Chelsea vs Manchester United. Zapowiedź V rundy Pucharu Anglii

» 15 lutego 2019, 16:25 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United musi szybko zapomnieć o porażce z Paris Saint-Germain w Lidze Mistrzów, bo już w poniedziałkowy wieczór drużynę czeka mecz z Chelsea w ramach V rundy Pucharu Anglii.
Chelsea vs Manchester United. Zapowiedź V rundy Pucharu Anglii
» Manchester United w V rundzie Pucharu Anglii zmierzy się na Stamford Bridge z Chelsea
Ile bramek padnie w meczu Chelsea vs Manchester United?
W spotkaniu z PSG dobiegła końca znakomita seria 11 meczów bez porażki pod wodzą Ole Gunnara Solskjaera. Piłkarze Manchesteru United na Stamford Bridge będą mogli odegrać się nie tylko za niepowodzenie w Lidze Mistrzów, ale także zrewanżować się Chelsea za ubiegłoroczny przegrany finał FA Cup.

Kto? Chelsea vs Manchester United
Kiedy? 18.02.2019, 20:30
Gdzie? Stamford Bridge
Sędzia? Kevin Friend
Transmisja? Eleven Sports 1


Wyzwanie stojące przed piłkarzami Manchesteru United jest duże. Czerwonym Diabłom w ostatnich latach wybitnie nie idzie na Stamford Bridge. Po raz ostatni na obiekcie Chelsea wygrali w październiku 2012 roku, kiedy menadżerem drużyny był jeszcze sir Alex Ferguson. Bliski przerwania fatalnej serii był w październiku Jose Mourinho, ale The Blues w doliczonym czasie gry doprowadzili do remisu (2:2) za sprawą bramki Rossa Barkleya.

Zarówno Manchester United jak i Chelsea będą miały coś do udowodnienia w poniedziałkowym starciu. The Blues w ostatnim czasie mają duże wahania formy. Przegrali z Bournemouth (0:4), wygrali 5:0 z Huddersfield i doznali upokorzenia w starciu z Manchesterem City (0:6). Czwartkowa wyprawa do Malmö w Lidze Europy zakończyła się wygraną 2:1.

W poniedziałek szykują się wielkie emocje, a kibice z pewnością życzyliby sobie takiego spotkania, aby po latach można było o nim powiedzieć, że był to pucharowy klasyk.

Sytuacja kadrowa:
W meczu na Stamford Bridge zagrać nie będą mogli Jesse Lingard i Anthony Martial. Piłkarze nabawili się urazów mięśniowych w spotkaniu z Paris Saint-Germain i teraz czeka ich 2-3 tygodnie przerwy. Zawodników nie zobaczymy więc też w szlagierowym starciu z Liverpoolem. W dalszym ciągu kontuzjowani pozostają Antonio Valencia i Matteo Darmian.

W ekipie Chelsea do gry powinien wrócić Ruben Loftus-Cheek. W meczu z Malmoe wolne dostał Marcos Alonso. Hiszpan będzie jednak do dyspozycji Maurizio Sarriego w starciu z Manchesterem United.

Przewidywane składy:

Chelsea: Arrizabalaga – Alonso, Luiz, Rudiger, Azpilicueta – Barkley, Jorginho, Kante – Hazard, Higuain, Pedro

Manchester United: Romero – Shaw, Jones, Smalling, Young – Pogba, Matić, Herrera – Mata – Lukaku, Rashford

Przedmeczowe wypowiedzi:
Ole Gunnar Solskjaer – Byłem na meczu z Manchesterem City. City było zabójcze w tym spotkaniu. Chelsea ma fantastycznych zawodników, mogła strzelić 2-3 bramki w pierwszej połowie. Mogli też strzelić drużynie Bournemouth. O meczach decydują drobne detale. Chelsea ma wzloty i upadki, ale nie możemy doczekać się tego spotkania.


Gianfranco Zola
– Obecnie United cieszą się tym, co robią. Są oddani sprawie i pracują wspólnie jako grupa. Gdy masz takie nastawienie i połączysz je z wysokimi umiejętnościami, to efekt może być tylko dobry. To dziwne, ponieważ Manchester United wcześniej również miał dobrego szkoleniowca, ale z jakiegoś powodu im nie wyszło. Wartość tego zespołu nigdy nie była wątpliwa, dlatego ich osiągnięcia nie mogą dziwić.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United mierzył się z Chelsea 181 razy w swojej historii. Czerwone Diabły wygrały 74 spotkania, 54 zremisowały i 53 przegrały. Bilans bramkowy: 284 – 221.

– W Pucharze Anglii drużyny grały ze sobą piętnastokrotnie. Bilans jest korzystniejszy dla Manchesteru United: 8 zwycięstw, 2 remisy i 5 porażek.

– Ostatni mecz pomiędzy Manchesterem United a The Blues w FA Cup miał miejsce 19 maja 2018 roku. Chelsea wygrała wówczas finał na Wembley 1:0. Jedynego gola, z rzutu karnego, zdobył Eden Hazard.

– Ostatnie pucharowe starcie Manchesteru United z Chelsea na Stamford Bridge to rok 2017. Czerwone Diabły doznały wtedy porażki 0:1 w VI rundzie FA Cup.

– Historia meczów Manchesteru United z Chelsea w Pucharze Anglii sięga 1908 roku. Czerwone Diabły, grające jeszcze wówczas na Bank Street, pokonały The Blues 1:0 w II rundzie tych rozgrywek.

– Manchester United stoi przed szansą odniesienia swojego siódmego zwycięstwa z rzędu na wyjeździe. Po raz ostatni Czerwone Diabły miały taką serię we wszystkich rozgrywkach w 2002 roku.

– Czerwone Diabły mogą po raz piąty z rzędu awansować do ćwierćfinału Pucharu Anglii.

– Manchester United i Chelsea trzykrotnie grali ze sobą w finale FA Cup. Oprócz wspominanego finału sprzed roku zespoły zmierzyły się ze sobą w 1994 (4:0) i 2007 roku (1:0).

– Przegrana Chelsea z Manchesterem City (0:6) była najwyższą porażką The Blues od kwietnia 1991 roku. Londyńczycy przegrali wtedy z Nottingham Forest 0:7.

– Chelsea w tym sezonie jest niezwykle trudna do pokonania na Stamford Bridge. Piłkarze Maurizio Sarriego przegrali tylko jedno spotkanie na własnym obiekcie, w grudniu z Leicester City (0:1).

– Od V rundy FA Cup w rozgrywkach nie ma już spotkań powtórzonych. Jeśli na Stamford Bridge będzie remis, to czeka nas dogrywka i ewentualne rzuty karne.

– Sędzia Kevin Friend w spotkaniu na Stamford Bridge będzie miał do dyspozycji system VAR. Za monitorem usiądzie Lee Mason.

