Manchester United vs Everton. Zapowiedź 17. kolejki Premier League

» 14 grudnia 2019, 12:53 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl, BBC Sport
Manchester United w 17. kolejce Premier League zmierzy się na własnym stadionie z Evertonem. Czerwone Diabły będą chciały kontynuować dobrą serię w lidze po wygranych z Tottenhamem i Manchesterem City.
Manchester United vs Everton. Zapowiedź 17. kolejki Premier League
» Manchester United w 17. kolejce Premier League zagra z Evertonem
Czy Manchester United zachowa czyste konto w meczu z Evertonem?
Zwycięstwa w szlagierowych meczach pozwoliły drużynie Ole Gunnara Solskjaera zbliżyć się do TOP 4. Manchester United do Chelsea traci już tylko 5 punktów. To jednak nie w starciach z czołówką Czerwone Diabły muszą regularnie punktować, aby na koniec sezonu móc cieszyć się z miejsca dającego prawo gry w Lidze Mistrzów. Trzy punkty z The Toffees są więc w niedzielę obowiązkiem.

Kto? Manchester United vs Everton
Kiedy? 15.12.2019, 15:00
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Michael Oliver
Transmisja? CANAL+


Mecz z Evertonem będzie miał dla Manchesteru United wyjątkowe znaczenie. Czerwone Diabły przed własną publicznością będą świętować niewiarygodny jubileusz. Jak policzyli klubowi statystycy, spotkanie z The Toffees będzie 4000. z rzędu, w którym w kadrze meczowej Manchesteru United znajdzie się przynajmniej jeden wychowanek.

Seria Manchesteru United trwa nieprzerwanie już od 82 lat i rozpoczęła się w październiku 1937 roku. Czerwone Diabły pod tym względem są niezrównane w lidze. Drugi w kolejności jest… Everton, ale seria liverpoolczyków jest gorsza o niemal 3000 spotkań.

Sytuacja kadrowa:
Po meczu z AZ Alkmaar w drużynie nie przybyło kontuzjowanych zawodników. Ole Gunnar Solskjaer potwierdził natomiast, że na spotkanie z Evertonem nie będzie jeszcze gotowy Paul Pogba. Francuz ma wznowić normalne treningi z pierwszym zespołem po weekendzie.

W dalszym ciągu poza grą pozostają Timothy Fosu-Mensah i Eric Bailly. Z drużyną ćwiczą już Marcos Rojo i Diogo Dalot. Nie należy natomiast spodziewać się ich występu przeciwko The Toffees.

W Evertonie do dyspozycji tymczasowego menadżera Duncana Fergusona nie będą Theo Walcott, Morgan Schneiderlin, Andre Gomes i Jean-Philippe Gbamin. Znaki zapytania stoją przy występach Seamusa Colemana, Yerry’ego Miny i Fabiana Delpha.

Przewidywane składy:

Manchester United: De Gea – Shaw, Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka – Fred, McTominay – Rashford, Lingard, James – Martial

Everton: Pickford – Digne, Holgate, Keane, Sidibe – Iwobi, Davies, Sigurdsson, Bernard – Calvert-Lewin, Richarlison

Przedmeczowe wypowiedzi:

Ole Gunnar Solskjaer – Doskonale znam Everton. W klubie nastąpiły spore zmiany, bo pojawił się Big Dunc. Oglądałem ich mecz z Chelsea. The Toffees to zespół, który tutaj przyjedzie i na pewno będzie chciał nam utrudnić życie. My musimy natomiast grać swoje.


Duncan Ferguson – Jesteśmy pewni siebie, ponieważ niedawno pokonaliśmy Chelsea. Manchester United również jest w niezłej formie. To drużyna, która w całym sezonie przegrała tylko jeden mecz u siebie. My wygraliśmy raz w ciągu ostatnich 27 lat wypraw na Old Trafford. To będzie dla nas trudny test, ale jesteśmy gotowi. United są w dobrej formie i są mocnym zespołem. Czeka nas trudne wyzwanie. Jeżeli uda nam się wygrać, to będę zachwycony. Właśnie o to się postaramy.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United wygrał 3 z 4 ostatnich ligowych meczów z Evertonem. Czerwone Diabły doznały natomiast dotkliwej porażki, kiedy obie drużyny spotkały się po raz ostatni w kwietniu na Goodison Park (0:4).

– Manchester United wygrał 36 z 54 meczów z Evertonem w Premier League (9 remisów, 9 porażek). Tak dobrego bilansu Czerwone Diabły nie mają z żadnym innym zespołem.

– Jedyna wygrana Evertonu w ostatnich 26 wyjazdowych meczach z Manchesterem United w Premier League miała miejsce w grudniu 2013 roku (1:0). Bilans meczów The Toffees na Old Trafford (5 remisów, 20 porażek).

– Manchester United stoi przed szansą odniesienia trzeciego zwycięstwa z rzędu w Premier League po raz pierwszy od stycznia (6 wygranych z rzędu).

– Manchester United jest niepokonany na Old Trafford w ostatnich 10 meczach we wszystkich rozgrywkach (6 zwycięstw, 4 remisy).

– Manchester United może ustanowić klubowy rekord w Premier League, 11 meczów z rzędu bez czystego konta.

– Manchester United w tym sezonie miał już w Premier League 8 rzutów karnych. Czerwone Diabły wykorzystały cztery jedenastki.

– Everton w meczu z Chelsea (3:1) zakończył serię trzech spotkań bez zwycięstwa. The Toffees mają szanse na wygranie drugiego meczu z rzędu w Premier League po raz pierwszy od kwietnia.

– The Toffees przegrali 6 z 7 ostatnich ligowych meczów wyjazdowych w Premier League.

– Gylfi Sigurdsson strzelił 4 gole w 5 ostatnich wyjazdowych meczach z Manchesterem United. Tylko Steven Gerard strzelał w Premier League na Old Trafford częściej.

Spotkanie Manchester United vs Everton rozpocznie się w niedzielę 15 grudnia o godzinie 15:00. Mecz będzie transmitowany na kanale CANAL+. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Marcus Rashford nie dba o porównania do Cristiano Ronaldo
Następny news »
Manchester United zacznie negocjacje w sprawie transferu Saula Nigueza?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (226)


CzarnoCzarny: Jakiś link do meczu?
» 15 grudnia 2019, 15:33 #215
Kruszon: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2019 14:12

Inny wynik niż zwycięstwo naszych nie będzie satysfakcjonujący, biorąc pod uwagę dobrą passę i wygraną na Etihad. Chłopcy pokazali swoje możliwości, oby dzisiaj się wykazali.
» 15 grudnia 2019, 14:08 #214
kolokolo98: Pereira właśnie zamieścił na Twittera zdjęcie zapowiadające dzisiejszy mecz z... nie Evertonem, tylko Watfordem, który grał wczoraj z LFC.
Mam nadzieję, ze to jakaś inna osoba prowadzi jego konto.
» 15 grudnia 2019, 13:30 #213
Michux3: Haha, faktycznie może ma przygotowane takie banery na różne mecze bo z Watford 22 też gramy o 15.
» 15 grudnia 2019, 13:56 #212
NoName: Mam maly problem. Z telefonu normalnie loguje sie na dp, a na kompie mi wyskakuje 'ta strona nie dziala'. Wie ktos jak to naprawic?
» 15 grudnia 2019, 13:10 #211
Diabelski97: Oby dzisiaj wygrać ale Everton wyjdzie pewnie nakręcony.
» 15 grudnia 2019, 12:55 #210
Sancho: A za pół roku wraca do nas kolejny problem, mianowicie o rok starszy, non stop kontuzjowany i bez formy pobierający gigantyczne wynagrodzenie. Nie wiem czy znajdzie się ktokolwiek na niego chętny
» 15 grudnia 2019, 12:55 #209
Blau: Jeśli Sancho by do nas przyszedł to ludzie widzący twój nick pewnie by myśleli, że nazwałeś się tak właśnie ze względu na niego.
» 15 grudnia 2019, 13:40 #208
BajtiMU: Bez kombinacji,chłopaki fajnie się zaczynają rozumieć na boisku.

