Manchester United vs Tottenham Hotspur. Zapowiedź 15. kolejki Premier League

» 3 grudnia 2019, 12:44 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United w 15. kolejce Premier League podejmie Tottenham Hotspur. Będzie to powrót Jose Mourinho na Old Trafford w roli menadżera.
Manchester United vs Tottenham Hotspur. Zapowiedź 15. kolejki Premier League
» Manchester United w środowy wieczór zmierzy się z Tottenhamem Hotspur w 15. kolejce Premier League
Kto Twoim zdaniem będzie cieszył się ze zwycięstwa w meczu Manchester United vs Tottenham?
Portugalczyk wróci do Teatru Marzeń po tym jak przed rokiem został zwolniony z Manchesteru United. Mourinho najpierw tymczasowo, a następnie na stałe, zastąpił Ole Gunnar Solskjaer. Teraz to menadżer Kogutów będzie miał duży wpływ na przyszłość Norwega.

Kto? Manchester United vs Tottenham Hotspur
Kiedy? 04.12.2019, 20:30
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Paul Tierney
Transmisja? CANAL+SPORT 2


Manchester United w ostatnich dwóch ligowych spotkaniach wywalczył zaledwie dwa punkty. Czerwone Diabły zremisowały z Sheffield United (3:3) i Aston Villą (2:2). Ole Gunnara Solskjaera z pewnością powinien martwić fakt, że zespół w obu meczach, choć odrabiał straty i obejmował prowadzenie, to nie potrafił dowieźć korzystnego wyniku do końca.

W dużo lepszym humorze jest Jose Mourinho, który w pierwszych trzech spotkaniach w roli menadżera Tottenhamu odniósł trzy zwycięstwa. Ligowe wygrane z Bournemouth i West Hamem pozwoliły drużynie wskoczyć na piąte miejsce w Premier League.

Sytuacja kadrowa:
Ole Gunnar Solskjaer w meczu z Tottenhamem w dalszym ciągu nie będzie miał do dyspozycji Paula Pogby. Francuz wznowił już treningi na murawie po przebytej kontuzji kostki, lecz wciąż nie jest w optymalnej formie. Szansę na występ mają natomiast kontuzjowani ostatnio Scott McTominay i Nemanja Matić.

W drużynie Tottenhamu kontuzjowani są: Hugo Lloris, Michel Vorm, Erik Lamela i Ben Davies.

Przewidywane składy:

Manchesteru United: De Gea – Shaw, Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka – Fred, McToiminay – Rashford, Lingard, James – Martial

Tottenham Hotspur: Gazzaniga – Rose, Vertonghen, Alderweireld, Aurier – Dier, Ndombele – Son, Alli, Moura – Kane

Przedmeczowe wypowiedzi:

Ole Gunnar Solskjaer – Moim zdaniem notujemy za dużo remisów, porażek oczywiście też. Te remisy powinniśmy natomiast zamienić na zwycięstwa. Futbol to biznes opierający się na wynikach. Nie jesteśmy z nich zadowoleni. Wiemy, że mogliśmy spisać lepiej i ciężko nad tym pracujemy. Dzięki ciężkiej pracy zawsze możesz się poprawić, ale my nie zanotowaliśmy wyników, na które zasłużyliśmy.


Jose Mourinho – Szczerze mówiąc, to Manchester United jest dla mnie księgą pełną doświadczenia, moją historią. Trochę tak jak mówił Nelson Mandela: „Nigdy nie przegrywasz. Albo wygrywasz, albo się czegoś uczysz”. W United zarówno nauczyłem się, jak i wygrałem. Po tym jak opuściłem klub, to miałem czas dla siebie. Nie do mnie należy teraz analiza gry Manchesteru United. Teraz analizuję United jako rywala.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United do tej pory rozegrał 191 spotkań z Tottenhamem Hotspur we wszystkich rozgrywkach. Bilans Czerwonych Diabłów to 90 zwycięstw, 49 remisów i 52 porażki.

– W Premier League obie ekipy mierzyły się ze sobą 54 razy. Manchester United zanotował 34 zwycięstwa, 11 remisów i 9 porażek.

– Ostatnie spotkanie pomiędzy Manchesterem United a Tottenhamem w Premier League zakończyło się zwycięstwem Czerwonych Diabłów (1:0). Mecz odbył się wówczas na Wembley.

– W ubiegłym sezonie Tottenham Hotspur pokonał Manchester United na Old Trafford 3:0. Menadżerem Czerwonych Diabłów był wówczas Jose Mourinho.

– Manchester United w tym sezonie Premier League zdobył zaledwie 18 punktów. To najniższy dorobek Czerwonych Diabłów po 14 kolejkach w najwyższej klasie rozgrywkowej od sezonu 1988/1989 (18).

– Jose Mourinho w roli menadżera Manchesteru United poprowadził zespół w 144 meczach. Czerwone Diabły zanotowały 84 zwycięstw, 32 remisy i 28 porażek. Portugalczyk w United wygrał 58,3% swoich meczów.

– Mourinho przeciwko Manchesterowi United poprowadził swoje zespoły w 20 meczach. Drużyny Portugalczyka wygrały 9 spotkań, 8 zremisowały a 3 przegrały.

Spotkanie Manchester United vs Tottenham Hotspur rozpocznie się w środę 4 grudnia o godzinie 20:30. Mecz będzie transmitowany na kanale CANAL+ SPORT 2. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Sytuacja kadrowa przed meczem z Tottenhamem
Następny news »
Mourinho: Manchester United to dla mnie zamknięty rozdział

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (221)


fromcpu: Wierzę, że pomielimy dziś kurczaki na nuggets.
GGMU!!

P. S. Serio ktoś wierzy w to, że Poche wyprowadziłby United na prostą widząc to, gdzie jest jego zgrany Tottenham teraz? Przecież "kadrę maja lepszą", Poche to lepszy fachowiec niż "wuefista", co poszło nie tak? :)
» 4 grudnia 2019, 19:26 #212
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2019 19:25

Z jednej strony nie ma się co spinac bo top4 bez szans A czy będziemy na 5 czy 10 jaka to różnica. Trzeba celować w LE
» 4 grudnia 2019, 19:25 #211
Diabelski97: W sumie jak miałbym wybrać obecność Scotta lub obecność Martiala to bez zastanowienia wybieram Szkota.
» 4 grudnia 2019, 19:24 #210
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2019 19:12

Będzie remisik. W tym ole jest dobry
» 4 grudnia 2019, 19:12 #209
Diabelski97: To akcja na całą Anglię, także spokojnie.
» 4 grudnia 2019, 19:22 #208
mleko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2019 19:02

Eddie Murphy kontuzjowany więc chyba Lionel Dżesi od pierwszej minuty musi go zastąpić.
» 4 grudnia 2019, 19:01 #207
Me89v2: Ile bym dał żeby dziś wygrać :) w tej lidze słaby nigdy nic nie wiadomo więc kto wie ;)
» 4 grudnia 2019, 18:56 #206
Mattias: Jose zrobi wszystko żeby nas upokorzyć i połechtać swoje nadęte ego.
» 4 grudnia 2019, 18:50 #205
Devid91: Jeżeli miałby przyjść Poche to chciałbym Ole za Dyrektora Sportowego. Obaj młodzi myślę, że fajnie by wspolpracowali. Moze, mylimy się Co do Ole i naprawdę potrzeba tyle wzmocnień, żeby coś grac. A może jednak będzie stworzony do innej funkcji.
» 4 grudnia 2019, 18:40 #204
is200second: Podobno ten chłopak od podawania piłek ma być asystentem Mou na Old Trafford. Jaja :D
» 4 grudnia 2019, 18:40 #203
Luke88: ale dziś będą jaja na stronie, aż sobie z wami posiedzę jak za dawnych czasów xD
» 4 grudnia 2019, 18:37 #202
mikon70: Są dwie możliwości. Albo będą krytyczne komentarze (co nie będzie niczym dziwnym), bądź jak się uda w jakiś sposób wygrać, albo fartem zremisować, fala kibiców OGSa pisząca, ze wszystko jest w porządku i City dostanie ostry oklep w sobotę.
» 4 grudnia 2019, 18:41 #201
RedsFan: Mikon70 ale jestes oderwany od rzeczywistości :) witam Luke88 dawno cie tu nie widzialem.
» 4 grudnia 2019, 18:48 #200
mikon70: Polemizowalbym, kto tu jest oderwany od rzeczywistości.
» 4 grudnia 2019, 18:50 #199
Mati0074: mikon70
dobrze gada, albo fala hejtu albo fala podniecenia. Ja nie zaleznie od wyniku podziekowal bym siwemu i jego junajtedowskiemu DNA. Lepsze dni nadejda ale na pewno nie z tym ziomem za sterami.
» 4 grudnia 2019, 19:08 #198
Luke88: No dzień dobry ugółem
» 4 grudnia 2019, 19:09 #197
RedsFan: 'bądź jak się uda w jakiś sposób wygrać, albo fartem zremisować' czyli innej opcji dla ciebie nie ma jeżeli wygramy? Nawet jeśli wygramy to np ja bym był powsciagliwy co do teorii, że City odrazu oklep dostanie. Wiec tak jestes oderwany bo widzisz tylko swoje racje i nic poza tym co ty uważasz za słuszne ciebie nie obchodzi :)
» 4 grudnia 2019, 19:33 #196
mikon70: Akurat użyłem tutaj specjalnie takiego wyolbrzymiania
» 4 grudnia 2019, 19:41 #195
Strzelec: Wrócił Mctominay więc pomoc będzie grała lepiej. Ale to i tak za mało na Tottenham. City też nas rozniesie w sobote no chyba, że zdarzy się jakiś cud. Pytanie czy po przegranych meczach z City i Totkami Ole wyleci. Ed zapowiadał, że Ole ma poparcie zarządu i nie zamierza go zwalniać, ale jego zapewnienia są nic warte. United jest za Arsenalem. Ole ma najgorszą średnią zdobytych punktów ze wszystkich managerów United. Ale Ed jest nie wiadomo z czego zadowolony.
» 4 grudnia 2019, 18:35 #194
mikon70: Jose dzisiaj podwójnie zmotywowany. Były klub, który go zwolnił i pokazanie Norwegowi, kto się nadaje do trenowania czołówki Premier League.
» 4 grudnia 2019, 18:35 #193
elbeatle: Dobrze, że gramy na Old Trafford, bo w Tottenhamie najgroźniejszy był ostatnio chłopak od podawania piłek.
» 4 grudnia 2019, 18:35 #192
mikon70: Dla Manchesteru największym zagrożeniem jest ich własna kadra, łącznie ze sztabem.
» 4 grudnia 2019, 18:44 #191
HDMIMOD: Mam nadzieje ze przegramy i bedziemy miec nowego trenera. Po roku z ole nic sie nie zmienilo nawet schematow nie wypracowalismy a gole to strzelamy ale z karnych haha
» 4 grudnia 2019, 18:34 #190
NoName222: Prawdziwy kibic. Nie mówię, że masz być zwolennikiem Solskjaera, bo ja też jestem sceptycznie nastawiony do wykonywanej przez niego pracy, ale liczyć na zwycięstwo Kurczaków to już chyba lekka przesada.
» 4 grudnia 2019, 18:38 #189
FergusonHistory: Dzisiaj Jose obije Olesława,w sobotę Josep poprawi i witamy prawdopodobnie Mauricio,nie piszę w sensie dokuczliwości,nie jestem również fanem Mauricio lecz obiektywnie.Tottenham ma świetną kadrę i nas zjada,Jose ma do udowodnienia grubą sprawę,sprowadzi Ole do parteru,wynik na wieczór 1-3.
» 4 grudnia 2019, 18:16 #188
Diabelski97: Ale szkoda że ten Martial wypadł, gościu jest ze szkła..
» 4 grudnia 2019, 18:04 #187
GGMUN6: Chciałbym zobaczyć:
De Gea, Wan Bissaka, Lindelof, Maguire, Shaw, McTominay, Fred, James, Lingard, Rashford, Grenwood

