym poziomie. I jesteśmy "w domu"! O ile gra Pogby w Turynie skłoniła United do jego zakupu, o tyle to co wyczynia na Old Trafford nijak grą nazwane być nie może i wywołuje negatywne opinie kibiców. Również pozaboiskowa, jakże niejednoznaczna postawa Pogby i jego ekipy odpychają. W czasie gdy Pogba był już u nas do drużyny przybyli AWB, James, Maguire, Ighalo, Fernandes - mieliśmy w tym czasie wzloty i upadki ale jedno trzeba powiedzieć: wszyscy ci goście zaangażowani są przede wszystkim w grę w piłkę i deklarują jasno dla kogo chcą grać! Z postawy Pogby to nie wynika... To, że jego agent skłania się w ostatnich dniach do przedłużenia umowy z United mnie nie przekonuje. Dlaczego? Po pierwsze nie mamy żadnej gwarancji, że rozkapryszonemu "gwiazdorowi" nagle się zachce grać a nie tylko "być na liście płac", po drugie: cwany i obliczony wyłącznie na zysk agent doskonale wie, że jak mozolnie budowana przez OGS maszyna siegnie w końcu po trofea to cena jaką zainkasuje za swojego klienta znacznie wzrośnie. Ja takiej postawy nie kupuję. Wszystkich bez wyjątku piłkarzy United staram się traktować jednakowo: na początku daję spory kredyt zaufania, wsparcie i czas na wkomponowanie się do zespołu. Jak widzę zaangaźowanie to cierpliwie czekam na formę jeśli ta nie zawsze jest odpowiednia. Niestety, mimo kilku możliwych do policzenia na palcach jednej ręki dobrych zagrań, ani formy ani nawet śladów zaangażowania u Pogby nie dostrzegam. Dlaczego żadnemu z 5-ciu wymienionych przeze mnie graczy nie przeszkadza "ułomny zarząd" i "wątpliwa klasa zawodników"?? A może jest tak, że gwiazdy otaczające Pogbę w Juve zniekształciły prawdziwy obraz Francuza a ci "ułomni działacze" United dali się nabrać? Nie bywam w szatni z zawodnikami więc nic na temat atmosfery tam panującej pisać nie będę. Wystarczająco często bywam na Old Trafford i rozmawiam ze stałymi bywalcami, zbyt często oglądam mecze w telewizji... I dlatego oczekuję jego jak najszybszego odejścia.
» 5 maja 2020, 10:07 #79
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.05.2020 22:15

Fun fact: na czym opierasz te przydlugawe wywody? Widziałeś chociaż jeden dłuższy wywiad z Pogbą?
Raioli nie bronię, podzielam zdanie Fergiego, natomiast podzielam też zdanie Pogby, życie ma jedno, ma prawo chcieć zdobywać trofea, nie wiemy czego naobiecywano mu gdy podpisywał kontrakt, ale wciąż to tylko kontrakt a nie cyrograf. Tyle w temacie.
» 5 maja 2020, 22:14 #78
Miro: Sancho, Grealish, Dayot, Ndidi. To powinny być nasze cele. Następnie usunięcie szrotu.
» 4 maja 2020, 21:50 #77
flt32705: Szkoda że w głowie nie ma celów klubu tylko swoje
» 4 maja 2020, 20:39 #76
SajminatoR: Wpadł mi taki luźny pomysł do głowy odnośnie pewnego chilijskiego piłkarza który zarabia tu u nas kokosy a wsumie nie ma co z nim zrobic bo ani my go nie chcemy ani nikt go od nas kupić nie chce. Główny problem tego pana to oczywiście tygodniówka która tu zarabia i z której zapewne nie będzie chciał zejść (no bo i po co) a nikt w Europie mi takiej ani zbliżonej nie da ze względu na bardzo wątpliwa formę pilkarza. I tu pojawia sie jedyna możliwą droga dla takiego zawodnika czyli Chiny kraj w którym podstarzałe i wypalone gwiazdy przychodzą żeby dorobić na emeryturę. Myślę że takie nazwisko jak Alexis Sanchez dalej robi jako takie wrażenie a już w szczególności na Chińczykach którzy tylko czekaja na takie okazje na ściągnięcie jakiegoś głośnego nazwiska. I nie chodzi mi tu o zwykle wciśnięcie Chilijczyka pierwszemu lepszemu Chińczykowi tylko o wymianę za pewnego Nigeryjczyka który obecnie przebywa u nas na wypożyczeniu i na pewno wszyscy kibice jak i sztab szkoleniowy myślimy o tym że warto było by go zakontraktować. Taka wymiana ma sens i wszystkie strony powinny być zadowolone szczegolnie my jesteśmy wygrani ponieważ zyskujemy solidnego rezerwowego napastnika który odda tu wszystko za klub co już mówił niejednokrotnie. Dodatkowo pozbywamy się Sancheza który dość mocno nadwyręża nasz budżet transferowy. Chińczycy zyskują głośne nazwisko więc wszystko się zgadza myślę że nawet zyskują więcej będzie mimo wszystko Sanchez to jednak bardziej rozpoznawalny piłkarz niż Ighalo. Sanchez zyskuje w takim rozwiązaniu tygodniówkę która na pewno Chińczycy mu wyrównają względem tej pobieranej u nas a być może nawet dostanie więcej a z pewnością miejsce w składzie ma gwarantowane. No i Ighalo który zyskuje szansę podpisania kontraktu z nami (oczywiście zgadzając się na obniżkę wynagrodzenia) i spełnienie dziecięcego marzenia o grze dla czerwonych diabłów :) myślę że jest to dość prawdopodobny scenariusz a największą niewiadomą w tej sytuacji jest czy Sanchez zgodzi się na odejście do ligi chińskiej. A wy jak myślicie uda nam się pozbyć Chilijczyka i zakontraktować Nigeryjczyka?
» 4 maja 2020, 11:05 #75
SajminatoR: No nie wiem czy ban będzie na tygodniówki skoro Ighalo zarabia 300k a ponoć dostał propozycję 400k więc jakby miał być taki ban to raczej by mu nie proponowali. Zresztą każdy wie w tym i sami Chińczycy że jak chcą tam ściągnąć jakieś głośne nazwiska to muszą sypnąć kasa bo z aspektów czysto sportowych nikt tam nie przyjdzie. Więc ten cały ban na tygodniówki to by był myślę strzał w stopę dla ligi Chińskiej. A co do wyrażenia zgody przez obu piłkarzy to jak pisałem myślę że kwestia jest tylko taka czy Sanchez chciałby grać w Chinach no bo Ighalo na pewno chce grać dla nas chyba że będziemy bardzo chcieli mu tygodniówkę uciąć i wyborze jednak kasę.
» 4 maja 2020, 14:55 #74
DaredevilUtd: Ban ma być dla nowych graczy, którzy dołącza do ligi w tym sezonie. Żaden nowy nie dostanie dużego kontraktu. Już chinole, żeby nie sprowadzać za wygórowane ceny zawodników, dał kluba podatego, gdzie przy zakupie zawodnika za 50mil drugie tyle kosztuje klub podatek za niego.
» 4 maja 2020, 18:59 #73
PauloKuhan: zmienili na 3 mln rocznie czy tam 4 tylko nie wiem kiedy wchodzi ten przepis w zycie będzie wyprzedasz:D
» 4 maja 2020, 22:30 #72
Glory1878: Jak to jest z tym wypożyczeniem Rojo? Też dopłacamy to tygodniówki jak w przypadku Sancheza? Swoją drogą takie miernoty jak ten Argentyńczyk, Jones, Lingard nieźle się ustawili. Zarząd głównie za sprawą Edka dał im takie tygodniówki, że te patałachy są od kilku lat na wakacjach. Rozegrają z 5-10 meczów na sezon, a kaska niezła wpada co tydzień. Zawodnicy, którzy mieli jeszcze jakieś ambicje jak Darmian, czy Young zmienili ligę, chociaż mogli sobie u nas przebywać do końca kontraktu.

