Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Wysokość tygodniówki blokuje nowy kontrakt De Gei z Manchesterem United

» 23 marca 2019, 09:18 - Autor: matheo - źródło: The Mirror
Manchester United i David de Gea nie osiągnęli jeszcze porozumienia w sprawie nowego kontraktu. Obecna umowa hiszpańskiego bramkarza wygasa w czerwcu 2020 roku.
Wysokość tygodniówki blokuje nowy kontrakt De Gei z Manchesterem United
» Kontrakt Davida de Gei z Manchesterem United obowiązuje do czerwca 2020 roku
Czy Twoim zdaniem David de Gea przedłuży kontrakt z Manchesterem United?
Czerwone Diabły są gotowe płacić De Gei 350 tysięcy funtów tygodniowo. Obecnie 28-latek zarabia na Old Trafford 200 tysięcy funtów tygodniowo.

Przedstawiciele De Gei domagają się jednak umowy z tygodniówką zbliżoną do 500 tysięcy. To właśnie wysokość wynagrodzenia jest kwestią sporną pomiędzy stronami.

Negocjacjom De Gei z Manchesterem United uważnie przyglądają się przedstawiciele Realu Madryt. Królewscy podobno są nadal zainteresowani transferem bramkarza Manchesteru United.


TAGI


« Poprzedni news
Doskonała asysta Paula Pogby w meczu z Mołdawią
Następny news »
MEN: Kibice United widzą Andera Herrerę w roli kapitana

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (191)


Veron: jak popatrzę na skład City
Sane, Jesus, Bernardo, Sterling to wiem, że i bez Pepa ta drużyna przez lata będzie groźna na krajowym podwórku
musimy za wszelką cenę kupić Sancho, to będzie przyszłość piłki podobnie jak Mbappe czy Dembele
wnerwia mnie to, że nie staramy się za wszelką cenę brać tych najlepszych (młodych), gdzie płacimy naprawdę zawrotne tygodniówki dla średniaków
» 26 marca 2019, 10:11 #185
eMGieKa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.03.2019 06:26

Nie do końca rozumiem,o ile w kwestii De Gei dałbym mu max 340 tys. To nie czaje czemu nasi nie oferują jakiegos porządnego kontraktu Herrerze... Łatwiej wyjdzie dać mu te podwyżki 70 tys niż kupić nowego pomocnika za powiedzmy 40 milionoe i dać mu z 200 tys... Tygodniowo. Tak dalej pójdzie to w środku będzie Fred, Pereira i MT.. xd tylko czekać aż nasi odkupią fellainiego:D
» 26 marca 2019, 06:25 #184
Veron: Valencia nie dostał kontraktu, Herrera na razie też, wychodzi na to, że szykuje się mała przebudowa składu, mi tam ryba co zrobią, mamy grać ofensywnie od sierpnia i wygrywać co się da

zaraz pojawi się Sneijder lub Gaitan w newsach

ja radzę nie przejmować się takimi newsami do oficjalki
» 26 marca 2019, 07:10 #183
CHRCH: Dokładnie, mi też to wisi, kto będzie grał a kto nie, ma być ładna ofensywna gra i wyniki. Tyle moich oczekiwań :-)
» 26 marca 2019, 08:09 #182
eMGieKa: Nie porównujmy Valenci,który nic ostatnio nie grał i kontuzja od x miesięcy,do Herrery,który jest naszym podstawowym graczem obecnie
» 26 marca 2019, 08:43 #181
CHRCH: Jest albo i nie jest, Herrera nie jest niezastąpiony na swojej pozycji. Będzie można sprowadzić kogoś latem w jego miejsce jak wygaśnie kontrakt.
» 26 marca 2019, 09:29 #180
Veron: mamy Pogbę, Freda i Maticia do podstawy
Tominay, Pereira na rezerwie
można zawsze kupić kogoś, zmienić taktykę, jest od groma możliwości

na ataku podobnie, za Martiala czy Lukaku można śmiało dostać pod 100M, jeżeli trener chce mieć Rashforda na "9" i skrzydłowych z prawdziwego zdarzenia to wszystko jest do ugrania, mamy stosunkowo młody skład i coś za nich dostaniemy

jest tylko jedno zgniłe jajo z pensją z upy i nie można za bardzo nic z nim zrobić
» 26 marca 2019, 09:39 #179
BrodaUTD: GrayMid----> rozumiem Cię doskonale. Moja wypowiedź nie miała na celu nikogo obrażać ani szydzic z kogoś. Wyraziłem swoją opinnie która podtrzymuje i nie zmuszam nikogo do popierania mojej opinni. Każdy ma swoje argumenty którymi się kieruje.A co do duzych firm zeby byc konkurencyjnym trzeba podnosić pensję i dbać o pracowników niestety (stety) takie nastały czasy żeby się utrzymać w branży nie możesz dac tyle ile chcesz tylko coś pomiędzy oczekiwaniami pracownika a twoimi kryteriami. Na dzisiejszy rynek za 300tyś tyg mogą z nim podpisać kontrakt co najmniej 4 kluby z premier league nie mówiąc o paru drużynach z innych lig więc to nie jest tak ze każdemu bym dał ale o dobrego pracownika trzeba walczyć a uważam DDG za dobrego "pracownika" w branży nazywany specjalistą. Przytoczę tylko artykuł z 2015 roku gdzie Petr Cech grając w Chelsea zarabiał 170-180tyś tyg gdzie to nie był jeszcze ten okres szalenczy☺. Pozdrowienia. Masz swoje zdanie które szanuje lecz nie zawsze się z nim zgadzam ważne że dla nas obu liczy się dobro klubu.
» 26 marca 2019, 01:53 #178
BrodaUTD: Nie potrafię zrozumieć jak ktoś może uważać że temu Tyle się należy a temu nie. Jak Ty byś za to płacił. Widząc komentarze ze DDG maks 300tyś tygodniowo to nie wiem czy się śmiać czy plakac dla mnie niech bierze i milion jak klub uważa że przy takiej pensji utrzyma płynność finasowa to mi to nie przeszkadza a żałować mu nie będę. Zaraz powiedzą że inni będą chcieli też po miloion. Ale ile Ci (inni) są w klubie a ile Dawid. Zaraz ktoś powie żeby nie posuty faks to by go nie było. I tak w kółko. Co by się nie działo staje murem za tym klubem powodzenia oby z fartem
» 25 marca 2019, 22:30 #177
GrayMid: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2019 22:51

Tyle że klub najwyraźniej tak nie uważa, bo negocjacje się przeciągają. Ludzie w klubie na pewno wiedzą więcej od nas, bo robią w tym, i gdyby tak polityka jaką ty sugerujesz była dobra, to by się już dawno zgodzili na nią, czy na ten kontrakt, a jakoś się nie godzą, tylko przeciągają linę. Tu nie chodzi o żałowanie komukolwiek, ale jakieś granice muszą być, a takie granice jak w każdej firmie ustala się na podstawie jakości pracy. Tak, to trudniejsze w piłce, bo piłka jest bardziej nieprzewidywalna niż normalna praca szarego człowieka, ale jednak na każdej pozycji istnieją wytyczne, obowiązki i można określić czym charakteryzuje się piłkarz ponadprzeciętny, a tacy zarabiają krocie. Pewnie, jeżeli dla klubu to nie problem, to niech mu dają, ale my tu komentujemy właśnie dlatego, że widać, że sam klub wcale się nie pali żeby tyle dać Dawidowi, a faktem jest, że wielka różnica w zarobkach i takie ciągłe licytowanie tygodniówek coraz wyżej, potrafi rozwalić zespół. Niestety współczesny futbol się taki staje coraz bardziej. Poza tym chociaż to się raczej nie zmieni szybko, albo w ogóle, to jednak już coraz głośniej się mówi o regulacji zarobków w piłce, o postawieniu jakiejś granicy, bo przy takich potężnych zarobkach pojawia się naturalnie coraz więcej korupcji, brudnych interesów, czym piłka jest niestety dziś zarażona i wcale się nie oczyściła. Dlatego taka dyskusja musi się zacząć (i zaczęła się, także dziennikarze już o tym książki piszą) i w tym kontekście o tym rozmawiamy. Tu nie chodzi o skąpienie Dawidowi, tylko o to, że gdzieś te granice muszą być, szczególnie jeśli to nie jest zawodnik jakiś super geniusz. Jakby wszędzie w każdego pracownika, bez żadnych granic czy kryteriów, ładowano pieniądze jakie ten pracownik sobie zażyczy, to cały rynek pracy by się zawalił. No i każdy może mieć swoją opinię. Ja mogę zrozumieć niebotyczne zarobki napastników- geniuszy, którzy grają dekadę i nie schodzą z pewnego poziomu, ale jeśli teraz mamy dawać każdemu jaką tylko kwotę sobie rzuci - sorry, ale to absurd. Zresztą jak powiedziałem - ja to piszę tylko dlatego, że widać, że sam klub wcale nie ma ochoty aż tyle płacić. Gdyby tyle dali i podpisali kontrakt, to bym nic nie pisał. Ale piszę, bo widać, że United podchodzi do tego ze zdrowym rozsądkiem i dobrze, bo akurat za to też szanuję United.
» 25 marca 2019, 22:49 #176
Gallacher: Takie pieniądze co De Gea oczekuję to może zarabiać napastnik albo pomocnik,ale nie bramkarz.Jedynie Messi czy CR mogą taką kasę dostawać bo są graczami ofensywnymi.
» 25 marca 2019, 23:05 #175
QsQs: Ale oni chodzą Mbappe, Griezmanem, Pogba. Asysta Mbappe piętą genialna. Niestety ale Rash w porównaniu do Mbappe to jeszcze jest za krótki.
» 25 marca 2019, 22:30 #174
BrodaUTD: Przypominam tylko ze zagranie pieta było mu wspominane po meczu z nami ze mógł nie gwiazdorzyc i normalnie odegrac. Grasz na tyle ile go przeciwnik pozwala.
» 25 marca 2019, 22:33 #173
QsQs: Tutaj to nie była tylko sztuka dla sztuki tylko efektowne a przede wszystkim efektywne. W tempo podanie które wypuściło Griezmanema na czystą pozycję.
» 26 marca 2019, 03:27 #172
RedsFan: Dokladnie BrodaUTD też pamietam jak grali z nami to kilka razy przez te" pietki" zepsuł akcje i stracil pilke. Raz wychodzi, a raz nie. Niekiedy takie zagrania są zbedne. Z ogórkami moga sobie na to pozwolić.
» 26 marca 2019, 08:15 #171
Kilerek7: Griezmann dziś genialny.
» 25 marca 2019, 22:25 #170
Michux3: Sancho dziś 19 ma
» 25 marca 2019, 22:16 #169
Me89v2: To za stary do nas hehe
» 26 marca 2019, 07:14 #168
DjTED: Ale Pogba dzisiaj piły daje
» 25 marca 2019, 22:05 #167
Me89v2: Ten hudson odoi taki bez głowy.
» 25 marca 2019, 21:18 #166
Me89v2: Chociaż 2 akcyjki ładne zrobił
» 25 marca 2019, 21:25 #165
sinedd91: A i co jeszcze tym wszystkim, którzy mówią:
DDG fatalnie gra nogami a Romero to bdb bramkarz
polecam cofnąć się pamięcią do czasów gdy Romero bronił bo przy Davidzie było zamieszanie z transferem do Realu (era LvG).... Wtedy 100% użytkowników pisało, że DDG gra świetnie nogami w porównaniu z Romero....
oprócz tego DDG wyprzedza znacznie Romero w grze na linii.... Argentyńczyk gra lepiej na przedpolu to fakt, ale z całą sympatią ja wole jak David pomyli się 2 razy w sezonie na linii niż jak Romero minie się z piłką w powietrzy 10 razy w sezonie :D
» 25 marca 2019, 20:03 #164
vanantygaal: oczywiście, ze DDG jest dużo lepszym bramkarzem i nie podlega to w ogóle dyskusji. Rozchodzi się natomiast o to, że jeśli jego żądania finansowe są rzeczywiście takie jak piszą gazety to jest to absolutnie nie do zaakceptowania. Wg mnie nie powinien dostać więcej niż 300 tys tygodniowo. Musi wybaczyć ale bramkarz to nie jest pozycja żeby dostawać takie wynagrodzenie. Takie wynagrodzenie to może dostać napastnik, na którym opera sie cała gra ofensywna.