Ale przypuszczam:
De Gea, Wan Bissaka, Lindelof, Tuanzebe, Maguire, Shaw, McTominay, Fred, Pereira, James, Rashford
» 4 grudnia 2019, 17:56 #186
SebaG04: Orientuje się ktoś gdzie w Warszawie mogą transmitować mecz? Najlepiej w okolicach Woli
» 4 grudnia 2019, 17:02 #185
artifex: Winners Pub na Nowolipkach?
» 4 grudnia 2019, 17:15 #184
SebaG04: Dzięki
» 4 grudnia 2019, 17:21 #183
Devid91: Jeżeli Ole chce cos udowodnić to musi sprowadzić prawdziwego Napastnika A Martial tylko do Rotacji. I przynajmniej 2 Pomocników i to nie jakiś lojtków. Wierzyłem w Ole ale niestety nie jest kolorowo. Poche przyjściem do nas mógłby ściągnąć Kane!! Uwielbiali się i do tego Anglii zostalby w Angli. Tygodniowka by była zadowalająca.
» 4 grudnia 2019, 16:12 #182
RedDan: Ehe, już Mourinho puszcza Kane'a.
» 4 grudnia 2019, 16:33 #181
Devid91: Zgadzam się w 100%. Tylko dobre wyniki i atmosfera przywróci stary blask klubu i utalentowanych zawodników. Mou chce budować skład wokół Kane, tylko czy on chce grać ciagle dla Totkow?? Każdy topowy Klub go chce. A nie jest powiedziane, ze nagle Totki beda Mistrzami itd. Budowanie składu pod 1 zawodnika wiąże się z kolejnymi latami w 1 klubie. Pogba uciekł od takiej propozycji. Myślę, że Kane też zrezygnuje
» 4 grudnia 2019, 18:06 #180
Viral: Ahh nie wiem czy ktos wie ale utd wrocilo na swoje miejsce czyli sredniaka kazdy mial swoj czas my juz go mielismy my nigdy nie bylysmy klubem top 1 przed sir alexem wczesniej bylismy sredniakami tak jak teraz
» 4 grudnia 2019, 15:13 #179
Po6BOOM: Oczywiście doskonale pamiętasz czasy przed Sir Alexem... Pewnie z Bestem na piwo chodziłeś.
» 4 grudnia 2019, 15:32 #178
Strzelec: Sir Matt Busby mówi Ci to coś?
» 4 grudnia 2019, 15:34 #177
Himself: VIRAL @ Masz absolutna rację,MU przez Safem było sredniakiem i od dawna to powtarzalem, że gdy odejdzie Saf wrócimy do ligowego średniaka,,,a 5 mistrzostw i 1 LM w ciągu 24 lat z Busbym nie robi na mnie wrażenia
» 4 grudnia 2019, 15:49 #176
artifex: @Viral - ale Cię musi cisnąć w dolnych rejonach, że po 30 latach bycia ligowym średniakiem karta dla Twojego Liverpoolu chwilowo odwróciła się
» 4 grudnia 2019, 17:12 #175
mikon70: Na fb podobny komentarz napisał kibic Arsenalu, który w tej kwestii powinien milczeć. Liga mistrzów w 68 to przecież nic takiego. United przed sir Alexem miało 7 mistrzostw Anglii i kilka pucharów Anglii. Także jest to tak bzdurny komentarz (zreszta twój kolejny na tej stronie), ze nie trzeba się bardziej jeszcze rozwijać.
» 4 grudnia 2019, 18:38 #174
Me89v2: 433

Awb Tuanzebe Maguire Shaw

Mct Matic Fred

James Rash lings

Nic innego tu nie widze. Gra z 3 so w naszym wykonaniu to żart i jeśli ile tak wyjdzie to będzie to jego kompromitacja
» 4 grudnia 2019, 13:55 #173
DinoKa: Greenwood musi wyjść w pierwszym
» 4 grudnia 2019, 14:06 #172
ax1d: Chciałbym zobaczyć:
AWB-Tuanzebe-Maguire-Williams
McT-Matić
Lingard
James-Greenwood-Rashford
» 4 grudnia 2019, 14:17 #171
Me89v2: Zima Werner lub Haaland plus jeden śp typu Ruben neves bo cienko to widzę
» 4 grudnia 2019, 14:51 #170
Kkacper102: Bardziej bym widział u nas Pasalicia niż Nevesa. I wiadomo Wernera
» 4 grudnia 2019, 15:05 #169
bani: Zakładam, ze wyjdziemy 5-3-2

DDG - AWB, Lindelof, Maguire, Tuanzebe, Shaw - Fred, McTominay - Pereira/Lingard - Rashford, James
» 4 grudnia 2019, 16:28 #168
Me89v2: Taki mecz z takim rywalem do tego mou wraca na ot A my wyjdziemy tak badziewnym składem w badziewnym ustawieniu ehh
» 4 grudnia 2019, 13:40 #167
Diabelski97: Brak Martiala może mieć ogromne znaczenie.. Ten powrót Pogby jest mega irytujący. Totki z efektem nowej miotły, będzie ciężki mecz.

Oby tylko Scott zagrał od początku.


Ogólnie szkoda gadać...
» 4 grudnia 2019, 13:17 #166
sirtomas: Material to kpina zagra 2 mecze A potem 5 pauzy i tak w kółko ,nic z niego nie będzie przynajmniej w Angli
» 4 grudnia 2019, 13:13 #165
dawidlp92: norma u większości czarnych
» 4 grudnia 2019, 14:55 #164
NoLogo: Szkoda marnować klawiaturę ale zabawnie będzie się działo jak przyjdzie utęsknione przez potomków wiatru i kurzu zwolnienie trenera, wjedzie na to stanowisko cały na biało taki Poche i będzie dostawał takie samo wsparcie transferowe od zarządu co poprzednicy. Faja zmięknie i wywali error w głowach czy jednak znowu będzie litania o zwolnieniu trenera?
Chyba, że stanie się cud i Eduarrdo po latach nauczy się prowadzić klub, robić transfery, w dodatku przemyślane i pasujące do reszty drużyny i myśleć przy podpisywaniu kontraktów z zawodnikami.
» 4 grudnia 2019, 13:00 #163
CzerwonyIgor: człowieku poczytaj ile dostali kasy poprzednicy jak i Ole bo większych głupot tu nie czytałem dawno
» 4 grudnia 2019, 13:16 #162
NoLogo: Drogi czerwonyogórze to wejdź na tą stronę - devilpage.pl/index/profile/pokaz/137179/czerwonyigor/ to sobie będziesz mógł poczytać większe głupoty.

Nie wspominałem nigdzie o tym ile kasy dostawali... możliwe, że nie od razu to załapiesz ale wydawać krocie to nie to samo co wydawać je mądrze i rozsądnie (dla przykładu; rekord za pogbę - w efekcie obrażalska primadonna z mentalnością dzieciaczka, ochłapy za Jamesa - przeciwieństwo tego co o pogbie napisałem).

Nie muszę czytać ile poprzednicy dostawali bo dobrze to wiem, ty poczytaj ile z tych transferów miało większy sens czy jednak było wyrzucaniem kasy w błoto. Kto dopuścił do takiego przepuszczania funduszy.
» 4 grudnia 2019, 14:53 #161
9imar9: Santa Madonna, nie wierzę, w końcu ktoś rozsądnie tutaj skleca zdania. Szok i uznanie.
» 4 grudnia 2019, 15:13 #160
Sideswipe: właśnie, nie to co taki 9imar9, który wchodzi tylko po to, by rzucić jednozdaniowym uszczypliwym komentarzykiem. Co bez takiego człowieka ta strona by zrobiła, nie wspominając o tym, że poziom spadłby drastycznie.
» 4 grudnia 2019, 15:35 #159
9imar9: Bardzo mi miło, że tak mnie doceniasz. Życzę miłego popołudnia!
» 4 grudnia 2019, 16:52 #158
NoName: Ja rozumiem, że można być przeciwnym jakiemuś trenerowi, piłkarzowi, dyrektorowi itp, ale życzyć porażki drużynie której 'się kibicuje'? Serio? Jak widzę u co niektórych podnietę na myśl o tym, że ktoś wparuje na Old Trafford i nas zniszczy, bo są przeciwnikami osoby trenera to aż ręce opadają. Słyszeliście kiedyś takie zdanie 'nikt nie jest większy od klubu'? Wiele osób używa tego, ale czynią z tego pusty frazes, bo sami podchodzą do sprawy przeciwnie. Miałem to szczęście, że zaczynałem się interesować piłką w czasach SAF, ale kibicowałem temu klubowi, gdy byli Moyes, van Gaal, Mournho, kibicuję i teraz; i nawet jeśli Ole zostanie zwolniony (czego zwolennikiem nie jestem) i przyjdzie nowy menager, to tak samo będę temu klubowi kibicował i jednakowo będę wspierał trenera, bo jego dobro, będzie oznaczało dobro Manchesteru United. MANCHESTERU UNITED!
» 4 grudnia 2019, 12:08 #157
Stink3r: Większość za bardzo na "hurra" chce wymiany OGS na Pochettino, powiem tak dajmy się wykazać Ole na rynku transferowym który będzie już lada moment, jeżeli nie poczyni żadnych ruchów wtedy można się zastanawiać nad zmianą trenera, trzeba patrzeć obiektywnie, że skład mamy bardzo ubogi co za tym idzie zmiana trenera może nic nie dać
» 4 grudnia 2019, 12:04 #156
NoLogo: Tylko, że nie trener wykazuje się na rynku transferowym. To jak karać OGS za partactwa Eda.
» 4 grudnia 2019, 12:51 #155
SajminatoR: Fakt że wyczekujemy tego zimowego okienka jak jakiegoś zbawienia naszej co by nie mówić miernej sytuacji to też zasługa trenera. Bo co jak co ale serio myślicie że to wszystko wina Eda? Myślicie że to on kazał Ole sprzedać Felliniego i lukaku i oddać herrere i wypożyczyć Sancheza? Ubogi skład to też zasługa trenera który pozbył się kluczowych zawodników nie sprowadzając nikogo w zamian. Prawda taka że Ole sam pod sobą dołki kopie i mówienie o DNA i świetnej akademia i ogólne mydlenie oczu kibicom że wszystko zmierza w dobrym kierunku i wgl i jest zajebiście tylko brakuje szczęścia go nie uchroni przed zwolnieniem. Szacunek do Ole jako do piłkarza mam i dlatego wstrzymuje się z komentarzami typu wuefista out itp. ale niestety nic go już nie broni a sama dobra atmosfera w drużynie to za mało na taki klub jakim jest United. Plus za dawanie szansy młodzieży ale prawda jest taka że młodzież gra dużo dlatego bo mamy braki kadrowe a skoro taki klub jak United połowę składu opiera na dzieciakach z akademii bo nie ma kim grać to kto jest za to odpowiedzialny?
» 4 grudnia 2019, 13:30 #154
RedsFan: Hahaa SajminatoR to ty myslisz, że to nasz Menager sprzedaje i kupuje? A czytales chociażby ostatnio wypowiedz Woodwarda jak to mial odmienne zdanie co do 2 transferow i dzieki temu do nich nie doszlo. Ole powiedział, że zrobi czystki w klubie i od tego zaczął, a druga sprawa to zawodników jest ciezko sprzedac (wypożyczyć) ktorzy sie do niczego nie nadaja, bo nikt ich nie chce. Powoli robimy wyprzedaż i może Eddek przestanie podpisywac glupie kontrakty jak ostatnio dla Jonesa, itp.
» 4 grudnia 2019, 14:23 #153
loczek1986: Rozum mówi wygrana Spurs, serce wygrana United ale tak naprawdę ostatnio nic nie przemawia za nami, jeszcze te śmieszne kontuzje non stop.
» 4 grudnia 2019, 11:39 #152
Wawrzu: youtu.be/KpdgqutYNak

Zobaczcie jak drużyna funkcjonowała przed zjazdem formy kiedy Pogba był zdrowy. To pokazuje że jeśli jeszcze temu panu zechce się grać dla naszego klubu w piłkę to wcale dużo nie trzeba żeby wszystko zaczęło prawidlowo funkcjonować. Wystarczy zimą jeszcze do tego kupić np. Bruno Fernandesa lub typową 6. Po powrocie do gry Scotta mamy całkiem dobra linię pomocy i styl gry taki jaki drużyna pokazywała podczas pierwszych meczy Ole może wrócić.
» 4 grudnia 2019, 11:12 #151
CzerwonyIgor: on już dla nas nie zagra...
» 4 grudnia 2019, 13:31 #150
Wawrzu: Też tak przypuszczam, ale nie warto w 100% ufać temu co napisane jest w Internecie.
» 4 grudnia 2019, 15:27 #149
ax1d: Powtórzę się spod innego wpisu, może da to komuś do myślenia, choć zbyt wielkiej nadziei nie żywię: nikt z tym składem by nic nie wygrał. Mourinho wygrał LE, bo miał szczęście oraz dodatkowo Ibrę (!!), Lukaku, Mkhitariana, Fellainiego i Herrerę.