Spotkanie Chelsea vs Manchester United rozpocznie się w poniedziałek 18 lutego o godzinie 20:30. Mecz będzie transmitowany na Eleven Sports 1. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Sytuacja kadrowa przed meczem z Chelsea
Następny news »
Zola: Spodziewam się wystawienia mocnego składu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (174)


Gallacher: "Kilka dni temu angielskie media informowały, że jeśli Maurizio Sarri zostanie zwolniony z Chelsea, to szefowie klubu postarają się zatrudnić Zinedine'a Zidane'a. Francuz niczego nie potwierdził, ale miał już postawić The Blues warunki dotyczące ewentualnej współpracy." Chciałbym zobaczyć jak z Chelsea zdobywa 3 razy pod rząd ligę angielską :)
» 18 lutego 2019, 17:56 #160
dawid27154: No ja bym nie chciał
» 18 lutego 2019, 18:13 #159
Spadkobierca: Zidane w ogóle wygrał jako trener La Liga?
» 18 lutego 2019, 18:52 #158
Gallacher: Sarii chyba pomylił miejsca pracy,nie lepiej byłoby mu iść do Hiszpanii czy Francji ? W lidze angielskiej nawet najlepszy menedżer może wylecieć.Zdecydowanie nie pasuje do tej ligi.Powinien zostać w Serie A.
» 18 lutego 2019, 17:44 #157
kamtor: To wyjdziemy 2 napastnikami zamiast maty fred
» 18 lutego 2019, 13:06 #156
primasort: - Pracowałem już w czterech różnych krajach. Lubię poznawać różne kultury. Praca w nowych warunkach byłaby fantastycznym doświadczeniem - podkreślił The Special One, zwolniony późną jesienią z Manchesteru United.
Oho TSO szykuje kolejny skok na kasę,PSG to chyba ostatni klub który da się urobić Mou.
» 18 lutego 2019, 12:18 #155
DEPE: PSG nie zatrudni mou - wystarczy zobaczyc kogo szejki zatrudniali. samych tranerow ktorzy graja na TAK. mou to dinozaur, on moze trenowac juz tylko albo cos z italii, ale tam tez ludzie chca ogladac spektakl a nie konine defensywną, albo jakąś repreze.
» 18 lutego 2019, 14:47 #154
Ciechanek: Czy tylko u mnie tak dziwnie wygląda sekcja "Najchętniej konentowane"? Hiperłącze i taki duży obrazek? Wygląda to okropnie. Coś się zmieniło na stronie?
» 18 lutego 2019, 12:18 #153
primasort: Słabo to wygląda...
» 18 lutego 2019, 12:19 #152
matheo: Naciśnij CTRL + F5 i będzie wyglądać OK :)
» 18 lutego 2019, 13:59 #151
Dexxter: Powiem wam, że jestem zaskoczony kursami na dzisiejszy mecz
Chelsea 1,97 Manchester 3,78
Można dziś sporo zarobić :D
» 18 lutego 2019, 10:27 #150
Advm: Tak jak z PSG? ;)
» 18 lutego 2019, 11:34 #149
BartkoGGMU: No ja sporo zarobiłem obstawiając PSG po kursie 3.20
» 18 lutego 2019, 18:56 #148
lastalexever: Kiedy się otwiera letnie okno?
» 18 lutego 2019, 01:48 #147
Kamil01GGMU: Pod koniec Czerwca jakoś
» 18 lutego 2019, 07:07 #146
Dejfmi: Gahha a glazerowie kupili United po to żeby postawić na miejscu Old trafford mc donalda. Ludzie nie załamujcie mnie proszę.

Plota już dawno obalona.
» 18 lutego 2019, 13:40 #145
primasort: MU to klub angielski z tradycjami występujący w europejskich rozgrywkach i niech tak zostanie i tak już tej Europy coraz mniej,a klub w rękach arabów z AS to jakiś chory absurd nie wiadomo co się po nich spodziewać.Skąd wiesz czy nie zrównają z ziemią OT i w tym miejscu wybudują meczet.
» 18 lutego 2019, 09:23 #144
Magik1990MU: Oby Glazerowie się nie ugieli i nie sprzedali klubu temu zbrodniarzowi. Ten klub ma zbyt wielką renomę, any był kojarzony z jakąś kreaturą.
» 18 lutego 2019, 01:23 #143
Magik1990MU: Popieram. Nie wiem wgl jak można dywagować na ten temat. Glazerowie dzwigną ten klub, dajmy im tylko czas.
» 18 lutego 2019, 01:15 #142
dawid27154: Też zwróciłem na niego uwagę jakiś czas temu, jednak dość późno jak na swój wiek wchodzi w duże granie.
» 18 lutego 2019, 12:15 #141
Hoodys: Po pierwsze proszę trzymać polityke z dala od tej strony, chyba że w jakimś do tego przeznaczonym wątku
Po drugo, śmianie sie z Rydzyka w 2019 to jak memy z trollfacem.
» 17 lutego 2019, 21:06 #140
DjTED: Polityke czy religię :D Czyli jednak .....
» 18 lutego 2019, 00:40 #139
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2019 20:28

twitt ;)
» 17 lutego 2019, 20:27 #138
Grzechu123: Skąd informacja o szejkach??
» 17 lutego 2019, 20:22 #137
celny: Jutro moze 4-4-2 z Pereira a z przodu Rash z Sanchezem?
» 17 lutego 2019, 20:16 #136
CeTe: Ale zabawna sytuacja w naszej polskiej lidze. Remy dostał druga żółta kartkę ale sędzia po analizie cofnął drugą kartkę i kazał wrócić na boisko. Gdy ten wrócił sędzia dał mu czerwoną :D a mówili że VAR spowoduje brak emocji i dyskusji w piłce :D
» 17 lutego 2019, 20:13 #135
Advm: Tak trochę odbiegając od futbolu, pomyślcie sobie jakie super życie ma taki książę :D
Pleców jak on to nawet w UK nie mają, hajsu pełno i jeszcze trochę, 10 żon i to tobie się Trumpy kłaniają a nie ty im.
» 17 lutego 2019, 19:53 #134
Magik1990MU: No, i morduje kogo chce, a potem wyciąga hajs i kibice klubu z najpiękniejszą historią na świecie już robią pod siebie z podniety.
» 18 lutego 2019, 01:17 #133
joyrider: 10 żon = 10 tesciowych. Wolę już biednie, ale godnie :)
» 18 lutego 2019, 09:49 #132
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2019 18:50

Jako wieloletni fan MU, wolałbym aby wszystko było w zgodzie tradycją, czyli stawianie na młodych i wychowanków, czy właściciele z Arabii to dobry pomysł sam nie wiem. Zaraz będzie na trybunach pełno turbanów, człowiek myśli zaraz, że terroryści, zaraz na koszulkach i sponorów będzie Fly Emirates czy coś podobnego. Szejkowie traktują to raczej jak zzabawę i boję się, że MU będzie jedną z zabawek do kolekcji. Glazerowie są jacy są ale dają stabilność tak sądzę, owszem szejkowie kuszą zarobkami, ale wtedy zaczniemy kupować jak PSG Neymarów za 200 tys. Tygodnówka Sancheza będzie normą, w głowach młodym bardziej sie poprzewraca z tego dobrobytu, stracimy swoją tożsamość, oczywiście może się myle i nowi właściciele nie byliby tacy źli, ale sam nie wiem.
» 17 lutego 2019, 18:50 #131
dawid27154: Neymara kupili w milionach nie tysiącach. Czy to jest faktycznie tylko zabawka w rękach szejków? Ciężko to stwierdzić zależy od klubu, z tymi pieniędzmi to też jest różnie, bo np City już raczej nie przyciąga tylko pieniędzmi teraz to głównie poziom sportowy. Warto dodać, że zarobki są większe u nas nich u nich... A to nie u nas są Araby, fakt, że nasze pieniądze pochodzą z zysków a nie z ropy czy budżetu jakim dysponuje właściciel lub jego spółki, czyli wszystko co własności kraju tak na dobrą sprawę jest ich. Nie chciałbym ich raczej widzieć u nas w klubie.
» 17 lutego 2019, 19:12 #130
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2019 19:17