Poza tym nie chce być złym prorokiem bo wierze że DDG zostanie tutaj ale zarówno jemu jak i Pogbie nie wolno do końca ufać w kwestii przywiązania do barw klubowych
» 25 marca 2019, 21:04 #163
sinedd91: to czy się z Tobą zgadzam w tej materii czy nie nie ma zbyt dużego znaczenia. moim zdaniem na rynku transferowym i płacowym panują w tej chwili takie warunki, że ciężko powiedzieć jaka cena i jakie zarobki są uczciwe...
Jeszcze 10 lat temu Ronaldo przechodził do Realu za cenę zaporową jak na tamte czasy i dostał tygodniówkę i warunki kontraktu takie, że wszyscy się za głowę łapali ....
» 25 marca 2019, 22:00 #162
GrayMid: vaanantygaal Dokładnie! Sam to chciałem napisać. Oczywiście, gra i pracuje na sukces cała drużyna, także bramkarz, ale jego wkład jest absolutnie nieporównywalny do wkładu świetnego napastnika, który ciągle strzela gole. No i niestety, ale u nas wciąż mało jest stabilnej jakości na każdej pozycji, jakości piłkarskiej na takim poziomie, żeby którykolwiek z tych piłkarzy tyle zarabiał. Taka brutalna prawda. Doceniam to co Dawid zrobił dla nas w przeszłości i teraz, ale faktem jest też że od jakiegoś czasu nie idzie mu już tak dobrze, już inni tu zrobili bardzo trafne analizy, gdzie leżą słabości Dawida. Nam chodzi po prostu o to, że jeżeli nie ma zgody co do zarobków i Dawid tak się upiera przy tak wielkiej kwocie, to też nikt na siłę nie będzie go zatrzymywał. To zależy oczywiście od zarządu, ale że te negocjacje się przeciągają, to chyba widać, że także i sam klub uważa, że Dawid przesadza przy tych żądaniach. Vanantygaal ma całkowitą rację - rozumiem 300 tys. tygodniowo, ale 500? Dobra, rozumiem, że Sanchez rozwalił tu bank - i to jest absurdalne, że Alexis tyle zarabia przy marnym poziomie, który prezentuje, ale nie może być to argument dla innych, bo w takim tempie i z takim podejściem, to naprawdę piłkarze przychodzić tu będą tylko dla kasy, a nie dla ambicji sportowych.
» 25 marca 2019, 22:10 #161
GrayMid: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2019 22:24

sinedd91 Można jednak ocenić przy niektórych, a uregulowanie dzikiego rynku zarobków w piłce to kwestia agentów, TV, sponsorów, akurat sami piłkarze na rynek aż takiego wpływu nie mają. Raczej ludzie, którzy na nich zarabiają (zaczynając od agentów, którzy oczywiście niby reprezentują interesy zawodnika, ale sami sobie prowizje odpalają słuszne i o to w tych chodzi). Natomiast na pewno wyjątkami są tacy piłkarze jak Ronaldo, Messi czy Salah, czy świetni gracze City - bo tu jest po prostu jakość niesamowita, tym bardziej jeśli chodzi o czołowych napastników, to jest zrozumiałe. A w czasach kiedy Ronaldo przechodził do Realu, to akurat był najbardziej logiczny deal w historii wtedy. Ronaldo był wówczas na absolutnym szczycie, w United odniósł niebotyczny sukces na boisku właśnie. Jego wielki status był możliwy tylko dzięki pracy, którą wykonał, zresztą o jego etyce pracy nikomu mówić nie trzeba, czy się go lubi czy nie, Ronaldo pracuje na każdą stówkę z tej kasy jaką dostaje. Plus wiadomo - w 2009 roku kiedy przechodził do Realu, zostawał właśnie nowym galactico, wokół niego budowano cały nowy Real, to było logiczne wtedy, że to będzie deal ''stulecia'' tak zwany. Dawid, przy całej mojej sympatii, absolutnie nie ma takiego statusu w United, szczególnie w ostatnim czasie. Jak już pisałem 300 tys. jest zrozumiałe, ale na pewno nie 500. Przynajmniej jak dla mnie. Niektórzy wciąż podają Sancheza jako przykład, skoro on, to Dawid powinien tym bardziej zarabiać 500, ale takie myślenie to szaleństwo, bo się traci perspektywę. Sanchez w ogóle powinien zniknąć i jak dla mnie Dawid powinien zarabiać 300, a Sanchez dużo poniżej tego, bo gra naprawdę marnie.
» 25 marca 2019, 22:21 #160
sinedd91: @GrayMid

bardziej w tym przykładzie chodziło mi o to, że wtedy ta cena była zawrotna mimo wszyscy i zarobki Ronaldo też.... A w tych czasach to są śmieszne pieniądze....

W tym sezonie mówimy, że DDG powinien dostac max 300k .... za rok David od nas odejdzie a następny bramkarz dostanie 400k... Kwoty na rynku za szybko się zmieniają i po prostu moim zdaniem z punktu widzenia kibica nie jestem w stanie stwierdzić czy to za dużo za mało czy w sam raz.
» 25 marca 2019, 22:37 #159
sinedd91: Nie chcę nic mówić ale z tydzień temu był news o tym, że to prowizja agenta blokuje podpisanie kontraktu... te wszystkei spekulacje można sobie wsadzić....