W tej chwili wypadło nam trzech pomocników - Pogba, Matić i Scott - i każdy z nich jest graczem podstawowego składu. Do tego straciliśmy Herrerę, a zimą Fellainiego. To jest PIĘCIU pomocników w pół roku. (Nawet nie licząc Smallinga). Dla porównania City straciło Laporte i w zasadzie skończyli walkę o tytuł. Nie ma takiej drużyny na świecie, która straci pięciu zawodników, zwłaszcza z pomocy, którzy regularnie występowali w pierwszym składzie, i nie odczuje tego oraz nie zanotuje spadku wyników. Do tego znów wypada Martial, bo "ma coś do udowodnienia" (chyba pomyliło mu się z "czymś do załatwienia").

Menedżer menedżerem, ale wszyscy tu jednym głosem mówimy, że taką Villę to powinniśmy objeżdżać bez problemu. Tylko... pewnie niewiele osób to sprawdziło, ale Aston Villa wydała w letnim okienku więcej od nas. ASTON VILLA! I na dodatek my tracimy 4 graczy podstawowego składu, a czterech kolejnych łapie długie kontuzje. Jeśli zrobimy z tego kwotę netto, odejmując wpływ za Lukaku, to większe lub porównywalne transfery w okienku mieli Arsenal, Everton, BHA, Leicester, City, Spurs, WHU i Wolves. O czym my tu mówimy?

Więc zgadzam się w 100%, nie mam pojęcia, czy Ole się nadaje do tej roboty. Mam natomiast pewność, że w tej chwili nie mamy żadnych podstaw, żeby jakkolwiek go ocenić. Ole nie dostał w zasadzie jeszcze żadnej szansy, bo gra zespołem u-19 i kilkoma swoimi transferami i musi konkurować w lidze, gdzie Liverpool zamiata wszystko, a Leicester ma obecnie więcej punktów niż na tym samym etapie w swoim mistrzowskim sezonie. Zabierzcie dzisiaj Pepowi albo Klopsowi ośmiu piłkarzy z podstawy i każcie grać. Nie wspominam nawet o Rodgersie czy Pochettino. Na pewno będą mieli porównywalne wyniki.
» 4 grudnia 2019, 10:25 #148
Veron: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2019 10:32

"Do tego straciliśmy Herrerę, a zimą Fellainiego"
z tego co wiem to jeden jak i drugi chcieli zostać
» 4 grudnia 2019, 10:32 #147
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2019 10:33

w pełni podzielam Twoje zdanie, ale... do nich i tak to nie dotrze. Przecież to wszystko, co napisałeś jest nieistotne. My powinniśmy co najmniej o top 4 się bić, bo... no właśnie, dlaczego? Bo jesteśmy United? Tylko, że to działa jeszcze bardziej na naszą niekorzyść.

@Veron

to masz złe informacje.
» 4 grudnia 2019, 10:33 #146
GGMUN6: Szkoda, że Bruno był za 60 mln euro,ale nasi w sztabie stwierdzili, że za dużo traci piłek, a mamy w końcu farbowanego brazylijczyka z wspaniała techniką.
To samo dziś, Martial nie zagra i kto będzie grał na szpicy?
Był Lukaku to trzeba było go na ławce trzymać albo rzucać po skrzydłach i to kosztem Rashforda, który najlepiej czuje się na lewym skrzydle.
Jeśli przegramy dziś, to proszę tylko nie usprawiedliwiać OGS.
» 4 grudnia 2019, 10:43 #145
Slawek7: ax1d:Mysle,ze tu nie chodzi o to,ze mamy cos wygrac,jakis puchar i tp.Wypada nam 3 pomocnikow,ale KAZDY klub ma klopoty z kontyzjami tak bylo jest i bedzie.Wiadomo jest trudniej,ale nie robmy z tego alibi bo tak mozna goscia tlumaczyc i przez 15 lat!Nie chodzi tylko o AV,ale o cale serie zenujacych wynikow przez rok.Przez rok nie ma wynikow,gry,miejsca,stylu...NIC
Nie mozna oceniac Ole bo ....yyy....to....y.yy.Ole??Kazdego mozna oceniac tym bardziej,ze jest tu juz rok i widac,ze zamiast DNA jest DNO.
» 4 grudnia 2019, 10:48 #144
ax1d: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2019 11:04

Veron, z tego co wiem, to Lukaku mówił, że Ole chciał go zostawić w klubie. To samo Herrera. O Fellainim nie wiem.
bleacherreport.com/articles/2862992-romelu-lukaku-says-ole-gunnar-solskjaer-wanted-him-to-stay-at-manchester-united
balls.ie/football/man-united-herrera-2-413726
» 4 grudnia 2019, 11:03 #143
ax1d: GGMUN6, co to znaczy "Bruno był za 60 mln"? To były tylko wymysły prasy. Ani nie wiadomo, czy chcieliby go sprzedać, ani tym bardziej nie wiadomo, jaka byłaby cena, ani nie wiadomo, czy on chciał tu w ogóle przyjść. Wiadomo, że podpisał nowy kontrakt. Reszta to plotki, w większości prokurowane przez prasę portugalską, która zrobiła sobie z tego clickbaita na całe wakacje dla takich ludzi jak Ty.
Nie było żadnej potwierdzonej informacji z żadnej ze stron.
» 4 grudnia 2019, 11:17 #142
CzerwonyIgor: kogo to wina,że oddaliśmy 2 pomocników? moja czy twoja? nie nie napewno nie Ole
» 4 grudnia 2019, 11:30 #141
ax1d: Igor, masz problemy z łączeniem faktów? Skoro jeden i drugi zawodnik mówią otwarcie w wywiadach, że chcieli zostać w klubie, że menedżer zrobił dużo, żeby zostali, ale "ułożyło się inaczej", to co Ci to mówi? Spróbuj ruszyć głową, a nie tylko walić na ślepo w klawiaturę.
» 4 grudnia 2019, 11:34 #140
Mati0074: ax1d
Mou mial szczescie w LE. SZOK obejrzyj sobie final to zobaczysz jak taktycznie Ajax nie istnial. Mial Ibre Lukaku Mikiego Felle i Herrere? Ibra byl kontuzjowany pod koniec LE i nie gral, Mikki wahania formy i wieczne spekulacje kiedy tylko odejdzie, Solskijer mial Lukaku oraz Herrere ktorych nie zatrzymal. Mou nie mial za to Magłajera, łanBisaki, Dżejmsa. Takie wyliczanki to można robić w każda strone z kazdym menadzerem. Twoj Solsza spadl z ligi z Cardif a te pucharki w norwegii sa tyle warte co zdobycie ligi przez trenera w ekstraklapie. Tacy zaslepiency maja na prawde problem ze zrozumieniem iz najwiekszy matol w Premier LEague umialby wykonywac zalozenia trenera oraz grac wg jego taktyki. Untied nie gra wg zadnych taktyk i schematow bo ten Solsza nic nie ma kumasz czacze? Temu ta gra w kazdym meczu wyglada chaotycznie bez skladu bez niczego. Uwierz mi ze gdybys to ty mial trenowac United to roznicy w grze pod twoja wodza a Solszy by nie bylo widac.
» 4 grudnia 2019, 11:34 #139
ax1d: Taak, finał nam wyszedł bez dwóch zdań. Tylko finał to jeden mecz. Wcześniej niemal skompromitowaliśmy się z potężną Celtą Vigo, a jeszcze wcześniej z Rostowem i Anderlechtem, gdzie w KAŻDYM z tych dwumeczów przechodziliśmy fartem z przewagą JEDNEJ bramki.

"Solskijer mial Lukaku oraz Herrere ktorych nie zatrzymal" - kolejny kretyn... Solskjaer chciał zatrzymać obu, ale zarząd się na nich wypiął. Poczytaj sobie wywiady z Anderem i Romelu po ich odejściu. Pewnie twoim zdaniem miał im zapłacić z własnej kieszeni ;D
» 4 grudnia 2019, 11:43 #138
GGMUN6: ''Solskjaer chciał zatrzymać obu, ale zarząd się na nich wypiął.''

Haha, ta i dlatego Lukaku w ogóle nie grał lub Norweg chciał z niego zrobić prawoskrzydłowego.
Z Herrerą to jest racja, bo tutaj zarząd zawinił, ale szukanie na siłe winy w zarządzie w sprawie Lukaku to jest śmieszne. Dziwne, że przy Mou, Lukaku był szczęśliwy tutaj.
» 4 grudnia 2019, 12:04 #137
ax1d: Nie wiem, jakie macie oceny z angielskiego, więc pomogę:
Solskjaer ma mój dozgonny szacunek. Zrozumiał mnie, kiedy powiedziałem W MARCU, że nadszedł czas, żebym opuścił Anglię. Grałem w Premier League od 18 roku życia, a obecnie mam 26 lat. Solskjaer chciał mnie zatrzymać, ale byłem już nastawiony na coś nowego.
» 4 grudnia 2019, 12:08 #136
siara93: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2019 12:13

Dlatego jaki jest sens strzępić buzie, debatować, dywagować, analizować jak wszystko jest jasne. Ten klub jest skazany na niepowodzenie do póty do poki mamy taki zarząd. Ryba psuje się od głowy - głową są Glazery i Ed Wood.
Ludzie twierdzący, że trasfery z i do klubu to sprawa zależna tylko od trenera to ludzie, którym tylko się wydaje, że interesują się i znają się na piłce :D
» 4 grudnia 2019, 12:09 #135
GGMUN6: A widziałeś wypowiedź, w której powiedział, że gdy Ole zaczął go stawiać na skrzydle to wiedział, że musi odejść?

Zacznij łączyć fakty.
» 4 grudnia 2019, 12:09 #134
Sideswipe: Ile kontuzji w zespole miał LvG, ile miał Mou, kiedy biliśmy rekordy w premier league pod tym względem? To część tego sportu, trzeba sobie radzić z nimi i wykorzystywać dostępnych graczy najlepiej jak to możliwe. Ole najzwyczajniej w świecie sobie z tym nie radzi. Nie jest powiedziane, że ten środek po powrocie McT i Pogby będzie tak wyglądać zawsze, bo o odnowienie kontuzji nie tak trudno, a Pogby już w styczniu może tu nie być. Ale nie sądzę że zwalnianie Ole w tym momencie wyjdzie klubowi na lepsze pod każdym względem. Sezon jest już stracony więc niech już go dokończy i zobaczymy co z niego wyjdzie.
» 4 grudnia 2019, 12:10 #133
ax1d: Lukaku nigdy nie zagrał w United na skrzydle. Zagrał chyba dwa razy jako prawy z dwójki napastników. Tak wyszliśmy choćby na PSG: skysports.com/football/psg-vs-man-utd/teams/403930
Piszesz chłopie, piszesz, ale nie masz sam pojęcia o czym :D
» 4 grudnia 2019, 12:13 #132
ax1d: Sideswipe, z czym sobie nie radzi? Piszesz, że "trzeba wykorzystywać dostępnych graczy najlepiej jak to możliwe". Zgadzam się. DOSTĘPNYCH GRACZY. Kogo dzisiaj Ole ma dostępnego w pomocy? Lingard, Mata, Pereira, Fred. Sądzisz, że źle ich wykorzystuje i ktoś inny ugrałby z nimi znacznie więcej? Kogo ma dzisiaj Ole dostępnego na 9? Znów nikogo, bo Martial znów się popsuł. Więc stawia na Rashforda, który ma najlepszą serię w karierze w klubie i reprezentacji.
» 4 grudnia 2019, 12:17 #131
GGMUN6: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2019 12:24

Ax1d stukasz, stukasz i stukasz na tej klawiaturze i chcesz się dowartościować na DP swoimi komentarzami. Masz się za znawcę, ale weź tak zobacz obiektywnie na swoje kom. i zastanów się co Ty za głupoty wypisujesz.
Bronisz Ole, wpisując tutaj cały czas wywiady piłkarzy by tylko usprawiedliwić trenera, że to nie jego wina itd. Gdyby to był inny trener to pewnie pierwszy byś go zwalniał. Ale Ty dalej nie rozumiesz, że Ole jest trenerem, a nie piłkarzem?
On odpowiada tutaj za wyniki, których nie ma.
» 4 grudnia 2019, 12:23 #130
Sideswipe: znacznie lepiej? Nie. Lepiej? Na pewno. To proste schematy, za które odpowiada TRENER. Przykładem są choćby stałe fragmenty gry - bezsensowne lagi na Maguire'a. Chyba mi nie powiesz, że stwarzamy tym jakiekolwiek zagrożenie i nie jest to czytelne?
» 4 grudnia 2019, 12:24 #129
Szerszenix: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2019 12:40

"But despite being played out of position, Lukaku has no ill-feeling towards Solskjaer or Uniteds hierarchy as they did not stand in his way when he pushed for a transfer.