Dokladnie z czasem byloby u nas tak ze wkoncu piłkarze sami chcieliby do nas przychodzić jakby nam dobrze szlo i gralibysmy fajna piłke i mieli dobrych piłkarzy . Na ten moment mozemy kusic tylko tygodniówka i jeszcze płacić duże melony zeby pozyskac jakiegos zawodnika . Podejrzewam ze jesli szejkowie przejeliby nasz klub to z 2 sezony by wystarczyly zebysmy naprawde na tle sportowym wygladali znacznie lepiej i piłkarze chcieliby u nas grac nawet za tygodniowke 100-150 tys tygodniowo a nie 300-500 ... Na poczatek jednak bysmy musieli wyscielić troszke hajsu niestety ale potem by sie to oplacilo
» 17 lutego 2019, 19:16 #129
pilchu: Jeśli ta oferta jest prawdziwa to odrzucenie jej przez takich biznesmenów jak Glazerowie jest raczej niemożliwe. Dla nich byłby to złoty biznes. Dla nas kibiców zapewne ekscytacja okienkiem transferowym, bo pomimo że większość liczy na dopływ zawodników z akademii to jednak transfery czołowych graczy są wisienka na torcie. Gdyby tak się stało to rynek zepsuje się jeszcze bardziej bo będziemy przepłacac jeszcze więcej.
» 17 lutego 2019, 19:18 #128
BajtiMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2019 20:13

Turban czy Azjata to i tak na Old Trafford piknik oraz muzeum.Jezeli chodzi o transfery to tak jak pan Dawid napisał.To zależy od zarządzania.City jest dobrze zarządzany klubem i co najważniejsze różni Nas od nich,ze My nad danym zawodnikiem zastanawiamy się cały sezon czy go sprzedaż,kupić itd w City jeżeli ktoś jest potrzebny to kupują,mając odpowiednich ludzi od tego by kupować w większości trafionych piłkarzy a to,ze kwota jest dość wysoka to w dużej mierze przez dzisiejszy rynek.Czy chciałbym aby Nasz klub był w rękach kogoś takiego? Nie jestem zdecydowany.
» 17 lutego 2019, 20:12 #127
lukaszek9000: Kolejność wg. mnie: Lindelof, Bailly, Rojo, Jones, Smalling
» 17 lutego 2019, 16:21 #126
dlabigt23: Jesli Rojo grał i był w rytmie meczowym to był prawie ze najlepszy . Szkoda chlopaka bo gdyby nie kontuzje to moglby tworzyc niezły duet z Lindelofem czy Baillym .
» 17 lutego 2019, 17:13 #125
vieeeri: Wyobraziłem sobie duet Rojo-Bailly i te wybicia z kolanka Iworyjczyka albo wykop Rojo na pałe do przodu
» 17 lutego 2019, 17:41 #124
RedsFan: Nie wiem czy to juz tu bylo, ale:
"Jose Mourinho zarobił już ponad 60 milionów funtów za przedwczesne rozwiązania umów w klubach"
Ten to umie sie ustawic :)

pliki.meczyki.pl/big/282/5c66ad95b8da0.jpg
» 17 lutego 2019, 15:47 #123
Diablo2018: Nie tyle co się umiał ustawić tylko po raz KOLEJNY Ed zachował się jak amator. Nowy kontrakt w styczniu dla trenera, który wszędzie miał słaby 3 sezon.
» 17 lutego 2019, 17:19 #122
Mattias: Jose to KRÓL ŻYCIA i teraz śmieje się z takich kibiców jak my.
» 17 lutego 2019, 17:40 #121
primasort: Uczciwie zarobił w czym macie problem
» 17 lutego 2019, 17:55 #120
FetraiNarrator: Dlaczego ma sie z nas śmiać? Wytłumacz nam to...
» 18 lutego 2019, 05:33 #119
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2019 14:48

@MaciekSankowski
1 godz.1 godzinę temu
Więcej
Ciekawe - czy fundusz związany z saudyjskim tronem przejmie Manchester United? W tle kwota 4,9 mld $ - podają saudyjskie źródła
» 17 lutego 2019, 14:48 #118
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2019 15:10

Dobrze by było jakby przejął klub ktos taki . Odrazu byłby porządek w klubie od dyrektora sportowego po zawodników i niech nikt mnie nie hejtuje ale takie są fakty . Teraz dla Szejków najwazniejsze jest dobro klubu a nie tylko marketing i czysty zysk .Zrobiliby wszystko zeby United wrócił sportowo do gry o najwyzsze cele . Nie byłoby w klubie takich zawodników pokroju Darmiana , Jonesa , Valencii , Rojo , Fellainiego juz dawno temu . Oczywiscie nie umniejszam Valencii ale juz czas jego minął ma juz swoj wiek . Jones tez pewnego poziomu nie przeskoczy a wole w skladzie juz Smallinga na ławke .
» 17 lutego 2019, 15:05 #117
Veron: i co najlepsze, mielibyśmy 300m co lato na transfery
bo jak City stać na 200m co okienko przy dużo niższych obrotach, to my spokojnie damy radę
» 17 lutego 2019, 15:17 #116
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2019 17:57

To juz nei chodzi o wydawanie ciagle po 200-300 mln w okienka transferowe ale o samo zarzadzanie klubem . Z Edkiem to narazie słabo wyglada , no chyba ze zrehabilituje sie i latem zrobi z 3-4 transfery i to jakościowe to jeszcze moze odpokutować .
» 17 lutego 2019, 17:56 #115
Po6BOOM: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2019 14:33

Podobno, że interesujemy się Icardim. Klauzula 87mln funtów. Także sądzę że powinniśmy ją po prostu wpłacić i mieć spokój z pozycją napastnika na długie lata. Wiem, że to wszystko nie jest takie proste, ale atak Martial-Icardi-Rashford wyglądałby bardzo dobrze.
» 17 lutego 2019, 14:33 #114
Advm: 1. Podobno interesujemy się 90% zawodników w świecie futbolu.
2. Rashford nie zagra na prawej.
3. Icardi ma wybredną babę-agenta ;)
» 17 lutego 2019, 14:50 #113
Veron: nie wybredną, tylko otwartą na kutonga
zostawiła chłopa dla jego bliskiego kolegi
» 17 lutego 2019, 14:54 #112
Po6BOOM: W ogóle kim trzeba być żeby mieć jako agenta swoją żonę? :D