A jak nie wzmocnimy naszej obrony w tym okienku i to znacznie to za DDG jeszcze wszyscy będziemy płakać chociaż wątpię, żeby odszedł za free.... Prędzej się umówią na coś w stylu: DDG obniży nieco wymagania a United obniży wymagania dotyczące kwoty odstępnego o ile jest ziarno prawdy w tym ze to tygodniówka blokuje transfer :P
» 25 marca 2019, 19:46 #158
Batigol222: Nie wiem, na ile te informacje są wiarygodne, ale jeśli De Gea rzeczywiście życzy sobie 500 tys tygodniowo, to najwidoczniej marzy mu się Madryt, bo przecież wiadomo, że takiej kasy nie dostanie. Natomiast co do jego wartości piłkarskiej, to nie wiem, czy faktycznie można go "bez problemu zastąpić", jak niektórzy tutaj piszą. Generalnie, z bramkarzami jest obecnie problem: Bayern gra wypalonym Neuerem, Juventus ma takiego przeciętniaka, jak Szczęsny, PSG ma w bramce emeryta, i tak dalej. Pickford to z pewnością nie ten poziom, co De Gea. Romero jest dobry, ale do Hiszpana też mu daleko. Oblak w tym sezonie wyraźnie obniżył loty. Ter Stegen to jest klasa, no ale on do United na pewno nie przyjdzie. W przypadku odejścia De Gei zostawałby jakiś manewr a la Chelsea, czyli wyciąganie za grubą kasę gościa, który coś tam umie, ale bez rewelacji. Niektórzy tutaj piszą, że mógłby być np. Onana z Ajaxu: polecam pooglądać go sobie w lidze holenderskiej: gość robi masę błędów, równie dobrze można byłoby wziąć od Liverpoolu Karlusa.
» 25 marca 2019, 14:45 #157
Strzelec: W tym sezonie w 42 występy 30 puszczonych goli 23 czyste konta
» 25 marca 2019, 14:54 #156
wrobel1992: Jak nie Romero to jest bramkarz w Premier League, który jest rutyniarzem, nie popełnia błędów i nie schodzi poniżej pewnego poziomu- nazywa się Łukasz Fabiański. Jest gwarantem dobrych interwencji na linii jak i na przed polu. Jeśli stanąłby między słupkami United po ewentualnym odejściu Davida byłby nadal spokój w bramce!
» 25 marca 2019, 15:58 #155
Veron: Donnarumma na linii gra podobnie, nogami i na przedpolu gra lepiej, 20 lat
tylko ten Raiola to jego bardzo słaby punkt, no i pewnie cena

Anthony Lopes, Meret, Pacheco, Lafont
jest od groma bramkarzy za drobne a spokojnie wygrają walkę o podstawę z Romero, który też jest bardzo dobry

przypominam, że De Gea też był tylko wielkim talentem jak do nas przechodził, Ter Stegen też był mało znany przed Barcą, spokojnie akurat ta pozycja na boisku jest spokojnie do obsadzenia za normalne pieniądze

jeszcze ktoś tu pisze o błędach jakby Xhaka ostatnio nie strzelił bramki z 25m w sam środek
jeżeli Real tak bardzo go chce to niech dają Courtoisa + 50M lub Navasa +80M lub 100M w gotówce i będzie git
» 25 marca 2019, 16:00 #154
dawid27154: Veron
De Gea w momencie transferu to był wielki talent o ile nie największy, Ter Stegen był znany i to bardzo zagrał ponad 100 meczów w Bundeslidze, myślę, że byli lepszymi zawodnikami niż podani przez Cb gracze, jednak Lafont czy Meret to są talenty w młodym wieku i nie ma co do tego wątpliwości, myślę jednak, że trochę za wcześnie na to by weszli do naszej bramki chociaż z drugiej strony tym teoretycznie pierwszym mógłby być Romero a Oni go naciskać. Ja osobiście nie widzę ich jako Nr 1 w lecie, za sezon czy dwa i owszem kto wie.
» 25 marca 2019, 17:11 #153
Veron: Problemem naszego środka pola nie jest jego brak, tylko gra najbardziej kreatywnego zawodnika na skrzydle.
Zieliński przez ostatnie 20min zagrał więcej prostopadłych piłek pomiędzy liniami niż Klich przez całą swoją karierę.
» 25 marca 2019, 09:25 #152
Krzyk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2019 07:29

Tak troche obiektywizmu na temat de Gei.
W kontekście bramkarzy można w zasadzie mówić o trzech podstawowych zestawach umiejętności: gra na linii, gra na przedpolu i wyprowadzanie piłki/gra nogami. Plus ewentualnie jeszcze bronienie karnych, choć to jednak najmniej ważne.
W pierwszym z tych można śmiało stwierdzić, że w ostatnich kilku latach David jest chyba najlepszym bramkarzem na świecie jeśli chodzi o grę na linii. Pewne piłki tylko on potrafi wyciągnąć. Gorzej jednak z pozostałymi.
W grze na przedpolu jest fatalny. Niemalże nie wychodzi do górnych piłek, a jeśli to robi to często nieudanie. Nie wiem czy w całej PL znajdzie się bramkarz, który w tym aspekcie jest od niego gorszy.
Co do gry nogami i wyprowadzania akcji to tutaj powiedziałbym, że David jest bardzo przeciętny. Również i w karnych to samo, przeciętność.
Wiadomo, że najważniejsza z tych umiejetności to gra na linii, ale pytanie czy aż tak. W końcu nie bez powodu Ferguson długo nie chciał zaufać Davidowi i częściej stawiał na bardzo przeciętnego Lindegarda.
N o i teraz pytanie czy de Gea jest niezastąpiony? Moim zdaniem nie
» 25 marca 2019, 07:27 #151
Dejfmi: Oczywiście, że zastępstwo można spokojnie znaleść. Bramkarz to pozycja która uratuje 2/3 mecze w sezonie, od graczy z pola zależy każdy mecz. Ja zaproponowałbym mu 300 na tydzień za zaslugi i staż w klubie - jesli bardzo chce dla nas grać to zostanie, jeśli nie pasuje to śmiało może odchodzić do Paryża albo niech idzie zarabiać dużo mniej niż mu proponujemy do Madrytu
» 25 marca 2019, 09:41 #150
Michux3: Jesli ktoś zapłaci za niego 100mln to może iść , Mamy Bdb Romero, Solidnego Granta i Deana Hendersona który robi furore w Shefield i jest liderem z 17 czystymi kontami ,a w polu musimy sie wzmocnić i te 100 mln może zrobić różnice
» 25 marca 2019, 09:51 #149
Michux3: Ps:Lubie De Gea i uważam że jest top 1 ale jak nie chce podpisać kontraktu to nie ma potrzeby o to walczyć .
» 25 marca 2019, 09:53 #148
Michux3: Ps2:Dean ma wiecej asyst od Maticia Hehe
» 25 marca 2019, 10:18 #147
bastifantasti: 100 mln? 😂
» 25 marca 2019, 11:52 #146
Batigol222: Krzyk

Teoretycznie to, co piszesz, ma sens. Nie bierzesz pod uwagę tylko tego, że mankamenty na jednym polu piłkarz może z nawiązką rekompensować wybitnymi umiejętnościami w innym aspekcie. Fakt, De Gea właściwie nie gra na przedpolu, ale z takim bramkarzem też można z powodzeniem grać. Jeżeli np. zespół ma niezbyt kreatywną pomoc, to musi mieć kreatywną ofensywę. Jeżeli drużyna ma bramkarza, który nie gra na przedpolu, to musi mieć stoperów, którzy czyszczą wszystkie górne piłki idące w pole karne. Uznawać, że De Gea może być bez większego problemu zastąpiony dlatego, że nie gra na przedpolu, to trochę tak, jak przyjąć, że Barca mogłaby bez problemu zastąpić np. Busquetsa, bo za wolno biega albo Liverpool Salaha, bo za niski i nie powalczy o górne piłki.
» 25 marca 2019, 14:52 #145
Krzyk: Wcale nie powiedziałem, że łatwo by go było zastąpić. Wskazuje tylko, że nie jest aż tak cudowny jak niektórzy tu uważają. Ma sporo mankamentów. Bo oprócz gry na przedpolu do której się odniosłeś zostaje jeszcze gra nogami. Choćby ostatnie mecze pokazały, że jest z tym również słabo. Dobry bramkarz w tym aspekcie potrafi wyprowadzić zabójczą kontrę albo nawet zaliczyć asystę. De Gea ma problem żeby dobrze dograć do wieżowca Lukaku. Także oczywiście, jest wybitny jeśli chodzi o grę na przedpolu i takiego drugiego nie sprowadzimy. Ale możemy mieć bramkarza, ktory nie wyciągnie takich piłek, za to da drużynie wiele innych walorów, które mogą równoważyć gorszą grę na linii
» 25 marca 2019, 18:25 #144
Dejfmi: Jak tam nikt nie komentuje wczorajszego występu Van Djika? :)

Koulibaly to już byłby słaby i nie warty swojej ceny :D
» 25 marca 2019, 06:37 #143
kckMU: Znaczy tej ceny z mediów (130 bodaj) to nie jest wart tak czy inaczej.

Szczerze, i tu pewnie się zgodzisz, ludzie oszaleli. Nie widzą, jak ogromna magia ofensywna jest w dzisiejszym futbolu i że każdy musi coś zepsuć, dać się ograć, przewrócić etc. Ile ludzi tyle opinii i co chwila można się zetknąć ze stwierdzeniami: Ramos sadzi babole, Pique słaby, Varane przereklamowany, Koulibaly'ego RAZ zrobił Salah więc nie da sobie rady w PL (hahaha), Chiellini za wolny, Bonucci bez charakteru, Thiago Silva bez cech przywódczych. Pominąłem van Dijka, bo i bez niego można by tak do rana co jasne.

Vidic i Rio byli jednymi z najlepszych w historii tego sportu? Byli. Zawsze bezbłędni? Na pewno...
» 25 marca 2019, 07:02 #142
Krzyk: Torres wodził VIdica za nos niemal za każdym razem, oczywiście za swoich najlepszych czasów.
Dużo racji w tym co mówisz kckMU. Czepiać się Koulubaliego, że raz czy dwa dał się objechać to deko przeginka. Nie mniej ja i tak uważam, że jest deko przehypowany i nie za te pieniądze
» 25 marca 2019, 07:13 #141
Dejfmi: Oczywiście że cena którą podały media jest żałosna i nie warto ale kwota na poziomie 80mln jest do zaakceptowania za takiej klasy stopera. Każdy kto ma chociaż trochę pojęcia o piłce i oglądał go parę razy więcej niż na skrócie z Milanem i Liverpoolem potwierdzi to po prostu.

