Chelsea vs Manchester United. Zapowiedź 26. kolejki Premier League

» 14 lutego 2020, 18:00 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United po dwóch tygodniach przerwy wraca do walki o ligowe punkty w Premier League. Czerwone Diabły w 26. kolejce zmierzą się na Stamford Bridge z Chelsea.
Chelsea vs Manchester United. Zapowiedź 26. kolejki Premier League
» Manchester United w 26. kolejce Premier League zagra na Stamford Bridge z Chelsea
Czy Twoim zdaniem Odion Ighalo zadebiutuje w Manchesterze United w meczu z Chelsea?
Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera mają za sobą pierwszą zimową przerwę w historii angielskiej ekstraklasy. Zawodnicy Manchesteru United najpierw ładowali baterie na krótkich urlopach, a następnie pracowali na kilkudniowym zgrupowaniu w Hiszpanii.

Kto? Chelsea vs Manchester United
Kiedy? 17.02.2020, 21:00
Gdzie? Stamford Bridge
Sędzia? Anthony Taylor
Transmisja? CANAL+ SPORT 2


Manchester United przez sześć dni szlifował formę w Marbelli. W piątek zawodnicy wrócili do Anglii. Dobrą formę i atmosferę ze zgrupowania piłkarze będą chcieli teraz przenieść na mecze o rosnącą z każdym tygodniem stawkę.

Czerwone Diabły w tej kolejce mają okazję zbliżyć się do czwartej w tabeli Chelsea. Jeśli piłkarze Solskjaera nie wywiozą ze Stamford Bridge przynajmniej remisu, to szanse na finisz sezonu w TOP 4 znacząco się skomplikują.

Sytuacja kadrowa:
Na zgrupowaniu w Hiszpanii obecni byli kontuzjowani od dłuższego czasu Scott McTominay, Axel Tuanzebe i Timothy Fosu-Mensah. Piłkarze w Marbelli ćwiczyli głównie indywidualnie, dlatego nie są jeszcze gotowi do gry. Na domiar złego drobnego urazu nabawił się Fosu-Mensah i na boisko wróci dopiero pod koniec miesiąca.

W meczu z Chelsea kadrę Manchesteru United zasili Odion Ighalo. Nigeryjczyk ze względu na zaostrzone przepisy emigracyjne nie pojechał z drużyną do Hiszpanii i ćwiczył przez ostatnie dwa tygodnie indywidualnie. Doświadczony napastnik znajdzie się jednak w kadrze meczowej i być może wejdzie na boisko z ławki.

Z urazami w dalszym ciągu walczą Paul Pogba (kostka) i Marcus Rashford (plecy). Gracze ci mają indywidualną rehabilitację.

W drużynie Chelsea nie zagrają Christian Pulisic i Ruben Loftus-Cheek.

Przewidywane składy:

Chelsea: Caballero – Azpilicueta, Rudiger, Tomori, James – Kante, Jorginho – Hudson-Odoi, Mout, Willian – Abraham

Manchester United: De Gea – Williams, Shaw, Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka – Matić, Fernandes, Fred – Martial, Greenwood

Przedmeczowe wypowiedzi:
Frank Lampard – Nie zobaczyłem wizualnej różnicy u piłkarzy po przerwie zimowej. Zawodnicy wyglądają na świeżych. Manchester United jest dobrym zespołem, który wzmocnił się zimą. Spodziewam się trudnej konfrontacji z bezpośrednim rywalem. W futbolu straty się zmniejszają i rosną. Jesteśmy świadomi sytuacji punktowej i pościgu Manchesteru United i Tottenhamu. Nie chcę wracać do poprzednich konfrontacji z United. Nie powinniśmy stracić takich bramek. W pucharze zmieniliśmy sporo zawodników.


Ole Gunnar Solskjaer – Wygrana pozwoli nam zbliżyć się na dystans trzech punktów. Taki musi być nasz cel. Graliśmy z nimi dwukrotnie w tym sezonie i spisaliśmy się dobrze. Chelsea to porządny zespół, grają u siebie, ale postaramy się wygrać. Musimy dodać sobie trochę wiary i nadziei. Trzeba ruszyć z miejsca.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United zmierzy się z Chelsea już po raz trzeci w tym sezonie. Czerwone Diabły wygrały dwa dotychczasowe starcia. W Premier League piłkarze Solskjaera triumfowali na Old Trafford (4:0), a w 1/8 finału Pucharu Ligi pokonali The Blues na wyjeździe 2:1.

– Manchester United łącznie rozegrał z Chelsea 185 spotkań w swojej historii. Czerwone Diabły wygrały 77 meczów, 55 zremisowały, a 53 przegrały.

– W Premier League drużyny mierzyły się ze sobą 55 razy. Manchester United ma na swoim koncie 16 zwycięstw, 21 remisów i 18 porażek. Bilans: 70 strzelonych, 71 straconych.

– Manchester United w ubiegłym sezonie odczarował Stamford Bridge. Czerwone Diabły są niepokonane w trzech ostatnich spotkaniach, które odbyły się na stadionie The Blues. Każdy z tych meczów odbywał się w innych rozgrywkach: Premier League (2:2), FA Cup (2:0) i Puchar Ligi (2:1).

– Ole Gunnar Solskjaer w trakcie swojej trenerskiej kariery gościł z Manchesterem United dwukrotnie na Stamford Bridge. Zespół Norwega wygrał oba spotkania.

– Bilans Solskjaera z Chelsea w roli trenera Manchesteru United jest bardzo dobry: 3 zwycięstwa i 1 remis.

– Manchester United zanotował natomiast tylko 1 zwycięstwo na Stamford Bridge w ostatnich 17 spotkaniach (6 remisów, 10 porażek).

– Manchester United musi poprawić skuteczność w meczu z Chelsea, jeśli chce wywieźć korzystny wynik. Czerwone Diabły w Premier League nie zdobyły gola w żadnym z trzech ostatnich spotkań. Ostatnio tak słaba seria trafiła się drużynie w październiku 2016 roku.

– Jeżeli Manchester United pokona w poniedziałek Chelsea, to będzie to pierwszy ligowy dublet Czerwonych Diabłów z The Blues w trakcie jednego sezonu od rozgrywek 1987/1988.

– Czerwone Diabły stoją przed szansą odniesienia 3 zwycięstwa z rzędu z Chelsea we wszystkich rozgrywkach po raz pierwszy od 1985 roku.

– Najwyższa wygrana Manchesteru United na Stamford Bridge miała miejsce w sezonie 1947/1948. Czerwone Diabły wygrały wówczas 4:0. Najbardziej dotkliwa porażka (0:5) na obiekcie The Blues to sezon 1999/2000.

– Manchester United w obecnym sezonie Premier League miał już 9 rzutów karnych (5 wykorzystanych). Tylu jedenastek nie wykonywał żaden zespół w angielskiej ekstraklasie.

– Sędzią poniedziałkowego meczu będzie Anthony Taylor. W tym sezonie ten 41-letni arbiter prowadził już cztery spotkania z udziałem Manchesteru United, w tym to rozgrywane z Chelsea (4:0) na Old Trafford.

Spotkanie Chelsea vs Manchester United rozpocznie się w poniedziałek 17 lutego o godzinie 21:00. Mecz będzie transmitowany na kanale CANAL+ SPORT 2. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Sytuacja kadrowa przed meczem z Chelsea
Następny news »
Co oznacza zawieszenie Manchesteru City dla Manchesteru United?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (356)


Rebxie: Bailly w 1 składzie.
» 17 lutego 2020, 20:01 #345
NoName222: Dzisiaj Olek nas zaskoczy!
Wyjdziemy
DDG
Wan Bissaka, Lindelof, Maguire, Williams
Fred Matić
Dalot Bruno Martial
Greenwood

Skromne 2-0 wystarczy :) GGMU
» 17 lutego 2020, 19:54 #344
rafax17: Odi kontuzja mięśniowa nie zagra dziś
» 17 lutego 2020, 19:36 #343
Diabelski97: To nie jest dobra informacja dla Nas (:
» 17 lutego 2020, 19:37 #342
Diabelski97: I to wyczekiwanie na składy.. Piękne uczucie.
» 17 lutego 2020, 19:35 #341
helupa: De Gea, AWB, Bailly, Maguire, Shaw, Williams, Matic, Fred, Bruno, James, Martial
» 17 lutego 2020, 19:27 #340
awe: smierdzi remisem
» 17 lutego 2020, 19:02 #339
tyber28: 100 zł na Manchester.
» 17 lutego 2020, 19:01 #338
Noowak: Dalej panowie dzisiaj tylko zwycięstwo! Mistrzostwa na pewno nie zgarniamy ale i tak gońmy liverpoool. Niech czują za plecami oddech zwycięzców
» 17 lutego 2020, 18:10 #337
Pierun: Mamy tylko 41 punktów straty do Liverpoolu. Zostało jeszcze sporo meczów, możemy ich dogonić.
» 17 lutego 2020, 18:45 #336
kckMU: Jak to kiedyś mawialiśmy za kazdym razem gdy nasza reprezentacja nie miała jeszcze Lewego: "Aby awansowac, wystarczy wygrac 4:0 z tymi, a reszta drużyn musi zginąć"
» 17 lutego 2020, 19:09 #335
OldFasion: Nawet jeśli Liverpool przegra wszystkie mecze do końca sezonu a United przez resztę sezonu odniesie komplet zwycięstw, to i tak nie uda się dogonić The Reds.
» 17 lutego 2020, 19:52 #334
Diabelski97: Przecież Noowak to zwykły troll, dziwię się że prowadzicie z nim dyskusje.
» 17 lutego 2020, 19:58 #333
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2020 18:07

ReDevil07 super wiadomość, gratulacje nadchodzącego syna :)

Mi urodził się syn w momencie gdy graliśmy mecz z Chelsea... 11 sierpnia,po narodzinach sprawdzam wynik na tel a tu taka niespodzianka:) to była podwójna radość dla mnie.
» 17 lutego 2020, 18:04 #332
Magik1990MU: Super. Gratulacje!
» 17 lutego 2020, 19:39 #331
Pawelko17: Dzisiejszy mecz ważny oczywiście, ale powiek tak kluczowy będzie marzec. Dlaczego?
Mamy mecz z Manchesterem City Tottenhamem Oraz Sheffiled, dodatków dojdzie LE i FA Cup, skład jest wązki może Wróć McT i Pogba ale w marcu się okaże czy jesteśmy na tyle mocni aby wejść do LM. Ja wierze! C'mon United!!
» 17 lutego 2020, 17:37 #330
CzerwonySayd: MaGik

Koment ku pokrzepieniu serc na plus tego samego zdania jestem, dobry koment :).
» 17 lutego 2020, 17:16 #329
Szaman0: Ja to widzę tylko tak. Wygrywamy i mamy 3pkt straty do Chelsea. Czyli do bezpośredniego rywala w walce o top4(5)
A tu psikus i MC odpuszcza ligę żeby móc zagrać w LE. a tak wg to mogą grać w LE ??
» 17 lutego 2020, 17:14 #328
hraboNX: @olo31: Osobiście to czekam bardzo bardzo na debiut Ighalo. Myślę, że może wejść w drugiej połowie meczu na nieco zmęczonego rywala.
@MiSt: Zgadza się, Matić wracający do dobrej formy to wartość dodana do zespołu. Bruno będzie mógł spokojnie rozmontowywać obronę rywali. Oby James naładował akumulatory i dorzucił dziś kilka fajnych piłek lub dał impuls w kontrze.
» 17 lutego 2020, 16:48 #327
olo31: Myślicie ze Ighalo zagra coś dzisiaj?
» 17 lutego 2020, 16:27 #326
RedRevolta: Myślę, że Ole nie ma innego wyjścia jak zagranie Ighalo, wcale bym się nie zdziwił jakby jeszcze wyszedł w pierwszym składzie no bo jakie inne opcje mamy? Martial jest beznadziejny na 9 a o wiele lepszy na lewym skrzydle, James może na prawą i jakoś to będzie wyglądać.
» 17 lutego 2020, 16:46 #325
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2020 17:22

Myślę że wybiegnie . Martial na skrzydle i James na prawym
» 17 lutego 2020, 17:22 #324
MiSt: Dzisiaj wraca Matić, więc myślę, że zobaczymy Bruno ustawionego znacznie wyżej. Chciałbym też zobaczyć debiut Ighalo, ale zrozumiałe będzie jeśli wcale nie wstanie z ławki.

W sumie będzie to też "pełnowartościowy" debiut Bruno, który w końcu miał szansę potrenować z naszymi zawodnikami.