@Advm teraz tak naprawdę nikt z naszych zawodników w ataku nie ma przypisanej pozycji, więc nie widzę problemu żeby grał Rashford plus jakiś napastnik.
» 17 lutego 2019, 16:25 #111
primasort: W czym masz problem przynajmniej kasa z prowizji zostaje w rodzinie,u Neymara sprawy ogarnia jego staruszek u Dybali chyba jego brat to i żona może.
» 17 lutego 2019, 19:39 #110
Advm: Real z małpą Ramosem w formie :)
» 17 lutego 2019, 13:58 #109
Quahadron: Pierwszy gol Piątka we wczorajszym spotkaniu strasznie przypomina mi pierwszego gola Robina Van Persiego dla Manchesteru United :D obie piłki były trudne, ale to tylko pokazuje jak dobrym zawodnikiem jest Krzysiek.
» 17 lutego 2019, 13:52 #108
dlabigt23: Fajnie jakbysmy kupili tego Ndombele . Mysle ze to moglby byc dobry transfer i jeszcze jak Fred odpalil to moglibysmy miec najsilniejsza pomoc w lidze no moze na równi z City :)
» 17 lutego 2019, 11:55 #107
NexaT: Ta, uwielbiam to gdybanie na DP.
A jakby jeszcze odpalił Sanchez, Fred i Dalot to...

chce wam się tak?
» 17 lutego 2019, 12:30 #106
klusek0128: Fred nie odpala, bo w pierwszych meczach wychodził na pozycje do klepki, na wolne pole ale nikt tak tutaj nie grał. Gość gra innym stylem. Teraz w rewanżu z Psg może trzeba sprobowac pograć wlasnie jego wizją? Bo gra Pogba została rozpracowana a planu B nie było.
» 17 lutego 2019, 13:10 #105
grzesiek984: Panowie proszę o pomoc.
Kiedy odbędą się ćwierćfinały pucharu Anglii oraz kiedy będzie ewentualna następna runda w Lidze mistrzów dla UNITED. Układam grafik na Marzec i chciałbym mieć wolne ;)
» 17 lutego 2019, 11:07 #104
is200second: Apka flashscore Ci wszystko powie:)
» 17 lutego 2019, 11:47 #103
is200second: Widzieliście tego małego Predatora? Rośnie nowy Bolt:)
» 17 lutego 2019, 10:41 #102
rreddevilss: Ostatnio za każdym razem byłem optymistą, nawet czułem że wygramy z PSG, tak teraz pierwszy raz za kadencji Ole czuje ze to będzie bardzo ciężki mecz do tego z podrazniona drużyna po mega porażce Z City , która jest zadna rehabilitacji i mam złe przeczucia co do tego meczu z 3 powodów, pierwszy już opisałem, drugi to brak Martiala I Lingarda a oni naprawdę dużo nam dają a z Lukaku na szpicy i Mata na PP no nieoszukujemy się będzie ciężko.. Trzecia kwestia to SB który jest dla nas najbardziej ciężkim terenem od wielu wielu lat, przez ostatnie 20 lat wygraliśmy tam 3 krotnie co też mówi samo za siebie
» 17 lutego 2019, 10:04 #101
kckMU: 3-krotnie, z czego tylko w 2002 zrobiliśmy to przekonująco. W LM 10/11 van der Sar się rozdwoił, natomiast w ligowym meczu 12/13 pamiętamy ten thriller i 2 czerwone kartki dla Chelsea. Co za stadion...
» 17 lutego 2019, 10:21 #100
rreddevilss: Nom z tego co pamiętam to w 2002 roku Ole strzelił 2 gole na SB i wygraliśmy 0-3 :D
» 17 lutego 2019, 11:27 #99
rreddevilss: Jednak jednego na 0-3 :) Scholes I RVN dołożyli pozostale
» 17 lutego 2019, 11:31 #98
ZebraK: Jak tak patrzę na nasz zespół i na niektóre wypowiedzi piłkarzy to utwierdzam się w przekonaniu że na najwyższym poziomie w piłce nożnej nie chodzi już o umiejętności a mentalność. Za Mourinho temu grali słabo bo on nie potrafił zbudować ich pewności siebie. Z PSG tak samo stracili wiarę w sobie i nawet Ole nie dał rady. Wierzę że jednak ich pewność siebie będzie rosla, jakby nie patrzeć mamy jeszcze młody zespół.
» 17 lutego 2019, 09:53 #97
LTMek: A co ma najwyzszy poziom wspolnego z połową naszego skladu? Obroncy/dp gubia krycie w polu karnym i co to ma wspolnego z pewnoscia siebie?
U nas brakuje przede wszystkim koncentracji i ciezkiej pracy - to że za Pogba musi stac 2 DP miast 1 + jeszcze jakis kreatywny rozgrywajacy jest wynikiem tylko i wylacznie tego, ze Francuzowi nie chce sie wracac.
Nie jest to dziwne, ze nawet taki Lingard, ktory po prostu biega, wyglada calkiem niezle na tle zawodnikow niemal z dwa razy większymi umiejetnosciami?
» 17 lutego 2019, 11:54 #96
brylantowy: Niebiescy są w dołku, więc jestem nad wyraz spokojny o wynik meczu. Biorąc pod uwagę naszą ostatnią porażkę, myślę, że nasi chłopcy będą chcieli pokazać, ze to tylko wypadek przy pracy i wrócą na zwycięską ścieżkę. Ps co ten Piątek... Wariat...
» 17 lutego 2019, 06:16 #95
Spadkobierca: Panie, PSG też miało być w dołku.
» 17 lutego 2019, 13:05 #94
Diablo2018: Czas na młodych - Sancho, N'Dombele, może Sessegnona uda się wyciagnąć z Fulham, koniec sprowadzania najemników, tego było zbyt wiele w ostatnim czasie. Sprowadzać młodych, utalentowanych lub tych którzy na prawdę chcą umierać na murawie za ten klub.
» 16 lutego 2019, 23:58 #93
BartkoGGMU: Wychowanek City na pewno będzie chciał umierać. Ściągnij te średniowieczne okulary i zastanow się co piszesz.
» 17 lutego 2019, 01:23 #92
Diablo2018: Sancho jest wychowankiem Watfordu, w akademii City był w latach 2015-2017 więc watpie by mial jakis sentyment. Ściągnij te średniowieczne okulary i nie hejtuj jak nie sprawdzisz :)
» 17 lutego 2019, 07:11 #91
Dejfmi: Sessegnona?? Chłopie przecież on sie do 11 meczowej Fulham nie łapie a jak wchodzi to nie dzieje się nic.

