Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Liga Europy: Manchester United poznał rywala w 1/8 finału

» 28 lutego 2020, 13:16 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
W piątkowe popołudnie w szwajcarskim Nyonie odbyło się losowanie par 1/8 finału Ligi Europy. Los skojarzył Manchester United z austriackim LASK Linz.
Liga Europy: Manchester United poznał rywala w 1/8 finału
» Manchester United awansował do 1/8 finału Ligi Europy po przekonującym zwycięstwie z Club Brugge
Czy jesteś zadowolony z rywala Manchesteru United w 1/8 finału Ligi Europy?
Czerwone Diabły w 1/16 finału Ligi Europy bez większych problemów uporały się z Club Brugge. Po remisie 1:1 w Belgii, odniosły okazałe zwycięstwo (5:0) w rewanżu na Old Trafford.

LASK Linz w 1/16 finału wyeliminował z rozgrywek AZ Alkmaar. Austriacy zremisowali w pierwszym meczu 1:1, a w rewanżu pokonali Holendrów 2:0. W fazie grupowej LE wygrali grupę D, rywalizując ze Sportingiem, PSV Eindhoven i Rosenborgiem

Zespół Valériena Ismaëla w tym sezonie radzi sobie też znakomicie w rozgrywkach austriackiej Bundesligi. Czarno-Biali po dwudziestu ligowych kolejkach zajmują fotel lidera i mają trzy punkty przewagi nad RB Salzburg.

Manchester United w swojej historii nigdy nie rywalizował z zespołem LASK Linz w europejskich pucharach. Dla austriackiego zespołu jest to debiutancki sezon w rozgrywkach Ligi Europy.

Pierwsze spotkanie 1/8 finału Ligi Europy odbędzie się 12 marca w Austrii, rewanż zostanie rozegrany 19 marca na Old Trafford.

Finał Ligi Europy odbędzie się 27 maja na stadionie w Gdańsku.

PARY 1/8 FINAŁU LIGI EUROPY:
İstanbul Başakşehir – FC Kopenhaga
Olympiakos – Wolverhampton Wanderers
Rangers FC – Bayer Leverkusen
VfL Wolfsburg – Szachtar Donieck
Inter Mediolan – Getafe
Sevilla – AS Roma
Eintracht/RB Salzburg – FC Basel
LASK Linz – Manchester United


TAGI


« Poprzedni news
Man Utd - Club Brugge 5:0. Reakcje piłkarzy w social media
Następny news »
Sytuacja kadrowa przed meczem z Evertonem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (225)


Diabelski97: Benteke to prawdziwy killer.
» 29 lutego 2020, 14:50 #223
BartoszP: Odnośnie Pogby, Freda i McTomka-
W najbliższym czasie United gra z silnymi przeciwnikami, którzy zweryfikują siłę Tomka i Freda
» 29 lutego 2020, 14:27 #222
Lukkey0: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.02.2020 14:54

Ale nic nie muszą udowadniać już są sprawdzeni.
» 29 lutego 2020, 14:50 #221
FanikMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.02.2020 14:27

Złożyłem już wniosek o bilet na finał. Wybrałem bilet za bramką, a jak to jest później przed finałem? Dajmy na to w finale zagra United vs Inter, to później wybiera się trybunę na której będą kibice danej drużyny?
» 29 lutego 2020, 14:25 #220
Fredzio118: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.02.2020 14:13

Aplikuje ktoś o bilety na finał LE w Gdańsku w 2 kategorii? Mogę podać indentyfikator żeby się skumać i obejrzeć, być możę MU w co mocno wierzę :D Chciałbym z Interem lub Sevilla/AS Roma ale wiadomo, że będą niespodzianki :D
» 29 lutego 2020, 14:10 #219
kckMU: Oby tą niespodzianką nie było nasze odpadnięcie :)
» 29 lutego 2020, 14:18 #218
Noowak: Stawiajcie pieniądze że dzisiaj Lfc straci punkty. Sprawdziłem swój horoskop z pewnej strony która zawsze dobrze mi przewidywała jak będę się w dany dzień się czuł i wyszło mi że wieczorem dzisiaj będę bardzo szczęśliwy, a na razie mam smutny humor. Jest spora szansa że tak będzie z powodu porażki lfc
» 29 lutego 2020, 13:15 #217
Magik1990MU: Ok! Już lecę do banku po kredo!
» 29 lutego 2020, 13:18 #216
trakol: W sumie to Liverpool moze zaniedlugo lige juz sobie odpuscic i skupic sie na LM, zostalo 11 kolejek czyli maksymalnie 33 punkty do zdobycia, obecnie liverpool 79pkt, a drugie city 57, gdyby City do konca sezonu wszystko wygralo to liverpool potrzebuje zaledwie 12 punktow czyli 4 wygranych
» 29 lutego 2020, 13:28 #215
Glory1878: Zastanawiam się, co dalej będzie z Dalotem. Miał dobry początek, jest u niego ciąg na bramkę, ale w obronie spore bramki a na PP to lepiej ściągnąc Sancho.
» 29 lutego 2020, 12:43 #214
Magik1990MU: Na PP to pasowałoby mieć drybling i szybkość. Dalot nie posiada ani tego, ani tego. Niestety kolejny niewypał transferowy.
» 29 lutego 2020, 12:47 #213
Dejfmi: Magik wydaje mi się, że akurat te dwie rzeczy Dalot posiada :D
» 29 lutego 2020, 12:58 #212
RememberMe: Na prawej obronie oprócz Dalota mamy tylko Wan Bissake
» 29 lutego 2020, 13:05 #211
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.02.2020 13:07

Zależy z kim go porównasz :D W zestawieniu z takim Sancho albo Arnoldem przegrywa w każdym aspekcie(również w tych dwóch) a w obronie jest równie efektywny.

@Remember

tylko, że Dalot nie umie się nawet dobrze ustawić.
» 29 lutego 2020, 13:06 #210
BajtiMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.02.2020 13:08

Ogromne braki ma ten chłopak,do tego słabe umiejętności.Nie sądzę abyśmy mieli z niego jakiś pożytek.Przyjdzie czas gdzie i z nim również się pewnie pożegnamy i jak dla mnie słusznie.
» 29 lutego 2020, 13:07 #209
Magik1990MU: PS. w kryzysowych sytuacjach (czytaj: kontuzji AWB) widziałbym bardziej na prawej Axela.
» 29 lutego 2020, 13:08 #208
Jask0o: @Magik1990MU Czemu spisujesz chłopaka już na straty? Dalot ma zaledwie 20 lat, chłopak musi sie wiele nauczyć. Wystarczy spojrzeć na Scotta i fred czytając komentarze na ich temat w tamtym roku powinniśmy teraz walczyć o utrzymanie a nie o Ligę Mistrzów teraz 3/4 DP chcę żeby obaj grali w 11 meczowej :).
» 29 lutego 2020, 13:18 #207
Magik1990MU: Ponieważ nic do tej pory pokazał. To nie jest tak, że go hejtuję, ale w wieku 20 lat trzeba się czymś wyróżniać na tle kolegów, jeśli chce się być ważnym ogniwem tak wielkiego klubu.. a Dalot w każdym aspekcie jest co najwyżej średni. Porównania do McTomka i Freda nie mają sensu, bo ci dwaj zaczęli przygodę z United na zupełnie innych warunkach. Może się pomylę i Dalot jakiś cudem się rozwinie, ale na razie się na to nie zapowiada.
» 29 lutego 2020, 13:23 #206
Michux3: Jest zmiennikiem AWB i na razie to tyle, myślę że będzie dobrym uzupełnieniem składu i jeżeli będziemy grywać czasem 3-5-2 to na wahadle może grać. A wyróżnia się dośrodkowaniem
» 29 lutego 2020, 14:05 #205
olo31: Mam pytanie do was. Zakładając ze Pogba jest w 100% zdrowy jaka wystawilibyscie linie pomocy?
» 29 lutego 2020, 12:36 #204
trakol: Fernandez-McT-Fred
» 29 lutego 2020, 12:43 #203
Magik1990MU: McTomek-Fred-Bruno
Pogba-Martial-James/Mata

Wiem, wygląda to koślawo, ale nie widzę tu innej opcji. Chcąc sprzedać wirusa za przyzwoitą kwotę, musi on udowodnić swoją wartość na boisku. Dlatego jedynie na fałszywym skrzydłowym/napastniku widzę dla niego miejsce.