DDG
AWB Victor Maguire Shaw
Fred Scott
James Lingard Marcus
Martial
» 15 grudnia 2019, 12:55 #207
Abstrahujacy: Czemu przed meczem ten czas tak powoli leci?
» 15 grudnia 2019, 12:34 #206
lukJakubowski: Miałem zapytać o to samo :D Mimo, że byłem w grupie zwolenników Mou to cieszę się, że Ole jest teraz z nami. Przywrócił mi usmiech.
» 15 grudnia 2019, 12:52 #205
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2019 11:29

Albo 3-4 na Goodison w sezonie 2003/2004 gdzie doszli nas z 0-3 na 3-3 i w końcówce wielki Ruud po asyście Ronaldo strzelił na 3-4 kurla to były czasy kto nie widział niech zobaczy skrót
» 15 grudnia 2019, 11:29 #204
rreddevilss: Chłopaki tam wspominają mecze z Evertonem to i na mnie czas

Kto pamięta 4-4 na OT z sezonu 11/12 :( ten mecz nas pogrzebal a konkretnie Fellaini i spółka
» 15 grudnia 2019, 11:28 #203
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2019 11:28

Maddison lub Jack Grealish i Sancho in . Out Pogba , Matic , Jones i Young . Za Pogbe kupić Saula Nigueza i kogos jeszcze do środka pola za Maticia bardziej zwrotniejszego i szybszego .
» 15 grudnia 2019, 11:28 #202
toughRoy: Wylacz fife/ FM-a dziecko i zawitaj do rzeczywistosci.
» 15 grudnia 2019, 12:44 #201
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2019 12:56

tough skończ sie czepiać pajacu . A co niby napisalem takiego w swoim komentarzu co wydaje ci sie jakies nierealne ? Napisalem zeby sciagnąć Messiego , Ronaldo , Coutinho i Gnabryego a pozbyc sie Martiala , Lingarda , Pereire , Pogbe itd ? Gdybym cos takiego napsial to moglbys smialo mi tak odpowiedzieć . Wiadomo ze Pogby trzeba sie pozbyć bo z niewolnika nie ma pracownika i to wielce prawdopodobne ze nas opusci latem . Matic juz sie skonczył , Young emerytura a Jones wieczny szpital a mamy w sumie 5 ŚO wiec po co nam takie odpady ? Są zwyczajnie do sprzedania . Myslisz ze to nierealne zrobic cos takiego zimowe i letnie okienko transferowe ?
» 15 grudnia 2019, 12:55 #200
oldfashioned: No, no! Pojawiają się głosy chwalące Lingarda. Hejterzy jakoś zamilkli. Czekam na podobne wydarzenie z Pereirą.
» 15 grudnia 2019, 11:19 #199
artifex: Chcemy kontraktować cracków już w styczniu to United musi się uwiarygodnić jako drużyna wracająca konsekwentnie na top. Dlatego nie ma innej opcji niż walcowanie kolejnych rywali do końca roku :D
Liczę, że po tym pięknym dublecie podpartym rozgromieniem Alkmaar jakaś nowa mentalność zwycięzców narodziła się w naszych diabłach.
» 15 grudnia 2019, 11:01 #198
Zelas12: Jak wspomniałem mamy dobry kalendarz i tak jak mówisz musimy punktować kolejnych rywali . Dziś 3 do 1 dla nas .
» 15 grudnia 2019, 13:43 #197
LisyUnited: Lingardo dziś strzeli brame:) Pozdrawiam!
» 15 grudnia 2019, 10:33 #196
GGMUN6: Fajny prezent by sobie dzisiaj zrobił :)
» 15 grudnia 2019, 10:46 #195
mikon70: Dla mnie może nawet de Gea strzelic, byle wygrać.
» 15 grudnia 2019, 13:12 #194
artix206: Moje typy na dzień dzisiejszy.
My wygrywamy.
Wilki rozszarpią koguty.
Arsenal remisuje z City.
» 15 grudnia 2019, 10:26 #193
manutdfan89: Miejmy nadzieję, że zdobędziemy 3 pkt. Pamiętam jak Everton rozjechał nas 0-4 na Goodison w poprzednim sezonie.
» 15 grudnia 2019, 10:15 #192
kckMU: Na Goodison w ostatnich latach regularnie dostajemy w cymbał po kilka goli. Na OT za to Everton wygrał bodaj raz na ostatnie 25 lub więcej lat?
» 15 grudnia 2019, 10:24 #191
artix206: Mi zapadła w pamięć wygrana na Goodison, po świetnych paradach i obronionym karnym De Gei. Fakt, faktem że to pare sezonów już mineło.
» 15 grudnia 2019, 10:31 #190
kckMU: To było na OT. Pierwszy sezon van Gaala i 2-1. Dla nas Di Maria i Falcao (po ładnej asyście ADM zresztą), dla nich Naismith bodaj przed godziną gry.

David wyciągnął karnego Bainesa pod koniec pierwszej połówki, a w drugiej załączył tryb najlepszego w galaktyce.
» 15 grudnia 2019, 10:40 #189
artix206: Faktycznie, jednak rano nie powinienem komentować, bo jeszcze myślenie nie funkcjonuje.
» 15 grudnia 2019, 11:36 #188
Strzelec: Jeśli chodzi o zwycięstwa na Goodison to z tego co pamiętam w drugim sezonie Mou wygraliśmy tam 2-0.
» 15 grudnia 2019, 11:47 #187
rizx: Ten obroniony karny Bainesa to był jego pierwszy w karierze niestrzelony karny
» 15 grudnia 2019, 12:30 #186
Magik1990MU: mam takie pytanie niezwiązane z tematem piłki (więc sorry za offtop):

czy ktoś z was grał w Cywilizacje 6 na konsoli? Warto inwestować? Ostatnią częścią, jaką grałem na lapku, to czwórka i mam ogromny sentyment do tej serii.
» 15 grudnia 2019, 10:13 #185
OldFasion: Cywilizacja 6 jest świetna jak wszystkie poprzednie, ale jeśli chodzi o granie na konsoli za pomocą pada, to mam duże obawy.
» 15 grudnia 2019, 11:29 #184
dabro90: Jedyne co bym się martwił to dlugie czasy ladowania na HDD, sterowanie jest calkiem spoko.
» 15 grudnia 2019, 12:46 #183
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2019 10:11

DDG
AWB Lindelof Maguire Shaw

Sancho McT Saul Rashford

Martial Haaland

Jeśli o ofensywę chodzi to git. Ale defensywa by mogła cierpieć :D
» 15 grudnia 2019, 10:11 #182
Magik1990MU: 4-4-2? Ostatni raz chyba za SAF-a graliśmy tą formacją (poza pojedynczymi przypadkami).
» 15 grudnia 2019, 10:15 #181
RedsFan: Yhhy troche za mało skrzydłowych w składzie, wywal Martiala dodaj ŚP i styknie. Po co kombinowac jakims 4-4-2 gdzie wszyscy z drogiej lini i tak by się pchali do przodu.
» 15 grudnia 2019, 11:02 #180
NoName222: Na Arsenal kurs tylko 6.30
Na nas przeciwko City (jeszcze przed meczem z totkami) wynosił 13.
Przecież Arsenal jest cienki jak siki pająka. City ich przejedzie jak walec.
» 15 grudnia 2019, 10:09 #179
Magik1990MU: Arsenal gra u siebie, więc mają nieco przewagi z tego tytułu. Ale dla podbicia kursu można grać na City.
» 15 grudnia 2019, 10:14 #178
NoName222: Dzisiaj skromne 2-0
'18 McTominay
'90+3 Rashford