Czytacie te ploteczki i powielacie te durne teorie kogo chcemy kupić. Pewnie gdyby The Sun Ci nie podsunęła takiego pomysłu to nawet by Ci przez myśl nie przeszło żeby go wymienić. Ciekawe czy w ogóle wiedziałbyś o istnieniu takiego gracza
» 17 lutego 2019, 08:13 #90
Diablo2018: Dejfmi : chłopie Sessegnona obserwuje od dłuższego czasu, nawet jak jeszcze Fulham grał w Championship. Po co hejtujesz? Chłopie...Ryan jest 2000 rocznik, perełka która za 2-3 lata będzie kozakiem, to samo wam pisałem w przypadku Kane'a w 2014 roku. Żebyś czasem nie zapłakał jak sprzątnie go sprzed nosa Pochettino lub Pep i będą mieli kolejnego potwora w drużynie a my ze Smallingiem, Jonesem i innymi parodystami.
» 17 lutego 2019, 08:59 #89
kckMU: A co ten młodziak ma do Jonesa czy Smallinga? :D
» 17 lutego 2019, 09:10 #88
Dejfmi: I gdzie ten potwór Sessegnon miałby u nas grać? :) rozumiem że na lewym skrzydle :D
» 17 lutego 2019, 11:13 #87
Diablo2018: A kogo ma Shaw do rotacji? miernotę Rojo? Ciamajde Darmiana? Younga? nie rozśmieszaj mnie. Ryan będzie rywalizował z Lukiem na LO.
» 17 lutego 2019, 12:23 #86
Spadkobierca: Sessegnon to kolejny lewy skrzydłowy.
» 17 lutego 2019, 13:03 #85
RedsFan: To się nam skałt Diablo znalazł :)
» 17 lutego 2019, 14:55 #84
mralkoholik89: witam, pytanie troche nie na temat. bede w londynie 27 lutego w czasie meczu z crystal palace i chetnie bym go zobaczyl na zywo. wie ktos moze czy bilety mozna kupic bezposrednio przed meczem (srodek tyg wiec pelnego stadionu sie nie spodziewam) czy musze kombinowac wczesniej przez neta ?
» 16 lutego 2019, 23:33 #83
dzilu96: Raczej można się spodziewać całego stadionu jeśli to PL nawet w tygodniu. Angole mają bzika na punkcie ligi i łatwiej wbić na mecz pucharowy
» 17 lutego 2019, 01:56 #82
mralkoholik89: niestety bede tylko 2-3 dni w londynie gdy jest mecz i az szkoda nie skorzystac zobaczenia naszych:)
» 17 lutego 2019, 02:18 #81
Gallacher: Jak już Polak rywalizuję z CR w lidze włoskiej o króla strzelców to już jest cudownie.
» 16 lutego 2019, 22:56 #80
DiMaryja: Szkoda, że w drużynie makaroniarzy. Poza tym football to gra zespołowa, nie wiem czym się tu podniecać. Jedyne co mnie cieszy to to, że w reprezentacji Polski nam się przyda, nic więcej. Jakiś tam Milan mam głęboko.
» 17 lutego 2019, 09:32 #79
Spadkobierca: Przyda się? Chyba do grzania ławy. Już widzę jak gramy dwoma napastnikami, albo Lewus siada na ławce. Dobre.
» 17 lutego 2019, 13:04 #78
Veron: Piątek we Włoszech 27 meczy 25 goli
to nie jest przypadek, nie gra przecież w Juve czy Napoli gdzie okazji miałby bez liku
najpierw pakował 60% goli Genui, teraz strzela ponad połowę goli dla Milanu

ośmieszył boga Devilpage Koulibaliego
» 16 lutego 2019, 22:25 #77
Veron: De Lightem też się wszyscy podniecają a przyszedł młokos z Realu i kręcił nim jak chciał
nie ma na świecie obrońcy nie do przejścia, niektórzy o tym zapominają
» 16 lutego 2019, 22:43 #76
Cinz: Odnośnie meczu z PSG. Jednak słuch mnie nie zawiódł.
Po drugiej bramce dla paryżan było słychać co krzyczał Di Maria w stronę kibiców United "f**k off " .
A to dziad cholerny ;/
» 16 lutego 2019, 21:58 #75
franek95: Ja do niego krzycze to odkąd mieliśmy nieszczęście oglądać go w koszulce United. Takie nadzieje taki zawód taki szczur.
» 17 lutego 2019, 01:38 #74
flt32705: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2019 21:58

Piatek to jest najlepszy ...
» 16 lutego 2019, 21:58 #73
Lookasinho: Piątek jest niemożliwy. Milan zrobił interes życia. Zapowiada sie ciekawa kariera.
» 16 lutego 2019, 21:56 #72
BajtiMU: Ma duże szczęście ale trzeba przyznać,ze bardzo ładnie wychodzi przed obrońcami.Co do jego osoby to troszkę jednak wszędzie za dużo o nim,przynajmniej dla mnie.Cieszmy się i w ogóle,no ale tez nie przesadzajmy.
» 16 lutego 2019, 21:31 #71
primasort: Pio jaka brama
» 16 lutego 2019, 21:20 #70
sk8bob: Nie wiem czy chce żebyśmy wygrali z Chelsea bo na 30 marca mam bilety kupione na mecz z watford i nie chce żeby mi przesunęli :p
» 16 lutego 2019, 20:36 #69
Sancho: Ładny to kibic który bardziej patrzy na swoje dobro niż klubu
» 16 lutego 2019, 21:11 #68
sk8bob: Ziomek jak jak do roku możesz jechać na mecz to co się dziwisz
» 16 lutego 2019, 21:28 #67
kckMU: Nawet jeśli byłbyś moim najlepszym przyjacielem, to możliwość wygrania FA Cup > Twój wyjazd na mecz. Będziesz jeszcze długo i szczęśliwie żyć, więc pogodzimy jedno i drugie. Wiem to.
» 17 lutego 2019, 00:18 #66
zbyszek7: Jak przejdziemy Chelsea to pozniej City a w finale z Millwall :D
» 16 lutego 2019, 20:19 #65
franek95: no, to City będzie mialo łatwy finał bo chyba nie łudzisz się że jesteśmy w stanie z nimi wygrać.
» 17 lutego 2019, 01:39 #64
Diablo2018: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2019 17:56

Użytkownik flt32705 ma racje, przeanalizujcie naszą kadrę:

De Gea, Romero, Lindelof, Shaw, Matic, Bailly, Herrera, Pogba, Lingard, Martial, Rashford nie do ruszenia, natomiast reszta:

Jones - do wyrzucenia
Lukaku - zagadka
Sanchez - jest tu już 13 miesięcy i nigdy nie pokazał formy z Arsenalu, sprzedać póki jeszcze ktoś się zgłosi
Mata - tylko joker, nie nadaje się do gry od 1 minuty wg mnie, nie ten poziom już
Smalling - do wyrzucenia
Grant - on tu wg jest?
Pereira - zawiódł, pewnego poziomu już nie przeskoczy, sprzedać
Rojo - natychmiast sprzedać
Young - nie chce jego odejścia, ale potrzeba nowego PO.
Fred, Dalot - mają czas, wierze w nich
Fosu-mensah - w niego już nie wierzę
Valencia - pewnie sam odejdzie
Darmian - najsłabszy w druzynie
McTominay - wg mnie pewnego poziomu już nie przeskoczy

Zobaczcie jak słabo to wygląda. Na gwałt potrzebny stoper, prawy obrońca, pomocnik i prawoskrzydłowy. Tacy ludzie jak Mata, Young tylko i wyłącznie na ławkę i wchodzi na podmęczonego rywala. W drużynie miejsce powinien mieć też Fred, Dalot natomiast reszta gra w tym klubie do dziś tylko i wyłącznie z głupoty Ed. Bo gdyby to było City czy Barcelona to już dawno takich Smallingów, Jonesów, Rojów, Darmianów czy Pereirów nie było. Ile można czekać na przebłysk ludzi którzy grają na OT od 5 czy 8 lat , to jest kpina, strata czasu.
» 16 lutego 2019, 17:52 #63
RememberMe: Co do wymienionych zawodników, to masz racje, tylko po co czepiać sie Granta, każdy zna jego role w zespole i każdy klub musi mieć kogoś takiego, bo jak DDG, albo Romero złapią kontuzję, to nie mamy bramkarza na ławce.
» 16 lutego 2019, 17:59 #62
lele1986: Masz racje srodek obrony obrona prawa pomocnik prawy i srodek pomocy niestety jak pogbe nakryja herrera i matic nie umia rozgrywac . 4 transfery to musi byc .
» 16 lutego 2019, 18:05 #61
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2019 19:16