Aczkowiek w normalnym, nie zepsutym pieniądzmi świecie idealną pozycją dla Pogby są: TRYBUNY.
» 29 lutego 2020, 12:45 #202
Blau: 4-2-2-2
McT - Fred
Pogba-Bruno
Ighalo - Martial
» 29 lutego 2020, 13:16 #201
Magik1990MU: ooo, albo tak
» 29 lutego 2020, 13:25 #200
Blau: Myślę, że fajnie by to mogło nawet wyglądać w naszej obecnej sytuacji. Aktualnie nie mamy ani jednego klasowego skrzydłowego (Rash ma kontuzje, a James mimo całej mojej sympatii do niego to jeszcze nie jest ten poziom), więc po co nimi grać?

Mamy spory komfort w środku pod tym względem, że zarówno ci bardziej defensywni zawodnicy (Fred i McTominay) mają całkiem sporę pojęcie o rozgrywaniu piłki, a ci bardziej ofensywni (Bruno i Pogba) umieją też grać w obronie.
» 29 lutego 2020, 14:16 #199
KacperskyMu: Kurde pamiętam jak kiedyś pisałem że United bez Pogby nie będzie istnieć a tymczasem nie wierzę że posadzi Freda czy McT na ławkę.
» 29 lutego 2020, 12:32 #198
Magik1990MU: Ole może mieć spory ból głowy, bo zarówno McTomek, jak i Fred zasłużyli sobie na podstawę, więc posadzenie któregokolwiek z nich, bo wróci pan piłkarz byłoby mocno nie fair. Z drugiej strony: Pawełek równa się przychodom i musi grać, by podbić swoją cenę, więc pewnie Edek wymusi na Solskjaerze, aby ten jakoś upchał tancerza. Ja tu tylko widzę taką opcję, że Pogba wejdzie na lewą flankę z zamiarem udawania bocznego napastnika - czyli pokryje pozycję kontuzjowanego Rasha.
» 29 lutego 2020, 12:40 #197
Petro224: Jak się złoży jeden wniosek o 2 dwa bilety i poda się dane drugiej osoby, a druga osoba też złoży wniosek o 2 bilety z moimi danymi. To czy wtedy jest możliwość że oboje dostaniemy te bilety czy jest to jakoś ogarnięte?
» 29 lutego 2020, 12:29 #196
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.02.2020 12:15

Ostatnio idzie nam nieźle ale obawiam się że powrót Pogby może wszystko zepsuć. Fred, Bruno i McTominay świetnie sobie radzą ale jak wróci Francuz który z miejsca będzie chciał grać w pierwszym składzie to któryś z nich pójdzie na ławkę i wszystko może się rozlecieć.
» 29 lutego 2020, 12:15 #195
GGMUN6: Mam nadzieję, że Ole nie odstawi ani Freda, ani McTomka, o Bruno nawet nie mówię.
Swoją drogą, szkoda że to nie Rash wraca...
» 29 lutego 2020, 12:19 #194
FanikMU: W zasadzie to dosyć ciekawe, bo odkąd Ole jest trenerem zawsze w środku pola było łatanie dziur, nasza najsłabsza linia. Teraz gdy wróci Pogba będzie musiał posadzić kogoś na ławce. No ale Ole na pewno woli taki ból głowy, niż taki gdzie musi wystawić Lingarda/Pereire. Meczy dużo także trzeba rotować, a poza tym w każdej chwili ktoś może złapać kontuzje.
» 29 lutego 2020, 12:24 #193
RooneyOmatko: Szkoda że już nie ma Rojo, tak to zawsze możnaby liczyć na to, że zrobi Pogbusiowi sanki na treningu i znów go połamie już do końca sezonu
» 29 lutego 2020, 12:25 #192
BartoszP: Dawać ten Everton
» 29 lutego 2020, 12:14 #191
Po6BOOM: Złożyliście zgłoszenie o flexi czy zwykłe bilety?
» 29 lutego 2020, 11:19 #190
Nowekonto124: Zwykle
» 29 lutego 2020, 11:29 #189
FanikMU: Ja od rana się głowię na który złożyć wniosek. Zwykły za 40 lub 65 euro, czy flexi i gdzie będzie największe prawdopodobieństwo dostania biletu.
» 29 lutego 2020, 11:35 #188
Po6BOOM: @Fanik na te za 40 chyba nie ma sensu. Nie dość, że jest ich najmniej, to jeszcze miejsca takie, że tylko przez telebim coś zobaczysz. Pytanie czy chcesz obejrzeć tylko Mu, czy chciałbyś ogólnie zobaczyć finał.
» 29 lutego 2020, 11:53 #187
dawidlp92: Mi coraz bardziej podoba się dwójka na środku pomocy w postaci Fred & Mctominay i tutaj potrzebny byłby tylko solidny rezerwowy do zastąpienia
» 29 lutego 2020, 10:35 #186
vanantgaal: Mamy pogbe ale on potrafi być solidny tylko raz na dziesięć meczów
» 29 lutego 2020, 10:43 #185
piter100000: Drużyna radziła sobie jakoś bez tego pasożyta do tej pory to dalej też sobie poradzimy. Pożegnać pajaca po sezonie i tyle
» 29 lutego 2020, 11:00 #184
vanantgaal: Pełna zgoda. Jednym z warunków uleczenia MU jest pozbycie się Pogby
» 29 lutego 2020, 11:12 #183
NoName222: Chelsea lubi się wykładać na wisienkach. Trzeba będzie ich ewentualną porażkę wykorzystać.
» 29 lutego 2020, 10:34 #182
Bourdain: Meczyk ciekawy, chętnie bym go dzisiaj zobaczył trzymając kciuki za Wisienki, niestety wspaniałomyślni włodarze platformy NC+ poświęcają mecz w którym rozstrzygają się losy top4, na rzecz meczu o spadek, tylko za sprawą dwóch polaków grających w przeciwnych klubach, żałosny przejaw patriotyzmu, który nader często ma miejsce w sporcie. Jeśli mecz ten to konsekwencja głosowania kibiców, to również jest to niezrozumiały wybór, jak ktoś chce oglądać polskich piłkarzy powinien zadowolić się rodzimą ligą, a nie wchodzić z butami w angielską piłkę.
» 29 lutego 2020, 11:43 #181
sturmik: Parę gazet podaje jakoby Federico Chiesa był w sferze naszych zainteresowań. W końcu jakieś pozytywne wiadomości bo Sancho może i jest świetny ale jest też tylko jeden a chce go pół Europy.
» 29 lutego 2020, 09:53 #180
mcscotyy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.02.2020 10:39