Na pozbycie się tego szrotu potrzeba z 5 okienek. Na razie Ole robi to świetnie.

Nasz problem polega na tym, że nie mamy rezerwowych. Ile to razy Maguire musiał grać w pucharze z 2-3 ligowcami, żeby spokojnie ustalić wynik spotkania. Chłop musiał zasuwać prawie caly sezon, bo jak za niego w 11 mecz rozpoczal Jones, to z City dostaliśmy 3 do przerwy.
Nadal interesuje mnie sytuacja z Baillym, bo jeśli gość na 3 czy 4 sezon siedzieć w szpitalu to po co takiego gościa trzymać? Pierwszy sezon miał super, ale to nie znaczy że kolejne 5 lat mamy go trzymać kontuzjowanego i liczyć na powrót.
» 4 maja 2020, 03:59 #71
wrobel1992: Ja mam nadzieję, że Bailly da radę! To jest fajny agresywny obrońca. Jeśli dopisze mu zdrowie i rozegra więcej meczów będzie kozakiem!
» 4 maja 2020, 21:04 #70
NoName: Greenwood strzelil w tym sezonie 4 gole z za pola karnego, czyli najwiecej ze wszystkich naszych zawodnikow.
» 3 maja 2020, 22:18 #69
DjTED: To jest perełka i trzeba o niego zadbać. To bedzie nasz najlepszy napastnik za kilka lat. Widać , ze Ole nad nim pracuje. Niektóre bramki co strzelał to nie na pałe (jak czasami robi Marcus) tylko przyjecie nawiniecie obroncy, szybkie spojrzenie na bramkarza i strzał w drugim kierunku. Do tego obie nogi czego naprawde nie ma za duzo napastnikow w tych czasach. Bedą z niego ludzie
» 4 maja 2020, 02:52 #68
MiSt: Podoba mi się w nim to, że nie próbuje na siłę pakować piłki w okienko. Najczęściej trafia trudnym do obrony strzałem po ziemi i blisko słupka. Jego obunożność też robi robotę, bo nigdy nie wiadomo w którą stronę będzie dryblował. Według mnie ma talent jeszcze większy niż Rashford. Jakoś jestem spokojny o jego rozwój dopóki jest tu Ole - nie wrzuca go na głęboką wodę i powoli wprowadza do pierwszego składu.
» 4 maja 2020, 14:42 #67
awe: Taki typowy snajper, jakim nie jest Raschford ani Martial, za pare sezonow moze byc podstawowym killerem United, a ta dwojka "tylko" bedzie dokladac bramki
» 4 maja 2020, 16:25 #66
TimShelby: Cześć, chciałem poruszyć temat które już pewnie był wiele razy wałkowany. W razie odejścia Paula Pogby. Kogo chcielibyście żeby ściągnąć do środka pola ?Maddison czy Grealish ? Ostatnio zacząłem ich obserwować i porównywać kto bardziej by nam się przydał. Grealish to waleczny zawodnik z dobrym 1x1 w ataku. Do tego kapitan wiec zapewne gość z charakterem. Maddison moim zdaniem ma zdecydowanie lepszy podanie prostopadle, u Grealish mało jest podań otwierających (być może to problem drużyny) do tego większość spotkań Grealish gra na lewym skrzydle. Grealish być może będzie trochę tańszy ale czy to jedyny argument przemawiający za nim ?
» 3 maja 2020, 19:20 #65
H2O1994: W sumie mamy Bruno to nie wiem czy jest sens w ogóle kupować na razie Maddisona czy Grealisha. Lepiej na razie kupić Sancho, Nevesa i pomyśleć nad śo. Z śpo bym poczekał bo właśnie jest Bruno
» 3 maja 2020, 19:47 #64
TimShelby: Z drugiej strony przed transferem Bruno nasza gra w ataku pozycyjnym była bardzo słaba. Jeśli Bruno złapie kontuzje lub po prostu trochę spuści z tonu, to co wtedy ?
» 3 maja 2020, 19:58 #63
Magik1990MU: Temat był wałkowany i nadal będzie, bo sprawa nie jest oczywista. Przede wszystkim jest rzecz, o której wiele osób zapomina: my następcy Pogby nie potrzebujemy, bo już go mamy i nazywa się Bruno Fernandes.

