Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Fernandes najlepszym piłkarzem Premier League w lutym!

» 16 marca 2020, 12:15 - Autor: matheo - źródło: premierleague.com
Bruno Fernandes został wybrany najlepszym piłkarzem Premier League w lutym. Portugalczyk w wielkim stylu zaczął swoją przygodę z Manchesterem United i angielską ekstraklasą.
Fernandes najlepszym piłkarzem Premier League w lutym!
» Bruno Fernandes znakomicie zaczął swoją przygodę w Manchesterze United
Dla Fernandesa to już trzecie indywidualne wyróżnienie od czasu jego transferu ze Sportingu. Wcześniej Portugalczyk został wybrany najlepszym piłkarzem Manchesteru United w lutym oraz zgarnął nagrodę od kibiców w głosowaniu Stowarzyszenia Zawodowych Piłkarzy (PFA).

Fernandes w lutym rozegrał trzy spotkania w Premier League. Portugalczyk miał wkład w zremisowane spotkanie z Wolverhampton Wanderers (0:0) oraz wygrane z Chelsea (2:0) i Watford (3:0).

– Odkąd byłem dzieckiem, to moim marzeniem była gra dla Manchesteru United. Bycie tutaj na Old Trafford to spełnienie największego marzenia w mojej karierze – przyznał Bruno odbierając pamiątkową statuetkę.

– Gdy przychodzisz do nowego klubu, to zawsze chcesz wpisać się na listę strzelców. Pierwszy gol jest wyjątkowy. Nie ma znaczenia, jak go zdobędziesz.

– Jestem zadowolony z mojego startu, ale teraz muszę dawać z siebie jeszcze więcej, aby być lepszym – dodał Fernandes.

Fernandes od czasu swojego transferu ze Sportingu łącznie rozegrał dziewięć meczów w Manchesterze United – zdobył trzy bramki i zanotował 4 asysty.

Ostatnim piłkarzem Manchesteru United, który zgarnął nagrodę dla najlepszego piłkarza miesiąca w Premier League był Marcus Rashford. Anglik dostał to wyróżnienie w ubiegłym sezonie.

Piłkarze miesiąca w Premier League 2019/2020:
Sierpień – Teemu Pukki (Norwich)
Wrzesień – Pierre-Emerick Aubameyang (Arsenal)
Październik – Jamie Vardy (Leicester)
Listopad – Sadio Mane (Liverpool)
Grudzień – Trent Alexander-Arnold (Liverpool)
Styczeń – Sergio Aguero (Manchester City)
Luty – Bruno Fernandes (Manchester United)






TAGI


« Poprzedni news
Ighalo zgodzi się na dużą obniżkę, aby zostać w United
Następny news »
Cztery kluby dogadane z Birmingham w sprawie Bellinghama

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (143)


lele1986: Przerwa wydluzona do konca kwietnia .
» 19 marca 2020, 14:26 #135
Kapitan1230: Liga nie wróci,to dopiero początek.
» 19 marca 2020, 14:33 #134
dzilu96: Niebywałe jak można zatęsknić za oglądaniem kopania piłki przez 22 ludzi przez 90 minut co kilka dni, też tak macie?
» 19 marca 2020, 12:32 #133
DailySmoker: 22 dorosłych chłopów lata za jedną piłka, jakby nie mogli sobie wziąć po jednej
» 19 marca 2020, 12:48 #132
RememberMe: co nie ale głupie te chłopy
» 19 marca 2020, 13:27 #131
dawidlp92: jak wytransferujemy takich piłkarzy jak Lingard i Pogba to ten klub zacznie stawać pomału na nogi
» 19 marca 2020, 12:25 #130
Sancho: Raiola powiedział że tego lata chce wytransferować piłkarza do Realu, mam nadzieję że chodzi tu o wirusa, wiadomo że nie ma co liczyć na lingarda :D
» 19 marca 2020, 09:55 #129
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2020 10:02

A mówił z jakiego klubu? Bo o ile Lingarda im rzeczywiście nie wciśnie, o tyle Haaland jest jeszcze w stajni Raioli i to pewnie napastnika będą chcieli ściągnąć w pierwszej kolejności.

EDIT: Chociaż też osobiście mam nadzieję, że chodzi o Pogbe, bo wydaje mi się, że oni będą w stanie wyłożyć więcej niż Juventus.
» 19 marca 2020, 10:01 #128
Sancho: O klubie nic, ale szczerze wątpię żeby Haaland po pół roku znowu miał zmienić klub. Real napastnika już ma- Jovicia z tym że Zidane dawał mu mało szans, grał praktycznie same ogony
» 19 marca 2020, 10:11 #127
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2020 10:45

Z Haalandem jest o tyle śmiesznie, że ma on klauzulę wykupu i kto wie czy nie można jej aktywować po pół roku, czy po roku czasu. Myślisz, że Real by się teraz nie skusil na taki konsek jak Haaland? Jovic u nich raczej marnie wygląda, trochę go ranga klubu przytloczyla, szkoda chłopaka, ale pewnie będą chcieli się go pozbyć niebawem.
» 19 marca 2020, 10:44 #126
Blau: Możliwe, że właśnie będą chcieli wepchnąć Jovicia (który w Realu nie istnieje, a w Bundeslidze spisywał się bardzo dobrze) a w zamian wziąć Haaland.

Choć oczywiście Pogba dalej wydaje się bardzo prawdopodobny i to zapewne o nim mówił Raiola.
» 19 marca 2020, 10:57 #125
TuhajBej: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2020 12:35

Najlepiej niech grubas wytransferuje wirusa wraz z Dżesim w pakiecie. Płakać po tej dwójce jakoś bardzo nie będę a wprost przeciwnie. Bruno który kosztował o wiele mniej pieniędzy udowodnił że Pogby nam nie potrzeba.
» 19 marca 2020, 12:34 #124
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2020 09:53

O 13 na C+ jest skrót meczu United-Ipswich z sezonu 94/95 a po tym skrócie mecz United-Chelsea z tego sezonu na OT jeśli się nie mylę także jak komuś się nudzi to można spędzić fajne popołudnie

Edit. A dziś wieczorem na oficjalnej stronie MU i przez apke mecz z półfinału LM z 99 roku z Juve i słynny comeback z 0-2 na 3-2. O 20 naszego czasu chyba ale jeszcze muszę sprawdzić dokładnie
» 19 marca 2020, 09:50 #123
Davide: Te klasyki Premier League lecą od poniedziałku o 21, następnego dnia o 13 są powtórki. Na stronie Canal Plus trwa głosowanie na mecze weekendowe, jest do wyboru mecz United.
» 19 marca 2020, 10:22 #122
Blau: Podzielę się z wami moimi przemyśleniami na temat Pogby, komentarz może być długi, ale zachęcam do przeczytania i dzielenia się swoimi opiniami.