Wielkie oczekiwania znow na transfery a zobaczycie ze przyjdzie jeden ŚO i to bedzie koniec wzmocnien . Na ŚO zapewne trzeba bedzie dać ze 100 mln bo nikt nam tanio nie sprzeda dobrego ŚO ... niestety :D watpie zeby Edek zrobil jeszcze 3 transfery bo to juz mozemy przekroczyć jakąś wartość w jednym okienku i moga nas zablokować a po drugie patrząc na jego minimalistyczne podejscie do klubu i transferow to cienko to widze . A tymbardziej jak bedzie na 4 miejscu to bedzie mu to grało tak jak bylo to sezon wczesniej gdzie bylismy na 2 miejscu i widzielismy jego podejscie w tej kwestii .
» 16 lutego 2019, 19:15 #60
tygrys26: No to jak już to 100 milionów na jednego środkowego obrońcę to byle nie na tego z Napoli, tylko jakis Skriniar
» 16 lutego 2019, 19:49 #59
artix206: Daj siana.. Tego Traore wiecznego rezerwowego w klubach bijacych sie o spadek.. Jest szybki, nic poza tym :D
» 16 lutego 2019, 20:02 #58
mcscotyy: Co myślicie o tym sancho bo dużo już się pisze o nim, bardzo młody a potrafi wziąć grę na siebie wypowiedzcie się
» 16 lutego 2019, 17:51 #57
flt32705: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2019 17:21

Zlinczujcie mnie ale wg mnie nam naprawde potrzeba przynajmniej 8 transferow na juz,Mata posezonie spiernicza prawdopodobnie,Valencia tez,ja coraz bardziej sie zastanawiam czy nie potrzebujemy kogos do walki o sklad z Shawem bo czy on jest jakis kozak,wiem ze kontuzja ze Mourinho ,ŚO to ze dwoch,jeden doswiadczony ktory da tym tylom troche spokoju,kogo na odpal?Rojo ,Smalling? Young tak naprawde i tak gra ponad swoja miare,ambicjami i walka,ale na moje oko ja lepiej dosrodkowywyje niz on ,i nam trzeba napastnika z topu do Rasha,Lukaku jako zmiennik chyba ze pokaze na co go zapewne stac ale do tego to - 8kg i myslec ciut inaczej bo czasami widac ze nie nadaza za kolegami,Pereira no coment Martial spoczko,Matic ok tyle ze latka leca i na te pozycje tez by sie ktos dobry na juz przydal,Herrera ...mega pracus,tym nadrabia braki w ofensywie ale na tak ogolnie,Pogba urusl jak wszystcy zreszta po Mou out,o Sanchezie mam cos wogole pisac?Beznadzieja tylko kto go kupi wiedzac ile zarabia,tak ze serio nam kilka tych transferow sie przyda ale z niektorymi delikwentami ewidentnie juz dawno nalezalo by sie rozstac,GGMANUTD
» 16 lutego 2019, 17:19 #56
Kilerek7: Nikt nie będzie linczował spokojnie, zgadzam się. Wiadomo, że w jedno okno nie wywalisz 10 ciu i nie kupisz 10 ciu, ale napewno trzeba więcej niż 3 transfery. 1 SO to za mało, bo z naszych obrońców tylko Lindelof prezentuje solidny poziom ale to wciąż nie jest Top obrońca i nie wiadomo jak będzie dalej. Potrzeba boków obrony bo poprostu mamy słabe, Shaw i Dalot są młodzi ale nie powalają, a Young i Valencia wiadomo wiekowi. Kolejna sprawa to pomoc i tutaj przydałoby się tak naprawdę z 2 dobrych pomocników, kogoś pokroju Kante co odciąży wolnego jak żółw Maticia i kreatywnego pomocnika co wesprze Pogbę lub w razie jego braku go zastąpi, nie mamy ławki i zostaje nam tak naprawdę tylko Fred, bo reszta jest słaba. No i oczywiście potrzeba prawego skrzydła, prawdziwy snajper też by się przydał, ale ogólnie ofensywa nie wygląda źle. Tak więc 6 transferów to takie minimum moim zdaniem.
» 16 lutego 2019, 17:33 #55
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2019 18:55

Oczywiscie ze Mata i Sanchez w poniedziałek wybiegną znów na boisko i tak naprawde g**** pokażą . Cienko widze ten mecz . Patrząc realnie to Sancheza trzeba sprzedać i dokupić kogos do Martiala na skrzydlo . Na prawe rownież ktos musi przyjsc . Zmiennik za Maticia tez musi być . Lukaku i Fred jesli sie nie ogarną to trzeba bedzie kupic nowego napastnika jak i ŚP . PO i ŚO tez do wzmocnienia . Odejść musza Darmian , Valencia , Rojo i to na 100% . Mc Tommy i Pereira wypozyczenie ? tak to bym widział ...
» 16 lutego 2019, 18:54 #54
dlabigt23: Czyli jesli sprawdza sie moje prognozy to raczej watpie zeby Edek zrobił az tyle wzmocnien i tylu pozbył sie zawodników z naszego klubu w jednym okienku . Także miejmy nadzieje ze Fred i Lukaku niezawiodą i pokażą swoja wartość . W Sancheza juz chyba niewierze ...
» 16 lutego 2019, 18:57 #53
Dexxter: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2019 12:06

Is200 Icardi chce odejść z Interu, bo zrozumiał, że nic nie wygra?
A z nami wygra? XD
» 16 lutego 2019, 12:04 #52
RedRevolta: "My też z City nie wyjdziemy" "My tego z PSG nie zrobimy" większego pesymisty który niby ma się za kibica United na tej stronie jeszcze nie widziałem, + piszesz "Czytam te wasze komentarze i się zastanawiam czy wy w ogóle wiecie, co to znaczy kibicować?" ciekawe czy ty wiesz na czym polega kibicowanie.
» 16 lutego 2019, 12:37 #51
Seszele: Przecież to nie jest kibic United.
Ewidentnie typ sympatyzuje z The Reds. Wystarczy sobie wypociny tego typa poczytać.
» 16 lutego 2019, 12:55 #50
mikon70: Dexxter nie traktuj poważnie tego co on wypisuje
» 16 lutego 2019, 15:52 #49
Dexxter: Cóż poradzę, że widzę wszystko w czarnych barwach? :p
Pesymista to cecha charakteru...
Wy byście mnie w średniowieczu na sciecie dali :p
» 16 lutego 2019, 18:36 #48
is200second: Podobno ruszyliśmy po Sancho. Wg mnie. Sprzedać Lukaku i kupić Icardiego i Griezmann.
» 16 lutego 2019, 10:22 #47
Spadkobierca: A potem wyłączyć FIFA 19.
» 16 lutego 2019, 11:11 #46
CeTe: City ma prawo pierwokupu więc spokojnie. Griezmann podpisał długoletni kontrakt i nigdzie się nie wybiera, a z Icardim są problemy. Ja nie wiem skąd te pomysły na transfery się biorą
» 16 lutego 2019, 11:12 #45
is200second: Jakie problemy? Ma już dość tego Interu bo zrozumiał że tam nic nie wygra, a Wanda chce pewnie od nich podwyżki z kosmosu.