Druga sprawa: wbrew pozorom środek pola wygląda już teraz bardzo dobrze, bo trójce McTomek-Fred-Bruno za wiele nie można zarzucić. W ten sposób powstaje pytanie: czy na pewno potrzebujemy wzmocnień w tej formacji? Pod kątem rotacji tak, bo jak ktoś z podstawy wypadnie, to znów leżymy.

Tym samym dochodzimy do najważniejszego pytania: czy jest sens kupować piłkarza za grube miliony, aby był jedynie rotacyjnym i tworzył konkurencję? Moim zdaniem: NIE. Dlatego Maddisona skreślam od razu. Lester za niego krzyknie sobie ze 100 baniek i płacąc takie pieniądze narazimy się tylko na śmieszność. Zawodnik Lisów to piłkarz na wskroś ofensywny, więc mógłby być opcją głownie dla Bruno. Trochę słabo, jak na taki wydatek, a spowoduje tylko niepotrzebne problemy w szatni i szum w mediach.

Odnośnie Grealisha, to ten wybór też nie jest najlepszy. Jack to podobna pozycja, co Maddison, a więc również Bruno i w efekcie ciężko będzie go upchać. Natomiast za nim może przemawiać cena, bo gdyby Villa spadła, to można liczyć na promocję. Za powiedzmy 30-40 baniek można już kupować piłkarza do tzw. szerokiego składu, a biorąc pod uwagę to, że Grealish jest (chyba się nie mylę) naszym kibicem, to nie będzie raczej płakał, jak w niektórych meczach usiądzie na ławce.

Moim skromnym zdaniem, to najlepszym wyborem byłoby kupno def. pomocnika starego formatu. Kogoś pokroju Makelele. Chodzi mi po głowie nazwisko Ndidiego (wydaje mi się, że realny transfer). To dałoby nam mnóstwo nowych opcji, bo raz mogilbyśmy grać z jedną klasyczną 6, jedną 8 i jedną 10 (Ndidi-Fred-Bruno), raz postawić na nieco bardziej defensywny wariant (Ndidi-McTomek-Bruno), a jeszcze innym razem można by ułożyć drugą linię bardzo defensywnie i zapomnieć na chwilę o "10" (Ndidi-Scott-Fred). Dzięki temu nikt nie byłby poszkodowany, bo w zależności od rywala i sytuacji każdy miałby swoje miejsce i swój czas.

Na koniec dodam, że to nie wyklucza osobnego transferu wspomnianego Grealisha, ALE... tylko przy niskiej kwocie odstępnego (jeśli AV zarząda 70 baniek, to się mogą cmoknąć) i tylko przy akceptacji piłkarza, że nie będzie grał zawsze pierwszych skrzypiec. Z braku laku i przy oszczędności, to i sam Grealish może być, bo wciąż mamy Matica w szerokim składzie. Więc konkludując: nam potrzebny jest najbardziej następca Matica.
» 3 maja 2020, 20:12 #62
TimShelby: Dzięki za odp. Fajnie to wyjaśniłeś, a czy nie uważasz ze przy długim sezonie nie będzie potrzebny jeszcze jeden ofensywny zawodnik. Bo jak nie Bruno to znowu z ekipami z dołu będziemy się strasznie męczyć . Wydaje mi się ze taki klub powinien mieć przynajmniej dwóch rozgrywających. Zgadzam się ze Maddison jest zbyt droga opcja ale czy nie powinnismy poszukać kogoś o podobnej charakterystyce żeby nie powtórzyła się sytuacja ze spotkań które rozgrywaliśmy w większości w ataku pozycyjnym. Grealish gra bardzo dobrze 1x1 ale nie ma takiego przeglądu pola jak np Bruno czy Maddison i jeśli zbudujemy nasza atak (przyjście Sancho) ale nie będzie miał go kto obsługiwać, jeśli Bruno będzie kontuzjowany.
» 3 maja 2020, 20:28 #61
Magik1990MU: Sprowadzanie piłkarza o podobnej charakterystyce do obecnego ma zasadniczo dwa poważne minusy:

1. Jeden z nich będzie musiał często przesiadywać na ławce, bo pole do rotacji będzie bardzo ograniczone. Podobna sytuacja, co z obsadą bramki: ten drugi zawsze jest poszkodowany. Opcja dobra jedynie, jeśli sprowadzasz młodziaka do ogrywania... lub średniaka, który będzie wiedział co go czeka (ale to wówczas żadne wzmocnienie).

2. W piłce potrzebna jest różnorodność, bo dzięki temu można zwiększyć sobie ilość opcji przy doborze składu. Jeśli nie masz drużyny wypełnionej crackami (czyli np. Fernandesami każdej pozycji), to rywal może zacząć Cię czytać. I wówczas inny profil piłkarza pozwoli na zmianę taktyki.