Ja tu już wyczytałem że Koulibaliy jest na poziomie naszego NAJLEPSZEGO STOPERA ERICA BAILLYEGO :D
» 25 marca 2019, 07:25 #140
Krzyk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2019 07:37

Wiesz, może jeśliby oceniać Baillyego na podstawie jego pierwszego sezonu w United to takie porównanie nie byłoby aż tak absurdalne. Niemniej choć bardzo bym chciał by Bailly wrócił do tego poziomu, bo jakoś lubie tego gościa, to póki co wydaje się, że jest on już spalony u nas
» 25 marca 2019, 07:33 #139
CeTe: Oczywiście że każdy obrońca popełnia błędy i nawet najlepszym się zdarzać to będzie. Mnie też śmieszy jak ktoś mówi że Koulibaly dał się wkręcić Salahowi czy Piątkowi. Według mnie Koulibaly nie jest wart ściągnięcia z paru powodów. W mojej opini Toby nie jest wcale dużo gorszy od niego, a różnica będzie aż 100mln no i Belg gra w PL. Drugim argumentem jest to że można starać się o Manolasa, który też jest tańszy bo może być dostępny za około 30mln i również nie odbiega aż tak umiejętnościami. Czyli za około 60mln możemy dość mocno załatać lukę niż jednym zawodnikiem za 100mln gdzie luka i tak według mnie będzie. Oczywiście według mnie K2 byłby bardzo fajnym wzmocnieniem ale w momencie kiedy przedłużył umowę to United powinno przestać się nim interesować
» 25 marca 2019, 08:55 #138
Dejfmi: Owszem możemy sobie kupić 2 za 60 ale Toby jest przeciętny, cyfra mu już mocno ciąży, Manolas to nie jest nawet 70% mozliwosci Koulibalyego także albo ściągamy sobie 2 stoperów podobnych poziomem do naszych i nasz progres jest praktycznie niezauwazalny albo walimy sume na Koulibalyego/Skriniara i mamy realne wzmocnienie
» 25 marca 2019, 09:47 #137
dawid27154: Cete
Dokładnie myślę tak samo. Jedynie co do Tobiego to uważam, że powinien trafić do nas czy obojętnie do jakiegoś klubu z absolutnego topu chociaż z rok czy dwa wcześniej, oby nie było dla niego za późno.
» 25 marca 2019, 09:48 #136
Klierek7: dał bym Ci 200 plusów!! ale niestety te baranki tego nie czytają.
» 25 marca 2019, 10:39 #135
CeTe: Według mnie jeśli do lata De Gea nie podpisze kontraktu to czas sie pożegnać. Jeśli rzeczywiście proponują mu 350tys i on się nie zgadza to mnie osobiście to boli bo myślałem że kocha ten klub. Ja rozumiem że Sanchez zarabia 500tys i to jest najbardziej idiotyczna rzecz w PL ale to co teraz każdy ma go gonić z tą tygodniowka? Jeśli De Gea odejdzie to na przyszły sezon według mnie damy radę z Romero i może trzeba się zastanowić nad Deanem Hendersonem bo gość na wypożyczeniu jest niesamowity nawet kibice mają przyśpiewki o nim
» 25 marca 2019, 06:09 #134
Advm: Może tego Rece na lewą do United?
» 24 marca 2019, 22:22 #133
Advm: Kuba na prawą i lecimy po majstra
» 24 marca 2019, 22:25 #132
Xchrisx7: Hahahaha ta. Jeszcze Błaszczykowskiego i Pazdana
» 24 marca 2019, 22:45 #131
Advm: Kube i Błaszczykowskiego?
» 24 marca 2019, 23:02 #130
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2019 23:08

To ja już wolę na skrzydle duet Juan i Mata
» 24 marca 2019, 23:08 #129
mishaplc: No i zamiast Ole dawac Wuja 😂
» 25 marca 2019, 07:28 #128
DjTED: Ładnie Reca i Lewy
» 24 marca 2019, 22:20 #127
QsQs: Ale Holendrzy wrócili z niemcami. Fajna tam ekipa będzie w następnych latach. Ma szansę znów się bić o medale na najważniejszych imprezach. Van Dijk, de Ligt, F. de Jong,, wijnaldum, szalejący Dipej:-) Obiecująco to wygląda.
» 24 marca 2019, 22:09 #126
Gallacher: Z Izraelem to aż strach się bać grać,bo jak wygramy to zaczną się upominać o coś :D
» 24 marca 2019, 21:22 #125
mateo444: W meczu z Izraelem czekam na gole Piątka, ale przede wszystkim na jego cieszynke
:D
» 24 marca 2019, 21:41 #124
Petrus147: ta będziemy płacili grube mln za okupowanie Izraelskiego pola karnego
» 24 marca 2019, 21:48 #123
dlabigt23: Ja bym dal szanse Romero . Gość jest naprawde dobry . Mysle ze nie potrzebujemy bramkarza na teraz wystarczy wzmocnic tylko PO , ŚO i bramkarza mamy naprawde dobrego a jest tylko rezerwowym :) mysle ze jakby dostal szanse na bycie podstawowym to by nas nie zawiódł .
» 24 marca 2019, 21:02 #122
Me89v2: PS jest jeszcze ważniejsze do wzmocnienia niż so. Więc nie zapom8najmy o tym
» 25 marca 2019, 08:36 #121
pawelisto2: Mendes widzi co się dzieje, nie jest głupi, więc twardo negocjuje. Thibo w Realu to kompletny niewypał i niewykluczone, że będą szukali chętnego na Belga, a sami sięgną po De Gee, więc to też daje jakiś mały haczyk na Manchester, bo nie oszukujmy się Romero jest bardzo dobry, ale czy uciągnie pierwszy skład? Jeśli tak to jak długo? A kupno nowego bramkarza na poziomie to też niemały wydatek dzisiaj - biorąc pod uwagę cenę za Alissona i Kepe to Pickford pewnie kosztowałby podobnie, a nowy zawodnik to też zawsze pewne ryzyko, w tym przypadku to niemal pewnik, że nie byłby to ten sam poziom co David.
Tygodniówka Alexisa też oczywiście tego nie ułatwia.

Więc jeśli tak na chłodno spojrzeć to Mendes razem z De Geą w tej chwili raczej rozdają karty aniżeli Manchester z bądź co bądź słabym Woodwardem w tym aspekcie dlatego wcale się nie dziwię, że postawili warunek 500 tysięcy, który jeśli uda się podpisać to wydaje mi się, że może zejść do 400-450.
» 24 marca 2019, 21:02 #120
vanantygaal: Jedna z nielicznych pozytywnych rzeczy jakie zrobił LvG to nauczył pokory DDG. Być może sytuacja powoli dojrzewa do tego żeby takie coś powtórzyć
» 24 marca 2019, 21:35 #119
JakNiejoseTOkto: Co? Kto rozdaje karty? Słabym woodwardem? Ty masz 14 lat zgaduje? I tez byś chciał dyrektora sportowego sie domyślam co by to Skrinara za 30 mln wyciągnął z tygodniówka 100 tys? Tak jakby to bukiecie zależało od umiejętności negocjacji. Tak się składa że dzieki woodwardowi mamy te setki milionów na transfery, to dzieki niemu każdego roku dochody sie zwiększają pomimo tych 5 lat nieudacznikow którzy zarządzać i trenować nie umią. Sanchez to był błąd ale kto ich nie popełnia? Ferguson pożałował 5 mln na hazarda. Popatrz na loserpool raz nie trafili z transferami i ile lat sie podnoszą? Bentake se kupili, BENTAKE! Bentake moglibyśmy se i my kupić jakby tu woodwarda nie było. Dając 450 de ghei rozważamy cały system płac. I jestem pewien ze United sie nie ugnie. Ale jakby miał za zarządzających takich bukietów jak ty to ściągnąłbys jeszcze spodnie mówiąc tak de ghea to bonus dla ciebie.
» 24 marca 2019, 21:38 #118
pawelisto2: "Ty masz 14 lat zgaduje?"

Nigdy nie zrozumiem tego skąd bierze się umniejszanie czyjegoś wieku w dyskusji - zwłaszcza jak komuś puszczają hamulce, chce kogoś urazić to wchodzi mu na jego wiek. Naprawdę to jest przykre. Zwłaszcza, że sam kiedyś będziesz miał dzieci, może nawet już masz i jeśli ono popełni jakiś błąd to też wjedziesz mu na wiek? "Masz 14 lat i g.wno wiesz o świecie"?

Nie można napisać tego, że się ze mną nie zgadzasz bez tych nieudolnych prób obrażania, bez wzmacniania tonu wypowiedzi tymi makaronizmami?
» 24 marca 2019, 21:48 #117
Vaxiu: W takich momentach brakuje opcji "ignore" zeby to nie czytac wiecej takich wpisow jak tego agresora wyzej.
W dodatku naskoczyl na jednego z najbardziej opanowych i kulturalnych facetow jakich tu spotkalem :D
» 25 marca 2019, 10:08 #116
pawelisto2: Dzięki!
Wszystko wzięło się od tego kiedy po gimnazjum syn dostał nowego trenera w klubie i od razu wprowadził swoje zasady z całkowitym zakazem przeklinania i podnoszeniem głosu na siebie - początkowo myślałem, że kurde jakiś wariat, fanatyk bezstresowego wychowania, bo sam już ładnych pare lat temu byłem wychowywany na zasadach linijki po łapach i ostrej bury w domu, wiec myślałem ze tak musi być, dopiero kiedy zaczalem częściej rozmawiać z tym chłopakiem(bo trener miał 29 lat jak zaczynał trenować młodego) to pomyślałem, kurcze, faktycznie po co podnosić głos, jeśli chcemy żeby dzieciak zaczął zachowywać się dojrzale to zacznijmy z nim rozmawiać jak z dorosłym, a nie tylko zestawiając ze sobą swój wiek pod pretekstem „przeszedłem więcej, wiec i więcej wiem!”