"It was after the game against West Ham at home, Solskjaer decided to put me on the right wing, very wide, Lukaku told Corriere dello Sport." - dokładnie opisał moment w którym zdecydował się na transfer, nie potrafisz łączyć faktów, kolego ax1d.
» 4 grudnia 2019, 12:39 #128
Magik1990MU: @GG

Lukaku był szczęśliwy przy Mou, bo pasował do jego koncepcji topornego, siermiężnego futbolu, który lubił Żoze. Przyszedł Ole, Rom przestał pasować i koniec historii. W czym tu widzisz problem? U Ole Lukaku nie pasował, u Poche też by nie pasował i u każdego, kto stara się grać postępowy futbol. Piłkarze jak nie pasują do koncepcji trenera, to odchodzą (mimo, że Ole chciał go jeszcze na trochę zatrzymać, pewnie na wszelki wypadek) i nie ma w tym nic dziwnego. Problemem jest to, że Edek nie kupił nikogo w jego miejsce.

@Slawek

tak, mieliśmy masę szczęścia. Bo tak łatwa drabinka nawet w LE się trafia bardzo rzadko. Nawet Ajax był wtedy ogórkiem.

@Sideswipe

To wymień te kontuzje za Mou. Bo jak dobrze pamiętam, to aż tak źle nie było, aby środek pola został wyprany ze wszystkich podstawowych piłkarzy (reszta, przypominam, odeszła) Poza tym jaką kadrę miał Mou, a jaką Ole. Bez przesady.
» 4 grudnia 2019, 12:51 #127
ax1d: GGMUN6, wyjaśniam takim dzieciakom jak Ty rzeczy, które przekraczają ich możliwości ogarnięcia. Paplasz bzdury, jak podobni Tobie na tej stronie, bez żadnych podstaw. Żadnych. Ważniejsze jest dla was jakieś przeczucie, odczucie czy cholera wie co niż choćby wywiad z piłkarzem. Dostajecie fakty w postaci zestawień, cytatów, liczb, kwot, ustawień w meczu, ale nic do was nie trafia. Wiesz dlaczego? Bo nie myślicie. Kierujecie się emocjami, które nie mają żadnych podstaw ani związku z realiami. Dodatkowo jesteście przekonani, że znacie jedyne słuszne wyjście z sytuacji, a tym wyjściem jest zwolnienie menedżera. Pomijam Mojsa, ale przypadki LvG i Mourinho niczego was nie nauczyły, niczego nie zrozumieliście. Przeczytaj moje komentarze i zastanów się nad nimi. Nie na zasadzie "coś muszę odpisać", tylko po prostu się zastanów.
1. Ole ma gorszy skład niż Mourinho
2. Ole nie ma ławki, bo siedzą na niej nastolatkowie
3. Ole musi grać w podstawie słabiakami przez kontuzje
4. Transfery Ole sprawdziły się i wyróżniają się w zespole
5. Drużyny, które są nad nami w tabeli, mają w większości lepsze składy, a na pewno pomoc, oraz znacznie dłuższą ławkę, a przez to więcej możliwości

Dzisiaj niemal na pewno Mourinho ogra nas w lidze. Czy dlatego, że Ole jest słaby? Nie. Czy dlatego, że Mourinho jest geniuszem? Nie. Dlatego, że zna każdego z naszych piłkarzy na wylot i doskonale wie, co będzie robił na boisku. Oraz dlatego, że ma ZNACZNIE lepszy skład od naszego. Ale Ty i tak przyjdziesz po meczu i powiesz "OleOut" :D

Sideswipe, Ole ma kilka słabych punktów i nikt przy zdrowych zmysłach temu nie zaprzeczy. Nie jestem fanboyem, który nie widzi niczego do poprawy. Robi wątpliwe zmiany, zmienia formację w wątpliwych momentach, nie umie jeszcze zabić meczu. To są główne rzeczy, które można mu zarzucić. Laga na Maguire jest oczywista, ale co innego możemy dzisiaj grać z tym składem? Lagę na Matę? Lingarda? Freda? Pereirę? Rashforda? Martiala? Więc próbujemy grać na jedynego w zasadzie piłkarza w naszym składzie, który może coś zrobić głową przy stałym fragmencie, i ciężko to zarzucić Ole.
Przede wszystkim nie powinno mu się zarzucać, że ma dzisiaj skandalicznie mało punktów, bo na nasz obecny skład to jest właściwe miejsce i właściwa liczba punktów. Nie można mu zarzucić, że "nie zatrzymał" tego czy tamtego, zwłaszcza kiedy sami gracze mówią, że chciał ich zatrzymać, ale nie dostał wsparcia. Faktem jest, że kilka razy w tym sezonie mieliśmy pecha oraz brakło doświadczenia i spokoju na boisku (CP, Sheffield, Watford, Wolves). Te mecze powinny być wygrane z ich przebiegu. To robi nam co najmniej 6 punktów więcej. Dzisiaj mając 6 punktów więcej, jesteśmy na 5 miejscu i mamy dwa punkty straty do 4 Chelsea. Ale nie jesteśmy. To jednak na pewno nie jest w tej chwili powód do "OleOut".
» 4 grudnia 2019, 12:52 #126
ax1d: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2019 13:08

Szerszenix, jakich faktów? Przecież nie rozmawiamy o tym, dlaczego Lukaku odszedł. Rozmawiamy o tym, czy Ole go wypchnął i czy chciał do zatrzymać.
Ole ustawił Lukaku po prawej, bo nie mamy prawego skrzydła ani nikogo, kto dawałby tam jakość. Więc Rom mógł to wypełnić i kilka razy się to sprawdziło (chociażby przeciwko Arsenalowi, gdzie złapał dwie asysty). Romowi to nie pasowało. Zdecydował się odejść, bo pewnie był już po słowie z Włochami. Ole chciał go zatrzymać w klubie, ale nie wyszło. Cała historia.
Co do meczu z WHU, gdzie rzekomo zagrał na skrzydle, to musiałem go nie oglądać - nie pamiętam. Nigdy nie widziałem Lukaku w United na skrzydle, w sensie biegającego po linii i mającego za zadanie centrowanie na 9.
» 4 grudnia 2019, 12:56 #125
GGMUN6: ''1. Ole ma gorszy skład niż Mourinho
2. Ole nie ma ławki, bo siedzą na niej nastolatkowie
3. Ole musi grać w podstawie słabiakami przez kontuzje
4. Transfery Ole sprawdziły się i wyróżniają się w zespole
5. Drużyny, które są nad nami w tabeli, mają w większości lepsze składy, a na pewno pomoc, oraz znacznie dłuższą ławkę, a przez to więcej możliwości''


1. Dostał skład po Mou, pierwsze mecze wspaniałe, a potem katastrofalne. Przyszedł Maguire i AWB czyli wreszcie upragnieni obrońcy i co z tego, gdy dalej tracimy dużo goli. Na wielki plus James.
2. Nie ma ławki? Siedzą nastolatkowie? Bo może właśnie Ole chciał grać Grenwoodem i wypożyczył chociażby Sancheza.
3. Cóż, kontuzje to część sportu.
4. Fakt, transfery były dobre.
5. Czy drużyny przed nami mają lepsze składy? Nie powiedziałbym.
Wolves, Sheffield czy CP nie mają ani lepszych składów i lepszej pomocy.
» 4 grudnia 2019, 13:03 #124
ax1d: Miałeś się zastanowić, a nie odpisywać cokolwiek.

No właśnie - czyli ze składem po Mou grał znacznie lepiej. Później odszedł Fellaini, Lukaku już od MARCA był myślami w Mediolanie, a Herrera był w Paryżu (i kontuzjowany). Później wyleciał Pogba, Matić, a teraz Scott. A wy oczekujecie, że nie będzie to miało wpływu na wyniki...

MOŻE. A może dostał info, że najdroższy obrońca świata i w końcu poważny boczny obrońca to maks. możliwości na jedno okienko. Dodatkowo James w promocji i tyle. To kim miał grać? Sancheza wypożyczył, bo z nim sytuacja była taka jak z Mourinho. Niby ma klasę i wartość, ale w United nie zażarło i wiadomo było po takim czasie, że nie zażre.

Jasne, że kontuzje to część sportu, ale nie można udawać, że ich nie ma. Dodatkowo kontuzje kontuzjom nierówne. Jeśli masz szeroki skład i w miarę wartościowych zawodników na ławce, to kontuzje Cię tyle nie kosztują. Jeśli masz krótki skład, a do tego na ławce Pereiry i Fredy plus nastoletnich Garnera czy Levitta, to jest dramat. I teraz w tym dramacie Ole ciuła punkty.

Wolves: Jota, Moutinho, Neves, Dendoncker - każdy dzisiaj wchodzi do nas do podstawy
Sheffield: Norwood, Fleck, Freeman - każdy z nich jest lepszy niż Fred i Pereira
CP: Milivojević, Towsend, McArthur - każdy dzisiaj wchodzi do nas do podstawy
» 4 grudnia 2019, 13:20 #123
GGMUN6: Panie, kim Ty jesteś, że bedziesz mi mówił co mam robić, a czego nie?
Na razie to Ty wypisujesz co Ci ślina na język przyniesie.
Nie pamiętasz porażek z Evertonem, Cardifd czy remis z Huddersfield i to było chyba z składem Mourinho.
Uważasz, że Milivojević, Towsend, McArthur wchodzą do podstawy?
Oni ani nie są lepsi od McTominaya czy Freda. Z Wolves Jota? Najpierw sprawdź na jakiej pozycji gra ten zawodnik, potem pisz.
» 4 grudnia 2019, 13:29 #122
ax1d: Pamiętam. Przecież nie twierdzę, że Ole jest bez winy, a wszystkie mecze z nim zagraliśmy dobrze. Jestem jednak daleki od twierdzenia, że nasz obecna forma, pozycja w tabeli, liczba punktów to wyłącznie wina Ole. Dla większości to jednak za dużo, żeby ogarnąć. Musi być jedna konkretna morda, na którą można wszystko zwalić. Wróg publiczny numer jeden. Raz jest to Lingard, innym razem Pereira czy Fred, czasem Rashford, a jeszcze innym Ole. Ogarnijcie wreszcie, że drużyna (jakakolwiek, a piłkarska przede wszystkim) to system naczyń połączonych. Jedno słabsze ogniwo jeszcze można czasem zatuszować, ale całą słabą linię już nie, a słabą linię, zerową ławkę i indywidualne błędy w zasadzie nigdy.