Osobiście uważam, że Grealish byłby dobrą opcją dlatego, że nie jest Brunem i nie jest tak dobry jak on. Ten drugi powód może brzmieć dziwnie, ale dla nas akurat plusem jest to, że Jack to nie jest poziom Fernandesa, nie ma takiego przeglądu jak on i tak dobrych podań, bo gdyby miał to wszystko, to nie przyszedł do nas na pewno. W piłce zawsze jest tak, że trudniej skompletować ławkę aniżeli podstawowy skład, ponieważ topowi piłkarze nie przyjdą Ci do rotacji. Każdy ma swoje ambicje i nawet w takim City, gdzie w ofensywie Pep ma mnóstwo opcji jest podobnie. Oni mimo tylu świetnych piłkarzy nie mają nikogo, kto mógłby takiego KdB zastąpić, bo gdyby ktoś taki się znalazł, to zaraz nie byłby już piłkarzem City. Więc jak Kevin wypada np. z powodu kontuzji, to klub cierpi. I u nas będzie podobnie w przypadku Bruno. Z tym jednak się nic nie poradzi, tak po prostu musi być.
» 3 maja 2020, 21:21 #60
TimShelby: Mimo wszystko uważam ze dwóch zawodników z dobrym przeglądem pola by nam się przydało. Obecnie takimi zawodnikami są Bruno i Pogba w razie odejścia tego drugiego cała odpowiedzialność rozgrywania spadła by na Bruno. Myśle ze wtedy dopiero łatwo by było rozczytac nasza grę. Grealish jest bardzo podobnym zawodnikiem do Rash, Martiala czy być może Sancho jeśli doprowadzimy ten transfer. Grealish jest kapitanem w swojej drużynie wiec myśle ze nie przychodził by tutaj żeby siedzieć na ławce ponieważ to typ gwiazdora do tego wydaje mi się z dość mocnym charakterem, co akurat na duży plus u niego aczkolwiek nie sadze aby podobało mu się rola rotacyjnego zawodnika. Bruno w meczach ze słabszymi rywalami często szukał porozumienia z Mata i wydaje mi się ze potrzebujemy zawodnika który będzie zbliżony do profilu Hiszpana lecz w lepszej formie i bardziej odpowiadający profilowi zawodnika którego teraz poszukujemy(młody, głodny sukcesów )
» 3 maja 2020, 22:04 #59
Magik1990MU: Nadal chciałbym tutaj Grealisha, ale wraz z przedłużającą się przerwą od piłki zaczynam coraz bardziej zwracać uwagę na to, że nawet United będzie musiało zacisnąć pasa. Niestety sytuacja pewnie zmusi nas do oszczędności, dlatego jeśli już mamy na kogoś dużo wydać, to niech będzie to Sancho. Jack przydałby się w drużynie, ale nie jest niezbędny (w przeciwieństwie do Jadona), więc podejrzewam, iż kupimy go tylko w sytuacji, jeśli AV zgodzi się na normalną cenę. Nie uważam też, aby Grealishowi jakoś rotacja specjalnie przeszkadzała. Gdyby przeszedł do nas, to i tak mógłby być zadowolony z awansu sportowego, bo jednak gdzie Villa, a gdzie United. Ponadto gość po transferze Bruna dawał sygnały, że chce iść do United, a głupi chyba nie jest i wie, że Fernandes to jego pozycja.

Co do DM-a, to też nie jest jakaś pozycja, którą musimy wzmocnić na już. Póki co wciąż mamy Matica, który co prawda nie wiadomo jak będzie się prezentował w przyszłym sezonie, ale niestety wszystkich wzmocnień w jedno okienko nie kupimy.

@TimShelby

poczekaj, aż wróci Rashford i (miejmy nadzieję) dojdzie Sancho. Wówczas nie będzie mu brakowało piłkarzy, z którymi będzie szukał porozumienia :)
» 3 maja 2020, 23:39 #58
Diabelred: Jesli Pogba mialby odejsc to kupno innego kreatywnego pomocnika(nie koniecznie musi to byc Maddison czy Grealish za grube miliony) to koniecznosc. Zalozmy Bruno wypada chocby na miesiac i co znowu mamy byc skazani na popisy Lingarda czy Perreiry? Zreszta Portugalczyk tez moze przeciez zlapac jakis dolek formy jak rowniez nie wiadomo jak w dluzszej perspektywie bedzie sie prezentowac, gdy rywale juz go dobrze poznaja. Przypominam, ze di maria takze na poczatku czarowal(pamietam byly te same zachwyty co obecnie w przypadku Bruno), a pozniej z kazdym miesiacem bylo gorzej.Takze jesli chcemy walczyc o cos wiecej niz 4 miejsce, to koniecznie musimy miec dobra alternatywe w pomocy.

Pisalem juz kiedys, powtorze kolejny raz, jak dla mnie powinnismy sie wzorowac na City. Czemu w ostatnich sezonach sa m.in tacy mocni w ataku? Poniewaz w prawie kazdym meczu maja na boisku przynajmniej dwoch kreatywnych pomocnikow, dzieki czemu nie sa az tak schematyczni jak chociazby my(ostatnie 3 sezony z 90% pilek szlo do Pogby z nadzieja, ze ten cos zrobi, obecnie to samo dzieje sie z Bruno) jak rowniez nie sa uzaleznieni od formy jednego pomocnika. Teraz gdy mamy wiekszy spokoj w tylach, niz to bylo w poprzednim sezonie, mysle ze spokojnie mozna zaczac grac tylko jednym def. pomocnikiem chociaz w meczach przeciwko murarzom, gdzie potrzeba jak najwiecej kreatywnosci na boisku, by skruszyc mur rywali.
» 3 maja 2020, 23:44 #57
TimShelby: @Diabelred właśnie to samo myśle ze City swoją dobra grę opierało właśnie na dwóch kreatywnych pomocnikach w każdym spotkaniu. Chciałbym takie coś zobaczyć w United. Maddison i Grealish to nazwiska cały czas powtarzane przez media dlatego je wymieniłem. W meczach w szczególności na OT z zespołami teoretycznie słabszymi myśle ze Bruno mógłby grać jako 8 i na 10 robić miejsce dla Maddisona lub Grealisha bądź jeszcze kogoś innego. Def pomocnik będzie nam potrzebny jeśli odejdzie Matić. Poza tym aż tylu transferu pewnie nie uda nam się załatwić w trakcie jednego okna.
» 4 maja 2020, 00:46 #56
Diabelred: Tak pisze o tych dwoch kreatywnych pomocnikach na boisku, rowniez dlatego poniewaz po czasach usypiajacej gry za van Gaala czy defensywnej za Mourinho marzy mi sie w koncu zobaczyc United ciagle napierajace do przodu, ktore regularnie wchodzi w obrone rywali jak w maslo. Wierze, ze kiedys wroca jeszcze te czasy, kiedy rywale bali sie nas juz przed meczem.
» 4 maja 2020, 01:17 #55
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2020 01:57