Dobry napastnik. Jak nic zamienilbym Lukaku na Mauro.
» 16 lutego 2019, 11:52 #44
CeTe: On i jego laska zawsze jakiś szum robili w klubie.
» 16 lutego 2019, 13:32 #43
Zizu: Ja proponuje kupić Messiego,Mbape i Neymara
» 16 lutego 2019, 17:13 #42
FetraiNarrator: Zapomniałeś o Ronaldo
» 16 lutego 2019, 19:24 #41
benx: Myślę że nie ma sensu pompować balonika. Z racji tego że mecz na SB faworytem nie jesteśmy, zazwyczaj tam przegrywamy, czasami remisujemy i bardzo rzadko wygrywamy.
Drużyna powinna się maksymalnie skupić na walce o Top 4 - realny cel który będzie miał ogromną wartość przy kontraktowaniu nowych zawodników potrzebnych do przebudowy drużyny. Ewentualne sukcesy w FA Cup czy LM to po prostu bonus.
» 16 lutego 2019, 09:25 #40
is200second: Przecież ta Chelsea gra taka kupę ostatnio ze nie rozumiem czemu niby mamy tam przegrać?
» 16 lutego 2019, 10:23 #39
Spadkobierca: To wciąż Stamford Bridge. Mecz nie będzie taki lekki, trochę mniej hurraoptymizmu.
» 16 lutego 2019, 11:10 #38
is200second: Jedyna bolączką jaka jest to brak skrzydłowych.
» 16 lutego 2019, 11:54 #37
Spadkobierca: To kluczowa bolączka. Inną ważną może być kolejny plaster przyklejony do Pogby.
» 16 lutego 2019, 12:04 #36
braku: Pragnę wygranej z Chelsea ale coś w to nie wieże. SAF, Dzban,Cygan nie mogli tam wygrać. Obym się mylił. Będziesz Bogiem Ole jak tego dokonasz
» 16 lutego 2019, 01:11 #35
Advm: A co ma wieża do tego?
» 16 lutego 2019, 02:41 #34
kckMU: Błąd błędem, ale gada do rzeczy. Nowsze pokolenie lub ludzie, którzy umyślnie nic nie widzą, lekceważą zawsze fakt gry na Anfield czy Stamford. A my tam nie potrafimy grać i zwycięstwa są od wielkiego dzwonu, a nawet i jeszcze rzadziej. I trenerzy, składy oraz aktualne położenie rywali nigdy nie mają znaczenia.
» 16 lutego 2019, 05:34 #33
dlabigt23: Pamietam za van Gaala prowadzilismy 1:0 Chelsea wtedy byla w dolku i zremisowali i to w ostatniej doliczonej minucie . Tak samo za Mourinho w tym sezonie strzelili nam w końcówce... Scenariusz jednak moze byc taki ze bedzie remis i po karnych jest szansa z nimi wygrać . Najbardziej mysle realne .
» 16 lutego 2019, 07:29 #32
celny: Taktyka na mecz jest prosta.
GRAJCIE NA MARCOSA ALONSO! ON JEST CIENKI.
» 15 lutego 2019, 21:34 #31
Mattias: Będzie miał godnego rywala - Matę xD
» 15 lutego 2019, 22:04 #30
celny: Panie, idź pan w ...
» 15 lutego 2019, 23:59 #29
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2019 21:00

Tak swoja droga dopiero przeczytalem ze pozyskalismy tego 16 -letniego Napastnika /Skrzydlowego Noami Emerani. Cos czuje ze on moze być to strzał w 10tke , niewiem czemu ale mam takie przeczucie . Ogladalem pare filmikow i gość ma w sobie to coś . Zreszta staraly sie o niego rownież PSG, Juve czy Barca wiec cos musi byc na rzeczy :D
» 15 lutego 2019, 20:59 #28
awe: ja wiem czemu, podjarales sie yuoutubem, takich grajkow sa setki, tylko ze malo ktory sie potrafi dobrze rozwinac takze jak lubisz to wroz z fusow tylko sie tym nie chwal ;D
» 16 lutego 2019, 08:59 #27
CeTe: Ostatnio widziałem odcinek na yt misja futbol jak Borek kiedyś przekonał do transferu trenera pokazując mu VHS z jego najlepszymi nagraniami...
» 16 lutego 2019, 11:14 #26
kamtor: Za mate gomes i a za maticia Fred i jedziemu
» 15 lutego 2019, 19:50 #25
Veron: Son zarabia 110k a Tottenham chce mu dać 150 i przedłużyć umowę
kapitalny gracz, jego bym najbardziej chciał z Tottenhamu, niestety to nierealne
» 15 lutego 2019, 19:07 #24
Blau: Dobry gracz, ale kolejny na lewą stronę nam niepotrzebny.
» 15 lutego 2019, 21:46 #23
Killgor: Sona? Jak kogos ze Spurs to Eriksen/Kane.Son bardzo czesto lubi przejsc obok meczu.W tym sezonie niezle kreci,ale mimo tego jakos nie potrafil pomoc Korei na mistrzostwach.
» 16 lutego 2019, 00:12 #22
RedsFan: Kilgor to tak jak Messi nie potrafil pomoc Argentynie. Pilka nożna to gra zespolowa w pojedynke nic nie zrobis. Son akurat ostatnio ciagnie Spurs jak nikt inny.
» 16 lutego 2019, 00:49 #21
dawid27154: A Lewy nie potrafił pomoc Polsce na mistrzostwach a Ibra Szwecji, gratuluje toku myślenia.
» 16 lutego 2019, 01:31 #20
GrayMid: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2019 02:03