Dla mnie Pogba jest naprawdę dobrym zawodnikiem. Zaryzykuje stwierdzeniem, że ma predyspozycje do bycia jednym z najlepszych pomocników na świecie. (Nie pamiętam drugiego takiego pomocnika, który pomimo bycia ponad 190 metrowym, bardzo silnym, klocem ma też tak fantastyczną technikę)

Niestety u nas bardzo rzadko pokazywał jaki naprawdę ma potencjał. (Pierwsze dwa miesiące drugiego sezonu Mou i pierwsze dwa miesiące u Ole - wtedy Pogba grał na miarę swoich umiejętności. Później już były tylko wyjątki takie jak derby z City)

Francuza broni (lekko) fakt, że dotychczas partnerzy na boisku (szczególnie pomoc) była raczej wątpliwej jakości. Taktyka Mou też nie pomagała rozwinąć skrzydła. Jakby się zastanowić dopiero od tego sezonu zaczęliśmy wyprowadzać piłkę od obrońców (duża zasługa Harrego) Do tego jest jeszcze Fred i McTominay, którzy w tym sezonie wyrośli na naprawdę dobrych zawodników. Dodając do tego fantastycznego Bruno i Rasha, to Pogba naprawdę miałby teraz fajny zespół do grania.

Mimo wszystko słaba kadra nie usprawiedliwia w żadnym stopniu jego nikłego zaangażowania i człapania po boisku. Bruno może i ma lepszych partnerów, ale on zasuwa po całym boisku. Pogba tego nie robił.


Przechodząc do najważniejszego punktu czyli jego przyszłości, myślę, że mógłby zostać tylko i wyłącznie pod jednym warunkiem - nowy kontrakt i to podpisany jeszcze przed okienkiem transferowym.

Pogba ma 27 lat, powoli kończy mu się kontrakt, a do tego miał kontuzje praktycznie przez cały sezon. Jeśli nie chcemy na nim stracić to albo sprzedamy go w najbliższym okienku transferowym, albo podpisujemy z nim kontakt, żeby utrzymać w miarę wysoką cenę.

Aktualnie wiemy tylko tyle co powiedział Raiola i brat Pogby. Jeśli wierzyć im słowom, to francuz nie chce zostać w klubie. Dlatego uważam, że trzeba go sprzedać. Nie ma sensu trzymać go na siłę, szczególnie że jeszcze jest coś warty i za pozyskaną kwotę z ewentualnego transferu możemy kupić kogoś innego, który po prostu nas wzmocni.
» 19 marca 2020, 08:55 #121
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2020 09:22

Moim zdaniem Pogba bardziej pasowalby mi do Serie A a nawet idealnie tam pasuje . Tam jest troche mniej dynamiczna gra niż w Anglii . Natomiast dalbym mu jeszcze szanse do konca sezonu i jak wróci zobaczymy jak bedzie teraz grał . Pomoc mamy teraz znacznie lepsza i transfer Bruno moze mu tylko pomoc bo nie bedzie na jego barkach cała kreacja tylko jeszcze na Bruno wiec powinien miec napewno wiecej luzu i przeciwnicy nie beda skupiali sie tylko na Pogbie tym ktory jako jedyny w naszej druzynie potrafi "coś" zrobić z piłką . Defensywa tez juz jest stabilniejsza noi nasza pomoc dwójkowa w postaci Freda Scotta czy Matica wspomaga dobrze defensywe jak i ofensywe jest poprostu energia i waleczność wiec może to się udać . Moze być tak ze nagle mozemy mieć naprawde świetną druzyne jeśli Bruno z Pogba ogarneli by naszą kreatywność i atak a chlopacy napewno nie maja sie czego wstydzić zreszta jesli chodzi o przegląd pola .
» 19 marca 2020, 09:20 #120
Spadkobierca: Pogba to taki Super Mario. Potencjał wielki, umiejętności dobre, ale głowa nie ta.
» 19 marca 2020, 11:02 #119
tom93: Nice. "Jezeli sezon nie zostanie dograny to Liverpool nie otrzyma majstra. Braklo 6 pktow" potwierdzone info prosto z UEFA
» 18 marca 2020, 21:04 #118
Spadkobierca: A my będziemy się męczyć jeszcze sezon w LE. Super.
» 19 marca 2020, 07:52 #117
Blau: Dlatego każdy chce dograć sezon. Brak majstra dla Live to małe pocieszenie jeśli weźmiemy pod uwagę brak LM - szczególnie, że to może mieć większe konsekwencje niż mniej kasy od Adidasa.
» 19 marca 2020, 08:11 #116
DaredevilUtd: Według mnie miało by to sens. Z tym, że rzeczywiście bylibyśmy poszkodowani :) Szkoda LM, mamy szansę w tym roku na dwuch frontach się zakwalifikować.
» 19 marca 2020, 10:50 #115
keymil1990: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2020 19:40

Oglądał ktoś wczoraj na Canal Plus skrót meczu Liverpool- Man.Utd z 94 roku ? Ja sie zachwyciłem i patrzyłem z zazdrością jaki kiedyś był futbol... Niesamowite tempo caly mecz, teraz mecze wyglądają tak od 80 minuty jak jest remis a obie potrzebują wygranej, non stop wslizgi, ostra gra ale nie brutalna, coś pięknego:) Giggs latał jak szalony, te podanie cantony no i walka Liverpoolu i wyjście z 3-0 na 3-3
Nawet moja żona nie spuszczała oka tak jej się podobało, na takim meczu nie szło zasnąć
» 18 marca 2020, 19:38 #114
sk8bob: A pogba na insta wstawia filmiki jak trenuje w koszulce juventusu ... spoko
» 18 marca 2020, 18:37 #113
IntruZ9: Serio tak płytko myślisz?...ciężko przeczytać to co jest napisane,poszukać, pomyśleć? Trenuje w koszulce matuidiego '14'(zarażonego koronowirusem) może jednoczy się z kolegą w ten sposób? ..aaale nieeee,Polak przeczytał spłycił i już robi afere
» 18 marca 2020, 18:50 #112
Pops918: Dokładnie. Lindelof za to trenował w koszulce Sampdorii.
» 18 marca 2020, 18:52 #111
sk8bob: Są zawodnikami Man utd to raz a dwa nic bym nie powiedział gdyby pogba nie gadał od miesięcy ze chce odejść a jednym z ewentualnych kupców jest właśnie juventus
» 18 marca 2020, 18:55 #110
SylwiaR14: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2020 19:07