Coś czuję, że Bruno dołoży asystę lub gola z dystansu :D
» 17 lutego 2020, 16:25 #323
Noowak: Mecz o transfer Sancho w pewnym sensie. Sancho mając możliwość wyboru transferu napewno wybierze tylko klub z ligą mistrzów w kolejnym sezonie
» 17 lutego 2020, 15:50 #322
Dejfmi: chłopie ale Ty mi humor tu poprawiasz :D
» 17 lutego 2020, 16:05 #321
Blau: Akurat tutaj ma rację. Ewentualna przegrana z Chelsea wyklucza nas z top4 (w najlepszym przypadku bardzo utrudnia i tak skomplikowaną już sytuację)

Dodatkowo Sancho raczej zależy na grze w najbardziej prestiżowych klubowych rozgrywkach, więc brak LM może uniemożliwiać jego ewentualny transfer.
» 17 lutego 2020, 16:45 #320
Dejfmi: To mam takie pytanko. Jeśli Chelsea dzisiaj wygra i w ciągu następnych 5 kolejek przegra 3x i 2x zremisuje to dzisiejsze spotkanie gwarantuje im udział w LM? Bądzcie poważni, mamy jeszcze 12 kolejek. Równie dobrze do lm może wejść Everton z Arsenalem t
» 17 lutego 2020, 18:32 #319
bani: Piękny dzień dzisiaj, a po godzinie 22:45 będzie jeszcze piękniejszy! GGMU
» 17 lutego 2020, 15:09 #318
MiSt: Jedno mnie cieszy po przyjściu Ole. Nie dajemy rządzić piłkarzom pokroju Pogby i ich agentom. Ole buduje solidne podstawy pod nowe United. Jestem pewien, że przy odrobinie cierpliwości wyjdziemy z nim na prostą.
Prawdopodobnie w pewnym momencie jakość zespołu zacznie go przerastać. Wtedy możemy pożegnać aię z nim z uśmiechem na twarzy.

Oczywiście dużo też robi sztab, który choć przeciętny(nie licząc Phelana) to wspiera Ole w odbudowaniu United.

Nasza obecna sytuacja w Premier League jest fatalna, ale według mnie musimy ten sezon lub dwa przecierpieć. Obecnie robimy jeden krok w tył, ale przy mądrym zarządzaniu możemy zrobić dwa kroki wprzód. Po tych latach złego zarządzania KONIECZNY jest taki reset.

Dzisiaj bardzo ważny mecz, musimy go wygrać. GGMU!
» 17 lutego 2020, 14:46 #317
SiYamabushi: Przyjdzie Alegrii, aby Pogbe zatrzymać, a Ole zostanie do końca sezonu. Sancho wybierze Chelsea/ Liverpool lub Hiszpanie, Grealish wybierze Totki.
» 17 lutego 2020, 16:31 #316
awe: A Mourinho dawal rzadzic Pogbie ?
» 17 lutego 2020, 18:19 #315
Kkacper102: Dla Luisa Alberto kończy się w tym rsezonie kontrakt. Brać bez zastanowienia!
» 17 lutego 2020, 13:53 #314
Batigol222: Szczerze ciekawi mnie ta plota o De Bruyne w Liverpoolu. Niby wydaje się to mało wiarygodne, ale z drugiej strony niewielu ŚPO pasuje do taktyki Kloppa, a De Bruyne z jego mobilnością, bieganiem i umiejętnością gry na jeden kontakt właśnie pasowałby tam idealnie. Co więcej, Klopp ma taką pozycję w klubie, że pewnie gdyby zażądał wyłożenie 180 mln, to Liverpool po prostu by tę kasę wyłożył. Jednocześnie nie podobałby mi się taki scenariusz, nie przez jakieś wąty do Liverpoolu, bo skoro mądrze zbudowali sobie ekipę, to nie wygrywają a inne kluby(w tym United) niech czerpią z tego wiedzę i powielają racjonalne schematy. Chodzi raczej o całą ligę: skoro Liverpool już teraz jest potworem, to czym by się stali z De Bruyne w składzie i jakie w ogóle byłyby szanse na to, że United/Chelsea/ Tottenham mogłyby podjąć z nimi walkę w jakiejś dającej się przewidzieć przyszłości?
» 17 lutego 2020, 13:47 #313
OldFasion: Klopp nie kupuje gwiazd on je tworzy. Poza tym szczerze wątpię żeby Liverpool wydał 100 milionów na piłkarza nie mówiąc o 180 milionach.
» 17 lutego 2020, 17:58 #312
MrCygan: Widzieliście artykuł na meczyki.pl, gdzie zachwycają się nad Lampardem, a Solskjaera określają "WFistą"... Trochę to śmieszne i niepoważne dla mnie, tym bardziej że po dzisiejszym meczu równie dobrze może być różnica tylko 3 punktów...
» 17 lutego 2020, 11:51 #311
Diabelski97: Manchester United albo ludzie kochają albo nienawidzą, w tych gorszych dla Nas czasach ludzie próbują za wszelką cenę oczerniać wszystko co związane z naszym klubem.
Nawet nie masz pojęcia ile Manchester United zabrał tym ludziom nerwów w przeszłości.
Niech się śmieją do czasu :)
» 17 lutego 2020, 12:18 #310
Magik1990MU: Dokładnie. Inni nadal mają kompleks United i teraz przynajmniej los im daje szanse na zemstę :) Najbardziej to widać u fanów LFC i Arsenalu.
» 17 lutego 2020, 12:22 #309
Tomwk1988: Ilu zawodników kupil Lampard a ilu Ole? Gdzie jest w tabeli Chelsea a gdzie MU? Ile czasu juz buduje swoja drużynę Lamps a ile OGS? Moze dlatego te zachwyty nad Lampsem
» 17 lutego 2020, 12:37 #308
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2020 12:50

Ole kupił trzech piłkarzy w lecie a odeszło 7 piłkarzy ( dwóch na wypożyczenie) (Damian, Bild, Herrera, Lukaku, Sanchez, Smalling, Fellaini)
W Chelsea odszedł Hazard a przyszedł:
Pulisic, Mount, Abraham, James, Zouma, Batshuai (Pulisic transfer zimowy za 70 milionów a reszta powroty z wypożyczeń)

Biedny Frank..


U Nas jest całkowita przebudowa składu i wietrzenie w szatni więc nie można oczekiwać cudów po jednym okienku gdzie pozbyliśmy się tyłu piłkarzy.
» 17 lutego 2020, 12:46 #307
kckMU: Na początku robili z Ole zbawce, teraz mają do za idiote, a chwalony jest Lampard. Co będzie za rok? Trzeba bazować na własnych odczuciach, media i clickbaitowe portale nie mogą na nią wpływać.

Opinie zmieniają się co 2 mecze. Można zwariować.
» 17 lutego 2020, 12:47 #306
Magik1990MU: Ponieważ nastroje nie są ostatnio zbyt dobre (a nerwów dodaje dzisiejsza potyczka), toteż taki komentarz "ku pokrzepieniu serc."

Ci, którzy nadal nie widzą poprawy względem poprzednich lat... a nawet twierdzą, że jest jeszcze gorzej, niech się dwa razy zastanowią, bo nie wiem, czy Edkowi przestały się liczby w excelu zgadzać, czy to magia nazwiska naszej legendy na ławce trenerskiej, czy może Phelan po cichu odwala kawał dobrej roboty, ale...

1. W końcu przestaliśmy sprowadzać gwiazdeczki instagrama i innych portali. Od momentu przyjścia Olka nastąpił zauważalny spadek zainteresowania dabowcami, modelami i innymi pacjentami klinik, do których w dawnych, normalniejszych czasach chodziły wyłącznie kobiety.

2. W końcu przestaliśmy przekupywać grajków tygodniówkami. Przyszedł Harry i zarabia normalne (jak na warunki piłki kopanej) pieniądze, przyszedł Bruno i jest podobnie. AWB i James? To samo. Oby taki trend się utrzymał, bo koniec rozrostu armii najemników może nam tylko pomóc.

3. Sprzątanie szatni trwa w najlepsze. Z klubu nareszcie odchodzą piłkarze, którzy nigdy tu nie pasowali, albo ci, którzy z biegiem lat stali wyłącznie balastem (poza Anderem niestety). Miejmy nadzieję, że latem czystka obejmie kolejne nazwiska, ale już teraz wygląda to bardzo dobrze.

4. Nareszcie ktoś pomyślał i zaczął selekcjonować piłkarzy, zamiast na "hurrraaa" rzucać się na każdego, który jest dostępny. Oczywiście dotychczasowe nabytki też mogą finalnie okazać się niewypałami, ale póki co każdy plusuje. Miejmy nadzieję, że z Bruno i Ighalo będzie podobnie (aczkowiek po tym drugim nie spodziewam się wiele.. więc niech chłopak nas zaskoczy).

5. Młodzież. MŁODZIEŻ! W końcu zaczynamy korzystać w należyty sposób ze szkółki. Pierwsze symptomy były już co prawda za LvG, ale wówczas brało się kogo popadnie. Teraz widać hierarchię, wedle której część piłkarzy już teraz jest ważnymi ogniwami dorosłej drużyny (jak McTomek, Greenwood czy Williams), część zbiera szlify i nadal jest testowana (Garner, Chong itd.), a reszta gdzieś tam powoli puka do wielkiej piłki.

6. Polityka budowania drużyny się zauważalnie zmieniła. Jak do tej pory, opiera się na młodych, przyszłościowych zawodnikach, a nie 30-paro letnich strażakach. Nawet jeśli Olkowi by finalnie nie wyszło, to dzięki takiej strategii Norweg zostawi po sobie spuściznę w postaci piłkarzy, którzy będą mogli przez kolejne lata stanowić o sile United.

To tyle na szybko. Do pełni szczęścia brakuje tylko, aby latem sprzedać Pan Piłkarza, Lingarda i inne marionetki grubasa Raioli (aczkolwiek chyba świniak nie kontroluje już innych Diabłów. jak coś, to mnie poprawcie, jeśli się mylę).
» 17 lutego 2020, 11:03 #305
Pyra: do pełni szczęścia brakuje wyników, bo o nie chodzi w piłce
przyszłość jest ważna, ale jak mamy budować zespół przez np. następne 5 lat to nagle okaże się, że wyniki przyszły jak cały skład ma 30+ lat i znowu trzeba robić zmianę pokoleniową

przypominam, że nasz nastolatek Martial będzie miał w tym roku 25lat a młody wilczek Lingard 28
» 17 lutego 2020, 11:12 #304
Diabelski97: Każdy kto patrzy racjonalnie widzi że idzie to w dobrą stronę, nie da się z marszu zrobić wyników, transfery przychodzące jak i wychodzące zrobiliśmy dobre i jestem przekonany że w przyszłym sezonie zobaczymy efekty na które czekamy.

Nie od razu Rzym zbudowano.
» 17 lutego 2020, 11:29 #303
mcscotyy: mądrego to aż miło posłuchać, szkoda że tak mało tu takich ludzi
» 17 lutego 2020, 11:38 #302
dildayo: Bardzo fajny komentarz :) Ze wszystkim się zgadzam. Dodałbym tylko od siebie jedną wątpliwość, którą mam nadzieje OGS rozwieje w przyszłym sezonie a dokładniej pomysłu na grę.. Na razie tego nie widzę i mam wrażenie że taktycznie OGS odstaje od innych trenerów. No ale oby to była kwestia dobrania odpowiednich piłkarzy do jego pomysłu więc będziemy oceniać po letnim oknie transferowym :)
» 17 lutego 2020, 11:41 #301
Magik1990MU: Dokładnie, takie rzeczy jak gra i taktyka będzie można oceniać w przyszłym sezonie (o ile Edek nie nawali latem).

@Pyra

z tym Lingardem to żartowałeś, prawda? :D
» 17 lutego 2020, 12:20 #300
Alkoparanoic: Zgadzam się w 100% barkuje wyników sle one przyjdą, jestem tego pewien :)
» 17 lutego 2020, 12:39 #299
MiSt: Dodałbym od siebie jedno słowo: CIERPLIWOŚĆ. Nic nie da obrzucanie zawodników błotem. Niestety musimy chwilowo spuścić z tonu jeśli chodzi o oczekiwania.
Jestem pewien, że w przypadku przegranej z Chelsea kibice na nowo podłapią temat "OleOut". Przed tym sezonem pewne było, że będziemy grać w kratkę. Top4 było marzeniem, na które w tym momencie nadal mamy szansę. Dajcie Ole i spółce pracować, bo jest sporo oznak, że wykonują brudną, lecz konieczną robotę do odbudowy klubu.

