Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United odrzuci wszystkie oferty za Pogbę

» 26 marca 2019, 16:05 - Autor: matheo - źródło: ESPN
Manchester United w letnim oknie transferowym odrzuci wszelkie oferty za Paula Pogbę – twierdzi ESPN, powołując się na swoje źródła.
Manchester United odrzuci wszystkie oferty za Pogbę
» Paul Pogba w ostatnim czasie był łączony m.in. z Realem Madryt i Barceloną
Ostatnio o przyszłości Paula Pogby jest głośno ze względu na wypowiedź, której udzielił w trakcie zgrupowania reprezentacji Francji. Pomocnik Manchesteru United stwierdził, że gra w barwach Realu Madryt jest marzeniem dla każdego zawodnika.

Media w Hiszpanii błyskawicznie podchwyciły temat i zaczęły łączyć zawodnika z Realem Madryt i FC Barceloną. Zainteresowanie Francuzem miało przejawiać również Paris Saint-Germain.

Manchester United latem planuje natomiast rozpocząć rozmowy z Pogbą na temat nowego kontraktu. Obecna umowa 26-latka wygasa w czerwcu 2021 roku.

Czerwone Diabły nie zamierzają sprzedawać Pogby tego lata nawet, jeśli nie uda się osiągnąć porozumienia w sprawie nowego kontraktu. Klub w umowie Francuza ma bowiem klauzulę, która pozwala ją przedłużyć o dodatkowy rok.


TAGI


« Poprzedni news
Neville: Chciałbym tych 5 piłkarzy w Manchesterze United
Następny news »
Griezmann o spekulacjach: Każdego roku to samo

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (107)


Czarny82r: United nie sprzedadzą Pogby za żadne pieniądze tak samo jak BVB mówi o Jadonie Sancho. Sądzę że te dwa tematy są zamknięte.
» 28 marca 2019, 11:33 #90
Blau: Ole oficjalnie menadżerem na stałe!
» 28 marca 2019, 10:06 #89
damianmufc: Za wszelka cene trzeba go zatrzymac! Nawet kapitana mu dac a Herrera drugim. To jest pomocnik swiatowej klasy i musi z nami zostac! Wydac w wakacje ze 200 milionow i naprawde kupic konkret 3-4 zawodnikow i z Pogba na czale mozemy sie bic na kazdym froncie jak CIty w kolejnym sezonie
» 28 marca 2019, 07:15 #88
Veron: za 200M 4 konkret zawodników?
jednego kupisz a do drugiego już będzie trzeba dodatkowo dopłacić
» 28 marca 2019, 08:44 #87
tomekwietniu: Wan-Bissaka 40-50 mln F
Maguire 60-70 mln F
Sancho 120-130 mln F
Za 220-250 mln F masz 3 pozycje obsadzone.
» 28 marca 2019, 09:56 #86
vanantygaal: Pogba nadaje się na kapitana ale drużyny cyrkowej. Kapitanem musi być ktoś z jajami, kto walczy za klub
» 28 marca 2019, 09:57 #85
tomekwietniu: Wan-Bissaka 40-50 mln F
Maguire 60-70 mln F
Sancho 120-130 mln F
Za 220-250 mln F masz 3 pozycje obsadzone.
» 28 marca 2019, 09:57 #84
GrayMid: Nie wiem czy akurat wokół Pogby trzeba budować zespół, ale zgadzam się, że w naszej sytuacji lepiej go zatrzymać. My potrzebujemy wzmocnień w obronie i przede wszystkim prawej pomocy, a Pogba jak mówisz, mimo czasem głupawych zachowań, ma jakość i potrafi ją pokazać. Wywalić to trzeba Sancheza. Tyle że będzie z tym ciężko.
» 27 marca 2019, 23:22 #83
DjTED: A wokół kogo mamy budować? Słucham opini
» 27 marca 2019, 23:43 #82
vanantygaal: Ciężko powiedzieć na kim bo równie medialnej gwiazdeczki nie ma drugiej w Europie, no może neymar. Na ten moment wydaje się, że jeśli mu się chce to daje nam dużo i nie mamy go kim zastąpić w środku pola, zwłaszcza że tak jak wyżej napisano mamy dużo braków na innych pozycjach i tam przede wszystkim trzeba zrobić zakupy. Natomiast budowanie zespołu wokół ćwierćinteligenta, który co chwilę rzuca jakimiś tekstami rozgrzewającymi opinię publiczną jest niemądre bo któregoś dnia naszej gwiazdeczce przestanie się chcieć biegać dla OGS i będziemy mieli powtórkę z początku tego sezonu. Facet, który jawnie zachowywał się jak rozwydrzona panienka nie powinien wokół siebie mieć budowanego zespołu tylko powinien zapracować na status gwiazdy. Przypominam, że Pogba przez 2,5 roku zagrał kilka bardzo dobrych meczów, było parę dobrych a reszta to zupełnie przeciętne występy. Wokół kogoś takiego ma być budowany zespół na lata? Wg mnie nie...
» 28 marca 2019, 06:57 #81
Blau: Dużo osób rozpisuje się tutaj o Griezmannie, ale patrząc z jego perspektywy to naprawdę nie wiem po co miałby tu aktualnie przychodzić. W Atletico ma status króla (jak tam zostanie to w przyszłości pewnie legendy) co roku zagwarantowana Liga Mistrzów ( u nas z tym różnie), co roku bliżej im do mistrza Hiszpanii niż nam do mistrza Anglii plus dochodzi jeszcze pensja, którą tam ma większą niż u nas Alexis.
» 27 marca 2019, 21:24 #80
Me89v2: Może mieć dosyć stylu gry który jest toporny. Może chciałby spróbować sił w lidze angielskiej która jest bardzo atrakcyjna. Może być wiele powodów.
» 27 marca 2019, 21:45 #79
Blau: Owszem, powodów odejścia z Atletico może mieć bardzo wiele, ale jego w składzie chciałby prawdopodobnie każdy klub na świecie i ciężko mi sobie wyobrazić, że spośród tych wszystkich ofert wybrałby akurat nas. W ostatniej sadze transferowej miał do wyboru nas, albo Barcelone - gdzie był bliżej dołączenia?
» 28 marca 2019, 09:50 #78
Klimaa: Pogba to kopalnia pieniędzy z wizerunku, reklam itp. Lubie faceta ale szkoda że nie potrafi wykorzystać swojego potencjału.. miewa ogromne wahania formy który wpływają na cały zespół.
» 27 marca 2019, 21:15 #77
Veron: powiem wam, że w dobie dzisiejszych cen i tego wszystkiego taki Griezmann za 120M to piłkarz na już idealny dla nas
po pierwsze lewa noga, prawe skrzydło
po drugie w obronie gra jak na napastnika wyśmienicie
taktyka 4-4-2 nie jest mu obca, jako fałszywy napastnik czy nawet na "9" sobie poradzi (uniwersalność)