:)
» 15 grudnia 2019, 09:24 #177
Bylak: Dzięki za typ, stawiam buka.
» 15 grudnia 2019, 09:55 #176
Zelas12: Ta bramka Rasa z karnego :)
» 15 grudnia 2019, 10:10 #175
KUBA06: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2019 00:13

Dzisiaj wygrana, nie ma innej opcji :)
GGMU
» 15 grudnia 2019, 00:12 #174
Reico100: Każdy inny wyniki niż zwycięstwo będzie porażką. Musimy pokazać, że wygrana nad Totkami oraz City nie pójdzie na zmarnowanie.
» 15 grudnia 2019, 01:07 #173
KUBA06: Jednak była inna opcja....
» 15 grudnia 2019, 17:51 #172
Reico100: Skąd informacja jeśli można spytać?
» 15 grudnia 2019, 01:04 #171
Michux3: Z jakiego źródła jeśli można spytać? Widziałem że to że Ole był w Norwegii było od Simona Peacha więc bardzo rzetelne źródło,więc jakbyś mógł podaj źródło
» 15 grudnia 2019, 01:06 #170
GGMUN6: Mirror, nie jest to źródło pokroju Sky, ale też nie jest złe.
» 15 grudnia 2019, 01:14 #169
Kamil01GGMU: Mirror o tym napisał.
» 15 grudnia 2019, 01:15 #168
Advm: Już widzę jak Antek idzie grać na PS :p
» 15 grudnia 2019, 01:18 #167
Blau: Miejsce obok Martiala i Rasha? To chyba przechodzimy na jakiś nowatorski system z dwoma napastnikami i jednym LS, albo dwoma LS i jednym napastnikiem.
» 15 grudnia 2019, 09:03 #166
eragon30971: I Martial znowu dostanie nową pozycję? Jakoś tego nie widzę.
» 15 grudnia 2019, 09:21 #165
Przemek807: Może zmieni formacje na 3-5-2 (3 -2-3- 1-1).
» 15 grudnia 2019, 09:33 #164
mcscotyy: może będziemy grali 4-4-2 tak jak za czasów fergusona
» 15 grudnia 2019, 09:44 #163
SickRabbit: Sądząc po tym co city robi ostatnio z arsenalem to podziwiam optymizm na kanonierach. U nich zawsze po wygranym meczu euforia i walka o top4 a jutro... City wygrało 5 ostatnich meczów z rzędu vs arsenal a w bramkach 14-2. Poza tym będą chcieli zrekompensować sobie przegraną w derbach i wyżyć się na armatkach. Nie mogę się doczekać, ale najpierw my musimy zrewanżować się evertonowi .
» 14 grudnia 2019, 22:48 #162
Diabelski97: Oglądałem ostatni mecz WHU z Arsenalem i przyznam że był to najgorszy mecz jaki widziałem od dawna, wiadomo takie mecze rządzą się swoimi prawami aczkolwiek City lekko jutro.
» 14 grudnia 2019, 22:54 #161
Blau: Nie ma nic do Armatek, ale też nie widzę zbytnio tego, żeby mogli wygrać. U nas ponad połowę roboty ogarnął AWB, który schował Sernika do kieszeni - u nich w obronie nie ma takiego gracza.
» 15 grudnia 2019, 09:10 #160
GGMUN6: Ta nie ma, a Luiz, Sokratis czy Mustafi to co?
» 15 grudnia 2019, 09:58 #159
OldFasion: Jaki walec? Nie słyszałeś, że Liverpool gra słabo? :)
» 14 grudnia 2019, 22:45 #158
FetraiNarrator: A słyszeliście ze dziś pociąg z Wólki Paruszewskiej do Kozich Rogów był opóźniony ?!
» 14 grudnia 2019, 22:50 #157
Magik1990MU: ktoś tu meczu nie widział tylko wynik?
» 14 grudnia 2019, 22:50 #156
NoName: Grac dobrze i efektownie to nie to samo. W meczach Czerwonych malo jest fajerwerkow, ale zawsze swoj plan na mecz wykonuja. Sa skuteczniejsi, sami nie robia duzo bledow, a wszystkie popelniane przez przeciwnikow bezlitosnie wykorzystuja, wiec sa lepsi.
Z reszta gdybysmy to my grali i osiagali wyniki jak LFC, to nikt by tu nie pisal, ze wygrane ledwo co wymeczone, a ze gramy konsekwentnie swoje i ze po tym sie poznaje klasowa druzyne, ze wygrywa nawet jak nie gra jakos spektakularnie.
» 15 grudnia 2019, 04:30 #155
RedsFan: NoName mylisz się, podobnie wymeczalismy wynik z Mourinho gdy bylo 2 miejsce w lidze, każdy prawie tutaj chcial jego zwolnienia bo styl itp. a Klopp przy tym to dalej dla nich Bóg.
» 15 grudnia 2019, 07:44 #154
DjTED: Fajnie jakby jutro Arsenal ograł MC. Przy naszym prawdopodobnym zwycieztwie dojdziemy wtedy do Obywatei na 2 mecze
» 14 grudnia 2019, 21:41 #153
kolokolo98: Arsenał jest rywalem w walce o top4 i ma tylko 2 pkt mniej od nas, wiec lepiej żeby przegrali. City i tak jest wystarczająco mocne żeby nie wypaść z top4.
» 14 grudnia 2019, 21:48 #152
Magik1990MU: no chyba żartujesz? Jak Arsenal nie zostanie rozgromiony to będzie dla nich sukces.
» 14 grudnia 2019, 22:03 #151
SWAT: Nie jestem wróżbitą, ale myślę że w końcu nasz czas się odmieni. To jest ten czas, mamy szanse być w top4 na koniec roku.
» 14 grudnia 2019, 21:13 #150
Dawidgros1: Mam pytanko kto ma Konsole Xbox one i Fife 19 i ma czas by zagrać online ? :D
» 14 grudnia 2019, 21:06 #149
9imar9: Ręce opadają...
» 14 grudnia 2019, 21:39 #148
Diabelski97: A cóż Ci nie pasuje w tym co napisał?..
» 14 grudnia 2019, 21:53 #147
Dawidgros1: Też nie czaję chciałem kogoś zmiażdzyć Moim Manchesterem United tylko :D
» 14 grudnia 2019, 21:59 #146
Batigol222: Jo mom iks boksa łan ale w fifę to jo nie grom, bo to żodna piłka iny zwykły zręcznościówek. Ale jok chcesz, to mogę Cię oklepać w Darks Souls w Rozgrywce Nieumarłych.
» 14 grudnia 2019, 22:10 #145
Dawidgros1: Ja ogólnie wole PES grać i czekam na 20 jak wyjdzie ze zniżkami :D
» 14 grudnia 2019, 22:17 #144
artix206: Tamten chyba ma jakieś zaburzenia emocjonalne, bo w każdym komentarzu stara się kąsać.
» 14 grudnia 2019, 23:12 #143
RedsFan: Racja ten 9imar9 to jakis dziwny typ z mania wielkości. Stara sie udowodnic, swoja wyższość nad kazdym przy kazdej okazji, jeżdżąc po wszystkich.
» 15 grudnia 2019, 01:05 #142
kolokolo98: To niezły debiut Gattuso. Napoli od 8 kolejek bez zwycięstwa w Serie A.
» 14 grudnia 2019, 20:51 #141
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2019 20:50