"I know the cheeky ones wilk talk about the Juventus Jersey 😏 I'm just supporting my friends ... That's all, nothing more 😁 "
Wystarczy tylko doczytać do końca opis pod tym zdjęciem.
» 18 marca 2020, 19:06 #109
awe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2020 20:02

Sa kolegami z reprezentacji, dlaczego nie zalozyl koszulki Francji ? Aa bo to w klubie sie stalo ...
Po drugie to ten jego kolega jest zarazony, ale ponoc nie ma zadnych objawow...
Oby byl drugi przekaz ze odejdzie do Juve to moze nawet na lawce United w niej siedziec
» 18 marca 2020, 19:59 #108
kamilpe: Hah. Tyle w temacie, o Lindelofie nikt nie wspomina, że trenuje koszulce innego zespołu ale o Pogbie tak. Moim zdaniem fajny gest i tyle. Koszulka Juventusu to również wsparcie Włoch.
» 18 marca 2020, 20:30 #107
helupa: Przecież Lindelof też ma założoną koszulkę Sampdorii, dlaczego go nie mieszacie z błotem? Nie założył koszulki francji, bo chodzi mu o całe Juve, nie tylko Matuidiego, przecież tam grał i kumpluje się z niektórymi. Gdyby taki Ronaldo założył koszulkę United to pewnie wszyscy by sikali ze szczęścia, wszędzie gdzie Pogba szukacie sensacji, dajcie człowiekowi żyć jak chce zamiast pisać takie wysrywy zarośnięci tłuszczem przed komputerem.
» 18 marca 2020, 20:47 #106
jassaj: Serio ? Niektórzy są aż tak ograniczeni. Juventus- były klub Pogby, z siedzibą we Włoszech, Matuidi, kolega Pogby, grający w Juventusie, klubie z Włoszech, Juventus klub z WŁOCH, czyli państwa, które teraz przeżywa największy kataklizm związany z wirusem na świecie. Hmmmm.... zastanówmy się czy nie ma powodu, dla którego ktoś mógłby założyć ich koszulkę ? No nie wiem, nie wiem.... Może w takim razie przeczytam opis... "wspieram kolegów z Juventusu" hm.... nadal nic nie przychodzi mi do głowy. O już wiem ! Pogba po raz kolejny obraził United ! Serio ? Niektórym wypadałoby wyjąć głowę z tyłka. Nie zawsze i nie wszędzie chodzi o United. Trenowanie w koszulce chorego kolegi mu nic nie pomoże, ale jest symbolicznym gestem wsparcia w trudnych chwilach, Lindelof też ma na sobie koszulkę innego klubu. To co ? Karna sprzedaż do Sampdorii ?
Opamiętajcie się, bo aż przykro się robi. Dzisiaj myślałem sobie, że przynajmniej w czasach zarazy media nie trąbią o transferach itp. Miałem poczucie, że ten świat jest trochę bardziej człowieczy i wtedy wszedłem na DP i wszystko wróciło "do normy"
Większość tej strony zarzuca Pogbie pozerstwo,egoizm i brak myślenia a w ostatnich dniach on zachowuje się 100 razy dojrzalej od niektórych tutaj. Kilka dni temu pisałem komentarz w którym krytykowałem go za grę a teraz będę go bronił, bo może w jego działaniach jest drugie dno, może gdzieś idzie o wzbudzenie sensacji, ale przy tym nie jest to chamskie a jest wręcz pożyteczne i pozytywne a niektórzy tutaj to banda jęczydup, które sugerowały, że wymusza transfer, gdyby w wakacje pojechał na safari i zrobił sobie zdjęcie z zebrą- bo wiecie, zebra jest w biało czarne pasy a to kolory JUVENTUSU...
» 18 marca 2020, 21:12 #105
vanantgaal: Wiesz czemu Lindelofa nikt teraz nie krytykuje? Bo od roku nie spekuluje się czy przejdzie do Włoch i Lindelof i jego rodzinka nie plują w twarz osobom związanym z MU. Jeśli Pogba chciał wesprzeć kolegę to miał tysiąc możliwości. Wybrał taką żeby tylko podkręcała spekulacje i dużo się mówiło.
» 18 marca 2020, 21:15 #104
kamilpe: Depay i van der Wiel też zakładali koszulki Manchesteru będąc w innych klubach i wynikło coś z tego? Nie.
» 18 marca 2020, 21:26 #103
Diabelred: helupa,

Nie mieszaja, bo nie nazywa sie Pogba... :) Hejt na Francuza urosl juz do tego stopnia, ze nawet pod newsem o zbiorce pojawialy sie wyzwiska(tradycyjnie juz pod newsami o Pogbie...) i pretensje, ze co tak malo.
Obserwuje to wszystko od dluzszego czasu i troche przykro, ze devilpage robi sie drugim realmadryt.pl. Tam rowniez panuje masowy hejt na Benzeme i Bale'a z ta zasadnicza roznica, ze na tamtej stronie raczej wiekszosc stanowia dzieci, a DP z pewnoscia wiekszosc stanowia dorosle, teoretycznie dojrzale osoby.

Swoja droga w necie tak wiele osob cisnie Francuza, a jestem pewien ze polowa, jak nie wiekszosc tych osob, gdyby miala taka mozliwosc by spotkac sie z Pogba twarza w twarz to jeszcze by sie prosili o autograf badz wspolne selfie. :D

jassaj,

Dobrze napisane, 100% racji.
» 19 marca 2020, 01:06 #102
Vaxiu: Smutno sie robi widząc tak toksyczne osoby... A pozniej przez takie puste glowy hejtujace na kazdym kroku dochodzi do sytuacji jak w Kielcach z lekarzem Rokita kory odebral sobie.