Jota gra wszędzie, bo to jest mniej więcej odpowiednik Sancheza z najlepszego okresu. I samo to czyni go zawodnikiem, który przerasta naszą pomoc. Gra i na lewym ataku, i na lewym skrzydle, i w pomocy, w zależności od potrzeb.
Milivojević, Towsend, McArthur - każdy z nich wchodzi do nas do podstawy AKTUALNIE. Nawet przy zdrowym McTominayu oraz zdrowym i zmotywowanym Pogbie każdy z nich byłby uzupełnieniem składu, bo na McTominayu i Pogbie dzisiaj kończy się jakość w naszej pomocy. I każdy z nich jest lepszy od Freda (przynajmniej na podstawie tego, co dotąd Fred pokazał u nas), nie wspominając o Pereirze.
» 4 grudnia 2019, 13:42 #121
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2019 14:33

Veron z tego co wiem to chcieli dużo kasy, a nasz prezes nie chcial im jej dać :) ax1d do nich to nie trqfia oni maja swoja prawdę i tylko w tqka wierzą. Niestety, ale dla nich po za cyferkami (a to i nie zawsze patrz 2 miejsce Mourinho) nic nie obchodzi. Maja byc wygrane tu i teraz nawet z samymi 15latkami w składzie. Jakbysmy nie psrzedali Lukaku czy oddali Sancheza to by tu byl płacz czemu oni dalwj u nas graja. Tacy 'kibice' sami sobie zaprzeczaja co sezon cos innego.
» 4 grudnia 2019, 14:28 #120
Sideswipe: Właśnie o to mi chodzi. Sam przyznałeś, że pewne problemy można rozwiązać lepiej niż to robi Norweg. Ja mam spore wątpliwości, że on to potrafi wszystko udźwignąć, no bo zastanów się sam, czy gdyby Ole Gunnar Solskjaer nie byłby naszym Ole Gunnarem Solskjaerem, to czy klub w ogóle spojrzałby na kogoś, kto prowadził Molde i Cardiff przy rekrutacji. Brak doświadczenia tym bardziej mnie nie przekonuje ale nie mam zamiaru krzyczeć #Oleout. I dalej mnie nie przekonuje to co napisałeś na temat rożnych. Bez żadnych lag też da się to rozwiązać, Maguire może sporo uwagi absorbować, a Lindelof to wykorzystać, tak właśnie było przy pierwszym golu Victora tutaj. Ale ja nie będę rzucał tu schematami, nie znam się.
» 4 grudnia 2019, 15:45 #119
ax1d: Sideswipe, ja też mam wątpliwości. Dlatego w pierwszym poście napisałem "nie mam pojęcia, czy Ole się nadaje do tej roboty". Natomiast uważam, że trzeba brać pod uwagę możliwie wszystkie publicznie znane i widoczne gołym okiem okoliczności, a nie patrzeć tylko na trenera i twierdzić, że Matą, Lingardem, Fredem i Pereirą powinien dominować w lidze i siedzieć pewnie na czwartym miejscu.
Wiem, że dla większości świat jest czarno-biały i albo jesteś fanboyem, albo hejterem. Ja nie jestem ani jednym, ani drugim. Staram się patrzeć w miarę możliwości obiektywnie. W tej chwili moim zdaniem ze względu na cały szereg czynników można w skrócie powiedzieć, że Ole dostał trudniejsze zadanie niż którykolwiek menedżer przed nim od odejścia SAFa. I tak też to w tej chwili wygląda. I to po prostu każdy w miarę rozgarnięty człowiek musi wziąć pod uwagę. Tyle.
» 4 grudnia 2019, 18:10 #118
adibdg: Niech chlopacy zostawia serducho dzisiaj na murawie i wygraja ten mecz
» 4 grudnia 2019, 09:42 #117
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2019 09:16

Nadzieja umiera ostatnia ;)
Nic nie da to nasze pisanie tylko to ze kazdy od siebie napisze co mu lezy na watrobie.
Najgorsze jest to ze zarzad robi a one potem maja odzwierciedlenie na boisku.
Kazdy z bylych trenerow z nazwiskiem ktory zaczal krytykowac zarzad tracil posade i moze byc tak ze Pochetino nie zechce tu przyjsc ;)
» 4 grudnia 2019, 09:06 #116
MCHammer: Mam nadzieję ze już jutro rano Ole będzie zwolniony
» 4 grudnia 2019, 08:37 #115
Blau: Wątpię, że poleci w najbliższym czasie ze względu na wyniki. Musiałaby się szatnia zbuntować, a na to się chyba nie zanosi.
» 4 grudnia 2019, 09:00 #114
Veron: a gdzie taki Rashford czy Martial dostaną taką pensję?
Ramos (LM x4, LL, ME, MŚ) przez 15 lat walczył o takie wynagrodzenie jakie Rashford dostał z palca od Edka
a później płacz, że jest jak jest jak bo za byle kopnięcie w piłkę nasi atleci zarabiają jak topowi gracze na świecie
popadliśmy w jakiś obłęd, Herrera, który był najbardziej profesjonalnym graczem w tej ekipie czekał na rozmowy do maja a Lingard, Young czy Rashford dostają pod nos nowe bardzo lukratywne kontrakty bo "wyfowanek"
» 4 grudnia 2019, 09:08 #113
Blau: Fakt, przez lata dawaliśmy wysokie kontrakty i podwyżki, a teraz ponosimy tego konsekwencje.
» 4 grudnia 2019, 09:11 #112
MikeMU: Jeśli wygramy chorągiewki dalej będą wiać na wietrze. Zrobiłem screeny żeby dokładnie potem powiedzieć kto po dobrym meczu nagle znowu zmieni front
» 4 grudnia 2019, 08:35 #111
Bylak: Detektywie.
» 4 grudnia 2019, 08:44 #110
Veron: nawet jak wygramy na farcie to co to zmieni?
przyjedzie Newcastle czy inne Soton i znowu będzie w pape
ja liczę tylko na górną połowę tabeli i zwolnienie trenera w tym sezonie bo w LE z takim podejściem może nas jakaś Białoruś wyjaśnić
» 4 grudnia 2019, 09:10 #109
MikeMU: Co to zmieni? U mnie nic, trzymam kciuki za sukces olego. Co to zmieni u większości? Nagle będą się spuszczać nad Ole. Do kolejnej porażki, tak w koło
» 4 grudnia 2019, 09:34 #108
mikon70: Tylko czekać aż tobie się odwidzi
» 4 grudnia 2019, 10:03 #107
eMGieKa: Patrząc na nasze regularne remisy i porazki,to większość jest w szoku jak zobaczy zwycięstwo United z byle kim,a co dopiero z Kogutami. więc nawet ja będąc w gronie którzy są za jak najszybszym wyrzuceniem Solskjaera będę się podniecał xd
» 4 grudnia 2019, 11:07 #106
Me89v2: Ka bym brał poche. On tez nie zaniedba rozwoju młodych graczy A warsztat ma o niebo lepszy. Będzie też lepsza opcja dla potencjalnych transferów. U Ole brak stylu dużo kontuzji słaba organizacja gry z tyłu no sporo tego. Lubię gościa jak każdy kibic United ale po tym roku jakoś nie widzę perspektyw.
» 4 grudnia 2019, 08:20 #105
Olo13: Martial kontuzjowany za Ole - 81 dni
Kontuzjowany za 3 innych menadżerów - 39 dni
No fajne przygotowanie fizyczne Ole, świetny jesteś.
» 4 grudnia 2019, 08:14 #104
MikeMU: Serio? Czyli jeśli za fergiego mieliśmy czasem pół składu kontuzjowanego to znaczyło, że się nie znał? Ehh fergi słaby trener
» 4 grudnia 2019, 08:33 #103
dawidlp92: bo za innych nie grał
» 4 grudnia 2019, 10:16 #102
Veron: kontuzja to zdarzenie losowe
sprzedaż napastnika to nie zdarzenie losowe
» 4 grudnia 2019, 10:30 #101
dev13: Co do kasy to moze ona i jest ale Ed musi rownowazyc bilans bo ciagle jest duze zadluzenie inne koszta no i dywidendy dla akcjonariuszy tez byc musza a transfery niekoniecznie ;)
» 4 grudnia 2019, 08:06 #100
tom93: Jedyny powód dla ktorego dalej tu jest to to, nie rzuca sie zarządowi i przyjmuje krytyke odwracajac kota ogonem na konfetencjach. Warsztat ma ubogi. Baa wiele klubów top10-20 ma lepszych trenerow niz my. Druzyna poza letnimi transferami i kilkoma zrywami gdzie chcialo sie ich ogladac, nie pokazuje kompletnie nic. Nie uczy sie. Nie rozwija. Brak ruchu do pilki jak i bez pilki. Brak schematow. Jedyne za co szanuje to twn remisik z Liverpoolem.
» 4 grudnia 2019, 07:55 #99
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2019 07:50

Mozliwe sa dwie opcja pierwsza Ole zostaje i kontynuuje swoje dzielo zasilajac przyszlosciowo pierwsza druzyne mlodymi graczami jest to dobry i ciekawy projekt ale to potrwa lata i raczej po paru wpadkach zarzad i akcjonariusze moga nie wytrzymac natomiast opcja druga radykalna zatrudniamy niedlugo nowego managera i idziemy skrotem kupujac dobrych graczy o ile tacy zechca dolaczyc Sancho,Werner,Eriksen,Depay moze powrot Zahy,Grealisch,McGinn.
Koszt wiekszy ale i prawdopodobienstwo powrotu na top zdecydowanie wieksze.
Na biednego nie trafilo mamy kase i Ed powinien zrozumiec ze jestesmy juz tak nisko pilkarsko ze nizej to juz bedzie tragedia.
Oby zrozumieli to ludzie od decyzji bo widzą to fani,dziennikarze byli gracze.
» 4 grudnia 2019, 07:49 #98
Magik1990MU: właśnie obawiam się, że tej mitycznej wielkiej kasy już nie ma. Ostatnie dwa letnie okienka:

Fred, Dalot, Grant - ile tam było łącznie? 60 baniek?

Harry, AWB, James - niby grubo ponad 100 baniek, ALE... odszedł Lukaku, więc i fundusze finalnie jakoś nie ucierpiały.
» 4 grudnia 2019, 07:56 #97
Me89v2: Obrona czewy i może jakiś cud z przodu :D
» 4 grudnia 2019, 07:16 #96
NoName222: Jeśli Tony nie wróci na Tottenham, to nie ma co nawet marzyć o 3 punktach. Rashford na szpicę się po prostu nie nadaje. Pozostaje nam Greenwood, więc... No cóż. Można jedynie liczyć, że wróci McTomek i któryś z chłopaków zagra mecz życia.
» 4 grudnia 2019, 06:26 #95
michson: Szanowna społeczności, a co w przypadku gdyby, zaproponować roszady stanowiskowe w klubie tzn. Ole na pozycję dyr. Sportowego, a Poche na trenera? Moim, prywatnym, zdaniem Ole wykonał solidne, letnie transfery zatem zasadne jest, że jego przyszłe ruchy transferowe również będą udane.
» 4 grudnia 2019, 06:01 #94
Olo13: Maguire i Awb nic niespodziewanego ze będą dobrymi wzmocnieniami. Dan James to transfer Giggsa.
» 4 grudnia 2019, 06:21 #93
DailySmoker: Już kiedyś ktoś pisał coś takiego i myślę, że to by było bardzo dobre rozwiazanie, bo widać że Ole głowę do transferów ma
» 4 grudnia 2019, 06:38 #92
Chestnut: @Olo13 w takim razie Cristiano nie jest transferem Sir Alexa Fergusona. ;)
» 4 grudnia 2019, 08:30 #91
GGMUN6: Uważa się, że Solskjaer wybierze formację z trzema środkowymi obrońcami przeciwko Tottenhamowi #mulive [sky]
» 4 grudnia 2019, 00:12 #90
Olo13: Martial wypada na jutro. Kontuzja
Źródło Sky
» 4 grudnia 2019, 00:00 #89
GGMUN6: Miałem to właśnie napisać.