Kilgor Tak jak tu skomentowali już RedsFan/dawid27154 - piłka to jest gra zespołowa, nie cierpię właśnie ''fanów'' piłki z takim podejściem, jakby w ogóle nie rozumieli sedna tego sportu. Jasne, zespół może mieć jednego czy dwóch absolutnie wyróżniających się piłkarzy, jakiś mega talent, ale to wszystko wciąż musi działać na zasadzie współpracy - zespół ''chodzi'' jak dobry mechanizm dookoła takiego geniusza i stwarza mu warunki, by ten oddawał temu zespołowi to co najlepsze. Messi, C.Ronaldo, u nas Lewy itd. - nigdy nie mogliby w pełni pokazać swojego potencjału gdyby nie cała drużyna, a reszta drużyny nigdy nie mogłaby tyle osiągać bez nich. Ale to jest symbioza a nie ''albo - albo'', bo jeden zawodnik ''nie potrafi pomóc''. Dlatego też na ostatnim Mundialu Messi i Ronaldo pojechali do domu dość szybko, a zostały takie zespoły jak Brazylia, Belgia czy Chorwacja, bo tam nie było 1-2 świetnych zawodników, a reszta dużo, dużo słabsza czy nieułożony zespół generalnie (w Argentynie przecież był totalny burdel w drużynie, a Portugalia oprócz Ronaldo, no i może staruszka Pepe, który nadrabia doświadczeniem, to naprawdę była słaba), tylko to były zgrane zespoły z bardzo dobrymi graczami na każdej niemal pozycji, z małymi wyjątkami może. Dlatego właśnie wkurza mnie często to idiotyczne oczekiwanie, że jakiś jeden piłkarz, nawet najbardziej zdolny, sam wygra mecz. Nikt sam nie wygrywa meczów (wbrew opiniom ślepo zakochanych fanów danego piłkarza), bo też to nie jest sensem piłki nożnej. Nawet Maradona sam wygrywający mecze to mit, który się ładnie w mediach sprzedawał/sprzedaje. Sam El Diego ostatnio, podczas tegorocznego Mundialu, gdy Argentyna miała kłopoty, przyznał to i powiedział. Zrobił to żeby wesprzeć Messiego, na którego spadały gromy, bo jak pamiętasz miał kryzys. Maradona powiedział tak : że on zawsze mógł liczyć na swoich kolegów z drużyny, którzy go wspierali poza boiskiem i na nim, zajmowali się obroną przeciwnika, żeby on w ogóle mógł przeprowadzać swoje akcje i dodał, że bez nich na pewno nie mógłby robić tych swoich słynnych rajdów. I to jest oczywiste. Jeszcze raz- absolutnie są ci wielcy piłkarze-talizmany, którzy mają ponadprzeciętny talent i są tym ''X faktorem'' drużyny, ale oni wciąż też potrzebują drużyny. Jeśli ktoś chce spychać winę za przegrane totalnie, tylko na jedną osobę, to niech zostanie kibicem tenisa (chociaż i tu to tak nie do końca, bo za każdym sportowcem dziś stoi cały sztab ludzi : medycy, trenerzy, dietetycy itd.).
» 16 lutego 2019, 02:01 #19
awe: Killgor dobrze napisal. Eriksen nawet w zlych meczach daje jakosc, Kane jeszcze mozna zaliczyc do tych uzaleznionych od zespolow, ale to w koncu napastnik wiec 90% pilkarzy na tej pozycji zyje z podan, a Son fajny dobry grajek, ale podjarka teraz nim bo pociagnal pare meczy przy kontuzjach w druzynie, a dolaczylby do United i znowu lametn jak z Mata jak zagra dobrze to super kontrakt a jak zagra zle to do sprzedazy. Son to pilkarz dobry dla druzyny pokorju Tottenhamu nic wiecej, tak samo jak byl tam Aron Lenon, znafcy go tez chcieli w United...
» 16 lutego 2019, 09:08 #18
Po6BOOM: Powiem tak, jeszcze może się okazać, że te kontuzje wyjdą nam na dobre, bo znajdzie się ktoś nowy na skrzydle. Mam nadzieję, że chociaż raz Chong dostanie szansę. Z pewnością nie będzie to w meczu z CFC albo Live, ale może później. Na tą chwilę to pewnie Rash-Lukaku-Sanchez.
» 15 lutego 2019, 18:22 #17
Zizu: Nie ma szans.Gramy 9 na 11,bo tak właśnie wygląda gra kiedy w składzie jest sanchez,Lukaku i mata
» 15 lutego 2019, 18:00 #16
Dejfmi: To stawiaj fortune na piekielnie mocną Chelsea
» 15 lutego 2019, 18:36 #15
Dodge: To mamy aż 9 :) z City Chelsea grało 2 na 11
» 16 lutego 2019, 02:18 #14
artix206: Dalota na boku pomocy sprawdzic w takiej sytuacji, drybling ma i na pewno wiekszy pozytek od Maty bedzie.
» 15 lutego 2019, 17:11 #13
Grzechu123: Powiem tak dobry pomysł
» 15 lutego 2019, 17:12 #12
DaroMistrz5: Nom:)
» 15 lutego 2019, 17:16 #11
lele1986: Mysle ze mogl to Solskiej zaryzykowac juz z Psg w pierwszym meczu a tak Di Maria wchodzil jak chcial .
» 15 lutego 2019, 17:40 #10
awe: to ja juz bym wolal Sancheza na prawej a Younga na lewej, ale my sobie moze robic ustawienia ala fifa, ale trenerzy wiedza lepiej dlaczego takie pomysly nie maja praw a bytu ;)
» 16 lutego 2019, 09:10 #9
DaroMistrz5: Nie mamy skrzydeł przez kontuzje. Bo grą z Sanchezem i Mata na bokach to jak grą bez skrzydłowych. Za Jose zdarzało nam się grać 3 w obronie z wachadlowymi. A może Ole zaskoczy i coś tskiego:
Romero - Young, Bailly, Jones, Lindelef, Shaw - Herrera, Matić, Pogba - Lukaku, Rashford?
» 15 lutego 2019, 17:03 #8
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2019 17:09

Tylko że gra taką formacją sprawi że znów będziemy murować jak za Jose u którego wahadłowo tak naprawdę grali w jednej linii ze stoperami.
» 15 lutego 2019, 17:09 #7
DaroMistrz5: Teraz gramy 4-3-3 I za Jose też graliśmy bardzo często 4-3-3. Niby ustawienie to samo A gra jednak zdecydowanie inna. Sama formacja nie sprawia że grą jest defensywna lub ofensywna
» 15 lutego 2019, 17:15 #6
dlabigt23: Powinnismy zagrac na dwóch napastników Lukaku i Rashforda a za nimi Pogba , Mata Herrera i Matic . W obronie to w sumie niewiem procz Lindelofa kto moglby najlepiej zagrac chyba bez roznicy bo wszyscy sa na ppodobnym poziomie ...
» 15 lutego 2019, 16:56 #5
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2019 17:06

W dzisiejszej piłce granie w formacji bez skrzydłowych nie ma racji bytu. Tak grał Milan ale to było jakieś 10 lat temu. Teraz futbol się zmienił i rozszerzanie gry jest bardziej ważne. Środkiem boiska nie przyjdziemy bo tam rywale zakładają największe zasieki. Zagramy klasycznie 4-3-3:

Rashford - Drewniaku - Mata
» 15 lutego 2019, 17:05 #4
dlabigt23: Alexis czy Rashford na skrzydle to jest dramat a szczegolnie Rashford gdzie traci wlasnie na swoich atutach na skrzydle. Alexis bez formy ale i tak widzialbym go bardziej jako rozgrywajacego albo jako napastnika anizeli na skrzydle . Na ten moment nie mamy ani jednego typowego skrzydlowego lewego i prawego . Wlasnie taka mamy kadre i tak musimy sobie z tym radzić .
» 15 lutego 2019, 18:08 #3
Sideswipe: które dokładnie atuty traci na skrzydle?
» 15 lutego 2019, 19:39 #2
dlabigt23: Wedlug mnie Rashford nie ma takiego dobrego dryblingu wiec tam nie pasuje . Tak naprawde to Martial u nas jest tylko skrzydlowym i to tyle jesli chodzi o skrzydlowych . Aczkolwiek do Sane niestety troszke mu brakuje . Ogolnie na lewej stronie tez mamy biede jakby tak nie patrzeć a Prawego skrzydla to w ogole praktycznie nie mamy.
» 15 lutego 2019, 19:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.