Chiesa dobry grajek, no ale każdy wie jak to z Włochami jest za granicą
» 29 lutego 2020, 10:39 #179
FanikMU: Panowie takie pytanko, chcę złożyć wniosek o bilet na finał. Jak myślicie gdzie jest większe prawdopodobieństwo, że mnie wylosują:
1. Bilet za bramkami na dole za 40 euro
czy
2. Bilet za bramkami na górze za 65 euro
» 29 lutego 2020, 09:44 #178
Romek1981: Logicznie myśląc wydawać by się mogło, że większa szansa jest na te za 65 euro. Wydaje mi się, że więcej ludzi będzie brać tańszą opcję
» 29 lutego 2020, 10:31 #177
piter100000: Ja wybrałem opcje za 70 euro, ale pod warunkiem, że United będzie w finale. Podoba mi się ta opcja, bo oddają prawie całą kase w razie jakby się nie udało, poza tym mi tylko na meczu MU zależy
» 29 lutego 2020, 10:59 #176
FanikMU: No właśnie też się nad tą opcją zastanawiam, ale z drugiej strony nawet jakby MU się nie dostało do finału to i tak fajnie obejrzeć finał, gdy jest organizowany w Polsce.
» 29 lutego 2020, 11:17 #175
NoName: Pamietam jak niektorzy po naszym meczu z Norwich pisali, ze to najslabsza druzyna w lidze, jakie to nie sa ogory itp. Tymczasem City z nimi przegrali, a Lisy w dwumeczu ugrali tylko 1 punkt.
» 29 lutego 2020, 09:07 #174
Magik1990MU: Weź pod uwagę to, że na tym etapie sezonu spadkowicze mają +200% motywacji, więc są bardzo niewygodnymi rywalami. Poza tym to PL. My np przegraliśmy 0-2 z West Hamem.
» 29 lutego 2020, 09:34 #173
lukiton0589: W tej Lidze Europy, jeśli naszym grajkom będzie się chciało i podejdą do niej na 100%, to poza Interem i zwycięzcą pary Roma Sevilla, nie widzę nikogo kto mógłby nam zagrozić w jej wygraniu. Czy Bayer czy Wilki to nie ten poziom dajmy spokój.
» 29 lutego 2020, 09:02 #172
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.02.2020 09:38

Z Wilkami nam się zawsze ciężko gra. Ich bym się obawiał najbardziej. NES to nie jest człowiek z pierwszej łapanki.
» 29 lutego 2020, 09:37 #171
awe: 6 ostatanich meczy z wilkami to 1 wzysciestwo 2 porazki i trzy remisy, to chyba jednak ten poziom ;)
» 29 lutego 2020, 09:40 #170
Himself: Zaczyna się odplywanie...
» 29 lutego 2020, 09:55 #169
Magik1990MU: Zaczyna się narzekanie...
» 29 lutego 2020, 10:01 #168
awe: dla ograniczonych to narzekanie, stwierdziłem to samo co ty, ale jak cos boli to bedzie bolec cale zycie
» 29 lutego 2020, 10:36 #167
GGMUN6: Awe co Cię znowu boli?
» 29 lutego 2020, 10:47 #166
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.02.2020 11:26

@awe

to była odpowiedź do Himselfa z mojej strony. Moja riposta została napisana w sposób nie budzący wątpliwości kto miał być adresatem komentarza... no ale jednak.


Edit. chyba, że... Himself to twoje drugiego konto?
» 29 lutego 2020, 11:23 #165
Magik1990MU: drugie*
» 29 lutego 2020, 11:26 #164
awe: Dokladnie tylko sobie nie lajkuje tak jak ty ze swojego ;D
» 29 lutego 2020, 11:37 #163
Batigol222: Interowi to akurat ta Liga Europy potrzebna, jak świni ostrogi. Moim zdaniem najgroźniejsze jest właśnie Wolverhampton i szczerze nie wiem, na czym opiera się stwierdzenie, że to "nie ten poziom". Kadrę mają jak najbardziej porównywalną z United, dobrze zorganizowany zespół, wyrobiony i niewygodny styl gry. Niektórzy tutaj chyba trochę za bardzo odlecieli po transferze Bruno: to dobry piłkarz i od razu wniósł sporo pozytywów, ale bez przesady, United nadal jest daleko od europejskiego topu.
» 29 lutego 2020, 12:02 #162
Magik1990MU: @awe

Himself napisał:

Zaczyna się odpływanie...

Ja napisałem tuż pod tym komentarzem:

Zaczyna się narzekanie...

Logiczne? Logiczne. Kto nie skumał? Oczywiście awe. I znów insynuuje, że mam multikonta. Ja tu nic nie muszę robić, bo sam się ośmieszasz :)

@Batigol

Nuno zbudował tam ciekawy projekt, w którym najważniejszymi ogniwami są jego rodacy. I co najważniejsze: to działa. Podjerzewam, że gdyby tylko Wilki miały większe środki i renomę, to powalczyliby z nami o Bruna.
» 29 lutego 2020, 12:34 #161
Batigol222: W sumie to Bruno by tam pasował do Nevesa i Moutinho, ale United to jednak nadal znacznie większa marka, co nie oznacza, że silniejszy zespół
» 29 lutego 2020, 14:14 #160
NoName: Jesli z ligi awansujemy do LM, to nie mialbym nic przeciwko temu, zeby Wilki wygraly LE.
» 29 lutego 2020, 08:53 #159
GGMUN6: Jak już jesteśmy w tej LE to ją wygrajmy.
» 29 lutego 2020, 08:58 #158
NoName222: Bilety na finał LE po 40, 65, 90 i 130 Euro.
Ewentualnie można podpytać na k.com, może
ktoś odsprzeda za sto złotych heheh
» 29 lutego 2020, 08:09 #157
NoName222: Marzenie 2020/21
DDG
OBI WAN, BAILLY, MAGUIRE, SHAW
NEVES, McTOMINAY
SANCHO, BRUNO, RASH
MARTIAL

Ławka:Romero, Lindelof, Williams, Fred, Matić, Greenwood, Ighalo (?)

Top3 Premier League, Puchar Anglii, Ćwierćfinał LM (Tak, wiem że musimy się tam najpierw zakwalifikować)
» 29 lutego 2020, 07:30 #156
Ghostpl: Kto w tej ekipę co nam została wylosowana jest gwiazdą ?
» 29 lutego 2020, 01:03 #155
is200second: Zenek.
» 29 lutego 2020, 06:27 #154
Julius: Po tej kolejce możemy być już na 4 miejscu, czy się mylę?
» 28 lutego 2020, 23:14 #153
Vilen: Mamy najlepszy bilans bramkowy z zespołów aspirujących do top 4. Po tej kolejce jeśli wygramy gonimy lisy (6pkt straty i bezpośredni mecz z nimi w ostatniej kolejce)
» 28 lutego 2020, 23:20 #152
GGMUN6: Jutro z całych sił trzymamy kciuki za Bournemouth!
» 28 lutego 2020, 23:23 #151
Luke88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2020 23:03