Cierpliwości :)
» 17 lutego 2020, 14:57 #298
Noowak: Znając życie awansujemy w ostatniej kolejce na 5 miejsce w lidze. Wszyscy będą otwierać szampana bo przez dyskwalifikację City to miejsca da LM a następnego dnia okaże się, że odwołanie się City przyniosło efekt i jednak zagrają w LM
» 17 lutego 2020, 10:07 #297
ReDevil07: Witam panowie. Odbiegajac od tematu dzisiejszego meczu, chciałem się z wami podzielić najważniejsza wiadomościa która otrzymałem od swojej żony około 15 min temu... Spodziewamy się drugiego dziecka i okazało się ze będzie to....... SYN!! już nie mogę się doczekać aż będę mógł go zarazić pasja do piłki i miłością do naszego klubu. Miłego dnia oraz wygranej życzę wszystkim!
» 17 lutego 2020, 10:01 #296
Fido: To gratulacje kolego mój mały ma 1,5 roku i już razem mecze oglądamy.
» 17 lutego 2020, 10:04 #295
Przemek807: Dobrze go wychowaj, żeby przypadkiem nie kibicował City lub Live... A tak poważnie to gratuluję.
» 17 lutego 2020, 10:30 #294
barnaba1987: Gratulację
» 17 lutego 2020, 11:30 #293
Lokator23: Gratulacje. Znam te uczucie :) tez musialem wykrzyczec swiatu ze bede ojcem :) pozdrawiam i duzo zdrowka dla Was
» 17 lutego 2020, 11:56 #292
Alkoparanoic: Ja mam syna 4 lata i też katuje ze mną mecze, może nie z taką intensywnością jak ja bo calego meczu nie przesiedzi jak to dziecko. A jak miał 2 lata to śpiewał ze mną Glory Glory ManUtd... za miesiąc będę miał córkę i też będzie czerwona xD Pozdrawiam i gratuluję :)
» 17 lutego 2020, 12:43 #291
Noowak: Dzisiaj jak nie wygramy to już chyba stracimy szanse na top 2 w lidze.
» 17 lutego 2020, 09:58 #290
Magik1990MU: jakie top 2?
» 17 lutego 2020, 10:14 #289
levy181: Nie czepiaj się to czeski błąd na klawiaturze od 2 do 4 niedaleko.
» 17 lutego 2020, 10:43 #288
Magik1990MU: aha :)
» 17 lutego 2020, 11:07 #287
Tomwk1988: Moze chodziło o matematyczne szanse na top2 jesli pozostałe druzyny przegralyby juz wszystkie mecze do końca sezonu. Jest progres
» 17 lutego 2020, 12:42 #286
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2020 09:54

Bardzo smutna wiadomość. Właśnie świat obiegła informacja, że nie żyje Harry Gregg. Pokój jego duszy, oby po drugiej stronie spotkał resztę swojej ekipy i dzieciaków Busby'ego i urządzili sobie dobry mecz
» 17 lutego 2020, 09:51 #285
dlabigt23: Zajmujemy aktualnie 9 miejsce . Jestesmy w tak kiepskiej sytuacji ze jak dzis przegramy to odpadamy praktycznie z walki o top4 . Do 5tego Tottenhamu tracimy 5 pkt wiec jesli przegramy nawet moze być ciężko o tą LE w przyszlym sezonie . Reasumując dzis jesli nie wygramy to mamy praktycznie pozamiatane . Remis tez nam mało daje . Potracilismy duzo punktów z Watfordami czy innymi Burnley wiec teraz przychodzi nam walczyc z Chelsea na Stamford Bridge o zachowaniu dobrej twarzy . Lekko nie bedzie .
» 17 lutego 2020, 09:36 #284
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2020 09:41

nie nakręcaj się tak. W tym sezonie wszyscy cieniują, nie tylko my. Możemy więc nawet i do końca lutego tracić punkty, a potem w marcu przy dużo lepszych wynikach możemy być równie dobrze w Czwórce. Tu nie ma choćby jednego zespołu trzymającego równy poziom.
» 17 lutego 2020, 09:40 #283
Dejfmi: Napewno jezeli przegramy nie pomoże nam to w przybliżeniu się do top 4 ale nie jest też tak tragicznie jak mówisz. Do rozegrania w lidze będzie jeszcze 12 meczów co daje do zdobycia 36 punktów. Twoja teoria ma poparcie tylko wtedy kiedy Totki z Chelsea będą wszystko wygrywać a jak wiemy nie będą tego robić. Wystarczą 3 ich potknięcia i nasze full punktowanie (to już druga sprawa xd) żeby przeskoczyć ich w tabeli.

Spokojnie łatwo nie będzie ale jak zepniemy poślady to możemy być spokojni. 12 kolejek to nie 3-4 kolejki.
» 17 lutego 2020, 09:43 #282
dlabigt23: Magik i Dejfmi my nie umiemy odrabiać punktów wiec nie licze na to ze gdy nasi rywale bedą sie potykali to my pykniemy np takie Watford u siebie . Własnie takimi prostymi meczami wtapiamy . Tylko trzeba miec nadzieje ze Bruno i Ighalo nas jakos wspomogą i bedzie duzo łatwiej juz z takimi zespołami grać . Czas pokaze , trzeba liczyć na te dwójkę .
» 17 lutego 2020, 09:50 #281
Dejfmi: Jak to mówią, błogosławieni Ci co nie wierzyli... :) może będzie tak jak mówisz a może będzie całkiem inaczej? Nikt tego nie wie ale moim zdaniem nie warto nas od razu skreślać.
» 17 lutego 2020, 09:53 #280
tom93: Z jednej strony kolega troszke dramatyzuje, z drugiej zas pisanie o tym ze wystarczy tylko nasza seria 3 zwycięstw z rzedu...czasy Fergiego sie juz skonczyly...nasza seria teraz to w porywach 2 zwyciestwa z rzedu i to przy mega farcie. Ja sie nie nastawiam na top4. Wedlug mnie nie bedzie. Wierzyc trzeba ale patrzac na ten nasz balagan to rozum podpowiada ze nie bedziemy tam. Musielibysmy naprawde zebrac sie i przestac grac chłam. Przypominam ze mamy kontuzjowanego Rasha, ktory strzelil wiekszosc bramek i nas ciagnal do tej pory. Pozostaje modlic sie by Ighalo odpalil i Bruno wzial sprawy w swoje ręce.
» 17 lutego 2020, 09:56 #279
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2020 10:12

Dlatego ja osobiście nie nastawiam się na top 4 i każdemu polecam takie myślenie. Obecny sezon miał być okresem przebudowy i póki co spełnia swoje zadanie. Natomiast o Czwórkę można było walczyć śmiało... ale kontuzje. Pamiętajmy, że koniec grudnia i styczeń to nasz najczarniejszy okres w obecnym sezonie. Najpierw straciliśmy McTomka, potem Rasha, a na koniec Edek tak się gramolił z transferem Bruna, że gość dopiero teraz zaczyna się wdrażać do zespołu. Teraz może być już tylko lepiej. Zaraz Scott wróci, międzyczasie nasz nowy nabytek okrzepnie, a w niedalekiej przyszłości również i Rash nas wzmocni. Kto wie? Może i Ighalo odpali? Tak więc wygranie 3-4 meczów z rzędu nie brzmi wcale jak science fiction, o ile będziemy mieli piłkarzy do tego zdolnych, bo Perreira i Lingard + leń w ataku niestety gwarantują poziom Arsenalu (więc chcąc nie chcąc się do nich zbliżamy).
» 17 lutego 2020, 10:10 #278
Dejfmi: Dokładnie tak jak mówi Magik. Ja przed sezonem już pisałem, że na nic wielkiego nie liczę. Z resztą OGS mówił od samego począku że będzie to sezon wzlotów i upadków.
» 17 lutego 2020, 10:31 #277
iMarMU: dlabigt23 mylisz się. Ponieważ jeśli dziś przegramy to będziemy nic stratę 5 punktów do Tottkow. Tylko jeśli totki przegrają z Chealsa tak jak my to już będzie tylko 2 punkty.
Ktoś już napisał ze nikt w tym sezonie nie trzyma poziomu. (poza Liverpoolem).
Wiec wszystko jest możliwe :)
» 17 lutego 2020, 11:00 #276
iMarMU: Sky Sport pisało wczoraj ze gdyby City dostało tego bana na LM i PL to De Bryne może trafić do Liverpool. Tyle ze to tylko dziennikarskie pogłoski.
» 17 lutego 2020, 09:11 #275
RedsFan: Tak samo jak, może trafić do United :) Teraz wszystkie media będą rozszarpywac całe City na części, bo to łąkomy kąsek i temat, który się sprzeda. Mnie to osobiście cieszy bo wkoncu zejda z nas i będzie chwila odpoczynku od bezsensownych spekulacji .
» 17 lutego 2020, 09:18 #274
jassaj: Pozatym na moje City wcale się nie rozsypie. Pewnie kilku piłkarzy będzie chciało odejść ale to nadal będzie City z ogromną kasą, które albo kogoś kupi, albo wprowadzi do drużyny któregoś z uzdolnionych piłkarzy albo okaże się, że wgl nikt nie odejdzie. Wystarczy, że zamienią im karę na rok banicji i już nie wygląda to tak strasznie. Zresztą niektórzy też wieszczą upadek City do poziomu sprzed 2008 roku (czytałem i takie artykuły....) bez refleksji, że ta drużyna to już nie tylko kasa ale i ugruntowane fundamenty, określony prestiż, zaplecze infrastrukturalne, nowoczesne sieci scoutingowe, wiele talentów. Moim zdaniem temat City jest "sensacyjny" więc rozdmuchany a jeszcze skończy się na totalnym zawieszeniu kary, "drakońska kara" okaże się być 30 melonami, za które City n=nie kupi.... o mój Boże.... 5 rezerwowego na jakąs tam pozycję i tyle
» 17 lutego 2020, 09:25 #273
dlabigt23: Serio niektorzy myślą ze nawet z tym banem City sie posypie ? ewentualnie odejdzie Guardiola czy Silva ktoremu blizej do emeryturki . Zreszta mysle ze ten ban nie bedzie na 2 sezony a co najwyzej na jeden sezon . Napewno jakos to ogarną . Jednak myśle ze Guardiola nie odejdzie w takiej sytuacji bo okaze sie zwykłym tchórzem ktory ucieka z lekko tonącego statku bez LM . Nie zachowa wtedy klasy - tak na moje oko oczywiscie .
» 17 lutego 2020, 09:54 #272
jassaj: Czemu nie zachowa klasy ? Nie wiem czy np. nie planował odejścia już od sezonu i City wiedzieli, że odejdzie już od dawna? Facet ma krzyżować wszystkie swoje plany z powodu decyzji, która nie jest w żaden sposób jego winą, tylko dlatego, żeby nie wyglądało, że ucieka ? Moim zdaniem Guardiola nie jest tak straszny jak większość tutaj go maluje a co do odejścia zawsze będzie zły moment, odszedłby przed tym sezonem jako mistrz to by było gadanie, że widział co się święci i pierwszy opuścił okręt w którym pojawiła się dziura w kadłubie, odszedłbym po tym sezonie, zakładając że afera z banem nigdy by się nie wydarzyła- no to by było, że nie wytrzymał presji Kloppa, dostał w czapę i uciekł. Będzie chciał odejść po banie dla City no to będzie gadanie, że jak się robi pod górę to ucieka a moim zdaniem takie jest jego prawo, może mieć ochotę znów coś zmienić w swoim życiu a dodatkowo może mieć pretensje do szefostwa City że zarówno on i piłkarze będą (być może) zbierać baty za aferę której są Bogu ducha winni. Bo z tej strony patrząc taki Guardiola czy Sterling czy De Bruyne nie zrobili niczego złego, oni po prostu grają czy trenują a nie odpowiadają za finanse i rozliczenia. Dlatego zrozumiem jak ktokolwiek stamtąd odejdzie w obawie u utratę szansy wygrania LM w szczycie kariery za nieswoje grzechy. Aczkolwiek uważam, że nic takiego nie będzie mieć miejsca a sama kara zostanie zmieniona i z dużej chmury spadnie mały deszcz.
» 17 lutego 2020, 10:02 #271
DaredevilUtd: Dzisiaj tylko wygrana nas interesuje, mam taką nadzieję, że nasze dwa nowe nabytki pokażą się z dobrej strony i coś ustrzela, lub asystuja w meczu z Chelsea.
» 17 lutego 2020, 09:11 #270
rizx: Zmarł Harry Gregg legenda bramki United i jeden bohaterów katastrofy w Monachium, który uratował np Bobbyego Charltona. RIP
» 17 lutego 2020, 09:05 #269
Magik1990MU: I gdzie jest news o tym?
» 17 lutego 2020, 09:40 #268
tom93: Jedna uwaga, tak globalnie - Panowie jaracie sie tym Fosu Mensah a typ wiecznie kontuzjowany. Ja nie moge juz z niego. Co z tego ze gosc ma talent, skoro 3/4 sezonu jest poza kadrą.
» 17 lutego 2020, 07:57 #267
levy181: Sprawy podobnie mają się jeśli chodzi o Erica.
» 17 lutego 2020, 08:04 #266
Klierek7: Podobnie bylo z Rojo.
» 17 lutego 2020, 08:16 #265
levy181: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2020 08:32

też prawda. Szkoda że niektórych zawodników ciągle dopadają kontuzje bo Rojo czy Eric mogliby być solidnymi grajkami. Jones to wiadomo do zwolnienia.