Wrócą, ale trzeba być cierpliwym. Póki co koniecznością absolutną jest Sancho, bo jak go przegapimy i prześpimy okienko, to potem będzie znowu łatanie prawego skrzydła półśrodkami. Anglik to piłkarz skrojony pod taktykę Solszara i to w stronę tego transferu powinny być przesunięte fundusze. Pozostałe transfery (Grealish, DP) to kwestia opcjonalna, bo w razie czego za rok będzie można z łatwością te luki załatać. Pamiętajmy, że projekt Ole od początku nie był obliczony na zakończenie go w to okienko. Gdyby nie covid, to jasne, że naturalnym ruchem byłby chociażby ten Grealish, ale sytuacja się skomplikowała i trzeba być przygotowanym, że po Sancho może zostać kasy jedynie na jakieś drobne ruchy. W naszym interesie musi być spadek Villi, bo jakby się utrzymali, to pewnie zaśpiewają za Jacka jakąś absurdalną kwotę i będziemy musieli odpuścić. Jak napisałem wcześniej: jeśli uda się go wyrwać w dobrych pieniądzach, to brać go do Jadona i zakończyć letnie zakupy. Za rok można uzupełnić luki. I jeszcze jedno: wciąż w składzie mamy kogoś takiego jak Greenwood, który może grać na 10, a i nie wiadomo co z Gomesem. Opcje jakieś są.

Ps. nie patrzmy na City, bo to zwykli oszuści nie liczący się z pieniędzmi i zasadami. Oby kara została podtrzymana, to fajnie zapłacą za swoje praktyki.
» 4 maja 2020, 01:55 #54
Kamil01GGMU: #mufc will speak to Marcos Rojo and remind him of his responsibilities after he breached lockdown rules in Argentina. He was filmed playing poker and smoking with friends #mulive [@ChrisWheelerDM]
» 3 maja 2020, 19:17 #53
ruffnecky: To co się będzie działo, jak znowu złapią Grealisha na wciąganiu koksu ;)
» 4 maja 2020, 22:36 #52
Bylak: Ale bym zobaczyl mecz naszych Diablow.
» 3 maja 2020, 18:54 #51
brylantowy: Gościu zmienia zdanie w zależności od okoliczności. Gdy zespół gra lepiej i widać postępy nagle ma ochotę na grę. Gdy było źle i trzeba było wziąć na swoje barki odpowiedzialność, to człapał po boisku i mówił, że pora spróbować czegoś nowego, jakiegoś innego wyzwania. Jak dla mnie zawodnik, który wprost mówił i to nie raz, że chcę odejść. Powinien zostać sprzedany za rozsądną cenę. Ten sezon pokazał, że nasi zawodnicy są w stanie dobrze grać bez Pawełka. Za pieniądze z jego sprzedaży kupić kogoś, kto zostawi serducho na boisku.
» 3 maja 2020, 18:49 #50
mufcforever1811: Cześć. Pisałem o tym niżej, ale nikt nie skomentował. Koszt spłaty kontraktu Alexisa to 50-55ml (był tu taki artykuł). Sprzedajemy Pogbę za 50mln, ale tylko w zestawie z Alexisem...czyli zarabiamy 100mln i pozbywamy się dwóch problemów na raz. Co myślicie? Alexis mógłby się zgodzić na obniżkę w nowym klubie. Czy jest to realne i opłacalne?
» 3 maja 2020, 16:28 #49
IntruZ9: Oho,teraz też nikt nie skomentował? :D
» 3 maja 2020, 16:42 #48
Magik1990MU: takie pomysły to nie wiem jak komentować :D
» 3 maja 2020, 16:43 #47
mufcforever1811: :D....no widzisz. Poczekam jeszcze chwilkę, a jak nikt nie skomentuje, to pomysł do kosza:)
» 3 maja 2020, 16:47 #46
mufcforever1811: Dlaczego Magik. Na Twój komentarz bardzo liczyłem.
» 3 maja 2020, 16:48 #45
mufcforever1811: Przecież ostatecznie kasa ma się zgadzać....no i przedewszystkim większość z nas chciałaby pozbyć się tych dwóch panów.
» 3 maja 2020, 16:50 #44
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2020 17:05

@mufcforever1811

nie obraź się chłopie, ale ten komentarz faktycznie nadaje się do kosza:

1. Piłkarz to nie rzecz i nie można go sobie dołączyć do transakcji wedle uznania. Sanchez na mocy kontraktu sam sobie decyduje, czy chce odejść, czy nie. A jak już chce odejść, to on wybiera sobie klub. Takie transakcje wiązane właśnie dlatego bardzo ciężko się przeprowadza.

2. Alexis wcale nie musi się godzić na jakąkolwiek obniżkę w nowym klubie. A to może nieść kolejne problemy w szatni w związku zaburzeniem komina płacowego.