Ole podobno zaprasza Fury'ego (kibic United) do szatni, żeby przeprowadził rozmowę motywacyjną. Podoba mi się, może mu się Pogba pomyli z Wilderem, Paul po takiej motywacji grałby jak z nut. W sumie żałuję że Lukaku nie ma z jego 10 meczami bez gola...
» 28 lutego 2020, 23:02 #150
GGMUN6: Niech go zostawi na 15 min sam na sam z Pogbą w szatni.
» 28 lutego 2020, 23:09 #149
Luke88: chyba 15 sekund
» 28 lutego 2020, 23:10 #148
GGMUN6: To Pawełek wychodzi z szatni i dzwoni do Raioli mówiąc, że zwalnia go... :D
» 28 lutego 2020, 23:11 #147
Magik1990MU: Raczej wychodzi z szatni, jedzie do dziesięciu niezależnych psychologów, zgarnia dokumentację i pozywa United o znęcanie się psychiczne.
» 28 lutego 2020, 23:31 #146
lukJakubowski: Paul może być lepszym bokserem, niż piłkarzem. Weźcie jego dabowy balans ciałem, istny Teofilo Stevenson :d
» 29 lutego 2020, 06:49 #145
Magik1990MU: Przesadzacie. Terminarz może i mamy ciężki, ale nasi rywale przecież nie będą w tym czasie opalać się na Wyspach Kanaryjskich. Każdy zespół musi dać z siebie wszystko w końcówce sezonu, a to chyba dobrze dla nas, że również i Lester zaczyna się wykruszać. Dla tych, co nie wiedzą: w ostatnich 4 meczach Lisy przegrały dwa razy i dwa razy zremisowały. Wg mnie można już mówić o kryzysie w ich obozie. Nie oznacza to, że zaraz z niego nie wyjdą, ale powoli robi się z nimi ta sama sytuacja, co z Chelsea. Póki co skupmy się na starciu z Evertonem, ale w przypadku wygranej będziemy tracić 3 pkt do 4 miejsca i 6 do 3 (zakładając, że Niebiescy wygrają swój mecz).
» 28 lutego 2020, 22:59 #144
stasiu669: Manchester United U18 2-1 Wigan U18.
Młode diabły w półfinale FA Youth Cup :)
» 28 lutego 2020, 22:49 #143
NicPozytywnego: Możemy skończyć ten sezon na 3 miejscu jak i również na 10, oby sprawdził sie pierwszy scenariusz.
» 28 lutego 2020, 22:34 #142
rubin: Jeśli dzisiaj Lisy stracą punkty to możemy w niedzielę zbliżyć się do nich na 6/7 pkt. Biorąc pod uwagę że zamykamy z nimi sezon to można realnie pomarzyć o pudle.
» 28 lutego 2020, 22:08 #141
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2020 22:14

Widać, że coraz bardziej słabną, nie wytrzymując trudów sezonu. Kilka lat temu ciągnęli na motywacji i wizji zdobycia historycznego majstra, teraz nie mają na to szans, więc może w końcówce sezonu udałoby się ich dopaść. Dziś nie liczę na stratę pkt, ale póki jest 0-0 to sobie odpalę ten mecz.
» 28 lutego 2020, 22:13 #140
BartoszP: To żeś odpłynął...
4 będzie sukcesem po takim sezonie
» 28 lutego 2020, 22:14 #139
rubin: POMARZYĆ zawsze można.
» 28 lutego 2020, 22:23 #138
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2020 22:29

Wiadomo... ale Lester właśnie przegrywa i nie wiem jak było w pierwszej odsłonie, ale w drugiej Kanarki są lepszą drużyną.
» 28 lutego 2020, 22:29 #137
SzarimMusty: Zanim "pomarzymy o pudle" to musimy wyjść z twarzą w marcu. Ligowy terminarz jest masakrycznie ciężki. W niedzielę Everton, a potem City, Tottenham i Sheffield, a dodać trzeba jeszcze dwa mecze w LE i to z nieprzyjemnym rywalem. W sumie 2 mecze o 6pkt, derby i rewanż za zeszłoroczne 4 do 0. Ojjjjj ciężko.
» 28 lutego 2020, 22:32 #136
DjTED: Szkoda , ze z City gramy u siebie ;)
» 28 lutego 2020, 22:49 #135
sirtomas: Już to kiedyś pisałem, ale powtórzę Martial to tragedia zagra 2 mecze i kontuzja i tak na okrągło, z tej mąki chleba nie będzie niestety. Obym się mylił....
» 28 lutego 2020, 21:27 #134
Vilen: W kontekście całego sezonu faktycznie nie można na niego liczyć, często jest pod formą a jak już ją złapie to łapie kontuzje.
» 28 lutego 2020, 21:35 #133
Magik1990MU: Bez przesady. W tym sezonie wystąpił w 31 meczach. W poprzednim - w 38. Nie róbmy z kolejnego piłkarza szklanki. Poza tym wciąż nie wiemy jakiego rodzaju jest obecny uraz. Może być tak, że niebawem wróci i do końca sezonu będzie dostępny.
» 28 lutego 2020, 21:59 #132
BartoszP: I nadal jest to młody piłkarz
» 28 lutego 2020, 22:15 #131
Dexxter: Widzieliście reklamę "Netia" ?
Takie "stworki" siedza przed tv i przelatuja po programach komentując co widzą...
I nagle oglądają mecz Juve-MU z LM i fragment jak Ronaldo gola strzela... A stworki komentują: "fajnie tylko obrońca(MU) Drewno" xDDD
» 28 lutego 2020, 21:24 #130
9imar9: Niesamowite.
» 28 lutego 2020, 23:34 #129
OldMUTrafford: Szkoda, za łatwo będzie znowu.
» 28 lutego 2020, 20:53 #128
NoName222: Uwaga uwaga ciekawostka.
Ole na konferencjach często mówi o 1-2 zawodnikach o 1-2 okienkach. To teraz uwaga. "1 or 2" może oznaczać kilka, a nie "1 lub 2" Wiele osób bierze dosłownie te jego wypowiedzi o tym, że potrzebuje np. 1-2 zawodników.
:)
» 28 lutego 2020, 20:52 #127
awe: The Specjal 1 or 2
» 29 lutego 2020, 07:32 #126
getryscholesa: Wyszedłbym na Eve dokladnie takim samym składem jak na Brugge. Chyba, ze gotowy będzie Martial - wtedy on za Ighalo.
» 28 lutego 2020, 20:32 #125
marc: Fajnie sevilla z Romą. Niech się eliminują
» 28 lutego 2020, 20:30 #124
Bylak: Latem sie pozbyc Pogby, Alexisa, Linieste, Perejre, Dżonsa i Saneczkarza.
» 28 lutego 2020, 20:18 #123
pwc1337: kim jest Saneczkarz?
» 28 lutego 2020, 20:51 #122
Abstrahujacy: Electric Bailly? Czy jak on miał na imię... Ewentualnie Marcrush Rojo.
» 28 lutego 2020, 21:07 #121
Magik1990MU: Rojo. To oczywiste.
» 28 lutego 2020, 21:26 #120
Bylak: Saneczkarz = Rojo.
» 29 lutego 2020, 12:34 #119
RememberMe: McTominay dopiero co wrócił po kontuzji i już wczoraj wyglądał świetnie, Freda nie trzeba komentować, mamy jeszcze Maticia. Mimo to, Pogba sie przyda na EFL Cup i FA Cup albo w razie jakiejś plagi kontuzji
» 28 lutego 2020, 18:37 #118
vanantgaal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2020 19:20

Pogba jako rezerwowy w pucharach, tak jak Lingard. Mogliby razem pajacowac na ławce rezerwowych. W jakiejkolwiek innej roli on w MU jest niepotrzebny, wręcz szkodliwy.
» 28 lutego 2020, 19:19 #117
CzerwonySayd: Pogba mnie nie zastanawia bo to facet który odejdzie z United, szczerze? Wolę stawiać na młodych lub na Pereirę bo jest jaki jest ale on chce być w United i stara się przynajmniej a wychodzi mu jak wychodzi ale jest piłkarzem który jest z United a Pogba to chorągiewka, trafia mnie na samą myśl że taki niby gwiazdorzyna co tydzień zgarnia taki szmal...szmal który dałbym innym chłopcom którzy bardziej na to zasługują...macie McTomminey podwyżka nowy kontrakt chłopak naprawdę robi wrażenie i jak się na niego patrzy to człowiek sobie myśli...taka młoda diabelska krew plus serce do gry, takich piłkarzy trzeba trzymać i nagradzać ich kontraktem i kasą bo na to zasługują a nie Pogba niech idzie gdzie chce w United potrzebujemy piłkarzy którzy chcą tu być i wygrać w przyszłości tyle ile się da z Manchesterem United i oto tylko chodzi.

Jeśli mamy budować paczkę i mieć dobry skład na nowy sezon to odpuśćmy sobie Pogbę bo on i tak nie chcę tu być. Niech Glazery płacą a Pogba niech siedzi na ławce....nie lepiej na trybunach tak zobaczy jak kibice przeżywają każde spotkanie i jak jego kumpel grają i walczą o każdy punkt, niech Paul idzie latem gdzie chce a dla United nie zrobił nich wielkiego.