Ostatnie 5 meczów ligowych Chelsea - 4 porażki. Trzeba teraz regularnie punktować, jutro ciężki mecz przed Nami.
» 14 grudnia 2019, 20:50 #140
Red1Devils: Całkiem ciekawy artykul, który tłumaczy gorszy rok Lingarda
footroll.pl/newsy/premier-league/19242,rodzina-jest-najwazniejsza
» 14 grudnia 2019, 20:47 #139
Borsky: Bardzo ciekawy artykuł. Dzięki za link.
» 14 grudnia 2019, 21:04 #138
Kadu: Może faktycznie trochę dojrzał. Swoją drogą ta cała taśma Lingarda to nic w porównaniu do filmiku z udziałem Sterlinga. Żenujące, obrzydliwe i smutne.
» 14 grudnia 2019, 22:19 #137
is200second: Oni chcą jakiegoś Nigueza w styczniu przepłacać gdzie Grealish będzie do wyjecia jak Villa pewnie poleci. Olmo i Grealish. Myślę że w 100 mln by się zmieściła kwota.
» 14 grudnia 2019, 19:50 #136
Magik1990MU: Saul już od lat gra na wysokim poziomie. Obawiam się, aby Grealish nie zgasł po transferze do większego klubu. Ale koncepcja ciekawa. Tylko czy to bardziej nie jest 10?
» 14 grudnia 2019, 19:58 #135
is200second: Olmo jest rozgrywającym, ale może grać również w formacjach ataku. Grealish podobnie.

Po co przepłacać za gościa jak można mieć dwóch na podobnym poziomie w podobnej cenie.
» 14 grudnia 2019, 20:10 #134
kckMU: "Jakiś Niguez" gdzie sprawdzony jest Grealish. Serio? To jest klasa światowa...
» 14 grudnia 2019, 20:20 #133
Michal12371: "Oni chcą" tzn kto? Ole czy pismaki? ktoś wymyśliły historie ze interesujemy się Saulem i nagle wszyscy zaczęli o tym pisać. Ludzie przecież koleś ma kontrakt jeszcze przez 6 lat, mogę się założyć ze on w tym Atletico zakończy karierę ,inaczej nigdy nie podpisywałby tak długiego kontraktu
» 14 grudnia 2019, 20:28 #132
mikon70: Można tak gdybać, ale niestety czasu się nie cofnie. Dlatego trzeba jutro pójść jak po swoje.
» 14 grudnia 2019, 19:48 #131
Magik1990MU: bardziej frajerski jak dla mnie był ten z Sheffield. Ale racja, gdybać to sobie można.
» 14 grudnia 2019, 19:59 #130
Alibaba1711: Te twoje myślenie..
» 15 grudnia 2019, 00:13 #129
mikon70: Jak mam być szczery nie sadzilem, ze w dwa tygodnie tak bardzo zmieni się sytuacja. Normalnie jak w ekstraklasie. Mam nadzieje ze jutro zobaczę drużynę na Everton tak nastawiona jak na koguty i city
» 14 grudnia 2019, 18:56 #128
lukJakubowski: OldFasion, sorry, ale PL w Polsce to wypromowała Liga Mistrzów i gra United i Arsenalu. Rudzki(wiem, Twoj ziom od Live) nie musiał mi nic promować, bo dobry produkt sam się sprzedaje... Jego gadanie raczej nie spowodowało wielkiej oglądalności w Polsce, bo to trend ogólnoświatowy. Rudzki po prostu się pod to podczepił, a nie stworzył medialność PL.
» 14 grudnia 2019, 18:43 #127
OldFasion: lukJakubowski:

Prawda, PL zbudowała w dużej mierze swoją popularność na rywalizacji United i Arsenalu. Później na sukcesach Chelsea Abramowicza a jeszcze później na jakości gry City budowanego przez Guardiolę.
Rudzki mimo wszystko mocno promował PL w Przeglądzie Sportowym. Widać to teraz gdy odszedł z PS. Ilość i jakość tekstów mocno spadła. Poza tym Rudzki stworzył Magazyn MECZ, który w pierwszej wersji poświęcony był w całości PL. Bardzo lubiłem to czytać. Nie można pominąć projektu Anglish Breakfast na kanale YT Przeglądu Sportowego. Oglądalność był ogromna. Nie odbierałbym mu tych zasług.
» 14 grudnia 2019, 19:01 #126
lukJakubowski: Po części na pewno masz rację. Włożył kawał życia w propagowanie PL. Tego nie mogę Ci odmówić. Pozdrawiam OldFasion.
» 14 grudnia 2019, 19:09 #125
MiSt: Jutro po trzy punkty i dołączamy do Chelsea w walce o top4! Jak widać wiele się może wydarzyć, więc LM w przyszłym roku nie jest aż tak daleko jak się wydaje.
Oczywiście liczę się z tym, że możemy skończyć lekko powyżej środka tabeli, ale wierzę w nasz sukces.
» 14 grudnia 2019, 18:42 #124
GGMUN6: Ten Kulusevski ma niezłe wykończenie, niczym Grenwood.
» 14 grudnia 2019, 18:36 #123
Strzelec: I w dodatku kibic Chelsea
» 14 grudnia 2019, 18:40 #122
Kkacper102: Zdecydowanie wolałbym Kulusevskiego niż Sancho u nas.
» 14 grudnia 2019, 18:59 #121
lukJakubowski: Czy tylko mnie Przemek Rudzki podnosi ciśnienie?
» 14 grudnia 2019, 18:07 #120
Diabelski97: Oj nie, ja nie lubie gościa, jest bardzo stronniczy.
» 14 grudnia 2019, 18:13 #119
Kkacper102: Rudzki to jak otwiera buzie to tylko po to żeby powiedzieć statystyki. Komentator bardzo słaby, jednak jako ekspert do studia może być. Szkoda że c+ mają tak beznadziejne przedmeczowe studia. Eleven już od 3 lat nie tylko oglądalnością przebija c+, ale i jakością (nie tylko meczy, ale ekspertów)
» 14 grudnia 2019, 18:17 #118
GGMUN6: Ja też nie przepadam za Rudzkim, ale napewno wole go od Kosowskiego.
» 14 grudnia 2019, 18:29 #117
Diabelski97: Duet Kosowski - Rudzki to byłby strzał w kolano.
» 14 grudnia 2019, 18:31 #116
Kempes: cytat: "Eleven już od 3 lat nie tylko oglądalnością przebija c+, ale i jakością (nie tylko meczy, ale ekspertów) "