Zaden baran nie pomyslal nawet jak bardzo te osoby potrzebuja wsparcia psychicznego, tym bardziej we Wloszech gdzie jest wrecz katastrofalna sytuacja. Tfuu na was
P.S. Pogba ma kontrakt z adidasem (tak jak Juve), nie moze na co dzien nosic innego loga.
» 19 marca 2020, 10:25 #101
awe: jassaj ograniczenia to sobie wez na bok i tego tu nie wkladaj, bo jak gosc robi syf w klubie to nie widzisz ograniczen, takie dyplomatyczne pieprzenie zwlaszcza przy tym wirusie juz wychodzi bokiem, na wszystko znajdz wytlumaczenie =/= mysle, ze masz racje
» 19 marca 2020, 20:09 #100
SajminatoR: Z racji koronawiurusa i braku meczów do oglądania, ma ktoś może jakaś stronkę na której można obejrzeć powtórki całych meczów ? Chętnie bym odpalił sobie jeszcze raz derby Manchesteru. Albo chociaż stronę z obszernymi skrótami takimi po 10min ?
» 18 marca 2020, 08:31 #99
DailySmoker: footballia.net

Tylko trzeba założyć konto, co trwa chwilę i możesz oglądać powtórki meczów od finału fa cup z Aston Villa z sezonu 56/57
» 18 marca 2020, 08:51 #98
ferdas: o kruca, prawilna stronka. niezła wkrętka z tymi starymi meczami
to jest dobre, i z polskim komentarzem
footballia.net/matches/manchester-united-legia-warszawa
» 18 marca 2020, 10:07 #97
SajminatoR: Dzięki. Niestety ostatnie derby Manchesteru są jeszcze niedostępne.
» 18 marca 2020, 10:15 #96
DailySmoker: Klimat meczów taki, że się gesiej skórki dostaje. Jak Busby wyszedł na boisko to coś pieknego
» 18 marca 2020, 11:12 #95
piter100000: Na oficjalnej stronie United trwa kolejne głosowanje na mecz, który puszczą jutro. Ja głosowałem na Juve-Unjted z 99 roku
» 18 marca 2020, 12:37 #94
DailySmoker: Ja cisne pokolei codziennie jeden od 57r :d
» 18 marca 2020, 12:44 #93
SickRabbit: Na fullmatchesandshows derby obejrzysz, tam każdy mecz wrzucają chwilę po zakończeniu
» 18 marca 2020, 15:15 #92
Batigol222: Jeśli chodzi o LM to znajdziesz na chomikuj mecze z edycji za ostatnie chyba 20 lat. Chomik chyba nazywa się poeticus1982, jeśli dobrze pamiętam. Ja tam lubię oglądać spotkania sprzed iluś tam lat np. United-Real w sezonie 2002/2003 i hat-trick Ronaldo na Old Trafford albo spotkania Milanu z ery Ancelottiego: ten zespół miał niesamowitą moc i jakoś w każdej formacji. Pomoc normalnie urywa pupę: Pirlo, Seedorf, Gattuso, Kaka. Spotkań PL też możesz poszukać na chomikuj ale raczej tylko do 2-3 sezonów wstecz.
» 18 marca 2020, 20:02 #91
dlabigt23: Jeśli Pogba chce faktycznie zostać to żeby przekonał nas kibiców do siebie powinien zrezygnować z usług Raioli . Oczywiście przeprosić wszystkich za tą całą nagonkę medialną . Jeśli się zaangażuje w treningi i grę to dalbym mu jeszcze szansę . Teraz z Bruno mogą naprawdę stworzyć fajny duet i sam Pogba miałby więcej możliwości wykrzesania z siebie co najlepsze i chyba o to mu chodziło . Pomoc mamy teraz energiczna , Fred , Scott i Matic prezentują się dobrze także o tyły jestem spokojniejszy .
» 18 marca 2020, 06:35 #90
CeTe: Nie ma co oglądać, a nawet gazety nic ciekawego nie piszą na temat piłki. Propozycja czy pamiętacie jakieś śmieszne sytuację związane z naszym klubem? :D Powspominamy trochę!

Mnie rozbawiło jak Mou podobno powiedział słowo "puta". Liga strasznie chciała ukarać Portugalczyka, a że pewności nie miała to była propozycja wynajęcia gościa od czytania z ruchu warg. Dokładnie w tym samym czasie jeśli dobrze pamiętam Guardiola nawyzywal sędziego :D
» 18 marca 2020, 05:34 #89
DailySmoker: LvG jak pokazywał sędziemu symulke:))
» 18 marca 2020, 06:28 #88
mikon70: Evra robiący uszy krolika sir Alexowi w trakcie meczu, albo Mike Phelan kiedy złapał balona i go zdeptał. Cały sztab dygnął, a sir Alex powiedział do niego słowo zaczynające się na f i kończące się na off.
» 18 marca 2020, 07:08 #87
Sancho: Young który prawie zabił szczura o bandę. Bułka gadał że jak coś leci w tv o United to przełącza na inny program, widać że mamy wzajemny uraz
» 18 marca 2020, 08:19 #86
Blau: Young jak mu ptak nafajdał prosto do buzi
» 18 marca 2020, 08:45 #85
ferdas: Było coś takiego kiedyś jak fani United wynajęli samolot który przeleciał nad meczem liverpolu z napisem "Giggs 13 - Gerrard 0"
» 18 marca 2020, 09:45 #84
Diabelred: Ze smiesznych sytuacji, to ja mam duzy sentyment do tego:

youtube.com/watch?v=nnyAhhA2sMM

:)
» 18 marca 2020, 13:52 #83
Diabelred: Mnie rozbawil jeszcze ten filmik:

youtube.com/watch?v=b9AG-ubDWw8

:D
» 18 marca 2020, 14:01 #82
Kapitan1230: Gdy Gerrard zrobił ślizgacza z Chelsea :)
» 18 marca 2020, 14:32 #81
kckMU: Buziak Gary'ego dla Scholesa!

Aż szkoda, że tak romantyczny sezon przegraliśmy o punkt.
» 18 marca 2020, 17:14 #80
CeTe: LvG "potrzebuję kreatywnych zawodników umówmy się Young to nie Neymar"
» 19 marca 2020, 05:41 #79
Glory1878: Patrząc na chłodno, szkoda że liga akurat przerwana w momencie, gdzie mamy fajna serie i dobra formę. Nie mamy jednak gwarancji, że ukończymy sezon w top 4, ale z liverpulu będzie można pośmiać, jeśli liga zostanie anulowana.