Albo taki Dembele w Barcelonie. Ogólnie zawodnik świetny a co chwile jakiś uraz. Taki jest ten sport.
» 17 lutego 2020, 08:31 #264
DaredevilUtd: Dlatego takich zawodników powinniśmy się pozbywać. Do tego grona dorzucilbym Jones'a, no i ciekawi mnie jak z kontuzjami będzie u Dalota, bo on też ma z tym problem odkad do nas dołączył.
» 17 lutego 2020, 08:34 #263
levy181: Ta sytuacji z City jest niezwykle ciekawa i chętnie będę obserwował co się stanie. Pep może odejdzie bo wątpię aby został tam dłużej. Jeśli piłkarze wymuszaliby transfery to mnie interesowałoby tylko to gdzie mógłby potencjalnie trafić De Bruyne, Sterling oraz Aguero. Oczywiście hipotetycznie. W sumie FFP powinno jeszcze dotknąć PSG.
» 17 lutego 2020, 07:31 #262
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2020 07:55

Pep mówi, że nigdzie się nie wybiera, niemniej jednak jak Barcelona wyciągnie po niego łapki to myślę, że się ewakuluje. Co do zawodników to juz Sterling jest łączony z Realem, wątpię w to, ale jest mało drużyn na świecie, które stać na jego usługi. Aktualnie zarabia sporo jakieś 300tys tygodniowo i chce coraz wiecej :) Myślę, że sporo z tych gwiazd wybierze Hiszpanie.
» 17 lutego 2020, 07:54 #261
levy181: Też uważam że jeśli już to Pep wróci do Barcy. Nie wiem dlaczego ale KDB widzę w Realu gdzie zrobiłby niesamowitą różnicę. Aguero do Barcy. Oczywiście to tylko gdybanie bo może totalnie nic się nie stanie.
» 17 lutego 2020, 08:03 #260
SickRabbit: To co, Mahrez lub Bernardo na prawe w lecie i debrujne do środka a Pogba do city? lol
#manshity
» 17 lutego 2020, 01:02 #259
robertbham: Tak jak podoba mi się wizja Olka odnośnie zawodników tak jako trener jest strasznie słaby. Nawet tymi zawodnikami powinno być widać jakaś wizję, pomysł, a tu jest dno i tona mułu. Oby tylko nie był trenerem w następnym sezonie bo będzie to samo.
» 17 lutego 2020, 00:28 #258
DjTED: Tam siedzi na ławce prawa reka Fergiego.... To czepiej sie wszystkich . Jak Phelan tego nie ciagnie to juz nikt nie pociagnie
» 17 lutego 2020, 01:09 #257
hraboNX: Jakby ktoś myślał, że Fred i rzuty wolne to zmarnowana okazja na bramkę ;) A tak na serio, wiadomo, że czasem coś nie wyjdzie i piłka "strąci gołębie latające nad stadionem".
twitter.com/ManUtd/status/1228710800409362432

Nasza nowa 18 też potrafi :)
twitter.com/ManUtd/status/1228696466660712450
» 16 lutego 2020, 23:41 #256
DaredevilUtd: Fred je wykonuje bo na treningu jest jednym z lepszych w tym aspekcie. Wydaje mi się jednak, że problem leży po stronie psychiki i on tego nie potrafi udźwignąć, tak więc większość strzałów szybuje ponad bramkę. Ogolnie fajnie bo teraz będziemy mieli zawodnika prawo i lewo nożnego, którzy dobrze wykonują wolne.
» 17 lutego 2020, 09:08 #255
jassaj: Bardzo bym chciał, żeby ten Immobile zmienił jeszcze raz ligę. W sensie, nie mówię, że Serie A to liga ogórkowa, ale ciekawość mnie bierze, jakby grał w innej lidze, w poważniejszym zespole o poważniejsze cele (tak Lazio obecnie walczy nawet o scudetto no ale bądźmy szczerzy, to nie ten kaliber i zapewne jeden sezon konia). No bo jak opuszczał Włochy był bardzo obiecującym transferem, Dortmundzie gong na łeb, w Sevilii gong na łeb, facet nie wie co się dzieje, odpływa, nokaut, koniec kariery. Wraca do Włoch reanimują go w Torino, idzie do Lazio i nagle "pan piłkarz". Średnio po 20 bramek w sezonie, teraz idzie po koronę króla strzelców. Staty na poziomie Złotego buta w Europie. I gdyby to był pierwszy sezon, ale to chyba już 3 (a 4 w którym strzelił "trochę mniej" i tak skończył z 15 golami) gdzie tak sobie radzi, w Lazio a nie Napoli czy Juve. No i teraz pytanie, czy jest to człowiek jednej ligi, czy po prostu styl Serie A mu tak siedzi, czy dojrzał i teraz jego kariera za granicą potoczyłaby się inaczej itp itd
» 16 lutego 2020, 22:25 #254
pilchu: Też mnie to ciekawi. Ale spokojnie, za chwilę zaczną nas z nim łączyć. Potrzebujemy napastnika, nigdy nie wiadomo...
» 16 lutego 2020, 22:34 #253
Mattias: Albo Young jest zajebisty ale ta liga jest tak słaba że nawet Kingard wiódłby tam prym xD
» 16 lutego 2020, 22:13 #252
QsQs: Chyba wziąłeś za dużo sterydów bo literki ci się mieszają
» 16 lutego 2020, 22:17 #251
PogBooom: Albo coś jest nie tak z naszym klubem skoro większość zawodników zapomina jak grać w piłkę...Di Maria, Sanchez, Falcao, Lindelof, Pogba itd...
» 16 lutego 2020, 23:35 #250
Diabelski97: Forever Young..
» 16 lutego 2020, 21:31 #249
mycka86: Zaraz przyjdą trolle i zaczną pisać, że każdy kto od nas odchodzi od razu staje się 100x lepszym piłkarzem itp. I w ogóle jak my mogliśmy oddać praktycznie za darmo tak świetnego grajka. :)
» 16 lutego 2020, 21:35 #248
Diabelski97: Dokładnie o tym samym pomyślałem gdy Young strzelił gola.

:)
» 16 lutego 2020, 21:42 #247
jassaj: Nie wywołuj, ja już tutaj takie "konstrukcje myślowe" czytałem, że sam napiszę tylko, że cieszę się, że Youngowi się wiedzie, w sumie nie wiem czy życzę mistrzostwa Interowi bo jednak patrząc przez pryzmat współczesności bardziej lubię Juve, ale dobrze, że byłe diabły mają się dobrze
» 16 lutego 2020, 22:12 #246
Diabelski97: Życzę Youngowi wszystkiego co najlepsze aczkolwiek chciałbym żeby Lazio namieszało i ugrało mistrzostwo, byłoby pięknie.
» 16 lutego 2020, 22:30 #245
jassaj: To by był taki trochę scenariusz Leicester jakby trochę oczy przymknąć. 8 drużyna tamtego roku zdobywa tytuł i kończy serię Juve po 8 ? 9? latach ? Niewątpliwie byłoby to niebywałe, ale ja nadal stawiam na Juve, ogólnie cieszyłbym się jakby też oni albo Bayern wygrali LM. Juve od kilku lat trzyma określony poziom, fajnie by było jakby Buffon jednak na koniec kariery wygrał ten upragniony puchar, mamy Szczene więc polski akcent (a jak akcent to może by Zenka zaprosili żeby ceremonie fianłu poprowadził :D - tak wiem to było suche jak pięty Cejrowskiego) Bayern to zaś Lewy, który też zasługuje jak mało kto. Ale wracając do Serie A. Ostatnimi laty polubiłem Juve, dzieciństwo to sentyment do Milanu, Inter jest spoko, ale takie Lazio to już mnie niczym nie ujmuje oprócz "romatycznego scenariusza jak kopciuszek wygrywa bal"
» 16 lutego 2020, 22:35 #244
DaredevilUtd: Odrazu mi się skojarzyło...
I want to be forever young
Do you really want to live forever?
Forever, and ever
:D
» 16 lutego 2020, 22:37 #243
kckMU: Dare

Bo to od tego się wzięło... :D
» 17 lutego 2020, 05:51 #242
Normalnyfan: Brawo Young.
» 16 lutego 2020, 21:31 #241
marc: Jaka bramka YOUNG z lazio !!
» 16 lutego 2020, 21:30 #240
Blau: Mam niestety przeczucie, że jutro będzie porażka, albo w najlepszym przypadku podział punktów. Chciałbym się oczywiście mylić, ale takie odnoszę wrażenie na samą myśl o tym meczu.
» 16 lutego 2020, 19:56 #239
Advm: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2020 20:03

Rywale powygrywali to my na pewno nie przegramy.
Tak jak z porażkami rywali- nie wygrywamy.
» 16 lutego 2020, 20:03 #238
Wafelek100: Też mam takie przeczucie ze jutro za wesoło być nie będzie. Jak przegramy to obawiam się że totenhamu już nie dogonimy o Chelsea już nie mówiąc xD
» 16 lutego 2020, 20:53 #237
panlemon: Myślę, że jutro czeka nas widowiskowy mecz. Rozum podpowiada podział punktów, serce nasze zwycięstwo. Obstawiam 2-3 dla nas. GGMU
» 16 lutego 2020, 19:52 #236
Noowak: Jutro Rudzki będzie płakał jak rozjedziemy jego Chelsea
» 16 lutego 2020, 19:49 #235
top4fun: P41N to chyba dawno nie świętowałes w takim razie
» 16 lutego 2020, 20:04 #234
NoName222: Dziwna ta kolejka. Ani Arsenal, ani Toktki nie straciły punktów. Jeszcze jakby United nie straciło to już w ogóle cuda! Oby.
» 16 lutego 2020, 19:05 #233
manureut: tylko, ze oni, podobnie jak teraz Chelsea byli faworytami... z tego, co widze, to w Totolotku na nas jest 3.99. takze dla nas to chyba dobrze. zazwyczaj zawsze w kolejce jest jakas, mniejsza, badz wieksza niespodzianka. miejmy nadzieje, ze tym razem lepiej notowana u bukow druzyna wtopi.
» 17 lutego 2020, 18:40 #232
Pierun: Pepe > Pulisic > James
» 16 lutego 2020, 19:04 #231
Diabelski97: Żaden z tych zawodników nie jest obecnie wybitnym skrzydłowym ale patrząc na ceny tych zawodników to Daniel James jest najlepszą opcją.
» 16 lutego 2020, 19:06 #230
top4fun: Z tym jamesem to cię poniosło. Obecnie to poziom championship albo ławka premier league. Maximem zaha Fraser Adama traore. Tak na szybko o wiele lepsi i nie za ogromne pieniądze z premier league
» 16 lutego 2020, 19:20 #229
dlabigt23: Jutro pewnie 3 pkt bo wszyscy nasi rywale wygrali :D
» 16 lutego 2020, 19:02 #228
pilchu: Pepe póki co z bramką i asystą więc czas zacząć dyskusję o jego wyższości nasz naszymi grajkami. Za pół godziny koniec meczu i zlecą się tutaj fani AFC. Popcorn już czeka
» 16 lutego 2020, 18:51 #227
Magik1990MU: hehe. Pewnie tak będzie :)
» 16 lutego 2020, 18:54 #226
top4fun: W sumie to lepszego skrzydłowego nie mamy...
» 16 lutego 2020, 19:00 #225
Diabelski97: Top4fun"
I mamy pierwszego rodzynka, a mecz jeszcze trwa hehe
» 16 lutego 2020, 19:03 #224
top4fun: Haha śmieszny jesteś rodzynku
» 16 lutego 2020, 19:22 #223
Kiharitony: Top4fun Rashford jest 1000 poziomow wyżej :)
» 16 lutego 2020, 19:23 #222
top4fun: Rashford jest dzikiem ale to napastnik. Tak samo obrona to inny poziom niż elektrycy z Arsenalu XD Ale skrzydeł nie mamy niestety
» 16 lutego 2020, 19:30 #221
Strzelec: Rashford to skrzydłowy. Gra na skrzydle. To że wcześniej był wystawiany na napadzie mimo, że nie była to jego nominalna pozycja to inna sprawa.
» 16 lutego 2020, 19:38 #220
pilchu: Dla mnie Rashford powinien grać na skrzydle. 9 w zespole póki co nie mamy. Takie jest moje zdanie. Być może Greenwood wyrośnie nam na napastnika.
» 16 lutego 2020, 19:44 #219
Magik1990MU: Rash to boczny napastnik gwoli ścisłości
» 16 lutego 2020, 22:11 #218
Alkoparanoic: Jutro przegra albo ewentualny remis nie wchodzi w grę. Jak uważacie, stać nas jutro na pewne zwycięstwo?
» 16 lutego 2020, 18:49 #217
Himself: A dlaczego nie wchodzi w grę? Pewne zwycięstwo na SB? Heh
» 16 lutego 2020, 18:54 #216
Magik1990MU: co znaczy "na pewne"? Chelsea to nie ogórek, więc paradoksalnie możemy mieć łatwiej... tylko bez Rasha nie ma kto strzelać bramek :/
» 16 lutego 2020, 18:55 #215
Alkoparanoic: Nie wchodzi w grę bo będziemy mieli sporą stratę do 4 miejsca a sezon nas nie rozpieszcza :)
» 16 lutego 2020, 19:00 #214
Himself: Arsenal się włącza do walki o europejskie puchary?
» 16 lutego 2020, 18:49 #213
p41N: No pewnie. Przeciez awansowali na 10 miejsce!
» 16 lutego 2020, 18:51 #212
Kruszon: My zajmujemy 9-te miejsce, więc nie ma powodu do śmiechu bo jedziemy na tym samym wózku, nie wspominając już o terminarzu i kontuzjach Rasha i McT.
» 16 lutego 2020, 19:04 #211
p41N: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2020 19:11

Nie jedziemy na tym samym wózku. Jeśli jutro wygramy to jesteśmy lata świetlne przed arsenalem. Wszystko w naszych nogach. Jeśli natomiast przegramy to ty masz racje.
» 16 lutego 2020, 19:09 #210
dawid27154: 10 miejsce czyli jedno za nami i tracą 1 pkt...
» 16 lutego 2020, 19:12 #209
Kruszon: W tym przypadku wolę, żeby racja leżała po Twojej stronie. Wierzę w naszych chłopców, ale nawet po wygranej różnica między nami a Arsenalem będzie wynosić 4 punkty. To nie jest wiele.
» 16 lutego 2020, 19:15 #208
p41N: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2020 19:21