Pozdrawiam.
» 28 lutego 2020, 18:06 #116
Chudiniowy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2020 18:21

Dopóki pogba tu jest to niech gra, sama chęć to za mało, tak jak w przypadku pereiry i lingarda. Wolę 100 razy bardziej pogbe niż pereire lub lingarda, oni nie mają do niego podjazdu. A wiadomo jak odejdzie chociaż ja mam przeczucie ze zostanie to kupić grealisha czy sancho
» 28 lutego 2020, 18:20 #115
Chudiniowy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2020 18:21

Oczywiście jak zostanie to też należy kupić zawodników typu grealish sancho Maddison
» 28 lutego 2020, 18:20 #114
Batigol222: Jest też taka opcja, że po transferze Bruno i ewentualnych przyszłych wzmocnieniach Pogba uzna, że teraz to już ma z kim grać i może nawet będzie chciał zostać, zwłaszcza, że Juve niby tam robi jakieś podchody, ale chyba bez jakiegoś wielkiego ciśnienia, natomiast Real pewnie skupi się przede wszystkim na Mbappe a ostatnio piszą, ze również na Haalandzie.
» 28 lutego 2020, 18:26 #113
Chudiniowy: Zgadzam się z tobą i ja głęboko wierzę że stanie się tak jak mówisz lepsza gra = zostanie pogby, bo na starcie jak ole przyszedł pogba po bramkach wskazywał na ole a to musi coś oznaczać ze z nim ma dobry kontakt i współpraca z ole mu się podoba lub podobała :P lecz głównym problemem pogby nie jest on sam a ten nieszczęsny raiola
» 28 lutego 2020, 18:33 #112
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2020 18:36

Jego agent pluje na nas przy każdej możliwej okazji, jego brat co chwila powtarza, że Paul chce odejść i wszyscy w klubie o tym wiedzą, a wy dalej macie nadzieję, że on u nas zostanie?
» 28 lutego 2020, 18:36 #111
Chudiniowy: Chociaż tego pogby nie ma co bronić, w każdym razie miejmy nadzieję że jak zaczniemy lepiej grać to i on się zmieni i zostanie
» 28 lutego 2020, 18:36 #110
Chudiniowy: Cichą nadzieję tak że zostanie ale z inną mentalnością bo nie ma co ukrywać że w formie z bruon mógłby zrobić duet potężny
» 28 lutego 2020, 18:37 #109
Gallacher: EURO 2020 może zostać odwołane jeśli sytuacja z epidemią koronowirusa będzie tak postępować.
» 28 lutego 2020, 18:03 #108
CeTe: Tak z ciekawości kto złożył wniosek o bilet na finał LE? :D
» 28 lutego 2020, 17:53 #107
crycha66: Ja złożyłem flexi ;)
» 28 lutego 2020, 18:12 #106
CeTe: No ja tak samo ale na kat 1
» 28 lutego 2020, 18:49 #105
Anhel: Ja również
» 28 lutego 2020, 21:53 #104
CzerwonySayd: Fajne losowanie dla United, bo rywal pozwoli dać szansę gry chłopakom z naszej akademii.

Spokojnie Ole będzie mógł grać szansę Gomezowi, Chongowi i innym czemu nie?

Mam szacunek do rywala, ale i też warto te całą sytuację wykorzystać niech też pobraną młodzi. Taki rywal to dobry sposób żeby młodzi się ograli a to największy skarb.

Szanuję rywala United, wykonali dobrą pracę i doszli gdzie doszli należą się im słowa uznania.

Czekamy na mecz :).

Pozdrawiam.
» 28 lutego 2020, 17:52 #103
Chudiniowy: Ja i tak bym wolał żeby awans zdobyli w 1 meczu, niech wystawi 75% podstawowego składu, przydałoby się zdobyć chociaż te 2 bramki i dopiero w rewanżu na Old Trafford niech da zagrać młodym, tak to i my się denerwować nie będziemy musieli i zawodnicy pierwszego składu będą mogli sobie w rewanżu odpocząć
» 28 lutego 2020, 18:24 #102
Kilerek7: Mnie zastanawia jak wróci Pogba, albo potem odejdzie i przyjdzie Grealish to kosztem kogo będą grać. Bruno na 10 tce dzieli i rządzi, z kolei Fred i MCT są razem świetni i zasługują na podstawę.
» 28 lutego 2020, 16:37 #101
Batigol222: Pogba wyżej i bliżej lewego skrzydła, z drugiej strony Mata. Chyba nawet Ole mówił w jakimś wywiadzie, że po transferze Bruno wreszcie może grać bez skrzydłowych. Grealish tak samo jak Pogba, zresztą on w AV sam z siebie gra mniej więcej w ten sposób, tj. często zaczyna akcje z lewego skrzydła i generalnie raczej krąży po boisku, niż jest przypisany do jakiegoś określonego sektora.
» 28 lutego 2020, 16:44 #100
Kilerek7: Jesli Ole sprowadzi Sancho to jednak będzie grał skrzydłowymi. Więc jeśli Pogba/Grealish i Bruno razem wyżej to z tyłu zostanie tylko Fred/McT czyli jeden z nich bedzie grzał ławę.
» 28 lutego 2020, 17:10 #99
Batigol222: może grać z jednym typowym skrzydłowym. W meczu z Realem City wyszło 4-2-4 z czwórką ofensywnych piłkarzy, którzy cały czas zmieniali się na pozycji fałszywej "9". Bayern mając z przodu trio Gnabry-Lewy-Muller przez większość spotkania też przeważnie gra tylko z jednym skrzydłowym. To już nie te czasy, gdy np. 4-3-3- koniecznie musiało być symetryczne ze sztywnym podziałem na skrzydłowych, napastników itd.
» 28 lutego 2020, 17:26 #98
Batigol222: Guardiola sporo zmienił w futbolu: "piłkarze sytuacji", a nie "piłkarze pozycji", asymetria ustawienia, boczni obrońcy schodzący do środka, zamiast dublować skrzydłowych(teraz w City Walker w fazie ataku wchodzi w linię pomocy, tylko Mendy jest takim typowym bocznym obrońcą), fałszywe "9" i tak dalej. Nawet jeżeli dany trener nie stara się czerpać z filozofii futbolu Pepa jako całości, to często wykorzystuje poszczególne warianty a Ole wcale nie jest takim taktycznym ułomkiem, jak niektórzy sądzą i w wielu meczach to widać.
» 28 lutego 2020, 17:38 #97
Batigol222: Chyba najlepsza możliwa opcja. Nie chciałem Wolverhampton(na nich fajnie byłoby trafić w finale). Reszta niby okej, ale wiadomo, że Inter albo Sevilla to jednak trudniejsze wyzwanie, niż jakieś ogóry z ligi austriackiej, tj. wyzwanie z perspektywy United, bo dla takiego Arsenalu pojęcie "ogóry" jak wiadomo nie istnieje;)
» 28 lutego 2020, 16:22 #96
eragon30971: Próbujecie szczęścia i zamawiacie bilet na finał? :D
» 28 lutego 2020, 16:13 #95
sztejner: No raczej xD
» 28 lutego 2020, 16:37 #94
pbskarpy: Ja sie zarejestrowałem na stronie uefa w dziale LE finał. Co dalej? Jak to wszystko ma wyglądać?
» 28 lutego 2020, 16:41 #93
sztejner: Aplikuj o bilet xD
» 28 lutego 2020, 17:30 #92
CeTe: Kat 1 :D
» 28 lutego 2020, 18:57 #91
pbskarpy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2020 19:51