Sancho lub Griezmann w te wakacje i żaden inny transfer nam nie potrzebny, jak mamy kupować takich Fredów w miejsce Herrery czy Maticia to lepiej zostawić tych co są bo skład trzeba wzmacniać a nie wymieniać tylko cegiełki

tak, mam tu na myśli Maguire, Arderweirelta itp.
Bailly, Rojo, Smalling czy Lindelof pokazali, że umiejętności mają ogromne tylko jak to w życiu bywa po kontuzjach nie wrócili do pełnej dyspozycji
jak już chcemy wzmacniać obronę to tylko absolutny top: Varane, Umtiti, Van Dijk(huehue)
» 27 marca 2019, 20:43 #76
Blau: Jeden ostatnio powiedział, że męczą go coroczne transferowe spekulacje i ma ich dość, o drugim powiedzieli, że nigdzie go nie puszczą w tym roku.
» 27 marca 2019, 21:07 #75
Me89v2: Toby 30 baniek sp 70 i skrzydło 100.
A po kolejnym sezonie przebudowa obrony sięgając już po topowych obrońców. Chyba najrozsadniej. Pod wodzą Ole z trudnymi rywalami to atak kulal przede wszystkim a nie obrona chociaż do ideału jej daleko.
» 28 marca 2019, 07:59 #74
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.03.2019 19:31