Szkoda tylko że mecze dosyć często komentuje Grzywacz, który drze japę bez potrzeby, i ogólnie jest dla mnie bardzo irytujący.
» 14 grudnia 2019, 18:33 #115
OldFasion: Rudzki ma ogromną wiedzę o PL. Robił świetne wywiady z wielkimi postaciami związanymi z angielską piłką. Jego felietony w Przeglądzie Sportowym też trzymały poziom. Łatwo krytykować, ale niewielu jest polskich dziennikarzy, którzy tak dużo zrobili dla promocji PL w Polsce.
» 14 grudnia 2019, 18:34 #114
piter100000: Też strasz nie lubie giścia, ale zgadzam się z kolegą OldFasion, że wiedzę ma bardzo dużą i tego mu odmówić nie miżna. Co do ekspertów i komentatorów to C+ i Eleven trzymają poziom. Czasami lepszy czasami troszke gorszy, ale mają chociaż ludzi, którzy znają się na temacie. Nie to co Polsat z tym towarzystwem wzajemnej adoracji. Dziwię się, że Smokowski przeszedł do tych pajaców
» 14 grudnia 2019, 18:43 #113
Reico100: Osobiście jakoś drażni mnie komentarz na Eleven, pod tym względem C+ wypada o niebo lepiej, przynajmniej w moim odczuciu.
» 14 grudnia 2019, 18:45 #112
mikon70: No z tym poziomem komentarza na eleven to pojechales. Ja zawsze jak tam oglądam mecze to mam nadzieje ze będzie jakaś awaria i nie będzie trzeba słuchać komentarza tych tak zwanych ekspertów. Grzywacz z zielinskim to jest najgorszy tam duet. Nudni, niedoinformowani, niemerytoryczni, czytają ciagle te tweety na dodatek nieśmieszne jak im się czasem wydaje. Ostatni porządny ekspert jaki tam był to Tomasz Ćwiąkała, ale na szczęście stamtąd odszedł. Natomiast w canal plus najgorszy rudzki i z tym się zgodzę. Inaczej się wypowiada jak gra takie United a inaczej jak gra Chelsea czy Tottenham.
» 14 grudnia 2019, 18:53 #111
Kkacper102: Mateusz Majak, Sebastian Chabiniak, Tomasz Urban, Patryk Mirosławski, Mateusz Święcicki, Filip Kapica, Piotr Dumanowski, Dominik Guziak, Piotr Czachowski - Kto z nich jest słaby? Widza każdego z panów olbrzymia. Eleven ma prawie 5-krotnie wiekszą oglądalność niż c+ w tym roku.
» 14 grudnia 2019, 19:01 #110
mikon70: Nie znam nazwisk dobrze bo mało mnie oni interesująca ale na pewno swiecicki nie jest dobry, jest jeszcze jeden taki od ligi włoskiej ale nazwiska nie pamietam. No i oczywiście miroslawski. Wydaje mi się ze to taka trochę redakcja złożona ze słabych dziennikarzy bo na tyle było eleven stać. Taka jest moja opinia.
» 14 grudnia 2019, 19:06 #109
Spadkobierca: Jaką jakością meczy Eleven przebija C+? Cienką jak barszcz Serie A, czy może zdominowaną przez Bayern Bundesligą? Wiem Kacper, że jesteś fanem Serie A, ale ta liga nie ma podjazdu do Premier League.
» 14 grudnia 2019, 19:23 #108
Kkacper102: Wyniki oglądalności wszystko pokazują. Polecam obejrzeć dokument pana Mateusza Święcickiego. Nawet Nahorny powiedział że nie ma dziennikarza sportowego lepszego od niego.
» 15 grudnia 2019, 11:05 #107
Magik1990MU: Cieszy obecność VAR-u. Czasami sędziowie podejmują dziwne decyzje (jak w meczu LFC dzisiaj), ale gdyby nie ten system, to Bournemouth! zostałoby okradzione ze zwycięstwa. Liniowy zobaczył tam spalonego.
» 14 grudnia 2019, 18:06 #106
mordynator: szkoda że Leicester remis :( jeśli Live przetrwa ten natłok meczy w grudniu to już nikt im tego mistrza nie zabierze
» 14 grudnia 2019, 17:58 #105
OldFasion: Tłok w grudniu? Klopp zrobi rotację i nawet jak wpadnie remis, czy dwa tragedii nie będzie. Liverpool ma dzisiaj 10 punktów przewagi nad drugim Leicester i 17 (sic!) nad trzecim City. Do tej pory to jest deklasacja.
» 14 grudnia 2019, 18:24 #104
Magik1990MU: A co? Okres świąteczno-noworoczny nie charakteryzuje się natłokiem meczów? Klopp zrobi rotację bla bla bla. To czemu nadal nie robi? Dziś Liverpool bardzo słabo, a Salah uspokaja sytuację stwierdzając, ze Watford nie powinien być ostatni. Paliwo się kończy, zaraz szczęście też się skończy i zaczną gubić pkt. A jak dojdzie LM, to już wgl. Oczywiście wypracowana przewaga może ich uchronić.
» 14 grudnia 2019, 18:32 #103
OldFasion: Magik1990MU:
Klopp rotuje od non stop. Dziś odpoczywał Robertson wszedł tylko z powodu urazu Giniego.
To prawda, dziś Liverpool zagrał słaby mecz. Jeśli Liverpool wygrywa grając słabo, to co będzie jak wejdzie na najwyższe obroty?
Paliwo się skończy jak dojdzie LM? Chyba coś Ci się pomyliło. :) Liverpool musiał rywalizować w LM całą jesień i mimo tego zdobył w lidze 49 punktów na 51 możliwych. Teraz LM ma przerwę do wiosny. Bez względu na sympatie klubowe trzeba sobie jasno powiedzieć. Tylko duży kryzys i cud może odebrać Liverpoolowi mistrzostwo.
» 14 grudnia 2019, 18:43 #102
Magik1990MU: Serio porównujesz fazę grupową LM do późniejszej drabinki? Dopiero na wiosnę trafią się cięższe mecze i nie wiadomo, jak sobie z tym Liverpool poradzi. Nie tylko pod wzgledem zmęczenia, ale również w sferze mentalnej. Póki co mogli sobie grać na dwa fronty z powodzeniem, bo Klopp, jak zwykle, dobrze przygotował zespół do nowego sezonu.

Natomiast wiele odpowiedzi da już końcówka tego roku i początek przyszłego. Przewagę nawet tak dużą można stracić i nic nie da rotacja, jeśli wypadną tacy piłkarze jak Salah albo Mane... albo jeśli piłkarze wysiądą kondycyjnie. Swoją drogą, to ciekaw jestem, jak wpłynęłaby dzisiejsza strata pkt na piłkarzy.
» 14 grudnia 2019, 18:55 #101
OldFasion: Magik1990MU:
Niczego nie porównuję i niczego nie przesądzam.
Mówię o faktach. A fakty są takie, ze Liverpool wypracował ogromną przewagę nad największym rywalem czyli City i bardzo dużą nad niespodziewanym przeciwnikiem czyli Leicester.
Co będzie dalej czas pokarze. Pytasz o przygotowanie mentalne Liverpoolu? Serio? Liverpool potrafi wygrywać w ostatnich minutach meczów, jak nikt, potrafi odwracać losy meczów, jak nikt, wygrywa nawet jak gra słabo, jak nikt. Nadal masz wątpliwości o przygotowanie mentalne tej drużyny?
» 14 grudnia 2019, 19:10 #100
Magik1990MU: To samo mówiło się rok temu. Też LFC miało sporą przewagę nad City (ale trochę mniejszą)... i w konsekwencji przegrali majstra. Nie tylko to była kwestia kontuzji, bo w niektórych meczach powinni nawet rezerwowymi wygrać. W tym sezonie może być ciężej, bo spoczywa na nich presja jednocześnie odzyskania długo niewidzianego na Anfield mistrzostwa i obrony pucharu LM, czego nie dokonała żadna angielska drużyna. Poza tym póki są wyniki, to inaczej się gra.
» 14 grudnia 2019, 19:33 #99
Makaron94: Liverpool ma słabszy styczen albo luty. W najwyższej formie za Kloppa są zawsze kiedy trzeba czyli w marcu, kwietniu i maju. Dołek napewno będzie. Pytanie jaki i cz City to wykorzysta.
» 14 grudnia 2019, 19:59 #98
mordynator: tylko oby to jutro wykorzystac..
» 14 grudnia 2019, 17:54 #97
GGMUN6: Nasi jutro muszą się skupić i zagrać na maxa.
Gramy na OT, musimy wygrać.
» 14 grudnia 2019, 17:54 #96
NoName222: JaKi EFekT NoWEj MIotłY ?!?
PSZecieŻ to FRanK ŚwieTNie poUKŁadał ChElSeA a OLE to WuŁefista
» 14 grudnia 2019, 17:53 #95
Magik1990MU: Przecież coś takiego jak efekt nowej miotły nie istnieje. No przecież no!
» 14 grudnia 2019, 17:55 #94
Tomwk1988: Końcówka zeszłego sezonu dokładnie ukazała nam jak działa efekt nowej miotły.
» 15 grudnia 2019, 13:11 #93
DjTED: Ale Eddie się ucieszyl
» 14 grudnia 2019, 17:53 #92
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2019 17:52