Pozdrawiam!
» 25 marca 2019, 14:17 #115
eMGieKa: Czyli przywiązanie do klubu dla De Gei = kasa,kasa,kasa :D rozumiem podwyzke,ale 350 tys tygodniowo,to gigantyczna kasa,sprzedac jak najszybciej i ogarniac zastepstwo. :)
» 24 marca 2019, 20:27 #114
Strzelec: Zamiast Pickforda nie lepiej kupić Andre Onane z Ajaxu?
» 24 marca 2019, 19:39 #113
primasort: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2019 20:32

Bramkarz murzyn?Dla mnie to bardzo dziwnie wygląda,tak samo z trenerem,nie wiem czemu i nie jestem rasistą
» 24 marca 2019, 20:31 #112
Strzelec: Może i jest czarny ale jest łatwy do wyciągnięcia i umie bronić
» 24 marca 2019, 20:39 #111
TrueDevil89: I tak mu dają 150 tyś podwyżki bo zarabia 200 obecnie jak mu nie pasi to sprzedać latem kupić Pickforda i problem z głowy.
» 24 marca 2019, 19:22 #110
jamaj05: youtu.be/pxkucCznNAQ

Świetny przyklad dlaczego powinnismy kupic Sancho i tym samym odpiscic zakup Maguire'a na srodek obrony
» 24 marca 2019, 18:59 #109
Xchrisx7: No tak bo 10 sekundowy filmik od razu definiuje obu piłkarzy....
» 24 marca 2019, 20:23 #108
Gallacher: Żeby piłkarze nie dostawali takich tygodniówek to liga musiałaby chyba spaść w ilości oglądalności jej,a na to się nie zanosi,zresztą same prawa TV w lidze angielskiej to kolosalne pieniądze,i na koniec sezonu nawet spadkowicz dostaję sporo kasy.W lidze angielskiej zespoły z niższych rejonów tabeli są lepiej opłacane niż takie ekipy jak Inter czy Milan we Włoszech,a to właśnie efekt tych śmiesznych kominów płacowych.
» 24 marca 2019, 18:57 #107
karreem: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2019 17:36

Jak pensje piłkarzy w Anglii będą rosły dalej w takim tempie, to za kilka lat doczekamy się tygodniówki w wysokości 1 mln funtów.
» 24 marca 2019, 17:36 #106
QsQs: Sprzedać jak ma tak fikać. W żadnej normalnej firmie nie ma tak, że pracownik otrzymuje podwyżkę w momencie gdy obniża loty.
» 24 marca 2019, 17:22 #105
UnitedFan07: Oby wszystko sie wyjasnilo jak najszybciej przeciez nie mozemy stracic jednego z najlepszych bramkarzy na rzecz Realu;
Nie wiem jak niektórzy mogą pisać że niech idzie ludzie on jest jednym z naszych kluczowych zawodników tak jak Messi w Barcelonie czy Ronaldo wcześniej w Realu a teraz w Juve.

Nie chce żeby Manchester sprzedawał swoje największe gwiazdy np do Realu i stał się drugim Liverpoolem gdzie tylko pojawi sie zainteresowanie ich gwiazdami to ich sprzedaja.

To do Manchesteru mają przychodzić największe gwiazdy bo stać nas na to; GGMU !!
» 24 marca 2019, 16:56 #104
QsQs: No bylo zainteresowanie i lfc nie sprzedał od razu coutinho a dopiero w zimie. Dojąc barce na gruba kasę za średniego zawodnika. Teraz katalonczycy patrzą gdzie tu by go opchnąć
» 24 marca 2019, 17:16 #103
dawid27154: Coutinho to nie jest średni zawodnik
» 24 marca 2019, 18:50 #102
Spadkobierca: Ale Coutinho po odejściu z Liverpoolu to naprawdę się zrobił przeciętniak.
» 24 marca 2019, 19:52 #101
QsQs: Spadkobierca dokładnie. Teraz to cień zawodnika. Zresztą przed przyjściem do lfc też się niczym nie wyróżniał (inter, espanyol) może to piłkarz jednego klubu. Zdarzają się tacy. Sahin, Kagawa,
» 24 marca 2019, 21:40 #100
Ziyo23: Jeśli chce taką kasę to niech idzie do Realu. Nikt nie jest ważniejszy od klubu. Nie bądźmy frajerami
» 24 marca 2019, 16:13 #99
QsQs: Dokładnie. Frajerów niech szukają gdzie indziej. De gea słabo broni w tym sezonie. Jakoś nie będę płakał jak odejdzie
» 24 marca 2019, 17:16 #98
HarryPOD: @QsQs
"De gea słabo broni w tym sezonie". No shit, Sherlock?! Gdzie byłeś przez poprzednie lata? Aż żałuję, że nie da się zajrzeć w komentarze dalej na Twoim profilu, bo pewnie spuszczałeś się, kiedy ratował nam punkty. Olać najlepszego gk na świecie, bo "De gea słabo broni w tym sezonie". Padaka.
» 24 marca 2019, 20:05 #97
Strzelec: Chce taką kase niech idzie do Realu. Zastępstwo znajdziemy.
» 24 marca 2019, 15:57 #96
Gallacher: De Gea się buntuję,a Sanchez śmieje w twarz bo wydymał zarząd na niezłą sumkę tygodniowo.Takie interesy tylko w UNITED u Edka.
» 24 marca 2019, 15:53 #95
Veron: Hudson-Odoi, Sancho, Felix, Mbappe itd.
jest prawdziwy wysyp młodych świetnych skrzydłowych
jak my za rok będziemy znowu bez prawoskrzydłowego to ten klub nigdy nie odzyska mistrzostwa
» 24 marca 2019, 15:37 #94
Blau: Felix nie jest skrzydłowym.
» 24 marca 2019, 16:46 #93
MadUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2019 15:04

Wywalic na zbity ryj! To jest po prostu skandal, takie pieniadze i jeszcze malo, powininen sie cieszy ze reprezentuje barwy tego klubu. Dla mnie takie zachowanie duzo mowi o zawodniku i jako klub dalbym max 250 tys na tydzien a jak sie nie podoba to wyjazd. Byle grajek teraz dostaje w tym klubie kase jakby byl nie botyczna gwiazda. Jedynie Herrera dostaje tygodniowke adekwatna to umiejetnosci, a przy tym pokazuje ze jest lojalny i oddany dla klubu.
» 24 marca 2019, 15:00 #92
Klimaa: Sanchez ponownie nam się odbija.. ;)
A tak na poważnie to jestem trochę zły na Hiszpana bo powiem krótko - przesadza. Zarobki które proponuje United są ogromne; jeśli facet nosi nasz klub w sercu to nie powinien robić problemów z tygodniówką. I tak jest bogaty a zarobi jeszcze więcej. Zrobił dla nas mnóstwo i nigdy tego nie zapomnimy ale jak będzie tak gwiazdorzyć to przepraszam ale powinniśmy go sprzedać.
» 24 marca 2019, 13:47 #91
eragon30971: Sprzedać i niech gra Romero, a w tym czasie może się wyrobi Dean Henderson, który podobno ma duży talent.
» 24 marca 2019, 13:26 #90
QsQs: Do kiedy Sanchez ma podpisany ten kontrakt życia?
» 24 marca 2019, 12:44 #89
Michal12371: 30.06.2022
» 24 marca 2019, 13:01 #88
QsQs: Uuuuu
» 24 marca 2019, 13:13 #87
Klimaa: Tu można postawić pytanie czy chce grać czy zarabiać. W związku United-Sanchez coś nie pasuje. Jeśli chce ponownie cieszyć się grą sam musi zgodzić się na obniżkę i odejść.
» 24 marca 2019, 13:48 #86
Widziwoj: Sanchez nie zgodzi się na renegocjowanie wysokości kontraktu. To by był ewenement. Musiał by chyba kochać United nad życie, a na to nie wygląda
» 24 marca 2019, 16:38 #85
Lokator23: Nie ma sie co dziwic skoro Sanchez dostaje 300 k za nic to logiczne ze David ktory jest naszym najlepszym zawodnikiem od 8 lat bedzie chcial wiecej. Kazdy z nas reagowal by tak samo w swoim miejscu pracy
» 24 marca 2019, 12:33 #84
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2019 13:12

8 lat temu najlepszym zawodnikiem był scholes (de gei jeszcze nie było), 7 lat temu rooney a 6 lat temu van Persie. Nie pisz głupot.
» 24 marca 2019, 13:09 #83
Lokator23: No to od 6 lat. Od czasow odejscia SAF tylko David trzymal swiatowy poziom. Teraz pasuje czy dalej bedziesz zgrywal glupio madrego. Wlacz myslenie bo kazdy myslacy czlowiek wie ze David byl jedynym zawodnikiem przez te lata ktory moglby wskoczyc to 1 skladu w kazdej druzynie
» 24 marca 2019, 13:52 #82
QsQs: A w tym sezonie gra kupę
» 24 marca 2019, 17:20 #81
Lokator23: Popelnil moze ze 3 bledy w tym sezonie ale po co bede to Tobie tlumaczyl jak Ty pamietasz te bledy a o innych meczach w tym sezonie zapomniales np. Totenham
» 24 marca 2019, 22:02 #80
WloskiDynamit: Chce zarabiać tyle co Alexis? Chyba go powaliło!
» 24 marca 2019, 11:46 #79
Spadkobierca: Nazwijmy to po prostu efektem domina. City byli jednak mądrzy na tyle, żeby nie rozwalać sobie systemu płac akceptując wymagania Alexisa. My to zrobiliśmy, teraz zbieramy żniwo.
» 24 marca 2019, 11:55 #78
Xchrisx7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2019 11:19