4 punkty w tym sezonie to jest bardzo dużo. Spójrz w tabele. Pomijając już to, że wygrywając jutrzejszy mecz my zarabiamy 3 punkty a Chelsea tyle samo 'traci'.
Równie dobrze mogę powiedzieć, że Crystal Palace też traci do Arsenalu tylko 4 punkty, a są na 14 miejscu. Albo zakładając , że jutro wygramy to, że United traci tylko 2 punkty do czwartej Chelsea.
» 16 lutego 2020, 19:17 #207
p41N: 3 punkty* do Chelsea
» 16 lutego 2020, 19:34 #206
Kruszon: Jak dla mnie latami świetlnymi można nazwać różnicę między Liverpoolem a City czy Leicester, nie wspominając o pozostałej części tabeli, natomiast różnica 4 punktów nie daje żadnej gwarancji na tym etapie nikomu, biorąc pod uwagę sytuację w tej edycji Premier League, dlatego podtrzymuję swoje zdanie. Ty możesz mieć swoje więc nie mam powodu by tego nie uszanować. Pozdro.
» 16 lutego 2020, 19:38 #205
Lookasinho: " Nie analizowałem tego wszystkiego, bo musiałbym zadać jedno pytanie. Czy drużyna, która zajęła drugie miejsce w 2018 roku, zostanie mistrzem? Tak czy nie? To byłoby interesujące, ale żarty na bok. Ja zachowuję spokój" Mourinho zapytany na konfie po meczu o sytuacje City. No byłoby ciekawie gdyby tak się sytuacja potoczyła, ale radzę sie na nic nie nastawiać bo tego to im chyba nie zrobią
» 16 lutego 2020, 18:36 #204
marc: Masakra France football podaje że Chelsea mocno uderzyła po Sancho. 100 mln.... chyba musimy działać
» 16 lutego 2020, 18:15 #203
DjTED: Niech chelsea za mocno nie szaleje bo znowu bana załapia....
» 16 lutego 2020, 18:20 #202
Kamil01GGMU: O niee tylko nie to! No trudno czyli już po ptakach..
» 16 lutego 2020, 18:24 #201
marc: Będzie walka jak kilka lat temu o Hazarda. Ostatecznie na konferencję wyszedł w niebieskiej koszulce
» 16 lutego 2020, 18:25 #200
MrCygan: A jak z wiarygodnością France Football odnośnie kwestii transferowych?
» 16 lutego 2020, 18:30 #199
marc: Nie wiem. Ale dobrze to nie wygląda bo też są na niego napaleni
» 16 lutego 2020, 18:39 #198
Magik1990MU: Czy my mamy już czerwiec, czy jeszcze luty? Innymi słowy: łykacie wszystko jak pelikany
» 16 lutego 2020, 18:41 #197
marc: Niebiescy pokazali 3 temu że idzie zakopać świetnego zawodnika w lutym. Nie czekali do czerwca. Także ed ręka na pulsie
» 16 lutego 2020, 19:37 #196
marc: *zaklepać miało być.
» 16 lutego 2020, 19:38 #195
DjTED: Ostatnio ten Newcastle z nami nie istniał...
» 16 lutego 2020, 18:14 #194
DjTED: Arsenal na razie nie wyszedł na boisko
» 16 lutego 2020, 17:50 #193
Amadi89: Chętnie zobaczy się na wolnej chwili.
» 16 lutego 2020, 20:37 #192
Me89v2: Jak nie wygramy na SB to chyba można się już pogodzić z LE w kolejnym sezonie. O ile w ogóle wywalczymy 6 niejsce :D
» 16 lutego 2020, 17:14 #191
Lokator23: Jeszcze mamy euro lige. Uwazam ze jam wroca Scott, Rashford i Pogba to mamy szanse wygrac
» 17 lutego 2020, 04:12 #190
manutdfan89: Jose robi robotę a my czy ten głupi Edek go odwalił i nie dał mu pola do popisu.
» 16 lutego 2020, 17:00 #189
rizx: robi robotę? ty chociaż oglądałeś ten mecz?
» 16 lutego 2020, 17:02 #188
manutdfan89: Nie a co ? Bo nie wiem do czego się odnosisz.
» 16 lutego 2020, 17:08 #187
RedsFan: Jose to ma raczej szczęście, że posiada takie perełki w składzie jak Son :)
» 16 lutego 2020, 17:41 #186
PiesekLeszek: Z wizualnie dobrze grającego zespołu przerodzili się w drużynę grającą chaos i głównie defensywne nastawienie a co za tym idzie wyglądają obecnie na zespół o klasę gorszy niż przed przyjściem Mou.
Wygrana z AV nie zmienia faktu, że wyniki mają przeciętne.
» 16 lutego 2020, 18:13 #185
Sancho: Chelsea ruszyła po Jadona, nie wiem czy to prawda ale on sam podobno dawał jakiś wywiad w którym mówił że kiedyś za małego kibicował niebieskim
» 16 lutego 2020, 16:57 #184
marc: Nie dobrze
» 16 lutego 2020, 17:01 #183
Michux3: Co on odwalił?
» 16 lutego 2020, 16:54 #182
marc: Niestety. 94 min i jednak tott
» 16 lutego 2020, 16:54 #181
Agent007: Pepe Reina prze kozak
» 16 lutego 2020, 16:45 #180
kolokolo98: Lingard>Alli
» 16 lutego 2020, 16:33 #179
kamil2257: Aston Villa to wygra jeszcze
» 16 lutego 2020, 16:20 #178
Krzyk: Choćby tylko po te rzuty rożne warto kupić Grealisha.
Ps. Alderwield jest słaby jak zaliczka. Nawet nie skoczył do tej piłki. To tak odnośnie tych którzy widzieli w nim zbawienie naszej obrony
» 16 lutego 2020, 16:15 #177
Abstrahujacy: Fernandes też potrafi bić rożne i robi to tą samą nogą. Niemniej Grealish to klasa.
» 16 lutego 2020, 16:25 #176
manutdfan89: Lewandowski fajnie się pobawił z Alderwieldem ;)
» 16 lutego 2020, 16:29 #175
ReDevil07: Najgorsze jest to ze jeszcze kilka kolejek temu Totki były kilka punktów za nami a przy dzisiejszej wygranej mają już 5 punktów więcej od nas...
» 16 lutego 2020, 16:10 #174
manutdfan89: Szkoda to fakt, że liczymy na Villę zamiast sami dbać o siebie wygrywając mecze.
» 16 lutego 2020, 16:07 #173
Me89v2: Villa niesamowite gamonie. Won do niższej ligi
» 16 lutego 2020, 15:48 #172
Michux3: Szkoda ,ale Karny zasłużony
» 16 lutego 2020, 15:46 #171
Fido: No niezły meczyk. Szkoda że Aston Villa nie dobiła ich po 1-szej bramce...
» 16 lutego 2020, 15:29 #170
rreddevilss: Widzicie jak Grealish ośmiesza obrone Tottenhamu? Oby przyszedl do nas w lato..
» 16 lutego 2020, 15:25 #169
Diabelski97: Grealish to jest kozak, bardzo chciałbym go u Nas i uważam że ten transfer jest bardzo realny.
To będzie ciekawe lato.
» 16 lutego 2020, 15:21 #168
Michux3: dobrze villa
» 16 lutego 2020, 15:10 #167
Diabelski97: Pięknie Toby
» 16 lutego 2020, 15:09 #166
Kiharitony: Pięknie, niestety
» 16 lutego 2020, 15:28 #165
KalinaRIP: To wychodziloby ze jednak Gerrard mistrz Anglii xd
» 16 lutego 2020, 15:14 #164
OldFasion: Niech oddadzą to mistrzostwo Evertonowi. Na Anfield nikt takiego "mistrza" nie chce i nie potrzebuje.
» 16 lutego 2020, 15:25 #163
panlemon: Jeden zawodnik City by zyskał jedno mistrzostwo Anglii więcej. Sterling. ;)
» 16 lutego 2020, 15:31 #162
KalinaRIP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2020 20:55

OldFasion
Ciekawe czy bys tak samo pisal gdyby Liverpool mial teraz 20 pkt ale straty
» 17 lutego 2020, 20:54 #161
marc: GREALISH ! Zatrzymaj ten Tottenham dziś
» 16 lutego 2020, 14:53 #160
Mattias: Powinni im odebrać mistrzostwo z sezonu 2011/12 które nam ukradli w ostatnich minutach.
» 16 lutego 2020, 12:10 #159
sandbead: Ten komentarz to hit
» 16 lutego 2020, 12:35 #158
rizx: Powinni zlikwidować klub, a wszystkich zawodników jak i trofea oddać Manchesterowi United jako dobremu sąsiadowi...
» 16 lutego 2020, 13:05 #157
kolokolo98: Zle, niedobre City ukradło nam mistrzostwo :( przypominam, ze w tym samym sezonie dostaliśmy 1:6 na Old Trafford i 0:1 na Etihad.
» 16 lutego 2020, 13:37 #156
Abstrahujacy: Sęk w tym, że nie łamiąc zasad FPP nie mieliby takiego składu i trenera dzisiaj i nie wygraliby tak dużo.
» 16 lutego 2020, 14:59 #155
Diabelski97: No witam wszystkich, jutro obowiązkowo trzeba powalczyć o trzy punkty. Widzę to tak jutro:
Matic-Fred jako defensywni a przed nimi Bruno.

Dzisiaj trzymamy kciuki za Aston Ville.
» 16 lutego 2020, 11:45 #154
RememberMe: i za Arsenal bo Newcastle nas goni
» 16 lutego 2020, 12:45 #153
Magik1990MU: Ja tam będę trzymać kciuki za Newcastle. Cieszą mnie osobiście porażki Arsenalu.
» 16 lutego 2020, 12:55 #152
GGMUN6: Magik mam tak samo jak Ty...
» 16 lutego 2020, 13:06 #151
sandbead: Wiadomo, jak się samemu nie osiąga żadnych sukcesów to można się chociaż pocieszyć porażkami somsiada
» 16 lutego 2020, 13:48 #150
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2020 13:57

Naszymi "somsiadami" są Manchester City albo Liverpool, a nie Arsenal. Mnie po prostu bawi ta wasza sinusoida nastrojów, dlatego lubię jak Armatki przegrywają :) Co do samego klubu to jestem neutralny: tak samo mnie nie obchodzi specjalnie los np. Newcastle czy Crystal Palace
» 16 lutego 2020, 13:56 #149
sandbead: Ale jaka sinusoida nastrojów? Ostatni raz kiedy kibice Arsenalu mieli dobre nastroje to było przed sezonem, bo rzeczywistość szybko zrewidowała to na co nas stać w tym sezonie. To raczej tutaj można mówić o sinusoidzie nastrojów, kiedy to po wygranym albo zremisowanym meczu z górną częścią tabeli jest zachwyt i "idziemy po top4, teraz się odmieni na lepsze", a potem wtopa u siebie z dołem tabeli i zaczyna się zwalnianie Ole, narzekanie na wszystkich piłkarzy. Na kanonierach przynajmniej nie zwalniają Artety ze stanowiska trenera po kilku nieudanych meczach, a tutaj nagminnie jest narzekanie na Ole
» 16 lutego 2020, 14:00 #148
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2020 14:07

Nie no tu masz rację. Na DP też jest mnóstwo syfu. Natomiast odwiedzam czasami Kanonierów i albo Arsenal walczy o utrzymanie, albo o LM. Po ostatnich rewelacjach ws. City z ciekawości sobie do was wszedłem na stronę i widziałem całkiem na serio komentarze "idziemy po LM" :)

Edit. niebawem zaczną. Ole też miał na początku parasol ochronny wśród gimbazy
» 16 lutego 2020, 14:06 #147
Pyra: Sytuacja w City jest o tyle ciekawa, że ban na 2 lata może spowodować:
Odejście kluczowych zawodników
Duże straty finansowe przez brak LM, co więcej, jeżeli będą teraz musieli przestrzegać wszystkich reguł to na transfery zostanie im naprawdę mało
Pep bez potrzebnych wzmocnień nic nie zdziała

Nie będę ukrywał, że mnie to cieszy, nawet bardzo
» 16 lutego 2020, 11:39 #146
OldFasion: Ewentualna wyprzedaż City najbardziej cieszy chyba kibiców Liverpoolu. Słabe City to autostrada dla ekipy Kloppa po kolejne mistrzostwo PL.
» 16 lutego 2020, 11:59 #145
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2020 12:13

Ja bym tak na twoim miejscu @OldFasion się nie cieszył, oraz nie dzielił skóry na niedźwiedziu :) Takie City bez LM tym bardziej będzie skupione na wygraniu ligi, a do tego mają szeroką ławkę i brak transferow, jak wrócą do nich wszyscy po kontuzji, nie powinnien im w tym przeszkodzic. Dodatkowo brak kasy z LM gdzie szejk jest u steru, też nie powinien być problemem.
» 16 lutego 2020, 12:07 #144
manutdfan89: Być może sam Pep odejdzie, bo co tu ugrać a on lubi trofea. Mam nadzieję, że ban zostanie utrzymany mimo kasy szejków, którzy mogą dużo namieszać.
» 16 lutego 2020, 12:17 #143
OldFasion: @DaredevilUtd
"Ja bym tak na twoim miejscu @OldFasion się nie cieszył, oraz nie dzielił skóry na niedźwiedziu :) Takie City bez LM tym bardziej będzie skupione na wygraniu ligi, a do tego mają szeroką ławkę"

Wiadomo, że sprawa nie jest zakończona i piszemy czysto hipotetycznie.
Ale chyba nie chcesz mnie przekonać, że City po ewentualnym odejściu KDB, Aguero, Sterlinga, Laporte, B. Silvy i paru innych będzie dla Liverpoolu groźniejszym rywalem niż obecnie? :)
» 16 lutego 2020, 12:46 #142
DaredevilUtd: Tylko czemu oni mieliby odejść? Myślisz, że bez LM nagle cała drużyna się rozpadnie? Moim zdaniem jest to tylko możliwe jak Pep odejdzie, a nie z braku LM.
» 16 lutego 2020, 14:09 #141
OldFasion: A wyobrażasz sobie KDB, Sterlinga, Aguero, Laporte, Edersona, którzy godzą się na dwa lata poza Ligą Mistrzów?
» 16 lutego 2020, 14:13 #140
OldFasion: Pojawily się głosy, że w sytuacji gdy City bedzie wykluczone z europejskich rozgrywek piłkarze tego klubu będą mogli odejść ZA DARMO.
Pisze o tym choćby znany prawnik John Mehrzad.
Już widzę, te kolejki po darmowego De Bruyne, Sterlinga, Laporte czy Aguero. Będzie ciekawie. #OstatniGasiSwiatlo
» 16 lutego 2020, 09:10 #139
KalinaRIP: Poczatek konca City? Fajnie jakby szejk odszedl
» 16 lutego 2020, 09:46 #138
SzarimMusty: Będą mogli odejść za darmo? Ale dlaczego? Sam fakt wykluczenia z europejskich pucharów nijak się ma do podpisanych kontraktów. Finansowe Fair Play też nie daje piłkarzom takiej okazji.