Pogba zawodnik chimeryczny, humorzasty, który ma problemy z utrzymaniem wysokiem poziomu w kilku kolejnych spotkaniach, nie mówiąc juz o całym sezonie. Raz mu sie chce biegac i grac, innym razem odpuszcza. Do tego straszny brak myslenia na boisku, zwlaszcza kiedy sie bronimy. Ogolnie taki zawodnik bazujacy bardziej na intuicji i instynkcje niz na boiskowym mysleniu i taktyce. Dzieki dobrej technice i swietnym warunkom fizycznym czesto ma przewage nad rywalami ale dobrze przykryty łatwo wpada w frustracje i puszczaja mu zawory. Takze duzo plusow i minusow, nawet jakby odszedl to spokojnie do zastapenia.
» 27 marca 2019, 19:30 #73
GrayMid: Nie jestem przekonany, że będzie aż taki łatwy do zastąpienia, też zależy ile kasy jest gotów Edek wyłożyć w lecie. Jakbyśmy mieli wielki budżet (wreszcie) to można żegnać Pogbę, ale jak zarząd będzie mógł/chciał wzmocnić góra 2 pozycje to Pogba lepiej żeby został.
» 27 marca 2019, 23:26 #72
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.03.2019 18:14

Jak dla mnie jesli Pogba bedzie chcial odejsc to niech odejdzie i tyle . Zapewne moglby trafic do Barcelony , Realu czy Juventusu i napewno bylaby taka mozliwość . Philippe Coutinho moglby przyjsc za niego , dokupić jeszcze Bruno Fernandesa i mogloby to jakos wygladać . Moglby również przyjsc Rakitic tyle ze z dopłatą oczywiscie dla nas . Coutinho i Rakitic jak najbardziej to sa dobre opcje i mysle ze Barcelona poszlaby na taki uklad i nam by to wyszlo w sumie na dobre bo ci gracze juz sa doświadczeni a Coutinho tymbardziej gral juz w PL . Napewno Pogbie wyszloby to na dobre bo tam taki styl gry by mu odpowiadał . Tutaj u nas lekko nie ma bo nie ma z kim zbytnio pograć . Środek pola u nas nadal lezy i kwiczy .
» 27 marca 2019, 18:11 #71
GrayMid: Barcelona podobno zamierza zatrzymać Rakitica.
» 27 marca 2019, 23:28 #70
Diablo2018: Oficjalnie: Lucas Hernandes w Bayernie!! Ed buraku, tak się robi transfery!!
» 27 marca 2019, 17:32 #69
Veron: 80M
grubo jak za takiego grajka
» 27 marca 2019, 17:50 #68
kckMU: Pytanie czy to nie Atleti zrobiło genialny interes?
» 27 marca 2019, 17:56 #67
Me89v2: I dziwić się że taki Skrinar 100
» 27 marca 2019, 18:13 #66
Veron: Lucas to taki zawodnik, że na środku przegrywa z Umtitim i Varanem a na boku z Mendym
ale jak któryś z nich wypadnie to on jest pierwszy na zmianę
taki prawie najlepszy, ale na dwie pozycje

Bayern na pewno skorzysta bo Hummels, Boateng to teraz tylko nazwiska a Sule nigdy nawet se go nie wyrobi
» 27 marca 2019, 18:15 #65
Strzelec: Werner podobno o krok od Bayernu
» 27 marca 2019, 18:46 #64
Krzyk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.03.2019 19:44

Taa tyle, że chłopak ma przejść operacje kolana, a wiadomo jak to bywa z zawodnikami po tego typu zabiegach. Wydali 80mln za kota w worku
» 27 marca 2019, 19:44 #63
fiszbin: Pogba nie do ruszenia w MU. Pięknie. Może pomnik przed stadionem, w końcu jest naszym mega liderem. Dzięki jego geniuszowi wygraliśmy w rewanżu z PSG. Jest dobry, ale na jego pozycję jest paru fajnych grajków. Fakt nie sprzedamy tylu koszulek, ale może beda bardziej stabilni w formie, nie beda gwiazdorzyć.
» 27 marca 2019, 16:18 #62
Spawn23: Ja nie wiem kto kupuje koszulki z nazwiskiem tego pajaca. Ja już wolałbym kupić sobie koszulkę Fellainiego.
» 27 marca 2019, 17:35 #61
DjTED: No daj mi przykład w kogo mam być zapatrzony z naszej druzyny... No słucham
» 27 marca 2019, 23:46 #60
Veron: szczescboze
ten admin to na literę M?
» 28 marca 2019, 08:45 #59
Bylak: Sprzedać Pogbe, za niego kupić Rubena Nevesa i Bruno Fernandesa. Na śo Marzenie Skriniar lub De Ligt(ten raczej odejdzie do Barcy). Do tego PS: Mbappe mega marzenie/Pepe/Sancho. No i jeszcze jakiś po, np. WAN-bissaka/Cancelo. Na wylocie Alexis, Rojo, Darmian, zastanowilbym się nad sprzedażą Jones'a. Pewnie do tego odejdzie Valencia, Mata lub Pereira.
» 27 marca 2019, 15:01 #58
Spawn23: Ja to w ogóle jestem zwolennikiem wybielenia naszego składu. Tam gdzie jest dużo murzynów, tam zawsze są kłopoty.
» 27 marca 2019, 15:01 #57
Strzelec: Kupić Nevesa albo Fernandesa, a Pogba idzie za 200mln albo na trybuny
» 27 marca 2019, 14:58 #56
dev13: Ericksen bardzo dobra opcja tylko bedzie bardzo drogi i ciężki do zrealizowania bo Levy nie zwykl spuszczac z ceny ;)
» 27 marca 2019, 14:27 #55
Veron: moje marzenie
kupujemy Ericksena
Pogba idzie na trybuny na 3 lata
» 27 marca 2019, 14:24 #54
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.03.2019 14:14