Jesteśmy w coraz większej...
» 4 grudnia 2019, 00:02 #88
Olo13: Objawia się brak lukaku i sancheza/zastępstwa za nich. Szkoda.
» 4 grudnia 2019, 00:02 #87
GGMUN6: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2019 00:09

To nieźle, bez Pogby, Martiala, nie wiadomo co z McTominayem :/

Ciekawi mnie czy Grenwood dostanie dzisiaj szansę od początku.
» 4 grudnia 2019, 00:05 #86
Advm: BTW to myślicie, że z Martiala coś jeszcze będzie, czy to jego max co może nam dać?
» 4 grudnia 2019, 00:21 #85
GGMUN6: Napewno maxa z siebie nie daje, co widać gdy inni zakładają pressing, a Antek sobie truchta.
Myślę, że jemu się chcę gdy idzie dobrze, a gdy jest źle chowa się i jest niewidoczny.
Napewno potencjał ma duży. Świetna technika, przyspieszenie. Problem-głowa.
» 4 grudnia 2019, 00:24 #84
Diabelred: Advm,

Potencjal ma nadal spory, jednak zarowno jemu jak i Rashfordowi potrzebny jest odpowiedni mentor, trener, ktory potrafi rozwijac pilkarzy. Z tego typu trenerow tylko Pochettino jest wolny.
» 4 grudnia 2019, 01:00 #83
kolokolo98: Biznes, który ma promować najlepszych? Ci najlepsi nie potrzebują bycia promowanymi przez jakąś jedną Złota Piłkę, bo i tak są już bardzo znani na całym świecie. A Złota Piłka to głosowanie dziennikarzy z całego świata, a jak wiadomo, ludzie głosują subiektywnie, ale wynik można uznać za demokratyczny.
Liverpool to przede wszystkim świetny kolektyw, nie powiedziałbym, że tam są pojedyncze gwiazdy ciągnące zespół. Tam przede wszystkim jest zespół, dlatego są najlepsi. Za to osobą, która ciągnie swój zespół jest Messi, który maskuje niedociągnięcia trenerskie Valverde, którego większość fanów Barcy zgodnie nazywa wuefistą.
Messi w 2019 - król strzelców Ligi Mistrzów, Złoty But za największą ilosc bramek w sezonie, największa ilość wykreowanych okazji, największa ilość goli z wolnych, największa ilość hat tricków, bezpośredni udział w 74/96 wszystkich goli Barcelony, MVP La Ligi. Łącznie 52 gole i 23 asysty w 56 meczach.
» 4 grudnia 2019, 00:52 #82
NoName: Problem z ta nagroda jest po pierwsze taki, ze nie ma jasnych kryteriow. Ma to byc najlepszy pilkarz i kazdy kto glosuje, interpretuje to na swoj sposob, a jesli dolozymy do tego fakt, ze glosuja ptzypadkowe osoby to mamy jaja gotowe. Z reszta sama w sobie ta nagroda jest absurdalna, bo jak porownac kto jest lepszym pilkarzem, obronca czy napastnik? Mowisz, ze Messi zasluzyl, bo mial tyle goli i asyst, a ktos inny powie, ze jego zdaniem lepszy od Messiego jest np Kepa, bo obronil wiecej strzalow.
» 4 grudnia 2019, 04:41 #81
welllone: Tak spójrzcie na spokojnie, realnie oceńcie. Nie przez pryzmat goli, asyst bo to tylko liczby i kilka goli w te czy tamte nic nie zmienia. Potwierdza tylko formę, jest wypadkową. Postawcie Messiego, Mbappe, Neymara, CR i Lewandowskiego. Messi jest fenomenem i taka prawda. Jest po prostu najlepszym obecnie piłkarzem. CR od 2 lat również nie może z nim konkurować. Wszyscy mają fajne liczby, jednak indywidualnie to Messi jest największym zagrożeniem dla każdej drużyny i to Messi daje swojej drużynie najwięcej.
» 4 grudnia 2019, 11:21 #80
welllone: Messi aktualnie jest najlepszym piłkarzem i dostaje te nagrodę zasłużenie. Nie za wyniki Barcelony, nie za wyniki Argentyny tylko za to jak gra w piłkę. Gra w piłę na zupełnie innym poziomie niż cała reszta i taka jest prawda. 8 miejsce Polaka może być krzywdzące, ale to tylko dobijak. Bez umniejszania Robertowi. Jest topowym napastnikiem. Aktualnie możliwe, że najlepszym. Jednak Messi kreuje, asystuje, strzela i robi przewagę. Robert w obecnej formie mógłby uczciwie zając te 3 miejsce. Jednak jest znacznie mniej popularny niż konkurenci, co też na pewno miało swoje odbicie w punktach.
» 5 grudnia 2019, 09:21 #79
JaknieOletoKto: Abstrahując od tego kim był Alex Ferguson i dalej jest w tym klubie. Pamietam wywiad w którym mówił ze rekrutacja moysa była perfekcyjnym wyborem. Oczywiście w sytuacji gdy guardiola odmówił...ble ble...United czekała przebudowa i wybrano złego czlowieka po prostu. Już 6 lat temu byłaby podobna sytuacja. Po słabych wynikach kupiliśmy już odsuniętego od składu matę za 40 mln, 3 miesiące później żegnaliśmy trenera. Ani fellaini ani mata nie spełnili oczekiwań.
» 3 grudnia 2019, 22:59 #78
JaknieOletoKto: Ja to widzę tak. Po tych wylewach żalu i płaczącej starych piłkarzy typu Scholes i Neuville Woodward z Glezerami postanowili na prawdę uwierzyć w bajkę wychowankowie + Solskjer drugi Ferguson. Powiedziałbym ze się tak zawzięli że nawet porażka z totenhamem i city tego nie zmieni. Tylko strefa spadkowa zagrozi posadzie Solskjera. Skład zostanie w styczniu wzmocniony i wszystko rzucimy na ligę Europy i jeśli wróci Pogba , dojdzie sancho i ktoś do środka to jest wielce prawdopodobnej ze do finału dojść możemy.

Przypomnę tylko ze Mourinho w pierwszym sezonie wydał ze 200 mln i w lidze zajął 6 miejsce! 66666 !!

Wracając do pana Scholesa i Garego. Przeciętni trenerzy za to wielcy krytycy piłkarscy. Krytykować na stołeczku przed ekranem każdy głupi ale to każdy głupi potrafi. Jak przyszło pokazać coś na ławce trenerskiej to wyszła wieś i zerowe zdolności także jak widzę tylko News z tymi panami od razu przewijam.

A ferguson zamiast sie kłócić z wodwardem który pomimo tej przeciętności jakie tu pościągali mourinho Van gal i moyes ciągnie ten klub finansowo lepiej niż każdy inny na swiecie to powinien go wesprzeć.

Jeśli taki piłkarzy jak herera ( czyli przeciętny bo żadna gwiazda nie był ) zada 250 tys tygodniowo...to ja wole pomęczyć sie z piłkarzami pokroju mc tominay 2-3 sezony zanim odbudujemy Ten United!!
» 3 grudnia 2019, 22:49 #77
slaff: w 2 najbliższych meczach 0-2, 0-3 i witamy nowego trenera.
» 3 grudnia 2019, 21:35 #76
Magik1990MU: brawo, prawdziwy kibic. Idź to postaw na buku. Po co się tutaj pucujesz?
» 3 grudnia 2019, 21:36 #75
MaciasDevil: Gość jest w serwisie od 200 dni, wiec albo troll albo niewychowany burak ktoremu zablokowali poprzednie wieloletnie konto za wyzwiska.
» 3 grudnia 2019, 22:03 #74
artifex: Nie mam złudzeń, że nawet jakby przyszedł Poch to i tak Edek nie dałby mu odpowiedniego wsparcia transferowego. Wolę jednak parę lat przekulać się z Maurycym walcząc na miejscach 3-6, dzięki czemu utrzymamy wizerunek poważnego klubu w oczekiwaniu na odejście Glazerów niż z Solskjaerem robić krok do przodu i dwa kroki do tyłu licząc że uratują nas licealiści z Akademii podczas gdy regularnie będziemy topić punkty z dołami tabeli.
» 3 grudnia 2019, 20:37 #73
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2019 20:55

"Wolę jednak parę lat przekulać się z Maurycym walcząc na miejscach 3-6"

Jakie pare lat? Przecież już po kilku miesiącach zaczęłoby się zwalnianie Poche, znając cierpliowość ekhm.. kibiców. Wystarczyłoby tak na prawdę, abyśmy następny sezon zaczęli niedostatecznie dobrze (czytaj: wyeliminowalibyśmy się na starcie z walki o majstra), bo o ile Ole broni to, że jest legendą, tak Poche nie jest w żaden sposób związany z United.
» 3 grudnia 2019, 20:54 #72
Veron: wystarczyłoby, żeby było widać rękę trenera po 11 miesiącach i 2 okienkach a nie ciągły zjazd
nawet w tej początkowej serii zwycięstw nie było widać za bardzo stylu tylko szybko strzelona bramka i kontra
jak tracimy pierwsi bramkę to uwaga: NIE WYGRALIŚMY MECZU OD ROKU!
nie ma absolutnie planu B, a plan A też jest na poziomie Stoke
» 3 grudnia 2019, 21:00 #71
artifex: Magik1990MU - przecież i kibice i zarząd chcą dać Ole jak najwięcej czasu pomni doświadczeń z przedwczesnym jak się okazało zwolnieniem Mou jak też LVG. Nie jesteśmy ślepi i widzimy błędy przeszłości. Problem jest tylko taki, że przy obecnej dynamice prowadzenia zespołu przez Ole ani nie będziemy mieć europejskich pucharów, ani topowych transferów ani nadziei na wypracowanie jakiegokolwiek stylu piłkarskiego oprócz wesołych wrzutek do Raszfordzika a to się skończy nie chwilowym upokorzeniem jak za poprzednich trenerów ale wieloletnią zapaścią w stylu Milanu.
» 3 grudnia 2019, 21:07 #70
Magik1990MU: @artifex

no to zdecyduj się, czy kibice chcą mu dać szansę, czy jednak mają do niego masę zastrzeżeń. Bo tak na prawdę można było argumentować zwalnianie każdego z pozostałych trenerów na podobne sposoby. W przypadku van Gaala problemem była pseudo tiki-taka i usypiający styl gry. W przypadku Mou stosowanie autobusu i zabijanie piękna tego sportu. Teraz jest Ole i też jest masę ale.... Tylko, że Mou swego czasu powiedział, że nie może grać tak, jak chce, bo nie ma piłkarzy do tego. Teraz jest jeszcze gorzej, więc jak Norweg ma stosować swoją filozofię? Przecież nie tak dawno widzieliśmy dobre Mou w meczu z Brighton, więc to nie tak, że stylu nie ma. On jest, lecz... wymaga kontroli meczu. I koło się zamyka.
» 3 grudnia 2019, 21:17 #69
artifex: Jest prawie pewne, że w najbliższych dwóch kolejkach zdobędziemy 1/6 punktów maksymalnie. A to oznacza, że wylądujemy w tabeli w najbliższy poniedziałek koło 15. miejsca. Nie sądzę, żeby Norweg przetrwał gniew nawet najtwardszych jego zwolenników w Zarządzie.
» 3 grudnia 2019, 21:32 #68
Magik1990MU: a skąd ta pewność? Z LFC też mieliśmy dostać łomot, a prawie wygraliśmy ten mecz. Jeśli Scott wróci i.... może Pogba, to środek już będzie wyglądał porządnie. W takiej sytuacji można liczyć na dobre wyniki. Tym bardziej, że ani Tottki, ani City nie są w tym sezonie na poziomie LFC.
» 3 grudnia 2019, 21:35 #67
LearningtoFly: @Magik1990MU
3-6 miejsce przyjąłbym z pocałowaniem ręki za Pocha, patrząc na ten syf, który tu się wyprawia
» 3 grudnia 2019, 22:46 #66
JaknieOletoKto: A co ci winni glezorowie? Nie dają na transfery? Wydajemy zaraz po city najwiecej. Co oni są winni trenerskich ameb?
» 3 grudnia 2019, 22:51 #65
Magik1990MU: @Learningtofly

Tylko, czy aby napewno 6 miejsce to nie są dla nas za wysokie progi w tym momencie?
» 3 grudnia 2019, 23:27 #64
GGMUN6: Media mówią, że Ole nie zostanie zwolniony. A ja chce tylko przypomnieć, że Mou przed meczem z Liv też był pewny posady.
» 3 grudnia 2019, 20:36 #63
Veron: dobrze piszesz
przed meczem
» 3 grudnia 2019, 21:01 #62
GGMUN6: A teraz jak jest?
» 3 grudnia 2019, 21:07 #61
Veron: przed dwoma meczami, nie zwolnią go po Tottenhamie
» 3 grudnia 2019, 21:14 #60
GGMUN6: To jest oczywiste, że po meczu z Tottenhamem nie zwolnią go na 3 dni przed derbami.
» 3 grudnia 2019, 21:16 #59
MiSt: Nieważne czy zwolnią Ole czy nie. Chcę aby zarząd w końcu zaczął podejmować dobre decyzje, nic więcej. Jestem zwolennikiem Ole, ale nie będę płakał jeśli dobrą decyzją okaże się zwolnienie go. Chcę widzieć United, które rozwija się i coraz bardziej zbliża do czołówki, by następnie stać się tą czołówką. Tego życzę wszystkim, którzy kłócą się o to co powinien zrobić zarząd.