PS. Mogę prosić o jakieś sensowne źródło tych absurdalnych doniesień?
» 16 lutego 2020, 10:19 #137
OldFasion: @SzarimMusty
Zanim zaczniesz pisać o "absurdalnych doniesieniach" poczytaj trochę.
Podałem nazwisko prawnika, który to analizuje. Wpisz w Google i dostaniesz źródła.

"Manchester City players could potentially rip up their contracts and walk away from the club if UEFA's ruling to ban them from European competition for two years sticks.
(...)
Now sports lawyer John Mehrzad has taken to Twitter to explain how the players could potentially leave for nothing, should the ban stay in place after the club's appeal."
» 16 lutego 2020, 10:35 #136
rizx: Przecież oni się odwołają i nic z tego zawieszenia nie będzie, a wy tu już zawodników rozdajecie xd
» 16 lutego 2020, 10:43 #135
DaredevilUtd: Dokladnie poczekajmy jak sprawa się rozwinie, wtedy oceniajmy, ale sądzę, że nikt z piłkarzy nie będzie odrazu odchodził z klubu, a kara zostanie skrócona do jakiegos roku, tak jak to miało miejsce z Chelsea. Tak z innej beczki to wydaje mnie się, że Pep będzie chciał powoli ewakuować się z City, no i wtedy będzie to początek końca tego klubu.
» 16 lutego 2020, 11:12 #134
sandbead: Ja wiem, że ty jako kibol Livarpoolu już siedzisz posikany ze szczęścia ale może zaczekaj na to co przyniesie odwołanie i potwierdzenie tych "głosów" bo możesz się srogo rozczarować.
» 16 lutego 2020, 11:34 #133
Vaxiu: Przeciez to wydaje sie bardziej niz absurdalne. Wykluczenie z pucharow to wynik nieprzestrzegania zasad fair play, jak powrocic na "dobra droge" jesli zawodnicy bede mogli odejsc za darmo? Takie prawo mogloby pogrzebac klub niczym bankructwo.
» 16 lutego 2020, 11:53 #132
Magik1990MU: @sandbead

A nie uważasz, że to lekko absurdalne, aby kibic Arsenalu nazywał kibica Liverpoolu "kibolem" na stronie dotyczącej United?


Tym bardziej są śmieszne te przytyki, że OldFashion podrzucił ciekawy temat, z którym mało kto się widzę zapoznał.

Przeczytałem argumentację Mehrzada i choć nie jestem prawnikiem z wykształcenia (aczkolwiek liznąłem trochę tematu), to widać tu sporo logicznego myślenia. Przede wszystkim brak LM to straty stricte materialne dla piłkarzy (brak premii chociażby). Oczywiście Obywatele mogliby w takiej sytuacji próbować "wyrównać straty", ale to wiązałoby by się z ponownymi wydatkami, co w ich sytuacji nie jest pożądane. Weźmy to bardziej na tapetę: nie wiemy jakie sumy zostały zapisane w kontraktach piłkarzy, ale z pewnością ich prawnicy mogą domagać się pełnej kwoty uwzględniającej nawet wygranie LM (bo czemu nie?). W normalnych okolicznościach nie byłoby do tego podstaw, CHYBA ŻE nasi sąsiedzi faktycznie wygraliby te rozgrywki, ale wówczas premie zostałyby zrekompensowane przez zyski w udziału i finalnie wygranie Ligi Mistrzów. Druga rzecz: brak partycypowania w tych rozgrywkach uprawnia piłkarzy do otrzymania zadośćuczynienia z powodu mi.in. utraty wartości wizerunkowej i nie tylko. Co ważne, City i tutaj nie będzie miało wielkiego pola manewru, bo owe straty powstałyby całkowicie nie z winy piłkarzy. Tym samym szejki musiałyby na pewno sięgnąć głębiej do portfeli i zrekompensować wszystko piłkarzom. Ale to nie jest najgorsze - najgorsze byłoby to, że nie mogliby niczego "wbić w koszta".
» 16 lutego 2020, 12:10 #131
sandbead: Absurdalne to jest to, że kibic Livarpoolu zamiast siedzieć na swojej stronie to po wykopaniu z jednej strony konkurencyjnego klubu poszedł na stronę drugiego klubu, a dodatkowo na tej stronie co chwilę pisze o jeszcze innym konkurencyjnym klubie. Jak smutne i nieciekawe życie trzeba mieć, żeby marnować czas na napawanie się nieszczęściem innych klubów w dodatku nie na swojej stronie XD
To już wolałem tego OldFasiona z kanonierów, który najpierw udawał kibica Arsenalu, a jak wyszło szydło z worka to przynajmniej pisał o swojej drużynie.
» 16 lutego 2020, 12:26 #130
GGMUN6: OldFasion>sandbead

Z Fashionem idzie pogadać, nie to co z prowokatorem z Arsenalu.
» 16 lutego 2020, 12:31 #129
sandbead: Jakoś to przeżyję, że ktoś taki jak Ty nie ma ochoty ze mną rozmawiać xd
» 16 lutego 2020, 12:43 #128
GGMUN6: Xd xd xd weź dzieciaku już się nie ośmieszaj.
» 16 lutego 2020, 12:47 #127
sandbead: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2020 13:05

Przykre jest to jak bardzo się zagotowałeś po komentarzach, które nawet nie były skierowane do ciebie.


xd
» 16 lutego 2020, 13:05 #126
GGMUN6: Wpadnij tutaj koło 19 to pogadamy... a i nie zapomnij o ''xd''. Pozdrawiam cieplutko.
» 16 lutego 2020, 13:13 #125
sandbead: Dziś wieczorem jestem umówiony także przykro mi ale na pewno wpadnę jutro po 23.



XD
» 16 lutego 2020, 13:47 #124
Abstrahujacy: @Magik
Abstrahując od tematu, bierzemy rzeczy na TAPET a nie na tapetę.
Pozdrawiam!
» 16 lutego 2020, 14:47 #123
Magik1990MU: @Abstrahujący

dziękuję za poprawienie. Pozdrawiam.
» 16 lutego 2020, 16:40 #122
marc: Herrera boczny obrońca. Ciekawe
» 15 lutego 2020, 22:06 #121
maticr7: I z bramką w końcu.
» 16 lutego 2020, 13:26 #120
nani17801: Wiele ludzi narzeka jak wygramy z drużyna z dołu tabeli 1:0 czy jakiś inny stykowy wynik ,a dzisiaj Liverpool miał problemy z Norwich.
» 15 lutego 2020, 20:52 #119
helupa: ja tam akurat narzekałem, że przegraliśmy z najgorszą drużyną w PL 2:0, ale dobra.
» 15 lutego 2020, 21:08 #118
jassaj: Różnica polega na tym, że
a)my z drużynami dołu stawki przegrywamy
b)jednak jest trochę inna obiekcja jak wiesz, że zespół potrafi ograć dosłownie każdego i przydarzy mu się gorszy dzień, który równie dobrze może być momentem rozprężenia czy celowym odpuszczeniem tempa a kiedy zespół gra w kratkę i nie wiesz czy tak naprawdę ostatni mecz był dobry, był na standardowym poziomie czy był wypadkiem przy pracy
Ja bym na dzień dzisiejszy nie porównywał Liverpoolu do United. Bądżmy szczerzy, jest to bolesne porównanie a do tego no nie ma co być hipokrytą i udawać, że się nie widzi tej przepaści i tych wszystkich " subtelności" które sprawiają, że Liverpoolowi coś uchodzi na sucho a u nas jest to przedmiotem niepokoju. Za SAFa też mieliśmy takie mecze gdzie męczyliśmy różne Stoki czy inne Blackburny nieraz wywalając się na Evertonach, ale wtedy byliśmy w pozycji obecnego Liverpoolu i też nikt nie narzekał na to
» 15 lutego 2020, 21:44 #117
kckMU: Liverpool ma takie problemy ze ma mistrzostwo w LUTYM! Ja ich szczerze nienawidze (i to nie dlatego ze Fergie to pobudzil, ale przez kilka osobistych odczuc), ale takie porównania nie maja sensu.

Jak my wygrywalismy 1-0 po kopaninie czy po historycznych comebackach 3-2 z Blackpool lub 4-3 Newcastle, to to było tylko in plus. Korona w maju jest tego dowodem.
» 15 lutego 2020, 22:51 #116
OldMUTrafford: Nienawidzisz Liv? Lol wiesz co to nienawiść?
Jakie to żałosne, że dzieci klawiatury klepią o nienawiści do jakiegokolwiek klubu którego nawet na oczy nie widzieli.
» 16 lutego 2020, 10:29 #115
Sideswipe: No wytłumacz nam co to znaczy "widzieć klub" i co to znaczy nienawiść, bo to przecież stan nikomu nieznany tylko takim wielkim kibicom jak ty. Nie zapomnij wspomnieć, że kibicujesz od 153 lat i byłeś na Old Trafford dwadzieścia tysięcy razy. Zapewne ze stadionu wyniosłeś skróty takie jak 'lol', typowe dla dzieci klawiatury.
» 16 lutego 2020, 11:07 #114
Gallacher: Wykluczenie CITY z pucharów na 2 sezony może być dla Nas wielką okazją o ile podtrzyma się decyzje o wykluczenie bo mają możliwość odwołania.
» 15 lutego 2020, 20:32 #113
9imar9: Bardzo wartościowa opinia. :) Powtórzyłeś to, co jakieś 34 osoby przed tobą.
» 15 lutego 2020, 20:46 #112
Gallacher: A skąd ja mam wiedzieć co przede mną ludzie piszą jak nie czytam poniższych komentarzy powiedz mi :)
» 15 lutego 2020, 20:52 #111
helupa: to polecam czasami poczytać, później jeden temat jest zawalony trzydziestoma takimi samymi komentarzami.
» 15 lutego 2020, 21:07 #110
Gallacher: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2020 23:02

@helupa
a gdzie jest przymuś czytania poniższych komentarzy ? Czytam tytuł newsa i dodaję komentarz.Ty rozumiem w sklepie jak kupujesz produkt za nim go kupisz też czytasz skład jaki w nim jest ?! Po to są komentarze by jej dodawać niezależnie od innych jakie tutaj poniżej są.
» 15 lutego 2020, 23:01 #109
Abstrahujacy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2020 02:37

Aż mi Cię szkoda, skoro nie czytasz składu kupowanych produktów :(
» 16 lutego 2020, 02:30 #108
Spadkobierca: Fajnie, że czytasz tytuł newsa, ale to news zapowiadający mecz, a nie o wykluczeniu Manchesteru City z pucharów europejskich.
» 16 lutego 2020, 08:04 #107
dawidwlo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2020 11:49

A ja się zastanawiam kto kupuje te ketchupy z 40% przecieru pomidorowego. Zagadka rozwiązana.