W przyszłym sezonie możemy coś namieszać w walce o mistrzostwo, jeśli nie będziemy głupio tracić punktów z dołem tabeli, a liverpul niech sobie poczeka jeszcze kilka wieków na "ten sezon"
» 17 marca 2020, 20:48 #78
kolokolo98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2020 16:24

Patrząc na sytuację we Włoszech, to wątpię że uda im się dograć, ale znając Angoli, to nie zdziwię się, jeśli Premier League zostanie wznowiona i dograna.
» 17 marca 2020, 16:22 #77
RememberMe: no i dobrze
» 17 marca 2020, 18:17 #76
RedRevolta: Finał LM 27 czerwca finał LE 24, dodatkowo oczywiście wszystkie mecze z tych rozgrywek muszą się rozegrać przed tymi datami, nie wiem ale jakoś nie wierze, że do tego dojdzie, ileż zostało do czerwca a jakoś końca rozprzestrzeniania się wirusa nie widać, oj będzie zamieszanie.
» 17 marca 2020, 15:52 #75
getryscholesa: Oby zdołali opanować pandemie do tego czasu, bo z tego co widzę wyglada to bardzo słabo, a w UK nic z tym nie robią...
» 17 marca 2020, 15:14 #74
Anhel: Finał LE najprawdopodobniej 24 czerwca, myślicie ze trzeba będzie na nowo zapisywać się na losowanie?
» 17 marca 2020, 14:12 #73
radlu: Dziś o 20.00 na manutd.com retransmisja meczu ze Spurs. Trzeba wejść na stronę i zagłosować na jedno z czterech spotkań.
» 17 marca 2020, 13:58 #72
Diabelski97: Euro przełożone a ligi mają zostać dograne.
Jeśli to wypali to mnie to cieszy, Rashford wróci, Bruno będzie się zgrywał z drużyną i Pogba będzie do dyspozycji. Minus taki że byliśmy w świetnej dyspozycji ale być może będziemy w jeszcze lepszej.
Zobaczymy jak wyjdzie to w praktyce.
» 17 marca 2020, 13:43 #71
piter100000: Ja tam nie wierzę, że coś zostanie dograne. Najgorsze dopiero przed nami, a Hiszpanie jeszcze pare dni bawili się w najlepsze na ukicach miast, a Angole do tej pory mają wywalone na koronawirusa. Przecież tam w czerwcu to będzie więcej zarażonych niż we Włoszech. Ja to nie wiem czy sezon 20/21 rozpocznie się zgodnie z planem, a co dopiero dograć ten do końca
» 17 marca 2020, 14:13 #70
vanantgaal: W Chinach po 1,5 miesiąca absolutnych zakazów i zamknięciu wszystkiego co się dało epidemia się ograniczyła. Mimo, że teraz większość Państw zaczyna wprowadzać ograniczenia to duża część ludzi tego nie rozumie bo przecież trzeba się bawić. Trzymam kciuki żeby udało się dograć sezon do końca czerwca ale nie jest to takie oczywiste, że będzie to możliwe.
» 17 marca 2020, 14:30 #69
Diabelski97: Oficjalnie: Euro przełożone na 2021.
» 17 marca 2020, 13:30 #68
pawelisto2: Sean Dyche menedżerem lutego, czyli nici z „potrójnej korony” w lutym
» 17 marca 2020, 12:49 #67
Szym1: Odion Ighalo - Born with Desire takich ludzi nam potrzeba !!
» 17 marca 2020, 11:57 #66
RedsFan: UEFA podobno zażąda od federacji piłkarskich odszkodowania 300mil, za brak Euro w tym roku. Ciekawe jak to się dalej potoczy, bo moim zdaniem, to nie z ich powodu rozgrywki przerwano, a skapa federacja chce tylko zarabiać, powinni się im mocno przeciwstawić.
» 17 marca 2020, 07:32 #65
OldMUTrafford: UEFA odpłynęła już całkiem.
Oni ciągle myślą, że rządzą światem nawet w takich sytuacjach.
Zrobili kretyni ME w iluś tam krajach, jest pandemia gdzie byle prezydent miasta może zakazać rozgrywania u siebie spotkań bo to imprezy masowe, a młotki z UEFA chcą kasy od klubów które z odwołaniem ME mają tyle wspólnego co pigmeje z lotami narciarskimi.
Przecież nawet jakby UEFA upierała się na ME o czasie to nikt im nie pozwoli na mecze i latanie między krajami tysięcy kibiców.
Też mam nadzieję, że dostaną gonga od klubów i federacji krajowych.
» 17 marca 2020, 08:04 #64
NoName222: Obejrzyjcie sobie filmik o strategii Wielkiej Brytani na walkę z koronawirusem. Trzeba liczyć, że wypali, bo inaczej szybko Premier League nie zobaczymy...
youtu.be/UDXrJ-zTeCA
» 17 marca 2020, 06:56 #63
RedsFan: A czemu nikt nie trabi o tym, że Szwecja poszła ta sama droga? Mając 1000 chorych i 3 zgodny stwierdzili oni, że coronavirus nie jest grozniejszy od innych wirusów, bo odsetek zgonów jest mały. W UK jest znacznie mniej zachorowań, ale Europa znalazła kozła ofiarnego i jedzie po nich. Przykro mi się robi jak czytam komentarze ludzi którzy w 100% tej propagandzie jaka leci u was w TV ulega.
» 17 marca 2020, 07:38 #62
Diabelred: RedsFan,

Teraz Brytyjczycy sobie olewaja sprawe, a pozniej bedzie zdziwienie, ze bedzie u nich to samo co obecnie w Hiszpanii, ktorzy tez na poczatku na luzie podchodzili do tematu koronawirusa... Ich sytuacje dobrze skomentowal Grabara na twitterze. Glownym problemem z koronawirusem jest nie odsetek zgonow, ale latwosc przenoszenia. W takim tempie przyrostu za kilka miesiecy(zakladajac, ze z przyjsciem lata nie zacznie wygasac) liczba zarazonych na swiecie moze siegnac nawet 400-500 tys. Takiego obciazenia chorych nie wytrzyma zaden kraj i wtedy juz nie tylko we Wloszech, ale i w innych krajach lekarze beda musieli wybierac kogo ratowac, a kogo umiercic.