Ciekawe czy zarabiając 400 czy 500 K tygodniowo są w stanie odczuć jakąś różnice :D
» 24 marca 2019, 11:14 #77
kamilpe: Tygodniowo może nie ale rocznie już tak
» 24 marca 2019, 11:38 #76
HarryBrown: 100k tygodniowo mniej to w skali roku ze 2-3 apartamenty mniej.
» 25 marca 2019, 07:26 #75
WiciAA28: I wyobrazić sobie że Sanchez zarabia u nas najwiecej...
» 24 marca 2019, 10:38 #74
Domestos: Sytuacja taka sama jak z Rooneyem. Klub chce mu dać podwyżkę za zasługi, które miały miejsce kilka lat temu. De Gea poza tym jest piłkarzem bez charakteru, więc nic nie wnosi do szatni. Definitywnie pozbyć się balastu.
Z punktu widzenia zawodnika, w Realu ma szansę stać się kimś więcej. Dodałbym w prezencie jeszcze jego koleżkę Mate, który wyprowadza kontry truchtając.
» 24 marca 2019, 10:38 #73
Tomi71Wro: Bardzo jestem ciekaw co z tego wyjdzie. David w prawdzie ratował nam wielokrotnie wynik i klub bardzo dużo mu zawdzięcza, ale nie dajmy się zwariować. Żądania finansowe De Gei, tudzież jego agenta są niepoważne. Oczywiście wszystkiemu winna jest osoba, która wpadła na pomysł dania Sanchezowi tak niebotycznej tygodniówki. Wracając jednak do samego Davida. Na linii bramkowej jest prawdopodobnie najlepszy na świecie. Ma niesamowity refleks, natomiast jego gra na przedpolu już taka wyborna nie jest. Moim zdaniem klub powinien twardo negocjować i pod żadnym pozorem nie dać większej tygodniówki niż 400k. To i tak jest absurdalna kwota. Idąc tą drogą za kilka lat klub będzie musiał płacić po 800k miesięcznie największym gwiazdom... Jeśli David się nie dogada z klubem to trudno, droga wolna. Żaden klub mu nie da tych 500k, nawet z bonusami, a dobrych bramkarzy na rynku jest sporo, a za pieniądze ze sprzedaży Hiszpana klub napewno będzie miał środki na jednego z nich. Priorytetem jednak jest pozbycie się Sancheza. Jego transfer to spora nauczka dla klubu i mam nadzieje, że ludzie za to odpowiedzialni wyciągną wnioski. Niestety transfer nie wypalił, trzeba go sprzedać, chociaż patrząc na jego tygodniówkę to będziemy się z nim męczyć do końca Jego kontraktu. Mimo wszystko mam nadzieję że Klub dogada się z Davidem, ale nie zapłaci mu takich chorych pieniędzy.
Pozdrawiam ;)
» 24 marca 2019, 10:36 #72
Giggsik11: Nikt nie jest większy niż klub Chyba że nazywasz się Ronaldo
» 24 marca 2019, 09:35 #71
Dejfmi: Jeżeli to prawda to jak na moje nasz latynos może się już pakować.
» 24 marca 2019, 08:12 #70
DjTED: Tak sobie ogladam skróty tego Sancho (Pansy) i powiem wam , ze jak dla mnie to on zjada Mbappe. Drybling ma lepszy. Odejscie tez spoko , gra w silniejszej lidze i jest 2 lata młodszy ! Za chiny do nas nie trafi bo to cały swiat sie na niego rzuci (a to były grajek MC)
» 24 marca 2019, 05:22 #69
artix206: Z tym że lepszy od Mbappe to poplynaleś.
» 24 marca 2019, 09:24 #68
Sideswipe: on średnio co drugi komentarz odpływa także
» 24 marca 2019, 09:47 #67
DjTED: Po czym wnioskujesz ze jest gorszy ? Wsadz go do PSG , albo do samograjów z rep Francji i zobaczymy jak sobie pogra
» 24 marca 2019, 18:53 #66
wagor88: NIKT NIE JEST WAŻNIEJSZY NIŻ KLUB .GG M UNITED
» 24 marca 2019, 03:21 #65
Kilerek7: 500 kola? To juz lepiej dac szanse Romero. Chlop jest strasznie niedoceniany.
» 24 marca 2019, 01:01 #64
RedsFan: Ano nie jest doceniony i zarabia podobno 50 tys. Gdzie poziom jego obrony nie odbiega znacznie od Davida.
» 24 marca 2019, 08:00 #63
Rrangar: Zawsze w tych wiadomościach jest,że to piłkarz się tyle domaga. Rzadko albo nigdy wspominają, że to agent/agencja chce tyle. To są młodzi nie wykrztalceni chłopaki. Oni się nie nie znają na biznesie. Często grali by dla klubu za grosze ale wygadany agent,rodzina itd. .
» 24 marca 2019, 00:26 #62
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2019 07:11