Oby wybrał mądrze.
» 3 grudnia 2019, 20:33 #58
donmielon: Bardzo mnie się podoba Twój komentarz Panie kolego. Daje lajka.
» 4 grudnia 2019, 02:23 #57
is200second: Klub powinien reagować natychmiast na słaba grę a ta reakcja to zwolnienie Norwega. Niestety brać Pocza póki wolny. Nie ma innego wyjścia.
» 3 grudnia 2019, 20:30 #56
GGMUN6: Tylko pewnie zwolnimy OGSa, gdy już Poche będzie w Bayernie czy gdzieindziej.
» 3 grudnia 2019, 20:35 #55
GGMUN6: Wygramy albo zremisujemy z Spurs i znowu będzie ''Ole pewny posady w United''. Tylko potem porażka z City, męczenie z Evertomem i Watfordem. Czyli kolejne ''bicie rekordów'' Norwega.
» 3 grudnia 2019, 20:22 #54
Strzelec: Pochettino stworzył coś wielkiego w Tottenhamie. Widać było ręke Poche. Nic nie wygrał, ale ze średniaka zrobił naprawde dobrą ekipe. Ostatnio Tottenham grał słabiej. Nie wiem czym to było spowodowane. Wypalenie, a może jakieś konflikty w szatni. Nie wiem i nie zamierzam się w to zagłębiać. Teraz Poche jest do wzięcia jak na widelcu. Możemy mieć trenera klasy światowej. Możecie mówić, że to nic nieda, ale ja mam już dość tego jak James podaje na piąty metr a Martial i Rashford radośnie hasają przed polem karnym. Można powiedzieć że to wina zawodników, ale chyba gdyby Ole zwrócił im uwage to by to wyglądało lepiej. Poche potrafiłby zwrócić uwage zawodnikom. Ole jest tu już rok a dalej gramy topornie i bez stylu. Gdy Klopp przyszedł do Liverpoolu to każdy wiedział jak chce grać. Gdyby przyszedł Poche to od razu każdy wiedziałby jak chce grać. Klopp zrobił z Hendersona niezłego zawodnika a każdy uważał go za szrot. Za Mou Lingard był całkiem przydatnym zawodnikiem. Fred przy dobrym trenerze też grałby dobrze. Ma przebłyski ale to trener musi go nakierować. Ferguson odniósł tu sukces, bo był konsekwentny i jak zawodnik grał słabo to zwracał mu uwage i nie grał w następnym meczu. Fergie napewno nie wystawiałby co mecz Pereiry. Pochettino jest odpowiednim trenerm dla United. Ma doświadczenie, charakter i podobną polityke transferową do Ole. Powinniśmy go brać teraz kiedy jest wystawiony jak na tacy.
» 3 grudnia 2019, 19:37 #53
Magik1990MU: Kilka uwag:

"Za Mou Lingard był całkiem przydatnym zawodnikiem."

Za Mou to graliśmy często taktyką "oddaj piłkę rywalowi, poprzeszkadzaj, a potem zabierz i pójdź z kontrą". Wówczas nawet taki Lingard jest przydatny, bo dużo biega i stosuje pressing. Sęk w tym, że przy jakiejkolwiek grze kombinacyjnej Dżesi nie istnieje, więc, jak u Ole jest bezużyteczny, tak u Poche byłby jeszcze bardziej. Zawodnik dobry na zespoły z dołu tabeli, które nie tyle grają w piłkę, co przeszkadzają rywalom.

"Fred przy dobrym trenerze też grałby dobrze."

Fred nie bez powodu został od razu odsunięty od składu przez Żoze. Podobny przypadek co Perreira - raz na jakiś czas zagra co najwyżej przyzwoicie. Nie czytałem choćby jednego wywiadu, w którym ktoś go za coś chwalił.

"Ferguson odniósł tu sukces, bo był konsekwentny i jak zawodnik grał słabo to zwracał mu uwage i nie grał w następnym meczu."

Nie tyle zwracał uwagę, co darł mordę tak, że pół Manchesteru słyszało. Przy takim opierniczu każdy będzie grał na maksa. Dlatego u nas i Cleverleyami mogliśmy robić historyczne wyniki. Sęk w tym, że to były inne czasy, a sam SAF miał niepodważalną pozycję w United. Teraz to nawet jakby Pep miał nas trenować, to piłkarze mogliby go zwolnić, gdyby fikał za bardzo.
» 3 grudnia 2019, 21:08 #52
Strzelec: Mourinho nie był nieomylny. Fred przy Poche mógłby stać się solidnym pomocnikiem.
» 3 grudnia 2019, 21:20 #51
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2019 21:30

może tak, a może nie. Wszak Poche nie jest cudotwórcą. Mou to trener światowej klasy i skoro on nie zobaczył w nim potencjału... to raczej dla mnie to nie przypadek albo błąd.
» 3 grudnia 2019, 21:29 #50
mleko: Niektórzy piszą żeby Ole zrobił kilka transferów i będzie ok. Kto tu przyjdzie grać? Kto będzie chciał grać dla Norwega? Jakiś wynalazek z Newcastle czy innego Plymouth? Pochettino mimo czarnej wielkiej d.. w ktorej jestesmy może przyciągnąć swoją osobą dobrych piłkarzy, którzy uwierzą że można zrobić coś konkretnego w MU bo póki co Ole przyciąga same nieszczęścia w wynikach.
» 3 grudnia 2019, 19:29 #49
marcinbblack: A ja wierzę, ze wygra United. Mecze z dawnego top6 rządzą się swoimi prawami i wierzę, ze gracze będą grać na 100% możliwości, szczególnie po rozczarowujacych remisach. Jeśli tak się nie stanie, to problemem sa zawodnicy, a nie trener.
» 3 grudnia 2019, 19:27 #48
pelzebiusz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2019 19:13

Wiara kibiców z dp obstawiaja w większości że wygra JM, i gdzie obrońcy Ogsa ci którzy wszystkich chcą banowac?? Gdzie oni są - czy ich jest już co raz mniej?? Mam nadzieję że Ed nie da satysfakcji JM i zwolnieni Ogsa w sobotę po meczu z City lub później. Z całym szacunkiem dla JM cygana ale nie chce aby pastwil się nad nieudolnym MU którego prowadzi Menago byłego Mistrza Norwegii Molde ( a w LM Molde wyszło z grupy?!) i byłego spadkowicza Cardiff. Ogs jak poleci to mam nadzieję że Perreira z nim lub uda się na wypożyczenie
» 3 grudnia 2019, 19:11 #47
Magik1990MU: tu jestem i powiadam ci: ciesz się, że admini na tej stronie mają cierpliwość, bo dawno dostałbyś bana za te swoje komentarze w trakcie meczu z Sheffield. Nie pamiętam kto, ale jedna osoba była tak miła i powklejała twoje wypociny.
» 3 grudnia 2019, 21:48 #46
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2019 18:45

Moyes, v Gaal, Mourinho czy komuś z tej trójki udało się uzdrowić MU? Większość chce pogonić Solskjeara bo nie ma wyników na miarę klubu, ok ale czy większym problemem nie jest Ed W? Śmiech mnie ogarnia bo większość myśli, że Pochetino wybawi nasz klub a to bzdura. Beton w zarządzie mu to uniemożliwi.
» 3 grudnia 2019, 18:44 #45
Kkacper102: Tak.. A większość ludzi nie ma pojęcia, że klub ma szanse na trofea tylko z dobrą polityką. Jak widać u nas klub jest 3 marką na świecie, mimo ostatnich słabych lat, a my nic nie wygrywamy. No może pora na jakieś zmiany, bo ludzie tracą cierpliwość. Solskjaer może jest miękkim trenerem, ale potrafi trafić do naszych zawodników. Solskjaer musi zostać i dokończyć swoją koncepcje budowania składu. To jeszcze nie koniec, to dopiero początek GGMU
» 3 grudnia 2019, 18:56 #44
GandiGanda: Wiele osób o tym zapomina przy wytykaniu OGS naszych ostatnich wyników, powstała mgła słabych występów a temat dyrektora technicznego zniknął.
Ed dobrze wiedział co robi zatrudniając nowego trenera. Sympatia kibiców poszła lekko w górę a jakby co zwali wszystko na biednego Solskjaera...
Brak transferów a bez tego nic nie ugramy np Peireira czy Lingardem i nawet Pochetino tu nie pomoże.
Ściema za ściema że strony naszego Edka i brak kompetencji z jego strony przy transferach. Tak jak mówi kolega wyżej jest to istny beton a co najwyżej dobry jest z finansów. Dla mnie ośmieszył się konkretnie przy transferze Maguire i nie chodzi o kwotę ale o całe okno. Ile negocjował transfer prawie 2 miesiące? Przy jego taktyce licytacji TYLKO 1 transferu naraz nie dziwne że nie ma transferów. No sami pomyślcie wiem że to nie FIFA ale od zarządu tak globalnej marki jak Manchester United oczekuje się większego profesjonalizmu i jakiejkolwiek kompetencji wykonywania transferów...
» 3 grudnia 2019, 19:17 #43
DailySmoker: Dorzucę coś od siebie do tego całego zalewu szajsu. Wierzyłem w trenera już za czasów Toma Docherty. Wierzyłem w Sextona. Wierzyłem w Atkinson. Przyszedł Sir Alex i rozbił bank, bo to geniusz. Pierwsze bodajże 3 lata go zwalniano. Słynny baner na trybunach: 3 Years of Excuses and It's Still Crap Ta Ra Fergie. Mimo to wygrał więcej niż wszyscy nasi trenerzy razem wzieci. W końcu przeszedł na zasłużona emeryturę i wszystko poleciał na łeb na szyję,ale nadal wierzyłem w każdego następnego trenera i nadal wierzę w wielkie odrodzenie. Wierzę w Ole, bo jestem kibicem dłużej niż mam żonę, dłużej niż żyją moje dzieci razem wzięte i jestem wdzięczny za to, że ten klub dał mi w życiu tyle radości. W weekend będzie mój 200 mecz na trybunach i nie wyobrażam sobie jechać na niego z myślą, że oby przegrali, bo to będzie dobre dla klubu. A myślicie o innych czy tylko o własnych 4 literach? Raczej nie, bo po tym co tu widzę nie macie za grosz szacunku do ludzi o odmiennym zdaniu i poglądach. Mam mowic"Ole out! " bo tak trzeba? Bo tak chcecie? Nie zyczylem żadnemu z menadżerów źle przez ponad 40 lat i nie zrobię tego nigdy. Tak samo nie będę życzył porażki, bo to jest chore. Większość tutaj jest pewnie dużo młodsza ode mnie i miała to szczęście urodzić się w złotej erze Fergusona, ale nie zawsze było kolorowo. Mnie też bolą słabe wyniki. Mnie też bolą dziwne remisy i głupie przegrane. My jako kibice United, jak za a nazwa wskazuje powinniśmy się trzymać razem i wspierać siebie i klub w trudnych czasach. W końcu nadejdą te lepsze dni. Czy z tym, czy z innym trenerem, ale trzeba wierzyć.
» 3 grudnia 2019, 18:23 #42
Zelas12: Brawo polać temu Panu.
» 3 grudnia 2019, 18:55 #41
pelzebiusz: Polać mu ale w jego wieku to mleko lub wodę niegazowana. Mam nadzieję że Ogs poleci po meczu z City i nie dadzą satysfakcji JM
» 3 grudnia 2019, 19:04 #40
damian3chrosto: pelzebiusz... taki jak ty nie ma prawa glosu
» 3 grudnia 2019, 22:35 #39
DailySmoker: Damian dlatego pominąłem jego komentarz, bo po co się męczyć z takim
» 4 grudnia 2019, 06:05 #38
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2019 17:46

Ja tylko podziwiam kibiców ktorzy naprawde niechca zwalniać OGSa i cały czas go usprawiedliwiaja kim on biedny musi grać ze ma mało graczy jakościiowych . A to ze kontuzje nie pozwalaja mu na wiecej a przepraszam bardzo juz to pisalem i napiszę jeszcze raz jak grał Pogba i Scott to były wyniki ? niechce mi sie juz rozpisywać no ale niech bedzie wymienie wam mecze : Wolves 1:1 ManU , ManU 1-2 Crystal P , Southampton 1;1 ManU , ManU 2:2 Arsenal , Manchester United 2:1 Rochadle fakt zwyciestwo ale meczylismy bułe niesamowicie . Do tego mecze gdzie francuza nie było a był Scott czy Matic to przegrana z Bournemouth 1;0 i żenujący remis z AZ Alkmaar . A z zeszlego sezonu juz niechce przypominac o porazkach bo przeciez to druzyna byla przygotowana źle do sezonu dlatego tak przegrywalismy zapewne ? ciekawe ... na koniec sezonu z Evertonem 4;0 czy Cardiff na OT 2;0 ? . Tego pana nic nie broni . Kovać polecial bo nie było wyników , Emery pogoniony z Arsenalu , Poche z Tottenhamu , Lopetegui i Solari z Realu . Tutaj nie ma sentymentów nawet średnie kluby zwalniaja trenerow jak gra sie nie układa i Norwega nic nie powinno tutaj usprawiedliwiać . To nie te czasy ze ktos da mu 2 lata aż cos moze pyyknie .
» 3 grudnia 2019, 17:42 #37
wider: ale "zmiana trenera nic tu nie da"
» 3 grudnia 2019, 17:47 #36
dlabigt23: zapomnialem jeszcze dodac West Ham 2;0 Manchester United * Takze sie przyda
» 3 grudnia 2019, 17:50 #35
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2019 18:33

Nie mam zamiaru teraz bronić trenera, jednak patrzenie na suche wyniki jest w tej sytuacji krzywdzące.