Bardzo dobrze, ze polski rzad dosc szybko zaczal wprowadzac restrykcje. Na ile skuteczna jest taka strategia pokazuja Chiny, u ktorych koronawirus juz wygasa. Domyslam sie, ze w mieszkasz Anglii, takze rozumiem, ze nie mialbys nic przeciwko jesli brytyjski rzad(gdzie brytyjski premier otwarcie mowil, ze wiele osób straci swoich bliskich) poswiecilby zycie twoich rodzicow w imie zyskania zbiorowej odpornosci?
» 17 marca 2020, 11:16 #61
primasort: Brytole to ignoranci tak samo jak ci co wyjechali na wyspy i się z nimi utożsamiają.
» 17 marca 2020, 11:56 #60
mikon70: Brytyjczycy już się zaczynaja wycofywać z tego, bo premier poinformował i zmianach
» 17 marca 2020, 13:03 #59
RedsFan: Ehh tobie primasort, to jednak brakuje najwazniekszego organu w głowie :/
» 17 marca 2020, 21:37 #58
OldFasion: A ponoć United jest mocno zainteresowane Denisem Zakarią. Chłopak potrafi wszystko tyle, ile Fred, McTominay i Matić złożeni w jednego piłkarza. Genialny pomocnik i niestety prawdopodobnie nie trafi na Anfield. Zazdroszczę.
» 16 marca 2020, 23:36 #57
miocinho2: oglądałem parę jego meczów i nie zrobił na mnie jakiegoś wielkiego wrażenia,ale do rotacji będzie w sam raz
» 17 marca 2020, 00:27 #56
RedsFan: Pogba to wróci, ale do Włoch :)
» 17 marca 2020, 07:15 #55
OldFasion: @miocinho2
Do rotacji? Zakaria ma papiery na wielką piłkę. Już jest lepszy od Freda, McTominaya i Matića i większości środkowych pomocników innych klubów w PL. Zostaje kwestia aklimatyzacji.
» 17 marca 2020, 09:37 #54
miocinho2: Na jakiej podstawie uważasz że jest od kogoś lepszy?
» 17 marca 2020, 18:29 #53
OldFasion: @miocinho2
Na podstawie obejrzanych spotkań. A że Premier League i Bundesligę oglądam regularnie, to mam materiał do oceny i porównań.
» 17 marca 2020, 20:52 #52
Klimaa: Ciekawostka - od momentu odejścia SAF na emeryturę jedynie 4 razy nasi zawodnicy zdobywali nagrodę dla najlepszego zawodnika PL w danym miesiącu!! byli to Martial, Ibra, Rashford i teraz Bruno.
To tylko pokazuje jak dramatyczny spadek jakości przytrafił się naszej drużynie.
» 16 marca 2020, 23:23 #51
Noowak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2020 20:10

Jak Arteta się wyleczy to powinni wznowić ligę (oczywiście bez kibiców). Na boisku będzie 22 piłkarzy licząc sztaby które się zmniejszą będzie maks 50 osób więc akurat. Już wolę bez kibiców oglądać niż w cale. Od teraz jeżeli jakiś piłkarz złapie wirusa i nie będzie to miało związku z meczem tylko z tego że ma gdzieś siedzenie w domu to jego strata
» 16 marca 2020, 20:08 #50
jassaj: XD ludzie maja narażać bezpieczeństwo i zdrowie bo temu się nudzi i by se mecz obejrzał. W sumie to nawet jesteś niezłym gatunkowo trollem, chociaż idzie się pośmiać :D
» 16 marca 2020, 21:03 #49
Noowak: Ludzie normalnie pracują to dlaczego piłkarze nie? Nic się nie stanie jak zorganizują małe mecze. Będzie można coś oglądnąć przynajmniej w domu
» 16 marca 2020, 21:06 #48
Devil156PL: Jassaj
,,Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię swojego poziomu ,a potem pokona doświadczeniem "
» 16 marca 2020, 21:31 #47
Saberem47: Przecież Nowak ma rację. Football to poważna sprawa. Niech grają. Bez kibiców nikt się niczym nie zarazi
» 16 marca 2020, 22:08 #46
jassaj: Miałem napisać, że sam od dzisiaj pracuje zdalnie, ale przy takim obrocie spraw to się boję, bo mi jeszcze każe wypierdzielać do roboty w imię sprawiedliwości społecznej :/
» 16 marca 2020, 22:19 #45
szubik: Niby macie rację z tym bezpieczeństwem, ale polityka jaką prowadzi rząd angielski ma się nijak do tego co zrobili z angielską ekstraklasą. Puby, szkoły itp. wszystko otwarte, a stadiony nie. Taki brak konsekwencji, już pomijając sam aspekt zagrożeń.
» 17 marca 2020, 08:48 #44
Wilderrr: Ja pracuję w Amazon gdzie na zmianie jest 2000 ludzi i magazyn działa normalnie więc zgadzam się z Noowakiem, meczyk bez udziału publiczności mimo że dziwnie się na to patrzy, mógłby być.
» 17 marca 2020, 12:12 #43
jassaj: No i pewnie zostanę zjedzony, ale widocznie trzeba czasem brutalnie uświadomić ludzi....
Ty też nie musisz pracować w tym Amazonie, jeżeli obawiasz się o swoje bezpieczeństwo możesz wyjść i nie wracać. To wolny kraj, nie ma obowiązku pracy. Zwolnią Cię ? Pewnie tak, bo ludzi takich jak Ty na świecie są miliony i nie Ty to ktoś inny pójdzie na ten magazyn i będzie to robił. Tak- nie jesteś wyjątkowy, do pracy na magazynie nie potrzeba ani szczególnych umiejętności ani nie trzeba być nośnikiem jakiejś renomy itd itd. A piłkarz ? Grać w piłkę może każdy, ale TAK grać w piłkę jak oni (wbrew temu co myśli połowa Januszy, którzy "jo bym to szczelił")- 90 % społeczeństwa nie potrafi. Za tym idzie popularność a za popularnością renoma. Narażanie piłkarzy to narażanie się na ogromne straty finansowe, piłkarze wiedzą, że w ostateczności mogą się zbuntować, bo ich zwykły Mirek z pośredniaka nie zastąpi.
Tak działa świat, poza tym uwielbiam zawsze "głos uciemiężonych mas" ,które uważają, że jak im jest ciężko to innym też może być, jak oni mają za mało to inni też mogą mieć, jak my się narażamy to inni też muszą- nie, nie muszą, dopóki nie będzie absolutnie bezpiecznie to piłkarz nie jest zawodem pierwszej potrzeby żeby musiał ryzykować. Pozatym czy ktoś wziął pod uwagę, że kluby też muszą się zorganizować ? Arsenal nie ma trenera, Sampdoria ma pół jedenastki w szpitalu z koronką itp itd- "ciul z tym, majom grać i już"
Życie, moi drodzy, nie jest równe i mogę zostać zjedzony za te słowa- ale od zaraznia dziejów byli "ważni i ważniejsi" "mniej i bardziej wpływowi" no cóż....
» 17 marca 2020, 13:41 #42
SickRabbit: Mieć Bruno w składzie i nie móc go oglądać w akcji :(
» 16 marca 2020, 19:01 #41
GoForWin: Tak jak Euro Truck Simulator jest dla tirowców.
» 16 marca 2020, 19:48 #40
ro7: Fajnie, że wygrał. Zasłużył. Szkoda, że jest przerwa...

Ale może mi ktoś wyjaśnić dlaczego Premier League nie gra?