jasne, graliby za czapkę śliwek. Ty serio czy trollujesz? Nie wypominalbym komuś "wykrztalcenia" na Twoim miejscu tak poza tym.
» 24 marca 2019, 07:06 #61
Rrangar: Nie wypominam, tylko stwierdzam fakt. Ilu znasz piłkarzy z dyplomem? W juve jest jeden, poza tym żaden mi nie przychodzi do głowy.
» 25 marca 2019, 17:39 #60
JakNiejoseTOkto: jeśli mu to dadzą to jest to droga do nikąd, zaraz trzeba będzie przedłużać kontrakty rashforda i Pogby i co po 800 tyś tygodniowo? kto wyrówna tyg de ghei? 4 kluby? ile z nich da mu wiecej? chyba tylko psg i i tego nie jestem mpewien także nie uginać się. 350 i ani centa wiecej
» 24 marca 2019, 00:03 #59
Damian54321: Roney....
» 23 marca 2019, 23:04 #58
Damian54321: Teraz tylko kasa.nie ma takich jak to net przydał by sie prawdziwy diabeł.albo Rafael evra vidic...schols
» 23 marca 2019, 23:03 #57
KnabrnyGad: To normalne. I tak się dogadają na jakieś 400tys, poza tym jest miliard rodzajów premii. Taki kontrakt to coś więcej niż stała pensja.
» 23 marca 2019, 21:52 #56
dev13: Pickford gotowy aby byc nr1 w United ;)
» 23 marca 2019, 21:45 #55
Me89v2: No powiem szczerze że jeśli mamy kupić 500k bramakrzowi to wolałbym kupić innego.
» 23 marca 2019, 21:59 #54
DjTED: Waaas?
» 23 marca 2019, 22:10 #53
Michux3: Z tym Pickfordem to żartujesz ? powiedz że tak...
» 23 marca 2019, 22:47 #52
BartkoGGMU: Co trzeba mieć w głowie żeby w ogole rozważać Pickforda jako bramkarza United... chłopie, zacznij oglądać jakiekolwiek mecze Evertonu i Prenier League. Najgorszy bramkarz tego sezonu.
» 23 marca 2019, 23:20 #51
HarryPOD: De Gea o włos nie odszedł w 2015 roku, o ile dobrze pamiętam, a nie chce mi się zaglądać w archiwa, wikipedie i inne rzeczy. Pragnę zauważyć, że już miałby na koncie o 1 LM więcej, niż United do tej pory. Po części nie dziwię się, że chciałby więcej zarabiać po tych wszystkich latach posuchy, ale z drugiej strony, chciałbym, aby piłkarze rozumieli historię, mentalność (dzielili tę mentalność), ducha oraz wartości United. Suma sumarum, United dogada się z DDG (tak osobiście uważam). Jest to ostatnia szansa dla DDG na jakiś lukratywny kontrakt. Jeżeli zgodzi się teraz na 5-letni kontrakt, to nie uważam, że w wieku 33 latach chciałby jakichś astronomicznych kwot. Rynek w przeciągu 5 lat również się zmieni. Kwoty w płacach zaczną rosnąć, co jest nieuniknione. Szkoda, że o to się rozchodzi w przypadku DDG w tej chwili, ale próbuję go zrozumieć. Alexis z wejścia dostał w pip kasy, a gra, co gra (nie chcę przesadzać z wulgaryzmami). DDG poza obecnym mizernym sezonie w wykonaniu United również gra, co gra. Taka jest piłka. Nie dziwię się, że chciałby więcej, po trosze mu się należy, ale po trosze nikt nie jest większy, niż klub. Piłka jest pasją i zawodem, są też rzeczy pomiędzy. Ciężko się określić. Jestem jednak przekonany, że strony się dogadają. DDG jest zbyt cenny w tej chwili.
» 23 marca 2019, 21:31 #50
Gallacher: Myślisz że dla piłkarzy dzisiaj United coś znaczy ? Dzisiejsze czasy cechują się chciwością i pazernością ludzi na kasę.Nie rynek się zmienia tylko pazerność ludzi - prezesów,piłkarzy itd. i na dodatek zazdrość drugiego powoduję toksyczność wokół innych.Poczekajmy jeszcze trochę to reszta graczy zechce podwyżek,bo jeśli De Gea może żądać 500 k to czemu inni nie mogą ? są gorsi ?! to zacznie rozsadzać wszystko od środka, i nawet FFP nic nie pomoże bo to jest dobre,ale dla biednych klubów a nie bogatych które mają zakusy na potężne transfery i pieniądze.Już teraz Manchester United musi wpompować sporo kasy w klub by zacząć go budować z myślą o przyszłych sukcesach.Największym syfem w świecie futbolu to agenci.
» 23 marca 2019, 22:24 #49
HarryPOD: @Gallacher
"Myślisz że dla piłkarzy dzisiaj United coś znaczy?". Liczę na to, że teraz znowu zacznie, kiedy Ole będzie u steru.
» 24 marca 2019, 20:03 #48
FetraiNarrator: Co do transferów.....Ten zły,ten za słaby...po co nam ten przeciętniak itd...Jak United przegrywa jakiś mecz z drużyną w której gra jakiś zawodnik,któremu wyjdzie mecz,zaczyna się.... Dlaczego my się o niego nie staramy?...to jest kot i crack i srak !...:) Herrera raz profesor a raz na sprzedaż...Martial bogiem ale jak coś nie wyjdzie to już słabiak.. Rashford w meczu z PSG bogiem a z Wilkami już won! Można tak wyliczać bez końca. Transfery to nie fifa na fotelu z piwem w ręku.
» 23 marca 2019, 21:20 #47
Gallacher: Nikt mu tyle nie da,i nie wiem czy zauważyliście,ale nawet i on próbują nas robić w jelenia jak inni gracze z transferami.Tak wygląda polityka Eda.
» 23 marca 2019, 20:06 #46
wmatpl: "Nikt mu tyle nie da" - i bardzo dobrze
» 23 marca 2019, 21:17 #45
DjTED: Po tym co gra w tym sezonie to powinien dostac 300 i niech sie cieszy. Jak znajdzie sie jakiś łoś co da mu te 500 to pozegnamy bez zalu
» 23 marca 2019, 19:38 #44
Gallacher: Nawet sam Juan Mata kiedyś ( bodajże 3 lata temu ) powiedział że piłkarze aż za dużo zarabiają.
» 23 marca 2019, 18:42 #43
Gallacher: Tak wysoka tygodniówka może powodować ograniczenia jeśli chodzi o przyszłych graczy.Jeśli sama tygodniówka Sancheza która jest bodajże 300 lub 350 (jak się nie mylę) jest problemem to co dopiero 500.Ludzie,te całe tygodniówki i jak i sumy transferowe są patologiczne.
» 23 marca 2019, 18:39 #42
Devil156PL: 300 to zarabia Pogba , według wielu źródeł Sanchez zarabia 400 tys. plus 75 tys. za wyjście na boisko , wiec prawie 500 tys.
» 23 marca 2019, 20:29 #41
Czarny82r: Niech spotkają się w połowie i dadzą 400 000 + jakieś bonusy. Należy mu się za te wszystkie lata.
» 23 marca 2019, 18:34 #40
nani3210: I DLATEGO PRZYDAŁBY SIĘ DYREKTOR SPORTOWY
» 23 marca 2019, 18:16 #39
Fenek: I co i real da mu 500k ? xD
Transfer sancheza namieszał i to ostro. Edek sam sobie winny. Mam jednak nadzieję, że wkrótce obóz dawida pęknie i podpisze nowy kontrakt. Tu już nawet nie chodzi o to, że dawid zostanie na kolejne lata ale i o to, że utrzemy nosa realowi.
» 23 marca 2019, 17:26 #38
karol100: Teraz Edek sam sobie winny, a jak Sanchez przychodził to wszyscy byli osikani.
» 23 marca 2019, 18:44 #37
Luke88: Ja tam od początku nie byłem za transferem Sancheza a co dopiero za takie pieniądze. Teraz mamy co mamy.
» 23 marca 2019, 19:04 #36
Widziwoj: "Osikani" to byli wszyscy, którzy za wszelką cenę chcieli dopiec City, że United ich pokonało w wyścigu o podpis piłkarza. Zdroworozsądkowi fani natomiast widzieli, że zawodnik od pół roku jest w dramatycznej formie i jeszcze na domiar dołącza do klubu, do którego nie planował dołączyć. Do tego jeszcze doszła ta chora tygodniówka i efekty widzimy aż po dziś dzień. Van Gaala też tu besztano za trudny język argumentacji, kpiąc z niego, że to "filozof". Wnioski nasuwają się same. Większość fanów nie ogarnia tego jak wygląda piłka na najwyższym poziomie od kuchni, więc tym, że akurat oni byli "osikani" to bym się akurat nie kierował
» 23 marca 2019, 19:21 #35
M19aTTTeUs94Z: Albo chce grać dla klubu albo tylko mu kasa w głowie, jeśli nie podoba mu się i chce zdradzieckiego Pereza to proszę bardzo ,droga wolna !. Ja chętnie zobaczył bym u nas Kaspera Schmeichela
» 23 marca 2019, 16:36 #34
tara1982: Jeżeli to, prawda, to nie ma co się zastanawiać, tylko sprzedać, nie przesadzajmy, 500 tyś. dla bramkarza?
to jakaś kpina, jeżeli nie zgodzi się na 300 tyś. to sorry.
Musi być jakaś granica, to samo Alexis, jeżeli ma tak grać jak do tej pory, to zasługuje na sprzedaż, a nie na najwyższą gażę.
Przestańmy w końcu być dojną krową!!
A wracając do Davida, super bramkarz, ale można znaleźć równie dobrego gościa, ale nie lecącego na mega tygodniówkę.
» 23 marca 2019, 16:29 #33
joyrider: Jakiś przykład?
» 23 marca 2019, 18:16 #32
karassas: Oblak
» 23 marca 2019, 19:28 #31
joyrider: Tylko skąd wiesz ile trzeba za Niego zapłacić i jaką będzie chciał tygodniówkę?
» 23 marca 2019, 22:07 #30
tara1982: Oblak pewnie będzie nie tani, ale można spróbować, do tego Pickford
» 23 marca 2019, 22:34 #29
cnk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2019 13:53

Podejrzewam, ze jesli serio bedzie chcial tu zostac i ma troche rozumu to pomysli o tym,ze klub tez zrobil pomylke dajac sanchezowi i oferujac taka tygodniowka jaka ma obecnie i ze to psuje finanse klubu i harmonie w zarobkach pilkarzy. Jesli bardziej mu zalezy na $ to droga wolna, nie ma wiekszych od klubu. Watpie aby ktos kto zarzadza finansami w klubie podjal sie ryzyka i przystal na takie warunki bo to sie skonczy tym,ze bedziemy mieli problem ze wszystkimi pilkarzami i ich zarobkami. Musza ukrocic ten proceder i pokazac,ze popelnili blad i nikt wiecej nie dostanie takiej kasy. Szczegolnie nie za takie wyniki bo poki co odstajemy od topu na swiecie
» 23 marca 2019, 13:51 #28
Widziwoj: @cancer Sanchez grał padakę od początku swojego ostatniego sezonu Arsenalu. Pozostawało tylko pytanie- czy gra na wymuszenie transferu do City czy też po prostu się wypalił. Każda z możliwości powinna zapalić czerwoną lampkę w głowach sterników United, a oni nie dość, że to zignorowali, to jeszcze dali mu najwyższą tygodniówkę w klubie. Mchitarjan nie był słaby. Słaby to był Mourinho, bo dusił wszelkich zawodników o ofensywnym profilu
» 23 marca 2019, 19:28 #27
cnk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2019 20:05

@cancer Ja dobrze wiem dlaczego dostal taka tygodniowke ale widzisz jaki to efekt daje dzisiaj i nie byl to dobry ruch ze strony zarzadu. Nie mowie rowniez,ze to byl slaby ruch bo sanchez prezentowal sie przed transferem porzadnie (tak jak miki przed transferem do nas z borussi) ale uwazam, ze zarzad popelnil blad bo lepiej byloby mu wyplacic X milionow jedno razowo niz robic mu taka tygodniowke, ktora jak widzisz odbija sie na innych bo oni tez chca :). I tak na tym poziomie tez popelniaja bledy
» 23 marca 2019, 20:03 #26
Sideswipe: "Mkhitaryan nie był słaby".. mogłeś to napisać na początku swojego komentarza, tak to straciłem kilka sekund na czytanie tych bredni.
» 24 marca 2019, 07:04 #25
awe: #efektSancheza
» 23 marca 2019, 11:17 #24
primasort: Prawdziwy czerwony diabeł
» 23 marca 2019, 11:12 #23
RedsFan: Cóż jak tak dalej pójdzie, to sie będzie musiał pożegnać z klubem, a podobno tak mu tutaj dobrze.
» 23 marca 2019, 10:39 #22
PR1OR: klub sam sobie jest poniekąd winnym jak już wspomniały o tym poprzednie komentarze, skoro gracze siedzący najczęściej na ławce jak Pan S. zarabia te +-400k... to gracz z pierwszego składu, który odgrywa istotną rolę w zespole nie zamierza być gorszy, skoro widzi, że klub ma tendencje do szastania kasą
» 23 marca 2019, 10:23 #21
Devil156PL: Szanuję DDG za to co zrobił i robi dla tego klubu , ale 500 tys. to przesada . Rozumiem jakby chciał zarabiać blisko 400 tys. ,ale aż 500!? To wychodzi ok.25 mln rocznie , plus pewnie jakieś bonusy dla zawodnika i agenta ,to kontrakt na 4 lata będzie kosztował ponad 100 mln ,tyle samo co kupno bramkarza z Top'u