To moga być 2 punkty. Musimy!
» 14 grudnia 2019, 17:52 #91
sirtomas: Panowie tak jak myslałem młodzież z Chelsea złapała dołek ,tylko jutro pyknąć Ewerton i prawie ich mamy!O ile to będzie tylko...
» 14 grudnia 2019, 17:49 #90
DjTED: Ale patrzcie jak się gra do końca... Pisze o Azpim...A u nas wszyscy (nawet DDG) łapy do góry i nie graja
» 14 grudnia 2019, 17:43 #89
LearningtoFly: Skończ narzekac caly czas, bo ostatnio robisz to regularnie. Moze jutro walniemy Everton 5-0?, po pieknym meczu. Co z tego ze Azpilicueta cisnie jak wynik maja w plecy :)?
» 14 grudnia 2019, 17:52 #88
mordynator: No dobra ale w głównej mierze to on zawalił bramke bo złamał linie
» 14 grudnia 2019, 17:53 #87
DjTED: Jak narzekać. Chwale obrońcę i zauważam nasz błąd i tyle
» 14 grudnia 2019, 17:54 #86
Magik1990MU: tak walczył do końca, że wybił piłkę grubo za linią.
» 14 grudnia 2019, 17:55 #85
mordynator: mówiłem że wisienki urwią punkty
» 14 grudnia 2019, 17:42 #84
GGMUN6: Wisienki wytrzymac!
» 14 grudnia 2019, 17:42 #83
Diabelski97: Brawo Wiśnie!
» 14 grudnia 2019, 17:42 #82
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2019 17:44

Bounremotuh 1;0 haha
» 14 grudnia 2019, 17:41 #81
DjTED: Gol jest jak byk
» 14 grudnia 2019, 17:41 #80
DjTED: Parę tyg temu napisałem, że powinniśmy się skupić na Chelsea bo grają bardzo nierówno (ktoś tu zanegowal i napisał, że nie ma szans) . Od tego czasu Chelsea nie wygrała w lidze
» 14 grudnia 2019, 17:33 #79
Magik1990MU: a z AV?
» 14 grudnia 2019, 17:34 #78
Himself: Skupmy się najpierw na sobie i zlapmy regularnosc
» 14 grudnia 2019, 17:37 #77
FetraiNarrator: Pewnie mu chodziło o pare dni temu a nie tyg hehe Chelsea 2-1 Aston Villa :)
» 14 grudnia 2019, 18:00 #76
Magik1990MU: ale fakt faktem. Jeśli liczyć tylko PL, to mamy tutaj serię 4 porażek Chelsea w pięciu meczach. Przegrana z City, WHU, Evertonem i teraz Bournemouth. Międzyczasie wygrana jedynie z AV. Gruby kryzysik.
» 14 grudnia 2019, 18:04 #75
RedStreamer: Chelsea chyba złapała zadyszkę i to jest nasza szansa, żeby zbliżyć się do top4. Oby jutro wyszli skoncentrowani na Everton.
» 14 grudnia 2019, 17:24 #74
Magik1990MU: Chelsea już kilka tygodni temu złapała zadyszke. Jadą na oparach i coraz częściej gubią pkt. Wydaje mi się, że jeszcze przed nowym rokiem wylecą z top 4. Pytanie tylko, czy to my skorzystamy z okazji.
» 14 grudnia 2019, 17:32 #73
Dexxter: Kurde Ale kopanina w meczu Chelsea ... to wygląda gorzej niż A klasa.
» 14 grudnia 2019, 17:17 #72
Blau: Dla mnie ewentualny transfer Saula będzie w pewnym sensie smutną historią. Chłopak jest wychowankiem Atletico, dwa lata temu podpisał z nimi aż 9-letnią umowę, więc myślałem, że kocha ten klub i jeśli nie wydarzy się jakaś katastrofa to nie odjedzie stamtąd.
» 14 grudnia 2019, 17:13 #71
Batigol222: Ostatnio, jak oglądam Ateltico to widzę Saula na lewej obronie, więc raczej dziwnej pozycji dla ofensywnego pomocnika. Moim zdaniem przyjście tego Joao Felixa tak naprawdę trochę namieszało Simeone w strategii: gość nie gra tak, jak Gryźman, więc to stare ustawienie typu jedna prawdziwa "9" plus cofnięty napastnik musiało zostać zmienione. Na ŚP są Thomas i Koke, więc dla Saula trochę tam brakuje miejsca. Jeżeli piłkarz jest w takiej sytuacji, że coraz trudniej mu o rozwój a nawet takie prawdziwe miejsce w pierwszym składzie to nie widzę nic złego w transferze.
» 14 grudnia 2019, 17:50 #70
mikon70: Katastrofa jest to, ze tam jest dalej Simeone, który powinien sam z siebie odejść przynajmniej te dwa lata temu.
» 14 grudnia 2019, 17:56 #69
Batigol222: Oglądam Bayern i po pierwsze: Thiago to jest kapitalny pomocnik. Zawsze ustawia się tak, jak powinien, zawsze podejmuje dobrą decyzję: albo krótko rozgrywa piłkę na jeden kontakt, albo chwilę ją przytrzymuje żeby partnerzy się ustawili albo rozrzuca do skrzydła. W United mógłby grać bardziej obok Scotta a Fred z jego dynamiką mógłby grać bardziej do przodu. Druga sprawa to Muller. Wiem, że gość jest trochę stary, ale to jest niesamowicie inteligentny zawodnik, trochę przypomina pod tym względem Firmino. Mógłby naprawdę fajnie wyglądać z Rashem i Jamesem, ale wątpię, żeby United się na niego zdecydowało, pomimo tych plotek.
» 14 grudnia 2019, 17:12 #68
Himself: Sheffield mi imponuje w tym sezonie, właśnie nas zepchneli na 6 sce póki co
» 14 grudnia 2019, 17:10 #67
Himself: Beniaminek z 3 najlepsza defensywa w lidze po Leicester i Lpoolu,to robi wrażenie zwłaszcza,że mamy już 17 kolejke
» 14 grudnia 2019, 17:13 #66
Sideswipe: od zawsze wiedziałem, że masz jakieś problemy z głową.
» 14 grudnia 2019, 17:28 #65
Himself: Coś Ci nie pasuje Sideswipe@ grają bardzo dobrze poki co ,o co Ci biega?
» 14 grudnia 2019, 17:31 #64
Diabelski97: Manchester United's chief transfer broker Matt Judge is set to travel to Germany on Monday to meet Jadon Sancho's representatives to negotiate a deal for the January transfer window."
» 14 grudnia 2019, 15:56 #63
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2019 16:07

No i podobno Saul Niguez ma byc w promocji za 85mil jak sie zdecyduje odwjsc :D ponoć wczesniwj krzyczeli z Atletico 128mil. Ciekawy jestem tego okienka zimowego.
» 14 grudnia 2019, 16:07 #62
Diabelski97: Będę zadowolony jak przyjdzie chociaż jeden zawodnik (najlepiej pomocnik)
» 14 grudnia 2019, 16:09 #61
Strzelec: Ciekawe czy Atletico zgodziło by się na wymiane Pogba za Saula
» 14 grudnia 2019, 16:11 #60
RedsFan: Jak bedzie chociaz jakis 1 transfer w zime to juz będzie konkret. Fajnie, że cos sie dzieje juz teraz i sa informacje, że szykujemy sie przed okienkiem, a nie w jego trakcie czy też na koniec.
» 14 grudnia 2019, 16:26 #59
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2019 16:33

o! wymiana Saul-Pogba to byłoby coś pięknego.
» 14 grudnia 2019, 16:33 #58
Batigol222: Pogba u Simeone? Jakoś tego nie widzę...
» 14 grudnia 2019, 16:42 #57
Sancho: Pogba w życiu na coś takiego nie pójdzie.
» 14 grudnia 2019, 16:42 #56
Diabelski97: Olek powie "Pawełek jest opcja na transfer do Madrytu"
I może jakoś przejdzie ;D
» 14 grudnia 2019, 16:52 #55
Batigol222: A Simeone na to: nie ma opcji, na co mi ten człapak?
» 14 grudnia 2019, 17:52 #54
FetraiNarrator: Mattias