Przecież w UK przyjęto dziwne rozwiązanie o nazwie "odporność stada", która polega na tym by 80% się zaraziło. Czyli nie robią nic aby walczyć z koronawirusem i zarażeniami. W takim razie dlaczego Premier League nie gra? Te odwołane mecz nic nie dadzą skoro ludzie mogą się zarazić w każdym innym miejscu, bo tam nie ma żadnych specjalnych środków. Absolutny brak konsekwencji. Powinni więc grać i to przy pełnych trybunach. W tym kraju po Brexicie nie ma żadnego rządu, każdy robi swoje...
» 16 marca 2020, 16:28 #39
Glory1878: Ty się ministrze bezpieczeństwa marnujesz tutaj po prostu
» 16 marca 2020, 17:25 #38
Glory1878: Weź nl pod uwagę, że zawodnicy też mogą się zarazić i trzeba będzie grać garnierami czy innymi bortik dżeksonami
» 16 marca 2020, 17:28 #37
morrgan: To proste. Są po prostu "równi i równiejsi na tym świecie". 80% Brytyjczyków niech się zarazi. Dlaczego 80%? Bo reszta to elity - politycy, urzędnicy, osoby zasłużone i zamożni ludzie (a wśród nich piłkarze). Jeżeli w tym samym czasie zachoruje jakiś zwykły wyborca i osoba z tej elity to potrzebny sprzęt i leki trafią do tego z elity. Politycy w W, Brytanii mają taki wspaniały plan, ale jakby sami zachorowali to pierwsi będą wyciągać rękę do lekarzy i po potrzebny sprzęt. Nie będzie tej "zasady", że jak jest wystarczająco silny to przeżyje. Piłkarze mają zaś dużą wartość rynkową i też nikt ich zdrowiem nie będzie zbytnio ryzykował.
» 16 marca 2020, 17:41 #36
RememberMe: A dlaczego niby każdy miałby mieć takie samo prawo do korzystania ze służby zdrowia? Każdy dobrze wie, że publiczna służba zdrowia to zwykła maszynka to wyłudzania pieniędzy, więc nie ma co liczyć na pomoc państwa tylko co najwyżej zabezpieczyć się w prywatnej klinice lub po prostu dbać o swoją odporność, bo jeśli sie całe życie dba o odporność to nie ma bata, że ten wirus Wam zagrozi, co najwyżej złapie Was jakiś kaszel i katar. I nie mówie tu o zjedzeniu marchewki raz na jakiś czas, tylko CODZIENNEJ zbalansowanej diecie, wysiłku fizycznym.

I jeśli ktoś zacznie wymyślać bzdury typu "a co z dziećmi albo bezdomnymi, biednymi" to nie ręcze za siebie. Przy publicznej służbie zdrowia NIKT nie jest bezpieczny, ale WSZYSCY są okradani, natomiast przy prywatnej służbie zdrowia Ci co pracują i sie zabezpieczają są bezpieczni a pozostali nie
» 16 marca 2020, 19:17 #35
vanantgaal: Należy wypowiadać się poprawnie: ochrona zdrowia, nie służba zdrowia. Nikt tam nikomu nie służy.
» 16 marca 2020, 20:25 #34
ax1d: Typ z Korwinem w awatarze i komentarzami "a dlaczego wszyscy mają mieć takie samo prawo". Kurde, że też nie mam czasu każdego dnia zaczynać od devilpage :D
» 17 marca 2020, 08:25 #33
Kapitan1230: Noowak

Pod jakim jeszcze nickiem się ukrywasz? Bo na dole zapomniałeś się przelogować :)
» 16 marca 2020, 16:24 #32
Noowak: Pod żadnym. Dopisałem sobie kom bo nie chciało mi się edytować komentarzu
» 16 marca 2020, 20:12 #31
DailySmoker: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2020 15:47

Nie ma meczów więc polecam założyć konto i można pooglądać nasze diabły w akcji od lat 50tych. Calutkie mecze

footballia.net/matches/aston-villa-manchester-united
» 16 marca 2020, 15:46 #30
panlemon: Wspaniała sprawa. Gość przyszedł do trudnej ligi , bez okresu aklimatyzacji, odważnie i z polotem. Co najlepsze -od razu odcisnął piętno na drużynie, a to już świadczy o najwyższej klasie tego zawodnika. Najlepszy transfer w erze postSAFowej. Do tego charakterny i ze świetną etyką pracy. Będziemy mieli mnóstwo pociechy dzięki Bruno przez najbliższe lata.
» 16 marca 2020, 15:44 #29
HXDC: Coś pięknego
» 16 marca 2020, 14:53 #28
RedStreamer: Szkoda, że nie mam FIFY 20, ale z drugiej strony nie będę płacił ponad 200zł co rok za to samo.
» 16 marca 2020, 14:45 #27
ARTIX20: Nie trzeba kupować za 200 zł, można się zrzucić na jedno konto i wtedy np. w 4 osoby płacicie tylko 50 zł i macie oryginał wszyscy :)
» 16 marca 2020, 14:50 #26
HXDC: Jak ktoś twierdzi, że co roku jest to samo to, albo mało grał, albo wgl. Co roku są różnice w rozgrywce. Raz większe raz mniejsze. Raz wychodzą zmiany na lepsze raz na gorsze, ale możesz mi zaufać nie ma co roku takiej samej gry. Całkiem inaczej gra się w 19 niż w 20.
» 16 marca 2020, 14:56 #25
nani17801: Co każdą aktualizacje gra się inaczej.
» 16 marca 2020, 15:02 #24
Noowak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2020 15:59