Pogba podobno chce odejsc z United ;)
Paul Pogba zdecydował, że opuści Manchester United w tym okienku. On uwierzył, że ukończył to co miał do zrobienia gdy go tutaj sprowadzano! Pogba odrzucił przedłużenie umowy! [AS]
» 27 marca 2019, 14:13 #53
Me89v2: Jeśli dadzą za niego kwotę ok 160 milionów (w ci wątpie) to spoko. Za takie siano kupimy 2 ŚP pokroju Nevesa i Bruno Fernandesa i możemy mieć fajny żywy kreatywny środek pola dołączając do nich Herrerę.

Zakładam jednak, że Pogba mając kontrat do 2021 jeszcze pogra rok u nas. A potem zaczną się przepychanki. Przedłużymy mu o rok o 2022 i sprzedamy za dużą sumkę.
» 27 marca 2019, 14:20 #52
Tomi71Wro: Mam podobne odczucia. Rok jeszcze pogra u nas na 100%. No chyba że ktoś upadnie na głowę i da zań 200 mln :)
» 27 marca 2019, 18:52 #51
pies: No i świetnie! przedłużyć kontrakt i lecimy.
» 27 marca 2019, 13:12 #50
brylantowy: 500 milionów i można negocjować wypożyczenie.
» 27 marca 2019, 11:58 #49
RememberMe: Alder na śo, Griez na prawą i jakiś młody lewy obrońca, out: Darmian, Sanchez, Jones, Rojo

De Gea - Romero - Grant

Shaw - młody LO
Alderweireld - Bailly
Lindelof - Smalling
Young - Dalot

Pogba - Pereira
Matić - McTominay
Herrera - Fred

Martial - Lingard
Lukaku - Rashford
Griezmann - Mata

Trener: Ole Gunnar Solskjaer

Wiem że taka typowa Devilpagowa wyliczanka ale fajnie sie tak pobawić, co myślicie o tym?
» 27 marca 2019, 11:49 #48
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.03.2019 12:21

Jak dla mnie są dwie opcje: wersja oszczędnościowa, albo konkretna budowa składu walczącego o mistrza. Twój skład to ta pierwsza opcja.
Nie chcę tu bawić się w FMa czy Fifę, ale:
jeśli prawdą jest, co podały media w sprawie budżetu tj 200 mln funtów + kasa ze sprzedaży piłkarzy to za Rojo, Darmiana i Sancheza otrzymamy ok 40 mln funtów. Mamy więc w założeniu 240.
Skrinar - 90-100 mln funtów
Neves/Fernandes - 70-80 mln funtów
Sancho/Griezmann - 100 mln funtów
Przy dobrych negocjacjach za 260-270 mln mamy 3 świetne transfery. Dodając kasę ze sprzedaży to tak na prawdę wydajemy 220-230 mln. Czy nas na to stać? Na lajcie. Czy edek będzie chciał tyle wydać? No way. WIęc Twój scenariusz to ok 130 mln funtów jest bardziej realny. No może dokupimy jeszcze jakiegoś PŚ lub PO żeby podbić pod te planowane 200 baniek.