Ten doping pewnie sam z Rosji przemycałeś ze wiesz tyle...co? :)
» 14 grudnia 2019, 15:52 #53
Kamil01GGMU: Chłopaki no wy doping? Przecież to nielegalne.. ale tak serio idąc tym typem rozumowania to James który w meczu z City w końcówce meczu popylam z piłką, że aż komentatorzy zwrócili na to uwagę to też był na dopingu?
» 14 grudnia 2019, 15:41 #52
Kamil01GGMU: Ogarnijcie się Panowie:)
» 14 grudnia 2019, 15:42 #51
Batigol222: Oni po prostu nie kumają, że i Guardiola i zwłaszcza Klopp dobierają zawodników w dużej mierze pod kątem ich wydolności fizycznej. Mane, Milner, Robertson, Firmino to są zawodnicy, którzy mogą biegać od 16 do 16 przez 90 minut. Btw, w lidze są przecież drużyny, które biegają więcej, niż Liverpool albo City, więc jakiś marny ten doping. Zdaje się, że w poprzednim sezonie w TOP 10 najwięcej biegających zawodników w PL był tylko Bernardo, poza tym nikogo z City albo Liverpoolu.
» 14 grudnia 2019, 16:19 #50
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2019 15:30

City też jechało na dopingu przez dwa ostatnie lata i teraz są tego efekty. Spuchło i ledwo łapią się do TOP4. To samo będzie z LFC. Nie wiem jak Leicester ale oni też mogą "maczać w tym palce" bo to nie jest normalne że drużyna z tak słabym składem robi takie wyniki.
» 14 grudnia 2019, 15:30 #49
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2019 15:34

Z tym City mozesz mieć racje natomiast Leicester ? Patrząc na forme Arsenalu , Tottenhamu a nawet Chelsea ktora nie mogła sie uzbroić i nawet paru graczy stracili to jednak nadal młoda drużyna wiec na wiecej niż 4 miejsce ich raczej nie bedzie stać . Na moje Leicester ma bardzo ciekawych graczy . Takiego Vardy'iego , Tielemansa , Maddisona , Ricardo Pereire czy Ndidiego bym przygarnął . Kazdy moglby miec u nas podstawowy skład a juz napewno linia pomocy u nich wyglada bardzo stabilnie . Bramkarza tez maja dobrego i trener dość przekonywujący .
» 14 grudnia 2019, 15:33 #48
mikon70: Co za durnoty. Wy macie obsesje na tym dopingu? Powód takiej gry jest prosty. Określony styl gry, odpowiedni piłkarze i dobre nastawienie.
» 14 grudnia 2019, 15:35 #47
Magik1990MU: dokładnie. nie wymyślajcie glupot. LFC nie gra jakiejś wybitnej piłki, aby można było ich o to posądzać. Po prostu są skuteczni i mają furę szczęścia. Dzisiaj jakbyśmy tak zagrali z Waftordem, jak oni, to pewnie już pojawiliby się zwolennicy zwolnienia Ole.
» 14 grudnia 2019, 15:46 #46
UnitedFan07: Jeśli chodzi o Leicester to poprostu wygrywają mecze z dolną połówką tabeli i dlatego są tak wysoko.United musi koniecznie poprawić gre i punktować z takimi rywalami w lidze bo tutaj jest problem dlaczego Lisy są tak wysoko.
» 14 grudnia 2019, 16:22 #45
mordynator: Mam przeczucie że Bournemotuh urwie dzisaj jakies punkty chelsea
» 14 grudnia 2019, 15:27 #44
Magik1990MU: Salah piętką założył jeszcze siate.Ale trzeba przyznać, że LFC się należało to zwycięstwo. Raz, że VAR ich okradł wcześniej z bramki, a dwa, że Watford marnowało swoje sytuacje na potęgę. Niech spadają z ligi.
» 14 grudnia 2019, 15:21 #43
zbyszek7: Ciekawe czy Watford sie przelamie za tydzien? :/
» 14 grudnia 2019, 15:08 #42
Glory1878: Nie. Czekam na kolejne pytania
» 14 grudnia 2019, 15:20 #41
Magik1990MU: miejmy nadzieję, że nie. Po tym co dzisiaj sprezentowali LFC byłoby to mega irytujące, jeśli takie ogórasy ukradłyby nam punkty.
» 14 grudnia 2019, 15:25 #40
GGMUN6: Strasznie mnie denerwuje VVD, macha cały czas tymi łapami jak mu się nie podoba decyzja sędziego.
Jak piłka uderzyła niechcący sędziego, gdy Watford był przy piłce to sędzia nakazał by zaczęli od rzutu sędziowskiego, piłkarze Liv podchodzą, sędzia pokazuje by się odsunęli, a ten już problem ma, wymachuje rękami.
Straszny gwiazdor :/
» 14 grudnia 2019, 15:02 #39
Glory1878: A pomyśl co to będzie jak nie daj Bóg ligę wygrają...
» 14 grudnia 2019, 15:15 #38
okocim52: Pęknie z bólu
» 14 grudnia 2019, 15:21 #37
Diabelski97: VVD przegrał pojedynek z zawodnikiem Watfordu i odpycha ręką w polu karnym gościa i nie ma karnego, a teraz Salah rozkłada ręce jak gościu nawet go nie dotknąl, jeszcze Klopp skacze jak dureń przy linii, chyba że było to skierowane do Salaha to zwracam honor (w co wątpię).
» 14 grudnia 2019, 14:51 #36
NicPozytywnego: Chyba nie oglądamy tego samego meczu, ale Kabasele uwiesil sie na Salahu i to był ewidentny faul. Jakby sędziowie gwizdali coś takiego jak przy sytuacji z Van Dijkiem to mielibyśmy po 5 karnych w każdym meczu. Ja wiem, że nie trawimy liverpoolu i nikt tutaj nie chce mistrzostwa dla nich, ale polecam być obiektywnym i obejrzeć powtórkę tych zdarzeń.
» 14 grudnia 2019, 15:04 #35
Himself: NicPozytywnego@dokladnie ,wielu tutaj nie potrafi się pogodzić z tym ,że Liverpool wygrywa mecz za meczem A Utd jest w kryzysie
» 14 grudnia 2019, 15:07 #34
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2019 15:09

Ewidentny faul" gdzie nawet Var nie wkroczył, a komentatorzy wyśmiali Salaha.
Jestem obiektywny, nie ma to dla mnie różnicy czy to Liverpool czy inny klub.

PS. A ty kolego podszywaj się dalej ;)
» 14 grudnia 2019, 15:08 #33
Diabelski97: PS było skierowane do drugiego kolegi.

Żaden z komentatorów nic takiego nie powiedział to po pierwsze, a po drugie nawet Var nie wkroczył więc to o czymś świadczy :)
» 14 grudnia 2019, 15:17 #32
NicPozytywnego: Powiedział, powiedział zaraz po tym pokazano wscieklego Kloppa, jeszcze nie mam problemów z pamięcią :) chyba na prawdę oglądamy inny mecz, ale nie zamierzam spierać się o takie pierdółki :)
» 14 grudnia 2019, 15:22 #31
DjTED: Akurat nie jesteśmy w kryzysie teraz
» 14 grudnia 2019, 17:40 #30
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2019 14:42

czyli wg VAR-u można strzelić gola ręką. Aha...