Oki. Teraz jest opcja aplikowania.
» 28 lutego 2020, 19:51 #90
Iro95: Ja również próbuję :D
» 28 lutego 2020, 20:29 #89
DaroMistrz5: Taka ciekawostka. Wiecie że LASK grał w eliminacjach do ligi mistrzów i odpadł w ostatniej rundzie ulegając w decydującym dwumeczu...Club Brugge. Ogólnie to taki kopciuszek który jeszcze jakieś 5 lat temu grał gdzieś w 3 czy 4 lidze austriackiej. Ciekawą pracę wykonują ludzie w tym klubie A dwumecz z nimi to nie będzie spacerek.
» 28 lutego 2020, 15:45 #88
ferdas: Na losowaniu gościu mówił że to bedzie ich pierwszy w historii występ w 1/8 ligi Europy.
» 28 lutego 2020, 15:50 #87
DaroMistrz5: Ogólnie to stary klub tylko miał ciężki moment w swojej historii i nawet karna degradację z 2 do 3 ligi ( już nie pamiętam za co ). Swoją drogą akurat pierwszy mecz z Belgami oglądałem i nawet ciekawie grali przegrywając po karnym A w rewanżu nawet 1:1 było tylko potem czerwona i Brugge ich dobila
» 28 lutego 2020, 16:10 #86
olo31: Hej orientuje się ktoś czy w wieku 17 lat wejdę bez problemu na finał LE? Nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi, dzięki.
» 28 lutego 2020, 15:35 #85
SzarimMusty: Z opiekunem tak :P
» 28 lutego 2020, 15:40 #84
olo31: Oj, nie dopisałem ze chodzi o to ze chce wejść sam. Jeśli faktycznie trzeba opiekuna to lipa strasznie.
» 28 lutego 2020, 15:44 #83
Redevil99: zawsze mozesz sie podpiąć pod inną grupe
» 28 lutego 2020, 16:09 #82
SzarimMusty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2020 17:13

Mam tylko małe pytanie. Gdzie i na jaki stadion chcesz wejść.

PS. Sorki za żarcik ale jeżeli chodzi o Polskę to raczej możesz. Tylko osoby poniżej 13 lat muszą wchodzić z osobą pełnoletnią.

https :// [link usunięty]
» 28 lutego 2020, 17:12 #81
SickRabbit: Lask prowadzi w lidze przed Salzburgiem, nie ma mowy o wychodzeniu na nich Lingardami i innymi Perejrami. To dobra drużyna.
» 28 lutego 2020, 15:31 #80
maticr7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2020 20:34

Takim tokiem rozumowania, to można powiedzieć,że każdy zespół w 1/8 to dobra drużyna i nie ma już słabych drużyn.Oni już po losowaniu powinni mieć mokre gacie,po tym jak rozwaliliśmy Club Brugge 5:0,a to przecież był ich rywal w barażach o LM z którym odpadli... Ja wiem,ja wiem.Mecz meczowi nie równy,ale no chyba przy takich drużynach to nie powinno mieć żadnego znaczenia dla nas... To jest dla nich debiut i są mało doświadczeni.Wartość tej drużyny nawet na tle takiego Club Brugge jest znikoma... W 1/16 ograli AZ,które też rozwaliliśmy u siebie w podobny sposób.Pierwszy mecz na wyjeździe trzeba dać odpocząć swoim najlepszym zawodnikom.Nie ma innej opcji.Po to jest mecz u siebie,aby ewentualnie zrobić remontade,bo sama nazwa tego klubu tego wymaga.
» 28 lutego 2020, 20:33 #79
karol100: Czy ktoś mógłby znaleźć statystykę jak wyglądamy w składzie z Mctominayem i bez?

Chodzi o zwycięstwa i porażki.

Gdzieś to widziałem, ale już nie mogę znaleźc
» 28 lutego 2020, 15:25 #78
kamilpe: Bez McT średnio, z McT lepiej - tak na szybko
» 28 lutego 2020, 15:27 #77
Diabelski97: Sir Alex Ferguson was at Carrington today for the first time since he last visited in October."
» 28 lutego 2020, 15:18 #76
Diabelski97: Arsenal to nie klub. Arsenal to styl życia. Arsenal to oddawanie kanapek w podstawówce, Arsenal to problemy gastryczne na randce. Arsenal to chodzenie po mieście z plamą na swetrze. Arsenal to smarknięcie na kolegę w metrze. Arsenal to oglądanie w sylwestra powtórki meczu Arka – Korona. Arsenal to wypożyczanie bramkarza do Ekstraklasy, w której traci siedem bramek w trzech meczach. Arsenal to gołębie. Arsenal to pizza z ananasem, rodzynki w serniku, Arsenal to wytryśnięcie na talerz połowy keczupu, gdy wcześniej nic nie chciało lecieć."

artykuł na Weszło.
» 28 lutego 2020, 15:04 #75
ferdas: Akurat Pizza z ananasem jest de besta.
» 28 lutego 2020, 15:10 #74
Chestnut: Pizza z ananasem jest 10/10.
» 28 lutego 2020, 15:11 #73
Magik1990MU: od sernika z rodzynkami też niech się odwalą!
» 28 lutego 2020, 15:16 #72
NoLogo: ifunny.com/pictures/ughraisins-why/
Sernik z rodzynkami, dzikusy...
» 28 lutego 2020, 16:23 #71
Batigol222: Dobre porównanie z tą pizzą z ananasem i sernikiem z rodzynami: jak to można w ogóle jeść? Mogli dodać jeszcze: Arsenal to oglądanie polskich pornosów, Arsenal to umawianie się z laską, która najpierw pisze do Ciebie, że coś jej wypadło i może przyjść na tę kawę, potem, że udało jej się to odwołać i jednak przyjdzie ale jeszcze nie wie, a potem jest zdziwiony, że Ty nie przyszedłeś; Arsenal to oglądanie seriali netflix, zamiast ambitnych produkcji od HBO; Arsenal to koszule od polskich marek, które prują się po 3 tygodniach noszenia; Arsenal to pulpit laptopa z fotą Aśki Liszowskiej, zamiast Megan Montaner...
» 28 lutego 2020, 16:30 #70
Chestnut: No sernik z rodzynkami to czyste zło.