Generalnie śmieszne jest to, że jakieś grosze wydaliśmy rok temu i teraz też Edek chce dać te 200 baniek. Wiadomo, niby ogromna kwota dla nas, ale przy możliwościach United i obecnych cenach, to jak na waciki. Sam Mbappe pochłonął by też budżet. Albo odbudowujemy United i walczymy o majstra, albo łatamy dziury tanimi alternatywami i walczmy znów od 3-4 miejsce. Chyba, że nam Ole wyłapie jakieś perełki które za mniejsze pieniądze będą nam ciorać aż miło. Też jest taka opcja. Chociaż teraz taki Felix który niewiele pokazał w Benfice, ma kosztować 100 baniek :D
» 27 marca 2019, 12:14 #47
Me89v2: Marca pisze, że Barca nie będzie starała się o Griezzmana. 120 baniek do wyłożenia i mamy dobrego grajka. Oczywiście wolałbym perspektywicznego Sancho, ale jeśli zostałaby nam opcja tylko z Lozano (który dla mnie jest za słaby na podstawę United), to chętnie widziałbym ustawienie Martial Lukaku Griezmann (Lukaku, bo dla mnie Rash jest za słaby na 9 i kiedy gramy atakiem pozycyjnym, to chłopak nie istnieje, za to genialny na mecze oparte na kontrach).
» 27 marca 2019, 11:10 #46
pies: Griezmann i agent zaprzeczyli że odejdzie.
» 27 marca 2019, 13:36 #45
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.03.2019 10:25

Herrera zwykły przecinak xD
Proszę was. Jak się nie znacie na futbolu to się nie wypowiadajcie. Ander to idealna "8". Ma wszystko co jest potrzebne do gry na tej pozycji. Jest równie dobry w ofensywnie co w defensywie. Potrafi strzelić, asystować, utrzymać się przy piłce, odebrać, przeciąć, odpowiednio się ustawić. Czego jeszcze od niego wymagacie? Żeby robił ruletki?
» 27 marca 2019, 10:23 #44
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.03.2019 11:00

Nie zwykły przecinak tylko idealny przecinak żeby grać za matica. Idealna 8 moim zdaniem to nie jest. Gra zazwyczaj mega asekuracyjnie. Świetny w odbiorach i waleczny. Dla mnie idealny gość do roli która pełni Fernandino w City. Natomiast przy 433 z dużą korzyścią dla zespołu byłoby grać Pogba Herrera Nowy PSP, który odciąży Pogba w kreowaniu. Sorry ale Andre nigdy tego nie robi i nie zacznie robić. Ostatnio gry graliśmy Pogba Matic Herrea to już Matic częściej się podlaczal i próbował nawet dryblowac żeby coś wykreować pod polem karnym rywala.
» 27 marca 2019, 10:58 #43
Veron: żeby mieć kogoś dobrego w kreowaniu to najpierw trzeba nauczyć księcia gry w obronie, teraz Matić i Herrera zabezpieczają to ledwo-ledwo a weź daj drugiego takiego księcia z Mozambiku i leżymy kompletnie w obronie
» 27 marca 2019, 11:36 #42
Me89v2: Najwięcej zalezy tak na prawdę od wypracowanego stylu gry i tego, co manager robi z zespołem.

- City gra z jednym DP i 2 ofensywnymi pomocnikami, a mimo to nie mają problemów z defensywą.
- Liverpool gra natomiast 3 mega walczakami w drugiej linii, ale żaden nie jest wybitnym kreatorem gry. Mimo to grają świetną piłkę jako zespół.
- Barca gra teraz 2 defensywnymi pomocnikami (Sergio, Arthur), ale mają zabójczą 4 ofensywną z Messim na czele

To pokazuje, że można różne formacje stosować i grać bardzo dobrą, zorganizowaną piłkę.
Teraz takie zadanie stanie przed Ole (jeśli go finalnie zakontraktują), aby dobrał skład i filozofię gry, która będzie na poziomie zbliżonym bądź równym do w/w drużyn.