Poza tym skoro komentarzy się nie czyta to po co to piszesz jak w myśl Twoich zasad się ich nie czyta. Poza tym tak czytasz newsy, ze napisałeś o City w artykule o meczu z Chelsea...
» 16 lutego 2020, 11:47 #106
dawidwlo: Przepraszam za powtórzenie "poza tym" dwa razy. Edytowałem i zapomniałem.
» 16 lutego 2020, 11:51 #105
NicPozytywnego: Fajnie wygląda ten młody Cantwell z Norwich, przebojowy, dobry drybling, fajnie wychodzi spod pressingu liverpoolu.
» 15 lutego 2020, 19:54 #104
Batigol222: Spoko grajek, na pewno lepszy, niż Lingard albo Pereira
» 15 lutego 2020, 20:21 #103
p41N: Czy ktoś wie jak wyciszyć Rudzkiego?
» 15 lutego 2020, 18:41 #102
GGMUN6: Na pilocie klikasz menu, następnie dźwięk- Rudzki i dajesz na zero. Nie ma za co :)
» 15 lutego 2020, 18:49 #101
kondzik: Czas zrobić apke na tv Rudzki off
» 16 lutego 2020, 07:27 #100
braku: Herrera poszedł grać do psg na prawej obronie haha i już są efekty
» 15 lutego 2020, 18:16 #99
Wave: no brameczka
» 15 lutego 2020, 18:44 #98
Batigol222: Ktoś oglądał może Herthę? Ten Cunha to spoko napastnik: świetna technika, dobrze trzyma się na nogach, niezła dynamika. Liczby ma kiepskie, chociaż akurat dzisiaj powinien mieć na koncie bramę(i to jaką), ale ostatecznie zapisali to jako samobój. No i ma dopiero 20 lat.
» 15 lutego 2020, 18:07 #97
Iro95: To co, kupujemy go?
» 15 lutego 2020, 19:24 #96
PiesekLeszek: Zapowiedź poniedziałkowego wyniku:

youtube.com/watch?v=iQStbBR3D20
» 15 lutego 2020, 15:02 #95
pilchu: Co to była za paka. Łezka w oku się kręci.
» 15 lutego 2020, 21:42 #94
Abstrahujacy: Jak to się działo, że stanowiliśmy zagrożenie po rożnych? Jak to możliwe, że po centrze byle w pole karne, ktoś wiedział jak się ustawić i wbić piłę a nie schować za obrońcą?
» 16 lutego 2020, 02:34 #93
Dexxter: Dzisiejszy mecz Southampton-Burnley, to jakaś kopanina... wykopy byle gdzie...
A my dostaliśmy od takich drewniakow z Burnley u siebie 0:2 masakra...
» 15 lutego 2020, 14:38 #92
Anhel: Nie rozpędzajcie się z tym 5 miejscem bo prawdopodobnie City zostanie ukarane również przez władze Premier League, w skrajnej lecz mało realnej sytuacji nawet degradacja ale tutaj pewnie skończy się na odjeciu pkt Ilu? Niewiadomo. Ale jeśli tylu że city wypadnie z Top4 to wtedy 5 miejsce nie da LM
» 15 lutego 2020, 13:24 #91
jassaj: Sorry, ale przemyślałeś to co napisałeś wgl ? Jak City straci jakimś cudem punkty i wyleci z TOP 4 to 5 drużyna zajmie defacto miejsce.....4 czyli i tak będzie w strefie awansu... Pozatym ja bym się nie podniecał tymi karami dla City, zawsze Trybunał straszy potem są jakieś zawiasy, reprymendy, na finansowej się skończy i niektórzy przeżyją bolesne rozczarowanie
» 15 lutego 2020, 13:33 #90
HXDC: Wolałbym tak czy inaczej, żeby United zajął 4 miejsce niż liczyć na jakieś cuda. Ciekawy jestem co będzie jak city serio wywalą i będą grali w LE i ja wygrają, ale nie będą mogli grać w LM xD o ile 2 letnie zawieszenie wejdzie w życie.
» 15 lutego 2020, 10:41 #89
BajtiMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2020 11:34

Jeżeli nie odwołają się to kara obejmuje LM jak i LE.
» 15 lutego 2020, 11:34 #88
OldFasion: Pytanie pierwsze. Jakie jest prawdopodobieństwo, że kara dla City będzie utrzymana?
Pytanie drugie. Czy po utrzymaniu kary piłkarze City będą mogli wnosic o rozwiązanie kontraktów z winy klubu?
Pytanie trzecie. Czy piąta drużyna BPL otrzyma awans do LM?
Pytanie czwarte. Jesli City straci najlepszych pilkarzy, to kto zatrzyma Liverpool przed zdobyciem miatrzostwa w sezonach 20/21, 21/22?
» 15 lutego 2020, 07:49 #87
OldMUTrafford: Małe prawdopodobieństwo. Luknij do Googla na wcześniejsze wyroki Trybunału
» 15 lutego 2020, 07:52 #86
mycka86: 1. 5-10% max
2. Ciekawa kwestia. Bo pewnie niektórzy piłkarze, tak jak to było u nas mają klauzulę zmniejszające automatycznie kontrakt o 20-30% w przypadku braku awansu do LM. Jakoś będą musieli sobie z tym poradzić.
3. Tak.
4. Tylko wypalenie materiału i kryzys. Oni od 2 sezonów każdy mecz grają tym samym składem. Praktycznie bez żadnych rotacji. I jakimś cudem nie łapią żadnych kontuzji. Tak się nie da na dłuższą metę.
» 15 lutego 2020, 08:02 #85
OldFasion: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2020 08:56

@mycka86

Generalnie się zgadzam, poza jednym.
"I jakimś cudem nie łapią żadnych kontuzji."
Że co? To jest ciągle powtarzana nieprawda. Liverpool stracił w tym sezonie większość ze swoich kluczowych piłkarzy.
Zobacz listę kontuzjowanych z liczbą dni, które byli niedostępni:

Mane 18 days
Lovren 131 days
Matip 121 days
Faninho 53 days
Shaqiri 9 days
Oxlade-Chamberlain days
Alisson 67 days
Origi 19 days
Keita 115 days
Lallana 58 days
Salah 6 days
Gomez 131 days
Trent Alexander-Arnold 24 days
Millner 29 days
» 15 lutego 2020, 08:55 #84
Magik1990MU: To Lovren jeszcze gra w LFC?
» 15 lutego 2020, 09:41 #83
GGMUN6: U nas Martial opuścił ponad miesiąc, Pogba to cały sezon, McTominay koło 2 miesięcy, Matica również długo nie było, Rashford wróci może pod koniec marca, Shaw jak to Shaw zawsze kontuzjowany, Tuanzebe również długo, Bailly, Dalot.
Gorzej jest u nas i to zdecydowanie, wypadli co by nie mówić czołowi zawodnicy.
» 15 lutego 2020, 10:35 #82
helupa: na 90% zredukują karę do 1 sezonu, jednak mam nadzieję, że się to nie stanie.
» 15 lutego 2020, 11:17 #81
DaredevilUtd: Nawet jak kary nie podtrzymują i ja zlagodza, to myślę że minimum 1 rok dostaną, a to dla nas już dużo.
» 15 lutego 2020, 11:29 #80
Blau: 1. Małe
2. Nie wiem
3. Tak
4. My
» 15 lutego 2020, 11:43 #79
DjTED: Nie sa zaskoczeni bo to sie ciagnie od 2 lat...
» 15 lutego 2020, 01:43 #78
marcinbblack: oświadczenie?
» 15 lutego 2020, 14:10 #77
PanEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2020 01:10

Witam wszystkich fanów United!

A więc jest na tym świecie jakaś sprawiedliwość! O takie rządy UEFA walczyłem! Czas żeby ci manipulatorzy wreszcie zapłacili za liczne przekręty!

Z poszanowaniem Ed Woodward.
» 15 lutego 2020, 01:09 #76
GoForWin: Nieśmieszne.
» 15 lutego 2020, 15:14 #75
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2020 00:48

Mam nadzieje , ze Ed juz siedzi u szejków w biurze z ofertą 100 mln za Bernardo Silve....
» 15 lutego 2020, 00:48 #74
HXDC: Doceniam i jestem świadomy tego, że city ma mocnych zawodników. Tylko nie wiem czy chciałbym jakiegokolwiek oglądać w kodzulce United.
» 15 lutego 2020, 10:38 #73
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2020 00:18

A wyobraźcie sobie taką sytuację że Pep Guardiola odchodzi do Juventusu żeby grać w LM, robi okienko w którym wydaje horrendalną sumę na transfery i po jednym sezonie okazuje się że ich też wywalają z pucharów za FFP. Ja bym chyba pękł ze śmiechu xDDDDD
» 15 lutego 2020, 00:17 #72
rreddevilss: Przestancie sie jarac i napalac na to ze 5 miejsce da LM, od wczoraj oglądacie i sledzicie pilke nozna? Odwolaja sie, zaplaca pod stolem drugie 30 mln i beda grac w LM, wiec nie robcie sobie nadziei :) jak ich wyklucza to osobiscie przeprosze
» 14 lutego 2020, 23:48 #71
kckMU: Haha już wszyscy robią wszystko żebyśmy do tej LM się zalapali.
» 14 lutego 2020, 23:05 #70
MiSt: A potem wielki zawód i zwalnianie kolejnego trenera. Klasyka na DevilPage :)

Już przed tym sezonem było wiadomo, że do top4 będziemy potrzebowali dużo szczęścia. Gramy w kratkę i tak już będzie do końca sezonu. Może jakimś cudem zakwalifikujemy się do LM, ale patrząc realistycznie - mamy skład na co najwyżej top6, więc będzie szalenie ciężko.

Mimo wszystko ten sezon ma wiele pozytywów. Przede wszystkim zarząd zaczyna podejmować coraz mądrzejsze decyzje(dwa udane okienka). Może małymi kroczkami będziemy w końcu iść naprzód - czas pokaże :)
» 14 lutego 2020, 23:34 #69
kckMU: Myślę że możemy na spokojnie podjąć rękawice z Tottenhamem, Wolves i Sheffield. Z pierwszymi i trzecimi na dodatek gramy.

Szczerze mówiąc, to ta sytuacja lekko zmienia postać rzeczy. Brak 4 miejsca byłby denerwujące ale jeszcze zrozumiały. Piąta lokata to już inne spojrzenie. Na Boga, wymagajmy czegoś. Przy przebudowie nie liczysz się w walce o mistrza etc, ale to nie może być wytłumaczenie na to że dajesz 4 liter na całej linii.
» 15 lutego 2020, 05:41 #68
mcscotyy: youtube.com/watch?v=qz7YTAVsrow

Oglądałem sobie powtórki bramek i nie wiem czemu ale mam wrażenie że piłki z lat 2005-2008 całkiem inaczej się zachowywały i padały o wiele ładniejsze gole.
ktoś się wypowie na ten temat?
» 14 lutego 2020, 22:54 #67
Me89v2: Kiedyś byli po prostu lepsi zawodnicy :)
» 15 lutego 2020, 07:51 #66
DEPE: kalę machlojek częściowo ujawnił materiał "Football Leaks" opublikowany w niemieckim "Der Spiegel". Ujawniono tam korespondencję wewnętrzną Jorge Chumillasa, dyrektora klubu do spraw finansów. Okazało się m.in., że kwoty, jakie sponsorzy płacili klubowi były sztucznie zawyżane.

Dokumenty ujawnione przez Der Spiegel pokazały, że kontrolująca większość udziałów w Abu Dhabi United Group rodzina królewska wbrew przepisom dofinansowywała klub poprzez umowy sponsorskie z innymi firmami kontrolowanymi przez rodzinę szejka Mansoura bin Zayeda Al Nahayana

Manchester City miał korzystać z tego typu omijania finansowego fair play w wielu przypadkach. Ponadto część wydatków miała być ukrywana poprzez transakcje w rajach podatkowych.
» 14 lutego 2020, 22:26 #65
helupa: dobrze dla nas, ale ten spalony to jakiś przykry żart.
» 14 lutego 2020, 21:48 #64
CzerwonySayd: Też właśnie czytałem City ma bana na dwa lat z LM jeden z najlepszych prezentów na walentynki! Nie wiedziałem że św.Walenty to fan piłki nożnej i wróg City.

Wielkie dziędzi św.Walenty! Jesteś Wielki! Czyli co? Guardiola do Juve hahaha.
» 14 lutego 2020, 21:40 #63
MiSt: Jeśli nie uda się wskoczyć na to 5 miejsce to w LM fajnie byłoby zobaczyć inne United - Sheffield :)

Szanse są nadal marne bez Rasha, McTominaya i Pogby(choć tu możnaby się sprzeczać). Nie możemy też iść na łatwiznę i chciałbym byśmy zawalczyli o top4.