Editmm. ale ten Watford żałosny...
» 14 grudnia 2019, 14:40 #29
Kkacper102: Jest 6/7 drużyn które nie nadają się do gry w Premier League w tym sezonie. W tym sezonie są w tyle za Bundesligą i Serie A pod względem oglądalności. W tym roku Angielska liga jest przehajpowana, dodatkowo czekam aż prawa do ligi wykupi Eleven, dość już c+ mam.
» 14 grudnia 2019, 14:32 #28
Strzelec: No nie wiem jak dla mnie to ty piszesz jaka ta Serie A jest niezwykła. I jacy tam są dobrzy zawodnicy. A Chris Smalling, który grał średnio w PL nagle jest gwiazdą w Serie A.
» 14 grudnia 2019, 14:51 #27
Himself: A może poprostu Smalling ma teraz z kim grać i pokazuje swój potencjał,,,u nas miał patalachow to i dostosowywal się do poziomu
» 14 grudnia 2019, 15:08 #26
Kkacper102: Włoska obrona jest wyjątkowa. Proszę porównaj sobie sposób ustawiania się, sposób poruszania się Włochów, a Anglików. Smalling trafił w tą ligę i w parze z Mancinim naprawdę grają świetnie. Może w United nie miał patałachów, ale on nie rozumiał się dobrze z nikim. Teraz ma przy sobie dobrego młodego stopera i współpracują świetnie.
» 14 grudnia 2019, 15:22 #25
Strzelec: Mancini nie jest lepszy od Rojo czy Bailly'ego. Gra w słabszej lidze. Nie mówie, że jest słaby. Lubię Smallinga, ale to nie był world class i już nim nie będzie. Zawsze grał solidnie i dawał z siebie wszystko. Życze mu jak najlepiej, ale nie mówcie, że nie miał z kim. Kiedyś w formie był Rojo, Bailly. W poprzednim sezonie dobrze grał Lindelof.
» 14 grudnia 2019, 15:52 #24
Lokator23: No wloska liga jest mega silna. Lider ligi wloskiej nie potafi pokonac 2 druzyny Barcelony na wlasnym podworku i odpadaja z ligi mistrzow
» 14 grudnia 2019, 16:20 #23
Kkacper102: Lider ligi grający bez Barelli i Sensiego, dwóch mózgów drużyny. Taka słaba liga, że Napoli 7 w lidze ogrywa Liverpool u siebie i remisuje na wyjeździe. Taka słaba, że Atalanta potrafiła zremisować z Mistrzem Anglii. Włoski futbol rośnie w siłę, polecam pooglądać trochę tą ligę.
» 14 grudnia 2019, 17:44 #22
Strzelec: Inter był bez dwóch zawodników, a Barcelona bez 3/4 pierwszego składu.
» 14 grudnia 2019, 19:11 #21
kckMU: Jak dobrze że w nagrodę za takie akcje spadną z ligi.
» 14 grudnia 2019, 14:13 #20
Diabelski97: Watford co odwala pod bramką Liverpoolu hah
» 14 grudnia 2019, 14:12 #19
Gregi: Co takiego, bo nie ogladam meczu?
» 14 grudnia 2019, 14:27 #18
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2019 14:31

Mieli kilka sytuacji, kilka metrów od bramki gdzie nie trafiają w piłkę, niebywałe wręcz. To nawet salowa szpitalna by zamieniła na bramki.
» 14 grudnia 2019, 14:30 #17
ReDevil07: Bez komentarza ten Watford...
» 14 grudnia 2019, 14:12 #16
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2019 14:12

Tak patrzę na ten Liverpool i oni ewidentnie jadą na dopingu. No bo to jest zwyczajnie niemożliwe żeby co tydzień grać na takiej intensywności.
» 14 grudnia 2019, 14:11 #15
Kamil01GGMU: Pewnie;))
» 14 grudnia 2019, 14:13 #14
is200second: Hahahaha:D
» 14 grudnia 2019, 14:30 #13
RyannMistrz: Ta sama gadka była o City
» 14 grudnia 2019, 15:04 #12
piotrek19: Tak z innej beczki widziałem ciekawy artykuł na temat Lingarda na temat jego bardzo słabej formy ostatnim czasem . Miał spore problemy zosobiste jego mama ciężko zachorowała przez co opiekował się 14 bratem i 11 siostrą oraz swoim dzieckiem . Ponoć chodził nawet na wywiadówki rodzeństwa i był mocno zaangażowany w opiekę nad nimi. Czasami krytykujemy ludzi , a nie wiemy nic o ich życiu. Jeśli ktoś był w podobnej sytuacji to pewnie sam wie jak to wygląda, ciężko jest się skupić na czymkolwiek jeśli ktoś nam bliski cierpi. Podobno Ole dużo mu pomógł dał ostatnią szansę. Nic tylko życzyć mu powrotu do formy
» 14 grudnia 2019, 13:32 #11
kolokolo98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2019 13:30

twitter.com/WhoScored/status/1205804625770795008?s=20
Jedenastka dekady United na podstawie statystyk WhoScored.
» 14 grudnia 2019, 13:29 #10
Magik1990MU: obecność Pogby? Brak Rio? Kto układał tę jedenastkę?!
» 14 grudnia 2019, 13:40 #9
kolokolo98: Przecież piszę, ze nikt tego nie układał, tylko jest na podstawie statystyk WhoScored. Przy nazwisku zawodnika jest średnia ocena za cala dekadę, i to zawodnicy z tej jedenastki maja najwyższą.
» 14 grudnia 2019, 14:38 #8
Magik1990MU: dlatego czymś takim jak statystyki nie należy się sugerować.
» 14 grudnia 2019, 14:42 #7
kolokolo98: Nie należy na nich całkowicie polegać, ale WhoScored to ogromna baza danych i warto tam zajrzeć, jeśli chce się dowiedzieć jakichś szczegółów na temat jakiego zawodnika.
» 14 grudnia 2019, 14:52 #6
Diabelski97: Na canal + sport podali informację że tylko Klopp, Guardiola i Rodgers mieli lepszy bilans zwycięstw od Ole na tym samym etapie prowadzenia klubu.
» 14 grudnia 2019, 12:57 #5
Diabelski97: Dodam że jest to 49% zwycięstw.
» 14 grudnia 2019, 13:16 #4
Devid91: Ole potrzebuje czasu, przyszedł posprzątać Burdel. Klopp obecnie Najlepszy trener Świata. Nie przejmował klubów z nieograniczonym budżetem. Przy nim BVB było topem w Bundeslidze i LM. O Live nie będę się rozpisywał bo sami widzicie co stworzył, jeszcze przedłużył kontrakt :/. A Pep?? Heh. Moim zdaniem ma umiejętności ale i cwaniak. Przejmował Barce na Topie, później widział potencjał na Bawari i myk szybciutko. A jak już nie miał tyle kasiorki na transfery to szybciutko do $ity. Ligę na chwilę zdominował bo wszędzie był Burdel. Teraz gdy Klopp stworzył Potwora pan Pep myśli o powrocie do Hiszpanii. Tak kochani. Wystraszył się !! Ja wierzę w Ole i za parę latek będziemy bic się z Live o tytuły i do tego chciałbym widzieć jeszcze Lamparda. Frank i Ole to najbardziej oddani fani swoich klubów. Liczę na duże sukcesy. Pozdro
» 14 grudnia 2019, 13:41 #3
NicPozytywnego: Przejmował Barce na topie? Serio ? Poczytaj troszkę, zobacz jakie zmiany wprowadził, jakie ruchy kadrowe wykonał, a dopiero wtedy komentuj. Barca na topie to znalazła się dzięki niemu, po dwóch słabych latach. Guardiola i Klopp to absolutnie najlepsi trenerzy świata i z tym nie ma co dyskutować.
» 14 grudnia 2019, 14:45 #2
Seszele: A dlaczego Guardiola a nie np. Mourinho?
» 14 grudnia 2019, 17:28 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.