Póki co mamy skład jaki mamy i przy 4-3-3 Pogba Matic Herrera Martial Lukaku Lingard - nie mamy prawej strony kompletnie. To trzeba poprawić. Być może jak kupimy słabego w defensywie ale genialnego w ofensywie PŚ, to akurat taki bardziej defensywny Herrera będzie idealny na PŚP. Lub przejdziemy na 4231, ale to juz gdybanie.
» 27 marca 2019, 11:50 #41
jamaj05: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.03.2019 09:33

Wszystkie? Te powyzej 200 mln funtow brytyjskich powinni zaakceptowac, za taka kase kupimy i Sancho i SP na poziomie Pogby

Z drugiej strony trzeba byłoby kupic takiego SP przed sprzedaza Francuza, bo jak dostaniemy tyle kasy, to za kazdego pilkarza trzeba bedzie placic x2 a nawet x3

Real to chyba wyda 2 miliardy, bo kazda z 4 pozycji chce wzmocnic najlepszym pilkarzem ;)
» 27 marca 2019, 09:32 #40
kckMU: Pokaż tego SP na poziomie Pogby pamiętając, że za Sancho zawołają minimum 100.
» 27 marca 2019, 10:18 #39
jamaj05: No sorry, ale seruo musze ci wymieniać pilkarzy na poziomie Pogby?

Sancho100mln ale euro i pojdzie
Coutinho chociażby 100 mln funtow i tez by przyszedł
To jeszcze by zostalo, zeby dolozyc do kolejnego pilkarza

Pogba nie jest nie zastapiony, tak samo jak De Gea. Serio niech cos w w koncu wygrają dla United, a pozniej strasza odejściem

Mam nadzieje, ze za Solskjaera beda grali pilkarze pokroju Herrery, Younga czy Rasha, ktorzy z duma beda nosic koszulke MU, a nie najemnicy, którzy co 1,5 roku staraja sie ugrac lepszy hajs
» 27 marca 2019, 10:58 #38
kckMU: Bo nie wiem co przez to rozumiesz. Nie chodzi o to, że ktoś jest niezastąpiony.

Jeśli bierzemy pod uwagę tylko kryterium 'ŚP klasy światowej' to możemy wymienić 30 jednym tchem... Ale, żeby ktoś był zbliżony do niego profilem i w realiach Premier League dawał tak dużo, to już inna sprawa.
» 27 marca 2019, 11:05 #37
jamaj05: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.03.2019 11:12

Tak jak napisalem, Coutinho wkladem w gre zastapilby go 1:1
Niby w Barcelonie ma znizke formy, ale zeby kazdy pilkarz tylko taka znizke mial... Strzela, asystuje, filozofia takiej gry mu zwyczajnie nie siedzi

Nie poszedlbys na uklad sprzedac Pogbe za 200mln i kupic brazylijczyka za 100? :)
» 27 marca 2019, 11:11 #36
jamaj05: Zasadzilbym sie jeszcze na Tielemansa

Przef transferem do Monaco dobrze rokowal, teraz widac ze anglia ma sluzy

Mlody, zdolny, Pereira moim zdaniem sporo slabszy
Moze Monaco wzieloby Pereire i $ w zamian za Belga
» 27 marca 2019, 11:16 #35
kckMU: Najpierw, to trzeba by go za tyle sprzedać, a później jeszcze wyciągnąć Cou z Barcy. To nawet ciężko przez klawiaturę przechodzi, więc jak trudne musi być do zrobienia?

Ja jestem bardzo spokojny o to, że zaczniemy sezon 19/20 z Pogbą.

Jakby jednak nie było, mamy koniec marca. Proponuje skupić się na czymś dużo ważniejszym (też w kwestii przyszłych transferów) i zakwalifikować się do kolejnej LM. Taka tam drobnostka, ale jednak istotna.
» 27 marca 2019, 12:09 #34
dawidlp92: ja nie wiem jak to jest że taki tottenham umie zatrzymać najlepszych graczy i nawet nie mówią o odejściach a tutaj zawsze jakaś gwiazdka chcę do realu
» 27 marca 2019, 09:04 #33
Dejfmi: Ponieważ Tottki medialnie przy United to jest mała szara myszka, pod drugie to jest tylko do czasu.