Wyników rzeczywiście nie było (a to przecież najważniejsze), ale gra była dużo lepsza. Tworzyliśmy masę sytuacji, oddawaliśmy dużo strzałów, marnowaliśmy karne na potęgę, przeciwnicy mieli po 1-2 groźne akcje na mecz. Była ogromna różnica między tym co grają teraz, a na początku sezonu, gdzie środek pola chociaż trochę istniał.
» 3 grudnia 2019, 18:32 #34
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2019 18:38

Tak naprawdę ten klub niszczy pan Ed Woodward. V Gaal co by o nim nie mówić to swoje w futbolu zrobił. Skoro Holender stwierdził że Woodward nie zna się na piłce i nie nadaje się na dyrektora wykonawczego MU to on najbardziej krzywdzi nasz klub. Przyjdzie argentyńczyk lub Allegri i zaraz będą zwalniani, bo już twraz ciężko ogarnąć gdzie dąży ten klub. Zwolnić trenera jest łatwo ale czy to coś zmieni? Może ale na krótko.
» 3 grudnia 2019, 18:37 #33
TheMugShot: Oby 3:2 dla Mou, śmieszne by to trochę było xd 3 mecze po powrocie do PL i 3x 3:2 :) Jakby jeszcze prowadzili 3:0 i stracili bramki w 73' i 96' to już w ogóle bajka
» 3 grudnia 2019, 17:26 #32
damian3chrosto: Bajki to ty sie naogladales i probujesz teraz wszystkich tu zachwycic
» 3 grudnia 2019, 22:38 #31
Dejfmi: Nie byłem za zwolnieniem Lvg, Jose, nie jestem za zwolnieniem Ole. Obawiam się jednak, że wielkimi krokami to nadchodzi
» 3 grudnia 2019, 17:07 #30
MixEx: Ale nie jesteś za zwolnieniem Ole bo? Ja rozumiem, że nie byłeś za zwolnieniem Van Gaala czy Jose bo ich jeszcze pewne aspekty broniły. Może wytłumaczysz mi dlaczego jesteś przeciwny jego zwolnieniu?
» 3 grudnia 2019, 17:56 #29
rvn10: To nie Ole powinien odejść a pan Ed W. Jak robić zmiany w United to od samego źródła. Ryba psuje się od głowy, prawda?
» 3 grudnia 2019, 17:06 #28
zbyszek7: Za 2 mecze Leicester prawdopodobnie bedsie mialo 2 razy wiecej pkt od nas. Ciekawe co czuje Harry :D
» 3 grudnia 2019, 16:18 #27
kolokolo98: Harry ma mniej pkt w tabeli, ale więcej cyferek na koncie.
» 3 grudnia 2019, 16:28 #26
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2019 16:31

Pewnie czuje jak De Gea puszcza bąka! Raz na wozie raz pod wozem! Dziś oni nad nami...przyjdzie czas ze to sie zmieni i wtedy będziemy pytali co czuje Leicester ...
» 3 grudnia 2019, 16:30 #25
adam166621: Może to co powiem jest głupie, ale jako kibic United liczę na to, że dla dobra drużyny przegramy gładko nadchodzące mecze z Totkami i City. Zwiększy to szanse na szybkie zwolnienie OGS i być może zatrudnienie Pochettino zanim ktoś go zaklepie. Trzymanie norwega to tylko przedłużanie agonii, równia pochyła w dół i strata czasu. Jest u nas rok i nie widać żadnej poprawy, jest wręcz gorzej. Jeśli będziemy czekać na to aż coś zbuduje, to znajdziemy się w miejscu w którym obecnie jest Milan. Oni też zatrudniali "fachowców" znających DNA klubu typu Seedorf, Inzaghi i Gattuso i widać dokąd ich to zaprowadziło, są średniakiem Serie A bez perspektyw na odzyskanie dawnej pozycji. Żaden topowy piłkarz ani trener do nich nie chce iść. Z nami może być to samo jeśli Edek i reszta zarządu szybko się nie ocknął. W Arsenalu nikt się nie pierdzielił z Emerym, brak progresu=zwolnienie, to samo Real, Lopetegui sobie nie radził i wyleciał niemal na początku sezonu. Ci co uważają, że Ole potrzebuje czasu oszukują sami siebie. Conte z miejsca wygrał ligę z Chelsea, Inter pod jego wodzą od razu wskoczył półkę wyżej. Czytam też opinię, że musimy poczekać aż OGS nauczy się wielkiej piłki i wtedy odniesiemy sukces. Litości. Przypominam że jesteśmy United, jednym z największych klubów na świecie a nie poligonem doświadczalnym dla trenerów. Niech idzie się uczyć trenerki w średniaku ligowym lub w Championship a nie u nas, chociaż wątpię że ktokolwiek w Anglii go zatrudni.
» 3 grudnia 2019, 16:05 #24
kckMU: To jest głupie ale z racjonalnego punktu widzenia. W sezonie 15/16 ludzie też mieli dość vG (w tym i ja) i życzyli mu porażek. On został do końca sezonu, a do TOP4 zabrakło nam 1 punktu.

Zyczcie wygranej, ludzie. Jak Ole zrobi LM za rok to zostanie a my będziemy w miarę zadowoleni że tam wracamy. Jak ma polecieć, to poleci i bez trzymania kciuków za porażki własnego zespołu.
» 3 grudnia 2019, 16:10 #23
Pawlo: Uważam, że nikt nie może uważać kibicem, jeżeli trzyma kciuki za porażki własnej drużyny, nie ważne z jakich to pobudek jest. Swoją drogą, chyba ktoś nienormalny jest, że po ewentualnych porażkach z Tottenhamem i City Ole zostanie zwolniony, bo nie oszukujmy się, nie przystępujemy do tych meczów w roli faworyta. Mamy tutaj marzycieli, którzy myślą, że przyjdzie Pochettino i za machnięciem czarodziejskiej różdżki zrobi z Perreiry Busqetsa, czy z Freda Inieste, a obecnie musimy nimi grać, bo nie mamy nikogo innego. Trzeba zagryźć zęby w grudniu, modlić się o powrót McTominay'a i bądź co bądź Pogby i podwójnie się modlić, ze w styczniu Ed pójdzie po rozum do głowy i zakontraktuje z dwóch graczy, którzy z miejsca dadzą jakość.
» 3 grudnia 2019, 17:25 #22
dlabigt23: Dokładnie . A jak zaczynalo sie wszystko walic to trwa to do dzis . Serio troszke uwierzylem jak Solskjaer tlumaczyl sie ze druuzyna jest źle przygotowana do sezonu i umiejszał to jeszcze Mourinho ze źle ich przygotował . I jakas różnica jest w tym sezonie ? ja nie widzę zadnych postępów . Piłkarze graja cały czas tak jak grali . Obrona niby wzmocniona i nawet jesli gramy na bronienie wyniku to maksymalnie mija 10 minut i tracimyy gola . Mecze z Wolves , Rochadle , Aston Villa i Shieffield a nawet Astana to pokazały .
» 3 grudnia 2019, 16:05 #21
Bylak: Mam nadzieję że dostaniemy w tytę z Totkami i $hity, zwolnia Ole i przyjdzie Poche.
» 3 grudnia 2019, 14:38 #20
DjTED: Prawdziwy kibic. Na dobre i na złe :D
» 3 grudnia 2019, 14:42 #19
Bylak: I tak już od 19 lat :)
» 3 grudnia 2019, 14:44 #18
dlabigt23: DjTED teraz to jest takie podejscie . Dla dobra klubu lepiej jednak zeby nasi przegrali oba mecze niż np w dwoch zremisowali . Co nam z tego jednego czy dwoch punktów ? to by tylko moglo utrzymac posade OGSa a pozniej wpadnie do nas Everton i nas zleje albo zremisujemy kolejny mecz i kolejna strata punktów . Pojedziemy potem do jakiegos Wolves czy Brighton i dostaniemy w tyłek i tak w kółko .
» 3 grudnia 2019, 15:40 #17
KnabrnyGad: Prawdziwy kibic, tylko prawdziwy kibic nie kibicuje otyłemu wspinającego się po schodach, tylko kibicuje, aby się w końcu spieprzył z tych schodów i wziął za siebie.
» 3 grudnia 2019, 17:06 #16
Klierek7: Ale chciałbym tego Pochettino to jest chłop który w tańcu się z piłkarzami nie pierniczy. Żal pisać ale bez mrugnięcia okiem wymienił bym Solskjaera i co mam liczyć że united przegra :( ?!
» 3 grudnia 2019, 14:25 #15
RedDan: Byli już tacy co się w tańcu nie ten tego a zarząd i tak ich przegnał lub stawał po stronie panienek a nie menago.
» 3 grudnia 2019, 15:40 #14
kolokolo98: W zeszłym roku było święto futbolu, czyli mundial, a Chorwacją zachwycał się cały piłkarski świat. Na dodatek Modric wygrał LM, więc raczej nie było możliwości żeby rok temu wygrał ktoś inny.
» 3 grudnia 2019, 15:39 #13
kolokolo98: Głos na Złotą Piłkę dziennikarza ze Sri Lanki:
1. Alexander-Arnold
2. Aubameyang
3. Griezmann
4. Lewandowski
5. Ter Stegen
Zastanawiam się czy takie osoby oddają takie głosy dla beki, czy jednak na poważnie.
» 3 grudnia 2019, 14:01 #12
RoniBarca: a kto powinien wygrać twoim zdaniem? beka jest taka że RL9 był 8!! powinien być w pierwszej piątce, najlepszy napastnik na świecie!
» 3 grudnia 2019, 14:16 #11
DjTED: Akurat AA na 1 miejscu to nie taki głupi pomysł. Najlepszy gracz na swojej pozycji z fantastycznym sezonem. Jego prawdziwe miejsce to jest patologia
» 3 grudnia 2019, 14:28 #10
KnabrnyGad: Dziwię się, że ktoś tą nagrodę traktuje poważnie. Jeszcze niedawno pewniakiem był van Dijk, ale wiadomo, z czasem każdy zapomniał jaką rolę odgrywał. Dla mnie ta złota kulka to żal.
» 3 grudnia 2019, 17:09 #9
wojacki: "Tottenhamu odniósł trzy zwycięstwa. Ligowe wygrane z Bournemouth i Tottenhamem" totki wygrali z totkami, wow.
» 3 grudnia 2019, 14:00 #8
Olo13: Podobno Pochettino chcialby pracować jako trener utd. Ornstein retweetowal wiec dosyć rzetelnie źródło.
» 3 grudnia 2019, 13:13 #7
RoniBarca: powodzenia Diabły!
» 3 grudnia 2019, 13:00 #6
kckMU: Wygramy!
» 3 grudnia 2019, 12:59 #5
primasort: Jose zwolni OGSa i przyjdzie Pochettino,którego zastąpił Siwy.Takiej akcji chyba nikt nie brał pod uwagę w tym sezonie.
» 3 grudnia 2019, 12:57 #4
RedsFan: O kurde wieki cie nie widzialem, gdzie to sie ukrywasz i jakiemu klubowi 'kibicujesz'? :D
» 3 grudnia 2019, 13:14 #3
FetraiNarrator: Hejtorzno Trolinskie FC
» 3 grudnia 2019, 13:19 #2
primasort: Typie nie każdy jest na utrzymaniu rodziców i może całe dnie na DP siedzieć i spekulować czy się utrzymamy w PL
» 3 grudnia 2019, 15:10 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.