Niestety ,ale takie żądania ,mnie nie dziwią ,skoro zarząd był w stanie w ciemno dać Sanchez'owi 400+tys. tygodniówki . Dziwi mnie jednak ,że szoda było Edowi wydać 5 mln więcej na Perisic'a ,którego Mou ewidentnie chciał , czy też stopera .
» 23 marca 2019, 09:50 #20
dlabigt23: Juz lepiej bylo wydac hajs na Lucasa Moure ktory byl do wziecia za śmieszne pieniadze a Edek skąpił dać 5 mln wiecej i trzymał sie 20-25 mln a PSG chcialo troszke wiecej . A przynajmiej mielibysmy fajnego PS bo w Tottkach dosyć dobrze mu idzie .
» 23 marca 2019, 09:52 #19
karassas: A skąd wiesz, że w ogóle chcieliśmy Lucasa? W sensie, że klub nie kibice. Media piszą różne rzeczy, a jak jest nigdy do końca nie wiadomo
» 23 marca 2019, 13:33 #18
LTMek: "Chcieliśmy" tzn kto? My? Klub? Trener?
U nas od lat jest mega zamieszanie, bo amerykańskie icki traktują klub jak maszynkę do zarabiania siana, a nie jak zespół do zdobywania trofeów... Takim sposobem postępowania nikt nigdy jeszcze nic nie wygrał :)
» 23 marca 2019, 14:19 #17
karassas: My w sensie klub
» 23 marca 2019, 19:30 #16
kckMU: Patrząc na tygodniówki w City, to można się zastanowić, który klub działa pod szejkami.

Ed niech płaci De Gei z prywatnych. Następnym razem przemyśli 'alexisowy kontrakt' dla kolejnych piłkarzy.
» 23 marca 2019, 09:32 #15
karassas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2019 13:36

I co zaraz przybiegnie kolejny, że on też tyle chce i tak w kółko. De Gea nie chce 350 to wypad, Romero dużo gorszy nie jest, a zawsze można powalczyć o jakiegoś Oblaka czy kogoś innego jeśli nie ma zaufania do Argentyńczyka
» 23 marca 2019, 13:36 #14
LTMek: Nie wiem ile razy można powtarzać, że Alexisowy kontrakt to efekt wymiany 1do1 z Arsenalem, gdzie HM miał o wiele mniejszą wartość rynkową... No ale widać, do niektórych to nigdy nie dotrze :)
» 23 marca 2019, 14:17 #13
Trz: 1 do 1 to by miał taką tygodniówke jak HM
» 23 marca 2019, 16:53 #12
kckMU: @LTMek

Ale, na Boga, co z tego? Piłkarzy to nic nie obchodzi, a Alexis jest świetnym argumentem w negocjacjach. Gdyby on zjadał ligę w barwach United, to wyglądałoby wszystko znacznie inaczej, ale tak nie jest.

Kiedyś daliśmy rekordową tygodniówkę dla Rooneya (wtedy najlepszego piłkarza klubu, dzisiaj - co wiemy - totalnej legendy), a teraz sypnęliśmy blisko 2x tyle, byleby piłkarz Arsenalu tu przylazł. Genialna wymiana '1za1'. Cholera wie, czy pod ciepłą i miłą ręką Ole, Miki by nie odżył.

I, dla jasności - za Sanchezem na boisku byłem, jestem i będę do ostatniego dnia w klubie. Niestety trzeba to zaznaczać. Strzeli Barcelonie i momentalnie jeden z drugim zaczną naparzać ze znaną sobie wścieklizną w klawiaturę: I CO?! I CO I CO I CO.... nie zmienia to jednak faktu, że zrobił się burdel przez ten jeden zakichany kontrakt.
» 23 marca 2019, 19:11 #11
Widziwoj: Raczej Barcelonie nie strzeli, bo póki co jest kontuzjowany. Niech najpierw będzie zdolny do gry, to pogadamy:-)
» 23 marca 2019, 19:32 #10
kckMU: Zapomniałem.

Na ile on w końcu wyleciał po Soton? Potwierdziło się te 8 tygodni?
» 23 marca 2019, 19:42 #9
LTMek: Pilkarzy to nie obchodzi - a Myslisz, ze zarząd to obchodzi? Oni pozyskali gracza o wartości rynkowej prawie 2x wyższej, wiec dołożyli tylko różnice między tygodniowka HM(Która wcale niska tez.nie byla) A tygodniowka AS.
Kasa dla Rooneya rozpoczęła nasz upadek-pragne przypomnieć, że Roo szantażował klub odejściem do city i w tamtym okresie dostal swoja porcję gwizdow na OT. Inna sprawa, ze byl wkurzony na brak transferow i oddalajacych sie od nas sportowo obywateli...
Taa, polecam obejrzeć mecze z HM w Arsenalu, gosc po prostu stracił swoja szybkość i nie wskoczy na poziom z czasów BVB.
Burdel zrobiłby sie tak czy siak, ile sezonów DDG moze grac o pietruszkę?
Pomysl sobie co będzie jak do LM nie awansujemy... :)
Za brak sukcesów sie płaci, Chelsea, city czy psg tez bulily chore kwoty jak "budowały swoją potege", zawodnicy albo chcą zdobywać trofea albo dostawać olbrzymi hajs...
» 23 marca 2019, 21:38 #8
kckMU: "Kasa dla Rooneya rozpoczęła nasz upadek-pragne przypomnieć, że Roo szantażował klub odejściem do city i w tamtym okresie dostal swoja porcję gwizdow na OT."

Dobrze pamiętasz większość, ale mylisz daty. On rekordową tygodniówkę dostał za Moyesa, który spanikował. Sam szantaż i wymuszanie topowych transferów było za Fergusona, 2010 bodaj.

Piszesz, że zarządu to nic nie obchodzi. No i masz racje. Przez ich brak myślenia tworzą się kominy. Ferguson by do tego nie dopuścił, tak samo jak nie robi tego Guardiola.
» 24 marca 2019, 10:08 #7
LTMek: I ja właśnie o tym wydarzeniu mowie - to za SAFa dostal 220k, co było wówczas kosmiczna kwota (patrz na obecne zarobki Valenci, Smallinga czy Younga, ktorzy przeciez grali z Roo). Mojs zgodził sie na 300k i tez byla to zła decyzja, zwłaszcza patrzac na kolejne sezony Rooneya i problemy z jego kontraktem w kontekście dalszych transferow (bodaj dalej dokładamy sie do jego pensji w USA? ;) )
» 24 marca 2019, 10:30 #6
kckMU: Nie można pomijać mimo wszystko tego, że był w TOP5 najlepszych piłkarzy świata. Nawet nie atakujących, bo grał wszędzie i robił to świetnie.

Sporo jest tu do ogarnięcia i potrwa to długo. Obyśmy jednak ustabilizowali się z Ole na ławce.
» 24 marca 2019, 11:05 #5
LTMek: Nie no nie rozpedzajmy sie, to był najlepszy gracz United ale do top 5 świata To mu troche brakowało- w 2009 ścisły top to Messi, CR7, Iniesta, Xavi, Kaka czy nawet Torres. Po nowym kontrakcie Wayne wcale nie gral lepiej, kontuzje + mierna forma naprawdę nie napawaly optymizmem... To był wielki piłkarz i wojownik, ale niestety hazard, alco i szlugi znacznie skrocily jego karierę, a przeciez mówiło się o nim jako o "3cim po Messim I CR7"...
Co do przyszłości, to miejmy nadzieję, że next year zagramy w LM, bo bez tego tygodniowki 200k+ to będzie norma by utrzymać grajkow w klubie... :]
» 24 marca 2019, 16:35 #4
kckMU: W sezonie 09/10 był najlepszy na świecie i nie odbija mi na punkcie naszego klubu. Kaka już wtedy nie istniał, a Torres to typowa 9. Rooney był całą karierę boiskową instytucją.
» 24 marca 2019, 17:20 #3
LTMek: Nie no wyluzujmy, mial swietny sezon ale przecież Drogba mial lepszy, Messi mial lepszy, do tego Roo w zasadzie na początku kwietnia zakończył sezon. Zgadzam sie, ze byl wtedy na topie, ale nie zapominajmy, ze gosc sam sobie schrzanil kariere olewajac dokumentnie sportowy tryb życia...
Z ta instytucja tez bym nie przeginal, bo wychodziło to różnie. Uwielbiam goscia, ale patrząc na całokształt kariery czuc dosc spory niedosyt...
» 24 marca 2019, 19:20 #2
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2019 23:05

Pamiętaj, że w tamtym sezonie Chelsea była mistrzem. Fakt, punkt przewagi, ale jednak. Drogba grał w natchnionej drużynie. Zaś Rooney? United bez Ronaldo i Teveza. On ciągnął nas sam i to nie w tylko w PL.

Pełna zgoda. Gdyby prowadził się lepiej, dzisiaj nie grałby w MLS tylko rywalizowałby wciąż o mistrzostwo Anglii + wygraną w LM. Ale nigdzie nie napisałem, że jest w TOP5 piłkarzy obecnych czasów. Mowa jedynie o jego prime time. A sezon 09/10 był jednym z najlepszych, dlatego ani Drogba, ani wygrywający wtedy LM Sneijder, czy Robben z Bayernu, absolutnie nie mieli podjazdu do tak grającego Wazzy. Król.
» 24 marca 2019, 23:05 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.