Po drugie to kto tam jest taką super gwiazdą? Kane i Eriksen który wyraźnie obniżyl loty
» 27 marca 2019, 09:10 #32
marchewa11: Szkoda
» 27 marca 2019, 08:30 #31
Diablo2018: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.03.2019 08:12

Tak byłoby najlepiej

De Gea
Wan Bissaka - Alderweireld, Lindelof - Shaw
Matic
Bruno Fernandes(Ruben Neves) - Pogba
Sancho - Lukaku - Rashford (Martial)
lub
Sancho - Rashford - Martial

eh....marzenia, niestety nie z dokonującym transferów Woodwardem.
» 27 marca 2019, 08:12 #30
kamilpe: Toby marzeniem? ;o
» 27 marca 2019, 09:36 #29
Dejfmi: Toby jest już bardzo przeciętny. Nie wniesie nic do naszej gry
» 27 marca 2019, 10:07 #28
Diablo2018: kamilpe : Wole Toby'ego niż parodystów Rojo, Jonesa i Smallinga.
» 27 marca 2019, 11:01 #27
Seszele: Jak już proponujesz, to proponuj graczy, którzy nas wzniosą na wyżyny, a nie byle żeby byli lepsi od obecnych. Mają nam pomóc wygrać wszystko co tylko jest do wygrania.
» 27 marca 2019, 11:41 #26
Dejfmi: Problem polega na tym, że Diablo chce wymienić naszych stoperów na prawie takiego samego stopera tylko dlatego ze ich nie lubi. Wymień Bailly'ego bo to najprawdziwszy parodysta
» 27 marca 2019, 12:21 #25
Blau: Bardzo trudna sytuacja. Z jednej strony jeśli chcemy walczyć o najwyższe cele musimy zatrzymywać swoich najlepszych piłkarzy, ale z drugiej strony Pogba już pokazywał, że jak coś mu się nie podoba to znacząco odbija się to na jego grze. Mimo wszystko chciałbym żeby został, bo w swojej optymalnej formie jest prawdopodobnie najlepszym pomocnikiem na świecie, ale z niewolnika nie ma pracownika - jeśli będzie chciał odejść, a my go siłą będziemy trzymać, to swoją "wspaniałą" grą na pewno się nam odwdzięczy.
» 27 marca 2019, 07:53 #24
marchewa11: Masz rację, ale czy oni chca o te najwyższy cele walczyć w naszym klubie (piszę o Pogbie)
» 27 marca 2019, 08:32 #23
DEPE: nigdy nie byl i nie jest najlepszym pomocnikiem swiata. mysle tez ze nigdy nim nie bedzie, posiada zbyt male umiejtnosci rezyserowania gry na tle innych czolowych pomocnikow swiata.
» 27 marca 2019, 09:16 #22
Me89v2: Tylko ile ten Herrera wypracował bramek w ile Pogba. Każdy klub musi mieć ppgbusiow i takich co za nich popierdzielaja.

Pogba ogrywa bo to jedyny kreatywny pomocnik w tym zespole. Jeśli mu nie idzie to gra leży i kwiczy. Kupimy drugiego kreatywnego pomocnika który odciazy Pogbe w budowaniu akcji. To jest dla mnie rozwiązanie. Atakujemy tylko lewą bo tam gra Martial i Pogba jako lewy środkowy. Natomiast prawa strona nie żyje bo nie mamy PS Ani kreatywnego prawego środkowego. Herrera to.typowy przecinak ale jeśli chodzi o gre do przodu to zagra dobre 1 na 10 spotkań. Idealny dp zamiast matica.
» 27 marca 2019, 07:07 #21
Veron: to nie lepiej mieć Ericksena w jego miejsce?
w kreowaniu gorszy nie jest a w głowie o wiele bardziej poukładane, ma rok kontraktu, dać mu pensję Pogby, za transfer dać tyle ile sobie Tottenham zażyczy i osłabimy przy okazji lokalnego rywala
» 27 marca 2019, 08:22 #20
Me89v2: Jeśli byłaby taka możlwość, to czemu nie. Dalej jednak potrzebujemy mieć w drużynie 2 kreatywnych środkowych pomocników.
» 27 marca 2019, 08:43 #19
wrobel1992: Fred nie jest drugim kreatywnym pomocnikiem?? Póki co nie odgrywa kluczowej roli, ale myślę, że jeszcze nie powiedział ostatniego słowa!
» 27 marca 2019, 09:03 #18
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.03.2019 09:36

Jak zacznie rozdawać kluczowe podania w końcu, po których będą szły bramkowe akcje, ale dogra kilka asyst to będzie można tak powiedzieć. Póki co mamy kwiecień, a chłopak praktycznie nie gra. Dlatego nie bardzo liczę na niego w kolejnym sezonie w kontekście podstawowego i kluczowego zawodnika drugiej linii.
» 27 marca 2019, 09:36 #17
Seszele: A na Evrę i Vidicia albo też Lindelofa od którego sezonu liczyłeś...?
» 27 marca 2019, 11:42 #16
Me89v2: Można tak też do tego podchodzić. Natomiast jest 50% szans że odpali. A United mamy trochę inną sytuację i potrzebujemy PEWNEGO określonego poziomu szczególnie w pomocy.
» 27 marca 2019, 12:36 #15
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.03.2019 23:54