3. Wyobrażasz sobie, że jakikolwiek klub sprowadzi jednocześnie dwóch piłkarzy, którym łącznie będzie trzeba płacić niecały milion tygodniowo? Oprócz tego trzeba byłoby wysupłać na kwotę odstępnego za Pogbiarza. Jeszcze gdyby ci dwaj tego byli warci, ale jeden z nich to typowa gwiazdeczka, a drugi to wypalony piłkarz.

4. United nie sprzeda Pogby za "jedyne" 50 baniek. Wiem o co Ci chodziło - resztą kwoty byłaby tygodniówką Alexisa, ale... marketingowo i tak by poszło w świat, że pozbyliśmy się Pogby za "grosze". Sprzedawanie piłkarzy o takiej wartości marketingowej za bezcen to strzał w stopę dla wizerunku klubu.
» 3 maja 2020, 17:02 #43
mufcforever1811: Ok. Dzięki. Oto mi chodziło. Komentaż osoby ogarniającej temat lepiej niż ja. Zakładałem tylko że skoro juve lub psg chcą naszego Pogbę, to liczą się z jego tygodniówką, a Alexis mógłby zejść z ceny tygodniówki przy nowym kontrakcie....,ale ok. Dzięki za koment. Pozdrawiam.
» 3 maja 2020, 17:09 #42
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2020 17:21

spoko :)

wątpię, aby Alexis zszedł z zarobkami, bo po prostu nie musi. W najgorszym wypadku wypożyczymy go dalej i dokładając się do jego tygodniówki gość i swoje zarobi, i sobie pogra. Po prostu w jego interesie nie jest, aby godzić się na mniejszą kasę.

Pogba to inna kwestia, bo wirus raz, że jest młodszy, dwa, że to aktualny mistrz świata, trzy, że posiada nadal wielką wartość marketingową. Reale czy Juventusy akurat stać, aby mu płacić fortunę, bo im to się po prostu zwróci. Sanchez kompletnie nie jest wart takich zarobków, więc będziemy zapewne się z nim męczyć do końca kontraktu :/
» 3 maja 2020, 17:20 #41
sinedd91: @mufcforever1811

ja też się zgadzam z tym co napisal Magik

Po pierwsze kontrakt wiąże obie strony i choćby miał grać tu w golfa przez resztę kontraktu to może go wypełnić a klub ma mu płacić.... jeżeli nie będzie chciał odejść to nie odejdzie

Po drugie... pomijając już względy płacowe, który klub do którego Pogba mógłby odejść chciałby Alexisa? Real? kierunek Hiszpania. Real albo Barca.... Barca ma problemy finansowe ale pomijajac to ma bardzo mocny atak... Real nawet jeżeli nei tak mocny to Alexis jest po 30... a oni mają już takich zawodników Bale Benzema... myślę, że gdyby obydwa te kluby chciały wzmacniać linię ataku to głównym celem byłby Neymar a pomiędzy jest kilku innych niezły zawodników
Juve? Juve też ma spoko atak.... do tego w samych włoszech myślę, że znaleźliby kilku ciekawszych skrzydłowych od Alexisa choćby Chiesa z fiory....
PSG? też brak miejsca dla takiego zawodnika jak Alexis

po trzecie w końcu.... tak jak napisał Magik.... obydwaj CI zawodnicy mają pewną wartość rynkową i sprzedając ich dwóch w pakiecie za 50 baniek (licząć oszczędności z kontraktu) wypadlibyśmy na frajera roku.... żaden klub nie sprzedaje tak zawodników bo to wizerunkowo by je zniszczył... Jeżeli już to porponowałbym sprzedać Pogbę po normalnej cenie.... i ewentualnie część pieniędzy poświęcić na negocjacje z Alexisem o rozwiązanie kontraktu :) niby wychodzi podobnie ale wizerunkowo klub nie cierpi na tym :P
» 3 maja 2020, 17:26 #40
mufcforever1811: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2020 17:32

Magic. Zgadzam się z Tobą. Może wpadłem na ten pomysł, bo tak bardzo chciałbym pożegnać tych dwóch panów.....no ale, zobaczymy co będzie.

Muszę dodać tylko, że od początku liczyłem na Twój komentarz, albo jassaj'a. Macie w moim miemaniu ogromną wiedzę i bardzo fajnie czyta się wasze dyskusje. Pozdrawiam. Cześć.
» 3 maja 2020, 17:29 #39
ferdas: Słyszeliście że w USA , kobiety piłkarki poszły do sądu z pozwem o dykskryminacje, z tego powodu że zarabiają mniej od piłkarzów mężczyzn. Sąd odrzucił ich wniosek bo jak się okazało, w ciągu ostatnich 5 lat zarobiły więcej niż faceci o 18 tysięcy xD
» 3 maja 2020, 16:28 #38
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2020 16:43

ja słyszałem jakiś czas temu, jak kobieca reprezentancja USA kobiet (wówczas najlepsza na świecie) głośno krzyczała o dyskryminacji odnośnie zarobków.... a w międzyczasie te panie dość wysoko przegrały z jakimiś 16-latkami z Australii. Jest jeden typ kobiety, którego szczerze nienawidzę i się nazywa (neo)feministka.
» 3 maja 2020, 16:42 #37
DaredevilUtd: Cóż świat powoli podąża w stronę, gdzie to zwykły biały mężczyzna będzie miał najmniejsze prawa. W tych czasach strach mieć inne zdanie, bo często jest to traktowane jako atak, na tle rasowym, religijnym, czy jakim kolwiek innym.
» 4 maja 2020, 07:40 #36
jaratkow: Mam nadzieję, że się "czepiam". Pogba opowiada o swoich chęciach "powrotu na boisko". Ja w to nawet uwierzyć jestem skłonny. Ale czy nie zastanawia Was, że ani razu nie powiedział, że chce wrócić do naszej drużyny..?
» 3 maja 2020, 15:12 #35
Magik1990MU: też zwróciłem na to uwagę. Pogbiarz w swoich wypowiedziach sprytnie omija temat United. Czasami coś napomknie o kilku kolegach (jak teraz), ale nie mu żadnych deklaracji, że chce zostać w United i walczyć o powrót do składu. Moim zdaniem te pseudowypowiedzi są obliczone na nabicie sobie kolejnych lajków j wyświetleń na portalach społecznościowych. Mam nadzieję, że wirus i jego gruby pan mają realną opcję transferu i niebawem ich już tutaj nie będzie.
» 3 maja 2020, 15:17 #34
Diabelred: jaraktow,