@Batigol222
Netflix też ma dobre produkcje, na pewno zabawniejsze niż Avenue 5, najgorsze to raczej Prime Video. Jak kupujesz koszula na bazarku, to może się prują po trzech dniach. Widzę, ze jesteś mocno uprzedzony do Polski. Jak tapeta to tylko z Wallpaper Engine.
» 28 lutego 2020, 16:56 #69
Batigol222: Chodziło mi o Bytom i Wólczankę. W necie wyglądają fajnie, ceny przeważnie sporo niższe, niż np. za koszule od Bossa, CK, Profuomo itd., ale jak odbierasz przesyłkę to widzisz, że jednak niekoniecznie to dobrze wygląda. I nie jestem uprzedzony do polskich ciuchów, po prostu to naprawdę szybko się pruje, wypadają guziki, i tak dalej. Niektóre koszule zagranicznych marek noszę od kilku lat i wyglądają tak samo, jak w momencie zakupu: żadnej dekoloryzacji, deformacji, wystających nitek i tym podobnych. Naprawdę ambitne produkcje ma przede wszystkim HBO: "Six feet under", "Deadwood", "The Leftovers", "Sharp Objects", no i może jeszcze AMC. Netflix to wojny narkotykowe w Ameryce Latynoskiej przerobione na seriale sensacyjne i seriale o superbohaterach.
» 28 lutego 2020, 17:05 #68
Chestnut: "House of Cards", "The Crown", "13 Reasons Why", "Ozark", "Mindhunter" z Netflixa. Tylko też Netflix to jest jakiś 2013 rok, gdzie HBO jest od bardzo dawna, nie chce mi się sprawdzać. Z HBO można dodać Czarnobyl, Kompanię Braci, Pacyfik, Westworld.
» 28 lutego 2020, 17:32 #67
Batigol222: "House of Cards"< "Sukcesja"(HBO)
"13 Reasons Why< "Euforia"(HBO)
"Mindhunter", "Ozark"< "True Detective"
» 28 lutego 2020, 17:41 #66
Chestnut: Chciałem pokazać, że Netflix robi równie ambitne produkcje, co nie znaczy lepsze. Nigdzie też nie napisałem, że podane przykłady są lepsze, więc nie wiem po co te porównania. To już zależy kto jakie ma gusta, dla jednego ten będzie lepszy dla drugiego drugi.
» 28 lutego 2020, 18:13 #65
Batigol222: No niby prawda, ale jak to ktoś ładnie napisał: "Lewandowski nigdy nie będzie Messim a Netflix nigdy nie będzie HBO"
» 28 lutego 2020, 18:23 #64
luxios: Arsenal to jak picie zalewy z ogórków konserwowych zamiast kiszonych
» 28 lutego 2020, 20:03 #63
HXDC: Mourinho w 1 sezonie wygrał LE i puchar ligi. Jakby nie patrzeć to jest pierwszy pełny sezon Ole i jak wygrają LE, a do tego jakby udało się wyrwać puchar Anglii to myślę, że OGS trochę uciszy krytyków.
» 28 lutego 2020, 15:02 #62
Kruszon: Dobry los, ale nie zmienia to faktu że trzeba uszanować rywala i nie robić sobie jaj wystawiając same rezerwy. Lepiej nie narażać się na niespodzianki. Gdyby Solskjaer miał w miarę solidnych zmienników, to można by myśleć o sensowniejszej rotacji.

Wyrwać dobry wynik i szybko ogarnąć zmiany kluczowych zawodników, bo terminarz goni.
» 28 lutego 2020, 14:34 #61
Mattias: Marzy mi się starcie z Interem i upokorzenie Drewniaku który po odejściu z United miał czelność oczerniać nasz klub. Pokażemy mu że był za cienki na United i odszedł do gorszej drużyny!
» 28 lutego 2020, 14:32 #60
awe: trzeba go mocno nie lubiec, zeby jego slowa nazwac oczernianiem, ale samo starcie byloby chyba najciekawszym z możliwych w LE
» 28 lutego 2020, 15:55 #59
Pawelko17: Taka ciekawostka Manchester jest faworytem do zwycięstwa w LE :-) Fajnie by było
» 28 lutego 2020, 14:31 #58
pbskarpy: Finał Manchester United - Inter United Mediolan?
» 28 lutego 2020, 14:24 #57
Abstrahujacy: Inter United Mediolan to wygra Premier Serie League :)
» 28 lutego 2020, 14:56 #56
primasort: Może znowu się ślizgniemy na ogórkach, jak to było za czasów Siwego
» 28 lutego 2020, 14:23 #55
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2020 14:29

Ładnie się tam dzieje u was w piaskownicy...ogórki.ślizganie,siwy
» 28 lutego 2020, 14:28 #54
Magik1990MU: @primastort

a tak z czystej ciekawości: jakiemu klubowi kibicujesz?
» 28 lutego 2020, 14:44 #53
primasort: Oczywiście,że MU.Tylko podchodzę z dystansem,bo nie sztuką jest wygrywać z ogórkami.
» 28 lutego 2020, 14:55 #52
Himself: Primasort@ tu nie możesz krytykować Utd bo zaraz jesteś kibicem innej drużyny jeszcze tego nie zrozumiałeś? Wygraliśmy 2-3 mecze z niezbyt wymagajacymi rywalami i do razu jesteśmy Bogami czaisz ,,,nie Możesz krytykować!!
» 28 lutego 2020, 14:59 #51
Magik1990MU: Masz rację. City, Tottenham czy Chelsea to nie są wymagający rywale. Z Brugią czy Watfordem z kolei powinniśmy wygrać jeszcze wyżej, bo to przecież był nasz obowiązek. W istocie jesteśmy na poziomie Arsenalu albo Evertonu, a to, że przez cały sezon męczymy się z kontuzjami kluczowych piłkarzy nie powinno mieć żadnego zdarzenia.

Najlepiej zburzyć OT, zaorać i postawić bloki. Wtedy na pewno będziecie zadowoleni.
» 28 lutego 2020, 15:09 #50
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2020 15:10

Himself

Przypomnij nam kto i kiedy napisał ze jesteśmy Bogami? Słucham ? Większość pisze ze nie można zlekceważyć klubu z Austrii...nikt nikomu nie ujmuje,Jak Real i inne kluby miały problemy z naszym ostatnim rywalem to była podnieta,no ale United sie ,,slizga na ogorkach,, Kazdy rywal jest niebezpieczny i gra inna taktyka i nikogo nie można lekceważyć.
» 28 lutego 2020, 15:09 #49
Magik1990MU: Dla gościa najwyraźniej istnieje tylko jeden scenariusz: albo wygrywasz wszystko jak leci i śrubujesz rekord Liverpoolu, albo jesteś średniakiem, który powinien się cieszyć, że nie walczy o utrzymanie. Chociaż nie, Czerwonki ostatnio przegrały z Atleti, więc też ten klub należy rozwiązać.
» 28 lutego 2020, 15:15 #48
awe: predzej czy pozniej trafi sie druzyna ktora zweryfikuje United w LE
» 28 lutego 2020, 15:56 #47
primasort: Nie!!Ja po prostu nie wpadam ze skrajności w skrajność jak to ma zwyczaj robić większość użytkowników DP.
» 28 lutego 2020, 15:59 #46
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2020 16:11

Ulala śmietanka hejterow wróciła, primasort i himself :D oj panie AK. 'siwaglowa' Ty to juz tutaj każdego menagera wywalales i chyba na każdego piłkarza najezdzales. :)
» 28 lutego 2020, 16:06 #45
GoForWin: No, ale z drugiej strony mają jaja(niestety, mózgu już nie) w przeciwieństwie do mojego "ulubieńca" - QsQs
» 28 lutego 2020, 17:26 #44
GoForWin: A primasort czy Himself to takie typowe, wyjątkowe płatki śniegu, żyjące w swoim świecie.
» 28 lutego 2020, 17:36 #43
Magik1990MU: @awe

i wówczas w glorii chwały nastukasz z 20 komentarzy jaki to Ole jest be i ty byś zrobił wszystko lepiej. Dlaczego jeszcze go nie wygryzłeś ze stanowiska?
» 28 lutego 2020, 18:53 #42
awe: zmien pieluche
» 28 lutego 2020, 20:04 #41
NoLogo: awe tak po twoich komentarzach to musisz "mocno nie lubiec" Tego klubu.
» 28 lutego 2020, 22:50 #40
awe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.02.2020 07:35

no to masz problem
» 29 lutego 2020, 07:34 #39
Magik1990MU: bo awe to taki typ kibica, który cieszyłby dopiero wówczas gdybyśmy spadli, bo wtedy mógłby napisać: "ha, miałem rację, Ole się nie nadaje!"
» 29 lutego 2020, 09:41 #38
NoLogo: Ja nie mam, ty ewidentnie masz. Mogę cie "mocno nie lubiec" ale to nie jest dla mnie problem.