Jak nie ma lagów i piłka się nie odbija ciągle rywalowi pod nogi to gra się dobrze nie przesadzajcie panowie
» 16 marca 2020, 15:59 #23
TomekG: Ja gram dalej w FIFĘ 14, tyle że z HBZ mod (teraz to zmieniło nazwę). Gram sezony, więc... I pomijając wszytko inne, to patrzę sobie czasami na jakieś gameplaye i jak widzę, że ciągle są te same błędy itp., że ta gra jest tak samo nienormalna... To kierowanie strzałów na słupek, bramki w 90 minucie i odpowiedź na nie, bo nie masz wygrać (nie masz żadnych szans się obronić), najbardziej pamiętam długie podanie w 90 minucie i strzał nożycami z jakichś 40 metrów przy którym mój bramkarz nie miał nic do powiedzenia ;) ), losowe wyniki wręcz... To, że przeciwnik strzela w 90 minucie, to jest norma, a nie chcę grać końcówek na czas, bo to też jest nienormalnie zrobione... A było to już też wcześniej niż w 14, no to... Zresztą ten co gra ten wie o czym piszę i nie muszę tego tłumaczyć. Tego jest pełno. A najbardziej, przynajmniej w 14, widać to właśnie w PL, bo z PSG na legendarnym nie ma problemu zdobywać mistrzostw. Ta gra mi się wydaje cała połatana po prostu. Ktoś ją zrobił niby normalnie, potem się okazało, że granie nie ma sensu (pada za dużo bramek, za łatwo itd. itp.) i zaczęli łatać. I to co niektórzy biorą za błędy, to jest łatanie, one są celowo zrobione. I to trwa już wiele, wiele lat. Teraz grałem sezon w PL wygrałem kilkanaście meczów z rzędu, a potem tylu samo może nie wygrałem. Tak żebym po prostu nie wygrał ligi. mam wrażenie, że te wcześniejsze mecze gra mi po prostu dała wygrać, a tych następnych po prostu wygrać nie miałem - piłkarze dostają muła, podania nie dochodziły, a jak doszły, to albo bezsensownie ta piłka się odbija, a ostateczny ratunek gry to słupek lub poprzeczka. Nawet się zdarzyło, że pewny strzał na pustą przeleciał mi nad bramką. Ale jestem z siebie dumny, jeszcze nie rzuciłem padem o ścianą. ;) Ale ile k... i ch... już poleciało... w kierunku twórcy... :) Teraz mnie wywalili z United i jestem w Leicester. W czwórce bylem, w finale LM też - strzelili mi bramkę na 1:2 w ostatniej minucie... :) Chyba najgłupsze jest, że... i tak gram dalej... No bo kiedyś wygram, ale czy nie dlatego, że gra mi na to pozwoli, bo może się sama os... A jak się gra os... to, czyli jest przypadkowa bramka (rykoszet itp.) dla nas, której nie przewidziała, to często od razu odpowiada, często bez możliwości dotknięcia piłki). No dobra, wystarczy tych oczywistości... ;)
» 16 marca 2020, 17:00 #22
TuhajBej: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2020 14:27

@Tomek

Podpisuję się pod Twoim postem w 100% :) W moim wypadku również jeśli zdarzy mi się grać w FIFĘ to sięgam po starą i leciwą 14 ze wspomnianym przez Ciebie HBZ modem :) Zdarzyło mi się grać w nowsze części ale tak jak piszesz, skryptów tam od groma co skutecznie zniechęciło mnie do dalszej rozgrywki. Chociaż obecnie jeśli już, to najczęściej sięgam po Football Managera, ale czasem zdarzy mi się odpalić jakąś karierkę w 14 albo zagrać szybki meczyk ze znajomymi.
» 17 marca 2020, 14:27 #21
olo31: Orientuje się kiedy ogłoszą menadżera miesiąca i bramkę miesiąca??
» 16 marca 2020, 14:34 #20
TuhajBej: Gratulacje! W pełni zasłużone wyróżnienie :) Nie wiem jak wy, ale ja odnoszę wrażenie że tym transferem trafiliśmy w 10 i w końcu będziemy mieć znakomitego piłkarza na lata. Obym nie zapeszył, ale Bruno póki co prezentuje się ze świetnej strony. Oby tak dalej :)
» 16 marca 2020, 14:32 #19
mordynator: aż chyba sie skusze na jego karte w fifie na taką pamiątke
» 16 marca 2020, 14:20 #18
Noowak: Mnie zastanawia jak on będzie za rok wyglądał. Przecież Fernandes jeżeli będzie tak grał jak gra cały czas to prędzej czy później ktoś się po niego zgłosi. Rash jest anglikiem i wychowankiem więc on raczej zostanie ale Bruno może pójść śladem CR7
» 16 marca 2020, 14:16 #17
Noowak: Wszystko zależy od Ole moim zdaniem. Jeżeli United wejdzie na poziom top to wątpię żeby chciał odejść ale do tego co najmniej przy dobrym scenariuszu dwa sezony dlatego obawiam się najgorszego
» 16 marca 2020, 14:20 #16
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2020 14:24

Ciekawi mnie z jakiej strony przyszedł ten typek.. Gość aspiruje do dzbana miesiąca.
» 16 marca 2020, 14:23 #15
smutny87: zapomniałeś się przelogować wariacie
» 16 marca 2020, 14:51 #14
Noowak: Chłopie to naturalne obawy. Jeżeli gość się wyróżnia a jest z Portugalii czy Hiszpanii to zaraz dwa kluby znane zaczynaja mu się przyglądać i wiesz o jakie mi chodzi
» 16 marca 2020, 14:55 #13
smutny87: ale jesteś łeb
» 16 marca 2020, 15:23 #12
Dejfmi: Nowak Ty to tak z 12 lat masz nie?
» 16 marca 2020, 15:35 #11
Pezet: To tak jakby obawiać się wygranej w totka bo Ci dziecko porwą
» 16 marca 2020, 15:35 #10
RedDan: Serio jako nagrodę dają taką kartę a la FUT? Te statsy chociaż z gry czy ichniejszy wymysł?
» 16 marca 2020, 14:09 #9
wedel242: Dziwne ze Rashford w jakims miesiącu tego nie wygrał w tym sezonie
» 16 marca 2020, 13:19 #8
HXDC: Dokładnie. Myślałem, że grudzień(chyba, nie wiem czy dobrze pamiętam) wtedy co wygrał nagrodę miesiąca PFA
» 16 marca 2020, 14:58 #7
RedsFan: Brawo Bruno, takiego gracza było nam trzeba. Mało kto potrafi z buta wejść do Premier league i zdobyć odrazu nagrodę POTM. Oby było już tylko lepiej :)
» 16 marca 2020, 13:17 #6
UnitedFan07: Zasłuzona nagroda brawo Bruno
» 16 marca 2020, 13:11 #5
smutny87: Zrozumiałem tylko drugie zdanie do czasu przecinka.
» 16 marca 2020, 13:55 #4
Noowak: Obstawiam że jesteś jednym z tych graczy którzy grają raz na jakiś czas. W FUT ktoś taki przeważnie ciągle przegrywa bo ludzie grają w to codziennie i poziom się zwiększył.
» 16 marca 2020, 14:13 #3
levy181: Oczywiście zasłużył na to wyróżnienie. Odgrywa znaczącą rolę w zespole. To był taki jeden z kilku brakujących elementów układanki. OGS jeszcze powinien dorzucić transfer Sancho i wszystko by się ładnie składało w całość. MU zaczęło grać szybką ładną dla oka piłkę.
» 16 marca 2020, 12:27 #2
Diabelski97: Wejście smoka.
» 16 marca 2020, 12:18 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.