devilpage.pl/index/news/komentarze/62049/pogba-chcialbym-wrocic-i-pomoc-chlopakom/
» 3 maja 2020, 21:23 #33
Dexter4: Po co mieszać w głowach kibiców. pogba podjął dużo wcześniej decyzję. Sam nie mógł o tym bezpośrednio powiedzieć to powiedział to przez gębę menagera i brata że kocha RM. I tam go widzę. Pamiętajmy !! To VIRUS !!
» 3 maja 2020, 14:39 #32
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2020 15:05

biedakow z madrytu nie stac na Pogbe. madrycki klub to mem. Pogba jesli gdzies pojdzie to pewnie do Turynu. w madrycie bez szans na wygranie czegokolwiek - w lidze wiecznie slabsi od barcelony, a w LM jest juz VAR więc reial madryt bez żadnych szans na sukces.
» 3 maja 2020, 15:04 #31
GGMUN6: Apropo Pogba-Juve

Paratici: "Pogba to fantastyczny gracz. Coś jednak zmieni się po kryzysie związanym z pandemią. Tylko nieliczne kluby będą mogły zagwarantować wysokie pensje dla najlepszych graczy takich jak Paul."
» 3 maja 2020, 15:11 #30
Kkacper102: Zapraszam do dyskusji na temat: "Top 10 najlepszych bramkarzy na świecie"
U mnie wygląda to tak:
1. Jan Oblak
2. Wojciech Szczęsny
3. Alisson
4. Manuel Neuer
5. Marc-Andre Ter Stegen
6. Peter Gulacsi
7. Yann Sommer
8. Samir Handanović
9. David De Gea
10. Keylor Navas
» 3 maja 2020, 14:00 #29
Magik1990MU: De Gea dopiero na 9? Gulacsi, Sommer, Handanovic i NEUER przed nim? Szczęsny lepszy od Allisona? Ter Stegen dopiero 5? Kompletny brak Kurtuła? Chłopie, tutaj tylko nr 1 wygląda normalnie.
» 3 maja 2020, 14:08 #28
Diabelski97: Ciężki temat do dyskusji aczkolwiek Oblak chyba najlepszy, DDG dałbym do top 5 na spokojnie ale patrząc na jego ostatnią formę to niestety niemożliwe.
Tak jak Magik napisał, brak Kurtuła to delikatny skandal bo gościu to topka bramkarska tylko, że traci dużo przez pryzmat swojego zachowania.
» 3 maja 2020, 14:17 #27
Strzelec: Ze Szczęsnym trochę przesadziłeś. Ter Stegen za nisko. Neuer, Sommer i Handanović powinni być za De Geą. Gulacsi ma dobry sezon, więc nawet się zgodzę z jego miejscem. Na 10 mogłeś dać Courtois albo chociaż Hendersona, który w tym sezonie prezentuje się świetnie.
» 3 maja 2020, 14:21 #26
kckMU: Sommera z kilku powodów mocno szanuje, ale przerażają mnie jego babole i karykaturalne ustawianie się raz na jakiś czas. A, że on właśnie na tym bazuje, to w top10 wg mnie go nie ma.

Szczęsny nad ter Stegenem też mi ani trochę nie pasi.
» 3 maja 2020, 14:24 #25
primasort: Dużą kontrowersją i dyskryminacją jest brak bramkarza Ajaxu Onany.
» 3 maja 2020, 14:48 #24
Diabelski97: Onana w top 10 hah. Bramkarz jakich wielu, gra w ogórkowej lidze a w LM niczym specjalnym się nie pokazał.

Chyba, że chodziło o top 10 w Holandii to możemy polemizować.
» 3 maja 2020, 14:53 #23
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2020 14:56

Młody Schmeichel to kilka poziomów wyżej od takiego Onany.
» 3 maja 2020, 14:56 #22
Magik1990MU: No właśnie, o Kasperze wszyscy zapomnieli.

Sam nie będę się bawić w zestawienia, bo na to składa się zbyt dużo czynników i przynajmniej ja nie miałem czasu na ogarnianie każdego kipera pod ich kątem.
Nie mniej pierwsza trójka po prostu musi się składać z Alissona, Oblaka i Ter Stegena (wg własnego uznania kolejność).

@Diabelski97

a ja bym właśnie umieścił de Geę w top 5. Jego babole w tym sezonie można policzyć u jednej ręki niezbyt rozgarniętego drwala, a ile razy nam skórę ratował? Każdy bramkarz popełnia błędy, nie ma wyjątku. Ważniejsze wg mnie powinno być jak je naprawia. Weźmy mecz z Eve, gdzie przez Davida straciliśmy gola na 0-1. Potem bronił bezbłędnie i dzięki niemu się tylko na jednym golu skończyło.
» 3 maja 2020, 15:06 #21
DEPE: 1. Allison
2. Oblak
3. Ter Stegen
» 3 maja 2020, 15:06 #20
Diabelski97: DDG patrząc na całokształt a nie obecną formę to spokojnie top 5 a nawet wyżej.
Także Magik mogę się zgodzić z tym co napisałeś.
» 3 maja 2020, 15:10 #19
GGMUN6: Jeszcze 2 lata temu nie byłoby dyskusji kto jest najlepszym bramkarzem świata, bo nasz David niszczył każdego.
» 3 maja 2020, 15:18 #18
ferdas: Oblak, De Gea, Ter Stegen.
» 3 maja 2020, 16:26 #17
sinedd91: Imo to zbyt płynnie się zmienia:

Tak jak kiedyś rywalizacja odbywała się między Cassillasem i Buffonem i mówiło się, że to dwaj najlepsi ... a taki Edwin nie popełnił u nas jedngo błędu w bramce :) tyle, że nie miał spektakularnych interwencji bo mieliśmy jedną z najlepszych (jeżeli nie najlepszą) formację defensywną na świecie.....