Niestety nasz obecny skład to co najwyżej top6. Oby dopisało nam szczęście :)
» 14 lutego 2020, 21:39 #62
Puchaty: City wykluczeni na 2 sezony z europejskich pucharów:D:D:D
» 14 lutego 2020, 21:38 #61
DjTED: Żebyśmy teraz nie spoczęli na laurach bo jeszcze czasami nawet Arsenal sprzatnie nam to 5 miejsce
» 14 lutego 2020, 21:33 #60
Magik1990MU: haha, dobry żart. To Ci wyszło :p
» 14 lutego 2020, 21:37 #59
DjTED: 4 miejsce parzy , a co dopiero 5 miejsce :)
» 14 lutego 2020, 21:39 #58
GGMUN6: Jest dobrze. Rosną szanse na LM.
» 14 lutego 2020, 22:02 #57
kolokolo98: Wydatki na transfery od sezonu 11/12, czyli wtedy kiedy wprowadzono FFP (podane w euro):
1. Manchester City - 1.36 mld + przychód 434 mln
2. Barcelona - 1.3 mld + przychód 754 mln
3. PSG - 1.29 mld + przychód 443 mln
4. Juventus - 1.28 mld + przychód 846 mln
5. Manchester United - 1.25 mld + przychód 371 mln
Nie wiem w szczegółach jak działa to FPP, ale ciekawe czy do innych klubów tez się dobiorą, skoro teraz postanowili w końcu uderzyć w City.
» 14 lutego 2020, 21:17 #56
giermeq: Chyba nie rozumiesz, bo nie chodzi o wydatki, a o to w jaki sposób wzięli nagle dużą część gotówki.
» 14 lutego 2020, 21:36 #55
DjTED: Ja wiem jak to działa i to nie chodzi o przychod z sprzedanych piłkarzy. Chodzi o czysty przychod klubu w rozliczeniu rocznym. My mamy baaardzo wysokie przychody (gdyby nie dług glazerów to by były wieksze) Dzisiaj wchodzi do nas szejk i kupuje kogo chce na swiecie nie łamiac przepisow FFP
» 14 lutego 2020, 21:36 #54
Blau: Dokładnie tak. FPP było wprowadzone właśnie po to, żeby taki szejk nie mógł przyjść do jakiegoś klubu i nagle szastać setkami milionów (chociaż i tak to robili) My się nie musimy o to bać, bo rok w rok razem z Barcą i Realem generujemy największy przychód ze wszystkich klubów na świecie - nawet pomimo tego, że sprzedajmy mało i tanio.
» 14 lutego 2020, 21:50 #53
DEPE: kara dotcyzy nie tego ze wydaja kase na transfery, ale dlatego ze zawyzali sobie przychody. jednym slowem: oszukiwali. klamali ze mają 100mln a powinni miec 50mln. dzieki temu mogli sobie tych pilkarzy za dodatkowe 50mln kupic.
» 14 lutego 2020, 22:04 #52
Vaxiu: @Depe,
"kara dotcyzy nie tego ze wydaja kase na transfery"
"dzieki temu mogli sobie tych pilkarzy za dodatkowe 50mln kupic. "
Sam sobie zaprzeczasz.
Zostali ukarani za złamanie zasad finansowego fair play czyli chodzi o wydawanie zbyt duzych pieniedzy wzgledem faktycznie zarobionych, ktore byly zawyzanie poprzez fikcyjnych sponsorow.
» 14 lutego 2020, 22:19 #51
adi0220: Czy ktoś wie, jeżeli City wykluczyli z LM w przyszłym sezonie, to 5 miejsce daje nam awans ?
» 14 lutego 2020, 21:00 #50
Pomiasik911: Tak dokładnie tak
» 14 lutego 2020, 21:02 #49
adi0220: No to lepszej wiadomości nie mogłem usłyszeć. Pewnie będą się odwoływać, ale przynajmniej na jeden sezon muszą ich wykluczyć.
» 14 lutego 2020, 21:06 #48
OldFasion: Za wczesnie o tym mówić. Poza tym jesli sie odwołają, to do rozpatrzenia odwolania mogą grać. Najprawdopodobniej w przyszlej edycji LM dzięki odwołaniu zagraja.
» 14 lutego 2020, 21:08 #47
HXDC: No ja bym się tak nie rozpędzał, że zagrają. To już drugi raz jak łamią FFP, a dodatkowo UEFA zarzuca im utrudnianie śledztwa, brak współpracy.
» 14 lutego 2020, 21:11 #46
Magik1990MU: Ale od momentu złożenia apelacji do procesu kara jest zawieszana. Więc pewnie przyszły rok jeszcze pograją w LM.
» 14 lutego 2020, 21:12 #45
pilchu: Nie wierzę w to, że w drugiej instancji podtrzymają karę w tym rozmiarze. Skrócą im co najmniej o rok, albo zawiesza wykonanie kary. Do czasu ogłoszenia wyroku w drugiej instancji będą grać w pucharach, także raczej nie grozi nam LM z 5 miejsca, gdybyśmy takowe zajęli.
» 14 lutego 2020, 21:12 #44
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.02.2020 20:56

Ja bym się nie cieszył za wczasu, bo City może się jeszcze odwołać (i pewnie to zrobi).

Edit. już wydali oświadczenie w tej sprawie. Krótko mówiąc: nie zgadzają się z decyzją UEFY, uważają cały proces za wadliwy... i oczywiście się odwołają.
» 14 lutego 2020, 20:54 #43
Krzyk: Odwołać się pewnie odwołają i znając życie trybunał w Lozanie karę im zmniejszy (tak jak w przypadku wielu innych spraw związanych z piłka na najwyższym poziomie). Nie mniej pewnie ten rok to im pewnie zostanie.
» 14 lutego 2020, 21:02 #42
Pomiasik911: Jeśli zmniejsza to minimalnie bo w 2014 roku też mieli taka sytuacje i dostali wtedy 50mln do zapłaty.
» 14 lutego 2020, 21:04 #41
GoForWin: Odwołają się, szejki posmarują i pyk - kary nie będzie.
» 14 lutego 2020, 21:16 #40
DjTED: Szejki nie moga tak se posmarowac jak patrzy teraz na to cały swiat. Piłkarzy tez nie beda mogli zatrzymywac pieniadzmi kiedy maja pod lupa swoje finanse
» 14 lutego 2020, 21:38 #39
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.02.2020 20:47

I tak nie wierzę, że ta kara wejdzie w życie. Za kilka miesięcy okaże się, że posmarowali komu trzeba i kara będzie... Ale np. w zawieszeniu. To FFP to pic na wodę fotomontaż, żeby UEFA mogła mieć większy kawałek tortu do podziału dla siebie. Real i psg też kiedyś mieli wyrzucić.
» 14 lutego 2020, 20:44 #38
helupa: coś pięknego, naprawdę
» 14 lutego 2020, 20:39 #37
Normalnyfan: Co się z city stało? Wywalili ich z ligi mistrzów?
» 14 lutego 2020, 20:37 #36
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.02.2020 20:36

Haha ! $ity

Jeszcze powinni im odebrać te wygrane puchary w latach tych przekrętów .
» 14 lutego 2020, 20:36 #35
Magik1990MU: Tak jest! I przekazać nam!
» 14 lutego 2020, 21:03 #34
MiSt: Jest szansa, ale lepiej się nie nastawiać, bo mamy skład na max top6.
A Goldbridge z The United Stand często gada głupoty i sieje ferment wśród kibiców United. Mam wrażenie, że nie zawsze jest do końca szczery i lubi robić rzeczy pod publiczkę.
» 14 lutego 2020, 20:39 #33
MiSt: Ja w sumie z nudów zacząłem oglądać jego transmisje podczas okienka transferowego. Ośmiesza się gdy próbuje wcielać się w rolę eksperta i dyktuje co ma United robić xd
» 14 lutego 2020, 23:42 #32
MiSt: I cyk, szejki kupują somsiadów, czyli United :D
.
.
.
Nie żebym był tego zwolennikiem ;)
» 14 lutego 2020, 20:32 #31
Dejfmi: Oj jak mi przykro z tym City :D czekam na rekację łysego. Ucieknie??
» 14 lutego 2020, 20:31 #30
MiSt: Pewnie poczeka jeszcze na odwołanie się City od tej decyzji.
» 14 lutego 2020, 20:34 #29
Mattias: To teraz kupujemy De Bruyne! xD
» 14 lutego 2020, 20:18 #28
hraboNX: To teraz trzeba dziękować Edkowi, że rozsądnie wydaje pieniążki na transfery ;) Też jestem ciekawy, co zrobi coachinho Pep. Nie zdziwię się, jeśli wyląduje miękko w Juventusie. Już kiedyś Pepcio zachwalał Serie A.
» 14 lutego 2020, 20:15 #27
MiSt: Edek musiałby się naprawdę postarać by złamać FFP, bo akurat United generuje ogromne dochody i nie musi być "wspierany" przez kasę szejków. U nas to bardziej wyciągają kasę z klubu :p
» 14 lutego 2020, 20:19 #26
Krzyk: Przy okazji wcześniejszych okienek u nas też pojawiały się jakieś informacje, że ogranicza nas FPP, także dobrze, że kogoś nie podkusiło żeby przegiać
» 14 lutego 2020, 21:05 #25
UnitedFan07: Coś może być na rzeczy a Allegri do City za Pepa
» 14 lutego 2020, 22:54 #24
jassaj: Nie wiem co wy macie do tego Pepa. W sensie kiedyś też uważałem, że jest spadochroniarzem, co bierze silne kluby i wio ale jak się przyjrzeć jego historii w trochę bardziej obiektywny sposób to już w Barcelonie B zrobił mega robotę i porządek potem przejął Barcelonę u progu kryzysu, która nie popadła w marazm w dużej mierze dzięki niemu, jego czystce w szatni i wprowadzeniu zawodników z akademii. W Bayernie nie wygrał LM ale po nim też nikt tego nie zrobił a śmiem twierdzić, że Bawarczycy w ostatnich latach mimo, że dominują ligę to bez takiego blasku. City przejął bodajże na 4 miejscu, zrobił maszynę, zdobył ligę, pobił jakieś tam rekordy. Czy wydał przy tym fortunę ? No tak, bo taki jest współczesny futbol. Czy United nie wydało fortuny ? A gdzie City a gdzie United, ok, to nie wina ani zasługa jednego człowieka, ale generalnie mam poczucie, że dużo osób mówi o Pepie z przekąsem czy sugerując pomiędzy słowami, że nie jest dobrym trenerem a tymczasem uważam, że o ile na dzień dzisiejszy Klopp nakrył go czapką tak nadal jest ścisłym topem i szacunek mu się należy
» 15 lutego 2020, 21:38 #23
Abstrahujacy: Teraz na pewno MC się zgodzi na 2 letnią wymianę Kevin De Bruyne - Jesse Lingard. Wiadomo, że ten drugi ma doświadczenie nawet kapitańskie w LE, będzie lepszy niż KDB a nam się przyda Belg do czegoś.
» 14 lutego 2020, 20:11 #22
MiSt: Ciekawe co zrobi Pep. To będzie też test przywiązania do klubu większości tamtejszych gwiazd.
Pewnie się odwołają, ale jeden sezon bez LM mają jak w banku :)

I bardzo dobrze. Te 30mln dla szejka to grosze, ale brak jego "zabawki" w LM z pewnością zauważy. Marzy mi się jeszcze podobna kara dla PSG, bo oni jeszcze bardziej jechali po bandzie. Może Neymar znów zrobi minę adekwatną do odpadnięcia z LM :)
» 14 lutego 2020, 20:09 #21
Glory1878: I bardzo kurcze dobrze.
» 14 lutego 2020, 19:56 #20
Bylak: City bez LM 2 lata
» 14 lutego 2020, 19:40 #19
Carlitozz: City 30 milionów grzywny i dwa lata zawieszenia w europejskich pucharach!!
» 14 lutego 2020, 19:38 #18
PogbaKingOfMANU: City wywalone przez next 2 lata z europejskich pucharów! To jak będziemy na 5 miejscu to mimo to wbijamy do LM?!
» 14 lutego 2020, 19:37 #17
dlabigt23: o to ciekawe . Dziwna sytuacja mimo wszystko nie grać przez 2 sezony w LM czy nawet LE to troche słabo . Jak oni w ogole naruszyli FFP ? przeciez my tez duzo wydawalismy i nigdy nic takiego nam nie groziło tak samo jak Real czy PSG ...
» 14 lutego 2020, 19:40 #16
Magik1990MU: link?
» 14 lutego 2020, 19:42 #15
izbinho: Wszędzie o tym bębnią. Jest szansa na LM :p
» 14 lutego 2020, 19:45 #14
PogbaKingOfMANU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.02.2020 19:47

twitter.com/BBCSport/status/1228387418874818565

PS. LE chyba wchodzi w grę, napisałem nad wyraz o tych europejskich pucharach myśląc o LM, przepraszam.
» 14 lutego 2020, 19:46 #13
Himself: Nie,nie wbijamy, po prostu zagrają 3 drużyny w LM,5 sce jest przypisane do LM
» 14 lutego 2020, 19:49 #12
Himself: Do LE*
» 14 lutego 2020, 19:50 #11
4lkor: Dlabigt23
Serio nie ogarniasz różnicy między wydawaniem pieniędzy przez MU a MC? Przecież o to chodzi w FFP. Nie można wydawać więcej niż się zarabia (w skrócie). My zarabiamy z MC importuje saudyjskie petrodolary
» 14 lutego 2020, 19:53 #10
Rebxie: Powodem kary jest złamanie przez drużynę mistrza Anglii finansowych zasad Fair Play w latach 2012-2016.
» 14 lutego 2020, 20:00 #9
Abstrahujacy: Milan też miał podobną sytuację i całkiem się wycofał włącznie z LE, bo i tak im nie zależało a wyglądało to lepiej przed komisją.
» 14 lutego 2020, 20:08 #8
HXDC: 5 miejsce się teraz łapie też na LM. A do LE 6 i city.
» 14 lutego 2020, 20:10 #7
kamtor: Ciekawe czy książe arabii nadal chce kupić united
» 14 lutego 2020, 19:35 #6
SickRabbit: W tym sezonie o dziwo gramy lepiej na wyjazdach, co było ostatnio naszą zmorą. Klepnęliśmy City x2 u nich to dlaczego nie mielibyśmy klepnąć smerfów. Wiadomo, nie jest to reguła bo każdy mecz jest inny ale mam nadzieję, ze zobaczę zaangażowanie na 100%. Nadal mam z tyłu głowy mecz ze słabiutkim arsenalem a wiadomo jak to się skończyło.
» 14 lutego 2020, 18:25 #5
rizx: Smerfy też pykneliśmy nie raz :)
» 14 lutego 2020, 19:07 #4
Dejfmi: Czyli wygraliśmy i to był koszmar?:D
» 14 lutego 2020, 19:21 #3
zbyszek7: Wygramy!
» 14 lutego 2020, 18:02 #2
Magik1990MU: i puchar będzie nasz!
» 14 lutego 2020, 18:11 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.