Magik nazywanie go kibicem to gruba przesada.
» 29 lutego 2020, 12:11 #37
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2020 14:07

Dobre losowanie to zdecydowanie za mało powiedziane. Wyrastamy według mnie na ABSOLUTNEGO FAWORYTA - pozostający w grze mają ciężkie pojedynki eliminujące ich nawzajem. Musimy wygrać LE.
» 28 lutego 2020, 14:07 #36
Zelas12: Jak na moje lepiej trafić nie moglismy . Ale oczywiście nie wolno zlekcewazyć rywala.
» 28 lutego 2020, 13:57 #35
Fenek: Dobre losowanie.
» 28 lutego 2020, 13:55 #34
Kamil01GGMU: Pogba will return to first-team training next week. He has an outside chance of being involved against Man City on 8th March, but Tottenham on 15th March is more likely #mulive [l'equipe, @GFFN] ciekawee
» 28 lutego 2020, 13:46 #33
Janek: Fajnie, przyda się klasowy zawodnik na ławce.
» 28 lutego 2020, 14:51 #32
Freddie: dobre losowanie bez dalekiego wyjazdu do Turcji czy na Ukrainę.
» 28 lutego 2020, 13:41 #31
kckMU: LASK po odejściu Haalanda i Minamino ma szanse zabrać mistrzostwo Salzburgowi, więc coś kopnąć na pewno potrafią. Myślę jednak ze będzie w miarę łatwo, jeżeli teraz na wyjeździe nie zaczniemy meczu od kopania się po czołach jak w Belgii.

Losowanie na pewno znakomite, bo patrząc na takie pary jak Sevilla z Romą i Inter z Getafe (ukłon dla nich, bo robotę na boisku wykonują nadludzką), dobrze, że nas tam nie ma.
» 28 lutego 2020, 13:37 #30
FlokiMan: Gerard tak dobrze oceniasz ? Nie specjalnie przywiązywałem do nich uwagę,więc nie wiem za eiele
» 28 lutego 2020, 13:40 #29
UnitedFan07: Najważniejsze żeby nie zlekceważyć przeciwnika szczególnie w pierwszym meczu wyjazdowym
» 28 lutego 2020, 13:53 #28
GGMUN6: Inter Getafe też nieźle. Ale fajnie, że mamy dość dobre losowanie.
» 28 lutego 2020, 13:37 #27
MaciasDevil: Wolves już trzęsie portkami przed pogromcami Arsenalu :) Udane losowanie dla United, ale nie mogą zlekceważyć LASK. Musi być awans :)
» 28 lutego 2020, 13:32 #26
Premislaus: Dobre losowanie, czekam na mecz :)
» 28 lutego 2020, 13:26 #25
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2020 13:31

No i git. Dobre losowanie, Oczywiście trzeba podchodzić do rywalizacji z odpowiednim nastawieniem i koncentracją, bo to nie są "ogórki". W swojej grupie awansowali z pierwszego miejsca, wyprzedzając Sporting, PSV i Rosenborg. Austriacka drużyna to jedna z rewelacji bieżącej edycji LE.

Edit - w swojej lidze są na pierwszym miejscu, wyprzedzają Rd Bull z Salzburga.
» 28 lutego 2020, 13:25 #24
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2020 13:30

Bez przesady. Poziom Portugalskich drużyn w LE widzieliśmy wczoraj, PSV też nie zachwyciło, a Rosenborg nie jest jakąś uznaną marką. Swego czasu to i polskie drużyny potrafiły wychodzić z ciężkich grup. To będzie spacerek i jestem tego pewien. Może by tak coś postawić, jeśli będą dobre kursy? Hmm...
» 28 lutego 2020, 13:30 #23
hraboNX: No jasne, że jesteśmy faworytami, ale różne rzeczy działy się w futbolu. Przypadek Arsenalu uczy. Najważniejsze, że forma United (puk puk w niemalowane) idzie do góry. Będzie można spokojnie rotować składem i na Old Trafford wystawić silniejszy skład.
» 28 lutego 2020, 13:35 #22
Lookasinho: No i elegancko. Innej opcji niż awans i to spacerkiem nie ma.
» 28 lutego 2020, 13:25 #21
Mefjuuu: Linz to nie są byle ogórki, zobaczcie z kim grali w fazie grupowej i jak im szło. Liczyłem na nich, że będą czarnym koniem turnieju i dojdą chociaż do półfinału, ale niestety United ważniejsze :D
» 28 lutego 2020, 13:24 #20
Magik1990MU: no spojrzałem. I co w związku z tym?
» 28 lutego 2020, 13:27 #19
Mefjuuu: To że nie ma co się nastawiać, że bedzie spacerek, dwumecz moze byc podobny do tego z Brugge, ze na wyjezdzie padaka, męczarnia i nasze orły zremisuja, a u siebie pokażą klase.
» 28 lutego 2020, 13:29 #18
Magik1990MU: Pierwszy mecz może być padaką, bo w tym samym czasie gramy bardzo ważne spotkania w PL, więc pewnie Ole zlekceważy pierwsze starcie. W Austrii możemy nawet przegrać, bo w rewanżu nastawiam się na kolejny pogrom. Ten beniaminek to nie Roma czy Inter. Nie ma co liczyć na wyrównany dwumecz.
» 28 lutego 2020, 13:32 #17
artifex: Dobre losowanie. Dla nas formalność a dla innych faworytów (Inter, Roma) trudne mecze.
» 28 lutego 2020, 13:22 #16
sturmik: Szkoda -mialem nadzieje na B. Leverkusen - chcialbym zobaczyc czy ten Kai Havetz jest taki dobry jak mowia.
Tak czy inaczej -powinien byc dobry mecz na ogranie kilku mlodszych zawodnikow + Lingsa w europejskich pucharach.
» 28 lutego 2020, 13:22 #15
Komaros171085: W końcu bardzo dobre losowanie, mecze z LASK LINZ będą rozgrywane pomiędzy trudnymi ligowymi rywalami więc super wiadomość.
» 28 lutego 2020, 13:22 #14
Phelek: No i git, można rotować w pierwszym meczu. Przyda się, bo mecz będzie pomiędzy starciem z City i Tottenhamem
» 28 lutego 2020, 13:22 #13
MiSt: Fajna sprawa dla Austriaków :)
Na papierze chyba łatwiej się nie dało. Jakoś nie boję się, że będziemy się męczyć z takimi zespołami jak za czasów Mou.

Lecimy do 1/4!
» 28 lutego 2020, 13:20 #12
Magik1990MU: Może ewentualnie w pierwszym meczu, gdzie Ole raczej na bank da pograć rezerwowym. Ale i tak z Lingardami, Pereirami i Dżonsami w składzie powinniśmy to na to luzie wygrać.
» 28 lutego 2020, 13:22 #11
NoLogo: Taaa Arsenal też miał z jakimiś tam Grekami na luzie wygrać z Luizami w składzie także spokojnie ;)
» 28 lutego 2020, 13:27 #10
Dodge: Dla Arsenału Luiz to Teraz pierwszy skład :D
» 28 lutego 2020, 13:33 #9
Magik1990MU: @NoLogo

czy Ty nas porównujesz do Arsenalu? :D
» 28 lutego 2020, 13:33 #8
NoLogo: Ale tylko w celach humorystycznych!
» 28 lutego 2020, 13:50 #7
KrolikUTD24: Co by nie mówić, Olympiakos może tuzem nie jest, ale też nie jest jakiś słaby :)
» 28 lutego 2020, 18:19 #6
rreddevilss: Bardzo dobre losowanie! Do tego rewanż gramy na OT
» 28 lutego 2020, 13:20 #5
mat90: Chyba najlepsze losowanie :)
» 28 lutego 2020, 13:19 #4
FlokiMan: No i elegancko. Do tego Roma- Sevilla, ktosik się wykruszy niebezpieczny.
» 28 lutego 2020, 13:18 #3
Magik1990MU: No to emocji raczej nie będzie :) Lingz i Pereira będą mieli okazję na podobnie swojej ceny przed letnim okienkiem transferowym.
» 28 lutego 2020, 13:18 #2
FetraiNarrator: Będzie tez okazja dla Romero żeby uciąć sobie drzemkę pod słupkiem
» 28 lutego 2020, 13:24 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.