Myślę, że teraz jest podobnie po prostu dużo ludzi patrzy De Gea Neuer Ter Stegen Oblak Courtiois a możliwe, że są bramkarze w dużo lepszej formie tyle, że nie są tak spektakularni
» 3 maja 2020, 19:30 #16
kolokolo98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2020 20:25

Sinedd91
Edwin popełniał bardzo mało błędów, ale parę mu się przydarzyło, np w ostatnim sezonie wypuszczenie piłki po dośrodkowaniu z West Bromem, złe ustawienie po strzale Messiego w finale LM, wpuszczenie strzału Eto’o przy krótkim słupku w finale 2009 (tutaj to bardziej wina Vidicia, który łatwo dał się ograć, ale de Gei tez dostawalo się na devilpage za wpuszczenie na krótki słupek). No i w sumie w finale 2008 poślizgnął się przed Lampardem, ale to była dość pechowa sytuacja a Lampard i tak szedł sam na sam i miał setkę, zresztą w tym finale Edwin jednak obronił kluczową jedenastkę.
» 3 maja 2020, 20:24 #15
sinedd91: no może przesadziłem z tym ani jednego masz racje :)

chociaż jeżeli miałbym to skomentować to przy strzale Eto'o no cóż opisałeś to idealnie :P bramka messiego to akurat wina imo obrony bo najniższy zawodnik na boisku sięga piłki głową przy takim strzale absurd moim zdaniem....

Natomiast co do sytuacji z Lampardem owszem poślizgnął się ale tam pamiętaj, że piłka trafiła do Lamparda po rykoszecie i imo to po prostu zmyliło Edwina :) bo tam zawodnik już nie pamiętam kto strzelał na bramkę Ferdinand bodaj zblokował strzał ale po tym bloku piłka trafiła do Lamparda i moim zdaniem tak jak piszesz to nie miało większego znaczenia ... a poślizg był spowodowany tym, że nagle z przygotowania obrony musiał gwałtownie wyjść do nabiegającego Lamparda :)
» 3 maja 2020, 20:57 #14
kolokolo98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2020 21:04

Nie chodziło mi o bramkę Messiego głową z 2009, tylko o tą 2011, zdecydowanie zle się ustawił, a strzał Messiego był dość blisko środka bramki, chociaż i tak Barcelona całkowicie zdominowała ten mecz i zasłużenie go wygrała.
Też nie obwiniam go o tą bramkę Lamparda, ale mimo wszystko gdyby taki de Gea zrobił dzisiaj coś takiego, to pewnie na devilpage wszyscy wylaliby na niego kubeł pomyj.
» 3 maja 2020, 21:03 #13
OldMUTrafford: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2020 12:49

Najnowsza bzdura o kończeniu PL.
Wszystkie drużyny lecą do Perth hahahahaha.
Świat już ryczy ze śmiechu.
» 3 maja 2020, 12:49 #12
kamtor: Jak inter chce pogbe to niech da w rozliczeniu skrinara
» 3 maja 2020, 11:48 #11
GGMUN6: Ta, już widzę ich ofertę, 60 mln euro rozłożone na 5 lat...
» 3 maja 2020, 11:52 #10
mufcforever1811: W jednym z artykułów napisane było, że spłata kontraktu alexisa to ok 55mln. Więs sprzedając im pogbę za 50,pod warunkiem że wezmą też alexisa, to byłby niezły dil i dwa problemy z głowy na raz,a alexis mógłby zgodzić się na obniżkę tygodniówki. Wiem że nic takiego się nie wydaży, ale osobiście bym się ucieszył na takie rozwiązanie.
» 3 maja 2020, 12:03 #9
mufcforever1811: ....ocywiście to samo mogłoby zrobić juve czy psg.
» 3 maja 2020, 12:10 #8
primasort: Pogba to wciąż fantastyczny zawodnik.
» 3 maja 2020, 11:28 #7
RedsFan: Tak jak z ciebie jest fantastyczny kibic United :D
» 3 maja 2020, 11:46 #6
Czarny82r: Co do Pogby mam mieszane odczucia. Chciałbym żeby wrócił ten zdeterminowany stary Pogba i walczył na boisku jak lew dla United ale jeśli w jego sercu jest miejsce dla innego klubu to trzeba go sprzedać jeśli nadejdzie odpowiednia oferta z Juve, RM czy PSG. Solskjaer powinien odbyć z nim szczerą do bólu rozmowę i być pewnym czy jest sens go trzymać w United.
» 3 maja 2020, 11:01 #5
ruffnecky: myślę że aktualnie Raiola ma mniejsze pole manewru,więc o ile już nie dograł dealu z Realem lub PSG to nie będzie za bardzo mieszać w głowie Pogbie. Czas pokaże
» 3 maja 2020, 11:05 #4
H2O1994: Temu Panu już podziękujemy.
» 3 maja 2020, 10:06 #3
Klierek7: Tobie tez
» 3 maja 2020, 10:52 #2
kckMU: Proszę się nie kłócić przy niedzieli.
» 3 maja 2020, 13:00 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.