Ponoć Bale został wystawiony na sprzedaż, no to MU pewnie go kupi bo kto inny? Jeśli tak się stanie to będziemy frajerami roku. Wywalić Sancheza który chociaż daje z siebie wszystko i kupić wypaloną kontuzjogenną gwiazdeczkę z Realu, nigdy w życiu! Ponoć wyceniają na 175 baniek i 750 tys euro chciałby zarabiać. Poziom głupoty ludzi albo gazet które tak piszą i mówią przekracza już wszelkie granice.
» 26 marca 2019, 23:52 #14
DjTED: Bale się skonczył
» 27 marca 2019, 00:24 #13
NoLogo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.03.2019 04:46

Wszystko spoko tylko kontuzjogenny, to taki który często i brutalnie fauluje. Powoduje, a nie łapie urazy.
» 27 marca 2019, 04:45 #12
CHRCH: Jak tam ten eriksen w reprze? Bo dużo osób by go chciało za Pogbe.
» 26 marca 2019, 22:35 #11
DjTED: A spoko. Asysta. :D Dla mnie Pogba w formie i z dobrymi zawodnikami jest najlepszy na swiecie na swojej pozycji. Ma przeglad, drybling i potrafi utrzymac piłkę jak nikt na świecie. On ogólnie jest dobry w takie mini gierki i sztuczki (filmik na jutubie). Wczoraj dzielił i rzadził w srodku pola
» 26 marca 2019, 23:13 #10
MadUTD: Jesli odejdzie bylaby to wspaniala wiadomosc dla klubu.
» 26 marca 2019, 22:33 #9
primasort: Ciekawe od jakiej sumy #grubyagent zacznie negocjacje
» 26 marca 2019, 19:53 #8
pies: Liczę że przedłuży kontrakt!
» 26 marca 2019, 17:43 #7
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.03.2019 17:46

Wymiana za Rakiticia z dopłatą oczywiscie wchodzi w grę . Jesli chce odejsc to nie trzymać na siłę . Pozostać musi Herrera i De Gea a Pogba jak chce to niech odejdzie . Z drugiej strony jakby Pogba miał wokół siebie takich grajkow jakich ma w reprezentacji to napewno lepiej by to wygladało ale czy tutaj Edek da rade mu to zagwarantowac i zrobic wkoncu 4 transfery na naprawde dobrym poziomie ?
» 26 marca 2019, 17:42 #6
CHRCH: Dlaczego ma zostać Herrera i de gea? Jeśli się obu nie podoba to out. Mają być wyniki A nie przywiązania do kopaczy. Jak coś to można latem ich zmienić. Klub ponad wszystko.
» 26 marca 2019, 22:36 #5
awe: Mimo wszystko szkoda by go bylo cos tam pokazal ostatnio i zobaczymy na co go stac tak na prawde w przyszlym sezonie, juz nie bedzie mogl zwalic na Mourinho, ale oczywiscie jednoczesnie glupota jest tworzenie druzyny w okol tego grajka.
» 26 marca 2019, 17:07 #4
Fenek: Jeśli będzie chciał odejść, to po co sobie strzelać w stopę? W 2021 kończy mu się kontrakt, więc będzie już tylko taniej. Albo co gorsza będzie mógł odejść za friko. Jeśli będzie nieść jajo, że chce odejść to sprzedać i żądać jak najwięcej. Skoro inne kluby za byle padalca chcą koło 100 mln euro to my krzyczmy ze 200.
» 26 marca 2019, 16:29 #3
karreem: Nie kończy się, bo ma klauzulę przedłużenia o rok jeśli tylko klub zechce ją aktywować
» 26 marca 2019, 17:03 #2
Pawlo: Bardzo dobrze, bo żeby wrócić na szczyt to musimy utrzymać najlepszych piłkarzy, a mimo jego humorów i gry w kratkę myślę, że do takowych należy. Można go nie lubić, ale w formie to czołówka światowa na tej pozycji.
» 26 marca 2019, 16:11 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.